• 141.

    תן לש''ס קצת כסף ואתה יכול לעשות מה שאתה רוצה במדינה

    יוסי, 06/05/09 14:08

    ש''ס =כסף

  • 140.

    האים נישארו ביכלל יהודים בישראל (ל''ת)

    פקק תנועה , 02/03/09 14:44

  • 139.

    ''ברית הזוגיות'' אינה פתרון גם כך!

    ליאור הלפרין, 02/03/09 02:14

    גם לו היו מאפשרים את ברית הזוגיות במתכונת המלאה לה כיוון ליברמן, כלומר, שתאפשר לפסולי חיתון להינשא עם כל מי שירצו - עדיין אין זה פותר א בעיותיהם של אלו שאינם פסולי חיתון, אך לא מעוניינים להתחתן באופן דתי דרך הרבנות או בכלל!
    פסול חיתון הוא מ שלא נחשב יהודי ע''פ ההלכה ובעיני הממסד הרבני. אך מה יהיה עלי, האתיאיסט, האדם חסר הדת, שהוא אכן בן לעם היהודי אך לא רואה ולא רוצה כל קשר לדת היהדות? הרי שלמרות שאין לי כל כוונה שהיא עלי אדמות להינשא כ''דת משה וישראל'' הם לא מאפשרים לי כל אופציה אחרת כאן בארץ!

    למה חלק ניכר מתושבי מדינת ישראל נדרשים להתפשר בין שתי רעות חולות בהן אין הם מעוניינים: נישאואים ברבנות או נישואי בחו''ל?
    נישואים אזרחים מ-ל-א-י-ם עכשיו!!

  • 138.

    אי הסכמת ש''ס אך ורק כי זה לוקח מהם כח(הכח להיתעלל),ואת זה ניתן ליקנות

    בשוחד וחרוזים תיקח בצע, 01/03/09 23:31

    בעוד כסף, או מאוד בזול, ע''י סילוקם המוחלט מהשפעה, שהרי בתחילה היו צנועים, ''וישמן ישורון ויבעט'' בפוליטיקה הם משבשים את כל ההליך כאשר מציעים עצמם לכל המרבה במחיר.
    וכן פרשיות פליליות כמו ''בראון-חברון'' או ''מימון מעיין כנגד הורדת הגולן'' (איך החרוז?) או קשוחים נגד החמס כנגד מימון ש''ס
    הכל אלוהי כסף וזהב, או חליפת ורסשי (לאלי ישי)ובוסם המור, כנגד הורדת היתנחלות הר המור, או שקן מטופח וגזוז יומי(לשר אטיאס) כנגד תשלום החשבון למספרת הצמרת מטיאס. או שליחת ה''שטן'' ליברמן לעאזזל תמורת הצבעה להורדת בית-אל.

  • 137.

    עוד 2 מילירד והם יגירו את האפיפיור בחשאי(חשאיות חיונית לעסקים מסריחים) (ל''ת)

    אלוהי הכסף והזהב של ש''ס, 01/03/09 23:19

  • 136.

    חוק גזעני מזעזע

    אלכס, 24/02/09 17:42

    בנירנברג אסרו על יהודי להתחתן עם גוי, מי שיגיד שזה לא מה שקורה בישראל הוא שקרן

  • 135.

    הצעת בלוף: פרידמן הציע אותה ב-2007 ורבני ש''ס ויהדות התורה התנגדו!! (ל''ת)

    שאלתיאל, 18/02/09 14:23

  • 134.

    החרדים לא יותרו על העונג,לינוק מעטיני אוצר המדינה.החגיגה נגמרת. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 18/02/09 09:54

  • 133.

    העיקר כולכם "המחנה הלאומי". רק מהתגובות פה מבינים איזה ממשלה תהיה.

    ירון - Yaron , 18/02/09 07:18

    מחנה עלק...

  • 132.

    ליברמן,הנה לך עוד סיבה לביטול האזרחות של החרדים....נאמנות=שרות צבאי (ל''ת)

    השתמטות=בגידה, 18/02/09 07:17

    • יהודי שלא משרת בצה''ל 36 חודשים ולא עובד למחיתו יחשב בוגד בעמו ויגורש. (ל''ת)

      ליברמן נבחר בגלל ברית הזוגיות ושינוי שיטת הממשל., 18/02/09 08:12

      • לפי זה השסניקים והחרדים נחשבים לימין ובעצם הם מזיקים למדינה אפילו יותר (ל''ת)

        מהערבים שלפחות עובדים., 18/02/09 08:25

      • ואיך אני ראיתי את בשארה ווהחכים הערבים מככבים אצלו בנאמנות אזרחית? (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 20/02/09 16:22

  • 131.

    רחמים על הרב עובדיה-לא ממש יודע על מה הוא מדבר.קודם תוקף את ליברמן

    ואחרי יומיים מחפש ללקק לו, 18/02/09 05:32

    ואחרי מספר ימים הוא נאלץ לעשות שמיניות באוויר בכדי שליברמן יתרצה לישיבה בממשלת ימין עם ש''ס.כ''כ מצער שאלה פניו של מנהיג רוחני של ציבור בן 11 מנדטים.אם לובש שמלות כמוהו,בדיחה של בן אדם ,הוא הוא הנציג של אלוהי ישראל עלי אדמות,אני עובר לנצרות.נראה כמו יובב מפינוקיו ומדבר שטויות כמו אלון מזרחי אופ דה רקורד(כשהוא מתראיין הוא משתדל להיות ממלכתי).

    • ל131,כשאין שום כבוד לתורה ועשיתה אלוהך אלוהי כסף וזהב (וחליפות ורסשי)

      ש''ס=חילול שם שמיים וכבוד רב ענק בפומבי, 01/03/09 23:37

      אז גם עושים צחוק מרב זקן וחשוב, מבודדים אותו, שותפים את מוחו בשקרים וגורמים שישנה סיגנונו לחלוטין ויהפוך מרב גאון ומוערך שכל סברתו מנומקת, ושיכלו רציונלי וללא קמעות ושטויות. לרב מקלל שמדבר ללא כל נימוק והגיון, ומחלק קמיעות .
      כן ניתן בקלות לישתוף מוחם של קשישים היחוד כשהאשאה והילדים מסייעים.

    • ל131, הרב הקדוש לא אשם! כופרי ש''ס הפכו אותו למריונטה שלהם!ניראה אותך (ל''ת)

      עומד בשטיפת המח והבידוד שעשו לו, 01/03/09 23:40

    • ל131, הרב רב גדול!אלא שהרשעים מסביבו השוטפים מוחו,יותר גדולים ורבים. (ל''ת)

      השכינה בגלות,ועסקני ש''ס בנו עגל זהב וכסף, 01/03/09 23:41

  • 130.

    יש לחרדים מזל שאין אלוהים- אם היה הוא היה מזיין אותם (ל''ת)

    haimjek , 18/02/09 02:33

  • 129.

    העיקר שתוקם כבר ממשלת ימין אמיתית ונשמיד את איראן.

    socrates37 , 18/02/09 00:35

    חייבים לצאת מהמצב הכלכלי הקשה.חייבים להשמיד את איראן לפני שהם ישמידו אותנו.

    • תגובתך מבהירה עד כמה הימין הזוי... (ל''ת)

      סבזי , 18/02/09 01:40

      • כן הימין הזוי, אתה צודק.

        נתימ , 18/02/09 01:51

        הימין בחר את ציפורה לבני לראשות הממשלה.

  • 128.

    מי שרוצה שיהיו נישואי תערובת ללא גיורים הוא שטן. (ל''ת)

    ישורון, 18/02/09 00:23

  • 127.

    תנו לליבני להרכיב ממשלה , יסובבו אותה כמו פורפרה (ל''ת)

    רן, 17/02/09 23:06

  • 126.

    זו ההלכה מאזמ ומעולם ולא ''פשרה'' חדשה- בורים שכמותכם (ל''ת)

    אלברט, 17/02/09 22:52

  • 125.

    השסניקים שליכלכו על ישראל ביתנו וקראו להם ''שטן'' לא מפסיקים ללקק להם (ל''ת)

    גועל נפש!!!, 17/02/09 22:19

    • ישיבת ש''ס עם ליברמן אותו כינה המרן ה''שטן הגדול'' אומרת משהוא עליהם.. (ל''ת)

      הסיטרא אחרא, 17/02/09 22:31

    • ש"ס, הבית ההודי ןהליכוד זה 41 מנדטים - אם קדימה תתעורר מההזיה

      ישושום ציה , 17/02/09 22:35

      אפשר יהיה להקים ממשלת מרכז מאוזנת עם ליברמן באופוזיציה, ינהיג את העבודה ומרצ

  • 124.

    הש''סניקים יודעים שהם לא נאמנים ,חוששים ובצדק שליברמן יבטל את אזרחותם (ל''ת)

    הם מפחדים....., 17/02/09 22:02

    • הש"סניקים היו פה לפני שליברמן קיבל תעודת זהות - לא מפחדים ממנו (ל''ת)

      ישושום ציה , 17/02/09 22:31

      • אם אתה אומר ''לא מפחדים ממנו'' אז אתם מפחדים

        פחחח, 18/02/09 01:35

        ש''ס בסיבוב האחרון הפכה לאסון ענק - ליקקתם לימין הקיצוני ונדפקתם עד לעצם. הם בזים לכם. האסון הוא שאין לכם אופציה אחרת כי אתם כל כך שונאים את ה''סמולנים'' האשכנזים. גמרתם על עצמכם לנצח. שנאת החינם שרפה אתכם.
        אתם מבוזים פאתולוגיים - זה נדבק בכם לעד.
        פחחח

      • שושו הינך טועה,אריה דרעי יסד את ש''ס שנפרדה מזרם הליטאים.

        נתן.ש מעלות., 18/02/09 19:06

        דרך אגב אין הבדל ביניהם,שניהם יונקים בתאוה מעטיני אוצר המדינה.קרב היום וננתק אותם מהעטינים,ויקויים הפסוק ''הזורעים בדמעה ברינה יקצורו''.

  • 123.

    ש''ס מעדיפה ללכת עם נתניהו שהוא זה אשר פגע קשה בציבור הבוחרים של מפלגת

    צדקנות וצביעות של ש''ס....., 17/02/09 21:57

    ש''ס עם הקיצוצים הגדולים בקיצבאות....רק להזכירכם..... ולא לחינם הזרזירים הש''סניקים הולכים עכשיו עם העורב......

    • מי שיצר דרך ואפשרות להקמת ש"ס זה הליכוד, אז מה תמוה כאן?? (ל''ת)

      ישושום ציה , 17/02/09 22:33

  • 122.

    השילוב של פוליטיקה דת וכסף מבטיחה לנו אספקה שוטפת של ש''סניקים שיגיעו

    אסירי מעשיהו-האגף התורני, 17/02/09 21:52

    אלינו לאגף התורני כדי לחזק אותנו ערכית ומוסרית.מתי בניזרי ופרץ מגיעים כבר....?

  • 121.

    שוב ש''ס מוכיחים לנו שבענייני כסף ומשרות לאנ''ש אין להם אלהים...... (ל''ת)

    תאוות בצע ושררה...., 17/02/09 21:46

  • 120.

    קשה לחרדים להתנתק מעטיני אוצר המדינה,ליברמן יעמוד על מילוי דרישותיו. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 17/02/09 21:31

  • 119.

    שיהיה אומץ למופז ברק פואד+ 13 מקדימה להצטרף לנתניהו נגד איראן והטרור !

    המרכבה , 17/02/09 21:18

    כנראה שתוקם סיעה בשם סיעת אומץ שתתארגן כדי להציל את מדינת ישראל מהקפאון המדיני והסכנות הבטחוניות שמקורן באיראן ויטפלו בענין התחמשות הגרעין במזרח התיכון וארגוני הטרור הנתמכים ע"י איראן וסוריה, החיזבאללה והחמאס.
    אין ברירה אלא שתנועת אומץ תתגבר על המשמעת הסיעתית של קדימה וליבני ושיצטרפו בתפקידי מפתח ושותפות עם נתניהו בענין הבטחון ויחסים בין לאומיים להקמת קואלציה עולמית נגד התחמשות איראן ולמיגור וחיסול ארגוני הטרור במזרח התיכון, החיזבאללה והחמאס הנתמכים ע"י איראן וסוריה.
    אז שיהיה למופז ברק פואד ועוד 13 חברי קדימה את האומץ להקים את סיעת אומץ ולטפל בענינים הדחופים והבוערים הנוגעים לקיום מדינת ישראל.
    קדימה מופז ברק ופואד איזרו אומץ למען קיום מדינת ישראל לעד !!!!!

  • 118.

    ליברמן אל תשכח

    יהודה, 17/02/09 21:10

    ליברמן לא יוכל לשבת בממשלה עם מי שכינה אותו שטן ,אם ישב עם אנשים כאלה זה יהיה שיא ההשפלה למפלגה שלו. החברים משס תאבי שילטון וצריך לשלוח אותם לאופוזיציה .

  • 117.

    נתניהו ירכיב ממשלה עם קדימה וליברמן ולנדאו ישתו את מי ים עזה (ל''ת)

    ישושום ציה , 17/02/09 20:51

  • 116.

    חובה חובה לצפייה- כנסו -

    yeshua4everyone , 17/02/09 20:31

    http://www.sidroth.org/site/PageServer?pagename=tv_supernaturalclips_inspiring

    http://www.sidroth.org/site/News2?news_iv_ctrl=-1&abbr=tv_&page=NewsArticle&id=7909&security=1041

    http://www.sidroth.org/site/News2?abbr=tv_&page=NewsArticle&id=7611&security=1041&news_iv_ctrl=1194

    • נו... זה מה שאני טוען, אבל ליברמן לא יאהב גם את זה , הוא אתאיסט (ל''ת)

      ישושום ציה , 17/02/09 20:50

  • 115.

    אין צורך לתת לליברמן כל הנחות מספיק קבל הכרה מהשמאל

    אבנר , 17/02/09 19:43

    מה שעשה ליברמן לשמאל ולעיתונאי שומרי האתרוגים צריכים ללמד חוגי מדע וחברה .
    ליברמן היה מוקצה , גזען , טירוריסט , שונה ערבים מוסלמים .
    היום לאחר שקדימה חבקה אותו ואמצה כל שרצה ואף עיתונאי משומרי האתרוגים לא פצה פה למרות הכל שידעו שצפורה החמודה לא יכולה להרכיב ממשלה .
    מחר כאשר יכנס לממשלת הימין והליכוד הוא יהיה מקבל לקבל כל תפקיד .
    תודה לכם אנשי קדימה .
    בהתחלה רסקתם את הימ ין והליכוד השמאל צחק היום הגיע תורם להתרסק מחר הם ירסקו את עצמם כמו עקיצת העקרב .

  • 114.

    "כי עם קשה ורף הוא..." עצם הבחירה בליברמן היא יריה ללב היהדות

    ישושום ציה , 17/02/09 19:42

    אני יהודי דתי ציוני ששירת בחיל קרבי ותרם בכל מיני תחומים למדינה. כך אני חושב, כך אני מרגיש ואני מקווה שבחירות 2009 לא יהיו בכיה לדורות ליהודים שבינינו.

  • 113.

    פשוט משניאים על החילוניים את הדת ככה

    חילוני, 17/02/09 19:38

    אל תתפלאו למה אנשים מתרחקים מהדת.

    • כולם מתקרבים לדת חוץ מהערב רב בתקשורת (ל''ת)

      אלי, 17/02/09 20:23

    • צפה בסירטון :

      yeshua4everyone , 17/02/09 20:44

      http://www.sidroth.org/site/News2?news_iv_ctrl=-1&abbr=tv_&page=NewsArticle&id=7909&security=1041

    • עוד סירטון :

      yeshua4everyone , 17/02/09 20:52

      http://www.sidroth.org/site/News2?news_iv_ctrl=1194&abbr=tv_&page=NewsArticle&id=7601&security=1041

  • 112.

    ש''ס קטנה מלעבוד על ישראל ביתנו,חוק ברית הזוגיות צודק וחכם. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 17/02/09 19:28

  • 111.

    כל הכבוד לרב עמאר. יהודי אמיץ ונבון. (ל''ת)

    yaacovsh , 17/02/09 18:40

    • ממש, רב ראשי עובד של מוסד ממלכתי, עובד אצל ביביהו לסדר לו קואליציה (ל''ת)

      ממש נקי כפיים, גיחי גיחי, 02/03/09 01:11

  • 110.

    נסראללה! תלמד איך משתמשים בדמוקרטיה להשתלט על מדינת ישראל

    ישושום ציה , 17/02/09 17:31

    אבל אל תשלח טמבלים כמו עזמי בשארה, תנסה כאלה שמדברים כאילו הם רוצים את טובת המדינה, יש לך הרבה מה ללמוד מליברמן.

    • נראה שהשסניקים הם החילים של נסרלה שמבקשים להשתלט על הארץ.לעובדיה (ל''ת)

      ונסרלה אותו טורבן., 17/02/09 19:05

      • או כובע הפרווה שהרוסים (כולל ליברמן) חובשים שמזכירים את סטאלין? (ל''ת)

        ישושום ציה , 17/02/09 19:44

        • בני העולים מחבר העמים משרתים בצה''ל,אתם משרתים בישיבות ובכוללים.

          נתן.ש מעלות., 17/02/09 21:58

          לא לעד תהיו מחוברים לעטיני אוצר המדינה,אתם המאסתם את הדת על רוב העם.

          • ברוך מחיה המתים, הנה קם לו נתן ש.ממעלות, ש"ס היתה גם 17

            ישושום ציה , 17/02/09 22:28

            עם שינוי שיטת המימשל, ש"ס עשויה להיות גם 20, אתה יודע למה? כי בגלל ליברמניזיציה של היהדות בארץ ישראל, הרבה הרבה מסורתיים מזרחיים שמחוברים ליהדותם יותרו על הליכוד העבודה וקדימה ויצביעו למפלגות דתיות שישמרו לנו על נרות שבת ועל אמא יהודיה, קפיש? אגב, ציפי לבני לא תרכיב ממשלה - תפנים.

            • עם ישראל תמיד ניצח את נביאיהשקר משיחי השווא עובדי עגל הזהב וינצח את שס (ל''ת)

              תצום בדרישה מלמעלה להבין מה הבלוף בש''ס, ותקבל הארה, 02/03/09 01:26

      • אכן לשניהם יש עיניין בהנצחת הסיכסוך השינאה הפירוד כי משם כוחם

        חוקר לבבות הכופרים המיתחזים, 02/03/09 01:22

        מה גם שש''ס יודעת ואמרה זאת, שאים יהיה שלום העם יתפנה לרפורמות ליברליות מעמיקות שעבור עסקני ש''ס זו נשיקת מוות.
        כל כוחם היום כמוכרי עצמם בריב בין ימין לשמאל ריב הנוגע לביטחון,

        הבנתה ברוך??? למה ש''ס תעזור במיסתורים להנצחת הסיכסוך ולמניעת פיתרון, הבנתה או עוד לא?
        אני הבנתי מייד אבל ה2 מיליירד הסירו כל ספק. בנוסף רק מלהיסתכל על אלי ישי זקנו המטופח חליפת הורסשי, התיאהון המיתגבר, מכירת ההצבעות והאידואולוגיה לכל קונה,(חברון בראון וכו') המוני העבריינים במנגנון, ולישמוע איזה בבלת מאכילים את חיילהם, החינוך שלהם שנועד לצרות מוחין במיתכוון(בניגוד לחוכמה הליטאית שזכו בה מנהיגי ש''ס) טיפוח הרגשת הקיפוח והשינאה לאשכנזים ולחילוניים. ועוד. זה אמר הכל וזה בדיוק ההיפך מדרך התורה .

  • 109.

    ליברמן ותומכיו - שונאי יהודים ויהדות, יש ניצוצות אנטישמיים במפלגת

    ישושום ציה , 17/02/09 17:29

    ישראל ביתינו (חבל שהוא מטמא את שם ישראל אבינו). נגד יהודים ונגד ערבים (מוסלמים).
    אז מה כן?! נשאיר את המדינה לנכדי הפרצים שעלו מחבר העמים?

    • איפה ראית שליברמן שונא יהדות?

      אלון, 17/02/09 18:38

      מי שנושא את שם היהודות לשוא, ופועל לדעתי בניגוד להלכה הוא הרב עובדיה

      • ברית הזוגיות שבא לערבב יהודים מהולים עם בנות הערלים

        ישושום ציה , 17/02/09 19:35

        הרי הרבה יהודים טובים מרחבי העולם שלחו את צאצאיהם לחיות בישראל מחשש התבוללות, אז מביאים לנו את בנות כנען לכאן. תקרא את מגילת העצמאות ותגלה הרבה סממנים יהודיים
        מהמקורות, זה בגלל שמה שאעחד אותנו בבניין הארץ זו "יהדותנו". היהדות זו דת, זו לא שיטת מימשל ולא לאום של כל אזרחיה. בשביל להיות יהודי צריך להיוולד יהודי או לעבור גיור כהלכה. יש מקורות, יש פוסקים ויש הלכות. אני כן בעד הפרדת הדת מהמדינה אבל נגד חיסול מוסדות הדת, שנותנים שרותי דת ליהודים בארץ ישראל. ישנם 13 עיקרים שהרמב"ם מציין שהם הויה של כל יהודי. ליברמן לא יודע מה זה, לא שם על זה ומצידו שכל היהודים יתפוצצו, הוא רואה את מדינת ישראל ואזרחיה וזה מה שמוביל אותו ליציאות המוזרות שלו נגד ערביי ישראל.

    • אנחנו לא שונאים את היהדות ובטח שלא יהודים !

      עולה מרוסיה, 17/02/09 19:42

      אין לנו שום כוונה להתערב בעניינים הדתיים שלכם,פשוט אנחנו לא מאמינים בכל השטויות האלה.אז תחייו איך שאתם רוצים, אבל על תכפו את החוקים הפרימיטיבים שלכם אלינו.
      כל מה שאנו רוצים זה להתחתן עם בחיר/ת ליבינו זה הכל,ואין לנו שום רצון לשחק אתכם באינדיאנים!
      אנו דורשים לממש את זכותינו הבסיסית גם מבלי לטוס לחו''ל מכספינו או לעבור גיור בניגוד רצונינו.אנו משרתים בצבא ומשלמים מיסים וצרכים להיות זכאים להתחתן,אם לא כיהודים אז בדרך אחרת !

      • חתונה היא הגדרה דתית - רוצים לחיות ביחד?-לא צריך חתונה-תמציאו טקס אחר (ל''ת)

        זורו, 17/02/09 21:01

        • נישואים הינם מצב חוקי,וכן הכרה חברתית והכרת המוסדות, אין לזה קשר לבבות (ל''ת)

          ואיטולות, 02/03/09 01:28

        • ונגיד שכן, יש עשרות אלפי וורסיות של אמונות, מי שמך ממונה (ל''ת)

          מה זה דתי?? אלי ישי הכופר עובדעגל הזהב ומפיץ השינ, 02/03/09 01:30

    • תתבייש לך... ליברמן עצמו איש שומר מסורת שנשוי לאישה דתיה... (ל''ת)

      אתם מחללי השם בהוצאת דיבה, 17/02/09 22:21

      • ליברמניזציה של היהדות לא תועיל לאף אחד (ל''ת)

        ישושום ציה , 17/02/09 22:29

      • גם ראש ממשלת איסלנד נשוי ליהודיה ישראלית וגם נשיא פרו (ל''ת)

        ישושום ציה , 17/02/09 22:30

  • 108.

    ראיתי בכנס של ליברמן יהודים חובשי כיפות - מחללי שם שמים ברבים (ל''ת)

    ישושום ציה , 17/02/09 17:27

    • במה הכיפה וחליפת הורסשי של אלי ישי מפיץ השינאה לא מחללת שם שמיים??? (ל''ת)

      ש''ס צונמי של חילולים, 02/03/09 01:32

  • 107.

    בימיו של ליברמן תהפוך ישראל ויהודה לסניף של חבר העמים - פוטינלנד (ל''ת)

    ישושום ציה , 17/02/09 17:26

  • 106.

    יוחנן פאולוס ליברמן מנסה לטשטש את הזהות היהודית של מדינת ישראל (ל''ת)

    ישושום ציה , 17/02/09 17:25

    • ש''ס סרטן שינאה גזל וכפירה בעיקר (למטרות העסקנים) בלב עם ישראל (ל''ת)

      לכשתבוא המכה אז אולי תבינו מה כתוב במקורות עליכם, 02/03/09 01:35

    • דתיות ש''ס זהה לדתיות אחמדינג'ד(אותם המניעים) (ל''ת)

      נסראללה נאמן יותר לאמת מכל ש''ס ביחד, אמת=שם השם, 02/03/09 01:38

    • אלי ישי נישבע שאין לו הסכם מוקדם עים ביבי, האים זה נשיאת שם השם לשווא (ל''ת)

      ש''ס=נציגי השקר הגזל המירמה הכפירה ההיתעללות בעםהשם, 02/03/09 01:40

  • 105.

    לא להתפשר על היהדות שלנו, בטח לא בפני ליברמן (ל''ת)

    ישושום ציה , 17/02/09 17:24

    • ולמה החופשיים צריכים להתפשר אתכם על '' הדת '' שלכם ?????????? (ל''ת)

      האריה, 18/02/09 09:12

  • 104.

    מה לא עושים בשביל הכיסא זאת ש''ס מאז ומעולם (ל''ת)

    אפרת, 17/02/09 17:15

  • 103.

    כדאי לפשט את התהליכים כפי שממליצים רבני ''צוהר'' של הציונות הדתית (ל''ת)

    ''צוהר'' בעלי השקפה הלכתית אבל פתוחה ותומכת, 17/02/09 15:29

  • 102.

    כן לברית הזוגיות גם אצל היהודים כן לשנוי שיטת הממשל לא למיני המינים של (ל''ת)

    שסניקים חרדים ודתיים שלא משרתים בצהל ונחשבים ימין., 17/02/09 14:49

  • 101.

    6 מליון יהודים מתבוללים בעשור האחרון ונעלמו מהעם היהודי לנצח, אבדו!~!~

    אילנהלוי , 17/02/09 14:42

    פה מדינה יהודית, מספיק שמתבוללים רבים יהודים באמריקה ובאירופה ובגלל חוקים של מתחזים ליהדות כמו רפורמים שממציאים הלכות מהראש שלהם ובזה גורמים ליהודים רבים להעלם לנצח ולהיכחד לעד.

    לעם היהודי יש תפקיד, הוא נבחר לקיים מצוות וללמוד תורה כדי להביא את הגאולה לכל העולם.

    על עוונות ישראל לוקים כל אומות העולם. (זוהר)

    אחר כך אתם לא מבינים למה יש אנטישמיות ושונאים את העם היהודי עד רצח?

    כי במקום לעשות את המוטל עלינו שלזה אנחנו עם נבחר, אנחנו רצים לגויים ולגויות ומחבלים בגאולת ישראל ובגאולת כל העולם ועל זה יש שינאת יהודים בוערת בדם של הגויים.

    אז לשם מה העם היהודי נבחר?

    לשם מה העם היהודי הוא אור לגויים?

    כדי שתרוצו לשיקסות?

    אוי אוי אוי איזה עונשים מחכים לכל אלה שמרחיקים את גאולת ישראל כי להם לא יהיה בה חלק על כפירה ויציאה נגד דבר השם.

    יהודים, זהירות, תעשו תשובה ותתחברו אל הנצח המחכה לעם היהודי בקרוב שאז לא יהיה יותר מוות בעולם ולא כל אחד יזכה לזה.

    זהירות!~!~!

    גויים שינשאו לגויות.

    יהודי שינשא רק ליהודיה אם חפץ חיים הוא.

    • כשהקמנו את מדינת היהודים לא היו הזבלים החרדים ודתיים בסביבה הפרזיטים (ל''ת)

      מנסים להשתלט עלינו ולא ניתן להם בכל אמצעי שיש., 17/02/09 14:54

      • זכות על הארץ יש לנו בזכות התורה הקדושה בלבד, לכל הסתומים

        אילנהלוי , 17/02/09 17:06

        על מה איבדו ארצם?

        על עזבם תורתי

        לכו ללמוד קצת היסטוריה ותבינו שעם ישראל רק עכשיו חוזר מגלות ארוכה שגורשנו מהארץ על שינאת חינם ועל חורבן בית המקדש.

        אז מספיק לכתוב תגובות בהמיות ופרימטיביות, כשהקמנו את הארץ? מי הקים?

        ואיזו זכות יש לנו את הארץ ולא לערבים?

        רק בזכות התורה הקדושה ומה שכתוב שם שהשם נתן לנו את הארץ, אם בחוקותי תלכו.

      • הפרזיטים החרדים הגנו על ירושלים, הפרזיטים החרדים נלחמו

        ישושום ציה , 17/02/09 19:39

        לצד מגיני גוש עציון, הפרזיטים החרדים נשחטו במאורעות תרפ"ט. הפרזיטים החרדים נלחמו בצפת, טבריה ועוד. לפי הדברים שלך, אתה בטח איזה פרזיט שיושב כל היום מול המחשב וניזון מהאהרכיסטים אכולי החגיגאת, העיקר לשפוך רעל. אם למדת היסטוריה כל כך טוב, אז תגיד לי איפה היה הסבא האוקראיני של העולים החדשים כ"שהקמנו את המדינה"? או קצת לפני?

  • 100.

    ככמות השקלים תהיה עומק הפשרה ?

    סבזי , 17/02/09 14:41

    בואו נעקוב .

    • כל עם ישראל צריך לתמוך ברשת התורנית שזה מקיים את העולם לימוד התורה!@#@

      אילנהלוי , 17/02/09 14:46

      כדאי לכם לתמוך ברשת התורנית בכל דרך, בכתב בכסף בעידוד כי זה מקור חיים ויהיה לכם זכות בלימוד התורה שידוע שכל העולם הזה נברא בזכות עם ישראל שילמד את התורה ויקיים את המצוות.

      אם החרדים מפסיקים ללמוד תורה, תוך שעה העולם טובע מתחת לאוקיינוס (דברי חז"ל)

      שלא לדבר שלימוד התורה קיום המצוות ושמירת שבת וטהרת המשפחה מצילים כל יהודי מאויבנו ומאבדון.

      אז אם ש"ס דואגת לרשת התורנית כדי שהשם ימשיך להגן עלינו מאויבנו וראינו כבר מלא ניסים במלחמה, כל יהודי צריך להיות לו אינטרס לתמוך בזה.

      ואם ש"ס דואגת לזה שמליון ילדים הולכים לישון רעבים, זה צריך להיות אינטרס שלכם שלא יקרה כזה דבר בישראל, כי זה קורה בעיקר אצל הרבה חילונים.

      וש"ס דואגת לעם ישראל ואתם תתמכו בש"ס וברצונות שלה כי זה לטובת כל עם ישראל בלי יוצא מהכלל וגם הגויים שיתמכו, יהיה לכם חלק לטובה וזכות בגאולת ישראל.

      תשננו את הדברים האלה.

      • אבל מה שחשוב הוא

        אלון, 17/02/09 18:53

        שהתמיכה תעשה בצורה התנדבותית ולא דרך המדינה. ולכן מה שהחרדים עושים דוקא מרחיק את הגאולה ולא מקרבה. כל מה שעושים בכפיה ולא בחינוך הוא נגד התורה וכל מפעלה של שס יורד לטמיון

  • 99.

    יהודי שנישא לגויה נכרתת נשמתו מקהל ישראל לנצח כמו להתאבד!~!~!~!~!

    אילנהלוי , 17/02/09 14:34

    קחו בחשבון.

    מי שרוצה להינשא לגויה והוא יהודי למעשה כורת את נשמתו מקהל ישראל ולמעשה הוא נחשב למת כמו שהתאבד.

    גם ילדיו כבר לא יהיו יהודים ולמעשה הוא נחשב למת בכל מקרה, כי רשעים נקראים מתים גם בחייהם.

    וצדיקים גם במותם נחשבים לחיים.

    חז"ל

    • אילנה שטויות במיץ עגבניות,לנתק את החרדים מעטיני אוצר המדינה.

      נתן.ש מעלות., 17/02/09 19:20

      כל איש באמונתו יחיה.

    • יש פה אנשים טיפשים חה חה חה (ל''ת)

      Erez, 17/02/09 21:38

  • 98.

    אופיני לש''ס ולאלי ישי, אחרי הלחשים והקללות, מגיע תור הליקוקים. (ל''ת)

    אדונים ומשרתים., 17/02/09 14:25

  • 97.

    איזה תמונה יפה של אחמדניג'אד... ועוד עם כיפה (ל''ת)

    עופרר, 17/02/09 13:51

    • אתה אידיוט (ל''ת)

      נתימ , 18/02/09 01:57

  • 96.

    הצביעות של ש''ס

    שגיא, 17/02/09 13:43

    מי שמצביע לשטן הולך לגיהנום, מה קורה למי שיושב איתו הרב עובדיה?
    מכשיר את השרץ?

  • 95.

    שלא תעיז ללכת עם שס

    בוחר בליברמן, 17/02/09 13:39

    הגיזענים של שס ימכרו את התורה בשביל כיסא וסחיטה בכנסת אין לי אמון בהם דברי השיטנה של המוביל שלהם העירקי הזה עובדיה והכובע של דיסינלנד זה באמת בדיחה ולא מצחיקה בכלל
    עם ישראל ביתינו תלך עם העמך הזה אני יותר לא אבחר בך אדון ליברמן

  • 94.

    לכל המגיבים

    שש, 17/02/09 13:39

    אני רחוקה מלהצביע ש''ס , ולא חסרה לי ביקורת על דרכם .אך היחידים שהיום דורשים דרישות חברתיות קרי דאגה לעניים , הם ש''ס , רב הציבור שמצביע להם איננו חרדי ויש אפילו שאינם ספרדים נכון הם מבקשים תקציבים , אך הרבה הולך למוסדות לימוד שבם מזינים את הילדים ועוזרים למשפחות שאכן זקוקות לעזרה. אני רואה באזור מגורי מי הולך לבתי הספר האלה , נכון אלו בתי ספר דתיים אך התלמידים הרבה מאד באים מבתים שהם על גבול המסורתי.
    נורא קל לשנוא אותם , ואולי אוטומטית בכל דבר מחברים אותם עם אגודת ישראל , אך בבסיס גישתם שונה להרבה דברים , ובפועל יש לראות מה עושים אם אותם תקציבים.

    • אני רואה שאת כותבת בדם ליבך

      אלון, 17/02/09 19:01

      והנושא של העניים קרוב לליבך אבל תדעי לך שכל המחקרים מראים שאת טועה. דוקא בתקופה שהקיצבאות עלו ועלו עד שאיימו לחנוק את תקציב המדינה (בגלל זה נאלצו, ולא בחדוה, להוריד בקצבאות ובמיכות) העוני התגבר וכמות הילדים והמשפחות שנכנסו למעגל העוני עלה בצורה ניכרת. לא אגיד שלא היו נקודות אור במחקר אך מבחינה חברתית שיטת הקצבאות לא רצויה ולא מועילה. אבל השיטה הזו חיזקה את אחיזת ש''ס בציבור

      • האם ש''ס המציאה את הקצבאות ?-קשקוש-בעולם המתוקן ישנן קצבאות גבוהות הרבה (ל''ת)

        יותר !!!, 18/02/09 03:12

  • 93.

    איזה חלק מהחזיר הוא כשר?התשובה בפנים

    הרב אובדניה, 17/02/09 13:39

    באירופה של פעם ,שבהם בתי הכנסת היו בלב הכפרים ,נהגו להתלוצץ ולאמר שאותו חלק של החזיר בו נהג חהתחכך עם ביה''כ ,הוא כשר

    • ביבי יופ ליפני הבחירות אכל שרצים במיסעדה בפומבי בירושלים, אבל ש''ס היכש (ל''ת)

      היכשירו השרץ ביבי, 02/03/09 01:42

  • 92.

    בשביל בצע כסף וכבוד - הש''סניקים מוכנים אפילו להיות אנושיים. (ל''ת)

    ישורון, 17/02/09 13:32

  • 91.

    ש''ס לא יקבעו לי במי להתאהב? זו זכותי להינשא ללא יהודיה (ל''ת)

    מאיר, 17/02/09 13:26

    • נכון, הם לא יקבעו לך במי להתאהב, אך הם יקבעו איך ואיפה תתחתן.

      אבי, 17/02/09 14:32

      זכותך להתחתן עם מי שתרצה ואיך שתרצה - אך איפה זו כבר שאלה אחרת.
      ובכדי להקים קואליציה, גם ליבני תמכור אותך.

      • ואם הוא בכלל לא רוצה להתחתן

        אלון, 17/02/09 19:04

        אלא רק שהמדינה תכיר בזוגיות ורק לצורך בעיות משפטיות שמתעוררות לזוג בהמשך חייהם. למה זה בסדר שאם מדינה אחרת מוכנה להכיר בזוגיות (של שני אזרחים ישראלים) אז מדינת ישראל של ש''ס כן מוכנה לרשום אותם כזוג?

    • אכן. אבל לא במדינה היהודית. (ל''ת)

      לירון, 17/02/09 14:37

      • סבבה אז שיפטרו אותי מתשלום מסים ומשירות בצבא.

        חיה, 17/02/09 19:36

        אין זכויות- אז גם אין חובות.

        ישראך מדינה יהודית מהלאום שלה ולא מהדת. ישראל מגדירה את עצמה כמדינה דמוקרטית ופלורליסטית בעלת שוויון זכויות ללא הבדלים ומדינה שיש בה הפרדי דת ומדינה.

        • מה לא מובן מדינת ישראל

          נתימ , 18/02/09 02:02

          היא מדינת היהודים מי שלא מוכן לקבל זאת שיילך למדינות אחרות שיכירו בשטויות שלו.

  • 90.

    ש''ס לא יקבעו לי במי להתאהב? זו זכותי להינשא ללא יהודיה (ל''ת)

    מאיר, 17/02/09 13:26

    • אני דתי ומודה שזו אכן זכותך במדינת ישראל, אף שאצטער על בחירתך ואנסה

      הדוסים עיוותו את היהדות (ראה רש''ר הירש), 02/03/09 01:55

      להרחיב הכרת היהדות (שלא ע''י החשוכים)לכל חלקי העם, ואז גם תיווכח ללא כל ספקות שתרבות הבבות וביכלל מרבית השטה בימינו הפוכה מדרך אבותינו שם היה אור ופתיחות (בית הילל) ואצלנו חושך קודר של ש''ס וצרות מוחין, שם יהדות שלא לשם שררה ואצלנו עושים צחוק מהשם רק למען הכח (של אלי ישי וכ')
      כשתיפגוש את חכמינו את המסרים במידרש, את חוכמת רמבם הניגליית והמרומזת (מפחד הפנאטים שהיו גם בזמנו). שהמיכלול יתחיל להיתמזג אצלך לתמונה מלאה יחד עים חוכמת המיסטיקה, תתחיל ליראות את התמונה המלאה, ותיתפעל ללא גבולות, אפילו תירצה לחבק כל אחד מחכמינו הקודמים את אופיים למופת והנהוגותיהם,(שונים לגמרי מעסקני היום כמו אור לחושך). איני מצפה שתהיה ''דתי'' במובן של הדתיים, וזה לא המיבחן כלל, כשתעפיל גם תבין מהם המיצוות ע''פ הרמב''ם, ותבין שהיהדות אינה טכנית במובן ''כמה מיצוות טכניות צברתה היום?'' אלא בדיוק ההפך.

  • 89.

    ש''ס, מוכנה להכשיר חזיר לשם כך (ל''ת)

    מני, 17/02/09 13:25

  • 88.

    ש''ס לא יקבעו לי במי להתאהב? זו זכותי להינשא ללא יהודיה (ל''ת)

    מאיר, 17/02/09 13:24

  • 87.

    מכרתם את מצביע י הימין, ללבני, אתם וישראל ביתנו, נפגש בקלפי (ל''ת)

    יודה, 17/02/09 13:12

  • 86.

    כנראה שרשעים מאז הנאצים השתלטו על העולם אחרת אך ניתן להסביר את מצבם של

    כנראה שרשעים מאז הנאצים השתלטו על העולם אחרת אך ני, 17/02/09 13:10

    להפסיק לבלבל את המוח גנב שהולך לגנוב יודיע שאטם יתפס יועמד לדין גם יהודי שמתחתן עם גויה יודיע שנולדים לו ילדים גויים

  • 85.

    בתורה של ש''ס כתוב. ביבי משלם. (ל''ת)

    benzi. a, 17/02/09 13:08

    • נכון,בחלק הסודי גם כתוב אין אלוהים, ולכן אין חשש מלעשות צחוק מתורתו

      השטן צדיק גדול לעומתם, 02/03/09 02:03

      לצרכים עצמיים כוח שררה וכו' תוך גניבה גזל הפצת שינאה ופירוד בישראל ,נהנתנות, מכירת ביטחון המדינה ועיניינה למרבה במחיר. (בראון חברון, אוסלו וכו')עבודה לעגל הזהב והכסף, היתגנדרנות שלא לצורך ע''ח משלם המיסים ופיות המיזרחים. שימת חינוך מחשיך בזדון למיזרחיים, (לילדיהם הם נותנים חינוך במוסדות האשכנזיים) הפרה פומבית של פיסקי הרב עובדיה (בזיקנתו הפך לשפוט שלהם).
      והיריע קצרה

  • 84.

    איזה כייף שיש לש''ס מתחרה על המאזניים הפוליטים. (ל''ת)

    אזרחית, 17/02/09 12:57

  • 83.

    למען תורת ישראל ועם ישראל. צריך להפריד את הדת מהמדינה !

    benzi. a, 17/02/09 12:52

    הדת לחוד והפולטיקה לחוד כך אנו עם ישראל צריכים לנהוג. להכניס את הדת היהודית לפולטיקה זה חילול תורת ישראל וחילול שם שמים ברבים. הש''סניקים והאגודה ושאר התנועות האורטודוקסיות יכולות להמשיך דרכן כתנועות רוחניות אך אל להם להכנס לנושאים פוליטים ובמיוחד אלה השנויים במחלוקת. התנהגות המפלגות החרדיות הביאו עד כה רק שנאה בעם שסע וקרע בציבור ותעוב נוראי בין דתיים לחילונים וההפך. רק הפרדת הדת מהמדינה והתרחקות החרדים מהפולטיקה יביא לאהבת ישראל וסובלנות כלפי חילונים וחרדים יחדיו כמו אצל כל עמי העולם.

    • אני מסכים לכל מלה שלך

      אלון, 17/02/09 19:08

      הבעיה היא שהחרדים אינם סומכים על השם, ולא מנסים לשכנע אותנו בחינוך ואהבה אלא רק בכפיה

  • 82.

    חבל! היהדות היא דת יפה בידיי אנשים דוחים ומגעילים !! (ל''ת)

    בא לי להקיא מש''ס, 17/02/09 12:48

    • כל זמן שביבי מוכר אותך להם , הם מצפצפים על הבחילה שהם גורמים לך. אים

      נצה משילטון המיתחזים והכל יבריא, 02/03/09 02:15

      תבינו שזה סרטן מסוכן ושימינו ספורים (ביגלל הקומבינציה של שאר המחלות, שסרטן זה מפריעה לטפל בהן) אז הייתם עוזבים הכל ובאים להפגין לייד הבית של ביבי על ההסכם הסודי שעשה איתם, ולידרוש שלא יהיו בשום קואליציה, לבקש מליברמן לעמוד על זה לבקש מציפי לחבור לליברמן ולהצילינו ע''י הכרכת ביבי להליכה לשותפות בלי שקרים ועים שותפות שווה לחלוטין (קבינט על) בין הליכוד לקדימה כשלביבי יהיה כתר פלסטיק שאין בו שום סמכות יתר רק קצת שררה. אין ש''ס ואין ימין קיצוני. קדימה ליכוד ליברמן ועבודה, אפשר לצרף את המפדל (דתיים מחמד) ואת יהדות התורה (בתנאי שימשיכו להיות דתיים לעצמם בלי הפרעה לנו), ממשלה כזו שתיתנהל עע''י החלטות קבינט העל (6 חברים-2ליכוד 2קדימה 1ליברמן 1עבודה) תתקן עבורינו את כל המחלות ההזיות וההזויים, בובעזרת השם נתחיל ליראות אור ונבין שלא כל מיתחזה זה דתי ושמה שנחשב דת כיום רחוק מאוד מהתפיסה שהיתה לחכמי העם ולעם אלפי שנים

  • 81.

    הישיבה של ליברמן כפי שמסתמן מנחישות החוקרים והפרקליטות--רק במעשיהו (ל''ת)

    צופה מרחוק, 17/02/09 12:45

    • לא שמת לב כמה פעמים חקירות החלו בכל תרועה רמה

      אלון, 17/02/09 19:10

      ונגמרו עמוק עמוק בעמודים הפנימיים של עיתוני הבוקר. על אחת כמה וכמה שחוקרים אותו כבר 10 שנים

  • 80.

    עם ישראל יצהל ביום שהכנופיה של הסרוחים האלה יעלמו מהמפה הפוליטית (ל''ת)

    דש, 17/02/09 12:39

  • 79.

    הפיתרון לישיבה עם ליברמן - עובדיה עושה שפאגט, ישי עמידת ראש (ל''ת)

    אייני , 17/02/09 12:32

  • 78.

    אלפי עולים מברה''מ נמצאים במצב בלתי סביר ובלתי נסבל זה !

    עולה וותיק מברה''מ, 17/02/09 12:29

    במדינות ברה''מ לשעבר הלאום נקבע על פי האב ! כתוצאה מכך דווקא מי שאינם נחשבים יהודים על פי ההלכה בארץ נושאים שם משפחה יהודי מובהק, והם אלה שסבלו מאנטישמיות במדינות מוצאם .בעוד שרבים מהיהודים על פי האם נושאים את שם המשפחה הסלבי של אביהם, ומשום כך נחשבו בברית המועצות כנוצרים לכל דבר ולא ספגו שם את היחס העוין השמור ליהודים .עכשיו מה שקרה בארץ זה שאותם ''יהודים'' במולדתם נהיו פתאום ''גויים'' פה, ובכל מה שהם עשו הם נתקלו בקשיים, אסור להם אפילו להתחתן כמו בני אדם בארצם!

    לפי נתונים סטטיסטיים 96-98% מעולי חבר העמים משרתים בצה''ל, ורובם ביחידות המובחרות ביותר! אך למרות זאת,מחקר שעשו מגלה כי רוב בני הנוער יוצאי משפחות מחבר העמים לא רואים עצמם כ''ישראלים'',ומטפחים רצון לרדת מן הארץ,כי המדינה אומרת להם שהם לא שווים מספיק בשבילה..
    אם אתם הייתם עולים לארץ חדשה, אחרי שהיא עודדה את עלייתכם, ואז שוללת ממכם זכויות יסוד, איך הייתם מרגישים? בטוח שלא פטריוטים !

    מדינת ישראל שמה רגל לכל עולה חדש מרוסיה שאינו יהודי על פי ההלכה, אז למה היא מעודדת את העלייה שלו?? למה אדם ששירת בקרבי, והקריב את שנותיו הכי טובות בשביל המדינה, סיכן את החיים שלו בשביל המדינה, לא יוכל אפילו להתחתן בה ולא יכירו בו כחלק אינטגרלי של החברה, זה נשמע לכם הגיוני?


    למשל,למה אנדריי המגיב לפניבמס'58 ,צריך להתגייר אם כשהוא עלה אף אחד לא אמר לו שבישראל לא יחשב כיהודי?
    זהי פגיעה בוטה בזכויות האדם,זהי פגיע בוטה בחופש הדת, וזהי פגיעה בוטה באנשים שחיים בארץ .כאשר חלק אפילו לא יודעים שבעצם אינם יהודים!

    • צריך להקל ולאפשר גיור רפורמי (ל''ת)

      ואז הכל יהיה 10, 17/02/09 13:31

    • אתה צודק

      אלון, 17/02/09 19:18

      אבל אפילו יותר מזה נניח שהנישואין הוא ''רישום'' הזוגיות לפני אלוהים ולכן יש הגיון שזכות רישומית כזו תנתן לאנשים שנחשבים בעיני רוב הציבור כשומרי הדת. אני ממש לא מסכים לזה אבל נניח. אבל המדינה אפילו לא מאפשרת רישום אזרחי שבפירוש אינו סותר את ההלכה וזה פשוט מקומם. שיהיה ברור לכולם הכל ענין של כסף ושליטה ולדת אין שום קשר לזה

    • אתה נפוליון

      ג.א. , 17/02/09 20:58

      גיורת באה אל אחד הרבנים הגדולים (דומני הרב מאז"ה) ושאלה אותו מדוע היא צריכה לקיים מצוות כשחברותיה החילוניות אינן עושות כן. השיב לה הרב במשל: כשנפוליון נוצח, ביקשו מממנו לוותר על התואר "קיסר". נפוליון סירב, ונימק: כל אלה שוויתרו עד עכשיו על תואר כזה , היו מבטן מן האצולה. אני אינני בן אצולה, לכן לא אסכים לתנאי זה. והנמשל ברור: היהודים מדורי דורות שאינם מקיימים מצוות הם לעולם יהיו יהודים מסיבה ביולוגית. הגיורת שלא מקיימת מצוות מסירה מעליה כל קשר עם יהודים. לכן חובה עליה לשמור מצוות, רק בגללן היא ראויה לתואר : יהודיה.

      ואוסיף: לרפורמים בארה"ב אין נין יהודי משום שכל צאצאיהם מתבוללים, ולא כך קורה אצל האורתודוכסים.

  • 77.

    כלומר - ש"ס ממשיכה להפלות לרעה יהודים. נמאס מהכפייה הדתית (ל''ת)

    אייני , 17/02/09 12:18

  • 76.

    הסחטנים החרדים יחתנו נוצרי עם בת של רב אורתודוקסי - רק תנו להם כסף... (ל''ת)

    מכירים את החרדים.., 17/02/09 12:16

    • זה נכון, אבל לא תישמע על זה,ויתנו לזה הכשר בספין (ל''ת)

      הכל למען אלוהי עגל הזהב והכסף, מה זה לא דתיים?, 02/03/09 02:18

  • 75.

    ש"ס מחפשים בכח פתרון והם יצירתיים והכול רק העיקר לשבת בממשלה ולסחוט

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 17/02/09 12:14

    כספים! הם באים לממשלה לא בגלל ערכים וציונות הכול למען כסף וכסף ועוד כסף!!!

  • 74.

    תמורת כסף, גם גיור רפורמי יהיה חוקי בישראל. (ל''ת)

    ולמה לא בעצם ? זה ראוי., 17/02/09 12:05

  • 73.

    כדי לקבל את התקציבים הם יהיו מוכנים לשבת גם עם אשמדאי (ל''ת)

    השטן, 17/02/09 11:57

    • עכשיו נגלה כמה גמישה היא הדת - (ל''ת)

      אלוהים אף פעם לא מתנגד, 17/02/09 13:05

      • האמת שהשם אוהב את כל עמו וקרטריה מס 1 זה האחדות, הם לעומת זאת עובדים (ל''ת)

        לכסף והכח, 02/03/09 02:20

  • 72.

    כדי לקבל את התקציבים הם יהיו מוכנים לשבת גם עם אשמדאי (ל''ת)

    השטן, 17/02/09 11:57

  • 71.

    כדי לקבל את התקציבים הם יהיו מוכנים לשבת גם עם אשמדאי (ל''ת)

    השטן, 17/02/09 11:57

  • 70.

    כדי לקבל את התקציבים הם יהיו מוכנים לשבת גם עם אשמדאי (ל''ת)

    השטן, 17/02/09 11:56

  • 69.

    יש לכם בחירה להיות גויים

    מתתיהו, 17/02/09 11:41

    כל הדורות היו מתבוללים ואמנם זה כואב לנו אבל יש לכם בחירה לעשות כן. עם ישראל צריך לברר מתוכו כל מיני ברורים. אתם חושבים שהדתיים מתערבים לכם בחיים אבל באמת אתם מתערבים ליהדות. כל מי שרוסי שאינו רוצה להיות יהודי שילך לארץ הרוסים. שלום ולא להתראות. רוסי שרוצה להיות יהודי מוזמן בכיף להיות אחי. רוסי זה הכי אחי.

    • אם אני לא יהודי, אז למה קראתם לי לעלות לארץ?

      ולנטין, 17/02/09 12:11

      הייתי יהודי ברוסיה, שם הלאום נקבע על פי האב. ספגנו ברוסיה את האנטישמיות והשינא, ודווקא כשעלינו ארצה, משוכנעים שכל זה כבר מאחורינו, מתברר שפה אנחנו ''גוים''. אמא שלי היתה רוסייה, ולמוצא של אבי פתאום אין שום משמעות?
      כל המשפחה של אבא שלי נרצחה בשואה ,אבל כאן בישראל הקשר שלהם ליהדות הוא קלישאה שחוקה, לא יותר!

      אנחנו לא ביקשנו לבוא לפה,אתם אלה שקראתם לנו ,ואף אחד לא אמר לנו שבישראל לא נחשב יהודים.אז אם אתם לא רוצים לאפשר לנו להתחתן כמו בני אדם בארצינו ,אז לפחות שהמדינה תממן חזרה לרוסיה+פיצוי על עוגמת נפש שגרמה לנו. כי כבר היה הרבה עדיף להיות ''יהודון'' במדינות ברה''מ,שם לפחות הינו אזרחים שווי זכויות !

      • ביקשו ממך לבא

        שש, 17/02/09 13:30

        אולי הציעו לך לבא ואתה שמחת על ההזדמנות לצאת מברית המועצות , בה משכורת של מהנדס שווה 250 דולר . (מידע ברור זה מה שמושלם היום במדינות שכבר לא שייכות לרוסיה ) אך בעבר היו שייכות לברה''מ , וכשאתה עלית המצב היה כך כמעט בכל חבר המדינות.
        ואם עלית ועשית טעות לדעתך תמיד ניתן לתקן
        אף אחד לא מחזיק אותך בכוח , כמו שאני יכולה להחליט שברצוני להגר גם זכותך לעשות זאת.

        • אתה פשוט חי בסרט

          ולנטין, 17/02/09 15:59

          תגיד לי האם ידוע לך שמדינה בה אתה גר משקיעה כל שנה מאות מיליונים (אם לא מיליארדים) על מנת לשכנע את הגוים בחבר המדינות לבוא לכאן? מיסים שאתה משלם מושקעים בפעילים שמסתובבים (והסתובבו בשנות ה-90) ברוסיה. הם עושים חיים במוסקבה ולנינגרד ומספרים לתושבים המקומיים שישראל רוצה את כל זכאי העלייה! הם מספרים לכולם שאתה (כן, אתה!) רוצה לראות נכד של יהודי אצלך בסלון! עולים אכן מגעים ומגלים שמי שגר כאן - זה אתה האמיתי. ועוד מיליונים כמוך שבכלל לא רוצים לראות לא-יהודים בישראל. האמת, שגם יהודים אתה לא רוצה לראות כאן (כי מי אמר שהם יהודים, נכון?). לכן, אל תעשים את העולים. הם לא עבדו על אף אחד כאשר באו לכאן. מי שעובד על כולם (ובעיקר על עצמה) זה מדינת ישראל. ואם עכשיו המדינה לא מוכנה לתת לנו שיוויון זכויות ,אז מן הראוי שתשלם לנו פיצוי על האבל שגרמה !


          ואתה לא בדיוק מעודכן לגבי סיבות העליה מברה''מ ומצב המדינות שם כיום !
          הסיבה שיהודים רבים בחרו להגר דווקא לישראל, למרות העובדה שלא היו ציוניים ברובם הגדול, היא העובדה שאמריקה סגרה את שעריה ליהודים מברית המועצות . ארצות הברית עשתה זאת בעקבות הלחץ של ממשלת ישראל ,עד לסגירת השערים. לאחר עלייתם חל שינוי בעמדתם של חלק מהעולים, והם כן אימצו עמדה ציונית .

          וזה נכון שבשנות ה-90 היה להרבה עולים מחבר העמים אינטרס כלכלי להגר לישראל ,אבל הזמנים האלו כבר מיזמן עברו.המשבר הכלכלי במדינות אלה ניגמר לפני יותר מעשר שנים !
          היום המשכורות באוקראינה לא נופלות בהרבה מישראל,וברוסיה ביכלל מרוויחים עכשיו משכורות עתק.יש שם המון אפיקי קידום, משכורות גבוהות ומיסוי נמוך, עד 25 אחוז % בלבד.
          עולים מרוסיה כבר בקושי באים, בגלל שישראל כבר לא אטרקטיבית בעיניהם.קורה ההפך,המון עולים חוזרים לרוסיה ואוקראינה,וחיים שם ברמה הרבה יותר גבוה מאשר פה בארץ !

          • אז קדימה קדימה תן פרטים ונעשה לך מגבית בכדי שתחזור לאמא רוסיה.. (ל''ת)

            כפוי טובה חוצפן !!!, 18/02/09 03:01

            • יא חרא, מי שמך בשער?? אני בטח לא, והקב''ה בטוח לא. (ל''ת)

              שינאת החינם שמפיצהש''ס אינה כדאית אפילו ניזנח התורה, 02/03/09 02:23

      • מיהו יהודי

        יהודה, 17/02/09 21:21

        חבל שהכותב גילה בורות עוד ברוסיה ולא ידע שיהודי נקבע לפי האמא ולא לפי האבא ,מהסיבות הברורות שאימא יודעים בטוח מי היא ,אבא לא כל כך .
        מקומו של כל יהודי הוא בישראל ,זוהי המדינה שלו והיא בנויה כך . עולה שמגיע מרוסיה או מכל מדינה אחרת מתקבל כאן ורק כאן בזרועות פתוחות והוא נהיה מיד אזרח של המדינה . אין עוד מקום בעולם שמקבל יהודים בצורה כזו.
        קשה להאמין שלא נאמר לולנטין שיהודי נחשב לפי האמא ואם לא נאמר לו אזי שליחי העליה לא עשו את עבודתם נאמנה.

        • יהודה, לא הבנת אותו - זה לא שהוא קבע את זה

          ירון - Yaron , 18/02/09 07:23

          זה רוסיה קובעת את הלאום על פי האב משמע - ברוסיה הוא מוגדר כיהודי ובישראל הוא לא.

        • באמת חשבתם שאלפי שנים הגרים היתקבלו לאחר מיבחן של רב?לא היה רב, (ל''ת)

          גמישות או אבדון, 02/03/09 02:24

        • למה הוא צריך להוכיח לך שספתה של ספתה שלו מצד האמא היתה יהודיה? (ל''ת)

          תוכיח אתה את ההיפך., 02/03/09 02:26

        • ע''פ הרמבם קשירת הגורל לעם זה כבר רוב העיניין,ואז הרצון להכיר בדת ישראל

          אל תוסיף ואל תיגרע, 02/03/09 02:41

          וא''כ איזו מיצווה קלה יחד עים אחת רצינית יותר, וזהו!!! הכרת האיש באותו רגע שהיתחייב היא הגיור, ועים שעתיים אח''כ לר יקיים כלום אפילו לא ואהבתה לרעך הוא יהודי כשר ללא אפשרות לישלול זאת ממנו. (לא כמו הבדיחה שעשו עים גיורי הרב דרוקמן שש''ס מנסים ליטעון שאפשר לישלול יהדותם רטרואקטיבית, חה חה) ולגבי נישאים תיבדקו ''בשלושה דרכים האישה ניקנית,'' כלומר אים הכרת השניים שאכן נישאו או ע''י ביאה או במין חוזה או ע''י העברת חפץ סימלית (טבעת) בנוכחות 2 עדים לעיסקה לא לביאה), אז הם נשואים כדת משה וישראל בלי רבי ובלי בטיח.
          נימאס כל עיניין הסמכויות למימסד הדתי עד שסבון צריך פיתאום תו כשרות (אולי שלא יאוננו באמצעותו?)
          הרמבם פסק גם שמותר להכניס מחורנית וגם 69אים זה מוצא חן בעיני הזוג. עזבו אתכם מהספינים של המימסד שרוצה כח, זו לא יהדות וחכמינו היזהירו כל הזמן מהקצנה.
          בנוסף מיצוות שמרבית העם לא מקבל עליו אינן קיימות יותר, זה החוק. כך שבעצם אים נקיים מישאל עם מהן המיצוות שהעם רוצה ובאיזו חומרה, זה ע''פ ההלכה הופך להיות החוק.
          הבנתם?????
          ניראה לכם שמרבית יסכים שאלי ישי יקכע להם???
          לעומת זאת מרבית העם לא ירצה שתעלם היהדות, וללא כפיה תהיה אהבה גדולה, ואין דבר יותר גדול מקיום מיצוה מאהבה ובשימחה, לא הכמות קובעת ולא הפרטים הטכניים אלה הכוונה (מופיע בכל דיוני חז''ל בתורה עצמה וכן החסידות)

  • 68.

    בעת מצוקה אוכל השטן זבובים

    הרה''ג אבנריוס שליט''א מחולון, 17/02/09 11:41

    יש פתגם נהדר בגרמנית שכל כך מתאים לישי וליברמן:
    ''In der Not frisst der Teufel Fliegen''
    הווה אומר: בעת מצוקה אוכל השטן גם זבובים.

    והנה, בכדי להשיג את מבוקשו - תפקיד, שליטה וכמובן כסף - השטן (לפחות כפי שכינה אותו האיטולה הש''סי) יהיה מוכן לשבת בממשלה אחת גם עם נבלות בכדי ללקט זבובים.
    והש''סניקים, שטנים קטנים לא פחות, לא בוחלים גם הם מלִיקאוֹל (להקים קואליציה) עם אוכלי טריפה וחזיר שקצים משוקצים, בכדי לסחוט את ציבור משלמי המסים. פשוט ללקק את השפתיים.

    ויודע כל ילד בישראל שליברמן וש''ס הם פסולי חיתון

    ולמעשה, בחכמה עושים אלה שאינם חוברים לחתונה כל כך לא כשרה של שייגץ מרושע עם חזיר חבוש בשטריימל ושומרים על כבודם העצמי. לתווך ארוך, אם מדינת ישראל תתקיים עד לאחר הבחירות הבאות עלינו לטובה, זה עוד עשוי להשתלם.
    ומכיוון שגם החתן וגם הכלה נודפים ריח רע, ניתן רק לקוות שהגירושים יגיעו במהרה בימינו.
    יש רק לקוות שלברק וליבני יהיה מספיק שכל ויושר לא לקחת חלק בעבודת כוכבים ומזלות זו. הרי חתונה כזו תניב רק ממזרים.

    • אהבתי חזיר חבוש שטריימל, אבל אלי ישי אוהב חליפות ורסשי (ל''ת)

      ליברמן ביכלל לא מרושע אלא שליח מעלה לתיקון, 02/03/09 02:44

  • 67.

    כרגיל,ש''ס תכופף הכל כדי לשבת עם ליברמן ''השטן'' באותה הממשלה..גועליציה (ל''ת)

    אזרח מודאג, 17/02/09 11:38

    • אל תדאג - ליברמן יכופף הכל בדיוק כמו שהציל את אולמרט

      אזרח לא מודאג, 17/02/09 13:00

      אחרי וינוגרד בשביל שר אסטרטגי וסגן שר לאסתרינה

  • 66.

    שס תמצא פיתרון לשבת גם עם החמאס (ל''ת)

    דש, 17/02/09 11:26

  • 65.

    ליברמן

    דדד1, 17/02/09 11:14

    מי זוכר לפני שבוע אמרה צדיקת הדור גב' לבני

    כל קול לנתניהו זה כמו להצביע לליברמן

    אז תפסיקי לבלבל את המוח עם 29 מנדטים

    את צריכה ללמוד חשבון 29 מנדטים היא אפשר להקים ממשלה ולא לשלוח את דליה יציק הצדיקה ה 2 לרחרח אצל יועץ הנשיא

  • 64.

    זה לא פיתרון טוב משום שזה יצור עוד משפחות של גויים! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 17/02/09 11:04

    • עשה טובה ואל תבלבל לנו את המוח

      אברג'יל, 17/02/09 12:04

      אנשים יתחתנו עם מי שבא להם גם אם ייאלצו לנסוע לקפריסין. לא כון כמו אימך שהץחתנה עם אחיה ויצא דפוק כמוך.

  • 63.

    יש לי פיתרון הלכתי הרבה יותר טוב

    אלון, 17/02/09 10:57

    פשוט תבטלו את כל חוקי המדינה שעוסקים בנישואים וגירושים, ותפסיקו כל הטבה שנשואים מקבלים ביחס לאלה שאינם נשואים.

    יש חוק בישראל שנקרא חוק החוזים, הוא מספיק בהחלט ואין שום צורך בהתייחסות מיוחדת לחוזה שנקרא ''נישואים''.

    אין שום הלכה שמחייבת שהחוק במדינה יהיה כזה, וכל עוד אין חוק שסותר את ההלכה זה לא אמור להפריע לחרדים.

  • 62.

    ההתנהלות המגומגמת של הרבנות אינה עילה להתנתקות מהיהדות

    יצחק, 17/02/09 10:56

    סדר היום האזרחי הינו התנתקות מהיהדות ההסטורית.
    אתה או את הרוצים להתנתק מהיהדות ההסטורית - לא ברור לי מדוע אתם מתעקשים להלחם על פיסת ארץ זו אשר ככל שנראה תהיה רוויה בדם במאה השנים הקרובות כפי שהיתה במאה השנים האחרונות.
    האם גדות ההדסון, התיימז, ומרחבי אוסטרליה אינם קורצים יותר ?

  • 61.

    מי שלא הצביע לשטן ישב אתו בממשלה (ל''ת)

    חנון, 17/02/09 10:56

  • 60.

    זאת אומרת שאם יש יהודי שרוצה להתחתן בברית הזוגיות הוא צריך להתנצר? (ל''ת)

    הפתרון טוב רק לנישואיי גויים עם גויים, 17/02/09 10:55

    • התנצרות אינה מוכרת ע''י היהדות (ל''ת)

      אלון, 17/02/09 19:24

  • 59.

    ישראל עוד 15 שנים...

    מודאג מאוד מאוד, 17/02/09 10:50

    היום - ברית הזוגיות...
    מחר - מדינת כל אזרחיה...
    מחרתיים - מיעוט יהודי...
    עוד 15 שנה ואולי אף פחות - תעלם זהות העם היהודי ונעלם כולנו...

    תתעוררו ותחשבו קצת - עד שסוף סוף זכינו למדינה אחרי מאות שנות גלות - לא נשמור עליה כמדינה יהודית???

    • אתה כל כך צודק

      מדינת חלם, 17/02/09 12:19

      לא ברור למה יש הפועלים למחיקת הזהות היהודית מארץ ישראל. מי שרוצה להתחתן ולא יכול - שיעשה זאת בארץ שלו. פה יש צביון יהודי וטוב שכך.
      אם מחר יהיה פה רוב מוסלמי, ידרשו מאיתנו לקבל את חוקי האיסלם?? ומה עם העובדים הזרים? אנחנו צריכים להתנצר כי הם פה??
      בשביל 300 אלף (או יותר) נוצרים המדינה לא צריכה להתקפל ולשנות את הצביון שלה, איפה נשמע דבר כזה??

      ולחשוב ש''העלייה מרוסיה'' נחשבה פעם ליהודית... ונועדה ''לחזק את הרוב היהודי במדינה''...

      • אתה כל כל דגנרט אימבצילי שבא לבכות

        א. אברג'יל, 17/02/09 16:26

        מה עדיף? ילדים מעורבים בריאים גנטית או דגנרט כמוך שנולד כתוצאה מיחסים בתוך המשפחה? לדעתי האופציה הראשונה עדיפה.

    • השאלה היא

      אלון, 17/02/09 19:27

      האם בדרך שמוליכים החרדים והפירוד בעם שהם כופים הם בעצם לא מזרזים את חזונך הקודר?

      • אני לא חושב שהם כופים

        נתימ , 18/02/09 02:09

        הם עושים מה שהם חושבים לנכון לכל מגזר יש את הבוחרים שלו וש"ס עושה (והרבה) בשביל המגזר שלה. אפשר להסכים ואפשר שלא אבל מפה ועד "פירוד בעם" לא נראה לי שנכון להגיד זאת. כולנו יהודים וכולנו אחים ורצוי שנתחיל להתנהג ככה. (אני חילוני).

  • 58.

    ''ברית הזוגיות'' -זה לא רק עניין דתי וטעות בידי מי שחושב כך!

    אנדריי , חיפה, 17/02/09 10:47

    לדוגמא: אני יליד בריה''מ. אבא שלי הוא יהודי כשר. אימי לא. ברוסיה, די והותר היה בהיותו של אבי יהודי (ובמקרה גם החזות שלי לא משאירה מקום לספק) כדי שיקללו אותי ''יהודון'' וכדי לחטוף מכות ויריקות מהילדים בשכונה. ההורים מעולם לא נתנו לי לצאת לבד מהבית אחרי גיל 6. אילו חייתי בגרמניה הנאצית או באוקראינה במהלך מלחמת העולם השנייה - די היה באבא היהודי שלי כדי שיקחו אותי גרדומה כמו גדול. לגרמנים הייתי מספיק יהודי, גם למוז'יקים וילדים רוסיים... ואילו בארץ... זה לא מספיק. בארץ מעיזים לומר לי שאני גוי! אני מספיק טוב כדי לשרת בצה''ל[גבעתי, גדוד צבר],בניגוד להרבה דתיים חרדים שלא עושים זאת, למה לי להגן על החיים של מי שטוען שאני לא ראוי מספיק לחיות בארץ?


    אנ י מספיק טוב לעבוד קשה ולשלם מיסים למדינה. אבל אני לא יכול להתחתן במדינה שלי, ואילו הייתי נהרג בצבא בזמן שירות - גם לא הייתי יכול להיקבר בבית העלמין כמו בן אדם. על מנת שאוכ להתחתן או להיקבר בארץ הרבנות האורתודוכסית דורשת ממני לעבור תהליך גיור מחמיר של שנתיים. לא די בלימודי יהדות , הו לא. עליי להוכיח כי אני מנהל אורח חיים יהודי דתי בבית - מלבושים צנועים, הקפדה על כשרות, שמירת השבת והחגים. וכי מדוע? האם החילוניים בארץ עושים זאת? הגיור האורתודוכסי הנו מסחטת כסף, מכונה גזענית ומגעילה. ולא, זה ממש לא עניין דתי פנימי. כל עוד הדת והמדינה אינם מופרדים בארצנו - זה עניין אזרחי !!!

    • אחי, שאפו, מוריד הכובע בפניך - אתה שווה בין שווים!!! (ל''ת)

      מוריד הכובע, 17/02/09 10:55

    • אבות אכלו בוסר ושיני בנים תקאנה! בסך הכל שנתיים אונדריי לא נורא (ל''ת)

      ידעני, 17/02/09 10:59

    • אנדריי היקר צודק ב-100%!

      miriammeyer , 17/02/09 11:23

      להפריד לאלתר דת ומדינה! מספיק עם הסחטנות של הפרזיטים!!!

    • צודק לחלוטין

      קפריסין, 17/02/09 11:33

      אנחנו אפילו שאנו יהודים כשרים בארץ (אבל לא שומרים מצוות)
      התחתנו עם רב קונסרבטיבי ובקפריסין כדי לא לתרום לשיטה
      ככל שיותר יעשו זאת הרבנות תהיה לא רלוונטית

    • צודק במליון אחוז

      ממ, 17/02/09 11:35

      אני אמנם ילידת הארץ, ולפי הרבנות ''יהודיה כשרה'' אבל אני חושבת שאתה צודק במליון אחוז

    • צודק! בתי יהודיה מצד שני הוריה וגם בעלה והם נשאו

      ש''ס=תנו כסףףףףף, 17/02/09 11:48

      בנישואים אזרחיים. היה יופה, מרגש ומכובד

    • אתה נוצרי ולא יעזור לך כלום! תחזור לרוסיה! לא צריך את השירות שלך

      רחלי, 17/02/09 12:19

      או שתתגייר או שתעוף!!!!

      • רחלי את מטומטמת

        רפאל, 17/02/09 12:47

        אנדריי אתה אח שלי
        אל תשים לב לפוסטמות כמו רחלי
        אובה אותך מבלי להכיר אותך

      • בגלל אנשים כמוך שונאים כולנו

        יהודי אמיתי, 17/02/09 12:50

        ככה לכתוב למי שסבל מאנטישמיות ברוסיה ושירת בצה''ל? איפה האמפטיה וההבנה למצבו האנושי הבלתי ניסבל? תגובות כמו שלך מעלה רגשות כעס קשים נגד כל הדתיים - למרות שלא כולם כמוך. אמר לי פעם רב על דרך המשל שחרדי הנדחף לתור באוטובוס דינו מות על פי ההלכה - היות והוא גורר חימה נגד דת משה ונגד יהודים מאמינים. מעניין מה דינך.

        • אבא שלו עבר על החמורה שבעברות,הגויים רדפו אותו,והיהדות צריכה לכפר (ל''ת)

          על כל זה ??? איפה השכל איפה ?, 18/02/09 02:45

      • לרחלי-רוצה שאחזור לרוסיה?אל דאגה . . .

        אנדריי, 17/02/09 13:17

        למרות שלמדתי לאהוב את המדינה הזאת,אני לא מתכוון להשאר! כי נמאס לי להיות אזרח סוג ב'. אני לא יכול אפילו להתחתן כאן. כתוב לי ****** בת.ז. היכן שצרייך להיות כתוב לאום. אני אזרח סוג ב' שיש לו רק חובות למדינה - צבא, מיסים, חוקים. אז למה לי להמשיך לחיות כאן? בשביל מה? אתם מעדיפים את החרדים (הם היהודים האמיתיים, לא?), בגלל זה אתם נותנים להם לחיות על חשבונינו ולפרנס אותם ודופקים כל אספקט חשוב במדינה הזאת כמו חינוך, רווחה, מדעים ועוד. אני ארד מכאן, ואתם תישארו עם מיליון וחצי חרדים, מיליון וחצי ערבים ועוד מיליון ערסים, מתנחבלים ושמאלנים שלא מפחדים להרים יד על חייל או על קשיש אבל מפחדים להתגייס לקרבי ושולחים את הרוסים ''הגוים'' כמוני לעשות את הג'וב המסריח. נראה איך תחיו אז, גזענים. אני נותן למדינה הזאת עוד 50-100 שנה, ואז אפשר לסגור את הבאסטה.
        אתם מתלווננים על האנטישמיות והנאו נאצים שמפגינים ברחבי העולם,אבל אתם הפכתם לדומים להם בדיוק!אז למה שלא תחוקקו כאן חוקי נירנבגר-בגירסת בני-ברק. מאחר וגויים (או בני תערובת כמוני שיצאו מהרחם הלא נכון) ממילא לא יכולים להתחתן כאן, עכשיו נשאר לך רק לבטל את נישואי התערובת הקיימים, להפריד משפחות, לשים את כל הגויים ובני התערובת בגטו ואחר כך על רכבות. נשמע לך מוכר?

      • תעופי את מגעילה (ל''ת)

        מי, 17/02/09 13:26

      • אולי נולדת לאם יהודיה ''כשרה'', אבל הלב שלך - מהשטן (ל''ת)

        את מפלצתית, 17/02/09 13:41

      • למרות שאני מסכים שהוא צריך להתגייר (אולי עם הקלות?) התגובה שלך מחליאה.

        איזה חילול ה' את עושה..., 17/02/09 14:49

        הבנאדם חווה אנטישמיות על בשרו ושירת בצה''ל. לאיש אין זכות לבטל בהינף יד את זכותו לחיות כאן כשווה בין שווים.
        מערך הגיור צריך להתגמש בדיוק עבור מקרים כאלה (והוא יכול, עובדה שהגיור הצה''לי הרבה יותר קצר).

    • זה שאתה עושה צבא ומשלם מיסים לא עושה אותך יהודי

      משה, 17/02/09 13:04

      אחינו הדרוזים והצרקסים גם הם עושים צבא מתים למען המדינה ומשלמים מיסים זה עושה אותם יהודים ?

    • כל הכבוד לך. מסכימה עם כל מילה. (ל''ת)

      מזדהה, 17/02/09 13:40

    • יהודי הוא רק מי שאמו יהודיה, אתה חופשי להינשא לגויה ויש רבות כאלה בארץ

      אילנהלוי , 17/02/09 17:11

      הלכה זה לא מודה או מה שאנחנו רוצים.

      הלכה ניתנה משמים למשה רבנו ע"ה על ידי הגבורה, על ידי בורא עולם ישירות.

      ולכן אי אפשר לכופף הלכה ואי אפשר לשנות מי הוא יהודי, כי זה לא ענין של רבנים, זה ענין של בורא עולם שנתן לנו הלכות וקבע מי הוא יהודי.

      יהודי נקבע לפי מי שאמו יהודיה בלבד.

      מי שאמו לא יהודיה,הוא לא יהודי, או שיתגייר כהלכה וישמור שבת ומצוות וילמד תורה, או שישאר גוי וינשא לגויה, וישנן רבות כאלה.

      זהירות מהתבוללות ומרצון להינשא הפוך ממה שאתה, נענשים על זה ובגדול.

    • אנדרי הצדק איתך במאת האחוזים. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 17/02/09 19:23

    • אתה נאפוליון

      ג.א. , 17/02/09 20:44

      גיורת באה אל אחד הרבנים הגדולים (דומני הרב מאז"ה) ושאלה אותו מדוע היא צריכה לקיים מצוות כשחברותיה החילוניות אינן עושות כן. השיב לה הרב במשל: כשנפוליון נוצח, דרשו ממנו לוותר על התואר "קיסר" שלו. נפוליון סירב. ונימוקו: עד עכשיו, כל מי שוויתר על תואר, היה שייך מבטן לאצולה, לכן הירשה לעצמו לוותר על התואר, אולם אני אינני בן אצולה, לכן לא אסכים לוותר על התואר "קיסר". והנמשל ברור: היהודים מדורי דורות שאינם מקיימים מצוות הם לעולם יהיו יהודים מסיבה ביולוגית. הגיורת שלא מקיימת מצוות מסירה מעליה כל קשר עם יהודים. לכן חובה עליה לשמור מצוות, רק בגללן היא ראויה לתואר : יהודיה.
      ואוסיף: לרפורמים בארה"ב אין נין משום שעד דור רביעי הם מתבוללים, לכן אין לזלזל באורתודוכסיה .

  • 57.

    זה לא פותר כלום!!!!!!!!!! בבל''ת

    אלכס, 17/02/09 10:45

    שמי אלכס, עולה חדש-ישן מאוקראינה (עליתי עם הוריי מלבוב בשנת 1991), מהנדס תעשייה וניהול, עובד בחברת היי-טק ידועה, סרן במילואים (שריונר) ומוגדר כלא יהודי ע''פ ההלכה (אב יהודי ואם לא יהודיה). חברתי לחיים ואהובתי יפעת הינה יהודיה כשרה. אנו יוצאים כבר קרוב לארבע שנים ומתגוררים ביחד בדירה בגבעתיים. אנו נתחתן בקרוב כנראה בקפריסין. מדוע שלא נוכל להתחתן בארץ כמו בכל מדינה מודרנית מתקדמת וניאלץ להוציא כסף רב המלווה בטירחה רבה כדי להתחתן בקפריסין. הרי למנוע מאיתנו להתחתן לא יוכלו. גם אני וגם אישתי לעתיד הצבענו לליברמן בעיקר בגלל דרישתו לכונן את ברית הזוגיות. הפשרה של ש''ס עדיין לא פותרת לנו ןלעשרות אלפים את הבעייה. אני מצפה מליברמן שיכבד את התחייבותו לבוחריו.

    • תכבד קצת את הדת של המדינה (היהודית היחידה) אליה הגעת..לא יזיק !

      לבוא הנה ולקבל סל קליטה לא היה לך קשה,נסיעה, 18/02/09 02:38

      לקפריסין בימנו קשה לך?-לך ספר לסבתא! אגב אם באמת היית אוהב את בת זוגתך היית מכבד את האפשרות (הלא מבוטלת) כי אתה מסבך אותה במעשה המנוגד ליהדות ועליו היא תשלם יקר מאוד מאוד לפי התורה.

  • 56.

    מעניין שעד היום עשו עינוי דין לגרים אלו. רק למען טובת ש''ס החרדים הזיזו

    רועי, 17/02/09 10:41

    את התחת.

  • 55.

    להגיע להסכם עם ממשלת קפריסין על רישום נישואים בשגרירות שלהם בארץ.

    פיתרון יצירתי 1, 17/02/09 10:36

    מכיון שמדינת שיראל מכירה בנישואים שנעשו בחו''ל (בגלל אמנת הכרה בינלאומית בנישואים), ושטח כל שגרירות בארץ מוכר כטריטוריה זרה, כל שנותר הוא לעשות הסכם עם כמה מדינות שירשמו נישואים בשגרירות שלהם בתל אביב, וכווולם יהיו מרוצים...

  • 54.

    הכל רק כדי לשבת בממשלה!! (ל''ת)

    דני, 17/02/09 10:26

  • 53.

    ליברמן יכול לקבל את כל דרישותיו האזרחיות , אם רק יהיה סבלני

    מושון,חולון, 17/02/09 10:20

    ליברמן צריך להקים בלוק אזרחי עם קדימה שיבהיר לנתניהו שאין ממשלה בלי קדימה וישראל ביתנו (שתי המפלגות גם יחד).
    במצב כזה, ובהתחשב בעובדה שחצי מסיעת העבודה פוסלת את נתניהו על בסיס אישי, נתניהו לא יכול להיות ראש ממשלה - תעשו את המתמטיקה לבד.
    ואז שיחשוב לעצמו הביבי - מה הוא רוצה? לכבד הסכם עם העמלק הכנעני ש''ס (עדין זוכרים את העכבר השואג אריה דרעי שבשנת 1992 אמר שש''ס תלך רק עם הליכוד וישב יפה מאוד עם רבין בממשלה)

  • 52.

    ש''ס מוכנה לשבת עם ''השטן'' !!!??????

    גיל אזולאי, 17/02/09 10:16

    ש''ס - מפלגה גזענית ממשפחת חסרי החוליות

  • 51.

    הנה פיתרון הילכתי שעובד כבר שנים: בדיוק כמו....

    אליהו שמש, 17/02/09 10:15

    הנה פיתרון הילכתי שעובד כבר שנים: בדיוק כמו שבפסח מוכרים את החמץ של המדינה לגוי, בדיוק כמו שיש גוי של שבת, .... אז מדוע שלא נמכור את הרבנות הראשית לגוי, לתקופה של מה ימים, מעין ספירת עומר לחילוניים וגויים, ואז בתקופה הזו יוכלו כל פסולי החיתון, כל מי ומי, להתחתן כדת הגויים- יעני בנשוים אזרחיים ובא הציון לגואל!.... הבנת את זה מר ברוך?.... מה שאני לא הבנתי, איך ש''ס וחכמיה הגדולים, משנים את פיסקי ההלכה על ימין ועל שמאל, כדי לאפשר להם לשבת בממשלה , עם מפלגת השטן ולהמשיך לקבל שילמונים?! את זה לא הבנתי מר ברוך....

  • 50.

    אי הבנה יסודית

    יצחק, 17/02/09 10:12

    מדינת ישראל הוקמה עבור יהודי העולם.
    ברמה ההסטורית יהדות הנה אך ורק יהדות על פי ההלכה.
    תהליך החילון המעמיק והולך משמעותו גם בעת ובעונה אחת חתירה תחת הבסיס והעילה המוסרית להקמת מדינת ישראל.
    אומנם הצחנו באופן מדהים לסרס את התודעה הדתית שלנו כן יחד עם התודעה הלאומית אולם כדאי מאוד שנעצור ונבדוק שוב את המשמעויות הנגזרות.
    אתה או אתה הרוצים להתנתק מהמיהדות ההסטורית לא ברור לי בדיוק מדוע אתם מתעקשים להלחם על פיסת ארץ זו אשר ככל שנראה תהיה רוויה בדם במאה השנים הקרובות כפי שהיתה שמאה השנים האחרונות, גדות ההדסון ומרחבי אוסטרליה האם אינם קורצים יותר ?

    • כל הכבוד. כל מילה זהב (ל''ת)

      אור, חולון, 18/02/09 08:14

  • 49.

    ש''ס תעשה אלף סלטות באוויר כדי להיכנס לכל ממשלה שתהיה. הם לא יוותרו על

    קופלביץ' ,בני ברק, 17/02/09 10:02

    ליטרת הבשר שלהם.

  • 48.

    9632145

    אילנית, 17/02/09 09:59

    ליברמן מגעיל אותי

    • ואת מגעילה אותנו! (ל''ת)

      miriammeyer , 17/02/09 11:25

      • אותי היא לא מגיעלה (ל''ת)

        עופרר, 17/02/09 13:47

  • 47.

    במה אנו שונים מאירן? (ל''ת)

    דוד, 17/02/09 09:56

    • אתה לא שונה.. (ל''ת)

      אתה הרבה הרבה יותר גרוע !, 18/02/09 02:18

  • 46.

    הדת מגעילה אותי - ישראל עם סגולה? - איכס!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    לא הומאני, 17/02/09 09:54

  • 45.

    זה לא פיתרון !!!

    ולרי, 17/02/09 09:53

    חייבים לציין שלא מדובר בפיתרון !!!
    מדובר באחוז זניח של זוגות ואילו הרוב המכריע הינו מעורב ופתרון זה לא עוזר להם !

  • 44.

    שום ברית זוגיות, מי שלא יהודי שיתחתן בקפריסין

    אייל, 17/02/09 09:49

    ואו שיתגייר.
    ההתבוללות האוייב מס' אחד של העם היהודי

    • זה הכל ענין של כסף...

      איך קפריסין תמנע התבוללות?, 17/02/09 10:09

      הסיבה האמיתית שהדתיים מתנגדים לברית הזוגיות הוא החשש מאיבוד המונופול על נישאוים בישראל, עם כל הכסף הגדול שכרוך בזה. כל אחד שרוצה להנשא ללא יהודיה (להתבולל) יכול היום להתחתן בקפריסין או בכל מדינה אחרת לחזור לארץ ומשרד הפנים חייב לרשום אותו כנשוי, וזאת עפ''י אמנה של הכרה הדדית בנישואים בין מדינות עליה חתומה מדינת ישראל.
      ומכאן, המונופול של הדתיים על נישואים בישראל אינו יכול בהגדרה למנוע התבוללות. ואם הם בכל זאת מתנגדים...חפשו את הכסף...

    • אתה אידיוט ופרימיטיב

      ויטאלי, 17/02/09 10:47

      אל תטיף לנו על יהדות. אתה שומר שבת? שומר מצוות? מה נזעקת פתאום? שב בלול דגנרט.

      • לויטאלי,,אפשר להבין את הכעסים שלך ושל יתר המיגיבים

        שפיגל, 17/02/09 11:17

        נכון ! אתם חלק מאיתנו בלתי נפרד באש ובמים,,לראות את הישראלים שקיבלו את יהדותם במתנה ותוקעים עצות זה מאוד מכעיס ,ואפילו לא דתיים, אבל ויטאלי יש לנו מדינה קטנה אחת יהודית [ישראלית ]וצריכים לשמור על הצביון שלה אפילו שהוא לא מוצא חן בעיני איש זה או אחר, גיור פחות קשה משרות בצהל וזה בסך הכל שנתיים

        • היית פעם ברבנות לפתוח תיק לגיור?

          אלכס, 17/02/09 12:16

          ידידי שפיגל (מראה בגרמנית בלא כן?), אינך יודע מה אתה סח. הלכתי לפני שנים עם אימי לפתוח תיק לגיור ברבנות בחיפה. אינך יודע עד כמה הרגשתי מושפל מהיחס המזויע שקיבלנו מההפקידים שם. אנשים פרימיטיביים רעים וטיפשים שהתייחסו אלינו בזלזול ובלעג כאל נחותים. הסחבת בעניין נמשכת שנים והדרישות בגיור הן לא הגיוניות. מה עוד שהרבנות והממסד הנשלט בידי ש''ס ואגודת ישראל כלל אינם מעודדים גיור, להיפך. הם מקשים כמה שרק אפשר. אני מכיר הרבה אנשים שהחלו גיור ולא סיימו בגלל הדרישות הלא הגיוניות שכל יהודי אחר ושכמותך לא היו עומדים בהן. קל לך ויהודים אחרים שקיבלו את יהדותם בקלות להטיף מוסר. אני יהודי לא פחות טוב מכל אחד אחר במדינה. אני גם מאמין בערכי היהדות, אורח חיי הוא יהודי ואני גם אחנך את ילדיי חינוך יהודי. שירתתי בצבא בקרבי חמש שנים, נפצעתי במהלך השירות וכיום אני עדיין משרת במילואים, מה שרבים המטיפים לי ולחבריי מוסר אינם עושים. מה שאנו מבקשים זה הקלות בגיור, דהיינו רצון אמיתי מצד הממסד לעזור לנו להתגייר כדת וכדין בלי לתקוע מקלות בגלגלים ולרפות את ידינו. שנית, הגיע הזמן שבמדינת ישראל יונהגו נישואין אזרחיים כמו בכל המדינות המודרניות.

          • אלכס-את הכאב שלך אתה יוצר,אתה מבין דברים לא נכון ונפגע מכך

            היית בקרבי 5 שנים וגיור אתה לא יכול לעבור?- אתה, 18/02/09 02:16

            בטח מכיר את הביטוי הצבאי:אין לא יכול יש לא רוצה.. אנסה להסביר לך מעט:להתגייר זה עניין רציני (כמובן מנקודת מבט של חרדי=יהודי שומר תורה באמת) רוחני ומהותי.גם אם תשמור את כל המצוות-זה לא הופך אותך ליהודי.הקושי שמערימים על מי שרוצה להתגייר הוא חלק חשוב בתהליך (ממש כמו גיבוש לסיירת) כל המטרה היא להגן עליך מהמעשה הבלתי הפיך של גיור-יהודי לא יכול להפוך לגוי גם אם יחיה כגוי.ברגע הגיור אתה מקבל עליך מלבד 7 מצוות בהן אתה מחוייב כגוי עוד 607 מצוות (כמניין-רות).במידה ולאחר הגיור לא תשמור מצוות באמת,אתה נכנס לבעיה רוחנית גדולה שלא היית בה לפני כן.לכן קודם הגיור בודקים את כוונותיך האמיתיות.אדם שמתגייר באמת מתוך רצון אמיתי,לא נשבר ממבחנים ''קטנים'' בדרך.. שכן להיות יהודי לא פשוט כלל.אגב אין לך לבוא בטענות אל מי שנולד יהודי ואינו שומר תורה,שהרי הוא טועה וישלם על כך קשה מאוד מאוד גם אם לא הבין את חומר מעשיו (אם כי זה נלקח בחשבון).לסיכום:עשה חשבון נפש אמיתי-מה מניע אותך להתגייר,והאם תשמור מצוות לאחר מכן (להיות אדם מוסרי זה עדיין לא יהודי-גם הפרה טובה..) ?-ואם המניעים שלך הם לא אמיתיים-אתה יכול לשאת גויה כנוצרי או לנסוע לחו''ל-קצת טירחה אבל זה לא ממש ממש קשה ביחס לשרות קרבי של 5 שנים או לימוד באוניברסיטה וכו'' או פשוט לחזור למדינה ממנה באת-שם תוכל להרגיש יותר בנוח גם בנושא הנישואין-בהצלחה ויושר באשר תבחר.

    • אני מכירה הרבה זוגות יהודים שלא מוכנים להתחתן ברבנות!

      miriammeyer , 17/02/09 11:29

      כי באם חלילה וחס תצטרך להתגרש אז דרך הרבנות ממש לא נעים! עם כל הטכסים הפרימיטיבים שלהם! וכן את תפישת עולמם שהאישה נחותה מהגבר! דברים שתם זמנם בעידן זה!

    • תגובה חכמה שקולעת בול!!! (ל''ת)

      אילן, 17/02/09 12:35

  • 43.

    ש''ס ועצותיה

    סלומון, 17/02/09 09:42

    מעניין מאד לדעת האם מנהיגי ש''ס באמת לא מבינים על מה מדבר ליברמן בהקשר לברית הזוגיות
    או שהם פשוט עושים צחוק מהעבודה
    שמישהו יסביר להם שהגויים ממש לא צריכים את הרבנות על מנת להתחתן זה עם זאת.

  • 42.

    אן לסבול מצב שמי ששירת בצה''ל לא יוכל התחתן. (ל''ת)

    בשום אופן לא!!, 17/02/09 09:38

  • 41.

    מעכשיו אמור : ''שסרמוטאה'' (ל''ת)

    לקבל בחילה מהם., 17/02/09 09:37

  • 40.

    ש''ס היא הדבר הכי מתועב שקרה לפוליטיקה הישראלית ! (ל''ת)

    שתחזור לביוב, 17/02/09 09:34

    • מסכימה איתך (ל''ת)

      שרה לאה, 17/02/09 09:55

    • גם אני מסכימה (ל''ת)

      גלית, 17/02/09 11:45

    • כל עוד ש''ס על המפה הפוליטית, אנחנו מדינת העולם השלישי (ל''ת)

      אכן כן, 17/02/09 13:43

  • 39.

    ממשלת אחדות לאומית ללא קדימה

    דמוקרט אכולשקשוקה , 17/02/09 09:30

    לנטרל את המפלגה ,שבגדה בדמוקרטיה.
    כנסו לחתום על עצומה
    www.makolot.co.il

    • LOL -ביבי ירכיב ממשלת אחדות לאומית עם עצמו (ל''ת)

      ירון - Yaron , 17/02/09 09:47

    • דחוף לעצמך אצבע ואז תריח ותיחנק דגנרט. (ל''ת)

      א. אברג'יל, 17/02/09 10:48

  • 38.

    ש''ס היא הדוגמה הטובה...ל..למה יש שנאת יהודים בעולם !!! (ל''ת)

    דר שטרימר, 17/02/09 09:30

  • 37.

    הצעה לש"ס: הרי חוק נישואין אזרחיים חייב לבוא במוקדם או במאוחר. לכן -

    acohen59 , 17/02/09 09:24

    להקים ממשלה ללא ש"ס, אך היא תתמוך בממשלה מבחוץ בכל הנושאים פרט לחוק הנישואין האזרחיים.
    לאחר שחוק זה יעבור, תצטרף ש"ס לממשלת האיחוד הלאומי בראשות הליכוד.

    צריך לזכור שזו רק שאלה של זמן מתי ניתן יהיה לחיות במדינה דמוקרטית ולא במדינת הלכה.
    האנשים שומרי המסורת רק ירוויחו מהערכת הציבור הכללי אליהם ומחיים במדינה בה חל הכלל: כל אחד באמונתו יחיה.

  • 36.

    כל העליות מאירופה היא של לא- יהודים ולא מוכנים להודות בכך (ל''ת)

    חוץ מהחרדים, 17/02/09 09:22

    • לא כבוד גדול להשתייך לעם היהודי (ל''ת)

      יהודיה לצערי, 17/02/09 09:57

      • גברת, את יכולה לבקש מהקב''ה שיוציא את נשמתך... ויכניס בך רוח של צפרדע

        סקופידון, 17/02/09 10:08

        או כל בעל חיים אחר שתחפצי... אלוהים הוא דמוקרט... הוא בעד חופש הבחירה... תגישי לו בקשה ותתפטרי מהסבל שאת סובלת...

      • את יכולה להתנצר או להתאסלם. יהודים אכולי שנאה-עצמית רבים עשו זאת במהלך

        דה-דה , 17/02/09 10:10

        ...ההיסטוריה.

        • לך תתקווד דפ''ר בריבוע.

          אברג'יל, 17/02/09 10:49

          מוזר שלעמנו המוגדר עם סגולה משתייכים דבילים ומבצילים כמוך.

      • לבדוק מסמכים

        יהודי, 17/02/09 11:43

        את לא יהודיה ואם תבדקי טוב זה יתברר לך. זו לא בדיחה מי שחוצה גבולות זה בא רק מנשמתו הטמאה

        • מה נהיה איתך בנאדם? שכחת לקחת את הגלולות הלבנות הבוקר?

          אברג'יל, 17/02/09 12:20

          און שאתה אימבציל מלידה? מה כל הדפוקים יצאו פתאום מהחורים? יש איזה חג היום שאני לא יודע עליו? חג המאותגרים גנטית?

        • לבדוק את השכל שלך (ל''ת)

          אצל פסיכיאטר, 17/02/09 13:45

    • אז מזל שהם הקימו לך מדינה יהודי אמי שכמותך (ל''ת)

      תאודור הרצל, 17/02/09 10:00

      • א'י היתה קימת לפני מדינת ישראל אם רוצים מדינה חילונית לכו לאוגנדה

        חילונים או שתחזרו בתשובה או שתעופו מפה, 17/02/09 13:44

        א'י שייך לעם ישראל ששומרי תורה נקודה

    • צודק, מאירופה באו נוצרים מהמזרח ערבים, וראה זה פלא .

      נוצערב., 17/02/09 14:32

      כאן בארץ מהתערובת הזו נולדים יהודים.

  • 35.

    תמורת כסף יש לש''ס פתרונות הילכתיים ללא גבול. (ל''ת)

    אלוהי הכסף מנצח., 17/02/09 09:20

  • 34.

    לשבת עם ש''ס זה כמו ברית עם השטן. (ל''ת)

    משה, 17/02/09 09:19

  • 33.

    מה זה, חוק נפרד ליהודים ולשאינם יהודים???

    דוד, 17/02/09 09:18

    אנחנו בדרום אפריקה הישנה והטובה?

    • היהודים בארצות ערב מעולם לא שאפו או נישאו למוסלמים (ל''ת)

      באשכנז המצב היה שונה מאוד כידוע, 18/02/09 01:37

  • 32.

    אווי איזה קקי

    פלוקי, 17/02/09 09:15

    יש יש פתרון אני שמעתי עליו.שנכנסים לבית שימוש יש ניר על האסלה זה כשר וטוב נגד חזירים כמו ליברמן

    • הפתרון נגד דגנרטים כמוך זה לעקר את הוריך

      א. אברג'יל, 17/02/09 10:51

      אני הא בטענות אל הוריך: אביך שלא יצא בזמן ואימך שלא קשרה חצוצרות והביאה דפוק כמוך לעולם.עשה לכולנו טובה ואל תביא ילדים לעולם.

    • חחח - אחלה פלוקי (ל''ת)

      עופרר, 17/02/09 13:49

  • 31.

    זה פתרונות כשהצד השני מחפש כיסא

    gg, 17/02/09 09:15

    ליברמן באמת רוצה נישואים אזרחיים.
    אין פה יותר מידי מה לפרש.

  • 30.

    שס, כמו שארמוטא, הולכת עם מי שמשלם לה.... (ל''ת)

    yoji , 17/02/09 09:13

    • מגיע לך בטולה מגיע

      בן הרוש, 17/02/09 09:17

      את זה למדנו מהאשכנזים.

    • מלכי הברבור האשכנזים

      בחבוט דוד, 17/02/09 09:20

      האשכנזים מורים מה זה טובים בזה.ראו מקום המדינה כול וכול ראשי הממשלות פולנים איזה עם לא אהבו אותם עוד באירופה למה?למה ?כי הם....חה מקבלים שילומים וברחו מהמיזרחים כסף כסף זה טוב ועדת דוטנר עוד כסף זקנים מזרחים נרקבים מענין את התחת שלכם.פנקס אדום סלח שבאתי זוכר...אז למדו קצת ויש לנו עוד פקולטה שלמה להשלים ממכם.

      • אבל בסוף רק עסקני ש''ס נהנים!!לך יש וולוו?חליפת ורסשי כמו אטיאס וישי? (ל''ת)

        אולי ברזי זהב כמו לדרעי? אלה דואגים לספרדים?, 02/03/09 02:50

    • למה אתה מעליב את השרמוטות שממלאות צורך ציבורי, זה דומה לנבלות מש''ס?? (ל''ת)

      שרמוטה לא מזיקה לאחר- רק משרמטת את מה שנחשב קדוש, 02/03/09 02:47

  • 29.

    ליברמן איש של מילה - הוא לא ימכור את הבוחרים שלו ככה (ל''ת)

    אלכסיי, 17/02/09 09:11

  • 28.

    הבעיה היא שביבי שפוט של ש''ס. ואנחנו נצטרך להתכופף ןלמלא את דרישותיה (ל''ת)

    נטע, 17/02/09 09:09

  • 27.

    ש''ס קטנה מלעבוד על ליברמן,הבעיה היא הזוגות המעורבים.

    נתן.ש מעלות., 17/02/09 09:06

    יש לנתק את החרדים מעטיני אוצר המדינה,פיטמנו די והותר זמן את תלמידי הישיבות והכוללים.(אינני מתכוון לישיבות ההסדר).

    • גם שם הבעיה היא רק אם האשה גויה

      רמי, 17/02/09 09:14

      אם הגבר גוי אין בעיה הילכתית מאחר והילדים הם יהודים ע''פ ההלכה, נשאר לפתור רק את בעיית הנשים הגויות(כ 150000 אלף נשים)- אפשר לפתור גם את זה ע''י תהליך גיור מוסדר בכל זאת זו מדינה יהודית- לפתור את הבעיה שלהם אחת ולתמיד.(צריך רק רצון טוב משני הצדדים),ללא קשר לפוליטיקה ובלי להיתעלל ברוסים או להיכנס לפינות הילכתיות שאי אפשר לפתור מהצד הדתי-האינטרס הוא שלנו כעם לפתור את זה

      • מה הקשר ?

        נועם, 17/02/09 09:33

        כשהאשה יהודיה והגבר גוי הם לא יכולים להתחתן בארץ. אלפי זוגות מתחתנים בקפריסין, שם הם פוגשים בזוגות מלבנון שבאים מאותה הסיבה.

      • רמי החרדים פסלו אלפי גיורים שבוצעו ע''י הרב דרוקמן.

        נתן.ש מעלות., 17/02/09 19:26

        אי לכך להפריד את הדת מהמדינה.

    • פולני זה מקצוע

      בין ליש, 17/02/09 09:23

      האשכנזים האם המציאו את (הפולנים בלבד)הברבור מילים,בתוספת נוכלות לשמה הם סוגדים לדמוקרטיה ומדלקים משואה יודעים למה אני אספר בהמשך למי שסתום.פולני איזה אנשים בית גדול גדול מרובע ענק רק גדול.

  • 26.

    אדון פקק במוח...מה הם בדיוק הקשים גיאוגרפיים ? כדבריך.. (ל''ת)

    ד''ר דג, 17/02/09 09:04

  • 25.

    אין בעיות. ביבי הבטיח ל-ש''ס מליארד וחצי ש''ח .שביבי יוסיף להם עוד ועוד

    benzi. a, 17/02/09 09:03

    אפשר עוד 2 או 3 מליראדים לתת את האתנן לש''ס והם יסכימו להצטרף ברצון לליברמן ואפילו לחבור למר''ץ וגם וויתור על ברית מילה לילדי ישראל. הכול תלוי במחיר .

  • 24.

    גיור מזורז למעוניינים,ולמי שלא שיתחתנו אזרחית

    אין בעייה הלכתית, 17/02/09 09:03

    גיור מזורז יקטין את הבעייה.יש בעייה אי אפשר להתעלם.יש מעוניינים אבל,משלמים הרבה כסף,והרבה זמן,את זה אפשר בקלות לפתור.גיור בחינם וזריז למעוניינים.כשר למהדרין.לא כתוב בתורה שצריך לגבות כספים,ולא כתוב למשוך זמן.לא גודל הקשיים עושה יהודי יותר טוב.
    מעבר
    מי שיהודי ומעויין להתחתן ברבנות,שיצויין בתעודת זהות שהתחתן ברבנות כהלכה.מי שלא יהודי,וגם מי שיהודי,ובכל זאת לא מעוניין להתחתן ברבנות כיהודי ,שירשמו לו שהתחתן אזרחית.אף אחד לא יכול להתנגד לכך.
    והחשוב:
    ש''ס וליברמן חייבים לשבת יחד בממשלה ימנית.
    עם ישראל היושב בדרום מופקר לטילים.רק ממשלה ימנית יכולה לתת הגנה אמיתית.
    ''שינוי המצב '' כמו שהבטיחו קדימה
    מעופרת יצוקה,הוא לא עובד.השנוי היחידי הוא שפעם היה נופלים טילים ומדווחים,והיום התקשורת לא מדווחת.זה כל השינוי.מבחינת הטילים אותו דבר.

    • אתה יודע כמה ש''ס ירצו על כל ראש שיזורז?? הרי זו היתה הבעיה עים שרון (ל''ת)

      אין לנו מספיק כסף לשחד אותם,יותר בזול ליזרוק אותם, 02/03/09 02:53

  • 23.

    הצביעות של ש''ס עולה לשיאים חדשים...אחרי שהשמיצו את ליברמן לפני הבחירות

    סקופידון, 17/02/09 09:03

    עכשיו הם מחפשים להתקרב לעמדת הכוח שנמצא בו ליברמן ע''מ להמשיך לסחוט כמה שיותר כסף מהמדינה לטובת לומדי החארטה בארטא במוסדות ש''ס...

    • לא מחפשים להתקרב אנו איתנים בדעתינו

      לא יקום פה מדינה של גויים, 17/02/09 13:48

      ליברמן עבד על הימנים בעינים כל ימני הוא יהודי מאמין ולא ירצה ברית זוגיות ועוד גויים

  • 22.

    מה ההממסד החילוני עשה לנו...

    סתם אחד, 17/02/09 09:01

    ממש כואב לי הלב לקרוא כאן יהודים לא דתיים המתנגחים בהלכה כמוצאי שלל רב, ועוד בנושא עריות.
    אם רק הייתם מבינים איזה נזק אתם גורמים לעצמיכם באורח החיים החילוני הזה, כואב הלב, ואני לא כותב את זה בציניות.
    אלו שלא מתחתנים ברבנות, יוצרים מסגרת של ספק קידושין ואם הם לא מתגרשים לחומרא, ברבנות, הדבר יכול ליצור ספק ממזרים באם מתחיל קשר חדש ממנו נולדים עוד ילדים. הילדים הללו יהיו במעמד קשה מנשוא, אשר אין לו מרפא ! שלא לדבר על האיסור החמור של אשת איש שיכשלו בו גם גברים וגם נשים שזה גילוי עריות של ממש !
    מצד שני ,חילוני שמתחתן ברבנות, ולא שומר טהרת המשפחה, כל חייו עובר על איסורי כריתות, ולמעשה צובר לעצמו עבירות כרת על ימין ועל שמאל. יהודים יקרים, מספיק עם ההתנגדות להלכה, אשר רובכם אפילו אינם מבינה בה שום דבר. הכירו אותה מקרוב ואם עדיין יהיו לכם ספיקות תעלו אותם. תגלו בגרות ואחריות כלפי עצמיכם וכלפי הסובבים אתכם. זו לא חוכמה לתקוף אורח חיים שלם שהיה מקודש ע''י אבותיכם ואבותיכם מאז מתן תורה, מבלי להכיר אותו כלל. אל תתנו לממסד החילוני שהקים מסך של חושך ביניכם ובין אביכם שבשמיים לנצח..

    • סתם אחד צודק!!! (ל''ת)

      רוני, 17/02/09 10:01

    • נכון, אבל....

      דורוןק, 17/02/09 10:30

      אתה שוכח שכל הממבו ג'מבו הזה נכון אם אתה מאמין בממבו ג'מבו הזה. אם אתה לא מאמין בשטויות הללו, אזי אין בעיה. נכון?

    • תשובה הילכתית

      זאב, 17/02/09 12:11

      רוב הפוסקים אומרים שאין קידושין בנישואים אזרחיים . גט לחומרא נקבע כדי לצאת גם לדעת המחמירים . ניתן לסמוך על דעת רוב המקילים ולקבוע שאין קידושין ולכן לא צריך גט ואז אין בעית ממזרות.

    • הפתרון פשוט מאוד

      חנן, 17/02/09 13:05

      ניתוק הדת מהמדינה.
      רוב הישראלים הם חילוניים ואתם תקועים להם כמו עצם בגרון, שחררו אתנו בבקשה.
      אלוהים עם החילוניים!!!!!!!!!

  • 21.

    מדוע מיפלגת קדימה לא דנה בהקשים הגאוגרפיים של מיפלגת ישראל ביתנו (ל''ת)

    פקק תנועה , 17/02/09 09:00

    • הם בדיוק כמו של השמאל הישראלי המרוכז והקיצוני כאחד (ל''ת)

      פקק תנועה , 17/02/09 09:01

  • 20.

    כדי לסחוט הם ימציאו פתרונות הזויים.ליברמן בהלימה עם קדימה

    גוטרימן עניתה , 17/02/09 08:57

    ושיהיה שר חוץ שייצג אותנו בעולם בעוצמה ובגאוה , בהצלחה לקדימה ולו

    • תכניסי לראש גם עם ליברמן אין ללבני קואליציה.

      שלמה, 17/02/09 10:51

      קדימה=28
      ליברמן=15
      עבודה=13
      מרצ=3
      בסך הכל 59.
      גוש הימין נצח ונצח הפעם בגדול.

  • 19.

    לשבת עם השטן ? אדון ישי הדוחה והעלוב !! זה שקוף ! כסף !!! (ל''ת)

    בא לי להקיא, 17/02/09 08:56

  • 18.

    שס נלחצת ו...בצדק (ל''ת)

    uri, 17/02/09 08:55

  • 17.

    IT'S VERY SAD TO SEE SO MANY JEWS HATES SO MANY OTHER JEWS... (ל''ת)

    ELLI, 17/02/09 08:54

  • 16.

    מקור הסכנה היא איראן גרעינית ואיראן שמחמשת את הטרור- דרוש אומץ !!!!

    המרכבה , 17/02/09 08:43

    כנראה שתוקם סיעה בשם סיעת אומץ שתתארגן כדי להציל את מדינת ישראל מהקפאון המדיני והסכנות הבטחוניות שמקורן באיראן ויטפלו בענין התחמשות הגרעין במזרח התיכון וארגוני הטרור הנתמכים ע"י איראן וסוריה, החיזבאללה והחמאס.
    אין ברירה אלא שתנועת אומץ תתגבר על המשמעת הסיעתית של קדימה וליבני ושיצטרפו בתפקידי מפתח ושותפות עם נתניהו בענין הבטחון ויחסים בין לאומיים להקמת קואלציה עולמית נגד התחמשות איראן ולמיגור וחיסול ארגוני הטרור במזרח התיכון, החיזבאללה והחמאס הנתמכים ע"י איראן וסוריה.
    אז שיהיה למופז ברק פואד ועוד 13 חברי קדימה את האומץ להקים את סיעת אומץ ולטפל בענינים הדחופים והבוערים הנוגעים לקיום מדינת ישראל.
    קדימה מופז ברק ופואד איזרו אומץ למען קיום מדינת ישראל לעד !!!!!

  • 15.

    איזה שקר

    אני, מרכז, 17/02/09 08:41

    מלכתחילה ליברמן רצה להחיל זאת רק על מי שאינו יהודי ואינו יכול להינשא ברבנות- ש''ס האלה שקרנים. הם גם שיקרו לרב עובדיה וגרמו לו להיכשל בלשונו ולדבר לשון רעה על ליברמן, ולהלבין את פניו ברבים ולקרוא לו שטן

    מה לא יעשו בשביל פוליטיקה-= אפילו ישקרו לרב ויכשילו אותו

  • 14.

    הצחקתם אותי

    ישראל, 17/02/09 08:40

    הרב עובדיה ''מרשה'' לגויים להנשא בנישואים אזרחיים.הדרישה היא לאפשר לכל אזרח בישראל להנשא כרצונו בנשואים אזרחיים או בטכס פרימיטיבי(דתי).
    אין אף מדינה בעולם המערבי שכופה נישואין פרימיטיביים(דתיים)
    ליברמן,(שהצבעתי עבורו לא יכנע)
    ישראל

  • 13.

    תשובה לאיתן כבל

    62אורן , 17/02/09 08:38

    ח"כ כבל היקר (ללא מרכאות) אני מצביע מר"צ מסורתי שהצביע לקדימה, אני מרוצה מהצבעתי וחבל שלא עוד כמה כמוני לא עברו להצביע עבור קדימה. היום יש סיכוי ראלי(סוף סוף)לשנות את שיטת הבחירות ולהעניק לאנשים כמוני לשאת את בחירי ליבם במדינתם. שילוב האינטרסים קדימה/ליברמן אולי יעניק לי ולשאר אזרחי המדינה החילוניים לחיות בחברה ללא כפיה דתית. אתם השמאל הקרבתם על מיזבח "התהליך המדיני" וחברות בממשלות את האינטרס האזרחי של כל כך הרבה אזרחים תורמים ושומרי חוק. שינוי כמה והיתה צריכה לאותת לשמאל שלא ימעל בתפקידו אבל את הייתם בשלכם. אריק שרון היה הראשון שהוציא את החרדים מהקואלציה/ופינה התנחלויות, אולי מפלגתו קדימה תביא לי ולדומיי את הישועה

  • 12.

    אם הפתרון קיים ופשוט למה שנים מענים את האנשים הללו? (ל''ת)

    יעקוב, 17/02/09 08:36

    • כי ליהדות יש מחיר! ש''ס מוכרת רק תמורת תשלום הוגן! (-כסאות בממשלה) (ל''ת)

      המואר, 17/02/09 09:05

    • חמודי אתה מכיר מישהו שבאמת לא נישא בגלל זה?-יש פתרון עם קצת מאמץ.. (ל''ת)

      כמו הרבה דברים בחיים שדורשים פשרות ומאמצים, 18/02/09 01:21

  • 11.

    ש''ס מוכרים את הדת רק בשביל לשבת בממשלה?! (ל''ת)

    חסרי מוסר,פתאום הם מוצאים'', 17/02/09 08:34

  • 10.

    גויים אינם זקוקים לפתרונות של ישי ע''פ ההלכה!!!!

    הדודה קלרה, 17/02/09 08:32

    איזה פתרון יצירתי-מנועי חיתון ישארו כפי שהם, ואלי ישי יפתור את בעיות הנישואין של גויים עם גויים.בראוו!!! האפיפיור החדש של עמי העולם!

  • 9.

    ציפי ''פוליטיקה אחרת'' איך אכלו אלה שנתנו לה קול.

    אחד 1, 17/02/09 08:28

    השמאל התרסק (וזה טוב) כדי לחזק את ציפורה מול ביביליבי ועכשיו הם יקבלו את ליברמן.
    ה''פוליטיקה האחרת'' של ציפורה התבררה כבלוף אחד גדול ומתפוצצת לאזרחי ישראל בפרצוף. אבל כמו שהיא רימתה את השמאל כך היא תשקר גם לליברמן ו 14 הבובות שבארונו. אבל בעצם אין מה לשקר אותם. מספיק לליברמן שישב על כסא של שר ושיעכבו את החקירות ושילכו כל האידאות לעזאזל. מי שישב עם אולמרט אחרי דו''ח וינוגרד הראשון הוא פסול לתמיד (כן, כולל ציפורה).
    ולהתראות בבחירות עוד שנה וחצי.

    • היחיד שמשקר בינתיים זה ביבי (ל''ת)

      ee, 17/02/09 09:18

    • בחירות עוד שלושה חודשים. אתה אופטימי בעוד שנה וחצי? (ל''ת)

      יחיאל כץ, 17/02/09 09:45

  • 8.

    אל תמרחו אותנו!

    רוצים נישואים א-ז-ר-ח-י-י-ם, 17/02/09 08:27

    בלי רבנות, בלי כל החרטא הזה! תנו לעשות טקס משלנו! יכול להיות יהודי רפורמי, יהודי קונסרבטיבי או כל תפיסת עולם אחרת של כל אדם במדינה!

    • צודק לגמרי!!! מילים כדורבנות. (ל''ת)

      אברג'יל, 17/02/09 10:54

    • אתה רוצה לך תגור בחו'ל עם הגויים אתה ממילא גוי (ל''ת)

      הברנז'ה הת'א מנסה להכתיב לנו את הקצב אלו ערב רב, 17/02/09 13:50

  • 7.

    זה לא פתרון! אינני מסכימה שיפלו ביני לבין אזרח אחר!

    יהודית ישראלי, 17/02/09 08:26

    הפתרון היחידי הוא הצבעה ברגליים - אל תתקרבו לרבנות ואל תינשאו שם גם אם אתם יהודים לשיטתם. לכו חיו כידועים בציבור ותראו שעוד יהיו לכם יותר זכויות. ואז שיתחילו לחפש אתכם ממשרד הפנים לברר למה כולם חד הוריים.
    את הרבנות והכפייה ננצח רק על ידי התעלמות מהם! אין לנו קהל שמחוייב דיו לאמבק אמיתי שמצריך השקעה והקרבה - אבל להתעלם מהם קל מאוד.
    לכל פולחן דתי יש היום אלטרנטיבה למי שיודע שלמעלה הכל ריק. לא רוצים רבנות, לא מוהלים - מי שרוצה דווקא יש רופאים, לא חברא קדישא כלום כלום פשוט להוציא אותם מהחיים שלנו.

    • ישראל מדינה יהודית!!!!

      חילוני יהודיj, 18/02/09 00:30

      ןחשוב שתאשאר ככה!!!
      אם לא פשוט היא לא תיהיה, בשביל זה אפשר לחיות בחו''ל אם זה כל כך מציק לך.......

  • 6.

    שלברמן ירד מהעץ שטיפס ויזכור שגם מסורתיים הצביעו לו.ולא,יחזור ל8 מנדטי (ל''ת)

    gadii , 17/02/09 08:25

    • נכון, אני אחד המסורתיים והיצבעתי ליברמן ע''מ שיחסל את ש''ס כירק הוא יכול (ל''ת)

      להרוג את הסרטן עלוקה, 02/03/09 02:55

  • 5.

    שיהיה אומץ למופז פואד וברק להצטרף לנתניהו בטיפול באיראן ובטרור

    המרכבה , 17/02/09 08:23

    כנראה שתוקם סיעה בשם סיעת אומץ שתתארגן כדי להציל את מדינת ישראל מהקפאון המדיני והסכנות הבטחוניות שמקורן באיראן ויטפלו בענין התחמשות הגרעין במזרח התיכון וארגוני הטרור הנתמכים ע"י איראן וסוריה, החיזבאללה והחמאס.
    אין ברירה אלא שתנועת אומץ תתגבר על המשמעת הסיעתית של קדימה וליבני ושיצטרפו בתפקידי מפתח ושותפות עם נתניהו בענין הבטחון ויחסים בין לאומיים להקמת קואלציה עולמית נגד התחמשות איראן ולמיגור וחיסול ארגוני הטרור במזרח התיכון, החיזבאללה והחמאס הנתמכים ע"י איראן וסוריה.
    אז שיהיה למופז ברק פואד ועוד 13 חברי קדימה את האומץ להקים את סיעת אומץ ולטפל בענינים הדחופים והבוערים הנוגעים לקיום מדינת ישראל.
    קדימה מופז ברק ופואד איזרו אומץ למען קיום מדינת ישראל לעד !!!!!

    • הפנטזיות של הליכודניקים נובעות מתיסכול

      rr, 17/02/09 09:17

      אפילו שם יש לכם לסיעה הפנטזיונרית.

      גבר, בשביל להתפצל ממפלגה צריך לפחות שליש. כלומר לפחות 9 אנשים.
      ובכל מקרה,פואד וברק יעזבו ויחברו לליכוד שהגהנום יקפא.

  • 4.

    לא להאמין שהרב יוסוף עבדללה מוכן לשבת עם השטן

    אדם הובר , 17/02/09 08:19

    מה לא עושים בשביל קצבאות?
    אפילו עם השטן לשבת....
    פחחחחחחחח זה רק מראה עד כמה היהדות חשובה - אם תחכו עוד כמה ימים גם לפתרון חיתון של יהודים עם גוי ימצא פתרון...על פי ההלכה כמובן.
    לש"ם אני אומר ולמנהיגה הרוחני - בוז לכם.
    אתם שלא פתחתם את פיכם בהתתנתקות - אתם שמוכנים למסור חלקים מארץ ישראל בתמורה לטובות הנאה - אתם השטן בכבודו ובעצמו

    • ראשית הוא מכיר את השטן היטב, שנית תמורת כסף השטן יהיה מלאך

      אירית, 17/02/09 08:28

      מה לא מובן? הגיהנום האמיתי של העלוקות הוא חסרון השלטון והינתקות מעטיני המימון שלנו. כדי להימנע ממנו הוא יעשה הכל אםילו ישלח את ניסים זאב לבצע בעצמו ברית מילה על דוכן הכנסת, וניסים כידוע מומחה לבריתות....

    • צודק 100 אלף אחוז! (ל''ת)

      שייתביישו מוכרי היהדות!, 17/02/09 08:34

    • טיפש ! טוב מה חמור מבין בסלט ירקות?-אין כאן שום פשרה הלכתית,אם לא הבנת (ל''ת)

      זה הוצע כבר קודם ללא קשר לליברמן.., 18/02/09 01:13

    • טיפש ! הרב לא אמר כי אסור לשבת עם ליברמן,אלא כי אסור לבחור בדרך (ל''ת)

      הנוגדת את התורה כמו מפלגתו של ליברמן., 18/02/09 01:15

  • 3.

    למי הפשרה מיועדת

    אורן רגב, 17/02/09 08:16

    אם אני מבין את דברי הגורם הבכיר בש''ס,
    הזוג היחידי שיוכל להתחתן במסגרת הפשרה המוצעת הם אביגדור ליברמן ובח''ל אלי ישי.

    כיוון ששכחו כי ''חביב אדם שנברא בצלם'' יהדותם מוטלת בספק.

    • אין כאן קשר לחביבות

      -_-, 18/02/09 23:50

      ואני בטוח שנוצרים ומוסלמים לא רוצים שנגדיר אותם כיהודים.

  • 2.

    אם קצת רצון ומעט יכולת

    ברמן, 17/02/09 08:16

    יוכלו ש'ס וליברמן לחיות באותו לול ולאסוף יחד וכל אחד לחוד את ביצי הזהב שמטילה המדינה , ומה עם מדינת הלכה ? אפילו בש'ס יודעים ש...מדינת הלכה , הלכה המדינה.
    אז מתפשרים וממשיכים מהלול לבלבל לאזרחים את הביצים.

    • דרעי כועס ולא מתיישב עם ישי והנהגת ס''ש ומוצא פתרונות לליברמן. (ל''ת)

      דרעי רוצה לחזור.כל ההשסניקים קטנוניים., 17/02/09 15:43

  • 1.

    לבני, נתניהו, ברק, ליברמן. הצילו אותנו מש'ס

    רוצים חופש, רוצים כבוד, לא רוצים אותם, 17/02/09 08:15

    תנו לנו את זכות היסוד שלנו להתחתן לפי אמונתנו. החתונה והזוגיות הם דברים בסיסיים בחיים. יש להם קשר לזכויות האישיות והכלכליות שלנו. תנו לנו לעשות את זה בדרכנו. החתונה הדתית נוגדת את האמונה שלי. למה לכפות? מי קבע שעלי להיות ישראלי לפי דעתו של איזה עובדיה פרימיטיב? בשביל מה נבחרתם על ידי הרוב להנהיג? בשביל להכנע שוב ושוב?

    • הסכנה היא מאיראן שמתחמשת גרעינית ומחמשת את ארגוני הטרור במזרח התיכון

      המרכבה , 17/02/09 08:25

      כנראה שתוקם סיעה בשם סיעת אומץ שתתארגן כדי להציל את מדינת ישראל מהקפאון המדיני והסכנות הבטחוניות שמקורן באיראן ויטפלו בענין התחמשות הגרעין במזרח התיכון וארגוני הטרור הנתמכים ע"י איראן וסוריה, החיזבאללה והחמאס.
      אין ברירה אלא שתנועת אומץ תתגבר על המשמעת הסיעתית של קדימה וליבני ושיצטרפו בתפקידי מפתח ושותפות עם נתניהו בענין הבטחון ויחסים בין לאומיים להקמת קואלציה עולמית נגד התחמשות איראן ולמיגור וחיסול ארגוני הטרור במזרח התיכון, החיזבאללה והחמאס הנתמכים ע"י איראן וסוריה.
      אז שיהיה למופז ברק פואד ועוד 13 חברי קדימה את האומץ להקים את סיעת אומץ ולטפל בענינים הדחופים והבוערים הנוגעים לקיום מדינת ישראל.
      קדימה מופז ברק ופואד איזרו אומץ למען קיום מדינת ישראל לעד !!!!!

      • עוד כמה שלא יודעים להפסיד בכבוד

        העם, 17/02/09 09:42

        לא רוצים סיעות דמה ולא חרתא ברתא...
        שביבי + ציפי + ליברמן יקימו ממשלה, זה מה שהעם רוצה וזה מה שהם צריכים לעשות,
        כל פתרון אחר, והעם כבר יידע למי לא לבחור בפעם הבאה...

        • רק אים הליכוד יבין שקדימה שוות זכויות לחלוטין וגם העבודה תצורף לאיזון (ל''ת)

          הכל למען מטרה נעלה של הסרת הגידול הממאיר ש''ס, 02/03/09 02:59

      • הסרטן הממאיר ש''ס לא מאפשר הרכבת ממשלות נורמליות, ולכן הסרת הגידול קודם (ל''ת)

        גידול מבית יותר מסוכן, 02/03/09 02:57