• 87.

    האיחוד הלאומי ניצח- בלי זיסר, בלי דתלשי"ם, בלי אורלב! (ל''ת)

    זהבה אשורי , 11/02/09 18:44

  • 86.

    מה שלומך מוטי זיסר? הציבור קבע: איחוד לאומי!!!!! יש!!!!!!!!! (ל''ת)

    יוני דוד , 11/02/09 17:14

  • 85.

    לפרוייקטים וביזנס צריך קשרים בממשלה לכן הוא עם זבולון הפלגן. (ל''ת)

    קבלן קולות, 09/02/09 20:22

  • 84.

    הפילוג הוא הרסני

    דוד, 08/02/09 23:07

    יש פילוג ולפילוג אחראים אנשים כתומים וגם פלג הר המור שחושבים שנמשחו למלוכה מן השמיים איש לא יודע זאת ורק הם יודעים.חבל פלוגים הביאו להרס וחבל. יישר כח למר זיסר רק חבל שלא שמעו לך לפני הפילוג המיותר.

  • 83.

    של נעלייך

    אורי, 08/02/09 22:10

    אתה שפוסל רבנים גדולי הדור וקובל על זכותם להביע דעתם, של נעלייך מעל רגלייך. אתה פה וכותב, לא בגלל משהו חכם במיוחד שאמרת, ממש לא, הרי הטיעונים שלך חוזרים אלייך כבומרנג. אתה כאן כי הממון שלך הביאך לפרסום וזה הפך אותך לבעל עניין ומבין דבר. נו, אז אם אני צריך לבחור בין עשיר שכמותך שאומר דברים חסרי בסיס וריקים ובין רבנים שאומרים דברי חוכמה, ברור למי ועל מה אלך. מר זיסר, עוד לפני שהרבנים חוזרים לישיבות, תחזור אתה לעשות כסף, משם אתה ושם תשאר, הוי וכן, תמשיך לתרום לכל המפלגות כפי שאתה עושה, כי למה לא להמשיך ולהשחית את המידות, הא מר הון ושלטון?

    כאמור, של נעלייך מעל רגלייך וסייג לחוכמה שתיקה...''גם לנו יש הרבה דברים להגיד בקשר אליו אבל אנו שומרים על כבודו וייחודו כמי שמייצג ציבור מסוים''...בעצם את עצמו מר זיסר הנכבד.

  • 82.

    למה מי זה האפס הזה? ומה הוא עשה בחיים חוץ מכסף בחו''ל? (ל''ת)

    עבד כי ימלוך, 08/02/09 16:02

  • 81.

    יותר טוב זיסר שלא תדבר . אתה עם בני גל וההבטחות שלכם על רכבות בעמנואל

    י.מעמנואל מהציונים היחידים שם, 08/02/09 15:48

    חוץ מזה הרבנים שלך הם בכלל חרדים. מה לך ולכוחותינו חוץ מהיותך חבר של זבולון אור לב -עסקן טוב שלפחות אינו קופה אישית כספית .,זיסר,תהיה זיסלע. תמשיך לעשות מליונים ותשמיך תמוך במפעלים חסד חרדים.עזוב אותנו לנפשינו
    אני חוסך

  • 80.

    הבית היהודי - לקקנות מתמדת וריקודי 'מה יפית' לפריץ התורן. (ל''ת)

    אריה אלדד, 08/02/09 14:35

  • 79.

    דברים כדורבנות

    שי, 08/02/09 14:01

    כל מילה בסלע. הכל אגו בלתי מרוסן.טובת הרצים מול טובת הפרט.

  • 78.

    לגבי הצעירים במפלגות הוא צודק בהחלט (ל''ת)

    ירון, 07/02/09 23:15

  • 77.

    מי שמצביע למפלגות קטנות בימין עוזר בעצם לקדימה, במקום לבן-ימין נתן-יהו (ל''ת)

    1, 07/02/09 23:14

    • מי שמצביע לביבי קובר את היהדות

      לא לאה נס וחוטובלי יעשו משהו עבור מכינות וישיבות, 08/02/09 07:55

      תצילו את החינוך הדתי.
      תצילו את התרבות במדינה שנפלה למצולות הישרדות ואח גדול.

      תנו את הקול לבית היהודי.

  • 76.

    כשגירשו בגוש קטיף הוא עשה כסף מעסקים בשבת מתאים לאורלב

    כתום אמיתי , 07/02/09 23:05

    הכתומים באיחוד הלאומי

  • 75.

    חוצפה ללא גבולות

    מאיר, 07/02/09 21:44

    לאחר שמר זיסר לחץ בכל דרך שיכל על מנת שרשימת הבית היהודי תהיה בדיוק כפי שהוא רוצה, ובזאת סלל את הדיפתם החוצה של נציגי מולדת ותקומה - יש לו עוד ביקורת על כצל'ה ועל האיחוד הלאומי.

    על זאת נאמר: קשוט עצמך.

  • 74.

    לא ''הבית האשכנזי'' ולא ''הפילוג הלאומי''.עסקנים לכו לעזאזל. (ל''ת)

    אחד שמאס בעסקנים, 07/02/09 20:51

    • התכוונת שאתה ליכודניק בשכר. (ל''ת)

      תומך בבית היהודי. ממש לא עסקן, 08/02/09 07:56

  • 73.

    בוז לטוקבקים האלימים,הפראים, השקריים והזולים של מגיבי האיחוד הלאומי (ל''ת)

    רחל אמנו , שכונת סג'עייה, 07/02/09 18:29

  • 72.

    ציבור תומכי האיחוד הלאומי מאחלים שבת שלום לתומכי הבית היהודי (ל''ת)

    ה' עוז לעמו יתן ה' יברך את עמו בשלום., 06/02/09 14:38

    • ותומכי הבית היהודי מחזירים בשבוע טוב (ל''ת)

      מקווים שאחרי הבחירות תעזבו את מרזל ותחזרו אלינו, 08/02/09 07:57

  • 71.

    ע''פ האתר - רוב הציבור משתייך לציבור ''הדתיים הלא נורמליים'' (ל''ת)

    למה המאבק בין שתי המפלגות- הכי ייצרי ורווי שנאה?!, 06/02/09 14:20

  • 70.

    קראתי את תגובות אנשי האיחוד הלאומי. רק בגללן צריך לשים ב בקלפי! (ל''ת)

    תומך בבית היהודי , 06/02/09 14:04

    • סוף סוף מצאת סיבה....

      כצל'ה ראש הממשלה הבא!, 08/02/09 08:43

      גם אוהדי ההבית היהודי מבינים שבעצם אין שום סיבה להצביע הבית היהודי....

  • 69.

    בן אדם שמפעיל את עסקיו בשבת לא יטיף לנו מוסר-עם כל הכבוד

    רון-הבית היהודי, 06/02/09 14:00

    לא אתה זה שצריך לעצב את פני הנציגים שלנו בכנסת, כשאתה חוטא ומחטיא את הרבים בבקניון בהרצליה(למרות שמכרת את הקניון)טיב טעם עדיין כאן-והמכוניות ממשיכות להגיע בשבת

    • שקר וכזב של מגיב שמזדהה בשם בדוי (ל''ת)

      זיסר עשה עבור היהדות מה שאיש לא עשה לפניו, 08/02/09 07:58

  • 68.

    רשע עם כיפה לא צריכים כאלו דתיים רפורמים (ל''ת)

    אבי, 06/02/09 13:51

    • הנה איש שכתב טוקבק על עצמו (ל''ת)

      כי זיסר דווקא איש ראוי ועושה חסד., 08/02/09 07:57

  • 67.

    אורי אורבך מפנים כעת את מה שתקשורת החילונית שכחה - כוכבי תקשורת (ל''ת)

    מקבלים מכות בשוק מחנה יהודה. אתם פשוט לא מחוברים!!, 06/02/09 13:31

    • אורי אורבך הביא ברכה בהצטרפותו אלינו. ועוד יביא עוד.. (ל''ת)

      תומך בבית היהודי , 06/02/09 14:20

  • 66.

    כן בטח

    משה, 06/02/09 13:17

    האיש שקנה את סלמויאנסקי בנזיד עדשים מדבר...

    • למה להשמיץ? במקרה הזה מדובר באיש טוב והגון באמת.

      תומך בבית היהודי , 06/02/09 14:20

      בעצם בשניים...

  • 65.

    הבית היהודי-כמו הצדוקים:אליטות,עשירות,שחצניות,מקורבים לשלטון, מזלזלים (ל''ת)

    ברבנים, מפרשים את התורה כפשוטה לצרכיהם האישיים., 06/02/09 12:54

    • אין בהם שום דבר יהודי. גם לאפיפיור יש כיפה. (ל''ת)

      אסטריקס , 06/02/09 13:23

      • שוב. תעמולה מגעילה. אין בך שום אלמנט חיובי? (ל''ת)

        תומך בבית היהודי , 06/02/09 14:04

  • 64.

    יישר כח למוטי זיסר

    הנוקם על רצח רבין, 06/02/09 12:51

    מוטי זיסר תישמור על חייך..מהיום כניראה אתה גם מטרה ניידת של כל אותם מנוולים ואותם מסגרות פוליטיות שהזכרת בכתבה, שגרמו ישירות או בעקיפין לרצח יצחק רבין הי'ד..

    • טוב לראות שבבית הפתוח מעריצים רוצח ניצולי שואה

      אסטריקס , 06/02/09 13:23

      אורלב מן הסתם תולה תמונות של רבין וערפאת מתנשקים ליד מיטתו.

      • אסטריקס. התעמולה שלך מגעילה. (ל''ת)

        תומך בבית היהודי , 06/02/09 14:03

  • 63.

    לבית היהודי יש אויב-הקיצונים - שנאת חינם (ל''ת)

    בית יהודי לייט, 06/02/09 11:26

  • 62.

    בבית היהודי לא אוהבים שחורים רק שחורי מדים (ל''ת)

    בית יהודי???????????????, 06/02/09 11:25

  • 61.

    כצלה מנהיג יהודי אמיתי ולא כמו עסקנים שישבו בממשלת שרון (ל''ת)

    רק איחוד לאומי, 06/02/09 11:24

  • 60.

    איחוד לאומי בית לכל יהודי דתי ,חילוני, חרדי ואפילו קיצוני (ל''ת)

    גם אני איחוד לאומי, 06/02/09 11:22

  • 59.

    מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו (ל''ת)

    צבועי המפדל, 06/02/09 11:22

    • יש עושי מעשי זמרי ומבקשים שכר כפנחס ולרשטיין.

      תומך בבית היהודי , 06/02/09 14:19

      צביעות היא התחברות לאנטי ציוניים ולגזענים במקום למרכז השקול ביש"ע ולאנשים כוולרשטיין!

      • ולרשטיין זה אותו אחד שבגירוש אירגן חיילים שיגררו אותו להראות''התנגדות''.

        פנחס בן אלעזר, 08/02/09 14:32

        רק שבמקרה ערוץ 10 היה שם בכדי לתעד זאת. שקרנים ונוכלים ומבבימי התנגדות לגירוש מקומכם בבית המפזל''י.

  • 58.

    איחוד לאומי בית יהודי אמיתי מפדל בית יהודי לייט (ל''ת)

    מפדל''זל, 06/02/09 11:21

  • 57.

    אהבת ישראל לא בבית היהודי (ל''ת)

    כתום אמיתי מצביע איחוד לאומי, 06/02/09 11:18

  • 56.

    ככל שירבו התקפות על האיחוד, אני יותר חושב שלא טוב להיות בבית היהודי .

    בנימין, 06/02/09 10:49

    בנוסף, אני שמח שלא עשיתי מנוי במקור ראשון. כל מערכת הבחירות הם היו נגדנו. ימניים ולאומיים? עדיף לי בשבע.

  • 55.

    שינאת חינם

    יעל, 06/02/09 08:03

    מה קרה לנו איזה ארס,מה התגובות המלאות שיטנה עיצרו רגע חישבו לפני תגובה הכל זה ארץ ישראל,איפה עם ישראל גם וגם תראו כמה נעשה כאן ,כמה עמותות חסד,כמה מפעלי חיים של עשיה למען העם וגם למען הארץ תסתכלו סביב ותראו את כל הטוב והיופי.
    ודאי שיש הרבה מקום להוסיף ןלשפר בכל התחומים אל תשמיצו תנו יד להמשך בנין הארץ והעם יותר אהבה ופחות שינאה.

  • 54.

    כל מילה אמת. צלול, ברור, ושקול. הלוואי ונצליח. (ל''ת)

    דתית-לאומית, 06/02/09 07:14

  • 53.

    אני קורא לערבים להצביע לחרדים ולש''ס כי חיזוק מלגות אלו הוא הרס והחלשת

    ערבי, 06/02/09 06:31

    מדינת ישראל.

  • 52.

    ההבדל בין אורלב וכצל'ה הוא בקבלות על עשייה בשטח ולא בחלקות הלשון

    גם את הראיון כאן זיסר הרוויח רק בזכות קבלות מעשיות, 06/02/09 06:14

    כולם מסכימים שהמניהגות של מגזרינו היא כישלון מוחלטוכל אחד ואחד מהללו היה מזמן צריך ללכת הביתה
    למגזר המיוחד שלנו היה בוודאי מגיע דמויות הרבה יותר מוכשרות ומרשימות מנוכחיות החיוורות ועלובות
    כולנו חשים בושה עמוקה שאלו נציגינו
    חסרי קבלות על איזה עשייה משמעותית על או לפחות איזה משנה אידיאולוגית סדורה

    לא מובן איך הצלחנו להוציא מתוכנו אנשי עסקים מוכשרים שהפכו בכוחות עצמם למליונרים כבדים וכן קצרנו הצלחות מרשימות ביותר בכל התחומים האפשרים - איך לא הצמחנו אף מנהיג ראוי ואין באופק כוחות הנהגה שניתן להתגאות בה!!!

    פשוט עצוב!!!

    אתם יודעים כמה אנשים אינם רוצים להצביע הפעם???? מזעזע!!!!

  • 51.

    מוטי העם איתך ועם הבית היהודי

    יוסי, 06/02/09 02:35

    כל מילה בסלע!

  • 50.

    לכצל'ה אין רגל אבל יש שכל, לזיסר יש רגל אבל אין שכל!!!

    חייל גולני, 06/02/09 01:50

    כצל'ה גיבור ישראל.

    • מנהיג ששמו ''כצה'לה'' , כשמו כן הוא. לא מכובד, לא ראוי, לא מתאים. (ל''ת)

      נ., 06/02/09 07:15

  • 49.

    הכתבה חושפת לכאורה קשר הון-שלטון מובהק במפלגת אורלב.

    שמואל משי , 06/02/09 01:43

    שומר נפשו ירחק!

  • 48.

    פותח הקניונים בשבת אומר להצביע לבית הפתוח?! (ל''ת)

    זהבה אשורי , 06/02/09 01:37

    • באותו משקל - המורשע בעדות שקר יעשה את שהבטיח לציבור? (ל''ת)

      תומך בבית היהודי , 06/02/09 14:18

  • 47.

    עוד אופורטוניסט שדואג שמקורביו ישבו בממשלה . (ל''ת)

    יוני דוד , 06/02/09 01:29

  • 46.

    זיסר הגורם לפרוק הבית היהודי

    מרדכי, 06/02/09 01:00

    מוטי זיסר הוא איש של חסד.
    בלי קשר הוא בסיכלותו כי רבה גרם לפרוק האחדות בבית היהודי בשל היתערבות של איש עסקים שלא מבין בפוליטיקה והראיה זו התוצאה כמו אורלב כן זיסר משולים לנווט מצויין שאינו מגיע ליעד בקיצור לא יודעים לקרוא את המפה לאשורה זיסר היה בעל הבית בועדה תשאלו את מי שהיה בפנים ומבין ולזיסר לסיום חטא היוהרא גדול מחטאם של הרבנים העוסקים בפוליטיקה ואינם מבינים בה

    • אחרי הבחירות צריך להתאחד-לא להכפיש אף אחד

      יוסי, 06/02/09 11:56

      חייבים להתאחד אחרי הבחירות
      לא יעזור כלום ישנם דעות שונות
      ברור שכצלה בנה עזר לבנות וכו'
      ברור שזיסר איש של חסד
      ברור שהרב הרשקובית מועמד ראוי להיות בראש המפלגה .
      חייבים להתאחד ולהצביע לשני המפלגות ששניהם יעברו את אחוז החסימה

      • הבית היהודי הציעו לאיחוד שלום בית.

        תומך בבית היהודי , 06/02/09 14:17

        האיחוד הלאומי מסרבים להתנער מהצהרותיו האנטי ציוניות של וולפה (חיילי צה"ל=גסטאפו!)

        • כן "שלום בית"... =כניעה לתנאי זבולון אורלב והמפז"ל. כנסו.

          זהבה אשורי , 08/02/09 14:28

          הם בסך הכל ביקשו לזרוק את כצל'ה ואת אריה אלדד ואת ברוך מרזל ואת הרב וולפא. והאיחוד הלאומי סרב בצדק להכתבותיהם של "זבולון את הרשקו סידור ג'ובים למקורבים בלבד"וצירפו את האישים הנ"ל שמייצגים עשרות אלפי אנשי ימין בארץ על מנת למנוע פיצולים מיותרים בהם אלדד ירוץ לבד ומרזל ירוץ לבד ויאבדו עשרות אלפי קולות לגוש הימין. ואכן התאחדו ארבע מפלגות לאיחוד לאומי גדול אחד ובעזרת ה' ננצח.

  • 45.

    גם גאיידמק חשב שכסף מביא השפעה פוליטית (ל''ת)

    רק שהציונות הדתית לא תגמור כמו בית''ר ירושלים ...., 06/02/09 00:13

  • 44.

    גם גאיידמק חשב שכסף מביא השפעה פוליטית (ל''ת)

    רק שהציונות הדתית לא תגמור כמו בית''ר ירושלים ...., 06/02/09 00:13

  • 43.

    עוד שמאלן קיצוני שמצביע לבית השמאלני. בסוף גם ביילין יצביע למפז"ל.

    שמואל משי , 05/02/09 23:46

    מה הפלא כשבראש המפלגה עומד איש שקיבל פרסי הוקרה מארגוני ערבים.

  • 42.

    מי הוא בכלל הזיסר הזה?

    יהודי, 05/02/09 23:43

    כל ליצן שעשה קצת כסף חושב שהוא יכול לתת ציונים לכל העולם ?
    עוד מעט הוא יבכה שלא בחרנו בו להיות המנהיג שלנו.
    גיידמק , מאחוריך.

  • 41.

    צדיק של שבת.

    יוחנן, 05/02/09 22:32

    הצדיק שקניון ארנה בתקופתו היה פתוח בשבת ואשר הכניס את טיב טעם לקניון ארנה לפני שמכר אותו לבן זקן.

  • 40.

    איך בחרו ברב הרשקוביץ למס' 1- הרי הם מצהירים שהם רק מתייעצים עם רבנים (ל''ת)

    כנראה שאורלב רק יתייעץ איתו..., 05/02/09 22:07

  • 39.

    תןמכת באיחוד הלאומי!!!!!!

    חן, 05/02/09 22:01

    חבל על כל מילה מיותרת.

  • 38.

    זיסר הפך את החוף של אשקלון למקום מוזנח וחסר תקוה .מתי יתן הדין על זה?! (ל''ת)

    אחד מהעם., 05/02/09 21:48

  • 37.

    זיסר עשה טובה תישאר בעסקים רק אל תמכור לנו את ארץ ישראל עם הבית היהודי (ל''ת)

    משה ירושלמי, 05/02/09 21:21

  • 36.

    רק הבית היהודי (ל''ת)

    יוסף, 05/02/09 21:04

  • 35.

    למה רבנים בכלל מתערבים בפוליטיקה

    אחד שזוכר, 05/02/09 21:03

    משום מה זכור לי שלפני קצת יותר מחודש מוטי זיסר ישב במועצה הציבורית של הבית היהודי יחד עם עשרה רבנים לפחות כדי ....לעסוק בפוליטיקה ויחד עם הרבנים ( שלא לימדו תורה אלא הרכיבו רשימה לכנסת כמו כל ועדה מסדרת) הוא הרכיב רשימת חברי כנסת שהתפרקה עוד לפני שנולדה משום שגם מוטי זיסר וגם הרבנים וגם עמידרור לא מבינים בפוליטיקה. ולא מבינים איך מרכיבים רשימה שתהיה מקובלת על הגופים המרכיבים אותה. זיסר ואורלב רצו לבלוע את האיחוד הלאומי ונכשלו - ועכשיו הוא משתלח ברבנים. כשישב איתם להרכיב רשימה - זה היה בסדר?

  • 34.

    אף לא מילה על שס מסקנה: מצביעים שס (ל''ת)

    יונתן השסניק, 05/02/09 20:22

  • 33.

    הבת שלו עזבה את הדת והוא תומך ביוצאים בשאלה בתל אביב (ל''ת)

    כל הכבוד למוטי, 05/02/09 20:14

    • הוא איש חסד, ולשון הרע עליו ועל משפחתו הוא מעשה רע! (ל''ת)

      תומך בבית היהודי , 05/02/09 20:37

    • ''לכל הכבוד למוטי''

      ניסים, 05/02/09 21:31

      יש לא מעט רבנים שחתומים על מנשרי ''האיחוד הלאומי '' שילדיהם אינם דתיים

      ולמרות הכל דעתם מקובלת

      כאשר תפגוש את מוטי זיסר תתנצל לפניו על הלשון הרע שהוצאת עליו

      כך לא מנהלים ויכוח כך מתנהגים דתיים ללא אלוהים . כי אם אלוהים היה על לוח ליבך לא היית כותב את הטוקבק הזה

      חזור בתשובה לפני שיהיה מאוחר

    • אם תתחיל לחשב בנים ובני בנים, תסתבך. מה זה קשור? השב לעניין, נמק, (ל''ת)

      או שלא תתערב. זיסר מנמק, וגם משכנע., 06/02/09 07:19

  • 32.

    תשובה ל - 22 : מצווה לקרוא את ספרי וולפא בבית הכסא (ולקנח בהם ) (ל''ת)

    פוסק בכיר, 05/02/09 19:56

    • זאת הרמה של מגיבי הבית הפתוח(לדעות שמאלניות)... (ל''ת)

      יוני דוד , 06/02/09 01:30

      • קללות שלך לא יועילו. ציוני דתי=בית יהודי (ל''ת)

        תומך בבית היהודי , 06/02/09 14:05

  • 31.

    מוטי,אתה צודק לחלוטין הרבנים הביאו את הפילוגים עלינו (ל''ת)

    רשי, 05/02/09 19:54

    • לא ידעתי שהשם הנרדף של אורלב זה "הרבנים". אולב הפלגן. (ל''ת)

      זהבה אשורי , 06/02/09 01:39

      • מוטי זיסר איש חסד שמייצג את הרוה השקול בציונות הדתית (ל''ת)

        תומך בבית היהודי , 06/02/09 14:08

  • 30.

    מוטי,אתה צודק לחלוטין הרבנים הביאו את הפילוגים עלינו (ל''ת)

    רשי, 05/02/09 19:53

    • אורלב זרק את מולדת וסרב לדבר עם אלדד על איחוד! אורלב פלגן מאז ולתמיד. (ל''ת)

      זהבה אשורי , 06/02/09 01:42

  • 29.

    בטוח שפרופסור הרשקוביץ מצטער שנקלע בעל כרחו בתמימותו לכל הגועל נפש הזה (ל''ת)

    סטודנט מעריץ, הטכניון חיפה, 05/02/09 18:55

    • אבל הוא נאמן לדרך ולא נותן לנשמות רעות לפגוע בו ובה (ל''ת)

      תומך בבית היהודי , 05/02/09 19:54

      • ע''פ המודל המתימטי של ''הנחשים באי'' האינטרס של הציונות הדתית הוא החרבתה (ל''ת)

        נאמני תורה ועבודה, 05/02/09 21:04

        • כנראה לא הבנת את המודל. האינטרס כרגע הוא לשים ב.

          תומך בבית היהודי , 06/02/09 14:09

          הנחשים כבר התרבו מספיק באי!

  • 28.

    כל הכבוד

    שי, 05/02/09 18:40

    סוף סוף מישהו אומר את האמת בפנים.

  • 27.

    תחילתה של מימד-ברעיון רציני של הרב עמיטל. סופה במפלגת ירוקים הזויה! (ל''ת)

    סופו של הבית היהודי - מפז''ל מטורלל?!, 05/02/09 18:18

    • סופו בהכנסת הציונות הדתית תחת דגל אחד. תאמין - ויהיה! (ל''ת)

      תומך בבית היהודי , 05/02/09 19:55

      • איך נעשה את זה? ע''פ הטוקבקים כנראה שיש רק תומך אחד וזה אתה! (ל''ת)

        הקול הצף, 05/02/09 21:37

        • עפ"י הטוקבקים ערוץ 7 חילק לפטופים חינם שוב לתומכים מטעם

          תומך בבית היהודי , 06/02/09 14:11

          זה טריק ידוע.

          לשאלתך - רוב תומכי הבית היהודי כרגע בשטח שמתעורר לטובתנו (גל התמיכות מוולרשטיין דרך זיסר ועד יהואר גל אינו מקרי!). אני נשארתי לקרוא בעיון את ההשמצות ולהגיב עליהן באיפוק. סטייה שלי.

  • 26.

    דתי נורמלי מצביע הבית היהודי

    יגאל בן חיים , 05/02/09 18:08

    ומי שמסכסך שישב בספסלי האופוזיציה

    • חופש הצבעה בנושאי ארץ ישראל=חובה להתבדל מרשעים שמאלנים שונאי העם. (ל''ת)

      יוני דוד , 06/02/09 01:32

      • חובה לא לקלל גם יריבים פוליטיים! (ל''ת)

        תומך בבית היהודי , 06/02/09 14:12

  • 25.

    מספיק שאורלב היה הולך הביתה והבית היהודי היה נשאר מאוחד

    חבר ועדה, 05/02/09 17:46

    וזה היה זיסר עצמו, מאחורי הקלעים, ששלט בכל מניפולציה של עמידרור--כולל ביטול הפריימריס, כולל לא לספר את תוצאות ההצבעה באינטרנט, כולל ההדחה של צבי הנדל ובני אלון, וכולל התחלת קמפיין ''החינוך בראש'' עם צוות פרסום (הפגישות היו במשרדו של זיסר) בלי שאורי אריאל אפילו ידע מזה. זיסר היה המנוע מאחורי נסיון ההשתלטות של המפד''ל הישנה על הבית היהודי, ומחיקת האיחוד הלאומי. אז עכשיו הוא אומר ש''כל החבורה'' צריכה לפרוש. ''כל החבורה'' חוץ מאורלב כמובן...

    • אורלב יוותר? מילא מרזל ויתר על מקומו למען השלום אבל אורלב??

      זהבה אשורי , 06/02/09 01:43

      ממי יש לכם ציפיות? מאחד ששונא את כל מה שלא מפז"ל?

  • 24.

    הבית היהודי חושב שהוא מציג כל מיני שליחים אטרקטיביים, אך מחביא את... (ל''ת)

    זבולון אורלב העסקן המאוס, 05/02/09 16:37

    • אורלב פשוט יושב שבעה

      אלי, 05/02/09 22:09

      ואתה רשע מרושע

    • אורלב קיבל עיטור מופת על גבורתו ביום כיפור

      תומך בבית היהודי , 06/02/09 14:16

      (הוא היחיד מחברי שתי המפלגות שזכה לעיטור גבורה - מלבד איתם שפרש לליכוד, לא יודע למה).

      הוא אמנם לא איבד רגל, ואינו מדען עולמי ורב נערץ ועדיין: היזהר מהשמצות.

  • 23.

    תזכרו שכצל'ה הורשע פעמיים בעדות שקר = כראוי לחבר של אריק שרון (ל''ת)

    אשור זהבי, 05/02/09 16:33

    • כבוד לשקר בערכאות של בג"ץ הדיקטטורים השמאלנים!!!! (ל''ת)

      זהבה אשורי , 06/02/09 01:44

      • מדבר שקר תרחק. תמיד. עדות שקר היא עברה וחילול השם.

        תומך בבית היהודי , 06/02/09 14:13

        כצלה עצמו הודה בזה במשפט זהיה לו.
        אין איש אשר יעשה טוב ולא יחטא, אך אל תצדיקי טעויות.

  • 22.

    יש לי שאלה קטנה לאנשי הבית היהודי

    טוס טוס, 05/02/09 15:55

    למה להרשקוביץ שהוא פרופסור קוראים ''הרב''
    ולוולפא שכתב עשרות ספרים וידוע בתור גאון קוראים לו בשמות גנאי??

    • אשמח לראות את הסמיכה של וולפא

      גדי, 05/02/09 16:25

      פרט לכך הוא לא ציוני דתי אלא חרדי משיחיסט מובהק

      • תשובה לטוס טוס

        החוסם הלאומי , 05/02/09 21:11

        התשובה פשוטה מאוד , הרב וולפא לא רק שהוא יהודי למדן וגאון (הוא קיבל סמיכה מכמה רבנים דרך אגב..)
        הוא גם חריף לשון וחד מחשבה, אי לכך ובהתאם לזאת אנשי הצריף הרפורמי אין להם את הכלים להתמודד מול אישיות כזאת ולכן נוקטים בדרך הקלה , פשוט ללכלך וללכלך וככה אולי הם יפחידו אותו...

        אבל מיותר לציין שהרב וולפא לא ממש סופר אותם וממשיך להוביל את המהפיכה הכתומה!
        והעיקר... לא לפחד כלל!!!!!!!!!

        • ובעיקר וולפא קורא למדינה "רשעה" ולחייחי צה"ל נאצים. (ל''ת)

          תומך בבית היהודי , 06/02/09 14:14

    • ככה יעשה למי שמתיר הכאת חיילים

      נורמלי, 05/02/09 16:26

      'רב' לא יכול להיות מי שמתיר הכאת חיילים ומתיר לקלל אותם. הוא גם לא ממש מכיר בהמנון

    • אולי כי וולפא מכנה את צה"ל - "גסטפו"?! (ל''ת)

      תומך בבית היהודי , 05/02/09 19:56

    • בתור סטודנט לשעבר , יש לי תשובה

      מושון,חולון, 05/02/09 20:05

      הרשקוביץ הוא גם פרופסור, וגם רב מוסמך.
      האם וולפא הוא רב מוסמך?

  • 21.

    הסקר של ערוץ 2 בטלוויזיה : האיחוד הלאומי 6 מנדטים

    לא מסתכנים, 05/02/09 15:50

    הבית היהודי מקבל חצי 3 מנדטים...


    האמת תנצח, חכו ותראו!!!

    • אתה טועה ומטעה

      שפוי, 05/02/09 16:23

      בסקר של ערוץ 2 האיחוד הלאומי מקבל 2 מנדטים בלבד, כמו בסקרים רבים אחרים. היה סקר אחד, די הזוי ולא מובן בגלובס. בכל הסקרים אתם 2 מנדטים לכל היותר.אמנם דרככם לא לומר אמת, אבל זה יעזור לכם. ביום שלישי הבא, הבית היהודי בקואליציה, האיחוד הלאומי, אם יעבור את אחוז החסימה, באופוזיציה לעוד 4 שנים.

      • ה''שפוי'' טוען שמי שלא מסכים איתו אז הוא ''הזוי''. גם גלובס....

        אעלק שפוים, 05/02/09 19:55

        כולם שונאים אתכם החילונים החרדים הימנים השמאלנים, כולם שונאים את אנשי הבית הרפורמי...

        אפשר לומר שבאמת אתם גורמים לאחדות בעם היהודי....

        • מדוע כל המארה והמררה הזאת? מה כואב לך? למה לקלל? (ל''ת)

          תומך בבית היהודי , 05/02/09 20:36

  • 20.

    הצדיק הגדול שפותח קניונים בשבת

    משה, 05/02/09 15:27

    מה שמענין את זיסר זה כסף,ולא משנה באיזה דרכים הוא עושה את זה .שיתעסק עם הכסף שלו ויבלום את פיו,ממתי כל פלצן שעשה כמה לירות ניהיה חכם ובעל דעה?

    • משה, הצדיק הגדול שפותח את פיו על גומלי חסדים (ל''ת)

      הילהלהלה , 05/02/09 15:35

    • מה! הוא פותח קניונים בשבת רשע מרושע לא צריכים את התרומות שלו (ל''ת)

      אלי, 05/02/09 15:36

  • 19.

    איש אמת שעזר הרבה לכל אלה שמכפישים פה בטוקבקים אותו

    הילהלהלה , 05/02/09 15:08

    אתם אולי לא יודעים, אבל האיש הציל כמה וכמה מוסדות בקריסה, עשה חסד לאלפים, אשתו הקימה את עזר מציון, וכל מילה נוספת מיותרת. אני מציעה להקשיב טוב טוב למה שיש לאדם המדהים הזה להגיד. רק הבית היהודי!

  • 18.

    כל מילה בסלע גם אני מצביעה להרשקוביץ

    מריה מהצפון, 05/02/09 15:06

    אין הרבה רבנים שהגיעו לרמה אקדמאית כמו שלו

  • 17.

    הבית היהודי הוא ביתם של כל אוכלי הסושי. (ל''ת)

    הכשר כמובן, 05/02/09 15:01

    • סושי אולי כן, הנבלות והטרפות ימשיכו להשמיץ מבחוץ. (ל''ת)

      תומך בבית היהודי , 05/02/09 20:31

      • כשאני דן את אורלב לכף זכות אני אומר שהוא נדבק לכסא כי הוא נבלה.

        יוני דוד , 06/02/09 01:36

        נבלה מתה על הכסא איך תעוף אם לא נעיף אותה?

        • תגובה מכוערת נוספת. תפסיקו שם באיחוד הלאומי. די (ל''ת)

          אתם מזיקים גם לעצמכם!, 08/02/09 08:01

  • 16.

    מוטי זיסר איש יקר. נדיב, טוב לב וכם חכם.

    תומך בבית היהודי , 05/02/09 14:59

    כל הכבוד לו על פעילותו ועל תמיכתו!

  • 15.

    זה אתר של הבית הרפורמי פה???

    איחוד לאומי גדול, 05/02/09 14:57

    כל הכתבות פה נגד האיחוד הלאומי...

    אם באמת האיחוד הלאומי בקושי עובר את אחוז החסימה אז מה אתם כ''כ בלחץ???

  • 14.

    ככה זה שלא שומעים לרבנים יוצאים רפורמים (ל''ת)

    יהודי שומע לרבותיו, 05/02/09 14:49

    • הוצאת שם רע זו הדרכה מרבנים? תגובה מכוערת. (ל''ת)

      הילהלהלה , 05/02/09 15:09

    • איזה סגנון יפה. כל מי שלא חושב כמוך רפורמי. ממש בוגר (ל''ת)

      יהודה ב. , 05/02/09 15:12

  • 13.

    אתם רואים מה זה מיזרוחניק אין לו דת בכלל כמו רפורמי (ל''ת)

    רק ש'ס בבחירות בלי להתבלבל, 05/02/09 14:48

    • רק ש"ס! נקנה דירות מעמותה שלנו! נסכים לפשרות על ארץ ישראל

      הילהלהלה , 05/02/09 15:09

      נדפוק את המזרחיים ואחר כך נשנכע אותם להבציע לנו! רק ש"ס - מפלגה עם יראת שמיים

  • 12.

    כל מלה בסלע - כצהלה ווולפא טועים כמו ב-92 ועוזרים

    לשמאל. תלמדו הסטוריה, 05/02/09 14:46

    ב-92 מחנה הימין קבל יותר קולות מהשמאל. אבל כמה מפלגות עם רבבות קולות לא עברו את אחוז החסימה. רבין מרץ צחקו כל הדרך לאוסלו. שגעון הגדלות של כצהלה תגרום לזה שוב. ערוץ 7 תוקף תמיד את המפדל אבל אח''כ רוצים את סיעו המפדל בכנסת !!!
    פתאום אצל דתיים המלה פרופסור זו גנאי !!!
    כל המתלהמים יגרמו לפרוק כל ההתישבות.תפעילו שכל במקום להפגין אח''כ.

    • מוכן להתערב שהאיחוד הלאומי יקבל שני מנדטים יותר מהבית היהודי הפתוח . (ל''ת)

      יוני דוד , 06/02/09 01:34

      • מאחל גם לכם הצלחה. לא מבין את הנימה הרעה בתגובותיך (ל''ת)

        תומך בבית היהודי , 06/02/09 14:15

  • 11.

    אז מה עם יש לך כסף?

    ידידיה, 05/02/09 14:45

    זיסר,למה אתה חושב שביגלל שיש לך כסף אנחנו צריכים לישמוע את דעותך הסתמיות!

  • 10.

    ביבי זה אסון, כצל'ה הוריקן

    דניאל, 05/02/09 14:44

    זיסר הספיק לעשות משהו בחיים שלו. אם הוא אומר שאסור להצביע לליכוד או לאיחוד הלאומי, הוא יודע מה הוא מדבר. ביבי זה אסון, כצל'ה הוריקן

  • 9.

    אז מה עם יש לך כסף?

    ידידיה, 05/02/09 14:42

    זיסר,למה אתה חושב שביגלל שיש לך כסף אנחנו צריכים לישמוע את דעותך הסתמיות!

  • 8.

    צודק מאה אחוז

    אברהם, בני ברק, 05/02/09 14:41

    מוטי זיסר צודק מאה אחוז. כל מילה שאמר בסלע

  • 7.

    הכסף יעוור עיני חכמים ובורגנים נפוחים ונהנתנים. (ל''ת)

    הומלס מפתח תקוה, 05/02/09 14:38

    • למה להשמיץ? במקרה הזה מדובר באיש טוב והגון באמת. (ל''ת)

      תומך בבית היהודי , 05/02/09 15:06

  • 6.

    שם את מבטחי בעתניאל שנלר (ל''ת)

    איקי , 05/02/09 14:37

    • איקי אתה גאון (?!) אני שמה את מבטחי ברב הרשקוביץ (ל''ת)

      הילהלהלה , 05/02/09 15:11

  • 5.

    להפקיד כל דבר בידי נתניהו זה התאבדות (ל''ת)

    שולה מעפולה , 05/02/09 14:34

  • 4.

    הבית היהודי בלחץ...

    החוסם הלאומי , 05/02/09 14:24

    מפעילים את כל התותחים שלהם בהתקפה מלוכלכת נגד כצל'ה והאיחוד הלאומי,
    אבל זה לא יעזור להם כי לציבור נמאס מהשקרנים והקומבינטורים!!


    דרך אגב, מעניין לראות שאיש עסקים לא מעודכן בסקרים כי הסקרים האחרונים שהאיחוד הלאומי מגיע ל6 מנדטים והבית היהודי תקוע על 2 מנדטים....

    • הבית היהודי זוכה מיום ליום ביותר תמיכה. למה אתה לחוץ?

      תומך בבית היהודי , 05/02/09 15:03

      מוזר שאתה מנפנף בסקר של גלובס שסותר את כל שאר הסקרים לגבי תחזית כל המפלגות, ולא בסקרים עדכניים ממנו בהם לבית היהודי נחזו 4 ו-5 מנדטים.

      אינני מבין, למען השם, איזה צורך יש לאנשים להטות את האמת לשם רווח פוליטי.

      • ממי הבית היהודי זוכה לתמיכה?מחבריו של אורבך בnrg????

        החוסם הלאומי , 05/02/09 16:03

        תפסיקו לעבוד על עצמכם... כי עלינו אתם כבר לא עובדים!!!


        רק איחוד לאומי גדול יביא למהפך!

        • בnrg היה במשך שבועות סיקור של איזה טסלר לטובתכם (ל''ת)

          מה קפצת פתאום, בכיין?, 08/02/09 08:03

  • 3.

    ידידי אתה טועה , ובגדול!!

    האמת תנצח, 05/02/09 14:20

    כצל'ה הוכיח הרבה יותר מאורלב שהוא יודע להרים פרויקטים.

    בעוד דבר אתה טועה:
    כצל'ה והאיחוד הלאומי כמעט ולא מדברים נגד הבית היהודי ,לעומת זאת אנשי הבית היהודי לא מפסיקים ללכלך ולהתקיף!!!

    אני מצביע האיחוד הלאומי, כי שם יש את האנשים הנקיים והאמיתיים ביותר מכל המפלגות

    • כצלה התקיף את הרב הרשקוביץ אישית בראיון באתר זה

      תומך בבית היהודי , 05/02/09 15:07

      הרב הרשקוביץ ענה לו באבירות ובאלגנטיות.
      בוא ונעמיד דברים על דיוקם.

    • תמכתי באיחוד והחלטתי להצביע לבית היהודי נוכח הסגנון הבוטה של כצלה (ל''ת)

      שושי, 06/02/09 01:22

  • 2.

    ===כולם עם האיחוד לאומי==שמים -ט- בקלפי===

    יעל, 05/02/09 14:10

    ובהצלחה לכל המפלגות הדתית שכל רצונם לעשות את רצון הבורא יתברך,
    והכי חשוב בלי כעס ומרירות אחת כלפיי השנייה,
    החזון האמיתי הוא ש''ס+איחוד לאומי+אגודה+מפד''ל= אחדות דתית שתקדש שם שמיים בעם ישראל,
    המקובל הרב לוי נחמני זצ''ל כתב שהגאולה תלויוה באחדות שומרי תורה ומצוות (אלו שבאמת ואל החפיפניקים) ואז תבוא הגאולה.

    • === אני בבית היהודי === (ל''ת)

      ומאחל הצלחה לשני הצדדים. רק לא לשים ליכוד!, 08/02/09 08:04

  • 1.

    עוד אוליגרך דתי ריאלי. לא ראינו אותך בכפר מיימון וגם לא בעמונה!

    יהודה, 05/02/09 14:10

    עשה טובה, לך לעסקיך ועזוב אותנו בשקט, נסתדר גם בלעדי כספיך. נמאס כבר להתחנף לגבירים.

    • גם לא ראינו שם את כצל'ה

      שפוי, 05/02/09 14:50

      גם לא ראינו שם כצל'ה, הוא בטח היה בילה בחול במסגרת מסעי ה'שנור' שלו

      • את כצל'ה ראינו במספיק מקומות

        שי, 05/02/09 16:22

        במלחמת יום כיפור, מחרף את נפשו למען עם ישראל. בכל יישוב בשומרון דואג ועוזר. את זיסר אנחנו רואים במטוס הפרטי ובמסיבות יום הולדת ראוותניות.

    • ראינו אותו תומך במפעלי חינוך ולימוד בסדרי גודל עצומים.

      תומך בבית היהודי , 05/02/09 15:04

      איש יקר!