• 195.

    עד מתי הם יהיו בולשביקים? זה פאסה כבר מזמן (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 18/02/09 07:49

    הגב לתגובה זו

  • 194.

    התלבטתי קשות אם להצביע מרץ כמנהגי מימים ימימה

    רן, 16/02/09 14:23

    התנהלותה והתבטאויותיה הקיצוניות של זהבה גלאון כמעט שכנעו אותי ואת בב לא להצביע מרץ.בכל זאת הצבעתי בעיקר בגלל אורון.אם יתפטר מי מהרשימה למען זהבה תמצאו אותי מחוץ למרץ לתמיד!!

    הגב לתגובה זו

    • רן תתעורר - מרץ כך לא מהיום (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 18/02/09 07:45

      הגב לתגובה זו

  • 193.

    שארגוני הנשים יצביעו לזהבה - אנחנו לג'ומס (ל''ת)

    אמונה, 16/02/09 11:56

    הגב לתגובה זו

  • 192.

    דייייייייייייייייי!!!!!!

    g.l, 16/02/09 10:38

    מספיק עם עם כל הגועל נפש הזה-לכל נושאי התפקידים למינהם במרצ שהתגייסו למען הכנסת גלאון לכנסת בכל מחיר תרגיעו כי זה נראה רע
    ולא לעניין בואו נבנה ונבנה כן עם ג'ומס-קיבלנו על הראש בגלל אין ספור סיבות,ולכן לנסות ולעשות לינץ' באורון הוא לא נכון.זה מה יש כרגע.ואני גם משוכנעת שזהבה גלאון תהייה בכנסת.ולד''ר ליאל מה אתה עשית כדי להביא בוחרים,לא מספיק להיות חכם לאחר מעשה,אולי תתחיל מעכשיו לפעול קצת יותר?!

    הגב לתגובה זו

  • 191.

    מיפלגה הזויה - עם עצומה נבזית - מיד לשיעור אזרחות !!! (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 16/02/09 10:27

    הגב לתגובה זו

  • 190.

    לא נעים לומר לכם, אבל, אם תעשו את המהלך הנבזי הזה...

    דון קורטיזון , 15/02/09 20:13

    בבחירות הבאות תתפללו לעבור את אחוז החסימה.

    הגב לתגובה זו

  • 189.

    שניצן הורוביץ וג'ומס יישראו. מי שנשאר בחוץ נשאר בצדק בחוץ

    badi12 , 15/02/09 20:11

    אין מה לנסות לשנות את הבחירה, זו הבחירה של אנשי מרצ. הם לא רוצים את גלאון. אחרת היו פועלים במרצ רב יותר לגייס קולות, כולם יודעים שגלאון מיותרת במרצ והורוביץ נחוץ וגם ג'ומס, כל הקריאות האחרות הן התבכיינות חסרת אחריות. בדיוק כמו להגיד שהליכוד ניצח.

    מרצ לא פעלה בכיוונים הנכונים וזה המחיר.
    הורוביץ הביא הרבה יותר קולות ממנדט אחד!

    הגב לתגובה זו

  • 188.

    ויוה לדמוקטטורה השמאלנית! פוטץ' נוסח מרכז הליכוד!!! (ל''ת)

    דון קורטיזון , 15/02/09 20:10

    הגב לתגובה זו

  • 187.

    גלאון מכוערת וכסילה דמגוגרית. יותר מכשפה אפילו מיעל דיין.... (ל''ת)

    ג'מוס הוא לפחות בן אדם ברמה גבוהה, 15/02/09 19:17

    הגב לתגובה זו

  • 186.

    she should leave the party,nobody wanted her (ל''ת)

    lior, 15/02/09 19:07

    הגב לתגובה זו

  • 185.

    GALON ZAVA,YOU ARE OUT NOBODY WANTS YOU (ל''ת)

    TZIPI, 15/02/09 19:05

    הגב לתגובה זו

  • 184.

    אגב, אם לניצן הורוביץ יש טיפת כבוד הוא יפנה את מקומו, הוא לא מחוקק (ל''ת)

    הביאו אותו רק פלסתר להסתיר את עליבותם, 15/02/09 16:40

    הגב לתגובה זו

    • שטות גמורה. מה לניצן הורוביץ להתבכיינות של גלאון? (ל''ת)

      badi12 , 15/02/09 20:12

      הגב לתגובה זו

  • 183.

    כשמפלגה לא מדברת על בנייה רק על עקירה, לא על ציונות רק על בריחה... (ל''ת)

    מה כבר ההבדל בין חד''ש למר''צ??, 15/02/09 16:38

    הגב לתגובה זו

  • 182.

    ד"ר אייל גרוס - דמוקרטיה לא עובדת בשיטה דיקטטורית - חכה לבחירות הבאות (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 15/02/09 14:58

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    לא התפלאתי שמרץ התכווצה - מיפלגה מתחסדת משביתת שימחה - ומתיפיפת סתם

    יופיטר יופיטר , 15/02/09 14:55

    מרץ מבחינה בסיבלם של הערבים - ולא מבחינה בסבל שהם גורמים לעצמם ולאחרים - סבל של דתיים הס מלהזכיר אצלם

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    מרץ - קבלו כבר את דין הבוחר - גלאון בחוץ וזהו - עכשיו תור אחרים (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 15/02/09 14:45

    הגב לתגובה זו

  • 179.

    אוי לו לעם שנשים ימשלו בו,כי בטבען ''נשים דעתן קלה'' וחז''ל לא טועים (ל''ת)

    ישורון, 15/02/09 13:24

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    הפוטש של ג'ומס

    עזרא דלומי, 15/02/09 11:15

    עכשיו, לאחר שהחל להתפזר העשן ונמוגה הרוח שעשו אנשי הרוח, מתבררת מטרתה האמיתית של ''התארגנות השמאל החדשה'', מבית מדרשה של מרצ: הקמת מפלגת בוטיק צפונית, ברוחו וכלבבו של היו''ר חיים אורון: לא סוציאליזם, לא סוציאל דמוקרטיה, אפילו לא דמוקרטיה.



    כך למשל, עיסאווי פריג', השריד לאחוות העמים של מפ''ם, הוקרב לטובת אימת המאחזים, עו''ד טליה ששון, והוזז מן המקום השביעי לעשירי: כך קרה גם למועמדת הדתייה, צביה גרינפילד, שדורדרה במורד הרשימה. נבחרי פריימריז אחרים הוזזו בצו מינהלי.


    תרגיל ''שח''ר'' במהדורה חוזרת



    לא צריך להרחיק כדי לפענח את סוד המהלך: הוא דומה להפליא לתרגיל ביטולה של מפ''ם אל תוך שינוי בעבר הרחוק ולשכלול המודל הזה במערכת הבחירות הקודמת, עם הצנחתו של יוסי ביילין לראשות המפלגה – קראו לה אז ''יחד'', או מרצ-יחד - מה זה משנה: מקימים תנועת מדף (''שחר'') עם כמה עשרות ''חברים'', מאחדים אותה עם מרצ, כדי להציב את ביילין בראש ''המפלגה המאוחדת'' – ובעיקר כדי למנוע מרן כהן, הסוציאליסט מדי, את הראשות – ואז מפזרים את תנועת המדף לכל רוח. מי זוכר היום את ''תנועת שחר'', ששימשה לג'ומס-אורון שלד בורסאי שהקנה לביילין מניית שליטה במרצ? אף אחד.



    סביר שזה מה שיקרה עם תנועת אנשי הרוח ''החדשה'' שקמה ליד מרצ: יישארו ממנה ניצן הורביץ, עו''ד טליה ששון ואולי צלי רשף, אשר הוצנחו לרשימה במינוי של היו''ר אורון, כדי לדלל עוד יותר את מעט הצבע האדום שהעניקו לה אילן גילאון ומוסי רז, שהגיעו למקום גבוה מן הצפוי. השאר יתפזרו. תנועת הפיזור תהיה התנועה היחידה של אנשי הרוח.



    המתמודדים החדשים – יבול מינורי בהשוואה למה שרץ בבורסת השמות ההתחלתית – ספק אם יביאו למרצ הרבה קולות מחוץ למאגר ''הטבעי'' שלה. תרומתם העיקרית תסתכם בכך שיהיו ''חייליו'' של היו''ר אורון. נראה שלכך נועדו. מאחר ואין להם בסיס כוח מפלגתי משל עצמם, מאחר ולא נבחרו על ידי ציבור מצביעים, הם מחויבים רק לו. נראה שזו גם הסיבה לדחיקתם של מועמדים משמעותיים כגלעד שר עליזה שנהר ואחרים. יש להם פרופיל ציבורי גבוה מדי. הם לא הבינו, כנראה, שהם הוזמנו לשמש תפאורה לשלב הסטרט-אפ. באקזיט הם כבר היו מיותרים; כך גם ד''ר אבנר בן זקן, ''האינטלקטואל המזרחי'', שהובהל לכנס התמיכה בצוותא כדי להקנות להתארגנות החדשה ניחוח מזרחי-סוציאל-דמוקרטי, והורחק לאחר שפג תוקפו.

    הגב לתגובה זו

    • קשקוש בלבוש - תהייה בריא (ל''ת)

      זהבה, 15/02/09 17:49

      הגב לתגובה זו

  • 177.

    פיכס. בגללכם מרצ איבדה חצי מהקולות שלה!

    פנדה, 15/02/09 11:08

    הקו האנטי-ישראלי שהובילה גלאון, הוא זה שבגללו היא עכשיו בחוץ. עכשיו עדת אוכלי הנבלות המקיפים אותה מבקשים להזיז מישהו ממקומו כדי שהיא תוכל להיכנס. הם ניסו עם ניצן, אבל כנראה הבינו שלזה ממש לא תהיה להם תמיכה. אז עכשיו מנסים ללכת על הטיקט של ''אחריות אישית'' כלפי ג'ומס. אבל אם ברצונם להפוך את מר''צ סופית לתנועה אנטי-ישראלית, בשביל מה צריך מרצ? יש את חד''ש, בל''ד ורע''ם-תע''ל, יתכבדו ויעברו לתנועה האנטי-ציונית החביבה עליהם.

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    אורון,סמל אחרון בכנסת לישראל היפה,לשמאל המתון שבנה את הארץ ויישב אותה

    ש., 15/02/09 10:48

    מאותו דור נפילים שקלט כאן מליוני עולים משבעים גלויות למדינה ענייה ובנה לה שיכונים ציבוריים צנועים אך מכובדים בכל קנה מידה,שבמקביל יישב את הארץ כאשר כיבוש השממה היה עדיין לא ערך נדלני,כאשר דאג למקומות עבודה ולו צנועים למליוני מהגרים.
    רק בפרספקטיבה היסטורית ניתן יהיה להעריכם.
    אורון הוא האחרון מדור הנפילים הזה בכנסת ישראל..לנסות לגרשו משם ע''י מיעוט צעקני,סוטה ואינטרסנטי הוא יריקה לערכי יסןד של המדינה.
    מי שיצלח בכך יבוא על עונשו!!

    הגב לתגובה זו

    • ומה זהבהלה הציצנת עשה בשביל מדינה מלבד בלה בלה בלה בלה +בלהבלה (ל''ת)

      זהבלה הציצנת, 15/02/09 11:42

      הגב לתגובה זו

  • 175.

    עפ''י הסגנון-התגובות כאן לא של אוהדי מרצ (ל''ת)

    חפשו עץ אחר לטפס עליו, 15/02/09 10:23

    הגב לתגובה זו

  • 174.

    ג'ומס לך הביתה (ל''ת)

    עלי, 15/02/09 10:16

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    התמונה האמצעית למעלה=1000 מילים,הפה הגדול והדוחה של גלאו.ן (ל''ת)

    ש., 15/02/09 10:07

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    זהבה גלאון יש עבודות כסביש זה הכי מתאים לך (ל''ת)

    סולל בונה, 15/02/09 10:00

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    גלאון חוזרת?..תרומה לתהליך ההיעלמות של מרצ,סכנה!

    ש., 15/02/09 09:55

    מרצ תהפוך למפלגת ההומואים הירוקים ונשים צווחניות..שאדם מהישוב יקבל בחילה מהשילוב של ירוק וורוד...
    שומר נפשו ירחק!!!

    וזאת כאשר יש להם פנינה אמיתית ומיוחדת מאלף פנינים..טליה ששון.

    כמה חבל....

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    ג'ומס, מוטב שתבין - זהבה מביאה מצביעים, אתה לא! (ל''ת)

    טליק, 15/02/09 09:44

    הגב לתגובה זו

    • טליק תבין - הבוחר אמר את דברו בקלפי - מה הויכוח בכלל? (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 15/02/09 14:46

      הגב לתגובה זו

    • מוטב שתבין אתה, גלאון מתבכיינת ולא מוכנה לשלם על מעשיה ופיה הגדול (ל''ת)

      badi12 , 15/02/09 20:13

      הגב לתגובה זו

  • 169.

    לא יתכן שג'ומס יאחוז כך בכסא!. הפסדנו בגללך - פשוט תלך! (ל''ת)

    ריקי, 15/02/09 09:39

    הגב לתגובה זו

    • ריקי - בדמוקרטיה - תוצאת הקלפי קובעת - שמעת על זה? (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 15/02/09 14:47

      הגב לתגובה זו

      • חחחח בשמאל כמו בשמאל. שומעים רק מה שנוח. ורואים רק צד אחד. (ל''ת)

        דון קורטיזון , 15/02/09 20:16

        הגב לתגובה זו

    • ריקי=גלאון זו המשפחה של גלאון ליד המחשב (ל''ת)

      נמאסת גלאון בגללך לא הצבענו מרץ, 16/02/09 12:39

      הגב לתגובה זו

  • 168.

    אני אישה, והצבעתי מרצ - רק בגלל זהבה גלאון! (ל''ת)

    גילה, 15/02/09 09:39

    הגב לתגובה זו

    • ואני הצבעתי להם למרות זהבה גלאון (ל''ת)

      אחד, 15/02/09 09:51

      הגב לתגובה זו

    • גילה - נו אז מה? פשוט לא הלך בבחירות האלה - קורה - תפנימי (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 15/02/09 14:48

      הגב לתגובה זו

    • יקירתי, תבררי עם עצמך, נשיות היא לא שיקול בהצבעה. (ל''ת)

      badi12 , 15/02/09 20:14

      הגב לתגובה זו

    • והיו עוד טיפשות כמוך - שהצביעו ליבני כי היא אישה (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 18/02/09 07:48

      הגב לתגובה זו

  • 167.

    ג'ומס - סיימת את תפקידך. צא לנו מהתמונה!

    רונן מהקיבוץ, 15/02/09 09:39

    הצבעתי מרצ הפעם, ורק בגלל העשייה העשירה של זהבה גלאון. אני דורש אותה בכנסת

    הגב לתגובה זו

    • רונן היקר: התפקד נא והצבע בבחירות הפנימיות למענה. מי שנבחר הוא ג'ומס.

      דון קורטיזון , 15/02/09 20:15

      קשה לכבד את הרצון הבוחרים, אה?
      תחושת דה ז'ה וו קשה...

      הגב לתגובה זו

  • 166.

    אנשי מרצ יכולים להיצטרף בשקט גמור (ל''ת)

    פקק תנועה , 15/02/09 09:30

    הגב לתגובה זו

    • למיפלגת ישראל ביתנו (ל''ת)

      פקק תנועה , 15/02/09 09:31

      הגב לתגובה זו

  • 165.

    בעיה שיווקית, לא אידיאולוגית

    אלדד האלמוני, 15/02/09 09:27

    תאמרו מה שתאמרו על שולה אלוני ויוסי שריד, הם היוו מותג שהוא עוגן ונקודת יחוס לתנועה כולה. ביילטן היה ספק כזה וכעת אין איש.

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    ג'ומס האצילי מול זהבה הצווחנית

    יהוידע השונמי, 15/02/09 09:27

    ג'ומס המכובד והאצילי מול זהבלה הצווחנית המקרצצת כיתוש במוחם של שומעיה - מי עדיף ?
    גם לנשים עדיף שהאומה תראה את הנציגות השפויות בכנסת, ולא את המתעלקת ההיסטרית הזו ששמה לשנינה ולקלס את המין הנשי.

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    די עם הקרבות האישיים המיותרים, הכשלון לא פרסונלי

    מחשבות , 15/02/09 09:08

    לא חיים אורון אשם בכשלון השמאל ולא אהוד ברק. אלא הערבים אשמים, הערבים ידידי השמאל הם שבגדו באידאולוגיה, הערבים הם שלא התנהגו בהתאם לתיאוריות שהשמאל ניסה לדחוס למוחנו בשפע מאמרים ונאומים על יונה צחורה וברגותי המתוק.
    זה הערבים שקילקלו את הבחירות. משום מה הערבים התנהגו בדיוק כמו שהימין חזה והזהיר.
    האויב הערבי בעזה פעל נגד "חזון אוסלו", והאויב הערבי בעכו ופקיעין פעל נגד חזון "דו הקיום".

    כלל לא משנה מי יהיה בראש השמאל, אם כנופיית מחתרת אוסלו של ביילין. או כנופית מגרשי היהודים מחברון בראשות ברק. אם גלאון הצווחנית תומכת זכויות החמאס. או חיים אורון ממתחנפי ברגותי. כל עוד רוח התבוסתנות השמאלנות העיוורת למצוקת היהודים תפעם בשמאל, לא תהיה להם תמיכה אצל חפצי החיים.

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    לא רוןצים את זהבה גלאון

    לא הצבעתי מרצ, 15/02/09 09:04

    לא הצבעתי מרצ. אף פעם לא הצבעתי מרצ ואף פעם לא אצביע, ובכ''ז אני מרשה לעצמי לומר לכם -משיחות עם חברי שכן מצביעים מרצ הרי שיש אכזבה גדולה מאד מכם.
    אולי תחשבו - לא הצביעו לכם וכנראה ידעו גם ידעו שזהבה לא תיבחר. אז מה עכשיו? אתם ''עוקפים'' את הבוחרים?! ואיפה היחו כל אירגוני הנשים קודם? סמכו שלמרצ יהיו ''לפחות'' 4 מנדטים ואז לא תהיה בעיה?
    אמנם היא פרלמטרית אבל למה לדחוף החוצה אחרים שגם הם לא בדיוק קרולי קנים?
    לא רק נשים דואגות לנשים...
    לא יזיק לזהבה גלאון לשבת קצת בחוץ וללמוד את השטח ולראות למה לא הצביעו מרצ...
    ובקיצור - מרצ נפלה רק בגלל סיבה אחת עיקרית : היא שכחה את ''היהודים'' ותיפקדה כמפלגת ''ערבים''...
    צעקה ''חמאס'' (כמה אירוני...) כשנפגעו ערבים ומילאה פיה מים כשנפגעו יהודים. בקיצור - לא היה הבדל בין מרצ למפלגות הערביות - אז אם כבר עדיף המקור על החיקוי...

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    לאור העצומה - זהבה גלאון חתרנית (ל''ת)

    ע, 15/02/09 09:02

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    שומו שמים

    אבי, 15/02/09 09:00

    כיצד זהבה מעיזה להיות בכנסת לאחר הנזקים שגרמה ?
    אם היא תהיה בכנסת אני ובני משפחתי המורחבת לא נצביע למרץ .
    מרץ תחדל להתקיים אם זהבה תמשיך.

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    נשות מר''צ הצביעו ליבני,והורידו 2 מנדטים למר''צ,ג'ומאס אהוד אפילו בימין

    ישורון, 15/02/09 08:55

    כעת הנשים ואלה שלא אוהבים אותו בשמאל מחפשים עילה שיתםטר לטובת זהבה גלאון.
    אם גלאון ישרה ודמוקרטית תיסרב ותאמר את האמת .

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    מדוע הצביעו לליני אם זה בגלל המלחמה צבועים שכמותכם

    ישורון, 15/02/09 08:51

    הרי הנשים העדיפו את ליבני בגלל היותה אשה ,אבל היא לא רק דברה על המלחמה ,אלא היתה בעד מחיקת החמאס,ובכל זאת הנשים במר''צ הצביע במרץ לגברת ליבני,צביעות השמאל מכוערת מתנהגת כאילו שהיכו את העם שלהם בעזה.
    אתם לא חברתיים, אתם אלטיסטים שדואגים לתפקידים שלכם ומחלקים בלופים לעם.

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    שיישאר. הביא את מרץ למקום הטבעי שלה-תחתית השלולית. (ל''ת)

    ניר, 15/02/09 08:51

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    זהבה, שמעת פעם על קבלת דין הבוחר? לכנסת נולדה......

    אמיר, 15/02/09 08:47

    לא מוכנה לוותר על הכסא, מעניין איך במרץ יזכרו את הפארסה הזו בבחירות הפנמיות הבאות זהבה...ואני מקוה שהם יזכרו!!

    הגב לתגובה זו

    • זהבה החוצה - זה דין הבוחרים של מרצ

      לא רוצה את זהבה, 15/02/09 09:14

      זהבה היא הגורם העיקרי שהביא את המפלה למרצ . בדעותיה יכלה להיות חברת כבוד בכל מפלגה ערבית בכנסת. אז למה שהם אל יפנו לה מקום?!
      די.תנו לעיניים שלנו, ובעיקר לאוזניים שלנו, לנוח מזהבה גלאון.
      תנו לאורון, גילאון והורוביץ להיות בכנסת בלעדיהו - ואז, אולי, יש למרצ סיכוי בבחירות הבאות...

      הגב לתגובה זו

      • כי מפלגה של אנשים שפויים כמו הורוביץ, גילאון וג'ומס לא מביאים קולות.

        דון קורטיזון , 15/02/09 20:18

        צריך פרובוקטרים בשיט כמו זהבה גלאון. המתנשאת השנואה.

        הגב לתגובה זו

        • אגב הם, אפשר להתווכח עם דעותיהם ובכל זאת לכבד אותם. לא אותה. (ל''ת)

          דון קורטיזון , 15/02/09 20:19

          הגב לתגובה זו

  • 155.

    אני לא סובלת את גלאון היא יותר גרועה מערבים (ל''ת)

    נורית, 15/02/09 08:45

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    ועדת הכספים

    נחום, 15/02/09 08:45

    ג'ומס דואג לאינטרסים של הקיבוצים בועדת הכספים.

    מי יתן לא לפרוש, הצחקתם אותי.

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    כולם צריכים להתפטר (ל''ת)

    מירית, 15/02/09 08:44

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    הומואים תומכים במרץ ולסביות תומכות בגלאון!!! למאוננות הידד!!! (ל''ת)

    שמוקי דיין (דיין תחת דיין), 15/02/09 08:39

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    למה הצבעתם קדימה?

    אייל, 15/02/09 08:37

    חטפתם את השטרונגול משני הצדדים.
    השמאל התרסק ותקופם ממשלת ימין בראשות ביבי

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    אולי ג'ומס טעה-אבל זה ביצוע לינץ ללא משפט !!!

    נסיבות לא צפויות, 15/02/09 08:37

    חברה תרגעו קודם, תדברו אחר כך.
    איזה רושם אתם עושים בקרב הציבור?
    אנחנו לא חבורת מתלהמים.
    תראו לדוגמה-אילן גיל-און מצא עצמו בפעם הקודמת מחוץ לכנסת-וחזר בגדול !
    ככה עושים אצלנו !!!

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    זהבה לא הצליחה לדחוק את ניצן ממקומו -אז היא מתסיסה נגד אורון? (ל''ת)

    גלאון לא נקייה ולא דמוקרטית, 15/02/09 08:34

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    לזכור ולא לשכוח:

    מרק, 15/02/09 08:34

    את הבוז בקרב בוחרי מרץ להליכים דמוקרטיים ולמנהל תקין.
    את העדפת זכויות היתר לנשים בכל מחיר.
    את השימוש הנלוז במוזגי הדמוקרטיה וזכויות האדם כדי לאכוף אחדות חשיבה ועדריות.
    את הדמיון בין כל אלו לבין התנהגות בג''ץ המרסק תדיר את העדפת הבוחר.

    מרץ אינה מאמינה ברבע ממה שהיא טוענת, מעולם לא מצאנו אותם מסייעים לילדים ולנשים בישובי הדרום.
    לא מצאנו אותם מעולם מוחים באומץ כנגד אובדן זכויות האדם בעזה והטבח המתבצע שם על ידי החמאס.
    מה הם עשו למען נכים, חולים חשוכי מרפא, עניים, זקנים? כלום שבכלום.
    ובראש הצביעות הצפון תל אביבית חגגה והצליפה גלאון.

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    מרץ התרסקה כי הפכה למפלגת עירגוני הנשים, לא לחזור לשם, זה לא צודק (ל''ת)

    ולא חכם, - גלאון הרסה את מרץ, 15/02/09 08:33

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    גלאון היא אחת הסיבות העיקריות לנפילתכם, המעט שהצביעו-הצביעו רק לאורון (ל''ת)

    עצומה טפשית ביותר, 15/02/09 08:32

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    עצומה נגד גומז?הצחקתם אותי

    משה, 15/02/09 08:29

    אם היה משהו חיובי בבחירות אלה זהשיותר . לא נראה ולא נשמע את ציוציה של זו.
    גברת זו היתה הסיבה המובילה למפלה.היא מעוררת צמרמורת.

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    חיים אל תכנע לסחטנות!

    רונן זליקובסקי, 15/02/09 08:28

    בושה וחרפה הלחץ הציבורי שמנסה ליצור הגברת גלאון. אני אצבעתי בבחירות האחרונות למרצ, בגלל אורון, הורוביץ, גילאון, רז, אבו, ששון ורשף ולמרות המצאותה של הגברת גלאון ברשימה. מבחינתי סגרתי את האף ושילשלתי את הפתק של מרצ מתוך רצון להכניס את האנשים המוכשרים. זהבה גלאון מזיקה למרצ תדמיתית כמו שמעולם אף מועמד אחר הזיק לתנועה. די לראות את תוצאות ההתמודדות שלה על ראשות התנועה כדי להבין עד כמה היא לא אהודה. די זהבה, קבלי את החלטת הבוחר וצאי לך לחופשה בת כמה שנים, בצעי חשבון נפש ואולי תחזרי בעתיד.

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    אורון נראה אדם ישר ומסור לתנועתו-אלו עמדותיה המדיניות של מרץ שדחינו

    זה לא האיש זו התנועה, 15/02/09 08:27

    עמדותיה המדיניות של מרץ התבררו כשגויות, חסרות אחיזה במציאות באופן החותר תחת המשך קיומנו-ולכן התנועה קרסה.
    מרביתנו מצדדים באג'נדות החברתיות סוציאליות של מרץ-ותנועה הייתה זוכה לקולות רבים נוספים לו הייתה תנועה חברתית שמתרכזת בתחומה ונמנעת מלהתעסק בכלל בשאלות בטחוניות על כל היבטיה-ששם היא מגלה צד חסר הבנה ואווילי באופן שלא ניתן להשלים עימו.
    אורון ממש ייצוגי וחיובי-אל תחפשו קרבנות-עשו מהפך.

    הגב לתגובה זו

    • אמת, וזה מה שעצוב בפוליטיקה

      פנדה, 15/02/09 11:14

      חייבים לבחור בין ימין כלכלי ושפיות מדינית לשמאל כלכלי ותבוסתנות. העם החליט הפעם שהתבוסתנות כואבת לו יותר משלטון בעלי ההון. חבל שקושרים את שני הנושאים יחד. היה עדיף למפלגה כמו מרצ לא להביע דעה בתחומי בטחון ולהשאיר את זה למומחים. אז הייתם מקבלים קולות גם ממני - ימני, ציוני, אבל ליברל, אוהב את הארץ ואת יושביה וחושב שלמדינת ישראל (להבדיל מארה''ב למשל) צריכה להיות אחריות גדולה יותר כלפיהם.

      הגב לתגובה זו

  • 142.

    אני מתפלל שג'ומס, גילאון והורוביץ לא יתפתו להתפטר ושלא נראה את הנרגנית (ל''ת)

    בכנסת, 15/02/09 08:27

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    אללה מרצ האלה כמו משוכללים יותר ממנגנון להשמדה עצמית

    מצביע שעבר לימין, 15/02/09 08:19

    חיים אורון, היחיד בתנועה הזו שעוד מדבר לחלק מהעם, אותו הם רוצים להעיף? בשביל להכניס את גלאוון התרנגולת הצווחנית...הרי היא הסיבה שבגללה הם ירדו לשלושה מנדטים, העם אוהב תרנגולות רק אם הן מתובלות על הגריל...
    ג'ומס, תקים מפלגה חילונית תראה כמה קולות תקבל, ומרצ...היא כבר תלך לישון עם הדגים.

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    הצבעתי למרצ רק כי רציתי את זהבה גלאון בכנסת, אנימרגיש מרומה (ל''ת)

    קובי, 15/02/09 08:09

    הגב לתגובה זו

    • קובי=גלאון עוד אחד ממשפחת גלאון

      לא מכירה אחד שסובל אותה אין!!, 16/02/09 12:41

      רק גרמה נזקים

      הגב לתגובה זו

  • 139.

    לא סובל את גלאון

    ק, 15/02/09 07:59

    לדעתי היא יצרה למרצ תדמית לא סימפטית.

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    מי הכי רוצה בהתפטרות אורון וריסוק מרצ/קיבוצים?!איש/אישה?ימין/שמאל? (ל''ת)

    ומי הבא(ה)בתור? אבו/ג'לאונה. ימי סלאח שבתאתי., 15/02/09 07:53

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    מר''צ קיבלה כל כך מעט מנדטים בגלל גלאון - החזרתה תסמן את סוף התנועה. (ל''ת)

    מפוכח, 15/02/09 07:51

    הגב לתגובה זו

    • מסכים מסכים (ל''ת)

      יורם, 16/02/09 14:29

      הגב לתגובה זו

  • 136.

    הבהמה שצחקה ביום גירוש היהודים נשארה עם עדר פרות דוחות (ל''ת)

    עמי, 15/02/09 07:47

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    גלאון, לכי לעבוד בכביש, לשם את הכי מתאימה !!!!! (ל''ת)

    פפר, 15/02/09 07:45

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    שלא תעז להתפטר

    איש מרץ, 15/02/09 07:44

    אני ועוד רבים אחרים הצבענו עבורך ועבור מרץ כפי שנרשמה לכנסת, ולא בשביל זהבה גלאון! עצוב שכל אלו שנטשו את המפלגה ולא הצביעו מרץ עכשיו מנסים לכפות רשימות חדשות. אל תגרום לנו להרגיש נבגדים ואל תנטוש! אם זהבה גלאון היתה בראש המפלגה רבים מאד לא היו מצביעים למרץ.

    הגב לתגובה זו

    • גם אתם הפכתם לגנבי קולות?

      מצביעת מרץ, 15/02/09 08:41

      כמו הכותב שלפני, גם אני הצבעתי לרשימה כפי שפורסמה.
      במידה ותעיפו את ג'ומס, אתייחס אליכם כאילו גנבתם את קולי ואתרחק מהמפלגה כמו מאש.
      כל השנים הממושכות שבהן הצבעתי למרץ, התגאתי בפני חברי שמרץ היא המפלגה היחידה שלא מאכזבת את בוחריה. כנראה גם לכם אבד הייחוד הזה.
      בושה!

      הגב לתגובה זו

  • 133.

    ומן העבר השני - יש שהצביעו מרצ בדיוק בגלל שלא פעלה כאוטומט

    א, 15/02/09 07:33

    והסכימה שיש לפעמים מצבים שבהם צריך להפעיל כוח.
    גב' גלאון מביאה מצביע אחד ומבריחה עשרה אחרים. היא מעוררת אנטגוניזם.
    כדאי לבדוק אם יש לעשות ''פריש מיש'' בכל מה שקשור לתנועות השמאל.אולי רוב המצביעים של מרצ לא היו / אינם כל כך ''אדומים'' וכל כך שמאלנים כמו שגרוס חושב? אולי יש לחזור / להתקדם ל''תנועה לזכויות האזרח והסביבה''
    מי יכול להעריך מה תרם ניצן הורביץ? אף אחד! אולי מרצ היתה מאבדת קולות נוספים בלעדיו.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    רק לא הפוסט ציונית הזאת-מקומה בחד'ש יחד עם ברכה

    נפיח, 15/02/09 07:27

    ועם דוב חנין.היא אחד הגורמים לכשלון הגדול של מר'ץ בבחירות

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    ג'ומס, אתה הדבר היחיד שטוב במרצ

    איתן, 15/02/09 07:12

    אם הקיום של מרצ מותנה בתמיכת הפוסטציוניסטים המקננים בביצה של אוניברסיטת ת''א,מוטב שהרשימה הזו תעלם מחיינו.כנ''ל אם התומכים שלה בעבר עברו לחד''ש
    של חנין ובאראכה.אתה ג'ומס מהווה את הישראלי היפה האחרון שנותר במרצ.אידאולוג שמאלני ישר דרך.איש ההתיישבות העובדת.צנוע בהליכותיו.פטריוט אמיתי.איש שלום אותנטי.
    אם תעזוב, לא תהיה למרצ היהודית עוד תקומה.אנשיה יהיו חלק מחד''ש שהינה תנועה אנטי יהודית מוצהרת,גייס חמישי, שערכיה הקומוניסטיים הינם מסווה לפעילותה האנטי ציונית ,המתלהמת והמסיתה.
    ג'ומס, על תפרוש. אתה הסיכוי היחיד שנמשיך לשמוע דעות חברתיות אמיתיות.

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    הקול קול בוחרי ואנשי מרץ והידים ידי זהבה

    עובד ניר, 15/02/09 07:07

    הדמוקרטית הגדולה לא מקבלת את התוצאות ורוצה להדיח את גומס היא לא בוחלת בכלום היא מפעילה את האנשים שלה את העתונאים שלה איפה הפוליטקה הנקיה שלה מרץ קבלה 3 מנדתים בגלל העמדות של זהבה

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100% (ל''ת)

      הדובה זהבה, 15/02/09 08:16

      הגב לתגובה זו

    • אני מצטרף לדבריך. הידיים ידי גלאון (ל''ת)

      ישורון, 15/02/09 08:57

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    יהודי (ל''ת)

    רק לא גלאון הבלתי נסבלת!! אוהבת ערבים שכמותה!!, 15/02/09 06:58

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    בגלל זהבה גלאון, לא בגלל אורון (ל''ת)

    לא בגלל אורון, 15/02/09 06:41

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    ג'ומס - אל תתפטר!!! החברות של מרץ נטשו את גלאון - לא אתה

    יופיטר יופיטר , 15/02/09 06:33

    רציתם הורביץ - קיבלתם - זהו - עכשיו יהיה לנו קצת שקט מגלאון

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    איזה ניתוח עלוב! מי שאשם בהתרסקות זה מי ששריין מקום ליוסי ביילין

    בון, 15/02/09 06:29

    ושנתן לו להיות ראש המפלגה.
    ביילין ריסק את מרצ, לקח אותה לכיוונים הזויים, גרם להרבה מצביעים פוטנציאליים לעזוב אותה (כמוני למשל)ואיבד את המהות של המפלגה.

    מרצ צריכה לשאול את עצמה איך מי שלא נבחר במפלגה אחת (מפלגת העבודה), מקבל לפתע שיריון (יחד עם יעל דיין) על חשבון אנשי המפלגה הנאמנים והופך להיות כעבור זמן למנהיג שלה

    חשוב לזכור שביילין לא עזב את מפלגת העבודה מיוזמתו, אלא מפלגת העבודה דחקה אותו למקום לא ריאלי והפנייה הנרפית של מרצ הייתה מבחינתו קרש הצלה

    ההתרפסות של מרצ בפני ביילין (כאילו יש מאחוריו גדודים של מצביעים או יכולת מנהיגותית כלשהי) הייתה הצעד הטיפשי ביותר שעשתה מרצ מעולם ומכאן התחיל פיחות זוחל שלג'ומס לא היה סיכוי מולו

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    זהבה גלאון לכי לעבוד עבודה אמיתית!! (ל''ת)

    גלאון, 15/02/09 06:26

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    החשיבה הישראלית איטית ומעוותת

    י ל ד , 15/02/09 06:19

    לכן ההסטוריה שלהם יתאה דפוקה.

    צר לי שאלה הם העןבדות.

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    טבמל! - זה בגלל שמר''צ לא תמכה בצה''ל !!

    קבוצניק, 15/02/09 06:15

    יהודים כמעט לא יצביעו למפלגה שפועלת בעת מלחמה נגד צה''ל ונגד מדינת ישראל!!
    האם מר''צ מוכנה להפקיר מליון מאזרחי מדינת ישראל המפגזים??

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    כן תחזור לחדר אוכל בקיבוץ יא ג'אמוס ולאט לאט אבל אל תרדם בדרך

    נטול כריזמה, 15/02/09 05:48

    אתה הבנת את ז

    הגב לתגובה זו

    • ולמי בדיוק בפוליטיקה הישראלית יש כריזמה? (ל''ת)

      תמה, 15/02/09 06:15

      הגב לתגובה זו

      • לאלדד, ליברמן, לאטיאס ולפורוש. (ל''ת)

        מחשבות , 15/02/09 08:48

        הגב לתגובה זו

  • 121.

    אורון קח אחריות ותפטר!

    גלעד-ק , 15/02/09 05:22

    האבסורד במצב זה הוא כי אלה שיפסידו הכי הרבה מחסרונה של גלאון הם בכלל לא בוחרים של מרצ! לדעתי במיבחן התוצאה עדיפה זהבה אחת על חיים וגם אילן וגם ניצן ביחד כ ו ל ם.

    הגב לתגובה זו

    • קשקשן (ל''ת)

      תמה, 15/02/09 06:16

      הגב לתגובה זו

    • דעתי- אין לך מושג איזה שטות אמרת, על גילאון גם אני מוותרת אבל ג'ומס

      badi12 , 15/02/09 20:15

      והורוביץ הם נחוצים, לא פחות!

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    מי שתומך בטרור סופו להפגע (ל''ת)

    רואה, 15/02/09 05:19

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    מפלגה פנאטית...אורון זקו. (ל''ת)

    אישה נאה, 15/02/09 05:10

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    זהבה גלאון עושה כל שביכולתה כדי להתחמק מלעבוד פעם בחייה. (ל''ת)

    ניר, 15/02/09 04:50

    הגב לתגובה זו

    • קשקשן

      גלעד-ק , 15/02/09 05:24

      גלאון היא מחוקקת מעולה ודוגמה לאיך איש ציבור צריך לתפקד

      הגב לתגובה זו

      • גלעד, התכוונת שיאנית הכנסת בזריקת כספי ציבור

        תמה, 15/02/09 06:13

        שנקראים משום מה- הוצאות על קשר עם הבוחר

        הגב לתגובה זו

      • מחוקקת קשקשנית ובלתי נסבלת.בחרתי מרץ בגלל אורון לא בגללה (ל''ת)

        אופס, 15/02/09 06:40

        הגב לתגובה זו

      • אולי

        מוטי, 15/02/09 08:46

        אולי היא פרלמנטרית טובה אך דעותיה והתנהגותה גרמו למפלה

        הגב לתגובה זו

  • 117.

    טוב שקוראים לתיקון הנדרש למר''צ

    עידו זילברשטיין, 15/02/09 03:30

    אני איש מר''צ לשעבר ואיש חד''ש כיום, ההתקפה בעזה הייתה עוד הוכחה שבעצם אצ המדיניות האמיתית של מר''צ מי שמקיים וגם מי שמגדיר בכנות גדולה יותר ומחויבות גדולה יותר זה חד''ש , חד''ש היא בית גם לאלה שרואים עצמם צציונים, היא בית לכל ייהודי ישראלי ציוני סוציאליסט כפי שהיא בית לאזרח ישראל פלסטיני מוסלמי או נוצרי...

    היא גם פחות אליטסיטית אשכנזית ממר''צ ופחות בנויה על ספינים, טרנדים וגימיקים....

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    על לנו לשכוח גלאון נחקרה במשטרה וגומס אפילו לא הגיעה לשם [נראה אם תפרס (ל''ת)

    אור, 15/02/09 03:14

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    Mapam's philosophy was hooked to a machine

    Tuvia, 15/02/09 02:47

    How long can Meretz be expected to live like this?
    In some frameworks this quality of life is acceptable...but,I wonder what has Meretz contributed to Israel?Even the two Kuny Lemels-Sarid and Palit (Beilin) cannot credit themselves with anything positive..

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    אני חושב שהמשפט של גרוס- ''...לו הייתי בארץ...'' מעיד על הבעייה יותר

    תמה, 15/02/09 02:46

    מהניתוח שלו

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    אני מקווה שהניתוח של גרוס לא מהווה מדד לכושר הניתוח של סגל אונ' ת''א

    בעל זכויות, 15/02/09 02:44

    ושל חלק ממצביעי מר''צ, כי אז יש אמת באמירה שהמפלגה איבדה את הקשר עם המציאות

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    זהבה תעמוד למשפט על היותה בוגדת ופושעת אוסלו. אז היא לא פנויה להיכנס. (ל''ת)

    mnementh, 15/02/09 02:29

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    הסיבה לכישלון היא שלעם היהודי מתחיל להימאס מבוגדים, מוכרי מולדת ונבלות (ל''ת)

    mnementh, 15/02/09 02:23

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    גרוס, כמו זהבה גלאון, מיצגים את כל מה שרע ודוחה במרצ (ל''ת)

    בסיבוב הבא לא נעבור את אחוז החסימה, 15/02/09 02:20

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    זהבה עושה פוטש (ל''ת)

    במילים אחרות, 15/02/09 02:18

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    אם זהבה חוזרת, תשכחו ממני לעולם

    הצבעתי מרצ, 15/02/09 01:56

    אותם חוכמולוגים שאישרו את ה''מיזוג'' עם ''תנועת הורוביץ החדשה'' עכשיו ממשיכים עם החוכמות.

    מרצ מפלגה ציונית ורוב תומכיה (לשעבר) חיים בעוטף עזה. אז את מי מייצג הפרופסור? איזה אספרסו-בר קבע שלא היו צריכים לתמוך במלחמה הצודקת נגד התוקפנות העזתית על יישובינו?

    אני כמעט ולא הצבעתי עבור מרצ בגלל הקריאה המוקדמת להפסיק את המלחמה. אז מי צודק? אלה שהביאו לקריסת מרצ ומנותקים מהעם או אלה שרוצים שמרצ תשקף יותר שמאל חברתי, מחובר לעם ודואג לבטחונו?

    מנותקים נמאסתם! לכו לחד''ש יחד עם זהבה.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    מצאו למי להיטפל - לג'ומס ??

    מצביע מרצ, 15/02/09 01:38

    זהבה גלאון מפחדת להירשם בלשכת התעסוקה. אחרי הכל, שולמית אלוני אמרה עליה שהיא לא יותר מסתם פקידה. פקידות יש עכשיו בשפע, ובטח לא ירצו אחת עם קול של צירים חלודים.
    אחרי שנסתה להוציא את ניצן הורביץ, היא עכשיו מכוונת למעלה.
    גב' גלאון - די בנזקייך !!

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    בגלל גלאון לא הצביעו למרצ (ל''ת)

    תחשבו על זה, 15/02/09 01:35

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    עליהה להתאחד עם חד''ש (ל''ת)

    למר''צ אין סיבה לקיום עצמאי, 15/02/09 01:33

    הגב לתגובה זו

    • רק חד"ש חסרה לנו, כמו עצם בגרון. (ל''ת)

      badi12 , 15/02/09 20:16

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    אשמים הם אותם בוחרי מר''צ שנטשו את המפלגה ורצו לבחור בליבני. (ל''ת)

    יחיאל כ''ץ, 15/02/09 01:28

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    אם הבחירות האלה התקיימו רק כדי לזרוק את זהבה מהכנסת, דיינו!

    חן, 15/02/09 01:24

    האנטישמית-אנטיציונית הזאת שנואה על רוב רובו של הציבור היהודי בישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    לחותמי העצומה: אילו מרצ התנגדה למלחמה בתחילתה, היתה זוכה במנדט וחצי. (ל''ת)

    בן דוד, מתעב שמאלנים, 15/02/09 01:16

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    גברת גלאון עצרי את עצומה כמה שיותר מהר,זה לא מתאים לך ולכבוד שלך !!!!

    dudu740 , 15/02/09 01:06

    גברת גלאון תחזרי עוד 4 שנים (אולי פחות)לכנסת!!!

    הגב לתגובה זו

    • לא זהבה ולא ווהאבה

      כנסו ותבינו, 15/02/09 01:24

      הכי טוב שמרץ תהפוך למפלגה ערבית , שתתנגד למלחמות גם אם מפגיזים אותנו בטילים , שתתנגד לזהות יהודית וליהדות עצמה..
      פלא שנעלמו להם קולות לטובת חד''ש...?
      הפסיקו לתמוך במפלגה החורטת על דגלה שנאה לעם ישראל ומגישה תמיד את הלחי השנייה אחרי שחוטפת סטירה( או קסאם ..)!!
      יהודים ולא יהודים תתעוררו!!

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    ג'ומס, אתה מאוס. פנה את מקומך בכנסת

    רועי, 15/02/09 01:06

    ותפסיק לאחוז בכיסא

    לך ופנה מקום למי שכן ראויה להיות בכנסת - זהבה גלאון

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    דרך השמאל נכשלה, מי שמייצג את האויב נשאר בלי בית! (ל''ת)

    אסף, 15/02/09 01:04

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    ג'ומס, לך הביתה

    חבר ועידה במרצ, 15/02/09 01:04

    מאסנו בך

    זהבה ראויה יותר ממך לשבת בכנסת

    הגב לתגובה זו

    • צודק ביותר (ל''ת)

      ירון, 15/02/09 23:21

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    ג'ומס, לך הביתה!

    אבשלום, 15/02/09 01:03

    מקומך לא בראשות מרצ ולא בכנסת

    פנה את מקומך לזהבה גלאון

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    יש כבר אישה אחת ברשימת מרצ לכנסת. לא צריך שתיים (ל''ת)

    שלושת הדובים, 15/02/09 01:03

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    אייל צודק, אני הצבעתי חד''ש בגלל תגובת מרצ למלחמה.

    אורי, 15/02/09 01:03

    וזאת אחרי פעילות בת 27 שנים בשל''י, רצ ומרצ.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    זהבה גלאון חייבת להיות בכנסת!

    עומרי, 15/02/09 01:02

    קשה לדמיין כנסת בלי מחוקקת מצטיינת ובלי אישיות ראויה כמו זהבה גלאון

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    הצבעתי מרצ בגלל זהבה גלאון. ג'ומס דוחה אותי (ל''ת)

    גילי מת''א, 15/02/09 01:01

    הגב לתגובה זו

    • גילי=גלאון שמות כאלה צפונבונים

      גלאון לא הצבעתי מרץ כדי שאת לא תצאי, 16/02/09 12:46

      אנחנו מצביעי מרץ מושבעים החלטנו שזו הדרך להעיף אותך מכשפה רעה ומסיתה שאינה מכבדת את הדמוקרטיה - בגללך לא הצבענו מרץ

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    ככה זה, הנשים תמיד מוותרות. ציפי, תלמדי מזהבה. אל תוותרי! מגיע לך ! (ל''ת)

    דליה, 15/02/09 00:58

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    די לסכינאות

    גם אצלנו הפוליטיקה מכוערת, 15/02/09 00:50

    העפנו את שריד ונידינו את ביילין. עכשיו ג'ומס?
    כנראה שהעיה אינה פרסונלית.
    בבחירות האלה הפסדנו כבר את הבטוח שלנו.
    הצעות חוק פופוליסטיות, הפגנות צעקניות, ועוד ביפר לכתבים לא יעזרו.
    אנחנו צריכים להבין במה בדיוק אנחנו משקרים לעצמנו. איך הגענו למצב הזה?
    לדעתי, אין אדם יותר ישר, פיקח וטוב מחיים אורון כדי להבין את הסיבות לכישלון המתמשך הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    זהבה ושלושת הדובים. ניצן ואורון הם נכס. זהבה נטל. בידקו סקרים. (ל''ת)

    גיא, 15/02/09 00:45

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    בתור מצביע מרץ - נמאס כבר מהנסיון להכניס את גלאון בכוח!

    ערן, 15/02/09 00:42

    יש לדעתי ברכה במקרים כאלה. המפלגה יכולה להביא אנשים חדשים, להתפתח ובמאמר מוסגר, להיפטר מאישה שאמנם ייצגה את כל הדברים שאני מאמין בהם, אבל עשתה את זה בטעם שעורר רק אנטגוניזם. וזה חשוב. זו לא האישה או הגבר שאני רוצה שייצגו את הרעיונות שלי. בהצלחה לזהבה שודאי היא אדם רק זכויות.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    צעד מוסרי?? מה פתאום!! מנהיג לא מעזיבים בגלל כשלון בבחירות.

    זה אדם נהדר. הם לא רוצים אותו כי הוא פרוישראלי., 15/02/09 00:37

    איזה אנשים מושחתים חתמו על הדרישה שילך. איזה אנשים נחותים.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אני הצבעתי לג'ומס. לא לניצן ולא לגילאון - תפסידו עוד מנדטים (ל''ת)

    תתבישו, 15/02/09 00:36

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    שטויות...

    גל, 15/02/09 00:35

    ג'ומס הכתיב קוו אידיאולוגי ועם כל הכבוד לזהבה גלאון, שהיא פרלמנטרית מעולה, היא לא מובילה אידיאולוגית של מפלגה סוציאל-דמוקרטית.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    אין מישהו כרגע במרצ שיכול להחליץ את ג'ומס כראש המפלגה (ל''ת)

    ארז, 15/02/09 00:35

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    אין מרצ בלי זהבה.

    ד''ר ק, 15/02/09 00:35

    הגיע הזמן להבין את זה.

    אורון כשל, ועליו לפנות את כיסאו לנביאת זכויות האדם - הח''כית האיכותית ביותר במרצ.

    ג'ומס, איחדת אותנו עם ''התנועה החלשה'', הקטנת את כוחנו בצורה דרמטית והשארת אותנו בלי זהבה, מוסי ואבו. קח אחריות ותתפטר מהכנסת, ואם אפשר - גם מראשות הרשימה.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    בכנות,אני הצבעתי למרץ רק בגלל ג'ומס. (ל''ת)

    לדעתי זהבה הבריחה קולות., 15/02/09 00:34

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אורון, אל תתפטר, הנשים בגדו במרץ = שיאכלו אותה (ל''ת)

    צביקה, 15/02/09 00:30

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מי קבע שזהבה חיבת להיות בכנסת?

    חני, 15/02/09 00:27

    אם הדמוקרטיה אמונה עלייה אז שתפרוש כמו ליידי

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ג'ומס תשאר תשאר תשאר - רק שזהבה גלאון לא תיכנס לכנסת (ל''ת)

    מרצ סיימה את תפקידה, 15/02/09 00:19

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    לא להכנע ללחץ של גלאון

    דורון, 15/02/09 00:16

    ג'ומס איש ראוי מכובד ומכבד .
    אם גלאון היתה עומדת בראש הרשימה
    מנדט אחד מרץ לא היתה מקבלת.

    גלאון מוכיחה חדשות לבקרים עד כמה היא לא ראויה וכן חבריה ,שמסייעים לה לנסות לחדור לכנסת בדרכים לא דרכים.
    היא קוראת לכבד את הדמקרטיה , כל עוד זה לא חל עליה .
    דו פרצופיות .

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    לא רק לגרוס הקשקשן - הקשיבו לציבור השפוי ולקולי

    עוזב מרצ, 15/02/09 00:15

    הצבעתי לכם 4 מערכות בחירות ברציפות, אך הפעם לא. קצתי באי העשייה שלכם בנושאים הקרובים ללבי - חברה וסביבה. קצתי בזהבה גלאון. כל התבטאויותיה בתקשורת הם בעלוות גוון של אנטי. אנטי כל דבר. הדבר היחיד שהיא תמכה בו זה מתן אזרחות ישראלית לפלסטינאים במסגרת איחוד משפחות. זה נגמר לרוב בפיגועים.או בסיוע לפיגועים. האם זה הענין החשוב ביותר בסדר העדיפויות של מרצ?
    גם ההתקרנפות כלפי המלחמה מבחילה. הייתם צריכים לעמוד מאחורי עמדתכם שתמכה במלחמה ולא לגמגם. המלחמה הזו היתה מהצודקות ביותר בתולדות המלחמות בעולם. מספיק להתנצל בפני דב חנינים למיניהם. קהל המצביעים הגדול שלכם לא נמצא משמאל. הוא נמצא מעט ימינה יותר לכיוון המרכז.אנשים שמעריכים את נקיון הכפיים שלכם וישמחו לתת לניצן הורביץ צ'אנס לייצגם בעניינים החובים להם באמת.
    לכתה של זהבה הוא בוקר של הזדמנות חדשה. הקשיבו לציבור.

    הגב לתגובה זו

    • ממש נכון! חותם על כל מילה! (ל''ת)

      רוי, 15/02/09 01:05

      הגב לתגובה זו

    • מה ענין פיגועים? ''איחוד משפחות'' זה חיסול מד' היהודים והפיכתה למוסלמית.

      חן, 15/02/09 01:21

      מה שמכונה ''איחוד משפחות'' פירושו חיסול מדינת היהודים תוך 30 - 40 שנה והפיכתה למדינה ערבית-מוסלמית.
      שני ערבים שמתחתנים לא מוכרחים לגור דווקא במדינת היהודים. שיחיו במדינה הערבית שבה חי אחד משני בני הזוג.

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    זה לא גומס אשם.............

    עופר777 , 15/02/09 00:09

    גוש הימין היתחזק משמעותית לשמחתי הרבה
    ואנשים התחילו להבין שפה לא אירופה

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    זה כמו לנסות להכניס לכנסת אתון במקום ג'מוס. מר''צ - איבדתם את הדרך. (ל''ת)

    ג'מוס ילך, ח'מר יכנס..., 15/02/09 00:06

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    גועל נפש! ג'ומס הקים את המפלגה הזו. זהבה גלאון לא עשתה דבר חוץ מלצווח! (ל''ת)

    לערבים יש לפחות נאמנות, כבוד והערכה למנהיג.לנו אין, 15/02/09 00:02

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    מרצ והשמאל התרסקו בגלל שהעם התפכח מאשליית השלום המדומה

    נקמת נרצחי אוסלו, 14/02/09 23:58

    התדרדרות השמאל התחילה מאז הסכם אוסלו הנפשע, כשהשמאל ההזוי והמטורף ובראשו שמש העמים רבין, הפך את כולנו ל''קורבנות שלום'' והימר על חיינו ועל חיי ילדינו.
    התרסקותה של מרצ היא נקמתם הפרטית של הנרצחים, אותם ''קורבנות שלום'' שאת חלקיהם החרוכים אספנו מתוך האוטובוסים המתפוצצים.
    הגיע הזמן שהשמאל הסהרורי יבין שעם ישראל התפכח, ושהוא כבר לא קונה את סיפורי הסבתא שלו על שלום ועל מזרח תיכון חדש.

    הגב לתגובה זו

    • עזוב פסיכולוג. אתה צריך פסיכיאטר .ישר לכדורים. (ל''ת)

      שמאל, 15/02/09 00:43

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    חוסר פטריוטיות הוא מיפלטם של המנוולים (ל''ת)

    Mirror, 14/02/09 23:56

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    ג'ומס אל תישבר. לך עם האמת שלך עד הסוף (ל''ת)

    הכלבים נובחים והשיירה עוברת, 14/02/09 23:54

    הגב לתגובה זו

    • באם מרץ באמת דואגת לחלשים, עליה להשיל מעצמה את המצע

      נביל, 15/02/09 00:32

      הפוליטי, להצטרף לממשלת הימין ולדרוש את תיק הרווחה. גם הימין וגם מרץ מפזרים הבטחות שדאגתם נתונה לעניי היהודים וזו שעת המבחן למרץ. באם לא ינהגו כך, אז פרצופם הצבוע יחשף ולכל יהיה ברור בפעם נוספת שמרץ אינה מפלגה ציונית אלה פניה, כרגיל, לסייע לאויבי היהודים.

      הגב לתגובה זו

      • תיק הרווחה שייך באופן טבעי לש''ס הם היחידים הדואגים לשכבות המצוקה

        רואה נכוחה, 16/02/09 00:24

        מר''צ מצטיירת כמי שדואגת לערבים-בעיקר, ולא פלא שהבוחר הישראלי מאס בה באוירת המלחמה בעזה.

        הגב לתגובה זו

  • 71.

    התקשורת-חבריה של גלאון,כופית על אורון להתפטר

    דוד, 14/02/09 23:54

    זהבה גלאון יקירת התקשורת,לא תניח לחיים אורון,עד שהנסיכה תחזור לכנסת.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    חנין לקח את קולות מרץ לא הימין

    זהבה'לה, 14/02/09 23:51

    אין כל קשר בין הצלחת הימין בבחירות לבין כשלון מרץ.
    מרץ נכשלה כי לא עשתה כלום בקדנציה הקודמת, למען אלו שבחרו בה

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מקומה הטבעי בכנסת!!!!!

    לב פ''ת, 14/02/09 23:50

    איך יתכן שמפלגה שחרטה על דגלה להיות שיויונית,לא מצאה מקום בשלישיה הראשונה לח''כ גלאון.
    איך יתכן שח''כ גלאון שעוסקת בפעילות פרלמנטרית כול כך חשובה לעתידנו פה במדינה,מןצאת את עצמה מחוץ לכנסת.
    בנוסף, מנהיג המפלגה חייב לקחת אחריות אישית,מוסרית ומפלגתית ולפנות את מקומו,ןלו בכדי שח''כ גלאון תתפוס את מקומה הטבעי בכנסת.

    הגב לתגובה זו

    • אם מקומה ''הטבעי'' היה בכנסת היא הייתה שם אהבלה...

      פנדה, 15/02/09 12:09

      עייפתי מלנסות ולהסביר לתומכי גלאון האומללים את משמעותה של הדמוקרטיה - ממילא אף פעם היא לא הייתה חביבה עליכם - אבל מה לעשות, שהבוחר קבע שהתרנגולת הצווחנית, מקומה הטבעי הוא בלול הביתי שלה ולא בכנסת? מילא שאתם לא מכבדים את רצון הבוחר, אבל אפילו את רצון הבוחרים שלכם אתם לא מכבדים! אחרי זה קשה להתפלא על התמיכה שלכם ברודנים רצחניים לאורך ההיסטוריה, אתם פשוט מאוהבים בדיקטטורה. אני רק מתחיל לדמיין את התרנגולת צווחת מהגזוזטרה כמו מוסליני ומתחיל להיות לי כאב ראש...

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    הוא האדם הראוי אלא אם כן חוזר למפלגה אמנון רובנישטיין או שריד

    מצביע מרץ, 14/02/09 23:46

    בכל אופן חייב לומר כי הקולות בעד המלחמה אינם הטעות -גם למלחמה ישנה הצדקה ועל זה הדיון .
    אסור למפלגה הזאת להתפס כמתנגדת לכל פעולה צבאית אלא להראות שיש דרך אחרת.
    התפיסות הללו הם שהביאו למפה למרץ אין אופק מדיני מעשי שניתן להביא לסדר היום .
    אני מקווה שהמפלגה לא תלך לקיצוניות אלא תדע ליצור עצמה כמלפגה שמראה את האידאל אבל לא שוכחת להיות עם הראש באדמה !!

    הגב לתגובה זו

    • מסכים אתך (ל''ת)

      תומך שקט, 14/02/09 23:55

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    רק שלושה מנדטים

    zerah , 14/02/09 23:43

    לצערי מר"צ נשארה עם שלושה מנדטים
    לשמחתי גלאון בחוץ

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    לזרוק את הכתב הפופוליסט ולא את ג'ומס

    ארז, 14/02/09 23:42

    עשו טעות פטאטית והכניסו את ניצן הורביץ למקום תמוה - עם כל הכבוד והאופרטיוניזם של עיתונאי ישראל - יללה החוצה

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    זהבה גלאון

    zerah , 14/02/09 23:41

    זהבה גלאון היא הסיבה שבגללה לא הצבעתי למר"צ
    מקומה בחד"ש

    הגב לתגובה זו

    • גם אני

      דורי, 15/02/09 00:06

      גם אני וגם עוד כאלה שאני מכיר. היא דוחה ומעצבנת.

      הגב לתגובה זו

    • אני הצבעתי לאחר התלבטות כבדה בגללה (ל''ת)

      רן, 16/02/09 14:28

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    נראה את זהבה

    aga1973 , 14/02/09 23:40

    שתלך ותקים מפלגה ונראה מה היא שווה, לא שווה גרוש המקום שלה בבל"ד.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    העצומה היא ההוכחה שמרץ היא תנועה אנכרוניסטית שעבר זמנה

    ירמי, קיבוצניק, 14/02/09 23:39

    אורון המפוכח היחיד בתנועה הקיקיונית והלא רלוונטית הזאת יצטרך למרבה הצער לשלם את המחיר. עריפת ראשו תביא למחיקתה הסופית מן המפה הפוליטית (וטוב שכך).
    גם השמאל המסורתי נקעה נפשו מזהבה גילאון הבכיינית והצייצנית ואיננו מבין מה ניצן הורוביץ תרם לכדור הארץ ולאקולוגיה מלבד טיוליו הנהנתיים ברחבי העולם ושידור כתבות קנויות בפאתום מעורר גיחוך.
    ביי ביי מר''ץ! בבחירות הבאות תושלכו לפח האשפה של ההיסטוריה, בדיוק למקום המיועד לכם.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    בקיצור לא מוכן לקבל מסקנות ולפרוש כמו שריד. (ל''ת)

    ., 14/02/09 23:32

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מר''צ זה יותר משלום

    דודו, 14/02/09 23:32

    מר''צ ירדה לא רק בגלל ג'ומס, אלא בעיקר בגלל שלא פעלה בשטח בנושאי חינוך, חברה וזכויות הפרט.
    זהבה גלאון, מסיטה ודואגת לזהבה גלאון, הכל דיבורים וכל דורשי ראשו של ג'ומס אנשי זהבה ואוכלי חינם שלא עשו כמעט כלום.

    הגב לתגובה זו

    • מסיטה או מסיתה? אולי שניהם (ל''ת)

      גיא, 15/02/09 02:10

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    ג'ומס - אל תוותר!

    הפעם מפ''ם, 14/02/09 23:18

    אני לא הצבעתי למרצ, בין היתר, בגללה. בכלל, אני לא אוהב את פליטי רצ. אולי הגיע הזמן להחזיר את מפ''ם?

    הגב לתגובה זו

    • אני שני בתור לתמוך! (ל''ת)

      גם אני, 15/02/09 00:36

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    הם צודקים- מי שנכשל צריך ללכת הביתה ולא להצמד לכסא כמו אולמרט

    שנכשל במ.לבנון, 14/02/09 23:16

    בישראל יש נוהג מוזר לפיו מי שנכשל, הוא שישאר לתקן.
    איפה נשמע דבר הזוי כזה
    האם הייתם נותנים למנתח גרוע להמשיך לנתח?

    אורון הביתה.
    אולמרט הביתה
    ברק הביתה

    הגב לתגובה זו

    • וגם זהבה הביתה

      aga1973 , 14/02/09 23:43

      היא הסיבה העיקרית לתבוסה רק צועקת סתם לא קשור למציאות

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    זהבה - ,את הכישלון המהדהד של מרצ - פשוט תעלמי ! (ל''ת)

    איציק, 14/02/09 23:14

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    האם מרץ מתאחדת עם חד''ש

    רביביוב שפי, 14/02/09 23:13

    מי נגד מלחמה בעזה ולבנון הם מפלגה לא לגטימית.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    גומס צריך ללכת הביתה, ולתת לאחרים לשקם את השמאל (ל''ת)

    אורי, 14/02/09 23:10

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מפלגה של מפגרים שלא יודעים איפה הם חיים

    י.ס, 14/02/09 23:08

    זה בכלל לא מפליא שהסתומים האלה הולכים להפיל את התיק הזה על אורון.
    המוחות שלהם כל כך מוגבלים שהם לא קולטים שהתפיסה שלהם ממש לא רלוונטית כי הם גם מתעקשים לא ללמוד כלום ממה שקורה מסביב. הסיסמאות שלהם תקועות עם המוח שלהם עדיין ב-1967, מתעקשים לא להבין את המציאות שטופחת להם בפנים בכל הקשור לרצונות האמיתיים של הערבים והם... בשלהם, עובדות לא יבלבלו אותם.
    שיסבירו לעצמם איך זה שהם נתנו לרן כהן לפרוש ואיך זה שאבו וילן לא נכנס לכנסת?!
    יש להם מזל שחיים אורון עומד בראשם כי לולא זאת, הם היו נעלמים מהמפה גם עם ההומו הירוק שבא ''לחזק'' אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    גלאון אורבת מאחור

    אלי, 14/02/09 22:59

    ברור שהדרישה מאורון להתפטר היא ביוזמת זהבה גלאון שרוצה להשאר בכנסת. הצבור לא מעונין בגברת שגם אם הממשלה רק תגיד '' בוקר טוב'' יהיה לה מה לתקוף את הממשלה. אשה שרק יודעת לבקר וחושבת שרק היא חכמה ומבינה. שתשאר בחוץ ותתקרר קצת.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    תוצאות הבחירות - אי אמון בזהבה גלאון אמון מלא בג'ומס

    עידו, 14/02/09 22:59

    גלאון נכשלה פעמיים - פעם אחת כשבוחרי מרצ בועידה דרגו אותה רק במקום השלישי. בפעם השנייה כשציבור בוחרי מרצ לכנסת לא הכניס אותה לכנסת. זהבה תסיקי מסקנות ותתחילי לסרוג בבית.

    הגב לתגובה זו

    • וניסיון ההשתלטות העוינת הזו הוא כישלונה השלישי

      מירי, 14/02/09 23:41

      בדיקה אמיתית אמיתית של כשלונה של מרצ תצביע על זהבה גלאוון כאשמה האמיתית בירידה הדרמטית בהצבעה למפלגה, בעקבות נסיונה, הדוחה רבים מאוד ממצביעי מרץ המסורים, להפוך את התנועה לסניף של חד''ש.בלעדי ג'ומס והסמפטיה הרבה שרוחשים לו, מר''צ לא היתה עוברת את אחוז החסימה, ודאי לא לו אותה גלאון חסרת הבושה היתה עומדת בראש הרשימה.
      ג'ומס אל תירא ואל תיגרר למלכודת העלובה של האספסוף. הם לא אנשי מרצ האמיתיים. הגב' גלאון לא מרוצה? - שתלך לדרכה ובכך תוכל לתרום באמת לשיקום המפלגה ולהחזרת חבריה אל שורותיה.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    הכישלון של מרצ

    אליעזר סעדה , 14/02/09 22:54

    אני שמח שהמפלגה הזו הפסידה בבחירות

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מי שצריך לפרוש זה ניצן הורוביץ ולו מטעמי יושרה והגינות!!

    משה, 14/02/09 22:52

    זהבה גלאון נתנה את הנשמה במרץ ובכנסת במשך למעלה משני עשורים. ניצן הורוביץ בא אל המוכן בתור הבטחה גדולה. הבטחה שהכזיבה.

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכימה עם משה (ל''ת)

      נעמה, 15/02/09 00:40

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    הכישלון של מרצ (ל''ת)

    אליעזר סעדה , 14/02/09 22:52

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    רק אחרי שישתחררו מזהבה (ל''ת)

    מצביע, 14/02/09 22:51

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    המוסר הזה הורג אותנו! (ל''ת)

    סלוגן חד''ש למרצ, 14/02/09 22:51

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מה לא יעשו כדי להכניס את זהבה

    שלומי, 14/02/09 22:51

    תפנימו הפסדתם אומנם לצערי
    אבל מה לעשות זהבה גלאון לא תכנס לכנסת במקום גבר כי אתם רוצים

    הגב לתגובה זו

    • הסיבה לכישלון היא לא ג'ומס - אלא כולכם. לא עשיתם את העבודה הנכונה (ל''ת)

      לצערי, 15/02/09 00:41

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    זהבה לכי הביתה (ל''ת)

    רונית, 14/02/09 22:48

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ג'ומס אוהבים אותך אל תעיז להרהר אפילו בפרישה (ל''ת)

    עופרה הקיבוצניקית, 14/02/09 22:34

    הגב לתגובה זו

    • אם לא הייתם תומכים בלהכות את מי שיורה עלי לא הייתי מצביעה לכם

      בוחרת מרץ בעוטף עזה, 14/02/09 22:54

      גרוס יש לך ולחבריך טעות גדולה

      אי אפשר לשבת ולחטוף קאסמים במשך שנים ולהתעלם זה מצב שמחזק את הימין וזו הסיבה שהמון קיבוצניקים הצביעו ימינה

      זה גם גול עצמי כי זה משחק לימין שאומר הנה אי אפשר לסגת כי הערבים יורים טילים ובבקשה לא לרחם על החמס
      אני לא חד''ש ואם לשם אתה גורר אותנו אז בבחירות הבאות לא אצביע מרץ כפי עשיתי מאז גיל 18 ואני בת 48

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    ביבי נשאר אחרי הכישלון ותראו לאן הגיע, וחןץ מזה...

    אבי, 14/02/09 22:33

    מי רוצה את זהבה גלאון?!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אני חושב שהמצביעים פשוט לא רצו את זהבה גלאון בכנסת (ל''ת)

    אשר, 14/02/09 22:33

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ג'ומס אל תלך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    דינה, 14/02/09 22:30

    אתה זה מרצ בשבילי, אם לא תהייה שם לא תהייה סיבה לתמוך בהם

    הגב לתגובה זו

    • אסור שג'ומס יילך (ל''ת)

      גל, 15/02/09 00:38

      הגב לתגובה זו

    • בזכות ג'ומס קבלתם 3 מנדטים - אחרת לא הייתם מקבלים גם את זה (ל''ת)

      הלית, 15/02/09 00:43

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    גם בבחירות הקודמות זהבה דרשה מביילין להתפטר כי מרצ קיבלה רק 5 מנדטים

    מארק, 14/02/09 22:28

    האישה הזאת מעצבנת במיוחד. הצבעתי מרצ בגלל ג'ומס, וכל משפחתי ברחה לקדימה בגלל זהבה גלאון והגישה הקריזיונרית שלה. אז תודה לך זהבה, הפסדת לקדימה לפחות 4 קולות שאני מכיר.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    חשוב שזהבה תהיה בכנסת לצד לבני ואחמד טיבי-נגד ליברמן. (ל''ת)

    נתן ש. מעלות, 14/02/09 22:22

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    האם גרוס מוביל את מר''צ למפלגה לא ציונית?

    אודי חמודי, 14/02/09 22:22

    ודווקא אני פעם ראשונה הצבעתי למר''צ. גם בגלל ברק וגם בגלל תפיסתה הציונית סוציאליסטית. אני גם תמכתי במבצע בעזה. רק מתאבדים שאיבדו את זהותם הלאומית לא מבינים שגם לישראל יש זכות להגן על עצמה. אל תגררו אחרי עמדותיו הפוסט -ציוניות והמסוכנות של אייל! אייל וחבריו הפוסט - ציונים יהיו הקורבנות הראשונים כאשר יהיה פה שלטון לאומני פלשתינאי.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אין לשמאלנים היגיון! הכל בגלל קדימה (ל''ת)

    תומר, 14/02/09 22:22

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    זהבה גלאון, את תומכת בדמוקרטיה? (ל''ת)

    beetle, 14/02/09 22:20

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הם בעצם רבים מי יקבל 30 אלף ש''ח בחודש בלי לעשות כלום (ל''ת)

    המאבק הוא על הכסף ולא על הדרך., 14/02/09 22:18

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הפרצוף האמיתי של מרץ היא חד''ש תומכת הטרור (ל''ת)

    זה לא שמאל סוציאליסטי זה שמאל אנטישמי, 14/02/09 22:13

    הגב לתגובה זו

    • cur yhpa ueaeai (ל''ת)

      שאול המחפש , 15/02/09 01:04

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    פשוט החתולה גלאון רוצה להיות בכנסת

    יוסי, 14/02/09 22:10

    כל השאר שטוית

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אלוהים, מה הם לא יעשו כדי להכניס את גילאון....

    עדי, 14/02/09 22:08

    אם כל כך רציתם את הגברת גילאון בפנים, הייתם צריכים להצביע מרץ ולא לעודד את כולם להצביע ללבני כי היא אשה. קודם דרשתם מניצן הורוביץ לפנות מקום, עכשיו מנסים להעיף את ג'ומס... בפעם הבאה תצביען מרץ וזהו,
    קבלו את העובדה שגילאון לא בפנים הפעם ורדו מזה כבר. גם ככה יש כאן בחירות כל איזה שנתיים וחצי....

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אל תתפטר ג'ומס, אתה המנהיג האמיתי. אוהבים אותך. (ל''ת)

    bav, 14/02/09 22:08

    הגב לתגובה זו

    • בפעם הבאה הוא יביא אפס מנדטים וימשיך להיות המנהיג (ל''ת)

      ירון, 15/02/09 23:24

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    גילאון מרחיקה את המצביעים ממרצ (ל''ת)

    אהוד, 14/02/09 22:07

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אורון הוא האדם העיקרי שבשבילו שווה להצביע למרצ

    בעד אורון - לא הצביע למרצ בגלל גלאון, 14/02/09 22:06

    לעומת זאת גלאון היא אחת הסיבות היותר טובות למה לא להצביע למרצ - היא לא רק סיבת ההפסד אלא אלה גם אחת מהתורמות היותר משמעותיות לנפילה המיותרת הממשלה - טוב לא לשמוע אותה מתבכיינת במידה שווה על גדולה ככקטנה

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ג'ומס איש יקר לנו ולמדינה-אל תפרוש

    אור, 14/02/09 22:05

    העצומה היא של אינטרסנטים, האם נשות שדולת הנשים הצביעו מרצ? מה זכותן?
    ג'ומס אתה איש יקר פוליטיקאי בחסד וביושר, אל תפרוש כי אז באמת יקשה עלינו להצביע מרצ

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אבל חשבתי שאתם לא מתפשרים... (ל''ת)

    איתי, 14/02/09 22:00

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אתם בוחרי מרץ ,שהאמנתם ללבני, צריכים להתפטר

    אהוד, 14/02/09 21:56

    נפלתם בפח שטמנו אנשי קדימה

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ג'ומס - המפלגה הזו לא שווה אותך.

    דני, 14/02/09 21:49

    הם לא יודעים מה הם עושים - הם הורסים את המפלגה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הצבועים האלה יעשו הכל להחזיר את גלאון לכנסת.

    רואה צאן, 14/02/09 21:48

    במרץ מקבלים את הדמוקרטיה ונילחמים עליה . עד לנקודה שהדמוקרטיה פוגעת בחיבור שבין הישבן שלהם לכסא.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מכתבים מהסיבות הלא נכונות

    אבי יוסף, 14/02/09 21:46

    כאיש מר''ץ בעבר מפליא שכה-רבים אינם רוצים להבין את העובדה הפשוטה: מר''ץ הקצינה עמדות ונפלה בידי השמאל הקיצוני ביותר בישראל - כזה המיוצג על-ידי זהבה גלאון שקולה כקול חד''ש מזה כבר. אנשי מר''ץ מדחיקים את העובדה הזאת שגוש גדול שהזדהה שנים רבות עם השמאל מאס בהקצנה השמאלית הזאת. המושג הנכסף ''שלום'' הפך מכבר לשקר המוסכם הגדול ביותר של מפלגות השמאל.

    הגב לתגובה זו

    • אמת ויציב!

      דוד, 14/02/09 23:19

      דברים כדרבנות.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    הצעת חוק,ללמד את כל אנשי השמאל שיעור בדמוקרטיה!! (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 14/02/09 21:46

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    העצומה הזו באה מהבטן ולא מהראש. ה''כאילו חברים''

    אזרח המדינה, 14/02/09 21:44

    מגלים את פרצופם האמיתי ואיך נראים מרבית החברים במרץ. אין שום הצדקה לקיומה של מרץ. היא צריכה לחבור, יחד עם מפלגת העבודה, ל''קדימה'' שהפכה למרכז-שמאל.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ''רק לא ביבי'' קיבלו גם ביבי וגם זיבי

    שמעון, 14/02/09 21:43

    מגיע לכם!!!
    תמכתם בציפורה והוכחתם שאתם לא אנשי אידיאולוגיה אלא אנשי שינאה כנגד נתניהו.
    תחנקו!

    הגב לתגובה זו

    • יפה. (ל''ת)

      100% נכון., 14/02/09 22:31

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    ג'ומס חייב ללכת הביתה ולפנות את מקומו לזהבה גלאון

    דרור, 14/02/09 21:43

    זהבה גלאון היא התקווה היחידה של מרצ

    הגב לתגובה זו

    • איך אתה משווה ביניהם? בזכות ג'ומס הצבעתי לראשונה למרצ (ל''ת)

      שמאלנית שפויה, 15/02/09 00:47

      הגב לתגובה זו

    • התקווה היחידה שלא תעברו את אחוז החסימה (ל''ת)

      בתאל, 15/02/09 01:33

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    הצבעתי למרצ רק בגלל ג'ומס

    מיה, 14/02/09 21:41

    ג'ומס אל תלך, תפעל לשקם הכל מבפנים.

    זהבה גלאון היא חלק מהסיבה לאי ההצבעה - הרבה לא הצביעו למרצ רק בגללה.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אורון והתירוצים

    עידו, 14/02/09 21:39

    אורון תולה את הכשלון בבריחת מצביעים לקדימה. זו כמובן איוולת. אנשים לא עוזבים בית אם הם מאמינים בו באמת. אורון אחראי לפארסה של התנועה החדשה בדיוק כמו שהוא אחראי לפרסת האיחוד עם ''שחר'' של יוסי ביילין. שני האיחודים עם תנועות פיקטיביות הפילו את מרצ. ובכלל, הוא הבטיח עשרה מנדטים שיביאו אפילו את עיסאוי פרייג' לכנסת...עכשיו הוא נאחז בקלישאות של אולמרט שכשל במלחמת לבנון, לפיהן ''רק מי שהרס יידע כיצד לתקן''. אורון שיבח את תרבות הפרישה של ביילין ורן כהן ממרצ, אך לא מחיל זאת על עצמו ונאחז בקרנות המזבח

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    האשמה לא באורון.ציפורה עבדה עליכם.כנסו...

    רוני60 , 14/02/09 21:39

    בוחרי מרץ\\עבודה שני המסטולים של קדימה הוציאו אותכם אהבלים.אמרו לכם תצביעו ציפורה כי ביבי יגיע.ומה ניגמר:ביבי ראש-ממשלת ישראל.ציפורה מחכה כמו חתולה מיוחמת שיזמין אותה לכל תפקיד.ואתם נישארתם ללא מיפלגה.בימקום זאת בחרתם ב:ציפורה.עפללו שנלר.חסן ודליה פליציק.יצאתם אהבלים.

    הגב לתגובה זו

    • תאכלס,אתה צודק.

      זאת המציאות,וחבל שהולכנו שולל..., 14/02/09 21:53

      חבל שאין בחירות חוזרות...
      בעצם אולי יהיו???

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אם מאלצים את אורון להתפטר זו פעם אחרונה שהצבעתי מרצ (ל''ת)

    א, 14/02/09 21:37

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מר''צ הפסידה 4 מנדטים לקדימה. ב-ד-ו-ק!!! (ל''ת)

    פשוט לא יאומן., 14/02/09 21:37

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    חיים אורון הוא הסיבה שמרצ עברה את אחוז החסימה!!!

    אורן, 14/02/09 21:36

    אנשים כמו זהבה גלאון המעצבנת הם הסיבה לכישלון!!!

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה איתך - אורן. חילופי גברי אינם הפתרון (ל''ת)

      שרינה, 15/02/09 00:48

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אקט מכוער של הגברת גילאון

    אב שבי שמאלני, 14/02/09 21:36

    השמאל מתהדר ביושרו אך הנה אנו רואים את הגועל נפש בהתהוותו. אם ג'ומס יתפטר אז ברור שכל הקולות יחזרו.

    במילים אחרות, גילאון, תמצאי עבודה (כמו שאר המשק), תגני את הפוטש הזה ותזכרי את מילותיו של ''הדונלד'': את מפוטרת!

    העם אמר את דברו.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ג'ומס אל תתפטר זהבה גלאון מסיתה נגדך

    עמרי, 14/02/09 21:35

    תתביישי לך זהבה גלאון. הפסדת קבלי את ההפסד בכבוד. אף אחד לא הכריח אותך לותר על המקום השלישי לניצן הורוביץ. ג'ומס הוא איש יקר ישר נקי כפיים מנהיג חברתי מעולה. אם כבר מישהו צריך ללכת זה ניצן הורוביץ נציג הבלוף הזה שנקרא התנועה החדשה.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מרצ הפסידה בגלל גלאון, וטוב שהיא בחוץ !!! היא בלתי נסבלת (ל''ת)

    ג'ומס על תהיה פראייר, גם אני בחרתי מרצ בשבילך !, 14/02/09 21:35

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    גלאון לא שוה קול

    השפוי, 14/02/09 21:35

    הגיע הזמן שתתפכחו ותסתכלו במראה
    גלאון רק גורמת נזק ולא /ווה קול
    עדיף ג'ומס אחד על פני גלאון בכנסת שלשונה רצה מהר מחשיבתה ומוטב אם היהת חברה בפרלמנט של אלה שאין להם נאמנות ואין להם אזרחות

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אם גלאון חוזרת אני ומשפחתי פורשים ממרץ (ל''ת)

    ניר, 14/02/09 21:32

    הגב לתגובה זו

    • כמוך כמוני

      יורם, 14/02/09 22:31

      אני בן 55, מאז שהיתה לי זכות בחירה בחרתי במרץ, גם בגילגוליה הקודמים, מאז עידן מאיר פעיל. מבחינתי אורון הוא ממשיך דרכם של פעיל ואליאב והוא היום סיבה משמעותית לרוב מתמידי מרץ. ציוני. הגון, אנושי, חכם, נטול אינטריגות, וכל מה שהיינו חולמים שיהיו כל נציגינו בכנסת.
      יש לארגן בדחיפות עצומה נגדית המונית!

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מרצ היא תנועה אנטישמית סייענית טרור ארורה שרק הרס שסע וחורבן הביאו על

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 14/02/09 21:32

    העם היהודי!!
    מרצ לא יכולה לראות יהודים חובשי כיפה אבל מחבקת את הטרוריסטים ואת בני המשפחות הארורים שלהם!
    מרצ רודפת אחרי חיילים ואחרי יהודים חובשי כיפות כמו גרמניה הנאצית!
    מרצ מוכנה לחבק את בני הרוצחים הארורים האלה ולשמור על בתיהם שצה"ל לא יהרוס להם אבל הם ילחצו על צה"ל ובג"צ להרוס בתי יהודים!
    מרצ מוכנה שיהיו טרוריסטים במדינת ישראל אבל רחוקים מהבתים שלהם שמחירי הדירות הארורים שלהם לא ירד אבל כל עוד הם נמצאים רחוק מהם אז בוודאי שהם מאמצים אותם!
    בקיצור מרצ היא מפלגה פאשיסטית שצריך להוציאה מחוץ לחוק כמו שהוציאו את כהנא אבל מה לעשות שבג"צ גם הוא סניף של מרצ הארור ועוזר להם לרדוף אחרי החיילים ואחרי היהודים חובשי הכיפות???
    למי נתלונן???

    הגב לתגובה זו

    • אריק קרטמן אמר שצריך להרוג את כל הג'ינג'ים.. (ל''ת)

      לפי המקרה שלך, הוא כנראה צדק, 15/02/09 02:09

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מי שנהנה לראות איך קדימה תוקפת את ביבי ולמעשה גונבת קולות למר''צ

    ולא קולט את התרגיל של אדלר&ארד אז שיילך לקיבינימט!, 14/02/09 21:30

    וכשלא יהיו חוקים לגייז ולמען נשים אז יפול האסימון במר''צ ואז הם יבינו שהאוייב המתועב שלהם הם קדימה ולא ביבי.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בעד אורון

    חברה, 14/02/09 21:30

    אני ומקורבי בחרו במרצ רק בגלל חיים אורון.
    גלאון לא יודעת לקבל בכבוד את התוצאות. היא נדבקת לכסא ומסיתה חברים להדחת אורון. אם אורון יתפטר, מרצ תפסיד קולות רבים בעתיד

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מר''צ הפסידה מנדטים דווקא בגלל זהבה גלאון ובעלי דעות דומות (ל''ת)

    שמאל-ציוני, 14/02/09 21:28

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    זה לא היו''ר אלא הדרך

    ריאליזם לשלטון, 14/02/09 21:27

    כשבכירי מרץ יפסיקו לחיות באשליות ויפסיקו להתנתק מן המקורות היהודים אולי הם יחזרו לעצמם. ברוך השם העם התפקח מחלום הבלהות שהשמאל הוביל אליו בחמש עשרה השנים האחרונות

    הגב לתגובה זו

    • אריאל שרון היה ראש הממשלה לא? (ל''ת)

      איזה 15 שנה - מה אתה מבלבל ת'מוח?, 15/02/09 02:08

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    חיים אורון לא אשם בכשלון, מצביעי מרצ אשמים

    קובי, 14/02/09 21:24

    רובם הצביעו לליכוד ב' קדימה ציפי לבני, במצג שווא שהיא שוחרת שלום..אה, וגם אישה...

    הגב לתגובה זו

    • לך לעזאזל

      א, 14/02/09 22:31

      אני דווקא מכיר הרבה מצביעי מרצ שהצביעו לברק. חוץ מזה העובדה שהצביעו ללבני היא ורק היא מונעת כרגע מביבי הקמת ממשלת ליכוד קיצונית. מה היתה עוזרת בדיוק ההצבעה למרץ שהיתה זוכה בחמישה מנדטים עלובים? האם היית מרוצה אז ומתכנס לצקצוק שפתיים עם קפה ועוגה בצוותא?

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    למה לא, שג'ומס יתפטר, אך יחד עימו גם גלאון והאחרים, הרי הם לא מהאו"ם.. (ל''ת)

    איציק המרכז , 14/02/09 21:21

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    חיים אורון חחחחחחחחחחחחחח...

    סקופידון, 14/02/09 21:18

    ללא מילים

    הגב לתגובה זו

    • איזה קושי/ה לנחש מי מעוניינ/ת להתפטרות 1 מה-3 של ''מרצ'' ?! (ל''ת)

      ''אגף ה-ח''כ/י(ר)ות'' !!, 16/02/09 18:51

      הגב לתגובה זו