• 88.

    צריך להחליך את שיטת הבחירות

    שמואל, 20/02/09 23:19

    למי זה טוב שיטת הבחירות הנוכחית-רק לגוש הימין הקיצוני(+-) ובראשם הליקוד.
    שינוי שיטת הבחירות נותן סיכוי יותר למפלגות מרכז-ימין הכוללות גם תפיסות שמאל.הדרך המוצעת עם שינוי שיטת הבחירות היא עדיפות למפלגה הגדולה ביותר-וכדי להצליח בכך צריך להיות איחוד של קדימה-עבודה-מרץ כאשר הפער בינהם ניתן לגישור
    בהקשר ל''מרץ'' הסובלת מחוסר מנהיגות ודרך היא עלולה להיעלם בבחירות הבאות!- האידאולוגיה שמאל-שמאל קיצוני כבר לא נתפסת ל 90% מהציבור-הציבור נוטה למרכז עם שוליים ימן-שמאל לייט!אם רוצים שינוי עם קווי יסוד דומים צריך לחבור למפלגה גדולה וכריזמטית כמו קדימה.לשמאל זה מאוד כדאי(מפלגת העבודה) אם היא רוצה עדיין להשפיע על תהליכים כי ימצאו ''בקדימה'' אותם קווי יסוד שבמצע מפלגת העבודה שיכולים להוביל לשלום המיוחל עם הפלשטינים

    משמואל:
    כל התגובות שלי שפרסמתם יוסמו בהליכי החלטות
    של כ80%!

  • 87.

    התגובות הכי בניגניות נפסלות ומנגד ניבולי פה וגסות שמאלנית חופשי חופשי (ל''ת)

    מה הקריטריונים בדיוק?, 10/02/09 09:46

  • 86.

    גבר נחמד

    נצרת עלית, 09/02/09 22:08

    בנצרת עלית רק ליברמן זה ישראלי ביתינו ולאאאאאאאאאאאאאאאא קדימה כי לא צריך בנצרת עלית קדימה רק ליכוד וישראל ביתנו

  • 85.

    סקופ מדהים!

    רינה, 08/02/09 07:51

    נחשפה ההונאה הגדולה של הבחירות - ליברמן חובר לקדימה. אם תצביעו ליברמן הוא ימליך את ליבני.
    הצביעו רק ליכוד בבקשה.

  • 84.

    ליברמן=שמאל= ליבני

    מלכה, 08/02/09 07:48

    ליברמן זה שמאל, ימליך את ציפי.
    הצביעו מחל
    למה קדימה ההסה שלוש שנים למה יום לפני הבחירות עושה הסכמים? למה ברק ברח שוב חד צדדית?
    רק הליכוד הציל אותנו מהאינתיפאדה. רק הליכוד הציל את המשק. הצביעו מחל.

  • 83.

    נראה לי שליברמן לןקח גם מהליכוד וגם מקדימה

    tommyr , 08/02/09 01:31

    בסוף גם יעבור אותם.
    כל פרסום רע נגדו מוסיף לו מנדטים.
    הציבור הרוסי רואה באביגדור ליברמן מנהיג פרגמטי,לא פנאט הזוי כמו שתקשורת מציגה אותו.

  • 82.

    ציפי לבני אינה כשירה להיות ראש ממשלה. דגל שחור של העדר-כשירות מתנופף מ

    הליכוד בפיקוד , 04/02/09 22:20

    ציפי לבני אינה כשירה להיות ראש ממשלה. דגל שחור של העדר-כשירות מתנופף מעל למסע שלה אל ראשות המדינה.

  • 81.

    יש לי כמה בעיות עם ליברמן

    aassaa1 , 04/02/09 21:32

    כולנו עומדים משתאים בימים האחרונים נוכח הנסיקה המטאורית של ליברמן ומפלגתו בסקרים.
    מה שעוד מעצים את האפקט היא ההבנה שכל המנדטים האלו מגיעים לאיש עצמו בלבד,
    הרי לא עומדת מאחוריו רשימה איכותית בעלת נסיון או אנשי חזון גדולים.
    האיש עצמו סוחב מעל 15 מנדטים על הגב.
    בזמן האחרון התרגלנו גם לדבר על אמינות המועמדים "ביבי, אני לא מאמין לו" של קדימה
    וכמובן "אני מאמין לו" של ליברמן בעצמו.

    הבעיה עם ליברמן היא שאני מאמין לו אבל מצד שני לא כל-כך...

    ליברמן מדבר הרבה בתעמולת הבחירות שלו כנגד הערבים,
    אין לי בעיה עם עצם הדברים, אלו דברים שהיו צריכים להיאמר מזמן,
    ואפילו ראינו תמיכה של קדימה והעבודה בפסילת המפלגות הערביות.
    מר"צ מנסים להציגו כפשיסט וגזען (קמפיין "מוסוליני") המנגן על רגשות הפחד והאימה של הציבור.
    לדעתי אלו רגשות בסיסיים של לאומיות בריאה והקאת הסרטן המקונן בתוכינו.

    לכולם נח שליברמן מצטייר כפנאט ימני, גם לליברמן עצמו - זה היום באופנה ומביא קולות.
    גם למפלגות השמאל שיוצאות נגדו זה משתלם כי זה מאפשר להן לחדד את המסרים שלהן.

    אך אסור לנו לשכוח כמה מהדברים שליברמן עושה ואומר, דברים שכמובן זוכים לפחות הבלטה מבחינתו.

    - ליברמן שמר על ממשלת אולמרט בשנים האחרונות למרות הכישלון המהדהד במלחמת לבנון השניה ולמרות הדו"ח החמור של וינוגרד. - אז היכן הדיבורים הגבוהים על ביטחון ואמירות ברורות???

    - הרשימה של ליברמן מפחידה אותי...
    נמאס לנו כבר לראות בכנסת טרמפיסטים פוליטיים חסרי אידאלגיה וחזון.
    מישהו מכיר את הרשימה שלו? מה אורלי לוי מבינה בחקיקת חוקים?
    הוא אסף סביבו חבורה של מועמדים שרבים מהם חסרי כל כישורים ונסיון,
    מי יודע מה יהיהו דיעותיהם ברגע האמת?

    - "ליברמן מבין ערבית" אך רוצה למסור לערבים חלקים גדולים מיש"ע ואת שכונות מזרח ירושלים. לא בדיוק ימני גדול...
    תומכיו ודאי יגידו שזה בתמורה להעברת שטחים ביש"ע לסיפוח ישראלי מלא וכו', אבל כולנו יודעים שבמדינה כשלנו רק החלק הראשון של המשוואה
    (כלומר, העברת שטח לערבים) יכול להתקיים.

    - ליברמן חבר כנסת כבר מהכנסת ה-15 ולא ראינו שהוא כבר הצליח ליצור משוואת "נאמנות=אזרחות". מה קרה פתאום? הרי התמיכה של החכ"ים הערבים בטרור היא לא דבר חדש...

    - גם במישור הדתי. דתיים רבים מתפתים להתביע לו. אני רק רוצה להזכיר להם את תמיכתו בגיור רפורמי, נישואים אזרחיים, הפסקת תקציב לישיבות ועוד ועוד.

    ימנים - אל תתפתו להתביע ליברמן. זה לא ימין!


    ומה יותר טוב ממראה עיניים??

    http://www.youtube.com/watch?v=UWdUwAMN8_o
    http://www.youtube.com/watch?v=DKlMCWtv7o4
    http://www.youtube.com/watch?v=1ZZyDj0CRWs

  • 80.

    אכן המתלהמים מזלזלים בכושר החשיבה של יוצאי חבר העמים.

    נתן.ש מעלות., 04/02/09 19:02

    הם יודעים להבחין בין ימין הזוי ודמגוגיה,ולבין ימין מרכז שפוי כדוגמת תנועת קדימה.וההוכחה בספירת הקולות בקלפי,גם הם מבינים ''רק לא ביבי''.ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה,ביבי טוב לשכניו וידידיו בקיסריה ולעשירונים העליונים.

  • 79.

    הגרעין האיראני הוא ההופך את כהונת לבני כשרת חוץ לכישלון קולוסלי.

    הליכוד בפיקוד , 04/02/09 14:53

    הגרעין האיראני הוא ההופך את כהונת לבני כשרת חוץ לכישלון קולוסלי.

  • 78.

    לא רק הרוסים, כל העם בורח מסרחון השחיתות בקדימה. (ל''ת)

    נעמי שחור , 04/02/09 11:57

  • 77.

    אסיה אנטוב הקלף המנצח של הליכוד

    yahel333 , 04/02/09 11:23

    הליכוד צריך להפעיל את אסיה אנטוב במגזר הרוסי והיא תביל לו מנדטים רבים

  • 76.

    בדיחה טובה, רוסים מגיעים בשני טעמים בלבד:

    ש, 04/02/09 10:43

    ימין וימין קיצוני.
    מה לעשות שרוסיה עם כל ההישגים שלה בעבר, לא הצליחה להתקדם בכל מה שקשור לזכויות אדם ושיוויון אל מעבר לימי הביניים.

    רוסים הם גזענים, שונאי זרים, הם לא מאמינים בדמוקרטיה, לא מאמינים בזכויות הפרט. לצערי הם עדיין חיים במנטליות של מדינה סובייטית חשוכה.

    הם אפילו גזענים כלפי עצמם, יש להם תורת גזע משלהם לגבי הערך של אדם בהתאם למוצא שלו: רוסים ממוסקווהאוקראיניםבלרוסיםמולדוביםבוכריםקווקזים.
    תקראו למולדובי ''רוסי'' בנוכחות רוסי ממוסקווה ותראו איך ישר מתעצבן ונעלב.

    רק שתדעו מה אתם מקבלים כשאתם מצביעים לליברמן.

    • כמו כל השמאלנים שאוהבים את האנושות ושונאים את האנשים (ל''ת)

      אז אתה שונא גזענות ורוסים, 10/02/09 09:44

  • 75.

    הפיתרון היחיד :יחלופי ישובים בין הגדה וישראל , אין אחר ! (ל''ת)

    משה מ,,,, 04/02/09 10:38

  • 74.

    עם סל קליטה וולו וילה, יש נאמנות? לנסות את השיטה הזו גם על ערבים (ל''ת)

    ###$$$ משלם מיסים $$$@@@####, 04/02/09 08:27

  • 73.

    מדוע לבחור בליכוד ולא בליברמן:

    יופיטופי , 04/02/09 08:00

    1.כשהשלום היה "במודה"וכשההתנתקות הייתה "במודה"ליברמן הגה תוכנית הזויה שנקראת תוכנית חילופי שטחים-חלוקת ירושלים.ובנוסף עשה סימני התרככות לעיתונאים שונים.
    2.כשעמדות הימין "במודה"הוא יוצא ביציאות תוקפניות חסרות רסן ושפיות,נתקוף את מצרים בגשר אסוואן,שמוברק יילך לעזאזל ועוד דברים מעין אלה.הייתי מכנה זאת פאשסטיות נוסח "אמא" רוסיה.
    3.בד בבד כיהן בממשלת אולמרט וזאת לאחר כישלון מלחמת לבנון השנייה,וכישלון ההתנתקות,הוא ישב בממשלה הזו כשנה,לא עשה כלום,המציאו בשבילו תיק חדש ,השר לעניניים אסטרטגיים,לאף אחד אין מושג ירוק מה הליצן המפחיד הזה עשה שם.כאשר ראה שקדימה הולכת ומאבדת גובה והימין צובר כוח החליט שהוא פורש מממשלת קדימה ללא סיבה אמיתית.
    4.מפלגת דוגמניות:אנסטסיה מיכאלי בת 33,ניסתה את מזלה בבחירות הקודמות בקדימה,כי מה זה משנה קדימה או ישראל ביתנו העיקר להיכנס לכנסת.אורלי לוי בת 33 מקום שישי ברשימה,ילדונת ללא כל ניסיון פוליטי או ניסיון כלשהו פרט לדוגמנות והנחיית תוכניות טלוויזיה רדודות.
    5.רוב המפלגה מורכבת מאנשים שכלל לא מוכרים בציבוריות הישראלית,ספק אם הם מוכרים בקרב העולים מרוסיה.אין להשוות לנבחרת הליכוד.
    6.ליברמן רק מדבר ,הוא נמצא בפוליטיקה כבר 10 שנים ,וחוץ מלעשות רושם בדיבורים הוא לא עשה כלום !! לא במישור המדיני -ביטוחני,לא במישור הכלכלי ,פשוט כלום.
    אסכם זאת כך :ליברמן הוא שקר,הוא סכנה,הוא אופורטוניסט,אני לא אוהב אותו.אם אתם שואלים אותי אז כמו בכל ההודעות שלי, רק נתניהו.

  • 72.

    כל פעם העם הזה נופל מחדש:פעם קדימה,פעם גימלאים,ועכשיו ליברמן.

    יופיטופי , 04/02/09 07:59

    תפסיקו לחפש מה שלא קיים.חיזקו את נתניהו זו הדרך היחידה לא ליפול בפח.

  • 71.

    מה ליברמן עשה ב-10 השנים!!!!!! שהוא נמצא בפוליטיקה??? ממש כלום !!!!!!! (ל''ת)

    יופיטופי , 04/02/09 07:58

  • 70.

    מישהו מכיר יותר מ-5 מועמדים/מועמדות ברשימה שליברמן קבע ?? (ל''ת)

    יופיטופי , 04/02/09 07:58

  • 69.

    ליברמן בוחר את חברי מפלגתו לבדו,דמוקרטיה נוסח רוסיה. (ל''ת)

    יופיטופי , 04/02/09 07:57

  • 68.

    ליברמן ישב יותר משנה בממשלת קדימה,זה התרחש רק לפני שנה וחודש. (ל''ת)

    יופיטופי , 04/02/09 07:57

  • 67.

    העולים מרוסיה יודעים בדיוק כמה באמת "יפה נפש ודמוקרטי" השמאל!

    מוישה זוכמיר א"י , 03/02/09 23:45

    מי שהרגיש על בשרו מה קורה שהשמאל עם המנטרות היפות שולט, לעולם לא יוכל להצביע להם. "מי שניכוה ברותחין נזהר בפושרין". גם שאר העם מתחיל להתעורר ולהבין שיש בישראל דיקטטורה שמאלית קיצונית,שממנה לשורותיה רק אנשי שלומם.להוזיי השמאל עוד לא ראיתם כמה העם הולך ימינה וזה עומד להתחזק מבחירות לבחירות, עד שנשחרר את "עניבת החנק" השמאלית מצוואר המדינה...

  • 66.

    הליכוד יגרוף 47 מנדטים ב"ה

    הליכוד בפיקוד , 03/02/09 21:18

    שלטונם של קדימה והעבודה דירדר את הבטחון החינוך והכלכלה לתהום.
    מי שאוהב/ת את המדינה חייב/ת להציל את המדינה מידם !!!!!
    מי שאוהב/ת את המדינה, חייב הפעם להצביע ליכוד !!!!!
    רק הליכוד פעל פועל ויפעל לטובת האינטרסים של המדינה !!!!!
    forget the rest = bibi is the best
    את/ה חייב/ת להצביע ליכוד !!! לעתיד בטוח !!

  • 65.

    המגזר הרוסי פיקח ויודע להבחין בין ימין הזוי ולבין ימין שפוי,שזו קדימה.

    נתן.ש מעלות., 03/02/09 19:10

    אי לכך רק לא ביבי,המצביע ביבי מקבל 1+1 ליכוד בעטיפת ש''ס.

    • קדימה זה לא שמאל או ימין אלא חבורת פליליסטים גנבים ומושחתים . (ל''ת)

      נעמי שחור , 04/02/09 12:00

      • לנעמי קדימה מפלגת ימין מרכז שפוי,כפי שמציין נתן.ש ממעלות.

        אזרח, 04/02/09 16:12

        רוב העם שואף למדינה יהודית ודמוקרטית.

  • 64.

    מי שבאמת אוהב/ת את המדינה=הפעם חייב/ת להצביע ליכוד !!!!!!

    הליכוד בפיקוד , 03/02/09 17:01

    שלטונם של קדימה והעבודה דירדר את הבטחון החינוך והכלכלה לתהום.
    מי שאוהב/ת את המדינה חייב/ת להציל את המדינה מידם !!!!!
    מי שאוהב/ת את המדינה, חייב הפעם להצביע ליכוד !!!!!
    רק הליכוד פעל פועל ויפעל לטובת האינטרסים של המדינה !!!!!
    forget the rest = bibi is the best
    את/ה חייב/ת להצביע ליכוד !!! לעתיד בטוח !!

    • מה קרה אתה בלחץ?

      שלמה, 04/02/09 10:47

      אתה מתחיל להידמות לביביהו, לקראת הסוף מתחיל להזיע ולהילחץ.
      הסוף כבר ידוע, ביבי הולך להפסיד. זה חוק טבע שהוא יהרוס משהו בדרך, מה שמדהים הוא שיש לו פחות משבוע לעשות את זה ונראה שהוא הולך להצליח!

  • 63.

    קדימה ברחה שמאלה! (ל''ת)

    panacea , 03/02/09 17:01

  • 62.

    כל יום בחדשות ערוץ 2 רינה מצליח מדווחת ''בהרחבה'' על קמפיין קדימה (ל''ת)

    מצליח עושה תעמולה סמויה. מה לא עוזר? אז לא מצליח, 03/02/09 15:59

  • 61.

    המגזר הרוסי כבר הבין. שהליכוד זה ש''ס .וש''ס זה ליכוד. והן אחיות סיאמיות

    benzi. a, 03/02/09 15:38

    המגזר הרוסי מתחילים להשתחרר מהסטיגמה שיש עליהם שהם פראיירים. הם לומדים שמצביעי ש''ס-ליכוד הם אותם הח'רה היבש שצפים על המים.
    והמפלגה בראשותו של הביבי הזה מלקקים לעובדיה יוסף ומוכנים לשלם להם את מלא האתנן שידרשו מהם הש''ניקים כדי להחזיק את ממשלתו הדפוקה של נתניהו שמונהגת ע''י ש''ס-ליכוד.

  • 60.

    גם ליברמן הוא שמאל! רק איחוד לאומי הוא ימין, כולנו ט'! (ל''ת)

    The Last Matrix , 03/02/09 15:32

  • 59.

    מי שבאמת אוהב/ת את המדינה=חייב/ת להצביע הפעם ליכוד !!!!!!

    הליכוד בפיקוד , 03/02/09 13:13

    שלטונם של קדימה והעבודה דירדר את הבטחון החינוך והכלכלה לתהום.
    מי שאוהב/ת את המדינה חייב/ת להציל את המדינה מידם !!!!!
    מי שאוהב/ת את המדינה, חייב הפעם להצביע ליכוד !!!!!
    רק הליכוד פעל פועל ויפעל לטובת האינטרסים של המדינה !!!!!
    forget the rest = bibi is the best
    את/ה חייב/ת להצביע ליכוד !!! לעתיד בטוח !!

  • 58.

    העולים יודעים היטב ש''קדימה'' מובילה אותנו לאבדון. יש להם נסיון. (ל''ת)

    מיכל, 03/02/09 12:42

  • 57.

    כל העם עם ליברמן לא רק הרוסים (ל''ת)

    יאיר, 03/02/09 12:37

  • 56.

    לא רק הרוסים נוטים ימינה. העם כולו נוטה ימינה. (ל''ת)

    yaacovsh , 03/02/09 12:25

  • 55.

    אני דווקא מרוקאי וגם בורח מקדימה

    רפול, 03/02/09 12:20

    הצבעתי קדימה בבחירות האחרונות אבל לא עוד כל עוד ציפי מנהיגה את המפלגה.
    זאת בגלל התנהלות המפלגה ובראשה ציפי מאז סיום מלחמת לבנון, התעסקות המפלגה מאז עלותה לשילטון סובבה סביב הדחתו של ראש הממשלה ובזה הם הצליחו, לא היה להם זמן לטפל בבעיות המדינה.
    וברוב חוצפתה של לבני היא מבקשת את אימון הציבור.
    אני אישית מאוכזב קשות כי עם יסודה של קדימה על ידי שרון היה לי חלום של מפלגת מרכז עם מנהיג כריזמטי חזק, כל זאת ציפי הצליחה למחוק במו ידיה והעבירה את השילטון על מגש של כסף לליכוד.
    הלזאת יקרא פוליטיקה אחרת או טימטום אחד גדול.
    היא פשוט לא מתאימה, זה גדול עליה, אשתו של השכן מתאימה יותר ממנה.

    • אתה לא מרוקאי, אתה ישראלי

      ''דווקא''?, 04/02/09 10:02

      לא היית צריך לציין את העדה שלך בהקשר הזה. רוסים כן ייקראו רוסים, כי הם באו מרוסיה לא מזמן.

  • 54.

    טוב מאוד, הם גם לומדים לאט לאט את הפשעים הארורים שלכם!!! (ל''ת)

    ג'ינג'י = ת''א, 03/02/09 11:51

  • 53.

    עתיד רק אצל ישראל ביתנו חזית פאטריותים אמיתיים שרוב מהם בכלל לא רוסים (ל''ת)

    gregpiev , 03/02/09 11:26

    • גם אתה לא רוסי..... (ל''ת)

      יופיטופי , 04/02/09 07:56

  • 52.

    ליקוד -מפלגה בורגנים ובעלי עשקים קתנים שכך לא הצליחה להתעלות ממגזריות (ל''ת)

    gregpiev , 03/02/09 11:24

    • תלמד לכתוב עברית כמו שצריך יש לך המון טעויות כתיב.טוב העלייה מרוסיה. (ל''ת)

      יופיטופי , 03/02/09 18:41

  • 51.

    עבודה -זה מפלגת של ממסד שמנסה לשווק את עצמה ע"י פופוליזם זול (ל''ת)

    gregpiev , 03/02/09 11:22

  • 50.

    קדימה - הם נוכלים שמנסים להתנער מעבר בעזרת שינוי מותג (ל''ת)

    gregpiev , 03/02/09 11:20

  • 49.

    בתודות לליברמן וענשיו נוצר ברית עם מדינות באסיה וקווקז אשירות עם נפט ש

    gregpiev , 03/02/09 11:17

    זה מדיניות כמו קאזאחסטאן , אזארבדזאן ועוד. ספק שאתם מכירים. אבל זה מעצמות מבחינת רסורסים (נפט,גז,מתחות) עם אוכלוסיות רבות! למראת שהם מוסלמיות הם נמנעו מלתמוך בערבים!!!

  • 48.

    אתם מכירים הרבה מח"קים של ליברמן. אתם פשות לא יודעים שהם מקבוצה שלו (ל''ת)

    gregpiev , 03/02/09 11:11

  • 47.

    רק בתודות לליברמן נבנו בארץ שתי תחנות הטפלת מים. כל מה שיש עד עכשיו (ל''ת)

    gregpiev , 03/02/09 11:09

  • 46.

    רק בתודוד לליברמו החלה בארץ בנייה מזורזת של פסי רכבת (ל''ת)

    gregpiev , 03/02/09 11:07

  • 45.

    לברמן בזמנו זירז עניין של הפרטות ששבר תעשיה קומוניסטית פה! (ל''ת)

    gregpiev , 03/02/09 11:06

  • 44.

    הרוסים לא דפוקים בראש כמו החלאות בשיינקין ורמת אביב ז'

    מזרחן, 03/02/09 11:05

    הם יצביעו למפלגות לאומיות פטריוטיות, ולא למפלגת הפשע ''קדימה'', המפלגה האבודה, או מפלגות ערביות כמו מר''צ.

  • 43.

    מרץ -מפלגה קומוניסטים-דמאגוגים. שכחתם: READ MY LEAPS של שריד

    gregpiev , 03/02/09 11:03

    מרץ מפלגהדמוי מפלגה קומוניסטית והיא פועלת לא מתוך מנעים לאומיים אלא תחת השפעה תנועות קומוניסטיות -אנארכיסטיות בכל העולם. סתיגמה מקובלת בתנועות האלו שיהודים בכלל וישראל בפרט מעוז קאפיטאליזם. לכן הם (מרץ) אפילו ללא מתקוון יפיעלו לרעה של כולנו. יש להבין שכל תנועות מין הסוג הזה פועלות לפי ידיאולוגיה ולפי הדפוסים ללא הבחנה כמה האם תואמות למציאות!!

  • 42.

    מרץ -מפלגה קומוניסטים-דמאגוגים. שכחתם: READ MY LEAPS של שריד (ל''ת)

    נגד דיקטאטורה של קומוניסטים, 03/02/09 10:52

  • 41.

    ליברמן בזיז הפרטה, רק בתודוד ליברמן החלה בניה מזורזת רכבות (ל''ת)

    נגד דיקטאטורה של קומוניסטים, 03/02/09 10:49

  • 40.

    מרץ במשך שנים לא עשתה כלום. ליברמן הפיל בניית רכבות!!! (ל''ת)

    לא למרץ-מפלגה קומוניסטים שתומכת באסלאמו-נאצים!!, 03/02/09 10:46

  • 39.

    נתניהו אוהבים אותך!!!!מחל!מחל!מחל! (ל''ת)

    בני, 03/02/09 10:32

  • 38.

    מי שאוהב את המדינה חייב להצביע ליכוד !!!!!!

    הליכוד בפיקוד , 03/02/09 10:16

    שלטון קדימה ועבודה דירדרו את הבטחון החינוך והכלכלה לתהום, כל אחד ואחת שיצביע ליכוד יציל אותנו .
    הפעם אתה חייב להצביע ליכוד !!!!!

  • 37.

    שאיפת השמאל למסור את המדינה לערבים, וביצועי האוסלואידים (ל''ת)

    מי עשה חור שמאלני ברחוב הרוסי, והפחדנים נענשים, 03/02/09 10:14

  • 36.

    ליברמן יחלק את ירושלים עכשיו הסרט תכנסו (ל''ת)

    http://il.youtube.com/watch?v=UWdUwAMN8_o, 03/02/09 09:48

  • 35.

    אם הרבה מזל קדימה אולי תגרד את העשרים מנדטים

    mrosenberg27 , 03/02/09 09:45

    בעזרת השם הם יקבלו רק 15....ואז נראה מה ציפי המנהיגה הדגולה תעשה.....

  • 34.

    משיהו יודע מיהו מספר 3 אצל ליברמן? מספר 5? 10? תעלומה! אולי שמאל? (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 03/02/09 09:44

  • 33.

    גם מאוכזבי העבודה שפעם אחת הצביעו קדימה (והבינו הטעות) חוזרים לעבודה

    בעבודה אנשים איכותיים ובקדימה סתם אופורטוניסטים, 03/02/09 09:43

    במהלך קדנצית השלטון של קדימה התגלה פרצופה הריקני , החסר האידיאולוגיה , וחסר הערכים של מפלגת קדימה.

    לפעמים אתה עם ביקורת על הבית, ויש הרבה ביקורת על מפלגת העבודה, אבל עדיין מפלגת העבודה זו מפלגה עם ערכים ועקרונות. לא כמו קדימה שאין לך מושג לאן תישוב הרוח היום.

    במפלגת העבודה יש אנשים עם איכות והשקפה.

    קדימה זו ערימה של אנשים חסרי זהות פנימית, חסרי דרך, ערימה של ברברנים אופורטוניסטים.

  • 32.

    הרוסים חושבים שצ'צ'ניה זה כאן

    נימיוירוס , 03/02/09 09:38

    ורובם גזענים משרישים. זה למה!

    • מחפש גזענים...תסתכל במראה אידיוט (ל''ת)

      mrosenberg27 , 03/02/09 09:46

      • אתה אידיוט. (ל''ת)

        זכותו לחופש הדיבור, 04/02/09 10:04

  • 31.

    קדימה צריכה להעלם מהמפה.למפלגה שהוקמה על בסיס מושחת ואופורטוניזם,אין

    דרור מרמת גן, 03/02/09 09:33

    זכות קיום. יש מספיק מפלגות שמאל פחות מושחתות מ''קדימה''.

  • 30.

    אין כמו ''מרצ'' חינוך רווחה וכבוד האדם וחירותו. (ל''ת)

    ציון.......טבריה, 03/02/09 09:33

    • מר''צ מפלגה התומכת רק בערביי המדינה (ל''ת)

      30, צודק, אין כמו מר''צ כדי לתת את המדינה לערבים, 03/02/09 10:07

      • למה כל הימין הגדול עושה חשבון למפלגה דוגלת בצדק החברתי ואנטי שחיתות (ל''ת)

        וחינוך ורווחה וכבודהאדם וחירותוזה מפחידרק את הימין, 03/02/09 14:20

  • 29.

    אין כמו ''מרצ'' חינוך רווחה וכבוד האדם וחירותו. (ל''ת)

    ציון.......טבריה, 03/02/09 09:32

  • 28.

    תרגעו"קדימה" התזוזה לא רק אצל הרוסים,כולנו לא רוציםמושחתים ואינפוטנטים (ל''ת)

    gadii , 03/02/09 09:17

  • 27.

    אל תאמינו לליברמן

    ערן, 03/02/09 09:14

    ראינו איך הוא נדבק לכיסא בממשלת אולמרט השמאלנית,וברח רק שהבין שהבחירות באופק,הוא בדיוק כמו ש''ס,לכל דבר יש מחיר

  • 26.

    לא כדאי להצביע לליברמן,בגלל החקירה שנגדו,וגם הוא עלול לחבור אל לבני. (ל''ת)

    ליכודניקית, 03/02/09 09:11

  • 25.

    לעופרת יצוקה הישג אחד מרשים--ריסוק קדימה שנתפסה כרכרוכית ועלובה (ל''ת)

    יבגני קלשניקוב--קצרין, 03/02/09 08:56

  • 24.

    זה לא עניין של רוסים זה עניין של שכל (ל''ת)

    רוני, 03/02/09 08:55

    • אינטרסים וכסף ועמותות.ומיליונים בקפרסין.כסה של הצררה והכוח והפרירים.זה (ל''ת)

      אנחנו שמשלמים ומצבעים לשמיקים והדרקיםציון..טבריה, 03/02/09 09:03

  • 23.

    קדימה כל העם ברח לכם תקבלו 9 מנדטים , אוליי???

    אחד העם, 03/02/09 08:54

    קדימה מנותקים ליבני ''גראדים זה לא יונים!''

  • 22.

    אם הם בורחים אנא מכם לצביע ''מרצ'' זה חינוך רווחה וכבוד האדם וחירותו. (ל''ת)

    או אתם מסטייל של ליברמן אנטי עצמו וקיומו.ציון.טב., 03/02/09 08:47

    • אם מרצ מכיר את "המסכנים" בעזה,חברון,בית לחם.שיבקשו שיצביעו להם בקלפיות (ל''ת)

      gadii , 03/02/09 09:12

      • אני לא יורד לרמה שלך.אני אדם חופשי וטוב לי על הנשמה ולא רוצה להיות (ל''ת)

        משועבד עוד לימין ולמושחתים. ציון..........טבריה, 03/02/09 09:21

        • אשכנזי מתחזה....אין בכם טיפת אמת. (ל''ת)

          mrosenberg27 , 03/02/09 09:48

          • מה לעשות האמת תמיד כואבת (ל''ת)

            ציון.......טבריה, 03/02/09 09:55

            • צודק! אני רק לא מבין למה אתם במרצ ממשיכים לעצום עיניים

              גד, 03/02/09 10:14

              ולא מוכנים לראות את המציאות - אני מאוד מקווה שזה לא קשור לסמיי הזייה אחרת אין לי הסבר אחר

  • 21.

    אם הם בורחים אנא מכם לצביע ''מרצ'' זה חינוך רווחה וכבוד האדם וחירותו. (ל''ת)

    או אתם מסטייל של ליברמן אנטי עצמו וקיומו.ציון.טב., 03/02/09 08:47

    • כש"מרצ" ידעו היכן ירוחם,דימונה,אופקים,ב"ש...יהיה אולי סיכוי להצהרותיהם (ל''ת)

      gadii , 03/02/09 09:07

      • תאמין לי שהם יודעים היכן ירוחם דימונה אופקים ב''ש.ידידי יוסי שריד גר (ל''ת)

        בקרית שמונה.מרצ זה חינוך רווחה וכבוד האדם וחירותו, 03/02/09 09:13

        • מרצ זו חבורה של סמולנים בוגדים. ההיסטוריה תשפוט.

          mrosenberg27 , 03/02/09 09:48

          אתם דואגים לחינוך ורווחה בדיוק כמו שסטאלין דאג לחנך מחדש את העם הרוסי ברווחה בגולאגים.

          • מה לעשות האמת תמיד כואבת (ל''ת)

            ציון.........טבריה, 03/02/09 09:55

      • במלחמת לבנון השניה היה יוסי שריד גר בקרית שמונה והיו אז חביבי טילים (ל''ת)

        של נסראלה ולא עזב והוא מורה שם.ציון.....טבריה, 03/02/09 09:16

  • 20.

    השמאל מצדד בחיסולה של המדינה

    שי, 03/02/09 08:42

    המגזר הרוסי לא בורח לליברמן לציבור הרוסי נמאס מההתנהגות של השמאל ולדרך הוויתורים עם ישראל רוצה לחסל את הערבים המחבלים ,
    המצב אליו הגענו זה תוצאה ישירה של הוויתורים גם לערביי ישראל ,
    השמאל לא נטה להקשיב להתרעות של הימין והביא אותנו למצב כמעט קיומי .

  • 19.

    תראו לכם שבאיטליה היו מכריחים יהודים להישבע למדינה ולכנסיה די לפאשיזים (ל''ת)

    צפוני, 03/02/09 08:29

    • אם היהודים באיטליה היו דורשים לתת את רומא ללובים

      מחשבות , 03/02/09 08:37

      והיו מסייעים להטמין פצצות ולפגוע באזרחים, נכון היה לדרוש מיהודי איטליה להצהיר על נאמנות.

    • שיעיז יהודי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! פולרד !!!!!!!

      gadii , 03/02/09 09:04

      שיעיז יהודי\\או אחר שלא להצהיר אמונים ולהיות בפועל נאמן למדינה כלשהי שבה הוא חי.ראה מקרה פולרד...וזאת ע"א שמדינת ישראל אינה נחשבת למדינת אוייב לארה"ב.
      שלא לדבר על הצהרות התומכות באוייב בעת מלחמה בפרלמנט כלשהו.
      ונסיעות למדינות אוייב.
      ועידכונים אונליין למקומי נפילות גרדים בצפון (ריגול אקטיבי) שכל מדינה שפויה הייתה מוציאה אותם להורג!!!!!!!!!!!

    • די למשת''פיזם השמאלני הקיצוני (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 03/02/09 09:48

  • 18.

    בבחירות קדימה תתרסק

    אזרח ותיק , 03/02/09 08:28

    קדימה לא תקבל יותר מ-17 מנדטים.
    מדובר במפלגה המונהגת בידי מגלומנית שקורות חייה דלים ביותר יחסית לנתניהו וברק

    • לו יהי. (ל''ת)

      יופיטופי , 03/02/09 08:30

  • 17.

    ''הכל בגלל המבצע בעזה''... קדימה כבר מתחילה לתרץ את הכשלון הצפוי בבחירות (ל''ת)

    אפילו תירוצים של ילד בכיתה א' יותר מוצלחים מזה, 03/02/09 08:28

  • 16.

    הליכוד 16 קדימה 15 עבודה 14 ליברמן 55 ש''ס 10 (ל''ת)

    סקר, 03/02/09 08:27

    • אנחנו לא ברוסיה,כאן אין מפלגה שמקבלת 55 מנדטים.פוטין קיבל 80% תמיכה.

      יופיטופי , 03/02/09 08:29

      כל פעם העם הזה נופל מחדש:פעם קדימה,פעם גימלאים,ועכשיו ליברמן.
      תפסיקו לחפש מה שלא קיים.חיזקו את נתניהו זו הדרך היחידה לא ליפול בפח.

    • רק ליברמן

      שי, 03/02/09 08:48

      הגיע הזמן לשנות את הפחדנות של השמאל ,
      הפעם אני בוחר רק ליברמן לא ליכוד ולא נעליים מה ביבי לא החזיר את חברון ובככלל היינו בסרט של בייבי הוא לא מתאים להיות ראש ממשלה אמנם הוא עדיף על כל המתחרים חוץ מליברמן לדעתי רק ליברמן יוכל לתת תשובה מוחצת למחבלים .

      • מה ליברמן עשה ב-10 השנים שהוא נמצא בפוליטיקה??? ספר לנו..... (ל''ת)

        יופיטופי , 03/02/09 08:57

        • הוא היה עיקר הזמן באופוזיציה...............

          ניר, 03/02/09 09:03

          אחרים היו צרכים לעשות.

          • במילים אחרות, ענית שהוא עשה כלום.וזו האמת. (ל''ת)

            יופיטופי , 03/02/09 09:21

    • גבר נחמד

      גבר נחמד, 09/02/09 22:15

      ישראל ביתינו 25 מנדטים

  • 15.

    לעם הזה עדין לא נולד מנהיג ולי באמת אין מוסג

    א.פ, 03/02/09 08:19

    מצד אחד יורים עלינו ומצד שיני מאשמים אותנו יצאנו למבצע והפסקנו אותו ברגע שהיה צריך להחריע את הקרב לא פתרנו את הבעיה ורק שידרנו תמונות לעולם אם כבר נכנסים למבצע וכל מה שיוצא מזה זה רק תמונות עדיף לא לעשות כלום צבא שעולה לנו כלכך הרבה כסף ועושה כלכך מעט

  • 14.

    קשקושי מוח

    איחוד לאומי, 03/02/09 08:18

    המלחמה היתה הפרסומת הכי גדולה שהיתה לקדימה, חוץ מזה שהם היו בערך היחידים שפרסמו במהלך הלחימה. לאיחוד הלאומי בקושי יש תקצייב בחירות, ובכל זאת הם יקחו בגדול! כולנו ממצביעים לאמת הכתומה, שצודקת פעם אחר פעם...

  • 13.

    מיפלגתו של ליברמן היא מיפלגת מרצ החדשה (ל''ת)

    פקק תנועה , 03/02/09 08:16

    • קשה להאמין לעם שהוא לא מומחה בקמבינות אפילו בפוליטיקה בת זמננו (ל''ת)

      פקק תנועה , 03/02/09 08:18

      • ליברמן ישב יותר משנה בממשלת קדימה,זה התרחש רק לפני שנה וחודש. (ל''ת)

        יופיטופי , 03/02/09 08:31

        • מיפלגת קדימה זו יפלגת העבודה המחודשת או המיתחדשת אך שרוצים

          פקק תנועה , 04/02/09 14:52

          וישראל ביתנו זו מיפלגת מרצ החדשה האמיתית המצב הזה משקף את השבר הפוליטי מדיני ביטחו ני וגאוגרפי וחברתי וכלכלי שעם ישראל עובר

  • 12.

    ביננו ככה אחד מול אחד לא נראה לכם מצחיק הקמפיין של ליברמן בלי אזרחות א

    יהודי אמיתי, 03/02/09 08:07

    מזה השטויות האלו בלי אזרחות אין נאמנות כשהמצביעים שלך הם מיליון גויים חה חה חה העם זה בעל מנגנון הרס עצמי החמאס לא צריך כלום רק לחכות

    • אולי "גויים" אך נאמנים למדינה ולא מסייעים למחבלים

      מחשבות , 03/02/09 08:39

      ותוך דור או שנים יהיו חלק מלא מאיתנו. להבדיל מהאויב הערבי שבתוכנו שלמרות שחלפו 60 שנה הוא ממשיך להיות סכנה קיומית שהולכת וגדלה.

    • בדיוק מה שחשבתי

      אכן הרס עצמי, 04/02/09 10:08

      אכן, מה עם כל הלא נאמנים (בלשון המעטה) מקרב הנוצרים שהביאו לפה? אבל הם שווים הרבה קולות, לכן כל המפלגות רק מנסות להתחנף אליהם.

  • 11.

    הרוסים לא סובלים את ציפי לבני ששיקרה בשידור בערוץ 9 של החדשות ברוסית:

    מרינה, 03/02/09 07:58

    ציפי אמרה בערוץ 9 כאילו היא תמכה בחוק ברית זוגיות, אבל בפועל היא התנגדה פעמיים!! למרות שהבטיחה להעביר את החוק לפני בחירות 2006.

    ציפי לבני - אנחנו העולים, למרות שיש בעיות שפה, אבל אנחנו לא מטומטמים!
    קדימה לא עשתה כלום בשביל העולים.
    לא נשכח לך את זה!

    האלטרנטיבה זה כרגע ליברמן או ליכוד.
    ציפי לבני לא אלטרנטיבה.
    http://www.youtube.com/watch?v=m8eut3w0l5A

  • 10.

    זה לא תסריט דמיוני!

    אלכסנדר, 03/02/09 07:57

    בסיטואציה מסוימת אחרי הבחירות ''קדימה'' יכולה להיות מפלגה השנייה בגודלה אבל אם ציפי לבני תציע לליברמן הצעה שלא ניתן לסרב לה (שר בטחון? שר אוצר?) והוא יסכים- אז ציפי לבני הכישלונרית עלולה להיות ראש ממשלה !!

    זה לא תסריט דמיוני!
    ליברמן כבר הציל פעם אחת את אולמרט ו''קדימה'' מיד לאחר מלחמת לבנון.

    אנשי מרכז-ימין: מי שמתלבט בין נתניהו לליברמן: אל תתלבטו!
    יש לחזק את הליכוד- ספינת הדגל של המחנה הלאומי, שתציל את מדינת ישראל!
    ליברמן בכל מקרה יהיה בקואליציה של נתניהו.

    • תרגיל מבריק

      דוד, 03/02/09 10:01

      בגלל החקירה ליברמן לוקח קולות מי ליקוד
      וגם קולות אבודות של קדימה (אשדוד, אשקלון,
      באר שבע...).
      חקירה ממושכת עד התכנסות בקואליציה עם לבני או כתב אישום בקרוב?

  • 9.

    איזה מנדטים ואיזה נעליים? אף רוסי לא יתן קולו לקדימה. (ל''ת)

    יגאל, 03/02/09 07:54

  • 8.

    כולם מבינים שהימין צודק! האיחוד הלאומי ימין אמיתי!

    אלי, 03/02/09 07:50

    שלא יוותר לחמאס לא לפת''ח ולא יחלק את ירושלים

  • 7.

    ''מגזר רוסי''?! מה, עולי רוסיה לא ישראלים?

    משה, 03/02/09 07:48

    לשנות את הכותרת חברים

    • צריכים ללמוד מרוסיה איך מטפלים במחבלים ערבים,

      שי, 03/02/09 09:38

      ועוד איך שכן רק יש כאלה שהשתחלו פנימה .

  • 6.

    -----------------החאמס קורא את הסקרים שלנו בNRG------------

    שחר הראל , 03/02/09 07:42

    הוא יודע שכל טיל זה עוד מנדט לליברמן וביבי. אל תהיו מטומטמים ותשחקו לידיים שלהם. אני לפני 30 טילים החלטתי - אני מחזק את הפלסטינאים המתונים ומצביע ברק.

    • ברק מקבל 14 מנדטים בסקרים.רק נתניהו. (ל''ת)

      יופיטופי , 03/02/09 07:47

  • 5.

    -------מי מעדיף החמאס בראשות הממשלה שלנו?????

    שחר הראל , 03/02/09 07:40

    המלחמה של החמאס היא באבו-מאזן ובפלסטינאים המתונים.
    לכן מי שמדבר עם אבו-מאזן ועושה לו כבוד אז החמאס שונא אותו (ברק-ליבני)
    ואת מי אוהב החמאס? נכון, את ליברמן וביבי כי הם ימשיכו במלחמה.
    אז אני מצביע לברק!!!

    • אבו מאזן מכחיש שואה ובעד השמדת מדינת ישראל - רק שהוא יעשה את זה ולא הם (ל''ת)

      לא להתבלבל - אין פלשטינים מתונים היום, 03/02/09 07:42

      • אפשר לדבר עם העצים והאבנים , ולא עם שמאלנים הזויים שחולמים על "השלום". (ל''ת)

        יופיטופי , 03/02/09 07:48

  • 4.

    ליברמן=אפשרות ריאלית שקדימה תעקוף את הליכוד

    w.shahar , 03/02/09 07:35

    ידיעות אחרונות" פרסם את האמת על הסכם הכניעה הנוראי שגיבש אולמרט:
    * חזרה לגבולות 67 שלא ניתן להגן עליהם.
    * חלוקת ירושלים והבאת חמאס אל החומות
    * גירוש 60 אלף מתנחלים שיעלה עשרות מיליארדים מה שיביא להתמוטטות הכלכלה.

    ציפי לבני צורחת ומכריזה בכל ראיון שהיא שותפה מלאה לכל מהלכי הממשלה.
    ציפי לבני אחראית להסכם כניעה הזה כמו אולמרט, אבל בספינים מתוחכמים וזריעת אשליות בעיני הציבור היא מצליחה לטשטש את אחריותה במחדל.

    אני קורא לכל האנשים השפויים להפסיק להתלבט ולקבל החלטה אחת הגיונית.
    הספיקו לנו 2 מלחמות טילים במשך 3 שנות שלטון קדימה.
    אם קדימה תכפה הסכם כניעה זה על העם, המלחמה הבאה עלולה להיות המלחמה האחרונה בתולדות מדינת ישראל (לשעבר).

    רק לא "קדימה" !!

    • מסכים לכל מילה.מדוע לבחור בליכוד ולא בליברמן:

      יופיטופי , 03/02/09 07:51

      1.כשהשלום היה "במודה"וכשההתנתקות הייתה "במודה"ליברמן הגה תוכנית הזויה שנקראת תוכנית חילופי שטחים-חלוקת ירושלים.ובנוסף עשה סימני התרככות לעיתונאים שונים.
      2.כשעמדות הימין "במודה"הוא יוצא ביציאות תוקפניות חסרות רסן ושפיות,נתקוף את מצרים בגשר אסוואן,שמוברק יילך לעזאזל ועוד דברים מעין אלה.הייתי מכנה זאת פאשסטיות נוסח "אמא" רוסיה.
      3.בד בבד כיהן בממשלת אולמרט וזאת לאחר כישלון מלחמת לבנון השנייה,וכישלון ההתנתקות,הוא ישב בממשלה הזו כשנה,לא עשה כלום,המציאו בשבילו תיק חדש ,השר לעניניים אסטרטגיים,לאף אחד אין מושג ירוק מה הליצן המפחיד הזה עשה שם.כאשר ראה שקדימה הולכת ומאבדת גובה והימין צובר כוח החליט שהוא פורש מממשלת קדימה ללא סיבה אמיתית.
      4.מפלגת דוגמניות:אנסטסיה מיכאלי בת 33,ניסתה את מזלה בבחירות הקודמות בקדימה,כי מה זה משנה קדימה או ישראל ביתנו העיקר להיכנס לכנסת.אורלי לוי בת 33 מקום שישי ברשימה,ילדונת ללא כל ניסיון פוליטי או ניסיון כלשהו פרט לדוגמנות והנחיית תוכניות טלוויזיה רדודות.
      5.רוב המפלגה מורכבת מאנשים שכלל לא מוכרים בציבוריות הישראלית,ספק אם הם מוכרים בקרב העולים מרוסיה.אין להשוות לנבחרת הליכוד.
      6.ליברמן רק מדבר ,הוא נמצא בפוליטיקה כבר 10 שנים ,וחוץ מלעשות רושם בדיבורים הוא לא עשה כלום !! לא במישור המדיני -ביטוחני,לא במישור הכלכלי ,פשוט כלום.
      אסכם זאת כך :ליברמן הוא שקר,הוא סכנה,הוא אופורטוניסט,אני לא אוהב אותו.אם אתם שואלים אותי אז כמו בכל ההודעות שלי, רק נתניהו.

  • 3.

    לא מפליא בכלל. אופיני וטיפוסי למנטליות ממזרח אירופה. (ל''ת)

    ח, 03/02/09 07:33

    • מסכים ,הם מחונכים לדיקטטורה,אבל יש כמה מנדטים של צברים שנופלים בפח!

      יופיטופי , 03/02/09 07:50

      ליברמן ישב יותר משנה בממשלת קדימה,זה התרחש רק לפני שנה וחודש.

  • 2.

    כל פעם העם הזה נופל מחדש:פעם קדימה,פעם גימלאים,ועכשיו ליברמן.

    יופיטופי , 03/02/09 07:30

    תפסיקו לחפש מה שלא קיים.חיזקו את נתניהו זו הדרך היחידה לא ליפול בפח.

    • ליברמן קדימה

      שי, 03/02/09 08:55

      בבחירות הקודמות ליברמן הפתיע הפעם אני מעריך שהוא יעלה בקצת אך שכחת את ש''ס והאיחוד הלאומי שהפעם שיכולות להפתיע .

  • 1.

    ליברמן ישב יותר משנה בממשלת קדימה,זה התרחש רק לפני שנה וחודש. (ל''ת)

    יופיטופי , 03/02/09 07:30

    • רק פסיכי מצביע לליברמן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אבל גם ''קדימה'' - אפיזודה חולפת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 03/02/09 12:52