• 28.

    ביזיון אנגלי!!

    אפרתי, 16/04/09 22:17

    האנגלים האנטישמים והצבועים,ש''דוגלים''בסובלנות.רק לא כלפי היהודים!!בלי בושה גרשו את וילדרס בטענה מטופשת,שזה מעליב את הקוראן!!חכו חכו ידיעותים,זה עוד יחזור אליכם,כאשר המטופחים שלכם,שהם לא סבלניים,וגם לא סובלניים,ילמדו אתכם מה זה ''תרבות''עוד יחזירו אתכם לימי הביניים!!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    בריטניה רול דה וורלד ולא ההפך

    ששי, 13/02/09 07:33

    the great britain is long gone and now we have to change the name to Great brislam
    long live the sheikh

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    פגיעה בחופש הביטוי

    זוהר פרייברג, 13/02/09 06:44

    אני מציע לבמאי ההולנדי, שיפנה לבית- הדין האירופי לזכויות האדם. גם בריטניה וגם הולנד כפופות לפסקי- הדין של בית- דין זה, כחברות באיחוד האירופי. אני בטוח שבית- דין זה יכריז על החלטת בריטניה לגרש את הבמאי ההולנדי, כפגיעה בזכויות האזרח שלו.

    הגב לתגובה זו

    • ךךךך

      זןהר, 16/04/09 17:32

      you fuking stopid and idiot...לך לעזאזל

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    רק דיכו יכול לעבוד (ל''ת)

    היכניסו את העלוקות למדינותיהם, ועתה הם במלכודת, 13/02/09 06:07

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    בהעלמותו, אז הם ירגעו ויהיה שלום.זה משום שאינם מבינים שישמעאל =פראאדם (ל''ת)

    המערב סובר שאים יראה הבנה לביליון המוסלמים החפצים, 13/02/09 06:05

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הרמב''ם סלחני למוחמד, וטוען שהוא מג'נון, יעני לא אחראי להזיותיו (ל''ת)

    המייסד היה רוצח וכל הקוראןמערכת פנאתית של שינאה ,, 13/02/09 06:02

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    בדם קר את בני קורש ואת שיבטי היהודים והנוצרים הסמוכים לבני קורש. (ל''ת)

    נו בטח! רק ביגלל שמוחמד החזיק ממריה כקדושה, חיסל, 13/02/09 05:59

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ישנם מיליוני עדויות היסטוריות שהאיסלם צמה דם ומחסל חפים מפשע. (ל''ת)

    היצחקתיהוני, 13/02/09 05:57

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מה איכפט למוחמד להגיד שמריה קדושה,ומייד להורות על חיסול הכופרים באיסלם (ל''ת)

    מעשים קובעים ולא מיתולוגיות, 13/02/09 05:56

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מי מוזכר לא עוזר לנו,קובע מה מוחמד מצווה עליהם,עריפת ראשם של הכופרים

    זכויות הלא מוסלמים?, 13/02/09 05:54

    טבחו בכופרים עד שהאדמה תרווה בדם

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מה שקובע זה לא מה שכתוב אלא איך מפרשים אותו

    נפיח, 13/02/09 05:11

    והכי חשוב איך מיישמים באופן מעשי את הפרשנות הזאת.אתם מתארים לעצמכם מה אפשר ליחס ליהדות על סמך התנ'ך והמסע לכיבוש הארץ של בני ישראל? ברור שהאיסלאם הפונדמנטליסטי שסוחף את המוסלמים כיום הוא גזעני טוטליטארי ופאשיסטי ואת הקוראן עצמו צריך לעזוב במנוחה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    תראו את הסרט

    יואב, 13/02/09 04:33

    הסרט מצטט מהקוראן ולא מממציא או משמיץ.
    כל הכבוד ל- וילדרס שמסכן את חייו לומר את האמת.
    השתיקה והפחד של כולם (כולל השמאל בישראל) מקדמים את מטרות הארגונים האיסלאמים.
    וילדרס - חזק ואמץ!!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    טוב שהם לא רצחו אותו כמו שהם רצחו את ואן גוך

    ואן גוך לונדוניסטאן, 13/02/09 04:26

    בהולנד

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    השלב הבא - לא להכניס ישראלים

    אייל אשכול , 13/02/09 03:02

    כי זה עלול לפגוע ברגשות המחבלים

    לכל מי שטוען כנגד ישראל כי אנחנו "לא דמוקרטים כמו באירופה" - תגידו תודה, כי זאת תמונת המציאות שתראו אם חס ושלום אי פעם נהיה.

    הגב לתגובה זו

    • בואו נלמד מהבריטים! ונגרש את כל ה"בצלם" למניהם

      יהודי מאמין , 13/02/09 04:17

      שהם לא אזרחים ישראלים ורק עושים לנו פרובוקציות

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    הסרט אינו תוקף את האיסלם אלא מציג את מה שדובריו אומרים - מומלץ לראות

    בן ישראל, 13/02/09 00:08

    ציטוט סוכנויות זרות אינו מכסה על ערוות העיתון שמסלף את העובדות. הסרט הוצג באינטרנט וכל אחד יכול היה להתרשם מדברים שאומרים מנהיגי האיסלם. כמובן שזה לא נעים לשמוע אבל זו בדיוק הנקודה שהוא רצה להביא. אז במקום לטפל באלימות ובטרור נלחמים במי שחושף אותה. זו נאורת אנגלית טיפוסית. שם הסרט FITNA

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בריטניה היא מדינה מוסלמית לכל דבר (ל''ת)

    מוטי, 12/02/09 23:52

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    גירוש מוצדק... צריך לכבד את כל הדתות, כי בסוף כולנו בני אדם

    RAMA- פלסטינית גאה , 12/02/09 23:43

    צריך לזכור שבקוראאן מוזכרת מרים הבתולה, כאישה הכי טהורה על פני כדור הארץ, ושהיא הכי קדושה,וגם מוזכר ישוע כנביא מאחד הנביאים, בסוף הדת לא החשובה, טבע האדם והתנהגותו זה מה שחשוב.

    הגב לתגובה זו

    • נוח לך להתייחס לחלקים ספציפיים בקוראן הא?

      אייל אשכול , 13/02/09 02:47

      הנוצרים בקוראן נקראים חזירים והיהודים "האבודים" אל תנסי למכור לנו שקרים. זה שהסורה על מרים מכבדת אותה לא הופך את כל ההכפשה והשנאה עד אותה סורה לבסדר.

      ומילא עוד הקוראן עצמו, בכל דת המשקל הוא לא על הכתובים עצמם אלא יותר על הפרשנויות והתושב"ע
      לא היתה דת מעולם ששליחיה הטיפו לכל כך הרבה שנאה בשמה תוך עיוות מחריד של הבסיס שלה.

      אז את צודקת - לא הדת חשובה אלא טבע האדם והתנהגותו
      ונכשלתם כישלון מר בשני הסעיפים!

      הגב לתגובה זו

    • לרמה ה"הפלסטינית הגאה", את לא אשמה שנולדת כבת לדת.........

      avyb , 13/02/09 04:25

      הדוגלת ברצה, דת שגרמה לאלפי הרוגים חפים מפשע רק בעשור השנים האחרון. במקומך הייתי מתבייש להיות שייך לדת הזו, זו הדת היחידה בעולם שבספרי הקודש שלה נקראים המאמינים בה להרוג כל מי שלא מאמין באללה ובמוחמד. אבל זו הרמה שלך.

      הגב לתגובה זו

      • שתידע, אני נוצריה ונולדתי בעיר הבשורה. (ל''ת)

        RAMA- פלסטינית גאה , 13/02/09 13:44

        הגב לתגובה זו

        • אם היית יודעת בכלל מי את ומה את לא היית מדברת

          אייל אשכול , 13/02/09 15:25

          מה שכנראה שכחת הוא שהרבה הרבה לפני שאת ערביה בעיני הערבים המוסלמים - את נוצריה!ובעיני האיסלאם הנוצרים והיהודים - דינם הוא או התאסלמות או חיים תחת שלטון מוסלמי או מוות. נקודה.
          וכך שכפועל נגזר וזו המציאות לאשורה -

          ערבי נוצרי ישראלי נחשב בעיני הערבים המוסלמים בכל העולם כנחות יותר ובר מיתה יותר אפילו מהיהודים!!!
          את יודעת בכלל כמה כנסיות שרף החמאס בשניה שהשתלט על הרצועה??
          אתה מכירה בכלל את ההיסטוריה של השואה שעשה האיסלאם לנצרות במהלך ההיסטוריה ואפילו היום??
          אתה מודעת לעובדה שמהרגע שצה"ל יצא מבית לחם והיא קיבלה אוטונומיה אחוז הנוצרים בעיר הולך ויורד בעשרות אחוזים כל שנה???? וזה בית לחם! פסגת הקדושה לנצרות אחרי ירושלים!
          ההתנכלות, האונס, הביזה והפשיעה כנגד נוצרים בבית לחם מצד המוסלמים חצתה מזמן את כל הקווים האדומים.

          קחי למשל את המחבל המרגל בשארה - סיכן הכל, דיבר על הקיפוח של ערביי ישראל כשהוא לובש חליפה ועניבה, מתהדר בכרס מכובדת ומכהן בכנסת ישראל, דבר אשר לא קיים לו אח ורע באף מדינה בהיסטוריה! היכן ומתי תמצאי מדינה אשר נותנת למפלגה אשר מחשיבה עצמה כאויבת המדינה לכהן בפרלמנט שלה?!?! (העיקר שהערבים בישראל מקופחים ולא ניתן להם שוויון הזדמנויות)
          והלך לנסראללה מתוך מחשבה שהוא נלחם עבור הלאום שלו יחד עם אדם שהוא חשב שאכפת לו מהעם שלו (של בשארה)
          אך האמת המצחיקה היא שבשארה הוא חיית מחמד ותו לא בעיני נסראללה!!! והפלשתינים מעניינים את נסראללה כקליפת השום!
          נסראללה השיעי האדוק והקיצוני בז לבשארה אפילו יותר ממה שהוא בז לנו!!!

          ויחד איתו סטודנטים ערבים נוצרים באוניברסיטת חיפה, ת"א וירושלים והנה גם את אשר מדברים בקונוטציות אשר לא רק שעושות מהם צחוק - הן פשוט מביישות אותם, את התרבות שלהם, את הדת שלהם ובטח שבטח את המשפחה שלהם שאם תסתכלי מקרוב תגלי שסבלה עד היום בכמה מאות אחוזים הרבה יותר מהמוסלמים במדינת ישראל מאשר ממדינת ישראל עצמה!

          מזל שעוד יש כאלה שמבינים את זה, יש לי שני חברים נוצריים שהיו כותבים את השורות האלה עם הרבה יותר Passion ועצבים ממני.

          הבעיה הגדולה שאת מייצגת אותה פה בצורה מאוד מוחשית היא משבר הזהות הנוראי שתקף את הערבים הנוצרים במדינת ישראל!!!
          באשרה דוגמה מצויינת אבל אם את לא רוצה להשתמש במחבל הנתעב הזה כדוגמה - את יכולה ללכת על מישהי הרבה יותר מוכרת לערבים הנוצרים במדינת ישראל - רנין בולוס פליטת האח הגדול!!!

          גם היא כמו בשארה דיברה על עצמה כנציגת "המגזר" אך באמת באמת יצגה מקסימום מקסימום את המגזר הנוצרי בתוך המגזר הערבי ולא את המגזר הערבי, וגם זה לא - פרינססה ערביה שכביכול מאוד גאה בשושרשים הערביים שלה, אבל למדה לה בלונדון, יותר צפונבונית ותל אביבית מפנינה רוזנבלום ומרגישה יותר בנוח לדבר אנגלית מאשר את שפת האם שלה ערבית!!!
          לכי תשאלי מוסלמים מה הם חושבים עליה - תתפלאי לשמוע מילה מאוד ספציפית, אחת כזאת ששמענו מיוסי בובליל על שפרה וממתנחלת אחת מחברון על פלשתינית שגרה מולה.

          צאי מהסרט שלך, תלמדי מי את בכלל ואז תבואי לדבר!

          הגב לתגובה זו

    • RAMA קוראן זה עם א אחת

      אלי או עלי באבא, 13/02/09 07:26

      אם את פלסטינית לא שיש מקום כזה חס וחלילה אז גם אני

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    טוב שהבריטים לא חיסלו אותו כמו דר' פולדוונד אנטי איסלמי

    @ בנצי - א @, 12/02/09 23:32

    בריטים התאסלמו ברגע שהפילו ביחד עם קרטר את השאה והמליכו את אייטולות בטהראן

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    eye opener

    tweester, 12/02/09 23:27

    mr.wilder didnt say nothing, it is all in the book of evil,in the minds of the prichers ,as you all can see and hear .but since we live in a world of hypocracy, mr. wilder is the target ,long live wilder.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    Invite wilders to Israel as a guest. his movie is showing the truth

    reality, 12/02/09 23:22

    Finally some one in Europe isshowing the true face of Islam.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הבריטים הפכו לעם פחדן ועלוב. בושה וחרפה. (ל''ת)

    אורי, 12/02/09 23:08

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אם האירופאים ימשיכו ככה

    יוני, 12/02/09 23:04

    הם יאבדו את הציויליזאציה המפוארת שבנו במשך 2500 השנים.
    תוך חמש עשרה עד עשרים שנה תהיה אירופה מוסלמית.
    הם חייבים להתעורר היום, כל עוד לא מאוחר.
    מתי נדע שכבר מאוחר?
    כשבצבאות של אנגליה, דנמרק, הולנד ושוודיה יהיו סגני אלופים ואלופי משנה מוסלמים.
    אז נדע שגם הצבאות שלהם כבר לא יתמכן בנוצרים בשמירה על תרבותם וחרותם.
    האירופאים נרדמו בשמירה.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    freedom,freedom

    zambuka, 12/02/09 22:43

    it is only a matter of time,untill the evill venom of this book,will bring down our standart of living,the world need more brave men like mr. wilders

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לא נורא, גם למשה פייגלין אסורה הכניסה לבריטניה

    משכך כאבים, 12/02/09 22:42

    רק אנשים הגונים כמותם זכו לפריבילגיה הזאת. מי כבר רוצה לנסוע לארץ שהאסלאם שולט בה?

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    חופש הביטוי עלק

    אאא, 12/02/09 22:30

    הפאשיזם הליברלי גרוע מזה של היטלר וסטאלין.רק הפאשיזם המוסלמי דומה לו.
    ולכן הברית בין הליברלים למוסלמים היא כלכך טבעית ומתבקשת.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    "חלשה ופחדנית"

    רמיו , 12/02/09 19:18

    צודק בהחלט כל הכבוד לחירט

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הסרט של מל גיבסון יותר טוב

    נמרוד, 12/02/09 18:28

    איזו אפליה זדונית ועצובה. כהשוואה מל גיבסון וסירטו על צליבתו של ישו אין כלל הפצת שנאה כלפי דת שלמה. להתעורר

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אתה כל כך צודק

    יורם, 12/02/09 18:04

    אנו בארץ יודעים טוב טוב מה זה האיסלם הרי אנחנו סובלים ממנו 100 שנה .האיסלם דוגל לפי מאמיניו להרוג את כל הכופרים שהם 75% מאוכלוסית העולם,אני חושב שכל מי שמאמין באיסלם הוא כופר בחיים, בחופש ,ביצירה באומנות, באהבה,והכי חושב בדמוקרטיה אני מאוד מקווה שהעולם יתעורר ולא תהיה שואה שנית.

    הגב לתגובה זו