• 117.

    לשחרר את גלעד שליט מיד ועכשיו (ל''ת)

    פקק תנועה , 30/12/09 08:24

  • 116.

    ובסוף ישראל כרגיל תיכנע. למה? כי לא הצבעתם לאיחוד הלאומי! (ל''ת)

    יוני דוד , 12/08/09 13:52

  • 115.

    ארז ראויי לציין שאנחנו מעבירים המון תרומות וכסף לצהל ולמדינת ישראל

    יובל ארהב, 12/08/09 12:12

    הקינאה שלך מגיעה עד כאן אם אתה חושב שכולם מלקקים דבש אתה טועה אבל כולם אוהבים את ישראל ותושביה(היהודים)ותורמים בכל היזדמנות לצהל לבתי חולים למוסדות ומה לא!!!!המון ילדים של ישראלים עוזבים הכל ובאים להתגייס לצהל ובכל מילחמה הראשונים שמגיעים על חשבוננו אלו אותם אנשים שאתה מחפיש אז אל תשכך שאתם זקוקים לנו בדיוק כפי שאנו זקוקים לכם יום טוב

  • 114.

    זה הזמן להציב אולטמטום - חיסול החמס ותליית רוצחיו

    ג'וליאני, 12/02/09 22:00

    כך נלחמים בפושעיו.
    לפתוח את המעברים לזרימת אויר לאחר טהור הרצועה.

  • 113.

    ברק ולבני נכנעו לחמאס (ל''ת)

    החמאס ניצח, 10/02/09 10:37

  • 112.

    80% מהתגובות מגיעות מישראלים משועממים בחו''ל

    ארז, 10/02/09 10:20

    מה אתם יושבים לכם שם ומציעים לנו איך לנהל את המדינה. כל אהבל עם בסטה של חולצות במיאמי מחשיב את עצמו איש העולם הגדול. בחרתם לא להיות פה איתנו, תחסכו מאיתנו גם את דברי השפר שלכם. הרי אתם לא משלמים את המיסים, לא עושים מילואים ולא רצים עם הילדים לממ''ד כל פעם שיש צבע אדום. אולי פשוט תסתמו את הפה כבר.

  • 111.

    לשחרר את כולם

    אבי.א , 10/02/09 09:55

    להביא את שליט הביתה
    ולא לתפוס יותר שבויים
    אין טעם להביא אותם ארצה, בכלא הם לא סובלים.
    פשוט, במבצע הבא, לא להביא שבויים, מיותר ולא שווה את המאמץ, מי שביצע כאלה פשעים צריך למות.
    מבצע לחיסול פעיל כזה פשוט הרבה יותר.

  • 110.

    למרות הכאב הנורא: אסור לשחרר רוצחים! זה יביא חטיפות נוספות!

    רוני, 10/02/09 09:00

    חייבים לקבוע תג מחיר סביר לכל חטוף ובשום צורה ואופן לא לסטות ממנו.

    אנחנו במו ידינו יצרנו את הסאגה הזו של החטיפות!

  • 109.

    עיר עלובה כמו עזה, מכתיבה תנאים למעצמה הגרעינית ישראל ועושה לה בית-ספר (ל''ת)

    עד לאן השמאל עוד ידרדר אותנו?, 10/02/09 07:20

    • עזה היא רק הפרצוף של איראן (ל''ת)

      עזה היא רק הפרצוף של איראן, 10/02/09 08:44

  • 108.

    תתחילו להוציא מחבלים להורג כמו מדינה נורמלית (ל''ת)

    mnementh , 10/02/09 05:50

  • 107.

    תמונות סיום למלחמה בארורים שבעזה שנעלמו (משום מה...):

    חזאי הטמטום הישראלי , 10/02/09 00:05

    אלה תמונות סיום מלחמה כאשר בהן נראים כל המחבלי עזה כשהם יוצאים מחוריהם שם עם ידיים מורמות גבוה אוחזות בסמרטוטים לבנים ומתחננים על חייהם.

    רק כשהם יכרעו עם ברכיים שבורות ויגישו לנו כמחוות פיוס ראשונה את גלעד שליט בריא ושלם מתוך מגמה שנחוס על חייהם העלובים, נדע שהשגנו משהו.

    לצערנו, אנשי השמאל הצליחה להמום את מוחנו בזמירות רפיסות שמאלנית טיפוסית של:
    "אין דבר כזה ניצחון צבאי, חייבים להגיע להסכם מדיני, יש הפעם לתת להם את הכל תמורת גלעד שליט, ישראל מבצעת פשעי מלחמה..."

    ובכן, שמאלנים עלובי נפש שכמותכם, לידיעתכם:

    - יש כזה דבר ניצחון והכרעה צבאית.

    - אין חובה מצידנו להגיע להסכמה מדינית, אלא רק להכתיב תנאי כניעה וזאת כשאנו אוחזים-חונקים את ראשי הנחש בגרונם העלוב.

    - אין לחשוב אפילו על פתרון עלוב המזמין עוד בעיטות בעכוזנו כמו "לתת להם את הכל תמורת גלעד שליט", יש לפעול מיידית בעוצמה מופרזת בנחישות ובהתמדה עד לשבירתם המוחלטת של צרעות עזה ואז, כפי שכבר ציינתי לעיל להסכים לקבל מחוות פיוס מצידם - את גלעד שליט בריא ושלם.

    - יש לנדות ולהוקיא שמאלנים עלובים המלשינים ומוציאים דיבת ישראל רעה בעולם!!!

    ודבר אחרון: בהחלט יש להתנות אזרחות ישראלית בשבועת נאמנות למדינה היהודית, לחוקיה, ולאורחות חייה. מי שזה אינו מתאים לו, או שיפעל בניגוד לשבועתו זו, יאבד את אזרחותו כאן ויתכבד לארוז את מיטלטליו ויעבור לארץ אחרת שם ימצא (אולי) את מאוויו שעמדו בסתירה לישראל.


    * מנה מנה תקל ופרסין

    • עוד, שימו לב לדבריה של ציפורה שלנו...

      חזאי הטמטום הישראלי , 10/02/09 00:11

      היא בעד מדינה דו-לאומית בישראל!!!!!!!

      בראיון בטלוויזיה בערוץ הראשון הערב (יום שני 9/2/2009) בו הופיעו המתמודדים על ראשות הממשלה, היא אמרה זו בצורה ברורה לחלוטין.

      עתה, החליטו אתם: האם זה מה שאתם רוצים בישראל?


      * מנה מנה תקל ופרסין

  • 106.

    מה הבעיה . שחררו אותם. חסלו אותם

    elkazam , 09/02/09 23:09

    ושלום על ישראל.

  • 105.

    רק 4 אסירים = זה שווה בשביל שגלעד יחזור (ל''ת)

    אי שם, 09/02/09 21:35

  • 104.

    כואב הלב על גלעד ועוד יותר על הקורבנות שבדרך שעדיין לא יודעים זאת

    יובל ארהב, 09/02/09 19:25

    זה ברור שהאסירים הרוצחים יחזרו למעגל הטרור וזה ברור שיהיו עוד עשרות או יותר הרוגים עקב הכניעה לחמאס שלא נדבר על הניסיונות והכדאיות לחטיפות נוספות מעגל מטורף שלא היצלחנו לסים לו סוף מאז אותה עיסקה אומללה עם גיבריל

  • 103.

    שקודם ישחררו את שליט

    K, 09/02/09 19:20

    ואז אולי נשחרר אותם.

  • 102.

    Poisen them first than release them (ל''ת)

    areal Jew, 09/02/09 19:05

  • 101.

    שחררו אותם, גלעד שווה את זה, וגם ככה יורידו אותם בעתיד... (ל''ת)

    אובי1, 09/02/09 18:18

  • 100.

    Say no to returning murderers

    Yossi, 09/02/09 18:08

    If these murderers are returned, they will go back to killing Israelis. They should have been killed when they were captured.

  • 99.

    לכל חסרי הלב

    חיה ס., 09/02/09 17:41

    עם כל הצער, איך הנכם יכולים למנוע את חזרתו למשפחתו של החייל האומלל שנפל קורבן לחטיפה ?מה רצונכם שינמק לו היכן שהוא נמצא?
    מה הוא חטא? מה?

    • מדינת ישראל בראשותך לא הייתה שורדת זמן רב.

      Eחד, 09/02/09 18:29

      מדינה מנהלים בהרבה שכל וקצת לב. לא להפך.
      למנהיגות יש אחריות על 7 מיליון איש. פריצת מה שהיה מקובל בעסקאות קודמות יביא תוך זמן קצר ל''גלעדים'' נוספים.

      • ומה חטאו כל אלו שירצחו בעתיד

        מרווין, 09/02/09 19:48

        בגלל השיחרור חסר האחריות הזה.

        179 ישראלים נרצחו בשנים 2000 - 2006 בידי מחבלים ששוחררו בעסקאות למיניהם.

        איך את יכולה להיות כל כך חסרת לב ולדון מאות ישראליים למוות?

        • באמת???

          עצבני ולא זהבי, 09/02/09 22:59

          גלעד שליט זה לא הבן שלך, נכון?
          תקן אותי אם אני טועה !!!
          אני מניח שאם הוא היה הבן שלך, התגובה לא היתה כ''כ חסרת לב ודנה ישראלי אחד למוות !

          • אני בטוח שאתה מקווה שהנרצח הבא הוא לא הבן שלך אחרת בטוח היית מתנגד (ל''ת)

            מטומטמים נמאסתם, 10/02/09 10:40

    • לך אין לב לרחבעם זאבי ז"ל (ל''ת)

      mnementh , 10/02/09 05:55

  • 98.

    בושה וחרפה למדינה שמשחררת רוצחים כי אירגון טרור כופה עליה (ל''ת)

    כניעה לטרור, 09/02/09 16:39

  • 97.

    לכל התמלהמים ואילו היה מדובר בבנכם???

    יוני, 09/02/09 15:51

    אני תומך בכל עסקה כל עוד הם מוחזרים לעזה או לסוריה .
    לא שמעתי את עמדתם של שני האדונים נתניהו וליברמן על עסקה בתמורת לשליט.
    אני יודע שמחר אני מצביע ברק כי רק עליו אני יכול לסמוך

    • שיקול של אב עם כל הצער שבדבר הוא לא שיקול של מדינה (ל''ת)

      ואם הייתה קורבן הטרור?, 09/02/09 16:35

      • גם משפחות השכולות מפיגועי הטרור בעד שחרור גלעד והעסקה.

        tiueo, 09/02/09 18:19

        אנחנו לא כמו הערבים אצלנו החיים שווים יותר מהמתים.

        • זה ממש לא מדויק. משמיעים רק מיעוט קטן שתומך. ולא את הרוב, שמתנגד. (ל''ת)

          Eחד, 09/02/09 20:51

    • לא כל מי שלא מסכים עמך הוא מתלהם, וגם ל''גלעד 2'' יש הורים

      Eחד, 09/02/09 18:23

      כך גם ל 1000 נרצחים בעבר, ולנרצחים בעתיד ע''י אלו שאתה רוצה לשחרר. גם לחיילי דובדבן ואנשי השב''כ שמביאים את החלאות האלה בלילות תוך סיכון עצמי יש הורים.
      מדינה מנהלים עם הרבה שכל וקצת לב. לא להיפך.

    • BARACH IS WORKING FOR SHALF

      EMW, 10/02/09 04:54

      THAT IS THE REASON WE DID NOT FINISH THE WORK IN AZA
      EMW

  • 96.

    לא רוצה עסקה כזאת!!!! דם הנרצחים זועק לשמיים!!!!!!!!!!!!!!1 (ל''ת)

    דני, 09/02/09 15:43

  • 95.

    רק האיחוד הלאומי יביא לשחרורו המיידי של גלעד (ל''ת)

    ווילסון , 09/02/09 15:08

  • 94.

    לא צריך לךהחזיר רוצחים. סגירה הרמטית של המעברים תביא לשחרור שליט. (ל''ת)

    ורד, 09/02/09 15:06

  • 93.

    מסופק אם זה מוסרי להפוך את האזרחים בני ערובה

    ח.א., 09/02/09 15:00

    עם כל הצער שבדבר, אין הצדקה לשלוח אזרחים וחיילים להיות תחת אש החמאס והג'יהאד, כדי לשחרר את גלעד שליט. אני חושב שצריך למצוא מנופים אחרים לשיחרור גלעד שליט על ידי כך שננהוג במדה תחת מידה בטיפול בעצירים והשבויים שלהם. למנוע ביקורי משפחות והעברת מכתבים ולהקשיח את היחס אליהם. בשום אופן אין להמשיך ולקיים זו המישוואה שכדי לשחרר את החייל שליט ישוחררו מאות עצורים עם דם על הידיים ובינתיים להימנע מתגובה לירי הקסאמים על אזרחינו שמה ''נקלקל'' לשליט את השחרור. התאפקות ממשלת ישראל מתגובה לירי הקסאמים מבזבזת ומבזה את כל ההישגים של החזרת כוח ההרתעה, שהיק זוקפת לזכות המבצע ''עופרת יצוקה'' שעליו שילמנו בקרבנות, בממון ובעוינות בעולם הרחב. רק מקרה שההפגזות אינן גורמות לאבדות רבות בנפש- ''רק'' כמה ילדים ופגועי חרדה, אבדן רכוש יקר עמל של שנים ובריחת תושבים משדרות, יישובי עוטף עזה ואשקלון.
    לדעתי חובת המדינה להגן על אזרחיה היא החובה היקרה מכל ולשם כך הוקם צה''ל. זה לא מוסרי לטפל בשחרור גלעד שליט על ידי הפיכת היישובים האזרחיים כבני ערובה וסיכון כלל האזרחים על ידי שחרור אסירים-רוצחים עם דם על הידיים. צריך לנקוט באמצעים אחרים כמו שהצעתי ואולי גם להפעיל לוחמים בנוסח יחידה ה-101. לממשלת אולמרט אצה הדרך מול הכשלים וחקירות פליליות הוא מעוניין לצאת הישג כלשהו ולא חשוב באיזה מחיר. מוטב שנחכה לאחר הבחירות. לממשלה מוסרית יותר.

  • 92.

    הרבה ישראלים ששותים עכשיו קפה ולא יודעים ימותו בעקבות עסקת שליט (ל''ת)

    איזה אסון, 09/02/09 14:57

  • 91.

    לעצור את העסקה חסרת האחריות הזאת. היא עלולה לעלות בהרבה דם

    לבני וברק הביתה, אתם נזק אסטרטגי למדינה., 09/02/09 14:44

    הטוקבקיסטים הרדודים שתומכים בשחרור בכל מחיר לא חושבים על מאות האזרחים שעלולים למות בגלל שחרור סיטוני של מחבלים.
    זו לא השערה, זו ודאות. יש לנו נסיון מר בעניין.
    השאלה הקשה היא איך לבני וברק ''הצליחו'' להפוך מבצע צבאי מוצלח לכשלון מדיני קולוסאלי???
    במקום להמשיך וללחוץ על נקודות התורפה של החמאס (ובמיוחד המעברים) אנחנו יורדים על הברכיים ומשלמים מחיר מופרך.
    שערוריה.

  • 90.

    כרגיל הפוליטיקאים הורסים הכל

    ווילסון , 09/02/09 14:31

    רק האיחוד הלאומי יצליחו לשחרר אותו בלי לשחרראת כל הערבים. בכוח הזרוע

  • 89.

    חמאס לא צריכים לנקוף אצבע. התקשורת שלנו כבר תעשה עבורם את המו''ם.

    Eחד, 09/02/09 14:20

    למה שיוותרו אפילו על שם אחד?

  • 88.

    לא לשחרר אסירים עם דם על הידיים !!!!

    איציק, 09/02/09 14:14

    לא שוכח את גלעד. יודע שכל רגע שאני חופשי הוא בתוך בור חשוך ועובר יסורים. אך, אסור לשחרר את הרוצחים האלה. גלעד לא יהיה האחרון להיות חטוף. אסור שזה יקרה! זו סכנה תודעטית למדינה. כואב, אבל אין ברירה.

  • 87.

    אידיוטים (ל''ת)

    מנור, 09/02/09 13:58

  • 86.

    אידיוטים (ל''ת)

    מנור, 09/02/09 13:58

  • 85.

    אם שליט חי תשחררו .אם לא לא לשחרר אף אחד! (ל''ת)

    יניב, 09/02/09 13:56

  • 84.

    לשחרר

    ויקו , 09/02/09 13:55

    אני מציע לשחרר את כולם במילא הם עולים למשלם המיסים הרבה כסף שהם לא שווים אגורה אחת
    יבוא יום ונסגור איתם חשבון אני בטוח

  • 83.

    מדינה שאיבדה את הצפון

    Eחד, 09/02/09 13:49

    גלעד יקר לי כחייל צה''ל, כמוהו יקרים לי גם אלו שנהרגו כשהוא נחטף, יקרים לי החטופים והנרצחים הבאים, יקרים לי החיילים ואנשי הביטחון שמסכנים את חייהם כדי להביא את החלאות הרצחניות לדין, ויקרים לי גם אותם 1000+ אזרחים, שנרצחו ע''י אותם רוצחים, שעלולים להיות משוחררים בעסקה.
    גלעד נשלח מטעם המדינה להגן על המדינה. לצורך כך מצופה היה ממנו למסור את חייו, אם ידרש. מכאן שהפרט חשוב פחות מהכלל, ולכן אסור למדינה להשיבו במחיר פגיעה בכלל!!!
    פריצת הכללים (שגם הם גרועים..), שנקבעו בעסקאות קודמות תביא תוך זמן קצר לשכפול מקרה שליט. ואז איפה יהיו כל אנשי ''בכל מחיר''??? מן הסתם יעלמו לאיזה חור או ימצאו מישהו אחר להאשים.

  • 82.

    ואני חשבתי שאנחנו ניצחנו בעזה

    יוסי, 09/02/09 13:29

    ככה אמר שמעון פרס, ככה אמרו בערוץ 2, ככה אמרו ברק, ליבני ואולמרט.

    אז אם ניצחנו ניצחון כל כך גדול, למה אנחנו הם אלה שנכנעים לדרישות החמאס ולא להיפך?

  • 81.

    תקשיבו - מה חשוב לאויב - מעברים, לנהל מו''מ על פתיחת מעברים (ל''ת)

    לא לשחרר רוצחים, 09/02/09 13:26

  • 80.

    תקשיבו - מה חשוב לאויב - מעברים, לנהל מו''מ על פתיחת מעברים (ל''ת)

    לא לשחרר רוצחים, 09/02/09 13:26

  • 79.

    שחרור רוצחים יביא לעוד אלף גלעד שליט (ל''ת)

    מילכה, 09/02/09 13:23

  • 78.

    שחררו, שחררו אותנו מהבושה! שחררו את גלעד בכל מחיר ומיד!!! (ל''ת)

    הבועה, 09/02/09 13:20

    • חבל איפו דיקטתור

      אדי, 29/12/09 23:58

      ברוסיה עבד אחרת צריך לקנס לשתחים לניקוין פסח

  • 77.

    ממש לא הגיוני

    איך יכול להיות?, 09/02/09 13:16

    הפלסטינים אשר אין להם שום יתרון עלינו צבאי או מדיני באים בדרישות?
    אנחנו בעלי הכוח והיכולת אמורים להיכנע לדרישות שלהם?

    הם אמורים לרצות אותנו!!!

  • 76.

    להחזיר להם את כולם כולל את מי שהם לא רוצים !!!

    שושית, 09/02/09 13:11

    חבל על הזמן שעובר ! יכולנו מזמן לשחרר את כל האסירים - כולם !!! היינו מעמידים את החמאס עם המכנסיים למטה - כי הם לא רוצים את האנסים, הגנבים, המסוממים וכו' - שיקחו את כוווולם ! אנחנו נראה להם שחייל אחד שווה את כולם, העולם יראה, ואם כך היינו עושים אולי היינו מחסלים חלק מ''האסירים המשחוררים'' הללו במבצע עופרת יצוקה. צריך קצת יותר העזה ודמיון !

  • 75.

    אם הממשלה תשחרר מחבלים עם דם על הידיים, במיוחד בפיגועים הכי נוראיים

    רפאל, 09/02/09 13:10

    אז לממשלה הזאת תהיה דם על הידייים ואם בעתיד המחבלים שישוחררו יבצעו פיגועים או חטיפות, יש לעצור מיד אותם חברי ממשלה שאיפשרו שיחרורם, להעמיד אותם למשפט ולהעניש אותם בכל חומרת הדין !!

  • 74.

    פתאום אולמרט וקדימה נזכרו שיש שליט ואולי שחרורו יעזור להם לא להתרסק (ל''ת)

    מחר נרסק את מפלגת החרפה, 09/02/09 13:08

  • 73.

    אני לא מאמין שעומדים לשחרר את מונה הכלבה הרצחנית

    יוסי, 09/02/09 13:06

    יש להסכים לעסקה חוץ מהשמות הגדולים.

    שייקחו או לא יקחו את העסקה אבל ישראל חייבת להשים את הרגל על הגבול, שהוא רוצחי זאבי, והכלבה מונה שפיתתה אותו וגרמה לרציחתו, וכל אחד שהרג במו ידיו.

    זה המינימום.

  • 72.

    השחרור מתעכב 960 יום מיותרים,ביום הבוחר נבוא חשבון עם קדימה המושחתים (ל''ת)

    אלפרדו, 09/02/09 13:05

  • 71.

    גילעד שליט

    שקמה, 09/02/09 13:04

    לחזיר את גילעד שליט עכשיו ומיד בכל מחיר
    שצריך לשלם כחובתה של מדינה כלפי אזרחיה
    וחיילה.

  • 70.

    לשחרר את שליט תמורת המחבלים!!! לא לתת למקרה רון ארד לחזור על עצמו (ל''ת)

    gibenz , 09/02/09 13:04

    • לא לשחחר מחבלים. (ל''ת)

      נקודה!!!, 09/02/09 13:06

      • לשחרר ולהרוג

        לדעתי , 09/02/09 14:46

        בכלא לא יוצא מהם כלום, עליות גבוההות של חטיפת חיילים ישראלים

        לשחרר אותם ולחסל אותם נקודתית או כמו שחיסלנו את בחיריי החמאס

  • 69.

    בדיחת ישראל - מדינה במוד של השמדה עצמית

    צוחקן, 09/02/09 13:03

    ממשלת שמאל אבדון, אפילו מרצ לא הייתה מסכימה לזה.

  • 68.

    לא בכל מחיר !

    חיים אבגד , 09/02/09 12:58

    אין הפסקת אש בלי שליט
    ואין שליט בכל מחיר.

    שמרו על שפיות,
    גם במחיר שהסכמתם כבר לשלם אתם מזמינים את החטיפה הבאה.

    חיים

  • 67.

    כאילו מה יעזור אם לא נשחרר אותם

    שילכו לקיבינימט, 09/02/09 12:58

    שוב ושוב יחטפו ויהרגו חיילים בגללם.
    שחררו אותם ותשיגו אותם איפה שלא יהיו.
    מצאנו את שיך יאסין נמצא גם אותם.

  • 66.

    תקשורת לא מקשיבה

    אני, 09/02/09 12:58

    ביקשו מכם לשתוק ולא לדבר על זה.
    אתם הורגים אותנו!
    בגללכם הכל מעוקב.

  • 65.

    סליחה שהייתי לא ברור

    אמיר,מרכז., 09/02/09 12:53

    ישראל לא משחררת שום אסיר,לכול המעורבים בדבר נשארו לכם כמעט 11 שעות לשחרר את גילעד,השעון שלי יתקתק בזעם גם אחרי שהוא ישוחרר,כול האליטה הגלובאלית - 14x500
    בידיים של ראש ממשלת ישראל ציפי ליבני וממשלתה.האנס קולבנבך על החוצפה שלך אני מגביר את קצב המחשבות שלך ל 13 מיליון מחשבות בדקה.

    • טוב, כי זה הרבה יותר ברור..... (ל''ת)

      פנדה, 09/02/09 14:29

  • 64.

    החזרת החטוף מתעכבת בגלל הברבריות הלא-אנושית של החוטפים,

    סליחה?????????.!!!!!!!!!!, 09/02/09 12:46

    בגלל הסחיטה הצינית שהם מפעילים על עם שלם, בגלל התביעות הדמיוניות שלהם, בגלל הרצחנות שלהם והרצון להשמיד את כולנו.
    מדוע הכותרת מצטטת רוצחים ללא מרכאות, כאילו שהמדובר בעובדות???

  • 63.

    בכל מחיר

    אברהם גראד, 09/02/09 12:42

    יש לשחרר את החייל בכל מחיר כי טוב גלעד אחד בבית מאלף מחבלים שפלים אצלנו ןיפה שעה אחת קודם

    • צודק (ל''ת)

      נעמה, 09/02/09 13:21

  • 62.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 09/02/09 12:37

    הדבר החשוב הוא להחתים את כל המחבלים המשתחררים על מסמכים האומרים שהם לא חוזרים לטרור.
    מי שלא חותם לא משתחרר !!!
    מי שחותם ולאחר מכן חוזר לטרור דמו בראשו
    וישראל תראה בחיסולו מטרה ויעד גם אם תחתום במסגרות אחרות על הסכמי רגיעה-שהנקודה הזו תהיה ברורה...
    אני בעד נקיון טוטאלי ומוחלט של בתי הכלא ממחבלים ולתת להם את האפשרות האמיתית לחזור בתשובה שלמה ולהתנער מרוע וממעשי טרור.
    לבחור בדרך של משא ומתן בדרכי נועם ושלום
    על מנת להחזיר את השפיות לאזור.
    המשימה הנצבת לנגד עיני היא לטפל באלמנות ביתומים במשפחות שכולות ובנכים כתוצאה ממעשים רעים אלו לא רק בכסף אלא גם באהבה רבה.
    אני מודע לפצעים הפעורים אבל אני בדעה נחושה שיש להחליף את האסירים הפלשתינאים בחייל השבוי גלעד ולהשיבו הביתה.
    מעשה חסד זה של מדינת-ישראל הוא כלפי משפחות המחבלים(לא כלפי המחבלים שלהם יש עוד הרבה שנים לשאת חרטה ולכפר על מעשיהם הרעים הם גם חיבים לעבוד את האלוהים ולשפר מעשיהם על מנת שכשיגיעו למשפט האמיתי בשמים ולא זה של בני האדם על פני האדמה יגיעו לאחר שהביעו חרטה מלאה ועשו ככל יכולתם לכפר על מעשיהם).
    ומתוך סליחה הדדית של בני אברהם האחד למעשיו הרעים של האחר ולא יוסיפו לחטוא,
    תבוא הגאולה השלמה וההתקרבות וההתבטלות בפני האלוהים.
    -אין עוד מלבדו.

  • 61.

    להחזיר את שליט בכל מחיר ולאחר מכן

    אביגיל , 09/02/09 12:35

    לא להרפות. לחפש את הארבעה בכל מקום ולחסלם.
    כי בני מוות הם!

    • בדיוק

      לדעתי , 09/02/09 14:48

      לשחרר ולהרוג

  • 60.

    כניעה לסחיטה - מזמינה סחיטות נוספות!

    בשום פנים ואופן לא!, 09/02/09 12:31

    להזכירכם: שליט אינו שבוי-מלחמה! הוא נחטף ומוחזק בניגוד לכל חוק בינלאומי.
    בידינו רוצחים מוכחים, שחלקם אחראים ליותר מרצח אחד. דינם במדינות מתוקנות - מוות!
    יש להודיע שגזר-דין כזה יבוצע בכל יום באחד המרצחים, עד לרגע בו ישוחרר גלעד ויוחזר לידינו.
    ויש לבצע גזר-דין כזה ללא רתיעה, אם איננו רוצים לראות חטיות-סחיטות נוספות.
    יש ''חוק לעשיית דין בנאצים ובעוזריהם'' - מי שרוצח ישראלים או יהודים באשר הם - כפוף לדין הזה.
    די ל''איפוק'' המטומטם.
    די לסחטנות.
    ו-כן! בעלי וגם בניי משרתים בעזה - וזו גם דעתם.

  • 59.

    ממשלת האפסים לא מסוגלת לשבור את הפלשתינאצים? למנוע

    מיכל, 09/02/09 12:29

    מהם חשמל ומים עד שחרור שליט בתמורה לחלאות שאנחנו נבחר? מה כל כך מסובך???

  • 58.

    לצערי הרב,התוצאה תהיה אלפי קורבנות טרור נוספים,וכמה מקרה "שליט" נוספים (ל''ת)

    gadii , 09/02/09 12:26

  • 57.

    עד יומו האחרון בממשלה הממשלה הפושעת והמסוכנת הזאת רק גורמת אסונות ו

    ג'ינג'י = ת''א, 09/02/09 12:25

    ונזקים לעם היהודי ולמדינת ישראל ללא שום אחריות ובשרלטנות הרת אסון!!!

  • 56.

    ואולי התעקשותם של החמאס על 4 אסירים מעכבת? למה כל דרישה ישראלית היא (ל''ת)

    עיכוב?, 09/02/09 12:24

  • 55.

    מחר תצביעו מחל ונעיף את הממשלה הזו. להפסיק לקטר! (ל''ת)

    לא מגיב בתשלום., 09/02/09 12:21

  • 54.

    עונש מוות למחבלים כגון אלו היה פותר את הבעיה. (ל''ת)

    pninaor, 09/02/09 12:20

  • 53.

    על הרבי והעז והחסיד שמעתם? הכנסו ותבינו את הספין. קחו את התגובה לאתרים

    מספר הסיפורים מחולון, 09/02/09 12:20

    על הרבי והעז והחסיד שמעתם? הכנסו ותבינו את הספיןהחסיד בא לרבי וביקש ממנו עצה וברכה. דירתו קטנה משפחתו גדולה ונוסף יש לו שני עזים שמפרנסות אותו בחלב. היכן ישימם בחורף הקרב ודירתו קטנה. אמר הרבי תכניס עוד 10 עזים מהעדר . הכניס ואחר חודש בא לתנות את צרותיו''הדירה צפופה ואין אפשרות לזוז בתוכה וגם הריח''. אמר הרבי תוציא כעת את השמונה. כעבור שבוע חזר החסיד לרבי. נו? שאלו הרבי. עכשיו הכל בסדר ,ענה חהסיד זורח מאושר ,הוצאתי את השמונה הרגשתי כמה הדירה גדולה.
    הטיפשים הישראלים כבר התרגלו לשחרורי מחבלים ולאסונות שכשי ספין של הממשלה על 4 שהיא מתעקשת עליהם , נשומים לרוחה. סוף סוף מתעקשים על משהו.

    • לשרות הקורא

      הגהה על הטקסט, 09/02/09 12:29

      על הרבי והעז והחסיד שמעתם?
      הכנסו ותבינו את הספין. החסיד בא לרבי וביקש ממנו עצה וברכה. דירתו קטנה משפחתו גדולה ונוסף יש לו שני עזים שמפרנסות אותו בחלב. היכן ישימם בחורף הקרב ודירתו קטנה. אמר הרבי תכניס עוד 10 עזים מהעדר . הכניס ואחר חודש בא לתנות את צרותיו.
      ''הדירה צפופה ואין אפשרות לזוז בתוכה וגם הריח''. אמר הרבי תוציא כעת את השמונה. כעבור שבוע חזר החסיד לרבי. נו? שאלו הרבי. עכשיו הכל בסדר ,ענה החסיד זורח,הוצאתי את השמונה , הדירה כעת גדולה.
      הטיפשים הישראלים כבר התרגלו לשחרורי מחבלים ולאסונות שכל ספין של הממשלה על מחבלים 4 שהיא מתעקשת עליהם , נושמים לרוחה. ''סוף סוף מתעקשים על משהו''. הבשורה הרעה שהכל מתואם עם הפלסטינים. המחיר הגבוה שלהם. התעקשויות שלנו וגם הוויתורים שלנו כולל המצג שווא לגבי ארבעה שעליהם אנו מתעקשים. בערך כמו מאבקי ההסתדרות מול האוצר רק שפה מדובר בחיים שנצטרך לשלם על ''עסקת המוות''.

      • הסיפור יפה מאד אני רוצה את שליט הביתה ומצידי ...נראה...אחר כך..

        עדה, 09/02/09 15:36

        גלעד חשוב יותר מכל. תראה איזה מיסכנים ההורים שלו. נכון גם ההורים הבאים יהיו מסכנים. אבל בכל זאת משפחת שליט היא משפחה נחמדה...והיא מול העיניים שלנו.
        ואולי יהי שלום והערבים ילמדו שאפשר לקבל את מבוקשם בקלות כזו אז הם גם יוותרו בקלות כזו. נכון שאני מתפייטת לי אבל אני כזו ...ואוהבת להגיב בטוק בקים בסגנון ''שחררו ודי'' או שאני כותבת דיייייי!גלעד הביתהההה!!!!!!!!!1עם המון סימני קריאה!!!!!!!!!!!!1

    • ל 56 דחוף

      שוש, 09/02/09 14:22

      שהשם ישלך לך רפואה שלמה בימהרה אפו את חושבת שאת נימצת באולם הרצאות

  • 52.

    מה עם כותרת חליפית:''התעקשותה של מנהיגות החמאס לשחרר 4 רוצחים מעכבת...''

    יוסי, 09/02/09 12:17

    הלו, זה חדשות זה?

  • 51.

    המלחמה הבאה והגדולה בדרך, פשיטת רגל אמרנו כבר? (ל''ת)

    שלמה, 09/02/09 12:15

  • 50.

    ישראל תידרש לחוקק חוק בנושא כאוב זה,ולהציב גבולות ברורים.זה בדמנו ממש (ל''ת)

    gadii , 09/02/09 12:14

  • 49.

    "ושלמכון דעם מחבלא לא יתקיים ארי מחת שנאת תטה עליכון כנחל מגבר" (ל''ת)

    doron_20 , 09/02/09 12:14

  • 48.

    לא לשחרר

    אריק הויקינג, 09/02/09 12:14

    למרות כל הצער והכאב מדינת ישראל לא צריכה לשחרר כל כך הרבה רוצחים ומתכנני פיגועים.
    בסופו של דבר חיות האדם הללו ימשיכו לבצע פיגועים נגדנו ויגרמו לנו להרבה צער.
    יש לשחרר את גלעד שליט רק במבצע צבאי.
    יש לומר להנהגה בעזה שעד ששליט לא חוזר אין מים, חשמל. המעברים כמובן יישארו סגורים. נראה כמה זמן הם יחזיקו מעמד.

  • 47.

    לא לסחטנות !!!!!! (ל''ת)

    גיורא, 09/02/09 12:13

  • 46.

    כמות המחבלים המשוחררים מוגזמת, אסור לעשות זאת! (ל''ת)

    אורית, 09/02/09 12:07

  • 45.

    דמם של אלה שיירצחו בראש אולמרט-ברק-לבני

    יצחק, 09/02/09 12:06

    טרוף מערכות שטרם נשמע כמוהו.

  • 44.

    אם נכנע לסחיטה פעם אחת

    משה, 09/02/09 12:05

    יסחטו אותנו עוד אלפי פעמים.
    רק האיחוד הלאומי - בלי לפחד כלל!
    ישחרר את האסירים בלי להכנע לערבים.

  • 43.

    Code Hanibal

    Monty , 09/02/09 12:04

    Conclusion?

    Use Code Hanibal for those terrorists, do NOT ever bring them alive to jails in Israel.

  • 42.

    שחרורו את כולם רק הביאו את גלעד שליט חי ובריא הביתה (ל''ת)

    גליה, 09/02/09 12:03

    • כיצד היית מגיבה אילו קרובייך נפגעו ישירות ממאות מפגעים שפעלו במו ידיהם (ל''ת)

      gadii , 09/02/09 12:16

    • זאת אחלה גובה

      רפאל, 09/02/09 14:36

      הכי חשוב להביא תגלעד שיטחי ובריא לא נקבל מעט מכך

  • 41.

    אם ישראל לא תוציא את העסקה רק בגלל 4 מחבלים

    אלי, 09/02/09 12:03

    העם לא יסלח לה!!!!

    • לא נכון! יש הבדל גדול בין מוציא לפועל לבין מתכנן ויש מסוכנים יותר ופחו

      יעלי , 09/02/09 12:24

      וצריך לעשות את החשבון הכואב הזה.
      כן. לגלעד שליט כמו לכל דבר בחיים יש מחיר. זה כואב לומר, אבל זו המציאות וזה נאיבי לא לחשוב כך. המחיר הוא גבוה, אבל ניתן לעיכול. לגבי 4 המחבלים הנ"ל אין הסכמה גורפת בעם לשחרור. זה לא רק 4 מחבלים, זה עוד עשרות הרוגים ישראלים ברגע שאלה ישתחררו.
      אז השאלה היא האם יש לשחרר את גלעד במחיר מותם של עשרות ישראלים או לא.
      אין תשובה פשוטה וקלה ולכן יש לחשוב טוב טוב את מי אנחנו כן מוכנים לשחרר בעדו.
      והלוואי שיחזור הביתה מהר ובשלום.

  • 40.

    אולמרט ישחרר-ביבי יחסל! (ל''ת)

    מזלט, 09/02/09 12:02

  • 39.

    ל36: נכון, כולם יכולים לרצוח. אל תשחררו אף אחד!

    שחרור מחבלים-רצח!, 09/02/09 12:02

    אלא אם כן אתם רוצים שעוד 180 אנשים יהרגו ממחבלים משוחררים

  • 38.

    דיי !!!לשחרר אותו כבר!!!

    מוטי, 09/02/09 12:00

    המראה של גלעד מתאחד עם משפחתו לאחר 3 שנים אומללות יהיה שווה את זה!!! תאמינו!!!

  • 37.

    זה שקר!!! הם עושים עלינו מעשה אופיר מהשרדות מסכסכים

    נוי אלון, 09/02/09 11:58

    לא להאמין ישראל מוכנה ותתן הרבה תמורת הילד!!

    • השרדות היא בית הספר המושלם למשא ומתן - פחחחחחחח (ל''ת)

      attilafalcon, 09/02/09 12:13

  • 36.

    ועוד שאלה

    הצדיק מסדום, 09/02/09 11:51

    לשיטת הממשלה הרופסת הזו. בשביל זה גלעד יושב כבר שנתיים וחצי בשבי? הרי עכשו אתם מסכימים למה שהציעו מיד בהתחלה. בשביל זה גררתם רגליים עד עתה? איפה ההצהרות הלוחמניות של ''אף אסיר לא ישוחרר'', ''אין מו''מ עם החמאס''? ועוד שטויות כאלה?

    פלא הוא שאף אחד (פרט לכמה רפי-שכל) לא יצביע עבורכם? אתם נציגי העם? אתם אוסף של אנשים עם IQ נמוך מים המלח.

    אני בז לכם.

    • אני אוהב את ים המלח,אל תעביר את

      אביב, 09/02/09 12:04

      רפיי השכל לשם,הם יגרמו להרעלה באיזור כולו.

      למרות הכל אתה צודק וגם גרמתי לי לצחוק
      שיהיה לך רק טוב החיים

  • 35.

    אסור לשחרר מחבלים, חייבים איחוד לאומי.

    The Last Matrix , 09/02/09 11:51

    אסור לשחרר אף אחד מהרוצחים האלה! אסור להכנע לטרור, רק האיחוד הלאומי בלי לפחד כלל

  • 34.

    אין לממשלה מנדט להכריע בעניינים גורליים יום לפני הבחירות ועוד בחירות ש

    איציק המרכז , 09/02/09 11:43

    שברור כי מרכיבי הממשלה מפסידים בה.

    • יש ויש! כיוון שזוהי החלטה שבה הזמן דוחק! לא ראוי לחכות בעניין חיי אדם!

      יעלי , 09/02/09 12:38

      אם ההחלטה הייתה בעניינים מדיניים גרידא, כמו חלוקת הארץ (ראה נסיונו של ברק להיטיב עם הפלסטינים רגע לפני מפלתו, בכך ששיפר את העיסקה המתגבשת דאז והכניס את כולנו לבוץ עוד יותר עמוק!) היה זה נכון, אלא שמדובר כאן בחיי אדם ולא יתכן להשאירו בשבי עד אשר תקום ממשלה חדשה (חודשיים במקרההטוב) שאולי תהיה יציבה מספיק כדי לבצע החלטות מסוג זה.

  • 33.

    מוכנים לתת את טיבי, בשארה, זחאלקה, וברכה... (ל''ת)

    יש פתרון!, 09/02/09 11:42

    • This is by far the best idea I'v seen (ל''ת)

      A true good one, 09/02/09 16:08

  • 32.

    מה כבר יכולים ה-4 האלו לעשות שאחרים לא יכולים? (ל''ת)

    מה הפחד?, 09/02/09 11:38

  • 31.

    רק האיחוד הלאומי יתנגד לשחרור רבי-המרצחים האלה! (ל''ת)

    חיים, 09/02/09 11:37

  • 30.

    הפלשתינאים יכולים להסיר דאגה מליבם... ממשלת ישראל תשחרר בסופו של דבר

    גם את 4 המחבלים ! מוכן להתערב על כך !!!!!!!!!!!!!!, 09/02/09 11:36

    בסופו של הספור יתבהר לכולם שהיה אפשר לעשות זאת כבר מיד לאחר החטיפה,אך ''היה צורך'' בעוד מבצע,בעוד מלחמה,בעוד הרוגים ובעוד הצהרות (כוזבות) מצד ''מנהיגינו'' ש''לא עושים עסקאות עם החמא''ס'' ועוד כהנה וכהנה שטויות.... אין בממשלת ישראל אפילו איש אחד עם עקרונות... ''הכל כאלאם פאדי'',רק דיבורים והצהרות... גם כשכבר נכנסו לעזה במבצע ''עופרת יצוקה'' לא מיצו את ההזדמנות,כיום ממשיך הירי על מערב הנגב ואשקלון,מה שהיה לפני המבצע הוא זה שממשיך להיות ואין לנו על מי לסמוך שינהל את המדינה בכבוד ובכובד ראש... כשברק דיבר שחרור גלעד שליט ועל ''מחיר כואב'' ניתן היה להבין שהבן אדם ''התקפל'' בפני הטרור... ממש כמו שאריאל שרון הבטיח בזמנו ש''דין נצרים כדין תל-אביב'' ומיד לאחר מכן נתן את ההוראה לגרש את היהודים ולברוח מעזה,כי פשוט הוא לא היה מסוגל להתמודד אל מול הטרור,גם אם היו זמנים שהנ''ל היו גנרלים מהוללים בצה''ל זה לא נותן ערובה לכך שיכולים הם לנהל מדינה בצורה נכונה... לשחרר יותר מאלף מחבלים עבור החייל זה לתת זריקת עידוד לטרור שיתפוצץ לנו בעתיד ויביא למרחץ דמים גדול יותר... כדי לשחרר את החייל ניתן היה למנוע מעזה חשמל,דלק ומזון,כמה זמן הם היו יכולים להחזיק מעמד ?!

  • 29.

    על איזה ספין של קדימה נאמר זה האחרון? (ל''ת)

    נ.פ., 09/02/09 11:35

  • 28.

    אם הבן שלך היה במקום גלעד גם היית חושב ככה ?

    למס' 7, 09/02/09 11:34

    נו באמת !

    • תפסיק להיות מטומטם. נראה לך שאתה המצאת את השאלה?

      אדם, 09/02/09 11:44

      נמאס לי כבר לענות לאינפנטילים כמוך.

      • אז אל תענה ותפסיק לדבר שטויות (ל''ת)

        למס' 7 החכמולוג, 09/02/09 11:53

  • 27.

    מפקירים את אזרחי ישראל....... כמה דם ישפך בגלל שליט???? (ל''ת)

    אם כול הכאב שבדבר, 09/02/09 11:33

  • 26.

    במדינה הזאת נותנים מלון 5 כוכבים לרוצחים שפלים

    גלעד חייב לחזור, 09/02/09 11:33

    לעומת גלעד שנרקב לו באיזו מערה חשוכה.

    שחררו כבר את הרוצחים האלה ותבואו איתם חשבון אחר כך.

    פידיון שבועים זה ערך עליון.
    משפחת זאבי כבר הסכימה לשחרור רוצח השר.

    שחרורם לא יחזיר את המתים.
    יומם יבוא בכל מקרה. כל דבר בשעתו.

    תפסיקו לתת להם תנאים של הילטון 5 כוכבים כאשר לא מכבדים בכלל את הזכויות של גלעד...

    ממשלה יפת נפש...גועל נפש ! הכל תרגיל בחירות על הגב של הילד המתוק הזה שמי יודע איזה נזק נפשי נגרם לו.

    אביבה ונועם היקרים כולנו איתכם ומחזקים אתכם ומקווים לראות בקרוב את גלעד בבית איתכם.

    מתפללים לשובו בכל הזדמנות !

    אמן !

    • סוף סוף מישהו מדבר לעניין כאן

      מתן, 09/02/09 12:48

      המסקנה מחטיפות החיילים החוזרות ונשנות היא אחת: לא לוקחים שבויים!
      אם יש הזדמנות לחסל אז מחסלים, או שעושים ''תפוס ושחרר''.
      בשום אופן לא לשכן מחבלים מהישות הפלסטינית בכלא ישראלי על חשבון משלם המיסים, שגם אמור ללכוד אותם (במילואים או בסדיר) וגם לשלם על מחייתם בכלא!

  • 25.

    הכותרת מכוערת - אלו לא 4 אסירים. הם חיות טרף מהסוג הדמוי אנושי הגרוע ב

    אוהב ציון , 09/02/09 11:32

    שיחרור של רוצחים שכאלה יוביל בבירור לרציחות נוספות.
    שיחרורם הוא שותפות בדם שהם ישפכו

  • 24.

    צריך להוציא להורג על ידי פסק דין מוות למחבלים רוצחים.

    eran dror , 09/02/09 11:29

    ןאז יהיה משא ומתן על הגוויות שלהם.אין סיבה להשאיר אותם בחיים עם פבק דין של 10 מאסרי עולם. ואחר כך לשחרר אותם. צריך להרוג אותם וזהוא.

    • מקובל גם עלי. דם תחת דם (ל''ת)

      אוהב ציון , 09/02/09 11:33

  • 23.

    אם כבר הורדתם את המכנסים, תורידו אותם עד הסוף. (ל''ת)

    ברק, 09/02/09 11:28

  • 22.

    טירוף!!!!!

    ליאור, 09/02/09 11:27

    בזמן שמשחררים רוצחים עבור שליט (וכן זו סוגיה מאוד קשה) צריך להתנצל גם בפני הקורבנות ומשפחותיהן , וגם הפני הקורבנות העתידיים ובני משפחותיהן!!!

  • 21.

    ''לא מתפשרים'' - נכנעים. להכנע לדרישות החמאס. כניעה היא כח. (ל''ת)

    לולה השרלולה, 09/02/09 11:25

  • 20.

    שערוריה! רק מטומטמים וחסרי אחריוות כברק ולבני מסוגלים לרדת על הברכיים

    לעצור מיד עסקה חסרת אחריות, 09/02/09 11:25

    מול החמאס ואלחר המבצע שבו היינו קרובים להכניע אותם.
    זוהי עסקה חסרת אחריות שעלולה לעלות למדינת ישראל בהרבה דם.

  • 19.

    א-ס-ו-ר להתפשר על אף אחד מהם.

    יוני, 09/02/09 11:24

    לא להתפשר עליהם.

  • 18.

    סירובו של החמאס להתפשר מעכב את העיסקה. לכותרת פרספקטיבה מטעה (ל''ת)

    דה-דה , 09/02/09 11:23

    • בחייאת ג'קי, תשקיע קצת יותר מחשבה בניסוח הכותרת (ל''ת)

      דה-דה , 09/02/09 11:25

  • 17.

    האם מותר לשחרר רוצחים בשביל חייל אחד ?

    mag222 , 09/02/09 11:19

    לוחמי החמאס יחזרו שיהודה ושומרון,עזה וישראל ...70% מהם יחזרו למעגל הטרור ויגרמו לפיגועים קשים בישראל ...הם הכח שאמור לעזור לחמאס להישתלט על יהודה ושומרון !
    האם מותר לשחרר ולירצוח מאות ואלפי יהודים בשביל חייל אחד ?
    מה יותר מוסרי ?
    שאלה באמת קשה.....

    • שאלה קשה... אבל התשובה קשה יותר!!! (ל''ת)

      לינוי, 09/02/09 11:29

  • 16.

    תקשורת איומה

    נגד ''סיקורים מורחבים'' למינהם, 09/02/09 11:18

    מה העניין להכנס לקרביים של כל דבר שקורה במדינה הזו ע''י כלי התקשורת? כל הדיון על גלעד שליט צריך להתנהל בדלתיים סגורות ושיבואו אלינו עם התוצאות אתם לא מבינים שזה רק פוגע בו????? די עם התקשורת הזו אותנו צריך לידע רק בתוצאות ולא במה שקורה זה תהליך ארוך ומייגע שאם כל אחד ממדינת ישראל או המדינות האחרות שתופסות את הצד השני ירים את האף ויגיד מה הוא חושב על כל פיפס שקורה לא נצא מזה!!!!!

  • 15.

    כל מי שמשחרר כל כך הרבה אסירים תמורת החייל החטוף - הוא פושע.

    pini-1, 09/02/09 11:18

    מנהיגות נבובה שאינה מסוגלת לעמוד על שלה. החמאס לא שינה את דרישתו מהיום הראשון.
    שחרור מחבלים משדר מסר של חולשה שתזמין חטיפה נוספת.
    איפה המנהיגים כמו גולדה ובגין. לא שחררו אף מחבל למרות שנחטפו ונהרגו ספורטאים במינכן.
    לא להכנע אחרת נשלם בחיי אזרחים רבים !

  • 14.

    מי שחושב על שלום פה ''לעולם יפסיד'' (ל''ת)

    החוק הקוסמי, 09/02/09 11:18

  • 13.

    נפלו על הראש???? לשחרר את הרוצחים האכזריים האלה?!

    גד, 09/02/09 11:17

    יש דרכים אחרות לשחרר את גלעד שליט , הממשלה הכושלת הזאת בנהול קדימה פשוט לא מוכנה וגם לא יודעת איך לעשות זאת

  • 12.

    בראון סרקוזי מרקל ברלוסקוני רהמ''ש ספרד ומעל כולם בלייר

    אמיר,מרכז., 09/02/09 11:14

    נשארו קצת פחות מ 13 שעות לשחרר את גילעד,השעון הצבאי שלי מתקתק בזעם.

  • 11.

    מתי כבר נעשה עונש מוות למחבלים? (ל''ת)

    b, 09/02/09 11:14

  • 10.

    א-זהאר גילח את זקנו

    גלוח גילחתי, 09/02/09 11:08

    דיווח: ישראל מסרבת לשחרר את א-זהאר שגילח את זקנו

  • 9.

    דרישת החמאס מעכבת את שחרור האסירים! (ל''ת)

    כותרת חדשה, 09/02/09 11:08

  • 8.

    יאללה תשחררו אחר כך תהרגו הם אוכלים על חשבוננו (ל''ת)

    iritkev1 , 09/02/09 11:06

  • 7.

    די לסחטנות

    אדם פשוט, 09/02/09 11:05

    לא לשחרר רוצחים, גם במחיר השארת גלעד שליט בשבי!
    שחרור הרוצחים, רק יוביל לחטיפתם של חיילים נוספים בנסיון לשחרר את ה''מחבלים הכבדים'' ולסדרת פיגועים נוספת.

  • 6.

    רק נתניהו מסוגל להחזיר את שליט!! (ל''ת)

    hoc , 09/02/09 11:04

    • מה ביבי יכול לעשות הוא היה ראש ממשלה על הפנים (ל''ת)

      אלי, 09/02/09 11:12

      • הוא החזיר במהירות 2 סוכני מוסד מירדן..

        ציוני, 09/02/09 11:25

        ועשה בשניה את העסקה, לא חיכה שנתיים+.

        • הוא שיחרר בתמורה את אחמד יאסין שהנהיג את החמאס

          חיים, 09/02/09 11:38

          לרציחת מאות ישראלים באינתיפאדה השניה. אחלה עיסקה.

          • יותר קל לחסל מנהיג טרור אחד מ1000. (ל''ת)

            מתי תבין, 09/02/09 11:45

        • הוא שחרר את יאסין ושלח תרופות למשעל (ל''ת)

          אחד שזוכר, 09/02/09 11:40

  • 5.

    צריך להיות:"למרות מוכנות לשחרר מאות רוצחים-חמאס לא מוכנים לשחרר את שלי

    panacea , 09/02/09 11:04

    חמאס לא מוכנים להתגמש, להפך,מוסיפים עוד ועוד דרישות, והממשלה נכנעת להם.צריך לשחרר את שליט-אבל למרות הנצחון במלחמה, אין לנו אפילו אות חיים משליט! בושה לממשלה.

  • 4.

    אם היו מחסלים אותם כל זה לא היה קורה (ל''ת)

    לא לשחרר בשום אופן, 09/02/09 11:03

  • 3.

    אם ממשלת ישראל רוצה לסיים את הסגה האיומה הזו (ל''ת)

    פקק תנועה , 09/02/09 11:01

    • ולא קשר לבחירות כי זו לא סיבה להצביע לקדימה ועבודה

      פקק תנועה , 09/02/09 11:04

      ביגלל שזה לא הולך ביחד כי קדימה ועבודה התוצאה תמיד תהייה אחורה עליה לשחרר את האסירים הללו ובעזרת גיבוי בין לאומי הדוק ופיקוח על מעשייהם

    • תגובה

      תנועה שוטפת, 09/02/09 11:05

      בסדר נשחרר את המחבלים. מחר הם יחטפו חיל אחר והסיפור יחזור על עצמו..

      • אפשר לימנוע את החטיפות הללו עים זהירות מוחצנת ושמירה יותר הדוקה על

        פקק תנועה , 09/02/09 11:48

        גבולות מדינתנו

  • 2.

    לא לשחרר אדריכלי פיגועים

    חד משמעי, 09/02/09 10:59

    הם יחזרו לפוצץ את האוטובוסים שלנו. להרוג אותם עכשיו.

    • עדיף לשחרר את גלעד שליט ולחזור לימי הפיגועים !? (ל''ת)

      mag222 , 09/02/09 11:20

      • כי יש חומה. (ל''ת)

        אין פיגועים, 09/02/09 22:44

  • 1.

    גם שחרור של ''סתם רוצחים'' הוא שערוריה. שברק ולבני ישימו את ראשם כערבון

    יהודי אמיתי, 09/02/09 10:59

    שהמשוחררים לא ירצחו שוב. לא פרסמו כמה מאלה ששוחררו בעבר חזרו לעסוק בטרור. תראו את ארה''ב ופולארד. הם יודעים לנקום.