• 105.

    r.g.f.

    f.g., 01/03/09 11:25

    ברק +בייניש זוג מושחטים מימים ימימה,
    המושחטטת אילנה דיין כמוהם וכמו רבים אחרים
    בתקשורת הצבועה.

  • 104.

    לפעם הראשונה אני לא מסכימה עם בן דרור

    שרון ניצא, 17/02/09 16:55

    כן לשחרור גלעד. אין פה אפילו שאלה לטעמי. זה בדיוק מה שמבדיל ביננו לבינם (על פי המילים של אותו חבר ''פרלמנט'' מטעם החמאס שאמר בעזה לפני שנה ש''אנו אוהבים את המוות כמו שהם (הישראלים) אוהבים את החיים''.
    מה שמדאיג אותי זה שאם ניתן לעשות את העיסקה הזאת עכשיו, אחרי שלוש שנים, אחרי שתי מערכות בעזה מאז החטיפה, אז למה לא היה ניתן לעשות את זה קודם?
    הם ידעו מלחתחילה שהולכים לשלם מחיר כזה אז למה לא לחסוך לגלעד שלוש שנים של שבי?

  • 103.

    על גלי צהל - להעמיד את אילנה דיין במקומה - וחבל שלא עשו זאת לאלתר (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 16/02/09 12:07

    • גל''צ נתנו,ביום הבחירות(!), ליוסי שריד להיות מנחה תכנית הצהרים. תנחש

      גל, 16/02/09 23:07

      למה הוא הקדיש את זמנו? נכון,, להשמיץ את יריבי השמאל.
      גל''צ היא התחנה הפר(א)טית של מר''צ.

  • 102.

    אף אחד לא מפחד מממשלת ימין מלבד עדת עיתונאים צבועים ושרלטנים (ל''ת)

    העם דוקא הצביע בעד ממשלה כזאת, 15/02/09 15:07

  • 101.

    מפחדים מאובדן שלטון המעוט השמאלני! זה לא ברור? (ל''ת)

    שולה, 15/02/09 09:17

  • 100.

    אין מעצור לשמאל כשהוא צריך לחסל יריב פוליטי.''ארץ נהדרת''

    גל, 15/02/09 09:04

    הציגו אותו כמו נאצי. בכלל, ההיתממות של אנשי ה''קומדיה'' בישראל לא אמינה כלל, כשהם אומרים בתמימות מעושה ומאוסה שהם רק באים לבדר. הם עוסקים בהסתה, ללא הרף, נגד יריבים פוליטיים של השמאל.

    השמאל מדבר גבוהה על דמוקרטיה, אבל שולט, דיקטטורית, בבית המשפט הגבוה ובמערכות התקשורת של השידור הציבורי. כך שכל הדיבורים שלהם על דמוקרטיה הם הצגה ושקר.

  • 99.

    העיתונאי ההגון האחרון (ל''ת)

    ארי, 15/02/09 08:17

  • 98.

    בן ימיני שוכח בכוונה

    נח סגל, 15/02/09 06:06

    את השלום עם ירדן שלא היה יכול לקום ללא הסכמי אוסלו.

    • היה עדיף ללא אוסלו וללא הסכם עם ירדן...

      יהודה , 15/02/09 09:04

      דפקטו, שרר שלום עם ירדן בגלל אינטרסים משותפים. אם לא היה הסכם שלום והיה נמנע אוסלו על כל אלפי הרוגיו... דיינו...

  • 97.

    אתה מבין את הצביעות השמאלנית?את הרוע?את המשטמה לימין?שמאלנות זה המקצוע

    קורן נאוה טבריה-, 15/02/09 05:58

    הראשון העתיק בעולם!

  • 96.

    Why exactly ARE we signing a 1.5-year- hudna-no-Shalit

    Avnera, 15/02/09 04:52

    agreement with Hamas? Should we really not insist on a forever-cease-fire-and the-return-of-Shalit-now agreement? Surely we have regained deterrence after proving that the Hamas Army is no more than a Mickey Mouse Army?

  • 95.

    ביבי הוא אזרח אמריקאי כפוף לאובמה (ל''ת)

    לא יהיה שלטון ימין במדינה, 15/02/09 01:20

  • 94.

    אביגדור ליברמן והלטאות של דגלאס אדאמס

    ג'ורג', 15/02/09 01:05

    רשימה מרתקת של הסופר הישראלי ישראל שמיר שהתפרסמה היום באתרו, בתרגום (חופשי) לעברית :
    הלטאה השגויה - The wrong lizard
    --------------------------------
    ועכשיו לחדשות הטובות מישראל : הגנרל אהוד ברק הובס בבחירות.
    ניתן כמעט לחוש צער עבור מי שטבח בשקדנות רבה מאות ילדים פלסטינים והוריהם, אך לא קיבל על כך שום תמורה מידי המצביעים כפויי הטובה.
    בטרם הטבח ברצועת עזה, הסקרים ניבאו לו בערך 12 מנדטים - וזה מה שהוא קיבל גם אחרי הטבח, למרות הטרחה הרבה.

    אהוד ברק התרסק בבחירות, ועמו התרסקה מפלגת העבודה. ברוך שפטרנו !
    אנשי מפלגת העבודה משלו בישראל מאז הקמתה ועד 77'. הם ביצעו את הנכבא, הפכו את ילידי פלסטין לפליטים, פיתחו נשק גרעיני וזרעו טירור במזרח התיכון.
    אחרי הפסקה ארוכה, הם חזרו לשלטון - תחת רבין וברק. טרם הוכרעה השאלה מי מהשניים היה גרוע יותר.
    רבין היה אבי האפרטהייד. הוא יזם את המחסומים, סגר את הפילסטינים בכפריהם ועיירותיהם, והורה לצבא לשבור את העצמות של ילדיהם.
    ברק הצית את האינתיפאדה השניה (יחד עם שרון), המטיר מוות על לבנון, וזה עתה הקיז נהרות של דם בעזה.
    חדשות טובות נוספות: המפלגה הצבועה ביותר בישראל, מרצ, המתקדמת ושמאלית כביכול, הוכתה שוק על ירך והשיגה שלושה מנדטים בלבד.
    נציגי מרצ תמכו במסעות ההרג בלבנון ובעזה. בשני המקרים, הם קיבלו רגליים קרות באמצע הדרך. זהבה גלאון, ממנהיגות מרצ, הביעה את דאגתה בשידור [הכוונה להתבטאויותיה של גלאון במהלך פאנל בחירות במכללה האקדמית להנדסה ב-14 לינואר - ג'.נ.] : ''אנחנו בעד ההפצצות, אך נגד כניסה קרקעית. הרמטכ''ל סיפר שהעיר מלאה במטענים. לדעתי, נשלם מחיר דמים כבד''. בשום מקום בדבריה לא הוזכר הרעיון שגם העזתים הם בני אדם.

    מרצ הפגינה את חדלונה גם בענייני סעד וחמלה חברתית.
    הם תמכו בהקטנת קצבאות הילדים ופגיעה בהטבות למשפחות ברוכות ילדים.
    הסיבה הבלתי רשמית: האלקטוראט שלהם מתאפיין במעמד חברתי-כלכלי גבוה, מעט ילדים, והרבה הומוסכסואלים.

    בעקבות תבוסתן האלקטוראלית של שתי המפלגות הללו, הנציונל-סוציאליזם היהודי פינה את מקומו ל(ניאו) ליברליזם לאומני. עיקר הכח הפוליטי בישראל נמסר לידי הליכוד, אשר כרגע מחולק לשתי מפלגות. בראש האחת ביבי, ובראשה של השניה ציפי לבני. אין שום סיבה להעדיף מפלגה אחת על פני רעותה. תמיכתה של לבני בטבח בעזה לא נפלה מזו של ביבי, ולצדה בהנהגת המפלגה מכהנים גנרלים, ראש שב''כ לשעבר ורמטכ''ל לשעבר.

    ההצלחה האלקטורלית של ליברמן עשויה להדאיג אף פחות : ליברמן הוא אינו אלא ''הלטאה השגויה'' - אותה דמות פתטית המשמשת כתמריץ להצביע עבור הלטאה הנכונה.
    דגלאס אדאמס [בספרו ''היו שלום ותודה על הדגים'' בסדרת ''מדריך הטרמפיסט לגלקסיה'' - ג'.מ.] הסביר מדוע אנשים מכוכב לכת רחוק שונאים את הלטאות, אך עדיין מצביעים עבורן :
    ''משום שאם לא נצביע עבור הלטאות, הלטאה השגויה עלולה לטול לידיה את השלטון''.
    המערכת הפוליטית היהודית מייצרת דרך קבע לטאות איומות, על מנת לשכנע את העם להצביע עבור אלו הנוכחיות. במרוצת השנים הלטאות השגויות עוברות הלבנה, והופכות ללטאות הנכונות, ואז מיוצרות לטאות שגויות חדשות, נוראיות עוד יותר.

    • אנשים כמוך צריכים לחטוף כדור בראש

      קובי הקאובוי, 15/02/09 01:38

      ויום אחד היהודים הציוניים עוד יעשו זאת.
      חתיכת נבלה סרוחה.

      • הלו קאוובי - תרגע - הוא רק מדבר ומדבר - אין חובה לקרוא הכל (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 15/02/09 07:08

    • המשך

      ג'ורג', 15/02/09 01:39

      שיירת הלטאות השגויות ארוכה עד מאד.
      מנחם בגין היה לטאה שגויה, ואבי הנכבא דוד בן גוריון נהג להזהיר את האנשים כי אם לא יזכה בקולם, מנחם בגין עלול לקבל לידיו את השלטון. בסופו של דבר בגין היה לראש ממשלה, בוודאי שלא גרוע יותר.
      גם אריאל שרון מסברה ושתילה היה בעברו לטאה שגויה.
      עתה הגיע תורו של ליברמן.

      ליברמן הוא בעיקר דמות קומית. את עיקר הונו הפוליטי הוא גרף בעקבות הצעה ליצנית נוסח ''מלכוד 22'' לתבוע מפלסטינים להשבע אמונים למדינה היהודית.

      הלטאה השגויה חייבת בסופו של דבר להיות מולבנת, משום שלמרות הנסיונות להפחידם, הבוחרים יצביעו עבורה.
      הם יצביעו עבורה - לא משום שהם מחבבים אותה, אלא משום שהם מתעבים, ובצדק, את הלטאות השולטות.
      זוהי הצבעת מחאה.
      יתרה מזאת, אם ליברמן זוכה לשנאתם של ברק וגלאון, הרי שבוודאי איננו רע כפי שמנסים להציגו.
      וממילא, הוא לא יכול להיות רע יותר מכל אחת מהלטאות הנכונות, שניצחו על מרחץ הדמים בערבים במהלך ארבע השנים האחרונות.

    • יייוווווווווווו - כמה אתה מדבר - זאת לא אספת מפם - זה טוקבק (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 15/02/09 07:07

  • 93.

    הסכם בתמיכת מפלגת העבודה

    אזרח, 15/02/09 01:02

    הסכם השלום של מצרים לא היה מתקבל לא תמיכה של מפלגת העבודה.
    נא לא לשכוח שהימין הקיצוני התנגד להסכם.
    נא להזכר בהתפרצות של גאולה כהן כאשר הנשיא קרטר נאם בכנסת בעקבות ההסכם.
    נא להזכר שממשלתו הראשונה של נתניהו נפלה בגלל הימין הקיצוני - שהתנגד להסכם חברון. בין אילו שהצביעו נגד נתניהו - היה גם בני בגין.
    כיצד בני בגין יצביע כאשר נתניהו יצטרך להגיב להצעות - דרישות של אובמה. האם הוא יפרוש שוב ?

  • 92.

    vההתנחליות תמיד תגדלנה

    מתנחל כתום מיהודה, 15/02/09 00:04

    מה עניין פוליטיקה להתנחליות?
    הרי ההתנחליות הן לא פחות וגם לא יותר מקהילות משפחות ובני אדם שנמצא בסקרים שתושביהם חשים הכי טוב מכל המקומות האחרים בארץ.
    טוב לו לאדם שילדיו מקבלים חינוך טוב, כשהאויר טוב והאוירה מצויינת.
    אז ישנן שנים של 'הקפאה' וישנן שנים של 'הפשרה'.
    בזמן ה'הקפאה' מעבירים קארוונים ומבנים במשאיות פלסטיניות ללא צורך באישורי מעבר שלא ניתנים, ו'מיצרים' מבנים וזמן 'הפשרה' עוברים לבתים...!
    עניין של שנתיים...!

  • 91.

    ''כולם''?! עוד פעם אתם מנכסים את המדינה לעצמכם יא סמולנים.

    יואב, 14/02/09 23:56

    בלי לשים לב אתם קוראים ''כולם'' בעיקר לקומץ עיתונאים סמולנים. אם לא שמתם לב יש פה רוב ימני שדי מבסוט מזה שהוא ניצח בבחירות.
    מי שמפחד זה הברנג'ה הסמולנית, שהתקשורת היא בטבורה, שהחליטה שהמדינה היא שלה.
    האבסורד הגדול הוא שמרוב נאורות אתם כל כך חשוכים שאין סיכוי שתבינו על מה אני בכלל מדבר.

    • אח שלי

      גבר גבר, 15/02/09 03:34

      תלמד שלא כותבים סמולנים עם ס אלא עם ש שמולאנים ואחר כך נבין על מה אתה מדבר גבר גבר!!

      • מה באמת? טוב שיש פה אנשים נאורים כמוך

        ימיני, 15/02/09 08:29

        סמולנים מהמילה small

      • גבר גבר תלמד - סמולנים מלשון סמול = קטן (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 15/02/09 12:25

  • 90.

    תנועת אומץ ?

    המרכבה , 14/02/09 22:31

    יתכן שחלק לא מבוטל מחברי קדימה בעיקר אלה שמקורם היה בתנועת הליכוד אבל גם חלק שהגיע מתנועת העבודה ומעט מאלה שלא היה להם רקע פוליטי, עשויים לפרוש מקדימה ולהתאגד בתנועת אומץ ובראשם אולי יהיה הרמטכ"ל ושר התחבורה שאול מופז שיקבל ככל הנראה תפקיד של סגן ראש הממשלה ושר הבטחון ואולי מישהו אחר, ככל שתנועת אומץ תהיה גדולה יותר, תנועת אומץ עשויה לקבל יותר ויותר תיקים בכירים בממשלה.
    ככל הנראה לי תנועת אומץ תקום במהלך מלאכת המרכבה של ממשלה שבה בסופו של דבר תצורף גם מפלגת העבודה או לפחות 2 מתוכה .
    עד אז אהוד אולמרט ימשיך לכהן בתפקידו והממשלה הנוכחית היא שתכהן.
    היוזמה רגישה וכנראה זה יקח זמן, אך בסופו של דבר, במידה והיוזמה תצלח, תהא זו ממשלה יציבה עם דרך סלולה ובריאה שתהיה מועילה וטובה לישראל.

  • 89.

    מפחדים ונגעלים-אתה לא מבין

    אורלב , 14/02/09 22:29

    שאתה הבא בתור אצל הליברמנים בשל היותך תמני ןעיתונאי.נציונאליסטים בסגנון המאה ה-19.

  • 88.

    השמאלנים הביאו פריחה של בעלי ההון ועושק הציבור (ל''ת)

    בעלי ההון חוששים, 14/02/09 22:18

  • 87.

    ממה מפחדים כולם.??? הכולם הזה- זה בסך הכל 44 מנדטים עלובים (ל''ת)

    ימני, 14/02/09 21:59

  • 86.

    אני מסכים איתך - הבעיה שהשמאל ההזוי לא נותן לעובדות לבלבל אותו

    Ehad Haam-Zionist , 14/02/09 21:47

    עיתון הארץ מזמן בגד בשליחותו העיתונאית לטובת קידום האג'נדה של בעליו, שוקן.

    חבל..

    • בקר טוב אליהו-עד כדי כך אתה מפחד מהערותי (הנכונות) שאתה צריך להתחזות??

      Ehad Haam-Zionist, 14/02/09 22:29

      תודה, עודדת אותי

      • מה יש להיתחזות?? אתה שמאלן הזוי אני ימיני שפוי.

        Ehad Haam-Zionist , 14/02/09 22:45

        אתה מקבל לחמך ע"י מארופה האנטישמית אני עובד למחייתי.

        אתה תגובן אובססבי ואימפולסיבי, אני מגיב לאחר מחשבה. אותך לא מבלבלות העובדות (ראה סמים) אני כבר הבנתי לאן אנו מתדרדרים עם אוסלו.. וכנראה שחלק גדול של העם החליט להיתפכח בבחירות האחרונות. בקרוב אצלך.. או לא..

        וההמשך ידוע

        • אז אולי תודיע להם שיתחילו לשלם...סמים??? התכוונת שמים קצוץ על העולם...

          Ehad Haam-Zionist, 14/02/09 22:50

          לכל הימין הלאומני ההרפתקני המפנתז לפעול בניגוד לאינטרס האסטרטגי האמריקאי (לניטרול הגירעון והאימפריאליזם האירני)...בל מתן קודי עמית/טורף אמריקאים יופלו מטוסינו מעל עירק....

          ותקיפה תהיה מאד לא אפקטיבים, ועם בעיות של תידלוק באויר (פעמים?) מעל שטחים עויינים (ובלי קודים)

          ממשל אובמה יחזיק את ישראל קצר אם תסרב לתאם עמדות עם האינטרס האמריקאי הראשון במעלה (והחשוב לישראל) של בידוד הטרור!

          מצטער, נגמרו ה''מלחמות דה-לוקס'' שממשל אמריקאי נותן לישראל חבל ארוך (עד שהיא תולה את עצמה)-ממשל אובמה אחראי ושקול וממשלת נתניהו לאומנית והרפתקנית-ולכן, ודווקא בגין היחס המיוחד של ארהב לישראל, ראוי שיתקיים הפתגם ''חוסך שבטו-שונא בנו''

          • מה שקובע זה העובי לא האורך.לביבי יש גם מזה וגם מזה..

            רוני60 , 14/02/09 23:41

            לכן הוא ראש-ממשלת ישראל.

  • 85.

    וכרגיל ,כל מילה בסלע. (ל''ת)

    אילי, 14/02/09 21:46

  • 84.

    האם יש צורך לאזכר את ההבדל הקטנטן בין שנאה כלפי

    ג'ורג', 14/02/09 21:39

    מהגרים באירופה, לבין שנאה כלפי בני העם הערבי הפלסטיני במולדתו, מבית היוצר של המתנחבל ליברמן ? כמובן שלא.
    גם אין שום צורך להזכיר לקורא שליברמן ומרבית החברים ברשימה שלו, ומן הסתם גם מרבית המצביעים שלו,
    הם בעצם מהגרים טריים, בנים ליהדות הסובייטית המהוללת, שידיה המנוולות מגואלות בדמם של מיליוני נוצרים.
    הקורא הישראלי מכיר את כל העובדות, אבל מעדיף לשכוח שהוא מתגורר על אדמה ששיכת לאחר, ובבית ששייך לאחר, ולדמיין שהוא איזה שוויצרי או הולנדי,
    בעוד בני העם היליד, הבעלים החוקיים של האדמה, הם בעצם מהגרים מארצות רחוקות.

    ומלה לזכותו של ליברמן וחבריו מהימין המתנחבלי - השנאה שלהם מתחילה ונגמרת במלים. בבחינת כלב נובח ואינו נושך.

    היתה זו השנאה הלטנטית של השמאל הציוני הצבוע שהפכה את רצועת עזה למחנה הריכוז הגדול בעולם, והובילה את צה''ל לשני מסעות הטבח המטונפים בתולדותיו, בעזה ובדרום לבנון.

    • רווי שנאה למהגרים, ערבי קטן שלי?

      אשקלוני, 15/02/09 00:56

      אל דאגה, אתם מותחים את החבל כל כך, שעוד מעט הוא ייקרע. חבל? כבר לא נראה לי שחבל
      נראה לי שמגיע לכם.

      תמשיך לשקר, לשנוא, להכפיש את מדינת ישראל. בקצב הזה, אם לא תחדלו מלהתסיס את עצמכם נגד המדינה ולנסות להחריבה מבית, בקרוב מאוד תצטרך וויזה ודרכון כדי להגיע אליה

    • מי שתקף בלבנון ועזה זה הימין של קדימה והעבודה - אל תחפש אויבים נוספים (ל''ת)

      שמאלן, 15/02/09 02:16

    • אז אתה למעשה מחשז את בן-דרור

      אני גם, 15/02/09 20:04

      הרי באירופה הם סתם שונאים ערבים, הערבים לא ממש מאיימים עליהם. ועדיין הם רוצים אותם בחוץ.
      וכאן, כפי שאתה מוכיח, הערבים הם פשוט אוייב. הריי תקרא מה אתה אומר. גם אם היית צודק (וכמובן שאתה לא) עדיין אתה האוייב שלי - לא? אתה רוצה להעיף אותי מכאן לא? כי אתה ''בני העם היליד'' ואני ''מהגר מארץ רחוקה'' - לכן אתה מודה בפה מלא שאתה למעשה מאלץ אותי ליהלחם בך. אז מה אתה מתלונן?!

  • 83.

    אילנה דיין זכורה לשמצה בעמדה פרו איסלמית

    ברוך, 14/02/09 21:11

    כל הכבוד לימיני. עיתונאי אמיץ. צרץ עדיין חזקה בעתונות ומשפטים ומסוכנת אבל דיקטטורה שלה נגמרת

  • 82.

    פשוט תענוג צרוף

    עומר, 14/02/09 20:50

    בן דרור ימיני היקר
    רק רציתי לומר שפשוט תענוג צרוף לקרוא את דבריך. לצערי מעטים הם העיתונאים האמיצים כמוך.
    רובם לא נותנים לעובדות ולמציאות להטעות אותם ופשוט כותבים את אשר על ליבם ואת אשר התורם להשקפת עולמם.
    הלוואי וירבו איתונאים כמוך אשר נאמנים לאמת ןלמציאות ולאוו דווקא לזו אשר בליבם.

  • 81.

    נו טוף-אז פרידמן כשר משפטים דורסני כליברמן במשפטים-או לפיד זל שר הדתות

    Ehad Haam-Zionist, 14/02/09 20:43

    וממתי ימיני יודע לקרוא מחשבות נסתרות???אולי דעתו של אהרן ברק על ליבני אינה נובעת מ''קטנוניות'', אלא היא עניינית???דווקא קראתי את הראיון עם בייניש במעריב לפני הבחירות-והוא היה ענייני מאד וחשף את סכנות הפופוליזם האנטי משפטי בישראל...קשה למצוא אדם בישראל שמטיף בשנאה יותר מבן דרור ימיני נגד בית המשפט העליון-אני חושד שזה נובע ממשהו אישי קטנוני...

  • 80.

    ארי שביט עשה את עבודתו ביושר

    גיא, 14/02/09 20:34

    אהרון ברק הוא רק 1 מתוך 12 (אם בכלל).

    עיתונאי שהיה נחשף לחומר כזה ולא מפרסמו היה מועל בתפקידו.

    בן דרור ימיני הוא אחד העיתונאים ההגונים והחשובים בישראל, אך במקרה הזה אני חולק עליו.

  • 79.

    צדק כל כך, יש לי עובדות אשיות לראות את מלך ארום ומגעיל.

    borisdo , 14/02/09 20:27

    כמה פעמים נפגעתי מברק כגורם שרירות ועוולות גם נגד חוק ונגד הומניות.
    לא יכול לזכור את שמו בלי בחלה. משנות 75,
    שהיה יועץ משפטי.
    מדהים שבמדינה לא מצו אדם ראוי לתפקידים שהוא צילה. אדם רעה כל כך.

  • 78.

    בו נראה אותכם עושים חרם על ויינט! (ל''ת)

    שש, 14/02/09 19:52

  • 77.

    ככה זה שאתה דואג לאוייב מאשר למקום מגוריך לא לעמך (ל''ת)

    שש, 14/02/09 19:51

  • 76.

    המחנה הלאומני מורכב מרבע ניאו פאשיסטי(הערה 66)-רבע לא ציוני-רבע לאומני

    Ehad Haam-Zionist, 14/02/09 18:34

    דורסני-והרבע האחרון הוא סתם שמרנות חמדנית (בכלכלה ואדמות של עם אחר)

    בתקופה שלאחר 67 רבין היה ראש הממשלה הטוב ביותר מדינית (וגם חברתית):

    -הסכמי ההפרדה והנסיגה המשמעותית היו הפתח יוצר האימון למהלך השלום שיזם סעדאת ובגין הגיב בכל החוכמה היהודית.
    -הסכם אוסלו היה מהלך היסטורי של השלמה בין העמים הניצים על אותה כברת קרקע שהם קוראים לה מולדת, תוך הכרזה ציונית מובנית שאין לעם היהודי דרישות טריטוריאליות מחוץ לגבולות מדינתו הלאומית ישראל.

    רצח רבין ועליית נתניהו-ומסכת זריעת ההתנחלויות וטירפוד אוסלו והסכמי וואי הם שזרעו את תחושות האי-אימון מוחלט בכוונותיה של ישראל להגיע לשלום-ולכן הנביטו את היאוש שהתפוצץ באינטיפדה לאחר כשלון קמפ דויד (שהיה באשמת שני הצדדים והמתווך שלא הציע מראש חלופה של הסכם בינים על 90% מהגדה).

    תקופת שרון הייתה לא רק אינטיפדה איומה-אלא גם כל הפעילות למיגור הרשות-ובהכרח לפריחת החמאס. ברק כמו ברק היה דבר והיפוכו-והוא צריך להתפטר מרשות העבודה ומהכנסת.

    • כותב את התסריט וחי בסרט משל עצמו....

      יהודה , 15/02/09 09:16

      להזכירך, התנחלויות כמו בעיקר ע"י עידוד השמאל וממשלותיו.
      כמו כן, נתניהו עלה לשלטון רק ב96 עד אז החל מחתימת הסכם העקרונות ב93 ידענו רק אוטובוסים מתפוצצים בחסות השמאל...
      היה זה דווקא נתניהו שרשם את אחוז הטרור הנמוך ביותר מזה שנים בתקופת כהונתו!
      קמפ דויד הוא כשלון שעל כולו חתומים הפלסטינים ורק הם (ותודה לברק שחשף את פרצופם האמיתי...) הצענו להם את כל מה שהמדינה היהודית בא"י יכולה היתה להציע על גבול ההפקרות והם בחרו בדרך המלחמה...
      רוב העם כבר הבין את זה ורק אתה נטוע באשליות!

  • 75.

    מאוד מעצבן אותי ש Y NET מצנזר תגובות של אנשי ימין!!כנסו

    שאבי מהעיריה , 14/02/09 18:27

    כל מגיב מימין יודע את זה,שהוא מגיב לכתבה ב Y NET הצנזור יעצור את התגובה הלגיטימית בגלל שהיא לא מתאימה לדעתו הפוליטית של נןני מוזס בעל האתר,לכן לעולם לא אקרא פירסומת ב Y NET
    אני נכנס לפרסומות רק ב NRG ונכנס ל כתבות ווידאו רק ב NRG ואתר הבית שלי הוא NRG כמובן,לא מוכן לפרנס אתרים שמצנזרים את התגובות שלי

  • 74.

    כרגיל, תענוג צרוף לקרוא את מאמריך. תודה. (ל''ת)

    אבי צור, 14/02/09 17:54

  • 73.

    אם אותם נתונים,השמאל היה צוחק כל הדרך לנשיא.

    After Party, 14/02/09 17:42

    מספיק עם ההפחדות.
    הימין קיבל מנדט ברור לשלוט.ירצו?יצטרפו
    מהשמאל.
    לא ירצו?ישבו ויבקרו.
    ברק חייב לזכור,נושא איראן ופתרונו,הוא הנושא המרכזי.
    וכדאי לו ולמפלגתו שהפתרון ירשם בריזומה שלהם.

    • ברק(אובמה)יודע שניטרול הגירעון הצבאי של אירן ושאיפותיה האימפריאליות...

      Ehad Haam-Zionist, 14/02/09 18:59

      מוטלת עליו-כמו גם השגת יציבות מזרח תיכונית, שמירת המשטרים הפרו מערביים ובידוד התמיכה בטרור בקרב עמי ערב והאיסלם.

      ולכן הצעד המעשי של ברק אובמה יהיה הטלת מגבלות אפקטיביות ככל האפשר על ממשלת הימין בישראל תקיפה הרפתקנית צבאית-והפעלת כל התמריצים והשכנוע על ממשלת הימים ועל מדינות ערב והרשות הפלשתיאית לשבת למו''מ רציני להשגת שלום אזורי והקמת מדינה פלשתינאית מפורזת ומפוקחת בינלאומית שבירתה בחלק הערבי של מזרח ירושלים.

      ולגבי עליית הימין הלאומני (או סינון קדימה ממצביעי ימין: רבע ממנו הצביע לניאו פאשיסט-רבע הוא לא ציוני ופונדמנטליסטי דתי, רבע לאומני דורסני-והרבע האחרון הוא סתם שמרנות חמדנית (בכלכלה ואדמות של עם אחר)

      בתקופה שלאחר 67 רבין היה ראש הממשלה הטוב ביותר מדינית (וגם חברתית):

      -הסכמי ההפרדה והנסיגה המשמעותית היו הפתח יוצר האימון למהלך השלום שיזם סעדאת ובגין הגיב בכל החוכמה היהודית.
      -הסכם אוסלו היה מהלך היסטורי של השלמה בין העמים הניצים על אותה כברת קרקע שהם קוראים לה מולדת, תוך הכרזה ציונית מובנית שאין לעם היהודי דרישות טריטוריאליות מחוץ לגבולות מדינתו הלאומית ישראל.

      • אובמה,יצטרך לקבל את בחירת העם בישראל.

        After Party, 14/02/09 21:11

        ולא,נכנס כולנו לתקופת עימות עם ארה''ב,עימות מבוקר.
        במהלך עימות זה,נאלץ לתקוף באיראן,במקביל לתת את הדעת לחיזבללה בלבנון וחמאס בעזה.
        רק לאחר סילוק איומים אלה,נוכל לשבת למו'מ רציני עם נציגי העם הפלשתיני לפשרה.
        דקה אחת לא לפני כן.

      • אובמה והילרי כנראה יתנו לקיצונים המקומיים לחסל אחד את השני לפני שיתערב (ל''ת)

        שמאלן, 15/02/09 02:13

        • מאוד מתאים לגלותיים,להשוות בין חמאס חיזבללה

          After Party, 15/02/09 08:28

          ואיראן,לממשלה לאומית שמבקשת להגן על ישראל מפני כוחות שרוצים להשמידה.
          האם רק השמאל יודע?
          ובכן,ראינו!!-2 מלחמות,קאסמים ממשיכים ליפול,איראן שועטת לפצצה והחיזבללה עבר מזמן את הטיל ה42000 .
          ועוד יש לך את החוצפה להשוות קיצונים כלשהם.
          הגלותיות נגמרה,בבחירות הנוכחיות.קאפיש.

  • 72.

    מה בנוגע ללבנון??...ומי עזר להכשיל את אוסלו????

    arnyv , 14/02/09 17:28

    בנוגע למצרים. תמיכת השמאל עזרה ליציבות השלום, וגם היתה כאן "הצהרה מדינית מחייבת" של בגין(=כשהימין של המתנחלים התנגד נימרצות). גם ארה"ב ומובארק עזרו. באוסלו, הימין התנגד (=גם המפלגות הממוסדות), וגם עראפאת לא עזר. בלבנון????האם הגיע השלום הנכסף??? למרות הכוונה המוצהרת???...וכידוע שלום עם "מדינה מסודרת" הוא יותר קל מאשר עם הפלשתינאים.

  • 71.

    מה עם לבנון???...ומי עזר להכשיל את אוסלו????

    arnyv , 14/02/09 17:21

    בנוגע למיצרים, תמיכת השמאל עזרה מאד ליציבות השלום...וגם היתה כאן "הצהרה מדינית מחייבת" של "הימין הממוסד"(=בגין), ולמרות התנגדות הימין לסוגיו (=מתנחלים וכו"...שהם בודאי ימין). גם תמיכת ארה"ב, עזרה, ולא נשכח את מובארק. לאוסלו הימין התנגד בכל עוזו, כולל המפלגות הפוליטיות (=נתניהו ושרון ועוד), וגם ערפאת תרם את חלקו (=כשברור ששלום עם הפלשתינאים יותר מסובך משלום עם מדינה מסודרת). ובלבנון???...האם הימין הביא שלום כפי שרצנ???...בקצור, הפעם "זייפת" בן דרור.

  • 70.

    רבין, לידיעתך הביא את הסכם אי הלוחמה עם מצרים ב-76 ואת השלום עם ירדן! (ל''ת)

    כדאי לדייק בעובדות, ימיני, 14/02/09 17:08

  • 69.

    הימין מציג, תחיית הדמוקרטיה בישראל

    דמוקרט אכולשקשוקה , 14/02/09 16:58

    יותר משמעותי מהעובדה, שמחנה הימין גבר על מחנה השמאל,
    בסיכום תוצאת הבחירות לכנסת ה18,
    התקבל נצחון ,הרבה יותר משמעותי ומתוק ,מבחינת
    הדמוקרטיה בישראל ,שהצליחה סוף סוף להשתחרר,
    מכבליו ההרסניים, של שלטון ההון והתקשורת ,של
    מקימי מפלגת קדימה,
    שעמדו לחסל טוטאלית, את הדמוקרטיה בישראל.

  • 68.

    מה עם לבנון ,למשל???...ומי היה נגד אוסלו????

    אבו אבוהה, 14/02/09 16:54

    הגם אתה בשיטחיים, בן דרור???...השלום עם מצרים יציב, הרבה בזכות העובדה שגם השמאל תמך בו!!!...ל''ימין הממוסד''(=עין ערך בגין) היתה ''מחויבות הצהרתית'' לשלום, וגם מדינית בינלאומית (=ארה'ב וכו'). וגם מובארק, תודה לאל, עזר. בלבנון, הימין הסתבך קשות...והחליש את היציבות , ושאיפתו לשלום עם לבנון הלכה קפוט.....בנוגע לאוסלו, הרי ברור שהימין עשה הכל כדי להחליש,להרוס,להכשיל??? מה זה לא ברור ויודע???...גם אם לעראפאת והחמאס, היתה תרומה משלהם. ובנוגע לליברמן, ראוי להבין, שישנם ''מסרים סמוים'' שמועברים ע''י מנהיג (=בכוונה או שלא), ומה שחשוב זה מה שתומכיו הבינו!!!(=ולכן הוא צריך להבהיר עצמו)...כמו שקרה במסרים של אריק וביבי נגד רבין.

  • 67.

    שליטת אנשי התקשורת ראה יאיר לפיד

    שלמה המלך, 14/02/09 16:44

    זה לא חדש שאנשי התקשורת רוצים ממליכים ,רוצים הורגים.מה עשה יאיר לפיד והכתב השני ,שכחתי את שמו שגם הוא אוהד הפועל,לחברו שהיה חשוד במכירת סמים לקטין-הארי שמאי, סידר לו תכנית בפריים טיים יום שישי בערב,ועוד עם דיון בנוסף לסרט.וזה ככה בקטנה

  • 66.

    נו טוף-אז ליברמן לא גזעני...אלא משהו גרוע יותר-מקיאבליסט אנטי דמוקרטי!

    Ehad Haam-Zionist, 14/02/09 16:37

    הדמוקרטיה היא היסוד הבסיסי של העולם המערבי, מאחר והיא מאפשרת בחירה חופשית בין רעיונות וחילופי שלטון תמידיים. ללא דמוקרטיה אין לגיטימציה לשלטון-וביטול הדמוקרטיה היא הלגיטימציה היחידה לפעולה בכוח נגד השלטון המבטל (לא בחירה רעה כמו עכשו של ה''מחנה הלאומני'' שרבע ממנו ניאו פאשיסטי, רבע ממנו לא ציוני ופונדמנטליסטי דתי, רבע ממנו לאומני דורסני, והרבע האחרון הוא סתם שמרנות חמדנית (כלכלית ומדינית)).

    כאמור, ביטול האזרחות של מיעוט אתני או כל מיעוט אחר הוא אקט אנטי דמוקרטי שעבר את הקו האדום-ובוודאי שטיהור אתני של אזרחים ממדינתם (עם או בלי אדמתם) הוא אקט אנטי דמוקרטי-וליברמן דוגל בשניהם(ובסתר ליבו אני מאמין שהוא מחפש שלטון סמי דיקטטורי.

  • 65.

    let me remind you

    David, 14/02/09 16:17

    That peace with Egypt was achieved by Begin after Carter had pressed him.
    The right wing of today represented by Bibi and Liberman is not Herut of 1977
    Begin returned territories and recognize the need of a Palestinian state,the guys of today don`t...

  • 64.

    סוף סוף מישהו מציג עובדות

    בעד עובדות, 14/02/09 16:02

    ולא כמו אילנה דיין שבמקום ''עובדה'' מציגה עמדה חד צדדית

  • 63.

    אילנה דיין צריכה עזרה מבייניש במשפט שלה עם סרן ר'

    דניאל ש, 14/02/09 15:37

    חוץ מזה הפמיניזם מחבר ביניהן. ודרך אגב, עם כל הכישרון של דיין, יש גברים יותר מוכשרים ממנה - אבל אין להם כלי כמו הפמיניזם שיעזור להם לחסל את המתחרים.

  • 62.

    הימין הדתי קידש את אדמת א''י ורומם אותה בקדושה מעל קדושת דם

    מסוכנות הימין הדתי, 14/02/09 15:36

    אדם ומכאן מסוכנותם.דמם של חיילי צה''ל יקר וקדוש יותר מאדמת י''ש ועד שהתיאו-פשיסטים שרובם משתמטים משירות צבאי לא יבינו את זה נמשיך לחיות על חרבנו.....

    • החב''דניקים הפכו למחשקי שלום בשם משיח השקר שלהם שמעולם כף רגלו לא דרכה

      המשיח המנוח יבדל''א מברוקלין, 14/02/09 16:15

      בארץ והם מראשי המנגדים לכל הסכם שלום שיהיה בו מטבע הדברים שינוי טריטוריאלי.מסוכנים מאד המיסיונרים הללו למדינה וערכיה.

    • הטייס יונתן שפירא וקצינים מהשמאל משתמטים מצהל

      socrates37 , 14/02/09 16:15

      ראינו במבצע עופאת יצוקה מי אלו החיילים הלוחמים של צה"ל.רובם דתיים לאומים שאת מגדירה אותם כימנים פאשיסטים.
      הם מגינים על הישבן שלך.
      לא אתן לאנשי השמאל ללכלך על לוחמי צהל הגיבורים שמרביתם מתנחלים ודתיים לאומים.
      השמאל התל אביבי משתמט משרות צבאי.
      אביב גפן מוגדר אצלך יוצא שייטת.
      ומה עם סרן יונתן שפירא המתחנגל.בנו של אהוד אולמרט אשר ינק את השקפתו השמאלנית מאימו וסרב לשרת בשטחים.זה בסדר מבחינתך.
      לכי חפשי את החברים שלך בבלד ובחדש.

  • 61.

    כל כך שקוף - אילנה דיין כיח''צנית לביניש (ל''ת)

    ישי, 14/02/09 15:35

  • 60.

    הימין של פעם שונה מהימין של היום שמתנהג כאוטיסט החי בעולמו תוך התעלמות

    אוטיזם ימני, 14/02/09 15:33

    מהמציאות הבינלאומית ולכן מלחמות הוא יביא ולא שלום.

  • 59.

    כשאתה צודק אתה צודק (ל''ת)

    דב פנדה , 14/02/09 15:00

  • 58.

    אני מייחל יום יום שחתן פרס ישראל הפרופסור למשפטים דניאל פרידמן יישאר

    שלום, 14/02/09 14:15

    בתפקידו ה מ ב ו ר ך !!!!

    • דניהל פרדמן מורה למשפטים 50 שנה אותה הרצאה מעולם לא ממש עסק במשפט

      הזוי מבולבל פוגע בשלטון החוק מינוי של רמון העבריין, 14/02/09 14:49

      ומושחתים.מינו

      • יש בדבריך לא מעט אטימות. פרס ישראל במשפטים..

        מיכאל ב, 15/02/09 07:32

        על הרצאה אחת ?
        זכותך לא להסכים איתו אבל להפוך אותו לאיש של הרצאה אחת? השיטה שלך לתקוף את האיש ע''י התקפת האיש ולא הדעות מצביעה על המחנה שלך.

  • 57.

    לימין הכולת לכונן שלום

    ד''ר יהודה מוטעי, 14/02/09 14:10

    אם החשיבה של העם תהיה חיובית,אם מנהיגיו
    יוליכו להתלכדות סביב הרעיון הציוני-לאומי,
    אם המחלוקות תהיינה ענייניות,אין סיבה לחשוש.בעבר הימין כונן שלום, אח''כ המרכז
    והשמאל המשיכו בכך.יש לזכור שכל מנהיג של
    מפלגה ציונית לאומית בישראל מטרתו להשקיט את הארץ ואל לנו ליצור אנטגוניזם ודלגיטימציה
    למי שנבחר עלי ידי עשרות אלפי קולות ומאות אלפים.

    • נכון מאד, יש רוב בכנסת למדינה פלסטינית וירושלים בירתה (ל''ת)

      בסאם , 14/02/09 15:26

  • 56.

    רדיפת אולמרט - עונש על מינוי פרידמן

    בני, 14/02/09 14:09

    היום כבר ברור לכולם שרדיפת אולמרט (למרות שאינו צדיק), היא התוצאה של מינוי פרידמן לשר המשפטים.
    כאשר ראו בפרקליטות שאין להם אפשרות להעיף את פרידמן (לא הצליחו ''לתפוס'' אותו מנשק מישהי, או חשד דומה), לא נותרה לפרקליטות כל דרך אחרת אלא להפיל את הממשלה - וכך להעיף את פרידמן.
    שישיה ברור - אם אולמרט היה מחליף את פרידמן בשר כלבבה של בייניש - הפרקליטות היתה יורדת לו מהגב.
    כל אפשרות אחרת היא צביעות או היתממות.

    • עוד טענת מופרכת ומטופשת

      אלון ה, 14/02/09 15:01

      כן... כל הכח שבית המשפט העליון מפעיל זה רק בגלל איש קטן שקוראים לו פרידמן.

      בכלל לא ברור לי מה עושים מפרידמן כזה שוס גדול. מה הוא עשה למען ניפוח מנגנון החוק? מה הוא עשה למען חיזוק גורמי אכיפת החוק? מה הוא עשה למען החמרת עונשים נגד פושעים?

      סתם מעלילים עלילות גם על בית המשפט העליון וגם על פרידמן. זה פשוט מביך.

  • 55.

    100מליארד$בובזו בשטחים בינתיים ערבים ובדואים שולטים בדרום משולש וגליל

    מושחתים ועברינים שמזוהים עם ליכוד וש''ס הפכו אותנו, 14/02/09 13:57

    למדינה מגעילה בלי עתיד ותקוה.

    • המדינה מתקצבת את מיני הדתיים המסריחים בפי 5 תקציבים.את הכסף לוקחים

      מאזרחים נאמנים ועובדים כדי לממן רבנים התנחלויות, 14/02/09 14:45

      ורוב האוכלוסיה הדתית וחרדית שלא ממש עובדת.

      • רואים מי כאן הפאשיסט והגיזען.אתה גזען מסריח.

        socrates37 , 14/02/09 16:05

        לשנוא דתיים זה בסדר.אבל לשנוא ערבים זה פאשיזם.אני גם בעד שהחרדים יעבדו ופחות יתוקצבו אבל לעולם לא אשתמש בקללות ובשינאה יוקדת כמו שיוצאת מפיך.

  • 54.

    נסיון פגיעה או צמצום סמכויות בג''צ=פגיעה ''ישרה'' בדמוקרטיה .

    מורן, 14/02/09 13:52

    בעוד שאנחנו מדינה ללא ''חוקה'' אבן היסוד של הדמוקרטיה .
    מה שנשאר לנו לשמור ולא לפגוע בשום צורה בבג''צ ולא להכניס פולטיקה למערכת המשפט.
    בג''צ-מבטיח את שלטון החוק ומגן על זכיות האזרח מפני השילטון ושוב מפני השלטון.
    פגיעה בג''צ=פגיעה בדמוקרטיה.
    ביחוד במדינה שאין חוקה.

    • את/ צודקת במיליון אבל

      עודד ב, 14/02/09 15:43

      כל מה שכתבת היה נכון אבל העובדה היא שהבג''צ הפך לגוף פוליטי פאר אקסלנס עם אג'נדה ברורה וככזה ,הוא הפסיד את הלגטימציה שלו

    • כשבג"ץ מעדיף לפגוע בבטחון המדינה בגץ רקוב.

      socrates37 , 14/02/09 15:45

      בגץ לרוב מגן על מחבלים ומונע זכויות יסוד מיהודים.
      אם זהבה גלאון עותרת לבגץ כדי לא להרוס בית מחבל ממזרח ירושלים.ובגץ נעתר זמנית לבקשתה.העסק שם מראה על אוריינטציה שמאלית מסוכנת ומשוללת רסן.
      בגץ חשוב למדינת ישראל ולמערכת המשפט אך יחד עם זאת צריך להגביל סמכויותיו וליצור איזון בין ימין ושמאל.לא ייתכן שקיים שופט אחד ימני מבין תשעה או אחד עשר שמאלנים טהורים.מתבקשת רפורמה במערכת המשפט כדי שתהייה לנו מערכת אמינה וטובה המבטאת את כלל הציבור ולא איזו חונטה שמאלית.

  • 53.

    תגובה לבן דרור ימיני שבוחר להיתמם

    אלון ה, 14/02/09 13:52

    בן ימיני כבר הוכיח לא פעם ולא פעמיים שאם רוצה להתעמק בעניין מסויים, אז לא רק שהוא מסוגל לכך, אלא הוא אפילו מסוגל לכתוב מאמר מרתק מאוד על אותו עניין. אבל יש מקרים, שבצער רב הם לא מעטים, שבן ימיני בוחר בעניין מסויים להתעלם מכמה עובדות חשובות כאילו הם לא קיימות, ולפעמים הוא מביך בכך.

    בפעם הקודמת זה היה כשהוא כתב מאמר תגובה למאמרו של עופר שלח על כך שלאט לאט אנחנו כבר לא ''אור לגויים'', ואז באופן אוקסימורוני ודי טיפוסי לימיני, הוא שטח שפע של טענות שהרבה יותר קשורות לכך על ''מה העולם יאמר עלינו'' וממש על הדרך הוא למעשה רק המחיש עד כמה אנחנו נהפכים ל''עם ככל העמים'' וכבר לא ממש ''אור לגויים''.

    אז הנה, גם במאמר הזה, כשהוא מתעלם מעובדות (שאולי הן די מסובכות, אבל הן די) חשובות. נתחיל מזה שהליכוד הוא לא ממש חזק, בניגוד לבגין של ה40 מנדטים, והפעם תהיה לו נטיה להיכנע לסחטנות של מפלגות אחרות אשר יהיו שותפות. והראייה של לגבי תהליך אוסלו היא תמוהה למדי, כי הרי התהליך היה גם בתקופת שלושת השנים שבהם ביבי היה ראש ממשלה, מוזר מאוד שאתה לא מתייחס ל''תרומתו'' של ביבי לתהליך. אתה כל הזמן טוען לגבי אחרים עד כמה שהם דמגוגים, אבל במקרה הזה אתה דמגוג בעצמך.

    וגם בנוגע לליברמן, אתה ממש נופל בפח האוקסימורוני. אפילו אם נניח בצד את זה שהוא חשוד בפלילים, עדיין יש משהו מטריד בפרסונה של ליברמן. יש משהו תמים, אם לא מגוחך, במשפט שכתבת: ''...הליברמניזם, שבא מכיוון חסידיו השוטים, מתפתח לכיוון הגזעני... ליברמן יכול וצריך לשלוט בתופעה שהוא יוצר''. קצת מזכיר את המשפט שתום שגב פעם כתב ש''הכהניזם היה יותר גרוע ממאיר כהנא''. אבל אתה לא מתייחס לאמירות הפירומניות, הוולגריות והשחצניות של ליברמן, וזה ממש מיותר לציין דוגמאות. אז אתה תולה בבן אדם שבעצמו הוא לא מצליח לשלוט, ואתה תולה בו תקוות שיגלה אחריות ושישלוט באיזשהי תופעה?

    וזה מחזיר אותי לעניין הזה שאתה כל הזמן נותן השוואות עד כמה שאנחנו ''דומים לעולם'', ואתה אומר שההצעות החוק כמו הגבלת הגירה וכו', דומות למה שיש בעולם. אם ככה, אז שביבי או אולמרט לא יתחילו לצרוח לעולם בכל מיני טקסים שקשורים לשואה על כך ש''העולם שתק'' או שסגרו את השערים בפני יהודים שברחו מאימת הנאצים, אחרי הכל הם חיו לפי חוקיהם. גם אנחנו חיים לפי החוקים שלנו עם היחס המשפיל שנתנו לפליטי דרפור.

    • בן דרור ימיני-מי מפחד משלטון הימין

      ranleb , 14/02/09 16:13

      אני קורא מתמיד של בן דרור ימיני,ובדרך כלל מסכים איתו וחושב שהוא אחד העיתונאים הטובים ביותר,באשר לשלטון הימין-זה לא אותו ימין של מנחם בגין,אלא של אדם ,מאחז עיניים-ביבי,וסביבו אנשים מסוכנים בהרבה-העימות עם ממשל אובמה-יבוא,חבל.............

      • רעש וצילצולים...

        יהודה , 15/02/09 09:23

        כמו כל הקמפיין של קדימה... הטלת רפש ללא עובדות.
        קל להגיד ביבי מאחז עיניים. בא וניבחן את ההשגים שלו ואז נדבר.
        נבחרת הימין של הליכוד ומפלגות אחרות שפויה בהרבה ממנהיגי קדימה והשמאל שחושבים כבר שנים שאזרחי ישראל הם שפני נסיונות לחזיונות תעתועים של שלום שמשלמים עליהם בדם.

  • 52.

    הימין של אז הוא הכאילו שמאל של היום!

    nili, 14/02/09 13:49

    הימין של היום=פאשיזם!!!

    • הפאשיזם הוא שיגור טילים על ישובי ישראל.פיגועי טרור

      socrates37 , 14/02/09 15:56

      התפוצצות אוטובוסים בערי ישראל .פיגועים רצחניים בדיסקוטקים,בבתי קפה.במסעדת מקסים בחיפה.בכניסה לקניונים בנתניה וירושלים.
      מלון פארק בנתניה.הדולפנריום בתל אביב.סבארו בירושלים.מרכז הרב בירושלים.
      קו 18 בירושלים.קו 5 בתל אביב.מעבר החצייה סמוך לבנק לאומי בדיזינגוף סנטר.
      להזכיר לך עוד.כי יש הרבה פאשיזם נגד היהודים.זה מבוצע כל יום ע"י יקירי השמאל של מרץ.
      זהבה גלאון פושעת מלחמה.היא מגינה על המחבלים.כל עם ישראל השפוי שמח שהשרמוטה הזאת כבר לא בכנסת.

  • 51.

    מדינת בועה

    נמצא רחוק ונשאר רחוק, 14/02/09 13:40

    עם החיי בתוך בועה, עם שדורו הולך ופוחת... שאינו יודע להעריך את המוסד היחיד שעדיין נשאר ''נקי'' בתוך המערכת המסואבת של מדינת ישראל -
    הימין פעל באופן שפעל כשבראשו עמד בגין, האם באמת הינך מתכוון להשוות את מר בגין היקר לביבי העלוב???האם כבר שכחת את שרלה???
    בדור הולך ופוחת גם בעתונות....
    כל כך מצער לקרוא או לבוא לבקר אצלכם... הצער הגדול ביותר הוא: שישראלים אינם מסוגלים כבר לראות כמה נמוך הגעתם!!! ואינם מסוגלים לראות את הברור מאליו - הסוף מתקרב בצעדי ענק. הלוואי שתפתחו את עיניכם כבר ותתעוררו

    • thank you

      eli, 15/02/09 11:20

      for talking to us. we are dumb, stupid and blind but, you, the smart one tells us right from wrong. please, spare us.

  • 50.

    האם ימיני סבור שדברי אהרון ברק על לבני הם מוטעים?

    מחשבות , 14/02/09 13:19

    או שהם צודקים אך אסור היה לו להגיד זאת.

    האם ימיני סבור שארי שביט צריך היה להמנע מלהזהיר את הציבור מפני מצגת השווא של לבני כמנהיגה, או שצריך היה לבצע את חובתו העיתונאית ולכתוב זאת.

    האם ימיני סבור שהעובדה ששופט עליון התנגד להמלצה של שרת המשפטים היא שגרום לו להביע דעה שלילית על כישוריה? כלומר שנשיא בית המשפט העליון משקר ופועל מתוך העדפה ונקמה אישית? ואם זו דעתו של ימיני על בית המשפט העליון - על נשיא בית המשפט העליון, כיצד ידרוש שאנו נכבד את השופטים ואת יתר כנופיית החוק?

    אנא הסבר לנו ימיני, מי כאן הרע, ומי הצודק.

    • נשיא בית משפט עליון שמשקר?

      דן, 14/02/09 13:33

      ועוד פועל מתוך נקמה?!
      אין! לא יכול להיות דבר כזה.

      • נכון, ''אין!'' בתיאוריה...במעשה, יש ועוד איך. עובדה.

        עו''ד, 14/02/09 16:00

        אהרון ברק הצטיין רק במישור האקדמאי, וגם זאת ע''ח תפקידו הציבורי. כמנהל הוא כישלון, במישור האישי הוא קטן, נקמני ומקיאבלי, שהכניס למדינה את בייניש כתפוח רקוב, העיקר שהבא אחריו לא יעיב על ''ענקיותו''.
        במקרה של לבני, הוא כמו שעון מקולקל שפעמיים ביממה מראה את השעה הנכונה, וגם זה בעורמה ובאופן אנונימי.

      • אני לא חושבת שנשיא העליון משקר - אבל כן יכול להיות כדבר הזה

        יופיטר יופיטר , 22/02/09 12:17

        הכל כבר היה בעולמנו - תלמד - שר אוצר גונב? - ראש ממשלה מועל? וכן הלאה וכן הלאה - גם במדינות אחרות בעולם

  • 49.

    נכון, אני זוכר את בגין, אריק שרון, אני מקווה שביבי יהיה כמוהם

    בסאם , 14/02/09 13:19

    כמו שעשה בחברון היה מצוין, הבוחרים שלו היו שקטים

  • 48.

    בן דרור ימיני - הגזמת!

    שי, 14/02/09 13:16

    נסחפת עם האפולוגטיקה. אז ישראל אינה מפלצת (אני מסכים) אבל ממשלת ימין קיצוני היא סכנה לישראל ותביא לקטסטרופה (בגלל זה אני חצוי כאשר מצד אחד אני מעוניין שבוחריהם יתנסו במדיניות הנואלת שהם מציעים כל מערכת בחירות, אולי התנסות קצרה זו תביא לשינוי).

    • שי - אתה בטח צעיר - כי מה שאתה אומר היום על הימין - אמרו לי על בגין (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 15/02/09 15:03

  • 47.

    אמרת ידות אמרת שלילת ערכי חירות,שיויון,רציונליות,ריאליות,נאורות,קידמה,

    אמרת דת אמרת......., 14/02/09 13:08

    עבודה,דמוקרטיה,הומניות,השכלה (לא תורנית חו''ח).......רוצים עוד או שזה מספיק לכם כדי להבין ש........

  • 46.

    דברי טעם, גם אם אני לא מסכימה לפעמים ם בן-דרור (ל''ת)

    חניתה, 14/02/09 12:57

  • 45.

    תודה על המאמר

    יפה, 14/02/09 12:55

    לדרור בן ימיני שלום
    אנא כתוב מאמר מאיר עיניים , המסביר מהם מרכיבי הקמפיין ובמיוחד לאיזה חלק ממנו יש את ההשפעה החזקה ביותר על הציבור הרחב. מאמר זה אמור לפקוח עיניים בנושא קמפיין הבחירות האחרון , בנושא ההתנתקות ועבור נושאים מהותיים שיצוצו בעתיד.
    לדוגמא, נקודות ציון לגבי קמפיין בחירות : שילוט רחוב, עצרות בחירות, חוגי בית, מצע המפלגות, אתרי המפלגות באינטרנט, תשדירי בחירות, התבטאות המועמדים,מאמרי מערכת בעיתונות הכתובה ובאתרי האינטרנט הפופולריים, כתבות טלוויזיה, מאמרי פרשנות בתקשורת הכתובה ובאתרי האינטרנט, פרשנות ברדיו ובטלוויזיה , למי חזקה על האצת הסיפין (פירסומאים/תיקשורת) ועוד ועוד...

    בתודה מראש,
    יפה

  • 44.

    ימיני היקר

    שמחה, 14/02/09 12:54

    רציתי לענות לך אך תשובתו של אבגד ממצה את דעותי.אנא קרא אותה בעיון.

  • 43.

    לימיני-אתה רודף את ''העליון'' כמו שדיין רודפת את פרידמן

    דודי, 14/02/09 12:52

    רדיפתך אחרי בית המשפט העליון ידועה,וכנראה פרידמן יכול להרוס כל חלקה טובה העיקר שיוריד את בייניש לקרשים.בנוגע לממשלות הימין-אזכיר לך {כי כנראה שכחת} שבגין הכניס אותנו לבוץ של 18 שנה בלבנון,כי חשב שיוכל בעזרת מלחמת ברירה {הגדרה שלו,לא שלי} לשנות את פני המזרח התיכון.פירות הבאושים של מלחמה זו הם פרשת רון ארד והקמת החיזבאללה.

    • דודי ,הסכמי אוסלו והבריחה שלבנון

      ראש ממשלת העתיד, 14/02/09 13:36

      כבר 18 שנה ו8 שנים,והיד עוד רושמת.
      בהסכמי השלום שלא אמור להיות איזה קורבן
      יש יותר קורבנות מ18 שנות שהייה שלבנון.
      תפקידו של החייל עצם שהותו בקו היא לשמור על עצמו ובזה הוא מגן על האזרחים בתוך הגבול

      ההסכם ההזוי שלכם הבאתם את הצרות לתוך המדינה,חבל שהקורבנות השלום לא שייכים רק לשמאל,ונפגעים גם אנשים שלא מסכימים לדרכים שלכם,
      לסיכום,יותר זול לעם ישראל אם תעברו לגור בעזה ובגדה,ותנסו לסגור עסקאות שלום למחבלים מהצד שלהם.אולי אז תבינו שגם מה שאתם אומרים זה לא מה שהם רוצים ומאמינים.

  • 42.

    האשם התקשורת שאינה עויינת - היא פשוט משרתת את האינטרסים שלה כולה

    דולפין סגול , 14/02/09 12:49

    רובם שמאלנים מחבבי ערבים וזכויותהם בניגוד לימין

  • 41.

    באמת למה ?

    חיים אבגד , 14/02/09 12:45

    למשל, כי תקציב החינוך עלה בכל ממשלות השמאל וקוצץ בכל ממשלות הימין ?

    כי ממשלות הימין נכנעו ללא תנאי לש"ס ולתכתיביה? כספים יחודיים, וויתור על לימודי ליבה? חקיקה דתית (דרעי), תקצוב ישיבות, אברכים, מקוואות, דתות?

    כי דן מרידור, אדם ישר לכל הדעות התפטר מתפקידו בפלצות, ואמר דברים על ביבי?
    כי יצחק מרדכי פרש מאותה סיבה? דוד לוי?

    כי מודעי ביקש ערבות של מליוני דולרים שהוא יישאר שר אוצר?

    כי המדינה התמוטטה כלכלית עם יישום המדיניות הכלכלית הפרועה של הליכוד (ארליך ויורשיו) ?

    כי נכשלו לחלוטין בניהול מלחמת לבנון הראשונה ? (חדירה לעומק מיותר וישיבה ארוכה ומיותרת. לא עצם המלחמה!)

    כל זה מזכרוני הדל. לא פתחתי אף ספר ולא ביקרתי בגנזכי עיתונות. חזקה עלי שהייתי מוצא אלף סיבות למה לא ממשלה ימנית.

    חיים

    • לחיים אבגד

      סטודנט, 14/02/09 14:24

      הפוסל במומו פוסל
      במקום להודת ברדידות שלך (''...לא פתחתי אף ספר ולא ביקרתי בגנזכי עיתונות...'')
      לך לספריה אקדמאית לך לגנזכי עיתונות ונכון שהייתה מוצא אלף סיבות למה לא ממשלה ימנית
      אבל ההיתה מוצא לא פחות ואולי יותר למה לא ממשלת שמאל.(ולא אני לא פעיל/תומך ימין)

    • שלום תמורת שלום

      יהודיה, 14/02/09 14:56

      להזכירך חימוביץ תמכה בש''ס התקציב הוא לכל ילדי ישראל כולל הערבים.
      מדוע אתה לא מזכיר את נפלאות מלחמת יום הכיפורים?
      בוא נזכיר את יחסו של פרס לרבין.....

      האם לא הגיע הזמן לשלום בין עם ישראל במקום להזכיר נשכחות?

    • שכחת את שלטון מפאי שביצע אפלייה גזענית נגד הספרדים

      socrates37 , 14/02/09 15:38

      ממשלת המערך תיקצבה את הקיבוצים ופגעה בעיירות הפיתוח.בשכונות המצוקה,הנציחה את העוני.אסור היה להשמיע מוזיקה מזרחית ברדיו.אסור היה לתושב קרית שמונה לעזוב את ישובי הספר ולעבור למרכז.הציבו מחסומים נגד תנועה חופשית של אוכלוסיה בתוך המדינה.
      שנים תושבי קרית שמונה וישובי הצפון חטפו קטיושות ופיגועי מחבלים בתוך מעלות ונהריה מבלי שהממשלה תגיב על כך.
      שולמית אלוני ויוסי שריד ביטלו בגרויות בתנך ובתושב"ע במטרה לחסל את לימודי היהדות במדינה.
      בשעתו אלוני נלחמה בדתיים ובחינוך הדתי והכניסה את לימודי הסופרים הפלסטינים במקום יהודה עמיחי וביאליק.
      השמאל רצה להחליף את הימנון המדינה והדגל.המגן דוד לא טוב עבורם.מחקו את סעיף הלאום מתעודת הזהות כדי לסייע לערבים להתקבל למקומות עבודה.אבל זה חארטה.פשוט כל דבר יהודי היה חשוב להם למחוק.
      "נפש יהודי הומיה" הפך ללעג ולקלס בפי פוליטקאיי השמאל הנאלח והמטונף.
      השמאל הביא עלינו טרור במסווה של שלום.
      העם אומר דיי לפיגועי הטרור ודיי לשטיפות מוח של השמאל.מי שלא טוב לו שיעזוב את המדינה.מתנדב להסיעך לנתבג יא איבנל בולה.

  • 40.

    בן ימיני - ישראל ביתנו היא מפלגה בעלת רעיונות פאשסיטיים טיפוסיים

    אסף, 14/02/09 12:38

    הרעיון העיקרי , המוביל והמרכזי שעליו רצה ישראל ביתנו לבחירות ואותו (וכמעט רק אותו) הציגה לבוחרים , הוא ''אין נאמנות - אין אזרחות'' . ממש בימים אלה ליברמן מציב את זה בתור תנאי קואליציוני, בו יחוייבו ערביי ישראל במעין אקט משפיל להשבע למדינה יהודית , אותה מדינה שלא מייצגת בסמליה ולו דבר שאותו בן מיעוטים יכול להזדהות איתו. -זה ממש העקרון של ''המדינה מעל הכל'' - אבן היסוד של הפאשיזם. דמוקרטיה היא רצון הרוב , ופאשיזם זה כפיית דעת הרוב על המיעוט. (ותמיד במסווה של נאמנות למדינה , אגב)

    יהיו יהודים רבים שיסרבו לחתום על אותו ''כתב התחייבות'' למדינה, אם המיזם של ליברמן יצא לפועל . והם לאוו דווקא יהיו שייכים למה שנהוג לכנות ''שמאל סהרורי''.

    זה שתופעות דומות מתרחשות בבחירות בארצות אירופה,שהביאה לאנושות את השואה רק לפני 60 שנה יחד עם עוד שאר מיני מורשת (ואני,לא כמו בן דרור ימיני, חושש שהימין הקיצוני באירופה הוא אף פחות גרוע מזה של ליברמן ) לא נותן לדבר הכשר כשהוא קורה אצלנו.

    • לא הבנתי אותך. המדינה צריכה לסעוד את אלו המבקשים בחיסולה?

      תמה ותוהה, 14/02/09 13:30

      היהודים צריכים לתת לאלו המבקשים את חיסולם את כלי החיסול? סליחה שאני שואל אבל אתה יודע בכלל מה משמעות המילה פשיזם?

      • התגובה של סוקרטס37 ומי שכמותו עונות על התהיות שלך

        אסף, 14/02/09 14:38

        וממחישות לך על מה שכתבתי. אתה זה שאליו מופנות התהיות .

    • עדיף פאשיזם יהודי נגד ערבי מאשר הפוך.בלד ורעם תעל

      socrates37 , 14/02/09 14:15

      לידיעתך המפלגות הערביות בכנסת הינם מפלגות לאומניות קיצוניות ואינך משמיע ולו מילת ביקורת אחת כנגדם.חביבי מי שלא נאמן למדינה וזה כולל אותך לא יקבל אזרחות.חד וחלק.
      מספיק לפציפיסטים והזוהיים למינהם.גם מהחרדים מי שיתנגד לשמור אמונים למדינה תישלל ממנו זכות הצבעה.למה אינך מלין על כך שנטורי הקרטא מצביעים למפלגות ערביות בתיקווה שיחסלו את שלטון ישראל ויקימו שלטון מוסלמי.חייבים להילחם בהם.הממשלה לא מתעמתת עם נטורי קרתא המסוכנים למדינה ונפגשים עם אוייבנו.אחמדנג'אד הארכי פאשיסטי.הבעיה בשמאל שאינו רואה את הדבשת שלו.בגלל אנשים כמוך מרץ חטפה שטוזה לפרצוף.

    • באמת? ולמה יש לי הרגשה שהדרוזים . ערבים נוצרים יהיו נאמנים למדינה בלי

      אייל. , 14/02/09 20:28

      בעיות?

  • 39.

    ימין בלי מרכיב הדת ניתן לריסון ואיפוס על המציאות אבל ברגע שהדת נכנסת

    משתנה מרכזי........, 14/02/09 12:32

    לתמונה אז שלטון הופך להיות משיחי מטורף ומוטרף שגם טיפולים תרופתיים לא יעזרו כאן.....המדובר במאניה דתית מין סוג של שגעת שהפסיכיאטרים בארץ צריכים לתת עליה את הדעת.

  • 38.

    בן דרור - ה-עיתונאי ונקודת האור-תבונה בתקשורת הישראלית (ל''ת)

    תענוג למצוא מישהו להעריך, 14/02/09 12:27

    • בגלי צה''ל אמרו שימיני אחד מחמשת העיתונאים הטובים בישראל (ל''ת)

      שמישהו יגיד בל מי יודע מיהם ארבעת האחרים.?, 14/02/09 12:47

  • 37.

    הפחד מקואליציה של רסיסי מפלגות שהקטנות ישדדו את הקופה כמה שיותר מהר

    שינוי שיטת הממשל מהר, 14/02/09 12:24

    כי הם יודעים שהממשלה לא תחזיק הרבה זמן- ואז כל אחד ידאג לסקטור שלו מהר על חשבון טובת המדינה .

    ביבי בקואליצייה ימנית צרה לא יוכל לקדם שום דבר לא ישלוט ורק יסחטו אותו - הוא יגמור יותר גרוע מהקדנצייה הראשונה שלו

  • 36.

    לפני זמן מה קראתי מאמר שלך בדבר המלחמה בעזה

    קוקילידה, 14/02/09 12:20

    ודי לא הסכמתי איתו. נוצר אצלי הרושם
    שבעניינים צבאיים הניתוח שלך לא מהטובים.
    אך בעניינים פנים מדיניים ניכר כי הינך
    קורא את המפה הייטב ואני בהחלט חותם
    על כל מילה שכתבת במאמר הנ''ל .
    נהנתי לקרוא.
    תודה.

  • 35.

    לימיני

    גדי, 14/02/09 12:17

    איך אתה משוה את בגין לביבי? הליכוד אצל בגין ואפילו אצל שרון היתה סיעה בת 40 ויותר ח''כים,אתה משוה את זה לביבי שבקושי השיג 27 {22.5 אחוזים} ?איך הוא יתפקד כשאפילו אין לו רוב ברוב שלו? איך יתנהל בין ברית הזוגיות של ליברמן לש''ס? איך ינסה לקיים הבטחות לארה''ב {פינוי מאחזים לא חוקיים} עם כץ ובן-ארי? יד על הלב: אתה בעצמך חושב שהוא יוכל לשלוט עם הרוב הצר הזה שכל ליצמן,כ'צלה או אפילו הקיצוניים בליכוד יכולים להפריע לו?

  • 34.

    ישראל ביתנו מייצגת פאשיזם קלאסי (ל''ת)

    אסף, 14/02/09 12:13

  • 33.

    ימיני-תדייק בעובדות

    אלמוני, 14/02/09 12:12

    בגין הביא אולי שלום,אך בהצבעות המכריעות בכנסת על ההסכם הצביע רוב בליכוד נגד {ארנס,אולמרט,גאולה כהן,יגאל כהן ועוד רבים} ורק התגייסות של העבודה מהאופוזיציה גרמה לרוב.את השלום עם ירדן שכחת או שזה הפריע לתאוריה? בנוגע להתנחלויות-הן צמחו במהירות רק מתחילת שנות ה-80,תחת ממשלת בגין.נא לבדוק.בימי המערך לא התישבו באזורים צפופי אוכלוסין בגדה.

    • רוב הליכוד הצביע בעד ההסכם, וביבי ויתר על חברון. אלה העובדות (ל''ת)

      אם לדייק אז עד הסוף, 14/02/09 12:37

    • לאלמוני

      סטודנט, 14/02/09 14:31

      מעבר לכל מה שאמרתה נקודה אחת חשובה
      ההיתישבות בחברון החלה ב1968 (ליל סדר בחברון)וישוב קבע ב1970
      אז אתה טוען שב1968-1970 הליכוד שלט??
      אתה אומר שחברון זה מקום לא צפוך אוכלוסיה?

  • 32.

    כרגיל תענוג

    אחלה כתבה, 14/02/09 11:45

    בן דרור ימיני הוא העיתונאי שהכי כיף לקרוא. אומר את האמת ומגבה את דעתו בעובדות, ולא בדמגוגיות זולות.

  • 31.

    בן דרור- אתה אחד העיתונאים ההגונים היחידים בארץ. תודה רבה (ל''ת)

    אנחנו לא לוקחים זאת כמובן מאליו, 14/02/09 11:44

  • 30.

    ליברמן הוא שמאלני.

    ציוני, 14/02/09 11:38

    תסתכלו על מה שהוא אשכרה אומר ולא איך התקשורת מציגה אותו.

    הוא בעד לצאת מכמעט כל השטחים כולל דיבור על ירושלים ויציאה מהשכונות הערביות שם.

    חילופי שטחים גם אולמרט והשמאלנים בעד לעשות, הוא פשוט מציע לעשות את זה מהשטחים הפלסטינים שבתוך ישראל, באזור המשולש.. וכך גם לפתור את האיום הדמוגרפי שהוא אחד משני האיומים הקיומיים היחידים על ישראל - ובתמורה להבאת שטחי המשולש, אנחנו נשארים עם גושי ההתיישבויות..
    ושוב גם אולמרט והשמאלנים בעד לעשות חילופי שטחים, רק שהם בהתאם לשמאלנים מטורפים והזויים ורוצים להביא שטח ריק מהנגב.

    בכל מקרה ליברמן גם בעד נישואים אזרחיים והקלה על התגיירות

    יש לו פשוט רטוריקה קשה ואיזה התלהמות של פעם בשנה של משהו בסגנון להפציץ את סכר הסואן..
    אבל זה שטויות, האידאולוגיה שלו היא בעצם שמאלנית.
    גם האזרחות - נאמנות זה לא רציני.
    על פי הסבר של כמה בכירים ממפלגתו..
    ההצהרת נאמנות תהיה חתימת על מגילת העצמאות.. ואם למשל עושים את זה באיזה טקסון בעת קבלת תעודת הזהות הראשונה - אין שמץ של בעיה בזה..
    באמריקה בבתי ספר רבים התלמידים עושים את הצהרת הנאמנות האמריקאית בתחילת היום.
    וכל מי שמקבל אזרחות אמירקאית עושה טקס בה הוא נשבע אמונים למדינה.


    בקיצור, האיש בעל אידאולוגיה שמאלנית.
    אל תקשיבו לתקשורת ההזויה..
    התקשורת היא גזענית.
    כל מה שהספיק לה זה לראות רוסי גדול עם מבטא שרב עם הלאומנים הפאשיסטים הפלסטינים שבכנסת.. בשביל להחליט שהוא ימין קיצוני.

    כל ישראלי שפוי אמור לריב עם הימין הקיצוני לאומני פלסטיני שיש בשלושת המפלגות הערביות
    וגם עמיר פרץ אמר לפני איזה 4 ימים שכשהוא שומע את חברי הכנסת הערבים מתבטאים בקיצוניות שלהם ''לפעמים בא לו לתת להם סטירה''.

  • 29.

    הסיבה ששילטון ימין מפחיד היא...

    ראג'ו הירוק, 14/02/09 11:37

    שאין מנהיג , אין דמות מנהיג, ואין משהו שקרוב למנהיג. ביבי הוא סה''כ רטוריקן שמצליח לערבב את העם הטיפש שהוא בעצמו דפק והם חזרו אליו על ארבע, ליברמן הוא נהנתן מושחת שלא יכול להנהיג קבוצת קט רגל בשכונה..נכון שממשלות ימין עשו משהו אבל כשהיו בראשן אגדות כמו מנחם בגין ואריאל שרון. לכן צריך לחשוש ולרעוד כשהאנשים שהזכרתי בדרך לנהל את המדינה,בייחוד שכבר הרגשנו את נחת זרועו של המאסטר ביבי וכשנגד ליברמן יש כבר ארסנל של חקירות..

    • לעומת מנהיגי השמאל (ל''ת)

      סטודנט, 14/02/09 14:32

  • 28.

    מעצבן הקטע של עקיבא אלדר.. יצא לי לשמוע ראיונות כאלה שלו לתקשורת זרה (ל''ת)

    גיא, 14/02/09 11:30

  • 27.

    יחי הזיכרון הקצר ןכתבים בשקל תשעים...

    שלומי, 14/02/09 11:29

    עזוב אותנו באמא ש'ך..
    לך פתח ספרי היסטוריה!

  • 26.

    הדיקטטורה הגסה ביותר זה ביהמ''ש העליון והספונסר שלו היתה

    אבו יסמין, 14/02/09 11:21

    מפלגת מר''צ ז''ל ,והפחד של ביניש זה שחלילה מישהו יכנס ''לחצר הפרטית'' ויצור מעט איזון בהשקפת הדיעות .

  • 25.

    יישר כוח - שאתה פותח עיני העם לדעת - שהתעמולה נ' הימין אינה אמיתית (ל''ת)

    אמיר, 14/02/09 11:14

  • 24.

    ימיני יישר כח כל מילה בסלע (ל''ת)

    אליעזר משוך, 14/02/09 11:05

  • 23.

    טוקבקיסטים הנובחים

    אבישי, 14/02/09 11:04

    מה לכם כי נזעקתם? מישהו כתב מאמר נגד מערכת המשפט, ברק, בייניש? אסור לבקר אותם? הם קדושים? הדיקטטורה השיפוטית בארץ, אין דומה ואין שווה לה בעולם. אם פעם יכולנו להתגאות במערכת המשפטית שלנו, הרי היום אין לנו אלא להתבייש בה. מערכת המלינה דיונים משפטיים, גורמת לעינוי דין לאלפי נזקקים, מתערבת בכל ענין, בעלת אג'נדה פוליטית ברורה וידועה מראש. וכל זאת בלי להזכיר את ''שובר הידיים'' חשין, את בעלה של בייניש, את בעלה של פרקליטת המדינה לשעבר, את אהרון ברק הבוחש בפוליטיקה, את ההכשר למפלגות ערביות החוברות לאויב ועוד.

  • 22.

    אני אסביר לך למה

    mgiloh, 14/02/09 10:59

    גם תאצ'ר וגם נתניהו מייצגים כח
    העשירונים הנדפקים מעדפים איש חזק בטעות
    הרי הוא כבר פעם דאג לחזקים -הם ממילא יודעחפ שהוא טוב לעשירים
    השנאה לערבים היא חול בעינים

  • 21.

    התקשורת הישראלית - המהדורה העיברית של השטירמר (ל''ת)

    yoji , 14/02/09 10:58

  • 20.

    הימין שולט כאן כבר 32שנים ש''ס ,ליכוד וכו' הם הפכו אותנו למדינה מושחתת (ל''ת)

    ואלימה בלי עתיד ותקוה=תחשבו על זה!!!, 14/02/09 10:57

  • 19.

    פאשיזם זה טרנספר, הפקעת זכויות קניין, ביטול זכות הפגנה, מאסר בלא משפט

    כבשה פועה , 14/02/09 10:43

    ושיסוי צבא באזרחים. יש פאשיזם בישראל. זה שימיני תומך בו. פאשיזם שמאלני.
    על-פי כל פרמטר ליברמן אינו מגיע אף לרף התחתון של ההגדרה שנטבעה בגירוש הנפשע. ליברמן הוא תגובת הנגד החוורת (מאוד) למעשה הנתעב של שרון. ליברמן הוא תרופת האליל למחלה הסופנית שימיני הוא אחד הפאטוגנים המובהקים שלה בתקשורת. ליברמן הוא תוצר הפאשיזם השמאלני, שנולד באוסלו והשריץ את ממזריו לפני כשלוש שנים.

    • did you rread yemini at all? it looks like if you didn't (ל''ת)

      readr, 14/02/09 10:50

    • יש גבול להונאה

      shelly vaamir , 14/02/09 11:03

      ההתנתקות הייתה צעד שגוי, ושרון גם כופף בשבילו את עקרונות הדמוקרטיה. אולם המילים הבוטות שלך אינן במקומן, וודאי שלפינוי גוש קטיף אין דבר וחצי דבר עם פאשיזם. זכויות קניין מעולם לא היו בגוש קטיף, משום שהשטח הזה מעולם לא סופח למדינת ישראל, ולכן מדינת ישראל כלל לא הייתה יכולה (וגם לא רצתה) להקנות בו זכויות קנייניות. גם זכות ההפגנה לא בוטלה, והיא ניתנה ל"כתומים" ביד רחבה ביותר. המשטרה מנעה חלק מההתפרעויות, וזוהי חובתה. המעצרים המנהליים הם כלי בעייתי ביותר, אך הוא שימש ומשמש בעיקר כלפי הערבים והשמאל הקיצוני דווקא. . לסיכום, אפשר וצריך להתנגד למהלכים שגויים ומקוממים, אך יש להיצמד לאמת! תגובות כשלך עושות נזק חמור מאוד למדינה, שודאי יקרה גם לך...

      • מדויק. (ל''ת)

        מה זה משנה, 14/02/09 11:38

      • התנהגות השמאל ושרון כלפי הכתומים היא פאשיזם קלאסי

        מחשבות , 14/02/09 11:39

        כאשר עוצרים ילדות קטנות למשך חודשים ארוכים בשל הפגנה נגד הרס בתי יהודים זה פאשיזם.

        כאשר כוחות צהל נשלחים ב 3 בלילה להרוס בית של יהודי על ילדיו וזוגתו בלי לתת לו אפשרות להגן ולהתארגן זה פאשיזם.

        יש הבדל מהותי בין פיזור הפגנה הקוראת "איטבח אל יהוד" לבין אלימות משטרתית כלפי יהודים שרוצים לחיות בביתם ובישובם ומתנגדים להרס.

        מה שהשמאל עולל ליהודים הנאמנים לעמם ולארצם הוא פאשיזם מהסוג הגרוע והנקלה ביותר, וימיני היה שותף פעיל למעשים מכוערים אלו

        • תגובתך רגשנית, לא מדויקת, לא שקולה ומעלה ניחוח גזעני

          shelly vaamir , 14/02/09 12:08

          מי שנעצרו למשך שבועות ארוכים היו נערות מעבר לגיל האחריות הפלילית שעברו על החוק. מעצרן לא היה בשל ההפגנה, אלא בשל עבירות שביצעו. מי שחושב שזכותו הופרה ישטח את טענותיו בפני בית המשפט שמעניק כדבר שבשגרה סעד לאנשי ימין מובהקים שזכויותיהם מופרות, למשל: איתמר בן גביר. הנערות הוחזקו במעצר משום שסירבו להזדהות וגם לאחר מעצרן המשיכו להתריס נגד מערכת אכיפת החוק ונגד סמכותה הריבונית של מדינת ישראל. * כוחות צה"ל שנשלחים באישון לילה עושים זאת לאחר שהתקבלו לכך כל האישורים הנדרשים ועל מנת לטפל בהפרת חוק. התגובה שלך היא אבסורדית לחלוטין, וודאי שכוחות הביטחון לא יתנו לפורעי החוק הזדמנות להתארגן. האם המשטרה צריכה לתת לראשי ארגוני הפשיעה התראה לפני מעצרם, על מנת שיספיקו להתבצר עם חמושים רבים?! * מה ההבדל בין הפגנה בלתי חוקית של ערבים לבין הפגנה בלתי חוקית של יהודים? בזאת ובזאת צריכה לטפל המשטרה באשר הן הפרות חוק. ללא כל קשר אלימות משטרתית היא פסולה.

          • שימוש במעצר מונע ככלי פוליטי הוא פאשיזם

            מחשבות , 14/02/09 13:14

            ביחוד כאשר לא מדובר במניעת פשע, אלא כאמצעי לדכא נערות שחטאן הוא שדעתן שונה משל תומכי החמאס בארצנו.

            רוב הפרות החוק בארצנו אינן נענשות במעצר כלל, והשמאל יוצא ברעש רב כאשר מפעילים דרך זו לעיתים רחוקות כדי למנוע טרור ורצח. אך כאשר מדובר בתמיכה ביהודים, ביהדות וביהודה לפתע כל נושא זכויות האדם נשכח ונעלם.

            כאשר יש "הפגנות" בלתי חוקיות של ערבים המשטרה היהודית לא נכנסת כלל לכפרים, ובוודאי שלא מבצעת מעצרים.

            ובעובדה יש בארצנו עשרות ומאות אלפי עבירות בניה בלתי חוקית המבוצעת בידי ערבים, אך הצבא והמשטרה יצאו בשליחות השמאל כדי לגרש את היהודים שרכשו במלוא כספם את בית השלום בחברון.

            אני מקווה ומיחל שחילופי השלטון יביאו סוף להתעמרות המשטרה והפרקליטות ביהודים. והציבור היהודי שידע לזהות מי הם אויביו ומי הם אוהביו ישפיע על המשטרה כך שתחדל לסייע לאויבי העם.

      • טול את גשר שער הזהב הנטוע בין עיניך

        כבשה פועה , 14/02/09 12:11

        התעלם מדעותיך הפוליטיות ותסתכל למציאות בלבן שבעיניים. בלי המלל התקשורתי והאפולוגטיקה. הצבא לא ירה באזרחים ולא פרצה מלחמת אחים אבל חוצמזה...
        זכות קניין היא זכות אוניברסלית מוקנית המוגדרת בשני חוקי יסוד. אין זכות זו קשורה כלל להסכמים בינלאומיים, סיפוח: כן או לא או גובה מכסות המים. אין למדינה הזכות להפקיע רכוש פרטי באופן גורף או ליטול מטה לחמם של 10,000 איש. זכות יסוד זו נבחנה עשרות פעמים בעתירות של פלסטינאים-לא אזרחים (חופש העיסוק וכבוד האדם), בהקשר של תוואי הגדר בשטח לא מסופח.
        חופש הפגנה? אוטובוסים של "כתומים" נעצרו עוד בטרם יצאו מתחנותיהם במרחק עשרות ק"מ מיעדם. התירוץ של חשד לביצוע עבירה עתידית וסכנה לשלום הציבור היא טענת סרק פאשיסטית למופת. בטענה זו ניתן לחסום כל פעולת מחאה כנגד משטר. ניתן היה למשל לבטל את הפגנות הגאים בירושלים או את הפגנת הערבים בת"א. קביעת שטח צבאי בתחומי הקו הירוק (כפר מימון) או מסביב לעוטף עזה בלא הטלת משטר חירום היא בפירוש עבירה על החוק שנודף ממנה סרחון חום בסגנון של פראנקו. נכון, משטרה אפשרה הפגנות רחוק מן העין והלב ובתנאי שמשתתפיהן יתחייבו לא לדרוך על הדשא לרעיית גמלים. זהו לעג לרש שאפילו ברוסיה של פוטין לא היה "עובר מסך". אצלנו לעומת זאת, לא רק שהתקשורת לא מיחתה, להיפך-שני מגישים פופולריים בע'-10 קראו לקחת הלומים והברזלים ולשבור לכתומים ת'ראשים. זה עבר מצויין בברנז'ה.
        בכל מדינה אחרת מעשה הנבלה שנעשה היה גורם למלחמת אחים ולהפלת משטר הרודנות הפאשיסטית שיצר אותה. החידוש של ישראל למדע המדינה, הוא, כי בגיבוי בית משפט ותקשורת, ניתן להגדיר אף את קורבן הגירוש כפאשיסט, שכל אמצעים (הפאשיסטיים) כשרים כנגדו, אם רק חוזרים על כך מספר רב של פעמים. לצערי, אתה מוכיח הטיזה, שדווקא אנשים אינטילגנטיים חשופים יותר לסוג כזה של שטיפת מוח. צא מהכליפה שלך!

        • לא תצליח לסמא את עיניי

          shelly vaamir , 14/02/09 12:31

          אתה הוא זה שלא מסוגל להתעלם מדעותיו הפוליטיות. יש הבדל בין זכות קניינית במקרקעין לבין זכות הקניין שבחוק-יסוד כבוד האדם וחירותו. זכות הקניין החוקתית אמנם פורשה באופן רחב ביותר ככוללת (כמעט) על אינטרס ממוני. לעומת זאת, במקרקעין לא היו למתיישבי גוש קטיף זכויות קניין. לגבי הזכות החוקתית בית המשפט העליון אמנם העניק סעד למתיישבים ופסל את שיעורי הפיצויים שהקנתה הכנסת בחוק (צעד נדיר ביותר!!!), משום שלא העניקו פיצוי מספיק למתיישבים. הפסיקה העקבית של ביהמ"ש העליון לאורך עשרות שנים הוא שלמדינה מותר לפגוע בזכות הקניין, אם היא מעניקה פיצוי הולם, שאמור לרפא את הפגיעה. בית המשפט היה באופן לא מפתיע הגורם היחיד שהעניק סעד של ממש למתיישבים, אולם הקיצוניים שבהם בחרו בזעמם לירוק עליו ולספר בדיות בתקשורת. למיטב ידיעתי (ובתחום זה אין היא מצומצמת), ביהמ"ש העליון לא החיל באופן ישיר את חוק יסוד כבוד האדם וחירותו על פלשתינים שאינם אזרחים, אך על המתיישבים הוא כמובן החיל את חוק היסוד. * אינני בקיא בכל מקרה של אוטובוס שעוכב, ובהחלט ייתכן שהמשטרה הפריזה בכמה מקרים ונהגה באופן בלתי ראוי. אולם ככלל הייתה הצדקה לפעול לשמירת הסדר הציבורי, שהוא ערך חשוב ביותר. לא יעלה על הדעת שכבישים מרכזיים ייחסמו, רכושם של עוברי אורח ייפגע, ואולי אפילו גופם יהיה נתון בסכנה בשל הפגנה- חשובה ככל שתהיה. * חבל שבמקום להיאבק למען שיפור מדינתך אתה משחיר את שמה שלא בצדק תוך עריכת השוואות מקוממות נטולות כל בסיס למשטרים אפלים. זוהי לא פטריוטיות, זוהי שנאת העם והמדינה והשנאתם.

          • לא ניתן עוד לסמא את מי שנולד עיוור מלידה. (ל''ת)

            מראה מראה שעל הקיר, 14/02/09 13:36

          • אם אתה מעוניין להכנס לויכוח הזה...

            כבשה פועה , 14/02/09 13:57

            אזי מצדי זה בסדר גמור..
            המדינה והבג"צ אישרו אינספור טענות חזקה של הבדואים או הקיבוצים ולא פינו אותם מ"אדמתם".. הגנובה כחוק. זאת בלא הכרה בבעלות וכפועל יוצא של רוח החוק הנושבת מחוקי היסוד.
            אולי תתפלא לשמוע, אך בניגוד למה שאולי שמעת בתקשורת, אין הבדל מהותי בין הסייגים המוטלים על החכרת קרקע מנהל בתחומי הקו הירוק להחכרת קרקע מדינה מחוצה-לה.בכל אחד מהמקרים, חוזי החכירה כוללים סייגים דרקוניים המתירים לפנות אדם מביתו (ולו בתום 49 שנות חכירה). ברור כי אותם סייגים לעולם ליעברו את מבחן הבג"צ .. אם אתה מתגורר בבת-ים. לדוגמא: חוזי החכירה הראשונים בתחומי הקו הירוק שנחתמו עם הקמת המנהל ל-49 שנה כבר פגו מאז והפתרון היצירתי שיוזם כעת המנהל-העברת הבעלות על הקרקע לידי המחזיקים בה (אם אתה גר בבית משותף ישן בשכונות מסוימות בבת-ים-אתה וודאי יודע זאת). בכל מקרה, טיעונך אינו מחזיק מים במקרה של כפר-דרום בהיות השטח קרקע פרטית שנרכשה ע"י הסוכנות עוד לפני קום המדינה.
            אגב, ב"שטחים", אינך כלל זקוק לאמתלה מן הסוג שציינת (או שהעתקת ממרגלית). מספיק לכך צו אלוף!
            לכן ברור כי הפגם הטכני שבחוזה הדרקוני האחיד אינו יכול לעמוד בפני תקפות חוקי היסוד ולמיטב ידיעתי, זה גם מעולם לא הועלה כטיעון בבג"צ ע"י המדינה לעניין חוק ההנתקות. אני מצר כי מעבר לפלפוליסטיקה החובבנית, אינך רואה את האדם, שתמיד אמור לעמוד במרכז השיקולים של בית המשפט העליון ושל תומכיו בציבור. טיעוניך המניפולטיביים(שאני חוזר וטוען כי מהיותם מופרכים-לא הועלו ע"י המדינה בעתירה לבג"צ לעניין חוק הפינוי-פיצוי) מבהירים כי אינך דמוקרט. באשר לחוק הפינוי-פיצוי עצמו, זהו לעג לרש שבחסותו-אלפי משפחות נותרו בחוסר כל, שלוש שנים לאחר הגירוש. סכומים של 1-1.5 מיליון ש"ח למשפחה בגין הריסת מפעל-חיים הכולל רכיב של איבוד פרנסה, לא יכול לעמוד במבחן דין נזיקין הוגן ומקובל במדינת ישראל. אולי אינך מודע לכך אך בחקיקת החוק, בוטלה גם זכותם של מתיישבי קטיף לתבוע ת'מדינה באמצעות בית המשפט. וכך, נטולי זכות תביעה אלמנטרית, נותרו אלפי משפחות תלויים בחסדו של פקיד מנהלת הפינוי. פיצוי הוגן על-פי המקובל בדיני נזיקין, היה אמור לאפשר רכישת בית פרטי קרוב לחוף-ים ביישוב קהילתי ולכלול הפסד פרנסה מהוון בגובה שבין 5 עד 10 מיליון ש"ח למשפחה. המדינה הפאשיסטית שלך הלאימה למעשה את רכושם של אנשים וגם מנעה מהם להגיש תביעת נזיקין ע"י מתן פיצויים עלובים שאינם עומדים בכללי ההגיון.
            באשר ל"אוטובוס המעוכב", המדובר במאות אוטוביסים שנמנע מהם לנוע על כבישי המדינה על מנת למנוע הפגנה "חתרנית". מקום ההפגנה (כפר מימון) הוכרז שטח צבאי בלא חקיקת חירום, צעד המווה פוטש צבאי לכל דבר ועניין.
            באשר להעדר "פטריוטיות" והשחרת שמה של המדינה.. טוב, כמעט סיימתי ב-מ.ש.ל. אבל אני לא בטוח שתקלוט את האירוניה.

          • לשלי, את עיוורת בהגדרה. ראשית, מניין לקחת שלמתיישבי גוש קטיף לא הייתה

            איציק המרכז , 15/02/09 18:50

            זכות קניינית על רכושם שם, לרבות אדמתם?

            ומניין לקחת שזכות זאת אינה מוגנת?

            שנית, באלפי מתיישבי גוש קטיף בוצע טרנספר, טרנספר כהגדרתו במילון ובחוק הבינלאומי "העברה כפויה של אוכלוסיה אזרחית מטעמים מדיניים".

            כאשר מדובר על טרנספר, אין שאלה של זכות הקניין מול אינטרס ציבורי והאפשרות לפצות, הוא אסור באופן מוחלט, לדעת המתנגדים לטרנספר, או מותר באופן מוחלט, לדעת המסכימים לטרנספר.

            לפיכך, לו היית טוען כי גם טרנספר של ערבים מוצדק באם יוחלט על כך, ניחא.

            לו היית טוען כי יש לאכוף את החוק על ערביי ישראל והבדואים הפולשים לאדמות לא להם ובונים בניה בלתי חוקית בעליל, ניחא.

            כמו גם לטענתך שעל המשטרה לשמור על הסדר הציבורי ותנועה בדרכים בכל מחיר, האם תמכת בכניסת מרזל לאום אל פאחם לשם הפגנה או לשם מילוי חובתו כעובד בקלפי ובכל מחיר, כולל שבירת הראש של מתפרעי אום אל פאחם?

            או שמא תמכת גם בתפילת יהודים בהר הבית ומחיצת כל התפרעות ערבית אפשרית?

            אכן?

            וערב טוב לך.

      • שכחת פרט אחד קטן....

        יהודה , 15/02/09 09:30

        מעולם לא התקבלה החלטה בדרך דמוקרטית על פינוי הישובים.
        שרון בניגוד להצבעת מרכז הליכוד ובניגוד למצע שעליו נבחר לראשות הממשלה תוך שהוא מפטר שרים ע"מ להשיג את הרוב הדרוש בממשלה הוציא לפועל את הגירוש בניגוד לגמור לערכי הדמוקרטיה...
        אבל זה לא חדש, בארצינו הדמוקרטיה משרתת צד אחד בלבד... את השמאל.

    • זו לא בושה לא לדעת להתפאר בכך זו בורות

      ההסטוריה, 14/02/09 11:04

      מהותו של הפשיזם זה בהגדרה, לכל אחד הזכות להביע דעתו ובלבד שזו דעתי, מה לעשות זה דווקא מתיישב עם מי שמקבל את הכרעת הבוחר רק כשזה בחר בו ואיננו מקבל אותה כשהבוחר לא בחר בו.

  • 18.

    הוצאת דברים מהקשרם

    אגריפס, 14/02/09 10:42

    מר ימיני היקר, לרוב אני מסכים עם דעותיך, אך במקרה שמעתי את הראיון שערכה אילנה דיין, עם משהו מהליכוד, אני חושב שסער, והיא שאלה האם ינתן תיק המשפטים לפרידמן, ואחרי שסער התחמק, היא אמרה שחלוקת התיקים היא עניין רלוונטי. דיין אמרה במפורש שלא מדובר על מצב זהה. היא פשוט נתנה דוגמא לדבר שלסער אין בעיה להתחייב אליו. זה היה ניסיון להימנע מהתשובה ''אנחנו לא עוסקים בחלוקת תיקים'', החביבה כול כך על פוליטקאים. ימיני בתור עיתונאי שתוקף פעמים רבות עיתונאים על ציטוטים לא מדוייקים, ראוי שלא תוציא דברים מהקשרם.

    • אז היא כן עשתה השוואה כזאת או לא? לא הבנתי ממך (ל''ת)

      אמיתי, 14/02/09 11:37

    • שמעתי את אילנה דיין. היא אמרה את זה בתוך שאלה. אמרה במפורש (ל''ת)

      יש הקלטה ואפשר לשמוע. היא אמרה!!!!, 14/02/09 11:49

      • ההקשר של השאלה הוא המהות

        אגריפס, 14/02/09 13:21

        הדברים נאמרו, אבל בצורה שברור שאין השוואה בין פרידמן לבשארה, אלא במטרה לאתגר את סער. בגלל שברור שסער לא מסכים שבשארה יהיה שר בטחון, ואת זה הוא כן מסכים להגיד לפני הבחירות, אין סיבה שהוא לא יסכים לדון על מי ראוי להיות שר משפטים.היה ברור שדיין לא עושה השוואה, אלא מאתגרת את סער שניסה להתחמק משאלה לגיטמית.

        • עזבי אילנה....לא יעזור לך.

          thmhechyui , 14/02/09 14:17

          אני גם שמעתי את הראיון ברדיו ואני בהחלט מסכים עם ימיני.

          "לאתגר את סער"???...מה?עד כדי כך את חושבת שאנחנו טיפשים??זלזול באינטיליגנציה של הציבור זה מנהג קדוש בקרב השמאלנים.
          בינתיים מי שהצביע עבור ציפי ונפל במלכודת שטמנו לו ארד-אדלר הם השמאלנים "הנאורים".
          מכרו להם שאם ציפי תנצח את ביבי אז היא תהיה ראש ממשלה וכל ההזויים והזויות מהשמאל עזבו את מפלגתו של בן-גוריון ואת מפלגתם של שריד-אלוני והצביעו למפלגה של ציפי-מופז-הנגבי-בראון שהם בכלל ליכודניקים.

          אז מי פה הטמבאאל???

  • 17.

    כתבה נבונה ואמינה בתוספת פרט קטן,המרחק בין ביבי ולבין מנחם בגין רב מאו

    נתן.ש מעלות., 14/02/09 10:30

    מאוד.מנחם בגין ז''ל חי בצניעות ויצג את השכבות החלשות,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.

    • ציפורהשלך נתן.שמקי עוברת מהמרצדס לסובארו. (ל''ת)

      רוני60 , 14/02/09 18:27

  • 16.

    בגין היה הטיפש במדינאים שהיו לנו החזיר כל סיני והשאיר2מליון עזתים

    מחוברים לישראל עם הבטחה לאוטונומיה ומעבר לגדה., 14/02/09 10:29

    אםשר להגיד שאם היה מנהיג ברמת ההפנמה של הראיה הבטחונית של יגאל אלון או גלילי היה נלחם על החזרת עזה לאחריות מצרית.מוזר שגם ימיני מנכס לימין יכולות שאין לו.בל נשכח ש2מליון שסניקים וחרדים שלא משרתים בצהל ולא עובדים נחשבים לימין בעוד שהם מחלישים מאוד את מדינת קליפת האגוז.

    • אני חייב להסכים. בגין אכן היה טיפש. הגון ואמיץ, אבל טיפש.

      בית''רי, 14/02/09 17:57

      אם רק היה לנו מישהו בקליבר של ז'בוטינסקי, למרות שאיני מקבל את כל עמדותיו, היה הכל אחרת. הבעיה שלנו היא נפולת הנמושות בהנהגה.

  • 15.

    בזבוז של שנים

    יוני, 14/02/09 10:29

    אהרון ברק, ובית המשפט העליון שלו, היא ההחמצה הגדולה של מדינת ישראל בשנים האחרונות.
    מדינה שיום יום מתמודדת עם בעיות חוקתיות-משפטיות. בעיות המהוות איום קיומי על החברה היהודית.
    ישובים קטנים ומבודדים שהוקמו לצורך - יהוד הגליל,כמשל, מוצאים עצמם כשערבים מתדפקים על דלתותיהם, ומבקשים להצטרף אליהם, כאלמנט של ראש גשר.
    בג''צ תומך בערבים.
    ערים כמו נצרת עלית, וכרמיאל, הולכות ומאבדות את צביונן, ויותר ויותר שכונות מתחילות להיראות כמו דמשק.
    בג''צ לא יאפשר את האטת התהליך,או כל נסיון להפסיק אותו.
    ועכו גם.
    ורמלה ולוד גם.
    ובאר שבע גם.
    במשך עשרות שנות כהונתו של אהרון ברק בבית במשפט העליון, הוא היה יכול לבחור באפשרות אחת משני כיוונים אפשריים:
    1 - לנווט את המדינה לכיוון שיספק את האירופאים, שרוממות המשפט הבינלאומי, וערכי ההומאניזם מנחים אותם.
    2 - לחקור היטב כיצד האירופאים עצמם מתמודדים משפטית עם הבעיות שאנחנו ניצבים בפניהם היום. ולספק למערכת המשפטית את כל הסעיפים וסעיפי המשנה, שיאפשרו לנו, לשמור על אדמות לאום כיהודיות. ולשמור על מרקם החיים הנורמלי בפריפריות, תוך שאנו מאמצים תקנות וחוקים שהאירופאים עצמם, מכילים על עצמם כדי להגן על עצמם.

    אהרון ברק בחר בדרך של התחנפות מתמידה ואינסופית להוד רוממותם האירופאים.
    ואותנו כחברה קטנה הנתונה לאיומים בלתי פוסקים הוא הפקיר.
    הוא אפילו לא מודע לאבסורד הזה.
    אשמח מאוד כאשר הדברים האלה יוכרו כתקפים, ושבית המשפט העליון ישנה את ייעודו, ויהפוך כמספק ה''אליבי'' ומכשיר את פעילותנו הלאומית מול החוק הבינלאומי.
    לפי הנראה, אין לצפות מהמבנה הנוכחי של בית המשפט, שעוצב ונבנה בדמותו וצלמו של אהרון ברק, שיישנה את תפקודו.
    ובאמת הגיעה השעה לשנות באופן מהותי את בית המשפט העליון ואת ייעודו.

  • 14.

    ממשלות הימין טובות יותר לישראל

    רק ליכוד, 14/02/09 10:28

    בעוד ממשלות הליכוד הביאו רפורמות חברתיות חשובות והסכמי שלום יציבים לדורות, הרי ממשלות השמאל ההזוי הביאו גרעונות ענק, הסכמי ''שלום'' לא הגיוניים, גירוש המוני של יהודים תמורת מטר טילים ורק לאחרונה שתי מלחמות בתוך תקופה של שלוש שנים.
    לגבי בית המשפט העליון ונושא דת ומדינה, יש לפעול לשינויים בהסכמה רחבה ופשרות, ולא בכפייה אלימה נוסח השמאל הערסי נוסח אולמרט וליבני.
    הליכוד היא התנועה היחידה המייצגת הסכמה רחבה של חילוניים ודתיים, מזרחיים ואשכנזים, חסידי כלכלת שוק ואנשי פריפריה חברתיים, תומכי שינויים במערכת המשפט (מיקי איתן) לצד מגני המערכת (מרידור, בגין). לכן ניצחון הליכוד יביא לתוצאה טובה עבור מדינת ישראל.
    ותהיה כנסת יציבה ל-4.5 שנים, שכן כנסת כה ימנית אין אינטרס לנבחרי הימין לפזרה.

  • 13.

    בן דרור ימיני זו בדיוק סיבת הפחד, בוחרים אחד ומקבלים ההפך

    iritkev1 , 14/02/09 10:20

    העם בוחר ימין לכן רצון העם מפחיד, כמה קל לרצות מלחמה ומדוע רוב העם בדעה הזאת. המנהיגים אומרים מה שהעם רוצה לשמוע ועל כן זה מפחיד.

    • העם מעדיף מלחמה אמיצה שבה ננצח את האוייב מאשר תבוסה

      socrates37 , 14/02/09 13:56

      הסכמי אוסלו הביאו עלינו אסון.
      פינינו את עזה מהתנחלויות ומסרנו אותה לפלסטינים כדי שהירי משם ייפסק.הירי לא נפסק אלא התעצם והחמאס מתחמש ובונה ביצורים כדוגמת החיזבאללה בצפון.הרי ברור שפניהם אינם לשלום.המעברים היו פתוחים לאחר ההתנתקות והחמאס ירה לעבר המעברים והוציא משם פיגועים.בערבות כך ממשלת ישראל סגרה את המעברים.מי שיצר את המצב זה החמאס.הם הכניסו את ישראל לפלונטר שמה שלא נעשה נצא רע בעולם ובתקשורת.
      הימים האלו חלפו מהעולם.עכשיו תהיה ממשלה ימנית שתראה לתקשורת ולערבים מהיכן משתין הדג.

  • 12.

    בוקר טוב! עכשיו נזכרת?!

    יאיר, 14/02/09 10:17

    שנים אנחנו אומרים זאת רק שהשמאל לא שומע לא רוצה לשמוע !אז להקשיב?

  • 11.

    האם תקום תנועת אומץ ?

    המרכבה , 14/02/09 09:56

    יתכן שחלק לא מבוטל מחברי קדימה בעיקר אלה שמקורם היה בתנועת הליכוד אבל גם חלק שהגיע מתנועת העבודה ומעט מאלה שלא היה להם רקע פוליטי, עשויים לפרוש מקדימה ולהתאגד בתנועת אומץ ובראשם אולי יהיה הרמטכ"ל ושר התחבורה שאול מופז שיקבל ככל הנראה תפקיד של סגן ראש הממשלה ושר הבטחון ואולי מישהו אחר, ככל שתנועת אומץ תהיה גדולה יותר, תנועת אומץ עשויה לקבל יותר ויותר תיקים בכירים בממשלה.
    ככל הנראה לי תנועת אומץ תקום במהלך מלאכת המרכבה של ממשלה שבה בסופו של דבר תצורף גם מפלגת העבודה או לפחות 2 מתוכה .
    עד אז אהוד אולמרט ימשיך לכהן בתפקידו והממשלה הנוכחית היא שתכהן.
    היוזמה רגישה וכנראה זה יקח זמן, אך בסופו של דבר, במידה והיוזמה תצלח, תהא זו ממשלה יציבה עם דרך סלולה ובריאה שתהיה מועילה וטובה לישראל.

  • 10.

    מי מפחד מממשלה ימנית כשרוב העם הצביע ימין? (ל''ת)

    מיעוט קטן שמאלני שחלק גדול ממנו ערבים, 14/02/09 09:50

  • 9.

    בן דרור ימיני, אינך מכיר את המילייה שבו אתה חבר???

    ////, 14/02/09 09:49

    המילייה התקשורתי ש90% מחבריו עוסקיןם השכם והערב בבניית אג'נדה פוליטית ששמאלית למהדרין, אינם יכולים לשאת את החרפה שלמרות שטיפת המוח המסיבית והעקבית האזרחים אינם מאזינים להם ויש להם כאזרחים שיפוט שונה משל עיתונאים המלקקים לראשי השמאל.
    שנים שרוב אזרחי המדינה חושבים ימין. התקשורת ובתי המשפט המנותקיםמהמציאות וחייים בעולם נפרד ומנותק ממשיכים להכתיב שמאל -ואוי למי שמעז לצייץ ההפך.
    אין דבר, אני מקווה שליברמן או מי מטעמו יעשה סדר בצמרת בתי המשפט. ינקה את האורוות ויאוורר את החדרים האפלים.
    גם בתקשורת צריך לנקות את האשפה החוצה. מותר להביע דעה שונה אבל התזמור החד מימדי והקבוע מעיד על פנאטיזם מובנה ואבססיביות לכוון אחד.
    אם ליברמן ילך עם ביבי הרי זאת ממשלת ימין קיצוניתץ ומוקצה מחמת מיאוס אבל אם הוא ילך עם לבני הרי הוא כשר לפסח.
    יללה נמאס.

  • 8.

    העובדה שברק סירב להגיב איננה הודאה שהוא המקור, נו באמת (ל''ת)

    סערה , 14/02/09 09:40

    • אפילו דן מרגלית. התאום של ארי שביט, הודה שזה אהרון ברק (ל''ת)

      מספיק עם ההיתממות, 14/02/09 09:49

  • 7.

    מר ימיני ''מתיישר'' סוף סוף ומקבל עליו את דין הבוחר (ל''ת)

    שלא כמו עיתונאי החצר של לבני, 14/02/09 09:40

    • בן דרור ימיני לא צריך ''להתיישר''. תקרא מה הוא כתב לפני הבחירות (ל''ת)

      בעיקר הכתבה שלו על ביבי נתניהו שהיתה מסטר-פיס, 14/02/09 11:30

  • 6.

    שאפווווווווווווווווו!!!!

    יופיטר יופיטר, 14/02/09 09:34

    מאמר מבריק - מתוצמת - מענין - לצערי אתה העיתונאי היחיד - שמוכן להיות ישר - יישר כוח!!! וחבל שלא נותנים לך יותר ביטוי בתיקשורת הטלויזיונית - ממש חבל שאתה לא בכל הפאלים - כמה צריך כמוך !! לפחות לאנשים לא מקובעים - או בעלי מוח מפלסטלינה של העיתונאים - לגבי ארי שביט - אני לא מסכימה בענין אחד -כשקראתי את המאמר לא ידעתי שכנראה בין יודעי הדבר או המקורות החסויים - היה אהרון ברק - ולכן לגביו אני מסכימה איתך - אך באופן כללי - מי שעיניו בראשו - ומקשיב ויש לו קצת חוש - יכול היה לגלות שליבני - אף פעם לא כאן ולא שם - איך יצאה נקיה ממלחמת לבנון? למה זעקה על הפקרת העורף? - ולמה העיתונאים תפסו אלצהיימר לגבי הענין? - וכאשר מדובר בנתניהו ובברק - הם זוכרים דברים מהמאה הקודמת?

    • נהנה לקרוא אותך יופיטר.דיעותייך זהות לשלי.

      socrates37 , 14/02/09 13:21

      גם אני מתרשם לחיוב ממאמריו הכנים והאמיצים של בן דרור ימיני וגם יש לציין של מר אבי רצון.
      צריכים עיתונאים כמותם כמו אוויר לנשימה.

      • אהלן סוקרטס - אנחנו נשמש לעיתונאים ישרים - הד - ציבורי

        יופיטר, 14/02/09 13:35

        ותודה על ההתיחסות - לפעמים נדמה שהטוקבק נמצא אי שם בחלל בין המטקבק לבין עצמו

        • please. allow me to join

          eli, 15/02/09 10:47

          i always enjoy reading your, socrates and yupiter [jupiter?], ''talkbacks''. at this point it feels like a family. including those we wish we could divorce [shall we start with ''achad ha'am tzioni?].

          • וול קאם טו זה קלאב - אלי (ל''ת)

            יופיטר יופיטר , 15/02/09 12:27

    • תפסיקי!!!

      אייל. , 14/02/09 20:16

      לכתוב - ככה - זה - ממש - מעצבן - ! - ! - !

      • אם זה מעצבן - סימן שזה טוב - מציק - אולי לא מה שרוצים לשמוע (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 15/02/09 07:00

  • 5.

    לימני: הרשה לי להשתמש בלשונך: ציטוט: ''עצוב כל כך ונכון כל כך''

    אליהו שמש, 14/02/09 09:31

    איך כתוב בכתובים?: '' בוניך ומהרסייך ממך יצאו!'' בגלל מלחמת היהודים, אנחנו בדרך להפסיד את המדינה היחידה שלנו. אם נמשיך ככה, נצטריך ללמוד ערבית או לדעת לשחות. אנו בדרך של מדינה דו לאומית במקרה הטוב, וכדוגמא, אפשר לראות את דרום אפריקה החדשה.

  • 4.

    הפעם הטור שלך חלש - ערביי הארץ אינם זרים, הם קדמו לנו

    אחד העם, 14/02/09 09:22

    בדרך כלל הטור שלך רציני ומעמיק ואיננו נמנע להתמודד עם נקודות קשות. יש הבדל תהומי בין ליברמן למפלגות הלאומניות באירופה, שצוינו על ידך.הזרים באירופה הם מהגרים שזה מקרוב באו הרבה אחרי הרוב ומנסים לשנות את אופייה המקורי של מדינת הרוב. רוב תושביה הערבים של ארץ ישראל ישבו פה מאות רבות של שנים בטרם אבותינו בגולה נזכרו בסוף המאה ה-19 בגעגועיהם לארץ והחליטו לממשם במסגרת התנועה הציונית. כל הלגיטימיות של התנועה הציונית נגעה לכיבוד זכויותיהם של תושבי הארץ. המקרה דומה הרבה יותר לזכויות האינדיאנים בארה''ב, האברוג'ינים באוסטרליה או הילידים בניו זילנד. אין ספק כי היחס שלנו עד היום היה הטוב ביותר. עם זאת נסיון לנשל את אוכלוסיית הארץ יכרות את יתרת הלגיטימיות של התנועה הציונית ועל כך יש להתריע.

    • אתה מרתיח דמי

      זאב, 14/02/09 11:27

      קדמו לנו ? לך תלמד היסטוריה טיפש שכמוך

      • כן. קדמו לנו. לא מפשפשים עד קץ ההיסטוריה.

        אחד העם, 14/02/09 17:05

        אחד הדברים המסוכנים ביותר הוא להתעלם מן האחר ומטענותיו. להתעלם ולהתכחש זה קל. כן, לצערנו, כשחזרנו הנה במאה ה-19 כבר ישב פה עם אחר משך מאות שנים. אי אפשר להתעלם מכך ובטח לא להתייחס אליהם כאל מהגרים. איש מראשי הציונות המרכזיים לא הציע לגרש את ערביי הארץ. אילו הציעו זאת היה בכך כדי להחליש את הטיעון הציוני עד מאד.

        • אחד העם-אתה טועה

          אורן, 14/02/09 19:39

          הערבים אכן היו הרוב פה במאה ה-19, בהחלט. אבל מדבריך עולה כאילו לא היו כאן יהודים. צר לי לקלקל-היו כאן יהודים בצורה רצופה מאז ומתמיד. במספרים נמוכים, בהחלט- אבל היו.

        • הם איבדו את זכותם להיות כאן כשהתחילו בטרור.

          אייל. , 14/02/09 20:14

          ואילו הערבים שתומכים במדינה ושרים את ההמנון - מעטים ככל שיהיו - מוזמנים להישאר ומקבלים את ברכתי.

        • אם לא מפשפשים עד סוף ההיסטוריה - למה לא הלכנו לאוגנדה? (ל''ת)

          יופיטר יופיטר , 15/02/09 07:01

    • כ''אחד העם'' , הייתי שולח אותך שוב לספסל הלמודים....

      הגאון מוורשה, 14/02/09 11:40

      1. כנראה שחסר לך הרבה הרבה ידע, ואני איני מתכוון ללמדך....

      2. גם הבנת הנקרא (או התמצאות בכלל) אינה צד חזק במיוחד אצלך. לא הבנת את הנאמר, ובטח לא את הקשר בין התחזקות והתרחבות התמיכה במפלגות הקיצוניות לשנאת ה''זרים'' או ''האחרים''. גם כאן לא אסביר לך.

      (ואגב, הילידים בני זילנד נקראים ''מאורים''. חובה על אדם נאור כמוך לדעת זאת..(: ).

      • קדמו לנו??

        סטודנט, 14/02/09 19:28

        ה''עם'' הפלסטנאי לעולםלא היה קים זהות פלסטינאית נולדה רק בשנות הי20 של המאה ה-20
        תחת עידוד של לאומנים ערבים שלא רצו את הפלסטינים ולא רצו את היהודים
        מ400000 הפלסטינים שהפכו פליטים 300000 ברחו או לא רצו לחיות בארץ יהודית או פינו דרך למדינות ערב ו50000-75000 גורשו והשאר נישארו בארץ.ישראל הסכימה לקבל אחרי מילחמת 48 60000 פליטים מדינות ערב סירבו לעזור לפלסטינים וניערו חוצנם מהם

        • הם התחילו לכנות את עצמם כפלסטינים רק אחרי 67

          צביקה, 15/02/09 09:11

          עד 67 הם ראו בכינוי פלסטיני כינוי מעליב עד 67 הם פשוט כינו את קראו לעצמם ערבים

  • 3.

    הפובליציסט הטוב בישראל

    סבסטיאן, 14/02/09 09:19

    לקרוא ולהתמוגג - לא מהתוכן העצוב (אך הנכון), אלא מהסגנון וצורת המחשבה.
    פשוט עונג צרוף.
    יישר כוח.

    • וגם הישר ביותר - האחרים לפי דעתי - משמשים שופר לקבוצת תמיכה (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 15/02/09 07:03

  • 2.

    ימיני שוב מגלה שיש בישראל רק עיתונאי אחד עם ביצים (ל''ת)

    כל הכבוד, 14/02/09 09:16

  • 1.

    בנוגע לליברמן והימין ימיני צודק

    shelly vaamir , 14/02/09 09:14

    ובנוגע למערכת המשפט, מה עוד נאמר. הקלגס האלים והמשולהב ימיני לא בוחל באמצעים לכרסום יסוד הדמוקרטיה הישראלית. הוא לא יכול להתאפק ומבקש להרוס ולטמא את היכל המשפט גם במאמרים (לעתים מאמרים טובים) שאינם קשורים כלל לנושא. חבל...

    • מה לא היה מדויק במה כתב ימיני על מערכת המשפט? (ל''ת)

      משפטנית, 14/02/09 11:06

    • ואווו!!!: ''קלגס אלים''; ''כרסום יסוד הדמוקרטיה''; ''לטמא את היכל המשפט''

      הגאון מוורשה, 14/02/09 11:29

      חבר'ה, מספיק עם מנטרות וקלישאות. אין לכם מה להגיד ולחדש - תשתקו.

      • שלי - תרגעי - ולפני שאת צועקת - תנסי להבין מה כתוב במאמר (ל''ת)

        יופיטר, 14/02/09 13:39