• 62.

    העולם אוהב את היהודים....כאשר הם בגטאות, במשרפות ובתאי הגזים... (ל''ת)

    לא אמרתי כלום , 01/03/09 21:47

  • 61.

    גם המשטר הישראלי אנטישמי!

    המלך הוא עירום!, 11/02/09 16:54

    תשאלו את עצמכם:

    איזו מדינה (שבדרך) התייחסה לדייוחים הראשוניים על השואה במלחמת העולם ה-2 בזלזול ופטרה אותם כ''שמועות''?

    איזה מדינה (שבדרך) ניסתה לעשות עסקאות מלוכלכות עם הצורר הפאשיסטי כדי להציל את האליטה היהודית על חשבון מרבית העם היהודי?

    איזה משטר תיאר את היהודים ה''גלותיים'' כ''רכרוכיים'', ''פחדנים'' ו''מלווים בריבית'' והתייחס לשפתם העתיקה - היידיש - בזלזול?

    אילו תנועות יהודיות ישבו ביודנראטים בזמן השואה ואילו לקחו נשק בידן נגד הצורר הפאשיסטי?

    איזה משטר התייחס לניצולי השואה כ''אבק אדם'' וכ''אודים עשנים'' ובזז את כספי השילומים שניתנו להם?

    איזה משטר מכר נשק לחונטה הארגנטינאית הניאו-נאצית והאנטישמית המוצהרת בשנות ה-70?

    איזה משטר מכר נשק למשטר הגזעני והאנטישמי בדרום אפריקה בשנות ה-80?

    ניחשתם נכון: התנועה הציונית והמשטר הישראלי...

  • 60.

    Who cares about antisemites

    ephi, 09/02/09 14:56

    they are our allies, they proof with their hate that we need a jewish state

  • 59.

    גל אנטישמיות

    avi, 08/02/09 12:11

    כל עוד ששערי ירושלים פתוחים
    השעריים של אושויץ סגורים.

  • 58.

    למחוק את מדינת הציונים (ל''ת)

    יהודי לא ציוני, 08/02/09 09:46

    • אתה בטוח לא יהודי, אתה כנראה ערב רב, זוהי ספחת אנשים שנטפלת לעם היהודי (ל''ת)

      מי פעם במהלך הדורות וגורמת להם מפלה והרס., 08/02/09 11:50

  • 57.

    מי שאחראי לאנטישמיות הזאת זה

    גאנימה, 08/02/09 09:24

    ראשי המדינות והתקשורת העולמית שמסלפת עובדות ומשדרת לעולם תמונה מאוד צרה וחד צדדית של מה שקורה פה במדינה שלנו.
    אני חושבת שהתקשורת העולמית היא האנטישמית העיקרית פה.

  • 56.

    מילים כדורבנות! צודק 100% (ל''ת)

    dudale1 , 08/02/09 01:06

  • 55.

    חשוב מאוד לראות לכל יהודי או שוחר חופש את הסרטים הדוקומנטריים:

    ציון, התנחלות חיפה , 07/02/09 23:51

    "אנטישמיות-לא מה שחשבת"
    ו-"Obsession-Radical Islams War Against The west"
    כל מילה נוספת פשוט מיותרת!
    דווקא לנו כעם היהודי, שניצב אל מול שואה שניה שבטוח תגיע אם נמשיך באדישותנו, אסור לנו לעמוד מהצד ולא לזעוק בכל הזדמנות את האמת המרה בפרצופם של כל "יפי הנפש"(גורמי המלחמות) של ה"עולם הנאור", כי במלחמה הבאה לא ימותו 50 מליון בני אדם, אלא 5 מיליארד לפחות!!!
    השמאל=לחיזוק הקיצוניים בעולם! עובדה שהיתה נכונה אז ונכונה גם בימנו.

    • אולי תוכל להמליץ על לינק אם יש, מאוד הייתי רוצה לראות את אנטישמיות-לא (ל''ת)

      רוזה, 09/02/09 19:10

  • 54.

    ציפי לא מסוגלת- הצביעו ליכוד ובגדול!

    פ. פוקס, 07/02/09 21:55

    ציפי לא מסוגלת אפילו להסביר בעולם את הצדק
    המוחלט שלנו במלחמה, שהיא וברק לא הצליחו
    לסיים כראוי. ויש לה חוצפה לחשוב על להיות
    ראש ממשלה!
    תצביעו ליכוד, תצביעו מחל!

  • 53.

    הממשלה היחידה שמאז השואה גירשה עשרת אלפים יהודים מבתיהם רק בגלל היותם

    הממשלה היחידה שמאז השואה גירשה עשרת אלפים יהודים מ, 07/02/09 19:15

    הממשלה היחידה שמאז השואה גירשה עשרת אלפים יהודים מבתיהם רק בגלל היותם יהודים ולא ערבים היא ממשלת שרון הבזוי.

    כל הפוסל יהודי ממגורים במקום כלשהו בעולם - מבצע פשע גזעני-אנטישמי כנגד העם היהודי.

    כאשר יהודי מגרש יהודי מביתו בארץ ישראל, רק בגלל היותו יהודי - זהו שיא הפשע הגזעני-אנטישמי.

    כעת מאיימת להמשיך בפשע האנטישמי הזה ממשלת ציפורה לבני-אהוד ברח, המגרשת יהודים מ''מאחזים'' בארץ ישראל, וזוממת גירוש מאות אלפי תושבי יו''ש והגולן בחזרה לגבולות 67'.

    לכן אל נלין על האנטישמיות בגויים.

  • 52.

    כמה פיגוים במרכז אירופה

    מדי, 07/02/09 18:25

    והם יתחילו להזדהות אתנו.

  • 51.

    יש לשחרר לתקשורת גם את אמת

    במסגרת המשא ומתן, 07/02/09 18:16

    כנגד השקר הקולוניאליסטי הערבי מוסלמי:
    שהעם הנקרא היום פלשתינאי הוא התגבשות חדשה, שרובו בגלויות אחרות ובעיקר בירדן, שמקורו בארצות ערב הרחוקות והמתנכרות,
    ושרק ישראל- הנלחמת עדיין על מקומה היא- מכבדת אותו בדיבור. עד שלא יהיו ויתורים משכנותיה הערביות, לא תוכל ישראל להכיל קיצוץ בקירבה ובעצמה.

    • עד שנת 1920 שטח מדינת ירדן שלא היתה קיימת היה חלק מפלסטין.

      למה אף אחד לא מסביר את זה, 07/02/09 19:57

      אם היה ''עם פלסטינאי'' אז שני שליש ממדינתו ניתן לערבים ושם הוקמה מדינה ערבית שניקראת ירדן.מישחקי מילים:ביגלל שקוראים למדינה הזאת ירדן,שזה שם שכאילו לא קשור לפלסטין אז אף אחד לא מקשר אותה לפלסטין למרות שהיא חלק שנחתך מפלסטין(החלק הגדול)וגרים שם ערבים שרובם ''פלסטינאים''.זה מחדל של מדינת ישראל שיושבת וסוגרת את הפה שלה במקום להעלות את הדברים כשצריך.חלוקת ישראל לשני מדינות אחת ערבית ואחת יהודית צריכה לכלול בתחשיב גם את שטח ירדן שמקורו בפלסטין.חתכו לנו את ירדן מישראל הגדולה(רק לפני 90 שנה).עכשיו רוצים לחתוך לנו את יהודה שומרון ועזה מהשליש שנישאר לנו.ואח''כ יבואו דרישות לחתוך חלק לערביי ישראל.הדרישות מגיעות כל כמה עשרות שנים בודדות.''מנהיגים'' לא ראויים ולא רציניים מובלים באף ע''י הקישקושים של כל מנהיג זר זמני זה או אחר שמפעיל עליהם לחצים וגורם למסירת ארצנו.

  • 50.

    ליברמן? = אפשרות שקדימה תיבחר (ל''ת)

    w.shahar , 07/02/09 16:52

  • 49.

    אנטישמיות שמרימה ראש שוב

    מני, 07/02/09 15:52

    אני גר במדריד יותר מ 9 שנים.נכון, הספרדים לא אוהבים יהודים.אני מכיר אנשים ששונאים יהודים למרות שלא פגשו אותם אף פעם.השנאה שלהם חודרת למוחם כנראה מילדותם.ב3,4 שנים האחרונות הספרדים שונאים ערבים שמספרם עולה ללא הרף.ברחובות שומעים כל הזמן ערבית ולספרדים נמאס מהם.רבים באים מצפון אפריקה בסירות ונכנסים באופן לא חוקי למדינה.מספרד הם יכולים לעבור לכל אירופה בגלל שאין ביקורת גבולות באיחוד אירופה.חלק גדול נשאר כאן.רוב הערבים עובדים בעבודות ניקיון וגרים בשכונות מלוכלכות ,צפופות ועלובות.כל הזמן שומעים בתקשורת ביקורת נגדם ודרישה לסלקם.המפלגות הימניות הלאומניות עם מצע גזעני צוברות כוחות ומהר מאד יעלו לשלטון ויפעלו לסילוק המוסלמים מספרד.שמעתי שיש מצב דומה בשאר מדינות האיחוד האירופי.בכל מקום יש דרישה לסלק את הפולשים הזרים הבלתי רצוים.הם משווים את המוסלמים לג''וקים ועכברים שיש להשמיד.

  • 48.

    אם זה המצב אז לישראל אין בררה להיות מס 1 בעולם

    קסיוס קליי, 07/02/09 15:32

    הדרך לעשות זאת היא לשלב בין סוציאליזים וקפיטאליזים,כלומר להתישב בקיבוצים וקניונים בכל הארץ,ככה גם תהיה איכות חיים וגם יהיה לאן ללכת.

  • 47.

    ההסברה הישראלית היא של ילדים מפגרים

    לא מבין, 07/02/09 13:31

    במקום להביא דוגמאות לאו''ם להראות לעולם את הטרדות המוסלמים ומעשיהם בשנים האחרונות בישראל יושבים ומגרבצים כל היום, בושה וחרפה להסברה הישראלית, זה מה שקורא שמצניחים פוליטית טפשים למקצוע שדרושים שם מקצוענים!!!!

    • לא עוזר. לא משנה מה נעשה...שונאים אותנו כבר 2000 שנה. (ל''ת)

      ., 07/02/09 22:36

  • 46.

    עופרת יצוקה היתה יכולה להמנע אם לא היו נותנים לחמס רגיעה של חצי שנה

    והיו ממשיכם לחסל להם את הבכירים בזמן הזה ללא הפסקה, 07/02/09 13:22

    אנחנו יצרנו את המצב הזה של התחזקות והתחמשות החמס ע''י הרגיעה שנתנו לו.זאת אומרת שאנחנו יצרנו את המצב שהצריך את עופרת יצוקה שיצרה את הפצת האנטישמיות.אלה טעויות שלנו,חשיבה לא נכונה של ברק וחבריו.אנשים שנימנעים מלהתמודד עם בעיות מייצרים בעיות הרבה יותר גדולות ומזיקות.

  • 45.

    ברוב המקרים האנטישמיות העכשווית הינה פעילות של ערבים מוסלמים

    אזרח המדינה, 07/02/09 13:11

    שחלק גדול מהם מקבל מימון כספי עבור פעילות זו. אולם פעילות מוסלמית זו משניאה את הערבים על מרבית אזרחי המדינות בהן היא מתרחשת ומי שייפגע בסופו של דבר הם אותם ערבים מפגינים.

  • 44.

    בכל מה שקורה בעולם אשמים היהודים ורוכבי האופנעים (ל''ת)

    צטטן מצוי, 07/02/09 13:09

  • 43.

    תבדקו את עצמכם- יהודים או אולי

    יהודים ואנטישמים, 07/02/09 12:49

    יהודים בחו''ל, בעיקר הדמוקרטים בארה''ב, צריכים להבין שרואים בהם יהודים-אשמים דווקא כאשר הם מגנים את ישראל ולא מגנים עליה.
    ישראל עדיין נלחמת על השתחררותה מרפיסות גלותית, מהגבלת צדקתה מול יחידי ועמי רצח.
    שינאת היהודי היא חולשת היהודי הגלותי.
    תודו.
    מגיע לכם צדק.

  • 42.

    חשוב לקרוא!

    w.shahar , 07/02/09 12:41

    ביום שלישי זה קורה, כולנו נשלשל (מעטפות) בקלפי וכבר בלילה נקבל את הממשלה המחורבנת הבאה. חלק, יממשו את זכותם הדמוקרטית לראשונה, חלק יעשו זאת בפעם המי יודע כמה, חלק בכלל לא יגיעו להצביע כי בעבר הם היו חלק מאותו חלק קודם וכבר נמאס להם להתאכזב, וחלק ינסו להשפיע על המדינה ע``י הצבעת מחאה. בעבר היה זה הפתק הלבן, בבחירות הקודמות היו אלה הגמלאים, והפעם ישנן 2 אלטרנטיבות חדשות – עלה ירוק וגלעד שליט. כתוצאה מהמחאה הקודמת קיבלנו חבורת קשישים חביבה וישנונית, האם אנחנו רוצים להחליפם בחבורת מסטולים חביבה וערנית? זה מה שיעשה לנו טוב? אני בספק. את עניין גלעד שליט אני עוד יכול להבין, זה נושא כאוב לכולנו, אבל הצעד המחאתי הזה לא ממש יתרום הרבה וגרוע מכך, הוא עלול להשאיר את קדימה בשלטון. עד לא מזמן קיוויתי שהמחאה הפעם תהיה בעד מפלגת הנכים ``כח להשפיע``, זה היה יכול לתרום רבות, אבל הפער המצטמצם בין קדימה לליכוד גורם לדאגה. למרות שאני תומך בביבי אני לא יכול להבטיח שהוא יהיה ראש ממשלה למופת (אפילו שאני מאמין שכן), אבל ממשלת קדימה כבר הוכיחה שעליה אי אפשר לסמוך. ממשלת קדימה מסרה שטחים, הרשתה להנחית על תושביה אלפי רקטות, וניהלה שתי מלחמות, שאף אחת מהן לא סוימה כראוי. יש צורך לחולל שינוי והדרך היחידה לעשות זאת היא להצביע ליכוד. הימנים שבנינו אולי מאמינים שרק ליברמן הוא ימני אמיתי ורק ליברמן יחולל את מהפך האזרחות ויטפל בערבים כמו שצריך, ואולי זה נכון, אבל הצבעה לליברמן רק מחלישה את הליכוד, וזה אומר ציפי לבני כראש הממשלה, וזה אומר ליברמן באופוזיציה, וזה אומר קול מבוזבז. השינוי האמיתי, גם אם הוא לא יהיה הכי מוצלח (גרוע מעכשיו פשוט לא יכול להיות), הוא לא הצבעת מחאה ולא הצבעה לליברמן, אלא הצבעה לליכוד. זאת לא תעמולה, זה תרחיש מציאותי שעלול לקרות, ואני חושש ממנו. בסך הכול, כמו כל תושבי הדרום, גם אני מקווה להכיר מציאות אחרת, מציאות שונה מזו שסיפקו לנו לבני וברק בעודם צוהלים ומכריזים על ניצחון מוחץ, מציאות שונה מזו עליה כולנו קוראים בחדשות ולא יודעים אם לגחך, לצחוק, או לבכות. שדרות ואשקלון ממשיכות לספוג את המנות היומיות שלהן כאילו לא כלום לא קרה, כאילו מבצע ``עופרת יצוקה`` הוא סוג של מפלגת קזינו, שלא באמת הזיזה למישהו ונעלמה ללא זכר. האמת שזה לא מפתיע אותי, תושבי הדרום ידעו שזה יקרה, גם אני ידעתי שזה יקרה ואפילו כתבתי על זה (בפוסט ``האוסקר של אולמרט``), אבל אף אחד מאיתנו לא שיער שזה יגיע כל כך מהר. סביר להניח שבקרוב מאוד גם אשדוד ואולי גם גדרה יכנסו לטווח המנות היומיות, וסביר להניח שגם עליהן נגיב ב-``תגובה לא פרופורציונאלית``, שהיא, מסתבר, פגיעה נקודתית ב-2 בתים ריקים ומנהרה בציר פילדלפי. אני יודע שאני מקטר לשווא, הפוליטיקאים עסוקים בבחירות, בתשדירים, בשריפת מכוניות (למי שלא הבין, רמז: ``ישראל חזקה``), ובקיצור – בעצמם. בימים כאלה התשדיר של מפלגת פי(פי) כבר לא נראה לי כל כך הזוי, באמת משתינים עלינו. וזה לא רק הפוליטיקאים בארץ, איפה כל אלה שדרשו מאיתנו להפסיק את ``הטבח בעזה``? איפה סרקוזי? איפה הרוסים? אני בספק שהם בהכנות לאירוויזיון. כשישראל תוקפת זה אסון, כשחמאס מפר את ``הרגיעה`` זאת שגרה. זה עצוב, זה מגוחך, וזה פשוט מרתיח. ולכן, אני מקווה ומאמין שתקום ממשלת ליכוד ושהיא תדע לאזן את המשקולת, שיהיה לה האומץ לחולל שינוי, להגיב בתגובה לא פרופורציונאלית באמת, ולסיים את מה שלא סוים ב-``עופרת יצוקה``, כשבראש ובראשונה החזרתו של גלעד שליט. תחשבו על זה.

  • 41.

    האנטישמיות היא עתיקת יומין...אל תתרגשו מהגויים ! (ל''ת)

    היהודי הנצחי, 07/02/09 12:38

  • 40.

    עם בלי כבוד...רק כסף

    נונימוס , 07/02/09 12:06

    "ושמן ישורון ויבעט"...למי אכפת מה חושבים בעולם אה?! מדושנים מתענוגות החיים שכבר העיניים לא נפקחות מכובד העפעפיים השמנות!!! ההסברה הישראלית ירדה לרמות רדודות שאי פעם ידענו, בזמן שהשנאה וההסברה האיסלמית רק גוברת ובהצלחה יתרה!!!

  • 39.

    בשוודיה יש מוזיאון שמראה תמונות על ''מעללינו'' מהמבצע האחרון

    אני שמי, 07/02/09 12:02

    ושם גם עושים השוואה עם תמונות מהשואה.
    כל זה במוזיאון שממומן ע''י שילטונות שוודיה.

  • 38.

    תגובה

    susu, 07/02/09 11:56

    מערכת ההסברה של מדינת ישראל היא נושאת חלק באי תפקוד מספיק בזמן וגם אחרי המבצע.
    היה צריך להגביר את ההסברה גם דרך הקהילות
    יהודיות בעולם,לעודד יותר הפגנות נגד החמאס
    ומתרותיו.
    המסר לא נקלט ברוב המדינות,וצריך לא לשכוח גם השפעה של המשבר הכלכלי העולמי שבו מדוף ברני מככב בכותרות העיתונות העולמית!

    חשוב מאוד להזכיר ש היטלר עלה לשלטון בשיא משבר כלכלי באירופה ובגרמניה בפרט ו התוצאות מוכרות לכולם!!!

  • 37.

    בכל פעם יש להכות יותר חזק

    לא פרופורציונאלי, 07/02/09 11:55

    הוכחת הצדק היא הנחישות להכות ברוצח, בשקרן, במניפולטור, גם כשהוא בוחר עם שלם.
    חינוך אינו רק תקשורת. גם. ולכן יש להצהיר על זה מראש.ולקיים.

  • 36.

    האמת תיאמר מייד:מזעזע לראות ילדים מתים ולא חשוב של מי (ל''ת)

    Jaqueline, 07/02/09 11:41

  • 35.

    עשו ביהודים שואה וזה מה שצה''ל עשה בעזה...עכשיו זה חוזר בחזרה...גלגל

    חיים, 07/02/09 11:28

    ומסתובב לו

    • אני בדרך כלל לא מתבטא ככה

      מוזיקלי , 07/02/09 11:50

      אבל אתה מה זה אידיוט. ברמות.

    • אין לי בעית התבטאות - אתה דפוק ואני מקווה שתרגיש מזה שואה! (ל''ת)

      יהודי בנשמה , 07/02/09 17:04

    • יש המון הבדל

      me, 07/02/09 19:24

      אז ,בזמנו שנאו את היהודים סתם. בלי סיבה אמיתית.. לא ניסו להשתלט על המדינות, לא ניסו להילחם, רצו לחיות בשקט.. שנאו אותם בגלל דתם.
      מה שקרה עכשיו ממש לא משתווה אפילו לא קרוב...ואתה וכולם יודעים מי באמת התחיל עם מי ולמה אין לי כוח לפרט זה כמו לפרט מה ההבדל בין שמיים ליבשה.

    • רק אידיוט או אנטישמי משווה בין הדברים

      סילבי, 07/02/09 20:43

      איך אפשר להשוות 6 מיליון יהודים שחוטים בכוונת תחילה רק בגלל דתם למה שהולך בעזה ובכלל בקונפליקט הזה??? איך אפשר להשוות אנשים שלא פגעו באף אחד ולא דרשו ולא ציפו לכלום חוץ מאשר להיות אזרחים שווי זכויות לעם שנלחם בנו לשחוט אותנו בכל פינה? לעם שהכריז על כוונתו להשמידנו ועושה ככל יכולתו להגשים את זה?
      איך אפשר להשוות 6 מיליון נרצחים בכוונת תחילה לכמה מאות אזרחים במקרה הכי גרוע (אם אתה מאמין לדיווחי הפלסטינים בכלל) שנהרגו בגלל הטקטיקות של ''מנהיגיהם'' שמנצלים אותם בלחימה?

      זה זילות שואה מחריד ואפילו הכחשת שואה כשמשווים את ההיקפים, את הנסיבות, את המניעים בשני המקרים.
      יש אנשים שחושבים שכל השוואה לגיטימית, מטופשת וצינית ככל שתהיה. יש שעושים את זה מתוך בורות פשוטה. יש שעושים את זה מתוך אנטישמיות, שנאה או מניפולטיביות.
      לאיזה מהם אתה שייך?

  • 34.

    רבותי - גוגל מפרסמת מודעת ''שואת הפלסטינים''

    נבו, 07/02/09 11:25

    נכנסתי לכמה וכמה אתרים בינלאומיים והוצגה לי מודעות פרסומת מאיזשהו מרכז איסלמי בדבר ''שואת הפלסטינים''.
    אני מצפה מהפלסטינים לשקרים כאלו, אבל שגוגל יקחו כל פרסומת בשביל כסף... זה באמת מאכזב.
    אפשר לחשוב שזו רק פרסומת, אבל זה הופך את השקר ''שואת פלסטינים'' ל''אמת'' פתאום. כי מגוגל אנשים מחזיקים, עדיין, כחברה הטובים.

  • 33.

    יש בישראל אשמים להתגברות האנטישמיות

    והם גרים בתל אביב, 07/02/09 11:25

    ממש לא מזמן לא היו רקטות וגראדים בעזה
    וגם לא אמצעי לחימה כבדים.
    בחיפוש פתע במסגדים היינו מוצאים חומרי הסתה נגד ישראל, ואקדח או רימון בודד
    בחסות השמאל והסלבס מתל אביב
    ברחנו מעזה ואיפשרנו להם להכניס נשק
    כדי ללחום בנו,המראות הקשים מהמלחמה
    ששודרו בכלי התקשורת ברחבי תבל העלו את מפלס האנטישמיות נגדנו.כל זה לא היה קורה אם לא היינו בורחים מרצועת עזה כמו שפנים.
    והגיע הזמן שהשמאל יקח אחריות על מעשיו.
    בימים הקרובים כשליברמן יפתיע את כולם
    תבינו שמהעם כבר אי אפשר להסתיר דבר.

  • 32.

    לא יעזור: ישראל חלשה בהסברה והישראלים נשמעים גרוע באנגלית (ל''ת)

    Jaqueline, 07/02/09 11:09

  • 31.

    יהודי מגרש יהודי - שיא האנטישמיות

    יהודי ציוני, 07/02/09 10:59

    הממשלה היחידה שמאז השואה גירשה עשרת אלפים יהודים מבתיהם רק בגלל היותם יהודים ולא ערבים היא ממשלת שרון.

    כל הפוסל יהודי ממגורים במקום כלשהו בעולם - מבצע פשע גזעני-אנטישמי כנגד העם היהודי.

    כאשר יהודי מגרש יהודי מביתו בארץ ישראל, רק בגלל היותו יהודי - זהו שיא הפשע הגזעני-אנטישמי.

    כעת מאיימת להמשיך בפשע האנטישמי הזה ממשלת ציפורה לבני-אהוד ברח, המגרשת יהודים מ''מאחזים'' בארץ ישראל, וזוממת גירוש מאות אלפי תושבי יו''ש והגולן בחזרה לגבולות 67'.

    לכן אל נלין על האנטישמיות בגויים.

  • 30.

    יהודים מספיק לבכות.... אלופי העולם בבכי..... (ל''ת)

    הלקאה עצמית, 07/02/09 10:45

  • 29.

    האנטישמים הרדומים- מחפשים עילה להתפרצותה

    א., 07/02/09 10:44

    לא בגלל אירוע זה או אחר נולדה האנטישמיות . היא קיימת. גל השנאה האיסלמית
    גם הוא התפתח לצורה זו.

  • 28.

    99.9% אלו מוסלמים שגורמים את הנזקים,וה-0.001% היה מתמיד זה לא השתנה

    ניר ,אוסטרליה, 07/02/09 10:43

    האנטישמיות גדולה בהרבה יותר בתוך מדינת ישראל בין היהודים וזה יותר מדאיג ממה שקורה בעולם.

  • 27.

    אנטישמיות מתגברת

    אורי, 07/02/09 10:29

    המוסלמים שנואשו מהכשלונות בשדה הקרב נגד ישראל עוררו גל של אנטישמיות בעולם .המארגנים של הגל הזה נמצעים בדמשק ובטהרן.ישראל צריכה להלחם נגד התופעה המתגברת ע''י שיתוף פעולה עם השלטונות שבמדינות שבהם יש פגיעות ביהודים.יש לנו מדינה שחייבת להגן על כל היהודים בדרכים הדיפלומטיות.במקביל לזה יש גם דרכים חשאיות לטפל בבעיה.שרותי הבטחון של ישראל יודעים היטב כיצד מפחידים ופוגעים בכל מי שמעיז לפגוע ביהודים.

  • 26.

    כפי שאהבו אותנו אחרי 67, כך שונאים אותנו עכשיו. העולם שונא יהודונים. (ל''ת)

    כבשה פועה , 07/02/09 10:26

  • 25.

    זה לא קשור ל''עופרת יצוקה''. העולם שנא אותנו גם כשקיבלנו

    ברווז במטבח, 07/02/09 10:00

    קסאמים והבלגנו.
    זה חלק מתהליך שעוברת האנושות ; כמו התעוררות האיסלאם.
    היהודים הם עם קטן ויוצא דופן ומאד נוח להתעלל בו ולכן, בתקופה קשה העמים האחרים שולפים חרבות ומפנים את האנרגיה השלילית כלפי מי שמסוגל לספוג את זה.

  • 24.

    יותר נכון התמיכה של אירופה והאו''ם בארגון טרור. זה מה שנכון. (ל''ת)

    ישראלי, 07/02/09 09:58

  • 23.

    17 צודק אני תומך בדעה שלך

    דוד, 07/02/09 09:50

    בסוף העולם יראה את הסכנה האמיתית ויקיא את המוסלמים מתוכו זה העונש שהעולם מקבל כתוצאה מהשואה שעשו לעם היהודי

  • 22.

    its the muslim people that are doing that

    matilda, 07/02/09 09:47

    they are taking over Europe

  • 21.

    רק מדינת ישראל נועדה ליהודים, אין לכם מה לחפש בגלות (ל''ת)

    הרצל, 07/02/09 09:41

  • 20.

    שיחפשו מי ינענע אותם וידחפו תצלב הזה. הם מפחידים אולי רק שמאלנים (ל''ת)

    שיחנקו עם המוסלמים המישתלטים בארופה, 07/02/09 09:33

  • 19.

    מה הם מצפים? שנבליג ונשתוק

    דנה, 07/02/09 09:31

    בעוד הדרום מופגז יום אחר יום?, לחיות בצל ''צבע אדום'' יום יומי ולא נעשה כלום?
    הרי ברור שהתגובה תהיה קשה כי הם מפגיזים מתוך בתים של אנשים, לוקחים ילדים ואנשים תמימים כחומת מגן שלהם. איך נפטר מהעלוקות הללו? רק ביד קשה שיראו ויפחדו.

  • 18.

    שישנאו אותנו כשאנחנו חזקים ולא ישמידו אותנו כשאנו חלשים (ל''ת)

    השני מהאמצע , 07/02/09 09:20

    • כמה מוזר. נגד השטן מאירן אין שום מהומות. מסקנה?

      זיו, 07/02/09 09:40

      ככל שמפחדים ממך יותר ואתה מצטייר כמשוגע שלא מפחד, כולם נותנים לך כבוד שחלילה לא תתרגז.
      זאת התוצאה של עשרות שנים של פחדנות וניסיון לרצות את האירופאים
      הכי חשוב להמשיך לטחון את הפלסטינים/מחבלים
      בסוף יבינו שבאמת השתגענו ויניחו לנו לנפשנו

  • 17.

    אל תהיו גנובים...

    זה הכל מוסלמים, 07/02/09 09:08

    נראה לכם שזה ברזילאים בדרום אמריקה או אמריקאים בארצות הברית שמרססים צלב קרס על קברים של יהודים על מלחמה שבכלל לא נוגעת להם? האנשים שם הכי פחות מעורבים בעולם..
    זה הכל מוסלמים שחיים בערים עליהם מדובר..
    האמריקאי הממוצע הוא לטובתנו, גם רבים מהאירופאים...כן כן...האיסלאם הרים את ראשו מעט גבוה מדי כבר..חכו קצת בסבלנות.
    אל תפחדו שהעולם נגדנו כי הוא דווקא מתקרב אלינו ככל שאנחנו תוקפניים יותר (בצורה הומאנית מינימלית) כלפי החמאס והחיזבאללה, הם אוהבים לראות אותנו חזקים מולם כי זה נותן להם ביטחון שאפשר לנצח אותם.
    שימו לב להתחזקות מפלגות הימין הקיצוני באירופה, תקשיבו למה שהמנהיגים שלהם אומרים: אנחנו לא נגד היהודים יותר, אנחנו נגד האיסלאם, יש לנו מאבק משותף בואו נאחד כוחות. (זה פורסם בנ.ר.ג'י לפני חודש וחצי בראיון עם מנהיג מפלגת הימין בהולנד) אז נכון שאני לא רואה אותנו מאחדים איתם כוחות, אבל אני חושב שמעמדנו רק עלה בעולם בעקבות עופרת יצוקה ושברור לכולם שהולך להידרש סיבוב נוסף.
    המאבק של האיסלם הגלובלי במערב רק יחריף בתקופה הקרובה, אנחנו נהיה חלק מהותי בפאזל אבל חלק אחד בלבד.
    ככל שהמצב הזה יחריף ככה הסיכויים שלנו להשגת השאיפות הטבעיות שלנו יגדלו.(סיפוח יו''ש מבלי הצורך להתמודד עם האוכלוסייה הערבית שם)

    • הייתי בארה''ב במהלך המבצע.

      ASCH, 07/02/09 12:44

      עובד מלון שחור, ברגע שנודע לו שאני מישראל... הריע לי כישראלי ואיחל לנו הצלחה ב''למחוק את המטורפים האלה''. לפני שנתיים ראיתי תוכנית בערוץ אירופי ושם הןלנדית ממוצע מוסלמי, הנולדה בהולנד, התלוננה: אנשים שואלים אותי מתי אני מתכוונת לחזור חזרה לארצי. ההשתוללות המוסלמית בהפגנות באירופה נועדה להעביר מסר עקיף לאירופאים: ''על תתעסקו איתנו ועל תפריעו לנו במעשי האיסלאמיזציה של ארצותיכם. אחרת.... תראו כמה אנחנו יכולים להיות אלימים, תראו כמה אנחנו יודעים לשנוא''. האירופאים המקוריים שונאים את המהגרים האלו ומפחדים מהם. גם לנו יש את המשט''פים: מר''צ, שלום עכשיו, שהם בסה''כ יהודים שקרסו מפחד האלימות הערבית, ומנסים בכל מחיר למצוא מוצא כזה או אחר מהסכסוך. גם אצל האירופאים זה ככה. ראיתי בעצמי בTV האמריקאית: הם תופסים את האירופאים במפורש כ-פחדנים, שלא מסוגלים להגן על עצמם לא מרוסיה, על שאיפותיה האימפריאליות המתאוררות ולא מערבים. ואנשים רגילים שהתרגלו לחשוב כמו באירופה....לא מבינים שהמוצא הוא לא בדיבורים וכניעה. המוצא הוא במאבק והבסת הצד האיסלאמו-פשיסטי. ואם לא יעשו זאת, איסלאמו-פשיזם כמו מכת ארבה ימחק את העולם המערבי, את ארה''ב ואוסטרליה ואותנו. שום ''שיחות פיוס'' ו''לחיצות יד היסטוריות'' לא יעבדו. האנשים האלה מבינים רק הפעלת כח.

      • אתה גדול- תכנס

        יוסי מאשקלון, 08/02/09 08:06

        אני טוען שב 10 שנים האחרונות מצבנו משתפר.
        עד לשנים האחרונות העולם לא ממש הבין מה זה איסלם קיצוני ומה זה טרור.
        היינו די לבד ולא הצלחנו להסביר.
        עכשיו, העולם הנוצרי המערבי מתחיל לראות את זה אצלו בבית ומתחיל להתעורר.
        השאלה היחידה היא אם הם יתעוררו בזמן כדי להחזיר את המוסלמים לחור ממנו יצאו.

  • 16.

    וזה מלמד אותנו(למי שיש קצת שכל מאיתנו)שבטרור צריך להלחם כל הזמן,

    ולא מלתת לו לגדול ולהתפתח ואז רק להכות אותו חזק, 07/02/09 08:57

    במלחמה תמידית בטרור,הטרור נישאר קטן,המלחמה היא תמידית וקטנה גם כן,הנזקים שניראים לעין הם קטנים גם כן ואנשים מתרגלים אליהם.ההסתה האנטישמית בעולם הנוצרי תעדה בכל מיקרה אבל במילחמה תמידית בטרור אפשר למגר אותו ואז לא יהיה להם על מה להסית.מלחמה בטרור היא לא זבנג וגמרנו.

  • 15.

    זה רק מוכיח... טוב שיצאנו למבצע... למה להשאיר את האנטישמיות בתרדמתה?..

    סקופידון, 07/02/09 08:50

    הרי היא ממילא קיימת... אנטישמיות לא נבנית ביום אחד...

    • צודק

      חיפאית, 07/02/09 10:55

      האנטישמיות, רק קיבלה עכשיו לגטימציה להרים ראש. היא הייתה תמיד, ותהיה. אנחנו היהודים, מפחידים את העולם בגלל הגניוס היהודי. כל מי ששונא, שנא לפני. לא עופרת יצוקה היא שגרמה לאנטישמיות.

  • 14.

    בעוד עשר שנים

    סמי, 07/02/09 08:22

    העולם הנאור שבשם זכויות האדם איפשר למוסלמים להשתלט טיפין טיפין על ארופה יקום יום אפור אחד ולא ירחק היום, ויבין כי הןא חייב לצאת למלחמת עולם בכל מקום נגד המוסלמים שלא ישאירו כל חלקה טובה בי אנחנו כברא הבנו לפני מאה שנה מה שהעולם עדיין לא מבין. ויפה שעה אחת קודם.

  • 13.

    אם בהסברה כשלו משרד החוץ והעומדת בראשו-כיצד תוכל לנהל מדינה??????????? (ל''ת)

    prague , 07/02/09 07:31

    • הסברה

      יוסי, 07/02/09 11:05

      קל לבקר את ההסברה אין הסברה בעולם שיכולה לעמוד נגד תמונות גם אם הן מפוברקות

  • 12.

    העולם הצבוע לא אהב מעולם את היהודים-האנטישמיות תחזור אליהם בבומרנג....

    prague , 07/02/09 07:17

    העולם עגול והגלגל סובב לו. פעם למעלה פעם למטה. כשהאיבלאם ישתלט על העולם נהייה אנחנו היחידים שנשמור על צביון של מדינה "נורמאלית". לא רחוק היום שזה יקרה, מהר יותר ממה שחושבים כל שונאי ישראל.

  • 11.

    הערבים בעולם פתחו חזית נוספת

    יהודה, 07/02/09 06:53

    אני גר בפאריס וכאן כולם יודעים שהפגיעה ביהודים נעשית ע''י מוסלמים.אני מניח שהמצב דומה בשאר המדינות.הערבים נואשו מהכשלונות בשדה הקרב פותחים חזית נוספת שנקראת ''לעורר אנטישמיות''.הכתובת שישראל צריכה לחפש נמצאת במזרח התיכון במשרדי החמאס,החיזבאללה,אירן וסוריה.בעולם פועלים המוסלמים כבובות מופעלות מאיזורינו.אם ישראל תחליט לפגוע במארגנים האלו אני משוכנע שהפגיעות ביהודים ייקטנו מהר מאד.

    • תלמדו מכהנא ותקימו מחדש את הליגה להגנה יהודית (ל''ת)

      אבי1# , 07/02/09 09:19

  • 10.

    ליהודי הגולה: אלה השכנים המודרנים והנאורים שבחרתם במקומינו, כ''א ושכניו (ל''ת)

    אמיר, 07/02/09 06:47

    • הם עדיין קצת יותר טובים מהשמאלנים הנאורים והבוגדנים (ל''ת)

      אחמד המגויר, 07/02/09 09:37

  • 9.

    מאדוף אשם יותר

    גרי, 07/02/09 05:37

    זה שבמשך שנים הוא גייס כספים במרמה והעביר לעמותות יהודיות, הראה, כביכול, שהיהדות שודדת את העולם כטפיל, אשר מביא לכליה כלכלית עולמית.

  • 8.

    עופרת יצוקה היא רק סיבה למסיבה-פעם אנטישמי תמיד אנטישמי ו''שלנו''גרועים

    קורן נאוה ט.-אנטישמים נגד יהודים מתגוננים על נפשם!, 07/02/09 05:37

    שבעתיים-ובגללם האנטישמיות עדיין חיה ובועטת!!!

  • 7.

    מעניין מתי יהדות העולם תפנה כעסה על ישראל

    יריב, 07/02/09 04:51

    מי שתומך בפעולות ישראל בעיוורון מוחלט, שלא יתלונן אם הוא הופך למטרה.
    יהדות העולם הרשתה לישראל לדבר בשמה ולייצג אותה. הם לא התנגדו כאשר ישראל הפכה כל התנגדות למעשיה לזהה לאנטישמיות. אז עכשו הם חשים בתוצאות של השתיקה שלהם.

    • חמאסניק, למה אתה חותם בשם יהודי? (ל''ת)

      אריק, 07/02/09 08:27

      • יש גם יהודונים כאלה (ל''ת)

        אבי1# , 07/02/09 09:17

      • אולי הוא רוצה להפוך ליהודי? (ל''ת)

        השני מהאמצע , 07/02/09 09:21

    • אתה לא במקרה יריב אופנהיימר הקאפו שמלשין לאירופאים?

      ימין ימיני, 07/02/09 09:37

      כי אחרת קשה לי להבין למה אתה שמח כל כך על אנטישמיות בעולם נגדנו

    • עוד פאשיסט ערבי שמנסה להצטייר כשמאלן יהודי (ל''ת)

      רק שתאוותו הבלתי נשלטת לדם יהודי מפריעה להתחזות, 07/02/09 10:21

  • 6.

    האנטישמיות בכלל עולמית היא מוסלמית

    לא לטעות, 07/02/09 04:43

    95 אחוז ממעשי האנטישמיות בעולם נעשים ע''י מוסלמים!!!

    • אירופה ומדינות נוספות בעולם מתאסלמות-נותנים לגיטימציה לאיסלם הקיצוני.. (ל''ת)

      prague , 07/02/09 07:20

    • אתה טועה.

      התיקשורת באירופה היא אירופית נטו., 07/02/09 09:07

      ההסתה התיקשורתית נגד מדינת ישראל ומלחמתה בטרור היא יום יומית בתיקשורת האירופית בכל הארצות שם כבר 8 שנים רצופות.זאת הסתה אנטישמית קלסית של האירופים האנטישמים.זה נכון שההסתה הזאת משפיעה על מוסלמים שרואים ושומעים אותה לתקוף יהודים.אבל ההסתה הזאת גורמת לאירופים המקומיים לשנוא אותנו ולתמוך בפלסטינאצים ובטרור שלהם.צריך להבין שהאירופים,גם המוסלמים וגם המקומיים,לא יודעים כלום על מה שקורה פה באמת והם רק יודעים לפי מה שהתיקשורת שם מראה להם.לפי השינאה שלהם אלינו,התעוב שלהם אלינו,אנחנו יכולים להבין מה אומרים ומראים להם ובאיזה דרך מציגים להם את הדברים(וזה לא התחיל היום,זה התחיל מהרגע הראשון של האינטיפדה השניה,8 שנים רצוף)כל העריכה העיבוד והניסוח התיקשדורתי שם נעשה ע''י אירופים מקומיים,שהם אנטישמים קלסים שגדלו וחונכו על אנטישמיות כמו אבותיהם וכמו שהם מחנכים כיום את ילדיהם ושוטפים את המוח באנטישמיות לכלל הציבור האירופי.

      • אתה צודק, אבל קשה לבוא אליהם בטענות כאשר התקשורת שלנו יותר גרועה ועויי

        מי שולט בתקשורת העולמית ובארץ ומה האינטרס שלו?, 07/02/09 10:52

        גם הסמול אצלינו יותר קיצוני והם בסה''כ לומדים מאיתנו. כ''כ הרבה פעמים מסננים במעריב תגובות ימניות הגיוניות והוגנות. למה?

        • מה שניקרא שמאל שלנו הוא ממומן ע''י האירופים.

          הם בעלי הבית שלו והם קובעים את האג'נדה, 07/02/09 11:55

          אף אחד לא מעוניין לחקור את הדבר הזה.אל תפחיתו בפישעם של האירופים בגלל שיש מושחתים בישראל.האירופים הם אוייב לא מהיום וגם לא מאתמול.האירופים הם אוייב במשך 2000 שנה רצופות.הערבים הם האוייב הקטן מביניהם.האירופים בסה''כ נתנו לנו 50 שנה שקט ואנחנו כבר שכחנו שהם אוייב עקשן ואכזרי.אין הבדל גדול בין ארה''ב לאירופה.אתם צריכים להבין את זה.אוכלוסית ארה''ב היא אנטישמית כמו אוכלוסית אירופה,האמריקאים הם אירופים שהיגרו לאמריקה.יש לממשלת ארה''ב אינטרסים קצת שונים וזה קצת משפיע על דעתם של האזרחים אבל כל העולם הנוצרי גודל ומחונך על אנטישמיות,זה לא מהיום.העולם הנוצרי הוא העולם המערבי.הוא לא ''העולם'',מכיוון שהנוצרים הם לא רוב בעולם,וגם ביחד עם המוסלמים הם לא רוב,ככה שרוב העולם הוא לא נגדנו.אבל הנוצרים הם העולם המערבי ששולט בעולם ובתיקשורת הבין לאומית ששייכת למדינות נוצריות והם מפיצים את ההסתה האנטישמית ששודרגה כיום לאנטי ישראלית לכל העולם,גם למדינות שאין להם כלום נגדנו ואפילו לא יודעים שם מזה יהודים ואיפה זה ישראל.הם שוטפים לתושבי העולם את המוח לפי האינטרסים שלהם.הם אונסים את תושבי העולם הכי מרוחקים ומבודדים לחשוב ולהאמין במה שהם רוצים לפי האינטרסים שלהם בדיוק כמו שהם אנסו חלק גדול מהעולם להתנצר בכוח,באכזריות ובחמדנות כלפי אוצרות הטבע של מדינות אלו וניצול תושביהן לעבדות בדרך זו או אחרת.

  • 5.

    מה שהכי מצחיק שהמבצע נכשל

    אילן, 07/02/09 04:41

    עדיין יורים מרגמות וגראדים כל יום!

  • 4.

    זה מרוב שציפי לבני שרת חוץ מעולה

    שמעון, 07/02/09 04:04

    ההסברה במיטבה
    לא רוצה לדמיין מה יהיה פה אם חלילה היא
    תהיה ראש ממשלה
    רק נתניהו יציל אותנו מהניסויים של השמאל!!!

  • 3.

    ההסברה הישראלית על הפנים (ל''ת)

    שרון, 07/02/09 03:57

    • אתה יכול להסביר מה שאתה רוצה אבל הם מחליטים אם להראות את זה

      ןכמה להראות מזה ביחס להסתה נגדך, 07/02/09 09:10

      עד שלא תבינו שמדינות אירופה הם אוייב,לא תוכלו להתחיל לחשוב ולפעול בדרך שתביא לשינוי.כי אם לא מבינים מי הוא האוייב אז מתנהלים לא נכון מול אותו אוייב שחושבים שהוא ידיד.התנהלות מול אוייב היא שונה מהתנהלות מול ידיד.

  • 2.

    מוסלמים בכותרות

    אורן, 07/02/09 03:49

    הרוב הגדול של מקרי האנטישמיות נעשה על ידי אוכלוסיה מוסלמית בארצות האלו, אנחנו צריכים להוריד פרופיל בפראנויה ולהסתכל על זה בתור אירועים פלילים בלבד ולתת לרשויות המקומיות לטפל מקרים. המעשים האלו נועדו בלבד להיכנס מתחת לעור. בואו נפתח עור פיל נראה לנבלות שאנחנו לא מעלים כל מקרה לעמודים הראשונים וככה לא נלבה את היצרים של המקופחים האלה. יש לנו מדינה חזקה ולפני שתקרה פה עוד שוהא העמים האירופאים כבר יראו עם מי יש להם עסק. מבטיח שהם יבצעו את העבודה בשבילנו. האמריקאים כבר התחילו ב9/11
    תאמינו לי שלא כייף להיות ערבי בארה''ב

  • 1.

    ל-BBC יש חלק נכבד בליבוי גל האנטישמיות הזה (ל''ת)

    שטוחנים לאנשים שינאה ושקרים זה מה שמקבלים, 07/02/09 03:06