• 179.

    לשחרר את הנבלות,הם מחבלים שפלים ,אפשר סיכול ממוקד.

    pinco9 , 10/02/09 07:53

    ממילא הם חוזרים לטרור, אפשר לחסל אותם תמיד.זה עדיף על חיים בכלא על חשבונו של האזרח משלם המיסים.

  • 178.

    דיי לכל המתנגדים- תחשבו אם זה היה הילד שלכם!!! (ל''ת)

    דיי, 09/02/09 12:09

    • אם זה היה הילד שלי הייתי מוכן לוותר גם על ירושלים! אז מה זה אומר? (ל''ת)

      כניעה היא לא תמיד אופציה טובה, 09/02/09 16:28

  • 177.

    להחזיר את גלעד הוא שווה כל מחיר!!! (ל''ת)

    גלעד עדין חי!, 09/02/09 12:09

  • 176.

    בן אדם, חייל שנשלח להגן על מולדתו שווה כל מספר של מחבלים כדי שישוב

    אמן שגלעד יחזור בקרוב!, 09/02/09 12:08

    לביתו במהרה!!!

    • ויש חיילים שנפלו על מנת ללכוד את הטרוריסטים השפלים (ל''ת)

      די לפופוליזם, 09/02/09 16:24

  • 175.

    לשחרר את שליט בתמורה למחבלים!!! אסור לתת למקרה רון ארד לחזור (ל''ת)

    gibenz , 09/02/09 11:53

  • 174.

    לא לשחרר רוצחים,ניתן אחרת...................

    שאול קאופמן , 09/02/09 08:57

    הממשלה העלובה זו שעושה טעויות הסטוריות,הולכת לחרר טרוריסטים,למרות דבורי הסרק של לבני שלא מדברים עם טרור.

    אולמרט,לבני,ברק,אין לשחרר רוצחים,אתם הולכים הביתה ואלה הנשארים,אנחנו ,לסבול מההחלטה האומללה שלכם.

    צריך רק להגיד למנהיגי החמאס שהם ירקבו מתחת לאדמה אם לא ישחררו את שליט,ישראל תחשיך את הרצועה,תרעיב את הרצועה,לפני כן להביא זאת לידיעת העולם ותושבי עזה שיתקוממו נגד העריצים.להפעיל תעמולה בונה בעזה.לזרז להכניס את הפת"ח לשלוט בעזה.

    לא לסמוך על המצרים ,הטורקים ,אלא רק על עצמנו.

    • בטוקבק מהכורסא בבית אפשר הכל, אתה מקשקש כי גלעד הוא לא הילד שלך (ל''ת)

      gibenz , 09/02/09 11:55

  • 173.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 09/02/09 07:42

    הדבר החשוב הוא להחתים את כל המחבלים המשתחררים על מסמכים האומרים שהם לא חוזרים לטרור.
    מי שלא חותם לא משתחרר !!!
    מי שחותם ולאחר מכן חוזר לטרור דמו בראשו
    וישראל תראה בחיסולו מטרה ויעד גם אם תחתום במסגרות אחרות על הסכמי רגיעה-שהנקודה הזו תהיה ברורה...
    אני בעד נקיון טוטאלי ומוחלט של בתי הכלא ממחבלים ולתת להם את האפשרות האמיתית לחזור בתשובה שלמה ולהתנער מרוע וממעשי טרור.
    לבחור בדרך של משא ומתן בדרכי נועם ושלום
    על מנת להחזיר את השפיות לאזור.
    המשימה הנצבת לנגד עיני היא לטפל באלמנות ביתומים במשפחות שכולות ובנכים כתוצאה ממעשים רעים אלו לא רק בכסף אלא גם באהבה רבה.
    אני מודע לפצעים הפעורים אבל אני בדעה נחושה שיש להחליף את האסירים הפלשתינאים בחייל השבוי גלעד ולהשיבו הביתה.
    מעשה חסד זה של מדינת-ישראל הוא כלפי משפחות המחבלים(לא כלפי המחבלים שלהם יש עוד הרבה שנים לשאת חרטה ולכפר על מעשיהם הרעים הם גם חיבים לעבוד את האלוהים ולשפר מעשיהם על מנת שכשיגיעו למשפט האמיתי בשמים ולא זה של בני האדם על פני האדמה יגיעו לאחר שהביעו חרטה מלאה ועשו ככל יכולתם לכפר על מעשיהם).
    ומתוך סליחה הדדית של בני אברהם האחד למעשיו הרעים של האחר ולא יוסיפו לחטוא,
    תבוא הגאולה השלמה וההתקרבות וההתבטלות בפני האלוהים.
    -אין עוד מלבדו.

  • 172.

    כמה שאלות:1.למה אולמרט בזבז שלוש שנים כשהוא מוכן לשלם את אותו המחיר ?

    אולמרט התמזמז 3 שנים, 09/02/09 07:19

    2.למה אולמרט הפזיז והצמא להישגים,רץ לחזק את החמאס,אחרי שברק ריסק אותו כמעט לחלוטין במבצע ''עופרת יצוקה''?לא היה עדיף לתת לחמאס להתבוסס בבוץ של עזה ההרוסה ,ללא הישג משמעותי של שחרור אסירים בתקופה הקרובה?מה בוער לו,לאיש חסר האחריות והיכולת,לסגור את עיסקת שליט בסמוך ליום האחרון לכהונתו בתפקיד,שהוא לא יכול בלעדיו כעת,כששלוש שנים הוא משחק עם מספר האסירים ומסרב לכל פתרון להחזיר את גלעד במחיר נמוך מהמחיר שהוא מוכן לשלם כעת?הרי אם ביבי יעלה-גלעד יחזור במבצע צבאי,אם לבני תעלה,גלעד יוחזר בכוח הזרוע גם כן ואם ברק יעלה,גלעד יחזור בכל מצב,אם במבצע צבאי ואם בהסכם,כך שבכל מקרה הוא יחזור בתקופה הקרובה וחוץ מהאינטרס הפרטי הצר של אולמרט לגזור קופון על החזרת שליט,לא ברורה הבהילות של הליצן הזה.

  • 171.

    אם משחררים אותם צריך לבצע מהפכה ולהקים את מדינת יהודה (ל''ת)

    mnementh , 09/02/09 05:48

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 09/02/09 08:00

      לא !
      -אין עוד מלבדו.

    • נו תקימו כבר ותעזבו אותנו בשקט (ל''ת)

      gibenz , 09/02/09 12:01

  • 170.

    להקיא. סעדאת היה צריך להיות מוצא להורג. גועל נפש של מדינה. (ל''ת)

    mnementh , 09/02/09 05:41

  • 169.

    שאלה

    יקיר, 09/02/09 02:18

    מה בדיוק רגיעה של 18 חודשים תעשה.?
    לא למדנו מהעבר?
    רק דוחים את הקץ הרי נכנסנו לעזה העולם כבר הגיב העם תמך במבצע למה לא סימו את העבודה?

  • 168.

    לא מבין

    יקיר, 09/02/09 02:12

    אני לא מבין למה צריכים לשחרר אסירים בכדי להחזיר את גלעד הביתה רק כוח יחזיר אותו לא צריך שום הדברות
    החייל הבא שיחתף יעלה הרבה יותר זה רק יגביר את המוטיבציה של האוייב שלנו

  • 167.

    עלק לא נכנעים לסחיטה...

    :|, 09/02/09 02:04

    ודי מוזר שנזכרתם..
    יומיים לפני הבחירות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 166.

    בשום פנים ואופן לא לשחרר את מרואן ברגותי האיש רוצח שפל !

    משה, 09/02/09 00:51

    במידה ומשחררים את המנוול והחתיכת כלב הזה
    אז לוודא שהוא ימצא את מותו בחיסול ישראלי

  • 165.

    "אי אפשר להחזיר את כולם"

    w.shahar , 08/02/09 23:50

    דברי ציפי לבני על גלעד שליט
    תחילת קמפיין הבחירות
    מול קהל בני נוער ששנה הבאה מתגייס

    ממשלה בראשתה תחזיר את גלעד?!

  • 164.

    לא לקדימה וציפי כי שתי מלחמות כבר הספיקו לנו.. (ל''ת)

    w.shahar , 08/02/09 23:50

  • 163.

    וגם היום נפל קסאם... (ל''ת)

    w.shahar , 08/02/09 23:49

  • 162.

    למה אי אפשר לשתוק עד שהבחור יחזור?? אאהה? תקשורת?!!!!! (ל''ת)

    כלנית, 08/02/09 23:48

  • 161.

    בשום פנים ואופן לא!

    רני, 08/02/09 23:45

    אסור לבצע את העסקה האומללה והמסוכנת הזאת. מדינה שפויה לא תשחרר 1000 מחבלים ביניהם רוצחים שנשפטו ל 5 מאסרי עולם תמורת חייל אחד!
    מדינה שפויה לא תעשה דבר כזה!

  • 160.

    תצביעו רק ליכוד - מחל!

    פ. פוקס, 08/02/09 21:55

    גם בגלל הטיפול בגלעד שליט הצביעו ליכוד!
    ציפי וברק גורמים רק נזק למדינה.

  • 159.

    המדינה הזאת לא נורמלית! 1000 אסירים רוצחים תמורת חייל אחד?!

    מה קורה לנו?, 08/02/09 17:45

    אם הם רוצים מו''מ תנו להם רק אסיר 1, לא 1000! הצביעו איחוד לאומי! רק הם יפסיקו את הבזיון הזה!

    • החייל האחד הזה שווה מליונים של מחבלים זבלים!

      רוצים את גלעד בבית!, 08/02/09 19:30

      לחופש של גלעד אין מחיר! האסירים האלה הם מחבלים רוצחים שמגיע להם להנמק לעד ואפילו להתחסל. גם אם וכאשר ישוחררו עוד נסגור איתם חשבון בהמשך. הכי חשוב שגלעד יחזור הביתה.

    • אך היית מגיב אם החייל האחד הזה היה הבן שלך חס ושלום (ל''ת)

      שרון, 08/02/09 22:50

      • נו, אז נניח שבשביל הבן שלי אני מוכן שירצחו אלפי אנשים.. שהעולם ישרף

        הרשה לי לענות, 08/02/09 23:29

        אז מה? מה הוכחת בזה? לממשלה יש אחריות גם לשאר האזרחים. להקריב אזרחים חסרי שם (בינתיים) זה קל יותר מאשר להקריב מישהו ספציפי. אני לא אומר כרגע מה לדעתי צריך לעשות, אני רק אומר שהטיעון שלך לא תופס.

        אגב, הנרצחים העתידיים שירצחו ישירות ע''י המשוחררים, לא יהיו הקורבנות היחידים. גם החטופים הבאים, אם נמשיך לעודד חטיפות, יפגעו בגלל זה.

    • כמה ישחררו בחיל הבא? (ל''ת)

      יקיר, 09/02/09 02:23

  • 158.

    מנהיגנו מורידים אותנו על הברכיים ונכנעים לטרור (ל''ת)

    תני, 08/02/09 16:42

  • 157.

    שלושה חברי קבינט ותקשורת מגוייסת עושים ככל העולה על רוחם (ל''ת)

    המדינה של האמא שלהם, 08/02/09 16:22

  • 156.

    אולמרט עושה מכירת חיסול בסיטונאות..כמה נזק העלוב הזה גורם (ל''ת)

    ממשלה פתטית תתביישו, 08/02/09 15:31

  • 155.

    פעם היה אסור לשחרר את ברגות והיום כן משהוא כאן לא הוגן מבחינה ציבורית (ל''ת)

    פקק תנועה , 08/02/09 15:22

  • 154.

    הרגו 200 מחבלים כדי לשחרר 1000? להקים את החמס ולחזקו ? במקום

    זאת בגידה, 08/02/09 14:35

    לפרק את החמס!

  • 153.

    קדימה......לקחתם מדינה והחזרתם אותה עשרים שנה אחורה (ל''ת)

    herzi33 , 08/02/09 13:12

    • גולדה בהמדורה חדשה (ל''ת)

      אני המלך , 08/02/09 13:13

  • 152.

    כל קול למפלגה קטנה = קול לקדימה !!!

    אני המלך , 08/02/09 13:11

    רק ליכוד..

  • 151.

    מדינת ישראל אין לה זכות קיום

    חתולה בשוק , 08/02/09 12:50

    מדינה המניעה ומשמנת את מנגנוני הטרור בהתרצה של מלחמה בטרור ,מדינה השולחת בניהן לההרג בקרב חינם ולחינם ,מדינה המפקירה את ביטחון תושביה למען מושג מעורפל שאין לו קשר למזרח התיכון (שלום שלום)עוקרת ילדים מבתיהם בשם שלום ואינה דואגת לבתי מגורים אחרים למעלה משלוש שנים בקרוב ,מדינה המוכנה להאכיל את מפלצת הטרור בעוד ועוד שטחים תמורת "שלום" ובכך מסתכנת בעוד ועוד מלחמות
    מדינה שכזו גבירותי ורבותי אין לה זכות קיום.

    • מגרים את תאבונם של החוטפים בפעם המי יודע כמה!! (ל''ת)

      חתולה בשוק , 08/02/09 13:11

  • 150.

    ליכוד חזק יביא קסאמים על תל אביב (ל''ת)

    אלי כהן , 08/02/09 12:18

    • קדימה חלשה = גרעין איראני מאיים על ישראל (ל''ת)

      אני המלך , 08/02/09 13:12

    • מיפו? אידיוט לקסאם טווח של מקסימום 10 ק"מ, אבל בשם קדימה הכל אפשרי (ל''ת)

      אבי1# , 08/02/09 13:48

  • 149.

    זה כבר חולני לגמרי...... (ל''ת)

    yoji , 08/02/09 12:13

  • 148.

    ישראל מדינה עידרית, עם עורף חלש ותיקשורת שמרצה את המגמה הציבורית.

    עמית, 08/02/09 12:05

    אני מתנצל מראש אם זה יישמע למישהו חסר רגישות,אבל הלחץ הציבורי המוטרף, והמעורבות חסרת הרסן של התקשורת בסוגיית שליט--מחלישות לאין שעור את העורף, ויותר מכך, הן מחלישות את יכולת ההנהגה של מנהיגי מדינת ישראל. בסוגיית שליט הציבור בישראל הראה לעולם את חולשתו ולא את חוסנו.

    והתיקשורת... התקשורת בארץ היא היא עקב אכילס שלנו!

    ישראל לא חזקה!
    ישראל מרצה את הציבור שלה על חשבון חוסנה הלאומי.

    • שמישהו יזכיר לי בשביל מה יצאו למבצע?

      חתולה בשוק , 08/02/09 12:53

      עופרת עייפה

    • מעניין אם גלעד שליט היה הבן שלך מה היית מציע (ל''ת)

      אבי, 08/02/09 15:10

    • למתעניין אל תיהיה פופוליסטי (ל''ת)

      ניר, 08/02/09 16:00

  • 147.

    מה אני אומר כל הזמן? שמפלגת קדימה היא אחת המפלגות הפושעות והמושחתות

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 08/02/09 11:36

    ביותר, ריסוקם בבחירות גורם להם לעשות מעשים נואשים וזה המשך אסונות למה שהם גרמו לעם היהודי ולמדינת ישראל במשך שמונה שנים הארורות האחרונות והנה הם שוב מצליחים לשחרר רוצחים עם דם על הידיים!!
    זה לא יעלה את חינם בעיני הבוחרים, זה רק מראה על ייאושם והעם היהודי חייב להיות פיכח כדי לא לבחור במפלגה המושחתת והפושעת הזאת!! ליבני תהיה יותר גרועה מהמפיונר, ירושלים ורמת הגולן בסכנה אם חס וחלילה היא תבחר או ברק!!
    ביבי וליברמן הם התקווה של העם הזה, בעזרת השם ביום שלישי נשלח את קדימה והעבודה לכל הרוחות!!!

  • 146.

    רק האיחוד הלאומי יצליח!

    מייק מרום , 08/02/09 10:58

    כולנו מצביעים להם, למען ניהול טוב למדינה

    • הצביעו ט(מבלים) (ל''ת)

      אבי1# , 08/02/09 11:00

  • 145.

    זה אולמרט שהעביר 176 מ' לחמאס? לבני לא בתמונה???? (ל''ת)

    לבני משחקת אותה תמימה, 08/02/09 10:58

  • 144.

    אסור לשחרר אותו! הוא מ-ח-ב-ל!

    מייק מרום , 08/02/09 10:58

    לא בכל מחיר משחררים. למה שאנחנו לא נציב להם את התנאים: או שתחזירו אותו, או שנהרוג את כולכם

  • 143.

    מעריב מפרסם תגובות ובמתחרה אין כניסה ל-''דעות אחרות מ,,לבני'' (ל''ת)

    כל הכבוד למעריב, 08/02/09 10:56

  • 142.

    הישראלים מטומטמים ולכן מגיע להם מה שהם מקבלים

    אבי1# , 08/02/09 10:53

    רציתם את שרון? קיבלתם!
    רציתם את קדימה? קיבלתם!
    רציתם אוסלו? קיבלתם!
    רציתם לפורר את הימין? קיבלתם!
    עכשיו אתם רוצים את ליברמן? תקבלו (את הז... שהוא יכניס לכם) ואולי יחד איתו תקבלו גם את קדימה, עם ליבני ובלילא ואפללו וצחי הנגבי ורמון ןבראון והירשזון וראשון טורס ו....

  • 141.

    לנועם קדימה הפכו את גלעד לכלי שרת לתעמולת בחירות ותו לא (ל''ת)

    יוני, 08/02/09 10:49

  • 140.

    קימה בלחץ לקראת הבחירות. 3 שנים לא עשו כלום למען שליט (ל''ת)

    מה קרה ברק וציפי יש בחירות נונים מכל הבא ליד ??, 08/02/09 10:46

  • 139.

    התבוסה והחרפה המדיניות של ''עופרת יצוקה'' יכו אותנו עוד שנים

    דרור מרמת גן, 08/02/09 10:45

    רבות.מעניין האם אולמרט/ברק יסתכנו במימוש הסכם הכניעה לפני הבחירות או שיחכו עוד יומיים.
    השאלה היא איך הם מעריכים את תגובת הציבור לחרפת שיחרור המחבלים. האם הם מעריכים כי המתלהמים הדורשים את השיחרור בכל מחיר הם הרוב בציבור או שלא.

  • 138.

    הקמפיין למהפך דמוקרטי מאוחד

    דמוקרט אכולשקשוקה , 08/02/09 10:40

    בפורטל קמפיין המאבק
    www.makolot.co.il

  • 137.

    חיי שליט שווים יותר מכל המחבלים שאצלנו! רוצים את שליט כאן (ל''ת)

    gibenz , 08/02/09 10:39

    • באיזו מטבע תשלם עבור החטוף הבא? (ל''ת)

      אבי1# , 08/02/09 10:48

      • זה לא שיקול - הוא כרגע חי - למרות שרבים היו מעדיפים שהיה מת במקום

        gibenz , 08/02/09 11:17

        להיות חטוף - כדי לא לשלם את המחיר

        • זה בהחלט השיקול, ואני לא הייתי רוצה אותו מת

          אבי1# , 08/02/09 11:27

          ואתה בטח גם מאלה שצועק גוועלד שביבי החליף יאסין (אחד) מול שני אנשי מוסד.
          כמה צביעות.

          • ביבי עשה נכון ששיחרר את יאסין - אבל זה לא קשור לנושא הזה

            gibenz , 08/02/09 11:36

            כארגון טרור - לחמאס תמיד תהיה מוטיבציה להרוג או לשבות חיילים, אם נשחרר את המחבלים או אם לא. גלעד חי, לכן צריך לשחרר את המחבלים עבורו, שלא יחזור מקרה רון ארד.

    • נכון, אבל במחיר הזה, למה לא לפני שנתיים? (ל''ת)

      יאל, 08/02/09 10:48

      • צודק, ישראל אלופים בלמרוח דברים סתם (ל''ת)

        gibenz , 08/02/09 11:18

      • בהתחלה הם דרשו רק 450. (ל''ת)

        הספינולוגיים ימכרו את זה כהצלחה כבירה, 08/02/09 23:32

  • 136.

    קול קורא למגזר הרוסי

    אלכס, 08/02/09 10:39

    ליברמן יביא לנו ממשלת ליבני ברק.
    מי שרוצה ימין יצביע רק מחל.

  • 135.

    תגיד זה לא מה שרצו החמס יום אחריי השבי? (ל''ת)

    גולום , 08/02/09 10:38

  • 134.

    מגיב 103 פטריוט ישראלי - תגובה אמיתית, חכמה ומבריקה

    פרופסור באקדמיה, 08/02/09 10:38

    מי יתן ויתאפשר לך להעניק מחוכמתך לראש הממשלה ושריו הכושלים

  • 133.

    ליברמן ימליך את ליבני

    מיכאל, 08/02/09 10:36

    ליברמן רק מדבר! הוא הציל את אולמרט אחרי המלחמה הכושלת בלבנון.
    רק נתניהו הפסיק את האוטובוסים המתפוצצים. רק נתניהו הציל את הכלכלה.
    הצביאו מחל

  • 132.

    מי שהותיר את גלעד להנמק במחשכים אסור לתת בידו את השלטון (ל''ת)

    דגנית, 08/02/09 10:34

  • 131.

    כניעה טוטאלית של ממשלת ישראל

    אוקצור, 08/02/09 10:33

    חבל על ה''מבצע'', חבל על ההישגים, חבל על תושבי הדרום שקיבלו טילים על הראש במסגרת ''אולי הרגיעה תקדם את המו''מ'' ...

    כניעה מוחלטת, הרי החמאס הציג את אותם תנאים כבר לפני שנתיים ויותר .

  • 130.

    רק מדינה מובסת ובזוייה נכנעת כך לאוייב (ל''ת)

    בגידת לבני ברק חייבת לבוא לידי ביטוי בקלפי, 08/02/09 10:33

  • 129.

    גלעד כ-1,000 ימים בשבי היום נזכרתם בו קדימה?!!! היום?!!! (ל''ת)

    לפתע גלעד בראש מעייניכם?, 08/02/09 10:32

  • 128.

    ביבי לא יעיל. רק האיחוד הלאומי

    מייק מרום , 08/02/09 10:31

    כולנו ט', לימין אמיתי בממשלה הבאה

    • Yeah Right

      אבי1# , 08/02/09 10:39

      כולנו ט(מבלים)

  • 127.

    מה לא יעשו בשביל מנדטים.מוכרים את המדינה (ל''ת)

    socrates37 , 08/02/09 10:30

  • 126.

    קומץ עיתונאי החצר של לבני מכתיב לעם במי לבחור - מ-ז-ע-ז-ע (ל''ת)

    דמוקרטיה? זה אסון לאומי!, 08/02/09 10:29

  • 125.

    לא יכולנו לעשות זאת לפני שנה ושנתיים במקום לתת לדלעד להתיבש בכלא? (ל''ת)

    מה ההבדל?, 08/02/09 10:29

  • 124.

    לבני ברק חייבים לשלם על הכניעה הזו בקלפי (ל''ת)

    אל תבליגו, 08/02/09 10:29

  • 123.

    רוצים בעיטה בלבני ?! אז תצביעו לביבי !!!!! (ל''ת)

    אני המלך , 08/02/09 10:28

    • רק מחל

      שירה, 08/02/09 10:55

      רק נתניהו הציל אותנו מאינטיפדה, וגם בכלכלה. כל העולם מתרסק והכלכלה שלנו שורדת לא רע בזכות נתניהו.

      • נכון .. (ל''ת)

        אני המלך , 08/02/09 13:09

  • 122.

    גלעד שליט מחכים לך בבית

    אתי, 08/02/09 10:28

    הגיע הזמן להחזיר את שליט הביתה אין לו מחיר

    • המחיר שלו זה החטופים הבאים!!! (ל''ת)

      אבי1# , 08/02/09 10:41

  • 121.

    פוליטיקה אחרת לבני היא שחרור גלעד לפני הבחירות? שקוף (ל''ת)

    זה מראה כמה את לא יכולה!, 08/02/09 10:26

  • 120.

    מנהיגי ישראל נמושות .

    שי, 08/02/09 10:23

    אם מחזירים תמורת חייל אחד כמויות הרסניות של מחבלים ללא שום היגיון ופרופורציה אל נתפלא שיש טרור וחטיפות והוא רק הולך ומעצים, לא טיפלנו בחיזבאלה כשהיה ארגון קטן וההמשך ידוע , במקום להגיב בחומרה ולהעניש המנהיגים נותנים פרס לאויב והתפישה בזמן הזה היא שדם יהודי הפקר, מנהיגי ישראל לא עושים את המוטל עליהם ומפקירים את אזרחיהם ,

  • 119.

    נשאר רק לשדרג לחאמאס את הגראדים עם יריחו ישראלי למען השלום (ל''ת)

    ילדי שדרות לא נחשבים בסיפור, 08/02/09 10:21

  • 118.

    בגלל ציפי מובארק מלך האזור

    איציק, 08/02/09 10:20

    מדיניות ציפי בעופרת יצוקה מובארק נהיה מלך האזור ולמעשה ציפי מסרה אותנו לידיו
    אילו שילמו בשעתו כפישציפי מוכנה לשלם עכשו אז שליט היה כאן מזמן ולא סובל.ציפי והאודים אוהבים את ההשפלות והפכנו לסמרטוטים של מובארק בכל נושא.שיגיע שליט אמן ושילכו הבתה לתמיד ציפי המאותרגת על ידי התקשורת והאהודים וגם רמון אפללו רוחמה בלילה הנגביהכל בידי הבוחר ולא אצל הנבחר.הזהרנו אותכם מאולמרט והתיקים עכשוזהירות מציפי שלא מכחישה ענין חלוקת ירושלים הכל בידי הבוחר קדימה הרסו כל חלקה טובה וציפורה לא מנעה וישבה איתם

  • 117.

    השב'כ חייב לעצור את אולמרט על בגידה אל תסמכו על מזוז (ל''ת)

    רק בתי דין שדה וגיליוטינות, 08/02/09 10:19

  • 116.

    מה יהיה המחיר של החטוף הבא?

    עמית, 08/02/09 10:18

    גם ככה מפחיד להסתובב בעולם כישראלים. אני רק יכול לתאר לעצמי איזו מוטיבציה תהיה לטרוריסטים לחטוף ישראלים, לאחר עיסקה כזו.

    המחיר האמיתי הוא לא 1000 אסירים.
    לעיסקה כזו יש השלכות קשות הרבה יותר.

  • 115.

    שחרור גלעד רק בכוח צבאי עד להחרבת עזה כולה רק לא כניעה (ל''ת)

    אל תבליגו יותר צאו מהאדישות שלכם לפני שתושמדו, 08/02/09 10:17

  • 114.

    דגל שחור של תעמולת בחירות מתנוסס מאחורי כל הדיווחים האלה (ל''ת)

    פריינטה, 08/02/09 10:17

  • 113.

    רוצחים ששוחררו בעבר רצחו 130 ישראלים לאחר שיחרורם.

    haimrosen , 08/02/09 10:16

    צריך לתת אוןלטימטום לחמאס: שחררו מיד את שליט או שדמכם בראשכם.

  • 112.

    אסור לשחרר אפילו רוצח אחד לשחרר את גלעד בהמון כח של צה''ל (ל''ת)

    וליברמן יודע לעשות את זה הוא מבין ערבית, 08/02/09 10:16

  • 111.

    במקום ללכת ולהפציץ להם את כל עזה עד שהם יביאו את גלעד ...

    אני המלך , 08/02/09 10:16

    איזה ממשלה מטומטמת במקום ללכת ולהגיד לחמאס עד שהם לא מביאים את שליט הם מפציצים את כל עזה !! אבל מה לעשות יש לנו ממשלה לוזרית !! אחרי זה יחטפו לנו עוד חייל מה נעשה?כל ההרוצחים שיש להם דם ביידים משחררים אותם לא מבין את הטימטום הישראלי מה לא אכפת לכם מה יקרה לאזרחים בגלל השחרור של האסירים ? מתאבדים, רציחות , מתים
    ואני מצביע רק ליכוד - למנהיגות חזקה!!

  • 110.

    האיחוד הלאומי לא ייבגוד בכם תמורת עמלות הגז או כסא בבחירות (ל''ת)

    רק איחוד לאומי, 08/02/09 10:15

  • 109.

    שימוש בשליט לצורכי בחירות,אין מילה אחרת,מה לא עושים כדי להשיג עוד (ל''ת)

    מנדנטים,פוליטיקה אחרת עאלק!!!!, 08/02/09 10:14

  • 108.

    צודק. רק איחוד לאומי

    מייק מרום , 08/02/09 10:13

    כל השאר עובדים כמו מסטולים

    • איחוד הלאומי = עוד קול לציפי (ל''ת)

      אני המלך , 08/02/09 10:17

  • 107.

    רק על איחוד לאומי אפשר לסמוך

    aassaa1 , 08/02/09 10:12

    כל השאר ימכרו את המדינה שלהם בשביל הבחירות

    • איחוד הלאומי = עוד קול לקדימה . (ל''ת)

      אני המלך , 08/02/09 10:17

  • 106.

    אל תשאלו את "העם", כולם נעליים - פשוט תעשו !! בהצלחה!! (ל''ת)

    gibenz , 08/02/09 10:12

  • 105.

    מוכרים את המדינה יום לפני הבחירות!

    דוד, 08/02/09 10:11

    השמאל מוכן לכל! אמרו שהמלחמה עזרה להחזיר את גלעד. עכשיו נותנים הכל כדי להצליח בבחירות. קדימה והעבודה חרפה! ציפי וברק ברחו חד צדדית, בושה.
    רק הליכוד יביא שלום צודק. הצביעו מחל.

  • 104.

    הדרך אל האושר... קרא:

    חזאי הטמטום הישראלי , 08/02/09 10:11

    דרך מהירה לסיים מלחמה - להפסיד בה
    דרך מהירה לשלום - להגר מכאן
    שלום? - רק בעליונות צבאית ברורה - ו מ ו כ ח ת
    שמאלן / פציפיסט / אנרכיסט - השותפים הטבעיים לטרור, האוייב בונה עליכם

    אז תודה לכם שמאלנים יקרים (אוהו!) עבור:

    מעל לעשור של נחיתות ורפיסות בכל מובן של מדינתנו
    הורדתנו לתהומות כלכליות
    הזנחת החינוך
    הזנחת הערכים
    הזנחת הלוחמים שנפגעו ונותרו נכים
    הזנחת הזקנים והחלשים
    הזנייתנו בעיני העולם: אנחנו טובים כל עוד אנו מצייתים לכללי ההתאבדות הלאומית והופכים ל"רעים" כאשר אנו מתעקשים להישאר בחיים.
    חובבנות משרד החוץ - הפנים שלנו בעולם שהפך קן מלא רימות של נהנתנים, מקורבים של וחובבנים עלובים.

    • ואתה חזאי ההכללות (ל''ת)

      האושר כבר פה, 08/02/09 10:19

  • 103.

    שוקם כוח ההרתעה של החאמאס נגד היהודים רק חטיפות עובדות !!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    לחטוף כמה שיותר חיילים ונגיע לניצחון על היהוד הטפש, 08/02/09 10:09

  • 102.

    מטורף, הזוי, מסוכן ואסור לשלם מחירים כאלה תמורת שבוי אחד

    פטריוט ישראלי, 08/02/09 10:08

    מה שאני כותב, אולי ישמע לא פופולארי, אבל אני מציע לכל מי שיקרא את התגובה הזו, יהרהר כמה דקות במה שנכתב.
    אנו מדווחים כל הזמן כי הממשלה דנה בעניין גלעד שליט, ובימים האחרונים הנושא קיבל תאוצה רבה.
    כמו כן מספרים לנו שהמחיר יהיה כואב וכי מדובר בשחרור של כ – 1000 מחבלים רוצחים ורוצחים בפוטנציה כמו גם שיחרורו של האדון הנכבד הרוצח ברגותי.
    אז עם כל הצער, והרצון לראות את שליט בבית, יש לי כמה שאלות לממשלת ישראל
    1. מדוע ממשלה במדינה ריבונית, שהיא מעצמה איזורית, מעסיקה את עצמה בלי הרף ודנה בכלל, במקרה פרטי של שבוי, יקר וכואב המקרה ככל שיהיה ?
    2. ככל הנראה, הולכים לשחרר מאות או אף למעלה מאלף מרצחים. אלף המרצחים הללו זה כמו חטיבה לוחמת בצבא הטרור העזתי. במבצע הבא, לפחות 500 מהאלף הללו יצטרפו לשורות חטיבת הטרור העזתית וירכיבו מהם סד''כ גדודי. השאלה הנשאלת, כמה חיילים ישראליים ואזרחים ישראליים יהרגו וירצחו באופן ישיר על ידי גדוד הטרוריסטים בעימות הבא שללא ספק יתקיים, ומי משרי הממשלה יסתכל להורי החיילים ולמשפחות הנרצחים בעיניים ?
    לסיכום, מה שקורה בעניין שליט, זוהי שערוריה ממדרגה ראשונה, ואין לי ספק, כי חיילים ואזרחים ישראליים רבים ישלמו בדם בגלל התרגילים הפופוליסטיים סביב שליט. אגב, גם אם יש ספק בכך, הרי שהנחת העבודה הפשוטה כל כך, שזה התסריט שיתרחש בעתיד. הרי פעמי השלום לא יגיעו עם חזרתו של שליט הביתה.
    אגב, במאמר מוסגר, אני לא רואה את פוטין, או את בוש, או את ברלוסקוני, או את מרקל, ואת ממשלותיהם, מתעסקים שלוש שנים ברציפות אודות חייל שבוי.
    עניין שליט צריך להישאר ולהיות מטופל על ידי הדרג הצבאי בלבד, אני מניח שיש בצה''ל מחלקת נעדרים, הם הם, ורק הם, בפיקוח של אלוף או הרמטכ''ל, אלו הם שצריכים לעשות את העבודה הזאת, לרבות החלטות, וממשלה לא צריכה להתעסק בזה כלל וכלל.
    לממשלה ריבונית אסור להתעסק במקרה פרטי.

  • 101.

    ממשלת ''קדימה'' מאכילה אותנו דגים מעופשים לפני שתסולק מן העיר

    יאל, 08/02/09 10:08

    במחיר אותו עומדת הממשלה לשלם, ניתן היה, ככל הנראה, לשחרר את גלעד שליט מזמן. התנהלות שלומיאלית כזאת של הממשלה ראויה לפרק מיוחד ב''מצעד האיוולת''.

    • נכון אז בשביל שהיא לא תהיה בממשלה גם השנה תצביע ליכוד (ל''ת)

      אני המלך , 08/02/09 10:18

  • 100.

    הספין הזה ייקבור את לבני ברק לתמיד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    קדימה והאבודה מתרסקות לחלוטין, 08/02/09 10:08

    • tbh (ל''ת)

      אני המלך , 08/02/09 10:18

      • אני כל כך מקווה .. אבל בשביל לחלש את לבני וברק מצביעים ליכוד (ל''ת)

        אני המלך , 08/02/09 10:19

  • 99.

    ושתלך ךעזאזל מדינת ישראל העיקר הכסא של לבני ברק (ל''ת)

    אסור שיעברו את אחוז החסימה, 08/02/09 10:06

    • רק ביבי חוסם את לבני !! הצבע ביבי = בעיטה בלבני (ל''ת)

      אני המלך , 08/02/09 10:20

  • 98.

    התבוסה והחרפה המדיניות של ''עופרת יצוקה'' יכו אותנו עוד שנים

    דרור מרמת גן, 08/02/09 10:04

    רבות.מעניין האם אולמרט/ברק יסתכנו במימוש הסכם הכניעה לפני הבחירות או שיחכו עוד יומיים.
    השאלה היא איך הם מעריכים את תגובת הציבור לחרפת שיחרור המחבלים. האם הם מעריכים כי המתלהמים הדורשים את השיחרור בכל מחיר הם הרוב בציבור או שלא.

    • כל מה שנתניהו הבטיח הוא קיים בניגוד לפוליטקאים אחרים

      גיל, 08/02/09 10:33

      ליבני וברק בורחים חד צדדית.
      ליברמן רק סיסמאות, הוא הציל את ממשלת אולמרט אחרי התבוסה בלבנון. ליברמן ימליך את ציפי.
      רק מחל

  • 97.

    זה מה שאולמרט עושה בהיחבא?

    קדימה!?, 08/02/09 10:03

    נמאס מהגישה המתנשאת והמנותקת של קדימה. ביבי נראה לי הרבה יותר מחובר לעם הפעם, אולי אפילו אצביע בשבילו.

    • כל קול לביבי זה בעיטה בלבני (ל''ת)

      אני המלך , 08/02/09 10:21

  • 96.

    תתביישו ותעזבו כבר

    רובי, 08/02/09 10:02

    האם יש אמת שישחרו את ברגותי
    האם ירדנו מהפסים
    האם ישחררו את רוצח השר גנדי
    האם ירדנו מהפסים

    אם החלטתם לשחרר למה יצאתם למלחמה

    הכל בחירות
    הכל במכירת חיסול

    תתבישו

    • בשביל שזה ללא יקרה מצביעים ליכוד (ל''ת)

      אני המלך , 08/02/09 10:22

  • 95.

    הצביעו רק לאיחוד הלאומי (ל''ת)

    יהודה, 08/02/09 10:00

    • מי שמצביע איחוד הלאומי נותן עוד קול ללבני (ל''ת)

      אני המלך , 08/02/09 10:23

  • 94.

    אסיר תמורת אסיר, אבל מה ניתן לצפות ממדינה המאפשרת ביקורי אסירים

    רעמסס, 08/02/09 09:59

    לפלסטינים בעוד חייל שלנו נרקב בכלא ללא כל זכויות? טמטום מוחלט.

    • נכון .. וזה המדיניות של קדימה וצריכים שהיא תפסק ובשביל זה צריכים ליכוד (ל''ת)

      אני המלך , 08/02/09 10:24

  • 93.

    שליט

    מיקי, 08/02/09 09:58

    תמורת שחרור כ-1,000 אסירים פלסטינים מצוין.
    תמיד אפשר לחסל אותם אחד אחד כל אחד בזמנו.

    • Yeah Right (ל''ת)

      אבי1# , 08/02/09 10:44

  • 92.

    סופית ! ,הפסדנו במערכה מול החמאס.

    אבא של לוחמים, 08/02/09 09:58

    אם אכן זהו ההסכם המשמעות היא : ניצחנו בקרב אבל הפסדנו במערכה מול החמאס. לאיכן ''נעלמו'' קורבנות השלום של פרס... זוכרים פיגועים ,8 שנים בהם עוטף עזה היה נתון לפגיעות יומיומיות ,הרוגים פצועים . אמי זוכר את שמות החייל והקצין שנהרגו בחטיפת שליט ? האם יש להם שם וזיכרון !
    מה עם הלוחמים שסיכנו את חייהם במניעת פיגועים ובמעצר מחבלים. אם אני איש חמאס אני פשוט אמתין עד לחיסול המדינה היהודית שיש לה את ''הצבא החזק בעולם'' אבל מפסיד במערכה.

    • יותר נכון יותר קדימה יותר כשלונות !!! (ל''ת)

      אני המלך , 08/02/09 10:25

  • 91.

    כנופיית תבוסה עכשיו בראשות לבני ברק אולמרט חוגגים על הדם היהודי (ל''ת)

    כי אתם המטומטמים האדישים יושבים בבית בשקט, 08/02/09 09:56

    • גם ליברמן גייס חמישי!

      מרים, 08/02/09 10:16

      ליברמן ימליך את ציפי. רק מחל יביא שלום אמיתי, רק נתניהו עצר את האוטובוסים המתפוצצים. רק נתניהו הציל את הכלכלה. הצביאו מחל.

  • 90.

    עוד פעם פתיחת מעברים ?? לא למדנו כלום?

    שי, 08/02/09 09:54

    להתראות במלחמה הבאה

    • ואני מקווה בשבילך שבמלחמה האמיתית תהיה ממשלה חזקה כמו ליכוד!! (ל''ת)

      אני המלך , 08/02/09 10:26

  • 89.

    ממש לקבל בחילה מהפוליטקאים העלובים הכול לצורך בחירות (ל''ת)

    יגאל התותך, 08/02/09 09:53

  • 88.

    קדימה וברק לא ריסקו כלום - החמאס תמיד משיג מה שהוא רוצה (ל''ת)

    הפכנו לעבדים נרצעים שלו, 08/02/09 09:52

    • נכון אז מצביעים ליכוד ועושים מהפך!!!! (ל''ת)

      אני המלך , 08/02/09 10:26

  • 87.

    קדימה וברק רוצים להרוויח עוד קולות בבחירות לכן (ל''ת)

    הם משמיעים קולות בערפל, 08/02/09 09:51

    • רוצה בעיטה בלבני ? תצביע ביבי !!!!!! (ל''ת)

      אני המלך , 08/02/09 10:27

  • 86.

    התוצאה תהיה גל של טרור, עשרות אזרחים ישראלים ירצחו! כדי להציל חייל! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 08/02/09 09:49

  • 85.

    ''לא מתפשרים'' - נכנעים. החמאס רוצה 1000 מחבלים - נשחרר.

    לולה השרלולה, 08/02/09 09:49

    כניעה היא כח.
    כניעה היא נועזות.

  • 84.

    ישראל תשחרר את ברגותי שיהרוג 20 אחרים שרוצחיהם ישתחררו בעיסקה הבאה (ל''ת)

    מ-ט-ו-מ-ט-מ-ים, 08/02/09 09:47

  • 83.

    השלישיה אולמרט ברק וליבני חושבים שהכל זה פוליטיקה. די לשחק בעם1

    הכל פוליטיקה, 08/02/09 09:41

    מלחמה? רק אם היא משרתת אותנו בקלפי
    שיחרור שליט? כמה מנדטים הוא יביא לקדימה ולעבודה.
    די לשחק בעם

  • 82.

    ברגוטי יעשה גם סדר בעזה!!!! גלעד - מחכים לך באהבה כולם!!! (ל''ת)

    הבועה, 08/02/09 09:41

  • 81.

    1000 רוצחים ? מה השתגעתם?!

    השמאל הוא זבל , 08/02/09 09:40

    מתוך ה 1000 לפחות 100 יחזרו לרצוח
    בממוצע הם יצליחו לרצוח כ 1000 ישראלים

    אתם מטומטמים ?!

    מה קורה פה איזו מדינה מתועבת שמשחררת 1 ולא מעניין אותה שישפך פה דם של אלפים בגללו
    יצורי תחת

    • להגיש בגצ מייד לא לצאת פרירים עם כל הכאב לשליט (ל''ת)

      עמי, 08/02/09 10:10

  • 80.

    אבל...ציפילה

    אממא, 08/02/09 09:40

    אמרה שלא חייבם לשחרר בכל מחיר את מה קרה הבחירות אני בעד לשחרר את הילד מידי אתיחד עם זאת הממשלה הזאת כבר אין מנדט ואינה יכולה לעשות כלום הרי הם יודעים שלא יקבלו כלום אחרי הבחירות נכון ששוה חייל אחד בעם ישראל אך גם אין לי מילים כי אני אמא חייבים לשחרר את הילד

  • 79.

    מי היא ציפי ליבני ? - חובה לקרוא !

    אזרח שחושב באמת, 08/02/09 09:39

    לכל מי שחושב להצביע קדימה -
    קיראו את מאמרו של ארי שביט בהארץ
    ותבינו שאין בה כלום - פשוט כלום
    מסוכן מאוד ....

  • 78.

    18 חודשים הזמן לפצצה איראנית?

    שוני, 08/02/09 09:39

    שוב אנחנו נותנים להם להתאושש ולהרים ראש כדי שיוכלו להגיע בשלום לזמן שבו תהיה פצצה איראנית. ואז מה? תיגמר הפסקת האש?

  • 77.

    ספין ספין ספין! נקודה למחשבה

    גד, 08/02/09 09:39

    איך יומיים לפני הבחירות פתאום הממשלה מתעוררת להחזיר את גלעד.
    מחיר האלף אסירים היה גם לפני שנתיים וחצי למה לא החזירו אותו כבר אז?!
    הממשלה האיומה הזאת משתמשת בגלעד בתור ספין!

    • ותחשבו על זה... (ל''ת)

      חזאי הטמטום הישראלי , 08/02/09 10:02

  • 76.

    תעזבו הכול בצד בואו נעבור את המכשול הזה ונבלע את הדג

    קובי, 08/02/09 09:38

    ונגמור את הסיפור הזה . אבל נלמד לקחים להבא . בגלל זה צריך מנהיגות חזקה ולא מתפשרת .

  • 75.

    פטפטת מיותרת ומזיקה

    תירוש, 08/02/09 09:37

    חבל שעיתון אחראי כמו מעריב מוצא לנכון לפרסם מידע לא מוסמך ולא בדוק מפי ''גורמים פוליטיים'' כביכול. אין ספק שמידע כזה מחליש את ישראל במשא ומתן לשחרור גלעד שליט.

  • 74.

    יש למחות על כל הסכם/הסכמה/הבנה של ממשלה שאינה קיימת עוד

    חזאי הטמטום הישראלי , 08/02/09 09:32

    הסכמי הכניעה שלנו על-פי הדיווחים מבישים.

    - פצמ"רים, גראדים וקסאמים נורים עלינו
    - מאמצים לפיגועים נמשכים
    - הברחות דרך המנהרות נמשכות
    - ייצור אמל"ח ורקטות נמשך
    - הסכמי כניעה והבנות של חסרי הבנה נמשכים
    - הבטחות "לא מידתיות" - בשפע
    - אהבלים שמוכנים ללכת עם זה - בשפע
    - שמאלנים שרצים לכל פינה בעולם להלשין ולהוציא דיבת הארץ רעה - "ברוך השם" לא חסרים

    כל זה כאשר החמס "מוחלש ומורתע"

    מה השגנו באמת?

    כמה אווילים אנחנו יכולים להיות?!!


    * מנה מנה תקל ופרסין

    • על כל חברי ממשלת מחדש 2 לרדת לתהומות השכחה!! (ל''ת)

      חזאי הטמטום הישראלי , 08/02/09 09:33

    • לקדם רק מי שמבטיח ונותן ערבויות כי -אף הסכם- ו-אף הבטחה- לא תקויים

      חזאי הטמטום הישראלי , 08/02/09 09:35

      ע"י ממשלה חדשה בראשותו

      וכי אם החמס ממשיך/ימשיך להעמיד תנאים, הפעם ישלמו ראשיו בראשיהם באופן אישי כאשר משפחותיהם ותומכיהם על משפחותיהם יוגלו מהמקום

    • כאשר יעדי מלמה/מבצע מושגים - התאים היחידים הם של המנצחים

      חזאי הטמטום הישראלי , 08/02/09 09:37

      אז מי ניצח כאן?
      מי הורתע כאן
      מי הוחלש כאן?

      היש יודע?

      * מנה מנה תקל ופרסין

    • ברגותי, תחזיק את עצמך - האסירים לא יכולים להרדם מקולות צחוקך (ל''ת)

      חזאי הטמטום הישראלי , 08/02/09 09:38

    • ציפורה ליבני, אהוד הלא אהוד - היש בסיס להנחתכם כי כולנו מטומטמים? (ל''ת)

      חזאי הטמטום הישראלי , 08/02/09 09:39

    • מה קרה למסורת 101? היכן אריק שרון כשם שהיה במיטבו? ההיה יחידי? (ל''ת)

      חזאי הטמטום הישראלי , 08/02/09 09:41

    • שמאלנים עם מח אפונה, אתם גררתם הקצנה ימינה - והיא מגיעה ובגדול! (ל''ת)

      חזאי הטמטום הישראלי , 08/02/09 09:43

    • תשובה הימין נינס בלץ

      eli32 , 08/02/09 10:02

      רק קדימה, הכי מתאים להרכיב ממשלה בראשות ציפי ליבני.....

  • 73.

    צריך לשחרר את גלעג-אך השאלה: לשם מה היתה המלחמה בעזה? (ל''ת)

    panacea , 08/02/09 09:31

  • 72.

    מדינת ישראל נכנעת על ארבע לטרור ,הטרור משתלם לערבים (ל''ת)

    חיים, 08/02/09 09:30

  • 71.

    ביזיון משתלם לרצוח כנראה

    אילן, 08/02/09 09:29

    לא שיש לי חס וחלילה משהו נגד שליט אני הייתי מאוד שמח שהוא היה משוחרר מזמן אני מבין את כאב המשפחה ומסכים איתם שחייבים לשחרר אבל רוצח כמו ברגותי זה לא נורמלי תתארו לעצמכם שהטורקים ישחררו את המנהיג הכורדי זה לא יעלה על הדעת

  • 70.

    אפשר להבין במה ''עזרה'' המלחמה בעזה???

    אחת, 08/02/09 09:29

    ז''א אין לי ספק שהיתה חשיבות גדולה למלחמה ואין לי ספק שהיינו חייבים לצאת אליה!!!
    אבל לפחות שלא ישתחצנו אחרי זה הבכירים שלנו שה''שבועיים'' המסכנים של המלחמה הם אלה שקידמו את שחרור של שליט,כי הדרישה נשארה אותה דרישה ולא היה טעם למשוך את זה 3 שנים...
    חוצמזה למה על חייל אחד לשחרר אלף מחבלים???השתגעתם??
    עם כל זה שאני רוצה ומחכה שגלעד יחזור הביתה...

  • 69.

    שווה לפרוט מטבע זהב באלף מטבעות נחושת..שליט הביתה

    המשקיף מהאום, 08/02/09 09:29

    שווה לפרוט את היהלום הזה באלף פיונים בלתי חשובים המשמינים בבתי הכלא בארץ.
    יותר טוב היה לפני המבצע לשחרר את כל האסירים במיוחד אלה עם דם על הידיים והבכירים ביותר כולל מרגלים תמורת שליט.
    ואז להפגיז אותם מהאוויר בעופרת יצוקה .
    אף פעם זה לא מאוחר.

  • 68.

    בשביל זה היה צריך את המבצע בעזה?

    יוסי, 08/02/09 09:27

    ירי הרקטות לא נפסק, הסכם הרגיעה שנראה שמתגבש בעצם נכנע לכל מה שהחמאס רצה לפני המבצע ואפילו בנושא גלעד שליט נראה שהולכים לכניעה טוטאלית לדרישות החמאס.

    כל זה לאחר 3 שבועות לחימה ומאות רקטות על הדרום, דירדור נורא במעמדה הבינלאומי של ישראל, והכרזה של הממשלה ש''ניצחנו''.

    לאור ההישגים המדהימים הללו, איך מישהו עוד חושב להצביע לקדימה או עבודה?

  • 67.

    מספיק!

    Yossi, 08/02/09 09:27

    העם חזק ה''הנהגה'' חלשה.
    הצביעו נגד כל מי שתומך ב''עיסקה''.

  • 66.

    לא עושים דברים בכל מחיר

    יוסי, 08/02/09 09:25

    צריך להפציץ את עזה עד שישחררו את שליט. רק האיחוד הלאומי

  • 65.

    שורה תחתונה נותנים ל1000 רוצחים חופש עבור שקט של שנה (ל''ת)

    וחצי-בושה למדינה, 08/02/09 09:24

  • 64.

    בשביל זה היה צריך את המבצע בעזה?

    יוסי, 08/02/09 09:23

    ירי הרקטות לא נפסק, הסכם הרגיעה שנראה שמתגבש בעצם נכנע לכל מה שהחמאס רצה לפני המבצע ואפילו בנושא גלעד שליט נראה שהולכים לכניעה טוטאלית לדרישות החמאס.

    כל זה לאחר 3 שבועות לחימה ומאות רקטות על הדרום, דירדור נורא במעמדה הבינלאומי של ישראל, והכרזה של הממשלה ש''ניצחנו''.

    לאור ההישגים המדהימים הללו, איך מישהו עוד חושב להצביע לקדימה או עבודה?

    • מה זאת אומרת בשביל מה? בחירות, לא? (ל''ת)

      רבקי, 08/02/09 10:17

  • 63.

    שימוש ציני ונבזי בשליט למטרות הבחירות של ברק ולבני (ל''ת)

    רק בתי דין שדה וגיליוטינות לפושעים הבוגדנים, 08/02/09 09:22

  • 62.

    זה לא יאומן :קדימה משתמשת בגלעד שליט לצרכיה.זה טירוף!!!!!!!!!!!

    יופיטופי , 08/02/09 09:20

    אפשרות אחת:
    אם אתם מעוניינים לשחררו ,התנאים לא השתנו לאורך חודשים רבים אז מדוע דווקא עכשיו?
    אפשרות שנייה:
    אם אין התקדמות מיוחדת במו"מ כרגע אז מדוע אתם יוצרים כותרות ראשיות כאילו מתרחש משהו משמעותי,כאילו אתם מתפקדים לשם שינוי,כאילו יש על מי לסמוך.

    תהיה האפשרות אשר תהיה המסקנה היא אחת:זה לא יאומן :קדימה משתמשת בגלעד שליט לצרכיה.זה טירוף!!!!!!!!!!!

    • הם פשוט השתגעו! (ל''ת)

      יופיטופי , 08/02/09 09:30

    • נו.... ומה תעשו? תתנו להם את קולכם, כרגיל? !!!! (ל''ת)

      חזאי הטמטום הישראלי , 08/02/09 10:13

  • 61.

    האיחוד הלאומי לא ייבגוד במדינת ישראל כמו לבני וברק (ל''ת)

    הצביעו איחוד לאומי, 08/02/09 09:19

  • 60.

    אולמרט למעצר היום לפני הנזקים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    רק בתי דין שדה וגיליוטינות, 08/02/09 09:16

  • 59.

    1000 רוצחים תמורת שליט? מה השתגעתם ?!

    השמאל הוא זבל , 08/02/09 09:15

    מתוך ה 1000 לפחות 100 יחזרו לרצוח
    בממוצע הם יצליחו לרצוח כ 1000 ישראלים

    אתם מטומטמים ?!

    מה קורה פה איזו מדינה מתועבת שמשחררת 1 ולא מעניין אותה שישפך פה דם של אלפים בגללו
    יצורי תחת

  • 58.

    מתי לדעתכם יהיה השליט הבא יהודים מטומטמים ???????????????????????????? (ל''ת)

    הכי קרוב שאפשר עי החאמאס חיזבללה, 08/02/09 09:14

  • 57.

    אסור לעשות הסכם כזה! רק האיחוד הלאומי יציל את שליט בדרך הנכונה (ל''ת)

    The Last Matrix , 08/02/09 09:14

  • 56.

    שחרור ברגותי פתח לתקווה

    על- מונית, 08/02/09 09:12

    ברגותי איש חכם ושחררו יאפשר אולי להדבר עם אדם הנוהג בדרך של ריאל פוליטיקה.
    מי שמצפה שישנה את נוסח הדיבור כתנאי למשא ומתן כמובן מצפה לשוא. מה שחשוב זה מה יעשה.
    גם ברור שבשני הצדדים יהיו קיצונים שיעשו הכל לגרור את כולנו לאבדון ראה ליברמן ותומכיו.לתמוך בשיטת תמות נפשי עם פלישתים תחסל את כולנו בהבדל אחד קטן. לנו יש פחות אנשים ואנחנו מסוגלים לחיות על חרבנו רק כל עוד העולם מוכן למכור לנו נשק. ביום שיוטל עלינו חרם הסיפור יגמר.

    • כפל מחשב/דיבור זה מאפיין את כל החברה הערבית הדפוקה ולכן היא כזו

      חזאי הטמטום הישראלי , 08/02/09 10:22

      ללא אומץ אמיתי עם התאגדות ופעולה נמרצת ונחרצת לשינוי מן היסוד משלטון דיקטטורי לדמוקרטיה אמיתית ושקופה, יימשך כפל דיבור "ומעשה" ולא יחול כל שינוי או תקווה.

      כל הסכמה לקיים מנציחה את המצב ומוכיחה כי "ערבי טוב הוא ערבי מת", אחת הוא עלול לתקוע סכין בגבנו, כנהוג בחברה דפוקה שכזו.

      ערבים, אם אינכם חפצים להיתפס כזבל של העולם, עליכם לשנות את חברתכם ולקדמה למאה הנוכחית!!!!

      הרי יום אחד, יורד הנפט מגדולתו, ואתם תשובו למקומות הטבעיים שלכם - האוהל המדבר והחרא של הגמלים והכבשים.

      אם לא תחדלו להיות גנבי/בוזזי/עושקי העולם אנשים בזויי ורצחניים, לא תשכילו להתמודד עם תקופה זו!

      ערבי, אם אתה חש נעלב מדברים אלה - טוב מאד, זו כוונתי!
      לא אני עולב בכם - אתם במו מעשיכם הרווחתם זאת "ביושר רב".

      שינוי ועכשיו נדרש באמונתכם/דתכם ותרבותכם!
      רק אז תחשבו לחלק מן האנושות ורצויים באמת.
      זה כח אמיתי.

      חישבו על כך.

  • 55.

    ממשלה בלי מנדט!!! לא למדו כלום מעסקת טננבאום!!! רק מעודדים חטיפות

    יהודי מאמין , 08/02/09 09:10

    תוך כמה חודשים כבר יהיה גלעד שליט חלופי, לצערי.

  • 54.

    אם זה נכון, מסע האיוולת מתחיל - וכל כך חבל...

    יוסי הקיבוצניק, 08/02/09 09:07

    כשזה נוגע לחיי אזרחי מדינת ישראל, ראש הממשלה וממשלת ישראל חייבים לחשוב על טובת המדינה!!! לא על הכיסא, לא על שיווק ולא על פוליטיקה. אסור ליצור מצב בו מרצחים המביאים לרצח פוטנציאלי של עשרות (ואולי מאות) ישראלים יצאו לחופשי בגלל חייל אחד. זה שיקול לא נכון, מוטעה ומטעה. יש לי הרבה אמפטיה וסימפטיה למשפחת שליט אבל כמדובר במדינה, צריך לחשוב במושגים של מדינה ולא של משפחה - עם כל הכאב!!!

  • 53.

    ממשלה של פושעים המבצעים מחטף לפני שינוי השלטון (ל''ת)

    שלם תשלמו בגיליוטינות, 08/02/09 09:06

  • 52.

    ברק חושב שזה יעזור לו בבחירות. טוב. נראה.

    שוחד בחירות, 08/02/09 09:04

    קדימה/עבודה חושבים שהציבור סתום לחלוטין.
    מחכה להם הפתעה.

  • 51.

    ליבני ברק בוגדים במדינת ישראל תמורת שוחד בחירות

    ועם ישראל ישלם בהרוגים ופצועים, 08/02/09 09:02

    גורמים צבאיים בכירים: המו''מ שאולמרט, ברק, וליבני מנהלים בקהיר עם החמס היא דוגמא איך הופכים ניצחון של צה''ל בשדה הקרב לניצחון של החמס.

    המקורות של תיקדבקה: מתוך ובעקבות צעדיה של ישראל, יהפוך החמס רשמית להיות הכוח הלגיטימי השולט ברצועת עזה. בכך גורמת ישראל, תמורת השלמתה עם קיומה של מובלעת איראנית על גבולה הדרומי של ישראל, לפיצולה של המדינה הפלסטינית העתידית ל-2. מדינת הגדה הפרו מערבית, והמדינה הפרו איראנית בעזה. כל נושא ההעברות והברחות הנשק יעבור לידי מצרים.

    עוד מוסרים המקורות שלנו כי שר הביטחון ברק נתן ערבויות כי צה''ל לא יפגע במנהיג החמס מחמוד-א-זאהר באם ייצא ממקום מחבואו. ניתנו גם ערבויות כי גם יתר מנהיגי החמס לא ייפגעו, כל זמן שהמו''מ נמשך. זאת למרות שהחמס לא התחייב עדיין להפסיק את ירי הטילים, ואת הברחות הנשק.

    כמו כן אישר ברק את צאתו של מחמוד א-זאהר לקהיר ולדמשק, במטרה להשיג הסדר רגיעה ואת שחרורו של גלעד שליט. בכך למעשה משאירה ישראל את המילה האחרונה בתהליך זה בידי טהרן השולטת בהנהגת החמס בדמשק

    • רק בתי דין שדה וגיליוטינות יימנעו את הבגידה של לבני ברק (ל''ת)

      אל תבליגו יותר, 08/02/09 09:42

  • 50.

    החמאס דרש אלף אסירים מההתחלה לא?!

    dudu740 , 08/02/09 09:01

    "הרגתם" את החייל שלנו 3 שנים על סתם הבנאדם מת חי בגללכם ממשלה מפגרת !!!

    • ממש בהתחלה? הם ביקשו רק את הקטינים. (ל''ת)

      יהודי מאמין , 08/02/09 09:11

      • נוווו אז למה חיכו 3 שנים לשלם אסירים יותר כבדים?!

        dudu740 , 08/02/09 09:18

        לפני 3 שנים המחיר היה קטינים היום זה כבדים..מה עשינו בזה!!!

        • י צהל ניצח בשטח אבל ציפי הפסידה בשדה המדיני.בגדול. (ל''ת)

          panacea , 08/02/09 09:52

  • 49.

    רומבר

    תבוסה מוחלטת של ישראל, 08/02/09 09:01

    לצערי אני צריך להכריז על ניצחון מוחלט של החמאס - השיג את פתיחת כל המעברים + שחרור כל הרוצחים המתועבים (ולא ''אסירים עם דם על הידיים'') שיביאו לעליית הפופולריות שלו ולהתחזקות כוחו הצבאי. זוהי חלמאות ורמאות לשמה :
    חלמאות משום שהדבר פוגע בביטחון ישראל ובמה שנשאר מ''הישגי'' המבצע.
    רמאות משום שעובדים על הציבור בישראל.
    יש לי כמה שאלות פשוטות : אם מחר יחטפו ח''ו עוד חייל אז מה ישאר להם לתת ? אם מטורף יהודי יחטוף חייל\\שוטר ויבקש את שחרורו של יגאל עמיר האם ישחררו אותו.... ? איך יכול להיות שיש בבית המשפט הצבאי עושנ מוות אך לא השתמשו\\משתמשים בו גם לרוצחים מתועבים שרצחו עשרות ומאות בני אדם ועומדים להשתחרר ?
    שלא יעבדו עליכם -הסמולנים בארץ ''מתים'' שישחררו את כל המחבלים הערבים מבתי הכלא משום שהם רואים הבם לוחמי חופש ולא טרוריסטים מתועבים. זוהי האמת לאמיתה גם אם הם יגידו לכם אחרת. הם רואים בנו כובשים וקלוניאליסטים (הכוונה בעיקר לבג''צ, הפרקלישטות, האקדמיה והתשקורת).לפיכך הם נקטו במספר שיטות :
    1. מתנגדים לעונש מוות גם אם יודעים שאנשים אלו הם כר פורה לחטיפות של חיילים וגם אם זה מהגון בחוק ! (ישכנעו אותכם שזה לא מוסרי או משתלם כאילו לשחרר רוצחי המונים זה מוסרי יותר...)
    2.לא מוכנים לאפשר נקיטת שיטות אחרות - סגר מוחלט כולל כסף,דלק, סיוע הומניטרי עד לשחרורו של שליט.הרעה בתנאי הקייטנה של הרוצחים בכלא או לפחות ''השוואת'' תנאיהם לתנאי שליט עד לשחרורו כולל מניעת ביקורים וצלב אדום והפעלת לחץ פסיכולוגי על משפחות הטרוריסטים.
    3. העצמת עניינו של גלעד שליט למימדים אסטרטגים בכוונה - כחייל קרבי שמשרת במילואים אני מבין את ערך פדיון השבויים- אם זה הייתי אני או בן משפחה שלי הייתי מוכן גם לתת את המדינה כולה תמורת שחרורי\\ו. אך זו נקודת מבט אנוכית- מנהיגינו צריכים לחשוב מהם האינטרסים הלאומיים ועם כל הצער חיו של גלעד שליט לא יקרים יותר מחייהם של החיילים שנפלו במערכות ישראל, מהחיילים שיחטפו בעתיד בגלל הכניעה לסחטנות, או מהאזרחים שייהרגו בפיגועים. יש לשחרר את גלעד שליט באמצעים אחרים או לפחות אחרי שניסינו אותם !
    אך הסמול תומך בשחרור מחבלים מתוך אמונה אידיאולוגית + הזייה שזה יחזק את ''תהליך השלום'' (תשאלו את ג'ומס, החבר של ברגותי). הם התלבשו על עניין גלעד שליט תוך ניצול ציני של צער משפחתו כדי לקדם את מטרותיהם. רובם בעד שחרור המחבלים כ''מחווה'' לאבובה מאזן בכל מקרה. עניין גלעד שליט זה האמצעי בו יצליחו לשכנע\\לרכך את עם ישראל לשחרור מאות רוצחים מתועבים (מלון פארק, הדולפינריום, מסעת מצה, האוטובוסים ועוד).
    אין מדינה בעולם שנכנעת לסחטנות שכזו !!
    וזה בלי שדיברתי בכלל על על העיוות המוסרי, על הפגיעה בבני המשפחות של קורבנות הטרור ועל עיוות המשפט הישראלי ועקרונות הצדק (שפתאום בכלל לא מעניינים את בג''צ).
    בתקווה שלא יצנזרו אותי.

  • 48.

    גם יהודים צריך לשחרר לשם פיוס בעם (ל''ת)

    הגשש, 08/02/09 08:58

  • 47.

    בזיון,עניין שליט יצא מכל פרופורציה. (ל''ת)

    יונתן, 08/02/09 08:54

  • 46.

    פנינה אמיתי

    נ.פ., 08/02/09 08:54

    ראשי התיבות עמל''ק הם: עבודה, מרצ, ליברמן, קדימה.

  • 45.

    יקר מדי - קדימה פריירים

    דג מדבר, 08/02/09 08:54

    ולמה יום לפני הבחירות?

  • 44.

    נפתח המעברים למעבר מחבלים לפיגועים ונשחרר רוצחים (ל''ת)

    ממש הגיוני לא?, 08/02/09 08:54

  • 43.

    1000 ??? השתגעתם????? (ל''ת)

    DD, 08/02/09 08:54

  • 42.

    לא יאומן! איך יש לממשלת הכישלון הזאת חוצפה לדבר בשמנו?

    ווילסון , 08/02/09 08:53

    האם אני רוצה את גלעד שליט בבית?כמובן! אבל בהחלט לא בכל מחיר ובשום פנים ואופן לא בהסכם הזוי שכזה.
    כאילו לא למדנו כלום.
    חייבים להצביע לממשלה חזקה בבחירות הקרובות,ממשלה שתשחרר אותו בפעולה צבאית.מצביעים לאיחוד הלאומי בלי לפחד כלל

  • 41.

    ומה ישחררו בחייל הבא שיחטף ? כשהמחיר יקר משתלם לחטוף

    אלדו, 08/02/09 08:51

    אין כבר הגיון במעשי ראשי השלטון בארץ , השכל התחלק להם לישבן .
    הם בשיחרור סיטונאי ורב ערכי כזה מסכנים מאות אלפי חיילים שיהפכו להיות נשוא לחטיפות .
    ליבי עם משפחת שליט אבל זה מחיר כבד מדי , ישנם משפחות ששילמו בחיי יקירהם רק תמורת הבטחת שקט לתושבי הדרום , בכל דבר צריך שתהיה פרופורציות .

  • 40.

    החמאס ינסה לסגור עיסקה לפני הקמת הממשלה החדשה, ביודעו כי משתוקם...

    דה-דה , 08/02/09 08:50

    ...יוכל להשיג פחות.

  • 39.

    חילופי שבויים

    הציוני, 08/02/09 08:48

    אם תמורת גלעד שליט ישראל תחזיר 1000 פושעים מטונפים לביבים החביבים שלהם-אני בעד!!!

  • 38.

    תקווה

    יי, 08/02/09 08:46

    אני רק רוצה לדעת האם ישראל תקבל אות חיים משליט לפני ההסכם הזה. כי אני לא יודע מה יקרה במקרה שגרוע מכל קרה. אני רק מקווה שהוא חי.

  • 37.

    בסייייייייייייייייייייייייידר קדימה (ל''ת)

    הגשש, 08/02/09 08:44

  • 36.

    ברגותי בין כה וכה זוכה לביקור של ג'ומס ( הוא ערבי )

    הצבעתי פעם מרץ, 08/02/09 08:43

    יו''ר מרץ מתפאר שהוא נפגש עם ברגותי .אני פעם הצבעתי למרץ ( התקף שיגעון רגעי ) ולא מבין מדוע ה גו'מס צריך לבקרו , אחרי שבית משפט ישראלי קבע את דוניו על סמך משפט הוגן שנעשה לו בארץ.

  • 35.

    כניעה לטרור. אל תתפלאו אם יימשכו החטיפות, הרי החמאס רואה

    הוכיח, 08/02/09 08:43

    שזה עובד.

  • 34.

    איך מנצחים מלחמה והמחיר רק עולה???= קדימה הבייתה ומהר (ל''ת)

    ericnpl , 08/02/09 08:42

  • 33.

    אפשר לחסל את כל אלה אחרי שהעסקה תתבצע? (ל''ת)

    שאלה רצינית, 08/02/09 08:41

  • 32.

    רק ליברמן אל תגידו לא חשבנו לא ידענו (ל''ת)

    מאיר, 08/02/09 08:41

  • 31.

    הליכוד לא יכול ופייגליברמן אין מה להציע רק דיבורים !! (ל''ת)

    בוש, 08/02/09 08:37

  • 30.

    אם זה נכון, קדימה והעבודה יתרסקו בבחירות

    אלון235, 08/02/09 08:36

    מקווה מאוד שזה לא נכון,
    מה המסר פה בעצם?

    תחטפו חייל/ים, תנקבו במחיר ותמתינו עד שלבסוף תקבלו אותו.

    אני מבין את המצב שבו משפחת שליט נמצאת אבל המסר כאן הוא גרוע.

    והמחיר בפעם הבאה מה הוא יהיה? 2000.

    לא לחתום על עסקאות גרועות כאלו.

  • 29.

    אסור שזה יקרה

    רועי, 08/02/09 08:36

    אסור לשחרר אותם
    זה יביא רצח של אזרחים ישראלים נוספים

  • 28.

    ישראל לא שוו דבר בלי גלעד שביט בבית !!! (ל''ת)

    הצילו את חייו מיד !!! בלי חשבונות ובלי פוליטיקה !!, 08/02/09 08:35

    • שקוף שאתה ערבי! שווה לכם. (ל''ת)

      יהודי מאמין , 08/02/09 09:12

  • 27.

    זיכרו !! שמיר הליכודניק הקיצוני התחיל בשחרור מחבלים !!! (ל''ת)

    שמיר, 08/02/09 08:33

    • כאן הוא טעה בגדול,וחלק מהמשוחררים ייסדו את החיזבאללה. (ל''ת)

      יופיטופי , 08/02/09 09:16

  • 26.

    מיד להפסיק!

    the last one who cares, 08/02/09 08:29

    האם מישהו לגמרי ירד מהפסים?

  • 25.

    ברגוטי משוחרר פירושו החלפת אבו מאזן בברגוטי תומך חמאס!!!!

    קטסטרופה שלא נדע!!!, 08/02/09 08:26

    מי שלא מכיר הסיפורים, ברגוטי בעל פופולאריות גבורר ביו''ש ואם ישחורר יחליף אבו מאזן. מכיוון שהחמאס הביא לשחרורו הרי הוא יילך עם החמאס ויכניס גם יו''ש לשליטת החמאס!!! הפקרות פשע ובגידה -- זה הספין של שחרור גלעד לקראת הבחירות!!!

  • 24.

    הוא אינו מזכיר התנזים בלבד - הוא רוצח מורשע!!! (ל''ת)

    יגאלמירושלים, 08/02/09 08:26

  • 23.

    ישראל לא שווה דבר - בלי גלעד בבית !!! (ל''ת)

    החזירו את הילד הביתה !!!!!!!!!!!!!!, 08/02/09 08:26

  • 22.

    פ ו ש ע י ם!!! משתפי פעולה לרצח!!! (ל''ת)

    יעל, 08/02/09 08:25

  • 21.

    אל תתלכלכי לבני ברפש הזה גלעג לא יקדם אותך בבחירות (ל''ת)

    שליט אינו כלי למשחק פוליטי, 08/02/09 08:24

  • 20.

    לצאת למלחמה לצרכי בחירות, להכנע לחמאס לצרכי בחירות (ל''ת)

    זה לא ממשלה - זו חבורת ספינרים פושעת!!!, 08/02/09 08:24

  • 19.

    כניעה מוחלטת של ישראל -- תבוסה במלחמת עזה !!

    צבא משוקם -- מדינאים דרג ז' !!!!!, 08/02/09 08:23

    תקראו בדבקה את הזוועה של ממשלת ליבני וברק. אסור לתת לחבורת האפסים הזאתי שלטון!

  • 18.

    הסכם הזה מראה על חוסר הגינותה הציבורי של מיפלגת קדימה (ל''ת)

    פקק תנועה , 08/02/09 08:23

    • אם לא תצביעו ליכוד אל תגידו עוד פעם למה לא הצבענו נכון

      פקק תנועה , 08/02/09 08:24

      כפי שקרה בעבר

  • 17.

    מה זה אומר: רגיעה של 18 חודשים?

    יוסי, 08/02/09 08:22

    למה זה טוב לישראל?

    • למה זה טוב לישראל?

      Yossi, 08/02/09 09:31

      זה רע לישראל אבל טוב לשונאי ליכוד. הרעיון לתת לחמאס מספיק זמן להכין רקטות על תל-אביב כשהליכוד בשילטון. וכן, בסוף יאשימו את ביבי.

  • 16.

    כמה נרצחים ישראלים ע''ש ברגוטי גב' לבני הכל כשר??? (ל''ת)

    יואב, 08/02/09 08:21

  • 15.

    שחרור שליט להצלת לבני מתבוסה מוחצת גלעד רק כלי משחק! (ל''ת)

    מעריב נא לא לצנזר!, 08/02/09 08:19

  • 14.

    הויקינג

    אריק, 08/02/09 08:19

    שחרור כה גדון של מחבלים שדם על ידיהם יביא לקורבנות רבים. חבל שאחת ממטרות מבצע עופרת יצוקה לא היה שחרור גלעד שליט. זה היה פספוס אדיר של הממשלה. חבל.
    שוב העם הוא זה שיסבול.

  • 13.

    אני לא מאמין שמשחררים רוצח של שר מכהן בממשלת ישראל........ (ל''ת)

    אני עוזב את הארץ, 08/02/09 08:18

  • 12.

    לממשלה הזו אין מנדט לשחרר רוצחים!

    אין מנדט!!!, 08/02/09 08:14

    ''רגיעות'' למיניהן אינן אלא רוגענים = טיפול בסימפטומים ולא בזיהום!
    המצב דורש טיפול-שורש יסודי לחיסול מורסת החמאס.
    מעולם(!) לא הופסקה סחטנות על ידי היענות לתביעותיה.עלינו לדאוג לאינטרסים של מדינת ישראל ושל אזרחיה, ולא להקריב את עתידנו ואת עצם קיומנו בעבור תדמית של יפי-נפש.
    אסור להעניק לאויבינו שקט-לצורכי-התאוששות-ובנייה-מחדש של כוחם. יש להכות בהם ולשוב ולהכות, עד שהבקשה לשקט תבוא מצידם.
    לשקט. לא ל''רגיעה'' זמנית.

    • מכיר ראש ממשלה שמיר ? ששיחרר ראשון מחבלים בכמות !! (ל''ת)

      שושו, 08/02/09 08:35

    • אתה באמת חושב שיש דרך אחרת?

      !, 08/02/09 08:36

      הרי ביבי המלך יעלה לכס המלכות מה אתה חושב יקרה אז? בדרך קסם הוא יחזיר את שליט- שככל שעובר הזמן ''המחיר'' שלו נהיה יקר וכואב יותר, או שאולי אתה חושב שביבי קינג יחזיר אותו באמצעות פעילות צבאית? (זה באמת שווה את השבתת איזור הדרום לעוד חודש חודשיים? ולהריגתם של עוד, נניח 10 חיילים?) מתי כבר יבינו במדינה הזו שמלחמה אפילו לדעת הימין זה לא הפיתרון! זה בסה''כ שלב אסטרטגי לשיפור עמדות. בסופו של דבר העניינים נסגרים בהסכמים- ותפסיקו להיות עם האצבע קלה על ההדק כאילו שיש לנו אלפי ילדים להקריב(אם נתעלם לגמרי מהצד השני...)כל ילד שנהרג הוא עולם ומלואו להורים שלו, לאחים שלו, לחברה ולחברים.

      • יש דרך אחרת- לא לשחרר את שליט.

        -_-, 09/02/09 02:00

        ובכך להציל חייהם של מאות אזרחים, ובכך גם להפסיק את המשוואה המטורפת של מאות מחבלים עבור כל חייל.

        וכן, אם זה היה הבן שלי הייתי שורף את המדינה כדי להחזיר אותו, אז מה?
        גם הייתי שורף את המדינה כדי שהבן שלי לא ימות בפיגוע כתוצאה משיחרור 1000 מחבלים...

  • 11.

    התנאים- כפי שהיו. אז למה גלעד חיכה? לבחירות? (ל''ת)

    יפה, 08/02/09 08:12

  • 10.

    כנסו לאתר תיק דבקה וקראו פרטי ההסכם הנרקם - הרס כל הישג מהמבצע (ל''ת)

    ןהסכמה למצב גרוע בהרבה מקודם לו:(., 08/02/09 08:09

  • 9.

    גלעד שליט

    מרק וילסון, 08/02/09 08:09

    שיפסיקו לבכות על אובדן בעזה את תג המחיר הם קבעו
    אחד גלעד שליט = (שווה) אלף אסירים
    כרגע שהמחיר פורסם יבינו את טעותם.....

  • 8.

    מישהו פה השתגע לגמרי!!!

    XXX - אשקלונית , 08/02/09 08:05

    קסאמים נופלים בדרום וההנהגה שלנו מוכנה לשחרר עוד אסירים בטחוניים כאלה...

    אתם לא מבינים, שמשחקים לכם על המצפון עם גלעד שליט רק כדי להשיג כל מה שהם רוצים?!?

    • משחקים על המצפון????????

      יוסי, 08/02/09 08:37

      כאילו הוא בעצם בנופש וסתם עושים רעש כדי לשחרר אותו הא?

      • צריך לשחרר את גלעד אבל שתי שאלות חשובות מאוד:

        panacea , 08/02/09 09:55

        א)העיתוי-הוא מקרי?
        ב) למה נלחמנו בעזה אם החמאס מקבל הרבה יותר ממה שדרש לפני המלחמה?

  • 7.

    שחרור מחבלים ( לא אסירים)ושובו של גלעד שליט לביתו ולהוריו.

    mor levi, 08/02/09 08:05

    יבורך המנהיג האמיץ שלקח לו שנתיים לסיים
    את תהליך השחרור.
    גלעד שליט נשלח על ידו וגלעד שליט יוחזר על ידו - וכך כל חייל אחר - אף מנהיג לא ישקוט עד שישוב אחרון החיילים.
    לגבי הארורים המנוולים המחבלים שישוחררו, הם בסיכון הרבה יותר גבוה מחוץ לישראל .
    שלא יעיזו לשוב לעיסוקם הקודם כי ידינו משגת בכל מקום , רק שיצדיקו את צעדינו ויחוסלו במיידי.

    • כן כן במבצע עמוק ברצועת עזה לא הצלחנו לחסל יותר מ400

      -_-, 09/02/09 02:02

      צא מהסרט של ''במילא נחסל אותם תוך שניה''

  • 6.

    ממשלה הזויה - לבני מטורפת ואולמרט לא שפוי

    כלכלן, 08/02/09 08:05

    יכולתם להחזיר אותו בחינם לפני כחודש

  • 5.

    קדימה ממציאה כותרות לקראת הבחירות,או שהם יצאו לגמרי מאיזון. (ל''ת)

    יופיטופי , 08/02/09 08:00

  • 4.

    מה הבעיה עם ברגותי הוא לא רצח את רבין (ל''ת)

    השואל, 08/02/09 07:58

  • 3.

    שוב ביזוי ישראלי לאבו מאזן-את בראגותי היה צריך לשחרר כמהלך לקידום שלום

    Ehad Haam-Zionist, 08/02/09 07:53

    ולא כפרס לחמאס!!

    • אתה חולה נפש. ברגותי רוצח המונים עם דם על הידיים. (ל''ת)

      -_-, 09/02/09 02:03

  • 2.

    שלושה ימים לפני הבחירות הסכרים נפרצים, העיקר

    אייל, 08/02/09 07:51

    לקבל עוד מנדטים.
    מה קרה שמוכנים דווקא עכשיו לשלם את מה שלא היו מוכנים לשלם בעבר?

    • ושוב מבזים את אבו מאזן: את בראגותי היה צריך לשחרר לקידום השלום-לא כפרס

      Ehad Haam-Zionist, 08/02/09 08:04

      לחמאס

    • המן-דטים (ל''ת)

      זה למה, 08/02/09 08:04

    • תגובה

      זאב, 08/02/09 08:17

      נכון שהמכיר הוא כבד. אבל שליט סבל מספיק . הוא אחינו והוא בנינו ברוך בואך הביתה

      • תיקון

        זאב, 08/02/09 09:41

        מכיר ??? מחיר. סליחה על הטעות

  • 1.

    דם אלה שירצחו על ידם ובסיועם - בראשכם !!!!!!!!!! (ל''ת)

    משה, 08/02/09 07:49