• 197.

    ליבני קדימה היא שמאל כל בר דעת מבין אלטרנטיבה למרץ. (ל''ת)

    יפעת, 03/08/09 12:53

    הגב לתגובה זו

  • 196.

    שאול מופז צריך לחזור הבייתה החברה שלך מחכים לך בבית (ל''ת)

    פקק תנועה , 02/03/09 08:49

    הגב לתגובה זו

  • 195.

    ליבני לא תצטרף לקואליציה

    קואלה, 02/03/09 07:29

    אם נתניהו יעמוד בראשה.

    מי זה בכלל נתניהו ?
    הוא אפילו לא מקבל מעטפות.
    נמושה.

    הגב לתגובה זו

  • 194.

    תשבי בעזה עם הנייה - בין כה וכה את עובדת עבורו (ל''ת)

    בדוק, 01/03/09 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 193.

    החמאס הרי הוכה קשות, הוחלש והורתע, לא כן? או שאני חי בסרט אחר... (ל''ת)

    חזאי הטמטום הישראלי , 01/03/09 01:16

    הגב לתגובה זו

  • 192.

    ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?

    המרכבה , 28/02/09 22:24

    ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?
    חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
    לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
    דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
    בינתיים ליבני מתעקשת
    ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
    ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
    נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
    מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
    ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!
    הגב לתגובה זו
    הגב לתגובה זו

    הגב לתגובה זו

  • 191.

    תנו לה רוטציה, והיא תשב עם אפילו אחמדיניג'אד (ל''ת)

    888, 27/02/09 22:34

    הגב לתגובה זו

  • 190.

    מופז שעד עתה נקט בטון מתון כלפי ליבני, שינה ביום א' את הטקטיקה שלו, וא

    המרכבה , 26/02/09 23:06

    מופז שעד עתה נקט בטון מתון כלפי ליבני, שינה ביום א' את הטקטיקה שלו, ואמר לליבני דברים חריפים ביותר. 'ניצחון 'קדימה', אמר מופז, 'הוא לא ניצחון אישי שלך'. 'והדרך שלך הביאה עד כה לתוצאה של חוסר ניצחון'.

    מתנגדת חריפה אחרת למדיניות של ליבני וכיצד היא מנווטת את 'קדימה', היא יו"ר הכנסת דליה איציק. חוגים פוליטיים הגדירו את עמדתה של איציק, 'כי היא נלחמת כדי להישאר בתפקידה הנוכחי. גם יתר חברי הנהגת 'קדימה', ח"כ צחי הנגבי, והשרים חיים רמון, ואבי דיכטר, ורוחמה אברהם בלילא, למרות דבריהם הפומביים תומכים בהצטרפות 'קדימה' לממשלה. אותה עמדה מביעים בשיחות סגורות, גם זאב בילסקי, ושי חרמש. ב'קדימה' אמרו בלילה, כי ציפי ליבני מושפעת יותר מיועצי הבחירות שלה ראובן אדלר ואייל ארד, מאשר מראשי מפלגתה. אלה מביאים לפניה את כל המאמרים המתפרסמים בעיתונות ואשר טוענים כי הליכה שלה לאופוזיציה, לא תאפשר לממשלת נתניהו לכהן זמן רב, ואם היא תתמיד בעמדתה תערכנה תוך זמן קצר בחירות כלליות חדשות והיא תנצח בהן.

    הגב לתגובה זו

  • 189.

    זה בסדר, הימין גם לא ישב בממשלה עם מפלגת מרכז קיצונית. (ל''ת)

    ימין קיצוני גאה, 26/02/09 21:51

    הגב לתגובה זו

  • 188.

    לא ידעתי שליברמן הוא שמאל מתון - היא טענה להתאמה ביניהם

    יופיטר יופיטר , 21/02/09 14:37

    פתאום ימין קיצוני לא מתאים לה - יאללה ציפי שבי בבית - נפתלי מחכה לך

    הגב לתגובה זו

  • 187.

    כשרת החוץ של ביבי היא תצטרך להתכחש לכל ההבטחות שנתנה לאבו מאזן

    אלמו זומוולט, 21/02/09 11:21

    וזה בלתי קביל מבחינתה. לכן היא צריכה קודם שביבי יקבל את הערקון של רציפות השילטון כלומר שיקבל את כל מה שהיא הבטיחה לפלסטינים מתחת לשולחן. ביבי כמובן לא יסכים לזה ולכן הצטרפות ליבני לא עומדת על הפרק. מה שכן יעמוד זה שהיא תצטרף אבל לא כשרת חוץ אולי כמ''מ ראש הממשלה כמו ידין של ד''ש בזמנו. ''בוטקה'' עם שני שומרי ראש בשביל הכבוד.

    הגב לתגובה זו

  • 186.

    ציפי,למי את קוראת ימין''קיצוני''?האבא והאימא שלך ימין''קיצוני''-תרתי משמע! (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה-איפוא הבושה?חוצפה סמולנית!, 21/02/09 04:15

    הגב לתגובה זו

    • טעות בידך ארגון האצ''ל היה ימין שפוי ולא ימין הזוי.

      נתן.ש מעלות., 21/02/09 08:36

      והגוש עליו בונה ביבי,בחלקו לובש שחורים בחלקו תלמידי כהנא.ביבי יודע את האמת,הזיז את פייגלין וקיבל את כהנא.מעניין איך יתגוררו תחת כיפה אחת,ליברמן והחרדים?.

      הגב לתגובה זו

  • 185.

    קרוב ל 800000 בוחרים הצביעו עבור דרך שפויה לקדימה ולא לדרך הזויה. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 20/02/09 19:34

    הגב לתגובה זו

  • 184.

    תראו כמה העיתונאים השתילו במוח העם את שנאת ביבי - למרות שקדימה

    יופיטר יופיטר , 20/02/09 16:57

    זה התגלמות שיא של כישלון - בכל פרמטר שילטוני - עדיין קיבלה 28 מנדטים - ולמה אני אומרת עיתונאים - כי לאורך קמפיין הבחירות - זכרו העיתונאים את כישלונות ברק - ואת כישלונות נתניהו - שניהם מהאלף הקודם - ואילו את השנתיים ממלחמת לבנון ועד היום לא זכרו כלום - ולכן כנראה גם לא הזכירו - אלצהיימר ? או ניבלות מכוונת - או שניהם וכבר כשארי שביט כתב מאמר נגדה - געשה וסערה הארץ - כאילו פגעו באתרוג היקר שלהם

    הגב לתגובה זו

  • 183.

    מעניין אם גם עכשיו היא תחגוג באומן 17 את היותה יו''ר האופוזציה

    אורן אשקלון, 20/02/09 08:51

    גברת ציפורה סוף מעשה במחשבה תחילה .
    אולי תסמכי קצת על עצמך במקום לדקלם את השטויות של ארד & אדלר . דרך אגב את המזומנים הם כבר קיבלו? בכל זאת שיהיה

    הגב לתגובה זו

  • 182.

    אם את חכמה שבי באופוזיציה

    ישר ולעניין, 20/02/09 07:42

    ציפי ליבני התעלמי מכל מי שקשה לו לראות שאשה ניצחה אפילו אם זה בקול אחד.
    אל תלכי לממשלת ימין קיצוני- ולא מדברים על ליברמן וש''ס כמו שהרבה כותבים ומתעלמים בצביעות מהאיחוד הלאומי והבית היהודי שלא מוכנים לשום משא ומתן מדיני,ולמסמכי הבנות של ביבי עם המפלגות הקטנות.
    גוש הימין ניצח, אז תני לביבי להסתדר עם הסחטנות והשיתוק שבי באופוזיציה ותהיי גדולה מהחיים.

    הגב לתגובה זו

    • תעשה לי טובה - מה הקשר איזה אבר במכנסים יש לראש ממשלה (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 20/02/09 11:45

      הגב לתגובה זו

  • 181.

    מכבסת מילים - עם ליברמן כבר התחבקת - לש"ס נתת הכל - והם לא רצו אותך (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 20/02/09 07:02

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    ליבני אם את קוראת את התגובות כאן תיהי חזקה

    אמיתי, 20/02/09 06:00

    ואל תרפי ואל תתני לכל הליכודניקים שמבינים עכשיו שהם חיבים אותך להחליש אותך אל תתני לנחשים בליכוד ובקדימה להחליש אותך אנחנו בחרנו בציפי כי היא ישרה ונאמנה ואנחנו מאמינים בך גם באופוזיצה מפלגות רבות שישבו באופוזיציה קמו והיו יותר חזקות אחר כך , מלחיצים אותך שלא תהיה יותר קדימה וכל מיני בולשיט העם אמר את דברו רצה ממשלת ימין ואת ניצחת את תמיד תיהי המנצחת הגדולה, כל הבכיינים כרגע רק מבינים בלי ציפי אין ממשלה ואני אומר בלי ציפי כראש ממשלה אמיתית אין ממשלה ביבי יחרפן אותך וכך גם מופז שרוצה כיסא וכך גם פרס שרוצה שיתנו לו קרדיט על אחדות, את לא הבטחת לאף אחד אחדות לא בראשותך הבטחת בראשותך, אם העיניין היה הפוך ואת היית צריכה את ביבי הוא היה ממש אבל ממש לא מתתיחס ואל תתני לו לעשות לך בית ספר בתקשורת ובלחץ יעני ציבורי כי רוב הכותבים כאן הם כמה אנשים ממחשבים שונים עם כתובות אי פי שניתנות לשינוי והןם מלחיצים אותך בהמון טוקבקים אבל זה הכל כאן שקר העם איתך והרוב של העם בחר בך לכי על זה תיהי חזקה אוהבים אותך ציפי

    הגב לתגובה זו

    • אמיתי - הטוקבקיסטים הם העם - גם בטוקבק אנחנו כנראה הרוב (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 20/02/09 15:05

      הגב לתגובה זו

  • 179.

    כל התגובות כאן הן לחץ של הליכודניקים שהפסידו

    רואה וצוחק, 20/02/09 05:40

    כל התגובות כאן מישהוא מהליכוד כניראה שילם המון כדאי שתפעילו לחץ בטוקבקים על ליבני, אבל האמת היא שליבני ניצחה את הליכוד!!1 והליכוד רץ לנשיא ואמר יש לנו רוב של הימין הימין ניצח, אז סבבה הימין ניצח שהימין ירכיב ממשלה למה הוא צריך את ליבני? ואם לא ממשלת ימין אז אני מאוד מצטער אבל ליבני צריכה להיות בראש ממשלת אחדות כי לה יש יותר מנדטים וכך זה עובד בדמוקרטיה, אז או ממשלת ימין בראשות ביבי או ממשלת אחדות בראשות ליבני אם ליבני בקואליציה זה רק בראשות הממשלה אם לא אז יש ממשלת ימין צרה,וזו האמת מה שהציבור רצה זו ממשלת ימין צרה כי הציבור לא מבין שממשלה כזו תחזיק אולי אולי שנה ואז שוב בחירות, אז לכל הליכודניקים שמגיבים כאן בגנותה של ציפי ליבני שתדעו הבחורה מלכה!!!! ואני בחרתי ביכלל אפרים סנה נגד הפשע המאורגן כך שממש לא מזיז לי מי ראש הממשלה פשוט הורג אותי מצחוק כל ההתלהמות על ציפי הרי הליגכוד צריך אותה כמו אויר לנשימה אבל ציפי בבקשה תיהי חזקה ואל תלכי עם הליכוד לאחדות שאת לא בראשותה הוא השתמש בימין כדאי לנצח אותך אז תני לו ימין ולכי לאופוזיציה אחר כך כל הטמבבלים יצאו מהחורים ויבינו אין לנו סיכוי בלי קדימה ואז תרכיבי ממשלה נורמאלית ושפויה ואל תשקרי לבוחרייך ואל תתני למופז וטהצרות והנחשים האחרים במיפלגה לקלק לך מי שלא רוצה שילך הביתה ואז נדע שהוא רוצה כיסא אמרת מיפלגה ללא שקרים אז תעמדי בזה לכי לאופוזיציה אני מבקש ממך

    הגב לתגובה זו

    • איך יתכן שהליכודניקים הפסידו - וליבני באופוזיציה? אתה מצחיק

      יופיטר יופיטר , 20/02/09 07:04

      ולכן אני צוחקת - כשרואה מה אתה כותב - ולהבא - תקצר בבקשה - זה טוקבק

      הגב לתגובה זו

  • 178.

    ג'ורג' אורוול בתגובה:''אדם פשוט אינו יכול להיות כה שוטה!''די להעלבות! (ל''ת)

    קורן נאוה ט.גם אבא של ''ביג'' ציפ היה ימין''קיצוני''!, 20/02/09 04:53

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    לבני כולה אגו וצלצולים-היו לה שתי הזדמנויות להקים ממשלה,נכשלה בשתיהן

    משחקת בנדמה לי, 20/02/09 03:56

    אבל מתנהגת כאילו תהיה לה עוד הזדמנות להרכיב ממשלה.
    ביבי לא היה מפספס הזדמנות להרכיב ממשלה,ברק לא היה מפספס הזדמנות,רק ציפי מתנהלת כאילו יש לה אשראי בלתי מוגבל בציבור.אין לה את הקילר אינסטינקט הזה שצריך מנהיג.תראו את אולמרט הכלומניק,איך הוא משך כמעט שלוש שנים בהנהגה עם אפס יכולת ופחות מזה אפילו אמון הציבור.ציפי מתנהלת כמו מדריכה בנוער העובד-פשוט בדיחה.כמה עוד יתנו לה לשחק לפני שהסכינים בקדימה יישלפו,כשלחלק מחבריה למפלגה לא יתאים ללכת לאופוזיציה?...היא חיה בסרט האשה הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    הגיון של ילדה בכתה א' (ראו בפנים)

    איפכא מסתברא , 20/02/09 01:57

    לבני לא רוצה להצטרף לממשלת ימין קיצוני.נכון? כך לפחות היא טוענת

    תתכבד ותצטרף לממשלה ואז זו כבר לא תהיה ממשלת ימין קיצוני נכון?

    נמצא אם כך שהטעון של לבני הוא לא יותר מאשר דגמגוגגיה קטנונית מבית היצר של ארד/אדלר.
    אין ספק שטובת המדינה זה השיקול האחרון העומד כרגע מול עיניה של לבני ועדת מלחכי הפנכה שלה (הנגבי, בראון ושות)

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    Livni being manipulated by Kloomert

    Menachem, 20/02/09 01:41

    A unity government does not have to include extreme right elements. Likud, Kadima and Avoda can and should establish a unity government. Livni will jeopradize her chance of ever being a PM by fighting such a coalition government. Kloomert want Kadima demize to overshadow his personal failure.

    הגב לתגובה זו

  • 174.

    קדימה קיבלה פחות מרבע קולות הבוחרים

    אברהם, 20/02/09 00:05

    'קדימה' קיבלה פחות מרבע קולות הבוחרים של ה-65 אחוז שכן השתתפו בבחירות. כך שרוב העם וודאי לא רוצה את 'קדימה', אם כבר את הימין שקיבל יותר ממחצית הקולות בעם ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    אם ליברמן וש''ס היו ממליצים קדימה, לבני הייתה קוראת להם שותפים מתונים.. (ל''ת)

    צבועה, צבועה, צבועה, 19/02/09 23:59

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    מעניין -יש תמיד ימין קיצוני אין שמאל קיצוני.

    יחיאל כ''ץ, 19/02/09 23:13

    סקאלה מאד מעניינת יש בפוליטיקה הישראלית אין שמאל קיצוני. השמאל תמיד במרכז, שפוי , לא מתלהם.רק הימין קיצוני, לא שפוי ,מתלהם. מעניין מי עכשו מתלהם? . מי רגע אחד חשב/ה שהוא ראש הממשלה ורגע אחרי כן משנגוזו החלומות ,הוא/היא שופך/ת אש וגופרית על כל מי שלא ''שיתף'' איתן/איתה פעולה.

    הגב לתגובה זו

    • זה מה שהעיתונאים - משתילים לד.נ.א של הציבור מימים ימימה (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 20/02/09 16:49

      הגב לתגובה זו

  • 171.

    ציפי!! היכנסי ונעשה חשבון הזוי ביחד - בסדר?!

    ישושום ציה , 19/02/09 22:28

    קדימה 28 עבודה 13 ומרצ 3 ביחד זה 44. עכשיו תשימי רגע לעבודה ןלמרצ אצבעות על האף ותצרפי את ליברמן שזה עוד 15, יש לך 59 מנדטים. עכשיו תבחרי - ש"ס, יהדות התורה, הבית היהודי או האיחוד הלאומי, מה?! מפךגות ימין לאיזון? ציפי לבני! כדי להיות ראש ממשלה, כך או כך תזדקקי מאד לימין וחבל שפסלת, לא קיבלת מעבר ל28 ממליצים אצל הנשיא.

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    מה נעשה בלי התרומה הגדולה של קדימה למדינת ישראל? ....

    דוד ארץ ישראל, 19/02/09 22:20

    מי תביא עלינו עוד שתי מלחמות כושלות ( אחת צבאית ומדינית והשניה מדינית)תוך שנתיים, שחיתות מכף רגל ועד ראש( רה''מ, שר האוצר,ושאר שרים מורשעים ו/או חשודים לרוב)
    אפס הישגים משמעותיים בשום תחום, לא שלום, לא בטחון, בלי להחזיר את גלעד שליט, כשלון בחינוך, במאבק בפשע, בתאונות הדרכים, והתדרדרות במצב הכלכלי בלי שום תוכנית לשיפור המצב. בקיצור, אפס מוחלט, חוץ מבתחום הספינים וגיוס עיתונאים מטעם שלא מתביישים לדחוף בכל דרך את ציפילה וחבורתה להמשיך בשלטון ומפחידים אותנו מממשלת ימין,,שגם אם תתאמץ לא תוכל לעולל את מה שקדימה עשתה.

    הגב לתגובה זו

    • כשקדימה תנמס- תתמסמס - תתנתק מהפוליטיקה - אני מוכנה לכתוב לה הספד יפה (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 20/02/09 15:11

      הגב לתגובה זו

  • 169.

    אוי זה נחמד

    מתן, 19/02/09 22:11

    עד אתמול גם את, גברת לבני, חיזרת אחרי המפלגה ה''קיצונית'' הזאת כדי שתשב בממשלה בראשותך.... משהו אומר לי שאת לא ממש רוצה להוביל ''פוליטיקה אחרת'' אלא רק להוביל. והמטרה, כך מסתבר, מקדשת את האמצעים.

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    ציפי, לשבת בראשות ממשלה ימנית עם ליברמן א כן מסכימה (ל''ת)

    אישה חסרת דרך- אוי לנו ואבוי לנו, 19/02/09 22:10

    הגב לתגובה זו

    • לבני תשב אצל נתניהו כמו טטלה, נראה לך ששרי קדימה יוותרו על מנעמי המשרד (ל''ת)

      הכל הצגה, בסוף קדימה הרי תכנס על הברכיים, 20/02/09 00:03

      הגב לתגובה זו

  • 167.

    שיתייבשו באופוזיציה וימחקו, מפלגה של צוענים ואסופים (ל''ת)

    tzvika1111 , 19/02/09 22:09

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    שבועיים קדימה רדפו אחרי ליברמן שפתאום עכשיו הוא ימין קיצוני

    ציפי לבני צבועה, 19/02/09 22:03

    ציפי לבני שחצנית,יהירה וצבועה. אם ליברמן הוא ימין קיצוני אז למה ציפי לבני רדפה אחריו כבר שבוע וחצי כדי להקים איתו ממשלה?!

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    מיד כשהתפרסמו המדגמים הצעתי לארד בטלפון את המילים האלה של לבני.

    שפתי כהן, 19/02/09 21:52

    אבל ארד ואדלר יעצו לה לאכול דגים באושים ללקות ולתת את דמם ובסוף חזרו למילים שלי.
    ועל זה אמר לי ארד:אין לי זמן לרכילות של פוליטיקאים.
    אני רכלן פוליטי והוא ארד רועץ אסטרטגי.
    ועל זה אמר החכם באדם:חוכמת המסכן בזויה.
    ועוד משלמים לו הרבה כסף כדי להזיק כל כך,
    ואני יעצתי בחינם.
    יותר נכון ריכלתי כפי שאומר ארד.

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    מעניין היא היתה מוכנה לשבת עם ליברמן!

    לכי כבר הביתה!!!, 19/02/09 21:50

    את לא מפנימה שנמאס מכל המפלגה הוירטואלית אופורטוניסטית שלך? לכי הביתה!!! העם לא בחר בך!!

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    כולם לקרוא את תגובה 83 ואז להבין צביעות של לבני וקדימה מהי (ל''ת)

    רמי, 19/02/09 21:49

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    לפני יומיים היא אמרה ש90% מהמצע של ליברמן זהים לקדימה

    אלי, 19/02/09 21:47

    ולכן היא תוכל לשבת איתו בממשלה. ופתאום, כשהיא כנראה בחוץ, זה כבר קיצוני מדי בשבילה. ראש ממשלה אחרת, אעלק...

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    חחחח ליבני גם אמרה שהיא וליברמן חד הם, גם שרפה עצמה בשמאל

    מני, 19/02/09 21:47

    וגם ליברמן הצביע בסוף אצל הנשיא לביבי, אם זה לא כשלון אז מהו כשלון

    הגב לתגובה זו

    • בעברית אומרים: גם אכלה דגים באושים וגורשה מהעיר (ל''ת)

      ליאונרדו דה וינצ'י , 19/02/09 23:46

      הגב לתגובה זו

  • 160.

    האויר יוצא מהבובה של אדלר ארד !!! עוד שבוע לא נזכור את שמה (ל''ת)

    אל תבליגו יותר לכנופייה השמאלנית, 19/02/09 21:44

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    LA

    ROKI, 19/02/09 21:44

    היא דומה לבר רפאלי. אני מדבר בשיא הרצינות.
    כמו בר רפאלי עוד 25 שנה.

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    השנאה העיוורת לביבי מעבירה את לבני על דעתה, כנסו...

    רפי, 19/02/09 21:43

    אחריות לאומית? הצחקתם אותי
    טובת המדינה? הצחקתם אותי
    הכל יפה רק כשלבני בראש, אבל עכשיו מתברר כי לבני היא פוליטיקאית אינטרסנטית קטנה שחיסלה במו ידי ארד ואדלר הגאונים את מחנה השמאל וכל מי שיכל להיות איתה בקואליציה ועכשיו היא מתנהגת כאילו גנבו לה את השלטון (28 זה יותר מ-27), תקימי ממשלה, גיבורה גדולה, אם את יכולה, מה זה הבכיינות הזאת

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    המחברת של ליבני !!! חובה לקרוא לכל ישראלי הרוצה להנצל מהקטסטרופה

    יצחק וינוגרד, 19/02/09 21:43

    במקום אחד, בעדותה בפני וועדת וינוגרד, שהתפרסמה ביום א' 3.6, טוענת ליבני כי מה-12 ביולי עד ה-23 ביולי לא הייתה לה הזמנות להביא את דעתה בפני ראש הממשלה.
    הפרופ' יחזקאל דרור: 'מה עם מכתב אליו?'
    ציפי ליבני: 'לא חשבתי על כך'. הנקודה העיקרית כאן, התגלה לאורך כל העדות, כי לרוב דבריה-טענותיה של ציפי ליבני, אין רישומים מסודרים, לפי תאריכים, ואין עדים, אשר יאמתו או יכחישו את דבריה. בעדות מופיע פעמים רבות המושג 'מחברת'. מסתבר שלליבני יש איזה 'מחברת' שם היא רושמת לעצמה את הערותיה, מחשבותיה, ותוכניותיה.
    אולם בחלק מהמקרים, כפי שהיא בעצמה אומרת, היא איננה מבינה את כתב היד של עצמה, ומה היא כתבה במחברת הזו. בחלק אחר של המקרים בטכסט לא מופיעים תאריכים.
    עד כדי כך הדברים מביכים, אם לא למעלה מזה, כי הם נוגעים להתנהלותה של ממשלה בזמן מלחמה, עד אשר בוועדה מתחולל הדו-שיח הבא:
    ליבני: 'ב-16 לחודש (יולי) אני נכנסת לראש הממשלה'. 'אני לא יודעת אם להגיש לכם את זה, (דף מהמחברת.) זה פשוט נייר שאני צילמתי מהמחברת שלי. אם אתם רוצים לראות שזה אכן המקום במחברת, (היכן שהדף היה.) כי על זה לא כתוב תאריך'. במילים אחרות, הגב' לבני מוכנה להביא את המחברת כדי שחברי הוועדה יראו מהיכן בא הדף שנתלש ממנה. בסופו של דבר ליבני לא מביאה לא המחברת ולא את הדף המקורי, אלא רק את הצילום שלו. ככה מופיעה ומדברת שר החוץ של מדינת ישראל? כפי שאיש איננו יודע מה ומתי בדיוק נרשם 'במחברת', כך אין רישום, תאריך, עדות, לשיחותיה עם ראש הממשלה אהוד אולמרט.
    שני המושגים עליהם ליבני חוזרת כל הזמן בעדותה הם 'היציאה המדינית', ו'האינפוט input שלי'. מהרגע הראשון של המלחמה, כך אומרת ליבני, היא חשבה כי המלחמה תסתיים בהצבת כוחות בינלאומיים על גבול ישראל לבנון. זאת למרות שפרופ' יחזקאל דרור אומר לה מיד בהתחלת עדותה, כי החלטה מועצת הביטחון 1701, בה היא כל כך מתגאה בהשגתה, לא הביאה לפירוק חיזבאללה מנשקו, וכי תוך זמן קצר חיזבאללה חזר על נשקו לדרום ללבנון. ציפי לבני מציירת תמונה לפיה איש, החל מראש הממשלה, דרך שר הביטחון, והרמטכ''ל, לא רצה לשמוע לדבריה. המקום היחיד בו היא יכלה לדבר על רעיונותיה, היו הישיבות שהיא קיימה עם פקידי משרד החוץ. בהתחשב בזה שמדובר בשר, שהוא ממלא מקום ראש הממשלה, נראה כי לא רק בוושינגטון, לא רוצים להקשיב לליבני, אלא גם בירושלים. הישיבות, אותן מתארת הגב' ליבני, התקיימו כנראה על פלנטה אחרת, בוודאי לא זו שעליה התנהלה המלחמה בין ישראל לחיזבאללה.
    אי אפשר לסיים את העדות הזאת מבלי שחברי הוועדה ישאלו אותה איך זה קרה שגם היא לא אמרה דבר על המשך הפגזות העורף בטילים.
    אלוף במיל. חיים נאדל: 'אבל את אף פעם לא אמרת דבר כאשר הפצצות ממשיכות ליפול?'
    ליבני: 'באיזה שהוא מקום חשבתי שהתפקיד של הצבא הוא לנסות ולהפחית את הירי'.
    'באיזה שהוא מקום', אזרחי ישראל, וחיילי צה''ל, חשבו שיש להם מנהיגה ושרת חוץ היודעת מה היא עושה, ודואגת להם. לכל מי שקורא את העדות הזו בפני וועדת ווינוגרד, מתברר כי מדובר באשליה, ובאדם המהלך בארץ הפלאות של עצמו.

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    בסוף היא "תקבל את דין התנועה"...

    איפכא מסתברא , 19/02/09 21:42

    הפוליטיקב היא כידוע אומנות הבלתי אפשרי. יהיה מעניין לראות באלו נימוקים תשתמש לבני כדי לרדת מהעץ הגבוה שעליו טפסה. היא כנראה גם "תקבל על עצמה את דין התנועה"

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    אתם בכלל לא מבינים מה אתם אומרים אם הליכוד משתמש בגוש הימין כדי שהנשי

    אתם בכלל לא מבינים מה אתם אומרים אם הליכוד משתמש, 19/02/09 21:41

    אתם בכלל לא מבינים מה אתם אומרים אם הליכוד משתמש בגוש הימין כדי שהנשיא יטיל את תפקיד הרכבת הממשלה על נתניהו בעוד שבמציאות הליכוד ונתניהו מבקשים את השותפות של השמאל אז אל לו לנשיא מליפול בהונאה של נתניהו ומוטב שהנשיא יטיל את הרכבת הממשלה על השמאל בראשם קדימה שזכתה ב 28 מנדטים

    הציבור שבחר בימין לא חפץ בשמאל לו רצינו בשמאל יכולנו לבחור בשמאל לא יתכן שהליכוד שזכה ב27 מנדטים ינמק בפני הנשיא את הצורך בהטלת התפקיד להרכבת הממשלה על נתניהו בנימוק שהוא משתייך לימין בעוד שבמציאות הוא חפץ בשמאל על נתניהו להקים קודם כל ממשלה ימנית ורק אחרי כן יכול להציע לשמאל בשום פנים ואופן לא לפני אני שלחתי את הנימוק לנשיא שידע נתניהו שאם הוא יבקש את השותפות של קדימה עוד לפני שהרכיב ממשלה ימנית אז לא יוטל עליו את תפקיד הרכבת הממשלה אלה יוטל על לבני

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    חיסול ממוקד של הדמוקרטיה הישראלית מנסים לעשות אדלר ארד !!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אל תבליגו יותר - עת לבעוט אותם לכל הרוחות היום, 19/02/09 21:39

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    ההסתה של הבובה של אדלר ארד נגד נבחר הציבור נתניהו הינה עבירה פלילית (ל''ת)

    מזוז מלבין אולמרט בוגד במדינת ישראל ותפקידו, 19/02/09 21:35

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    עזות מצח וחוצפה יש ללבני שהינה השמאל הקיצוני יחד עם המפלגה הארורה שלה

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 19/02/09 21:32

    המיטו על העם היהודי ועל מדינת ישראל אסונות רבים וכעת היא מעיזה לדבר על הימין הקיצוני?? הימין לפחות שומר על אדמות המדינה, שומר על ביטחון העם היהודי יש לו ערכים וקדושה לחיים לא כמוך שמאלנית קיצונית שאיכפת לך רק דעת הקהל הבינלאומי ובשביל כך הרסת את מדינת ישראל ואת העם היהודי שלחת חיילים לשתי מלחמות שרלטניות שבו נרצחו לנו חיילים ואזרחים ולא לקחתם שום אחריות, הרקטות ממשיכות להתפוצץ על אזרחי המדינה ובשיא חוצפתך את אומרת מה הבעיה? יהיה צורך החייליים יכנסו שוב לעזה כאילו הם כלי שמחק בידיים שלך??!! הפסקת מבצע בגלל חוסיין אובמה כדי לא להביך אותו וממשיכה לסכן את חיי החיילים בשיא חוצפתך??!! חתמתם על הסכמים ריקים מתוכן חיזקתם את ארגוני הטרור והחלשתם את העם היהודי ואת מדינת ישראל!
    שחררתם רוצחים בסיטונאות על מנת לחזק את אבו צ'וסם! גירשתם יהודים מבתיהם ואתם עדיין ממשיכים לרדוף אחריהם כמו גרמניה הנאצית!
    הצהרת שאת עוד מתכוונת להעביר את ירושלים ואת רמת הגולן לרוצחים המנוולים ויש לך עוד חוצפה לדבר סרה באנשי הימין שמתכוונים לעצור את המדיניות הרת האסון שלך??!!
    לכי הביתה ובכלל מקומך יחד עם המפיונר בכלא בגין הפשעים הנזקים והאסונות שגרמת למדינת ישראל!! ההיסטוריה עוד תכתוב עוד רבות על הפשעים הארורים שלכם!!
    לבני חוסיין אובמה וקלינטון הם ביחד סכנה לקיום מדינת ישראל!
    ביחד הם מסוכנים לישראל יותר מאיראן חיזבאללה וחמאס!!

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    הצביעות חוגגת אצל ליבני

    moato , 19/02/09 21:29

    גברת פוליטיקה אחרת מה קרה ,האם המדינה לא מעניינת אותך ושהכל ילך לעזזל ,משמעניין אותך היום שנאת ביבי והמדינה לא חשובה העיקר לנקום.

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    זה נשמע כמו אויאויאוי (ל''ת)

    28 זה פחות מ-27, 19/02/09 21:25

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    בטח אבל עבריין מין הרצת לכנסת ואף הבטחת לו תפקיד בכיר

    uz7 , 19/02/09 21:19

    אחרת הוא היה פורש ויושבת עם חבורת מושחתים שכל אזרח רגיל מזמן היה נכנס לכלא אם היה מאושם באשמות אלו.ציפורה לבני יש לך בעיה את חסרת מוסר . בא להקיא ממך.

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    ביבי בישל לעצמו תבשיל,את המחיר ישלמו השכבות החלשות. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 19/02/09 21:11

    הגב לתגובה זו

    • מה קרה לציפי ראש הממשלה שלך, לאן נעלמת ידידי ??

      ליאונרדו דה וינצ'י , 19/02/09 23:45

      28 זה יותר מ-65 ??

      הגב לתגובה זו

    • שמאלן - בנבואה וניחוש העתיד אתם לא מוצלחים כל כך. תנוח. (ל''ת)

      ימני, 19/02/09 23:56

      הגב לתגובה זו

    • מענין לדעת מה קרה לשכבות הנמוכות בשילטון קדימה ועבודה - בשנים האחרונות (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 20/02/09 15:03

      הגב לתגובה זו

  • 147.

    בעמק יפה בין הרים ושדות, עומד לו מגדל בן 5 קומות.

    NY, 19/02/09 21:08

    ציפי התכוונה לאמר ''אשב גם אשב, בחפץ לב'', הכל טקטיקה של מו''מ. בסופו של דבר צו השעה והאחריות הלאומית ודברים שעומדים מעל לפוליטיקה.........תשב ציפי עם מי שלפני יומיים אמרה עליו ''הסכמנו עם רוב הדברים של ליברמן''.
    הכל פוליטיקה, את אף אחד לא מעניינת באמת מדינת ישראל, גם לא את ליברמן שנסע לבלארוס בעיצומם של גישושים פוליטיים להרכבת ממשלת ישראל החדשה.

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    אסור לתת למפלגת כלום קיצונית להקים ממשלה (ל''ת)

    כלומניקית הביתה, 19/02/09 20:49

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    ככה זה שהשתן עולה לראש (ל''ת)

    מנחם, 19/02/09 20:48

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    לאחר ההתנהלות הכושלת בשבוע האחרון של לבני אני מאמין למאמר של ארי שביט (ל''ת)

    לבני פשוט לא מתאימה, 19/02/09 20:44

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    ציפי לבני המסכנה!

    א. גולדברג, 19/02/09 20:40

    ממש רחמנות ציפי תשב באופוזיציה כאילו היא בכלל יודעת לנהל מדינה,

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    מצויין חודשיים באופוזיציה -- ואז פיצול וזחילה לליכוד (ל''ת)

    תשבי באופוזיציה .... לבד!, 19/02/09 20:37

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    מה עשו קדימה בשנים האחרונות מלבד פוסטרים! (ל''ת)

    bisreal , 19/02/09 20:35

    הגב לתגובה זו

    • WOW מלא זה מתחיל 2 מלחמות ,עברינות מין , הצבעה כפולה , ג'ובים,

      uz7 , 19/02/09 21:27

      גנבה שוחד , 3 שרי אוצר מושחתים, ראש ממשלה מושחת עד הראש , טיסה של לבני על חשבון הציבור בעשרות אלפי שקלים בגלל שהיא ברוגז עם רה"מ וכו' מלא!

      הגב לתגובה זו

    • העיקר שיש לה דרך... כל מי שמבין את הדרך, שיצביע... (ל''ת)

      moshon1 , 19/02/09 23:18

      הגב לתגובה זו

  • 140.

    בעוד שבוע: מופז,שטרית, רוחמה יגידו ללבני אם את לא מצטרפת לממשלת אחדות (ל''ת)

    אז אנחנו עוברים לליכוד!!ביום חמישי הבא זה יקרה, 19/02/09 20:34

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    ליבני יושבת והייתה מוכנה לשבת עם כל המפלגות איתן יקים נתניהו ממשלה (ל''ת)

    נהר הצביעות של קדימה עולה על גדותיו, 19/02/09 20:27

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    לזכור ולא להתבלבל: ציפי יושבת עם שס וחרדים וליברמן כבר שנים! צבועה (ל''ת)

    נוח, 19/02/09 20:14

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    כי מצפון ת''א תיפתח הרעה - זהו, הכל מתקיים!!!! (ל''ת)

    שלמאי הסנדלר, 19/02/09 20:11

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    על ליבני עשו את הפרסומת: ''בכל מקרה זה יגמר בטישו קלנקס..'' (ל''ת)

    תפוזו, 19/02/09 19:59

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    ככה זה עם השמאלנים מי שלא שמאל הוא קיצוני .כולכם רעש וצילצולים (ל''ת)

    patish4 , 19/02/09 19:58

    הגב לתגובה זו

    • ברור-לפני יומיים הם קיבלו 90% מהמצע של ליברמן

      שפינוזה, 19/02/09 20:09

      אבל לשבת עם ליברמן והליכוד זה כבר ימין קיצוני...
      אותו דבר לגבי ש''ס-אם הם בממשלת שמאל הם על הכיפאק אבל אם הם בממשלת ליכוד מדובר בחומייניזם.
      הדבר המצחיק הוא שבשמאל לא מבינים כמה הצביעוצ הזאת שקופהץ

      הגב לתגובה זו

  • 134.

    זה לא הגברת זה אדון והאדון הוא אייל ארד ! (ל''ת)

    דקל ב , 19/02/09 19:56

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    ממשלות ימין תמיד ''קיצוניות'' בעוד ממשלות שמאל תמיד ''עושות שלום''...בדיחה (ל''ת)

    יאללה יאללה שמענו עליך ציפי, תתעופפי לאופוזיציה, 19/02/09 19:55

    הגב לתגובה זו

    • נשבעת לך העיתונאים רוצים להכניס לנו את זה לד.נ.א (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 20/02/09 15:02

      הגב לתגובה זו

  • 132.

    קדימה נכנסת היום לסל המחזור של הפוליטקה כמו שינוי והגימלאים (ל''ת)

    דוד הכהן, 19/02/09 19:54

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    תשבו על הגדר - רגל פה רגל שם (ל''ת)

    ברוגז עם כולם, 19/02/09 19:53

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    היא נכנסה לאמוק. SMS לכל מתפקדי קדימה???

    SHUK , 19/02/09 19:51

    זאת רוצה להיות ראש ממשלה אוי לנו.

    מה מתפקדי קדימה לא שומעים ורואים אותה במדיה הגברת איבדה את האיזון הנ..י.

    רוצה אופוזיציה תלכי לאופוזיציה מה כל הרעש.

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    אולי עי ישיבתך בממשלה תאזני את הקיצון .הגאוה שלך לא נותנת לך?? (ל''ת)

    זב, 19/02/09 19:50

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    מביך לראות כיצד לבני מאמינה למה שבתקשורת כותבים עליה? (ל''ת)

    דקל ב , 19/02/09 19:29

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    מענין ליבני היתה שרת המשפטים - ולא הבינה את החוק - ש28 זה בלתי מספיק (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 19/02/09 19:27

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    אם רוב העם בחר ימין = השמאל הוא הקיצוני עכשיו!!!

    תפנימו, 19/02/09 19:23

    להפנים. כמו אחד ששוחה נגד הזרם ולא מבין חמה כולם שוחים הפוך. אז את הפוך גברת ליבני את וחמשת המנדטים של מרץ

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    תנו לאנשים האלה להרגע, והם יכנסו לממשלה כמו גדולים

    אזרח, 19/02/09 19:22

    (עם לבני או בלעדיה).

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    לא צריך את קדימה והעבודה בממשלה!

    marco polo , 19/02/09 19:22

    העם לא בחר בהם ולא רוצה בהם למה להחזיר אותם שוב לתמונה? ביבי קח את המושכות ביד ותנהל את הפאקין מדינה הזאת לפי רצון הבוחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    נתניהו אינו ימין קיצוני. הוא סתם דמגוג שקרן שמתחנף למיגזר הפרימיטיבי. (ל''ת)

    תיקון, 19/02/09 19:19

    הגב לתגובה זו

    • עלוב נפש שכמותך

      זאב, 19/02/09 19:51

      אני מעדיף להיות דמגוג מאשר שמאלני מטונף כמוך

      הגב לתגובה זו

    • ציפיבויז אתה מתכוון לעבריין המין שציפי הריצה בכנסת , הבוסית שלך חסרת

      uz7 , 19/02/09 21:22

      מוסר , הבוסית שלך רצה עם מושחתים .

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    ככל שהיא מדברת יותר - מסתבר שהמאמר של ארי שביט - היה במקומו (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 19/02/09 19:17

    הגב לתגובה זו

    • תאמין לי הוצאת לי את המילים מהפה. אולי הוא אפילו המעיט בחוסר התאמתה (ל''ת)

      לשמאל דרוש מנהיג אחר בעל שיעור קומה, 19/02/09 19:57

      הגב לתגובה זו

    • צודק , האישה הזאת מזעזעת . חסרת מוסר שמריצה עבריין מין בכנסת

      uz7 , 19/02/09 21:23

      וחבורה של מושחתים.

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    אני קורא לביבי לממש את בחירת הציבור ולתת לעם ממשלת ימין נטו

    שבץ חלובה, 19/02/09 19:15

    לפני שבוע הציבור החליט ימין נטו. על ביבי לממש הצבעה זאת ולהפסיד לחזר אחרי הסמול של קדימה עבודה מר''ץ. אחרי שביבי יקים ממשלה הוא יקרא לליבני להצטרף ואם היא תסרב אז הפלג של מופז יפרוש ויצטרף לביבי ויחזק את בסיס הממשלה. לליבני יש ברירה להצטרף לכוחות הפטריוטיים או לסמול האש''פי של טיבי ברכה וזחאלקה. זה ביבי או טיבי.

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    זימבורה - ככה זה איתך ידענו שזה יגמר בקלינקס (ל''ת)

    המסנדלים, 19/02/09 19:14

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    צבועה - ליברמן זה שמאל מתון? אין לה הבנה בקריאת המפה הפוליטית (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 19/02/09 19:14

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    אין מה לחפש לקדימה בממשלה הזוי בראשות ביבי. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 19/02/09 19:08

    הגב לתגובה זו

    • יאללה לאופוזציה , מי שתומך בעבריין מין מקומו לא בכנסת ישראל. (ל''ת)

      uz7 , 19/02/09 21:24

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    מענין...ימין תמיד הוא קיצוני.....ומה עם השמאל והערבים????פטריוטים????? (ל''ת)

    herzi33 , 19/02/09 19:07

    הגב לתגובה זו

    • אימצה את סיגנון התיקשורת - כך היא נשארת מקושרת אליהם (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 19/02/09 19:18

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    צחי הנגבי היה מראשוני המטפסים על הגגות בפינוי סיני - התהפך לנו הבנאדם (ל''ת)

    ישושום ציה , 19/02/09 19:06

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    צחי הנגבי אוכל את הכובע, הימר על הסוס הלא נכון. לילה טוב צחי!! (ל''ת)

    ישושום ציה , 19/02/09 19:05

    הגב לתגובה זו

    • כנ"ל מופז - בוים - אצטרה אצטרה - בטח בסתר לבבם (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 19/02/09 19:19

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    השרים המקורבים לך יודעים מה שרבים מבוחרי קדימה לא ידעו

    ישושום ציה , 19/02/09 19:02

    שאת לא יכולה ולא ראויה להוביל את המדינה.
    זה בהחלט גדול עליך.בקבלת החלטות מכריעות לגורל עם ישראל, ראובן אדלר לא יושיע.

    הגב לתגובה זו

    • היא כבר השתתפה בהחלטות גורליות - מלחמת לבנון - והפקרת העורף (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 19/02/09 19:20

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    את יכולה לאזן אם את רוצה, אין בעיה, תרדי מהעץ ותפנימי שראש ממשלה לא

    ישושום ציה , 19/02/09 19:01

    תהיי.הצטרפי לבנימין נתניהו, קבלי תיק בכיר ותהיי שותפה לעשיה ובלם למהלכים ימניים קיצוניים. מוכנה? תפדאלי, הדלת פתוחה

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    אתמול היא נענתה לרוב הדרישות של "הימין הקיצוני"

    נמר מקרטון , 19/02/09 19:00

    מדוע כל כך מפריע לה החיבור הטבעי של ליברמן לנתניהו לעומת החיבור המאוד לא טבעי של ליברמן איתה?
    אתמול, שנשאלה האם תוכל להסתדר עם ליברמן, ענתה שיש לה שפה משותפת איתו ואפילו הם "מיודדים". עתה הוא "בוגד" בה והולך לנתניהו וזה לא נסלח...
    כל הקולות שלה באו ממרצ והעבודה למה היא היתה חייבת לחזר אחרי ליברמן? בניגוד לעמדת חבריה למפלגה?

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    ראש ממשלה של התקשורת!!!! לפחות יש לה תואר (ל''ת)

    אפילו בעלה לא בחר בה, 19/02/09 19:00

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    ירדה מהפסים? לא, כי מעולם לא הייתה עליהם !

    נצחיה, 19/02/09 18:46

    ליבני תתקבע בתודעה הציבורים ככישלון הפוליטי המהדהד של השנים האחרונות,
    אפילו היא תאפיל על הלוזר הניצחי ...

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    לבני תני לביבי להינמק לבדו עם הימין המושחת הזה ! (ל''ת)

    ארמגדון, 19/02/09 18:38

    הגב לתגובה זו

    • ממוש לא היא הנותנת - היא הפסידה (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 19/02/09 19:16

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    חחחחחחח איזה סבבה, השמאל הרסו את מרץ והעבודה כדי להפריע לביבי והם כולם (ל''ת)

    באופוזיציה., 19/02/09 18:38

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    הקמת הממשלה הקרובה

    הציוני, 19/02/09 18:37

    כן, חששתי מגוש ימין שלא מגיע לקרסוליים של בגין המנוח...

    אף אחד שם לא מתקרב בשום תחום לרמה של האיש הנהדר הזה מנחם בגין ז''ל !!!

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    חבר-הכנסת שלמה מולה-נגוסאי או חבר-הכנסת אללי אדמסו (ל''ת)

    רוצים שר אתיופי, 19/02/09 18:37

    הגב לתגובה זו

    • באתיופיה יש המון שרים אתיופים מה זה הבקשה הזו ? (ל''ת)

      patish4 , 19/02/09 20:02

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    ליבני זונה פוליטית שכחה מאיפה באה

    היועצת , 19/02/09 18:35

    הלוואי ונתניהו לא יקבל אותה
    ואת רמון אשמאי זקן ופתטי

    ודליה איציק המגעילה

    וחסון הדביל -מי שלא ראה אותו מופיע-הפסיד אחלה הופעת סטנד אפ

    ורוחמה השתיינית
    להוסיף?

    נתניהו יכול לצרף מקדימה עשרה חכים הגונים בעלי עקרונות

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה (ל''ת)

      ניצחייה, 19/02/09 18:46

      הגב לתגובה זו

    • כותרת קצת קיצונית, היא בכ"ז עדיין מנהיגת מפלגה ושרה בישראל (ל''ת)

      ישושום ציה , 19/02/09 19:04

      הגב לתגובה זו

    • שרת החוץ!!!

      המאמין , 19/02/09 20:33

      ציפי לבני היא שרת החוץ של מדינת ישראל תכבד אותה ותחשוב טוב לפני שאתה מכנה אותה זונה פוליטית היא לא חברה שלך הבנת!!!
      קצת כבוד!!!

      הגב לתגובה זו

      • חח בדיוק עכשיו התפרסם פה טור של רוביק רוזנטל על המושג ''זנות פוליטית'' (ל''ת)

        סקאזי, 19/02/09 21:08

        הגב לתגובה זו

        • עדין זה ביטוי לא מקובל לאמר באופן ישיר - זנות פוליטית הכוונה בכללי (ל''ת)

          יופיטר יופיטר , 20/02/09 14:55

          הגב לתגובה זו

  • 104.

    היא מבולבלת תנו לה זמן היא עכשיו מחפשת את עצמה ספייס (ל''ת)

    ילד זה חוט מאריך, 19/02/09 18:34

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    רק לפני יומיים היא היתה מוכנה לשבת עם הימין הקיצוני ביותר- ליבני. (ל''ת)

    רעמסס, 19/02/09 18:33

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    תנחומים לערוצים1,2 ו 10 ולעיתונות שפימפמו לציבור שללבני יש סיכוי... (ל''ת)

    דקל ב , 19/02/09 18:33

    הגב לתגובה זו

    • חכה! יש להם את פרס והנשיא אברמוביץ ועמנואל הלפרין (ל''ת)

      ירום הודו, 19/02/09 18:36

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    עוד שנה שנה וחצי שוב בחירות.

    mosheval, 19/02/09 18:30

    העם החליט ציפי,ההזויים שעובדים עליהם החליטו ביבי.

    הגב לתגובה זו

    • בתוך שנה וחצי לא תישאר מחצית מקדימה הרבה יערקו (ל''ת)

      patish4 , 19/02/09 20:05

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    מה אופוזיציה? ניצחת! 28 זה יותר מ 27 (ל''ת)

    דוקטור ספין , 19/02/09 18:30

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    ציפורה ציפורה קול הד קורא לך מהאופוזיציה אני מחכה לך (ל''ת)

    ברק עם המרק, 19/02/09 18:29

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    יהיה לנו שקט עכשו הציפור תנמנם בקינה עם הנמנמת (ל''ת)

    עופי לך הביתה ציפור מידבר, 19/02/09 18:27

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    ציפי!!!! ליברמן חבר טוב שלך, הסכמת ב90 % (ל''ת)

    אזרחית, 19/02/09 18:25

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    מה זה לא ימין קיצוני - להקים לנו את פלסטין שתחסל את המדינה (ל''ת)

    למי את מוכרת לוקשים, 19/02/09 18:25

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    טוב מאוד - ברוך שפטרנו (ל''ת)

    גד, 19/02/09 18:25

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    קדימה מתבטאת כמו החמאס והחיזבאללה: ''ממשלת ימין קיצונית''

    Arik, 19/02/09 18:24

    גם קדימה כמו ''אוהבי ישראל'' מעדיפים לשכנע את העולם שכל ישראלי המנסה להגן על חייו ולהילחם נגד מבקשי נפשותוך הדגשה שהוא עושה זאת למרות רצונו בשלום, הוא ימין קיצוני.

    אם הליכוד ימין קיצוני וישראל ביתנו ימין קיצוני וכך יתר המפלגות איך קדימה מסכימה לשבת עימם בקואליציה?

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    מרכז

    משה, 19/02/09 18:24

    עכשיו יהיה לציפי זמן ללמוד חשבון וללמוד להעריך את ביבי

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    היא היא היא זועמת הזוהמה של המיטבחון - איך לא לקחתי מקום ראשון

    איך איך אוכל עכשו לישון, 19/02/09 18:23

    שהחזירו אותי שוב למקום אחרון.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    ביבי השתגע?!לעשות קואליציה עם השסניקים והחרדים שלא בצהל ולא עובדים?!

    אז אולי נחלק המדינה למדינת שמאל ולמדינת ימין., 19/02/09 18:23

    ושיחיו ביחד הפרזיטים החרדים עם המושחתים מהליכוד והערבים גם.

    הגב לתגובה זו

    • להזכירך המפלגות שהזכרתה עדיין יושבות עם ליבני בממשלה!!!!!!! (ל''ת)

      גרוסמן, 19/02/09 19:00

      הגב לתגובה זו

    • הלו עיוור . בממשלת קדימה היה שר ערבי והיו שסניקים והיה ליברמן (ל''ת)

      patish4 , 19/02/09 20:07

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    ישר כח היו מצתרפים לממשלה של פרנואידים היו נעלמים מהמפה בבחירות הבאות

    דש, 19/02/09 18:19

    הגיעה הזמן לתת יצוג לפאנטים נקווה שאחרי שיעלמו לא ישאירו את מדינת ישראל בחורבות

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    יששששששששששששששששששששש

    אמירה, 19/02/09 18:18

    שלום ולא להתראות. אם תבקשי יפה אולי נבוא לראות.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    אני מאד שמח על ההחלטה

    אאא, 19/02/09 18:18

    קיוויתי לממשלת ימין צרה.
    הבובה של אדלר-ארד סבורה שממשלה כזו לא תחזיק מעמד הרבה זמן והיא טועה.אם קדימה והעבודה ישבו באופוזיציה ביחד,רק אחת מהן תשרוד קדנציה ואני לא חושב שזו תהיה קדימה.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    ההבדל בין רצוי [ גימטריה 306 ] למצוי [146] כסף[ 160]

    כיכר מלכי ישראל, 19/02/09 18:16

    אותכם לא מענין אל רצוי ולא מצוי רק כסף..ועליכם נאמר ..לא התוכן אלא האריזה לא האימרה אלא האומר..ואנו נברך ברוך שפטרנו ואמר העם אמן סלע..

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    מה יעשה אישה של האישה עכשיו? מכנס או שימלה או שניהם (ל''ת)

    בחיאת תגיד לנו מה תעשה, 19/02/09 18:15

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    נראה שליברמן שכח שהבטיח שינוי שיטת הממשל וברית הזוגיות. (ל''ת)

    גם כינה את ליברמן ''שטן גדול''=מוטב שיהיה באופוזיציה, 19/02/09 18:15

    הגב לתגובה זו

    • התחום המדיני כרגע יותר חשוב לליברמן מברית זוגיות או מכינויים שונים (ל''ת)

      ר.ד, 19/02/09 18:25

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    לא שמעתי בולשיט כזה מימיי...

    פנדה, 19/02/09 18:15

    הרי אם קדימה תצטרף לממשלה זו לא תהיה ממשלת ימין קיצוני - שהרי קדימה היתה מוכנה לשבת גם עם הליכוד (בתנאי שציפי רו''מ) וגם עם ליברמן (ה''פאשיסט''). אז פתאום ממשלה עם ליכוד, קדימה וליברמן היא ממשלה של ימין קיצוני?

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    אין מקום למפלגת השמאל הקיצוני המושחתת קדימה בממשלת מרכז בראשות נתניהו (ל''ת)

    ש, 19/02/09 18:15

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    בסכ''ה לבני נפלה קורבן+מיליונים רבים בידי פרסומאים עלובים (ל''ת)

    הם עשו אחלה כסף על קדימה, 19/02/09 18:13

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    ואני חשבתי שלבני אמרה שאם היא לא תבחר היא תצא מהחיים הפולטיים. (ל''ת)

    מעופף: אופוזיציה? שקרנית., 19/02/09 18:10

    הגב לתגובה זו

    • שקר מוחלט

      דוד, 19/02/09 18:16

      לבני מעולם לאאמרה את המילות האלה.אני לא יודע מאיפה לקחת את זה.אמנם אני לא תומך בה אבל אני גם לא תומך באנשים שמוציאים דיבה על אישה שהיא ישרה ולא מהתלת באף אחד בנוגע לדעות שלה בניגוד לכמה פוליטיקיים אחרים שאני מכיר.

      הגב לתגובה זו

      • התכוונת ''נחזתה כישרה''

        פנדה, 19/02/09 18:26

        אבל הספינה הזאת מזמן עזבה את הנמל... לדעתי בבסיסה היא אשה טובה, אבל נסחפה אחרי יועצי התקשורת שלה ובסופו של יום יוצא שכל כולה שקר אחד גדול. חבל. ככה זה כשאתה זורק את כל הערכים עליהם גדלת לפח כדי לרדוף שררה וכבוד.

        הגב לתגובה זו

      • באמת חבל שלא אמרה... (ל''ת)

        גד, 19/02/09 18:26

        הגב לתגובה זו

    • היא לא אמרה את זה - היא היתה בטוחה שהיא תהיה ראש הממשלה (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 19/02/09 19:23

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    שימו לב כולם לתגובה של ארד & אדלר בתגובה מספר 60

    אביבית ג, 19/02/09 18:08

    ואגב, כל הכבוד לתגובה 57. ככה צריך!

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    חחח המגיב מ-57 מציע לליבני ולערבים מדינה משלהם בת"א

    באשי מהקירייה , 19/02/09 18:05

    הצחקת אותי חחחחחח

    גזען!

    הגב לתגובה זו

    • אז מה בדיוק מפריע לך?? זה טוב גם לשמאל ולערבים אל תיתמם! (ל''ת)

      אביבית ג, 19/02/09 18:12

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    את עושה לנו רק טובה

    ענת אביטל, 19/02/09 18:05

    תאמיני לי, ציפי, שאת עושה רק לנו, הגוש הימני ושאר העם טובה שאת לא מצטרפת עם חבורת המושחתים שנמצאים במפלגת החיקוי של הליכוד.וזה חיקוי גרוע...
    בהצלחה באופוזיציה עם בל''ד וחד''ש...

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    כל הכבוד ציפי! אני בטוח בנצחונך בבחירות הבאות!! (ל''ת)

    לוקרנו , 19/02/09 18:04

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    אלוהים לא חסרים לנו עונשים:מאיפה הגיעה הקדימה הזאת!

    schoole , 19/02/09 18:04

    מפלגה כיסאולוגית,ללא תכנים,ללא דרך,מלאה שחיתות-מי היה צריך אותם בכלל???
    רק אתמול "28 שווה יותר מ27" והיום "אנחנו מפלגה של דרך לא של מספרים".
    שאלוהים יעניש את כל מי ששם קדימה בקלפי-אלוהים תעלים אותם!

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אותה גברת בשינוי חזרת

    נאור, 19/02/09 18:04

    ציפי. את זו שיזרת אחרי ליברמן
    את זו שרצית אותו ראשונה בתמיכה
    אז זו שקוראית לו : ימין קיצוני.

    ציפי, תוך כמה ימים את באה על 4 לביבי.
    כולך נופת צופים של שטויות.
    אבל את עוד צעירה. לןמדים. לןמדים

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אדלר הלבלר וארד הבלדר מכרו לוקש והעם לא קנה חחח (ל''ת)

    אולי בפעם הבאה, 19/02/09 18:03

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    ציפי שעקרה ישובים בסוף נעקרת ניצחון עקר וזה העיקר

    שי, 19/02/09 17:58

    יש דין ויש דיין גם אתכם הקב''ה שולח לישון כמו שהמנהיג שלכם נמצא בתרדמת עד שיתעורר ויגלה שקדימה נמחקה מהעולם ציפוש ניצחה ניצחון עקר ללא שום יכולת ביצוע עקרתם ישובים יש פירעון למי שמענה את בניו של הק''בה אתם בדרך למחיקה סופית מעל דפי ההיסטוריה

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    שמעתי שזה לא רק אני החרמתי את ערוץ 2 בגלל עמנואל הלפרין (ל''ת)

    למה גם השכנים אומרים לי כך?, 19/02/09 17:57

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מברוק לביבי ולימין הסהרורי, עכשיו תוכיחו לנו את התיאוריה שלכם. (ל''ת)

    שפתי כהן, 19/02/09 17:57

    הגב לתגובה זו

    • לאיזה תאוריה אתה מתכוון-לקטיושות על אשקלון?

      שרון ר., 19/02/09 18:03

      זו באמת תאוריה הזויה. אני לא מבין איך הליכוד היה יכול לצאת עם השטות הזאת.
      קטיושות על אשקלון. נו באמת.
      והמלחמות - מלחמת לבנון השניה, מלחמת עזה, כל זה הספיק הימין הקיצוני בשנתיים. וגם דרדר את מעמדינו בעולם לשפל והרס את הכלכלה.
      אבל רגע, זה לא השמאל שעשה את זה?
      אז מי באמת סהרורי וקיצוני?

      הגב לתגובה זו

    • שפתי כהן המדינה היא של כולנו!!!!!!

      גרוסמן, 19/02/09 18:28

      מספיק עם שנאה,קנאה וצרות עין תאחל לו בהצלחה מכל הלב ותבקש מהחזן שלך בבית הכנסת שיתפלל למען מדינת ישראל וממשלת ישראל.

      הצלחה שלו זה הצלחה שלנו!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • למען המדינה שלנו ולמען השלום צריך להפריך אחת לתמיד את הלהטוטים של ביבי (ל''ת)

        שפתי כהן, 19/02/09 21:49

        הגב לתגובה זו

        • 3 שנים ביבי לא בשלטון - 2 מלחמות בלי שלום - למה אתה לא סותם שפתיך? (ל''ת)

          יופיטר יופיטר , 20/02/09 15:00

          הגב לתגובה זו

  • 70.

    הפוזה מאוד חשובה בפוליטיקה

    דמוקרט אכולשקשוקה , 19/02/09 17:57

    ציפי ליבני מציגה
    תציגי את הלא מעוניינת ,במקום שפשוט לא מעוניינים בך.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    איך נכנסים לתגובה 60? מישהו כאן יודע??

    אביבית ג, 19/02/09 17:55

    ואגב כל הכבוד לחזית האזרחית - עלו והצליחו!

    הגב לתגובה זו

    • זו תגובה ''סודית''......... (ל''ת)

      לכן לא ניתן להיכנס אליה........., 19/02/09 18:02

      הגב לתגובה זו

      • חחחחח (ל''ת)

        אביבית ג, 19/02/09 18:09

        הגב לתגובה זו

  • 68.

    נתניהו עומד להצי את תיק הביטחון לברק (אפילו שהעבודה באופוזיציה)

    שירהw , 19/02/09 17:55

    כבר היו דברים מעולם. ב-77 כאשר בגין עלה לשלטון הוא לקח את מזה דיין לשמש שר חוץ בממשלתו ודיין היה חבר במפלגת העבודה אבל דיין, שהיה בעל עואר של פיל עשה זאת. מה אתם אומרים - בקר ייסרב????????????? משהו מוכן להמר.

    ישנה עוד אפשרות - נתניהו יציע את תיק הבטחון למופז ---- מה אתם אומרים???????


    האם מופז ייסרב??????

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אם אתם לא מסוגלים להסתדר ביניכם. איך תנהלו מדינה? (ל''ת)

    הרוב הדומם , 19/02/09 17:54

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ליבני. העם לא מטומטם והוא לא אוהב מניפולציות. (ל''ת)

    הרוב הדומם , 19/02/09 17:53

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אזהרה לנתניהו! אם תצרף את קדימה נחזירך ל- 8 מנדטים ופחות (ל''ת)

    בחרנו ליכוד! לא קדימה!!!, 19/02/09 17:52

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    ליבני הסטרים - לא יכולה לעכל שפעמיים הפסידה את ההזדמנות

    שירהw , 19/02/09 17:51

    להיות ראש ממשלה - "לב שרים ומלכים ביד השם" - השם ממליך את מלכי אומות העולם ומנהל אותם לפי רצונו. רק משיח צדקנו יציל את העם היהודי.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    צבועה

    טל, 19/02/09 17:51

    אם ליברמן היה מציע את לבני אז היתה שמחה לשבת בממשלה כזו.
    אם היא באמת מאמינה שממשלת ימין קיצוני פוגעת בערכיה של מדינת ישראל אז חובתה המוסרית, אם היא מכירה כזא מושג, להצטרף לממשלה.
    התנהגות אנטי דמוקרטית ומבוססת על אינטרסים אישיים,
    לבני היא סמלה של הבעיה המוסרית של הפוליטיקה הישראלית
    טל, האוניברסיטה העברית

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    חשבנו שאת רוצה את טובת המדינה. מסתבר שהאגו שלך קובע

    הרוב הדומם , 19/02/09 17:50

    אם תלכי לקואליציה ותפעלי מתוכה למען העם והמדינה כולנו נעריך זאת. אם תיכנסי למאבקי אגו - תהיי כמו כולם. קיווינו שאת אחרת. זה הזמן להראות גדולה ולהוכיח לכולנו.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    לא הבנתי, אם ציפי "ניצחה" כהכרזותיה, איך היא באופוזיציה... (ל''ת)

    איציק המרכז , 19/02/09 17:50

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ציפי שעקרה ישובים בסוף נעקרת ניצחון עקר וזה העיקר

    שי, 19/02/09 17:50

    יש דין ויש דיין גם אתכם הקב''ה שולח לישון כמו שהמנהיג שלכם נמצא בתרדמת עד שיתעורר ויגלה שקדימה נמחקה מהעולם ציפוש ניצחה ניצחון עקר ללא שום יכולת ביצוע עקרתם ישובים יש פירעון למי שמענה את בניו של הק''בה אתם בדרך למחיקה סופית מעל דפי ההיסטוריה

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ליבני עושה הצגות עבור חוסיין אובאמה - היא מקווה שהוא ילחץ

    שירהw , 19/02/09 17:48

    לאל אחדות ותהייה רוטציה - "רבות מחשבות בלב איש ועצת השם היא תקום" - הקב"ה מנהל את כולם לאבדון - משיח צדקנו בפתח ובע"ה יקח את המושכות. יהודים יקרים תתכוננו לשלב האחרון של מלחמת גוג ומגוגו - גם מצרים תתחבר עם ציר הרשע וכולם יעלו למלחמה על ירושלים עם יתר אומות העולם בשלבים ובהר הזיתים תהייה קבורתם. תיכנסו לאתר דניאל מסרים מעולם האמת וקיראו את את יחזקאל ל"ח, ל"ט.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אם תשבי בממשלה היא לא תיהיה ימין קיצוני.

    דוד שם בדוי, 19/02/09 17:48

    היא פשוט לא מבינה.
    אם ליבני וקדימה ייכנסו לממשלה, הממשלה לא תיהיה ימין קיצוני?
    אם הם לא ייכנסו לממשלה, הממשלה כן תיהיה ימין קיצוני?
    אם ליברמן היה נכנס לממשלה של ליבני, הרי היא נתנה לו בדיוק מה שנתן הליכוד, אז הממשלה שלה הייתה ימין קיצוני?
    במקום לדקלם סיסמאות ריקות, אולי כדאי שתתחילי לחשוב לבד.
    תנתקי את הקשר לארד/אדלר, וכמה שיותר מהר, כי עד עכשיו את מצטיירת כמפגרת.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    דניאל כ"ץ , 19/02/09 17:48

    ציפי היית חברה בממשלת ביזיון לאומי, היית שותפה במלחמה כושלת בלבנון אותה פתחתם ללא ידע צבאי.ויכולת. ישבת עם ליברמן ושס ושילמתם להם את כל מה שרצו,ראשי מפלגתך עשו מעשים נוראיים ואת שתקת, מעטפות כססף מזומן, הכנסת פעילים למשרדי ממשלה למרות שאין להם מושג.לכלכת את ביבי בשקרים במהלך הקמפיים והוא כגנטלמן לא סיפר לכולם איך טעה שהכניס אותך לפוליטיקה.כבר לא נדבר על ביזוי זכרם של אביך ואמך. שבי האופוזיציה עד שאת וחבריך תצתרפו לאיתןבגימלאים.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    עלי לא תעבדי יותר גב' ליבני......

    Meir , 19/02/09 17:47

    אם ליברמן היה ממליץ עלייך לא רק שהיית יושבת איתו היית גם.....
    אחרי הבחירות הראתם את פרצופכים האמיתי. איך יכלת להסכים עם כל תנאיו של ליברמן. מה את עושה מעצמך צדיקה. דיי לשקרים ודי לפוליטיקה המלוכלכת. צריכים מנהיגים יציבים לא עלים ברוח.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מצויין,כמו ריח רע שמתנדף. בלי כסאות, אין לקדימה הטפילית קיום (ל''ת)

    נחמן, 19/02/09 17:46

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מה הופך ממשלה לימין קיצוני

    צבי, 19/02/09 17:46

    עם הליכוד היא הייתה מוכנה לשבת בממשלת רוטציה = הם לא ימין קיצוני בעיניה.
    את ליברמן היא ניסתה להפוך לשותף הבכיר ביותר בממשלה בראשותה = הוא בטח לא ימין קיצוני בעיניה.
    עם ש''ס ואגודת ישראל היא ניסתה לשבת באותה ממשלה לפני הבחירות = גם הם בעיניה לא ימין קיצוני.
    הבית היהוודי על שלושת מנדטיו הודיע כי הוא מוכן לשבת בממשלה בראשות לבני = הם לא ימין קיצוני.
    האם יכול להיות שהאיחוד הלאומי מפלגה עם 4 מנדטים בסה''כ מתוך קואלציה עתידית של 65 מנדטים הופכת לבדה את הממשלה ממשלה סבירה ולגטימית לממשלת ימין קיצוני.
    די לשתיפות המוח של אדלר וארד ולשיתוף הפעולה האדוק של העיתונות לכך.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    נהדר, שהעבודה תאזן את הליכוד והימין

    גידי, 19/02/09 17:46

    ממילא, גם ביבי מבין שהוא נידרש לאג'נדת המרכז.
    חוץ מזה, אחרי מספר חודשים כ-10 מקדימה יתפזרו בליכוד, בעבודה וסתם כסיעה.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    עדיף על ממשלת ספין קיצוני עם הנגבי ובר און ואת (ל''ת)

    ושאר המושחתים-גמדים, 19/02/09 17:45

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    צחי הנגבי מה קרה ?

    moshes10, 19/02/09 17:45

    כנראה ששכחת את האנדרטה בגוש קטיף ( בהיותך סטודנט ) הייתי צריך בתור חיל להוריד אותך משם. כי היית נגד הרס גוש קטיף . ועכשו ח.ח.ח.ח.ח. צחי הנגבי..... לך קצת לאמא ותלמד

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אני מקווה שהשמאל הקיצוני ימחק באופוזציה הקיצונית (ל''ת)

    טוב מאוד ומצויין העם החליט ק' ימין, 19/02/09 17:44

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    קדימה מפלגה פתטית - הסכימה עם ליברמן על 90% מהעמדות אבל לא תשב עם ביבי

    אזרחית שפויה, 19/02/09 17:44

    ואחר כך היא אומרת שהיא לא בענין של פוליטיקה קטנה אלא ערכים בלה בלה בלה.
    אם קדימה וליברמן מזוהים כל כך כפי שהם הצהירו במהלך המו''מ איתם - למה בדיוק הם לא יצטרפו איתם לממשלה בראשות נתניהו ל 4 שנים יציבות של שקט ואחדות???

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ישבה עם ש''ס ישבה עם ליברמן

    י.מת''א, 19/02/09 17:44

    הם החזיקו את ממשלת קדימה הכושלת
    ופתאום יש לה בעיה לשבת איתם.
    תודי בהפסד, קבלי את רצון הבוחר ותגלי מנהיגות ואחריות לאומית.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ליבני עושה הצגות - מתה להיות בממשלה - אם ביבי יציע לה רוטציה ה

    שירהw , 19/02/09 17:43

    היא תרוץ. היא בסה"כ מתנהגת כמו ילדה מופרעת, למרות שלפי גילה היתה צריכה להיות מיושבת כאדם בוגר - מה לעשות? - אלה מנהיגיך ישראל - עד לביאת גואל צדק.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    החלטה נבונה

    א. שדה, 19/02/09 17:42

    כבוחר בקדימה מחזק את ההחלטה שלא להצטרף לממשלת ימין קיצונית. ההחלטה של ביבי כראש מפלגת מרכז הנוטה ימינה ללכת לממשלה מרובת מפלגות אינטרסנטיות במצב הנוכחי של הכלכלה תביא לנזק גדול למשק הישראלי גם בתחום הכלכלי וגם בתחום המדיני. כאיש מרכז שלעיתים פונה יותר ימינה ולעיתים יותר שמאלה לא נראה לי שאבחר בוובמפלגה שלו שמובילים את השוליים למרכז. הליכוד שכח שבחרו בהם אנשים ממרכז המפה והדבר יתנקם בהם כמו במערכת הבחירות הקודמת.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ביבי וחבר מרעיו מהימין ימשיכו לעשוק את העם (ל''ת)

    סבזי , 19/02/09 17:42

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ביבי וחבר מרעיו מהימין ימשיכו לעשוק את העם (ל''ת)

    סבזי , 19/02/09 17:41

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ציפי ליבני הכשירה את אייוט ליברמן

    דוד, 19/02/09 17:40

    על מה תליני ציפורה?

    רק ליפני כמה ימים היה ליברמן ציפור הנפש

    של ציפי רמון וקדימה

    כעת הכל טרף לדעתי תתחילי להיזכר בטירונות

    בקרו ניראה אותך לפי הסדר זוחלים לביבי

    אפללו רוחמה הנגבי רמון דיכטר עזראז

    והמובילות איציק וליבני

    הגב לתגובה זו

    • ב ד י ו ק !!! (ל''ת)

      אפרת, 19/02/09 17:45

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    Tsipi Livni

    vt25361 , 19/02/09 17:39

    I would like to indicate that Kadima has not conduted any negotiations that have resulted in any results resolving the Israel Arab conflict. The truth being that our situation is worse than ever, due to Livni's strategy. Just take notice and we have nothing to lose from this electoral change.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    צודקת! כל הכבוד על ההחלטה.

    מיכל, 19/02/09 17:36

    שהימין ינהיג את העם ונראה מה תהיינה התוצאות.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    Livni (ל''ת)

    vt25361 , 19/02/09 17:35

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    יום אבל - דגלים לחצי התורן

    Inventor, 19/02/09 17:33

    בזה מוכרז יום אבל לאומי על מפלתו בטרם עת של השמאל הישראלי. היה ידוע כמי שמוצץ מעטיני המדינה, בעל זרועות ארוכות שחנקו כל יוזמה שחרגה מקווי הגוף שלו, מניפולטור לא קטן שידע להטות בחירות בעזרת מבטי אדלר-ארד, שלט בחשיבה של אחרים בעזרת חוקיו ובתי המשפט שלו, הצליח להלהיב את ההמונים עם חזון ה"שלום" שלו... לבסוף ה"שלום" הכה אותו במחלה ממארת וברגעים אלו הוא שוכב במסדרון בית החולים עם סיכויי החלמה קלושים. נראה שידידיו לשעבר לא כל כך מתעניינים בשלומו והוא יישאר עוד הרבה זמן במסדרון...

    הגב לתגובה זו

    • מה שלומך אינבנטור? זוכר אותי??

      החזית האזרחית , 19/02/09 17:47

      :)

      הגב לתגובה זו

    • צוחק מי שצוחק אחרון. בחיורת הבאות(שזה עוד שנה) העבודה מקבלת 20+

      tbh, 19/02/09 18:24

      מרצ 5-7, וקדימה 35.

      אין כזה דבר נכחד. זה הכל משתנה במדינה כמו ישראל. תראה איך בבחירות הבאות זה מתהפך.

      כל הצ'חצ'חים מהדרום הצביעו לימין כי נפלו עליהם טילים.
      חד פעמי.

      הגב לתגובה זו

      • גם אני רוצה!!

        המאמין , 19/02/09 20:43

        גם אני רוצה את החומר הממסטל שלקחת! 60 מנדטים לקדימה ולשמאל?! מישהו פה חי בהזיות!!!

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    תקווה בדיוק למה?

    אבי1# , 19/02/09 17:33

    למעטפות כסף? להשחתת המידות? ליציאה אין סופית למלחמות וכשלונות? מה בדיוק הליצנית הזו הועילה למדינה? חבורת ליצנים הקדימה הזו, והם ממשיכים בספינים. מה שמצפה לנו בשנים הקרובות ספינים, ספינים ועוד ספינים. הבן של גאולה כהן פתאום נהיה חד"שניק, הבת של איתן ליבני חבל להוסיף מילה, מופז, שנלר שגר במעלה מיכמש והיה במועצת ישע, ישראל חסון שהיה עד סוף 2008 בישראל ביתנו ובראון שלא רצה להקצות כספים לעיריית נצרת כדי לבנות מקלטים בזמן ירי הרקטות מלבנון. כל אלו פתאום נהיו לי שמאלה ממר"ץ הצחיקו אותי.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ציפי, לא חשובהפקה פקה שלך. העיקר את מחוץ לממשלה. ב''ה (ל''ת)

    בני, 19/02/09 17:33

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ציפי אם זאת החלטתך. תתקשרי לביבי ותאחלי לו ולמדינת ישראל בהצלחה. (ל''ת)

    mrosenberg27 , 19/02/09 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אופס הספין לא הצליח אז אני זועמת (ל''ת)

    ישראלי, 19/02/09 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מפלגת הגנבים קדימה צריכה לעבור מן העולם

    שרון ר., 19/02/09 17:31

    ציפי ישרה כמו סרגל עקום. גנבה את קולות מצביעי הליכוד שערקה לקדימה, ישבה עם גנבים ונכשלה בכל מה שעשתה.
    ציפי היא תאונה של ההיסטוריה כמו אולמרט.
    לו לא היתה אישה, קדימה היתה מסיימת עם 10 מנדטים בקושי.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כמה סתומה אפשר להיות ?

    כחול בלב, 19/02/09 17:30

    הרי ליברמן רוצה אותך כדי שלא תהיה ממשלה צרה , אגב אין פסול בממשלה ימנית.
    ועוד משהו, שהשמאל שולט עם רוב ערבי זה בסדר אבל שהעם החליט ימין זה קיצוני , זה משהו פסול.
    אין שום פסול בממשלה ימנית להיפך היא ציונית יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לבני, את תשבי באופוזיציה הרבה מאד זמן............... (ל''ת)

    נתניהו יחזיק מעמד קדנציה שלמה ויותר, 19/02/09 17:30

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    עכשיו ביבי תקוע עם ימין הזוי

    סבזי , 19/02/09 17:30

    משעשע .

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ציפי לבני- כל הכבוד על ההחלטה האמיצה! ישר כח!!!

    כל הכבוד ציפי!!!, 19/02/09 17:30

    ציפי לבני- כל הכבוד על ההחלטה האמיצה! ישר כח!!!

    תני להם להקים ממשלת ימין, ובה הם יסנדלו אחד את השני, ובע''ה הם יתפרקו תוך שנה וחצי, ואז שוב בחירות

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ליבני

    אילנה, 19/02/09 17:25

    ציפי הבטיחה פוליטיקה חדשה והנה היא א. אגו מנופח ב. ליקוק לאדם קיצוני החשוד בפלילים וזאת ציפי הנקיה ג.אשה מדומיינת שמפחיד לחשוב שהיא תעמוד בראשות הממשלה ד.שחצנית שחושבת שמי שלא הצביע לה עשה זאת משנאה כמו שאמרה שלשום כששחכה את דף המסרים של ארד במשרד

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    זו פוליטיקה נקיה? זו פוליטיקה בין המלוכלכות שיש! (ל''ת)

    בוז ללבני!, 19/02/09 17:25

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הכונו לבריחה המונית של חכי''ם מקדימה לליכוד (ל''ת)

    אבו יסמין, 19/02/09 17:23

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    תחילה חיזרת אחרי ליברמן, כשבחר בביבי הוא ימין קיצוני...

    ירושלמית, 19/02/09 17:23

    ציפי את לא עקבית. רצית כל כך את ראשות הממשלה שחיזרת אחרי ליברמן. כעת כשהוא בחר בביבי, פתאום הוא ימין קיצוני......
    בדיחה עצובה!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ליבני

    מישל, 19/02/09 17:17

    אם חיזורי קדימה אחרי ליברמן היו מצליחים אז ליברמן לא היה ימין קיצוני עכשיו הוא ניהיה ימין קיצוני די העם לא מטומטם

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    באתם מאותה מפלגה ''אספסוף הגאה'' והייתם אפוזיציה לרבין-גם ימין קיצוני? (ל''ת)

    LUBER, 19/02/09 17:17

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא כל ממשלת ימין היא קיצונית, אם ביבי קיצוני ימני אזי...

    מוטי, 19/02/09 17:15

    קדימה והעבודה הן קיצוניות שמאלניות.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כל אנשי קדימה הם פליטי ליכוד

    מני, 19/02/09 17:14

    פתאום נהיו מרכז-שמאל ''אנשי שלום''.
    כן,גם ציפי בעצמה.

    הגב לתגובה זו

    • או עריקי עבודה - דליה איציק - פרס רמון וכו (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 20/02/09 14:58

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    ציבי אל לבני גור הלוזרית הנצחית שהביאה התנתקות ומלחמות כושלות - ששש...

    zalmanbet , 19/02/09 17:13

    את כל כך פאתטית וצינית ומלאת שנאה ומזיעה ממתח ומלחץ ומתחבולות ומרוב שקרים כבר שכחת איך בגדת פעם באדם שהעלה אותך מכלומניקית לתפקיד רם ושמו נתניהו.
    את ציפי, הובלת קמפיין שנאה ועדיין את ממשיכה אבל זכרי, חברייך הם לא אידיאולוגיים הם לא בעלי אמונה או תקווה או נאמנות - הם אינטרסנטים כמוך בדיוק לבני...
    ולכן, עוד מעט מספסלי האופוזיציה יקום המרד.. כן כן.. המורדים הפעם יהיו בקדימה ויערקו במכה מוחצת לממשלה ואותך ישאירו אפילו לא כיו"ר האופוזיציה. תאכלי מה שבישלתאו שפשוט תמשיכי לרקוד ולהיות DJ עלק..

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אם שרון לא היה מתח'רפן אז גם את היית בליכוד ובימין הקיצוני...... (ל''ת)

    קיצוני ? מציאותי !!!!!, 19/02/09 17:11

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מוזר שמי שניצחה הולכת לאופזיציה.....פחחח... פאטתית..... (ל''ת)

    mrosenberg27 , 19/02/09 17:07

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ציפי: את מובלת ביד עמיתייך, מחמיצה שעת כושר והזדמנות.

    חיים אבגד , 19/02/09 17:06

    אפתח ואומר שאין לציפי, סיכוי להרכיב ממשלה. זה היה ברור לכולם חוץ ממך.

    אבל ציפי: את יכולה להוציא מתוק מעז, ולהיזכר לטובה כמנהיגה גדולה וממלכתית, במקום כפוליטיקאית קטנה, אגואיסטית, שיגרתית (יש לנו כאלה הרבה).

    הכיצד?
    הבא נשנן לעצמנו תחילה שחלום הביעותים של ביבי הוא לעמוד בראש ממשלה המורכבת מ-64 החכי"ם הימניים של הסרגל הפוליטי. הוא כבר היה בסרט הזה. הוא לא אוהב אותו. הוא מתעב את רעיון הישיבה בתוך המסחטה.
    כלומר, אם תהיה בידו אופציה סבירה בעיניו – הוא יקבל אותה.

    הנה ההצעה שתציעי לו:
    1. ממשלה בראשותו.
    2. בהשתתפות קדימה והעבודה, (לחילופין ליברמן אפשר גם מרצ), אבל ללא שום גורם אחר. בקואליציה לא ישותפו מפלגות שיש להן אינטרס להנצחת הסחטנוקרטיה.
    3. מצע הקואליציה: שינוי שיטת הממשל. זהו. שום דבר אחר.
    4. גם קדימה וגם השותף האחר יבטיחו לביבי שקט תעשייתי ומטריית תמיכה ללא תנאי. חובתו היחידה של ביבי כלפיהם: שינוי שיטת הממשל עוד בקדנציה זו של הכנסת.

    לסיכום אומר כי זוהי שעת כושר נדירה לשפר אחת ולתמיד את הממשל בישראל, (וגם, לטווח הרחוק - להציל את ישראל מההתחרדות הזוחלת).
    שיפור הממשל זו לא רק סיסמא. זה ממש בנפשה של מדינת ישראל. מטרה זו הנה חשובה, ממש קריטית, למדינה. מגמדת את המסרים הקבועים של הליכוד/קדימה/העבודה/ליברמן.
    וותרו על מסרים אלה למשך קדנציה אחת של הכנסת, למען מטרה חשובה זו.

    אני קורא לכל אנשי הרוח במדינה. שמאל וימין, סוציאליסטים וקפיטליסטים, דתיים וחילוניים: התגייסו נא למען רעיון זה.

    אני קורא לביבי וציפי וליברמן וברק: התעלו נא פעם אחת זו מעל הפוליטיקה השגרתית. הרחיקו ראות מעבר לקדנציה זו של הכנסת- להרבה קדנציות אחרות. בנפשנו הדבר.

    (בעניין שיטת הממשל יש לי מה לומר, אך לא עכשיו).


    חיים אבגד

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    החלטה מצוינת

    רונית, 19/02/09 17:05

    רק על ידי הרכבת ממשלה ימנית ילמד העם משהו

    הגב לתגובה זו

    • בטח שהוא ילמד

      אבי, 19/02/09 17:39

      מה שתמיד היה נכון שעדיף ימין על שמאל.
      ושציפי אינה יותר מסתם נערת בארים,לכן שתחזור לשם לרקוד ואולי תקבל כך כמה דולרים.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    דרכה של קדימה היא הנעלם הגדול ביותר.

    פרשנדתא, 19/02/09 17:04

    דרכה של קדימה? מה זה? משהוא יודע? לא בטוח שגם הם יודעים מה שבטוח שזו פירמה שיש לה מטרה לשלוט וכשליברמן אמר להם נייט אז אז העסק השתבש להם.

    הגב לתגובה זו

    • אאוריקה אאוריקה - דרך גבר בעלמה - בעלמא (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 19/02/09 19:25

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    נשמע כמו הספין האחרון...

    י, 19/02/09 17:04

    מחר ישלפו הסכינים הארוכות, ציפי תודח מהנהגת קדימה והחכים המורדים יזחלו על 4 לממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מישהו אסף את האינפורמציה א, ב, ג, ד ופירסם ללא שם. הכל נכון. (ל''ת)

    נביל, 19/02/09 17:03

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    תודה לך. נחכה לפילוג בקדימה וחזרה לליכוד. (ל''ת)

    עושה לנו את העבודה, 19/02/09 17:03

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא יודעת להפסיד בכבוד (ל''ת)

    מישהו, 19/02/09 17:02

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מי פה ימין קיצוני......

    נתי, 19/02/09 17:02

    איזה דרך היתה לכם ב3 שנים האחרונות ? 2 מלחמות ואף הסכם מדיני .אז מה הסיסמאות הנבובות האלו .

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ביבונים, אמרתי לכם שתרגעו, אהרון ברק יאנוס את ליברמן לתמוך בביבי. (ל''ת)

    שפתי כהן, 19/02/09 17:02

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ביבי עוד יפתיע אותה...ברק מחכה לחזור לבטחון

    נונימוס , 19/02/09 17:01

    ופואד ידידינו יעשה את המהלך שיחזיר את המערך לקואליציה...כבר ישבו בעבר עם ממשלת של רוב ימני
    היידה ביבי...

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לכי תתייבשי באופוזיציה ! (ל''ת)

    ישמעאל, 19/02/09 17:01

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ציפי תשב בפאב ותתן לאנשים רציניים לנהל את המדינה (ל''ת)

    עופר1976, 19/02/09 16:59

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ציפי לבני, חזקי ואמצי

    מצביעת לבני, 19/02/09 16:59

    תני לנתניהו להתבשל בדייסה של עצמו.
    אם יפרשו מקדימה אי אילו ח''כים תאבי שלטון -זה יהיה רק לטובה. ממילא אף אחד לא הצביע לקדימה בזכות מופז (אלא למרות מופז).
    אספי סביבך רק את האנשים הראויים ביותר והמאמינים בדרכך.
    הצבעתי עבורך ואצביע עבורך גם בבחירות הבאות. עם הממשלה שמתכנן נתניהו, זה יקרה בקרוב מאוד.

    הגב לתגובה זו

    • איזה פרצוף נהיה לה

      ביץ' בוי, 19/02/09 20:28

      למה מה קרה, למי נדאג ממי, אם לא לעצמי?

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    צבועה, לפני יומיים הסכמת לכל דרישות ליברמן....היום הוא ימין קיצוני (ל''ת)

    mrosenberg27 , 19/02/09 16:59

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    תגובה באתר ללא שם המגיב חלק ב

    נביל, 19/02/09 16:58

    1.
    לאחר מלחמת לבנון השניה - ציפי לבני לא מצאה לנכון להתפטר.

    אם זכור לכם, את כל הראיונות הבינלאומיים - ביבי עשה.
    עמל יום ביומו להפעיל את קשריו, נתן ראיונות פנומנליים ונתן גאווה אמיתית לישראל.
    בעוד שצרת החוץ שלנו - ציפי .. לא יודעת אנגלית.
    משרד החוץ שלנו פשוט לא תפקד, בלעדיי נתניהו - אני חושב שלא היה לנו -שום- ייצוג בזירה הבינלאומית


    2.
    הדבר היחיד שציפי עשתה במלחמת לבנון השנייה, היתה החלטת האו''ם 1701.
    מדובר בהסכם כניעה של מדינת ישראל, ולכן נכון להיום - חיזבאללה הספיק לשלש את כוחו ולהוות איום ממשי.
    דרך אגב, ציפי חושבת שההסכם הזה הוא ''הישג'' .. חבל שלא שאלו אותה אם ההישג שייך לנו - או להם.


    3.
    לאחר דו''ח הביניים של וינוגרד, ציפי קראה לאולמרט להתפטר, אך סירבה להתפטר בעצמה.
    לאחר מספר חודשים נשאלה שוב על העובדה שהיא לא מתפטרת, ועל דעתה בנוגע לאולמרט.
    ציפי ענתה: ''אולמרט הוא ראש ממשלה מצויין'' ...


    4.
    ציפי או מטעמה, טענו שציפי היתה סוכנת מוסד.

    ויש גם שהרחיבו למקורות זרים שהיא ניהלה מרדפים אחרי טרוריסטים בחו''ל...
    תחקיר ערוץ 1 חשף את השקר הגס, היא לא היתה סוכנת - ולא רדפה אחרי אף מונית.
    היא בסך הכל ''עבדה'' במוסד, ושמרה על בתים בחו''ל.


    5.
    ציפי העידה בוינוגרד: ''ביום הראשון של המלחמה חשבתי שמדובר במבצע לילי'' ....

    כשנישאלה למה לא הביעה את דעותייה בנוגע למתרחש, ענתה:
    ''התחלתי לדבר אבל אולמרט קטע אותי'' , ''לא נתנו לי לדבר''
    אבל הצבעת בעד המהלכים?
    כן, למרות שזו לא היתה דעתי ...
    ''היה ברור לי כבר אז שאין נקודת ניצחון צבאית'' ....


    6.
    כאשר הפרשה של הירשזון התפתחה .. ציפי לבני לא צייצה.
    כאשר הפרשה של צחי הנגבי התפתחה .. ציפי לבני לא צייצה
    כאשר הפרשות של אולמרט התפתחו .. ציפי לבני לא צייצה

    כניראה אין לה שום הסתייגות משחיתות, היא לא אמרה דבר נגד התופעה שיש במפלגתה.


    7.
    כאשר חיים רמון הורשע.. גם אז... לא צייצה
    יתר על כך, כאשר חיים רמון רצה לפרוש מהחיים הפוליטיים (עבריין מין מורשע ..)
    ציפי לבני -התחננה- שישאר ויתמוך בה.
    ציטוט: ''אתה נכס לקדימה'' ...


    8.
    ציפי סיפרה לנו שהיא בעד ''קידום נישואים אזרחיים'' .. אך לאחר תחקיר קטן ...
    התברר שבעבר היא בחרה דווקא להצביע נגד הנושא - או שבחרה לא להופיע.


    9.
    ציטוט של רביב דרוקר: ''ציפי לבני היתה חלק בלתי נפרד מהיומנים של עומרי שרון'' ...


    10.
    לאחר שציפי ניצחה בפריימריס בקדימה. (הסקרים של קדימה הראו ניצחון מוחץ של 15% .. אך בפועל 400 קולות בערך...)
    היא ניסתה להקים ממשלה - למרות שהיא יודעת טוב מאוד מה הציבור חושב עליה בפרט ועל קדימה בכלל
    בלשון העם - ניסתה לגנוב את השילטון.
    ניסתה לשחד את העבודה - והצליחה.
    ניסתה לשחד את ש''ס - וניכשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    נהדר עשית לנו את היום

    סבא של רוני , 19/02/09 16:57

    גב ליבני תודה לך עוד היה חשש [לא רציני אל תדאגי] שחלילה את עשויה להיות ראש ממשלה.
    כעת רווח לכולנו אנה לכי "לעשות לביתך" אולי תצלחי.
    אז קבענו שלום ולא להתראות.
    ותזכרי טוב טוב - זה היה ונשאר גדול עליך וגם אלו שניסו למכור לנו אותך [כן כן א+א} כאילו את ... ו.... ו .... לא הצליחו וגם זה גורם לי מעט נחת.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הפסדת, תחשבי על טובת המדינה

    baronalex, 19/02/09 16:54

    ככה את רק מוכיחה שוב כמה את לא ראויה

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    רגע ! אבל ''העם החליט קדימה'' לא כך ?! (ל''ת)

    לא נורא,אולי בפעם אחרת............, 19/02/09 16:52

    הגב לתגובה זו