• 120.

    כל פעם מחדש אני מבין למה ברק זרק את אלדד יניב.

    עמיתוש, 15/07/09 14:46

    איזה גסות רוח. פשוט בושה. אסור לו להופיע על המרקע. אין לו תרבות דיבור. את השטיות הוא לא חייב לצרוח.

  • 119.

    אלדד יניב טוען שעתונאים נוספים קיבלו את אותה חוות דעת על ציפי ליבני

    נחום שחף , 01/07/09 09:50

    דהיינו, היותה חלולה, שטוחה, חסרת עומק.
    מתוך דברי אלדד יניב עולה שעיתונאים נוספים יודעים שחוות הדעת הגיעה בין השאר מאהרון ברק.

  • 118.

    כל מה שכתב שביט על ציפי זה נכון!!!! (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה, 01/07/09 04:49

  • 117.

    מדהים איזמה משפטים מפוצצים וחסרי בסיס מציאותי

    דן, 30/06/09 21:17

    אנשים זורקים
    למשל המשפט:
    ''אם אתה מפרסם שאדם מוכר על ידי רוב הישראלים - שאני לא חושב שחוץ מאהרון ברק מישהו עונה על ההגדרה הזו''
    זה משפט שאין בו שמץ של אמת וכל מי שחי במדינה יודע שאת דודו טופז, יובל המבולבל, ועוד ועוד מכירים יותר אנשים מאת אהרון ברק.

  • 116.

    די להביט בתכנית כדי להבין שארי שביט משוגע על כל הראש. (ל''ת)

    איפה הפסיכיאטר ?, 30/06/09 13:59

  • 115.

    איזה שפן עלוב האהרון ברק הזה

    עדי, 09/02/09 06:50

    את התואר ''חתרן בלתי נלאה'' נתנו לאיש הלא נכון.
    אין תאב כוח מאהרון ברק. שישב בשקט בפנסיה ויפסיק להתערב בהליך הדמוקרטי בישראל או שיצא תחת שמו ולא כמו שפן פחדן ירוץ לעיתונאים ללכלך.

  • 114.

    שנוי שלטון בשנת 2009

    שמואל אבל, 09/02/09 01:47

    שנוי שלטון בשנת 2009 בארה''ב: אחרי 8 שנים מפלגת השלטון, הרפובליקאים, מובסים ע'י הדמוקרטים.

    שנוי שלטון בשנת 2009 בישראל: אחרי 3שנים מפלגת השלטון, קדימה, מובסת ע'י _____?

    1. הליכוד ?
    2. צבור הבוחרים ?
    3. כשלונותיה ?
    4. ארי שביט ?
    5. אהרון ברק ?
    6. דוברי לשון הרע מבית היוצר של אייל ארד וראובן אדלר?
    7. רדיפת בצע?
    8. התקשורת המגוייסת?
    9. כל הנ''ל?

  • 113.

    ארי שביט הוא שקרן פתולוגי. זה ידוע

    ואני לא מאנשי ציפי, 08/02/09 20:56

    עבדתי איתו פעם. הוא שקרו פתולוגי. ממש חולני. כזה שמשקר גם כשלא צריך, וגם כשברור שיתפס בשקר. אדם מעוות לגמרי. ברור לי שהוא הביע את דעתו תחת כיסוי של מקורות שהמציא. בכלל אין 12 עדים.

    • משום מה (מן הרגשה כזו) אני מעדיף להאמין לו ולא לך. (ל''ת)

      יופיטופי , 08/02/09 23:24

      • ואני דווקא כן מאמין, ויודע ששביט מעוות וחולני! (ל''ת)

        מהכרות, 09/02/09 17:11

  • 112.

    מאמרו של ארי שביט:

    יופיטופי , 08/02/09 19:37

    ארי שביט | הערת אזהרה
    תגיות: ציפי לבני, בחירות 2009

    בשבוע האחרון גביתי את עדויותיהם של כתריסר אנשים המכירים היטב את ציפי לבני. אף אחד מהעדים אינו מקורב לבנימין נתניהו או לאהוד ברק. רובם תומכים בקדימה או במפלגות השמאל. ואולם, העדים כולם מודאגים. דיוקנה של לבני שאותו הם מציירים הוא דיוקן מטריד.

    יו"ר קדימה היא אדם ערכי, פטריוטי ונקי מרבב. היא אינטליגנטית ומהירת תפישה. ואולם, על פגם אחד שלה אין ויכוח: לבני קצרת רוח. המחמירים מעריכים שלשרת החוץ יש בעיית קשב. היא לא מסוגלת להעמיק במסמך או להאריך בדיון. היא לא מלבנת נושא עד תום. מחשבתה אינה בהירה והיא אינה יודעת להבחין בין עיקר לתפל. בניגוד לנתניהו ולברק - המסוגלים לרדת לשורשיו של עניין ולדון במורכבותו - לבני נוטה להיות סכמטית ופשטנית. אחד האישים המוערכים ביותר במדינה מגדיר אותה כדעתנית ושטחית.

    גם על הפגם השני אין ויכוח: לבני מתקשה מאוד בקבלת החלטות. אפילו כשהיא נדרשת להחלטה לא-גורלית שרת החוץ מתלבטת, מתייסרת, משתהה ומשנה שוב ושוב את דעתה. יש המעריכים שהצירוף של חוסר ניסיון וחוסר ביטחון משתק את לבני. לדעתם, שרת החוץ אינה מסוגלת לקבל את ההחלטה אם לתקוף או לא לתקוף באיראן. ללבני אין את עמוד השדרה, את קור הרוח ואת השקט הפנימי הנדרשים כדי לקבל החלטות קיומיות.

    הפגם השלישי הוא היותה חפה לחלוטין מאינטליגנציה רגשית. היא אינה מבינה בני אדם ואינה אוהבת בני אדם. זאת הסיבה לכך שאין לה מעגל פנימי. פרט לבן זוגה נפתלי שפיצר אין לה שותפים ונאמנים. רבים ששכבו בעבורה על גדרות חשים נבגדים. בניגוד לאריאל שרון ולאהוד אולמרט, גם אין בלבני חום או קסם אישי. מעטים בצמרת מפלגתה אוהבים אותה או מאמינים בה. בחוגים פנימיים היא נתפשת כנטולת מנהיגות. הביטוי השגור הוא אין-לה-את-זה. ביום שלאחר הבחירות יכולתה להוביל מוטלת בספק.

    ללבני שורה של פגמים נוספים. היא אינה מרחיקה ראות, היא אינה עקבית, והחשש העמוק שלה מכישלון מונע ממנה להיות מקורית ונועזת. על בהלה פנימית עמוקה מחפה שרת החוץ במפגנים של ביטחון עצמי מוחצן הגולש לפעמים לגסות רוח. המינויים שלה בינוניים, עבודת הצוות שלה כושלת. במשרד החוץ רבים מתייחסים אליה כאל קרתנית ודלה. ואולם, כל אלה זוטות לעומת שאלת-התהום שהמועמדת לראשות הממשלה מעוררת. השאלה מי היא לבני ומהי הליבה הפנימית שלה.

    לאחדים מהעדים שאתם שוחחתי השבוע תשובה מטרידה: ציפי לבני חלולה. לטענתם לבני חסרה את המטען התרבותי, את המעוף ההיסטורי, את הכלים הנפשיים ואת היכולות האנושיות של מנהיג. מעולם לא הפגינה אומץ לב אזרחי, לא רשמה לזכותה הישג ביצועי ולא הלכה נגד הזרם. היא מדקלמת שורה של אמירות נכונות בעניין חלוקת הארץ, אך לא יודעת להפוך אותן למדיניות. לכן המשא ומתן שלה עם אחמד קריע (אבו עלא) כשל והאמונה שלה באנאפוליס הופרכה. ואולם, הכשל הפלסטיני של לבני הוא כאין וכאפס לעומת המחדל האיראני שלה. שרת החוץ לא הבינה בעוד מועד את האתגר האיראני, לא הפנימה אותו ולא עשתה מעשה מדיני של ממש כדי להתמודד אתו. הגרעין האיראני הוא ההופך את כהונת לבני כשרת חוץ לכישלון קולוסלי.

    אחד מהעדים שאתם שוחחתי היה נסער במיוחד. אף על פי שהוא אדם בוגר, מאופק ומיושב בדעתו, הוא היה נרגש. העיד על עצמו שהוא חש כחבר בכת סודית היודעת סוד נורא: ציפי לבני אינה כשירה להיות ראש ממשלה. דגל שחור של העדר-כשירות מתנופף מעל למסע שלה אל ראשות המדינה.

    העד אמר שבלתי נתפש בעיניו שהתקשורת לא חושפת את הסוד. בלתי נסבל בעיניו שהציבור לא יודע את הסוד. לכן דיבר, לכן אני רשמתי. לכן רואה אור המאמר הזה. יידע הציבור. יידע הציבור ויחליט.

  • 111.

    ליבני היא בלון שנופח ע''י ארד ואדלר.מצחיק שאין לקדימה כלום חוץ ממנה.

    רסקולניקוב, 08/02/09 09:07

    די ברור שהדבר הראשון שנתניהו צריך לעשות אחרי הבחירות זה לפטר את יועצי התקשורת שלו.עבודה גרועה זה מחמאה יחסית למה שהביאו על הליכוד.
    הדבר היחיד שיש לציפי ליבני להציע זה את ארד ואדלר,יועצי התקשורת שירשה מאריק שרון.
    אפשר לשנוא את הזוג הזה(אדלר-ארד)עד מחר.ובצדק.אבל אין מה לומר.החבר'ה האלה פשוט גאונים.הם הצליחו בחודש לקחת את ליבני- שהיא באמת כלום עם כלום שלא עשתה שום דבר בכל המשרדים בהם עברה-ולהפוך אותה מפוליטיקאית אנמית וכושלת לתקווה הלבנה של הפוליטיקה,מרגרט תאצ'ר הישראלית עם קורטוב בלונדיניות מאנגלינה מרקל.
    אחחח,כמה חבל שצמד היועצים הזה לא יוכל לשכנע את אויבינו שיש אמת מאחורי הפלקט הגדול והצבעוני שהם בנו לנו.כמה חבל שכמו בכל בלון גדול וצבעוני,גם מזה האוויר הולך להשתחרר ביום שאחרי הבחירות.
    במקרה הטוב האוויר ישתחרר לאט.
    במקרה הרע,הוא ישתחרר בנפיחה אדירה.
    מה שבאמת מגוחך הוא שליבני הפלקטית זה הדבר הטוב ביותר שיש לקדימה להציע לנו.
    אנחנו לא בוחרים מנהיג אנחנו בוחרים מפלגה!!וקדימה היא פשוט מפלגה רעה ולא ראויה לשלטון.לא פלא שארד ואדלר מחביאים אותה בקמפיין.מפלגת קדימה היא פח האשפה של הפוליטיקה הישראלית,התקבצות של כל המושחתים,האופורטוניסטים וחדלי האישים תחת קורת גג אחת.פשוט מפלגת פח אשפה.
    העשיריה הראשונה של המפלגה הזאת היא מהגרועות שיש בכנסת.ואני לא משווה אותה רק לעשיריות הראשונות של הליכוד והעבודה אלא גם למפלגות קטנות יותר.
    לא רק שנתניהו אדם מוכשר וראוי מליבני להיות ראש ממשלה,גם העשיריה הראשונה של מפלגתו מוכשרת להנהיג את המדינה הרבה הרבה יותר מהעשיריה הראשונה של קדימה שקשה מאוד למצוא בה אנשים הראויים להיות שרים.
    (במקרה הטוב הם לא מוכשרים ובמקרה הרע הם עבריינים מסוגים שונים).
    פלא בעיני שיועציו של נתניהו לא עלו על הנקודה הפשוטה הזו.
    קדימה לא ראויה להיות מפלגת שלטון.

  • 110.

    NRG העלמתם את הכתבה הזו לפינה חשוכה.מעניין למה....?

    יופיטופי , 08/02/09 08:09

    גם נשיא ביהמ"ש העליון ,השופט המוערך בארץ סבור שלבני מסוכנת.

    • יןפיטופי, החופשה הסתיימה ואתה מאחר לחזור

      אגף בריאות הנפש, 08/02/09 10:13

      ולפי הקצף על השפתיים אפשר להסיק ששכחת לקחת את הכדורים.

      • שיטת קדימה:מי שאומר את האמת הוא פסיכופת. (ל''ת)

        יופיטופי , 08/02/09 19:34

      • שיטת קדימה:מי שאומר את האמת הוא משוגע. (ל''ת)

        יופיטופי , 08/02/09 19:35

      • שיטת קדימה:מי שאומר את האמת הוא מטורלל. (ל''ת)

        יופיטופי , 08/02/09 19:36

      • שיטת קדימה:מי שאומר את האמת הוא טמבל. (ל''ת)

        יופיטופי , 08/02/09 19:36

        • אם נסכים לאמר שאתה שפוי, תפסיק להשתגע ? (ל''ת)

          תרגיע., 30/06/09 14:04

  • 109.

    ברק חושש מהשארותו של פרימן במשרד המשפטים - זה כל הסיפור! (ל''ת)

    חושף הסודות, 07/02/09 19:40

    • צודק, צודק, צודק (ל''ת)

      וזוהי הסיבה להתערבותו, 07/02/09 22:51

  • 108.

    מאמרו של ארי שביט בתמיכה כזו או אחרת של השופט ברק (ובחירים אחרים):

    יופיטופי , 07/02/09 19:33

    ארי שביט | הערת אזהרה
    תגיות: ציפי לבני, בחירות 2009

    בשבוע האחרון גביתי את עדויותיהם של כתריסר אנשים המכירים היטב את ציפי לבני. אף אחד מהעדים אינו מקורב לבנימין נתניהו או לאהוד ברק. רובם תומכים בקדימה או במפלגות השמאל. ואולם, העדים כולם מודאגים. דיוקנה של לבני שאותו הם מציירים הוא דיוקן מטריד.

    יו"ר קדימה היא אדם ערכי, פטריוטי ונקי מרבב. היא אינטליגנטית ומהירת תפישה. ואולם, על פגם אחד שלה אין ויכוח: לבני קצרת רוח. המחמירים מעריכים שלשרת החוץ יש בעיית קשב. היא לא מסוגלת להעמיק במסמך או להאריך בדיון. היא לא מלבנת נושא עד תום. מחשבתה אינה בהירה והיא אינה יודעת להבחין בין עיקר לתפל. בניגוד לנתניהו ולברק - המסוגלים לרדת לשורשיו של עניין ולדון במורכבותו - לבני נוטה להיות סכמטית ופשטנית. אחד האישים המוערכים ביותר במדינה מגדיר אותה כדעתנית ושטחית.

    גם על הפגם השני אין ויכוח: לבני מתקשה מאוד בקבלת החלטות. אפילו כשהיא נדרשת להחלטה לא-גורלית שרת החוץ מתלבטת, מתייסרת, משתהה ומשנה שוב ושוב את דעתה. יש המעריכים שהצירוף של חוסר ניסיון וחוסר ביטחון משתק את לבני. לדעתם, שרת החוץ אינה מסוגלת לקבל את ההחלטה אם לתקוף או לא לתקוף באיראן. ללבני אין את עמוד השדרה, את קור הרוח ואת השקט הפנימי הנדרשים כדי לקבל החלטות קיומיות.

    הפגם השלישי הוא היותה חפה לחלוטין מאינטליגנציה רגשית. היא אינה מבינה בני אדם ואינה אוהבת בני אדם. זאת הסיבה לכך שאין לה מעגל פנימי. פרט לבן זוגה נפתלי שפיצר אין לה שותפים ונאמנים. רבים ששכבו בעבורה על גדרות חשים נבגדים. בניגוד לאריאל שרון ולאהוד אולמרט, גם אין בלבני חום או קסם אישי. מעטים בצמרת מפלגתה אוהבים אותה או מאמינים בה. בחוגים פנימיים היא נתפשת כנטולת מנהיגות. הביטוי השגור הוא אין-לה-את-זה. ביום שלאחר הבחירות יכולתה להוביל מוטלת בספק.

    ללבני שורה של פגמים נוספים. היא אינה מרחיקה ראות, היא אינה עקבית, והחשש העמוק שלה מכישלון מונע ממנה להיות מקורית ונועזת. על בהלה פנימית עמוקה מחפה שרת החוץ במפגנים של ביטחון עצמי מוחצן הגולש לפעמים לגסות רוח. המינויים שלה בינוניים, עבודת הצוות שלה כושלת. במשרד החוץ רבים מתייחסים אליה כאל קרתנית ודלה. ואולם, כל אלה זוטות לעומת שאלת-התהום שהמועמדת לראשות הממשלה מעוררת. השאלה מי היא לבני ומהי הליבה הפנימית שלה.

    לאחדים מהעדים שאתם שוחחתי השבוע תשובה מטרידה: ציפי לבני חלולה. לטענתם לבני חסרה את המטען התרבותי, את המעוף ההיסטורי, את הכלים הנפשיים ואת היכולות האנושיות של מנהיג. מעולם לא הפגינה אומץ לב אזרחי, לא רשמה לזכותה הישג ביצועי ולא הלכה נגד הזרם. היא מדקלמת שורה של אמירות נכונות בעניין חלוקת הארץ, אך לא יודעת להפוך אותן למדיניות. לכן המשא ומתן שלה עם אחמד קריע (אבו עלא) כשל והאמונה שלה באנאפוליס הופרכה. ואולם, הכשל הפלסטיני של לבני הוא כאין וכאפס לעומת המחדל האיראני שלה. שרת החוץ לא הבינה בעוד מועד את האתגר האיראני, לא הפנימה אותו ולא עשתה מעשה מדיני של ממש כדי להתמודד אתו. הגרעין האיראני הוא ההופך את כהונת לבני כשרת חוץ לכישלון קולוסלי.

    אחד מהעדים שאתם שוחחתי היה נסער במיוחד. אף על פי שהוא אדם בוגר, מאופק ומיושב בדעתו, הוא היה נרגש. העיד על עצמו שהוא חש כחבר בכת סודית היודעת סוד נורא: ציפי לבני אינה כשירה להיות ראש ממשלה. דגל שחור של העדר-כשירות מתנופף מעל למסע שלה אל ראשות המדינה.

    העד אמר שבלתי נתפש בעיניו שהתקשורת לא חושפת את הסוד. בלתי נסבל בעיניו שהציבור לא יודע את הסוד. לכן דיבר, לכן אני רשמתי. לכן רואה אור המאמר הזה. יידע הציבור. יידע הציבור ויחליט.

    • השופט ברק הוא השופט המוערך ביותר בארץ.קדימה תנסה להשמיץ גם אותו. (ל''ת)

      יופיטופי , 07/02/09 19:34

    • השופט ברק ,ואלי ליבני אחיה של ציפי לבני לא מאמינים לה ולא מאמינים בה!!

      יופיטופי , 07/02/09 19:35

      אז מי מכם כן יכול להאמין בה??!!

      • ציפי רצתה למנות את גביזון לעליון וברק טרפד את המינוי. זאת האמת!!! (ל''ת)

        עכבר מטאור, 07/02/09 19:37

    • למה התעמולה מטעם ביבי מעצבנת אותי?

      תומך בבית היהודי , 07/02/09 22:16

      אני תומך במפלגה קטנה, ואפילו קרובה בהרבה לליכוד מקדימה. אבל מרגיז אותי שמנסים לפגוע בליבני בעילום שם ובצורה מכוערת.

      אני עבדתי במשרד המשפטים בתקופה בה לבני הייתה שרה. אם אכן בברק מדובר - אז הביקורת היא על אותה תקופה בדיוק. לא זכור לי כלל שלבני לא הייתה מחוברת למציאות. ההפך - אם היה משהו לבקר אותה עליו הוא על עודף מעורבות (למשל בטיפול בעתירות ההתנתקות ועוד).

      משום כך - מדובר בשקר מגעיל, מטעם אינטרסנטים שיש להם עניין לפגוע בלבני.


      ושוב - אני לא תומך קדימה, וכפי מעיד הניק שלי - אני תומך בכלל במפלגת הבית היהודי - מפלגה קרובה בהרבה לליכוד, אבל עם נטייה לפוליטיקה הגונה והוגנת.

      מצאתי לנכון להגיב בדיוק בגלל זה.

  • 107.

    לבני לא ראויה להיות אפילו שרת חוץ

    מחשבות , 07/02/09 18:37

    והיא קודמה כברירת מחדל, מתוך הנחה שהיא שרה נוחה חסרת דעה ולא תפריע למנהיגים לקדם את הפלילים שלהם.
    ולכן אלמלא אריק הפך לצמח, ואולמרט והירשזון בדרכם להיות אסירים, ורמון איבד את הלשון מתוך זחיחות ופזיזות, וארגזי קלפיות של מופז נגנבו ונעלמו, איש לא היה מעלה על דעתו לקדם את לבני לאיזה תפקיד בעל חשיבות אמיתית.

    זה יהיה אסון למדינה עם חטאי אולמרט וסביבתו יביאו לענישה עקיפה לכולנו

  • 106.

    מה שארי שביט עשה היה מכוער, אבל...

    זאב, 07/02/09 18:10

    למרבה הצער הוא צודק. ציפי ליבני פשוט אינה ראויה, ואפילו אינה נקיה כל כך, אבל קשר השתיקה של התקשורת מונע מהציבור לדעת.

  • 105.

    ציפי לבני מושחתת - רק ביבי יציל אותנו (ל''ת)

    רק ביבי, 07/02/09 17:02

  • 104.

    זה לא שרק ציפי לא ראויה.. כל קדימה הינה מפלגה מושחתת (ל''ת)

    אייל לב, 07/02/09 16:05

  • 103.

    ברק יצא מהארון כפולטיקאי ונכלולי קטן

    m-16, 07/02/09 15:01

    מי עדיין צריך הוכחה שיש להוציא את הפוליטיקה מהעליון ?

    • אבל לגופם של הדברים - הוא צודק (ל''ת)

      ברוס, 07/02/09 16:59

      • מברק עד ברק לא קם אליטיסט ונרקיסיסט כמו ברק (ל''ת)

        רמבבב''ם, 07/02/09 19:39

  • 102.

    מועצת החכמים תוכנית מעולה, מה חבל שכל שבוע היא משודרת בשעה שונה. (ל''ת)

    רגב פורת, 07/02/09 14:24

  • 101.

    חשוב לקרוא!

    w.shahar , 07/02/09 12:42

    ביום שלישי זה קורה, כולנו נשלשל (מעטפות) בקלפי וכבר בלילה נקבל את הממשלה המחורבנת הבאה. חלק, יממשו את זכותם הדמוקרטית לראשונה, חלק יעשו זאת בפעם המי יודע כמה, חלק בכלל לא יגיעו להצביע כי בעבר הם היו חלק מאותו חלק קודם וכבר נמאס להם להתאכזב, וחלק ינסו להשפיע על המדינה ע``י הצבעת מחאה. בעבר היה זה הפתק הלבן, בבחירות הקודמות היו אלה הגמלאים, והפעם ישנן 2 אלטרנטיבות חדשות – עלה ירוק וגלעד שליט. כתוצאה מהמחאה הקודמת קיבלנו חבורת קשישים חביבה וישנונית, האם אנחנו רוצים להחליפם בחבורת מסטולים חביבה וערנית? זה מה שיעשה לנו טוב? אני בספק. את עניין גלעד שליט אני עוד יכול להבין, זה נושא כאוב לכולנו, אבל הצעד המחאתי הזה לא ממש יתרום הרבה וגרוע מכך, הוא עלול להשאיר את קדימה בשלטון. עד לא מזמן קיוויתי שהמחאה הפעם תהיה בעד מפלגת הנכים ``כח להשפיע``, זה היה יכול לתרום רבות, אבל הפער המצטמצם בין קדימה לליכוד גורם לדאגה. למרות שאני תומך בביבי אני לא יכול להבטיח שהוא יהיה ראש ממשלה למופת (אפילו שאני מאמין שכן), אבל ממשלת קדימה כבר הוכיחה שעליה אי אפשר לסמוך. ממשלת קדימה מסרה שטחים, הרשתה להנחית על תושביה אלפי רקטות, וניהלה שתי מלחמות, שאף אחת מהן לא סוימה כראוי. יש צורך לחולל שינוי והדרך היחידה לעשות זאת היא להצביע ליכוד. הימנים שבנינו אולי מאמינים שרק ליברמן הוא ימני אמיתי ורק ליברמן יחולל את מהפך האזרחות ויטפל בערבים כמו שצריך, ואולי זה נכון, אבל הצבעה לליברמן רק מחלישה את הליכוד, וזה אומר ציפי לבני כראש הממשלה, וזה אומר ליברמן באופוזיציה, וזה אומר קול מבוזבז. השינוי האמיתי, גם אם הוא לא יהיה הכי מוצלח (גרוע מעכשיו פשוט לא יכול להיות), הוא לא הצבעת מחאה ולא הצבעה לליברמן, אלא הצבעה לליכוד. זאת לא תעמולה, זה תרחיש מציאותי שעלול לקרות, ואני חושש ממנו. בסך הכול, כמו כל תושבי הדרום, גם אני מקווה להכיר מציאות אחרת, מציאות שונה מזו שסיפקו לנו לבני וברק בעודם צוהלים ומכריזים על ניצחון מוחץ, מציאות שונה מזו עליה כולנו קוראים בחדשות ולא יודעים אם לגחך, לצחוק, או לבכות. שדרות ואשקלון ממשיכות לספוג את המנות היומיות שלהן כאילו לא כלום לא קרה, כאילו מבצע ``עופרת יצוקה`` הוא סוג של מפלגת קזינו, שלא באמת הזיזה למישהו ונעלמה ללא זכר. האמת שזה לא מפתיע אותי, תושבי הדרום ידעו שזה יקרה, גם אני ידעתי שזה יקרה ואפילו כתבתי על זה (בפוסט ``האוסקר של אולמרט``), אבל אף אחד מאיתנו לא שיער שזה יגיע כל כך מהר. סביר להניח שבקרוב מאוד גם אשדוד ואולי גם גדרה יכנסו לטווח המנות היומיות, וסביר להניח שגם עליהן נגיב ב-``תגובה לא פרופורציונאלית``, שהיא, מסתבר, פגיעה נקודתית ב-2 בתים ריקים ומנהרה בציר פילדלפי. אני יודע שאני מקטר לשווא, הפוליטיקאים עסוקים בבחירות, בתשדירים, בשריפת מכוניות (למי שלא הבין, רמז: ``ישראל חזקה``), ובקיצור – בעצמם. בימים כאלה התשדיר של מפלגת פי(פי) כבר לא נראה לי כל כך הזוי, באמת משתינים עלינו. וזה לא רק הפוליטיקאים בארץ, איפה כל אלה שדרשו מאיתנו להפסיק את ``הטבח בעזה``? איפה סרקוזי? איפה הרוסים? אני בספק שהם בהכנות לאירוויזיון. כשישראל תוקפת זה אסון, כשחמאס מפר את ``הרגיעה`` זאת שגרה. זה עצוב, זה מגוחך, וזה פשוט מרתיח. ולכן, אני מקווה ומאמין שתקום ממשלת ליכוד ושהיא תדע לאזן את המשקולת, שיהיה לה האומץ לחולל שינוי, להגיב בתגובה לא פרופורציונאלית באמת, ולסיים את מה שלא סוים ב-``עופרת יצוקה``, כשבראש ובראשונה החזרתו של גלעד שליט. תחשבו על זה.

    • שישה מליון יהודים בסכנת חיים, ואתם מבלבלים עם סלאב אחד

      מחשבות , 07/02/09 18:33

      די עם תרבות הסלאבריטאים, בסדר, אז הם משפחה שמאלנית ומקורבים לשלטון בצרפת, זה לא הופך את החייל הזה לחשוב יותר מעשרות חיילים אחרים שנהרגו מול החמאס, ולמאות אזרחים שנרצחו ויירצחו ע"י מי שאתם מבקשים לשחרר תמורת הסלאב.

      תרבות הרייטינג הריקנית הפכה את החיל השבוי למרכז העולם, מתעלמים מהרוגים ופצועים ונכים, מהחימוש הגרעיני באיראן וחיזוק החמאס והחזבאללה, והתקשורת מנווטת את הציבור המטומטם פעם עוסקים בבובליל, או ב "א" מבית הנשיא, וברקע כל הזמן מבלבלים את המוח עם הסלבריטאי.

      עבור המשפחה הוא העיקר, עבור משפחות רבות אחרות שנרצחו וירצחו ע"י המבלים בניהם ובנותיהם הם העיקר, אך מנהיגים צריכים לחשוב על כל ההיבטים, אסור שהתקשורת חובבת הרייטינג והכוכבים תהרוס את חיינו כדי לקדם את המכירות ונעבור לפרסומות

  • 100.

    אהרון ברק = קברן האור (משחק האותיות מרמז) (ל''ת)

    משמעות השם והמשפט - באותן אותיות, בסדר שונה., 07/02/09 11:48

  • 99.

    לך חפש לך מקצוע אחר ואל תהיה עיתונאי שפל כזה

    חגית, 07/02/09 11:47

    אני במקום ציפי לבני הייתי מייד תובעת אותו על לשון הרע. לא הייתי מחכה אפילו עד לאחרי הבחירות.
    מה חושב לו האיש הזה שמתיימר להיות עיתונאי. זו בושה אם עיתונאי מעי לכתוב כתבה כזו וגם עוד בושה, שהעיתון/העורך שלה, נתנו יד להוציא לאור את הכתבה הזו.
    עד לאן יגיעו עם ההשפלות חסרי השחר האלו?
    אדוני העיתוני, שאני אפיו מתביישת לאמר את שמו, לך חפש לך מקצוע אחר כי אתה גרוע ביותר כעיתונאי.
    תראה לאן הבאת את כל מי שרק יכול היה להגיב על הטינופת שכתבת.

  • 98.

    אהרון ברק = ארון הקבר (משחק האותיות מרמז על הצפוי לנו) (ל''ת)

    משמעות השם והמשפט - באותן אותיות, בסדר שונה., 07/02/09 11:43

  • 97.

    האיש הזה שביט גורם לי בחילה

    חיימקה, 07/02/09 11:39

    יש קו אדום והוא חצה אותו במלוא חוצפתו , יהירותו, שרלטנותו, חוסר מקצועיותו ובעיקר חוסר מוסריותו. הוא ''שמע'' מ- 12 איש.... גם אני שמעתי ממאות כתבים ועיתונאים שלחשו לי שאסור לתת לשביט עט ביד. האיש ממציא סיפורים והוא מהווה סכנה חמורה לכל ענף העיתונות- ראו הוזהרתם!!!

    • יש 120 איש שחושבים כך

      ברוס, 07/02/09 17:00

      אבל רק 12 הסכימו לדבר...

  • 96.

    צמרת הליבוד אשכנזית שבעה שרוב מצביעיה מזרחים עניים בזכות ביבי (ל''ת)

    הבחירות השנה מחלת נפש, 07/02/09 10:12

  • 95.

    ארי שביט

    אריאל, 07/02/09 10:04

    העיתונאי מספר 1 בארץ. אומר את האמת ומה שחושב.

    • שקרן פתולוגי ואדם מעוות (ל''ת)

      מכיר אותו, 08/02/09 20:56

  • 94.

    אני לא מכיר את ארי שביט אבל מתוך ההתרשמות שלי

    אילן, 07/02/09 10:03

    מהתוכנית הוא עושה רושם שכל הטענות והדעות שלו מושפעות ממניעים אישיים , או שלו או נגד האישיות אותה הוא תוקף .

  • 93.

    ארי שביט רואה את האינטרס של עם ישראל והעורך דין את האינטרס של

    ארכימדס, 07/02/09 10:03

    הלקוחה שלו.זה כל ההבדל.

    • ארי שביט בן בית אצל ברק. הידעת? (ל''ת)

      אמת, 07/02/09 10:21

      • ''הלך הזרזיר אצל העורב'' (ל''ת)

        כנופיית העורבים האורבים, 07/02/09 11:56

  • 92.

    המאפיה של בית המשפט העליון מנסה לחסל את ציפי ליבני

    מתבוננת, 07/02/09 09:58

    כי ציפי ליבני העזה להתנגד לדיקטטורה שלו.

    • שטויות המקור של שביט צודק

      ברוס, 07/02/09 17:00

      כל מי שאי פעם עבד איתה אומר אותו דבר.

  • 91.

    אהרון ברק מגן על החונטה והשקעתו .דן כהן ושות' מחותנו ועבריין נמלט בני

    עמך, 07/02/09 09:57

    בניהם של אהרון ברק וזמיר שותפים איתו לעסקים עד היום .הם מופיעים החל החל החל מהעליון אצל מכריהם תמורת מאות אלפי ש''ח.באם שם המשפחה היה אברג'יל הייתם שותקים? די להקליד השם דן כהן בגוגל ולראות הקישורים המעלים גועל נפש מהחונטה.אנחנו לא נקיז את דמנו בשמירה על רכושם.

  • 90.

    החשוב הוא לבדוק מעשים בשטח וזה אפס מעשים - לא משנה מה מכפישים

    רחל לוינגר, 07/02/09 09:51

    ההכפשות תמיד באות לפני הבחירות ותלויות באופיים של המכפישים ובמי שרוצה לבוא חשבון עם המועמד. אין לשים לב לזה
    החשוב הוא לבדוק מה עשה המעומד לאורך זמן וכאן אנו רואה כי הישגיו הם אפס גמור. אפילו כשידעו והתכוננו למלחמה בעזה עדיין משרד החוץ רק התכונן למלחמה ולא התחיל את פעילות הסברתו לפני כן. כי אז מצבנו היה הרבה יותר טוב מבחינה הסברתית.
    כמו שטען השגריר הקודם בשודיה - הזנחנו את הקשרים עם השמאל האירופי, כך שהם נשארו חשופים רק להסברה הערבית ולא להסברה שלנו. היתה לפחות שנה לנסות ליצור קשרים כאלה ולא ראינו שום דבר, רק התגייסות ומאמץ בתקופה המלחמה ומעבר לזה יוק.

  • 89.

    השופט ברק ,ואלי ליבני אחיה של ציפי לבני לא מאמינים לה ולא מאמינים בה!!

    יופיטופי , 07/02/09 09:51

    אז מי מכם כן יכול להאמין בה??!!


    http://www.youtube.com/watch?v=gvVleDuKfXA

  • 88.

    ★★★★ אחמדינג'אד מבקש תצביעו לציפורה - כנסו חובה !! ★★★★

    ציפי ליברמן , 07/02/09 09:51

    ★★★★ אחמדינג'אד מבקש תצביעו לציפורה - כנסו חובה !! ★★★★

    הנה הקישור :

    http://www.youtube.com/watch?v=sCq3Z5y89wA&feature=channel_page

  • 87.

    הפשיסטים נובחים וציפי תנצח. (ל''ת)

    עדיפה על הנהנתן והז'לוב, 07/02/09 09:51

  • 86.

    ארי שביט - הערת אזהרה. ''עיתונאי'' פחדן ושפל (ל''ת)

    גד, 07/02/09 09:44

  • 85.

    ארי שביט - הערת הזהרה. ''עיתונאי'' פחדן ושל (ל''ת)

    גד, 07/02/09 09:41

  • 84.

    כן, נשיא בית המשפט העליון ברק אמר שלבני שיטחית וחלולה.הוא מכיר אותה.

    אליקו, 07/02/09 09:40

    אני סומך על ברק שהוא יודע מה שהוא אומר.
    אכן לבני חלולה ועדיף שתלך לחלל לבעלה.

  • 83.

    ציפי לבני קיימה חוג בית עבורה ועבור קדימה בזמן המלחמה.1.1.09

    יופיטופי , 07/02/09 09:34

    http://www.youtube.com/watch?v=ZdsM-1bamL8


    http://www.youtube.com/watch?v=gvVleDuKfXA

  • 82.

    ''ישראל חזקה'' ולא ביבי ציפי

    נווה, 07/02/09 09:25

    מפלגתו הצעירה של ד''ר אפרים סנה - ''ישראל חזקה'' עוד תפתיע את הסקרים. ד''ר סנה העלה על פני השטח , נושאים שהועלמו ע''י השלטון במשך עשרות שנים - הפשיעה המשתוללת , הפגיעה באדם העובד ועוד ועוד.
    אני ממליץ להכנס לאתר ''ישראל חזקה'' ולהתרשם מהמצע ומהאנשים , לפני שנגשים לקלפי.

    שבת שלום

  • 81.

    כל הכבוד לשביט שפרסם את האמת! שכח לציין במפורש שהיא כלומניקית!

    די להסתה של השמאל, 07/02/09 09:25

    בנוסף: קדימה היא אוסף של מושחתים וחנטרישים!

  • 80.

    צריך לתת לקדימה להמשיך לטפל בכנופיית ביהמ''ש (ל''ת)

    מצביע ליבני - כי רוצה פרידמן, 07/02/09 09:24

  • 79.

    אם נתניהו ראוי, גם לבני ראוייה. ושניהם לא ראויים!!

    אודי חמודי, 07/02/09 09:23

    קראתי את מאמרו של ארי שביט ובלשון המעטה תמהתי על שפיותו ו/או הרשות שנטל לעצמו למרוח את לבני בזפת ונוצות, מבלי להוסיף בשולי הדף ביבליוגרפיה.
    כאחד שמגיב באופן חסוי, איני מרשה לעצמי להשתלח וחושב שיש לכתוב אסמכתאות לעובדות וכדי שלא יהיו בחזקת לשון הרע.

    ארי שביט כמו גם אמנון אברמוביץ, שני רכילאים שדעתם שווה כקליפת השום ואינה מעלה או מורידה יותר מדעת כל אחד מהמגיבים.
    הבעייה, שהם זוכים לשיתוף פעולה מקובעי מדיניות ודיעה וכדי שלא יספרו שחנו באדום לבן או ירקו בגינה.

    ולגופו של עניין, מהרושם האישי שלי ציפי לבני היא אדם ראוי, היא פוליטקאי שונה מהנמצא במסדרותינו והיא אינה ראוייה לשאת בתפקיד ראש ממשלה.

    ישנם אנשים עם רקורד של עשייה שממלא דף או שניים ברווח של שורה ושל לבני בקושי חצי דף.
    היומרה להיות ראש ממשלה במדינה הכי מורכבת בעולם, צריכה להטריד כל אדם חושב באשר לשיקול הדעת של המתמודד.
    לבני בשל השיטה הנהוגה כאן, נבחרת בראש רשימה. הנדוניה שהיא מביאה עימה עושה לאדם נורמלי עור ברווז ובלשון פשוטה, חרדה.
    הרשימה של קדימה מכילה או חסרי יכולת גם אם הגיעו לשיא, או כאלו לפני או אחרי משפט בשל מעשים שלא יעשו.

    נתניהו בודאי מצקצק בלשונו בהנאה למקרא החבטות בלבני.
    אין לו במה להתפאר. גם הוא לא ראוי לשאת בתואר ראש הממשלה של מדינת ישראל פעם נוספת.
    גם בשל לחיצותו וגם בשל שיקול דעת שאינו עצמאי אלא מותנה בסביבה.
    לעומת זאת הנבחרת של הליכוד ולמרות סילבן ולבנת, ראוייה עשרת מונים מזו של קדימה.
    נתניהו, תחת מבוגר אחראי יכול לתת תרומה ראוייה. ראו אותו תחת שרון גם אם לא חף משגיאות.

    ולכן נדרש עם ישראל להכריע בין מרכז גם אם הוא ימני קצת או שמאלי קצת ולבחור עבודה וליכוד.

    אהוד ברק יש לו אופי הדומה לתוצר שאנחנו מטילים פעם ביום או יותר אולם, עם משקל נגד קואליציוני ומרחב תמרון מוגבל יתכן שיעשה את הנדרש על הצד הטוב ביותר.

    ולסיום, עם ישראל ראוי וזכאי למנהיגות ראוייה על כל נדבכיה.
    הערך ביטחון כמטבע לשון שישאר, הסדר צריך שישתנה.
    קודם כל ביטחון חברתי, לאחריו ביטחון כלכלי ואחרון מדיני.
    הגיע הזמן ש''בירושלים הבנוייה לאחר 2000 שנה'' תהיה ממשלה שכולה טוהר וזהב.

    שבת נעימה,

  • 78.

    רק ביבי,כל השאר דרק !!!

    אייל, 07/02/09 09:16

    לנהל מדינה,זה לא לנהל חנות מכולת,לכן,יש להצביע מחל,מחל,מחל,רק הליכוד יכול לרסק את החמאס ולהביא מזור לישובי הדרום.
    ובקשר לכלכלה,ביבי ידאג שלא ניפול כמו כל מדינות העולם השלישי!!!
    כל מי שלא מצביע לביבי,פשוט מונע משינאה כלפיו והמספינים של התשקורת,אני לא מבין איך אנשים לא רואים שהוא הכי מתאים .

  • 77.

    יופי אריה תרמת לצמצום את הפער בין ליבני לביבי.

    קדימה., 07/02/09 09:14

    אפילו לא עצרת לרגע לחשוב ,רצת לספר לחברה.
    מצד שני יכלו עמיתיך למקצוע באותה המידה לאסוף דיאגנוזות משניים או שלושה תריסרים לגבי אופיים של מתחריה של ציפי,מעניין אף אחד לא העז לעשות את המעשה השפל וההזוי הזה.
    שחרר אריה ,הציבור מת לדעת מי המקורות שלך ,מי ליכלך למה ליכלך מתוך איזה אינטרס ליכלך ולמי מכרת את נשמת העיתונאי שלך .
    על האופי שלך כבר לא צריך עדויות ,אחלה בידור.
    לוזרים נראה אתכם מצנזרים.

    • כדאי שתבדוק שיחות טלפון בין ארי שביט לבית הנשיא

      מחשבות , 07/02/09 18:39

      אסור לספר יותר מזה, כי יש חסיון מקורות

  • 76.

    לא רק ציפי חלולה -קדימה כולה מפלגה ללא דרך

    מירי, 07/02/09 09:09

    רק ליכוד גדול

  • 75.

    יצא המרצע מהשק, מתברר שגם לשופט ברק יש אג'נדה

    שי, 07/02/09 09:09

    כנראה שלציפי ליבני לא היה סבלנות לברברת האין סופית של ברק והיא חתחה אותו, ומכאן הגיע הליכלוך של אהרון ברק על ציפי ליבני.

    ציפי ליבני המועמדת הכי ראויה לראשות הממשלה
    כי מגיע לנו תקווה
    כי מגיע לנו שיגידו לנו את האמת
    כי מגיע לנו שלא ימכרו לנו פנטזיות
    כי מגיע לנו שינוי

    • השופט ברק הוא השופט המוערך ביותר בארץ.קדימה תנסה להשמיץ גם אותו. (ל''ת)

      יופיטופי , 07/02/09 09:32

  • 74.

    אנו צריכים שהם יבינו שחילןפי ישובים על יושביהם הכרחי (ל''ת)

    משה מ,,,, 07/02/09 09:04

  • 73.

    ארי שביט- - אף פעם לא התייחסנו אליו למה שנתחיל עכשיו?? (ל''ת)

    גוטרימן עניתה , 07/02/09 09:02

    • כי הוא אומר אמת

      ברוס, 07/02/09 17:01

      תשאלו כל עובד בכל משרד ממשלתי שהיא הייתה בו (ויש הרבה) ותראו שהדברים מדויקים

  • 72.

    הקשר בין ארי שביט לכנס הדמוקרטי המאוחד

    דמוקרט אכולשקשוקה , 07/02/09 08:51

    כנסו לאתר הכנס
    www.makolot.co.il
    ותבינו בהמשך

  • 71.

    ארי שביט צדיק בסדום-אחרי הבחירות נגמור עם ערוץ 10 ו 2 (ל''ת)

    כלכלן, 07/02/09 08:50

  • 70.

    הקשר בין ארי שביט לכנס למאבק דמוקרטי מאוחד

    דמוקרט אכולשקשוקה , 07/02/09 08:48

    כנסו לאתר הכנס
    ותבינו את הקשר בהמשך
    www.makolot.co.il

  • 69.

    ★★★★ אחמדינג'אד מבקש תצביעו לציפורה - כנסו חובה !! ★★★★

    ציפי ליברמן , 07/02/09 08:46

    ★★★★ אחמדינג'אד מבקש תצביעו לציפורה - כנסו חובה !! ★★★★

    הנה הקישור :

    http://www.youtube.com/watch?v=sCq3Z5y89wA&feature=channel_page

  • 68.

    ארי שביט עשה שיקוף רנטגן והעבירו לידיעת הציבור

    haoren , 07/02/09 08:46

    הוא לא מביע את דעתו הוא משקף את המציאות ואין לבוא אליו בטענות על שזוהי המועמדת של קדימה לניהול המדינה.
    זוהי קדימה וזה מה שקדימה מסוגלת לתת - בסך הכל המפלגה אינה אשמה בכך שהנבחרת שלה מוגבלת ביכולותיה ובאיכות אנשיה.

    • נכון.

      יופיטופי , 07/02/09 08:57

      http://www.youtube.com/watch?v=gvVleDuKfXA

  • 67.

    הקלף המנצח בידיו של ארי שביט

    דמוקראט אכולשקשוקה, 07/02/09 08:32

    ארי שביט ,אוחז בידיו את הקלף המנצח ,בבחירות לכנסת ה18,
    והוא עדיין מתלבט מה לעשות, עם הקלף הגורלי,
    אני מקווה שהוא יחליט ויכנס להיסטוריה של מדינת ישראל,

  • 66.

    מוסר כפול - כל הכותבים נגד ארי שביט ,לא היו

    שלומיתי, 07/02/09 08:23

    מצייצים אילו היה כותב כך על ביבי.
    אין לי ספק ביושרו האישי והמקוצעי של ארי שביט.
    הוא ללא ספק שמע את הביקורת מתריסר האנשים,ויודע דברים ש אנחנו איננו יודעים.
    לשמחתי, לא הייתי זקוקה לדיווח שלו, שפת הגוף של לבני מעידה, כי אין תוכה כברה.

  • 65.

    אלה ששיפדו ומינגלו את נתניהו ואשתו כועסים? צבועים

    עתונות במיטבה., 07/02/09 08:18

    עיתונאים מסתירים מידע מהציבור ומאתרגים את מי שהם בוחרים, זאת עתונות? עכשיו הם תובעים בהיסטריה ששביט יחשוף מקורותיו. לא להאמין. האם אברמוביץ חושף את מדליפיו ? לא וזה נכון. מקורות לא חושפים אחרת אין עתונות. איזו צביעות.כמה הם שקופים.

  • 64.

    מאמרו של ארי שביט בתמיכה כזו או אחרת של השופט ברק:

    יופיטופי , 07/02/09 08:16

    תגיות: ציפי לבני, בחירות 2009

    בשבוע האחרון גביתי את עדויותיהם של כתריסר אנשים המכירים היטב את ציפי לבני. אף אחד מהעדים אינו מקורב לבנימין נתניהו או לאהוד ברק. רובם תומכים בקדימה או במפלגות השמאל. ואולם, העדים כולם מודאגים. דיוקנה של לבני שאותו הם מציירים הוא דיוקן מטריד.

    יו"ר קדימה היא אדם ערכי, פטריוטי ונקי מרבב. היא אינטליגנטית ומהירת תפישה. ואולם, על פגם אחד שלה אין ויכוח: לבני קצרת רוח. המחמירים מעריכים שלשרת החוץ יש בעיית קשב. היא לא מסוגלת להעמיק במסמך או להאריך בדיון. היא לא מלבנת נושא עד תום. מחשבתה אינה בהירה והיא אינה יודעת להבחין בין עיקר לתפל. בניגוד לנתניהו ולברק - המסוגלים לרדת לשורשיו של עניין ולדון במורכבותו - לבני נוטה להיות סכמטית ופשטנית. אחד האישים המוערכים ביותר במדינה מגדיר אותה כדעתנית ושטחית.

    גם על הפגם השני אין ויכוח: לבני מתקשה מאוד בקבלת החלטות. אפילו כשהיא נדרשת להחלטה לא-גורלית שרת החוץ מתלבטת, מתייסרת, משתהה ומשנה שוב ושוב את דעתה. יש המעריכים שהצירוף של חוסר ניסיון וחוסר ביטחון משתק את לבני. לדעתם, שרת החוץ אינה מסוגלת לקבל את ההחלטה אם לתקוף או לא לתקוף באיראן. ללבני אין את עמוד השדרה, את קור הרוח ואת השקט הפנימי הנדרשים כדי לקבל החלטות קיומיות.

    הפגם השלישי הוא היותה חפה לחלוטין מאינטליגנציה רגשית. היא אינה מבינה בני אדם ואינה אוהבת בני אדם. זאת הסיבה לכך שאין לה מעגל פנימי. פרט לבן זוגה נפתלי שפיצר אין לה שותפים ונאמנים. רבים ששכבו בעבורה על גדרות חשים נבגדים. בניגוד לאריאל שרון ולאהוד אולמרט, גם אין בלבני חום או קסם אישי. מעטים בצמרת מפלגתה אוהבים אותה או מאמינים בה. בחוגים פנימיים היא נתפשת כנטולת מנהיגות. הביטוי השגור הוא אין-לה-את-זה. ביום שלאחר הבחירות יכולתה להוביל מוטלת בספק.

    ללבני שורה של פגמים נוספים. היא אינה מרחיקה ראות, היא אינה עקבית, והחשש העמוק שלה מכישלון מונע ממנה להיות מקורית ונועזת. על בהלה פנימית עמוקה מחפה שרת החוץ במפגנים של ביטחון עצמי מוחצן הגולש לפעמים לגסות רוח. המינויים שלה בינוניים, עבודת הצוות שלה כושלת. במשרד החוץ רבים מתייחסים אליה כאל קרתנית ודלה. ואולם, כל אלה זוטות לעומת שאלת-התהום שהמועמדת לראשות הממשלה מעוררת. השאלה מי היא לבני ומהי הליבה הפנימית שלה.

    לאחדים מהעדים שאתם שוחחתי השבוע תשובה מטרידה: ציפי לבני חלולה. לטענתם לבני חסרה את המטען התרבותי, את המעוף ההיסטורי, את הכלים הנפשיים ואת היכולות האנושיות של מנהיג. מעולם לא הפגינה אומץ לב אזרחי, לא רשמה לזכותה הישג ביצועי ולא הלכה נגד הזרם. היא מדקלמת שורה של אמירות נכונות בעניין חלוקת הארץ, אך לא יודעת להפוך אותן למדיניות. לכן המשא ומתן שלה עם אחמד קריע (אבו עלא) כשל והאמונה שלה באנאפוליס הופרכה. ואולם, הכשל הפלסטיני של לבני הוא כאין וכאפס לעומת המחדל האיראני שלה. שרת החוץ לא הבינה בעוד מועד את האתגר האיראני, לא הפנימה אותו ולא עשתה מעשה מדיני של ממש כדי להתמודד אתו. הגרעין האיראני הוא ההופך את כהונת לבני כשרת חוץ לכישלון קולוסלי.

    אחד מהעדים שאתם שוחחתי היה נסער במיוחד. אף על פי שהוא אדם בוגר, מאופק ומיושב בדעתו, הוא היה נרגש. העיד על עצמו שהוא חש כחבר בכת סודית היודעת סוד נורא: ציפי לבני אינה כשירה להיות ראש ממשלה. דגל שחור של העדר-כשירות מתנופף מעל למסע שלה אל ראשות המדינה.

    העד אמר שבלתי נתפש בעיניו שהתקשורת לא חושפת את הסוד. בלתי נסבל בעיניו שהציבור לא יודע את הסוד. לכן דיבר, לכן אני רשמתי. לכן רואה אור המאמר הזה. יידע הציבור. יידע הציבור ויחליט.

    • גם השופט אהרון ברק סבור שלבני מסוכנת חלולה נבובה ולא מתאימה. (ל''ת)

      יופיטופי , 07/02/09 08:17

    • גם אלי ליבני, אחיה של ציפי, סבור שהיא מסוכנת חלולה נבובה ולא מתאימה. (ל''ת)

      יופיטופי , 07/02/09 08:18

    • השופט אהרון ברק נשיא בית המשפט העליון,הוא המוערך מאז קום המדינה. (ל''ת)

      יופיטופי , 07/02/09 08:19

    • השופט ברק ,ואלי ליבני אחיה של ציפי לבני לא מאמינים לה ולא מאמינים בה!! (ל''ת)

      יופיטופי , 07/02/09 08:20

    • אז מי מכם כן יכול להאמין בה??!! (ל''ת)

      יופיטופי , 07/02/09 08:20

      • יופיטופי, אם נגיד לך שאתה שפוי, תפסיק את השיגעון שלך ? (ל''ת)

        איפה הרופא ?, 30/06/09 14:12

  • 63.

    יניב, אתה עושה בדיוק את אותו דבר שעשה ארי שביט

    שמאלני שמצביע לציפי, 07/02/09 08:12

    אני איש שמאל. המאמר של שביט וההתנהלות של ברק קרי שלא מודיע בראש חוצות שלא ישב בממשלה של ביבי-ליברמן גרמה לקבל החלטה שאת קולי אתן לציפי לבני. ומה שאתה עושה עכשיו, יניב איש מפלגת העבודה, אתה מפריח לאויר בלונים כמו ארי שביט. אני חבר במפלגת העבודה, אמשיך להיות, אבל בגלל אחד שכמוך, אחד כמו ברק אני אצביע לציפי. ואל תזלזלו בבוחרים גם חברי ןבני משפחתי הגיעו כל אחד לאותה מסקנה. אנו מצביעים לציפי לבני.

    • ל66

      אבי, 07/02/09 08:30

      איזו בורות מה ציפי ליבנישמאלן אתה קשה להאמיןשמאל לא יושב עם הנגבי ומופז ומסכים עם דעותהם עם בראוןהמושחט ורוחמה בלילהנו באמת עם אתה שמאל אני צנצנת

  • 62.

    כל הכבוד לארי שביט על כתבתו האמיצה

    אלי, 07/02/09 08:09

    כל מילה בסלע. שיקוף אמיתי ונאמן של מי שמתימרת להיות ראש ממשלת ישראל.

    אפילו אחיה לא מצביעה בשבילה אז למה אנחנו נצביע.

  • 61.

    השופט ברק ,ואלי ליבני אחיה של ציפי לבני לא מאמינים לה ולא מאמינים בה!!

    יופיטופי , 07/02/09 08:00

    אז מי מכם כן יכול להאמין בה??!!

  • 60.

    כשמאלנית אני לא יכולה להצביע לליבני שרוצה את ליברמן,ותכניס לכנסת (ל''ת)

    את:רמון,הנגבי,אפללו ובובלילה,אה בלילא, 07/02/09 07:52

  • 59.

    ★★★★ אחמדינג'אד מבקש תצביעו לציפורה - כנסו חובה !! ★★★★

    ציפי ליברמן , 07/02/09 07:22

    ★★★★ אחמדינג'אד מבקש תצביעו לציפורה - כנסו חובה !! ★★★★

    הנה הקישור :

    http://www.youtube.com/watch?v=sCq3Z5y89wA&feature=channel_page

  • 58.

    ארי שביט נהג בחוסר הגינות וזאת בלשון המעטה בכתבתו המדוברת.

    נתן.ש מעלות., 07/02/09 07:09

    שביט לא מסוגל להשתתף בשיחה,מבלי להתפרץ בחוסר נימוס משווע.לא מדייק בדבריו וגם זאת בלשון המעטה,דבריו הוסיפו קולות לציפי לבני.מכבד ומעריך את דברי עו''ד אלדד יניב.ולמתלהמים מאכלסי היציע המזרחי באיצטדיון טדי,בהתלהמות והכפשות שקריות לא משנים תוצאות בחירות.את התשובה תקבלו ביום שלישי הקרוב.אין ראויה לכהונת רה''מ הבאה שלנו מציפי לבני.

    • א.הוא דיבר אמת. ב.ברוב המאמר הוא לא מביע את דעתו אלה דעתם של אחרים.

      יופיטופי , 07/02/09 07:59

      כגון נשיא בית המשפט העליון:אהרון ברק.השופט המוערך במדינה מאז קום המדינה.

      • כמה עוד תשקר בשביל להעלות את ביבי??

        אני, 07/02/09 13:43

        אני לא בעד ביבי ובטח לא בעד ליבני, אבל אני מאד נגד התנהלות החונטה המשפטית במדינה ואיך שהיא מנסה לקבור כל מי שרק מעז לצייץ כנגדה
        אל תספר פה סיפורים על זה שאהרון ברק כל כך מוערך- כל הטוקבקים דווקא של מצביעי הליכוד בכל זמן אחר בקשר לנושאים משפטיים דווקא משתלח בבג''צ, באקטיביזם השיפוטי ובפרט במושג אותו הנהיג: הכל שפיט. אתה רוצה לעשות תעמולה- אחלה- אבל אל תשקר שקרים כל כך גסים

        • אני איש ליכוד שמכבד את ביהמ"ש. כמו נתניהו.השופט ברק הוא המוערך בארץ. (ל''ת)

          יופיטופי , 07/02/09 18:49

        • בהקשר של הנשיא ברק ,אני אעלה שוב את ההודעה שהעליתי עבור נתן:

          יופיטופי , 07/02/09 19:41

          1.כמוסמך משפטים של אונ' ,אני יכול לגלות לך שכל המרצים ללא יוצא מן הכלל העלו את תרומתו של השופט ברק על נס,הן מבחינת יכולת פרשנותו את החוק,הן מבחינת איכות וכמות ספריו,הן מבחינת כובד המשקל שהפעיל להגדלת זכויות האדם במדינת ישראל,כגון חוק יסוד כבוד האדם וחירותו,את אותם שבחים שמעתי גם ממרצים מכלל האונ' ולא רק באונ' בה למדתי.
          2.השופטת גביזון היא היוצאת מן הכלל שמעידה על הכלל אותו תארתי בסעיף הראשון.
          3.כל אדם שעיניו בראשו יעדיף שהשופט ברק ודומיו ישלטו בבית המשפט העליון (ביושבו כבג"ץ וכיושבו כבית משפט העליון) מאשר חבורת המושחתים של קדימה שתתחיל לבחוש גם בשופטנו,זו בהחלט יכולה להיות סוף הדמוקרטיה במדינתינו.
          4.גם אם אינך מסכים עם דעותיו המשפטיות ,לכל ידוע שהוא אדם משכמו ומעלה,ערכי שאומר את מה שעיניו רואות,ואם הוא טען שציפי חלולה ,ומסוכנת לממשל בישראל יש לקחת זאת במלוא חומרת הדין.ללא קשר להשקפותיו המשפטיות.
          זה ממש על קצה המזלג.

          • היום מתברר ארי שביט פעיל עבור הליכוד, (ל''ת)

            נתן.ש מעלות., 07/02/09 22:48

  • 57.

    אין קולות צפים, רק חרא צף, ולבני תצטרך למצוא עבודה

    מזרחן, 07/02/09 06:43

    שהיא יכולה לעשות, החל מהשבוע הבא.

  • 56.

    שביט נבלה ולבני טריפה אבל היא צריכה לתבוע אותו על דיבה

    דרור, 07/02/09 05:46

    בדיחה: לאחר שקרטר סיים את תפקידו כנשיא, התפלא בדרן אמריקאי למה נטפלים אליו, ''הוא הרי לא עשה כלום''...כך גם לבני, אין טעם לחפש כשלונות כשאין אפילו הצלחה אחת קטנה. ההד הרועם מהכשלונות שלה לא מותיר ספק באשר להתאמה שלה לתפקיד.
    מצד שני, כבר בבית הספר היסודי לומדים על המושג ''אינדוקציה'' - הסקת מסקנות. מפלגת קדימה אינה אלא פי-טבעת-פוליטי ואחרי שני חארות שנופקו למשרד ראש הממשלה, אין לצפות למשהו יותר טוב ביציאה השלישית.

    אני בכלל תומך האיחוד הלאומי כך שכמעט בכל מקרה באופוזיציה.

  • 55.

    בכובד ראש: 1. יכול להיות שארי צודק 2. אהרון הפשע הרים ראש בכהונתך

    איתן, 07/02/09 05:36

    1. בעניין כשירותה של ציפי ליבני אומר כי מכל מה שקראתי מטריד במיוחד הוא חוסר המידע לגביה הצלחותיה מוטלות בספק אך כישלונותיה בהירים יותר אולם גם הם אינם חד משמעיים, האם על סמך כך נמנה אותה לראשות ממשלה? האם הינו ממליצים עליה לניהול בית ספר תיכון גדול? רמטכ''לות?
    2. בעניין השופט ברק, להטו האינטיליקטואלי לא הביא לנו הצלחות גדולות בתחום הטיפול בפשע ובמיוחד המאורגן.
    הפיכת זכויות הפרט לזכויות הפושעים, ויכולתם לממן עורכי/עוכרי דין מפולפלים/מקושרים מאוד,בתוספת שופטים לא ממש אסרטיבים שיעשו הכול לכאורה כדי לא להסתכסך עם הנאשמים, הביאה להתחזקות מבהילה של משפחות הפשע!

  • 54.

    כל הכבוד לשביט הוא העיתונאי השמאלן מ''הארץ''ההגון מכולם-כל הכבוד! (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה-העיקר שה''ליכלוך'' נכון וצודק!!!!!!, 07/02/09 05:31

  • 53.

    בגלל ה''מאמר'' של שביט, אצביע לציפי ליבני

    כבר לא קול צף, 07/02/09 05:21

    ''המאמר'' עלוב, ליכלך את ארי שביט, ובגללו החלטתי להצביע לציפי ליבני. הקול שלי כבר מובטח לה, והולך לי לשכנע עוד חברים רבים להצביע לה.

    • ל 56 קביעתך צודקת,אך האמן לי אין ראויה יותר לכהונת רה''מ מציפי לבני.

      נתן.ש מעלות., 07/02/09 07:12

      והעיקר רק לא ביבי,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.

    • אתה לא היחידי - גם אני

      מיכאל, 07/02/09 07:37

      לא התכוונתי להצביע קדימה,כמחאה על המאמר אני כן אצביע קדימה.

    • אתה מוזמן להסביר לכולנו מה במאמר גורם לך דווקא כן להצביע עבורה?

      יופיטופי , 07/02/09 07:57

      מעניין.

    • הוא אומר אמת - כדאי שתחשוב שוב

      ברוס, 07/02/09 17:03

      כל מי שאי פעם עבד איתה אומר את זה.

  • 52.

    ▼▼▼ זה מה שיקרה אם תצביעו לציפי לבני ▼▼▼

    ציפי ליברמן , 07/02/09 04:35

    ▼▼▼ זה מה שיקרה אם תצביעו לציפי לבני ▼▼▼

    להפיץ חובה !!

    www.kishut.co.il/becauseofu/?uID=DBAE4ADC-1465-4197-BADC-942B3719FF40&fr=2

  • 51.

    כל הכבוד לארי שביט ששבר את חומת השתיקה המונהגת בידי העליתות (ל''ת)

    אובי1, 07/02/09 04:14

    • ''אליטות'' ידידי (ל''ת)

      מויישה יודע הכל, 07/02/09 10:02

  • 50.

    השופט ברק ,ואלי ליבני אחיה של ציפי לבני לא מאמינים לה ולא מאמינים בה!!

    יופיטופי , 07/02/09 03:40

    אז מי מכם כן יכול להאמין בה??!!

    • אה שכחתי:

      יופיטופי , 07/02/09 03:41

      http://www.youtube.com/watch?v=gvVleDuKfXA

  • 49.

    לא ברור מה טיב היחסים בין אהרון ברק לליבני, על סמך מה הוא שופט

    ע.ר, 07/02/09 02:30

    (גם) אותה.

    • 51-כנס ל-20 ואז תבין (ל''ת)

      נפיח, 07/02/09 07:45

    • אהרון ברק הוא זה שהביא לנו את ארבל ובייניש לבית המשפט העליון

      בזיון, 09/02/09 06:44

      הוא זה שיותר חשוב לו להאדיר את שמו מלמצוא אנשים טובים שיובילו את בית המשפט אחרי שהלך.

      לכן בחר וקידם את האנשים הכי לא מוצלחים הן מבחינה מקצועית והן מבחינת נקיון כפיים, כדי שאפילו הוא יוכל להראות יותר טוב לידם ויוכלו להגיד איך פעם היה יותר טוב כשברק היה נשיא ביהמ''ש העליון.

  • 48.

    תקשורת מגוייסת

    כחול בלב , 07/02/09 02:22

    שמתי לב שהתקשורת מגוייסת למטרה אחת בלבד. והיא לעלות את ציפי לבני לשלטון. אפילו אם מדובר במחיר על ביטחוננו האישי.
    עופר שלח כל היום מדבר על ציפי וכמה היא "טובה " או את דרוקר כמה שהוא מסנגר עליה.
    אתם הקול המיעוט אבל הקול שנשמע הכי הרבה כי יש לכם את הכח . ולמרות זאת ואף על פי כן ביבי נתניהו ייבחר לראש ממשלת ישראל הבא.
    כי הוא האיש הנכון במקום הנכון.
    לכל ההזויים שקוראים לעצמם "שפויים".
    אם אתם חושבים שויתורים חד צדדיים יביאו לנו שקט?
    אם אתם חושבים שאם נדבר עם אבו מאזן אז נשיג שלום ?
    אם אתם חושבים שנשחרר 1000 אסירים כמחווה לאבו מאזן אז נקבל מהם פרחים ?
    ( לא מדובר בעיסקת שליט )
    אם אתם חושבים שניתן להם רובים הם יגנו עלינו ?
    אם התשובה שלכם על אחת מהם היא כן , אז אתם חיים בעולם שכולו פנטזיות.
    אין לנו עם מי לדבר ברשות הפלשתינאית.
    לא אבו מאזן (כי הוא לא יכול )
    לא הניה ( כי הוא לא רוצה).
    ובטח שלא משעל השועל.
    מכאן אני מסיק מסקנה אחת כדי שלא נהיה בשר תותחים או ברווזים למטווח של חמאסטן אנחנו צריכים ממשלה חזקה ויציבה . אז תעשו בעצמכם את החשבון הפשוט ,ש- 1+1 לעולם יהיה שווה 2.אז ציפי לא מתאימה כי היא מוכנה לויתורים גם בירושלים. ברק לא מתאים בגלל אישיותו הבעיתית משהו.
    ונתניהו זה מה שנשאר לנו לבחור , אז אני החלטתי . נתניהו .
    מה איתכם ?

    • יש לך בשבילך קריאת כיוון מהמציאות, אדוני הנכבד...

      גיא, 07/02/09 02:53

      את כל הדברים שציינת ביבי יעשה.
      סמן לך בוקמרק, חזור לכאן בעוד שנה והחלף את הביטוי ''אם אתם חושבים ש'' ב''ביבי עשה''

  • 47.

    מעשה פילגש בגבעה

    הזקן מאשקלון, 07/02/09 01:37

    .

  • 46.

    יישר כח לארי

    כחול בלב , 07/02/09 01:36

    הרי רק בגלל שאתם רוצים את ליבני כראש ממשלה אתם שותים את דמו של שביט. יש צדיק אחד בסדום והוא גם אומר את מה שהרוב חושב עליה , למעט התקשורת השמאלנית .ביבי העם איתך.

    • ביבי, העם מאחריך.

      שפתי כהן , 07/02/09 02:11

      ברח.

      • השופט ברק הוא השופט המוערך ביותר בארץ.מאמרו של ארי שביט:

        יופיטופי , 07/02/09 02:25

        ארי שביט | הערת אזהרה
        תגיות: ציפי לבני, בחירות 2009

        בשבוע האחרון גביתי את עדויותיהם של כתריסר אנשים המכירים היטב את ציפי לבני. אף אחד מהעדים אינו מקורב לבנימין נתניהו או לאהוד ברק. רובם תומכים בקדימה או במפלגות השמאל. ואולם, העדים כולם מודאגים. דיוקנה של לבני שאותו הם מציירים הוא דיוקן מטריד.

        יו"ר קדימה היא אדם ערכי, פטריוטי ונקי מרבב. היא אינטליגנטית ומהירת תפישה. ואולם, על פגם אחד שלה אין ויכוח: לבני קצרת רוח. המחמירים מעריכים שלשרת החוץ יש בעיית קשב. היא לא מסוגלת להעמיק במסמך או להאריך בדיון. היא לא מלבנת נושא עד תום. מחשבתה אינה בהירה והיא אינה יודעת להבחין בין עיקר לתפל. בניגוד לנתניהו ולברק - המסוגלים לרדת לשורשיו של עניין ולדון במורכבותו - לבני נוטה להיות סכמטית ופשטנית. אחד האישים המוערכים ביותר במדינה מגדיר אותה כדעתנית ושטחית.

        גם על הפגם השני אין ויכוח: לבני מתקשה מאוד בקבלת החלטות. אפילו כשהיא נדרשת להחלטה לא-גורלית שרת החוץ מתלבטת, מתייסרת, משתהה ומשנה שוב ושוב את דעתה. יש המעריכים שהצירוף של חוסר ניסיון וחוסר ביטחון משתק את לבני. לדעתם, שרת החוץ אינה מסוגלת לקבל את ההחלטה אם לתקוף או לא לתקוף באיראן. ללבני אין את עמוד השדרה, את קור הרוח ואת השקט הפנימי הנדרשים כדי לקבל החלטות קיומיות.

        הפגם השלישי הוא היותה חפה לחלוטין מאינטליגנציה רגשית. היא אינה מבינה בני אדם ואינה אוהבת בני אדם. זאת הסיבה לכך שאין לה מעגל פנימי. פרט לבן זוגה נפתלי שפיצר אין לה שותפים ונאמנים. רבים ששכבו בעבורה על גדרות חשים נבגדים. בניגוד לאריאל שרון ולאהוד אולמרט, גם אין בלבני חום או קסם אישי. מעטים בצמרת מפלגתה אוהבים אותה או מאמינים בה. בחוגים פנימיים היא נתפשת כנטולת מנהיגות. הביטוי השגור הוא אין-לה-את-זה. ביום שלאחר הבחירות יכולתה להוביל מוטלת בספק.

        ללבני שורה של פגמים נוספים. היא אינה מרחיקה ראות, היא אינה עקבית, והחשש העמוק שלה מכישלון מונע ממנה להיות מקורית ונועזת. על בהלה פנימית עמוקה מחפה שרת החוץ במפגנים של ביטחון עצמי מוחצן הגולש לפעמים לגסות רוח. המינויים שלה בינוניים, עבודת הצוות שלה כושלת. במשרד החוץ רבים מתייחסים אליה כאל קרתנית ודלה. ואולם, כל אלה זוטות לעומת שאלת-התהום שהמועמדת לראשות הממשלה מעוררת. השאלה מי היא לבני ומהי הליבה הפנימית שלה.

        לאחדים מהעדים שאתם שוחחתי השבוע תשובה מטרידה: ציפי לבני חלולה. לטענתם לבני חסרה את המטען התרבותי, את המעוף ההיסטורי, את הכלים הנפשיים ואת היכולות האנושיות של מנהיג. מעולם לא הפגינה אומץ לב אזרחי, לא רשמה לזכותה הישג ביצועי ולא הלכה נגד הזרם. היא מדקלמת שורה של אמירות נכונות בעניין חלוקת הארץ, אך לא יודעת להפוך אותן למדיניות. לכן המשא ומתן שלה עם אחמד קריע (אבו עלא) כשל והאמונה שלה באנאפוליס הופרכה. ואולם, הכשל הפלסטיני של לבני הוא כאין וכאפס לעומת המחדל האיראני שלה. שרת החוץ לא הבינה בעוד מועד את האתגר האיראני, לא הפנימה אותו ולא עשתה מעשה מדיני של ממש כדי להתמודד אתו. הגרעין האיראני הוא ההופך את כהונת לבני כשרת חוץ לכישלון קולוסלי.

        אחד מהעדים שאתם שוחחתי היה נסער במיוחד. אף על פי שהוא אדם בוגר, מאופק ומיושב בדעתו, הוא היה נרגש. העיד על עצמו שהוא חש כחבר בכת סודית היודעת סוד נורא: ציפי לבני אינה כשירה להיות ראש ממשלה. דגל שחור של העדר-כשירות מתנופף מעל למסע שלה אל ראשות המדינה.

        העד אמר שבלתי נתפש בעיניו שהתקשורת לא חושפת את הסוד. בלתי נסבל בעיניו שהציבור לא יודע את הסוד. לכן דיבר, לכן אני רשמתי. לכן רואה אור המאמר הזה. יידע הציבור. יידע הציבור ויחליט.

  • 45.

    זה לא סוד שהקיסר ירום הודו אהרון ברק הוא הממליך מלכים בישראל.

    שפתי כהן , 07/02/09 01:35

    ולכן אנו קוראים לחונטה שלו:כנופית שלטון החוק.
    וזה לא סוד שביבי מכר אותנו לאהרון ברק.
    וזה לא סוד שאהרון ברק שיבח את ביבי בפרהסיה.
    וזה לא סוד שביבי שיבח את ביניש בפרהסיה.
    ואני פרסמתי לפני שנתיים בבלוג שלי בדה מרקר ובמקומות אחרים שביניש קיבלה מביבי התחייבות שפיצי מיצי דן מרידור,החבר האישי שלה שמכר לגאידמק את החברות הזו בשישה מליון דולר, עומד לחזור לליקוק ולהתנות על ידי ביבי לשר המשפטים.
    עוד בהתמודדות של ביבי נגד פייגלין סיפרתי זאת.
    למי שלא זוכר, פיצי מיצי דן מרידור עודד את מצביעי הליקוק לרוץ להצביע בעד ביבי ונגד פייגלין.
    כנופית שלטון החוק גנבה לנו את המדינה ומשבשת את הדמוקרטיה לא מהיום.
    אלה עבירות קשות שיום אחד הם יובאו לדין עליהן.
    לכן חשוב היה להם לחסל את הנשיא ושר המשפטי, שאלה שני החותמים על חנינות.
    הם מכינים לעצמם חנינה על כל פשעיהם וגם על כך כתבתי רבות ומזמן מזמן.

    • יגאל, אתה מתקשה לעשות את האבחנה הראויה

      YOYO , 07/02/09 02:04

      כן כנופיה לא כנופיה זה סיפור בפני עצמו והדברים נוגעים בעיקר לחקירות למינהן שנובעות מכונופיית כחולי המדים.
      כאן מדובר בחוות דעת של אחד מהאנשים המוערכים בארץ ובעולם שהוא כבר לא "במשחק" הפוליטי עליו אתה מדבר.
      אהרון ברק הוא כבר בגימלאות אם שכחת ואם באדם מרשים שכמותו מפעמת הדחיפות לגלות לנו שציפי היא סכנה קיומית אז כדאי שגם אתה תקשיב.

      והדבר הפתאטי ביותר בעיני הוא שמול האבחנה הנוקבת של בכיר שופטי ישראל ואחד המשפטנים המוערכים בעולם מחליטה הפטפטנית המענטזת שלך לתת אבחנה משל עצמה : http://news.walla.co.il/?w=/1/1431452

      ציפי קובעת אצל כתבן הספורט שלח והדרעק היושב לצידו שנתניהו לא כשיר להיות ראש ממשלה.

      ממש להתגלגל מצחוק.


      דומה הדבר לסיטואציה בה ילדה עם חלב על השפתיים תתריס כלפי אביה שהוא אינו יודע לעשות ילדים.

      יגאל כהן - אם אכן אהרון ברק הוא שחושב שציפי היא סכנה קיומית, צריך לקחת אבחנתו זו במלוא הרצינות.

      • יויו, מי שנתן את ההוראה לחסל את אולמרט היה הקיסר ירום הודו(לדעתי).

        שפתי כהן , 07/02/09 02:10

        ההגנה שלך על הכנופיה מעידה על כך שהתחת שלך נהיה אדום לגמרי והזנב שלך לא מבייש את בצלאל,,,הביבון.
        תתבייש.
        השנאה שלך לציפי על מה שעשתה לאולמרט מעבירה אותך על דעתך ועל דתך.

    • השופט ברק הוא השופט המוערך ביותר בארץ.קדימה תנסה להשמיץ גם אותו. (ל''ת)

      יופיטופי , 07/02/09 02:23

      • ביבי ''אוכל'' עניים לארוחת בוקר (ל''ת)

        מצטער אבל זה נכון, 07/02/09 04:11

        • אתה מוזמן לספר לנו מה עשתה לבני למען השכבות החלשות.....כלום. (ל''ת)

          יופיטופי , 07/02/09 08:14

      • טופי השופט בדימוס ברק הינו המוערך בעיניך ולא בכל הארץ.

        נתן.ש מעלות., 07/02/09 07:00

        זכורה לך אמרתו המפורסמת,על פרופ רות גבינזון שהייתה מועמדת לשופטת בית המשפט העליון? ''היא לא באג'נדה שלנו'' וקביעותיו ''הכל שפיט''?.סוף סוף קבלנו את השר דניאל פרידמן,שאיננו חבר קדימה וזאת בזכות רה''מ אהוד אולמרט.

        • בוא אסביר לך בקצרה מדוע השופט אהרון ברק נחשב למוערך מכולם:

          יופיטופי , 07/02/09 08:14

          1.כמוסמך משפטים של אונ' ,אני יכול לגלות לך שכל המרצים ללא יוצא מן הכלל העלו את תרומתו של השופט ברק על נס,הן מבחינת יכולת פרשנותו את החוק,הן מבחינת איכות וכמות ספריו,הן מבחינת כובד המשקל שהפעיל להגדלת זכויות האדם במדינת ישראל,כגון חוק יסוד כבוד האדם וחירותו,את אותם שבחים שמעתי גם ממרצים מכלל האונ' ולא רק באונ' בה למדתי.
          2.השופטת גביזון היא היוצאת מן הכלל שמעידה על הכלל.
          3.כל אדם שעיניו בראשו יעדיף שהשופט ברק ודומיו ישלטו בבית המשפט העליון (ביושבו כבג"ץ וכיושבו כבית משפט העליון) מאשר חבורת המושחתים של קדימה שתתחיל לבחוש גם בשופטנו,זו בהחלט יכולה להיות סוף הדמוקרטיה במדינתינו.
          4.גם אם אינך מסכים עם דעותיו המשפטיות ,לכל ידוע שהוא אדם משכמו ומעלה,ערכי שאומר את מה שעיניו רואות,ואם הוא טען שציפי חלולה ,ומסוכנת לממשל בישראל יש לקחת זאת במלוא חומרת הדין.ללא קשר להשקפותיו המשפטיות.
          זה היה ממש על קצה המזלג.

          • הוא רק יצר מערכת משפט מסורבלת יותר

            אני, 07/02/09 13:48

            אהרון ברק הפך את המשפט באץ למסורבל, עזר למערכת להפוך מסורבלת יותר ולכן יש יותר עינויי דין במדינה- עם פלפוליו הפילוסופיים והתעמקותו הבלתי נלאית ואורכיו של פסקי הדין שלו- המיט עלינו את אסון הסרבול- לכן מערכת המשפט נראית כמו שהיא נראית!! המלך הוא עירום!!!!!

  • 44.

    לתשומת לבכם המאמר של ארי באתר האינטרנט שונה (ל''ת)

    איה, 07/02/09 01:13

  • 43.

    המלשן של הכיתה מצטט בעילום שם את הנוכל של הכיתה (ל''ת)

    והמבין יבין, 07/02/09 00:57

  • 42.

    אה.....ונגד ביבי מותר כל יום לעשות כאלה כתבות מגמתיות? (ל''ת)

    לבני היא אפס, 07/02/09 00:42

  • 41.

    המלשן של הכיתה מצטט בעילום שם את הנוכל של הכיתה (ל''ת)

    והמבין יבין, 07/02/09 00:42

  • 40.

    סמסטר א

    יונית,רייכמן., 07/02/09 00:33

    למה התיכון שליד האדמיה לצחוק לא משדר את מה שקורה בהודו,מיליוני באבות בדרך מסריניגר לקשמיר פקיסטן אפגניסטאן ירדן,אופס משמר הגבול.למה לא הקשבתי לגידי בעל קול הבס,הוא אמר במילים האלה ''בהצלחה במהדורה יונית,לא הקשבת חבל,תעשי בארצות השיט של אמריקה כרצונך,אמינם מדבר רק עם אמיר בסקייפ.

  • 39.

    ערב טוב CNN ו FIX news פוקס ניוז

    יונית,נווה חמציצים., 07/02/09 00:29

    אתם מוזמנים להציץ ולהיפגע ב BBC.

  • 38.

    ציפי לבני קיימה חוג בית עבורה ועבור קדימה בזמן המלחמה.1.1.09

    יופיטופי , 07/02/09 00:18

    http://www.youtube.com/watch?v=ZdsM-1bamL8

  • 37.

    Dr. Ari Shavit

    Eli Canada, 07/02/09 00:05

    I thought that you need a medical lscence in order to provide a psychological evaluation. What's going on in Israel, every nobody os allowed to be a psychiatrist?

  • 36.

    ארי שביט ראיין אותה למוסף הארץ -הוא יודע שהיא חלולה (ל''ת)

    אופיר, 06/02/09 23:49

  • 35.

    אחד המאמרים המרתקים והמדויקים - כבוד (ל''ת)

    אחד שיודע דבר אחד או שניים, 06/02/09 23:47

  • 34.

    אחר כך התשקורת מתפלאת למה רוב העם פשןט מתעב ולו מאמין לחצי מילה שלהם (ל''ת)

    יגאל התותך, 06/02/09 23:46

  • 33.

    אם הראשון לא היה נכנס לקומה והשני בחקירות ליבני לא הייתה מגיעה עד הלום (ל''ת)

    היא באמת בנונית ומטה, 06/02/09 23:46

  • 32.

    הבוחר:ליברמן/הבית היהודי/האיחוד הל'/ש"ס,הורס את הליכוד ויעלה את קדימה.

    יופיטופי , 06/02/09 23:43

    http://www.youtube.com/watch?v=gvVleDuKfXA

  • 31.

    השופט ברק הוא השופט המוערך ביותר מאז קום המדינה.המאמר של שביט:

    יופיטופי , 06/02/09 23:34

    ארי שביט | הערת אזהרה
    תגיות: ציפי לבני, בחירות 2009

    בשבוע האחרון גביתי את עדויותיהם של כתריסר אנשים המכירים היטב את ציפי לבני. אף אחד מהעדים אינו מקורב לבנימין נתניהו או לאהוד ברק. רובם תומכים בקדימה או במפלגות השמאל. ואולם, העדים כולם מודאגים. דיוקנה של לבני שאותו הם מציירים הוא דיוקן מטריד.

    יו"ר קדימה היא אדם ערכי, פטריוטי ונקי מרבב. היא אינטליגנטית ומהירת תפישה. ואולם, על פגם אחד שלה אין ויכוח: לבני קצרת רוח. המחמירים מעריכים שלשרת החוץ יש בעיית קשב. היא לא מסוגלת להעמיק במסמך או להאריך בדיון. היא לא מלבנת נושא עד תום. מחשבתה אינה בהירה והיא אינה יודעת להבחין בין עיקר לתפל. בניגוד לנתניהו ולברק - המסוגלים לרדת לשורשיו של עניין ולדון במורכבותו - לבני נוטה להיות סכמטית ופשטנית. אחד האישים המוערכים ביותר במדינה מגדיר אותה כדעתנית ושטחית.

    גם על הפגם השני אין ויכוח: לבני מתקשה מאוד בקבלת החלטות. אפילו כשהיא נדרשת להחלטה לא-גורלית שרת החוץ מתלבטת, מתייסרת, משתהה ומשנה שוב ושוב את דעתה. יש המעריכים שהצירוף של חוסר ניסיון וחוסר ביטחון משתק את לבני. לדעתם, שרת החוץ אינה מסוגלת לקבל את ההחלטה אם לתקוף או לא לתקוף באיראן. ללבני אין את עמוד השדרה, את קור הרוח ואת השקט הפנימי הנדרשים כדי לקבל החלטות קיומיות.

    הפגם השלישי הוא היותה חפה לחלוטין מאינטליגנציה רגשית. היא אינה מבינה בני אדם ואינה אוהבת בני אדם. זאת הסיבה לכך שאין לה מעגל פנימי. פרט לבן זוגה נפתלי שפיצר אין לה שותפים ונאמנים. רבים ששכבו בעבורה על גדרות חשים נבגדים. בניגוד לאריאל שרון ולאהוד אולמרט, גם אין בלבני חום או קסם אישי. מעטים בצמרת מפלגתה אוהבים אותה או מאמינים בה. בחוגים פנימיים היא נתפשת כנטולת מנהיגות. הביטוי השגור הוא אין-לה-את-זה. ביום שלאחר הבחירות יכולתה להוביל מוטלת בספק.

    ללבני שורה של פגמים נוספים. היא אינה מרחיקה ראות, היא אינה עקבית, והחשש העמוק שלה מכישלון מונע ממנה להיות מקורית ונועזת. על בהלה פנימית עמוקה מחפה שרת החוץ במפגנים של ביטחון עצמי מוחצן הגולש לפעמים לגסות רוח. המינויים שלה בינוניים, עבודת הצוות שלה כושלת. במשרד החוץ רבים מתייחסים אליה כאל קרתנית ודלה. ואולם, כל אלה זוטות לעומת שאלת-התהום שהמועמדת לראשות הממשלה מעוררת. השאלה מי היא לבני ומהי הליבה הפנימית שלה.

    לאחדים מהעדים שאתם שוחחתי השבוע תשובה מטרידה: ציפי לבני חלולה. לטענתם לבני חסרה את המטען התרבותי, את המעוף ההיסטורי, את הכלים הנפשיים ואת היכולות האנושיות של מנהיג. מעולם לא הפגינה אומץ לב אזרחי, לא רשמה לזכותה הישג ביצועי ולא הלכה נגד הזרם. היא מדקלמת שורה של אמירות נכונות בעניין חלוקת הארץ, אך לא יודעת להפוך אותן למדיניות. לכן המשא ומתן שלה עם אחמד קריע (אבו עלא) כשל והאמונה שלה באנאפוליס הופרכה. ואולם, הכשל הפלסטיני של לבני הוא כאין וכאפס לעומת המחדל האיראני שלה. שרת החוץ לא הבינה בעוד מועד את האתגר האיראני, לא הפנימה אותו ולא עשתה מעשה מדיני של ממש כדי להתמודד אתו. הגרעין האיראני הוא ההופך את כהונת לבני כשרת חוץ לכישלון קולוסלי.

    אחד מהעדים שאתם שוחחתי היה נסער במיוחד. אף על פי שהוא אדם בוגר, מאופק ומיושב בדעתו, הוא היה נרגש. העיד על עצמו שהוא חש כחבר בכת סודית היודעת סוד נורא: ציפי לבני אינה כשירה להיות ראש ממשלה. דגל שחור של העדר-כשירות מתנופף מעל למסע שלה אל ראשות המדינה.

    העד אמר שבלתי נתפש בעיניו שהתקשורת לא חושפת את הסוד. בלתי נסבל בעיניו שהציבור לא יודע את הסוד. לכן דיבר, לכן אני רשמתי. לכן רואה אור המאמר הזה. יידע הציבור. יידע הציבור ויחליט.

    • זה המאמר? (ל''ת)

      ציפי לבני, 06/02/09 23:58

  • 30.

    מה לומר על ציפי..

    כיכר מלכי ישראל, 06/02/09 23:30

    .....................................................................................................................0000000000000000000000000000

  • 29.

    כתבה כזאת על מעומדת בלי שמות היא בזיון עיתונאי וזילות לאמת (ל''ת)

    עיתונות מסוכנת, 06/02/09 23:25

  • 28.

    ארי שביט עיתונאי אמין וישר שלו כמו חבריו הרקובים והשקרנים

    יגאל התותך, 06/02/09 23:20

    אותם עיתונאים עלובים ושקרנים בסיטואציה אחרת ומועמד אחר שבמקרה נתניהו כך זה נשמע ארי שביט הוא עיתונאי אמין ישר ששומר על מקורתיו וזה זכותו על הפרסום שישה ימים לפני הבחירות זה סקופ של עתונאי אמיץ וישר ושהעם ישפוט ארי שביט תיראה איך יצאתה גדול מכול אותם עיתונאים עלובים ומתחסדים שפשוט קוטלים אותך כי אתה פשוט כתבתה מאמר על ציפורה שפיצר הפכו את עורם ופשוט תוקפים אותך שאתה לו אמין שאתה מביא אנשים בלי שמות ולמה העזתה לרשום מאמר שישה ימים לפני הבחירות ארי חבריך העתונאים השקרנים יכולים יןם אחד לחבק אותך ויום אחד להיות האיובים שלך כי בעני התשקורת הבזויה שלנו האמת נמצאת תמיד בצד אחד ולך ארי שביט ישאר כוח ועל תירתע לרשום את מה שאתה שלם ומאמין בו בהצלחה וסליחה עם יש שגיאות כתיב כי אני פשוט ממהר

  • 27.

    שביטיזם=טור שנכתב ע''י אחד שחושב שהשמש זורחת מישבנו (ל''ת)

    א.ב, 06/02/09 23:12

  • 26.

    לא מצביע לה אבל פשוט תתבייש עיתונאי קטן-תת רמה (ל''ת)

    איתן, 06/02/09 23:09

  • 25.

    כול הכבוד לארי שביט ככה צריך להתנהג עיתונאי (ל''ת)

    אילן, 06/02/09 23:01

  • 24.

    שביט הוא סתם..בנדיט (ל''ת)

    meairw , 06/02/09 22:58

    • שיטת קדימה:מי שאומר את האמת הוא בנדיט. (ל''ת)

      יופיטופי , 06/02/09 23:34

    • שיטת קדימה:מי שאומר את האמת הוא פסיכופת. (ל''ת)

      יופיטופי , 06/02/09 23:35

    • שיטת קדימה:מי שאומר את האמת הוא דביל. (ל''ת)

      יופיטופי , 06/02/09 23:35

    • שיטת קדימה:מי שאומר את האמת הוא מטורלל. (ל''ת)

      יופיטופי , 06/02/09 23:35

    • שיטת קדימה:מי שאומר את האמת הוא פסיכופת. (ל''ת)

      יופיטופי , 06/02/09 23:36

      • קדימה ,מפלגת השקר המשוקץ. (ל''ת)

        יופיטופי , 06/02/09 23:40

      • שיטת הליכוד - להעסיק מגיבים בתשלום שמציפים את כל האינטרנט בבליל שטויות

        ביביהו נהנתניהו, 06/02/09 23:42

        ושפת ה(ביבי)ם נראית בכל תגובה.

        רק לבשר לכם משהו - אתם במו ידיכם החזרתם את ציפי לבני למאבק על ראשות הממשלה. מאז שהתחלתם עם ההצפה הזאת הליכוד רק יורד וקדימה רק עולה !!!!

        • אני אזרח עצמאי ומודאג(פרפרזה)מצבי הכלכלי מצוין אני לא צריך כסף מהליכוד

          יופיטופי , 07/02/09 07:55

          נוסף לכך ,ככל שידוע לי גם מי שכן מגיב באופן רשמי מטעם הליכוד עושה זאת בהתנדבות,אל תשכח הליכוד מפלגה ענייה ביחס לקדימה.אני מבין שמתסכל אותך שכל הטוקבקסטים של קדימה שידוע שמשתכרים לא מהווים יריב לטוקבקסטים של הליכוד הן מבחינת הכמות והן מבחינת האיכות.יום טוב שיהיה.

  • 23.

    ארי שביט, איבדת את ההערכה שלי אליך כעיתונאי. נשארת פובליציסט בשקל....

    דן, 06/02/09 22:48

    ועוד עם מקורות אנונומיים ופחדנים.
    בושה וכלימה.

  • 22.

    תארו לעצמכם שהיה כותב כך על ביבי. אתם יכולים לדמיין את השבחים מקיר לקי

    דה-דה , 06/02/09 22:36

    ...מקיר לקיר אותם היה מקבל. במקרה כזה, ארי שביט היה הופך להיות יקיר הבראנזה ואולי גם מקבל פרס עיתונאי כזה או אחר. אין גבול לצביעות.

    למען האמת, כל אזרח בר דעת הצופה בהופעותיה של ליבני ומקשיב לנאומיה יכול להתרשם מכך שהיא מדקלמת סיסמאות חלולות. הכתבה של ארי שביט רק מאשררת אבחנות אלו.

    • קשקוש. מקופח היית ומקופח תשאר כל חייך כנראה. (ל''ת)

      אורן, 06/02/09 23:12

  • 21.

    משרד החוץ בראשותה של לבני נכשל בשתי המלחמות

    מחשבות , 06/02/09 22:31

    למרות שנלחמנו נגד ארגוני טרור המאיימים על שלום כל העולם. כשלון משרד החוץ וההסברה של לבני היה כה חמור עד שאיבדנו את מרבית אהדת העולם.
    ואם בתפקיד זה היא נכשלה, נחשו מה יהיה המצב אם חלילה תהיה ראש הממשלה.

  • 20.

    שביט תשעה את עצמך

    המכיר מקרוב, 06/02/09 22:30

    שביט אתה וכתבתך חלולים וזה היה בזיון לאינטליגנציה כאשר אתה מייצג את שולחיך העלומים והפחדנים מחצר המפחגה שעלתה בסקרים ומפסידה מנדטים- הליכוד
    ככל שלא תפרסם התנצלות בעיתונך לא יהיה מנוס אלא מלתבוע אותך על הוצאת דיבה ופגיעה במקורביה של השרה ציפי ליבני
    לעומת 12 העדים השפנים שלך שספק אם קימים ואם קימים הם מתדפקים על דלתות תקופה ממושכת ויודעים שהם מלינים על עצמם ומנסים למקום את מפלתם מוטב היה אם היית מתאר את יכולותיה של ליבני כפי שרבים מכירים אותן ולא מכתים אותה ואת חבריה ומקורביה
    שביט עיתונאות חלולה מדאיגה יותר מהתנהגות של פוליטיקאי זה או אחר
    הסר המסוה מעל פניך ותחשוף מקורותיך אם קימים כאלה

    • התגובה שלך היא היא העלבון לאינטליגנציה. (ל''ת)

      דה-דה , 06/02/09 22:40

    • שיטת קדימה:מי שאומר את האמת הוא בזוי. (ל''ת)

      יופיטופי , 06/02/09 23:36

    • שיטת קדימה:מי שאומר את האמת הוא ביזיון לאינטלגנציה. (ל''ת)

      יופיטופי , 06/02/09 23:37

    • שיטת קדימה:מי שאומר את האמת הוא מוציא דיבה ועובר על חוק לשון הרע. (ל''ת)

      יופיטופי , 06/02/09 23:38

    • שיטת קדימה:מי שאומר את האמת הוא בנדיט. (ל''ת)

      יופיטופי , 06/02/09 23:38

    • שיטת קדימה:מי שאומר את האמת הוא הרסני. (ל''ת)

      יופיטופי , 06/02/09 23:39

      • קדימה ,מפלגת השקר המשוקץ. (ל''ת)

        יופיטופי , 06/02/09 23:39

        • אין זכות קיום מוסרית לקדימה.גנבו את קולות מצביעי הליכוד

          מרגלית, 07/02/09 00:27

          ועשו ההיפך ממה שהמצביעים נתנו קולם.
          שרון וחבורת האופורטוניסטים חטפו את הקולות ויסדו את קדימה שהורידה אותנו אחורה למצב קיומי מסוכן ביותר.
          חבורת המושחתים בחלקה נידונה כעת בבתי משפט, בחקירות על שחיתות והשאר- ממתינים לתורם ....
          בקיצור נפל שמקודם על ידי משרד פרסום כמו שמוכרים מוצר ומשבחים אותו ועושים לו פוטו שופ.
          הציבור, ברובו, אינו מטומטם.
          יום הבוחר קרוב.

    • יותר נמוך לא יכולת לרדת ??

      אוהב ישראל, 06/02/09 23:42

      כדי לתאר את יכולותיה של ציפי לבני מספיקה שורה אחת בדף.יכולותיה=0 .זה עלבון לאינטלגנציה של הבוחר להריץ דחלילה שקוראת מתוך כרטיסיות שהכינו לה ארד/אדלר.
      מה שבאמת מדאיג הוא איך הצלחנו בארץ לטפח עיתונות בושביקית,עיתונות מטעם שלידה פראוודה ואיזווסטיה היו מעוז הפלורליזם.

    • תגיד-אתה במקרה לא נתן ש. מעלות? לשניכם אותו סגנון "הגיוני" (ל''ת)

      panacea , 07/02/09 18:39

  • 19.

    יצא המרצע מן השק-אהדון ברק מנסה לחסל כל מתנגד לשיטתו

    נפיח, 06/02/09 22:18

    אחד הדברים שאנו יודעים על ציפי ליבני שהיא לא-כפי שהיא עצמה התבטאה -''השפוטה של בייניש''כאשר הייתה שרת משפטים היא העזה להגיד לא לבג'ץ בנושא המנויים לבג'ץ.היא הייתה שר המשפטים הראשון שהעז להגיד לא.זה מספיק בשביל לנסות לחסלה כפי שעיננו רואות.''שלטון החוק''של אהרון ברק וחבר מרעיו הוא ישות אלימה שלא בוחלת בשיטות המאפייה הסיציליאנית והוא הוא הסכנה האמיתיתץהדבר הזה מתברר כל פעם מחדש.אני מצביע ליבני ולו בגלל נסיון החיסול חסל הבושה וחסר המעצורים הזה.

    • השופט ברק הוא השופט המוערך ביותר בארץ.קדימה תנסה להשמיץ גם אותו. (ל''ת)

      יופיטופי , 06/02/09 23:41

      • ברק הוא מגלומן שהיה עסוק ביחסי ציבור במקום בשיפוט

        מתמחה לשעבר, 09/02/09 06:40

        ובילה באוניברסיטאות בחו''ל תוך האדרת שמו במקום לשבת ולכתוב פסקי דין.

        אנשים חיכו שנים להכרעה במשפט שלהם והאדון היה נוסע לייל או להרוורד או לאוניברסיטת טורונטו.

        רק בגלל שהיה מדליף דברים לעיתונאים לא נגעו בו ולא ביקרו כמו שעיתונות חוקרת רצינית היה צריכה לעשות.

  • 18.

    מסיבת עיתונאים של ''ממש'' עוד רגע הרבי נכנס ואומר ידיים באוויר לא לזוז (ל''ת)

    אמיר,מרכז., 06/02/09 22:16

  • 17.

    ארי שביט צריך להתפטר מכל תפקיד בתקשורת

    דוד, 06/02/09 22:15

    מה שהוא עשה מוריד את הענף לרמה של ביוב. בושה וחרפה.

    • לא הוא הוריד את הענף לרמת ביוב - התקשורת הרוויחה את זה ביושר

      רויטל, 06/02/09 22:25

      הייתי במדינות רבות בעולם ולא נתקלתי בעיתונות מטעם כפי שיש כאן.אין שום פלורליזם רעיוני, כולם עדר שדוהר שמאלה ורומס את כל מה שנקרה בדרכו.
      בושה וחרפה לכנות זאת עיתונות חופשית.

    • דוד צודק, אסור לפגוע באתרוגה הכושלת

      מחשבות , 06/02/09 22:33

      שביט צריך היה כמו כל שאר התקשורת לתקוף את נתניהו וליברמן ולהגן על מי שרוצה למסור את ארצנו לחמאס

    • נכון, הוא העז לכתוב כתבה שמועילה לנתניהו! סימן שאינו מתאים להיות...

      דה-דה , 06/02/09 22:39

      ...בתשקורת הישראלית!

  • 16.

    עכשו ששמעתי וראיתי את אלדד יניב אני מברכת את ברק שזרק אותו

    נאוה, 06/02/09 22:13

    ברק יקבל את הקול שלנו בבחירות טוב שהוא זרק את אלדד יניב. הוא ביזיון וחידלון.

    • נאוה (ל''ת)

      דה-דה , 06/02/09 22:37

      • נאוה, אל תשכחי שלפני שהוא זרק אותו הוא העסיק אותו

        דה-דה , 06/02/09 22:38

        לא זו בלבד, אלדד יניב היה יד ימינו ב"מונקי ביזנס" של עמותות הקש, שנחקרו ע"י מבקר המדינה.

  • 15.

    אלדד יקירי אתה רק עוזר לשביט להלבין את השקר שלו (ל''ת)

    אריה, 06/02/09 21:43

  • 14.

    תקשורת ועתונות מקצה לקצה מריצים מועמדת לא ראויה - זה כשר ונכון

    רוחמה, 06/02/09 21:39

    אלפי מאמרים, מאות ראיונות,הופעה בכל תכנית טלויזיה,מאמרים תומכים ומפרגנים,שלילת כל ביקורת - כל זה עדיין לא מספיק לאבירי הצדק מהשמאל. מאמר אחד קטן בגנותה של המועמדת המאותרגת, מביא לגל של זעם צדקני וגלגול עיניים לשמיים על העוול שעושים לה.
    רבותי אנשי התקשורת הנאלחים - הגיע הזמן שמישהו יעמיד אתכם במקומכם - אתם לא מורמים מעם ואינכם מעל החוק.לכל אחד במדינה הזו מגיע להביע דעתו.כפי שאתם מרסקים במשך שנים את נתניהו בלי טיפת בושה וללא סייגים כלשהם, מותר להשתלח במועמדת שהנכם מפרגנים לה. לא רק שאפשר, במידה והיא לא ראויה לתפקיד, מן הדין לעשות הכל על מנת שלא תצליח.
    מדינת ישראל אינה בימת הריקודים הפרטית שלכם,ואת האג'נדה השמאלנית שלכם תנסו למכור במקומות אחרים.העם לא קונה את מרכולתכם.
    שיטת הממשל כאן אינה מונרכיה ואתם לא תמליכו את מי שחשקה נפשכם.
    אתם מיעוט זעום בעם שמנצל את הכוח שניתן בידו לרעה וללא כל אתיקה מקצועית.
    טלו קורה מבין עיניכם.
    זכרו,יבוא יום והעם יפרע מכם.

    • ישר כח - כל מילה בסלע. (ל''ת)

      אליהו, 06/02/09 22:22

    • צודק בכל מילה - הכנסו והפנימו. (ל''ת)

      איתי, 06/02/09 22:29

    • כל הכבוד, אכן התקשורת הורסת את חיינו כאן

      מחשבות , 06/02/09 22:37

      ולמעשה מבטלת את משמעות הדמוקרטיה ויכולתו של העם לעצב את השלטון המתאים לו.

      אנו מובלים ע"י חבורת עיתונאים עם אג'נדה שמאלנית אנטישמית, כנופייה מושחתת ומתיהרת זו מעצבת את דעת הציבור ושוטפת את מוח האדם ולמעשה כנופייה זו היא המפעילה את המריונטה המתאימה להם.
      מצאו דמות חלשה, חסרת אופי ומתמסרת ובאמצעותה כמו בובה על חוט הם פועלים כדי לגרש יהודים ולמסור את ארצנו למשיסת החמאס

    • צודק (ל''ת)

      צדיק, 06/02/09 23:59

    • יפה כתבת! (ל''ת)

      panacea , 07/02/09 18:37

  • 13.

    אם המקור הוא אהרון ברק, אז אני באמת מפקפק ביכולתה של לבני (ל''ת)

    עו''ד, 06/02/09 21:24

    • לפי הדברים שקראתי המקור הוא נשיא המדינה הנוכחי

      מחשבות , 06/02/09 22:42

      הוא הדמות הבכירה והמבוגרת שמכירה את לבני והוא יודע עד כמה היא חסרת יכולת ומסכנת בכך את הקיום שלנו כאן.
      אפילו פרס השמאלני התחלחל מהמשבה שהיא עשויה להיות בראש המדינה

  • 12.

    למה אסור לו לכתוב מאמר נגד ציפי? (ל''ת)

    שמאלן, 06/02/09 21:23

    • אסור בתכלית האיסור! זה מחזק את ביבי...-:) (ל''ת)

      דה-דה , 06/02/09 22:41

  • 11.

    ארי שביט ''גובה עדויות''?

    אסי, 06/02/09 21:17

    זה אפילו לא שופט בשר ודם, שצריך לפרסם פרוטוקול של העדויות (למשל, כדי להראות שלא בדה אותן מליבו), כאן לפנינן שביט בכובעו כדיין האמת, בוחן כליות ולב, הוא לא צריך לפרסם שמות ופרטים, מספיק שיספר לנו מה קורה שם למעלה ואנחנו נעשה ונשמע.

  • 10.

    מסריח בממלכת דנמרק (ל''ת)

    iritkev1 , 06/02/09 21:13

  • 9.

    ולנתניהו יש אינטליגנציה רגשית?

    ולברק יש?, 06/02/09 21:13

    הרי כשנתניהו היה ראש ממשלה כל המדינה נעשתה נוירוטית מרוב השיגועים ששיגע אותנו. מרוב השקרים המיותרים והסכסוכים הטיפשיים.

    ובגלל ברק התפתחה ולא נעצרה האינתיפאדה השנייה.

    אז אל תדברו על אינטליגנציה רגשית - זה דבר שחסר בבירור לנתניהו וברק.

    • ברזומה הקצר של לבני יש כשלונות בלבד. הגברת היא חתול שחור בשק (ל''ת)

      דה-דה , 06/02/09 22:42

  • 8.

    ציפי - נגמר לך הסוס

    רוני, 06/02/09 21:12

    ציפי - קבלת על מגש של כסף את הרכבת הממשלה, אך בחוסר תחכום ונסיון פוליטי גרמת לבזיון מוחלט.
    לכן המסקנה היא חד משמעית: תפני את מקומך למוכשרים ממך.
    תפסיקי לאחוז בקרנות המזבח של השלטון ולתת גב לחבורת המושחתים העורבת מאחורייך.
    תפסיקי את קמפיין ההשמצות העלוב.
    נגמר לך הסוס.
    אני באמת הערכתי אותך, אך בהתנהלותך לאחרונה את מעוררת סלידה.

    בבחירות הקרובות אעניק את תמיכתי לנתניהו.

  • 7.

    אני אצביע ציפי לבני בבחירות !!!

    יעלי, 06/02/09 21:12

    סתאאאאםםםםםםם !!!!! :-)
    לכל מי שעוד לא הבין:
    ציפי ליבני היא ספין תקשורתי. היא בנאדם רגיל למדי, שנלקח על ידי יועצי תקשורת ומומחי אסטרטגיה והפך למועמד שנראה לציבור סביר לראש ממשלה. אין לה שום יכולות והישגים מוכחים, ושום ניסיון שיראה שהיא מסוגלת לעמוד בתפקיד הגדול של ראשות ממשלה בישראל.
    מאיפה היהירות של ציפי לבני לרצות להיות ראש ממשלה?
    LOL

  • 6.

    הי מה קרה ?? עיתונאי בודד שאומר אמת מול כל האתרוגנים

    אוהב ישראל, 06/02/09 21:01

    מעלים את חמתכם ? סוף סוף קם אדם אמיץ אחד נגד כל הטרנד הבהמי שמובילה התקשורת במשך חודשים ופתאום חשכו השמים - מה קרה הכתימו את נסיכת השלג שלכם? אמרו את האמת על האשה הלא ראויה ?
    רבותי - זו האמת ואין בלתה - זו דחלילה שקוראת מכרטיסיות שהפיקו ארד/אדלר ואותה התקשורת המסואבת מריצה לתפקיד שלא מתאים לה רק בגלל שהאג'נדה שלה שמאלנית.
    ארי שביט יישר כח - חבל שלא פוצצת את הפרונקל הזה לפני 3 חודשים.

  • 5.

    טוקטוביסטים מקצועיים - די, זה שקוף

    גבי, 06/02/09 20:59

    למה קדימה, כי נפגעת?, כי נפעגה ציפי?, לא זה מה שחשוב ולא לכך התכוון ארי שביט, פשוט ציפי לא מתאימה להיות ראש ממשלה.

  • 4.

    ארי שביט תתבייש לך !!!

    עמנואל, 06/02/09 20:50

    ואם אין בך בושה אני מתבייש שזכינו לעיתונאי כמוך

    • בושה!! לו היית כותב כך על ביבי, ניחא. אבל על ציפי אתרוגתנו? (ל''ת)

      דה-דה , 06/02/09 22:43

  • 3.

    ★★אביגדור ליברמן נסחט ע"י כנופיית שלטון החוק, המטרה של כנופית ★★

    ציפי ליברמן , 06/02/09 20:43

    ★★אביגדור ליברמן נסחט ע"י כנופיית שלטון החוק, המטרה של כנופית ★★
    אביגדור ליברמן נסחט ע"י כנופיית שלטון החוק, המטרה של כנופית שלטון החוק היא לגרום לליברמן לחבור לציפי לבני אחרי הבחירות !! הצבעתם ליברמן = קיבלתם ציפי לבני !! ראו הוזהרתם !!

  • 2.

    למה אהרון ברק לא מגיב,אולי החיפזון מהשטן? (ל''ת)

    אמיר ,מרכז., 06/02/09 20:34

    • זה לא יאמן ששופטים מתערבים בהליך הדמוקרטי ומנסים להשפיע על עיתונאים

      לשבור את החונטה שממשיכה להכניס את אנשיה לפרקליטות, 09/02/09 06:38

      לא רק שאהרון ברק הוא שפן ומשמיצן (''לכאורה''), הרי שהוא גם מנסה בדרך לא דמוקרטית להשפיע על תוצאות הבחירות.

  • 1.

    מה ששביט עשה הוא מעשה נבלה...

    אצביע קדימה, 06/02/09 20:19

    ציפי לבני היא המועמדת היחידה שנקייה מטינופת פוליטית ולא היתה ולא תהיה מעורבת במעשי שחיתות. היא אשה והיא תעשה דברים אחרת. יש לה ''דיגניטי'' ומכובדות והיא לא צריכה להיות וטוב שאינה סחבקית של אף אחד.

    • היא כל כך נקיה שישבה 3 שנים בממשלה של עבריינים מושחתים

      איצ'ה, 06/02/09 21:17

      ולא חשבה אפילו לרגע לקום מולהתפטר.
      כל כך מלאת דיגנטי שאמרה לאולמרט להתפטר אחרי הכשלון בלבנון והמשיכה לשבת בממשלה עוד שנתיים.
      כל כל נקיה שהצביעה לפני שנה בעד הארכת חוק טל והיום קוראת לכולם להתגייס.
      כל כך ניצית שישבה 8 שנים בממשלות שחטפו אלפי טילים על הדרום ולא היה לה אומץ לנסות ולהגיב - פתאום 40 יום לפני הבחירות היא רוצה להכנס בחמאס בכל הכוח.
      היא כל כך מוכשרת ופעילה שבמשך 10 שנות פוליטיקה בששה משרדי ממשלה לא הגישה ולו הצעת חוק אחת.
      היא כל כך הגונה וסוציאלית שהתנגדה לחוק המעניק הטבות מס לאם אחרי לידה.
      והעיקר שכחנו - היא השיגה את החלטה 1701 של האו''ם שבגללה החיזבאללה שילש את כוחו ועושה בדרום לבנון מה שהוא רוצה.

    • לבני הציעה לש"ס כמליארד ש"ח ואח"כ מתגאה שלא נסחטה

      דה-דה , 06/02/09 22:33

      אך האמת היא שש"ס לא נענתה משום שליבני לא הייתה מוכנה להתחייב כי לא תחלק את ירושליים.

      • בדיוק!!! אני לא מבין איך היא מעזה לשקר (ל''ת)

        חבר, 07/02/09 00:03

    • מה שבטוח - אם היה מפרסם זאת על נתניהו, היה זוכה לשבחים מקיר לקיר (ל''ת)

      דה-דה , 06/02/09 22:33

    • לבני עיוותה וניצלה לרעה את זכרון הוריה הימניים

      מחשבות , 06/02/09 22:40

      והשתמשה בכך כדי להאדיר את דמותה החלולה