• 29.

    ראשי קהילת יהודי יוון מיצגים את עצמם בלבד חובה לקרוא

    הנוכלים מיוון?, 04/02/10 08:35

    ראשי קהילת יהודי יוון עלפי כל המחקרים והאחרון שבהםפורסם על ידי חוקר מאוניברסיטה בארה''ב, הם קבוצה קטנה של עסקנים שקיבלו לאחר שואה לידיהם את כל הזכויות של כל הרכוש והכספים של הנספים בשואה - עלפי המאמר שלSTEVEN BOWMAN UNIVERSITY CINCINNATI USA
    ,THE JEWS IN GREECE,שפורסם ב אוקספורד ב2002
    הוא כותב כי ראשי הקהילה השתלטו על הרכוש היהודי שלכל נספי השואה והפך למקור כוח של ראשי הקהילה שלמעשה הלכה למעשה חיים על חשבון עמלות מנהול הנכסים של יהודי יוון מלפני השואה ! וכל אלה שעלול ארץ לא שכו לקבל כלל דבר מנכסי הנספים - כידוע נספו בערך 80 אחוז מהקהילה היהודית ביוון.
    עכשיו הם מתלוננים מדבור בקבוצה של מספר מאות יהודים ומשפחותיהם שחיים ברווחה כלכלית ולא נותנים כל דין וחשבון לאף אחד.

  • 28.

    הבעיה היא לא השגריר היא האינטרסים שלמשרד החוץ והיוונים תכנסו ותקראו -

    דני, 04/02/10 08:27

    משרד החוץ נוקט מדיניות מוזרה
    הנובעת מכך שהכנסת וביתהנשיא ועוד מקומות בירושלים
    שעליה םמוסדות שלטון הם על קרקע של הכנסיה היוונית
    וישראל אינה רוצה להתנגש עםהיוונים
    יש עוד הרבה נושאים שמשרד החוץ לא מוכן לטפל בהם בהקשר ליוון
    השגריר זה עוד מניפולציה מולה יוונים
    והוא השגרירימה אתם אוציםממנו הוא רוצה להמשיך לפקיד הבא בשקט

  • 27.

    נראה כי השגריר הישראלי ביוון עלי יחיה עושה עבודה טובה. (ל''ת)

    haimrosen , 23/02/09 06:39

  • 26.

    לעלי יחיה עוד נכון עתיד גדול

    הרומז, 23/02/09 02:28

    בנושא השלום האמיתי והצודק בארצנו.
    לולא היה חושש מכל קטני המוח בפוליטיקה ובממסד, הדבר היה כבר מתבהר מזמן.
    אבל האמת תצא לאור ולא בעוד זמן רב. וגם השמאל וגם הימין יעריכו ויאהבו אדם יקר ומוכשר זה.

    למי שתמהה על מה מדובר, אפשר בשלב זה למסור רק שעלי יחיה יודע סוד שמור היטב המשותף לו ולטובים ורבים אחרים, שהם המפתח לשלום בארצנו. שלום - שיפרוץ רק לאחר שהסוד יפסיק להיות סוד.למעשה הסוד אינו שמור יותר מדי טוב. צריך רק להיות קשובים ולפתוח היטב את האוזניים ואת הלב.

    • very well said indeed, Ali I admire you and I wish u all the best (ל''ת)

      m.s, 23/02/09 22:30

  • 25.

    עלי אדם ודיפלומט

    עמוס נדאי, 18/02/09 08:52

    לא ברור לי מנין כל הרשע בהתבטאויות של קוראים שאינם מכירים את האיש ואת פעלו. עלי רכש את ידידותם, הערכתם וגם את הערצתם של רבים וטובים, ביניהם קצינים בכירים ואנשים שתרמו למדינה לאורך שנים. עלי ומשפחתו תרמו לאורך השנים לחברה בישראל ולדו קיום בין שני העמים. על פעילותו בפינלנד שמעתי מפינים - בסופרלטיבים, אני מכיר מקרוב את פעילותו כדיפלומט באו''מ - היה קם בעת הצורך ומשיב למשטינים בשפתם קבל עם ועולם.

    עלי הוא אדם משכמו ומעלה ודיפלומט שמייצג את ישראל בכבוד -

    הלוואי והיו רבים כמותו

    עמוס נדאי

  • 24.

    An Unfair Criticism

    PFRS , 18/02/09 01:16

    Ambassador Yahya is a diplomat whose reputation precedes him. Had it not been for his brilliant tenure in Finland we wouldn’t have him as our ambassador in Greece today! Instead of blaming the Ambassador for doing a poor job, lets ask our government to stop getting itself into situations that are impossible to explain or sugar-coat! Let one thing be clear: it is our government’s actions that make Greece anti-Semite…so listen up Greek Jewry, stop this racist hypocrisy and do what’s right for Israel!

  • 23.

    עלי הגדול

    חסן כעביה, 17/02/09 21:49

    לכל המכשיפים את שמו של עלי הם עוד לא מכירים אותו . כל הכבוד לקהילה שיעברו לישראל במקום לדבר , מה שעלי עשה למדינה עוד 10 קהילות יווניות לא יכלו לעשות.

  • 22.

    שימותו הקנאים. והגורמים העויינים ......

    ישראלי גאה, 17/02/09 19:40

    איזה פוליטיקה מסריחה יש לאיש הקהילה היהודית. במקום לפרגן ולתמוך בשגריר הערבי,
    אתה מנסה להכפיש את שמו.איפה הערכים היהודים שלך. מר עלי הוא סמל בינלאומי של דו קיום ושלום בין ערבים ויהודים. שירבו דוגמתו... השגריר הנכון במקום הנכון.

  • 21.

    גורם נסתר ואנונימי תתבייש לך!!!

    ישראל ביתנו, 17/02/09 19:22

    בתקופת המלחמה ביקרתי באתונה ויצא לי הכבוד לראות את כבוד השגריר יחיא מופיע ומתראיין בכל אמצעי התקשורת היוונית מדי יום כגון ערוץ SKY, NET, ALPHA, ןשאר הערוצים. למרות דעותיי האישיים התגאתי שיש לנו שגריר כמו מר. יחיא. כל הכבוד.

  • 20.

    יהודי יוון..

    ל.א, 17/02/09 18:12

    לכו תחפשו משהוא אחר להתלונן עליו. מה שהבנתי מהכתבה הזאת- זה שאתם חבורת מפונקים ממורמרים שרוצים שגריר שיבוד עבורכם ויביא לכם את הלחם!!...מה אתם רוצים ממנו?? בכלל, הכתבה הזאת לגמרי שטותית.. לכו תקראו קצת יותר על מר. יחיא ותגלו שהוא אדם מעולה ודיפלומט חכם שעד כה הצליח עם ההסברה אף יותר משגרירים אחרים.

  • 19.

    תתביישו לכם!!

    ישראלי, 17/02/09 17:01

    זו היא גזענות בשיאה!! שגריר עלי יחיא הינו דפלומט דגול משכמו ומעלה. הסברה ישראלית זה לא אומר להתאדר בשקרים וחוצפה ישראלית מובהקת כדי למצא חן בעיני הקהילה היהודית! מר. עלי יחיא – עשה וממשיך לעשאת עבודה מעולה עם הרבה חוכמה, תובנה, ודפלומטיות מוצלחת הן ברמה המקומית והן ברמה בינלאומית. אנחנו צריכים ללמוד מהאיש הזה.

  • 18.

    Ambassador is not only an emissary ,at times he is also a spectacle

    Jaqueline/Arad, 17/02/09 13:58

    חניכים במשרד החוץ בארץ עוברים קורס נימוסים .נשאל הראשון:איך באמצע ארוחה דיפלומטית עם אשה יפה מקומית תתנצל לשרותים? א) ''סליחה אני חייב להשטין'' לא טוב ! ב) מתנצל ! הולך לשרותים !! לא טוב ! ג)סליחה, אני חייב ללחוץ יד למכר (מאד אהוב עלי) אשר אני מאד מקוה שיהיה לך הכבוד להכיר וללחוץ לו גם יד

  • 17.

    משרד החוץ צריך להפוך למחלקה במשרד הפנים - הוא טוב באיתור נעדרים (ל''ת)

    שגריר אלק, 17/02/09 13:32

  • 16.

    תגובת משרד החוץ: ביחס לשאר השגרירים שלנו, הוא עילואי! (ל''ת)

    כל ההסברה הישראלית על הפנים, 17/02/09 13:29

  • 15.

    יאסו.... מוות לגיזענים (ל''ת)

    עופרר, 17/02/09 13:23

  • 14.

    מה הוא צריך גם לעבוד בשביל הכסף והתואר???... (ל''ת)

    אני, 17/02/09 13:19

  • 13.

    העם הנבחר

    דליה, 17/02/09 13:12

    כן!!!! העם הנבחר שלנו שרוצה שלום ושונא כל מי שאיננו בדיוק כמוהו!!!!!!
    אולי כדאי שתבדקו את עצמכם קודם קהילה יהודית ביוון ואזרחים שטוענים שהם שוחרי שלום???

  • 12.

    לצה שלא נחסוך בהוצאות ושהנציג הפלשתיני בכל משינה ייצג אתנו? (ל''ת)

    הצעת יעול שלא תאמן. איך לא חשבו על זה?, 17/02/09 12:59

  • 11.

    בלי לעשות יותר מדי ברורים ברורר שמשרד החוץ פישל כרגיל.

    אני, 17/02/09 12:52

    לא מצפה מהאבו עלי הזה להסביר את ישראל.

  • 10.

    עבדתי עם עלי בשגרירות בהלסינקי. כנסו....

    עובדת לשעבר בשגרירות בהלסינקי בתקופת כהונתו של עלי, 17/02/09 12:09

    עבדנו בשגרירות בהלסינקי בתקופת עלי יחיא.הוא מונה ע''י פרס לאחר הסכם אוסלו. הוא אדם מקסים ומיוחד. לדעתי ייצג את ישראל בכבוד. לצערנו הוא לא ''דיפלומט דגול'' אבל אדם נהדר, חם . אבל ברור שלקהילה היהודית לא קל לקבל מוסלמי כנציג שלה.

    • את מצביעה חד''ש כנראה. כך זה עם כמעט כל משרד הוץ. (ל''ת)

      ביי, 17/02/09 12:57

      • תופתע אבל אני לא עובדת משרד החוץ וגרה ביש''ע (ל''ת)

        עובדת לשעבר בשגרירות בהלסינקי בתקופת כהונתו של עלי, 17/02/09 14:27

    • תיקון

      עובד לשעבר במשרד החוץ, 17/02/09 18:00

      ''הוא לא דפלומט דגול''???? סליחה! אבל מי את בכלל שתעשי את ההערכה הזאת??!! אף אחד לא היה יכול לעשאת אפילו רבע מהעבודה המעולה שהוא עשה בפינלנד. עלי יחיא אינו רק אדם חם מקסים ומיוחד, הוא גם דיפלומט דגול בנשמה ובדם. שלא יהיא לך ספק בזה.

      • דיפלומט דגול על פי איזה קנה מידה? (ל''ת)

        מבחן התוצאה, 23/02/09 05:26

    • MOI MOI גב ********

      HELSENKI, 17/02/09 19:54

      מה שלומך? גם אני עבדתי באותה תקופה תחת פקודו של מר עלי הנכבד.
      הו ומשפחתו היו כמשפחה בשבילי. ומאחלת לו הצלחה בכל אשר יפנה. איש דגול ובטח ובטח דיפלומט דגול עוד יותר, עם אופי וכשרון מלידה . דיפלומט אמיתי שעובד מכל הלב למען המדינה.

  • 9.

    בשביל ציפורה ממשרד החוץ הוא מעולה (ל''ת)

    גד, 17/02/09 12:00

  • 8.

    משרד החוץ

    alex, 17/02/09 11:33

    יהודי יוון!
    האם לא ידעתם ששגריר זה רק JOB?

  • 7.

    מה אתם רוצים ממנו ?

    י ל ד , 17/02/09 11:32

    משרד החוץ מרוצה מאד מםפעילותו.

    הוא נקט בהסברה ברמה לה ציפה משרד החוץ.

  • 6.

    שמים ערבי כשגריר ישראל, כ''כ טפשי (ל''ת)

    איך? איך? איך?, 17/02/09 11:24

    • לא יהיה שלום

      יוכפז, 17/02/09 12:42

      עד שישימו לא רק שריר ערבי
      אלא גם רמטכ''ל ערבי
      ושר בטחון ערבי.

      השלום יגיע רק כשתהיה לנו ממשל קואליציה,
      שיהיו בה 50% ערבים והשאר מהשמאל
      היהודי המשכיל.

      אם זה לא יקרה, ישראל תאבד ותחדל להתקיים.

    • גם השגרירים היהודים שלנו ברחבי העולם אינם משמחים במיוחד (ל''ת)

      צר לי., 23/02/09 05:53

  • 5.

    עוד כשלון של לבני (ל''ת)

    אהוד, 17/02/09 11:12

  • 4.

    איזה טיפשות שערבי ייצג מדינה יהודית הרי הוא לא גדל וחונך על האידאלוגיה (ל''ת)

    שלנו ממשלת הימין תעיף אותו עם השמואל ההזוי, 17/02/09 11:10

  • 3.

    כן, גם בפינלנד הוא לא עשה דבר. נופשים על חשבון האזרחים.

    ישראלית בפינלנד, 17/02/09 10:44

    ככה זה כשמשרד החוץ בראשותה של ציפי, אינו עובד. כך זה גם כאן. מי שייצג אותנו בפינלנד, הוא נוצרי אוהב ישראל וחבר בפרלמנט האירופאיHANNU TAKKULA. איש משכמו ומעלה. ושאר הזבל בשגרירות לא נקפו אצבע.

    • כמה שאת צודקת,ככה זה גם באסיה.משהח''צ הוא רק לכל ההטבות שנלוות למשפחתו (ל''ת)

      יש תור עד לירח בשביל נסיעה לשליחות, 17/02/09 12:10

  • 2.

    שגריר אופייני למשרד החוץ

    סבל נמל, 17/02/09 10:32

    השגריר ביוון הוא סימפטום לכשלון משרד החוץ , במסגרת ההסברה באירופה. כך גם הסברה כושלת בכל הארצות. זה נוח למשרד החוץ אבל מזיק למדינה, אבל למי איכפת...יש בכלל שר חוץ ? מי זו ? המוצא הישר מתבקש להחזיר למשרד החוצות המלוכלכות...

    • צודק ועוד פעם צודק (ל''ת)

      שליחות זה הכי,אחי, 17/02/09 12:10

  • 1.

    נמאס מהכותרות המפוצצות האלה :'' הקהילה היהודית נגד השגריר''-

    חיים, סלוניקי, 17/02/09 10:12

    בסך הכל כמה יהודים גזענים ומשועממים בקהילה שאפשר לספור אותם על יד אחת, אולי אפילו על אצבע אחת, ועושים רעש יותר מהגובה שלהם.

    • סלוניקי... מה קרה זאת העיר היחידה שאתה מכיר מהמשחקים של מכבי

      ירון, 17/02/09 12:02

      אז אתה כותב שאתה משם... חחח . לא רק הקהילה ביוון נגדו אלא גם רוב עם ישראל נגד שגריר שלא עושה את עבודות.