• 103.

    שבי בבית גלאון. קולך צורם את האזניים עד להחריד!!!, (ל''ת)

    מיה, 20/02/09 00:28

  • 102.

    כותב המאמר הוא שובניסט דוחה

    אישה פמניסטית, 20/02/09 00:24

    לא, אני לא מכירה אותו ואת הנפשות הפועלות במפלגת מרצ. אבל כל השנאה שלו למאבק פמניסטי, היהירות למאבקה של גלאון ולתמיכה של נשים בה- עושה רושם של עוד גבר שובניסט נפוח מעצמו.

    • את פמיניסטית טיפשה

      גבר פמיניסט, 24/02/09 22:00

      מותר לבקר מהלכים של פמיניסטים, ולא כל מי שמעביר עלינו ביקורת הוא שוביניסט דוחה. גם אני לא מכיר אותו, אבל אני מסכים איתו - הארגונים הפמיניסטים עשו טעות, והפמיניזם יתקיים גם בלי זהבה גלאון, הוא היה קיים גם לפניה.

  • 101.

    זו בעיקר הציניות שלה שמפריעה. גם אני התלבטתי אם להצביע למרץ וכשדמיינתי

    גל, 19/02/09 08:25

    את זהבה בכנסת שוב לא יכולתי לעשות כן.
    למה ביילין יכול להגיד דברים דומים בלי ציניות בכלל ולהישאר חביב גם עם אלו שלא מסכימים איתו וכך גם רן כהן.
    זהבה, העובדה שאת אישה לא מחייבת להפוך למגעילה וצינית כדי לבלוט.

  • 100.

    השמש תמשיך לזרוח גם ללא זהבה בכנסת

    דודי, 19/02/09 06:42

    מפלגת מרצ היא בסך הכל זיהום קטן ורעשני של שלולית הכנסת ובבחירות הבאות יהיה גורלה כשל מפלגת הגימלאים

  • 99.

    זהבה גלאון הלכה הביתה - כי זהבה גלאון שכחה איפה היא חיה

    ישראלי מפוכח, 19/02/09 06:41

    זהבה גלאון היתה בעד חיי גנבים ולא בעד הגנת רכושם של אזרחים ישריי דרך הסובלים מאזלת יד משטרתית ( התנגדות לחוק שי דרומי)
    זהבה גלאון היתה בעד זכויותיהם של ערביי רצועת עזה... ולא צייצה מילה לעידודם של תושבי שדרות והישובים סביב
    זהבה גלאון שכחה מהן הבעיות האמיתיות של מדינת ישראל: בטחון לאומי, ביטחון אישי וכלכלה.
    זהבה גלאון בפטרוניות מתנשאת ידעה מה טוב ומה לא ....
    זהבה גלאון הלכה הביתה

    • זהבה הלכה הביתה כי גילתה אצילות

      האמת היא, 20/02/09 11:51

      כשוויתרה על מקום 3 ברשימת מרצ למען שיריון לניצן מתוך תקווה שיביא עוד מנדטים. משזה כשל- עליו לפנות את מקומו- הוא את כרטיס הכניסה שלו לכנסת הפסיד, כי הוא שם משיריון ולא מבחירה.

  • 98.

    התלבטתי קשות. זהבה הייתה הסיבה שבגללה לא הצבעתי

    קאתרינה, 19/02/09 06:24

    אני שמאלנית , אבל גם לי יש גבולות אדומים. וזהבה עברה את כל הקוים ואת כל הגבולות

    בסופו של יום צריך להסתכל ולבחון מה קורה עם אזרחי מדינת ישראל ולדאוג לשלומם ואח''כ להתרכז באחרים. נדמה שזהבה שכחה לרגע שהיא אזרחית מדינת ישראל. ולחד''ש ממש לא התחשק לי להצביע
    חבל. היא קלקלה הכל ואולי במחשבה שניה עזיבתה תציל את המפלגה שלי שלא הייתה שלי בשנים האחרונות. ג'ומס תמשיך בפעילות המבורכת.

  • 97.

    זהבה הייתה הסיבה בגינה לא הצבעתי! (ל''ת)

    שיר, 19/02/09 06:19

  • 96.

    גומס הוא לא שמאל. הוא לבני. כל הקולות עבורו נמצאים ממילא אצלה (ל''ת)

    אייני , 19/02/09 05:12

  • 95.

    דברים כדורבנות, ברור שזהבה פגעה במרצ אלקטורלית (ל''ת)

    חיים, 19/02/09 03:54

  • 94.

    יוהרה

    אבי, 19/02/09 01:31

    זהבה גלאון לא נבחרה
    בגלל שהיתה יהירה
    היא היתה בטוחה שיקבלו יותר מ4 מנדטים
    ולכן ויתרה
    לא אצילות ולא נעליים
    סתם יוהרה
    ושתאכל אותה
    אל יתהללחוגר כמפתח

  • 93.

    איך ירים אדם עצמו ע''י משיכה בשרוכי נעליו?

    כואב ועצוב, 19/02/09 01:27

    איך הסגל האנושי המאייש זה שנים רבות את עמדות המפתח במרץ יהיה מסוגל לקטוע את שרשרת הכשלונות המבישים של מערכות הבחירות בעשור האחרון? ג'ומס, זהבה,ואפילו רועי מסוגלים להיפתח לרעיונות חדשים? גברי בר גיל שהזה יותר משמונה חכי''ם בכנסת החדשה ?היחידי שזרק לבימת הדיון הציבורי במרץ רעיון חדש (להצטרף למפלגת העבודה ולהתחיל להשפיע משהו), מצא את מקומו בחוץ לטובת ליצן טלוויזיוני. האם הנכשלים הסדרתיים על כל שלל מעלותיהם האישיות המעולות, מסוגלים לשקם? תמהני.

  • 92.

    תרומתה מכרעת

    בן שוקן, 19/02/09 01:25

    מכל בחינה שהיא ולא רק נוכח כשלונה כאחראית על מטה ההסברה. גם בארוגאנטיות כחברת כמסת קצרת-רוח שהוציאה בקביעות שם רע - חד וחל' - למר''ץ. גם המסי הזה כנגד אורון מעיד על אופיה והיעלמה מהנוף הציבורי יסייע בשיקום ההריסות שתרומתה להם עצומה.

  • 91.

    CORECT 100 % (ל''ת)

    DANIEL, 19/02/09 00:28

  • 90.

    היא פשוט הפכה למפלגה שתומכת בצד הערבי באופן גורף

    ציונית כתמיד, 19/02/09 00:20

    לכן הצטמצמה ותמשיך להצטמצם עד שתעלם.

  • 89.

    כתיבה צינית ודמגוגית

    לרועי פלד, 19/02/09 00:13

    ''סטיית כדור הארץ ממסלולו'' לא תיגרם גם אם אתה וחיים אורון תפנו את הזירה למוכשרים ממכם. לא מדברים על סטיית כדור הארץ ממסלול כלשהו, אלא סטייה של מרצ מהאג'נדה שלה ומהמחוייבות שלה לבוחריה.

    עאלק יועץ תקשורת. אפילו לסטנד-אפ בקומדי קלאב בנינטיז אתה לא תתאים.

  • 88.

    די להוציא את הליכלוך החוצה

    איש מרצ, 18/02/09 23:31

    מרצ היא מפלגה קטנה מאוד, שהפכה לצערי עם השנים לכמעט לא רלוונטי.
    השיח הזה שאתם מנהלים על גבי אתרי האינטרנט משניא את השמאל ואת האמירה שלו עוד יותר.
    די מספיק- לכולם ברורים המניעים של זהבה. לכולם ברור שג'ומס הוא חשוב ורלוונטי (לאו דוקא בתור מנהיג), צריך להרוג הסוגיה הזו בעיבה.

    • אה, איש מרצ, כותבים איבה, לא עיבה. אגב, דיון דמוקרטי הוא צב השעה (ל''ת)

      אייני , 19/02/09 05:14

  • 87.

    באידיש אומרים ''רוחה בלא רגעה''

    ממ, 18/02/09 23:31

    שתסע לכותל תבכה 4 שנים,תתפלל ,ואולי....

  • 86.

    זהבה גלאון

    שוש, 18/02/09 23:14

    זהבה המסכנה חייבת עתה להאבק ב-3 הדובים אשר תפסו את מקומה במיטה החמה.
    אינני רוצה להסית אך כקוראת עיתונים מקדם-דנא, וסוקרת את מרבית עיתוני ישראל
    מעולם לא ניתקלתי בזהבה הקוראת לחמאס -
    להפסיק ל-''התאנות'' - לתושבי דרום-הארץ בעקר שדרות. ואני מתנצלת אם טעיתי.

    קראתי כי כל חבר כנסת אשר כיהן אפילו- רק בקדנציה אחת - מובטחת לו גימלה לכל חייו.
    כך שזהבה יכולה להישרד במרץ -
    עצותיה יתקבלו תמיד בברכה.

  • 85.

    התוצאה ברורה.....

    g.l, 18/02/09 23:09

    מי שצריך לעשות חשבון נפש אמיתי אלו אנשי השמאל,והאירגוני הנשים שאכלו את ה''ספין'' שקדימה בראשותה של צ.ליבני בישלו לנו-זה לא ג'ומס וגם לא זהבה גלאון.איש הקמפיין לא הצליח להתמודד עם זה מכל מיני סיבות-זאת האמת,

    • אוקי אבל לג'ומס יש אחריות רצינית (ל''ת)

      ג'ומס חייב ללכת, 19/02/09 00:07

    • אלמלא מרצ תמכה בתועבות לבני את ברק, לא היה כל כך קל להתבלבל ביניהם (ל''ת)

      אייני , 19/02/09 05:19

  • 84.

    דברים כדורבנות!... (ל''ת)

    איתן, 18/02/09 23:02

  • 83.

    מרץ תמיד פונה לאשכנזים משכילים ונאורים

    דורון, 18/02/09 22:47

    הייצוג שלה הוא של ''חנונים'' ''יפי - נפש''.
    ''התנועה החדשה'' לא חידשה כלום בדימוי הזה.
    וזו הסיבה לכישלון.
    פשוט מאוד, חד וברור.
    הבעיה היא שהם לא יוצאים מעצמם.
    תקועים באותה אימרה של ''לא מבינים אותנו, הנאורים והיפים''
    עצוב ומכעיס.

  • 82.

    בגלל זהבה לא הצבעתי למרצ

    משה כהן, 18/02/09 22:27

    למרות הערכה הרבה לגו'מס ולפועלו, החלטתי הפעם לא להצביע למרצ בגלל זהבה גלאון, שמתנגדת לכל אקט הגנה על ישובי עוטף עזה, ודואגת יותר לפלסטינאים מאשר מאות אלפי ישראלים שהינם בטווח הקטיושות, בבחירות הבאות, במידה וזהבה לא תהיה במרצ, אשמח להצביע להם.

    • בגלל זהבה הצבעתי מרצ (ל''ת)

      מרינה, 19/02/09 00:07

  • 81.

    נחמה פורתא

    בנימיני, 18/02/09 22:21

    כמצביע מרצ, אם יש לי נחמה קטנה מהבחירות האחרונות, הרי שזו העובדה כי הקול שלי לא הכניס את זהבה גלאון לכנסת.
    אם בבחירות הקודמות ברחתי ממרצ בגלל יוסי ביילין וזהבה גלאון, צמד צדקנים חסר תקנה, הרי שהפעם דווקא הצבעתי עבור אנשים ראויים כמו אילן גלאון וג'ומס.

  • 80.

    איך את מדברת בשם מצביעות מרצ? הרי קראת להצביע לבני?

    לאורית קמיר (71), 18/02/09 21:49

    את מייצגת את כל מה שדפוק בפמיניסטיות, והכותב צודק. לפני הבחירות כתבת שצריך להצביע ללבני ולא למרצ. עכשיו את מתלוננת על אנשי מרצ ומדברת בשמי כבוחרת. אני מוותרת על הייצוג שלך.
    אנשים ברחו ללבני לא כי היא אשה, אלא כי היו מטומטמים וחשבו שהיא תוכל להיות ראש ממשלה ולא ביבי.

    • יפה כתבת. (ל''ת)

      אייני , 19/02/09 05:09

    • מה? זה לא נכון. תקראי באתר של קמיר

      די לשקר, 19/02/09 22:54

      היא התנגדה ללבני.

  • 79.

    לא ניתן לעובדות לבלבל אותנו

    אורי, 18/02/09 21:17

    במשך השנים ששרתה זהבה את המולדת באופזיציה מר''צ הלכה ונחלשה. בבחירות הקודמות בשלושים אחוז בבחירות האחרונות לשלושה מנדטים.
    בנסיון לכבוש את ראשות מר''צ קיבלה רק שמונה עשרה אחוז.
    הצדק הוא נזיל כאשר הוא לא בצד שלנו מותר לכופף אותו ולזרוק את הורוביץ.
    אלה העובדות.

  • 78.

    סוף סוף דברי טעם

    אילן, 18/02/09 21:16

    אם במרץ יש עוד אנשים כמו הכותב הנכבד - אזי יש למרץ תקומה.

  • 77.

    זהבה גלאון שכחה שהיא אזרחית ישראל. גלאון הרסה את מר"צ. (ל''ת)

    blabla11 , 18/02/09 20:42

  • 76.

    ג'ומס וזהבה פאסה. העיקר שניצן בפנים (ל''ת)

    כו כו, 18/02/09 20:26

  • 75.

    להחזיר את גלאון כדי שמר'ץ לא תעבור את אחוז החסימה (ל''ת)

    להחזיר את גלאון, 18/02/09 20:11

  • 74.

    העיסוק בנושא מוגזם- למי אכפת שמספר 4 לא נכנסה???

    אור, 18/02/09 20:06

    עצם זה שמתעסקים בזה כל כך מראה עד כמה התקשורת היא של מרץ והשמאל, גלאון לא מעניינת את רוב הציבור, אף פעם לא עניינה וגם לא תעניין. תכתבו על החכים החדשים מכל המפלגות זה יותר מעניין.

    • בדיוק מה שחשבתי. למי אכפת בכלל מהסמולנים ההזויים שבקושי קבלו 3 מנדטים (ל''ת)

      כנניהו המיסר, 18/02/09 21:57

  • 73.

    היא הפסידה בבחירות - ולכן זה לא דמוקרטי להכניסה

    יורם, 18/02/09 20:04

    בעיני הסיפור הוא פשוט מאוד. הציבור בחר שלא להכניס אותה לכנסת. אז זה יהיה מעשה אנטי-דמוקרטי מובהק לחייב את ראש המפלגה להתפטר דווקא עבורה. מרץ צריכה להבין שהעניינים הפנימיים שלה לא מעניינים את הציבור בכלל, ואת ציבור מצביעיה בפרט

  • 72.

    זהבה היא משקולת אלקוטרלית פוסט ציונית (ל''ת)

    ליאור, 18/02/09 20:03

  • 71.

    הוכחה לאטימות ולעוורון שהביאו למפלת מר''צ

    אורית קמיר, 18/02/09 19:59

    הכותב השנון והנועז מפגין בדיוק את העוורון (המגדרי) והאטימות המאפיינים את התהנהגותה של מר''צ כלפי ציבור בוחרותיה מזה זמן. אחד היסודות המרכזיים של מר''צ היה מאז ומעולם קידום נשים. בכנסות האחרונות - גלאון נותרה חברת הכנסת היחידה שפעלה לקידום מטרה זו. מר''צ בגדה במצביעותיה, וציפתה מהן שימשיכו להצביע עבורה כאילו אין להן כל ברירה. מי שנותרו מצביעות מר''צ דורשות עכשיו מן המפלגה שלפחות אחד מחברי הכנסת שלה יהיה אישה אשר פועלת למענן. זהו נושא אידאולוגי, עקרוני וחשוב. אי הבנתו עלתה בקולות נשים - ותמשיך לעלות בקולותיהן.

    • הנשים לא עזבו בגלל שלא הייתה אישה ברשימה

      גל זהר, 18/02/09 22:33

      המצביעים של מרצ עזבו בגלל שהדרך לא הייתה ברורה מספיק. האלטרנטיבה לא הוצגה כראוי וקדימה הוצגה כדרך מרכזית וכמרכז-שמאל פרקטי..

      אבל קדימה לא הציגה אידיאולוגיה אלא פרקטיקה ומרצ הייתה צריכה להציג ביתר שאת את החלופות שהיא מציעה:
      א. שמאל כלכלי-חברתי הולם ומודרני.
      ב. חתירה לשלום למען ישראל - אך לא תנועה פציפיסטית.
      ג. חלופה יהודית - לא חלופה מתלהמת אלא מתוך הבנה כי מרצ הינה תנועה הפועלת ממניעים ציוניים-יהודיים. מתוקף כך, מרצ הייתה וצריכה להיות חלופה לתפיסות הקיימות היום במיוחד אחרי הבחירות החד-צדדיות שהיו כאן.

  • 70.

    סילוקה של גלאון הוא הדבר הטוב היותר שקרה בבחירות האחרונות ! (ל''ת)

    ovan , 18/02/09 19:31

  • 69.

    תחזירו את רן כהן.הוא עזר להרבה אנשים. (ל''ת)

    socrates37 , 18/02/09 19:09

  • 68.

    ''עניינים אישיים''

    קארין, 18/02/09 19:08

    רועי, הלוחמה למען קידום מעמד האישה אינה ''עניין אישי''. היא עניין פוליטי ממדרגה ראשונה. אני מציעה לך שלא להתבטא באופן שמחזיר את הקרב הזה, שבעבר מפלגתך הובילה בגאון, עשרות שנים אחורה. התבטאות כזו, כמו גם ההתבטאות של ניצן הורוביץ על ''עניינים פרסונאליים'' מרתיעה מאוד. זה בדיוק מסוג הדברים שמעבירים מצביעות למפלגות אחרות. בשביל רטוריקה אנכרוניסטית יש המון מפלגות מרכז.

    • איפה הייתן אז? אם אין אני לי מי לי? משפט חזק... (ל''ת)

      אורן, 19/02/09 00:39

  • 67.

    ג'ומס, תישאר!

    דורית, 18/02/09 19:05

    זהבה, לא רוצים אותך יותר

  • 66.

    אנטי זהבה

    אנטי זהבה, 18/02/09 19:05

    אני לא שייך למרץ.
    אבל גומס, בעיני, הוא המנהיג הכי סימפטי שהיה, מאז ומתמיד, למרץ.
    לא רק שהיא-זהבה לא נחמדה, היא אנטי מדינת ישראל, אנטי יהודים ואנטי ישראלים.
    בכל שמונת שנות עזה ובנותיה וקסמיה, לא שמעתי אותה מוחה כנגד ההתעללות באזרחים.
    זה שהיא מתקשטת בפמיניזם, זה נדבק בה בלי כל כוונה.

    • זו הנקודה, שלא הצבעת מרצ

      תומך במפלגת מרצ, 19/02/09 00:06

      ג'ומס חביב כזה, אבל לא מביא מצביעים ובטח לא מצביעות.
      הנה- קבלנו 3 מנדטים!

      חייבים לשים את זהבה בראש מרצ על מנת שתבדל אותנו מהעבודה וקדימה ותהווה אלטרנטיבה אידיאולוגית שמאלית אמיתית.

  • 65.

    ג'ומס, תשקם לנו את המפלגה

    משה, 18/02/09 18:58

    לפני הבחירות לא התפשרנו על הנבחרת ואני מקווה שהנבחרת תדע לשקם את המפלגה בכוחות משותפים בראשותו של ג'ומס.

  • 64.

    ג'ומס חייב להתפטר!

    מצביע מרצ, 18/02/09 18:55

    איך יו''ר מפלגה שהתרסקה ל3 מנדטים יכול להשאר בתפקידו כאילו כלום?

    בושה וחרפה

    • מ5 ל3 זו התרסקות? (ל''ת)

      אורן, 19/02/09 00:46

      • YES (ל''ת)

        /, 20/02/09 00:25

  • 63.

    גלאון שנואה על כל כך הרבה אנשים שאפשר שבלעדיה מרצ היתה מצליחה יותר

    יואב, 18/02/09 18:53

    היא חברת כנסת לא רעה, אבל האובססיה שלה עם הודעות לעיתונות וקשקשת ברדיו עולה לכולם על העצבים. אם מישהו צריך לקחת אחריות למפלה, זו היא.

  • 62.

    החקירה הפלילית של גלאון

    גלאון, 18/02/09 18:28

    התנהגות גלאון היא שערוריה.
    חבל שהיא לא ידעה לנהל קמפיין עבור מרצ, כמו שהיא יודעת עבור עצמה...

    אין ספק שיום העפתה מהכנסת הוא יום טוב למרצ - זה לא רק הקול הצדקני והצרחני שלה - זה גם עומק שנאתו של הציבור הרחב לגלאון. התנהגותה הגסה כלפי מתנגדיה המאיסה אותה על הציבור.

    וזה גם האופן שבו יצאה בשן ועין מהחקירה הפלילית במסגרת פעילותה במרכז לשלום...!!!!

  • 61.

    יפה כתבת. הדמוקרטיה ניצחה. זהבה הביתה (ל''ת)

    משה, 18/02/09 18:13

  • 60.

    צאי לנו מהחיים

    שמאלן לשעבר שערק בגלל זהבה, 18/02/09 18:12

    אני מקווה שהשורות האלו יגיעו לעיונה של זהבה גלאון. מעולם לא ראיתי אדם כל כך אינטרסנטי עם חשיבה חד ממדית מונעת משיפוטיות ודעה קדומה כמו זהבה גלאון. את באמת חושבת שכל 80 אלף מצביעי מרצ עשו זאת רק בגלל שחשוב היה להם לראות את פניי בערוץ הכנסת והצהרות שלך שנחתכות למבזק חמש? אני יכול למנות המון חטאים שעשית כלפי מצביעייך בפרט ואזרחי ישראל בכלל אבל שני חטאים שעשית הן בבחינת לא יסלחו:
    חוסר היכולת שלך להתייצב מאחורי הממשלה במהלך המלחמה בדרום ולבנון ורק לבקר את פעולותיה. לו ניהלת פעילות מצד אחד לבקר את הצעדים שעשתה הממשלה בעזה אבל באותה החריפות יוצאת נגד התקפות החמאס ופעילותם של ערביי ישראל היו רואים בך שמאל שפוי שהוא ציוני. הסיבה היחידה לירידת העצומה של השמאל הוא בגלל שהשמאל (בהובלה ובהנהגה של מרצ ) הוא שהוא מקדם את האינטרס הפלסטיני יותר מאשר הישראלי. זהו. לא יותר, כל שאר הדברים הם נגזרת של הרעיון וזה ובבחינת צא ולמד.
    החטא השני שלך הוא התקפה חסרת תקדים נגד הנשיא לשעבר קצב. קראת לו אנס ומטריד מינית פגעת באשתו ובבני משפחת כאשר הדברים היו בבחינת תלונה במשטרה ואפילו לא גובש לכדי כתב אישום.(דרך אגב אין לי ספק באופן אישי שהנשיא קצב קיים יחסי מין אסורים. בין אם בהסכמתם של הנשים ובים אם לא ואת זה אני משאיר למערכת המשפט- לא לידייך ולא לידי העיתונות . אני אומר כיום לאחר הסדר טיעון מביך למתלוננות למשטרה ולפרקליטות ולעובדה שגם כיום הפרקליטות מתקשה לגבש אפילו כתב אישום כיאות. לאן את זהבה תובילי את פנייך עזות המצח???
    האם ביקרת מאז התפטרות הנשיא את המתלוננות? האם סייעת בעדן לתהליך שיקום כלשהו? או שמה ברגע שנעלמו המצלמות גם את התעופפת לדרכך בניסיון למצב את עצמך כמדינאית ומנהיגה פמיניסטית קשוחה ולחומת חירות וזכויות אדם ? את בסך הכל פוליטיקאית קטנונית שהשתלחה יפה במפלגת העבודה ובהיצמדותם לכסא הממשלה (שהם קיבלו מנדט מהציבור שלהם להיכנס לממשלה זו ולהישאר בה) את בחמדנות ובילדותיות נאחזת בכיסא עור הצבי במשכן.
    לכי לך ועל זה נאמר טובים ממך היו והלכו נסתדר בלעדייך. לכי לעשות לביתך

    • צודק מאה אחוז.מסכים איתך בכל מילה

      socrates37 , 18/02/09 18:51

      זהבה גלאון צריכה להתפקד אצל אחמד טיבי

  • 59.

    זהבה שלום

    אזרח, 18/02/09 18:07

    אני מקווה שהשורות האלו יגיעו לעיונה של זהבה גלאון. מעולם לא ראיתי אדם כל כך אינטרסנטי עם חשיבה חד מימדית מונעת משיפוטיות ודעה קדומה כמו זהבה גלאון. את באמת חושבת שכל 80 אלף מצביעי מרצ עשו זאת רק בגלל שחשוה היה להם לראות את פניי בערוץ הכנסת והצהרות שלך שנחתכות למבזק חמש? אני יכול למנות המון חטאים שעשית כלפי מצביעייך בפרט ואזרחי ישראל בפרט אבל שני חטאים שעשית הן בבחינת לא יסלחו:
    א: חוסר היכולת שלך להתייצב מאחורי הממשלה במהלך המלחמה בדרום ולבנון ורק לבקר את פעולות הממשלה. לו ניהלת פעילות מצד אחד לבקר את הצעדים שעשתה הממשלה בעזה אבל באותה החריפות יוצאת נגד התקפות החמאס ופעילתם של ערביי ישראל היו רואים בך שמאל שפוי שהוא ציוני. הסיבה היחידה לירידת העצומה של השמאל הוא בגלל שהשמאל (בהובלה והבנהגה של מרצ ) הוא שהוא מקדם את האינטרס הפלסטיני יותר מאשר הישראל. זהו. לא יותר כל שאר הדברים הם נגזרת של הרעיון וזה ובבחינת צא ולמד.
    החטא השני שלך הוא התקפה חסרת תקדים נגד הנשיא לשעבר קצב. קראת לו אנס ומטריד מינית פגעת באשתו ובבני משפחת כאשר הדברים היו בבחינת תלונה במשטרה ואפילו לא גובש לכדי כתב אישום.(דרך אגב אין לי ספק באופן אישי שהנשיא קצב קיים יחסי מין אסורים בין אם בהסכמתם של הנשים ובים אם לא ואת זה אני משאיר למערכת המשפט- לא לידייך ולא לידי העיתונות . אני אומר כיום לאחר הסדר טיעון מביך למתלוננות למשטרה ולפרקליטות ולעובדה שגם כיום הפרקליטות מתקשה לגבש אפילו כתב אישום כיאות לאן את זהבה תובילי את פנייך עזות המצח???
    האם ביקרת מאז התפטרות הנשיא את המתלוננות? האם סייעת בעדן לתהליך שיקום כלשהו? או שמה ברגע שנעלמו המצלמות גם את התעופפת לדרכך בנסיון למצב את עצמך כמדינאית ומניגה פמיניסטית קשוחהולחומת חירות וזכויות אדם ? את בסך הכל פוליטיקיאית קטנונית שהשתלחה יפה במפלגת העבודה ובהיצמדותם לכסא הממשלה (שהם קיבלו מנדט מהציבור שלהם להיכנס לממשלה זו ולהישאר בה) את בחמדנות ובילדותיות נאחזת בכיסא עור הצבי במשכן.
    לכי לך ועל זה נאמר טובים ממך היו והלכו נסתדר בלעדייך. לכי לעשות לביתך

    • זהבה מייצגת עמדה של דמוקרטיה,שלום,זכויות אזרח

      ליאת שיימני, 19/02/09 00:05

      אני מבינה שקשה לך להסכים עם עמדות נאורות כאלה ועם מאבק עיקש למען כך, אז אתה מכפיש, אבל יש גבול!

  • 58.

    why didnt the ARABS voted for you,didnt you do enough for them (ל''ת)

    lior, 18/02/09 18:01

  • 57.

    הויקינג

    אריק, 18/02/09 17:58

    לא רק שהעם לא סובל את זהבה גלאון אלא אפילו תומכי מרץ הנלהבים לא סובלים אותה.
    יאללה, חפשי עבודה :)

  • 56.

    זהבה לכי חפשי לעצמך חיים (ל''ת)

    יודל, 18/02/09 17:28

    • שובניסט דוחה (ל''ת)

      ל, 19/02/09 00:04

  • 55.

    זהבה גלאון היא טיפוס מאוס ודוחה

    רן לוי, 18/02/09 17:25

    זה לא רק הקול הצדקני והצרחני שלה - זו גם הרטוריקה הפרו-פלשטנאצית שרואה בשלטון הישראלי את האשם בכל.

    מר פלד איננו מפרט, וחבל שאיננו מפרט את הנתונים בסקרי העומק של מרץ המעידים על עומק שנאתו של הציבור הרחב לגלאון.

    אין ספק שיום העפתה מהכנסת הוא יום טוב לסיכוייה של מרצ לחזור לעמדת השפעה בשלטון מרכז-שמאל.

    ולא אמרתי מילה על האופן שבו יצאה בשן ועין מהחקירה הפלילית במסגרת פעילותה במרכז לשלום.

    • עומק שנאתך שלך

      ורד, 18/02/09 19:09

      מי שמלא בשנאה הוא אתה.
      אתה זקוק לעזרה רפואית.

      • ורד, האדם לא שונא הוא ראלי להחריד. מעניין מדוע זה כל כך מפריע לך ? (ל''ת)

        ovan , 18/02/09 19:35

        • כי דבריו מלאים שטויות ושקרים

          ורד, 19/02/09 00:21

          מה החשיבות של קולו של אדם להיותו חבר או חברת כנסת חשוב ומועיל? האם קולו הבוטח והנמוך של ביבי הופך אותו לפוליטיקאי טוב יותר? ההדבקות לעובדת היותה של זהבה גלאון מאנפפת, רחמנא ליצלן, היא שוביניסטית. הצגת נשים כצווחניות ומאנפפות, בלי להקשיב לדבריהן, היא סמפטום של שנאת נשים.

          שנית, מדוע להאשים אותה בפלילים? האשה לא הואשמה ולא הורשע בפלילים, מדוע להחתים את שמה? מילא לא לחבב פוליטיקאי או פוליטיקאית, אבל לנסות להדביק לו חשדות לפלילים זו כבר הסתה.

        • הוא שונא...הוא שונא... הוא גם תת רמה... (ל''ת)

          אורן, 19/02/09 00:49

    • לא ידעתי שנעשו סקרים על "שנאה" חשבתי שנעשו סקרים על תמיכה??? (ל''ת)

      אייני , 19/02/09 05:16

  • 54.

    בזיון. רועי מלחכך פנכה של ג'ומס. כזה ליקוק לא ראיתי מזמן (ל''ת)

    גברי, 18/02/09 17:24

  • 53.

    אייל ארד

    יוני, 18/02/09 17:11

    תומכי מרץ הנלהבים כל אחד ואחד
    נפלו במלכודת שטמן אייל ארד.

    ולכן העדיפו את בנה של גאולה
    על יורשיה של אלילתם שולה.

    במקום חביבתם גברת גלאון
    נתנו קולם לבית''רי חסון.

    לא שמעום אומרים חס וחלילה
    שבכנסת תכהן רוחמה בלילא.

    כל אחד מהם לקלפי נחפז
    לתת את קולו לשאול מופז.

    לטענתם לא ידעו את המשמעות
    ולא חזו את תוצאות הטעות.

    אך כמו שנאמר בכתבי הקודש
    אי ידיעה אינה פוטרת מעונש.

    ולכן בזכות מנהגם זה החדש
    יבנה במהרה בימנו בית המקדש.

    • התגובה היפה ביותר שקראתי בנושא הבחירות (ל''ת)

      דני צור, 18/02/09 18:35

  • 52.

    למה קשה לזהבה להגיד ''שלןם''? (ל''ת)

    יורם, 18/02/09 17:07

    • כי היא נדבקה לכיסאה ובאזרחות היא אפס.מי יעסיקה?

      socrates37 , 18/02/09 18:55

      זהבה גלאון מבישה את הציונות.היא נלחמת על זכויותיהם של המחבלים.היא שמאל קיצוני.דעותיה מתאימות לתנועת חדש וטיבי.

  • 51.

    הסיבה היחידה לכשלונה של מרצ היא שהיא כמעט כ המפלגות הערביות לא ציונית (ל''ת)

    דנה, 18/02/09 16:58

    • נכון.אין הבדל בינהן כאשר גלאון מגינה על טובח ילדים

      socrates37 , 18/02/09 18:57

      במרכז הרב בירושלים.היא עתרה לבגץ נגד הריסת ביתו.כולי שימחה וששון שבחוץ נותרה גם טליה ששון.

  • 50.

    ראיה נכוחה

    איש שמאל, 18/02/09 16:39

    ביקורת מדויקת וצעד חשוב בדרך אל הבראת השמאל שחייב לעסוק במהות.

  • 49.

    ג'ומס, אל תוותר, תשאר!

    מצביע קדימה מאוכזב, 18/02/09 16:36

    אחרי שכולנו עברנו לקדימה בדקה ה-90 ברור שג'ומס חייב להשאר להציג סדר יום חברתי

  • 48.

    צריך עוד אנשים כמו רועי בשמאל הפוליטי... (ל''ת)

    עידו, 18/02/09 16:34

  • 47.

    חייבים את ג'ומס לבניית שמאל משמעותי ורחב (ל''ת)

    יעל, 18/02/09 16:33

  • 46.

    גור לראשות הממשלה! (ל''ת)

    יוני, 18/02/09 16:32

  • 45.

    ג'ומס אנחנו צריכים אותך תישאר! (ל''ת)

    רעות, 18/02/09 16:31

  • 44.

    רק ג'ומס

    לירז, 18/02/09 16:31

    כל מילה בסלע. הדרישות של גלאון ילדותיות ולא מכובדות

    • רק ג'ומס הביא 3 מנדטים (ל''ת)

      אליהו, 19/02/09 00:04

  • 43.

    ג'ומס אל תקשיב לה! צריכים אותך איתנו

    ארנון, 18/02/09 16:31

    על הקמפיין של זהבה נאמר ''כשאנשים קטנים עושים צל גדול, סימן שהשמש שוקעת''

    • ג'ומס כשל. עליו לגלות אחריות וללכת הביתה (ל''ת)

      נקודה, 19/02/09 00:03

  • 42.

    כל הכבוד לכותב!!! אמר את מה שלכולם לא נעים להגיד

    גם רועי, 18/02/09 16:30

    והוא צודק ב 100%

  • 41.

    או.. פתאום העוזרים של זהבה התחילו לעבוד ולטקבק

    גאות, 18/02/09 16:27

    גם שתי דקות אחרי נחיתה מהמאדים אתה יכול לראות כמה לאף אחד אין כח לאשה הזאת פה. אז הם התחילו לעבוד בטוקבקים. חבל שהיא לא ידעה לנהל קמפיין עבור המפלגה כמו שהיא יודעת עבור עצמה

  • 40.

    לא תצליחו להשחיר את דמותו של ג'ומס

    אריאלה, 18/02/09 16:27

    לכל תומכי זהבה גלאון; מסע ההכפשות שלכם נגד ג'ומס, שהחל בליל הבחירות, הוא בלתי נסבל, ומזכיר לציבור כולו מי היא זהבה גלאון ומדוע רבים רבים סולדים ממנה כל כך.
    כל יום משנים את התירוץ שבגינו ג'ומס צריך לפנות את מקומו לזהבה. פעם זה בגלל ייצוג נשים ופעם בגלל האחריות לכישלון.. די נמאסתם. שבו בשקט, וקבלו את דין הבוחר.

  • 39.

    ימים טובים הגיעו - כנסת בלי גלאון

    ישראל, 18/02/09 16:22

    מוטב מאוחר מלעולם לא

    • איזה כייף שגלאון בחוץ.המזרח ירושלמים עצובים

      socrates37 , 18/02/09 19:00

      מי יגן על זכויות המחבלים והשבחי"ם.

      • גלאון מגנה גם עליך

        דמוקרט, 19/02/09 00:03

        זכויות אדם זה לכל אדם באשר הוא

  • 38.

    כל מילה בסלע. לא רק שנשרוד, יהיה לנו הרבה יותר טוב בלעדיה (ל''ת)

    יהודית, 18/02/09 16:21

  • 37.

    כמה מידידיי הטובים ביותר הם מצביעי מרץ....

    מצביע ליכוד, 18/02/09 16:18

    שבבחירות האחרונות הצביעו לקדימה. כששאלתי איך אתם יכולים להצביע לשאול מופז וצחי הנגבי, בתחילהה הם התוודו ששכחו שהם בקדימה, אבל כשהתעשתו הסבירו שנמאס להם מהתמיכה הבלתי מסוייגת בפלסטינאים וצרותיהם תוך עיוורון מוחלט לצרותינו אנו. הקול הבולט ביותר (והצווחני ביותר יש לומר) בעניין זה היה של זהבה גלאון. מכאן שאשמתה היא גדולה יותר מזו של ג'ומס, שלא התבלט ולא עצבן אף אחד. מכל מקום מנקודת ראותי שתי ההצלחות הגדולות של הבחירות הללו הן היעדרם של גלאון ומג'דלה מחיינו הציבוריים.

  • 36.

    גלאון - היא הסיבה לכך שהצבעתי כנגד מרץ... (ל''ת)

    avre10 , 18/02/09 16:09

  • 35.

    הקיבוצים בחרו קדימה - הנשים בחרו מרצ בגלל זהבה (ל''ת)

    עירא, 18/02/09 16:01

    • זה פשוט לא נכון!!

      דורית, 18/02/09 16:30

      המקום היחידי שבו מרצ שמרה על כוחה זה בקיבוצי הקיבוץ הארצי. בקיבוצי התק''ם אף נרשמה עלייה בהצבעה למרצ.
      מי שפגעו בזהבה יותר מהכל - אלו הן הנשים, בחסות ארגוני הנשים, שפעלו בכל הכוח לבחירת ציפי לבני. אז נכון שלכמה אנשים מאוד עצוב שזהבה נשארה מחוץ לכנסת, אבל אין צורך לעוות את הנתונים.

      • אילו נתונים? מאיפה את יודעת? מה ההכללות האלו?

        בולשיט, 18/02/09 19:13

        הרי כל אדם מצביע בקלפי בפרטיות.
        ארגוני נשים לא הצביעו לקדימה, כי ארגונים לא מצביעים, בני אדם מצביעים.
        אני וחברות רבות שלי שמשתייכות לארגוני נשים הצבענו למרצ, הצבענו לזהבה גלאון.

        • התכוונה לנתוני הצבעה בקיבוצים, הבלה

          את בולשיט, 18/02/09 21:54

          הנתונים על הצבעה בקיבוצים מראים שזה המקום היחיד שבו מרצ שמרה על כח. לגבי ארגוני הנשים - לא צריך נתונים, הם הוציאו הודעות לעיתונות בעצמם.

          • יש לך נתונים על הצבעות של נשים?

            א, 19/02/09 00:24

            לא, אין לך, אז טול קורה מבין עיניך.

  • 34.

    זהבה גלאון היא סמל - של יושר של נקיון כפים של אמת

    מירב, 18/02/09 16:00

    את ג'ומס הדרו באמירה של יושר ונקיון כפיים, אתה מגדיל לעשות ומבלבל לנו את המח כאחרון הפרשנים העלובים על נטילת אחריות, ושיקום המפלגה. טוב שאתה לא מנפנף במנדטים העלובים, וזוקף אותם לזכותם של הקיבוצניקים

    • נקיון כפיים

      מיכל, 18/02/09 19:51

      לא הייתי נותנת לזהבה תור כבוד בנקיון כפיים, האם שכחתם את המרכז לשלום?

  • 33.

    המדינה לא תשרוד בלי קולה השפוי של זהבה (ל''ת)

    רועי, 18/02/09 15:57

  • 32.

    אין קיום למרצ ללא זהבה (ל''ת)

    דבורה א., 18/02/09 15:56

    • התכוונת לכתוב - ''אין קיום לזהבה ללא מרץ'' (ל''ת)

      שי, 18/02/09 18:31

    • גלאון הרסה את מרץ של רן כהן. (ל''ת)

      socrates37 , 18/02/09 19:02

  • 31.

    חבל שזהבה לא עמדה בראש מרץ , ובאמת היתה נמחקת מהמפה היתה ששון ושימחה (ל''ת)

    והעם היה יוצא ברקודי עם, 18/02/09 15:55

  • 30.

    ג'ומס= ועדת כספים = אינטרסים של הקיבוצים (ל''ת)

    מאיה, 18/02/09 15:55

    • נכון, ג'ומס סחט במשך שנים כסף רב עבור קיבוצי הנדל"ן

      מחשבות , 18/02/09 22:17

      הוא למעשה "השליח" של הפיאודליזם הסוציאליסטי. הוא נציגם של משעבדי התאילנדים מייבשי הכנרת וסחטני ההטבות ושמיטת החובות.

      ג'ומס כנציג בעלי המדשאות ובריכות השחיה, הוא שחוסם את היכולת של מר"צ להתקרב אל תושבי עיירות הפיתוח ושכונות המצוקה

  • 29.

    כום יודעים אבל מתביישים לומר ש ...

    מצביע מרץ אבל לא הפעם, 18/02/09 15:50

    זהבה גלאון ופעילותה הצעקנית והאגרסיבית להוצאת הזנות מחוץ לתחום ולהפללת לקוחות עלתה למרץ בהמון קולות. אחרי הכל, גם בין מצביעי מרץ יש המשלמים עבור שירותים אלו.

    • אלו לא שירותים, זהו אונס.

      ו, 18/02/09 19:16

      מי זה כולם? מה אתה מדבר בשם אחרים?
      אולי אתה הולך ומנצל נשים שמועסקות בזנות, ומתבייש לומר את זה,
      אבל אני גאה בזהבה גלאון על מאבקה הבלתי מתפשר באנסים שכמותך, שהולכים לבתי זונות ומשלמים לגברים אחרים (סרסורים) על שימוש בגופן של נשים מוחלשות שאילו היתה להן בחירה אמיתית - לא היו נוגעות בך ובשכמותך אפילו במקל.

      • ומה דעתך על נשים ששוכרות זונות ממין זכר?

        חיים, 19/02/09 04:02

        הן אנסיות? אוי, איך שפתאום כל התזה הפמיניסטית הרדיקלית שלכם מתפרקת.

        • כן, בדיוק כך

          ו, 19/02/09 22:59

          והעובדה שאתה לא מבין שפמיניסטיות רדיקליות מוחות גם על ניצול גברים בזנות - מעידה כמה אתה לא יודע, פשוט בור.

      • אני אשה ואני בעד מיסוד הזנות כי מיסוד משמעותו בחירה ועיקור הכפייה.

        אייני , 19/02/09 05:29

        סליחה גבירתי, אבל מוסד הזנות עתיק כדברי הימים. לא לך ולא לא אשה אחרת הזכות להחליט מה אשה תעשה בגופה. אם היא בוחרת להתפרנס ממנו, זו זכותה. סרסורים מתפרנסים אף משגשגים אך ורק משום שהמדינה פועלת כנגד הזנות והזונות. מיסוד הזנות יעקור מן השורש את מוסד הסרסרות וישאיר בחירה חופשית לנשים על גופן. בחירה חפשית משמעה לא ניהול אורח חייהן כפי שאת רואה אותו אלא כפי שהן רואות אותו. כל השאר הינו השקעה בחינוך, ביצירת מקומות עבודה ועוד... די לדמגוגיה זולה גבירתי, לא עובד עלי.

        • תודעה כוזבת

          ו, 19/02/09 23:00

          ברור שזכותן. אבל אם את באמת מתעניינת בזכויות - כדאי שתלמדי כמה נתונים: רוב הנשים המועסקות בזנות בעולם הן תוצאה של פגיעה בזכויותיהן ולא של בחירה.

  • 28.

    למה לא להודות באמת ? הציבור מאס בכם

    rnagid , 18/02/09 15:48

    הציבור מאס בשמאל. דרככם הובילה לאסון אוסלו ואתם בעיורון מוחלט סרבתם לראות.סרבתם ללמוד ולשנות דרככם.וזהבה גלאון היא מראשי האחראים לכשלון.

  • 27.

    מרצ איבדה את הקול הנשי הפמיניסטי שלה - ג'ומס עוד גבר (ל''ת)

    אחת העם, 18/02/09 15:45

    • הנשים הצביעו קדימה אז מה רוצים מג'ומס?

      socrates37 , 18/02/09 19:05

      ציפי ליבני נטלה לפחות 2 מנדטים ממרץ.

  • 26.

    נכון העולם כמנהגו ינהג- וזה מה שאבדה מרצ את היחוד שלה

    עילית, 18/02/09 15:45

    אתה אל תמכור לנו סיפורים. מרצ אופיינה בלקיחת אחריות ובאומץ. היום נותרה במלוא כיעורה וכבדותה וזקניה משכבר הימים, עם מי שטוען למנהיגות אחרת ומתנהג כמו אחרים בדורו.

  • 25.

    זהבה גלאון- הצדיקה היחידה בסדום של הפוליטיקה הישראלית (ל''ת)

    קובי, 18/02/09 15:44

  • 24.

    אורון חייב להתפטר

    דניאל, 18/02/09 15:43

    גם שולה ושריד בזמנם לקחו אחריות. אורון פועל כמו חברו הטוב משכבר הימים יוסי ביילין
    ג'ומס לא עלה על בימת הנצחון כמלך עירו, וחסך מאיתנו את ההשפלה הזאת. אבל לעולם הוא יזכר כמי שלא יכול היה לשחרר את התחת מהכיסא או את הכסא מהתחת

  • 23.

    זהבה היתה לוקחת אחריות ומתפטרת

    שירה, 18/02/09 15:40

    זהבה נתנה את כסאה ואת ראשה לבוס שלך לשעבר. זה שאתה עסוק בלכסתח אותו, זה בסדר. אבל יש 1000 חברי ועידה שמסכימים שג'ומס זה שפיו וליבו שווים מכר את זהבה בנזיד עדשים.

    • לא נכון היא היתה מתראינת ברשת ב' וממשיכה לצווח לנו באוזן (ל''ת)

      מאיר, 18/02/09 17:08

  • 22.

    גם אתה לוקה בהבנה פוליטית פשוטה יש לך עוד הרבה מה ללמוד

    אורי, 18/02/09 15:38

    בהתמודדות הבאה שלך את הקול שלי ושל חבריי הרבים הפסדת.

  • 21.

    אחרי שזהבה הוחבאה בקמפיין, ודעותיה הושתקו היא אחראית?

    אלי ירושלים, 18/02/09 15:34

    רועי היקר, יש בחלק מדבריך גם דברי טעם, אך הניסיון להאשים גם את זהבה בכישלון מרצ בתואנה שהיא הייתה ראש מטה ההסברה היא מגוכחת.זהבה נאלצה להתיישר עם קו לא מספיק ברור בנושא המלחמה האחרונה, למרות שרצתה לנקוט בעמדה חדה יותר. אני אישית נכחתי בשיחה בינה ובין ג'ומס בהפגנת שלום עכשיו, זהבה (יחד עם מוסי רז) התריעה בפני ג'ומס על מעבר מצבעים ממרצ לחד''ש, ג'ומס ענה לה שהוא לא מודאג מכך ושמדובר בכ2000 קולות בלבד, בדיעבד אנחנו יודעים שמנדט שלם עבר ממרצ לחד''ש בעקבות התגובה המגומגמת למלחמה.
    הדרישה מג'ומס לפנות את מקומו לה אני שותף נובעת מ2 סיבות עיקריות, האחת היא קבלת אחריות לכישלון, כשם שהצלחה של מרצ בבחירות הייתה נזקפת לג'ומס, כך גם הכישלון המהדהד צריך להרשם על שמו, הדרישה הזו הייתה תקפה גם אם זהבה לא הייתה מוותרת על מקומה ונשארת במקום השלישי. הסיבה השנייה היא אכן פינוי מקום לזהבה גלאון, אני חש באופן אישי כפעיל רצ ואחר כך מרצ ב22 השנים האחרונות שמרצ בלי זהבה פחות מייצגת אותי ואת עמדותי, בלי זהבה מרצ פחות חדה פחות ברורה ופחות רלוונטית.

    • אלי, אתה פשוט טועה בנתונים. שום מנדט לא עבר לחד''ש

      אבנר, 18/02/09 21:59

      חד''ש קיבלה בכל המגזר היהודי כולו 12,000 קולות. בבחירות הקודמות היו לה שם 6,000 קולות. כך שלא עבר מנדט, עבר פחות מרבע מנדט.
      זה שמרצ פחות תייצג את עמדותיך בלי זהבה, עם כל הכבוד - זו לא סיבה שג'ומס התפטר. יש אחרים שהיא פחות תייצג אותם בלי גו'מס, ואחרים שהיא פחות מייצגת אותם בלי מוסי. בשביל זה יש רשימה והולכים לפיה.

      • אלו הנתונים: חד''ש עלתה במנדט מרצ ירדה בשניים

        אלי ירושלים, 19/02/09 01:47

        בתל אביב חד''ש עלתה מ1% בבחירות הקודמות ל2%, גם בירושלים חד''ש יותר מהכפילה את כוחה. במקום העבודה שלי 4 מששת החברים שהצביעו למרצ בבחירות הקודמות הצביעו לחד''ש.
        יש לי סימפטיה וכבוד רב לג'ומס, אבל כיוון שכשל כישלון צורב, הוא צריך לקחת אחריות אישית ולפנות את מקומו. לו זהבה הייתה עומדת בראש מרצ ונכשלת כך, הייתי סבור שהיה עליה להתפטר ואני בטוח שאז הייתה מצטרף לקריאה.
        מרצ איבדה את היחוד שלה, היחידה שיכולה להחזיר לה אותו היא זהבה. כן למרות כל ההשמצות המגעילות וחסרות הבסיס שנכתבו עליה כאן (רובם ככולם נכתבו ע''י אנשים שלא הצביעו מרצ) אם מרצ רוצה לחזור להיות רלוונטית היא חייבת לחזור ולהיות רדיקלית, ולכן היא חייבת את זהבה גלאון.

  • 20.

    גלאון הרוויחה ביושר את התיעוב כלפיה.

    מייק , 18/02/09 15:27

    אמנם אין ואי אפשר לקחת ממנה את פועלה, אך התנהגותה הבוטה והגסה כלפי מתנגדיה הפוליטיים המאיסו אותה על הציבור ולכן ישנם רבים השמחים לאידה, לעומת זאת, ג'ומס- אציל רוח ומלח הארץ, אינך יכול לא לכבד אותו ולחוש כלפיו אהדה וחברות גם כשדיעותיו הפוכות לדעותיך.

    • פשש - זה פרץ גאונות (ל''ת)

      אורית, 18/02/09 15:46

    • מייקי, הצנע לכת

      ע, 20/02/09 00:28

      זהבה היא אישה גדולה ופרלמנטרית דגולה שנאבקת באמת ובתמים למען נשים, ערבים, הומואים, עובדים זרים..

      היא באמת מאמינה במאבק דמוקרטי והיא חייבת להיות בכנסת מטעם מרצ- אחרת מרצ לא מיישמת בפועל את המאבקים הללו.

  • 19.

    כמה רעש סביב יתוש פוליטי (ל''ת)

    את מי זה מעניין?, 18/02/09 15:25

  • 18.

    זה נכון מאד. גלאון עושה צחוק מעצמה (ל''ת)

    שרה ש, ירושלים, 18/02/09 15:19

  • 17.

    הדבר הטוב היחידי שקרה למרץ בבחירות הוא שגלאון בחוץ (ל''ת)

    מפ''ם, 18/02/09 15:18

  • 16.

    סוף סוף יש רועי נורמלי אחד במרצ (ל''ת)

    רונן, 18/02/09 15:11

  • 15.

    כל הכבוד!!! אורון אל תישבר! תישאר!

    אבנר, 18/02/09 15:10

    גאלון, עשי לביתך

    • ג'ומס חייב להתפטר (ל''ת)

      ככה יהיה, 20/02/09 00:28

  • 14.

    הימין ניצח בבחירות וגלעונה הולכת הביתה,יש טוב מזה? (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 18/02/09 15:01

  • 13.

    מפלגה לא רלוונטית כבר 10 שנים

    פטריוט ישראלי, 18/02/09 15:00

    כשאני נתקל פעם בשנה במצביע מרץ ומנסה להבין ממנו למה הוא מצביע למפלגה הזאת אני מקבל תשובה מגומגמת. לא מספיק לתמוך בערבים בצורה עיברת אלא יש גם לתמוך מידי פעם ביהודים ובזכות שלהם על הארץ הזאת. זהבה גלאון לא יותר הומנית מאף איש ימין למרות הדימוי שהיא מנסה ליצור לעצמה. לא קניתי.

    • אתה וליברמן דוחים אותי (ל''ת)

      דמוקרט, 20/02/09 00:33

  • 12.

    מפלגה מיותרת לחלוטין,האג'נדה שלה מיוסמת בבתי המשפט ומופצת בתקשורת ! (ל''ת)

    דקל ב , 18/02/09 14:59

    • יש לרשום מיושמת ולא מיוסמת (ל''ת)

      אביטל, 18/02/09 15:18

  • 11.

    רק האנטגוניזם שיצרה סביבה מנעו מהמון בוחרים להצביע מרצ

    זהבה ושלושת הדובים הרזים, 18/02/09 14:58

    שתתבונן הייטב במראה ותאזין להמון הקלטות של ראיונות ששודרו עימה ורק אז תפנים את הנזק שגרמה למרצ המתחדשת .
    לציבור פשוט נמאס לשמוע או לראות אותה .

  • 10.

    טוב שמשמיעים גם קולות כאלה

    אל תתפטר, 18/02/09 14:56

    אורון, תהיה חזק, יש הרבה שתומכים בך גם אם משמיעים יותר את הקולות האחרים

  • 9.

    חיים

    מאמר מדוייק וקולע, כל הכבוד, 18/02/09 14:54

    אני אמנם לא מתומכי מרצ אבל חושב שחיים אורון צריך להישאר, וזהבה גלאון פשוט מבזה את עצמה מיום ליום.

    • חיים אורון מבזה את עצמו

      אחד שיודע, 20/02/09 00:29

      כשהוא מתעקש להצמד לכסא הכנסת כשבכל יום גוברים הקולות שיעוף

  • 8.

    מילים כדורבנות. התנהגות גלאון שערוריה (ל''ת)

    גיא, 18/02/09 14:54

  • 7.

    מילים כדורבנות. התנהגות גלאון שערוריה (ל''ת)

    גיא, 18/02/09 14:54

  • 6.

    היום תמו שבעת ימי האבל על אי בחירת של זהבה גלאון

    alon23121 , 18/02/09 14:54

    די לבכות מגייעה לה

  • 5.

    כל מילה בסלע (ל''ת)

    נסתדר גם בלי זהבה גלאון, 18/02/09 14:47

  • 4.

    לא מצביע מרץ, אבל מסכים עם כל מילה. (ל''ת)

    חבוב, 18/02/09 14:44

  • 3.

    מפלגה עלובה בלי בוחרים עם המון תקשורת שמחוברת אליהם לטבור (ל''ת)

    יגאל התותך, 18/02/09 14:41

    • בוחרים יש

      האמת, 18/02/09 23:59

      וגם בוחרות

      רק שהם נפלו בפח של קדימה

  • 2.

    בושה וחרפה

    שחף, 18/02/09 14:39

    בתור עוזרו של ג'ומס ברור שתכתוב את דברי ההבל והשקרים הגסים הללו.

    ג'ומס צריך להתפטר ולו מהסיבה היחידה כי הסקרים שאתה מדבר עליהם ניבאו לו 8-9 מנדטים והתוצאה הייתה 3.

  • 1.

    כל מילה בסלע. דברי אלוהים חיים. זהבה מביישת את עצמה

    רונית, 18/02/09 14:35

    זהבה תלמדי להפסיד בכבוד. יש חיים ציבוריים גם מחוץ לכנסת. במקום לשבת שבעה ולזרוק בוץ על ג'ומס ולנהל מאחורי גבו קמפיין מלוכלך מוטב שתשלמי עם הפסדך, תשלימי עם המחיר האישי ושימי את טובת התנועה לפני האגו המנופח שלך.

    • זהבה גלאון- הצדיקה היחידה בסדום של הפוליטיקה הישראלית

      קובי, 18/02/09 15:47

      מניסיוני... ח''כ גלאון היא ה י ח י ד ה שקשובה לבעיות האזרח (ללא קשר לזהותו הפוליטית).

      • חשבתי שללא זהבה גלאון בכנסת,צריך לסגור את הכנסת. (ל''ת)

        כי מי יעלה את השאילתות כמו שלה יש?!, 18/02/09 20:12

    • אתה חוצפן

      ג'ומס הביתה, 18/02/09 23:59

      זהבה גלאון ויתרה על מקומה לפי כל הפרסומים לתנועה החדשה המגוחכת הזו, בשביל שהעסק לא יתפוצץ, למען הגדלת מנדטים למרצ, מהלך שהיו''ר אורון הביא- והמהלך כשל לחלוטין.

      למה שדווקא היא תשלם את מחיר אצילותה??

      • כי אחרת זה לא אצילות (ל''ת)

        אלכס, 19/02/09 00:58

      • כי היא הסכימה למהלך הזה...

        אורן, 19/02/09 01:18

        זה לא עובד ככה אצל המבוגרים - פוס עוד פעם...
        יש רק הבחירות הבאות ואני בטוח שאם גב' גלאון רוצה היא יכולה להאבק בכל הנושאים שחשובים לה בתחום זכויות האזרח (שאני מצדיע לה בפועלה המסור) ממקום 4 במפלגת מר''צ (שיש לה 3 מושבים בכנסת ויכולה להזיז דברים) ע''י שימוש בחבריה (ששנים מהם כנראה לא ירצו לראות את זיפת פניה בעקבות ההתקפה היחצנית המוזמנת הזו.)
        סוף מעשה במחשבה תחילה

        • אורן אתה מבלבל במח

          אחד שיודע באמת, 20/02/09 00:31

          זהבה חייב להמשיך את המלחמות החשובות שלה למען המוחלשים בחברה, למען זכותו של אדם לכבוד ושייויון וחירות באשר הוא- מי יעשה זאת אם לא היא? הקיבוצניק אורון בן ה70? שמייצג את האינטרס הקיבוצי ותו לא?

          זהבה גלאון הסכימה לתת למשוריין של ג'ומס את מקומה על מנת להגדיל את מרצ. זה כשל. עליו להתפטר, וגם על היור להתפטר לאור כשלונו.

    • רונית, כאישה אני מתביישת בך (ל''ת)

      פמניסטית, 20/02/09 00:32