• 61.

    לא מענין מה תמי ארד חושבת. חשוב שטובת המדינה

    פיני, 15/10/09 17:10

    תהיה מעל לכל. לפרט אין כלל חשיבות למול הכלל.
    לא מצילים חייל שנשלח להגן על המולדת בהפקרת חילים ואזרחים אחרים. מספיק עם הדמגוגיה הזולה.
    גולדה מאיר נהגה באי שחרור מחבלים תמורת חטופי מינכן בדיוק כמו שהאמריקאים אף פעם לא נושאים ונותנים עם רוצחים.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    TO THE HAMAS, FREE GILAD SHALIT

    צדיק רב' חיימן מאומן, 14/05/09 16:02

    SHOW THE WORLD THAT THE HAMAS WISH TO LIVE IN PEACE AND SIDE BY SIDE WITH ISRAEL
    NO MORE WARS

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    תמי ארד מקדםת את ספרה באמצעות קורבנות עסקת שליט

    מחשבות , 17/02/09 13:46

    תמי ארד, היא עצמה כבר מותג וותיק, דבר המסייע לה לשווק את הספר שכתבה.

    ובאופן טבעי וציני כדאי לתמי ארד ששמה ימשיך ויופיע בכותרות. גם כאשר אותם שירכשו את הספר הם שישלמו במקביל את המחיר האיום של אבדן ילדיהם בשל המרצחים ששוחררו

    הגב לתגובה זו

    • אכזרי אבל נכון במאה אחוז. (ל''ת)

      מצטער, 16/10/09 05:48

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    להחזיר בכל מחיר את החייל שיצא להגן על מדינתו!!!

    יהודה, 17/02/09 12:37

    לא מפקירים חייל! אם זה המחיר- והוא כבר לא ישתנה..רק לרעה..צריך לגמור עם זה.

    יש לנו צבא חזק ואנחנו נתמודד עם ההשלכות!

    הגב לתגובה זו

    • מסכים ב100 אחוז. לא מפקירים חייל בשטח

      רובי וייס, 17/02/09 13:29

      ולצערי, יעלון ועוד חולרות שוכחים את זה .

      הגב לתגובה זו

      • אז כמה נפשות משלמים בשביל זה? עשר? מאה? אלף? (ל''ת)

        שלמה אברהם, 16/10/09 05:51

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    תמי ארד צודקת, אסור שחיילים יפגעו- רק האזרחים (ל''ת)

    מחשבות , 17/02/09 08:25

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    לשחרר בכל מחיר,כנסו כדי שתבינו למה:

    טניוש, 16/02/09 21:51

    א.בתור מישהי שדיי בקשר עם המשפחה של גלעד אני לא יכולה לחשוב אחרת ,אז נא לא להתקיף...
    ב.משפחות שכולות רבות מסכימות לשחרר את רוצחי בניהן ובנותיהן תמורת גלעד.
    ותראו,עם כל הכאב,הילדים שלהם לא ישובו,וגלעד עוד יוכל להיות חופשי.הוריו ויואל והדס עוד יוכלו לחבק אותו,כי הוא חי!!
    ג.מתי תלמדו לקחים מפרשת רון ארד?
    ד.גלעד יצא להגן על המדינה הזאת.ועלינו לעשות הכל כדי להשיבו הביתה(סוחר סמים לא הייתה לממשלה בעיה לשחרר..)
    והמדינה מפקירה אותו!!
    הוא חף מפשע ודמו לא אדום פחות מדמם של אחרים.
    תפסיקו לעשות השוואות אצל מי הדם סמוק יותר.
    יש פה שתי סיטואציות מחרידות..
    1.אי שיחרור מחבלים ימנע את החזרתו של גלעד.
    2.משפחות שכולות יפגעו אם המחבלים ישתחררו.
    הכי קל זה לשפוט אותם.
    אבל חברה,קחו לכם דקה,שתיים,לחשוב על כך שאתם יכולים להציל חיי אדם חף מפשע.
    ומשפחת שליט היא גם משפחה שכולה(צבי ויעל שליט,סבתו וסבו של גלעד, שכלו בן במלחמת יום כיפור)
    כך שהנה לכם עוד נקודה למחשבה..
    תחשבו על זה..ותפסיקו לחפש השוואות,דימויים,לדבר בנושא''עם היית ככה אז היית עושה ככה'',זה לא הולך.
    כי איש שמדבר עם משפחת שליט,ומכיר אותם,יגיד בכל מחיר ,כי הוא מבין ורואה את סיבלם.
    אבל איש שלא מכיר אותם,יגיד אחרת..
    כי אנשים רגילים בדרך כלל להבין רק כשזה נוגע אליהם(לא כולם כאלה).
    תיקחו את זה לתשומת ליבכם בבקשה.
    ולאנשי ה''עם כל הכאב אבל לא לשחרר''-דיי נו..לא באמת כואב לכם.כי אם היה כואב לכם לא הייתם אומרים לא בכל מחיר..
    הלוואי שהילד יחזור כבר להוריו,את המחיר הכי נורא הוא כבר שילם,והוא רק בן 22!

    הגב לתגובה זו

    • כמה יהודים כדאי שיירצחו, כדי להחזיר חייל סלאב אחד ?

      מחשבות , 17/02/09 08:36

      בתור אחד שמכיר אישית את משפחת לוי, כהן, רונן, אוחנה, אמזלג, וליאון, ועוד עשרות שפחות עם שמות שונים. אני יודע שהם יצטערו מאוד מכך שבניהם ובנותיהם יירצחו בעקבות עידוד הטרור בעקבות שחרור רוצחי החמאס בעסקת שליט.

      אתם לא מכירים משפחות אלו, כי הילדים שלהם טרם נרצחו, וגם אם היו נרצחים זה היה מופיע בשורה קצרה בתחתית העמוד בעיתון. אך מהיכרות קרובה אני יודע שהמשפחות יהיו ממש ממש עצובות, והעצב של מספר רב של משפחות הוא כבד יותר מאשר עצב של משפחה מתוקשרת היטב אחת.

      אם לא אכפת לך מהמשפחות הרבות הללו וכאבן, עליך לתמוך בשחרור רוצחי החמאס ועידוד הטרור. אך אם אתה אדם שפוי והגיוני ומוסרי, ולא סתם כלומניק שנסחף אחרי רייטינג תקשורתי וכרכורי סלאב, עליך לדרוש שאת "כל המחיר" ישלמו תומכי החמאס ולא היהודים.

      הגב לתגובה זו

      • ל''מחשבות''אמרתי לך..כל אחד מהצד שלו..

        אני, 17/02/09 15:53

        אני לא יכולה בתור משמכירה את המשפחה,לא כ''כ אישית,אבל עדיין דיי מכירה ,להגיד לא בכל מחיר..
        איןלי כוונה לפגוע באיש..אבל זה פשוט תלוי מי מסתכל לאיזה צד..
        אינך יודעת שמשפחת שליט היא משפחה שכולה?

        הגב לתגובה זו

    • החזרת שליט

      ציקו, 17/02/09 13:29

      נכון , צריך להחזיר את שליט.
      השאלה מה צריך לעשות ואילו מחבלים לשחרר...
      לפי רוח הכתבה , יש לשחרר את גלעד שליט גם
      תמורת מסירת מדינת ישראל לחמאס.

      הגב לתגובה זו

    • מניעים דמגוגים זולים לשחרור. מה תאמרי להורים השכולים

      פיקו, 15/10/09 17:14

      העתידיים ?
      עסקת רבין ( עסקת ג'יבריל הייתה עסקה עם מורשת גרועה. אלפי ישראלים נפגעו מאותם משוחררי העיסקה .
      חייל צה"ל יש לשחרר אך ורק בכוח כאשר זה אפשרי. אי שיחרור חייל שבוי לא נחשב להפקרתו אלא הצלה של אזרחים אחרים.
      זיכרי כי מעל 20,000 חילים נהרגו בהגינם על ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    רון ארד שילם את מחיר עיסקת ג'יבריל

    דואג לבנינו, 16/02/09 19:10

    בעיסקת ג'יברל החזרנו לראשונה מרחצים רבים עבור חיילים שבויים. כתוצאה מכך האויב העלה את מחיר הפדיון, והגה את הרעיון של לגבות מחיר גם על מידע. והיה ברור שהבא בתור ישלם את המחיר.
    והבא בתור היה רון ארד, שכידוע איננו איתנו עד היום.
    ואת מחיר שיחרור גופות גולדווסר ורגב משלם עכשיו גלעד שליט.
    ואם ישוחררו כעת מרצחים את המחיר ישלמו הבאים אחריו.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אני מסכים בתנאי

    גם משפחות השכול מסכימים???, 16/02/09 16:27

    התנאי הוא לשצד כל רוצח יפורסם/ו שמות הנרצחים על יד.

    אח''כ נראה את פניהם של כל אלו שתמכו בשחרור הרוצחים תמורת גלעד.

    לדעתי, גם נועם שליט לא יתן ידו לכך.

    הניסיון מלמד:מחביאים את שמות המרצחים בעזרת התקשורת המשמשת עלה תאנה לשלטון כפי שהדבר נעשה בעת שחרורם של מאות מרצחים בימי שלטון רבין בשיתוף פעולה מחליא של התקשורת

    הגב לתגובה זו

    • ולצד כל חמאסניק שישוחרר, יופיעו שמות ותמונות העתידיים להרצח

      מחשבות , 17/02/09 08:41

      את גלעד שליט כולם מכירים, התקשורת עשת ממנו סלאב עתיר רייטיג, לכן קל להזדהות עימו ועם צער משפחתו.
      אך חשוב שנדע "שלכל איש יש שם" לא רק למשפחה האריסטוקרטית ממצפה הילה. לכן יש לפרסם את התמונות של כל מי שנרצח בשל החמאס, וכל מי שעשוי להרצח בשל הכניעה לסחטנות המתוקשרת.

      אז יידע הציבור וישפוט.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    הפגנת ענק

    אלונה, 16/02/09 16:00

    יש לארגן הפגנת ענק מול משרד רוה''מ בזמן הדיון בקבינט על העיסקה. אסור לפספס את ההזדמנות לשחרר את גלעד שליט! אסור שבגלל ויכוח על אסיר אחד פחות או יותר תסוכל העיסקה!

    הגב לתגובה זו

    • וכן לארגן הפגנת נגד: דמינו ודמי חיילינו אינם הפקר

      מיכאל ישעיהו, 17/02/09 05:42

      הפוליטיקאים רק רוצים להוריד הענין מסדר היום כדי שיהיה להם שקט, ומוכנים לסכן את כולנו ולשחרר כל רוצח בשביל השקט שלהם, הפוליטיקאים.

      הגב לתגובה זו

    • הפגנה

      ציקו, 17/02/09 13:31

      אני אפזר את ההפגנה בזרנוקי מים....

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    על פי יו''ר ועדת חו''ב בשיחה איתנו-23 נרצחו על ידי משוחררי טננבוים (ל''ת)

    נפגעי פגוע ''טננבוים'', 16/02/09 15:57

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לא יתכן לחזור על תסריט ההשפלה בפעם 2=מה עם משפ' הנרצחים לא שאלו אותם?? (ל''ת)

    נ.כהן אין גבול לביזוי=הם מכתיבים וה=3 נכנעים=דיייי, 16/02/09 15:57

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מתגייסת לעשות לעצמה יחצנות...עדיף שתשב בשקט... (ל''ת)

    גד, 16/02/09 15:46

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הנזק באי החזרתו לחברה הישראלית ולמורל החיילים, גבוה ממחיר החזרתו (ל''ת)

    עינה, 16/02/09 15:32

    הגב לתגובה זו

    • התקשורת השמאלנית היא שפוגעת במוראל החיילים

      מחשבות , 16/02/09 16:34

      ומי שדואג למורל, צריך לעצור את התקשורת הפוגענית

      הגב לתגובה זו

    • את רצינית? ואם בני משפחתך יירצחו ע''י המשוחררים, גם תחשבי כך? (ל''ת)

      האמנם?, 16/10/09 05:57

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    המסקנה - לא לקחת שבויים/אם לוקחים אז ללא פרסום - לירות כדי להרוג (ל''ת)

    המציאותי, 16/02/09 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    המסקנה - לא לקחת שבויים/אם לוקחים אז ללא פרסום - לירות כדי להרוג (ל''ת)

    המציאותי, 16/02/09 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    בעד החזרת שליט אך

    יוסי, 16/02/09 15:31

    עם כל הצער סוגיית שבוי יקר ככל שיהיה אסור שתהווה איסטרטגיה של מדינה שלמה ובכך לגרום לנזקם חמור הרבה יותר ובלתי הפיך לכלל אזרחיה
    ראו ערך אריאל (משפטים)שרוןוהאסון שהמיט על עם ישראל בפינוי הישובים מחבל עזה בעצת הספינולוגים שממשיכים גם היום לשלוט באג'נדה של ליצני קדימה

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    כל עם ישראל יכול לתמוך בעסקה לשחרור שליט השאלה האם היא נכונה ?

    פיני-1, 16/02/09 15:30

    לטעמי , ישראל צריכה לחזור למתכונת של גולדה מאיר שלא נשאה ונתנה עם ארגוני טרור שחטפו אזרחים/חילים ( ספורטאים במינכן ). מאז רבין שטעה בגדול עת עשה את עסקת ג'יבריל המפורסמת, כל הערבים יודעים שכדאי לחטוף לנו חילים/אזרחים.
    תמורת שליט אפשר לשחרר מחבל אחד ולא יותר.
    שחרור סיטוני של מחבלים ''כבדים'' הוא פשוט הפקרת בטחון אזרחי ישראל.
    שליט חשוב מאד להוריו וגם לעם ישראל - אבל לא בכל מחיר.
    מה נעשה אם דרישת המחבלים לשחרור החייל החטוף הבא יהיה לגלות את סודות הגרעין של ישראל. האם ישראל תסכים ? ברור לכולם שלא.
    היא לא תסכים גם אם יחטפו לנו 1000 חילים.
    תפקיד המשפחה הוא ללחוץ על כולם לשחרור בנם ותפקיד ההנהגה לקבל החלטות קשות ונכונות.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    till he die if tzipi livni will not be prime minister

    one that will hunt peres, 16/02/09 15:28

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    יצאנו ל 2 מלחמות והמחיר לא ירד. דם 150 חיילים היה להפקר!

    יאיר, 16/02/09 15:22

    ועכשיו פונה ל''משא ומתן'' שתוצאותיו מבשרות :
    ב 2006 לא היתה מלחמה!!!!
    ב2009 לא היתה מלחמה!!!
    אולמרט שלח חיילים למותם ובשביל מה ?!!!

    ''דם החיילים הפקר !!'' - כך החליט הציבור !!




    אם אולמרט היה מוכן להתפטר עוד בווינוגרד גלעד כבר היה פה!!!!

    150 חיילים מתו בשביל אולמרט שלא היה מוכן ''להכנע לטרור''.

    אולמרט אבל לא היה מסוגל לנהל את העניינים ואת הצעדים שהוביל בצורה נחושה ועקבית .ועל כן הכישלון.

    הצעדים היו נכונים. ההנהגה לא.

    במבצע האחרון - למה הפסקנו באמצע ?!!!

    לא היו לחצים רציניים... הפסקנו מרצוננו החופשי !!

    לבני וברק רצו להפסיק תוך שבוע -מה הושג באותו זמן ?? מה בכלל הושג בסופו של דבר ??

    זה כנראה בסדר בעיני הציבור ששלחו חיילים למלחמה ''פיקטיבית'' ללא יעדים ברורים,

    ללא נחישות של ההנהגה להשגתם??

    במבחן התוצאה שתי מלחמות עם כ 150 חיילים שנהרגו - תחזיקו את עצמכם-

    מוכנים ?? - לא קרו !!!

    ב 2006 לא היתה מלחמה!!!!!!!!!!

    ב 2009 ....

    לא הזכרתי על הנכלוליות בה הוא משווק לנו את ה''הישגים'' שלו .

    שחרור החיילים הוא למרות אולמרט , לא בזכותו !!

    מחיר חיילים יורד ולו במעט לא בזכות אולמרט !!

    רגב וגולדווסר - בזכות (כן ,זו המילה!!) עובדת מותם כבר בעת החטיפה.

    שליט- הלחץ מעליית הימין לשלטון !!!

    ובאיזו חוצפה אנשים קוראים לעסקה מוסרית ??!!
    אולמרט מיצה קודם את כל האפשרויות הצבאיות !!
    נכשל.
    ואז...


    אבל היי, דם החיילים, כ 150 במספר, הוא הפקר בעיני הציבור.

    יופי לו.

    הגב לתגובה זו

    • קונים שקט בדם של הקרבנות העתידיים

      מיכאל, 16/02/09 23:18

      בושה לפוליטיקאים שבשביל השקט ונינוחות הפוליטית שלהם, הם מוכנים לשחרר רוצחים ולהכנע לאויבנו, ולהראות את מלוא חולשת מנהיגינו.

      גם נתניהו כנראה מסכים שיעשו עיסקה, כי אחרת היה עליו לומר בגלוי ובקול גדול כי הוא לא יקיים שום הסכם שממשלת המעבר עושה.

      האשמה היא באוניברסיטאות, שהפסיקו מזמן ללמד שיש לפעול לפי דרישות השכל והמוסר, ומלמדים שאין מוסר, אין אמת, הכל סוביקטיבי, ולכן לא השכל קובע אלא הרגש.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    ומה באת עם רון ארד???

    ggrrtt , 16/02/09 15:20

    אין מגעים???.








    www.adney-hakodesh.co.il

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    להורים השכולים הנ''ל יש כוונות טובות אך דרכם גורמת לתוצאה הפוכה

    חיים יעקב, 16/02/09 15:18

    ההורים השכולים המצהירים על הסכמתם לשחרר מחבלים רוצחים אשר רצחו או היו מעורבים במזימת הרצח, מסייעים למעשה לטירור ,
    ונותנים לו עידוד. מחבל ששוחרר בעיסקת טננבאום רצח 16 איש בבאר שבע,
    ברמה הארצית , מחבלים ששוחררו רצחו 140 איש לאחר שיחרורם.
    התקשורת נוטה להתעלם מהורים שכולים אשר מתנגדים לשיחרור מחבלים רוצחים.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    עכשיו כל ישראלי מועמד לחטיפה! כי יש עוד - 11.000 אסירים פלסתינים . (ל''ת)

    ט-206, 16/02/09 15:03

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ישראל ידע שזה יהיה המחיר,,,

    יקי, 16/02/09 15:02

    מלחתחילה למה חיכו 3 שנים?!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    גלו אחריות והחזירו את גלעד שליט הביתה (ל''ת)

    אייני , 16/02/09 15:02

    הגב לתגובה זו

    • גלו אחריות וחישבו על המדינה ואזרחיה, ולא על חייל מפורסם אחד. (ל''ת)

      דואג, 16/10/09 06:00

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    צעד מוסרי ונכון (ל''ת)

    crazyexpert , 16/02/09 15:01

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    צעד מוסרי ונכון (ל''ת)

    crazyexpert , 16/02/09 14:59

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    איזה אצילות של אשה ושל יואב מינץ

    אבי, 16/02/09 14:52

    זוהי הדרך היחידה שגלעד יחזור מתי שהוא אלינו.
    כל זה לעומת הכוץ מהבית הלאומי שמחררוצה לערוך הפגנה נגד שחרור גלעד שליט.
    והכוץ הזה אומר שהוא ציוני .

    הגב לתגובה זו

    • למשפחת מינץ אין עוד מה להפסיד. - היכן האצילות?

      מחשבות , 17/02/09 08:43

      אך למשפחות אחרות שבניהן ובנותיהן יירצחו בעקבות הכניעה לטרטורי התקשורת וסחטנות החמאס, אין פה ואין מאזין. איש בתקשורת לא שואל את דעתן. למרות שהן - ולא משפחת מינץ - תשלמנה את המחיר.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    לא בכל מחיר!!!!!!!! (ל''ת)

    לא בכל מחיר!!!!!!!!, 16/02/09 14:52

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כמה שיעבור זמן המחיר יעלה (ל''ת)

    רמי, 16/02/09 14:46

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מחזיקה אצבעות שתיגמר הפרשה הזו כבר ושגלעד יחזור הביתה בקרוב!! (ל''ת)

    אמן, 16/02/09 14:44

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    עוד ספין מסריח של קדימה. (ל''ת)

    מימי, 16/02/09 14:36

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מס' 8 - כל הכבוד...

    מיה, 16/02/09 14:31

    גלעד צריך לחזור הבייתה .... מי שלא חווה את זה לא יודע אני לא מאחלת לאף משפחה לחוות את זה ושכל החיילים ישובו בשלום הבייתה ושיהיה סוף סוף שלום במדינה הזאת!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הגיע זמן:

    תמי, 16/02/09 14:31

    לחדש את החיסולים.הם ממשחים להתגרות בנו... גלעד הבייתה.....

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לכל יפי הנפש

    ב''ש, 16/02/09 14:24

    לכל אלה שאומרים שגלעד צריך להשאר בעזה כדי שישראל לא תשחרר רוצחים , אני מאחל לכם שלעולם לא תצטרכו להיות בסיטאוציה הזו ולא משנה מאיזה כיוון
    תחשבו מה ההורים שלו מרגישים כל התקופה הזו שהבן שלהם בשבי

    הגב לתגובה זו

    • הוא חייל והוא נשבע להגן על אזרחי ישראל גם במחיר חייו!

      אלכס טוקבק, 16/02/09 14:46

      הרוצחים שישוחררו ירצחו עשרות אזרחים ישראלים.
      זה גם יעודד עוד חטיפות!

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לאלכס הטוקבק:יש לו אמא שרוצה לחבק אותו!!תיהיה רגיש!!

        אני, 16/02/09 21:36

        משפחה שלמה,אמא,אבא,אח,אחות,סבתא וסבא ועוד..רוצים לחבק אותו ולנשק אותו.הם נקרעים מגעגועים ומדאגה,איך אתה מעז לדבר ככה?!?!
        היית בצבא בכלל??????
        ועד שלא תיהיה במקומם אל תדבר שטויות..
        ואני לא מאחלת לך להיות במקומם!!

        הגב לתגובה זו

        • עשרות משפחות יאבדו את היכולת לחבק את ילדיהן בגלל שליט

          מחשבות , 17/02/09 08:47

          המשפחות הללו לא מוכרות עדיין, כשם ש 180 המשפחות שיקיריהן נרצחו ע"י משוחררי עסקת גיבריל, או 23 המשפחות שהפכו לשכולות בעקבות עסקת טננבוים, לא זכו לשום התייחסות בתקשורת לפני השחרור שהביא לאסונן.

          מתי יגיע השכל לציבור, מתי התקשורת תבין שיש לה אחריות ואסור לשטוף את המוח להמונים הנבערים ואסור להפוך לא את בובליל ולא את שליט לדבר החשוב בעולם

          הגב לתגובה זו

          • ''למחשבות''איזה מחשבות יא..את מעדיפה שהוא ישאר בשבי?

            אני, 17/02/09 15:57

            יענו,את מדברת כאילו אין פיגועים כשהפסיכים האלו בכלא??
            קיצר,עזבי,את יודעת מה,עם בא לך שגלעד ישאר בשבי,אל תבכי למדינה עם משהו יקרה לילד שלך..חס וחלילה,טוב!?

            הגב לתגובה זו

    • אולי כדאי שיהו בסיטוציה הזו ואז נראה מה דעתם .... (ל''ת)

      גד, 16/02/09 15:32

      הגב לתגובה זו

      • אני תוהה אם כל אלה המעוררים רגשות אינם שליחי החמאס בתחפושת.

        רק דמגוגיה, 16/10/09 06:03

        הרי זה ברור שזה לא לתועלת המדינה ולא לטובת אזרחיה שהעיסקה תצא לפועל, אז כל מי שמעלה טיעון רגשי חשוד עלי. או שהוא שייך למטה שליט הפועל מתוך מניעים פוליטיים, או שהוא מהמשפחה, או שהוא חמאס. זה נורא, אבל לשלושת הגופים הללו יש מטרה משותפת.

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    מה היא קשורה לעניין?

    יוהאן, 16/02/09 14:20

    למה כל דבר אצלנו צריך להפוך לשכונה?
    מי שצריך להחליט בעניין היא אך ורק הממשלה.
    עם כל הכבוד לתמי ארד, ולסבל שעבר עליה במשך השנים - דעתה לא נחשבת יותר מדעתו של כל אחר במדינה.
    דבר נוסף, אנשים צריכים להבין שכל הקשקשת בעניין גורמת נזק, ומעבר לכך, גם מעלה משמעותית את המחיר שנצטרך לשלם.

    הגב לתגובה זו

    • ליוהאן חסר הבינה

      Moises, 16/02/09 14:51

      ועוד איך היא קשורה לענין. תמי ארד היא תזכורת חיה ללקח שהפקנו מהישיבה בשקט כשרון ארד נפל בשבי. לעולם לא עוד נשקוט כשמישהו נופל בשבי אויבינו. ולכן דעתה חשובה, והערתך מעליבה ופוגעת בה אישית וככל בר דעת במדינה. תבקש סליחה!!!

      הגב לתגובה זו

    • יוהאן קפארה, איזה מחיר אנחנו משלמים? חסר לנו משהו? (ל''ת)

      נמאס עם קשקשת המחיר, 16/02/09 15:25

      הגב לתגובה זו

      • יוהן צודק.

        ASCH, 16/02/09 16:28

        שני המגיבים אליו כנראה עוד לא יצאו מהשטאטל של איזו עיירה יהודית שכוחת אל בערבות פולין. גם לא מתורבתים, גם כסילים, וגם חושבים שהם מבינים יותר טוב מכולם. ומה שאמר יוהן נכון 100%.

        הגב לתגובה זו

    • יוהאן צודק והוא גם מביע את דעת הרוב, עד כמה שראיתי.

      מצטער, 16/10/09 06:06

      תמי ארד מוסיפה נופך רגשי, ומזה היה לנו די. החלטה כזו צריכה להיות על בסיס הגיון ושכל ודאגה לכל העם, ולא על בסיס רגשנות.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    מדינה ריבונית נכנעת לטרור רצחני וזו האמת (ל''ת)

    לא הזדמנות ולא נעליים, 16/02/09 14:18

    הגב לתגובה זו

    • כשאתה תהיה בשבי לא אחפש אפילו הזדמנויות (ל''ת)

      חספוס רגשי, 16/02/09 15:26

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    למה אינכם מפרסמים את התנגדותינו-הדם של בנינו פחות אדום? (ל''ת)

    משפחת מאליק הורי גדליה-מתנגדים-מתנגדים!!, 16/02/09 14:16

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ראשי חמאס ידעים!!

    רוני, 16/02/09 14:15

    מה נקודת תורפה של ישראל.יש אלפי דרכים גם בלי לשחרר מחבלים דם על הידים.אני מקווה גלעד יחזור הביתה במהרה...

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    שחרור שליט בתנאים הנוכחיים=פשע נגד העם היהודי (ל''ת)

    נעמי שחור , 16/02/09 14:13

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    יש לפרסם את שמות הרוצחים שרוצים לשחרר וללכת למשאל עם בנושא

    שאבי מהעיריה , 16/02/09 14:10

    יש עם בישראל והוא יחליט

    הגב לתגובה זו

    • שאבי מהעיריה - קראנו כבר את השטויות שלך - תרגע (ל''ת)

      נחמיה, 16/02/09 15:29

      הגב לתגובה זו

    • לפרסם גם את שמות הנרצחים, וגם את תמונתם, גם את מכתבי

      מחשבות , 16/02/09 16:45

      הוריהם וגם את ההספדים שנאמרו ליד קברם.

      יש לגרום לכך שהשמאלנים יבינו ש"לכל איש יש שם" שנכיר כל אחד מהנרצחים והירויים מהמעונים, ולא נכיר רק את משפחתו של השליט

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    עם כל הכאב- אין לשחרר אלף רוצחים עבור חייל אחד. (ל''ת)

    רעמסס, 16/02/09 14:09

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    יש לשחרר את גלעד שליט אפשר היה לסיים פרשה זו ליפני מיספר חודשים

    פקק תנועה , 16/02/09 14:05

    ואים זה נימשך כך והגיע למצב כזה אז יש לשחררו בכול מיקרה

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    נו ומה זה אומר???

    דודו, 16/02/09 14:02

    מה זה אומר שתמי ארד ''מתגייסת לתמיכה בעיסקה''???איזה השפעה יש לה או משמעות לעיסקת שליט.סתם העיקר לייצר כותרות.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מעניין שיש אנשים שצריך לשכנע אותם בעניין ערך החיים לעומת הנקמה (ל''ת)

    אוי לנו, 16/02/09 14:02

    הגב לתגובה זו

    • ''קדושת החיים'' אינה מקדשת חוסר הגיון ועסקה שערוריתית

      ערבה דומן, 16/02/09 15:32

      לא ניתן בשם רעיון יפה להניח ל450 חיות טרף איסלאמיות רצחניות לצאת לחופשי כפרס על ארוע חטיפה. זה לא נכון טקטית, זה לא צודק כלפי הקורבנות בעבר ואלו העתידים לבוא, וזה גם מצביע על חולשה והיעדר כבוד לאומי. מדינה יוצאת למלחמה ומבצעים בהם נהרגים ונפצעים רבים. על פי ההגיון שלך על כולם לעבור לשוויץ ולהיות ניאטרלים עד בוא המשיח. אצלנו עדיין אין אופציה כזו.

      הגב לתגובה זו

    • לא מדובר בערך הנקמה רוצחים אלה יגרמו לאבידות רבות אצלנו (ל''ת)

      יוסי, 16/02/09 15:33

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    יכולת עמידה ורגישות - צמד בל יינתק

    עזרא פרנק , 16/02/09 14:00

    נכונה העובדה כי קיימת בתוכינו רגישות גדולה ועמוקה לשלום חיילינו.
    רגישות זו מנוצלת בצורה אכזרית וצינית על ידי אויבינו, המבינים רגישות זו כחולשה. אכן, יש ברגישות הרבה הזו שלנו גם היבט של חולשה אולי. הדרך היחידה להתמודד עם מציאות זו היא יכולת עמידה ברורה וחד משמעית על מיצוי הנובע מרגישות זו:בכל מו"מ עם אויבינו יש לכלול בריש גלאי ובעצמה את משמעותה. במקרה של גלעד שליט, הדרישה לשחרורו חייבת להיות סעיף חד וברור ויסודי בהסכם שיושג!!!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מצבו,צורתו בריאותו של גלעד אינה ידועה.אז על סמך מה משחררים רוצחים?!

    והיכן האימות שלנו?!, 16/02/09 13:51

    ואם יתברר בסופו של דבר שסתם התחלנו לשחרר-היכן נטמון את ראשנו מבושה?! האם ישנו בור עמוק כ''כ ,ששם נוכל להחביא את פרצופנו?!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מחיר מטורף!!!!!!!!! שהחייל יישב בעזה והממשלה תחשוב על פתרון אחר

    יוספה פרבר, 16/02/09 13:48

    מניעת כול ביקור קרובים לאסירים החמאסניקים, הפסקת לימודיהם בכלא, מניעת קבלת חבילות ושוקולדים, מניעת ספרים. הפסקת אספקת אמצעי מניעה (ידוע כיצד הם מעבירים את זמנם).סגירת חדר הכושר. סגירת חדר הטלויזיה או לפחות חסימת ערוץ אל ג'זירה. הבאת סוהרות יפהפיות. ביקורים של אנשי שמאל ממר''ץ החדשה שירצו בפניהם על דו קיום...
    אני בטוחה שאצל גילעד אין בית מלון לוקסוס. כמו כן ניתן לתפוס אלף בני ערובה נוספים על פי המשוואה שכול יום של גילד זהו יום נוסף עבור 1500 חמאסניקים בכלא וללא תנאי המלון שהם מקבלים פה, על פי חשבון כזה הם יירצו שיחזור

    הגב לתגובה זו

    • יש למחוק את תגובתה של יוספה פרבר (ל''ת)

      או לשלוח אותה לעזה, 16/02/09 15:32

      הגב לתגובה זו

      • יש לשכפל ולהפיץ את תגובתה של יוספר פרבר

        מחשבות , 16/02/09 16:47

        כך שכל אדם יבין ויחשוב

        הגב לתגובה זו

      • תתנדב אתה לעזה. יוספה צודקת. (ל''ת)

        אזרח אחראי, 16/10/09 06:07

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    אפילו אם הרגנו לחמאס אלף לוחמים בעופרת יצוקה

    דניאל, 16/02/09 13:39

    אנחנו עדיין נוציא אותם ברווח.
    וזאת שערורייה

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    קוריוז

    המפספס הסדרתי, 16/02/09 13:35

    בעקבות הפרסום על יציאתו של נועם שליט לצרפת להיפגש עם סרקוזי, על ההודעה לבוחר של שליט ועל פתקי ההצבעה למען שליט

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא הוכח קשר עתידי בין שחרור אסירים ובין עליה במעשי הטרור

    תומך בשחרור גלעד בכל מחיר, 16/02/09 13:28

    הטעון האומר כי מספר מעשי הטרור נגד ישראל יגדל כתוצאה משחרור מחבלים עם דם על ידיהם לא בהכרח משקף את המציאות העתידית.
    ניתן לטעון דוקא את הטעון הנגדי .שחרור האסירים ייצור אצל הצד הפלשתינאי נכונות גדולה יותר להגיע להסדרים כלשהם ויקטין את המוטיבציה לבצע פיגועים .מה שימנע באמת פיגועים הוא שילוב של מדיניות בטחונית יעילה (גדר הפרדה ופיקוח הדוק במעברים)יחד עם נכונות להגיע להסדרים בין הצדדים. לומר שהקורבנות הבאים כבר ''מחכים למותם'' כתוצאה משחרור האסירים זו דמגוגיה מסוכנת.

    הגב לתגובה זו

    • אם מה שאת האומר ושחררו אסירים לא פוגע-למה הבן שלי מסתכן בלילות לתופשם (ל''ת)

      רחלי אמא של חייל בסיירת גולני, 16/02/09 13:52

      הגב לתגובה זו

      • ואם בנך חו''ח יחטף, את מוותרת עליו מראש? (ל''ת)

        גד, 16/02/09 15:34

        הגב לתגובה זו

    • הטיעון הזה של 12 הוא טיפוסי לשמאל שסובר שהפיוס יגיע על ידי שחרור מחבלי

      יוני, 16/02/09 13:53

      אצלם שליט הוא רק סיבה למסיבת השחרור הגדולה של המחבלים שיביאו את השלום.

      הגב לתגובה זו

    • בהחלט, אתה צודק: 60 שנה במדינה הזאת ואין הוכחות לכך ששיחרור מחבלים (ל''ת)

      מוביל לרצח אזרחים. מה שצודק צודק., 16/02/09 14:18

      הגב לתגובה זו

    • דווקא הוכח

      אוקס, 16/02/09 14:49

      כ-180 ישראלים נהרגו בפיגועים ע''י מחבלים ששוחררו בעסקאות שונות ומשונות.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    מספיק כבר עם הסחבת!!

    אא, 16/02/09 13:27

    כאילו שלחמאס עכשיו אין שום יכולת לבצע פיגועים וברגע שהם ישתחררו אז הכל ישתנה כי יש להם כוחות מיוחדים שלמחבלים האחרים אין.יש עכשיו לחמאס אלפי מחבלים אז עוד כמה לא ישנו את תמונת המצב.עם כל הכאב על שיחרור רוצחים אי אפשר לדעת בוודאות שהם יצליחו לבצע עוד פיגועים מה שכן אפשר לדעת בוודאות זה שגלעד שליט יחזור ולכן צריך לבצע את העיסקה ולאחר מכן להתמקד בחיסול המחבלים

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    דיי כבר הגיע הזמן שהילד יחזור הביתה!!!!!!! (ל''ת)

    אודיה , 16/02/09 13:25

    הגב לתגובה זו

    • כל מי שקורא לחייל ''ילד'' ופורט על רגשות הוא משת''פ של החמאס.

      מזהה, 16/10/09 06:10

      החמאס מאד מעוניין לטפח את הבכיינות והחולשה הנפשית שלנו, וביטויים כאלה משפילים את הצבא וגורמים דמורליזציה.
      רק החמאס והמשפחה ומטה שליט הפוליטי רוצים ב''כל מחיר''. שאר העם מתנגד.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    ואוו אני כל כך הומוסקסואל שזה מדהים (ל''ת)

    mag222, 16/02/09 13:22

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    למס 1 ...ואם הבן שלך היה שבוי? ולמה אתה דואג לגוש דן?

    אביטל חן, 16/02/09 13:15

    הרי בצפון כבר שנים יש חמסטאן לגוש דן אכפת מהם?
    מעניין מה תשובתך לגבי השאלה הראשונה

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    גלעד שליט הביתה!

    טליה, 16/02/09 13:12

    מספיק הוא נמק בשבי החמס למעלה משנתיים והלב נחמץ.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    להחזיר את גלעד ועכשיו! (ל''ת)

    עינה, 16/02/09 13:10

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לתמי ארד, כבר אין מה להפסיד, אך יש משפחות מודאגות

    מחשבות , 16/02/09 13:09

    משפחת כהן, לוריא, קדוש, ליבוביץ ואוחנה והרשימה ארוכה מודאגות מאוד

    אולי משפחות אלו, אולי משפחות עם שם אחר יאבדו בן, בת, אחות או אמא ותינוק בשל הכניעה לסחטנות ושחרור רוצחי החמאס.

    מאחר ועדיין איננו יודעים איזה משפחות בדיוק יכללו בתוך עשרות המשפחות שתפגענה בשל הכניעה לחמאס, התקשורת לא יכולה לראיין את האמא או האבא, אי אפשר להראות תמונות של הנרצחים בתקופת ילדותם, ואי אפשר להדפיס חולצות לצורך ההפגנה. - בקיצור אין רייטינג.

    מבחינת התקשורת והרייטינג, שליט הוא מתנה, כמעט כמו בר רפאלי, הוא סלאב ברמה שמתקרבת ל "א" מבית הנשיא או "רוז הקטנה" , ומכאן מובן מדוע כדאי לתקשורת להמשיך ולפמפם עוד ועוד את הדרמה יוצרת הרייטינג ומזילת הדמעה. כי הרי לתקשורת זול יותר לגבות "דמי חסות" והון עתק עבור הפרסומות בעת הפטפוט היומי על גלעד שליט, מאשר להשקיע בעוד "רקדן נולד" או "אח גדול".
    לתקשורת כדאי ומשתלם, אך מה איתנו? מה עם הציבור והמשפחות שיאלצו לשלם את המחיר בדם בשל חגיגות הקמפיין של המשפחה המתוקשרת בעלת הדרכון הצרפתי ממצפה הילה, שמאלנית כראוי ומכאן גם חביבת האיחוד האירופי.

    בחרנו מנהיגים כדי שיתחשבו בכלל עם ישראל, ולא יכנעו לטרור של הנאציזם המוסלמי, ולא יכנעו לרייטינג של כוכב התקשורת.

    את גלעד שליט יש להחזיר באמצעות איום חד וברור על מנהיגי החמאס, ולא באמצעות הרס של מאות משפחות של יהודים שטרם יודעות עדיין שהן שעשויות לשלם את מחיר הרייטינג והסלאב.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מסוג האנשים שישאיר חייל בשטח הקרב וילך לישון (ל''ת)

      dd, 16/02/09 13:22

      הגב לתגובה זו

      • אני לא אשחרר רוצחים שיוסיפו וירצחו 180 יהודים

        מחשבות , 16/02/09 16:32

        כפי שקרה בעסקאות הקודמות, (ואז דובר על מקרים יותר קלים).

        חלק מהנאבקים למען שחרור אסירים ערביים עושים זאת כי הם מבקשים להגדיל את הרג המתנחלים כפי שהמליץ בזמנו הפרופסור השמאלני הנכבד ........ אתם יודעים

        וחלק עושים זאת מתוך התעלמות מכאבן של מאות משפחות שילדיהן יירצחו ויפצעו ויוטלו בהם מומים קשים, וזאת מתוך סיבה פשוטה ובנאלית "אלו משפחות לא מוכרות".אין למשפחות אלו רייטינג, הילדים טרם נרצחו לכן אין תמונות להדפיס על החולצות, אי אפשר לכתוב עליהם שירים ולהוציא דיסק,

        וחלק עושים זאת פשוט מתוך עדריות, אנשים שבאופן אוטומטי מצטרפים לטרנד, זה יכול להיות מסעדה פופלארית, בובליל, ציפי לבני או מותג נעלים או בושם של סלאב.

        מתי יבוא כבר מנהיג בעל יכולת חשיבה, ולא אוסף כלומניקים חסרי אחריות הנכנעים לטרנד הפופוליסטי של התקשורת צמאת הרייטינג

        הגב לתגובה זו

    • הידעתם שכ50 חיילים נהרגו על מנת לתפוס הרוצחים שישוחררו?? (ל''ת)

      נעמי שחור , 16/02/09 14:19

      הגב לתגובה זו

    • השחרור בתנאים הנוכחיים=רצח מאות ישראלים!! בזיון קולוסאלי!! (ל''ת)

      נעמי שחור , 16/02/09 14:21

      הגב לתגובה זו

    • אם שליט הוא סלב, אולי תתחלף איתו? נשאיר אותך שם. (ל''ת)

      דליה, 17/02/09 01:08

      הגב לתגובה זו

    • למחשבות,את/עולה לי על העצבים כבר... (ל''ת)

      אני, 23/02/09 21:25

      הגב לתגובה זו

      • תגובה ממש ממש הגיונית. ולגופו: ''מחשבות'' צודק מאד. (ל''ת)

        vdhui, 16/10/09 06:13

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    תמיכת תמי ארד לשחרור גלעד

    sshmulik, 16/02/09 13:08

    כל הכבוד לתמי ארד ולמשפחת ארד בכלל, על תמיכתם בשחרור גלעד שליט.
    בוז לממשלתנו שלקח לה כל כך הרבה זמן להסכים לשחרור אותם מחבלים שאפשר היה לשחרר לפני שנתיים, למה חיכו? להתעלל בהורים המסכנים? לתת לגלעד להרקב בשבי עוד שנתיים? אני כל כך מתביישת בממשלות שלנו. פלא שכולם ירדו בבחירות?

    הגב לתגובה זו

    • תמיכת תמי ארד

      ליאור, 16/02/09 14:07

      אני יכול רק להצדיע לה

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מה עם שיחרור רוצחי ערבים ?

    תוהה, 16/02/09 13:04

    אם כבר משחררים את כל הרוצחים האלה שישחררו את רוצחי הערבים כעמי פופר ומחתרת בת עין.

    זה גם מוצדק, וגם יכאיב לערבים - העומדים לשמוח יותר מדי.

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה רוצה לשחרר אותם? חסר לך קצת רוצחים שיסתובבו בתל אביב? (ל''ת)

      aza, 16/02/09 13:21

      הגב לתגובה זו

    • ליבני ואולמרט=משת"פים של החמס על חשבון אזרחי ישראל! (ל''ת)

      נעמי שחור , 16/02/09 14:17

      הגב לתגובה זו

      • כץ=היידר

        אבי, 16/02/09 14:56

        הדבר היחיד שמפתיע אצלך זהו השם הפרטי .
        שם המשפחה ברור !

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    פסיכולוגיה האובדנית מזוכיסטית

    טרגדית השכול המעצימה, 16/02/09 13:02

    התנהגותם של ההורים השכולים היא פסיכולוגיה אובדנית מן הנימוק הבא:
    ככל שתגדל משפחת השכול כן ימליצו אלו לשחרר יותר ויותר רוצחים עם דם על הידיים ו,,,השפתיים, דהיינו המשוואה היא ככל שיותר ויותר נרצחים כך תגבר תמיכת השכול בשחרור רוצחים.
    אי לכך על אירגוני הטרור לבצע יותר ויותר פיגועים כם כמות גדולה ככל האפשר של נרצחים, זאת בהתאם למשוואה הנ''ל.
    עליהם רק להקשיב למשפ' השכול כדי להשתכנע בצדקת דרכם

    הגב לתגובה זו

    • אחי, קח תרופות מהר (ל''ת)

      המחלקה הסגורה, 16/02/09 14:10

      הגב לתגובה זו

    • הטמטום חוגג!! מה תגידו למשפחות המאות שיירצחו בגלל השחרור?? (ל''ת)

      נעמי שחור , 16/02/09 14:15

      הגב לתגובה זו

    • נכבדי, הקשקשת שלך לא הגיונית אף לארלוונטית. צריך להחזיר את גלעד הביתה. (ל''ת)

      אייני , 16/02/09 15:04

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    האם בשביל חייל 1 מותר לרצוח 1000 אזרחים ?

    mag222 , 16/02/09 12:51

    הרי אחרי כול שיחרור סיטונאי של מחבלים הגיעה אחרי חצי שנה גל של פיגועים חמור וקשה נגד ישראל !
    שיחרור מחבלי החמאס יעזור לחמאס להישתלט על יהודה ושומרון ולהקים שם עוד חמאסטן 10 ק"מ מגוש דן !
    נכון..כולנו מקווים ששליט ישוחרר ודואגים לו..אבל השאלה המוסרית היא מה המחיר ?
    מה נגיד למשפחות שהולכות להימחק ביגלל שיחרור מחבלי עיסקת שליט ?

    הגב לתגובה זו

    • מספיק עם ההגזמות האלה!!

      אא, 16/02/09 13:03

      כאילו שלחמאס עכשיו אין שום יכולת לבצע פיגועים וברגע שהם ישתחררו אז הכל ישתנה כי יש להם כוחות מיוחדים שלמחבלים האחרים אין.יש עכשיו לחמאס אלפי מחבלים אז עוד כמה לא ישנו את תמונת המצב.עם כל הכאב על שיחרור רוצחים אי אפשר לדעת בוודאות שהם יצליחו לבצע עוד פיגועים מה שכן אפשר לדעת בוודאות זה שגלעד שליט יחזור ולכן צריך לבצע את העיסקה ולאחר מכן להתמקד בחיסול המחבלים

      הגב לתגובה זו

      • אתה כנראה לא מבין מה זה בוגר כלא, מומחה ומנוסה בטירור.

        בב, 16/10/09 06:17

        אסיר אחד כזה שקול כנגד אלף מתנדבים חסרי ידע ונסיון.

        הגב לתגובה זו

    • אתה צודק 100 אחוז. (ל''ת)

      כל הכבוד לך., 16/02/09 13:04

      הגב לתגובה זו

      • שהילד יחזור הביתה בכל מחיר!!

        תעשו לי טובה..., 16/02/09 14:22

        מה קרה לכם? השתגעתם כולכם?רון ארד יכול היה להיות אתנו לו עשינו צעדים בזמן..ועכשיו יש לנו צ'אנס לעשות אותם למען גלעד, אז מה, לתת לו למות שם? תקחו את זה על מצפונכם? ברור לי שאם זה היה הבן שלכם הייתם משחררים את כלל האסירים הערבים למענו

        הגב לתגובה זו

    • אין שום ודאות שמה שהיה פעם - יחזור!

      דני, 16/02/09 13:08

      צריך לשחרר אותו, כי פשוט צריך.

      הגב לתגובה זו

    • אם אתה החייל אז לא לשחרר אני מסכים (ל''ת)

      rr, 16/02/09 13:19

      הגב לתגובה זו

      • and what about the next soldier

        mmb, 16/02/09 13:29

        and whath about the next soldier who will be kiddnapped? it is very hard i think to totally avoid it, this has no end.

        הגב לתגובה זו

    • אתה קורא לצהל ולמבצע בעזה רצח? (ל''ת)

      eee, 16/02/09 13:20

      הגב לתגובה זו

    • 1..אתה לא באמת דואג לו... (ל''ת)

      אני, 16/02/09 22:10

      הגב לתגובה זו