• 205.

    עצה לשמאל: קשה לדבר בזמן שמלקקים פצעים.תנוחו. (ל''ת)

    panacea , 12/02/09 15:10

  • 204.

    מיפלגתו של ליברמן היא גם שמאל וגם ימין השאלה היא מי יותר הזוי (ל''ת)

    פקק תנועה , 12/02/09 09:31

    • הצד הימני של מיפלגה זו או הצד השמאלי (ל''ת)

      פקק תנועה , 12/02/09 09:33

  • 203.

    מי נתן להם רובים, סל קליטה וזכות הצבעה? (ל''ת)

    $$$$$$=== ===$$$$$$$$$$, 12/02/09 08:24

  • 202.

    יכירו וידעו כל העולם...

    noammt , 12/02/09 00:07

    http://blog.tapuz.co.il/roshy

  • 201.

    ישראל-ביתנו וקדימה/אחורה

    eliyahu-y , 11/02/09 23:32

    אחלה ותוך מספר חודשים בחירות חדשות אבל אז אביגדור תשכח מהקול שלי ושל עוד כמה שאני מכיר ואז תחזור למימדים הקודמים ואולי פחות.

  • 200.

    למתלהמים ''קדימה'' שמרה על כוחה,ממליץ לקרוא מאמרו של בך דרור ימיני.

    נתן.ש מעלות., 11/02/09 19:20

    הבחירות מאחורינו ומספיק להתלהם.

    • אני ממליץ לקוראים לקרוא את התגובות שלי שם (ל''ת)

      Avi Ecuador, 11/02/09 20:37

  • 199.

    לכל מתעבי ציפי...אכלנו אותה בגדול !! עצוב !!! (ל''ת)

    מתעב את ציפי, 11/02/09 19:15

    • אם ביבי היה לו תבונה בונה

      Avi Ecuador, 11/02/09 20:39

      היה גורם לעריקת חברי הכנסת מקדימה בהמשך למפלגתו.
      זה די פשוט בקדימה יש הרבה כאלה שסולדים ולא מאמינים בליבני, שלא נדבר על מופז והצוות שלו.

      • אבל לביבי יש יהורה במקום תבונה (ל''ת)

        jo_l , 11/02/09 23:15

        • לביבי יש ג'ורה, התכוונת? (ל''ת)

          ElGk , 11/02/09 23:54

          • רחמתי עליכם ועל ה ארס שבכם.עכשיו אני כבר מתחיל לשמח בכאבכם. (ל''ת)

            panacea , 12/02/09 10:17

  • 198.

    ליברמן זו הזדמנות להתפוררות - היא עובדת עלייך (ל''ת)

    מפוררת כמו כל קדימה, 11/02/09 18:31

  • 197.

    ליברמן אם לא תבחר בביבי בבחירות הבאות קבל 5 מנדטים ולא 30

    ליברמן אם לא תבחר בביבי בבחירות הבאות קבל 5 מנדטי, 11/02/09 18:21

    ליברמן אם לא תבחר בביבי בבחירות הבאות קבל 5 מנדטים ולא 30

    • את זה הבטחתם גם לקדימה... וראו איזה פלא!!! איפה אנחנו היום?! (ל''ת)

      ירון, 11/02/09 18:26

      • להתווכח אית זה כמו להסביר לרוחמה אברהם למה לשרה אסור להבריח וויסקי... (ל''ת)

        mrosenberg27 , 11/02/09 19:48

        • ביבי הסמולני רצה להפקיד את הבטחון אצל ברק אף אחד לא מאמין לביבי (ל''ת)

          jo_l , 11/02/09 23:14

    • ליברמן טיפש גמור אם הוא בוחר ביבי! (ל''ת)

      ElGk , 11/02/09 23:34

  • 196.

    ליבני פשוט אין בכוחה להקים ממשלה וביבי חיב לתת לה הזדמנות פז להיכשל

    Avi Ecuador, 11/02/09 18:00

    ביבי חייו לעצמו לתת לליבני ליפול בלי עזרתו, זה יעזור לו להקים ממשלה יציבה, ביבי רץ כמו ילד קטן היום.
    בבחירות במקום להאמין בכוח הימין וצדקתו ולא לדבר על גואל-יציה הלך ופיזר הבטחות לשמאל ורצה להראות מרכז שמאלני בכדי לזכות בקולם ואהדתם, לא השכיל להבין בהבנה אפילו אינפנטילית שהליכוד מתבסס על קולות הימין, מה קרה?
    ''ימניים'' מהליכוד ועוד ''ימניים'' שמאלנים לא ראו בין ביבי לשמאל הבדל ואמרו לעצמם שהבחור שקרן ועדיף להצביע למפלגות שאומרות שהם שמאל או מרכז, איבד קולות מהשמאל המאוכזב ואיבד קולות מהימין שאמור היה להצביע לו, איבד למעשה 12 חברי כנסת נוספים בדרך הטיפשית שלו.
    מה נותר לביבי לעשות בכדי להיות ראש ממשלה?
    לאכזב ולהביא לכך שקדימה תמאס בו ולא תרצה בו לראש ממשלה או שותף, להביא לממשלה ימנית בראשותו ולחשוב מראש על רוב חברי הכנסת של קדימה שהם יעברו לליכוד ללא המפלגה, למעשה לפתות את מופז שיביא לעריקה כללית של חבריו וכל הצוות שקצת פחות שמאלני בקדימה, הוא יכול לשכנע את הצוות של מופז במה שהם משוכנעים; ליבני לא מתאימה לראשות הממשלה, די טיפשה ומאוד מסוכנת כראש ממשלה של ישראל, ש''טובת'' המדינה חשובה מטובת המפלגה ושביבי יקבל את העורקים מהליכוד בזרועות פתוחות וייתן להם מקום וחשיבות מתאימה בממשלתו, ביבי כמובן כבר היום צריך לשריין בלי לדבר על זה, למופז את תפקיד שר הביטחון ולהשאיר לעורקי קדימה תפקידים שהוא לא יאבד אותם במשא ומתן עם הממשלה שהוא עומד להקים.
    לדעתי גם ביבי צריך לגלות גנטלמניות ולומר לציפי שתנסה להקים ממשלה בגלל שהיא זכתה להיות המפלגה הגדולה ביותר... עליו לשבת בפינה ולא לפזר הבטחות ולאחר שהיא נכשלת היא בעצם תאבד את כוחה במפלגתה ולביבי יהיה קל להוציא את חברי הכנסת מקדימה ולצרף לליכוד וזאת אולי לפני המשא ומתן עם הימין, זה כמובן קצת דורש סבלנות ושכל ישר שקשה לומר לי שביבי מצטיין בזה אבל ביבי אם היה עושה זאת היה קונה את עולמו ויוצר ממשלה יציבה בהמשך.
    כמובן אני לא מהמר על ממשלה בראשות ביבי אבל הניצחון לביבי מעבר לפינה בדרך שהוא אפילו לא חלם עליה.
    עליו פשוט לתת לציפי לשחות ולהתעייף, לנסות להגיע למשהו ולהיכשל, להיכשל היא יודעת!
    ביבי אפילו לא צריך להיפגש עם הימין, רק לשבת לשתוק להמתין ולתת לליבני להיכשל!

  • 195.

    ליבני\\ליברמן

    הציוני, 11/02/09 17:58

    ללא חיסול נגד כלבת מישהו עלול להפגע!

  • 194.

    שמישהו יעיר את ציפי בעדינות מהחלום שלה. (ל''ת)

    משה, 11/02/09 17:57

    • לפחות שלא יעיר אותה ביבי, שייתן לה את ''ההזדמנות'' הבטוחה להיכשל

      Avi Ecuador, 11/02/09 18:07

      ביבי היה קונה את עולמו, ראה תגובה 196 אבי אקוודור להסבר.

  • 193.

    ציפי, התקשרו מהבלוקבסטר... (ל''ת)

    יאללה יאללה, 11/02/09 17:53

    • אמרו שתחזירי את הסרט של בנימין נתניהו כראש ממשלה

      ירון, 11/02/09 18:00

      עבר זמנו עוד ב1999...

      • תולעת ושמה ירון,אנא ממך תלמדי להפסיד בכבוד.... חבורה של לוזרים.

        mrosenberg27 , 11/02/09 18:24

        חודשיים מפמפמים שהליכוד זה ימין קיצוני ופתאום הימין זה מפלגת מרכז....חבורה של צבועים מגעילים. ואני עוד לא מדבר על הלינץ' התקשורתי שעשיתם לליברמן.....על כל הוצאות הדיבה שלכם על הימין, במדינה נורמלית כולכם הייתם משלמים והרבה....
        מילה של אמת לא יכולה לצאת לכם מהפה רק ספינים ועוד ספינים....הכל כשר על מנת לקבל את הג'וב הנחשק.

        • כשאין מה לטעון יותר מתחילים הליכלוכים

          ירון, 11/02/09 18:29

          מי שלא מצליח לשים את האגו הנפוח שלו בצד ולהודות שהפסיד בבחירות למרות שצפה ש''מפלגת קדימה תעלם מהמפה הפוליטית'' זה מצביעי הימין. בסוף, אכלתם את הכובע ואולי גם קצת בכיתם אתמול בלילה - אבל אנחנו פה ולא תזיזו אותנו מכאן.

          • אתה לא מפסיק לשקר ומדבר על לכלכוכים. 1984 פה ועכשיו.

            mrosenberg27 , 11/02/09 18:46

            הימין וליברמן הם ימין קיצוני ע"פ האישה שבחרת בה, ציפי ליבני, שמתי לך לינק מקודם.
            אתם פשוט מגעילים אין מה לעשות, חבורה של שקרנים בלי טיפת מצפון.

            הפסדתם תאחלו לביבי בהצלחה והצלחה למדינת ישראל. זה לא הזמן למשחקים האינפנטילים שלכם.

            דרך אגב אתה נשמע לי כמו טוקבקיסט בתשלום, ואם אכן זה המצב, תמסור לארד&אדלר שההיסטוריה עוד תדבר רבות על הנזק שהם עשו לעם ישראל עם הספינים ושטיפות המוח.

            • ביבי הפסיד בגדול וגוש הימין ניצח בענק ביבי צריך ללכת הביתה (ל''ת)

              jo_l , 11/02/09 23:16

          • לירון

            רועי, 12/02/09 05:10

            בוא נגיד שאתה נשיא המדינה, על מי תמליץ לתפקיד רה''מ, בהנחה שהתוצאות הן: הליכוד 29 , קדימה 28 , העבודה 27 , מרצ 26 , חד''ש 4 ,רע''מ-תע''ל 3 , בל''ד 3 , ישראל ביתנו 0 , ש''ס 0 , יהדות התורה 0 , האיחוד הלאומי 0 , הבית היהודי 0.

            • במקרה הזה שתארת? בטח שלליכוד

              ירון, 12/02/09 07:23

              הוא חייב לעשות ממשלת אחדות לאומית.
              אם תתן לקדימה היא יכולה להרכיב ממשלה רק עם השמאל והעבודה יכולה להרכיב ממשלת שמאל צרה.

              טובת המדינה מעל לקיצוניים.

          • אתה צודק-אלא שלקדימה מעולם לא היה מה לומר-לראעה הקמפיין נגד ביבי (ל''ת)

            panacea , 12/02/09 10:30

            • לראיה. (ל''ת)

              panacea , 12/02/09 10:30

  • 192.

    מישהו חייב ללחוש לציפי את האמת באוזן.זה באמת כבר מתחיל להיות מביך.

    רסקולניקוב, 11/02/09 17:50

    (בלחש וברכות)ציפק'ה די.נכון שהגעת להישג נורא נורא יפה,ונכון שארד ואדלר הצליחו לשכנע חלק יותר מדי גדול מהעם הטיפש הזה שאת מתאימה לתפקיד.
    אבל די ציפינקה,את לא באמת מתאימה לזה.
    יכול להיות שגם את טיפה השתכנעת משני הפרחחים האלה,
    אבל זה לא באמת ציפי,
    את לא באמת מתאימה.
    זה טיפה,רק טיפה כן?,גדול עליך.
    די ציפוש,לא צריל לבכות.
    (בנקודה הזאת יש להוציא טישו,לנגב לה את דימעות האכזבה,פיג'מה,אולי אפילו איזה ממתק ולהשכיב אותה לישון.
    מחר בבוקר היא כבר תשכח את כל הסיפור הזה.
    יוקל לה).

    • מישהו חייב ללחוש לך את האמת באוזן

      ירון, 11/02/09 17:58

      או אה מה קרה, רסקולניקוב אכל אותה...

      בכית אתמול בלילה? :)

  • 191.

    תתכוננו עכשיו למצעד שטיפת המוח נגד ממשלת ביבי

    ימנית, 11/02/09 17:49

    הם כבר התחילו אבל זוהי רק ההתחלה. התקשורת לא תפסיק לשבח את ציפי, להלל אותה ולומר כמה היא טובה וישרה וכמה היא בעצם זכתה. הם גם לא יפסיקו להכפיש תרחיש של ממשלת ימין שתקום, כי הרי איך אפשר לעשות שלום עם ממשלת ימין?? (כמובן שעם ממשלות שמאל אפשר, הרי הערבים עומדים עם סוכריות ומחכים שרק ניקח אותם מאז הסכמי אוסלו המהוללים).
    הם לא יפסיקו לומר שביבי צריך לוותר על האגו ולתת לליבני להרכיב ממשלה ולהיות שותף לה (כן, ולמה לא הפוך??).
    הם לא יפסיקו לפמפם על ממשלת רוטציה. אהה, כן, וליברמן שכבר חודשיים הם מכפישים, הוא דווקא פרטנר מצוין לממשלת ליבני..
    ראו הוזהרתם,אל תפלו בפח..

  • 190.

    ליבני פשוט אין בכוחה להקים ממשלה וביבי חייו לתת לה הזדמנות פז להיכשל

    Avi Ecuador, 11/02/09 17:48

    ביבי חייו לעצמו לתת לליבני ליפול בלי עזרתו, זה יעזור לו להקים ממשלה יציבה, ביבי רץ כמו ילד קטן היום.
    בבחירות במקום להאמין בכוח הימין וצדקתו ולא לדבר על גואל-יציה הלך ופיזר הבטחות לשמאל ורצה להראות מרכז שמאלני בכדי לזכות בקולם ואהדתם, לא השכיל להבין בהבנה אפילו אינפנטילית שהליכוד מתבסס על קולות הימין, מה קרה?
    ''ימניים'' מהליכוד ועוד ''ימניים'' שמאלנים לא ראו בין ביבי לשמאל הבדל ואמרו לעצמם שהבחור שקרן ועדיף להצביע למפלגות שאומרות שהם שמאל או מרכז, איבד קולות מהשמאל המאוכזב ואיבד קולות מהימין שאמור היה להצביע לו, איבד למעשה 12 חברי כנסת נוספים בדרך הטיפשית שלו.
    מה נותר לביבי לעשות בכדי להיות ראש ממשלה?
    לאכזב ולהביא לכך שקדימה תמאס בו ולא תרצה בו לראש ממשלה או שותף, להביא לממשלה ימנית בראשותו ולחשוב מראש על רוב חברי הכנסת של קדימה שהם יעברו לליכוד ללא המפלגה, למעשה לפתות את מופז שיביא לעריקה כללית של חבריו וכל הצוות שקצת פחות שמאלני בקדימה, הוא יכול לשכנע את הצוות של מופז במה שהם משוכנעים; ליבני לא מתאימה לראשות הממשלה, די טיפשה ומאוד מסוכנת כראש ממשלה של ישראל, ש''טובת'' המדינה חשובה מטובת המפלגה ושביבי יקבל את העורקים מהליכוד בזרועות פתוחות וייתן להם מקום וחשיבות מתאימה בממשלתו, ביבי כמובן כבר היום צריך לשריין בלי לדבר על זה, למופז את תפקיד שר הביטחון ולהשאיר לעורקי קדימה תפקידים שהוא לא יאבד אותם במשא ומתן עם הממשלה שהוא עומד להקים.
    לדעתי גם ביבי צריך לגלות גנטלמניות ולומר לציפי שתנסה להקים ממשלה בגלל שהיא זכתה להיות המפלגה הגדולה ביותר... עליו לשבת בפינה ולא לפזר הבטחות ולאחר שהיא נכשלת היא בעצם תאבד את כוחה במפלגתה ולביבי יהיה קל להוציא את חברי הכנסת מקדימה ולצרף לליכוד וזאת אולי לפני המשא ומתן עם הימין, זה כמובן קצת דורש סבלנות ושכל ישר שקשה לומר לי שביבי מצטיין בזה אבל ביבי אם היה עושה זאת היה קונה את עולמו ויוצר ממשלה יציבה בהמשך.
    כמובן אני לא מהמר על ממשלה בראשות ביבי אבל הניצחון לביבי מעבר לפינה בדרך שהוא אפילו לא חלם עליה.
    עליו פשוט לתת לציפי לשחות ולהתעייף, לנסות להגיע למשהו ולהיכשל, להיכשל היא יודעת!
    ביבי אפילו לא צריך להיפגש עם הימין, רק לשבת לשתוק להמתין ולתת לליבני להיכשל!

  • 189.

    כשראיתי את פרצופיהם של העיתונאים בטלוויזיה עוד לפני המדגם, חששתי שמשהו

    רע הולך לקרות, 11/02/09 17:44

    השמאלנים שם היו מחוייכים מידי. כבר שעתיים לפני הצגת המדגם הם היו נראים כ''כ עליזים.. ובאמת לצערי לא טעיתי, ביבי לא לקח את השלטון באופן גורף. רק מה, הם היו שמחים מוקדם מידי.
    עכשיו תתכוננו לפסטיבל- הם לא יפסיקו לפמפם כמה ציפי טובה וכמה היא זו שצריכה להרכיב את הממשלה וכמה לא הוגן ולא דמוקרטי התהליך

  • 188.

    לציפי נטפלים?! ביבי מלך הפאתטים, כשלון חוזר

    מפוכח, 11/02/09 17:41

    ועם ישראל מספיק מטומטם כדי לבחור כישלון פעם שנייה.

    כמו שאומרים - טעות אחת זה אנושי, אבל אותה הטעות פעמיים זה טפשות.

    • כשמפוכח אחד נוסע נגד התנועה נדמה לו שכולם עבריינים (ל''ת)

      patish4 , 11/02/09 17:50

    • ואיפוא ישבה ציפי עד היום במיטבחון טיפשון - כל הריקבון יצא גם מימנה (ל''ת)

      מה אתה סובל מעיוורון, 11/02/09 17:56

    • וינוגרד קבע חד משמעי שמשרדה לא תיפקד במבצע המקורטע לבנון 2 (ל''ת)

      כלומניקית גמורה, 11/02/09 17:57

    • אתה ''מפכח'' ?! המציאות מראה שקדימה עם ציפי ירה במנדאט אחד (ל''ת)

      ואילו הליכוד עם ביבי גדל פי 2.5 .... ''מפוכח'' ?!?!?, 11/02/09 18:08

  • 187.

    כשמוחקים את פוטושופ ואת הקטשופ ממך - את ניראת כמו הצרות של המדינה (ל''ת)

    לכן היא מתייבשת, 11/02/09 17:40

  • 186.

    מה את מתמוגגת בכלל - את הכלכלה הפכתם לחלחלה הרסתם את כושר הרתעה

    החינוך על הפנים וישראל מתייבשת, 11/02/09 17:38

    זה ברור שאיתך הכל יגמר בקלינקס.

  • 185.

    אדלר גם ירכיב לה את הממשלה - היא מפליצה מה שהוא אומר לה (ל''ת)

    בשאר הזמן מצייצת בקן, 11/02/09 17:35

  • 184.

    וינוגרד קבע מזמן שאת צריכה לעוף הביתה - אבל רק עשית את עצמך שה תמים

    ומכרת לוקשים חדשים לצעירים, 11/02/09 17:33

    כולם יודעים בתוכך תוכם שאת לא שווה כלום התכלית של האפס.

  • 183.

    ביקשתם שנלך להצביע ולהשפיע ,למה עכשיו מתעלמים מהעם ??

    אלינור, 11/02/09 17:33

    בחרנו לבני, היא מוסרית והיא בהחלט ממשלה משפיעה שמתפתחת ,תנו לה צ'אנס .

    • את קצת לא מבינה....

      ..., 11/02/09 17:39

      רוב העם לא בחר בציפי ליבני, רוב העם בחר במפלגות ימניות. שם נמצא רוב העם. 28 מנדטים זה במחילה רחוק מלהיות רוב

      • טעות

        ירון, 11/02/09 17:44

        עובדות:

        1. המפלגה הקיצונית הימנית בכנסת ה17, האיחוד הלאומי-מפד''ל, קיבלה 9 מנדטים לעומת 7 מנדטים סה''כ בבחירות הנוכחיות.

        2. המפלגה הקיצונית היהודית השמאלית בכנסת ה17, מרצ, קיבלה 5 מנדטים לעומת 3 מנדטים בבחירות הנוכחיות.

        3. לעומתם, קדימה, הליכוד ומפלגת העבודה, המייצגים את מפלגות המרכז של הכנסת, קיבלו בכנסת ה17 60 מנדטים סה''כ, לעומת הכנסת ה-18 שבה הם זכו ל68 מנדטים סה''כ.

        המשמעות היא שהמרכז חיזק את כוחו בכנסת הנוכחית.

        • טעות..........

          אלי כהן................., 11/02/09 18:03

          אל תשים את הליכוד יחד עם קדימה,בקדימה ממש לא רצו את הליכוד בממשלה היוצאת,כינו אותו בלעג ''ימין מסוכן'',הכפישו את ביבי בכל הזדמנות,אז אנא ממך,ליכוד זה ימין וקדימה רואה עצמה במרכז עם נטייה שמאלה,נכון,הם נאלצו לשבת גם עם ש''ס אך הם גם ''סתמו את האף'' באותו הזמן,בהזדמנות הראשונה שש''ס הרשתה לעצמה לפרק את החבילה עם קדימה היא עשתה זאת מיד... כעת,אם קדימה תוכל לגייס סביבה לפחות 61 חכי''ם כי אז אין לה בעייה-היא תוכל להקים ממשלה,אך אם הליכוד יעשה את זה נתניהו הוא שיהיה ראש הממשלה,זכור ! המספר הקובע הוא 61... אז בוא ונראה מי יצליח ''לאסוף'' את המס' הזה.... המכנה המשותף בין שתי המפלגות קטן מאוד אם בכלל הוא קיים....

    • אלינור קצת אינטלגינציה.העם בחר ימין 65 מנדטים

      socrates37 , 11/02/09 17:50

      ציפי ליבני קיבלה אולי מנדט יותר אך אין באפשרותה להרכיב ממשלה.
      השמאל התרסק ובזה אין ספק.
      ציפי ליבני לא יכולה לעשות שעטנז פוליטי.
      קיראי את המפה הפוליטית כמו שצריך.
      העבודה ומרץ רוצות להקים מפלגה סוציאליסטית חדשה ולכן מעדיפות לבנות עצמן באופוזיציה.הערבים לא תומכים באף אחד כי מבחינתם הם לא מאמינים לאף אחד.הם לא סובלים את ציפי ואת ביבי.
      על כן רק לביבי יש יכולת להרכיב ממשלה.
      צריך להכיר בעובדות.

      • המצב יותר מסובך

        oded, 11/02/09 18:11

        ביבי ימני אבל לא רוצה להיות יותר ימני ממה שהו. שס זה אולי ימין אבל לגמרי אחר מאשר ליברמן ואיך ישב הרב המקלל עם ''השטן ממוסקבה'' אז אולי כולם יכולים לשבת עם כולםולא משנה בדיוק ימין או מרכז בגין או מרידור, שלום או מופז או חסון

    • העם זה 7 מיליון לליבני אין 3 מיליון אז מה הבעיה? (ל''ת)

      patish4 , 11/02/09 17:52

  • 182.

    לא הימין ניצח ולא השמאל ניצח - המרכז הוא זה שמוביל

    ירון, 11/02/09 17:29

    עובדות:

    1. המפלגה הקיצונית הימנית בכנסת ה17, האיחוד הלאומי-מפד''ל, קיבלה 9 מנדטים לעומת 7 מנדטים סה''כ בבחירות הנוכחיות.

    2. המפלגה הקיצונית היהודית השמאלית בכנסת ה17, מרצ, קיבלה 5 מנדטים לעומת 3 מנדטים בבחירות הנוכחיות.

    3. לעומתם, קדימה, הליכוד ומפלגת העבודה, המייצגים את מפלגות המרכז של הכנסת, קיבלו בכנסת ה17 60 מנדטים סה''כ, לעומת הכנסת ה-18 שבה הם זכו ל68 מנדטים סה''כ.

    המשמעות היא שהמרכז חיזק את כוחו בכנסת הנוכחית.

    • בדיוק.

      גל, 11/02/09 17:38

      גוש המרכז ניצח.
      העם בחר בממשלת אחדות בראשות ציפי לבני.

      • העם לא בחר ליבני רק רבע מהעם בחר ליבני תקן את עצמך (ל''ת)

        patish4 , 11/02/09 17:55

      • העם בחר ימין ברוב ברור ותפסיקו לבלבל את המוח.

        socrates37 , 11/02/09 17:56

        הליכוד אינה מרכז אלא ימין.27 מנדטים
        שס+יהדות התורה=ימין 16 מנדטים.
        הבית היהודי +איחוד לאומי=7 מנדטים ימין
        ישראל ביתנו=15 מנדטים ימין.
        בסך הכל 65 מנדטים.

        • הליכוד מפלגת ימין כמו שש''ס מפלגת חילוניים

          ירון, 11/02/09 18:13

          עוד עובדות:

          1. הליכוד בראשותו של מנחם בגין חתם על הסכם שלום עם מצרים, בעקבותיו נסוגה מדינת ישראל מסיני (ימין?)

          2. הליכוד בראשותו של בנימין נתניהו חתם על הסכם חברון, בעקבותיו נסוגנו מחברון (ימין?)

          3. הליכוד בראשותו של בנימין נתניהו המשיך את המשא ומתן של הסכמי אוסלו, פינה מאחזים ביהודה ושומרון ולחץ את ידו של יאסר ערפאת (ימין?)

          4. הליכוד בראשותו של בנימין נתניהו, לפי עדויות שרי הליכוד, ניסה להוביל להסכם שלום עם סוריה הכוללת ירידה חלקית מרמת הגולן (ימין?)

          5. הליכוד בראשותו של אריאל שרון פינה את כל ישובי ההתנחלויות ברצועת עזה (ימין?)

          6. הליכוד בראשותו של אריאל שרון, אשר כלל גם את בנימין נתניהו, ישראל כץ, לימור לבנת וכו' הצביע כמעט בכל הזדמנות בעד תוכנית ההתנתקות (ימין?)

          אם לזה אתה קורא ימין, אז האיחוד הלאומי חייב להיות שמאל.

          • לבני: "הליכוד היא מפלגת ימין קיצוני". או שאתה שקרן או שציפי שקרנית.

            mrosenberg27 , 11/02/09 18:30

            http://elections.walla.co.il/?w=/713/1401993

            • אני שמח שאתה מסכים שהאמת היא של קדימה - או שלי או של ציפי לבני...

              ירון, 11/02/09 18:35

              זו כבר התקדמות גדולה - בסוף עוד תצביע ''כן'' בבחירות הבאות.

            • ממש לא

              אבי, 11/02/09 20:02

              מצחיק אתה...הוא מדבר על עובדות אתה מדבר על איזושהי אמירת בחירות לגיטימית כדי להעביר בוחרים לצד שלה..העיניין הוא כזה:כאשר אתה ראש ממשלה יש כל מיני קוים שאתה חייב להתיישר לפיהם ובראשם ארה''ב,כלומר גם אם אתה נחשב ניצי כפי שהיה שרון טרום כהונתו כראש ממשלה אתה מבין שדברים שרואים מכאן לא רואים משם.

  • 181.

    לבני, לא תצליחי אלא במחיר של מכירת המצפון. לכן וותרי! (ל''ת)

    מוטי, 11/02/09 17:23

  • 180.

    ציפי לבני היא היחידה ששמה את האגו בצד ומוכנה לממשלת אחדות

    ירון, 11/02/09 17:23

    וההסתה הליכודניקית עוד נמשכת.

    • היא תשים גם את בעלה בצד רק להיות ראש ממשלה (ל''ת)

      הכבוד האבוד של פריצי, 11/02/09 17:34

    • חחחח ... ממשלת אחדות ברשותה... ממש שמה את האגו בצד

      פחחחח, 11/02/09 17:40

      ואיזה עוד ברירה יש לה????

    • ירון תפסיק להיות נוכל בתחפושת.ליבני הפסידה כי אינה

      socrates37 , 11/02/09 18:00

      יכולה להרכיב ממשלה.
      קדימה מפלגת שחיתות מאוסה.
      מי שהצביע לה תומך בשחיתות וניהול כושל של מבצעים צבאיים.

      • אם המפלגה הכי גדולה בכנסת נחשב ''הפסד''...

        ירון, 11/02/09 18:24

        הליכוד מפלגת שחיתות מאוסה לא פחות. אלמלא לא היתה כזו לא היתה קמה קדימה מלכתחילה.

  • 179.

    כל עם מקבל את המגיע לו . כשמאבדים את

    קובי, 11/02/09 17:17

    הכיוון . כשנותנים לפוליטקאים ללא חוט שידרה לנטרל את את חופש הבחירה המחשבה ההחלטה האישית על יידי שטיפות מוח ללא ניתוח התוצאות והמציאות זה מה שמקבלים .וזאת גם הסיבה ששני המעומדים העיקרים הם כמו שני תאומים כי אנחנו הציבור העם הסכמנו ויצרנו אותם . נתניהו שאולי יש לו כוונות טובות אבל פחדן הוא לא אומר בציבור את ריחשי ליבו ולא פועל באומץ .ליבני שמלאה בכשלונות לכל אורך דרכה הפוליטית ושייכת למפלגה שבהסטורית הפוליטיקה הישראלית לא הייתה מפלגה עם כל כך הרבה תיקים של עבריינות ושחיתויות .אבל ? אם היינו יוצאים להפגין ונלחמים לשינוי בדרך דמוקרטית . היינו מקבלים נציגים בפוליטיקה עם יכולת הנהגה לטובת מדינת ישראל .ולא יכולת יוצאת מן הכלל של שרלטנות זולה ושרידות אישית. .היום מדינת ישראל עברה צעד חדש בהסטורית המדינה מאז הוקמה . המצב החדש שסגר את מעללי צוות החווה בניו המושחתים של שרון והעוזרים הפיננסים שמסביבם .מצב בו ישראל מנוהגת על יידי מנהיגים ללא אידאולוגיה וללא חוט שידרה .אופורטוניסטים .כך נעמוד מול האיום האירני ? כך נעמוד מול האיום הסורי חיזבלה חמס ?בעוד אירן מתחזקת יחד עם השלוכות שלה .מה התשובות שלנו ? מנהיגים אגואיסטים שדבוקים לכסאם .על חשבון העם הציבור החינוך הביטחון הכלכלה .עצוב .

  • 178.

    יש הכרעה ברורה , הימין ניצח, וליברמן לגיטמי לחלוטין.אין נאמנות אין אזר (ל''ת)

    מערכניק לשעבר, 11/02/09 17:17

  • 177.

    פתאום "רק לא ביבי" לא אקטואלי?

    panacea , 11/02/09 17:15

    הרי כל מסע הבחירות של קדימה היה מבוסס על אי-התאמתו של ביבי, חוסר אמינותו, ועוד כהנה הכפשות-היה זה מסע נגטיבי, שבזכותו קדימה קיבלה מנדטים רבים מאנשים שקנו את הסחורה הזו. מה עכשיו? ביבי השתנה ונהיה מתאים ואמין? די עם הצביעות של קדימה-לכו לאופוזיציה או הסתפקו בתפקיד זוטר בממשלה בראשות הליכוד, ןתיישרו קו עם המדיניות של ביבי בלי חכמות.

  • 176.

    הציבור קבע וזאת לא לבני (ל''ת)

    אני, 11/02/09 17:13

    • מעניין מה תגיד/י מחר אחרי ספירת קולות החיילים

      המטיף, 11/02/09 17:43

      והעובדה שתתברר שהליכוד ניצח.

      • גם אני סקרן עם השאלה הזו (ל''ת)

        patish4 , 11/02/09 17:57

  • 175.

    זאת דמוקרטיה-תנו לימין למשול!-בלי ספינים!-ולמרכז והשמאל להיבנות מחדש!!

    Ehad Haam-Zionist, 11/02/09 17:09

    ואת הספינים של נתניהו ואנשיו שומעים כבר היום בCNN וכלי תקשורת אחרים במערב:

    ''חס וחלילה שאחנו מתנגדים לשלום הוגן ורוצים עוד ועוד התנחלויות...ההיפך, לא זנחנו את דרך השלום, אבל......
    -קודם תפתרו את בעיית הגרעין באירן....
    -קודם שינטרלו את החאמס והחיזבאללה....
    -קודם שימצאו פרטנר שלפני שירקוד לפי המוזיקה שלנו שיעשה 127 צעדים בוני אימון....
    -קודם שיעברו כמה שנים להוכיח שהם לא מרמים...
    -קודם שאובמה יגמור את הקדנציה השניה.....''

    אסור לממשל אובמה הנחוש והמובילים המנוסים בכל השטיקים של נתניהו ליפול לכל הבורות האלו(ששרון כל כך חפר באמנות מקיאבלית וגרם להארכת האינטיפדה ומאות רבות של הרוגי חינם)

    תנו לימין למשול-ובלי ספינים בבקשה!!!!

    אני לא זנחתי את חזון השלום והבטחון, חברה הוגנת וכלכלה לא חמדנית/גזלנית-ושמירה על הדמוקרטיה ושלטון החוק-אך אני תומך בגישה שרוב קובע את השלטון-והימין הוא הרוב: תנו לימין שנבחר לנהל את המדינה-והוא צריך ללמוד את עובדות החיים בעידן הנאור של אובמה, בלי להסתתר מאחרי השמלה של לבני (ונתניהו יקח את מופז ועשרה אנשים קטנים מקדימה שהם ימניים במהותם)

    אני גם ממליץ שליבני (שכל הכבוד להצלחתה האישית-לא של קדימה) לא תלך לממשלת נתניהו-זה לא דמוקרטי ומרשם בדוק להרס עצמי של ה''מפלגה הנספחת'' (ראה מה עשה שרון באחדות של ה''סוס ורוכבו'' עם פואד ופרס-והיכן מפלגת העבודה כיום).

    אני מבין אנשים החושבים כי זה טוב למדינה (לא רק בגלל סחטנות דתית אלא גם ובעיקר במדיניות לשיתוף פעולה עם יוזמת אובמה לשלום אזורי).

    אך גם לבני צריכה לבנות באופוזיציה אלטרנטיבה של מפלגת מרכז טובה בל כל ספיחי מרכז הליכוד הבוגדנים-והשמאל צריך לבחור הנהגה חדשה (אולי ברוורמן בראש?)ולהגדיר סוף סוף לעצמו מהם הערכים החשובים לו והמטרות שעליהם שווה להלחם-ואולי אז יתאחדו עם מר''צ לבניית מפלגה סוציאל-דמוקרטית (מס''ד) אמיתית.

  • 174.

    מאימתי ביבי, אתה לוקח על עצמך את הפיקוד על כל הימין?

    זאב נמיר, 11/02/09 17:08

    ביבי-זכית רק ב 27 מנדטים. כבר עכשיו אתה קובע שהימין ניצח ולכן אתה ראש הממשלה הבא???ואם ליברמן וש''ס ילכו עם קדימה- אזי אתה לא ראש ממשלה.תשים לב שהרבה הצביעו ליברמן כי לא רצו אותך..

  • 173.

    איכסססססה לא רוצים ציפי (ל''ת)

    רק ימין, 11/02/09 17:05

  • 172.

    איכסססססה לא רוצים ציפי (ל''ת)

    רק ימין, 11/02/09 17:04

  • 171.

    עם מטומטם בחר קדימה

    השמאל הוא זבל , 11/02/09 17:00

    עם מטומטם ישלם בטילים לכל עיר בארץ

    • תירגע, רק 24 אחוז מהעם בחרו בקדימה, 55 אחוז מהעם בחרו בימין! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 11/02/09 17:14

      • טעות

        ירון, 11/02/09 17:31

        עובדות:

        1. המפלגה הקיצונית הימנית בכנסת ה17, האיחוד הלאומי-מפד''ל, קיבלה 9 מנדטים לעומת 7 מנדטים סה''כ בבחירות הנוכחיות.

        2. המפלגה הקיצונית היהודית השמאלית בכנסת ה17, מרצ, קיבלה 5 מנדטים לעומת 3 מנדטים בבחירות הנוכחיות.

        3. לעומתם, קדימה, הליכוד ומפלגת העבודה, המייצגים את מפלגות המרכז של הכנסת, קיבלו בכנסת ה17 60 מנדטים סה''כ, לעומת הכנסת ה-18 שבה הם זכו ל68 מנדטים סה''כ.

        המשמעות היא שהמרכז חיזק את כוחו בכנסת הנוכחית.

        • הליכוד מרכז??ליברמן מרכז???-מספיק עם ספינים-תנו לימין למשול בלי מסכה!!

          Ehad Haam-Zionist, 11/02/09 17:41

          ואת הספינים של נתניהו ואנשיו שומעים כבר היום בCNN וכלי תקשורת אחרים במערב:

          ''חס וחלילה שאחנו מתנגדים לשלום הוגן ורוצים עוד ועוד התנחלויות...ההיפך, לא זנחנו את דרך השלום, אבל......
          -קודם תפתרו את בעיית הגרעין באירן....
          -קודם שינטרלו את החאמס והחיזבאללה....
          -קודם שימצאו פרטנר שלפני שירקוד לפי המוזיקה שלנו שיעשה 127 צעדים בוני אימון....
          -קודם שיעברו כמה שנים להוכיח שהם לא מרמים...
          -קודם שאובמה יגמור את הקדנציה השניה.....''

          אסור לממשל אובמה הנחוש והמובילים המנוסים בכל השטיקים של נתניהו ליפול לכל הבורות האלו(ששרון כל כך חפר באמנות מקיאבלית וגרם להארכת האינטיפדה ומאות רבות של הרוגי חינם)

          תנו לימין למשול-ובלי ספינים בבקשה!!!!

          אני לא זנחתי את חזון השלום והבטחון, חברה הוגנת וכלכלה לא חמדנית/גזלנית-ושמירה על הדמוקרטיה ושלטון החוק-אך אני תומך בגישה שרוב קובע את השלטון-והימין הוא הרוב: תנו לימין שנבחר לנהל את המדינה-והוא צריך ללמוד את עובדות החיים בעידן הנאור של אובמה, בלי להסתתר מאחרי השמלה של לבני (ונתניהו יקח את מופז ועשרה אנשים קטנים מקדימה שהם ימניים במהותם)

          אני גם ממליץ שליבני (שכל הכבוד להצלחתה האישית-לא של קדימה) לא תלך לממשלת נתניהו-זה לא דמוקרטי ומרשם בדוק להרס עצמי של ה''מפלגה הנספחת'' (ראה מה עשה שרון באחדות של ה''סוס ורוכבו'' עם פואד ופרס-והיכן מפלגת העבודה כיום).

          אני מבין אנשים החושבים כי זה טוב למדינה (לא רק בגלל סחטנות דתית אלא גם ובעיקר במדיניות לשיתוף פעולה עם יוזמת אובמה לשלום אזורי).

          אך גם לבני צריכה לבנות באופוזיציה אלטרנטיבה של מפלגת מרכז טובה בל כל ספיחי מרכז הליכוד הבוגדנים-והשמאל צריך לבחור הנהגה חדשה (אולי ברוורמן בראש?)ולהגדיר סוף סוף לעצמו מהם הערכים החשובים לו והמטרות שעליהם שווה להלחם-ואולי אז יתאחדו עם מר''צ לבניית מפלגה סוציאל-דמוקרטית (מס''ד) אמיתית.

          • הליכוד ימין כמו שש''ס חילוניים

            ירון, 11/02/09 18:19

            עוד עובדות:

            1. הליכוד בראשותו של מנחם בגין חתם על הסכם שלום עם מצרים, בעקבותיו נסוגה מדינת ישראל מסיני (ימין?)

            2. הליכוד בראשותו של בנימין נתניהו חתם על הסכם חברון, בעקבותיו נסוגנו מחברון (ימין?)

            3. הליכוד בראשותו של בנימין נתניהו המשיך את המשא ומתן של הסכמי אוסלו, פינה מאחזים ביהודה ושומרון ולחץ את ידו של יאסר ערפאת (ימין?)

            4. הליכוד בראשותו של בנימין נתניהו, לפי עדויות שרי הליכוד, ניסה להוביל להסכם שלום עם סוריה הכוללת ירידה חלקית מרמת הגולן (ימין?)

            5. הליכוד בראשותו של אריאל שרון פינה את כל ישובי ההתנחלויות ברצועת עזה (ימין?)

            6. הליכוד בראשותו של אריאל שרון, אשר כלל גם את בנימין נתניהו, ישראל כץ, לימור לבנת וכו' הצביע כמעט בכל הזדמנות בעד תוכנית ההתנתקות (ימין?)

            אם לזה אתה קורא ימין, אז האיחוד הלאומי חייב להיות שמאל.

    • מי שמטומטם זה זה שלא יודע לקבל את העובדה שיש מי שלא חושב כמוהו

      ירון, 11/02/09 17:17

      ככה זה בבחירות דמוקרטיות, אם לא מצא חן בעיניך - סע לאיראן.

      • לא צריך לטוס לאירן - ציפי תביא לנו את אירן לכאן (ל''ת)

        בדוק, 11/02/09 17:44

  • 170.

    החלה מכירת החיסול של המדינה

    ויקו , 11/02/09 16:59

    ועכשיו במבצע חיסול כל הקודם זוכה
    בושה בושה אם בשביל זה הלכתי לבחור
    אני לא מבין למה היינו צריכים את הבחירות האלו
    ליבני וביבי החלו במכירת חיסול כל הקודם זוכה עכשיו יתחילו לקנות מפלגות בכסף

  • 169.

    ציפ=לא מושכת עגלה=כל שכן ממשלה=היא משחקת את הקשוחה=מובלת ולא מובילה^:^

    נ.כהן אסור לתת לה את הגה המדינה=תכשל בנהיגה בטוח!!, 11/02/09 16:55

    העם לא רוצה להיות שפן נסיונות יותר היינו בסרט הזה עם ברק. אין צורך שהיא תעשה את כל הטעויות שלה על גבינו. ברור מעל לכל ספק שעומדים מאחוריה הרבה אנשים שתומכים בה ומכתיבים לה כל מהלך. עובדה כצרת החוץ היא הייתה עב''מ בטכליס פרס ניהל את המשרד שלה. היא רק נשארה עם התואר. כל ההופעות הפומביות שלה היו מינוריים עד חיוורים אלמלא הנשים שבחרו בה היא לא היתה נבחרת הן עוד יטחרתו בגדול.

  • 168.

    לבני מנסה לגנוב שלטון

    אייל ארד, 11/02/09 16:54

    קדימה נצחה את העבודה ומרצ אך המחנה הלאומי ניצח בבחירות ולכן הוא שצריך להקים את הממשלה הבאה.מישהו צריך להסביר לאנשי הספין של קדימה שהבחירות נגמרו וצריך להסתכל למציאות בעיניים.

  • 167.

    הזכרון קצר לפני חודשיים ניסת להרכיב בלי שנבחרת שכחת?

    ציפי תתעוררי, 11/02/09 16:49

    תזכורת
    הנשיא חייב להטיל על חבר כנסת שיש לו את הסיכוי הגדול ביותר ל61 וזהו נתניהו נקודה

  • 166.

    מר ליברמן, העם רוצה שתלך עם לבני.

    גל, 11/02/09 16:47

    ותגיד לביבי שיצטרף. הוא בעצמו אמר שהוא רוצה ממשלה רחבה ככל האפשר. אז שיהיה גבר, ויעשה מה שאמר: ממשלת אחדות רחבה ככל האפשר בראשות ציפי לבני.

    • טעות,אני הצבעתי ל ואני רוצה שיילך עם ביבי.נקודה

      socrates37 , 11/02/09 18:18

      גם אם ליברמן יילך עם ציפי ליבני לא תהייה להם ממשלה.חד וחלק.חד כתער וברור כשמש.
      העבודה ומרץ לא יישבו עם ליברמן.
      בגלל הפלונטר הקיים כדאי שתהייה הסכמה על שינוי שיטת הממשל.
      1.לבטל את תעמולת הבחירות בטלוויזיה.זה לא רלוונטי בתקופת האינטרנט.יש שם רק התקפות אישיות ומעט מצע.זה מביש ומכפיש.
      2.ביטול יום חופש למשק.אנשים יוצאים לטייל ולא כולם ממשים את זכות הבחירה.אפשר לעשות יום עבודה מקוצר.הרי אזרחי ישראל ברובם לא עובדים כל היום.אפשר לקצר את יום העבודה לחמש שעות ביום.
      3.בחירות חדשות תוך פחות משנה מהיום כדי ליצור יציבות פוליטית.

  • 165.

    ציפי תצטרך לזחול על גחונה לכיוון נתניהו אין לה הרבה ברירות . (ל''ת)

    מוני, 11/02/09 16:46

  • 164.

    עד היום לא תמכתי בביבי אבל אני מאמין שהוא התבגר מאז ולא יחזור על טעוית (ל''ת)

    אילן, 11/02/09 16:45

  • 163.

    לבני נו מה עם גלעד שליט? אמרתם שהעסקה חמה

    שכחת את גילעד ליבני?, 11/02/09 16:44

    שעד הבחירות או עד הרכבת הממשלה כנראה תוציאו אותו לחופשי. נו אז? עכישו את חושבת על ההרכבת ממשלה שכחת את גלעד?

  • 162.

    תנו לנתניהו לנצח נראה אותו מסתדר עם שס וליברמן ואובמה להיתראות בקרוב

    פז, 11/02/09 16:39

    רוצים ממשלה ימנית קחו אותה נראה כמה זמן שס הסחטנית תוכל להיתנגד לברית הזוגיות לשינוי שיטת הבחירות תנו לנתניהו לנצח ניפגש בקלפי בעוד שנה שנתיים ואז פיתאום שס תהיה שמאל וחוזר חלילה כי גם הליכוד לא יוכל ....לשלוט על הסחטנים האלה ולא דיברנו עדיין על אובמה ורצונותיו אז קדימה, רק הליכוד יכול בואו ונראה אתכם.להיתראות בקרוב

  • 161.

    צודקת, הציבור בחר וזה לא את.. (ל''ת)

    מצטער לאכזב, 11/02/09 16:38

    • מצטערים אבל יקירתנו קיבלה הכי הרבה קולות ובצדק רבבבב (ל''ת)

      אושר, 11/02/09 17:49

  • 160.

    ראש הממשלה הראשון היה אשה הסוף כמו ההתחלה (ל''ת)

    עיד , 11/02/09 16:36

    • לא טיפש ! ראש הממלשה הראשון היה בן גוריון (ל''ת)

      גדי, 11/02/09 17:15

  • 159.

    תענוג לראות אותה מתחנפת ולא יוצא לה כלום כי היא אפס (ל''ת)

    erez_e1 , 11/02/09 16:35

    • צודק כיף לראות את ''הנקיה'' מתרפסת ומשלמת כמה שיותר (ל''ת)

      המטיף, 11/02/09 17:46

  • 158.

    רק המנדטים של החיילים יעיפו אותה לקן של האופוזיציה (ל''ת)

    עופי לך למדבר לא על עליו חלמת, 11/02/09 16:34

  • 157.

    רוב למפלגות ימין קטנות מה שלא יאפשא שינוי שיטת המימשל

    iritkev1 , 11/02/09 16:34

    מה שאומר בחירות באותה מתכונת בעוד שנה שנה וחצי

    • אלא אם יקרה נס והאגו של ביבי/ציפי יתכווץ למימדים אנושיים

      פנדה, 11/02/09 16:59

      ואז אולי יבינו שטובת העם מחייבת ממשלת אחדות, החלפת שיטת הממשל הכושלת, חוקה בהסכמה ופירוק החונטה המשפטית. יש סיכוי שתהיה דמוקרטיה בישראל, אם רק האגו יתכווץ.

    • הינו כבר בשיטת בחירה ישירה, זה לא עזר למפלגות הגדולות! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 11/02/09 17:15

  • 156.

    אתמול השמאל עוד כינו אותך ליברמן מוסליני וסטלין היום מחזרים

    אחרי התחת שלך, 11/02/09 16:32

    אתמול עוד אמרו שהפרקליטות תופרת לך תיקים נוסח אולמרט היום הם שכחו. הבית היהודי לא שוכח לא סולח.

  • 155.

    הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם. (ל''ת)

    אהוד הירשזון, 11/02/09 16:31

  • 154.

    פצצות המרגמה היום רק ממחישות שקדימה צריכה ללכת

    שרון ר., 11/02/09 16:31

    אין זכות קיום למפלגת הגנבים,גנבי הקולות והפשלונרים.
    הסיבה שציפי היא אשה והיא עוד לא היתה ראש ממשלה - זו ממש לא סיבה לתת לה להמשיך להרוס את המדינה

    • צריכה ללכת קדימה לקראת הסדר במזרח התיכון ולא אחורה למערות (ל''ת)

      ש.א, 11/02/09 17:50

  • 153.

    העם רוצה ימין לא את לבני

    יהודה, 11/02/09 16:30

    תקשורת תפסיקו להסית נגד הימין

  • 152.

    גברת ליבני, הציבור היהודי בחר ימין, זה שגם ערבים בחרו בך זה לא נחשב.

    N1NE , 11/02/09 16:30

    בוחרי ליכוד ליברמן איחוד ודתיים הם יהודים ובוחרי קדימה עבודה והשמאל הם גם ערבים, כך שרוב הציבור היהודי לא בחר בך.
    למפלגות הימין היהודיות יש רוב, ולא לשמאל.
    אני מקווה שהממשלה שתקום תשקף את רצון הבוחר לממשלה ימנית יציבה ולא וותרנית חלשה ומסוכנת להמשך קיום מדינת ישראל.
    העם אמר את דברו, ממשלה ימנית בישראל.

    • בציבור היהודי בחר בקדימה ברוב גדול יותר מבכלל הציבור.

      גל, 11/02/09 16:41

      תבדוק את הנתונים שלך לפני שאתה מדבר בלי לדעת.

    • יש דברים שהשתיקה יפה להם - לפי התפלגות תוצאות האמת, היהודים בחרו קדימה

      ירון, 11/02/09 17:21

      מתוך התפלגות ההצבעות הרשמיות (אתר הכנסת וYNET) - יהודים בלבד:

      קדימה - 24.8%
      הליכוד - 23.5%

      לך לישון חבוב.

  • 151.

    העם שלנו מטומטם. עד שהטילים לא יגיעו לת''א לא יתפכחו... (ל''ת)

    עודד, 11/02/09 16:28

    • עודד תירגע רוב העם בחר בימין, רק 24 אחוז בחרו בקדימה! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 11/02/09 17:16

  • 150.

    עוד 4 מנדטים לליכוד יסללו לך את המנהרה להיסטוריה של האופוזיציה (ל''ת)

    בזכות צה''ל, 11/02/09 16:26

  • 149.

    לציפורה קליין לבני שפריצר העם רוצה ממשלה ימינית לכן ימין קבל 65 ח''כ (ל''ת)

    נbula, 11/02/09 16:25

  • 148.

    דה ציפורה - הפרקליטות לא מכינה תיק לליברמן - הוא הרי אולמרט השני (ל''ת)

    אז מה ההצגה הגדולה, 11/02/09 16:25

  • 147.

    ואיזה מסכנים העיתונאים .......אכלתם אותה (ל''ת)

    כלכלן, 11/02/09 16:25

  • 146.

    נמסטה ציפי ליבני זה ניצחון אלוהי

    אמיר,מרכז., 11/02/09 16:24

    כולם רוקדים מסביב לאש,האש מסמלת את היסוד המקראי להניח שכול בוני מגדל בבל - האליטה הגלובאלית היום הגיעו לקצה גבול היכולת,אני מרגיש כניעה באוויר המחושמל שלנו,כול מיני חזירים קופים וכלבים משוטטים מסרבים להבין שאת ראש ממשלת ישראל,ונופלים בפח פעם אחר פעם,תמסרי לאהוד שהרעה תפתח ממגדלי אקירוב,תמסרי לביבי שישלח את שרה למדור הניו אייג,לכול השאר,ממושמושמושים, כבר נדבר.בוויטגנשטייניות אני קורא לכולם לדבר לדבר לדבר ולבסוף נסכם הכול כ
    NON SENCE
    חסר מובן
    בפוקויעניות כולכם חלק מהפנופטיקון ונתונים לכוח דיספלינארי בחסות קואליציה אופיזיציה הכול מתערבב במטבוחה,בפוקויאמיות,ארוחת מלכים לכבוד קץ ההיסטוריה,בוויליבריעניות,תתחילו לקרוא את אורובינדו,חיים אלוהיים לכולם כמו שמוהן אמר
    ONE EARTH
    ONE BREATH
    SAME BODY IDEA
    כולכך פשוט וכולכך הרבה רעש בעולם,אניתוהה מה יקרה אם ברגע שתרכיבי ממשלה נבקש מכול העולם לעצור למדיטציה של דקה ,יהיה מעניין ברמות שאי אפשר אפילו להתחיל לתאר,שווה להתכוונן לזה, את יודעת.

  • 145.

    מדוע אף אחד מהפרשנים לא בודק האם יש 10 חכים מקדימה שינטשו את קדימה

    דורון, 11/02/09 16:23

    10 חכ''ים מתוך 29 יכולים להתפצל לסיעה עצמאית וכך להצטרף לליכוד כחלק מהקואליציה.
    שאול מופז,
    אתה יכול להרים את הכפפה, כי בטוח שיש לך עוד 9 חברים שטובת המדינה חשובה להם והם לא רוצים להיות שותפים של מר''צ.
    בצורה זו ביבי, יוכל להקים ממשלה ימנית אך לא קיצונית.

  • 144.

    פוליטיקה= כסא,כסף,כוח...............

    שאול קאופמן , 11/02/09 16:21

    הפוליטיקאים הם סופר אנוכיים. מענין אותם כסף,כסא וכוח,יתר הדברים זה מטרד עבורם.

    בגללם המדינה חולה וגוססת,דרוש לה דחוף הנהגה חזקה וחכמה ומקצוענית,בפועל היא מקבלת סטאגרים שעושים שגיעות ולבסוף עוזבים ומוסרים את הידים לסטאגרים חדשים,אז מה פלא שהמדינה חולה אם היא בידים של סטאגרים.

    אלה שנבחרו לשלוט הפעם הם בעיקר אנשי הליכוד, 70 מנדטים ומעלה,הליכוד עם קדימה וישראל ביתנו.אלא מה שכל ה70 רוצים להיות ראשי ממשלה,לכן לא ניתן להקים ממשלה.

    במקום שכל השלושה יתחדו יקימו ממשלה חזקה,כל אחד מחפש שותף פלגש מהצד,אצל הדוסים.הדוסים רוצים רק כסף והרבה כסף וכסאות מרופדים והכל על חשבוננו

    את מתי? את מתי? עד הגלות הבאה.

  • 143.

    ליבני היא פאתטית, מקסימום יכולה להיות ראש ממשלת השמאל שהצביע עבורה ... (ל''ת)

    משה, 11/02/09 16:20

  • 142.

    מה ז את אומרת שהציבור קבע שאת צריכה להיות ר''מ???

    גיבובי שטויות, 11/02/09 16:20

    ערימה של גיבובי שטויות. קיבלת 28 מנדטים (ואולי פחות), לא 61. לא כל העם בחר בך. השיטה של מדינת ישראל היא לא בחירה ישירה לראשות ממשלה.לכן רוב לקדימה לעומת ליכוד , לא אומר דבר. אני בחרתי במפלגת הבית היהודי מתוך ידיעה שהם ימליצו על נתניהו לראשות ממשלה והם אמרו זאת בגלוי בתשדירים שלהם. כך גם ש''ס והאיחוד הלאומי. גוש הימין ניצח, העם זז ימינה גם אם הגברת ליבני החליטה להפוך לשמאל קיצוני.

    • מסכים לחלוטין, גם מי שבחר ליברמן רוצה את נתניהו כרה''מ! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 11/02/09 17:18

  • 141.

    לפני שלושה חודשים היה לליבני נתוני פתיחה להקמת ממשלה ....

    יחיאל כ''ץ, 11/02/09 16:20

    טובים פי כמה ממצב כיום ובכל זאת לא הצליחה הגברת להקים ממשלה (ולא משנה כרגע אם אכן לא נכנעה לסחטנות ש''ס) עכשו כשמצב המנדטים הורע(מבחינת ליבני) היא שבה ומבקשת להקים ממשלה. תמהני אם במצב הקודם היא התקשתה ולא הקימה ממשלה ,מדוע עכשו במצב נתון קשה יותר היא תצליח?.צריך להיות לפעמים מציאותי,אפילו שהמציאות קשה.

  • 140.

    ליבני צוחק מי שצוחק אחרון - נתניהו וליברמן יצחקו עלייך ביחד

    וגם ש''ס תצטרף, 11/02/09 16:19

    חייכי את הולכת לאכול אותה באופוזיציה.

  • 139.

    ליברמן בלי נאמנות אין מנהיגות (ל''ת)

    עמית, 11/02/09 16:18

  • 138.

    היא פולניה אמיתית סוחטת את כולם אבל לא נותנת כלום

    כך עשתה לש''ס, 11/02/09 16:17

    אבל ליברמן לא פראייר יכניס לה את כל מוסליני וסטלין ביחד.

  • 137.

    דה ,דה, דה, קח ליברמן את כל הממשלה רק תן לי להיות ראש ממשלה (ל''ת)

    אני תמיד מדדה, 11/02/09 16:16

  • 136.

    רבותי בתקשורת ושארית הפליטה בשמאל,תציעו הפיכה צבאית,זה "מתקדם ומהפכני" (ל''ת)

    gadii , 11/02/09 16:14

    • אך אתם אנטלגנטים,וכבר"תגייסו"משטרה,פרקליטות,ביהמ"ש,וכך"תנצחו"את הימין! (ל''ת)

      gadii , 11/02/09 16:18

  • 135.

    העת לממשלת אחדות לאומית

    TOVKA , 11/02/09 16:14

    אין בררה אחרת. יש פה תיקו מובהק.עיזבו את משחק הגושים.הבוחר בחר בביבי ובליבני וזהו זה.שבו שניכם ביבי-ליבני וסכמו על הקמת ממשלת אחדות לאומית ושרתו ברוטציה.אין בררה אחרת.ככה אולי תשלימו קדנציה של 4 שנים ללא סחיטות של מפלגות קטנות שזו העת שלהם אם תצטרכו אותם .שימו לב לממשלה יציבה,
    קדימה +ליכוד+הבית היהודי+העבודה.בכל המפלגות האלה יש אנשים מצוינים שיוכלו לשרת את העם ולקבל החלטות חשובות מתוך אחדות.אנא מכם הנבחרים .זו שעתכם, אם אתם באמת שמים את טובת העם והמדינה לנגד עינכם ולא את כבודכם האבוד ממילא.תכריזו שממשלת אחדות לאומית קום תקום ואז המשימה הראשונה והכי חשובה אפילו לפני איראן והחאמס ,היא שינוי שיטת הבחירות הבלתי נסבלת ושהורסת את המדינה מבחירות לבחירות יותר ויותר.
    הנבחרים -תקשיבו לקולו של העם.העם רוצה עכשיו אחדות מעל הכל והקול.

  • 134.

    ליברמן אל תישכח שבזמן הבחירות היא קראה לך מוסליני (ל''ת)

    תראה לה את הדרך לאופוזיציה, 11/02/09 16:13

  • 133.

    75% מהציבור מעדיף את נתניהו (ל''ת)

    אופיר, 11/02/09 16:13

  • 132.

    ליבני הופכת במהירות ל''קדימה'' אמיתית

    ל רפי, 11/02/09 16:11

    אם היא מסוגלת לומר במצח נחושה ש28 מנדטים, המייצגים פחות מ- 25% מציבור הבוחרים , הם ביטוי לרצון הציבור בהכללה גורפת, היא הופכת במהירות לחברה אמיתית של מפלגת הספינים והשקרים ''קדימה''.

  • 131.

    ליברמן וגב ציפי

    ידולה, 11/02/09 16:11

    אדון ליברמן הנכבד אלתטיל אבן לבאר שאתה שתיתה ממנה שמונין אחוז מבוחריךהינם אנשי ימין מובהקים ורוצים את ביבי כראש הממששלה אז אנא ממיךבלי משחקיםמיותריםוסיפורי אגו

  • 130.

    המבט שלה אומר - איזה אידיוטים העם הזה שהכתיר כלומניקית שכמותי (ל''ת)

    איך מכרתי להם חלומות והם קנו אותי, 11/02/09 16:11

  • 129.

    ציפי תהיה שרה במקרה הטוב, או באופוזיציה במקרה הרע מבחינתה. (ל''ת)

    דלילה, 11/02/09 16:10

  • 128.

    ציפי תהיה שרה במקרה הטוב, או באופוזיציה במקרה הרע מבחינתה. (ל''ת)

    דלילה, 11/02/09 16:10

  • 127.

    דה ליברמן דה אומר לך על הכל - רק תן לי את המלכות לנגב בה (ל''ת)

    את הצרות, 11/02/09 16:10

  • 126.

    ביבי הביתה, ליבני לראשות הממשלה (ל''ת)

    נורה, 11/02/09 16:08

    • you go home (ל''ת)

      datheman, 11/02/09 17:00

  • 125.

    בוא ליברמן אני עוד כאן אתן לך הכל מה שלא קיבלה ש''ס

    רק שאזכה ליות ראש ממשלה, 11/02/09 16:08

    כי עד היום הייתי הזנב של אולמרט.

  • 124.

    התקשורת האבלה מתחילה לטפטף מ"מקורות בכירים"שאובמה מעדיף לבני,כ"כ פתטי (ל''ת)

    gadii , 11/02/09 16:07

  • 123.

    וינוגרד עוד מתפלץ אם כלומניקית תחליף את הגנב ותשב עם הנשקן (ל''ת)

    מהר למגרסה, 11/02/09 16:06

  • 122.

    הציבור לא קבע מי יהיה רה''מ כי אין בחירה ישירה ואם הייתה אז ביבי כמובן (ל''ת)

    נ.פ., 11/02/09 16:05

  • 121.

    נתניהו ניצח את התקשורת - ציפי צאי מהסרט וגלי אחריות לאומית

    עמית, 11/02/09 16:02

    כל טענותיך כנגד ביבי הם חרב פיפיות כנגדך.

  • 120.

    וואי וואי כמה ימנים יש בארץ, מיליונים, כמו ארבה (ל''ת)

    גילי, 11/02/09 16:02

    • do have a problem move (ל''ת)

      datheman, 11/02/09 17:02

  • 119.

    מה עם הפצמ''רים וקסאמים? יאללה לחזור למציאות!!!!!!!!!!!!!!!

    ברק (לא אהוד), 11/02/09 16:01

    ליבני, נתניהו, ליברמן. גוש ימין גוש שמאל וחוזר חלילה. דיבורים דיבורים, ובינתיים ממשיכות ליפול פצצות על הדרום .
    בעיתונות בקושי כותרת במבזקים,
    בממשלה? מי יודע? לא בז... שלהם. רק חשוב מי יהיה ראש הממשלה.

  • 118.

    ציפי כל הזמן הבטחת פוליטיקה אחרת אז מדוע את יושבת עם הגזען ליברמן? (ל''ת)

    אזרח, 11/02/09 15:59

  • 117.

    ממשלת אחדות

    טים תם, 11/02/09 15:58

    ממשלת אחדות, ביבי וציפי ברוטציה עבודה ו/או ליברמן נלווים. זה הצ'אנס היחיד להקמת ממשלה יציבה !!!

  • 116.

    לבני תפסיקי מלבכות

    refael2s , 11/02/09 15:58

    מה העם מכריע העם הכריע בגלל מנדט אחת ואפילו עוד לו הסתיימו את קלפיות של החיילים והאסירים וכו' ואני בטוח שלבני יורדת עוד מנדט בהקלפיות אילו וגם הרי העם בחר בימין בהפרש גדול מאוד איך לבני רוצה להרכב ממשלה בכך אם רוצה לשבת על הכסא ישלה אפשרות אחד להוציא את מפלגתה ובכך תוכל להיות ראש ממשלה. אני אומר לציפי די לבכות ודי לביטוי בדברים אני מחייבת לעם או העם בחר בי לא נכון העם בחר חצי לבני וחצי ביבי אבל רוב הגוש לביבי. לבני צריכה להבין שהעם בחר בימין וצריכה להבין את זה.

    • הלוואי שאתה ושכמותך תיחנקו כולכם כי צוחק מי שצוחק אחרון

      א. אברג'יל, 11/02/09 16:43

      צוחק מי שצוחק אחרון חבורת עלובי נפש מגעילים.

  • 115.

    אם ליברמן ילך עם קדימה, בבחירות הבאות הוא גמור!!! (ל''ת)

    ליברמן יודע את זה ולכן אין סיכוי ללבני להרכיב ממשל, 11/02/09 15:57

  • 114.

    לבני הפסידה - למה ? וכיצד קראו בפנים

    שלמור, 11/02/09 15:56

    א.היא נכנסה למערכת בחירות עם 29 ועתה יש לה 28 בלבד ואני מריך כי היא תרד בעוד מנדט
    ב. ממתי אנו בוחנים ניצחון על פי היחס למועמד אחר הרי אין בחירות ישירות לראשות הממשלה והיא אינה יכולה להקים שום קואלציה ללא קולות הימין
    ג. הליכוד החל מערכה זו עם 12 וסיים ב 27 זה לא ניצחון האם הכפלת כוח ביותר מ100 אחוז נחשב מפסיד ?
    ד. השמאל יש בו בסה''כ 16 מנדטים הכי פחת בכל תולדות ישראל
    ה. ההצבעה לקדימההיתה שלילית ואמרה העיקר לא ביבי ואל ליברמן
    ו. קדימה שאבה את כוחה לא מן הימין אלא מהשמאל אז שתוכיח את יכולתה לשלוט עם השמאל
    ז. הימין הגדילאת כוחו זו המשמעות שדל הבחירות ואין מנוס מהקמת ממשלה כזו \\
    ח. לולי הפגיעה בפיגלין היה הליכוד עולה על 35 מנדטים על חשבון מפלגות ימניות מובהקות וחבל על טעות זו
    ט. קדימה נמצאת בפרפורי גסיסה ועוד נראה את הפיצולים ואת הסכסוכים יוצאים עד לפירוקה המוחלט ומי שיעשה זאת הוא לא אחר מאשר חיין רמון שכל כך דואג לה
    י. לבני לא ניצחה אף אחד היא הפסידה ובגדול

    • צודק מא' ועד י' (ל''ת)

      פנדה, 11/02/09 17:02

  • 113.

    קדימה וגברת לבני אנא כנסו בבקשה

    יניב תורג'מן, 11/02/09 15:55

    מפלגת קדימה וגב' לבני,
    עד כה בשעה 15:55 הקרב הוא יותר מצמוד. ראשית לפני שאתם נמהרים להציג את ניצחונכם, אני מציע שתמתינו לקולות החיילים אשר ברור לכל מי שמעט בינה בראשו שהם יינטו לטובת הימין כך שבהחלט תתכן מערכה שווה ואף יתרון לליכוד. שנית, העם אכן אמר את דברו - העם בחר בגוש הימין ללא עוררין. ציפי ביצעה הטעייה לציבור הבוחרים כאילו קיימת מערכת בחירות אישית ובכך היא הסיטה קולות רבים מהעבודה בכלל ומהשמאל בפרט לכיוונה של קדימה. מה לעשות, ההטעיה אמנם עבדה על האזרחים התמימים אבל לא תוכל לעבוד על נשיא המדינה שיודע שהחוק הוא בחירות סיעתיות וגושיות. לצערכם, הפסדתם בקול מוחץ והליכוד יחד עם גוש הימין ניצח בקול מוחץ. זו חוצפה, לטעון שביבי גונב את ראשות הממשלה היות וזו מטרתכם. אנא מכם, תמתינו למחר בצהריים ולעוד 4 שנים ואז אולי העם יאמר את קולו.
    תודה,
    יניב.

  • 112.

    ומה עם גלעד שליט? (ל''ת)

    מימי, 11/02/09 15:54

  • 111.

    ליבני יש לך רק 23% מהציבור אז תפני את הבמה לביבי (ל''ת)

    יהודי מאמין , 11/02/09 15:50

  • 110.

    יצא המרצע מהשק היא רמאית וביבי ישר (ל''ת)

    כלכלן, 11/02/09 15:49

  • 109.

    מה זו ההיתממות הזו? כל תינוק מבין שרוב הציבור רוצה את ביבי בראש

    אורי, 11/02/09 15:48

    אם פעם היתה לי הערכה ליושרה של לבני- היא נגמרה לאחר ההכרזה המיתממת הזו בדבר מה שהציבור כביכול רוצה

    • די לקשקש. אתה ושכמותך חבורת נפלים = LOWLIFE (ל''ת)

      א. אברג'יל, 11/02/09 16:45

  • 108.

    קדימה וציפי נילחמים על חייהם ולכן מיתקפת הספינים והכניסה לתחת של (ל''ת)

    ליברמן.שרק בחיבורו לציפי הוא כשר, 11/02/09 15:48

  • 107.

    כ- 22 אחוז מקולות המגזר הלכו למפלגות הימין (מרביתם לחרדים).

    שר ערבי., 11/02/09 15:48

    בממשלת ביבי יש למנות 2 שרים ערבים.

  • 106.

    את אולמרט היא שלחה הביתה על החשדות ולליברמן היא ניכנסת לתחת (ל''ת)

    פוליטיקה אחרת עאלק, 11/02/09 15:46

  • 105.

    יש עוד 4-5 מנדטים שלא ניספרו הכל יכול להשתנות (ל''ת)

    goodbye ציפי, 11/02/09 15:45

  • 104.

    השמאלנים ירו לעצמם בבטן חיסלו את השמאל ובחרו ציפי רק מיתוך שינאה (ל''ת)

    לביבי.וזה לא הצליח להם, 11/02/09 15:44

  • 103.

    בוחרי ישראל ביתנו לא רוצים את ש''ס

    אמיר, 11/02/09 15:44

    רוב העם מעדיף את ביבי כראש ממשלה. מצביעי ליברמן (ישראל ביתנו) היו מעדיפים את ביבי כראש ממשלה אך מעדיפים שש''ס תישאר באופוזיציה. לכן ליברמן עדיין לא הודיע במי הוא תומך. הליקוקים של אלי ישי לא יעזרו לו.

  • 102.

    העם לא טיפש את נבחרת מטעם מפלגתך בקושי . אבל לא קיבלת מנדט .

    מוטי, 11/02/09 15:42

    אל תשכחי שרק מי שמסוגל להשיג רוב בכנסת יכול להרכיב ממשלה . אין לך רוב קואליציוני .

  • 101.

    ביבי והימין הביסו את הסמולנים שתמכו בציפי העלובה שתבלה באופוזיציה

    זאב, 11/02/09 15:41

    ביבי והימין הביסו את הסמולנים שתמכו בציפי העלובה שתבלה באופוזיציה

    • תגובה ל 101

      eli32 , 11/02/09 16:45

      ציפי היא הגדולה מכולם, וכך היא תישאר. אתם חבורה של אנלפבתים מפגרים הצבעתם ליכוד. ביבי מלך המפגרים, ושקרן מלא כשלונות.....

    • עלובה אימא שלך שלא עשתה הפלה בזמן וגם אבא שלך שלא שם קונדום ואתה יצאת

      א. אברג'יל, 11/02/09 16:50

      עוד אדיוט יצא מהחור....מה יהיה? מתקפת האדיוטים בעיצומה.... הצילו.... יחסית לעם הספריש פה המון דבילים.

      • הבהרה: תגובתי הקודמת היתה לזאב 101 (ל''ת)

        א. אברג'יל, 11/02/09 18:18

  • 100.

    לנערת הבארים ציפי ליבני

    אבי, 11/02/09 15:41

    הציבור אכן אמר את דברו וקבע ש''העם רוצה ימין'' ולא נערת בארים פטפטנית דוגמתך.
    יאללה הביתה.
    אל תבלבלי את המח כי אני מקוה שבמהרה תחבשי את ספסלי האופוזיציה ואת ומפלגתך תלכו למקום הראוי לכם: פח האשפה של ההיסטוריה.

  • 99.

    עכשיו שיש מנדט נתחיל לחסל את בג"ץ ,ולהכניס את הימין לערוצי הטלוויזיה (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 11/02/09 15:39

    • בשביל זה צריך גם איכות , לא רק כמות (מנדטים) (ל''ת)

      gibenz, 11/02/09 16:05

      • יש איכות בימין.. הבעיה עד כה היא סתימת פיות... (ל''ת)

        יפה, 11/02/09 17:58

  • 98.

    לליברמן יש הסכם סודי עם קדימה

    חסוי, 11/02/09 15:39

    לקדימה וליברמן יש הסכם שמטרתו לחסום את הליכוד והימין וליברמן יהיה שר בכיר, הרי בממשלה הנוכחית קדימה והעבודה כבר ישבו ביחד עם ליברמן. ואז ליברמן יסמן את עצמו כימני היחידי בממשלה עד לבחירות הבאות. ומה הוא עשה בקדנציה שלו כשר לעניינים אסטרטגים בממשלת אולמרט כבר ראינו כלום ושום דבר .
    אבל עכשיו הוא פתאום גיבור על הערבים ושיהיה לכם ברור בגלל הקמפן המטופש של ליברמן הערבים יביאו ביחד יותר מעשר מנטדים אבל את ליברמן זה לא מעניין .

    • תגובה ל98

      refael2s , 11/02/09 16:14

      את האמת אני מודאג מאוד מהמכפכה הזאת אבל אם כך יקרה, אני בטוח כל העם יתהפך נגד לברמן וכמו כן המלגה שלו בעתיד לא תעלה וכמו כן לא נשכח כי יש לא חקירה אם ייעשה כך כל העם יב נגדו ובשמחה. אני ממליץ ללברמן הוא ימיני יישאר ימני.

      • צודק מאה אחוז.אחי אל תדאג.כנס

        socrates37 , 11/02/09 16:39

        גם אם ליברמן חס וחלילה ימליץ על ליבני.יש את ברק שמעדיף ביבי ולא ציפי.
        ציפי ריסקה את ברק וברק ינקום בה.
        הוא יחבור לימין יחד עם מספר אנשים מהעבודה וככה נקים גוש חוסם.
        לליבני אין ממשלה נקודה.ככל שהיא תפנים זאת כן ייטב לה.
        ביבי סגר עם החרדים והכתומים.נשאר לסגור עם ליברמן ואם לא אז עם ברק כחלופה.

    • ליברמן+ליבני+עבודה=56 מנדטים לפני קולות החיילים

      אליק, 11/02/09 16:19

      אין סיכוי לאישה חלולה חובבנית להיות אפילה שרה בלי תיק

    • התאבדות פוליטית של ליברמן אם הוא הולך עם לבני

      נאש קונטרול, 11/02/09 16:19

      וגם כך אין להם 61 חכ''ים , גם אם העבודה ומרץ פנימה זה רק 59 וידוע שהם לא רוצים להיכנס ובטח שלא עם ליברמן
      אז תפסיקו עם החלומות שלכם

    • גם עם ליברמן אין לליבני רוב! (ל''ת)

      חיים, 11/02/09 16:37

    • ואללה. נתת לי רעיון לספר בדיוני..... (ל''ת)

      נתן, 11/02/09 16:38

  • 97.

    הצביעות אוי הצביעות, מכתב גלוי לליבני ולעתונות הישראלית

    נחום שחף , 11/02/09 15:38

    לליבני ולעתונות הישראלית המוסרנית עד גועל.
    עוד לא הסתימה הספירה, וליברמן שהיה משוקץ בעיניכם כגזעני, הפך שותף לגיטימי וכשר.
    אומרים משך זכרונה של התולעת 10 שניות, ואנחנו תולעת יעקב, אזרחים מחוקי דעת, נמשיך להאמין לכם, כאילו לא היה אתמול.
    אידיוטים מועילים.

  • 96.

    ליברמן השטן שרוצה להחזיר שכונות בירושלים ברית זוגיות יישב עם סחטני ש''ס (ל''ת)

    מדמנת פשעי הכיבוש, 11/02/09 15:38

  • 95.

    הערכה שאחרי ספירת קולות החיילים תיקו ליכוד קדימה

    m-16, 11/02/09 15:37

    והימין כולו יתחזק במנדט או שניים.

    מה אז ?

    האם ציפי תחזור על המשפט '' הציבור אמר את דברו '' ותכנס ללמשלת נתניהו ?

  • 94.

    ליבני זה הסוף שלך - הימין ניצח וביבי ראש ממשלה

    אליק, 11/02/09 15:37

    השמאל הקיצוני וערבים נתנו קולות לליבני - זה לא לגיטיתי שהיא תשב בקואליציה בכלל !

  • 93.

    כדי להקים ממשלת אחוד לאומי

    rachel kapen, 11/02/09 15:36

    כדי להקים ממשלת אחוד לאומי של ממש, רצוי שישתתפו בה קדימה, הליכוד והעבודה ומפלגה דתית ואולי גם ערבית לרפואה, ושנתניהו וציפי ליבני יחליטו לכהן כראש ממשלה לשנתיים כל אחד, דבר שכבר נעשה. רק כך זוהי תהיה ממשלה מייצגת של מדינת ישראל.

  • 92.

    ליברמן אל תעשה את טעות חייך ותלך עם קדימה !

    כתום בנשמה , 11/02/09 15:35

    אם תעשה את הטעות המרה הזאת בבחירות הבאות אתה תקבל 2 מנדטים בלחץ !!
    תלך עם הבחירה הטבעית שלך ביבי המלך !! ותרוויח 20 מנדטים בבחירות הבאות...

    • כתומך ליברמן נלהב מסכים איתך לחלוטין

      socrates37 , 11/02/09 15:53

      לפני עשר דק' שלחתי לו מכתב שבה פירטתי לו לפרטי פרטים שלא נסכים חבירה לציפי ליבני.

  • 91.

    לבני, אם באמת אכפת לך מהמדינה, תציעי ממשלת אחדות בראשות ביבי...

    דוד ארץישראל, 11/02/09 15:30

    תגידי תודה ושלום לארד ואדלר ולספינים שלהם, כי את יודעת היטב שיש רק שתי ברירות: או ממשלת ימין צרה כראשות נתניהו או ממשלת אחדות בראשותו. אין לך שום אפשרות להקים ממשלה גם עם ליברמןיתמוך בך.
    אז עכשיו נראה אם באמת אכפת לך מהמדינה או שרק האגו שלך מעניין.

  • 90.

    הבוחרים של ליברמן רוצים לראות אותו עם ביבי. (ל''ת)

    ליברמן2011 , 11/02/09 15:30

    • רק עם ביבי.מפלגת ימין משוייכת אוטומטית לימין!!!

      socrates37 , 11/02/09 15:56

      לא נסכים לשעטנז שמאל.
      לא נסכים לשבת עם הערבים.נבחרנו כדי לטפל באוייבי המדינה ולא לממש את רצונם הפוליטי.

  • 89.

    מה הסכם העבודה של הכתבת מירב דוד עם קדימה לא נגמר אמש ב-22:00? (ל''ת)

    העם רוצה מנהיג ולא טאפט!, 11/02/09 15:28

  • 88.

    אני בעד ליברמן..

    אבי, 11/02/09 15:28

    לתפקיד שר התחבורה...תפקיד שהולם את מידותיו.

  • 87.

    אבל למה? תגידו לי למה!

    ציפ ציפורה, 11/02/09 15:25

    למה אבל למה לא נותנים לי להיות ראש הממשלה?! נו ליברמן נו כבר ישי אז מה שליכלכתי על שניכם ועל ביבי לי מותר הכל, וכמעט כולם תמכו בי לא? אני בעצם מתכוונת כמעט כל העיתונאים, רינה מצליח אפילו באה לעשות לי מסאז פעמיים ביום, תקשיבו לאיך שהיא מדברת, היא חולה עלי!
    תראו את התקשורת שלי, לאחר ניצחוני לא ראיינו את הנגבי,רמון, איציק או מופז אלא כולם, הטלויזיה הרדיו ואפילו העיתונים ראיינו אותי כמובן ואת איל ארד וראובן אדלר!! נו לא פלא גם קצת הרבה בזכותם הגעתי עד הלום! לא ראיתם איך אושרת קוטלר כמעט בכתה שהודיעה שכנראה לא אוכל להרכיב קואליציה, כולם בתקשורת אוהבים אותי ואני מבקשת מהם מעל לבמה הזאת שלא יגרמו לי לבכות שוב כפי שכמעט בכיתי אמש בשידור חי אני מבקשת שתעזרו לי להמשיך ולדחוף לממשלת אחדות לאומית כך שאני סוף כל סוף אהיה ראש הממשלה של כווווללללםםםם

    • גאון מי שכתב את הסטירה הזאת.כל מילה בסלע.

      socrates37 , 11/02/09 16:00

      רינה מצליח נאבקה למענה כאילו שהיא אחותה התאומה.רוב אנשי התקשורת הצביע למענה בגלל שנאתם לביבי.
      התקשורת שמדברת בכל יום נגד תופעת השחיתות מנסה להמליך עלינו את מפלגת השחיתות מס' 1 בישראל.
      מושחתים נמאסתם.

    • ,תגובה ל87

      refael2s , 11/02/09 16:05

      כי עדיין לא נפתחו את כל הקלפיות וגם בגלל מנדט אחד לא נחשב הכרעה וצריכה להבין כי הגוש בחר הימין ואת בכלל נגד הדבר הזה מפנה שאת רוצה לחלוק ירושליים שתי מדינות והימין לא ייקבל לכך לצערי אני מאוד מצטער בשבליך אבל הציבור רוצה את הימין.

      • רפאל לא הבנת שהוא יודע והוא צוחק על ציפי.זה סרקסטי.

        socrates37 , 11/02/09 16:35

        במילים אחרות הוא מסתלבט על ציפורה ליבני.
        תקרא שוב את מה שהוא אומר.
        יום טוב אחי ואל תיקח ללב.אנחנו ניצחנו אותה היא רק מתכחשת לזה.

    • מה יש לך? אתה דביל או משהו כזה?

      אץ אברג'יל, 11/02/09 16:52

      מנסה להצחיק ומראה שהוא דביל. פשוט פאתטי. אני אוהב אתכם אנשי הימין המתלהמים חסרי השכל. מזכירים לי בבונים.

  • 86.

    רק לא ש''ס! (ל''ת)

    צמצום נזקים, 11/02/09 15:25

  • 85.

    להמתין לתוצאות החיילים .החיילים לא מאמינים לציפורה (ל''ת)

    אבו עלי, 11/02/09 15:21

  • 84.

    רוב המצביעים לליברמן הצביעו בגלל נושאי דת ומדינה........כנסו

    חמורבי, 11/02/09 15:21

    ואני בניהם..........ליברמן לא ישיג כלום מהליכוד בנושאי דת ומדינה....במיוחד עם ש''ס בקואלציה.....אם לא יהיו קידומים בברית הזוגיות או בנושאי גיורים, ליברמן יוכל לשכוח אותי והרבה כמוני בבחירות הבאות.

    • רק לא ש''ס!! (ל''ת)

      צודק, 11/02/09 15:54

    • אני מסורתי והצבעתי ליברמן כדי לחזק את ביבי מימין.

      socrates37 , 11/02/09 16:04

      ליברמן יתחזק כל עוד הוא בימין.אם הוא יחבור לשמאל הוא אבוד.
      מה שהוא מציע זה רעיונות טובים שאפשר להשיג אותם ע"י פשרות לאט לאט.
      חמורבי אתה הצבעת למרץ ולא ליברמן.
      כי רק חמור מצביע למרץ.

  • 83.

    לא מוקדם לשמוח יש עוד כארבע מנדטים שטרם ניספרו!

    מוניק, 11/02/09 15:19

    מה תגידי אז אם ביבי ייקח הכל....''הציבור הקבע מי יהיה ראש הממשלה'' עדיין בתוקף?
    קצת צניעות-מאישה.........

    • ,תגובה ל83

      refael2s , 11/02/09 16:26

      את צודקת היא יכולה לשת על הכסא כי נחשבת מנצחת עד הרגע אבל תחשיבי טוב בצורה הזאת היא לא תוכל להחליט שום החלטה בלי הסכים הימין וזה לא רלונטי בשבילה אנו מודים כי היא נצחת במנדט אחד וכמו כן היא תוכל להיות ראש הממשלה אבל אני חוז על כך לא יהיה בידה שום דבר להגשים אותו בלי הסכמת הימין

  • 82.

    איזה סילוף עושה ליבני..........

    עדיין אינה מעכלת לאיזו מציאות היא הגיעה........, 11/02/09 15:19

    הצבור בחר חכי''ם לכנסת,הם-ורק הם-יצביעו בסופו של דבר ויקבעו מי יהיה ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל.... הצבעה ישירה לראשות הממשלה אמנם הייתה פעם אך כידוע היא עברה ופסה מן הארץ - לפחות בינתיים... ו''בינתיים'' זה אומר שהמחליטים הבלעדיים הם החכי''ם שנבחרו לכנסת... יכול נשיא המדינה לשכנע,אך רק לשכנע....

  • 81.

    ימניים מתלהמים על מה אתם מדברים?

    יואב, 11/02/09 15:19

    ימניים מתלהמים על מה אתם מדברים?
    ציפי לבני השיגה הישג מדהים בבחירות האלו וכנגד כל הסיכויים!
    יש לה את כל הלגיטימציה להכיב ממשלת אחדות
    אם יעשו היום סקר בעם אני מעריך שלפחות 60% יהיו בעד ממשלת אחדות של 3 המפלגות הגדולות
    ואולי 30 % יעדיפו ממשלת ימין-חרדים צרה
    יש לא מעט מצביעים שהצביעו ביבי וגם ליברמן שמעדיפים ממשלת אחדות על פני ממשלת ימין
    להזכיר לכולכם לא נתתם לה כל סיכוי כאשר היא פיגרה אחרי ביבי לאורך כל מערכת הבחירות בהפרשים של 5 מנדטים לפחות ובכל הסקרים ופתאום ברגע האחרון הצליחה לעקוף אותו במספר המנדטים.
    להזכירכם אחרי המבצע בעזה כולם כבר הספידו אותה אני זוכר את הסקר אצל ניסים משעל לפני שבועיים כאשר לפי אותו סקר הליכוד היה 34 מול קדימה 22 והיא אמרה שם שהיא תנצח אנשים לעגו לה וכבר דיברו על התפרקות קדימה
    היא ניהלה קמפיין כנגד כל הסיכויים שהנושא הבטחוני תפס את מרכז הבחירות ולאחר הלחימה בעזה הציבור הלך כל כך ימינה כך שהיה צפוי ניצחון סוחף לביבי ולגוש הימין בהפרשים הרבה יותר גדולים
    רוב הסקרים נתנו 68 ואפילו 69 מנדטים לימין עם יתרון של 5 מנדטים לליכוד מול קדימה
    היה הגיוני שהביטחוניסטים יקחו את כל הקופה מול אישה
    ברק? ביבי? ליברמן? ציפי השאירה את כולם מאחור ועקפה את כולם עם 28 ואולי 29 מנדטים
    אני יודע שציפיתם לתבוסה צורבת לציפי וקדימה רציתם התרסקות מתחת ל20 מנדטים
    ציפיתם שביבי יגרוף 40 מנדטים יש כאלו שאמרו 47 מנדטים
    שאלתם מי מצביע בכלל לקדימה?
    בתור מצביע עבור ציפי אני גאה בה ובמה שהיא מייצגת שהוא הפוך לחלוטין מכל מה שמייצגים הפוליטיקאים הישנים יש לה אומץ ויש לה חזון.
    ולגבי הקמת ממשלה החדשה:
    תאמינו לי אם השיקול של ציפי היה טובתה האישית הכי טוב לה זה ללכת לאופוזיציה ולתת לביבי להתבשל במיץ של עצמו ,להזיע ולהקים ממשלת ימין קיצונית בלתי אפשרית שתסתכסך עם ממשל אובמה ,תסבך את ישראל בזירה הבינלאומית,תגרום לבידוד בינלאומי ולא תזכה ללגיטימציה ציבורית מחלקים עצומים בעם ותתפרק בתוך פחות משנתיים.
    ביבי יצטרך לנהל קואליציה בלתי אפשרית ולכנע לכל הדרישות של המפלגות הקיצוניות כמו איחוד לאומי
    אבל יש לה אחריות למדינה ואזרחיה ולכן היא תנסה להקים ממשלת אחדות בראשותה
    בלי להיכנע ובלי להיסחט
    אם יצליח לה ביבי יצטרך להצטרף אולי בהסכם של רוטציה
    אם לא יילך היא תלך בראש זקוף לאופוזיציה ואני מבטיח לכם תוך שנתיים יהיו שוב בחירות ואז היא תבחר ברוב עצום .

    • ובבחירות הבאות תקבלו תבוסה יותר גדולה (ל''ת)

      הימין רק גודל זה ברור, 11/02/09 15:56

    • במה אתה גאה ברשימה מושחתת.בבלילא הערסית הבזויה!!!

      socrates37 , 11/02/09 16:08

      מבריחה וויסקי במזוודה.
      לא אשכח לה את המשפט המפורסם:
      "זו לא החקירה הראשונה של ראש הממשלה וגם לא ה2 וה3 ובטח גם לא הרביעית.אז מה?מה קרה?"
      על זה נאמר אהבלה בריבוע.ובזה אתה בחרת.
      גועל נפש.

    • כל מילה כסלע

      שלום, 11/02/09 16:23

      אך מה לעשות יש בארץ הזאת מלא אנשים הזויים שרוצים לראות רק דם ועוד דם ולצערנו זה משמגיע לעם הזה ביבי והימין ההזוי

    • ממליץ לך ללכת לקורס לאזרחות .

      מוטי, 11/02/09 16:32

      תקרא במיוחד את הקטע איך יקבע מי יהיה ראש ממשלה בישראל.

      נכון שהיא קיבלה 28 מנדטים אבל היא לקחה את כולם מהעבודה ומרץ. והרוב עדיין ימני .

      פרס אדם ישר והוא מבין באזרחות . לכן הוא יתן לביבי את הניסיון להקים ממשלה.

      פרט לכך 120-28 =92 מנדטים שלא רצו את ליבני.

      יאללה ביתר
      יאללה חיים בכפר
      העיקר להיות מאושר

    • סמולן היקר הימין קבל 65 ח''כ הסמול ואנטי ציונים קבלו 55 ח''כ

      משטטף בצערך, 11/02/09 16:34

      מי שנצח את הבחירות זה הימין

      • הימין הקיצוני לא ציוני

        ציוני לפניך ואחריך, 11/02/09 17:53

        עכשיו אז עכשיו כל מי שלא בימין הוא אנטי-ציוני, הימין הקיצוני לא תומך בציונות אלא במדינה דו לאומית הוא האנטי ציוני.

  • 80.

    היום מדובר במה פחות גרוע ולצערי אני כבר לא יודע

    Avi Ecuador, 11/02/09 15:18

    אבל אם ביבי מצליח להקים ממשלת ימין הוא בהמשך יכול בקלות לגרום לפרוקה של קדימה ולמעבר רוב חברי הכנסת שלהם לליכוד, להפוך באופן טבעי למפלגה הגדולה ביותר עם 40 מושבים בכנסת ובהמשך לצרף את המערך ולהוציא מספר מפלגות שלא מאפשרים לו לעבוד.
    נו, לעשות את החטא שעשתה קדימה לליכוד ולחייך...
    את קדימה קל לפרק כשיש ממשלה, ציפי תישאר מפלגת מיעוט מאוכזבת.

  • 79.

    הלוואי שזאת תיהיה הקואליציה

    מור, 11/02/09 15:14

    קדימה

    ליכוד, ישראל ביתנו, עבודה

    אם יש אפשרות אז להכניס את מרצ.

    אבל בשם פנים ואופן לא להכניס עוד מפלגות ימניות קיצוניות ובעיקר לא את ש''ס ויהדות התורה.

  • 78.

    ליבני, זה באמת גדול עלייך !!! כאזרח, אני חושש . . . . . . .

    דוד, 11/02/09 15:11

    מי שלא מאמין לנתניהו, שלא יפנה אליו בבקשה להצטרף לממשלת אחדות לאומית בראשותה של ליבני.

    מי ששונא את נתניהו, כפי שהיו הדברים בעת מערכת הבחירות, שלא יצרף אותו לממשלה.

    מי שחושב שהוא ינסח את קווי היסוד של הממשלה, ואחרים ילכו על-פי אותם קווי יסוד, הוא טיפש בלשון המעטה.

  • 77.

    אגב היא לא תקפה את ליברמן וכינתה אותו ימין קיצוני?? עכשיו היא מלקקת

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 11/02/09 15:09

    לליברמן??!!

  • 76.

    מרוץ עם הזמן

    יוסי כהן, 11/02/09 15:06

    ציפי ובבי מקימים פגישות עם המיפלגות שאיתם אפשר להגיע ל61 חברי כנסת שילכו לנשיא. .הפער הקטן של המנדטים יקשה על הנשיא להחליט מי המעומד להרכבת הממשלה אן ספק שבמידה ויהיו מיספר מנדטים שווים בתום ספירת כול הקולות אן מנוס מלעשות רוטציה בן שני המיפלגות

  • 75.

    לבני את מורידה את הפוליטיקה לזנות.הפסדת!

    idanaz , 11/02/09 15:05

    למה את רודפת אחרי האנשים הקיצוניים לדברייך?
    עזבת את הליכוד כדי לחזור אליו?
    את מזכירה לי את חגיגות הניצחון של פרץ לאחר שהפסיד.
    עכשיו את רק עוזרת לסחטנות הפוליטית.
    אין נצחון חד צדדי ואין הפסקת אש חד צדדית ואין שלום חד צדדי.
    כמה פתאטי....

  • 74.

    בזה הרגע הודיעה השמאל על כניעה מוחלטת לימין (ל''ת)

    איזה תבוסה הם לא יכולים לזוז יש גוש חוסם, 11/02/09 15:01

  • 73.

    ליברמן אל תתחבר עם כישלון!! ליבני פעלה בחסות הילרי קלינטון והן ביחד

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 11/02/09 15:01

    ימיטו עוד אסונות על העם היהודי ועל מדינת ישראל!!
    ירושלים ורמת הגולן בסכנה!!
    ליבני תהיה כמו חוט על בובה והילרי יחד איתה יהרסו את המדינה על מנת לבנות מדינת טרור!!
    לך עם ביבי תשמרו על ירושלים ועל רמת הגולן!!
    תבהירו לכל העולם שירדן היא מדינה של הפלסטינים ואסור לבנות מדינת טרור לצד מדינת ישראל!!
    ליבני הינה הרת אסון לעם היהודי למדינת ישראל לקיומינו לביטחוננו!!
    ההיסטוריה שלה רק רצף של כישלונות!
    בדרום ממשיכים עם הרקטות בגלל הכישלון שלה אבל הצפונבונים בת"א בחרו בה כי היא אישה מילא אם היה לגם גם שכל ולא הייתה שמאלנית קיצונית, עד שנפטרנו מזהבה גלאון עכשיו יש לנו צרה חדשה חלילה בתור ראש ממשלה!!

    • נכון מאד (ל''ת)

      שאול פ''ת, 11/02/09 15:46

  • 72.

    זעם בליכוד על Y NET שמצנזר תגובות תמיכה בנתניהו!!

    שאבי מהעיריה , 11/02/09 14:59

    בכירים בליכוד זועמים על האתר אשר שמצנזר תגובות תמיכה בנתניהו,הם שואלים איך למפלגה הגדולה בעם ,אין שום תגובות אוהדות באתר
    לכן לכן אני נכנס לפרסומות רק ב NRG ונכנס ל כתבות ווידאו רק ב NRG ואתר הבית שלי הוא NRG כמובן,לא מוכן לפרנס אתרים שמצנזרים את התגובות שלי

    • ברור שיכעסו, כל הכסף שהם שופכים על טוקבקיסטים ירד לטמיון (ל''ת)

      פחחח., 11/02/09 15:43

  • 71.

    65 מנדטים למחנה הלאומי ומומחי ההונאה אדלר ברק שוטפים את המוח עם זבל (ל''ת)

    אל תבליגו יותר, 11/02/09 14:58

  • 70.

    אחדות כן-אם תלכו בדרך שביבי מראה.ממשלת שיתוק-לא ולא! (ל''ת)

    panacea , 11/02/09 14:57

  • 69.

    לבני תתעוררי. היו כבר בחירות וזמן הספינים נגמר. את לא נבחרת להיות רה''מ (ל''ת)

    דוד ארץ ישראל, 11/02/09 14:56

  • 68.

    איזה קטע השמאל קדימה לא יכול להרכיב ממשלה (ל''ת)

    רק הימין יכול, 11/02/09 14:56

  • 67.

    למה, אבל למה תגידו לי?

    ציפ ציפורה, 11/02/09 14:54

    למה אבל למה לא נותנים לי להיות ראש הממשלה?! כמעט כולם תמכו בי לא? אני מתכוונת כמעט כל העיתונאים, רינה מצליח אפילו באה לעשות לי מסאז פעמיים ביום, תקשיבו לאיך שהיא מדברת, היא חולה עלי!
    תראו את התקשורת שלי, לאחר ניצחוני לא ריאיינו את הנגבי,רמון, איציק או מופז אלא כולם, הטלויזיה הרדיו ואפילו העיתונים ראיינו אותי כמובן ואת איל ארד וראובן אדלר!! נו לא פלא הרבה בזכותם הגעתי עד הלום! לא ראיתם איך אושרת קוטלר כמעט בכתה שהודיעה שכנראה לא אוכל להשלים קואליציה, כולם בתקשורת אוהבים אותי ואני מבקשת מהם מעל לבמה הזאת שלא יגרמו לי לבכות שוב כפי שכמעט בכיתי אמש בשידור חי אני מבקשת שתעזרו לי להמשיך ולדחוף לממשלת אחדות לאומית כך שאני סוף כל סוף אהיה ראש הממשלה של כווווללללםםםם.

    • "ארץ נהדרת" בדרך אליך.

      tomker , 11/02/09 16:23

      ואורנה בנאי גם תזיל דמעות אמת.

  • 66.

    איך בדיוק 23.4 % של הכנסת זה רוב העם נראה לי

    יוסי, 11/02/09 14:54

    שגב ליבני לא רק לא מבינה בכלכלה אלה גם בחשבון

  • 65.

    אחרי ספירת החיילים הליכוד יעבור את קדימה

    אייל, 11/02/09 14:53

    ואז מה ציפורה תגיד? נצחנו בסקרים?

  • 64.

    חובה לקרוא !!!!!! חשוב להכנס ולקרוא

    צביקה, 11/02/09 14:53

    הציבור לא קבע שהוא רוצה את לבני בראשות הממשלה ,כי כל אלה שהצביעו לימין רוצים את נתניהו.ז''א שיותר אנשים מעדיפים את נתניהו על לבניללבני יש מנדט אחד יותר אבל יותר מנדטים לימין שמעדיפים את נתניהו

    • נכון ומדוייק.ליבני כנראה לא יודעת חשבון.רק ספינים

      socrates37 , 11/02/09 16:11

      כשראתי את ארד ואדלר קופצים על צחי הנגבי זה היה כל כך פתאטי.כמה שהערסים הבזויים הללו תת רמה.אם הם חושבים שירכיבו ממשלה שיקומו.

    • יופי אתה ממש גאון. בסדר אתה יכול לעלות לכיתה א'

      א. אברג'יל, 11/02/09 17:00

      עברת את מבחן ארגז החול בגן חובה.

  • 63.

    בוא ליברמן אתן לך הכל - רק שלא אשלם את האגרה (ל''ת)

    שלא אצא לא שווה אגורה, 11/02/09 14:52

  • 62.

    אם היא מתחננת לליברמן שהוא ההפך ממנה - איזה ראש ממשלה אחרת (ל''ת)

    פלוצרית גדולה לא מעבר לזה, 11/02/09 14:51

  • 61.

    אחרי שציפורה תמכור את נשמתה לסתן עדיין ייאמרו לנו ציפורה פוליטקאית ישר (ל''ת)

    יגאל התותך, 11/02/09 14:51

  • 60.

    צפורה מסכנה, איזה דמיונות, הם יפילו אותה שוב. (ל''ת)

    ריקי שחורי, 11/02/09 14:50

  • 59.

    לבני יש לך ראיה מעוותת על רצון הבוחר.

    SHUK , 11/02/09 14:49

    למה הימין היגיע ל 65+ מנדטים בגלל מדניותה הכושלת של ממשלת קדימה עבודה במקום להבין שהציבור לא רוצה את קדימה בממשלה הבאה היא טוענת שהיא ניצחה.
    מי הם החיילים שעומדים לצידך ? האם את רוצה לאלץ את הליכוד להיכנס לממשלתך ולתמוך במדניותה הכושלת למה רק בגלל שהצלחת לרוקן את השמאל מבוחריו? על זה מגיע לך רק את כתר מלכת השמאלנים ולא יותר.
    חבל שכך לדעתי מרץ מייצגת יותר טוב את השמאל האמיתי .

  • 58.

    כמו הדנובה

    ציפור עם עיניים כחולות, 11/02/09 14:47

    זה כאילו שיווה אמר לאללה לא תעשה לך אתר אינטרנט אחר על פני,צדק לגמרי יהוה מהמר בוותיקאן כרגע כמה זמן הוא יוליך אותם באף לגן החיות בירושליים בחיי הערק פלירומה שזה וואחד עלה תאנה.

  • 57.

    לא בחרו בך כראש ממשלה, אלה מנדטים שהיו אצל הגמלאים

    ד''ר צאהן שמרצן, 11/02/09 14:46

    ונדדו לאופורטוניסטים של קדימה. יש בכנסת רוב יהודי ימני. ברוך שפטרנו מעונשך.

  • 56.

    קדימה חיה ובועטת

    יוסי12 , 11/02/09 14:46

    לכל המלעיזים השונים למינהם - אתם פשוט טועים.

    זה מדהים לראות שגם בשיא כוחו של הימין, הליכוד לא מצליח לנצח ולהיות המפלגה הגדולה בכנסת. מה זה אומר על נתניהו?

    למרות כל המהמורות שעברה קדימה, היא נשארה חזקה בזכות לבני, והטענה לפיה העם "זרק" את מפלגת קדימה מהשלטון מנותקת מהמציאות, הרי העם בחר שוב, למרות הכל, בציפי לבני כמפלגת השלטון הגדולה במדינה.

    נכון שהימין מהווה גוש חוסם - זו בעיה אחרת.
    חייבים לשנות את שיטת הממשל.

    • איפה אתה חי? גוש השמאל (בלי ערבים) הוא פחות מ45 מנדטים.

      panacea , 11/02/09 14:55

      קדימה היא נציגת גוש זה.

      • מה הקשר?

        יוסי12 , 11/02/09 15:06

        לא הבנתי על מה התגובה שלך בדיוק?
        ממש עצוב.

        • בוא אני אסביר לך (עם המון נימוס וסבלנות)

          הסטיסטיקאי מבגדד, 11/02/09 15:41

          העם מסתבר לא ממש בחר בקדימה.
          מתוך כלל המצביעים רק 22% נתנו לה את קולם . זה לא מעט אבל זה לא נותן לה את השלטון באופן אוטומטי כי רוב הבוחרים דווקא לא בחרו במפלגה שלה אלא במפלגות אחרות.
          כדי להיות מפלגת שלטון קדימה צריכה להקים קואליציה עם מפלגות אחרות אלא שלמרבה הצער כל המפלגות שבמחנה שלה או לפחות קרובות לעמדותיה מהוות בכנסת קבוצת מיעוט משמעותית (המפלגות הערביות אגב אפילו לא סופרות אותה לרגע למרות קרבה רעיונית מסויימת).
          לאור זאת יאלצו אותם 22% מהעם (שבחרו בקדימה) לישר קו עם 55% אחרים שבחרו במפלגות ימין ולקבל את ההכרעה המאוד ברורה בענייני מדיניות.
          ואם עדיין לא הובן אז למרות התפילות והניסיונות לרבע את המעגל 55% זה עדיין יותר מ22%.
          מצטער. באמת מצטער ואפילו קצת עצוב.

          • שש איזה הסבר מלומד... מדהים חשבת על זה לבד או שלחשו לך

            א. אברג'יל, 11/02/09 17:01

            מתקפת הדבילים מהימין בעיצומה. כולם לתפוס מחסה.

            • לאברג'יל ולסטטיסטיקאי

              רועי, 12/02/09 05:00

              לסטטיסטיקאי: תודה על ההסבר.
              לאברג'יל: למה הוא דביל?! כי לא הבנת את זה?! אולי כי כל הימנים(מי אמר לך שהוא ימני?) הם דבילים?!
              להבא אני ממליץ לך לומר דברי טעם ובדרך ארץ.
              ותחשוב על זה ככה: נגיד שתוצאות הבחירות היו: הליכוד 29 , קדימה 28 , העבודה 27 , מרצ 26 , חד''ש 4 , רע''ם-תע''ל 3 , בל''ד 3 , ישראל ביתנו 0 , ש''ס 0 , יהדות התורה 0 , האיחוד הלאומי 0 , הבית היהודי 0 .
              אז למי הצביע העם אם היה מתרחש דבר כזה?! ללבני או לנתניהו?!

    • אין לכם רוב לשיטת הבחירות אין לכם סיכוי (ל''ת)

      הימין הוא נגד יש גוש חוסם נחסום אותכם, 11/02/09 14:59

    • איפו אתה חי? אחי ציפורה צריכה ללקק את התחת של ימינים כדי להיות רה''מ (ל''ת)

      bula, 11/02/09 15:08

      • אבל הם טענו "רק לא ביבי!"-פוליטיקה נקיה יעני. עכשיו כן ביבי?

        panacea , 11/02/09 17:18

        כל הקמפיין של קדימה היה אנטי ביבי. הם השיגו הרבה מנדטים על קמפיין שלילי. עכשיו לא יספקו את הסחורה? צבועים!!!! לכו לאופוזיציה.

    • מה תגיד כשהספירה תסתיים וקדימה תהיה במקום שני? (ל''ת)

      SHUK , 11/02/09 15:19

  • 55.

    שודדים אתנו פיזית והעם נהנה חירש ועיוור נמשיך ככה וניזכה ליראות סו

    אבשלום, 11/02/09 14:46

    הסוף

  • 54.

    ליבני משקרת רוב הציבור הישראלי רוצה נתניהו כראש ממשלה

    אלכס טוקבק, 11/02/09 14:42

    נכון שקדימה (כנראה) הסיעה הגדולה בכנסת אבל רוב הציבור רוצה את נתניהו כראש ממשלה. ליברמן ואלי ישי יודעים זאת מצויין. האנשים שהצביעו בעד ליברמן ובעד ש''ס לא רוצים את ליבני כראש
    ממשלה. לימין 65 מנדטים זה רוב הציבור.

  • 53.

    השאלה היא מה פחות גרוע

    Avi Ecuador, 11/02/09 14:39

    ממשלה בראשות ליבני שתידחף מימין ותצטרך להוכיח שהיא יותר ימנית או ממשלה של ביבי ימנית עם פנקס צ'קים פתוחים לתת ולקרוע מישראל שטחים ולהוכיח שהיא לא ימנית ''קיצונית''?
    טוב, אני כבר לא יכול להחליט בין איזה אסון יותר ''טוב''.

  • 52.

    ציפי לכי תחפרי לך מנהרה לאופוזיציה יחד עם ברק (ל''ת)

    כל ההיסטוריה מחכה לך שם, 11/02/09 14:38

  • 51.

    לבני אל תטעי את הציבור, העם לא בחר בך, יש משחק פוליטי וביבי ניצח בו

    שי, 11/02/09 14:38

    אין מה לעשות לפעמים מפסידים בקרב אבל מה שחשוב זה לנצח במלחמה.

  • 50.

    הצבור קבע דבר אחד,והוא,מיהם החכי''ם שיכנסו לכנסת,מכאן והלאה העניין נתון

    בידי הנבחרים,על פניו,סיכויי נתניהו גבוהים יותר...., 11/02/09 14:35

    פעם,לפני יותר מעשר שנים,הייתה אפשרות לצבור לבחור את מי שרצה כראש הממשלה,היום-לצערה של ליבני-אין הדבר כך... וטוב שכך... החכי''ם החדשים יעדיפו את מי שייצג קרוב ככל האפשר את הדרך שהם מעדיפים...

  • 49.

    ''העם הכריע בהמוניו...''או שאינך יודעת מה זה המון או מה זה עם

    מעט עברית לא תזיק,ציפי..., 11/02/09 14:34

    28 מנדטים זה העם בהמוניו?! אם כך אז החרדים(16)+ הערבים 10 =המונים.אזמה שיקימו ממשלה?! טיבי שר פנים ישי ראש ממשלה ו....

  • 48.

    כל מה שקדימה עושים עכשיו

    tomker , 11/02/09 14:34

    זה להעלות את המחיר של ישראל ביתנו. הם יודעים טוב מאוד שהם לא ירכיבו את הקואליציה. אבל ככה זה שתאוות השלטון עולה על טובת המדינה. זה היה מצחיק, אם הבדיחה לא היתה על חשבוננו.

  • 47.

    בליכוד שוקלים לתת לליבני את תפקיד שרת הספורט,במקום מג"דלה

    שאבי מהעיריה , 11/02/09 14:31

    שתתקן את הנזקים שלו

    • ספורט ??? גדול עליה !! וועד בית לא הייתי נותן לאומללה (ל''ת)

      הליכוד הביס את קדימה, 11/02/09 16:27

  • 46.

    העם בחר ביבי וימין הנשים והשמאל הנעלם בחרו ציפי (ל''ת)

    זו ברירת המחדל של השמאל ציפי ומופז!!, 11/02/09 14:30

  • 45.

    זכרון קצר

    זקן בעל נסיון, 11/02/09 14:29

    רק לפני מספר חדשים רצתה להכניס את ר''צ בקועליציה!! איפו אנחנו גברת????

  • 44.

    היי,היי,היי! את לא מכירה את החוק ?

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 11/02/09 14:29

    המפלגה שיש לה את התמיכה של 60 או יותר מנדטים תנהיג את הקואליציה.אם הבחירות היו אישיות אזי נתניהו היה ראש ממשלה.

  • 43.

    ציפי: את נראית לא טוב (ל''ת)

    משוגע, 11/02/09 14:29

  • 42.

    למגיב מספר 23 צ''ל בעזרת השם (ל''ת)

    מאמין, 11/02/09 14:26

  • 41.

    מישהו מוכן להסביר לה ש-28 מתוך 120 זה מיעוט? (ל''ת)

    אחד, 11/02/09 14:25

  • 40.

    חלאס עם האלימות המילולית העול כולו מסתכל וקורא תגובות!!!! (ל''ת)

    אמיר,מרכז., 11/02/09 14:25

  • 39.

    דיכאון

    יואב, 11/02/09 14:24

    הצבענו לרע במיעוטו, וקיבלנו את הרע במיטבו

  • 38.

    ציפי ,קחי טישו,נגבי את העיניים ולמדי להשלים עם כשלון. (ל''ת)

    מולט, 11/02/09 14:23

    • כשלון??

      אבי, 11/02/09 15:26

      כנראה שאתה קצת מנותק...זה היתה הצלחה שלה בכל קנה מידה בלי קשר למי שירכיב את הממשלה אין חולקין על כך.

  • 37.

    ביבי לא להתחנן לליברמן ולהגיד לו אין לך מקום במחנה הלאומי, לך עם ליבני

    טל, 11/02/09 14:22

    ליברמן יורק על מצביעיו ומתנכר למחנה הלאומי לכן לא להקים איתו ממשלה,עדיף לשבת באופיזיציה מאשר לסבול את הדבר הזה.
    שליברמן ילך עם ליבני והשמאל ובבחירות הבאות הוא יעלם.

    שליברמן לא יעשה טובות לא צריכים אותו בבחירות הבאות המחנה הלאומי יגדל ויהיה חזק בהרבה

  • 36.

    גב' ליבני, העם קבע ביבי, תפסיקי עם מצגי השוא

    רמי, 11/02/09 14:21

    65 מנדטים לגוש הימין, 65 מנדטים שבאו מאזרחים שאמרו רק לא ציפי, האם עולה על דעתך גב' ליבני שיש מצביע אחד מתוך מצביעי ליברמן או ש''ס או איחוד לאומי או הבית היהודי או יהדות התורה שרוצה לראות אותך כראש ממשלה??????
    גם אם תשיגי איך שהוא יכולת להקים ממשלה בראשותך זאת תהיה גניבת דעתו ורצונו של הציבור, ברור לכל בר דעת שמצביעי ביבי היו שם בהמוניהם, אלא שהם רצו ביבי יותר ימני אז הם בחרו בו דרך ליברמן!
    ביבי נתניהו הוא האיש שקיבל את המנדט מאזרחי ישראל להנהיג את המדינה, הוא צריך להקים את הממשלה הבאה, ואת, אם את רוצה להוכיח לעם הזה איכפתיות אמיתית לגבי עתידה של המדינה יפה תעשי אם תצטרפי לממשלת אחדות בראשותו של נתניהו, ואני כמצביע מח''ל, רוצה לראות אתכם בממשלה, וגם את מפלגת העבודה, עם אהוד ברק כשר ביטחון.
    אל תשחקי איתנו, אל תסכני את עתידינו על מזבח הכבוד והשררה, תעשי את מה שנכון, קבלי עלייך את דין הבוחר.

    • אתה מדבר שטויות..

      אבי, 11/02/09 15:25

      אם העם היה אומר ביבי אז הוא היה מצביע ביבי בלי כחל וסרק זה שביבי מנכס לעצמו את כל גוש הימין זה נחמד אבל הליכוד לא קיבל 65 מנדטים עם כל הכבוד..

      • לאבי

        רועי, 12/02/09 04:47

        העם הצביע ביבי. מפלגת הבית היהודי אמרה בתעמולה שלה שהיא תתמוך בנתניהו. לכן מי שהצביע לבית היהודי תומך בביבי בבחירה בין ציפי לבני לביבי. מפלגת הבית היהודי זכתה בשלושה מנדטים, ולכן (כפי שזה נראה כרגע) מספר המנדטים של תומכי נתניהו הוא: 27+3=30 ולעומת זאת מספר המנדטים של תומכי לבני הוא 28.
        והמסקנה היא: יותר אנשים הצביעו לנתניהו. וד''א, הפער גדול יותר מ-30 לעומת 28 כי היו עוד מפלגות שהצהירו או שהיה ברור שהם ייתמכו בנתניהו.

  • 35.

    אומנם בחירתי היתה קדימה .. אבל: במבט חוזר

    מזל טוב , 11/02/09 14:21

    תרצו או לא תרצו, הימין הוא המנצח הבלעדי, כיום כמעט ואין שמואל, אפילו קדימה הממוקדת כיום "כאילו" שמאל, בעצם נבחרה ע"י ניטית הבוחרים ימינה, כי בסה"כ מצד אחד בוחריה ב 2006 חזרו לליכוד ו/או לישראל ביתינו, במקביל אלה שפגה נפשם מהשמאל, קשה ללכת ישר לליכוד לכן הסתפקו הפעם ובחרו קדימה,
    נא לזכור, ליכוד + ישראל ביתינו כיום הם יותר כוח מאשר ליכוד + ישראל ביתינו בבחירות 2003 וכמעט הכפילו כוחם מבחירות 2006
    אני לא יודע למה מדברים הרבה על ליברמן שעלה מ 11 מושבים ל 15 בתור הצלחה מטאורית, ובאותה עט שוכחים הליכוד אשר זינק פי 2.5 מ 12 מושבים ל 27 אולי גם ל 28, ומתארים שמירת קדימה על מספר הייצוג בכנסת הקודמת ... הצלחה!!!!

  • 34.

    ליבני

    מיטרן , 11/02/09 14:20

    ליבני כמו משה. להגיע לארץ המובטחת ולהישאר בחוץ. ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח

    • בעזרת השם (ל''ת)

      מזל טוב , 11/02/09 14:27

  • 33.

    ונניח שביבי ירכיב ממשלה

    מוי, 11/02/09 14:19

    אני מניח בשביבי לא רוצה ממשלה מכהנת
    כי אם ממשלה מתפקדת, אז בא נראה למשל
    איך הוא מפרק מאחזים בלתי חוקיים איך?
    כבר הלכו לו 7 מנדטים
    איך הוא מקיים את מפת הדקכים איך ?
    הלכו לו עוד 10 מנדטים
    זה לא ילך זו תהייה ממשלת שיתוק
    אבל
    אין מה לדבר הפוליטיקה הישראלית השתלבה במרחב
    אחמניג'אד ימני
    חסן נסראלה ימני
    אימאיל הנייה ימני
    ביבי ימני
    רק מוחמד עאבס מרכז
    אז מה יהיה ?

    • הליכוד לא יפנה מאחזים ולא ימשיך במפת הדרכים

      רק ליכוד, 11/02/09 16:29

      בגלל זה בחרנו בליכוד.
      רבאק - תפסיק לראות טלביזיה שמאלנית ואולי תצא מההלם שלך.

      • בוא נדייק

        אבי, 12/02/09 01:08

        הליכוד כן יפנה כפי שהוא פינה את חברון אם זה תלוי בו...השותפות הקואליציוניות לא יאפשרו לו ...זו הכוונה.

  • 32.

    העם לא בשל לדימוקראטיה מזרח תיכון חדש אין ולא יהיה (ל''ת)

    הגשש, 11/02/09 14:19

  • 31.

    ציפי כואבת לי הבטן התחתונה,כאילו מעברים אותי. (ל''ת)

    אמיר,מרכז., 11/02/09 14:19

  • 30.

    ביבי שוב טועה

    יוני, 11/02/09 14:18

    יש לו אנשים נהדרים ובמקום לתת בהם אמון הוא מביא עסקנים מהבית. רוצים לראות את ארדן ואת סער!

    • צודק במאה אחוז. יש בליכוד חבר'ה אמינים ונהדרים. (ל''ת)

      didi2008 , 11/02/09 15:46

  • 29.

    חברי קדימה רוצים תיקים בממשלה , האם ציפורה תשכיל או שתתעקש ותפסיד ?

    המרכבה, 11/02/09 14:18

    האם ציפורה תספק את הסחורה לחברי קדימה ותשמור על שלמות המפלגה ותיטול תפקידים בממשלתו של נתניהו ?
    כ 9 חברי קדימה עשויים לפרוש מקדימה ולהתאגד כסיעה נפרדת בכנסת שתקבל תיקים בממשלת נתניהו !!!!!
    האם ציפורה תשכיל ותקבל תפקידים בכירים לה ולחברי קדימה או שציפורה תתעקש להקים ממשלה בראשותה ותפסיד לנתניהו?
    חברי קדימה רוצים תיקים בממשלה ויפה שעה אחת קדימה !!!!!!
    לפני שהרכבת של נתניהו נוסעת לנשיא שמעון פרס.

  • 28.

    תענוג לראות את השמאל מתפתל,במיוחד האברמוביצים והלפידים (ל''ת)

    תפנימו טוב המלכה ערומה, 11/02/09 14:18

  • 27.

    נכון , הציבור קבע רוב מוחץ לימין ואת ביבי בראשו!

    מני, 11/02/09 14:16

    על מה בכלל הויכוח עדיין לא כ''כ הבנתי? אז בגלל שהשמאל התאחד סביב מפלגה אחת וריסק את האחרות אז הימין צרילך לסבול ראש ממשלה קיקיוננית כמו לבני?!

    • כנראה שאתה לא מבין..

      אבי, 11/02/09 15:23

      לא יכולה לקום קואליציה בלי קדימה זה לא יעבוד(ואני לא הצבעתי קדימה)...אתה לא יכול להתעלם מהמפלגה שקיבלה הכי הרבה קולות ואתה יודע מה גם אם יהיה תיקו או יתרון זעום לכאן או לכאן ...ממשלה ימנית מידי זו גם בעיה במדיניות החוץ אתה חושב שאנחנו לבד בעולם?? אז לרדת קצת מהעץ לא יזיק לכולם..

      • תקום ממשלה בלי קדימה !!

        רק ליכוד, 11/02/09 16:30

        כי מה שקובע זה רצון 120 חכ''ים ,
        ולא גודל המפלגה.

      • אבי-למה לנכס לעצמך את כל החכמה? אולי אתה לא מבין:

        panacea , 11/02/09 16:51

        רוב העם בחר ימין. אם קדימה רוצה להשתתף בממשלה-עליה לכבד את רצון הבוחר וליישר קו עם המדיניות של הליכוד-בלי חכמות ובלי תכסיסים.
        לגבי כל העולם ואשתו נגדנו, ושאר ירקות-תעשה טובה ורד מהשטויות האלה.

        • ואתה יודע בדיוק מה רצון הבוחר??

          אבי, 12/02/09 01:14

          אני חושב שהבוחרים במדינה שלנו בעצמם לא יודעים את השלכות ההצבעה שלהם...וזו הבעיה הולכים לפי טרנדים הזויים שבאים והולכים.
          עכשיו לעצם העיניין...אתה חושב באמת ובתמים שארה''ב יסכימו לקיפאון מדיני ?? אם כן אתה משלה את עצמך בגדול.

          • הבנו שוב: אתה חכם והעם לא מבין...נו,בסדר. (ל''ת)

            panacea , 12/02/09 08:43

  • 26.

    ציפי צריכה לבקש מחיים רמון ורוני בראון..לרדת על הברכיים מול

    רק כך תצליח ציפי להקים ממשלה, 11/02/09 14:13

    מוחמד ברכה ואחמד טיבי..לפתוח להם את הרצרצ..''ולשכנע'' אותם..בנחישות וברגישות..ולהמליץ על ליבני לראשת הממשלה..
    הצלחתו של רוני בראון במשימה מותנת בהרפייה טוטאלית של שרירי הלסת..בהם מפורסם בראון.

  • 25.

    עכשין תיראו מה זה פוליטקאית אחרת תמכור את נשמתה להיות ראש ממשלה (ל''ת)

    יגאל התותך, 11/02/09 14:10

    • אתה צודק ואין לציפציפ זכות להגיד שהעם בחר בה! נוכלת קטנה. (ל''ת)

      מלי, 11/02/09 16:02

  • 24.

    למכירה יונה

    הילד של חורף 1973, 11/02/09 14:09

    למכירה ציפור(ה) לבנה(י)מסוג ''יונה'' עם עלה של זית. יד שניה במצב סביר. 28 כ''ס (או אולי ח''כ). מזה 36 שנה היא עומדת על אדן החלון, אך לא מצליחה להמריא.
    סיבה למכירה: ה''ברק'' שהיה לה בעיניים נעלם ואיננו עם אהוד.וכבר אין לה ''מרץ'' כדי להמריא. האמת שאין כל ''חד''ש'' ואין לאן ל''תע''ל'' את מאוויה. הכל ב''בל''ד''.
    היא נחתה ב''ישראל)ביתנו- וממאנת להמריא.
    אם היא לא תימר, נאלץ להזמין ליכוד ציפורים.

    • חזק! (ל''ת)

      פנדה, 11/02/09 17:09

  • 23.

    איזה אושר! לבני העם איתך! נקודת אור באפלה הבריונית שנפלה עלינו (ל''ת)

    ש.א, 11/02/09 14:08

  • 22.

    ליברמן עושה צחוק מליבני,הכל כבר סגור עם נתניהו,ןהשמאל מתפוצץ מזעם (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 11/02/09 14:05

    • שאביל'ה זה לא אתה ש'ידע' על 40 מנדטים לבילבי? (ל''ת)

      סתם שואל, 11/02/09 14:07

      • חברים הפסדתם,אם תהיו נחמדים אולי ניתן לכם שר בלי תיק (ל''ת)

        שאבי מהעיריה , 11/02/09 14:49

    • ליברמן עושה צחוק מביבי -יוריד אותו על 4 לפני שיצטרף לקואלציה (ל''ת)

      אהוד, 11/02/09 14:38

  • 21.

    אכן, רוב הציבור בחר את המחנה הלאומי בראשות נתניהו (ל''ת)

    שי, 11/02/09 14:05

  • 20.

    ציפי'לה - הבחירות הישירות לראשות הממשלה בוטלו כבר מזמן

    איזה מישהו, 11/02/09 14:04

    זה קצת מביך לראות יו''ר מפלגה של 28 מנדטים שוגה בהבנה בסיסית של מבנה המשטר בישראל.
    העם, גברת לבני, לא בחר ראש ממשלה. ניסו את זה בעבר, אם זכור לך, וזה נגמר בבכי. תשאלי את שמעון פרס והוא כבר יסביר לך.
    העם בחר בכנסת, והכנסת תצביע אמון בממשלה.
    את מוזמנת לנסות ולהקים ממשלה. אמנם כבר ניסית פעם אחת ונכשלת, אבל איש לא מונע ממך לנסות שוב. קחי בחשבון שהפעם זה יהיה, איך לומר בעדינות, קצת יותר קשה.
    אחרי שתציגי את הקואליציה שתגבשי (לא לשכוח: 28 זה לא רוב, צריך 61) אז נראה.

  • 19.

    אני הרגשתי היטב ובטוח במלחמה האחרונה כברק היה שר בטחון . (ל''ת)

    כנראה שרדידות ובנוניות זה מגיע לנו, 11/02/09 14:04

    • צודק

      אבי, 11/02/09 15:19

      ואני אומר בפה מלא ...כן העם הוא טיפש ובעמנו אנו חיים..

    • אל תסגור את האפשרות הזו.ביבי מעדיף את ברק שר ביטחון

      socrates37 , 11/02/09 16:21

      אולי תעשה עצומה למען זה.אני כמי שתמך בליברמן.מעדיף שברק יהיה שר ביטחון כי רק ברק יודע לדבר הייטב עם מנהיגי הצבא.הוא מכיר ואוהב את הצבא ומתאים לו כמו כפפה ליד.
      תעלו עצומה אני אצטרף ואצרף עוד אנשים.

  • 18.

    ליבני פאתטית

    ארלופן, 11/02/09 14:04

    ומשום מה - כך גם רבים רבים מבני עמנו

  • 17.

    תפסיקו להטעות את הציבור

    לא מקדימה ולא מאחורה, 11/02/09 14:02

    העם לא הכריע שהוא רוצה את ציפי לבני, ולא החליט שהוא רוצה את בנימין נתניהו. הראשונה קיבלה רק 28 מנדטים, ואילו לשני רק 27 חברי כנסת. שניהם לא הסכינו להעפיל כדי רבע מחברי בית המחוקקים. אז ראשית משניהם קצת צניעות. העם כן הכריע, באיזו אידאולוגיה הוא דבק, ובאיזה נתיב הוא מבכר ללכת. דומני, כי נתניהו קרוב יותר לאידאולוגיה ודרך זו, מאשר ציפי לבני העומדת בחלון ומביטה ביונה משנת 1973. ציפי, כדאי שתפנימי.

    • ציפי היונת שלום הפכה לדחליל של ארד ואדלר

      socrates37 , 11/02/09 16:24

      ריסקתם את השמאל וטוב שכך אולם העם הכאיב לך עוד יותר במצב האבסורד שנוצר.ניצחונך הפך לבושה הכי גדולה.אינך יכולה להיות ראש ממשלה.

  • 16.

    המנהיגים שלנו רואים הכל הפוך, כשמפסידים זה נצחון כשזה שלום בא מלחמה!~!

    אילנהלוי , 11/02/09 14:02

    אוי לנו מאלה שרואים הכל הפוך.

    כשהם מדברים על שלום ודרך שלום תתכוננו למלחמה נוספת.

    כשהם מדברים על גירוש יהודים מביתם בשביל שלום אך-שוא נופלים פה טילים וכולנו בסכנת חיים מלחמה נוספת בדרך.

    וכשהם מפסידים בבחירות, בשבילם זה ניצחון!

    נאמר כבר שאוכל לא כשר מטמטם את המוח?

    וזו התוצאה!

    מזל שעם ישראל התעורר מהר להבין מה היא דרך השלום של כל אלה שמוכרים לנו שלום ומביאים לנו רק מלחמות וצרות פיגועים וטילים על הראש שלנו.

    לכן עם ישראל לא רוצה לשמוע יותר על שלום ויונת שלום ודרך השלום,כי הוא יודע שהוא צריך להכין את המקלטים ומהר עוד פעם.

    • עופי מפה, שרץ!

      קישטא!, 11/02/09 15:27

      תחזרי להטריד במדור יהדות ב-ynet.

    • רק את נמצאת בסכנת חיים, מהטמטום שלך. (ל''ת)

      תיזהרי שלא ייפול לך הראש, 11/02/09 15:28

  • 15.

    שמשהוא יסביר למפגרת עם השער הלא חפוף.. העבודה באופוזציה-אין לך ממשלה! (ל''ת)

    נעם, 11/02/09 13:58

  • 14.

    ציפורה צבועה, חצופה, אטומה, מנוכרת, וחסרת יושר!

    ציפורים בראש, 11/02/09 13:55

    הרי היא רואה שהבוחר היהודי רוצה ימין, ושולח אותה ואת הכנופייה המשוחתת שלה לאופוזיציה, אבל החוצפה שלה מעבירה אותה על דעתה, והיא ממשיכה לטעון שרוצים אותה, מי רוצה מדינת תל אביב, ההומואים, והלסביות, והמשתמטים,?, מי רוצה אותך ציפורה לכ חפשי יונה על אדן החלון, או שתתחילי להיות DJ

    • אחי אתה בקיא ברזי הסטלה המגזרית ואתה גם צודק

      יופיהו, 11/02/09 14:15

      יונת נפץ

    • היא חושבת ש 25 אחוז (29 מנדטים מתוך 120) זה רוב הציבור!

      אלכס טוקבק, 11/02/09 14:45

      הימין קיבל 65 מנדטים (יותר מ 50 אחוז) וצריך להבין שכל בוחרי מפלגות הימין רוצים את נתניהו כראש ממשלה.

      • אז הם היו צריכים להצביע לביבי ולא לאף אחד אחר. (ל''ת)

        לוזרים עם קומבינות., 11/02/09 15:46

      • לאלכס

        רועי, 12/02/09 04:28

        אתה צודק, אבל לקדימה יש 28 מנדטים כרגע.

  • 13.

    הליכוד יקבל מנדט נוסף מקולות החיילים, ויתכן שיזכה לעוד מנדט מהסכם העוד (ל''ת)

    מהסכם העודפים. דלית, 11/02/09 13:52

    • הוא העיף את פייגלין הוא מקבל את עונשו,תומכי פייגלין חסרו בקלפיות. (ל''ת)

      נתניהו נענש על חטאיו, 11/02/09 14:21

  • 12.

    מדוע עים ליברמן הקיצוני (ל''ת)

    פקק תנועה , 11/02/09 13:51

    • כשהליכוד הרבה יותר מתון (ל''ת)

      פקק תנועה , 11/02/09 13:52

  • 11.

    הציבור לא קבע שום ראש ממשלה (ל''ת)

    הגשש, 11/02/09 13:47

  • 10.

    העם רוצה את הימין בהנהגה. נתניהו לראשות הממשלה.

    ולדימיר, 11/02/09 13:45

    אני הצבתי לליברמן לא בגלל משום שהוא רוסי אלא משום דעותיו הברורות. מי שניצח אתמול זה הימין ולכן ברור שהעם רוצה את נתניהו בראשות הממשלה.

    • העם רוצה ימין וליכוד אבל לא את נתניהו ביבי הוא סמולן (ל''ת)

      jo_l , 11/02/09 23:19

  • 9.

    נחשלת פעם אחת

    דני, 11/02/09 13:43

    ליבני נכשלת תלכי הביתה אין לך נסיון להיות ראש ממשלה ולכל מי שבחר בליבני אתם תתחרטו על זה בעתיד, אם היא תהיה ראש ממשלה. שלא תגידו שלא אמרתי. תשבי בצד ותלמדי להיות ראש הממשלה אם אהוד אולמרט זה לא עבד אז תלמדי מביבי הוא יותר טוב ואם יותר נסיון מאהוד אולמרט להתראות בבחירות הבאות ביבי ברוך שובך הביתה

    • מביב אפשר לילמוד כיצד להיכשל - ביבי = כישלון סידרתי (ל''ת)

      אהוד, 11/02/09 14:08

    • נכשלת כותבים בכ' ולא בח' - וזה מייצג את הציבור הטיפש שבחר בביבי

      דן, 11/02/09 14:48

      כל הטיפשים - עם הזיכרון הקצר
      וה''עמחה'' שלצערי הוא הרוב במדינה שלנו - בחר בביבי.
      אנחנו עומדים לקבל (אם הוא ינהל את המערכה) 4 שנים של אלימות,דם , עשן ואי יציבות -
      וברור שכל עוד שידרכו על כל המסכנים - הם יבקשו עוד ביבי - כי אין להם את ההשכלה להבין שמי שמציע איחוד , אהבה, ויחד - הוא זה שמציע את העתיד הבהיר.
      אני מתבייש להיות בעם הזה - שהטיפשות והעילגות מנחות אותו.
      מגיע לכולכם - ליכודניקים יקרים - להיות במידבר עוד 40 שנה - עד שיכרת הדור העלוב שלכם מהארץ.
      ואם אתם רוצים להישתפר - לכו תלמדו קצת - תשכילו - תבינו מהלכים מדיניים - תתעניינו בעולם שסביבכם.

      • טיפש להישתפר כותבים בלי ''י'' - שוא נח... (ל''ת)

        אבשלום קור, 11/02/09 16:14

      • גזען קטן, כנראה שתי מלחמות כושלות בשלוש שנים לא הספיקו ?

        רק ליכוד, 11/02/09 16:33

        אתה רוצה עוד מלחמה של קדימה ???

  • 8.

    ציפי את בלוף ולא יותר

    בחור טוב, 11/02/09 13:41

    את כישלון היית בתור צרת חוץ ותיהיהי כישלון גמור עכשיו את מוותרת מהר על הערכים את מביאה ממשלה שלך את הקיצוני ביותר שהוא כמעת כמו כהנא לממשלה את תראי לכולם לבד שאת בלוף של ניפוח של יועצים ואין בך שום דבר אין כמו אהוד ברק שלא רואה אותך בשום פרמטר את בלון ניסוי של העם הטיפש הזה שככה עשה עם הגימלאים ושינוי ומפלגת המרכז אין מפלגה יותר חברתית אמיתית עם דרך ואידיאולוגיה ברורה ומפלגה ביטחונית וערכית כמו מפלגת העבודה!

  • 7.

    לליברמן יש הסכם סודי עם קדימה

    חסוי, 11/02/09 13:41

    לקדימה וליברמן יש הסכם שמטרתו לחסום את הליכוד והימין וליברמן יהיה שר בכיר, הרי בממשלה הנוכחית קדימה והעבודה כבר ישבו ביחד עם ליברמן. ואז ליברמן יסמן את עצמו כימני היחידי בממשלה עד לבחירות הבאות. ומה הוא עשה בקדנציה שלו כשר לעניינים אסטרטגים בממשלת אולמרט כבר ראינו כלום ושום דבר .
    אבל עכשיו הוא פתאום גיבור על הערבים ושיהיה לכם ברור בגלל הקמפן המטופש של ליברמן הערבים יביאו ביחד יותר מעשר מנטדים אבל את ליברמן זה לא מעניין .

  • 6.

    ליברמן, תהיה חכם ותמליץ על לבני לטובת עם ישראל (ל''ת)

    רוצים את לבני כראש ממשלה, 11/02/09 13:39

  • 5.

    אוי, כמה שהיא פאתטית. אחרי קולות החיילים יהיה תיקו ומעלה לביבי

    דה-דה , 11/02/09 13:39

    ובכל מקרה, רוב ברור לימין. אכן, העם אמר את דברו. האישה הזו שטחית וחלולה.

  • 4.

    היא יודעת קצת חשבון

    אבי, 11/02/09 13:39

    נניח שליברמן יאמר לליבני שהוא רוצה להקים ממשלה רק איתה, ושהיא רןאה בבירור איך המוני העם נהרו אחרי הנבחרת של אפללו, רוחמה וחיים רמון. כמה זה יצא לנו? קדימה 28, העבודה 13, ליברמן 15, מר''צ והערבים לא יצטרפו לממשלה כזו, יוצא סה''כ 58, ש''ס והליכוד יצטרפו רק בחלומות של ליבני (וגם זה רק כי אייל ארד אמר לה לחלום ככה).
    עצה לסיום - ציפי, אמרי פחות דברי שחץ, כדי שתצטרכל ללעוס פחות כובעים.

    • ציפקה לא תצליח להקים קואליציה.ויש לך טעות חישוב

      socrates37 , 11/02/09 16:32

      ליברמן עבודה וקדימה שווים יחד רק 56 מהדטים.
      לעומת זאת ביבי יכול להחליף את ברק בליברמן ולקבל 63 מנדטים.

  • 3.

    כן לבני הציבור באמת קבע והחליט שהוא רוצה את ביבי בראש גוש ימין חזק (ל''ת)

    עופר777 , 11/02/09 13:38

  • 2.

    הצביעות במלוא מערומיה=ציפ=תסכים על כל מה שזז העיקר להיות ר''מ תשכח הכל (ל''ת)

    נ.כהן האמת אנו מוכנים להיות מרומים ע''י הפוליטיקאים, 11/02/09 13:37

  • 1.

    היא יודעת קצת חשבון? (ל''ת)

    אבי, 11/02/09 13:35

    • היא יודעת רק שהיא באטרף להיות ראש ממשלה (ל''ת)

      בדוק, 11/02/09 14:56

    • ציפי חייבת לשדר את השווה=המאחד ולא את השונה שמפלג. (ל''ת)

      כי ככה צריכ/ה להיות כל רה''מ., 11/02/09 16:51