• 119.

    בינימין נתניהו

    שלומי, 17/02/09 19:45

    ביבי בבקשה אל תאכזב הפעם

  • 118.

    פולטיקה

    שי דגו, 16/02/09 19:37

    חזק ואמץ נתניהו!

  • 117.

    נתניהו - שמעון פרס של הליכוד

    רועי , 15/02/09 23:53

    ההגדרה הפשוטה ביותר של תוצאות הבחירות היא: הימין ניצח והליכוד הפסיד.
    ניצחונו הברור של גוש הימין אינו מפתיע, אהוד אולמרט עשה בשבילו "עבודה" יוצאת מן הכלל. אולם ההפתעה הגדולה היתה ללא ספק, התבוסה הצורבת שספג הליכוד. שורות אלה נכתבות ביום חמישי בבוקר – וקולות החיילים עדיין לא פורסמו. אולם גם אם באורך פלא תתהפך התוצאה והליכוד יוביל במנדט אחד על פני קדימה – הגדרת התוצאה עבור הליכוד כתבוסה צורבת מול קדימה – היא הגדרה נכונה.
    צריך היה " כשרון" יוצא מגדר הרגיל בכדי לקחת את מפלגת השלטון של המחנה הלאומי, ממצב בו היא מגרדת את ארבעים המנדטים בתחילת דצמבר ומובילה ביותר מחמישה עשר מנדטים מול 'קדימה' הקורסת (הנתונים מבוססים על ממוצא כל הסקרים כפי שהתפרסם באתר uzit), ולהפסיד כעבור חודשיים מול אותה 'קדימה'.

    אמנם סיכוייו של בנימין נתניהו להרכיב ממשלה נראים לכאורה גבוהים יותר. אך גם אם תרחיש זה יתחולל לבסוף – ואני רחוק מלהיות בטוח בכך – תהיה זו במקרה הטוב ממשלת שיתוק לאומי קצרת מועד. גם כשזכה הליכוד בעבר ברוב ברור על פני השמאל, הוא לא ידע לתרגם את הרוב הזה ללגיטימיות שלטונית ולדרך לאומית אחרת מזו של השמאל. עכשיו – כשהליכוד הפסיד וכל כוחו בא לו מליברמן, היכולת להוביל את מדינת ישראל לדרך חדשה לא עולה כלל על הדעת.
    האפשרות האחרת היא כמובן ממשלת אחדות. פעמים רבות כתבתי שרעיון ממשלת האחדות הנו למעשה יצירת מונופול של יצרני הרעיונות וניטרול כוחות השוק של הבוחרים. כשחברות מסחריות עושות זאת בשביל כסף, המנהלים הולכים לכלא וקוראים לזה קרטל. כשפוליטיקאים עושים זאת בשביל שלטון, הם הולכים לממשלה וקוראים לזה "אחדות".
    אך גם אם נתעלם מן הבעייתיות ה"דמוקרטית" של ממשלת האחדות, ברור כי גם ממשלה שכזו היא במקרה הטוב - ממשלת שיתוק. היא לא תוכל לרדת מרציונאל הנסיגות והחורבן של אוסלו כשמחוללי הדרך הזו מהווים את עמוד התווך שלה.

    הרוב היהודי הלאומי המוצק בישראל, איבד את יכולתו לשלוט – קודם כל משום שלא השכיל להציב אלטרנטיבה יהודית ברורה מול האג'נדה האנטי יהודית של השמאל. אולם בבחירות אלה קיבלה בעיית העומק הזו ביטוי פוליטי חדש. הרוב היהודי גדל עוד יותר, אולם מפלגת השלטון שלו הפסידה.

    אפשר לנתח את הסיבות להפסד הזה. לא מסובך להראות על גרף הסקרים היכן בדיוק החלה צניחת הליכוד. כיוון שהדברים נוגעים במישרים לח.מ. נניח לעניין הזה. אולם העובדה הפשוטה היא שזהו ההפסד השלישי ברציפות אליו מוביל נתניהו את הליכוד. בבחירות 99 נופל הליכוד בהנהגת נתניהו מ 32 מנדטים ל19.
    בבחירות 2005 הנפילה גרועה עוד יותר – מ 38 מנדטים ל 12 בלבד.
    ואילו עכשיו מניצחון בטוח על פי כל הסקרים והפרשנים – מוביל נתניהו את הליכוד לתבוסה בהפרש של מנדט אחד.
    את התבוסה הראשונה ניתן היה אולי לתרץ ברדיפת התקשורת. את השניה בהקמת קדימה. אך לתבוסה השלישית כבר אין שום סיבה מלבד אישיותו הבעייתית של נתניהו. ניצחונו היחיד של נתניהו היה על שמעון פרס. נראה כי מפלגת השלטון ומכשיר ההנהגה של המחנה הלאומי, נתקעה עכשיו עם "שמעון פרס" משלה...
    זו לא הבעיה של הליכוד, זו לא שאלה פנים מפלגתית, זו שאלת יכולתו של הרוב היהודי להתנער מתודעת אוסלו, להנהיג את המדינה בדרך יהודית ולהציל את ישראל מהמחלה האוטואימונית שתקפה אותה מאז אוסלו".

  • 116.

    ציפי ראש ממשלה נתניהו שר החוץ

    ינון, 13/02/09 13:13

    ציפי ראש ממשלה נתניהו שר החוץ+ ממ ראש הממשלה
    יעלון שר הביטחון
    מרידור שר אוצר
    דליה איציק יור הכנסת
    תחבורה קדימה
    ביטחון פנים ליברמן

    רק אחדות במדינה תביא שיפור

  • 115.

    נתניהו ראש ממשלה,ברק בבטחון-זה מה שרוצה העם.

    After Party, 13/02/09 08:37

    65 תומכי הימין+13 העבודה=78 תומכי קואליציה.
    מפלגת העבודה,חייבת להתעלות על עצמה,ולחשוב גם על המדינה.
    רק דרך העשייה,תחזיר את בוחרי העבודה הביתה,אחרי שיתעוררו מבלוף קדימה.

  • 114.

    קדימה+הליכוד! רק כך יהיה רוב מוחלט לשינוי הממשל!

    לעשות לזה סוף, 12/02/09 09:54

    אז שלבני תהיה שנתיים וביבי עם כל הצער שבעיניין יהיה שנתיים(רוטציה)
    קשה כל כך? זה מה שהעם בחר לא?
    אז תשנו את מה שהבטחתם אין מה לעשות אחרת לא נצא מזה וגם ממשלה לא תהיה.

    אז קדימה, שתפו פעולה, עשו וויתורים ועשו טובה לכולנו תפסיקו עם המלחמות הפוליטיות המגוככות האלו.

  • 113.

    הונאת השמאל= פוליטיקה אחרת של ציפי ,ולכן אין לה עם מי להרכיב קואליציה (ל''ת)

    דלית, 12/02/09 09:26

  • 112.

    השמאל מבין היום שליבני הונתה אותם עם שלל ספינים...

    א.ב.ס.ט, 12/02/09 08:53

    בבחירות הבאות קדימה לא תעלה על 10-12 מנדטים.
    אם ביבי חכם שישאיר אותם מחוץ למשחק והם יתפוררו לבדם..חלקם יערוק/יפרוש מקדימה וכך קדימה תתרסק.

  • 111.

    האסון של ליבני-אם הנשיא יטיל עליה להרכיב הממשלה.

    פופוליטיקו, 12/02/09 07:44

    אם פרס, איש קדימה, יטיל על ראש הסיעה הגדולה ביותר לנסות להרכיב קואליציה, ליבני כמובן לא תצליח. היא תחזיר המנדט לנשיא, אחרי שכבר ניסתה להרכיב ממשלה בעבר ונכשלה.
    ביבי יקבל את המנדט, וירכיב ממשלה.
    או אז יתחילו הלחצים על ליבני מקרב בכירי המפלגה להצטרף לממשלה בראשות הליכוד, אבל בגלל כשלון המפלגה להקים קואליציה, כח המיקוח שלהם יהיה קטן בהרבה.

    • איך ירכיב ממשלה אם ליברמן רוצה ברית הזוגיות?! (ל''ת)

      ירון, 12/02/09 08:14

      • בלי ליברמן ובלי חרדים. העבודה+קדימה+ליכוד, ביבי רה"מ

        נ.פ. , 12/02/09 08:58

        68 חכי"ם, ממשלה יציבה, בלי סחנות ובלי גזענות. מפלגה קטנה שרוצה להצטרף יכולה בשני תנאים 1. לא פוסלת ישיבה עם מפלגות אחרות. 2. לא ע"ח הקופה הציבורית.
        ללבני אין אופציה אחרת. לביבי יש (ממשלת ימין קיצוני) ולכן זאת האופציה השפויה ולכן ביבי צריך להיות רה"מ ולא לבני.
        הפאדיחה הגדולה של לבני וקדימה = הנשיא מטיל עליה להרכיב והיא שוב נכשלת.

  • 110.

    המעשה האחראי ביותר הוא לתת לנתניהו להקים ממשלת ימין צרה כי

    Jerraysi , 12/02/09 07:41

    הממשלה הזו תיזכה לגינוי בינלאומי. נתניהו יוגדר כגזען ופשיסט ובצדק. המשלה שלו תיפול והוא יחד עם הימין הקיצוני שהתלבש לו ולכולנו על עורק הצוואר, יפלו. אני קורא לציפי ליבני להפגין אחריות לאומית ולא לתת יד לממשלה שהיא ממשת קלון לאומי בהגדרה.

    • אתה טועה. ממשלה יציבה=ביבי רה"מ +ליכוד+קדימה+עבודה

      נ.פ. , 12/02/09 08:05

      לבני לא מסוגלת להרכיב ממשלה אפילו עם ליברמן. ממשלה של ליכוד+קדימה+עבודה=הרוב השפוי עם קרוב ל70 מנדטים. בלי סחטנות חרדית ובלי גזענות ליברמנית. מי שרוצה להצטרף בבקשה, רק לא ע"ח הקופה הציבורית. אחרת זו ממשלת ימין קיצוני.

      • היא יכולה להיות יציבה גם אם ציפי לבני תהיה רה''מ

        ירון, 12/02/09 08:13

        זה קשור רק לאגו הנפוח של מר נתניהו

        • זה לא קשור לאגו. זה קשור לזה שהוא יכול להרכיב ממשלה והיא לא

          נ.פ. , 12/02/09 08:31

          הפאדיחה הכי גדולה בשבילה ובשביל קדימה זה אם הנשיא יטיל עליה להרכיב ממשלה והיא תיכשל שוב

          • בוא אני אגלה לך סוד

            ירון, 12/02/09 11:00

            ממשלה כמו שהצגת של ליכוד+קדימה+עבודה, לא יכול ביבי להקים בלי ציפי וברק ולהיפך.

  • 109.

    השמאל התאבד בחריקירי למען לבני ונותר במיעוט ללא תקוה (ל''ת)

    וגם לבני לא יכולה, 12/02/09 07:40

  • 108.

    ביבי צודק!!!! מי רוצה את ביבי ראש ממשלה יותר משנה וחצי...

    ירון, 12/02/09 07:33

    גם ככה הוא לא יצליח להרכיב ממשלה ועוד מעט יהיו עוד פעם בחירות.

    הסבלנות משתלמת.

  • 107.

    רק ליברמן יכול, לאלץ את שני הניצים להקים ממשלת ליכוד ברוטציה.

    ליברמן יכול., 12/02/09 07:28

    ליברמן כך תוכל לקפוץ קפיצת מדרגה, ולהיות חלק מההנהגה הלאומית.

  • 106.

    בחרתם ביבי ! שכחתם את 2003 המכה עכשיו תהיה חזקה עשרות מונים

    בוסקילה, 12/02/09 07:23

    כל הטיפשים למינהם שבחרו את הליכוד בראשותו של ביבי יביננו שנפלו למלכודת פתאים מתחדשת. המצב הכלכלי הקשה בעולם ןהקומבינות הקואליציוניות של ביבי תאב השררה והשלטון יעלה לציבור הישראלי במה שעוד נשאר לו כדי לחיות.
    ציבור בוחרי ביבי יצטערו על הרגע הגורלי הזה שהתפתו לתת את קולם ונשמתם לשטן.
    עכשיו ליברמן וש''ס הם המסחטות הגדולות של המדינה וביבי הוא הרי עבדם הרנצע של האוליגרכים שלהם הוא חייב את כיסאו
    חכו ותראו

    • לא צריך ליברמן ולא צריך חרדים. ליכוד+קדימה+עבודה, ביבי רה"מ

      נ.פ. , 12/02/09 08:41

      ממשלה יציבה 68 מנדטים בלי סחטנות ובלי גזענות. מי שרוצה להצטרף בשני תנאים: 1. לא פוסל ישיבה עם מפלגה אחרת. 2. לא ע"ח הקופה הציבורית.

  • 105.

    קדימה צריכה סבלנות - ביבי לא יכול להקים ממשלה

    ירון, 12/02/09 07:14

    היום שמענו בתקשורת את דרישות ישראל ביתנו:

    1. דניאל פרידמן (איש קדימה) במשרד המשפטים
    2. תיק החוץ לאביגדור ליברמן
    3. משרד ''ברית הזוגיות'' שבו יהיו תחומי אחריות על נושאים יהודיים נוספים בידי ישראל ביתנו.

    ש''ס בחיים לא תסכים שהממשלה תשנה את הסטטוס קוו - זה קדוש לה יותר מירושלים ולכן, אין שום סיכוי שהיא תשב יחד עם ליברמן.

    קואליציה בלי ש''ס: 54 מנדטים
    קואליציה בלי ליברמן: 50 מנדטים

    בכל מקרה אין קואליציה.

  • 104.

    תומכי ציפי, רוב העם בחר ימין אתם בחרתם שמאל

    שבו בשקט, 12/02/09 07:13

    תומכי מפלגת העבודה ומרץ ברוב טפשותם נטשו וריסקו את מפלגותיהם רק כדי להפיל את ביבי. 10 מדטים רק בימים האחרונים עברו מהשמאל לליבני. אותם בוחרים טיפשים שהצביעו הצבעת מחאה בלבד לא שמו לב לשטות שהם עושים. הם גם ריסקו את השמאל וגם הביאו את ליבני לניצחון שכולו הפסד.

    נראה בבירור שרוב העם רוצה ימין. קדימה זה שמאל!

    • תמשיך לשכנע את עצמך :) (ל''ת)

      ירון, 12/02/09 07:44

  • 103.

    השמאל חיסל את מיפלגותיו רק בשל שינאתו לביבי,והיה מוכן להצביע לקדימה (ל''ת)

    הימנית והמושחתת.רמון,הנגבי,בובלילה ואפללו, 12/02/09 07:07

  • 102.

    לגב' לבני בקשי מהערבים להמליץ עליך ויחד עם מרץ יש לך רוב (ל''ת)

    טיבי ייענה גם הוא ברצון, 12/02/09 07:03

  • 101.

    השמאל היה מוכן לירות לעצמו בבטן ולחסל את מר''צ העבודה והירוקים רק מיתוך (ל''ת)

    שינאה לביבי.מגיע לו., 12/02/09 07:03

  • 100.

    נכון שהשחור שלבשה אמש מיקי חיימוביץ בע.10 הולם אותה? שתמשיך ללבוש שחור (ל''ת)

    כי נתניהו יהיה ראש הממשלה למרות הכל, 12/02/09 07:00

    • כשביבי יעשה את ההסכם הבא עם הפלסטינים ואת הפינוי הבא נראה מי ילבש שחור (ל''ת)

      ירון, 12/02/09 07:45

  • 99.

    הצעה לשיקום מפלגת העבודה

    חכם אליהו באשי, 12/02/09 06:49

    להצטרף מיד לקואליציה,בכל תפקיד,כך תשאר קדימה מי שלקחה ושאבה קולות מהעבודה ומהשמאל באופזציה וסכויים רבים לכך שתתרסק,כי מדובר בס''ה בחבורת נהנתנים שלא יכולים בלי עטיני השלשון.על העבודה ויתר חברי הקואליציה לדאוג לשמור על שלמות הקואלציה כל הקדנציה ומובטח להם שקדימה תתפורר

  • 98.

    ליבני ותומכי השמאל בתקשורת כנראה לקחו כדורי הזיה

    נעמי שחור , 12/02/09 06:46

    לאור תוצאות הבחירות וחיזוק הימין על חשבון השמאל ,מקולות החיילים והסכמי העודפים יהא גוש הימין 68 מנדטים לעומת 42 של השמאל, במצב זה הגענו לכך שתוצאות בחירות אלו הן הטובות ביותר לימין ב20 השנים האחרונות.

  • 97.

    ביבי אני ברשימת התפוצה שלך,חכה לחיילים,שלא תעז להיתפשר !!! (ל''ת)

    גנדי ג'וניור , 12/02/09 06:41

  • 96.

    לא לר''מ התקשורת-השמאל-לבני! לא למפ' הפלילים קדימה! (ל''ת)

    השמאל הקיצון קדימה מתחזה למרכז חחחח, 12/02/09 06:31

  • 95.

    בחרנו ימין לא הירשזון בלילא רמון מעטפות פלילים! זה ברור ביבי? (ל''ת)

    נפרדו ממושחתי הליכוד לשעבר בקדימה, 12/02/09 06:28

    • בחירה בימין היא סימפטום לאפידמיה. לא לדאוג בטיפול נכון זה חולף. (ל''ת)

      העם חולה., 12/02/09 07:31

      • תמיד שהימין עולה השמאל לא מקבל זאת פתאום העם חולה

        דודו, 12/02/09 16:19

        להזכיר לך השלום היחיד שהושג במדינה הינו הימין החולה שאתה אומר אז כנראה שאתה חולה ותיגש דחוף לפסיכולוג קפיש.

  • 94.

    הו, הו, האגו מעל לכל, אני ואפסי עוד, מה חשוב הכל, מה? (ל''ת)

    העולם, 12/02/09 06:18

    • זה לא האגו של ביבי זה הכבוד הימני

      נ.פ. , 12/02/09 09:18

      בבחירות הללו הוכח שהימין השפוי הוא הרוב במדינה ולא השמאל ההזוי והסהרורי. למרות שלצערנו השמאל עדיין שולט בתקשורת ובבתי המשפט. הימין השפוי בעד שלום יציב כמו עם מצרים וירדן ולא בעד שלום מסוכן כמו אוסלו קמפ דיויד ואנאפוליס שחוץ משפיכות דמים לא הביאו כלום. שלום עושים עם אויבים, בטרוריסטים נלחמים ולא מנהלים איתם משא ומתן.

  • 93.

    מי בכלל רוצה לשבת עם תככן כמוך-הקדמת את הבחירות לעצמך וחבל

    stl9876 , 12/02/09 05:25

    כמה האגו שלך עולה למדינה ביבי
    אני מקבל בחילה ממך

  • 92.

    The right and national won this election not Kadima

    URI BAR , 12/02/09 05:00

    Before all the smoke screen starts again in Israel with regard to the next Prime minister - here is what the voter really said in this election - Israelis want to resolve once and for all the status of Arabs in Israel , Israelis want Arabs and Jews to proof their loyalty to the state of Israel. The only reason Kadima got more votes then Likod is because the Israeli Arabs voted for Livni - check out how many Arabs voted for Likod or Lieberman - not many ....

    That means that votes that went to Kadima meretz and Labor are mixed with Arab votes - Votes that went to Likod and Lieberman were votes of Jewish Israelis

    Do the math and then understand, there are about 20% Arabs votes that can effect any election in Israel ,most of them support Hamas and PLO - in Israel today they are aloud to decide the future of Israel - is that what you want - do you really want Livni and Barak in power again after all what they did so far - Just my 2 cents

  • 91.

    גונבים לנו את הבחירות

    הרשלה האוסטרופולר, 12/02/09 04:28

    ביבי הופך את רצון העם.על קדימה העבודה ומרץ להשאר מחוץ לממשלה. מעניין כמה ישלם משלם המיסים על הקומבינות והסחטנות.

    • כמה תשובות בשבילך

      נ.פ. , 12/02/09 08:01

      1. אני לא ממליץ שקדימה תפנה האשמות לאחרים תחת המילה 'גניבה'.
      2. לבני שוב תכשל בהקמת ממשלה כי אין מצב שהיא משיגה רוב אפילו עם ליברמן.
      3. טרם נספרו קולות החיילים התמונה עוד יכולה להשתנות הם אלו שנלחמו בשתי מלחמות מיותרות בניתוחה של קדימה.
      4. פחות מרבע מהעם בחר קדימה אבל יותר מחצי מהעם בחר ימין מי שלא מתאים לו מוזמן לחפש עם אחר, שמרתי לך מקום בעזה לפני שגירשת אותי משם.
      5. ממשלה יציבה לדעתי = נתניהו רה"מ עם העבודה וקדימה יוצא כמעט 70 מנדטים. בלי סחטנות חרדית ובלי גזענות של ליברמן. מפלגות קטנות שרוצות להצטרף - בבקשה בתנאי שלא ע"ח הקופה הציבורי.

  • 90.

    כמה אדיוט ושחצן אפשר להיות

    הילה, 12/02/09 04:10

    תעמוד אחרי המילים שלך מר ביבי שאתה רוצה את טובת העם, אז בוא נגלה לך ''סוד'' רוב העם בחר את ליבני כראש ממשלה. אז גם רוטציה אתה לא רוצה. הפולחטקאי הכי פאטתי שיש. מתעוררת בי בחילה בכל פעם שאני חושבת שהאיש הזה ינהל את המדינה, אימאלה איזה פחד. אבל כמו שאומרים הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם

    • הילה, אם את צודקת אז העם מזוכיסט !!!!!!

      יאיר, 12/02/09 16:14

      קדימה הובילה שתי מלחמות ללא הכרעה !!
      לבני תמיד קפצה למצוא ''פתרון מדיני''.
      היא מתהדרת בהישגים שהושגו ( אפילו 1701!! ) הודות להתמשכות הלחימה למרות רצונה !!!
      כל שרי קדימה היו שרי נפל שלא הועילו בכלום ורק חשבו פוליטיקה -, תחשבי - מופז, דיכטר, גדעון עזרא (הוא דאג לסביבה.בטח.) ...
      לבני העזה להתבטא ש''הציבור בחר את נבחריו''.
      תארי לך.

  • 89.

    הבחירות

    רועי, 12/02/09 03:16

    בתור סטודנת שנה שלישית לממשל אני מורשה לעצמי לאגיד שעם שלי לא יודע מה טוב לו. חלילה והימין הקיצוני יקים קואליציה אנחנו נימצא עצמנו במצב שלא ההינו בו. שהעולם לא עוד עדנו(כלל א''רהב) ואז ניראה את כל הגברים

  • 88.

    קואליציה

    רועי סולומון, 12/02/09 03:09

    אני מצביע ליכוד אומר אם ביבי הילך אם הימין הקיצוני זות הפעם האחרונה שאני מצביעה לליכוד.

  • 87.

    העבודה חייבת להצטרף לקואליציה בראשות הליכוד ולמה?

    גולדווין, 12/02/09 02:03

    משום שאז, קדימה מתפרקת!!!
    והמפורקים חוזרים לכור מחצבתם.

    אם העבודה חכמה, היא חייבת להצטרף לקואליציה בראשות הליכוד, משאירה את קדימה באופוזיציה (רק השלטון מחזיק את הדבק של קדימה) ואז לאחר חזרתם של איציק, רמון וחברהם לעבודה, היא עולה ל-20 חברי כנסת.

    ביבי חייב לצרף את העבודה (שינוי תדמיתנו בעולם) ואז קדימה מתפרקת וכל הליכודניקים לשעבר, עושים יו טורן, כולל את מופז, הנגבי, בר-און, שיטרית, אברהם וחברהם.
    הליכוד נוסק ל-38 חברי כנסת ויותר.

    ליכוד: 27, עבודה: 13, ליברמן: 15, ש''ס: 11. סה''כ: 66
    ממשלה שדומה לקודמתה.

  • 86.

    נתניהו יהיה רה''מ של הדרום והצפון וציפי לבני של ת''א הרצליה (ל''ת)

    פשרה, 12/02/09 01:40

  • 85.

    תקדים משה דיין, על ביבי לנסות לגרור את [המוח]אהוד ברק לממשלתו ,

    אמנון בן-יהודה, 12/02/09 01:31

    ברק הוא האיש לפתרון , ולעתיד ממשלת ביבי ,בטוחני שיהיו גורמים מקדימה שיבקשו לערוק לליכוד

    • Barak mistakes and the price we pay

      URI BAR , 12/02/09 05:10

      Barak made so many mistakes that I am really surprised when I read these kind of opinions .

      The army and the chief of staff won this war - not Barak or the politicians

  • 84.

    ביבי/ליברמן: אל תפחדו מהשמאלנים ולא מהתקשורת. הם בהתרסקות

    זאביק, 12/02/09 01:27

    הקימו ממשלת ימין של 65, ואחר כך ירצו - יצטרפו, לא ירצו - שישבו בלול ויחכו לבחירות הבאות עוד 5 שנים.
    אל תתרגשו משמאלני התקשורת. הם אוכלים את הלב. המומים. השמאל בהתרסקות טוטאלית. העם החליט - לא רוצים שלטון של השמאל.
    קומו והושיעו את עם ישראל. יש לכם צוות נפלא שינהיג בתבונה וברצינות את עם ישראל ב-5 השנים הקרובות, ומי שלא מוצא חן בעיניו - שיתפוצץ.
    העם אמר את דברו. לא רוצים שמאל. כל מצביעי השמאל התרכזו בציפי כדי לעצור את הימין, ולא עזר להם.
    הימין ישלוט במדינה עד הבחירות הבאות. רישמו לפניכם והפנימו.

  • 83.

    שובו של נהנתניהו. כנראה שזה מה שמגיע לנו. (ל''ת)

    אולי אחרי החושך יבוא האור?, 12/02/09 01:07

  • 82.

    למר נתניהו הנכבד

    קיבוצניקית, 12/02/09 01:04

    עשה טובה, הקם לך קואליציה ימנית
    והשאר את מפלגות השמאל באופוזיציה
    כן
    אני שמאלנית וחושבת שטוב יהיה לשמאל להתרענו
    ולימין טוב יהיה שיבחן אתת דרכו
    אני בעד שני גושים שמתחלפים כל 8 שנים ברוטציה
    מה אתה אומר?

  • 81.

    קודם צריך לזהות יריב/מתחרה

    לו הייתי ברק, 12/02/09 00:56

    כלומר מי שמתחרה על הציבור שלי
    מי סיפח לעצמו אישים מצמרת המפלגה?
    ואז להכנס ביריב
    כמו שקדימה נכנסה בנתניהו
    בלי רחמים
    בלי המבט הרופס מהשלטים של עבודי
    כמו שנכנסתה בניסים משעל אחרי ''צאלים ב'''
    בכל הכח.
    ברק הוא הכותב הכי מוכשר בארץ
    שיעיף לכל הרוחות את כל יועצי התדמית.

  • 80.

    לכל שהצביע ביבי במקום קדימה עוד תגעגו לאולמרט....

    מאור, 12/02/09 00:23

    כל אלו שהצביעו בעבר קדימה והלכו לליכוד עוד תתגעגעו לקדימה ....
    נתניהו יביא אסון למדינה כאשר מפלגות כמו האיחוד הלאומי והבית היהודי יקבעו את מדניות ההמשלה .....

  • 79.

    לכל החבורה של המטומטמים ....

    רועי, 12/02/09 00:23

    אני לא מבין בכלל מה קורה פה. אנשים מהללים את ביבי כאלו המשיח הגיע ? מי הוא בכלל ? עוד ראש ממשלה לשעבר שנכשל בגדול יותר מברק אפילו. גוש ימין גוש שמאל מה זה פה סרטן ? חלאס עם הגושים האלו את מי זה מעניין בכלל. הדבר הכי חשוב שנעלם זהו המהות של המדינה הזאתי וזה לחיות טוב בשיגשוג ובשלום !!!! כן שלום, בלי שלום נמשיך לקיים בחירות כל שנתיים, וכן ימשיכו למות חיילים ואז נבכה למה ואיך וכן נמשיך להתלונן על רמות שכר אבסורדיות וכן נמשיך להגיד ביבי וציפי, ימין ושמאל.... זהו עם של מפגרים שכל מה שאיכפת לכם זה ימין שמאל אחורה קדימה... אין פה מנהיג אחד ראוי לכהן שראש ממשלה ואין פה בכלל אוכלוסיה ראויה לקבל מדינה. חבורה של פלגמטים שכל מה שאיכפת להם זה עיר ששמה ירושליים וגולן שמעניין לי את התחת. לכו תמשיכו בשלכם , שימותו בדרך עוד אלפי חיילים . תמשיכו לבכות על משכורות ותמשיכו להגיד שמאל ימן שמאל. טיפשים !

  • 78.

    Hu, Ha, Ma Kara - Halikud Achal Ota (ל''ת)

    jka10824 , 12/02/09 00:00

  • 77.

    מה לעשות שר אוצר טוב, לא תמיד פופולארי.

    פהויהוי, 11/02/09 23:49

    נמאס לראות את מפלגת הפרסומאים של קדימה.
    הרסו את הליכוד
    הרסו את תנועת העבודה
    הרסו את הדו-קיום
    הביאו שתי מלחמות עקרות

  • 76.

    Bibi is a sore loser - he lost and can't accept it. fuya (ל''ת)

    jka10824 , 11/02/09 23:42

  • 75.

    הינה המשיח החדש של הימין ,יאללה בוא נראה מה תעשה ב 4 השנים הבאות!!!

    dudu740 , 11/02/09 23:23

    עוד ליצן ראש ממשלה לא הספיק לנו אחד קיבלנו עוד אחד!!!
    ולבני עזבי אותנו בשקט את לא מנהיגה ולא תהיי פה !!!

  • 74.

    קשה, קשה להודות

    דליה41 , 11/02/09 23:20

    קשה מאוד לביבי להודות שציפי נצחה. השוביניסט שקבע שגדול עליה - יצא קטן ונתלה באחרים.
    איככככסססס

    • הובסתם תקבלו את זה

      ליכודניק, 11/02/09 23:49

      ואם ציפי ניצחה אז למה היא לא יכולה להרכיב קואליציה אולי זה פשוט...גדול עליה!!

    • אני רואה שהחבר'ה של אדלר וארד עושים שעות נוספות (ל''ת)

      jak, 11/02/09 23:58

      • העיקר שהפרסומאים הטמבלים האלו חושבים שבזכותם קדימה עלתה

        מפוכח, 12/02/09 04:41

        הקמפיין היחיד שהצליח לקדימה וגם לעבודה, שלולא הוא הן היו מתרסקות לרסיסים, היה מבצע ''עופרת יצוקה''.

        אין שום קשר בין כל מיני אדלרים שמדלרים או ארדים למיניהם לבין דעת הקהל והציבור.

        אם המבצע הצבאי הנ''ל לא היה מתקיים, אני מניח ששתי המלפגות גם יחד היו זוכות אולי לעשרים מנדטים.


        אבל העיקר שהפרסומאים ממהרים לטפוח לעצמם על השכם, על ה-so called גאוניות.

        אז זהו - שלא !

  • 73.

    כמה הערות חשובות

    Spook77 , 11/02/09 23:20

    1. עדיף לביבי להיות ראש ממשלה ברוטציה לשנתיים מאשר ראש ממשלה שיתחלף אחרי שנה כי הלך לממשלה צרה.
    2. שילמד משרון. דבר ראשון אחרי הבחירות - הזמין את העבודה לממשלה. פרס נתן לו את ההכשר שהיה צריך כדי לא להפחיד את העולם. כך יכל לעשות את מבצע חומת מגן ללא הפרעה. דבר שלעולם לא היה מצליח לעשות בלי תמיכת העבודה מבפנים.

    אבל לא חושב שלביבי יש את השכל להבין את כל אלה.
    תתכוננו לבחירות נוספות עוד שנה.

    • רוטציה

      שי, 12/02/09 08:03

      זה ברור כשמש שזה הפתרון היחידי לטובת העם והמדינה
      ציפי וביבי תתעוררו ותפתיעו את כולם כשתשבו ביחד,ברוטציה,ציפי הראשונה או ביבי בקדנציה ראשונה בכלל לא חשוב,רק שתקימו ממשלה עם הטובים משני המחנות וכמובן לצרף את העבודה כשברק יהיה שר הבטחון-אנחנו במצב חרום,תורידו את האגו ותקראו את תוצאות הבחירות-אין אפשרות אחרת.ציפי וביבי-הגמישו עמדותיכם ותפגשו באמצע לטובת העם והמדינה,אם צריך שבו עם צד שלישי נייטרלי עד שיצא עשן לבן

  • 72.

    שביבי מקים ממשלה עם 65 מנדטים זאת ממשלה צרה ולא יציבה !

    mag222 , 11/02/09 23:13

    שהשמאל וציפי ליבני מקימה ממשלה עם 64מנדטים זאת ממשלה יציבה וחזקה !

  • 71.

    הימין ניצח וביבי הפסיד בגדול, רוב הימין לא בחר בביבי

    jo_l , 11/02/09 23:10

    רוב הימין שונא את ביבי ואוהב את הליכוד
    ואת כל חברי הכנסת של הליכוד,ובגלל ביבי
    הם הצביעו למפלגות האחרות של הימין.

  • 70.

    לסיכום

    אני, 11/02/09 23:03

    רק את זהבה גלאון.
    אמן כל השמאל המצחין ימות.
    חוץ מהגברת שולמית אלוני.האצילה .החכמה .היפה .החתיכה.האבנגרדית.היא אשה מקסימה עם עקרונות.וגם יוסי שריד נחמד. ואת זהבה גלאון אוהבת את השאר ניזרוק לזבל.
    הרסתם כל חלקה טובה במדינה .

  • 69.

    העם בחר בקפיטליזם החזירי!!! והעם יצטער!!! נקווה שתיכשל!!! (ל''ת)

    דודי, 11/02/09 22:56

  • 68.

    מר נתניהו, העם בחר במובהק בממשלת ימין, אנא ממך..

    jerom44 , 11/02/09 22:54

    ממש את רצון העם בישראל.

    בהצלחה לך ולכולנו, אוהבים אותך.

    • כול השמאלנים הקשקשנים...אתם בקושי 16 מנדטים שוים !

      mag222 , 11/02/09 23:08

      אתם תנהגים כרוב במדינה אבל בפועל אתם קומץ של שמאל סהרורי ששולט בבגץ בתקשורת..באקדמיות ובפרקליטות !!

      • And you are the majority in prisons, unemployed and druggies (ל''ת)

        jka10824 , 11/02/09 23:54

        • ואתם רוב היורדים-אתה ההוכחה. (ל''ת)

          panacea , 12/02/09 19:42

      • רק מוכיח את כמות האנשים חסרי האינטליגנציה בארץ

        rmgabi , 12/02/09 00:01

        עובדה, כל האנשים המשכילים בשמאל.
        רק בן אדם חסר כל מנת משכל יכול להצביע עוד פעם לביבי.

        • אני מעדיף להיות חסר השכלה ולא טיפש עם השכלה (ל''ת)

          חכם, 12/02/09 16:23

    • העם רוצה ימין.

      נעמי, 11/02/09 23:15

      מחזקת את 63.
      אם נתניהו והליכוד לא יממשו את רצון הבוחר
      הם יחזרו בבחירות הבאות ל 12 מנדטים שהיו.

  • 67.

    תניהו לממשלת אחדות מפתיעה. כנסו

    דוד איש שלום - יועץ אסטרטגי, 11/02/09 22:51

    נתניהו לממשלת אחדות מפתיעה. תחזיתו המדהימה והאופטימית של דוד איש שלום.

    נתניהו עומד להקים ממשלת אחדות לאומית מפתיעה בקואליציה רחבה עם קדימה, ועם ליברמן שתכלול כשלעצמה 70 מנדטים. שאול מופז יהיה שר הביטחון, לבני, שרת החוץ וסגנית רה''מ וממלאת מקומו – בתפקידה זה תבוא לידי ביטוי ניצחונה האלקטוראלי המרשים, יכולתה לייצג נאמנה את שאיפות השלום האוטנטיות של ישראל, אך תנוטרלנה מגמות הפייסנות כלפי הטרור שהפגינה עד כה. בוגי יעלון שר החינוך, ליברמן או מי מטעמו שר האוצר. מפלגת העבודה תשתקם באופוזיציה.
    התנאי הכמעט אולטימטיבי שליברמן יציג להצטרפותו לממשלה יהיה שינוי שיטת הממשל.
    שימו לב: קואליצית ליכוד קדימה וליברמן תימנה 70 מנדטים. כך שש''ס ומפלגות הימין על אף שייכנסו לקואליציה, יהיו בכוח מוחלש. זאת פעם ראשונה יש בישראל רוב דרמטי לשינוי אמיתי של שיטת הממשל. ליברמן כבר הודיע זאת אמש לאחר היוודע תוצאות המדגמים שזאת דרישתו הראשונית, כך גם הצהירה לבני אמש וגם נתניהו תומך. השיטה הרצויה, מחצית חברי הכנסת ייבחרו בבחירות אזוריות, ומעמד ראש הממשלה במשטר כמו נשיאותי ל4 שנים בעלי יכולת משילות. המהלך הזה יושלם עם תום כהונתה של כנסת זאת.
    בתחום המדיני, מדיניות הפייסנות כלפי הטרור תיפסק. ישראל תציג כלפי העולם בבוא העת, נכונות לפשרות ביהודה ושומרון אך תנאי היסוד האולטימטיבי יהיה, מהפך בתפיסת האתוס הפלשתיני מאתוס להשמדת ישראל לאתוס של שלום. מהפך זה יהיה תנאי מקדים כלשהו למו''מ מפורט ולכל מהלכים בשטח. שינוי אתוס זה יהיה כרוך במהפך בחינוך הפלשתיני, בספרי הלימוד, בהסתה, בתקשורת וברטוריקה הפוליטית הפנימית בקרב הפלשתינים על פלגיהם.
    עמדה זאת גם תציג ישראל לפני ארה''ב והעולם. ישראל אומרת כן לשלום ולא בשפה רפה ומגמגמת, אך התנאי הראשון מהפך אמיתי באתוס השמדת ישראל. כך תציג ישראל תמונה חיובית של נכונות להסכם, ובתנאי פתיחה שינטרלו את התנגדויות העולם. כך גם לא תוצג ישראל בעולם ובארה''ב כסרבנית שלום וחובת ההוכחה תחול על הצד השני. על פי תוכנית זאת ישאף נתניהו לצרף את הבית היהודי ואפילו האיחוד הלאומי לקואליציה כמעט מקיר לקיר, בטיעון פנימי לא לתקשורת, שבלאו הכי פשרות ביש''ע אינן עומדות על הפרק. כי מי שאינו מנותק מהמציאות מבין ששינוי שאיפות ההשמדה האסלאמיות והפלשתיניות לא תתרחשנה בקרוב. לפחות לא לפני ניצחון אסטרטגי על הטרור הגלובאלי. עם זאת אסטרטגיית השלום הזאת תשאיר אופטימיות ביחס לעתיד.
    בהסכם השלום עצמו העיקרון המנחה יהיה סימטריה והדדיות.
    סימטריה משמעותה בין היתר עיגון זכאותם הבלתי מעורערת של ישובים ערבים בכל חלקי ישראל ללא חשש לטרנספר אשר יעוגן בחוקה. הוא הדין לגבי טרנספר של יהודים וגירוש ישובים יהודיים מחבלי יהודה ושומרון טרנספר מכל צד הוא בלתי קביל על פי החוקה.
    התנאי הכמעט אולטימטיבי שליברמן יציג להצטרפותו לממשלה יהיה שינוי שיטת הממשל. בין השאר יקבעו 2 פרמטרים 1. מדינת ישראל תוגדר בחוקתה כמדינה יהודית ודמוקרטית – יש לכונן חוקה בסיסית למדינת ישראל כמדינת הלאום היהודי ומדינה דמוקרטית. 2. לא תותר על פי החוקה מפלגה שחותרת בגלוי וביודעין תחת חוקת מדינת ישראל כדמוקרטיה וכמדינת הלאום היהודי. כל חבר כנסת יחויב להישבע לנאמנות לחוקה ולהחלטות הכנסת. בכך תנוטרל האירידנטה המובלת על ידי הח''כים הערבים. סעיף נוסף יגדיר חובת כל אזרח להתגייס לשירות הצבאי או הלאומי ותוגדרנה הטבות על פי החוקה לממלאים חובתם, כגון, תוכנית ביטוח חיים, הלוואות בתנאים מועדפים, מימון של שנות לימוד אקדמיות ועוד. בכך תתממש במידה רבה סיסמתו של ליברמן בלי נאמנות אין אזרחות אך בדרך של תקינות פוליטית שוויונית ולא מפלה שתתקבל גם על דעת ארה''ב והעולם לבסוף.

    • תוריד את ליברמן שים את העבודה במקום = 68 אך יותר שפוי

      נ.פ. , 12/02/09 08:36

      בלי סחטנות חרדית ובלי גזענות ליברמנית. הימין יוכל לעגן את הממשלה מבחוץ. מפלגות קטנות שרוצות להצטרף בשני תנאים: 1. לא פוסלות ישיבה עם מפלגות אחרות. 2. לא ע"ח הקופה הציבורית.

  • 66.

    לקדימה ולתקשורת לוקח זמן לבין שהם הפסידו!!! ובגדול!!

    מורדוך , 11/02/09 22:50

    כמו לקדימה גם לתקשורת לוקח זמן להאמין שציפי למעשה הפסידה ובגדול לימין.
    הצביעות צפה מעל פני המים, האם הם היו מסכימים לרוטציה אילו היו זוכים ב-65 מנדטים.?

    אם הם רוצים להצטרף בבקשה, אם לא שישבו בחוץ 4 שנים.

    • השמאל 16 מנדטים ! עם קדימה 44 ..עם ערבים 55 !

      mag222 , 11/02/09 23:10

      לעם נימאס משטחים תמורת טרור !

      • זה לא יעזור... השמאל לא יודע לעשות חשבון פשוט וישיר,הוא מעדיף חשבון... (ל''ת)

        ''עקיף'' ומסובך שרק הוא מבין... ואגב,תמיד היה כזה..., 11/02/09 23:22

  • 65.

    תהיה רוטציה או לא, למי זה משנה, ממילא הם לא מנהיגים אמיתיים (ל''ת)

    השני מהאמצע , 11/02/09 22:27

  • 64.

    תחזיתו האופטימית והמפתיעה של דוד איש שלום

    דוד איש שלום, 11/02/09 22:23

    תחזית מפתיעה ואופטימית בעקבות מערכת הבחירות.
    שמרו והיווכחו בקרוב:

    נתניהו עומד להקים ממשלת אחדות לאומית מפתיעה בקואליציה רחבה עם קדימה, ועם ליברמן שתכלול כשלעצמה 70 מנדטים. שאול מופז יהיה שר הביטחון, לבני, שרת החוץ וסגנית רה''מ וממלאת מקומו – בתפקידה זה תבוא לידי ביטוי ניצחונה האלקטוראלי המרשים, יכולתה לייצג נאמנה את שאיפות השלום האוטנטיות של ישראל, אך תנוטרלנה מגמות הפייסנות כלפי הטרור שהפגינה עד כה. בוגי יעלון שר החינוך, ליברמן או מי מטעמו שר האוצר. מפלגת העבודה תשתקם באופוזיציה.
    התנאי הכמעט אולטימטיבי שליברמן יציג להצטרפותו לממשלה יהיה שינוי שיטת הממשל.
    שימו לב: קואליצית ליכוד קדימה וליברמן תימנה 70 מנדטים. כך שש''ס ומפלגות הימין על אף שייכנסו לקואליציה, יהיו בכוח מוחלש. זאת פעם ראשונה יש בישראל רוב דרמטי לשינוי אמיתי של שיטת הממשל. ליברמן כבר הודיע זאת אמש לאחר היוודע תוצאות המדגמים שזאת דרישתו הראשונית, כך גם הצהירה לבני אמש וגם נתניהו תומך. השיטה הרצויה, מחצית חברי הכנסת ייבחרו בבחירות אזוריות, ומעמד ראש הממשלה במשטר כמו נשיאותי ל4 שנים בעלי יכולת משילות. המהלך הזה יושלם עם תום כהונתה של כנסת זאת.
    בתחום המדיני, מדיניות הפייסנות כלפי הטרור תיפסק. ישראל תציג כלפי העולם בבוא העת, נכונות לפשרות ביהודה ושומרון אך תנאי היסוד האולטימטיבי יהיה, מהפך בתפיסת האתוס הפלשתיני מאתוס להשמדת ישראל לאתוס של שלום. מהפך זה יהיה תנאי מקדים כלשהו למו''מ מפורט ולכל מהלכים בשטח. שינוי אתוס זה יהיה כרוך במהפך בחינוך הפלשתיני, בספרי הלימוד, בהסתה, בתקשורת וברטוריקה הפוליטית הפנימית בקרב הפלשתינים על פלגיהם.
    עמדה זאת גם תציג ישראל לפני ארה''ב והעולם. ישראל אומרת כן לשלום ולא בשפה רפה ומגמגמת, אך התנאי הראשון מהפך אמיתי באתוס השמדת ישראל. כך תציג ישראל תמונה חיובית של נכונות להסכם, ובתנאי פתיחה שינטרלו את התנגדויות העולם. כך גם לא תוצג ישראל בעולם ובארה''ב כסרבנית שלום וחובת ההוכחה תחול על הצד השני. על פי תוכנית זאת ישאף נתניהו לצרף את הבית היהודי ואפילו האיחוד הלאומי לקואליציה כמעט מקיר לקיר, בטיעון פנימי לא לתקשורת, שבלאו הכי פשרות ביש''ע אינן עומדות על הפרק. כי מי שאינו מנותק מהמציאות מבין ששינוי שאיפות ההשמדה האסלאמיות והפלשתיניות לא תתרחשנה בקרוב. לפחות לא לפני ניצחון אסטרטגי על הטרור הגלובאלי. עם זאת אסטרטגיית השלום הזאת תשאיר אופטימיות ביחס לעתיד.
    בהסכם השלום עצמו העיקרון המנחה יהיה סימטריה והדדיות.
    סימטריה משמעותה בין היתר עיגון זכאותם הבלתי מעורערת של ישובים ערבים בכל חלקי ישראל ללא חשש לטרנספר אשר יעוגן בחוקה. הוא הדין לגבי טרנספר של יהודים וגירוש ישובים יהודיים מחבלי יהודה ושומרון טרנספר מכל צד הוא בלתי קביל על פי החוקה.
    התנאי הכמעט אולטימטיבי שליברמן יציג להצטרפותו לממשלה יהיה שינוי שיטת הממשל. בין השאר יקבעו 2 פרמטרים 1. מדינת ישראל תוגדר בחוקתה כמדינה יהודית ודמוקרטית – יש לכונן חוקה בסיסית למדינת ישראל כמדינת הלאום היהודי ומדינה דמוקרטית. 2. לא תותר על פי החוקה מפלגה שחותרת בגלוי וביודעין תחת חוקת מדינת ישראל כדמוקרטיה וכמדינת הלאום היהודי. כל חבר כנסת יחויב להישבע לנאמנות לחוקה ולהחלטות הכנסת. בכך תנוטרל האירידנטה המובלת על ידי הח''כים הערבים. סעיף נוסף יגדיר חובת כל אזרח להתגייס לשירות הצבאי או הלאומי ותוגדרנה הטבות על פי החוקה לממלאים חובתם, כגון, תוכנית ביטוח חיים, הלוואות בתנאים מועדפים, מימון של שנות לימוד אקדמיות ועוד. בכך תתממש במידה רבה סיסמתו של ליברמן בלי נאמנות אין אזרחות אך בדרך של תקינות פוליטית שוויונית ולא מפלה שתתקבל גם על דעת ארה''ב והעולם.

  • 63.

    לשנות את שיטת הממשל: למנות מלך מבית דויד. (ל''ת)

    yoetz, 11/02/09 22:17

  • 62.

    דווקא אפשר לעשות רוטציה בין ציפי למופז... (ל''ת)

    איציק המרכז , 11/02/09 22:09

  • 61.

    ביבי =אסון אקולוגי! דוחה! אני עוזב תארץ ביגללו!מאוס! (ל''ת)

    רוני, 11/02/09 22:07

    • העם לא בחר ביבי העם בחר ימין לא מתאים לך תחליף עם שמרתי לך מקום בעזה (ל''ת)

      נ.פ. , 12/02/09 08:39

  • 60.

    נגמרו 10 שנים של בריחות משטחי מולדת

    ידידיה הלוי, 11/02/09 21:54

    10 שנים של בריחות מהמציאות......לבנון(מלחמת לבנון) גוש קטיף(קאסמים וגארדים) חינוך(שריפת חנויות ונוער שתיין) הורדת השתתפות בשכר האקדמי(ירידה באקדמיה בישראל)


    הכל מתחיל בחינוך..............שם הכל מתחיל ודיי לאי ההבנה של הציבור

    • הכל מתחיל בחינוך

      rmgabi , 12/02/09 00:03

      יש לימין בכלל מישהו שיודע מה זה חינוך?
      אין אחד בכל גוש הימין שמבין משהו בזה, כל מי שימונה מהליכוד או ממפלגה ימנית אחרת יהרוס את החינוך סופית.

      • אף אחד לא יצליח להרוס יותר מיולי תמיר

        נ.פ. , 12/02/09 09:21

        פרופ' הרשקוביץ הוא המתאים ביותר אבל יש גם אחרים וטובים בשתי העשיריות הראשונות של הליכוד תקרא את הרזומה של כל אחד מהם ותבין אל תלכלך סתם.

  • 59.

    אנחנו נעשה לכם גוש חוסם ימין ונימחק את השמאל הארור הזה (ל''ת)

    צריך להוריד את השמאל כל הדרכים כשרות, 11/02/09 21:53

  • 58.

    העם בחר ימין וצריך לקבל ימין

    eno , 11/02/09 21:52

    העם בחר ימין רוב לימין מראה שהעם מאס בערבים ובמשא ומתן המדומה על שלום העם רוצה מדינה חזקה ימנית שרק כך הערבים יבינו שאין להם בררה אלא ללכת לשלום וברצינות . העארעים שהיו בעכו הוכיחו שהערבים שונאים ובגדול ולכן הימין לקח ולא מספיק בגדול עוד בחירות ואפילו ליברמן יכל להרכיב ממשלה

  • 57.

    ליכוד + ישראל ביתנו + קדימה, ממשלה רחבה ללא סחטנות של מפלגה קטנה (ל''ת)

    עדן, 11/02/09 21:45

    • שיפוץ קטן. תוריד את ליברמן שים את העבודה

      נ.פ. , 12/02/09 09:24

      פחות 2 מנדטים עדיין רוב יציב אך פחות גזענות. ביבי רה"מ כי יש לו אופציה אחרת (ממשלת ימין קיצוני) אך ללבני אין סיכוי להרכיב ממשלה. מפלגות קטנות שרוצות להכנס בבקשה רק בשני תנאים: 1. לא פוסלות ישיבה עם מפלגה/ות אחר/ות. 2. לא ע"ח הקופה הציבורית.

  • 56.

    שמישהו יעשה טובה לציפי וייעץ לה להפסיק לעשות מעצמה צחוק. (ל''ת)

    רינה, 11/02/09 21:44

  • 55.

    מה פתאום רוטציה ??? לימין יש יתרון של 10 מנדטים ומחר יהיו 12 מנדטים !! (ל''ת)

    רוני, 11/02/09 21:43

    • איזה 10 זה 21 מנדטים הפרש מה אתה מחשיב את הערבים? (ל''ת)

      הימנים ניצחו בגדול, 11/02/09 23:09

  • 54.

    אני ילדי והורי עבדנו ועובדים קשה כל חיינו שרתנו ומשרתים בצהל רואים

    לנגד עינינו אים המוני חרדים ודתיים נחשבים ימניים.., 11/02/09 21:36

    והם לא משרתים בצהל כמו הערבים.מנצלים תקציב המדינה והופכים את הארץ למקום מגעיל בלי עתיד ותקוה.

    • בכיין

      jak, 12/02/09 00:00

      הערבים לא מטרידים אותך
      מי שמטריד אותך ואת משפחתך האובדת
      זה החרדים הא?


      *אגב זאת לא טעות כתיב

    • אם לא צפית בטלביזיה בחודש האחרון - קבל תיקון -הדתיים הם טובי החיילים! (ל''ת)

      אמא של קצין - דתי!!!!, 13/02/09 13:14

  • 53.

    מתאים לשקרן להקים ממשלת פשיסטים והזויים!!!!!!! (ל''ת)

    להתראות בקלפי בעוד שנה מקסימום!, 11/02/09 21:34

    • אבל ליבני היא זאת שרוצה את ליברמן ''הפאשיסט'' בממשלתה! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 11/02/09 22:54

    • אם ''פשיזם'' משמעו להלחם במחבלים הערבים, אני פשיסטית גאה (ל''ת)

      לפני ההתלהמות, ע''ע ''פשיזם'', 13/02/09 13:11

  • 52.

    תגובות 15-21 גזענות לשמה (ל''ת)

    נ.פ., 11/02/09 21:34

  • 51.

    בקרוב מאד תמונה של ציפי וקונדוליסה עם כוס לימונדה באיי הפנינה (ל''ת)

    ישושום ציה , 11/02/09 21:29

  • 50.

    אוי לנו אם ניתן את מפתחות השילטון למריונטה של קונדוליסה (ועכשיו הילארי (ל''ת)

    ישושום ציה , 11/02/09 21:28

  • 49.

    הפושעים המשתמטים מהליכוד קבלו שלשול העט (ל''ת)

    מה קרה להם ?, 11/02/09 21:28

  • 48.

    כמה שאלות על קדימה

    נ.פ., 11/02/09 21:28

    התעלומה האמיתית של הבחירות האלה היא איך קדימה הצליחה לשמור על כוחה. הרי צחנת השחיתות והפלילים נדפה ממנה כל כך חזק. יזמו 2 מלחמות שלא השיגו יעדים כל שהם. בצמרתה עומדים אנשים חסרי אג´נדה, פליטי ליכוד העבודה ושאר מפלגות, המנהיגה לבני למרות עובדת ישיבתה במשרדים רבים כל כך היא פוליטיקאית חסרת עשייה פרלמנטרית וחסרת הישגים מדיניים. האם זה בזכות הנשים והפמיניזם? האם הציבור כל כך מטומטם? האם הקמפיינים של המתנגדים (בעד עצמם ונגד קדימה) היו כל כך גרועים ולא משכנעים? האם הקמפיינרים של קדימה הם אנשים (או כרישים מריחי דם) כל כך מוכשרים שהצליחו לתעתע עד כדי כך בציבור? האם התקשורת התגייסה לטובת המפלגה? אילו מהגורמים הנ''ל נכונים? מה המשקל של כל אחד מהגורמים הנ''ל (למשל מבחינת מנדטים) הרבה שאלות ואני לא בטוח שיש מי שיודע באמת לענות עליהן...

  • 47.

    הקמפיין של ציפי לבני מומן ממשרד החוץ האמריקאי (קונדוליסה) (ל''ת)

    ישושום ציה , 11/02/09 21:27

  • 46.

    מעניין... פתאום הימין נהיה "גוש"

    ג'קברק , 11/02/09 21:27

    עד הבחירות לא יכולתם אפילו להריח אחד את השני. מעניין כמה זמן יחזיק ה"גוש" הלא הומוגני הזה מעמד.

    • ההבדל בין גוש הימין לגוש השמאל הוא כמו ההבדל בין גוש שפיר לגוש סרטני,

      איציק המרכז , 11/02/09 21:49

      בהתאמה...

      וערב טוב לך.

      • גוש הימין הוא כמו גוש קרח, ינמס בתוך זמן קצר

        eli32 , 11/02/09 22:24

        ביבי, בוגי, בגין אתם תביאו אסון. בוחרי הימין הם הסרי טרבות. וכל המצביעים הם אספסוף....

        • השמאלנים לאורך כל הדרך לא קראו את המפה נכון....

          thmhechyui , 12/02/09 08:09

          השמאלנים הם אלה שהצביעו לציפי ליבני במקום לעבודה ומרץ ובכך ריסקו את השמאל שלהם.
          השמאלנים הם אלה שתמכו בהתנתקות ולא צפו את הטילים שמתפוצצים על אשקלון ואשדוד.
          השמאלנים הם אלה שתמכו בהסכמי אוסלו ולא ראו את הפילוג בעם הפלשתיני ואת הטרור של הערבים שעוצר כל התקדמות בתהליך שלום.

          ועוד יש שמאלנים הזויים וחצופים שקוראים למצביעי הימין אספסוף מבלי לתת לעובדות לבלבל אותם....השמאלנים טעו לכל אורך הדרך ועכשיו הם הצביעו לציפי וקיבלו ביבי.

        • אלי! את ''תקופת הזוהר'' של השמאל, אכלנו מספיק עד לתחתית (ל''ת)

          עכשו הגיע זמן ימין, ברור שיהיה טוב יותר, 13/02/09 13:09

    • השמאל גוש שצף. גם מסריח נורא. (ל''ת)

      panacea , 11/02/09 21:56

  • 45.

    אז מה מגיבי לבני? העצב משתלט עליכם? לא נורא, תשבו באופוזיציה

    טיטי, 11/02/09 21:27

    קצת, הספינים של ארד ואדלר לקחו קולות מהשמאל ולא קול אחד מהימין. מושחתי קדימה קיבלו את הקולות של הישרים ממרצ. ככה זה שמצביעים משינאת ביבי ולא מאהבת ציפי

  • 44.

    rod stewart אמר:הסיכי הטוב ביותר להתפטר מאישה הוא להתחתן איתה

    schlommi, 11/02/09 21:25

    קדימה ועבודה? הייתי מייעץ להם לשבת באופוזיציה ולתת לנתניהו לנהל את הממשלה. תוך שנה הוא יכשל ויעלם פעם אחת ולתמיד מהמפה הפוליטית.

  • 43.

    רוחמה בלילא!!! מפלגת 12 המנדטים הפכה ל27 (זמני, יהיה יותר)

    ישושום ציה , 11/02/09 21:21

    אם למדת חשבון, סתם אלגברה פשוטה, זה יותר מפי 2. כן, מפלגת 12 המנדטים זו שהרתה וילדה אותך לכנסת. רוחמה!! צוחק מי שצוחק אחרון, כי אחרי הקדנציה הזו לפחות 6 מנדטים שסחבתם ממפלגת העבודה חוזרים אליהם ואת לבית החדש שלך.

    • עד כמה שזכור לי, מבריחת המשקאות התבטאה לפני זמן, שאין מצב בו תשב עם בי (ל''ת)

      אכן, לא ראויה, לכי הבית, תשתכרי כלומניקית מושחתת,, 13/02/09 13:04

  • 42.

    התחילה קדנציית השחצנות... (ל''ת)

    ג'קברק , 11/02/09 21:20

    • גם לדבריך.......(עדיף שחצן) מגנב ושקרן-ומוכר ארץ ישראל (ל''ת)

      ידידה הלוי, 11/02/09 21:57

  • 41.

    וזה מה שהולך לקרות:

    ישושום ציה , 11/02/09 21:16

    בנימין נתניהו זוכה לאמון של 61 ח"כ (חלקם מקדימה) אצל נשיא המדינה ומרכיב ממשלת ימין המבוססת על ליברמן, ש"ס, אגודת ישראל והבית היהודי. נחתמים הסכמים קואליציוניים והנה ההפתעה: לפחות 5 ח"כים מקדימה ובראשם (נחשו), מגיעים עם כסא עור הצבי לליכוד ומקבלים 2 תיקים בממשלה. תעשו חשבון 27 (לא סופי) ועוד 5 (לפחות) זה 32 וזה פחות או יותר מה שהליכוד קיבל בסקרים. אמרתי כאן לפני יותר משבוע שיהיה סוער וגשום ביום הבחירות (לפני התחזיות של אורי בץ) וצדקתי.
    רישמו תאריך, שעה ומי אמר ואני מצפה להידד שלכם. נתניהו!!! בהצלחה, הרווחת את זה.

  • 40.

    כמה שאלות על קדימה

    נ.פ., 11/02/09 21:15

    התעלומה האמיתית של הבחירות האלה היא איך קדימה הצליחה לשמור על כוחה. הרי צחנת השחיתות והפלילים נדפה ממנה כל כך חזק. יזמו 2 מלחמות שלא השיגו יעדים כל שהם. בצמרתה עומדים אנשים חסרי אג´נדה, פליטי ליכוד ושאר מפלגות והמנהיגה לבני היא פוליטיקאית חסרת עשייה פרלמנטרית וחסרת הישגים מדיניים למרות ישיבתה במשרדים רבים כל כך. האם זה בזכות הנשים והפמיניזם? האם הציבור כל כך מטומטם? האם הקמפיינים של המתנגדים (בעד עצמם ונגד קדימה) היו כל כך גרועים ולא משכנעים? האם הקמפיינרים של קדימה הם אנשים (או כרישים מריחי דם) כל כך מוכשרים שהצליחו לתעתע עד כדי כך בציבור? האם התקשורת התגייסה לטובת המפלגה? אילו מהגורמים הנ''ל נכונים? מה המשקל של כל אחד מהגורמים הנ''ל (למשל מבחינת מנדטים) הרבה שאלות ואני לא בטוח שיש מי שיודע באמת לענות עליהן...

    • התשובה הפשוטה בפנים - כנסו

      שי, 12/02/09 15:38

      הפחד הבלתי נשלט מביבי, והרצון לחסום את הדרכו לראשות הממשלה גרמו לחלק ממצביעי העבודה ומרצ הפוטנציאליים להצביע קדימה. רק העובדה שבימים האחרונים לפני הבחירות היתה הרגשה שקדימה יכולה לנצח נתנה להם עוד פוש קטן. לולא כך, הם היו צונחים אל סביבות 20 מנדטים, והעבודה ומרצ היו זוכות בשלל

  • 39.

    שמות עיתונאי החצר של ליבני אשר מבזים את התקשורת הישראלית כנסו

    שאבי מהעיריה , 11/02/09 21:12

    רשימת העיתונאים שמבזה את התקשורת הישראלית את הרשימה מובילה כמובן כתבת החצר איילה חסון היא הגרועה ביותר ועוד ברשת ממלכתית! אחרי מגיע ממציא האתרוג העיתונאי הבזוי אמנון אברמובי"ץ גם האיש השפל מידיעות נחום ברנע שקיבל שוחד מאולמרט את פרס ישראל בהארץ בולטים צמד הלקקנים יוסי וורטר ויואל מרקוס , עופר שלח במעריב והחלאה הזוחל בן כספית ,בן שלום ירושלמיו מיה בנגל יעל פז-מלמד בידיעות סימה קדמון והלקקן המחליא שמעון שיפר בערוץ 2 חוץ מאברמובי"ץ יש אתי אודי סגל,כרמלה מנשה,ומשפחת לפיד האב והבן האב ז"ל כמובן קיבל כשוחד את הנהלת יד ושם,ןלא נשכח את דני קושמרו שבראיון של 5 דקות קטע את בנימין נתניהו 4 פעמים! אילנה דיין שהוציאה את אולמרט נקי בתחקיר על בנק לאומי בערוץ 10 לונדון וקירשנבאום שמחרימים את נציגי הימין בתוכנית ואושרת קוטלר מלקקי הישבן חנן קריסטל ואריה גולן ברשת ב ענת דוידוב ,ויואב קרקובסקי אטילה שומפלבי Y NET ב עוד בחלאות אלוף בן,וגדי טאוב את מי וארי שכחתי? ,הם בזיון לתקשורת הישראלית אך לא כולם רקובים צל"ש לעיתונאי הטוב במדינה יואב יצחק, וארי שביא המצוין

  • 38.

    איזה כלב מטורף-תהיה גבר וקבל את החלטת העם!!!!! (ל''ת)

    כלנית, 11/02/09 21:12

    • איזה שוביניזם, "תהיה גבר"? ודווקא המחזה של הבכניינית מאמש היה מטורף... (ל''ת)

      איציק המרכז , 11/02/09 22:10

  • 37.

    שאלה לידע כללי טריוויה - כמה פעמים בנאומו אמר ביבי בע"ה (ל''ת)

    iritkev1 , 11/02/09 21:10

    • ביבי

      קמי, 12/02/09 03:49

      מפריע לך שהוא מזכיר שם השם?
      ספק גדול אם אתה יהודי בכלל!!!!!!

  • 36.

    תנו לנתניהו לעבוד!

    דלית, 11/02/09 21:10

    אני מצביעת שמאל שמבכה את הרס השמאל על ידי קדימה ואת החיזור המתועב של לבני אחרי ליברמן. נתניהו בעיני כבר עדיף על הזוג הזה. לדעתי נתניהו ינהל גם בזהירות רבה יותר את היחסים עם שכננו ועם העולם.

  • 35.

    ביבי יהיה ראש ממשלה,קדימה תהיה בממשלה שהוא ירכיב ויחד עם ישראל ביתינו

    זה מה שיהיה:, 11/02/09 21:08

    ואולי גם ברק(אבל רק אולי-תלוי בשאיפות העתידיות של ברק)יש לו 83 מנדטים,כלומר ממשלה רחבה שיכולה להניע תהליכים מדיניים(עם או בלי ליברמן),ללא הסחטנות של ש''ס,ללא מפלגות הימין הקיצוני.
    עכשיו הכל תלוי בלבני-אם היא תוותר על האגו שלה ותבין שלמרות נצחון הפירוס שלה,אין שום סיכוי שנתניהו יצטרף לממשלה בהנהגתה(ולפיכך גם אבד הסיכוי היחיד שלה להקים ממשלה בה היא תכהן כראש ממשלה),יש אפשרות לממשלת אחדות שפויה ללא מפלגות חרדיות וימין קיצוני,שממילא כל ראש ממשלה שירכיב ממשלה איתם ,לא יצליח לקדם שום מהלך מדיני רציני.

  • 34.

    תודה יותר מזה שברוטציה תצטרך לתת חצי זמן מנהיג

    iritkev1 , 11/02/09 21:08

    יותר קשה מזה יהיה להודות שהגברת ציפי לא נופלת ממך ואולי אף התעלתה מעליך.

    • זו אולי שאיפתכם - רוטציה. נתניהו אמר לא ומר נתניהו יעמוד במילתו (ל''ת)

      ישושום ציה , 11/02/09 21:18

    • חלש, חלש, אדלר נסה נא משהו אחר... (ל''ת)

      איציק המרכז , 11/02/09 21:41

  • 33.

    העם זז ימינה, אבל לא אל הליכוד

    השני מהאמצע , 11/02/09 21:08

    שכן בראשו עומד אדם שנכשל ושמזוהה עם גזירות על החלשים.
    אז שיישב באופוזיציה וייתן לישראל ביתנו להיות האגף הימני בממשלת ציפי.

    • תעבור לשלישי מהאמצע-משנה מקום משנה מזל.הפעם אכלת אותה. (ל''ת)

      panacea , 11/02/09 21:54

      • לא אני, הליכודניקים הם שאכלו אותה

        השני מהאמצע , 11/02/09 22:24

        תאר לך כמה מנדטים היה זוכה הליכוד אילולא עמד ביבי בראשו ואילולא הודח פייגלין מן הרשימה.

        • שמע-העיקר שתהיה ממשלה לאומית-עם ישראל ניצח,ודרך הליכוד ניצחה. (ל''ת)

          panacea , 12/02/09 08:37

  • 32.

    תפירת חליפה של ביבי מוקדמת

    YZ, 11/02/09 21:08

    קודם שיראה איך הוא מכניס את ליברמן עם המפלגות הדתיות;

    ליברמן רוצה ברית זוגיות, הפרדת דת ומדינה, שינוי שיטת הממשל.
    בלי שנים מאלו לפחות, הוא לא יצטרף!

    איך הדתיים יסכימו לשני הראשונים?
    איך המפלגות הקטנות יסכימו לדרישה אחרונה? זו התאבדות מבחינתן!

  • 31.

    מה קרה שמאלנים??

    אלי מימון, 11/02/09 20:52

    קשה? ירדתם ממגדל השן ב YNET?
    למשקיף/עצוב/עבריין או איך שקוראים לך - פה צריך להיות מתוחכם יותר. תחזור ל YNET - שם אוהבים לקרוא את השטויות שלך.

    • השמאלנים מדברים בלשון "אחדות", "רוטציה" לא כמו שדיברו ב2006 (ל''ת)

      ישושום ציה , 11/02/09 21:19

  • 30.

    מעריב? יש כאן הסתה בוטה.

    יעלי, 11/02/09 20:49

    מה עם קצת צנזורה?

  • 29.

    שמלאנים חארות הרי אם היה לכם 61 עם הערבים הייתם רצים לממשלה . (ל''ת)

    אבי, 11/02/09 20:49

  • 28.

    מיסיס קלין ממנה את אנשיה...הזיבורית של הזיבורית. פשוט לירוק. (ל''ת)

    צוחק, 11/02/09 20:49

  • 27.

    ערוץ 2 מכשיר חקירה פלילית נגד ליברמן בבחינת לבני או חקירות!!! (ל''ת)

    אין חדש בערוץ לבני 2, 11/02/09 20:47

  • 26.

    ביבי והימין הקיצוני, זה לא יחזיק זמן!! ליברמן הוא לא ימין קיצוני!!!

    סוף הדרך ליברמן יהיה רק בקדימה!, 11/02/09 20:42

    גם שמאלנים מקללים ערבים מידי פעם!

    גם השמאל אומר שהם סוסו טרויני!

    בממשלת ליבני ליברמן יהיה מלך אמיתי, וגם הנבחרת שלו שנראת טוב, ובקדימה תיראה טוב יותר!!

    בליכוד בין כל הבבונים מי יראה אותם, וליברמן יודע טוב מאוד את ההבדלים!

    • גם עם ליברמן אין לה רוב כי העבודה הערבים והחרדים לא יצטרפו (ל''ת)

      זלמן, 11/02/09 22:24

  • 25.

    ornit

    leedorand shir , 11/02/09 20:41

    Tzipi only Tzipi

    • כן, ציפי ורק ציפי לטובת הערבים במדינה ומחוצה לה. (ל''ת)

      אשה, 11/02/09 20:58

    • לדאודורנט שיר- איזה שם תקעו לך? לא פלא שאתה שרוף על ציפי. (ל''ת)

      panacea , 11/02/09 21:45

  • 24.

    ישראל ביתינו משחקת באש

    ולאדימיר, 11/02/09 20:40

    בוחריה, שביקשו שלטון ימין, לא יסלחו לליברמן על התרגילים המכוערים. גם אם בסוף הוא ימליץ על נתניה, כי לליבני אין בכלל שום סיכוי, הוא כבר קילקל לעצמו הרבה. אנו נזכור לו זאת!

    • טעות בידך! בוחרי ליברמן לא רצו את ביבי. אחרת היו בוחרים בליברמן. (ל''ת)

      YZ, 11/02/09 21:10

  • 23.

    ליבני אישה ישרה והיא צריכה להוביל רק שהארץ הזו שובנסטית (ל''ת)

    ואנחנו נסבול מאגו הגברי, 11/02/09 20:36

    • גם הכבשה שושנה ישרה ובכל זאת לא מינו אותה לשר בטחון (ל''ת)

      כי המדינה נגד כבשים ובעד כשרון במקומות הנכונים, 11/02/09 21:00

    • אבל כל מי שמסביבה עבריינים עם קבלות משטרתיות... (ל''ת)

      michal, 11/02/09 21:07

    • ליבני היא כשלון חלול ומהלך, בלי קשר להיותה אשה. (ל''ת)

      מגיבים בתשלום של קדימה: נגמרו הבחירות. אפשר להפסיק, 11/02/09 21:13

    • לא יזיק לך קצת ויטמין ש'- יוריד לך הרבה תסכולים. הרגעי ואז נמצא לך. (ל''ת)

      panacea , 11/02/09 21:53

  • 22.

    תרשמו את ההימור שלי

    אלון, 11/02/09 20:36

    ראש הממשלה: בנימין נתניהו
    רוב השרים מהליכוד ומקדימה, שרק דורשת תיקים וג'ובים אבל אין לה דרישות מהותיות לגבי אופן ניהול המדינה.
    ישראל ביתנו תקבע את המדיניות ברוב התחומים אבל יהיה לה רק שר וחצי.


    והחרדים יקבלו כסף ויתמכו בממשלה.

    • ההימור שלך מתאים לגודל המוח שלך (ל''ת)

      iritkev1 , 11/02/09 21:06

  • 21.

    עם מטומטם שחכו לאיש הזה הכל במקום לתת צ'אנס לדם חדש (ל''ת)

    עם של שובנסטים מליטנטים, 11/02/09 20:35

    • אייל מספיק נו, הפסדתם לך תנתח את ההפסד עם ראובן.

      המטיף, 11/02/09 21:20

      כולם יודעים שהיא לא ראויה.

    • אתה פאשיסט גזען

      אתה פאשיסט גזען, 11/02/09 21:29

      אתה פאשיסט גזען

    • נכון, אתה החכם היחיד.טמבל. (ל''ת)

      panacea , 11/02/09 21:51

  • 20.

    למה הקב''ה למה אותו מכולם?נורא הוא יוביל אותנו לאבדון (ל''ת)

    מתפלל, 11/02/09 20:35

    • סקופ. מגיבי קדימה מתפללים לקב''ה (ל''ת)

      המטיף, 11/02/09 21:21

  • 19.

    יודע רק להתגלח על זקן של אחרים איש נאלח ונכלולי! (ל''ת)

    מה עשיתם ימנים אדיוטים?????, 11/02/09 20:34

    • להזכירך, לוחמי עופרת יצוקה...... (ל''ת)

      יפה, 11/02/09 21:31

    • זה לא הימין עשה זה העם עשה

      נ.פ., 11/02/09 21:45

      העם חסם את חמאס מלהצביע בבחירות בישראל.
      לא מתאים לך אתה מוזמן להחליף עם (שמרתי לך מקום בעזה לפני שגירשת אותי משם).

  • 18.

    אנחנו בדרך למלחמת אחים רק בגלל השחצנות של האיש הזה! (ל''ת)

    מה הוא עשה במלחמה בדיוק?!, 11/02/09 20:33

    • בדרך למלחמת אחים???????? מה לקחת?

      מותר לרוב האזרחים לחשוב אחרת ממך, 11/02/09 20:54

      ואגב, במלחמה ביבי דאג להסביר את מדיניות ישראל ולנסות להגן על המהלכים המטומטמים של ברק ואולמרט. השאלה מה ציפי עשתה. עד כמה שאני זוכר היא הייתה משהו במשרד החוץ.. לא אני בטח טועה...

    • עדיף שהליכוד לא יעשה כלום מאשר שקדימה יעשו נזק (ל''ת)

      זליג, 11/02/09 21:48

    • הבחירות נגמרו-אתה אומנם מתוסכל,אבל לך לנוח.תקבל התקף לב בקצב הזה (ל''ת)

      panacea , 11/02/09 21:50

      • קדימה עכשיו מתחילים קמפיין

        נ.פ. , 11/02/09 23:18

        הם בטוחים שבגלל שלבני שוב לא יכולה להרכיב ממשלה יהיו פה בחירות כל חודשיים..

        • צודק.לא יתנו לליכוד למשול-גם על חשבון טובת המדינה.יכפישו גם בחו"ל (ל''ת)

          panacea , 12/02/09 08:39

    • מה הוא עשה? הסברה עולמית. מה היא עשתה? חוגי בית של קדימה (ל''ת)

      דביר, 11/02/09 21:52

  • 17.

    אם הליכוד רוצה לשרוד הוא חייב את קדימה לצידו נגד סחיטות (ל''ת)

    דולפין סגול , 11/02/09 20:32

    • קדימה הסחטנית הכי גדולה-כבר מבקשים רוטציה החוצפנים. (ל''ת)

      panacea , 11/02/09 21:48

  • 16.

    איש שחצן נפוח שאכפת לו רק מהכסא שיתבייש!חסר רגשות! (ל''ת)

    לא מאמין לו, 11/02/09 20:32

    • אני מעדיף אחד שחפץ בכסא מאחד שחפץ בקופה הציוברית (ל''ת)

      נ.פ. , 11/02/09 22:28

  • 15.

    איך נעבוד מול אובמה?הוא הרי מתעב את ביבי!וכך גם כל בר דעת! (ל''ת)

    ביבי עושה לי קקי, 11/02/09 20:31

    • צודק. מה פתאום בחירות. היינו צריכים לתת לאובמה ולהילרי למנות נציב

      נתין נאמן, 11/02/09 20:50

      מי אמר דמוקרטיה??.
      שאובמה יחליט מי יהיה ראש ממשלה (וגם שרים וחברי כנסת וסתם אזרחים)

    • לא יודע מי עושה לך קקי-אבל לחך להתקלח דחוף-אתה מסריח. (ל''ת)

      panacea , 11/02/09 21:49

  • 14.

    מעם סגולה לעם שעושה בחילה מה על האנושיות?אנחנו לא יותר טובים מאף אחד (ל''ת)

    עצוב, 11/02/09 20:30

  • 13.

    השלב הבא נציזם ציוני ברשות ביב את ליברמן-אוי לציבור שכך בחר (ל''ת)

    משקיף, 11/02/09 20:30

    • אוי לציבור שבחר בקדימה רק משנאה לנתניהו וגרם לליברמן להיות זה שמכתיב

      אלכס, 11/02/09 20:54

      הכל

    • האמירה הזו גובלת בפלילים!!! שומר פיו ולשונו שומר מצרת נפשו (ל''ת)

      ישושום ציה , 11/02/09 21:26

  • 12.

    הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם מה שבא בקלות באותה הקלות יעלם! (ל''ת)

    אוי למדינה, 11/02/09 20:28

    • הציבור

      realist, 12/02/09 04:01

      נכון מאד!

  • 11.

    עבד כי ימלוך

    א. פובליציסט, 11/02/09 20:28

    שקרן !! ביבי יזחל על גחוגו ,כאשר ציפי ליבני תקים ממשלה בלעדיו

    • נכון מאד!! אבל צר לי לאכזבך, זה לא יקרה. שים משקפיים והתבונן סביב (ל''ת)

      ישושום ציה , 11/02/09 21:08

    • עדיף שעבד ימלוך מאשר מושחת שימלוך (ל''ת)

      נ.פ., 11/02/09 21:37

    • ככה זה, השמלאנים אף פעם לא ידעו לקרוא את המפה.....

      יפה, 11/02/09 21:38

      היום לא רואים את התפלגות המפלגות....
      אתמול חשבו שטילים לא יגיעו לאשקלון ואשדוד..
      שלשום נתנו רובים לפלסטינאים....

      והכי מצחיק, הצביעו ללבני , במקום למפלגתם, וקיבלו מפלגה ימנית יותר מהליכוד: הנגבי,אפללו,מופז,רוחמה.....

      ואחר כך מנאצים את בוחרי הימין.....

    • עדיף שהעבד ימלוך ולא המושחת (ל''ת)

      זלמן, 11/02/09 22:15

  • 10.

    ארץ ישראל בחר ביבי...מדינת תל אביב בחר ציפי ליבני (ל''ת)

    ישראל קודם לתל אביב, 11/02/09 20:26

  • 9.

    ====האמת על דת-האיסלאם והעם-"הפלשתינאי"====

    ran222 , 11/02/09 20:22

    ב-31 במרץ 1977, בראיון עם העיתון ההולנדי דאגבלאד דה וארדיפינג טרווב, חבר במועצת ההנהגה של אש"ף בשם זאהיר מוח'סיין אמר:

    לא קיים עם "פלשתינאי". היצירה של "האומה הפלשתינאית" היא אך ורק אמצעי להמשך המאבק נגד מדינת ישראל ולמען השגת אחדות ערבית. למעשה כיום אין שום הבדל בין ירדנים, "פלשתינאים", סורים ולבנונים. אך ורק מסיבות פוליטיות וטאקטיות אנחנו מדברים כיום על קיומה של אומה "פלשתינאית" מפני שאינטרסים לאומיים ערביים דורשים הצגת קיומו הנפרד של "עם פלשתינאי" כדי להתנגד לציונות. מסיבות טאקטיות, ירדן, שהיא מדינה ריבונית בעלת גבולות מוגדרים, אינה יכולה לטעון לבעלות על חיפה ויפו, בעוד שאני כ"פלשתינאי" כמובן שיכול לדרוש את חיפה, יפו, באר-שבע וירושלים. למרות זאת, ברגע שבו נחזיר לבעלותנו את כל "פלסטין", לא נחכה אפילו דקה בשביל לאחד את "פלסטין" וירדן.


    75% מה"ירדנים" הם "פלשתינאים". בית המלוכה ההאשמי משקשק מפחד מאז שהם ארגנו לאש"ף את "ספטמבר השחור" ב-1970, כי הם יודעים שהמוסלמים עדיין לא ויתרו על החלום של הפלת כל המנהיגים הצבועים שלהם ואיחוד כל הערבים תחת דגל האיסלם.

    הכיבוש היחידי שיש הוא הכיבוש הערבי על ארץ-ישראל!!!

    די לכיבוש הערבי!!!
    הפתרון-האמיתי:לעודד הגירה-ערבית המונית למדינות-ערב כדי למנוע שפיכות-דמים מיותרת.

    אל תקנו את השקרים של הערבים ושל השמאלנים ושל התקשורת שאומרים לכם שרק אם ניסוג לגבולות 1967 אז יבוא "שלום" כביכול...
    אם אכן זה יקרה הטילים ינחתו על נתב"ג וגוש-דן ואז הדרך לסופנו קרוב-מתמיד.

    עובדה שלפני "הכיבוש" לפני 1967 הערבים רצחו בתרפ"ט 67 יהודים בדם-קר,עובדה שבמרד-הערבי בין1936-1939 במרד הערבי-הגדול הם רצחו 500 יהודים בדם-קר ולהזכירכם כל זה לפני "הכיבוש" של 1967.

    אתם יודעים למה זה? כי הקוראן והחד'ית שבו כל הערבים והמוסלמים מאמינים מצווים כל מוסלמי לרצוח כל מי שהוא כופר(יהודי,נוצרי) או לאסלם את הכופר ואם הכופר לא מסכים להתאסלם אז מצווה על המוסלמי להרוג את הכופר.

    המוסלמים מחלקים את העולם לשני חלקים:
    1. دار الإسلام = דאר אלאסלאם
    2. دار الحرب = דאר אלחַרְב
    המילה "דאר" מקורה במילה העברית דירה ולכן משמעותה דירה, בית
    למרות שהמילה "חַרְב" מזכירה את המילה חֶרֶב, משמעותה היא מלחמה.
    בעצם על פי האסלאם שטחים שהם עדיין לא תחת שליטת האסלאם הם צריכים להיות במלחמה כל הזמן (דאר אלחרב, בית המלחמה) עד שיהפכו למוסלמים.

    כאשר לא מוסלמי כובש ממוסלמי זה נקרא إحتلال (אחתילאל = כיבוש)
    אבל ברגע שמוסלמי כובש מלא מוסלמי זה נקרא فتح (פַתַח = פתיחה, אגב זה גם המקור לשם תנועת הפתח "ההומניטרית")

    דין מחמד בסיף

    دِين مُحَمَّد بِالسَّيْف
    דין מחמד בסיף
    הדת של מוחמד (מתפשטת/מופצת) ב(אמצעות ה)חרב

    אגב דגל סעודיה הוא השההדה (אין עליון מלבד אללה ומוחמד הוא נביאו) ומתחתיו ציור של חרב
    משמעות הדגל היא שצריך להפיץ את השהאדה באמצעות החרב

    יהודים-יקרים תתעוררו עובדים עליכם בעיניים!!!

    מי שרוצה לדעת עוד שיכנס לאתר-הבא:

    http://www.hayamin.org/

  • 8.

    נתניהו אנחנו אוהבים אותך ושמים מבטחינו בקב"ה שיסייע בעדך. אמן (ל''ת)

    patish4 , 11/02/09 20:21

    • בעזרת השם ויוסוף עובדיה

      באבא ביבי, 11/02/09 20:48

      ביבי הלוואי שתצליח לקחת עמך את ליברמן וחבריו אוכלי הטרפה

      • נא לתת לרב עובדיה את הכבוד הראוי לרב גדול ותלמיד חכם עצום! (ל''ת)

        רועי, 11/02/09 22:25

  • 7.

    ליברמן מ"מ ר"מ ,לנדאו שר הפנים,בוגי בטחון,סער שר חוץ,בגין שר חינוך

    שאבי מהעיריה , 11/02/09 20:19

    מרידור שר אוצר,סילוון משפטים,ארדן שר התקשורת

    • עוזי לנדאו בוגד, חבל שהליכוד תלוי בו להקמת ממשלה, חבל מאד. (ל''ת)

      ישושום ציה , 11/02/09 21:25

  • 6.

    ליבני רוצה רוטאציה?????שתעשה את זה עם הירשזון ואולמרט (ל''ת)

    patish4 , 11/02/09 20:19

  • 5.

    נתניהו, בהצלחה רבה! כולנו איתך. (ל''ת)

    רוני, 11/02/09 20:16

  • 4.

    נתניהו, רק ממשלה ימנית. שלא תחשוב על לבני בכלל

    אלכס מהכרמל , 11/02/09 20:15

    נכון, ברק הוא שר ביטחון סביר, אבל יעלון יעשה עבודה טובה לא פחות. ליברמן לשר האוצר ולמ"מ רה"מ.

  • 3.

    בהחלט לא!! המדיניות של השמאל אינה המדיניות של רוב העם!!אסור לאפשר

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 11/02/09 20:14

    לשמאלנים האלה ליישם את המדיניות הרת האסון שלהם! קרי שתי מדינות יש מדינה אחת והיא מדינת היהודים מדינת ישראל מעולם לא היה עם פלשתיני אלה הם פליטי ירדן שבספטמבר השחור גורשו ובאו פושעי אוסלו ואימצו אותם אנחנו אנשי הימין חייבים לעצור את הפשע המתגלגל הזה ולהודיע מפורשות שזה אחריות של ירדן כלפיהם ולא בעיה של ישראל!!
    אסור וארור יהיה מי שיעביר את ירושלים ואת רמת הגולן לרוצחים המנוולים!
    המדיניות של ליבני הרת אסון וקלינטון מעורבת בבחירות האלה לטובתה על מנת שביחד יישמו את המדינות הארורה הזאת!!
    הן ביחד סכנה לקיומינו סכנה לביטחוננו!
    ביבי אחד את כל מפלגות הימין וחסום את השמאלנים שרוצים בהשמדתנו!!

    • גינגי, אתה צודק!!! צריך להקים ממשלה של קדימה ליברמן עבודה וליכוד

      סוף הדרך רק כך נישמור על המדינה!! אלפי היתנחלוית, 11/02/09 20:49

      בגדה, ישרתו את העם היהודי לדורות!!!!

      גינגי זה לא טעות, אני שונא את ביבי והליכוד, אבל מציע ממשלה שלא מוותרת!

  • 2.

    וכן נתניהו בישיבת סיעת הליכוד לא

    סער כפר סבא, 11/02/09 20:13

    אולי להיות ראש ממשלה גדול על לבני
    אבל לרקוד לי בסלולארי, יושב עליה בול. להורדה חינם, כנסו ל: U-me דוט קום

  • 1.

    מר נתניהו, הימין ניצח- תן לימין לשלוט!

    asy , 11/02/09 20:10

    מדוע כל פעם שהשמאל מנצח ממשלת שמאל צרה זה לגיטימי וכשהימין מנצח זה לא???

    הימין ניצח, הימין ישלוט!!!

    • צודק-למה לנו ממשלת שיתוק,עם חתרנים? לא לכלכו עליך מספיק,ביבי? (ל''ת)

      panacea , 11/02/09 21:47