• 45.

    לא נראה לי שהוא מפגר

    נח, 06/03/09 10:25

    יותר נכון לומר שהוא פסיכופט,שמקבל התקף פסיכותי שאח''כ בכלל לא יודע מה עשה!
    וכעבור ההתקף הוא שוב פועל בצורה נורמאלית.
    מתי שוב יבא התקף אי אפשר לשאר מראש.לכן אדם כזה חייב להיות תחת השגחה מתמידה.ז.א.מוסד סגור.כי אדם שהוא מפגר,אף פעם לא יאמר שהוא מפגר,כמו''כ,אף פעם אדם פסיכוטי לא יומר על עצמו שהוא פסיכוטי.
    אלא אם כן הוא רק מקבל התקפים פסיכוטים.ויש לו גם מצבים שהוא צלול.

  • 44.

    לא נראה שמפגר מסיים תיכון ומקובל על חברים (ל''ת)

    אורי, 05/03/09 10:59

  • 43.

    לשחרר את רוצח פלינר

    אילן , 03/03/09 10:29

    במידה ויתברר שהוא סובל מפיגור שכלי יש לשחררו בגוב אריות רעבים. שגם הם סובלים מפיגור שכלי. ואני בטוח ששם הוא יסתדר עם כולם.

  • 42.

    הנאשם ברצח פלינר: אני סובל מפיגור ולכן לא אשם

    ציונה, 03/03/09 07:32

    אין צורך בעו''ד טוב ולא בפסיכיאטר מעולה או שופט חכם כדי להבין שילד בן 15 רוצח ככה סתם אשה כדי להגדירו כמפגר,הייתי שוקלת לכלול גם את הוריו מגלגלי העיניים.

  • 41.

    אתה באמת מפגר הייתה צריך להגיד רצח על רקע לאומני הייתה משתחרר מייד (ל''ת)

    יובל ארהב, 03/03/09 05:46

  • 40.

    אם לפי הפרסומים כשתפסו אותו אמר ה'מפגר', טוב שתפסתם

    האיכפתית, 02/03/09 14:45

    אותי אחרת הייתי עושה את זה עוד פעם,,,, הרי לא צריך להיות מומחה כדי להבין שאדם כזה צריך להיות מובדל מהציבור. עקרונית לא משנה אם זה בכלא או במוסד סגור. אבל חובה להבדילו מהציבור... הוא אדם מסוכן כן מפגר לא מפגר זו לא השאלה. השאלה מה לעשות כדי שלא יקרה אסון כזה שוב ואת התשובה נתן ה'מפגר' בעצמו.... טוב שתפסתם אותי...

  • 39.

    6 said exactly what i think (ל''ת)

    bizayon, 02/03/09 14:35

  • 38.

    עורכי דין נבלות - מנסים לשלוח רוצחים לרחוב

    שחר, 02/03/09 14:32

    פשוט מעשה נבלה, בעבור כסף הם היו מייצגים גם את היטלר והיו אומרים שהוא לא אחרי למעשיו.

    • צודק בכל מילה

      אדם,חיפה, 03/03/09 01:28

      יש עורכי דין כמו זבל במדינה שיש בה יותר פקולטות למשפטים ממשתנות ציבוריות.
      מקצוע בזוי

  • 37.

    כל פושע , שם כיפה או משחק אותה מפגר,עורכי הדין אין להם בושה (ל''ת)

    קובי, 02/03/09 14:22

  • 36.

    כל פושע , שם כיפה או משחק אותה מפגר,עורכי הדין אין להם בושה (ל''ת)

    קובי, 02/03/09 14:22

  • 35.

    נכון ש

    אממא, 02/03/09 14:03

    הוא מפגר מפני שמי עושה כזה דבר אך למשפט הוא לא מפגר רק רוצים שהוא יצא נקי חוצפה אם השופטת לא תכניס אותו ל20 שנה ויותר אז המדינה שלנו פשטה רגל בע''ה הוא יכלא למאסר עולם

  • 34.

    אם הוא היה מפגר הוא היה נער עדין ונחמד...

    מאיר, 02/03/09 13:36

    העובדות מלמדות שמדובר בבחור פרא אדם עבריין סדרתי שכבר נתפס עם אופנוע גנוב.

  • 33.

    כל דפוק מתקבל לבית ספר

    לטפל בהם כשהם קטנים, 02/03/09 13:34

    בתי הספר בארץ הם באיכות כה ירודה שכל נער דפוק מתקבל, ומסיים 12 שנות לימוד.היום גם המכללות והאוניברסיטאות קולטות זבל.

  • 32.

    רק שופט מפגר יקבל טענה כה מפגרת..

    אמיר א., 02/03/09 13:33

    בישראל חיים במסגרות פתוחות רבים המוגדרים בעלי פיגור קל.
    איש מהם מעולם לא נאשם ברצח.
    פיגור הינו טענה דמגוגית זולה ובזויה שנועדה להציל רוצח נתעב אחד תוך ביזוי והפחדה כנגד ציבור שלם ותמים.
    אל להם לשופטים ליפול לבור העמוק והמצחין שטומנים להם עורכי הדין של הרוצח.

  • 31.

    לתת לו עונש מוות למען הצדק לרוצח השפל שמתחזה למפגר (ל''ת)

    דולפין סגול , 02/03/09 13:32

  • 30.

    הוא פשוט מפגר מאוד אינטלגנטי. ככה הוא הצליח בבגרות, בחברה ובתכנון הרצח (ל''ת)

    עו''ד מיקו, 02/03/09 13:12

  • 29.

    עם מערכת החינוך שלנו כל מפגר יכול לסיים 12 שנות לימוד (ל''ת)

    קובי, 02/03/09 12:58

  • 28.

    לא הרוצח סובל מפיגור אלא הצדק בישראל!!!! (ל''ת)

    פנינה, 02/03/09 12:58

    • אין צודק מדבריך (ל''ת)

      אפי, 02/03/09 15:31

  • 27.

    לא הרוצח סובל מפיגור אלא הצדק בישראל!!!! (ל''ת)

    פנינה, 02/03/09 12:56

  • 26.

    יש לזכור

    שי, 02/03/09 12:47

    שהוא נפטר מהסכין וגם מחלק מהבגדים שלו מיד לאחר הרצח. דבר זה כשלעצמו מצביע על מודעות למעשה ולהשלכותיו, ולפיכך על כשירות משפטית.

  • 25.

    מדובר במנהג תרבותי של עדות המזרח

    תומר חיו, משפטן מזרחי, 02/03/09 12:45

    כמו שהחרדים שוחטים תרנגולות לכפרות, יש לעדות המזרח לשחוט אשכנזים מרגיזים ומשכילים. זהו מנהג דתי עתיק ואסור לכם לשפוט אותו.

  • 24.

    בשביל לרצוח צריך להיות מפגר ,לא ?

    מושון, 02/03/09 12:43

    בשביל שלא ירצחו תריך לסגור את המפגרים ,רצוי לפני הרצח וחשוב מאד אחרי .אם הוא מפגר זה לא יעבור לו על כן צריך לסגור אותו בכלוב ,לזרוק את המפתח ולקוות שישחרר אותנו בהקדם .מי שמרחם על אכזרים בסופו שמתאכזר לרחמנים .אני רחמן .

  • 23.

    הוא רכש כבר כיפה אז עזבו אותו ואל תבלבלו לו במוח !!! (ל''ת)

    מיטלק, 02/03/09 12:40

    • זו לא כיפה, זה כובע מפגר. (ל''ת)

      יש מבחנים שמוכיחים, 02/03/09 13:07

      • זה לא כובע מפגר זה כובע טמבל מפגר! (ל''ת)

        ככה זה, 03/11/10 11:01

  • 22.

    איזו עליבות. שיטת מצליח לא תפעל הבא. אתה הולך לכלא. נקודה.

    חיים, 02/03/09 12:30

    מפגרים לא מתכננים רצח.
    מפגרים כמוך לא הולכים לפאבים, מסיבות, או נוסעים לאילת לבלות עם בחורות.

    שתרקב בכלא חלאת אדם. אמן ואמן .

  • 21.

    מפגר מי שחושב שהוא מפגר (ל''ת)

    gabi, 02/03/09 12:27

  • 20.

    הוא לא סובל מפיגור קל אלא מגנטיקה\\חינוך עלוב !!! (ל''ת)

    דוד, 02/03/09 12:17

  • 19.

    כל הערסים הם סוג של מוגבלים שכלית, לא? (ל''ת)

    חיים, 02/03/09 12:10

  • 18.

    אם ציוניו הקודמים גבוהים מדוע המליצו אברבנל?

    לפטר את מומחי אברבנל, 02/03/09 12:00

    אני לא מבינה על פי מה מאבחנים, מה פתאום מסתכלים רק על איזה מבחן אחרון בו כנראה רימה ולא על כל המידע שנאסף ממנו ועליו? מיהם אותם מומחים מאבחנים, ככה כותבים חוות דעת? בושה למקצוע, מה הפלא שכל ילד שני הוא בעל בעיית למידה או תקשורת במדינה הזאת. צריך גם להאשים את עורכי הדין בזילות בית המשפט כי לא יתכן שלא ידוע להם מנת המשכל האמיתית שלו.

  • 17.

    לתלות את מגעיל אמיר את שניהם באותו חבל

    חמידוש, 02/03/09 11:55

    רוצחים כאילו לסלק מהחברה שעל פני האדמה להחזיר לבורא עולם הוא מחכה להם תליה ודי

  • 16.

    גם העו''ד שרצח עם מכוניתו אם וילד סבל מפיגור קל,וממה סובלת מערעת המשפט? (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 02/03/09 11:50

  • 15.

    הוא לא מפגר. פשוט שישאלו את המורות והחברים.

    חסוי,רמתשרון, 02/03/09 11:49

    החברים בעצם עדיף שלא כי הם ישקרו. אבל ממה ששמעתי מאנשים שהיו איתו בבית ספר הוא לא מפגר. ומין הסתם יודעים את זה כולם נקווה שלא יעלימו עין.

  • 14.

    אין ספק שהוא מפגר

    שכן מרמת השרון, 02/03/09 11:49

    אכן, אין ספק שהוא מפגר.
    יצא מביתו עם סכין לקלוף תפוחי אדמה [לקומזיץ שהכינו החבר'ה] ועם החלטה להביא קצת כסף לחבר'ה. עו''ד פלינר אשמה בזה שהחדירה את בטנה לתוך הסכין השלופה, כי לא האמינה שהסכין אכן חדה.
    מזוויע רק דבר אחד:אם אכן יוחלט שהוא מפגר, האיש הזה יצא בעוד מספר שנים לחפשי !!!!!!
    אתה הבנת את זה מר מרוז?!?!?!?!

    • אני מקווה שמפגר ירצח מישהו מהמשפחה שלו

      אבי, 02/03/09 15:17

      וישתחרר על סעיף של פיגור.....

  • 13.

    להורי הנער הרוצח

    עמליה, 02/03/09 11:48

    שלום לכם הורי הרוצח, גם אם הרוצח הוא הבן שלכם, אתם אמורים להתיחס בשאט נפש למעשה הרצח, ולא לחפש לו עורכי דין, שאתם ממלאים אותם בכסף, כדי שישחררו את הילד החבוב שלכם, שרוצח את השכנים שלו, ואפילו אמר, שמזל שתפסו אותו, כי הוא התכוון לעשות את זה שוב. ילד של בני אדם שהוא רוצח, גם ההורים שלו צריכים לחשוב עוד פעם לפני שהם עושים כל מאמץ לשחרר את ה'מתוק' שלהם, שהם גדלו לתפארת, וכנראה, שכחו ללמד אותו את הערך של חיי אדם.
    אני רוצה לקוות, שתגובתי תפורסם!

    • צודקת בהחלט. ולהורי ה''מפגר'': מי שמפגר זה אתם שמחפים על בנכם. אולי בגלל

      מאסר עולם!!!, 02/03/09 13:07

      החינוך שלכם הוא רצח.

    • מסכים איתך בכל מילה

      איש, 03/03/09 13:06

      אין לשחרר את הנער הזה לעולם, הוא חייב להרקב בכלא, אם יתנו לו לצאת לחופשי יבואו עוד חבובים כמוהו ויגידו שלא מקבלים בכלל עונש על רצח ממדרגה ראשונה, לדעתי צריך לחוקק עונש מוות רק בשביל החלאה הזאת שרוצחת אנשים בלי להתחשב מה יהיה בעתיד, ולהורים אני מזדעזע עד עמקי נשמתי, איך אתם נותנים לו יד אחרי מה שהוא עשה, במקום להוכיח אותו כל הזמן, אני במקום המוח הדפוק שלכם הייתי אומר שילד הזה לא קיים מבחינתי ברגע שהוא לקח חיי אדם אחר.

  • 12.

    בכלא לכל ימי חייו העלובים (ל''ת)

    שיהיה מפגר בכלא, 02/03/09 11:47

  • 11.

    ממתי מפגרים רוצחים? (ל''ת)

    דניאלה, 02/03/09 11:39

  • 10.

    לכלוא אותו עד לסוף חייו

    דנה , תל אביב, 02/03/09 11:33

    אם הרוצח השפל הזה ישוחרר - הוא ירצח שוב, שהו רק עניין של זמן!
    ובפעם הבאה הקורבן עלולה/ה להיות מישהו שאתם מכירים!

    ראו הוזהרתם, מקומו של הפושע - הרוצח העלוב הזה מאחורי סורג ובריח.

  • 9.

    למה לא תולים אותו וחוסכים מאיתנו כלא. אוכל .ביגוד

    קובי, 02/03/09 11:31

    הוא גם אומר שהוא היה מבצע שוב רצח . אז למה לשחרר אותו אים בכלל . הוא בטח רוצה ללכת לקיטנה של ויצו להשתקם . עזבו אותו רק שהעורכי הדין שלו יקבלו גם את עונשם משמים.
    עכשיו זה טראנד חדש כול רוצח הוא משוגע מפגר אין לו שכל .אל תשכחו את הנהג מהרצליה גם אותו רצחו כי סתם בלי שום סיבה .

    • שאלה טובה , וראויה,,,

      משפטן, 02/03/09 11:45

      לא תולים כאן רוצחים נאלחים ועוד חלאות , מאותה סיבה שלא מוציאים להורג רוצחי ילדים, נשים , וטף באוטובוסים, במסעדות, בדיסקוטקים, מדובר ברוצחים הערבים שפעם מכנים אותם מהפתאח, ופעם מהחאמס, ומהג'יאד, רוצחים אלה שבאים מאותו מניע של הנאצים שרצחו יהודים בשל היותם יהודים, ולמה לא עושים זאת ?, משום שהמדינה כאן פועלת ונוהגת בטימטום, אין הסבר אחר, אילו היו מחסלים את הרוצחים של הטרור הערבי \\ מוסלמי, היום היו ברשימה של דרישות החאמס לשיחרור שליט הרבה פחות רוצחים ועוד חלאות אדם, הדבר היה גם חוסך מיליונים רבים למשלם המיסים במדינה היהודית, אז זה ברור, הסיבה היא טימטום ,! כמובן שישנם משפטנים מלומדים שיכולים לבוא '' ולהסביר'' ו'' לנמק'' את בסיבות המשפטיות וכ', אבל כל אלה הם מילים רייקות , בטלות, גניבת הדעת, דמגוגיה זולה, ולא יותר מכך!

  • 8.

    אני מציע לשים אותו בתא מיוחד לבעלי פיגור קל

    omadawn , 02/03/09 11:26

    שם יוכל לעשות מבחנים עד סוף ימיו בניסיון להוכיח כמה שהוא מפגר. ובאותה נשימה, אולי גם לחוקק כמה חוקי עזר נגד עו"ד המשקרים במודע לבתי המשפט בנסיון להציל את עורו של הלקוח שלהם.

    צריך לגרום לעו"ד לחשוב פעמיים לפני שיוצאים בהצהרות שיקריות במודע. זו ממש זילות, מה שהולך שם.

  • 7.

    חתיכת חרא קטן. רוצח מסריח-שילך לכלא ל25 שנה עד שהפיגור יעבור

    אדם, חיפה, 02/03/09 11:26

    חלאת המין האנושי.

  • 6.

    לא מפגר - סתם דפוק (ל''ת)

    עורכי דין נוכלים, 02/03/09 11:25

  • 5.

    בטוח שהוא מפגר. אחרת למה שירצח? (ל''ת)

    שוש, 02/03/09 11:24

  • 4.

    זה מה שמושקה מרוז אמר לך להגיד שאתה סובל מפיגור

    אונרע ושונרע, 02/03/09 11:21

    זה לא רק אתה זה כול השבט שלך במקום אחר
    היית עולה על כיסא חשמל פה אפשר לתת לך
    לשחות בים המלח היגעת ליבשה הרווחת לא הגעת
    נדפקת

  • 3.

    היחידים שסובלים מפיגור כאן - פרקליטי הנער

    קרלוס, 02/03/09 11:19

    וזאת כי רק מפגרים היו מהעזים להעלות נימוק שכזה. יש להטיל עליהם קנס על זילות המקצוע ושלילת רישיון עד שירפאו מפיגורם זה.

    • המפגרים ביחידים כאן זה אנחנו הציבור שיושב בשקט ולא מפגין. (ל''ת)

      מוטי, 02/03/09 11:59

  • 2.

    אן פוטרים אדם מעונש ביגלל חוסר הידיעה במיבחן (ל''ת)

    פקק תנועה , 02/03/09 11:11

    • ופי אחת וכמה לאחר מעשה כזה חמור שלא יתכן שהמבצע לא ידע מה הוא מבצע (ל''ת)

      פקק תנועה , 02/03/09 11:12

  • 1.

    ספק אם לבהמ"ש יהיה את התחכום והאומץ מול סוללת עו"ד תאבת בצע כסף ופרסום (ל''ת)

    gadii , 02/03/09 11:04

    • את מי שהמציא את המושג הנפשע "אי שפיות" צריך לרצוח

      jo_l , 02/03/09 13:12

      היום בישראל כל רוצח נאלח ושפל,לוקח צאנס
      ומשחק במשחק ההימורים "אי שפיות".

      כל רוצח באי שפיות צריך לקבל עונש בדיוק כמו רוצח בשפיות מלאה.
      אם המנוול לא יקבל את העונש המקסימלי,
      אז מבחינת האזרח הקטן
      כל מערכת המשפט בישראל מושחתת מנוולת
      ושווה לתחת.
      ובישראל משתלם להיות פושע ומפר חוק,
      ורק טיפש שומר חוק.