• 64.

    תגובת הסמול לתוצאות הבחירות דומה לתגובת החמאס לעופרת יצוקה!שהם יפסידו?

    קורן נאוה ט.הצחקת את סמול כמו שברק הצחיק את החמאס!, 16/02/09 04:19

    הגזמת חגי! ההיסטוריה לימדה אותנו שהימין יכול לנצח בגדול ולהיות בשלטון 100 שנה ולא לשלוט דקה!!!!

  • 63.

    אולי צריך להזכיר לסגל שהמפלגות שמייצגות אותו זכו סה"כ בכ 7 מנדטים

    alonile , 15/02/09 13:15

    הליכוד ש"ס וליברמן הם לא הימין שהם חושבים.
    כל אלה במידה זו או אחרת בעד חלוקת הארץ .
    הימין הקיצוני (מבחינת חלוקת הארץ) זה סה"כ שבעה מנדטים ,אם אני זוכר נכון.
    להם שכבר אונסים אותנו שלושים שנה לא הפריע אף פעם הרוב השמאלני והם המשיכו במדיניותם למרות רצון העם. היום פתאום הם מנחסים לעצמם את כל המפלגות שקוראות לעצמן ימין ומרגישות שהן כבשו את המדינה . הם אלו שניצחו. אולי בגלל הגיס החמישי שהם שתלו בליכוד . אני מאתגר אותם שילכו להקים ממשלה ימנית (שביבי מת מפחד ממנה.) ונראה מה הם יכולים לעשות

  • 62.

    אני באמת לא מבין מה מציע הימין . נראה אותם בשלטון שיעשו את הקסם שלהם (ל''ת)

    alonile , 15/02/09 13:08

  • 61.

    ממשלת ימין קיצוני רעה לישראל אבל טובה לשמאל

    יעלי, 15/02/09 10:54

    מהר מאוד יתברר שכל ההבטחות וההצעות של הימין הקיצוני בלתי ישימות ושדרכה של ממשלת ימין קיצוני להוביל את ישראל אל מדיניות אפרטהייד ואל עברי פי פחת מה שיוביל לבחירות מוקדמות ולשובה של ההנהגה השפויה שמבינה שרק חלוקת הארץ תציל את המדינה הציונית מאבדון ומהפיכתה למדינה דו לאומית.

    • יעלי, איך מבחינה הגיונית את יכולה

      אני, 08/05/11 22:39

      להיות שמאלנית אחרי אוסלו? איך? את באמת מאמינה שאפשר להמר על חיי יקירינו? איך?

  • 60.

    טוב לקרוא כתבה אמיתית כזאת ולא עוד כתבה של התקשורת המגויסת לטובת השמאל

    שלומי111 , 15/02/09 08:09

    ללבני יש מנדט 1 יותר ולגוש הימין יש 20 מנדטים יותר על גוש השמאל...הימין ניצח ובגדול, רק חבל שבשמאל לא יודעים להפסיד.

  • 59.

    סגל צודק. השמאל צריך להפנים שהפסיד, ולרדת לאופוזיציה להשתקם. (ל''ת)

    מפוכח, 15/02/09 08:04

  • 58.

    תגובת הסמול לתוצאות הבחירות דומה לתגובת החמאס לעופרת יצוקה!שהם יפסידו?

    קורן נאוה ט.הצחקת את סמול כמו שברק הצחיק את החמאס!, 15/02/09 07:37

    הגזמת חגי! ההיסטוריה לימדה אותנו שהימין יכול לנצח בגדול ולהיות בשלטון 100 שנה ולא לשלוט דקה!!!!

  • 57.

    השמאל אף פעם לא היה ליבראלי - אף פעם לא היה מוכן לקבל את הימין (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 15/02/09 07:23

  • 56.

    האמת היותר פשוטה

    alonile , 15/02/09 06:50

    ביבי לא רוצה ממשלת ימין!!!!
    הוא משתמש בו רק למטרה אחת להגיע לממשלת אחדות ללא רוטציה!!

  • 55.

    יש קול בודד שאומר אמת פשוטה (ל''ת)

    כל הכבוד, 15/02/09 04:59

  • 54.

    מאמר טוב. איש חכם חגי סגל.השמאל הפסיד, אבל קשה לו לוותר לחסל את המדינה (ל''ת)

    mnementh , 15/02/09 02:43

  • 53.

    סוף סוף משהו אמיתי מהעיתונות...ולכל חובבות הואופנה

    נונימוס , 15/02/09 02:24

    ארד ואדלר זכו בקמפיין פרסומי לאופנה יוקרתית...יאללה מי מתפשטת מקבלת טי שירט חינם, בערך אותה רמת השכל הישר שהיה למצביעות קדימה!!!

  • 52.

    יפה

    tomker , 15/02/09 01:45

    אחרי מערכת הבחירות המלוכלכת שניהלה קדימה, אין דבר שמתבקש יותר מלשלוח אותם להירגע ולהתפורר בקואליציה. בעוד שמפלגות אידאולוגיות נבנות מהאופוזיציה, מפלגות אוירה מתפוגגות שם וזה מה שמגיע להם. מעניין שאת ליברמן מבינים על העילבון מאיזו הערה של עובדיה, אבל מהליכוד ומהימין כולו מצפים לסלוח לחבורת הזבל מקדימה על כל קמפיין הביבים, עם השקרים והשנאה התהומית שהם ניהלו נגדנו בציניות ובגסות נוראיים. אסור לשתוק להם, במיוחד שברור שקואליציה של בין 65 ל- 78 היא מושלמת. אל תוותרו ללוזרים האלה. אחרי ככלות הכל זה "או אני או ביבי" - שכחתם?!

  • 51.

    השמאל לא יודע להפסיד בכבוד! התקשורת מתחילה את ההסתה נגד הימין (ל''ת)

    טלי פחימה, 15/02/09 01:12

    • קיבלו הוראה ממשעל, יש להם ברירה?? (ל''ת)

      yoji , 15/02/09 05:58

  • 50.

    לא היה מהפך

    יודע דבר, 15/02/09 01:05

    מה קורה זה בדיוק המשכו של המפץ הגדול: יש כרגע כ 70 חברי כנסת בעלי עמדות מרכזיות עם נטיה קלה ימינה (הליכוד, הבית היהודי,ש''ס) או שמאלה (עבודה קדימה). לכן מה שצריך עכשיו זה ממשלת מרכז לא ימין ולא שמאל שתתמודד עם האתגרים הכבדים. הימין הקיצוני מהווה במקרה הטוב (עבורו) 20 מנדטים (ליברמן+איחוד לאומי וגם אצל ליברמן יש נטיה חזקה למרכז).

    לכן ממשלת ימין לא תחזיק מעמד...

  • 49.

    מדוע הפכתי ממצביע מר"צ למצביע ליברמן!-כנסו

    shoshosho32 , 15/02/09 00:53

    !ראשית אני רוצה לציין-שכאיש שנאמן למציאות ולאמת בלבד,
    אני שיניתי עמדותיי ללא בושה-ומודה- טעיתי!.
    עד לפני 10 שנים הייתי איש שמאל פעיל,-משתתף בהפגנות-עורך מפגשי דו קיום כותב מאמרים וכולי!.
    התמוטטות הסכמי אוסלו,-האינתיפאדות,- כולל של פלסטיני(ערביי)ישראל,-עליית החמא,ס-והקצנתם של פלסטיני (ערביי)ישראל עד כדי תמיכה בחמאס!, וחוסר הכרתם במדינת ישראל ורצונם בהפסקת קיומה ,(ואני מדבר על שיחות עם מנהיגים ערביים פלסטיניים תושבי ישראל!.
    הביאו אותי-להכרה בהכרח הבלתי נמנע להפריד בין שתי האוכלוסיות-עד כמה שזה נשמע לא טוב-ולא מתקדם ואופנתי-אין מה לעשות!.
    הפלסטינים תושבי ישראל-לעולם יתמכו ויעזרו לבני עמם שמעבר לגבול-ברצונם לשלוט בכל פלסטין הגדולה לשיטתם.
    לאומיותם-חזקה אפילו יותר משלנו. ולעולם ליבם יהיה עם הצד שכנגד-זה פשוט טבעי-גם אתם הייתם נוהגים כך!.
    הפתרון היחידי שיציל אותנו את מדינת ישראל מהיכחדותה,-הוא גבול איתן-שמפריד בין פלסטין הפלסטינית(מוסלמית בעיקר) לבין ישראל היהודית ציונית!.
    הפרדה מוחלטת,-זה אומר גם חילופי שטחים! ואוכלוסין!, כן כן-זה קשה לעיכול .אבל אין פתרון אחר-מקרים דומים בהיסטוריה נפתרו רק כך (הודו-פקיסטן.גרמניה-צ"כיה חלוקת קפריסין למוסלמים ויוונים-כולל טרנספר!. ועוד.).
    כל עוד מיעוט מורד בשלטון הרוב ורוצה בהשמדתו,-עתידו גמור באותה מדינה-ועתידו במדינה משלו עם בני עמו ולאומיותו!.
    אין עתיד לאוכלוסייה שחיה בתוך מדינה שאותה היא רוצה להשמיד!.
    לא היה אף פעם דבר כזה שהצליח!, וככל הנראה גם לא יהיה!
    בכל המקרים הפרדה משמעותית הייתה נחוצה!.
    חשבנו (גם אני) אולי אצלנו זה יצליח!, לא!, זה לא הצליח!. עשרות אלפי הגופות משני הצדדים יעידו על כך!.
    ואחרי חשבון נפש מעמיק וקשה,!-הכרתי בעובדה הזו!.
    -גם במקרה הזה,-הפעולה תגרום לזעזוע עמוק אצלנו-ובעולם כולו!.
    -אם בגלל אנשי שמאל, שחפצים במדינת כל אזרחיה,(כלומר מדינה פלסטינית במקום ישראל!).
    אם בגלל הפלסטינים תושבי ישראל, שינקטו בטרור סטייל חמאס- כדי לעצור זאת!.
    אם זאת אנשי ימין,-שלא ירצו להתכנס לגבולות בטוחים,-וחזון ישראל השלמה עוד יבער בדמם!.
    וכמובן העולם מבחוץ,-שגם ככה חלק גדול ממנו שונא את ישראל!.
    אבל זה יקרה, אין פתרון אחר!, אין!.
    כל אפשרות אחרת ,תוביל-להכחדתה של ישראל כמדינה יהודית ועצמאית!.
    במוקדם או במאוחר,-ישראל תחדל להתקיים אם לא נעשה זאת!.
    וככל שנתעלם,-נטמון את הראש בחול-לא נרצה להבין,-זה רק ילך ויחמיר!.
    למי שראה את הסדרה- "התרחיש" בערוץ 10-יוכל אולי יותר להבין על מה אני מדבר!.
    זו המציאות חברים!, זו האמת שלי!, אני הכרתי בה! ,ואני פועל לפיה!,
    ואתם?

  • 48.

    לא השמאל הפסיד עם ישראל הפסיד

    זחש, 15/02/09 00:31

    ממתי ליבני היא שמאל.היא ומשפחתה חרותניקים כמוסים.אבל אפשר להגיד שיש ימין ושמאל שפויים אשר קוראים את המפה הפולטים באופן ריאלי והם מאוחדים.
    הזרמים הקיצוניים גברו וזה לא ישרת את המדינה והעם.אכלנו אותה למען ילדנו אני מקווה שלא להרבה זמן.

  • 47.

    Read and lough...... (ל''ת)

    Erez, 15/02/09 00:14

  • 46.

    תבינו, העם פשוט התפכח מ''מזרח תיכון חדש'' וחזר למציאות. (ל''ת)

    עודד, 14/02/09 23:12

  • 45.

    אילו גוש השמאל קיבל 65 מנדטים, איש לא היה מעלה בדעתו את האפשרות שביבי (ל''ת)

    יקים ממשלה, 14/02/09 23:10

  • 44.

    תנועת אומץ ?

    המרכבה , 14/02/09 22:30

    יתכן שחלק לא מבוטל מחברי קדימה בעיקר אלה שמקורם היה בתנועת הליכוד אבל גם חלק שהגיע מתנועת העבודה ומעט מאלה שלא היה להם רקע פוליטי, עשויים לפרוש מקדימה ולהתאגד בתנועת אומץ ובראשם אולי יהיה הרמטכ"ל ושר התחבורה שאול מופז שיקבל ככל הנראה תפקיד של סגן ראש הממשלה ושר הבטחון ואולי מישהו אחר, ככל שתנועת אומץ תהיה גדולה יותר, תנועת אומץ עשויה לקבל יותר ויותר תיקים בכירים בממשלה.
    ככל הנראה לי תנועת אומץ תקום במהלך מלאכת המרכבה של ממשלה שבה בסופו של דבר תצורף גם מפלגת העבודה או לפחות 2 מתוכה .
    עד אז אהוד אולמרט ימשיך לכהן בתפקידו והממשלה הנוכחית היא שתכהן.
    היוזמה רגישה וכנראה זה יקח זמן, אך בסופו של דבר, במידה והיוזמה תצלח, תהא זו ממשלה יציבה עם דרך סלולה ובריאה שתהיה מועילה וטובה לישראל.

  • 43.

    כואבות לי כבר האוזניים מהימנים שמתבכיינים אכלו לי, שתו לי,

    נמאסתם, 14/02/09 22:06

    תקימו את המדינה שאתם כל כך רוצים, ותעזבו אותנו בשקט.

    • זו הבעיה. שאתם לא מבינים אפילו למה אנחנו בוכים על אוסלו.

      אני, 08/05/11 22:43

      עוד לא פגשתי שמאלן שהבין למה אני בוכה על אוסלו. מבחינתכם הילדים שמתו כל יום מ93' זה ''במקרה'' ולא קשור להסכם הקדוש שלכם ולרבין שלכם.

  • 42.

    צודק 100%. אדרבא, לו היו הפעם בחירות ישירות לרה''מ -ביבי היה מנצח בטוח

    יואל, 14/02/09 22:03

    תעשו חשבון פשוט ותגיעו למסקנה הזו ללא ספק!

  • 41.

    אנחנו נשלים עם זה אל תדאג. מה שאני לא מבינה זה אם הימין

    רוני, 14/02/09 21:39

    כל כך רוצה לנהל את המדינה, אז למה לביבי חשוב לרדוף אחרי ברק וציפי. אתם רוצים ממשלה ימנית- בבקשה, אין שום בעיה. אני בתור שמאלנית בעד שנשב באופוזיציה 4 שנים, רק ביבי, תפסיק לרדוף אחרינו כל היום. ועוד משהו קטן- אתם כל כך משמיצים אותנו בגלל ''פשעי אוסלו'', כפי שאתם מכנים. אתם מוזמנים להתקשר לאובמה ולאו''ם ולומר להם שמבחינתנו העסק מבוטל. שאנחנו לא מאמינים בחלוקת ארץ ישראל לשני העמים שאנחנו מעוניים בכל ארץ ישראל השלמה. יש לכם פה רוב דמוקרטי, אז תפסיקו להתלונן ולהתבכיין על מה שקרה לפני 15-16 שנים ופשוט תבטלו את זה. תבטלו את כל ההסכמים ותגידו שאנחנו לא מעוניינים בזה יותר. כשברק היה בשלטון הוא לא התבכיין על זה שאריק שרון הכניס אותנו ללבנון, אלא הוא עשה מעשה והוציא אותנו מלבנון. תעשו מעשה ותבטלו את הסכם אוסלו,כפי שאתם רוצים ותצאו בהכרזה בין לאומית על כך. גם ככה אתם אומרים אום שמום ושלא איכפת לכם מהעולם. אתם מוזמנים גם לתת לליברמן ''הגיבור'' את תיק הביטחון. הוא הרי ''מבין ערבית לא?''
    רק אחרי שתהרסו את מדינת ישראל, שהשמאל אגב בנה, אל תבואו להתבכיין, כבר שמענו ממכם מספיק.

  • 40.

    טרוריסט שמרצה על דמוקרטיה - חחחחחח

    חיים, 14/02/09 21:05

    מר סגל היקר!
    אמנם מספר אנשים שבוודאי ספקו כפיים בהנאה בזמן הפיגועים שהיית מעורב בהם נכנסו לכנסת והם צלם בהיכל, אבל עדיין - מי אתה שתסביר לנו על דמוקרטיה?!
    ממתי מחבלים זכאים להרצות על הליך תקין?!
    חביבי - אני מאוד נגד פינוי שלך ושל חבריך המתנחלים מההתנחלויות שלכם על פיסטינים סחופי רוחות ביהודה ושומרון.
    צריך רק להסיג את צה''ל. אח''כ תוכלו להתחבק עם רגבי הטרשים שכל כך יקרים לכם - בלי ההגנה שלי ושל חבריי הלוחמים בסדיר ובמילואים.
    אגב - בתור מחבל לשעבר, מה עמדתך לגבי שחרורי מחבלים באופן כללי? הרי גם אתה קיבלת חנינה במסגרת עסקה פוליטית. אני מציע שתכתוב על כך בטור ה''פרשנות'' הבא שלך.

    • חיים צודק בכל מילה. נהניתי לקרוא. סגל, תתבייש עד סוף ימיך (ל''ת)

      חנן, 14/02/09 21:35

    • גם נלסון מנדלה היה מחבל, ועדיין לא תתנגד לשמוע על דמוקרטיה ממנו (ל''ת)

      אלכס מהכרמל , 15/02/09 01:51

  • 39.

    צודק בכל מילה. נהנתי לקרוא (ל''ת)

    שירה, 14/02/09 20:59

  • 38.

    מהפך מיי-אס!

    ג'וני, 14/02/09 20:53

    מהפך, ידידי, זה כשמנהיג מסויים מתחלף במנהיג אחר. כשג'אנק מתחלף בג'אנק, קוראים לזה רק ''פח!''.

  • 37.

    הבעיה היא לא עם השמאל אלא עם הימין

    מאיר, 14/02/09 20:30

    מי שהקשיב לשלי יחימוביץ היה שומע אותה אומרת הכי ברור שאפרש שהימין ניצח וצריך לתת לו לנהל את המדינה. קשה לי להגיד אתה זה, כך היא אמרה, אבל חייבים לכבד את רצון הבוחר. הבעיה היא שנראה שהימין מפחד לשלוט ונכנע לשטיפת המוח של פרשנים בגרוש שטוענים שרצון הבוחר הוא שתהיה ממשלת איחוד לאומי. שקר הנובע מסילדתם מהימין.
    אנא מי שרק יכול שיתגייס להשמיע קריאה חזקה לליכוד. העם רוצה ממשלת ימין נקודה. כל דבר אחר זה עיוות רצון הבוחר ושלא יתפלאו אחר כך שהבוחרים מתייאשים ולא הולכים לבחור.

    • גם אני ראיתי את הראיון

      tomker , 15/02/09 01:51

      והבנתי את מה שהתבקש: שיש כאן מלחמה בין אידאולוגיה לשטיפת מוח. בין גוש הימין והעבודה מחד לבין שקרנים תאבי שלטון מאידך. זה חיזק אצלי את התובנה, שנתניהו חייב לעשות הכל כדי להכניס את העבודה לממשלה. אני לא מאמין שאני כותב את זה, אבל יפה יחימוביץ' כשרה בממשלה פי מאה מליבני וחבורת הבריונים שלה.

  • 36.

    חגי סגל טרוריסט. למה נותנים לו במה? (ל''ת)

    אלי, 14/02/09 20:08

    • גם אורי אבנרי ונלסון מנדלה אבל עליהם לא תגיד מילה, שמאלן צבוע (ל''ת)

      אלכס מהכרמל , 14/02/09 20:54

      • אורי אבנרי? לוחם נועז ונכה צה''ל ממחלמת העצמאות. מי אתה שתדבר עליו? (ל''ת)

        אלכס אתה מעצבן אותי, 14/02/09 21:36

        • אכן אבנרי נכה צה''ל ממלחמת השחרור,אך במשך השנים נהפך לאיש בל''ד. בדעותיו (ל''ת)

          נתן.ש מעלות., 14/02/09 22:26

        • האיש היה חבר אירגון הטרור אצ"ל שרצח בכוונה תחילה ערבים חפים מפשע

          אלכס מהכרמל , 15/02/09 01:50

          תלמד היסטוריה לפני שאתה מדבר.

          • אמת-וזה אומר שטרוריסט בעיני השליט הזר הוא לוחם חופש בעיני תנועת השחרור

            Ehad Haam-Zionist, 15/02/09 02:18

            אך השליט הזר בשטחים הכבושים היא ישראל.....

            • אורי אבנרי לא איש בל"ד בדעותיו, לא קשור לפעולות הרצח של אצ"ל

              עידו זילברשטיין , 15/02/09 07:03

              כדאי אלכס מהכרמל ילמד היסטוריה...

  • 35.

    צודק בהחלט

    איציק, 14/02/09 19:57

    נקרעתי מצחוק ששמעתי את ציפורה בשיא החוצפה קוראת לנתניהו להצטרף לממשלה בראשותה.

  • 34.

    צריך להודות באומץ העם העדיף אידאולוגיה הימנית וצריך לעשות חשבון נפש

    עדיין שמאלני, 14/02/09 19:57

    צריך להבין ולנתח מדוע זה קרה 44 מנדטים לשמאל הציוני כשחלק ממנו זה מרכז זו באמת מכה קשה. רק ניתוח אמיתי ונכון עם מסקנות אמיתיות יביא לשיקום השמאל וחזרה למדיניות שפויה , הובלת תהליך מדיני וחתירה עקבית לשלום. בלי ניתוח קשה זה לא ילך.

  • 33.

    חגי סגל צודק בהחלט

    מוטי ד , 14/02/09 19:45

    היגיע הזמן שהשמאל המטומטם יבין שהוא הלך אחרי קדימה בעין עיוורת לעורך כל הקמפין והוא לא הבין שקדימה עבד עליו

  • 32.

    סגל אל תחגוג. אתה חבר כנופיית רצח ועוד לא שילמת את חובך לחברה (ל''ת)

    יחיאל, 14/02/09 19:41

    • באמת מוזר שאיש המחתרת היהודית שפצע אנושות חבלן של צה''ל

      יעקובי, 14/02/09 20:43

      עדיין כותב אין מפריע באתר מכובד באינטרנט.
      אולי מישהו יעשה לזה סוף?

      • עוד לא ראיתי שהשמאל המטורף האחראי לאלפי נרצחי אוסלו, שילם את חובו לחבר

        איציק המרכז , 14/02/09 21:24

        לחברהה

        ושבוע טוב לכם.

        • מי שאתה קורא לו "שמאל המטורף" לא חתר תחת שלטון עמו בפיצוץ חבלה רצחני

          עידו זילברשטיין , 15/02/09 07:23

          חגי סגל וכל המחתרת היהודית עשו כך... פוצצו ופצעו קשה ארבעה אנשים, ערבים, אזרחי ישראל וראשי ערים בישראל, ועיוורו חבלן של צה"ל שניטרל את אחד מהמטענים... בפעולה הזו שבה חגי השתתפף נאלצו לכרות לםצועים איברים כדי להצילם מהפעיה הקשה, חוץ מזה המכתרת ביצעה טבח בחברון עם רובים ורימונים בו הם חיסלו אקראית שלושה ערבים, ופצעו קשה עוד רבים....

          מזל שלפני פיגועי התופת באוטובוסים ובהר הבית תפסו אותם...

          • לשמאלן המטורף, לך והכן נא ש.ב., ראשי הערים והערבים לא היו אזרחי ישראל

            איציק המרכז , 15/02/09 15:24

            אלא חברים פעילים בארגון המרצחים אש"פ.

            ונכון, הוא עבר על החוק כאשר הממשלה הפקירה אותנו ושילם את חובו לחברה בכלא.

            ועדיין לא השבת לשאלותי...

            אגב, האם יהיה נכון להניח כי אתה בעד שחרור פושע המלחמה המורשע ברגותי?

            ויום טוב לך.

  • 31.

    סגל אל תחגוג. אתה חבר כנופיית רצח ועוד לא שילמת את חובך לחברה (ל''ת)

    יחיאל, 14/02/09 19:41

  • 30.

    הימין ניצח - שישלימו עם זה

    סמולני אחד, 14/02/09 19:03

    מה אכפת מה אמרו או לא אמרו בטלביזיה באותו ערב? במילא אנשים נורמלים ראו את ברזיל V איטליה והתעדכנו בתוצאות הבחירות רק יותר מאוחר.
    הימין ניצח? אז יאללה, שיקים ממשלה, יפתור את בעיות הבטחון כמו שהוא הבטיח, יוציא אותנו מהברוך הכלכלי כמו שהוא הבטיח, ויחתים את החרדים על עצומת הנאמנות כמו שהוא הבטיח. יאללה לכו לעבוד. עכשיו תורנו לשבת ביציע ולהעביר ביקורת.

  • 29.

    סגל- כתבה אמיצה,נכונה,אינטיליגנטית !!יש לפרסמה בכל האתרים

    בועז,רעננה, 14/02/09 19:03

    הלוואי והיו כאן עוד כתבים הוגנים ומאוזנים כמוך.יישר כח ותודה על הניתוח המבריק.

  • 28.

    תודה,תודה,תודה אדון סגל היקר

    מותה של מר''צ, 14/02/09 18:54

    סוף-סוף מישהו קם ואומר את מה שכל-כך ברור ומובן. תנו לדמוקרטיה לנצח, בנימין נתניהו הוא ראש הממשלה.

  • 27.

    גלעד ארדן פועל לסיום הכיבוש של השמאל ב 3 ערוצי הטלוויזיה!!

    שאבי מהעיריה , 14/02/09 18:42

    כבר 10 שנים מחכים בליכוד לסיום הכיבוש של השמאל ב 3 ערוצי הטלוויזיה והאיש שממונה על הנושא הוא שר התקשורת הבא גלעד ארדן,ראשונה על הכוונת היא מועצת הרשות השניה עם ראש המועצה נורית דאבוש שהיתה אמורה לשמור על איזון בין ימין לשמאל בערוצי 2 ו 10 וציפצפה על החוק,היא תודח יחד עם שאר חברי המועצה ,והמועצה הבאה תכפה על חברות החדשות של 2 ו 10 עיתונאים מימין ששיצגו את כלל עם ישראל ולא את מר"ץ ,כנ"ל לגבי ערוץ 1

    • הגיע הזמן להחליף את השלטון בתקשורת (ל''ת)

      סקולס, 14/02/09 20:03

    • ארדן עוד לא שר תקשורת, והאיזון בין ימין לשמאל בתקשורת נוטה ימינה מדי

      עידו זילברשטיין , 15/02/09 07:50

      כבר עכשיו הסיקור בתקשורת ימיני מדי, ממזמן הוא כבר כזה, עמדות השמאל, לא מקבלות חשיפה תקשרותית חוץ משבדמגוגיה ימנית, מציגים אותם כעמדות לא ציוניות ועמדות של ערבים.

      לפני כמה עשרות שנים, עוד דיברו פה על אחחות עמים, על חזון סוציאליסטי, מייסד המפד"ל וראשה עוד דיבר על החובה להתנגד לפעולות תגמול ולהשיב לא עשרות אלפי פליטים אלא מאות, וזה היה בימים ההם, שעוד היו הרה פחות פליטים ובני פליטים, התקשורת הגנה, על השלטון שגם בימי מפא"י היה שלטון מרכז ולא שמאל, וגם היום מורכב לרוב מליכוד ב' וליכוד, ועליו התקשרות מגנה...

      • לשמאלן המטורף, לפי הבליך אתה אכן פו"צ... (ל''ת)

        איציק המרכז , 15/02/09 15:25

  • 26.

    כל מילה נכונה, הבוחר הישראלי הלך לקלפי בידיעה שאלה

    דני, 14/02/09 18:35

    בחירות פרלמנטריות/מפלגתיות, שקשורה קשר הדוק לגושים, הרי ברור לכולם שאם לדוגמה בוחר של הבית היהודי היה יודע שרק הצבעה לליכוד תעלה את ביבי לראשות הממשלה היה מצביע ליכוד. אי אפשר לרמות את הבוחר.
    ה ע ם ב ח ר י מ י נ ה . אנחנו יכולים לאהוב את זה או לשנוא את זה אבל זו הדמוקרטיה שלנו!

    • אם העם בחר ''ימינה''

      מיצי, נוה-יללות, 14/02/09 19:43

      בוא תסביר איך מר נתניהו מעז בכלל להעלות את האופציה של ממשלת אחדות.
      ואחר כך תסביר לי איך ''גוש הימין'' שלכם מכיל בתוכו מפלגות שהיו חלק מכל ממשלת שמאל שהיתה כאן מאז 1992. בואו ותדברו על המחנה הציוני בעוד במחנה הלאומי שלכם נמצאות מפלגותשבוחריהן מעולם לא לבשו מדים.

  • 25.

    בוקר טוב אליהו

    ביבי ליבי וציפי, 14/02/09 17:36

    השמל ניצח פעם אחרונה ב 99 ומאז מפסיד כל הזמן.
    קדימה היא מפלגת ימין שנולדה מתוך מפלגת ימין ע''י מנהיג ימני מובהק.
    מה שבאמת קרה שהימין ויתר על עקרונותיו ופנה לשרת את בעלי ההון. שלוש המפלגות הגדולות של הימין(70 מנדטים!!) ויתרו על חזון ארץ ישראל השלמה והפכו למשרתות האוליגרכיה המקומית והעולמית. האידיאליסטים משמאל ומימין יחדיו בקושי משלימים מניין.
    אז על איזה מהפך הוא בדיוק מדבר?

    • השוני הגדול הוא שקדימה נבחרה הפעם על ידי מצביעי מרכז/שמאל-אך החכים שלה

      Ehad Haam-Zionist, 14/02/09 18:45

      עדיין בחצים הם ימין-ולכן הצורך הדחוף הוא ששאול מופז ואנשיו יפרישו עצמם ממפלגת המרכז, ויחזרו לכור מחצבתם.

      חצי הציבור הציוני הצביע בעד עקרונות שקולים וליברליים במהותם-והחצי השני של הציבור התיוני הצביע למחנה הלאומני (שחלקו ניאו פאשיסטי ורובו דורסני)

      בנוסף קיים ציבור לא ציוני ופונדמנטליסטי דתי-וציבור לא ציוני וערבי לאומני

      • מבלבל את המוח

        שוב אתה, 14/02/09 21:08

        חלוקת הקולות שניתנו לקדימה לפי מכון סמית הם:
        12% כאלה המגדירים עצמם ימיניים
        52% כאלה המגדירים עצמם ימין מרכז
        22% כאלה המגדירים עצמם שמאל מרכז
        14% כאלה המגדירים עצמם שמאל

        אז תפסיק לבלבל את המוח!!!

  • 24.

    האם גם מפלגות דתיות לא ציוניות?????

    arnyv , 14/02/09 17:07

    אף אחד לא הצביע או בחר ב"ימין" או "שמאל", אנשים הצביעו למפלגות ולמנהיגים (=בעיקר).
    להזכירך, גדעון סער רצה להעביר חוק שלפיו "המפלגה היותר גדולה" היא שתקבל הזכות להקים ממשלה (=וזה ודאי בתמיכת ביבי), ורק ש"ס מנעה זאת....איזה מזל של לוזרים!!!. ישנן גם מפלגות דתיות שאינן ציוניות, ושלא מאפשרות לילדיהן להתגייס לצבא...מה איתן???. וכדאי גם שתלמד מהניסיון, שבגין ואריק הימנים הוליכו מהלכים של נסיגה, וגם ביבי לא טמן ידו (ע"ע חברון). ומה תגיד מחר, שהסיפור יהיה הפוך????...

  • 23.

    חגי כמו כל ''ימני'' טיפוסי, שטחיות היא המאפיין העיקרי שלך.. (ל''ת)

    יאיר, 14/02/09 16:43

    • תגובה ליאיר

      שמוליק, 14/02/09 18:39

      ובאמת- התגובה שלך לדברי חגי סגל ניתן לומר שהיא עמוקה מיני ים...מה דעתך, במקום להשמיץ את הכותב, פשוט להגיב לעניין ולדחות את דבריו?

      עד כה השטחיות היא שלך

  • 22.

    די לשלטון הפרסומאים והספינולוגים (ל''ת)

    מיקו, 14/02/09 16:14

  • 21.

    ל-18: הטעות היא שלך

    משה, 14/02/09 16:13

    לא היתה הצבעה אישית ישירה. מי שטעה - טעה
    אי ידיעת החוק אינה פוטרת מעונש...

  • 20.

    הדמוקרטיה ניצחה ,יחד עם הימין

    דמוקרט אכולשקשוקה , 14/02/09 16:06

    יותר משמעותי מהעובדה, שמחנה הימין גבר על מחנה השמאל,
    בסיכום תוצאת הבחירות לכנסת ה18,
    התקבל נצחון ,הרבה יותר משמעותי ומתוק ,מבחינת
    הדמוקרטיה בישראל ,שהצליחה סוף סוף להשתחרר,
    מכבליו ההרסניים, של שלטון ההון והתקשורת ,של
    מקימי מפלגת קדימה,
    שעמדו לחסל טוטאלית, את הדמוקרטיה בישראל.

  • 19.

    כל הכבוד

    רון, 14/02/09 15:02

    האמת היא פשוטה

  • 18.

    טעות בידיך . המצביעים הצביעו כאילו שזו הצבעה אישית.

    ייחאל כ''ץ, 14/02/09 14:50

    ''נטישת'' השמאל וההצבעה ''ההיסטרית'' של בוחרי העבודה ומר''צ בליבני , תחת הסיסמה - ''רק לא ביבי'', מעידה כי רוב המצביעים הצביעו כאילו שההצבעה היא אישית. היום נשאר להם רק לעמוד המומים מול התוצאות ששלחו את מפלגת העבודה למקוס הרביעי בסדר גודל המפלגות ,ואת מר''צ כמעט העלימו.אדלר וארד ''השכילו '' להפוך את ליבני לסמן השמאלי של המפה הפוליטית הישראלית.

    • טעות בידיך. המבציעים של ליבני הצביעו כאילו שזו הצבעה אישית.

      דובי הכתום, 14/02/09 20:32

      לעומתם, אנשי הימין שהשאירו למעלה מחצי המנדטים של הימין בידי מפלגות הלווין, התייחסו למצב בדיוק כפי שהוא - דמוקרטיה פרלמנטרית.

      אבל זה לא חדש - תמיד הימין קרא והבין את המציאות נכון יותר (וגם תמיד הוא היה דמוקרטי יותר).

  • 17.

    סגל צודק

    מצביע מר''צ, 14/02/09 14:43

    הימין ניצח ולכן הימין חייב למשול - בעצמו, בלי קדימה ובלי העבודה. שליברמן יהיה שר הביטחון, ישי בפנים, לבנת בחינוך, ליצמן בכסמים - ויאללה בהצלחה!

    אז למה ביבי מזיע? למה בליכוד מפחדים?
    הימין חייב למשול לבד, כי רק ככה תיחשף ערוותו וכל המילים הגבוהות על ''ביטחון'' ו''גאווה לאומית'' ו''ראש כלכלי'': הכל יתברר כמקסם שווא ככלום אחד גדול וקשה. לכן, אסור שהשמאל יהיה חלק מזה, אפילו לא למראית עין. אחרת הם ימשיכו לדבר על דרך אוסלו (למרות שזו נפחה את נשמתה ב-1996). אסור לשמאל להתפתתות לתת לימין סולם, חייבים לתת לסגל וחבריו למשול לבד - שיראו לנו מה הם שווים. בעוד שנה וחצי לעדר המטומטמים הגזעני שבחר ליברמן כבר ייפול האסימון. אין מה לעשות חברים, לפעמים בשביל שיהיה יותר טוב צריך שקודם יהיה יותר רע.

    • בחרתי ליברמן ואני בשום אופן לא גזען!!! (ל''ת)

      מיקי, 14/02/09 16:40

    • מהשמאל נותרה שנאה ושלילה

      צפונבון, 14/02/09 17:55

      מתגובת שריד מר''צ עולה עובדה ידועה,הבסיס הרעיוני שנותר לשמאל אינו שלילת הימין. לאחר שכל הנחות המוצא והתכניות של השמאל נוסו ונכשלו במבחן המציאות נותרו למחנה השמאל המצטמק שתי ברירות אכזריות: הראשונה-שינוי רעיוני, זניחת תאוריית נסיגות יביאו שלום וביטחון בתכנית דומה למפלגות הימין והמרכז, או (2) התעלמות מהכשלון והצורך בהיפוך רעיוני ותחתיהם התמקדות בהגדרה על בסיס שנאת האחר-הימין.
      ולמי שלא מאמין שיבדוק האם עדכן השמאל את עמדותיו לאחר כישלון אוסלו, עבור דרך כשלון ההתנתקות. שניהן תכניות שמאל שבחנו במציאות את הנחות והצעות השמאל ושנכשלו לדעת כל אדם.

      • גם אתה צודק

        מצביע מר''צ, 14/02/09 18:29

        אמנם את ההתנתקות עשה הליכוד עוד לפני שהוקמה קדימה (ביבי כזכור הצביע בעד) ואת אוסלו הפסקנו ב- 1996 באופן חד צדדי. התגובה שלך מדגימה בדיוק מדוע הגיע הזמן שהימין יקבל הזדמנות למשול. אם אני טועה ונתניהו וליברמן צפויים להביא לנו שגשוג וברכה,אזי מה טוב (בלי ציניות). אבל, הגיע הזמן שנקבל דוקטרינת ימין נטו בלי ''השמאל גרר את נתניהו להסכם חברון'', בלי ''שרון עשה את ההתנתקות בגלל החקירה'' ובלי ''שמאלמרט''. וכשאין קדימה ועבודה בממשלה התירוצים האלו לא יחזיקו. הפעם, הימין ימשול ויצטרך לתת דין וחשבון.

  • 16.

    תודה רבה

    אני, 14/02/09 14:27

    בדיוק מה שחשבתי,אחד לאחד.
    תודה על הכתבה
    באמת הגיע הזמן
    להפנים את התוצאות
    ולהמשיך משם הלאה!

  • 15.

    דבריך צריכים להנשא בראש חוצות... על דבר אחד אני מצירה (ל''ת)

    שאין עוד כתבים אמינים כמוך, הרוב תשקורת שמאלנית, 14/02/09 14:12

  • 14.

    דבריך צריכים להנשא בראש חוצות... על דבר אחד אני מצירה (ל''ת)

    שאין עוד כתבים אמינים כמוך, הרוב תשקורת שמאלנית, 14/02/09 14:12

  • 13.

    מזל טוב! כל הכבוד לכם, באמת (ל''ת)

    בסאם , 14/02/09 14:02

  • 12.

    ספין הבחירות של ''קדימה'' היה מוצלח,אבל די יש גבול לכל תעלול

    אורי, 14/02/09 13:55

    ניתן להבין את ריקודי השמחה במטה ''קדימה'' ואף את נאום הניצחון של ציפי לבני, כאילו רצתה לאושש את נבואת ''ארץ נהדרת''. אבל, די. הציבור אינו מטומטם, אף בר דעת אינו רואה מצב שבו ציפי לבני תהיה ראש הממשלה. המשך הספין אודות סיכוייה של לבני, המו''מ הוירטואלי שהיא מקיימת, ההערכות להמלצת הנשיא, כבר חורג מגבול הטעם הטוב. מבחינת ציפי לבני ו''קדימה'' הוא פאתטי. את הציבור הישראלי הוא מעליב. די!

  • 11.

    צודק ! רוב העם החליט שלום תמורת שלום

    יהודיה, 14/02/09 13:43

    לא עוד חלוקת ארץ ישראל.
    לא עוד התיחסות סלחנית למלשינים מבית (''יש גבול'', ''שלום עכשיו וחבריהם'')

  • 10.

    צודק סגל - אני זוכרת גם את האימה שהטילו עלינו אם נבחר בגין (ל''ת)

    יופיטר, 14/02/09 13:26

  • 9.

    קדימה שימו לב - אפשר לרמות מעט אנשים להרבה זמן אבל קשה

    יופיטר, 14/02/09 13:24

    לרמות הרבה אנשים להרבה זמן - תחזרו למקורותיכם - מופז לא הפך למרץ ומרץ זה גם לא הנגבי ובראון - אז מה הסיפור שלכם בעצם - אחרי לכתם של המועלים מקירבכם

  • 8.

    שטויות

    נ, 14/02/09 12:57

    ביבי הצהיר לפני הבחירות שהוא רוצה ממשלת אחדות וכך גם קדימה והעבודה אז ניתן להגיד שה''בוחר'' שכל כך אוהבים לדבר עליו בעת האחרונה בעצם הכריע באופן ברור בעד ממשלת אחדות וחובה על המפלגות ללכת בדרך זו.

    • הטיפשות שהצביעו לציפי, לא הבינו שהמליכו את ביבי

      gb, 14/02/09 13:48

      הטיפשות שהצביעו לציפי, לא הבינו שהמליכו את ביבי, ואני אסביר.

      קדימה היא מפלגה ללא א'גנדה, עם בובה שקרנית בראשה - שמשנה את עורה לבקרים וערבים.

      אם השמאל היה מצביע לפי האידיאולוגיה שלו,
      כגון העבודה, מר''ץ וחד''ש ....

      ביבי היה מקבל את אותם המנדטים,
      אבל קדימה היתה מרוסקת,
      אז גם אם קדימה היתה הולכת עם ביבי יד ביד, לביבי לא היה כוח רב.

      -אבל-
      בגלל שאתם טיפשים, ומכרתם את האידיאולוגיה שלכם .. והוכחתם לנו אחת ולתמיד שאתם לא כל כך נאורים כפי שחשבתם.

      אז המלכתם את ביבי,
      כי עכשיו כשציפי תלך עם ביבי בלית ברירה,
      זה ה-מט- שלו.

      הממשלה הכי יציבה ב-20 השנים האחרונות.

      אתם חשבתם שזו תוכנית ריאליטי,
      וככה הצבעתם..... זה רק מוכיח שאין לכם שמץ של מושג בפוליטיקה.

      וזה רק מוכיח שלביבי יש IQ של 180,
      וכל התקשורת יכולה להמשיך לצעוק ברשי גלי שהוא הפסיד .....

      אבל בסופו של יום ..... -מט- הוא -מט- ..
      וזה לא משנה מה הצד השני אומר.

      ביבי נתן לכם בראש :)

      • אם ביבי הולך אם ציפורה אין לא מט , ולא נעליים

        רק ממשלת ימין !, 14/02/09 14:50

        אכן העם הצביע ימין,~! ולכן ציפורה וכל כנופיית קדימה צריכים להישאר מחוץ לשליטון, להישלח בשלב ראשון לאופוזיציה, ושם להייבש,! ולאחר הייבוש יבוא שלב ההיתפרורות, דרכם המושחתת , דרכם הצינית צריכה להימוג, להעלם, להיתאדות,! הם אחראים להיתנקות והגירוש, למלחמות כושלות, לכניעה לטרור , להנחלת דמורליזציה, להאדרת האיפוק היא כוח, כאשר איפור הוא רפש, שקר, צביעות, וחולשה שמזמינה הגברת הטרור, כנג המדינה היהודית, מעודדת את אירן וסוריה , והחיזבאללה, להמשך ולהעצמת המלחמה כנגד המידנה היהודית, כמו גם ההסכמה שבתשתיקה להתגרות המגזר הערבי בבניה בלתי חוקית, ובתימכה בטרור, לכל לאלה אחראית כנופיית קדימה וטיפה שבראשם,!! ולכן אם ביבי נאמן ומחוייב לאלה שבחרו בו, הוא צריך להקים ממשלה עם הימין , ללא כחל וסרק,!!

        • לא מסכים. ציפי תרקוד לפי החליל של ביבי. כרגע עדיפה אחדות על פלגנות. (ל''ת)

          ימני יותר ממך., 14/02/09 16:50

  • 7.

    כל כך צודק, כל כך פשוט - די לקשקושי השלום המביאים מלחמות! (ל''ת)

    רוני, 14/02/09 12:25

  • 6.

    דרושה ממשלת ימין הומוגנית אשר תאפשר משילות !!!!

    ביזי, אל מסעדי, 14/02/09 11:27

    ואין צורך בממשלת אחדות אשר תקרע את עצמה מבפנים. ממשלת ימין אשר תציע לערבים ''שלום תמורת שלום'' ותמתין בסבלנות ובנחישות לתשובתם.

  • 5.

    מהפך אמיתי סוף סוף התרוקנה החברה היהודית ערכית מחבורת הזבל (ל''ת)

    patish4 , 14/02/09 11:17

  • 4.

    בבחירות ישירות נתניהו היה מנצח את לבני בהפרש גדול יותר.

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 14/02/09 11:00

    ההסתברות שמצביע עבור מפלגת ימין יעדיף את ציפי לבני על פני נתניהו היא אפס.ולכן החשבון פשןט.

  • 3.

    מאמר מצוין. אבל המאפיה לא מקשיבה היא רוצה לשלוט (ל''ת)

    עיתונאי ציוני, 14/02/09 10:53

  • 2.

    ניצחון סוחף לנתניהו, הרבה יותר סוחף מהניצחון של ברק אובאמה

    רק ליכוד, 14/02/09 10:44

    גוש הימין קיבל את התוצאה הגבוהה ביותר מאז קום המדינה. כי בניגוד לשנת 2003 אז הליכוד ניצח עם חלק שתמך בהתנתקות, הפעם מדובר בליכוד ימין נטו ללא אנשי שמאל שתומכים בנסיגות מהשטחים. ניצחון סוחף וברור ברוב ענק !!
    ובניגוד לפרשני השמאל בתקשורת, תהיה כנסת מאוד מאוד יציבה ל-4.5 שנים, כי בכנסת כה ימנית לנבחרי הימין יש אינטרס ברור לשמור ולא לפזר.
    הגיון פשוט מול הפנטזיות של עיתונאי השמאל !

    • אן שום בעיה קחו את השלטון, רק תפסיקו להתבכיין

      שמאלנית שכואבות לה האוזניים מהתבכיינות הימין., 14/02/09 21:59

      כמו ילדה קטנה על מה שהשמאל עשה. אם אתם מנהיגים טובים כמו שאתם אומרים אז תתקנו את הטעויות שעשינו. בשביל זה נבחרתם לא?

  • 1.

    ביבי בעצמו פוחד להקים ממשלת ימין צרה

    ניר, 14/02/09 09:25

    זה לא העיתונאים הבעיה שלך, הבעיה שלך היא שביבי לא רוצה ממשלה כזאת כי הוא יודע שהוא יכשל.
    אז קדימה , תקימו את ממשלת הימין שלכם.
    הימין פוחד לשלוט לבד, הוא רק יודע להעביר ביקורת באפוזיציה - בזה הוא מעולה.
    אך כשהוא בשלטון הוא נכשל, או פונה שמאלה.
    כי הוא יודע שאין באמת מדיניות של הימין ושהיא קשקוש שנועד לגרום לציבור להזדהות ולהצביע לו .

    • צריך להתאחד כדי לטפל באירן ובמשבר הכלכלי שרק יחמיר!

      אלכס טוקבק, 14/02/09 11:32

      אם לא שתי הסוגיות האלו וכמובן מדינת החמאס שהקים לנו השמאל בדרום, אני היתי נגד ממשלת אחדות. אבל בישביל לטפל בסוגיות אלו צריך אחדות.

      • אז שביבי יטפל בסוגיות אלו

        סמולני אחד, 14/02/09 18:57

        אנחנו סמולנים בוגדים שלא מבינים כלום. אתם חזקים בבטחון וחזקים בכלכלה - לא ככה? אתם ניצחתם בבחירות. לכם יש רוב לעשות מה שאתם רוצים.
        מה אכפת לכם מה כתוב בעיתונים ומה אומרים בטלביזיה? ביקשתם שלטון? קיבלתם אותו. אמרתם שאתם יכולים לעשות יותר טוב. קיבלתם הזדמנות להוכיח. תפסיקו לבלבל את המח, תקימו ממשלה, תקבלו את ההחלטות הנכונות לדעתכם ותיישמו אותן. יאללה לעבודה.

    • יש מדיניות של הימין: יישוב הארץ ופיתוח כלכלי (ל''ת)

      ניר, אתה תבוסתן, 14/02/09 11:34

    • נכון.לא קל כאשר יש אופוזיציה סמולנית מופקרת.

      אבי,התנחלות רמת אביב ג', 14/02/09 13:05

      הסמול יתחיל לחתור כבר מהיום הראשון להפיל את ממשלת נתניהו.הם גם יכפישו את הממשלה בחו'ל.כל הכלים כשרים בידי הסמולנים.כולנו יודעים מה הסמול היה עושה בזמן המבצע האחרון בעזה לו מפלגת העבודה היתה באופוזיציה ואפילו שהפגיעות בקרב הערבים בעזה היו 50 אחוז פחות.המחנה הלאומי צריך להוריד סוף סוף את הכפפות ולטפל בסמול כאילו האויב הערבי לא היה קיים.לא להסתפק רק בתפיסת השלטון אלא להמשיך את המומנטום.במסגרת הדמוקרטיה אפשר לעשות זאת.

      • סגל

        דני, 14/02/09 14:01

        אדון סגל הייקר למה שנתניהו יסכים לממשלת אחדות אין שבוע שעבר מהבחירות שכחתה שכל יום כל פרסום פלקטים ברחובות בטליבזיה שלא מאמינים לביבי לא מאמינים למה שיסכים יש לכם זיכרון קצר