• 96.

    עיני למשרד הביטחון

    ישראל סבא, 17/02/09 10:22

    מזכיר ההסתדרות דוד בן-גוריון היה שר ביטחון לא רע.

  • 95.

    טענות שקריות ומסלפות

    פרץ גבר, 17/02/09 01:30

    עמיר פרץ נהפך לשר הבטחון רק מפני שלא ניתן לו התפקיד הראוי לו בממשלת אולמרט - שר האוצר, בו היה יכול להצטיין. אולי הוא עשה טעות בהצטרפותו לקואליציה, אבל אדם שנלחם בשביל העובדים (באמת!) מגיע לו לקבל עוד צ'אנס. מעבר לזה שהוא איש מוצלח ואינטלגנטי בהרבה מהמתמודדים הנוכחיים לראשות הממשלה.
    פרץ לא הביא אסון על העבודה, נהפוכו, הוא הצליח לעורר רוח חדשה במפלגה שהייתה תחת שטפון קדימה בבחירות הקודמות שהצטיירה כמפא''י חדשה. 19 מנדטים בבחירות הקודמות לעבודה היה הישג אמיתי באותו מצב, ולראייה הבחירות הנוכחיות ו13 המנדטים שלהם בראשות הגנרל הלא יוצלח.
    צריך מנהיג סוציאליסט אמיתי בארץ, יש עוד אנשים טובים, אבל פרץ בהחלט ראוי ויכול לעשות את העבודה.

  • 94.

    בבחירות הקודמות הצבעתי עבודה והפעם עברתי למרצ

    מיכה, 17/02/09 01:08

    רציתי אבל לא יכולתי להצביע למפלגה כשבראשה אהוד ברק,פרץ שהדביקו לו שלא בצדק את הכשלון במלחמת לבנון השניה למרות שועדת וינוגרד ציינה את תפקודו לשבח,החלטתו לתקוף את הטילים ארוכי הטווח נחשבת בדיעבד להחלטה טובה באופן גורלי,והוא האזרח היה צריך להלחם עליה מול כל הגנרלים שלא מבינים כלום מהחיים שלהם,הוא הביא את שלי יחימוביץ' את ברוורמן ובגדול נתן את התנופה הגדולה ביותר למפלגת העבודה בעשור האחרון,למרות המפץ הגדול של קדימה הוא שמר על אותו מספר מנדטים שהיה לה וזה הישג אלקטורלי,בקיצור למרות השפם מדובר במנהיג אמיתי שאני אישית הולך אחריו ותומך בו,אז יאללה תרגיעו כולם,שימו לב,פרץ לשילטון.

  • 93.

    הייתי מבקש את שלום ירושלמי להסביר לנו הלא כל כך חכמים, איך

    יוסי חולון, 17/02/09 00:48

    פרץ הביא 19 מנדטים ואדון אהוד ברק רק 13 מנדטים. אולי יש כאן משהו משונה, היש הסבר המניח את הדעת ? או סתם אימרה באויר.


    צודק מר פרץ שיום לאחר הבחירות אם הוא היה מביא 13 מנדטים היו חותכים אותו בסכינים במפלגת העבודה, או לחליפים היו דורשים ממנו לעשות חרקירי כמו ביפן...!!!!!!

  • 92.

    למען הצדק ההיסטורי, הגיע הזמן שעמיר פרץ יחסל את מפלגת העבודה

    אבל גם בלי עזרתו היא תתחסל, 17/02/09 00:06

    כולי תקווה שעמיר פרץ ייבחר שוב לעמוד בראש מפלגת העבודה,
    המרוקאי עמיר פרץ, הוא זה שיחסל סופית את המפלגה הארורה הזאת, זו שבגילגוליה הקודמים נקראה המערך, ולפני כן מפא''י.
    מפא''י, זו שבשנות החמישים התעמרה ביוצאי מרוקו, היפלתה אותם, רמסה את כבודם, זילזלה בתרבותם ובמנהגיהם, ושאחד ממנהיגיה כינה אותם בפומבי ''אבק אדם'', תיחרב ותתרסק ע''י צאצאיהם של אלה שבהם פעם התעללה.
    אם זה לא צדק היסטורי, אז שמישהו יגיד לי מה זה?

  • 91.

    ירושלמי אתה צריך להתבייש במאמר הזה.

    אורי, 16/02/09 23:15

    פרץ ראוי והוא גם יזכה על אפך ועל חמתך ולמרות הגזענות שלך ושל דומיך. טוב שלפחות המגיבים פה אומרים לך באופן ברור מהם חושבים עליך מר ירושלמי.

  • 90.

    ירושלמי אתה טועה ומטעה

    אילוק אברהם, 16/02/09 23:07

    אמיר פרץ חרט על דגלו את הנושא החברתי ,הוא היחידי שעשה הסכמים קואלציונים בתחום החברתי אשר ברק לא הצליח לשמר,הוא מינה את אשכנזי לרמטכ''ל בניגוד לדעתם של כולם,הוא החזיר את כח ההרתעה למדינת ישראל בעקבות מלחמת לבנון ,השקט בצפון ואי התערבות החיזבאללה בעזה היא חלק מתוצאות מלחמת לבנון ,את כל זה שכחת אדון ירושלמי .עמיר הוא זה שהחזיר את האימונים וההצטיידות לצבא שהוא קיבל .עמיר הוא מנהיג המחנה החברתי בישראל למרות אי הסכמתך .הכותב הינו קצין בכיר במילואים בעל תואר שני במדעי המדינה ביטחון לאומי

  • 89.

    כתבה מדהימה באיכותה-עמיר המגלומן הבוגדני

    מכיר את עמיר טוב מכם, 16/02/09 22:38

    תקע סכין לכל חבריו חוץ מרחל תורגמן...:)

  • 88.

    כשביבי דפק את ציפי (ל''ת)

    זהבה , 16/02/09 22:16

  • 87.

    שאלה לגולשים???????????????

    הולך בטל , 16/02/09 22:13

    מה מצב השלג בחרמון?

  • 86.

    זכותך להתנגד לפרץ

    אאא, 16/02/09 21:56

    אבל מי שריסק את העבודה זה אהוד ברק ולא אף אחד אחר.

  • 85.

    איש קטן עם מוח של עוף שאיכשהו אסף מספיק כח

    מחליא האיש, 16/02/09 19:50

    אני מאחל לו כישלון באשר יילך (כל עוד הוא נימצא בתחום הציבורי כמובן)

  • 84.

    אדון ירושלמי מה קרה

    גל, 16/02/09 19:43

    עמיר פרץ עוד יחזור בגדול

  • 83.

    שלום ירושלמי - גזען שונא מזרחים מושבע (ל''ת)

    רפי, 16/02/09 19:35

  • 82.

    פרץ גרם נזקים במיליארדים כיו"ר ההסתדרות ולא חדל מכך

    avre10 , 16/02/09 19:25

    בכל מה שפרץ עשה - הוא פגע בעובדים, במדינה ובמפלגה שלו.
    כיו"ר ההסתדרות - הוא פגע בכל העובדים החלשים ותמך רק בוועדים הגדולים - כיוון שהם היו חשובים לבחירתו.
    בממשלה - כשר הביטחון - כולם יודעים ומבינים שהוא היה טעות מביכה.
    כחבר מפלגה - רק דאג לחיזוק מצבו האישי - על חשבון כל דבר אחר.
    ההסתדרות - אינה מה שהייתה, המדינה אינה מה שהייתה והמפלגה כמעט נמחקה לחלוטין.
    עם רקורד כזה - רק סומים וחרשים יתמכו בפרץ.

  • 81.

    חצי אמת גרוע משקר - חבל שמאמר זה נכתב

    אביחי, 16/02/09 18:18

    אני לא מחסידיו של פרץ ולא חושב שהוא תפקד טוב כשר ביטחון או כקולגה - אני לא בטוח שהוא יודע להכיר טובה. אבל שלום ירושלמי, למה היית צריך לטבל את המאמר במונחים מטעים? '' אבל פרץ דרדר במהירות את העבודה ל-19 מנדטים בלבד בבחירות 2006.'' כך כתבת. והאמת שהוא לא דירדר את מפלגת העבודה- גם בבחירות שקדמו להתמודדות שלו בראש מפלגת העבודה, מצנע השיג 19 מנדטים בראשות העבודה.
    והאמת שבשדרות נתנו חמישית מהקולות שנתנו בפעם שעברה למפלגת העבודה. זה כבר הישג.

    • אילו עמיר פרץ היה שומר על עקרונותיו

      משקיף, 16/02/09 20:44

      היום הוא היה ראש הממשלה. טוב שגילינו את פרצופו האמיתי, רק חבל שהמחיר היה חללי מלחמת לבנון השניה.

      • אני לא בטוח שאתה צודק

        אביחי, 17/02/09 15:57

        אני יכול להסכים לביקורת קשה על פרץ, אבל אין צורך לסלף מציאות או לסרסה.
        עם זאת, אני לא בטוח שכל האחריות על אי ההצלח הברורה במלחמת לבנון השניה רובצת לפתחו של פרץ.

  • 80.

    עמיר פרץ .

    א.א. ירושלים, 16/02/09 17:43

    אכן,אין גבול לחוצפה , אחרי תבוסת לבנון בניצוחו של עמיר פרץ ההגינות מחייבת שילך לעיר מיקלט לפחות ל 30 שנה.

  • 79.

    איזה אסון יכול להיות יותר מ-אהוד ברק ?!?! (ל''ת)

    גדעון, 16/02/09 17:34

  • 78.

    העבודה כשלה משום שהיא כבר 10 שנים בקואליציה

    ניר י-ם, 16/02/09 16:40

    זה כזה מטופש להאשים את ראש המפלגה בכשלונה. הדרך היא הנבחנחת כאן, ולא האישים. מפלגת העבודה הוכיחה שפניה ב-10 שנים האחרונות לא היו לשלום, כי אם לכסאות הקואליציה, ולא משנה תחת איזה ממשלה.

    פרץ לא הביא למיטוט העבודה (אף שהביא הרבה יותר מנדטים מברק) - המפלגה עצמה הביאה למיטוטה. למה לי להצביע עבודה, אם אני יודע שהיא לא הולכת להוביל את הדרך?

    ההצבעה היא על דרך, או על שר הביטחון ?

  • 77.

    ל=2 חלק שווה וטוב שכך=זו מפלגה שרק עשתה לביתה מכספי הציבור=הון שחור!!! (ל''ת)

    נ.כהן יש להם רכוש בלתי מוצהר=שאין יודעים את קצהו!, 16/02/09 16:02

  • 76.

    זה הדרך שנכשלה, לאוו דווקא גלאון, פרץ, רמון, ג'מוס או אולמרט

    מחשבות , 16/02/09 15:54

    מפלגת העבודה קיבלת תמיכה נמוכה בשדרות, לא בגלל ולא בזכות פרץ המתגורר שם אלא בגלל שעד כמה שהתקשורת תספר לנו על יונה ואדן החלון, ושלם ומתקרב ואבו מאזן תחילה, הרי טילי החמאס הנופלים ליד הבית משמעים צליל חזק יותר.

    זה לא ג'ומס שנכשל, לא גלאון ולא לבני דווקא, אלא כל תפיסת אוסלו וגירוש יהודי קטיף וחברון היא שהוכחה כמוטעית. ואלפי היהודים הנרצחים והאבל והסבל הם מתגברים גם על התעמולה היעילה ביותר שהפעילו נגד היהודים מכל ערוצי התקשורת.

    העיתונאים יודעים שלציבור השטחי הרגיל לאופרות סבון, קל להזדהות עם "דמויות" ולא עם רעיונות. לכן קברניטי התקשורת הופכים את הבחירות ל"נושא אישי ופרסונלי". כאילו הבעיה היא פרץ או ברק, גלאון או גילאון. לבני או אולמרט. העיתונאים (מסיבות ברורות) מסרבים להבין שמה שנכשל זה לא המפלגות ולא העומדים בראשן אלא התיאוריה כאילו ניתן בעזרת גירוש יהודים להביא שלום.

    העיתונאים מסרבים להודות שמה שעומד מולנו הוא נאציזם מוסלמי מן הסוג האכזרי ביותר, נאציזם שכמקובל בדרכו לכבוש את העולם כולו משתמש בנו היהודים כקרש קפיצה ראשון.

    ואותה רוח של השמאל הממוסד שניסתה לבלום את אזהרות ז'בוטינסקי דאז מפני הנאציזם המתקרב, עוסקת בהסתה נגד ממשיכיו אנשי הימין ששוב מנסים לאזהיר מפני הנאציזם המתקרב והשואה הממשמשת ובאה.

    העיתונאים הקטנים שוב אינם מבינים את שליחותם האמיתית ומבלבלים את המוח בויכוחים קטנוניים המתרחשים בתוך מפלגות חסרות מסר, וגופים חסרי הבנה.

    מתי יקום כבר העיתונאי האמיץ שיצעק רבותי "העיירה בוערת", שיבחן את הדרכים והחלופות לקיום היהודי בארצנו, ולא ימלא טורים משמימם ידווח על הויכוח והתככים שבין גלאון ופרץ, אבו וילן אבו מאזן ואבו עלה ופואד לקינוח.

  • 75.

    איך בכלל הגענו למצב...

    דוד, 16/02/09 15:32

    שעמיר פרץ הוא נושא לדיון ציבורי?
    חוץ מקול רם, יש לו איזושהי תכונה שבה הוא נבדל מהאספסוף שהוא רוצה להנהיג?

    • אתה גזען עלוב נפש

      חיים, 16/02/09 19:28

      פרץ הוא לא בדיוק המועמד המושלם אבל הוא טוב בהרבה מכל היתר: אולמרט, לבני, נתניהו וגם ברק.

      הוא שגה כשהלך לביטחון, הוא בגד במסרים החברתיים שלו ובבוחרים ואני בטוח שהוא מצטער על כך. ובהחלט ייתכן שאין דרך חזרה.

      אבל פרץ בניגוד לכל היתר הוא באמת בן אדם של אידיאליים, של השקפת עולם אמיתית, יש לו משנה סדורה, מה שלא ניתן להגיד על אף אחד מהמועמדים לראשות הממשלה.

  • 74.

    אני מסכים איתך שפרץ יחסל את העבודה , אבל להבדיל ממך

    אחד העם, 16/02/09 15:10

    אני מסכים שהגנרל החברתי עם המשקפת ,יהרוס וימחק את מה שנישאר ממפלגת העבודה .אני חולק עליך שזה יהיה הפסד למדינה , מפלגת העבודה כבר מזמן איבדה את דרכה ,ועסקניה הם פוליטיקאים קטנים במובן השלילי של המילה . אין במפלגה זאת יותר '' ענקים '' כמו בן גוריון ,אלון ,אשכול ,גולדה ועוד . יש פוליטיקאים בגרוש , הדואגים רק לכיסאותיהם ,מאלו ששולחים את יהבם על ארגזי קולות מזוייפים ,בעיקר מהמגזר הערבי . אז אם פרץ יחסל את מפלגת העבודה ,תיחשב לו זאת כתרומה היחידה , שאבו נאפחה זה עשה למען מדינת ישראל .

    • בהחלט נכון לחסל את העבודה, אך אל תקשור כתרים לבן גוריון

      מחשבות , 16/02/09 18:10

      בן גוריון יותר מכל מנהיג אחר בארצנו (אולי חוץ משמעון פרס), עשה כל תרגיל מלוכלך כדי לקדם את עצמו ולשמור על כסאו.

      הנטייה שלנו להפוך את הקשישים לקדושים אסור שתשכיח את העובדות. רשימה ארוכה ארוכה של יהודים ונושאים סבלה מתאוות השלטון המוחלט של בן גוריון: ברל כצנלסון, ארלוזרוב, פנחס לבון, אשכול, גלילי, בגין, מעפילי אלטלנה, טבנקין, ז'בוטינסקי, מליוני יהודים שנרצחו בשואה, לוחמי לח"י ואצ"ל שהוסגרו לתליינים הבריטים, מאות אלפי עולי המזרח שנשלחו (על פי דגם סיביר של סטאלין) לעיירות הפיתוח המיותרות יהורדי גוש עציון הרובע היהודי שהופקרו.וכמובן כל מי שסובל היום מכך שהערבים חיים בתוכנו, וכל מי שמשלם משכנתא ענקית ולא מסוגל לרכוש בית נורמלי כי הקרקע בארצנו הועברה לקיבוצים, הם ועוד רבים רבים שילמו מחיר יקר בשל תאוותו של בן גוריון לשלטון.

  • 73.

    כל עבד , רוצה להיות מלך !!

    ישמעאל, 16/02/09 14:55

    לכולם בעבודה ברור , שנפילתה הגיעה לתחתית החבית ומכאן אפשר רק לעלות . לכן כל אחד , שחושב את עצמו משהו , רוצה לקפוץ לאחוז במושכות כדי שעלייתה מתחתית החבית תירשם על שמו ! אפילו אם הוא חדל אישים או כישלונר !

  • 72.

    עמיר פרץ הוא מנהיג חברתי. הלאה הגזענות האשכנזית! (ל''ת)

    חזית השמאל הפרוגרסיבי לשלום ולשיוויון, 16/02/09 14:51

  • 71.

    צודק! אבל...

    מרעי מרעי, 16/02/09 14:47

    אוי כמה צדקת מר ירושלמי, פרץ צריך וחייב ללכת. אבל, אל לנו לטעות: הגיע הזמן והבשילו התנאים שג'ובניקים כמו ברק, בן-אליעזר, וילנאי ושמחון יצטרפו גם הם לפרץ בהליכתו ושיעלמו יחד מהמפלגה שריסקו, מהמחנה שניפצו ומהחלום הנגוז של שחר של יום חדש.כשילכו, חיינו יהיו כפי שייקבעו על ידינו ולמעננו ואנו נאהב את חיינוח.

    מרעי מרעי-קולנוען

  • 70.

    פרץ להסתדרות,אולי!

    ד''ר יהודה מוטעי, 16/02/09 14:28

    מה חבל שפעמים הדימוי העצמי המדומה יוצר
    שיכרון חושים ואובדן דרך!
    בעבר,עמיר פרץ,היה טוב כמנהיג פועלים(היום-ספק).פרץ,קיבל הזדמנוית לא מעטות במפלגתו ובכולן נכשל.גדולתו של אדם לעשות חשבון נפש,
    להפיק לקחים ולפנות את הבמה לאחרים:אולי הרצוג,אולי פינס וזה רק לאחר עידן של ברק.
    חבל לשים את מפלגת האם ללעג ולקלס בידי ליצני החצר!

  • 69.

    אין מנהיג ראוי יותר מעמיר פרץ!!!

    שרון, 16/02/09 14:05

    לידיעתך מר ירושלמי אין מנהיג ראוי יותר מעמיר פרץ,התקשורת מגוייסת לטובת הפחדנים!!!

    • צודק ב100%!

      shelly vaamir , 16/02/09 14:29

      על כל אזרח לחשוב מדוע התקשורת (יחד עם אחרים) מגויסת לחיסול עמיר פרץ והסוציאל דמוקרטיה. מדוע שני העיתונאים המרכזיים שתמכו בדרך זו היו צריכים לעבור לפוליטיקה? למה כל כך פוחדים ממנו?

      • נו באמת, מישהו עוד לוקח את פרץ ברצינות?

        אזרח קטן, 16/02/09 15:26

        פרץ הוא בדיחה לא מצחיקה ועלבון לשמאל ולכל מי שיש בליבו מעט כבוד לבית הנבחרים במדינת ישראל.

      • עמיר פרץ הרוויח את הבוז והליגלוג ביושר.

        ש.ז, 16/02/09 15:52

        היתה לו הזדמנות פז לפעול בנושא שהוא כל כך טוב בו
        אך הוא נפל בפח שטמן לו אומרט וביזה את עצמו ואת המדינה ועל כך יש להענישו.

  • 68.

    אין מנהיג ראוי יותר מעמיר פרץ

    ניקול, 16/02/09 13:58

    והלוואי שהמפלגה תזכה סוף סוף למנהיג כמוהו

    • חחחחחח אז כמה משלמים לך לתגובה הזאת? (ל''ת)

      די לקשקש, 16/02/09 19:52

  • 67.

    לדעתי כיום במפלגת העבודה שלי היא הכי ראויה לראשות המפלגה כנסו

    דוד, 16/02/09 13:57

    יש לשלי איכויות רבות שעולות על כולם היא מדברת ועושה בניגוד לאחרים היא מנהיגה ראויה בניגוד לציפי שלא ראויה ואהוד ברק צריך להתפטר זה ביזיון מה שהוא עשה למפלגת העבודה

    • יש לה עוד הרבה ללמוד עד שתגיע ללעמיר פרץ (ל''ת)

      בלה, 16/02/09 14:56

  • 66.

    כבר מאז המהפך שהיה בשנות השמונים, מפלגת העבודה

    א, 16/02/09 13:50

    ירדה מבחירות לבחירות, ולא ראינו את אלה שקדמו לפרץ ''איך הם קדמו את המפלגה ושמרו על יציבות'' עד כדי כך שלפני עופרת יצוקה, ניבאו הסקרים למספר מנדטים בודדים. אז אל תאשימו רק את פרץ! אלא תעשו חשבון נפש ותגיעו לכל מי שאשם בירידה הנמשכת!

    • עמיר פרץ דווקא עיכב מעט את מגמת הירידה

      shelly vaamir , 16/02/09 14:27

      המפלה בבחירות היא הזדמנות בלתי חוזרת למפלגת העבודה לעשות חשבון נפש אמיתי. הגורם המרכזי להתדרדרות הוא הזזת העניין החברתי למקום צדדי אל מול תהליך השלום שתפס את המקום הראשון. הן מפא"י והן אחדות העבודה תמיד שמו במקום הראשון את החברה ואת האדם!!!

  • 65.

    ככל שהעבודה הולכת יותר שמאלה היא מפסידה קולות לקדימה,חזרו למחנה הציוני (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 16/02/09 13:48

  • 64.

    שלום אתה צודק

    צפתי, 16/02/09 13:46

    וכל מילה מיותרת

  • 63.

    כאילו נראה לכם שנצביע בעדו שוב? (ל''ת)

    אז הוא רוצה, גם אני רוצה המון דברים, 16/02/09 13:35

  • 62.

    שלי, אמינה וראוייה ,פרץ,-רוח פרצים וצילצולים צורמים.

    מצביעת ליכוד, 16/02/09 13:31

    הייתי רוצה ששלי יחימוביץ תחבור ללכוד .

    • שלי יחימוביץ היא לא במקום פרץ כפי שפרץ הוא לא במקום שלי

      lalbert , 16/02/09 13:46

      גם אני חבר של שלי ומעריך את עבודתה החברתית , אך חשוב לאחד ולחזק את הכוחות החברתיים ולא לעשות מאבקים בתוך המחנה החברתי - צריך מאבק משותף של כל המחנה לקידם הרעיון שלנו אחרת מה שהיה זה מה שהיה

  • 61.

    שאלה לגולשים ????????????????

    שושפרי, 16/02/09 13:20

    יש לי שאלה. האם ההבטחה של ביבי ליור
    הגימלאים, רפי איתן '' אל תתחבר לציפי ליבני , אני בבוא היום
    כשאהיה ראש ממשלה , אקים תיק הגימלאים ואתה תהיה השר .
    האם זו עבירה על החוק. האם זה שוחד בחירות
    אשמח לתשובה של הגולשים והמחבר. ?????

    • לא. חוקים נגד זה קיימים רק במישור המוניציפלי (ל''ת)

      לכל שאלה תשובה, 16/02/09 14:53

  • 60.

    מר ירושלמי כשאתה צודק אתה פשוט צודק

    סבא של רוני , 16/02/09 13:14

    כתבה נכונה וממצה.
    לא ברור מי דוחף את פרץ לקדמת הבמה.
    לו אני חבר במפלגת העבודה הייתי מבקש להחביא אותו.
    לא האמנתי למשמע אוזני כששמעתי את הקטעים מהראיון של בטלויזיה.
    בחיים יש מצב בו אדם מגיע לתפדקיד שהוא גדול עליו בכמה מספרים. לא כל פועל יכול להיות מנהל עבודה ולא כל מנהל עבודה יכול להיות מנהל.
    והכלל הזה יותר מתמיד מתיחס לעמיר פרץ.
    קשקשן בלתי נלאה..

  • 59.

    ==== רק עמיר פרץ יכול להציל את מפלגת העבודה ==

    אלברט לוי, 16/02/09 13:08

    רק עמיר פרץ יכול להביא קולות ממפלגות אחרות כי כולם יודעים שהוא יכול לעשות מהפך חברתי כללי וצדק חברתי - אלה לא סיסמאות זאת האמת , לכן הם מפחדים

    • אז למה בהנהגתו העבודה נכשלה?

      אלמוני, 16/02/09 13:36

      מצנע הביא 19 מנדטים למרות שפרץ היה בעם אחד שקיבלה 3.למרות חזרתו של פרץ לעבודה הוא לא השיג יותר מ-19,ולקינוח זנח את ה''חברתיות'' וניסה להיות שר בטחון,הכל בשביל הרזומה האישי.

      • פרץ הצליח יותר מברק למרות שברק וחבריו ברחו ב2006

        lalbert , 16/02/09 13:49

        זה נראה מסע מטעם ברק וחבריו שנכשלו כי לא הבינו ועדיין לא מבינים את החברה הישראלית .
        עוד בשנת 2006 , כאשר הייתה תקווה שיש אפשרות להנהיג את המדינה על פי הערכים של בעבודה / סוציאל דמוקראטי , בסיוע של כ 12 מנדטים נוספים מהליכוד שהגיעו לעבודה .
        זה לא עניין את ותיקי העבודה כי הם לא קיבלו את הדין בחירת היו"ר ועשו הכל כידי שהיו"ר הנבחר עמיר פרץ לא ינהיג את המדינה וכך 11 מנדטים התפזרו לכל מקום מגמלאים עד קדימה ועד הליכה לים . כי אפשר היה להביא 31 מנדטים .

        בבחירות האחרונות אפשר היה לשאול את אותם אנשים מהליכוד שהאמינו בדרך החברתית של עמיר פרץ ונתנו את קולם לעבודה והיו מוכנים לבלוע את ההשפלה של שנות ה 50 ולסגור מעגל אמיתי חברתי , מה הם חושבים .

        וחודש הם אמרו לפעילי מפלגת העבודה - משוגעים תרדו מהגג - מה אתם לא מבינים מדוע אנחנו לא מעוניינים להצביע שוב למפלגת העבודה ? הרי הותיקים של מפלגת העבודה לא רצו אותנו אצלם , כי כאשר הגענו הם ברחו , אם כך חזרנו לבית שלנו לליכוד , לביבי גם אם הוא הוריד לנו מהמשכורת וגם אם הוא פגע בכל דבר חברתי .

        אחרי הבחירות של שנת 2006 , בסניפי מפלגת העבודה אמרו החברים שהבריחה של ברק וחבריו בבחירות 2006 , תחזור על עצמה כי ישראל השנייה לומדת מהר מישראל הראשונה וכך יצא שבבחירות של שנת 2009 היו חברי מפלגת העבודה שלא יצביעו לעבודה כפי שעשה ברק וחבריו בשנת 2006 .

        עכשיו צריך אמנה אמיתית אם זה אפשרי עוד בדור שלנו , שבמידה ויבחר מנהיג מהפריפריה , כולם צריכים לקבל את הדין של התוצאות הדמוקראטיות , אחרת העבודה תגיע לשלטון רק בעוד דור ,
        לפי המסע המחודש של ברק וחבריו זה כנראה מה שיקרה אלה אם יבינו סוף סוף מה העיקר .

  • 58.

    איך Y NET עבדו על הגולשים,עכשיו צריך להרשם כדי להמליץ על תגובה,חחחחחח

    שאבי מהעיריה , 16/02/09 13:00

    אין גבול לחוצפה של Y NET 'לא מספיק שהם מצנזרים את תגובות הימין ,עכשיו הם דורשים גם שתרשם בשביל להמליץ על תגןבה!!!
    אנו אומרים לא תודה ,אנו נגיב רק ב NRG ֱֱֱ

    כל מגיב מימין יודע את זה,שהוא מגיב לכתבה ב Y NET הצנזור יעצור את התגובה הלגיטימית בגלל שהיא לא מתאימה לדעתו הפוליטית של נןני מוזס בעל האתר,לכן לעולם לא אקרא פירסומת ב Y NET
    אני נכנס לפרסומות רק ב NRG ונכנס ל כתבות ווידאו רק ב NRG ואתר הבית שלי הוא NRG כמובן,לא מוכן לפרנס אתרים שמצנזרים את התגובות שלי

  • 57.

    בבחירות הבאות העבודה תיתחזק על חשבון קדימה !

    mag222 , 16/02/09 12:55

    העם יבין כי הניבחרת של העבודה עדיפה על הניבחרת הרקובה של קדימה !
    ואני ממש לא איש שמאל.....

  • 56.

    עם ברק האבודה / עבודה קיבלה 13 מנדטים עם פרץ תקבל 4 !

    mag222 , 16/02/09 12:54

    חחחחחחחחחחח
    אבודה / עבודה ?

  • 55.

    מיחזור של פוליטיקאים לא עובד-נקודה!

    schoole , 16/02/09 12:33

    אחת הסיבות שהליכוד לא קיבל הובלה מוחלטת היא מיחזורו של נתניהו. ליבני רצה בפעם הראשונה על אותם בוחרים של ברק וניצחה אותם למרות שברק הצליח לאין שאור יותר ממנה בתפקידו המינסטריאלי.את הבוחרים זה לא עניין-הם אינם רוצים מיחזור!
    לכן,על מפלגת העבודה לחפש מנהיג עם מסר בעיקר בתחום החברתי.לדעתי,אין מתאים מפרופסור באוורמןואם לא הוא אז אדם מבחוץ.
    אינני קונה את פינס והרצוג בגרוש,כמו שלא קניתי את לבני-כל אלו אינם אלה גימיקים. מדינת ישראל חייבת אדם עם תוכן,ערכי,רעיוני,אידאולוגי ולא ריק מתוכן ורודף כיסא שאומר כמו ליבני: "שנתניהו ירכיב ממשל ימין קיצון ואחרי שהוא יהרוס אני אהיה ראש ממשלה". קריירה לפני מדינה-מבחיל!!!

  • 54.

    שלום, מאמר חזק (ל''ת)

    דרור, 16/02/09 12:30

  • 53.

    יחימוביץ היא הסיכוי שלכם שם בשמאל....

    אזרח קטן, 16/02/09 12:21

    הצבעתי לליברמן והייתי מצביע עבורו גם היום.
    למרות זאת, התרשמתי מאד מההגינות והתבונה שגילתה יחימוביץ בהופעתה הטלוויזיונית ביום הבחירות ובקריאתה לעבודה ללכת לאופוזיציה מייד עם היודע תוצאות המידגם.
    יחימוביץ השקולה והמנומקת היא עוצמתית הרבה יותר מיחימוביץ המורדת וה''מיליטנטית'' כנגד המימסד.

    • אין ספק שיחימוביץ' היא הפוליטיקאית הערכית ביותר בכנסת

      shelly vaamir , 16/02/09 12:49

      וכפי שמוכיחים הנתונים הרשמיים, גם אחת מהחרוצות ומהמוכשרות ביותר בכנסת האחרונה. לגבי הגינותה, מסירותה ונאמנותה לדרך אין כל ספק. השאלה היא האם ח"כ יחימוביץ' כבר בשלה להנהיג את מפלגת העבודה ואת מדינת ישראל.

  • 52.

    העבודה זקוקה לפינס מנהיג אמיתי (ל''ת)

    גלי, 16/02/09 11:56

    • העבודה כבר קיבלה פינס .... (ל''ת)

      רחל, גן שמואל, 16/02/09 12:06

      • פינס למעשה אחראי לתוצאות העגומות של הבחירות

        דמוקרט אכולשקשוקה , 16/02/09 12:29

        כאשר בפריימריס , במקום להצטרף למחנה המאוחד של עמי איילון ועמיר פרץ ,העדיף לתמוך בברק,
        והתוצאות הם לפניכם

  • 51.

    החוצפה הדמוקרטית, של עמיר פרץ

    דמוקרט אכולשקשוקה , 16/02/09 11:49

    שבוע ימים, לפני הבחירות לכנסת, התקבלה הזמנה,אצל מורדי עמר מנהל הקמפיין בעבודה,
    ולכל נציגי המפלגות הדמוקרטיות בישראל,
    להשתתף בכנס סיכום הקמפיין, למאבק דמוקרטי מאוחד,בעד הדמוקרטיה בישראל ונגד שוד המנדטים הגדול, שעושים בעזרת התקשורת ,האסטרטגים המוכשרים לתפקידם ,אדלר וארד ,בשימוש באמצעים אנטי דמוקרטיים,
    ובמינופים של קשרי הון, שלטון ,תקשורת ורגולציה ,במטרה קדושה לשמור על כוחה של מפלגת קדימה כמפלגת שלטון בישראל,
    כל הנציגים של המפלגות הדמוקרטיות שהשתתפו
    בכנס ,לחמו כקואליציה דמוקרטית ,בעזרת מסר אחיד ומאוחד,
    בעד הדמוקרטיה ונגד קשרי הון ,שלטון ,תקשורת

    מכל הח"כים שהוזמנו, בכבוד רב לכנס,
    היחידי שכיבד את המאבק הדמוקרטי החשוב והצודק,
    הוא לא אחר ,ופה אני עוצר ומזמין אותך מר ירושלמי
    להכנס ולראות במו עינייך ,עד כמה אתה טועה ומטעה,
    פורטל המאבק הדמוקרטי www.makolot.co.il

  • 50.

    לא קם מנהיג כמו עמיר פרץ שמדבר אמת ועושה אמת!!!! (ל''ת)

    דבורה, 16/02/09 11:48

  • 49.

    הממשלה משחררת מאות רוצחים תמורת חייל נתניהו שיחרר 3 אנשי מוסד תמורת רו (ל''ת)

    תמורת רוצח 1, 16/02/09 11:35

    • צריך לשים לב למשוואה הזאת הממשלה בניהולה הכושל גרמה לחמאס לגבות מחיר (ל''ת)

      לבני אולמרט ברק ניהול כושל, 16/02/09 12:21

  • 48.

    סלוגן חדש : ''תנו לאמיר פרץ לסיים את העבודה''... (ל''ת)

    י, 16/02/09 11:24

    • להזכירך עמיר פרץ רק העלה על נס את מפלגת העבודה !!! (ל''ת)

      ירדן, 16/02/09 11:52

  • 47.

    חברים יקרים...

    ק@@@ , 16/02/09 11:22

    לדאבוני אין אף מנהיג שראוי לשבת בראש "העבודה" ובטח לא אמיר פרץ!
    מאז רצח ראש הממשלה יצחק רבין הכל נהרס,
    מאז ועד היום לא נמצא מנהיג ראוי שיוביל בנחישות את מפלגת העבודה.
    דרוש שינוי בהול!!

    • מי שהתחיל בהרס זה רבין (ל''ת)

      ניר מרמת ישי, 16/02/09 11:26

  • 46.

    ירושלמי היקר בבקשה ,בשבילך תרים טלפון.

    דמוקרט אכולשקשוקה , 16/02/09 11:12

    לרמטכל גבי אשכנזי ,למנכ"ל משרד הבטחון מר בוכריס ,לדובר צהל מר בניהו, לאלופי צהל,
    למילואימניקים שהשתתפו במלחמת לבנון השניה והוזמנו ובאו ,להשתתף גם במבצע עופרת יצוקה.
    ותשאל רק את השאלה החשובה באמת.
    איזה צהל, קיבל שר הבטחון עמיר פרץ מקודמו,
    ואיזה צהל החזיר כמו על מגש של כסף,
    למחליפו אהוד ברק,
    ולפי התשובות הכנות והאמיתיות ,תבין עד כמה
    אתה טועה מר ירושלמי ומטעה ציבור שלם.

  • 45.

    רק ברק! (ל''ת)

    aasagui , 16/02/09 11:08

  • 44.

    למר ירושלמי היקר

    דמוקרט אכולשקשוקה , 16/02/09 10:51

    בוא ולמד את חלק מהעובדות, שאתה פשוט לא יודע,
    ולרוב גם לא תבין ,על האיש עמיר פרץ,
    תנסה לדמיין את עצמך ,מר ירושלמי ,קם בבוקר
    למסע בלתי פוסק, של השמצות חסרות כל שחר נגדך,
    עם מאמרים שבסיס קיומם הוא קשרי, הון ,שלטון ,תקשורת,
    קריקטורה כמו שפורסמה היום בעתון הארץ,
    שמדגישה את פספוס המשקפת הסגורה ,יותר מכל דבר אחר ,שקשור למנהיג החברתי כלכלי המפורסם ביותר בישראל,
    מר ירושלמי היקר ,
    להתמודד עם תקשורת מגמתית ועוינת ,כמו שרק עמיר פרץ מצליח להתמודד ואף להתחזק,
    גם בן גוריון ,לא היה מצליח וגם מנחם בגין, היה כושל מגודל המעמסה,
    אך עמיר פרץ, שבשבילי הוא התמהיל הנכון,
    של מנהיגות דוד בן גוריון ונחישות וסבלנות
    כמו למנחם בגין,
    ,אוחז ובצדק ,ביתרון המוחלט שלו ,להיות ראש מפלגה אשכנזית במהותה, כאשר אתה מזרחי,
    המסוגל לסחוף מאות אלפי מזרחים ,להצביע
    למפלגת העבודה,
    עתיד מפלגת העבודה מר ירושלמי ,עדיין נמצאים
    באנרגיות ובנחישות ,של הפוליטקאי הנרדף בישראל, ללא כל סיבה הגיונית וראויה.

    • צודק בהחלט!!!

      shelly vaamir , 16/02/09 11:03

      ועל כל אזרח לחשוב מדוע הייתה התגייסות חסרת תקדים הן בתקשורת, הן בקרב "הכלכלנים" והן במערכת הפוליטית כדי לחסל פוליטיקאי ערכי ומוכשר. מי מפחד מסוציאל דמוקרטיה אמיתית? (מישהו אמר אליטות רקובות?!)

    • אדוני הדמוקרט (ל''ת)

      bdavid , 16/02/09 11:21

    • צודק צודק צודק!!!! רוצים את פרץ !!! (ל''ת)

      ירון, 16/02/09 11:54

    • פרץ אחראי למותם של 35 לוחמים אחרי שהוכרז על הפסקת האש רק עבור האגו שלו

      מיתמית , 16/02/09 12:33

      תומכי פרץ הם אנשים ציניים שחוץ מהשמצות ושרלטנות אין בהם כלום.

    • נפלת על הראש. הוא נכשל, ברק נכשל. שרי ביטחון ארורים (ל''ת)

      עדי, 17/02/09 01:57

  • 43.

    כבל וברק היגיע הזמן לשלול חברותו מן המפלגה את עמיר פרץ הוא הרס את המפ (ל''ת)

    שמואל, 16/02/09 10:51

  • 42.

    פרץ אין לך שום דבר מחוץ השפם תעזוב אותנו קברן המפלגה רואה משקפת סגורה (ל''ת)

    שמואל, 16/02/09 10:48

  • 41.

    ירושלמי כול הכבור צריכים את פרץ לשלול חברותו מן המפלגה הוא רוצה לקבור (ל''ת)

    שמואל, 16/02/09 10:42

  • 40.

    ולמרות הכל פרץ צודק בדבריו על ברק

    מוישה תלאביבי, 16/02/09 10:41

    ירושלמי הולך בתלם המוכר של הדמגוגיה. במקום להתייחס לנאמר הוא תוקף את מי שאומר את הדברים הנכונים. לכל אחד מותר לבקר את השני וגם לפרץ. כן גם לפרץ. ברק לגלג על המפקד שבזכותו נבחר פרץ והוא נהג באותם שטיקים בדיוק ונבחר בזכות בחירות של מעטפות, אם לאמץ את סגנונו שלו. פרץ השיג 19 חברי כנסת וברק המושיע הדגול רק 13 . ברק הוא שקבע את הביטוי ''מבחן התוצאה'' ובמבחן התוצאה פרץ גובר על ברק. יש הרבה מה לומר על פרץ ואין ויכוח בין צודק לטועה. אבל בעיקרו של דבר ברק נכשל זו הפעם השנייה כמנהיג העבודה, הוא נבחר על מנת לשקם אותה, הוא נתפס תמיד באיזה שקר עלוב שהוא מוכר לציבור כמו השקר בעניין גיוס בחורי ישיבה לצה''ל או כמו בעניין הסקת מסקנות בעקבות דו''ח וינוגרד, הוא נכשל כשלון חרוץ כראש ממשלה, וגם עכשיו כלל לא ברור הוא וחבריו הנאמנים, הרצוג שמחון ופואד, אכן הפנימו שהעבודה חייבת להיות אופוזיציה ולעשות אופוזיציה. לא לשבוע ולא למשך החורף הזה - אלא למשך הקדנציה כולה ואולי גם אחריה. אין שום פסול בבקורתו של פרץ שגם הוא ראוי לביקורת משלו. זאת אינה חוצפה ולא פרץ קבר את העבודה אלא העסקן שקבע בצורה מטופשת ומופקרת שאין לנו פרטנר ועכשיו מנהל שיחות עקיפות עם החמאס.

  • 39.

    רק פרץ יכול

    רועי שינדלר, 16/02/09 10:23

    פרץ הוא זה שמינה את גבי אשכנזי.
    פרץ הוא זה שהעלה את שכר המנימום.
    פרץ הוא זה שקיבל הכי הרבה מחמאות בדו''ח וינוגרד

    פרץ הביא את מפלגת העבודה להישג ענק בכך שהוא היה היחיד שהצליח לבלום את ההתדרדרות בהשגי מפלגת העבודה שהיתה בשנים האחרונות התדרדרות שחזרה בתקופת ברק בעוצמה רבה אף יותר...

    זה לא במקרה. הוא היחיד בעל דרך ואגנדהה

  • 38.

    מפלגת העבודה עם פרץ שווה בערך 10 מנדטים

    מיקו, 16/02/09 10:08

    אותו כנ''ל לגבי חבורת בן סימון יחימוביץ' אופיר פינס.
    רק עם ברק יש להם איזשהו סיכוי לחזור להיות מפלגה גדולה.
    אבל בשביל זה הם חייבים לפרק את קדימה.

  • 37.

    אם לא ברק, העבודה מתרסקת כמו מרצ. (ל''ת)

    אריק, 16/02/09 10:07

  • 36.

    בפעם הבאה קצת יותר מידע אמיתי: פרץ תרם לשינוי חברתי

    שירלי, 16/02/09 10:05

    שלום ירושלמי, זכותך להביע את עמדתך אך כעיתונאי חובתך להביא את האמת לקורא: עמיר פרץ היחיד שסיכם במו''מ העלאת שכר מינימום, פנסיה לכל אזרח, ועוד חוקים חברתיים רבים שקידם לפני כן. מותר לך לא לאהוב אותו, אבל אל לך לא לדווח אמת!!
    לגבי הבחירות - שים לב כי מפלגת העבודה נחלה תבוסה בכל אותם אזורים שעמיר פרץ חיזק אותה: קרית שמונה, כרמיאל, מעלות, אופקים ואילו ברק רק החליש את המפלגה באותם מקומות ולא הביא קולות חדשים!!!

    • פנסיה לכל אזרח זה ממש לא חוק חברתי, להיפך

      פנדה, 16/02/09 13:32

      מה אומר חוק ''פנסיה לכל אזרח'' למסכנים? במקום שעכשיו תקבלו 3.5 אלף לחודש, ואז כשתגיעו לגיל פנסיה תקבלו קצבה של אלפיים שקל לחודש, בואו תפרישו 300 שקל כל חודש ואז במקום קצבה תוכלו לקבל פנסיה של אלפיים שקל לחודש... בעצם העבירו את האחריות לחסכון לזקנה מהמדינה אל הפרט, שזה בסדר גמור ומתבקש מבחינת תפיסת עולם קפיטליסטית, אבל זה ממש לא סוציאליסטי.

  • 35.

    ירושלמי 13 זה פחות מ19 כל בר דעת יודע

    גו'רג'ט מהדרום, 16/02/09 09:55

    ברק הרס!עמיר שיקם וישקם אול הוא לא בדיוק הדמות האהובה עליך וקשה לך להודות שהוא ראוי
    כי אתה גזען ולא ישר אז תסתכל על עצמך בראי אתה ושכמוך יצרתם עם מפולג ומלא שנאות שמה שמעניין אותו רק מלחמה

    • נכון, אבל הגזענות ששימשה לחיסול פרץ תמיד הייתה סמויה

      shelly vaamir , 16/02/09 11:08

      משמיציו לא תמיד הודו אפילו בפני עצמם שהם נגועים בגזענות. אבל הדיבור המרוקאי, השפם וכדומה היו האמצעים שבאמצעותם הפכו את דמותו למגוחכת ולמטופשת. פרץ, שניסה באמת ובתמים לקבור את השד העדתי או לפחות למזער אותו, ולא תקף כמו אחרים באופן פופוליסטי וחסר שחר קבוצות אחרות באוכלוסיה (קיבוצים, למשל), הפך להיות בעל כורחו הקורבן של אותו שד עדתי בכובעו החדש והתוחכם.

      • גזענות? פרץ נבחר בלי שום גזענות ונכשל כישלון כואב בלי שום קשר למוצאו.

        מיתמית , 16/02/09 12:37

        רגשי נחיתות שלך ושל דומיך מוציאים את השד העדתי ככלי לשרותכם.. אתם גזענים בעצמכם.

        אגב, אני מאותו המוצא של מר פרץ.

        • פרץ נבחר לראשות העבודה למרות הגזענות

          shelly vaamir , 16/02/09 12:46

          תודה לאל, שהגזענות הקיימת היא לא מנת חלקם של רוב מתפקדי מפלגת העבודה, אך היא קיימת בהחלט. להזכירך פרס ותומכיו אמרו לאחריו בחירת פרס ש"הפלנגות השתלטו על המפלגה". האם היו משתמשים באותה לשון, אם למשל מתן וילנאי, אפריים סנה או אבישי ברוורמן היו מנצחים את פרס בבחירות דמוקרטיות למהדרין?! אני מתנגד לכל השיח העדתי וחושב שיש לקבור אותו מייד!!! (לרוב, אגב, השיח הזה גם לא רלבנטי ומנסים לדחוף אותו בכוח לזירה כדי לקדם אינטרסים פוליטיים). טענתי היא דווקא נגד הציניקנים חסרי האחריות שהוציאו אותו מהבקבוק על מנת לחסל את עמיר פרץ.

  • 34.

    האמת היא שאהוד ברק היה צריך להיתפטר הוא נכשל שיפנה את הכסא

    בני, 16/02/09 09:49

    עמיר פרץ בעיני יכול להיתמודד כמו כולם אבל לא הייתי בוחר בו הוא שיקר את האנשים הבטיח שיעזור בנושא החברתי והוא ירד מיזה אנשים לא שוכחים לדעתי שלי כיום הכי ראויה במפלגת העבודה כי היא באמת עושה ואני לא תומך של השמאל אבל יש ח'כים שהם עושים עבודה טובה בכנסת ביניהם זה שלי

  • 33.

    גזען (ל''ת)

    שפתי כהן , 16/02/09 09:38

    • ששש, אתה לא צריך לצעוק את שמך בקול... (ל''ת)

      איציק המרכז , 16/02/09 12:35

  • 32.

    אפילו עז,,, יותר טוב מברק הימני ,,, (ל''ת)

    אפילו עז עיוורת,,,, 16/02/09 09:37

  • 31.

    אחוז החסימה

    אבי, 16/02/09 09:33

    העבודה בראשותו של עמיר פרץ לא הייתה עוברת את אחוז החסימה.
    האדם היחיד שיכול לשקם את המפלגה ולהוביל אותה להיות האלטרנטיבה הוא אהוד ברק.

    עמיר השתיקה היא הדבר הטוב ביותר עבורך.

  • 30.

    ילך פרץ לעשות לביתו. את ביתנו כבר הרס.

    יוסי, 16/02/09 09:22

    פרץ צמח והתמחה בארגון - שביתות ואיום על התעשיה והסדר. זו לא מומחיות להובלת צמיחה. את מפלגת העבודה - ואת המדינה - דרדר. ילך נא לביתו.

  • 29.

    הדבר היחידי הטוב שיצא מפרץ ההוא\\היא הבת שלו- פצצה!!!

    אדר, 16/02/09 09:21

    לגבי המאמר - מסכים עם כל מילה!!!!!!!!!

  • 28.

    שלום ירושלמי הצביור במדינה בז לעיתונאי כמוך.

    יורם דוד, 16/02/09 09:04

    שכחת את 90 % ממה שכתבו בדוח וינוגרד על עמיר פרץ והביקורת החיובית שהייתה כלפיו למה את זה לא ציינת?????

  • 27.

    שום דבר לא חיסל את העבודה - כמו מנהיגה הימני הנוכחי !!!!!!

    וכל הנמושות שאיפשרו אותו,,,, 16/02/09 08:43

    פרץ - קריקטורה - אבל אינו לענין בכלל

  • 26.

    פרץ העבודה

    זאב123 , 16/02/09 08:41

    מה אתה מתפלא האם אתה עתונאי ותיק לא מכיר את העולם הפוליטי אולי יותר טוב מכל אחד אחר .חוצפה .בשום תקנון אין איסור להיות לגלות חוצפה .יפורי ברק שכל העולם אוהב אותו במיוחד אחרי המבצע מה זה סיפורי ילדים. פוליטיקה בלי חוצפה בלי בושת פנים בלי שקר זו לא פוליטיקה לא בעולם לא אצל יהודים לא בארץ וכמובן לא בעבודה .חוצפה עזות מצח אי אמירת אמת וכמובן ספינים בסיוע יועצי תיקשורת הם הכרטיס כניסה לעולם הזה להוציא כמה ישרים באמת ולאן הם היגיעו.

  • 25.

    אולי פרץ מעוניין להתמנות בשנית כשר ביטחון אזרחי ??? (ל''ת)

    אזרח, 16/02/09 08:38

  • 24.

    לעם שלא יוצא לרחוב מפגין ואומר לפולטאים די למשחק הכסאות .כנראה שמגיע ל (ל''ת)

    לנו הבוז שרוחשים הפולטקאים אלינו ., 16/02/09 08:36

  • 23.

    הוא מביט במציאות דרך...........המשקפת. (ל''ת)

    פתחי קיק, 16/02/09 08:36

  • 22.

    שוב בוחרים אקמול .כמה רדידות ועוד פעם בנוניות .מה קורה . (ל''ת)

    אולי רוצה הוא להיות שר הבטחון., 16/02/09 08:35

  • 21.

    עמיר פרץ, פרץ עמיראגיד לך כמו שהיינו ילדים ילידי הארץ

    אונרא ושונרא, 16/02/09 08:31

    רצון כביר בלב @#$%

  • 20.

    העבודה צריכה שינוי

    אוון, 16/02/09 08:31

    גילוי נאות - אני מצביע ליכוד, ותומך בנתניהו לראשות הממשלה. אין סיכוי שאתמוך במפלגת העבודה. אבל המפלגה הזאת ראויה, וראויה להיות מעורבת בהנהגת המדינה. ואם היא אי פעם רוצה לחזור לעמדת השפעה, היא צריכה הנהגה חדשה, אינטליגנטית, רהוטה וחזקה. שלי יחימוביץ' היא הכיוון הנכון לעבודה, וברגע שגם *היא* תבין את זה, דברים ייראו אחרת. שלי, תפסיקי להיגרר אחרי פוליטיקאים ותיקים וחסרי כשרון, ולכי להנהיג.

    • אוון עניי עירך קודמים. תשקיע את כל מאמציך בליהוק הליכוד.

      שרת חינוך תופרת., 16/02/09 10:00

      כשתשמע שבשוק התקוה מחלקים שכל. תגיד למנהיגי הליכוד שירוצו ויעמדו ראשונים בתור.

  • 19.

    אמיר פרץ נזק אדיר למדינה

    גלעד, 16/02/09 08:30

    היה רגע שבאמת חשבתי להצביע לעבודה. ואז שמתי לב שבמקום העשירי יושב לו מר פרץ.. אחד מהנזקים הגדולים יותר לכלכלת המדינה ובטחונה בשנים האחרונות.. כמובן שהצבעתי למפלגה אחרת.. פרץ בראשות העבודה זה לחסל את מפלגת העבודה.

  • 18.

    פרץ אתמודד על רשות העבודה

    vipi hana , 16/02/09 08:23

    שלום ירושלמי במאמרו זה. מבטל כליל את כל השגיו של עמיר פרץ בכל שנות מפעליו והיו לו הישגים לא מבוטלים.

  • 17.

    פרץ כשבחר להיות שר הבטחון במקום חברתי פסל עצמו

    שלמה, 16/02/09 08:09

    עמיר פרץ כשבחר לעצמו להיות שר ביטחון במקום שר חברתימשמעותי, פסל עצמו.
    ברור שהוא נכשל והכשיל את כולנו. מנהיג הוא לא. ראש עיר ראוי אולי. מפלגת העבודה גדולה עליו !!!
    במקום לצאת לתקשורת - שיעבוד בכנסת הקרובה .
    שיוכח שהוא יודע מהי עבודה עיברית בכנסת !
    קצת צניעות לא תזיק.

    • מי שמך לבקר את העשייה הפוליטית החברתית של עמיר פרץ

      בת אל, 16/02/09 08:52

      רבותיי תרגעו קצת אם הביקורת הקטלינית על עמיר פרץ שהוא מנהיג ראוי ואיש בעל אמות מידה מוסריות.

      אני לא יודעת מה רוצה שלום ירושלמי מעמיר פרץ, אבל הגיע הזמן שהוא גם יפרגן לו קצת....

  • 16.

    רק פינס יכול להוביל

    יואב שדה, 16/02/09 08:09

    פינס הוכיח במשך השנים את כשרונותיו ורק הוא מתאים אין אחד שמדבר יותר טוב ממנו במפלגה הזו.

    • פינס רוצה לראות מהגרים ערבים עולים לישראל

      זה מה שאתה רוצה?, 16/02/09 08:46

      אחוד משפחות, מימוש השיבה, סטודנטים ערבים בישראל, פליטים מוסלמים וכו' וכו'.
      זה מה שתקבל אם פינס ינהיג את המדינה עם יולי ושלי.

    • פינס

      bdavid , 16/02/09 11:06

      יכול לעבוד במשרד ליווי,מקסימום,

    • pienes

      eli, 16/02/09 22:56

      how would he be called when he represents isreal overseas? one only can imagine the comedic results all over

  • 15.

    אחרי ששיקר אותנו ב2006 בנושא החברתי!!

    איציק מ, 16/02/09 08:07

    לא נצביע למפלגת העבודה לעולם כל עוד פרץ יעמוד בראש.
    אדם שקרן עילג וזגזגן,לא להאמין שהאמנו לו!
    רק שלי יחימוביץ או ברוורמן.שלי יחימוביץ כחברת כנסת חדשה פעילה בנושא החברתי פי מיליון מיפרץ הקשקשן.
    פרץ ?פחחחחחחחח שיחזיר את הסרט שהוא חי בו!

  • 14.

    הגיע הזמן לשנות את שיטת הבחירות (ל''ת)

    zse456 , 16/02/09 08:00

    • להתאים אותה לרמת מועמדי המפלגות. ימין ושמאל רק חול וחול. (ל''ת)

      דיונה, 16/02/09 09:53

  • 13.

    ah

    zse456 , 16/02/09 07:59

    אדון ירושלמי ככה זה במפלגת העבודה כולם צבועים וגזענים חבר דופק חבר .

  • 12.

    שנאת הזר

    מאיר, 16/02/09 07:58

    אני מניח כי לו היה מצנע חוזר להנהיג את העבודה הביקורת של הכותב היית יותר נילהבת..
    בל נישכח שפרץ היה התקוה של העבודה בעת האחרונה ובהביסו את פרס כבש את מקומו כראוי. ואל ניתן לעובדות לבלבל אוחנו פרץ הביא יותר מנדטים מהגנרל במיל. ברק...אולי הבעיה היחידה של פרץ היא שהוא איש הפריפריה וקשה לאנשי העבודה שמרכזם בתל אביב לקבל זאת.בכולנו יש קצת פחד מהאחר .....ויש לו הזכות לקום ולהתמודד על ראשות המפלגה ויחליט הבוחר ולא הכותב על שולחן העריכה.

    • הנה בכיין נוסף שלא נותן לעובדות לבלבל אותו

      erez_e1 , 16/02/09 08:25

      תקרא טוב את המאמר אם יש לך אפשרות אינטיליגנטית מספקת,הכל כתוב שחור ע"ג לבן.מר פרץ הינו כשלון קולוסאלי בכל אשר נגע בו.

    • פרץ ההורס

      לובה אליאב, 16/02/09 09:34

      אולי שכחת את התקווה הגדולה שהיתה בבחירות הקודמות שהנה סוף סוף קם מנהיג למפלגת העבודה שעיקר מעינו בשכבות החלשות ובכלכלה מתחשבת. הרעיון הזה העניק לאנשים תקווה שהנה יחול שינוי בנושאים החברתיים אחרי שובל ההרס והביזה שהשאיר אחריו נתניהו. ומה עשה פרץ? האגו הגדול העבירו על דעתו ובגד בכל תומכיו ולקח את הבטחון על פי התרגיל שהכין לו אולמרט הגאון. כל השאר- הסטוריה. חביבי- NEVER AGAIN!!!

      • איש מוצלח ממש , מדוע לכעוס עליו???? צריך לומר לו תודה

        קוקוריקו, 16/02/09 12:27

        תודה על כך שהרס את ההסתדרות, ועל שהוציא את מפלגת העבודה מהרלוונטיות שלה. הוא היה ונותר מנהיג פועלים ולא יותר מכך.
        מזל שלא הספיק להיות שר ביטחון יותר זמן.
        בראש מפלגה חייב לעמוד אדם, שיכול לייצג את המדינה בכבוד (אם יהיה ראש ממשלה). זה בטח לא עמיר פרץ, עם האנגלית העילגת שלו. החיקוי של יצפן יותר טוב ממנו.

  • 11.

    ירושלמי......הפעם אתה טועה!

    שלו, 16/02/09 07:48

    לציבור המזרחי הביקורתי נמאס מהאדון האשכנזי שמוכתר למלוכה באופן אוטומטי

    ליבני היא דוגמא מצוינת לאחת שכל יתרונה הוא היותה שייכת למיליה הנכונה

    לא נבחר במפלגת עבודה אשכנזית את זה עליכם להפנים,אנשים כדוגמת פרץ יכולים למשוך את הקולות שיעשו את ההבדל

    • קדימה-ליהני אשכנזיההעבודה ברק-כנייל והגדילה לעשות מרץ

      מתנגד לפרץ, 16/02/09 09:36

      בכל ההתמודדויות בהן רענן כהן נטל חלק כל האשכנזים ניצחו אפילו ביילין שצנח מבחוץ
      מה זה אומר?
      שכל מפלגות השמאל הן בבסיסן מפלגות שהבחירה שלהן תדיר על רקע עדתי גזעני
      עוד בטרם הבחירות במרץ היה ברור שאין שום סיכוי לרענן כהןגם מול ביילין גם מול אורון

  • 10.

    ככה הם הסמולנים,הסכין בגב זו תרבות אצלם.ימי מוסוליני (ל''ת)

    erez_e1 , 16/02/09 07:37

    • את זה הם למדו מהליכוד ! הליכוד היא אוניברסיטה בנושא !!! (ל''ת)

      נאווה, 16/02/09 10:32

  • 9.

    אפילו בשדרות עירו לא היה נבחר לראש עיר

    מוטי לוי, 16/02/09 07:29

    אפילו בשדרות עירו לא היה נבחר לראש עיר ולכן לא ברור מה הוא מחפש - שררה? אולי הוא רוצה להיות שר הבטחון במקום ברק?
    שמא ירצה להחריב משרד אחר ?
    הבנתו במשרד האוצר לא שונה מיכולתו בבטחון !!!
    הקריטריון הוא לא מידת הסוציאליות של מועמד ספציפי אלא התאמתו לתפקיד. ולא מדובר במנהיג פועלים אלא במועמד לראשות מפלגה שעשוי לשאת בתפקיד שר.
    מסקנה: **** לא פרץ יביא את הישועה לעבודה ולישראל ***

  • 8.

    זה השמאלנות שנכשלה, לא ברק,פרץ, ג'ומס או לבני.

    מחשבות , 16/02/09 07:28

    מפלגת העבודה קיבלת תמיכה נמוכה בשדרות, לא בגלל ולא בזכות פרץ המתגורר שם אלא בגלל שעד כמה שהתקשורת תספר לנו על יונה ואדן החלון, ושלם ומתקרב ואבו מאזן תחילה, הרי טילי החמאס הנופלים ליד הבית משמעים צליל חזק יותר.

    זה לא ג'ומס שנכשל, לא גלאון ולא לבני דווקא, אלא כל תפיסת אוסלו וגירוש יהודי קטיף וחברון היא שהוכחה כמוטעית. ואלפי היהודים הנרצחים והאבל והסבל הם מתגברים גם על התעמולה היעילה ביותר שהפעילו נגד היהודים מכל ערוצי התקשורת.

    העיתונאים יודעים שלציבור השטחי הרגיל לאופרות סבון, קל להזדהות עם "דמויות" ולא עם רעיונות. לכן קברניטי התקשורת הופכים את הבחירות ל"נושא אישי ופרסונלי". כאילו הבעיה היא פרץ או ברק, גלאון או גילאון. לבני או אולמרט. העיתונאים (מסיבות ברורות) מסרבים להבין שמה שנכשל זה לא המפלגות ולא העומדים בראשן אלא התיאוריה כאילו ניתן בעזרת גירוש יהודים להביא שלום.

    העיתונאים מסרבים להודות שמה שעומד מולנו הוא נאציזם מוסלמי מן הסוג האכזרי ביותר, נאציזם שכמקובל בדרכו לכבוש את העולם כולו משתמש בנו היהודים כקרש קפיצה ראשון.

    ואותה רוח של השמאל הממוסד שניסתה לבלום את אזהרות ז'בוטינסקי דאז מפני הנאציזם המתקרב, עוסקת בהסתה נגד ממשיכיו אנשי הימין ששוב מנסים לאזהיר מפני הנאציזם המתקרב והשואה הממשמשת ובאה.

    העיתונאים הקטנים שוב אינם מבינים את שליחותם האמיתית ומבלבלים את המוח בויכוחים קטנוניים בתוך מפלגות חסרות מסר, וגופים חסרי הבנה.

    מתי יקום כבר העיתונאי האמיץ שיצעק רבותי "העיירה בוערת", במקום שידווח על הויכוח והתככים שבין אבו וילן אובו מאזן ואבו עלה ופואד לקינוח.

    • הימין עושק את בוחריו ללא רחמים.................

      סבזי , 16/02/09 08:29

      ואתה מאשים את השמאל?

      שדרות תמיד בחרה ימין
      וקיבלה
      בעיקר
      הזנחה יחסית ואפילו קאסמים
      למכביר .

      ומיגון?
      לא.

      • צודק, הימין תנועה לאומית, לא משלמת "לתומכינו בלבד".

        מחשבות , 16/02/09 09:27

        הטענה האומרת שמדיניות נתניהו העשירה את מצביעי מר"צ ופרץ וברק ואקירוב, ופוגעת במצביעי ליכוד מסורתיים היא נכונה. אכן גישת נתניהו של קיצוץ בקצבאות למובטלים פגעה בשלב ראשון באוכלוסיה היהודית הנאמנה המצביעה עבורו.
        כל זה נכון בשלב הראשון, בהמשך אותה אוכלוסיה נאלצה בשל הקיצוץ לחזור לשוק העבודה ולהשתלב בו ולהפוך להיות אדם גאה עם משפחה בריאה במקום אדם מושפל עם משפחה במצוקה.

        המפא"ניקים לעומת נתניהו יודעים לתגמל את צאן מרעיתם. לכן הקיבוצים יושבים על רוב קרקעות המרכז והצפון, ולכן הבדואים משתלטים על רוב אדמות הנגב. לכן הכנרת מתייבשת כי רוב המים נמסרים לידי מצביעי מפא"י החקלאים במחיר מסובסד קשות.

        הימין הוא תנועה לאומית, לא תנועה "למען חברינו". הימין דואג ליהודים באשר הם. גם ליהודים השמאלנים המתעשרים, גם ליהודים שהתרגלו להיות תלויים בקצבאות במקום במעשה ידיהם, וגם ליהודים שאין להם רייטינג ותקשורת אוהדת.

        הקמת עיירות הפיתוח ע"י השבט האשכנזי שמאלני היתה פשע חברתי נגד יוצאי המזרח, מעשה של עוול ואיוולת. מעשה מטופש שדן דורות רבים של אנשים לחיים בארץ גזירה הרחק ממרכזי תרבות ותעסוקה.

        יש לבטל את השטות ההיסטורית ולאפשר לכל יהודי להתגורר בכל מקום בו יבחר, יש לשנות את היעוד של הקרקעות במרכז הארץ ובמקום שמליוני דונם ישמשו את הפרות המסובסדות והמיותרות של קיבוץ מתנשאי המרכז, או רמת הכובש, שיאפשרו מגורים צמודי קרקע ליהודים הנאמנים לארצם ולעמם.

    • אופרת הסבון הגרוע ביותר היא: ''ביבי''

      יוסי, 16/02/09 09:20

      פעמיים הובס בבחירות ובפעם השלישית המשיך לפזר בועות סבון צבעוניות סביבו כדי שאותם מצביעי ימין חובבי אופרת הסבון הקלושה הזו יבחרו בו שוב כדי להתאכזב בפעם השלישית בעוד שנתיים.

      • היהודים בחרו בצד ימין, לא בנתניהו , ליברמן ישי או כצ'לה

        מחשבות , 16/02/09 15:50

        רוב מצביעי הימין לא בחרו בנתניהו, אלא בחרו לחיות. הם הבינו שדרך השמאל מביאה לנסיגות דם ורצח.

        זה שנתניהו מזיע, ישי כבד פה, כצ'לה צולע, וליברמן דובר עברית לקויה, לא השפיע על המצביעים. הם לא חיפשו "יונה צחורה עם חליפה לבנה", הם בחרו בחיים.

    • שלוש גישות נכשלו-מסיבה שונה-כעת אובמה משיק מודל משופר (שלום2.0) שיצליח

      Ehad Haam-Zionist, 16/02/09 18:15

      -ארץ ישראל השלמה נכשלה כי מובנית בה חמדנות לאדמות מחוץ לגבולות מדינת ישראל-ואי מתן תשובה דמוקרטית למשטר כיבוש על מיעוט אתני עצום שהופך לרוב שונא.

      -פתרון אוסלו נכשל כי לא לקח בחשבון את גודלה ועוצמתה של חזית הסירוב החמדנית בישראל-ואת הפירוד וההתפוררות וההקצנה הטרוריסטית בקרב הפלשתינאים, שחלקים גדולים מהם לא מצליחים לנתק בין חלום למציאות

      -החד צדדיות נכשלה, כי ללא הסכם התחזקו דווקא הקיצוניים בשונאינו.

      כעת אובמה משיק מודל שלום משופר-אזורי-שבו יש למדינות ערב אינטרס סהכרה הדדית עם ישראל(חזית מפני התפשטות אירן)-והן והמערב ייצבו את השלטון בפלשתין.

      • ehad ha'am - zionist and obama

        eli, 16/02/09 22:49

        mr. pot''z [ please allow ne to use the name. it stands for both, his name and personality - most appropriate] keeps mentioning the obama promise as the new and best thing on the international market today.for anyone, watching obama's doings since inauguration day, it is becoming clearer and clearer how much he does not know. basing his operation on theories and great deal of hubris. at this point even some of his big admirers are questioning the value and wisdom of his moves [see yesterday's new york times]. mr. pot''z will continue singing his praise and that tell you enough of how bright he is.

  • 7.

    שיקום תנועת העבודה מחייב גישה שונה לא עוד ''ממעמד לעם'' אלא ''מעם למעמד

    זה יהיה קרב אחרון., 16/02/09 07:26

    סיסמת בן-גוריון ''ממעמד לעם''. שבקה חיים עם עליית הליכוד לשלטון בשנת 1977 במרבית 32 השנים שעברו מאז, נבחרו לשלטון מפלגות הימין. העם מאס באידיאולוגיה של תנועת העבודה, פרט לשתי פעמים בהם כתוצאה מפחדים קיומים נבחרו נציגי תנועת העבודה, לא בגלל ערכים חברתיים, אלא בגלל כישוריהם הצבאיים. וגם זאת רק לתקופות קצרות. תנועת העבודה חייבת ללמוד את הלקח ולהשאיר את המגרש הפוליטי לאחרים. התנועה חייבת לחזור לשורשיה לשקם ולדאוג לציבור העמלים בארץ. לשפר את מארג חייו, לדאוג לחינוך ילדיו, לרמת חייו, לבריאותו, ולתרבותו, התנועה חייבת להפסיק לשחק את המשחק ''אנו הכי טובים בביטחון'' ישנם ערכים אוניברסאליים אחרים שניתן לחנך את הנוער לאורם. גם המשפט החוזר: אנחנו הקמנו את המדינה חייב להימחק מהלכסיקון, לא אתם הקמתם את המדינה. זה היה דור אחר. תפקידכם היום לדאוג למעמד, ולא למדינה.

  • 6.

    לך מר פרץ תלמד משהו מהליכוד.

    אלי, 16/02/09 07:26

    לא פלא שמפלגת העבודה במצב כזה .
    אחרי כל בחירות סכינים.
    כמצביעה 30 שנה עבור מפלגת העבודה אני מבטיח לאדון פרץ שאם המפלגה מעיפה את העומד בראשה הפעם .אנחנו עפים גם כן.
    אם מר פרץ הוא בעל יכולת יתכבד ויתרום אותם לא בתור ראש המפלגה.

  • 5.

    מי אמר שהעבודה בקשיים

    בוריס, 16/02/09 07:11

    זוהי מפלגה שבה חברים, גדולי האומה

    נקווה שבבחירות הבאות, היא תתפוס את השלטון.

  • 4.

    זה לא נגמר.בכל מקום עבודה כאשר מפשלים הולכים רק פה.קם לו פתאום אדם ומר (ל''ת)

    ומרגיש שהוא עם. שוב בגדי המלך החדשים, 16/02/09 07:05

  • 3.

    ובכל זאת פרץ סוציאליסט יותר מברק

    סבזי , 16/02/09 06:41

    ואת זה חשוב לדעת ולזכור..
    ברק אינו מנהיג טבעי למפלגת לייבור

  • 2.

    כמובן שאין לפרץ סיכוי-רק ברוורמן יכול-אולי-לבנות סוציאל דמוקרטיה מכל..

    Ehad Haam-Zionist, 16/02/09 06:32

    מחנה השמאל שהובס בבחירות, בהנחה שבעבודה עדין נשארו שאיפות להתחדשות פנימית והובלה לאומית, ובהנחה שהתחדשות זאת אכן תהיה לכוון של חברה הוגנת בכלכלה פתוחה ואחראית, בהקפדה על עקרונות דמוקרטיים ושלטון החוק-ובחתירה לשלום הוגן ובטוח עם כל שכיננו וסיום שלטון הכיבוש, כפי שמתעתד להוביל ברק אובמה.

    • למסית הפו"צ האנטישמי, חה חה חה, עכשיו מרצ "חדשה בריבוע"... (ל''ת)

      איציק המרכז , 16/02/09 18:38

    • השמאלן האמיתי שנשאר לכם להעריץ זה הוגו צ'אווז (ל''ת)

      מיתמית , 16/02/09 19:47

  • 1.

    אותו דבר אפשר לומר לגבי ברק (ל''ת)

    השני מהאמצע, 16/02/09 06:18

    • ממש לא- הלוואי וברק היה נשאר שר הביטחון

      מיתמית , 16/02/09 23:39

      איפה ברק ואיפה פרץ.