• 83.

    ה''שמאל'' הפסיד??? המדינה הפסידה!!! ובקרוב נרגיש את זה! (ל''ת)

    אאא, 17/02/09 00:39

  • 82.

    כשחוטפים נוק אווט - אין ברירה אלא להודות בתבוסה (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 16/02/09 10:25

  • 81.

    יישר כוח. מאמר ישר ואמיץ. הפתעה לטובה. (ל''ת)

    אורן גלמן, 16/02/09 02:14

  • 80.

    ארד ואדלר ניצחו בענק עבור ''קדימה'' שאינה מפלגת שמאל כלל ועיקר

    אהוד, 15/02/09 23:48

    יובל היקר אתה קונה בנזיד עדשים את דמגוגית הימין האומרת כי קדימה שיכת לגוש השמאל.

    קדימה נמצאת במרכזמשמאלה מרצ והעבודה ומפלגות הערביות ומימינה ליכוד ש''ס וכל השאר

    אדלר וארד עשו עבודה אדירה עבור מפלגת מרכז הם לא פעלו עבור גוש השמאל.

  • 79.

    קצת קשור

    שחר, 15/02/09 23:44

    קראתי את הספר שלך והוא מצויין המשך לכתוב

  • 78.

    יובל!. אני מעריך מאוד את יושרך. הלוואי שכל חבריך היו חושבים כך.

    ליכודניק כתום, 15/02/09 22:55

    הלוואי שהיו כולם מודים על האמת. הניתוח שלך אמיתי ומדויק.

  • 77.

    לא הקמפיין הוא הבעיה אלא המצעים והמפלגות... (ל''ת)

    עלק מציאותי, 15/02/09 22:52

  • 76.

    נתניהו אל תכניס את המושחטים מקדימה =ליבני הביתה-= (ל''ת)

    שרוליק , 15/02/09 22:42

  • 75.

    חבל שלא הצבעתם לתנועה הירוקה מימד. לפחות היינו שומרים על הסביבה

    ירוק אדום כחול לבן , 15/02/09 22:24

    היה ברור שגוש הימין ינצח ובגדול. יובל צודק עם הניתוח והמסקנות שלו.
    ואני אוסיף עוד דבר קטן: אתם, שעברתם ממרצ ומהעבודה והצבעתם קדימה, כדי לחסום את ביבי, טעיתם. עובדה.
    חבל שלא הצבעתם "ה" לתנועה הירוקה מימד, אם כבר השמאל מובס, לפחות שיהיו מקצועני סביבה בכנסת (ואגב הם גם חברתיים)

    • צודק. בפעם הבאה אני מצביע למען הסביבה. והשאר יקפצו לי

      בוב דילן , 15/02/09 22:56

      איזו כנסת מעאפנה יש לנו. הכל אותו דבר. אין בשורה לסביבה בישראל, נמשיך להתיבש פה ולנשום אויר מזוהם. חרא.

  • 74.

    קשה לי להחליט אם היא טיפשה או שארד/אדלר ממשיכים למשוך בחוטי הבובה

    ליאונרדו דה וינצ'י , 15/02/09 22:14

    התגובות שלה מתאימות לילד שלקחו לו את הצעצוע והוא נזרק על הרצפה.
    גברתי, התעוררי,הכשלון שלך מוביל רק למקום אחד, לאופוזיציה.
    זה מקומך,את לא ראויה.

  • 73.

    השמאל התאדה בגלל שנאתו לנתניהו - ארד ואדלר צוחקים כל הדרך לבנק

    יואב זאבי, 15/02/09 21:48

    ממתי בשמאל מצביעים מופז, הנגבי, בלילא, שנדלר? אייל ארד וראובן אדלר צוחקים כל הדרך לבנק

  • 72.

    אדלר וארד, חוץ מפולסא דינורא לביבי עשו הכל(יצרו תיעוב ושנאה)

    מסכים איתך אחינו, 15/02/09 21:42

    הונו את השמאל

    מפלגת העבודה לא תוותר

    נחזיר את בוחרינו הקיבוציםם

  • 71.

    משנת 2000 בכל סקר רוב הציבור מגדיר עצמו מרכז-ימין (ל''ת)

    זה היה חייב לבוא לידי ביטוי מתישהוא, 15/02/09 21:29

  • 70.

    אחוזי הצבעה לפי ישובים-שימו לב (ל''ת)

    אט, 15/02/09 20:37

  • 69.

    השמאל נוצח ע"י עצמו. יש לקחת אחריות פה.

    badi12 , 15/02/09 20:09

    אנחנו, השמאל, היחידים שצריכים לקרוא את עצמם לסדר.
    לא הארדלרים ניצחו אלא הכשל הוא שהעביר את הציבור להצבעה שונה משהיה רוצה.

    לו היו בחירות חוזרות, עם עמיר פרץ בראש, בלי ברקף התמונה הייתה נראית אחרת במפלגת העבודה- הרבה שמאל לא אוהב א תברק ולא מעריך, לדעתי בצדק, את זהבה גלאון.

    השמאל בהחלט צריך לשבת באופוזיציה ולהקשיב לבוחריו.
    אופוזיציה היא שדה פעולה מכובד להשפיע ממנו.
    יש לפעול בהתאם!

  • 68.

    הכותב הנכבד הוא באמת איש מעורר כבוד,אך השימוש שהוא עושה במונחים והאמון

    עין צופיה, 15/02/09 19:07

    הרב שהוא מביע בכתבה זו בדעות ובערכים של חברי קדימה, מעוררים איך לומר הרגשה שהוא נאיבי עד אימה ואולי אף לוקה בעיוורון מהסוג הסמלי.

    איזה דעות או ערכים יש במפלגה שהוקמה על ידי שרון בתקופה ההיא, וכללה את הירשזון אולמרט הנגבי, המבריחה במכס רוחמה אברהם המנשק רמון ועוד ועוד דומים להם.
    באמת, צריך מידה של נאיביות ואולי אף עיוורון כדי להתעלם מכל זה ולדבר על הקבוצה הזו במונחים נקיים כאלה, של דעות וערכים.

    כמו כן בנוגע להתייחסות לארד, בהקשר הניסיון שלו להונות את הציבור, כלום לא שמע הכותב הנכבד את סגנונו של הנ''ל בעבר? או שמא היות ומדובר בנתניהו זה מותר ולא ראוי לגינוי כללי ואף לנקיטת פעולה יותר דרסטית?
    (ראה מאמר של ד''ר שאול רוזנפלד באתר של יואב יצחק אם זה מותר..)

    לסיכום, רוצה לומר, שמול טיפוסים כאלה אסור לנו להיות נאיביים כל כך ובוודאי לא ללקות בהבנה ובראייה!!
    עם זאת הכותב הנו אדם מעורר כבוד!!

  • 67.

    כל מילה סלע. (ל''ת)

    יוני, 15/02/09 18:28

  • 66.

    ואתה חושב שביבי רוצה להיות תלוי בימין המטורף?

    אבי, 15/02/09 18:25

    מה שלא השתנה אצלנו (מרכז-שמאל) הוא התבוסתנות.
    יובל אלבשן קונה את הספינים של ביבי ומסרב להכיר בזה שלפי התוכניות של הליכוד היו צריכים להיות להם לפחות 40 מנדטים היום.....
    עצם העובדה שקדימה קיבלה יותר מנדטים מהלכוד היא החשובה ולא הספין של ביבי על גוש הימין שנבחר.
    הייתי בקלפי לא חילקו שם את הפתקים לפי ''גושים'' לא היה צד נפרד למה שנקרא שמאל וצד לימין - היו מפלגות.
    נראה לך שביבי רוצה להיות ראש ממשלה שתלוי בימין המטורף כדי לשרוד?
    אין גושים עבודה וקדימה זה בדיוק אותו דבר והליכוד, לפחות הזרם המרכזי בו, לא רחוק מהם....

  • 65.

    משהו מאוד לא טוב עבר על מצביעי השמאל

    ב, 15/02/09 18:24

    המניע העיקרי לבחירתם לא היה:
    - ניסיון להגיע לפשרה עם הערבים
    - כלכלה חברתית
    - שלטון החוק
    - מחלמה בשחיתות
    - אופי החינוך
    - אנרגיה ירוקה
    אלא - הפחד מביבי. הצבעה מאוד אינטילגנטית.

    חוצמזה - ליבני הבטיחה בקמפיין שלה פוליטיקה אחרת, והדבר הראשון שהיא עשתה לאחר הבחירות הוא - ספין (אני ניצחתי)- שכמובן לא יאפשר לה להרכיב קואליציה - אבל כן יגדיל את יכולת הסחיטה של ליברמן, ושל יהדות התורה. פוליטקאי כזה הרבה זמן לא ראינו.

  • 64.

    הדייגים השודדים עשו את שלהם

    דמוקרט אכולשקשוקה , 15/02/09 18:08

    משל שקשוקת דייג הקולות הצפים

    דמיינו לעצמכם, את תכלית מהלך סוף מסע הבחירות לכנסת ה-18, כתחרות דייג בבריכת דגים המכילה כ-40 דגים (מנדטים של הקולות הצפים שעדיין לא החליטו, איזה פיתיון דמוקרטי לבלוע )

    לכל מפלגה יש משתתף דייג (יועץ אסטרטגי), המצויד לכאורה עם חכה תקנית, חוקית ואחידה, המשותפת לכלל דייגי המפלגות, למתן הזדמנות שווה ספורטיבית חוקית. (דמוקרטית)

    ולכאורה כל דייג, (נציג מפלגה), אמור לדוג את חלקו היחסי בדגה, בהתאם לכישוריו (מצע הבחירות).
    והפיתיון אכן שונה מדייג לדייג (כשוני בין מצע המפלגות)
    הגיוני וטבעי מאוד שהדגים בבריכה, יתפסו בעת הדייג, באופן אקראי וסטטיסטי, לפי התפלגות
    כוחם וכישרונם, של דייגי המפלגות השונות וטיב פיתיונם (קמפיין הבחירות)

    אך ישנו דייג אחד מוכשר, מתוחכם ומקושר יותר משאר הדייגים, אשר מצטייד
    בתכסיסנות ועורמה ( לא ספורטיביים ), ובחכה יקרה משוכללת מאוד ולא תקנית,
    ומצליח לדוג, למורת רוחם ואוזלת ידם , של שאר הדייגים המשתתפים בתחרות,
    את רובם המוחלט של הדגים בבריכה ולנצח בתחרות.
    הגב לתגובה זו

  • 63.

    2 הערות

    אאא, 15/02/09 17:20

    1) 65 מול 44 זה ניצחון מאסיבי שלא ניתן להתעלם ממנו.
    מה עוד ש 5-7 מנדטים מקדימה זה מצביעי ליכוד שמתעבים את ביבי
    2) שמאל חברתי? מעוזי השמאל הם רעננה,רמה''ש,הרצליה,צפון ת''א,גבעתיים,קיבוצים...
    מחנה פוליטי שמעוזי הכוח שלו הם שמנה וסלתה של מדינה,לא יכול להיות ''חברתי'' אלא במוחם של יח''צנים ומשרדי פרסום.

  • 62.

    מאוד נכון - השמאל החברתי הפסיד

    אורן, 15/02/09 16:54

    בגלל שאנשים מהשמאל בחרו באופן שטחי. היה קשה להם להשתחרר מהפרסונות ולהבין שלצורך הרכבת הממשלה הגוש הוא החשוב ולא ''ציפי או ביבי'', ולחזק בתוך הגוש את המפלגות שיש להם אמירה בנושאי חברה, סביבה וזכויות הפרט.

  • 61.

    מילים כדורבנות (ל''ת)

    יאיר, 15/02/09 16:34

  • 60.

    יובל אלבשן

    תומר דרורי, 15/02/09 16:33

    בהתיחס למאמרו של יובל אלבשן
    כל הכבוד ליובל אלבשן - כנראה שהוא ורק הוא נמצא בארץ ומודע לתוצאות הבחירות - לפי התגובות והתנהגות לבני ושות נראה כאילו שהם מדברים על בחירות שנערכו בפלנטה אחרת ולא אצלנו במדינת ישראל - ושוב יובל כל הכבוד

  • 59.

    הדיון ב-21 נותן תמונה נכונה (ל''ת)

    ישראל, 15/02/09 16:17

  • 58.

    צודק במאה אחוזים!

    טל, 15/02/09 16:16

    אסור לעוות את הדמוקרטיה שלנו. המצאת קדימה השקרית והמתחזה עיוותה די והותר את רעיונות הדמוקרטיה. בלבול שקרי של שמאל וימין כדי לגרוף קולות. הגיע הזמן להכיר בעובדה שהימין ניצח בגדול ולתת לו להקים ממשלה.

    • אם טל אחותי כתבה את זה אז את ובעלך הדוחים והמושחתים מכולם!!! (ל''ת)

      אמיר,מרכז., 15/02/09 18:08

  • 57.

    אדלר וארד מסוכנים לדמוקרטיה בישראל

    איתן לור, 15/02/09 16:12

    דמוקרטיה אמיתית מחייבת תקשורת חופשית, מחייבת דיון ממשי בשאלות פוליטיות, מחייבת סטנדרט מסוים של הגינות בחיים הציבוריים.

    אדלר\\ארד מכרסמים בכל זה.

  • 56.

    יפה - סוף סוף - שמאלן מציאותי - שלא חי באילוזיה השמאלנית (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 15/02/09 14:43

  • 55.

    לא מדוייק

    מצביע מבולבל, 15/02/09 14:27

    אנשים הצביעו עבור ביבי לא בהכרח כי הם מזדהים עם תפיסתו הכלכלית, אלא בגלל ההבטים המדיניים בטחוניים של תפיסתו, ולמרות התפיסות הכלכליות שלו. אין מה לעשות, בסופו של דבר הנושאים בטחוניים נשארים בעדיפות ראשונה.מעבר לזה, אל תשכח שאין בישראל למעשה שום שמאל חברתי כלכלי ושום מפלגה סוציאל-דמוקרטית אמיתית. העבודה וקדימה זהות בתפיסות הכלכליות שלהן לליכוד, כמו שכולם יודעים. רק חד''ש היא שמאל כלכלי, אבל שם מדובר בתמיכה בקומוניזם ובמפלגה לאומנית ערבית.מה שבאמת חסר בישראל זה מפלגה עם תפיסה סוציאליסטית אמיתית, אבל כזו שלא מחזיקה בהכרח בתפיסה שמאלנית בנושאים מדיניים, משהו כמו ''עיר לכולנו'' של דב חנין, ברמה הלאומית.

  • 54.

    את השבט הלבן, החי בגוש דן, ניתן לקנות תמורת כמה חרוזים. (ל''ת)

    אדלר&ארד&קפטן קוק, 15/02/09 13:36

  • 53.

    הקמפיין נוגע בשוליים

    מתנחל כתום מיהודה, 15/02/09 13:33

    הבחירות האחרונות הוכיחו כמה עניינים עקרוניים.
    1. הישיבה באופוזיציה של הליכוד, אופוזציה שיש לה מסר ברור, נקי, אחראי בעיתות משבר היה כדאי.
    2. 'אנשי המקצוע', פרסומי חוצות ותשדירי בחירות נוגעים לשוליים הלא חשובים.
    3. כאשר מסר ואידאולוגיה אינם עולים בקנה אחד אם המציאות כדאי לתקן את המסר ולשפץ את האידאולוגיה ולא לנסות לשנות מציאות.
    4. אידאולוגיה מנצחת או מפסידה. כסאולוגיה היא זמנית.

    • ל-55 אני רחוק מהשקפתך, אבל

      איתן, 15/02/09 16:13

      מסכים עם חלק ממה שאמרת. עם זאת, קח בחשבון שהספינרים לא משפיעים באמצעות שלטי חוצות ותשדירים, אלא באמצעות התקשורת עצמה.

      • מסכים, אכן התקשורת היא שם המשחק, היא שקובעת

        מחשבות , 15/02/09 19:56

        שלטי החוצות והתשדירים תפקידם להכניס לתוך שיח המראיינים והפרשנים את הדימוי שהקמפיינרים מנסים לייצר למועמד שלהם ולמועמדים המתחרים

  • 52.

    ארד ואדלר הצהירו שלבני סיפקה את הסחורה אבל מה לעשות שהסחורה פגומה מאוד

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 15/02/09 13:29

    ראו את ההיסטוריה של המפלגה הפושעת הזאת ולבני הייתה שותפה לכל הפשעים האסונות והנזקים שהמיטו עלינו. על הרוב אין סליחה ולא כפרה במיוחד על המלחמות שרלטניות שהם ניהלו ונרצחו לנו חיילים ואזרחים ואח"כ חתמו על הסכמים ריקים מתוכן שרק החלישו את מדינת ישראל וחיזקו את ארגוני הטרור אפילו הישג אחד לא היה להם בהסכם כמו החזרת גלעד שליט כי מראש היא אמרה שהיא לא מסוגלת!!
    לכן לא ברור מי אלה המטומטמות שבחרו בה ואיך הן מסוגלות לישון כשחיי החיילים יהיו בסכנה יותר גדולה אם חלילה היא תהיה ר"מ??
    רק בגלל שהילרי תומכת בה והייתה מעורבת בבחירות היא מתעקשת כביכול שהיא ניצחה, היא כישלון הגוש הימני ניצח בגדול ורק ביבי יהיה מסוגל לעמוד מול הממשל האנטישמי שבקול רם וברור הם מצהירים שהם רוצים את הבובה על החוט שמתרפסת בפניהם!!

  • 51.

    אמיל זולא

    י ל ד , 15/02/09 13:12

    אקדים ואכתוב:

    א. מר יובל אלבשן, הוא אדם חושב, נבון
    שגם עוסק במעשים טובים ובעזרה לחלש.

    כשאני נתקל בשמו של מר אלבשן, אני
    נזכר באמיל זולא.

    ב. על אמיל זולא למדתי, כשאבא סיפר
    לי על פרשת דריפוס. אמיל זולא, כיכב
    בפרשה, שאחד מבני אדם הבודדים.

    סבא, לימד את אבא ואותי, שבחברה
    הישראלית, יש הרבה הולכי על שתים
    אבל מעט בניאדם.

    שנינו גדלנו על סיפורו של דיוגנס,
    שבצהרי יום בהיר, בככר העיר,
    חיפש בני אדם ופנס בידו.

    אמיל זולא היה בן אדם משכמו ומעלה,
    וזה בולט על רקע חוסר האיכפתיות,
    לתיד שתפרו לדריפוס, ושמלבד אמיל
    זולא, אף אחד נלא חש לסייע ליהודי הנרדף.

    טעותו, או הייתי אומר, הכתם על השמאל
    בישראל, שהוא לא היה לכתובת לעזרה,
    לענים, לחלשים, לזקנים ולנרדפים
    בישראל. זה היה שמאל, ששלח את לבבותיו
    לערבי, שכאב את כאבם של האזרחים בעזה,
    אך כנראה ששכח את חלשי עמי, ונרדפי מערבת
    השלטון המנותק, של ישראל.

    לו בראש המאל שלנו היו עומדים אנשים,
    משיעור קומתו של אמיל זולא, שסיכן את
    עצמו וגלה מצרפת, כדי לסייע ליהודי
    נרדף שתפרו לו תיק, הכל היה נראה אחרת.

    בשמאל האמיתי, אם יהיה כזה בעתיד,
    יהיו בו אנשים כמו אמיל זולא ויובל אלבשן.
    והוא ידע לסייע לנרדפי שלטון רקוב
    של בכירים צרפתים.

    גם האלוהים שלי נוטה לטובת הנרדפים,
    והוא אל מכה, שלטווח הארוך, מכתו קשה מנשוא.

    אבל את זה, כבר לא נבין.

    מַה שֶּׁהָיָה כְּבָר הוּא
    וַאֲשֶׁר לִהְיוֹת כְּבָר הָיָה

    וְהָאֱלֹהִים יְבַקֵּשׁ אֶת נִרְדָּף !!

    מְקוֹם הַמִּשְׁפָּט שָׁמָּה הָרֶשַׁע
    וּמְקוֹם הַצֶּדֶק שָׁמָּה הָרָשַׁע.

  • 50.

    אדם יוצא דופן

    המקצוען, 15/02/09 13:03

    מהיכרות אישית עם יובל וכמי שחלוק עימו בנושאים רבים, אני מוריד את הכובע בפניו על היושר והאומץ לא להצטרף לקרוסלת השקרים והספינים מבית ארד-אדלר ולהביט למציאות בעיניים. יותר מזה, הוא ראוי למלוא הכבוד על פעילותו החברתית - ועדת פרס ישראל - לתשומת ליבכם!!!

    • במיוחד הוא ראוי להערכה על זה שיש לו זמן לא רק לכתוב טורים באינטרנט

      יוסקה, 15/02/09 18:05

      אלא גם זמן להתפנות ולכתוב לעצמו עשרות תגובות מחניפות

  • 49.

    אתה מתכוון לשמאל החברתי ממגדלי אקירוב????? (ל''ת)

    אורי, 15/02/09 12:53

  • 48.

    כל הכבוד על הכנות

    בני, 15/02/09 12:28

    לאחר הפסד קשה להיות אמיתי וכן במיוחד כאשר התקשורת מטפחת את השקר ככל שהדבר נוגע לביבי מול ליבני.

    יפה שיש אנשים כמוך וכמו ארי שביט שמעיזים להגיד את מה שהם חושבים גם אם אין הדבר עולה בקנה אחד עם הדעה הרווחת בתקשורת ובחוגים שמאלניים, מקור פרנסתכם.

    אנשים שכחו, ובתוכם ציפי ליבני, כי מעל הכל היא הדמוקרטיה. האיש הנבחר הוא האיש שיוכל להרכיב ממשלה. לא ציפי ולא ביבי.

    יחד עם זאת חשוב לזכור כי הדרך שנבחרה היא דרך הימין. העם שבר ימינה.וכולנו צריכים לקבל את רצון הבוחר.

    כשהעם בחר שמאלה לא הייתה אוירה תקשורתית רודפת, מעוררת מחלוקת ונגדית כל כך.
    אין טעם למנוע את הליגטימציה של מפלגות כמו האיחוד הלאומי והבית היהודי הרי הם נבחרו בבחירות דמוקרטיות.

    העם בחר ימין. לא מרכז ולא שמאל. הגם שלטעמי אין מרכז מכיוון שקדימה היא המהפך שעברו חברי הליכוד לכיוון שמאל ואילו הליכוד נשאר ליכוד ימני.

    כמו כן, קדימה מעולם לא ייצגה את המרכז ואין הבדל אמיתי מבחינת הביטחון בין קדימה לעבודה. שניהם דואגים לביטחון וכן מוכנים לויתורים מרחיקי לכת.

    לעומת זאת יש הבדל ניכר בין קדימה ועבודה לבין הליכוד אשר לדידו חלק מהביטחון הוא לא לבצע נסיגות נוספות או הסכמים הזויים.

    תנו לעם את אשר רצה. תנו לו את דרך הימין.

  • 47.

    מר יובל הצעיר,כנראה שבחיים צריך יותר מקמפיין,צריך אידיאולוגיה,ולא סיסמ (ל''ת)

    gadii , 15/02/09 11:59

  • 46.

    אני מעריך את דעתך, יובל. טוב שאתם מודים בהפסדכם (ל''ת)

    ממשלה בראשות נתניהו בלבד, 15/02/09 11:46

  • 45.

    יש שמאל חברתי אמיתי של 11 מנדטים נוספים.

    מחשבות , 15/02/09 11:46

    ולשמאל החברתי הזה קוראים ש"ס.

    משום מה השמאל הישראלי תחם עצמו כאנטי יהודי ואנטי ציוני, ובכך למעשה גזר את גודלו להיות מיעוט שבמיעוט בכנסת.

    אתם הרחקתם חלק גדול ממצביעי השמאל התומכים בכלכלה חברתית צודקת בכך שתחמתם עצמכם בגזרה צרה שבין טומי לפיד לאמחד טיבי.
    ולאדם התומך בגישה חברתית שוויונית וצדק כלכלי אך לא שש להתחבק עם ערפאת אין מקום בחברתכם המתנשאת.

    יש מפלגה אחת בארצנו שהיא גם יהודית לעילא וגם ציונית וגם נאבקת למען שכבות המצוקה והצדק החברתי, זו ש"ס, ואם לרגע תתעלמו משנאתכם ליהדות וליהודה תוכלו למצוא שם בני ברית אמינים ואמיתיים לתפיסת העולם החברתית הצודקת.

    • ברור שאתה זכר

      אישה, 15/02/09 15:53

      מפלגה שמראש ובעיקרון מדירה נשים משורותיה ומעמדות כוח היא לא מפלגה של צדק חברתי.

  • 44.

    ימין ושמאל רק חול וחול ##########################

    מה השעה ?, 15/02/09 11:46

    צריך להבין דבר פשוט , אין שמאל ! עם ישראל התפכח , קדימה לא לקחה קולות לשמאל , רוב השמאל התמכרז , נכון להיום רק מרצ היא שמאל , ואם היא תמשיך בדרכה היא תעלם לגמרי , זה לא אומר שלא צריך מפלגת שמאל אבל האג'נדה צריכה להיות חברתית ולא מדינית כי בנושא זה השמאל פטש את הרגל.
    למעשה גם ליכוד ועבודה היום הם מרכז ולכן תוצאת הבחירות מכתיבה ממשלה שפוייה ליכוד+קדימה+ עבודה .

  • 43.

    והרבה תודה לאייל ארד

    צ'ופצ'יק, 15/02/09 11:27

    השנאה האישית של אייל ארד לביבי מעבירה אותו על דעתו. הוא יעשה כל, אבל הכל, כדי להראות לבוס לשעבר שלו מה זה.הפעם את המחיר משלם השמאל והמדינה כולה. את ארד זה בטח לא מעניין. הוא ייאחז ב 20,000 הקולות המנצחים שהשיג לציפי על פני נתניהו. עכשיו נראה אותה עושה עם זה משהו...

    • מדוייק ביותר! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 15/02/09 11:47

  • 42.

    אין לנו ילדים לנסיגות מסוכנות ! קדימה זה שמאל !!!

    mag222 , 15/02/09 11:23

    קדימה שיכת למחנה השמאל !
    אבל הגעות הכלכליות חברתיות שלה הם של הימין ...קפיטליזם חזירי !

    • למרות שהתקשורת ,בגץ והאקדמיה שמאלנים זה לא עזר להם !

      mag222 , 15/02/09 11:29

      המציאות חזקה מיכול אשליה והשמצה ....

  • 41.

    ארד ואדלר לא הבינו שקדימה היא בשמאל ! ?

    mag222 , 15/02/09 11:16

    קימה היא מיפלגת שמאל ! ומי שלא הבין את זה ליפני הבחירות מבין את זה עכשיו ...!
    פשוט כול המנדטים של קדימה מקורם במיפלגת העבודה ומרץ ...אחרת היו מקבלים 15 מנדטים !
    קדימה בעד הקמת מדינת טרור ביהודה ושומרון וחלוצת ההיתנתקות והנסיגות....הקמת חמאסטן וויתור על ירושלים והגולן!
    בכך היא בדיוק בדעות המדיניות של העבודה ומרץ !

  • 40.

    בסך הכל עברו כמה מנדטים ממפלגות שמאל למפלגת מרכז?

    giladush , 15/02/09 11:15

    מה בסה"כ זה הישג אדיר. אני גם יכול להגיד "בסה"כ עברו כמה מנדטים מקדימה לליכוד" ולקבוע ע"פ זה שהליכוד הפסיד. מה זה קשור?? היא קיבלה את המנדטים במבחן התוצאה. הליכוד הפסיד!

    • "קדימה" היא שמאל ! אין הבדל בינה למרץ ועבודה בתחום המדיני !

      mag222 , 15/02/09 11:18

      על מה שמסכימות מרץ ועבודה מסכימה קדימה !
      ההבדל היחידי זה בתחום הכלכלי שהעבודה ומרץ הרבה יותר סוציאליות ודועגות לחלש ולמיסכן...בעוד קדימה קפיטליסטית כמו הליכוד !

  • 39.

    צודק

    תומך מרצ, 15/02/09 11:04

    עלינו לעשות חשבון נפש בתוכנו. הימין המדיני ניצח, והימין הכלכלי ניצח נצחון מוחץ. העבודה ומרצ צריכות ללכת לאופזציה, ולבני לא יכולה להיות ראש ממשלה.

  • 38.

    האם'' שמאל'' זה רק פוליטיקה

    יאיר א., 15/02/09 11:03

    לצערי אנשי השמאל הפוליטי יצרו משוואה מחייבת. שחשיבה חברתית-סוציאלית-ירוקה היא רק בבית מדרשם של אנשי השמאל הפוליטי.
    ביקור קצר בהתנחלויות ובמאחזים,נקי מחשיבה פוליטית,יגלה ציבור סופר סוציאלי חברתי.
    כשמפלגת העבודה היתה מרכז פוליטי,סופרמרקט של דעות, וגם סוציאליסטית וחברתית היתיה גם מפלגה מרכזית.(רק להזכיר שאנשי התנועה למען א''י השלימה היו ברובם אנשי תנועת העבודה).
    ביום שאנשי אוסלו, ובראשם פרס וביילין הפכו אותה למפלגת שמאל פוליטי קיצוני היא הפכה לקיוסק עלוב.ויחד איתה הורידה את השמאל הפוליטי הישראלי למעמדו הנוכחי והראוי לו (לפחות בעיניי)

    • תומכי הנסיגות ומקימי חמאסטן ואוסלו .... גם קדימה שותפה לדרך הזאת !

      mag222 , 15/02/09 11:20

      ראה ערך אנפוליס ....

  • 37.

    כדי שהשמאל לא יתרסק, חייבת להיות הפרדה בין שמאל חברתי למדיני!

    אריק דורון, 15/02/09 10:47

    זהבה גלאון שלא תהיה בכנסת הנוכחית, היא אחת מהלוחמות לזכויות נשים ועוד דברים יוצאים מהכלל בזכויות אדם ומדיניות חברתית! אבל היא הצליחה להשניא את עצמה ומפלגתה בכל פעם, על ידי תמיכה עיקשת ועיקבית באויבי ישראל. מדינת ישראל ניצבת בפני סכנות כמעט קיומיות, כאשר תנועות האיסלאם המקיפות אותה, ממונות ע''י מדינות קיצוניות שאינן מסתירות את מטרתם השמדת המדינה! הסירוב של זהבה כמו גם אנשי שמאל אחרים, להבין שכל עוד זה המצב. אין באמת נכונות בצד השני לשאת ולתת עם ישראל.אי הגיבוי שלה לגוף היחיד שבזכותו אנחנו קיימים כאן צ.ה.ל. מרתיח את רוב האוכלוסיה שטובי בנינו ובני משפחתנו משרתים בצ.ה.ל. הקלות בה היא משייכת לנו פשעי מלחמה ואינה טורחת להבין מול איזה אויב אכזר וחסר מעצורים אנו ניצבים. גורמת לרוב האוכלוסיה להתייחס אליה כאל משתפת פעולה עם האוייב. לכן כל השמאל החברתי ורב התועלת נבלע כלא היה!

    • אםתיבחר ימין תמות ברעב...אם תיבחר בשמאל תמות בטרור וטילים !

      mag222 , 15/02/09 11:21

      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    • אם הימין יאזן את התקשורת ובגץ השמאל יקבל 10 מנדטים !

      mag222 , 15/02/09 11:32

      רק התקשורת ובגץ נותנים לו מצוף כדי שישרוד ....

  • 36.

    אם אתה רוצה להגיע לאמת אז עזוב את ספינרים.

    זקן, 15/02/09 10:41

    כל זה שטות מוחלת. השמואל הפסיד בגלל דרכו אידיוטית ואי חרטה ממדיניות הקרנת אשמה מפני ערבים. השמואל הפסידנ מזמן אבל שליטים שמואלנים שלנו לא איפשרו לעם לבחור את הימין ואפילו הכריחו את שרון לבגוד בדרכו שבא הוא תמיד האמין.

  • 35.

    יפה אמרת איש שמאל שפוי (ל''ת)

    איש ימין, 15/02/09 10:23

  • 34.

    הדבר היחיד שעניין את אדלר וארד הוא: כיסם הפרטי ןלכן הם נצחו (ל''ת)

    מוטי, 15/02/09 10:11

  • 33.

    הקמפיין של קדימה היה מבוסס על השנאה האישית של השמאל לנתניהו

    ברוך, 15/02/09 10:02

    והמטומטמים הפסידו בגדול

  • 32.

    תענוג לקרוא את אלבשן ולדעת שיש עדיין שמאל שפוי

    פנדה, 15/02/09 10:01

    חבל שבשם השנאה ללבני השמאל החברתי חטף מכה. חבל שהשמאל החברתי הולך יד ביד עם תבוסתנות מדינית ומותיר את מי שמאמין בסוציאליזם, או מי שמאמין כמוני בדרך השלישית, לבחור מפלגות שהן לכאורה ימין כלכלי. לדעתי אם לא היה כאן קונפליקט מדיני היית רואה שהעם שלנו הוא סופר שמאלן, פעם, כשהשמאל לא ייצג תבוסתנות ונסגנות, הייתה כאן מדינה סוצאיליסטית.

  • 31.

    השמאל

    אבי, 15/02/09 09:56

    ארד ואלדר רודפי בצע וזה הכל המדינה לא לנגד עיינהם

  • 30.

    אני מקווה שהשמאל ההזוי יתעלם מדברי האמת של אלבשן

    מזרחן, 15/02/09 09:31

    מה שמבטיח שהשמאל ילך פייפן, לא שהם יחסרו למישהו.

  • 29.

    ארד ואדלר דאגו לאגו שלהם ולא לניצחון המחנה של המרכז שמאל (ל''ת)

    דוד ארץ ישראל, 15/02/09 09:29

  • 28.

    סוף כל סוף מישהו שאומר את האמת שאין בלתה. די לספינים מגוכחים. (ל''ת)

    דוד ארץ ישראל, 15/02/09 09:27

  • 27.

    יובל, כאיש ימין אני מצדיע לך.

    אהוד, 15/02/09 09:24

    נקווה שיתברר שהימין צודק ולו רק למנוע בזבוז זמן

  • 26.

    פיקציה גושית

    חושחש, 15/02/09 09:21

    גוש הימין הוא פיקציה,
    וגוש השמאל התאדה בזכות עצמו במציאות הטירוף הפלסטינית שעומדת מולנו.
    הבחירות היו על גוש חדש - גוש המרכז!!
    ביבי התנער מפיגלין ולא תקף את ליברמן
    בשם המיצוב של הליכוד בגוש המרכז, הוא 'הקריב' גם מנדטים לא מעטים למען זה!!.
    וליבני,אמרה כל הזמן שהיא במרכז המפה.

    אז אולי חאלאס כבר עם החארטה ??..

    'גוש המרכז' (הליכוד + קדימה) ניצח את גוש הימין וקבר את גוש השמאל.
    נותרו 'גושים סקטוריאליים' בינוניים, שרב השונה בינהן, על הדומה (ליברמן מול ש''ס).

    גוש המרכז גם בחר מי צריכה להנהיג אותו!!
    הכרעה גבולית, אבל הכרעה.

    אם ביבי רוצה להתאבד בממשלת ימין כהניסטית,
    בבקשה...מכיוון שברור שהוא לא, כדאי שימצא דרך לרדת מהעץ, ולנהוג בקצת הגיון, ובהרבה יותר ענווה.
    עד שתשונה שיטת הבחירות,הדרך היחידה לפתור את הפלונטר הזה, היא להניח את האגו בצד ןלשלב ידיים.

    • חושחש ניסחפת - יש גוש ימין, יש גוש שמאל ובאמצע משהו אמורפי קרוי קדימה (ל''ת)

      קצת סדר, 15/02/09 15:37

    • ההבדלים הברורים בין הגושים

      קצת סדר, 15/02/09 15:53

      גוש שמאל הוא הגוש אשר רוצה בכל מחיר לסגת מיהודה ושומרון לקוי 67 (+-5%), בין אם יהיה זה בהסכם ותקום מדינה חפלשתינית ידידותית ובין אם לא לא יהיה הסכם ואז יהיה איזו שהיא התנתקות התכנסות התקווצות או לא משנה איך תקרא לזה.

      גוש ימין איננו מוכן שתקום מדינה פלשתינית עם צבא באיזור יהודה ושומרון , אלא מוכן לקיים אוטונומיה פלשתינית, כשלצה''ל שליטה מלאה על כל השטחיםח, הישובים הישראלים נשארים כולם , והפלשתינים יש להם שלטון אזרחי באזורים המאוכלסים כגון שטחי A ו-B ויש ויכוח עד כמה ניתן לוותר נוסף מבחינה טריטוריאלית למען האוטונומיה.

      קדימה היא בעצם גוש אמורפי שרק בטעות נקראת מרכז. חברי קדימה מתחלקים בין הגישה השמאלית ברשות לבני ורמון, ובין הגישה הימנית ברשות מופז הנגבי. חלק מחברי קדימה יש להם דעה לכאן או לכאן וחלק משתנה כל שני וחמישי.

      בכלכלה כמעט כולם בגוש הימין , כבגוש השמאלי סוציאליסטי נמנים רק חצי מחברי העבודה, מר''ץ וחד''ש.

    • הבהרה

      חושחש, 15/02/09 19:56

      ברור שיש ימין ושמאל..
      אני טוען רק שזה לא גושים, אלא פירורים..
      בליכוד יש יונים וניצים ממש כמו בקדימה
      בוגי יעלון הנץ מהליכוד, לא שונה ממופז הנץ
      מקדימה.ודן מרידור היונה לא שונה מהקו הפרגמטי בקדימה,שדוגל בדיאלוג.
      אם קדימה היא פיקציה בשל המצאות שוליים יוניים וניציים בתוכה, אז גם הליכוד הוא אמורפי מחושק מימין ומשמאל בתוך עצמו.
      הפער בין הליכוד לקדימה קטן מהפער בין הליכוד לבין 'הגוש הכתום'.
      לכן יש גוש מרכז ברור - ליכוד וקדימה!
      והגוש בחר מי צריכה להנהיג אותו.

  • 25.

    הייתי שמחה להצביע לשמאל סוציאלי-כלכלי אלמלא היה בעל הסתכלות טפשית

    ומסכנת קיום בנושאים הבטחוניים, 15/02/09 09:10

    הגיע הזמן להפריד בן השאלות ולהפטר מההגדרות המיושנות של ''שמאל'' ו''ימין''.

  • 24.

    אדלר וארד הצליחו בתפקידם-להביא קולות לקדימה מהיכן שלא יהיה (ל''ת)

    מסתבר שבשמאל יש יותר מושפעי תעמולה, 15/02/09 09:08

  • 23.

    מסכים עם כל מילה

    טל, 15/02/09 09:02

    מאמר יפה של אדם שמייצג את השמאל היפה

  • 22.

    אדלר וארד כבר עבדו על הימין פעמיים, עכשיו דפקו את השמאל (ל''ת)

    גדי, 15/02/09 08:56

  • 21.

    כשאדלר ארד הונו את העם בגירוש היהודים שתקת ? כשרימו את השמאל התעוררת? (ל''ת)

    צבוע עלוב, 15/02/09 08:29

    • טעות

      אבישי, 15/02/09 09:55

      דווקא אלבשן התנגד להתנתקות משיקולי שמאל. אתה לא קורא מעריב?

  • 20.

    מצביעי השמאל רומו באופן השפל ביותר

    בן קיבוץ, 15/02/09 08:29

    אדלר-ארד ריסקו את השמאל.

    לא היה איכפת להם כמובן לעשות עוד מוטיב שיקרי בקמפיין של קדימה, ולכן בסיוע מגוייס של התקשורת שיווקו ספין שקרי לציבור שהבחירות לכנסת אינן בחירות פרלמנטריות (כפי שהיו מזה 60 שנה), אלא כביכול אלו בחירות ישירות לראש הממשלה - ''או ציפי או ביבי''.

    המאניפולאציה השקרית הזאת גנבה מהעבודה וממר''ץ מנדטים רבים - אין שום ספק. תשאל כל מצביע שמאל מה הוא מעדיף - הח''כים של קדימה אל מול הח''כים של העבודה-מר''ץ וקדימה לא מקבלת אפילו עשרה ח''כים.

    אבל מה לעשות ובעידן ההסטריה התקשורתית, מצביעי השמאל בלעו את הספין השקרי הכי גדול שהיה אי פעם במערכת בחירות (''או ציפי או ביבי'') ובלשון הרחוב - מפלגות השמאל אכלו אותה.

    מצביעי השמאל הפסידו לא רק בכמות הח''כים לו היו ראויים מבחינת ייצוג פרלמנטארי, אלא גם באיכותם וצביונם של הח''כים שקיבלו במקום.

    קדימה היא מפלגה מושחתת ומאוסה. חבריה ברובם אופורטוניסטים קטנים, לא שומעים מהם שום דיבורים נשגבים וערכיים על שום דבר, וגרוע מכך רובם עסוקים בעסקנות אפורה וגבולית.

    עצוב לראות שגם כיום משרד הפרופאגאנדה של אדלר-ארד ממשיך לשטוף את מוח לאנשי שמאל בעוצמה כה החזקה, שרבים מהפרשנים, עיתונאים, פוליטיקאים ואפילו אנשי הרוח עדיין לא הפנימו שאותו מעגל שמחה אינדיאני מליל הבחירות של הנגבי, מופז, רמון, שנלר, אפללו, בלילא, היו בעצם אלו שהוציאו בחוץ את גלאון ועוד רבים וטובים.

    חברי הכנסת של קדימה אינם ניצחון עבור מצביעי השמאל ובטח לא עבור הדמוקראטיה בישראל. הנצחון האמיתי היחידי של קדימה היה הפסיוודו ''נצחון'' של מפקדי הפרופאגאנדה אדלר-ארד שהצליחו לבצע שטיפות מוח לכל כיוון:

    אחורה - להסתרת השחיתות והואקום הערכי.
    ימינה - נגאטיביות נמוכה ומלוכלכת.
    שמאלה - הסטריה שקרית ''או ציפי או ביבי''.
    קדימה - אחרי הבחירות ''ניצחנו ניצחנו''.

    כל הכבוד לארד-אדלר שהוכיחו מעל לכל ספק סביר שקדימה זו ''פוליטיקה אחרת ונקיה''!

    • הקיבוצניקים מטומטמים, אין מה לומר

      קיבוצניק אחר, 15/02/09 10:00

      הקיבוצניקים של השמו''צ זרקו מהכנסת את נציגם אבו וילן, והכניסו במקומו את המתנחל עותניאל שנלר, מקום 27 בקדימה.
      אפשר להגדיר אותם אחרת?

    • לא סתם אני מטיף כאן שהאינטילגנציה עזבה את השמאל

      פנדה, 15/02/09 10:04

      רואים את זה בתגובות המטקבקים מהשמאל, שהדרדרו בזמן האחרון לתגובות דה-הומינם טיפוסיות, השוואות לנאצים וסתם נאצות נגד כל מי שחושב אחרת מהם, אבל ללא כל בסיס רעיוני אמיתי. לא פלא שהצליחו להונות את מצביעי השמאל ולגרום להם להצביע למופז, צחי הנגבי ורוחמא בלילא...

    • מחנה השמאל היה נישאר עם 44 מנדטים בכול מיקרה !

      mag222 , 15/02/09 11:26

      גם עם קדימה היתה מקבל פחות ועבודה ומרץ יותר זה ממש לא היה משנה !

    • כשהתקשורת מתגייסת, אז משרד פירסום הופך למשרד פרופאגאנדה

      רק בישראל, 15/02/09 11:52

      משרד פירסום סתם איננו מי יודע מה אפקטיבי. משרד פירסום שנשמעים לו באופן כמעט עיוור מרבית חברי זרועות התקשורת השונים הופך בין רגע למשרד פרופאגאנדה רב עוצמה, שאפילו במדינות טוטאליטריות אין כדוגמתו.

      דוקא האזרחים במדינה טוטאליטרית מכירים את המשטר ואת שיטות המשטר הנלוזות ולכן למרות הקושי, ניתן לפתח מודעות פוליטית אחרת שונה מן הפרופאגאנדה הנפוצה של המשטר העריץ.

      כאן בישראל באים כביכול בשם ''התקשורת החופשית'', ובמקום תקשורת פלוראליסטית אמיתית, הציבור ניזון מתקשורת פוליטית המכוונת על ידי קברניטי הגילדה העיתונאית.

      חברי הגילדה יודעים היטב שאין לסור מילימטר ימינה ושמאלה מהזרם המוכתב, לא משנה מה צודק, נכון, ערכי, אתיקה שמתיקה לא משנה כלום.

      עיין ערך ארי שביט שהעז לפרסם מאמר ביקורת על לבני וקיבל צונאמי תקשורתי נגדו.

      מוזר כיצד מאמר ביקורתי אחד (!!!) בלבד שהעז לצאת כנגד לבני בכל מערכת הבחירות הזו, הפך באמצעות מכונת הפרופאנדה ללינץ' מכוער על לבני, לא פחות. מאמר אחד הוא לינץ', מדהים. כמה מוסר כפול היה כאן.

      אותם עיתונאים צדקניים שתקפו את שביט, מביאים ללא הרף מדי יום ביומו אין סוף ביקורות וליכלוכים על ביבי או ברק ממקורות אנונימיים - בכירים ב... אמרו, מקרובים ל... רמזו, מומחים ב... הזהירו וכו' - ולאף אחד לא איכפת שהם אנונימיים. כמה מוסר כפול.

      כי ככה זה בתקשורת ''הפלוראליסטית'' שלנו. מהרגע שסומן האתרוג החדש, תהליך ההתקרנפות של התקשורת הוא כמעט אבסולוטי - יש אתרוג אחד והיתר ערבה.

      ומהרגע שסומנו האתרוג והערבה, חברי הגילדה התקשורתית מתנהגים כחסידים שוטים הממלאים בדבקות אחר הוראות מועצת חכמי הקאסטה העיתונאית - אתרוג שומרים וערבה חובטים.

      רק בישראל.

      • צודק (ל''ת)

        אמנון אתרוגוביץ', 15/02/09 12:23

      • צודק וגם כתוב נאה, תבורך (ל''ת)

        מחשבות , 15/02/09 13:47

    • תגובה מצוינת

      איתן, 15/02/09 16:16

      עוד נשאר איזה מישהו במדינה שלא נסחף באדליזם הממאיר, טוב לדעת.

  • 19.

    השמאל ההזוי מתחיל להתעורר מהדמיונות שלו ונכנס להלם (ל''ת)

    מחה את זכר עמלק מתחת השמיים לא תשכח, 15/02/09 08:20

    • השמאל במצוקה נפשית...תבין אותם ...הם עוד לא מאכלים את התבוסה !

      mag222 , 15/02/09 11:28

      אין לנו ילדים לנסיגות מסוכנות !
      ניסינו באוסלו...בלבנון..ובעזה עם ההתנתקות .
      ובימקום שלום עם יונים...קיבלנו טילים ואוטובוסים מתפוצצים !

  • 18.

    צודק לחלוטין

    יניב, 15/02/09 08:19

    אני איש שמאל ולצערי נמאס לי לשמוע את מאחזי העיניים. התוצאה ברורה, הפסדנו.
    לצערי רוב המכנים עצמם שמאל מונעים מפחד ולא מאידיאולוגיה אמיתית ולכן הצביעו ליבני וריסקו את השמאל.
    ליבני היא לא שמאל ולא מרכז היא ימין כלכלי אם נכונות לפשרות מדיניות קצת נרחבות יותר מהליכוד. למרות שאם קדימה הייתה נעלמת אז לליכוד היה יותר קל לקבל אף הוא את הפשרות האלה

  • 17.

    אדלר ארד חשפו כמה השמאל העמלקי הזוי חסר עמוד שדרה ובוגדני (ל''ת)

    תודה למומחי ההונאה שעבדו עבור עם ישראל, 15/02/09 08:16

  • 16.

    הבובה של אדלר באה לעולם לכדי לרסק את השמאל ההזוי והאהבל (ל''ת)

    עבודה יפה אדלר ארד תמשיכו לרסק אותם, 15/02/09 08:15

  • 15.

    כל הכבוד לך שאתה מכיר במציאות.

    raquel_fernandez , 15/02/09 08:14

    עכשיו לך ותשים את המאמר הזה, בפונט 100 מודגש, אצל יעל פז-מלמד. הדעות שלה הן כבר לא רק הזויות, אלא פנאטיות. צריך להעביר את הטור שלה לאיזו מחלקת מדע בדיוני.
    ולגבי תוצאות הבחירות- רוב הקולות הלכו לגוש הימין, כי הימין נלחם על ארץ ישראל והשמאל מוכן לוותר עליה. זה כל ההבדל בין שני הצדדים. עם ישראל חי בארץ ישראל, ולכן הצביע ימין ברובו.

  • 14.

    לבני ראש הממשלה של ההזויים וחולי הדימיון החולני רק לקרוא את הכתבלבים (ל''ת)

    לבני מסוכנת מאוד למדינת ישראל, 15/02/09 08:14

  • 13.

    מומחי ההונאה אדלר ארד הביסו את עצמם למרות יחסי הציבור שהם עושים לעצמם (ל''ת)

    לבני מסוכנת מאוד למדינת ישראל, 15/02/09 08:11

  • 12.

    מצביעי השמאל רומו באופן השפל ביותר

    בן קיבוץ, 15/02/09 08:02

    אדלר-ארד ריסקו את השמאל.

    לא היה איכפת להם כמובן לעשות עוד מוטיב שיקרי בקמפיין של קדימה, ולכן בסיוע מגוייס של התקשורת שיווקו ספין שקרי לציבור שהבחירות לכנסת אינן בחירות פרלמנטריות (כפי שהיו מזה 60 שנה), אלא כביכול אלו בחירות ישירות לראש הממשלה - ''או ציפי או ביבי''.

    המאניפולאציה השקרית הזאת גנבה מהעבודה וממר''ץ מנדטים רבים - אין שום ספק. תשאל כל מצביע שמאל מה הוא מעדיף - הח''כים של קדימה אל מול הח''כים של העבודה-מר''ץ וקדימה לא מקבלת אפילו עשרה ח''כים.

    אבל מה לעשות ובעידן ההסטריה התקשורתית, מצביעי השמאל בלעו את הספין השקרי הכי גדול שהיה אי פעם במערכת בחירות (''או ציפי או ביבי'') ובלשון הרחוב - מפלגות השמאל אכלו אותה.

    מצביעי השמאל הפסידו לא רק בכמות הח''כים לו היו ראויים מבחינת ייצוג פרלמנטארי, אלא גם באיכותם וצביונם של הח''כים שקיבלו במקום.

    קדימה היא מפלגה מושחתת ומאוסה. חבריה ברובם אופורטוניסטים קטנים, לא שומעים מהם שום דיבורים נשגבים וערכיים על שום דבר, וגרוע מכך רובם עסוקים בעסקנות אפורה וגבולית.

    עצוב לראות שגם כיום משרד הפרופאגאנדה של אדלר-ארד ממשיך לשטוף את מוח לאנשי שמאל בעוצמה כה החזקה, שרבים מהפרשנים, עיתונאים, פוליטיקאים ואפילו אנשי הרוח עדיין לא הפנימו שאותו מעגל שמחה אינדיאני מליל הבחירות של הנגבי, מופז, רמון, שנלר, אפללו, בלילא, היו בעצם אלו שהוציאו בחוץ את גלאון ועוד רבים וטובים.

    חברי הכנסת של קדימה בודאי אינם ניצחון עבור מצביעי השמאל ובטח לא עבור הדמוקראטיה בישראל. הנצחון האמיתי היחידי של קדימה היה הפסיוודו ''נצחון'' של מפקדי הפרופאגאנדה אדלר-ארד שהצליחו לבצע שטיפות מוח לכל כיוון:

    אחורה - להסתרת השחיתות והואקום הערכי.
    ימינה - נגאטיביות נמוכה ומלוכלכת.
    שמאלה - הסטריה שקרית ''או ציפי או ביבי''.
    קדימה - אחרי הבחירות ''ניצחנו ניצחנו''.

    כל הכבוד לארד-אדלר שהוכיחו מעל לכל ספק סביר שקדימה זו ''פוליטיקה אחרת ונקיה''!

    • אז מה המסקנה? שהמאל היסטרי, מתלהם , נמוח מצח וחסר דעה?

      ימנית, 15/02/09 08:40

      כמה אירוני שאותן תכונות של התלהמות, הליכה אחרי העדר, שטחיות והיסטריה מסתברות כתכונות של השמאל הישראלי...

      אמנם מי שיכול היה לתמוך בהסכמים חסרי אחריות כבסכמי אוסלו, להעלים שתי עיניים מההסתות של עראפאת ולטעון שקרבנות הם קרבנות שלום - מה כבר אפשר לצפות מעומק החשיבה שלו?

      אבל הדימוי שלכם כחבורה של אנשים מעמיקים טוב שנסדק:

      הפחד חסר ההנמקה שלכם מביבי לא רק הורס את השמאל אלא הורס את היכולת להקים כאן משטר יציב.

      ביבי אחראי לצמיחה הכלכלית של ישראל, ליציבות היחסית שלה בעולם כלכלי שמתפרק.
      תקופתו היתה זו עם הכי מעט פיגועים.
      מגאזין TIMES הכתיר אותו לשר האוצר הטוב בעולם,
      האנשים שנבחרו לכנסת מטעם הליכוד הם פרלמנטרים מצטיינים בנושאי חברה, מעמד האישה וזהירות בדרכים;
      יש שם לא מעט משכילים-

      אבל אתם בשלכם-
      ''רק לא ביבי!!!''
      הלוציפר של השמאל המתלהם.

      אז בקשה, שבו ואכלו את דייסת הפיכסה שבישלתם.

  • 11.

    כל מילה בסלע. אלבשן נותן פה ניתוח ברור ובהיר, וצריך להקשיב לו. (ל''ת)

    מפוכח, 15/02/09 07:57

  • 10.

    הסדר הנכון:העם קובע את מתכונת חייו והרשויות משרתות

    אריה ב., 15/02/09 07:55

    הלקח העיקרי של השמאל או מרכז-שמאל הוא לסלק משורותיו את הפעילים החברתיים,שעושים את מעשיהם לשינוי פני החברה תחת הכותרת ''מפלגה חברתית''.מנפילת מרצ אפשר גם להבין שנקעה נפשו של הציבור מהאליטיזם של חברי כנסת שסבורים שהכנסת הממלכתית היא כלי לשתילת ערכים בחברה.מפלגה צריכה להיות ממלכתית ולא לקדם רעיונות חברתיים לשינוי ערכים ואופי החברה.הסדר הנכון הוא:חברה קובעת בתהליכים אבולוציונים-חברתיים טבעיים את המתכונת הערכית והמעשית לפיה היא רוצה לחיות, והכנסת,הממשלה ובית המשפט משרתים את החברה בנאמנות למתכונת זו.

  • 9.

    בוקר טוב שמאלנים.....התעוררתם? (ל''ת)

    דוד, 15/02/09 07:48

  • 8.

    כל מילה אמת

    לאה, 15/02/09 07:22

    ליבני הפכה לאתרוג של פז מלמד רינה מצליח וחבריהן ובלי בושה הם ממשיכים להונות את העם גם לאחר ההפסד. אני חברת מרצ ומסכימה לכל מילה של אלבשן

  • 7.

    צדיק בסדום - ארי שביט ואתה היחידית שהוגנים

    כלכלן, 15/02/09 07:07

    כל היתר ממאיסים את התקשורת על הציבור ויורים לעצמם ברגל

  • 6.

    אבל השמאל אף פעם לא אהב את המציאות

    אבישי, 15/02/09 06:48

    האמיתית. הוא הונה את עצמו פעם אחרי פעם ולכן רודד כמו שאתה כותב. האם אתה באמת מאמין שבאופוזיציה משהו ישתנה או שנקבל את אותן דמויות בעוד שנתיים? צריך שינוי אמיתי וניקוי אורוות אמיתי - כמו שקרה לליכוד כשכל הלא אידיאולוגיים שלו עבור לקדימה

  • 5.

    דמוקרט אמיתי (ל''ת)

    עדי, 15/02/09 06:48

  • 4.

    ללא מדיניות חברתית וללא תשובה בטחונית, למה שיבחרו בשמאל? (ל''ת)

    השני מהאמצע, 15/02/09 06:44

  • 3.

    אחד ממתי מספר

    דוד כהן , 15/02/09 06:43

    אדון אלבשן, תודה לך.
    טוב שישנם גם בשמאל - אמנם בודדים, אבל עדיין ישנם - אנשים שלא מוכנים לקנות את הספינים העלובים של הספינולוגים המסיתים לדם ארדלר. אלא, מסתכלים במציאות כמות שהיא וגם יודעים לכבד את החלטת הבוחר.

  • 2.

    זו לא חלקלקות לשון

    tomker , 15/02/09 06:11

    זה צימאון דם. נתתם לקומץ ביריונים להוליך אתכם באף כבשר תותחים ועכשיו עליכם לשבת באופוזיציה ולשבור את הראש כיצד אתם נפטרים מהחטוטרת שצמחה לכם ביוזמתכם. את העצם שנקראת קדימה הימין הצליח להקיא ועכשיו תורכם, כך שאני מסכים איתך במסקנה.
    אגב, שמאל שמאל, אבל הימין הרבה יותר סוציאלי מכם. אז אולי אתה, יובל אלבשן היקר, שאני מעריך מאוד, לא נמצא במחנה הנכון.

  • 1.

    מתחברים למחוברים ...

    ד''ר ארוין מדבר חיובי, 15/02/09 06:05

    לא חלקלקות לשון ולא קמפיין כושל. עוד 6 מנדטים, כ-150 אלף בוחרים יהודים החליטו להתנתק מהמנותקים המנתקים, ולחבור למחוברים המתחברים.

    עם תוצאות כאלה - משיח כבר מצלצל, ואולי אפילו יבוא ...