• 78.

    עמית סגל, אתה דומה שתיי טיפות מים לבעלי

    אור, 31/10/11 20:12

    וגם הוא למד משפטים רק שבבר אילן..

    IP: 77.127.88.75דווח על תגובה זו

  • 77.

    אין ספק שוא אחד העיתונאים הכי מוכשרים בישראל (ל''ת)

    רק הצלחה, 10/08/09 23:02


    IP: 93.173.37.249דווח על תגובה זו

  • 76.

    חתייייך (ל''ת)

    חתתתייייך, 07/06/09 15:18


    IP: 79.183.143.52דווח על תגובה זו

  • 75.

    עמית אומנם לא היה חבר בנוער המפד''ל אבל היה חבר בנוער מולדת בתקופת גנדי (ל''ת)

    חבר ילדות, 22/05/09 16:45


    IP: 79.180.100.172דווח על תגובה זו

    • ואתה קורא לעצמך חבר? פחחח (ל''ת)

      ..., 12/10/09 18:00


      IP: 80.179.112.106 דווח על תגובה זו

  • 74.

    אתה הכי סימפטי בין כל הסגלים על מסך הקטן

    ראובן סגל, 03/04/09 18:10

    שמע אתה מפורסם יותר מה שחשבתי, שלא יעלה לך על הראש ילד!, תשאר אמין, מעניין והוגן.
    הה ואם תזכור שאל את אבא שלך מאיכן באירופה המשפחה שלך והאם היה להם עסקי ענבים ויין?...

    IP: 87.70.126.245דווח על תגובה זו

  • 73.

    עמית אתה הכי חמוד בעולם

    ירושלים, 02/03/09 23:00

    תעשה לי עשרה ילדים

    IP: 89.139.18.219דווח על תגובה זו

  • 72.

    יישר כח , עמית סגל -אתה בדרך הנכונה !

    shoshlevy , 28/02/09 16:56

    יישר כח , עמית סגל - אתה בדרך הנכונה

    אל תניח לאף אחד או שום גורם , להסיט

    אותך מדרכך העיתונאית - דווח אמת , ללא

    מניפולציות , כפי שעשית עד כה , והימנע

    מהפיתוי להשפיע על ההתרחשויות - תפקידך

    כעיתונאי הוא = לדווח את המציאות כפי

    שהיא , ללא כחל ושרק , ולא לייצר

    מציאות שמשרתת מאן דהוא !

    באשר לביקורת על גילך הצעיר - אל תתרגש

    ואל תייחס לכך כל חשיבות ! אני מדברת

    מנסיון אישי - אני סיימתי תיכון +בגרות

    בגיל - 16.5 והיה לי המון זמן עד לצבא

    ולכן התחלתי ללמוד בחוג ל"מדעי-ההתנהגות"

    באוניברסיטת בן - גוריון בנגב ואני

    זוכרת את הכינוי שכינו אותי אז בפקולטה

    קראו לי - "הילדה של החוג" ונלחמתי כדי

    שזה ייפסק ויתחשבו בדעותי כמו - גדולה!

    היום אני יודעת שזה היה זניח - כי

    באמת הייתי - ילדה (!) והביקורת היתה

    בעצם - אמפתייה שבאה מפיהם של סטודנטים

    בני -25 ו-30 ולא היתה שם שום כוונה

    רעה - זה היה קיים רק במוחי הקודח !

    במרחק של זמן - רואים לעיתים את הדברים

    בפרופורציות אחרות -נכונות יותר !

    בשורה התחתונה - עמית סגל - היה אתה

    נאמן לאמת ומשרת הדמוקרטייה , כי זו

    מהות המקצוע שלך ! בהצלחה !

    שוש לוי חברת ליכוד

    אופקים

    IP: 79.183.117.167דווח על תגובה זו

  • 71.

    בידיך קברת את התנועה הירוקה מימד!!! תתבייש לעצמך!

    שושי, 24/02/09 21:22

    ידיעות שמתקבלות צריך לפרסם ולא לשמור במערכת! ממתי אתה- שאמור להוות את התקשורת המדווחת נהיית צנזור! בושה וחרפה לעיתונאות אינטרסנטית, שמעדיפה את המפלגות הגדולות והרקובות על פני כוח עולה רענן ואמיתי, חברתי וסביבתי כדוגמת התנועה הירוקה מימד!

    עמית סגל- עליך להתנצל לראשי המפלגה וכמה שיותר מהר!

    IP: 93.173.51.146דווח על תגובה זו

    • קצת נסחפת לא?

      , 17/06/14 11:21

      את מדברת כאילו רוב אנשי התקשורת שנראים על המסך כ"כ אובייקטיבים.. תפרגני קצת מה כואב? התנועה הירוקה כנראה לא עלתה מסיבות אחרות תהיה רגועה..

      IP: 79.182.145.109 דווח על תגובה זו

  • 70.

    הבנאדם הכי ציני שיש

    מאוהב, 24/02/09 19:26

    השנינות שלו מדהימה, בחיים לא ראיתימישהו עם יכולת צינית ככ מדהימה, אני חושב שאם הייתייושב איתו בפאב לא הייתי מפסיק לצחוק שעות.. הוא גם ציני וגם מקורי, ועכשיו שאני יודע שהוא גם אוהב שירה אז בכלל אני מאוהב..
    מישהו יודע אם יש לו חבר?

    IP: 212.179.28.34דווח על תגובה זו

    • סלואו משה נסים בכר 12 ירושלים

      רז, 24/02/09 23:21

      זה הפאב

      IP: 93.173.110.190 דווח על תגובה זו

      • ויש לי סיכוי איתו?

        מאוהב, 25/02/09 22:06

        אתה יודע אם הוא בקטע אולי? או אפילו רק סטרייט סקרן? כי לפי זה שהוא כזה ציני וגגם אוהב שירה הוא חייב להיות קצת הומו. רק הומו יכול להגיע לרמות כאלו של ציניות..
        ובכלל במקומות כמו עופרה, בהם מתחנכים בלי בנות בכלל , וגם כשכבר רואים בת היא כולה עטופה, אז יש יותר ניסיונות עם בנים. אני בטוח שבתור דוס יצא לו קצת להשתובב עם חברים לא?
        יש לך מידע על זה?

        IP: 62.0.156.97 דווח על תגובה זו

        • קשה לי להאמין שזה נכון (ל''ת)

          רז, 26/02/09 12:37


          IP: 93.173.56.233 דווח על תגובה זו

          • למה לא מדברים על בת זוג?

            מאוהב, 01/03/09 15:36

            לפי מיטב הבנתיאת התקשורת, במידה ואין ולו קמצוץ של שאלה על בת זוג, וזה לא נזכר בכתבה אפילו ברמז, אז כנראה שיש הבנה שבשתיקה בינו ובין הכתב שלא שואלים אותו על הנושא הזה, מכיוון שהוא משלנו.
            נראה לך הגיוני ששואלים אותו על כל היבט בחיים הפרטיים שלו בראיון, מלבד ההיבט של בת זוג? במיוחד כשהוא דתי וכבר מתחיל להיות מבוגר בהיבט הזה..
            אין כמו הומואים ציניים ושנונים.. אנחנו בדרך לכבוש את העולם :)

            IP: 93.173.5.204 דווח על תגובה זו

            • הבחור אגזוזן . למי שעוד לא הבין (ל''ת)

              דוד, 11/03/09 19:09


              IP: 89.138.108.181 דווח על תגובה זו

  • 69.

    הכתב מספר אחת

    בת שבע, 24/02/09 13:26

    בחברת החדשות ולדעתי בתקשורת הישראלית.
    חכם, שנון, נעים, בן אדם טוב. אמנם הוא נראה כמו ילד בר מצווה אבל אי אפשר לקחת ממנו שום דבר. הבחור מחונן. המשך בדרכך.
    אוהבת

    IP: 79.180.234.197דווח על תגובה זו

  • 68.

    עיתונאי משכמו ומעלה! טוב שיש קצת אובייקטיביות מול רינה ואמנון!

    ליאור, 23/02/09 21:06

    עיתונאי מקצועי ביותר.. הוא צודק, תפקידו של עיתונאי- לדווח, ולא לחוות דיעה או להיות כוכב! היום עיתונאים הפכו לתעמולנים, לשופר של מחנה, לצערי, בדר''כ של צד אחד בלבד. אנחנו רואים מסיונרים שמנסים להחזיר את העם ב''שמאלה'' במקום עיתונאים מקצועיים ומחכימים.

    הבנתי את הביקורת המרומזת כלפי אמנון אברמוביץ', וסגל צודק לחלוטין!

    IP: 89.138.252.137דווח על תגובה זו

  • 67.

    עמית מדהים!! מה אתם רוצים?!

    ענבל, 23/02/09 18:33

    יש מצב שמקנאים?
    עמית אל תתיחס אתה באמת אחלה..

    IP: 89.0.195.79דווח על תגובה זו

  • 66.

    עמית מדהים!! מה אתם רוצים?!

    ענבל, 23/02/09 18:28

    יש מצב שמקנאים?
    עמית אל תתיחס אתה באמת אחלה..

    IP: 89.0.195.79דווח על תגובה זו

  • 65.

    עמית מקסים ומקצויעי אל תתיחס

    לי, 23/02/09 18:27

    לנשמות ''טובות'' המשך לעשות את עבודתך נאמנה אתה בין היחידים בערוץ 2 שמשדר בצורה אובקטיבית ומקצועית (יותר מרינה ואמנון לפי דעתי)
    בהצלחה:)

    IP: 89.0.195.79דווח על תגובה זו

  • 64.

    רינה מצליח המציאה את ז'אנר ''הרכילות הפוליטית'' ועמית סגל רק משכלל את זה (ל''ת)

    במקום אידיאולוגיה הזנו את הבחירות לקרב אישי שקרי, 23/02/09 12:58


    IP: 79.181.47.98דווח על תגובה זו

  • 63.

    ''בוא לא נעשה מזה פרשת סמים'' -

    ממש כלום, סתם פרשה קטנה, 23/02/09 12:55

    הלו!!! ניסיון לרצח כפול!!!

    עמית סגל הוא ילד טיפש שחושב שאם הוא משנן שמות ותאריכים הוא חכם וידען.
    ידע, ילד טיפש, נרכש באמצעות לימוד והקשבה וניסיון. וגם באמצעות התמודדות עם דברים שלא נעים להתמודד אתם.
    ההתייחסות האווילית והמפונקת שלך למעשה החמור מאוד של אבא שלך חושפת את הערך שלך.
    יותר נכון את חסרונו.

    IP: 79.181.109.187דווח על תגובה זו

    • מה אתה רוצה שהוא יעשה?

      אחת, 23/02/09 18:32

      זה אבא שלו והוא עשה את זה וזה עובדה ואין לבן שלו מה לעשות עם זה גם אם זה לא בסדר מה שאביו עשה.

      IP: 87.68.84.237 דווח על תגובה זו

  • 62.

    ''בוא לא נעשה מזה פרשת סמים'' - יום אחד יגאל עמיר יאמר את המשפט האומלל

    פאול בוימר, 23/02/09 11:53

    הזה שמעיד על הריפיון המוסרי של סגל ושל הסובבים אותו שחיים בהכחשה אודות מעשי אביו וחבריו.
    המחתרת היהודית שאביו היה שותף בה היתה רצחנית ואלימה ואלמלא נתפסה היתה עלולה לגרום לנזקים בלתי הפיכים למדינת ישראל מעבר לנזקי גוף ורכוש שגרמה האלימות שבה נקטו חבריה.
    מוזר שאדם שהשקפת העולם שלו ציונית לא מבין שדרכה של זו המכונה הציונות הדתית (כלומר המתנחלת) שמונעת את חלוקת הארץ תביא כליה על המפעל הציוני בדמות מדינה דו לאומית שבה היהודים יהיו מיעוט ויאלצו לשלוט ברוב הפלסטיני באמצעות כוח - ובמילים אחרות שלטון אפרטהייד.
    מתי סגל ודומיו יתפכחו ?
    מתי סגל ודומיו יאמרו את האמת שלהם אודות הכיבוש (מציאות יומיומית ולא טרמינולוגיה של יחצ''נים)שמאפשר את המשך קיום מפעל ההתנחלות ההרסני ?

    IP: 217.132.39.137דווח על תגובה זו

    • תפקח כבר את העיניים!

      , 17/06/14 11:24

      אתה מדבר על להגיד את האמת?? כבר לא יכולה לשמוע את המשפטים העיוורים והמתאמצים של אנשים כמוך. כ"כ מתיש.

      IP: 79.182.145.109 דווח על תגובה זו

  • 61.

    ברור שהיה ילד כאפות (ל''ת)

    גל, 23/02/09 10:38


    IP: 217.132.253.126דווח על תגובה זו

  • 60.

    הרסתם במו ידיכם את התנועה הירוקה-מימד

    אחד העם, 23/02/09 09:44

    הנה עוד הודאה מדהימה עד כמה התקשורת מוטה ומשפיעה על הציבור. עמית סגל מודה שהחביא את הידיעות על התמיכה בתנועה הירוקה-מימד וברגע שדיווח ש''אחת התנועות הירוקות'' עוברת אנשים לא ידעו מי מהן ולא רצו לבזבז את קולם. כך הוא במו דיווח שקרי הבריח את המצביעים וגרם לכשלון התנועה. איזה נזק פישר צעיר בין 26 יכול לעשות.

    IP: 93.173.103.222דווח על תגובה זו

    • ואולי הצלתם עוד כמה קולות מלהיזרק לפח? (ל''ת)

      ז'בוטיסקי, 23/02/09 10:11


      IP: 134.191.254.39 דווח על תגובה זו

      • בדיוק להיפך

        עודד123 , 24/02/09 13:22

        הקולות נזרקו לפח בגלל אדיוט כזה שחושב שיש לו זכות להסתיר מידע כזה.
        אחרת התנועה הירוקה מימד היתה עוברת ושום קול לא היה נזרק.

        IP: 77.126.198.167 דווח על תגובה זו

        • יש ענין חוקי, אבל זו לא הסיבה שצוינה...

          עירא, 24/02/09 14:45

          מר סגל לא דיבר על הבעייתיות של פירסום הסקר מבחינת החוק אלא על תדמית לא מקצועית של ארגון החדשות שמעסיק אותו...

          תשובה גרועה בעיני. אם היה אומר שהם רצו לשמור על החוק הייתי מקבל ושותק, אבל אם הבעיה היחידה היתה תדמית הערוץ אז שיקפצו. הסקרים לא היו שלהם אלא של ליכודימה, ועד אותו רגע הם עשו הרבה מאוד נזק למערכת הבחירות כשבנו לה אווירת תוכנית ריאליטי, אז למה לבחור פתאום להצטדק? להפך, אם הם היו עוזרים לתי''מ בחצי משפט זה היה מוסיף לריאליטי הרבה פלפל...

          משהו כאן עצוב מאוד בהתנהלות כלי התקשורת המסחריים. מעניין אם המידע היה גם בידי רשות השידור ומה עשו איתו אם כן.

          IP: 84.108.129.224 דווח על תגובה זו

          • אין עניין חוקי, הסקר עצמו נעשה לפני סוף השבוע

            orenshafir , 24/02/09 16:47

            זה לא החוק, אחרת זה היה מצוין, הכתב הזה בטוח בקי ברזי החוק והיה מציין זאת.
            הסקרים הללו נעשו בימי חמישי ושישי, כך שניתן היה לפרסם אותם. הידיעה על תוצאות הסקרים שנעשו בימים אלו הגיע לידי הכתב רק יומיים לפני הבחירות.

            IP: 132.68.75.92 דווח על תגובה זו

          • הסקר לא של ערוץ 2 היה מותר לפרסם אותו

            סגל הפודל של סמי עופר, 03/03/09 00:07

            הסקרים נערכו על ידי 2 המפלגות הגדולות ונפלו לידי ערוץ 2. הערוץ היה יכול לפרסמם בלי שום בעייה כיוון שלא הוא ערך והזמין אותם.

            IP: 89.139.67.10 דווח על תגובה זו

    • חבל מאוד

      שרית, 24/02/09 18:47

      כל כך הרבה אנשים רק חיכו לסקר,
      שיגיד להם שהתנועה הירוקה מימד עוברת את אחוז החסימה,
      כדי שיוכלו להצביע לה בבטחון.

      IP: 79.177.118.209 דווח על תגובה זו

    • בושה וחרפה, העיתונות הפכה ממדווחת למסתירה

      עלמה, 24/02/09 21:13

      התנועה הירוקה מימד עוד תצליח, ובגדול!!!

      IP: 93.173.51.146 דווח על תגובה זו

  • 59.

    כל בוגרי גלי צהל קו ייצור של פראבדה (ל''ת)

    אין להם דיעה עצמאית, 23/02/09 09:37


    IP: 79.176.109.117דווח על תגובה זו

  • 58.

    הוא והמעט שכמותו - התקווה של עתיד התקשורת הישראלית. (ל''ת)

    אסף, 23/02/09 09:22


    IP: 212.76.123.123דווח על תגובה זו

  • 57.

    חבל שהוא לא מביע דיעות ימניות. שאר עמיתיו למקצוע עושים רק את זה.

    מה רע?, 23/02/09 09:20

    מכניסים את דיעותיהם במסווה של פרשנות.

    IP: 89.139.122.164דווח על תגובה זו

  • 56.

    מתחשק לנשק את החלק שבין האף לשפה העליונה שלו (ל''ת)

    מיקי, 23/02/09 09:09


    IP: 213.8.162.132דווח על תגובה זו

  • 55.

    לא פרשת סמים? רצח והטלת מומים? עדיף כל מעשני הסמים על הפושעים האלה (ל''ת)

    ויותר גרוע פושע אידיאולוגי מסתם רשע, 23/02/09 09:08


    IP: 87.68.35.82דווח על תגובה זו

  • 54.

    כולם יודעים שעשית קמפיין לליכוד בבחירות האחרונות!

    לוקרנו , 23/02/09 08:47

    כמעט כל פעם שעלית לשידור היית עסוק בלעשות קמפיין לליכוד- העברת את המסרים שביקשו ממך להעביר, תקפת את מי שאמרו לך לתקוף.

    חבל שאתה לא ''קורא לילד בשמו'' ומצהיר תמיכתך בבנימין נתניהו.

    סביר להניח שאתה עוד תתאכזב ממנו- אבל גם זה לא ימנע ממך להמשיך לעשות לו תעמולה- ''העיקר שיהיה ראש ממשלה של הימין''

    IP: 89.1.36.248דווח על תגובה זו

    • זכור הראיון הלא ממש עיתונאי עם אביו של נתניהו (ל''ת)

      צודק, 23/02/09 10:10


      IP: 85.250.150.83 דווח על תגובה זו

    • ''אדם נשך כלב'' -

      קוקו, 23/02/09 10:14

      בלי קשר לכך שזה לא נכון, לפיך כנראה שכל מי שלא השתתף במסיבת הנצחון של די.ג'י ציפי הוא ''תועמלן ימין'' וכל השאר הם עיתונאים ופרשנים אובייקטיבים שפשוט שכחו את מה שלמדו על הרכבת ממשלה בשיעורי אזרחות

      IP: 134.191.254.39 דווח על תגובה זו

    • שטויות הוא בין היחידים שם שמראין מקצועי (ל''ת)

      דן, 23/02/09 18:30


      IP: 89.0.195.79 דווח על תגובה זו

  • 53.

    אתה אחלה

    ליאת, 23/02/09 08:45

    אני קיבוצניקית שמאלנית אבל נהנית לשמוע אותך וחושבת ש- כן ירבו..

    IP: 213.8.115.8דווח על תגובה זו

  • 52.

    קשקשן ולא מובן הסגל הזה (ל''ת)

    ממני, 23/02/09 08:22


    IP: 132.64.167.40דווח על תגובה זו

  • 51.

    קשקשן ולא מובן הסגל הזה (ל''ת)

    ממני, 23/02/09 08:22


    IP: 132.64.167.40דווח על תגובה זו

  • 50.

    עיתונאי מעולה.שיישאר כמו שהוא! ושה-שתן לא יעלה לו לראש... (ל''ת)

    גדעון, 23/02/09 08:14


    IP: 89.0.138.217דווח על תגובה זו

  • 49.

    הוא מקובל בתיקשורת בזכות הרכילויות והליכלוכים שהוא מביא על הימין (ל''ת)

    דוד, 23/02/09 07:48


    IP: 194.90.167.82דווח על תגובה זו

  • 48.

    לא פרשת סמים -רחמנא ליצלן

    אורלב , 23/02/09 07:20

    רק הרג ורצח ברוך השם.עוד סיבה לא לראות ערוץ 2 הדוחה.

    IP: 93.173.178.79דווח על תגובה זו

  • 47.

    עמית סגל

    א.ח, 23/02/09 06:45

    תענוג לשמוע אותך .אתה רהוט פכיח ושנון.

    IP: 82.81.25.212דווח על תגובה זו

  • 46.

    הוא הרכלן של הכנסת, לא כתב ולא נעליים (ל''ת)

    ינון, 23/02/09 06:30


    IP: 84.109.243.164דווח על תגובה זו

  • 45.

    הבחור שונא רוסים ומזרחיים מחשיב את עצמו לאליטה תעקבו טוב

    שושי מסדרונות חברת החדשות 2, 23/02/09 06:30

    מדי פעם נפלט לו בעדינות ניחוח של גזענות

    IP: 84.228.81.107דווח על תגובה זו

  • 44.

    ואיפה ערוץ הכנסת נכנס ? הרי היית בו שנתיים לפני החדשות (ל''ת)

    נטע, 23/02/09 06:29


    IP: 84.109.243.164דווח על תגובה זו

    • לא רק שנתיים, גם עכשיו הוא עובד שם. עמית! לא יורקים לבאר... (ל''ת)

      גדעון, 23/02/09 20:23


      IP: 84.109.243.164 דווח על תגובה זו

  • 43.

    תראו מה מערכון אחד בארץ נהדרת עושה

    דויד, 23/02/09 06:09

    תשאלו גם את אייל וראובן שרק בזכות התוכנית המריונטה שלהם גנבה את כל השמאל.

    IP: 89.139.229.102דווח על תגובה זו

  • 42.

    יכול להיות שבבגדים אין לך טעם אבל בסליחות יש ויש

    לוגסי, 23/02/09 04:53

    סליחות אשכנזיות זה דיכאון. אם קוראים לימים הנוראים כך זה רק בגלל הסליחות של האשכנזים. יופי סגל. עננו... אח שלי... עננו...

    IP: 93.173.226.123דווח על תגובה זו

  • 41.

    עמית עבר בהצלחה את מבחן הקבלה לתחנת הרדיו האולטה שמאלנית-ואין להשוות ב

    קורן נאוה טבריה-גל''צ גם לסמולנים עם כיפה!, 23/02/09 04:20

    בין המחתרת היהודית שלא פגעה ביהודי וערבי אחד לעומת מחתרת אוסלו שהקריב אלפי קורבנות ''שלום''כוזב ורצחיני!

    IP: 77.126.113.7דווח על תגובה זו

  • 40.

    תנו לסגל להתבגר בשקט, אל תהרסו אותו.

    קולגה וותיקה שראתה דבר או שניים..., 23/02/09 02:33

    עמית היקר,

    אין ספק שאתה עיתונאי מוכשר! אני זוכר את הדרך שבה בררת את מילותך וסגננת את דברך עוד בגל''צ. כשהתחלת לעשות טלוויזיה אפשר היה לזהות כבר בבכתוהתך הראשונות שאתה מבין הייטב את המדיום, אולם בצד כשרונך הרב ישנו משהו מטריד, לא נוח. עמית, אי אפשר להתעלם מהזחיחות והיהירות שבך. הזכרת בראיון את חברך נדב פרי. הדברים נכונים במידה לא מבוטלת גם לגביו אולם אתה כך נדמה לי, פשוט חש צורך להגן על עצמך ומשום מה אתה עושה זאת באמצעות הזחיחות. עמית היקר, נכון שאתה רק בן 26 אבל חריף די הצורך ומבוגר די הצורך כדי לשדר יותר שקט המעיד על בטחון! לדעתי יש לך היכולת להגיע למקומות טובים בהרבה מהמקום בו אתה נמצא כעת, אולם לא תגיע למחוזות חדשים אם לא תשאף להגיע אליהם. עמית, אם לא תשכיל להבין שכישרון גדול ככל שלא יהיה אינו יכול לבטל הצורך בהשכלה אקדמית, שכה חסרה לך. על כן עמית,הורד הילוך אחד או שניים, לך תסתער על האוניברסיטה ואין לי ספק שתוכל להגיע גם שם להישגים מרשימים ביותר וכבר במהלך לימודך אתה, אבל גם אנחנו נחוש בשינוי. לא תמיד עמית, צריך להדביק פאנץ' ליין זחוח לכל שטות, זכור שציניות היא לא מכשיר כדי למצוא חן, אלא כלי עבודה להבעת ביקורת בדרכים הומורסטיות וככזו עליה להיות מנומקת, ברורה, אחראית ולא מתחסדת. על כן, אל תתאהב יתר על המידה בחיקו החם של הקונצנזוס. המפלצת הזו יכולה לקום עליך ברגע אחד היות וזה הטבע שלה. לסייום קח את דברי בפרופורציות הנכונות. טקבקתי כאן לא כדי להקניט אותך חלחלה, טקבקתי כדי לדרבנך לשאוף למקום גבוהה יותר, רציני יותר ובעיקר טוב יותר בעיקר בשבלך.

    IP: 87.69.22.146דווח על תגובה זו

    • הפוסל במומו פוסל

      קולגה אובייקטיבי, 23/02/09 08:36

      ודי לחכימא ברמיזא...

      IP: 84.228.205.235 דווח על תגובה זו

    • יש לו תואר ראשון, אז

      חרץ, 23/02/09 08:50

      אולי בכל זאת לא בדקת את העובדות, למרות שאתה קולגה וותיק?

      IP: 85.250.152.131 דווח על תגובה זו

    • הוא לומד משפטים

      דתלשית, 23/02/09 16:00

      ואגב, השכלה אקדמית לא ממש הכרחית בתחום..

      IP: 77.127.13.225 דווח על תגובה זו

  • 39.

    למה לא לספר את האמת? (ל''ת)

    התנועה הירוקה - מימד, 23/02/09 01:05


    IP: 217.132.21.10דווח על תגובה זו

  • 38.

    תודה שסידרת לי מקום בכנסת

    מירי רגב, ח''כ בזכותך, 23/02/09 00:48

    בזכות זה שמנעת מהציבור ידיעה מעניינת ורלוונטית, אותי לכנסת במקום את מלכיאור. איזה כיף שיש דוסים שלא מאמינים בדמוקרטיה.

    IP: 84.228.135.15דווח על תגובה זו

  • 37.

    שיהיה בהצלחה סגל- מקווה שלא תאבד את האמת שלך ואת הדרך שלך (ל''ת)

    צ, 23/02/09 00:48


    IP: 89.138.0.69דווח על תגובה זו

  • 36.

    עיתונאי פרווה

    אסף, 23/02/09 00:45

    לימים הזכיר עמית סגל את ההצבעה של ביבי בנושא ההתנתקות אין ספק שהזיקה למר נתניהו . אני רוצה להאמין שלא עשה כך למען '' תראו אני דופק לא רק את השמאל'' יש טעם לפעמים להעמיד דברים בצורה הוגנת כמו שעושים עמיתיך יונית ואמנון . בכל אופן בהצלחה .

    IP: 79.181.254.235דווח על תגובה זו

  • 35.

    ''גירוש''? ממתי מגרשים מישהו לתוך הבית שלו?

    נפלת בפח הטרמינולוגיה, 23/02/09 00:24

    קשקשן. המתנחלים מרצועת עזה הוחזרו הביתה, לתוך גבולות מדינת ישראל. ממשלה ריבונית שהחליטה לשלוח אותם (בטעות) לעזה, החליטה גם להחזיר אותם (נכון, בטעות, ללא הסכם, תוך הענקת מתנה לחמאס).

    אבל ''גירוש''? ממתי מגרשים אנשים פנימה הביתה?

    IP: 87.68.40.192דווח על תגובה זו

    • ממשלה לא ''שולחת'' אנשים, אנשים קנו בתים וגרשו אותם מבתיהם

      gilberet , 23/02/09 08:21

      תפסיקו לכבס את הפשע שעשיתם. גירשתם אנשים מבתיהם בניגוד לרצונם, זהו פשע שלא תינקו ממנו לעולם.

      IP: 194.90.170.153 דווח על תגובה זו

      • אל שטח כבוש שנמצא תחת שלטון צבאי אזרחים יכולים להגיע ולרכוש אדמה ובתים

        פאול בוימר, 23/02/09 12:01

        רק בחסות ממשלתית.
        כך היה ברצועת עזה וצדק מי שכתב שממשלה ששלחה אזרחים לאיזור מסויים שאינו בתחומה הריבוני רשאית גם להחזיר אותם הביתה אל תחומי ריבונותה.כך גם יקרה ברמת הגולן (למרות הסיפוח ) לעת הסכם שלום עם סוריה.
        אגב,יש טענה שגירוש של פלסטינים מהגדה המערבית לרצועת עזה דינו כשליחת אותם אנשים לגלות וזו כמובן טענה מופרכת לחלוטין.

        IP: 217.132.39.137 דווח על תגובה זו

    • דמגוגיה בגרוש ורבע (ל''ת)

      ניסים, 23/02/09 09:02


      IP: 192.118.32.80 דווח על תגובה זו

    • דבריך - הוכחה לדברי חז''ל

      אבי ירושלמי, 23/02/09 10:18

      ''המרחם על האכזרים סופו שמתאכזר על הרחמנין''

      IP: 134.191.254.39 דווח על תגובה זו

    • ממתי אנשים מתנגדים לחזור הביתה?

      פנדה, 23/02/09 18:18

      איזה קשקוש, אם אגרש אותך לאירופה (או לאחת מארצות ערב) אני מגרש אותך הביתה?

      לא יודע אם יצא לך לגור פעם במדינה דמוקרטית, אבל עקרונית מדינה דמוקרטית לא ''שולחת'' אנשים לגור במקום מסוים ולא ''מחזירה'' אותם אחר כך.

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

    • גרשו אותם מתוך ביתם החוצה.

      נ.ד., 24/02/09 18:08

      לידיעתך הם גרו בגוש קטיף וגרשו אותם מהבית שלהם. לא שלחו אותם פנימה הביתה אלא החוצה מהבית שלהם.

      IP: 79.180.13.187 דווח על תגובה זו

  • 34.

    אני מכיר את אביו חגי, איש ישר דרך ועמית ?

    davidishalom1 , 22/02/09 23:55

    כן אני לפעמים מחייך בצפותי בצמד חסר המנוח בערוץ הכנסת. אולם לא אשכח לפני יומיים את הראיון שלהם עם אחמד טיבי שכיכב שם ככוכב עליון בעוד שני הליצנים מרבים להחניף לו ולרדת על הימין ההזוי.... עמית, עברת כל גבול.

    IP: 89.138.35.191דווח על תגובה זו

    • חגי סגל לא ישר דרך? (ל''ת)

      אז מה יאמר אלפרון?, 24/02/09 00:54


      IP: 84.228.118.198 דווח על תגובה זו

  • 33.

    ''זו הייתה פרשה על רקע היסטורי

    יגאל, 22/02/09 23:45

    מסוים מאוד בסביבה מסוימת, וככה צריך לשפוט אותה''.
    כן, אה?
    יאללה, לקחתי.

    IP: 217.132.52.166דווח על תגובה זו

  • 32.

    עמית סגל

    י', 22/02/09 23:18

    עיתונאי מצוין, מוכשר, חד, נוקב, רהוט ויפה תואר.

    ונחזור על זה שוב לטובת מי שפספס את אחד מאינספור הטוקבקים היוצאים מגדרם כדי להחמיא: עיתונאי מצוין, מוכשר, חד, נוקב, רהוט ויפה תואר....

    IP: 85.250.150.83דווח על תגובה זו

  • 31.

    ''ממורשעי המחתרת'' זה ניסוח עדין לרוצח בארגון טרור, מכבסת מילים גזענית

    איפה ואיפה לטרור, 22/02/09 23:09

    עמית היקר, האם גם הרצח שסזמיר קונטאר ביצע ב-1979 זה ''פרשה על רקע היסטורי מסוים מאוד בסביבה מסוימת, וככה צריך לשפוט אותה''???? האם גם לזה אתה מתייחס כאל ''פרשה היסטורית''?
    כתב בערוץ הטלויזיה המרכזי בישראל מסרב לגנות או להתנצל על פיגוע טרור נגד חפים מפשע (שהם במקרה ערבים) שאבא שלו ביצע בדם קר.איכשהו אני מתייחס למידע שהוא מעביר לי בהתאם. ישראל 2008, מי היה מאמין???
    שיעשה אולי תוכנית משותפת עם הבן של יחיא עאיש... יש להם הרבה במשותף.

    IP: 84.108.110.166דווח על תגובה זו

    • מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      מכבסת מילים לניסיון רצח, 23/02/09 00:26


      IP: 87.68.40.192 דווח על תגובה זו

    • איש לא נהרג שם, והפעולה כוונה כנגד אנשים שאינם חפים מפשע.

      עובדות, 23/02/09 00:39

      אם אינך יודע, השם הכולל ''המחתרת היהודית'' כולל מלבד אנשים שהשתתפו בפיגועים רצחניים, גם אנשים אחרים (בינהם חגי סגל). הפעולה כנגד ראשי הערים כוונה נגד אנשי טרור פלשיתינים ותומכיהם וכתוצאה ממנו הם נפצעו קשה (ולא נהרגו).
      כך שאין זה נכון שהוא ''רוצח בארגון טרור'' (לא נהרגו) ואין זה נכון שזה היה ''פיגוע טרור נגד חפים מפשע'' (ראשי הערים היו ממובילי תנועות הטרור).
      ברור שזה מעשה חמור מאד ובלתי נסבל על אף שכוון כנגד אנשי בליעל, וטוב שאנשי המחתרת נענשו עליו, אבל כדאי לדעת את העובדות לאשורן.
      ועוד: למה אתה מצפה שהבן יתנצל על מעשי האב? כל אדם אחראי על מעשיו שלו.

      IP: 79.182.142.28 דווח על תגובה זו

    • האנשים שחגי סגל פיצצץ היו אנשי פשע ולא אנשים חפים מפשע (ל''ת)

      הסיבה עליה נשפט היא על לקיחת החוק לידיהם, 23/02/09 01:20


      IP: 95.117.23.133 דווח על תגובה זו

    • יהודי? טרוריסט?! לא יכול להיות!

      עמנואל , 23/02/09 03:53

      אין ליהודי את הגנים של טרוריזם! רק לערבים! וכנ''ל הגן לגזענות...

      IP: 79.183.118.110 דווח על תגובה זו

    • מה קרה לציונות?????

      אשקלונית, 23/02/09 09:03

      קודם כל אציין שאני אישיתמאוד נהנית לשמוע את עמית סגל, מדובר בעיתונאי צעיר, חד, שנון, חכם שלא מפגין את דעותיו והעדפותיו הפוליטיות כיאה לעיתונאי פוליטי.
      לעניין חגי סגל, עמית לא צריך להתנצל על מעשי אביו הגם שאביו נשפט וריצה את עונשו.
      מעשיו של חגי סגל ככל הנראה לא ידועים לך ואתה מסתמך על משפט אחד ששמעת אז אני אשמח להבהיר: חגי סגל נשפט על לקיחת החוק לידיו ולא על רצח חפים מפשע. להבדיל אלפי הבדלות סמיר קונטאר הוא רוצח בדם קר שנשפט על רצח ילדים קטנים!!!! לא זו אף זו שארגון הטרור אליו הוא משתייך ניסה לחטוף את הספינה ''קילאלאורה'' תמורת שיחרורה ותוך כדי החטיפה רצחו בני ערובה חפים מפשע!!! בנוסף, אותה המחתרת היהודית שבחרת להשמיץ לא רצחה חפים מפשע אלא פעילי טרור (אולי האימרה ''הקם להורגך השקם להורגו''?!?!?) ואותה המחתרת היהודית לא חטפה חיילים ו/או אזרחים (ואולי פרשיות חטיפת רגב, גולדווסר או אולי שליט או אולי טננבאום ואין לי ספק שרון ארד מוכרים לך היטב??)על מנת לסחוט מדינה ריבונית לשחרור רוצחים!!!!!
      אז אני שואלת אותך ואת כל מי שקורא את דבריי לאן נעלמה הציונות שלכם? איפה הגאווה במדינה והרצון להפוך אותה ליותר טובה? איפה הרצון להילחם לשלמות המדינה? אין לנו ארץ אחרת כדברי השיר הידוע אז אולי כדאי שנעשה מאמץ עילאי על מנת שנשמור אותה שלנו ונוקיע מתוכנו את הרוצים להשמידנו ולקחת אותה מידינו?

      IP: 213.8.119.210 דווח על תגובה זו

      • דווקא מי שדואג לציונות צריך להחרים ולנדות גורמי טרור שיוצאים מתוכה!!

        נגד טרור מכל צד, 23/02/09 11:32

        המחתרת היהודית פעלה מול ח פ י ם מ פ ש ע!!! הם פעלו מול סטונדטים במכללה ומול ראשי ערים ורצו להביא למלחמת עולם דרך פגיעה בהר הבית- המקום השלישי הקדוש ביותר לכל המוסלמים בעולם. למה אם זה יהודים זה הופך מארגון טרור ל''מחתרת''? גם החמאס פועלים ב''מחתרת''.זה שבמקרה לא נהרגו (אגב הם גרמו לחבלן ישראלי להתעוור כשניטרל את אחת הפצצות שהטמינו) זה מקרי לחלוטין והכוונה היתה לרצוח וזו היתה יכולה להיות בקלות התוצאה ועל פי זה צריך לשפוט אותם. מה זה ''לקח את החוק לידיים''? איזה חוק אומר שצריך להרוג תלמידים ולפוצץ מקומות קדושים? אם החמאס יהרגו ראשי ערים, סטונדטים ויפוצצו את הכותל תתייחסו לכך באותה צורה? תחשבו על זה. תלמדו את העובדות. אם לא נגנה ונלחם בטרוריסטים מקרבנו לא תהיה לנו זכות מוסרית לדרוש מאחרים להפסיק את הטרור.

        IP: 84.108.110.166 דווח על תגובה זו

    • 32, סמיר קונטר ירה באבא לעיני ביתו בת ה-4, ואז רוצץ את גולגלתה.לידיעתך (ל''ת)

      עיתונאית, 24/02/09 12:30


      IP: 80.179.112.106 דווח על תגובה זו

  • 30.

    תפסיק לא להתנצל... (ל''ת)

    בית המשפט, 22/02/09 23:08


    IP: 89.139.86.231דווח על תגובה זו

  • 29.

    עמית.

    ממישהי שמקווה יום אחד להיתקל בך בנחלאות- גרה קרוב, 22/02/09 23:01

    כמי שהתנסתה קצת בעולם התקשורת הרי אתה הניצוץ האמיתי שבה.
    האמת קורנת ממך. וניכרים דברי אמת.

    IP: 217.132.44.219דווח על תגובה זו

  • 28.

    אחד הכתבים המוכשרים של ערוץ 2! (ל''ת)

    ע, 22/02/09 22:57


    IP: 217.132.202.78דווח על תגובה זו

  • 27.

    עיתונאי מצויין,אני זוכר אותו ואת פרי בגל"צ,רק בגללם האזנתי לגל"צ

    ITZIK73 , 22/02/09 22:55

    עלה והצלח.

    IP: 79.180.69.234דווח על תגובה זו

  • 26.

    עיתונאי מוכשר אבל צריך לזכור שיש עוד לאן לגדול

    אלכס, 22/02/09 22:47

    לא בטוח שהייתי קורא לזה שחצנות אבל לאט לאט הרבה יותר בטוח

    IP: 84.108.87.33דווח על תגובה זו

  • 25.

    ילד נשאר ילד. מברבר בלי סוף שטויות חסרות ביסוס (ל''ת)

    ריקי, 22/02/09 22:19


    IP: 93.173.78.21דווח על תגובה זו

  • 24.

    אחלה כתבה .

    צצה, 22/02/09 22:18

    אחלה כתבה חמודה ואמיתית .

    IP: 217.132.53.34דווח על תגובה זו

  • 23.

    עציץ כבר אמרנו? (ל''ת)

    ע, 22/02/09 22:14


    IP: 85.250.150.83דווח על תגובה זו

  • 22.

    שמתם לה איך הילדים של אנשי הימין הפכו לשמאל קיצוני, גם ליבני! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 22/02/09 22:14


    IP: 84.228.248.66דווח על תגובה זו

    • ככה זה, מי שיש לו קצת שכל מבין

      שימי, 22/02/09 23:53

      רק אתה שטוף שנאה ומתלהם בכל טוקבק אפשרי

      IP: 89.138.193.151 דווח על תגובה זו

    • כמה כבר? 3-4? ומה הקשר לעמית סגל? הוא ימני מאוד. (ל''ת)

      ofer_b_y , 23/02/09 00:35


      IP: 84.228.241.82 דווח על תגובה זו

  • 21.

    ואוו הוא קרא להתנתקות ''גירוש''??

    עומר, 22/02/09 22:13

    מי קבע שהשם התנתקות , השם המפגר הזה ככה כל הכתבים צריכים לקרוא לזה?!
    הרי יש אחוז גבוה בעם שחושב שזה גירוש ולא התנתקות...
    אז מה הקטע לשקף רק את דעות השמאל?

    IP: 87.70.33.139דווח על תגובה זו

  • 20.

    אחד הכתבים הטובים - תמיד נחמד לשמוע אותו. (ל''ת)

    ציוני, 22/02/09 22:11


    IP: 79.179.118.104דווח על תגובה זו

  • 19.

    האיש מלך

    דודי החילוני השמאלני, 22/02/09 22:01

    רהוט,אינטלגנטי,בצורה בלתי רגילה ועיתונאי משובח.
    פשוט כל הכבוד

    IP: 84.228.124.252דווח על תגובה זו

  • 18.

    ההצלחה שלו היא אחת הסיבות ללחץ המוצדק של רינה מצליח

    נתי, ירושלים, 22/02/09 21:58

    עמית סגל עיתונאי חכם, רהוט, מוכשר והגון. מובן בהחלט מדוע רינה מצליח, שיושבת על אותה משבצת, אך היא עיתונאית הרבה פחות מרשימה והרבה פחות הגונה (שמגוייסת באופן גס ובוטה לטובת קדימה) - מודאגת מעלייתו המטאורית על חשבונה.

    IP: 89.138.213.212דווח על תגובה זו

    • צבא הטוקבקיסטים של סגל עובד גם אחרי עשר בלילה?

      טטט, 22/02/09 22:18

      צ''טל (צבא הטוקבקיסטים לסגל)

      IP: 85.250.150.83 דווח על תגובה זו

  • 17.

    סגל המתיפייף

    שני רותם, 22/02/09 21:56

    כל הכבוד על הראיון המאופק
    אך בכל זאת הנני מבין בין השורות שהינך מפחד פחד מוות על המיקום והקיטלוג שלך בברנז'ה העיתונאית ונגזר מכך שאתה לא מכניס מהצד את דעות הדתיים והימין בפרט בניגוד לשאר חבריך בברנז'ה התקשורתית.

    ישר כח על האומץ והכנות בכך שחזרת בך והתנצלת בפני ח''כ אריה אלדד כל הכבוד על אומץ לב נדיר ביותר!

    IP: 79.180.238.214דווח על תגובה זו

  • 16.

    סגל המתיפייף

    שני רותם, 22/02/09 21:52

    כל הכבוד על הראיון המאופק
    אך בכל זאת הנני מבין בין השורות שהינך מפחד פחד מוות על המיקום והקיטלוג שלך בברנז'ה העיתונאית ונגזר מכך שאתה לא מכניס מהצד את דעות הדתיים והימין בפרט בניגוד לשאר חבריך בברנז'ה התקשורתית.

    ישר כח על האומץ והכנות בכך שחזרת בך והתנצלת בפני ח"כ אריה אלדד כל הכבוד על אומץ לב נדיר ביותר!

    IP: 79.180.238.214דווח על תגובה זו

  • 15.

    חבל , עד שדתי מקבל הזדמנות

    יגאל, 22/02/09 21:28

    להיות בפריים טיים ,דבר שנותן לנו המגזר
    הדתי קצת נחת ,הוא מעדיף ,איך לומר? להצטייר
    כאילו הוא מתבייש בדתיותו ושהיא לא רלוונטית.

    חבל...אבל איך שנוח לך.

    IP: 89.1.36.75דווח על תגובה זו

  • 14.

    עמית סגל

    טל, 22/02/09 21:28

    אתה עיתונאי ממדרגה ראשונה. ומאוד הערכתי את זה שלא חשפת מה הצבעת בבחירות האחרונות. אני מאוד נהנית מהכתבות שלך. תמשיך ותצליח ותשתמש בכל מה שהקב''ה חנן אותך.

    IP: 212.76.103.58דווח על תגובה זו

  • 13.

    הילד מתבטא באופן קבוע נגד עולים חדשים כשמתאפשר לו ובהתנשאות

    יהודי רוסי, 22/02/09 21:22

    סרוג הכיפה הצעיר שכח שאת יסודות המדינה היהודית יצקו יהודים מרוסיה בעיקר וגם השפה העיברית שהוא דובר קרמה עור וגידים ע''י אליעזר בן-יהודה, יהודי רוסי.

    IP: 84.228.81.107דווח על תגובה זו

    • מאיפה הבאת את זה? מה השטויות האלה? (ל''ת)

      ofer_b_y , 22/02/09 23:52


      IP: 84.228.241.82 דווח על תגובה זו

      • תשים לב כשיש כתבה על עולים ועמית סגל מגיש תראה זלזול והתנשאות (ל''ת)

        זכריה דמארי, 23/02/09 06:23


        IP: 84.228.81.107 דווח על תגובה זו

  • 12.

    עמית מקסים!

    מימי, 22/02/09 21:07

    תענוג להקשיב לו,מוכשר, ידען, חכם, חריף, חוש הומור ציני.
    יגיע רחוק!!!

    IP: 79.180.62.180דווח על תגובה זו

  • 11.

    עמית סגל הוא כתב מצוין, שנון וחריף- כן ירבו

    רוית, 22/02/09 20:56

    זאת פעם ראשונה שאני כותבת תגובה באינטרנט, אבל אני חייבת להגיד שעמית סגל עושה לדעתי עבודה מצוינת, תענוג לצפות בעבודתו.

    IP: 213.8.81.177דווח על תגובה זו

  • 10.

    אהבתי את הקטע של בתי הכנסת הספרדיים:שם כולם מתקבלים טוב.

    מופתע, 22/02/09 20:51

    איש נחמד סך הכל...
    בהצלחה.

    IP: 62.0.129.179דווח על תגובה זו

  • 9.

    זה לא סגל שפרסם שבני בגין לא חוזר לפוליטיקה? (ל''ת)

    הכוכב?, 22/02/09 20:50


    IP: 85.250.150.83דווח על תגובה זו

    • לא זוכר. (ל''ת)

      P, 23/02/09 00:41


      IP: 79.182.142.28 דווח על תגובה זו

  • 8.

    השפעת על הבחירות בכך שלא פירסמת על התנועה הירוקה - מימד.

    יאירמ , 22/02/09 20:44

    עשית מעשה שלא יעשה, כאשר ביחד עם התקשורת כולה היזנתם את הספין השיקרי "ביבי או ציפי" כאשר לליבני לא היה סיכוי (כפי שכולם נוכחו) להקים ממשלה.
    מעלתם בתפקידכם ודרסתם בדרך את הדבר היפה ביותר והמשמעותי ביותר של הבחירות האחרונות - התנועה הירוקה מימד.

    IP: 87.68.57.157דווח על תגובה זו

    • התלונה שלך צריכה להיות לתנועות חביבות ככל שיהיו שמבזבזות קולות

      דן, 22/02/09 22:35

      התנועה הירוקה מימד היא הטובה מכל אלו שלא עברו את אחוז החסימה - ועדיין - 4-6 מנדטים הלכו לפח על רשימות אגו.

      IP: 79.179.62.67 דווח על תגובה זו

      • על מה אתה מדבר? תראה לאיזו מציאות נקלענו?!

        עלמה, 24/02/09 21:18

        אין אף גוף בכנסת שמייצג את החברה, את האזרח. אחוז ניכר מחברי הכנסת, ביחוד ברשימת קדימה הם אופורטוניסטים עסקניים שלא יועילו לאזרח הקטן במאומה! בושה וחרפה למדינת ישראל ובמיוחד לתקשורת שממאיסה את הדמוקרטיה על האזרחים, ולכן המציאות כאן במקום להשתפר רק מסתבכת ויורדת לטימיון!!!
        הכנסת כוח פוליטי כדוגמת התנועה הירוקה מימד היה יכול למנוע זאת, אבל אנשים כל כך מאמינים לאנשי התקשורת, שמדברים בשם האינטרסים של בעלי ההון!!@

        IP: 93.173.51.146 דווח על תגובה זו

  • 7.

    מאוד אוהבת את הכתבות שלך! (ל''ת)

    תל אביב - אל תהיה חשדני..., 22/02/09 20:39


    IP: 62.0.150.184דווח על תגובה זו

  • 6.

    סגל אתה תותח אני מת עליך!!! (ל''ת)

    איתן, 22/02/09 20:36


    IP: 93.173.165.36דווח על תגובה זו

  • 5.

    אתה מושך אליך את מה שאתה מחזיק בתודעתך - תודעתך היא מגנט (ל''ת)

    דולפין סגול , 22/02/09 20:30


    IP: 84.228.15.75דווח על תגובה זו

  • 4.

    כל הכבוד לך סגל

    קורא ותיק, 22/02/09 20:24

    אני בגיל 26 - איפה אני ואיפה אתה. סחתיין.

    IP: 93.173.1.15דווח על תגובה זו

  • 3.

    הוא הכתב הכי לא מעניין בערוץ 2

    דן, 22/02/09 20:22

    כל מה שחשבתי עליו (שהוא קצת קשקשן, שהוא קצת קל דעת וכו') אושר לי בראיון איתו.
    אני לא מתפעל ממנו.
    להיפך: מתפעל ממנו פחות ופחות.

    לא שרינה (תצליח) עושה לי את זה

    IP: 87.68.238.139דווח על תגובה זו

    • לצערי אני מסכים אתך הוא יבש ומונוטוני כמו בן 60 (ל''ת)

      יחזקאל, 22/02/09 21:24


      IP: 84.228.81.107 דווח על תגובה זו

      • ברור הוא בערוץ 2 שזה ערוץ אחד החדש. לגמרי מיושנים

        דוד, 23/02/09 06:13

        אבל בשביל זה יש את ערוץ 10

        IP: 89.139.229.102 דווח על תגובה זו

    • שטויות..

      ציוני, 22/02/09 22:13

      יבש??? הדבר האחרון שאפשר להגיד עליו...

      ואתה מסכים איתו בעוד שהוא אמר שהוא ההפך מיבש..(''קשקשן קל דעת וכו''')

      IP: 79.179.118.104 דווח על תגובה זו

  • 2.

    התנצלותך לאלדד היתה חשובה

    טיל ללב, 22/02/09 20:19

    אכן אמירתך לאלדד לא היתה במקום, וההתנצלות ראויה וחשובה. כל הכבוד.

    IP: 85.250.95.124דווח על תגובה זו

  • 1.

    סגל כאשר הוא מדבר כמו יונית לוי הוא בולע הרבה מילים ולא תמיד הוא ברור!

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 22/02/09 20:12

    אולי כתוביות היו עוזרות לשמוע ולהבין טוב יותר!!

    IP: 89.138.38.76דווח על תגובה זו