• 251.

    תפשים שקמותכם אתם מעיזים לדבר על גדול הדור ?

    עידית, 12/04/09 11:09

    מי שמדבר על הרב יקראלו משהוא וזה בדוק משהו ראה את תמונתו של הרב ועשה לו בתמונה חור בעין ובאותו יום נהיה עיור למחרת בא לרב וביקש את סליחתו למרות שלא ידע שזה קרא לו לבסוף הרבסלח לו והוא הבריא אבל חס ושלום הרב לא מכשף או בסיגנון של זה אז אך אתם מדברים עליו? האם השתבש לכם שכל המשכן שלכם ? אבל בסופו של עינין תקבלו את עושכם אמן !!!
    אתם צריכים לנשק לו את הרגלים חוצפה שאין כדוגמתה !!!!!!!!!!

  • 250.

    פורים לא עכשיו ליצנים

    רק ליברממממממממממן, 10/02/09 20:22

    אם כל זה שאני מאמינה באלוהים זה ממש חארטה הם עושים מעצם בדיחה חבורה של ליצנים טוב שלא אמרו מי שלא בוחר באנו אלוהים יעניש אותו וחוץ מזה צריך ליפסול אותם זה ממש כמו איום

  • 249.

    לא מוחלים בכבוד התורה

    יהודי, 10/02/09 14:45

    הרב עובדיה יוסף שליט''א הוא אחד מגדולי ישראל ועל כך אין בכלל עירעור!כל הרבנים הגדולים נותים על כך את הסכמתם .. ולכן גם בשעת מחלוקת יש להיזהר בדיבורים מכובדים בגדולי הרבנים.
    וידוע מהגמרא שאחת הסיבות לחורבן ירושלים היא שביזו תלמידי חכמים

  • 248.

    ש''ס זה לא יהדות, זה כת שנוגד לרוחה של היהדות!

    יהודי כשר, 10/02/09 08:42

    הם עושים חילול !
    ראיתם את המודעה שלהם עם התמונה של עובדיה?
    כתוב שם ''מי ל' אלי'', באיזה זכות? מה הם חושבים על עצמם? זה לא סתם חוצפה זה הרבה, הרבה יותר חמור! אני סולד מש''ס ומכל מה שהם מייצגים! זה בושה לעם ישראל שגורם כש''ס קיים ומשבש את חייו

  • 247.

    עובדיה סכסכן,מסית ופלגן ור''ת עמלק הם עובדיה ו......... (ל''ת)

    עובדיה השטן הגדול, 10/02/09 07:50

    • איך אתם מעיזים לדבר ככה.?

      ה..., 01/03/09 20:51

      אני המומה ממהשאני רואה כן
      רוב בית הספר שלי בש''ס
      חוץ מ 6 או 7
      בנות (בערך)

  • 246.

    אלי ישי אתה ישבתה עם כל המפלגות בממשלה איך אתה אומר עמלק אז ישבתה עם

    alimalul , 10/02/09 05:06

    עמלק בושה על דברים כאלה להגיד על יהודים
    עמלק זה עמים אחרים לא מהעם שרצו להשמיד אותנו אז איך להגיד על יהודים עמלק ולהביא אותיות שכל אחד יכול להגיד שס למשל סיטרא שחורה או כל מיני וזה לא נכון וזה לשון הרע בהתגלמותו או שנגיד חלילה שס כל מיני מילים
    שטן. סיטרא אחרא אז תחזור בך ותבקש מחילה יש מי שרואה ושומע למעלה

  • 245.

    כל המדבר לשון הרע על יהודי מישראל עובר עברה חמורה איפא התורה ששס ...

    alimalul , 10/02/09 04:58

    צריך ליישם אותה זה לשון הרע להגיד על ליברמן ציוני ויהודי שסבל ברוסיה בגלל יהדותו לכנותו מילים של לשון הרע אוי ואבוי אם אלה לומדי תורתינו ומהיגם בלשון הרע

  • 244.

    מעניין שאטיאס הכחיש דברים אלו ! (ל''ת)

    טל, 09/02/09 22:29

  • 243.

    הזהר בדבריך, חמורבי!!! אתה עשוי למצוא את עצמך בממשלה עם השטן! (ל''ת)

    עובדיה, לך קנה לך שמלה ותעזוב אותנו בשקט!, 09/02/09 12:49

  • 242.

    עובדיה יוסף הביא לי את הרצון להצביע ליברמן ולא לנתניהו.

    מצביע ליכוד מסורתי., 09/02/09 11:04

    ואני הולך על זה הפעם ---ליברמן.

    • אתה לא לבד . גם אותי שכנע הרב להצביע ליברמן . לנתניהו שיצביעו אחרים.

      רוני פולק, 09/02/09 11:23

      וגם אני נוטש את הרעיון להצביע לנתניהו ואני משנה כיוון לליברמן וזה החלטה סופית.

      • רק איחוד לאומי

        aassaa1 , 09/02/09 12:08

        ליברמן מושחט, ש"ס משוחטים - רק איחוד לאומי אמינים

  • 241.

    חילול שם שמים בפרהסיה אין כפרה

    דוד מלך ישראל, 09/02/09 11:01

    לצערנו רבנים חשובים מאד ותלמידי חכמים מתערבים בנושאים שאסור להם להתערב.
    כתוצאה מכך נעשה לא עלינו חילול שם השם שאין עליו כפרה.

    על הרבנים הללו לחזור בתשובה מיד

    ולחזור בהם מדבריהם

  • 240.

    במבחן התוצאה : ש''ס זה ליכוד וליכוד זה ש''ס אותם המצביעים ואותם המנטליות

    benzi. a, 09/02/09 10:51

    וגם אותם הפרצופים . שלא להזכיר שאותם הבורים והנבערים שנסחפים אחרי דמגוגיה זולה. והעובדה שביבי והחבורה הליצנית שלו מלקקים לעובדיה יוסף ול''חכמי'' ש''ס. והם מחוברים להם בחבל הטבור.

  • 239.

    הרב עובדיה יוסף: הצבעה לליברמן – מתן כח לשטן

    לאוניד, 09/02/09 10:13

    לדעתי צריך לפתוח תיק בבית משפט נגד הרב הזה, כי ניתן לפרש את התבטאותו כקללה. זאת אומרת שהוא מפר ישירות חוק הבחירות לכנסת.

  • 238.

    שמעו..

    עדן, 08/02/09 23:07

    יכול להיות שהוא צודק..ומי בכלל יתן לרוסי להיות ראש ממשלה ? אם באמת זה יקרה כבר עדיף לעבור לאמריקה

  • 237.

    לא יאומן שיש בארץ אנשים שמאמינים לרב-רבן הזה (ל''ת)

    איזה קטעים פה וואו=וואו, 08/02/09 21:47

  • 236.

    לכל שונאי דתיים רבים מכאובים לרשע והבוטח ב ה חסד יסובבנו (ל''ת)

    המגיד , 08/02/09 21:44

  • 235.

    הכל רק לא שס, שס=חמס (ל''ת)

    Avner, 08/02/09 20:51

  • 234.

    ש''ס = שרמוטים ספרדים.(אפשר גם שרמוטות ספרדיות.) (ל''ת)

    ר''ת של ש''ס, 08/02/09 20:33

    • כל מילה בסלע!!

      ל, 08/02/09 20:38

      כל מילה בסלע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 233.

    רב ''גדול'' בתורה וחזק בבולשיטים

    השטן ממוסקבה, 08/02/09 20:23

    אני מודה
    מודה
    מודה
    מודה

    מודה...
    ועוד פעם מודה! לעובדיה-DADDY עם משקפי הפימפ האדומות שלו שהביא לשטן ממוסקבה עוד שני מנדטים

    יישר כוח!
    זה לא היה הכי חכם מצידך מיסטר רבי

    • יש בישראל רבנים גדולים וחכמים והם ראויים ממנו להם יש את הכבוד והערכה

      benzi. a, 09/02/09 11:01

      הרבנים הגאונים הרב גרוסמן הרב ישראלי לאו. הרב בק'שי דורון ועוד כמה מגדולי התורה וגאוני הדור. יש להם את מלא הכבוד והערכה בקרב כל שכבות הציבור. ימנים ושמאלנים. חילונים ודתיים . הם תמיד רק מברכים ועוסקים בתורה ומצוות והרבה מעשים טובים למען כלל ישראל לעומתם העובדיה יוסף הזה איש ריב ומדון שתורתו זה קללתו עוסק בפולטיקה ומביא לקרע ושסע בעם ומה שלא ברור מדוע התקשורת בארץ נותנת במה לקללות וההסתות הנילזות שלו.

  • 232.

    חתיכת מטורף ....חי בזמן שכבר מזמן לא קיים.

    לא לשם ולא לכאן, 08/02/09 19:25

    כמה אירוני .. כל התומכים שלו לא שמים לב לגזענות שעומדת מאחורי כל מה שהוא אומר.
    ההפרדה הזאת בין יהודים לעמים אחרים בן אם זה לטוב או לרע זאת גזענות מושחתת קלאסית אנחנו לא יותר טובים מעמים אחרים כמו שאנחנו לא יותר גרועים.

    בסך הכל אין הבדל בינו (שצריך לסלק את הכופרים) לבין שייח ערבי שחושב שצריך להרוג את היהודים . הצדדים הקיצונים האלה הם שמביאים את ההרג הגזעני בעולם .

    שיעשה טובה ויקפוץ מאיזה חלון ,נמאסת .

  • 231.

    לא ליברמן ואל ש"ס, שתיהן שותפות של קדימה. רק ליכוד!

    mrosenberg27 , 08/02/09 17:15

    ליברמן ייסחט ע"י קדימה על מנת להינצל מהחקירות כמו שעשו לשרון.

  • 230.

    לציבור השפוי, שאינו רוצה לסכן את קיום המדינה. נותר רק ברק. (ל''ת)

    רק ברק, 08/02/09 17:06

    • ברק ממש לא הביא ביטחון, להיפך, הוא מרחיק את הביטחון

      לחטוף קסאמים זה ''שפוי'' ?!, 08/02/09 17:20

      ברק חזק מאוד בדיבורים, וחלש מאוד במעשים.
      למרות שצה''ל מסוגל לחסל את החמס, ברק מנע זאת מצה''ל !!!...
      כל העולם כבר מבין, שצה''ל מסוגל לנצח, ורק בגלל השמאל בראשותו של אהוד ברק, בתפקיד שר הביטחון, אהוד ברק מונע מצה''ל לחסל את הטירור של החמאס !!!
      זה טירוף להצביע עבור אהוד ברק.

  • 229.

    ליברמן בעד חזיר. ימין אמיתי ויהודי זה רק האיחוד הלאומי ט'!!! (ל''ת)

    יוני דוד , 08/02/09 17:06

  • 228.

    ליברמן זה לא ימין אמיתי! רק האיחוד הלאומי הוא ימין אמיתי! (ל''ת)

    neti0 , 08/02/09 15:43

    • דברי אמת ניכרים. (ל''ת)

      אדון מיכאל עם סוכריה , 08/02/09 17:03

  • 227.

    נראה שהמצביעים של ליברמן חושבים שהשסניקים והערבים יש להם אותה מידה של (ל''ת)

    סכנה למדינה.אין הסבר אחר., 08/02/09 15:42

  • 226.

    כנסו ותראו...

    neti0 , 08/02/09 15:33

    http://www.youtube.com/watch?v=rn6YmTDr0ik

    http://www.youtube.com/watch?v=UWdUwAMN8_o

    http://www.youtube.com/watch?v=x-1d4psrxU0&feature=related

  • 225.

    יישר כח גדול לרב שליט''א

    עמי, 08/02/09 14:58

    הרבה אין מה להוסיף כל מילה מיותרת.

    • חזיר על 4 בצלחת זה טעים, חזיר על 2 (מרן) שמדבר שטיות זה מגעיל (ל''ת)

      שף, 08/02/09 20:57

  • 224.

    יגויים

    shannny6 , 08/02/09 14:32

    כן אתם גויים
    אתם מדברים ככה על העם שלכם
    אתם יהודים לעזאזאל
    לא אומרת חרידים חילוניים
    הקב"ה רואה את כולם אותו דבר וכולם שווים בעיינו
    אבל לדבר ככה מגעיל ולהגיד החרידים ככה ובגלל זה אני שונא אותם
    והרב עובדיה ככה
    אני אלא אומרת תבחרו בש"ס
    ולא כופה את זה עלייכם
    אבל מינימום ליברמן ?????!
    אתם רוצים שיהיה חזירים ברחובות ?
    אם עד עכשיו עם היו בתוך החנויות
    עכישו תראו אותם מול העיינים שלכם !!
    אתם רוציים שהוא יהיה קיצוניי מדי?
    זה טובב נכון להכינס בהאמ אמא של הערבים
    אבל מה ? הקיצוניות הזאת תביאי לדברים אייומיים !!!..
    הואא יגרוםםםם לסלק את הדתת
    והדת זה הדבר היחידי שניאשאר לנו בועלם הזה!!
    ושהקב"ה מחזיק אותנו רק בגלל כל המאמינים
    ולא כל הכופרים האלהההההההההה יימח שימכם !!
    שאתם יהודיםםםםם ופוסלים את הדת
    לא אמרתי תיהיהו חרידים !!!!
    אבל מינימום תתמכו במדינה שלכם!!
    ולא בבאדםם שמראה לכם שהוא יכול לעשות דברים והוא קיצוניי והוא יעשה רק רע !!

    לשיקולכם :]]
    בעי

    • שני טעמת פעם נקניקיה של חזיר אם לא תטעמי!!!!!!! (ל''ת)

      מטעים מאוד וגדול!!!!!!!, 08/02/09 14:38

      • כל החזירים בין על ארבע או שתי רגליים חזרה לברה"מ. אנו עם קדוש!!!!!!!!

        אדון מיכאל עם סוכריה , 08/02/09 17:00

        ואין מקומכם איתנו.
        IT'S A BIG WORLD OUT THERE. GET GOING AND GET OUT. TODA RABA.

        • גם מטומטם וגם עם סוכריה (ל''ת)

          יוכבד, 08/02/09 18:50

        • החזירים חם בובלילים כמוך

          י.א, 08/02/09 19:20

          תחזור ל גן החיות יא שמפנזה עלוב עם סוכריה

    • לא ליברמן ולא ילדיו, לא אוכלים חזיר

      מותר להשמיץ ולשקר ???, 08/02/09 14:45

      ש''ס יושבת בממשלה שמרשה מחירת חזיר !!!...
      ליברמן לא מתכוון ''לחדש...'' בהחמרת המצב הנוכחי...
      לעומת זאת,
      ליברמן נגד השוד של הקופה הציבורית שש''ס מנסה לכפות על כל אזרחי המדינה.
      ליברמן נגד ההשתמטות של ה''חרדים'' מצה''ל, רק בגלל הסכם קואליציה כזה או אחר.
      הילדים של ליברמן, לומדים תורה משנה וגמרא !!!...כך שליברמן ממש לא נגד לימוד התורה, ליהפך, ליברמן בעד הגברת לימוד התורה לכלל הציבור היהודי, זה לא הביזנס הפרטי של עסקן פוליטי כזה או אחר, ולא חשוב אם הוא לבוש בגלימת קוסמים או בכובע של זנב שועל...
      נכון, במדינת ישראל ישנם מאות אלפי אנשים שאינם יהודים, ולא רוצים להיות יהודים, וצריך להתחשב בצרכים שלהם, או לשלח אותם מהמדינה.
      בכלל, במדינה דמוקרטית, מי שרוצה שיצביע לישראל ביתנו, ומי שרוצה שיצביע לש''ס. נקודה.

  • 223.

    ליברמן זה לא ימין אמיתי! ליברמן יחלק את ירושלים! כנסו ותראו...

    neti0 , 08/02/09 14:29

    http://www.youtube.com/watch?v=rn6YmTDr0ik

    http://www.youtube.com/watch?v=UWdUwAMN8_o

  • 222.

    ייי'גויים !!

    שנייייייי !!, 08/02/09 14:27

    מזה כל אחד מדבר על הרב עובדיה כאילו זה מישו זר..
    זה רב תתנו לו כבוד
    זכותו להביע את דעתו
    ונכון מי שבוחר בליברמןןןןןןן יקבל עונשששש חמורר בע''ה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    רוצים שיהיה חזיר ברחובות ?
    לא אמרתי ולא כפיתי שתצביעו ש''ס!
    אבל ממש משמ משמ לא ליברמן
    זה רק יעשה רע למדינה שלנו
    כל הקיצוניות הזאת !!

    בעי

  • 221.

    כסף כסף תרדוף ןאת אחיך העמלים תעשוק זה המצע של ש''ס פרזיטים לכן לעבוד!! (ל''ת)

    נמאס מאוכלי חינם פרזיטים!!!!!, 08/02/09 14:25

  • 220.

    איך אנשים כאלה בורים מקבלים מעמד על בחברה הדתית? (ל''ת)

    דני דני, 08/02/09 13:52

  • 219.

    כל הפוסל במומו פוסל

    מי שמך לקלל יהודים, 08/02/09 13:47

    מנהיג ש''ס, שים לב,
    אתה האחרון, שיכול לשמש דוגמא לקיום מצוות בעיקר בין איש לרעהו.
    נכון, ליברמן מתנגד לכך, שאתה, מנהיג ש''ס תקבל הקצבה כספית מעל ומעבר לכל מגזר אחר במדינה.
    נכון, גם ליברמן שותף לדעתם של רוב אזרחי ישראל, שאסור לאזרח במדינה להשתמט משירות בצה''ל.
    נכון, גם ליברמן וגם רוב אזרחי מדינת ישראל, בטוחים שאתה, מנהיג ש''ס, אינך הרב של ליברמן ושל רבים מאזרחי ישראל. מי שבוחר בך להיות הרב שלו, זה עיניינו הפרטי.
    כשאתה כאילו ''פוסק הלכה...'' נגדך ישנם הרבה רבנים לא פחות חשובים ממך, שחושבים שאתה טועה ומטעה בגדול.
    החסידים שלך, יכולים להעריץ אותך עד מחר, וזה בקושי מחייב אותם...בטח לא מחייב את מי שחושב שאינך ראוי להיות מנהיג רוחני.
    אגב,
    יכול להיות שזה מעניין ללמוד איתך דף גמרא, אבל זה רחוק מאוד מלהגדיר אותך ''מנהיג רוחני...'', חסרות לך תכונות מרכזיות שצריך מנהיג אמיתי, כמו למשל, שמירת הלשון !!!...

  • 218.

    מה שנכון נכון, ביבי לא אוכל חזיר בשבת. (ל''ת)

    שפתי כהן , 08/02/09 13:12

  • 217.

    תשובה לרב עובדיה יוסף

    יחזקאל,הרצליה , 08/02/09 12:45

    ברור שישראל ביתנו היא מפלגה חילונית.ברור שהם לא אוכלים כשר.לפחות ליברמן לא יתרפס לאבו-מאזן.ולא ישתוק לכל הרקטות.

  • 216.

    סניליות בדרגה מסוכנת

    לודמילה .ת, 08/02/09 12:39

    מקורביו של הרב הגאון בדימוס עובדיה יוסוף הגזען, חייבים לדאוג שהרב הנאור לא יעזוב את ביתו לבד..כי כמעט בטוח שלא יזכור לאן לחזור.וקמע ש'ס ילך לאיבוד.

    • לודמילה הנוצריה, לא היה אוכל ברוסיה אז באתם לכאן? (ל''ת)

      יוני דוד , 08/02/09 17:10

      • אני אישית מעדיף נוצרים במקום ערבים ממוצא יחודי

        חילוני, 08/02/09 19:41

        נדמה לי שקיבלתה המון כפות במיוחד מרוסים,נכון פרנקי????

  • 215.

    רק איחוד לאומי תדאג ליהודים (ל''ת)

    ליברמן שונא דתיים, 08/02/09 12:19

  • 214.

    גם שס וגם ליברמן הם לא ימין אמיתי, רק איחוד לאומי! (ל''ת)

    אלי כהן , 08/02/09 12:09

  • 213.

    ליברמן מסוכן.הרב צודק,אמנם הייתי משתמש בלשון פחות חריפה אבל

    ווילסון , 08/02/09 11:50

    הדברים צריכים להיאמר.
    אני מצביע לימין אמיתי,לימין שקול,לימין יהודי.
    אני מצביע לאיחוד הלאומי בלי לפחד כלל

  • 212.

    הרב עובדיה, לא יפה. ליברמן לא שלל את אורח חייך ויש בליברמן צורך

    נחום ציון,ירושלים, 08/02/09 11:48

    כדי שאתה ותומכיך יוכלו להתקיים ביחד עם כל עם ישראל במדינה אכולת אויבים מבית ומחוץ .ולא היה מזיק לחלק מתומכיך שלא יוציאו את עצמם מכלל הציבור ויתרמו גם הם את חלקם בשרות בצבא כמו כולנו.

  • 211.

    בע'ה זה לא ימנע מאיתנו להקים מדינת הלכה (ל''ת)

    ה' איתנו, 08/02/09 11:47

    • באיראן אולי כאן לא ידוס אוכל חינם!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      לך לעבוד ולשלם מיסים!!!!!!!!, 08/02/09 14:43

  • 210.

    ליבליברמן יפנה שכונות בירושלים (ל''ת)

    אלי כהן , 08/02/09 11:38

  • 209.

    לכל מצביעי ליברמן.

    רוני, 08/02/09 11:34

    אם אתם מסורתיים - אתם לא יכולים להצביע לליברמן, ליברמן זה אנטי דת!!!!!
    אם אתם ימנים - אתם לא יכולים להצביע לליברמן, ליברמן זה שמאל מוסווה!!!!!

    ליברמן עצמו אולי בסדר, אך מפלגה זו לא יכולה לקבל יותר מ-6 מנדטים, ואותם הוא יקבל בכל מקרה.

    שימו לב למי אתם בוחרים, לאחת שלא הצליחה לקבל מקום ריאלי בקדימה, אז היא עברה לליברמן. לאחד שאמר שהוא מוכן לפוצץ את הכותל תמורת שלום. למפלגה שתומכת בפתרון של 2 מדינות ל-2 עמים. למפלגה שתומכת במכירת חזיר. למפלגה שתומכת בהתבוללות.

    אם אתם ימנים או מסורתיים אתם חייבים למצוא לכם מפלגה אחרת, אם אתם שילוב של הנ''ל הליכוד הוא פיתרון טוב. אם אתם דתיים - תצביעו לש''ס או לבית היהודי או לאיחוד הלאומי. אם אתם אנשי שמאל - תצביעו למפלגת העבודה.

    אסור להצביע לליברמן!!!!!
    אסור להצביע לקדימה המושחתת!!!!

  • 208.

    הרב עובדיה ואלי ישי, אתם מוזמנים שניכם ללקלל לי את ה...

    אנטי דוסים, 08/02/09 11:19

    דה ליברמן! העם איתך! נעיף את החרדים מהמדינה! תאמין לי החרדים יותר גרועים מהערבים. רק בגלל שאתה שונא חרדים אני איתך!

    גברת אלי ישי בלחץXDDD איזה נחמד זה לראות את זה.

    ממני, מצביע עמלק גאה.

  • 207.

    החרדים גילו את הדמוקרטיה וזה מלחיץ את הרב עובדיה (ל''ת)

    חרדי אמיתי מצביע ליברמן, 08/02/09 11:04

  • 206.

    זו התוצאה לעינוי בגיור נמאסתם (ל''ת)

    gabbyhaifa , 08/02/09 10:53

  • 205.

    תל אביב

    שלומי, 08/02/09 10:45

    הנה מתגלה פרצופה האמיתי של תנועה גזענית ומושחתת. ש''ס יותר מסוכנת למדינה הזו מבל''ד חד''ש, החיזבאללה והחמאס ביחד. צריך להוציא את התנועה המאוסה הזו מחוץ לחוק, היא לא מייצגת את אזרחי המדינה כלל. עדיף כבר את כהנא.

  • 204.

    פחד בפני התבוללות ממש מצחיק. במדינת יהודים מפחדים להתבולל! פארנויה (ל''ת)

    gregpiev , 08/02/09 10:37

  • 203.

    מעשה זה רק מוחיך שש"ס זה בובה של ממסד. ממסד שנמצא בידיים של מרצ ועבודה (ל''ת)

    gregpiev , 08/02/09 10:34

  • 202.

    אמת. רק האיחוד הלאומי

    מייק מרום , 08/02/09 10:18

    להצביע לליברמן זה להרוס את המדינה. לא מאמינים?
    http://www.youtube.com/watch?v=nHxW2_7uk6c

  • 201.

    מרן צודק ימין אמיתי זה ט (ל''ת)

    דוד משדרות , 08/02/09 10:13

  • 200.

    גונבים את הבית, דופקים את המדינה . (ל''ת)

    הרב עובד, 08/02/09 10:08

  • 199.

    הצבעה האחרונה של עם ישראל (ל''ת)

    פקק תנועה , 08/02/09 10:07

    • עלולה להוביל אותו לכאוס חברתי מוחלט (ל''ת)

      פקק תנועה , 08/02/09 10:08

  • 198.

    השטן בגלימה

    אלקס, 08/02/09 10:05

    השטן היחיר זה עבדיה,,,,,

    • אלקס זה שם של נוצרי שאבותיו השמידו יהודים. נוצרים וטטרים לרוסיה!!!!! (ל''ת)

      יוני דוד , 08/02/09 17:12

  • 197.

    אתנן פוליטי חרדי

    אשכנזי חילוני, 08/02/09 10:04

    אין הבדל בין ליברמן לביבי בנושא כשרות ,שמטרידים את הרב המקלל והמרביץ מש'ס.--- שניהם אשכנזים אוכלי אותם מאכלים, בעלי אותם מנהגי האשכנזים.ובעלי תרבות המערב.--יש להניח לכן שביבי הצליח כניראה לקנות את הרב הגאון בדרך של שוחד בחירות....

  • 196.

    מיצווה להילחם ברשעים שהם נגד התורה עד הסוף לא לוותר (ל''ת)

    מלחמה לה' בעמלק מדור לדור, 08/02/09 09:50

  • 195.

    לא מאמינים שהוא מזיק? כנסו תראו

    מייק מרום , 08/02/09 09:45

    http://www.youtube.com/watch?v=nHxW2_7uk6c
    ועוד אחד חמוד:
    http://www.youtube.com/watch?v=1ZZyDj0CRWs

  • 194.

    אני נאלץ להסכים עם הרב

    מייק מרום , 08/02/09 09:42

    עקב הרצון להכנסת החזיר והנישואים האזרחיים. רק האיחוד הלאומי!

  • 193.

    צודק

    רחל, 08/02/09 09:34

    צודק צודק ועוד פעם צודק. חומר למחשבה לבוחרים שמעוניינים שהארץ הזאת תהיה יהודית עם ערכים יהודיים ומסורת יהודית. בכלל אני לא מבינה את הנהירה אל ליברמן ובעיקר את אלה ששוויון זכויות הוא נר לרגליהם. הסיסמה אין נאמנות אין אזרחות שמופנית אך ורק לערבים צריכה להרתיע כל מי שחושב שצריך לחזק את דו הקיום הישראלי-ערבי. אנשים מסתנוורים מסיסמאות ריקות מתוכן וסומכים על אחד כמו ליברמן שיביא את הישועה לארץ הזאת. חבר'ה, יש להם עוד 48 שעות לחשוב היטב ולהחליט במי אתם בוחרים. אם תשאלו אותי הבחירה היא אך ורק בין הליכוד והעבודה. את קדימה צריך למחוק לגמרי וכל אותן נשים שמתפתות לבחור בליבני, צריכות לבחור במי שבאמת יש לסמוך עליו ולא באשה הזאת שחוץ מהיותה אשה אין לה מה למכור.

  • 192.

    הוא לא אמר ''ליברמן'', לדעתי התכוון למרצ

    א.י.ש., 08/02/09 09:32

    זה יכול להתאים גם לדבריו

  • 191.

    להצביע רק לכתומים הם מתגייסים לצבא (ל''ת)

    ירון, 08/02/09 09:25

  • 190.

    הצבעת ליברמן הצבעת לשילטון השמאל (ל''ת)

    יוני, 08/02/09 09:22

  • 189.

    יה'ר שכל ת'א תיפול ברעידת אדמה שמה הערב רב (ל''ת)

    תימחה את זכר עמלק אלו הערב רב השמאל, 08/02/09 09:18

    • רעידת אדמה בתל אביב תהרוס גם את בני ברק (ל''ת)

      צא ולמד, 08/02/09 10:27

  • 188.

    להילחם בעמלקים עד הסוף לא להיכנע להם

    יהודי, 08/02/09 09:16

    עמלק ראשי תיבות עבודה מרצ ליברמן קדימה

  • 187.

    ביטויים פשיסטיים על תנועה פוליטית שהפשיזם נר לרגליה.

    אבי, 08/02/09 09:14

    בסך הכל מה שאנו שומעים כאן, זה ביטויים פשיסטיים של הרב יוסף על תנועה פוליטית שהפשיזם נר לרגליה.
    לצערנו מרבית תושבי המדינה, ללא הבדל דת, עדה, צבע ומין, נגועים בגזענות.

  • 186.

    כל המפלגות אשכנזיות,אנטישמיות חוץ מש''ס. זאת עובדה!!!!

    יעקב-אשקלון, 08/02/09 09:14

    עורו השחורים

  • 185.

    רק האיחוד הלאומי

    The Last Matrix , 08/02/09 09:13

    היום כולם יודעים שהכתומים צדקו, כולנו מצביעם ט'

  • 184.

    כל הכבוד לרב הגזען

    חיזקי, 08/02/09 09:10

    שיצק תוכן למילה דמוקרטיה.
    איך נבחרים שם:
    לפי דת , מין ,גזע ורצוי מעדה מסויימת ,
    כן מלבד הגזענות הם היאתוללות.
    ואני יהודי חילוני,נחשב למוקצה.
    אילו רב אשכנזי היה מדבר אלינו כמוהו,היינו משווים אותו לנאצי.
    דור שלישי של פרזיטים חי מעמלם של רובינו,ועוד היד נטויה.לאן הולך הכסף.חינוך ילדי ישראל,יעני.
    בזכותו,רבים מבני עדות המזרח לא מתקדמים.
    החינוך של שס שייך למאות הקודמות במדינות מוצאינו,שלדאבונינו הן מדינות נחשלות.
    על כולנו להיות עם אחד,במדינה יהודית מתקדמת. שהדת ומרנן, אינה חלק מהשילטון.

    • אכן, ישוע צדק, והממסד הדתי הורס את מה שנשאר מהאומה הזו ! (ל''ת)

      עברי, 08/02/09 09:45

  • 183.

    עד עכשיו חשבתי להצביע ליכוד. עובדיה יוסף שכנע אותי להצביע לליברמן.

    יעקב אלמוג., 08/02/09 09:03

    אני אמנם מצביע ליכוד מסורתי אך הבעייה שהליכוד מחובר לש''ס. ואין ביכולתם לשנות את נושא הדת במדינה. אני מסורתי. אך חשוב לי מאוד להפריד את הדת מהמדינה. והנה בא נאומו של האייטולה הזה עובדיה . ומיכאן השתכנעתי סופית אני ומשפחתי העניפה וחברי הרבים שהקשיבו לי מצביעים כולנו עבור אביגדור ליברמן.

    • אתם צודקים ! בחרתם נכונה, ומהסיבות הנכונות ! (ל''ת)

      אדם, 08/02/09 09:47

    • כבר 3 חודשים אתה כותב את זה (ל''ת)

      ציון בזוקה, 08/02/09 11:24

  • 182.

    ש''ס והחרדים מסוכנים לישראל יותר מליברמן.רק שינוי שיטת הממשל יחסל את (ל''ת)

    התופעה המסוכנת של ההתחרדות והליברמניות גם יחד., 08/02/09 08:50

  • 181.

    ליברמן זוכה מן ההפקר. כל השמעת שמו במדיה נותנת לו מנדטים.

    האיכפתית, 08/02/09 08:50

    להערכתי, עד יום ג' הוא יגבר בצורה כזו גם על הליכוד וגם על קדימה.

  • 180.

    ליברמן הוא פושע שמאלני שמוכן לוותר על ירושלים

    moisihilu , 08/02/09 08:34

    ממשיך דרך אולמרט מלא תיקים ומוכן לוותר על ירושלים: ליברמן מבצע תוכנית של השמאל הקיצוני עם מילים כהניסטי:ליברמן צבוע,נטע זר בימין!!!!!!!!!!!!

    • לא יהיה מו'מ על ירושלים-המצע של ליברמן

      יחזקאל,הרצליה , 08/02/09 12:54

      תקרא את המצע של ליברמן.כתוב במפורש.
      די להטעות את הציבור.

  • 179.

    משמצביע ש"ס הוא ועם הארץ (ל''ת)

    קולהאמת , 08/02/09 08:29

  • 178.

    עובדיה השטן גונב המיליארדים מישראל (ל''ת)

    קולהאמת , 08/02/09 08:28

  • 177.

    די לשליטה של הפרזיטים

    מסורתית, 08/02/09 08:25

    אם כל הכבוד לתפילות ולדת ואף שגם אני מאמינה ושומרת מסורת אני לא ממש בטוחה שאלוקים יעניש את מי שיבחר במלפגתו של ליברמן [מפלגה שבעד שירות צבאי והגנה על המדינה שלנו] אתם חברי ש''ס כל מה שאי פעם מעניין ועניין אתכם זה כסף מהממשלה ורק כסף וכמה שיותר. אתם לא שומרים על ערכיה של המדינה ולא על חובותיה מסתייגים מלשרת בצבא של המדינה אבל יודעים לקבל ממנה את כספי הממשלה- ועל זה יש לומר בושה וחרפה כי אפילו בתורה יצאו למחלמות חובה ורשות ורק הנשואים הטריים או רכי הלב לא נלחמו ולא נראה לי שכל השסניקים התנתחנו זה עתה אוכולם מפחדים.אתם פרזיטים שחיים על חשבון המדינה ולא תורמים כלום.
    עכשיו אתם יודעים בוודאות שאפילו שש מנדטים לא יהיו לכם ובע''ה הקב''ה רק הוא יודע מה יהיה ובו אני מאמינה שיצעיד את המדינה למפלגה של ביבי ליברמן. ובקשה אחת- תפסיקו לחלק שכר ועונש ולקבוע מי מקבל איזו קומה בגן העדן כי אף אחד מכם לא ביקר שם ועם כל הכבוד אלוקים כבר יודע מי הזוכה של הבחירות האלה.

    • ועל זה נאמר גאון, עוד גאון כזה ואבדנו. לא שכחנו שהבאת את אוסלו. (ל''ת)

      נביל, 08/02/09 09:09

  • 176.

    עובדיה, תגיד לי לי, אתה ממציא הכל לבד או יש לך כותבים?

    מה התפקיד של ביבי?אח של השטן?ושלך?איש בריתו?, 08/02/09 08:15

    הכי טוב, עובדיה, תצא בחוץ ותקנה לך שמלה חדשה, ותשתדל לישתוק את הפה שלך!

  • 175.

    ואנחנו עוד צוחקים על איראן (ל''ת)

    איראן זה כאן!!!, 08/02/09 08:14

  • 174.

    זה מה שהדיים יודעים לעשות - להשים אשמות שווא כדי לזכות בקולות!!!

    אני, 08/02/09 08:13

    פשוט אומלל מצידכם! תתבגרו ותמצאו טיעונים למה כדאי לבחור בכם ולא למה לא לבחור באחרים ולבחור בכם כי אחרים לא טובים!

  • 173.

    האימאם עבד יא יוסוף הוציא פאתווה על השטן ממוסקבה

    א-שטיק שלימזאל, 08/02/09 08:13

    די לעובדי האלילים ולפאשיסטים כאחד - לשלוח גם את אלה וגם את אלה לטיז אל נבי ולקיבינימט.

    רק ציפי לבני !!!

  • 172.

    הרב שם עצמו בשער למענכם.מיילה לבחור בדעתנים,אך לא בעושי קרע בעם ישראל (ל''ת)

    בא רון אשד , 08/02/09 08:12

  • 171.

    עוזי לנדאו מתפלל בחגים בבית הכנסת שאני מתפלל. מה? אני מתפלל עם עמלקי?

    אנטי ש''ס למהדרין., 08/02/09 08:10

    הבת של ליברמן חרדית ויש להניח שתצביע ליברמן. האם גם היא גם מעדיפה את מפלגת השטנים והעמלקים?
    הרב הזה הרבה יותר פוליטיקאי מאשר רב.הבחירות עושות לו חררה ( במיוחד עם חסידיו מחליטים שליברמן עדיף על ש''ס). יש לזכור שחלק מהנציגים שלו לכנסת ישבו בכלא בגלל מעילה בכספי ציבור. לא שמענו שהרב השמיע ולו גם מילה אחת על מעשי השחיתות של נציגיו בכנסת שנעצרו והועמדו לדין. ההיפך. לפחות אחד מהם זכה בתואר ''הוא צדיק''.

  • 170.

    ההסתה השבועית של החמורב:כנראה שהוא קורא לעצמו רב בגלל שהוא כל הזמן (ל''ת)

    חייב לריב עם מישהו. תישתוק את הפה שלך, בחייך..., 08/02/09 08:09

    • שטן זו המצאה נוצרית - מה זה אומר על ה''רב''? (ל''ת)

      איש, 08/02/09 08:20

      • יגער ה' בך השטן ויגער ה' בך הבוחר בירושלים, הלא זה אוד מוצל מאש

        סטפן צוויג , 08/02/09 09:38

        בור, עם הארץ וריקן.

      • בור ועם הארץ, נטול השכלה בכלל. (ל''ת)

        רוני, 08/02/09 11:37

      • בור ועם הארץ, נטול השכלה בכלל. מהרב עובדיה תצא תורה. לך תלמד קצת יהדות

        רוני, 08/02/09 11:43

        ואח''כ תזרוק סיסמאות נבובות לאוויר.

        הרב עובדיה הוא גדול ישראל בדורינו, ואשרי הדור הזה שזוכה לדמות כזו, המנהיגה אותו בחוכמה על פי מסורת ישראל.
        חיבוריו התורניים של הרב עובדיה משתווים לחבוריהם של גדולי ישראל שבכל הדורות.
        את הרב עובדיה יזכרו וילמדו גם עוד מאות שנים, כשם שלומדים היום את השולחן ערוך ואת היד החזקה.

        אך לצערי אתה כנראה לא יודע על מה אני מדבר.
        לך תלמד, אולי תשכיל קצת, תחזור בתשובה ותתנצל לפני הרב עובדיה.

  • 169.

    השמאל מנסה להונות את הימין על ידי סוס טרויאני - ליברמן

    גילה, 08/02/09 08:03

    ליברמן ימליך את ציפי.
    ברק ברח חד צדדית עם לבני והשאירו את הדרום למתקפות החמאס.
    רק מחל יציל.
    נתניהו הציל מפיצוצי האוטובוסים, כלכלת ישראל החזקה ביותר בזכות מה שעשה נתניהו.
    בארה''ב בנקים נופלים, את ישראל הציל ויציל רק נתניהו הצביעו מחל

  • 168.

    בחר הירשזון מעטפות ובלילא-וויסקי בחר הנגבי ורמון-קלון (ל''ת)

    בשם השפיות והיושרה, 08/02/09 08:02

  • 167.

    לא נזהר בעשרת הדברות

    oded, 08/02/09 08:02

    מי שלא נזהר בעשרת הדברות
    לא רק בלא תגנוב בין אדם לחברו אלאבלא תעשה לך פסל וכל תמונה. שיטול קורה מבין עיניווגרש קודם כל משם את השטן

  • 166.

    הסוס הטרויאני הבא של השמאל - ליברמן! אחרי שרון ואולמרט (ל''ת)

    בבקשה! לא לצנזר מעריב, 08/02/09 08:01

    • אתה צודק זה מסוכן.

      יופיטופי , 08/02/09 08:18

      http://www.youtube.com/watch?v=gvVleDuKfXA

      • הסוס הטרויאני הבלעדי הוא ביבי נתניהו. שמתכונן לבצע את מדיניות השמאל. (ל''ת)

        רק ליברמן., 08/02/09 12:51

  • 165.

    ערוץ האגרה בכספנו ממליך את לבני דהיינו אנו משלמים עבור תעמולה (ל''ת)

    האזן לרשת ב' קדימה!!!, 08/02/09 07:58

  • 164.

    בבות קמיעות לחשים ברכות וקברי צדיקים הם התשובה לאתגרים בפניהם ניצבת

    m-16, 08/02/09 07:58

    מדינת ישראל.

  • 163.

    אלי ישי,אם אתה בענין של ראשי תיבות אז קח אחת....

    משה, 08/02/09 07:58

    ישעיהו פרק א''שרייך סוררים וחברי גנבים,כולו
    רודף שוחד ואוהב שלמונים''...2 האותיות הראשונות בשתי המילים הראשונות מצביעות על ש''ס.תודה שגם התיאור מדויק.איזה נביא היה ישעיהו!

  • 162.

    ומה עם רב שמקלל אחרים? והוא עשה את זה לא פעם.

    R, 08/02/09 07:55

    הרב עובדיה הוא הרב היחיד שאני לא סובל.
    הוא עושה רושם של אחד שחושב שחסידיו הם עדר מפגרים שהולכים אחר השטויות שלו בעיניים עצומות. הגישה שלו מתאימה לגורו. בעיני אין הבדל בין הגורו עובדיה וכל גורו אחר.
    אגב: אני רחוק מלהיות חילוני ולצערי ההתנהגות של הרב עובדיה גורמת לי להגיב בהתאם לתגובות שלו. הרב עובדיה אולי מקרב אנשים מסוימים לתורה, אבל מצד שני מרחיק רבים אחרים שפשוט בזים לשטויות שהוא מדבר.

    • מקומך בגן - עדן !!! דברים פשוטים וחכמים. (ל''ת)

      חביבה, 08/02/09 11:08

  • 161.

    מדהים לראות...

    ..., 08/02/09 07:54

    כמה נבערות,בורות,פרימיטיביות יש באנשים..
    הפרענקים האלה זה משהו שלא מהעולם הזה..

    • בכלל לא מדהים אך טבעי הוא

      מתי, 08/02/09 08:05

      בתרגום חופשי מפשיזם וגזענות
      פרענקים זה מזרחיים שחורים הלא כן?
      גזען שכמעט הושמד בגרמניה הלא כן?

  • 160.

    לבר אשד....

    גיא גורחש, 08/02/09 07:52

    האם יסודות התורה הם אלימות מילולית בריונות הבטחות שווא האם הרב עובדיה הגדול והגאון יכול להבטיח אבטחות שמשה רבינו לא הבטיח האם שגעון הגדלות וחוסר שליטה הם שגורמים לאנשי מפלגתו להוליך אותו שולל , אנני מצביע ליברמן אך האם לא נכון להציג מצע של אחדות בעם ישראל אם ש''ס יהיו חזקים אז החוקים המעווותים של ליברמן לא יעבורותחשוב מה אנשים לא דתיים חושבים על התדיים עכשיו אחרי שהרב ונציגב בציבור פותחים את הפז תוסיף לזה תבלינים תקשורתיים ותקבל הרבה נקודות שחורות ....חבל על הניסיונות המגעילים האלו של נציגי התורה יש מקום לשיחה והסברה !

  • 159.

    ובשפה לוגית, כבוד הרב מתכוון שלליברמן אין זיקה ליהדות ולדמוקרטיה (ל''ת)

    ישושום ציה , 08/02/09 07:51

    • וכל יהודי שומר מסורת המצביע לליברמן, מחלל שם שמים (ל''ת)

      ישושום ציה , 08/02/09 07:52

      • כל מי שמצביע לשס הוא טיפש, שס=חמס (ל''ת)

        Avner, 08/02/09 21:02

  • 158.

    עובדיה חשב שיש לו את הקושן על הפרימיטיבים שמצביעים ש''ס (ל''ת)

    דש, 08/02/09 07:51

  • 157.

    עוזי לנדאו!!! מכיוון הליכוד המסורתי, אתה מחוק לעולם ועד (ל''ת)

    ישושום ציה , 08/02/09 07:50

  • 156.

    אני עם כבוד הרב!!! סופסוף הרב מעצים את מה שאני אומר מזמן (ל''ת)

    ישושום ציה , 08/02/09 07:49

  • 155.

    מאמרו של ארי שביט:

    יופיטופי , 08/02/09 07:48

    ארי שביט | הערת אזהרה
    תגיות: ציפי לבני, בחירות 2009

    בשבוע האחרון גביתי את עדויותיהם של כתריסר אנשים המכירים היטב את ציפי לבני. אף אחד מהעדים אינו מקורב לבנימין נתניהו או לאהוד ברק. רובם תומכים בקדימה או במפלגות השמאל. ואולם, העדים כולם מודאגים. דיוקנה של לבני שאותו הם מציירים הוא דיוקן מטריד.

    יו"ר קדימה היא אדם ערכי, פטריוטי ונקי מרבב. היא אינטליגנטית ומהירת תפישה. ואולם, על פגם אחד שלה אין ויכוח: לבני קצרת רוח. המחמירים מעריכים שלשרת החוץ יש בעיית קשב. היא לא מסוגלת להעמיק במסמך או להאריך בדיון. היא לא מלבנת נושא עד תום. מחשבתה אינה בהירה והיא אינה יודעת להבחין בין עיקר לתפל. בניגוד לנתניהו ולברק - המסוגלים לרדת לשורשיו של עניין ולדון במורכבותו - לבני נוטה להיות סכמטית ופשטנית. אחד האישים המוערכים ביותר במדינה מגדיר אותה כדעתנית ושטחית.

    גם על הפגם השני אין ויכוח: לבני מתקשה מאוד בקבלת החלטות. אפילו כשהיא נדרשת להחלטה לא-גורלית שרת החוץ מתלבטת, מתייסרת, משתהה ומשנה שוב ושוב את דעתה. יש המעריכים שהצירוף של חוסר ניסיון וחוסר ביטחון משתק את לבני. לדעתם, שרת החוץ אינה מסוגלת לקבל את ההחלטה אם לתקוף או לא לתקוף באיראן. ללבני אין את עמוד השדרה, את קור הרוח ואת השקט הפנימי הנדרשים כדי לקבל החלטות קיומיות.

    הפגם השלישי הוא היותה חפה לחלוטין מאינטליגנציה רגשית. היא אינה מבינה בני אדם ואינה אוהבת בני אדם. זאת הסיבה לכך שאין לה מעגל פנימי. פרט לבן זוגה נפתלי שפיצר אין לה שותפים ונאמנים. רבים ששכבו בעבורה על גדרות חשים נבגדים. בניגוד לאריאל שרון ולאהוד אולמרט, גם אין בלבני חום או קסם אישי. מעטים בצמרת מפלגתה אוהבים אותה או מאמינים בה. בחוגים פנימיים היא נתפשת כנטולת מנהיגות. הביטוי השגור הוא אין-לה-את-זה. ביום שלאחר הבחירות יכולתה להוביל מוטלת בספק.

    ללבני שורה של פגמים נוספים. היא אינה מרחיקה ראות, היא אינה עקבית, והחשש העמוק שלה מכישלון מונע ממנה להיות מקורית ונועזת. על בהלה פנימית עמוקה מחפה שרת החוץ במפגנים של ביטחון עצמי מוחצן הגולש לפעמים לגסות רוח. המינויים שלה בינוניים, עבודת הצוות שלה כושלת. במשרד החוץ רבים מתייחסים אליה כאל קרתנית ודלה. ואולם, כל אלה זוטות לעומת שאלת-התהום שהמועמדת לראשות הממשלה מעוררת. השאלה מי היא לבני ומהי הליבה הפנימית שלה.

    לאחדים מהעדים שאתם שוחחתי השבוע תשובה מטרידה: ציפי לבני חלולה. לטענתם לבני חסרה את המטען התרבותי, את המעוף ההיסטורי, את הכלים הנפשיים ואת היכולות האנושיות של מנהיג. מעולם לא הפגינה אומץ לב אזרחי, לא רשמה לזכותה הישג ביצועי ולא הלכה נגד הזרם. היא מדקלמת שורה של אמירות נכונות בעניין חלוקת הארץ, אך לא יודעת להפוך אותן למדיניות. לכן המשא ומתן שלה עם אחמד קריע (אבו עלא) כשל והאמונה שלה באנאפוליס הופרכה. ואולם, הכשל הפלסטיני של לבני הוא כאין וכאפס לעומת המחדל האיראני שלה. שרת החוץ לא הבינה בעוד מועד את האתגר האיראני, לא הפנימה אותו ולא עשתה מעשה מדיני של ממש כדי להתמודד אתו. הגרעין האיראני הוא ההופך את כהונת לבני כשרת חוץ לכישלון קולוסלי.

    אחד מהעדים שאתם שוחחתי היה נסער במיוחד. אף על פי שהוא אדם בוגר, מאופק ומיושב בדעתו, הוא היה נרגש. העיד על עצמו שהוא חש כחבר בכת סודית היודעת סוד נורא: ציפי לבני אינה כשירה להיות ראש ממשלה. דגל שחור של העדר-כשירות מתנופף מעל למסע שלה אל ראשות המדינה.

    העד אמר שבלתי נתפש בעיניו שהתקשורת לא חושפת את הסוד. בלתי נסבל בעיניו שהציבור לא יודע את הסוד. לכן דיבר, לכן אני רשמתי. לכן רואה אור המאמר הזה. יידע הציבור. יידע הציבור ויחליט.

    • השופט ברק הוא השופט המוערך ביותר בארץ.קדימה תנסה להשמיץ גם אותו. (ל''ת)

      יופיטופי , 08/02/09 07:49

    • השופט ברק ,ואלי ליבני אחיה של ציפי לבני לא מאמינים לה ולא מאמינים בה!!

      יופיטופי , 08/02/09 07:49

      אז מי מכם כן יכול להאמין בה??!!

    • ולא הזכרתי:אולמרט,הירשזון,בלילא,הנגבי,רמון,בר-און,ענייני פלילים.

      יופיטופי , 08/02/09 07:50

      http://www.youtube.com/watch?v=gvVleDuKfXA

  • 154.

    כל המקלל רבני ישראל,,אינו חלק מעם ישראל. (ל''ת)

    בא רון אשד , 08/02/09 07:46

    • ה''רב'' המקלל בעצמו אינו חלק מעם ישראל (ל''ת)

      הצחקת אותי, 08/02/09 16:19

    • עובדיה לא טמבל, המצביעים שלו כן.

      Avner, 08/02/09 21:05

      מה רע נוסע על BMW חדשה כל המשפחה שלו מסודרת, ואלי ישי צועק קיצבעות ילדים.
      אדיוטים תמשיכו להצביע שס

  • 153.

    הרב היחידי

    א, 08/02/09 07:43

    שגורם לי לרצות לברוח מפה.
    ביזיון לאינטיליגנציה.
    פעם אחת שיגיד משהו חכם בעל ערך מוסף.
    פרמיטיבי

  • 152.

    איפה המצפון של הרב הזה? יש לו מצפון בכלל?

    AA, 08/02/09 07:42

    מה ההבדל בינו לבין איזה מכשף באפריקה? מה הוא מתערב במצפונו של אדם? לעמוד בסכנה מול האויבים סביב ובתוך ישראל, ליברמן הרבה יותר מתאים מהמכשף וודו הזה.

  • 151.

    קול קורא! הימין בסכנה רק מחל

    גבי, 08/02/09 07:42

    ליברמן סוס טרואני של השמאל הוא ימליך את ציפי. הצביעו ליכוד - מחל!

  • 150.

    כבוד הרב: אני בעד ממשלת ''קמע''-קדימה, מר''צ ועבודה-ובוחר את הטובים: מר''צ

    Ehad Haam-Zionist, 08/02/09 07:42

    המאבק הוא בין ממשלה שיש סיכוי שתהיה שפויה-בראשות לבני, אך כשלידה בוגר אחראי כשר אוצר הלוחם להגינות כלכלית/חברתית-ג'ומס אורון, וברק בבטחון)-לבין ממשלת סרבנים וחבלנים: ביבי-וליברמן כנור ראשון וישי ומופז שיחזור בתשובה (וברק בבטחון).....ואם לא יושג רוב לממשלה שפויה, הצורך באופוזיציה לוחמת חזק מתמיד: מאבק בשחור הסחטנות ובכתום הסרבנות ובהפיכת מעמד הביניים לסמרטוט-וביד רוחצת יד בין הממשלה למתנחלים המתרבים.

    .....המאבק הוא על הכנסת אנשים יעילים וטובים לכנסת-ובכך התברכה מר''צ באנשים חדשים שבטוח שיכנסו ויתרמו: אילן גילון החברתי, ניצן הורוביץ האינטיליגנט הסביבתי והליברלי, מוסי רז הלוחם לשלום ושימור הסביבה....

    -וכעת המאבק הוא על הכנסת הכוח הנשי החדש ובעל האומץ הציבורי שמביאה מר''צ: טליה ששון הישרה ללא חת במאבק על שלטון החוק-וצביה גרינפילד הלוחמת החברתית לשיפור החברה הדתית-חרדית והרוב השקט והמושפל בארץ-ולסגירת מעגל החדשים המנוסים ישנו צלי רשף ממיסדי שלום עכשו ודוברה הנאמן במאבק על שלום ובטחון....ואם הציבור הערבי המיושב יתאשת ולא ינהר אחרי הדמגוגים הלאומניים, יכנס לכנסת נציג מר''צ ערבי אמין ומיושב

  • 149.

    חומני הישראלי

    צבי ווקס, 08/02/09 07:42

    ברצןני להודות לחומני הישראלי על זה שהוא משתמש בשם אלוהים כדי להפחיד את הטיפשים ההולכים אחריו(מעניין גם אני רוצה לדעת מה אלוהים חושב)אבוי לנו אם מפלגתו תקבל מנדטים רבים והם ינסו לשלוט בחיינו לכן בחרו לכם מפלגה אחרת שלא מדברת בשם רוח

    בתודה צביקה

  • 148.

    האפס הזה עדיין בחיים? שיהוה יקח אותו כבר....

    Puki , 08/02/09 07:41

    פחחח בבונים שמאמינים באלוהים..

    ממש כמו חמאס.

    • יפסו אפסים כמותך ועוכרים שכמותך. (ל''ת)

      בא רון אשד , 08/02/09 07:43

    • שה' יקח אותך מחלל שם שמיים ברבים (ל''ת)

      הראל, 08/02/09 07:58

    • למה נראה לך שאני רוצה אותו? תשאירו את הדרעק הזה אצלכם, תודה. (ל''ת)

      יהוה, 08/02/09 09:43

  • 147.

    עדיף עפ''י עובדיה להצביע לערבים ? (ל''ת)

    לא הבנתי, 08/02/09 07:40

  • 146.

    חוקי התורה קודמים לכל .יש להיזהר בלשון כלפי מורי העם.שלא תיכשלו. (ל''ת)

    בא רון אשד , 08/02/09 07:40

  • 145.

    ליברמן = קדימה= שמאל

    יובל, 08/02/09 07:39

    ליברמן יחבור ללבני. הם לא ימין
    רק ליכוד = מחל

  • 144.

    תגובה ל''רב'' עובדיה.

    כנסו, 08/02/09 07:39

    אתה בעצמך שטן!! ואל דאגה את מקומך לא יתפסו מהר.

  • 143.

    ערך ישראל מבוסס בלבד בבסיס של תורה,וחוקיה!אין עמוד אחר לעולם.

    בא רון אשד , 08/02/09 07:36

    יש להישמע לכל אשר יורוכה.

  • 142.

    רק בגלל ההסתה של הפרימיטיבי הזה נגד ליברמן, החלטתי ליברמן ולא ליכוד (ל''ת)

    אם ההסתה תימשך, ליברמן יקבל מעל 20 מנדטים, 08/02/09 07:33

  • 141.

    מי ששונא ערבים בהיותם ערבים ואוכל חזיר ובעד איבוד הזהות היהודית של

    yayo, 08/02/09 07:30

    מדינת ישראל הוא בוודאי לא יכול להיות יהודי. לא משנה ליברמן או אחרים.

  • 140.

    אני מת על עמלקים. הם כוס התה שלי.

    ש''סניק., 08/02/09 07:29

    רק אותם אבחר. העמלקים יביאו אותי לגן עדן. ספק רב אם אפגוש שם את עובדיה.

  • 139.

    עובדיה: נותני שוחד בחירות, מטילי חרמות וקללות הם הם עוכרי ישראל

    dev10 , 08/02/09 07:28

    ואתה בראשם. ומי שמך חומץ בן יין, לקבוע מי יהודי ומי לא? ואם הקב"ה לא היה עסוק בטיפול בנותני ובלוקחי השוחד שלך ובחבורת הגנבים המובילים את תנועתך סביר להניח שהיה מנחית עליך מכת ברק והופך אותך לעננה של אבק. כל האסונות שנפלו על ישראל הם בגללך ובגלל תנועתך המושחתת, ששיחתה את דרכי בני ישראל והפכה תלמידים דאורייתא לעסקנים פוליטיים מושחתים.

  • 138.

    רק היהודים משתלחים בדתם אין תקדים לכך בכל הדתות בעולם (ל''ת)

    חילוני לגמרי, 08/02/09 07:25

  • 137.

    אין שסניקים רופאים אין שסניקים מהנדסים אין שסניקים לוחמים אין!

    אילן, 08/02/09 07:22

    יש
    גנבים
    מעלימי מס
    רמאים
    מחרחרי מלחמות
    מובטלים
    בורים
    גזענים
    והכי חשוב שנוררים!

    • צודק ב 100%

      צודק !!!!!!!!!, 08/02/09 20:31

      צודק ב 100%

  • 136.

    אני מבקשת מהימנים שנסחפו מטרנד ליברמן לחזור לשפיות

    יעל, 08/02/09 07:19

    ולהצביע ליכוד!
    מה אתם עושים? עזבו את ליברמן, הוא בכל מקרה יהיה בממשלה. עזבו את מפלגות לווין הקטנות. כולנו חייבים להצביע ליכוד כדי למנוע עוד שנים של אסון עם קדימה במהדורה מבהילה עם ציפי לבני. ליברמן כבר ישב בממשלת שמאל של אולמרט וציפי.
    בבקשה תצביעו ליכוד!
    תחשבו על זה בשבת.
    תודה בשם כל אזרחי ישראל השפויים.

  • 135.

    ומה הם ראשי התיבות ש''ס ???????

    עמלק, 08/02/09 07:18

    . ''עמלק זה ראשי תיבות של עבודה-מרצ-ליברמן-קדימה'', אמר ישי


    אם כך ש''ס זה ראשי תיבות של

    '' שטן ספרדי ''

    מעמלקי גאה

  • 134.

    אסור לרבנים לעסוק בפוליטיקה זה ביזיון וחילול שם השם (ל''ת)

    patish4 , 08/02/09 07:18

  • 133.

    העסק סגור כבר כמה חודשים : ביבי-ברק-ליבני

    היפכא מסתברה , 08/02/09 07:17

    לא חשוב כמה קולות השטן ביתנו מקבל וכמה קולות האייתולה יוסוף מקבל. לביבי-ברק-ליבני מספיק קולות להקמת קואליציה. המזרחיים המתחזים לליטאים ממילא ייתמכו בכל מי שנותן כסף ומשרד ממשלתי. ליברמן יישב ליד חד"ש ומרצ על ספסלי האופוצזיה ויצעק יחד אתם גוועלד בשלושה קולות.

    • היפכא מיסתברא? זאת המציאות וזה מה שיהיה (ל''ת)

      patish4 , 08/02/09 07:20

    • אם זה אכן מה שיהיה, לא בטוח שנצליח להגיע לבחירות הבאות

      moshon1 , 08/02/09 07:23

      או שעדיף להתחיל לארוז כבר מעכשיו
      כי מה שהיה הוא שיהיה, וכבר החמאס והחיזבאללה לא צריכים להתאמץ לחסל אותנו מבחוץ..
      כי משמעות דבריך היא שאנחנו מחסלים את עצמינו מבפנים..
      1984 קראת ?.. או שבתור סמולי הזוי אתה דוקא בעד...

      • כדאי לך להתרגל כבר מעכשיו כדי להמנע מעגמת נפש

        היפכא מסתברה , 08/02/09 07:39

        אם בא לך ללכת אז שגרירות ארה"ב נמצאת ברח' גורדון - קח תור אחרי יהונתן גפן.

  • 132.

    הבת שלי עומדת להצביע ש''ס. היום יתחיל מסע שכנוע נגד הכוונה.

    1, 08/02/09 07:14

    לא סובל את הרב הזה.דמגוג בגרוש. לא מבין איך תומכים ב''מומחה'' לעינייני שמיים''. בעיני ש''ס הפכה לטריפה ונבלה ומהיום אני אנטי ש''ס למהדרין.

    • קח את הילדה לטיפול חריף זה מדבק ומתקבע וגם אתה תחטוף (ל''ת)

      patish4 , 08/02/09 07:21

  • 131.

    האשמאי הזקן הוסיף

    ארנמון, 08/02/09 07:12

    אני בטוח שעובדיה הוסיף מידית לליברמן עוד 3 מנדטים

  • 130.

    עובדיה אתה השטן =בעולם הבא מכות מצרים יפלו עלייך

    מציאות , 08/02/09 07:12

    גם ביום ובלילה

  • 129.

    אדם טיפש שמצליח להוליך שולל רבבות טיפשים יותר

    mano , 08/02/09 07:11

    תפסיק להלך איימים עלנו
    אחת הסיבות שהמדינה נראית כפי שהיא נראית היא אתה ועדר מרעיתך

  • 128.

    על שנאת חינם חרבה ירושלים - אחיך, יא עובדיה, בני עמך, עמלק??!?!

    יהודיה אמתית, 08/02/09 07:10

    כנראה שיש לך היכרות אישית קרובה עם אותו ''שטן'' שאתה מדבר עליו!
    סייג לחוכמה - שתיקה!

    • ועל שינאה בגרוש תחרב הארץ הכל למען אלוקים אחד=כסף (ל''ת)

      patish4 , 08/02/09 07:23

    • על ערב - רב שמעת? הרי הם אלו השולטים בנו, כי אפ לא איזה יהודי יהיה בעד

      yoya, 08/02/09 07:26

      ביטול יהדות מדינת ישראל, ולא משנה ליברמן או אחרים. אני לא מצביע ש''ס אבל אם בן אדם שונא ערבים ואוכל חזיר גם יחד, זה לא יהודי.

  • 127.

    בוקר טוב טהרן ??? לא עם ליברמן חזק !!!!!

    עכשיו דווקא בעד ליברמן, 08/02/09 07:10

    היאטוללה עבדאללה יוסוף נילחץ ובצדק ורק משום סיבה זו חייבים לבחור בליברמן על מנת לעצור את הסחף לכיוון אירניזציה של ישראל
    ליברמן חזק על חשבון ש''ס
    זה הפיתרון !!!!!!!!!

  • 126.

    רק לליברמן למחוק את ש''ס (ל''ת)

    עובדיה, 08/02/09 07:08

  • 125.

    הרב עובדיה יוסף

    miomi, 08/02/09 06:58

    לש''ס
    אני אוהב את הדת היהודית בכל לבי ולבבי!
    קטונתי אך עד כמה שבינתי מנחה אותי הדת היהודית ''דרכיה דרכי נועם ונתיבותיה שלום''
    ''ואהבת לרעך כמוך'' אזי מדוע השנאה????
    גם אם אלו בחירות!!!
    בואו ונשוב אליה.

    • לך תבדוק אם ליברמן בכלל יהודי... הכופר הזה? לאהוב אותו? לאהוב כופרים?? (ל''ת)

      לך תבדוק, 08/02/09 10:41

  • 124.

    חומני הישראלי

    צבי ווקס, 08/02/09 06:57

    ברצןני להודות לחומני הישראלי על זה שהוא משתמש בשם אלוהים כדי להפחיד את הטיפשים ההולכים אחריו(מעניין גם אני רוצה לדעת מה אלוהים חושב)אבוי לנו אם מפלגתו תקבל מנדטים רבים והם ינסו לשלוט בחיינו לכן בחרו לכם מפלגה אחרת שלא מדברת בשם רוח

    בתודה צביקה

  • 123.

    עובדיה יוסף

    אסנת אזולאי היפה, 08/02/09 06:55

    עובדיה יוסף למען הסדר הטוב תמשיך לכתוב על השטן שאינו קיים בכלל אתם משגעים את המדינה שלנו בהבל הבלים תנו לחיות בשקט,שיר סרייב מחייה..., מבטיחה לך שאם לא תשגעו אותנו הכל יהיה רגוע ושקט.

    והשנה תתחתני,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    אלוהים אני לא פוחדת מכלום חוץ ממך,

  • 122.

    אם זה הנציג של אלוהים, אז מה הוא השטן? (ל''ת)

    א, 08/02/09 06:53

  • 121.

    גס רוח וטיפש הדור! (ל''ת)

    רוני, 08/02/09 06:38

  • 120.

    סוף סןף אני יודע למי להצביע! דה ליברמן!עובדיה?! פה מלוכלך וטיפשות!

    רוני, 08/02/09 06:37

    אין אלוהים!!!!!!!!!!!!!!!!!יה חזיר!

  • 119.

    המחדל של ש"ס: 40% עובדי קבלנים ושוק עבדים כשאלי ישי שר העבודה

    השני מהאמצע , 08/02/09 06:19

    מי שאין לו קביעות ולא מכבדים את זכויותיו, שלא יצביע ש"ס

  • 118.

    יש לסלוח לרבובדיה, הוא מסכן נסתתרה בינתו (ל''ת)

    הרב חוטרא, 08/02/09 06:16

  • 117.

    מנהיג הרוחני? ... some spiritual leader you are

    Erez, 08/02/09 06:15

    Shame on you... uses the FEAR FACTOR as tactic, some spiritual leader you are! Listening to spiritual leader like this man is unimaginable.

  • 116.

    אם הרב מעצבן אותכם סימן שהוא צודק אחרת לא הייתם מגדפים ומקללים

    מוטיטוש , 08/02/09 06:11

    בושה לעם הזה לא מגיע לכם מדינה אם ככה אתם מדברים על צדיקים

    • גם גבלס עיצבן אותי, סימן שהוא צודק???? לך לעבוד יה חמר! (ל''ת)

      אילן, 08/02/09 06:18

    • הרב טועה...

      sadato , 08/02/09 06:34

      מדוע לא שמענו את ההתבטאויות הללו בעבר? דעותיו של אביגדור ליברמן בנושאי דת ומדינה אינן חדשות. הוא הביע אותן פעמים רבות בעבר. "ש"ס" הסכימה לשבת באותה קואליציה עם "השטן" ליברמן כאשר הדבר שירת את מטרותיה. מדוע רק כעת, כאשר הרב עובדיה ואלי ישי נזכרים בעלייתה המטאורית של "שינוי" ובהשפעה ההרסנית שהיתה לממשלת שרון-נתניהו-לפיד על קצבאות הילדים והמימון למוסדות החינוך התורניים, הם נזכרים למתוח עליו ביקורת? חבל שש"ס - מפלגה המתיימרת לדאוג לכלל ישראל - מוכיחה שוב שהיא תנועה סקטוריאלית שמוכנה להקריב את ערכיה ועקרונותיה בתמורה לישיבה בקואליציה...

  • 115.

    אבל כמה נמוך אפשר לרדת בקללות-פשוט נורא! (ל''ת)

    לא בעד ליברמן..., 08/02/09 06:10

  • 114.

    מגיב 92 אינו זוכה לתגובה, והחליט להגיב לעצמו כדי להגיע לסיפוק עצמי

    מעשה אונן., 08/02/09 06:08

    אוננות היא פעולה מינית עצמית, שבדרך כלל, אין בה בני זוג נוספים. האוננות אינה משמשת לשם רבייה אלא לשם סיפוק והנאה מינית.

  • 113.

    אתר שנותן לקלל רבנים לא יחיה עוד הרבה זמן בושה למעריב (ל''ת)

    מוטיטוש , 08/02/09 06:08

  • 112.

    עובדיה יוסף העם איתך כי אתה צדיק אמיתי (ל''ת)

    מוטיטוש , 08/02/09 06:07

    • וגם בהתנתקות הבאה תימנע, וישתלם לך... (ל''ת)

      השני מהאמצע , 08/02/09 06:17

  • 111.

    פני הדור כפני הכלב תראו איך אתם מדברים כנגד רבנים בעעע (ל''ת)

    מנשר , 08/02/09 06:05

  • 110.

    אין עליך הרב עובדיה מי שמדבר עליו יקבל סרטן (ל''ת)

    מנשר , 08/02/09 06:03

  • 109.

    ציפי לבני, תמנע מש''ס את ייסורי הישיבה בקואליציה. ותשאירם באופוזיציה. (ל''ת)

    עמלקי ש''ס, 08/02/09 06:01

  • 108.

    הרב עובדיה צדק עד היום בכל מה שהוא אמר

    מנשר , 08/02/09 06:00

    נקודה ימותו הקנאים מת עליך עובדיה

  • 107.

    אם לא הייתי יהודי הייתי צוחק על עובדיה-מכיוון שכן אני בוכה

    פרידמן חי, 08/02/09 05:52

    אם לא הייתי יהודי הייתי צוחק על עובדיה-מכיוון שכן אני בוכה
    על הגסות של מנהיג הבובלילים

  • 106.

    אלי ישי, זה בנאדם שמתבזבז בתור דוס

    אילן ב''ש, 08/02/09 05:45

    איך יודעים את זה הכי טוב ? מורידים את הדמות שלו לסלולארי ורואים אותו רוקד. זה אחושרמוטה ג'ון טרבולטה. לגגל בגוגל כדי לקבל חינם U-me דוט קום

  • 105.

    עבדאללה יוסוף שוב פתח ג'ורה. וזה נקרא יהודי ? (ל''ת)

    אח-ראי , 08/02/09 05:40

  • 104.

    במילים אחרות, הרב שולל את יהדותם של אנשי ''ישראל ביתנו''!!!

    טיל אולנשפיגל, 08/02/09 05:33

    כאיש שומר מצוות, האמונה היא שכלל נשמות העם היהודי היו במעמד מתן תורה מול הר סיני, באמירתו זו מכריז הרב עובדיה שאנשי מפלגת ''ישראל ביתנו'' אינם יהודים - מה שמעלה את האפשרות של תביעת דיבה כנגד הרב.
    יכול להיות שאמונתם שונה, שהפולחן שונה, שדרך יהדותם שונה ויתכן אף שחלקם אינם יהודים אבל החליטו לקשור את גורלם עם העם היהודי.
    במעמד הר סיני היו נשמות כל היהודים ולכן - גם אנשי ישראל ביתנו היו שם - כשהרב שולל את היותם יהודים כשרים יש לכך השלכה חמורה של גזענות חמורה כנגד יהודים שסבלו טרור מתמשך בארץ הולדתם כנגד יהדותם ורובם שרדו למרות זאת ושמרו על היהדות בצורה זו או אחרת.
    ראוי לרב להתנצל על דבריו.

    בנוסף, כיהודי מאמין אינני מצליח להבין מהיכן החוצםה של הרב לדבר בשם הקב''ה ולדעת החלטה וגורל בשם הקב''ה, והלא נאמר שמאז חרב בית המקדש הנבואה ניתנה לשוטים...

  • 103.

    אלטרנטיבה אנטי גזענית ל''עמלק'' של אלי ישי

    רונן, 08/02/09 05:31

    עמלק הינו:

    ע= עובדיה יוסף
    מ= מועצת חכמי התורה של ש''ס
    ל= ליברמן
    ק= קול ברמה (רדיו חרדי)

  • 102.

    ****** אני חרדי מבטן ומלידה

    imsen@walla.com, 08/02/09 05:27

    תמיד הצבעתי הצבעה ''חרדית''.
    למדתי בישיבות - במובחרות שבהן - וכו', גם את ילדיי חינכתי במוסדות ובישיבות חרדיים. גם את ילדיי שלחתי למוסדות חדדיים מובחרים ואליטיסטיים.
    אני חרדי גם היום וכנראה כזה אשאר.

    אולם,
    בשלה בי ההכרה, לאחר לבטים רבים וממושכים, וגם קצת כואבים, להצביע הפעם עבור מפלגה מגוש ''המזרחי''. כלומר מפד''ל, איחוד לאומי, או משהו דומה.
    הגעתי למסקנה שהדרך החרדית אינה דרך.
    היום אני סבור, שהחינוך החרדי עושה עוול נורא לצעיריו.
    היום אני סבור שהתבדלות אינה דרך.
    היום אני סבור שיש לקחת חלק בחיי המעשה.
    היום אני סבור ש''נאר תוירע'' היא דרך חיים המתאימה ליחידים בלבד, ולא כדרך חינוך לכלל.
    וכן, אני גם סבור שהעדתיות בקהילה החרדית עברה כל גבול.
    גם נקעה נפשי מהפלגנות ושנאת ישראל הפושה כנגע בין החרדים.

    רבותיי, אתם טועים.
    זו אינה דרך.
    אין זו דרכה של תורה.

    לכן אצביע למפלגה מגוש המזרחי.
    השיטה שלהם הרבה יותר שפויה.

  • 101.

    ליברמן זה פושע רוסי לא? (ל''ת)

    בירור קצר-, 08/02/09 05:18

    • אם הא פושע, מה המשמעות להיותו רוסי ?.. כלומר עדיף פושע מרוקאי ?.. (ל''ת)

      moshon1 , 08/02/09 07:17

  • 100.

    אלה דיברי רב? תעיפו כבר את המוקיון הזה,אני ליברמן (ל''ת)

    אבישי, 08/02/09 05:17

    • ככע

      אסף, 10/02/09 13:05

      אם היה לך טיפה מהשכל שלו לא היית אומר את זה אבל כניראה שאין לך

  • 99.

    עובדיה יוסף, הרשע הסנילי, הוא נציגו של השטן עלי אדמות

    וש''ס והבוחרים בהם הם הכלבים שלו, 08/02/09 05:13

    כולו דברי הבל ורעות רוח.
    מוציא מפיו רק גידופים ודברי בלע, כמו חולה טורט.
    מקדיש את כל חייו רק להכניס עוד ועוד פילוג ושנאה לעולם, מטפח מפלגה של גזענים ופושעים שכל עניינם לגנוב עוד כסף מהמדינה ולהפחיד את השכבה הכי חלשה ובורה בעם.

    למה ש''ס עדיין קיימת? כי הפראיירים הגזענים מלאי השנאה והרחמים העצמיים לא מתים. הם רק מתחלפים.

  • 98.

    עכשיו אני מבין את החרדים האשכנזים

    אבנר, 08/02/09 05:08

    עכשיו אני מבין למה כל החסידויות האשכנזיות חוצצים בחומה בינהן ובין החרדים המזרחיים.
    אם זה הרב והמנהיג הרוחני שמייצג את החרדים המזרחיים ושדברי טפשות וזדון לא מפסיקים לצאת מפיו אז שלא יתבייכנו על גזענות ועל זה שהחרדים האשכנזים לא רואים אותם ממטר.

  • 97.

    אם צריך עוד הוכחה לטמטום של הדתיים ושל האידיוט הסנילי הזה... (ל''ת)

    ''מועצת החכמים של ש''ס'' = אוקסימורון, 08/02/09 05:04

  • 96.

    עכשיו אני מבין את החרדים האשכנזים

    אבנר, 08/02/09 05:01

    עכשיו אני מבין למה כל החסידויות האשכנזיות חוצצים בחומה בינהן ובין החרדים המזרחיים.
    אם זה הרב והמנהיג הרוחני שמייצג את החרדים המזרחיים ושדברי טפשות וזדון לא מפסיקים לצאת מפיו אז שלא יתבייכנו על גזענות ועל זה שהחרדים האשכנזים לא רואים אותם ממטר.

  • 95.

    אדון יוסף עובדיה... זמנך עבר... רד מהבמה... בור ונבער שכמוך... (ל''ת)

    סקופידון, 08/02/09 04:54

  • 94.

    אדון עובדיה... השטן מחכה לך עם קילשון למעלה בגיהנום

    סקופידון, 08/02/09 04:52

    השחתת את התורה... אפס

  • 93.

    ass

    big apple , 08/02/09 04:45

    he is from irak and who is the racist here??

  • 92.

    הכל, רק לא עבור הקליפה הנבובה - ציפי לבני !!!

    אזרח, 08/02/09 04:39

    הצביעו לכל מפלגה שיש עימה דעה ותוכן - תהיה זו העבודה, הליכוד, מרץ, ש''ס, הבית היהודי, אפילו אגודה. רק לא עבור החבורה המוזרה, חבורת הכלום, העונה לשם ''קדימה''.

    אסופה של חסרי דיעה וחסרי ערכים (זולת סגידה לכסף ולכח), תאומי הירשזון ואולמרט, מי שפסעו בצילם של אולמרט ועסקיו כל עוד היה הדבר נוח ומועיל, השותפים הנאמנים למחדלי מלחמת לבנון, המתנערים מאחריות, השותקים ומחכים לראות לאן נושבת הרוח, המדקלמים ססמאות ....

    מפלגה של קליפות נבובות וראשונה שבהן, חלולה כתוף - ציפי לבני !!!

  • 91.

    בירור ופסק

    מלאך, 08/02/09 04:36

    בבירור שערכנו בבית דין של מעלה, במלאכים והיו''ר כבוד האלוהים, הגענו למקנה שהרב הנ''ל חבוש השמלה מייצג את השטן ימח''ש. התברר לנו שהוא מנהיג תנועה שהמעיזה לדבר בענייני ביטחון ומעודדת את אנשיה לא לשרת בצבא, שנפגש עם אבי החייל החטוף גלעד שליט, לוחם מן השורה, כדי לנצל את הפגישה למרגים פוליטיים של תנועתו כביכול יש לו יד במאמצים לשחרור החייל, שילק לא מבוטל של חברי הכנסת שהוא מורם ורבם גנבו ומעלו בכספי הציבור, וכן שהרב מקלל ומדבר כאחרון התגרנים בשוק.
    כמו כן, מן המבמכים שהובאו לפנינו למעלה התברר כי בני משפחתו על כל סניפיה מונו לתפקידים שונים ללא קשר לכישוריהם, ועושים הכל כספית ותפקודית כדי להאדיר את שמו של הנ''ל , להעמיק את בורותם ואמונותיהם הטפלות של חסידיו כדי לקנות בכסף, בטיומים ובלחצים עוג קולות.
    על סמך כל זאת, פסק כבוד האלוהים לאחר היוועצות איתנו שהנ''ל לא ראוי אף לשמש שמש בבית הכנסת, מבטל כל פסק הלכה שלו ולהעלימו מן הציבור עד שיעלה צדיק ורב אמיתי שדבר אלוהים יינתן בפיו.
    כמו''כ, דן האלובים את שליחיו - חברי כנסת, פעילים ושאר בכירים לאש הגיהנום באופן מיידי כי ''זנו תחת כל עץ רענן'' והתיימרו לדבר בשם האלוהים שדבריו וחוקותיו רחוקים ת''ק פרסה, מימנימום, מדעותיהם של הבורים הצסיתים ובני הבליעל השותפים לדבר עבירה.
    ובזאת באנו על החתום:
    מיכאל, גבריאל, דניאל
    וחתום גם האלוהים רק שאת חתימתו כמו את דמותו לא תוכלו לראות (וודאי לאלוהים שאנשי ש''ס יזייפו את החתימה ויעשו בעולם כבשלהם).

    והחל ממחר, פסק האלוהים , אין ש,ס ואין רב עובדיה - כולם יישא הרוח!!!!!

  • 90.

    גזען - תחזור למרוקו !!! (ל''ת)

    אריק , 08/02/09 04:29

    • TO NUMBER 9

      GIL, 08/02/09 04:40

      YOU ASS FIRST HE IS FROM IRAK SECOND WHO IS RACES HERE??

    • זה שאתה מטומטם לא צריך לספר לכולם (ל''ת)

      עובדיה ממרוקו? בור ועם הארץ, 08/02/09 06:01

  • 89.

    ''אמירה פנימית'' שדלפה, רק תחזק את ליברמן במצביעים נוספים

    אהרון, 08/02/09 04:28

    עכשיו ליברמן ייקח איתו גם כמה מצביעי שינוי...

  • 88.

    ש"ס = מפלגה גזענית של מופרעים מזרחיים מחוץ לה יש מזרחיים נורמליים) (ל''ת)

    אריק , 08/02/09 04:28

  • 87.

    שיפתור תחילה את בעיית העגונות בישראל לפני שהוא פותח פיו (ל''ת)

    אריק , 08/02/09 04:23

  • 86.

    מאיפה יש לו את החוצפה האדירה לדבר בשם השם !!!

    אריק , 08/02/09 04:20

    באיזה זכות הוא מחליט איזה יהודי מתחבר ל"שטן" ואיזה לא.
    במקום לפתור בעיות, מעדיף ה"תרח" הזקן הזה ליצור אותן, ןלעודד שנאת אחים !!!
    אם כי לצערי הרב יש עדיין רבים מהדתיים שרואים במנובל הזה "צדיק".

  • 85.

    איך המפגר הזה היה רב ראשי? פושה וחרפה, מרוקאי מטומטם ועיוור משנאה! (ל''ת)

    תאב שררה ובצע!, 08/02/09 03:45

  • 84.

    איך המפגר הזה היה רב ראשי? פושה וחרפה, מרוקאי מטומטם ועיוור משנאה! (ל''ת)

    תאב שררה ובצע!, 08/02/09 03:45

  • 83.

    זה נבלה וזה טרפה. אני החלטתי - מרצ! (ל''ת)

    eman70 , 08/02/09 03:35

    • מר''צ תמכה במלחמה (ל''ת)

      רק חד''ש, 08/02/09 04:16

    • מרצ? - מפלגה אנטי-ציונית של צבועים ומתחסדים שהבישום העצמי מעביר אותם (ל''ת)

      על דעתם, 08/02/09 06:00

  • 82.

    הרב עובדיה הוא השטן

    יהודי אמיתי, 08/02/09 03:26

    עובד אלילים במסווה של צדיק
    אין גרוע מזה

  • 81.

    מאמרו של ארי שביט:

    יופיטופי , 08/02/09 03:07

    ארי שביט | הערת אזהרה
    תגיות: ציפי לבני, בחירות 2009

    בשבוע האחרון גביתי את עדויותיהם של כתריסר אנשים המכירים היטב את ציפי לבני. אף אחד מהעדים אינו מקורב לבנימין נתניהו או לאהוד ברק. רובם תומכים בקדימה או במפלגות השמאל. ואולם, העדים כולם מודאגים. דיוקנה של לבני שאותו הם מציירים הוא דיוקן מטריד.

    יו"ר קדימה היא אדם ערכי, פטריוטי ונקי מרבב. היא אינטליגנטית ומהירת תפישה. ואולם, על פגם אחד שלה אין ויכוח: לבני קצרת רוח. המחמירים מעריכים שלשרת החוץ יש בעיית קשב. היא לא מסוגלת להעמיק במסמך או להאריך בדיון. היא לא מלבנת נושא עד תום. מחשבתה אינה בהירה והיא אינה יודעת להבחין בין עיקר לתפל. בניגוד לנתניהו ולברק - המסוגלים לרדת לשורשיו של עניין ולדון במורכבותו - לבני נוטה להיות סכמטית ופשטנית. אחד האישים המוערכים ביותר במדינה מגדיר אותה כדעתנית ושטחית.

    גם על הפגם השני אין ויכוח: לבני מתקשה מאוד בקבלת החלטות. אפילו כשהיא נדרשת להחלטה לא-גורלית שרת החוץ מתלבטת, מתייסרת, משתהה ומשנה שוב ושוב את דעתה. יש המעריכים שהצירוף של חוסר ניסיון וחוסר ביטחון משתק את לבני. לדעתם, שרת החוץ אינה מסוגלת לקבל את ההחלטה אם לתקוף או לא לתקוף באיראן. ללבני אין את עמוד השדרה, את קור הרוח ואת השקט הפנימי הנדרשים כדי לקבל החלטות קיומיות.

    הפגם השלישי הוא היותה חפה לחלוטין מאינטליגנציה רגשית. היא אינה מבינה בני אדם ואינה אוהבת בני אדם. זאת הסיבה לכך שאין לה מעגל פנימי. פרט לבן זוגה נפתלי שפיצר אין לה שותפים ונאמנים. רבים ששכבו בעבורה על גדרות חשים נבגדים. בניגוד לאריאל שרון ולאהוד אולמרט, גם אין בלבני חום או קסם אישי. מעטים בצמרת מפלגתה אוהבים אותה או מאמינים בה. בחוגים פנימיים היא נתפשת כנטולת מנהיגות. הביטוי השגור הוא אין-לה-את-זה. ביום שלאחר הבחירות יכולתה להוביל מוטלת בספק.

    ללבני שורה של פגמים נוספים. היא אינה מרחיקה ראות, היא אינה עקבית, והחשש העמוק שלה מכישלון מונע ממנה להיות מקורית ונועזת. על בהלה פנימית עמוקה מחפה שרת החוץ במפגנים של ביטחון עצמי מוחצן הגולש לפעמים לגסות רוח. המינויים שלה בינוניים, עבודת הצוות שלה כושלת. במשרד החוץ רבים מתייחסים אליה כאל קרתנית ודלה. ואולם, כל אלה זוטות לעומת שאלת-התהום שהמועמדת לראשות הממשלה מעוררת. השאלה מי היא לבני ומהי הליבה הפנימית שלה.

    לאחדים מהעדים שאתם שוחחתי השבוע תשובה מטרידה: ציפי לבני חלולה. לטענתם לבני חסרה את המטען התרבותי, את המעוף ההיסטורי, את הכלים הנפשיים ואת היכולות האנושיות של מנהיג. מעולם לא הפגינה אומץ לב אזרחי, לא רשמה לזכותה הישג ביצועי ולא הלכה נגד הזרם. היא מדקלמת שורה של אמירות נכונות בעניין חלוקת הארץ, אך לא יודעת להפוך אותן למדיניות. לכן המשא ומתן שלה עם אחמד קריע (אבו עלא) כשל והאמונה שלה באנאפוליס הופרכה. ואולם, הכשל הפלסטיני של לבני הוא כאין וכאפס לעומת המחדל האיראני שלה. שרת החוץ לא הבינה בעוד מועד את האתגר האיראני, לא הפנימה אותו ולא עשתה מעשה מדיני של ממש כדי להתמודד אתו. הגרעין האיראני הוא ההופך את כהונת לבני כשרת חוץ לכישלון קולוסלי.

    אחד מהעדים שאתם שוחחתי היה נסער במיוחד. אף על פי שהוא אדם בוגר, מאופק ומיושב בדעתו, הוא היה נרגש. העיד על עצמו שהוא חש כחבר בכת סודית היודעת סוד נורא: ציפי לבני אינה כשירה להיות ראש ממשלה. דגל שחור של העדר-כשירות מתנופף מעל למסע שלה אל ראשות המדינה.

    העד אמר שבלתי נתפש בעיניו שהתקשורת לא חושפת את הסוד. בלתי נסבל בעיניו שהציבור לא יודע את הסוד. לכן דיבר, לכן אני רשמתי. לכן רואה אור המאמר הזה. יידע הציבור. יידע הציבור ויחליט.

    • השופט ברק ,ואלי ליבני אחיה של ציפי לבני לא מאמינים לה ולא מאמינים בה!! (ל''ת)

      יופיטופי , 08/02/09 03:08

    • אז מי מכם כן יכול להאמין בה??!! (ל''ת)

      יופיטופי , 08/02/09 03:08

    • Hersay (ל''ת)

      Isaac, 08/02/09 03:57

    • גם לי לקח זמן

      יוני, 08/02/09 06:41

      בתור אזרח, מרחוק, לקח לי זמן לזהות את מלוא עומק הרדידות של לבני, מפחיד שיש רבים שמתכוונים להצביע עבורה

    • אתה עושה את זה חינם או שזה התנדבותי? (ל''ת)

      בע, 08/02/09 07:18

      • חיני חינם.אני אזרח מודאג.(פרפרזה) (ל''ת)

        יופיטופי , 08/02/09 19:30

  • 80.

    פסק הלכה חדש של הרב הגאון עובדיה יוסף

    avyb , 08/02/09 02:47

    מי שיבחר ליברמן ייאסר עליו איסור חמור לחטט באף ביום כיפור.

  • 79.

    ליכוד=ש"ס (ל''ת)

    haimjek , 08/02/09 02:28

  • 78.

    על עובדיה נאמר- מחריבייך ממך יצאו. (ל''ת)

    haimjek , 08/02/09 02:20

  • 77.

    מתן כח לאיש סנילי

    ראובן - חולון , 08/02/09 01:41

    אני מתפלא על חלק מהעם הזה הנוהר אחרי האיש הסנילי הזה שחי כל חיו על חשבון המדינה, אך מפזר בה שנאה
    בעמנו וגזענות. האם אנשים שאינם מאמינים בדרכו ואוכלים סטקים "לבנים" ולא מתנדנדים כל היום בישיבות ומרמים את מס הכנסה - הם אינם אזרחים ראויים ?
    ש"ס היא מפלגה האחרונה שיכולה לטעון
    על גזענות מצד ליברמן.
    אם זו נקראת הדת היהודית אז אינני רוצה להיות שותף לדת כזאת.
    הדת היהודית האמיתית, היא דת ללא עובדיה. יהדות היא דת סובלנית ולא קנאית - המרכזת סביבה את רמת האנשים
    הנמוכה ביותר, רובם ללא ידיעת קרוא וכתוב וחשבון בסיסי. והחינוך המבוסס על תלות בחילוניים משלמי המיסים.

    • הבעיה שסנילי זה שולט בדבילים הנקראים ש"ס והם חכים. (ל''ת)

      בני123 , 08/02/09 01:52

  • 76.

    כל מילה אמת. (ל''ת)

    חילוני תומך שס , 08/02/09 01:34

    • הרב עובדיה כנראה התחרפן !!! מה מצביעי קדימה לא אוכלים תריפה ?

      gershch , 09/02/09 15:14

      מה הוא רוצה מליברמן ?

  • 75.

    עובדיה וצוותו מפעילים את הסנטימנטים הדתיים

    יהודי , 08/02/09 01:32

    כדי לצבור עוד כוח פוליטי. זו טכניקה מנצחת לשלוט בציבור המאמינים חסרי חוש הביקורת.

  • 74.

    אותי מעניין לדעת

    Yossir , 08/02/09 01:16

    מתי הקב"ה יעניש אותך על כל השקרים אתה ממטיר מפה שלך הרב עובדיה יוסף??

    למקרה שלא ידעת "לא תשקר" היא אחת מעשרת הדיברות

    • בורים ועמי ארצות שכמותכם

      טמבלים עמי ארצות, 08/02/09 07:31

      טמבל שכמוך בור ועם הארץ ממתי לא תשקר ב10 הדיברות?????

      • "לא תענה ברעך עד שקר."

        Yossir , 08/02/09 15:35

        כאן עובדיה יוסף מתיימר להיות תלמיד חכם אשר עשרות אלפי חסרי מוח נותנים בו אמונם
        בעוד הוא מעיד עדות שקר כנגד יהודי.

        להבא טול קורה מבין עינייך להבא.
        ותנסה לחשוב על משמעות של דברים מעבר לנישה הקטנה והצרה שלך.

  • 73.

    לבחור בש''ס זה לבחור בבורות! (ל''ת)

    cb, 08/02/09 01:09

  • 72.

    אם הרבנן עובדיה הפרימיטיבי נובח

    רועי2472 , 08/02/09 01:01

    נגד ליברמן, זה האות והסימן להצביע עבור ליברמן כאן ועכשיו.

    אם היו לי ספקות לגבי מחרתיים, הגיע הבהמה לבית רבבודיה הסנילי והכריע את הכף לטובת ליברמן.

    מה שרע לדוסים הגנבים והפושעים, טוב לי.

    • כשתגיע למעלה אתה תביט בכל התגובות האלה שכתבת וכולך תיהיה בושה גדולה

      אני מרחם עליייך, 08/02/09 10:43

      אתה תסבול הרבה....

      • אמא'לה! עובד אלילים מפחיד אותי!

        רועי2472 , 08/02/09 13:59

        כיוון שבניגוד לך ולשאר הפרימיטיבים לובשי הציציות ושאר אביזרי אופנה חשוכים, אני לא גנב, לא פושע ולא מפר שום דיבר מאתם עשרת הדיברות שאתם "אמונים" עליהם, אז מי שיצלה בגהינום יהיו רק אתם.

        אתם גם גונבים, גם חומדים, גם משקרים וגם נואפים. מסתבר, שגם הרוצחים הופכים לדוסים. קרי, כולכם מפירים את כל מה שאתם מתיימרים לשמור עליו.

  • 71.

    חייבים לגייס בחורי ישיבות.חתיכת פרזיט אנאלפבית

    socrates37 , 08/02/09 01:00

    כבוד הרב האם סחטת לימון על הדג בשבת.לכן פסקת הלכה משונה.
    אסור לסחוט פרי הדר פרט ללימון.
    כבוד הרב אל תגרום לי לשנוא את הדת בגללך.אני אדם מאמין ויש לי ספרים שכתבת.אל תתן לי לעשות מהם לג בעומר.

  • 70.

    תנו לשס רובים וטילים, מה קיבלתם? חמאס. 2 תנועות פונדמנטליסטיות חשוכות (ל''ת)

    ד''ר שקשוקה, 08/02/09 00:53

  • 69.

    מי נתן לעובדיה מנדט מאלוהים? בעז''ה נתניהו יקצץ לכם ת'קצבאות שוב (ל''ת)

    ציוני מסורתי, 08/02/09 00:50

  • 68.

    wow, for the first time I agree with something that Shas says (ל''ת)

    fk2044 , 08/02/09 00:46

  • 67.

    התנועה הירוקה מימד מחברת בין דתיים לחילונים. אוהבים את ישראל

    ענקירוק , 08/02/09 00:43

    'ה' 'ה' 'ה' 'ה' 'ה' 'ה' 'ה' בקלפי

    • לא תגרד את אחוז החסימה, הצבעה לבטלה (ל''ת)

      אהרון, 08/02/09 04:33

  • 66.

    חרדים וחילונים לוחמים יד ביד ומכניסים את התנועה הירוקה מימד לכנסת (ל''ת)

    ענקירוק , 08/02/09 00:42

    • הוזים ומזיקים. יש להצביע רק למפלגות גדולות

      אהרון, 08/02/09 04:35

      הצביעו ליכוד, קדימה או עבודה.

      כשהמפלגות הגדולות יהיו גדולות באמת הסחטנות תרד ויהיה להן זמן לתת יותר ללא סחטנות.

  • 65.

    מסכים איתך כבוד הרב :) (ל''ת)

    עלאא , 08/02/09 00:37

    • רק ליברמן יחנך אתכם ועובדיה הוא לא רב הוא עסקן פוליטי (ל''ת)

      socrates37 , 08/02/09 00:42

  • 64.

    יש יותר מחשיבים את עובדיה לשטן......

    חיים אבגד , 08/02/09 00:37

    מאלה המחשיבים את ליברמן לשטן.
    הפגע רע הזה, בור וחף מכל תבונה, לא מפסיק לתקוף.
    הוא כבר תקף ראש ממשלה ("עז עוורת"), שופטים ("בועלי נידות"), חברי כנסת (שריד) ועוד.

    לא ייאמן כמה נוהרים אחר משוגע הגדלות הזה.


    חיים

  • 63.

    אישה חשבת להצביע קדימה ? כנסי וישר תחשביי אחורה

    אני המלך , 08/02/09 00:29

    חושבת שציפי לבני תקח אותך קדימה ?
    1.הרחבת חובות המזונות - ציפי לבני הצביעה
    נגדך!!!
    2.מענק אשפוז ליולדות - ציפי לבני הצביעה נגדך!!!
    3.להארכת חופשת הלידה באשפוז - ציפי לבני שוב הצביעה נגדך!!
    4.הכרה בהוצאות מטפלת לאימהות עובדות - ציפי לבני הצביעה נגדך!!
    5.הגדלת שיעור הגמלאות לחד הוריות - ציפי לבני כמה מפתיעה הצביעה נגדך!!!

    ציפי לבני תמיד הצביעה נגדך - אז למה שתצביעי בעדה?

    • כמה שאתה טיפש ודוגמתי, לבני בן הארבע יש יותר שכל ממך! (ל''ת)

      מצביעה שפויה -בשם כל המצביעות השפויות, 08/02/09 11:29

  • 62.

    For a Rabbi who is so smart he is being a pain in the

    Avi Shriki , 08/02/09 00:27

    you know what. For someone like you in your place you should only teach and learn Torah and stop getting involved in politics. people like you rabbis like you cause many people to hate the religious people for no reason. You shouldn't use the Torah to scare people off. To bad you go down so low

  • 61.

    דברי שנאה ושטנה בפיך.... דוגמה לדמוקרטיות וקבל האחר כבוד עובדיה יוסף (ל''ת)

    נוסטרדאמוס, 08/02/09 00:25

  • 60.

    עמלק: עובדיה מלעון ללא קבנוס..... (ל''ת)

    חחחחחחחחח, 08/02/09 00:24

  • 59.

    ולך עובדייה יוסוף - מי שמצביע לשס" מחלק את הארץ לערבים

    אדם הובר , 08/02/09 00:16

    זאת נבלה וזה טריפה
    בכל אופן ברור לכולם כבר שאתה מוכר את המדינה בתמורה לקצבאות עבור האוכלי חינם שתומכים בך...ועל זה נאמר:
    רב כזה שמבזה את הרבנות הטלית שעליו כמו מרדעת על חמור

  • 58.

    די לשנאה - מצביעים התנועה הירוקה מימד!

    אלעד קפלן , 08/02/09 00:16

    ויוצרים יחד מדינה להתגאות בה!

  • 57.

    קצת ''אקשן'' בבחירות הרדומות האלה

    דוד, 08/02/09 00:15

    אולי זה יעודד אנשים ללכת ולהצביע. תדמיינו מה יהיה בתוך ממשלת ליכוד-ליברמן-נציגי הרב עובדיה בקצב הזה.

  • 56.

    ליברמן לא נגד הדת ! הוא נגד החרדיות הקיצונית !

    שומר מסורת, 08/02/09 00:14

    רוצה שבני הישיבות יעשו צבא או שרות לאומי !
    רוצה שבשכונות חלוניות ימכרו לא כשר [ דבר שכבר כיום נימצא]
    רוצה שהגיור לא יהיה רק בידי החרדים אלה גם בידי הרבנות שמקילה יותר !
    ליברמן זה לא שינו הקיצונית והאנטי דתית ...אבל לא מעוניין להיכנע וללקק לשחורים מבני ברק !

  • 55.

    אנחנו לו במרוקו.ולו אוכלים על חשבונכה.אתה זה שאוכל על חשבוני אתה הבל. (ל''ת)

    אבשלום, 08/02/09 00:13

  • 54.

    ביבי יוכיח לנו שהוא קוסם

    צבי, 08/02/09 00:11

    איכשהו הוא יצליח לחלק תיקים ומשרדים גם לבכירים בליכוד, גם לש''ס וגם לליברמן. אם המפתח הוא שר לשלושה מנדטים ועל סמך המנדטים לפי הסקרים באמת שרק על כך הוא יוכיח יכולת חלוקה מרשימה. השאלה איך מנהלים אחר כך מדינה עם כל הקיטוב הזה?

  • 53.

    בואו לא נשכח לש''ס מי הביא עלינו את אוסלו!!!!!

    איש ימין, 08/02/09 00:09

    כולם שוכחים שש,ס הביאו את אוסלו על מגש של כסף לרבין .
    הבעיה שאת שס מעניין רק כסף והם ילכו גם עם עמלק אם זה רק יתן להם כסף !

  • 52.

    ליברמן בעד חלוקת ירושלים ליברמן מסוכן (ל''ת)

    גור, 08/02/09 00:08

  • 51.

    ככל שכל החרות במדינה הזאת מתנגדים יותר לבחירת ליברמן

    moshon1 , 08/02/09 00:08

    ככה אני חש יותר שבחירתו היא הבחירה הנכונה
    כי החרות האלה לא הביאו איתם דבר אחד טוב בכל השנים שהם הנהיגו את המדינה :
    שחיתות, רפיסות בפני האוייבים הערבים מבית ומחוץ, תרבות רייטינג עלובה, פער בלתי נסבל עשירים-עניים, חינוך של מדינות העולם השלישי, אלימות, פשיעה, תרבות של התנכלות כלפי הגוש האמוני בעם ( דברי עובדיה יוסף לא מוכיח שש"ס מפלגה אמונית כי ואהבת לרעך כמוך זה נר לרגלי היהידים האמונים ), בקצרה, אולי תתנו פעם אחת צ'אנס לרוח החדשה שמפיח בנו ליברמן להגיד את דברה ?.
    יאללה, בא לי להקיא מכם סמולים וקחו איתכם את כל הקטנים האלה שלא מסוגלים , אפילו אם זה צו השעה להתרומם מעל השיקולים הצרים של עסקנות פוליטית של חנות מכולת..
    רק ליברמן, כי הוא יוכל בעזרת השם לחולל את השינוי המיוחל..

    • תבחר באיחוד הלאומי הם יותר אמינים מליברמן (ל''ת)

      סוני, 08/02/09 00:13

    • צודק אחי.הרב עובדיה מפחד מקריסת שס לטובת ליברמן (ל''ת)

      socrates37 , 08/02/09 00:27

      • ליברמן בסוף ימכור את הקולות שלנו וילך עם לבני (ל''ת)

        אני המלך , 08/02/09 00:32

        • אם כך הוא יעשה , זאת תהיה בגידה .. על כך לא נסלח לו

          moshon1 , 08/02/09 00:41

          אבל ביביהו כב רהוכיח בדיוק מי הוא כשהוא הרים 3 פעמים את ידו בעד ההתנתקות הארורה..
          והיה ראש ממשלה כושל ושר אוצר שלקח מהעניים כדי לתת לחבריו העשירים..
          ליברמן קם ועשה- ניסה ליזום חוק שהוא פשוט כורח המציאות במדינה שלנו :
          בלי נאמנות אין אזרחות "
          זה נוגד את קו הממסד הסמולני : הבג"ץ, הפרקליטות, והתתשקורת, שמחזיקים את המדינה בביצים..
          היה לו את האומץ להגיד את זה למרות שהיה ברור שכל הממסד הזה יקפוץ עליו כנשוך נחש..
          ואומץ זה מה שדרוש לזה אשר ינהיג את מדינתינו יותר מכל דבר אחר, ןאתה יודע שזה כך...
          אז למה לא ניתן לו כוח לעשות סוף סוף את השינויים שכל כך חייבים לעשות ?..

  • 50.

    אהבנו אותך ליברמן אבל

    חי כמוס , 08/02/09 00:07

    לא רוצים טותך עכשיו נמאסת עלינו

  • 49.

    יום הבחירות קרב ואתה לא יודע במי לבחור . כנסו

    אני המלך , 08/02/09 00:06

    אתה רואה את הליכוד וקדימה
    אתה אומר הליכוד בטוח לוקחת אני אצביע ליברמן שאחזק את הימין!!
    אבל אתה לא מביו?
    הצבעת מפלגה קטנה = קיבלת ציפי לפנים!!
    קלוט .. לא ביבי ?אז ציפי

    • תבחר במה שאתה רוצה רק תצביע ותשפיע לפי השקפתך

      גבריאל, 08/02/09 00:12

      אל תשאר בבית ותתן לאחרים להשפיע בשבילך.

  • 48.

    עדיף ליברמן מש"ס!! ש"ס הינם תאוותנים אוהבי כסף בלבד ואין להם שום ערכים

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 08/02/09 00:06

    ושום ציונות!! לפחות לליברמן יש ציונות אמיתית!!!
    ש"ס היו שותפים מלאים להתנתקות - גירוש יהודים מאדמתם ומבתיהם!
    ש"ס ישבו בממשלה של המפיונר שדברו והכינו את הניירות על ויתור ירושלים ולע רמת הגולן אבל ש"ס שיחקו אותה חירשים עיוורים שלא ראו ולא שמעו!
    ש"ס ישבו בממשלה שהמפיונר ניהל מלחמות שרלטניות שבו נרצחו לנו חיילים ואזרחים וחתמו על הסכמי הפסקת אש ריקים מתוכן שהחלישו את העם היהודי וחיזקו את ארגוני הטרור!
    ש"ס ישבו בממשלה שהיו שותפים להעלאת החמאס לשלטון!!
    ש"ס היו שותפים מלאים לפשעים של המפיונר ושל הכנופיה שלו!!
    ש"ס מגדל דורות של עוני - לכן יש לשלב את ילדי ש"ס בבתי הספר הממלכתיים הדתיים כמו אנשי מפד"ל מי שלא ישלח את ילדיו לבתי הספר האלו - יש לשלול מהם את קצבאות ביטוח הלאומי!
    זה אינטרס שלהם לא לשלוח כי אחרת איך יהיו עוד עניים שיתמכו בהם? לכן צריך ממשלה חזקה כדי לפרק את הגורמים לעוני!!

    • אתה שקרן ש''ס היו נגד ההתנתקות שס עוזרים לחלשים

      זיו, 08/02/09 00:12

      אין שום מפלגה שעוזרת באמת לחלשים חוץ משס

      • שס עוזרים רק לעצמם

        Avner, 08/02/09 21:16

        עובדיה נוסע על BMW מפוארת.
        חברה כנסת של שס בגוצי ובארמני.
        וקצאות ילדים זה רק סיסמה. אם כבר תבקשו כסף ללימודים חינם מהגן עד האוניברסיטה.
        חברי הכנסת של שס: מי שלא היה בכלא עוד יהיה.
        לכן הצביעו לכל מפלגה רק לא שס

  • 47.

    אין גבול ל''פנינים'' שמוציא מפיו הרב עובדיה המגדף....... (ל''ת)

    כוח לש''ס=כוח לשטן, 08/02/09 00:06

  • 46.

    החלאה הזה אין לו מעצורים-שילך לאבדון מזכיר לי את חומאני (ל''ת)

    דולפין סגול , 08/02/09 00:05

  • 45.

    לא בוחר בך כבוד הרב ולא בוחר ליברמן ,עלה ירוק זאת התשובה !!!!!!!!! (ל''ת)

    dudu740 , 08/02/09 00:03

  • 44.

    סופסוף הרבעובדיה מקבל חשיפה חיובית.יכול להיות שזה קשור בנשוא התקפותיו? (ל''ת)

    כבשה פועה , 08/02/09 00:02

  • 43.

    64% ימין 38% שמאל ---- כננסוו !!!!!!!!!!!!11

    אני המלך , 08/02/09 00:01

    כל היימנים אני מבקש ממכם על תצביעו למפלגה קטנה ולא ריאלית ..
    תצביעו למפלגה שהיא גם חוסמת את ציפי לבני וגם ימנית והיא רק מפלגה אחת בלבד
    ה=ל=י=כ=ו=ד!!!!!!!!!!

    • רק עלה ירוק ,ח"כ גיל קופאש ,מצלצל יפה באוזן,מה אתם אומרים ?! (ל''ת)

      dudu740 , 08/02/09 00:05

  • 42.

    עוד סיבה להצביע ליברמן (ל''ת)

    אנדלו' , 08/02/09 00:00

    • תתביש לך!!!

      אני המלך , 08/02/09 00:02

      הרב צודק ואני עברתי מליברמן לליכוד!
      ליברמן אוכל חזיר ולא מגיע לו להיות בממשלה יהודית .. כל עוד שיש חזירים בכנסת הכנסת עצמה חזירים !!

      • תקרא

        שמעון, 08/02/09 00:11

        לא כל רוסי אוכל חזיר מובן??
        גם אני רוסי ואני לא אוכל, אני חילוני אבל גם לחילונים יש גבולות, ודרך אגב בת של ליברמן היא מוסרתית דתית, אז אל תתחילו להגיד שטויות, זה אותו דבר שאני אגיד שכל הדתים לא משרתים בצבא. יש אבל הוא מיעוט, ואיני רוצה לממן אותם מכיס שלי על זה שילמדו תורה, אני בשביל לשלם על שכר לימוד עובד 8 שעות ביום, ולפעמים גם עובד בשבת בשביל לממן את לימודי אף אחד כמו להם לא ממן לי אותם, וזה מה שגורם לי לעבוד בשבתות בשביל לסרוד בחיים ואוד לממן אותם מכסף זה? חלום מתוק שלהם.

      • אני אדם אמוני, אבל ממש לא מעניין מה בן אדם אוכל

        moshon1 , 08/02/09 00:18

        בחייך, מי שמך ?.. אותך ואת כבוד הרב לשפוט אחרים ?..
        זה רק מוכיח מי אתם באמת..
        בתורה כתוב " ואהבת לרעך כמוך "..
        ואיך אתם מקיימים את זה ?..
        פלגנות ושנאה ליהודי אחר ?..
        כלומר זה מה שרע בו שהוא אוכל חזיר ??.
        ואללה, אני הרוס מכם, אין לי פשוט שפה משותפת איתכם, ואני , כאמור בן אדם מאמין וירא שמיים

        • אתה ירא שמים?-אתה בור ועם הארץ! ואהבת לרעך המדובר במי שהינו רעך לתורה (ל''ת)

          ןלמצוות ולא למי שאוכל נבלות וטרפות כעיקרון.., 08/02/09 10:12

      • ביבי הוא נמושה ,הוא איש פחדן ,איננו גבר כלל ועיקר. (ל''ת)

        לינור גידרון-- סביון הותיקה., 08/02/09 04:13

  • 41.

    מסכים לחלוטין - ליברמן זה שטן

    אתאיסט, 07/02/09 23:58

    ליברמן מנצל את הפחדים של האזרחים ומתעל אותם כדי להשיג כוח וזו פעילות שטנית כי הוא לא מתכוון לבנות ליצור אלה רק להרוס ולמעט את צלם האדם וחירותו ולכן הוא שטן.

    • הצבעתם ליברמן = קיבלתם ציפי לפנים (ל''ת)

      אני המלך , 08/02/09 00:02

    • מה עושה אותו לשטן ?.

      moshon1 , 08/02/09 00:30

      הוא מטיף לשנאה כלפי כל הערבים ?..
      לא , מסית סמולי עלוב שכמוך..
      הוא אומר מה שכמעט כל העם אומר : אילו שלא נאמנים למדינה לא יכולים לקבל אזרחות וכתוצאה מזה לא יכהנו בכנסת ישראל..
      זה הגיוני בעיניך שאנשים ישתמשו בדמוקראטיה של המדינה בכדי לנסות להחליש אותה אל מול אויביה מבחוץ ?..
      אתה הגיוני או עוד איזה סמולי סהרורי והזוי...

  • 40.

    הישג מרשים ללבני הוא שהיא לא תיקצבה מפלגת שנאת חינם שכזו

    יגאל, 07/02/09 23:58

    רק בגלל זה אני אבחר בה, שלא נכנע לאיומים ולסחטנות הזולה והעתיקה שלהם.

  • 39.

    נמאס מהדתים האלה כבר די חלאססססססססססלכו לעבוד ולשרת בצבא קודם!!!!!!!! (ל''ת)

    דת=אופיום להמונים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 07/02/09 23:57

  • 38.

    לא להצביע ש''ס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    יואב, 07/02/09 23:56

    לא ש''ס ולא ליבני. השמת אני מתלבט בין ליברמן לעבודה או לליכוד. ליברמן נראה קיצוני מידי!

    • וכל אלה ישבו עם ש''ס בקואליציה וזו תהיה שותפה בכירה שלהם

      רונן, 08/02/09 00:06

      האם זה באמת משיג את מה שאתה רוצה?. העקרון הפשוט שכל אחד יצביע לפי רצונו ולא על בסיס תעמולת בחירות מהסוג הזה של נאום המספר לנו איזה עונש נקבל אם לא נצביע למישהו או נצביע למישהו אחר שהוא לא רוצה. בקיצור תבחר במה שאתה מאמין בו ומקווה שתגיע להחלטה כלשהי כדי שתגיע, תצביע ותשפיע למה שנראה לך נכון.

  • 37.

    רק ביבי חוסם את ממשלת ציפישמאל קלטו יותר ביבי פחות ציפישמאל !! (ל''ת)

    אני המלך , 07/02/09 23:56

  • 36.

    מתגעגע לשינוי. מקווה שתגיעה מפלגה שתראה לש"ס את מקומה.

    אורן האתאיסט , 07/02/09 23:55

    או וכדרך אגב, ל"רב" עובדיה יוסף: אתה חתיכת כלומניק מפגר.

  • 35.

    ר''ת של ש''ס הם ש''סניקים סחטנים או שקרנים ספרדים....... (ל''ת)

    ל-29, 07/02/09 23:55

  • 34.

    עכשיו השתכנעתי להצביע לליברמן!...החוצפה של כבוד הרב.

    mr.Right, 07/02/09 23:54

    החוצפה של כבוד הרב להשתמש בסמכותו בחלק מהציבור מקוממת.האם זו הדרך להתמודד עם המצב? יש איסור לשון הרע בתורה כנראה זה איסור לא כל כך חמור על פי הרב אם הוא מרשה לעצמו לעבור עליו פעם אחר פעם.בושה וחרפה

  • 33.

    בוחרים בצומת המתחדשת

    רונן, 07/02/09 23:54

    http://www.tsomet.org

    • בוחרים צומת = בוחרים לבני !!!! רק ביבי חוסם את ממשלת ציפישמאל

      אני המלך , 07/02/09 23:58

      הצבעתם צומת = קיבלתם קדימה.
      כל הצבעה למתומדדת שהיא לא מחל
      מחזקת את ציפי !!!!

    • הצבעה מבוזבזת שלא תעבור אחוז החסימה

      ליבשסקי, 08/02/09 04:48

      בשביל מה להצביע למפלגה קטנה סקטוריאילת ולא נחשבת שלא תעשה כלום חוץ מלשבת בכנסת (והסיכוי שתיכנס לשם קטן)???

  • 32.

    היום הרב עובדיה וש"ס ירדו לי לגמרי מהעיניים

    moshon1 , 07/02/09 23:54

    המטפחים נגד שנאת חינם הם אילו שמטיפים עבורה בפועל.
    ש"ס, אתם מוכיחים רק שמה שחשבנו על מוסר כפול שמאפיין את הספרדים הוא אכן המפיין הכי בולט שלכם..
    וכשאתם מדברים על גזענות- טלו קורה מבין עיניכם-
    עלובים , זה מה שאתם...
    גם בקרב בן-אדם אמוני כמוני אינכם משאירים שביב של רצון להרגיש אליכם אמפאטיה

    • משנאך השם אשנא-זו מצווה מן התורה! (ל''ת)

      הפסק להפגין את בורותך ברבים., 08/02/09 10:15

  • 31.

    ראשי תיבות של ש''ס: שקרנים סדרתיים!!! (ל''ת)

    חמורבי, 07/02/09 23:50

  • 30.

    איפה לינדנשטראוס למה הוא לא מתערב? (ל''ת)

    או אליעזר ריבלין !!!!!!, 07/02/09 23:49

    • הוא עם אוזניות סתורות על ליברמן... (ל''ת)

      פוליסיה, 08/02/09 04:49

    • מה יש להתערב? לסתום לו את הפה עם עם ניר דבק רחב? (ל''ת)

      יופיטר יופיטר, 09/02/09 13:53

  • 29.

    את מי ש''ס ועובדיה ''גייסו'' בשביל מנדטים וקבעו גם כיצד ''המגוייס'' יעניש?

    חיים, 07/02/09 23:49

    לא ידעתי שיש איסור חמור לבחור במפלגה כלשהי שמתמודדת בבחירות. האם זה בכלל חוקי להפחיד ככה בוחרים? האם זה מביא קולות או מבריח קולות מש''ס? התשובה ב-11 לפברואר. במקום שהשותפות העתידיות של ביבי יריבו בינהן על השלל שיפעלו למען אחדות, מסכנים ביבי או ציפי שיאלצו להתמודד עמם ובטח גם אנחנו שהמסים שלנו יתקצבו ''נבחרים'' שיבחרו על סמך הפחדה ושנאות מיותרות ובתמורה נקבל קווי יסוד שאין בהם ולא כלום רק כדי שכולם יוכלו לשבת ביחד. לאן יוכלו להגיע שרק שקועים במריבות פנימיות? אולי לאיזו מלחמה אחת במזרח התיכון שייזמו מרב קיטור שיצא החוצה.

    • אם גיוסים ומלחמות באמת שילכו לעשות צבא ויעזבו אותנו לנפשינו ולבחירתינו (ל''ת)

      זאב, 07/02/09 23:56

  • 28.

    אני אעניש את כל מי שיתמוך בש''ס הגורמת נכות השכלתית לאלפי צעירים ספרדים (ל''ת)

    השי''ת, 07/02/09 23:49

  • 27.

    עובדיה לבוש בשמלה ועפי התורה דינו של הלובש בגדי אשה הוא מוות (ל''ת)

    עיזה עיוורת....., 07/02/09 23:48

  • 26.

    כבוד הרב שכח כמה דברים על מפלגתו

    רבי, 07/02/09 23:47

    כבוד הרב שכח להגיד לנו כי כמה מחברי
    הכנסת של ש''ס ישבו בבתי הכלא כמו אריה דרעי
    יאיר לוי , פרשת ח''כ יאיר פרץ קניית תואר ובקרוב שלמה בניזרי.

  • 25.

    הש''סניקים שטופים בתאוות בצע ושררה והם מודאגים ומפחדים מליברמן..... (ל''ת)

    הם מפחדים....., 07/02/09 23:46

  • 24.

    ''עובר על החוק ומצפצף עליו בריש גלי .מאיים על קהל הבוחרים

    יחיאל כ''ץ, 07/02/09 23:46

    על פי חוק מי שמאיים בחרמות ונידויים על ציבור הבוחרים עובר על החוק,מי שמבטיח הבטחות במידה ויבחר במפלגה מסויימת ,עובר על החוק. אלא שהרב עובדיה הוא כנראה מעל לחוק.

    • גם אני תמהה על כך.היכן מזוז וריבלין.

      socrates37 , 08/02/09 00:19

      ש"ס רומסת את החוק ואף אחד לא פוצה פה בגלל שזה ליברמן.

  • 23.

    מאז שש''ס נכנסה לפני כ-25 שנה לכנסת ולממשלה היא מפגעת במזרחים שמצב רק

    ש''ס אוייבת המזרחים מס. 1, 07/02/09 23:45

    מתדרדר והולך.

  • 22.

    עמלק - עובדיה,מפד"ל,ליכוד,קדימה (ל''ת)

    shassi1 , 07/02/09 23:44

    • עמלק= עבודה מרץ ליבני קדימה (ל''ת)

      socrates37 , 08/02/09 00:25

  • 21.

    סנילי שמתנהג כמו תוכי

    ארנון, 07/02/09 23:44

    אלי ישי תפסיק לנצל את הרב עובדיה למטרות הפחדה שמתאימות לפחדנים

  • 20.

    שנאת חינם מפי מי שמכנה את עצמו רב

    mish001 , 07/02/09 23:44

    זאת השאה שיוסף מפיח בעם ישראל.קודם שנאת ערבים עכשיו שנאת רוסים.

    עם כל התיאוב שלי מהפשיזם של ליברמן, עובדיה יוסף הוא שטן השנאה האמיתי.

  • 19.

    אני קןרא להצביע לבעלי בריתי ממפלגת ש''ס....... (ל''ת)

    הסיטרא אחרא, 07/02/09 23:43

  • 18.

    צודק....אני אתן כח לשטן למגר את הטרור...רק ליברמן...כנסו....

    חמורבי, 07/02/09 23:41

    כל אדם שני באיזור הדרום הולך להצביע לליברמן...ההפתעה של הגימלאים בבחירות האחרונות תהיה פריארית לעומת ההפתעה של ישראל ביתנו בבחירות האלה.

    חבל רק שחיים יבין פרש ולא יוכל להגיד: ''יש את האם אמא של המהפכים''.

    • נכון זה חמשת המ''מ החדשים

      גדעון, 07/02/09 23:53

      לא מהפך אלא מטאור, מיגור טרור, מפלגה שמכפילה את כולה, מילים עם כיסוי ומנהיג שאפשר להאמין לו-ליברמן.

  • 17.

    גם הרב עובדיה יודע יותר טוב מכולם שמשיח צדקנו בפתח!!!!! (ל''ת)

    שירהw , 07/02/09 23:41

  • 16.

    החלטתי ליברמן

    משה, 07/02/09 23:40

    הרב עובדיה שיכנע אותי סופית
    אהנה לראות אותו באופוזיציה

  • 15.

    הליכוד ירד בסקרים בגלל הפגיעה בפייגלין ומעבר קולו לליברמן

    איש ימין, 07/02/09 23:38

    אבל כעת אין ברירה אלא להצביע ליכוד, מה שאנשים שכחו הוא שבזמן ההתנתקות ליברמן שתק כמו דג!!!

    • מה שאנשים זוכרים זה את ביבי נהנתניהו מצביע בעד ההתנתקות !!!!

      עוד יותר איש ימין, 07/02/09 23:43

      רק לא ביבי

    • נכון.

      יופיטופי , 07/02/09 23:50

      http://www.youtube.com/watch?v=gvVleDuKfXA

    • ואולי שתיקה שווה זהב לעומת כמה הצבעות ''בעד''? (ל''ת)

      נתן, 07/02/09 23:51

      • תשובה לנתן

        איש ימין, 08/02/09 00:06

        ביבי נאלץ להימנע בגלל שהיה לו חשוב לשמור על האוצר ועל העתיד הכלכלי של המדינה שעד כה אגב עומדת יפה במשבר הכלכלי העולמי כנראה בזכותו. לעומת זאת ליברמן היה באופוזיציה ולתדהמתי הוא לא פצה פה ולא צפצף נגד ההנתקות . ליברמן יכול היה ליזעוק ולהתנגד והוא שתק ואין לו שום סיבה .

  • 14.

    מה שמדאיג הוא שיש 10-15 אחוז מהציבור שמספיק לא מפותח כדי להקשיב

    לתיאטרון בובות הזה., 07/02/09 23:38

    נראה כמו הבובות יד בחמש שקל,העובדיה.

    • לדאבוני אתה צודק

      רועי2472 , 08/02/09 01:05

      יש יותר מידי עובדי אלילים, לובשי קפוטות (או איך שקוראים לבדיחה הזו על הראש) שכל מילה שהרבנן האדיוט הזה פולט, עומדים לדום מתוח.

      ככה נראית חברה פרימיטיבית של בורות, חוסר השכלה שהרבובה שלהם רק נהנה לנצל את עוניים, הקושי שלהם והבורות כדי לרדות בהם.

      ש"ס ושאר הזונות הפוליטיות בשחור מנצלים את העוני והרעב כדי שיצביעו להם.

  • 13.

    אבל יהודי

    חילוני, 07/02/09 23:37

    האמת שחזרתי לש''ס..הם באמת עושים והדעות שלהם לגבי ערבים לא רחוקות מהדעות של ליברמן..וקצת מסורת לא תזיק

  • 12.

    הסתה ושנאת חינם בשביל כספים ותיקים והכל על חשבונינו

    גל, 07/02/09 23:37

    הצעירים, אלה שעושים צבא, אלה שעושים מילואים כל אלה צריכים ללכת ולהצביע למה שנראה להם שאחרת נקבל עוד יותר מפלגות שנאה, קיטוב, ניכור על חשבון כספי המסים שאנו משלמים. אל תסכימו לזה, הקהל שלהם תמיד הולך להצביע והשפעתם גדלה ולכן במקום להלין לכו להצביע, נצלו את הדמוקרטיה כי אפשר גם אחרת ועשו בחירתכם בקלפי על פי שיקול דעתכם ללא חשש ומתוך אמונה פנימית.

  • 11.

    הרב עובדיה בשם התורה תוריד פקודה למעצר

    אמיר,מרכז., 07/02/09 23:36

    של פיטר האנס קולבנבך והפסיכופטים הנאצים מלמעלה למטה למעצר בינלאומי של המוסד הישראלי למשימות מיוחדות.

  • 10.

    לצערי ליברמן איננו מתכוון לחוקק חוקים כנגד הדת

    רינה , 07/02/09 23:36

    בתו של ליברמן דתיה,בנוסף חברו הקרוב של ליברמן הוא ארעי דרעי.בראיון שקראתי איתו הוא אמר שאיננו תומך בהפרדת הדת מהמדינה,לכן
    אינני יצביע לליברמן.

  • 9.

    אם מורים = חמורים, ולהצביע לליברמן = שטן, מה יעשה מורה שמצביע ליברמן?

    מורה חמור, 07/02/09 23:35

    האם בגלל שהוא חמור אז הוא פטור או בעצם דינו כחמור שנשבה?

  • 8.

    מי שמצביע לשס – נותן כוח לקירקס

    אישמאל, 07/02/09 23:35

    ליצנים...

  • 7.

    PRIMITIVE MINDS...

    MAX USA, 07/02/09 23:35

    BETTER THAN SATURDAY NIGHT LIVE....

  • 6.

    זו עבירה פלילית. מי גבר וילך להגיש תלונה במשטרה?

    אפרים, 07/02/09 23:34

    יש עבירה ברורה בנושא זה בחוק הפלילי.

  • 5.

    אני עברתי מליברמן לליכוד !!

    אני המלך , 07/02/09 23:34

    והכל בזכות הרב עוובדיה יוסף אני חושב שהוא צודק אסור להכניס חזיר לממשלה ולתת לו מנדט כולכם תצביעו למחל שפוי לליכוד שפוי
    כלל שליכוד גדול יותר ביטחון עצום יותר!!!

    עמלק = עבודה , מרצ . ליברמן , קדימה !!

    הפעם רק ליכוד -- הבחירה השפויה !!

  • 4.

    חבל ש''ס , כאשר קיללו את ליברמן הוא קיבל עוד מנדטים.... (ל''ת)

    פיני-1, 07/02/09 23:34

  • 3.

    חשבתי להצביע לליברמן והתפכחתי מסורתית

    שיר, 07/02/09 23:31

    חשבתי להצביע ליברמן אבל אחרי מחשבה יש עוד מפלגות ימניות שלא בעד חזיר והתבוללות נצביע ט או שס

    • תצביעי ש"ס תמצאי את עצמך עם קדימה תצביעי ליכוד תמצאי את עצמך עם ש"ס!!! (ל''ת)

      אני המלך , 07/02/09 23:35

    • בתור מסורתי אני אצביע ש''ס הם עוזרים לחלשים מכל הלב (ל''ת)

      עירן, 07/02/09 23:55

      • נכון.הם עוזרים לפרזיטים שבמקום לעבוד עושים ילדים. (ל''ת)

        בני123 , 08/02/09 01:48

  • 2.

    מי ששמע את דברי ההבל של עובדיה -שיקום.

    בני123 , 07/02/09 23:27

    מסע הבחירות של ש"ס גובל באינפטיחיות ,פרימיטיביות ודברי הבל. ממש מתאים למאמיני יוסף עובדיה.
    הכל נסב על שליברמן יאשר פתיחת חנויות לממכר חזיר.משהו על ביטחון,על הכלכלה או משהו רציני-נייט!!

    • אני מוחה נגד מי שמבזה תלמיד חכם גדול כמו הרב עובדיה שליט"א, לטובתו

      שירהw , 07/02/09 23:40

      עדיף שיחזור מהר מדבריו. אפשר לא להסכים אבל אסור לבזות תלמיד חכם והמבין יבין.....

      • מי שמפלג וגורם לשנאת חינם לא ראוי להיות מר''ן (ל''ת)

        תלמיד אוניברסיטה, 07/02/09 23:45

        • אתה חושב שהאוניברסיטה עושה רושם על מישהו?! גם אני בוגרת לימודי

          שירהw , 08/02/09 00:03

          תעודה באוניברסיטת תל אביב, ותורת ישראל ותלמידי חכמים עושים עלי הרבה יותר רושם, כי תלמידי חכמים הם המשכילים האמיתיים.

      • אסור לבזות אדם באשר הוא אדם!

        mish001 , 07/02/09 23:45

        איזה תלמיד חכם מנבל את פיו בשיטתיות?

        נראה לי יותר תלמיד טיפש!!

        • אני חייב לכם משהו, דוסים?

          רועי2472 , 08/02/09 00:59

          אני אתאיסט מוחלט, בז לחלוטין לכל הרבננים העלובים הללו שחושבים שהמציאו את כדור הארץ והיקום.

          חבורת בורים שחורים, עובדי אלילים, מקבלי בקשיש שתמכרו גם את אמא שלכם ותאכלו חזיר בפרהסיה, אם זה ישתלם לכם כלכלית.

          • enjoy

            big apple , 08/02/09 04:44

            I guess you like the gay parade in Jerusalem

          • תגובה לרועי האתאיסט

            אלון786, 08/02/09 04:59

            אתה נמצא במדינה הזו לא בגלל שאתה או הריך אתאיסטים אלא בגלל שאתם יהודים. קצת כבוד למורשת היהודית לא יזיק גם לאתאיסט כמוך. כבד את אמונתם של אחרים וכך תכובד גם דרכך

            אבל אל תשכח שמה שמחזיק את היהודים בארץ זה קודם כל הזיקה היהודית לאדמה הזו. ומה שיעיף אנשים מהארץ הזו הם דרכים כמו שלך - לאנשים כמוך אין בעיה לגור בכל מקום אחר נהנתן יותר או פחות.
            כדאי שתחשוב באיזה מקום אתה רוצה לראות את ילדיך - במדינת ישראל או מתבוללים ופזורים בעולם ללא כל זיקה למסורת / למדינה.

            חומר למחשבה.

            • לא, אני לא יהודי

              רועי2472 , 08/02/09 14:02

              וגם בנותי גדלות כאתאיסטיות מוחלטות.

              הדת זה מקור כל החושך, הרוע והטירוף בעולם.
              כנסיות, מסגדים או בתי כנסת: כולם חשוכים, דיקטטורים ומוכנים לרצוח בשם אותה "דת".

      • לשירה למישמיש.

        בני123 , 08/02/09 01:47

        זה גדול? אה כן, הוא אידיוט גדול,לזה אני מסכים.

        גיבוב כמות כזו של שטויות ניתן לשמוע רק מדביל כזה.

      • התלמיד החכם שלך מקלל את כל העולם כמ איזה תגרן בשוק

        Avner, 08/02/09 21:20

        תמחי כמה שתרצי האיש ט י פ ש. לנחם אותך המצבעים שלו יותר טיפשים.

    • פרימיטיבי זה אדם כמוך שאיננו מבין כיצד באמת העולם פועל ומה הם סיבה

      ומסובב,להתעלם ממה שאתה לא רואה במוחש-זו הטיפשות, 07/02/09 23:44

      האמיתית,הרי המדע לא היה מתקדם אילו לא היו מתייחסים לדברים שהם לא נתפשים בחושינו כמו גלי רדיו וכו''.אם יש זכויות רוחניות הדברים תמיד יסתדרו לטובה,אם אין חלילה-לא יעזרו שום צבא תוכניות אפס-15 או אפס-16..

      • יישר כוח גדול על דברי אמת אלה. כנסו לאתר "דניאל מסרים מעולם האמת". (ל''ת)

        שירהw , 08/02/09 00:05

      • וחניות עלק. ש"ס זו תעשיה. הם מוותרים על חלקי א"י תמורת כסף (ל''ת)

        השני מהאמצע , 08/02/09 06:16

        • רוחניות עלק. שוק העבדים בחסות אלי ישי שר העבודה (ל''ת)

          השני מהאמצע , 08/02/09 06:28

  • 1.

    חילוני אבל...

    שוש, 07/02/09 23:26

    אני חילוני מוצהר אבל הפעם אצביע רק שס הם היחידים שמביאים תוצאות בתקשורת שכולנו נהנים מהם תסתכלו על הנייד

    • גם אני כמוך (ל''ת)

      גיל, 07/02/09 23:53

    • 1..!! טיפשותך מביישת את כסילותך.....!!! (ל''ת)

      סביח אלימלך--ר ג, 08/02/09 04:08