• 57.

    ליכוד

    פריאר דתי, 08/02/09 12:17

    תמיד הצבעתי לליכוד ותמיד שכחו אותי דקה אחרי הסקר של הבחירות,
    בקשתי תקציבים לבית ספר ושלחו אותי לגברת גבריאלי,משם המשכתי למרידור למינוי דינים ציוניים אך הוא היה עסוק בברית הזוגיותלא התיאשתי שהרי פראיר הייתיופריאר אשאר בקשתילהיות חבר מרכז ושאלו אותי אם יש לי 12 מליון אך אפשר גם יותר.
    אמרו לי בא תהיה כוכב נשים אותך בפוסטר מאחורי ביבי אבל תחביא קצת את הכיפה,בכל זאת אני פריאר אבל לא אידיוט

  • 56.

    ★★★★ מי את ציפי לבני ? - כנסו חובה !! ★★★★

    ציפי ליברמן , 07/02/09 12:24

    ★★★★ מי את ציפי לבני ? - כנסו חובה !! ★★★★

    הנה הקישור :

    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=428105

  • 55.

    ★★★★ כל האמת

    ציפי ליברמן , 07/02/09 12:23

    ★★★★ כל האמת הנה הקישור :

    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=428105

  • 54.

    ביבי בדרך לממלכת יהודה

    בוריס, 06/02/09 11:49

    חוזרים בתשובה !! זהירות .....ממלכת יהודה בדרך. ביבי כניראה כבר לובש ציציות כשרות למהדרין מתחת לחליפות והשכפ'צ ..

  • 53.

    בחורה לא חכמה שחושבת שהיא כן (ל''ת)

    אמת צולבת, 05/02/09 22:05

    • האמת? היא כן חכמה (ל''ת)

      מבריקה, 09/02/09 08:03

  • 52.

    הליכוד עשה את ההתנתקות....

    החוסם הלאומי , 05/02/09 13:37

    מצביעים לאנשי האמת מהאיחוד הלאומי!!

  • 51.

    יהודים יקרים, חייבים להצביע מהראש ולא מהבטן. הצבעה ''טהורה'' = קדימה

    להתעשת ומהר, 05/02/09 13:07

    כל קול לאיחוד הלאומי

    כל קול לבית היהודי

    כל קול לליברמן

    מקדם את ציפי לבני ואת חבורת קדימה עוד צעד לראשות הממשלה.

    אוסלו אחד הספיק לנו.

    אני רוצה להזכירכם כי לולא הלכו לאיבוד קולות התחיה, לא היה נבחר יצחק רבין ב-1992, לא היינו מקבלים את אוסלו ב-1993.

    לכן כל ההצדקות מדוע הבית היהודי, מדוע האיחוד הלאומי, היו יכולות להיות נכונות בעולם אידאלי.

    אבל מה לעשות ויש גם מציאות.

    והמציאות היא שקדימה מתמודדת מול הליכוד על ראשות הממשלה, ואם הליכוד לא יהיה גדול מספיק, בגלל שאתם הצבעתם לאיחוד, או הצבעתם הבית, בלא צל של ספק יטיל שמעון פרס על גברת לבני את הרכבת הממשלה - ואז פתוחה הדרך לגירוש נוסף!

    לא עוד!

    כוחו של הימין יהיה רק באחדותו.

    חייבים להבטיח חד משמעית ממשלת ימין ל-4 שנים בראשות הליכוד.

    אחרת זה יהיה על מצפונכם!

  • 50.

    הצבעת איחוד או ליברמן או הבית - הצבעת לקדימה בראשות הממשלה

    סכנה! לא להתפתות!, 05/02/09 12:49

    נכון שזה מפתה מאוד.

    הרי כל אחת מהמפלגות איחוד או הבית מייצגות נאמנה את הציבור הדתי לאומי. וליברמן את הימניים שאינם בהכרח דתיים.

    אבל זו תהיה חרב פיפיות!

    הליכוד וקדימה צמודים. אם הימין יפוצל והליכוד יחלש - יתן שמעון פרס לציפי לבני את משימת הרכבת הממשלה.

    ואז קדימה, ליברמן, העבודה, מרצ, וש''ס מקימים עוד ממשלת ביזיון!

    לא נתן לזה לקרות!

    חובה, פשוט חובה הפעם להפיל את ממשלת השמאל ולהרים ממשלת ימין לאומית ציונית חזקה!

    זה בנפשנו הפעם!

    רק ליכוד. רק מחל. לא נשחק עוד בגורלנו.

  • 49.

    לא נצביע לנתניהו כי לא שכחנו את המלחמה בעניים ובנכים

    סימה, 05/02/09 09:53

    את הקיצוצים שהוא עשה אי אפשר לשכוח ולסלוח אבל עכשיו הוא עוד יותר מושחת עם החוזה שלו עם ש''ס להעביר מאות מיליוני דולרים לישיבות ולמערכת החינוך הגוססת שלהם

  • 48.

    מאמר "מימי" שלא מוסיף תובנות (מה שמסביר מדוע "חוסל" פייגלין באתר זה)

    כבשה פועה , 05/02/09 09:02

    מעריב רוצה דתי-מחמד והכותבת מספקת ת'סחורה.פייגלין הנון-קונפורמיסט-"קיצוני וחתרני מדי" למסרים ה"מתורבתים" המתאימים למדור ההגיגים של עתון השמאל המתון כמעריב. רמת הפופולריות וההזדהות שעוררו מאמריו, נראה שטלטלו מדי ת'סירה. ולהוכחת טענתי,..נראה כמה זמן תחזיק תגובתי בטרם תמחק.

  • 47.

    מפלגה סטייק-טוריאלית, עשויה מנתח אחד. מפלגה (ל''ת)

    המבורגר-טוריאלית, עשויה מאלפי נתחים., 05/02/09 08:41

  • 46.

    ציפי חוטובלי כוסית (ל''ת)

    תצביעו עבודה, 05/02/09 08:38

  • 45.

    ציפי, התגובה הבאה מופנית אלייך, בלי להתלהם, ולעניין

    אופיר, 05/02/09 08:19

    א. יישר כוח, וטוב שיהיו אנשים כמוך בכנסת, ובמיוחד בליכוד. זה מעלה את איכות המפלגה, בשונה מכל מיני טיפוסים מפוקפקים שהיו שם בעבר, וד''ל.
    ב. עם זאת, נראה לי שהבעיה של הציבור הדתי עם הליכוד היא, שזה האחרון אינו סופר את זה הראשון. הוא משתמש בקולות שלו, ומבצע מה שמנוגד לו. ביבי מסר את חברון, אריק גירש את קטיף, לבנת כיסחה לחינוך הדתי ת'צורה.
    ג. אני מבין את הטענה של השפעה דרך מפלגה גדולה, בשונה מרסיסי מפלגות. עם זאת, הדוגמאות הנ''ל הוכיחו שהטענה הנגדית חשובה יותר. ואגיע לכך עוד בהמשך.
    ד. בנוגע לסעיף הקודם, קצת לא שייך לטעון שהליכוד של היום ''התנקה'' מרוח קדימה שהיתה בשרון, כי גם לביבי יש ''קבלות''. שטייניץ, לבנת, שלום, תמכו בגירוש. איני רואה סיבה מדוע בתנאי לחץ דומים, לא יחזרו על אותה הצבעה.
    ה. כמו כן, נכון שלמפלגה גדולה יש יותר השפעה, אבל השאלה היא האם ההשפעה מזיקה או מועילה לתפיסת העולם של המצביע. ניסיון העבר מראה שההשפעה של הליכוד הזיקה.
    ו. כדי להצטרף למשהו חדש, צריך מידה מסויימת של אמון. אם הליכוד בעבר היה מראה שיש לי מה לתת בו אמון מבחינת השקפת עולמי, הרי שהיה מקום לתמוך בו כיום. אם הליכוד בקדנציה הקרובה יראה זאת, יש מקום לתמוך בו להבא. כיום, כשהליכוד של העבר הכזיב, נטל ההוכחה עליו, כדי שאאמין לו. כיום, אני פשוט לא.
    ז. זה לא מדויק שמפלגה של כעשרה מנדטים לא יכולה להשפיע רבות. הנה ראו את ש''ס, ואת ליברמן. אמנם אנו סולדים מדרכי פעולתם של אלו/ מתפיסותיהם, אך קשה לי לקבל שלא ניתן להשפיע לפחות כמידת השפעתם של אלו, בדרכים נקיות וכשרות.
    ח. לכי בכוחך זה, והשפעת על ישראל.
    ט. לתגובתך אודה

    • גם אני הקטן

      ירדן, 05/02/09 13:22

      מצטרף לנ''ל
      ציפי- לתגובתך נודה

  • 44.

    והרי פייגלין אומר וכותב ומסביר בדיוק את זה שנים על שנים. (ל''ת)

    הגיע הזמן באמת, 05/02/09 08:10

  • 43.

    ציפי לבני אינה כשירה להיות ראש ממשלה. דגל שחור של העדר-כשירות מתנופף מ

    הליכוד בפיקוד , 05/02/09 07:47

    ציפי לבני אינה כשירה להיות ראש ממשלה. דגל שחור של העדר-כשירות מתנופף מעל למסע שלה אל ראשות המדינה.

  • 42.

    הסיפור האמיתי של ליברמן

    קטוה גני אביב, 05/02/09 07:12

    10 חברי כנסת ערבים שמקבלים משכורות עתק מהמדינה,במקום לדאוג למיליון הערבים אזרחי ישראל לחינוך לתשתיות או להשתלבות בחיי המדינה. הם מתעסקים רק בלהסית את האוכלוסיה הערבית נגד המדינה ונגד היהודים ונגד השילטון. כל מי שגר בעיר מעורבת רואה את השנאה של הערבים וגם מרגיש אותה פיזית. בא ליברמן ושם את הבעיה האמיתית על השולחן,וכולכם תוקפים אותו כאילו הוא הגזען וכאילו לא היה מהומות בעכו ובצפון,וכאילו ערבים לא אונסים יהודיות וכאילו הם אחלה אזרחים שקטים וסתם ליברמן מקבל איזה 20 מנדטים. זה ממש לא חוכמה לשבת במשרדים ממוזגים ולתקוף את האומץ של ליברמן. זה הרי זמן הסקרים בואו לעיר לוד ותעשו סקר בין הנוער הערבי ותשאלו למשל א.האם פעם הצקת ליהודי ? ב.מה מלמדים אותך על היהודים ? ג.מה מלמדים אותך על מדינת ישראל.

  • 41.

    גם אני חשבתי שצריך לתמוך במפלגה גדולה-בליכוד-וחטפתי שחיתות וגירוש מארץ

    קורן נאוה טבריה-אל תהיי נאיבית-הליכוד מסוכן לישראל, 05/02/09 04:49

    חמדה!

  • 40.

    רק הליכוד יכול (ל''ת)

    כוכב סגול , 05/02/09 02:33

    • רק הליכוד יכול לתת לש''ס מאות מיליוני דולרים (ל''ת)

      הרב ביבי, 05/02/09 09:57

  • 39.

    כל קול שלא לליכוד מפלג, חוטובלי מדברת על השתלבות ואחדות ולא על פילוג

    idan1986 , 05/02/09 00:02

    הכתומים? הכחולים? הדתיים? החילונים? האשכנזים? הספרדים? מה זה משנה! כולו יהודים. פוליטיקה סקטוריאלית במפלגות כמו הבית היהודי, האיחוד הלאומי, ש''ס ויהדות התורה פוגעות בחוסן הלאומי מול הטרור האסלאמי שכולנו צריכים להתאחד כנגדו.

    אל תשכחו שכשהימין מתפרק השמאל עולה - קח קרה ב99' שפירקו את ממשלת נתניהו וקיבלו את ברק, כך קרה ב2006 כשפירקו את הליכוד וקיבלו את אולמרט. חייבים לחזק את הליכוד שתהיה ממשלת אחדות יציבה שתייצג את המחנה המשותף הרחב של העם.

    • כל קול לליכוד מסכן את שלמות ארצנו, וחותר תחת הציונות הדתית. (ל''ת)

      יהודה ב. , 05/02/09 11:40

  • 38.

    את זוכרת מה ענית לגבי החזרה לגוש קטיף?

    נץ, 04/02/09 22:21

    תשובה של פוליטיקאית חלקלקה מהליכוד.
    ככל שהזמן יעבור תדמי יותר ויותר לפטרונך ביבי, וכל שמץ של חשיבה מקורית ואמיצה יעלם.

  • 37.

    יש לי כמה בעיות עם ליברמן

    aassaa1 , 04/02/09 21:28

    כולנו עומדים משתאים בימים האחרונים נוכח הנסיקה המטאורית של ליברמן ומפלגתו בסקרים.
    מה שעוד מעצים את האפקט היא ההבנה שכל המנדטים האלו מגיעים לאיש עצמו בלבד,
    הרי לא עומדת מאחוריו רשימה איכותית בעלת נסיון או אנשי חזון גדולים.
    האיש עצמו סוחב מעל 15 מנדטים על הגב.
    בזמן האחרון התרגלנו גם לדבר על אמינות המועמדים "ביבי, אני לא מאמין לו" של קדימה
    וכמובן "אני מאמין לו" של ליברמן בעצמו.

    הבעיה עם ליברמן היא שאני מאמין לו אבל מצד שני לא כל-כך...

    ליברמן מדבר הרבה בתעמולת הבחירות שלו כנגד הערבים,
    אין לי בעיה עם עצם הדברים, אלו דברים שהיו צריכים להיאמר מזמן,
    ואפילו ראינו תמיכה של קדימה והעבודה בפסילת המפלגות הערביות.
    מר"צ מנסים להציגו כפשיסט וגזען (קמפיין "מוסוליני") המנגן על רגשות הפחד והאימה של הציבור.
    לדעתי אלו רגשות בסיסיים של לאומיות בריאה והקאת הסרטן המקונן בתוכינו.

    לכולם נח שליברמן מצטייר כפנאט ימני, גם לליברמן עצמו - זה היום באופנה ומביא קולות.
    גם למפלגות השמאל שיוצאות נגדו זה משתלם כי זה מאפשר להן לחדד את המסרים שלהן.

    אך אסור לנו לשכוח כמה מהדברים שליברמן עושה ואומר, דברים שכמובן זוכים לפחות הבלטה מבחינתו.

    - ליברמן שמר על ממשלת אולמרט בשנים האחרונות למרות הכישלון המהדהד במלחמת לבנון השניה ולמרות הדו"ח החמור של וינוגרד. - אז היכן הדיבורים הגבוהים על ביטחון ואמירות ברורות???

    - הרשימה של ליברמן מפחידה אותי...
    נמאס לנו כבר לראות בכנסת טרמפיסטים פוליטיים חסרי אידאלגיה וחזון.
    מישהו מכיר את הרשימה שלו? מה אורלי לוי מבינה בחקיקת חוקים?
    הוא אסף סביבו חבורה של מועמדים שרבים מהם חסרי כל כישורים ונסיון,
    מי יודע מה יהיהו דיעותיהם ברגע האמת?

    - "ליברמן מבין ערבית" אך רוצה למסור לערבים חלקים גדולים מיש"ע ואת שכונות מזרח ירושלים. לא בדיוק ימני גדול...
    תומכיו ודאי יגידו שזה בתמורה להעברת שטחים ביש"ע לסיפוח ישראלי מלא וכו', אבל כולנו יודעים שבמדינה כשלנו רק החלק הראשון של המשוואה
    (כלומר, העברת שטח לערבים) יכול להתקיים.

    - ליברמן חבר כנסת כבר מהכנסת ה-15 ולא ראינו שהוא כבר הצליח ליצור משוואת "נאמנות=אזרחות". מה קרה פתאום? הרי התמיכה של החכ"ים הערבים בטרור היא לא דבר חדש...

    - גם במישור הדתי. דתיים רבים מתפתים להתביע לו. אני רק רוצה להזכיר להם את תמיכתו בגיור רפורמי, נישואים אזרחיים, הפסקת תקציב לישיבות ועוד ועוד.

    ימנים - אל תתפתו להתביע ליברמן. זה לא ימין!


    ומה יותר טוב ממראה עיניים??

    http://www.youtube.com/watch?v=UWdUwAMN8_o
    http://www.youtube.com/watch?v=DKlMCWtv7o4
    http://www.youtube.com/watch?v=1ZZyDj0CRWs

  • 36.

    התנועה הירוקה-מימד!

    אלעד, 04/02/09 20:54

    המקום היחיד שמשלב בין דתיים לחילונים על בסיס של הדברות ולא יריבות.

  • 35.

    רק האיחוד הלאומי טובה ליהודים (ל''ת)

    הודיה , 04/02/09 19:54

    • רק האיחוד הלאומי תגרום לציפי להיות רוה''מ. לא הספיק אוסלו אחד? (ל''ת)

      התחיה 1992 זוכר?, 05/02/09 12:51

  • 34.

    רק פייגלין יכול

    יהודי, 04/02/09 19:27

    את צודקת אבל נתניהו יודע טוב מאוד מי דתל''מי נחמד שיהווה קישוט מביא אלקטורט , ויתן לו להוביל את הדרך הלא ראויה שלו (ואני עדין) ומי ילחם להציג אלטרנטיבה לדרך של ביבי קדימה והשאר.
    לכן אותך הוא קיבל בזרועות פתוחות, את איתם גירש ורק אז הסכים לקבל אותו בתנאים משפילים ואת פייגלין הוא מנסה להעלים בכל הכח. (ולהקים ממשלת מרכז שמאל)

  • 33.

    הצביעו לוולפא - הוא יודע איך לטפל בצבא הציוני הארור. (ל''ת)

    ברל'ה ברל'ה צא החוצה - האיחוד הלאומי, 04/02/09 19:20

    • הטוקבקיסטים של הבית היהודי ירדו מן הפסים (ל''ת)

      הודיה , 04/02/09 19:55

      • בזכות אנשי הצריף היהודי אצביע ל''וולפא''

        לא מפחד מהחנונים, 04/02/09 20:40

        מה נראה לכם???
        שההפחדות והקללות שלכם פועלות על מישהן??

        עוד תגלו שזה יחזור אליכם כמו בומרנג!!!

        • בזכות המפז"ל לאיחוד יהיו 5 מנדטים ולצריף השמאלני 0 (ל''ת)

          אסטריקס , 05/02/09 03:15

          • שניכם תריבו ואז ציפיל'ה ראש הממשלה! לא הספיק אוסלו אחד?

            חייבים ממשלת ימין. הליכוד., 05/02/09 12:52

            לא הספיק לכם פילוג הימין ואיבוד קולות התחיה שנתנו למערך את הנצחון ולעם ישראל את אוסלו המקולל?

            הפעם - ממשלה לאומית חזקה. לא משחקים עם זה.

            הליכוד. נקודה.

        • גם אותי זה מעצבן

          מתלבט, 05/02/09 10:31

          מה יש לכם נגד הרב וולפא???

          הבן אדם הזה מוסר את כל החיים שלו בשביל ארץ ישראל!!

          בגלל שיש לו כמה דיעות שלא מוסכמות עליכם אתם עושים עליו כזה לינץ'?? השתגעתם????

          צריך להיות שמאלני או חייל שמגרש יהודים מהבית בשביל שתתיחסו אליו יפה???

          צרות המחשבה והקנאה שלכם גורמים לי לחשוב פעמיים האם לאצביע לבית היהודי!
          אי מקווה שתתעשתו , כי אם לו אני ורבים מחבריי שזה מפריע להם יצביעו לאיחוד הלאומי,
          בקיצור, תחשבו קצת יותר לפני שאתם פןתחים במלחמה נגד רב בישראל!!

        • ממי השמאלנים מפחדים?? מהרב וולפא..... (ל''ת)

          רק איחוד לאומי, 05/02/09 10:32

    • תודה על המידע! שכנעת אותי להצביע לאיחוד הלאומי

      אסטריקס , 05/02/09 03:14

      אם אפילו הרב וולפא תומך באיחוד הלאומי סימך שזו המפלגה שבאמת תאבק ולא תשתפן כמו האורלבונים של המפז"ל.

      • מה אסטריקס, רק עכשיו השתכנעת? עד עכשיו טקבקת עבורם בתשלום ללא אמונה בם (ל''ת)

        יהודה ב. , 05/02/09 11:42

  • 32.

    הבית היהודי תהיה מפלגת שלטון

    לא עוד כינור שני, 04/02/09 19:00

    ילדונת, לכי תלמדי קצת היסטוריה ותביני למה הליכוד זה לא הבית שלך.
    כמו שלא ביקשנו טובות מאף אחד שיתן לנו להוביל בצבא, בתקשורת, באקדמיה, בתורה (כן, גם שם היו לנו פעם רגשי נחיתות מול החרדים) ובכל תחום, הגיע הזמן שנעשה זאת גם בהנהגה. לא צריך להתרגש מזה שזה עוד לא יקרה בבחירות הקרובות. יש לנו זמן. בעזרת השם נעשה זאת בענק בבחירות הבאות אחרי שיכירו את ההנהגה של הבית היהודי.

    • פאטת. (ל''ת)

      יהודי, 04/02/09 20:47

    • לא הספיק לך אוסלו אחד ב-93? זה היה אחרי פילוג הימין ב-92! (ל''ת)

      ממשלה לאומית צו השעה. הליכוד., 05/02/09 12:53

  • 31.

    איחוד לאומי בית לכל יהודי דתי ,חילוני, חרדי ואפילו קיצוני (ל''ת)

    יהודה ארי , 04/02/09 18:52

    • אם לכל בית אז מדוע התפלגתם? פאתטי. (ל''ת)

      יהודה ב. , 05/02/09 11:43

  • 30.

    האיחוד הלאומי יתחילמ-8 מנדטים ויגיע....

    החוסם הלאומי , 04/02/09 18:36

    להנהגת הממשלה, תנו לכצלה , אריאל, אלדד ,בן ארי וכו' להוכיח את עצמם!!!!!!!!!


    גם ליברמן התחיל מכלום והיום הוא הולך לקחת את ברק בהליכה....


    המהפיכה תתחיל מהאיחוד הלאומי שמורכב מאנשי אמת!!!!!

    • משמח לראות שתומכי האיחוד הלאומי מציאותיים. מה יהיה איתכם? (ל''ת)

      יהודה ב. , 05/02/09 11:43

  • 29.

    בהתנתקות ראינו איך הציבור הדתי לאומי כבש את הצבא..... (ל''ת)

    כולנו איחוד לאומי!!, 04/02/09 18:31

    • אני הייתי שם ואני תומך בבית היהודי - המשרתים בצהל תומכים בבית היהודי (ל''ת)

      יהודה ב. , 05/02/09 11:44

      • זאת אומרת שהבית היהודי בעד גירוש יהודים??? (ל''ת)

        רק איחוד לאומי, 05/02/09 11:59

  • 28.

    עוד ילדונת שמאמינה לסיפורי הבדים של ביבי . (ל''ת)

    הבלנית זלמן מלמד, 04/02/09 18:25

  • 27.

    מי שמזלזל ומתנשא על ''משגיחי כשרות'' -רוצה עמדת שליטה כוחנית ואטומה (ל''ת)

    משגיח במועצה הדתית, 04/02/09 18:07

  • 26.

    למעריב למה אין ביטוי לאיחוד הלאומי (ל''ת)

    רעות, 04/02/09 18:04

  • 25.

    שומרים על ארץ ישראל ומצביעים איחוד לאומי (ל''ת)

    יהודה ארי , 04/02/09 17:58

    • איך (ל''ת)

      יהודה ב. , 05/02/09 11:45

    • איך האיחוד הלאומי ישמור על א"י מהאופוזיציה? כמו ששמר על גוש קטיף? (ל''ת)

      יהודה ב. , 05/02/09 11:45

  • 24.

    דמגוגית

    שי, 04/02/09 17:49

    שטויות! הפכת לפוליטקאית שמנסה לשלהב את ההמונים באמצעות ססמאות ריקות.
    האם את באמת מאמינה שאין מקום למפלגות דתיות ושערכן בטל בששים? אם עד לפני עשר דקות חשבתי להצביע לליכוד בעיקר בגללך, הרי שעכשיו אצביע לבית היהודי. בושי לך. שי המאוכזב

  • 23.

    ביבי הצביע בעד ההתנתקות לא נשכח ולא נסלח (ל''ת)

    הודיה , 04/02/09 17:47

  • 22.

    אם רביצקי הוא המורה הרוחני שלך לכי למרץ - ה' ירחם (ל''ת)

    מה עםישעיהו ליבוביץ, 04/02/09 17:45

  • 21.

    אנחנו יהודים כתומים גאים בוחרים איחוד לאומי (ל''ת)

    אין אמונה בליכוד, 04/02/09 17:42

    • כנראה שבקדימה אתה כן מאמין - כי זו תהיה התוצאה של הצבעתך (ל''ת)

      אוסלו אחד לא הספיק כנראה, 05/02/09 12:54

  • 20.

    דואגים לארץ ישראל ומצביעים לאיחוד הלאומי (ל''ת)

    ביבי לא צפוי, 04/02/09 17:41

  • 19.

    רק הליכוד יכול -לוותר על ארץ ישראל (ל''ת)

    אני באיחוד לאומי, 04/02/09 17:39

  • 18.

    ביבי אני לא מאמין לו (ל''ת)

    מצביעים איחוד לאומי, 04/02/09 17:39

    • ולקדימה כן? ליכוד חלש = קדימה בשלטון. אז יהיה לך טוב? (ל''ת)

      להתעשת ומהר!, 05/02/09 12:55

  • 17.

    ציפק'ה היקרה

    אהרן, 04/02/09 17:32

    עם כל הכבוד לניתוח המעמיק אנו הדתיים חייבים לבחור האם אנו רוצים את המקומות 4-5 בבית היהודי או מקומות 28-30 בליכוד

  • 16.

    חוטובלי? - זה גכדול עליה!! (ל''ת)

    איתן, פתח תקוה, 04/02/09 17:18

  • 15.

    האם זו ההגדרה של אופורטוניזם אינפנטילי?

    ידידיה, ב''ש, 04/02/09 17:17

    בעיני רוחי אני מדמיין את הרב הרשקוביץ מ''הבית היהודי'' מציע לחוטובלי להצטרף אליו ומנגינות אחרות של חוטובלי שהיו נכתבות כאן.
    חוטובלי צעירה- צעירה מידי והמינוי שלה מריח ריח אופורטוניסטי חריף- הפעם מצד הליכוד. ''השגיה'' של חוטובלי מתמקדים במענה מהיר ובוטה בפאנל טלויזיוני ולדעתי אין בכך די כדי להציג ייצוג בכנסת.
    בניגוד לחוטובלי, אני לא יודע כיצד ניתן ''להשפיע'', אבל אני כן יודע שהציבור שלנו כבר השפיע הרבה מאוד- בלי ''להשתלט'' על מפלגות אחרות ובלי להיות ל''עלה תאנה'' עבור ביב וחבר מרעיו.
    חוטובלי ילדה ובלשון הליכוד ''זה גדול עליה''.

  • 14.

    אליה וקוץ (גדול) בה

    מוטי, 04/02/09 17:13

    צודקת חוטובלי שרק מתוך מפלגת שלטון גדולה אפשר להגיע לתפקידים בכירים ולהשפעה פוליטית.

    מה שנראה לי שחוטובלי עוד לא הבינה זה שאם אתה מצטרף למפלגה כזו, אתה צריך להצטרף לעמדותיה של המפלגה שהפכו אותה למפלגת שלטון ולכן הציבור ה''דתי/ציוני'' לעולם לא יוכל להיות חלק אינטגרלי ממפלגת שלטון עם דעות של מפלגה סקטוריאלית ימנית.

    לפי התרשמותי מדעותיה של חוטובלי כפי שהפליאה לצרוח במועצת החכמים, היא לעולם לא תהיה חלק אינטגרלי בליכוד ולעולם לא תגיע לתפקידים בכירים, אלא אם תשנה את דעותיה (והתנהלותה).

    זה מקרה שונה לגמרי מהצטרפות לקצונה הבכירה בצה''ל או לגלי צה''ל. שם אפשר להשפיע ללא שום קשר לדעות הפוליטיות או הסקטוריאליות.

  • 13.

    צודקת אבל..

    בנתיים אני בבית היהודי, 04/02/09 16:53

    עד שהליכוד יתנקה מהאופרטוניזם וממצדדי המדינה הפלסטינית תהליך שהחל בהקמת קדימה ונמשך בפריימריז האחרונים עד אז נצביע לבית היהודי כי אני מעדיף את שר שלום ג'רבי ממצפה יריחו ממירי רגב ודן מרידור

    • אמנם שר שלום ג'רבי בחור טוב אבל אין לו סיכוי (ל''ת)

      יהודה ארי , 04/02/09 17:59

    • הבית היהודי לא עובר את אחוז החסימה, חבל על הקולות (ל''ת)

      רק איחוד לאומי !!, 04/02/09 19:11

      • הכפשה שקרית. אופיני לתומכי האיחוד הלאומי שהורתו בפילוג (ל''ת)

        יהודה ב. , 05/02/09 11:47

  • 12.

    אין סיכוי שהליכוד ידאגו לציונות הדתית

    יעל, 04/02/09 16:19

    תפנימו את זה כבר המפלגה היחידה שבאמת תדאג זה אך ורק הבית היהודי!!

    • מה זה נקרא ''לדאוג''? לדאוג שציפי ראש ממשלה כי הליכוד נחלש???? (ל''ת)

      להתעשת ומהר, 05/02/09 12:56

  • 11.

    ציפי חוטובלי שכחה מאיפה היא באה לכי להתחתן (ל''ת)

    גיל, 04/02/09 16:09

    • מה הקשר לעניין נישואיה?

      עופר, 04/02/09 20:31

      גיל, התגובה שלך זה גועל נפש. אתה יודע מה זה יכול לגרום לאדם כשעוקצים אותו בנקודה כמו רווקות? מה קשור לעניין זה שהיא עדיין לא נשואה? היא בחורה מצוינת שכותבת מעולה ובעז''ה היא תתחתן תיק תק. אם אין לך משהו חכם לומר, שתוק ועזוב אותה בשקט.

  • 10.

    ציפי תלמדי מהי מנהיגות

    יגאל בן חיים , 04/02/09 16:07

    http://www.youtube.com/watch?v=UF66ZVSeWnA&feature=channel_page

  • 9.

    מה יש לך לחפש בבית שלא סופרים אותך בו

    עמיר פ, 04/02/09 15:56

    בניגוד לעולם התקשורת והכלכלה בהם דתיים מוכשרים מגיעים להישגים ללא תלות בדבר מלבד כישוריהם בפולטיקה זה לא אותו דבר
    בליכוד לוקחים אותכם כקישוט שמביא מנדטים ולא נותנים לכם שום יכולת לעשות מעשים ביום שאחרי מה גם שאם במקרה מגיע מנהיג דתי חזק (ע''ע אפי איתם) לא נותנים לו להתמודד (מעניין איך ח''כ גבאי התמודד ונבחר למקום ה-53 ולאיתם לא הרשו)
    אני מצביע לבית היהודי ומעדיף 4-5 חברי כנסת שנאמנים רק לציונות הדתית מאשר קישוטים חסרי השפעה כמו לאה נס וחוטובלי

  • 8.

    אוי, כמה שאת נאיבית . כאילו נתניהו יתן לך ולחבריך שר המשפטים? הבטחון? (ל''ת)

    יהודה ב. , 04/02/09 15:37

  • 7.

    אבל איזה רכבת? הליכוד הוא צוללת..

    מוריד את כל הערכים למצולות. למה להשתלב בו?, 04/02/09 15:37

    אני בבית היהודי!

  • 6.

    ציפי, תעזבי שטויות, תעברי לבית היהודי (ל''ת)

    מה את מתאמצת בשביל כרמל שמע במקום ה-26 בליכוד?, 04/02/09 15:26

    • רק איחוד לאומי תדאג ליהודים (ל''ת)

      יהודה ארי , 04/02/09 18:01

  • 5.

    עוד תראי שביבי לא ימנה אותך ואת לאה נס בממשלה

    יגאל בן חיים , 04/02/09 15:21

    ואז איזה תפקיד יהיה לך בהנהגה.בקיצור הסיכוי שהרשקוביץ יהיה בהנהגה גבוה משלך.

    • ועוד משהו על יולי אדלשטיין

      יגאל בן חיים , 04/02/09 15:43

      גם אם הוא ימונה שר הוא מעולם לא ייצג את הציבור הדתי לאומי אלא את ציבור העולים או את עצמו ודעותיו בלבד.זה לגיטימי כי מעולם הוא לא נבחר על הטיקט של דתי לאומי.

  • 4.

    לא מנהיגות ולא השתלבות. שתלטנות..! (ל''ת)

    חילוני, 04/02/09 14:48

  • 3.

    צודקת אבל

    יוכי, 04/02/09 14:38

    שימו לב לעמדותיה של גברת חוטובלי:

    1.במאמר בבשבע היא כבר לא רוצה לחזור לגוש קטיף..
    2.גם דבריה על ההתיישבות ביו''ש לא מלמדים שהיא תהיה לוחמת גדולה.
    3.תזכרו שמדובר בבחורה ללא ניסיון כלל שמעולם לא עבדה בעבודה מסודרת.

    פאשלה של הליכוד שבחר בה כנציגת המגזר הדתי

    • טועה

      אלעד, 05/02/09 09:02

      1. אז מה? היא בסה''כ ריאלית ומבינה שמדינת ישראל כבר לא תחזור לגוש קטיף.
      2. לא ציינת באיזה דברים מדובר, ומי לומד מהם. אולי זה מה שאת לומדת מהם. מהיכרות עם פועלה בשנים עברו (גם לפני שנבחרה לרשימת הליכוד) אני יכול לומר שאת טועה מאוד.
      3. זה לא נכון שהיא מעולם לא עבדה בעבודה מסודרת. מעבר לכך, נראה שהיא טובה מרבים מהפוליטיקאים המנוסים שלנו שאולי עבדו בעבודות מסודרות בסניפי המפלגות השונות, אבל אין להם גרם של יושרה. כמו כן, לא הייתי מזלזל ברזומה שלה הכולל פעילות חברתית ענפה וסיום שני תוארים בהצטיינות.

    • מה עוזרת ''מלחמה'' בטחנות רוח כשאת באופוזיציה?! חייבים ממשלת ימין

      ולכן חובה להצביע לליכוד, 05/02/09 12:58

      כמה עזרה לנו המלחמה הזאת בהתנתקות?

      כמה עזרה לנו צדקת דרכנו באוסלו, כשרבין הצליח בגלל פילוג הימין להבחר על חודו של קול?

      זה מה שתגרמו עם הטהרנות שלכם!

      תצביעו מהשכל, לא מהבטן - רק ליכוד.

  • 2.

    ירושלים

    חיים, 04/02/09 14:14

    אז למה השאירו את אפי איתם בחוץ?

  • 1.

    פתח תקווה

    טשלומי, 04/02/09 14:13

    בינתיים הליכוד יורק לדתיים בפנים

    • מזה "בינתיים הוא יורק לדתיים בפנים" - זהו! הוא ירק לדתיים בפנים

      איקי , 04/02/09 15:20

      מה ? צריך לאפשר לו להמשיך ?