• 178.

    ביבי אוהבים אוותך, תושבת אשקלון (ל''ת)

    מור חמדני , 04/03/09 19:10

  • 177.

    נת-מיאו, שים לב: הפנקס פתוח והיד רושמת! (ל''ת)

    חזאי הטמטום הישראלי , 02/03/09 02:40

  • 176.

    הזהרו, ביבי יחזיר את יאסין שוב. (ל''ת)

    שפתי כהן , 04/02/09 15:48

  • 175.

    שמשון הגיבור באשקלון

    ., 04/02/09 13:04

    ההסטוריה חוזרת..מי שלא יודע ומי שלא זוכר.. באשקלון עמד גיבור ישראל ''שמשון הגיבור'' דחף והפיל את שני העמודים שתמכו בארמון אמר ''תמות נפשי עם פלישתים'' והתאבד!! אני לא מוכן ש''ביבי הגיבור'' יעמוד שוב בין תמוכות מדינת ישראל ויתאבד איתנו באותה סיסמה..''תמות נפשי עם הפלשתינים.'' צריך מיד לדאוג להביא את ''ציפי דלילה'' לספר את שער ראשו, שיאבד כוחו ,ולא יוכל לאבד את מדינת ישראל לדעת...

  • 174.

    ביבי אסון למדינה

    יעקב שורץ , 04/02/09 09:47

    ביבי ימוטט את החמס.
    ומה אחר כך?יש מצב יותר גרוע מהחמס. מצב שבו יש ריקנות שלטונית.כי אז איש הישר בעיניו יעשה.
    אסור למוטט את החמס כל עוד אין לואלטרנטיבה.
    אבל ביבי לא מספיק חכם להבין את זה. בדיוק כפי שעשה בהסכם חברון.
    ביבי אסון למדינה.
    רק ברק עם הידע והנסיון ושיקול הדעת יביא לפתרון לדרום.הוא צריך להיות ראש ממשלה ולא שר בטחון של ביבי.

    • תגיד יעקוב:אתה באמת מרוצה מהמצב בדרום? (ובכלל) מי אחראי לזה? (ל''ת)

      panacea , 04/02/09 10:06

      • השקט עוד יבוא

        יעקב שורץ , 04/02/09 10:55

        אני לא מרוצה מהמצב.אבל צריך להבין שזה לא זבנג וגמרנו.
        שאלת מי אחראי לזה?מי היה בשלטון בשמונה השנים האחרונות? הליכוד ואלה שפרשו ממנו לקדימה.
        בא ברק ובפעם הראשונה דפק את הצורה לחמס.ואם הם לא הבינו את הרמז נגיב שוב כמו שברק אמר אולי בצורה יותר חזקה מקודם.
        רק מדיניות שקולה של ברק תביא בסוף לשקט המיוחל

        • מספיק עם הדמגוגיה: ברק המתין ב"תהדיה" שחמאס יתחזק.נזכר להגיב מאוחר

          panacea , 04/02/09 11:09

          וגם הפסיק את המבצע בעודו באיבו-בניגוד לדעת צהל (ובניגוד לדעתו של ביבי-אגב).

          • ביבי לא מבין בבטחון

            יעקב שורץ , 04/02/09 12:03

            מי שמתעסק עם דמגוגיה זה אתה.
            מלבד זאת אתה גם טועה ומטעה. ברק והרמטכ"ל היו בדעה אחת ומבחינתם המבצע מיצה את עמצו כבר כמה ימים קודם להפסקת האש.
            דעתו של ביבי לא מעניינת כי הוא לא מבין שום דבר בבטחון.
            התהדיה לא עזרה לחמס. החמס התחמש דרך המנהרות לפני התהדיה, במהלכה ואחריה. יותר מזה גם לפני ההתנתקות כששלטנו בשטח ובציר פילדלפי לא הצלחנו למנוע את ההברחות.
            התהדיה הביאה לשתי תוצאות חיוביות א . קרוב לחצי שנה היה שקט ולא צריך לזלזל בזה
            ב. אפשרה לצה"ל להשיג מודיעין ולבצע מבצע למופת עם מינימום נפגעים.

      • ביבון, אני מרוצה מהמצב בצפון ואתה צרחת:היידה נסראללה צה"ל הובס. (ל''ת)

        שפתי כהן , 04/02/09 16:00

    • מנהיג עדר של חמורי ליכוד

      גימלאי נגזל, 04/02/09 20:50

      מר יעקוב שוורץ, אתה צודק !!! כלב שנובח לא נושך..שביבי ימשיך לנבוח עם עדת הכלבים השוטים... ושיירת השמאל תמשיך ברכה הצודקת..

  • 173.

    ישראל חייבת להיתנתק מרצועת עזה (ל''ת)

    פקק תנועה , 04/02/09 09:30

    • מבחינה מדינית גאגרפית כלכלית בטחונית אישית וציבורית (ל''ת)

      פקק תנועה , 04/02/09 09:32

  • 172.

    להצביע ליכוד

    הליכוד בפיקוד , 04/02/09 09:21

    שלטונם של קדימה והעבודה דירדר את הבטחון החינוך והכלכלה לתהום.
    מי שאוהב/ת את המדינה חייב/ת להציל את המדינה מידם !!!!!
    מי שאוהב/ת את המדינה, חייב הפעם להצביע ליכוד !!!!!
    רק הליכוד פעל פועל ויפעל לטובת האינטרסים של המדינה !!!!!
    forget the rest = bibi is the best
    את/ה חייב/ת להצביע ליכוד !!! לעתיד בטוח !!

  • 171.

    נתניהו בגד בנו! רק האיחוד הלאומי!

    The Last Matrix , 04/02/09 08:53

    נתניהו תמך בגירוש! נתניהו נתן את חברון לערבים, אי אפשר לסמוך עליו.
    רק האיחוד הלאומי ישמרו על נתניהו בימין, כולנו מצביעים ב10/02 ט' - האיחוד הלאומי.

  • 170.

    נסכם בקצרה:הצביעו נתניהו. (ל''ת)

    יופיטופי , 04/02/09 08:16

  • 169.

    ולא הזכרתי:אולמרט,הירשזון,בלילא,הנגבי,רמון,בר-און,ענייני פלילים. (ל''ת)

    יופיטופי , 04/02/09 08:15

  • 168.

    ציפי לבני שיקרה כשטענה שלא נכנעה לסחטנות,היא הציעה 950 מיליון ש"ח לש"ס (ל''ת)

    יופיטופי , 04/02/09 08:14

  • 167.

    סרטון: ציפי לבני משקרת

    יופיטופי , 04/02/09 08:14

    http://www.youtube.com/watch?v=cpCwO79h-KU&feature=related

    ציפי לבני התחננה לש"ס שיקחו מיליארד שקל (ליתר דיוק 950,000,000 ש"ח),ש"ס ירקו לה בפנים,ומאז היא מספרת שלא נכנעה לסחטנות .

  • 166.

    ציפי לבני שיקרה כשטענה שהיא זו שהניעה את מכתב ההבנות של בוש. (ל''ת)

    יופיטופי , 04/02/09 08:13

  • 165.

    ציפי לבני קיימה חוג בית בזמן המלחמה ! (ל''ת)

    יופיטופי , 04/02/09 08:13

  • 164.

    ציפי לבני שיקרה שטענה שלא קיימה חוג בית בזמן המלחמה. (ל''ת)

    יופיטופי , 04/02/09 08:13

  • 163.

    ציפי לבני שיקרה שטענה שהייתה לוחמת במוסד. (ל''ת)

    יופיטופי , 04/02/09 08:12

  • 162.

    ''נתניהו באשקלון: ממשלתי תפעל למוטט שלטון חמאס''כנראה קיבל בקבוק מבלילא (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 04/02/09 02:19

    • שמע-איזה טיעונים משכנעים יש לכם השמאל....שכנעת אותי להצביע קדימה! (ל''ת)

      panacea , 04/02/09 08:09

    • להצביע ליכוד כי קדימה תתפלג לאחר הבחירות ולא ישאר ממנה כלום

      הליכוד בפיקוד , 04/02/09 09:19

      שלטונם של קדימה והעבודה דירדר את הבטחון החינוך והכלכלה לתהום.
      מי שאוהב/ת את המדינה חייב/ת להציל את המדינה מידם !!!!!
      מי שאוהב/ת את המדינה, חייב הפעם להצביע ליכוד !!!!!
      רק הליכוד פעל פועל ויפעל לטובת האינטרסים של המדינה !!!!!
      forget the rest = bibi is the best
      את/ה חייב/ת להצביע ליכוד !!! לעתיד בטוח !!

  • 161.

    ▒▒▒▒ קדימה ובראשותה ציפי נכשלה ! ▒▒▒▒

    Ynet , 03/02/09 23:06

    לעוד מידע:
    http://www.tzipi.co.nr/

  • 160.

    ♦♦♦♦ ביבי, אני בוטח בך ! ♦♦♦♦ (כנסו כנסו..)

    Ynet , 03/02/09 23:04

    ציפי, זה גדול עלייך...


    לעוד מידע:
    http://www.tzipi.co.nr/

  • 159.

    הכל רק לא קדימה. חבורה של עוכרי ישראל אופרטונייסטים. (ל''ת)

    mrosenberg27 , 03/02/09 23:00

  • 158.

    ''נתניהו באשקלון: ממשלתי תפעל למוטט שלטון חמאס'' צ''ל שלטון החומוס!

    טורונטו טורונטו, 03/02/09 21:45

    בדרן הנתניהו הזה,

  • 157.

    מקווה שלא תצא חרטה !!

    חסוי. , 03/02/09 20:45

    אני אישית לא מאמין לך..
    בגלל זה אני בוחר ליברמן כבר 3 מערכות בחירות אחרונות.
    אבל לפי המצב אתה הולך להיבחר אז אני מאוד מקווה שלא תצא חרטה!!

  • 156.

    ''מרצ'' שלי תפעל למוטט את הימין ולהכניס את כל המושחתים לבתי (ל''ת)

    הסוהר.תראו כמה אתם מפחדים ממפלגה קטנה וחכמה.צ.ט., 03/02/09 20:18

  • 155.

    ליברמן=אפשרות שקדימה תעקוף את הליכוד

    w.shahar , 03/02/09 20:12

    קדימה חתומה על ביזון הקאסמים

  • 154.

    מי שבאמת אוהב/ת את המדינה= חייב/ת הפעם להצביע ליכוד !!!!

    הליכוד בפיקוד , 03/02/09 19:38

    שלטונם של קדימה והעבודה דירדר את הבטחון החינוך והכלכלה לתהום.
    מי שאוהב/ת את המדינה חייב/ת להציל את המדינה מידם !!!!!
    מי שאוהב/ת את המדינה, חייב הפעם להצביע ליכוד !!!!!
    רק הליכוד פעל פועל ויפעל לטובת האינטרסים של המדינה !!!!!
    forget the rest = bibi is the best
    את/ה חייב/ת להצביע ליכוד !!! לעתיד בטוח !!

  • 153.

    מי שאוהב/ת את המדינה= חייב/ת הפעם להצביע ליכוד !!!!

    הליכוד בפיקוד , 03/02/09 19:35

    שלטונם של קדימה והעבודה דירדר את הבטחון החינוך והכלכלה לתהום.
    מי שאוהב/ת את המדינה חייב/ת להציל את המדינה מידם !!!!!
    מי שאוהב/ת את המדינה, חייב הפעם להצביע ליכוד !!!!!
    רק הליכוד פעל פועל ויפעל לטובת האינטרסים של המדינה !!!!!
    forget the rest = bibi is the best
    את/ה חייב/ת להצביע ליכוד !!! לעתיד בטוח !!

  • 152.

    אם לא תצביעו נתניהות טילים יגיעו לת"א בקרוב מאוד,חד חלק ופשוט. (ל''ת)

    יופיטופי , 03/02/09 19:19

    • נתניהות=נתניהו. (ל''ת)

      יופיטופי , 03/02/09 19:20

  • 151.

    אכן לביבי היכולת למוטט את החמאס,הרי הוא הצליח למוטט אותנו השכבות החלשו (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 03/02/09 19:19

  • 150.

    מי שאוהב/ת את המדינה = חייב/ת הפעם להצביע ליכוד !!!!!

    הליכוד בפיקוד , 03/02/09 19:17

    שלטונם של קדימה והעבודה דירדר את הבטחון החינוך והכלכלה לתהום.
    מי שאוהב/ת את המדינה חייב/ת להציל את המדינה מידם !!!!!
    מי שאוהב/ת את המדינה, חייב הפעם להצביע ליכוד !!!!!
    רק הליכוד פעל פועל ויפעל לטובת האינטרסים של המדינה !!!!!
    forget the rest = bibi is the best
    את/ה חייב/ת להצביע ליכוד !!! לעתיד בטוח !!

  • 149.

    נתניהו הוא קשקשן גדול ליברמן יטפל בחמס זה צייוני אמיתי (ל''ת)

    oren, 03/02/09 18:35

  • 148.

    למוטט את שלטון חמאס?מה זה אומר?הצהרה חסרת תוכן

    ווילסון , 03/02/09 18:34

    אנחנו צריכים מפלגה עם מסר ברור,אז ניתן לביבי להיות זה שאוחז במושכות כל עוד אנחנו נהיה ה GPS לרכבת המדינה
    הצביעו לאיחוד הלאומי!כי אנחנו צריכים מצפן חזק

  • 147.

    לפי הברברת וההתלהמות של ביבי. הוא כבר יכניס לרצועה את אל-קעידא

    benzi. a, 03/02/09 18:31

    כל הברברת של ביבי זה לטובת עצמו בלבד מבחינתו שיהיו יותר מלחמות והרוגים כך נוח לו לרקוד על הדם ולהלהים את חמומי המוח שלו על כל פיגוע או דם שנשפך. והביבי הזה עוד עם הטירוף שלו יביא עלינו בהמשך את אל-קעידה שישלוט ברצועה

  • 146.

    ביבי, מספיק עם הספינים. אף אחד לא מאמין לך. (ל''ת)

    איציק מאשדוד, 03/02/09 18:05

  • 145.

    עדיף כבר שילטון חמאס ברצועה על שילטון מכחיש השואה אבו-מאזן

    סטפן צוויג , 03/02/09 17:22

    אני יודע, זה נשמע מאד אבסורדי. החמאס לעולם לא ישלים עם קיום מדינת ישראל. שונאי ישראל קיימים כדי שהם יזכירו לנו שאנחנו יהודים (כך תאודור הרצל לאחר משפט דרייפוס). אם נזכור שביבי הצביע ב-ע-ד ההתנתקות, החזיר לליכוד את דן מרידור השמאלני נוסח מר"ץ, שיצא נגדו בצורה מכוערת למדי ואת בני בגין התמהוני הבלתי נצפה, ישנה סכנה ממשית שביבי יתנהל כתואם אולמרט-ציפי ויוותר לאבו מאזן. לכן עדיף כבר מי שאינו מוכן לשום פשרה. שימו לב שבתעמולת הליכוד אין שום התייחסות לשמאלניות הקיצונית של הגב' ציפי שפיצר-לבני. כל מה שהם אומרים הוא "גדול עליה".

  • 144.

    הכיוון של ביבי טעות מיסודו

    Avi Ecuador, 03/02/09 16:55

    החמאס נבחר על ידי העמלקיים והוא הנציג שלהם, ישראל לא צריכה להילחם בממשלה או בנבחרת או בגוף טרור אלא ב''עם'' שאחראי שהחמאס לא יפגע ביהודים.
    זאת כמו שהחמאס לא אמור להילחם בממשלת ביבי אלא בישראל על צה''ל לא להילחם בחמאס.
    הדרך צריכה להיות ברורה!!!
    כל פיגוע בישראל יביא להכרזת עזה כשטח שטרור ויידרש מתושבי עזה על ידי אולטימטום קצר ב 4 שלבים או את עזה כולה בשלב אחד לעזוב כאשר עזה בהמשך תופצץ ותיחרש ולא יישאר ממנה אפילו ארכאולוגיה כזכר.
    אם תרצו אין זו אגדה!

  • 143.

    נתניהו רה"מ הבא של ישראל!! (ל''ת)

    אני המלך , 03/02/09 16:45

  • 142.

    מי שאוהב/ת את המדינה= הפעם חייב/ת להצביע ליכוד !!!!!!!!!

    הליכוד בפיקוד , 03/02/09 16:40

    שלטונם של קדימה והעבודה דירדר את הבטחון החינוך והכלכלה לתהום.
    מי שאוהב/ת את המדינה חייב/ת להציל את המדינה מידם !!!!!
    מי שאוהב/ת את המדינה, חייב הפעם להצביע ליכוד !!!!!
    רק הליכוד פעל פועל ויפעל לטובת האינטרסים של המדינה !!!!!
    forget the rest = bibi is the best
    את/ה חייב/ת להצביע ליכוד !!! לעתיד בטוח !!

  • 141.

    אני מצביעה לליכוד, הוא יפעל נגד הטרור עד בלי די. הליכוד מביא ביטחון . (ל''ת)

    דלית, 03/02/09 16:25

  • 140.

    אני יצביע לנתניהו רק אם יתחייב לא להכניס את קדימה לקואליציה

    צחי, 03/02/09 16:09

    לא להכניס את קדימה לקואליציה לא לקבל אף אחד מקדימה לקואליציה או לא לקבל אותם בחזרה לליכוד.

    זה הדבר היחיד שמונע ממני להצביע לליכוד


    אני רוצה לראות את קדימה ואנשיה נעלמים מהמפה הפוליטית ולחזור שוב לנורמליות של ליכוד מול עבודה

    • לדאבוני, נראה לי שהוא יעדיף את קדימה על מפלגות הימין.

      סטפן צוויג , 03/02/09 17:28

      ועל כן חייבים לחזק את מפלגות הימין: האיחוד הלאומי, הבית היהודי וישראל ביתנו. בכל מקרה ביבי ירכיב את הממשלה הבאה כיוון שציפי שפיצר-לבני לא תוכל לעשות זאת (כשם שאיננה מסוגלת היום) אפילו אם קדימה תהיה גדולה מהליכוד בקולות ספורים.

  • 139.

    דיבורים כמו חול (ל''ת)

    ע.ר, 03/02/09 15:58

  • 138.

    להקליט אותו שוב והוא יקיים

    baronalex , 03/02/09 15:43

    http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1411390

  • 137.

    נתניהו צדק,וצודק. (ל''ת)

    פעם קדימה-היום ליכוד, 03/02/09 15:28

    • מי שאוהב/ת את המדינה, הפעם חייב/ת להצביע ליכוד !!!!!!!!!!!!!!!!!

      הליכוד בפיקוד , 03/02/09 16:40

      שלטונם של קדימה והעבודה דירדר את הבטחון החינוך והכלכלה לתהום.
      מי שאוהב/ת את המדינה חייב/ת להציל את המדינה מידם !!!!!
      מי שאוהב/ת את המדינה, חייב הפעם להצביע ליכוד !!!!!
      רק הליכוד פעל פועל ויפעל לטובת האינטרסים של המדינה !!!!!
      forget the rest = bibi is the best
      את/ה חייב/ת להצביע ליכוד !!! לעתיד בטוח !!

  • 136.

    מי אתה נתניהו - סרטון חובה:

    רוני ק , 03/02/09 15:28

    http://www.youtube.com/watch?v=0Ei954XA8oE

  • 135.

    נתניהו צדק שאמר שלא סיימנו תמבצע.ואתם צחקתם (ל''ת)

    ימיני ואמיתי, 03/02/09 15:27

  • 134.

    נתניהו ראש הממשלה הבא! (ל''ת)

    משה, 03/02/09 15:26

  • 133.

    ברברן וקורא שחורות כבר קראתם לו פעם אחת.מספיק (ל''ת)

    שפוי, 03/02/09 15:26

  • 132.

    אני חייב עזרה דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    א.ב, 03/02/09 15:17

    תעזרו לי בבקשה, בבקשה מה לעשות????? איזה קמפין להשיק????? אני אבוד המפלגה מצטמקת... בבקשה איזה קמפיין להשיק? אני עלול לאבד את משרד ה.... המנדטים כבר בורחים, פעם יכלתי לשקר... אבל שתפסו אותי, כבר לא יאמינו לי יותר... מה אני יגיד שאני יחזיר את גלעד לאחר הבחירות? לא יאמינו לי כבר.... אני מיואש תעזרו לי בבקשה!!!!

  • 131.

    החלום המתןק של ביבי . הרבה מטחי גראדים וקסמים והרבה חורבן והרוגים.

    benzi. a, 03/02/09 15:17

    ביבי בונה על החמס בדיוק כמו שהוא בונה על חלשי האוםי וחמומי המוח בארץ. עבורו כל גראד או פצמ''ר זה עושה לו טוב ושיש חלילה נפגעים והרוגים. הוא רץ היישר לרקוד על הדם. אפשר להנייח אם יש יום שקט בדרום או בצפון זה כבר עושה רע לביבי וכשיש ירי של טילים ואין עוד נפגעים או מעט מאוד נפגעים
    זה מבחינתו מקלקל לו את תעמולת הבחירות שלו תכלס: הביבי הזה רוקד על הדם ובפועל הוא כבר מצפה מהחמס והחיזבאללה שיעשו עבורו את העבודה...

    • החמאס מעדיף ניצחון הימין. והוא יודע למה !! (ל''ת)

      חמד, 03/02/09 15:53

      • גם אצלנו הימין מעדיף המשך הטרור, וגם הימין שלנו יודע למה

        דני המוכיח , 03/02/09 18:22

        מאז ומתמיד הימין והטרוריסטים שיחקו כל אחד לידי השני. גם החמאס וגם הימין הישראלי נבנים מהמשך המלחמה,השינאה והפחד

        • דני המוכיח שהוא טמבל.תתבייש לגדף ולהטיח אשמות כאלה בחצי העם

          panacea , 03/02/09 20:25

          אתה אומר שהימין תומך בטרור ורוצה עוד ממנו? תעצור רגע וחשוב על דברייך. אתה או מטורף או שמאל קיצוני (או שניהם -כי זה בדרך-כלל הולך יחד).

    • BENZO, אתה דוחה.מטיח האשמות שווא ומשייך רצון למוות ופיגועים לביבי.

      panacea , 04/02/09 10:10

      האין זו הסתה? הוצאת דיבה לבטח כן, אבל למזלך קטונת מכדי שיתבעו אותך,תיקן מגעיל.

  • 130.

    חיסול שילטון החמאס עלול להיות שירות לפת''ח וזרז

    אורנה בנאי, 03/02/09 15:12

    לאיחוד עזה עם הגדה למדינה פלסטינית, עדיף לישמור על פילוג בינהם כדי למנוע הנ''ל

  • 129.

    למה לא חיסלו את החמאס.... למרות שיכלו לעשות זאת...

    שאלה למחשבה, 03/02/09 15:05

    נכון.... זה היה יכול להיגמר עם אבידות שלכם.... אבל בטח לא היה עולה לכם באותו מחיר כמו בלבנון!!! אז למה....
    כי כל עוד יש קרע בין הפלסטינים... שגורר קרע בין מדינות ערב.... יעזור לכם מאוד בדחיית שיחות שלום עם הפלסטינים.... אלה שמנהלים את המדינה לא יתנו לא לברק ולבני ולא לביבי למוטט את החמאס והוא יודע את זאת....
    אז למה הוא משקר לכם???????
    נתניהו היה קודם ראש ממשלה!!! איזה תוצאות היו לו????? השהיה של 4 שנים בכל נושא...
    אז תבחרו בו....

  • 128.

    כל הטוקבקים בעד נתניהו - הליכוד שולטתתתתתתתת (ל''ת)

    מבין, 03/02/09 15:04

  • 127.

    אם הימין יבחר סימן שאנו צפויים למלחמה קשה וזה משמים (ל''ת)

    iritkev1 , 03/02/09 15:04

    • פעם אחרונה שבדקתי קדימה והעבודה ביאו לנו 2 מלחמות. (ל''ת)

      מעל 170 הרוגים, 03/02/09 15:28

      • והליכוד הביא 1500 הרוגים בלבנון-ומה קיבלנו? חיזבאללה. (ל''ת)

        דני ב., 03/02/09 18:09

  • 126.

    רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי .. (ל''ת)

    אני המלך , 03/02/09 15:03

  • 125.

    איך אתם מאמינים לביבי? הוכחה לזיכרון קצר.

    איל, 03/02/09 14:50

    מה שאפשר להגיד על ביבי, שמניפולציות הוא יודע לעשות. ומה שאפשר להגיד על כל המאמינים, שהם מאמינים במניפולציות.

    • להצביע לקדימה זה זיכרון עוד יותר קצר, זה כבר אלצהיימר (ל''ת)

      אבי1# , 03/02/09 15:33

  • 124.

    מה הולך ביבי לעשות אחרי הבחירות? לשבור שמאלה. לכן הצבע ליכוד

    yaacovsh , 03/02/09 14:39

    למה חייבים להצביע ליכוד?

    כי ביבי הבטיח לסגת לגבולות 67 בראיון לניו יורק טיימס

    כי ביבי ומרידור מתכוונים לבטל את רפורמות פרידמן ולחזק את בית המשפט העליון

    כי ביבי הצביע בעד ההתנתקות 4 פעמים והבטיח לתמוך בהתנתקות במשאל העם

    כי ביבי מסר את חברון וחתם על וואי עם רב המחבלים יאסר ערפאת

    כי ביבי התכוון למסור את רמת הגולן לאסד (לפי מסמך לאודר וספרו של מרטין אינדיק)

    כי ביבי התחייב לדיפלומטים זרים להמשיך את אנאפוליס, כולל חלוקת ירושלים

    כי ביבי הבטיח להקים קואליציה עם השמאל (קדימה או עבודה) ולהשאיר את מפלגות הימין בחוץ

    אם תצביעו ליכוד יהיה אחד שימנע זאת: משה פייגלין שנדחק על ידי ביבי למקום ה-36 למרות שנבחר למקום ה-20. אם לא תצביעו ליכוד ביבי יקים ממשלת אחדות וירוץ לעשות את כל מה שנאמר לעיל תוך צפצוף על מפלגות הימין.

    • זו סיבה להצביע ליכוד?

      ווילסון , 03/02/09 14:50

      זה רק יתן לנתניהו עוד כח. חייבים להצביע איחוד לאומי כדי לשמור על נתניהו בימין

      • אם הליכוד לא ינצח קדימה תרכיב הממשלה הבאה! זה מה שאתם רוצים? (ל''ת)

        אלכס טוקבק, 03/02/09 14:58

      • צדקת, כל מפלגה, ימנית מן הליכוד, טובה. (ל''ת)

        סטפן צוויג , 03/02/09 17:31

  • 123.

    אם נתניהו ימשיך ללכת לכיוון המרכז על חשבון הימין - יפסיד הבחירות

    yaacovsh , 03/02/09 14:36

    חובה על נתניהו להכריז:
    א. לא תקום מדינה פלשתינאית (הוא מתכווין להקים אותה)
    ב. לא תהיה ממשלת אחדות עם השמאל ההזוי (הוא חושב ללכת שמאלה אחרי הבחירות)
    ג. הוא יכבד החלטות דמוקרטיות של מרכז הליכוד ושל המתפקדים (בעבר צפצף על ההחלטות נגד ההתנתקות ובעד פייגלין).

    • אני ימני מצביע מרץ. בגלל נתניהו. לא רוצה הפרטה. לא להיות עובד קבלן. (ל''ת)

      פועלים מצביעים מרץ., 03/02/09 15:17

  • 122.

    חזק בדיבורים!

    שי, 03/02/09 14:32

    אפשר למוטט את שילטון החמאס. ומה אחר כך? האם יש לישראל אינטרס להשאיר וואקום שילטוני ברצועה שיהפוך לשילטון כנופיות, כאשר כל נער משועמם בעזה יכול לקום בבוקר ולירות טיל על אשקלון? על החמאס אפשר להפעיל לחץ, צבאי, מדיני וכלכלי. איזה לחץ תוכל ישראל להפעיל על אלף אירגוני טרור ופשע שעושים מה שמתחשק להם?

    בקיצור, נתניהו שוב פולט הבלים שנשמעים טוב באוזני חסידיו. נכשל בביטחון. אסון בכלכלה. חזק בדיבורים.

  • 121.

    ביבי כל משפחתי איתך - עלה והצלח .. (ל''ת)

    אני המלך , 03/02/09 14:24

  • 120.

    נתניהו אדם בלי בושה עוד שקר הוא יחסל את חמס מה הוא מבין בבטחון מי מאמי (ל''ת)

    שמואל, 03/02/09 14:20

  • 119.

    רק הליכוד

    אביש , 03/02/09 14:20

    רק הליכוד – לא ליברמן , לא קדימה, לא עבודה

    הליכוד - חזק בביטחון, חזק בכלכלה.
    ליברמן – קפץ והציל את ממשלת אולמרט-לבני, לאחר כישלון מלחמת לבנון.
    קדימה – חלשה בביטחון, חזקה בשחיתות.
    עבודה – חלשה בקריאת המציאות, חזקה בדיבורים.

    אבי שקל.

  • 118.

    כל ירי גראד מוסיף קולות לימין. הימין זוכה לתמיכת החמאס.

    חמסה, 03/02/09 14:16

    לולא הפחד. היו מצביעי הימין רוקדים סביב כל מקום נפילת טילי הגראד.

  • 117.

    בנימין נתניהו: ממשלתי תפעל למוטט את המדינה ואחר כך את החמאס (ל''ת)

    תמר, 03/02/09 14:09

  • 116.

    ◄ אתה ימני? חושב להצביע ליכוד? כנס!

    אסטריקס , 03/02/09 14:03

    למה לא ליכוד?

    כי ביבי הבטיח לסגת לגבולות 67 בראיון לניו יורק טיימס

    כי ביבי ומרידור מתכוונים לבטל את רפורמות פרידמן ולחזק את בית המשפט העליון

    כי ביבי הצביע בעד ההתנתקות 4 פעמים והבטיח לתמוך בהתנתקות במשאל העם

    כי ביבי מסר את חברון וחתם על וואי עם רב המחבלים יאסר ערפאת

    כי ביבי התכוון למסור את רמת הגולן לאסד (לפי מסמך לאודר וספרו של מרטין אינדיק)

    כי ביבי התחייב לדיפלומטים זרים להמשיך את אנאפוליס, כולל חלוקת ירושלים

    כי ביבי הבטיח להקים קואליציה עם השמאל (קדימה או עבודה) ולהשאיר את מפלגות הימין בחוץ

    אז למי להצביע? לכל מפלגה ימנית ערכית שתחזק את הליכוד מימין, ותמנע מביבי לסטות שוב שמאלה.

    • צודק...ביבי רעעעעעע לישראל

      אובליסק, 03/02/09 14:12

      חוץ מהצהרות נבובות וחסרות תוכן אין בו כלום

    • ביבי שיחרר את יאסין והציל את משעל ממות !!! (ל''ת)

      זוכר, 03/02/09 14:14

    • אני ימני מצביע למרץ. בגלל הפנסיה. בגלל החסכונות. בגלל ביבי. (ל''ת)

      סומך רק על מרץ., 03/02/09 14:40

      • הגבת יפה בשמות שונים-אבל תגובות זבל. (ל''ת)

        panacea , 03/02/09 20:26

  • 115.

    ביבי וליברמן=שילוב מנצח!

    א, 03/02/09 14:03

    אנו לא רוצים רק את חיסול החמאס! אלא חיסול כל תשתיות הטרור בעזה, ואם לשם כך צריך לפנות תושבים, אז שיפנו תושבים!
    כי לחסל את החמאס בלבד זה לא מספיק, אז יבוא שממאס אחר במקומו והכל יתחיל מחדש! לכן רק חיסול טוטלי של תשתיות/מנהרות וכדו' יביא להפסקת ירי הקסאמים! ואלי גם לשקט אם לא לשלום!

  • 114.

    כשמר"ץ משמיצים את ליברמן

    אבי1# , 03/02/09 13:56

    ומשווים אותו ליורג היידר הם עושים עוול להיידר, כי ליברמן בסך הכל קשקשן בלתי נלאה שעשה יחד עם טיבי הצגה כדי ששניהם ירויחו הרבה רעש בתקשורת. שניהם ידעו שבג"ץ יהפוך את ההחלטה של ועדת הבחירות ושני המנוולים הללו לדעתי אפילו רקחו את התרגיל הזה ביחד. מילה גם לרוסים, ליברמן אולי דובר רוסית אבל הוא שם עליכם בערך כמו שכל הפוליטקאים שמים עליכם (וגם על האחרים) כל מה שמעניין אותם זה הקול שלכם.

  • 113.

    היחיד שיודע לקרא את המצב ולטפל בו נכון זה ביבי.

    אורי, 03/02/09 13:42

    ראו כיצד חיסל את המהומות לאחר פתיחת מנהרת הכותל. וחשוב מכל הציל את כלכלת ישראל וקרנות הפנסיה שההיסתדרות בזבזה. מה שקורה היום לקרנות נא לפנות לממשלת קדימה.

  • 112.

    ביבי, ביבי, אתה הוא זה שלחץ לערפאת את היד......!

    יאיר, 03/02/09 13:38

    אל תשחק אותה קוסם ! אתה דמגוג ומזכיר לי סגנון של פוליטיקאי ''בריון''. יש דגמאות בעולם לסגנון הזה: הפרוניסטים בארגנטינה, וחברנו צ'אבס מוונאצואלה...שב בשקט !

  • 111.

    עוד 7 ימים השלטון מתחלף. רק מחל (ל''ת)

    אורי, 03/02/09 13:38

  • 110.

    בבקשה-זו התשובה הטובה ביותר שברק ולבני יקבלו ל''עופרת יצוקה''.

    המצביעים יצביעו ביבי, 03/02/09 13:38

    ברק ולבני לא דאגו לבסס את ההישג הצבאי בזירה המדינית,קרי התחייבות החמאס להפסקת ירי מוחלטת של טילים גם בעתיד על ישראל ואת הפירות יקטוף ביבי בבחירות הקרובות כשיציע אלטרנטיבה בדמות מיטוט החמאס(לא שהוא יעשה את זה,אבל ההבטחה תקנה את לב תושבי הדרום שישבו שלושה שבועות במקלטים ושברק ולבני לא השכילו לספק להם את הסחורה).

  • 109.

    הכיצד????

    אזרח שלא מאמין, 03/02/09 13:35

    דיי להצהרות חסרות התוכן!!!!
    נמאס לשמוע פוליטיקאים שזורקים שטויות לאוויר תרום בחירות ולא עומדים בהבטחותיהם
    הכיצד אתה בתור ראש ממשלה יכול לגרום לנפילת החמאס ?????
    אשמח לתגובתך!!!!
    אולי אצביע בשבילך אם אדע מה תשובתך!!!!
    בתודה מראש
    אזרח שטרם החליט למי להצביע

  • 108.

    מטרת המבצע היתה שינוי המציאות? היא השתנתה?

    ברק, תפעל כבר, 03/02/09 13:34

    די לקסאמים, אי אפשר לחיות כך.

  • 107.

    איפה ההרתעה שהבטיח ברק?

    אני, 03/02/09 13:32

    מה קורה עם כל ההבטחות לביטחון?

  • 106.

    יופי, נקריב חיילים ישראלים בשביל אבו מאזן. (ל''ת)

    נפלא., 03/02/09 13:31

  • 105.

    ביביהו/ציפיטפוט/אהוד ברח זה אותו הסמול ההזוי והסהרורי

    moshon1 , 03/02/09 13:25

    אם העם לא ילמד לקח גם בבחירות האילו כמו לפני 4 שנים למרות שאנשים כמוני שהבינו התריעו במלוא גרונם - נראה לי שכבר ייתכן שלא תהיה לנו עוד אפשרות לתקן את הנורא מכל שהולך ומתרגש לנגד עינינו, בעוד 4 שנים...
    אינך יכול שלא להרהר בימים הרי גורל אילו, על כך, שלמרות ההיסטוריה האין סופית שלנו של תלאות והליכה "במדבר", לא למדנו כלום..
    אותו עם קשה עורף, נהנתן מהרגע, לא מוכן להסתכל צעד אחד קדימה, פשוט עייור..
    כצאן לטבח הלכנו גם אז.. בימי עליית הרייך השלישי, יימח שמו..
    האם לא היו סימנים לפני כן ?.. האם הסוף לא היה ברור מהתחלה לכל מי שעיניים לו בראשו ?.
    אבל עיני העם הזה טחו מראות, טחו משמוע, וה"יהיה טוב" וה"אכול ושתה כי מחר נמות" זה אשר מלווה אותנו תמיד...
    מישהו מאיתנו לא מבין באמת מי זה ביבהו ?..
    לא היה לנו מספיק ניסיון איתו?..
    ההצבעה על ההתנתקות 3 פעמים, העשרתו את העשירים על חשבון עניי עמך, נטישתו את הליכוד כאשר הפסיד לאהוד ברח, ישיבתו בראש האופוזיציה בלא למחות כמעט על כלום מכל הדברים הרעים שממשלת אולמרט עשתה ב-4 השנים האילו, דחיקתו את פייגלין למקום לא ריעאלי למרות שזה נבחר כחוק בפריימריס למקום ה- 20 , חיפושו תמיד את מנעמי השלטון תוך כדי ניסיון בלתי נלאה להציג את עצמו במרכז הקונצנזוס שחלילה וחס לא יגידו עליו ימיני קיצוני, ועכשיו, הדיל שהוא סגר עם ברק ולבני
    למישהו יש איזשהי אשליה באשר לכך שאנחנו, אם נבחר ביביהו, נעבור פעם נוספת את חלום הבלהות של קדימה בשלטון רק שהפעם הטילים והפגזים יעופו למרכז הארץ ?..
    זהו האדם שידע להגיד ברגע האמת לאובמה "נייט" ?..
    זה לא אותו ביביהו שכולנו מכירים, פופוליסט, אופורטוניסט, סחיט ולחיץ מהשנם הקודמות ?..
    יהודים יקרים , ימנים ואמונים בנשמתכם, בואו נתלכד כולנו הפעם כאיש אחד סביב ליברמן כי נגיעה השעה.. ושעה זאת, שעת רחמים ורצון, מי יודע אם תחזור אלינו שוב..
    והאות ניתן לנו עדיין בזמן : זה הוא היחידי האומר את מילתו בצורה ברורה וחדה, ללא משוא פנים: בלי נאמנות אין אזרחות

    • ליברמן כולו פקה פקה אחד גדול

      אבי1# , 03/02/09 13:43

      ויותר חמור מזה אין לו שום נאמנות למי שהפך אותו למי שהוא היום, כשהוא משלם לטיפוסים כמוך לדבר בשיבחו ולנאץ את מי שהפך אותו בכלל לאחד ששמעו עליו בכלל.

  • 104.

    לא מאמין לך

    אבו נפחא, 03/02/09 13:25

    שקרן שקרן שקרן
    ש שק שקר שקרן שקרני שקרניה שקרניהו
    ראינו אותך לפני
    רואים אותך היום
    ולא מאמינים לך על מחר

  • 103.

    מי לעזאזל במדינה הזאת מצביע לקדימה?!

    ערן, 03/02/09 13:23

    אם יש אנשים כאלה אני בהלם. תתביישו לכם.

  • 102.

    ביבי, אנחנו איתך. ליברמן סתם אפס מתלהם (ל''ת)

    rmoses1 , 03/02/09 13:21

    • מי זה "אנחנו".."אנחנו" זה אנשים שחושבים פעם נוספת כמו בנות-יענה

      moshon1 , 03/02/09 13:35

      אם העם לא ילמד לקח גם בבחירות האילו כמו לפני 4 שנים למרות שאנשים כמוני שהבינו התריעו במלוא גרונם - נראה לי שכבר ייתכן שלא תהיה לנו עוד אפשרות לתקן את הנורא מכל שהולך ומתרגש לנגד עינינו, בעוד 4 שנים...
      אינך יכול שלא להרהר בימים הרי גורל אילו, על כך, שלמרות ההיסטוריה האין סופית שלנו של תלאות והליכה "במדבר", לא למדנו כלום..
      אותו עם קשה עורף, נהנתן מהרגע, לא מוכן להסתכל צעד אחד קדימה, פשוט עייור..
      כצאן לטבח הלכנו גם אז.. בימי עליית הרייך השלישי, יימח שמו..
      האם לא היו סימנים לפני כן ?.. האם הסוף לא היה ברור מהתחלה לכל מי שעיניים לו בראשו ?.
      אבל עיני העם הזה טחו מראות, טחו משמוע, וה"יהיה טוב" וה"אכול ושתה כי מחר נמות" זה אשר מלווה אותנו תמיד...
      מישהו מאיתנו לא מבין באמת מי זה ביבהו ?..
      לא היה לנו מספיק ניסיון איתו?..
      ההצבעה על ההתנתקות 3 פעמים, העשרתו את העשירים על חשבון עניי עמך, נטישתו את הליכוד כאשר הפסיד לאהוד ברח, ישיבתו בראש האופוזיציה בלא למחות כמעט על כלום מכל הדברים הרעים שממשלת אולמרט עשתה ב-4 השנים האילו, דחיקתו את פייגלין למקום לא ריעאלי למרות שזה נבחר כחוק בפריימריס למקום ה- 20 , חיפושו תמיד את מנעמי השלטון תוך כדי ניסיון בלתי נלאה להציג את עצמו במרכז הקונצנזוס שחלילה וחס לא יגידו עליו ימיני קיצוני, ועכשיו, הדיל שהוא סגר עם ברק ולבני
      למישהו יש איזשהי אשליה באשר לכך שאנחנו, אם נבחר ביביהו, נעבור פעם נוספת את חלום הבלהות של קדימה בשלטון רק שהפעם הטילים והפגזים יעופו למרכז הארץ ?..
      זהו האדם שידע להגיד ברגע האמת לאובמה "נייט" ?..
      זה לא אותו ביביהו שכולנו מכירים, פופוליסט, אופורטוניסט, סחיט ולחיץ מהשנם הקודמות ?..
      יהודים יקרים , ימנים ואמונים בנשמתכם, בואו נתלכד כולנו הפעם כאיש אחד סביב ליברמן כי נגיעה השעה.. ושעה זאת, שעת רחמים ורצון, מי יודע אם תחזור אלינו שוב..
      והאות ניתן לנו עדיין בזמן : זה הוא היחידי האומר את מילתו בצורה ברורה וחדה, ללא משוא פנים: בלי נאמנות אין אזרחות

      • בבחירות האחרונות עשיתי את הטעות והצבעתי לליברמן

        אבי1# , 03/02/09 13:50

        ולצערי הזבל הזה לקח את הקול שלי ומכר אותו לקדימה!!!
        השר לאסטרטגיה, פחחח יותר נכון השר שעסק בללקק לאולמרט וליבני את הת.ת

  • 101.

    אל יתהלל חוגר כמפתח ביבי שקרניהו זה אותו הביבי חביבי סכנה למדינה

    פרופ' בוסקילה, 03/02/09 13:21

    האיש ההזוי הזה ביבי כבר היה שר האוצר האיטלקי היה בפלמ''ח ביטל את המיתון ב-2003 במשיכת קולמוס , לקח מתנות של המדינה והחזירם בבושת פנים האיש השמן והאיש הרזה שלו הפכו להיות זומבים ורעבים ועניים כל הציבור הפסיד בקרנות הפנסיה את האימ אימה שלהם זה האיש שרוצה בהבל פיו לחסל את החמאס , ביבי זה הכל בירבורים איש מסוכן ומזיע שהקמפיין שלו עובד שעות נוספות למכור לציבור לוקשים חחחחחח, הכל בסקרים בפועל האיש הזה לא לא לא יהיה ראש הממשלה הבא. וטוב כך לכל עם ישראל.

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      חגית, 03/02/09 15:39

  • 100.

    קשקשן ופפוליסט שרוקד על הדם

    נועם, 03/02/09 13:20

    תמיד היתה קשקשן ופופוליסט
    אין לך גבול לציניות,
    מה הקשקוש להפיל את החמאס,
    שמחר תהיה שם אנרכיה ונתגעגע לחמאס
    כמו שעכשו אנחנו מתפללים שהרשות הפלסתינית תחזור.

  • 99.

    הבטחות הדמגוג

    ראובן - חולון , 03/02/09 13:19

    הדמגוג נתניהו ממוטט הכל בהבל פיו בלבד. איזו יוהרה ? איזה הבטחות שוא ?

    • מי טוב יותר ממנו?ברק עם מנהרה של 48 קילומטר?חחח

      lili_lili , 03/02/09 13:27

      באבא הלל בנו מנהרה של 20 מטר במשך 4 שנים
      בחיית כמה שטויות בן אדם יכול לדבר,וליבני?חחח בדיחה,כל מה שעשתה או נגעה הכל התמוטט,מה היא מסוגלת לעשות כנדרש?אה...לזמר לנשים שיבחרו בה.או להודיע "שיש להגיב ביד קשה מול טרור" עד היום לא הבנתץי למי היא אומרת את זה,האם לי?כאילו מה את רוצה?אז תגיבי.
      העיקר שיונת השלום בחלון אצלה בבית רק חבל שהיונה שחורה כפחם ונושאת במקורה מחלות.

      • הוא לא טוב ואת היותו לא טוב והוא הוכיח כבר בעליל-הוא אכן רק דמגוג זול (ל''ת)

        moshon1 , 03/02/09 13:32

      • יפה דרשת ! במנהרה הזאת יוכלו להסתיר גם פצצת אב"כ איראנית !

        חזי צדיק , 03/02/09 13:44

        ונשלח את היונה המכוערת של ציפי שתצפצף לנו כדי להזהיר אותנו מפני הסכנה !

    • ראובן !הבינוניות סולדת מאינטליגנציה !היא מכנה אותה יוהרה !

      חזי צדיק , 03/02/09 13:30

      תעיין באינטרנט "מקיאבלי" מהמאה ה 16 !אולי תשכיל מעט !

      • הנה עוד נחתום המעיד על עיסתו.השמאל האינטליגנט.... (ל''ת)

        panacea , 03/02/09 20:28

  • 98.

    מדינה עוברת על החוק

    יוסי, 03/02/09 13:18

    לפי החוק המדינה חייבת להגן על אזרחיה

  • 97.

    ביבי ! בלי ברק המפקד לא תדע מה ואיך לעשות,,,, אולי ליברמן יזרוק נעל ,, (ל''ת)

    אזרח, 03/02/09 13:16

  • 96.

    תשובה לא טובה, ביבי...

    פנדה, 03/02/09 13:15

    למה למוטט את שלטון חמאס? שלטון חמאס ברצועה זה הדבר הטוב ביותר שקרה לנו מבחינה אסטרטגית - תאר לך אבו-מאזן היה יושב שם היום - איך היינו יכולים לפעול? תאר לך זה היה חיזבאללה (מה שקרוב לודאי יקרה אם נמוטט את החמאס)? היינו צריכים להיאבק בשתי חזיתות. עדיף לנו להתמודד מול ארגון טרור שהעולם לא מכיר בשלטונו. אנחנו צריכים חמאס שולט, אבל חלש ומבין שאם יתקוף יענש. ולא, הרג ילדים פלסטינאים לא מעניש את החמאס - הוא רק מחזק אותו. בשביל להעניש את החמאס צריך לפגוע איפה שכואב לו - בכיס, ובכבוד. זה אומר לפגוע בראשיו, ולהפסיק כבר להעביר משאיות מלאות שקלים - בניגוד לחוק הבינלאומי (כי חמאס זה ארגון טרור מוכר ואסור לממן אותו) - לארגון טרור רצחני, רק בגלל שהבנקים בישראל מרוויחים על זה כמה שקלים.

    תשובה טובה היתה - תחת שלטוני לא יועברו סחורות וכסף לחמאס כל עוד הוא מחזיק בשליט וממשיך בתוקפנות כלפי ישראל.

  • 95.

    ירד לאשקלון למכור אופיום להמונים - אין פתרון לחמאס אלא בסיום הכיבוש

    רוקד על הקסאמים !!!, 03/02/09 13:14

    והוא יודע זאת !!!
    אבל זה לא נמכר טוב באשקלון !!!

  • 94.

    ''ביבי, אנחנו מאמינים לכל מילה, בכלל כולכם

    טליה, 03/02/09 13:14

    הפוליטיקאים כ''כ אמינים''

  • 93.

    רוחמה אברהם הבריחה אתמול וויסקי בנתב''ג - אולי זה יעזור לקדימה וללבני (ל''ת)

    החברים של הירשזון, 03/02/09 13:13

  • 92.

    ליכוד גדול יפתור הבעיה היטב (ל''ת)

    ברכה, 03/02/09 13:12

  • 91.

    לא הבנתי למה לצערנו ? זאת החלטה טובה !ראה את תגובה הפרימיטיבית של 8

    חזי צדיק , 03/02/09 13:11

    בושה ליהדות ,לציונות ,ולצלם האדם !תהיה גאה שאינך שייך להתבהמות הזאת !

    • ביבי שהציל את משעל בירדן ! יברבר עצמו לדעת עם פייגלין (ל''ת)

      מי, 03/02/09 13:18

  • 90.

    ממשלת ליבני-ברק ביססה שלטון החאמס בעזה ב-3 שנים האחרונות (ל''ת)

    יעל, 03/02/09 13:11

  • 89.

    ביבי שיחרר 2 אנשי מוסד תוך יומיים ליבני מתמזמזת עם שליט כבר 3 שנים (ל''ת)

    אני מעדיף ביבי, 03/02/09 13:10

    • זוכר מה היה המחיר לשיחרור אותם פשלונרים????? (ל''ת)

      דני המוכיח , 03/02/09 18:28

      • דני המוכיח שהוא דמגוג-אז מה,לא היה צריך לשחרר? גם את שליט לא צריך? (ל''ת)

        panacea , 03/02/09 20:30

  • 88.

    איזה סיסמת בחירות אומללה

    אלון ה, 03/02/09 13:09

    אם זה מה שיש לביבי לומר וזאת התבונה שיש לו להפגין, אז הוא מפגין נואשות. ביבי מוכיח או שהוא סובל מאמנזיה או שהוא רק אתמול נולד.

    ירי הקסאמים ייפסק רק כשהחמאס יעוף מהשלטון? מה אתה אומר??? מה היה לפני שהחמאס היה בשלטון? ואיך תהיה ערב לכך שארגוני הטרור האחרים, אלו שזוממים לחטוף את מקומו של החמאס, יפסיקו לשלוח גם הם לירות טילים.

    ביבי, חבל מאוד על האמירה הזאת שלך, עכשיו יש לי חשד גדול שאתה חושב שהציבור מטומטם. זה שאתה אומר שאתה רוצה למוטט את שלטון החמאס, אז ניחא. אבל זה שאתה אומר שבעקבות מיטוט השלטון ייפסק ירי הקסאמים, אז זוהי ממש עזות מצח גדולה מצדך למכור לציבור את האשליה הזאת.

  • 87.

    מי שבאמת אוהב/ת את המדינה= חייב/ת להצביע הפעם ליכוד !!!!!!

    הליכוד בפיקוד , 03/02/09 13:08

    שלטונם של קדימה והעבודה דירדר את הבטחון החינוך והכלכלה לתהום.
    מי שאוהב/ת את המדינה חייב/ת להציל את המדינה מידם !!!!!
    מי שאוהב/ת את המדינה, חייב הפעם להצביע ליכוד !!!!!
    רק הליכוד פעל פועל ויפעל לטובת האינטרסים של המדינה !!!!!
    forget the rest = bibi is the best
    את/ה חייב/ת להצביע ליכוד !!! לעתיד בטוח !!

    • תגובה

      נחום, 03/02/09 13:24

      בדיוק ההיפך

    • מי שאוהב את הנדינה חייב, אבל ממש חייב להצביע ליברמן תראה למה

      moshon1 , 03/02/09 13:30

      אם העם לא ילמד לקח גם בבחירות האילו כמו לפני 4 שנים למרות שאנשים כמוני שהבינו התריעו במלוא גרונם - נראה לי שכבר ייתכן שלא תהיה לנו עוד אפשרות לתקן את הנורא מכל שהולך ומתרגש לנגד עינינו, בעוד 4 שנים...
      אינך יכול שלא להרהר בימים הרי גורל אילו, על כך, שלמרות ההיסטוריה האין סופית שלנו של תלאות והליכה "במדבר", לא למדנו כלום..
      אותו עם קשה עורף, נהנתן מהרגע, לא מוכן להסתכל צעד אחד קדימה, פשוט עייור..
      כצאן לטבח הלכנו גם אז.. בימי עליית הרייך השלישי, יימח שמו..
      האם לא היו סימנים לפני כן ?.. האם הסוף לא היה ברור מהתחלה לכל מי שעיניים לו בראשו ?.
      אבל עיני העם הזה טחו מראות, טחו משמוע, וה"יהיה טוב" וה"אכול ושתה כי מחר נמות" זה אשר מלווה אותנו תמיד...
      מישהו מאיתנו לא מבין באמת מי זה ביבהו ?..
      לא היה לנו מספיק ניסיון איתו?..
      ההצבעה על ההתנתקות 3 פעמים, העשרתו את העשירים על חשבון עניי עמך, נטישתו את הליכוד כאשר הפסיד לאהוד ברח, ישיבתו בראש האופוזיציה בלא למחות כמעט על כלום מכל הדברים הרעים שממשלת אולמרט עשתה ב-4 השנים האילו, דחיקתו את פייגלין למקום לא ריעאלי למרות שזה נבחר כחוק בפריימריס למקום ה- 20 , חיפושו תמיד את מנעמי השלטון תוך כדי ניסיון בלתי נלאה להציג את עצמו במרכז הקונצנזוס שחלילה וחס לא יגידו עליו ימיני קיצוני, ועכשיו, הדיל שהוא סגר עם ברק ולבני
      למישהו יש איזשהי אשליה באשר לכך שאנחנו, אם נבחר ביביהו, נעבור פעם נוספת את חלום הבלהות של קדימה בשלטון רק שהפעם הטילים והפגזים יעופו למרכז הארץ ?..
      זהו האדם שידע להגיד ברגע האמת לאובמה "נייט" ?..
      זה לא אותו ביביהו שכולנו מכירים, פופוליסט, אופורטוניסט, סחיט ולחיץ מהשנם הקודמות ?..
      יהודים יקרים , ימנים ואמונים בנשמתכם, בואו נתלכד כולנו הפעם כאיש אחד סביב ליברמן כי נגיעה השעה.. ושעה זאת, שעת רחמים ורצון, מי יודע אם תחזור אלינו שוב..
      והאות ניתן לנו עדיין בזמן : זה הוא היחידי האומר את מילתו בצורה ברורה וחדה, ללא משוא פנים: בלי נאמנות אין אזרחות

    • רק מי שבאמת שונא את המדינה מצביע ליכוד

      עכד, 03/02/09 13:49

      נשארו עוד כמה נכסים של הציבור שאפשר לתת במתנה למקורבי נתניהו ולחבורה של של המורסות שלו
      העם הקיאה את נתניהו וחבורתו והוא עומד לחזור עלינו שוב

  • 86.

    19-הפוסל במומו פוסל !!! בשבוע הבא הוא יהיה ראש הממשלה שלך ושל כולנו (ל''ת)

    ביבי בי, 03/02/09 13:08

  • 85.

    הזהרת מטילים על אשקלון ??? אנחנו מזהירים 40 שנה מטילים ללא סיום הכיבוש

    רוקד על הטילים,,,,,,, 03/02/09 13:07

    לליכוד אין פתרון !!!!
    הליכוד = ליברמן !!!
    רק ליבני יכולה מול כל הימין המאוס הזה !!!

    • לפני אוסלו לא היו להם טילים ואפילו לא רובים. השמאל הקים בסיסי טרור! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 03/02/09 15:01

  • 84.

    ביבי היה בעד הגרוש הפעם רק איחוד לאומי (ל''ת)

    ביבי טוב ליהודים??????????????, 03/02/09 13:07

  • 83.

    לא מאמינים לביבי מצביעים איחוד לאומי (ל''ת)

    איחוד הלאומי היחידי בימין, 03/02/09 13:06

  • 82.

    לרקוד על הדם..

    ., 03/02/09 13:06

    רק פוליטרוק דמגוג זול כמו יו'ר מפלגת הליכוד, מסוגל לרקוד על ניזקי טילים לצורך תעמולת בחירות מושחתת וזולה, במקום להתעמת ישירות בטלביזיה עם מתחרים טובים ממנו

  • 81.

    אל תעשו טעות. בחירה בליברמן תביא את לבני לשלטון.

    צודק, 03/02/09 13:02

    בשביל ממשלה יציבה וחזקה, חובה להצביע לליכוד. ליברמן- טרנד שלא עשה דבר משמעותי בחייו.

  • 80.

    לא הייתי ליכודניק ולא אהיה אבל

    מלכזולו , 03/02/09 13:02

    האיש חזק
    וזה מה שאנחנו צריכים עכשיו לצערנו

    • איחוד לאומי שומרים על ביבי מימין (ל''ת)

      רק הליכוד יכול לפשל בגדול, 03/02/09 13:12

    • ביביהו זה המשך של קדימה- מי שבוחר בו לא שונה מכל סמולי הזוי וסהרורי

      moshon1 , 03/02/09 13:30

      אם העם לא ילמד לקח גם בבחירות האילו כמו לפני 4 שנים למרות שאנשים כמוני שהבינו התריעו במלוא גרונם - נראה לי שכבר ייתכן שלא תהיה לנו עוד אפשרות לתקן את הנורא מכל שהולך ומתרגש לנגד עינינו, בעוד 4 שנים...
      אינך יכול שלא להרהר בימים הרי גורל אילו, על כך, שלמרות ההיסטוריה האין סופית שלנו של תלאות והליכה "במדבר", לא למדנו כלום..
      אותו עם קשה עורף, נהנתן מהרגע, לא מוכן להסתכל צעד אחד קדימה, פשוט עייור..
      כצאן לטבח הלכנו גם אז.. בימי עליית הרייך השלישי, יימח שמו..
      האם לא היו סימנים לפני כן ?.. האם הסוף לא היה ברור מהתחלה לכל מי שעיניים לו בראשו ?.
      אבל עיני העם הזה טחו מראות, טחו משמוע, וה"יהיה טוב" וה"אכול ושתה כי מחר נמות" זה אשר מלווה אותנו תמיד...
      מישהו מאיתנו לא מבין באמת מי זה ביבהו ?..
      לא היה לנו מספיק ניסיון איתו?..
      ההצבעה על ההתנתקות 3 פעמים, העשרתו את העשירים על חשבון עניי עמך, נטישתו את הליכוד כאשר הפסיד לאהוד ברח, ישיבתו בראש האופוזיציה בלא למחות כמעט על כלום מכל הדברים הרעים שממשלת אולמרט עשתה ב-4 השנים האילו, דחיקתו את פייגלין למקום לא ריעאלי למרות שזה נבחר כחוק בפריימריס למקום ה- 20 , חיפושו תמיד את מנעמי השלטון תוך כדי ניסיון בלתי נלאה להציג את עצמו במרכז הקונצנזוס שחלילה וחס לא יגידו עליו ימיני קיצוני, ועכשיו, הדיל שהוא סגר עם ברק ולבני
      למישהו יש איזשהי אשליה באשר לכך שאנחנו, אם נבחר ביביהו, נעבור פעם נוספת את חלום הבלהות של קדימה בשלטון רק שהפעם הטילים והפגזים יעופו למרכז הארץ ?..
      זהו האדם שידע להגיד ברגע האמת לאובמה "נייט" ?..
      זה לא אותו ביביהו שכולנו מכירים, פופוליסט, אופורטוניסט, סחיט ולחיץ מהשנם הקודמות ?..
      יהודים יקרים , ימנים ואמונים בנשמתכם, בואו נתלכד כולנו הפעם כאיש אחד סביב ליברמן כי נגיעה השעה.. ושעה זאת, שעת רחמים ורצון, מי יודע אם תחזור אלינו שוב..
      והאות ניתן לנו עדיין בזמן : זה הוא היחידי האומר את מילתו בצורה ברורה וחדה, ללא משוא פנים: בלי נאמנות אין אזרחות

      • מישהו יכול לפרט ולהרחיב על ליברמן

        אפי, 03/02/09 13:37

        בכל הקשור למעשים. חוץ מדיבורים ואיומים רובם בלתי ישימים מישהו יכול בבקשה לפרט מה בדיוק עשה האיש.תודה מקרב לב

      • ובגלל זה ליברמן ישב בממשלת קדימה - כדי לכסות להם את התחת!!! (ל''ת)

        אבי1# , 03/02/09 13:40

  • 79.

    זו המדיניות של ליבני -חייבים ליכוד 1 גדול (ל''ת)

    yaniv1306 , 03/02/09 13:02

    • רק באיחוד הלאומי יש כבוד לאומי (ל''ת)

      ביבי אני לא מאמין לו, 03/02/09 13:11

  • 78.

    ביבי,ששחרר את יאסין ובכך הפך את החמאס לשליט בעזה,כעת רוצה למוטט אותו?

    מורדו , 03/02/09 13:02

    האמת שאם לא היה עצוב היה מצחיק. - סוד גלוי הוא שהחמאס היה אירגון קיקיוני ללא שום כוח עד אותו יום נמהר שבו ביבי החליט לשחרר את השייך יאסין וכידוע מאותו היום החמאס החל לצבור כוח עד שהגיע למה שהוא היום, דהיינו: שליט בלעדי בעזה.- במקום למוטט כעת את יציר כפיו היה עדיף שאז ביבי לא היה משחרר את הרוצח השפל הזה ועדיף שבעתיים אילו לא היה זוכה בבחירות עז.

    • ביבי שיחר את יאסין תמורת שני סוכני מוסד,לא בחינם כפי שעושים לבני/קדימה (ל''ת)

      שלומי111 , 03/02/09 13:14

    • הוא שחרר את יאסין בשביל להציל אנשי מוסד

      פנדה, 03/02/09 13:16

      אם לא היה עושה כך היה נגרם נזק בטחוני גדול מאוד לישראל, שלא לדבר על הפקרת השבויים

    • כל מה שקישקשת כאן ללא בסיס,נתניהו שיחרר את יאסין

      lili_lili , 03/02/09 13:22

      כדי לשחרר 2 סוכני מוסד בפעילות כושלת,אם לא ביבי הם היו נעלמים כמו רון ארד,בדיעבד נתניהו פעל כהלכה,שיחרר את יאסין קיבל את סוכני המוסד ויאסין למרבה הפלא לא עימנו היום ולא אוכל חינם בבית הסוהר או משוחרר תמורת שליט או אחרים שהיו נחטפים.

      • ומי חיסל את יאסין? מופז, לא אלה שרק בסיסמאות ובפה טובים (ל''ת)

        דודו, 03/02/09 13:49

      • ביבון, אנשי המוסד היו בידי הירדנים ועד היום איש לא נעלם בירדן, דמגוג. (ל''ת)

        שפתי כהן , 04/02/09 15:59

    • למה הוא שיחרר אותו את\\ה יודע\\ת?

      אני המלך , 03/02/09 14:21

      בגלל שהוא לא מפקיר חיילים בשטח
      כמו ההתנהלות של קדימה והעבודה..
      לפני שמוציאים מילה מהפה צריכים לחשוב
      לא שמעת על זה?

    • בןא נדייק - שמעון פרס הפך את החמאס לשליט בעזה

      יאיר, 03/02/09 15:23

      זה היה פרס, איש העבודה וקדימה ששיחרר את יאסין בעסקת גיברי'ל ואפשר לו להקים את החמאס. עד תקופת נתניהו, הארגון כבר היה חזק ויצר שורה ארוכה של פיגועים, והיה מוטב לקבל את סוכני המוסד במקום להשאיר קשיש גריאטרי אצלנו.

  • 77.

    ביבי חשבתי שלמדת מהעבר אבל אני רואה שאתה עדיין קשקשן לא קטן

    עופר777 , 03/02/09 13:00

    לא אתה ולא אף אחד מסוגל להפיל החמאס לצערנו הרב...אז דבר לעיניין

    • אדרבא, דבר אתה לעניין ותאמר מה עושים (לא לקשקש על הידברות) (ל''ת)

      הרבה ארגוני טרור הוכו סופית, 03/02/09 13:04

    • ברור, עם שמאלנים כמוך

      שמעון, 03/02/09 13:19

      קשה להפיל את החמאס

    • נכון מאוד

      נכון מאוד, 03/02/09 13:26

      נכון מאוד

  • 76.

    רק נתניהו אל תקשיבו לתקשורת - תבדקו מעשים (ל''ת)

    כלכלן, 03/02/09 13:00

  • 75.

    רודף הטילים המקצועי

    יודה יודה, 03/02/09 12:59

    לביבי כניראה ישנם חושים ביטחונים טלפטים..ואיזה מערכת משומנת של דיווח על נפילות יש לגאון הבטחוני. שמאפשרת לו תמיד להופיע להופעת ראווה מתוקשרות במקום האסון...פשוט לא יאומן ....רק בשביל זה אני אצביע בשבילו..

  • 74.

    מי שמצביע ליברמן עושה טעות ליברמן ישב עם קדימה הצביעו מחל (ל''ת)

    מני, 03/02/09 12:59

  • 73.

    איך? ע''י מתן רובים וכסף לאבו מאזן או מחליף? לא תודה! (ל''ת)

    רק בביטחון שוטף, 03/02/09 12:59

  • 72.

    נתניהו (ל''ת)

    עדיף על לבני וברק, 03/02/09 12:58

  • 71.

    רק מיטוט החמאס ותבוסה ברורה ישנו את המצב

    אביבה8 , 03/02/09 12:55

    יש להביא את תושבי עזה לאותו מקום בה הם היו ב1967.
    ואז ניתן יהיה לשקמם מהיסוד כולל בתוכניות חינוך נאורות ותשתית כלכלית כדי למנוע חזרה לימי החושך ושלטון דמוי הטאליבן.

  • 70.

    ביבי אתה מסוגל רק למוטט את הענים בארץ לא שכחנו מה שעשיתה

    אלון, 03/02/09 12:55

    למקבלי הקצבאות של הביטוח לאומי

  • 69.

    מי שאוהב/ת את המדינה, חייב/ת להצביע ליכוד !!!!!!

    הליכוד בפיקוד , 03/02/09 12:54

    שלטונם של קדימה והעבודה דירדר את הבטחון החינוך והכלכלה לתהום.
    מי שאוהב/ת את המדינה חייב/ת להציל את המדינה מידם !!!!!
    מי שאוהב/ת את המדינה, חייב הפעם להצביע ליכוד !!!!!

    forget the rest = bibi is the best

    • אני אוהבת, ואכן אצביע ליכוד! (ל''ת)

      לאה, 03/02/09 13:03

    • רק הליכוד יכול -לוותר על ארץ ישראל (ל''ת)

      ביבי פחדן, 03/02/09 13:08

  • 68.

    הפתרון של שר הבטחון המיועד של נתניהו מהליכוד

    גיל, 03/02/09 12:54

    היום בכנס הרצליה הוא לחכות שבאיראן יפול המשטר. ומכאן הפרשנות שמפחדים לפעול ומחכים שמישהו אחר יעשה את העבודה בשביל זה לא צריך את ביבי והסיפורים שלו.

  • 67.

    ביבי תקשיב

    איקי , 03/02/09 12:50

    זה לא אתה, זה אנחנו.
    אתה שקרן, פחדן, לחוץ, מתחבא, מתנשא ופוליטיקאי מהזן המסוכן והגרוע ביותר.
    לנו לא מתאים מנהיג אפס.
    אז בכל מקרה זה לא ילך.
    תודה על הכל.

    • הסגנון שלך מעיד על רמתך (ל''ת)

      אביבה8 , 03/02/09 12:56

      • הוא אומר אמת- ורמתך נמוכה מרמתו, כי אתה עייור, והוא-עיניו בראשו (ל''ת)

        moshon1 , 03/02/09 13:27

        • גם אתה עיוור, אתה לא רואה שאתה מגיב לאשה?

          המגיב, 03/02/09 13:40

          כמה ארס יש כאן בתגובות...

  • 66.

    מצחיק שיועצי התקשורת השטניים

    אחת שיודעת למה ביב מחייך, 03/02/09 12:49

    שלו מריצים קמפיין בו ביבי מזהיר מטילים על אשקלון ואשדוד,הם אלו שתיכננו את המלחמה הזאת מאחורי הקלעים,לעזאזל המדינה הם אמרו,ושתו עוד ועוד ועשו סמים עוד ועוד,והונו,ורימו,ושיקרו,פעם אחר פעם,אל דאגה,גם אם ''בטעות'' תעלה לשילטון נפיל אותך מהר מאוד,יש ראיות משנת 1998 עד היום לכול הפשעים נגד האנושות שלך ושל הסוכנים שלך,בקרוב מאחורי סורג ובריח,בי בי ביבי,ציפי ליבני בהצלחה בדרך השלום.

    • הכל בסדר איתך?

      בחיי, מטורללת לגמרי, 03/02/09 14:58

      את קצת מדאיגה אותי.
      אין לך משפחה, חברים, מישהו שידאג ויטפל בך?

      תהיי חזקה.

  • 65.

    את ביבי הקשקשן כבר ראינו

    המתלבט, 03/02/09 12:49

    ליבני חסרת נסיון שמנסה להפגין תקיפות,
    מי נשאר ?

  • 64.

    למרות שנפלו שני גראדים, התשקורת ממשיכה לדווח על נפילה אחת.

    יגאל, 03/02/09 12:48

    זו האמינות שלהם.

  • 63.

    מי שמסר את חברון לערפאת,אותו כינה ''ידידי'',ושמתנגד לרפורמות של פרידמן,

    דרור מרמת גן, 03/02/09 12:47

    ימשיך ללקק לממסד השמאלני, ולא יעשה שום דבר למיגור הטרור.

  • 62.

    וביבי כרגיל - רוקד על הדם בלי בושה. (ל''ת)

    ארז- עוטף עזה, 03/02/09 12:45

  • 61.

    ומי יחליף לדעתו של ה- ביבי את חמאס? תשובה בפנים

    באמת? אבל אין כמו ביבי, 03/02/09 12:44

    בחרו אחת מהאפשרויות הבאת:
    1. הג'יאד האיסלמי
    2. אל קעידה
    3. חיזבאללה
    4. האחים המוסלמים
    5. אף תשובה איננה נכונה.

    שרידי החמאס יתחברו לכל הקבוצות הקיצוניות עלי אדמות ויכניסו אותנו למלחמה ברמות של טירוף ואלימות שעוד לא היכרנו ואנחנו גם לא רוצים להכיר

  • 60.

    למוטט את החמאס? ומה הלאה...לא יהיו קסאמים..הצחקת אותי..

    עידו, 03/02/09 12:44

    אני יגיד לך ...האם שאלת את עצמך מה המחיר והמשמעות כדי למוטט את החמאס?
    ומה פירוש למוטט את החמאס? למוטט אותו צבאית כי זה כבר נעשה ברובו או רעיונית מדינית שז לא נצליח במו ידינו לעשות.
    מה שאתה רוצה לעשות זה לשלם מחיר של אובדן חיי אדם שבסופו של דבר נקבל תוצאה לא רצויה לדורות.
    את החמאס יכולים למוטט רק הפלסטינים בעצמם.

    • צבאית. כיבוש הרצועה וחיסול פיזי של פלוגות החמאס! לא היו טילים לפניאוסל (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 03/02/09 15:03

  • 59.

    תועמלני קדימה בשכר בשירת הברבור שלהם..שבוע מהיום הם..מובטלי (ל''ת)

    מצאתם כבר את לישכת העבודה הקרובה לבתכם?, 03/02/09 12:40

  • 58.

    רק ציפי!

    תמיר, 03/02/09 12:40

    ציפי לרשות הממשלה!

  • 57.

    כל הכבוד, ומה אחר-כך?

    c, 03/02/09 12:39

    זאת לא חוכמה להפיל את החמאס.
    בהנחה שהקהילה הבינלאומית (ארה''ב) בכלל תאפשר לנו את זה, מה יהיה אחרי שהחמאס ייפול?

  • 56.

    תעשה זה כמו פירקת את ממשלת שרון בגלל שלא קרא למשאל עם? (ל''ת)

    שמואל, 03/02/09 12:37

  • 55.

    נתניהו

    נימיוירוס , 03/02/09 12:34

    ממשלתך תהיה ממשלת שקרנים כמוך

    • תאכל את הלב !! שלך כמובן !! (ל''ת)

      ליכודניק, 03/02/09 13:09

    • אז אני מבין שאתה מצביע לעבריין מין מורשע?

      אהוד, 03/02/09 13:13

      תגיד, ''נימי דה קיד'', יש לך אחות?
      ( חיים רמון ביקש לברר )

      אה, וד''ש לאנשי מחלקת התקשוב ב''קדימה''.

  • 54.

    כולם בולשיטניקים,אין מי לבחור. (ל''ת)

    LUBER, 03/02/09 12:34

  • 53.

    איך אפשר להאמין לאיש שמסתיר את שרתו השלישית והמפחידה מכולן??!! (ל''ת)

    והרי כולנו יודעים שהוא מריונטה בידיה של מכשפתו!!!!, 03/02/09 12:28

  • 52.

    איך אפשר להאמין לאיש שמסתיר את שרתו השלישית והמפחידה מכולן??!! (ל''ת)

    והרי כולנו יודעים שהוא מריונטה בידיה של מכשפתו!!!!, 03/02/09 12:28

  • 51.

    כבר מוטטנו את המשטר בלבנון ובא לנו החיזבאללה.

    קצנו בהבטחות שווא., 03/02/09 12:26

    כבר ניסינו למוטט משטר בגדה ובא לנו אש''פ ועתה החמאס.
    כנראה שאם נמשיך למוטט יבוא לנו אל קעידה.
    עלינו להבין אנו צריכים ללמוד לחיות עם מה שיש שם ולקבל אותו אם נרצה אם לאו ולדעת לדבר איתו בגובה העיניים.
    ביבי הפופוליסט חושב שהוא ליברמן ובהבל פיו מוטט כבר את האיראנים, הרס את סכר אסוואן , טיפל במובארק, היכה את נסראללה, ככה זה כאשר שומר דיסקוטקים ממולדובה פורט על הרגשות האפלים של היהודים בארץ ויודע איך להצית את אש הלאומנות, בדיוק כמו שעשו במשטרים אפלים אחרים.

  • 50.

    מי שמאמין להבטחות של נתניהו מגיעה. לו אותו כראש ממשלה (ל''ת)

    דש, 03/02/09 12:25

  • 49.

    מר נתניהו - מר ברברני

    יהודה מימון , 03/02/09 12:25

    לידיעתך מר נתניהו- אף אחד לא צחק בנושא של אפשרות טילים על ערי ישראל! גם לא צריך להיות נביא או חכם גדול! אבל צריך לנסות!! אני איש ליכוד שעזבתי בגלל "האמת" שלך !! גם עכשיו שפניתי ללשכתך בשאלות , קיבלתי תשובות "נתניהו", לא רציני , תשובות המאשימות את כולם , אבל לא אומרות איך תעשה את מה שאתה אומר/מברבר! יש בליכוד אנשים הגונים וישרים תפנה את המקום למען המדינה שאתה כל כך דואג לה! אגב - מדוע אתה חושש מהתמודדות ישירה מול פני העם? אני מנחש!

    • ראשי קדימה ושמאל לעגו לנתניהו ולימין בפרצוף! קראו להם מפחידי שלום!

      אלכס טוקבק, 03/02/09 12:49

      כנס לאתר הליכוד אם אתה רוצה לקרוא ציטוטים
      של ראשי קדימה והלעג שלהם לאנשי הימין ולנתניהו שהזהירו מפני ההשלכות של הנסיגה החד צדדית ושל ויתור על ציר פילדלפי. ''צריך לנסות''? עוד פעם ניסויים בחיים לשנו? הכנסתם הרי כמעט מיליון ישראלים לתווך טילי החמאס.
      נתתם לחמאס מדינה!

    • יהודה טיפשון

      דוד, 03/02/09 12:49

      גם על האוטובוסים המתפוצצים אמרו חבריך לשמאל שאין מה לעשות.
      עובדה, כאשר נתניהו היה ראש הממשלה האוטובוסים הפסיקו להתפוצץ והטרור ירד כמעט לאפס. כל זאת ללא גדר הפרדה ומול ערפאת.
      אני מעריך שהעובדות אינן מבלבלות אותך.
      חוץ מזה אם אתה ליכודניק, אז ציפי ליבני היא רעם ובלד ביחד.

  • 48.

    זה בדיוק מה שקורה בשטח - מי צריך אותך? (ל''ת)

    שרלטן, 03/02/09 12:24

  • 47.

    קדימה הביאה עלינו שתי מלחמות כושלות,והם מאיימים שביבי יביא רק סיכסוכים (ל''ת)

    ומלחמות?? קדימה מתרסקת והם בהיסטריה, 03/02/09 12:23

  • 46.

    מחל - הפתק למיטוט חמאס!! (ל''ת)

    אני המלך , 03/02/09 12:23

    • מחל = מה חשבת לעצמך כשהצבעת לביביהו? (ל''ת)

      ביבי זה טיבי, 03/02/09 12:29

    • מחל! מחל! מחל! (ל''ת)

      רוני, 03/02/09 12:44

    • מי שמתנגד לרפורמות של פרידמן,לא ימוטט את החמאס. (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 03/02/09 12:48

    • רק איחוד לאומי תדאג ליהודים (ל''ת)

      ביבי לא צפוי, 03/02/09 13:09

  • 45.

    ביבי צדק!!אז במי בוחרים-בביבי!אירן בעזה=סכנה מיידית (ל''ת)

    שליט ובטחון=קודםלכל!בוחר, 03/02/09 12:22

  • 44.

    ציפורה הבטיחה יונה על חלוני וקיבלנו גראדים על הראש (ל''ת)

    חיים נחמן גראד--אשקלון, 03/02/09 12:21

  • 43.

    בום בום! מדברים פקהפקה! בום בום! אני עובד על כולם! (ל''ת)

    ביבי, 03/02/09 12:21

  • 42.

    כן תמכתי בהתנתקות החזרתי את חברון ביבי=טיבי (ל''ת)

    פראח, 03/02/09 12:20

  • 41.

    כבר מוטטנו את המשטר בלבנון ובא לנו החיזבאללה.

    קצנו בהבטחות שווא., 03/02/09 12:20

    כבר ניסינו למוטט משטר בגדה ובא לנו אש''פ ועתה החמאס.
    כנראה שאם נמשיך למוטט יבוא לנו אל קעידה.
    עלינו להבין אנו צריכים ללמוד לחיות עם מה שיש שם ולקבל אותו אם נרצה אם לאו ולדעת לדבר איתו בגובה העיניים.
    ביבי הפופוליסט חושב שהוא ליברמן ובהבל פיו מוטט כבר את האיראנים, הרס את סכר אסוואן , טיפל במובארק, היכה את נסראללה, ככה זה כאשר שומר דיסקוטקים ממולדובה פורט על הרגשות האפלים של היהודים בארץ ויודע איך להצית את אש הלאומנות, בדיוק כמו שעשו במשטרים אפלים אחרים.

  • 40.

    נתניהו ידע איך לטפל בטרוריסטים הרשעים. הוא הרי חזה את ירי הטילים בדרום (ל''ת)

    ביבי בי, 03/02/09 12:20

  • 39.

    ביבי מדבר בגובה העיינים. נותן תקווה (ל''ת)

    שוקו נתניה, 03/02/09 12:19

  • 38.

    אצביע לביבי רק אם יתחייב לחסל את שלטון החמאס וירי הטילים

    זאב, 03/02/09 12:19

    אצביע לביבי רק אם יתחייב לחסל את שלטון החמאס וירי הטילים

    • להבטיח תמיד אפשר.

      דני המוכיח , 03/02/09 18:37

      לקיים?זה כבר סיפור אחר. הבטחות כאלה מבטיח כל פופוליטיקאי ימני, ואחר כך יש להם מליון וחצי הסברים למה זה לא אפשרי...

  • 37.

    ביבי רק מדבר ולא עושה

    משה, 03/02/09 12:19

    1) ביבי דיבר הרבה ולא סגר את האוריינט האוס במיזרח ירושלים - שרון סגר אותו
    2) ביבי לא חיסל את השייח יאסין. ביבי שיחרר אותו מהכלא מפחד הערבים -שרון חיסל את שייח יאסין.
    שרון וביבי עשו התנתקות שמאלנית
    ביבי יחסל את שילטון החמאס???? חחחחחחחחח
    הצחקתם אותי.
    כל ימני שעולה לשילטון הופך לשמאלני בלחץ העולם והערבים.

  • 36.

    חזרנו למדיניות ההבלגה,ביבי הוא התשובה לחמאס. (ל''ת)

    eiso5 , 03/02/09 12:18

    • ביבי מסר את חברון לערפאת, אותו כינה ''חבר''. (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 03/02/09 12:49

    • רק ליברמן- ביביהו זה המשך של ממשלת הבלהות של קדימה

      moshon1 , 03/02/09 13:28

      אם העם לא ילמד לקח גם בבחירות האילו כמו לפני 4 שנים למרות שאנשים כמוני שהבינו התריעו במלוא גרונם - נראה לי שכבר ייתכן שלא תהיה לנו עוד אפשרות לתקן את הנורא מכל שהולך ומתרגש לנגד עינינו, בעוד 4 שנים...
      אינך יכול שלא להרהר בימים הרי גורל אילו, על כך, שלמרות ההיסטוריה האין סופית שלנו של תלאות והליכה "במדבר", לא למדנו כלום..
      אותו עם קשה עורף, נהנתן מהרגע, לא מוכן להסתכל צעד אחד קדימה, פשוט עייור..
      כצאן לטבח הלכנו גם אז.. בימי עליית הרייך השלישי, יימח שמו..
      האם לא היו סימנים לפני כן ?.. האם הסוף לא היה ברור מהתחלה לכל מי שעיניים לו בראשו ?.
      אבל עיני העם הזה טחו מראות, טחו משמוע, וה"יהיה טוב" וה"אכול ושתה כי מחר נמות" זה אשר מלווה אותנו תמיד...
      מישהו מאיתנו לא מבין באמת מי זה ביבהו ?..
      לא היה לנו מספיק ניסיון איתו?..
      ההצבעה על ההתנתקות 3 פעמים, העשרתו את העשירים על חשבון עניי עמך, נטישתו את הליכוד כאשר הפסיד לאהוד ברח, ישיבתו בראש האופוזיציה בלא למחות כמעט על כלום מכל הדברים הרעים שממשלת אולמרט עשתה ב-4 השנים האילו, דחיקתו את פייגלין למקום לא ריעאלי למרות שזה נבחר כחוק בפריימריס למקום ה- 20 , חיפושו תמיד את מנעמי השלטון תוך כדי ניסיון בלתי נלאה להציג את עצמו במרכז הקונצנזוס שחלילה וחס לא יגידו עליו ימיני קיצוני, ועכשיו, הדיל שהוא סגר עם ברק ולבני
      למישהו יש איזשהי אשליה באשר לכך שאנחנו, אם נבחר ביביהו, נעבור פעם נוספת את חלום הבלהות של קדימה בשלטון רק שהפעם הטילים והפגזים יעופו למרכז הארץ ?..
      זהו האדם שידע להגיד ברגע האמת לאובמה "נייט" ?..
      זה לא אותו ביביהו שכולנו מכירים, פופוליסט, אופורטוניסט, סחיט ולחיץ מהשנם הקודמות ?..
      יהודים יקרים , ימנים ואמונים בנשמתכם, בואו נתלכד כולנו הפעם כאיש אחד סביב ליברמן כי נגיעה השעה.. ושעה זאת, שעת רחמים ורצון, מי יודע אם תחזור אלינו שוב..
      והאות ניתן לנו עדיין בזמן : זה הוא היחידי האומר את מילתו בצורה ברורה וחדה, ללא משוא פנים: בלי נאמנות אין אזרחות

      • רק תזכיר לכולנו מי ישב בממשלת קדימה?

        לא שכחתי, 03/02/09 13:36

        ליברמן.

      • אם דיבורים רק ליברמו במעשים רק נתניהו (ל''ת)

        אפי, 03/02/09 13:39

      • לא רוצה לחשוב על הבלהות שיהיו לנו עם ליברמן הפקה פקה (ל''ת)

        אבי1# , 03/02/09 13:46

  • 35.

    אחרי שחרור יאסין בטח ישחרר את ברגותי שישלוט שם? (ל''ת)

    רוני, 03/02/09 12:18

    • שחרר את יאסין כדי לחלץ 2 אנשי מוסד חיים משבי. הלוואי שקדימה היתה

      רוני ק , 03/02/09 15:34

      עושה משהו דומה עבור גלעד שליט.
      אתה צבוע

  • 34.

    הליכוד התקווה של העם מקדימה (ל''ת)

    אשדודי, 03/02/09 12:18

  • 33.

    חובה על ממשלת לבני הבעל"ט לשמר את ממשלת החמאס. החמאס הוא פרטנר לשלום!!

    נעמן,שפוי , 03/02/09 12:17

    ציפי לבני, אחרי שתנצח בע"ה את הבחירות, חייבת להתחיל בדיאלוג רציני עם בעל הבית היחידי שקיים בעזה - ממשלת החמאס. למי ששכח - ממשלת החמאטס עלתה בבחירות דמוקרטיות ועל ישראל לכבד את הכרעתו המכובדת של העם הפלסטיני שוחר השלום. דיאלוג עם האנייה ועם משעל אפשרי לאחר שהשניים הביעו השלמה עם קיומה של ישראל. מו"מ עם ממשלת החמאס ישים קץ לטרור בעזה, ויאפשר לנו למקד את המרבק באויב האמיתי של המדינה - המתנחלים הכתומים. בגלל זה אני מצביע ללבני. אני קורא לכם להצביע קדימה. כן לשלום, כן לביטחון, כן לציפי לבני!!

    • אווו נעמן החרמן קם?חתיכת נושך כריות התעוררת?

      lili_lili , 03/02/09 12:21

      ציפי ליבני תנצח בחלומות שלך רק,תתכוננן לביבי שיתחן אותך ביחד עם ליברמן,אם אין נאמנות אין אזרחות...אז יאללללה תתחיל לארוז
      ואל תשכח אמצעי מניעה שלא יצאו לנו חלילה עוד כמה כמוך.
      כשאני חושב על זה יותר שאבא שלך היה משפריץ על הקיר היה יוצאת תמונה או לפחות היה יכול להדביק טפטים.

      • אחותך דווקא לא חושבת שנעמן החרמן נושך כריות

        ביבי יחלק את ירושלים, 03/02/09 12:33

        תשאל את הבובליל שלך איך זה להשפריץ שליכטה על הקיר

      • מה רע בנושך כריות? גם ביבי נושך כריות, שטיניץ נושך, ואפילו מרידור נושך (ל''ת)

        כלבת, 03/02/09 12:36

    • כל תומכי החאמאס, הצביעו קדימה !!!

      יאיר ל, 03/02/09 12:24

      מי שאינו מבין מהו איסלם הקיצוני, במה הוא מאמין ומדוע בנושאי אמונה לא ניתן לנהל מו''מ, שיצביע מרץ או עבודה או קדימה. כל השאר חייבים להצביע עבור המפלגות הלאומיות.

    • הבנתם מי מצביע לליבני? השמאל הקיצוני ביותר. אולי זה מתחזה? (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 03/02/09 12:50

    • נעמן הברברן !! בדיוק כמו הגברת המברברת !!! (ל''ת)

      נעמה השפויה, 03/02/09 13:11

  • 32.

    רק ביבי עדיף מברק ולבני (ל''ת)

    אשקלון, 03/02/09 12:17

  • 31.

    התקשורת מסיתה את הבחירות לבחירות גזעניות...

    Jרי מפקד זרוע היבשה , 03/02/09 12:16

    לא יעזור לא לתקשורת ולא לשמאל המתיפיף...

    אנחנו הבנו וחלקנו מבינים היום מה שאתם תבינו כנראה רק שיפלו טילים בתל אביב.

    עד שלא תהיה מלחמה כוללת שתכריע מי בעל הבית באיזור לא יהיה שלום!!!
    זה, או אנחנו(יהודים) או הם(ערבים)!


    עכשיו תבחרו באיזה צד אתם....

  • 30.

    ביבי מסוכן לחוסנו של עם ישראל יותר מהחמאס והחיזבאללה ביחד (ל''ת)

    שרה, 03/02/09 12:15

  • 29.

    מי מאמין לו בכלל. מה שהוא ימוטט זה את הפנסיות

    גל, 03/02/09 12:14

    אחרי שהעלה את גיל הפנסיה ועם הכלכלה שלו שתמוטט את החלשים עוד יותר. אולי גם יגרום להתמוטטות נוספת במלחמה שיביא על כל המזרח התיכון. שיפסיק לעשות תעמולת בחירות מאתרי נפילות קסאמים בבקשה.

  • 28.

    תמוטט את החמאס ואז יבואו הג'האד האיסלמי ואל קעידה

    אור, 03/02/09 12:13

    מר ביבי המתלהם, אנחנו מ-פ-ח-ד-י-ם מדיבורי ההבל שלך! מ-פ-ח-ד-י-ם! תחשוב פעמים לפני שאתה מדבר/עושה שטויות!!! תחשוב ביבי! תחשוב!

  • 27.

    אינני מסכים עם כב'

    יוסריאן, 03/02/09 12:13

    קשה מאד למוטט את שלטון החמס.
    הרי מומחים ישראלים לבטחון, קבעו
    שאי אפשר לנצח טרור איסלמי גם לא בעזרת צבא.

    כב' גם חושב להפחית מסים פרוגרסיבים
    לכיוון של מיסים יחסיים, דבר שיגדיל את
    העוני ואת הפערים בין בשר התותחים למורמים
    מעם בישראל.

    פעולות המינימום במלחמה בעוני:

    א. להגדיל את קצבת הזיקנה לזקנים
    (לא לכולם. רק לעניים שבהם) לסכום מכובד של
    שכר מינימום ומעלה לכל זקן אביון.

    ב. להגדיל את שכר המינימום לרמה בה
    יוכלו משפחות העבדים לפרנס את ילדיהם.

    ג. לקבוע פנסיה חובה וסכומי מינימום
    לכל היהודים בישראל.

    ד. לאפשר ליהודים עניים וחלשים, לצאת
    בחיים מהרשות השופטת הנשלטת על ידי פרקליטי צמרת.

    אלה תתנאים המינימלים, להפיכת החברה
    הסמרטוטית, שכל עובד ציבור מתנשא, רשאי
    לרדוף ולדכא, במגמה לבנות לעם ישראל חברה
    בעלת חוסן ועוצמה.

    אז, תזכר, כגדול מנהיגי ישראל שגם
    פתח לפניה את האופציה, לשרוד ולהתעצם.

    אם תהיה ראש ממשלה שהעוני לא מענין אותו,
    תהיה ראש הממשלה האחרון, של האפיזודה הזאת.

    אני אישית, משתוקק שתהיה גדול ראשי הממשלה
    של ישראל ומנהיג יהודי שיזכר לדור ודור.

  • 26.

    מעניין....

    רוחיק, 03/02/09 12:12

    הוא עוד לא נבחר וכבר מרכיב ממשלה ומחסל את החמאס...
    לדעתי הוא יחסל את המדינה לפני כן...

  • 25.

    כבר למדנו שלמילה של נתניהו אין שום ערך

    לוטם, 03/02/09 12:12

    הבטחת לא לפנות שטחים ופינית את חברון,
    הבטחת לעזור לשכבות החלשות וגמרת אותם,
    הבטחת שהצמיחה תחלחל לעם והיא נשארה אצל החברים העשירים שלך.
    אנחנו לא מאמינים לאף מילה שלך,
    רק מפלגת העבודה היא היחידה שאפשר לסמוך על המילה שלה

    • אתה ממש החיים בסרט הא? טילים על אשדוד ? חמאסטאן ? ברק חזה את כל זה ?

      רוני ק , 03/02/09 15:32

      תתעורר ומהר.

  • 24.

    זה בכלל לא תסריט דמיוני !

    שלמה, 03/02/09 12:10

    ליברמן לוקח מנדטים מנתניהו ומתחזק על-חשבון הליכוד.
    בסיטואציה מסויימת אחרי הבחירות ''קדימה'' יכולה להיות מפלגה השניה בגודלה, אבל אם ציפי לבני תציע לליברמן הצעה שלא ניתן לסרב לה (שר בטחון? שר אוצר? סגירת תיקי חקירה?) והוא יסכים - אז ציפי לבני הכשלונרית עלולה להיות ראש ממשלה יחד עם יתר השמאל !!

    זה לא תסריט דמיוני!
    ליברמן כבר הציל פעם אחת את אולמרט ו''קדימה'' מיד לאחר מלחמת לבנון.

    אנשי מרכז-ימין: מי שמתלבט בין נתניהו לליברמן: אל תתלבטו!
    יש לחזק את הליכוד- ספינת הדגל של המחנה הלאומי, שתוביל את מדינת ישראל!
    ליברמן בכל מקרה יהיה בקואליציה של נתניהו.

  • 23.

    נתניהו מנהל קמפיין של אחדות. ציפי לבני מנהלת קמפיין של צביעות

    שני, 03/02/09 12:10

    אין לי שום דבר אישי נגד ליבני. אני לא מכיר אותה.
    ליבני כתופעה, מעוררת בי סלידה.
    תופעת ליבני היא הפיכת מערכת הבחירות בישראל לתוכנית ריאליטי.
    כמו בתוכניות הריאליטי, לא משנה מי אתה, לא משנה מה דעותיך, לא משנה אם אין לך דרך ולא סדר יום, לא משנה אם אין לך הישגים.
    רק דבר אחד משנה:
    ''יש לי אסטרטגיה. תראו שאני אדיח את כולם, אגיע לגמר ואנצח''.

    אז מה היה לנו?
    היה את ספין ''ליבני נקייה'', אבל מאז ליבני נתפשה בדבר שקר ולא פעם אחת.
    ( למשל, עניין מכתב הנשיא בוש לגבי זכות השיבה )
    היה את ספין הסחטנות של ש''ס.
    אבל אז הסתבר שליבני הציעה לש''ס מיליארד ש''ח ואחר כך ליהדות התורה. אפילו כותבת הטור לא שמה לב שליבני הודתה שהיא שיקרה לגבי זה. פתאום זה בגלל בתי הדין הרבניים?
    היה את ספין היוזמה למלחמה בחמאס.
    אבל אז אנשים נזכרו שליבני התנגדה במשך שנים לפעולה נגד החמאס. פתאום אנשים הבינו שתכנון מבצע כזה אורך זמן, ולכן התחיל זמן רב לפני שליבני החלה מפציצה את התקשורת בספין החדש.
    אחר כך היה את ספין ההישג המדיני עם תום המבצע. שוב, סיפרו לנו שליבני דחפה לסיום המבצע בעיתוי מושלם.
    אבל אז הסתבר שאין הישג כזה. בנוסף, הסתבר שהחמאס לא שמע שהלחימה הסתיימה.
    ואז ספין הפמיניזם/שוביניזם.
    יש כאן מישהו מספיק טיפש בכדי לחשוב שזה רעיון של ליבני? זה רעיון של היועצים הגברים שלה. כמובן, אף מילה על חיים רמון. זאת לא הפעם הראשונה שליבני שותקת לגבי רמון. אבל עבירות מין לא מעניינות את ה''פמיניסטיות'' החדשות.
    ועכשיו, שוב ספין לוחמני: ספין המבצע המחודש. ליבני מספרת לנו בכל האתרים שאם המבצע הקודם לא הצליח, אפשר לעשות מבצע צבאי נוסף.
    כאילו היא לא סיפרה לנו לא מזמן עד כמה מוצלח היה המבצע הקודם ( שהיה ביוזמתה כמובן, לא? )
    כאילו אם יהיה מבצע נוסף הוא יתחיל בדיוק מהיכן שהסתיים המבצע הקודם.
    כאילו לא יהיה מחיר כדי להגיע למקום בו הופסק המבצע הקודם.

    תוכנית ריאליטי שמטרתה לגרום לנו להצביע עבור פוליטיקאית כושלת, ללא הישגים, ללא דרך.
    אבל עם אייל ארד, ראובן אדלר ועיתונאיי החצר.

  • 22.

    ציפי לבני תתכונני: ב-10 בפברואר פרק ההדחה! (ל''ת)

    סוף להשרדות קדימה, 03/02/09 12:08

  • 21.

    ביבי ימוטט את שלטון החמאס ובדרך יכניס לשם את כל הקשישים

    אחד מהעם, 03/02/09 12:06

    הנה הרעיון לביבי,
    קח את הקשישים, הנכים והאמהות חד הוריות ממדינת ישראל, הכנס אותם לעזה ואז הרוס את עזה עד היסוד,
    כך תהרוג 2 צפורים במכה אחת,
    לא מאמין למילה של האיש הזה,
    לא נשכח ולא נסלח את אשר עשה לקשישים

  • 20.

    ממממ....האף של ביביהו גדל!

    פינוקיו, 03/02/09 12:04

    לא מאמין לאף מילה שיוצאת מפיו!
    ביבי ימוטט את הכלכלה, את הפנסיונרים, את הנכים והנזקקים ויחזק את חונטת האנשים העשירים השולטים במדינה

  • 19.

    רק ליברמן יעשה סוף לקאסמים לסודנים ולשמאל הבוגדן והנאלח (ל''ת)

    ביבי מסוכן לרמת הגולן, 03/02/09 12:04

  • 18.

    הפעם בבקשה..נא אל תהמרו על חינו וחיי ילדנו הצביעו:ליכוד! (ל''ת)

    בבקשה, 03/02/09 12:03

  • 17.

    שוב ביבי מגיע לרקוד אחרי גארד כמו אחרי הפיגועם שהיו

    חכם מימון, 03/02/09 12:02

    מה? ביבי יחסל את החמאס?
    איך? ימחוק את עזה לחלוטין?
    שוב ביבי מדבר שטויות שאיש לא מאמין לו

  • 16.

    ביבי לא רק ימוטט את שילטון החמאס...

    תושב שדירות , 03/02/09 12:00

    כנסו ותראו מה עוד הוא יעשה
    http://www.youtube.com/watch?v=CH6MJ9sIsyU

    • איפה זה ''שדירות''?????????? (ל''ת)

      ??, 03/02/09 12:05

      • מה קרה לך? לערבי הזה יש ביצריה ומפעל הביס בשדירות. (ל''ת)

        panacea , 03/02/09 20:33

    • לא יעזור לכם כלום,כל ההשמצות בתשלום ובהשקעה כספית

      lili_lili , 03/02/09 12:18

      כל שביבי אמר היה,אתה וכמוך יכולים לעשות סירטונים ולקשקש ברשת אבל כולכם עמוק בפנים יודעים שהיחיד שיכול להנהיג את העם הוא ביבי,
      בעזרת השם ישתבח שמו לעד יזכה ביבי וירכיב ממשלה וערבים מתחזים כמוך ירדו שאולה.

      • ביבי שקרן פתולוגי, אם הוא אומר לילה, בטוח שעכשיו בוקר (ל''ת)

        תושב שדירות , 03/02/09 12:40

        • תושב שדרות

          דוד משדרות, 03/02/09 12:51

          אתה תושב שדרות כמו שאני תושב המאדים. אפילו לכתוב שדרות כמו שצריך אינך יודע.

        • בינתיים כל מה שהוא אמר התגשם ואשליות השמאל התפוצצו לנו בפרצוף (ל''ת)

          אלכס טוקבק, 03/02/09 12:51

        • אתה קשקשן פתולוגי !!! מה שנתניהו אומר, קרה ויקרה !! (ל''ת)

          תושבת ב''ש, 03/02/09 13:14

        • קודם תפסיק לשקר לגבי מקום מגוריך

          לא קונה את זה, 03/02/09 13:15

          ואחר כך נמשיך.

        • You are dreaming, whether day or night. Bibbi is the best. (ל''ת)

          Forget about the rest., 03/02/09 14:01

  • 15.

    כן, כן נו זה ברור..

    צור, 03/02/09 12:00

    התקשורת מדווחת חדשות גם אם הם תעמולת בחירות והכוונה כל פיפסס שמשמיעה ציפי ליבני..וברק..
    ואת ביבי לא ''מכבדים'' בטפטופי תעמולה..
    אלא אם זה נשמע שלילי..

    יש לי הרגשה שיצנזרו את התגובה שלי.. נראה..

  • 14.

    דמגוג עלוב. נתניהו = רווח פוליטי מחרדות של הציבור

    לא מאמין לו, 03/02/09 11:58

    אתה בטח לא תעשה את זה כי כולם לצערנו יודעים שאם החמאס יפול המצב יהיה אפילו גרוע יותר.זו הסיבה שלא עשו כך בעופרת יצוקה. ראו מה קרה בעירק. נתניהו = רווח פוליטי מחרדות של הציבור.

  • 13.

    ... ותקבל את אל-קעאדה (ל''ת)

    הגיע הזמן לחשוב, 03/02/09 11:58

  • 12.

    אני שמאל קיצוני אבל הפעם אני אצביע לנתניהו (ל''ת)

    בני, 03/02/09 11:57

    • קשה לי להאמין שכך! לא מאמין! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 03/02/09 12:52

  • 11.

    ולמה אין שום מילה על אירן שמחמשת את החמאס

    מיקו, 03/02/09 11:56

    הבעיה היא קודם כל אירן וביבי יודע את זה , הוא ציין את זה בכמה הזדמנויות , אז מה הבעיה לחזור ולומר זאת לעולם.


    דבר נוסף - הסברה , אם התקשורת בעולם לא תראה את התמונות האלה של סבל התושבים הוא ימשיך להיות נגדנו.

  • 10.

    נתניהו. אני מאמין לו! (ל''ת)

    נמאס מציפיטפוט וקדימה המושחתים, 03/02/09 11:56

    • גם אני מאמין לו! (ל''ת)

      רוני, 03/02/09 12:45

  • 9.

    ביבי אתה פופאי גדול ומה יבוא אחרי החמאס ? בן לאדן הג'יהאד העולמי ?

    ירון ל.א, 03/02/09 11:56

    ביבי הקשקשן
    דברן גדול ואין מה לאכול
    היית שגריר גדול באום אבל ראש ממשלה קטן
    מה יבוא אחרי החמאס ?
    הגיאהד העולמי ? בן לאדן ?
    חשוב תחילה ואחר כך צא בהצהרות
    דמגוג שכמוך

    • הגיהאד העולמי כבר שם ב"זכותכם". (ל''ת)

      mrosenberg27 , 03/02/09 12:16

    • מעניין מה אמרת לפני ''חומת מגן''

      יאיר ל, 03/02/09 12:29

      מטומטמי השמאל הזהירו ש''חומת מגן'' רק תעצים את הטרור ועל כל מחבל שנהרוג יקומו חמישה, וראה זה פלא, ביו''ש נשמר שקט סביר ואין פיגועים במרכזי הערים. אז מטומטמי השמאל לא חזרו בהם, לא התנצלו על למעלה מאלף קורבנות אוסלו, מטומטמי השמאל ממשיכים כאילו לא ארע דבר. למטומטמי השמאל יש אפשרות לבחור במרץ החדשה, או בעבודה בעיניים ( משקפת סתומה או טפלון ברחן ) או אולי בגברת סרגל המנהלת את מפלגת השחיתות באותה יעילות כפי שהיא מנהלת את יחסי החוץ שלנו ואת ההסכמים שלנו.

    • מה ההבדל בין חמאס ואל-דעידה? מה ההבדל? כמות הילדים שהם רצחו? (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 03/02/09 12:53

  • 8.

    נתניהו באשקלון מלהים את הבובולינים ואת הצ'חצ'חים המרוקאים (ל''ת)

    תראו על מי ביבי עושה רוח וצלצולים, 03/02/09 11:56

    • זה קהל הבוחרים שלו...אספסוף (ל''ת)

      את מי רצית שילהים???, 03/02/09 12:14

      • את אחותך-מתאים לך סגנון כזה גם כלפייך,הלא אספסוף? (ל''ת)

        panacea , 03/02/09 20:34

    • אמרת ומצצת את השוקו של הבוקר או לא את השוקו (ל''ת)

      lili_lili , 03/02/09 12:15

      • מה אתה ה- BOY של ביבי

        timmi1 , 03/02/09 12:36

        כמה הוא משלם לך יא BOY

        • גזען קטן! לך לך תצביע מר''צ! (ל''ת)

          אלכס טוקבק, 03/02/09 12:54

        • משלם לי מספיק כדי שיהיה לי זמן לנענע אותך חמוד (ל''ת)

          lili_lili , 03/02/09 13:18

          • ממתי מכנים גזען מכוער חמוד ? (ל''ת)

            חזי צדיק , 03/02/09 13:47

    • אתה החומר (התמצית) שממנו נוצר הזבל !!!! (ל''ת)

      אשכנזי,שכן למרוקאי נפלא, 03/02/09 12:35

    • האשכנאצים השמאלנים הם משת''פים של הטרור וגרועים יותר ממנו (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 03/02/09 13:02

    • רוח וצלצולים =ההודעות הסתמיות שלך . (ל''ת)

      ביבי בי, 03/02/09 13:17

    • ואתה בטוח שכל האשקלונים צ'חצ'חים ? בובלילים ?

      מיקו, 03/02/09 13:47

      גיבורים מאחורי המקלדת , נמאסתם.

    • בגלל שיש לך סתימה ברקטום ,הביוב דולף מפיך ! 2000 שח' להשתלת צינור! (ל''ת)

      אינסטלטור צ'חצ'ח מרוקאי, 03/02/09 16:02

      • נראה לי שהוא שייך למחנה נושכי הכריות של מרצ-פתחו לו את הסתימה לכל האור (ל''ת)

        panacea , 03/02/09 20:36

  • 7.

    ביבי כרגיל רוקד על הדם

    Bad Wolf, 03/02/09 11:54

    גם בימי הפיגועים הגדולים הלך למקומות הפיגוע וליבה את היצרים.
    רבין ופרס לעומתו ביקרו גם במקומות שבהם היו פיגועים, אך חזו מקרוב מאד בשרידי האוטובוסים המפוייחים והיו שקולים ומדודים.

    • כשיגירו את דמך עם המנהיגות של ליבני נראה איך תדבר (ל''ת)

      lili_lili , 03/02/09 12:14

    • כל הדם הזה בא אחרי אוסלו וההתנתקות! אשליות השמאל התפוצצו בפרצוף שלנו! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 03/02/09 12:55

  • 6.

    לא מאמין למילה אחת שיוצאת לך מהפה

    giladush , 03/02/09 11:51

    והרווחת את זה ביושר, שקרן שפל!!

    • עד היום כל מה שהוא אמר התגשם. בגלל זה אתה לא סובל אותו? (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 03/02/09 11:58

    • גלעדוש שקונה קישקושים. ביבי אמר את זה בתהליך אוסלו לכן אבחר בו. (ל''ת)

      :-(, 03/02/09 11:58

    • תן לי דוגמא לשקר אחד של מר נתניהו ומבטיח לך שלא אצביע בעדו (ל''ת)

      רונן, 03/02/09 12:04

    • של נעליך מעל רגליך טיפש מטופש (ל''ת)

      lili_lili , 03/02/09 12:14

      • קשה לתת אמון במי שהכריז על הרוצח ערפאת כ''חבר''. (ל''ת)

        דרור מרמת גן, 03/02/09 13:14

    • אף אחד לא מצפה מערס כמוך להבין על מה ביבי מדבר. (ל''ת)

      mrosenberg27 , 03/02/09 12:15

      • חחח...המצביעים של ביבי כווווולם אספסוף ערסים ובובלילים (ל''ת)

        IQ שלילי, 03/02/09 12:36

    • גם לא האמנת כשאמר שיפלו טילים על אשדוד ? תאכל את הכובע (ל''ת)

      רוני ק , 03/02/09 15:30

  • 5.

    מסכים אתו ב-100%. וכל החצופים שיטענו שהוא מנצל את המציאות-

    רוני, 03/02/09 11:51

    שלו נעליכם מעל רגליכם!!! האיש הזה חזה במדויק את מה שיקרה כבר לפני שלוש שנים. ומה עשו אותם צדקנים אז? צחקו עליו, בזו לו, עשוו ממנו מטורף, לחוץ, היסטרי, ''פאניקר''. לא יעזור! נתניהו צדק, ועכשיו כשהוא מתריע- הוא עוד יותר צודק!!

  • 4.

    עם כל הברברת של ציפי לאחרונה, שוכחים שהיא הייתה מס.2 בממשלה

    יואל מירהוף , 03/02/09 11:50

    ואחראית לא רק על הלעג לאנשים כמו ביבי שראו את המציאות נכוחה, אלא גם על מחדליה. האמת, בתקופה האחרונה בה לבני מאמצת את האג'נדה של לפחות 8 מפלגות שונות וכעת גם את האג'נדה של כל מיני עמותות פמיניסטיות לוחמניות סטייל עמותת "כוח לנשים", אפשר לחשוב שהיא לא קשורה לממשלה....

    • סתום תפה צ'חצח' של ביבי

      giladush , 03/02/09 11:51

      אספסוף

      • לפי הדיבורים אתה צחצח של לבני (ל''ת)

        ארז, 03/02/09 11:59

      • גילעד נראה לי שלא התבגרת, ואתה לא רוצה להאמין שבחרת באפסים. (ל''ת)

        יעל, 03/02/09 12:00

      • יש לך עוד שבוע

        נביא אמת, 03/02/09 12:06

        ואז תוכל לאכול את הכובע ולהתחפר ל4 שנים הקרובות

        שמאלני מתנשא

      • התעוררת מר אספסוף נושך כריות? לך תתרחץ במיוחד מאחררה

        lili_lili , 03/02/09 12:12

        כי מקדימה הולך ליפול לך כמו שקדימה נופלת.

        • מה אתה מזכה אותו בתשובה? (ל''ת)

          פנדה, 03/02/09 13:20

      • אני מצביע ביבי והיית מת להגיע לרמה שלי...

        Jרי מפקד זרוע היבשה , 03/02/09 12:12

        שתול!

        • שכחת להוסיך את המילה תת לפני המילה רמה בובליל (ל''ת)

          טום, 03/02/09 12:37

      • עבריין מקלדת, תסתכל במראה ותראה שם ערס אולי לבן אבל ארס. (ל''ת)

        mrosenberg27 , 03/02/09 12:13

      • אתה בהמה !! אין בקדימה מישהו שיגיע לקרסוליו של נתניהו !! (ל''ת)

        לך ללמוד עברית !! בור שכמותך !!, 03/02/09 12:24

      • אתה האספסוף, אלוהים איזו צורת דיבור ! (ל''ת)

        טליה, 03/02/09 13:18

      • אם אני צ'חצ'ח זה עדיף מלהיות טמבל מצוי כמוך. (ל''ת)

        אורי, 03/02/09 13:38

  • 3.

    ביבי- הוסף לעצמך 4 מנדטים- זו התשובה שעם ישראל רוצה וצריך לשמוע ממנהיג (ל''ת)

    רעמסס, 03/02/09 11:50

  • 2.

    ביבי ילחם עד החייל האחרון בזמן שהוא יעשן סיגאר (ל''ת)

    xx, 03/02/09 11:49

    • עלוב ביותר

      מיכה, 03/02/09 12:21

      איזה תגובה עלובה. כנראה העובדה שנתניהו היה קצין בסיירת מטכ''ל ואיבד אח על הגנת המדינה נשכחה ממך???

      • אל תפגע מסגנון השמאל-כשאין טיעונים לגופו של עיניין-יש להטיל רפש. (ל''ת)

        panacea , 03/02/09 20:39

  • 1.

    ביבי אתה צריך לחבור לליברמן. תהיה ממשלה הכי טובה בעולם (ל''ת)

    יעקב, 03/02/09 11:49

    • אם אתה ימני ומצביע לליברמן אתה עושה טעות

      מני, 03/02/09 12:14

      קיים תסריט אפשרי שליברמן יסחט ע''י כנופית שלטון החוק ואייל ארד אחרי הבחירות שיציעו לו הצעה שאי-אפשר לעמוד בפניה ''המלץ על עצמך לנשיא והחקירות נגדך ונגד ביתך יבוטלו'' וככה פרס יטיל את הרכבת הממשלה על ציפי ליבני.

      ולכן אם את ימני ולא מעוניין שהקול שלך יגיע בטעות לציפי או ברק הצבע או ביבי או איחוד לאומי