• 103.

    לא להצטער שגלאון לא בכנסת...

    גלעד, 11/02/09 22:26

    היא הסיבה לירידת למרץ

  • 102.

    ועכשיו לשנות את הרכב קרנות הקולנוע שלקחו כסף ציבורי קרדום לחפור בו

    משה זאבי, 11/02/09 12:32

    לקטורים בקולנוע ובתאטרון,שממונים כלקטורים של השמאל הקיצוני בבחירת פרויקטים מועדפים למימון.(כל שמאלן שמגיש בקשה לפרויקט בעל אגנדה שמאלנית,מקבל מימון. יש לערוך רפורמה ולפזר את כל הוועדות הכאילו מיקצועיות המורכבות משמאלנים קיצונים. לשלוח אותם לאופוזיציה גם בתחום התרבות, בשם האמנות והפלורליזם התרבותי

  • 101.

    גלאון גורמת לגעגועים עזים לשולמית אלוני

    מישהו, 11/02/09 10:33

    היכן היא והיכן שולמית אלוני?

    לא אצטער שהיא לא תהיה בכנסת. גם אם אינני מסכים עם עמדות השמאל, אני חושב שצריך שתהה בכנסת נציגות למפלגה כזאת שנלחמת על זכויות אדם ואזרח. מרץ הצטיינה במצוינות פרלמטרית, ברצינות ביחס לחקיקת חוקים (כאלו שכלל לא נמצאים במחלוקת אלא קשורים לניהול יום יומי של חיינו). מרץ תמיד הייתה ההפך של מישהו כמו גלעד ארדן שלדעתי הוא מחוקק שיטחי חרוץ מאד. אבל מרץ של היום, בפועל, היא שיטחית באותה מידה. אז מי צריך אותם?

  • 100.

    "הזחילה" של העם לכיוון העמדות של השמאל לא תלויה בכמות המנדטים

    gibenz , 11/02/09 10:33

    כל הימנים שפעם היו נגד מדינה פלסטינית והיום הם בעד, שהיו נגד לדבר עם אש"ף והיום הם בעד, שהיו נגד חלוקת ירושלים והיום הם בעד (כמו ליברמן למשל ורבים אחרים ...)שהיו נגד פינוי גוש קטיף ואח"כ תמכו ועוד הרבה דוגמאות של "זחילה לכיוון עמדות שמאל", כל אלה לא נבעו מכמות המנדטים של השמאל בכנסת. כולם היו ימנים, ונשארו ימנים אבל עם דעות אחרות ופה הכוח האמיתי. כשמדובר בשמאל האמיתי, האיכות מדברת לאו דווקא הכמות. הכמות תמיד תהיה ימנית.

  • 99.

    שנים הצבעתי מרץ . אבל לא עוד. איכזבתם ובגדול!

    מאוכזבת, 11/02/09 10:20

    לא עשיתם די. מילאתם פיכם מים בזמן שהייתם צריכים לזעוק וזעקתם בזמן שהייתם צריכים לשתוק.
    לא עשיתם די במרווח האזרחי (נגד כפיה דתית, בעד נישואים אזרחיים וחופש הבחירה).
    הוכחתם לנו לאורך השנים שלא אתם תביאו את השלום ובוודאי לא את השלווה למדינה מוכה זו.
    הוכחתם לנו שדווקא הימין הוא זה שצודק ושאולי על מנת להתקיים במדינה זו אנחנו צריכים להכות ולא לתת את הלחי השניה.
    אז זה אני משאירה לאפיפיור!

  • 98.

    מורשת רבין ...חחח עולה לכם ביוקר מורשת הפיגועים והקסאמים (ל''ת)

    א.מ, 11/02/09 10:17

  • 97.

    העם הוכיח שהוא הרבה יותר מפוכח ממה שחשבו כולם

    יונתן, 11/02/09 10:15

    העם הראה שהבטחון חשוב לו והאזרחים יותר מכל דבר אחר.
    השמאל הראה שהוא לא דואג לשכבות החלשות ולא הראה שום דאגה לאף אוכלוסיה בבחירות האחרונות ולכן נכשל בתפקידו.

  • 96.

    תגובה להםסד

    משה, 11/02/09 10:00

    ידוע לי מחברי מר:צ שהביטוים של זהבה גלאון
    גורמים לבעיות במפלגהץ
    היא צרוכה להקטין הביטויים הקיצונים

  • 95.

    נפילה

    מוטי, 11/02/09 09:59

    לפי דעתי שלושה מנדטים זה הרבה....

  • 94.

    אפשר ליקרוא לכך כן ולא השמאל הישראלי הלך ונחלש בהדרגה

    פקק תנועה , 11/02/09 09:58

    מעז ימי מלחמת ששת הימים

    • מיפלגת העבודה היתפצלה מאז ויצרה האת מרצ ולימים

      פקק תנועה , 11/02/09 10:01

      יצרה את מיפלגת קדימה העם כול כך מבולבל ולא יודע מה לעשות עים עצמו וכך זה ניראה בפוליטיקה שלו ובחיי היום יומיים שלא החל בכלכלה וכלה בגאוגרפיה וביטחון

  • 93.

    העם אמר את דברו לעמוס עוז ,לא,ב, יהושוע ,לגרוסמן

    אחד העם, 11/02/09 09:54

    העם אמר לא לאופנהיימר ,ולצלי רשף ,המדווחים לגויים ,על כל מרפסת ופרגולה בשטחים . העם אומר תודה לכיפות הסרוגות על מסירותם להגנת המדינה שלא יודעת גבול . הם החליפו את בני הקיבוצים ובני תל אביב ,ביחידות הקרביות ,בסיירות ,בקצונה ,בשייטת ,ובכל מקום שצהל צריך . העם מביע סלידה מנוער שיינקין ,ומאביב גפן אמדורסקי ,ג''אקו ,מושונוב ג''וניור,ושאר המשתמטים .העם מביע סלידה מהיהודונים שערכו ערב גאלה למוחמד בכרי ,על סירטוג''נין ג''נין .

  • 92.

    ועכשיו לשנות את הרכב קרנות הקולנוע שלקחו כסף ציבורי קרדום לחפור בו

    משה זאבי, 11/02/09 09:46

    לקטורים בקולנוע ובתאטרון,שממונים כלקטורים של השמאל הקיצוני בבחירת פרויקטים מועדפים למימון.(כל שמאלן שמגיש בקשה לפרויקט בעל אגנדה שמאלנית,מקבל מימון. יש לערוך רפורמה ולפזר את כל הוועדות הכאילו מיקצועיות המורכבות משמאלנים קיצונים. לשלוח אותם לאופוזיציה גם בתחום התרבות, בשם האמנות והפלורליזם התרבותי

  • 91.

    הורוביץ צריך להתעלות ולותר על מקומו לטובת גלאון כפי שהיא עשתה (ל''ת)

    גלאון הנכס של מרץ, 11/02/09 09:43

    • טעות קשה. גלאון היא מבריחת המנדטים של מרץ

      יוסי, 11/02/09 10:43

      הגברת הזו מתאימה לחד''ש יותר מלמרץ.
      היא מהווה סיבה רצינית לירידת כוחו של השמאל.
      מזלה של מרץ שהבובה זהבה לא נכנסה. היעדרותה רק תעזור למרץ להתאושש.
      ובאשר לזהבה, אני מהמר שהיא לגיע לחד''ש. שם מקומה.

  • 90.

    Leftis go home or to Gaza

    ephi, 11/02/09 09:42

    The Voters don`t want you

  • 89.

    האושר הגדול עכשיו בחיי . גלאון בחוץ

    קובי, 11/02/09 09:36

    עכשיו היא תלך למכור גז למצרים . או קרח לאסקימוסים . או פטריוט לארצות הברית . אבל את השלום המזויף שלה ושל מר''צ אנחנו לא רוצים לקנות

  • 88.

    ערבים = שמאל =אוייבים=גייס חמישי

    השמאל הוא זבל , 11/02/09 09:36

    נמאס מהערבים והשמאלנים !
    אתם חלאות

    • תרגע-בסוף תקבל התקף לב. הימין ניצח, תנוח קצת. (ל''ת)

      panacea , 11/02/09 15:04

  • 87.

    הרעלתם את הציבור שלכם,והוא החזיר לכם בהתאם. (ל''ת)

    אנטוני הופקינס, 11/02/09 09:34

  • 86.

    הצלחנו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    חולה כליות-דיאליזה, 11/02/09 09:30

    אנו 270000 חולי הכליות בארץ לקחנו החלטה שלא להצביע מרץ בגלל זהבה גל און מקדמת חוק ההשתלות החדש שדן למוות ביסורים את חולי הדיאליזה.

    • היא אישה רעה (ל''ת)

      נירית, 12/02/09 10:30

  • 85.

    הציבור אמר את דעתו על השמאל ועל שלום אכשיו! אזי שילכו לעזה... (ל''ת)

    אבי, 11/02/09 09:20

  • 84.

    שום נורה אדומה, העם הזה התחיל להבין מי צודק כאן (ל''ת)

    ימין, 11/02/09 09:13

  • 83.

    ירדתם לשפל המדרגה כי נטשתם את הממלכתיות ואת הלאומיות היהודית

    חבל על דאבדין, 11/02/09 09:11

    הפכתם למפלגה סקטוריאלית כמו הבית היהודי ואגודת ישראל.
    מפא''י עלתה לשלטון כי הבינה שעליה לייצג את הרוב, ומפ''ם תמיד היתה בשוליים כי סרבה להבין זאת. בחרתם בדרכה של מפ''ם, ולכן אתם בשוליים...
    מקווה שתלמדו מהטעות

  • 82.

    הלו, 3 זה יותר מדי למה ציפתה? 29 מנדטים

    מירית, 11/02/09 09:10

    בחירות הבאות אתם 00000000000

  • 81.

    זה מה שקורה שסומכים

    סכין בגב, 11/02/09 09:08

    על קולות ערביים במשך שנים!

  • 80.

    אורון, למרות שאני ימני אני חושב שאתה אדם מקסים, והטעות שלך אחת- זהבה ! (ל''ת)

    תפנים, 11/02/09 09:01

  • 79.

    הצלחנו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    חולה כליות-דיאליזה, 11/02/09 09:00

    אנו 270000 חולי הכליות בארץ לקחנו החלטה שלא להצביע מרץ בגלל זהבה גל און מקדמת חוק ההשתלות החדש שדן למוות ביסורים את חולי הדיאליזה.

  • 78.

    כמה עצוב

    עינת, 11/02/09 08:56

    מרצ היא המפלגה היחידה שיכלתי להצביע לה. אף אחד לא בחקירה, אנשים הוגנים, חכים מצויינים, מייצגים את כל ה נושאים הרלוונטיים: איכות סביבה, כלכלה וחברה, שלטון החוק ועוד. עצוב

    • מייצגים ? מה הם עשו ?

      אבי, 11/02/09 09:53

      מה הם באמת עשו בשביל המדינה ?
      מה הם עשו למען זכויות בעלי חיים ?

      כל מה שחשוב להם זה פמיניזם פמיניזם ועוד פעם פמיניזם

  • 77.

    מרץ תהיה אופוזיציה הוגנת

    טולדו, 11/02/09 08:56

    היא תלחם בעוני
    תדאג לחסרי כל לקצבת זקנה הולמת
    תקבע משכורת מינימום למעמד העבדים
    תדאג לצימצום הפערים בחברה.

    הרי מרץ היא שמאל אמיתי.

  • 76.

    גם ככה קיבלתם יותר מדי ולכן תחשוב ותבין למה?משת"פים נמאסתם (ל''ת)

    הטוחן , 11/02/09 08:50

  • 75.

    עמוס עוז, גרוסמן, א.ב. יהושע, הלו? מישהו?

    קחו אחריות, חברים! לא נורא, אפשר תמיד לברוח לחו'ל, 11/02/09 08:46

    לקבל איזה פרס.

  • 74.

    זאת התשובה של העם ל- אוסלו ושלום עכשיו (ל''ת)

    ב.ל, 11/02/09 08:41

  • 73.

    ההגון היחיד בכל הנבחרת, אומר את האמת המרה. רק 20% לשמאל. (ל''ת)

    אז מי באמת ניצח את הבחירות האלה?, 11/02/09 08:40

  • 72.

    כמובן שלא יעסקו שם בבעיות האמיתיות והעקרוניות כמו:אוסלו

    א.מ, 11/02/09 08:33

    האם היה טעות?האם טעות היא להמשיך בקו זה?האם דיבורים בשעת מלחמה כנגדה מסייעים לאויב?אולי נמאסתם על הציבור?

  • 71.

    אין מתוק מזה שהשמאל אוהב הערבים התרסק לצמיתות.

    ארי שביט, 11/02/09 08:31

    דבש רבותי דבש מתוק -איזה הנאה והרגשה עילאית היתה לי אתמול בשעה 10 בלילה, לראות את השמאל ובמיוחד מרץ מתרסקת לרסיסים קטנים.
    אתם אוהבי הערבים ושונאי ישראל - לכו תצטרפו למפלגות הערביות ותחיו בכפרים שלהם.
    זה מה שמגיע לכם עלובי נפש.
    תחיו באופוזיציה לצמיתות עולמית, ללא אפשרות של שיקום.
    המצליף הקבוע.

  • 70.

    עם עודמקווה שקולות החיילים יקחו ממרצ גם את הכסא השלישי (ל''ת)

    י, 11/02/09 08:28

    • זה באמת יכול להיות הכי טוב שיש. שיקחו עוד קול ממר''צ ויעבור לליכוד

      זיו, 11/02/09 09:07

      ככה אפילו את התירוץ הזה של המפלגה הגדולה ביותר קדימה לא תוכל לקחת

  • 69.

    העם הקיא מתוכו את השמאל הקיצוני (ל''ת)

    פרידמן, 11/02/09 08:24

  • 68.

    העם מאס בשמאל, אם קדימה והעבודה לא היו יוצאות למבצע בעזה בכלל חבל''ז

    ש, 11/02/09 08:24

    המבצע הוסיף לקדימה, שהתחזתה זמנית למפגלה אחראית-ימנית, לפחות 10 מנדטים.
    ובנוסף ביבי איבד עוד כמה מנדטים רק בגלל ההתנהלות האישית שלו.

    • אולי תפסיקו עם ביבי איבד,חלאס הבנאדם הוסיף

      מוטי+++++++++++++++++++++++, 11/02/09 09:09

      ואך ורק הוא עוד 15 מנדטים לליכוד,אף אחד אחר לא היה עובר את מה שהוא עבר
      רצח האופי שעשו לו ייזכר בדפי ההיסטוריה

      • מוטי-אתה צודק מאוד! (ל''ת)

        panacea , 11/02/09 15:05

  • 67.

    ירידת השמאל מתחת ל20 מנדטים היא מכה אנושה

    דני האדום, 11/02/09 08:19

    לכל המתפרנסים מפוליטיקה מטעם השמאל. ביילין כבר עזב, זהבה גלאון עדיין גומרת את החודש.

  • 66.

    קחו עוד קצת שמאלה, הלחמו ביתר מוטיבציה בעד ''השלום'' ותתאדו לחלוטין

    גיל רוזן, 11/02/09 08:18

    רק מה שהעם לא הבין בבחירות שאין הבדל גדול בין קדימה למר''ץ

  • 65.

    הם אולי הפסידו בבחירות אבל יש להם את הבג''ץ, העיתונות, המשטרע, הפרקליטו (ל''ת)

    ועדיין הכוס מלאה, 11/02/09 08:13

    • וזה כל היופי כאן! למרות שכל המדיה שלהם, מערכת המשפט, הפרשנים, העם לא (ל''ת)

      נשטף מוחית, ויש לו שכל ישר. הידד למנצחים., 11/02/09 08:42

      • את חצי צודקת כי בכול זאת העם הצביע ''ליבני'' מה שאומר

        אלעד, 11/02/09 09:21

        שמחדלי מלחמת לבנון, השחיתות והרפיסות של קדימה התקבלו על ידי העם משום שעדיין ישנן לו משאלות אובדניות, או שבכול זאת זוג פרסומאים שנואים ומושחתים שיחקו לו במוח

        • מה שקרה יותר פשוט. כולם זזו ימינה. מצביעי העבודה/מר''צ

          מתן, 11/02/09 09:52

          עברו ימינה לקדימה שהיא מרכז ולא שמאל

  • 64.

    ח''כ אורון -אתה יודע מהי הבעיה האמיתית?????

    אזרח מודאג, 11/02/09 08:05

    זו לא השיטה,זה לא הקמפיין,זה לא הבוחרים.זה אתם ורק אתם!!!!!מי שחורט על דגלו שכל מה שקורה עם הפלשתינאים קורה רק בגלל ישראל [ולא משנה איזה עוולות ואיזה מעשים עושים הפלשתינאים] שלא יתפלא שהעם מקיא אותו מתוכו.מי שבאופן קבוע [ללא כל קשר למציאות] מטיל את כל האשמה [תמיד,אבל תמיד] על ישראל ,והפלשתינאים תמיד בסדר,שלא יתפלא אם העם הזה החליט להפטר מהצדקנות המזוייפת הזאת.אתה קורא לחשבון נפש,יפה מאוד.תתחילו בזה שתכירו במציאות שיש פה,תכירו בכך שיש גורמים בחברה הפלשתינאית [לא כולם ] כמו החמאס שדוגלים בהשמדתינו!!!!,תכירו בכך שהצד השני הינו אוייב אכזר וחסר רחמים שצריך להלחם בו מלחמת חורמה.[אבל,אם ירצה להגיע למו''מ ולזנוח את הטרור נהיה הראשונים להענות לו].תתחילו להיות מציאותיים!!!!!

    • את זה הם מטאטאים מתחת לשטיח וכך משנת 95 בהתמדה הם

      איציק, 11/02/09 08:35

      הולכים ונחלשים עד שיעלמו לחלוטין.

    • האזרח המודאג צודק.

      סבא של רוני , 11/02/09 08:42

      ואפשר להוסיף שגם עניין הנטיות המיניות של חברי המפלגה הפך לנושא ונדחף על ידכם לקידמת הבמה,
      אני מאד אוהב את הסבריו והידע הרב שמפגין ניצן הורוביץ אך למה היה זה חשוב [ולמי] לציין שהוא גר עם חבר?
      נטיות מיניות שיכות לאדם ורק לו ובביתו יעשה ויתנהג כיצד שהוא רוצה.
      אתם הפכתם להיות נושאי הדגל בתחום זה.
      אני לא אדם דתי אבל את עניין העדפותי או העדפותיהם/ן המיניות של פלוני או פלונית זה לא מעניין.
      כל אותן מצעדי גאוה [גאוה על מה?] שנתמכו על ידכם נתנו לכם את קולות אותם אנשים אך הבריחו [אולי] אחרים שאוהבים מה שאוהבים אבל בצנעה.
      קיצוניות אף פעם לא הביאה בוחרים חוץ מהמיעות הקיצוני [כך בימין וכך גם בשמאל]
      ניסתם להשתנות וקראתם לעצמכם "מרץ החדשה" אבל כולם זיהו זאת "כשרץ הישנה"

  • 63.

    איזה כיף - זהבה גלאון בחוץ

    מצביע מרצ לשעבר, 11/02/09 08:02

    יש לה חלקגדול בזה שלא הצבעתי מרצ.

    עכשיו החברה בטח יסדרו לה ג'וב באחד מהמוסדות שלהם (עד לבחירות הבאות).

    • הבשורה הכי מרנינה בבחירות האלה. (ל''ת)

      העם אמר את דברו. שלום, חברה., 11/02/09 08:43

  • 62.

    יש במר''צ הרבה הגונים. אבל גלאון דפקה את הרשימה (ל''ת)

    מועלם, 11/02/09 08:01

  • 61.

    זהבה גלאון הפילה את הרשימה לשאול תחתיות (ל''ת)

    כספי, 11/02/09 08:00

  • 60.

    השמאל הישראלי דומה למפלגות השמאל האירופי לפני מלחמה''ע ה 2

    נאוה קורן, 11/02/09 07:57

    חיים בקבעון מחשבתי מסוכן, מסןבבים את המציאות ב 180 מעלות שתתאים להנחותיהם וזוכים לבסוף גם למפלה וגם לבזיון. ואילולי התקשורת שוטפת המוחות והספינים הם היו נעלמים לחלוטין מהאופק.

  • 59.

    זהבה גלאון בחוץ! זה הכייף הכי גדול בבחירות האלה (ל''ת)

    נציגו של מרזל בפנים, 11/02/09 07:29

  • 58.

    בקר טוב מרץ

    יוסי, 11/02/09 07:24

    בנאומו של חיים אורון אתמול בערב דבר האיש על מחנה השמאל הציוני.
    זה בדיוק העניין.
    הוא נזכר רק לאחר הבחירות שמרץ היתה אמורה להיות מפלגת שמאל ציוני, ולא רק שמאל.
    מרץ בשנים האחרונות פוזלת לכיוון חד''ש, במקום לעבודה, וזו בדיוק השגיאה החמורה שלה.
    רוב אנשי מרץ הם אנשים נהדרים (גם אם אינני מסכים תמיד עם דרכם). חים אורון, אילן גילאון, אבשלום וילן ועוד. את כולם אהבתי. אולם, מי שהפך להיות דומיננטי, זו דוקא זהבה גלאון.
    סבלתם מהשתלטות עויינת, ובמקום למזער את נזקה, רק הנחתם לה להימשך.
    פזלתם לכיוון השמאל הפוסט ציוני (שלא לומר, האנטי ציוני). ואתם מתפלאים עכשיו שהציבור היהודי דחה אתכם. רבותי, הציבור היהודי רוצה מפלגה שתהיה ציונית במוצהר, ובלי גמגום. הציבור היהודי, משמאל ומימין, ציוני (למעט מספר הזויים שקולם במרוכז איננו מביא מנדט אחד).
    ולגבי הציבור הערבי, הוא איננו צריך אתכם. יש לו גופים משלו (כולל מפלגה המציגה עצמה כ''יהודית ערבית''). אין לו כל סיבה להצביע לכם.
    אם חשבון הנפש שלכם יכלול גם דיון נוקב בנושא התרחקותכם מהמחנה הציוני, הרי שהכשלון בבחירות האחרונות רק יועיל לכם.
    אם לא; במקרה כזה יתכן שבבחירות הבאות לא תעברו את אחוז החסימה.

  • 57.

    יכל ליהיות שהעם חושב אחרת ממכם ? צריך להחליף את העם !

    dkfir, 11/02/09 07:23

    השמאל ניהייה הזויי מיום ליום. יכל ליהיות שהעם היתפכח? אם 2 אומרים שאתה שיכור כניראה שאתה שיכור. האידיולוגיה של השמאל ניכשלה ורק המנהיגים שלהם לא הפנימו את זה.

  • 56.

    yes we can .................. היידה ביבי!!!היידה ביבי!!!היידה ביבי!!! (ל''ת)

    patish4 , 11/02/09 07:15

  • 55.

    בקר טוב מרץ (ל''ת)

    יוסי, 11/02/09 07:10

  • 54.

    מר''צ על אנשיה צריכים להעלם מהמפה בישראל.די מספיק ! (ל''ת)

    פיני-1, 11/02/09 06:51

  • 53.

    בוקר טוב, התעוררתם?

    חילונית, 11/02/09 06:44

    השמאל הישראלי, ובמיוחד מרצ לא צריכים להיות מופתעים. מרצ בגדו בצורה הכי בוטה שיכולה להיות בציבור בוחריה החילוני, כשהצביעה נגד חוק הסכמי הזוגיות רק בגלל שלא נכללו בו נישואין חד מיניים. לא כולם אומואים בישראל. בטח לא כמויות שמספקות מנדטים לקואליציה.
    דיברתם על חילוניות? פספסתם בענק.
    היום מי שמציע נישואין אזרחיים ומדבר אל אותם חילונים שרוצים חיים שלווים בלי רבנות זה ליברמן. אז הבחירה היא במי שנותן לך את מה שאתה רוצה. והעם בחר. את הלקחים הייתם צריכים לצפות מראש. זה לא היה כ-ל כ-ך מפתיע.

  • 52.

    liberal/lefts

    . ballanced person, 11/02/09 06:43

    The israeli left was always a small fraction.only because most of the media are liberal/leftists it gives the impression that they are a large part..

  • 51.

    כל זמן שהשמאל מסייע לאויב - אין לו סיכוי !!!

    מתנחל מהערבה, 11/02/09 06:40

    כמי שחי בהתישבות העובדת ומעריך (אפילו מעריך מאוד) את רוב האנשים ואת המצע החברתי של מרצ - אני רואה עצמי חייב לגלות לראשי מרצ את הסוד הידוע לכל -
    ארץ ישראל מעל הכל !!!
    גם אם המצע החברתי של מפלגות הימין לא מתאים לי - והוא לא מתאים - אמשיך לתמוך בימין משום שבעיני (כמו בעיני עוד אלפים רבים ) ארץ ישראל שייכת לעם היהודי !!!
    מאחל לכם הרבה בריאות !!!

    • yes we can .................. היידה ביבי!!!היידה ביבי!!!היידה ביבי!!! (ל''ת)

      patish4 , 11/02/09 07:16

  • 50.

    finally people got brains and Kasams (ל''ת)

    Finally, 11/02/09 06:36

  • 49.

    Why? Informers,Mossers,Kapos.Pro-Arabs,Anti-Jews WHY? (ל''ת)

    Jacob, 11/02/09 06:15

  • 48.

    כל כך צפוי שלא הופתעתי -סמול הולך ונעלם כי אין מקום לסמול מסוג זה במזר

    קורן נאוה טבריה-במזרח השימון החד''ש!, 11/02/09 06:04

    במזרח השימון החד''ש!

    • תהליך של אידוי טבעי ככה זה שיש החמצה ותסיסה (ל''ת)

      patish4 , 11/02/09 07:17

      • אחרי תסיסה בא היין (ל''ת)

        ב.ל, 11/02/09 08:48

  • 47.

    אנו לפני מלחמת גוג ומגוג-צריך פרופורציות,אבל אשמח ששוב לא נשמע יותר את (ל''ת)

    הקול הצווחני והצורם של זהבה גלאון-ללא קשר לתוכן.., 11/02/09 05:50

  • 46.

    \\קדימה היא מפלגת שמאל לכל דבר ועניין!!! (ל''ת)

    דניאל איש חמודות, 11/02/09 04:31

  • 45.

    רק בערוץ החיים הטובים יום שלישי,אסור לפספס.התכנית:

    shynon , 11/02/09 03:18

    "אז איפה אתם עושים את הגלות הבאה שלכם"

    והנושא הפעם: אמסטרדם-פנינה ארכיטקטונית ותרבותית של אלג'יר עם האטרקציה העדכנית שעכשיו מתחילה לסחוף את העולם כולו: הומואים תלויים על מנופים מעל כל ככר בעיר.

  • 44.

    בונים שמאל חדש

    ברקה מוחמד אובמה, 11/02/09 02:41

    בראש השמאל החדש יעמוד מחמד ברקה.

    הגיע הזמן שהשמאל יתמוך מועמד סוציאליסט שמיצג את המיעוט הגדול ביותר במדינת ישראל ומי יתן שאילן גילאון,דב חנין ,ניצן הורוביץ וזהבה גאלון יצטרפו למהלך הגדול .

  • 43.

    הקולות של הערבים שלך הלכו הפעם ללבני, כדי להחליש את המדינה. (ל''ת)

    יודע, 11/02/09 02:13

  • 42.

    אה, עכשיו המסית הפו"צ האנטישמי מנסה לשכנע את אובמה שהוא זקוק למבוגר... (ל''ת)

    איציק המרכז , 11/02/09 02:07

    • פשוט השמאלנים הקיצונים עדיין בדכאון אחרי מותו של היידר (ל''ת)

      kavkazi25 , 11/02/09 02:53

  • 41.

    היכן המסית הפו"צ האנטישמי עם חד"ש המומרצת...אהף עסוק בלהסית א אובמה... (ל''ת)

    איציק המרכז , 11/02/09 02:06

    • אובמה נולד מוסת. סתם הוא ישב 20 שנה עם הכומר הארסי רייט? (ל''ת)

      יודע, 11/02/09 05:50

  • 40.

    לכו הביתה! העם בחר בממשלת ימין! (ל''ת)

    תומר, 11/02/09 02:01

  • 39.

    "הזחילה" של העם לכיוון העמדות של השמאל לא תלויה בכמות המנדטים

    gibenz , 11/02/09 01:40

    כל הימנים שפעם היו נגד מדינה פלסטינית והיום הם בעד, שהיו נגד לדבר עם אש"ף והיום הם בעד, שהיו נגד חלוקת ירושלים והיום הם בעד (כמו ליברמן למשל ורבים אחרים ...) ועוד הרבה דוגמאות של "זחילה לכיוון עמדות שמאל, כל אלה לא נבעו מכמות המנדטים של השמאל בכנסת. כשמדובר בשמאל האמיתי, האיכות מדברת לאו דווקא הכמות. הכמות תמיד תהיה ימנית.

  • 38.

    בסופו של דבר הזחילה של העם הימני לכיוון (ל''ת)

    gibenz , 11/02/09 01:34

  • 37.

    השמאל האמיתי תמיד היה פחות מ 20 מנדטים, (ל''ת)

    gibenz , 11/02/09 01:33

  • 36.

    מרץ היא מפלגת ערבים והומואים.תלכו ביחד. (ל''ת)

    הטוחן , 11/02/09 01:22

  • 35.

    מי שתומך במלחמת רצח ילדים שלא יקרא לעצמו שמאל.

    Yossi V, 11/02/09 01:09

    מצידי, שנתעורר מחר בבוקר עם שני מנדטים למרצ

    • צודק! לרוצחי הילדים מהחמאס לא תהיה עכשיו תמיכה מהפאשיסטים השמאלנים! (ל''ת)

      kavkazi25 , 11/02/09 02:55

      • Well said. Fascism was a party of German Socialists

        Russian Jew , 11/02/09 05:53

        Their power base was socialists and former communists. And this fact is often hushed up

  • 34.

    לא נורא, השמאל הפך לאקסטרא-שמאל. (ל''ת)

    אמסטל, 11/02/09 01:06

    • גדול!!! (ל''ת)

      NY, 11/02/09 06:22

  • 33.

    העם מצביע בגלל הסכסוך עם הפלשתינאים, ויקבל מאחורה בכלכלה ובחברה

    רועי, 11/02/09 00:58

    בדיוק כמו שבארה''ב הצביעו בוש בגלל מתקפות הטרור, ואז אכלו אותה בגדול עם שלטון חשוך שהקריס את המדע והכלכלה, בישראל 8 שנים אחרי, עושים את אותה טעות.
    נתתם לחמאס ולאיראן לקבוע את סדר היום בארץ, וזו תהיה מפלתנו.

    • צודק! (ל''ת)

      d, 11/02/09 08:42

  • 32.

    העם אמר לשמאלנים נמאסתם ובגדול!! הרסתם את מדינת ישראל!! רק הרס שסע

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 11/02/09 00:56

    וחורבן המטתם על העם היהודי ועל מדינת ישראל!! רדפתם אחרי היהודים חובשי הכיפות ואחרי חיילים שמילאו את תפקידם והעמדתם אותם לדין כמו גרמניה הנאצית!!
    מפשעי אוסלו הארורים שלכם ועד היום בגלל חלומות הבלהות שלכם הפכתם לסיוט של העם היהודי ורק רצח חיילים ויהודים היו בזכותכם באינתיפאדות ובמלחמות שגרמתם לטרוריסטים עלינו!!
    חיבקתם את אנשי הטרור ובני המשפחות הארורים שלהם ודאגתם לזכויות הרוצחים מאשר דאגתם ליהודים ולזכויות משפחות הנרצחים!!
    דאגתם לשמור על נציגי הטרור בכנסת העם היהודי כאשר הם בוודאות ובידיעתכם ריגלו ובגדו והסיתו נגד מדינת ישראל ונגד העם היהודי!! בכל הפגנה המנוולים צעדו בראש וקראו קריאות להשמדת מדינת ישראל ואתם תמכתם בהם תמיכה מלאה!!
    גרמתם לגירוש יהודים מבתיהם ועל זה אין סליחה וכפרה!!
    פושעי אוסלו מבית מרצ ויתרו על ירושלים ועל רמת הגולן? מי אתם שתלכו ותוותרו בשם העם על האדמות הקדושות לנו, בגלל האשליות שיצרתם אתל הרוצחים הארורים האלה הרמתם את הטרור על המדינה ועל רצח אזרחים בפיגועים!!
    דם נרצחים רבים על ידכם העם אמר בברור נמאסתם!!
    במדינה מתוקנת היו מעמידים אותכם לדין בגין הפשעים שלכם אבל כאן בישראל בג"צ ומערכת המשפט הינם סניפים שלכם ולכן ידעתם לנצל את זה היטב, לא עוד!!
    ניצלתם אתם ונציגי הטרור את הדמוקרטיה שלנו לרעה ולפגיעה במדינה!!!

  • 31.

    כן יאבדו אויבך השם.. (ל''ת)

    20% שמאל=20% ערבים., 11/02/09 00:54

  • 30.

    גוש השמאל = הערבים ועוד מספר תמהונים בודדים מהווה כ-20% כאחוז הערבים (ל''ת)

    במדינה-מה שמראה כי רוב עם ישראל-נרפא מן המחלה!, 11/02/09 00:41

  • 29.

    יאללה לאופוזיציה

    אופוזיציונרית גאה, 11/02/09 00:39

    אני נתתי את הקול שלי היום למרץ בלב מלא ושלם, אופוזיציה חזקה עם אג'נדה ברורה ואלטרנטיבה לשלטון זה מה שצריך. תרשו לי לצטט גדולים ממני: ''הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם מה שבא בקלות באותה הקלות יעלם...''

    • לא תפנימו הא?

      תודה לאל שנפטרנו מכם, 11/02/09 01:34

      השחצנות והרהבתנות הזאת היא חלק גדול מהסיבה שמרצ ירדה ותמשיך לרדת.
      על איזה אג'נדה ברורה את מדברת? כל מה שמרץ עשתה בקמפיין שלה זה לדבר על כמה צריך להזהר מליברמן וכמה הוא פשיסט וכו' וכו'? בכלל דיברתם על המצע שלכם? או שהייתם עסוקים כל כך בלזרוק רפש ורמש? (ותחשבי על זה)
      והציבור לא מטומטם - מי שמטומטם זה אתם (ואתם שילמתם על זה) - עובדה שקיבלתם רק 4 מנדטים אחרי כל הכספים ששפכתם במסע ההשמצה שלכם.... (ליברמן צריך לשלם לכם על כל המנדטים....)
      תשבו באופוזיציה ה''חזקה'' שלכם עם כל - 4 המנדטים שלכם.
      אני מניח שאת גם לא ממש קוראת מה שאני אומר פה אלא מחפשת שגיאות כתיב להוכיח לי כמה את נעלה ממני וכמה אני ירוד.

      נמאסתם ומיציתם את עצמכם - והיום העם הראה לכם את זה.

      בפעם הבאה שתתני את הקול שלך למרצ - הקול שלך ילך לאיבוד מכיוון שלא תעברו את אחוז החסימה....

      • אם יש מפלגה עם אג'נדה זו מרצ

        א, 11/02/09 02:04

        דווקא מרצ בניגוד למפלגות הגדולות ניהלה קמפיין פוזיטיבי והדגישה את הצדדים החזקים שלה: חברה, סביבה, תרבות וחינוך. אם לא היית עסוק בלהקיא מילים ובאמת טרחת ללמוד משהו על מרצ היית מגלה שזו מפלגה שפעלה רבות למען ישראל במסגרת תחיקתית ואחראית להרבה יוזמות שהטיבו עם אזרחי ישראל.
        כל המלעיזים על השמאל , שימו לב: הליכוד קיבל בבחירות הקודמות 12 מנדטים . הגלגל מסתובב והוא עוד יסתובב שנית.

        • למי ניתנה הנבואה? נכון!! (ל''ת)

          NY, 11/02/09 06:27

        • יש לכם אג'נדה,נכון-אבל היא שווה לת... (ל''ת)

          panacea , 11/02/09 15:08

    • בידיוק, עד היום שילמנו על מחדלי השמאל!!!

      NY, 11/02/09 06:28

      בתקווה שהקלות שהביאה את הטרור הפלסטינאי לחצרות ביתינו באותה הקלות תעלם.
      על זה נאמר ''טיפש זורק אבן לבאר שמאה חכמים לא יוציאו''.
      תקווה יחידה קיימת אם באמת הפוליטיקאים הלייצנים שלנו יצליחו להתרומם מעל לטובתם האישית ויתחילו לעשות עבור המדינה.

    • גברת הצעירה וחסרת הנסיון בחיים: כמעט כ''א מאיתנו גדול ממך.

      ASCH, 11/02/09 07:46

      אז אין לך מה לצתת לנו את שלום חנוך. הוא זמר.ודי טוב. אבל ביננו יש הרבה אנשים שאינם זמרים, אך מבינים את הנושא הגיאו-פוליטי הרבה יותר ממך.

    • לשמאלנית, ההם לא גדולים ממך, אתם כולכם באותו הגודל, או יותר נכון הקוטן (ל''ת)

      איציק המרכז , 11/02/09 08:25

      • מי זה ''הם''? (ל''ת)

        אופוזיציונרית גאה, 11/02/09 09:39

        • חה חה חה, מי אני, מה אני... (ל''ת)

          איציק המרכז , 11/02/09 10:24

  • 28.

    ובריסוק השמאל הממאיר מתנחמת ציון. ישנן תפילות שמתגשמות. (ל''ת)

    ASCH, 11/02/09 00:35

  • 27.

    מכה חזקה תקבלו יום אחד כשתעמדו לדין על בגידה ותעמדו מול הקיר (ל''ת)

    mnementh , 11/02/09 00:29

  • 26.

    נורה אדומה שמהבהבת לכם ''טעיתם'', ואתם לא רואים אותה. (ל''ת)

    משה, 11/02/09 00:20

  • 25.

    שמאלנים הצביעו לבני, חבל שלא נמחקתם מהמפה הפוליטית

    עיתונאי, 11/02/09 00:12

    הקמפיין של לבני נגס בכם. נקווה שאפילו יותר מ-4. הלוואי שתגיעו ל-3.

  • 24.

    זו בהחלט נורה אדומה. מרצ דעכתם כל כך שלא נתתם לנו סיבה לבחור בכם! (ל''ת)

    badi12 , 11/02/09 00:00

  • 23.

    רוב העם ימין מתי תקלטו את זה??????

    Israel 4ever, 10/02/09 23:48

    וגם המיעוט הזה הוא כתוצאה מהתקשורת השמאלנית שלנו!

    • גם בגרמניה הנאצית היו כאלו שבכל זאת התנגדו לנאצים (ל''ת)

      תמיד יהיה שמאל, 11/02/09 00:35

      • אבל בישראל השמאל הוא הנאצי (ל''ת)

        mnementh , 11/02/09 01:11

        • Rest my case (ל''ת)

          תמיד יהיה שמאל, 11/02/09 02:39

  • 22.

    רק בזכות קריסהשמאל קרס ובגדול. קדימה עברה את הליכודת העבודה! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 10/02/09 23:45

  • 21.

    אני מאחל לכם ולנו שבבחירות הבאות תימחקו סופית (ל''ת)

    מפלגה מיותרת, 10/02/09 23:45

  • 20.

    לך הביתה או אולי לים בעזה (ל''ת)

    עופר, 10/02/09 23:44

  • 19.

    הרבה יותר

    גיא, 10/02/09 23:39

    יש לכם לפחות 50 מנדטים עם קדימה - מפלגת השמאל הקיצוני !

  • 18.

    השמאל קרס כי העם ראה הוא הולך שולל ע''י אנשי אוסלו

    ישראלי, 10/02/09 23:38

    הסכמים שהביאו גראדים עד גדרה וכל עוטף עזה
    זה כבר 8 שנים ותמיד טחנו לעם את המח שהטילים
    הם דבר רגעי אבל המציאות טפחה על פניהם מכל
    הכוונים פשוט הם חיים בגלקסיה אחרת

    • מה עם הסכם וואי...תזכירו לי מי חתום עליו

      אופוזיציונרית גאה, 11/02/09 00:47

      מתי תפסיקו לדבר בקלישאות ותלכו לקרוא קצת היסטוריה ועובדות.
      מה המנהיג ''הנאור'' שלכם ביבי חתם עליו בהסכם וואי??? חכו חכו....

      בינתיים כל הויתורים והנסיגת באו ממחנה הימין, בגין, שרון. אתם בוחרים שוב ושוב בפלקטים שאומרים לכם מה שאתם רוצים לשמוע ואז משתינים עליכם בקשת ושוברים שמאלה חזק.

      הזכרון לטווח הקצר שלכם זה דבר מעורר סלידה שיביא להתפוררות הדמוקרטיה הישראלית.

      • יש הבדל תהומי בין הסכם וואי לבין פושעי אוסלו

        עוד אחד, 11/02/09 07:56

        הסכם וואי מדבר כולה על החזרת חלק מחברון. לעומת גישת השמאל שמדבר על החזרת ה כ ל ! ! !
        זה ההבדל הקטן. וזה שאת מרוחה פה על כל התגובות התומכות במר''צ, או בשמה החדש שר''צ
        לא אומר שאת צודקת
        מר''צ נעלמה ותודה לאל על זה

        • אתה רוצה להגיד לי...

          אופוזיציונרית גאה, 11/02/09 09:46

          שבוחריו של בנימין נתניהו מוכנים להחזיר חלק מחברון?

          משום מה לא נראה לי, הטיעון הוא שכל הנסיגות והויתורים באו מהימין למרות שבכל מערכת בחירות הם חוזרים, צועקים ומבטיחים לבוחרים שלהם את רעיון ''ארץ ישראל השלמה'' ו''לא ננהל משא ומתן עם החמאס''.
          בסוף הם מבינים כי דרך השלום והויתורים היא בלתי נמנעת במציאות שלנו.

      • שכחתם עוד ויתור של הימין

        עננה, 11/02/09 08:13

        בתקופתו של ביבי 95% משטחי הגדה ניתנו לרשות כשטחי C...
        כך שלשמאל יש אינטרס בממשלה ימנית, שתממש את החזון של השמאל מבלי שהשמאל ייתקל באופוזיציה חזקה...
        אז כדי לחלק את ירושלים, לפנות התנחלויות, ולבצע את מה שהשמאל חושב - הכי טוב ממשלה בראשות קדימה עם הליכוד, ובסוף הדרך השמאל יקטוף את הפירות של הנסיגות!
        ותודה לבוחרי הליכוד שהביאונו עד הלום.

  • 17.

    תעיפו כבר את זהבה גלאון ההזויה ותראו איך אתם זוכים בעוד מנדטים ! (ל''ת)

    האשה שנואה על הרוב, 10/02/09 23:37

    • מה שנכון!! (ל''ת)

      badi12 , 11/02/09 00:00

  • 16.

    גומס, הנורה האדומה שלך היא מאוד לטעמי ! (ל''ת)

    ovan , 10/02/09 23:35

  • 15.

    גומס, הנורה האדומה שלך היא מאוד לטעמי ! (ל''ת)

    ovan , 10/02/09 23:34

  • 14.

    20 כשחצי מזה ערבים - אתם הקיצוניים

    ben, 10/02/09 23:33

    הימין הוא הרוב.

  • 13.

    השמאל ידוע בלשכב על הגב (ל''ת)

    אשר, 10/02/09 23:28

  • 12.

    הגיע הזמן שתחזרו לפינה שלכם בלי לחרחר ריב כל הזמן

    נגד צדקנות וצביעות, 10/02/09 23:28

    לא לקחתם אחריות על אף תוצאה מהרעיונות שלכם שהובילו את עם ישראל לצרות והרס נמאסתם

    • נראה לי שהתבלבלת

      אופוזיציונרית גאה, 11/02/09 00:49

      פה מגיבים על הכתבה על מרץ...לא על הליכוד

  • 11.

    העם מאס בורבנות השלום (ל''ת)

    אבוחצירא אילן, 10/02/09 23:26

  • 10.

    העם בחר מוסוליני.. (ל''ת)

    nitram , 10/02/09 23:25

    • אה, התכוונת ללבני שטענה ש"ניצחה"? (ל''ת)

      איציק המרכז , 11/02/09 08:28

  • 9.

    במדינה נורמלית מרצ הייתה מפלגת השלטון! (ל''ת)

    nitram , 10/02/09 23:23

    • מרצ היא ימין לאומני פלסטיני. במדינה מתוקנת פלסטינית מרצ היו בשלטון

      מסכימה חלקית, 11/02/09 00:19

      אבל בשום מדינה לא היו בכלל בוחרים במפלגה שעיקר מעניניה נתונים לקידום מדינת אוייב.

    • לא נקלט עדיין הא? 3 מנדטים ואתם עדיין חושבים שאתם הרוב?

      ימין ימיני, 11/02/09 07:52

      גוש השמאל נהיה פיצי לגמרי. תוציאו את קדימה שהיא איכשהו מפלגת מרכז ואת הערבים 11 מנדטים ומה נשאר?
      בדיוק. כלום עם כלום.
      לא הבנתם עדיין? העם זז ימינה. נמאס לנו מחונטה פלסטינית במקורות השלטון והתשקורת בארץ

    • נו טוף, כל משוגע "חושב" שהוא נורמלי... (ל''ת)

      איציק המרכז , 11/02/09 08:28

    • כמו בוונצואלה (ל''ת)

      ב.ל, 11/02/09 08:57

  • 8.

    בכל מדינה נרומאלית מרצ הייתה (ל''ת)

    מפלגת שלטון, 10/02/09 23:20

  • 7.

    בבחירות הבאות תרדו ל 3 מנדטים!

    דמר94 , 10/02/09 23:12

    העם כבר מזמן לא מאמין בדרך הסמול, היחידים שעדיין מצביעים לסמול זה הקיבוצניקים שזקוקים לתמיכה ממשלתית, חלק מהערבים כדי שהסמולנים היהודונים ימשיכו להגן עליהם למרות שהם מוכרים כגייס חמישי עד שהם יוכלו לחסל אותנו מבפנים, רוב "העיתונאים", רוב "אנשי הפרקליטות",ו"שופטי הבג"ץ המשוקץ". מקווים שבבחירות הבאות כבר לא ערבים, הבג"ץ יפורק, אנשי הפרקליטות יועמדו לדין והתשקורת צהפוך למאוזנת.

    • I REST MY CASE

      אופוזיציונרית גאה, 11/02/09 00:51

      מיזה ''סמול''?

      • הומור גם מסתבר לא הצד החזק של השמאל - סמול=small

        זיו, 11/02/09 07:50

        לנקד לך הכל ''גאה''?

        • דוקא הבנתי את זה

          אופוזיציונרית גאה, 11/02/09 12:21

          זה פשוט לא היה מצחיק... כנראה שזה לא הצד החזק של הימין

          • לא נתפוס אדם בצערו, אבל ה"תחכום" שלך משהו. (ל''ת)

            panacea , 11/02/09 15:10

  • 6.

    ג'ומס טועה לא החשיב את חדש

    אלירן, 10/02/09 23:12

    איזה אדיוט הרי יחד עם חדש זה השמאל הרבה מעבר ל-20!

    • חד''ש זה לא שמאל כי הם לא ציונים כמו שמפלגות ערביות הן לא שמאל

      ציונה מדימונה, 11/02/09 09:21

      הן מפלגות ימניות ערביות לפי התכנים שלהן.
      המפלגות הערביות מעולם לא ישבו בקואליציה ולכן זה מצג שקרי להציגן כשמאל, ובתוכן חד''ש שהיא מפלגת שרידי הקומוניסטים היהודים האנטי-ציוניים של פעם.
      כל החלוקה הזו לגושים היא תעתוע שנועד להשאיר את ה''שמאל'' עוד איכשהו בתמונה כגוש, אבל ג'ומס הבין נכון, השמאל הציוני היום זה רק מר''צ והעבודה, כאשר מר''צ היא בספק ציונית... עצוב מאד

  • 5.

    דעותי כשל מרצ, אבל

    סיגל, 10/02/09 23:12

    רציתי למנוע את עליית נתניהו, אז הצבעתי קדימה

  • 4.

    אני לא יודע מי זה האורון הזה אבל דבר אחד בטוח

    שמאל לשעבר, 10/02/09 23:11

    במרץ ובעבודה אף פעם לא יודעים להסיק את המסקנות הנכונות:
    הציבור לא רוצה שמאל קיצוני, הוא רוצה מרכז מתון.

    אפשר תמיד לסמוך על שתי המפלגות האלו שלא יבינו את המסר ויקבלו עוד פחות בפעם הבאה.

    כמה אפשר להיות עוורים למציאות?

  • 3.

    מר''ת לא רלוונטית אנחנו ב 2009 ולא ב 1992.

    אזרח יהודי ישראלי, 10/02/09 23:10

    אז נסינו את אשליית השלום. גם אני האמנתי אז.
    אבל מאז הרבה מים ודם נשפכו ברחובות ישראל.
    ורוב השפוי של העם לא מאמין יותר לדרכו הנלוזה של השמאל שהיא הערבי לפני היהודים.
    מקווה שקדימה לא תצליח להקים ממשלה.

    • 60 אחוז מבעלי זכות הבחירה הם לא רוב עם

      אופוזיציונרית גאה, 11/02/09 00:52

      שיעור קטן במתמטיקה

      • למה את חושבת שבעלי זכות הבחירה הם לא מדגם מייצג של כלל האוכלוסיה?

        רו''ח, 11/02/09 01:22

        שיעור קטן בסטטיסטיקה

        • זה לא מה שאמרתי- אתם חייבים ללמוד לקרוא זה לא ילך ככה...

          אופוזיציונרית גאה, 11/02/09 01:50

          אמרתי ש60% מבעלי זכות הבחירה הם לא רוב העם. זאת תעודת עניות למדינה ש60% מהאנשים בעלי זכות הבחירה בה קובעים את עתידה...כל מי שלא הלך להצביע שיתבייש לו!

          פרזיטים לשמם!

          • נו טוף, אז כמה שווה מר"צ ב"מדד" שלך... (ל''ת)

            איציק המרכז , 11/02/09 08:30

      • עוד פעם שיעורים ממרצ....

        אופוזיציונרית גאה (ולא רלוונטית בכלל), 11/02/09 01:44

        היאח למורה למתמטיקה......
        הנה שיעור קטן בשבילך.....
        ליברמן - 15-18 מנדטים - שר אוצר או תיק אחר מאוד בכיר....
        מרצ - 3-4 מנדטים - (בערך חמישית ממנו....) - וחוסר רלוונטיות אפילו באופוזיציה.

        אבל תמשיכו ללמד את כולנו ולתת לנו ''שיעורים'' חשובים ומועילים.

        כדאי שתשני את השם שלך מ''אופוזיציונרית גאה'' (ולא רלוונטית) - ל''נעלה והחכמה באדם - ויודעת יותר טוב מכולם''

        • אני ממש לא חושבת שאני טובה יותר מכולם

          אופוזיציונרית גאה, 11/02/09 09:55

          רק ציינתי עובדה, אני מקבלת לחלוטין כי רוב הבוחרים בחרו נגד השמאל ובעד הימין ואין לי בעיה עם זה, זאת תמצית הדמוקרטיה. רק הבעתי כעס על כך שאנשים בעלי זכות בחירה לא הזיזו את התחת שלהם והלכו להצביע (בלי קשר לדעתם הפוליטית).

          אין צורך להפוך כל דבר למלחמת ימין- שמאל....

  • 2.

    על מה ולמה נפל השמאל..?

    מתן, 10/02/09 23:09

    על התמיכה ב''ארגוני זכויות אדם'' שבמסווה של נאורות קוראים להשמדת ישראל,על הליכה עיוורת לאור המזויף של ''שלום אמת'' שהפלסטינים ממשיכים לרצוח בנו,על הריקבון המוסרי שפשה בהם כשלא רצו להסתכל באמת-שה''שלום'' המדומה שלהם יביא לאובדננו,ועל התקשורת ובג''צ שנוהלו כחונטה שלהם ובידיהם.
    הציבור מאס בכם,ולכן הועפתם.

    • הם פשוט טעו בכל הניתוח שלהם את המציאות

      רונית, 11/02/09 00:17

      וכל מה שהם אמרו שיקרה- קרה הפוך.

      הבעיה היותר גדולה שלהם, שהם גם לא יודעים ללמוד מטעויות, להודות שהם לא ראו נכון את הדברים ולהבין יותר טוב את המציאות.

      כל מה שהימין הזהיר ממנו קרה, השמאל הראה שהוא בכלל לא מבין את הפלסטינים ומרוב שהם רוצים משהו- הם מניחים שהוא פשוט יקרה בלי קשר למציאות.

      • לרונית - צודקת במאה אחוז!!!!!!! (ל''ת)

        יעל, 11/02/09 10:25

  • 1.

    לבני לא יכולה להרכיב ממשלה

    נ.פ., 10/02/09 23:02

    לבני לא יכולה להרכיב ממשלה היא נכשלה במשימה הזאת עם כנסת הרבה יותר שמאלנית

    • נכון-אפילו תציע לשס 10 מיליארדים-לא יעזור לה. (ל''ת)

      panacea , 11/02/09 15:12