• 129.

    הדרך הנכונה ברק +ביבי + וליברמן ולבני לאופוזיסיה לפירוק

    הצלחה לתווח ארוך, 21/02/09 12:07

    החשבון הנכון והמתאים למיפלגת לעבודה היום הוא
    להיכנש עים נתניהו ולישלוח את קדימה לפירוק
    באופוזיסיה
    קדימה היום יש בה מיקוון דיעות ובאופוזיסיה
    כול אחד יבטה את עצמו ולא תיהיה שום מישמעת

  • 128.

    בלי ברק העבודה לא הייתה עוברת את אחוז החסימה (ל''ת)

    בני, 16/02/09 08:02

  • 127.

    בלי ברק העבודה לא הייתה עוברת את אחוז החסימה (ל''ת)

    בני, 16/02/09 08:02

  • 126.

    אם לעבודה יש שכל תכנס לממשלת נתניהו ותשלח את קדימה ל-4 שנות אופוזיציה (ל''ת)

    קדימה תתפרק באופוזיציה, זה ברור, 15/02/09 18:43

  • 125.

    שמאל זה רק קריסה ורקבון תבוסה והרס הדדי (ל''ת)

    איייייייייייכס, 15/02/09 10:24

  • 124.

    מקומו של ברק בליכוד

    גלעד-ק , 15/02/09 05:29

    ושיקח איתו את השתקן הרצוג

  • 123.

    עמיר פרץ תירגע,כמה אפשר לשמוע אותך,אני..אני..ואני..!!

    משה, 14/02/09 22:08

    עמיר פרץ לא למדת מאומה,כי רואים שחיכת לרגע זה,כאשר המפלגה על הקרשים,ואתה חולם ורוצה לשןב להנהגת המפלגה.
    אבל אני רוצה שעמיר תדע,שהמפלה של העבודה החלה משנת 2000 עם ירידתו של ברק מהבמה,חברי הכנסת נידבקו לכיסאות המיניסטר בכל מחיר ובכל ממשלה,עד שהציבור מאס בהם.
    ואתה חברנו עמיר קיבלת הדמנות פז שלא תחזור לעולם,כי אילו היית צנוע היית לוקח לתיק כלכליועוסק בנושאים חברתיים כלכליים אבל שיגעון הגדלות גרם שנפלת לבור שחפר לך אולמרט ואתה בתמימותך לקחת את תיק הביטחון והסוף ידוע.
    עמיר תדע לך אני חבר מפלגה לפניך ולא אתמוך בך לעולם, כי היום ראיתי אותך בערוץ 2 ושכנעת אתי שלא למדת מאומה.
    מה ששמעתי ממך אני... ואני... ואני...
    לך ותתמודד ונראה לאן תגיע??!!

  • 122.

    עמיר פרץ והירוקים

    דמוקרט אכולשקשוקה , 14/02/09 21:13

    כשמשוים את עמיר פרץ, המנוסה והמשופשף פוליטית ,המזכיר בעוצמתו ובנחישותו, את מנחם בגין של הליכוד,
    לשאר החכים הירוקים פוליטית ,שנמצאים סביבו
    ברשימה של העבודה לכנסת,
    לי אי ספק ,שאם נתניהו, חזר מ12 מדטים לראשות ממשלה בישראל,
    עמיר פרץ מסוגל להרבה יותר ,בבחירות הבאות
    ולנצחון מחודש ,של מחנה הימין שמאל.

    • פרץ חתרן בלתי נלאה

      נעם, 14/02/09 22:01

      אין הרבה אנשים שהזיקו למפלגת העבודה כמו פרץ. אדם שרוצה להיות ראש ממשלה והיה שר ביטחון בדיחה ומזכיר הסתדרות כושל. תראו את עיני איזה עבודה טובה הוא עושה לעומת פרץ.

  • 121.

    ללא ברק העבודה היתה משיגה חמשה מנדטים.האשמים בבזיון

    שפוי שמצביע עבודה ולא חבר מפלגה, 14/02/09 20:46

    הם כל מחממי הכיסאות שדורשים עכשין את סילוקו.

  • 120.

    פרץ יביא את הבשורה

    danny, 14/02/09 20:28

    פוליטיקאי קטן בעל אגו נפוח שהתבזה במשרד הבטחון ולוליא נזרק מתפקידו הייתה מפלגתו מביאה 6 מנדטים. זה האיש ששולף סכינים 3 ימים לאחר הבחירות?? הוא? הוא ולא אחר??חבל''ז!!

  • 119.

    אופוזיציה ? יש לכם מספיק מנדטים לאופוזיציה אפילו ? (ל''ת)

    גנדי ג'וניור , 14/02/09 19:44

  • 118.

    מפלגת העבודה לא חכמה

    יוסף, 14/02/09 19:35

    מפלגת העבודה קיבלה מנדטים מעטים, לא בגלל ברק אלא בגלל אפרוריות המפלגה ללא אידאולוגיה וללא דרך. רק סיסמאות . המנטרה ''סוציאל דמוקרטים'' שלפחות 80 אחוז מהאוכלוסיה לא יודעים מה זה. המפלגה לא ירדה לעם, לא פנתה לרוסים, לאתיופיים ולמיעוטי יכולת. רק מתנשאים מלמעלה ומחפשים כסאות בכנסת.

    באשר לאהוד ברק, הוא לא נכשל להיפך הוא הביא מצביעים חדשים (לדוגמא אני) במיוחד לאחר המלחמה בעזה. אך זה לא הספיק.

    המפלגה צריכה לעשות בדק בית ולבחור במנהיגי אמת ולא רק ליצנים.

    אם המפלגה רוצה לעצום עיניים ולהסתובב סביב עצמה , יבושם לה.

  • 117.

    בכיר בעבודה = עמיר פרץ

    למה לא לפרסם את השם?, 14/02/09 19:21

    לא נמאס לכל המאוסים האלה להדליף שטויות?
    אולי תשנו את הכותרת ל-עמיר פרץ רוצה להחליף את ברק בראשות מפלגת העבודה וקורא להדחתו??????
    מגעיל אותי כל ה''בכירים'' האלה שלא מזדהים בשמם! (ואמיר פרץ הוא רק בכיר בהדלפות ולא בשום דבר אחר!)

  • 116.

    Avoda

    Volvi , 14/02/09 15:35

    Sof sof Avaoda meshalem al ason Oslo sh'hevi lanu. lazalzel im avoda v'meretz yachad.

  • 115.

    הרבה ליכודניקים הצביעו לברק כי אוהבים אותו

    socrates37 , 13/02/09 13:57

    אהוד ברק לא אשם במצב שנוצר.
    אם אתם רוצים לדעת מי גרם לכם לבלאגן הזה זהו חיים רמון.
    הוא הקים את קדימה יחד עם אריק שרון.
    הוא לקח את דליה איציק ושמעון פרס ועוד כמה מחברי מפלגתכם.לאחר מכן צירף עוד חברים כמו נחמן שי ועוד כמה גנרלים ואלופים בצבא.ראשי ערים.
    מהליכוד אספו את כל המושחתים:אולמרט,הירשנזון,בראון,אפללו,עזרא,בלילא,בוים,תירוש,שטרית,הנגבי,מופז,ציפי ליבני.את הקמפיינרים אדלר וארד.ליאור חורב הליצן,

  • 114.

    ביבי קיבל בבחירות הקודמות 12 מנדטים--אהוד ברק 13!

    אלון רוזן, 13/02/09 11:53

    אין ח''כ אחד, אפילו אחד, במפלגת העבודה,
    שיכול להביא יותר מנדטים בבחירות הבאות, מאשר אהוד ברק.

    אם העבודה, בראשות אהוד ברק,תשב באופוזיציה,
    היא תקבל, לא פחות מנדטים, מאשר קיבל ביבי, בבחירות הנוכחיות.

    ''החשש היחיד הוא'', שאהוד ברק, שאוהב את המדינה, יותר מאשר הוא אוהב את המפלגה,
    ישאיר את המפלגה בקואליציה, כי אין מתאים ממנו בישראל לתפקד כשר בטחון(ולדעתי גם כראש ממשלה).

  • 113.

    ביבי קיבל בבחירות הקודמות 12 מנדטים--אהוד ברק 13!

    אלון רוזן, 13/02/09 11:47

    אין ח''כ אחד, אפילו אחד, במפלגת העבודה,
    שיכול להביא יותר מנדטים בבחירות הבאות, מאשר אהוד ברק.

    אם העבודה, בראשות אהוד ברק,תשב באופוזיציה,
    היא תקבל, לא פחות מנדטים, מאשר קיבל ביבי, בבחירות הנוכחיות.

    ''החשש היחיד הוא'', שאהוד ברק, שאוהב את המדינה, יותר מאשר הוא אוהב את המפלגה,
    ישאיר את המפלגה בקואליציה, כי אין מתאים ממנו בישראל לתפקד כשר בטחון(ולדעתי גם כראש ממשלה).

    • כל מילה בסלע. מסכים איתך לגמרי (ל''ת)

      רפי, 14/02/09 21:08

  • 112.

    אין אהוד ברק -- אין מפלגת העבודה-- נקודה!

    אלון רוזן, 13/02/09 11:41

    וזאת אומר אחד, שהביא מאות רבות של אנשים לתמוך במפלגת העבודה, רק בגלל אהוד ברק בבחירות הללו!

    • נכון!

      בוחרת בעבודה, 14/02/09 19:21

      העבודה נפלה רק בגלל הרצון של בוחרי העבודה לבלום את ביבי ע''י ציפי!

      כולם רוצים את ברק בשילטון, פשוט פחדו ממפלגת ימין קיצונית ובחרו בציפי
      לא שזה משנה עכשיו....


      ברק אנא הישאר!!!!!!!

  • 111.

    שלום שמחון למזכ''ל מפלגת העבודה

    מורן, 13/02/09 08:54

    רק הוא ישקם את המפלגה !!!

  • 110.

    רק אופיר פינס הוא מנהיג (ל''ת)

    הילה, 12/02/09 21:19

  • 109.

    רק אופיר פינס הוא מנהיג (ל''ת)

    הילה, 12/02/09 21:19

  • 108.

    השיקום של מפלגת העבודה לא יגיע מתרופות אליל כהדחות או ישיבה באופוזיציה

    איציק המרכז , 12/02/09 17:33

    אלא רק מדבר אחד, חזרה לדעות מרכז אקטיביסטיות כבעבר.

    מפלגת העבודה שהייתה מפלגת מרכז אקטיביסטית בשנים שהנהיגה את המדינה, סטתה לשמאל הקיצוני בשנות האופוזיציה מאז 1977, כאשר לא נשאה עוד בעול האחריות הציבורית.

    את מקומה כמפלגת המרכז תפס הליכוד.

    אין היום ממש הבדל בין רובה של מפלגת העבודה לרובה של מרצ, בחלק הציוני של מרצ.

    האם פינס, פרצ או בורג [שהפך בכלל לפו"צ], שרידי השמיניה היונית שהרסה את העבודה, מסוגלים לעשות זאת בכלל?

  • 107.

    שילמדו כל הגנרלים איש צבא טוב לא בהכרח מדינאי, זה

    iritkev1 , 12/02/09 17:25

    בדרך כלל הפוך, גם לרבין היה קשה אך הוא היה מסוג אחר. מדינאי טוב לא בהכרח איש צבא טוב, לגופו של עניין, ברק מדינאי גרוע

  • 106.

    יולי תמיר - אחת הסיבות למפלת העבודה

    יעקובי, 12/02/09 17:25

    תראו מי שמדברת: ''שרת'' חינוך,שלא עשתה דבר,
    לא שינתה דבר,לא שמענו ולא ראינו אותה נוטלת חלק כלשהו במאבק חברתי=פוליטי ממשי,
    שתקה לחלוטין בזמן הקצאת הפריבלגיות השנתית לחינוך החרדי,מלמלה כמה מילים חסרות פשר בעת דיוני תקציב - נעשתה פתאום לוחמנית המבכה את גורל מפלגת העבודה,שהיא עצמה אחת הגורמות לגורל עגום זה. כדאי שתצטרף לברק שעה שילך לביתו,ותלך גם היא לביתה

  • 105.

    ברק לך לשלום

    נתן, 12/02/09 17:03

    אהוד ברק ריסקת כבר פעמיים את מפלגת העבודה,

    אל תנסה שוב.תן את ההגה ליצחק הרצוג אשר הוכיח עצמו בכל משרד שניהל.
    בדרכך הבייתה טול עימך את פואד ושלום שמחון.
    .
    דרך צלחה.

  • 104.

    יולי תמיר-פשוט שקט!את הסיבה שאלפי מורים לא הצביעו (ל''ת)

    עבודה, 12/02/09 17:01

  • 103.

    האג

    שמואל, 12/02/09 16:49

    ממילא,זמנו כיו''ר העבודה קצוב.
    תחנתו הבאה היא על ספסל הנאשמים בהאג.

  • 102.

    בלי ברק הייתם מקבלים 5 מנדטים (ל''ת)

    אזרחית, 12/02/09 16:42

  • 101.

    מצביא גדול אנליטיקן גאון אבל פוליטיקאי קטן מאוד

    דניאל, 12/02/09 16:13

    ומה לעשות שהשורה האחרונה קובעת.

  • 100.

    שיקום המפלגה

    שי, 12/02/09 16:09

    לדעתי מה שהמפלגה צריכה לעשות היא לרכז את כל בכיריה בעבר ובהווה כגון מצנע ועוד הרבה טובים ורבים שעדיין יכולים להשפיע ולחבור לברק ולהנהגה הקיימת וביחד לחזור להיות מפלגה שתתמודד על הנהגת המדינה .
    חבל שהרבה בכירים כגון עמי איילון שפרשו מהמפלגה ופגעו במפלגה בצורה אנושה.
    במקום להתלכד אחרי המנהיג כולם רק מנסים לתקוע בו סכין , לא לשכוח את הזובור שעשתה התקשורת לברק , זה היה פשוט טרנד לתקוף את ברק על כל דבר שהוא עשה לטוב או לרע .
    אם הוא לא היה מזיז את אולמרט היו באים אליו בטענות איך הוא יכול לשבת איתו והוא לא גורם לכך שאולמרט יפרוש , כשהוא הזיז את אולמרט באו אליו בטענות איזה מעשה טיפשי מכיוון שעכשיו יש את ציפי ולה יש ספינים יותר טובים .

  • 99.

    Lt.Gen Barak reminds me Major James Earl Carter

    Tuvia, 12/02/09 16:05

    Admiral Rekover the commander of the USA first nuclear submarine is quoted to say about his subordinate Major/Chem. Engineer James Earl Carter that he knows every nut and bolt in the submarine,but not know how a submarine functions....We all know that President Carter cannot be considered to be a successful president.to say the least.
    Lt. Gen. Barak,the most decorated Israeli soldier,knows how to follow orders.No doubt about it!!!But,when it comes to manage a project where he has to ISSUE ORDERS AND GUIDELINES and other people and circumstances take over-HE SIMPLY CANNOT DO IT.HE HAS PROVEN IT BEYOND ANY DOUBT IN CAMP DAVID (only the elections and Arafat 'stuborness left Jerusalem undivided...)and in the last action in Gaza.
    Many people feel sad watching the decline of the Labor Party,but even in Great-Britain the Liberal Party DISSAPPEARED...and nowadays Great Britain is considered to be a TWO PARTIES system.
    P.S. I wonder...If the Histadrout would be dismantled and workers/employees will have to negotite directly with employees,like in the USA,how long will the Labor party...last.

  • 98.

    צריך מנהיג עם ביצים

    לב שמעון, 12/02/09 16:02

    רבותי חברי מפלגה נכבדים
    עד מתי נושפל
    צריך מנהיג חדש אדם חדש
    אחד שיצעיד את העבודה ל40 מנדט
    אחד עם ביצים ולא לפחד כי הגרוע כבר מאחורינו
    ולברק לומר תודה אנחנו צריכים ראש ממשלה ולא שר בטחון

  • 97.

    תעיפו אותו כבר הביתה, הוא ימני כמו ביביהו. נמאס (ל''ת)

    אחת שנמאס לה מברק, 12/02/09 15:35

  • 96.

    ברק, תעבור עם המנדט שלך לליכוד

    נונימוס , 12/02/09 15:09

    כבר אין את הקירות העבים שהיו...העם צריך בטחון ואתה חזק בביטחון, בלעדייך המערך היה מקבל 5 מנדטים, מפלגת קדימה היא השמאל החדש!!!

  • 95.

    אל תחשבו כסאות, תחשבו קולות, חזרו לעובדים (ל''ת)

    השני מהאמצע , 12/02/09 15:01

  • 94.

    אחרי הבבחירות

    בנגי , 12/02/09 14:25

    בס"ד

    שלום לך מר ברק!!
    אני מציע לך לפרוש ביוזמתך,בכבוד.
    ולא לחכות שיעיפו אותך מהתפקיד של יו"ר
    מפלגת העבודה. לך תכייף בעולם ותכתוב ספר.

  • 93.

    זה נקמה מאלוהים כי ברק הרג אנשים וילדים חפים מפשע בעזה

    שאדי, 12/02/09 14:18

    והעם למד את ברק שיעור קשה

    • Women and Children who danced in the streets on 9/11 are not inocent (ל''ת)

      Brian - USA, 12/02/09 16:14

  • 92.

    קח איתך את פואד (ל''ת)

    אוסישקין, 12/02/09 14:14

  • 91.

    ככל שיקדים, כך אקדים חזרתי לעבודה. במקום שדרך -צדיקים לא יבואו! (ל''ת)

    מ, 12/02/09 13:55

  • 90.

    יהפכו למרץ ב'

    רן, 12/02/09 13:53

    קדימה היא היורשת הפוליטית של העבודה.
    ברק הוא נפל פוליטי ועדיין נותן למפלגת העבודה משהו אחר.
    הוא גנרל מעוטר שמכה בערבים.
    אם העבודה תעמיד בראשה אנשים כמו פינס או רחמנא ליצלן יחימוביץ הם יהיו בדיוק כמו מרץ ויגיעו להישגים אלקטורלים דומים לשלה.
    העבודה צריכה לעשות תחלופה אנושית.
    ברק ובוורמן זאת התחלה טובה ואליהם צריך לצרף עוד כמה אנשים טובים.
    עם פינס, יחימוביץ והרצוג בראש הם ימשיכו להתדרדר.
    שלא יתפלאו כמה נמוך עוד ניתן לרדת, שישאלו את מרץ.

  • 89.

    תקשיבו טוב: רוב אלו שהצביעו לעבודה עשו זאת בזכות ברק

    יואב, 12/02/09 13:50

    החלפת ברק תוריד את העבודה ל-4 מנדטים.
    חד. חלק. ברור.

  • 88.

    ביבי, קח אותו...

    רן, 12/02/09 13:43

    אם ידיחו את ברק מראשות העבודה, זו תהיה הזדמנות יוצאת דופן עבור ביבי לגייס אותו כשר בטחון מקצועי ללא משקולות מפלגתיות הקשורות לרגליו.

  • 87.

    כמו שרזי ברקאי אמר...

    תומך, 12/02/09 13:32

    גם אם בן גוריון היה עומד בראש העבודה, הוא לא היה מגיע להישג טוב יותר מברק.
    תפסיקו לאכול את יושבי הראש במפלגה.
    תלמדו מהליכודניקים...

  • 86.

    רק אבישי ברוורמן!!!

    ריאלית, 12/02/09 13:15

    לדעתי היחיד מכל הליצנים וחסרי הכריזמה שנמצאים במפלגה הזו הראוי להנהיג אותה ולהחזיר את מפלגת העבודה למקום הראוי לה הוא ללא ספק אבישי ברוורמן...!

    פינס -יכול לשחק כדור-יד
    בוז'י - נתפס בציבור כדמות ללא כריזמה וכאחד שתמיד יהיה מקום שני ושלישי.
    עמיר פרץ - אין צורך להגיב
    שלי יחימוביץ'? - תהיו הגיוניים חברים איזה אזרח במדינת ישראל יבחר בשלי יחימוביץ'לראשות הממשלה???? איזה ניסיון יש לה בכלל???? הקנטות של פוליטקאים ואישי ציבור בתקשורת? לאורלי לוי הדוגמנית כבר יש יותר השפעה מיחימוביץ.

    חברים תפנימו: אבישי ברוורמן לראשות הממשלה!

    • פרופ' אבישי לראשות הממשלה

      יעקב, 12/02/09 15:38

      הוא היחידי שנשאר אמין ונאמן לעקרונות.
      מסכים עם מה שכתוב.

      • רק ברוורמן. מנהיג ראוי

        תומך, 12/02/09 16:56

        אף אחד שם לא מתקרב לרמה שלו

    • קדימה ברוורמן

      לב שמעון, 12/02/09 16:08

      כל הכבוד לך ריאלית
      זה האיש וזה הזמן

    • יכול להיות בראוורמן אבל את גב' ראלית יש לך סלנג של ביבים

      iritkev1 , 12/02/09 17:28

      לא מוסיפה כבוד לפרופסור המכובד

  • 85.

    אין כמעט הבדל בין קדימה לעבודה

    אבנר - ארה''ב, 12/02/09 13:09

    שתי המפלגות רוצות בחלוקת ירושלים ובירידה מהגולן שזה בניגוד גמור לדעת רוב הציבור בארץ. לכן חיזוקה של קדימה על חשבון העבודה לא תניב כלום וזה רק זריעת חול בעניים.

    • פוליטי

      בנגי , 12/02/09 14:46

      אבנר כמה שאתא צודק.
      ישר כח בדבריך האמיתיים.לכן על מפלגות אלה
      לשבת בלול.ולשתוק. הם עדיין לא הפנימו, את רצון העם.....!11

  • 84.

    עמיר פרץ לא ראוי להיות יו''ר התנועה

    שושפרי, 12/02/09 13:01

    עמיר פרץ לא ראוי להיות יור התנועה.
    הצבור לא סלח לו על היותו שר הבטחון.
    אני מאמינה ששלי יחימוביץ עשויה לזכות בגדול..
    יש בה כל הנתונים.

  • 83.

    לא יעזור לכם כלום המפלגה תימחק בבחירות הקרובות . (ל''ת)

    איציק, 12/02/09 12:58

  • 82.

    מילואים

    ליחיק, 12/02/09 12:55

    ברק היה קצין טוב
    שיעשה מילואים ויניח לנו
    הוא לא מנהיג לא סחבק ולא פוליטיקאי חכם
    לך תעשה מילואים

  • 81.

    אם ברק יילך הביתה, העבודה תמצא עצמה במצב של מר''צ...

    אחד ליכודניק, שמעריץ את ברק, 12/02/09 12:47

    פינס ויחימוביץ הצעקנים הם אלה שחיסלו את המפלגה, מנסים למשוך אותה שמאלה. דין שני המוקיונים האלו כדין זהבה גלאון, חבל מאד יהיה אם הם יקחו את המפלגה איתם למטה.

    אסור לעבודה להדיח את ברק,
    בלעדיו העבודה היתה מקבלת 6 מנדטים, העם זז ימינה אין מה לעשות.

    • נכון מאד (ל''ת)

      מצדיק בפה מלא, 12/02/09 14:41

    • אין מה להעריץ. נתנו לחמס לגדול. (ל''ת)

      מיקי, 12/02/09 16:47

  • 80.

    זה הזמן לקרוא למצנע לחזור (ל''ת)

    מערכניק, 12/02/09 12:45

  • 79.

    ידיחו את אהוד ברק?

    יופלי, 12/02/09 12:42

    המפלגה הזאת איבזה את הדרך.

  • 78.

    מדינה וחבריו במפלגה אינם ראויים לאיש רציני בקיא מבין כמו ברק.ולכן מגיע (ל''ת)

    לנו ברזל בן גביר גמלאיל ועוד, 12/02/09 12:39

  • 77.

    נזכרתם מאוחר מדי.

    ברק (לא אהוד), 12/02/09 12:38

    מה חשבתם לעצמכם חברי מפלגת העבודה היקרים חלק גדול מהמצביעים הנאמנים של מפלגת העבודה (כמוני, ועוד כמה שאני מכיר) לא נתנו לכם את קולם רק בגלל ברק. לא רוצים לראות אותו לא במפלגה לא בבטחון ולא בשום מקום. אבל אתם בחרתם בו למרות שהכתובת היתה על הקיר. עכשיו שיבושם לכם.

    • ההדחה הגדולה

      בנגי , 12/02/09 15:03

      שלום לך 77.
      צדקת בדבריך .ברק וחבריו לסיעה לא תפסו שהאניה טובעת, הסימן לכך היה כאשר חלק ממפלגה זו,פרשו והלכו למפלגת ק-ד-י-מ-ה.
      עכברים תמיד מרגישים מתי האוניה עומדת לטבוע....

  • 76.

    מדינה שרוצה סיפוק מידי.ברק ניצח את המצבע בעזה עזר לתושבי הדרום (ל''ת)

    שכחתם.מפלגה שלא עומדת מאחורי מנהיג הביתה., 12/02/09 12:38

  • 75.

    תפסיקו להדיח תהיו באופוזיציה עם ברק ותתאזרו בסבלנות

    אבי, 12/02/09 12:31

    מה קרה אי אפשר להיות באופוזיציה? למה להדיח? תתגעגעו לפרץ שהביא 19 מנדטים נא באוזן

  • 74.

    אז

    חבר, 12/02/09 12:22

    יש ''אז'' בעולם . הרימו את הדגל של הצדיק בעולם .הוא היחיד שיודע באמת מה קורה פה.כל השרים וכל הנשיאים צריכים להיתבטל לפניו.כמו האחים של יוסף הצדיק ליוסף.כל ישראל צדיקים עם כוונות טובות אבל רק הצדיק האמיתי יודע באמת לעשות שלום בין שני הפכיים. הסיפור הולך להישתנות לגמרי.

  • 73.

    ברק חשב שהרס עזה יביא לו כסא בממשלה

    בין, 12/02/09 12:19

    מפלגת העבודה מזמן כבר מבולבלת ואיבדה את דרכה ההסטורית.

    אפילו האזרחים כבר לא מעניינים אותם - רק הכסאות בממשלה וכל ההטבות הנלוות.

  • 72.

    ברק יהיה קצין הבטחון של מגדלי אקירוב. השכר טוב . (ל''ת)

    Jerraysi , 12/02/09 12:02

  • 71.

    אם רוצים שהמפלגה הזו לא תכחד צריך להשאיר אותו

    לא להחליף את ברק, 12/02/09 12:02

    תשאירו את ברק ותנו למפלגה להשתקם
    תוכיחו פעם אחת שאתם תומכים ביושב ראש שלכם ומגבים אותו
    הוא לא נכשל, ההצבעה בעד לבני היתה נגד נתניהו ומצער שהאדם היחיד המוכשר צריך לשלם את המחיר

    • צודק! (ל''ת)

      בוחרת בעבודה, 14/02/09 19:22

  • 70.

    כמה פעמים עבודה צריכה לזרוק ולהחזיר אותו כשלון?

    אבי, 12/02/09 11:52

    בטח נראה אותו חוזר גם בעוד 10 שנים.תמיד אפשר לסמוך על מפלגת העבודה לחזור על כל טעויות העבר שלה.

  • 69.

    הרי מי שהצביע אמת עשה זאת רק בשביל ברק

    מושיקו, 12/02/09 11:47

    אני מכיר הרבה שבחיים לא הצביעו למפלגת העבודה והפעם כן.

    למה??

    כי רצו שברק ימשיך להיות שר הבטחון
    ורק בגלל זה הצביעו אמת.
    אבל.........


    המושכים בחוטים במפלגת האבודה(טעות הכתיב מכוונת) לא מפנימים שרוב הקולות שקיבלו באו עבור ברק
    כי אחרת הם היו כמעט נעלמים מהמפה הפוליטית....

  • 68.

    אני ההיתי פעיל שטח שנים הבחירות האלה ישבתי בבית בגלל ברק

    ברק הביתה הוא אשם בכישלון, 12/02/09 11:35

    מפלגת העבודה הציגה בבחירות חזית כושלת של ביטחון ביטחון ביטחון נמאס כבר זה לא מדבר לאף אחד מתי הם יבינו שמפלגת העבודה צריכה לחזור לשכבות החלשות לפועלים ולאנשים שבקושי גומרים את החודש. ברק יכול להסתכל לאנשים האלה בעינים ממרומי מגדלי אקירוב ולדבר על סוציאל דמוקרטי ועל מדינת רוחה.

    לא יכול להיות שיור ההסתדרות הוא תומך קדימה ההסתדרות צריכה לחזור למפלגת העבודה. מפלגת העבודה צריכה להחיות את סניפיה לייצר פעילות חברתית וציבורית בסניפיה ולצאת למאבקים חוץ פרלמנטרים במלחמה נגד חברות כוח האדם ונגד בעלי ההון והבנקים שעושקים את הציבור יום יום.

    אבישי ברוורמן הוא היושב ראש הראוי ביותר כמו שהציל והעמיד את אוניברסיטת ב''ש כמובילה בארץ כך יעשה גם למפלגת העבודה. הוא יחזיר אגנדה כלכלית חברתית ויצליח לשכם את האדמה החרוכה שהשאיר ברק. אני ועוד הרבה חברים שלי לא הצבענו וגם לא יצאנו להילחם בשטח כנגד עלית הימין בגלל שברק בעצמו מסמן את עלית הימין ואת הקיצוניות הכלכלית שגזרה על יותר ממחצית מאוכלוסיה בישראל חיים בסביבת קו העוני.

  • 67.

    אולי הבכיר הלא מזוה יילך הביתה?

    אזרחי , 12/02/09 11:32

    במקום להתעסק עם החלפת יו"ר (אין טוב מברק!!) צריך להתחיל לעבוד לקראת הבחירות הבאות בעוד שנה-שנתיים:
    1. לעבד תוכנית מדינית- בטחונית ותוכנית כלכלית- חברתית-חינוכית שתוצג בפני הציבור
    2. להרכיב ממשלת צללים שתהיה אחראית על מרכיבי התוכנית
    3. לגייס בועדה מסדרת את מיטב הכחות מתומכי מפלגת העבודה שאינם פעילים היום ולשלב אותם בעשיה למען החזרת מפלגת העבודה למקומה הראוי בהנהגת המדינה

  • 66.

    אהוד ברק חיב לעזוב יחד עם שמחון והרצוג ולהצטרף כסיעה לליכוד (ל''ת)

    רונן, 12/02/09 11:32

    • הרצוג

      יוסי, 12/02/09 17:17

      מה ניטפלת להרצוג ?אדם מוכשר ורציני.

  • 65.

    מי שעוזב שיאסוף בדרך החוצה את פואד בן אליעזר

    ששון, 12/02/09 11:26

    מפלגה מפוארת וגדולה שמגיעה למצב של תנועת העבודה צריכה בדק בית רציני ואמיתי.אחרת בבחירות הבאות המכה תהיה גדולה יותר.

  • 64.

    הליכוד לא הדיח את ביבי כשקיבלו 12 מנדטים

    שי, 12/02/09 11:22

    ותראו איפה הם היום.

    להדיח את ברק היום תהיה טעות. מי שטעה, תנו לו צ'אנס לתקן.

    • ביבי לא זכה בגלל שהוא טוב הוא זכה בגלל שכול האחרים על הפנים (ל''ת)

      ברק (לא אהוד), 12/02/09 12:44

  • 63.

    ב-ר-ק ת-ק-י-ם -מ-פ-ל-ג-ה -ח-ד-ש-ה (ל''ת)

    מירית, 12/02/09 11:19

    • מ-י-ר-י-ת-ל-כ-י-ת-ש-נ-י-ע-ל-ה-א-ף- (ל''ת)

      חסוי. , 12/02/09 13:07

  • 62.

    מצטער שהצבעתי לבני

    ערן, 12/02/09 11:19

    קדימה עבדה עלינו האזרחים ובגלל זה לא הצבענו לעבודה

  • 61.

    יכול להיות שהבכיר שלא מזדהה ילך הביתה?

    אזרחי, 12/02/09 11:18

    מפלגת העבודה צריכה להפסיק עם ההתעסקות ביו''ר ולהתחיל להתכונן לבחירות הבאות שתהינה בעוד שנה- שנתיים, בהנהגת ברק (אין טוב ממנו!!):
    1. להכין תוכנית מדינית- בטחונית ותוכנית כלכלית- חברתית- חינוכית שתוצג בפני הציבור
    2. להרכיב ממשלת צללים שתהיה אחראית למרכיבי התוכנית
    3. בועדה מסדרת לגייס את מיטב הכחות שכרגע לא פעילים מבין תומכי העבודה שבכל המגזרים ובכל המקומות

  • 60.

    רק בגלל ברק הצבעתי לעבודה

    הרשימה - חבורה של אפסים, 12/02/09 11:14

    את מי שצריך לשלוח הביתה זה את הגמדים הקטנים שמסביב לברק - כולל בוזי, פינס, פרץ ויחימוביץ (שרק להזכיר את השם שלהם מעורר גועל נפש). ברק הדבר היחידי הטוב שיש במפלגת העבודה. אם תסלקו אותו תקבלו 2 מנדטים בבחירות הבאות.

    • בדיוק כך !

      מצביע ליכוד, 12/02/09 14:43

      חבורה של שרלטנים צעקנים שאין מאחוריהם כלום.

  • 59.

    מפלגת פועלי א''י הפכה למפלגת הגנרלים בדימוס- רק פרץ בראשות העבודה

    רעמסס, 12/02/09 11:13

    יוכל להחזיר לשמאל הציוני את תהילתו ומטרתו המקורית- ייצוג העובדים בארץ ישראל.

    • עמיר פרץ- בחייאת????

      אזרח, 12/02/09 13:13

      שמאל ציוני- האיש הוא בדיחה שילמד להחזיק משקפת קודם. באיראן עד היום לא נרגעו מטמטום של האיש הזה.

  • 58.

    ברק לא הולך לשום מקום!!!! רק הוא יכול לשקם את המפלגה!!! (ל''ת)

    יניב, 12/02/09 11:13

  • 57.

    איזה מזל שברק במבצע בעזה היה שר בטחון.איש עניני מבריק חכם .אז לא סמפטי (ל''ת)

    מה רוצים ליצן בממשלה אני לא ., 12/02/09 11:12

  • 56.

    הצעה לפתרון הפלונטר הפוליטי

    מלאכי, 12/02/09 11:11

    1.העבודה תתאחד עם קדימה,אחרת היא תעלם בבחירות הבאות.
    2.ליבני תרכיב ממשלה בראשותה :
    נתניהו שר החוץ וממלא מקום יחיד של ראש הממשלה עם סמכויות נרחבות במיוחד.
    ברק שר הבטחון
    ליברמן שר האוצר
    פרופ' דני הרשקוביץ שר החינוך

    והיתר כפי ההסכמים הקואליציוניים

    מה דעתכם?

    • חושב כמו מלאכי מס' 56

      מושיקו, 12/02/09 11:49

      נראה הגיוני וטןב למדינה.
      לכו על זה!!

    • עוד לא קלטתם ???? אין פלוטנר. העם בחר בביבי ובימין. רצוי שתקלטו שם... (ל''ת)

      ששון, 12/02/09 13:38

  • 55.

    לא הולך הביתה. מנהיג.

    ירון, 12/02/09 11:11

    מי שצריך ללכת הביתה זה עמיר פרץ.

  • 54.

    שאף אחד לא יתבלבל

    יואב, 12/02/09 11:11

    גם המעט שהצביעו עבודה - עשו את זה בזכות ברק!!!
    אחרת העבודה הייתה נעלמת - זכרו מי אמר שמפלגת העבודה איבדה את תפקידה ההיסטורי....

    העבודה הייתה עדינה מול קדימה, ולא ייצאה ברור מול העמדות האמיתיות של קדימה ולכן הציבור התבלבל.
    אסור להמשיך להתבלבל.

  • 53.

    מפלגה עם עבר עשיר ללא עתיד; אין שם אף אחד עם כריזמה שיכול לסחוף (ל''ת)

    oto, 12/02/09 11:09

  • 52.

    עכשיו נזכרתם.

    razefi , 12/02/09 11:04

    ציבור מפלגת העבודה אמר את דברו עוד הרבה זמן לפני הבחירות ורצה המזל באה המחלחמה שרוב הציבור רואה בה כישלון חרוץ של ברק.

  • 51.

    ברק כהרגלו בקודש לא סיפק את הסחורה=היהירות שלו=עוברת כל גבול=כל 1 מבין (ל''ת)

    נ.כהן העבודה התגמדה=בצדק=נשארו רק עסקנים=שאפתנים!!, 12/02/09 11:01

  • 50.

    מפלגת העבודה צריכה ניעור ניקוי השורות ואיוורור

    אסתר , 12/02/09 10:59

    יש לא מעט אנשים במפלגה שצריכים לפרוש מהחיים הפוליטיים זמנם עבר והם דבוקים לכסא .
    תנו הזדמנות לפנים חדשות וצעירות במפלגה
    אם לא תאווררו איך תבחרו?

  • 49.

    זרקתם את עמרם מיצנע, זרקתם את עמי איילון, תאכלו אותה. (ל''ת)

    Moises, 12/02/09 10:57

  • 48.

    זרקתם את עמרם מיצנע, זרקתם את עמי איילון, תאכלו אותה. (ל''ת)

    Moises, 12/02/09 10:57

  • 47.

    ובעת הזו אין מלך בישראל...וכנראה שגם לא יהיה

    הדרומי מאשדוד, 12/02/09 10:57

    מערכת הבחירות עשתה נסיון נואש לייצר מנהיג אמיתי יש מאין.מכוון שאין היא כמובן כשלה.קדימה עם שרון עלתה גבוה לא בגלל בלילא וגם לא בגלל שיטרית ובוים אלא רק משום מנהיגותו של אריק.לכן ,זה לא משנה אם יחליפו את ברק העבודה מקסימום תהפוך למפלגת עשרים פלוס כמו קדימה והליכוד שזה אומר בעצם''אתם נסבלים''ולא יותר מזה.בינתיים כמו במצרים נחכה ל''משה בן עמרם''

  • 46.

    תנו לו בעיטה לכיוון צפון ת''א ותצמיחו מנהיג אימיתי (ל''ת)

    שמאל - קיצוני, 12/02/09 10:44

  • 45.

    הצבעתי לעבודה ולברק. מה פתאום שילך? (ל''ת)

    אל תרמו אותי, 12/02/09 10:44

  • 44.

    פניה למפלגת העבודה להצטרף לממשלה

    אמציה, 12/02/09 10:42

    בתקופה בה נמצאת מדינת ישראל
    ראוי שמפלגת העבודה תעזוב את הבעיות הפוליטיות והאישיות ותצטרף לממשלת נתניהו .
    אהוד ברק הוא שר הבטחון הטוב ביותר שקיים כיום במדינת ישראל.
    חברי הכנסת של מפלגת העבודה הם אנשים מעולים ובעלי נסיון , הם עשויים לתרום הרבה בשבתם בממשלה.

    • שר הביטחון הטוב ביותר יהיה בוגי יעלון (ל''ת)

      אביב, 12/02/09 11:35

    • אז אם הם כל כך טובים - ההם יכול היה לגמול להם ולהצביע עבודה

      שי, 12/02/09 15:53

      השמאל פשוט רץ אחרי הספין של אדלר ואייל ארד - עכשיו השמאל איבדו באמת את הנכס האמיתי שלהם וזו מפלגת העבודה ומרץ .
      ארגוני הנשים בוכים עכשיו למה זהבה גלאון לא נכנסת לכנסת , האישה שנלחמה באמת עבור הנשים - אולם מה הם עשו ארגוני הנשים בחרו בציפורה שלא עשתה דבר מעולם עבור הנשים למעט הספין .אתם באמת רוצים מישהו אז תצביעו לו - אל תצביעו בגלל טרנד או ספין מכיוון שאחרי הבחירות אספין נעלם ואנו נשארים אם כלום .

  • 43.

    בוקי סרוקי

    א.פובליציסט, 12/02/09 10:41

    יודע דבר במרכז העבורה אומר.--אהוד ברק ימשיך בראש מפלגת העבודה כיו'ר האופוזיציה, וילמד מביבי נתניהו איך ח'כ יכול לנצל בלי אחריות מינימלית את מדינת ישראל בתנאים אישיים נהנתנים,כחבר וועדת חוץ וביטחון ,רכב משורין ממשלתי מהודר ואבטחה צמודה,,טיולי חינם בכל העולם, הופעות בומבסטיות בכל הכנסים הלאומיים בארץ ובכנסת כשווה לראש ממשלה. בלי שום אחריות אישית

  • 42.

    אדלר וארד הביאו מבוכה ומבולקה לפוליטיקה הישראלית

    מיתמית , 12/02/09 10:37

    שני "אשפי היחצ"נות" הללו הלעיטו באמצעות שליטתם בתקשורת הישראלית את הצורך לבחור בבייבי שלהם (מפלגה מושחתת שרבים מחבריה חשודים ונאשמים בשחיתות חמורה), גימדו את השמאל וגרמו לשליטה ללא מיצרים של הימין והקפיטליזם האכזר בפוליטיקה הישראלית.

    חלק נכבד מהפקת הלקחים צריך להיות מניעה של נוכלות מהסוג של אדלרד להוות נדבך כה חשוב וקלוקל במקומותינו.

  • 41.

    ציפי ביבי וברק

    דני, 12/02/09 10:36

    גלו אחריות לאומית והקימו ממשלה מ- 3 מפלגותיכם בלבד

  • 40.

    תמיר מעופפת. שלי לא תחזיר את הבוחרים שברחו. אתם מפספסים. (ל''ת)

    א, 12/02/09 10:33

  • 39.

    בלי ברק העבודה תהפוך למרץ מספר 2 (ל''ת)

    תפסיקו להצחיק אותנו, 12/02/09 10:33

  • 38.

    ראשי מפלגת העבודה הם חבורת עסקונה ולא משרתי ציבור !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מנחם הרצליה, 12/02/09 10:32

  • 37.

    כולנו הצבענו אמת בגלל ברק

    איש שפוי, 12/02/09 10:27

    המון אנשים ואני ביניהם הצבענו אמת בגלל ברק ורק בגלל ברק, ללא ברק העבודה היתה מקבלת 5 מנדטים!!
    ללא ברק העבודה תעלם!!!
    חפשו את הסיבה במקום אחר.
    כולם בתקשורת ניסו לפגוע בברק והעבודה
    מעמוס עוז והשמאל החדש, ועד לחברי ליבני וקדימה.
    חלק גדול ממצביעי עבודה תמכו בליבני בגלל הספין של התקשורת שניתן לעצור את ביבי באמצעות ציפי, ספין שיקרי.
    להערכתי העבודה הפסידע 7 מנדטים בגלל הספין הזה.
    כהורה לחיילים, אני וחבריי חוששים מאוד לעזיבתו של ברק את משרד הבטחון

    • צודק!!!!!!!!! כל הכבוד!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      יובל, 12/02/09 11:13

    • ברק שיקם את הנזק העצום של עמיר פרץ

      עמית - לא ממפלגת העבודה בכלל, 12/02/09 15:00

      עמיר פרץ היה האסון הביטחוני של מדינת ישראל.
      ברק היה שר ביטחון מצויין.לא מסכים איתו אידיאולוגית ,אבל הוא המקצוען מס' 1 לתפקיד.

  • 36.

    ברק עבד בשביל ביבי = בשביל עצמו ,,, (ל''ת)

    ברק הקיא את כל האנשים הטובים מהעבודה,,,, 12/02/09 10:24

  • 35.

    כולנו הצבענו אמת בגלל ברק

    איש שפוי, 12/02/09 10:19

    המון אנשים ואני ביניהם הצבענו אמת בגלל ברק ורק בגלל ברק, ללא ברק העבודה היתה מקבלת 5 מנדטים!!
    ללא ברק העבודה תעלם!!!
    חפשו את הסיבה במקום אחר.
    כולם בתקשורת ניסו לפגוע בברק והעבודה
    מעמוס עוז והשמאל החדש, ועד לחברי ליבני וקדימה.
    חלק גדול ממצביעי עבודה תמכו בליבני בגלל הספין של התקשורת שניתן לעצור את ביבי באמצעות ציפי, ספין שיקרי.
    להערכתי העבודה הפסידע 7 מנדטים בגלל הספין הזה.
    כהורה לחיילים, אני וחבריי חוששים מאוד לעזיבתו של ברק את משרד הבטחון

  • 34.

    ברק הוא מס'-1- אשר יושב במפלגה -0- ,\\לך לך ברק וחבור לביבי למען המדינה

    אמנון בן-יהודה, 12/02/09 10:19

    העם אוהב ברק וסולד את מפלגתו , איש מבריק וחכם עם אי-קיו גבוה מכולם חייב לשבת בכורסת השר לביטחון המדינה

    • אהוד ברק -כולנו איתך (ל''ת)

      איתי, 12/02/09 11:14

  • 33.

    התקשורת ובראשם גל"צ(רשת ציבורית?)ושידורי האבל מאז היוודע תוצאות הבחירו (ל''ת)

    gadii , 12/02/09 10:19

  • 32.

    מפלגת העבודה במקום לבדוק את עצמה .הורגת את השליח .עלוב רדוד (ל''ת)

    בריחת מבדק בית לכלום., 12/02/09 10:06

  • 31.

    מושחתים

    simon, 12/02/09 10:06

    שלום כל איזה ערכים מדברים במפלגת העבודה את הערכים מזמן שחכו שם במפלגה
    המפלגה מזמן נהפכה למושחתת וסורחת הם חשבו שהציבור טמבל ולא ראה את ההסתדרות שפוגעת בעובדים הבודדים וראשי המפלגה לא באוו לעזרה אלא רק לגופים שהם בעלי עניין
    כך שעכשיו שהבינו זה כבר מאוחר והעם אמר את דברו יהיה לכם זמן 4 שנים לחשוב על אך נפלתם

  • 30.

    ברק בחר לחבור לביבי ובתנועת מלקחיים ''לרסק'' את קדימה וריסק את האבודה. (ל''ת)

    שפתי כהן , 12/02/09 09:57

  • 29.

    כמי שעזב את העבודה לפני 6 שנים - אני מודיע שאצביע לה אם פינס יהיה הראש

    שי, 12/02/09 09:56

    חד משמעית. האיש ההגון, הרציונלי והישר ביותר בפוליטיקה הישראלית.

    • מצטרף לקריאה (ל''ת)

      Spook77 , 12/02/09 10:39

      • ואז לא תעברו את אחוז החסימה כן כן... את אחוז החסימה לא תעברו

        אופיר, 12/02/09 11:18

        ברק מה אתה צריך את זה תקים מפלגה חדשה.

  • 28.

    היכן ברק נכשל

    ש., 12/02/09 09:48

    למרות שברק רואה עצמו כאסטרטג אנליטי משכמו ומעלה שוב הוכח שלא כך הם פני הדברים
    1.בהמשך ישיבתו בממשלת אולמרט תוך חנופה מבזה ודבקות לכיסא.
    2.בחוסר התיחסותו לרחשי לב ולהלכי רוח של הציבור שבשבילו כולנו''עדת ברברנים''
    3.בכך שלא הבין שמנהיג מפלגת פועלים ''חברתי'' מחוייב בצניעות בסגנון חייו האישיים.
    .4בכך שלא השכיל לגבש ''רשימה סוחפת ציבור''ךמפלגת העבודה לכנסת ולא הבין שפואד ושמחון ועוד כמה הם כח אלקטורלי בעיקר בעיני עצמם והם לא היחידים...
    5. בחוסר הכנות וההתייחסות שלו לבעיות(מלבד הבטחוניות)החברתיות שמעיקות על הציבור.
    לסיכום:ברק לא למד דבר מאז הקדנצייה הקודמת שלו ואדרבא נתפס עכשיו כמתקשה לקבל החלטות גם בנושאים עליהם הוא אמון.

    • ברק נכשל גם בבטחון. הכתרים ששמו לראשו בעקבות המבצע הם שקר!

      מוטי, 12/02/09 14:01

      לברק לא היה שום מעורבות חיובית בעופרת יצוקה. אם לא היה מתערב היינו מגיעים להכרעה צבאית. כעת כל השגי המבצע מתמוססים בגלל טפשותו. וגלעד שליט עדיין בשבי. לא היה צריך לצאת מעזה עד לכניעת הפלשתינים!

  • 27.

    ברק והעבודה

    משה, 12/02/09 09:47

    ביבי לא עזב את תפקיד היו''ר למרות 12 מנדטים שהליכוד קיבל.
    כישלון העבודה קשור לריאיה של קדימה כאופציה היחידה נגד נתניהו.
    אם העבודה תצליח לבנות את עצמה שוב כמפלגת שמאל עיקרית, היא תצליח לחזור למקומה!
    לאחרונה 4 אישים בזה אחר זה היו יו''ר וזה מאוד לא בריא למפלגה.
    ברק הוא המתאים ביותר מכולם!

  • 26.

    צריך מפלגת עבודה חדשה, ובעיקר נבחרים אחרים, כולכם הביתה. (ל''ת)

    חדש וטוב., 12/02/09 09:44

  • 25.

    לשלוף את ברק עם המנדט [כאשר היה עם משה דיין] ולהשאיר את הביטחון בידיו (ל''ת)

    אמנון בן-יהודה, 12/02/09 09:43

  • 24.

    לברק: צריך לנשוך את השפתיים ולהבליג באופזציה

    תושב הדרום, 12/02/09 09:41

    הבלגה היא כח נכון ברק?

  • 23.

    ברק השחצןופרץ השקרן

    אבי, 12/02/09 09:41

    בתור אחד שמצביע הרבה למפלגת העבודה לא רק ברק אשם בכישלוןבבקשה להיזכר בעמיר פרץ שהבטיחגדולות לפשוטי העם ובסוף שיקר במצח נחושה וסולק בבושת פנים עקב המלחמה הכושלת
    אהוד ברק צריך לדבר לעם בגובה העניים ולא בהתנשאותכפי שהוא רגיל ולחדד את המסרים של מפלגת העבודה סוצייאל דמוקרטי ולא קפיטליזם חזירי

  • 22.

    ברק טוב בבטחון - גרוע בפולטיקה (ל''ת)

    אלי, 12/02/09 09:38

  • 21.

    אילו ברק לא היה היו'ר, העבודה היתה מקבלת 10 מנדטים.

    עמית, 12/02/09 09:38

    אהוד ברק הוא מוקד משיכה משמעותי במפלגת העבודה. והכישלון בבחירות האלו הוא כישלון של גוש השמאל, ולא של אדם כזה או אחר. המציאות הוליכה גם את המתונים בקירבנו ימינה-וזה לגיטימי לאור המצב שאופף את מדינת ישראל ואת העולם המערבי.
    ואם לחזור לרגע שוב למפלגת העבודה, אז יש שם אנשים מוכשרים מאוד: ברק,הרצוג,יחימוביץ,תמיר וכו'...
    אבל ישנם גם עסקנים שמעלים עובש במפלגה ומושכים אותה מטה, מבלי לאפשר לה להתחדש ולהתרענן. למשל: איתן קבל הבלתי נסבל,פואד ועמיר פרץ.
    אז אם העסקנים של העבודה כדוגמת קבל,פואד,פרץ וחבריהם... יחפשו קורבן לחגוג עליו, זה כבר יהיה הקש שיישבור את כוחם של מעט הבוחרים שעוד נותרו למפלגה.

    הבחירות האלה שייכות לימין, כי יש כאן מדינה ייחודית לעם קטן שרוצה לחיות בביטחון ובזכות- ולא בחסד!
    האמנם אני הצבעתי למפלגת העבודה, אבל אינני רואה זאת כאסון שהמפה הפוליטית נוטה ימינה בשעה זו. גם הפלסטינים צריכים להבין שעם ישראל לא יהיה סובלני לנצח, ואל להם למתוח את החבל יתר על המידה.
    ישנה הרתעה צבאית כפי שראינו בעופרת יצוקה.
    אך ישנה הרתעה משמעותית הרבה יותר והיא כאשר אזרחי המדינה בוחרים ימינה.

    • וכמובן

      עמית, 12/02/09 10:05

      גם אופיר פינס נימנה על החבר'ה הטובים בעבודה, והוא פוליטיקאי לתפארת.

  • 20.

    ברק לפח האשפה של ההיסטוריה - או קץ מפלגת העבודה ! (ל''ת)

    איתו אין שיקום, 12/02/09 09:37

  • 19.

    ברק נישאר בשביל המדינה!! המפלגה קישקוש, אירן וחמאס, ואין בוש, יש אובמה (ל''ת)

    סוף הדרך סכנה ברורה ומיידית! רק ברק בביטחון, 12/02/09 09:35

  • 18.

    לא הבנתם שהתרסקותה של העבודה היא בגלל תוצאות הסכמי אוסלו העלובים???

    מיכאל, 12/02/09 09:34

    מפלגת העבודה נפלה בגלל תוצאות הסכמי אוסלו העלובים וכניעתם לערבים

  • 17.

    פוליטקה חולה תמיד זורקת אנשים ראויים .בן ישראל בחוץ בן מנחם בחוץ ועכשי (ל''ת)

    ברק.ועסקניים מולכים .איכס גדול, 12/02/09 09:28

  • 16.

    רק אופיר פינס הור התקווה (ל''ת)

    גלי, 12/02/09 09:27

  • 15.

    במלחמה האחרונה אני אמא של חייל הייתי שקטה יותר.עם מטומטם אינו מצדיק (ל''ת)

    לזרוק איש ראוי וחכם.מכולם, 12/02/09 09:27

  • 14.

    גם ביבי שהפסיד פעם שלישית ברציפות יילך הביתה! ביבי הוא לוזר סידרתי. (ל''ת)

    אני מסכים עם פייגלין, 12/02/09 09:24

  • 13.

    למען ממשלת "ישראל מאוחדת": קדימה-ליכוד-ישראל ביתנו!!!

    יהודה בן-ישראל , 12/02/09 09:17

    (העבודה גם כן מוזמנת כמובן!!!)

    ממשלה זו תקדם:

    1)חוקה לישראל שתהה הבסיס ליציבות ותקינות שלטונית

    2)חינוך למצוינות, לציונות ומורשת ישראל

    3)עמידה על כלכלה יציבה ללא דרישות תקצביות בלתי סבירות מפנים

    4)עמידה על ביטחון ישראל מול איומים אסטרטגיים מחוץ וטקטיים מפנים

    5)ביטחון ושלום על בסיס הסדר רחוק טווח לדו-קיום בשלום בין ערבי ליהודי, בין ישראל לשכנותיה על בסיס עקרונות מגילת העצמאות , אולם לא כל עוד שכנינו אינם מוכנים להצהיר - בערבית, עברית, אנגלית וצרפתית - שלישראל זכות קיום כמדינת הלאום של העם היהודי - ולא רק שהיא עובדה קיומית זמנית

    אז אנא, קברניטי המדינה, התעלו מעל עצמכם וקדמו את הנושאים שישראל באמת זקוקה להם בעת זו, למען "ישראל מאוחדת".

  • 12.

    ברק ,פואד,יולי תמיר,ווילנאי חייבים ללכת הביתה.

    קפרוביץ זאב , 12/02/09 09:10

    לא צריך להסביר יותר מדי, פשוט כולם נכשלו.

  • 11.

    ברק הדבר הטוב שנשאר בעבודה

    דוד, 12/02/09 09:08

    איזה טמטום של אנשי העבודה ? הם מתאבדים אם רוצים לשלוח ברק החוצה אז שיפרקו את מפלגת העבודה.

    • צודק אם לא ברק העבודה תגיע למספר מנדטים של מרצ (ל''ת)

      קולומבוס, 12/02/09 09:32

  • 10.

    שברק יתפטר מהכנסת, ויצטרף לממשלה כשר ביטחון

    ארז, 12/02/09 09:05

    אהוד ברק - מנהיג אתה לא. כל הקמפיין הזה גם לא באמת התיימרת להיות מנהיג. לא באמת חשבת שתהיה ראש הממשלה, אלא רצית להיות שר הביטחון בממשלה הבאה, כי זה מה שטוב לישראל, כי זה מה שאתה יודע לעשות טוב.

    אז הפיתרון לכך הוא די פשוט: ברק יתפטר מהכנסת, יחזיר את המנדט שלו למפלגת העבודה, ישחרר אותה ממנו, ויילך להיות שר הביטחון בממשלה הבאה שתקום. הוא בטוח יהיה שר ביטחון טוב יותר מאשר מופז או בוגי או ליברמן, וללא שיקום המפלגה על הראש שלו, או אינטרסים פוליטים צרים אחרים, הוא יוכל להשקיע את כל כולו בתפקיד שר הביטחון.

    • מה?כי הוא נתן לחמס רגיעה ללא שיחרור שליט,שאפשרה להם להכניס כל כך הרבה

      נשק,שהצריך אותנו לצאת למלחמה,שגרמה להסתה גדולה, 12/02/09 09:24

      גדולה נגדנו בכל העולם?אתם לא מבינים שהדרך שלו שגוייה,שהוא לא יודע להחליט נכון?שעל ידי ההחלטות השגויות שלו הוא מייצר בעיות שלא היו בתפריט.ביצוע המלחמה היה טוב,אבל זה פרט בודד בתוך דרך שלמה ושגויה שלא מאפשרת למגר את הטרור.הרי הוא מתכוון,לפי פירסומים,לתת עוד פעם רגיעה לחמס,ללא שיחרור שליט.רגיעה תמורת ''התקדמות'' במשא ומתן.זה עוד פעם חשיבה לא הגיונית,יכולת מסחר של כיתה ד'.חוסר יכולת להפעיל את הלחצים הנכונים ולסגור את הסיפור הזה פוגע בהרתעה הישראלית וע''י זה מייצר את הפגיעות העתידיות בישראל ובישראלים.וזה מחוץ לפגיע הישירה בשליט ומשפחתו.

    • ברק הוא המתאים ביותר להיות שר הבטחון!!!!

      נעמה -כל הכבוד לארז (תגובה 10), 12/02/09 09:57

      ראש הממשלה הבא , בנימין נתניהו, יתנהג בצורה ממלכתית ולאומית ומכך מתבקש שיקח (בכל מצב) את אהוד ברק כשר הבטחון בממשלתו.
      שאול מופז ובוגי יעלון הם אנשים מעולים וראויים בכל קנה מידה לשמש כשרים בממשלת נתניהו- אבל לא כשר בטחון.
      הצורה בא הגיע הצבא למלחמת לבנון נזקפת לחובתם.
      ולמפלגת העבודה -ראוי שתדעו שרוב הקולות שקיבלתם בבחירות הם בזכותם של אהוד ברק, שלי יחימוביץ ופרופסור ברוורמן, בלעדיהם הייתם נמחקים כמו הגימלאים.
      לתשומת ליבכם!!

      • תגובה ראויה וחכמה (ל''ת)

        אמציה, 12/02/09 10:45

  • 9.

    בוגדים וכרגיל לא הולך להם הם מאשימים את היו''ר - פשוט סכין בגב (ל''ת)

    מעריצים רבים ורבים, 12/02/09 09:04

  • 8.

    זה לא ברק זאת הדרך - דרך ''השלום'' שהיא בפועל דרך הטרור.

    העם לא מעוניין בדרך הטרור שלכם, 12/02/09 08:59

    ואם תחשבו כמו מרץ,שע''י שינוי שמות המפלגה זה יעזור לכם,אז אתם תחליפו את ראשי המפלגה ותיראו שתגיעו למרות זאת למצבה של מרץ.אתם לא מבינים,הדרך שלכם היא שגוייה - דרך הטרור.העם לא מעוניין בדרך הטרור,העם לא מעוניין בדרך של כניעה בפני הטרור,מסחר עם הטרור,דיבורים עם הטרור.העם ראה למה מובילה הדרך הזאת והוא לא מוכן להסכים לזה יותר.זה היה טיפ בחינם,מובן שצריך שכל מינימלי כדי להבין אותו.הכל ניבחן לפי מבחן המציאות ולא לפי מבחן הדיבורים.אתם מדברים על שלום כל הזמן.לדבר כולם יכולים,אבל בפועל המהלכים שלכם הביאו לטרור מתמשך בתוך ישראל ולדה-לגיטימציה בין לאומי נגד ישראל - המדינה שלנו.אתם לא לומדים מהניסיון ואתם ממשיכים באותה הדרך,זאת זכותכם וזכותו של העם לשלוח אותכם הביתה אם הוא לא מסכים לדרך שלכם.פה קבור הכלב,בדרך,ולא ב''מנהיג'' המפלגה ולא בהוספת שמות למפלגה ולא בהוספת נציגים ''נוצצים''.כלי אוכל יפים לא יעזרו כאשר האוכל בתוכם מקולקל.הדרך מקולקלת,עשתה לנו הרעלת קיבה,הרגה ופצעה אלפים מבני עמנו,גרמה להסתה אנטי ישראלית שהתפתחה להסתה אנטישמית בכל העולם,העלתה את רמת האנטישמיות בעולם לרמה שלא ניראתה כמוה מאז מלחמת העולם השניה.זאת המציאות ומי שיתעלם ממנה יגמור כמו מרץ.רוצו לעשות שלום עם אש''ף,תנו לראשי החמס חסינות,תעבירו להם כסף,רוצו רוצו.והעם יריץ אותכם הביתה לחפש עבודה שיותר מתאימה ליכולת השיכלית שלכם.

  • 7.

    אל תנסו למנות את אמיר פרץ !

    kojac, 12/02/09 08:50

    במקרה כזה תעלמו לגמראי מהמפה הפוליטית.

  • 6.

    כרגע אין לו מחליף ולכן שיקח אחריות וישאר (ל''ת)

    ע, 12/02/09 08:49

  • 5.

    נתניהו יציל את ברק,ויציע לו את תיק הבטחון.

    After Party, 12/02/09 08:47

    כך תצורף מפלגת העבודה לממשלת הימין.

  • 4.

    יולי את אחת מהנכשלות

    יוסף, 12/02/09 08:45

    אני חבר בעבודה שנים והצבעתי הפעם לא לעבודה ובגללך דווקא
    מי שמכניס לחינוך את הנכבה ולא את הנושאים שלנו היהודיים אין מקומי שם
    את עשית הכל בחינוך להאדיר שם שונאינו ואם זאת תורת העבודה אני לא שם
    אל תכניסי את ברק לאשמה בכל הוא נפל עם אחת כמוך
    חזרי ללמד את חברייך הסטודנטים הערבים

  • 3.

    תרשו לי לתקן - ברק יברח הביתה בקרוב (ל''ת)

    שפינוזה, 12/02/09 08:44

  • 2.

    אהוד ברק לא אשם הפולטיקה בישראל והחברה בישראל (ל''ת)

    פקק תנועה , 12/02/09 08:42

    • מהצד השמאלי שלה מושפעים מאוד ממהלכים פסיכולוגים ופילוסופים מותעים

      פקק תנועה , 12/02/09 08:47

      ושגויים עקב עברו של עם ישראל ומהלכים שונים ושגם הם היו מושגים ומותעים שעברו על החברה הישראלית מאז 48 ואלו הם התוצאות בסופו של דבר וזה כולל את מרצ .

      • שלום פקק תנועה (ל''ת)

        ש., 12/02/09 08:58

      • שאלה לפקק תנועה

        ש., 12/02/09 08:59

        שלום פקק תנועה,
        תוכל בבקשה לתת לי את האי-מייל שלך.
        תודה

        • קודם כול עליך להיזדהות אבל לא חשוב אתן לך את האימל שלי

          פקק תנועה , 12/02/09 10:09

          אבל יתכן מאוד שהוא חסןם ביגלל שזה אימל טכניוניlava@technion .tx.ac.il

  • 1.

    רק ברוורמן ראוי להיות יו''ר וישקם המפלגה

    זיוה-תל אביב, 12/02/09 08:40

    בשם קבוצת ציבור נרחבת שהנני מקושרת אליה, מעריכים היטב, ורואים ביורש ראוי רק את ברוורמן בזכות כישוריו ויכולת המנהיגות שלו, ואישיותו רמת המעלה, רק הוא המועמד הראוי , ואין ספק שבקגע שהוא יהיה הנבחר, המפלגה תעבור לתהליך שיקום מואץ, מה גם שהוא נבחר ציבור מוערץ ואהוב.כל ציבור המעריצים מוזמן לפעול להשגת מטרה נעלה זו, והיא אפשרית בהחלט, כי אין למפלגה שום מועמד פוטנציאלי, כמו כן ישנם סקרים שדברו על הערך האלקטורלישלו בעיני הציבור, גם מצביעים מהמפלגות השונות דרשו שיבחר לשר אוצר בכל דרך.

    • מסכים, רק ברוורמן ראוי (ל''ת)

      לא חבר עבודה, 12/02/09 11:01

      • בכיר שמכיר

        סוציאל דמוקרט, 12/02/09 14:28

        אם ברק היה אשם בכשלון השמאל מרצ הייתה אימפריה. יש מקום לסוציאל דמוקרטיה. ברק מזל טוב ליום הולדתך,ועכשיו תרים את ראשך ותילחם, תגן על השכירים, ברק תהיה אופוזיציה לכל הימין החברתי הזה: ביבי, ציבי, ליבי ואחמד טיבי.