• 178.

    בעבודה זועמים שאהוד ברק לא השכיל לסיים את ''עופרת יצוקה'' בהתחייבות של

    חמאס להפסקת ירי טילים., 18/02/09 05:47

    החמאס להפסקת ירי טילים על ישראל.כל היתר תירוצים.מציפי אף אחד לא ציפה ליכולות בטחוניות מזהירות.מ''מר בטחון'' אהוד ברק,הציבור כבר מצפה להפסקה מוחלטת של ירי טילים.לא הבאת את הסחורה-תצא בחוץ.אני מצביע מסורתי של מפלגת העבודה וברגע שהבנתי שתושבי הדרום יצאו אחרי שלושה שבועות מהמקלטים למציאות גרועה יותר מזו שהיתה בתחילת המבצע(טילים על כל הדרום כולל ב''ש,אשדוד,יבנה,קרית גת,קרית מלאכי,בעוד שבתחילת המבצע בקושי נורו מספר טילים לעבר אשקלון),כולל המשך ירי הטילים,הבנתי אני הקטן שברק יכול לחלום על לעבור את ה-15 מנדטים(ואכן באשדוד ,בב''ש ובשאר ערי הדרום שנכנסו למעגל הטילים של החמאס,הצטמצמה ההצבעה למפלגת העבודה באופן משמעותי ונהייתה זניחה ,בואכה אפסית).

  • 177.

    בעבודה זועמים (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 17/02/09 19:33

  • 176.

    אם לא הייתם מודיעים שאתם באופוזיציה ?

    דודפר , 17/02/09 18:41

    אולי קדימה הייתה עושה מאמץ והייתם מתחברים,
    הייתם מודיעים שאתם תומכים בליבני ורק איתה הולכים לממשלה ניתן היה לחבר את קדימה ליכוד ועבודה וסוף סוף מקימים ממשלה ללא קיצוניים וללא דתיים ובלי סחתנים, אבל אתם בעבודה הרי מאד חכמים !!

  • 175.

    רק כ'ך

    מרזל, 17/02/09 17:53

    הליכוד,,ישראל בתינו, ש'ס, וכ'ך. שילוב מנצח

  • 174.

    אין צורך לזעום.... מהאופוזיציה יכולים לומר הרבה דברים....

    האיכפתית, 17/02/09 16:35

    אף בוחר לא יבחר ב-2010 מפלגה שתוך שנה משנה את דעתה מצד לצד.... אז זו בעיה של קדימה ולא של הבוחר. יקום בודאי 'מטאור ' חדש או אולי רפי איתן יחזור. ואז ילכו אחרי המטאור שיאיר דרכם עד לתהום החדשה....

  • 173.

    הם מתאימים בול.לשתי המפלגות רק ספינים בלי עקרונות! (ל''ת)

    דודי29 , 17/02/09 15:51

  • 172.

    ליכודניקים. תשמרו טוב על ביבי. כמה אכזבות הבנאדם יכול לספוג. (ל''ת)

    מאבטח אישים., 17/02/09 15:05

    • הפעם - לא ניתן לתקשורת - לרדת לחייו של ביבי - סתם כי הם בשמאל -

      יופיטר יופיטר , 18/02/09 11:59

      רק ביקורת בונה ומנונקת

  • 171.

    ***הצעה לשינוי השיטה *** כנסו

    zakylevy , 17/02/09 14:48

    קיימות 2 בעיות עיקריות בשיטה הנוכחית:

    1) ישנה בארץ נורמה פסולה לגמרי בה כל מפלגה נוהגת כ"עבד כי ימלוך" ותמורת הסכמתה לשבת בקואליציה מתחיל מסע של סחיטה נוראית של כספים מקופת האוצר ומכספו של כל אחד ואחת מאיתנו
    מה זה השטויות האלו שמפלגה נדרשת "להסכים" לשבת בקואלצייה???
    אתה שייך לגוש מסויים ? הגוש קיבל את מירב הקולות ? זהו אתה בקואליצייה
    בדיוק כמו באר"הב ! הדמוקרטים זכו ? זהו הם השולטים - אין צורך לשחד כל מיני מנהיגי מפלגות שרק אתמול כמו וכל מה שמעניין אותן הוא הכסף של הבוחר !

    2) בגלל ריבוי המפלגות נוצר מצב שהמפלגה בעלת מירב הקולות אינה יכולה להקים קואלצייה ואילו המפלגה השנייה בגודלה כן יכולה- בגלל השתייכותה לגוש הפוליטי הנכון - שקיבל יותר קולות מגוש השמאל - לכן ההסתכלות על המפלגה בעלת מירב הקולות שגוייה בתכליתה ואיננה נכונה ביסודה
    הדרך הנכונה היא להסתכל איזה גוש קיבל יותר קולות לכן יש לגרום לאיזשהו מכנה משותף בין המפלגות השייכות לאותו הגוש - מה שכיום אין, הרי בין כה וכה לאחר כל בחירות בארץ ישר סופרים את כמות המנדטים שיש לכל גוש אז למה לא לעשות את אותו הדבר שמתקיים באר"הב גם בארץ ?
    *****************************************
    ההצעה היא כזאת: המפלגות יישארו להתקיים במתכונתם הנוכחית
    אבל יוקמו 2 גושים - ימין ושמאל - וכל מפלגה תחוייב להגיש לנשיא את השתייכותה על פי השקפת עולמה לאחד מן הגושים - אין באמצע או ימין או שמאל. לצורך הדוגמא ניקח את תוצאות הבחירות האחרונות :
    גוש הימין קיבל 65 מנדטים ? זהו ישנה קואלצייה של 65 ח"כים כאשר ראש המפלגה הכי גדולה באותו הגוש (במקרה זה ביבי) הוא ראש הקואלצייה והוא ראש הממשלה. אותו ראש הגוש רשאי לצרף לקואלצייה מפלגות מהגוש השני אם ירצה בכך, אבל ביסוד עצם השתייכותו למפלגה בעלת מירב הקולות בגוש שניצח הוא מתמנה לראשות הממשלה. אין התייעצויות עם הנשיא ואין שוחד בחירות עם מפלגות ואין גניבת כספים מהמדינה. התייעצויות עם הנשיא יישארו רק למצב בו 2 הגושים נמצאים בתיקו 60-60.

    הצבעה לכנסת : כאמור ע"פ ההצעה יוקמו 2 גושים זהותם תיקבע על ידי הצבעה כפי שהיא נהוגה היום - הצבעה למפלגות. בסיום הבחירות יראו לאיזו גוש יש יותר מנדטים (עפ"י ההשתייכות הבין-גושית שנדרשת כל מפלגה להצהיר לפני הבחירות) וכך נבחרת הקואלצייה
    ברגע שיוכרזו התוצאות בעצם במקום מליון מפלגות יווצרו 2 גושים ימין ושמאל (שעדיין מורכבות בתתי מפלגות - הן המפלגות המוכרות לנו כיום) שכל אחת מורכבת מסך המנדטים שקיבלה כל מפלגה על פי השתייכותה לאותו הגוש. לצורך הדוגמא רשיימת גוש הימין תיראה כך: ממקום 1 עד מקום 27 -הליכוד , ממקום 28 ועד מקום 43 - ישראל ביתנו, ממקום 44 עד מקום 55- ש"ס וכו וכו וכו....לאחר מכן רא הממשלה הוא שיחלק את התיקים לאנשים הנכונים לטעמו מתוך אותו הגוש - שהוא בעצם הקואלצייה
    לא יהיה יותר סחיטת כספי מדינה עבור ישיבה בקואלצייה - ישיבה בקואלציה היא זכות!!! בדיוק כפי שקורה באר"הב הדמוקרטים זכו? הדמוקרטים בשלטון!!

    הקמת הממשלה לאחר הבחירות: לאחר שהגוש בעל מירב הקולות זכה וראש המפלגה בעלת מירב המנדטים נבחר לראשות הממשלה הוא ראשי להתחיל למנות את שרי הממשלה כראות עיניו (שוב! כמו בארהב) ע"פ שיקולי טובת המדינה וכך לא יקרה מצב בו מתנה לנו שר ביטחון שעדיין לא למד אנגלית ושעד מספר חודשים לפני התמנותו לשר הביטחון הוא בכלל היה יו"ר ההסתדרות ! ( עמיר פרץ ) שכל הקשר בינו לביטחון הוא מקרי בהחלט
    הזהות המפלגתית תישאר כמות שהיא רק בכדי לתת בכל זאת את הביטוי הפרלמנטרי לכל קבוצת אוכלוסייה בעם, ואין להתעלם מהעובדה שעם ישראל מחולק למספר רב של אוכלוסיות...

    מ-ה א-ת-ם א-ו-מ-ר-י-ם ? ? ?

  • 170.

    קדימה אוסף של אופורטוניסטים ללא אידאולוגיה.ימחקו מהמפה.

    panacea , 17/02/09 13:53

    גוש הימין יקבל חלק מבוחרי קדימה, ואת השאר מפלגת העבודה, אשר תחזור להיות המפלגה השניה או השלישית בגודלה.

  • 169.

    *** הצעה לשיטת הבחירות החדשה *** כנסו

    zakylevy , 17/02/09 13:46

    קיימות 2 בעיות עיקריות בשיטה הנוכחית:

    1) ישנה בארץ נורמה פסולה לגמרי בה כל מפלגה נוהגת כ"עבד כי ימלוך" ותמורת הסכמתה לשבת בקואליציה מתחיל מסע של סחיטה נוראית של כספים מקופת האוצר ומכספו של כל אחד ואחת מאיתנו
    מה זה השטויות האלו שמפלגה נדרשת "להסכים" לשבת בקואלצייה???
    אתה שייך לגוש מסויים ? הגוש קיבל את מירב הקולות ? זהו אתה בקואליצייה ! בדיוק כמו באר"הב ! הדמוקרטים זכו ? זהו הם השולטים - אין צורך לשחד כל מיני מנהיגי מפלגות שרק אתמול כמו וכל מה שמעניין אותן הוא הכסף של הבוחר !

    2) בגלל ריבוי המפלגות נוצר מצב שהמפלגה בעלת מירב הקולות אינה יכולה להקים קואלצייה ואילו המפלגה השנייה בגודלה כן יכולה- בגלל השתייכותה לגוש הפוליטי הנכון - שקיבל יותר קולות מגוש השמאל - לכן ההסתכלות על המפלגה בעלת מירב הקולות שגוייה בתכליתה ואיננה נכונה ביסודה
    הדרך הנכונה היא להסתכל איזה גוש קיבל יותר קולות
    לכן יש לגרום לאיזשהו מכנה משותף בין המפלגות השייכות לאותו הגוש - מה שכיום אין, הרי בין כה וכה לאחר כל בחירות בארץ ישר סופרים את כמות המנדטים שיש לכל גוש אז למה לא לעשות את אותו הדבר שמתקיים באר"הב גם בארץ ?
    ******************************************
    ההצעה היא כזאת: המפלגות יישארו להתקיים במתכונתם הנוכחית
    אבל יוקמו 2 גושים - ימין ושמאל - וכל מפלגה תחוייב להגיש לנשיא את השתייכותה על פי השקפת עולמה לאחד מן הגושים - אין באמצע או ימין או שמאל. לצורך הדוגמא ניקח את תוצאות הבחירות האחרונות :
    גוש הימין קיבל 65 מנדטים ? זהו ישנה קואלצייה של 65 ח"כים כאשר ראש המפלגה הכי גדולה באותו הגוש (במקרה זה ביבי) הוא ראש הקואלצייה והוא ראש הממשלה. אותו ראש הגוש רשאי לצרף לקואלצייה מפלגות מהגוש השני אם ירצה בכך, אבל ביסוד עצם השתייכותו למפלגה בעלת מירב הקולות בגוש שניצח הוא מתמנה לראשות הממשלה. אין התייעצויות עם הנשיא ואין שוחד בחירות עם מפלגות ואין גניבת כספים מהמדינה. התייעצויות עם הנשיא יישארו רק למצב בו 2 הגושים נמצאים בתיקו 60-60.
    הצבעה לכנסת : כאמור ע"פ ההצעה יוקמו 2 גושים זהותם תיקבע על ידי הצבעה כפי שהיא נהוגה היום - הצבעה למפלגות. בסיום הבחירות יראו לאיזו גוש יש יותר מנדטים (עפ"י ההשתייכות הבין-גושית שנדרשת כל מפלגה להצהיר לפני הבחירות) וכך נבחרת הקואלצייה
    ברגע שיוכרזו התוצאות בעצם במקום מליון מפלגות יווצרו 2 גושים ימין ושמאל (שעדיין מורכבות בתתי מפלגות - הן המפלגות המוכרות לנו כיום) שכל אחת מורכבת מסך המנדטים שקיבלה כל מפלגה על פי השתייכותה לאותו הגוש. לצורך הדוגמא רשיימת גוש הימין תיראה כך: ממקום 1 עד מקום 27 -הליכוד , ממקום 28 ועד מקום 43 - ישראל ביתנו, ממקום 44 עד מקום 55- ש"ס וכו וכו וכו....לאחר מכן רא הממשלה הוא שיחלק את התיקים לאנשים הנכונים לטעמו מתוך אותו הגוש - שהוא בעצם הקואלצייה
    לא יהיה יותר סחיטת כספי מדינה עבור ישיבה בקואלצייה - ישיבה בקואלציה היא זכות!!! בדיוק כפי שקורה באר"הב הדמוקרטים זכו? הדמוקרטים בשלטון!!

    הקמת הממשלה לאחר הבחירות: לאחר שהגוש בעל מירב הקולות זכה וראש המפלגה בעלת מירב המנדטים נבחר לראשות הממשלה הוא ראשי להתחיל למנות את שרי הממשלה כראות עיניו (שוב! כמו בארהב) ע"פ שיקולי טובת המדינה וכך לא יקרה מצב בו מתנה לנו שר ביטחון שעדיין לא למד אנגלית ושעד מספר חודשים לפני התמנותו לשר הביטחון הוא בכלל היה יו"ר ההסתדרות ! ( עמיר פרץ ) שכל הקשר בינו לביטחון הוא מקרי בהחלט
    הזהות המפלגתית תישאר כמות שהיא רק בכדי לתת בכל זאת את הביטוי הפרלמנטרי לכל קבוצת אוכלוסייה בעם, ואין להתעלם מהעובדה שעם ישראל מחולק למספר רב של אוכלוסיות...

    מ-ה א-ת-ם א-ו-מ-ר-י-ם ? ? ?

  • 168.

    מעניין אם מצביעי קדימה היו מצביעים לציפי גם עכשיו

    אילן בילו, 17/02/09 13:39

    ליבני שמה על הפנים טונה של איפור לפני הבחירות ורק עכשיו היא מתחילה להוריד את שכבות האיפור לכל אלה שהצביעו קדימה לפני הבחירות צריכים לבקש סליחה מברק הפיתרון לתרגילים המסריחים הללו הם בחירות כל שנה

  • 167.

    והעבודה היא למעשה מר''צ ב' (ל''ת)

    ומגיע לה להיות באופוזיציה, 17/02/09 09:40

  • 166.

    הצביעות של מפלגת העבודה חוגגת

    אחת שקוראת, 17/02/09 08:33

    וכי מפלגת העבודה לא תמכה בהצעת ישראל ביתנו לפסול את המפלגות הערביות??
    תמכה גם תמכה.

    בהצבעה שהתקיימה ב-12 בינואר 2009 החליטה ועדת הבחירות המרכזית למנוע מהמפלגות הערביות להשתתף בבחירות הקרובות לכנסת. בקשות הפסילה התקבלו ברוב מוחץ של חברי הוועדה: 21 מהם הצביעו בעד פסילת רע''ם-תע''ל, שבעה התנגדו ושניים נמנעו; 26 מחברי הוועדה תמכו בפסילתה של בל''ד, שלושה התנגדו ואחד נמנע. בין המפלגות שתמכו בפסילה היו כל שלוש המתמודדות העיקריות על הרכבת הממשלה לאחר הבחירות – מפלגת השלטון קדימה בראשות שרת החוץ, ציפי לבני; הליכוד בהנהגתו של בנימין נתניהו; והעבודה בראשות שר הביטחון, אהוד ברק.

    וגם אהוד ברק נמנע לחלוטין מלהתחייב שמפלגתו לא תלך עם ליברמן.
    חכו, זה עוד יקרה.

    • רק לממשיכי דרכו של רבין מותר. (ל''ת)

      וליתר כמובן לא., 17/02/09 09:41

  • 165.

    לא נכון אנשי מיפלגת העבודה המכובדים (ל''ת)

    פקק תנועה , 17/02/09 08:15

    • תיקראו בשים לב את המצע של מרץ ישראל ביתנו ועכשיו מתברר לנו שגם לקדימה

      פקק תנועה , 17/02/09 08:19

      יש את אותו המצע ואז תבינו להיכן נעלם השמאל שלכם וגם שימו לב למי שמרכיב מבחינה אנושית תרבותית פולטית חברתית את מיפלגות אלו .אן מה לעשות רבותי אבל אלו הם עובדות מוצקות כסלע במידבר .זה העם שלכם ואם זה תיסדרו .

  • 164.

    שיהיה למופז ברק ופואד אומץ להצטרף לנתניהו כדי לטפל באיראן ובטרור

    המרכבה , 17/02/09 08:00

    כנראה שתוקם סיעה בשם סיעת אומץ שתתארגן כדי להציל את מדינת ישראל מהקפאון המדיני והסכנות הבטחוניות שמקורן באיראן ויטפלו בענין התחמשות הגרעין במזרח התיכון וארגוני הטרור הנתמכים ע"י איראן וסוריה, החיזבאללה והחמאס.
    אין ברירה אלא שתנועת אומץ תתגבר על המשמעת הסיעתית של קדימה וליבני ושיצטרפו בתפקידי מפתח ושותפות עם נתניהו בענין הבטחון ויחסים בין לאומיים להקמת קואלציה עולמית נגד התחמשות איראן ולמיגור וחיסול ארגוני הטרור במזרח התיכון, החיזבאללה והחמאס הנתמכים ע"י איראן וסוריה.
    אז שיהיה למופז ברק פואד ועוד 13 חברי קדימה את האומץ להקים את סיעת אומץ ולטפל בענינים הדחופים והבוערים הנוגעים לקיום מדינת ישראל.
    קדימה מופז ברק ופואד איזרו אומץ למען קיום מדינת ישראל לעד !!!!!

    • הנוסעים במרכבה הם הסכנה הקיומית שלנו,תמשיך בהזיות שלך. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 17/02/09 08:51

    • היכן היה נתניהו, כאשר התבקש להצטרף לממשלה ע''י אולמרט.

      היקום מתחיל ממני., 17/02/09 14:58

      אצל נתניהו הכל תיחמונים טובת המדינה אינה נגד עיניו, הוא רואה נתניהו שומע נתניהו ומריח נתניהו.להבדיל אלפי אלף הבדלות אהוד ברק,גם כאשר ידע שהמשך הישיבה בממשלה תפגע במפלגת העבודה, בחר אהוד בטובת המדינה, בשיקום צה''ל.ובהכנתו לבאות.והתוצאה להקרבתו היא ההפסד הנוראי בבחירות.

  • 163.

    הנהגת העבודה.בימים אלו תאטמו אוזנים, תעצמו עיניים, ואל תריחו.

    מתנתקים לגמרי., 17/02/09 07:32

    תפקידכם היחיד הוא לשקם ולבנות את המפלגה מהבסיס. תתנתקו לחלוטין מהמתרחש בפוליטיקה הלאומית.בהגיעכם לנשיא אל תמליצו על אף מועמד.העם אמר את דברו, תנו לעם להתבוסס בתוצאות החלטותיו.

  • 162.

    מותר לכם לזעום על הזוהמה (ל''ת)

    בדוק, 17/02/09 07:26

  • 161.

    ליבני ליברמן

    זאב123 , 17/02/09 07:14

    אוי לתושבי הערים השבעים רציתם ליבני קיבלתם ליברמן .ממשלה נהדרת ליבני ראש ליברמן ביטחון רמון משפטים איזה עתיד מזהיר נכון לנו .תושבי תל אביב לא רציתם ברק ופינס גם אני לא קיבלתם ליברמן לא רציתם את זהבה גל און קיבלתם לנדאו .אתם השבעים יפי הנפש אשמים במהפך וכאן פעם יחידה שאני מסכים עם השמאל. מתי תלמדו שנתניהו אינו אויב העם.והא ציוני בדיוק כמוכם אם לא יותר .הבדיחה רמון שנתניהו שנואנפשו ובכל היזדמנות לעג ולגלג עליו הולך לישון עם ליברמן.בדרך כלל משווים פוליטיקה למקצוע העתיק כנראה שזו מחמאה למקצוע העתיק.

  • 160.

    העבודה היא רע''ם תע''ל ב', יאללה בחירות יאללה (ל''ת)

    ציפי ליברמן, 17/02/09 06:11

  • 159.

    פינס שכח

    ישראלי, 17/02/09 05:30

    פינס שכח שהוא ממפלגה שתמחק אם לא תלך עם לבני לממשלה בראשות לבני.

  • 158.

    גמדי האבודה מגלים פתאום את פרצופה האמיתי של גב' קלין ביגציפ שהבטיחה פו

    קורן נאוה טבריה- איפוא הבושה?, 17/02/09 04:48

    פוליטיקה אחרת-כשהאבודה הייתה מתה להיות במצב של קדימה לפחות -ולהתפשר עם אותו הליברמן ה''קיצוני'' ולהגיע להבנות-ושיפסיקו עם הצביעות שלהם לפחות-במקומם הייתי קוברת את עצמי מבושה!!!!

  • 157.

    למה אני מקבל חום מדוברי הליכוד השונים

    stl9876 , 17/02/09 03:26

    כי הם מסלפים את האמת כפי שביבי לימד אותם
    לא לשכוח
    ביבי אילץ את המדינה למערכת בחירות בכך ששיכנע את שס והגימלאים לא להצטרץ לליבני בהקמת ממשלה
    זה פשע מה שהאיש הקטן הזה עשה

    • אין שטויות גדולות מאלו קדימה המושחתת זמנכם קצוב (ל''ת)

      ברוך, 17/02/09 05:25

    • זה היה תפקידו כי''ור האופוזיציה

      בולשיט, 17/02/09 08:24

      ומעכשיו זה תפקידה של צפי ליבני

  • 156.

    אנשי ימין קיצוני מקרקרים בזעם כאן (ל''ת)

    סבזי , 17/02/09 03:01

  • 155.

    אנשי ימין קיצוני מקרקרים בזעם כאן (ל''ת)

    סבזי , 17/02/09 02:59

  • 154.

    המון שמאלנים תולשים עכשיו את שערות ראשם

    דודו, 17/02/09 02:11

    בחרתם לבני קיבלתם ליברמן.
    עבדו עליכם.

  • 153.

    מה קרה בימין נלחצו?

    גלעד, 17/02/09 01:44

    הוא לא יכנס לממשלה עם לבני להרגע..
    לאמר שהסכימו לבית הזוגיות שינוי שיטת הממשל
    ושהוא יקבל שר בכיר וינסו למגר את החמאס זה אופורטונזים?
    כל העניין שלו זה חוק הנאמנות שהוא בעצמו יודע שהוא לא יוכל לבצע..

    אז עדיף ממשלת ימין צרה..

  • 152.

    מושחתים וחשודים בשחיתות מוצאים שפה משותפת ! (ל''ת)

    ישמעאל, 17/02/09 00:57

  • 151.

    ישראל אינה מדינת אפארטהייד אלא מדינה יהודית בדין ובצדק

    עודד לוין, תל-אביב, 17/02/09 00:01

    כך נקבע במפורש במגילת העצמאות, עפ''י החלטת החלוקה של האו''ם מכ''ט בנובמבר 1947, ואף אחד אינו יכול לבטל זאת. יש להבין כי החלטת החלוקה למדינה יהודית ומדינה ערבית איננה החלטה גזענית, אלא החלטה צודקת על חלוקת הארץ בין שני העמים המגדירים אותה כמולדתם. גם קדימה וגם ישראל ביתנו רוצים כי מדינת ישראל תהיה מדינה יהודית ודמוקרטית לתמיד, ולצורך זה צריכים להתקיים שני התנאים הבאים: האחד – שיהיה בה רוב יהודי מוצק, אשר יהיה מסוגל לתת למיעוט הערבי-פלסטיני את מלוא זכויותיו מבלי שהדבר יסכן את אופייה היהודי של מדינתנו. השני – הקמתה של מדינה פלסטינית לצידנו הכרחית למיצוי הדרישות הלאומיות של העם הפלסטיני, הן לגבי חלקו הגדול שיתגורר במדינה הפלסטינית והן לגבי חלקו הקטן המתגורר (ויתגורר) כמיעוט בתוך מדינת ישראל.

    מימוש שני התנאים האלה צריך להיעשות בחקיקה מתאימה, ולצורך זה מוצע כי שתי המדינות, היהודית והפלסטינית, יחליטו ליישם הלכה למעשה את סעיף 3 מתוך החלטת החלוקה האמורה, שבו נאמר: ''בשתי המדינות שיקומו בארץ-ישראל, המדינה היהודית והמדינה הערבית, כל אחד השייך למיעוט בכל מדינה יוכל לבחור באיזו אזרחות הוא רוצה: של המדינה שבה הוא יושב, או של המדינה השכנה.'' מוצע כי מדינת ישראל תיישם את האמור כאן באמצעות חקיקה מתאימה, ואז כל אחד ואחד מערביי ישראל יוכל להחליט לאן הוא שייך: למדינת ישראל או למדינת פלסטין. אם הוא יחליט להיות שייך למדינת ישראל – עליו יהיה לקבלה כמדינה יהודית, לקיים את כל חוקיה, להניף את הדגל הלאומי הישראלי, לשיר את ההמנון הישראלי, לחגוג את יום העצמאות הישראלי (ולא את ''יום הנכבה'') ולשרת שירות לאומי, ואז יוכל ליהנות גם מזכויותיו הדמוקרטיות, כגון: יצביע וייבחר לכנסת ולממשלה. אם הוא יעדיף להשתייך למדינה הפלסטינית – הוא יהיה פטור מלקיים את סממני המדינה היהודיים (יניף את הדגל הפלסטיני וישיר את ההמנון הפלסטיני וכו'), אך ייהנה רק מזכויות סוציאליות שהמדינה תקבע, וכמובן שהוא יצביע וייבחר לפרלמנט הפלסטיני ולא לכנסת.

    גם במדינת פלסטין לכשתקום ניתן יהיה לחוקק חוקים מקבילים לאלה, ואז ניתן יהיה להציע למתנחלים אשר גרים בשטחי יו''ש שיוחלט להעבירם לפלסטינים לבחור בין שתי החלופות הבאות: אם ירצו להישאר לגור בבתיהם, עליהם יהיה להסכים לחיות כמיעוט ישראלי תחת השלטון הפלסטיני (לבחור ולהיבחר לכנסת וכו'), והחלופה השניה היא שיתפנו ויחזרו לישראל תוך קבלת פיצוי כספי הולם.

    הפתרון הזה טוב הן לבעיית הפינוי הבלתי אפשרי של מאות אלפי המתנחלים משטחי יו''ש שנאלץ למסור לפלסטינים, והן לבעיית קליטה בישראל של מספר סמלי של פליטים פלסטיניים בהתאם לתנאי הסכם הקבע שייחתם עם הרשות הפלסטינית.

    המסקנה: יהדותה של מדינת ישראל נעוצה בעצם הקמתה עפ''י מגילת העצמאות והחלטת החלוקה של האו''ם מכ''ט בנובמבר 1947, כמדינה היהודית מתוך שתי המדינות-האחיות שיקומו בארץ-ישראל ההיסטורית. אשר על כן, אין כל פסול בכך שגם ישראל וגם המדינה הפלסטינית יחוקקו חוקים המבטיחים שהמיעוט מהעם השני המתגורר בה לא יסכן את לאומיותה כפי שנקבעה.

    • החוק הבינ''ל 1922 פלשתינה חולקה בנהר הירדן - מזרחה לערבים מערבה ליהודים

      זהו החוק היחידי התקף ממנו יש להתבסס, 17/02/09 16:14

      גם הצעת החלוקה של 47 איננה תקיפה על פי החוק הבין לאומי כיוון שהערבים בישראל ועוד 7 מדינות ערב לא קיבלו את החוק ויצאו למלחמת חורמה נגד ישראל.

      החוק הבין לאומי היחידי התקף באיזור הקרוי פלשתינה המנדטורית היתה אותה חלוקה שהוחלט ב-1922 יחד עם המנדט הבריטי לחלק את פלשתין בנהר הירדן - מזרחה (מדינת ירדן) היה השטח מיועד לערבים ומערבה השטח מיועד ליהודים.

      הערבים לא הביעו שום התנגדות וכמו כן לא היהודים ולכן מבחינת המשפט הבין לאומי זהו החוק היחידי התף.

      ההצעה כפי שאדון לוין יכולה להיות קבילה על פי החלוקה הטריטוריאלית הנ''ל - ירדן החולשת על 76% של פלשתין תהיה מדינתם של ערביי ישראל וישראל החולשת על 24% מפלשתין (המנדטורית) תהיה מדינתם של היהודים.

      הערבים שיבחרו לגור בתוך ישראל יוכלו להשאר על תקן של תושבות בעלי גרין קארד (בעלי יכולת עבודה וקניין) והצבעתם תהיה לפרלמנט הפלשתיני-ירדני.

      אזורים כמו שטחי A ו-B יוכלו לקבל מעמד של אוטונומיה אזרחית פלשתינית בערך על התקן הנהוג כיום בו השליטה הצבאית היא של צה''ל. תושבי האוטונומיה יקבלו גרין קארד לישראל.

      • הנך טועה: אין מדובר בחוקים אלא בהחלטות בינלאומיות

        עודד לוין, תל-אביב, 18/02/09 01:37

        והתקפות (ק' בצירה) של החלטות אלה נובעת מעצם ההחלטה של הגוף המחליט ואינה תלויה בהסכמה של מישהו נוסף. אמנם, החלטת חבר הלאומים משנת 1922 קבעה את הוראות המנדט הבריטי ליישום הצהרת בלפור על הקמת בית לעם היהודי בארץ-ישראל, אך החלטת החלוקה של עצרת האו''ם מכ''ט בנובמבר 1947 היתה מאוחרת ממנה, והיא אשר שימשה בסיס להקמתה של מדינת ישראל (ראה במגילת הכרזת העצמאות, שיש לה משמעות חוקית מובהקת לגבינו ולגבי כל המדינות שהכירו במדינתנו).

        יחד עם זאת, הנני מכיר בעובדות שנוצרו כתוצאה מהמלחמות הקשות שהיו במשך 61 שנות קיומנו, אשר ביטלו את התקפות של מפת החלוקה שצורפה להחלטת החלוקה בזמנה, וכן של גבולות שביתת-הנשק משנת 1950. לא כן הדבר לגבי עקרונות החלוקה, שניתן לאמץ את החלקים הרלבנטיים שבהן גם כיום, כפי שהצעתי.

        באשר לירדן: היא הוקמה ע''י הבריטים כפיצוי עבור האמיר פייסל חוסיין, ולא נקבע כי היא תשמש גם עבור הערבים הגרים ממערב לירדן, להיפך: בהחלטת המנדט משנת 1922 נקבע כי הבריטים יהיו אחראים על שמירת כל זכויותיהם של כל תושבי הארץ, ובהחלטת החלוקה נקבע כי בצד המדינה היהודית תקום גם מדינה ערבית ממערב לירדן.

  • 150.

    מחאה נגד מפלגת המושחתים קדימה

    ניסים, 16/02/09 23:43

    אקוה שהפעם תפרסמו את תגובתי

    אני מתכוון לשבת שביתת מחאה בככר רבין
    ומקווה שכל מי שחש מרומה בבחירות האלו להצטרף אלי ולקרוא להחרמת המפלגה המושחתת
    קדימה ולא לשתף מפלגה כזו בשלטון
    יש לני כוח
    יש לגנות מעשה תועבה של גניבת בחירות
    קולות מרץ והעבודה
    סתימת פה של מופז והטית הפריימריז לראשות קדימה
    אסור שאחת כזו תהיה בכלל בממשלה
    הצטרפו אלי

  • 149.

    ציפי ליבני אמרה-"כשתוקם פלסטין נעודד ערביי ישראל להגר לבני עמם" (ל''ת)

    shoshosho32 , 16/02/09 23:35

    • אופייני לאיש ימין להביא ציטוט מסולף ושיקרי

      סבזי , 16/02/09 23:41

      היא אמרה דבר אחר לגמרי .
      גש תבדוק . ואל תשקר . זה לא מכובד.

      • זהו ציטוט מדויק-ואתה מוזמן לבדוק!ליבני היא אצולת הימין!

        shoshosho32 , 16/02/09 23:55

        הבנת סמולן בפאטה מורגנה!!! הובסתם!ציפי וליברמן הם אותו דבר!ואחרי שנגמור עם הפלסטינאצים-נעבור לוענונואים ולפחימות!!!שגם אתה כך אני מתרשם-אחד מהם!סמולן מסריח! טפוווו

        • שושו הכהניסט .. חזור לגומחתך ...

          סבזי , 17/02/09 02:57

          צחנה עולה מכהניסטים כמוך

          • הייתי מעדיף ציוני ושורד-למרות שבעבר הייתי בשמאל עד שהתפכחתתי...

            shoshosho32 , 17/02/09 03:28

            אמץ את שאריות ה qi שנשארו לך-אולי גם לך זה יקרה סמולן קטן...

  • 148.

    מעניין מה התקשורת תאמר על ממשלת צימרמן? (ל''ת)

    עודד, 16/02/09 23:27

  • 147.

    בקצב הזה ישארו לעבודה 2 מנדטים.

    w, 16/02/09 23:17

    אופיר פינס - צריך להיתפוטר , כביכול ח''כ יותר צעיר שמזמן לא מייצג אף צעיר בישראל.

  • 146.

    השמאל המובס מפרפר פרפורי גסיסה...חי חי חי-זה מה זה כיף... (ל''ת)

    shoshosho32 , 16/02/09 23:09

  • 145.

    למה ציפיתם מקדימה?

    רותם, 16/02/09 22:55

    הרי היה ברור שמדובר במפלגת האופורטוניסטים.

    אם צריך הם ילכו שמאלה מחד''ש ואם צריך ימינה מהאיחוד הלאומי, למה? כי אין להם אג'נדה.

    מפלגת ''מרכז'' = מפלגת הכל מותר לנו כדי להישאר בשילטון ועם הכיסאות, מותר ימין ומותר שמאל.

  • 144.

    עוזי לנדאו - הגם אתה ברוטוס?!

    איפכא מסתברא , 16/02/09 22:50

    לא מאמין שתסכים לשבת עם לבני ולקדם את האג'נדה של השמאל!!
    אל תהיה מאותם שזיקנתם מביישת את נעוריהם!!!

    • ביבי ולבני זה בסדר ? ליברמן לא פראייר של ביבי (ל''ת)

      jo_l , 16/02/09 22:53

      • ליברמן למד ממישהו איך לנהל מפלגת שתקנים (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 18/02/09 11:35

  • 143.

    הימין יעשוק בעיקר את בוחריו..! (ל''ת)

    סבזי , 16/02/09 22:49

  • 142.

    מכירת חיסול של העקרונות בשביל שילטון

    איפכא מסתברא , 16/02/09 22:48

    קדימה ולבני מתגלים עתה במלוא ערוותם הפוליטית. מוכנים להכנס למיטה עם כל שותף ובתנאי שיבטיח את האתנן הגדול מכולם - שילטון.
    המצפון הגמיש כל כך של קדימה אמור היה לזכות אותם כבר מזמן במקום של כבוד בפח הזבל הפוליטי. הבעיה היחידה היא שעדיין יש מספיק אידיוטים שקונים את הספינים של הצמד ארד-אדלר.

  • 141.

    בוקר טוב מפלגת האבודה (הטעות במקור)

    ירון - Yaron , 16/02/09 22:34

    בוקר טוב ח"כ אופיר פינס,
    הנושאים שקדימה השיבה אליהם בחיוב אינם כוללים את בחינת נאמונתם של ערביי ישראל. היא כן כוללת:
    1. לפעול להקפאת הטרור - שאני מאמין שהעבודה תומכת בכך גם כן
    2. לשינוי שיטת הממשל - שנמצא כבר במצע קדימה
    3. ליצור הפרדת דת מהמדינה - שום דבר שלא כתוב גם במצע מפלגת העבודה
    4. להקים קבינט חירום לקליטת עליה - אןי ואבוי רק לא זה.

    ההבדל בין מפלגת העבודה לקדימה היא ברצון לקחת אחריות. בקדימה מבינים שיש למעשה 2 דרכים לממשלה הבאה. אחת היא ממשלת ימין קיצונית שלא טובה למדינת ישראל והשניה היא ממשלת אחדות לאומית אמיתית (לא הספין של ביבי) שבה קדימה קובעת, כחברה ראשית מול הליכוד, את סדר יומה של המדינה ולא הקיצוניים בימין. הדרך היחידה שזה יקרה, אם קדימה תמנע את הקמתה של ממשלה ימנית קיצונית ולא תשב בצד בחוסר מעשה.

    וזה גם התשובה למר חיים אורון ממרצ.

    • הטעות במקור היא של אברבנל-ששיחררו אותך בכלל. (ל''ת)

      panacea , 17/02/09 13:54

      • מה לעשות - היה צריך מקום לשים אותך (ל''ת)

        ירון - Yaron , 18/02/09 00:03

  • 140.

    משמרת מחאה ספונטנית נגד מפלגה מושחתת

    ניסים, 16/02/09 22:33

    נקרעה המסיכה מפניה של נסיכת האצ''ל ליבני
    ובמקום מיס קלין נתגלתה זונה פוליטית חסרת מצפון אשר גנבה דעתם של מאות אלפים וגנבה את הבחירות

    גם זכייתה בפריימריס בקדימה היתה מלווה בגניבת חוקי המשחק אבל מיד השתיקו את מופז וסתמו לו את הפה

    הרשימה המושחתת של קדימה מוכרת לכל
    החל בחיים רמון זקן מסריח מטריד מינית קצינת צהל בישיבת קבינט ערב יציאה למלחמה
    לא מתבייש להראות פניו וצץ מעל כל מיקרופון

    רוחמה מבריחה וויסקי

    הירשזון-גנב ספורי עליבבא בבית משפט
    צחי הנגבי-אפילו גאולה כהן לא מדברת איתו

    מפלגה מושחתת מסריחה
    די לסרחון
    זה בנפשנו
    אנא הצטרפו למשמרת מחאה עממית בכיכר רבין
    נגד ממשלה עם מפלגה מושחתת-קדימה
    נגד ממשלה עם מפלגה גזענית
    אנא בואו להגיד דעתכם
    לא יסתמו לנו את הפה ולא יגנבו לנו הבחירות
    גם אם הבחירות עברו
    אנא,לא שיטת הבחירות דפוקה
    יש מפלגה עם אנשים תאבי בצע שיש להוקיע אותה

  • 139.

    להחרים את yent וידיעות אחרונות כתבי החצר של לבני והשמאל ההזוי (ל''ת)

    להחרים תקשורת שמאלנית, 16/02/09 22:29

    • לא צריך להחרים - הגיע הזמן שהצופים והקוראים - יהיו עצמאיים במחשבתם (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 18/02/09 11:39

  • 138.

    ליברמן

    וולף מיכאל, 16/02/09 22:23

    אין צורך לחפש פשיסטים בארצות חוץ יש לנו את הפשיסטים שלנו צעריץל

  • 137.

    קישקוש!!!

    המאמין , 16/02/09 22:17

    ליברמן לא ילך עם ציפי לבני וימליץ עלייה כראש ממשלה!!
    והסיבה מדובר בכול מקרה בממשלה שתהיה לא יציבה ורוב הסיכויים שתוך שנתיים נלך שוב לבחירות ואז יהיה נס אם לישראל ביתנו יהיהו 4 מושבים!!
    ליברמן גנב קולות מהליכוד וציפי לבני שגנבה ממרצ והעבודה אכן הלך הזרזיר אצל העורב!!

  • 136.

    ליברמן הוא המרכז!!!! יש לו דעות מצוינות, והוא לא שולל ערבים

    סוף הדרך ליברמן הוא הדמוקרטיה האמיתית!, 16/02/09 22:17

    טיפש הוא לא! הוא מתחיל דיאלוג כמו שחקן שח- מט שלא רוצה להפסיד, וברור שכאדם הוא גם גמיש שצריך.


    ליברמן הוא כפפה לקדימה, וביחד יצילו אותנו מש''ס מבחירות כל שנתיים, ואולי הסכם שלום טוב יותר ליהודים!

  • 135.

    מפלגת העבודה - ארצה,,, אוסקוט,,, (ל''ת)

    ברק הכשיל את ליבני רק לפני 4 חודשים ומכר עצמו לביב, 16/02/09 22:14

  • 134.

    לעבודה יש לזעום אך ורק על מנהיגה,ישראל ביתנו מחוייבת לבוחריה ולא לש''ס

    נתן.ש מעלות., 16/02/09 22:01

    ולאגודת ישראל.

  • 133.

    קיראו שוב את תגובת הגיס החמישי:

    אבי, 16/02/09 22:01

    לטענתו, ''תשובות קדימה הם בעצם ממסדים את דעותיו הגזעניות של האיווט ההוא. לבני ורמון מכריזים היום רשמית שהם 200% ליברמן. טועה מי שחושב שגורל האוכלוסייה הפלסטינית תלוי בהחלטות גזעניות כאלה. לנו יש ניסיון עשיר במאבקנו הצודק, אנחנו נמשיך להיאבק נגד כל מדיניות גזענית כמו שהיה לפני וגם אחרי ליברמן''.

    ועל המוסיף - גורע.

    • כשהשמאל ידבר באותם מילים - ובאותו הלהט נגד רצח יהודים -

      יופיטר יופיטר , 18/02/09 11:44

      נגד קאסמים וגראדים על ערי ישראל - כמו שהוא מדבר על הערבים המיסכנים - אני אחשוב על הצטרפות -

  • 132.

    הודאה דחופה ,לראשי מפלגת העבודה.

    דמוקרט אכולשקשוקה , 16/02/09 21:57

    כמייצג קבוצה של כ50 ,מתפקדי מפלגת העבודה,
    אני מודיע היום למפלגתי,
    שאם יוחלט במפלגה ,לתמוך בממשלה בראשות קדימה,
    לא יתאפשר לנו מבחינה מצפונית דמוקרטית,
    להמשיך ולהשאר חברי מפלגת העבודה.

  • 131.

    ליברמן=חפרפרת של השמאל במחנה הימין,! רחמי על עוזי לנדאו ורבים אחרים (ל''ת)

    נעמי שחור , 16/02/09 21:52

    • וביבי שרוצה את קדימה זה בסדר ?

      jo_l , 16/02/09 22:54

      ליברמן לא צריך להיות פראייר של ביבי

  • 130.

    לבני הופכת מיום ליום לבדיחה נלעגת ומצחינה יותר יותר - וחבל על המפלגה (ל''ת)

    אמיר, 16/02/09 21:40

    • לא מצחינה - אבל צפצפנית פחד (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 18/02/09 11:44

  • 129.

    אצבע משולשת

    ayleo10 , 16/02/09 21:38

    למי מכוונת לבני אצבע משולשת

    • היא יכולה לדחוף לה את זה. (ל''ת)

      רוני60 , 16/02/09 21:39

  • 128.

    עדיף ישראל ביתנו ב' מאשר מפלגת עבודה זניחה

    יואל, 16/02/09 21:26

    כל דבר עדיף ממלגה מצומקת שמה שעשתה בשנים האחרונות היא להיכנס לממשלה בלי שום תנאי העיקר שיהיו שרים,מפלגקה בלי עקרונות בלי עמוד שידרה כל דבר טוב ממכם ומי בכלל אתם שמותחים ביקורת על אחרים ומה איתכם .

  • 127.

    ליבני בלחץ אטומי,רק לחשוב שעוד שבועיים יקחו ממנה את המרצדס,ממש דיכאון (ל''ת)

    פותח בקפה, 16/02/09 21:26

    • וגם את כל המצלמות בחו"ל עם החשובים (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 18/02/09 11:45

  • 126.

    ליברמן בגד במצביעים שלו.

    לולו , 16/02/09 21:16

    בבחירות הבאות אתה מתרסק.
    הצבענו לך שתלך עם ביבי.
    איבדת את האמון.
    לא נשכח את המשחקים האלה.

    • צודק . אני איתך. (ל''ת)

      moshes10 , 16/02/09 22:23

    • ביבי הסמולן בגד בליברמן והחליט ללכת עם השמאל

      jo_l , 16/02/09 22:55

      אז ליברמן עושה לביבי בית ספר

    • הוא לא בגד, הם חבורת אידיוטים...

      פנדה, 17/02/09 10:28

      הם הצביעו לדמות של ליברמן ב''ארץ נהדרת'', והדחיקו את העובדה שליברמן ישב כבר עם לבני. גם העבודה מצחיקים - הם הרי ישבו עם אותה לבני שישבה עם ליברמן...

      • ליברמן - בגד בבוחרים - מהימין - וליבני הונתה את הבוחרים משמאל - (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 18/02/09 11:51

  • 125.

    למפלגת העבודה הקטנה

    מאיר, 16/02/09 21:08

    אל תתפלאו מדוע הצטמקתם כל כך.ממפא''י ההיסטורית שהיתה ציונית, הפכתם לשמאלנים יפיי נפש. לכו תחפשו ערבים שיצביעו לכם לא אני. אני איתכם סיימתי עד שלא תחזרו לשפיות שהמדינה היהודית קודמת לכל דבר גם למושבים שלכם בכנסת

  • 124.

    עזרו לי

    דוד כהן , 16/02/09 21:08

    אפשרות א.
    בעד: קדימה + ליברמן = 43.
    נגד: ליכוד + שס + בית יהודי + איחוד לאומי + אגודה + עבודה = 63. אז ציפי לא מצליחה.
    אפשרות ב.
    בעד: קדימה + ליברמן + עבודה = 56.
    נגד: ליכוד + שס + בית יהודי + איחוד לאומי + אגודה + מרץ + ערבים = 64. אז ציפי לא מצליחה.
    אפשרות ג.
    בעד: קדימה + ליברמן + עבודה + מרץ = 59.
    נגד: ליכוד + שס + בית יהודי + איחוד לאומי + ערבים = 61. ציפי לא מצליחה.
    בעד: קדימה + ליברמן + עבודה + מרץ + ערבים = 70.
    נגד: המשיח הגיע לכן אף אחד לא יתנגד.

    • good Idea

      Y.osef, 16/02/09 22:54

      It's good

  • 123.

    "קדימה" צועדת קדימה !

    רמיו , 16/02/09 21:06

    הידד ! ליבני משחקת חכם ! ושמפלגת העבודה תנבח עד האופוזיציה..

    • רמיו.ציפורה וקדימה שלך.הולכות לקבל מביבי מאחורה. (ל''ת)

      רוני60 , 16/02/09 21:41

  • 122.

    בחירות חדשות

    guya84 , 16/02/09 21:02

    חייבים ללכת לבחירות חדשות איווט עושה לי בחילה...אם היה מודיע שיתמוך בציפי הליכוד היה מקבל 38 מנדטים ציפי המושחתת 14 העבודה 17 מרץ 6 וליברמן 4 בלחץ גועל נפש מה שאתה עושה לביבי תתבייש לך אביגדור..אני קורא לעוזי לנדאו ולימניים בישראל ביתנו לבוא לליכוד ולרסק את אביגדור לא מגיע לו כלום בוגד באמון הציבור!!!

    • היית צריך לחשוב על זה קודם (ל''ת)

      jak, 16/02/09 22:54

    • כל הכבוד (ל''ת)

      aga1973 , 16/02/09 23:26

    • אני לא מבין, זה מפתיע אותך?

      פנדה, 17/02/09 10:42

      כמה דבילים יכולים המצביעים של ישראל ביתנו להיות? הרי הוא כבר ישב עם קדימה! אמרנו לכם את זה לפני הבחירות, חבל שאתם אטומים כל כך. כל קול לליברמן הוא קול ללבני!

  • 121.

    הצבעתם ''קדימה'' משנאת נתניהו וקיבלתם לבני-רמון-הנגבי-אפללו-רוחמה (ל''ת)

    שמאלנים מטופשים כביכול נאורים, 16/02/09 21:00

  • 120.

    חולי ביביפוביה בטיפשותם אוכלים את הדג המסריח

    @ בנצי - א @, 16/02/09 21:00

    מכות כבר קיבלו בבחירות
    בסוף יגורשו מהעיר

  • 119.

    מזעזע ב YNET החדשה הזו תחובה בתוך קטגורייה קטנטנה ועלובה

    גנדי ג'וניור , 16/02/09 20:57

    איכסהההההההההההההההההההההההה

    נראה לי שYNET זה אתר של קדימה ובעלי האינטרס שלו כולל האינטרסים הכלכליים החבויים ואלה שלא.

    • גנדי מלקק תחת אחרי חירבון! (ל''ת)

      אתה באמת איכסססס ואני לא יודע מה כתבו בווינט, 16/02/09 22:21

  • 118.

    שימו לב! ליבני שמה זין על התומכים שלה

    הMפצח , 16/02/09 20:56

    זה לא אני אומר, זה בתמונה בעמוד הראשי
    של מעריב.

    התיקון זה "לכבוד" giladush
    חחח

    • אוף התמונה התחלפה

      הMפצח , 16/02/09 21:07

      מזל שיש צילום מסך
      http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/ShowImage.asp?path=1_126948582.png&msgid=126948582

  • 117.

    לא להמליץ עליה לנשיא, היא גנבה לכם קולות ברמיה (ל''ת)

    @ שר ההיסטוריה @, 16/02/09 20:55

  • 116.

    רק ליברמן עלול להציל את לבני

    dracula_il, 16/02/09 20:54

    היזהרו מליברמן: הוא עלול לחצות את הקווים ולהציל את לבני תמורת תיק בכיר. הסכנה: ממשלת לילי: לבני+ליברמן

    • ליברמן לא יוכל להציל אותה - אולי רק אחר כך להצביע אי אמון איתה (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 18/02/09 11:53

  • 115.

    אצבע משולשת

    ayleo10 , 16/02/09 20:53

    למי מכוונת לבני אצבע משולשת

    • זה לא ברור?

      הMפצח , 16/02/09 20:57

      לכל מי שהצביע בשבילה.

  • 114.

    ציונות זה לדבר אלא לבצע

    הישראלי השפוי, 16/02/09 20:52

    כל הכבוד ציפי!!! עכשיו לבצע מי שלא תורם למדינה לא זכאי להינות מההטבות שלה ובוודאי שלא לייצג בכנסת וגם לא לבחור לכנסת. שייבחר לעירייה כמו בארה''ב שיהיה תושב ולא אזרח
    מילואימניק הגאה בשירותו, בצבא ובאזרחי המדינה המתפקחים

  • 113.

    די לבכות ... במצב הקיים זה מצוין לשמאל. עדיף ש''ס + ביבי? ? (ל''ת)

    וחוץ מזה גם לשמאלנים נמאס קצת מהחרא של הערבים.., 16/02/09 20:50

  • 112.

    אצבע משולשת

    אכי, 16/02/09 20:45

    למי שולחת לבני את האצבע המשולשת

  • 111.

    לבני היא דוגמה בולטת של אופורטוניזם וצביעות

    שלומי111 , 16/02/09 20:43

    הצבעתי לביבי ואני ממש לא מצטער על כך.תמיד היה לי ברור שלבני בכלל לא אמיתית.המזל שלה שמשווקים אותה טוב(הבעיה שמדובר על ר"מ פוטנציאלי...לא על מוצר בסופרמרקט).בנוסף התקשורת לגמרי מאחוריה.רק דוגמה אחת כמעט ולא דיברו על השתתפותה בחוג בית בזמן מלחמה.אם נתניהו היה מתנהג כך היו מפרסמים את זה בכותרות במשך הרבה זמן.

  • 110.

    כמה שאני שמחה שלא הצבעתי ''קדימה''. בושה (ל''ת)

    דפנה, 16/02/09 20:41

  • 109.

    רוצה להזכיר שתי עובדות חשובות :

    giladush , 16/02/09 20:40

    1. לבני לא הבטיחה לפני הבחירות שלא תשב עם ליברמן, להפך היא רמזה שכן.

    2. ברק ישב על ליברמן באותה ממשלה, וכעת מפלגתו מבקרת את לבני...צביעות של לוזרים מסריחים!

    • הם לא מבקרים על זה שהיא תשב עם ליברמן אלא על מסמך ההבנות שהם גיבשו (ל''ת)

      אלכס, 16/02/09 21:41

    • גילעדוש שם של מתרומם . (ל''ת)

      רוני60 , 16/02/09 22:10

  • 108.

    חצופים וצבועים שכמותכם, הכשרתם את השרץ קדימה וכעת אתם מתלוננים (ל''ת)

    אייני , 16/02/09 20:40

    • אם קדימה יושבת עם ליברמן

      הMפצח , 16/02/09 20:51

      א. ליברמן שרוף בבחירות הבאות.
      ב. השמאל שוב מוכיח שהוא סופר צבוע.

  • 107.

    שימו לב! ליבני שמה זין על התומחים שלה

    הMפצח , 16/02/09 20:36

    זה לא אני אומר, זה בתמונה בעמוד הראשי
    של מעריב.

    • תומחים? יא חתיכת אפס לך תלמד עברית

      giladush , 16/02/09 20:39

      מתי היא הבטיחה שלא תלך על ליברמן?! שקרניהו הוא ששם זין ומנסה לכפות על בוחריו ממשלת אחדות כשהם מעוניינים בממשלת ימין צרה.

      • לך ולמד דרך ארץ ידידי (ל''ת)

        גלעד, 16/02/09 20:40

      • כל השמאלנים גסי רוח כמוך?

        הMפצח , 16/02/09 20:49

        אל תענה לי, אני כבר יודע שהם הרבה מעבר לזה.

      • גילעדוש.ימתרומם.ביבי ידפוק את ציפורהלה. (ל''ת)

        רוני60 , 16/02/09 21:43

  • 106.

    ליברמן שלא תידפוק אותנו ! (ל''ת)

    הבוחר, 16/02/09 20:36

  • 105.

    למפלגת העבודה - ארצה,,, דומו לכם ,,,

    רק לפני 4 חודשים הברק שלכם הפיל את ממשלת קדימה !!!, 16/02/09 20:35

    מבין כולם,
    לכם אין זכות לדבר !!!
    אוסקוט !!!
    נמושות מלקקות ברק,,,
    נקו את האורוות שלכם,,,
    מחבלן קטן ומשחית

  • 104.

    אנרג'י: תעיפו כבר את הנאצי הזה מתגובה 18, פשוט פחד אימים

    huchimin , 16/02/09 20:34

    לא ייאמן מה שקורה פה. לא חלמתי שאשמע אי פעם משהו שניתן להגדיר כ"יהודי-נאצי" ומתחת לקול הנעים של האדון הזה מסתתר חומר אפל של ממש. חומר היטלראי אמיתי. בושה וחרפה. ברחנו מעריצים מהגזע שלו ועכשיו האם ניתן לאחד כזה במסווה של ג'נטלמן לצמוח בתוכנו?? בושה לנו!!

    • עכשיו הוא מופיע כתגובה 19: אנשים להיזהר!

      huchimin , 16/02/09 20:48

      לא להתפתות!

  • 103.

    ראיתם את היד שלה בצילום ? תיראו מה היא מסמנת (ל''ת)

    לעבודה ולשמאל !, 16/02/09 20:33

  • 102.

    שימו לב!! על תנועת היד שלה!! שמה ....... עלינו (ל''ת)

    ---------תקראו------------, 16/02/09 20:31

  • 101.

    מפלגת העבודה........

    AD6, 16/02/09 20:31

    אזרחי מדינת תל אביב,שמאלנים צפונים מתנשאים,עם כמה גרורות בהתעשבות העובדת שעדין מצביעים אנכרואיסטים שאינם יכולים אחרת,רדו מהמפה,אינכם יודעים להפסיד ולפרגן,מי שלא איתכם אינו קיים,לא כך היה פעם,לפני 40 שנה היה כבוד,היום בושה,מההנהגה-עד לאחרון החפשי''ם.

  • 100.

    שביבי לא נתן לארד להיות במשרד ראש הממשלה הוא נשבע לנקום. ושמדינת ישראל

    המטיף, 16/02/09 20:30

    תלך לעזאזל...

  • 99.

    ח''כ ארדן: התחייבות לבני

    אוהב ישראל, 16/02/09 20:27

    מבין כל הפוליטיקאים למה אני חייב להאמין ח''כ ארדן?
    אני מאמין לפרץ: ללכת לאופוזיציה ולדון על דרכה של העבודה

  • 98.

    האם נפלנו בפח, כנראה ש'' כן '' (קדימה) (ל''ת)

    הבוחר העקוץ, 16/02/09 20:25

  • 97.

    אפילו ציפי לא מאמינה, איזה טיפשים בוחרי השמאל,''אתם תמימים''

    עקצו אותנו, 16/02/09 20:24

    לא נורא לא לקחת אישית

    אתם לא היחידים עוד 10 מנדטים כמוכם נפלו בפח

    אין עלייך את קוסמת(עכשיו את מציגה את זה כאחריות לאומית

  • 96.

    כדי להבין מה דעת לבני על בוחריה צריך

    zof5 , 16/02/09 20:19

    להסתכל על התמונה שמופיעה בעמוד הראשי של nrg, ולראות מה היא עושה עם האצבע שלה

    • גדול! גזרתי ושמרתי. (ל''ת)

      הMפצח , 16/02/09 20:28

  • 95.

    כל הכבוד לליברמן אתה בדרך הנכונה! בחירות הבאות אתה תקרוס (ל''ת)

    ימני אבל מתון, 16/02/09 20:14

  • 94.

    צביעות שמאלנית מבחילה!! כששרון וציפי גנבו את קולות מצביעי הליכוד,

    דרור מרמת גן, בא לי להקיא, 16/02/09 20:12

    השמאלנים צהלו.עכשיו הם מיללים.
    בא לי להקיא.

  • 93.

    מקווה שזה נכון ובקרוב שמאל יהפוך לשוליים (ל''ת)

    בוריס, 16/02/09 20:12

  • 92.

    על מה הזעם וכי לא ידעתם מראש באיזו ''סחורה'' מדובר ???!!!

    לא מופתע, 16/02/09 20:11

    שלי יחימוץ', הידועה בשנינותה, כבר אמרה על קדימה שלא מדובר במפלגה אלא במיזם עסקי.

    ובכן, ציפורה החסודה עושה עסקים ובעסקים, כידוע, אין ערכים ואין סנטימנטים.

    ציפורה, כמו בז, רואה את טרפה חומק מידיה ואת מנעמי השלטון נשמטים מציפורניה והיא לא תרפה. היא התרגלה לכסא הממשלה, לשררה, לכיבודים, לנהג, להופעות בתקשורת.

    היא מעולם לא בחרה באפשרות לשרת את הציבור ובכל הקריירה הפוליטית העגומה והעלובה שלה, לא נטלה אחריות למאום. היא נמצאת שם רק מפני שמצאה חן בעיניה דווקא החלופה האחרת - במקום שהיא תשרת את הציבור, שהציבור ישרת אותה (והשאר, שיקפצו) !!!

    קדימה קיבצה בתוכה את כל המאוס שבפוליטיקה הישראלית: הבוטות של הליכוד נמצאת בה באופן טבעי, את הערמומיות והתחמנות של המערך, היא קיבלה מדליה איציק, מחיים רמון ומהסבא הטוב והמיטיב, שמעון פרס. כל השאר בא מעצמו.

    מי שהופתע, שיקום !!!

  • 91.

    קדימה היא מרכז

    עציון יוכפז, 16/02/09 20:06

    לא ימין ולא שמאל.

    וככזאת היא רשאית לבנות גועליציה, עם מי שתחפוץ.
    כולל יקיר השמאל אביגדור ליברמן, וכמובן
    גם המפלגות הערביות.

    רק הצבעה לקדימה, מאפשרת יצירת קואליציה
    בקלי קלות בברכתו של הנשיא שמעון.

  • 90.

    עכשיו שהאבודה ומר"ץ נגד,עם מי קדימה וליברמן יקימו ממשלה? (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 16/02/09 20:03

    • with BIBI chaBIBI

      JKR, 16/02/09 20:08

      what do u think BIBI will not take a chance to smoke CIGARS on the account of U?

      • gkr רק על חשבון אחותך.only.on the account of (ל''ת)

        רוני60 , 16/02/09 23:00

  • 89.

    ככההם דפקו את הכתומים . (ל''ת)

    עכשיו אני בסבבה שיבכו השמאלנים הקקות, 16/02/09 20:01

  • 88.

    Here's the paradox: The socialist Left licks arch-capitalist's boots

    Russian Jew , 16/02/09 19:56

    Why? because the socialist Left can not produce wealth they can only take. But to get handouts they need to sell their soul and lick the boots. And the Big daddy understands this

  • 87.

    קדימה תוקעים בכוונה הקמת קואליציה בראשות ביבי

    socrates37 , 16/02/09 19:56

    כולם רמאים ושקרנים.

    • זה מה שעושים יריבים פוליטים-מכשילים אחד את השני-בוקר טוב (ל''ת)

      ee, 16/02/09 20:50

    • אל תדאג אח שלי.עוד מעט ביבי יתקע אותם. (ל''ת)

      רוני60 , 16/02/09 21:44

      • או אותך :) (ל''ת)

        ירון - Yaron , 16/02/09 22:15

        • או את אחותך ירון. (ל''ת)

          רוני60 , 16/02/09 22:26

          • אחותו עסוקה מאוד. (ל''ת)

            panacea , 17/02/09 13:42

    • וזה אמור להיות מפתיע?! הרי בשביל זה בחרנו אותה!!!

      ירון - Yaron , 16/02/09 22:15

      אם יש לך טענות - פנה למר ליברמן שאתם טענתם שהוא "שותף טבעי"...

  • 86.

    חחח אחרי שייענו לכל דרחישותיו בקדימה ויפשילו המכנסיים ליברמן ילך עם הל

    חי-שדרות, 16/02/09 19:55

    ובכך יתנו ליגמציה לקואלציה ליכוד ליברמן ולא יוכלו לטעון נגד ממשלת הימין שום טענה לה הסכימו בקדימה
    חחח הליכוד עשה תרגיל לקדימה תרגיל מתוחכם שתוכנן בין ליברמן והליכוד כשנסיעתון היא חלק מההתנהלות
    אזה מפלגה מטומטמת קדימה
    יאלל ביבי תתרגל ל''אדוני ראש הממשלה מר נתניהו''

  • 85.

    עם ישראל בחר! פלסינאצי ישראל החוצה-לבני עמם!ורצוי שגם הסמולנים החמאסנ (ל''ת)

    shoshosho32 , 16/02/09 19:55

  • 84.

    אחלה תמונה של ליבני (ל''ת)

    רוני, 16/02/09 19:55

  • 83.

    ציפי ליבני אמרה-"כשתוקם פלסטין נעודד ערביי ישראל להגר לבני עמם"

    shoshosho32 , 16/02/09 19:53

    וטוב שכך!סוך למחבלים מבית בקרוב!הפרדה-חילופי שטחים ואוכלוסין!עכשיוו!!!

  • 82.

    בתור יהודי חילוני אני חושב שברית הזוגיות זה הסוף שלנו

    נונימוס , 16/02/09 19:51

    זה יגמור סופית את רעיון מדינת היהודים..שרק בשואה הבאה יבינו את מהותה, עדיין לא הפנימו את הרעיון...ככה זה העם הזה ולא תמיד טוב שהוא כזה!!! קדימה נותנת גיבוי לתוכנית 'מיהו לא יהודי' אבל לא תסכים לתוכנית 'מיהו האזרח הנאמן למדינת ישראל'...מעניין היכן היא באמת תהיה במספר המנדטים בבחירות הבאות, הלואי שיהיו בחירות חוזרות וכמה שיותר מהר, מצוין!

  • 81.

    קומדיה.

    After Party, 16/02/09 19:51

    האם ליברמן קונה?ואם כן,הוא יגלה חתול בשק.
    הכל מכוון ליום רביעי.הדיון אצל פרס,מלחמת ממליצים.

  • 80.

    מצביעי ליבני - שימו לב לתמונה המובילה אל הכתבה הזאת

    ארז, 16/02/09 19:51

    ותראו לפי האצבע שלבני מרימה מה היא באמת חושבת עליכים...

    והפעולות שלה בזמן האחרון מחזקות את הטענה שלי!

  • 79.

    על מה הצעקה?

    אזרחי , 16/02/09 19:50

    המסמך של רמון הוא מסמך שכל מפלגה ציונית יכולה לתמוך בו.
    אני לא בטוח שישראל ביתנו תסתפק במסמך כל עוד אין בו התנית אזרחות במבחן הנאמנות .
    טועה מפלגת העבודה שתוקפת את המסמך של רמון, כפי שהוא עכשיו.

    • לרמון אין מיסמכים.יש רק הרשעה בעבריינות מין למנייק. (ל''ת)

      רוני60 , 16/02/09 21:46

  • 78.

    העבודה ומר"ץ הרגו את רעיון ממשלת קדימה ליברמן ,זה היה צפוי (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 16/02/09 19:48

  • 77.

    בקמפיין הבחירות קדימה תקפה את ביבי שליברמן הוא ימני קיצוני אבל כעת יצר

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 16/02/09 19:47

    התאוותנות גובר עליהם ופתאום ליברמן הוא ה"צדיק" שלהם!! ליברמן חייב להיות עם ביבי וביחד הם חייבים ליישם את התוכנית שלהם לנקות את כנסת העם היהודי מנציגי הטרור המנוולים שיושבים שם! ביבי וליברמן חייבים ביחד לשמור על ירושלים ועל רמת הגולן!! לבני יחד עם הילרי האנטישמית הם סכנה לקיום המדינה סכנה לביטחון העם היהודי סכנה לאדמות הקדושות לעם היהודי!!
    קדימה מפלגה של פושעים מושחתים!! מפלגה שהמיטה על העם היהודי ועל מדינת אסון
    אחר אסון ואם חלילה תהיה ר"מ המדינה תושמד כליל!! הכול ייהרס על מנת לבנות מדינת טרור בחסות ארה"ב!! אבוי לעם היהודי ולמדינת ישראל שבגלל התאוותנות וההתרפסות סכנת קיום תרחף מעל ראשה!! ההיסטוריה עוד תדבר רבות על הפשעים ועל האסונות שלהם כל תלמיד בבית ספר ילמד וישנן על המפלגה הרת האסון הזאת כמו על מרצ הארורה!!
    לבני סכנה לירושלים, סכנה לרמת הגולן, סכנה לקיומנו סכנה לביטחונו!!!

  • 76.

    same trick different day

    y, 16/02/09 19:47

    and what did you think will happen?!!!

  • 75.

    ישראל ביתנו הבלוף נחשף!

    שקוף, 16/02/09 19:47

    אם יש הבנות כנראה שיש גם בתחום המדיני ז''א ירידה מהרמה וחלוקת ירושלים ,איווט וגם קדימה שקר אחד גדול!!

  • 74.

    תיכך ליברמן שר הביטחון והפלסטינאצים בישראל ומחוצה לה-ילמדו... (ל''ת)

    shoshosho32 , 16/02/09 19:47

  • 73.

    שבו בשקט תנועות שמאל תומכות טרור-הימין עולה ובענק!!תמותו בשקט... (ל''ת)

    shoshosho32 , 16/02/09 19:45

  • 72.

    ליברמן קיצוני יותר מכהנה ומרץ...לשני הכיוונים

    נונימוס , 16/02/09 19:44

    כמו שאמרתי, ליכוד, עבודה וש"ס יחד...עם שאר הימין. רק ככה נגיע לממשלה טובה, ליברמן קיצוני יותר ממרזל בדיעותיו נגד הערבים ויותר גרוע ממרץ כשזה נוגע לברית הזוגיות...

  • 71.

    לעבודה אסור לתמוך בלבני אצל הנשיא!

    חן, 16/02/09 19:44

    רק קדימה תתמוך בקדימה שמייצגת רק את עצמה. לעבודה ולמרץ, אסור לתמוך בלבני ועליהן להעדיף ממשלה בראשות מי שנבחר על ידי הרוב והוא נתניהו.

  • 70.

    מישוה מוכן להסביר לי איך קדימה תקים ממשלה עם ליברמן והעבודה ומרצ?

    והערבים??!!!!, 16/02/09 19:44

    בקיצור לקדימה אין שום סיכוי, אפילו לא של 1 למיליון, להקים ממשלה. אז שילכו עם הכרזות הניצחון המטופשות שלהם למקום אחר.
    ככה זה כשהגוש שלך במיעוט, אין לך רוב. מתמטיקה פשוטה. זוכרים את הציטוט של לבני מאתמול? ''אף אחד לא הצביע לגוש!''. טוב, יפה, עכשיו קחי את ה-28 מנדטים שלך, שהם יותר מ-27, ותקימי איתם ממשלה. וי, פתאום את צריכה גוש של מפלגות ואין לך.
    קבלו את הציטוט של לבני ממחר בבוקר: '' איזה באסה. כנראה ש-28 זה פחות מ-61. איזה באסה מבאסת טילים שלא הייתי בשיעור מתמטיקה. איך אמרתם 61? כמה זה 61 פחות 28? כמה אני עוד צריכה? 33? אדלר בוא הנה, כמה כסף יעלה לקנות 33 ח''כים? יש לנו מספיק בחשבון?''.

  • 69.

    לא רציתם ביבי תקבלו ליברמן !!! (ל''ת)

    ושיתקע לכם בגרון, 16/02/09 19:43

  • 68.

    תרבות הספינים ממשיכה למרות שהבחירות הסתיימו

    pele_11 , 16/02/09 19:42

    ציפורה שפיצר וכנופיית ארד&אדלר ממשיכים את תרבות הספין והשקר. גם אם העבודה ו/או מר"צ מצטרפות לממשלה של שפיצר,עדיין אין לה ממשלה. בכדי שתהיה לשפיצר ממשלה היא צריכה
    להשיג את תמיכת הערבים מבחוץ,מישהו רואה איך הערבים תומכים בממשלתה של הגב' שפיצר
    כשאביגדור ליברמן נמצא בממשלה זו?
    כשאני אומר תרבות השקר והספין בדיוק לזה אני מתכוון.גם התקשורת יודעת שזהו ספין ושקר
    ומניחה לשפיצר והכנופייה שלה להמשיך לשקר,
    ובמקביל לעשות דה לגיטימציה לממשלה ימנית שיכולה לקום על פי צו הבוחר.

  • 67.

    לבני החסרת נסיון הזאת תלך עם כל מי שיושיב אותה על כיסא רוה''מ

    לאאאאאאאאאאא עוד פעם, 16/02/09 19:40

    וחכו אם היא תיבחר אנחנו נתגעגע לאולמרט!!!

  • 66.

    גם ליברמן מאכיל את קדימה דגים מסריחים,וגם אין לו איתם קואליציה

    שאבי מהעיריה , 16/02/09 19:39

    חשבון המנדטים לא מסתדר

  • 65.

    כולם מהמרים שהעבודה תיכנס לקואליציה עם קדימה וליברמן - ניראה (ל''ת)

    ישושום ציה , 16/02/09 19:37

  • 64.

    ראיתם את התנועה של ציפי לבני בפתיח? זה מה שהיא שמה על כולם (ל''ת)

    ישושום ציה , 16/02/09 19:35

    • היא לא מתביישת עם האצבע המשולשת? (ל''ת)

      יוסי, 16/02/09 19:48

  • 63.

    מגיע לכל בוחרי קדימה

    מאיר, 16/02/09 19:35

    אני קורא כאן תגובות כבר שנים. כל פעם אני קראתי על חוסר מנהיגות שיש לקדימה. על שיתוק כללי. ועל הורדת המורל בקרב חיילי צהל. קראתי גם שקדימה אחרי הבחירות תהיה נחלת ההיסטוריה הגרועה של ישראל. וכששמעתי את תוצאות הבחירות וראיתי שקדימה קיבלה 28 מנדטים כמעט נפלתי מהכסא. חשבתי שעיניי לא רואות טוב. כולם ידעו בדיוק מה זה קדימה ובחרו בה שוב. במדינה מתוקנת מפלגה שיש בה כל כך הרבה כיתבי אישום לא הייתה שורדת. אני שואל את עצמי איך זה בישראל יכול לקרות? ואני חושב שיש רק שתי תשובות אחד או שהעם סובל מזיכרון לקוי. או שהעם מזוכיסט. המהלך האחרון עם ליברמן לא חדש הם ממשיכים נאמנה את אותו קו. להיות בשלטון בכל מחיר. כך שכל בוחרי קדימה לא יבואו בטענות שעבדו עליהם. לא הם ידעו איך קדימה נהגה בשנים האחרונות ואף אחד לא לקח את זה רציני וחבל.

  • 62.

    העבודה נהפכה לתואם מרצ

    שי, 16/02/09 19:35

    שלא יתפלאו פינס וחברי למה להרבה אנשים יש רתיעה מהצבעה לעבודה
    אני צופה כי בבחירות הבאות מרצ והעבודה יתאחדו וביחד יהיו מספר עם מספר חד סיפרתי של מנדטים

  • 61.

    פוליטיקה אחרת...אמרה...אז מה...גם לה מותר להונות ולשקר את הציבור

    רפ ידרור, 16/02/09 19:34

    לא מתביישים הפוליטקאים הללו,ימכרו את גופם רק כדי לשבת בשילטון.במהל התקופה לפני הבחירות גיליתי כמה גברת ליבני משקרת ולא סתם משקרת אלא עם דימיונות פרועים לחלוטין.הייתי מאמין שהיא תימכור את משפחתה תמורת ישיבה בראש המדינה.קשה ,קשה להאמין לשום פוליטיקאי כולם ירדו לתחתית המדרגה ומשאירים את הציבור האומלל עמום והמום מהתנגות גסה ובלי בושה מיצידם.

  • 60.

    חוץ מחיים רמון ודליה איציק כל קדימה וישראל ביתינו נולדו בליכוד (ל''ת)

    ישושום ציה , 16/02/09 19:34

    • ולכן ליברמן חובר לליכוד האמיתי בלי ביבי הסמולן (ל''ת)

      jo_l , 16/02/09 23:03

  • 59.

    מרתק לראות מה יאמר חהונתן גפן על אהובת ליבו היקרה

    erez_e1 , 16/02/09 19:33

    וכל שאר משריצי הדעות הגמדים מהסמול.מעניין יהיה לראות איך הם יכשירו את ה"שרץ" של קדימה עם ליבמן.אני כבר עכשיו נקרע כאן מצחוק.

  • 58.

    אין יותר טוב ממראה עינים, ציפי לבני מראה לשמאל מה היא

    התרמית, 16/02/09 19:33

    חושבת עליהם. היא מראה להם עצבע משולשת רואים את זה יפה מאד בצילום של הכתבה.

  • 57.

    כדי לחסום את ביבי השמאל יעשה הכל , גם אם יוותר על ערכיו (אם היו כאלה)

    ארז, 16/02/09 19:33

    את זה מלמדת תוצאת הבחירות.

    ולעבודה המייללת - אתם לא ישבתם בממשלות עם אותו מוקצה ליברמן? אפילו פינס המתחסד.

  • 56.

    לבני אני לא מאמין לה!!! (ל''ת)

    בוחר קדימה שנעקץ, 16/02/09 19:32

  • 55.

    איך Y NET עבדו על הגולשים,עכשיו צריך להרשם כדי להמליץ על תגובה,חחחחחח

    שאבי מהעיריה , 16/02/09 19:32

    אין גבול לחוצפה של Y NET 'לא מספיק שהם מצנזרים את תגובות הימין ,עכשיו הם דורשים גם שתרשם בשביל להמליץ על תגןבה!!!
    אנו אומרים לא תודה ,אנו נגיב רק ב NRG ֱֱֱ

    כל מגיב מימין יודע את זה,שהוא מגיב לכתבה ב Y NET הצנזור יעצור את התגובה הלגיטימית בגלל שהיא לא מתאימה לדעתו הפוליטית של נןני מוזס בעל האתר,לכן לעולם לא אקרא פירסומת ב Y NET
    אני נכנס לפרסומות רק ב NRG ונכנס ל כתבות ווידאו רק ב NRG ואתר הבית שלי הוא NRG כמובן,לא מוכן לפרנס אתרים שמצנזרים את התגובות שלי

    • אתה צודק אבל גם בnrg מסננים תגובות (ל''ת)

      ליכודניק, 16/02/09 19:38

    • וגם אין טעם להרשם ל-Y NET בגלל...

      הMפצח , 16/02/09 21:22

      שגם רשומים צריכים להמתין
      שעות עד שהתגובה שלהם מופיעה באתר.

      ואני יודע, נרשמתי ובדקתי.
      אני יותר לא יכנס לשם בניק שנרשמתי בו.
      זה ממש חסר טעם.

    • לא נאמן (ל''ת)

      ארז, 16/02/09 22:24

  • 54.

    לכל אלה שמוכנים לאכול את החתרנות של ערביי ישראל

    מיקי, 16/02/09 19:31

    שכל יום שני וחמישי מאיימים אלינו כשמשהו 'מעליף' את כבודם האבוד:
    מזהירים אותנו לא לתבוע את מבצעי הלינץ' בשפרעם.
    מאיימים בפרעות אם מרזל יעיז להיכנס לעיר 'שלהם'.
    מאיימים על המשטרה כשהיא 'מעיזה' להיכנס לישוב 'שלהם' לבצע מעצר או הריסת מבנה לא חוקי.
    מפגינים הזדהות עם חיזבאללה וחמאס, 2 ארגוני טרור שמטרתם המוצהרת הריסת המדינה שלנו.
    נוסעים לארצות אויב ונפגשים עם ראשי ארגוני טרור.
    בקיצור - שמים פס על חוקי המדינה.
    לכל אלה שמוכנים להמשיך לאכול את החרה הזה בהכנעה - אני מקווה שתתפכחו לפני שהאזרחים המסוכנים וה'מיתממים' האלה יתחילו לעשות בנו פרעות וטבח א-לה-חברון - תרפ''ט. זוהי ההתמחות המוסלמית מאז ומעולם וכיום היא מתפשטת בכל העולם המערבי.

  • 53.

    לבני אין עלייך ,הונת את ציבור הבוחרים ,סחטיין(

    לא תומך ליברמן, 16/02/09 19:31

    את אישה טובה אבל הפוליטקה מלמדת שמותר לשקר לבוחר

    מי טען, תבחרו בי היא הצבעה נגד ביבי וליברמן

    בטח לא ביבי השקרן הנוכל

  • 52.

    מי התמים שבכלל חשב שאת ליבני מעניין אידאולוגיה

    הצבעם לכסא של ליבני וזה מה שקיבלתם, 16/02/09 19:28

    בכלל איווט יודע שאין לקדימה סיכוי להקים ממשלה, הוא רק פועל בשליחות ביבי להראוךת לכולם כמה התפקיד גדול על ציפורה, ולפני שהוא מתקפל אידאולגית, ורץ לש''ס תחת הנימוק כי הפלת החמאס קודם לכל, מה שבאמת נכון, הוא צריך לנהראות שהוא ניסה לדאוג לברית הזוגיות אין אזרחות בלי נאמנות ועוד, ואין אופציה כזו בכנסת הזאת.מה שגם נכון.

  • 51.

    אחדות

    פרפור, 16/02/09 19:27

    ברק נתניהו לבני תלכו יחד די עם משחקי כבוד די מספיק לברמן יושב בנוח להתעורר

  • 50.

    זעקת הקוזק הנגזל - העבודה ממש מגוחכים (ל''ת)

    avre10 , 16/02/09 19:27

  • 49.

    החבר'ה מהעבודה באמת פתטיים, הם נכנסו לכל ממשלה בשנים האחרונות

    דב פנדה , 16/02/09 19:26

    בניגוד לעקרונותיהם, כולל עם ליברמן בממשלה האחרונה.
    פשוט עצוב לראות את המורשת הנהדרת של העבודה נקברת עם הכסאולוגיים האלה מהעבודה המודרנית, ומנסים ניסיון עלוב להחזיר אליהם את אלו שנטשו אותם.

    • *את המצביעים שנטשו ^^ (ל''ת)

      דב פנדה , 16/02/09 19:29

  • 48.

    על העבודה לעבוד קשה כדי לחשוף פרצופה המכוער של קדימה מבעד לאיפור הכבד

    shelly vaamir , 16/02/09 19:25

    זה לא יהיה קל מול מסך השקרים הכבד שבנו עבורה ארד את אדלר, אבל האמת כאן היא כל כך ברורה ופשוטה, שאם העבודה רק תדבק בה היא תנצח. מפלגת העבודה לאחר שתעשה חשבון נפש אמיתי ותחזור לדרכה הנכונה תוכל להעלות תרומה ממשית לטיהור הזירה הציבורית מהזוהמה הפוליטית ששמה קדימה.
    אז קדימה, לעבודה!!!

  • 47.

    הצטרפו לעצומה הציבורית להיפרדות מדינית מתומכי-הערבים בישראל

    CIVILIANFRONT , 16/02/09 19:23

    אנו מוליכים עצומה ציבורית החותרת להיפרדות ריבונית-מדינית מתומכי הערבים בישראל (השמאל והממסד), ולכינון מדינה עם חוקה בטחונית שתהיה מחוייבת להגנת אזרחיה בכל עת לפי אמת המידה הנדרשת במציאות המזרח-תיכונית.

    אנו מאמינים שזו הדרך היחידה לטפל אחת ולתמיד גם בממסד המושחת וגם באויב הערבי מבית ומחוץ. אם הם לא רוצים לעזוב אותנו בשקט, אנחנו נפריד את עצמנו מהם.

    לא דיי לנו בביבי או בליברמן אנו רוצים חוקה בטחונית שתחייב כל ממשלה בישראל להגנה ראויה על אזרחיה.

    סרטון עלינו:

    http://www.youtube.com/watch?v=eBpwE0rLqKg&feature=channel_page

    הקבוצה ברשת החברתית "פייסבוק":

    https://www.facebook.com/group.php?gid=49760911633

    דוא"ל לפניות:
    CIVILIANFRONT@GMAIL.COM

    • טמבלון, מסור לי את המקום שם שוללים אזרחות , מתאים לי !! (ל''ת)

      ס''ט ספרדי טרוד -לא נאמן, אחד העם 70 ת''א, 16/02/09 19:26

    • אתם נאצים אמיתיים, ועוד באיזה נועם הקול של הקריין בסירטון

      huchimin , 16/02/09 19:27

      גועל-נפש. תעמולה שלא הייתה מביישת את יוזף גייבלס בימים הטובים

    • מה ההבדל בינך לבין אדולף היטלר גם הוא רצה להפרד מכל היהודים

      aladin_din , 16/02/09 19:33

      היטלר אמר הגזע הלבן שולט ואתה אומר הגזע היהודי שולט

    • זיג הייל!

      אמן ואמן, 16/02/09 20:35

      אתם יותר מגוחכים ממפחידים.

      רק נתניהו.

    • הדבר היחיד שממנו נפרדת הוא התרופות שלך (ל''ת)

      הזוי ביותר, 16/02/09 20:45

  • 46.

    ועל כך נאמר: גועליציה (ל''ת)

    רב פקד ג'ורש , 16/02/09 19:22

  • 45.

    אופוזיציה לימין הזה

    סוציאל דמוקרט, 16/02/09 19:22

    תהיו אופוזיציה לשונאים: ביבי, ציבי, ליבי ואחמד טיבי.

  • 44.

    קדימה זו מפלגה כיסאולוגית לא אידאולוגית!

    schoole , 16/02/09 19:21

    יום אחד קם שרון ומכריז שיניתי את דעתי ב180 מעלות. והנה רצים אחרין,leave-me ,מופזי,אולמרטורס,הירשנגנוב,בר און-שם כפול=כפל הצבעה-צחקילה-שצחק על המדינה ומינה את כל חבריו על חשבונה- ועוד חבורת רעבי כיסא. אז מה הפלא שהם מוכרים את אמא שלהם בשביל ליברמן,הרי גם הוא מבטיח להם כיסא!
    זה עונשו של כל שמאלן שנטש את מפלגות האם האידאולוגיות:מרץ ועבודה!
    וכל הכבוד לימין האידאולוגי האמיתי שנס מקדימה חזרה לליכוד!

    • צודק ב100%! (ל''ת)

      shelly vaamir , 16/02/09 19:24

    • בטריגונומטריה 180 מעלות לפעמים מתנהג כמו אפס מעלות =אין שינוי (ל''ת)

      פרוספר היצכוויץ תחניון- ב. לאומי, 16/02/09 19:31

    • אכן, צודק !!! (ל''ת)

      אזרח, 16/02/09 20:23

    • לעומת נתניהו שהוא השה התמים של המערכת הפוליטית

      ירון - Yaron , 16/02/09 22:19

      הוא בעצם לא סוגר שום דילים, לא עם ש"ס, לא עם הגמלאים ולא מנהל שום משא ומתן על הקואליציה שתתן לו את הצ'אנס לחזור לכיסא ראש הממשלה.

      LOL

  • 43.

    חוק מס' 1 בפוליטיקה הישראלית. אל תאמין ליוצא מרכז הליכוד לעד (ל''ת)

    טמבל., 16/02/09 19:21

  • 42.

    עוזי לנדאו בוגד!!! לא לתת לו שום תפקיד גם במחיר האטה במשא ומתן (ל''ת)

    ישושום ציה , 16/02/09 19:21

    • איש עקרונות,ישר אמין ואמיץ!

      AD6, 16/02/09 20:38

      לא חייבים להסכים עם דעותיו הפוליטיות,עוזי אחד האנשים הישרים הבודדים בכנסת ישראל,אי אפשר להשוות אפילו חבר אחד במפלגת העבודה אליו,איש עקרונות, מה שחסר שם בעבודה,שם הכל כדאיניקיות.

    • ביבי בגד בימין וניסה להקים ממשלת שמאל עם ציפי וברק

      jo_l , 16/02/09 23:00

      וליברמן החכם עושה בית ספר לביבי הסמולן

  • 41.

    הכל בגלל ברק, אם היה מתאחד עם קדימה לא היינו במצב הזה

    אסף, 16/02/09 19:21

    חוץ מזה, קדימה אף פעם לא התיימרה להציד את עצמה כקונטרה של הימין ולא כמפלגה שמאלנית - זה שילוב של הכל מהכל.
    כמו שציפי אמרה בנאום הניצחון - קדימה היא מפלגה לכולם ומן הסתם יהיו שם כמה אנשים שהיו מוגדרים כימניים וגם כשמאלנים.

  • 40.

    משהו חלם פעם על מחוקק במדינת היהודים בשם סטס מיסז'ניקוב?? (ל''ת)

    ישושום ציה , 16/02/09 19:20

    • ישושום פחדני הארץ......

      AD6, 16/02/09 20:41

      השם ישושום אינו ראוי יותר מכל שם אחר,את שימך קיבלת מהוריך בדיוק כמו סטס,אינך שווה יותר בגלל שימך,הוא לפחות איש תרבות מחונך,מה שלך כנראה חסר בגדול.

  • 39.

    מעניין למה ליברמן טס לבלרוס מייד אחרי הבחירות, יש שם איזה צדיק??? (ל''ת)

    ישושום ציה , 16/02/09 19:19

    • כדי לא לקרוא את התגובות האינפנטיליות שלך (ל''ת)

      AD6, 16/02/09 20:42

  • 38.

    שמתם לב לאצבע של ציפי??

    אין שם, 16/02/09 19:18

    למי היא עושה?

  • 37.

    נתניהו!! תן לקדימה לנסות, הם לא יצליחו להרכיב קואליציה

    ישושום ציה , 16/02/09 19:18

    אלא אם כן הדתיים יסכימו לברית הזוגיות וש"ס יסוגו מהצהרתם שהם תומכים בך לראשות הממשלה. ממשלה כזו לא תחזיק אפילו שנה, אם תקום. תן להם להתבשל במו"מ ותיאה איך ליברמן מתגלץ' מהעץ שטיפס עליו. בהצלחה אחא!

    • צודק ליברמן איכזב אותנו.בפעם הבאה הוא גמור

      socrates37 , 16/02/09 19:46

      נתניהו צריך להתאחד עם הבית היהודי למפלגה אחת.לחבור יחד עם האיחוד הלאומי והחרדים.
      לגבש הסכמה ביניהם שהולכים ביחד לא חשוב מה ההתפתחויות.אם ליברמן יעדיף ללכת עם ציפי על הכיפק.תנו לו והוא יעלים את מפלגתו בבחירות הבאות.

      • ליברמן אדם חכם שעושה לביבי הסמולן בית ספר (ל''ת)

        jo_l , 16/02/09 22:59

  • 36.

    מי הפתי שמאמין

    s, 16/02/09 19:17

    כל כך שקוף שמדובר בחלק מהמו''מ שליברמו מנהל עם הליכוד - ניסיון להפעיל לחץ על נתניהו (שידוע בחוסר יכולתו לעמוד בלחצים)

  • 35.

    אני מבקש סליחה מאהוד ברק ( כנסו )

    philipo, 16/02/09 19:17

    אני מבקש חזרה את פתק ההצבעה שלי מקדימה.
    ציפורה הולכת אותי שולל ואת תשלמי על זה שאת הולכת עם גזען רמאי שהציג את עצמו ימין קיצוני וגרוע מזה שאת התחזת לשמאל מרכז .
    לא מרכז ולא בטיח תמשיכי לחייך אבל תשלמי את החשבון בסוף.
    ממחר אני מתנדב ליומיים בחדש למפלגת העבודה ומבקש סליחה ומחילה מאהוד ברק.
    טעיתי בענק ואני מכה על חטא

    • לא, אתה צריך לבקש בחזרה את תשלומי ההורים שלך לבית הספר שלך

      פנדה, 17/02/09 11:05

      לא היה צריך להיות גאון גדול בשביל לדעת שמפלגה שכבר ישבה עם ליברמן עשויה לשבת איתו שוב, נכון? הצבעת לרוחמה בלילא, לאפללו, לרמון-לשון, לבר-און - הצבעת לחבורת מושחתים ידידי, אז למה אתה מצפה שיקחו אותך ברצינות? הצבעת לצחי הנגבי, למופז, לעוניאל שנלר המתנחל (שאין לי כלום נגדו) - למה ציפית שלא ישבו עם הימין? עצוב לראות את מצביעי קדימה, זה כמו הזקנים המסכנים האלה מכלבוטק שמוכרים להם מוצרי קוסמטיקה זולים באלפי שקלים... פשוט רחמים, אני מקווה שגם במקרה שלכם מדובר בדימנציה ואלצהיימר ולא סתם טמטום טהור.

  • 34.

    קדימה רגילים לרצות קרימינלים אז:

    ישושום ציה , 16/02/09 19:15

    1. הירשזון ח"כ במשפט מעילה - קדימה
    2.אולמרט 6 חקירות הפרת אמונים וקבלת שוחד - קדימה
    3. רוני בראון הצבעות כפולות - קדימה
    4. חיים רמון מנשק חיילות - קדימה (לדעתי נעשה לו עוול)
    5. צחי הנגבי בעיצומו של משפט סידור ג'ובים - קדימה
    6. רוחמה בלילא טסה על מלפפונים וזוקיני ומביאה לארץ בלו לייבל בכמויות - קדימה
    ויש עוד אבל לא ניכנס לזה. עכשיו הם מצרפים את ליברמן אליהם כדי להשלים את הרשימות.
    לא יעזור, בואו נעשה חשבון:
    28 קדימה, 13 עבודה, 15 ליברמן, 3 מרצ, בסה"כ 59 מנדטים. עכשיו זה או לחבר את הערבים לליברמן (בלי נאמנות אין אזרחות)
    או שהדתיים יראו כסף בעיניים ואז יקבלו את ברית הזוגיות וכל מיני מרעין בישין ממזרח אירופה. במצב כזה, תוך שנה בחירות. ישראל חסון ברח מליברמן לקדימה ומקבל אותו ככה מאחורה. זו הבדיחה הקואליציונית הכי גדולה.
    שאלה: ניראה לכם שרוני בראון יוכל להמשיך ולהנהיג את הכלכלה בעיתות משבר כמו שאנחנו ושאר העולם נמצאים?

    • אפילו לא 59

      בלומבלום מיה, 16/02/09 19:19

      אני לא רואה סרט שמרצ והעבודה יחד עם ליברמן.

  • 33.

    אופיר פינס הנכבד , עד לא מזמן ישבתם יחד עם ליברמן בממשלה אחת ,

    מסעודה בוזגלו - ירוחם, 16/02/09 19:15

    והרגשתם מצויין ונוח , מה קרה ? אהה , אתם בחוץ ובחוץ קר , הרי אתם לא הייתם בוחלים לשבת בממשלה אחת עם טיבי וחד''ש אבל מספר המנדטים העלוב גם את זה אי אפשר לעשות ,אני מציעה לכם לשבת בשקט באופוזיציה עד למחיקתכם הסופית בבחירות הבאות .

  • 32.

    נתניהו חייב להקים קואליציה עם המחנה הדתי+העבודה+פורשי קדימה

    הצופה, 16/02/09 19:14

    +פורשי ישראל ביתנו ומהר!!

  • 31.

    אני לא אוהב את ליברמן. אך הוא עדיף משאר המטורללים שבימין הקיצוני

    benzi. a, 16/02/09 19:14

    ועל אחת כמה וכמה עדיף ליברמן על הש''סניקים ושאר החרדים. אז בעבודה במקום לאסוף את השברים ולצאת מההריסות . שיחפשו להם פחות ברבורי מוח כי איש כבר לא מתרשם מהם הוכח מעל כל ספק שלמעלה מ-80 אחוז ממצביעי העבודה הצביעו לציפי ולהבא יצביעו כל ה-
    100% אם כך עדיף להם העבודה לא לחפש את ליברמן ובוודאי לא את ציפי וקדימה כי לאחר מעשה כולכם תצטרפו לקדימה בראשותה של ציפי.

    • בייצי ימהבול.שוב ברחת מאברבאנל.יזבל. (ל''ת)

      רוני60 , 16/02/09 21:48

  • 30.

    שמאלנים טיפשים

    aga1973 , 16/02/09 19:13

    אכלתם את מה שבישלתם

  • 29.

    כל מה שנשאר זה לגחך אל מול פני השמאל (ל''ת)

    נתימ , 16/02/09 19:12

  • 28.

    ליברמן ולבני הופכים את הפוליטיקה לבורדל ואת הבוחרים לפראיירים

    עדי, 16/02/09 19:10

    בפעם הבאה הצביעו רק הליכוד, מפלגה ערכית ללא שחיתות!

  • 27.

    קדימה מפלגה של רודפי משרות

    אלי, 16/02/09 19:10

    מי שהיסס בעבר מה דרכה של קדימה קיבל את המענה. מי שחושב שהמצביעים טיפשים יזכור מה ארע למפלגת הגימלאים השנה ומה קרה למפלגת שינוי בעבר. זו גם עתידה של קדימה בעתיד.

  • 26.

    מקווה שזה נכון ושמאל הופך לתופעה שולית (ל''ת)

    בוריס, 16/02/09 19:10

  • 25.

    זו קדימה והעומדת בראשה תתמסר לכל אחד שיציע אתנן,ולזה קוראים מפלגת ה... (ל''ת)

    gadii , 16/02/09 19:10

  • 24.

    לעשות נקמה בגויים

    הצדיק מסדום, 16/02/09 19:08

    כפי שאומרת אחת מנכדותי - ''מגיע''.
    גם אנו עוד זוכרים את ההוא שמונח כאבן שאין לה הופכין, שגנב מנדטים וברח (הוא הצליח להגיע עד בית לוינשטיין, אם לא למעלה מזה). הוא הספיק לזרוע הרס וחורבן, ועכשו יש לו ממשיכים מעולים.
    אלא שעתה נהפכה הקערה על פיה והשמאל הוא שזועק - ''גנבו לנו את המנדטים''.
    אשריכם ''ישראל'' (ממילא אינכם ממש יהודים, חה חה) שזכיתם גם אתם.
    שתו גם אתם את קובעת כוס התרעלה.

    הטרם הבנתם שכל ה''קדימה'' הזו, זה זבל מזוקק וצרוף?

    מה שלא עובר דרך המוח, עובר דרך הרגליים.

  • 23.

    שימו לבת כל תשובתה לעבודה מצויה בכף ידה שבתמונה... (ל''ת)

    T. Jam, 16/02/09 19:08

  • 22.

    קדימה מנסה להיות יותר ליקוד מליקוד (ל''ת)

    ז'ורז'ט אבוקסיס זלבנסקי, 16/02/09 19:07

  • 21.

    תנועה מגונה של ציפי?

    ולדימיר, 16/02/09 19:07

    הדתיים לעולם לא יכנסו לממשלת ציפי. שימו לב לתנועה המגונה בראש הידיעה.

  • 20.

    ח''כ ברכה, איש מיותר במפלגה מיותרת וגזענית (ל''ת)

    פוסט ערבי, 16/02/09 19:05

  • 19.

    אני מבסוטה לגמרי מהמהלך, רק לא ביבי!! (ל''ת)

    גולדה מאיר, 16/02/09 19:04

  • 18.

    אצבע משולשת

    שאול המחפש , 16/02/09 19:00

    תסתכלו על הקישור לידיעה הזו בעמוד הראשי.

    ציפי עושה אצבע משולשת לכל מי שבחר בה

    • חחח גם אני שמתי לב ..

      עומר, 16/02/09 19:06

      איזה ציפי זאת ..
      חחח

  • 17.

    העבודה זועמת

    יהודה מימון , 16/02/09 19:00

    אני לא גדול לליברמן!! אבל לא נראה לי שקדימה משנה דרכה לכוון ליברמן. אבקש את כתבי הערוץ לפרט יותר את דרישות ליברמן ואת ההענות של קדימה! לא רק כותרות!! כוחו של נתניהו ב"מחנה הלאומי" וזו גם חולשתו.אני רואה את עצמי במחנה הלאומי לא פחות מחברי הליכוד, אבל אני לא שם בהצבעה כי אני חושב שנתניהו הוא אחד מברברני הדור הפוליטי בארץ.אם הוא לא היה יוצר ברית זוגיות עם ש"ס ,היה מקבל את דרישות ליברמן ביותר מ-90%.שילך על קואליציה עם קדימה והעבודה או/אז טוב יהיה לעם ישראל.אבל אז לבני תהיה ר הממשלה! והרי נתניהו כרגיל בעד נתניהו ולא בעד עם ישראל!!

    • אין בעולם דבר שקדימה לא תעשה כדי להנות ממנעמי השלטון (ל''ת)

      moshon1 , 16/02/09 19:05

  • 16.

    ח''כ פינס היקר לידיעתך הבחירות נגמרו - תתעורר לפני שתגמרו

    אהוד, 16/02/09 18:59

    קדימה היא מפלגת מרכז!!! הלוקחת את מעמדה של מפלגת העבודה (כמרכז) שאינה שמאל ותוך זמן קצר תעלם מהמפה.

    מן הראוי לבנות יסודות חדשים ואיתנים למפלגת העבודה על פני טיח (של יריקות) על קירות מפלגת קדימה.

  • 15.

    על מה המהומה ?! הלא ליברמן כבר היה יחד עם העבודה בממשלת קדימה....... (ל''ת)

    אז מה בדיוק הבעייה ?!, 16/02/09 18:57

  • 14.

    העבודה יכולה לתרוף את הקלפים של קדימה בקלות

    יעקב, 16/02/09 18:54

    היא צריכה להמליץ על נתניהו
    הרי בסוף הוא יהיה ראש הממשלה
    ובדרך הם יציגו את קדימה האמיתית
    שמוכנה למכור את נשמתה לליברמן

    כן - זה ליברמן של בלי נאמנות אין אזרחות

  • 13.

    יפי הנפש מהעבודה טועים ומטעים,קדימה היא מפלגת מרכז ימין שפוי ולא הזוי.

    נתן.ש מעלות., 16/02/09 18:54

    אי לכך תשובת קדימה לדרישות ישראל ביתנו,תואמות את דרך קדימה.

    • נתןשמוקי.אבל ניקבע כבר לגביך."אתה משיגנע עם קבלות. (ל''ת)

      רוני60 , 16/02/09 21:50

  • 12.

    ליברמן יסיים כמו מפלגת הגמלאים,וסוף סוף גברת ליבני זה פרצופך האמיתי?!! (ל''ת)

    gadii , 16/02/09 18:52

    • ליברמן יקבל עוד מנדטים כי הוא חכם

      jo_l , 16/02/09 22:58

      ביבי ניסה לעשות תרגיל לליברמן ולימין
      ועכשיו הוא משלם על זה.

      • ליברמן יישב בכלא בזמן הבחירות הבאות.... (ל''ת)

        חיים, 17/02/09 04:03

  • 11.

    הכלבים נובחים והשיירה עוברת עלק זעם במפלגת העבודה

    יואל, 16/02/09 18:50

    במקום שמפלגת העבודה שעוד מאט תהפוך למפלגת המובטלים תעשה חשבון נפש עם עצמה ועם היושב בראשה מר אהוד ברח,הם זועמים על קדימה!
    נראה לי שמשהא שם התבלבל קצת למה מי אתם בכלל כולה 13 מנדטים וגם זה בקושי רב בבחירות הבאות מפלגת העבודה תקבל 3 מנדטים כמו מרץ.
    איתן כבל מצביעי השמאל שהצביאו ללבני מעדיפים להתעורר במיטה עם ליברמן ולא עם ברק ואיתך.

  • 10.

    חיקון טעות רצינית

    בוריס פוטין, 16/02/09 18:49

    קדימה היא מפלגת ישראל ביתנו סוג ז'

  • 9.

    גם 13 מנדטים זה יותר מידי:במקום לתקוף בבחירות בכל הכח את לבני,ששאבה...

    דקל ב , 16/02/09 18:47

    למפלגת העבודה מנדטים רבים ,תקפתם את נתניהו
    ולכן אכלתם אותה.פריירים רק מתחלפים !

  • 8.

    העבודה חוזרת וזה טוב לישראל - קדימה פיקציה (ל''ת)

    כלכלן, 16/02/09 18:44

  • 7.

    ושוב הח''כים הערבים מוכיחים

    Q, 16/02/09 18:43

    שליברמן צודק

  • 6.

    על העבודה לעבוד קשה כדי לחשוף פרצופה המכוער של קדימה מבעד לאיפור הכבד

    shelly vaamir , 16/02/09 18:43

    זה לא יהיה קל מול מסך השקרים הכבד שבנו עבורה ארד את אדלר, אבל האמת כאן היא כל כך ברורה ופשוטה, שאם העבודה רק תדבק בה היא תנצח. מפלגת העבודה לאחר שתעשה חשבון נפש אמיתי ותחזור לדרכה הנכונה תוכל להעלות תרומה ממשית לטיהור הזירה הציבורית מהזוהמה הפוליטית ששמה קדימה.
    אז קדימה, לעבודה

    • על העבודה לבנות את בסיסה מחדש - קדימה אינה הבעייה (ל''ת)

      אהוד, 16/02/09 19:00

  • 5.

    כבל, אחרי הכישלון עדיף שתסתום ת'פה לכמה חודשים.

    giladush , 16/02/09 18:42

    שב בשקט,
    "התרמית" קיבלה יותר מכפול מנדטים מהנוד המנופח שנקרא אהוד ברק.
    ואני רוצה להזכיר לך שמפלגת העבודה ישבה בממשלה אחת עם ישראל ביתינו - אז אל תטיף מוסר, חתיכת דו פרצופי.
    התשובה החיובית שניתנה היא בעניינים שגם אתם בעבודה יכולים להסכים, כמו ברית הזוגיות ושינוי השיטה, אבל כואב לכם שאין לכם שום חלק בשיח הקואליציוני ושנשארתם בצד - זו האמת!!!

  • 4.

    ליברמן המושחת הפושע מתאים למפלגת הפושעים של ליבני (ל''ת)

    זאב, 16/02/09 18:42

    • ליברמן הגבר עושה בית ספר לביבי הסמולן (ל''ת)

      jo_l , 16/02/09 22:57

  • 3.

    העבודה עוד לא הבינו.

    עמיחי, 16/02/09 18:42

    זה המנהיג. זו לא רק הדרך.
    עדיפה קדימה. אכן. ועם חמש הדרישות גם אני מסכים בהחלט. כבוחר קדימה.
    ליברמן פחות ימני מביבי.

    • עמיטיזי רק ביבי דפק את ציפורה . (ל''ת)

      רוני60 , 16/02/09 21:53

  • 2.

    לא חשקה נפש אנשי העבודה באופוזיציה? (ל''ת)

    בה תגבשו מדיניות חברתית, 16/02/09 18:41

  • 1.

    הצבעתי ציפי וחטפתי זיבי..! סליחה אהוד ברק סליחה העבודה (ל''ת)

    מצביע עבודה שכשל הפעם, 16/02/09 18:40

    • רק ליברמן יעשה סדר בבלגן (ל''ת)

      jo_l , 16/02/09 23:03