• 215.

    בימקום נציג של ישראל ביתנו היה שם נציג מפלגה אחרת (ל''ת)

    פקק תנועה , 11/02/09 14:37

    • אם הערבים לא מפחדים מיהודים שמדברים במדינה דמוקרטית

      פקק תנועה , 11/02/09 14:39

      נציג כזה היה צריך לשבת בקלפי של אום אל פחם או מזה או זה ....

  • 214.

    תעודת עניות למשטרת ישראל

    רמיו , 10/02/09 23:55

    משטרת ישראל איבטחה את מצעד הסוטים בירושלים בלי למצמץ ! זה אותה משטרת "ישראל" ???

  • 213.

    חשש לחייו עלק (ל''ת)

    אלי ירושלמי , 10/02/09 20:31

  • 212.

    יוחזר הממשל הצבאי על הערבים

    די לטרור הערבי-ישראלי, 10/02/09 17:29

    מדינת ישראל היתה ''גיבורה'' לגרש עשרת אלפים יהודים מחבל עזה וצפון השומרון, תוך הפעלת צה''ל, המשטרה והשב''כ. כעת הגופים המכובדים הללו חלשים על ערביי אום-אל-פאחם.

    איפה ליברמן הגיבור בדיבורים נגד הערבים? למה הוא לא מגיע לאום-אל-פאחם, כמו שהתכוון לעשות ברוך מרזל מהאיחוד הלאומי, אך המשטרה מנעה ממנו, ובמקומו הגיע ד''ר אריה אלדד?

    עוד סיבה להצביע רק לאיחוד הלאומי, שבניגוד לליברמן מתנגד למדינה פלסטינית ולנסיגה כלשהי מארץ ישראל.

    צריך להשליט מחדש את הממשל הצבאי בכל ריכוזי הערבים בארץ.

    כמו כן, אם ''מותר'' היה לגרש אותם עשרת אלפים יהודים מבתיהם, רק בשל היותם יהודים, אזי מותר גם לטרנספר אלפי ערבים ישראלים שאינם נאמנים למדינה, אל מחוץ לגבולותיה.

  • 211.

    לתושב אום אל-פאחם...

    לא מפחד מערבים., 10/02/09 14:15

    אתה צודק...
    אין לכם בעיה עם יהודים בכלל.ממש לא.

    אבל מה לעשות..לנו יש בעיה עם ערבים שזורקים אבנים, חוסמים כבישים ותוקפים נהגים ומשמשים גיס חמישי תוך מתן סיוע למחבלים.

    אתה יכול לחרטט פה כמה שאתה רוצה...יחד עם שאר השמאלנים ההזויים פה. הם היחידים שנותרו בישראל שמאמינים לזה.

    קראתי את התגובה שלך ופשוט התפוצצתי מצחוק...ממש ''חובב ציון'' ופעיל שלום נהיית.

    כולכם משקשקים במכנסיים. זו המציאות.
    מרזל ייכנס..תרצו או לא...
    ליברמן יקבל כנראה את תיק הפנים ויעשה סדר ברשויות המתפרעות שלכם.

    זה מה שמדאיג אתכם באמת.
    הפחד...זה מה שמחלחל בכם.

    • ל 214

      תושב א א פחם, 10/02/09 15:49

      מצדי אתה יכול להתפוץץ אמיתי אין לי שום בעיה גם האם אמא של ליברמן שלך לא דפקנו לה חשבון אז תשתוק ותהיה ילד טוב

  • 210.

    כדי למנוע מדברים כאלה להתרחש בעתיד-אסור להצביע לליברמן!!!

    אריאל, 10/02/09 14:14

    תוכנית ''חילופי השטחים'' של ליברמן הכוללת העברת ''אוום אל פאחם'' לשליטה פלשתינית (!!!) מלבד העובדה שאינה ריאלית פירושה הוא עקירת יישובים [עם כל הבעיות שבכך- הרחבת הקרע בעם וכו'] והקמת מדינה פלשתינית מקוטעת לכל אורכה של מדינת ישראל תוך הכנסת המדינה לסכנה קיומית!!!

    בנוסף, תומך ליברמן בחוק ''ברית הזוגיות'' שעלול ליצור אלפי פסולי חיתון [=הפיכת עם ישראל לשני עמים נפרדים שאינם יכולים להתחתן זה בזה] ולהביא להתבוללות קשה של העם היהודי- במדינתו! זהו אסון שאסור לאפשר לו לקרות!

    הבעיה הכי קשה של ליברמן הם החשדות הפליליים נגדו. למרות ההישג האלקטוראלי המזהיר שצופים לו הסקרים, ליברמן יתקשה לקבל תיק בכיר בממשלה.

    פוליטיקאי החשוד בפלילים הוא מועד להיסחט בידי אליטות השמאל השולטות בתקשורת ובמערכת אכיפת החוק, כפי שראינו אצל אריאל שרון. הסיסמה 'עומק העקירה כעומק החקירה' עלולה להוכיח את עצמה גם אצל ליברמן, שגם הוא קיים קשרים עלומים עם המיליארדר האוסטרי מרטין שלאף. כמו אריאל שרון, גם ליברמן עלול להתפתות לזכות במחילה משפטית תמורת שבירה שמאלה. עד היום לא קיבלנו הסבר משכנע להצטרפות המסתורית שלו שהצילה את ממשלת אולמרט לאחר המלחמה הכושלת בלבנון, כשבתמורה הוא מקבל רק את התיק חסר הפשר לתיאום אסטרטגי.

    ההתבטאויות הבוטות שלו נגד ערביי ישראל הן פוזה אולטרה-ימנית ריקה מתוכן. לעומת זאת, במצעו בנושא הפלשתיני ליברמן ממוקם שמאלה מהליכוד ומש''ס. ''אין אזרחות בלי נאמנות'' זו סיסמה מושכת קולות, אבל לא תכנית אופרטיבית, לפחות לא בטווח הקרוב. זה לא יעבור לא את הכנסת ולא את בג''ץ.

    • ליברמן הוא מרגל רוסי (ל''ת)

      צודק בכל מילה!, 10/02/09 14:32

  • 209.

    מניעת הגיבור

    תושב א א פחם, 10/02/09 13:21

    לכל מגיב כאן תומך מרזל
    שיביןדבר אחד שאנחנו לא כאלה שלא מקבלים יהודים בעירינו לא נותנים להם את הכבודאבל
    אנשימ כמו המרזל הזה הגזען המסית עלינו ושונא אותנו אין להמ מה לעשות אצלנו ותפסיקו כבר עם ההסתות האומללות שלכמ ממש בושה

  • 208.

    רק האיחוד הלאומי!!! (ל''ת)

    יאיר, 10/02/09 12:27

  • 207.

    כל הכבוד להחלטת המשטרה

    קצין משא'ז מתנדב בדימוס, 10/02/09 12:21

    טוב שלא נותנים למנוול הפושע ברוך מרזל לעשות פרובוקציה, ולהכנס לאום אל פאחם,---לא המנוול מרזל ולא המנוולים הקיצונים הערבים, שווים פגיעה בשוטר ישראלי אחד..

  • 206.

    אחינו המוסלמים אזרחי הארץ הזו. קבלו בהבנה את גל הלאומנות...

    ש.א, 10/02/09 12:16

    שתקף את היהודים כאן. כמו גלים זה בא והולך. כבר ראינו דברים קיצוניים וחמורים מאלו אצל המין האנושי גם אם הוא כביכול 'נאור'. המתינו בסבלנות וזיכרו שאפשר לחלוק את הארץ הזו בינינו באחווה ושיתוף כפי שכבר ידענו. כולנו צריכים סבלנות בכדי שהזמן יגליד פצעים ישנים ושנקבל כולנו את המציאות האחת ויחידה שקיימת והיא החיים של כולנו כאן. כל התורות והחוכמות העתיקות המונעות אותנו מלהיות עם אחד גדול ומאוחד פסולות או שההבנה שלנו אותן פסולה. השמיים הם אחד, האדמה אחת, האוויר אותו אוויר והמים אותם מים לכל הברואים. אז הגיעו לכאן פתאום הרבה יהודים. זה לא אסון כל כך גדול אם היינו יודעים לקבל איש את רעהו ולכבד את זכותו של האחר לחיות כאן. יש מקום לכולם וכשיהיה רגוע כאן והארץ תתפתח היא תהווה מקור משיכה לכל העולם שיבוא למקום העתיק והמפורסם הזה וכולנו נרוויח עושר ואושר.
    אני הצבעתי ללבני. אני מעדיף אשה בשלב זה באזור רווי גברים וגנרלים. בחירתה לראשות הממשלה תראה את פרצופו האמיתי של הרוב הדומם והלא מתלהם שמייחל לפתרון צודק וטוב לרוב תושבי האזור. (תמיד ישארו הקיצוניים והפוליטיקאים שרוכבים על הקיצוניות הזו) הרוב מעדיף חיים של שקט כבוד פרנסה ובריאות.

    • אחינו השמאלנים ההזויים אזרחי הארץ הזו. קבלו בהבנה את היחס המזלזל (ל''ת)

      הרווחתם אותו ביושר, 10/02/09 12:53

    • דבריך נכונים

      הבחירה פחות, 10/02/09 13:30

      גם המטרה שלי היא אושר ועושר לכל, אלא שההמנעות להגדיר את הצד שלך במצב של צורך בהזדהות, יוצר חוסר איזון.
      ולוואקום הזה נכנסים הערבים (שייטו לכוון הקיצוני יותר, המגדיר יותר, המגיע מבחוץ)
      והאמריקאים (שציפי וברק בונים עצמם על פי ציפיותיהם).

  • 205.

    כל הכבוד לשיקול דעת נבון והומאני מטעם המשטרה והחוק (ל''ת)

    די להשפלת אזרחי מדינתנו המוסלמים, 10/02/09 12:03

  • 204.

    על התנועה לאיכות השלטון להוציא מייד צו על תנאי נגד השר לבטחון פנים

    YZ, 10/02/09 11:48

    על השר לבטחון פנים לדאוג להפשר הצבעה דמוקרטית באום אל פחם או להפסיק את ההצבעה ולפסול את כל הקלפיות שם.

  • 203.

    אום אל פחם מחוץ לחוק הישראלי שם לא קיים דמוקרטיה זמנים חדשים (ל''ת)

    דולפין סגול , 10/02/09 11:20

  • 202.

    העיקר שהשמאל מאשים את ליברמן שהוא רוצה לעשות טרנספר

    גל, 10/02/09 11:18

    השמאל מצפצף על כולם, גם על בית המשפט (כי הפעם לא פסק לשביעות רצונו, בצורה יוצאת דופן), אלא מבצע בפועל חוסר לגיטימציה של יהודים לשהות בחלקים בישראל.

  • 201.

    בגלל גלוחי ראש לא השוטרים לא הרשו לי להצביע במינכן

    יהודון, 10/02/09 11:17

    מרקל- היתה מתפלצת אם זה היה קורה אצלה. איפה אנחנו והיכן גרמניה היום. שם מגינים על זכויות היהודים (גם אם לא תמיד מצליחים-אבל מנסים), ואצלנו מפחדים לשמור על הדמוקרטיה.

  • 200.

    כל דבר שהוא מעבר לדוחות פשוטים לאנשים סטנדרטיים שמעדו, גדול על המשטרה

    יהודי גלותי, 10/02/09 11:16

    הוצלף
    גזל קרקעות
    גניבות חקלאיות
    דמי חסות
    איום
    אלימות גלויה וסמויה

  • 199.

    ברוך מרזל!

    דורון, 10/02/09 10:41

    עד כמה אתה מבורך!אשריך! שירבו כמותך בישראל, חבל שאתה לא רץ בעצמך לכנסת. אבל עדיין צריך לשים ט'!!!

  • 198.

    מניעת הגיבור

    תושב א א פחם, 10/02/09 10:40

    לכל מגיב כאן תומך מרזל
    שיביןדבר אחד שאנחנו לא כאלה שלא מקבלים יהודים בעירינו לא נותנים להם את הכבודאבל
    אנשימ כמו המרזל הזה הגזען המסית עלינו ושונא אותנו אין להמ מה לעשות אצלנו ותפסיקו כבר עם ההסתות האומללות שלכמ ממש בושה

    • שקרן! חוץ מזה ממתי מותר להתנהג באלימות ולאיים על חיי ברוך מרזל והמשטרה

      אוהב ציון , 10/02/09 11:11

      זה סוג של בגידה במדינת ישראל.

      מה הוא יעשה לכם יראה שיש לכם תעודת זהות כחולה? מה הבעיה אתם סתם לחוצים ואנטישמים.

      כנראה שבאמת ברוך מרזל צודק ויש לכם הרבה מה להסתיר! זיופים בבחירות פירושם אובדן הדמוקרטיה - אם אתם מזייפים צריך לשלול לכם את זכות ההצבעה

    • מרזל שפל ומסוכן לציבור לא פחות רוב מתושבי הקיצוניים של עירך

      דולפין סגול , 10/02/09 11:24

      נימאסתם ערבים לכו לעזה שם מקומיכם אין לכם מושג כמה בא לי לחנך אותכם וזה יבוא .תבינו
      ישראל מדינה יהודית ואתם אזרחים סוג ג'

  • 197.

    חיים יבין לא מבין למה אני בוחר ליברמן?התשובה בפנים

    socrates37 , 10/02/09 10:38

    העם זקוק נואשות למנהיג חזק וקשוח שאינו מתקפל בפני אוייבנו.
    ליברמן הוא הראוי ביותר ועונה להגדרה זו.
    ליברמן הקים מפלגה לתפארת.
    אנשים טובים נאמנים ומקצועיים נרתמו לעזרתו.אכלנו מספיק לוקשים מהשלטון הרקוב והנבוב.לא נסכים שהערבים ירימו את האף במדינתנו.לא נסכים שיהיו כאן כגיס חמישי.

  • 196.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 10/02/09 10:34

    למה אתם לא מפרסמים את תגובתי???
    או שפוסלים את זכות התושבים באום אל פאחם להצביע בקלפי זו.
    או שמוציאים את הקלפי אל מחוץ לתחום הישוב
    והמצביעים יבואו אליה אחד אחד.
    החוצפה היא למנוע ממנו להיות יו''ר הקלפי!!!
    -אין עוד מלבדו.
    מה לא ברור???

  • 195.

    המשטרה במקום לדאוג לתושביה בורחת מאחריות הפכה למשטרת יעוץ למזוז

    דולפין סגול , 10/02/09 10:29

    לא מסוגלים להתמודד עם אתגרים לשמירת הדמוקרטיה .חוסר איזון מובהק בתקופת מפכ'ל המשטרה ודיכטר

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 10/02/09 10:45

      לדולפין סגול תפסיק לקשקש סביר להניח שהמשטרה מנסה למנוע מהומה מתוכננת מראש.
      לפיכך יש להוציא את הקלפי אל מחוץ לישוב הערבי בו תוכננה הפרובוקציה ולתת למצביעם מתוך הישוב לצאת אחד אחד על מנת לממש את זכותם להצביע.
      וזהו זה ולא אחרת!!!
      היה וימשכו הפרובוקציות מצד המגזר הערבי
      בנקודה זו ולא יהיה בכוח המשטרה להשליט סדר וחוק בפרק הזמן הדרוש להצבעה אז תשלל זכותם להצביע לחלוטין!!!
      -אין עוד מלבדו.

      • מוטי די לקשקש אתה חי בסרט הולוידי בקלפורניה אני בישראל ואנו חרדים

        דולפין סגול , 10/02/09 11:17

        לציבור היהודיש זכותו וקיומו הארץ ישראל מנוגד לכול מחשבה ורעיון של תושבי אום אל פחם

  • 194.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 10/02/09 10:28

    לסכום: או שאתם לא מאפשרים לתושבי אום אל פאחם להצביע!!!
    או שאתם מוציאים את הקלפי מחוץ לתחומי הישוב והאנשים יצאו אליה אחד אחד להצביע!!!.
    בכל מקרה ועניין הוא יהיה יו''ר הקלפי כפי שנקבע ע''י ועדת הבחירות.
    -אין עוד מלבדו.

  • 193.

    מה אמרתי על ליברמן?

    david84 , 10/02/09 10:27

    אני אומר לכם, הוא ירכיב את הממשלה הבאה.
    כל הדברים שצריכים לקרות בשביל זה קורים...מחר היכונו להפתעה..

    • אתה חושב שליברמן ירכיב את ממשלת השמאל הבאה. כאיש ימין אני מקווה מאוד ש

      אוהב ציון , 10/02/09 11:13

      שלא כי הוא רוצה לחלק את ירושלים

  • 192.

    למה בחברון אוכפים את החוק ולא באום אל פאחם??? (ל''ת)

    דודי29 , 10/02/09 10:22

  • 191.

    מוסר כפול: אומנם מרזל לא צריך היה להכנס לאום-אל=פאחםת אבל

    panacea , 10/02/09 10:21

    מצד שני-למה מרשים השתוללות ערבים בערים יהודיות? בזמן מלחמת עזה היה כינוס תמיכה בחמאס דווקא בנצרת עלית היהודית.פרובוקציה לשמה.(היו שם קריאות בהצלחה לג'הידים בעזה וכדומה).

  • 190.

    מרזל אדם הזוי מסוכן ומטורף..סכנה לעצמו וולמדינה... (ל''ת)

    סתם אזרח שפוי, 10/02/09 10:18

    • הסכנה למדינה נעוצה באוייבנו הערבים והשמאל הרדיקלי

      socrates37 , 10/02/09 10:50

      איך אתה שפוי אינני מבין.הם שפיותך מסתכמת בזה שלגטימי לאיים על חיי יהודים.
      ואי לגיטימי זה לנסות לשמור על מינהל תקין של בחירות.
      חוסר האינטלגנציה שלך זועק לשמיים.
      מעניין שבימין לא מוסיפים את המילה שפוי כי זה מובן מאליו שאנחנו שפויים אולם אתם בשמאל מוסיפים לעצמכם את תואר השם שפוי כי אתם חושבים שאם תרשמו ותציינו את זה אז זה יהיה נכון.
      צר לי לאכזב אותך השמאל הרדיקלי לא שפוי ולא יהיה שפוי אף פעם.

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 10/02/09 11:06

      אני מסכים אתך שאתה ''סתם אזרח'' לגבי שפיותך יש לי חילוקי דעות.
      מדוע אתה טורח לעשות דה לגיטימציה לתפקיד אשר הוטל עליו?-מי שמך לשר ושופט לקבוע שפיותם של בני אדם?.
      שמאלני עלוב נמאסת.
      נראה אותך מדבר אם מישהו היה מונע כניסתך שלך בנימוק שאתה הזוי מסוכן ומטורף?!
      אבל בעצם למה אני בכלל מתייחס למה שכתבת
      הרי זו טעות להתייחס לשכמותך כאל בני-אדם!
      -אין עוד מלבדו.

  • 189.

    מניעת הגיבור

    תושב א א פחם, 10/02/09 10:17

    לכל מגיב כאן תומך מרזל
    שיביןדבר אחד שאנחנו לא כאלה שלא מקבלים יהודים בעירינו לא נותנים להם את הכבודאבל
    אנשימ כמו המרזל הזה הגזען המסית עלינו ושונא אותנו אין להמ מה לעשות אצלנו ותפסיקו כבר עם ההסתות האומללות שלכמ ממש בושה

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 10/02/09 10:54

      לא עומדת כאן שאלה של תמיכה או אי תמיכה בו.
      הוא קבל תפקיד כיו''ר הקלפי והוא יבצע אותו.
      לא עושים שום הסתות ואם אתם לא תאפשרו לו לבצע את התפקיד שבצע אז הקלפי תוצא אל מחוץ לעיר ואתם אחד אחד תכתתו רגלכם להגיע אליה ואל תבלבל במוח.
      העיר היא לא שלך מקסימום הבית והחצר בה אתה גר היא שלך.
      וזהו!!!
      -אין עוד מלבדו.

  • 188.

    דיי ליבב - תימנעו בכוחה געת ערבים לקלפי (ל''ת)

    לכל בכייני הימין, 10/02/09 10:11

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 10/02/09 11:10

      פרובוקטור עלוב.
      וכי חשבת שאנשי ימין הם בריוני רחוב?
      -אין עוד מלבדו.

  • 187.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 10/02/09 10:10

    נא להצביע לאיחוד הלאומי ולדאוג שאנשים יקרים כמו מרזל יקבלו תפקידים לקידום המגזר הערבי בתוך החברה היהודית.
    היה ויפתחו את השערים באום אל פאחם יקודמו עניניהם לעומת זאת אם יעשו בעיות יחיו במדינה כמוקצים מחמת מיאוס-ושנקודה זו תהיה ברורה.
    ועכשיו תפקיד המשטרה הוא להגן עליו בביצוע
    התפקיד אליו נשלח ולא לשלול כניסתו בתרוצים התואמים מדיניות של אפליות על רקע גזעני.
    -אין עוד מלבדו.

  • 186.

    היום מחליפים את השלטון הרקוב והנבוב.דיכטר עלוב

    socrates37 , 10/02/09 10:10

    דיכטר שר המשטרה העלוב ביותר.הוא מונע ניהול תקין של בחירות.

  • 185.

    עופר נוצק מחדש

    תגובה ל176, 10/02/09 10:05

    מסכים עם כל מילה, חוצפה שערבי מאום אל פחם יאיים מעל גלי האתר על המשטרה בפני הכנסת מרזל, אחר כך יביע מר טלוויזיה ה''סופר אינטליגנט'' מר זקן יבין חיים את פליאתו בפני ''כח ליברמן'' או ''ליברמניזם'' בהגעה חכמה
    צריך לקחת את אותו מחבל שאיים ולשבור לו את העצמות ולגרש אותו מהארץ.

  • 184.

    רוב שטחי מגזר הערבי מערב הפרוע הם מחוץ לתחום למשטרת העצלנים (ל''ת)

    דולפין סגול , 10/02/09 10:03

  • 183.

    המשטרה מושחתת! המשטרה מושחתת! המשטרה מושחתת!

    המשטרה = העברינים האמיתים!!!!!!!!!!!, 10/02/09 10:01

    המשטרה מושחתת! המשטרה מושחתת! המשטרה מושחתת! המשטרה מושחתת! המשטרה מושחתת! המשטרה מושחתת! המשטרה מושחתת! המשטרה מושחתת! המשטרה מושחתת! המשטרה מושחתת! המשטרה מושחתת! המשטרה מושחתת! המשטרה מושחתת! המשטרה מושחתת! המשטרה מושחתת! המשטרה מושחתת! המשטרה מושחתת! המשטרה מושחתת! המשטרה מושחתת! המשטרה מושחתת!

  • 182.

    מרזל באום אל פחם

    תגובה ל- 176, 10/02/09 10:00

    מסכים עם כל מילה, ערביי ישראל מצטיירים כל פעם מחדש כסרטן בגוף האומה, איפה נשמע דבר כזה שערבי איני יודע מה שמו יאיים בריש גלי מעל גלי האתר ובטלוויזיה על משטרת ישראל בפני כניסת מרזל - בושה וחרפה, ואחר כך כל מיני צבועים כמר טלוויזיה חיים יחבין לא מבינים מאין הכח של ליברמן, הינה התשובה.

  • 181.

    מרזל הזוי נבל ושפל אבל עדיין זה לא מצדיק לפגוע בדמוקרטיה יצירת תקדים (ל''ת)

    דולפין סגול , 10/02/09 10:00

    • החלטת המשטרה דגל שחור לדמוקרטיה.דיכטר הביתה!!! (ל''ת)

      socrates37 , 10/02/09 10:06

      • דיכטר הביתה

        עופר נוצק מחדש, 10/02/09 10:08

        מה נראה לך שיקרה איתו ועם כל חבר מרעיו- אחרי הבחירות ישבו בשקט בספסלי האופוזיציה ויתפוררו לפני הבחירות הבאות

  • 180.

    דא ליברמן

    לא נוותר לאשכנזו-מוסלמים, 10/02/09 09:58

    אין נאמנות - אין אזרחות

  • 179.

    הבנתי !!! רק ליברמן

    שולה, 10/02/09 09:57

    אין נאמנות - אין אזרחות

  • 178.

    משטרה חזקה על שומרי חוק וחלש על עברינים וערבים (ל''ת)

    ben, 10/02/09 09:57

  • 177.

    מצויין, זה שווה לפחות עוד מנדט וחצי לליברמן (ל''ת)

    המשיכו כך, ערבים יקרים ומוקירכם בשמאל ההזוי, 10/02/09 09:57

  • 176.

    מהיום האלה נתחיל לאים על משתתפי מצעד הגאווה!!!!!!!! (ל''ת)

    שמאל = דיקטטורה, 10/02/09 09:56

  • 175.

    רק ליברמן יחזיר את אויבנו מבית חזרה לפרופורציות (ל''ת)

    אבי, 10/02/09 09:55

  • 174.

    אז למה אנחנו מחזיקים משטרה-רק לתת רפורטים ? ביזיון (ל''ת)

    אהרון, 10/02/09 09:54

  • 173.

    מרזל באום אל פחם

    גיל., 10/02/09 09:53

    איני סבור שהרעיון שברוך מרזל ישמש משקיף בקלפי באום אל פחם הינו ''חכם'', אבל משאושר כמשקיף מניעת המשטרה מכניסתו עקב איומי מחבלי היישוב הערבי רק מוכיחה ששלטון החוק אינו חל אצל ערביי ישראל וככל שנצליח להפטר מהם כך ייטב לנו כמדינה. הדרך יכולה להיות פשוט בהעברת קו הגבול מערבה והוצאת ערביי ישראל מתחום המדינה, גם כך הם אינם תורמים למדינה לא כלכלית, לא בטחונית ובוודאי שלא לאיחוד העם.
    הלוואי ואזכה לראותם במדינה משלהם - פלשטין- אשף- חמאס העיקר לא ישראל.

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 10/02/09 10:24

      ומשקיפים ערביים בקלפיות בערים יהודיות הם רעיון חכם? תפסיק לקשקש הרעיון שימלא תפקיד של משקיף הנו מצויין ואין כל סיבה שבעולם למנוע ממנו למלא את תפקידו.
      היה ולא יתנו לו למלא את תפקידו בקלפי שם תוצא הקלפי מחוץ לתחומי אום אל פאחם והמצביעים יכתתו רגליהם אל מחוץ לישוב על מנת להצביע.-חוק וסדר -עד הסוף!!!
      -אין עוד מלבדו.

  • 172.

    השוו לכתבה על המפגינים הערבים שהם במקרה עיתונאים שלא הוכנסו לכנס פרטי

    מצא את ההבדלים, 10/02/09 09:53

    ערבי לא יכול להכנס לארוע פרטי = גזענות
    יהודי לא יכול להכנס ל*עיר בישראל* = שמירה על שלום הציבור

    ..ואח''כ מתפלאים נורא שליברמן עובר את 20 המנדטים: הפלא האמיתי זה שהוא לא עובר את ה-40.

  • 171.

    הערבים האלו אלימים וטפשים! האיחוד הלאומי הולכת להיות הפתעת הבחירות. (ל''ת)

    אוהב ציון , 10/02/09 09:51

    • בואו גם אתם למהפכה הכתומה. הצביעו ט' לאיחוד הלאומי (ל''ת)

      אוהב ציון , 10/02/09 09:52

  • 170.

    זה גרם לי להצביע לאיחוד הלאומי (ל''ת)

    אבי, 10/02/09 09:51

  • 169.

    Make me to vote him

    me, 10/02/09 09:51

    I was planned to vote Liberman but I guess we need someone stonger

  • 168.

    במשטרת ישראל שוטרים עלובים ופחדנים -שומרים על עצמם חלילה להתלכלך (ל''ת)

    דולפין סגול , 10/02/09 09:50

  • 167.

    אני סולד מכל מה שמרזל מייצג אבל...

    שמאלני, 10/02/09 09:50

    חוסר הנחישות ואף אזלת ידה של המשטרה בשמירה על הדברים הבסיסיים ביותר בדמוקרטיה שלנו ושלטון החוק מול שלטון הרחוב היא פשוט מחפירה. מקרה דומה היה לי לפני שנים שבהפגנה נגד כפייה דתית בירושלים הורה לי מפקד משטרת ירושלים לקפל דגל ישראל בגלל סכנה לשלום הציבור שזה גורם!

    • Democratic state???

      Yosi, 10/02/09 13:01

      Absolutly correct.It is a shame. The arab sector is doing what ever they like.. We and our police are helping them to be outside the law.

  • 166.

    ************* השמאל הוא האויב ************* (ל''ת)

    שקוף לגמרי, 10/02/09 09:49

  • 165.

    כדי שהומואים ולסביות יחללו את ירושלים הם גייסו אלפי שוטרים !!!!!!!!!!! (ל''ת)

    שלטון הצחוק, 10/02/09 09:48

  • 164.

    המשטרע שכנעה אותי סופית - רק האיחוד הלאומי ! (ל''ת)

    רומבר, 10/02/09 09:48

  • 163.

    מזוז אוייב העם מספר אחד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    לסלק אותו לכל הרוחות, 10/02/09 09:47

  • 162.

    אף לא כתב אישום אחד נגד אולמרט למרות הראיות מזוז מורח אתכם (ל''ת)

    אל תבליגו יותר עת לפעול, 10/02/09 09:47

  • 161.

    מעניין לו זה היה קורה בהתנחלות מונעים מנציג ערבי לשמש יו'ר

    דולפין סגול , 10/02/09 09:47

    מי היה קופץ ראשון

  • 160.

    משטרת ישראל מוכנה לסבול את הגידופים מימין

    ובלבד שנוהל ''ידיים בכיסים'' יימשך כרגיל, 10/02/09 09:46

    לא איכפת למפכ''ל המשטרה שהחוק לא ייאכף, שמשקיף/חבר ועדה לגיטימי לא יוכל להגיע לקלפי עליה הוא מופקד, שיוותר רושם של יחס ''איפה ואיפה'', הכל נסבל.
    מה שלא יעלה על הדעת של המפכ''ל זה להסתבך עם ערביי הגליל, וחמור מזה, עם איזה פוליטיקאי שמאלני.
    אז נוהל ''ידיים בכיסים'' שמשמעו: עמידה מנגד גם כאשר החוק מופר בריש גלי, יימשך. אין חדש, לפחות עד שיגיע שר בטחון פנים חדש שיזרוק את המפכ''ל הכושל לעזאזל.

  • 159.

    לתרגם את הזעם להצבעה בעד מרזל ט' ולהביא את כל המשפחה לקלפי (ל''ת)

    אין פתרון אחר, 10/02/09 09:46

  • 158.

    מה יש לערבים נגד מרזל? הרי אצל רוב האוכלוסיה קיצונים ותומכי טרור? (ל''ת)

    מרזל לא גרוע משאר פעילי חמאס ופת''ח שהם הרוב אצלם, 10/02/09 09:45

  • 157.

    מזוז בוגד במדינת ישראל יחד עם הבוגדנים הערביים הגייס החמישי (ל''ת)

    חוק העונשין תשלז סימן ב בגידה, 10/02/09 09:45

  • 156.

    השמאל נגד מדינה יהודית דמוקרטית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    משטרה של ''הומואים'', 10/02/09 09:45

  • 155.

    בושה וחרפה לדמוקרטיה

    עופר יצוק , 10/02/09 09:44

    זאתי דמוקרטיה? אם ערבי ירצה להיות בקלפי בבית אל האם ימנעו את זה? זה מראה שהדמוקרטיה שלנו קלוקלת ושמאלנית.המדינה והמשטרה שלנו מפלים את המתנחלים.הם גיבורים רק על היהודים.וכרגע אני שיניתי את הצבעתי והולך לשים את הפתק של האיחוד הלאומי

    • צודק! הלוואי ומרזל היה חוטף מכות באום אל פאחם

      מרזל בריון צעצוע, 10/02/09 09:48

      נראה את החרדים/דתיים מאפשרים לנציגת מר''ץ להגיע עם חולצה קצרה לקלפי באזור שלהם.

      • זה לא חשוב מה עושים החרדים השאלה מה עושה המשטרה

        לוג, 10/02/09 10:45

        ותפקיד המשטרה לאפשר לאותה אחת- להגיע לקלפי או להסתובב ב100 שערים כרצונה.אתה לא מבין שפה מדובר בדמוקרטיה לא בימין או שמאל.
        זה בדיוק כפי שזכותו של אחמד טיבי לפקח על קלפי בהתנחלות איתמר.ואם יהיו נפגעים תפקיד המשטרה לודא שאלו יהיו מצד המתפרעים.

  • 154.

    הבחירות אינן חוקיות מזוז הרס אותם (ל''ת)

    אל תבליגו יותר עת לפעול, 10/02/09 09:44

  • 153.

    לבטל את הבחירות בקלפיות הערביות! (ל''ת)

    אלי כהן , 10/02/09 09:43

  • 152.

    ריבלין צריך לעצור את הבחירות (ל''ת)

    בחירות לא חוקיות, 10/02/09 09:43

  • 151.

    מזוז מלבין את אולמרט ומכסח את היהודים כי אתם שתקתם (ל''ת)

    אל תבליגו יותר עת לפעול, 10/02/09 09:43

  • 150.

    כל הכבוד למשטרה שמנעה מפשיסט גזען לבצע פרובוקציה (ל''ת)

    ליאת, 10/02/09 09:42

    • הגזענות הפשיסטית הערבית דווקא ניצחה פה - ובחסות המשטרה (ל''ת)

      לא הבנת את הכתבה כנראה, 10/02/09 09:54

    • דיכטר וקדימה עשו תרגיל מסריח.נפטר אותכם מהשלטון

      socrates37 , 10/02/09 10:01

      ליאת את פשיסטית בעצמך.למנוע מבנאדם הגון לבצע את המוטל עליו זוהי אלימות בלתי מתקבלת.

    • ליאת-שמעת שדווקא בנצרת עלית היתה הפגנת תמיכה בחמאס בזמן המלחמה?

      panacea , 10/02/09 10:19

      המשטרה אפשרה זאת-פרובוקציה ערבית לשמה בעיר יהודית.אז למה המוסר הכפול?

      • בנצרת. נצרת עילית זו עיר יהודית. (ל''ת)

        עידן, שינקיניסטן , 10/02/09 10:33

        • זו הנקודה! ההפגנה היתה בנצרת עלית, במתכוון! היו על זה המון ידיעות (ל''ת)

          panacea , 10/02/09 11:30

  • 149.

    מדינת ישראל תתביישי לך! (ל''ת)

    קיקו, 10/02/09 09:42

  • 148.

    רק ט' היום! (ל''ת)

    רק ט' היום!, 10/02/09 09:42

  • 147.

    מה שמצחיק אותי זו הנקודה הבאה

    סבבה, 10/02/09 09:41

    מה שמצחיק אותי זה שהמשטרה לא נותנת שום קרדיט לציבור הערבי!

    אז על מה הערבים מברכים את החלטת המשטרה?

    על כך שהמשטרה חושבת שהציבור הערבי כ''כ אלים וברברי, ואינו מסוגל להכיל בתוכו יהודי בעל דעות שונות מבלי שיפרוץ פרץ אלימות????

    האם ראשי הציבור הערבי מודים שהם ממש כמו חיות הפועלות על פי אינסטינקטים טבעיים, הרואים יהודי וישר מסתערים וטורפים????

    חחחח..... כל הגורמים, גם המשטרה וגם הערבים מודים שהערבים הם עם אלים, שאינו מסוגל למחאה דמוקרטית כנגד יריב פוליטי בכלים אנושיים, תרבותיים ודמוקרטיים, אלא עם העלול לנקוט בן רגע בפרץ של אלימות.

    גם המשטרה וגם הערבים מודים שאין מותר האדם מן הבהמה בכל הנוגע לערבים.

    צחוקים!

    • נכון שים ט' בקלפי ונראה להם את מחיר האלימות (ל''ת)

      אוהב ציון , 10/02/09 09:50

  • 146.

    עם משטרה כמו שלנו - זה לא מפתיע (ל''ת)

    חיים, 10/02/09 09:41

  • 145.

    רה"מ החדש צריך ללכלך ישר רה"מ טורקיה ושאר מלקקי אירן (ל''ת)

    שקשוקאי מתוחכם , 10/02/09 09:40

  • 144.

    רק ט' היום! כולנו כתומים

    אלי כהן , 10/02/09 09:38

    איחוד לאומי עולה

  • 143.

    המשטרה הטובה בעולם!!! מול קומץ פורעים ערבים היא מתקפלת, מול מרזל היא

    אוהב ציון , 10/02/09 09:37

    חזקה.

    יש פורעים תעצרו אותם. מרזל הלך לקיים את עבודתו על פי דין. כך אמרה ועדת הבחירות המרכזית!

    מול אנשי יש"ע היהודים המשטרה לא מתקפלת.

    עם איזה מסר המשטרה רוצה לצאת לציבור? ששווה לנהוג באלימות? זה כנראה מה שיקרה וחבל.

    כדי לעצור את ההידרדרות חייבים לשים ט' בקלפי למפלגת איחוד לאומי חזקה שתנסה לשם לזה קץ!

  • 142.

    תבינו מזה משטרת ישראל.תתבישו לכם לובשי המדים הכחולים ! (ל''ת)

    hbhc11 , 10/02/09 09:37

  • 141.

    אמנם אתם ימנים אבל אתם עד כדי כך סתומים? באמת חשבתם שמרזל רוצה להיכנס

    gibenz , 10/02/09 09:37

    לאום אל פחם? הוא לא היה נכנס גם אם המשטרה היתה נותנת לו להיכנס

    • תגובה ל 140

      עופר יצוק , 10/02/09 09:48

      אתה פשוט לא יודע מי זה ברוך מרזל.זה אדם שמפחד רק מאלוהים ותו לא.אתה הבנת את זה ?

    • אתם הפחדנים שפחדתם ממנו שימנע זיופי בחירות.

      socrates37 , 10/02/09 09:57

      אתם ערבים שפלים.אין לכם כבוד לזולת.אתם רוצים להשמיד את קיומה של מדינת ישראל.
      לא תזכו לכך.אחרי הבחירות הללו הרבה דברים ישונו.

      • נכון, אנחנו ערבים שפלים מזייפי בחירות, ואתם יהודים צדיקים יפי נפש

        gibenz , 10/02/09 10:19

        מלאכים אחד אחד,ממש מתוקים חחח

  • 140.

    משטרת ישראל גיבורה רק נגד מתנחלים מערבים הם פוחדים (ל''ת)

    שקשוקאי מתוחכם , 10/02/09 09:36

  • 139.

    בלי נאמנות - אין אזרחות

    משה, 10/02/09 09:34

    די לאוטונומיית החמאס בקרבנו.

  • 138.

    אני איש מרכז, ולצערי היום איבדנו את מדינת ישראל,

    ארז בן צור, 10/02/09 09:32

    מפני שמה שקרה היום יותר חשוב מכל מבצע עופרת יצוקה,
    מפני שאם היה צריך היה על המדינה לגייס את כל צהל להבטיח כניסת מרזל לקלפי.
    מפני שאם היה צורך היה על המדינה להכנעיס את אום פחם לעוצר.

    אמרזל מאוד רחוק מכוס התה שלי, אבל לא מרזל העניין, העניין הוא שמדינת ישראל החליטה להגביל את ריבונותה על שיטחה ולכן זה סופה.

    אני חס על חברי שנפלו בקריו ךשמור על מדינה שאינה חפצת חיים - הם ואני הינו פרירים !!!

    • אתה צודק - זה העיניין ריבונות, שלטון החוק ודמוקרטיה (ל''ת)

      לוג, 10/02/09 10:50

  • 137.

    משטרה פחדנית הוא לא נכנס לעזה סך הכול נכנס לעיר ישראלית חחחחח בושה (ל''ת)

    בדואי, 10/02/09 09:31

  • 136.

    סינון מגעיל! האיחוד הלאומי ינצחו בכל מקרה

    אלי כהן , 10/02/09 09:31

    על אף כל הרמאויות

  • 135.

    אם אל פאחם 90% הצבעה 75% לקדימה -- הכול קבלני קולות וזיופים (ל''ת)

    מי לא מכיר את הקבלן ?, 10/02/09 09:30

  • 134.

    משטרה עלובה ורופסת.

    עידו, 10/02/09 09:29

    גיבורה על אנשים תמימים ועל ילדות בנות 14, אבל כשהיא סוף סוף צריכה לבצע את העבודה שלה, היא מתקפלת ובורחת.

    בושה וחרפה.

  • 133.

    הפחדנות מובילה לאלימות ולטרור בסוף למלחמה ולמות (ל''ת)

    הרוצה בשלום יהיה אמיץ!, 10/02/09 09:29

  • 132.

    תתבישו לכם! נגד יהודים אף פעם לא היתה לכם בעיה!

    ווילסון , 10/02/09 09:28

    הצביעו למפלגה חזקה שלא מפחדת מהערבים!
    מצביעים איחוד לאומי-בלי לפחד כלל

  • 131.

    חשש לשלום הציבור שיגידו את האמת

    ilan273 , 10/02/09 09:27

    החשש הוא לא לשלום הציבור פשוט יש איום על חייו של מרזל ושיגידו את זה במפורש ושלא יתחבאו אחרי אמרה כללית,אם האים היה על אזרח ערבי ישר היו אומרים שיש איום על ערבי ולא מתחבאים באמרה כללת

    • ועדת אור עיצבה את דמות השוטר הנגלית לנו בסיפור הזוי זה. (ל''ת)

      כבשה פועה , 10/02/09 09:30

  • 130.

    חבל שמרזל החליט לא להיכנס, היה יכול להיות יום שמח (ל''ת)

    gibenz , 10/02/09 09:26

    • חכה ליברמן יטפל בך מחבל עלוב עם כאפיה.

      socrates37 , 10/02/09 09:51

      אנחנו היהודים שולטים במדינת ישראל ואנחנו ניתן את קולנו לליברמן ולאיחוד הלאומי.נקים קואלציה ימנית ונעיף את הערבים מהכנסת.אתם עכשיו נהנים משר משטרה רכרוכי בדמותו של דיכטר העלוב.כשליברמן יהיה ראש הממשלה.החיוך יימחק לך מהפרצוף.

      • חחחח אתה כותב כמו ילד בן 10 (ל''ת)

        gibenz , 10/02/09 10:00

  • 129.

    בסוף יהיה כאן דיקטטורה-בחסות בייניש דיכטר ומזוז! (ל''ת)

    יום שחור לדמוקרטיה!, 10/02/09 09:26

  • 128.

    התשובה לביזון שעשתה היום המשטרה נצביע לאיחוד הלאומי - ט ! (ל''ת)

    אורן 431 , 10/02/09 09:25

  • 127.

    ניצב קורן אתה אפס סמרטוט ריצפה סחבה (ל''ת)

    9 מילימטר , 10/02/09 09:25

    • כך בדיוק ועדת אור של א.ברק רצתה אותם. בקרוב גם צה"ל בדמותם ובצל"מם (ל''ת)

      כבשה פועה , 10/02/09 09:27

  • 126.

    מרזל פחדן! הוא התפלל שהמשטרה תעצור אותו , פחדן, הוא יכול להיכנס

    gibenz , 10/02/09 09:24

    אם הוא רוצה, דרך דרכים אחרות ובמשך היום אבל הוא לא יעשה את זה כי הוא פחדן! קשקשן גדול "מכבד את ההחלטה", כמה טיפשים חושבים שהוא "גבר" ובאמת רצה להיכנס לאום אל פחם?

    • משמיצן קטן. אתה מכיר אותו? לפי מה אתה מקשקש. שם ט' בקלפי ויהיה טוב (ל''ת)

      אוהב ציון , 10/02/09 09:39

      • כן אני מכיר אותו, הוא שחקן, יודע פשיסט נפש בהמותיו (ל''ת)

        gibenz , 10/02/09 09:43

    • אתה טמבל! פשוט לא הבנת, המטרה של מרזל לא היתה להתחיל בסיבוב אלימות

      היסטוריון, 10/02/09 09:48

      המטרה שלו היתה להוכיח את האפליה שיש בין ערבים ליהודים.

      יהודי לא יכול להיכנס לעיר ערבית. ערבי כן יכול להכנס לעיר יהודית.

      מרזל למעשה קיווה והתפלל שהמשטרה תאסור על כניסתו, כך זה יוכיח את משנתו הפוליטית. זה כ''כ ברור שמרזל יעשה הון פוליטי מעל כל מה ששיער בעצמו מכיוון שבמצב זה המשטרה פועלת בניגוד להחלטה שיפוטית.

      ככל הנראה מרזל גם חותר לתקדים שאם יהודי לא יכול להכנס לעיר ערבית, כך ערבי לא יוכל להכנס לעיר יהודית. (מישהו אמר קעדאן?)

      ובכלל, הוא חושף את ערוותו של הציבור הערבי. הערבים נחשפו כמי שאינם מסוגלים להכיל בקרבם יהודי ולמחות כנגדו בכלים תרבותיים, אלא להתנהג כחיות המשחרות לטרף, שברגע שתינתן להם ההזדמנות לטרוף - יפרוץ סבב של אלימות.

      • הוא חושף רק את הערווה של עצמו, חוץ מלמרזל, אין לאף יהודי בעיה להיכנס

        gibenz , 10/02/09 10:11

        לאום אל פחם או לכל עיר ערבית אחרת, זה בסך הכל היה גימיק, הוא ידע שיש מספיק אנשים ברמה אינטליגנטית "מסוימת" שיאכלו את החרטא הזאת ויקראו לו "גבר"

        • אז למה גם המשטרה וגם הערבים מודים שנוכחות של מרזל תגרור התפרעויות

          היסטוריון, 10/02/09 10:24

          מצד הערבים???

          כי כולם יודעים וגם אתה, שהציבור הערבי אלים! ציבור שפועל מתוך אינסטיקטים חייתיים בלבד.

          כל הזמן צריך להיזהר שלא להרגיז את הציבור הזה כי עלול לפתוח במהומות.

          מה שמצחיק זה שלערבים עצמם אין שום בעיה עם קביעה זו. והם מודים שהם אלימים. בכך נחשפה ערוותם.

        • אין לאף יהודי בעיה להכנס לאום אל פאחם

          סוח, 10/02/09 10:28

          או לעיר ערבית אחרת. אבל תהיה לו בעיה לצאת ממנה. שלם.


          או שאתה ערבי, או שאתה שמאלן הזוי. בכל מקרה אחרי הבחירות האלו החיוך שלך יימחק לך מהפנים.

        • אתה יכול לשנות את הכינוי שלך ל Goebbels

          עידן, שינקיניסטן , 10/02/09 10:44

          יתאים לך יותר.
          אני רחוק מלהסכים עם זה שברוך מרזל צריך להיות בא"א פאחם, אבל ביה"מ החליט שכן ולכן המשטרה היתה צריכה להגן עליו. אגב, חייבים להוריד את הכובע בפני מרזל על החוכמה שלו. כל הפרשה של היום רק הוסיפה לו עוד כבוד ועוד כוח בקרב מצביעים שלו, ומצביעים בפוטנציה שלו (שכנראה יממשו את הפוטנציאל). למרות שאני סולד מהתנהגות האיש, חייבים להודות על חוכמתו.

  • 125.

    בושה !! המדינה התקפלה בפני האספסוף (ל''ת)

    אזרחית, 10/02/09 09:24

  • 124.

    מה זה עושה לערבים-איפה כושר ההתעה-דמוקרטיה חופש התנועה!

    תבוסה לכושר ההרתעה!!, 10/02/09 09:24

    המפכ''ל צריך ללכת הביתה עם מושחתי קדימה!!

  • 123.

    ד''ר גבלס

    כמובן, 10/02/09 09:23

    ליודנראטים נותנים לצעוד בכיכר אדולף רבין בזמן מלחמה

    • מעריב, להוריד את התגובה הזאת!!

      עידן, שינקיניסטן , 10/02/09 10:48

      אני לא מהמעריצים של רבין, אבל יש גבול.

    • תתבייש!!! (ל''ת)

      panacea , 10/02/09 13:59

  • 122.

    שאלה: בזמן המלחמה הערבים ערכו כנס תמיכה בחמאס דווקא בנצרת עלית

    panacea , 10/02/09 09:22

    להם אז היה מותר? למה איפה ואיפה? פוחדים מהערבים....

  • 121.

    דיכטר כולנו נצביע לביבי-מדינה יהודית לא ערבית! (ל''ת)

    משפחת מצביעי קדימה, 10/02/09 09:21

  • 120.

    מישהו אמר שאנחנו חיים במדינת חוק ?

    רן, 10/02/09 09:21

    מה היה קורה אם ראש עיר יהודי היה אומר שהוא ימנע מאזרח ערבי ישראלי להיכנס לעיר בעלת רוב יהודי ?
    האם חיים אורון ממר''צ היה מגיב באותה צורה שבה הגיב היום ?
    מה היו אומרים על כך בבית המשפט העליון ?
    האם היתה נפתחת חקירה פלילית ?
    האם היו מפגינים אנשי שמאל נגד אותו ראש עיר ?
    לצערי אנחנו לא חיים במדינת חוק אלא במדינה שמאלנית בה מדכאים אנשים מהימין ומנסים למנוע את זכויותיהם.

  • 119.

    לפטר את מפכ'ל המשטרה -הזוי פחדן ושפל לאורך כל דרכו (ל''ת)

    דולפין סגול , 10/02/09 09:21

  • 118.

    מפחדים להגיש כתב אישום נגד מבצעי הלינץ' בחייל בשפרעם אז אל תתפלאו

    קיקו, 10/02/09 09:21

    ולא חשוב מה הייה לפני.חייל ירא באנשים , נתפס, שוטרים מחזיקים אותו עד שברחו ועזבו אותו לגורלו מפחד.אני זוכר יהודי שהרג מחבל קשור ישב שנים בבית סוהר, אני זוכר מה השמאלנים והתקשורת עשו אז נגד היהודי.

  • 117.

    מעולה עוד 5 מנדטים לליברמן --חשבתי לא להצביע עכשיו!!! בדרך לקלפי

    איזה טימטום של מדינה, 10/02/09 09:20

    התלבטתי ללכת או לא? קר!!!!!!!!!!
    אבל שהטרור ישלוט במדינה ?????
    אין נאמנות אין אזרחות !!!!!!
    אין אפשרות לישראלים לכנס לאום אל פחם תעבור אום אל פחם לרשות הפלסטינאית .

  • 116.

    משטרת ישראל מודיעה: האלימות הערבית משתלמת !!!

    מיתמית , 10/02/09 09:19

    בוז למשטרת הרפיסות של ישראל.

    חזרנו להיות יהודונים.

  • 115.

    בושה למדינת ישראל! מצביע איחוד הלאומי- ט- התשובה לבושה הזאת!

    מנחם, חיפה , 10/02/09 09:19

    ממש בושה שבמדינת ישראל יהודי לא יכול להכנס לעיר בריבונות ישראלית, ועוד ביום חגה של הדמוקרטיה!

    • הפכנו להיות המדינה השנואה בעולם בגלל הגזענות הכבוש והפשיזם (ל''ת)

      תסתכלו בראי, 10/02/09 09:46

  • 114.

    בושה ליהדות וחרפה ל''דמוקרטיה''הסמולנית-משטרה מעודדת אלימות! (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה-, 10/02/09 09:18

  • 113.

    למרזל אני לא מצביע בגלל.........

    ציקי מטבעון, 10/02/09 09:18

    שיהיו לו מעט קולות יחסית לליברמן [הכח לשנות].
    אבל הבוקר לקחתי החלטה...אני מצביע ליברמן.

  • 112.

    מדינה יהודית???

    אזרח ישראלי, 10/02/09 09:18

    קדימה עם דיכטר הביאו את מדינת היהודים היחידה בעולם לפשיטת רגל בכל התחומים!!
    תשלמו על כך היום בקלפי

  • 111.

    שלטון החוק היה חזק כדי לזרוק את כל גוש קטיף לכלבים

    בולס השקמים, 10/02/09 09:18

    אבל רועד מפחד מהערבים. אחר כך הערבים מתפלאים למה יש גזענות. הלא הם בעמצם הביאו אותה

  • 110.

    חשוב מאוד - כנסו קיראו והגיבו

    שחר, 10/02/09 09:17

    זה לא שהמשטרה לא שולטת במצב אלא זה שהמשטרה שמה קצוץ אחד ענק על בית המשפט בכך שלא מכבדת את החלטת בית המשפט ונכנעת לאיומים של הערבים. מה יהיה עם גם בעכו, נצרת, יפו וחיפה הערבים יאיימו גם שם ניכנע ולא נציב משקיפים או שאולי עדיף שכלל לא נלך להצביע? אצל היטלר המיעוט לא יכול היה לקבוע וכאן בארץ המשטרה פועלת בדיוק ההיפך.

    • אתה מציע שנתנהג כמו היטלר ? תקרא מה כתבת ותחשוב מה רצית להגיד ... (ל''ת)

      cohyos , 10/02/09 09:49

      • אתה לא הבנת

        לוג, 10/02/09 10:58

        הוא כתב _ שאצל היטלר המיעוט לא יכל לקבוע, לאצלנו בגלל המשטרה הרוב לא קובע.

  • 109.

    בחירות באום אל פאחם

    מהשמאל, 10/02/09 09:17

    ההתלהמות כאן רק מוכיחה שהשאיפה שאיתמר מרזל יהיה בקלפי של אום אל פאחם הייתה רק כדי לעורר את ההתלהמות, וכולכם נפלתם בבור שהכינו לכום,אין פה עניין לדמוקרטיה, אין פה עניין לשלטון החוק, יש פה עטימות, רצון לעורר התלהמות ונסיון לעורר מהומות.

    • ''התלהמות'' ? וועדת הבחירות קבעה מי יהיה והיכן,כל מה שבא לאחר מכן זה היה

      ''פאדיחה'' של משטרת ישראל,זו הגיבורה על חלשים......., 10/02/09 09:35

      קבוצת בריונים מאום אל-פאחם הפחידה את המשטרה,בעקיפין סייעה להם ובמישרין הראתה לכולם שהגוף הזה שנקרא ''משטרת ישראל'' בוחר ללכת עם האלימים ו/או החזקים.... ושמישהו יוכיח שזה לא כך !!!!!!!

  • 108.

    מאפיה שמאלנית מושכת בחוטי השלטון במדינת ישראל

    עידן, 10/02/09 09:17

    המאפיה, בראשות ''כנופיית שלטון החוק'' של בייניש ושות' מושכת בחוטים אל מוקדי הכוח במדינה.
    המאפיה מחליטה על מינויי קצינים, יוזמת כתבות אוהדות על קציני משטרה כושלים, רומזת למי שצריך למנות את קציני הצבא הנכונים ומי שסר למרותה אף מתוגמל מאוחר יותר בנדיבות.
    ראו את האלוף שקדי, מפקד חיל האויר , שהתנדב בשמחה לגרש יהודים וצירף את קורס טיב למגרשים.

    מי הפוליטיקאי שישחרר אותנו סוף-סוף מכבלי המאפיה?!

    • ליברמן והאיחוד הלאומי 50 מנדטים וזה יהיה סוף לשמאלנים (ל''ת)

      שקשוקאי מתוחכם , 10/02/09 09:38

  • 107.

    מזל שעורך הכתבה לא הוסיף לתמונה "הייל היטלר".... (ל''ת)

    cohyos , 10/02/09 09:17

  • 106.

    אהוד ברק גרם לסירוס המשטרה בועדת-אור וזה מה שעלול לקרות גם לצה"ל (ל''ת)

    כבשה פועה , 10/02/09 09:16

  • 105.

    מה שהמשטרה לא הבינה

    דובי הכתום, 10/02/09 09:15

    הוא שגם אי כניסה של מרזל לאום אל פאחם הוא פגיעה בהליך הבחירות. אכן יום שחור לדמוקרטיה ולשטון החוק. המשטרה מחליטה לא לאכוף החלטה של בג''ץ.

  • 104.

    החלטה זו של המשטרה שינתה את דעתי, אצביע לאיחוד הלאומי

    מאוכזב מהמשטרה, 10/02/09 09:15

    רציתי להצביע קדימה אבל כשאני רואה שבממשלת קדימה (הנוכחית) יהודי לא יכול להכנס לעיר במדינת היהודים אין לי ברירה אלא להצביע לאיחוד הלאומי

  • 103.

    קלטתם? יהודי לא יכול להיכנס ולפקח בשטח ישראל אבל הערבים חופשי חופשי...

    חדVחלק , 10/02/09 09:15

    מטיילים עובדים גונבים הורסים מה לא? ואף אחד לא יכול לדבר איתם, זה נורמלי? לא.
    זה מה שהשמאל ההזוי גרם בנחמדות ובטמטום שלו לשונאים שלנ/ו, נתן להם דמוקרטיה.
    נתן להם ביטחון רצון להילחם וחיזק את שנאתם.
    בקרוב מאד הם יגיעו גם אליך כן כן לכל מקום בארץ הם כבר מגיעים, ועוד שכן מחבל תקבל.
    תשאלו ברמלה לוד יפו עכו באר שבע ... למה הדירות כל כך זולות ואין קונים? התשובה היא השכנים החדשים הנחמדים(הערבים), שאם היו גרים לידך הייתה בורח כמו שפן בכל מחיר.
    אם השמאל לא יעלם תתכונן לדיירים חדשים שונאים ומגעילים ליד הבית והבת שלך.
    לכן חובה להצביע לימין ולא לליברמני הצבוע, יש מספיק ימניים אמיתיים והגונים.

    רק ימין חזק לפני שסוגרים את האורות.

  • 102.

    ברוך מרזל פעיל באיחוד הלאומי (לא ליברמן)

    רפי כהן, 10/02/09 09:15

    ברוך מרזל מראה לנו כמה המצב גרוע.
    הצביעו האיחוד הלאומי! לא לליברמן שילך עם ציפי ליבני.

  • 101.

    שני מנדטים לפחות נוספו היום לליברמן- הערבים לא יודעים מהי דמוקרטיה. (ל''ת)

    ליברמן צודק, 10/02/09 09:14

    • לא לליברמן, לאיחוד הלאומי- ט

      מנחם, חיפה , 10/02/09 09:21

      מרזל הוא פעיל האיחוד הלאומי,
      שמבקשת לשלול לערבים את האזרחות ולתת להם אזרחות ירדנית

  • 100.

    רק האיחוד הלאומי כי מזוז צריך לזוז (ל''ת)

    ניר, 10/02/09 09:14

  • 99.

    עורכי מעריב, למה שמתם תמונת מועל של מרזל?

    רותי גלעזר, 10/02/09 09:13

    ואחרי זה תגלגלו עיניים ותגידו שאתם לא שמאלנים

    • התמונה דווקא מתאימה מאד. אל תתני לכיפה לבלבל אותך

      פריץ העריץ, 10/02/09 09:54

      מרזל ובן גביר נמצאים עדין באותו שלב ששיקלגרובר היה בו בין השנים 1924 ל-1933.
      ההבדל היחיד הוא ששיקלגרובר היה יותר פיקח מהם והבין איך גונבים מדינה. הם - טרם. אבל זה רק בגלל שהם דתיים ולכן גם לא מעשיים.

  • 98.

    זו תוצאת מסקנות ועדת אור שהוקמה ע"י אהוד ברק הפחדן (ל''ת)

    כבשה פועה , 10/02/09 09:13

  • 97.

    איזה בזיון...אני החלטתי להצביע למרזל. דודי לוי המושחת (ל''ת)

    מפכ''ל ושר ששווים = אפס, 10/02/09 09:11

  • 96.

    איפה כל הכוחות שגרשו יהודים מעמונה ומבית השלום בחברון? (ל''ת)

    אחמד, 10/02/09 09:10

  • 95.

    שוב נכנעים לשמאלנים שונאי המדינה ולשולחיהם הערבים הטרוריסטים (ל''ת)

    שמואל הנביא, 10/02/09 09:10

  • 94.

    יש לבחון את הקלפיות באום אל פאחם עם זכוכית מגדלת.... יש להם מה להסתיר (ל''ת)

    patish4 , 10/02/09 09:10

  • 93.

    מדהים. המשטרה מצפצפצת צפצןף ארוך על בית המשפט (ל''ת)

    שלמה, 10/02/09 09:09

  • 92.

    ושה וחרפה למשטרת ישראל (ל''ת)

    גבי, 10/02/09 09:08

  • 91.

    הסיפור הזה רק מראה כמה אנחנו צריכים את נציגו של מרזל בכנסת

    איתן2 , 10/02/09 09:07

    הצביעו ט, מפלגה עם מנהיגים מדור אחר.

  • 90.

    איפה השמאל ה''בני אלף'' עכשיו? (ל''ת)

    קיקו, 10/02/09 09:07

  • 89.

    בושה למשטרה הצבעת מחאה ט (ל''ת)

    דוד משדרות , 10/02/09 09:07

  • 88.

    זו מדינה דמוקרטית ? תפסלו להם את הקלפי שיצביעו על ציפורים בשמיים

    גנדי ג'וניור , 10/02/09 09:04

    מי הם בכלל שיחליטו את מי נכניס לשמור על הקלפי ? מדינה של אימא שלהם ? אום אל פאחם זו עיר של גנבים,משחטות רכבים גנובים, רוצחים, מחבלים. הם בונים ללא רישיון, ולא משלמים מיסים,


    ע ו ב ד ה !

  • 87.

    איפה לוחמי ה''דמוקרטיה'' של השמאל? עוד דוגמא לדו פרצופיות השמאל! (ל''ת)

    עודד, 10/02/09 09:04

  • 86.

    מדינה בהפרעה.כל ערבי יכול להיכנס לכל מקום לגור,לעבוד,לתפקד בקלפי.יהודי (ל''ת)

    הטוחן , 10/02/09 09:03

  • 85.

    אך כך המשוואה= יהודים לא בקלפיות ערביות וערבים לא בקלפיות יהודיות (ל''ת)

    patish4 , 10/02/09 09:02

    • אני בוש ונכלם אנחנו מנצחים אותם עם צבא ומפסידים מולם עם המשטרה (ל''ת)

      patish4 , 10/02/09 09:04

  • 84.

    כאשר מפקד משטרה הופך להיות פוליטיקאי - זה מה שקורה

    עזריאל, 10/02/09 09:01

    המשטרה טרם הפנימה כי מדינת ישראל היא מדינה חופשית גם ליהודים ולא רק לערבים. היום ערבי יכול להסתובב בכל מקום בארץ, ולקנות דירה בכל מקום, ואילו ההודים מוגבלים לתחומים מאוד מסויימים.

  • 83.

    החלטה הכי נבונה של המפכ''ל למניעת אלימות גורפת (ל''ת)

    כל הכבוד לדיכטר, 10/02/09 09:01

  • 82.

    על הערבים חל חוק שונה משלנו. האיחוד הלאומי ישנו זאת

    יניב, 10/02/09 09:00

    היום שמים סוף לעלבון ולבושה.
    שמים ט' בקלפי

  • 81.

    מדינה שלמה מפחדת מחוליגנים ערבים. האם כך היו נוהגים במצב הפוך? בושה!!! (ל''ת)

    מדינת חלם, 10/02/09 08:59

  • 80.

    ל-56! תצביע לפחות למרזל. (ל''ת)

    יוסי, 10/02/09 08:59

  • 79.

    ברוך הגבר המשטרה בזיון רק ט (ל''ת)

    משה, 10/02/09 08:58

  • 78.

    למנוע כניסת משקיפי השמאל להתנחלויות (ל''ת)

    באותה המידה ניתן, 10/02/09 08:58

  • 77.

    רק ליכוד 1 גדול יכול-זה היום לכו להצביע מחל (ל''ת)

    yaniv1306 , 10/02/09 08:57

    • נכון-ליבני מתייחסת לערבים כאל ילד מפגר- לא להרגיז אותם,תגובתם תהיה

      panacea , 10/02/09 09:23

      רצחנית-אבל הם לא אשמים,הרי הם מפגרים.

  • 76.

    דווקא היום הוא יום הדמוקרטיה ומותר למרזל להסתובב בכל מקום בארץ. (ל''ת)

    שוב הערבים מנצחים בחסות קדימה המושחתת., 10/02/09 08:55

  • 75.

    מי שמייצר יותר בעיות מפתרונות כמו מרזל צריך להלקח לאיבחון פסכיאטרי (ל''ת)

    פרובוקטור, 10/02/09 08:55

  • 74.

    משטרת ישראל הוכיחה לי שחובה עלינו להצביע לליברמן ולעשות

    AdamE , 10/02/09 08:54

    סוף להפקרות הזו שהמשטרה גורמת לה בזדון ובטימטום כאחד.

    • צהל חזק משטרה רכרוכית את הערבים ננצח עם הצבא. נקודה !!!!! (ל''ת)

      patish4 , 10/02/09 09:05

  • 73.

    השופט ריבלין טעה. המשטרה צודקת. יש להרגיע הרוחות

    אודר, 10/02/09 08:54

    ביום הבחירות יש לאפשר לאנשים להצביע בשקט וללא הפרעות. נוכחות מרזל היא הפרעה, הסתה והתגרות, וטוב שלא אפשרו לו להגיע לקלפי.
    עכשיו יהיה שקט, כמו שצריך להיות ביום חשוב שכזה.

    • יש לאסור כניסת משטרה לאום אל פאחם כי התושבים שם מאוד רגישים (ל''ת)

      patish4 , 10/02/09 09:11

    • חשבתי שזה מדינת חק

      מרטי, 10/02/09 09:55

      השופט החליט והמשצרה חייב לציית לו

    • אתה מטומטם- אולי גם לשמור על שקט בין 2 ל4 (ל''ת)

      לוג, 10/02/09 11:01

  • 72.

    משטרת ישראל מציגה: כן לדגלי חמאס בתל אביב - לא לדגל ישראל באום אל פאחם (ל''ת)

    בני, 10/02/09 08:53

  • 71.

    יאללה, פרסמו פרסמו, הורדתי את אלי ישי

    עמית י''ם, 10/02/09 08:53

    יש לי שאלה אחת למי שהמציא את הפטנט הזה. איך אתם מסבירים שכשאלי ישי מביא אותה בקפיצות ובסיבובים הכיפה שלו לא נופלת ? אה ?
    ממני יומי (ume com)

  • 70.

    אם משגיחים ערבים נכנסו לקלפיות בערים יהודיות, יש לעצור את מפקד המחוז

    ש, 10/02/09 08:53

    על עבירות גזענות אפליה והפרת הסדר הציבורי.

    לא נורא, עוד כמה שעות הסמרטוטים השמאלנים יעופו מהשלטון והחוק ייאכף פה באופן שווה על כולם.

  • 69.

    הוכחה נוספת לרפיסות השלטון מול הערבים

    שמוליק, 10/02/09 08:52

    בכל פעם שהם נוהגים בביריונות ומפירים חוק-מוותרים להם. מה היה קורה אם היו נותנים יחס דומה לערבי בקלפי באיזור יהודי? הארץ היתה גועשת.

    הצביעו ט' ונעיף את החרפה הזו לכל הרוחות. היום נחליף את הממשלה הכושלת

  • 68.

    יום חשוב לדמוקרטיה הישראלית. הגזען סולק בבושת פנים!! (ל''ת)

    אסף, 10/02/09 08:52

    • וזה מה שנעשה מעתה ועד עולם כל הגיזענים הערביים יעלמו (ל''ת)

      patish4 , 10/02/09 09:06

  • 67.

    אם מרזל לא יהיה שם לעצור את הזיופים יהיו שם 110% הצבעה (ל''ת)

    אלי כהן , 10/02/09 08:51

  • 66.

    במקרה של הפרת סדר המונעת הגעה של יו"ר קלפי-פוסלים הקלפי.

    כבשה פועה , 10/02/09 08:51

    צדעה של משטרת השמאל-בלתי חוקי בעליל וניתן להבינו רק על רקע צעדי הסירוס שבוצעו בה ע"י ועדת אור.
    לא יתכן שכדי לאפשר "קיום בחירות תקין" בפי המשטרה, תמנע הגעה של מי שאמור לפקח על עליהם.. זה נימוק מופרך בערך כמו הטענה שלא מתערבי במהלך שוד בנק על-מנת לאפשר את פעולתו התקינה. אטימות משטרתית שהיא בבחינת חוסר הבנה מוחלט לתפקידה ומעילה באמון..

  • 65.

    זה כמו לסגור תיק על הונאה גדולה מחוסר ענין לציבור-המשטרה עשתה טעות.... (ל''ת)

    prague , 10/02/09 08:51

  • 64.

    פרובוקציה להצית אש בין יהודים לערבים לחקור מניעי מרזל (ל''ת)

    אזרח שומר חוק, 10/02/09 08:50

  • 63.

    להקים ועדת חקירה ממלכתית ולפטר את המפכ''ל!

    ניר, 10/02/09 08:49

    למה אנחנו צריכים משטרה? לא מטפלת במשפחות הפשע, לא מטפלת בגניבת הקרקעות, לא מטפלת בפרוטקשן, לא מטפלת בגניבות הרכבים, לא מטפלת בפריצות לבתים, לא מטפלת בגניבות החקלאיות.
    משטרה שמגרשת יהודים באמצע הלילה!
    לפרק עכשיו את המיליציה המיותרת הזו!

  • 62.

    הוא פרובוקטור זול ,והם חלאות אלימים ומתלהמים (ל''ת)

    AA, 10/02/09 08:49

  • 61.

    התקבל מידע מודיעיני -

    ישראלי, 10/02/09 08:49

    שהערבים רוצים להרוג יהודים (ששש. זה סודי).
    לעומת זה משטרת ישראל לא יודעת לבצע את תפקידה וזה לא סוד.
    מפקד המשטרה אומר: ''את זה אני לא מסוגל לעשות, תנו לי משהו יותר קל''. ובכן?

  • 60.

    תפורק המשטרה לאלתר!

    ניר, 10/02/09 08:49

    למה אנחנו צריכים משטרה? לא מטפלת במשפחות הפשע, לא מטפלת בגניבת הקרקעות, לא מטפלת בפרוטקשן, לא מטפלת בגניבות הרכבים, לא מטפלת בפריצות לבתים, לא מטפלת בגניבות החקלאיות.
    משטרה שמגרשת יהודים באמצע הלילה!
    לפרק עכשיו את המיליציה המיותרת הזו!

  • 59.

    לבטל את הבחירות בא.א.פ. לערבים מתאים משטר רודני ולא דמוקרטיה.......... (ל''ת)

    prague , 10/02/09 08:48

  • 58.

    משטרת חיזבאללה! שלטון הצחוק.

    ניר, 10/02/09 08:48

    למה אנחנו צריכים משטרה? לא מטפלת במשפחות הפשע, לא מטפלת בגניבת הקרקעות, לא מטפלת בפרוטקשן, לא מטפלת בגניבות הרכבים, לא מטפלת בפריצות לבתים, לא מטפלת בגניבות החקלאיות.
    משטרה שמגרשת יהודים באמצע הלילה!
    לפרק עכשיו את המיליציה המיותרת הזו!

  • 57.

    טוב מאוד שסילקו משם את מרזל הפרובוקטור. שילך לכל הרוחות (ל''ת)

    עדי, 10/02/09 08:48

    • זה לא מרזל

      אסתר , 10/02/09 09:12

      זאת הבעיה שקיימת ונגלית היום לעיני הציבור
      של אי יכולת להתמודד עם בריונות המגזר הערבי בתוך מדינת ישראל.

      תפתחו עיניים לנעשה כאן אנחנו חיים!

  • 56.

    רק האיחוד הלאומי , הצביעו 'ט' ! (ל''ת)

    רותם מלכה , 10/02/09 08:48

  • 55.

    אוליי היינו צריכים לאיים על משתתפי מצעד הגאווה (ל''ת)

    יהודה, 10/02/09 08:47

    • כאילו לא איימו

      בן, 10/02/09 09:44

      וגם דקרו ב05. אך לא מפחדים מבריונים עלובים וממשיכים לצעוד.

      הבעיה בעניין הזה בשונה ממצעד הגאווה שזה באום אל פחם. מצעד הגאווה לא היה בבני ברק או במאה שערים. אם כך היה אז הדבר היה נגמר דומה. אך ירושלים היא עיר הבירה והיא בטח לא נחשבת לחרדים ובטח שלא ברמה שאום אל פחם נחשבת לערבים.

      חוץ מזה כאן זה בנאדם אחד ולא אלפי אנשים. שכאמור את המצעד של הימין הקיצוני אישרו כבר באום אל פחם.

  • 54.

    כל עוד משגיחים יהודיים לא יכולים להכנס לקלפי?לבטל אותו! (ל''ת)

    רותם מלכה , 10/02/09 08:47

  • 53.

    יש לפסול את הקלפי המדוברת.

    דואג לדמוקרטיה, 10/02/09 08:46

    הבריונות ניצחה את הדמוקטריה. מכיוון שלא נתנו להליך התקין להתקיים, יש לפסול קלפי זו.

  • 52.

    מדינת "המתקפלים" הסידרתיים- משטרה, ממשלה, עלובי נפש וחסרי עמוד שידרה.. (ל''ת)

    prague , 10/02/09 08:46

  • 51.

    צריך לבטל את הקלפי באום אל פחם

    אסתר , 10/02/09 08:45

    אינם שייכים למדינת ישראל.

    • אכן כך, לטפל בערביי ישראל המפגינים,לצלם אותם ולעצור כל אחד מהם........ (ל''ת)

      prague , 10/02/09 08:47

  • 50.

    מפכ'ל המשטרה חלש והזוי פחדן -מחפש רק מטלות נוחות תתפטר נבל (ל''ת)

    דולפין סגול , 10/02/09 08:44

  • 49.

    בית אל

    66666, 10/02/09 08:44

    מי יושב בועדת קלפי בבית אל ?ןמדוע המשטרה מאפשרת זאת?

  • 48.

    מדוע להם מותר לבוא אליי לת''א להפגין ולהניף דגלי אש''ף?? איפה השיוויון??

    רן, 10/02/09 08:43

    אני לא איש ימין, אבל מדוע חוסר הצדק הזה? למה בהפגנה האחרונה הפגינו באופן פרובוקטיבי במרכז ת''א מאות ערבים עם דגלי אש''ף וקריאות גנאי בחסות המשטרה?? מדוע אין הדדיות?? למה אני לא יכול לבוא לאום אל פחם להפגין או אפילו לבצע חובה דמוקרטית??
    המשטרה הרופסת מפחדת מעימות!! ישראל מאבדת ריבונות על שטחה ונכנעת לטרור הערבי-ישראלי!! ביום הבחירות הזה אני פשוט מתבייש להצביע למדינה שלא מתנהגת כמו מדינה, מבקשים מהאזרחים לבצע חובה אזרחית בעוד שהמדינה לא מבצעת חובתה כלפי האזרחים!!!
    אין שום משמעות לדמוקרטיה הזאת כאשר המדינה מתנהגת כך!!! פשוט בושה וחרפה!!

    • כשתבין איך השיטה עובדת אז תוכל לשנות דברים. הערבים הבינו- רק באלימות,

      רעמסס, 10/02/09 09:14

      ואנו מתקפלים.

  • 47.

    חשבתי להצביע קדימה, אבל המשטרה שיכנעה אותי - ליברמן (ל''ת)

    השלטון התכופף בפני הפורעים, 10/02/09 08:43

  • 46.

    צריך לחזק את המשטרה. רק סנה יפעל למען השוטרים (ל''ת)

    הרוב הדומם , 10/02/09 08:43

  • 45.

    להיות עם חופשי בארצנו-ארץ ציון ירושלים- ארץ ישראל לעם ישראל........... (ל''ת)

    prague , 10/02/09 08:43

  • 44.

    מה חשבתם. מי שלא העמיד לדין את לינצ'אי שפרעם יוותר לערבים בכל מקום. (ל''ת)

    ציוני, 10/02/09 08:42

  • 43.

    ההיה צפוי שמשטרת השמאל לא תוכל להתמודד עם משימה לשמירת הדמוקרטיה (ל''ת)

    דולפין סגול , 10/02/09 08:41

  • 42.

    למתלבטים. יש הרבה בעיות. הצביעו "ישראל חזקה" חשוב

    הרוב הדומם , 10/02/09 08:41

    להכניס לכנסת אנשים איכותיים כמו סנה. תבדקו מי המועמדים במפלגות האחרות ותיווכחו. אל תצביעו בלי לבדוק

  • 41.

    עוד סיבה מדוע שני עמים כה שונים לא יכולים לחיות ביחד. (ל''ת)

    המטיף, 10/02/09 08:41

  • 40.

    עכשיו החלטתי במי לבחור-ליברמן!! (ל''ת)

    אליקבליקבום , 10/02/09 08:41

  • 39.

    עם מטומטם המאפשר הנפת דגלי אויב בתל אביב אך לא עומד על זכותו לבקר בכל

    התחילו לארוז, 10/02/09 08:41

    מקום בארצו לא יחזיק כאן מעמד.

  • 38.

    עוד סיבה להצביע לאיחוד הלאומי

    יוחזר הממשל הצבאי, 10/02/09 08:40

    מדינת ישראל היתה ''גיבורה'' לגרש עשרת אלפים יהודים מחבל עזה וצפון השומרון, תוך הפעלת צה''ל, המשטרה והשב''כ.

    כעת הגופים המכובדים הללו חלשים על ערביי אום-אל-פאחם.

    צריך להשליט מחדש את הממשל הצבאי בכל ריכוזי הערבים בארץ.

    כמו כן, אם ''מותר'' היה לגרש אותם עשרת אלפים יהודים מבתיהם, רק בשל היותם יהודים, אזי מותר גם לטרנספר אלפי ערבים ישראלים שאינם נאמנים למדינה, אל מחוץ לגבולותיה.
    --
    איפה ליברמן הגיבור בדיבורים נגד הערבים?

    למה הוא לא מגיע לאום-אל-פאחם, כמו שמתכוון לעשות ברוך מרזל מהאיחוד הלאומי, אך המשטרה מונעת ממנו?

    עוד סיבה להצביע רק לאיחוד הלאומי, שבניגוד לליברמן מתנגד למדינה פלסטינית ולנסיגה כלשהי מארץ ישראל.

  • 37.

    הנה עוד סיבה לעליית הימין הקיצוני במדינה! (ל''ת)

    אליקבליקבום , 10/02/09 08:40

  • 36.

    א.א.פ. היא אדמת מדינת ישראל וכל יהודי יכול להיכנס ולצאת חופשי......... (ל''ת)

    prague , 10/02/09 08:39

  • 35.

    לתת לו להיות משקיף!

    רותם מלכה , 10/02/09 08:39

    ברוך מרזל צריך לבצע את תפקידו !

  • 34.

    להתנגד למרזל זו לא גזענות? אם היה ערבי משגיח בקלפי

    הרוב הדומם , 10/02/09 08:39

    יהודית והיו מתנגדים לו. זו היתה גזענות. שוויון הוא לכל הצדדים

    • אצלינו בקלפי יש משקיף ערבי..ולא היתה שום הפגנה נגדו בישוב........... (ל''ת)

      prague , 10/02/09 08:41

    • מדינה שנותנת זכויות יתרות לערבים ישראלים שהסבות שלהם רצחו יהודים

      איזה אבסורד, 10/02/09 08:46

      בפרעות ... ככה זה כשמגיעים לישראל אחרי 48 שוכחים שמי שהיה כאן קודם סבל מהערבים .. רק ליברמן ! ערבים החוצה

  • 33.

    חגיגה לדמוקרטיה

    גלול , 10/02/09 08:38

    משטרה של שפנים, אם לא ניתן להגן על יו"ר הקלפי אז לא לאפשר לפתוח אותה עד היכן
    היהודי צריך להתכופף כנראה בלי סוף.

  • 32.

    תושבע א.א.פ. משחקים באש בוערת-ואל יתפלאו אם יישרפו..לעצור את ראאד סאלח (ל''ת)

    prague , 10/02/09 08:37

  • 31.

    "המשטרה היהודית" שוב משתפת פעולה עם רוצחי עמנו

    מחשבות , 10/02/09 08:37

    הפאשיזם השמאלני מסייע לטרור הערבי ורוצחיו. הפרקליטות והמשטרה מסייעים לאויבי העם היהודי.

  • 30.

    ראיתי גם מפגינים יהודים מהשמאל בכניסה ל-א.א.פ. -כולנו ליברמן!!!!!!!!!! (ל''ת)

    prague , 10/02/09 08:36

  • 29.

    בדמוקרטיה יש מצב של ערכים מתנגשים ואז שוקלים נזק מול תועלת!

    שמואל מאירי, 10/02/09 08:35

    בדמוקרטיה יש מצבים בהם 2 ערכים חשובים מתנגשים זה בזה. למשל ערך אחד של אפשרות לכל מפלגה לשלוח את נציגיה לכל קלפי. וערך שני של שמירה על הסדר הציבורי ומניעת פגיעה ברכוש ובנפש.

    במצב שבו שני ערכים חשובים באים לידי התנגשות שוקלים איזה מביניהם חשוב יותר.

    במקרה זה, טוב עשתה המשטרה שבחרה בהעדפת השמירה של הסדר הציבורי על פני החלופה האחרת.

  • 28.

    גזענים שלא נותנים ליהודי בארצו לבצע את משימתו הדמוקרטית (ל''ת)

    בנאדם, 10/02/09 08:34

  • 27.

    שלטון אחד לכולם-דיכטר מה המשטרה שווה! (ל''ת)

    איפה הדמוקרטיה, 10/02/09 08:34

  • 26.

    ל1

    דיכטר, 10/02/09 08:32

    אם אתה מדבר כמו שאתה כותב , אז אוי לבושה.

  • 25.

    בתגובה לשלטון הטירור המשובה ע"י משטרת השמאל הפאשיסטי-נצביע איחוד לאומי (ל''ת)

    כבשה פועה , 10/02/09 08:32

  • 24.

    המשטרה לא נתנה למרזל להכנס לאום אל פאחם!הודיעו ברדיו!

    המשפטן, 10/02/09 08:31

    הערבים ניתחו אותנו!

  • 23.

    למשטרת השמאל הפאשיסטי אין שום כוונה ליישם החוק. המשטרה-משת"פית הטירור

    כבשה פועה , 10/02/09 08:30

    הערבי באום-אל-פאחם. להצביע לאיווד הלאומי כמשקל נגד לטירור הערבי-שמאלני מגובה בעברייני כנופיתשלטוןהחוק.

  • 22.

    צריך לסלק משם את השרץ הפרובוקטור (ל''ת)

    עידן, 10/02/09 08:24

  • 21.

    לשבור את העצמות של הערבים חוסמי הכבישים! (ל''ת)

    המשפטן, 10/02/09 08:23

  • 20.

    להצביע רק לאיחוד הלאומי ''ט'' כדי שהמישטרה תתחיל לטפל בערבים בארץ (ל''ת)

    מיקי, 10/02/09 08:22

  • 19.

    למה להתריס

    avi621, 10/02/09 08:20

    עם כל הכבוד לכל התגובות המתלהמות, למה חייבים להתריס? מכל הקלפיות ברחבי הארץ, היו חייבים לשבץ אותו בכפר/עיר ערבית? זה פשוט צעד מכוון שנועד להתריס. מה עם קצת חשיבה של מדינת ישראל. נכון אני מסכים שיש חוק במדינת ישראל ולפיו ברוך מרזל יכול לכהן באיזה קלפי שירצהת אבל דחילק לא נמאס מכל ההתכשתויות האלו? לפעמים עדיף להבליג ולהיות חכם ולא צודק. ולכל המתלהמים, נראית לכם האפשרות ההפוכה שבלב שכונת התקווה או בלב הקטמונים בירושלים היתה מגיע דמות לאומנית ערבית ידועה לשמש כיו''ר ועדת קלפי והכל היה עובר כשורה??? מסופקני

  • 18.

    יהודים תתעוררו

    שי, 10/02/09 08:19

    אנחנו חיים במדינה שהחוק וסדר רחוקים ממנה ,היתכן שאני במדינתי לא אוכל להכנס לכפר שהוא יהודי או ערבי, ערביי ישראל מוחים על קיפוח הנה לכם התשובה אם ישנו קיפוח ,הפעם אני מקווה שפרצופכם האמיתי ייחשף . על זכויות אל לכם לדבר תגידו תודה על כך שאתם, פה כבר ב-48 היו צריכים להוציא אתכם מהמדינה למען השלום, הרי אתם יודעים שאם היהודים לא היו באים לכאן אתם הייתם ממשיכים להתבוסס בכרא של עצמכם ולא הייתם מגיעים לכאן.

  • 17.

    ערביי ישראל חלק מפלסטין של אבו מאזן!

    עזמי בשארה מדמשק, 10/02/09 08:12

    יהודים תתעוררו-מי שולט במדינה הדמוקרטית ישראל
    משטרת דיכטר או פורעים ערבים

  • 16.

    הבחירות באום אל פאחם

    אזרחית חרידה, 10/02/09 08:12

    איזו אטימות זו לשלוח את איתמר מרזל לאום אל פאחם, אין פה עניין של חוק, וחבל שהנושא נופל בסופו של דבר על המשטרה, מענין למה לא שולחים את מרזל לאחד הקיבוצים? או לכל יישוב אחר שאינו ערבי? למה דוקא לאום אל פאחם? זו התגרות לשמה שבאה להזמין התפרעות. וחבל שכך.

  • 15.

    למה לא חשבו באום אל פחם - לשלוח נציג קלפי לקרית4 למשל? (ל''ת)

    יופיטר יופיטר, 10/02/09 08:11

  • 14.

    תפגינו - אבל מרזל ישב בקלפי - ודמוקרטיה לכל - ואום אל פחם - זה בישראל

    יופיטר, 10/02/09 08:09

    ואל תהפכו לנו את המדינה לעזה -

  • 13.

    אום אל פחם

    בני, 10/02/09 08:08

    שם הדמוקרטיה כמו בחמאס ואירן

  • 12.

    מעריב בני עוולה ששמתם תמונה כז תתביישו אני אתבע אותכם (ל''ת)

    אזולאי, 10/02/09 08:08

  • 11.

    יא אכו אלשרמוטה (ל''ת)

    מר-זובי, 10/02/09 08:04

  • 10.

    משטרת ישראל

    Zmbi , 10/02/09 08:00

    לעצור כל מתפרע בין אם הוא ערבי ואו יהודי אשר מתכוון להפר את יום הבחירות , יש לאפשר לנציג ממונה של וועדת הבחירות לבצע את תפקידו גם כאשר זה לא כל כך טוב ונעים לערבים , לא יתכן כי חופש תנועה יהייה אך ורק לערבים , גם ליהודים יש חופש תנועה ברחבי המולדת . אם תושבי אום אל פאחם לא יתנו למר מרזל להכנס ולבצע את תפקידו לבטל את כל ההתבעה שתתרחש בעיר הזאת על כל הקלפיות ולהעבירה למחרת בבוקר לשטח הרשות ,
    דיי נמאס עם עליונות ערביי ישראל אשר התרגלו בזמן האחרון להיות אדוני המדינה .
    נמאס גם עם פטרונות השמאל הבוגדני אשר מוכן למכור את מולדתו בעבור נזיד האירו

  • 9.

    חבל שמרזל לא מתמודד. דרושים אנשים עם חזון וביצים! (ל''ת)

    חיפאי, 10/02/09 07:57

  • 8.

    מרזל? מר זול! (ל''ת)

    משנה שמות, 10/02/09 07:57

  • 7.

    איך היה מתקבל אם כינסת סלאח ראאד לתל-אביב היתה נמנעת?

    ראובן גרפיט, 10/02/09 07:55

    ערבי ישראל תוקעים גול עצמי.לישובים שלהם אין כניסה ליהודים. אסור ליהודי לרכוש בהם בית או עסק אבל הם דורשים זכות מלאה בישובים יהודים. כל פעולת אפליה אנטי יהודית/ ממסדית מצידם הופכת לחרב פיפיות!

  • 6.

    מי קובע את החוקים?הערבים הבוגדים או המדינה?

    pinco9 , 10/02/09 07:49

    אם מרזל לא יוכל להכנס לאום אל פאחם יש לבטל שם את הקלפיות.
    גם כך מדובר במחבלים שהם אנטי מדינת ישראל.
    שילכו להצביע בירדן.
    צדק מי שאמר" בלי נאמנות -אין אזרחות"

    • אם היה משהו יותר קיצוני מליברמן בחיי שהייתי בוחר (ל''ת)

      ערבים החוצה !, 10/02/09 08:44

      • יש - איחוד לאומי!!!! (ל''ת)

        מני ממודיעין, 10/02/09 09:24

        • גם האיחוד הלאומי מתון ושמאלי לדעותי (ל''ת)

          אבל בלית ברירה..., 10/02/09 09:57

  • 5.

    מרזל גיבור לאומי. טרומפלדור ויהודה המכבי מצדיעים לך

    מחשבות , 10/02/09 07:47

    כל הכבוד לאומץ הלב וליושר האזרחי. גבורתך מעמידה במבחן אמיתי את משטרת ישראל האם היא מצייתת לחוק ואוכפת אותו או שפועלת בשירות אויבי ישראל ומזוז.

    יראה הציבור היהודי וישפוט, מי הם אויבי ישראל מבית, ומי אוהביו. מי נושא את שם החוק לשווא, ומי באמת פועל ליישומו.

    • zodek 100% (ל''ת)

      ilan, 10/02/09 08:35

  • 4.

    זה דמוקרטיה..שיתנו לו אפילו בית המשפט לא אסר עליו להגיע. (ל''ת)

    כרוב, 10/02/09 07:46

  • 3.

    ברוך הגבר!!! (ל''ת)

    איש אמיתי!!! יהודי אמיתי!!! ישראלי אמיתי!!!, 10/02/09 07:44

  • 2.

    מרזל הוא ממש גבר! עכשיו אני מצביע להאיחוד הלאומי (ל''ת)

    מצביע ט', 10/02/09 07:42

  • 1.

    נראה את המשארה הפחדנית בראשות דיכטר מקדימה

    erez_e1 , 10/02/09 07:40

    מעניין באמת אם יש חוק במדינה הזו או שאנחנו מפחדים מהאויב שבצוכנו.

    • תשובה ל 1

      eli32 , 10/02/09 08:35

      נראה שאתה ימני. אתה גם לא יודע לכתוב. אנשים כאלה מסוגלים גם לרצוח בגלל היותם מפגרים,ולא חושבים הרבה....

      • תשובה ל eli32

        מני ממודיעין, 10/02/09 09:36

        אני ימני ואני כן יודע לכתוב אפילו בלי שגיאות אפילו לחשוב אני יכול.לעומת זאת תגובה עניינית לנושא לא ראיתי ממך.סתם לידע כללי שלך ומתוך נסיון אישי שלי, אין למשטרה שלנו דריסת רגל כל שכן שליטה על המגזר הערבי בכלל ובתוך הכפרים בפרט.הכפרים הערביים בצפון מלאים בנשק מכל הסוגים וגם פעילות לאומנית נגד מדינת ישראל. מדי פעם הם בוחנים אותנו ראה דוגמא אוקטובר 2000 ואירועי עכו.וקח את דבריי כעובדה, ביום שבו הם ירגישו שהם יכולים לנצח אותנו הם יקומו עלינו. ואני מצטער להודיע לך וועדת חקירה לא תהיה!!! יש לסיים את הכיבוש ערבי איסלאמי בארץ ישראל ויפה שעה אחת קודם

    • המשטרה חכמה על יהודים .. ממש חוכמה גדולה איזה משטרה חזקה יש לנו

      השוטר אזולאי ילד ליידכם, 10/02/09 08:44

      ראינו איך בכל ישוב ערבי אתם מתקפלים .. כוסיות !