• 108.

    לא להסתפק בזעזוע- לרוץ להצביע ''ישראל חזקה'' נגד האלימות

    להלחם באלימות בכבישים, 10/02/09 18:03

    זו עוד דוגמה לרפיסות שלטון החוק ולפחד של מערכת החוק מהתעמתות עם עבריינים. רק אפרים סנה וישראל חזקה יכולים לעצור את ההדרדרות, לשקם את ההרתעה נגד פושעים, עברייני מין, עברייני אלימות במשפחה או בכל מקום- ועברייני בריונות בכביש.

  • 107.

    מי שהורס באמת את המדינה - אלה השופטים בישראל (ל''ת)

    אייזיק פ''ת, 10/02/09 13:08

  • 106.

    שופט אמיץ

    אובייקטיבי, 10/02/09 12:39

    מעבר לסערת הרגשות, חשוב לחברה ששופט יחליט על פי הראיות, גם כשמדובר בעבריין. כל החלטה אחרת היא סכנה לדמוקרטיה- כדאי לחשוב על כך ברצינות ולא מתוך רגשנות.

  • 105.

    צריכים להרוג אותו..והם עוד משחחרים אותו..כאלה דפפוקים ! (ל''ת)

    מור חמדני , 10/02/09 12:26

  • 104.

    זה לא פלא שרוצח שפל יוצא עם חיוך מבית מישפט.זה טופעה קבוע בבתי מישפט . (ל''ת)

    thomas braitbart, 10/02/09 11:34

  • 103.

    מערכת מישפט חלשה מבוהלת וזה תוצאה רוצח הולך הביתה. (ל''ת)

    thomas braitbart, 10/02/09 11:31

  • 102.

    היא אשמה שחצתה את הכביש!! מה פתאום חוצים כביש?? (ל''ת)

    צודק השופט, 10/02/09 11:26

    • ועד בירוק?

      אבי, 10/02/09 18:54

      ועוד לחצות כביש בירוק?

  • 101.

    עונש מוות לרוצחים כאלו@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    sub-z, 10/02/09 10:52

    ד י כ ב ר לרחם על כל הרוצחים השפלים האלו!!!!!!!נמאס שאנשים שותים ורוצחים- עונש מוות- מיד!!!!!

  • 100.

    באמת חבל שאין עונש מוות בישראל....

    sd@hotmail.con, 10/02/09 10:45

    לפחות אם מערכת המשפט שווה ל . . . אז שהעונשים לזבלי אדם כאלו יהיו חמורים!!! מספיק עם היפיוף נפש והרחמנות!!!!!!

  • 99.

    ההקלה בעונשו של שלום ימיני

    אביטל איטה, 10/02/09 10:15

    חמור בעיני מאד שכך מזלזלים בחיי אדם צעיר וחף מפשע. רק עונשים חמורים ירתיעו את כל העבריינים, בעיקר את הנוהגים בכבישים. ההפקרות בכבישים מסכנת אל כולנו. אנא, הקפידו בענישה מרתיעה. בהצלחה!

  • 98.

    היצור המגעיל הזה היה שותף להריגת צעיר בגלל כסא (ל''ת)

    נוח בחוף הים והריגה של אחד נוסף עם בלק בראש, 10/02/09 01:51

  • 97.

    הפיתרון האידיאלי

    2 עבריינים +רוצחים בכלא לתקופת מאסר, 09/02/09 21:40

    הכי טוב זה לקחת את העונש ולחלק אותו לשניים חצי לחברו של ימיני וחצי לימיני אם לשניהם רק במקרה יש בלייק אאוט מאותו ערב גורלי אז לא נורא תמיד אפשר לעזור להם שישבו שניהם וירצו עונש אולי אז זיכרונם ישוב תוך שניות ספורות זה הפתרון המושלם לסגור 2 עבריינים ורוצחים מאחורי סורג ובריח נו מה יגיד העורך דין הגאון שלהם על הפתרון הזה?????????

  • 96.

    רישיון להרוג

    Y1, 09/02/09 19:35

    מאחר ועצרו את שני האנשים שהיו ברכב,ומאחר ואחד מחפה על השני, את שניהם צריך להאשים בביצוע הריגה ובשותפות להסתרת מידע ואת שניהם יש לשלוח לכלא לכמה שנים. אחרת נותנים להם רישיון להרוג שוב וגם מלמדים עבריינים אחרים איך להתחמק מעונש.

  • 95.

    מערכת המשפט רקובה ומעוותת

    רוני, 09/02/09 19:11

    אז מי נסע באוטו??
    איזה טרמפיסט עלה לרכב כנהג , לאחר עשר דקות דרס את מיטל , לאחר הדריסה עצר בצד,ירד מן האוטו,וימיני עלה על ההגה,ולקח את האוטו לחנייה....

    כבוד השופטת ,את מאמינה לזה???

    • שופטים מטומטמים

      אבי, 10/02/09 19:00

      מערכת המשפט היא לא רק רקובה ומעווותת היא גם מעסיקה שופטים מטומטמים ואטומים, רק אם אחד מבני המשפחה של אחד השופטים ייפגע מהרוצחים האלו אולי הם ילמדו משהו

  • 94.

    חשוב מאוד לקרוא

    מספיק עם הבלבולי מוח, 09/02/09 18:56

    מדובר על שחרור למעצר בית ועדיין מתנהל נגדו משפט.
    כל הכבוד לשופט שגם בתיק כזה לא נכנע ללחץ הציבורי ופועל לפי אמות מידה של צדק!!
    תפסיקו להתלהם על דברים שאתם לא יודעים ולא מבינים בהם, אף אחד מכם לא יודע מה היו הראיות נגדו והאם הן חזקות או חלשות.
    תגובה אינסטנקטיבית היא להתרגז על שחרורו למעצר בית, אך אם הייתם הנאשמים במקרה שאין ראיות מבוססות נגדכם, ובכל זאת היו מאריכים לכם את המעצר עד תום ההליכים וגוזרים עליכם עונש קשה , נראה אז מה הייתם חושבים!

    הנוסחא היא פשוטה: מי שאשם שיירקב בכלא, ומי שלא ימצאו נגדו ראיות כאשם ישוחרר.
    כך היה מאז ומעולם, וכך ראוי שיהיה

    • לשמאלני יפה נפש יקר:

      sub-z, 10/02/09 10:55

      1.הינך האתר של אנשים נאורים ולא שפלים שונאי ישראל- אנא . כבד את המקום!
      2. המשטרה לא עוצרת סתם אנשים ברחוב כי בא לה... הבן אדם עבריין מלידה!!!

  • 93.

    שיטה חדשה לרצוח

    רומבר, 09/02/09 18:30

    אם אתה רוצה לחסל מישהו - קח איתך חבר תעשה תאונת ''פגע וברח'' ביעד ורוב הסיכויים שלא יצליחו להוכיח מי נהג ברכב ותשתחרר למעצר בית ולחופש....
    לפי דעתי אם אין מי שמודה בנהיגה אז שניהם צריכים להיחשב כנהגים על דרך השלילה ולהיות מורשעים ברצח\\הריגה

  • 92.

    אז מי כן רצח? המכונית נסעה לבד? (ל''ת)

    אבי כהן, 09/02/09 18:27

  • 91.

    שחרור למעצר בית

    משה, 09/02/09 18:10

    השופט נויטל ידוע בחוכמתו, מדובר בשופט משכמו ומעלה.
    ניתן לסמוך בוודאות מלאה על החלטתו של השופט , החומר היה מונח לפניו ואני כאזרח סומך על החלטתו, כי זהו תפקידו של שופט לשים בצד את כל האמוציות ולשפוט לי החומר והממצאים.

  • 90.

    לדורית בינניש,עכשיו את מבינה למה עם ישראל לא מאמין במערכת המשפט !!!

    אזרח מודאג, 09/02/09 17:57

    כי אין משפט צדק, יש משפט כסף, ככל שהכיס שלך עמוק הסיכוי שלך לצאת נקי בבתי המשפט מכל צרה הוא גדול מאוד,
    והשופטים משחקים אותה ''ראש קטן''
    לכן מה הפלא שהאזרחים מהשורה לא מאמינים במערכת המשפט בשיראל,

    • כמה שאתה צודק ! בבתי המשפט בישראל אין צדק ואין הגנה על הקורבנות (ל''ת)

      ישראלית, 09/02/09 19:07

  • 89.

    יאללה נוסעים לחגוג על איזה דרינק איפשהו? אוטו עליו..? בושה! (ל''ת)

    נהג אוטומטי, 09/02/09 17:53

  • 88.

    הצביעו לליכוד וחזקו את משפחות הפשע במאבקן הצודק נגד האזרחים הטיפשים (ל''ת)

    עבריין אוהב ביבי, 09/02/09 17:53

    • בתי המשפט הם סניף של מר''צ, אם כבר (ל''ת)

      מציאותי, 09/02/09 18:49

  • 87.

    לכן הצביעו ''חי'' לאפרים סנה שילחם בפשע!!!! (ל''ת)

    Moises, 09/02/09 17:41

    • אתה צודק- רק ''ישראל חזקה'' תעצור את האלימות (ל''ת)

      נעים זביידה, 09/02/09 18:26

  • 86.

    לא סימון ולא ימיני- אז מי רצח אותה??

    קובי, 09/02/09 17:40

    טרמפיסט? הgps? הונטילים?

  • 85.

    תשובה חשובה לדברים שאמר העו"ד של הנאשם...

    רוני מהשרון , 09/02/09 17:10

    עורך דינו של הנאשם טוען כי "תפקידו של בית המשפט הוא לעשות צדק..."

    כפי שאמר "זקן עורכי הדין", עורך הדין חיים קאזיס (בראיון טלוויזיוני חגיגי שנערך עימו לפני כשנה) : "לצערי, במקרים רבים מאוד, אין צדק בבתי המשפט בישראל..."

    כשמשפט כל כך קשה יוצא מפיו של מי שליווה את מערכת המשפט הישראלית לאורך שנותיה ושעל ברכיו צמחו כמה מעורכי הדין המפורסמים בארץ..... אין לנו אלא להצטער צער רב ועמוק עד מאוד !!!

    מדינה שהפכה לכלי משחק בידיהם של פוליטיקאים מושחתים, עורכי דין ממולחים ומגישי בג"צים למיניהם... מעניין לאן פניה מועדות ???

    • מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      אזרח, 09/02/09 17:58

  • 84.

    אם ..אם ..היתה זו ביתו של השופט שחלילה היתה נדרסת גם אז היו משחררים? (ל''ת)

    אל מול כיתת יורים !, 09/02/09 17:06

  • 83.

    תשובה חשובה לדברים שאמר העו"ד של הנאשם...

    רוני מהשרון , 09/02/09 17:06

    עורך דינו של הנאשם טוען כי "תפקידו של בית המשפט הוא לעשות צדק..."

    כפי שאמר "זקן עורכי הדין", עורך הדין חיים קאזיס (בראיון טלוויזיוני חגיגי שנערך עימו לפני כשנה) : "לצערי, במקרים רבים מאוד, אין צדק בבתי המשפט בישראל..."

    כשמשפט כל כך קשה יוצא מפיו של מי שליווה את מערכת המשפט הישראלית לאורך שנותיה ושעל ברכיו צמחו כמה מעורכי הדין המפורסמים בארץ..... אין לנו אלא להצטער צער רב ועמוק עד מאוד !!!

    מדינה שהפכה לכלי משחק בידיהם של פוליטיקאים מושחתים, עורכי דין ממולחים ומגישי בג"צים למיניהם... מעניין לאן פניה מועדות ???

  • 82.

    מי שמרחם על האכזרים מתאכזר לרחמנים

    שופטי ישראל בפשיטת רגל, 09/02/09 16:40

    אני איבדתי מזמן את האמון שלי בבתי המשפט.
    יש לי הרגשה שהשופטים חוששים לחייהם ולכן נמנעים מלהעניש את העבריינים.

  • 81.

    עוד הוכחה שכסף קונה את כולם הכל רקוב במדינה

    אבי, 09/02/09 16:38

    פעם שרו העולם שייך לצעירים, היום אפשר להגיד העולם שייך לעבריינים ביחוד בישראל
    עבריין וטוב לו
    צדיק ורע לו

  • 80.

    בסדר אין ראיות.אבל מה עם אבא או אח אין לה? ימיני מכיר את ''החוק''הזה (ל''ת)

    קיקו, 09/02/09 16:35

  • 79.

    בסדר אין ראיות.אבל מה עם אבא או אח אין לה? ימיני מכיר את ''החוק''הזה (ל''ת)

    קיקו, 09/02/09 16:35

  • 78.

    אז מי דרס אותה????

    אזרח מודאג, 09/02/09 16:31

    הרי האוטו לא נסע מעצמו.אם הפושע הזה לא נהג אז החבר שלו היה הנהג האם הוא [החבר] כן נעצר עד תום ההליכים??.ונניח שהפושע הזה [ימיני] לא נהג-הוא ישב ליד הנהג,הוא נמלט יחד איתו והפקיר את הקורבן למות מפצעיו?האם שה לכשעצמו לא מחייב מעצר עד תום ההליכים????.כולם מבינים את הצורך במלחמה באלימות -חוץ מבתי המשפט שלנו.בתי המשפט שלנו חיים ,לצערי ] על פלנטה אחרת,אצלם יש זכויות רק לפושעים אבל את הקורבנות [הם לא זוכרים ] ולא מתחשבים בהם.את התוצאה אנו רואים יום יום באלימות הנוראה שיש בחברה שלנו!!!!!

  • 77.

    i

    7, 09/02/09 16:29

    j

  • 76.

    רצחו אותה 2 הוא היה באוטו בנסיבות מחשידות=השופט=בורח=מאחריות=מסיבותיו (ל''ת)

    נ.כהן אם זה היה קורה ל1 מילדיו אז הכל היה נראה אחר, 09/02/09 16:25

  • 75.

    לאם ההרוגה .אנו העם איתך.השופט צריך לגרש אותו מבית מישפט.וגם לבדוק כמה

    thomas braitbart, 09/02/09 16:09

    כסף יש בחשבונו.

  • 74.

    הפושעים תמיד למעלה בבית מישפט אוהבים רק פושעים.

    thomas braitbart, 09/02/09 16:04

    אני מציע לשחרר את כל השופטים ולבנות בית מישפט אוהב אזרחים בית מישפט אוהב נפגעים בית מישפט שמבין בישביל מה הוא נמצה שם.

    • שאלת תם

      רץ עם שועלים, 09/02/09 18:35

      האם השופט הוא גלעד נןיטל מרחוב תמר 5, שוהם?

  • 73.

    Most of you boys and girls have an IQ below 100

    Just a one , 09/02/09 16:04

    Imagine what will happen if I would call up the police saying you are hitting your wife/kids on a daily basis. The take you away and from very little evidence (me calling the police) will put you away.

    Will that be OK with you?

    I am not saying this chap should not be jailed,of course he should be just because how he looks like (just kidding) but it is down to the police to do the job.

  • 72.

    והשופטים בשכר זהה לנשיא המדינה בעבור א-פ-ס+0+0+0 (ל''ת)

    וגם לא נבחרו אלא מקצוע בירושה!!!, 09/02/09 15:57

  • 71.

    עוד רוצח עם קבלות שוחרר=עו''ד שותפים מלאים לפשע=מה קורה עם השופטים????? (ל''ת)

    הוא היה במכונית בנסיבות שהחשידו אותו=ידע לתשתש, 09/02/09 15:55

  • 70.

    גלעד נוייטל אתה שופט או אסופת חוקים מהלכת?

    עמית, 09/02/09 15:55

    על הפקרת הבחורה אחרי התאונה אין שום עוון? זה לא נגע ללבך ? כנראה שלא איכפת לך באמת ושלא יהיו הרבה שופטים מסוגך הלוואי ...שופטים גרועים רשלנים ואטומים.

  • 69.

    איזהה מדינה!! תקראו...

    מישי שאכפת לה!, 09/02/09 15:33

    איזה מדינה!!
    מה הם חושבים לעצמם שעוד מעט הוא יהרוג עוד אנשים!!
    תחשבו שזאת הילדה שלכםם שנהרגה!!

  • 68.

    בתי המשפט- נמאסתם!!

    בלבל, 09/02/09 15:31

    אתם אלו האשמים בפשיעה ההולכת ומתגברת. שמעתם פעם על הרתעה? על ענישה??.

    ה''דמוקרטיה'' הקיצונית הזו בה אתם נוקטים הורסת לנו את המדינה !!!

  • 67.

    תודה רבה שופטים יקרים עושי ''צדק'' חבל שאין מי שיכול לשפוט אתכם

    כוכב צדק, 09/02/09 15:28

    אולי יש ?

  • 66.

    Most of you boys and girls have an IQ below 100

    Just a one , 09/02/09 15:28

    Imagine what will happen if I would call up the police saying you are hitting your wife/kids on a daily basis. The take you away and from very little evidence (me calling the police) will put you away.

    Will that be OK with you?

    I am not saying this chap should not be jailed,of course he should be just because how he looks like (just kidding) but it is down to the police to do the job.

    • יו אר א יוג' ג'ק-אססססס (ל''ת)

      מתחסדים החוצה, 09/02/09 19:22

    • Guilty anyway

      Judith, 10/02/09 11:31

      EVEN IF ,THIS CHAP WAS NOT BEHIND THE WHEEL, HE DID NOT GET OUT OF THE CAR TO HELP THE BLEEDING GIRL AND TRIED EVERYTHING TO HIDE HIS ENVOLMENT.
      One of them drove don't you agree?DOES THIS NOT DESERVE a punisment?

  • 65.

    לגיטמציה באישור בית המשפט

    שמוליק, 09/02/09 15:23

    שיטות לרצח ולצאת זכאי

  • 64.

    חולשת הראיות

    אני עצמי ואנוכי, 09/02/09 15:22

    הראיות היו חלשות: ג' מהרופא. המשטרה היתה חלשה: ג' מהרופא. התביעה היתה חלשה: ג' מהרופא. מערכת המשפט טובה! אבל היתה חלשה: ג' מהרופא. השופט ערך דיאגנוזה: ג'ימלים בבית. השופט הוא הרופא. או איך ציטט השופט פנדלוביצ' את ראש הקנוניה (כנופית האוהדים)? טוב, נעזוב זה... הכל יופי, הכל טופי!

  • 63.

    אני לא מבין למה עצרו אותו בהחלט

    Yossir , 09/02/09 15:12

    זה היה יותר צפוי מצפןי שתוך מספר חודשים ישחררו אותו
    "יש חולשה בעומק הראיות",
    איך לא יהיה כשלוקחים לפרקליטות מסיימי מכללות שבקושי עברו בחינות לשכה במקום להעסיק מצטייני אוניברסיטאות.
    במדינת ישראל של 2009 פשע זה העיסוק המשתלם היחיד!

  • 62.

    מדינת היהודים הפכה למדינת הפושעים והמושחתים.מדינה בלי עתיד ותקוה. (ל''ת)

    עצוב שכך אנו נראים., 09/02/09 15:11

    • שרון,אלפרון,רמון,הירשנזון,אברגיל,קצב,אבוטבול,בניזרי,רוזנשטיין ועוד (ל''ת)

      פוליטיקאים,עברינים ומושחתים רובם היו בליכוד הגדול., 09/02/09 16:14

  • 61.

    יש חולשה בעומק בית המשפט...... (ל''ת)

    השכל הישר, 09/02/09 15:06

  • 60.

    שמעתם עם ישראל ?תנקמו לבד.

    ה' ינקום דמה הזועק מן האדמה, 09/02/09 15:01

    להחליף שם מבית משפט.לבית זונות.בית זונות בהרכב שלוש זונות.ארבע זונות. וכו'וכו'וכו'

    • החמאס צריך אנשים כמוך... בוא תצטרף... (ל''ת)

      איסמעיל הנייה, 09/02/09 15:45

      • השופט הרע

        רעמסס, 11/03/09 17:29

        יש צדק בדברך

  • 59.

    איפה דקסטר כשצריך אותו (ל''ת)

    דקסטר, 09/02/09 15:01

  • 58.

    אסור לשחררו! רק האיחוד הלאומי יטפל כראוי בפשיעה (ל''ת)

    ווילסון , 09/02/09 14:59

  • 57.

    שופטי ישראל- אל תתפלאו שהשנאה והבוז אליכם רק הולכים וגואים- כך

    רעמסס, 09/02/09 14:58

    מתנהגים עם רוצחים? מעניין אם היתה זו הבת שלכם....

  • 56.

    אני מתבייש להיות אזרח של מדינה,שמגוננת על רוצחים,

    אלון, 09/02/09 14:57

    כל שנשאר לבקש,מחילה ממך מיטל,על חוסר הרגישות של עם ישראל לחיי אדם,

  • 55.

    זה נכתב על שופטי ישראל (לא אני כתבתי)

    ברק, 09/02/09 14:56

    מרוֹב הוֹד כְּבוֹדוֹ לא רוֹאִים כְּבָר יוֹתֵר את האָרֶץ...
    אִיש מבינינו איננו עוֹמֵד כלל בפֶּרֶץ
    רַק שוֹפְטֵי ''העֶלְיוֹן'' בפסיקותיהם
    מֵיטִיבִים, מַפְלִיאִים, מַדְהִימִים בִּיְכוֹלְתָם את הכּל לתָרֵץ
    איש מביניהם אף אֵיננו טוֹבֵל וביָדוֹ שֶרֶץ .

    מִפְּאַת הוֹד כְּבוֹדוֹ ומַעֲמָדוֹ לא רוֹאִים יוֹתֵר אֶת היַעַר
    לא דוּבִּים, לא זְאֵבִים, לא פִּטְרִיוֹת, אֲפִילוּ לא כִּיפָּה אֲדוּמָה
    לא שִלְגִיָה, לא גַמָּדִים, אַף לא, אוּלַי, סְתָם דְבוֹרָה, תְּאֵנָה, תוּתִּים או פִּרְחֵי-בָּר
    הֵם שָם, מִמַעַל, בְּאַרְמוֹן השֶנְהָב: סְפוּנִים . נִינוֹחִים. נִישָאִים. מְדוּשָנִים. מְחוּסָנִים.
    כְּנוּעִים. עֲלוּבִים. שוֹתְקִים. מְשוּתָקִים. מְרוּחֲקִים. מְנוּתָקִים.
    נֶהֱנְתָנִיים. תּוֹעֲלְתָנִיים. נִקְלִים. נְלוֹזִים. נִיבְזִים. פּוֹחֲזִים. בְּזוּיִים. בַּזִים. מְבוּזִים. מִתְבַּזִים.
    מְרוּקָנִים. מְנוּוָנִים. מְאוּסִים. מְנוּמָסִים. מְנוּסִים. לְעוּסִים. מְעוֹשִים. מִתְפַלְמֵסִים. מִתְפַּרְנֵסִים.
    עַל כָּל צַעַד ושַעַל, מִכָּל פִּנָה, זָוִית וקֶרֶן מְכוּסִים.
    מְתוֹעָבִים (לֹא רַק) כְּמוֹ רִימוֹנִים רְקוּבִים. מַרְקִיבִים. . נִתְעָבִים. מְלַבְלֵבִים.
    אַך חֲרִיפִים, מְפוּלְפָּלִים וְחַדִים מִתָּמִיד כַּתַּעַר.
    אֲנַחְנוּ כָּאן, על פְּנֵי אֲדָמָה (טוֹבָה?) זו מִתַחַת, סוֹפְגֵי מוּסָר תּוֹכֵחָה וגַעַר.
    מִי היה מַאֲמִין, כִּי עד כְּדֵי כך, ביניהם לבינינו יִיוָוצֵר כָזֶה, כּה רָחָב ועָמוֹק, אוֹתוֹ פַּעַר ? ? ?
    הֵן כְּסִיל לא יבִין זאת, לא אֱווִיל, לא חָכָם, וודאי לא שוֹטֶה או איש בַּעַר
    אֱלוֹהִים, שא-נא תְפִילָה, קַבֵּל מְחִילָה, פְּתַח לָנוּ בְּעֵת נְעִילָה את השַעַר .

    מֵחֲמַת הוֹד כְּבוֹד מְאוֹדוֹ ומַעֲמָדוֹ,
    רוּחַ כְּבוֹד אַהֲבַת-האָדָם וחֵירוּתוֹ הפוֹעֶמֶת, יוֹקֶדֶת בִּלְבָבוֹ.
    שוֹכֶנֶת, שוֹרָה, לִפְרָקִים חָבוּיָה (עִיתִּים אֲבוּדָה) מְקַנֶנֶת (לֹא-תָּמִיד) בְּקוֹדְקוֹדוֹ
    מַעֲלָתוֹ, כְּבוֹד זוּלָתוֹ, תְּזוּנָתוֹ, מְדוּשָנוּתוֹ, חָזוּתוֹ, חָזוֹנוֹ, מְזוֹנוֹ,
    הֶגְיוֹנוֹ, פִגְיוֹנוֹ, אֲרֶשֶת פָּניו, לְשוֹנוֹ, קִלְשוֹנוֹ,
    סַבְלָנוּתוֹ, סוֹבְלָנוּתוֹ, אִיפּוּקוֹ, שְבִיעוּת-רְצוֹנוֹ-העַצְמִית, קוֹר-רוּחוֹ, קוֹרַת-רוּחוֹ
    שְנִינוּתוֹ, נְחִישוּתוֹ, נִמְרָצוּתוֹ, נֶחֱרָצוּתוֹ, עֶלְיוֹנוּתוֹ, הָגוּתוֹ, דַקּוּתוֹ, יַנְקוּתוֹ,
    מוֹרָשְתוֹ, תוֹרָשְתוֹ, מַחֲרַשְתוֹ, יַבָּשְתוֹ, אִשְתוֹ (?) תִּלְבּוֹשְתוֹ,
    עוֹמֶק אֱנוֹשִיּוּתו, הֵיקֵף תוּשִיָתוֹ, מִבְנֶה אִישִיוּתוֹ, עוֹצְמָת יֵישוּתוֹ,
    ...לא רוֹאִים יוֹתֵר את האָרֶץ
    איש מִבֵּינֵינוּ כְּבָר אֵיננוּ עוֹמֵד כְּלָל בפָּרֶץ.

  • 54.

    יש שני סוגים בעולם של אנשים עם רשיון להרוג

    עדן, 09/02/09 14:55

    א) ג'יימס בונד
    ב) נהגי ישראל

  • 53.

    נמאס כבר! נמאס!!!!

    מערכת משפט של אפסים!!!!!!!, 09/02/09 14:54

    מה יהיה הסוף עם אוזלת היד של הפרקליטות והרחמנות של בתי המשפט בארץ? בן אדם הורג מישהי בבריונות לשמה, נמצא אשם ומשוחרר לאחר 3 חודשים. לבתי המשפט יש עוד את החוצפה להגיד שהוא ישוחרר בערבות ''גבוהה'' של כחצי מליון שבשבילו זה הרי כסף כיס. מספיק כבר עם אוזלת היד הזאת! הבן אדם צריך להנמק בכלא עד מותו! אין גבול לביזיון פה במדינה, אם זה היה אזרח שומר חוק שהיה עושה משהו פעוט - היו יורדים לו לנשמה וממררים לו את החיים עד אין סוף, רק פה בישראל מקבלים פרסים על עונשים חמורים! מתי כבר יתעוררו, יעיפו את כל השופטים הרחמנים האלה לקיביני.... ויחזירו את ההרתעה במלחמה בפשיעה???????????????

  • 52.

    ''ונתת לעבדך לב שֹמע לשפוט את-עמך להבין בין-טוב לרע, כי מי יוכל לשפוט (ל''ת)

    ברק, 09/02/09 14:51

  • 51.

    איזו בושה של מדינה, איזה שופט, בושה, (ל''ת)

    איתי, 09/02/09 14:51

  • 50.

    השופט=0 (ל''ת)

    rin, 09/02/09 14:45

  • 49.

    בטח ישוחרר, למה מי מת ? (ל''ת)

    איציק, 09/02/09 14:45

  • 48.

    זה היה כ''כ ברור... רק בישראל ! (ל''ת)

    ערן, 09/02/09 14:43

  • 47.

    רק בישראל יש רישיון להרוג !!!!!!!!!!!!

    dudu740 , 09/02/09 14:41

    במדינה אחרת ממזמן הוא היה נכנס לכלא ל 25 שנה על רצח!!!!

    • אז תעבור לאירן... (ל''ת)

      שם יותר טוב, 09/02/09 14:53

  • 46.

    פוליגרף + סם אמת-פשוט אבל לחוקים במדינה נגד זה

    ארי, 09/02/09 14:39

    פגיע ב זכויות הפרט להשתמש בסם אמת
    חרבה יותר פוגעה בציבור החוקים דפקתים שמגינים
    למעשה בפשיעה ו מספקים פרנסת עושק למערכת המשפטית ו עורכי דין בכלל

  • 45.

    אחרי הבחירות,רפורמה דחופה בבית המשפט ששיך לשמאל (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 09/02/09 14:38

    • צודק לחלוטין!! (ל''ת)

      צודק לחלוטין!!, 09/02/09 14:41

  • 44.

    פינוק לנהג הדורס של טמיטל אהרונסון

    הציוני, 09/02/09 14:34

    בגלל שופטים כאלה הפשע חוגג,וגם בגלל שהשלטון הנוכחי אפשר לשופטים כאלה לשפוט-תשכחו ממני בבחירות!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 43.

    מה רק טיפשים מגיבים פה?

    משפטן, 09/02/09 14:34

    אתם לא מבינים שאם אין מספיק ראיות זה לא אשמת ביהמ''ש אלא של המשטרה. זה שמשחררים מחוסר ראיות זה לא אומר שהוא לא יואשם או יורשע בעתיד, אלא שחומר הראיות שיש כרגע לא מספיק כדי לקבוע שהוא מסוכן לציבור וצריך להישאר במעצר עד תום ההליכים.
    העובדה שביהמ''ש דורש ראיות מספיקות כדי להשאיר במעצר היא לטובת כולנו. אם לא כל אחד שנעצר לא משנה אם הוא חף מפשע ויש נגדו ראיות חלשות ישאר במעצר. יש לזכור שגם חומרת העבירה משפיעה על השיקול להשאיר המעצר, מאחר וככל שהעבירה חמורה יותר כך הסיכוי שהנאשם מסוכן לציבור גדולה יותר.
    כמה שהמקרה מצער, ואם יוכח כי אכן הוא אשם יש להענישו במלוא חומרת הדין,יש לזכור כי עדיין לא מדובר ברצח או בעבירת אלימות מכוונת אחרת. אם אתם לא מאמינים לי, נראה מה תחשבו אם תעצרו.

    • גם ''משפטנים'' צריכים קצת common sense

      ברק, 09/02/09 14:47

      אולי כול המגיבים כאן טפשים אבל בטוח שיש להם יותר הגיון מהשופט ששחרר אותו.

      • מה ה-common sense?

        משפטן, 09/02/09 15:28

        שאם התיק הוא מפורסם אז צריך להשאיר את הבנאדם במעצר גם אם לא הצליחו להוכיח שהוא מסוכן לציבור? ומה עם כל התיקים שיש כל יום בבית המשפט ולא שמעת עליהם? גם אז צריך להשאיר במעצר גם אם אין ראיות? ומי ישלם על כל העצורים ארה''ב? ומה תעשו כאשר אחד מקרוביכם או אתם תיעצרו לשווא, גם אתכם צריך להשאיר במעצר גם אם לא יוכיחו שאתם מסוכנים לציבור? אולי בכלל כדאי לעבור לשיטת משפט אחרת... אם הציבור (ובמיוחד הטוקבקיסטים) חושב שהוא אשם וצריך להיות מורשע, אז פשוט נכניס אותו לכלא ללא ראיות מכיוון שזה common sense. הוא בעתיד אפילו נצליח להתקדם, ונערוך הוצאות להורג וגדיעת איברים באיצטדיון ר''ג.
        שוב, אם הבנאדם אשם ויצליחו להוכיח זאת בביהמ''ש (שאגב, זה לא כ''כ קשה כמו שאתם חושבים), אז שיקבל את מלוא חומרת העונש. אם יש ראיות (אגב, לא צריך ראיות ברמה גבוהה) שהוא מסוכן לציבור, שישאירו אותו במעצר, ושכולנו נשלם את מחיר השהות שלו במעצר.

    • i guess you're one of us -- tipshon (ל''ת)

      rin, 09/02/09 14:47

    • בואנה עירבת את הצבעים של התרופות בבוקר (ל''ת)

      איציק, 09/02/09 14:48

    • הפקולטות למשפטים בארץ הן מעוזי השמאל הקיצוני- רואים. (ל''ת)

      רעמסס, 09/02/09 14:59

    • כמשפטן אתה טועה ומטעה

      גד, 09/02/09 15:14

      ראשית כן מדובר באלימות ורצח. מי שפוגע ובורח ולא עוצר ועוזר לנפגע הוא למעשה רוצח!!

      אם אכן משפטן אתה כדאי שתחזור לספסל הלימודים או תלמד אצל מרצים אמינים יותר.

      • למעשה מי שטועה זה אתה

        החת''ם סופר, 09/02/09 19:31

        מי שדרס מישהי עשה זאת ללא ''כוונת תחילה'', ולכן לא מתקיים הליך של ''נביעה'' כך שהיסוד העובדתי נובע מהיסוד הנפשי.

    • החוכמה אינה רק בצד של "המשפטנים"

      סבא של רוני , 09/02/09 15:22

      לפעמים כדאי גם "למשפטנים" להפעיל כלל פשוט וזה הגיון בסיסי.
      אולי הנאשם החל לגדל זקן והוא כבר חובש כיפה וקורא תהילים אולי זה מקל?
      שנים היו ברכב שפגעו והרגו - איזה ראיות נוספות צריך אדם סביר להבין שיש כאן עניין עם "רוצח" במסווה של נהג.
      הרי שני הנאשמים עשו הכל [בעזרתם האדיבה של ה"משפטנים" שלהם-מישהוא אמר כסף?]
      על מנת לבלבל את המערכת.למה זה אורך שלשה חודשים?
      לפני ש"המציאו" וניפחו את נושא המשפט שפטו "זקני העיר" שהם אנשים עם נסיון חיים פשוט וגם שלמה המלך לא היה "משפטן" לכן אל לך לכנות אנשים בעלי הבנה פשוטה ונקיה בשם "טיפשים" אתם ה"משפטנים" אשמים בניכור שחל בין המערכת המשפטית לבין העם הפשוט.
      שוב ושוב רואים שלצדק יש "מחיר" [כסף כסף.]
      יש לך כסף אתה זכאי אין לך אתה אשם.
      באם זה הצדק? אז חבל על הזמן של כולנו.

    • Quite right but

      Just a one , 09/02/09 15:23

      This is down to the poor police force we have got.

      Tell me who wants to be a policemen nowadays?

      Only those who are:
      1. Need the feel of power and don't get it from home
      2. People who cannot find any other work
      3. Any combination of the above two points

      Education is not far away from this either.

    • לא צריך להיות חכם כדי להבין שמקומו בכלא לעוד זמן רב

      חיפאי, 09/02/09 18:43

      אולי זה נשכח שהאיש נהג בשכרות ברח לשוטרים ודרס למוות בחורה צעירה ובעצם צפצף על החוק רמס אותו יחד עם הבחורה שדרס וירק לכולנו בפרצוף ואז מגיע שופט שמתפתה להאמין להטלת הספקות בראיות שמנסה עליו עורך דין ממולח - אני חושב שכולנו דורשים את היותו בכלא לעוד מספר שנים לפחות בטרם ישוטט עם חיוך נצחון בינינו

  • 42.

    אסור לשחררו!

    ווילסון , 09/02/09 14:33

    רק האיחוד הלאומי ינהגו בהם כראוי

  • 41.

    השופט חיי בעולם אחר (ל''ת)

    פקק תנועה , 09/02/09 14:30

    • אולי הוא מפחד מליברמן (ל''ת)

      פקק תנועה , 09/02/09 14:31

  • 40.

    מכונית מונעת בשלט רחוק

    גבי, 09/02/09 14:30

    בדיוק לפני שלושה חודשים מיד אחר מעשה הפשע
    כתבתי במסגרת זו כי עוד יוכיחו השופטים על
    פי אינפורמציית הסנגורים כי המכונית בכלל
    שעתה דרכה בשלט רחוק בדיוק כמו אותו מזלט
    המשרת את כוחות צה''ל.
    אכן צדקתי מערכת המשפט כנראה איבדה כל ערך
    חבך על זמנם של השופטים הזוכים לשכר חינם.
    הרי במקום זה יש ביכולתם לערוך המרת מקצוע
    ולתרום מעט למדינה קודם שתתפורר.
    חבל על זמנם של חוקרי משטרה ואולי בכלל חבל
    על השקעה בבנית בתי סוהר שכן אין עוד עברינים בישראל.
    או שמא כדי להשיב אל מערכת המשפט את שופטיה
    ההוגנים של המדינה אשר שפטו לפני שני עשורים
    חלף הקיימים היום במידה ואלה חיים ונמצאים.
    בפנסיה.
    גבי

  • 39.

    לא לתת יד לתאונות פגע וברח (ל''ת)

    להחליף את לבני, 09/02/09 14:26

  • 38.

    מה קרה אין אמון בבתי המשפט? (ל''ת)

    נו באמת..., 09/02/09 14:25

    • נכון

      מהדרום, 09/02/09 14:58

      נכון 38 האימון בבתי המשפט הולך ופוחת כאשר
      השופטים שוכחים את הקורבן והופכים את הפושע לקורבן

    • אין שום אמון במערכת המשפט. השופטים, הפרקליטות... כולם סתומים בלחץ (ל''ת)

      אזרח, 09/02/09 16:33

  • 37.

    שיעצרו את כל המעורבים עד שיודו מי נהג - ברור שאחד מהם היה הנהג

    יהודה, 09/02/09 14:23

    הם שותקים? משתפים פעולה? לא מודים?
    מגיע גם להם להיענש!!!!
    (להזכירכם, אלו עבריינים שברחו משוטרים... אין רחמים... כל המרחם על אכזרים...)

  • 36.

    מהמישפחה

    בתאל קרובה רחוקה, 09/02/09 14:23

    ממש חוצפה מה אין חוקים במדינה זה לא הגיוני מישהו נהג ברחב וזה לם משנה אים יש או אין ראיות מי יתן את הדין מיטל?! מדינת הפקר מעניין אים זה היה הבן של השופט מה הוא היה חושב או מחליט

  • 35.

    מדינת ישראל גן עדן לרוצחים (ל''ת)

    דש, 09/02/09 14:23

  • 34.

    השופט גלעד נויטל .תתביש בגללכם הפשע חוגג (ל''ת)

    גג, 09/02/09 14:22

  • 33.

    בזה מסתכמת דעתי על מערכת המשפט

    אפרת שטרן, 09/02/09 14:19

    הַנֶּאֱשָׁם יִתְכַּבֵּד וְיָקוּם \\ אפרת שטרן


    הַנֶּאֱשָׁם יִתְכַּבֵּד וְיָקוּם
    וְיַקְשִׁיב לְדִבְרֵי הַסִּיכּוּם:

    הוֹאִיל וְהַנָּ''ל לֹא מַכְחִישׁ כְּלָל וּכְלָל
    שֶׁנָּהַג בְּמַצָּב שֶׁל שִׁכְרוּת,
    וְאַחֲרֵי שֶׁדָּרַס חֲמִשָּׁה יְלָדִים
    הוּא נִמְלַט בְּרִכְבּוֹ בִּמְהִירוּת

    פָּסְקוּ הַשּׁוֹפְטִים לְלֹא כָּל לְבָטִים
    לְשָׁלְחוֹ לְבֵית-סֹהַר לָנֶּצַח,
    שֶׁיֵּדַע כָּל הָעַם מֵעַתָּה עַד עוֹלָם:
    זֶהוּ פֶּשַע נִתְעָב, זֶהוּ רֶצַח!!!

    אוּלָם !

    הֱיוֹת וּלְכָל הַדֵּעוֹת מְדֻבָּר
    בְּאִישׁ מִשְׁפָּחָה לְמוֹפֵת -
    מַאֲסָר הָעוֹלָם לְפִיכָך יְקֻצָּר
    לִשְׁנָתַיִם, פָּסַק הַשּׁוֹפֵט.

    וּלְאוֹר הָעוּבְדָה שֶׁהָאִישׁ הִתְנַדֵּב
    לְהַדְרִיךְ בַּצּוֹפִים בֶּעָבָר -
    הֻחְלַט פֶּה-אֶחָד לְצַמְצֵם אֶת עָנְשׁוֹ:
    הוא יֵשֵׁב רַק שָׁנָה – וִישֻׁחְרָר.

    בְּנוֹסָף גַּם יֶשְׁנָן רְאָיוֹת מוּצָקוֹת
    שֶׁמֵאָז שֶׁדָּרַס הוּא מַמָּשׁ מְדוּפְּרָס
    וְנִרְאֶה שֶׁעָבַר זַעֲזוּעַ -
    לְפִיכָךְ הוּא יֵשֵׁב רַק שָׁבוּעַ.

    וְאוֹתָן מִשְׁפָּחוֹת שַׁכּוּלוֹת
    שֶׁהֵגִיבוּ תְּגוּבוֹת לֹא-שְׁקוּלוֹת
    וּלְלֹא הֲפוּגָה הֵן הֵטִיחוּ בָּאִישׁ
    יְלָלוֹת וּקְלָלוֹת מַשְׁפִּילוֹת

    יְהֵא עֲלֵיהֶן לְמַמֵּן לוֹ
    חוּפְשַׁת הַחְלָמָה בַּכִּנֶּרֶת,
    כֵּיוָן שֶׁבִּשְׁעַת הָאָסוֹן
    הוּא נֶחְבַּל וְשָׁבַר אֶת הַזֶּרֶת

    וְכֵן יִרְכְּשׁוּ לַנֶּהָג חֲלִיפָה
    וְגַרְבַּיִם בְּצֶבַע תּוֹאֵם,
    כִּי מָה שֶׁלָּבַשׁ בְּאוֹתוֹ יוֹם אָרוּר -
    בְּדָּם יַלְדֵיהֶם הִזְדַּהֵם.
    * * *

    • ואוו (ל''ת)

      vego , 09/02/09 14:27

    • יפה! (ל''ת)

      יפה!, 09/02/09 14:34

    • מסכים עם כל מילה, יפה מאוד ! (ל''ת)

      שחר, 09/02/09 14:38

    • ענק !!!!!!!!!! (ל''ת)

      ארז, 09/02/09 14:53

    • מצויין, כל הכבוד, קולע לדעתי (ל''ת)

      איתי, 09/02/09 14:53

    • Can't you write in Hebrew?

      Just a one , 09/02/09 15:21

      I can't obviously

    • it's funny 'couse it's true... (ל''ת)

      homer simpson, 09/02/09 16:32

    • כמה נכון

      שימי, 09/02/09 19:05

      לאפרת מס 30
      המילים כל כך מתאימות ומדגימות את המצב
      בישראל כל הכבוד

    • חזק ומבטא את התחושות של כולנו של חוסר הצדק הזועק כאן (ל''ת)

      ישראלית, 09/02/09 19:19

    • פשוט מעולה!!! מריצה במייל (עםמ קרדיט, כמובן!) (ל''ת)

      תל אביבית, 09/02/09 19:36

  • 32.

    ביר זית

    צומפי, 09/02/09 14:18

    לפי דעתי מיטל בכלל אשמה בהכול ,מה פתאום היא יצאה מהבית??ואם כבר היא יוצאת ,מה פתאום היא שומרת על החוק ועומדת ןמחכה על המדרכה???להבא מי שעומד על המדרכה שלא יתפלא עם רכב פוגע בו צריך להתחשב בנהגים שיכורים גם הם בני אדם....
    מיותר לציין שהכל נאמר בציניות ,אבדה דרכנו...אלוהים יודע מתי נמצא אותה.

  • 31.

    איפה בייניש הגאונית

    אזרחי, 09/02/09 14:17

    מקרים כאלו ששופטים מתרשמים מסנגורים יוקרתיים מתרחשים כל יום.התביעה בדרך כלל חלשה ומתגמדת מול שכירי הפשע והעולם התחתון.
    ליבי למשפחת מיטל. המשיכו במאבקכם-מאבקנו.

  • 30.

    כפר אז''ר

    שלומיאל, 09/02/09 14:14

    אני לא יודע מי יותר מסכן בפרשה הזאת ,עד שהמשטרה שלנו עושה משהו אז באה מערכת המשפט שלנו ומשחררת לחופשי ,רחמנא לצלן ,שיהיה.

  • 29.

    נהג דורס

    לרים, 09/02/09 14:14

    לא השופט אשם אלא הפרקליטות.הכח אדם שעובד בשרות המדינה לא מתוגמל טוב אילכך אין אנשים ברמה.פרקליט שמקבל בחודש כמו עו''ד פרטי עבור ישיבה אחד יכול לעמוד בדרישות?

  • 28.

    בית המשפט השמאלני הוא האסון שלנו. (ל''ת)

    ליברמן, תעשה סדר. דחוף !!!, 09/02/09 14:14

  • 27.

    כשאמרנו לפני כמה חודשים שזה יקרה

    מלכזולו , 09/02/09 14:12

    התכוונו בצחוק

  • 26.

    אני מקלל בגלוי ולא מתבייש

    alon23121 , 09/02/09 14:12

    הלוואי הלוואי והפצוע הבא בתאונת הדרכים יהיה אחד מילדי השופטים אשר שיחררו את הרצח השפל למאסר בית
    אמןןןןןןןןןן

    • הזדהות

      מיקי, 09/02/09 14:24

      גם אני איתל א מ ן ו אמן

      • הבן לא אשם שהשופט ********* (ל''ת)

        אא, 09/02/09 15:16

    • You are funny

      Just a one , 09/02/09 15:19

      As if not, you must be insane.

    • כן כן כן! (ל''ת)

      תל אביבית, 09/02/09 15:27

  • 25.

    השופט גלעד נויטל!! (ל''ת)

    לא לשכוח את הבזיון הזה., 09/02/09 14:11

  • 24.

    How the hell do you allow comments

    Just a one , 09/02/09 14:08

    That include bad language???

    Like No. 11?

    • מה רע בתגובה שלי ומה פה שפה מלוכלכת? אמרתי את האמת בסה''כ. (ל''ת)

      אינקויזיציה, 09/02/09 14:15

      • Damn

        Just a one , 09/02/09 15:18

        You can express yourself in many ways, but not like your have done below.

        Shame you cannot see what was wrong with that...

  • 23.

    קשה להאמין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ברק, 09/02/09 14:05

    מה זה יש ''חולשה בעומק הראיות''? מי היה ברכב בזמן הדריסה? אני?
    איזה חולשה ואיזה נעלים. הבן אדם (או לא) עבריין בכיר עם סוללת עורכי דין טובה ומי יודע עם לא איימו על השופט בצורה כזו או אחרת.

    אם זה הייתי אני מזמן כבר הייתי יושב בשאטה ל20 שנה.

    נותר לנו רק להתבייש שיש לנו מערכת כזו המדינה.

  • 22.

    גועל נפש, שופטים עלובים (ל''ת)

    Mens Rea, 09/02/09 14:04

  • 21.

    אם הוא היה ברכב הדורס

    לא מבין את ההחלטה, 09/02/09 14:03

    הוא אשם בהריגה. עבירה בצידה 20 שנות מאסר.
    היילכו שניים יחדיו בלתי אם נועדו?
    שתו אלכוהול.
    ברחו מהמשטרה.
    הרגו בחורה תמימה וזכה.
    הפקירו אותה למוות.
    יש לו עבר פלילי.
    והוא משוחרר לביתו?
    לא מבין את השופט הזה נויטל.
    הציבור חייב תשובה. ומייד.

    • לא מערערים לעליון במקרה כה ברור של טעות שיפוטית? (ל''ת)

      אילה, 09/02/09 17:16

  • 20.

    כך הפשע חוגג

    אלי, 09/02/09 14:02

    רוצחים נסעים חופשי בכבישים, עוד אחד מתווסף ובית המשפט מגמגם.לא די שהערבים ששים להרוג אותנו, גם פושעים ישראלים משתוללים באין מפריע ורוצחים בכבישים.אם החוק כל כך נדיב איתם, צריך לשנות את החוקים כדי ששופטים אטומים יפעלו לשמור על בטחון הציבור.

  • 19.

    כל השמאל לא שווה יריקה (ל''ת)

    ASSAFY , 09/02/09 14:02

  • 18.

    ציפי השרמוטה לא שווה יריקה (ל''ת)

    ASSAFY , 09/02/09 14:01

    • To 18

      Just a one , 09/02/09 14:09

      Asaf,

      Please wash your mouth and keep quiet.

      Baboon land is not here, go back where you came from.

  • 17.

    עכשו אני מבין למה יש יותר משפחות פשע משופטים.... (ל''ת)

    אזרח עצבני, 09/02/09 14:00

  • 16.

    המדינה הזאת פשטה את הרגל בסוף יקום אחד שיקח את החוק לידיים וזה חבל (ל''ת)

    א, 09/02/09 13:58

  • 15.

    היום אין לחיים שום ערך- מחר נקנה עוד אבוקדו

    תרבות הממוחזרים, 09/02/09 13:58

    מערכת שיפוט כזו אינה מתאימה אפילו למדינת עולם שלישי
    לא מחפשים בכלל צדק אלה רק סעיפי שעל פיהם ניתן להפיל את כל התיק

    בושה וחרפה!!!

  • 14.

    יופי! רק בישראל.

    מיאו, 09/02/09 13:58

    המשטרה תופסת את העבריינים ובית המשפט משחרר אותם.
    בושה!

  • 13.

    טוב כנראה שחררו אותו על מנת שיוכל להצביע.... זה פשוט עצוב איפה שאני חי

    א, 09/02/09 13:57

    זאת מדינה שעושה כבוד ומפחדת מעבריינים בעוד המסכנים חוטפים עוד ועוד.

    • עוד יצביע לשמאל (ל''ת)

      alon23121 , 09/02/09 14:12

  • 12.

    כנראה ששיכנעו את השופטת שלא כדאי לה להאשים אותו....... (ל''ת)

    dama333, 09/02/09 13:55

  • 11.

    איזה בחור טוב, ממש מלח הארץ... (ל''ת)

    אינקויזיציה, 09/02/09 13:53

  • 10.

    את המשפט וגזר הדין צריך העם לבצע במקום הפשע (ל''ת)

    לא סומכים על הפרקליטות ובתי המשפט, 09/02/09 13:51

  • 9.

    So I told my wife, for justice we must go to Don Corleone (ל''ת)

    משה גלילי, 09/02/09 13:51

    • In this case, fully agree (ל''ת)

      ברק, 09/02/09 14:08

    • כן

      תל אביבית, 09/02/09 15:15

      ששופטי מדינת ישראל יבינו סוף סוף שזה מה שעתיד לקרות, אם הם לא יפנימו שהם משרתי ציבור.

  • 8.

    בושה

    ויקו, 09/02/09 13:50

    בושה וחרפה למדינת ישראל ולמשפט שלה
    בושה וחרפה למשטרת ישראל שנרדמה בשמירה על אזרחיה
    בגלל זה אנשים מרשים לעצמם לעשות מה שבא להם
    כי הרי אין חוק במדינת ישראל הכל מותר
    מסכנים ההורים שצריכים לעבור את כל הסבל והצער הזה
    אני מתבייש במדינה שלי ובחוקים המאובנים שלה

  • 7.

    בשבילי תמיד תהיה

    .., 09/02/09 13:50

    יכול גם לבוא שופט העליון בעצמו להתדפק לי על דלתי שלי בביתי שלי ולהגיד לי שאתה משוחרר מ''חולשת הראיות'' ולי זה לא ישנה - אתה שומע? המשפחה שלך שומעת? החברים? אתם קוראים את הטוקבק הזה? בשבילי שיהיה ברור תמיד תהיה רוצח!!!! אני שמחה שמפרסמים את התמונה שלך ככה שגם אם מחר שופט הזוי ישחרר אותך לביתך בעיני אתה אדוני תשאר תמיד רוצח אפס מאופס ור-ו-צ-ח!!! שלקח את הילדה המתוקה הזאת מאמא שלה, מה עוד נשאר לה למסכנה - ללכת מצויידת בתמונה של בתה המתה - בגללך- לשבת לשמוע דיון מבזה בבית משפט ולצעוק לאוזניים חרשות.
    תחי מערכת המשפט האומללה של ישראל - ביזיון!

    • צודקת 100% (ל''ת)

      נועם, 09/02/09 15:47

  • 6.

    חולשה בעוצמת הביטחון להסתובב ברחוב... (ל''ת)

    מרדכי, 09/02/09 13:48

  • 5.

    שניהם לכלא,כמו ברצח נהג המונית דרק רוט,מה ההבדל? (ל''ת)

    מה זה משנה מי נהג?, 09/02/09 13:46

  • 4.

    למה הגישו תלונה בכלל לא חבל על הזמן

    יוסי, 09/02/09 13:46

    הרכב הרי נסע לבד ,ומיטל היא שלא פעלה נכון היא הייתה צריכה להבין שרכב שנוסע לבד יכול לפגוע בה???????????
    עוד מעט יהיה כתב אישום נגדה בכלל....
    לראות לקרוא ולא להאמין.....

    • כנסו ותבינו

      אזרח, 09/02/09 14:11

      יוסי אתה אולי מעט תמים...
      יש כבר מי שהחליט להעמיד לדין גם הולכי רגל במדינה
      הכל אינטרסים של המשטרה ודאגה לקידום עצמי, לצערנו אנו אזרחי המדינה לא יכולים לשנות כלום רק הממשלה יכולה לנער את המשטרה ואז יבוא השינוי הגדול

  • 3.

    עד שההרוג הבא לא יהיה

    אוסישקין, 09/02/09 13:45

    מקורב לבית המשפט, ימשיכו המורמים מעם להתעסק בפילפולים-פלדמניים ולשחרר רוצחים.
    רבותיי המורמים מעם, במוקדם או במאוחר זה יגיע גם אליכם הביתה.
    שכחתם שכל האותיות הקטנות על המדפים העמוסים שלכם זה לא העיקר. העיקר הוא בטחוננו האישי. ואתם שקעתם לביצת התפלפלויות תלושה מהמציאות.

    • בדיוק!

      תל אביבית, 09/02/09 15:13

      אנחנו רוצים בטחון, לא דקדוקים משפטיים. אנחנו רוצים שאנשים מסוכנים לא יסתובבו ברחוב, גם אם הראיות שהצליחו להשיג נגדם לא מוצאות חן בעיני שופט כזה או אחר.
      המבחן צריך להיות, מה יותר סביר שיקרה לאדם חף מפשע: שיפול קורבן לפשע, או שישב בכלא על לא עוול בכפו. כל זמן שזו האפשרות הראשונה, סימן שאנחנו לא עושים מספיק כדי להלחם בפשיעה. עדיף לחברה שימנעו מקרי פשע, גם אם מדי פעם יקרה שאדם חף מפשע יורשע. טובת הכלל דורשת זאת. כל אדם מוסרי יסכים לקבל עליו את הסיכון הזה, כשהוא יודע שהתמורה היא מניעת 99% מהפשעים במדינה.

    • מתי יתחילו להעמיד לדין את השופטים הפושעים ?

      דורון מגבעתיים, 09/02/09 18:27

      שופטי ישראל מטנפים את הרחובות, אנשים פרימיטיביים, הזויים ובורים. לשלוח את כולם לכלא ולשלול מהם את תעודות עורכי הדין.

  • 2.

    לישראל, הרשות הופטת הטובה בעולם

    Rakoz, 09/02/09 13:40

    ואם הרשות השופטת הכי טובה בעולם,
    לא הצליחה להביא, אלא ראיות שיש בהן
    חוךלשה, סימן שהנאשם, לא היה הדורס.

    רק במדינות עולם שלישי, מחזיקים בבתי
    כלא, אנשים, שאין נגדם ראיות מספיקות.

    • אתה מדבר שטויות במיץ! (ל''ת)

      בולשיט, 09/02/09 13:48

    • מה אתה מקשקש? השופטים בישראל טיפשים, עצלנים, אטומים ושחצנים

      ארי, 09/02/09 14:01

      הרשות השופטת הטובה בעולם? השילוב בין מערכת המשפט הירודה שלנו, הפרקליטות הפחדנית והמשטרה הבריונית יוצרים מצב שהאזרחים מפחדים מהיום בו יזדקקו לעזרת מערכת החוק. אתה נכנס - אין לדעת איך תצא. אין הגיון, אין צדק, יש רק שופטים סתומים שממלמלים ''כבוד...כבוד...הבו לנו כבוד...''

  • 1.

    חולשה בראיות - הרכב נסע לבד - איזה איבלת..... (ל''ת)

    צחי, 09/02/09 13:37

    • שפה

      ה, 09/02/09 14:06

      אם כבר להשתמש בשפה גבוהה לכתוב אותה נכון.
      איזו איוולת