• 95.

    והאישה הברברית ההיא צעקה עליו...היא ממש זולה ומגעילה

    אנסטסיה, 07/02/09 05:52

    אני נזכרת באישה המבחילה ההיא בעצם היו שתי נשים אולי לביאות ליתר דיוק ומזדעזעת ...פשוט התנהגות של חיות טיפשות....

  • 94.

    הרופא הזה צריך לקבל פיצויי מסויים על טעות זו של צהל (ל''ת)

    פקק תנועה , 05/02/09 14:19

    • אפשר אם כך ליקרוא למיקרה זה שאלו קרבנות השלום (ל''ת)

      פקק תנועה , 05/02/09 14:20

    • מי יפצה על החור שנפער בנשמתו ? מי יפצה על בת ללא עין ללא אחיותיה? (ל''ת)

      מתנה ש. חצור הגלילית, 05/02/09 19:48

  • 93.

    חלאס להתעסק בערבי שמתו הילדות שלו זה רק מעצבן אותנו

    יותם, 05/02/09 14:00

    ברגע שהוא בוכה אז כל ערבי שבני משפחה שלו מתו יבכה (יהיו אלף כאלו), מה ואחר כך הוא יתבע את ישראל ואז כל ערבי יתבע את ישראל חלאס זה סתם, ואנחנו לא צריכים להתעסק בזה ולריב על זה כמו ילדים קטנים תפנימו זה כתבה בשביל 'לעורר אותנו' יותר נכון לעצבן אותנו יש דברים יותר חשובים לדבר עליהם. (נקודה למחשבה)

  • 92.

    המוות המיותר הזה אכן מצער אבל...

    TOVKA , 05/02/09 13:52

    במלחמות הכל קורה וחפים מפשע לעיתים משלמים את מחיר הדמים.לו החמס היה לוקח בחשבון מראש את ההרג וההרס שיהיו מנת חלקם של אנשי עזה הוא היה נוצר את אישו, ומפסיק להתגרות ולגרות את קצות העצבים של ישראל ואנשי הדרום.יפה שהתנצלנו ויחד עם זה בואו לא נשכח שרוב ההרוגים של צה"ל במבצע עופרת יצוקה היו כתוצאה מירי שגוי של כוחותנו על כוחותנו.זה עצוב אבל כנראה שבמלחמה דברים כאלה מתרחשים. והלוואי שמישהו מהצד השני סוף סוף יעכל שכל מה שהרוויח מ8 שנות ירי בלתי פוסק לעבר מדינה ריבונות ,הסתיימו בהרס חורבן ומוות ,ואולי רק אולי יישבו שולחן המו"מ באופן שתוצאותיו ייאפשרו לצד השני להתחיל לבנות ולא להרוס.אנחנו באמת לא נהנים מלהיות הרעים ושאף אחד לא יספר לי אחרת.

  • 91.

    לו התנצלות היתה יכולה לעורר לחיים.... היה בכך משום נחמה לדר עייש.... (ל''ת)

    האיכפתית, 05/02/09 12:31

  • 90.

    במלחמות יש טעויות ונהרגים גם חפים מפשע. את התלונות להפנות - לחמאס!

    Eחד, 05/02/09 11:10

    כמה קצר הזיכרון....
    כמה מהר כולם שוכחים מי הכריז בקולי קולות על סוף הרגיעה.
    מי ירה עשרות טילים ליום במטרה לנסות לשפר את עמדת המיקוח שלו.
    מי הכריז בעצרת מתלהמת שיחריב את מדינת ישראל עד היסוד.
    אז קרה מה שחייב היה לקרות, ותוך כדי כך נהרגו בטעות גם לא מעורבים (וגם חיילינו מאש כוחותינו), את כל הטענות צריך להפנות למי פעל להסלמת המצב, קרי לחמאס.
    אני בטוח שגם הרופא יודע זאת, אבל מטעמים ברורים אסור לו לדבר.

  • 89.

    בלי רחמים...מדובר בעמלק.

    mnementh , 05/02/09 08:36

    אם השמאלנים ההזויים היו מבינים זאת, לא היתה בעיה.

  • 88.

    רשעות זועקת

    זו לא ישראל שהכרתי, 05/02/09 07:47

    רשעים מוחלטים תמיד היו בינינו אבל לפי כמות התגובות החולניות כאן נראה שהמאזן (לא אבו-מאזן אלא מאזן כמו מאזן כוחות) השתנה לרעה ובאופן מוחלט.
    לרוב המגיבים -- וכנראה גם לרוב הקוראים -- ברור כי הרופא נושא באחריות הבלעדית למות בנותיו, וכי היה עליו לפנות את כל משפחתו ולהמלט למקום בטוח. איזה מקום בטוח היה ברצועה???? חוץ ממנהרות החמאס?
    לפי הגיון עקום זה, אנו הישראלים אשמים במעשי הטירור של החמאס ודומיו, כי הלא ידוע לכל מי שעיניו בראשו כי נסיעה באוטובוסים מסוכנת - הם מתפוצצים, כניסה למסעדות ולמקומות בילוי מסוכנת - גם שם יש פיצוצים, מגורים בהתנחלויות מעבר לקו הירוק (ראה גוש קטיף לשעבר) היו מסוכנים, ביקורים במזרח ירושלים מסוכנים, וכן הלאה. זו בדיוק טענת החמאס וקריאתו להרג יהודים בכל שטחי א''י, המגיבים כאן אימצו כפשוטו את הגיון החמאס ודומיו. מספיק שמישהו מתגורר באיזור אותו אחד הצדדים מגדיר בשרירות-לב כ''מסוכן'', אזי דמו בראשו.
    לא משנה שמדובר בילדות, לא משנה שמדובר ברופא שמושיט ידו לשלום לאחר שאיבד מחצית משפחתו ברגע. הוא ערבי וזה מתיר את דמו.
    יופי, כעת השתלבנו במרחב בצורה מושלמת.

    • אם זו לא ישראל שהכרת אז יש תקווה

      גידי, 05/02/09 08:33

      ישראל שהכרת הביאה אותנו למסור שטחי מולדת ולמות כמו זבובים במדינה שהיינו אמורים להיות מוגנים בה. ישראל שהכרת פינתה יישובים יהודיים בכוח אך חושבת שטרנספר זה חטא נוראי. ישראל שהכרת מתפוררת כי אין לה עמוד שדרה. טוב מאוד שנשתלב במרחב ונתחיל לפתח קצת כושר עמידה מול האויב ונתחיל להאמין בצדקת דרכנו ולא ליפול לטמטום שמאלני הזוי פגום גלותי.

    • מגעיל לקרוא התגובות ...אכן נהייני ראויים לליברמן ומרזל (ל''ת)

      יואב, 05/02/09 09:47

  • 87.

    כאשר טלי חטואל וארבע בנותיה הקטנות נרצחו בידי בני עמו של האיש הזה,

    צביעות יפי-הנפש, 04/02/09 21:58

    איני זוכר שעשיתם כזה קרקס.

    • לפחות הערבים

      ש, 04/02/09 22:36

      לקחו אחראיות ולא ניסו להעביר את האשמה לטלי חטואל כמו שהישראלים ניסו לעשות.

  • 86.

    מה לעזאזל הוא עשה בבית? (ל''ת)

    זה מלחמה, דאמיט, 04/02/09 21:10

    • לאן הוא יברח?

      שוקו, 05/02/09 10:57

      למקלט? למצרים? לישראל? אה נכון... אין לו מקלט והוא לא יכול לצאת מעזה המופצצת.

      משום מה לא נראה לי ששאלת את אותה שאלה כשישראלים נפצעו בשדרות ובאשקלון (והם אשכרה יכלו לעזוב).

  • 85.

    בושה וחרפה עכשיו צריך שכל היהודים ינשקו את הנעליים של האבא השכול (ל''ת)

    כועס, 04/02/09 20:58

  • 84.

    מצידי שכל הערבים יהרגו באותה הצורה! ושהאבא הזה לא ירעה את דמעות הכאב!

    יהודי בנשמה , 04/02/09 20:57

    זה מזויף!
    פחות ילדים ערבים = פחות מחבלים!

    • וזה שאתה "יהודי בנשמה" הכי מפחיד !!! (ל''ת)

      אריק , 04/02/09 21:01

    • הישראלי המכוער

      schlommi, 04/02/09 21:13

      עוד דוגמה לישראלי אב טיפוס, שביגללו שונאים את הישראלים בכל העולם. מר. יהודי בנשמה

      • לכל המגיבים - אמן היתם דואגים ככה לאזרחי וחיילי ישראל!אני מכווה שנס זה

        יהודי בנשמה , 05/02/09 00:38

        יקרה!

        אמן!

        • נ.ב - מקווה! (ל''ת)

          יהודי בנשמה , 05/02/09 00:39

      • לא צריך להתרגש מכל ילד בן 15, שלא יודע לאיית. טיפש בנשמה.

        Eחד, 05/02/09 11:23

        מי שמביע שמחה על מוות של אזרחים הוא קודם כל טיפש ורשע. מאידך, זו הייתה מלחמה צודקת ובכל מלחמה יש טעויות. לכן החמאס (זה שסיים את הרגיעה וירה עשרות טילים על ערינו) נושא באחריות. זה הכל.

        • אולי אמא שלך בת 15 אבל אני בטוח לא!בגלל אנשים כמוך מתבגרים

          יהודי בנשמה , 05/02/09 12:30

          מתאספים ומקימים ארגונים, כגון: בצלמ, בגץ וכו...
          אנשים כמוך צריכים לקבל דין כמו הערבים וילדי המכוער הזה!

          • מנטלית אתה בן 15, אולי אפילו 5

            ש, 05/02/09 12:58

            בג''צ זה לא אירגון, זה מוסד של המדינה כמו הכנסת והנשיא.
            לרשעות אני יכול לסלוח, אבל לטיפשות אין מחילה.

            • אם המשפט שאמרת נכון-''לרשעות אני יכול לסלוח...''

              !, 05/02/09 14:02

              אז לך אי אפשר לסלוח כי זה המשפט היותר טיפשי ששמעתי בחיי. טיפש אי להאשים משום שמעשיו לא לא נעשים במחשבה תחילה בעוד שרשעות כן. וזה נשמע כמו משפט של שמאלני שלמחבלים הוא יכול לסלוח אך אנו לא יכולים לסלוח לו על טיפשותו

              • ''המשפט היותר טיפשי ששמעתי בחיים שלי''

                ש, 05/02/09 14:55

                בהנחה שהאוזניים שלך עובדות בזמן שהפה שלך מדבר, זאת חתיכת מחמאה כשזה מגיע ממך.

                ואני לא אוהב אנשים טיפשים, יש לך בעיה עם זה?

                • ל - ש

                  יהודי בנשמה , 05/02/09 16:28

                  בגץ זהוא ארגון שמאלני אשר קיים בזכות אנשים אומללים כמוך! תאמין לי, אני יודע מה אני כותב!
                  ואם בא לך לחשוב שאני בן 5 אז תחשוב אם זה מגרה אותך!
                  הדעה שלי תשאר כמוה - אני שם זין על הערבי האומלל הזה כגון עליך, שם זין על בנותיו כי זה לא הבעיה שלי!
                  אני דואג יותר מכל לארץ ישראל, חשוב לי מכל חייה של ארץ ישראל - הבית שלי! ואם לך יש בעיה עם אז תקשיב חבר -
                  אני שם זין עליך ועל משפחתך! מצדי, בגלל דעתך אתה יכול להשרף גם כן! אף אחד חוץ מ nrg מעריב לא ידבר עליך!

                  • "לרשעות יכול לסלוח ולטיפשות לא?" בואנה, עשית מעצמך דיביל! יפה! (ל''ת)

                    יהודי בנשמה , 05/02/09 16:31

                  • ילד, עדיף שתשתוק

                    ש, 05/02/09 18:20

                    זה שההורים שלך התרשלו בתפקידם, וגדלת להיות נער אוויל ובור, זאת לא אמשתי.

                    אתה לא ''יודע מה אתה כותב'', אתה לא יודע כלום. פעם אנשים טיפשים היו שותקים, היום הם מנסים לפצות על החסכים שלהם בזה שהם צועקים יותר חזק.

                    תקרא קצת (אם קשה לך לקרוא דברים רציניים תתחיל בספרות לילדים ונוער), תלמד, תחכים. ואז שיהיה לך מושג קלוש לגבי המדינה והעולם שבהם אתה חיי, רק אז תתחיל לדבר.

                    • ילד אתה יכול לקרוא לדבר שמתנדנד לך בין הרגליים, אני לא יודע מה אני

                      יהודי בנשמה , 05/02/09 19:49

                      כותב??? אני כותב בשם האנשים שאוהבים את הבית שלהם, אתה יכול להפנות את התענות שלך ל - בצלם, אני בטוח שתמצא אוזן שתקשיב לך...
                      עד אז עשה טובה אל תבייש את עצמך עם משפטים כמו "לרשעות יכול לסלוח ולטיפשות לא".
                      אתה מציעה לי לקרוא?? אני מציע לך לדבר עם ההורים שלך בעזה על טיפול ארוך טווח, אולי יוכלו להכניס לראשך שאם אתה מוסלמי אז לא צריך להתבייש בכך, אולי מתישהוא תוכל לסלוח למשפחתך על כך.
                      מי אשם שאמא לא רצתה ואבא לא השתדל? כזה יצאתה...

                      • כתוב למייל 345287@walla.com נדבר איתך.... (ל''ת)

                        יהודי בנשמה , 05/02/09 19:52

  • 83.

    זו מלחמה. הדיירים יכלו לברוח מאזור הקרבות (ל''ת)

    אורי, 04/02/09 20:54

  • 82.

    אל תתנצלו!עשיתם את עבודתכם כראוי. (ל''ת)

    aassaa1 , 04/02/09 20:43

  • 81.

    רק החמאס צריך להתנצל על המוות הזה. הם הרגו אותן.

    עידן, שינקיניסטן , 04/02/09 20:41

    אני ישן בשקט. המצפון שלי נקי.
    תראו מה זה בהמות-
    http://www.hadash-hot.co.il/story/21820/חמאס_מחסל_תומכי_פתאח_בעזה

  • 80.

    כאשר טלי חטואל וארבע בנותיה הקטנות נרצחו בידי בני עמו של האיש הזה,

    צביעות יפי-הנפש, 04/02/09 20:38

    איני זוכר שעשיתם כזה קרקס.

  • 79.

    טרגדיה שהיא חלק מנוראות המלחמה הצודקת

    alon lidai , 04/02/09 20:18

    אין ספק שהיינו חייבים לצאת למלחמה.
    אין ספק שצה"ל נמנע ככל האפשר מפגיעה בחפים.
    אין ספק שבמלחמה קורות טעויות.
    אין ספק שצה"ל לא התכוון להרוג ילדות במזיד.
    (גם חיילי צה"ל נהרגו הטעות)
    ראו את תגובת האב השכול מטעות ירי על כוחותינו, זו הטרגדיה הבלתי נמנעת של מלחמה וכמיהתנו לשלום אמת חובקת את סלידתינו מתוצאותיה האכזריות. הטרגדיה היא שרשרת ארועים בלתי נמנעים שהדמיות המשחקות בה יודעות להן מובלות בעל כורחן לאבדון.
    אין כרגע פרטנר לשלום אמת ולצערנו הטרגדיות תמשכנה.

  • 78.

    מטרת הקמפיין זה סירוס צהל כדי שיוכלו להשמיד אתכם ביתר קלות !!!!!!!!!!! (ל''ת)

    תתחילו להבין ןלפעול לפני שיהיה מאוחר, 04/02/09 20:18

  • 77.

    ואני שמעתי פרופ' בזוי מבר אילן המבקש שחיילי צהל ייסתכנו יותר ????????? (ל''ת)

    אם תבליגו לסעעני האוייב אלו חיילי גולני שייהרגו !!, 04/02/09 20:16

  • 76.

    אותו ירי פרוע עלה לנו בחיי חצי מהחילים שנהרגו בלבנון (ל''ת)

    dd, 04/02/09 20:14

  • 75.

    מעדיף את הילדות שלו הרוגותו לא 3 חיילי גולני !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    וכדי שימשיך כך יש לסתום את הפה לתעמלני האוייב, 04/02/09 20:14

  • 74.

    חלאות השמאל העמלקי היו מעדיפים עוד 100 חיילי גולני הרוגים במקום הילדות (ל''ת)

    הצילו את חיילי גולני של מחר - אל תבליגו, 04/02/09 20:11

  • 73.

    טוב שמתו. למי אכפת ממנו. (ל''ת)

    גידי, 04/02/09 20:10

    • אתה אומר למי איכפת ממנו?!

      ניר, 04/02/09 22:26

      לבנאדם עם מצפון יהיה איכפת ממנו!
      ואתה מתנהג כמו חתיכת ברברי ארור.

      מתי כולכם ה''יהודים הטהורים'' הפנאטים שכמוכם תבינו שההתנהגות שלכם לא פחות מכוערת מזו של החמאס?
      תגיד לי, משלמים לך כדי שתרקוד על דם של ילדה - בת של רופא?

      • שטויות. אתה צריך להבין שמדובר בעמלק.

        גידי, 05/02/09 08:29

        המצפון הזה זה מה שגרם לצרות בהתחלה. ארץ ישראל היא ליהודים. לא הבנת את זה? אז הם יהרגו אותך. חבל שאתה טיפש.

  • 72.

    קצה הציפורן שלילד משדרות וחייל גולני שווים את חיי הרופא והשמאל סייענו (ל''ת)

    אל תבליגו יותר לכנופייה השמאלנית, 04/02/09 20:10

  • 71.

    מחזור תעמולת אוייב מטרתו סירוס צהל כד שיוכלו להשמיד אתכם ללא הגנה (ל''ת)

    אל תבליגו יותר - עת לבעוט אותם לכל הרוחות היום, 04/02/09 20:08

  • 70.

    עד מתי הוא ייקבל זמן מסך

    ilan273 , 04/02/09 20:05

    טעה טעינו טעיתם אבל עד מתי הוא ייקבל זמן מסך אני לא זוכר שמתיהו הדוקטור הנכבד הזה יצא נגד החמאס ונגד פגועי טרור ואף פעם לא ראיתי באל גזירה הזדהות עם יהודים שנפגעים
    אז בואו נפסיק להזדהות איתם ונטפל בנו

    • עד שנבעט את חלאות השמאל לכל הרוחות (ל''ת)

      כמה שיותר מוקדם יותר טוב, 04/02/09 20:12

  • 69.

    שאלה ליפי-הנפש: כמה חיילי צהל אתם מוכים להקריב, כדי שלא לפגוע באזרח

    די לצנזורע השמאלנית!, 04/02/09 20:01

    אויב?
    בעד גב. לבנה שטרן!

    • תשובה ליפה הנפש הנכבד

      ניר, 04/02/09 22:33

      הנה הערה של מישהו השיה מוכן למחוק את עזה בפצצה גדולה אחת כדי שלא יפגעו חיילים.

      התשובה שלי להערה העלובה שלך? אני לא מוכן, אל זה אומר שלא צריך להשתמש במקסימום זהירות והומאניות שהמצב מאפשר?
      לא אתה ולא אני יודעים מה באמת קרה שם, אבל אתה מוכן להגיד פה בלי למצמץ שנהיית כל כך אטום שלא כואב לך על מוות של ילדים רק בגלל שזה בצד השני?
      אז אני אגיד לך מה, מחר כבר לא יכאב לך על האחים שלך בישראל.

  • 68.

    זאת בוודאי טרגדיה נוראית ושזה לא יחזור חייבים לחסל חמאס

    בוריס, 04/02/09 19:58

    וסוכניו בתוך ישראל שמאל קיצוני.

  • 67.

    סיפורי מלחמה הם תמיד סיפורים עצובים

    elkazam , 04/02/09 19:43

    כמו אותו קצין צנחנים אשר למחרת ליל כלולותיו חזר להלחם ונפגע וכעת יושב על כסא גלגלים עם זונדה ופגיעה מוחית ברמה מסוימת ותרים בראש. הוא כבר לצערי הרב לא יחזור להיות מה שהיה. וזה סיפור אנושי עצוב נורא לו ולאישתו שהתחתנה עם גבר שבגברים וכעת? מה כעת?
    האנשים בעזה בחרו בבחירות את החמאס והם שותפים מלאים לשלטון זה. הם העזתים אוכלים את הפירות הבאושים של מעשיהם. אנחנו יצאנו למלחמה שנכפתה עלינו אחרי שהרוצחים השפלים ירו ויורים ללא הפסק במטרה אחת ויחידה להרוג אזררחים שהם באמת חפים מפשע. אצל הפליסטינאים אין חפים מפשע. הרוב בחר את חמאס שמייצג אותם נאמנה.
    האם הדר' הנכבד שעבד בתה"ש ולמד מהיהוד איך להיות רופא , האם כבודו יצא ולו פעם אחת בקריאה לרוצחים ,לחמאסניקים להפסיק לירות עלינו, על ילדינו ונשותינו ורק המזל וחוסר המיומנות שלהם מונעים מאיתנו תילים תילם של גויות.
    אז הסיפור של הדוקטור עצוב אבל במלחמה אנחנו מתנהגים אחרת מכל צבא גם נאור כצבא אמריקאי או בריטי או צרפתי ( ראה אלג'יר). וזו אולי חולשתנו הגדולה , הרגישות המיותרת שלנו.
    אם האויב יהיה אויב, יהי אויב ברור . בכל מצב וידע שהוא הולך לשלם בדמים על כל פגיעה או על כל כוונה לפגוע בנו, רק אז יהיה שלום.
    לכן כפי שאמר צ'רצ'יל - אין חדש תחת השמש ולכן לפני השלום צריך להיות גוג ומגוג ורק אז תשקות הארץ 40 או יותר שנה.

  • 66.

    ל-א.מ.נ.י.ר-תגיד זה לא שם של חברה שאוספת זבל ??

    ארז, 04/02/09 19:39

    או שאתה זה הזבל שאספו אותו ?
    ואל תענה לי זבלון קטן .

    • לוזר (ל''ת)

      א.מ.י.ר , 04/02/09 19:53

  • 65.

    אמרו לו מראש שיפנה את הבית

    הMפצח , 04/02/09 19:38

    והוא החליט להשאר.

    היו בסביבת הבית טרוריסטים שבצעו ירי וכיוונו
    ירי כלפי החיילים שלנו.

    בסך הכול בשורה התחתונה, הדוקטור
    הזה הוא האשם היחיד במצב.

  • 64.

    הכותרת של מעריב

    דן, 04/02/09 19:33

    בימים שקדמו לאירוע נעשו מספר פניות אישיות על-ידי קצינים ממפקדת התיאום והקישור אל הרופא על-מנת שיפנה את ביתו, בשל פעילות החמאס והלחימה האינטנסיבית המתנהלת ליד ביתו.
    זוהו דמויות אשר נחשדו כתצפיתנים שכיוונו את ירי הצלפים והמרגמות של החמאס מהקומות העליונות של בית הרופא.

  • 63.

    תצפיתנים הסתתרו בקומה העליונה בבית ברופא (ל''ת)

    הכותרת, 04/02/09 19:23

  • 62.

    לא.מ.י.ר

    בן, 04/02/09 19:12

    לאיש שנהנה לקרוא לכולם לוזרים, יש להתקומם על ירי לעבר עוטף עזה ובאותו נשימה יש להצטער על מות חפים מפשע בצד השני. זה לא עושה אותך לוזר, זה לא עושה אותך שונא ישראל אלא פשוט עושה אותך בנאדם. ומשפט אחד בלשונך הציורית.. אני מעדיף להיות לוזר עם אינטלגנציה רגשית מאשר ווינר עיוור וצמא דם.

    • לפחות אתה מודע ללוזריות שלך...זאת התקדמות.

      א.מ.י.ר , 04/02/09 19:52

      השלב הבא זה לטפל בבעיה ולעזור לך לגלות היכן מתחבאות הביצים שלך

      • ל-א.מ.י.ר

        יענקל האשכנזי, 04/02/09 20:04

        אני מכיר אותך. השם הפרטי שלך הוא י.ג.ע.ל

      • איפה היחבאתה את המוח ואת הלב??

        PILIGRIM,New York, 04/02/09 20:15

        למוח שלך-כל מיקרה כזה מוסיף עוד 1000 חמאסניקים חדשים לשורות שלהם,מביא תירוץ לכל מיני א.ב. ג. ד יהושועים ליקרוא לנו יהודו-נאצים,ופוגעת אנושות ביחסי חוץ של מדינת ישראל!
        וללב שלך חבל לדבר הוא עשוי מאבן..יהודים כמוך שפגשתי בארץ היו 99% יוצאי מרוקו..כמה מאות של שנים של השפעת תרבות ערבית עשו אותם בדיוק כמו ערבים שכניהם

        • קבל תמרור עצור

          ניר, 04/02/09 22:43

          למרות שאני מסכים עם רוב מה שכתבת, עיצבנת אותי בהתייחסות שלך ליוצאי מרוקו.
          לא מכיר אותם ולא יודע עליהם כלום אבל אל תגרור את דבריך, חכמים ככל שיהיו לגזענות והתלהמות.

    • ''מעדיף להיות לוזר עם אינטלגנציה רגשית מאשר ווינר עיוור וצמא דם. ''

      דור שני, 04/02/09 20:12

      בזכות אנשים כמוך, הגענו למשרפות, אדוני...

      • תקשיב חבוב

        ניר, 04/02/09 22:45

        מיסטר דור שני היקר.
        אחרי חישובים וניתוחים הגעתי למסקנה הזאת:
        טנקים מטוסים ו(ע''פ מקורות זרים) נשק גרעיני, רוח קרב ומצפון ימנעו ממך להגיע למשרפות הרבה יותר טוב מסתם להפוך למפלצת.

        זה חולשה להיות נמושה, זה לא חולשה להיות מוסרי.

  • 61.

    כאב לי מאוד על פגיעה ב -דר עיאש

    יוסי ג, 04/02/09 19:11

    חבל מאוד שזה קרה לאדם טוב שוחר שלום דווקה לו .משתתף בצערו אין לי מלים בהם אוכל לנחמו .הכל בגללאירגון הרוצחים חמאס

  • 60.

    מי שנקרא לצאת ולא יצא -''דמו בראשו'' (ל''ת)

    אשר, 04/02/09 19:09

  • 59.

    מבקש סליחה מהרופא - אבל במלחמה תאונות קורות כמו ירי דו''צ (ל''ת)

    עוז, 04/02/09 19:07

  • 58.

    מעניין מה יש לכל הימנים המתלהמים להגיד עכשיו (ל''ת)

    אורי, 04/02/09 19:06

  • 57.

    חייבים איחוד לאומי כדי להלחם בטרור בצורה אפקטיבית ויעילה!

    ברזלי , 04/02/09 19:06

    עובדה 4 שנים של שקט ביהודה ושומרון!
    יש יהודים בשומרון אין טילים בתל אביב!!!

  • 56.

    זו הכתבה של השמאל! אל תאמינו לאף מילה! (ל''ת)

    הכול כדי להגן על שיבא!, 04/02/09 19:02

  • 55.

    איפה לבנה שטרן הצווחנית

    ארז, 04/02/09 18:53

    היא שינתה את השם ל- נבלה שטן.
    פשוט זה שם שהולם את ההתנהגות הבהמית שלה.

    • ארז....נכון שהשם שלך הוא מחמוד? נכון?

      א.מ.י.ר , 04/02/09 19:02

      יא לוזר
      למה אתה מתחבא?

      • א.מ.י.ר הנכבד גם אם ארז הוא מחמוד או אחמד הוא יותר בן אדם ממך

        אריק , 04/02/09 19:15

        באמירותיך ודעותיך אתה לצערי הרב מזכיר לי את הורגי משפחתי באושויץ.
        גם הם איימו ברובים על ילדים.
        זכור "נקמת ילד קטן לא ברא השטן"

        • אריק??? זה אתה ?? שהמתחזה ארז שהוא למעשה מחמוד שהוא למעשה.....

          א.מ.י.ר , 04/02/09 19:21

          יא לוזר
          תחזור לעזה ותשאר שם

          • א.מ.י.ר - אני רואה שלא קראת את תגובתי או לא הבנת אותה (אני לא מופתע)

            אריק , 04/02/09 20:58

            תרשה לי בבקשה לא לרדת לרמה שלך.זה לא קל בשבילי כיוון שרמתך כל כך נמוכה.

            לידיעתך אני טייס קרב במיל'. הייתי מעל דמשק ובשטחי מצרים. חברי ישבו בבתי כלא סוריים או מצריים ולמרות זאת לא שונאים ערבים כמוך.
            אני לא חדור שנאה עיוורת כמוך לכל מי שמדבר ערבית. כל אחד כזה הינו בראש ובראשונה בן-אדם כמונו, ולאבד ילדים זה נורא.
            תהיה בריא.

            • למה אתה מאחל לאץמץיץר שיהיה בריא?

              יריב, 04/02/09 22:04

              בתפילות כתוב ''להעביר גלולים מו העולם'' וגם ''נותן לרשע רע כרשעתו''. בריאות מאחלים לבני אנוש לא למפלצות נושמות.

            • But I am very surprised at you, claiming to be from my nation. WHO

              or WHAT prompted the Nazi to point a gun at, 04/02/09 22:22

              children. And that's the difference. That's why I don't believe you a word.

    • לבנה שטרן אשת השנה!!!!!!!!!! (ל''ת)

      שמאלנים=מחבלים, 04/02/09 19:14

    • כל הכבוד ללבנה שטרן.

      כל הכבוד ללבנה שטרן., 04/02/09 20:41

      כל הכבוד ללבנה שטרן.

  • 54.

    אנחנו מדינה של לוזרים....סובלים מתסמונת אשה מוכה

    א.מ.י.ר , 04/02/09 18:52

    את מי מעניין מה קרה לדוקטור המסכן
    אז מה אם לא ירו מהבית שלו ???
    גם מהבתים בעוטף עזה לא יורים ועדיין החולרות מעזה יורים עליהם!!!!

    עם ישראל....תתעוררו יא לוזרים

  • 53.

    צריך לבקש סליחה גדולה מהרופא -טעינו זה קורה במלחמה מצטערים בשבילך (ל''ת)

    דולפין סגול , 04/02/09 18:50

    • דולפין סגלגל והזוי.... לך או אולי תחזור לעזה (ל''ת)

      א.מ.י.ר , 04/02/09 18:54

      • רק אמיצים וחזקים אומרים טעינו -הייתי בעזה בצבא זה לא היה גן עדן

        דולפין סגול , 04/02/09 19:13

        אף פעם.

        • לא היית בעז ולמעשה לא היית בצבא אתה סתם לוזר (ל''ת)

          א.מ.י.ר , 04/02/09 19:23

          • הוא היה בעזה בצד של המחבלים (ל''ת)

            י, 04/02/09 20:33

  • 52.

    דר' מדוע לא הרחקת את בנותיך משם למרות הבקשות??? (ל''ת)

    לוחם במיל, 04/02/09 18:48

    • הוא לא עזב,ביגלל שרצה לעזור למישפחת אחיו,ושכנו

      PILIGRIM,New York, 04/02/09 19:20

      הם לא קיבלו אישור כניסה לישראל..בזמן שירו על ביתו הוא ביכלל עזב לרגע למכולת..לא היה באפשרותו להורות לבנותיו להיתרחק מהחלון(הן היו קרוב,אולי גם יצאו לחלון,וזה גרם לחיילים לחשוב שמשם מתצפתים אליהם).אני בטור איש שתומך בליברמן אומר לך-היתה פה טעות!הבית הזה ביכלל היה צריך להיות מסומן במפה של הקצין בשטח ,לאחר שגבי גזית דיבר עם המפקדים,והיביא להם כתובת מדויקת

      • Excuse me, but when a house is on fire, you help the victims outside (ל''ת)

        away from the the range of harm as far as possible, 04/02/09 22:25

      • HAd he stayed back home as well, there would not be any complaints (ל''ת)

        ., 04/02/09 22:31

  • 51.

    הרופא איש טוב ..מצטערים ..הלב כואב (ל''ת)

    סליחה איש, 04/02/09 18:39

  • 50.

    הרופא איש טוב ..מצטערים ..הלב כואב (ל''ת)

    סליחה איש, 04/02/09 18:39

  • 49.

    הרופא איש טוב ..מצטערים ..הלב כואב (ל''ת)

    סליחה איש, 04/02/09 18:39

  • 48.

    רק טיפול אמיתי בטרור יפתור את הישנות המקרה!

    נחצ'ה, 04/02/09 18:35

    רק שינוי מדיניות כמו שמציע הימין השפוי בראשות כצל'ה (איחוד לאומי), ילחם בטרור בצורה אפקטיבית מבלי לפגוע באוכלוסיה אזרחית, כמו ביו''ש. עובדה זה מצליח כבר שנים!
    פינוי ישובים=פריחת מחבלים!

  • 47.

    לכל המטומטמים שלא יודעים לקרוא

    שוקו, 04/02/09 18:33

    (כנראה כי השנאה והגזענות מעוורת אותם עד כדי כך שהם לא יכולים לקרוא שחור על גבי לבן)

    לא היו חמושים בבית הרופא, לא היה אמל''ח, לא ירו מהבית, לא היו בו תצפיתנים. החיילים זיהו תנועה של בני המשפחה בתוך הבית, וירו על כל מה שזז.

    גם שהאמת מכה לכם בפנים אתם לא יכולים לראות אותה? הרגו את הבנות שלו בלי סיבה.

    • לשוקו המטומטם

      א.מ.י.ר , 04/02/09 19:05

      גם אם לא ירו ולא מצאו אמל"ח
      אין ולא יהיה צבא יותר הומאני מצבא ההגנה שלנו
      תפסיק להיות כזה לוזר ותתעורר
      גם על הבתים בעוטף עזה יורים בלי אבחנה
      למה אתה לא מתקומם על זה???
      הא????

      ל ו ז ר

      • א.מ.י.ר. אתה צודק ועם חשוב לך להביא לידי ביטוי את הצדק שלך בקלפי שים ט (ל''ת)

        ברזלי , 04/02/09 19:09

    • מפגר! אתה מעדיף שיהרגו אותך או שיהרגו שכנים של מחבלים?!?!?!

      ברזלי , 04/02/09 19:08

      הרי זה או אנחנו או הם כנראה שאתה מעדיף אנחנו.
      אבל אני מצביע כצל'ה כי אני חושב שעם כל הכאב התשובה הנכונה זה הם!!!

  • 46.

    מלחמה אין מה לעשות לפחות לנו קורה בטעות והם מתפללים לפגוע באזרחים~! (ל''ת)

    צחי, 04/02/09 18:32

  • 45.

    לא נורא .....טועים ...טעות ...טעינו .... (ל''ת)

    טעות לעולם חוזרת ..., 04/02/09 18:32

  • 44.

    הצבא ''הכי הומני בעולם'' יגמור על ספסל הנאשמים בהאג. ובצדק!

    יריב, 04/02/09 18:29

    אבל איך מטפלים בטינופות שרק אלהים יודע מאיזה זיבורית מסריחה הם יצאו.אפילו מילים פשוטות הם לא מצליחים להבין. צה''ל מודה שמתוך הבית לא ירו עלינו. מי שנתן את ההוראה לירות ביצע פשע מלחמה ויצטרך לתת את הדין על כך.מה זה ''חשודים''? אם לא ירו בך איך יכולת אדוני המפקד לתת הוראת ירי?
    כך גם נהרגו חיילינו בטעות. אותם צמאי דם במדי צה''ל לא הבחינו בין כוחותינו לבין אויבינו. כל מה שזז דינו מיתה.
    על צה''ל להעמיד לדין את מפקדי הטנקים שירו אן שוב נמצא עצמנו מתגוננים מפני חקירה באו''ם או באירופה.

    • יריב...אכן כן השם שלך מעיד על מי שאתה - יריב עם ישראל (ל''ת)

      א.מ.י.ר , 04/02/09 19:09

      • וזה שיא האינטליגנציה שלך? הערה על שמי? מאיזו זיבורית יצאת? (ל''ת)

        יריב, 04/02/09 21:49

  • 43.

    שפנינה שרביט ברוך תלמד את התחקיר הזה בשיעור שלה ותסביר למה היא תמיד

    חולי, 04/02/09 18:28

    אבל תמיד צודקת.

  • 42.

    השמאל הישראלי והתקשורת השמאלנית ממשיכים בשלהם

    שי, 04/02/09 18:24

    לוקחים פלסטיני אחד ששיחק במשחקי ''מחנה השלום'' שלהם והופכים אותו לגיבור מעונה.
    עם כל הצער שבדבר, לא זכור לי שהפלסטינים או התקשורת הפלסטינית/ערבית/עולמית התייחסו למשפחות הישראליות שיקיריהן נטבחו ע''י מחבלי החמאס שהתפוצצו עליהם.
    מה אתם רוצים להשיג בסיפור הזה ? שמדינת ישראל תתן לאדם הזה פיצויים ? אין בעייה - אבל שתהיה הדדיות, שהפלסטינים יפצו את כל משפחות הישראלים שהם רצחו. במלחמה כמו במלחמה...

  • 41.

    Doctor my dear, only microsurgery can be performed one on one, not so

    when performing military warfare., 04/02/09 18:23

    you should have known that your leaders deliberately use your house and its tennants as human shields, placing them in harms way. Had you heeded the earlier warnings, they would have been well and alive.

  • 40.

    מיכתב לדוקטור אל _עייש

    h, 04/02/09 18:23

    לפי דיני תורה .מי שגר במקום מסוכן שם את נפשו בכף ידו.הרי הוזהרת.
    חוץ מזה לפי הקבלה היהודית .3 בנות היו 3 מלאכיות טובות ,שמראש ירדו לעולם כדי להגן עלייך במות אישתך.תקפת מעבר של 3 חודשים .הן סימו את תפקידן.ונישמתן תיכנס באחד ב_3 ילדות שיוולדו.בדוק.כל בנ האדם .נשמתם עתיקה .מאז ימי בראשית.שום כלום ביקום לא הולך לאיבוד.
    תיתנחם בשא הילדים.ושלא תדע עוד צער.הזמן לא מרפא ,הזמן מכהה ,את הכאב.

    • מוזר מאוד. כשמתנחלים גרים בשטחים שהם לא שלנו, מסכנים את עצמם

      אורן, פתח תקווה, 04/02/09 19:13

      וילדיהם בשם העקרונות ההזויים שלהם, ואז נרצחים, הימין אומר שזה הכל בגלל שהערבים הם בהמות צמאות דם. הרופא המסכן הזה לא רצה לעזוב את הבית שלו כי זה הבית שלו- ואין לו שום מקום אחר ללכת אליו. אבל לדעתך, לפי דיני תורה, ''מי שגר במקום מסוכן שם את נפשו בכף ידו''. הגיון מוזר.

    • שכחת עוד כמה דינים

      ג'ורג', 04/02/09 20:05

      בת כהן שזנתה דינה מוות בשריפה, תושבי עיירה נידחת דינם מוות בחנק, ומי שמאונן או מחלל שבת שבת דינו מוות בסקילה.
      אם אתה לא מסוגל לחוש צער כמו בן אדם נורמלי אז לפחות תשתוק ואל תחלוק איתנו את הטירוף שלך.

  • 39.

    War is hell. What else new? Next time, NO HAMAS. Kapish?

    shit happans., 04/02/09 18:17

    Kapish?

  • 38.

    למה אנחנו תמיד מתנצלים - 1000 ילדים שלהם לא שווים חייל אחד (ל''ת)

    ז'וז'ו, 04/02/09 18:17

  • 37.

    די להתנצליות וההתפתלויות- ביקשו ממנו להתפנות והוא סירב-הוא אחראי, ודבר

    רעמסס, 04/02/09 18:17

    נוסף- החמאס יורה אך ורק בכוונה לפגוע בכמה שיותר אזרחים, אנו נזהרים מכך, ואם קרתה תאונה- זו מלחמה, שלא אנו התחלנו בה.

  • 36.

    War is hell. What else new? Next time, NO HAMAS. Kapish?

    shit happans., 04/02/09 18:14

    Kapish?

  • 35.

    מה זה משנה? גם משקיפים צריך לחסל

    The Last Matrix , 04/02/09 18:13

    די לתבוסתנות הזאת! צה"ל לא צריך להתנצל שהוא מתקיף במלחמה! נמאס מתבוסתנות השמאל, רק האיחוד הלאומי יחזיר את הכבוד לעם!

  • 34.

    שאלה ליפי-הנפש: כמה חיילי צהל אתם מוכנים להקריב, כדי שלא לפגוע באזרח

    בעד גב. לבנה שטרן, 04/02/09 18:12

    אויב?

    • המשוואה שאת מציירת לא נכונה

      יפה נפש, 05/02/09 19:18

      כשאין סיבה להרוג אזרח -לא הורגים.
      והתסריט המצוי הוא שאין בכך סיכון יוצא דופן לחייל.
      יש סיכונים מחושבים, שחיילים מסתכנים בסיטוציה קרבית,
      לא שמים שריון על כל הגוף,אלא רק שכפצ,
      ואין רופא צמוד לכל חייל,אלא רק חובש בכל פלוגה,
      ולא מחסלים כל איום עם פצצת אטום,אלא יותר עם חייל ונישקו האישי,
      אילו הנורמות שהתפתחו בעולם הנאור,שאחת מהן :אין פוגעים באזרחים, ממחשבה כי אולי יש שם גם מפגעים,ויש לזה מחיר,זה בעיקר מאלץ את חיילנו להיות טובים יותר.

  • 33.

    החיים של החיילים שלו - עולים על חיי האוייב

    השמאל גייס חמישי , 04/02/09 18:11

    כל מקום ואתר שמזוהה משם, או בקרבתו ירי או פעולה עויינת כלפי הצבא שלנו
    עלינו להשמידו ולא לדפוק חשבון " הומניטרי" מעאפן.

    הצביעו אריה אלדד הצביעו האיחוד הלאומי

    סוף פסוק.

    • מס 11 אין לך יותר מדי מוח (ל''ת)

      הימין רקוב, 04/02/09 18:24

  • 32.

    הכתב מעוות את התמונה. בביתו של הרופא הסתתרו תצפיתנים של החמאס (ל''ת)

    נראה שהרופא משקר, 04/02/09 18:08

  • 31.

    הדר' מכיר את הישראלים והיהודים

    ליאוני, 04/02/09 18:07

    הוא יודע שאנחנו מעריכים חיים ואוהבים חיים ואין לנו רצון להרוג אלה לרפא ולעזור.
    אבל הוא היה באזור של קרבות כי כך בוחרים אויבינו להלחם, בין אזרחים ובכוונה כדי שהאזרחים ישלמו את המחיר!
    חבל שרופא ומשפחתו לא פינו את הבית. לא מובן איך ולמה אזרחים יבחרו להשאר באזור קרבות כשיש להם אלטרנטיבה וכשהם מכירים את ה``מגינים`` שלהם - החמאס. כואב הלב על הילדות, זאת טרגדיה ממש, אבל זאת טרגדיה שצה``ל אינו אשם בה. צה``ל עשה ועושה הכל כדי לא לפגוע באזרחים, יותר מכל צבא בעולם ומעל לכל הגיון ובנסיבות בלתי אפשרויות כשהאויב מנסה בכל כוחו לגרום לאבידות אזרחיות בצד שלנו ובצד שלו! מעולם צבא לא התמודד מול אויב שמהדר את המוות, לא אכפת לו למות ולא אכפת לו מהילדים שלו, אם יהיה להם עתיד או לא, אם הם יפצעו או יהרגו. גורלנו להמשיך ולהתמודד מול אויב שכזה והעולם ``הנאור`` שמגנה אותנו - אלה באירופה שלפני 60 שנה רצחו וסייעו לרצח של 6 מיליון מבני עמנו- יבין אולי מאוחר מדי שגם הוא יצטרך להתמודד עם אויב כזה.
    עוד יבוא שלום עלינו ובינתיים נלחם על שנוכל לחיות פה בארצנו היחידה בבטחה.
    God bless Tzahal!

    • מסכים איתך לגמרי ובמיוחד עם המשפט האחרון - אמן (ל''ת)

      דן, 04/02/09 19:13

  • 30.

    our soldiers safty is more important....

    david masica, 04/02/09 18:06

    complain to hamas like mubark is doing.you choose your leaders and thats the price

  • 29.

    צה''ל קיבל הוראות לפעול כך, וקיבל הכשר מהפצ''ר - והרג ילדות !!!

    מסקנה- צה''ל הורג ילדות !!!, 04/02/09 18:06

    וכל היתר - שטויות

  • 28.

    יש שבועת רופאים אך יש רופאים ששווים יותר ויש ששווים פחות: הוא הופקר (ל''ת)

    מתנה ש. חצור הגלילית, 04/02/09 18:06

  • 27.

    אתם ידעתם שהוא שם, ידעתם על סגולותיו, ידעתם, למה הפקרתם אותו ?

    מתנה ש. חצור הגלילית, 04/02/09 18:05

    טלפון אחד לאשכנזי מהרופא הבכיר שעמד ליד הד''ר בפנים נפולות , ואפשר היה לחלצו יחד עם בנותיו במועד. אבל אחוות רופאים יש רק בפקולטות לרפואה מתברר, במציאות יש שווים ויש שווים יותר - גם אם כולם נשבעו את שבועת הרופאים.

  • 26.

    זו אחוות רופאים זו להפקיר בשר מבשרכם לגורלו ולא לחלצו בעוד מועד ?

    מתנה ש. חצור הגלילית, 04/02/09 18:03

    ארורים יהיו ''חבריו'' של הד''ר שלא נקפו אצבע לחלצו עם בנותיו בעוד מועד.

  • 25.

    החברים שלו הטובים בישראל אשמים שלא חילצו אותו לפני המבצע

    מתנה ש. חצור הגלילית, 04/02/09 18:01

    החברים הטובים כולל בכיר הרופאים שעמד לידו בפנים מתחסדות ומלא אמפטיה מזויפת. איפה היית יא חתיכת ''חבר'' ו''קולגה'' לפני שקלטת את הד''ר עם בנותיו הטבוחות ?

  • 24.

    את רואה אטומה שכמותך??

    נגד לבנה, 04/02/09 17:58

    עכשיו אפשר להגיד בבירור לבנה שטרן אטומה ודוחה- אפילו צה''ל מודה שטעה.

    • אפילו צה''ל? לבנה גיבורה. (ל''ת)

      גידי, 04/02/09 20:11

  • 23.

    איפוא עוד יש בעולם צבא מוסרי כמו שלנו=מודים אך לא צריך להתנצל=גאים בכם (ל''ת)

    נ.כהן הוזהרו מראש ולא הקשיבו=גם חיילנו נהרגו בשוגג, 04/02/09 17:53

  • 22.

    שלא תדע עוד צער

    ג'ורג', 04/02/09 17:51

    אל עייש - אצילות הנפש שלך בשעה כה מייסרת, מרגשת אותי עד דמעות. יש לי ילדה אחת ויחידה ואני לא יכול אפילו לדמיין את מידת הכאב שאתה חווה. אני גם לא מסוגל להעלות על דעתי כיצד מצפונם של מחבלי צה''ל מאפשר להם להפנות קני טנקים לעבר ילדים וילדות ולירות ללא רחם, אבל אז אני קורא את הטוקבקים מתחתי, ומבין לאיזו תהומות של שפלות בני אנוש יכולים להגיע, אם מוחם נשטף במידה מספקת של האדרה עצמית ושנאה לזר ולשונה.
    דע כי אסונך וגבורת הנפש שלך אינם לשווא ! אתה מלמד את כולנו שיעור אודות כוחה של אהבת האדם, ועל האפשרות להתעלות מעבר לתחושות הטינה והנקם, ונוטע בלבבות דל של תקוה לעתיד.

    • ג'ורג' אתה לוזר! (ל''ת)

      א.מ.י.ר , 04/02/09 18:59

      • ליגאל ע.מ.י.ר.

        ג'ורג', 04/02/09 19:53

        לא נותר לי אלא לאחל גם לך שלעולם לא תדע שכול וצער, למרות שלילד מגודל כמוך ממילא אין ילדים ומן הסתם גם לא יהיו.

  • 21.

    ד''ר אבו אל-עייש

    יצחק, 04/02/09 17:46

    יש לאפשר לו כל עזרה אפשרית כיוון שאנו צריכים בדיוק אנשים כמוהו כדי לעשות שלום בין שני העמים.

  • 20.

    ''תחקיר צה''ל : מחבלי חמאס השתמשו בבית הרופא להכוונת ירי על צה''ל'' (ל''ת)

    תיקון טעות בכותרת, 04/02/09 17:43

  • 19.

    התחקירנים כולם שמולנים...מסקנה ? אל תיתן לסמול להיות במקומות

    כיכר מלכי ישראל, 04/02/09 17:43

    רגישים..

  • 18.

    אני מתבייש ומתנצל. (ל''ת)

    ציוני טוב, 04/02/09 17:43

    • אתה לא ציוני ובטח שלא טוב... אתה סתם לוזר (ל''ת)

      א.מ.י.ר , 04/02/09 18:57

  • 17.

    מה שהכי עצוב לי כיהודי גאה

    דני, 04/02/09 17:43

    זה שיש כאן כל מיני אנשים שקוראים לעצמם ''יהודי אמיתי'' או ''ציוני גאה'', ושמחים על האסון שקרה לד''ר.
    אתם בושה ליהדות.
    נכון, במלחמה כמו במלחמה, גם אני חושב שאולי לא היתה ברירה. אבל לשמוע על ילדות שמתו? אתם הכל חוץ מיהודים גאים. אלוקים בעצמו היה מתבייש בכם

  • 16.

    כי איש ימין אני שואל-כמה עוד יש בתים ומיקרים שצה''ל ירה בטעות?

    PILIGRIM,New York, 04/02/09 17:42

    הצבא,וקודם כל הקצינים הזוטרים בשטח עשו המון טעויות בזמן המיבצע הזה-ירו לכל עבר,גם לכיוון כוחותינו!זה עלה חייהם של 3 חיילים ועוד פצויים!כמובן שקשה לשפוט חיילים בשטח,אבל יש דברים שבשום פנים ואופן אסור לוותר אליהם-וזה התדמית המוסרית של צה''ל! מתחילת המיבצא כל קצין בשטח היה צריך לשאת מפה עם הנקודות המסומנות של מקומות,שלא יורים אליהם בשום פנים ואופן,כמו למשל בית ספר לבנות ששם ידעו בודעות שמחבלים מסתתרים מאחורי הילדים!על המפה הזאת היה חייב להופיע גם הבית של הרופא המכובד והמיסכן הזה,במיוחד אחרי שיחה עם גבי גזית.הרופה הוא מכובד מאוד בקהילה שלו,והיה יכול להיות פרטנר שלנו ליצב שילטון לאחר מיטות החמאס במיבצע הבא?אבל עכשיו איבדנו אותו!.ו.איך אתם רוצים שאני כאן בניו יורק יסביר לאמריקאים שצה''ל יותר מוסרי מצבא האמריקאי?????

    • אתה איש ימין....ואני טייס חלל (ל''ת)

      א.מ.י.ר , 04/02/09 18:56

      • אתה ביכלל עשית צבא?היית במילחמה?

        PILIGRIM,New York, 04/02/09 19:26

        אני מצידי תומך גם שיוציעו להורג כל יום מחבל אסיר של החמאס עד שמחזירים את גילעד
        אבל להיות כמו חמאסניק שלא אכפת להם על חיים של הילדים?אני לא!

  • 15.

    או במשפט אחר- חיילי גולני רוצחים

    אבי, 04/02/09 17:38

    ודובר צהל רמאי

  • 14.

    כי איש ימין אני שואל-כמה עוד יש בתים ומיקרים שצה''ל ירה בטעות?

    PILIGRIM,New York, 04/02/09 17:38

    הצבא,וקודם כל הקצינים הזוטרים בשטח עשו המון טעויות בזמן המיבצע הזה-ירו לכל עבר,גם לכיוון כוחותינו!זה עלה חייהם של 3 חיילים ועוד פצויים!כמובן שקשה לשפוט חיילים בשטח,אבל יש דברים שבשום פנים ואופן אסור לוותר אליהם-וזה התדמית המוסרית של צה''ל! מתחילת המיבצא כל קצין בשטח היה צריך לשאת מפה עם הנקודות המסומנות של מקומות,שלא יורים אליהם בשום פנים ואופן,כמו למשל בית ספר לבנות ששם ידעו בודעות שמחבלים מסתתרים מאחורי הילדים!על המפה הזאת היה חייב להופיע גם הבית של הרופא המכובד והמיסכן הזה,במיוחד אחרי שיחה עם גבי גזית.הרופה הוא מכובד מאוד בקהילה שלו,והיה יכול להיות פרטנר שלנו ליצב שילטון לאחר מיטות החמאס במיבצע הבא?אבל עכשיו איבדנו אותו!.ו.איך אתם רוצים שאני כאן בניו יורק יסביר לאמריקאים שצה''ל יותר מוסרי מצבא האמריקאי?????

  • 13.

    צה''ל לא(!!) מודה, צה''ל מ-אש-ר כי הבנות נפגעו עקב התעקשות אביהן להשאר

    דרור מרמת גן, 04/02/09 17:37

    באיזור הקרבות.
    אבל אל דאגה, ממשלת ישראל תתנצל,תתרפס וכנראה שגם תשלם כסף כ''מחווה''.

  • 12.

    ספינה מלבנון?

    שמואל אביתר , 04/02/09 17:34

    האם ספינה מישראל (סתם ספינה בלי עתונאים ובלי כלום, מסחרית רגילה) יכולה לצאת מישראל ללבנון?

    אין מצב!

  • 11.

    לדעתי הכותרת מטעה וברוח פרסומים של האויב. הכותרת הנכונה היא:

    acohen59 , 04/02/09 17:30

    הכותרת צריכה הייתה להיות:
    "צה"ל מסביר: הפגיעה בבית ד"ר אבו אל-עייש – מירי פגזי טנק על תצפיתנים של החמאס שהיו בבית אשר כייונו הירי על כוחותינו"

    • שנו הכותרת (ל''ת)

      מומלץ ומהר, 04/02/09 17:53

    • זה המוסר שלך כותב את הכותרת שלך כי אתה לא יכול להתמודד עם זאת (ל''ת)

      dd, 04/02/09 17:59

    • תגיד לי,מה אתה היית עושה בימקום הרופה הזה?

      PILIGRIM,New York, 04/02/09 18:01

      מצד אחד החמאסניקים מכוונים נשק אליו.ומצד שני צה''ל?הרי כל אחד יודע שהמחבלים מיסתטרים לעיטים קרובות מאחורי הילדים!! אני כי איש ימין(ליברמן) אומר לך-המוסריות של צה''ל הוא ערך שחייבים לישמור אותו בכל מכיר! בדיוק כמו שאסור לרחם על מחבלים(אני תומך נ_י_ל_ה_ב_ של עונש מוות למחבלים),כך חייבים להראות לכל העולם שאנחנו לא דומים לחמאס-ואנחנו גם מוכנים לסכן את עצמינו למען להציל את הילדים.
      PS היית פעם בברלין?יש שם מצבה ענקית של החייל הרוסי,עם ילד על כתפיו שהיציל אותו מהבית הבוער..כך אנו רוצים שיסטקלו על החיילים שלנו

    • זו רק דעתך, אבל פעם הבאה תנשום לפני

      אורי, 04/02/09 18:23

      בכל תחקיר תמיד אבל תמיד חיילים יגידו שזיהו תנועה חשודה - למה ? כי זה נכון - כל תנועה בשטח לחימה היא חשודה ומצריכה בדיקה. אבל , ופה הקטע הקשה - ההחלטה מה עושים עם החשד הזה.
      צה''ל החליט בלחימה הזו לא להשאיר ספק ולפעול בכוח לעבר כל מטרה חשודה - התוצאה היתה, בחלק מהמקרים חפים מפשע נהרגו. כל אחד יכול להסיק בעצמו לפי אמונתו האם החלטה כזו היא מוסרית.
      אבל אנשים, תלמדו לקרוא (אפילו דיווחים עיתונאים) - לא יכול להיות שמאנשים חשודים (כפי שדיווחו החיילים) זה נהפך בוודאות לתצפיתנים ולצלפים. לא יכול להיות שמכדורית חשודה שדיווח איזה כתב חסר אחריות זה נהפך בוודאות לטיל קסאם. לא יכול שאנשים ימשיכו לברבר על נשק ושמועות שלא מאומתות.
      קשה לשפוט החלטות של מפקדים בשטח מבלי להיות שם אבל אנחנו חייבים לדון על משמעויות של פעולות אפילו איך היה צריך לפעול בדיעבד כי זו הדרך ללמוד ולהתקדם.
      לא כל ביקורת נגד צה''ל או מדיניות ישראל היא אנטי-פטריוטית, ביקורת עוזרת לבנות חברה טובה וחזקה יותר.

  • 10.

    בתוצאות החקירה אין כל התייחסות לג'ולות מתכת שמצאו בראש

    רוני, 04/02/09 17:25

    של אחייניתו של הד''ר שנהרגה באותה דירה, ולא לחלקי המתכת,וברגים שמצאות בגופותיהן של בנותיו.

    זה נשמע כחזרה על המקרה של הילד א-דורה ש''נהרג'' על ידי צה''ל. התנצלנו ואח''כ התברר שהכל היה מבויים. גם התנצלנו על כך שהגזנו את בית הספר של אונרא והרגנו 47 חפים מפשע, ועכשיו אונרא הודה שלא הפגזנו את בית הספר ולא 47 נהרגו.

    מוסדות המדינה ואלו העומדים בראשם פטומטמים!!

  • 9.

    וואו, בנוסף על בושות השחיתות, החינוך ועוד, זכינו באנשים בעלי ראש אטום

    חזאי הטמטום הישראלי , 04/02/09 17:23

    אנשים טובים, בני עמי

    איך הינכם מרשים למקלדתכם פראות ואטימות שכזו?
    זה כואב וזה עולב, עולב בנו בכל אחד מאיתנו גישה קשה ואטומה זו.

    אינכם יכולים לדעת מה היו הנסיבות בהן נשאר/אולי נאלץ, ד''ר אל-עייש בביתו.

    מכל מקום הוא אינו ולא היה מעולם עויין לישראל, מדוע להתעלל בו כך? לא די בשכול הנורא שחווה?

    נכון, מלחמה אינה ''חברת ביטוח'' וראה ערך: ''ירי של כוחותינו על כוחותינו''

    מן הצד השני, איני מאמין בערך ''צבא הומני''.
    צבא תפקידו להיות אגרסיבי ויוזם עם חתירה להשגת מטרתו ולשאוף לנצחון מהיר ובמיעוט אבידות לכוחותיו/כוחותינו.

    המסר כאן בנילווה: ''אל תתעסקו איתנו, ואם כן, תיתקלו בצד השני של כף ידנו וברך מאד לא נעימה''.

    סיכומו של דבר: אנא טקבקיסטים, רככו את תגובותיכם והיו אמפטיים.

    תודה

    • you are so right

      Chaim Friedman, 04/02/09 18:02

      thank you!

    • הם לא ''אנשים טובים''. הם מפלצות נושמות. (ל''ת)

      יריב, 04/02/09 18:30

  • 8.

    Remember, we are all human beings

    Just a one , 04/02/09 17:23

    Poor man, lost his while world.

    At the same time, he should blame the Hamas for not pissing in his direction or for that matter, not towards the general Gaza population.

    I feel bad about the Doc, but at the same time they should be aware and express their frustration and anger towards the real people who turned their life into a living hell.

    We will have peace when the arabs will love their kids more than they hate us.

    All the best.

    • Amen to that Brother (ל''ת)

      א.מ.י.ר , 04/02/09 19:17

  • 7.

    שיעשה לי טובה ולא יספר לנו שלא היו שם צלפים...

    מישהי, 04/02/09 17:17

    עצם זה שהתנהג בצורה טיפשית כזאת ולא יצא משם כשהזהירו אותו, אלא הצהיר שזה ביתו ושם ישאר, זו בעיה שלו וזה מצביע על האפשרות שאולי דדוקאר כן היו שם צלפים. בים שרצה ובין שלא.

  • 6.

    בנותיו מתו כי ארגון טרור שקורא לרצח עם שולט על האזור בו הוא חי

    ניר י-ם, 04/02/09 17:16

    כל אזרח שחי באזור הזה - בסכנה. יש להם בעיה עם זה? שיצאו לרחובות ויסלקו את חמאס בכוח.

  • 5.

    האם החמאס מצטער על הרג אזרחים?

    אלי, 04/02/09 17:16

    בוודאי שלא, הוא מכוון את טיליו בכוונה תחילה להרוג אזרחים.
    ואילו אנו, היהודים, עושים ועדות חקירה ומתאבלים (אפילו רוה''מ בכה) על הרג אזרחים שבאופן ברור לכל אחד שהיה טעות מצערת.

    ההבדל כל כך בולט ביננו לבין האיסלאם הקיצוני.

    • צודק

      זאב, 04/02/09 18:51

      שמם היו רואים לויה ישראלית כתוצאות ההיאבדויות שלהם והטרור הם היו יורים באויר וחוגגים. אצלנו השמאל מביא אותנו למצב שניבכה עליהם.. טוב או רע. מוות לכל הפלשתינאים ולשמאל הישראלי. שהוא גרוע עשר מונים מהחמס

  • 4.

    זאת מלחמה מעניין אם אויבנו מתעניינים בנו...

    יוסי בכינור, 04/02/09 17:12

    ממש לא !!!

  • 3.

    ירי על ביתו של הרופא

    שוש, 04/02/09 17:10

    בניגוד לערבים צה''ל והחיילים שלנו אינם אוהבים לירות סתם כך אם הם אומרים שירו מהבית אני מאמינה להם! בכל מקרה עם כל הצער שבדבר, מוטב שימותו אצלם מאשר אצלנו

  • 2.

    כעת מר דוקטור

    Zmbi , 04/02/09 17:10

    יכול לזחול בחזרה לכיוון הרצועה ולחיות עם מצפונו !
    לאחר שהוזהר על ידיי קציני התאום ולא עשה מעשה דם בנותיו על ראשו , הד''ר הנכבד יכול לזעוק חמס אך ורק על עצמו שלא הקשיב לנאמר לו .
    אני לא חושב כי אזרח בעזה שנענה לקריאה לפנות את ביתו נפגע הוא ובני משפחתו ,בכך ביצע הצבא הכי הומני בעולם את משימתו , זה שלא ניתן לו להשלים את המערכה זאת כבר יתורגם למענה הולם בקלפי !!

    • זמבי אתה איש ימין טיפש ומרושע (ל''ת)

      לZMBI, 04/02/09 17:57

    • הוא לא עזב,ביגלל שרצה לעזור למישפחת אחיו,ושכנו

      PILIGRIM,New York, 04/02/09 18:14

      הוא האימין שלאחר שיחה עם גבי גזית שבוע ליפני- ביתו לא בסכנה.אבל הקצין הזוטר במקום פישל,או שביכלל לא היה אכפת לו..אפילו החמאס שלא אהב את הדוקטור לא פגעו בו-ביגלל התמיכה בו מתוך האוכלוסיית עיירתו,אבל אנחנו כן פגענו!כך אנחנו ''בונים'' את הפרטנרים לשלום(לאחר שניצתרך למוטת את שילטון שלהם בכל מיקרה) אני אומר את זה כי איש ימין,התומך בליברמן!

      • כמה טמטום אפשר לשפוך בקטע טקסט כלכך קצר....לא להאמין (ל''ת)

        א.מ.י.ר , 04/02/09 19:16

      • כמה דברים עבורך הצליין מניו יורק

        Zmbi , 04/02/09 19:20

        ב 11.09.01 בניו יורק רצחו ועינו כל מי שתרבוש ואו עבייה ואו השפה הערבית שגורה על פיו .
        האומה האמריקאית הניחוחה יצאה למסע שמד של הלם ורעש כנגד מדינה אחרת (עירק ) בתואנה שהתבררה כשגויה וכשקר גם
        גם יצאה למסע כנגד הטיאליבן על אדמה של מדינה זרה וכלאה אנשים במחנה בקובה אשר עד היום כמעט כחצי עשור לא ראו שופט !
        אז מי אתה כי תטיף מוסר לחיילי צה"ל ?
        הרופא קיבל התראות והוראות להתפנות למרות הלחימה , הוצע לו מיקלט בישראל עם כל בנותיו וקרוביו אך הוא סירב גם לזאת
        חבריו דחקו בו לעשות זאת אך הנ"ל טיווח את החמאס והציג את מיקום חיילי צה"ל במדויק !
        היו חייבים להשמיד את המקום !
        אני גאה בצבא הכי מוסרי של מולדתי !
        לא פשע לחימה ולא נעליים .

        להטיף מוסר בכסות של ליברמן מניו יורק זה קל ונוח בוא עשה זאת מלגור בשדרות ואו בעוטף 8 שנים נראה אותך מזמר אחר זאת

        • אני גרתי בנצרת עלית,שכידוע שכנה ממול של נצרת הערבית

          PILIGRIM,New York, 04/02/09 19:37

          תאמין לי-אני מכיר מספיק מי אלה הערבים!גם אני רוצה לישלוח(בדרכים לגיטימיות) את החלק מהם(גם ערביי ישראל) החוצה! אבל מכאן עד להיות כמו החמאסניקים,שלא מרחמים על הילדים?אין לך צלם של אנוש,איש אלוב נפש!

          • עוד פעם צליין בניו יורק

            Zmbi , 04/02/09 20:32

            זה שאתה היית עולה חדש וחמסת כספי קליטה
            ואז ברחת לניו יורק לא עושה אותך צודק , כאשר הברירה בין חיי חיילי צה"ל לחיי אויב אני תמיד אבחר בחיי חיילי צה"ל .
            קל וחומר כאשר אותה משפחה אומללה הוזהרה והתבקשה להתפנות על מנת לא לפגוע בה .
            האם היו חמושים אשר מנעו זאת ?
            האם הרופא חשב כי הנוכחות שלו ומשפחתו לא תאפשר ירי בגלל חבריו היהודים ? לאלוהים ואללה הפתרונים כי הרופא המהולל לצערי לא מספר את כל הסיפור האמיתי , לשימחתי צה"ל הוא אמיתי וראוי לעמוד בכל אמות של מוסר עולמי

            בהצלחה צלבן ועולה רגל עלוב נפש .

  • 1.

    עצוב ונורא. החמאס פושע לא רק בירי על אוכלוסיה אזרחית,

    אלא בירי מתוך אוכלוסיה אזרחית שנפגעת בגללו., 04/02/09 17:08

    יש למגר את ארגון הטרור הרצחני הזה שפוגע בנו ובעמו שלו, ויפה שעה אחת קודם.
    פגיעה בחפים מפשע היא דבר נורא, אבל צה''ל עושה הכל כדי להימנע ממנה, ואת הדין על אירועים איומים כמו זה צריכים לתת פושעי החמאס שמשתמשים באזרחים כמגן חי.