• 62.

    אני דווקא רוצה ברית הזוגיות ולא רוצה להיות ידועה בציבור (ל''ת)

    רינה, 16/04/09 14:41

  • 61.

    הורביץ תותר על אזרחות פולנית קודם - אחר כך תהיה רק חבר כנסת - נכון? (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 18/02/09 06:40

  • 60.

    עדיף כבר ישראל ביתנו!!! (ל''ת)

    דתי, 17/02/09 22:58

  • 59.

    מי אמר שיש בישראל זוגיות (ל''ת)

    פקק תנועה , 17/02/09 09:26

    • בדרך כלל בעיתת סוס עים רגליו האחוריות או הקדמיות ביחד ניקראת

      פקק תנועה , 17/02/09 09:29

      בשפה מיקצועית של מטפלי הסוסים זוגייה או אחורית או קדמית ביגלל שהסוס נוטה ליבעות בעזרת שתי רגליו בעיקר עים הקידמיות

  • 58.

    בקיום יחסי-מין דרך הרקטום יש סיכון גדול לחיידקים צואתיים (ל''ת)

    המפקח על החומוס במ.הבריאות, 17/02/09 07:37

  • 57.

    ברית הזוגיות

    י ל ד , 17/02/09 07:04

    ישראל מומחית בהרס וחורבן.

    הרסנו את התא המשפחתי ומוסד הנישואין,
    כשמינינו להם קומיסארים עלובים בחלקם.

    מצד אחד שופטות שחלקן, מתקשות לחזוב ולהתעמק
    ומצד שני רבנים זקנים ומאובנים בחלקם.

    אנחנו בני עם טיפש והרסני.

  • 56.

    לעיתים אני רוצה להשחיל לגבר ולעיתים לנקבה-איזה זכויות אתה מכין לי? (ל''ת)

    שאלה לניצן הליבראל המרכסיסט, 17/02/09 04:33

  • 55.

    ניצן הורביץ לועס אחורי דללה דללה.

    socrates37 , 17/02/09 02:59

    איכס איזה מגעיל הבנאדם.הוגו צ'אבס מורו הרוחני.אדם שאוהב את הרודנים פידל קסטרו והוגו צ'אבס הוא אדם שפל.

  • 54.

    לאפשר גם נישואים של פדופילים עם ילדים וגם אדם עם בהמה אתה סתם פרימיטיב (ל''ת)

    לא מספיק הורוביץ, 17/02/09 00:42

  • 53.

    כל הכבוד, מצטער שלא הצבעתי מר''צ (ל''ת)

    איש, 17/02/09 00:24

  • 52.

    תודה לניצן הורוביץ!

    אורן, 16/02/09 23:45

    ותזכורת למנהלי הקמפיין בעד החלפת הורוביץ בזהבה גלאון:
    יש 21 נשים בכנסת
    ורק נציג אחד של הקהילה הלהט''בית
    בשני המגזרים זה ייצוג-חסר, אבל לקהילה הלהט''בית יותר.
    תניחו לניצן הורוביץ.

  • 51.

    הצעה

    נהעע, 16/02/09 23:26

    מי שמיתחתן בכפריסין שיתנו לו החזר

  • 50.

    ליצן הורוביץ

    פילון, 16/02/09 22:25

    לחוק שהוצא מן התחת אין סיכוי שיעבור

  • 49.

    העם הישראלי מנגד העם היהודי

    אשר בן-שלמה , 16/02/09 22:01

    הצעת חוק של הורוביץ לנישואים אזרחיים, משקפת את כוונתה של תנועת מר"צ לעיצובו של העם הישראלי מנגד העם היהודי. אילו בשנת 1948 ההנהגה הציונית בארץ ישראל הייתה מחליטה לקרוא את המדינה יהודית בשם "יהודה" במקום לקרוא בשם "ישראל", אז הייתה קיימת היום "אזרחות יהודית", וכך נישואים אזרחיים לא-היו גורמים למחיקתה של הזהות היהודית לדורות. לאחר, והמדינה נקראת "ישראל", נישואים אזרחיים מעצבים את העם הישראלי, פרי של התבוללות ישראלית פנימית, תוך כדי מחיקת הזהות היהודית של המדינה. בתנאים הנוכחיים, רק ההתחברות בין יהדות וישראליות, על פי הצעתי באתר עיתונאי הלאום www.haleom.com יכולה להשתלב עם נישואים אזרחיים שישמרו על הציביון היהודי של המדינה.

    • על איזה יהדות אתה מדבר? יש גם יהדות חילונית

      ארז, 16/02/09 22:14

      המפלגות החרדיות בארץ מנסות לנכס לעצמן מונופול על המושג ''יהדות''. אבל יהודית לא חייבת להיות חרדית, וגם לא דתית או מסורתית. יש גם יהדות חילונית.

      המדינה לא צריכה לקבוע לאדם שום דבר שקשור ליהדות, או לכל דת אחרת. זה מנוגד לעצם הרעיון של דת, שמקורה הוא: אמונה. אנשים צריכים להאמין בדת, ולקיים אותה מתוך האמונה הזו, ולא מכורח חוק כזה או אחר.

      • לכל מדינה יש מערכת חוקים אותה היא כופה על אזרחיה, גם למדינת ישראל

        כפיפות לחוק, 25/02/09 00:17

        ובכן, חוקי נישואין וגירושין נקבעו על ידי מדינת ישראל בהתאם להלכה היהודית.

    • כל קהילה דתית יכולה לעשות כרצונה-ישראל היא דמוקרטיה ומדינת לאום יהודי!

      Ehad Haam-Zionist, 16/02/09 22:42

      ולא מדינת הדת האורתודוקסית

  • 48.

    כולם רק מדברים. מרצ עושים. (ל''ת)

    בהצלחה, ניצן, 16/02/09 21:49

  • 47.

    התחלה מזהירה - ברוך הבא לכנסת.

    ברוך, 16/02/09 21:45

    הפרדת הדת מהמדינה!

  • 46.

    ניצן ראש הממשלה!!

    כל הכבוד, 16/02/09 21:43

    כל הכבוד ניצן.
    הגיע הזמן. סוף סוף מישהו עושה משהו.

  • 45.

    ובכלל הרבה הומואים נישואים ואוהבים את האשה שלהם ויש להם ילדים לתפארת

    אילנהלוי , 16/02/09 20:47

    אם השם בקש להימנע ממעשה סדום ועמורה, זה אומר שזה אפשרי.

    קראתי תגובות של גולשים שהעידו על עצמם שהם כאלה חד מיניים בתחושות שלהם ובהרגשה ובכלל ובכל זאת נישאו ויש להם ילדים ולא מיישמים את התאווה הזו והם מאושרים וזה אומר שזה אפשרי.

    כל הרצון הזה לעשות נגד דבר השם ודווקא יש לזה מחיר גבוה ורע מאד.

    הבעיה שכל ישראל ערבים זה לזה ואנחנו משלמים את המחיר של אלה שמתמכרים לתאוות שלהם הבהמיות בכל דרך ולא יודעים להתאפק ורק תאוות בראש שלהם.

    מספיק תתנזרו מאוכל לא כשר ומתאוות לא כשרות רק תצילו לעצמכם את החיים.

    גם נישואין חד מיניים הם רוצים, פשוט אנשים יצאו מדעתם לגמרי!

    לא מבינים שהעם היהודי הוא אור לגוים, מחפשים שהגוים יהיו אור לנו. אוי אוי אוי לי מיצרי ואוי לי מיוצרי ואוי לנו מיום הדין.

    • נראה לי שמה שגואל רצון עשה לנשים שלו, אמנון יצחק עשה לך (ל''ת)

      קוראים לזה היפנוזה. החלמה מהירה., 16/02/09 20:56

    • תגידי יבחורה חולה הומופובית וחשוכה מאיזה מערה הוציאו אותך?

      אתאיסט, 16/02/09 21:18

      לא מספיק בYnet גם לפה הגעת? איך לך איזה מטבח לנהל? אין לך חיים? אין לך בית?
      יחסית לסטרייטית (האומנם) את אובססיבית בצורה מפחידה לגביי הומואים ולסביות.

      אין הומו אחד בעולם הזה, שהתחתן עם אישה ואוהב אותה. יש הומואים(רובם דתיים) שמפחדים מהחברה ומתחתנים עם אישה. אך אוהבים אותה? זה כבר סיפור אחר.

      החיים האלה הם חיים של שקר ושל אומללות.

      הגולשים שקראת עליהם הם בדרך כלל טרולים או שליחים של אירגונים דתיים. אין אף הומוסקסואל בעולם הזה, שנישא ויש לו ילדים, והוא גם מאושר. אם אתה לוקחת תגובה מאינטרנט כהוכחה למשהו שהוא אפשרי זה מעיד על מצבך העגום. לא שהוא היה טוב לפני כן.

      השם לא קיים. לפחות לפי אמונתי. לכן אני לא עושה דווקא למישהו שבכלל לא קיים לדעתי. מי אתה בכלל שתכפי עליי את האמונה שלך?
      רוב העם חילוני ומחלל שבת, העונש הגדול בתורה. זה גם דווקא נגד השם?

      נישואים חד מיינים אנחנו רוצים וגם נקבל. בנתיים מסתפקים במעמד ידועים בציבור וברישום נישואים חד מיינים מקנדה. ואני מאמין שבשנים הקרובות גם בארץ יהיה ולא נצטרך לטוס לחו''ל בשביל זה, ביחד עם סטרייטים שרוצים חתונה אזרחית וטסים לקפריסין.

      לסיכום אז אל תגידי לנו מה לעשות ואל ''תפחידי'' אותנו מההטפות הדתיות הדמגוגיות שלך, תתעסקי בחיים שאין שלך. נעשה מה שאנחנו רוצים ומה שאנחנו מאמינים בו.
      אם מישהו רוצה להיות בזוגיות עם גבר הוא יהיה, אם מישהו רוצה לאכול לא כשר הוא יאכל, אם מישהו רוצה לנסוע בשבת הוא ינסע, ואת לא יכולה לעצור אותו ולעשות כלום בנושא ואת יודעת את זה ומתפוצצת מזה :)

      • יש המון הומואים חילוניים שנישאו והביאו ילדים לעולם מתוך פחד...

        כל הכבוד אילנה, קרן אור באפלה., 25/02/09 00:22

        מהחברה החילונית ששנאת הומואים מושרש אצלה ב'גנים'.

        תשאל כל הומו שהיה בגינות ציבוריות כמה מכות הוא חטף מחבר'ה חילוניים.

        אחד שיודע.

  • 44.

    חזק וברוך!

    אמן כן יהי רצון, 16/02/09 20:43

    שנשתחרר מעולה של הרבנות המרושעת.

  • 43.

    הרפורמי הראשון

    מנשה, 16/02/09 20:41

    היה ירבעם בן נבט שבמעשיו הכרית חלק גדול מעם ישראל[גלות עשרת השבטים]

  • 42.

    המהפכה הפמניסטית וההומואית היא הגורם להרבה תחלואות במדינה.

    סדום ואנרכיה, 16/02/09 20:38

    מה עשו לילד ההוא בפרשיית הפדופילים?איך הם העיזו לחשוב על זה?איך הוא הצליח לחשוב שאולי זה בסדר?זאת המהפכה שהפכה את הכל למותר.כל אדם מבוגר שיעשה מה שהוא רוצה בביתו בשקט מבלי שיפריעו לו,אבל הדברים האלה חייבים להיות אסורים לפי חוק.כשהכל מותר לפי חוק אז ילדים חושבים שזה בסדר וזה חינוך לא נכון שמעוות את המדינה.

    • אתה מטומטם

      בן, 17/02/09 06:12

      כל מילה נוספת מיותרת. (אולי חוץ משובינסט והומופוב).

  • 41.

    מקווה שתגיש גם הצעת חוק לפיה רק נישואין אזרחיים יוכרו כחוקיים. (ל''ת)

    אייני , 16/02/09 20:33

  • 40.

    אין סיכוי שההצעה תעבור אבל היוזמה יפה. כל הכבוד. (ל''ת)

    אייני , 16/02/09 20:29

  • 39.

    זה לא עניין של שמאל או ימין.זה עניין של נאורות. (ל''ת)

    מעיין, 16/02/09 20:27

  • 38.

    הורוביץ, בדיוק בגלל יש לך 3 מנדטים ולו יש 15.

    Lucius, 16/02/09 20:14

    ליברמן רוצה לשמור על מדינה יהודית, אתה ושכמותך רוצים שהמדינה תרקוד לפי החליל המעוות שלכם או תישרף על כל יושביה הפרמטיביים.
    קיבלתם 3 מנדטים, השטויות שלכם על זכויות יתר לכל מיני הזויים על חשבון אלה שהמדינה הזאת מהווה עבורם בית לאומי כבר לא מעניינות אף אחד.
    שב בגיי פיק-אפ בר שלך ותאכל ת'לב.

    • גם ליברמן

      זהבה, 17/02/09 10:06

      מעוניין ''להפריט'' את עניין הנישואים מהרבנות.
      כ''כ קשה לניאודטראלים להבין שאם יוצא חוק המאשר נישואים שלא במסגרת הרבנות צריך לאפשר את זה לכל אדם בוגר בעל כושר שיפוט עצמי?

      • הצעת חוק פופוליסטית חסרת סיכוי

        פוליטיקאי, 25/02/09 00:24

        כל ההצעה הזו לא באה אלא כדי לתת להורוביץ שמפלגתו התרסקה כותרות.

  • 37.

    ענק!

    ענק, 16/02/09 20:09

    כזוג שנישא בעצמו, ללא רב, אנו גאים בך ואוהבים את הרעיון.
    :-)

    • קבלו ח''ח (ל''ת)

      מזל טוב!, 17/02/09 06:20

  • 36.

    איש חכם וחרוץ - יהיה ח''כ מצויין

    אבי, 16/02/09 20:07

    הלוואי וכל חברי הכנסת היו עובדים כמוך. כל הכבוד! תומך בך ומקווה שתצליח להתמודד בכנסת מול כל כוחות החושך.

  • 35.

    ולמה שלא יתחתנו בסיני?...גם ככה הם שורצים שם

    נונימוס , 16/02/09 19:57

    לרבנות אין בעיה שיתחתנו בחו"ל, אז שניצן הורוביץ יקים מיזם לאולמות חתונה בסיני לכל אלה שרוצים להתחתן שלא על פי ההלכה היהודית...כולם נוסעים לסיני, לפחות כל בוחרי מרץ ושאר דפוקי העולם

    • תתחתן אתה בסיני

      סבסב, 16/02/09 20:06

      תודה באמת שהרבנות שולחת כל מי שלא רוצה להתחתן בכפייה הדתית שלהם לחו''ל. ממש נחמדים.

      אולי מישהו חשב על הרעיון הגאוני, שבמדינה דמוקרטית כמו ישראל יהיו את 2 האפשרויות וכל אחד יבחר לפי רצונו.
      מי שרוצה יתחתן ברבנות ומי שרוצה בנישואים אזרחיים.

      אני יודע שלכל מצביעי ש''ס ושאר דפוקי דוסים העולם יהיה קשה לקבל את זה שיש אנשים שחושבים אחרת מהם, ושהם לא יכולים לכפות על אנשים יותר, אך הכי הרבה הם יכולים לקנות כרטיס חד כיווני לאיראן.

      • מה רע בסיני? לווגאס צריך ויזה או גרין קארד

        נונימוס , 16/02/09 23:01

        אין קשר לכפיה...אבל צריך גם עקרונות מאחדים בעם!
        באותו המיזם גם להעביר לשם את כל הזונות יחד עם זהבה ו'שלושת טפשי מרץ' האחרונים...ולא לשכוח את כל משפחות הפשע בארץ...

        • שום דבר לא רע בסיני, אך אני לא גר בסיני

          סבסב, 16/02/09 23:13

          אני אזרח ישראלי, יחד עם עוד המון אזרחים ישראלים שלא מעוניינים בחתונה דתית ופסולי חיתון.
          מאיפה החוצפה לשלוח מהמדינה אנשים להתחתן במקום אחר? לך אתה למקום אחר.
          אזרחים במדינת ישראל שמקיימים את כל החובות ראוים לזכויות.

          מתוקף זה שיש אפשרות להתחתן רק בחתונה דתית זה כפייה דתית. אין אפשרות להתחתן בחתונה אזרחית למי שרוצה, כופים עליו חתונה דתית(במקרה הטוב, במקרה הגרוע הוא אפילו לא יכול להחתתן אם הוא פסול חיתון לפי היהדות).

          אין לי מושג על איזה איחוד אתה מדבר ומה אתה בדיוק רוצה, אך עקרונות מאחדים בעם זה בטח לא חתונה דתית. בדיוק ההפך. זה שתכפה על מישהו משהו לא יהפוך אותו למאוחד, בדיוק ההפך. אם כל אחד יעשה כרצונו אז אולי יבוא ''האיחוד''.

          אז כמו שכבר אמרתי, אם לא מתאים לך לחיות במדינה שהיא לא מדינה דתית, אתה מוזמן לקחת את עצמך ושאר הדוסים הבורים והנבערים ולהתעוף לאיראן. ולא, אל תקח המשפחות פשע והזונות לשם, מגיע להם יותר טוב.

          • אתה יכול להתחתן בהסכם אצל עורך דין חילוני (ל''ת)

            אם חתונה אכן חשובה לך, 25/02/09 00:26

  • 34.

    כל הכבוד הורוביץ, בהצלחה! (ל''ת)

    שירי, 16/02/09 19:56

  • 33.

    הזוג חייב להיות מוכר כדי למנוע אפליה (ל''ת)

    הורוביץ צודק, זוגות משכב בהמה חייבים להיות מוכרים, 16/02/09 19:52

  • 32.

    מי קופץ בראש

    מוטי, 16/02/09 19:39

    ניצן הורוביץ לא ראה את הצעת החוק של ליברמן או שאינו מבין חוק ליברמן הציע ברית זוגיות לכולם

  • 31.

    הגיע הזמן. סוף סוף מישהו עושה משהו. שמח שהורוביץ בפנים וגלאון האיומה (ל''ת)

    בחוץ, 16/02/09 19:37

  • 30.

    נישואים אזרחיים- אסון לאומי (ל''ת)

    חסוי, 16/02/09 19:35

  • 29.

    נישואים אזרחיים- אסון לאומי (ל''ת)

    חסוי, 16/02/09 19:35

  • 28.

    נישואים אזרחיים- אסון לאומי (ל''ת)

    חסוי, 16/02/09 19:34

  • 27.

    הורוביץ קופץ על עגלת ישראל ביתנו - ברוך הבא...

    avre10 , 16/02/09 19:30

    לא חשוב מי תומך ובאיזה רמה - צריכים להגיע למסה קריטית שתעביר חוק כזה או אחר -שיקח מהרבנות את המונופול שלה.
    בגדול - כדי להגיע ומהר להפרדת הדת מהמדינה - כלומר - לנישואים אזרחיים.

    • בהצלחה להורביץ. אם הוא עושה את זה, אני שלו (של מרץ) לעד.. (ל''ת)

      omadawn , 16/02/09 19:36

  • 26.

    חבל שמרצ קיבלה רק 3 מנדטים

    אזרחית, 16/02/09 19:23

    ניצן הורביץ ישר כוח!

    ניגשת ישר ולעניין.
    הרבה אנשים במדינה הזאת לא רוצים למסד את קשריהם דרך מוסד הרבנות אלא בדרך חילונית וסוף סוף קולנו נישמע ויש לנו ייצוג.
    הלואי וההצעת חוק תתקדם, ידוע כי חברי הכנסת הנוכחיים לא ישמחו לאשר הצעה זאת אבל עצם הפירסום והתודעה עשינו חצי דרך.
    תודה רבה ניצן הורביץ

    • Why not...

      Avi Jerusalem, 17/02/09 02:15

      Why not get maried in Las Vegas you will solve your problems you can even be ELVIS

  • 25.

    הגיע הזמן. סוף סוף מישהו עושה משהו. שמח שהורוביץ בפנים וגלאון האיומה (ל''ת)

    בחוץ, 16/02/09 19:15

  • 24.

    כל הכבוד למרצ

    ישראלי שפוי, 16/02/09 19:14

    חבל שמצביעים לברלים רבים מידיי לא נתנו לה עוד כח להשפיע בכיוון הדמוקרטי והותירו את ח''כ זהבה גלאון בחוץ.

  • 23.

    ניצן, חסרים כמוך הרבה בפוליטיקה כן ירבו (ל''ת)

    אילן, 16/02/09 19:13

  • 22.

    ניצן הורביץ מחפש הכרה לצורכי מס וקיצבאות בשם הזוגיות (ל''ת)

    אהוד, 16/02/09 18:52

    • אוטטטו והוא יבקש חופשת לידה (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 18/02/09 06:43

  • 21.

    טוב מאוד נמאס מהדתיים ומהדת הפרימיטיבית (ל''ת)

    לירן, 16/02/09 18:47

  • 20.

    למה לשים את הדורות הבאים במצבים כאלה לשוא?

    מה עם הילדים, 16/02/09 18:42

    שהם לא יכלו להנשא כדת משה וישראל רק כי לא ברורה סוגיית גרושיה של האם?

  • 19.

    אין לך סיכוי, אבל כל הכבוד על היוזמה. בהצלחה. (ל''ת)

    רונן, 16/02/09 18:37

  • 18.

    תרד מברית ההתבוללות גם ככה 6 מליון יהודים התבוללו ונכרתו מקהל ישראל !~

    אילנהלוי , 16/02/09 18:23

    נישואין אזרחים כבר קיימים בארה"ב ובאירופה והביאו ל-6 מליון יהודים מתבוללים שנכרתה נשמתם מקהל ישראל לעד!
    בזכות הרפורמים ויהדות מתקדמת וכל החרטה הזו שמביאה יהודים לטעות בהתבוללות ולהעלם בתהום הנשייה לנצח. זהירות!

    רק זה חסר לנו עם כל הגויים שהעלו לארץ בשנים האחרונות לעגן בחוק את ברית ההתבוללות (ברית זוגיות או נישאין אזרחיים) וזה יהיה סופנו כעם כמדינה וכרגיל אחרי שואה של התבוללות חלילה תמיד באה שואה פיזית.

    לפני השואה התבוללו 6 מליון יהודים ואחרי זה באה השואה ונרצחו 6 מליון קדושים כי כל ישראל ערבים זה לזה ונסתרות דרכי השם, אסתר הסתיר פני אמר השם אם לא תלכו בדרכי ובחוקותי......

    אבל, תדעו לכם, אלה שהתבוללו מתו ואלה שנרצחו נשמתם קיימת וממשיכה וגם חזרו רבים מהם בגלגול וגם הם קיימים לנצח.
    שידוע שצדיק לא מת גם גם לכאורה שנפטר מגופו, אבל רשע מת גם לכאורה שהוא נקרא חי בשפתנו!

    ומה אתה רוצה לעשות? לאפשר חופשי ליהודים ברית זגויות עם גויות שילדיהם יהיו גויים ובכך לכרות את דת ישראל ויהדות.

    אתה תענש על כך קשות אם לא תרד מהרצון שלך למחוק את העם היהודי גם בארץ שלו.

    ויאללה תמצא לך אשה ובנה לה בית, זה אפשרי ותפסיקו לצאת כל הזמן נגד דת משה וישראל, כל עם ישראל נענש בגלל כמוכם.

    גאולת ישראל בפתח ורבים עוד ישנים בעמידה!

    לא חבל עליכם?

    • תרגיעי - לא צריך להתלהם (ל''ת)

      אוי ואבוי, 16/02/09 19:16

    • חומנייה !!שוב ברחת מהאישפוז? (ל''ת)

      ס''ט ספרדי טרוד , אחד העם 70 ת''א, 16/02/09 19:21

    • אלוהים נותן בחירה חפשית את לא.

      אמא טליבן, 16/02/09 19:30

      נתתי לפניך הברכה והקללה *ובחרת* בחיים - דבר זה אומר אלוהים שלך.
      לכל אדם יש זכות לבחור עמ מי הוה רוצה להתתן ואיך.
      לא ברור לי באיזה זכות את רוצה להגיד לאדם אחר איך ועם מי להתחתן.

    • אילנה לוי החמודה, רק בזכות אנשים כמוך גילו אנשים

      omadawn , 16/02/09 19:34

      את האלטרנטיבה השפויה של היהדות הרפורמית או השפויה יותר, של החילוניות!
      להזכירך, בשואה נרצחו 20 מיליון אנשים - צוענים, הומוסקסואלים, מתנגדי משטר ועוד רבים, לא רק יהודים.
      האם גם הצוענים התבוללו, יקירתי מחמל נפשי המקסימה?
      וגם אם התבוללו, זה מה שיודע היהווה הדפוק הזה שלך - לרצוח כדי לחנך? אני הייתי עושה קסם והופך את כולם ליהודים בני יהודים מאמינים.. אבל לא, "הוא" מעדיף לרצוח מליונים, כולל ילדים קטנים ותינוקות.

      יודעת מה, אני מעדיף מתבוללים בכל יום, לעומת מטורפים פסיכופטיים שכמוך.
      איכס.

      • צודק בכל מילה!

        תתביישי לך אילנה, 16/02/09 19:57

        אין ספק שהגיע הזמן להפריד דת ומדינה.. הלוואי והיה אפשר להפריד את עצמו מאנשים דוגמת אילנה לוי.. פשוט גועל נפש!!!!!!!

      • אף אדם לא נוקף אצבע למטה אם לא הוכרז על כך למעלה קודם!~!~!~!

        אילנהלוי , 16/02/09 20:18

        לצאת נגד הציווי האלוקי ונגד דבר השם אנחנו רק נחטוף עונשים ומכות נוספים.

        אין אפס.

        ככתוב אם בחוקותי תלכו תראו טוב ואם בחוקותי לא תלכו שלא נדע איזה מכות עלולים לבוא לנו. (ספר דברים)

        מספיק עם ישראל סבל מרורים וצרות, חילונים יכולים להינשא בכל דרך שהם רוצים, את ההלכה לא ניתן לכופף בשום דרך וצורה כי היא ניתנה משמים למשה ע"ה בהר סיני ע"י הגבורה.

        ורפורמים ממציאים הלכות מהראש שלהם בלי קשר ליהדות דת ותורה.

        ותרדו מברית התבוללות, ברית זוגיות או ברית אזרחית, צאו מזה.

        מספיק סבלנו צרות וייסורים ופה מדינה יהודית מספיק לעודד התבוללות.

        לחילונים יש אלף צורות זיווג שהם רוצים, יהודי שרוצה להתחתן כהלכה יש רק דרך אחת.

        ואין טעם לעודד התבוללות כי עד היום 6 מליון יהודים התבוללו בעשור האחרון בעולם ובארץ.

        אל תתמכו גם פה בהתבוללות.

        מאחר וכל מה שיש לנו בא מהשם או מהיצה"ר עדיף שנבחר בצד הטוב של הקיום והנצח שמחכה לעם ישראל.

        וכולנו יודעים ומרגישים שהולכים להיות אירועים גדולים, אם לטוב או לרע תלוי במעשים שלנוכי ראינו כבר נסים גדולים מיד השם במלחמה הזו אם במערכה הצבאית ואם בעורף, זר לא יבין זאת אבל מי שיש לו עיניים ראה ולא ישכח לעולם.

        ותשמרו טהרת המשפחה זה ישמור על הזוגיות והאהבה .

        • ראינו את טהרת המשפחה בשכונה בירושלים שהתעללה מינית בילדיה.התפקחנו. (ל''ת)

          יואב, 16/02/09 20:26

          • אולי גם ראית במקרה כמה נשים נרצחות בארץ מדי שנה בשנה..?! (ל''ת)

            אופטומטריסט, 25/02/09 00:32

        • את העונש הכי גדול שחטפנו (ל''ת)

          בגלל הרשעות שלך, כל העם סובל, 16/02/09 20:54

        • לכי לראות איש מקצוע, אישה חולה ומסכנה

          אני, 16/02/09 21:00

          מה שהדת עשתה לך. והכי עצוב שאת לא אשמה. נולדת לזה, שטפו לך את המוח מהרגע שיצאת לעולם.

          עצוב לי עלייך

          • היא לא נולדה לזה. היא תוצר של ליצן מחזירי התשובה אמנון יצחק (ל''ת)

            בכל השאר אתה צודק, 17/02/09 10:16

        • מי שיוצא נגד הצו האלוהי יענש בחומרה רבה, מי שמסית אחרים לכך...

          שכר ועונש, 25/02/09 00:30

          יענש עוד יותר.

          אין עונשין לפני שמזהירים.

      • 0madawn הוצאת לי המילים מהמקלדת. :-)) (ל''ת)

        אייני , 16/02/09 20:31

        • באה כאילו לקרב, ומרחיקה את כולם קילומטרים (ל''ת)

          רק רואים את שמה ובורחים, 16/02/09 20:52

          • תגיד,הניצן הזה ניראה עדין כזה,הוא לא נושך כריות בעצמו? (ל''ת)

            אולי הוגו אהובו ישחיל לו, 17/02/09 04:45

      • גם הנוצרים יצאו מהיהדות וגם הם חשבו שהם שפיים יותר.

        אולי,אבל כשזה בניגוד ליהדות זאת לא יהדות, 16/02/09 20:31

        כל אחד שיעשה מה שהוא רוצה רק בלי לשקר לעצמו ולאחרים.

    • אוי הברוך, גם לפה הגעת?

      tbh, 16/02/09 19:52

      תעשי טובה מספיק יש אותך בווינט.
      אישה שפלה מסכנה ועצובה. רחמים עלייך.

    • **** ההלכה הינה המצאה חדשה ואינה קשורה לעם ישראל שיצא ממצריים ****

      ללל, 16/02/09 23:09

      בני ישראל שיצאו ממצרים לא הכירו את ההלכה שהחרדים שומרים באדיקות.
      הקשר בין מנהגי בני ישראל למנהגי החרדים המוכתבים מההלכה מקרי בלבד. כל ההלכה הינה המצאה חדשה יחסית של בני אדם, שהופכת אותם לעדר ממושמע לצרכי מנהיגי הדת.

      אילנה לוי, תפנימי: ההלכה אינה יהדות !!!! היא המצאה עכשוית.

      סתם בצחוק. אין לי ספק שאת לא מבינה כלום מדברי....

  • 17.

    ניצן הורוביץ זה אחד הדברים הכי יפים שיש במדינה הזאת

    אלון, 16/02/09 18:16

    איזה נפש, איזה אינטלקט, איזה חשיבה מתקדמת.

    ביום שהוא יהיה ראש הממשלה, המקום הזה יהיה גן עדן.

    יאלללללללללללללללה ניצן! ברוך הבא לכנסת.

  • 16.

    ניצן - ח''כ חדש ומעולה

    10, 16/02/09 18:10

    ניצן הורוביץ = אגדה אורבנית

  • 15.

    ליברמן מקפח ידועים בציבור!!!

    אבי, 16/02/09 18:06

    אם תתקבל דרישת ליברמן-ידועים בציבור יופלו

  • 14.

    מה, היום הומואים כן יכולים להתחתן ברבנות? (ל''ת)

    אהרוני, 16/02/09 18:04

    • לא! הומואים יכולים להינשא לאשה כדת משה וישראל ולהביא ילדים זה כן אפשרי (ל''ת)

      אילנהלוי , 16/02/09 20:49

      • יכולים, אבל לא רוצים

        אני, 16/02/09 21:05

        גם אתה יכולה להתנצר או להתאסלם, יכולים הרבה דברים, השאלה היא של רצון.
        הדבר היחידי שיצא להומואים שינשאו לאישה זה חיים של שקר, דכאון אומללות ותסכול.
        בגלל מי? אנשים בורים ופאנטיים כמוך.

        הומואים לא צריכים אישור בכתב או מאיזה רב לאהבה שלהם. הם ישרדו גם בגלל זה.

        לגביי הבאת ילדים אין שום סיבה שהומואים לא יבאו ילדים. יש לא מעט משפחות חד מיניות כיום. או מאימוץ, או מהבאת ילד עם אישה כלשהיא ולגדל אותה עם הבנזוג.

        זה הם גם יכולים, וגם רוצים:)

        • שיקח אשא חזקה שתנקנק אותו עים דילדו, מה רע בזה?ואותה הואיביא מחורנית (ל''ת)

          למה ליפסול?תנסו., 17/02/09 04:38

        • הילד יספר בכיתה איך אבא מנקנק את אבא? (ל''ת)

          אימוץ עלאק, 17/02/09 04:39

        • מצצה לך פעם שימפנזה? איזה שפתיים נדיבות, משהו. (ל''ת)

          מה עים נישואי אדם וקוף? למה להפלות?, 17/02/09 04:41

          • הקאתי בגללך, אבל אם כבר... למה שלא ניזום חוק נישואין בין..

            חופש פורץ גבולות, 25/02/09 00:35

            בני אדם ובעלי חיים על ארבע, כמו כלבים סוסים וחמורים.

            מי יכתיב לי את מי לאהוב...חופש לאהבה.

        • רוצה נישאים וילדים כך אשה, ותיתנקנק בחוץ, אתשנה לנו סידרי בראשית (ל''ת)

          בכוח רוצים בפומבי, 17/02/09 04:43

        • האים הומואים יכולים ''לאהוב''גם בלי מין, כמו במיקרים רבים אצל גבר ואשה?

          האופציות, 17/02/09 04:50

          ואים כן אז למה לא יכולים לאהוב אשה כאדם כרע כשותף לחיים, ולהשאיר את המין בצד?
          או להיתנקנק מהצד עים גבר, זו לא אפשרות טובה יותר??

      • אילנה כפרה, ניתוח מין נדון תאורטית בתלמוד , ואז אשה והכל מותר (ל''ת)

        ניתוח שינוי מין במימון המדינה, 17/02/09 05:30

    • הומואים מוכרים במעמד הידועים בציבור

      tbh, 16/02/09 21:06

      כמו שאר פסולי החיתון. אין לזה קשר לרבנות(וטוב שכך).

      ולגביי חתונה הם יכולים בקנדה, ואז ירשמו אותם פה בארץ. בדיוק כמו חילוניים שמעדיפים להתחתן בקפרסין בחתונה אזרחית.

  • 13.

    ליהודים ממילא יש רשימות יוחסין

    מרצ'לו, 16/02/09 18:04

    מי שבוחר להתחתן כדת משה וישראל, חשובה לו יהדותו, והוא ממילא רשום במאגר היוחסין של הרבנות.
    אם בבגצ ובמרצ מעדיפים להתחתן גבר עם גבר, או אשה עם אשה, שיבושם להם.שימשיכו לגדל חתולים ועציצים.ולהתחתן עם גויים.

    • סבבה, רעיון טוב! (ל''ת)

      ותדחפו את מאגר היוחסין שלכם לתחת, 17/02/09 06:04

  • 12.

    תודה לניצן!!!

    זוגית, 16/02/09 18:03

    ניצן הורוביץ מונע קיפוח!!
    נישואים אזרחיים לכל זוג ללא הבדל דת, מוצא או נטייה!!!

  • 11.

    כל הכבוד ניצן

    אלי, 16/02/09 17:58

    התחלה מבטיחה למה שאני מקווה יתפתח לקרירה פוליטית מזהירה לטובת כל עם ישראל

  • 10.

    הורוביץ, עלה והצלח. אני בעד הצעתך (אע''פ שלא הצבעתי מרצ אלא ליכוד). (ל''ת)

    סטרייטית לא נשואה, 16/02/09 17:51

    • מת על ההיגיון שלך, הצבעת בעד פייגלין ואת בעד נישואין אזרחיים :-00 (ל''ת)

      אייני , 16/02/09 20:34

  • 9.

    בקצב הזה בבחירות הבות מרצ תהיה היסטוריה (ל''ת)

    ירון, 16/02/09 17:50

  • 8.

    מה שאתם שוכחים

    ליאור, 16/02/09 17:41

    למרץ אין מספיק מנדטים בשביל זה. כיום יש הרבה מאוד זוגות שאינם יכולים להנשא בגלל הרבנות, בכלל, קודם כל לאפשר לזוגות אלו להנשא ורק אז לחשוב על שאר האוכלוסיה שלהם יש את הרבנות.

    • מן הראוי שתקרא לפני שאתה מגיב. לזוגות חד מיניים אין רבנות. (ל''ת)

      אייני , 16/02/09 20:35

      • לא רק לזוגות חד מיניים אין רבנות

        דוד, 16/02/09 21:25

        גם לפדופילים אין רבנות
        וגם לזואופילים אין רבנות
        וגם לנקרופילים אין רבנות

        • אני פשוט לא רוצה קוף דתי בחתונה שלי (ל''ת)

          תודה, אבל לא תודה רבנות.., 17/02/09 06:03

          • גם אם תרצה... דתיים באים רק לנישואין בין יהודים...

            מדריך נישואין, 25/02/09 00:36

            ולא בין קופים.

  • 7.

    למה כל הזמן מתעסקים עם מפלגה מצ'וקמקת עם 3 מנדטים

    אלי מימון, 16/02/09 17:32

    יש מפלגות עם הרבה יותר מנדטים. אבל משום מה בוחרת העיתונות להיתרכז במפלגה קקיונית שכבר 20 שנה לא בקואליציה.
    אז ההצעה המטופשת הזו לא מענינת אף אחד וגם 98% אחוז מהציבור בישראל.
    אולי יש משהו בסיפור הזה על ה''עיתונות השמאלנית''. הגיע הזמן לשינויים בשילטון ובעיתונות.

    • מעכשיו רק ''מיין קאמפף'' בשבילך הא? (ל''ת)

      וזה מעניין הרבה אנשים, 17/02/09 06:01

  • 6.

    גאה שהצבעתי מרצ !!

    ארז, 16/02/09 17:27

    כולם רק מדברים. מרצ עושים.

    בהצלחה, ניצן.

    • גאה נולדתה ומרץ היצבעתה ביגלל הסטיה (ל''ת)

      גאה להיתנקנק, 17/02/09 05:25

    • הערבים קוראים וקולטים שהפכנו לעם של מיתרוממים (ל''ת)

      הסוף קרב, 17/02/09 05:26

  • 5.

    ברית הזוגיות

    אריה, 16/02/09 17:23

    עזבו אותנו מיצריך חתונה זה בלגן מה צריך לקנות פרה בשביל כוס חלב די אנחנו מיתקדמים כל כמה שנים אנחנו רוצים שינוי בן או בת זוג אחרים מה חיבים להתחתן לכל החיים

  • 4.

    כל הכבוד- תומכת ומצפה בקוצר רוח שהחוק יעבור (ל''ת)

    זאת שרוצה להתמסד שלא דרך הרבנות, 16/02/09 17:17

    • כנראה שלא תתמסדי בקרוב בגבולות המדינה...

      Agamemnon, 16/02/09 20:18

      זאת מדינה יהודית, אם זה לא מוצא בעינייך יש לך את כל העולם המערבי לעשות בו מה שבראש שלך. תעזבי את המדינה היהודית היחידה בשקט.

      • תעזוב אתה את המדינה יא חתיכת זבל! (ל''ת)

        מי אתה בכלל?, 17/02/09 06:00

        • למה לקלל... הוא לא הזכיר את הורייך (ל''ת)

          מגיבון, 25/02/09 00:39

  • 3.

    את הנשואים עם חיות להשאיר לנו (ל''ת)

    השרות הוטרינרי, 16/02/09 17:15

    • גם הנאצים השוו את היהודים לחיות

      omadawn , 16/02/09 19:38

      אתה הולך בדרכם, יהודון קטן שלי?

      • אני מסכים עם כל מה שכתבה למעט השימוש במילה יהודון

        אמא טליבן, 16/02/09 19:45

        אני יודע שזה מרגיז, אבל על תרד לרמה של אלה שאתה עונה להם.

    • תמיד חייב לבוא איזה מוגבל בשכלו כדי להשוות בין נישואים חד מיינים לחיות

      אני, 16/02/09 19:54

      פשוט כמה טיפש אפשר להיות שאתה לא רואה את ההבדל בין הדברים? בטח לא הלך לך משהו בפסיכומטרי אה?

      • למה מוגבל? הרי תמיד חובה ללבן מהו ההגיון שבהתרת הסטיה

        בדיקה לעומק(תרתי משמע, 17/02/09 05:19

        הרי ברור שמעשן נאפס יטען שנאפס אינו בקטגויית האיסורים ויש להבדיל וכו' השאלה היא לפחות לצורך הדיון האקדמי מה הבדלים, ואים האחד מותר אז למה לא השני. אים גניבה אסורה האים לקיחה ללא רשות היא גניבה וכו'
        עצם העובדה שיתכן וישנו אפילו אדם אחד שמעוניין ביחסי מין וזוגיות עים שמפנזה, חובתינו ליבחון מדוע נקםח אותו אים הגדרת הזוגיות היתמסמסה ממילא, ואים המיסמוס מוכח כלא נכון, אז אין סיבה שנשנה מה שקיים אלפי או מיליוני שנים,(לפי ההשקפה). נהפוך הוא, יהיה זה פשע אים נבוא לפרק מיסגרות הקיימות מאז ומעולם ללא בחינת אפילו האבסורד. חז''ל לצורך חיקוקי חוקי החברה בתלמוד בחנו מצבים אבסודיים שאינם קיימים, התחשידם בבורות, למי שנתנו את הבסיס השיפוטי לכל החברה המערבית?
        רק ביגלל שאצה דרככה ליפרוק עול אין זה מחייב אותנו בכלום. לא די לך שאינינו רוגמים אותך כמו באיראן? וגם סובלים את הקרנבלים המגוכחים שלך, שבהם אתה דוחף לנו מול העינים את סטיותיך. היגזמתם גזם, לך תיתנקנק, מה אתה זקוק להכרתי כחברה בניקנוקיך, אננני בודק בציציותך ואינני מפלה את זכויותיך. אבל אתה בחוצפתך רוצה שאני אגדל את ילדי בחברה שיקרית שהכרתה מודיעה לבני שיש לו אפשרות בחירה, רוצה ינהל יחסים עים בחורות רוצה יסטה לכיוון בני מינו, יעני אסור להכריז שזה לא רצוי,
        על זה צריך לירגום אתכם ולא על ההיתנקנקות, על זה שאתם רוצים לפורר את חברתינו בצעד שלא נעשה מעולם ורק הבורא יודע לאן זה עלול להוביל, כשגדולי עולם קיבלו עליהם מהי דרכו של עולם ומהי סטיה, ואתה רוצה שנכריז שזו נורמה מקובלת ורצויה לפחות כמו יחסים הטרו שאליהם אנו דוחפים מברכים תומכים וחוגגים.
        לכו לעזזל כולכם, לא מין הסתם המיתנקנקים הוחזקו כבוגדנים ומהרסי החברה, זה לא ביגלל ההעדפה המינית, זה מראה שיש בכם עוד משהו שהולך יחד עים זה, וזה הרצון להרוס את המירקם החברתי הקיים שהתא המישפחתי הוא הבסיס היסודי שלוץ אתם ממש סרטן חברטי בעל אז'נדה ברורה להרס, יתכן ביכלל שזה גורם לכם ליותר זיקפה מההיתנקנקות עצמה, שהרי לא סתם אתם נהנים להיתהלך בתהלוכות המפגינות את סטיתכם. באיראן מצאו פיתרון מקורי מסעים לכם לשנות מין ואז לפחות מונעים מיכם את הרס החברה, יעני תיתחפש לאשא ותיתנקנק כאוות נפשך, זה מדהים שהאירנים יכולים להיות כל כך קונסטרוקטיביים,
        ואומרים שזה דווקא החלטה של מנהיגם בעל שיעור הקומה ההלכתי חומייני. לדעתי גישה מאוד מענינת ונעשה על זה סרט, רצוי לפחות שתנסו, ליפני שתבקשו שניתאבד בשבילכם, הרי ז פותר את בעייתכם בלי שתידחפו לנן אותה לפרצוף. אתה נימשך לגבר משמע היתבלבלו אצלך המינים, נעזור לך לשנות למין שאתה רוצה להיות, אים בא לך גם לנקנק וגם להיתקנק זה גם בסדר, תישתמש באויזרים, אבל הזהות לא יכולה להיתחלף כל יום, תיבחר או גבר או אשה ונממן לך את הניתוח!!!
        אל תיפסול מראש, יתכן ביכלל שזה ישפר לך את היכולת לימשוך כאלה שברצונך להיזדווג איתם, הרי זו תמיד השאיפה, לא?

    • כדאי שתבקר אצל רופא מין שיגדיר איזה מין מעוות אתה (ל''ת)

      אייני , 16/02/09 20:36

    • הפיתרון ניתוח לשינוי מין מין במימון המדינה (ל''ת)

      אולי ביכלל תצא שפה ולי בעצמי יבוא, 17/02/09 05:21

    • למה להפלות?אים כבר חופש אז לכל סוגי הסטיות. מי אתם שתגבילו משגל שימפנז (ל''ת)

      פיתאום המיתרוממים רוצים להגביל, 17/02/09 05:23

  • 2.

    הלואי והיה לזה סיכוי (ל''ת)

    גל, 16/02/09 17:02

  • 1.

    ניצן תעשה לי ילד (ל''ת)

    זלמן חתוכה, 16/02/09 16:50

    • הרבנות בישראל ממוסדת בדיוק כמו ביהמ''ש,מס-הכנסה וכיו''ב ולא הולך לפי חשק (ל''ת)

      אם אנו עדיין רוצים להיות מדינת עם-ישראל., 17/02/09 19:23