• 71.

    נחזיר עטרת הגאווה ליושנה

    מומו, 17/02/09 18:21

    ביבי ושרה יופיעו על במה ניידת מאובטחת בקיר זכוכית משורינת במצעד הגאווה הקרוב בירושלים השלמה.וכל הילדים ישירו במקהלה----''המלך הוא ערום'' !!!!

  • 70.

    ביביהו בראש הממשלה זו הבושה הגדולה ביותר למדינת ישראל (ל''ת)

    להחזיר כבוד?ביבי גזל את כבודנו!!!, 12/02/09 12:27

  • 69.

    הוא שקרן...הוא שמאלני והוא ידפוק את המדינה הזאת.. (ל''ת)

    ביבי? לא מאמין לו!, 12/02/09 11:03

  • 68.

    המלחמה בדרום נימשכת (ל''ת)

    פקק תנועה , 11/02/09 09:07

    • והעם חושב שמיפלגת קדימה זה בסדר (ל''ת)

      פקק תנועה , 11/02/09 09:07

  • 67.

    ערביי ישראל יוצאים בהמוניהם לבחור בקדימה!!!!! בחרו ליכוד. (ל''ת)

    יופיטופי , 10/02/09 21:15

  • 66.

    צריך להיות טיפש גמור בשביל להצביע לביבי

    b0309 , 10/02/09 20:55

    ביבי אסון למדינה
    לאיש אין מוסר ברמה האישית, וגם לא ברמה הציבורית. גם אם על עקרונות הרפורמות של נתניהו אפשר להתווכח, האופן שבו הוא ביצע אותן חד משמעי: פחות שירותים של המדינה, יותר שוק פרוע. והמשמעות: התעשרות העשירים, והתרוששות המעמד הבינוני ומטה. הורדות המיסים, במצב כזה, לא עוזרות - ההכנסות יותר גדולות, אבל מקבלים הרבה פחות.

    צריך להיות טיפש גמור בשביל להצביע לביבי שוב. לא יעזור כמה שהוא יציג את עצמו בתור אובמה הישראלי (חה!), ולא יעזור כמה כוכבנים הוא יצרף לרשימתו. מי שחרד לעתידו ולעתיד ילדיו - מוטב שיצביע למועמד אחר.

    • רק לא קדימה.קדימה,מפלגת השקר המשוקץ. (ל''ת)

      יופיטופי , 10/02/09 20:57

      • טופי זוכר את תגובותי אליך ?,בהתלהמות ושקרים לא משנים תוצאות בחירות. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 10/02/09 22:43

    • מקצת מהסיבות להצביע בעד נתניהו:

      יופיטופי , 10/02/09 20:57

      1.ראשית 90% מהקמפיין של קדימה הוא קמפיין נגטיבי,ואני מחזיר להם באותו מטבע.אני נתקבל כאן במגיבים אחרים שכן מדברים למה דווקא נתניהו.
      ביקשת סיבות שיסבירו למה נתניהו ,אז אני על קצה המזלג יעלה כמה נקודות:
      2.שנים 96-99 היו השנים עם הכי פחות טרור אם בודקים משנת 93 ועד ימינו.
      3.נתניהו קידם כבר בשנים 96-99 את ההתנהלות הכלכלית של מדינת ישראל ,אתה מוזמן לעשות תואר בכלכלה ובשנה השלישית אתה אמור ללמוד קורס שנקרא:"כלכלת ישראל" מומלץ.אני לא אכנס למונחים כלכליים כאן.
      4.נתניהו כבר בשנת 1998 הרצה בפני הקונגרס על הסכנה האירנית.הוא חזה את הסכנה שאיש כאן לא התייחס אליה.
      5.נתניהו חזה את סכנת הטילים כתוצאה מהבריחה מפילדלפי,הוא יצא מהממשלה וויתר על כסא האוצר כדי לא להיות שם שזה קורה.(שלבני טענה שאולמרט צריך להתפטר היא עדיין נשארה תחתיו ולא ויתרה על הכסא)
      6.נתניהו שולט בעברית אנגלית וצרפתית ברמות הגבוהות ביותר,הוא מייצג את ישראל בכל רשתות העולם כבר כמעט 20 שנה.בזמן הלחימה בעזה ובמלחמת לבנון השנייה הוא עזר לתעמולה הישראלית הרבה יותר משרת החוץ, (וזה תפקידה אגב)הוא עשה זאת על בסיס עצמאי(בהתנדבות כמו שאתה אוהב) אף על פי שלא כיהן בממשלה.
      7.נתניהו היה קצין בסיירת מטכ"ל.
      8.נתניהו בעל תואר ראשון בארכיטקטורה ותואר שני במנהל עסקים.
      9.כמוסמך משפטים אני יכול לומר לך שנתניהו מכבד את החוק ואת ביהמ"ש אף על פי שלבית המשפט העליון יש קונוטציה שמאלנית לא מבוטלת,לא בכדי השופט ברק אמר מה שאמר אף על פי שידע שזה יחזק את נתניהו.אני ידגיש שוב למרות שהשופט ברק רחוק בראייתו המדינית מהתפיסה הימינית.
      10.כשר אוצר:נתניהו הציל את קרנות הפנסיה ממצב של פשיטת רגל מה שנקרא חדלות פירעון.נתניהו קיצץ מהוצאות הממשלה.(האיש השמן והרזה) נתניהו הוריד את נטל המס,הוריד את המע"מ,ביצע הפרטות-רובם מוצלחות.
      11.הנה קישור שמפריך חלק גדול מהעלילות שהעלילו עליו:
      http://www.news1.co.il/Archive/003-D-34820-00.html?tag=02-38-02
      ומבחינתי כאשר מעלילים על אדם עלילות שווא זה עוד יותר מחזק אותי לתמוך בו.

      זה היה ממש בקצרה ,כתבתי את המאמרון הזה באמצע הלילה אחרי תנומה חטופה,אם הייתי משקיע כאן חשיבה יסודית הייתי מוצא עוד עשרה סעיפים לפחות.
      במקור כתבתי את המאמרון הזה כאן:
      https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/850/961.html
      בתוך אשכול 126

    • ולראייה יש הרבה בובלילים שהצביעו לביבינוקיו (ל''ת)

      ג'פטו, 12/02/09 12:28

  • 65.

    נסכם בקצרה:הצביעו נתניהו.ואם אתם אנשי שמאל הצביעו:עבודה או מרץ. (ל''ת)

    יופיטופי , 10/02/09 20:50

    • צריך להיות טיפש גמור בשביל להצביע לביבי

      b0309 , 10/02/09 21:04

      ביבי אסון למדינה
      לאיש אין מוסר ברמה האישית, וגם לא ברמה הציבורית. גם אם על עקרונות הרפורמות של נתניהו אפשר להתווכח, האופן שבו הוא ביצע אותן חד משמעי: פחות שירותים של המדינה, יותר שוק פרוע. והמשמעות: התעשרות העשירים, והתרוששות המעמד הבינוני ומטה. הורדות המיסים, במצב כזה, לא עוזרות - ההכנסות יותר גדולות, אבל מקבלים הרבה פחות.

      צריך להיות טיפש גמור בשביל להצביע לביבי שוב. לא יעזור כמה שהוא יציג את עצמו בתור אובמה הישראלי (חה!), ולא יעזור כמה כוכבנים הוא יצרף לרשימתו. מי שחרד לעתידו ולעתיד ילדיו - מוטב שיצביע למועמד אחר.

  • 64.

    בבאר שבע 50% ליברמן 40% נתניהו ו- 10% לשאר המפלגות (ל''ת)

    באר שבע שוברת ימינה, 10/02/09 19:33

  • 63.

    קדימה מפלגה מתרסקת (ל''ת)

    טיבי, 10/02/09 19:19

  • 62.

    האיש הנכון במקום הנכון

    ישראל ישראלי, 10/02/09 19:03

    גאוות המדינה יכולה לחזור רק אם ביבי הדמגוג יחזור להיות שגריר ישראל קבוע באו'מ ...ולא יוכל לקבוע לא מדיניות כלכלית ובוודאי לא מדיניות ביטחונית בארץ ,ורק יסביר בשפתו המופלאה כמו בזמן שברח עם משפחתו ללונדון במלחמת לבנון השניה את מדיניותה של ממשלת ישראל בחו'ל..

    • לבני 10 שנים בפוליטיקה,0 הישגים,0 הישגים,0 הישגים.בעצם מינוס 10 הישגים

      יופיטופי , 10/02/09 19:12

      שכחתי לרגע: 1701,התנתקות,3 שנים של טילים על הנגב,הצבעות נגד נשים,ועוד ועוד ועוד.

  • 61.

    ערביי ישראל יוצאים בהמוניהם לבחור בקדימה!!!!! בחרו ליכוד . (ל''ת)

    יופיטופי , 10/02/09 18:58

  • 60.

    חברים באר שבע עם הליכוד ועם ביבי בגדול הערב הגדול

    חיים, 10/02/09 18:33

    חברים הליכוד הוא ב''ש בגדול הערב תראו את הנצחון של ביבי, ולא העתונאים הברברנים בכל הערוצים שמבלבלים את הציבור ביבי ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל כולם להגיע לגני התערוכה למסיבת הנצחון.

  • 59.

    להחזיר את הגאווה למדינה? עם 1,001% תקשורת שמאל??? (ל''ת)

    אולי במוסקבה, 10/02/09 18:28

    • לשים פס על התקשורת השמאלנית ולהצביע ליכוד, כי העם חכם!!! (ל''ת)

      מול כל הרוע והטפשות, 10/02/09 18:54

  • 58.

    אי אפשר להחזיר גאווה

    י ל ד , 10/02/09 17:52

    א. למדינה שזקניה מלקטים מזון באשפה.
    ב. למדינה בה השלטון אימץ את "תרבות המעטפות".
    ג. למדינה בה רשויות השלטון משרתות את המקורבים.
    ד. למדינה שנבחריה לא מבינים את הנורא שבעוני.

  • 57.

    מקצת מהסיבות:מדוע ראוי להצביע נתניהו:

    יופיטופי , 10/02/09 17:35

    1.ראשית 90% מהקמפיין של קדימה הוא קמפיין נגטיבי,ואני מחזיר להם באותו מטבע.אני נתקבל כאן במגיבים אחרים שכן מדברים למה דווקא נתניהו.
    ביקשת סיבות שיסבירו למה נתניהו ,אז אני על קצה המזלג יעלה כמה נקודות:
    2.שנים 96-99 היו השנים עם הכי פחות טרור אם בודקים משנת 93 ועד ימינו.
    3.נתניהו קידם כבר בשנים 96-99 את ההתנהלות הכלכלית של מדינת ישראל ,אתה מוזמן לעשות תואר בכלכלה ובשנה השלישית אתה אמור ללמוד קורס שנקרא:"כלכלת ישראל" מומלץ.אני לא אכנס למונחים כלכליים כאן.
    4.נתניהו כבר בשנת 1998 הרצה בפני הקונגרס על הסכנה האירנית.הוא חזה את הסכנה שאיש כאן לא התייחס אליה.
    5.נתניהו חזה את סכנת הטילים כתוצאה מהבריחה מפילדלפי,הוא יצא מהממשלה וויתר על כסא האוצר כדי לא להיות שם שזה קורה.(שלבני טענה שאולמרט צריך להתפטר היא עדיין נשארה תחתיו ולא ויתרה על הכסא)
    6.נתניהו שולט בעברית אנגלית וצרפתית ברמות הגבוהות ביותר,הוא מייצג את ישראל בכל רשתות העולם כבר כמעט 20 שנה.בזמן הלחימה בעזה ובמלחמת לבנון השנייה הוא עזר לתעמולה הישראלית הרבה יותר משרת החוץ, (וזה תפקידה אגב)הוא עשה זאת על בסיס עצמאי(בהתנדבות כמו שאתה אוהב) אף על פי שלא כיהן בממשלה.
    7.נתניהו היה קצין בסיירת מטכ"ל.
    8.נתניהו בעל תואר ראשון בארכיטקטורה ותואר שני במנהל עסקים.
    9.כמוסמך משפטים אני יכול לומר לך שנתניהו מכבד את החוק ואת ביהמ"ש אף על פי שלבית המשפט העליון יש קונוטציה שמאלנית לא מבוטלת,לא בכדי השופט ברק אמר מה שאמר אף על פי שידע שזה יחזק את נתניהו.אני ידגיש שוב למרות שהשופט ברק רחוק בראייתו המדינית מהתפיסה הימינית.
    10.כשר אוצר:נתניהו הציל את קרנות הפנסיה ממצב של פשיטת רגל מה שנקרא חדלות פירעון.נתניהו קיצץ מהוצאות הממשלה.(האיש השמן והרזה) נתניהו הוריד את נטל המס,הוריד את המע"מ,ביצע הפרטות-רובם מוצלחות.
    11.הנה קישור שמפריך חלק גדול מהעלילות שהעלילו עליו:
    http://www.news1.co.il/Archive/003-D-34820-00.html?tag=02-38-02
    ומבחינתי כאשר מעלילים על אדם עלילות שווא זה עוד יותר מחזק אותי לתמוך בו.

    זה היה ממש בקצרה ,כתבתי את המאמרון הזה באמצע הלילה אחרי תנומה חטופה,אם הייתי משקיע כאן חשיבה יסודית הייתי מוצא עוד עשרה סעיפים לפחות.
    במקור כתבתי את המאמרון הזה כאן:
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/850/961.html
    בתוך אשכול 126

  • 56.

    מי שהצביע לביבי...

    orna077 , 10/02/09 17:29

    כי הוא לפי מה ששמעתי בברית מחדל

    אז נתפלל שיהיה טוב לעם ישראל

    כי טוב לא יהיה

    בטחון פרנסה רווחה

    כי לא יהיה

    כי ביבי קפיטליסט...ורווחת העניים לא

    לנגד עיניו...

    • תספר לנו : מה עשתה לבני למען השכבות החלשות ? השאלה מופנית כלפי לבני. (ל''ת)

      יופיטופי , 10/02/09 17:31

  • 55.

    ביבי אני מצביע לך בלב כבד תן להם מדינה ואת ירושלים המזרחית (ל''ת)

    דולפין סגול , 10/02/09 17:15

  • 54.

    זה כל מה שהדמגוג הזה יודע לנגן: ''גאוה'' ו''חזק'' (ל''ת)

    תחשבו היטב:, 10/02/09 17:12

    • מאמרו של ארי שביט בתמיכה כזו או אחרת של השופט ברק (ובחירים אחרים):

      יופיטופי , 10/02/09 17:36

      תגיות: ציפי לבני, בחירות 2009

      בשבוע האחרון גביתי את עדויותיהם של כתריסר אנשים המכירים היטב את ציפי לבני. אף אחד מהעדים אינו מקורב לבנימין נתניהו או לאהוד ברק. רובם תומכים בקדימה או במפלגות השמאל. ואולם, העדים כולם מודאגים. דיוקנה של לבני שאותו הם מציירים הוא דיוקן מטריד.

      יו"ר קדימה היא אדם ערכי, פטריוטי ונקי מרבב. היא אינטליגנטית ומהירת תפישה. ואולם, על פגם אחד שלה אין ויכוח: לבני קצרת רוח. המחמירים מעריכים שלשרת החוץ יש בעיית קשב. היא לא מסוגלת להעמיק במסמך או להאריך בדיון. היא לא מלבנת נושא עד תום. מחשבתה אינה בהירה והיא אינה יודעת להבחין בין עיקר לתפל. בניגוד לנתניהו ולברק - המסוגלים לרדת לשורשיו של עניין ולדון במורכבותו - לבני נוטה להיות סכמטית ופשטנית. אחד האישים המוערכים ביותר במדינה מגדיר אותה כדעתנית ושטחית.

      גם על הפגם השני אין ויכוח: לבני מתקשה מאוד בקבלת החלטות. אפילו כשהיא נדרשת להחלטה לא-גורלית שרת החוץ מתלבטת, מתייסרת, משתהה ומשנה שוב ושוב את דעתה. יש המעריכים שהצירוף של חוסר ניסיון וחוסר ביטחון משתק את לבני. לדעתם, שרת החוץ אינה מסוגלת לקבל את ההחלטה אם לתקוף או לא לתקוף באיראן. ללבני אין את עמוד השדרה, את קור הרוח ואת השקט הפנימי הנדרשים כדי לקבל החלטות קיומיות.

      הפגם השלישי הוא היותה חפה לחלוטין מאינטליגנציה רגשית. היא אינה מבינה בני אדם ואינה אוהבת בני אדם. זאת הסיבה לכך שאין לה מעגל פנימי. פרט לבן זוגה נפתלי שפיצר אין לה שותפים ונאמנים. רבים ששכבו בעבורה על גדרות חשים נבגדים. בניגוד לאריאל שרון ולאהוד אולמרט, גם אין בלבני חום או קסם אישי. מעטים בצמרת מפלגתה אוהבים אותה או מאמינים בה. בחוגים פנימיים היא נתפשת כנטולת מנהיגות. הביטוי השגור הוא אין-לה-את-זה. ביום שלאחר הבחירות יכולתה להוביל מוטלת בספק.

      ללבני שורה של פגמים נוספים. היא אינה מרחיקה ראות, היא אינה עקבית, והחשש העמוק שלה מכישלון מונע ממנה להיות מקורית ונועזת. על בהלה פנימית עמוקה מחפה שרת החוץ במפגנים של ביטחון עצמי מוחצן הגולש לפעמים לגסות רוח. המינויים שלה בינוניים, עבודת הצוות שלה כושלת. במשרד החוץ רבים מתייחסים אליה כאל קרתנית ודלה. ואולם, כל אלה זוטות לעומת שאלת-התהום שהמועמדת לראשות הממשלה מעוררת. השאלה מי היא לבני ומהי הליבה הפנימית שלה.

      לאחדים מהעדים שאתם שוחחתי השבוע תשובה מטרידה: ציפי לבני חלולה. לטענתם לבני חסרה את המטען התרבותי, את המעוף ההיסטורי, את הכלים הנפשיים ואת היכולות האנושיות של מנהיג. מעולם לא הפגינה אומץ לב אזרחי, לא רשמה לזכותה הישג ביצועי ולא הלכה נגד הזרם. היא מדקלמת שורה של אמירות נכונות בעניין חלוקת הארץ, אך לא יודעת להפוך אותן למדיניות. לכן המשא ומתן שלה עם אחמד קריע (אבו עלא) כשל והאמונה שלה באנאפוליס הופרכה. ואולם, הכשל הפלסטיני של לבני הוא כאין וכאפס לעומת המחדל האיראני שלה. שרת החוץ לא הבינה בעוד מועד את האתגר האיראני, לא הפנימה אותו ולא עשתה מעשה מדיני של ממש כדי להתמודד אתו. הגרעין האיראני הוא ההופך את כהונת לבני כשרת חוץ לכישלון קולוסלי.

      אחד מהעדים שאתם שוחחתי היה נסער במיוחד. אף על פי שהוא אדם בוגר, מאופק ומיושב בדעתו, הוא היה נרגש. העיד על עצמו שהוא חש כחבר בכת סודית היודעת סוד נורא: ציפי לבני אינה כשירה להיות ראש ממשלה. דגל שחור של העדר-כשירות מתנופף מעל למסע שלה אל ראשות המדינה.

      העד אמר שבלתי נתפש בעיניו שהתקשורת לא חושפת את הסוד. בלתי נסבל בעיניו שהציבור לא יודע את הסוד. לכן דיבר, לכן אני רשמתי. לכן רואה אור המאמר הזה. יידע הציבור. יידע הציבור ויחליט.

    • השופט ברק הוא השופט המוערך ביותר בארץ.קדימה תנסה להשמיץ גם אותו. (ל''ת)

      יופיטופי , 10/02/09 17:37

    • השופט ברק ,ואלי ליבני אחיה של ציפי לבני לא מאמינים לה ולא מאמינים בה!! (ל''ת)

      יופיטופי , 10/02/09 17:37

    • אז מי מכם כן יכול להאמין בה??!! (ל''ת)

      יופיטופי , 10/02/09 17:38

    • נסכם בקצרה:הצביעו נתניהו.ואם אתם אנשי שמאל הצביעו:עבודה או מרץ. (ל''ת)

      יופיטופי , 10/02/09 17:38

  • 53.

    מדינה במצעדי גאווה. (ל''ת)

    ה.בנימין, 10/02/09 16:49

  • 52.

    כולם יודעים רק הימין ביבי או ליברמן השאר חולמים (ל''ת)

    5869 , 10/02/09 16:45

  • 51.

    ''''להחזיר את הגאווה למדינה''-הוא אמר.צודק-לא להצביע לו,לא להחזירו (ל''ת)

    דוד, 10/02/09 16:39

    • השופט ברק ,ואלי ליבני אחיה של ציפי לבני לא מאמינים לה ולא מאמינים בה!! (ל''ת)

      יופיטופי , 10/02/09 17:34

    • אז מי מכם כן יכול להאמין בה??!! (ל''ת)

      יופיטופי , 10/02/09 17:34

    • לבני 10 שנים בפוליטיקה,0 הישגים,0 הישגים,0 הישגים.בעצם מינוס 10 הישגים

      יופיטופי , 10/02/09 17:34

      שכחתי לרגע: 1701,התנתקות,3 שנים של טילים על הנגב,הצבעות נגד נשים,ועוד ועוד ועוד.

    • מקצת מהסיבות,מדוע ראוי להצביע נתניהו:

      יופיטופי , 10/02/09 17:35

      1.ראשית 90% מהקמפיין של קדימה הוא קמפיין נגטיבי,ואני מחזיר להם באותו מטבע.אני נתקבל כאן במגיבים אחרים שכן מדברים למה דווקא נתניהו.
      ביקשת סיבות שיסבירו למה נתניהו ,אז אני על קצה המזלג יעלה כמה נקודות:
      2.שנים 96-99 היו השנים עם הכי פחות טרור אם בודקים משנת 93 ועד ימינו.
      3.נתניהו קידם כבר בשנים 96-99 את ההתנהלות הכלכלית של מדינת ישראל ,אתה מוזמן לעשות תואר בכלכלה ובשנה השלישית אתה אמור ללמוד קורס שנקרא:"כלכלת ישראל" מומלץ.אני לא אכנס למונחים כלכליים כאן.
      4.נתניהו כבר בשנת 1998 הרצה בפני הקונגרס על הסכנה האירנית.הוא חזה את הסכנה שאיש כאן לא התייחס אליה.
      5.נתניהו חזה את סכנת הטילים כתוצאה מהבריחה מפילדלפי,הוא יצא מהממשלה וויתר על כסא האוצר כדי לא להיות שם שזה קורה.(שלבני טענה שאולמרט צריך להתפטר היא עדיין נשארה תחתיו ולא ויתרה על הכסא)
      6.נתניהו שולט בעברית אנגלית וצרפתית ברמות הגבוהות ביותר,הוא מייצג את ישראל בכל רשתות העולם כבר כמעט 20 שנה.בזמן הלחימה בעזה ובמלחמת לבנון השנייה הוא עזר לתעמולה הישראלית הרבה יותר משרת החוץ, (וזה תפקידה אגב)הוא עשה זאת על בסיס עצמאי(בהתנדבות כמו שאתה אוהב) אף על פי שלא כיהן בממשלה.
      7.נתניהו היה קצין בסיירת מטכ"ל.
      8.נתניהו בעל תואר ראשון בארכיטקטורה ותואר שני במנהל עסקים.
      9.כמוסמך משפטים אני יכול לומר לך שנתניהו מכבד את החוק ואת ביהמ"ש אף על פי שלבית המשפט העליון יש קונוטציה שמאלנית לא מבוטלת,לא בכדי השופט ברק אמר מה שאמר אף על פי שידע שזה יחזק את נתניהו.אני ידגיש שוב למרות שהשופט ברק רחוק בראייתו המדינית מהתפיסה הימינית.
      10.כשר אוצר:נתניהו הציל את קרנות הפנסיה ממצב של פשיטת רגל מה שנקרא חדלות פירעון.נתניהו קיצץ מהוצאות הממשלה.(האיש השמן והרזה) נתניהו הוריד את נטל המס,הוריד את המע"מ,ביצע הפרטות-רובם מוצלחות.
      11.הנה קישור שמפריך חלק גדול מהעלילות שהעלילו עליו:
      http://www.news1.co.il/Archive/003-D-34820-00.html?tag=02-38-02
      ומבחינתי כאשר מעלילים על אדם עלילות שווא זה עוד יותר מחזק אותי לתמוך בו.

      זה היה ממש בקצרה ,כתבתי את המאמרון הזה באמצע הלילה אחרי תנומה חטופה,אם הייתי משקיע כאן חשיבה יסודית הייתי מוצא עוד עשרה סעיפים לפחות.
      במקור כתבתי את המאמרון הזה כאן:
      https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/850/961.html
      בתוך אשכול 126

  • 50.

    גם ביום סגריר, מצביעים עבודה וברק ומקוים לימים טובים יותר. (ל''ת)

    ברק טוב מכל השאר., 10/02/09 16:36

  • 49.

    ברחובות נתניה שולט הליכוד וליברמן, אין כמעט קדימה !!

    טל, נתניה, 10/02/09 16:33

    נראה שהליכוד ינצח היום בגדולללללללל

  • 48.

    פתח תקווה עם הליכוד, סבלנו מספיק מקדימה (ל''ת)

    יוסי, פ''ת, 10/02/09 16:33

    • דבר בשם 3 תומכי הליכוד בפתח תקוה,,, השאר עם ליבני,,, (ל''ת)

      כמו תמיד - רק פה גדול יש להם בליכוד,,,היתר קטן קטן, 10/02/09 18:13

  • 47.

    ''להחזיר את הגאווה למדינה''-הוא אמר.צוךק-לא להצביע לו,לא להחזירו! (ל''ת)

    דוד, 10/02/09 16:31

  • 46.

    יאללה ליכודניקים צאו להצביע לטובת העם היהודי ולתבוסה של קדימה המושחתים (ל''ת)

    אורן, 10/02/09 16:19

  • 45.

    רק ברק יכול ! (ל''ת)

    איקי , 10/02/09 16:18

  • 44.

    נתניהו הוא השטן.

    איקי , 10/02/09 16:17

    הוא מסמל את כל מה שרע בעולם.
    הוא ההתגלמות של כל שבעת החטאים יחדיו!

    מה שקורה בדרפור זה באשמתו.

    אני פשוט

    ש-ו-נ-א א-ת נ-ת-נ-י-ה-ו. הוא שקרן, הוא תחמן, הוא מתנשא, הוא פוליטיקאי מהדור הישן שחושב שהעם מטומטם ושהוא מעל לעם - ויודע מה טוב בשבילו. אז יש לי חדשות בשבילו - אנחנו בעידן של פתיחות ושקיפות, של מעורבות ושל שיטוף - איך מנהיג מתחבא מתחת לאיזה סלע במשך חודש וחצי - ולא נותן דין לבוחרים שלו! שיגיד מה שיש לו להגיד ואנחנו נחליט מה לעשות עם הדברים האלה. אבל לא הוא יתחבא במצודה ויוצא רק כשהוא ממש בלחץ חעושה צחוק מעצמו בליאור שליין. זה לא מנהיג - זה פוליטיקאי בשקל

    • תמשיכי ל--ש--נ--ו--א אותו ותחיי בחלומות ההזויים שלך

      לירון, 10/02/09 16:41

      אף אחד לא התחבא, אף אחד לא שיקר. תסתכלי על המפלגה שלך - 10 מושחתים ומס' 2 ש-3 השנים האחרונות היו תוהו ובוהו ורק חיכינו לבחירות!!!!
      כל אשר ביבי ''עשה'' היה שהוא לא החזיר את המתנות שניתנו לא בזמן כהונתו בזמן.

      הוא לא אנס
      הוא לא גנב
      הוא לא נתן שטחים ולא הבטיח
      מה זנתן - הוא נאלץ. עקב שרון ו-12 אחורה בגלל הסכמי אוסלו
      והוא ניסה להיות הפולטיקאי הכי טוב שיש..........

      איקי תחזרי לחור שלך ואל תבצבצי יותר החוצה, בסדר!?!?! חחחחח

    • תתרגל, ממחר הוא ראש ממשלה, (ל''ת)

      והבובה הברברנית הולכת הביתה עם חבר מרעיה, 10/02/09 16:54

    • אתה אולי ציני אבל אתה צודק.

      מסכים, 10/02/09 17:17

      קורא לכל האנשים בעלי הערכים בישראל לצאת ולהצביע להביס את הדמגוג הזול הזה ואוכלוסית תומכיו המשתמטים והאלימים.

      • בעל ערכים מצביע למושחתים? הנגבי רמון בלילא אפללו? (ל''ת)

        בעל ערכים מצביע לבגיןארדן סער שטיניץ יעלון, 10/02/09 18:31

    • זו הרמה שקדימה מייצגת.היזהרו בוחרים. (ל''ת)

      יופיטופי , 10/02/09 17:39

  • 43.

    ביבי, אתה צודק להצביע לציפי...

    הצדיק , 10/02/09 16:04

    אתה ביבי ממש לא הגאווה, כבר היית ראש ממשלה ראינו את הגאווה...לך לאמן את בית"ר ירושלים מחפשים שם מאמן

  • 42.

    לבני שגרה ברמת החייל בת''א מנותקת מהעם

    ישראלי, 10/02/09 15:43

    מישגר בבועה התל אביבית מנותק מהעם. לא מבין מזה בעיות כלכליות ולחיות שהשכנים שלך ערבים

    • אני גר לא רחוק ממנה צפון ת''א זאת בועה ממש לא יאומן

      גיל צפון ת''א, 10/02/09 17:14

      המון כאן בצפון תא מצביעים לביבי וליברמן אבל רוב הנשים מצביעות ציפי למה? פשוט כי היא אישה איזו סיבה מטומטמת.

  • 41.

    לא הגשם לא הברד ולא הסערה,ירתיעו אותנו מלהצביע לציפי לבני.

    נתן.ש מעלות., 10/02/09 15:30

    בידינו הבחירה ארבע שנים טובות ושפויות בראשות ציפי לבני,או ארבע שנים הזויות עם הליכוד+ ש''ס+ ליברמן+ אגודה ?.אי לכך רק לא ביבי האכזר,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.פעמיים רצוף הבסנו איש רע זה בקלפי,היום נביסו בשלישית.אין ראויה לכהונת רה''מ הבאה שלנו מציפי לבני.

    • ראשית גילוי נאות נתן ש.מעלות הוא מגיב בתשלום מטעם קדימה ועכשיו כנסו

      אורן אשקלון, 10/02/09 16:05

      קדימה כבר יושבת עם ש''ס עד לפני פחות משנה היה שם גם ליברמן אבל הוא החליט לפרוש בגלל קדימה ועכשיו ציפי מתחננת לליברמן שימליץ עליה לנשיא ולכן כל השקרים של קדימה לא משפיעים עלינו ולא מפחידים אותנו.
      ולכן כולנו ( יהודים אוהבי ארץ ישראל) מצביעים ליכוד חזק כדי להקים ממשלה יציבה.

      • כאילו שלא ידענו, יצאתי בגשם והצבעתי בשמחה לביבי (ל''ת)

        נתן מי ישלם לך אחרי הבחירות? אתה מאמין למושחתים?, 10/02/09 16:51

      • אורן הגילוי אינו גלוי ואינך נאה,השמצות זו דרכחם והקלפי אכן תביע זאת.

        נתן.ש מעלות., 10/02/09 19:15

        אך העיקר רק לא ביבי,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.פעמיים רצוף הבסנו איש רע זה,נביסו גם הערב.אין ראויה לכהונת רה''מ הבאה שלנו מציפי לבני ואין מסוכן מהדמגוג ביבי.

    • לבני 10 שנים בפוליטיקה,0 הישגים,0 הישגים,0 הישגים.בעצם מינוס 10 הישגים

      יופיטופי , 10/02/09 17:31

      שכחתי לרגע: 1701,התנתקות,3 שנים של טילים על הנגב,הצבעות נגד נשים,ועוד ועוד ועוד.

      • טופי הבוחר נתן לציפי לבני 30 מנדטים,לפי המדגם.היכן ה 0 ? (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 10/02/09 22:45

  • 40.

    אכול ושתה כי מחר ביבירמן....

    פמלה אנדרסון, 10/02/09 15:12

    הצבע קדימה והשאר את התקווה בחיים!!!

    • ציפורלבני מגיבה לאחמדינג'אדה

      gabriel, 10/02/09 15:28

      http://www.youtube.com/watch?v=ppNbtRwMzc4&feature=channel_page

    • לא פלךא שאתם מגיבים בעילום שם גם אתם מתביישים בקדימה.

      אורן אשקלון, 10/02/09 16:07

      ליברמן כבר ישב עם קדימה בממשלה לאחר מלחמת לבנון השניה וראינו איך זה נגמר ולכן כולנו מצביעים ליכוד חזק וגדול להגן על א''י.

    • התקווה למה?3 שנים ורק כשלונות (ל''ת)

      נכון ממחר רק ביבי עם עשיה!, 10/02/09 16:49

  • 39.

    עשר שנים אנחנו מנסים להחזיר את הגאווה למדינה

    יובל, 10/02/09 15:06

    אחרי שביבי רמס אותה כשהוא היה ראש ממשלה...

    ועכשיו הוא מנסה שוב??

    רק ציפי לבני תחזיר באמת את התקווה ואת הגאווה למדינה.

    • גאווה וכבוד מהם......

      לירון, 10/02/09 16:24

      3 שנים שהעברנוווווווו עם קדימה. גלעד, אהוד ואלדד... מלחמת לבנון ה-2 או עופרת יצוקה והכל... בגלל קדימה או בגלל ברק שב-2000 החילט לנסוג מלבנון.....

      איזה ביבי הרס?!?!? מ-96 עד 99 כשהיה כבול תחת הסכמי אוסלו??!!?
      תגדל, תלמד או תבין על מה אתה מדבר - ותחזור לטקבק, אה!!?!?


      ביבי הוא לא רק הגאווה שלנו, הוא גם הסיכוי היחידי שלנו..
      טמבללל

    • תסביר איך? אולי אחרי שתזחל מחר לביבי ותבקש שישרת בממשלה (ל''ת)

      אבל זה לא יקרה ביבי לוקח בגדול!, 10/02/09 16:47

  • 38.

    הגאוה לא נמצאת במצע שלך - סורי (ל''ת)

    הבועה, 10/02/09 14:58

  • 37.

    אם נתניהו היה מתחייב שיקים ממשלת ימין ויטפל בבוגדים-הייתי מצביע ליכוד

    כבשה פועה , 10/02/09 14:58

    אך נראה שעיקר דאגתו של נתניהו היה ליברמן/פייגלין ו...מיעוט המצביעים לחברו אוהד ברק. במצב כזה, עדיף להצביע למפלגה שמנהיגה אינו עשוי לשנות את עור יום לאחר הבחירות. ניסינו זאת פעם עם שרון-שנית לא ניפול בפח..

  • 36.

    ביבי כזה קטן

    איקי , 10/02/09 14:53

    אני פשוט

    ש-ו-נ-א א-ת נ-ת-נ-י-ה-ו. הוא שקרן, הוא תחמן, הוא מתנשא, הוא פוליטיקאי מהדור הישן שחושב שהעם מטומטם ושהוא מעל לעם - ויודע מה טוב בשבילו. אז יש לי חדשות בשבילו - אנחנו בעידן של פתיחות ושקיפות, של מעורבות ושל שיטוף - איך מנהיג מתחבא מתחת לאיזה סלע במשך חודש וחצי - ולא נותן דין לבוחרים שלו! שיגיד מה שיש לו להגיד ואנחנו נחליט מה לעשות עם הדברים האלה. אבל לא הוא יתחבא במצודה ויוצא רק כשהוא ממש בלחץ חעושה צחוק מעצמו בליאור שליין. זה לא מנהיג - זה פוליטיקאי בשקל

    • אתה זה שיצאת לא רק קטן אלא גם בזוי. (ל''ת)

      תגובה לאיקי הדוחה, 10/02/09 14:57

    • איך רואים שאת קשורה לקמפיין של ציפי לבני

      תומר, 10/02/09 15:48

      רק הליכוד לוקח ובגדוללללללללל

    • שכחת את הנדוניה של ליבני? רמון בראון הנגבי המבריחה בלילא (ל''ת)

      אז אתה מדבר על שקרנים ותחמנים?, 10/02/09 16:45

    • לבני 10 שנים בפוליטיקה,0 הישגים,0 הישגים,0 הישגים.בעצם מינוס 10 הישגים

      יופיטופי , 10/02/09 17:40

      שכחתי לרגע: 1701,התנתקות,3 שנים של טילים על הנגב,הצבעות נגד נשים,ועוד ועוד ועוד.

    • נכון שליבני לא התחבאה, כרכרה בברים וברברה בתקשורת (ל''ת)

      ותכלס - אפס, לא מצע לא כלום אשה חלולה פחדנית רכיכ, 10/02/09 18:27

  • 35.

    אז אולי אני אעבור לטקבק את קדימה - זה יכסה את הקיצבה שביבי יוריד לי

    מורן, 10/02/09 14:49

    מה שבטוח זה יותר מ16 לשעה שהליכוד משלם

    • לקדימה המושחתת יש יותר כסף והם צריכים לשלם יותר (ל''ת)

      כי קשה יותר לשווק מוצר פגום, 10/02/09 18:22

  • 34.

    ליכוד אחד גדול מול כל השמאל ! רק ביבי ! (ל''ת)

    אחד שמבין, 10/02/09 14:46

  • 33.

    הפאשיזם לא יעבור !!!

    אמרתי -כן- לליבני, 10/02/09 14:35

    לימין אין דרך,,,
    לשמאל אין מנהיג,,,
    אמרתי -כן- לליבני

    • תקציר שקריה של לבני מהעת האחרונה:

      יופיטופי , 10/02/09 17:41

      ציפי לבני שיקרה כשטענה שלא נכנעה לסחטנות,היא הציעה 950 מיליון ש"ח לש"ס

      ציפי לבני שיקרה כשטענה שהיא זו שהניעה את מכתב ההבנות של בוש.

      ציפי לבני קיימה חוג בית בזמן המלחמה !
      http://www.youtube.com/watch?v=ZdsM-1bamL8

      ציפי לבני שיקרה שטענה שלא קיימה חוג בית בזמן המלחמה.

      ציפי לבני שיקרה שטענה שהייתה לוחמת במוסד.

    • לימין יש דרך, לשמאל הקיצוני יש את ליבני הכושלת לא לליבני (ל''ת)

      ימין עולה, 10/02/09 18:21

  • 32.

    ידוע שהקרן החדשה לישראל משלמת 1000 יורו בחודש למגיבים מטעם ליבני

    שאבי מהעיריה , 10/02/09 14:32

    ידוע שהקרן החדשה לישראל משלמת 1000 יורו בחודש למגיבים מטעם ליבני פה,במימון אירופי עויין,אז אין מה להתרגש מהם
    כ-30% מהכספים שמחלקת הקרן בישראל מופנים לארגונים ערביים כעדאלה לצורך קידומם של ערביי ישראל [1]. ארגונים אחרים המקבלים מימון מהקרן הם בצלם, האגודה לזכויות האזרח בישראל, שדולת הנשים, אדם טבע ודין וקו לעובד. בין הפעילים בקרן נמנים אליעזר יערי, נטע זיו, רחל ליאל, עדנה אולמן-מרגלית ואליס שלוי.

    על פי דוח הקרן מ-2006, מאז היווסדה ב-1979 היא העניקה יותר מ-200- מיליון דולר לכ-800 ארגונים שונים [15].

    • אם תכתוב לאן הולכים כל כספי הקרן ותוסיף "למגיבים מטעם לבני"

      איקי , 10/02/09 14:50

      לא הופך את זה לנכון.
      אני פשוט

      ש-ו-נ-א א-ת נ-ת-נ-י-ה-ו. הוא שקרן, הוא תחמן, הוא מתנשא, הוא פוליטיקאי מהדור הישן שחושב שהעם מטומטם ושהוא מעל לעם - ויודע מה טוב בשבילו. אז יש לי חדשות בשבילו - אנחנו בעידן של פתיחות ושקיפות, של מעורבות ושל שיטוף - איך מנהיג מתחבא מתחת לאיזה סלע במשך חודש וחצי - ולא נותן דין לבוחרים שלו! שיגיד מה שיש לו להגיד ואנחנו נחליט מה לעשות עם הדברים האלה. אבל לא הוא יתחבא במצודה ויוצא רק כשהוא ממש בלחץ חעושה צחוק מעצמו בליאור שליין. זה לא מנהיג - זה פוליטיקאי בשקל

      • 1000 יורו בחודש זה לא רע אה? (ל''ת)

        שאבי מהעיריה , 10/02/09 15:04

  • 31.

    הצבעתי והשפעתי- צאו להצביע לבני, ומיד!!!

    ניגר, 10/02/09 14:31

    הפעם שילטון שפוי ל4 שנים רצוף.

    • רק רגע, אני בשירותים.. (ל''ת)

      כבשה פועה , 10/02/09 15:00

    • הפעם שלטון שפוי ונקי, רק בגין סער ריבלין בראשות ביבי (ל''ת)

      ליבני= רמון הנגבי בלילא אפללו בראו, 10/02/09 16:43

    • אם לבני היא שפיות, חביבי אתה צריך איבחון (ל''ת)

      שלטון כשלון בראשות ברבי הברברנית קדימה נמאסתם!, 10/02/09 17:21

    • הפעם מגרשים את המגדשים (גוש קטיף לא נשכח ולא נסלח) (ל''ת)

      גרשון גרושובסקי, 10/02/09 18:18

  • 30.

    רק ציפי לבני, רק קדימה - מתכוננים לשינוי אמיתי (ל''ת)

    איקי , 10/02/09 14:29

    • איזה שינוי היא בסה''כ לא גמרה להרוס את כל המדינה (ל''ת)

      עד שתקים את פלסטין מעבר לגדר והחמאס ישלוט בת''א, 10/02/09 15:01

    • אבל לבני ישבה ב-3 השנים האחרונות בממשלה הכושלת הזו,אז מה קשור שינוי???

      יופיטופי , 10/02/09 17:43

      האם שינוי זה עוד מאותו דבר ?? פלא פלאות.

    • אשליות!, גם אם תזכה, דבר ראשון תתחנן לביבי שיחבור אליה כמו לפני 3 חדשי (ל''ת)

      כי התפקיד גדול עליה, 10/02/09 18:16

  • 29.

    נתניהו לא עומד בלחץ

    איקי , 10/02/09 14:29

    מהפך בבחירות !

  • 28.

    זעם בליכוד על Y NET שמצנזר תגובות תמיכה בנתניהו!!

    שאבי מהעיריה , 10/02/09 14:29

    בכירים בליכוד זועמים על האתר אשר שמצנזר תגובות תמיכה בנתניהו,הם שואלים איך למועמד עם 35 מנדטים בסקרים אין שום תגובות תומכות באתר
    לכן לכן אני נכנס לפרסומות רק ב NRG ונכנס ל כתבות ווידאו רק ב NRG ואתר הבית שלי הוא NRG כמובן,לא מוכן לפרנס אתרים שמצנזרים את התגובות שלי

    • בוקר טוב הם מצנזרים כבר חודשיים - את נתניהו צריך לצנזר !

      איקי , 10/02/09 14:31

      אז עבודה טובה

  • 27.

    לא מעצבן אתכם הפרצוף שלו מהפוסטרים? (ל''ת)

    מתי, 10/02/09 14:25

    • אותי מעצבן פרצוף שלך ,חתיכת דביל (ל''ת)

      אחד שמבין, 10/02/09 14:51

  • 26.

    חשנו את ביבי על בשרינו היטב,ביבי ריסק את השכבות החלשות ללא רחם.

    נתן.ש מעלות., 10/02/09 14:22

    הבסנו איש רע זה פעמיים רצוף בקלפי,נביסו היום פעם שלישית.הוא לא יצליח להרדים אותנו פעם נוספת,הראויה ביותר לכהונת רה''מ שלנו היא ציפי לבני.

    • יש סיכוי שמהערב תבלום את פיך עקב התבוסה?? חתיכת מסכן שיש לו מחשב (ל''ת)

      יגאל -רחובות, 10/02/09 14:58

      • לפי סגנונך משער את מוצאך,אינני מתרגש משרצים.

        נתן.ש מעלות., 10/02/09 15:14

        אך העיקר רק לא ביבי,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.ביבי טוב לעשירון העליון.

        • נתן ש.מעלות ניראה אותך מגיב אחרי שקדימה לא ישלמו לך על התגובות בגלל

          אורן אשקלון, 10/02/09 16:13

          שלא הצלחתה למנוע את התבוסה.אבל לעומתך ארד&אדלר יקבלו חבילה למרות ההפסד

          • אורן אינני בוגר ביתן 17 של מרכז הליכוד,ביבי הינו אסון לעם ולמדינה.

            נתן.ש מעלות., 10/02/09 19:21

            ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה,אין ראויה יותר לכהונת רה''מ הבאה שלנו מציפי לבני.

        • כאשר המרוקאים תמכו בשרון ובקדימה ליקקתם להם ,עכשיו אתם לועגים להם. (ל''ת)

          יופיטופי , 10/02/09 18:06

      • יגאל ?,מי הובס בקלפי פעם שלישית רצוף ? ביבי. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 10/02/09 22:48

    • תספר לנו : מה עשתה לבני למען השכבות החלשות ? השאלה מופנית כלפי לבני. (ל''ת)

      יופיטופי , 10/02/09 17:44

    • השופט ברק ,ואלי ליבני אחיה של ציפי לבני לא מאמינים לה ולא מאמינים בה!! (ל''ת)

      יופיטופי , 10/02/09 17:46

  • 25.

    ביבי

    צבי בת ים, 10/02/09 14:21

    לא אשכח אשכח את אשר עשה לגמלאים
    ולקופת גמל, שהם בגדר של פשע.
    אבל, אם ייבחר לא אצטער.

  • 24.

    ביבי ראש הממשלה הבא? גם ככה תיכננתי לעבור לארה''ב!

    איגור, 10/02/09 14:21

    נמאס מהטימטום הזה

    • איגור כאן מקומך אין לנו ארץ אחרת,ביבי אכן אסון למדינה ולשכבות החלשות.

      נתן.ש מעלות., 10/02/09 15:17

      אי לכך רק לא ביבי,אין ראויה לכהונת רה''מ הבאה שלנו מציפי לבני.

      • תספר לנו : מה עשתה לבני למען השכבות החלשות ? השאלה מופנית כלפי לבני. (ל''ת)

        יופיטופי , 10/02/09 17:47

    • אם ממילא תכננת לנסוע, מה אכפת לך מי יבחר? (ל''ת)

      דה-דה , 10/02/09 17:47

    • השופט ברק ,ואלי ליבני אחיה של ציפי לבני לא מאמינים לה ולא מאמינים בה!! (ל''ת)

      יופיטופי , 10/02/09 17:55

    • אז מי מכם כן יכול להאמין בה??!! (ל''ת)

      יופיטופי , 10/02/09 17:55

    • נסכם בקצרה:הצביעו נתניהו.ואם אתם אנשי שמאל הצביעו:עבודה או מרץ. (ל''ת)

      יופיטופי , 10/02/09 17:55

  • 23.

    להחזיר הגאווה למדינה יש רק דרך אחת!!!

    אריאל, 10/02/09 14:20

    כל פעילותו של האיחוד הלאומי נובעת מתוך ההבנה הפשוטה כי עלינו לחזור לגאוותנו הלאומית (מישהו זוכר בכלל מה זה?), לאמונה בצדקת דרכנו ולעמידה האיתנה על עקרונותינו הלאומיים- בלי לפחד כלל! (''לא משנה מה יאמרו הגויים, משנה מה יאמרו היהודים'', ''או''ם-שמו''ם'' וכד' - משפטים כאלה, שנאמרו ע ''י מנהיגי המדינה בשנותיה הראשונות, יכולים להאמר היום -וחשוב יותר- למצוא את מקומם במציאות - רק ע''י אנשי ''האיחוד הלאומי'').
    כולנו ט'!!! ט'!!! ט'!!! ט'!!! ט'!!!

  • 22.

    לבני נותנת תקווה!! נשים למען נשים.

    ענת, 10/02/09 14:17

    שיכנעתי חברות להצטרף. הצטרפי גם את!!!

    • ענת גם אני וחברי ואנו רבים ושפויים,רוצים את ציפי לבני כרה''מ שלנו.

      נתן.ש מעלות., 10/02/09 15:20

      והעיקר רק לא ביבי,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.

      • נתן וחבר מרעיך - תשכחו ממחר סוף סוף ביבי! (ל''ת)

        רבקה, 10/02/09 17:23

        • רבקה שמעת את מדגם התוצאות ?.''אל יתהלל החוגר כמפתח''. (ל''ת)

          נתן.ש מעלות., 10/02/09 22:51

      • ציפורע התנגדה לכל חוק שהיה בעד נשים.רק לפני שבוע היא נזכרה שהיא אשה. (ל''ת)

        יופיטופי , 10/02/09 18:07

      • למה קדימה לא מצאה זמן במשך 3 שנים להחזיר קצבאות? (ל''ת)

        נתן - אתה שכבה חלשה בשכל!!, 10/02/09 18:08

    • היא עשתה משהו בשביל נשים? אשה טפשה חלשה ולא ראויה (ל''ת)

      שנופחה לבלון, אני אשה שפויה שמצביעה לביבי!, 10/02/09 17:26

    • ציפורע התנגדה לכל חוק שהיה בעד נשים.רק לפני שבוע היא נזכרה שהיא אשה. (ל''ת)

      יופיטופי , 10/02/09 17:46

    • איזה תקוה? פרטי נמקי, אולי גם אני אשתכנע (ל''ת)

      לא מספיק סיסמאות - רוצה עובדות - אישה, 10/02/09 18:10

  • 21.

    להחזיר את הגאווה??!

    נימיוירוס , 10/02/09 14:15

    להחזיר את השקרנות למדינה אולי!

    • השקר כבר פה הנגבי הירשזון אולמרט ליבני בלילא אפללו (ל''ת)

      כל נהני השלטון האפסים והמושחתים, 10/02/09 18:41

  • 20.

    להחזיר לביבי על כל מה שהוא עולל! (ל''ת)

    איקי , 10/02/09 14:15

  • 19.

    תמורת 63696 ש''ח אני מוכן להצביע ליכוד

    נכה, 10/02/09 14:15

    זה מחיר הקיצבה שביבי יקצץ לי ב4 שנים.

    • איזה שטויות!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      לירון, 10/02/09 16:19

    • תספר לנו : מה עשתה לבני למען הנכים? השאלה מופנית כלפי לבני. (ל''ת)

      יופיטופי , 10/02/09 17:57

  • 18.

    להחזיר את הממשלה הנוכחית לעוד קדנציה! (ל''ת)

    איקי , 10/02/09 14:14

    • לקדנציה של כשלונות ושחיתויות? לא עוד! הפעם מצביעים לליכוד (ל''ת)

      ולתקוה חדשה, 10/02/09 17:14

  • 17.

    רק תקווה לא תחזיר את ביבי

    גדי, 10/02/09 14:12

    ציפי היא היחידה שיכולה לעבוד עם החמורים האלה מימין ומשמאל

  • 16.

    הרגע הצבעתי לבני. לכו גם אתם.

    משה, 10/02/09 14:12

    כל רעננה מצביעה קדימה

    • גם כל ''אום אל פאחם ''מציעה כמו רעננה.. (ל''ת)

      מהדי מוחמד, 10/02/09 14:40

  • 15.

    להחזיר את הנקיון לפוליטיקה ! (ל''ת)

    איקי , 10/02/09 14:11

  • 14.

    להחזיר את נתניהו למצודה - ולהשאיר אותו שם ! (ל''ת)

    איקי , 10/02/09 14:10

  • 13.

    תקשיבו לי - רק ביבי

    תמי, 10/02/09 14:10

    יכול לשבת באופוזיציה.
    הוא הכי טוב באופוזיציה. הוא אוהב את האופוזיציה.

    שימו כן בקלפי!!!

  • 12.

    האיש רגיל לקבל הוראות מאישה חזקה ממנו

    קיטי, 10/02/09 14:10

    הוא לא יכל! הוא אפס!

    • יש שמועות שלבני לסבית,שחקנית כדור-סל,תספורת קצוצה,לך תדע.............. (ל''ת)

      יופיטופי , 10/02/09 18:07

  • 11.

    תתחיל להחזיר גאווה לאומית ב-אום אל פחם (ל''ת)

    אבי, 10/02/09 14:10

  • 10.

    תתחיל להחזיר גאווה לאומית ב-אום אל פחם (ל''ת)

    אבי, 10/02/09 14:10

  • 9.

    להחזיר את האמת לפוליטיקה - רק ציפי! (ל''ת)

    איקי , 10/02/09 14:10

  • 8.

    להחזיר את נתניהו לאופוזיציה (ל''ת)

    איקי , 10/02/09 14:09

    • מי זה איקי הזה שכתב פה כבר 20 טוקבקים?? קיבלת 200% היום מציפקלה? (ל''ת)

      igal_pol , 10/02/09 14:57

  • 7.

    צריך להחזיר את הגאווה

    שולה מעפולה, 10/02/09 14:08

    בגלל זה בוחרים לבני!!!!

  • 6.

    התלבטתי רבות אבל בסוף הצבעתי מפלגת קדימה וציפי לבני

    ביבי, 10/02/09 14:07

    חשבתי בהתחלה להצביע לליכוד בראשותי אבל אז נזכרתי איזה גרוע הייתי בתפקיד הזה לפני עשר שנים, וחשבתי ''מה אני, משוגע?''. בגלל שאיכפת לי מעתיד מדינת ישראל - הצבעתי ''כן'' מפלגת קדימה בראשות ציפי לבני ואני קורא לכל אזרחי ישראל לעשות כמוני, הצביעו ל- לבני וקדימה !

    • אני כלל לא התלבטתי,פעם שניה אני מצביע ''כן לקדימה''.

      נתן.ש מעלות., 10/02/09 15:23

      אי לכך העיקר רק לא ביבי,ביבי אסון לעם ולמדינה.

  • 5.

    שקרניהו, לך הביתה

    מילי, 10/02/09 14:07

    נמאסת על הימין, נמאסת על השמאל.
    קישתא!

  • 4.

    נתניהו צודק במשהו - צריך להחזיר את התקווה

    שרית, 10/02/09 14:06

    בגלל זה מצביעים לבני!!!!!

  • 3.

    רק נתניהו יתן תקוה ותנופה למדינה-ממשלת קדימה-עבודה נכשלה! (ל''ת)

    הצופה, 10/02/09 14:04

  • 2.

    למה עלו ליברמן ולבני

    דביר, 10/02/09 14:03

    בזכות השנאה!
    ליברמן: שנאת ערבים ושנאת חרדים (תודה לרב עובדיה יוסף ולאחמד טיבי).
    לבני: שנאת ביבי (יש לה כרישים מריחי דם), שנאת חרדים ושנאת כתומים (ממשלה שחורה כתומה).
    תזכרו למה יש היום בחירות ולא ב 2010.

  • 1.

    ביבי העם היהודי איתך ויתמוך בך!! עליך לשקם את המדינה מההרס השסע

    ג'ינג'י = ת''א, 10/02/09 14:01

    והחורבן שהממשלה משאירה אחריה!
    אסור לך בשום פנים ואופן לוותר על ירושלים ועל רמת הגולן!!
    כמו כן עליך לשקם את המדינה ביטחונית, כלכלית חברתית ובמיוחד את מערכת החינוך!!
    נבקש ממך שתשקם במיוחד גם את הכלכלה של השכבות החלשות ומעמד הביניים, לתקן את הפנסיות שגרמו הרבה נזקים להרבה אנשים ובגלל זה הם הממורמרים עליך!! זה הזמן לתקן!!