• 81.

    רשע

    יהודי, 12/02/09 19:45

    איך נותנים לאחד שמתרחק מהתורה הקדושה לכתוב במדור יהדות? האם המדור צריך לשנות את שמו? האם מטרתו היא קירוב ליהדות היפה או מדור תלונות של חוזרים בשאלה?

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ש''ס יונקת את כוחה מהמקום של מוסוליני: מהדרום הנכשל הקתולי ! (ל''ת)

    יונה אש, 09/02/09 16:56

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אוי כמה שטויות בכתבה אחת!!!

    barmen81 , 09/02/09 15:50

    אדון קור היקר!
    אני מבין שמשעמם לך, יום לפני הבחירות אתה וחברך תעשו הכל כדי שתנועת ש"ס תמחק מהמפה הפוליטית במדינה.
    אבל לא יעזור לכם, ש"ס תגדל ותעלה.
    ש"ס החזירה עטרה ליושנה, סוף סוף אנחנו הספרדים יכולים ללכת בראש זקוף ולומר אנחנו ספרדים גאים.
    הכל בזכות מרן הרב עובדיה יוסף, אדם אציל ונערץ.
    באשר לפגישותיו של השר ישי עם הרבנים האשכנזים: כל הכבוד לו הוא עושה בשכל ככה לאט לאט הוא ישתלט על המצביעים האשכנזים, הנה בחודש האחרון מרוב כל התסכול והמרמור שעובר בקרב מצביעי יהדות התורה עקב פילוגים פנימיים בסיעתם המון מצביעים שלהם הודיעו שיצביעו ש"ס. אישים בולטים בקרב האשכנזים פתחו מטות למען ש"ס. על כזה דבר לא היינו חולמים גם בחלומות הורודים שלנו.
    וזאת היתה החכמה של אלי ישי, בהחלט פוליטיקאי משושפף וחכם גדול.
    אתה אדון קור תמשיך לקשקש כאן כל מיני קשקושים ותקבל משכורות עתק על חשבון הילדים הרעבים במדינה גם החילוניים, ותנועת ש"ס תמשיך לגדול על אפך ועל חמתך.
    ב"ה. כן, אנחנו יכולים.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    המפלגות האשכנזיות למדו טוב יותר את תורת הגזע בפולניה

    אורית, 09/02/09 15:16

    מאשר את תורת ישראל.

    בש''ס מחנכים לבורות ואילו בישיבות האשכנזיות במאה שערים ובבני ברק מחנכים לנאורות. כל מי שרוצה לדעת מהי נאורות מוזמן לבקר במאה שערים ובבני ברק רצוי שידע יידיש כי זו השפה שהם מדברים. אגב לא תמצאו שם משפחות מרובות ילדים לכל משפחה יש מקסימום שני ילדים ועל פי הרשויות הם גם ישרים מאוד ומשלמים מיסים כחוק.

    ,אני יודעת שזה לא יפורסם אילו הייתי כותבת הפוך אז בטוח היים מפרסמיןם

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מפלגה גיזענית!

    גיא, 09/02/09 12:04

    מילא יהדות התורה שיש לה יצוג קטן של ציבור חרדי, אבל ש''ס כביכול מייצגת את השכבות החלשות ואת העם, אז איפה הנשים, האשכנזים, נציג הערבים, הדרוזים?
    המפלגה הגיזענית ביותר שקיימת, רק לסחוט, רק לבכות!!!
    לכל הקשקשנים (האשכנזים והספרדים) הגיע הזמן לשים את השד העדתי מאחור!
    בדור הבא גם ככה כולנו מעורבבים אז את מי זה מעניין? (חוץ מהדתיים החרדים, גם צפונבונים אשכנזים יפי נפש, ויוצאי עדות המזרח שטוענים ל3 דורות של קיפוח)
    אני אשכנזי, גדלתי בבת ים, נשוי לספרדיה, ויש לנו בת מדהימה! למי אכפת מי הגיע מאיפה? הבן אדם הוא מה שחשוב, גם ככה מוצא כולנו מהקוף....

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    פרענק איז א-חיה אפרנקיניה אמחיה.... (ל''ת)

    רק לאשכנזים שמבינים, 08/02/09 19:57

    הגב לתגובה זו

    • Ha Ha

      Franco, 11/02/09 03:26

      Ha Ha Frank

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    צודק! שבתאי פשוט צודק!!!! (ל''ת)

    יהודיה, 08/02/09 10:36

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    שבתאי שבתאי

    אלי, 06/02/09 11:38

    אלי ישי אינו בחור ישיבת פונוביז', אלי ישי הוא, סליחה על הביטוי המדויייק, פרענק מארץ הפרענקיאדות, והוא הבין, בראש השוק-מחנה-יודה שלו, שזה מה שיביא לו בוחרים נוספים. זה הכל.

    אין פה ''תפיסה עדתית'' נשגבה, יש פה יועצים פוליטיים שחוגגים על הפרענק. ועובדה שזה מביא להם חצי מליון בוחרים...

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    תחליף כבר את הגיל 27 עבר מזמן,צריך כבר להתחתן ביך ביך (ל''ת)

    כותבים תאריך לידה חוכם, 04/02/09 21:49

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    צפו

    yeshua4everyone , 04/02/09 17:59

    http://www.soundwaves2000.com/rammaker.asp?id=129&d=5-8-06

    http://www.sidroth.org/site/News2?abbr=tv_&page=NewsArticle&id=7611&security=1041&news_iv_ctrl=1194

    http://www.sidroth.org/site/News2?page=NewsArticle&id=7073&news_iv_ctrl=0&abbr=tv_

    http://www.sidroth.org/site/PageServer?pagename=tv_supernaturalclips_inspiring

    http://www.soundwaves2000.com/rammaker.asp?id=129&d=8-30-04

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    בושה ועצוב לעם היהודי שיש בו מפלגות מהסוג של ש''ס וליברמן.החרדים כמו (ל''ת)

    הערבים לא משרתים בצה''ל וליברמן עובד עלינו בעניים., 04/02/09 16:06

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    לזה קוראים שינאת חינם את החמס אנחנו לא שונאים כך. (ל''ת)

    איציק, 04/02/09 14:01

    הגב לתגובה זו

    • החמס אויב,הערבים מסוכנים והשסניקים סרטן.אם יש להם לב לא לשרת בצהל (ל''ת)

      אז מי צריך אותם במדינה?!מה אנחנו פרירים שלהם?!, 04/02/09 16:29

      הגב לתגובה זו

      • 90% מחיילי החזית הם מזרחיים,הם בשר תותחים כדי להגן על התחת האשכנזית

        עידו הנביא, 04/02/09 21:39

        אבל מעניין שה' שמר עליהם ולא נהרגו במלחמה,כנראה שה' קיבל את תפילת הוריהם,והם בני אברהם יצחק ויעקב שרחל אמנו נשלחה לשמור ולהציל אותם אע''פ שהם בעלי הסיכויים להפגע.,הם לא כוזרים,לא ערב רב, לא קאפו פולנים, ולא צאצאי הקוזאקים.

        הגב לתגובה זו

  • 69.

    אם ש''ס היו גיזענים ,היו מפלגה של 60 מנדטים לבד,על פי מספרם האזרחי לא?! (ל''ת)

    ישורון, 04/02/09 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    ש''ס הם גזענים מסריחים שונאת אותם!

    דתייה, 04/02/09 12:55

    הם בכיניים כמו כל המזרחים.

    הדתיים האמיתיים הם האשכנזים הם הרבה יותר מחמירים מהמזרחים.

    והכיפות הסרוגות כמובן כולם מתגייסים לצבא ורובם קצינים ולוחמים בעיקר כל מי שיצא מההתנחלות שפינו לו את הבית והוא ממשיך להלחם עם אותו צה''ל!

    אשכנזים לנצח!

    הגב לתגובה זו

    • את ערביה

      יחזקאל,הרצליה , 04/02/09 18:39

      כי יהודיה אוהבת כל יהודי.ואילו השינאה היא של ערבים .

      הגב לתגובה זו

    • ברוך ה' שלא עשני אשכנזי/ה ונולדתי כבן אברהם יצחק ויעקב

      יהודי מזרחי ספרדי טהור, 04/02/09 21:43

      ולא כמוך קאפו פולניה מסריחה ומצחינה.

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    אני שונא את ש''ס רק כי הם בכיניים מסכנים!

    הבית היהודי לנצח!, 04/02/09 12:50

    אני דתי,אשכנזי,מהתנחלות!

    המפד''ל כבר לא מה שהוא היה פעם... אבל בחיים אני לא אצביע לש''ס

    שהם כל כך בכיניים ''מקופחים'' וגזענים!

    לפני 50 שנה החרדים הקיצוניים מירושלים לא רצו לקבל אותם אז הם החליטו לשנוא את כל האשכנזים וחבל.

    שימשיכו עם הבכי שלהם וזה שהם לא עושים כלום לגורלם ורק מחכים שוכלם יעשו בשבילם

    אני לפחות נלחם... גם על הבית גם על המדינה וגם בצבא(לעומת המשתמטים).

    הגב לתגובה זו

    • אתה פולני גיזען כי כך חינכו אותך הוריך, ורבניך הכופרים והמשופמים,

      ישורון, 04/02/09 13:56

      אני ו14 בני משפחתי ועוד עשרות ומאות שאביא להצביע רק ש''ס, השטחים יוחזרו,אתם תעלמו כמו שנעלמה המפד''ל ,ומדוע נעלמה,כי היא לא מייצגת מאומה מבחינה רוחנית.
      איזה רבנות היא מסוגלת לייצא,מלבד מהנדסים ותסריטאי קולנוע ?!
      נכון פולנצ'יק מצאצאי הכוזרים וערב רב פתולוגי.

      הגב לתגובה זו

    • כשמרביצים לך-אתה בוכה

      יחזקאל,הרצליה , 04/02/09 18:37

      בש'ס בוכים בגלל שפוגעים בהם.

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    צודק בכל מילה,לזרוק את אלי ישי דחוף (ל''ת)

    ITZIK73 , 04/02/09 09:42

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ומה עים אשכנזי ישראל הם לא אנשים גזעניים ומהיכן בדיוק צה בעיה זו

    פקק תנועה , 04/02/09 09:04

    אם לא מתוכנו

    הגב לתגובה זו

    • רק מספרדים שמנסים בכוח להכנס לישיבות אשכנזיות (ל''ת)

      חסרי כבוד, 04/02/09 12:36

      הגב לתגובה זו

      • הגזענות במדינת היהודים הרבה יותר מורכבת מהעולם החרדי

        פקק תנועה , 04/02/09 14:25

        יש עוד עולם גיזעני בחברה חישראלית וזהו העולם החילוני שקשה לא פחות מהעולם החרדי

        הגב לתגובה זו

  • 64.

    ש"ס היא המפלגה החברתית היחידה הנאבקת נגד העוני

    מחשבות , 04/02/09 09:02

    הם אמנם "שחורים" ויש להם מבטא מזרחי, אך הם המפלגה היחידה שבאמת דואגת לעמך ישראל. הם הנאבקים למען האדם היהודי וילדיו ונלחמים למען היהודים.

    שיא הצביעות היא שאותם היוצאים נגד ש"ס המיצגת את אוהבי העם בישראל עושים זאת כאילו נגד גזענות. ובאותה עת הם עצמם מאשימים את ליברמן בגזענות כאשר הוא יוצא נגד המפלגות המייצגות את אויבי ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • חכות או דגים

      אורי, 04/02/09 10:06

      ש''ס, שלא כמו ארגון מסוים שנלחמנו בו לאחרונה, עובדת בשיטה ברורה, נוחה ובטוחה (יחסית). תן לאנשים צדקה ונדבה, והשאר אותם תלויים בך, כי הרי זקוקים לנדבתך גם מחר. כך ש''ס מבטיחים לעצמם תמיכה וקולות. לא קצבאות ילדים צריכים כל האברכים, כי אם מקומות עבודה.
      תן לציבור דגים והם יהיו רעבים מחר (ויצביעו בשביל בשביל עוד מנה) תן להם חכות ואז תשפר את מצבם כפי שהבטחת. בהעיה שאז ש''ס כמפלגה סקטוריאלית תאבד את נחיצותה...

      הגב לתגובה זו

      • לפי הניתוח שלך לש''ס יש שליחים בכל מדינות העולם המתוקן.. (ל''ת)

        הניתוח הצליח החולה מת, 04/02/09 13:49

        הגב לתגובה זו

      • ניסית לדוג ולא הצלחת. ש''ס דואגת -לכל- ילדי ישראל הרעבים

        http://www.shemayisrael.com/uri/, 14/02/09 21:17

        כאשר ש''ס דורשת העלאת קיצבתם של משפחות מרובות ילדים היא דואגת לכל ילדי ישראל, חילוניים ודתיים.

        כאשר ש''ס הקימו את רשת החינוך ''אל המעין'' הם דאגו להשכלתם של כל הילדים הלומדים=כן לומדים ברשת הזו, השכלה שאינה נופלת במאומה מהשכלתו של ילד הלומד בבית ספר חילוני מובהק.

        הגב לתגובה זו

    • נאבקת נגד העוני?

      איש, 04/02/09 12:32

      שיטת ש''ס ''למלחמה'' בעוני:
      1. אל תתנו לילדכם חינוך מקצועי- הם לא יוכלו להשתלב בעבודה מקצועית ולהרוויח ביושר משכורת טובה.
      2. תולידו פי 4 ילדים ממה שאתם יכולים לממן - כי הם ממילא לא צריכים חינוך מקצועי ואיכותי אז למה לטרוח לחשוב עליהם.

      ממש ''נלחמים'' בעוני...

      הגב לתגובה זו

      • כן כן שמענו אתם מצידכם שימותו העניים ברעב רק ש'ס דואגת באמת (ל''ת)

        דני, 04/02/09 14:00

        הגב לתגובה זו

    • מביאים אותנו לאבדון

      oded, 05/02/09 08:03

      שס רוצה לחלק מה שהיא לא יודעת ליצר
      בבתי ספר שלה שהם שוחד בחירות קיצוני היא מלמדת תלמידים שלא יצליחו ליצר שום דבר כדי שיהיו תלויים בה ומצביעים לה.ואז היא רוצה לקחת את מה שהחילונים הציונים מיצרים ולחלק לעוד שסניקים שבדרך. לאיזה עוד מפלגות חוץ מאשר החרדיות האשכנזיות יש מערכת חינוך פרטית על חשבון החילונים המיצרת מצביעים תלויים מגיל הגן ועד בואך לחופה ולהצבעה. והכל על חשבון החילונים שעוד מעט לא יהיו פה ויבוא חוורבן על מדינת ישראל

      הגב לתגובה זו

      • על חשבון החילונים....ממש. בוחרי ש''ס פטורים ממיסים ?

        מחנך לאזרחות לא גזענית, 14/02/09 21:33

        הם משלמים מיסים בדיוק כמו כל אזרח במדינה, וזכותם לחנך את ילדיהם חינוך דתי חרדי, גם אם זה לא מוצא חן בעיניך.

        הגב לתגובה זו

  • 63.

    ככל שמעגל הננחשלים נבערים יגדל מעגל התומכים בש''ס יגדל

    m-16, 04/02/09 08:09

    ש''ס פועלת בעקביות להעמקת הבערות הנחשלות ואת התלות בקיצבאות
    גורמים אלו מבטיחים שהאלקטוראט של ש''ס יהיה יציב או אף יגדל.
    הנזק החמור ביותר לפריפריה בכלל ולמזרחים בפרט נגרם ע''י ש''ס.
    במקום לדחוף אנשים שיקחו אחריות על עצמם הם קוברים אותם במעגל עוני-קיצבאות.

    הצביעו ש''ס להעמקת הבערות והנחשלות.

    הצביעו ש''ס להעמקת הפערים והעוני.

    הצביעו ש''ס לחיזוק ש''ס
    הצביעו ש''ס שבני משפחת דרעי עובדיה ובכירי ש''ס ימונו לרבני ערים ולתפקידים ציבוריים.

    הגב לתגובה זו

    • לעת עתה הסקרים מוכיחים שהבערות של ילדי ישראל ירדה מעם הספר נעשינו זבל

      רביבו משה, 04/02/09 14:04

      אני ו14 בני משפחתי נצביע רק ש''ס.
      אפילו בתי שחשחבה להצביע בית לאומי שינתה את דעתה ,והגיע הלמסקנה שאביה צודק.
      אתם לא יהודים,אתם שמחים שהחיילךים שנפלו הם אשכנזים פולנים דתיים,ועשיתם על דמם עסקים פוליטיים כדי לקנות קולות בדמם.
      אני התפללתי שלא יפלו חללים מזרחיים שהם 90% מהחזית המלחמתית ואכן נעשה להם נסים ונפלאות.......למרות שגם התפללתי על כל הלוחמים אפילו צ'רקסים ודרוזים,אבל לבי היה אחרי המזרחיים שאוהבים את תורתם ויהודתם מכל הלב זה בדמם כי הם בני אברהם יצחק ויעקב,ולא מתבוללים,לא ערב רב, לא כוזרים, ולא מזרעם של קוזאקים.....

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    ש''ס מפלגה חסרת אופי שתיתן הכל בשביל להידבק לכיסא (ל''ת)

    ליברמן, 04/02/09 08:02

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ב''ה בש''ס ישנם אנשים המעריכים את התורה ואת דעת התורה ללא שום חשבון עדתי

    או אחר-שם אין בעיה של גאווה לפנות גם לרב אשכנזי-, 04/02/09 03:21

    ברור מי עומד בראש הנהגת המפלגה! הספרדים מאוחדים גם עם האשכנזים,אבל אתה אדם טיפש רע בזוי וחשוך בוחר תמיד לראות את הרע וכמו הינשוף קורא לאור חושך.אם אין הדדיות זה לא בעיה של ש''ס.הרב עובדיה שליט''א ייסד מפלגה שדאגה להקים מוסדות חינוך תורניים ללא כל בסיס התחלתי כמו לאשכנזים.אלה הגיעו לארץ ממוסדים לאחר שהתמודדו עם תנועת ההשכלה כבר בחו''ל.לספרדים-התופעה החילונית הייתה חדשה ולכן לקח זמן עד אשר הם יכלו ללמוד לעכל ולהתמודד עם התופעה.ב''ה התנועה הצליחה אף לקרב רבים מאוד (כמליון) לדרך ישראל סבא,ובכך להחזיר עטרה ליושנה,מה שלא עשו אחרים במשך שנים רבות מלבד חב''ד שפעלה אך יותר בקרוב לבבות כללי ולא כ''כ מעשי.למרות שאישית אינני בוחר כלל,אני גאה בפעלו של אלי ישי ובמי שמכבד את התורה ובוחר ש''ס.אם יש ספרדים השולחים את ילדיהם ללמוד אצל אשכנזים-זה לא פסול בעניי-כל אחד צריך לעשות כפי שנראה לו הטוב ביותר,ואם הוא חושב כי שם התועלת גדולה יותר,ויש לו אפשרות,מה רע בכך?-האם הקמת מוסדות ספרדים שישתכללו בעתיד ע''י מי ששולח את ילדיו למקום אחר פסולה?-הרי בעתיד מוסדות אלה יתבססו (כן ברור כי עיקר ההבדל הוא יכולת כלכלית של המוסד) ולא יהיה הבדל מהותי אלא חיצוני אם בכלל.ש''ס גם תרמה רבות לחנוך טכנולוגי מתקדם במסגרות המותאמות לחרדים-גם זה ראוי לציון ב''ה.והיפה מכל בעניי זו הדאגה של מר''ן שליט''א לכלל ישראל באשר הם:קרובים רחוקים חלשים וחזקים חיילים ואזרחים-כל אלה חשובים ואהובים אצלו כמו בטחונה של המדינה בכלל.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    זכות הקיום של ש''ס היא גזענות. רב''ן הוא הגזען הראשי - חומיני של היהודים (ל''ת)

    בושה וחרפה שיש לנו מפלגות כאלה - העם הנבחר עלק...., 04/02/09 03:18

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הבעיה האמיתית עם שס: הם מחנכים ילדים לעוני, לתלות לבורות

    עודד ל., 04/02/09 03:04

    יתר על כן, הם אינם מחנכים לציונות, תרומה למדינה, שירות צבאי וכיבוד מוסדות השלטון.

    הגב לתגובה זו

    • ד היום האשכנזים זרקו אותם לבתי כלא,1300.000 מי אשם ש''ס

      התורה תציל את המזרחיים, 04/02/09 14:07

      האשכנזים מעוניינים להשאיר את הספרדים ללא תורה,שישארו בורים ותלויים בהם ויהיו חוטבי עצים ושואבי מים.
      התם גרועים לספרדים המזרחיים,יותר מהנאצים כלפיכם.

      הגב לתגובה זו

    • יותר מסטים את ש"ס יהיו יותר מנדטים עוד לא ברור לכם (ל''ת)

      נטלי תל אביב , 05/02/09 11:36

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    שעפסל הארסיות שלך גורמת לנו לרחמים גדולים עליך (ל''ת)

    פונביז'ער רב, 04/02/09 02:21

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    shas

    israel, 04/02/09 00:59

    you dont know about shas ,shas is the best in israel

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    שבתאי קור אתה דפוק נצחי כי אתה חושב סוביקטיבי

    זחש, 04/02/09 00:38

    נכון חלק מהעובדות שציינת נכונות אבל הדתיים בעיקר החרדים לא הם שבנו ונלחמו והקימו את המדינה.העליות הראשונות והאחרות שרובם באו ממזרח אירופה .וחלק ממזרח התיכון.ובנו כאן חברה שעל אף היותה מהגרים היה לה משותף לבנות בית לעם היהודי בארצו.חברה חילונית אשר מקבלת את ערכי היהדות במובן האוניברסלי ללא קצוניות.לאחר מלחמת ששת הימים . קמו קבוצות על רקע דתי קצת קיצוני ונהפכו לפייטרים ושומרי הארץ והפכו לפטריוטים וערבבו את הפוליטיקה עם הדת.ומכאן.החלה הרעה החולה של יעני דתיים שמימלא היו בנוים על כיתתיות מימים ימימה ובכדי לשרוד בנו את המדיניות המפלגתית על שנאה הפרדה ואפליה של אחת כלפי השניה.אבל המסר שיש לי אליך מר שבתאי[ אני מקווה לא צבי]זה שכל הממפלגות הדתיות מול החילונים הם 25 % מקסימום.פשוט הם חיים כי זקוקים להם בקואליציות אחרת הם היו נעלמים והאפליה שאתה מרגיש לא היתה .או שהייתה מחפש אותה במקום אחר.

    הגב לתגובה זו

    • מי שבנה את המדינה מת. והשואה גם בנתה את המדינה

      חושב, 04/02/09 08:01

      אז אולי לדעתך צריך לכבד את היטלר?

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    קל לדבר, אילולי ש''ס, המצב של המזרחיים עכשיו היה הרבה יותר גרוע

    וולפה, 03/02/09 23:46

    רק ש''ס הצילה את הכבוד של המזרחיים

    הגב לתגובה זו

    • לפני כ-20 שנה ש''ס נכנסה לכנסת וגם לממשלה ומאז בני עדות המזרח בהתדרדרות

      בגלל הש''סניקים, 04/02/09 00:31

      מתמדת לעוני,בערות,טפילות,עוני ופיגור ולש''ס יש חלק ניכבד בזה.

      הגב לתגובה זו

      • ם כן מדוע המפד''ל נמחקה פולני מסריח?! וממה ירדו אחרי בתי כלא וסמים (ל''ת)

        ישורון, 04/02/09 14:09

        הגב לתגובה זו

    • כן,הקימו מוסדות לימוד שהשסניקים רוצים רק ללכת למוסדות אשכנזים (ל''ת)

      עלאק, 04/02/09 00:40

      הגב לתגובה זו

    • כבוד יש לטפילים ניבערים ונחשלים החיים מקיצבאות או לאנשים עובדים,נאורים

      למי יש כבוד?, 04/02/09 06:17

      ומשכילים?לפשוט יד ולבקש כסף לאוכל לילדים זה הכבוד שאתה מדבר עליו?

      הגב לתגובה זו

    • אני מקווה שאתה אומר צוחק -

      המגיב, 04/02/09 14:19

      אבל אם לא - ש''ס נמצאת בפוליטיקה כבר שנים רבות, וכמעט תמיד בקואליציה (למעט בתקופה של שינוי), ואני לא ראיתי את נתוני העוני יורדים, אם כבר אז רק ההפך. אתה באמת חושב שיש דבר כזה שנקרא - ''המזרחיים''? כל אדם הוא עולם, יש אדם ממוצא אשכנזי שנמצא כל היום בכולל, ויש אדם ממוצא מזרחי שעובד ולומד ומתפרנס בכוחות עצמו. אז את מי ש''ס מייצגים בדיוק? אומר לך, הם מייצגים ציבור לא מודע, חלש, ובעיקר - ציבור מנוצל, אך הוא מנוצל ע''י ש''ס. מפלגה שצדה את דעותיהם וכוונתיהם של אנשים טובים אך חלשים.
      זוהי מפלגה מסוכנת!

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    שטויות...

    יוסי, 03/02/09 22:58

    אתה שונא ישראל מנסה לעשות סיכסוכים באמצעות כתבות באינטרנט...אתה חושב שאכפת לרב עובדיה או לרב שטיינמן בפוליטקה הרי שכל היום הם עוסקים בתורה הקדושה...ואף תלמיד חכם אמיתי לא בז לחברו אז אל תדבר שטויות תעשה טובה תתעסק בדברים שאתה יודע להתעסק בהם ואל תבוא לעשות פה סיכסוכים ותגרום לשנאת חינם

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אתה צודק, אבל לא צודק,כי אתה גיזען וגם כוייפראשכנזי

    מקבל במה כדי לזבל, 03/02/09 22:48

    יש רק בעיה אחת ,קשה למזרחיים להנהיג,כי אין להם את התחמנות והפיקחות של האשכנזים איך להפוך כישלון לניצחון,או לטשטש כישלון.
    התרגלו לא לעבוד קשה ,מאחר והאשכנזים עושים את עבודתם,לא בא להם להתאמץ,ואין להם כוחות נפשיים להתמודד מול הכוח הנפשי האשכנזי,שתפס את כל עמדות המפתח,את ראשי הברזים הראשיים,ניצלו הם והמפד''ל להשתלט על רוב תפקידי המפתח התורניים,ולש''ס המזרחית לא נותר מאומה ,מאחר והיא קמה מאוחר מאוד.
    המזרחי הוא נאיבי,והאשכנזי חשדן ובודק כלל דבר לגופו.
    המזרחי נוטה לענווה מטבעו,האשכנזי נוטה לגאווה ולאני, ''אני''.
    יש הבדלים במנטליות ובשאיפות.
    ויש עוד קושי רב האשכנזים יודעים לעבוד,הם חזקים ושנונים,והמזרחיים לא יודעים לעבוד,וישנים בעמידה.
    הם לא חושבים מספיק,וממהרים להחליט.
    מי רודף אחרי ליברמן והצהרותיו ומאמין בהם, המזרחיים שאמורים להצביע ש''ס.
    בתכל 'ס ליברמן הוא ירוץ אחרי קופת המליונים שיכניס בעתיד,וכל המלל שלו יזרק לפח הפוליטיקה.
    לכן המורם מכל שהזמן יעשה את שלו,אין ברירה לאחר שהחינוך יתקדם וש''ס תרוץ עוד 20 שנה ישתנו סידרי עולם.
    כעת השליטה בחיתולים.
    למזרחיים יש רק דרך אחת להצליח והיא להתעסק בתורה ,ואז יבא השלום המיוחל לשחרורם מעבדותם לחרדים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה שבוי בתפיסה לפיה הלבן שולט, ומחליף את המילה מלבן לתחמן

      חכם, 04/02/09 08:03

      תשתחרר

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    ש''ס =חבורה שמנצלת היטב קולות הבוחרים לסידור חיים טובים לעסקנים ורבנים (ל''ת)

    וני ביתם הכל מהקוה הציבורית+הם ממש סכנה למדינה., 03/02/09 22:47

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    כנסו ודעו מדוע ש''ס ורק ש''ס

    ישורון, 03/02/09 22:24

    http://www.shas.org.il/promo/maran/?ToolID=%20PO2EEN

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אנחנו מחכים לש''סניקים שיגיעו עם הפוסטות לאגף התורני כדי לחזק אותנו

    אסירי האגף התורני במעשיהו, 03/02/09 22:19

    מבחינה ערכית ומוסרית.מתי הוא זכאי בנזירי מגיע?

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו אסירי מעשיהו שומרים לש''סניקים בבית הכנסת מקומות בכותל המזרח (ל''ת)

      שומרים להם מקום, 03/02/09 22:25

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    הודות לש''ס אני ברוך השם הפסקתי לעבוד והפסקתי לשרת בצה''ל

    צנחן גד' 890 וש''סניק בהווה, 03/02/09 22:17

    אז נראה לכם שאני לא אצביע להם?

    הגב לתגובה זו

    • אני רשום פיקטיבית בישיבה,עובד בשחור מעלים מיסים וחי ברוך השם לא רע (ל''ת)

      צנחן גד' 890 וש''סניק בהווה, 03/02/09 22:21

      הגב לתגובה זו

    • הודות לגיזענות הפולנית שלך,וחנופתך לחילוניים אני מצביע רק ש''ס

      ישורון+14 בוחרים ש''ס, 03/02/09 22:34

      אני נגד סרוגי המפד''ל שזרקו את התורה לתחתית ועושים הון על שירותם בצהל,כאשר החילוניים מחשיבים אותם לנעל,כמו הנעל של העיתונאי העיראקי.
      בצהל משרתים בחזית 90% מזרחיים ו10% אשכנזים בתפקידי קצונה.
      זה שה' עשה נס ואין הרוגים מזרחיים זה עדיין לא אומר שמצביעי ש''ס לא משרתים בצהל.
      וזה עדיין לא אומר שרק הסרוגים הפולנים בצהל, ועושים פוליטיקה משירות צבאי.
      אולי תעשו פוליטיקה מי לומד בישיבות ויוצא מורה צדק כדי שנדע היכן אתם נמצאים?!
      בש''ס דואגים קודם לתורה.
      סדר העבודה של המפד''ל הוא קודם אני ,ואחר כך אני, ובסוף תורה.
      מלבד זאת אני מגייס עוד רבים אחרים לש''ס והשבוע הפלתי זוג ספרים בעל ואשה שרצו ליברמן,והיום בוחרים ש''ס.

      הגב לתגובה זו

      • מה שבטוח זה שאתה לא שירתת בצה''ל אם אתה מאמין לסטטיסטיקה הזויה כזאת (ל''ת)

        אלכס, 03/02/09 23:56

        הגב לתגובה זו

        • אני שירתתי,אך את בני לא אשלח,כדי להיות בשר תותחים,והאשכנזים יתצפתו (ל''ת)

          בוזגלו, 04/02/09 14:11

          הגב לתגובה זו

  • 48.

    בוא לש''ס ותחזור להיות יהודי ! (ל''ת)

    רון, 03/02/09 22:06

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אני יודע שברחתה מהישיבה תנסה ישיבה של שס לא תתאכזב (ל''ת)

    המגיד , 03/02/09 21:38

    הגב לתגובה זו

    • הנה ,אתה בוגר ישיבת ש''ס ועדיין כותב בשגיאות כתיב ,אוויל שכמוך ! (ל''ת)

      קאשי, 03/02/09 21:55

      הגב לתגובה זו

      • אתה מצאצאי הכוזרים אני בוגר ישיבת הסדר יא טמבל (ל''ת)

        המגיד , 05/02/09 21:55

        הגב לתגובה זו

        • ובכל זאת לא יודע לכתוב... (ל''ת)

          מה זה אומר על ישיבות ההסדר?..., 11/02/09 16:35

          הגב לתגובה זו

  • 46.

    רמת גן

    יחזקאל קאשי, 03/02/09 21:26

    מעניין איך שמפרסמים את אלי ישי בראשי חוצות כאדם שפעל רבות ותרם לקהילה.ובכן ,כפי שכל מי שיש לו קצת אינטלגנציה בראשו, מבחין מיד שזו אחיזת עיניים. ש''ס לא תרמה ולא כהוא זה לנושא הבערות והעוני. הם דואגים טוב מאד לתחת של עצמם ,מכניסים את משפחותיהם למשרדי הממשלה שבבעלותם ,וכל טמבל שסיים בקושי כיתה ג' מקבל לשכה ,מזכירה וומכונית ומשכורת של 30-4- אלף ש''ח בחודש.
    אלה הם פני הדברים ואני רוצה לשמוע מישהו שמכחיש את מה שאמרתי-שיקום |||

    הגב לתגובה זו

    • מה שמותר למרץ לפיד ביבי וציפי מותר לשס אלה הכללים של סדומוקרטיא

      יונתן השסניק, 03/02/09 22:06

      רוצה לומר שכל אנשי הנ''ל יש להם בגרות והם אקדמאים
      אולי עם תעודות לטביה או מה שמו
      קטנטנים וחנונים יצעקו עד שגרונם ניחר : הם עוזרים ומעודדים עוני
      שקרנים: מי קיצץ? שס? או ביבי וציפי?

      הגב לתגובה זו

      • MIT לא נמצא בלטביה (ל''ת)

        אלכס, 03/02/09 23:53

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    אם הש''סניקים לא גזענים אז איך זה שאין אף אישה או אשכנזי ברשימת לכנסת (ל''ת)

    אם הם לא גזענים......, 03/02/09 21:07

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    שוב השבתאי קור הזה, בגיל הזה כשהוא הרי מבין בכל הוא חייב להיות גאון (ל''ת)

    אלי כהן, 03/02/09 20:50

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    איחוד לאומי בית לכל יהודי (ל''ת)

    למען ארץ ישראל, 03/02/09 20:36

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אלי ישי נדבק לכיסא ולא יוצא ממנו, אחרי 120 שנה של הרב עובדיה

    פרחח, 03/02/09 20:25

    לא נשמע ממנו יותר

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    רק ש'ס דואגת לעניים ה' יעזור להם (ל''ת)

    חיים, 03/02/09 20:12

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    שס למדה גזענות מהבוזבוזים והחילונים

    יונתן השסניק, 03/02/09 19:57

    במלחמה כמו במלחמה
    הנשק הכי טוב זה הנשק של האויב
    שיטת הלוחמה הכי טובה זה שיטת הלוחמה של האויב כמובן עם תוספת קצת מקורית שהיא החית והעין
    נא אאאאאאאאאאא העיקר 18 מנדטים בעיניים שלך
    ואל תשכח את לפיד שדיבר כמוך הוא הלך וגם יורשיו החזירים שאוכלים בכפור גם הם עוד מעט יעלמו
    אתה סופר אמנם אבל פיך מהלל רק חיות דורגליות
    שירתך היא שירת הברבור
    שסססססססססס

    הגב לתגובה זו

    • ש''ס בירידה מתמדת, אז תפסיק לקשקש (ל''ת)

      חילו, 03/02/09 20:26

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    השמאל הבזוי מסכסך בין יהודים, אבל אוהב ערבים... (ל''ת)

    השמאל הבזוי, 03/02/09 19:42

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    "נדבקו"?!!? זה הקלף שהם משחקים עליו כבר שנים (ל''ת)

    צ'רצ'יל , 03/02/09 19:37

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    גם החב''דניקים נגועים בנגע המטמא של הגזענות ואני מזמין אותכם לצפות

    גם החב''דניקים, 03/02/09 19:14

    בחדשות ערוץ 3 מתאריך ה-27/1/09 ובו תראו איך צעירה ממוצא אתיופי מגיעה לעבוד,עם הפניה מלשכת תעסוקה,לגן של חב''ד ואיך הם דוחים אותה המשיחיים המתועבים והבזויים הללו.ליבי ליבי לאותה צעירה מעולי אתיופיה שהועלבה והושפלה ע''י הטמאים החב''דניקים מגן הילדים בעיר לוד.

    הגב לתגובה זו

    • חרדי=נגוע בגזענות (ל''ת)

      זברה, 03/02/09 20:28

      הגב לתגובה זו

    • יש לך טעות איומה הגן הוא לא של חב''ד

      והמנהלת שונאת את חב''ד, 03/02/09 22:36

      ותושבי השכונה שבה נמצא הגן דורשים לפטר אותה,כי היא השמיצה את חב''ד סתם.

      הגב לתגובה זו

      • לכל הרמאים והשקרנים אז יש שלט ברור שעליו כתוב גן חב''ד וחוץ מזה גם

        יש שלט ברור של חב''ד, 03/02/09 23:50

        באינטרנט חב''ד קשורה לזה.

        הגב לתגובה זו

    • חב''ד הם עובדי עבודה זרה,הם גיזענים,אבל לא כלפי רוסים אפילו שחלקם גויים

      ישורון, 03/02/09 22:40

      הזקן שלהם בצורת מלבן המגבעת מקומרת מקדימה, אילו ידעו איך הרבי לובש תחתונים הם גם היו מחקים אותו.
      לובשים פראקים כאשר הם בורים ועמי הארץ,מלבד חלוקת סופגניות, והדלקת נרות חנוכה, כל מה שעושה רושם,הם סתם דרווישים.
      אין בתוכם לא ישיבות ולא רבנות, רק נהגי קטר של רכבת ישראל.
      הם מזכירים לי את הספורים על חיי חיקל בתקופת החסידות.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    ש''ס מפלגה שחייבת להיעלם מן העולם, בושה שהיא קיימת (ל''ת)

    בוסקילה, 03/02/09 18:50

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    כשסניק שהתפקח, אני מסכים אתך-בשס מוכרים אשליה (ל''ת)

    הנביא, 03/02/09 18:49

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כשסניק שהתפקח, אני מסכים אתך-בשס מוכרים אשליה (ל''ת)

    אליהו, 03/02/09 18:48

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אני ספרדי ..אבל לא צפון אפריקה..ולכן אינני מצביע ש''ס (ל''ת)

    יהודי ערבי עם קולטורה, 03/02/09 18:32

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מוטב להצביע לליכוד חזק וגדול מאשר למפלגות לווייניות (ל''ת)

    רונן, 03/02/09 17:51

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אתה צודק שזו לא הגישה,צריך להיות מזרחי גאה,ולא לקקן נחות

    אני אצביע ש''ס אבל, 03/02/09 17:22

    יש רק בעיה אחת ,קשה למזרחיים להנהיג,כי אין להם את התחמנות והפיקחות של האשכנזים איך להפוך כישלון לניצחון,או לטשטש כישלון.
    התרגלו לא לעבוד קשה ,מאחר והאשכנזים עושים את עבודתם,לא בא להם להתאמץ,ואין להם כוחות נפשיים להתמודד מול הכוח הנפשי האשכנזי,שתפס את כל עמדות המפתח,את ראשי הברזים הראשיים,ניצלו הם והמפד''ל להשתלט על רוב תפקידי המפתח התורניים,ולש''ס המזרחית לא נותר מאומה ,מאחר והיא קמה מאוחר מאוד.
    המזרחי הוא נאיבי,והאשכנזי חשדן ובודק כלל דבר לגופו.
    המזרחי נוטה לענווה מטבעו,האשכנזי נוטה לגאווה ולאני, ''אני''.
    יש הבדלים במנטליות ובשאיפות.
    ויש עוד קושי רב האשכנזים יודעים לעבוד,הם חזקים ושנונים,והמזרחיים לא יודעים לעבוד,וישנים בעמידה.
    הם לא חושבים מספיק,וממהרים להחליט.
    מי רודף אחרי ליברמן והצהרותיו ומאמין בהם, המזרחיים שאמורים להצביע ש''ס.
    בתכל 'ס ליברמן הוא ירוץ אחרי קופת המליונים שיכניס בעתיד,וכל המלל שלו יזרק לפח הפוליטיקה.
    לכן המורם מכל שהזמן יעשה את שלו,אין ברירה לאחר שהחינוך יתקדם וש''ס תרוץ עוד 20 שנה ישתנו סידרי עולם.
    כעת השליטה בחיתולים.
    למזרחיים יש רק דרך אחת להצליח והיא להתעסק בתורה ,ואז יבא השלום המיוחל לשחרורם מעבדותם לחרדים.

    הגב לתגובה זו

    • סדאם חוסין לא הנהיג? (ל''ת)

      אבי, 03/02/09 18:51

      הגב לתגובה זו

    • קשקוש, גזענות היא כמו נבואה-מצדיקה את עצמה (ל''ת)

      טל, 03/02/09 19:01

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    הצבע ש'ס

    דורית, 03/02/09 17:18

    ש'ס וביבי ביחד הם לא יחלקו את הארץ חייבים להצביע ביבי וש'ס

    הגב לתגובה זו

    • בטח נצביע. נצביע להם את הכיוון לאופוזיציה!

      פשוש, 03/02/09 19:01

      באופוזיציה רחוקים מהכסף שלי ושלך שאהוב במיוחד על ש''ס לדורותיה.

      הגב לתגובה זו

      • גם המוח שלך של פשוש,לכן אתם אטום סתום וחתום,פשוש פולני (ל''ת)

        ישורון, 03/02/09 22:43

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    צריך להבין את דרכי המחשבה החרדית כדי להבין את הגזענות

    אבי צנעי, 03/02/09 17:13

    אליה מכוונת ש''ס. החרדים, תלמידי הישיבות, יישבו על הייחוס והשושלת המשפחתית, לא רק העדתית, כדי להעריך אדם. הם מפעילים מנגנוני דחייה ובוז כדי לשלוט במאמיניהם,

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ש(ע)בי בערבית= עממי

    מקרה סוציאלי שכמוך, 03/02/09 16:56

    מסכן כותב הצללים שלך, שבי. הלוואי והעולם החילוני יזרוק את שניכם

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מי שאוהב/ת את המדינה=הפעם חייב/ת להצביע ליכוד !!!!!!

    הליכוד בפיקוד , 03/02/09 16:50

    שלטונם של קדימה והעבודה דירדר את הבטחון החינוך והכלכלה לתהום.
    מי שאוהב/ת את המדינה חייב/ת להציל את המדינה מידם !!!!!
    מי שאוהב/ת את המדינה, חייב הפעם להצביע ליכוד !!!!!
    רק הליכוד פעל פועל ויפעל לטובת האינטרסים של המדינה !!!!!
    forget the rest = bibi is the best
    את/ה חייב/ת להצביע ליכוד !!! לעתיד בטוח !!

    הגב לתגובה זו

    • מי זאת המדינה? עוד פעם העיר הזאת בערב הסעודית?

      מכה, 03/02/09 19:03

      ממש לא איכפת לי שביבי או ישי יהיו ראש העיר הזאת

      הגב לתגובה זו

    • ומי שאוהב את הליכוד, אך חושש מבגידה בערכים (ל''ת)

      יצביע לבית היהודי!, 03/02/09 19:04

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    ש''ס מייצגים את הציבור הערבי יהודי!! וערבים תמיד יותר גזענים!!!

    איל, 03/02/09 16:40

    מדובר בשאלה רטורית לחלוטין! הערבים היהודים אינם שונים מאף ערבי אחר!!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק! אין בעיה עקרונית עם להיות ערבי הבעיה היא עם המרמור הכרוני !! (ל''ת)

      צ'רצ'יל , 03/02/09 19:46

      הגב לתגובה זו

    • ולכן הפולנים גנבו את ילדי תימן מרוקו אירן ,....... (ל''ת)

      ישורון, 03/02/09 22:44

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    רק חוק נאמנות ושירות לאומי חובה יוציאו את הרעל מהמערכת

    פנדה, 03/02/09 16:39

    המערכת שלנו מורעלת בגלל ש-50% מהאזרחים לא נאמנים למדינה אלא הם למעשה טפילים היונקים ממנה, ושאר חצי הציבור נושא אותם על הגב. רק חוק שיחייב כל אזרח - ערבי, יהודי, ש''סניק, חרדי - בשירות לאומי יוציא את הרעל מהמערכת, איך אומרים ''מתוך שלא לשמה יבוא לשמה'', ומתוך הכפייה לשירות המדינה תבוא גם אהבה למדינה. ואם לא - לפחות חסכנו 3 שנים של פרזיטיות.

    הגב לתגובה זו

    • חוק שמוק, להצביע הכל רק לא ש''ס, זה מה שצריך (ל''ת)

      כהנא, 03/02/09 18:53

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    כונפייה של עבריינים... אחד, אחד (ל''ת)

    עופרר, 03/02/09 16:39

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    כנסו!

    ינון, 03/02/09 16:26

    אני עד עכשיו לא יודע איך שמו אותך בתור כתב דת אתה פשוט כופר ומחפש מריבות בין היהודים....יאאלה לך מפה כבר!

    הגב לתגובה זו

    • בשביל הכניסו אותו,ויתר כתבי הכיפות הזרוקת מהביצה הירושלמית (ל''ת)

      ישורון, 03/02/09 22:46

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    להאשים את ש''ס בגזענות זה כמו להאשים את הכושים ואובמה בגזענות בארה''ב (ל''ת)

    טל, 03/02/09 16:17

    הגב לתגובה זו

    • פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

      בן, 03/02/09 16:56

      בדיחת השנה סיפרת עכשיו.
      ש''ס לא גזענים? חביבי גזענות זה כל המצע שלהם. להשוות את ש''ס הבורים, חשוכים, פאנטיים והנברעים פרמיטיבים לברק אובמה הדמוקרט הליברל שהלוואי עלינו כזה נשיא? פחחחחח, בדיחה עוד יותר גדולה.


      אבל אתה צודק, הם לא גזענים. הם שונאים את כולם במידה שווה. את האשכנזים, את החילוניים, את הערבים, את ההומואים, את הנשים. את כולם במדינה שווה. ללא הפליות.

      הגב לתגובה זו

      • ואם זה לא מספיק - אז הם גנבו לאובאמה את ססמת הבחירות

        דב, 04/02/09 14:23

        בצורה הכי מטופשת שיש.

        הגב לתגובה זו

    • ש''ס מפלגה שחייבת להיעלם מן העולם, בושה שהיא קיימת (ל''ת)

      ליבי, 03/02/09 18:54

      הגב לתגובה זו

    • הלכת ממש ממש רחוק!!! חוץ מזה גזענות היא לא "נכס" של לבנים (ל''ת)

      צ'רצ'יל , 03/02/09 19:43

      הגב לתגובה זו

      • היא נכס של פולנים,רק מתנשא הוא גיזען,לא פולנסקי?! (ל''ת)

        ישורון, 03/02/09 22:47

        הגב לתגובה זו

    • המזרחיים לא היו עבדים של אף אחד, אל תשווה (ל''ת)

      טוביה, 03/02/09 20:30

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    תבחרו בש''ס לא יצא לכם דבר מהאשכנזים

    תבחרו בש''ס לא יצא לכם דבר מהאשכנזים, 03/02/09 16:01

    תבחרו בש''ס לא יצא לכם דבר מהאשכנזים

    הגב לתגובה זו

    • כן, כי מש''ס יצא לכם המון

      פנדה, 03/02/09 16:42

      20 שנה שש''ס בשלטון, כמעט רצוף (הפסקה של שנתיים באמצע עם ''שינוי'') משהו במצבם של הש''סניקים השתפר? המזרחים החילונים כבר מזמן שווים וכמעט ואינם מופלים לרעה, רק הש''סניקים דורכים עדיין במקום. תתעוררו. עובדים עליכם בעיניים - איך אתם לא רואים?

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק ג'וחא-אם ש''ס לא הייתה הרי ביבי היה מחזק את העניים וציפי הייתה (ל''ת)

        מקימה מוסדות תורניים וטומי היה מביא את המשיח.., 04/02/09 13:56

        הגב לתגובה זו

    • ומש"ס תצא לכם מע' חינוך וקיצבאות שתשאיר אותכם עניים ובורים (ל''ת)

      צ'רצ'יל , 03/02/09 19:43

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    שבתאי צבי מי אתה בכלל יא אפס לא סופרים אותך (ל''ת)

    חרדי, 03/02/09 16:00

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    שבתאי קור, היה סבבה בתנורים ,לא היו כל מיני שחורים פרמיטיבים (ל''ת)

    פרנקו שמידט, 03/02/09 16:00

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מהיום ניקרא לכתב שבתאי צבי המשיחיסט שהתאסלם (ל''ת)

    בני, 03/02/09 15:42

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מה קרה פתאום שש"ס זה בושא לכתבה?

    moisihilu , 03/02/09 15:42

    כנראה שמפחדים ממנה!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    להזכירכם שש"ס קמה כתנועה מזרחית

    רות מאור , 03/02/09 15:29

    כלומר גזענית באידאולוגיה. מה לכם כי תלינו על גזענות?

    הגב לתגובה זו

    • שיהיו גזעניים כמה שהם רוצים, רק שלא יציגו את עצמם כאילו

      חכם, 03/02/09 19:14

      הם נגד גזענות

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    הרב עובדיה לובש מחוך וביריות

    שאול המחפש , 03/02/09 15:23

    מתחת לשמלה.

    הגב לתגובה זו

    • שיואו, גם אתה ראית את זה? :)

      ריף-רף, 03/02/09 21:28

      איזה קטע...
      כל השכבה שלי ראו את זה אבל חשבתי שהוא מראה רק לבנות... (?)

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    רק ש''ס בקלפי בעזרת השם חיי מנדטים אמן.

    איציק, 03/02/09 15:19

    כי אין לנו על מי לסמוך אלה על אבינו שבשמים אמן ואמן.

    הגב לתגובה זו

    • אפילו אני לא מצביע ש''ס (ל''ת)

      השם, 03/02/09 19:05

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    יהודי שלא משרת בצה''שרות של 38 חודשים יחשב בוגד בעמו שדינו שלילת זכויות

    אזרח.מקומו בגלות עד שמשיח יגיע.מה הם לא יהודים?!, 03/02/09 15:12

    השסניקים והחרדים.מה הם לא אחים לדם?!חוסנה של המדינה היהודית לא מעניין אותם?!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    שקט שבתאי צבי המשומד מרצ בקושי עוברים את אחוז החסימה (ל''ת)

    תמצית הערב רב נמצא במרצ, 03/02/09 15:06

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אלי ישי תמיד שולף את טיקט המזרחי המקופח-כבר היינו בסרט הזה.

    בוחרים נבערים ובורים, 03/02/09 15:02

    לוקחים ציבור לא משכיל,נחשל ופורטים לו על רגש הנחיתות המזרחי לדורותיו-מתכון בטוח ל10-15 מנדטים בקלפי.
    כשהפוליטיקאים יבינו שההצבעה למפלגות היא יותר רגשית מאשר שכלית,ישכילו אולי להבין את ההצלחות של ש''ס,ההצלחה הנוכחית היחסית של ליברמן(בעקבות המשך ירי הטילים והמלחמה האחרונה),שפורט על הפחד וחוסר האונים של הציבור נוכח תופעה כמו ירי מתמשך של טילים שלא נפסק גם בעקבות מבצע צבאי ושלא ניתן לו מענה הולם במשך שנים על ידי ממשלות עם אוריינטציה שמאלית.
    אהוד ברק נזכר לצאת למבצע צבאי באיחור של שנה וחצי וגם כשניצח על מבצע צבאי חסר תקדים בהצלחתו,לא השכיל לקשור את ההישג הצבאי להישג מדיני בדמות התחייבות חמאס להפסקת ירי טילים בערבות מצרית(נדרשו רק מספר ימים עד להשגת התחייבות כזו של החמאס,כשהיום ברק מבין שהוא פספס הזדמנות יוצאת דופן להיות המנצח הגדול של הבחירות האלה).

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה! (ל''ת)

      ליבליך, 03/02/09 20:29

      הגב לתגובה זו

    • ומה עם האשכנזים הבכיינים שבכל פעם רוצים פיצוי על היותם ילדים בשואה-

      ללא אבחנה במצב הכלכלי,ולמרות שקיבלו כבר עשרות, 04/02/09 14:00

      פעמים פיצויים-זו לא ''בכיינות'' לשיטתך?

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אנא התעלמו מטוקבקים ארסיים במיוחד הערב

    יעלה א, 03/02/09 14:58

    אני מבקשת להזהיר מפני מתקפת טוקבקים ארסית ומתלהמת המתוכננת על ידי תומכי האיחוד הלאומי להתבצע הערב באתר nrg. גם אני אצביע לאיחוד הלאומי, כי אני מאמינה בערכים שלהם, ולכן חשוב לי שהציבור ידע שלא כל מי שתומך באיחוד הלאומי מתלהם ומדבר בגסות. ישנם גם תומכים של האיחוד הלאומי שמדברים בשפה ברורה ומתונה כראוי.

    הגב לתגובה זו

    • עלית על הנקודה העיקרית שמונעת ממני להצביע האיחוד

      פנדה, 03/02/09 16:32

      הייתי שוקל את זה, למרות שלדעתי צריך לחזק מפלגות שלטון ולא להצביע למפלגות קיקיוניות, אבל מרזל וחבר מרעיו ממש ממש לא תואמים את הערכים הז'בוטינסקים שבהם אני מאמין. הפכתם למפלגת הערסים אוהדי בית''ר ונוער הגבעות.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    רק איחוד הלאומי

    ווילסון , 03/02/09 14:53

    הוא בעל ערכים וידאג לציבור הדתי בישראל. כמו כן רק הם ידאגו לכל עם ישראל

    הגב לתגובה זו

    • מי שאוהב/ת את המדינה, הפעם חייב/ת להצביע ליכוד !!!!!!!!!!!!!!!!!

      הליכוד בפיקוד , 03/02/09 16:51

      שלטונם של קדימה והעבודה דירדר את הבטחון החינוך והכלכלה לתהום.
      מי שאוהב/ת את המדינה חייב/ת להציל את המדינה מידם !!!!!
      מי שאוהב/ת את המדינה, חייב הפעם להצביע ליכוד !!!!!
      רק הליכוד פעל פועל ויפעל לטובת האינטרסים של המדינה !!!!!
      forget the rest = bibi is the best
      את/ה חייב/ת להצביע ליכוד !!! לעתיד בטוח !!

      הגב לתגובה זו

      • ומי שרוצה לעזור לליכוד לשמור על עצמו (ל''ת)

        יצביע לבית היהודי. ערכים, זה הסיפור., 03/02/09 19:05

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    שהחי"ת שלו מצחיקה".

    ישראל ישראל , 03/02/09 14:53

    למי שלא יודע אז ה חי"ת המצחיקה היא תוצר ישיר של התרבות הגרמנית שרואה בביטוי החי"ת משהו נחות -כמו בשפה ההולנדית. או הדגש על ה עי"ן - כנראה שאבותינו שהגיעו לארץ מאירופה שאבו משהו או הרבה דברים מהתרבות הגרמנית

    הגב לתגובה זו

    • מאיפה הבאת את הקשקוש הזה?

      פנדה, 03/02/09 16:34

      גם בגרמנית יש ח' וגם ברוסית

      הגב לתגובה זו

      • הוא צודק. בגרמנית/רוסית ח' נשמעת שונה. (ל''ת)

        אלכס, 03/02/09 23:34

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    הכותב צודק חלקית

    אלון, 03/02/09 14:42

    הציבור הספרדי צריך לחזור לכיפה הסרוגה שהיא גם מתאימה יותר לדרך של הקהילות היהודיות שהיו בארצות האיסלם.צריך להפסיק להתלבש כמו חרדים(שאני מכבד אותם)להתחבר למדע טכנולוגיה ולציונות.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    שבתאי, אתה בסך הכל רודף דתיים יהודים. (ל''ת)

    רפי כהן, 03/02/09 14:32

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    חילונים תומכי ש''ס האומנם ? ואולי יוצאי האיסלם...

    ארז, 03/02/09 14:30

    ש''ס הייתם ונשארתם גזענים שונאי אשכנזים מהסוג הגרוע ביותר. שמעתי מפיכם גם ביטואים ''חבל שהיטלר לא חיסל אותכם'' אבל אי אפשר עליכם ,כוחה של הקללה הברכה או הקמיע חזקה מהכל. אפילו ספרדים (שמתאשכנזים) טמאים בעינכם. כמה מכם שירתו בצבא ?

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    רק לא שמאלנים גיזענים ופשיסטים שהביאו את כולנו לפי תהום

    אנליזה, 03/02/09 14:27

    של עליבות.

    ובכלל מה איכפת לכתב הגיזעני אם תלמידי ישיבה לומדים כאן או כאן.?

    תשובה: לא באמת איכפת לו, הוא רק רוצה לקדם את האג'נדה של מכירת ישראל ולא מצליח להיתעלות מעל ההזיות שלו

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    צודק אין לכם מושג כמה....

    ספרדי שלומד בבית ספר אשכנזי, 03/02/09 14:25

    הספרדים הורסים לעצמם תמיד במקום להקים מוסדות חינוך ספרדים טובים הם הולכים להתחנף לאשכנזים כדי שיואילו לקבל אותנו.
    כמו במקרה עם ההפלי הבבית הספר בית יעקב במקום שהההורים הספרדים יוציאו את ילדיהם מהבית ספר במחאה על הגזענות הם ממשיכים ללקק למנהל האשכנזי שמפלה את הילדים שלהם.
    עוד משהו שהכותב שכח להזכיר במאמר עניין החתונות חתן ספרדי תמיד יחפש אשכנזייה ולא ספרדייה אם יציעו לו ספרדייה הוא יראה זאת כעלבון מה שהחתן האומלל לא מבין שהוא מכניס לעצמו גול עצמי הרי הוא ואימו ספרידם ובזה שהוא מזלזל בכלה הספרדייה הוא מזלזל האמא שלו ובמשפחתו אם האשכנזים לא רוצים להתחתן איתנו אז גם אנחנו צריכים לזרוק אותם מכול המדרגות!!

    הגב לתגובה זו

    • חזק ואמץ! (ל''ת)

      חיים, 03/02/09 18:58

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    זה לא יעזור שבתאי צבי ש'ס 18 מנדטים

    אנחנו המטורפים של ש'ס, 03/02/09 14:21

    לא רואים אף אחד במיוחד לא אשכנזי

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    שקט בוזבוז מי אתה שתירשום על ש'ס שבתאי צבי המשומד (ל''ת)

    עוד ערב רב מנסה נגד היהודים, 03/02/09 14:17

    הגב לתגובה זו