• 165.

    פלא ..חתחו לי את השמחה בגיור והבולבול התחיל לצמוח מחדש (ל''ת)

    רק ליברמן יכול, 06/08/11 18:15

  • 164.

    מי זה הקוזק הרוסי שבתמונה ? (ל''ת)

    מסעודה משדרות, 06/08/11 18:11

  • 163.

    יאללה בוא נראה אותך (ל''ת)

    יואב, 29/08/10 13:53

  • 162.

    הצילו !

    MUSTANG, 22/06/10 00:36

    הצילו אותנו מהאיש ההורס , ישראל הזה !!

  • 161.

    איפוא התגובה שלי ל 140 (ל''ת)

    רומאו, 26/12/09 12:17

    • תכתוב על נייר טואלט דק......... (ל''ת)

      סווטלנה, 06/08/11 18:13

  • 160.

    היסטוריה של הבטחות לא מקוימות (ל''ת)

    הרגש הנכון , 10/06/09 15:06

  • 159.

    כך התפוגגה לה אט אט מדינת היהודים. הכל מתפורר לנו בין הידיים . (ל''ת)

    כע, 10/06/09 14:56

  • 158.

    בכוח הוא רוצה להביא לכאן את כל מזרח אירופה. (ל''ת)

    ל, 10/06/09 14:55

  • 157.

    בכיר בליכוד מגלה: מספר 2 בקדימה מנהל מגעים עקיפים עם הליכוד "רצון כבי

    המרכבה , 27/02/09 09:06

    בכיר בליכוד מגלה: מספר 2 בקדימה מנהל מגעים עקיפים עם הליכוד "רצון כביר אצל ברק, פואד ושמחון להצטרף" לחץ בליכוד לממשלה צרה

    ▪ ▪ ▪
    השר שאול מופז, האופוזיציונר הפנימי הבולט ביותר של יו"ר קדימה ציפי לבני, מנהל מגעים עם בכירי הליכוד תוך עקיפת לבני בניסיון למצוא דרך לחבירה לקואליציה של נתניהו.

  • 156.

    כחילוני !!! יהודי !! אני רוצה לשמור על סממניה של ישראל כיהודית!!!! (ל''ת)

    9, 27/02/09 09:06

  • 155.

    אם אין נ א מ נ ו ת לתורת ישראל -אין א ז ר ח ו ת .. הבנת ליברמן? (ל''ת)

    סבזי , 27/02/09 07:00

    • להיות נאמן לתורה שאבותינו גנבו??? לא ממש לא...

      הצדיק , 04/04/09 20:56

      את התורה כתבו אבותינו 360 שנה לספירה הנוצרית, כל כתבי התורה כבר הופיעו 10,000 שנים לפני הספירה ו-3,000 שנים לפני אדם וחוה בכתבי החרטומים במצרים.. אז להיות נאמן לשטות?? זאת שטות... עכשיו אתם יכולים להתחיל לקלל ולהשמיץ אבל את העובדה לא תצליחו לשנות...

      • הרבה צדקים היו כמוך

        יגאל -חולון, 04/04/09 22:09

        ונעלמו, בזה אתה הוכחתה את הטמטום שלך, כי לפרעונים ואלה שלפניהם לא היו עשרת הדברות, וכל התורה של היהודים מבוססת על זה,

  • 154.

    אם אין נ א מ נ ו ת לתורת ישראל -אין א ז ר ח ו ת .. הבנת ליברמן? (ל''ת)

    סבזי , 27/02/09 07:00

  • 153.

    אם אין נ א מ נ ו ת לתורת ישראל -אין א ז ר ח ו ת .. הבנת ליברמן? (ל''ת)

    סבזי , 27/02/09 06:55

  • 152.

    דרישת אזרחות נחוץ להוריד, די עם יצליח שינוי שיטת שלטון (ל''ת)

    borisdo , 27/02/09 00:40

    • דרישת נאמנות, חוקית, דמוקרטית ונחוצה לפי מצב חברה ישראלית

      borisdo , 27/02/09 00:59

      דרישת נאמנות, חוקית, דמוקרטית ונחוצה לפי מצב חברה ישראלית
      דמוקרטיה לא מתכוונת על מיעוט עוינת.
      עוינות למדינה ושלטון זאת פשיעה.

    • התכוונתי בכותרת הרשונה ברית זוגות חייבים להוריד מעניין.

      borisdo , 27/02/09 01:33

      יתר דרישות ליברמן מקובלות עלי בע"מ כי בלתי אפשר להפריד בין דת ומדינה, מסיבה שיש לנו מפלגות דתיות בפוליטיקה ישראלית והם משפיעם וישפיעו על מדינה אפילו שליברמן לא ירצה.

  • 151.

    מופז שעד עתה נקט בטון מתון כלפי ליבני, שינה ביום א' את הטקטיקה שלו, וא

    המרכבה , 26/02/09 22:51

    מופז שעד עתה נקט בטון מתון כלפי ליבני, שינה ביום א' את הטקטיקה שלו, ואמר לליבני דברים חריפים ביותר. 'ניצחון 'קדימה', אמר מופז, 'הוא לא ניצחון אישי שלך'. 'והדרך שלך הביאה עד כה לתוצאה של חוסר ניצחון'.

    מתנגדת חריפה אחרת למדיניות של ליבני וכיצד היא מנווטת את 'קדימה', היא יו"ר הכנסת דליה איציק. חוגים פוליטיים הגדירו את עמדתה של איציק, 'כי היא נלחמת כדי להישאר בתפקידה הנוכחי. גם יתר חברי הנהגת 'קדימה', ח"כ צחי הנגבי, והשרים חיים רמון, ואבי דיכטר, ורוחמה אברהם בלילא, למרות דבריהם הפומביים תומכים בהצטרפות 'קדימה' לממשלה. אותה עמדה מביעים בשיחות סגורות, גם זאב בילסקי, ושי חרמש. ב'קדימה' אמרו בלילה, כי ציפי ליבני מושפעת יותר מיועצי הבחירות שלה ראובן אדלר ואייל ארד, מאשר מראשי מפלגתה. אלה מביאים לפניה את כל המאמרים המתפרסמים בעיתונות ואשר טוענים כי הליכה שלה לאופוזיציה, לא תאפשר לממשלת נתניהו לכהן זמן רב, ואם היא תתמיד בעמדתה תערכנה תוך זמן קצר בחירות כלליות חדשות והיא תנצח בהן.

  • 150.

    נהריה

    עשהאל, 23/02/09 11:45

    בעקבות הבחירות האחרונות,יצא לי להתקל בעיתון , בביקורת מזלזלת ומבישה של עתונאים שמרשים לעצמם לכנות מנהיגת מפלגה ,אשר עשרות רבות ראו בה ראויה לאמונם ובחרו בה עד כדי להיות ראש הסיעה הגדולה בבחירות האחרונות , מהם אחד קורא לה ...די גי ואחר קורה לה בזלזול ...הכוהנת הגדולה של הצדק.
    אינני חושב שאסור לעתונאים למתוח ביקורת על פוליטיקאים , אך הם צריכים לעשות זאת באדיבות ,ונראה לי כי הם לא רק פוגעים בה ,כי אם גם בכל עשרות אלפי בוחריה .ולדעתי סגנונם הבוטה רוי שנאה ומעיד רק על אישיותם .

  • 149.

    אצלינו היתה גיורת - גרמניה - אם היא עברה גיור כהלכה - כולם יכולים

    יופיטר יופיטר , 20/02/09 13:32

    השאלה אם גם רוצים

    • לא רוצים, ותעזבו אותנו באמ'שכם

      יאללה, צאו לנו מהורידים, 27/02/09 01:28

      אנחנו עושים צבא, אנחנו משלמים מיסים, אנחנו נאמנים למדינה, ואנחנו נתחתן עם מי שבא לנו, בלי לבדוק את הסבתא של הסבתא שלו שמונים דורות אחורה, ואף אוכל חינם מהרבנות לא יחלק ציונים ליהדות שלנו. קאפיש?

  • 148.

    לכבל הבכיין אף אחד לא גנב לכם קולות-לא יצגתם דרך ולא שחורה

    שמואל, 20/02/09 03:50

    לכבל הבכיין אם מישהו הצביעה עבורכם זה רק משמצביע לפי המסורת ללא הרבה שקול דעת-נכון שאתם רוצים להיטיב עם העם אבל לא יודעים איך להתבטא וזה טעותכם -אם לא תצתרפו עכשיו לליבני כבר לא תוכלו להשתקם בעתיד כי המצאה שלכם כבר פסה. אתם פשוט עושים טובה שאתם מצתרפים ואולי תעזרו לעם המבולבל הזה
    ההתרסקות שלכם היא בגלל כשל בהתטאות שלכם ואי הצעת מנהיגות פרגמטית
    הדרך שלכם אולי טובה אבל אין לכמ מנהיגות וזה חבל
    כנ''ל גם עם מרץ בעית שכנוע מובהק ואובדן דרך
    אף אחד לא גנב מהעבודה. קןלות להפסיק להתבכיין בעברי היתי קשור למצאה של מפלגת העבודה-אבל אתם לא יודעים למכור את הסחורה אם מישהו רוצה עדיין להציל את עצמו שיצתרף לקואליציה ברשות לבני התפיסה שלה -אמצע-שמאל-ימין לא קיצוני
    תחשבו על זה

  • 147.

    ליברמן עם ה'נאמנות' שלך לך לטגן בלינצ'אס....

    האיכפתית, 19/02/09 11:15

    כולה 15 מנדטים... לפני שפתחו את התיק בבית המשפט.... ומציב תנאים כאילו הוא הבעל בית של המדינה. מדינת יששראל אתם השתגעתם????? מה עשיתם ממנו? יש לכם מושג למה הוא נסע לחו'ל בדיוק כשצריך להרכיב ממשלה????? מה קורה כאן? לאן מביטות העינים ועד מתי המוח ינוח? מלכה יונגבלוד.

    • דרישת נאמנות היא חוקית, דמוקרטית ונחוצה לחברה ישראלית

      borisdo , 27/02/09 00:46

      דמוקרטייה לא מתכבנת על מיעוט אוינת.
      אינות לשדינה ושלטון זאת פשיעה.

  • 146.

    אם ליברמן ימליץ על רוטציה אז כל ממשלה שתקום לא תצרף את ליברמן לקואליצי

    אם ליברמן ימליץ על רוטציה אז כל ממשלה שתקום לא תצר, 18/02/09 19:43

    אם ליברמן ימליץ על רוטציה אז כל ממשלה שתקום לא תצרף את ליברמן לקואליציה בממשלה של המפלגות הגדולות אין צורך עוד פעם בשר תחת חקירות

  • 145.

    ליברמן - העולים שבאו ידעו שהם מגיעים למדינה יהודית -

    יופיטר יופיטר , 18/02/09 13:50

    ואם הם לא יהודים - אלא מהגרים -נוצרים - שיתחתנו אצל הכומר - ישראל לא צריכה לכופף חוקים למהגרים שהתחזו ליהודים - ולמה דוקא בשארה והחכים הערבים כיכבו אצלך בקמפיין? - ולא ברית הזוגיות? רימית את כאלה שרצו לחשק את ביבי מימין

    • נראה שאתה לא יודע מהי ברית הזוגיות

      אמא טליבן, 18/02/09 19:38

      ברית הזוגיות מאפשרת לאנשים להנשא. אנשים שעל פי חוק המדינה לא יכולים להתחתן בארץ.
      האם אתה יכול להאמין יש אנשים שעל פי חוק לא יכולים להתחתן.

      • חוקי הנישואין במדינת ישראל אינם סודיים

        חוקים אינם פלסטלינה, 19/02/09 13:24

        מי שעלה לישראל ידע, או אמור היה לדעת את חוקיה.

        לא חסרות אפשרויות נישואין גם במסגרת החוק הקיים באמצעות הסכם נישואין חוקי אצל עו''ד, או בצורה אחרת.

        • כנראה שאתה לא מעודכן אבל...

          תוהה, 19/02/09 14:24

          אבל כן חסרות אפשרויות נישואין גם במסגרת החוק הקיים באמצעות הסכם נישואין חוקי אצל עו''ד, או בצורה אחרת. כלומר אין!!!!
          יהודי שרוצה להתחתן חייב לעשות זאת הרבנות - וזה לא הכי נעים לכל חילוני.
          נוצרי יכול להתחתן בלי בעיה - הבעיה היא ליהודי שרוצה להתחתן עם גוי או יהודי שרוצה להתחתן עם יהודיה אבל לא תחת הרבנות.

        • אני לא עליתי לישראל.

          אני נולדתי כאן, 27/02/09 01:36

          עשיתי צבא, שכלתי קרובי משפחה (יותר מאחד) במלחמות. ואני עובד ומשלם מיסים - לפחות עד שהמיתון יגיע אלי.
          עכשיו אכפת לכם לתת לי להתחתן כמו בן אדם ובלי העלוקות מהרבנות? תודה.

      • אני לא נגד ברית הזוגיות - אבל נגד שהסתירו את זה מאחורי עזמי בשארה (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 20/02/09 13:28

        • אף אחד לא הסתיר כלום

          אמרו את זה במפורש, 27/02/09 01:31

          זה שאתה לא צית להקשיב זאת בעיה שלך

  • 144.

    ל2, היצחקתני, ביביהו ניראה לך מפיל חמס?הוא רעד כשפרצה אינטפאדת מינהרת

    רק ביבי יכול, 18/02/09 11:10

    הכותל, בנג'מין ניתאי לא מגיע לקרסולי שרון, ואים שרון לא היצליח אז המבין יבין,
    ובנוסף מה יבוא אחר כך? אלקעידה?
    הרי היחלשנו את הפתח שרצו שילטון וכיסאות (ולכן ניתן להגיע איתם למשהו) לטובת קנאים דתיים שרוצים הרס, ועתה לאחר שקצת קיבלו אחריות לניהול וחושקים בשקט מסויים (יעני חינכנו אותם קצת ועוד הדרך ארוכה) אתה חושב שמין התבונה להתחיל מהתחלה עים איזה אירגון יותר קיצוני? או בלי אירגון ששולט ביכלל, אנרכיה של טרוריסטים? זה מה שאתה רוצה? כי ביבי לא מבין בעיות מורכבות הוא באמת מאמין רק בכח, בלי תהליך מדיני ולכן אני חושש, לא שאלתה את עצמך איך קרה ששרון היבליג היבליג עד שכיסח אותם בגנין ושאר המקומות?? זה מדינאי שמבין תהליכים ויודע איך ליפעול, ואותו שרון גם הבין שאי אפשר לשבת בקן הצרעות עזה לעולם, וגם הבין שבכל הסכם שבו צריך הסכמת הפלסטינאים לקבל את השטח הם מיתפנקים ורוצים וויתורים ועזרה אין ספור על מנת שיסכימו לקבל את השטח, ולכן אירגן יציאה חד צדדית, וכי מה הערך של חתיכת הנייר, ירצו יפרו לא ירצו לא יפרו,
    וכל המפגרים טענו שהיהצריך להגיע להסכם, נו ומה היה עוזר הסכם עים הפתח כשבסוך החמס עלה? הבנתה?? שרון לא טיפש אלה מדינאי משיכמו ומעלה, הביקורת של ביבי התינוק זה רק מתוך תחרות וקינאה, כי שרון שיקם את הליכוד שביבי הרס והינהיג אותו, וביבי ידוע כחתרן ולכן ביקר את שרון, אדרבה אים זו היתה טעות, ואין הסכם בלווא הכי אז שיחזור ביבי אכשיו לעזה ויקים חזרה את הישובים, למה לא? אולי כי הוא מבין שלהיות שם זה טירוף וגוזל את כל הכח של צה''ל ושלא נישארים תקציבים וזמן לאימונים, ראינו שהבעיה שהיתה בלבנון נבעה מזה שצהל היה עסוק כולו בעזה ליפני כן. אבטחת עזה בימי רגיעה לקחה אוגדות שלמות, ומה נגיד בתקופות מתיחות? מעולם לא היצלחנו לעצור את המינהרות, גם כששלטנו בציר, לכן המפקדים אינם מציעים תפיסת הציר (שזה יחסית קל) כי זה לא יביא תועלת אלא רק עוד חטיפות חיילים.
    רק ביבי יכול זו סיסמה נבובה ומסוכנת.

  • 143.

    ליברמן כל כבוד, תן עוד כמה דרישות,

    רוסי ישראלי, 18/02/09 10:51

    מה שתידרוש תקבל, הם מתים על הכיסאות, ש''ס כבר מוכנה לשנות את מערכת הגיור והנישואים, תילחץ עוד קצת ויודיעו שישו הוא המשיח, הכל למען הכיסאות והמלכת ביביהו,
    אכשיו זו ההיזדמנות לבקש, אמרתה שר חוץ או ביטחון-אז אל תוותר. בסוף יסתבר שאתה בדרכך נאמן יותר לעם היהודי ולמורשתו יותר מהבלוף של ש''ס. תבקש תקציבים להקמת מוסדות כמו של ש''ס, תיבנה ממלכה ותנציח אותה כמו שהם עשו, שיחקה לך השעה תבצע הפליה מתקנת למען בוחריך שעד עתה לא קיבלו מהעוגה, ולא זכו לתיקוני חוק שהם רוצים בהם, תן גז עד הסוף, ואז יראו שאתה מבטיח וגם מקיים וכך תנציח את גודל המיפלגה.

    • רוסי למה אתה מתכוון מוסדות כמו של ש"ס - בתי ספר נוצריים ? (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 18/02/09 13:59

  • 142.

    ליברמן,איך נפל עלינו זה?זה מה שחשוב עכשיו ?ברית זוגיות ?

    חבורה של דפוקים, 17/02/09 15:54

    פתאום אין איראן ?אין כלכלה ?אין חינוך?אין פשע ?העם החליט ימין ,אז ימין !איזה דמוקרטיה מטופשת יש פה ?

    • גם אותי זה משגע (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 18/02/09 14:00

    • אתה צדק, עם יתר אני מסכים, אלא ברית זוגות רק מזיק למדינה

      borisdo , 27/02/09 01:21

      ברית זוגות צריך לשאיר על כנו.

  • 141.

    ''לנטרל את כוחם של החרדים'' עלק.

    דוס, 15/02/09 23:26

    החרדים הם שותפים קואליציונים מצוינים ואין שום סיבה לרצות לנטרל אותם. במיוחד יהדות התורה. הדרישות שלהם צנועות מבחינת תיקים וכיבודים, הם תמיד מיישרים קו מבחינה מדינית עם הממשלה, וקל מאוד להגיע איתם להסדרים בנושאים החשובים להם. ממשלה חדשה צריכה לשקול ברצינות האם היא רוצה לנטרל אותם או, להרוויח אותם.

    • ל141,אים החרדים (האשכנזים)צנועים, אז למה יכפו עלינו ממשלת ימין סהרורית

      שאלה ל141, 18/02/09 11:33

      ולא יאפשרו למיפלגה המנצחת לנסות להרכיב ממשלה בלי שיתחיבו מראש למי שבשחצנתו אינו מוכן לרוטציה אפילו שקיבל מקום שני? למה אתם מאפשרים לו לדבר בשימכם? מה עשתה לכם קדימה שהיא טמאה? לכן אל תיתפלאו אים קדימה תוותר עלכם ותיתחייב לליברמן לכל השינויים שהוא מבקש, שהרי בוחרי קדימה רוצים אותה בשילטון תוך כל קומבינציה אפשרית, ואים היכרזתם על עצמכם כלא אפשריים אז למה שנידאג לאינטרסים שלכם? הבנתה זאת חרדי? גם אני דתי אבל אמת זה גם שמו של הקב''ה, והינה אני שומע שש''ס רצה לשנות את מערך הגיור והנישואים ובלבד שביביהו ימלוך, הרי בקואליצית רוטציה עים הליכוד (שזו אפשרות מאוד נדיבה כלפי ביבי) לא היה צורך לשנות את זה, כלומר אתם מראים שהכיסאות והבריתות יותר חשובים אצלכם ממה שיקר לבוחר שלכם, לא שמעתי שהבוחר שלכם אמר ביבי, הרי ישבתם בממשלות מערך שזה ממש שמאל ואוכלי חזיר וזה לא היפריע לכם, אז מה יש לכם נגד מיפלגת מרכז?
      אים אתם רק סקטורליים ולא משחקים פוליטיקה מלוכלכת אז צריך לישנמוע שאתם אומרים שאנכם מצדדים בצד זה או אחר, או לחילופין אים טובת העם נגד עינכם אז המליצו על ממשלת רוטציה רחבה ביותר כולל אותכם ולא תקופחו.
      מאז ומעולם זו הייתה עמדת החרדים, מה קרה פיתאום ששינתם עורכם? שרון הרי היה איש הקשר איתכם, האים בגד בכם? או איכזב? האים קדימה חתאה לכם? אז למה תיכפו עלינו ממשלת ימין קיצוני? הרי תבונתכם היא מעל הממוצע ואתם יודעים שפרגמטיות מדינית נחוצה, ולא מי שכבל עצמו בסיסמאות ימין ומילים ריקות כמו ''רק ביבי יכול'' מה רצונכם שנחזור לעזה? שניתאבד ע''י הקפאת המהלך המדיני? הרי אתם אנכם טוענים שמיצוות ישוב השטחים היא העיקר.

      דבר עים הרבנים שלכם שיתעוררו.

    • רק לא חרדים

      אמא טליבן, 18/02/09 19:52

      החרדים בזכות צורת בחירת השלטון בארץ, הופכים לקבוצות לחץ. קבוצות אשר בדר''כ לוקחים כספים מחלק מהעם (החלק העובד) ומעבירים אותם לחלק אחר (החלק הלא עובד). כאשר לכאורה הם מבקשים כסף בשביל כולם (ראה שס וקיצבאות הילדים) גם זה דבר רע. כסף זה לא מגיע לילדים ולא לרווחתם. מפלגה אחראית הייתה מבקשת לימודים חינם מגן עד אוניברסיטה. השכלה מוציאה אנשים ממעגל העוני, כסף במזומן משאיר אותם עניים.

  • 140.

    הציבור רוצה ממשלה שתפיל את חמאס, ליברמן ונתניהו תקימו בדחיפות ממשלה (ל''ת)

    צריך ממשלה נחושה וחזקה לטיפול בטרור מעל הכל, 15/02/09 16:55

  • 139.

    נאמנות למי ליברמן? לאלו שנסעת לפוש אצלהם? (ל''ת)

    האיכפתית, 15/02/09 15:49

    • נאמנות לברית הזוגיות - במקום לברית המילה - מעצבן ודוחה (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 18/02/09 14:02

  • 138.

    האם בברית הזוגיות/נישואים אזרחיים

    תוהה, 15/02/09 14:00

    מתייחסים גם לנישואים/איחודים חד מיניים או שההומופוביה נמשכת?

    • לא - רק לנישואין בין בני זוג =ז+נ לכן זה נפל בהצבעה בכנסת (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 20/02/09 13:36

    • אל תצנזרו: איש ואשה בנישואין זו הגנה של החברה על עתידה. (ל''ת)

      כמו שלא מאפשרים פוליגמיה אין לאפשר נישואין חד מיני, 21/06/10 09:03

  • 137.

    הנאמנות

    משה, 15/02/09 11:57

    מר ליברמן אני לא הצבעתי בשבלכה אך אני
    מצפה שתממש את הסיסמה אזרחות נאמנות בהצלחה

  • 136.

    מענין אותי אם גם אורלי לוי בדעה הזאת - לא מתאים - אבל אולי (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 15/02/09 10:57

  • 135.

    ליברמן משחק פינג פונג - או רולטה רוסית? - סחטנות זה לא רק ענין כספי (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 15/02/09 10:53

  • 134.

    אני מקווה שנהנת בנופשון בביאלרוס - טפל בבשארה ולא ביהדות (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 15/02/09 10:52

  • 133.

    ליברמן הגענו הנה ולא לאוגנדה - כי אנחנו יהודים - למרות שאני חילונית (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 15/02/09 10:50

    • ל133 זה עיניין יקר למצביעי ליברמן, וביגלל שביבי הפך אותו ללשון מוזניים

      הרוצה איזון נותן איזון, 18/02/09 11:43

      כיוון שחשקה נפש הביביהו לימלוך ללא קדימה וולא רוטציה, צודק ליברמן שאומר ''לזה יש מחיר כזה וכזה,'' לכל תרגיל המחיר שלו, וכי תחשבי ששאר רסיסי המיפלגות שביבי ישען עליהם בכדי ליגנוב את המלוכה יעשו זאת בחינם? חלקן ירצו בכסף כח ותקציבים, וחלקן ירצו שנהרג למען הרחבת היתנחלותיהן, וחלק ירצו אוגדה של צהל לאבטח את תפילתם באיזה קבר, ויהיו כאלה שסתם יסבכו אותנו עים כל העולם. כלומר יחסית לזה ליברמן מאוד צנוע, לא ראיתי שקפצת כשש''ס סחתה במשך שנים למען מוסדותיה ומנהיגיה(לא תמיד למען בוחריה).
      וכמו שאמרתי הכל היה יכול להיות סביר אים הייתם מקימים צעקה על זה שהאגו רוצה הכל לעצמו גם במחיר מכירה פומבית של המדינה, כשאפשרות הרוטציה משרתת את כלל עם ישראל.

      • יקר לחלק של מצביעי ליברמן - את המנדטים הנוספים נתנו לו הימניים (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 18/02/09 13:52

  • 132.

    ליברמן 60 שנה החזקנו מעמד בלי נישואין אזרחים - וזאת לא בשורה חיונית

    יופיטר יופיטר , 15/02/09 10:49

    נכון שבין עולי רוסיה יש הרבה לא יהודים - אבל - החוק הזה מנפנף בענין - במקום - וממש לא בעיה להתחתן בחוזה אצל עורך דין - נישואי קפריסין - זה די דומה

  • 131.

    ש''ס בכל מקרה תהיה בפנים . (ל''ת)

    ישורון, 15/02/09 10:05

  • 130.

    אם אין יהדות אין נאמנות זה יותר נכון וקולע

    יהודי, 15/02/09 10:03

    מי שלא נאמן ליהדות,פשוט הוא שהוא לא יהיה נאמן ,כמו שמוסלמי לא נאמן ליהודים.
    אז אם אין יהדות אין נאמנות.

  • 129.

    אסור לעם ישראל לשנות. את שיטת הממשל בכול מ יקרה .אם דבר זה

    פקק תנועה , 15/02/09 08:40

    יקרה . אז למנהיג הניבחר. תהייה היכולת והאפשרות. ליבחור באנשים שהוא חפץ ביקרם .ולא העם. וזה יהיה אסון סופי לחברה בישראל .

    • מיפלגתו של ליברמן היא נזק פוליטי חברתי מדיני ביטחוני אזרחי

      פקק תנועה , 15/02/09 08:44

      אישי ומצפוני לחברה בישראל מיפלגתו של ליברמן היא טעות ובילבול פוליטי כפי שמיפלגת הגימלאים היייתה בדיחה פוליטית

      • יה פקק...אתה טועה.

        דה ליברמן, 15/02/09 09:54

        תן כתובת ונבוא להסביר לך.

  • 128.

    ליברמן משחק באש, תזכור שתמיד יש מוצאי שבת (ל''ת)

    tzvika1111 , 15/02/09 08:19

  • 127.

    רוצים נישואים אזרחיים!!!! (ל''ת)

    נו כבר, 15/02/09 08:03

    • נו כבר לא מדובר בנישואין אזרחים מדובר בפיתרון ל-300 אלף לא יהודים

      יופיטר יופיטר , 18/02/09 13:55

      על פי ליברמן - מצידי שילכו לכומר - הם ידעו שזאת מדינת היהודים

  • 126.

    ליברמן - יותר חשוב לטפל בבשארה מאשר בש"ס מה גם שאת זה צעקת בראש חוצות (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 15/02/09 07:28

  • 125.

    ליברמן תזהר עם הכוח יתר שלך!!!!

    רונה, 15/02/09 06:41

    ישראל ביתנו הפכה למפלגה בעלת חשיבות מכרעת בבחירות המוזרות האלו בישראל של לפני שינוי שיטת הבחירות. דווקא בגלל כך ישראל ביתנו צריכה לנהוג בתעצומות נפש ובטוהר מידות קריטיות ולא בסחטנות פוליטית כדי שלא הכל יתרסק. גם ככה השחיתות של ליברמן ידועה כבר לכל וזה לא מוסיף להם כבוד.נא לנהוג באיפוק ובחוכמה ליברמן!!!!!

  • 124.

    Libernam is nazi (ל''ת)

    fk2044 , 15/02/09 01:51

  • 123.

    ליברמן ימחק בחירות הבאות אם בגללו ביבי לא יהיה ראש הממשלה.

    שלמה, 14/02/09 22:33

    קולותיו של ליברמן הם קולות ימנים.מי שהצביע ליברמן עשה זאת אך ורק שילך לקואליציה של נתניהו.לכן ליברמן צריך להתעשת ולותר היכן שניתן על מנת שנתניהו יהיה ראש הממשלה.באם לא יעשה זאת 90% מבוחריו יתאכזבו והוא ימצא עצמו עם 2 מנדטים לכל היותר בבחירות הבאות.

  • 122.

    תנועת אומץ ?

    המרכבה , 14/02/09 22:26

    יתכן שחלק לא מבוטל מחברי קדימה בעיקר אלה שמקורם היה בתנועת הליכוד אבל גם חלק שהגיע מתנועת העבודה ומעט מאלה שלא היה להם רקע פוליטי, עשויים לפרוש מקדימה ולהתאגד בתנועת אומץ ובראשם אולי יהיה הרמטכ"ל ושר התחבורה שאול מופז שיקבל ככל הנראה תפקיד של סגן ראש הממשלה ושר הבטחון ואולי מישהו אחר, ככל שתנועת אומץ תהיה גדולה יותר, תנועת אומץ עשויה לקבל יותר ויותר תיקים בכירים בממשלה.
    ככל הנראה לי תנועת אומץ תקום במהלך מלאכת המרכבה של ממשלה שבה בסופו של דבר תצורף גם מפלגת העבודה או לפחות 2 מתוכה .
    עד אז אהוד אולמרט ימשיך לכהן בתפקידו והממשלה הנוכחית היא שתכהן.
    היוזמה רגישה וכנראה זה יקח זמן, אך בסופו של דבר, במידה והיוזמה תצלח, תהא זו ממשלה יציבה עם דרך סלולה ובריאה שתהיה מועילה וטובה לישראל.

    • קינאת הביביים בשרון וקדימה לא תיכבה לעולם, מופז אינו בוגד ולא יפרק

      אומץ? מופז אכן אמיץ אבל לא בוגד, 18/02/09 11:16

      מיפלגה שניצחה ושהוא מס 2 שלה, הוא פרש בזמנו כי הבין שקישקושי מרכז הליכוד זו מיכשלה. הוא מרגיש בבית במיפלגה שפויה שחזו לה העלמות לאחר שרון והיא רק מישתרשת, וכי למה שיגדע את העץ שהוא חלק ממנו??
      חלומותיך דומים לחלומות ביביהו שחלם שהמלוכה ניתנה לו

  • 121.

    ליברמן מייצג נאמנה את בוחריו,הוא יקיים הבטחותיו.בבחירות הבאות 25 מנדט (ל''ת)

    אזרח, 14/02/09 22:04

  • 120.

    ליברמן הפכה לש''ס של רוסים ... במקום מפלגה שדואגל לכלל המדינה (ל''ת)

    מחבלים בהקמת הממשלה, 14/02/09 22:00

  • 119.

    ליברמן בקטע של מפלגת רוסים -- ''ברית הזוגיות'' רוצה להרוס היהדות במדינה (ל''ת)

    מדוע ברית הזוגיות חשובה יותה מהקמת ממשלה יציבה?, 14/02/09 21:58

  • 118.

    ליברמן- בתור אחד שאוהב אותך, רד מהקטע של ברית הזוגיות

    ליאור, 14/02/09 21:17

    אם יתקבלו כל הדרישות האחרות שלך זה יהיה מספיק כדי להצדיק את ההצבעה של הבוחרים שלך, ובעיקר את הקמפיין שניהלת בלי נאמנות וכו'. אל תתרגש מש''ס והאמירות שלהם רוב הציבור האורתודוקסי בארץ מעריך מאוד אותך.

  • 117.

    ליברמן. הציבור ממתין לעשים ולתוצאות. תביא קבלות ותנצח בבחירות בגדול.

    benzi. a, 14/02/09 21:17

    אביגדור ליברמן. אני לא נמנה עם מצביעך . אני תומך בציפי לבני ומתעב את הליכוד והימין הקיצוני. אך למרות הכול! אומר לך בכנות כי הרכבת הקואליציה תלויה בך הייתי מאוד רוצה לראות אותך בממשלה שציפי תכהן. אך במידה ולא אז אפשר קדימה-ליכוד-ישראל ביתנו-עבודה ואז לא כל כך אכפת לי מי ראש הממשלה. אם אכן זה כך תהיה שותף להצלחה. והעיקר רק לא ש''ס ולא חרדים ולא הסהרורי הימין הקיצוני. רוב העם בישראל נותן לך את הקרדית לנושא החוק ברית הזוגיות והפרדת הדת והמדינה וכמובן שגם כדימה והעבודה וחלק מהליכוד תומכים בכך אך אתה תקבל את מלא הצלחת החוקים. אביגדור ליברמן! ממתנים לך בא לציבור הרחב עם קבלות!!!!!!!!!!!!

  • 116.

    נאמנות כוללת גם אי הלבנת הון ועושק המדינה

    דני, 14/02/09 19:24

    לא רק נושאים ביטחוניים קובעים נאמנות . גם דברים אחרים שהורסים את המדינה מבפנים כלולים בחוסר נאמנות .
    שאלו זוגות שהתגרשו ולאו דווקא בגלל גבר/אישה אחר/ת . אם מישהו מעל בכספי הזוג וגרם להפסדים תוך העלמת כספים וכד' הם התגרשו בגלל חוסר נאמנות .

  • 115.

    מכיר האופה את עיסתו,עם ליברמן ביבי לא מסוגל לשחק.

    נתן.ש מעלות., 14/02/09 19:01

    הגיע היום לנתק את החרדים מעטיני השלטון.

  • 114.

    מאוד משעשע לראות את כל אלו שקראו לליברמן ''פשיסט'', משבחים אותו עכשיו

    יאיר, 14/02/09 15:44

    אבל כל המגיבים השכירים של קדימה לא יקבלו את מה שהם מצפים לו. ליברמן לא יצטרף ללבני ואפילו עם ליברמן אין ללבני שום אפשרות להקים ממשלה. בעוד כמה ימים נתניהו יהיה ראש הממשלה.

  • 113.

    ווקה אני מרוצה. ממשלה עם ביבי-ש''ס-חרדים-וימין קיצוני וסהרורי.

    benzi. a, 14/02/09 14:26

    זה מה שרבים מהעם הזה צריך לקבל וזה מה שמגיע לו. עם ממשלה כזאת רק שחלילה שלא נאבד את הבית השלישי בגלל הדפוקים האלה שנבחרו ואלה שבחרו בהם...

  • 112.

    עוד 15 ליברמן לכנסת 65 מנדטים לימין והגאולה מיתקרבת (ל''ת)

    נתלי תל אביב, 14/02/09 13:02

  • 111.

    מצוין! ליברמן אל תוותר! חייבים נישואים אזרחיים פה!

    f, 14/02/09 11:45

    די לכפייה הדתית! הפרדת דת ממדינה!

    ישראל מדינה חילונית לא דתית.

    • ברית הזוגיות+ביטול הכפיה הדתית+הפרדת הדת מהמדינה. זה צו השעה!

      benzi. a, 14/02/09 14:30

      ועל זה אם ליברמן ימשיך ולהלחם ולעמוד על שלו. בבחירות הבאות הוא יקח את השלטון.
      אני מציין זאת למרות שלא הצבעתי עבורו.

  • 110.

    מיליוני יהודים חיים במדינות דמוקרטיות ונהנים מזכויות שוות,ישראל חייבת

    ElGk , 14/02/09 11:02

    להתנהג כמו כל המדינות המתקדמות! העם היהודי שסבל מגזענות ורדיפות הפך להיות גזען, גדוש שינאת חינם ורדף את הזר והשונה (גם אחד את השני לצערנו הרב)! יאללה, צאו כבר מהפקק במצריים, אמנם אנחנו מוקפים ערבים אבל אנחנו לא ערבים, מי שאוהב את המנטליות הערבית שיעבור לאיראן!
    די לכפייה הדתית! די לגזענות!צאו מהפחדים שאם המדינה תתנהג כמו מדינה מתקדמת נאבד את היהדות, זו אטימות לחשוב ככה! היא לא תאבד להיפך היא תתחזק ומעמדנו בעולם יתחזק!
    אפשר להבין למה כל העולם שונא אותנו!

    • ביפן מי שלא יפני לא מקבל אזרחות לעולם אלא רק תושבות שהוא מחדש כל הזמן.

      גם אם הוא נשוי ליפנית 50 שנה - חוק זה חוק, 14/02/09 11:28

      ואין בזה קשר לגיזענות אלא לזה שזאת מדינה יפנית שאוכפים בה את החוקים שחוקקו.ישראל היא מדינה יהודית קטנה והיחידה בעולם כאשר יש רק 13 מיליון יהודים בעולם.כך שאם נאפשר ללא יהודים להיות אזרחים המדינה בסופו של דבר תהפך ללא יהודית כי אין מספיק יהודים בעולם.אם מעוניינים שהמדינה תהיה לא יהודית אז לא היה צריך להקים אותה מלכתחילה וגם אין טעם שיהודים ינהלו אותה עכשיו.בזה שאתה מעוניין שאנחנו כיהודים ננהל מדינה שלא תהיה יהודית,אתה מנסה להמליך אותנו על עמים אחרים.אם אתה לא מעוניין שאנחנו ננהל את המדינה שלא תהיה יהודית אז היא תהיה כמו כל מדינה לא יהודית אחרת אז בשביל מה באו לפה להקים אותה הסבים שלנו?הקיצר,אתה מבלבל את המוח.הקימו פה מדינה יהודית,יהודים שבאו להקים מדינה ליהודים.מי שלא רוצה לגור במדינה יהודית יש לו מאות מדינות אחרות.בשביל לשמור על המדינה היהודית רק יהודים צריכים להיות אזרחי המדינה.זה עיניין פשוט שלא צריך להיות גאון גדול במתמטיקה כדי לדעת לחשב אותו.שתי מדינות לשני עמים,אחת ערבית שהערבים אזרחיה ואחת יהודית שהיהודים אזרחיה.כל יהודי העולם יכולים לעלות אליה כולל יהודי רוסיה שהם בכלל הקימו אותה.אבל גויים מרוסיה לא יכולים לעלות ולהיות אזרחיה מפני שיש להם כבר מדינה ברוסיה והיהודים הרוסים שהקימו את מדינת היהודים הקימו אותה כדי לברוח מהרוסים האלה שהתעללו בהם ועשקו אותם.איחוד משפחות יעשה בארץ ההיא,איזה שלא תהיה ולא פה.ואם כן פה,אז כל לא יהודי יוכל לקבל תושבות זמנית ואישור עבודה בדיוק כמו שכל לא יפני מקבל ביפן שהיא לא מדינה גיזענית. ובשום פנים ואופן לא יקבל אזרחות שתערער לאורך טווח את קיומה של מדינת היהודים.

    • 110 הערבים כמוך מנצלים את הדמוקרטיה כדי ליזרוק אותנו לים (ל''ת)

      חופש בטוי לאויב, 14/02/09 12:57

  • 109.

    רק לראות את התגובות שלכם כדי להבין למה כל העולם שונא אותנו-גזענים! (ל''ת)

    ElGk , 14/02/09 10:51

  • 108.

    ליברמן=מה עניין שמיטה לכלי מיטה=בבחירות נצחת בזכות התנגדותך לערבים(:)= (ל''ת)

    נ.כהן במקום לחזק אתה מחליש=אל תשכח הבחירות הבאות!!, 14/02/09 10:49

  • 107.

    ליברמן קיבל מנדטים על סמך סיסמא מבריקה - ומשכורתו של עזמי בשארה -

    יופיטר, 14/02/09 09:57

    דבר שמרתיח את הדם

  • 106.

    אבל הצהרת הנאמנות יכולה להיות כמו הצהרת השלום של ערפאת.

    מילים וירטואליות לצורך קבלת דברים חסרות תוכן, 14/02/09 09:57

    קבלת האזרחות צריכה להעשות לאחר הוכחת הנאמנות במעשים ולא בדיבורים שהם דבר וירטואלי.קבלת אזרחות לאחר שרות המדינה.

    • הצהרת הנאמנות לא קשורה לגזע!!!קשורה ליחס למדינה ומה תתן לה ומה תקבל (ל''ת)

      טוטו014 , 14/02/09 22:08

  • 105.

    ליברמן=אם היית יוצא לבחירות רק עם המסרים הללו לא היית זוכה במה שזכית: (ל''ת)

    נ.כהן תרד מהסולם ואל תגרום לבוחרים להתחרט שבחרו בך, 14/02/09 09:56

  • 104.

    ליברמן -- קודם כל תהיה נאמן לבוחריך - אחר כך תדבר על נאמנות (ל''ת)

    יופיטר, 14/02/09 09:55

    • נו, בגלל זה הוא מדבר על נאמנות כי זה מה שהוא הבטיח לבוחריו.

      זיו, 15/02/09 00:04

      נו, בגלל זה הוא מדבר על נאמנות כי זה מה שהוא הבטיח לבוחריו.

  • 103.

    לליכודניקים יש ראש קשה - עוד בחירות והם יחזרו כולם לביבי

    יופיטר, 14/02/09 09:53

    ליברמן איכזב בהתנהגותו המתנשאת - בסחטנות - וביציאה לחופשה כשישראל יותר מתמיד זקוקה לממשלה שתתחיל לפעול

    • לליכודניקים יש ראש דפוק-ולכן הם נסחפו עם הראש הזה לביבי

      benzi. a, 14/02/09 14:21

      וגם כשהוא יקבור אותם. מיתוך הקבר הם בבחירות הבאות ימשיכו לתמוך ביבי. ולא לחינם אומרים שהם (בואו ולא נזכיר להם את שמם המפורש)

      • אני לא חושבת שיש לי ראש דפוק - נהפוך - הבנתי שציפי לא מתאימה

        יופיטר יופיטר , 20/02/09 13:39

        על סמך היותה בממשלת החידלון המדשדשת והמקרטעת - ללא שרון בראשם

  • 102.

    נאמנות מהסמול הקיצוני תחילה-אי אפשר לדרוש מאזרחים נאמנות לארץ לא להם! (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה-, 14/02/09 09:51

  • 101.

    האם תקום תנועת אומץ ?

    המרכבה , 14/02/09 09:48

    חלק לא מבוטל מחברי קדימה בעיקר אלה שמקורם היה בתנועת הליכוד אבל גם חלק שהגיע מתנועת העבודה ומעט מאלה שלא היה להם רקע פוליטי, עשויים לפרוש מקדימה ולהתאגד בתנועת אומץ ובראשם אולי יהיה הרמטכ"ל ושר התחבורה שאול מופז שיקבל ככל הנראה תפקיד של סגן ראש הממשלה ושר הבטחון, ככל שתנועת אומץ תהיה גדולה יותר, תנועת אומץ תקבל יותר ויותר תיקים בכירים בממשלה.
    ככל הנראה תנועת אומץ תקום במהלך מלאכת המרכבה של ממשלה שבה בסופו של דבר תצורף גם מפלגת העבודה או לפחות 2 מתוכה .
    עד אז אהוד אולמרט ימשיך לכהן בתפקידו והממשלה הנוכחית היא שתכהן.
    היוזמה רגישה וזה יקח זמן, אך בסופו של דבר, במידה והיוזמה תצלח, תהא זו ממשלה יציבה עם דרך סלולה ובריאה שתהיה מועילה וטובה לישראל.

  • 100.

    פוטין 2

    משה, 14/02/09 09:26

    עוד כמה מנדטים ואנחנו רוסיה ליברמן=פוטין

  • 99.

    ברית הזוגיות היא פיתרון ראוי לפי חוק כבוד האדם וחירותו (ל''ת)

    תנו לאנשים לחיות כרצונם, 14/02/09 09:19

  • 98.

    ליברמן עקבי אמין ומחוייב לבוחריו אחרת יעלם כמו מפ' גיל

    אני ליכודניק ומעריץ את ליברמן, 14/02/09 09:16

    דבק במצעו ללא פשרות ואין לו הרבה ברירות! זה או לבגוד ולמעול בבוחריו ולחבור לכל מי שיתן לו יותר, ישרוד זמן-מה ואח''כ יעלם ככל יתר מפ' הסינים שקמו ונעלמו בקדנציה אחת ולחלופין, לדבוק בכל מה שהכריז(וזה בדיוק גמור למה שהוא עושה היום) ובבדיקה לאחור נמצא עקבי ואחראי ולכן המנדטים רק עולים מידי בחירות.
    בסגה (בדיחה) של שפע המפלגות שרצו לכנסת, לא ניתן למצוא מנהיג פוליטי שעמד על דברו 1:1 כמו ליברמן, האחרים הבטיחו והבטיחו ושינו את עורם יום אחד אחרי הבחירות, כולל ובעיקר המפלגות הגדולות בחוסר אימון עד להתבזות אשר מנעו מהצעירים לגשת לקלפי ולהצביע, דהיינו א-פ-ס אימון בפוליטיקאים אשר כל מאווייהם נתונים לסיר הבשר לכסא ולרכב השרד וכו' וכו' וכו

  • 97.

    15מנדטים לעגל הזהב השמן ממולדבה בעל זקן התייש שהמלכנו עלינו? (ל''ת)

    @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@, 14/02/09 09:05

  • 96.

    אין צורך בשינוי שיטת המשטר, מה שכן יש

    למען יציבות יציבה, 14/02/09 08:59

    להעלות את אחוז החסימה ולחוקק חוקים תומכים בשיטה הקיימת אשר ימנעו את המצב הקיים.

    קריטריונים, כללים וחוק עזר מתאימים ימנעו ריבוי קרעי מפלגות.

    אין צורך בקניית פרה או רפת חולבות בעבור קפה על בסיס מים ומעט חלב.

    • ומה יעזור אחוז חסימה גבוה?

      כלום, 14/02/09 11:19

      ככה היתה נראית הכנסת עם חמישה אחוזי חסימה על התוצאות של יום שלישי:
      קדימה - 37
      ליכוד - 36
      ליברמן -17
      עבודה - 16
      ש''ס - 14

      איך בדיוק זה היה מקטין את כח הסחיטה של ש''ס או ליברמן?

  • 95.

    נאמנות לא מצהירים,

    אם כבר לדרוש נאמנות, 14/02/09 08:44

    נאמנות מיישמים ומוכיחים ע''י עובדות מעשיות.

    הצהרות מהפה לחוץ לא מועילות ולא מעידות על כוונת נאמנות.

    נאמנות אמיתית תושג אך ורק על ידי הדברות ושיתופי פעולה ויחסי שכנות תקינים וכנים

  • 94.

    ליברמן לא נכנסת לכנסת בשביל ברית הזוגיות

    די עם נושא ברית הזוגיות, 14/02/09 08:09

    רד מזה ומהר ולך לממשלת ימין אחרת כל הבחירה בך לא תהיה שווה

    • אתם מספרי לו בשביל מה הוא נכנס? חחחחחח זה אחד הדברים העקרוניים במצע

      ElGk , 14/02/09 11:15

      שלו, חבורת טיפשים גזענים!

  • 93.

    ליברמן מתגלה כרגע כ-ה-סחטן וסיבה טובה לשינוי שיטת הבחירות (ל''ת)

    ובוגד ברב המצביעים עבורו, 14/02/09 07:57

    • לא טרחת לבדוק למה ולמי אתה מצביע...חחחחח,דווקא הוא מגלה המון נאמנות

      ElGk , 14/02/09 11:13

      להבטחות שלו!
      ליברמן, אם תמשיך ככה, פעם הבאה אתן לך גם את קולי!

  • 92.

    שינוי שיטת המשטר

    שינוי שיטת המשטר דבר מסוכן לדמוקרטיה, 14/02/09 07:39

    שינוי שיטת המשטר צעד מסוכן לדמוקרטיה בעדר חוקה בעיקר שאין מערכת של בלמים ואיזונים שלטונים פרוש הדבר דיקטטורה

  • 91.

    המדינה- כל מדינה- היא יצור מלאכותי שנוצר ע''י העם למען העם ולא

    יהודי אמיתי, 14/02/09 07:17

    להיפך.
    לכן, מי שצריך לשמור אמונים זה המדינה לאזרחיה ותושביה ולא להיפך.
    המדינה מתחייבת לפעול בנאמנות כלפי האזרח ואילו האזרח מחוייב לפעול ע''פ חוקיה. הא ותו לא.
    אלא שאלצנו החלמאים - הכל הפוך. אז למה שבזה נהיה ישרים, חכמים, נבונים והגיוניים?

    מה שקרה הוא שליברמן זיהה שאצלנו המפלגות והמנהיגים חושבים על הכל חוץ מאשר על טובת האזרח והעם. אז מה עושים? פשוט הופכים את הסדר....מעכשיו- העם יהיה חייב בנאמנות למדינה לא משנה מה היא תעשה ועד כמה היא תתעלל ותתעמר בתושביה.
    ולהזכיר לכל אלה שמעולם לא פתחו ספר:
    המדינה נועדה לשרת את האזרח= דמוקרטיה.
    המדינה מעל לאזרח והאזרח אינו אלא עבד למדינה= פאשיזם.
    ותחשבו על זה....

  • 90.

    לזרוק חול בעיניי הציבור.יאאלה דיי עם האגו המסריח שלכם

    אזרח שמאס בפוליטיקה, 14/02/09 07:11

    ליכוד..מערך..קדימה..תמיד רקדו וימשיכו לרקוד לפי החליל של ארה''ב אז העניין המדיני בטחוני כולם אותו הדבר.....אז דיי אם הטפשות.המדינה היא זאת שחשובה,ולא רכב או משרד כזה או אחר.

  • 89.

    ליברמן היחיד שלא משקר לבוחריו

    היחיד, 14/02/09 06:48

    בבחירות הבאות ליברמן מכפיל את כוחו

  • 88.

    ננחירות הבאות ליברמן 50 מנדטים. כי הוא נאמן לעקרונתיו שרוב העם רוצה. (ל''ת)

    כמה טוקבקים בתשלום...זה מהמיסים שלנו...קיבני מט..., 14/02/09 02:24

  • 87.

    ביבי מבשל משהו עם ברק...ליברמן בחוץ!

    נונימוס , 14/02/09 01:03

    המערך ישבו עם הדתיים אבל לא עם ליברמן! חייבים בטחון חזק, ברק יסכים אבל תלוי בפואד אם יתן אוקיי למהלך....הלוואי

  • 86.

    ליברמן תשכח מהפרדת דת ומדינה! פה מדינת היהודים!

    בבחירות הבאות תקבל 5, 14/02/09 00:47

    עם לא תלך עם ביבי בבחירות הבאות תקבל 5-6 מנדטים

    • הגיע היום לנתק את החרדים מעטיני אוצר המדינה,מדינה יהודית ודמוקרטית. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 14/02/09 08:21

    • יהודי ?

      שלום, 14/02/09 09:51

      מי שהחליף תעודת זהות בשנת 2003 - 2004
      שללו ממנו את הלאום אין יותר לאף אזרת
      להוכיח ליהדותו. התבוללות .

    • חובה להפריד דת ממדינה כדי שתהיה כאן דמוקרטיה אמיתית ולהוציא את ישראל

      ElGk , 14/02/09 10:41

      מחשכת ימי הביניים!

    • בדיוק !! היהדות חשובה לי אפילו כחילוני. (ל''ת)

      איש, 27/02/09 09:09

  • 85.

    ליברמן הקים חונטה רוסית / נוצרית בישראל. (ל''ת)

    בושה וחרפה לישראל, 13/02/09 23:56

  • 84.

    ליברמן משחק בנו רולטה רוסית (ל''ת)

    יופיטר, 13/02/09 23:41

  • 83.

    כדי להגן על עם ישראל חייבים הליכוד קדימה והעבודה להתאחד.

    רונית, 13/02/09 23:29

    אסור בשום פנים ואופן להכניס את ליברמן לממשלה או להיענות לדרישותיו.
    זה יהיה סופה של מדינת היהודים!!!

  • 82.

    אסור לביבי להסכים לברית הזוגיות שמשמעותה פתיחת שערי ישראל

    ארנון, 13/02/09 23:28

    לעוד מאות אלפי גויים והדרישות החזיריות ממילא יגדלו וישראל כבר תחדל בפועל להיות מדינת היהודים.
    כבר היום יש סכנה כזאת.
    זה הקו האדום של קיומנו אם ישראל תחצה אותו נגמר הסיפור.
    אין לאף אחד זכות לחתום על הסכם כזה.

  • 81.

    סיבה טובה לא להכניס את ליברמן לממשלה. (ל''ת)

    אמיר, 13/02/09 23:24

  • 80.

    75%להערכתי מהרוסים הם לא יהודים כי אחרת איך אתה מסביר את הגזענות שלהם

    אלן37 , 13/02/09 23:17

    כלפי ישראלים יהודים בעוד שהם מחזיקים פה גם באזרחות על סמך כך שהם זייפו מסמכים,ועוד דבר אם תצליח להפריד את הדת מהמדינה אז מבחינתי יגיעו ימות המשיח דה....נמאס לשלם בשבילם ולא לקבל מהם תמורה למדינה אוכלי חינם ועובדי אלילים ש"ס=חמאס

    • הרוסים יותר יהודים מהמזרחים

      דוד, 14/02/09 01:45

      את יהודי רוסיה הרגו במלחמת העולם ה2 כי חשבו שהם ''שולטים'' בהכל ולא את המזרחים הפרימיטיביים שחיו במרוקו תימן עירק ובשאר ארצות ערביות

      • מזל שהרוסים לבנים הרי בשביל זה העלו אותכם

        די לשקרים, 14/02/09 09:51

        מה אתה אומר אתה לא יודע אבל האשכנזים תמיד הסתירו את העובדה שהיו גם הרבה מזרחים שיכלו להגיע למשרפות חלק הגיעו אבל כנראה לא מספיק כדי לחגוג

      • הגזענות נשפכת לך מהשפתיים העצבניות שלך.

        בר כנען , 14/02/09 13:37

        אם אתה אומר שרצחו את היהודים אז אתה סותר את עצמך. זאת אומרת שהרבה רוסים הגיעו לארץ שהם בכלל לא יהודים ותחת מסווה של יהודים הם מקבלים את סל הקליטה. יש לי חדשות עבורך אתה עוד אחד שלא מכיר את ההיסטוריה אם אתה מדבר בהכללות. עדות המזרח שבאו מתימן מעיראק ומרוקו ושאר המדינות המוסלמיות, באו מתוך אידאל הם ויתרו על הדרכון שלהם. היום בארץ אחוז עצום של עולים מרוסיה לא מוותר על הדרכון בנוסף לדרכון הישראלי שהם נושאים בכיסם. מחוץ לכך אם אתה לא יודע דבר מה סובב את הלשון לפני שאתה פולט שטויות.

    • הלוואי ותתרום למדינה כמו שהרוסים תורמים ותרמו

      ישראל, 14/02/09 10:15

      העליה הרוסית הצליה אותנו: דמוגרפית, כלכלית, בטחונית.

      הם מתגייסים לצבא בהמוניהם
      הם אחראים לפריחה ההייטקית בישראל
      רובם יהודים גאים
      הם נאמנים למדינה במאה אחוז

    • מי שאוכל חינם ועוסק ברמאויות אלה החרדים (ל''ת)

      אייזיק - פ''ת, 14/02/09 16:27

  • 79.

    ליברמן - תעשה טובה - היו כאן חילונים לפניך - ולכן יש סטטוסקוו

    יופיטר, 13/02/09 22:51

    מי שרוצה מתחתן אזרחית ואוכל חזיר - ויכול להיות אפיקורס חופשי - אז אל תבלבל במוח

    • מתחתן אזרחית אבל בקפריסין (ל''ת)

      ישראל, 14/02/09 10:15

    • יא חמוד אי אפשר להתחתן בארץ אזרחית (ל''ת)

      מממ, 15/02/09 08:07

  • 78.

    ליברמן עושה צחוק מהמדינה - ממצביעיו ומעצמו -

    יופיטר, 13/02/09 22:49

    איך אחד שנוטש בן ברית - רוצה ברית זוגית?

  • 77.

    ישראל זה לא רוסיה...ביבי לך לבחירות חוזרות אתה תנצח (ל''ת)

    לאה, 13/02/09 22:47

  • 76.

    קודם כל לבדוק את יהדותם של עולי ברית המועצות (ל''ת)

    ביבי... שמור על ישראל יהודית, 13/02/09 22:42

  • 75.

    ליברמן נאמן לרוסיה...כמו רוב הרוסים שהתנחלו בארץ ישראל (ל''ת)

    היזהרו מעגל הזהב 2, 13/02/09 22:36

    • עד היום חשבתי שליב נאמן רק בשבילו לעצמו ולא לאף אחד עוד.

      borisdo , 14/02/09 01:09

      עם זאת תנאי שלו לקואליציה די בסדר.
      עסור להפריד דעת יהודי משולחן פוליטי. זה גם הליך לא דמוקרטי.

      העיקר דרישה, צריך לדרוש חוקה. לחימה בטרור.
      אפשר גם לבנות חוקה עם צורה ויסוד יהודית.

  • 74.

    ממשלה מקדימה ליכוד ועבודה בלבד

    דני, 13/02/09 22:31

    די לנו מסחטנים וקיצוניים למיניהם

    שלש המפלגות המרכזיות בעם חייבות לנצל ההזדמנות ולהקים ממשלה שפויה ומתפקדת בשורותיהם יש את מיטב הכוחות שיכולים להצעיד אותנו להצלחה
    ציפי ביבי וברק העם מצפה שתקימו ממשלה והשאירו פעם בחוץ את מפלגות ה''טרנד'' והסקטוריאליות

    • נתפלל יחד שזה מה שיהיה משום שרק פתרון כזה יהיה...

      בר כנען , 14/02/09 13:39

      טוב למדינת ישראל.

  • 73.

    לברמן

    פרפור, 13/02/09 22:18

    גויים.אתה מתכוון לעליה הרוסית נכון חוק מי הו יהודי ???

  • 72.

    ONLY Livni...

    SAM, 13/02/09 21:48

    i was giving all my life my vote to ha'likod, but now i am sure that livni is the best for Israel. she has no problem with any police cases and she very clean . she is not in the left side and not in the right side. she never give up to the HA'MAS AND WE SAW IT IN THE LAST WAR. she also stand for the israeli peaple and not spend our money for all political party that try to squez .
    LIVNI THE ONLY ONE.

    • Learn english

      Oded, 13/02/09 23:21

      Learn english spelling and grammer

    • Even after the elections the propoganda won't stop

      Yair, 14/02/09 15:35

      Corruption isn't merely personally accepting bribes. It's also standing by while others accept them. In Livni's case, her _entire_ party is corrupt or sexual offenders or worse.
      Livni already wanted to give a billion shekels to Shas, but the negotiations blew up because she wanted to give up Jerusalem.
      Find some other suckers to preach your paid propoganda to.

  • 71.

    רק שתי אופציות ריאליות קיימות

    זכריה , 13/02/09 21:34

    על הפק קיימות 2 אופציות ריאליות להקמת ממשלה ובהקדם ,בהנחה שביבי לא ילך על ממשלת ימין קיצונית שתתרסק בגלל ליברמן או החרדים,
    אופציה 1-[70 מנדטים] הקמת ממשלה של ליברמן,ליכוד וקדימה ועל בסיסה יצטרפו מפלגות אחרות.
    אופציה 2- [68 מנדטים]על פי הנכתב במאמר זה ליכוד,קדימה ועבודה ועל בסיסה יצטרפו מפלגות אחרות .
    כל אופציה אחרת נתונה לכישלון - אנו זוכרים מה עשו המפלגות הימניות שהפילו אל ביבי בתקופת כהונתו הראשונה.

    • בטח, ביבי יהיה ר'מ 20 חודש, ציפי 21 חודש וברק 7 חודשים

      הולך בטל , 13/02/09 23:14

      הכל לפי יחסי הכוחות.
      יופי טופי.
      אני מעדיף ציפי עם ברק עם ליברמן סה'כ56 חכים, לא צריך יותר מרץ והערבים ימנעו בכל ההצבעות

    • רק אופציה 2 (ל''ת)

      בר כנען , 14/02/09 13:40

    • ל71 , הניתוח נכון, השאלה מי המיכשלה? ביב רוצה לימלוך לבד אפילו שקיבל (ל''ת)

      מקום שני, העם צריך להוקיע אותו, 18/02/09 11:47

  • 70.

    ליברמן דואג לכל הגויים=שמתחזים ליהודים=הם בעיקר נתנו לו את קולם=בושה (ל''ת)

    נ.כהן ליברמן לא בשביל זה נלחמנו עליך=די לביזיונות!, 13/02/09 21:24

    • הוא יותר יהודי ממך

      זכריה , 13/02/09 21:36

      כן .
      הוא יותר יהודי ממך ואתה מתחזה ליהודי

  • 69.

    שליברמן יוותר על ברית הזוגיות המטופשת וילך לקואליצית ימין בלי השמאל

    הימין יציל את המדינה מהטינופת הערבית והסמולנית, 13/02/09 20:55

    הקיצוני שרק מחכה לשחרר מחבלים ולהשחיר את תדמיתה של ישראל בעולם.

    • הימין יציל

      פרפור, 13/02/09 22:35

      אל תשכח שאנחנו בני דודים למה אתה לא אומר שהגרמנים הנאצים שהם טינופת רצחו הרבה יהודים בדם קר

      • צודק יא פרפור

        חומי, 14/02/09 04:56

        אבל הערבים- העמלקים מאז ומעולם רצו להשמידנו .

  • 68.

    הכל הבנתי גם אם לא הסכמתי, אבל הקפאת הטרור? למה הוא מתכוון? (ל''ת)

    iritkev1 , 13/02/09 20:48

    • הוא מתכוון לשים אותם בתאי קירור באבו כביר (ל''ת)

      טוני מונטנה , 13/02/09 23:02

  • 67.

    ליברמן אם אתה לא הולך אם ליכוד בבחירות הבאות 0 מנדטים אתה תקבל.. (ל''ת)

    אני המלך , 13/02/09 20:41

    • אתה באמת מלך על אי בודד

      זכריה , 13/02/09 21:38

      אתה אינך מבין את רחשי הציבור לא עוד ימין קיצני ולא חרדים שינהלו כאן את המדינה.

    • למה לא?אם ליברמן יעמוד על העקרונות שלו-פעם הבאה ההצבעה שלי תהיה ליברמן

      ElGk , 14/02/09 10:46

      אתם הצבעתם כי חשבתם שליברמן שונא ערבים???? אכלתם אותה גזענים עלובים!

  • 66.

    יש!!!! אין שום סוכוי להרכבת קואליציה (ל''ת)

    יש!!!, 13/02/09 20:21

    • יש אפשרות-קרא את ידיעה 71 (ל''ת)

      זכריה , 13/02/09 21:39

  • 65.

    בסוף הרוסים יזרקו אותנו לים...השלב הבא הקמת כנסיות (ל''ת)

    ליברמן לא טוב לישראל, 13/02/09 19:56

    • קצת היסטוריה

      זכריה , 13/02/09 21:41

      מי שהקים את המדינה והיו ממנהיגי המדינה הזאת הם עולי רוסיה בעליות הראשונות ובזכותם אנו כאן היום.

      • הרוסים של אז הם לא הרוסים של היום (ל''ת)

        י, 13/02/09 22:20

        • סליחה - יש יהודים מרוסיה - ויש רוסים - הבדל מהותי לא? (ל''ת)

          יופיטר יופיטר , 15/02/09 10:56

      • אדון זכריה רק אל תגיד לנו שגויים הקימו את המדינה ואולי הנצרות קדמה

        אמיר, 13/02/09 23:46

        ליהדות.
        אם לא אכפת לך גם אנחנו היינו כאן כשקמה המדינה ולא היו כאן שום נוצרים.
        אז תחזור לישון או לשתות וודקה רק אל תבלבל לנו את המח.

  • 64.

    העם בחר ימין חייבים לכבד את ההצבעה הלא גם ציפי זה ליכוד (ל''ת)

    מאה מאה, 13/02/09 19:52

    • ציפי- בראון- הנגבי- מופז - מה הם הפכו לעבודה ומרץ?

      יופיטר, 13/02/09 22:54

      תודה לאל ששאר הליכודניקים המושחתים עברו אליהם - עומרי שרון - הירשזון - אולמרט -

  • 63.

    לא לביבי ובטח לא לציפי עד שהערבים שאינם יוצאי צהל יצאו מכנסת ישראל. (ל''ת)

    ליברמאן צודק,לא לוותר, 13/02/09 19:44

    • וגם לא לש''ס.

      ליברמן. אל תוותר., 13/02/09 21:44

      ליברמן. אתה במבחן האומה עליך לעמד על שלך ולא לתת לש''סניקים האלה לעשות כרצונם ולסחות את המדינה עשה הכול שהם ינוטרלו.

  • 62.

    הלוואי הלוואי ותקום ממשלת אחדות של הליכוד קדימה והעבודה!!!

    הרוב הדומם והאחראי, 13/02/09 19:42

    אם תקום ממשלה כזו בישראל הרבה אנשים יהיו מאושרים בישראל!!

  • 61.

    מצביעי הליכוד,הצביעו ליברמן וקיבלו ציפי.

    wwweee5 , 13/02/09 19:25

    אני מאוד מקווה שליברמן יהיה בחוץ.כי פה זה לא רוסיה,והמדינה היא לא חילונית.רב הבוחרים רצו שתילחם בערבים ולא בדתיים.
    בסופו של דבר אתה לא תכהן בממשלה,אתה הולך בדרכו של הירשזון.ועוזי לנדאו יהיה ראש המפלגה.

    • why not Livni

      sam, 13/02/09 21:41

      what is your problem with LIVNI.

  • 60.

    ליברמן - כל הכבוד!! לא לוותר! (ל''ת)

    DD, 13/02/09 19:24

  • 59.

    לתיפארת מדינת ישראל

    סולטנה, 13/02/09 19:09

    ליברמן יעשה טרנספר לחסידי מפלגת ש'ס חזרה למרוקו, ובמקומם יסע לרוסיה להביא עוד מליון עולים אשכנזים חדשים.

    • הלוואי

      אי, 13/02/09 20:31

      יהיו פחות קופים בארץ

    • כבוד למגזר ליברמן המלך - תעמוד על הערכים ותתקיים ברית הזוגיות

      iritkev1 , 13/02/09 20:50

      בין ציפי לביבי

  • 58.

    הנה ביביהו כבר עושה קומבינה להחזיר את השמאל

    ראובן גזית, 13/02/09 19:07

    המצביעים היהודים ברוב של כמעט 2 מול אחד רצו ימין וביביהו ידחוף להם את בובת המסרים של אדלר/ארד- ליבני, ואת כול הגאוורדיה שהינה כסם הקאה: אהוד ברח, הארכי מגעיל רוני בר און, המושחת והתככן רמון וגלריה שלמה של טיפוסים מעוררי קבס. ומדוע הוא להוט כ''כ לעשות זאת? מפני שמלכתחילה היה חפרפרת שמאלנית, וליברמן ומפלגות הימין האמיתי היו אולי משנות הפעם את המצב בבסיסו ובכלולתו ומפרקות את השמאל ממוקדי הכוח דרכם פעל כדיקטטור (בימ''ש, פרקליטות, משטרע, תקשורת, אקדמיה).

  • 57.

    לא תמיד סחטנות היא כספית בלבד - אפשר לסחוט גם דברים אחרים (ל''ת)

    יופיטר, 13/02/09 18:32

  • 56.

    ברית הזוגיות-אם קדימה הלכו אחד אחד לחקירות ישראל בתינו ילכו שניים שניי (ל''ת)

    מזוזיאן מנחמוס, 13/02/09 18:32

  • 55.

    מלא כבוד והערכה על נחישותו של ליברמן,עליו ביבי לא יוכל לעבוד. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 13/02/09 18:29

  • 54.

    ליברמן:תתרכז בחשוב ובקשה: הבעיה הערבית בישראל, השאר לעתיד (ל''ת)

    תחכום מול האויב, 13/02/09 18:23

  • 53.

    למה לא חיסול הטרור (ל''ת)

    אלעד, 13/02/09 18:20

  • 52.

    הלוואי ויצליח

    טל, 13/02/09 18:16

    אני לא תומכת ליברמן, אבל הגיע הזמן לשנות שיטת הממשל, לא יתכן שליבני תזכה בבחירות ונתניהו יהיה ראש ממשלה. כן לתמיכה ביוצאי צבא, כן לברית הזוגיות, כן ליברמן יש לך תומכים גם מחוץ למפלגתך. קדימה לעבודה, והלוואי שתצליח.

  • 51.

    ליברמן - ברית הזוגיות זאת בעיה כל כך שולית נוכח מצבנו הבטחוני והכלכלי

    יופיטר, 13/02/09 18:13

    מה אתה לא מבין את זה?

    • לא, זאת הבעיה המרכזית

      מרק, 13/02/09 19:33

      ברית הזוגיות והעוול המתמשך כלפי יהודים חילוניים חייב להפסק לאלתר. למרות כל הקשיים עם הערבים הוקמה מדינה והחזיקה מעמד בשעות קשות שבעת מונים. הגיע הזמן כי חיינו האזרחיים והאישיים לא יהיו הפקר לצורכי הביטחון.

      • ועדיין זה שולי (ל''ת)

        יופיטר, 13/02/09 23:42

  • 50.

    ליברמן - צריך ממשלה - די לתפוס תחת - מצביעיך רוצים את ביבי ברובם (ל''ת)

    יופיטר, 13/02/09 18:08

  • 49.

    ליברמן - כשלא מותרים על כלום זאת גם סחטנות - (ל''ת)

    יופיטר יופיטר, 13/02/09 18:07

  • 48.

    שהרוסים יחזרו לרוסיה...ישראל זה לא ישמעאל (ל''ת)

    לא לחורבן ישראל, 13/02/09 18:04

    • ערבי שמנסה לסכסך ברשת זה לא חדש תחת השמש (ל''ת)

      kavkazi25 , 13/02/09 19:25

    • טיפש! תחזור אתה למקורותיך - אירן (ל''ת)

      BB, 13/02/09 19:26

      • כולכם טיפשים הרוסים כולם יהודים גם הלא יהודים כלומר הנוצרים וגם

        צבי, 13/02/09 23:33

        האנטישמים כולם יהודים וגם ציירי צלב הקרס כולם יהודים,
        בסוף יסתבר שיהודים רצחו את היהודים באוקראינה ורוסיה כי כולם יהודים...

    • אתה הראשון לצאת מהמדינה

      זכריה , 13/02/09 21:45

      אינך מתבייש לאמר כך על העליה הרוסית שהביאה התפתחות עצומה למשק ולחברה ,ונכון שהיו בה גם דברים לא נעיים וזאת בכל עליה עד להשתלבותם המלאה בחברה.
      מכל מקום אתה יכול לעזוב את המדינה אחד כמוך לא רצוי כאן.

      • הם התפתחו כי נתנו להם עבודות

        לקופים לא, 14/02/09 09:54

        הם התפתחו כי נתנו להם עבודות

  • 47.

    סוף סוף יש אדם שאומר ורוצה לעשות את הנכון למדינה.

    בני ג., 13/02/09 17:57

    למרות שליברמן שנוי במחלוקת באגרסיביות שלו אולם הוא דורש את הנכון למדינה.
    ישראל אינה צריכה גייס חמישי בתוכה. מי שרוצה להיות אזרח שווה זכויות חייב להיות גם אזרח שווה חובות. שבועת נאמנות למדינה לא צריכה להוות בעיה לאף אזרח נאמן, אלא לבוגדים בלבד.

    • צודק בהחלט (ל''ת)

      mosheval , 13/02/09 18:24

    • בנוסף לזה

      kavkazi25 , 13/02/09 19:24

      הוא היחיד שהציב (כתנאי לכניסה לממשלה) תנאים ברורים שהולכים יד ביד עם העקרונות שבזכותם הוא נבחר.

      אם הוא יעמוד על עקרונות אלו ללא נסיגה, אז הוא בהחלט יהיה אחד הפוליטיקאים הכי טובים שקמו במדינת ישראל בשנים האחרונות!

      ובהחלט אני אבחר בו בבחירות הבאות בעניים עצומות)))

  • 46.

    ליברמן, תרד מענין ''ברית הזוגיות''. מהר. אחרת תאבד את מרבית בוחריך.

    תלחם בערבים, ולא ביהודים., 13/02/09 17:48

    בחרנו בך כדי שתלחם בערבים, ולא ביהודים.

    • אני מציע שתרע - אתה מייצג את עצמך בלבד

      עומר, 13/02/09 18:26

      אני אשמח שחוק ברית הזוגיות יעבור

    • מה היא ברית הזוגיות?

      אמא טליבן, 13/02/09 18:57

      הדעתם שיש אנשים שלא יכולים להתחתן בארץ. האנשים הנ''ל נוסעים לחו''ל כדי להתחתן. ברגעים היפים ביותר שלהם הם לא יכולים להיות בחברת בני משפחותהם. אנשים אלו עושים צבא ומשלמים מיסים (בניגוד לחלק מהאנשים אשר שוללים את זכותם להתחתן). זאת רישעות לשמה לא לתת לאנשים להתחתן. זה לא נגד היהדות אלא שמתנגדים מפחדים כנראה שיקבלו פחות כסף מנישואים ברבנות.

  • 45.

    בזמנו, רבי מאיר כהנא היה ח''כ בודד, לא מקובל בישראל...הסתתם נגדו,

    עצה לשמאלנים, 13/02/09 17:35

    והצלחתם. הוא נרצח בידי הפרטנרים שלכם... אחריו בא גנדי.
    אלוף בצה''ל. שלשה ח''כים. גם הוא נרצח. הגיע ליברמן: אותו מסר,
    חמישה-עשר מנדטים...תיפטרו ממנו? יבוא מישהו חדש, אולי קיצוני ממנו
    ויגרוף יותר מארבעים מנדטים...אז רצוי שתאתרגו את ליברמן. בכל מחיר...
    דברו עם הפרקליטות. אתם כבר יודעים עם מי...
    זיגי אמסלם

    עצה לשמאלנים

    • גם כיום כהנא מקובל אך ורק על ההזויים,פורעי החוק. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 13/02/09 18:31

      • והזוי פורע חוק אחר מקובל על כל הסמול, שמעון פרס. (ל''ת)

        מחנה שלם בעצמו מעריץ איש קיצוני ואפל, 13/02/09 20:56

  • 44.

    ליברמן, הטיפול בטרור ובערביי ישראל הוא החשוב ביותר

    הצבעתי ליברמן, 13/02/09 17:29

    בגלל זה הצבעתי עבורך !

    • אתה צודק בהחלט . (ל''ת)

      mosheval , 13/02/09 18:25

    • הבעיה המרכזית במדינה היא אנשים כמוך,אכולי שינאה,תאבי מלחמה וצמאי דם,

      ElGk , 13/02/09 21:54

      בכם צריך לטפל, אתם אלה שמוליכים את המדינה לכלייה.

  • 43.

    הוא לא מבקש כסף

    איגור, 13/02/09 17:28

    זו מפלגה עם עקרונות! הם לא מבקשים כסף לישיבות כמו הדוסים!

    • Narrow minded

      Moshe, 13/02/09 18:41

      If Kesef takes care of the issues that's a Bracha. Ikronot? but in which way? Milchamot, Hashmatzot, Riv Achim, Sinah, Kaas, inmorality, etc. Your problem is that your a Chiloni and you just dont have Sechel.

  • 42.

    הפיתרון פשוט

    tomker , 13/02/09 17:27

    נתניהו צריך לפתוח במהלך אגרסיבי לצירוף העבודה, תוך שמירה על כבוד הדדי. גם 63 זה רוב. יש פתגם שאומר: "מוטב רע מוכר מטוב שצריך להכיר" ועל כן, טובים ברק, פואד ויחימוביץ' על ליברמן הבריון האמוציונלי הלא צפוי. במפלגת העבודה חל מפנה היסטורי ורק עיוור לא יראה זאת. כך גם נעבור תיקון, בכך שנקבל קואליציה אידאולוגית מול אופוזיציה של אופנות, אווירה ושיווק.

    • ולמה עדף רע מוכר על הסיכטי שיהיה טוב?. והרי ליברמן לא דורש דבר אבסורדי

      moshon1 , 13/02/09 17:42

      נאמנות כתנאי לאזרחות ?.. המדינות הכי נאורות בעולם דורשות תנאי זה, על אחת כמה וכמה אנחנו, שמוקפים באויבים שרוצים לחסל אותנו וחלק מהערבים בתוכינו מצדדים בהם וקוראים מוות ליהודים?..
      או ברית הזוגיות שתטפשר יותר חופש לכל מי אשר יהדותו לא מספיק חשובה לו והוא מוכן להתחתן עם גוי אף שזה לא התגייר ?..
      נכון, זה נוגד את ההלכה, אבל מה לעשות שיש יהודים שיהדותם אינה מספיק חשובה להם ??..
      בכל אופן לא נראה לי שלמי שיהדותו לא חשובה לו יוכל לדרוש שילדיו יוכרו כיהודים..
      ליברמן חייב להבין שאין דרך גם לאכול מהעוגה וגם שזו תשאר שלמה...

      • זה לא העניין

        tomker , 13/02/09 18:03

        ליברמן היה צריך להצהיר עוד לפני הבחירות על תמיכתו בליכוד ובטח שלא למתוח ככה את החבל. ברגע שהיה בא שקוף ונקי כפיים, גם ההדורים היו מיושרים מהר מאוד. נתניהו וש"ס נאמנים למי שנאמן להם ואין צורך במשחקים. אין עניין שהוא לא יכול לסכם תוך כבוד הדדי.
        ואני לא מעדיף רע מוכר... זה רק ביטוי.

        • נתניהו כבר הוכיח שהוא לא נאמן למי שנאמנים לו.. וכבוד הרב עובדיה הגזים

          moshon1 , 13/02/09 18:20

          נתניהו לא היה נאמן לא לכתומים כשהצביע בעד ההתנתקות , לא לפייגלין כשדחק אותו למקום ה-36 הלא ריאלי ממקום 20 שאליו נבחר ולא לקהל בוחריו הימניים כשהוא כל הזמן מאותת לשמאל שהוא מעדיף אותו..
          גם הרב עובדיה עשה טעות מרה שקשה לעבור עליה על סדר היום כשהוא אמר שליברמן מגדיל את כוח השטן בגלל אכילתו חזיר.. שאגב זה לדעתי גם לא נכון...
          ליברמן פשוט כועס , כי כאן בארץ התרגלו יותר מדי לזלזל בקהל הרוסי ( תראה מה קרה עם גידמאק )...
          וציבור זה הוא ציבור מצוין , ואני אומר לך מתוך הכרתי חלק גדול מהם מקרוב...
          אנשים ישרי דרך שעובדים קשה מאוד להרוויח לחמם, ביושר לא ע"י קומבינות, רובם אקדמאים והם לא מכירים את הפוילשטיק הישראלי הטיפוסי..
          מה זה השטויות האלה ?.. ליברמן מגדיל את כוחו של השטן בגלל שהוא אוכל חזיר ?..
          זה לא מרתיח מילים כאלה ?..
          הבן אדם יש לו קהל בוחרים של קרוב לחצי מיליון אנשים..
          מה זה ?..
          טוב נו, אין לי מילים, זה פשוט חבל שאנשים מאבדים את צלם האנוש שלהם, גם אם הם גדולים בתורה.. וכואב לי לכתוב את הדברים האלה על כבוד הרב..
          אני יהודי מאוד מאמין, אבל בחיאתאק, יש דרך להגיד דברים, וזאת לא הדרך..
          וליברמן הוא ימני, ואין לי כל ספק שהוא מעדיף ממשלת ימין, אבל איזה בן אדם יורקים עליו והוא חושב : לא נורא, זה גשם...

          • בקצרה

            tomker , 13/02/09 19:26

            א. הבעייה עם פייגלין היא החתרנות שלו. גם ההתנכרות שלו לא מוסיפה לו נקודות. מה הוא עשה, למשל, בבחירות האחרונות?
            ב. ההתנתקות נחתה על ליכוד של 12 מנדטים באופוזיציה. נתניהו הגיע לשם עם עמדת חולשה של "כן, אבל...". פרשנות: לא, אבל אין לי את הכח להתנגד, לכן עלי לנסות להציל מה שאפשר. מגוחך להגיד על נתניהו שהוא מוכן לוותר על חלקי מולדת.
            ג. עובדיה טעה. אני לא ש"סניק, אבל רואה שהם הבינו שהגזימו ומנסים לפייס.
            ד. המדינה לא של ליברמן. הבוחרים שלו רוצים קואליציה בראשות נתניהו. נקודה. והוא יקבל כל שיבקש, כל עוד יהיה שקוף ויכבד.
            שבת שלום.

    • העבודה סיימה את תפקידה ההיסטורי. (ל''ת)

      mosheval , 13/02/09 18:26

    • היתבלבלתי!!!!!!!!!!!!!!! כנס

      ביביהו והאגו, 18/02/09 12:11

      אתה מציע קואליציה עים העבודה, אבל העבודה זה יותר שמאל מקדימה, ומאיליו ביביהו יאלץ להתאים מדיניות ולהיתפשר, ומצד שני הוא טוען שהסיבה שהוא טוען שניצח זה משום שגוש הימין בעצם בחר בעדו , כשהוא מכליל ב''ימין'' זה מה שמיתחשק לו כולל ליברמן, והינה עתה מיסתבר שזה לא בכיסו, כלומר אין לו רוב שאמר ביבי בקלפי, ואז אתה אומר טוב אז עבודה, אבל עבודה זה לא ימין, אז איפה הרוב? ואים אין רוב אז למה שהוא ירכיב? ובנוסף אים הטענה היא שהעם בחר ימין, אז איזו רשות יש לביביהו ליבגוד בבוחר הימני ולימשוך שמאלה כשאינו חייב (הרי לטענתו יש לו רוב בימין) הבנת למה הפלונטר? כי שקר לא יכול לעמוד לאורך זמן אמרו חז''ל, (כי ההרגל של הק היא רק אחת ואמת עומדת יציב) ובעיה שניה גם עלהה דיברו חז''ל וזה האגו של ביביהו שמנטרל אצלו את יכולת השיפוט,(לא תהיה ממשלת רוטציה) חז''ל: ''הגאווה התאווה והכבוד מוציאים את האדם מין העולם'' כלומר המתמכר לזה ניטל ממנו כושר שיפוט בהיר ואוביקטיבי. ומי כמונו מכרים את הסיסמאות ''רק ביבי יכול'' ביבי חזק'' ועוד עיצות פינקלשטיין (היועץ החשאי של ביביהו) מנהיג שלא בגר כל ניסיונו אינו שוה. עקבתי אחרי ציפי במיבצע בעזה, והיא קראה את המפה המדינית ביטחונית יותר טוב מברק כשאולמרט היתנדנד קצת בין עצותיה לעיצות ברק ולבסוך החליט שהיא צודקת ועדיף להוציא את הכוחות ללא הסכם מאשר להיתבוסס בדם שם ולהיות מטרה. ליבני טענה שעיקר ה''הסכם'' זה לא הבטחות החמס או סרקוזי אלא עצם המכות שקיבלו, רק זה יגרום להם לשבת בשקט זמן מה ולא נייר, כשאחר כך נוכל לילחוץ ע''י המעברים וכו'
      ברק רצה לעומת זאת להפסיק את האש למען סרקוזי כימעט בהתחלה ולהיכנס לדיונים בעוד חיילינו שם, נו אז למי יש ראיה נכונה? היא ידועה כשכולה מאוד וזהירה, אבל הינה במיבצע צבאי שמיתגלגל מהר היא היגיע להכרעות די מהר. אל תיתרשמו מה ''רק ביבי יכול'' שהטסטרון לא יעשה עליכם רוח, ליבני גדלה בבית של המישפחה הלוחמת, היא צנועה ולא עושה הרבה רוח, וכדאי שתבינו שמיפלגה שמנהיגה מהמרכז (עים שותפות משני הצדדים לאיזון) זו ברכה לכל חברה לכל שוטה ולכל מדינה, ריגן הינהיג את ארה''ב מהמרכז. וכו' המרכז לעולם הינו מאוזן ואינו מחוייב לשוליים (לא מרץ ולא מרזל ואפילו לא סחתנות ש''ס, אפשריות החיבור של מרכז גדולות יותר הנהגתו מאוזנת ופרגמטית בהתאם לצרכים, וכו' לא סתם עשה איתנו שרון חסד וליפני שהלך הקים מיפלגת מרכז ששינתה את כל המערך הפוליטי בישראל ולכן ביביהו והליכוד וגם העבודה מאוימים,

  • 41.

    ליברמן-עינך רואות רק מה שהמוח שלך מסוגל להבין (ל''ת)

    דולפין סגול , 13/02/09 17:26

  • 40.

    אז מה עדיף ?.. מישהו משלה את עצמו שהמצב כמו שהוא לא יתפוצץ לנו בפנים ?

    moshon1 , 13/02/09 17:13

    לא עדיף לשים אחת לתמיד את הדברים על השולחן ?..
    למה בן אדם יחיה בתסכול במדינה שהוא לא יכול להרגיש נאמן אליה ?...
    למה לא עדיף עשרות מונים לעזוב אותה וליחיות במקום שהוא ירגיש שהוא יכול להיות נאמן אליו ?..
    אם טענתו שהוא מרגיש זיקה למדינה רק בשל כך שסבא וסבתא שלו נולדו בה והם גורשו ממנה , ולא מבינים שזה פוסט-מורטם, שעובדת היותה של מדינת ישראל המדינה לעם היהודי זאת עובדה מוגמרת , יקרה אחת מהשתיים :
    או שישלימו עם העובדה ויטפחו בתוכם תחושת נאמנות למדינה הגם שדתם שונה מדת הרוב, ואז הם רצויים, ונושיט להם יד לשלום
    ....או שיחיו בהרגשה שהדבר לא צודק, וירגישו כל חייהם שהם חייבים להחזיר לעצמם את המדינה, תוך כדי ניסיון לחתור תחת העם היהודי שחי בה ובעזרת השם ימשיך לעולם...
    במקרה זה , מה דעתך ?.. צריך לתת להם לצמוח בתוכינו ולהצמיח בתוכינו גרורות סרטניות שזה רק עניין של זמן שהן תאכלנה עד דק את אושיותינו, או עדיף להזמין אותם לעזוב את הארץ, ואף לעזור להם בכך אם הם לא רוצים בטוב ?...

    • ניסוח יפה (ל''ת)

      koldan , 13/02/09 23:35

  • 39.

    דרישות ליברמן הכי הגיוניות

    יחיאל, 13/02/09 17:12

    דרישותו הכי הגיוניות שניתן לבקש :
    -נאמנות למדינה (כמו בכל מדינה נאורה בעולם)
    -נישואין אזרחיים (כנ''ל)
    -שינוי שיטת הממשל לאפשר לממשל הנבחר לכהן את מלא התקופה
    -רק בנושא של גיור , לדעתי אין לו כל מנדט לדרוש זאת כיוון שבזאת תמונה הזהות היהודית שלנו, רק הרבנים המוסמכים לכך יכולים לבצע שינוי!!!!

    • הרבנים המוסמכים על ידי מי?? וחתונה בקפריסין והזהות שלך?

      גר צדק מוסמך ע''י מקשל''ר, 13/02/09 18:09

      הרב דרוקמן בסדר מבחינתך או שרק מי שהוסמך ע''י הרב אלישיב? אולי בכלל צריך שיוסמכו בשיתוף עם הרב עובדיה שהרי גם בזה תלויה הזהות היהודית ''שלנו'' ומה עם הקונסרבטיבים והרפורמים? הם גם הוסמכו על ידי מישהו..

      בפועל כל אחד יכול להתחתן בחו''ל עם מי שהורצה והמדינה והרבנות מכירות בזה אין פה שום שינוי בזהות היהודית דה פקט פשוט לעשות לאנשים חיים קלים ולא להפלות אותם על רקע דתי.

    • לא יהיה לליברמן רוב בנושא ברית הזוגיות. (ל''ת)

      mosheval , 13/02/09 18:27

      • היצחתני, מה זה רוב? הוא מקבל היתחייבות מכל השותפות כתנאי להיצטרפות, לא

        ביביהו אדוניהו, 18/02/09 12:25

        לא ירצו אין ממשלה ואין כיסאות, ש''ס הכי מפחדת ולכן כבר היבטיחה שהיא מוכנה לשינויים(מוכנים לשנות סידרי עולם בדת תמורת כיסאות)
        ולמה דווקא ש''ס בפניקה, כי רצו להיתחקם והיכריזו בבחירות על ליברמן שהוא השטן, ואכשיו מהפחד גם תמכו בביביהו ללא סיג כשהם פוסלים מראש אפשרות להליכה עים קדימה(דבר המנוגד למסורת החרדים שהם מיפלגות סקטוריליות שאינן כופות על הבוחר עינינים והרכבים פוליטיים מראש אלא נאמנות לדרישות הבוחר שלהן. ומכיוון שקדימה לא עשתה להם שום רע, ברור שמהלך כזה יגרור תגובה (ובצדק) שתהיה כזו: אים ש''ס קבעה שקדימה פסולה אז לקדימה אין סיבה שלא לרצות את בוחריה ולהגשים את הקמת הממשלה ואפילו ע''י תמיכה בשינויי ליברמן. וזה דבר לגיטימי 100% גם בפוליטקה וגם ברחוב (נקנקני ואנקנקך). ולכן אכשיו ש''ס רועדת מהאפשרות שקדימה תקים ממשלה עים ליברמן ולכן רצה לבצע תיקונים שיעזרו לביבי להענות לליברמן (בלי שיקרע את ש''ס לגמרי) יעני ש''ס הוכחה כשמה פס על תורת ישראל כשמדובר בכיסאות. ואני מדגיש שממש הקב''ה בעצמו שלח את ליברמן ליבדוק מיהם נאמניוץ

        חה חה חה, וז הכל היתחיל מתאוות ביביהו ויגמר כמו מלכות אדוניהו.

  • 38.

    זהירות! זה יגרום להתבוללות! אין לכופף את ההלכה חילונים חופשיים להינשא

    אילנהלוי , 13/02/09 17:09

    זהירות מהרצון לכופף את ההלכה זה לא ניתן ויגרום לצרות בצרורות.

    גם ככה 6 מליון יהודים התבוללו ונכרתו מעם ישראל בארץ ובעולם בנישואים לגויות.

    וזה יהיה גרוע יותר אם זה יהיה חופשי וכל אחד יוכל להינשא ולהתבולל ולהביא גויים לעולם.

    אין לכופף את ההלכה מסיבה אחת פשוטה, כל ההלכות התקבלו על ידי הגבורה הישר למשה רבנו ע"ה בהר סיני ולא ניתנים לכפיפה ולשינוי.

    כל ההלכות מבוססות על התורה שבכתב והתורה שבעל פה שגם הן התקבלו בהר סיני על ידי בורא עולם.

    אין טעם ליברמן שיש לך בת חוזרת בתשובה היא תסביר לך, שחילוני יכול להינשא ב- 1500 צורות שהוא רוצה.

    גויים יכולים להינשא אצל כומר.

    ומי שאין לו דת, חופשי לעשות חוזה אצל עו"ד ולהינשא כאוות נפשו איך שהוא רוצה וכמה שהוא רוצה.

    יהודי שרוצה להינשא כהלכה יש רק דרך אחת.

    אין טעם להתעקש, כי ההלכות ניתנו משמים.

    כדי לשמר את עם ישראל מהתבוללות וגם ככה רבים נכרתים מהנצח לעד בהתבוללות שקיימת והיא נוראה.

    אז בבקשה לקחת את הדברים בחשבון.

    אסור להכעיס את בורא עולם, כי אחרת חלילה במלחמה הבאה הוא עלול לא לרצות להציל אותנו אם נצא נגד חכמים וגדולים בתורה.

    שבת שלום.

    אם ישראל היו שומרים שתי שבתות היו נגאלים מיד וכל אויבנו היו נעלמים ולא היה מוות יותר בעולם והמתים יקומו.

    למה אתם מחכים?

    זהירות רבים לא רוצים גאולה, אלה המבזים דת משה וישראל אם ימשיכו בדרך שלהם לבזות בני תורה לא יהיה להם חלק בגאולת ישראל!

    • אילנהלוי השכל שלך לא נמדד לפי מחיר הכובע שאתה חובשת על ראשך (ל''ת)

      דולפין סגול , 13/02/09 17:29

    • אילנה לוי התחרפנת

      6000000, 13/02/09 18:23

      6000000 נרצחו בשואה בגלל ההתבוללות?
      נישואין לפי ההלכה תמנע התבוללות?

    • בזמן שחילקו שכל את התחבאת במרתף

      אמא טליבן, 13/02/09 19:05

      האנשים הללו לא יכולים להתחן בארץ בכל דרך שהיא. לדוגמה חייל צהל שנולד לאב יהודי ולאם לא יהודיה לא יכול להתתן עם חברתו בארץ. לשם כך הוא צריך לנסוע לחו''ל. רק רשע ונבל יכול לאסור דבר זה. מי אנו שנגיד למישהו אחר אפוא וכיצד להתחתן.

    • משמעות דבריך היא שאת כן תומכת בברית הזוגיות,רק שאת חושבת שהיא כבר קימת

      balagan, 14/02/09 10:22

      למען האמת לומר שאילנה חושבת זה מתן קרדיט לא ראוי ליצור שטוף המוח הזה. המציאות עדיין כנראה מפורשת לילדה האומללה הזאת ע'י קלטות של רבנים חשוכים,ותגובותיה הוא מלל לא רציונלי שמנסה לפלוט את השטויות שלהם על המקלדת.

  • 37.

    אדון ליברמן ,חלק גדול מבוחריך לא מעוניין בברית הזוגיות!

    שלומי, 13/02/09 17:07

    ברית זו תוביל לנישואים בין גויים ליהודים בחסות המדינה במדינת היהודים ! דבר שיגרום לעיוות לקרע ופילוג בעם ! כולל בדיקה של אילן יוחסין יהודים בסימן שאלה שלא יכלו להתחתן עם דתיים !
    כל גוש הימין לא מעוניין בחוק הזה !

    • צודק. (ל''ת)

      mosheval , 13/02/09 18:27

    • I agree with you. (ל''ת)

      sarit, 13/02/09 19:41

    • אז לא הייתם צריכים לבחור בו!שיישנה את המצע בשבילכם?חחחחח (ל''ת)

      ElGk , 13/02/09 22:09

    • זה עונשו של אידיוט מצביע ליברמן (ל''ת)

      יוסי, 14/02/09 07:36

    • ליברמן עוד יזחל על 4 לביבי. כי אם לא-בבחירות הבאות הוא ימחק.

      גוגל, 15/02/09 04:45

      אם הוא לא ילך עם נתניהו אזי בבחירות הבאות הוא ומפלגתו ימחקו.

      • שרה כפרה אמרה שאים יפסיד ירד מהארץ, אז חשבונך מוטעה (ל''ת)

        שרה היורדת וליברמן העולה, 18/02/09 13:08

  • 36.

    Liberma U Shafuy

    ephi, 13/02/09 17:04

    Roim sze u Eropeyi lo eize Cachcah me shas

  • 35.

    מה לפרענקים ולליברמן. הם הרי מצביעים רק לש''ס וליכוד.

    בוגדנוף, 13/02/09 17:04

    שהפרענקים ילכו לחפש למי שהם שייכים למעלה מ-90% מהפרענקים הם ש''ס וליכוד . לליברמן יש רק את האנשים הנורמלים ולא כאלה פסיכים מהשוק או ממשכנות העוני ואלה הלא משכילים.

    • איזה עתיק אתה (ל''ת)

      י, 13/02/09 22:22

    • חבל שהוא לא עשה עבודה טובה ה... (ל''ת)

      הייל, 13/02/09 22:23

    • די נכון, וביגלל ההשכלה הם לא בכיס של ביבי ואינם ימין רגיל (ל''ת)

      ימין סהרורי, 18/02/09 13:10

  • 34.

    כל מי שמשרת בצבא נשבע\\מצהיר נאמנות כבר בטירונות

    ben, 13/02/09 17:04

    לכן יש לנו כבר היום את העובדה שרוב אזרחי המדינה מחויבים להצהיר ואף להישבע אמונים למדינת ישראל.
    באופן אירוני דווקא מי שלא מתגייס לצבא (ערבים וחרדים בעיקר) - לא נדרש דרישה דומה כמו שנדרשים שאר אזרחי המדינה.
    החוק של ליברמן פשוט מביא לשיוויון.

    • ואם לא, נכנס לכלא (ל''ת)

      יוסי, 13/02/09 20:27

  • 33.

    למי בכלל יש בעיה עם התניית התאזרחות בהצהרת נאמנות למדינה?

    היפכא מסתברה , 13/02/09 16:54

    כך מקובל במדינות נאורות, למשל אוסטרליה.
    מתאזרחים נדרשים להצהיר נאמנות.
    לא רוצים? - שיילכו לעזה ז"ל
    בענין הזה ליברמן שפוי לחלוטין.

    כמובן שמי שכבר אזרח לא נדרש להצהיר נאמנות. אמנם רבים מתושבי ישראל בודאי היו מסרבים, אולם אנחנו כבר תקועים עם זה.

    • ידידי לא הבנת את ליברמן

      אורן, 13/02/09 17:12

      לא מדובר על מתאזרחים בלבד אלא על התהרת נאמנות כתנאי לקבלת אזרחות לכולם. אך תיתמם, ליברמן רוצה לשלול את הזכות לבחור ולהיבחר של ערביי ישראל.

      • למה ערביי ישראל לא יכולים להכריז על נאמנות למדינה? (ל''ת)

        אלכס טוקבק, 13/02/09 18:00

      • אתה זה שלא הבנת.. כל מי שיחתום על היותו נאמן, יקבל אזרחות כדת וכדין

        moshon1 , 13/02/09 18:25

        זה לא כל כך משפיל או גזעני להיות נאמן למדינה, גם מדינות נאורות אחרות דורשות את זה.. הוא לא ביקש מאף אחד לשיר התקווה אם הוא לא מעוניין וגם לא לא להניף את דגל הלאום ביום העצמאות..
        רק להכריז על נאמנות למדינה, ולרוב מהערבים לא תהיה שום בעיה עם זה, כי לדעתי הם אכן נאמנים.. יאללה, שיהיה שבת שלום

      • גם בענין בשארה כולם מסכימים (ל''ת)

        יופיטר, 13/02/09 23:45

  • 32.

    העם לא בנוי לליברמן-לכן ימשיך לסבול. (ל''ת)

    mosheval , 13/02/09 16:53

  • 31.

    העם לא בנוי לליברמן-לכן ימשיך לסבול. (ל''ת)

    mosheval , 13/02/09 16:53

  • 30.

    אני בעד .ביבי ראש הממשלה ציפי חוץ ברק ביטחון וליברמן בחוץ (ל''ת)

    אוי לאותם אידיוטים שבחרו ליברמן .רק אחדות בראש, 13/02/09 16:49

  • 29.

    תרשמו, ליברמן נמחק בבחירות הבאות. (ל''ת)

    מצטער שהצבעתי לו, 13/02/09 16:44

  • 28.

    תשאירו את ליברמן לסוף הוא יזחל על ארבע (ל''ת)

    patish4 , 13/02/09 16:39

    • ליברמן, לזכותו יאמר, הוא איש של אידיאולוגיה - הוא לא מחפש כיסאות

      ירון - Yaron , 13/02/09 16:59

      ואני לא חושב כמוך שהוא כל כך טיפש - הוא יודע בדיוק מה יקרה:

      1. הוא יכנס רק אם יתנו לו את מה שהוא רוצה - זו ההזדמנות שלו.
      2. הליכוד חייב את ליברמן בממשלה בשביל קואליצית ימין. מצד שני, אם הוא מכניס את ליברמן הוא מאבד את ש"ס ויהדות התורה.
      3. האלטרנטיבה היא לא ציפי לבני.
      4. האלטרנטיבה היא ממשלת אחדות של ליכוד וקדימה. במקרה כזה ליברמן הופך להיות יו"ר האופוזיציה - תפקיד מכובד לא פחות ממה שהוא יכול לקבל עכשיו.

      ואז, אוש הוא קיבל את מה שרצה או שהוא שמר על העקרונות שלו ויגיע לבחירות הבאות גם כאלטרנטיבה לשלטון וגם כאיש עם עקרונות ואין טוב מזה.

      • ליברמן מחפש כיסא? מה פתאום

        Spook77 , 13/02/09 17:06

        הרי הוא הצטרף לממשלת אולמרט אחרי בזיון מלחמת לבנון השניה רק בגלל האידיאולוגיה. נכון?

        • הוא הצטרף לממשלת אולמרט מתחילתה ולא אחרי המלחמה

          ירון - Yaron , 13/02/09 17:29

          הוא פשוט נשאר שם אחריה והתפטר בעקבות המשא ומתן עם הרשות על נושאי הליבה.

          שוב, התפטר מעניינים אידיאולוגים למרות תיק נכבד בממשלה.

          • אל תדבר שטויות - ליברמן הצטרף לממשלה רק אחרי המלחמה

            יאיר, 14/02/09 15:38

            וקיבל את התפקיד של ''שר לעניינים אסטרטגיים''. מה הוא עשה שם? חימם כסא.

      • ליברמן משחק עם הליכוד וקדימה ברולטה רוסית

        יופיטר, 13/02/09 18:17

        ובגלל שמצבנו כל כך קשה - הוא חייב להפסיק את המישחק - כי גם זאת סחטנות

      • ליברמן מחפש כיסאות - לא כיסא - בסחטנות אזרחית (ל''ת)

        יופיטר, 13/02/09 23:49

    • אתה צודק ע''פ תורת המישחקים (ל''ת)

      יופיטר, 13/02/09 23:46

  • 27.

    בכל ממשלה צריך לצרף את ליברמן, הוא יפחית דרישות של חרדים, וערבים! (ל''ת)

    סוף הדרך צריך אחד כזה בממשלה, 13/02/09 16:39

  • 26.

    שוב מאוד ומוכרחים לנטרל את כוחם של ש''ס והחרדים והימין הקיצוני.

    benzi. a, 13/02/09 16:39

    החרדים והכתומים ושאר הסהרורים של הימין הקיצוני. (כולל השמאל הקיצוני הרדקלי) חייבים לנטרל אותם ולא לשתף אותם בשום קואליציה. ובאותה הזדמנות לשנות את שיטת הממשל ולהעלות את % החסימה למצב כזה שכול המפלגות הסקטורליות ובמיוחד ש''ס והחרדים (וגם המפלגות הערביות)יעלמו אחת ולתמיד ושבארצנו הקטנטונת כמו רוב המדינות הנאורות בעולם יהיו רק שני גושים גדולים בלבד . זה ההזדמנות ההסטורית וזה אפשרי בהחלט וקל ליישם אותו...

    • רק לא שס, שס=חמס (ל''ת)

      אמא טליבן, 13/02/09 19:06

      • עדיף שס על אמא טליבן (ל''ת)

        יופיטר, 13/02/09 23:47

  • 25.

    יש לו בקשות אה.. רוצה לגרום להתבוללות!

    יהודי, 13/02/09 16:39

    מי הוא שיחליט אם יהיו נישואים אזרחיים ואזרחות במתן הצהרה לנאמנות? וואלה יופי כל אחד שירצה יקבל אזרחות ונישואים בשקל
    פה חביבי זה מדינת ישראל מדינת היהודים!!!! אתה חתיכת גוי

    • הוא זה שמייצג 15 מנדטים. כלומר אנשים שבחרו בו ובדעותיו

      יהודיה גאה, 13/02/09 16:53

      אני לא בחרתי בו, אבל אלו הדברים שהוא חרט על דיגלו בשם האנשים שבחרו בו.
      האמת, גם אני בעד נישואים אזרחיים !!!

  • 24.

    ליברמן בשארה וגיידמאק מאותו סוג. וגם שבתאי קלמנוביץ (ל''ת)

    ישועת הגואל, 13/02/09 16:38

  • 23.

    היתה טעות להצביע ליברמן. למדתי את הלקח!! (ל''ת)

    sharon1g , 13/02/09 16:38

  • 22.

    תמשיך כך בחירות הבאות 2 מנדטים הלו 15 בזכות היותך ימין! (ל''ת)

    ירון, 13/02/09 16:36

  • 21.

    אולי תשתוק כבר הוודקה עלתה לו לראש (ל''ת)

    פרוספר, 13/02/09 16:35

    • גזען עלוב. (ל''ת)

      panacea , 13/02/09 16:41

      • להבדיל מליברמן... (ל''ת)

        ירון - Yaron , 13/02/09 16:51

  • 20.

    ליברמן יצטרך כנראה להקים ממשלה בעצמו או לקוות לממשלת אחדות

    ירון - Yaron , 13/02/09 16:34

    אחרת אין שום סיכוי בעולם שמי מהמועמדים יעמוד בכל התנאים האלה.

  • 19.

    ליברמן פותח עיני עיורים ישר כוח (ל''ת)

    5869 , 13/02/09 16:32

  • 18.

    ליברמן סעיף הנאמנות הוא החשוב ביותר (ל''ת)

    5869 , 13/02/09 16:31

  • 17.

    עדיף ליברמן על ש''ס הסחטנים (ל''ת)

    קחו אותו, 13/02/09 16:23

    • סחטנים למען השכבות החלשות.לכך הם נבחרו.מה הבעיה (ל''ת)

      גם קדימה סוחטת לטובת צרכיה, 13/02/09 16:55

      • שס לא נותנת לחלשים היא לוקחת לעצמה - ראיתם באיזה רכב עובדיה נוסע

        אמא טליבן, 13/02/09 19:11

        מי שרוצה שהחלשים לא ישארו חלשים צריך לבקש לימודים חינם מהגן עד האוניברסיטה.
        במקום לחלק דגים לאנשים צריך לחלק להם חכות.

    • תמיד במצב שיש עושק אז צריך לסחוט אותו אם החילונים עושקים אז החרדים

      שי, 13/02/09 17:00

      צריכים וחייבים לסחוט

    • תמיד במצב שיש עושק אז צריך לסחוט אותו אם החילונים עושקים אז החרדים

      krakower , 13/02/09 17:02

      צריכים ואפילו חייבים לסחוט זה מצווה לסחוט מעשקנים וגזלנים כמוכם

  • 16.

    חבל שהצבעתי מחל, מעכשיו רק ליברמן (ל''ת)

    ד', 13/02/09 16:23

  • 15.

    פאשיזם במסווה של פטריוטיות ציונית. (ל''ת)

    אלעד, 13/02/09 16:22

    • תסביר לנו איפה כאן הגזענות בדיוק ?.. ומה הייתה עושה ארץ נורמלית אחרת ?

      moshon1 , 13/02/09 17:09

      למה בן אדם יחיה בתסכול במדינה שהוא לא יכול להרגיש נאמן אליה ?...
      למה לא עדיף עשרות מונים לעזוב אותה וליחיות במקום שהוא ירגיש שהוא יכול להיות נאמן אליו ?..
      אם טענתו שהוא מרגיש זיקה למדינה רק בשל כך שסבא וסבתא שלו נולדו בה והם גורשו ממנה , ולא מבינים שזה פוסט-מורטם, שעובדת היותה של מדינת ישראל המדינה לעם היהודי זאת עובדה מוגמרת , יקרה אחת מהשתיים :
      או שישלימו עם העובדה ויטפחו בתוכם תחושת נאמנות למדינה הגם שדתם שונה מדת הרוב, ואז הם רצויים, ונושיט להם יד לשלום
      ....או שיחיו בהרגשה שהדבר לא צודק, וירגישו כל חייהם שהם חייבים להחזיר לעצמם את המדינה, תוך כדי ניסיון לחתור תחת העם היהודי שחי בה ובעזרת השם ימשיך לעולם...
      במקרה זה , מה דעתך ?.. צריך לתת להם לצמוח בתוכינו ולהצמיח בתוכינו גרורות סרטניות שזה רק עניין של זמן שהן תאכלנה עד דק את אושיותינו, או עדיף להזמין אותם לעזוב את הארץ, ואף לעזור להם בכך אם הם לא רוצים בטוב ?...

      • שאר הארצות לא עושות גיוס חובה או לפחות לא גיוס קרבי חובה

        יוסי, 13/02/09 20:27

        פה יש גיוס קרבי חובה ולכן רוב האנשים מתחמקים ממנו (שלא לומר משירות בכלל) ונוצר מצב שמשרת בו רק מי שאין לו קשרים, וזה הורס את החברה.

  • 14.

    הוא כנראה בדרך לאופוזיציה . אפילו נתניהו לא יכול לבלוע את הגלולה הזו.

    עמית, 13/02/09 16:18

    ליברמן יודע שרק כך יוכל להשיג תמיכה גדולה יותר בבחירות הבאות. מי שלא עושה לא טועה אף פעם.

    • היתבלבלתה, נתניהו בדרך לאופוזיציה.

      הפוך על הפוך, 18/02/09 13:49

      ליברמן יודע את תורת המישחקים הרבה יותר טוב מביביהו, ניחיה וניראה מי יתברר כבלון נפוח, לקבל קולות ממצביעי הליכוד זה קל, הם קונים סיסמאות והפחדות ואינם מסוגלים לחשוב לעומק, כך שכל מנדט של מיפלגה נורמלית מצריך כישרון כמו ארבע מנדטים של ליכוד (הייתי פעיל בליכוד ואני מכיר את החומר ) כך שנתניהו על 27 המנדטים זה לא מוכיח כישרון גדול כל מוכר רהיטים מיסתבר יכול לזה

  • 13.

    דרישותיו של ליברמן מזכירות משטרים אפלים,רודנים, בהם סבל העם היהודי!!! (ל''ת)

    דודי, 13/02/09 16:18

  • 12.

    שארץ נהדרת יהפכו את הדמות שלו לבלרינה וכך הוא יקבל בפעם הבאה 6 מנדטים. (ל''ת)

    חיים מוות, 13/02/09 16:17

  • 11.

    שבת שלום לכולם

    אמיר,מרכז., 13/02/09 16:10

    חוץ מלאשכנזים עם נטיות ותסביכים נאציים מתפרצים..

    • ומה לגבי ספרדים פרימיטיבים וגזעניים ???..... (ל''ת)

      moshon1 , 13/02/09 16:21

      • ומה לגבי מעורבים, חצי/חצי טיפל'ה גזענים ודי נבונים..?? (ל''ת)

        jerom44 , 13/02/09 16:41

        • איפה כארן הגזענות ?.. לדרוש נאמאנות למדינה ?.... זאת גזענות ?..

          moshon1 , 13/02/09 17:06

          למה בן אדם יחיה בתסכול במדינה שהוא לא יכול להרגיש נאמן אליה ?...
          למה לא עדיף עשרות מונים לעזוב אותה וליחיות במקום שהוא ירגיש שהוא יכול להיות נאמן אליו ?..
          אם טענתו שהוא מרגיש זיקה למדינה רק בשל כך שסבא וסבתא שלו נולדו בה והם גורשו ממנה , ולא מבינים שזה פוסט-מורטם, שעובדת היותה של מדינת ישראל המדינה לעם היהודי זאת עובדה מוגמרת , יקרה אחת מהשתיים :
          או שישלימו עם העובדה ויטפחו בתוכם תחושת נאמנות למדינה הגם שדתם שונה מדת הרוב, ואז הם רצויים, ונושיט להם יד לשלום
          ....או שיחיו בהרגשה שהדבר לא צודק, וירגישו כל חייהם שהם חייבים להחזיר לעצמם את המדינה, תוך כדי ניסיון לחתור תחת העם היהודי שחי בה ובעזרת השם ימשיך לעולם...
          במקרה זה , מה דעתך ?.. צריך לתת להם לצמוח בתוכינו ולהצמיח בתוכינו גרורות סרטניות שזה רק עניין של זמן שהן תאכלנה עד דק את אושיותינו, או עדיף להזמין אותם לעזוב את הארץ, ואף לעזור להם בכך אם הם לא רוצים בטוב ?...

  • 10.

    ברם דרישות ליברמן ברית

    ארז חדרה, 13/02/09 16:04

    אביגדור האיום הוא רקדן גדול
    היה לי ברור שזה מה שיהיה. שמתי לו מוזיקה של קזצ'וק והוא עף...
    ממני יומי (ume com)

  • 9.

    ליברמן-בעולמנו כל מה שעולה למעלה חייב לרדת למטה (ל''ת)

    דולפין סגול , 13/02/09 16:03

  • 8.

    רק השוטים והמתים אינם משנים את דעתם (ל''ת)

    דולפין סגול , 13/02/09 16:01

  • 7.

    מה שהוא דורש אין לאף אחד ביצים לחשוב

    bob, 13/02/09 15:58

    נישואים אזרחים בישראל גם מרץ רוצה. ומי לא רוצה נאמנות והטבות לאלו שתורמים למדינה. האיש לא קיצוני אלא רק אומר את מה שאנו לא מעיזים לחשוב. התקשורת והשמאל פשוט יורדים על מי שבא להם...

    • מסכים במאה אחוז. (ל''ת)

      איתמר, 13/02/09 17:05

  • 6.

    איזו דילמה לשמאל האולטרא-חילוני (משיחי)

    טרומפלדור, 13/02/09 15:57

    הימני הזה, שנוא נפשם, יעשה מה שהם לא הצליחו לעשות 60 שנה.

  • 5.

    ש''ס עשתה פרובוקציה בזויה במהלך הקמפיין והוציאה שד מהבקבוק! חבל!

    אלכס טוקבק, 13/02/09 15:57

    ליברמן מרגיש פגוע מכינויי הגנאי של ראשי ש''ס!
    עשו נגדו פרובוקציה זולה. נושא ברית הזוגיות לא היה במרכז מצעה של ישראל ביתנו. ש''ס בכוונה שמה את הדגש על כך והתחילו בקללות בזויות נגד ליברמן כאילו הוא שטן אנטי-דתי. חבל! חבל מאוד!

    • מרן המקללן נתן לליברמן עזרה בקללות המטופשות שלו. (ל''ת)

      הטליבנית, 13/02/09 17:05

    • נכון, אבל זה היה, ועתה הם מיתבצרים עים ביבי, השאלה אים לתת להם פרס

      לאלכס, 18/02/09 14:13

      אכשיו, או להיתחבר לקדימה כקונטרה מוטרה או לפחות ליכפות רוטציה כמובן לאחר שקדימה קיבלה בקלות את רוב דרישות ליברמן, הקלות זה רק ביגלל שלא צריך לאזן, זאת עקב התרגיל המסריח של ש''ס כלפי קדימה והבגידה במסורת הפוליטית. ולכן אין קדימה מחויבת לש''ס הרמאית מאומה, ואילו לליברמן עליה להודות בכל דרך אפשרית (ככה זה בחיים העוזר לך אתה עוזר לו)
      ולכן זה לא רק העלבות שאפשר ליסלוח עליהם, אלא מדובר במיפלגה סקטורילית שעברה על כל העבירות בספר החוקים, סחתה את לשד עצמותינו, ואיפשרנו לה אחרי שהעבודה החלה במסורת שכל זמן שהם תומכים בקואליציה ולא מיתערבים בפוליטיקב גבוה שווה למנהגות הגושים וגם לבוחריהם לשלם על זה ולהעלים עין. אבל ש''ס היתחילה ליתפוס תחת גדול, גניבות גדולות ניבילי פה למנהיגים, ניסיון היתערבות בילתי חוקי במינוי יועץ מישפטי שיצילאת דרעי, וכעת כבר רצים להחליט איזו מיפלגה לגיטימית ואיזו שטן. וגם קשרו עצמם לביבי מראש בחגורת נפץ. יעני שיבוש ההליך הדמוקרטי וכללי המישחק המותרים למיפלגה סקטורילית שכסף וקצת חקיקה דתית זה עיניינה. מכאן שזו לא פליטת פה אלא היתנפחות לדרגה שצריך להוריד להם את האוויר קצת, ולכן על ליברמן לסיע לליבני וקדימה כברית מנטרלת ש''ס ביביהו.
      וביכלל מיפלגתו של ליברמן היא מורכבת מאנשים בעלי חשיבה רציונלית ופרגמטית וזה מיתחבר הרבה יותר טוב לקדימה והעבודה מאשר לשולי הימין הסהרורי משיחי שעלול להביא אותנו לאבדון.ליבני אינה שמאל קדימה גם מכירה בתועלת הפעלת הכח (אבל מודעת למיגבלות) ראה הכיסוח בעזה בלי שום יפות נפש (כימעט כמו פוטין, חה חה)
      אין צורך בסולחה איתם יש מה לעשות בתקציבים שלהם, אולי ניפתח מתנסים לתרבות רוסית?

  • 4.

    קואליציה חזקה בלי ליברמן

    דניאל לוין, 13/02/09 15:53

    רצוי לוותר על ליברמן ומפלגתו כי הם קוריוז כמו הגמלאים.ליברמן הולך לכלא ועוזי לנדאו יתאחד עם הליכוד ויתמוך בו מבחוץ.הקואליציה ההגיונית היחידה הינה, ליכוד+העבודה+קדימה+מפלגות דתיות שמונות 23 חכי''ם יחד 93 חכי''ם. חלוקת תיקים לפי כישורים וגודל המפלגה.ךהושיב את ליברמן באופוזיציה יחד עם המפלגות הערביות ואז יהיו בחירות רק בעוד 4 שנים כי עם רוב כזה מי יכול להפיל.בבחירות הבאות ליברמן לא יעבור את אחוז החסימה.

    • 93 מנדטים? מי צריך אופוזיציה או בחירות.

      יריב, 13/02/09 16:15

      ליברמן הולך ללמוד שעור בפוליטיקה הישראלית. הוא כגאידמק מכין לו כבר מקום מפלט בבלרוס. השלישיה הקיימת תקים ממשלה בראשות נתניהו עם 70 מנדטים. בני בגין הולך הביתה והיותר שפויים ומתונים יקשיבו היטב למסרים ממשל אובמה.

      • אתה חי בסרט! (ל''ת)

        איגור, 13/02/09 17:31

    • רעיון ממש משעשע (ל''ת)

      ירון - Yaron , 13/02/09 16:35

    • אתה הוזה. (ל''ת)

      mosheval , 13/02/09 18:29

    • אין קדימה בלי ליברמן ואין ליברמן בלי קדימה, שתי כוחות עולים (ל''ת)

      חלומות ביבי- שירכיב כבר ממשלה, 18/02/09 14:20

  • 3.

    כל הכבוד! זה הדברים שאנחנו רוצים ממנו. אולי לראשונה

    איתמר, 13/02/09 15:50

    יהיה פה סוף סוף נישואים אזרחיים, ומשיקולים פוליטיים ולא טובת רוב המדינה שרוצה את זה כבר זמן ארוך מאוד

    • ליברמן ימצא עצמו באופוזיציה אם יתעקש על ברית הנישואין

      ראיה מפוכחת, 13/02/09 15:56

      וגם החוק הפשיסטי נאמנות=אזרחות לא יעבור את מבחן בג''צ.

      אין אפשרות להעביר חוקים בניגוד לרצון העם.

      • נישואים אזרחיים אינם בניגוד לרצון העם!!!

        .., 13/02/09 16:20

        מי אתה שתקבע מהו רצון העם. אני חילוני גמור ולמרות שאני לא מסכים עם דעותיו הימניות של ליברמן, אני תומך בנישואים אזרחיים. זכותו של כל אחד להינשא כרצונו

        • ואם הנכדה שלך תתאהב בבחור דתי ? הם לא יוכלו להנשא ! (ל''ת)

          לחילוני הגמור, 13/02/09 17:17

      • ליברמן מייצג את רצון נתח העם שבחר בו !!!

        יהודיה שרוצה נשואים אזרחיים, 13/02/09 16:57

        והנתח המכובד הזה רוצה נישואים אזרחיים.

  • 2.

    העם החליט ימין ושהשמאל יאכל חמין(סח'ינה)! (ל''ת)

    ירון, 13/02/09 15:49

    • הבעיה שהימין משקשק מהשילטון

      פחחח, 13/02/09 16:28

      כי הוא עשוי מסמרטוטים כמוך. לבזות כל אחד יכול. לעשות מעטים באמת מסוגלים.

  • 1.

    אביגדור ליברמן לפני שנכנסת שבת..

    אמיר,מרכז., 13/02/09 15:45

    אני רוצה לשמוע הסבר לדיאלקטיקה של האדון והעבד של הייגל..