• 85.

    טיבי אולי לא מפחד מליברמן...אני מאד מפחד מליברמן והנזק שגורם למדינה (ל''ת)

    יפרח, 05/08/09 18:01

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    אל תפחד מליברמן. זו לא הבעיה שלך...

    רפניל , 07/03/09 11:47

    אבל כדאי שתתחיל לפחד מהציבור שבחר בו. אם לא תבין את הרמז, יהיו לו בפעם הבאה 30 מנדטים!
    הפאשיזם הערבי מבית מדרשו של טיבי מתחיל להמאס על הציבור היהודי, כדאי לשים לב לכך.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    אז תתחיל לפחד-כי בקרוב תשרתו שרות לאומי,בתור התחלה. (ל''ת)

    panacea , 09/02/09 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    לשאדיה מ-80 כל הכבוד לך

    אלמונית, 08/02/09 17:36

    כן ירבו עוד אנשים כמוך יישר כוח אחמד טיבי וכל מרעיו סתם יוצרים פרובוקציות ומסכסכים בין יהודים לערבים בשנים עברו כאשר היו חברי כנסת ערבים ''נורמליים'' ולא אלה הקיימים היום והם משתפ''ים של איראן היחסים בינינו ''האזרחים'' יהודים וערבים היו מצויינים!!! תעיפו לכל הרוחות את כל מנהיגי כל המפלגות הערביות של היום ותדאגו להושיב אנשים מכובדים שישרתו אותכם!!! ואת הצרכים שלכם ולא את תומכי הטירור אני בדעה שלך רק כך יוכלו להסתדר שהמצב יחזור לקדמותו צריך ליזום דברים משותפים בין יהודים לערבים כמו למשל בחיפה נעשים כל העת באמת דברים והם מקרבים בינינו וכך חייבים להמשיך ולפעול נא לא לצנזר

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    יותר מידי כוח מוביל בסופו של דבר לחולשה (ל''ת)

    פקק תנועה , 08/02/09 15:20

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    מי שחשוב לו ארץ ישראל צריך לפחד מליברמן! כנסו ותראו:

    neti0 , 08/02/09 15:17

    http://www.youtube.com/watch?v=rn6YmTDr0ik

    http://www.youtube.com/watch?v=UWdUwAMN8_o

    http://www.youtube.com/watch?v=x-1d4psrxU0&feature=related

    הגב לתגובה זו

    • ביבי רוצה להיות גדול כמו בגין. הוא החזיר את סיני, ביבי יחזיר את הגדה. (ל''ת)

      ביבי מסוכן., 08/02/09 19:30

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    אנחנו מפחדים מליברמן! הוא יחלק את ירושלים! (ל''ת)

    דניאל עוז, 08/02/09 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    לערביי ישראל אן ממה לפחד (ל''ת)

    פקק תנועה , 08/02/09 10:46

    הגב לתגובה זו

    • מי שצריך לפחד ממישהוא או ממשהו הם אלו שלא בסדר

      פקק תנועה , 08/02/09 10:48

      כול עוד מישהו בסדר אן לא ממה לפחד ומאף אחד אלה רק מזה שיושב במרומים .

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    הוא צודק אין לו מה לפחד. ליברמן שמאלן כמו ברק (ל''ת)

    משה, 08/02/09 09:40

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    חכ' טיבי אתה לא מפחד, אני כן. (ל''ת)

    האיכפתית, 08/02/09 09:03

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    לאחמד טיבי

    שאדיה, 08/02/09 08:09

    הלכת רחוק מידי . במקום לייצג את ערביי ישראל ולדאוג לאינטרסים שלהם - הלכת לדאוג לאינטרסים של ערביי עזה ועל ידי כך יצרת אנטי כלפיך וכלפי ערביי ישראל . בגדת באמון שנתנו בך בוחריך .נכשלת !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    בטך שאתה לא מפחד יש לך את מזוז ובג''ץ ועוד רשימה ארוכה של גיבורי ישראל (ל''ת)

    ויוה פאלסטין יא טיבי, 08/02/09 07:05

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אללה מעאק טיבי (ל''ת)

    עלאא , 08/02/09 06:58

    הגב לתגובה זו

    • טיבי הצלחה שלך= כשלון לערביי ישראל

      יפעת, 08/02/09 07:57

      למזלנו הגדול הערבים טיפשים ויצביעו שוב למפלגות שלא דואגות להם וכך הם ימשיכו לא להתקדם ללמוד,פיתוח תשתיות וכיו''באחמד טיבי יישר כח הלוואי שתצליח
      הצלחה שלך= כשלון לערביי ישראל

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    אנשי ימין בולטים בטיפשותם (ל''ת)

    זו האמת, 08/02/09 06:24

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מי שמצביע ליברמן הוא אידיוט

    תקשיבו, 08/02/09 06:22

    ליברמן בלון נפוח.לא תרם כלום למדינה הזו

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    מי שמצביע ליברמן הוא אידיוט

    תקשיבו, 08/02/09 06:18

    ליברמן בלון נפוח.לא תרם כלום למדינה הזו

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    לא מפחד? שקרן (ל''ת)

    אלי, 08/02/09 05:19

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    ליברמן מבטיח בטחון

    ברוך, 08/02/09 04:45

    אין שום הפתעה בתופעת ליברמן.היה צפוי שהישראלים שנואשו מהמנהיגים הקיימים שקשה להם להחליט ,יבחרו במנהיג שמבטיח לחזק את הבטחון.ערביי הארץ תומכים באויבינו ומתבכינים על קיפוח.טיבי ודומיו מפחדים מליברמן שיחזק את הציבור היהודי. הצעירים בארץ רוצים שינוי כי ההנהגה הקימת נכשלה לפי דעתם.ליברמן מדבר על משהו חדש ומהפכני שאף אחד לפניו לא העיז להגיד למרות שיש הרבה שחושבים כמוהו.ליברמן הוא תולדה של כשלון רב שנים וסימן לבאות.גם בעולם המערבי מחפש הציבור הצעיר מנהיג כריזמתי שיביא תקווה ושינוי,דוגמת אובמה.ליברמן מיצג את הישראלי החדש, הגאה שמוכן להלחם נגד אלו שרוצים לפגוע בו .השמאל בישראל הביא רק הרס לאידיאלים היהודים,הרחיק את הנוער מהמסורת היהודית הטהורה .הימין החדש מנסה להחזיר את הגאווה שנפגעה.מה שקורה אצלנו היא תופעה שהושפעה ממה שקרה בארה''ב.הבוחרים הצעירים הבינו שאפשר לשנות ולא לשקוע בייאוש וחוסר מעש.בחירת הנשיא הכריזמתי אובמה השפיע על כל העולם.אנחנו נראה עוד שינוים בישראל ובעולם שיהפוך את עולם לטוב וצודק יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    חובה על כולם לקרוא תגובות 13 15 ולהפיצם הלאה !!! (ל''ת)

    shoshosho32 , 08/02/09 03:37

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    הפחד כמשל וכשנינה

    ד''ר משה מחוג, 08/02/09 01:28

    אחמד טיבי הגיע הזמן שכן תפחד מאביגדור ליברמן.
    חוק האזרחים הנאמנים יעבור בכנסת הבאה בגדול ומי שישמש בתפקיד היועץ המשפטי לממשלה אחרי הבחירות יהיה איש שיודע ונחוש לקבל החלטות.

    הגב לתגובה זו

    • ליברמן פשיסט מסוכן למדינה הזו (ל''ת)

      זהירות, 08/02/09 06:21

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    טיבי...אתה הסיבה שאני מצביע ישראל ביתנו

    Yossir , 08/02/09 01:27

    אם אתה וכל זחלקאה דהמשה וכל שאר החראות לא הייתם יושבים בכנסת אני היום הייתי מצביע מרץ

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    נכון טיבי אתה צודק ! עוד רוסי במכירה פומבית,,לכן רק ביבי (ל''ת)

    ידעני, 08/02/09 00:14

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    טיבי אתה לא צריך לפחד כי לא יהיה לך היזדמנות לפחד (ל''ת)

    דולפין סגול , 08/02/09 00:12

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    גם סדאם אמר ואזהר אמר אחמד יאסין ופטרונך עראפת אמר נו (ל''ת)

    אשר, 07/02/09 23:38

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ליברמן מתחזה לימני אבל הוא רחוק מאוד מהימין

    ניר, 07/02/09 23:32

    ליברמן הודיע שהוא בעד חלוקת ירושלים והוא בעד מדינה לערבים אסור לסמוך עליו רק האיחוד הלאומי הם הימין האמיתי הם בשום פנים ואופן לא יסכימו לחלוקת ירושלים ולמדינה לערבים רק ''האיחוד הלאומי'' יטפלו בערבים כמו שצריך

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ליברמן בפנים טיבי בחוץ!!!

    נורית, 07/02/09 23:30

    אני רק מחכה ליום שלישי לשים ''ישראל ביתנו'' בכנסת רק כדי לא לראות את אחמד טיבי מסתובב לי בכנסת ומתראיין מול כל מצלמה שדוחפים לו.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    לוקחים אחריות! הצבעה לליברמן עלולה להעלות את לבני!!! (ל''ת)

    ישראל, 07/02/09 23:14

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    טיבי עליך לפחד רק מעצמך לכל היתר ידאג ליברמן. (ל''ת)

    pini-1, 07/02/09 23:13

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    לכל המגיבים

    אמיר סברי, 07/02/09 22:59

    למגיבים הפשיסטים לא שלום.
    אני ערבי פלסטיני נולדתי בגליל למשפחה פלסטינית ששורשיה באדמות הגליל המשפחה שלי גורשה
    הכפר שלי חורב ונהרס היום אני פליט מהנכבה של 48 .
    אין ערבים ישראלים יש ערבים פלסטינים שגרים בישראל
    אתם חייבים אבל חייבים להפנים את זה ואנחנו לא זרים ולא קטועים מהעם הפלסטיני בכלל!!

    הגב לתגובה זו

    • הבנאדם צודק הערבים פה הם לא ערביי ישראל אלא ערבים פלסטינים

      tskobi , 08/02/09 00:16

      ולכן נדאג שיהיה לכם אזרחות פלסטינית ולא אזרחות ישראלית. בע"ה תלך לעבוד ולהתפרנס עם משפחתך במדינתך שבעזה או רמאללה ואני מקווה שיהיה לך רק טוב , שם למרות ששנינו יודעים שגם עוד מאה שנים אתם לא תזכו לתנאים כמו שיש לכם בארץ.
      לא משלמים מיסים לא עושים שירות לאומי בונים איפה שרק רוצים ללא היתירי בנייה תאמין לי הלוואי עלי חיים כאלה , אבל אל דאגה עוד מעט תבנה מה שאתה רוצה על חופי עזה.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    בלי נאמנות אין אזרחות

    בלי נאמנות אין אזרחות, 07/02/09 22:53

    בלי נאמנות אין אזרחות

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אתה חושב שאתה מפחיד אותנו - תירגע (ל''ת)

    5869 , 07/02/09 22:47

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    רק האיחוד הלאומי (ל''ת)

    רותם מלכה , 07/02/09 22:47

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    במדינת ישראל האף שלך למעלה בסוריה היית גמור מפחד (ל''ת)

    5869 , 07/02/09 22:46

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    עלינה ,יא טיבי ?! (ל''ת)

    meairw , 07/02/09 22:37

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    עלינה ,יא טיבי ?! (ל''ת)

    meairw , 07/02/09 22:33

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אם טיבי לא מפחד מביבי שיפחד מליברמן............. (ל''ת)

    שאול קאופמן , 07/02/09 22:15

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אם טיבי לא מפחד מביבי שיפחד מליברמן............. (ל''ת)

    שאול קאופמן , 07/02/09 22:15

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מר טיבי ולחלום על מדינה מוסלמית במקום ישראל זה דמוקרטי ולא חולני

    יובל ארהב, 07/02/09 22:13

    טיבי תזכיר לנו מתי בדיוק על פני ההיסטוריה של ארץ ישראל אתם הייתם עם או הייתה לכם כאן מדינה לא היה ולא ניברא אתם לא חלק מארץ ישראל והגיע הזמן להגיד את זה בקול רם יש לכם את עזה יש לכם את ירדן לנו יש את ישראל והגיע הזמן שתארזו ותלכו כי אין פיטרון אחר בדיוק כמו שמאות אלפים עזבו את מרוקו תוניס לוב עיראק סוריה אירופה ולא קרא כלום הגיע השעה שתהייה הפרדה וליברמן הוא הוא האיש שיאיץ את החלום

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    לכל המיעוטים יחד רק 510720קולות,אם % ההצבעה יהיה כמו ב2006

    ש., 07/02/09 22:12

    ומספר זה כולל גם את הדרוזים והצ'רקסים שהם כידוע לא בקטגוריה של ערביי ישראל המוסלמים והנוצרים.
    אחוז ההצבעה ב2006 אצל המיעוטים עמד על 56% בלבד.

    (הנל על בסיס אומדן הלמ''ס באתרו ונתוני ו.הבחירות של 2006)

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מי שאומר שאינו מפחד...

    ל.מ. ימני ציוני, 07/02/09 21:56

    מי שאומר שאינו מפחד - בעצם רועד מפחד..... אחרת למה לו בכלל להגיד את זה?
    כל זה רק מראה שאנחנו בדרך הנכונה - בבחירות הבאות טיבי - כבר לא תהיה לך במה במשכן הכנסת לדברי ההסתה האנטי ציונית ישראלית אלא רק בכנסים לא חוקיים של שונאי ישראל, או בשאיפה בחו''ל לשם תברח כמו חבר שלך הבוגד בשארה.
    ''בלי נאמנות - אין אזרחות''
    היידה ליברמן!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    טיבי אינו מפחד-כי הוא סומך על השמאל שיציל אותו

    גדעון, 07/02/09 21:39

    לכל הישראלים היהודים תקראו את התגובה של מס 13 זה הנכון .
    אנחנו לא צריכים את הערבים ראו מה הן הבעיות שהםמעלים (לא רק אצלנו) אלא בכל העןלם. היכן שהערבים והמוסלמים נמצאים בעולם הם מביאים איתם את כל הצרות .
    הגזע הזה הוא מטונף אכזרי ואי אפשר לחיות איתו בשלום השלום זה אידיאל שהם אינם ממכירים בו.כולם כולל ארצות בארופה אמריקה קנדה מתחרטים שפתחחו להם את שערי ההגירה
    הם רק הביאו להם צרות צרורותץןהשמאל שלנו עדין לא הפנים את הבעיה הזו. מי שחושב שאפשר לגור איתם ביחד טועה בגדול
    לכן טוב שליברמן יקצץ אותם ויעיף אותם לכל הרוחות-( אין פלא שמפלגת ליברמן תפסה תאוצה
    כזאת) - זה רק מראה כמה הציבור הישראלי נקעה נפשו מהערבים האלה.
    יש לשלוח אותם לכל הרוחות אין לתת להם להיות אזרחי ישראל .מקסימום לתת להם תושבים
    ואם הם לא מסכימים יש להעיף אותם מהארץ שלנו
    כך זה נעשה באמריקה ובארופה עתה . הם עןשים את זה בשקט והעולם ולכן העולם אינו מגיב לתופעה הזו

    הגב לתגובה זו

    • ליברמן פושע מה לא ידעת? (ל''ת)

      שב בשקט הלו, 08/02/09 06:19

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    טיבי רועד מליברמן,רק הוא התרופה שלו. (ל''ת)

    אפי, 07/02/09 21:36

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מתנכלים למיעוט היהודי במ' התיכון, שחייו בסיכון יום יום. (ל''ת)

    טיבי ודומיו גזענים ואנטישמים., 07/02/09 21:09

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אבל אני מפחדת מליברמן

    שרה, 07/02/09 20:39

    הגיע העת להתחזק בנושאי חינוך, רווחה ובריאות . רק ''ישראל חזקה'' של אפרים סנה , תפעל למען חוזקנו הפנימי . בגלל חולשתנו, גדלו עשבי פרא וחלק נכבד מהפוליטיקאים מוזמנים- כלאחר כבוד - למשטרת ישראל.
    הפשע משתולל ומי יעצור אותו ? הפוליטיקאים המושחתים ?
    אני החלטתי להצביע עבור ד''ר אפרים סנה, לאחר שקראתי את המצע שלו בעיון רב - גם אתם מוזמנים להכנס לאתר המפלגה ולקרוא .

    שבוע טוב ומוצלח לכולנו

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    כל הכבוד לך אח שלי אחמד טיזי... (ל''ת)

    נסראללה, 07/02/09 20:37

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    כדי לסלק את טיבי הצבע ליבי!!!רק ליברמן מבין ערבית

    socrates37 , 07/02/09 20:28

    אין נאמנות אין אזרחות.
    אין יותר קיצבאות למחבלים.אין יותר פנסיה לבוגדים.אין יותר תשלום חודשי בסך 35 אלף שקל למסיתים.
    טיבי כל המנדטים שתקבל יזרקו לפח האשפה.
    אחרי הבחירות תתחיל לארוז ותבדוק אם דרכונך בתוקף.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מה רבו מעשיך ה' מאוד עמקו מחשבותיך

    אדון מיכאל עם סוכריה , 07/02/09 20:28

    ישמעאל=פרא אדם [ספר בראשית]

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    גם אנו לא מפחדים ממך יא טיבי

    skipr11 , 07/02/09 20:22

    הגיע הזמן שתפסיק לירוק על הצלחת שמאכיךה אותך עוד יבוא היום שיבואו איתך חשבון יא טיבי

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    על ליברמן לעשות הכל להוציא אותם מחוץ לחוק כולל את מרצ ובצלם ואת שלום

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 07/02/09 20:21

    עכשיו הארורים האלה, בזכות השמאלנים האלה הטרור מרים עלינו את הראש וגובה מחיר יקר!!
    כנסת ישראל צריכה להיות נקייה מנציגי טרור המנוולים האלה שהם מסיתים, מפגינים בכל הפגנה אנטישמית נגד היהודים, בוגדים, מרגלים והעם היהודי עוד משלם לחלאות האלה משכורות והטבות ופנסיות!! צריך להוציאם מחוץ לחוק, כמו כן את המפגינים הברברים שלהם צריך לשלול את התעודות הכחולות עם כל הזכויות שלהם כולל קצבאות ביטוח לאומי ולגרש מהמדינה רק ע"י פעולת הגירוש ישראל תחזיר לעצה את ההרתעה ואת הביטחון!!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    טיבי שמח בעליתו של ליברמן אחרת הציבור שהוא מייצג יבין שהוא כלום (ל''ת)

    מה כבר הוא עשה?, 07/02/09 19:57

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    you will be'... you will be (ל''ת)

    barakoren , 07/02/09 19:53

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    טבי אשם בהתחזקות ליברמן.

    יוסף מהגבעה, 07/02/09 19:40

    הרבה מהמנדטים של ליברמן באו מהתנהגותם של חברי הכנסת הערביים כמו טיבי ,שדחפו ללא כל הצדקה את הציבור שלהם נגד המדינה, וזאת דווקא לאחר התקדמות רבה בתנאי חייהם של ערביי ישראל ואחרי עלייה בהשתלבותם בחיי המדינה( העדפה מתקנת בשירות המדינה).
    ברור שהיהודים רואים את ההקצנה בציבור הערבי ככפיות טובה והציגה את היהודים כטיפשים. ליברמן אמר - עד כאן.

    הגב לתגובה זו

    • אין נאמנות אין אזרחות.רק ליברמן מבין ערבית.

      socrates37 , 07/02/09 20:14

      ביום שלישי נבחר בליברמן.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    טיבי=יש לכם סיבה לפחד=אתם כבר מסומנים=החגיגה נגמרת=כיבוי אורות עבורכם! (ל''ת)

    נ.כהן נצלתם האיפוק=זילזלתם=לקחתם הכל כמובן מאליו, 07/02/09 19:24

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    בלי נאמנות-אין אזרחות !!! (ל''ת)

    נעמן, לא שפוי! , 07/02/09 19:17

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ליברמן יוציא את האויר לגניקולוג הטרוריסט סוטה המין הזה אחמד טיבי

    ליברמן יוציא את האויר לגניקולוג הטרוריסט סוטה המין, 07/02/09 19:09

    ליברמן יוציא את האויר לגניקולוג הטרוריסט סוטה המין הזה אחמד טיבי

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    רק ליברמנן יציא את האויר לגניקולוג הטרוריסט סוטה המין הזה אחמד טיבילבו (ל''ת)

    shoshosho32 , 07/02/09 19:02

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ליברמן

    פנקס, 07/02/09 19:00

    דו קיום ביננן אפשרי רק עם הערבים ינערו מעליהם את המנהיגים אשר לדאבוני גוררים אותכם חזרה לימי החושך,

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    המחבל הטרוריסט אחמד טיבי-יישפט בקרוב!!! מאוד בקרוב!!! (ל''ת)

    shoshosho32 , 07/02/09 18:59

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ליברמן ילך עם ציפי וידפוק את הימינים שהצביעו לו (ל''ת)

    אני המלך, 07/02/09 18:47

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    The Solution

    Dan, 07/02/09 18:46

    Israel can't transferr the Israeli arabs to the teritories because they will create a larger problem for themselfs in the form of terorist camps in the TERITORIES. the only solution is giving to arabs the chose ether live to farway arab countries and don't come back or serve the Israeli country as an equal citizen.
    Another way is to prevent anyone in Israel to vote if you don't serve in the Army or SHERUT LEUMI.
    The SHERUT LEUMI should be six years in lue of the Army service and durring these years they should be NOT allowed to visit the famalies durring these years and the Sherut Leumi should Educate them to be good citizens.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אחמד טיבי יוצצו של הרוצח ערפאת מחבל עם משקפיים! אנטישמי ופלסטינאצי!!!

    shoshosho32 , 07/02/09 18:43

    בקרוב לא יהיה פה! אלא בעזה עם בני עמו!

    הגב לתגובה זו

    • אתה הוא הנאצי היחיד פה - אנשים בגרמניה התלהטו בדיוק כמוך לפני 60 שנה

      אחמד -פסיכולוג, 07/02/09 20:24

      הם אספסוף כמוך- תזכור כל הרוע הזה יתבטא ברחוב אצל בניך אחיך שכניך - כל מטען השנאה '' בחינם'' יתפוצץ בפניך ואתה לא תזכור אז למה .
      תקרא את מדור הפלילים על התעלוליות בזקנים ובעלי חיים ועל התנקלויות לרוסים או לערבים או לאתיופים , ואפילו לך כספרדי כי אני בטוח שאתה ספרדי ותראה איך כל זה יתגבר בשנים הבאות כי '' לא יכון אדם ברשע- ושורש צדיקים בל ימוט''

      תקרא בנאדאם איפה שנשרפים ספרים וצומחים בורים כמוך - עוד יישפך דם ''

      הגב לתגובה זו

      • אתם מביאים את הצרות על עצמכם במעשיכם הנבזים. (ל''ת)

        mosheval, 07/02/09 21:13

        הגב לתגובה זו

    • דוגמא

      זאב, 07/02/09 22:51

      בודאי שמעתם על יוסף קנדי. הוא היה שגריר ארה''ב באנגליה האנגלים גירשו אותו מאנגליה בגלל תמיכתו בנאצים.אם הוא היה חבר בסנט האמריקאי למרטת שהוא קנדי הגדול היה מכניסים אותו לכלא...ישראל..אנחנו עם מטומטם

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    טיבי! תמשיך לא לפחד-תוך כדי שאתה אורז ועובר לבני עמך בשטחים! וקח איתך

    shoshosho32 , 07/02/09 18:41

    את כל שאר בני עמך הפלסטינאצים מתחומי ישראל! עם ישראל מפסיק לשתוק! עוף מפה=חתיכת מחבל שונא יהודים ותומך טרור שכמוך טפוווו

    הגב לתגובה זו

    • נצביע ליברמן ונעיף את הערבים הבוגדים מהארץ!!! (ל''ת)

      socrates37 , 07/02/09 20:25

      הגב לתגובה זו

      • ככה ייעשה לערבים הבוגדים-זרע מרעים. (ל''ת)

        mosheval, 07/02/09 21:09

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    למה להתברבר? לא היה ולא יהיה דו קיום!וכמה ניפרד מהר יותר ככה יותר טוב! (ל''ת)

    shoshosho32 , 07/02/09 18:38

    הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט. (ל''ת)

      mosheval, 07/02/09 21:10

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    טיבי תרגע - גם אנחנו לא מפחדים מילברמן

    מיכאל, 07/02/09 18:37

    כלב נובח לא נושך......... (השאלה אם הכלב יודע זאת)

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הדמוקרטיה הזו הורגת אתנו! לעבור לדמוקרטיה מתגוננת או שאנו אבודים! (ל''ת)

    shoshosho32 , 07/02/09 18:37

    הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט. (ל''ת)

      mosheval, 07/02/09 21:10

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    כל עוד שופטי בג''ץ מצביעים מרצ בלד וחדש אין לך מה לדאוג

    צחי, 07/02/09 18:36

    צודק אחמד טיבי מי ששולט במדינה זה לא מי שיבחר אלה שופטי הבג''צ שידוע כשמאל קיצוני
    כל החלטה או חוק יפסל על ידם ..

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    בארה''ב תומכי אלקעידה וחמאס נזרקים לכלא!פה הם מקבלים זכויות! (ל''ת)

    עם ברברים בסגנון חמאס ואלקעידה יש פתרון אחד! גירוש, 07/02/09 18:32

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אל תדאג.. הפחד יגיע.. (ל''ת)

    לטיבי..., 07/02/09 18:30

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לכל מי שלא הבין למה ערביי ישראל-לא מתאחדים עם בני עמם בפלסטין! (ל''ת)

    כי הם עושים פה פלסטין 2...,מלבד פלסטין-3 (ירדן, 07/02/09 18:26

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לטיבי אין סיבה לפחד אם הוא נאמן למדינת ישראל. נורא פשוט

    אוהד, 07/02/09 18:23

    בלי נאמנות אין אזרחות

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הייתי בעד דו קיום-עד שהתפכחתי-כנסו ותפיתו הלאה!

    shoshosho32 , 07/02/09 18:23

    !ראשית אני רוצה לציין-שכאיש שנאמן למציאות ולאמת בלבד,
    אני שיניתי עמדותיי ללא בושה-ומודה- טעיתי!.
    עד לפני 10 שנים הייתי איש שמאל פעיל,-משתתף בהפגנות-עורך מפגשי דו קיום כותב מאמרים וכולי!.
    התמוטטות הסכמי אוסלו,-האינתיפאדות,- כולל של פלסטיני(ערביי)ישראל,-עליית החמא,ס-והקצנתם של פלסטיני (ערביי)ישראל עד כדי תמיכה בחמאס!, וחוסר הכרתם במדינת ישראל ורצונם בהפסקת קיומה ,(ואני מדבר על שיחות עם מנהיגים ערביים פלסטיניים תושבי ישראל!.
    הביאו אותי-להכרה בהכרח הבלתי נמנע להפריד בין שתי האוכלוסיות-עד כמה שזה נשמע לא טוב-ולא מתקדם ואופנתי-אין מה לעשות!.
    הפלסטינים תושבי ישראל-לעולם יתמכו ויעזרו לבני עמם שמעבר לגבול-ברצונם לשלוט בכל פלסטין הגדולה לשיטתם.
    לאומיותם-חזקה אפילו יותר משלנו. ולעולם ליבם יהיה עם הצד שכנגד-זה פשוט טבעי-גם אתם הייתם נוהגים כך!.
    הפתרון היחידי שיציל אותנו את מדינת ישראל מהיכחדותה,-הוא גבול איתן-שמפריד בין פלסטין הפלסטינית(מוסלמית בעיקר) לבין ישראל היהודית ציונית!.
    הפרדה מוחלטת,-זה אומר גם חילופי שטחים! ואוכלוסין!, כן כן-זה קשה לעיכול .אבל אין פתרון אחר-מקרים דומים בהיסטוריה נפתרו רק כך (הודו-פקיסטן.גרמניה-צ"כיה חלוקת קפריסין למוסלמים ויוונים-כולל טרנספר!. ועוד.).
    כל עוד מיעוט מורד בשלטון הרוב ורוצה בהשמדתו,-עתידו גמור באותה מדינה-ועתידו במדינה משלו עם בני עמו ולאומיותו!.
    אין עתיד לאוכלוסייה שחיה בתוך מדינה שאותה היא רוצה להשמיד!.
    לא היה אף פעם דבר כזה שהצליח!, וככל הנראה גם לא יהיה!
    בכל המקרים הפרדה משמעותית הייתה נחוצה!.
    חשבנו (גם אני) אולי אצלנו זה יצליח!, לא!, זה לא הצליח!. עשרות אלפי הגופות משני הצדדים יעידו על כך!.
    ואחרי חשבון נפש מעמיק וקשה,!-הכרתי בעובדה הזו!.
    -גם במקרה הזה,-הפעולה תגרום לזעזוע עמוק אצלנו-ובעולם כולו!.
    -אם בגלל אנשי שמאל, שחפצים במדינת כל אזרחיה,(כלומר מדינה פלסטינית במקום ישראל!).
    אם בגלל הפלסטינים תושבי ישראל, שינקטו בטרור סטייל חמאס- כדי לעצור זאת!.
    אם זאת אנשי ימין,-שלא ירצו להתכנס לגבולות בטוחים,-וחזון ישראל השלמה עוד יבער בדמם!.
    וכמובן העולם מבחוץ,-שגם ככה חלק גדול ממנו שונא את ישראל!.
    אבל זה יקרה, אין פתרון אחר!, אין!.
    כל אפשרות אחרת ,תוביל-להכחדתה של ישראל כמדינה יהודית ועצמאית!.
    במוקדם או במאוחר,-ישראל תחדל להתקיים אם לא נעשה זאת!.
    וככל שנתעלם,-נטמון את הראש בחול-לא נרצה להבין,-זה רק ילך ויחמיר!.
    למי שראה את הסדרה- "התרחיש" בערוץ 10-יוכל אולי יותר להבין על מה אני מדבר!.
    זו המציאות חברים!, זו האמת שלי!, אני הכרתי בה! ,ואני פועל לפיה!,
    ואתם?

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לך! יש אלפים סמולנים לשעבר כמוך ! גם אני (ל''ת)

      שיר רעננה, 07/02/09 18:30

      הגב לתגובה זו

      • שמאל ב-"ש". (ל''ת)

        עלאא , 08/02/09 06:53

        הגב לתגובה זו

    • גם אני שמאלנית לשעבר חושבת כמוך (ל''ת)

      אור, 08/02/09 00:09

      הגב לתגובה זו

    • אוי ואבוי לשמאל שהיית פעיל בו , יש לך בעיה בכיוונים (ל''ת)

      עלאא , 08/02/09 06:52

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    הם לא מפחדים. הם משקשקים מליברמן

    ערן, 07/02/09 18:22

    טיבי יודע שעוד מעט החגיגה תיגמר והוא יצטרך להחליט אם הוא פלסטיני או ישראלי.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    האמת על פלסטיני (ערביי) ישראל! כנסו ותפיצו הלאה!!!

    shoshosho32 , 07/02/09 18:20

    מותר להם לבנות ווילות ומגדלים בלי תכנון ובלי אישורי בניה.
    מותר להם לא לשלם ארנונה,
    מותר להם להשתלט על שטחים לא להם.
    מותר להם לקבל חשמל חינם כי הם מוסלמים. (יש רשימות כאלה בחברת החשמל);
    מותר להם לקבל מקופת חולים חיסונים חינם לנוסעים למכה (כשאסע לאפריקה החיסונים שלי יהיו על חשבוני).
    מותר להם שהמועצות שלהם יהיו בגירעונות של עשרות מיליוני שקלים ושאנו נשלם מכיסנו עבורם.
    מותר להם להפר את כל חוקי העזר במדינת ישראל למניעת רעש-וכל יום החל מ3:00 בבוקר רעש מחריד בוקע מכל מסגד בארץ בסמיכות לאזרחים ישנים-גם בחיפה יפו טבריה ירושלים!נסו אתם לחולל רעש בעוצמה כזו בלילה ונראה תוך כמה זמן המשטרה תשתיק אתכם.
    מותר להם להחזיק כמה נשים ועשרות ילדים על מנת לקבל עשרות אלפי ש"ח בחודש מביטוח לאומי (וכשאני אצא לפנסיה ביטוח לאומי יגיד לי שאין כסף בקופה).
    מותר להם לדרוש מכל בעל עסק בבאר- שבע פרוטקשן.
    מותר להם לגנוב לחקלאים ציוד בעשרות מיליונים.
    מותר להם להזרים שפכים בכוונה תחילה כדי לזהם את מקורות המים שלנו (ואל תפלו בפח כמו רבים אחרים - הביוב שזורם ברחובות הוא הרי למען יראו את מסכנותם כביכול, זה משרת את מטרתם).
    מותר להם לנהוג עם עשרות הרשעות במשאיות לא תקינות ולסכן (ולהרוג) אחרים.
    מותר להם לדרוש ולקבל דמי אבטלה ולעבוד כל היום "בשחור".
    מותר להם לצדד בזמן מלחמה באויב ולהאשים אותנו בהרג (בנפילות של קטיושות עליהם).
    מותר להם לא להישבע אמונים למדינה ולדגל (יש לחוקק חוק בנושא כדוגמת החוק שקיים בארה"ב).
    מותר להם להסיט את ההמון ולהדליק אותם נגדנו – הכל בשם הדת (וזו ההסתה המסוכנת ביותר).
    מותר להם ביום הכיפורים, היום הקדוש ליהודים, לעשות מהומות מתוכננות, לדרוס למוות ילדה בכפר תבור, ושנה לאחר מכן מהומות והרס רב בעיר עכו. כרמיאל חיפה ויפו ועוד ועוד בדרך (שום התחשבות בדת של האחר).
    מותר להם לתמוך בחמאס ובחיזבאללה בזמן מלחמה איתם-ולהחליש את המדינה מבפנים(בארה"ב תומכי אלקעידה נעצרים מייד ונזרקים לכלא)

    ובנוסף – הרי הם אזרחים ולכן מותר להם לבחור לכנסת ונציגיהם מקבלים משכורות של חברי כנסת ובאותה נשימה נוסעים למדינות אויב, מלעיזים על המדינה אותה הם מייצגים והכול עובר בלי תגובה בשם חופש הביטוי...
    בנוסף מותר להם להיות בכנסת ישראל ולהטיף כנגד המדינה וצה"ל.

    אני שואל את עצמי אם גם במדינות ערב או מדינות אחרות היו מאפשרים להם להתנהג כך? והתשובה ברורה.
    אבל לנו אסור להגיד מילה וחסר לנו אם נגיד, מיד יתחיל הבכי שלהם "גזענים" "אפליה",
    זו השיטה שלהם ושל נציגיהם.

    אני הוא זה שמרגיש אזרח "סוג ב' " במדינה שלי, היחס אלי אינו שווה ליחס אותו הם"האזרחים" הנ"ל מקבלים ואני לפחות משתדל מאד לשמור על חוקי המדינה (יש לנו ברירה?! אם אני הייתי יורק על שוטר או מכה שוטר או בונה בנגב מבנה לא חוקי מה היה אז קורה לי?...)
    יוצא שאזרחים "סוג א' " נהנים מכל הזכויות של אזרח המדינה וחובות אין! בעוד שאזרחים
    "סוג ב' " נושאים בנטל כל החובות ועל הזכויות עליהם להילחם...

    נחכה למנהיג אמיתי שיבין שבקצב הזה הגליל והנגב בעוד מספר שנים כבר לא יהיו שלנו.
    מנהיג שיבין "שעם כל הכבוד לקול הערבי" מדינת ישראל יותר חשובה מכל דבר.
    מנהיג שיבין שיש חשיבות עליונה לחלק במתנה לכל לוחם, עם שיחררו מצה"ל, שטח אדמה
    בגליל ובנגב לצורך שמירה, אחיזה בקרקע, ויהוד הגליל.
    הכול עניין של מנהיגות ומנהיג שיוכל לעשות סדר בכל הריקבון. מנהיג שהמדינה תהיה בראש סדר העדיפויות שלו ולא רק משפחתו ותהילתו....מתי בחירות?...וכצפוי התשובה היא-

    היא הפרדה! אין ברירה אחרת.בקפריסין צ"כיה הודו-היו חייבים להעביר אוכלוסיות כדי ליצור את ההפרדה!בןאו נתעורר לפני שהקטסטרופה תגיע (או שהיא כבר הגיעה...)

    הגב לתגובה זו

    • ודק בכל מילה! כל מי שהולף להצביע שיקרא את התגובה הזו !!! (ל''ת)

      נירית ת''א, 07/02/09 18:29

      הגב לתגובה זו

    • אתה תותח. (ל''ת)

      mosheval, 07/02/09 21:11

      הגב לתגובה זו

    • מעולה.. חשוב לקרוא את זה ! חייבים לנוע אל מול כל התופעות האלה, נימאס ! (ל''ת)

      יום שלישי אני שם ליברמן ואני מה זה מבסוט מזה, 07/02/09 22:05

      הגב לתגובה זו

    • למרות שדבריך נכונים לחלוטין, השאלה האמיתית היא:.....

      ציון, התנחלות חיפה , 07/02/09 23:33

      " מה אתה עושה בנידון, חוץ מלטקבק???!"
      לא מספיק לומר את דעתך הכנה והנכונה. מי שעומד מהצד ולא עושה דבר לעתידו ולעתיד ילדיו, שווה בדיוק לאותו אחד שלא עושה כלום!
      תפסיק להחריששששששששששששששש יא שושושו32,תתחיל לפעול ולעשות למען עם ישראל ולמענך!

      הגב לתגובה זו

    • שכחת לציין עוד דבר חשוב........

      בדואי, 08/02/09 04:27

      שבבית הקברות הצבאיים אין פלסטינים

      הגב לתגובה זו

    • מה כתבת כאן שקרים ...טמבל פשיסטי (ל''ת)

      ליברמן לבית הסוהר, 08/02/09 06:20

      הגב לתגובה זו

    • מצבך הכלכלי משתקף טוב מאוד בתגובתך, לך לעבוד (ל''ת)

      עלאא , 08/02/09 06:54

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    למיעוטים תומכי אלקעידה וחמאס(השמדת ישראל)יש פתרון אחד! גירוש! (ל''ת)

    shoshosho32 , 07/02/09 18:18

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לפי האיסלאם! טוב לשקר לרמות לאנוס ולרצוח העיקר להשמיד את אויבך הכופר! (ל''ת)

    shoshosho32 , 07/02/09 18:17

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הבגידה של בשארה ,דחקה חלק לא מבוטל מהעם להצביע לליברמן. (ל''ת)

    נאמנות=אזרחות,גירסת ליברמן, 07/02/09 18:07

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אתם מתים מפחד

    אריה מור, 07/02/09 18:06

    אני חייב לציין שאישית איני מזדהה עם האידלוגיה של ליברמן.אבל העובדה שטיבי ועוד חברי כנסת ערביים טורחים לציין שאינם מפחדים .ובכן אתם מפחדים פחד מוות.ליברמן הוא חלום ביעותים לכל שוחרי השלום במיוחד למיגזר הערבי.בתקופה זאת אולי הוא באמת הפתרון לך תדע.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    טיבי מותק,מה שהחבר שלך בשארה עשה במלחמת לבנון השנייה,הביא הרבה אזרחים (ל''ת)

    שפויים לשבור חזק ימינה., 07/02/09 18:06

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    טיבי ובשארה הם לא פאשיסטים? הרי הם תומכי חמאס! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 07/02/09 17:52

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא לקדימה וציפי כי שתי מלחמות כבר הספיקו לנו.. (ל''ת)

    w.shahar, 07/02/09 17:51

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ליברמן? = אפשרות שקדימה תיבחר.. כנסו!

    w.shahar, 07/02/09 17:50

    ביום שלישי זה קורה, כולנו נשלשל (מעטפות) בקלפי וכבר בלילה נקבל את הממשלה המחורבנת הבאה. חלק, יממשו את זכותם הדמוקרטית לראשונה, חלק יעשו זאת בפעם המי יודע כמה, חלק בכלל לא יגיעו להצביע כי בעבר הם היו חלק מאותו חלק קודם וכבר נמאס להם להתאכזב, וחלק ינסו להשפיע על המדינה ע``י הצבעת מחאה. בעבר היה זה הפתק הלבן, בבחירות הקודמות היו אלה הגמלאים, והפעם ישנן 2 אלטרנטיבות חדשות – עלה ירוק וגלעד שליט. כתוצאה מהמחאה הקודמת קיבלנו חבורת קשישים חביבה וישנונית, האם אנחנו רוצים להחליפם בחבורת מסטולים חביבה וערנית? זה מה שיעשה לנו טוב? אני בספק. את עניין גלעד שליט אני עוד יכול להבין, זה נושא כאוב לכולנו, אבל הצעד המחאתי הזה לא ממש יתרום הרבה וגרוע מכך, הוא עלול להשאיר את קדימה בשלטון. עד לא מזמן קיוויתי שהמחאה הפעם תהיה בעד מפלגת הנכים ``כח להשפיע``, זה היה יכול לתרום רבות, אבל הפער המצטמצם בין קדימה לליכוד גורם לדאגה. למרות שאני תומך בביבי אני לא יכול להבטיח שהוא יהיה ראש ממשלה למופת (אפילו שאני מאמין שכן), אבל ממשלת קדימה כבר הוכיחה שעליה אי אפשר לסמוך. ממשלת קדימה מסרה שטחים, הרשתה להנחית על תושביה אלפי רקטות, וניהלה שתי מלחמות, שאף אחת מהן לא סוימה כראוי. יש צורך לחולל שינוי והדרך היחידה לעשות זאת היא להצביע ליכוד. הימנים שבנינו אולי מאמינים שרק ליברמן הוא ימני אמיתי ורק ליברמן יחולל את מהפך האזרחות ויטפל בערבים כמו שצריך, ואולי זה נכון, אבל הצבעה לליברמן רק מחלישה את הליכוד, וזה אומר ציפי לבני כראש הממשלה, וזה אומר ליברמן באופוזיציה, וזה אומר קול מבוזבז. השינוי האמיתי, גם אם הוא לא יהיה הכי מוצלח (גרוע מעכשיו פשוט לא יכול להיות), הוא לא הצבעת מחאה ולא הצבעה לליברמן, אלא הצבעה לליכוד. זאת לא תעמולה, זה תרחיש מציאותי שעלול לקרות, ואני חושש ממנו. בסך הכול, כמו כל תושבי הדרום, גם אני מקווה להכיר מציאות אחרת, מציאות שונה מזו שסיפקו לנו לבני וברק בעודם צוהלים ומכריזים על ניצחון מוחץ, מציאות שונה מזו עליה כולנו קוראים בחדשות ולא יודעים אם לגחך, לצחוק, או לבכות. שדרות ואשקלון ממשיכות לספוג את המנות היומיות שלהן כאילו לא כלום לא קרה, כאילו מבצע ``עופרת יצוקה`` הוא סוג של מפלגת קזינו, שלא באמת הזיזה למישהו ונעלמה ללא זכר. האמת שזה לא מפתיע אותי, תושבי הדרום ידעו שזה יקרה, גם אני ידעתי שזה יקרה ואפילו כתבתי על זה (בפוסט ``האוסקר של אולמרט``), אבל אף אחד מאיתנו לא שיער שזה יגיע כל כך מהר. סביר להניח שבקרוב מאוד גם אשדוד ואולי גם גדרה יכנסו לטווח המנות היומיות, וסביר להניח שגם עליהן נגיב ב-``תגובה לא פרופורציונאלית``, שהיא, מסתבר, פגיעה נקודתית ב-2 בתים ריקים ומנהרה בציר פילדלפי. אני יודע שאני מקטר לשווא, הפוליטיקאים עסוקים בבחירות, בתשדירים, בשריפת מכוניות (למי שלא הבין, רמז: ``ישראל חזקה``), ובקיצור – בעצמם. בימים כאלה התשדיר של מפלגת פי(פי) כבר לא נראה לי כל כך הזוי, באמת משתינים עלינו. וזה לא רק הפוליטיקאים בארץ, איפה כל אלה שדרשו מאיתנו להפסיק את ``הטבח בעזה``? איפה סרקוזי? איפה הרוסים? אני בספק שהם בהכנות לאירוויזיון. כשישראל תוקפת זה אסון, כשחמאס מפר את ``הרגיעה`` זאת שגרה. זה עצוב, זה מגוחך, וזה פשוט מרתיח. ולכן, אני מקווה ומאמין שתקום ממשלת ליכוד ושהיא תדע לאזן את המשקולת, שיהיה לה האומץ לחולל שינוי, להגיב בתגובה לא פרופורציונאלית באמת, ולסיים את מה שלא סוים ב-``עופרת יצוקה``, כשבראש ובראשונה החזרתו של גלעד שליט. תחשבו על זה.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    פשיסט ?רוצה לראות בחור בן 16 מדבר עם בחורה בת 15 חופשי (ל''ת)

    הצופה מהצד, 07/02/09 17:49

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    המשולש למדינה פלסטינית (ל''ת)

    יצחק התמים, 07/02/09 17:44

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מי שלא מקבל את ישראל כמדינה יהודית שיעוף מפה - נקודה! (ל''ת)

    אובי1, 07/02/09 17:44

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    i love you doctor

    i love you, 07/02/09 17:40

    you are nu1

    הגב לתגובה זו

    • אחמד-ממש איתו את אהבתך. (ל''ת)

      panacea , 09/02/09 09:27

      הגב לתגובה זו