• 41.

    ישנם מלומדים, מר מעוז, שלוקח להם הרבה זמן להבין.

    הרצל, 03/02/09 09:00

    פרופ' ישעיהו לייבוביץ וד'ר ענת מטר הבינו מזמן מה קורה כאן בישראל.
    יתכן, אבל לא בטוח, שכאשר אביגדור ליברמן יהיה ראש ממשלה וערבים ייסקלו באבנים ברחובות, ובתי יהודים שמאלנים יעלו באש, יתכן שאז גם הפרופסור מעוז יבין איפא אנחנו חיים.
    ולגופו של עניין. אשמח לקבל את דעתו של מר מעוז בנושאים הבאים:
    האם להטיל פצצות במקום שיש בו ילדים הוא פשע או לא.
    האם להטיל פצצות על מסדר של שוטרים הוא פשע או לא.
    לדעתי כל ילד יודע שאלו הם פשעי מלחמה.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ''הארץ'' קן נחשים

    ארצי, 03/02/09 03:39

    ברחנו מאירופה ומערב מהנחשים הנאצים,
    והגענו לארץ העקרבים הישראלים.
    הארץ חותר תחת אושיות החברה הדמוקרטית,
    תוך שימוש ציני בכלי ומסד הדמוקרטיה,
    לקיעקוע החברה הישראלית

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    פרופ. מעוז-אני מודה לך על מאמרך השקול ומסכים אתך-אך למה הרחקת טיעוניך?

    Ehad Haam-Zionist, 03/02/09 02:01

    בשליחת המאמר הטוב שלך למעריב החד-עמדתי (א-ל-בן דרור ימיני)?

    במקביל למאמר המערכת בהארץ וביומים לאחריו פורסמו שלושה מאמרי תמיכה במינוי (או באי פסילה מסיבות של עמדה בחיי יום יום ולא מסיבת חוסר ידע אקדמאי): הפרקליט הצבאי הראשי, הדיקן של הפקולטה למשפטים ופרופסור אבינרי, שעמדתו דומה לעמדתך (ועם שניכם אני מסכים)

    פסילה של המועמדת כמרצה מהחוץ על בסיס עמדה שהביאה לאישור גורף של פעולות צהל בעזה, גם אלו השנויות במחלוקת, היא פסולה, וריח מקארתאיזם נודף ממנה.

    בהקשר זה אני מבין גם את ה''איפכא מסתברא'': ברור כי המועמדת התקבלה לא בזכות מחקריה שזכו להערכת עמיתים בעולם (שהרי היא אינה אשת אקדמיה)-אלא בזכות נסיונה המעשי וכישוריה במערכת המשפט הצבאית-או במילים אחרות, עמדותיה ושיפוטה בנושאים שוטפים חשובים שיש להם אספקטים פוליטיים ומדיניים כבדים. אם יוכח כי היה פגם בשיקוליה אלו והיא התפשרה על מצפונה המקצועי (למשל שינוי החלטה השוללת הפצצת מסדר סיום קורס של שוטרי תנועה במעמד בני משפחתם, בכניעה ללחץ הפיקוד הבכיר בצהל) הרי כישוריה שעל פיהם התקבלה לתפקיד מוטלים בספק.

    מצד שני אני תממה עליך פרופסור מעוז שלא הבאת את עמדתו של פרופסור בנבנישתי השולל את ביזוי בג''צ באי הענות הממשלה והצבא להחלטה קודמת שלו והתחייבות חד משמעית של המדינה, לחקור כל מקרה של פגיעה מלחמתית משמעותית באזרחים.

    הגיע הזמן שנהיה מדינת חוק ללא החבאה של חריגות מתחת לשטיח הצנזורה-ובוודאי ללא סתימת פיות ואי קבלת אנשים מסיבות פוליטיות.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    שטויות! אף אחד לא מדבר על דעותיה, אלא על הפשעים שהיא שותפה להם

    יואב, 03/02/09 01:57

    דעה זה לא פשע, הרג של ילדים מן האוויר דווקא כן.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    השלום מתמהמהה כי השמאל לא מתחייב להעלם כשיבוא (ל''ת)

    Surfers Logic, 03/02/09 01:39

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הארץ הפך אחרי שנים רבות מבטאון אש''ף ליומון החמאס (ל''ת)

    גדי, 03/02/09 01:36

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מאמר נגד עיתון הארץ במעריב...כמה מקורי!!!! (ל''ת)

    ארז., 03/02/09 00:53

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מאמר חשוב

    מוזאר, 03/02/09 00:51

    המאמר מעמיד דברים על דיוקם, הן מבחינת זהות התומכים בהחרמת המרצה והן מבחינת עמדת ''הארץ'' התמוהה.
    אגב כך למדנו כיצד חושבת אותה אנטי-ציונית מהחוג לפילוסופיה להנדס את יהודי ישראל ולהפכם ל''לא גזעניים'' באמצעות זכות השיבה וביטול המדינה היהודית.הנדסת אנוש כזו היא סימן ההיכר הברור ביותר של הפאשיזם והקומוניז, ולאחרונה גם של האיסלאם הרדיקאלי. אבל הגברת הזאת חושבת שהיא מייצגת את המוסר האוניברסאל, ואינה אלא מובילה את עמי הארץ הזאת לגיהינום של שחיטות הדדיות נוסח הבלקן.

    הגב לתגובה זו

    • matar

      shmuel, 03/02/09 05:20

      as far as I know, Matar, is an arabic name. so it is not surprising that this is her ideas

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    הארץ לא מעוז ליברליות- הוא מעוז יהודופוביה (ל''ת)

    אילן, 03/02/09 00:22

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הארץ הוא השטירמר של רשות הטרור הפלשתינית (ל''ת)

    זו האמת!, 03/02/09 00:20

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לסיבה להתנהגות ה''ארץ'' קוראים צביעות

    אלי, 02/02/09 23:27

    היו פעם עיתונים שקראו לפסילת מרצים יהודים באוניברסיטאות ללא ביסוס. לדוגמא: פלקישר באובכטר, דר שטירמר...

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הארץ ומרץ מזמן עברו את כל הגבולות ומיצגים שמאל אירופאי

    ברוך, 02/02/09 23:05

    ככאלה חוברים לאיסלם נגדנו

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מי שלא מבטל את המנוי ל''הארץ'' משתף פעולה עם האויב. (ל''ת)

    אני ביטלתי לפני חודש., 02/02/09 23:02

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הארץ אינו מעוז הליברליות אלא מעוז השמאל הקיצוני האנטי ציוני!

    אלכס טוקבק, 02/02/09 23:00

    מעוז השמאל הפאשיסטי!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הסמולנים מאמינים שזו זכותם לקבוע מי יחיה ומי ימות!

    דמר94 , 02/02/09 22:54

    הסמולנים "אבירי זכויות האדם לערבים בלבד" מאמינים שהם היחידים שהחליטו, מחליטים ויחליטו עבור כולנו מה ואיך לחשוב, איפה לעבוד, מה להגיד, היכן ללכת לשירותים ועוד, עד שלא נסלק את הסרטן הסמולני מתוכנו הם ימשיכו לשלוט בנו! הברירה בידינו ואנחנו בכוחות משותפים נוכל להם!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מה אתה רוצה? הארץ הוא בטאון השמאל הקיצוני- זה מפתיע מישהו? (ל''ת)

    אלברט, 02/02/09 22:44

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הצביעות חוגגת

    אבי, 02/02/09 22:03

    הצביעות בעיתון הרץ חוגגת כרגיל (הרבה פעמים גם על חשבון המקצועיות)
    בזמן שהם יוצאים כנגד אישה שבסך הכל עשתה את עבודתה כפי שנדרשה, בקרוב הם יצאו בתמיכה בברק ובליבני (שהחליטו לצאת למלחמה בדרום) והכול רק כדי שביבי(שלא היה מעורב בהחלטה על המלחמה) לא ייבחר.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    כותב המאמר לא הבין מאומה!

    ., 02/02/09 22:03

    הגברת מן הפרקליטות הצבאית היא שותפה (בכירה) לפשעי מלחמה.

    לא מדובר על דעות. מדובר על מעשים חמורים ומחרידים.

    יומה בהאג לא רחוק.

    הגב לתגובה זו

    • לא חמוד. אתה לא הבנת דבר, ואתה ממשיך בדרך הנאלחת של חבריך הפוצים (ל''ת)

      לשמאלן הדביל, 02/02/09 23:03

      הגב לתגובה זו

    • אחותך מוסרת לך ד''ש

      אדם חנוכייב, 02/02/09 23:12

      והיא גם ביקשה לומר לך, שאל נא תשכח לקחת את הכדורים נגד סכיזופרניה.....

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא מבין ישובי עוטף עזה 8 שנים מפגיזים אותם וילדים וזקנים ניצולי

      tur, 03/02/09 00:03

      שואה בטח לא נחשבים אצלך לאנשים הם חיזרים הגיון שלך חולני

      הגב לתגובה זו

    • אל פחד יומך יגיע קודם, אנו נישפוט כל שמאלן אשר ישתף פעולה

      מוישה זוכמיר א"י , 03/02/09 00:40

      עם צוררינו: בהג או בשמאג.

      הגב לתגובה זו

      • ''אנחנו''??? ''קגב''???שני אידיוטים שמשחקים מחוץ למגרש הציוני פולטים רירם

        Ehad Haam-Zionist, 03/02/09 01:58

        ושאר הפרשותיהם בפרהסיה....

        הגב לתגובה זו

    • חבל שטמבלים כמוך ממלאים את הרחובות

      zraviv1 , 03/02/09 03:29

      תסלח לי איש יקר, אולם אני מעדיף להקשיב לדעות המנוסחות היטב ע"י איש בעל תבונה, מעוף והגינות ככותב המאמר, ולא להתלהמויות אוויליות וחסרות ביסוס מן הסוג אותו אתה מייצג - ואין קשר לדיעותיך הפוליטיות בעניין זה. לאווילות, מסתבר, אין נטיות פוליטיות!

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    תיזהר - יכולים לפטר אותך על הדברים האלה ....

    ron, 02/02/09 21:59

    אני במקומך לא הייתי מתבטא בצורה ימנית במעוז השמאל הארץ ישראלי ...

    נ.ב.

    נראה לי שאת תל אביב הולכים להחזיר בחילופי שטחים .

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    הארץ אינו מעוז ליברליות- הוא בסך הכל מכוון תמיד רק לכיוון אחד

    צללים כהרים, 02/02/09 21:17

    ליברליות היתה צריכה להיות לשני הכיוונים
    העובדה שניתן שם רק דעה אחת הומוגנית ,ותמיד בקורתית לציונות מראה שאתה טועה ומטעה
    את מחשבות אבו מאזן יבטא גדעון לוי,בשיווק ישיר ובעברית רהוטה.
    את דעות החמאס תביע ללא בקורת כלל עמירה הס
    אז מה כאן ליברלי ???
    גם הקומוניסטים בימי סטאלין היו בקורתיים מאד למשטר האמריקני. אף פעם לא לסטאלין
    גם הם חשבו עצמם לליברלים
    כך גם חשבו גיין פונדה וחבריה

    הגב לתגובה זו

    • פרופ. מעוז היקר ומר צללים-צר לי שאני שם אתכם בכפיפה אחת-אך כך ביקשת...

      Ehad Haam-Zionist, 02/02/09 22:37

      בשליחת המאמר הטוב שלך למעריב החד-עמדתי (א-ל-בן דרור ימיני ומקרתאיסטים קודמים לו).

      במקביל למאמר המערכת בהארץ וביומים לאחריו פורסמו שלושה מאמרי תמיכה במינוי (או באי פסילה מסיבות של עמדה בחיי יום יום ולא מסיבת חוסר ידע אקדמאי): הפרקליט הצבאי הראשי, הדיקן של הפקולטה למשפטים ופרופסור אבינרי, שעמדתו דומה לעמדתך (ועם שניכם אני מסכים)

      פסילה של המועמדת כמרצה מהחוץ על בסיס עמדה שהביאה לאישור גורף של פעולות צהל בעזה, גם אלו השנויות במחלוקת, היא פסולה, וריח מקארתאיזם נודף ממנה.

      בהקשר זה אני מבין גם את ה''איפכא מסתברא'': ברור כי המועמדת התקבלה לא בזכות מחקריה שזכו להערכת עמיתים בעולם (שהרי היא אינה אשת אקדמיה)-אלא בזכות נסיונה המעשי וכישוריה במערכת המשפט הצבאית-או במילים אחרות, עמדותיה ושיפוטה בנושאים שוטפים חשובים שיש להם אספקטים פוליטיים ומדיניים כבדים. אם יוכח כי היה פגם בשיקוליה אלו והיא התפשרה על מצפונה המקצועי (למשל שינוי החלטה השוללת הפצצת מסדר סיום קורס של שוטרי תנועה במעמד בני משפחתם, בכניעה ללחץ הפיקוד הבכיר בצהל) הרי כישוריה שעל פיהם התקבלה לתפקיד מוטלים בספק.

      מצד שני אני תממה עליך פרופסור מעוז שלא הבאת את עמדתו של פרופסור בנבנישתי השולל את ביזוי בג''צ באי הענות הממשלה והצבא להחלטה קודמת שלו והתחייבות חד משמעית של המדינה, לחקור כל מקרה של פגיעה מלחמתית משמעותית באזרחים.

      הגיע הזמן שנהיה מדינת חוק ללא החבאה של חריגות מתחת לשטיח הצנזורה-ובוודאי ללא סתימת פיות ואי קבלת אנשים מסיבות פוליטיות.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    הארץ מזמן הפסיק להיות מעוז הליברליות בחברה

    עודד ז , 02/02/09 21:03

    והפך להיות מעוז האנטי ציונות

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    כבר ב- 47 התנגד השמאל הקיצוני לשתי מדינות לשני עמים והוא שדחף את

    ציוני, 02/02/09 21:01

    הפלסטינים להתנגד לרעיון והביא עליו את הנכבה. האם מישהו מיכם מסוגל לדמיין לעצמו מדינה אחת משותפת לנו ולחמאס? הרי ד''ר מטר וחבריה מהשמאל ההזוי יהיו הראשונים לברוח מגן העדן המזוויע שהם רוצים לברוא עבורנו.

    הגב לתגובה זו

    • למשל??? בגין התנגד להחלטת אום על הקמת 2 מדינות לשני העמים ממערב לירדן!

      Ehad Haam-Zionist, 02/02/09 22:21

      ואם עמדתו הייתה מתקבלת לא היתה כיום מדינת ישראל....

      ממש כמו שהימין והמתנחלים מתנגדים לכך עכשו (ורוצים מדינת אפרטהייד או מדינה מצורעת העושה טיהור אתני אלים למליונים)

      הגב לתגובה זו

      • גם אתה נגד שתי מדינות לשני עמים!

        אלכס טוקבק, 02/02/09 23:03

        אתה בעד שתי מדינות פלשתיניות: פתחלנד וחמאסתן
        ומדינת ישראל שתהיה '' מדינת כל אזרחייה''.

        הגב לתגובה זו

        • אלכס-עינים לך ולא תראה, אוזנים לך ולא תשמע... (ל''ת)

          Ehad Haam-Zionist, 03/02/09 05:11

          הגב לתגובה זו

      • דו הקיום נכשל, חייבים הפרדה לאומית

        מחשבות , 02/02/09 23:14

        התקווה של השמאל הקיצוני והימין המתון לאפשרות של חיים משותפים עם הערבים נכשלה באופן מוחלט. אין אף יהודי שיכול לחיות אפילו לילה אחד באום אל פאחם. ומי שנתקע ברכב בכבישי הנגב גם הוא עשוי להישחט ע"י המוסלמים הבדואים.
        אי אפשר להכנס למרכז קניות במרכז הארץ בלי מאבטח וכיתת תלמידים בטיול שנתי חייבת "נושא נשק" כדי להגן על עצמה מפני האויב הערבי מבית.

        ומאחר שהערבים ניפצו את חלומות השלום של התמימים שבתוכנו. אין ברירה אלא להיפרד - להסכים לחלוקת ארץ ישראל ומסירת רוב שטחה לידי הערבים. כלומר: מערב ארץ ישראל ליהודים, ומזרח ארץ ישראל - ממלכת ירדן של היום עבור הערבים.
        זו הדרך היחידה לשלווה יחסית, וכל השאר טיבי ולבני
        פשרה זו וחל

        הגב לתגובה זו

        • וואו-לרגע חשבתי שאתה רציני ורותה להעביר את רוב הגליל למדינה פלשתינאית!

          Ehad Haam-Zionist, 02/02/09 23:39

          מעניין-מה שכתבת הוא מפרט לארון מתים של מדינה מצורעת לפני אובדנה

          הגב לתגובה זו

  • 19.

    פסילת אדם בגלל מעשיו ברשות !!

    בני אזרח מודאג, 02/02/09 20:59

    אני מודאג ממצב של פסילת אדם (כרגע מדובר במשפטנית מכובדת שכל פשעה שמלאה את תפקידה על הצד ביותר ,מכובדת בעלת ניסיון וידע )אשר מעשיה אינם מוצאים חן בעיני מי מהסגל של הפקולטה ,היום זה הצד הזה מחר זה יהיה הפוך אדם בעל דעות שמאולניות ידחה על הסף בגלל דעותיו .מה שצריך לקבוע זה איכות האדם המדובר .האם להזכיר המקארתיזם .

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הגיע הזמן שהסטודנטים הציוניים יחרימו מרצים אנטי ציוניים אלה. (ל''ת)

    סטודנט, 02/02/09 20:58

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    השמאל העולמי מצא לו מושא הערצה חדש- האיסלם הפנאטי הרצחני. (ל''ת)

    רעמסס, 02/02/09 20:56

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הארץ מעוז הליברליות? טעות- מעוז השמאל והמדינה הדו- לאומית כפי שחוזר

    ליברל אמיתי, 02/02/09 20:54

    ומצהיר עמוס שוקן בעל העיתון, שחזונו היא מדינה בה יהודים וערבים יתחתנו אלה עם אלה ומצרים, ירדנים ומשאר מדינות ערב יוכלו לבוא לחיות כאן. כמובן שעמוס שוקן כבר לא יהיה כאן, הוא יהיה קרוב לודאי בגרמניה, אבל גם שם לא יצליח לברוח מנפלאות האיסלם.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אז מה ?? אז ה,,הארץ'' אמר את מה שאמר-גוואעלט ! ! !

    מוסא קאראף, 02/02/09 20:34

    נו מי אמר שעיתון זה הוא מוביל....אפילו אני שלמדתי מגברת אדלר -אלוני בינקותי לא מקבל דעה זו. !!!! מאימתי יש ליברליות וחופש דעה אצל הגדעונים מבית לוי !!!!
    אז, נא להרגע,לקחת אתנחתא ופסק זמן. הכל יבוא על מקומו בשלום. ונאמר אמן סלה כן יהי רצון.והמשכיל בעת ההיא בזמן הזה ידום.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    חופש הביטוי?

    ישראלית שאיכפת לה, 02/02/09 19:49

    בישראל חופש הביטוי הוא רק למי שדעתו כדעתי!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    תודה פרופ' מעוז על קולו של ההגיון. הארץ באמת הגזימו. גם אני נגד מטר

    אז פשוט לא הייתי הולכת ללמוד אצלה, וזהו, 02/02/09 19:34

    בוודאי לא מטיפה לגירושה מהאוניברסיטה.

    הגב לתגובה זו

    • שבאוני' המסובסדת ע''י המדינה לא צריכה להרצות מי שקוראת להשמדתה (ל''ת)

      ההבדל בין נאורות לטמטום מתיפיף, 02/02/09 20:58

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    תשתית ראייתית

    תשתית רעיונית, 02/02/09 19:24

    איך אפשר בדמוקרטיה להוקיע 'אנשי רוח'? אם חשבתם שחסינות חבר הכנסת היא ההגנה האולטימטיבית בדמוקרטיה- טעיתם. החסינות החזקה יותר היא השתייכות למחנה השמאלני.
    אני מדבר כבוגר מספר בתי ספר לאמנות, ואינני מהמתחפרים ב'סגנון אישי' או פוסלים גורפת שום 'פוסט'. אבל הסתה/בגידה/הדחה, והדרה על רקע רעיוני- תעסוק בהם- לא רק שלא יאונה לך רע, אלא תעצים את כוחך בקרב המתנגדים לכאורה בשימוש בכוח.
    נסה לפתח מחשבה חופשית בחוג למדעי הרוח (לחילופין נסה בתנאי לחץ ושטיפת מוח באירן) נסה להעלות על דעתך איזו טענה, ערעור, הגיג, התוהה על הקשר בין הומניות מוצהרת ותבונה, התבוננות, התנהלות טבעית מול בתווך תרבותי כאוטי... הגזמתי נכון?
    תזהר לא להגזים ולא להתבלבל כשאתה מדקלם.. בפקולטות לנשמע ולא נעשה, אם תאתגר מן דהוא ביריה אוטנטית מהמותן או בחשיבה אוטונומית תסומן כטיפש, טמא, תיוג שיסכור בפניך את דלתות הקריירה האקדמית, ושלוחותיה המוצפים בעוברי מבחנים, תזות, ודוקטורטים. ומכיוון שלא כל אחד קורץ מחומר הלוחם בממסד, ולא כל בוגר אוניברסיטה יסתפק בעבודה בבנין, אז כופפים ראש, וחושבים במסילת ישרים.
    הרי חייך חשובים ואמרו לך למצותם ומה הוא מיצוי אם לא השתייכות, אז הנהוני הסכמה עם הפרופסור שווה יותר מהשכלה ומחקר ופתוח אישי מאתגר. תחתום על העצומה האוטומטית לגינוי דרכה של הציונות, להזדעזעות מהטבח הבלתי אנושי במגני האסלאם, תתנער מההתעללות השגרתית בפלשתינאים תמימי הדרך, ועתידך מובטח באחד מהמשרדים שם מקבלים כניסה חופשית לעוד מוסדות, מדינות, ועולמות עליונים, ואולי גם הנחות במילואים.
    אז לא, אני לא בטוח שתשתית ראייתית זו תוביל לחקיקת חוקי חירום נגד הטיפשות האינטלקטואלית, (אלקטוראלית?) הזו; אבל אם אתה בעניין של מיצוי האינדיבידואל- תבחר חבר אחרת. כי הרי מה זה שמאלני ישראלי מצטיין- מי שלא בנוי מהתמודדות מול רוע, אבל שונא יותר את אחיו שעושה זאת בשבילו, לא שונא? אז מפגין סלידה.
    במבחן ההתמדה והבריאות- אני הייתי סומך והולך עם מי שצלח את דרך היסורים הצבועה וחילץ עצמו לכדי ביטוי אוטנטי, ולא קורץ פוליטית רק כי אין לו תוכן חי אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    "הארץ" מעוז הליברליות? הצחקת אותנו!

    דמר94 , 02/02/09 18:45

    כל הסמולנים (לא רק "כתבי הארץ") הם הליברלים הגדולים ביותר... כל עוד אתה מסכים אתם! ברגע שאתה מתנגד לעמדות הפוליטיות שלהם אתה מיד הופך ל"פשיסט","ימני קיצוני" ועוד! סמולנים הם הדיקטטורים הגדולים ביותר! (ראה בג"ץ, הפרקליטות, התשקורת והאקדמיה).

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    פרופסור מעוז נאיבי: ללא אישור הפרקליטות הצבאית, לצבא יהיה קשה יותר

    קבוקים, 02/02/09 18:36

    להצדיק פעולות נפשעות. ללא הפסדה של החוקיות שמעניקה הפרקליטות הצבאית.
    אבל מעוז צודק שהצביעות חוגגת. רייזנר הפך לחסיד זכויות האדם, עוד מעט יפתח קליניקה לזכויות פלסטינאים. האיש הרי אחראי הרבה יותר מפב''ש לפעולות בלתי חוקיות של צה''ל ופתאום התום הייגן הזה הופך לחסיד אומות העולם.

    הגב לתגובה זו

    • בעיני השמאל הקיצוני הקמת מדינת ישראל היא פשע והתגוננותה "נפשעת"... (ל''ת)

      איציק המרכז , 02/02/09 21:28

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    ''כלי תקשורת מוביל''את מה או מי הוא מוביל בדיוק?את הצביעות השמאלנית? (ל''ת)

    אופס, 02/02/09 18:33

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ובכל זאת, מדוע אחת כמו מטר מקבלת משכורת ממדינת ישראל? (ל''ת)

    משלם מיסים במדינת חוק, 02/02/09 18:31

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    האמת על הסמול 1

    אל תצנזרו !!, 02/02/09 18:26

    מניפסט זה פונה אל כל האנשים השפויים,האנשים שרוצים לחיות בארץ זו ולא נגועים בשנאה עצמית ומשאלת התאבדותץ
    כדי לפתור מחלה יש להבין לא רק את התסמינים שלה אלא קודם כל לאבחן אותה ! לדעת מול מה ומי אנו מתמודדים.
    סכנה גדולה מאיימת על עצם קיומנו בארץ זו והוא הסמול (באירופה הם נקראים ליברלים, בארה''ב שמאלנים או ''ניאו ליברלים'', במקומות אחרים ''סוציאליסטים'', קומוניסטים וכד'. אני מעדיף לקרוא להם סמולנים).
    ראשית כל אני שולל כל פעולה אלימה נגדם !.
    המטרה היא לפעול בדרכים חוקיות, אינטלקטואליות, פוליטיות, חברתיות ועוד, על מנת לשכנע את הציבור ''הדומם'' להבין את הסכנה שהם מהווים למדינת ישראל.
    ראשית כל יש לציין את מקורו של הסמול - הסמולנים מהווים מוטציה שצמחה וגדלה מהמרקסיזם והקומוניזם, עם השקפת עולם ו''אג'נדה'' ברורה והם שולטים בכל מוקדי הכוח ברובה של החברה המערבית ובתוכה ישראל.
    המרקסיזם והקומוניזם מיסודם שוללים כל פן של לאומיות, דת, מסורת, תרבות ועוד - הם דוגלים בחברה קוסמופוליטית- אוניברסלית (''פועלי כל העולם התאחדו'') ובזים לערכים פרטיקולריים כפי שהסברתי. מכאן השנאה העצמית התהומית שלהם לעמם אך בעיקר למוסדות המדינתיים שלהם - האנטי ממסדיות זה בדם שלהם. הם מוחיבים לרעיון (האינטרנציונל של הפועלים) ולא למדינה\\תרבות\\עם מסוימת.
    הימין הקיצוני מזוהה עם המדינה והמשטר (המדינה מעל הכל) בעוד שהם מזוהים עם הערכים הקוסמופוליטים. (הם רואים בכלכלה את העיקר)
    הסמול של היום - עם נפילת ברה''מ והקומיניזם
    נפלה התאוריה הכלכלית שלהם וקרסה השקפת עולמם (התפרקות ברה''מ ויוגוסלביה לאינספור מדינות אתניות) אך רוחם ותקוותם לא תמה !

    המשך יבוא

    הגב לתגובה זו

    • ברגע שהשמאל מיצה עצמו בסוציאליזם

      תרגום, 02/02/09 19:44

      הוא עבר לתמוך ב'קידמה',שתירגומה הנלוז הוא זכות המכירה-צריכה הבלתי מרוסנת. מכאן שורש אי הנאמנות לכלום מלבד לרעיונות משליכי עול.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    האונבירסטאות בארץ כמו בחו"ל נהיו מעוזים אנטי ישראלים

    ציוני , 02/02/09 18:05

    מה זו המטורפת הזו שכתבת את הקטע שציטת פה?
    לא יאומן כמה ליצנים יש בארץ. השנאה העצמית היא מחלה גנטית אצל היהודים לאורך כל ההיסטוריה.. אבל היית מצפה שאחרי שהעם היהודי יחזור לארצו ויהיה ליהודי צבר השנאה העצמית המטורפת הזו תפסק - כנראה שלא...

    גזענות? עשרות ממדינות העולם הם מדינות לאום, כולל לאום - אתני כמו רוב מדינות מזרח אירופה למשל.
    אותה "פרופסורית" (ליהודי שונא ישראל קל מאוד משום מה לקבל את התואר הזה) הלכה למעשה בעד רצח עם ביהודים.. שזה מה שיהיה אם מה שהיא רוצה יקרה.

    אתה נגד להעיף אותה מהאונבירסטה, אבל אתה לא צריך להיות.
    יש דעות ויש דעות - אם זה היה איש ימין קיצוני שבקיצוני שהיה קורא לעשות הלכה למעשה רצח עם בערבים (ואין כזה דבר) הרי הוא היה עף ברגע (ובצדק) ... האונבירסטה ממומנת לפחות חלקית על ידי המדינה - תראה לי עוד מדינה בעולם שיש אקדמאים בתוכה שהמדינה משלמת להם את המשכורת שקוראים להשמיד את אותה מדינה?

    מה גם הדעה הזו נגועה באנטישמיות (עצמית - או אוטו אנטישמיות)
    לכל לאום יש זכות להגדרה עצמית
    אותה פרופסורית מאמינה שלכל הלאומים יש זכות שכזו (עובדה היא רוצה להקים פה מדינה פלסטינית במקום ישראל) למעט מאחד.
    משמע היא גזענית כלפי אותו לאום.
    להיות גזען כלפי היהודים.. זו אנטישמיות.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מהיום אמור המיכללה האיסלמית ת-א ולא אוניברסיטת ת-א (ל''ת)

    מוטי, 02/02/09 17:51

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    היא נפסלה במגלל מעשים לא בגלל דעות

    יריב, 02/02/09 17:30

    אני רוצה להניח שאדם עם תואר שלישי יודע את ההבדל

    הגב לתגובה זו

    • ואנטישמיות דוקא נגד המיעוט היהודי שחייו בסיכון יום יום.

      ענת מטר מפיצה גזענות, 02/02/09 18:15

      אדם מעוות כזה מרצה לסטודנטים, ועוד במימון העם שהיא תוקפת אותו בגין 'גזענותו', וממליצה לחסל את מדינתו. את כספו של העם האומלל היא לוקחת בכיף.

      הגב לתגובה זו

    • מעשי אל''מ ברוך נכונים מצויינים והביאו לנצחון בעזה- מעידים על מקצועיות

      נעמן שפוי, 02/02/09 21:12

      מעשי אל''מ ברוך נכונים מצויינים והביאו לנצחון בעזה- מעידים על מקצועיות
      יש למנות בקדום מהיר ככל האפשר על לראשות בג''ץ

      הגב לתגובה זו

    • טעות, ה''מעשים'' הם פרשנות משפטית מקצועית.

      יוני, 02/02/09 21:38

      הטענות נגדה אינה כי ''רצחה'' אלא שפרשנותה המקצועית את החוק הבינלאומי אינה נכונה. וזו ''דיעה'' ולא ''מעשה''.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    "אל ארד" לאנשים שחושבים שהם חושבים, כבר מזמן אינו מהווה עתון אלא פשקוו

    איציק המרכז , 02/02/09 13:54

    פשקוויל שינאה לציונות ולמדינת היהודים במימון בעליו ותו לא.

    מה בדיוק "ליברלי" ב"מאמרי" השיטנה של גדעון לוי, עמירה הס ושות"?

    מה בדיוק "נאור ומתקדם" במאמרי ההחרמה וההתנגדות לכל אקט של הגנה שלנו, ב"מאמרי" המערכת שם?

    הרי "מאמרים" הקוראים לפגוע בזכויות היהודים ולהחרמת יהודים, אינם חדשים, אנו מכירים אותם היטב מן ההסטוריה שלנו, אי אז, גם בפטרלנד של בעלי אל ארד.

    די לקרוא מידי פעם את ביב השופכין של כתבני ומגיבי אל ארד בכדי להבין עם מי יש לנו עסק.

    לא צריך להתרגש, ממילא הוא פושט רגל, לפי "פירסומים זרים"...

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    השמאל ותקשורתו הם איום על הדמוקרטיה בישראל.

    מחשבות , 02/02/09 13:20

    השמאל אינו רק איום על אופיה היהודי, וקיומה הפיזי של המדינה, השמאל מהווה איום גם על הפן הדמוקרטי של המדינה.
    כאשר בית המשפט השמאלני מבטל בהתערבותו הבוטה את תקפותה של הרשות המחוקקת מחד. והתקשורת החד צדדית מאידך המסיטה את דעת הציבור ושוטפת את מוחו. וחוברים לכך ארגונים אנטישמיים באירופה המסייעים במימון תעמולה אנטישמית, וטרוריסטים איסלאמים המסייעים לשמאל באש חיה כלפי המתנחלים, לא מתקיימת למעשה דמוקרטיה של אמת.
    וביחוד בולט הדבר בכך שמפלגה התומכת ברעיון של הפרדה בין אוכלוסיות ועמים - אך לא רק על חשבון היהודים, אסורה בהתארגנות ובפעילות פוליטית.

    תופעת האקדמיה המסיתה נגד היהודים הציוניים אינה חדשה, אלו הדי הסזון מן התקופה בה אסרו על יהודים שנחשדו בימניות ללמד בכל פקולטה ולעסוק בכל תפקיד ציבורי.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    המהפך של 77 עדיין לא הושלם

    פרנץ ק., 02/02/09 12:52

    מידי פעם מתריס השמאל השמאל כלפי אוהדי הימין שצועקים ''הליכוד לשלטון'' גם כאשר הימין כבר בשלטון: ''אבל הימין כבר בשלטון, מה אתם צועקים''....

    ואין שקר גדול מזה, לא, הימין עדיין לא בשלטון ולא יהיה גם לאחר שנתניהו יבחר

    השמאל ממשיך לאחוז בשלטון ללא מצרים ולא דמוקרטי בעזרת התקשורת, אוניברסיטאות, אנשי תרבות, מערכת המשפט, וישפוט הקורא אם הייתי צריך להשתמש במרכאות

    בשם הדאגה לחופש הדיבור מוכר השמאל את האינטרסים של המדינה בעבור קשרים מעוותים עם השמאל האירופי

    בשם הדאגה לחלשים שודד השמאל את הקופה הציבורית לטובת הגופים שהזכרתי לעיל, עם משכורות עתק ובלי קשר לתפוקה, ועוד לא דיברתי על הוועדים החזקים המגובים בידי מה שמתימר להיות ''שמאל סוציאל דמוקרטי''

    חמס הוא לא רק אירגון טרור, חמס הוא מה שעושה השמאל לקופה הציבורית

    במעט עזרה מין התקשורת אפשר לבהם את העם היושב בציון, בתוכניות ריאליטי, בתוכניות בידור מגויסות, להחזיק את הציבור למטה, שלא יחשוב, התבהמות זה טוב לשמאל..

    במעט עזרה ממערכת החינוך נתמכת שמאל, ניתן לוודא שלא יגדל פה דור חושב וביקורתי, השמאל צריך אותם חלשים בהבנת הנקרא

    המהפך יושלם אולי גם תודות למהפכת האינטרנט שבו סוף סוף ניתן לימין מעט מחופש הדיבור המגיע לו, עמך ישראל, עלו על הבסטיליה, הפילו את השמאל בבחירות, וודאו שכולם יגיעו לקלפי, מדובר בעתיד ילדיכם ונכדכם,

    א-ת-ם ל-א י-כ-ו-ל-י-ם ל-ב-ר-ו-ח מ-א-ח-ר-י-ו-ת אתם חוליה בשרשרת

    הגב לתגובה זו

    • תחלס.. אשכרה דיקטטורה..

      ציוני , 02/02/09 18:07

      ארגונים שממומנים ע"י מדינות זרות, שולטים אידאולוגית ברוב התקשורת. וכמובן באקדמיה ובבג"צ.
      לפי הסקרים האחרונים כ80 אחוז נגד להביא את הגולן
      70 ומשהו אחוז נגד להביא את ירושלים
      ו60 נגד להביא את הגדה המערבית.

      אם יעשו סקרים שכאלה בתקשורת\\אקדמיה\\בג"צ
      התוצאות יהיו 95 95 95 לבעד..

      הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה....ובנוסף לזה

      אדם חנוכייב, 02/02/09 18:33

      אנחנו עדיין מחכים לוועדת חקירה שתחקור ותעמיד לדין את העבריינים מהשמאל\\שמאל קיצוני.

      וועדת חקירה להסכם אוסלו
      וועדת חקירה למימון אירופי\\אנטישמי של השמאל הקיצוני בישראל

      לבדוק אם האנשים האלה אם הם עובדים למען ארגוני ריגול זרים.
      להעמיד לדין את השמאלנים על אנטישמיות וההסתה המטורפת נגד הדת והדתיים.

      להעמיד לדין פאשיסטים שמאלנים על גזענותם נגד המזרחיים.

      והכי חשוב, לבדוק כמה כסף קיבל השמאל מהעראפת ו20,000 מרצחיו על כניסתם לשטחים.

      הגב לתגובה זו

      • אולי תעדכן אותי בממצאי הועדה ''מי רצח את ארלוזורוב'' שהקים בגין? (ל''ת)

        Ehad Haam-Zionist, 03/02/09 02:05

        הגב לתגובה זו

    • וואו...איזה תסביך רדיפה מזעזע.... (ל''ת)

      Ehad Haam-Zionist, 03/02/09 02:05

      הגב לתגובה זו