• 105.

    הבעיה היא לא אובמה

    רונן, 02/06/09 20:37

    להזכירכם שבוש היה הנשיא האמריקאי הראשון שתבע מדינה פלשתנאית.

    נראה לכם שאם בוש היה נשיא עכשיו לא היינו מגיעים למצב הזה ? נראה לכם שהוא היה נותן לנו לעשות מה שבא לנו. תזכרו שגם ההתנתקות הגיע בגלל קולות דומים מוושינגטון.


    תפסיקו להפיל את האחריות על אחרים. הבעיה היא אצלנו.

    להפסיק עכשיו עם ההתנחלויות לפני שנאבד את הקשר האחרון שלנו עם העולם החיצון - ארה''ב.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    ההתנחלויות הן מקל שתוקע את כל המדינה. מקווה שיכריחו אותנו לפרק!!!! (ל''ת)

    40 שנה ורק רע יצא מיו''ש, 23/02/09 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    ומה שמוזר בתיזה הזו שהיא עדיין מנכרת בתוך ראשו של הדור הנוכחי (ל''ת)

    פקק תנועה , 18/02/09 11:01

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    הסיוע כ''כ שאפשר לוותר עליו וללעמוד בלחץ אמריקאי

    תומך בביביהו, 18/02/09 01:44

    כל שנה

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    כל אנשי ביביהו.

    בני123 , 17/02/09 19:35

    זה מה שיביא עלינו ביביהו אם הוא יתעקש לא לפנות מאחזים בלתי חוקיים.

    כולנו נעמוד חסרי אונים כלפי כל העולם,שכן אין ספק שהמאחזים הבלתי חוקיים עם ישמשו לנו לרועץ.

    הגב לתגובה זו

    • תנוח-נגמרו הבחירות.אתה יכול להמשיך לאכול את הלב בשקט. (ל''ת)

      panacea , 17/02/09 23:18

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    האמת זה היה צפוי....חוסין אובמה מוסלמי ..נגד ישראל!!!!!! (ל''ת)

    אזרחית, 17/02/09 18:50

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    אנחנו לא מפחדים מהאמריקאים

    פקק תנועה מ'ס 2, 17/02/09 18:28

    הכל אשם אהוד ברק ,בשיחות שערך עם אובמה,,במטרה לדפוק את ביבי כראש הממשלה..

    הגב לתגובה זו

    • הפחד והתיזה שהאמריקאים .הם מצילנו כול יכול. על פני האדמה .

      פקק תנועה , 18/02/09 10:05

      ושאנו חיבים להם כסף. ואת וחיינו .הושרש והוכנס והוטבע .לתת המודע. של עם ישראל. מאז ועד היום. על ידי ממשלות ישראל הרישונות .בדרכים שנות .כדי להרדים ולטשטש את דעת הקהל בישראל .כדי שגורמים שונים יוכלו.שם ופה. מטעמים שונים. אבל מקולקלים . וביגלל שזו האג"נדה שלהם .לקדם אינטרסים פולטיים ומדינים. שונים על חשבון עם ומדינת ישראל .אבל כניראה שדבר זה לא כול כך צלח בידיהם .ואולי דוקא כן .ואני מהמר על דווקא כן ....

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    השמאלנים מתחילים את מסע ההפחדה של ממשלת ימין (ל''ת)

    מוטי, 17/02/09 17:54

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    ''הפלסטינאים'' מונהגים ע''י אירגוני טרור של אש''ף וחמס.

    ואם אובמה תומך בפלסטינאים זה אומר שהוא תומך בטרור, 17/02/09 17:10

    זאת אמריקה של שנות ה-2000 לזה מה שהיא התגלגלה.ישראל תילחם בטרור,אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להסחט ע''י מדינות תומכות טרור.גם בריטניה שלטה פה ניסתה להפריע לבניית ישראל ותמכה בטרור הערבי ולא ניכנענו להם.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    הגורם הבטחוני הבכיר מסוכן לישראל..........

    שאול קאופמן , 17/02/09 15:46

    הגורם! תפסיק לגרום להפחיד,להכנס לפניקה, להיות פטליסט,לגלות את הנתטיות המזוכיסטיות שלך.

    תגיד למטשל שאם הוא נגדנו שילך לעזה.

    ישראל זה החזית המזרחית של אמריקה ושום גורם נבון לא יפגע בה. רק הגורם הבטחוני שלנו הוא הפוגע בישראל.

    הגורם הבטחוני,אתה בעצמך מתנחל באדמות כבושות ומאד יקרות, גם אתה צפוי להתפנות בהמשך

    הגב לתגובה זו

    • חובתם של האמריקאים לפעול כדי שהאינטרס האסטרטגי שלהם(בידוד הטרור)ימומש!

      Ehad Haam-Zionist, 17/02/09 17:56

      ותנאי הכרחי לכך הוא השגת שלום בין ישראל לכל עמי האזור, והקמת מדינה פלשתינאית: ההתנחלויות נזרעו כדי להיות מוקשים על דרך כל הסדר הגיוני והוגן

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    שליח מיצ'ל הוא ערבי,הנשיא אובמה הוא חצי מוסלמי.

    מה אתם מצפים,ארה''ב בכיוון של תמיכה בטרור, 17/02/09 14:16

    ישראל צריכה לתפוס כיוון.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ארה''ב מפנה עורף להסטוריה ולצדק ההסטורי. מתי הם יתנהגו כשפויים ותקצץ

    מצטערים שאנו בונים בארצנו, 17/02/09 14:05

    את הסיוע בגלל שחרור מחבלים, או בגלל שיש לנו חברי כנסת יהודים וערבים תומכי טרור?

    הגב לתגובה זו

    • די כבר עם ''הצדק ההיסטורי'' הצדקני הזה זה לא מביא לשום פתרון (ל''ת)

      אנחנו צריכים להתאפס על עצמנו ומהר, 23/02/09 12:19

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    לשים קצוץ על העולם בכל הנוגע לביטחון שלנו אבל לפרק את ההתנחלויות מייד! (ל''ת)

    השף המשפשף, 17/02/09 12:41

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    בגלל זה הם תמכו בלבני בממשלה והם מתערבים כי הם רוצים בובה על חוט שתבצע

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 17/02/09 12:19

    את הוראותיהם של המנוולים האנטישמיים האלה!!
    לבני וקלינטון ואובמה הם סכנה לקיום המדינה סכנה לביטחוננו הם יותר מסוכנים מאיראן חיזבאללה וחמאס!! אנחנו נבנה במדינת היהודים וכמו שיראל לא מתערבת להם בארה"ב בבניה שלהם גם להם אין זכות להתערב לנו בבניה!! יש מדינה לרוצחים האלה והיא ירדן
    הארורה שבספטמבר השחור גירשו את הרוצחים הארורים האלה משם באו פושעי אוסלו ואימצו את החלאות האלה בניגוד לרצון העם היהודי וזה לא אומר שאנחנו חייבים להמשיך ולקבל את ההזיות של המנוולים האלה!!
    ולכן רק ביבי יהיה מוסגן לעמוד מול הלחצים של המנוולים האלה כשם שביבי לא רקד לצלילי החליל של בעלה ביל כך הוא לא ירקוד לצליל החליל של אשתו המנוולת והאנטישמית!!
    ארור יהיה מי שיעביר את ירושלים ואת רמת הגולן לרוצחים בני הבליעל הארורים!!

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    הטוקבקים כאן רק מוכיחים איזה הזויים ומשחיים המתנחבלים

    ישראל, 17/02/09 11:34

    להיפטר מההתנחלויות מיד!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • רק תושבי גוש דן הריאלית שחיים 50 ק''מ מהגבול וחושבים

      מתנחבל מהגבעות של ראש העין, 18/02/09 01:48

      שפה זה אוסטרליה הם ההגיוניים
      על שלא ירד טיל על תל אביב לא יבינו מה זה גבול{האמת שלצערי גם אז לא יבינו...}

      הגב לתגובה זו

    • צודק..ממש מפחיד..מ 67' ישראל הולכת ומאבדת קשר למציאות (ל''ת)

      הציונות הדתית ההזויה, 23/02/09 12:21

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    אז מה מערכת ההסברה הכושלת של ישראל לא מסוגלת להגיד (ל''ת)

    פקק תנועה , 17/02/09 10:14

    הגב לתגובה זו

    • שני דברים בסיסים .שישראל תפסיק את מיפעל ההתישבות בישראל. רק עים החמאס

      פקק תנועה , 17/02/09 10:19

      ישנה א דרכו ב380 מעלות .דבר שבטח לא יקרה .ושארהב יכולה להפסיק את התמיכה הכספית בישראל .ברגע שהעולם הערבי והמוסלמי .יפסיק ליתמוך מבחינה כלכלית בחמאס וברשות הפלטנאית .דבר שבטוח שגם זה לא יקרה .או שכולם בסדר או שרק חלק בסדר. או שכולם חושבים חצי חצי. או כלום ושום דבר כמו האום שמום .

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    טוב מאוד עכשיו אולי אנשים יבינו שהמתנחלים פוגעים בביטחון שלנו (ל''ת)

    הרמן, 17/02/09 10:11

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    הלוואי

    אדום, 17/02/09 09:45

    אם הממשל לא מספיק חזק כדי לעמוד מול אינטריגות המתנחלים ותומכי ארץ ישראל השלמה (רעיון שחי רק אצל הסהרורים הפשיסטים והקומוניסטים שרוצים מדינה דו לאומית) אז שדוד סם יפעיל קצת לחץ מתון כדי לגרום לישראל לקיים הבטחות ולפחות לא לבנות התנחלויות חדשות שאחר כך יעלו ים של כסף בפינוי

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    חוסין נשיא ארה'ב ימרר את חינו עוד שלוש שנים וחצי ואז יבוא נשיא אוהד! (ל''ת)

    אמנון בן-יהודה, 17/02/09 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    כולה ספין תקשורתי של ''שלום עכשיו'' - יותר מ120 תגובות.

    ASCH, 17/02/09 09:20

    אנשים בישראל חיים בסרט.

    הגב לתגובה זו

    • בישראל לא חוששים,אלא ישנם גורמים המקווים שכך יקרה ונותנים רעיונות לאמר

      גורמי השמאל כרגיל מגייסים את התקשורת בנסיון ליצור, 17/02/09 09:45

      לא לחינם ל'גורם הבכיר' אין שם. למה הוא מפחד לעמוד מאחורי ידיעותיו? אולי כי הוא פשוט ממציא אותן כדי להשיג את מבוקשו? העיקר שבאירן לא מפחדים משום סנקציה...
      גורמי השמאל כרגיל מגייסים את התקשורת בנסיון ליצור את המציאות הרצוייה להם.
      מעריב, הפעם תפרסמו את התגובה לפני הערב ולפני שאחזור עליה לפחות 5 פעמים בנסיון לראות אותה מתפרסמת?

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    מסע הדהלגיטימציה של ההתנחלויות ממשיך,

    דנה, 17/02/09 09:18

    תמיד המתנחלים אשמים. למה בכלל צריך לדבר לפני שהוא הגיע? למה אנחנו כבר מוותרים לפני שמי שהוא ביקש?
    אולי תנסו הפעם דרך אחרת: הפעם לא מציעים כלום. להיפך, הפעם רק הפלשתינים יציעו. יציעו וויתורים כואבים שלהם.
    ונראה.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    ישראל פוגשת סוף סוף את המציאות !!! תמו ימי פעלולי דחיית סיום הכיבוש !! (ל''ת)

    אל תשחקו עם האמריקאים !!!!, 17/02/09 09:12

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    סוף סוף בשורה טובה מארה''ב.

    נחום, 17/02/09 08:46

    כי בארץ נמשך הטירוף. ביילין פרסם ספר ברוסית, בו הוא משבח את ליברמן. הוא כותב בו שליברמן ואלי ישי יביאו את השלום.
    ואתם עוד מתפלאים שלא הצביעו מרצ? שאנשי מרצ הצביעו לישראל ביתינו?
    הרי מנהיג מרצ, ראשה לשעבר... וחיים אורון הראש בהווה, תמכו בשתי מלחמות הזויות ובהעברת כספי הפנסיות לידי כרישי הון בורסאים (גלובס 30.11.08).מי עוד צריך את ביבי? מרצ מספקת את כל התורות של הימין. התקווה היחידה היא באובמה שיעשה סדר במזרח התיכון.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    כידוע ארה''ב כפתנ עלינו התנתקות

    יוכפז, 17/02/09 08:41

    ארה''ב לא רק שקושרת את ידיה של ישראל
    בכל מלחמות ישראל, אלא שהיא זו שהורתה על
    ההתנתקות ועל פינוי מתישבים.

    כעת היא תחנוק את ישראל כדי למנוע בניה
    בהתנחלויות.

    רק השמאל מבין, שארה''ב היא האוייב היחיד
    של ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    הקאפו אתרוגנים של התבוסה יוצאים מחורהם - ליברמן יחזיר אותם לחורים (ל''ת)

    אל תבליגו יותר - עת לבעוט אותם לכל הרוחות היום, 17/02/09 08:38

    הגב לתגובה זו

    • ליברמן לא יעיז

      דנה, 17/02/09 09:19

      אין לנו מנהיגות חזקה שיודעת להגיד לא. המנהיגות כל כך חלשה שעוד לפני שמבקשים ממנו משהו אנחנו כבר נותנים.

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    החל קמפיין תבוסה עכשיו של התקשורת הרקובה - אין נאמנות אין אזרחות !!! (ל''ת)

    אל תבליגו יותר - עת לבעוט אותם לכל הרוחות היום, 17/02/09 08:36

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    גם כך כדאי לנסות לצמצם את תלותינו בסיוע האמריקני (ל''ת)

    זה עשוי להיות לטובה, 17/02/09 08:36

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    ''מקור בטחוני''... המוח הפורה של בוחבוט (ל''ת)

    א, 17/02/09 08:26

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    הגיע הזמן להתנתק מהאינפוזיה

    ציוני, 17/02/09 08:08

    די לשנור. צריך להתקיים ממה שיש ובהתאם לבנות ולהתפתח ולהיות, עד כמה שאפשר, בלתי תלויים. המעניין הוא, שלעזה הם לא סוגרים את הברזים, למרות שברור שרוב הכסף הולך להתחמשות נגדינו.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    עוד ''באבע מעשה'' ספין חדש של רמון ובראון

    מוטקה, 17/02/09 08:02

    מיטשל לא לוחץ אובאמה ודאי שלו. המימשל מתייחס לאישי הימין באהדה הרבה הרבה יותר גדולה, וחזקה שנתניהו ושלום יעשו מה שצריך.
    ואתם רמון ןבראון שלפתע זנחתם את כל העקרונות וחברתם לליברמן,תשבו בשקט, והכל יסתדר!

    הגב לתגובה זו

    • יישר כוח!!! אין צורך לתת, בוודאי כשלא מבקשים

      דנה, 17/02/09 09:21

      צריך לעודד את ביבי לא להתקפל. גם הוא התגלה כחלש אופי . אין צורך להתנדב לתת לפני שמישהו בכלל ביקש. הספקולציות נועדו להכשיר את הדרך למדיניות השמאל, שהפסיד את כוחו במדינה.
      קומץ סהרוריים משמאל + תקשורת שמאלנית מנסים להכתיב למדינה שלמה

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    סבא ג'פטו בנה את פינוקיו, סבא נפט בנה את נשיאי ארה"ב (ל''ת)

    גנדי ג'וניור , 17/02/09 08:02

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    עוד ספין תקשורתי של המשאל הבוגדני (ל''ת)

    סא''ל מיל., 17/02/09 08:02

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    טוב מאד. מוטב מאוחר מאשר אף פעם לא (ל''ת)

    רועי, 17/02/09 08:00

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    יש גבול לכל תעלול

    יוני, 17/02/09 07:59

    וסוף סוף הוא הגיע. זה שמשלמי המסים הישראליים מספיק מטומטמים להסכים לממן ישובים ומאחזים שהממשלה בעצמה מודה שאינם חוקיים לא אומר שגם אחרים כאלו מטומטמים.

    אפשר לקמבן חלק מהאנשים כל הזמן, וכל האנשים חלק מהזמן, אך אי אפשר לקמבן את כולם כל הזמן. יש גבול לכל תעלול, וטוב שהוא סוף סוף נראה באופק

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    אל תעשו צחוק מהעולם !!!!!! תמו ימי פעלולי דחיית סיום הכיבוש !!!!!!

    ישראל נפגשת סוף סוף עם המציאות !!!!, 17/02/09 07:56

    ולכן, ביבי מחפש נואשות ''לא ימני'' שיעשה קולות כאילו יש משא ומתן,,,
    העולם לא מטומטם !!!

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    לי יותר נראה שהוא ביהודים מקל שתוקע את השלום במזרח התיכון

    ר.ד, 17/02/09 07:56

    הצביעות של ''כאילו דמוקרטיה'' בארה''ב פשוט מבחיל!.
    המדינה שכבשה שטחים נרחבים בדרום ארה''ב מהמכסקנים וטבחה בהם ללא רחם
    המדינה שרצחה יותר מ-2 מליון אינדיאנים ילידי המקום (הינקים רצחו ולא צבא הדרום)
    המדינה ששיעבדה מליוני שחורים והתאכזרה אלהם.
    המדינה שעד שנות ה-60 לא היה אכפת לה מה קורה בדרומה - ולא התעניינה במצבם של השחורים ,בדיכואם ובמעשי הלינץ שביצעו הלבנים - ששברו שיא גינס(בדוק!- תיכנסו לספר השיאים)
    המדינה שבגלל פיגוע אחד - גדול יצאה ל-2 מלחמות נגד אפגניסטן ועירק.
    והמדינה שבזמן מלחמת העולם השנייה יכלה להפציץ את אושוויץ ולהציל מיליוניי יהודים - לא עשתה זאת בתירוצים מופרכים .
    שהמדינה הזאת שנקראת ארה''ב לא תטיף לנו איך להתנהג ואיפה לבנות - היא רוצה להיות בת ברית בבקשה... היא רוצה להיות אוייבינו -בבקשה.
    רק חבל שמי שמשכנע אותם ומציע להם את ההצעות ההזויות האלו - אלה אחינו מהשמאל- שבמו ידיהם -יום יום הורסים את המדינה ומרסקים אותה

    הגב לתגובה זו

    • הכותרת???? מה זה ? התוכן בסדר (ל''ת)

      תחביר, 17/02/09 08:08

      הגב לתגובה זו

      • צודק- סליחה... המילה ''רואה'' לפני המילה ''ביהודים'' נשמטה לי (ל''ת)

        ר.ד, 17/02/09 09:21

        הגב לתגובה זו

  • 69.

    הטרגדיה היהודית. תמיד אנחנו בעימות עם ענקים מאיתנו. והתוצאה?

    יריב, 17/02/09 07:55

    ירמיהו הנביא הזהיר נגד התנגדות ומרי במלך בבל. אבל אנחנו לא הקשבנו כי ''אלהינו'' היה בצידנו. אז הלכנו לבכות על נהרות בבל. 650 מאוחר יותר גאון דור בשם רבי עקיבא שיכנע את העם שבר כוזיבא יוכל לאימפריה הרומאית וכי ''אלהינו'' בצידנו. אז הלכנו לשיר ל 2000 שנה בכל רחבי העולם.
    ועכשו יש לנו שחצנים חדשים.שדוחפים ומוכנים להיכנס לעימות עם ארצות הברית כי ''אלהינו'' בצידנו.
    מעניין שירמיהו הנביא הואשם בהסתה והוא היה צריך להימלט מידם של הפנטים הלאומניים.הפלא ופלא. אלו שמזהירים מפני אסון אם נתעמת עם ארצות הברית מואשמים כירמיהו בשעתו.
    רבותי ההיסטוריה חוזרת ו''אלהינו'' אף פעם לא איתנו. מה הולך פה? האם אלו שמאמינים ב''אלוהינו'' לא מבינים אותו נכון ועושים ההיפך ממה ש''אלהינו'' חושב שצריך לעשות??

    הגב לתגובה זו

    • טרגדיה? יש לנו מדינה שבציר הזמן רק גדלה ומתפתחת.

      מוטי, 17/02/09 08:56

      ''אלוהינו לא איתנו''?
      ''עימות עם ארצות הברית''?
      יש לך עוד אינפורמציה לחלוק איתנו?

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    מצוין! הגיע הזמן שנראה לאמריקאים שאנחנו לא כאלה רכרוכיים!

    איפכא מסתברא , 17/02/09 07:52

    יהיה קצת קשה בהתחלה, אבל זה הזמן להשתחרר מהתלות בארה"ב. לוותר עכשיו משמעותו לתת לאובמה לנהל לנו את החיים פה ולהקריב את מדינת ישראל הריבונית על מזבח הדעות הפוסט ליברליות שלו כלפי "ציר הרשע"

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    לא להתרגש סתם כושי דפוק (ל''ת)

    1יקיר , 17/02/09 07:47

    הגב לתגובה זו

    • דפוק???

      יוני, 17/02/09 08:02

      אתה הדפוק, חתיכת גזען עלוב

      הגב לתגובה זו

      • כושי??? אולי ז'יד,סמולן, אנטישמי??? (ל''ת)

        נחום, 17/02/09 08:50

        הגב לתגובה זו

      • לקחת את זה אישי מדי... (ל''ת)

        הצנזור הראשי, 17/02/09 08:56

        הגב לתגובה זו

        • בטח אישי,אנחנו יודעים לבכות אנטישמים בינתיים אומרים שהם כושים.

          צנזור זוטר, 17/02/09 23:27

          קצת כבוד לזולת ולשפה העברית!

          הגב לתגובה זו

    • דפוק?!?! אולי מוביל המהפכה מול הממסד הלבן העולמי?!?! (ל''ת)

      1יקיר אתה גיזען ובור, 23/02/09 12:24

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    חשש לחשד שלעיתונאים חסר ספין ועל מה לפטפט לדעת (ל''ת)

    שושו, 17/02/09 07:45

    הגב לתגובה זו

    • אני מבין שכשיש בעיה מתמודדים איתה

      טיבו, 17/02/09 08:59

      זה חדש לי שמשיהו אנונימי ממציא בעיה תיאורטית ואז כולם פה שוברים את הראש איך לפתור אותה.
      נכון שמיטשל הוא לא מגדולי אוהבי ציון. אבל בל נשכח שיש לו גם נסיון. הוא יודע כי בעבר, כשניסה עלינו את התיאוריה שלו, הוא לא הגיע לפורקן (בואו נאמר ככה).

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    הקמת 10 ישובים נוספים!!! הראשון - אלוני ברק...

    תגובה ציונית, 17/02/09 07:39

    למי ששכח, במלחמת יום הכיפורים סרבה ארה''ב לשלוח נשק לצה''ל למרות השחיקה העצומה. מה ששענע אותם היה ההבנה שישראל שחוששת מתבוסה במלחמה, תעבור לשימוש בנשק גרעיני תוצרת כחול לבן... אז אובמה יוכל לקתץ בסיוע, אבל במיוחד כיום כשהאיום האיראני מתגבר, צריך שיבין מה המשמעות של צעד כזה.
    אז לא צריך להבהל...
    נ.ב. במקרה של סנקציות כלכליות, ניתן לנכות את הסכום מהכספים שמועברים לפלסטינים משני צידי הקו הירוק...

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    איפה כל אלה שאמרו שאובמה יהיה טוב בשביל ישראל??? (ל''ת)

    מיכל, 17/02/09 07:32

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אהבת השלטון של הסמול יעביר אותם על דעתם..

    moshon1 , 17/02/09 07:24

    כמו תמיד, הם יפעלו אצל האמריקאים נגד העם שלהם, ובלבד שהאמריקאים יעשו עבורם את מה שהם לא מסוגלים לעשות בדרך הדמוקראטית..
    סמולים דפוקים, הזויים וסהרורים...
    הגיע הזמן להתעורר.. הפסדתם בבחירות..
    פעם אחת בחיים תדעו להפסיד בכבוד..
    כי אתם באמת לא פחות smalls ( קטנים ), מאשר אתם שמאלנים מגעילים

    הגב לתגובה זו

    • אולי זו הטעות כתיב הכי נכונה שקראתי עד היום- סמול !

      גנדי ג'וניור , 17/02/09 07:55

      אני בטוח שמושון כתב זאת בכוונה

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    התייפיפות...ארה"ב יושבה והתנחלה על אדמות לא שלה וכך גם בשאר מדינות....

    גנדי ג'וניור , 17/02/09 07:14

    אירופה...כיבוש והתיישבות לא חוקית בכל מדינה אפשרית...אז שאנחנו עושים זאת ועוד אדמה אשר לרוב הדעות יש לנו חזקה היסטורית ? אסור לנו ליישב את ישראל ? למה קוראים לזה התנחלויות ואולי במקום לתקוף אותם כל הזמן היה צריך לעזור להם ליישם את דברי בן גוריון ?

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אני מנחש שה''בכיר'' הזה קשור לתנועה פוליטית

    מוטי, 17/02/09 07:01

    במערכת הבטחון, האמת, אין שום חשש שהאמריקאים יקצצו בתקציב הסיוע בגלל ההתנחלויות דווקא. הם יקצצו בכל מקרה.
    יש להם סיבות רבות לקיצוץ בתקציבי הסיוע שלהם, לכל המדינות הרלבנטיות, ובראש ובראשונה בגלל המשבר הכלכלי שהם עוברים.
    אז יקראו לזה: קיצוץ בגין ההתנחלויות.
    אין מה להתרגש.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אובמה צודק

    אריק, 17/02/09 07:00

    הבטחנו כבר לפני יותר מעשור להפסיק לבנות ועשינו בדיוק ההפך... לא מגיעה לנו תמיכה...
    חייבים להפסיק לבנות בהתחלויות

    הגב לתגובה זו

    • אובמה צודק? הוא לא אמר בינתיים כלום, אם לא שמת לב (ל''ת)

      וחוצמזה, התפיסה לא נכונה., 17/02/09 09:00

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    ==היהודי מהגטו ומהעיירה בגולה, מגיח==

    קוורטי, 17/02/09 07:00

    איזו שפלות רוח, איזו התבזות ואילו רעיונות נותנים לאמריקאים. השטעייטל (העיירה עם הפריץ) זה פה.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    שיקצצו.עם לא מוכר ערכים תמורת כסף (ל''ת)

    דוקטור ספין , 17/02/09 07:00

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מה שאיני מצליח להבין (מפגר, הא?) מה החששות הפומביים בעיתונות הללו?

    חזאי הטמטום הישראלי , 17/02/09 06:58

    מדוע "חשש" ל...

    חשש כי ארה"ב תקצץ ב...
    חשש כי הזבללה מתכוון ל...

    האם לא יותר מדוייק (אם כבר הכותב מרגיש כי יש לו יציאה והוא חייב לעשות זאת על ראשינו) לציין: דריכות במערכת הביטחון לסיכול פיגוע לאור הצהרותיהם של ראשי הטרור ולא "מזכ"ל" ההסתדרות, אופס, סליחה, "מזכ"ל" הזבללה...

    ובמקרה הראשון: דריכות לקראת דרישת מוחות האפונה השמאלניים בישראל מארה"ב לקצץ ב...

    נראה כי יתכן הכותבים, חוששים לחשיש המעצב את כתיבתם, כי יתם.

    אולי תחששו בפינה אחרת ולא בראש כל גבעה ותחת כל עץ רענן?

    הא? כך יטב לכולנו.

    עיתונות אמורה רק לדווח ולא לעצב, ואם זו המגמה, אז חובתה הראשונה עפ"י החוק הישראלי לציין "פרסומת" ליד כל "ידיעה" כזו שכן זו רק פרסומת ל(חוסר) דעתו של הכותב.


    ותחשבו על זה...

    הגב לתגובה זו

    • אהבתי, כל כך נכון... אין מה לעשות, תשקורת סמולית הזויה וסהרורית (ל''ת)

      moshon1 , 17/02/09 07:18

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    אני מוכן להתערב שאני יודע מי זה ''הגורם הבטחוני הבכיר''

    והוא לא לובש מדים, אם יורשה לי לגלות, 17/02/09 06:52

    כבר עברו הרבה מים בירדן מאז התרגשתי לאחרונה מדבריו של ''גורם בטחוני בכיר'' זה או אחר.
    השאלה פה אינה נמצאת בכלל במגרש הבטחוני אלא במגרש של המדיניות, הציונות והחזון.
    מיטשל יוכל ''לחפש את החברים שלו'' אם ימצא מולו מדינה שיודעת מה חשוב לה ועל מה לא לוותר.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    בהחלט יכול להיות שמיטשל ''ימליץ''. אבל זו לא סיבה לשינוי מדיניות!

    מוטי, 17/02/09 06:48

    מיטשל עלול להתגלות (כפי שכנראה אנחנו כבר יודעים מהעבר) כמקורב לתפישה הפלסטינאית.
    אז מה? מדינת ישראל צריכה לאמץ את התפישה המוטעית ש''ההתנחלויות מכשול לשלום'', או ''מקל בגלגלים''?
    הרי ברור לכל מי שחי פה בשנים האחרונות שמדובר בלא יותר משטות, בהבל הבלים, בטענה שאין לה על מה לסמוך, ב''היפך האמת'' - כמו שאוהבים לומר בעלי לשון נקיה.
    ולמי שאינו מאמין, ומחפש ראיות לכל דבר, הרי ניסינו את התפישה הזו. בדקנו אם ההתנחלויות הן מקל בגלגלים (שהסרתן תאיץ את משק כנפי היונה) והסרנו כל נוכחות יהודית מגוש קטיף.
    משק כנפי יונה? חריונים קיבלנו על הראש.
    התקדמנו לשלום? מה שהתקדם זה טווח הטילים. עם גוש קטיף קיבלנו טילים על שדרות ובלעדי ההתנחלויות, אין ויכוח, הטילים כבר לוחכים את פאתי ראשון לציון ורחובות.
    אז מיטשל יכול לדבר מכאן ועד להודעה חדשה. אם ישראל מבינה את מה שבאמת בנפשה עליה להודיע כי היא עומדת בפרץ ולא מתבלבלת.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    כשמופיע הביטוי חשש, זה בערך כמו שעיתונאי יגיד - אני חושב ש.....

    על עיתונות, 17/02/09 06:44

    זה לא עיתונות. אין כאן בסיס של עובדות, אלא השערות.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    איזה כיף לראות את ישראל מתפתלת

    עידו גור אריה, 17/02/09 06:40

    מי אמאר לישראל להמשיך עם ההתנחלויות? מגיע לישראל סנקציות אינשאללה.

    הגב לתגובה זו

    • מאחלת לך טיל גראד על הבית כשכל המשפחה בפנים:) (ל''ת)

      ואתה מוזמן לקפוץ לכולנו מה זה גבוה..מתחזה ליהודי., 17/02/09 06:53

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    settelment

    uriel, 17/02/09 06:38

    when you israeli will learn to shut up the talking or wakein up american you dont need to talk to much it does not help

    הגב לתגובה זו

    • you should write in hebrew if you cant do it right in english (ל''ת)

      גנדי ג'וניור , 17/02/09 07:15

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    יפה, לקצץ מיד בהקצבות למגזר הערבי את אותו סכום בדיוק

    ש, 17/02/09 06:10

    הרי לא ייתכן שניתן קצבאות למגזר שמצהיר בפומבי שהוא לא נאמן למדינה.

    הגב לתגובה זו

    • בואו נתחיל להטיל סנקציות על בנייה לא חוקית ביישובים ערביים ונמשיך משם.

      גנדי ג'וניור , 17/02/09 07:17

      בסדר ?

      הגב לתגובה זו

      • מטילים כנסות כבדים על בנייה ערבית לא חוקית.

        וגובים את הכסף הזה מהקיצבאות ומכספי ביטוח לאומי, 17/02/09 23:08

        הכל אפשרי כשמפעילים את המוח.כשמפעילים את המוח אפשר לייצר מהלכים שימנעו את העברה על החוק.פשוט ימנעו את הכדאיות שבעברה.אבל בשביל זה צריך מוח כי מי שיפעיל את המוח ללא מוח חריף לא יגיע לשום תוצאה רצויה.

        הגב לתגובה זו

      • זה בדיוק העניין..אנחנו רק דורשים בינתיים ולא מקיימים בעצמנו כלום (ל''ת)

        נאה דורש נאה מקיים, 23/02/09 12:27

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    הלוואי, ושניפטר כבר מה''סיוע'' הזה שעולה לנו פי כמה ממה שמקבלים (ל''ת)

    פפר, 17/02/09 06:03

    הגב לתגובה זו

    • תשכח מזה...זה לא תלוי בי ובך, רק בממשלה ,וכשמקבלים ברטר זה מה שקורה (ל''ת)

      גנדי ג'וניור , 17/02/09 07:17

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    חזקו ואימצו! ארץ ישראל היא של העם היהודי!

    שגיא, 17/02/09 05:58

    הלוואי שנתיישב בכל מקום בארץ ישראל הגדולה!

    הגב לתגובה זו

    • כך גם אמר רבי עקיבא וחטפנו 2000 שנות גלות (ל''ת)

      יריב, 17/02/09 07:44

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    ישראל בת - 60 שנה היגע הזמן להפסיק ליהיות מקרה סעד עים כל המיליונרים. (ל''ת)

    ארי בן כנען ניו יורק, 17/02/09 05:55

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מה חשש? טוב מאוד!! (ל''ת)

    די כבר עם ההתנחלויות!, 17/02/09 05:48

    הגב לתגובה זו

    • אז מה אתה אומר ?.. כולנו מתנחלים... איפה אתה מציע שנלך עכשיו ?..

      moshon1 , 17/02/09 07:19

      סמולי הזוי וסהרורי שכמוך

      הגב לתגובה זו

      • סליחה אבל לא כולנו מתנחלים!!!!!..חלק מהמדינה ניתנה לנו בזכות ולא בכוח (ל''ת)

        ואנחנו לא חושבים שילדים צריכים למות בשביל קברים, 23/02/09 12:31

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    האתרוגיאדה פועלת במרץ להכשיר ממשלת שמאל (ל''ת)

    צנזורה, משלוח שני, 17/02/09 05:46

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    to roie12 from #1

    eli, 17/02/09 05:44

    the rush to create headlines and name for themselves is more important to some reporters than national security or, even, a touch of national pride. meanwhile, there are people on the left hoping obama will do the job for them in fighting the legitimate government of israel as in #9.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    עברנו את פרעה, נעבור גם את זה. נכבוש את ירדן וסוריהונתנחל שם (ל''ת)

    יעקב - מרכז הליכוד, 17/02/09 05:42

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    התישבות יהודית היא מקור הרע באזור לא הטרור והרצחנות הערבים. ברור לא?

    צבי, 17/02/09 05:35

    החלשת ישראל לא תביא לשלום, היא תביא להרעה באיזון כאן. היא תסכן אותנו.
    מי שמח לכך שנפעל עם סכין על גרוננו?

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    שנים שאני אומר את זה בוקר וערב!!!

    לחתוך את הגידול!, 17/02/09 05:33

    ההתנחלויות הן הסרטן של המדינה!

    הגב לתגובה זו

    • אמרת ''גדול'' וחשבתי שהתבוונת לאדון מיטשל (ל''ת)

      איזה קטע, 17/02/09 06:53

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    With friends like this, who needs (ל''ת)

    enemies, 17/02/09 05:30

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ההתנחלויות אמנם המכשול הגדול ביותר להסדר אבל סנקציות לא יעזרו. (ל''ת)

    ארז., 17/02/09 05:17

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    שיקצץ את הכל

    גלעד-ק, 17/02/09 04:55

    מדינה גזענית ואכזרית לא צריכה לקבל סיוע
    הדרך להתמודד עם ישראל הוא על ידי בידודה בעולם

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    סוף סוף נשיא אמריקני עם שכל. נבואת ישעיהו ליבוביץ' קורמת עור וגידים (ל''ת)

    אריק , 17/02/09 04:47

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    בהפחדות האלה כבר היינו-על אפה וחמתם של הסמולנים ואמריקה נמשיך לבנות את

    קורן נאוה ט.רק שמור אותי מאוהבי ומשונאי אשמר בעצמי, 17/02/09 04:38

    ארצינו-כי עמנו אל!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ידיעה מפוברקת. אדרבה נהיה אנחנו כמו סוריה ואיראן

    אמיל, 17/02/09 04:36

    המימשל החדש של אובאמה משנה יחסו לסוריה ואיראן ומסיר את הסנקציות מהם. הוא יאהב מימשל ישראלי קיצוני. בכלל אין מה לפחד נבקש מציפי והיא כבר תסדר את כל הענינים!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ממשל אובמה הזוי שרוצה לעשות עלינו ניסווים שכבר ראינו

    Ehad Haam-Zionist , 17/02/09 04:34

    שהם אסון לכול הצדדים , ראה ההתנתקות.

    לכן צריך ממשלה ימנית חזקה שתעמוד בפרץ ההזוי הזה של ארה"ב.

    ארה"ב במצב גרוע מבחינה כלכלית ולאומית הם לא פועלים בהיגיון אלא בפניקה...

    הגב לתגובה זו

    • לא ניסוי ולא בטיח

      גלעד-ק , 17/02/09 04:59

      זה רק עינין של זמן עד שישראל תהיה מבודדת בעולם

      הגב לתגובה זו

      • אתה שייך לזן הולך ונכחד, מתוק. אתה צריך להיות שמור במוזיאון. (ל''ת)

        איזידור, 17/02/09 06:55

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    כחגבים היינו בעיננו וכך נהיה בעינהם

    עשרת המרגלים, 17/02/09 04:32

    ישראלים שוטים, מפחדים מכל תזוזה של פקיד אמריקאי זה או אחר
    מתי לתמדו לעמוד על הזכויות הלאומיות שלכם
    כפי שעושים כאן אצלנו בארצות הברית המקסיקנים
    הכושיםו היהודים, וכו וכ

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    האתרוגאים פועלים במרץ לסיכול קואליציית ימין... (ל''ת)

    ספין שקוף, 17/02/09 04:20

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    THIS IS ONLY THE BEGINING FROM ARAB US PRESIDENT.... (ל''ת)

    ELLI, 17/02/09 04:17

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    שוב הבוחבוט האולטרה-שמאלני הזה ממציא ''גורם בטחוני בכיר'' כדי להפיץ את

    גורם פרסומי בכיר, 17/02/09 04:08

    הרעל שלו-עצמו. הוא ואיילנד, שמאלני לא קטן וחכם לא גדול, מנסים ליצר ספין חדש נגד הימין. וזה הכל.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    להתחיל לחייך לסינים ולאירנים (ל''ת)

    אביגדור, 17/02/09 03:50

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ואני לתומי חשבתי שהפסקת הטרור היה אמור להיות הצעד הראשון שבלעדיו לא

    יהודה בן-ישראל , 17/02/09 03:42

    יזוז דבר, וכפי שאנו חובים יום יום, הטרור ממשיך להשתולל, אם זה ביהודה ושומרון ובודאי שבעזה.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לא הגיע הזמן שישראל תהיה עצמאית? (ל''ת)

    הMפצח , 17/02/09 03:27

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    עוד ברווז עיתונאי? מישהו מכניס מילים בפה של האמריקאים (ל''ת)

    Inventor, 17/02/09 03:17

    הגב לתגובה זו

    • כן אלה שמאלנים הזויים שעוד לא הפנימו שהעם ברובו התפכח מאסון אוסלו

      Ehad Haam-Zionist , 17/02/09 04:36

      וההתנתקות

      הגב לתגובה זו

      • גם הנאצים קיבלו רוב (ל''ת)

        גלעד-ק , 17/02/09 04:58

        הגב לתגובה זו

        • אכן, אין ספק שהשמאל והערבים בישראל מזכירים מאוד את המשטר הנאצי

          ש, 17/02/09 06:11

          תראה איזה נזק השמאל גרם מאז אוסלו בעזרת רוב מפוקפק אם בכלל.

          הגב לתגובה זו

        • גם הנאצים נשמו אויר ושתו מים. אז זה אומר שאתה נאצי? (ל''ת)

          אז מה??, 17/02/09 09:57

          הגב לתגובה זו

  • 26.

    מה מבין חמור במרק ירקות..?

    כיכר מלכי ישראל, 17/02/09 03:17

    גיורא כך איתך את הלבנוני על חשבוני ..ולכו לאי בודד ותחזרו עוד 4 שנים..תיראו את יהודה ושומרון פורחות ועומדות לתיפארת בית ישראל..

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הנה זה מתחיל.....

    היהודי הנצחי, 17/02/09 02:55

    ארה''ב תנצל את החולשה שלנו לכסף והמדינה
    תעשה כל מה שידרוש אובאמה. אי לכך ובהתאם
    לזאת תצפו להחזר שטחים מסיבי. הגאולה כבר
    כאן רק אלו-הים יכול לעזור לנו. 

    הגב לתגובה זו

    • לא, הנה זה מתחיל:

      עופר1976, 17/02/09 07:22

      מעצבי דעת הקהל אשר הגיתוק שלהם מהקונצנזוס בא לידי ביטוי בבחירות מנסים לזרוק גלגלים לציפי ליבני ולהפחיד אותנו. ואם תמשיך להחזיק בדעותיך יש מצב שמיהודי נצחי תהפוך במהרה ליהודי זמני ביותר

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    פיתחנו תלות רבה מדי בארה''ב - חצי ידידה / חצי עוינת

    מיכאל, 17/02/09 02:52

    לבטל תלות זאת לאלתר.
    אנו איננו יהודים גלותיים.
    שאובמה יעדיף את בוחריו הוא ולא את הבוחרים כאלו או אחרים בישראל.
    זאת בלי שום קשר להשקפתי הפוליטית והמדינית.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    I warned you - Obama hates Israel and Jews

    Moshe, 17/02/09 02:50

    And now - for all the stupid Jews in the US who voted for Obama - we will have to pay the price for your stupidity

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ממתין בקוצר רוח...

    נביא זעם, 17/02/09 02:43

    הרי כמה יתרונות מקיצוץ בסיוע

    החלשת יחסי המריונטה בין ישראל וארה"ב
    והעצמת חופש הפעולה של ישראל

    נתינת הצדקה ותמריץ לישראל להגדיל את היצוא הבטחוני, במיוחד להודו וסין

    אפשר שהמהלך האמריקאי יפעל לעודד ולגייס את תמיכת היהודים בעולם למלא את החסר, ובדיעבד יחזק את הקשר בין ישראל לתפוצות
    כשיהודים מתאחדים תחת מטרה אחת ברורה דברים נפלאים יכולים להתרחש.

    וכבר נאמר: יֵשׁ מִתְעַשֵּׁר, וְאֵין כֹּל; מִתְרוֹשֵׁשׁ, וְהוֹן רָב. (משלי)

    הגב לתגובה זו

    • קח את ה''משלי'' שלך

      תעשה טובה, 17/02/09 05:34

      ודחוף אותו אתה יודע לאן.. הספר שלך עשה לנו רק צרות

      הגב לתגובה זו

    • כאילו זה מה שעוצר אותנו!

      איזה טמבל,..., 17/02/09 05:52

      מה אתה חושב, שאנחנו עושים מה שאמריקה אומרת כי הם נותנים לנו כסף??

      הם היו יכולים גם לדרוש שאנחנו נשלם להם כסף ועדיין היינו עושים מה שהם אומרים - אין מה לעשות אמריקה עדיין קצת יותר גדולה וחזקה מישראל..

      הגב לתגובה זו

      • אבל אמריקה לא יותר חזקה מאירן.

        היא מפחדת מאירן, 17/02/09 17:00

        היא גם פחדה מאירן ב1980.אמריקה חזקה אבל העם האמריקאי לא נותן לממשלה שלו אישור לצאת למלחמות שיהרגו בהם אמריקאים לחינם במקומות רחוקים שלא קשורים לאמריקה.אין לזה גם שום היגיון באמת.אז אמריקה חזקה אבל היא מפחדת להכנס לאימותים שיהרגו בהם אמריקאים.לנו אין מה לפחד,זה הבית שלנו פה.אמריקה גיבורה גדולה על כל מי שמפחד ממנה,היא גם גיבורה על מי שתוקף אותה(כי יש לה הצדקה לתקוף חזרה)אבל היא מפחדת ממי שלא מפחד ממנה.היא אפילו לא מסוגלת להכריע את הטליבן.נשיא הלך הביתה בגלל שלא הצליח להכריע את עירק מספיק מהר,ובזמן ההכרע האיטי נהרגו המוני אמריקאים.הוא לא קיבל לזה אישור וזרקו אותו הביתה והאלו את הנשיא הפחדן,שילקק יותר טוב לערבים כדי להפסיק איתם את המלחמות.

        הגב לתגובה זו

    • חכם ביותר, אבל למה הזעם כשאתה צודק. לשם כך צריכים

      עם סגול{ה}, 17/02/09 06:03

      מנהיגות עם איכפתיות ובינתיים אין כזאת באופק. צערך הוא צערי.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    It is about time

    Gideon M, 17/02/09 02:34

    It is about time the US conditions its support on stopping the settlements expansions.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אני בעד! בכלל עדיף לעצור את הבנייה לפני הסנקציות (ל''ת)

    בוב הבנאי/בבר הקבלן, 17/02/09 02:30

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מר בוחבוט, יהיה בסדר. עברנו כבר 10 נשיאים אמריקאיים, גם את אובמה נשרוד

    איתי, 17/02/09 02:21

    אתה לא באמת רוצה קסאמים וגראדים על תל אביב, נכון? ואם לא - אז איך אפשר לפנות התנחלויות? הרי זה בדיוק מה שיקרה.

    אין ברירה... אם צריך אז צריך. שיבטלו את הסיוע. שיבטלו אפילו לגמרי.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ואולי כצעד בונה אמון הם יפסיקו להרוג אותנו?

    ben, 17/02/09 02:19

    לחנך לשינאה?
    מתי האמריקאים יבינו שהבעיה היא שרק צד אחד רוצה שלום, והצד הזה הוא לא הפלשתינים?

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    יופי כצ'לה

    חיפאי, 17/02/09 02:18

    אפשר למרוד גם ברומאים אם אתה רוצה. נחזור למצדה ונתאבד שוב.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    היהודים החלו להזמין לחץ..אף אחד לא יכריח אותנו לוותר על בטחונינו (ל''ת)

    זהבה, 17/02/09 02:16

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    פרשנות לדברי גיורא איילנד

    ג'קסון , 17/02/09 02:15

    גיורא איילנד בעצם אומר שאין לנו מה לדאוג מפני שהאמריקאים מודעים לכך שמקור הסיכסוך הוא הראש הדפוק של הערבים ולא ההיתנחלויות.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    עצוב שבנגב ובגליל ניבנים אלפי בתים על אדמות מדינה באין מפריע

    יובל דימונה, 17/02/09 02:12

    מעניין שהבדואים בונים אלפי יחידות דיור על אדמות מדינה ואיש לא מדבר ערבים בגליל בוזזים אדמות ללא בושה ובאור יום ואיש לא מדבר מה שהחלוצים עושים עם אישורי בנייה זה מה שמפריע לשלום שלא יגיע כי הערבים רואים בשדרות ןבאר שבע ותל אביב ירושלים חיפה ק שמונה אדמה פלסטינית אז הגיע הזמן להגיד את האמת שלום לא יהיה בדור שלנו כי האיסלם לא ירשה ולכן מיצווה לגבות את החלוצים הגיבורים של הדור הנוכחי

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    יופי כצ'לה

    חיפאי, 17/02/09 02:10

    אפשר למרוד גם ברומאים אם אתה רוצה. נחזור למצדה ונתאבד שוב.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    בעזרת השם הגיע הזמן להגמל מן ה''ידיד'' הגדול שלנו.תמיד נשמעות קריאות על

    החרדים-פרזיטים,ועכשיו מידה כנגד מידה השם יקצץ לנו, 17/02/09 02:10

    את ה''עזרא'' מן האח הגדול סוף סוף,ואולי אז נהפוך להיות מדינה יהודית באמת,ולא רפובליקת בננות של בחסות האינטרס האמריקאי.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    צ'כוסלובקיה כבר היתה שם

    אלעזר, 17/02/09 02:00

    באותה מטרה נעלה, שלום עולמי, תמכו גם מנהיגי העולם ערב מלחמת העולם בשניה.
    ההרים הסודטים שבצ'כוסלובקיה התנשאו וחלשו על שאריתה המישורית של המדינה, והיו החיץ בינה לבין גרמניה. על הרים החלו להתיישב מאות אלפי גרמנים מסתננים, שהחילו טרור באמצעות נשק שסופק ע''י גרמניה.
    הגרמנים מצידם טענו שהמרחק לשלום תלוי בשליטתם בהרים הסודטים, ודרשו להפקיע את האיזור מידי הצ'כים ולהעבירו לידם.
    נשמע מוכר? אני מקווה שההמשך לא יהיה דומה למה שיתרחש פה.
    מדינות העולם הנאורות חשו לפיתרון ולמרות התנגדות העם הצ'כי, ההרים הסודטים הועברו לידי גרמניה. וכך, עם פרוץ המלחמה, נכבשה צ'כוסלובקיה ע''י הגרמנים בקלילות, ללא כל התנגדות, בזכות היתרון הטופוגרפי. בהגיעו לפרג, לשכת ראש העיר כתב היטלר ''צ'כוסלובקיה אינה קיימת עוד''. בהמשך כתב''...בלי הסודטים לא יכולתי לעשות זאת...''

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    בגלל ההתנחליות קמה האיתיפדה הגיע הזמן להפסיק עים זה ! (ל''ת)

    amazon, 17/02/09 01:59

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מה עם שליט (ל''ת)

    תנועה זורמת, 17/02/09 01:57

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    Great news - for evrey crime there is a punishment (ל''ת)

    Avi, 17/02/09 01:55

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    בושה שאולמרט,ברק,ציפי,השמאל,"וקדימה" אישרו לבנות התנחלויות

    רינה , 17/02/09 01:54

    במקום לפנות התנחלויות וכבר עכשיו היה פה פחות משבר,ויותר שקט,אולמרט,ברק,ציפי,השמאל,
    ושרי "קדימה" אישרו לבצע את ההפך.אישרו לבנות התנחלויות,בגושי ההתנחלויות הגדולים,
    בושה שאולמרט,ברק,השמאל,ושרי "קדימה" אינם
    פינו התנחלויות כשהייתה להם הזדמנות,ובכך כנראה בגלל שאישרו לבנות התנחלויות,עוד יקצצו לנו את הסיוע.

    הגב לתגובה זו

    • לרינה מ 2 בושה שאת עדיין במדינה! (ל''ת)

      גמליאל ח.ליכוד, 17/02/09 02:08

      הגב לתגובה זו

    • חייבים לבנות עוד ועוד ישובים בכל מקום אפשרי. (ל''ת)

      איתי, 17/02/09 02:22

      הגב לתגובה זו

    • אל תשכח גם כמה כסף שלנו מתבזבז על ההתנחלויות הארורות (ל''ת)

      העיקר עוד רוצים ''סיוע'', 17/02/09 05:50

      הגב לתגובה זו

      • על איזה סיוע אתה מדבר יא חמאר !?!?!

        גנדי ג'וניור , 17/02/09 07:20

        לך תשתה לך לאטה בשינקין יא קטן עלוב

        הגב לתגובה זו

    • בושה גדולה יותר שאחת כמוך יושבת בתוכינו (ל''ת)

      Rima, 17/02/09 06:08

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    גיורא איילנד בעצם

    ג'קסון, 17/02/09 01:50

    גיורא איילנד בעצם טוען שהאמרקאים מודעים לכך ששורש הבעיה הוא בראש הדפוק של הערבים ולא בהיתנחלויות ולכן אין לנו מה לדאוג.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לאמיר בוחבוט

    roie12 , 17/02/09 01:47

    עד מתי נירה לעצמנו ברגליים?
    אני לא תומך או לא תומך בהתמחלויות. אבל הכותרות הללו שאולי העורך בחר בעבורך הן ממש מדהימות. העיתונאות הישראלית מתנהלת כמו פרוביצניה או קנטון נשכח "אי שם". לא אתפלא באם האמריקאיים מושאי כתבתך בכלל לא מבינים במה המדובר. עם כל הכבוד למקורותיך, בעצם האמירות הללו אנחנו כבר יוצרים מציאות בה האמריקאיים לוחצים עלינו. דרך אגב, אתה לא העיתונאי היחידי שנוהג כך. ואם המקורות שלך אכן אומרים זאת, אזי באמת מצבנו רע. אם הפוליטיקאים ואנשי הביטחון שלנו אומרים זאת, מי צריך את האמריקאיים... כבר קבענו בשבילם מה הם יאמרו לנן.

    הגב לתגובה זו

    • רועי היקר, לא צריך להתעצבן לבד יותר:

      אופיר, 17/02/09 01:54

      http://www.latma.co.il/

      תהנה

      הגב לתגובה זו

    • אל תשכח שבוחבוט עשה כתבה מטעם על אלפרון הצנחן. בושה. (ל''ת)

      נביל, 17/02/09 02:36

      הגב לתגובה זו

    • הכותרות ניקבעות על ידי המערכת

      גלעד-ק , 17/02/09 05:01

      על מנת למכור את העיתון

      הגב לתגובה זו

      • שבא חינם כי זה בכלל אתר אינטרנט כאן (ל''ת)

        אם לא שמת לב, 17/02/09 05:49

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    אוי יו יו יו.. שמעתם שמקצצים בסיוע?

    קצת הגיון, 17/02/09 01:42

    פחות מאחוז מתקציב המדינה..
    נו באמת סיימתם להפחיד אותנו, לא, פשוט שנדע מתי תעמולת המתבכיינים להעלאת לבני לשלטון תסתיים.

    *תלמדו להפסיד בכבוד, פוליטיקה זה פעם ת'למעלה ופעם ת'למטה.

    הגב לתגובה זו

    • הנזק הוא לא בסכום הקיצוץ אלא במסר לכל העולם שארה''ב שינתה כיוון

      יריב, 17/02/09 07:38

      ואז יפסיקו לתת לנו אשראים לעסקות מסחריות ואז כל השקעות חדשות מחו''ל יעצרו וכל השקעות החוץ הקיימות ייברחו החוצה.
      אתה צריך עוד הסבר למה שיקרה או שהבנת את זה כבר?

      הגב לתגובה זו

      • הדביל לא יבין גם עוד 60 שנה... (ל''ת)

        אורן, 17/02/09 19:24

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    This is the best news for this year (ל''ת)

    Avi, 17/02/09 01:38

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כל הכבוד! (ל''ת)

    להעמיד את ממשלת הימין במקום, 17/02/09 01:37

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    עולם הפוך - במקום שיוחמרו הסנקציות על איראן. (ל''ת)

    אמסטל, 17/02/09 01:33

    הגב לתגובה זו

    • אובמה מינה את מיטשל- ערבי- אמריקאי, בנו של לבנוני, בשביל לצאת נגד ישר

      ישראל, 17/02/09 07:45

      המטרה סומנה מרגע שנבחר מיטשל. אובמה רצה מלכתחילה לצאת נגד ישראל ולהתחיל לפעול נגדה ובעד אירן.

      הגב לתגובה זו

      • מיטשל

        סעיד, 17/02/09 08:25

        כל שר חוץ עד עכשיו אם לא היה יהודי היה ציוני ופרו מדינת ישראל הכובשת. מה תגידו על מיטשל עכשיו שגם הוא אנטי-שמי?

        הגב לתגובה זו

        • כן.כל מי שמתנגד להתנחלוית ופוסל את איתמר בן-גביר כעוזרו הפרלמנטרי של

          נחום, 17/02/09 09:00

          של מיכאל בן-ארי, כל מי שמתנגד לרב מאיר כהנה ותורתו הלא כל כך קדושה, הוא אנטישמי, גזען, קסנופוב, שמאלן, ומקומו להישרף באש הגהנום. יש לשלול את כל זכויותיו בדיוק כמו לערבים, על בסיס חוק הנאמנות החדש שציפי ליבני תחוקק מיד עם הקמת ממשלת שמאל עם הבית הלאומי וכל יתר הכהניסטים שבנמצע.סוף סוף יהיה ליברמן המוציא והמביא בממשלת ישראל. התנחלויות ייבנו על אדמת ערבים באין מפריע. אם אמריקאים יסרבו לשלם, אפשר תמיד להשתמש בכספי זקנים וילדים...

          הגב לתגובה זו

        • הוא לא אנטישמי,הוא ערבי שתומך בערבים.

          זה שינוי רציני במדיניות אמריקה, 17/02/09 23:14

          וישראל צריכה להערך למצב ולמצוא חלופות לאמריקה.האמריקאים לא צריכים לקבל מאיתנו את אותם דברים בזמן שהם עברו לתמוך בטרור.

          הגב לתגובה זו

        • סעיד אתה צודק-לכן עלינו לפתור את בעיותינו בעצמנו, כל עוד אפשר... (ל''ת)

          panacea , 17/02/09 23:25

          הגב לתגובה זו