• 57.

    אבל הקטיושה לא יודעת באופן אישי (ל''ת)

    פקק תנועה , 02/02/09 09:02

    • מי שולח אותה לחסל יהודים באשר הם וכול פשוט מזל מהשמיים

      פקק תנועה , 02/02/09 09:04

      והכול פשוט מניסיון מלפני שנתיים וחצי .

  • 56.

    תפקידו של חמס הוא לתקוף את שאר האירגונים ולאכוף עליהם את השקט.

    ואם הוא לא מסוגל או לא רוצה אז אין טעם לרגיעה איתו, 02/02/09 08:46

    מי שלא ריבון,אין טעם לעשות איתו הסכמים.לא חמס המציא את השיטה הזאת.ערפאת המציא אותה.הוא עשה איתנו הסכמים ונתן לאחרים תחתיו לתקוף אותנו.ואז כולם מרוצים כאשר הטרוריסטים מרוויחים מההסכם איתנו והישראלים הדפרים יוצאים פריירים.ככה זה כשדפרים מנהלים מדינה,הם נותנים לכל פוץ לסובב אותם על האצבע.אז לא יפגעו בחמס כי כאילו לא הוא תוקף אותנו,ולא יפגעו בראשי החמס כי הם כאליו דרג מדיני שלא הם תוקפים אותנו אישית.ברגע שחמס מעיז להגיד שהוא בעל הבית,ומעיז להגיע איתנו להבנות,ולא עומד בהם,דמו בראשו.בלי בכלל להתייחס לכל התרגילים שלו ושל שאר האירגונים תחתיו בעזה.

  • 55.

    אין פה תרבות דיבור. מאפיין את הימין. ודי להתלהמות!!

    תפסיקו להעליב אנשים, 01/02/09 23:48

    כל הכבוד לאמ''ן שאומר את האמת. ככה צריך וזה לא מונע פעולה.
    תהיו בטוחים שהחיזבלונים פועלים משם וזה הם!!

  • 54.

    ראש אמ"ן מה ההבדל הרי חמאס שולט בעזה והוא בטח אחראי על הירי משם (ל''ת)

    איציקה , 01/02/09 23:18

    • תמיד ניתוחיו של ראש אמן מתונים, שלא לאמר מפרגנים.. (ל''ת)

      אני תוהה, 02/02/09 03:09

    • נכון ממש כפי שממשלת לבנון אחראים לשקט בשטח שלהם

      אברהם יצחק ויעקב, 08/06/09 17:17

      החמאס חייב לוודא שלא יהיו תקריות בשטח שהם מחזיקים ואני רואה בחמאס את האחראים לשקט בשטחם

  • 53.

    אלה נבלה וןאלה טרפה...מה זה כבר משנה???? (ל''ת)

    herzi33 , 01/02/09 21:56

  • 52.

    למה שישראל לא תשחק כמו החמאס?

    avyb , 01/02/09 20:33

    לתקוף את עזה עם מטוסים ולהודיע שחיל השריון שומר על הפסקת אש אולם חיל האויר לא. או למשל להפגיז עם ארטילריה, וכנ"ל, להודיע שהתותחנים לא שומרים על הפסקת אש. עד מתי דוברים ישראליים יתנו הצדקה לתקיפה נגד ישראל? האם 8" שנות לימוד" לא הספיקו שכל הדוברים והמקורות הביטחוניים המסנגרים על החמאס יבינו שבכדי לכבות את האש מעזה יש להשתמש באש, כמו כיבוי של שריפה בבאר נפט אותה מכבים בעזרת פיצוץ?

    • הרגתי אותי מצחוק .אבל חבל שהאמת עצובה היא . (ל''ת)

      קובי, 01/02/09 23:40

  • 51.

    האלוף ידלין - אף אחד לא קונה את ה- BS הזה. אתה חושב שכל האומה מפגרים ? (ל''ת)

    Hannan68 , 01/02/09 19:07

  • 50.

    העלוב ידלין...מי משלם לך את המשכורת

    אדם הובר , 01/02/09 19:01

    אתה ובני מרעך....אני מבטיח לכם שכל אחד מכם ישלם את המחיר המלא

  • 49.

    אבל היעדים הושגו במלואם...אבל א - מנהיגות של ראש יענה

    אדם הובר , 01/02/09 19:00

    לא חרם על החיילים שנהרגו במבצע....
    מנהיגים בלי ביצים שחושבים רק על עצמם - ועל הכסא שלהם - חברים תתעוררו -
    רק משיח בן דוד

  • 48.

    מי זה האחרים לא ? - הבני דודים של החמאס - מה מעניין אותנו (ל''ת)

    תפקידכם לדאוג שתישקוט הארץ, 01/02/09 18:48

  • 47.

    תחזירו לנו את פרץ וחלוץ, (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 01/02/09 18:21

    • חלוץ, יותר מפרץ הוא אסון קטסטרטפלי. זה החיזבלאללה שפועל ברצועה! (ל''ת)

      לא ימין!!, 01/02/09 23:49

  • 46.

    הטמבל הזה נותן ציונים לחמס? לך הביתה ותקח את אשכנזי וברק. (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 01/02/09 18:20

  • 45.

    די לבלבל את לנו ת'מוח - המלחמה היא עם עזה.

    dev10 , 01/02/09 18:15

    והם יכולים לקרוא לעצמם בכל שם: חמאס, ג'יהאד איסלמי, עז אדין, אל קאעידה וכל שם פסיכוטי שעולה על דעתם. מעתה כל טיל ולא חשוב מי משגר אותו, יקבל תגובה אלימה ומופרעת במיוחד. תפסיקו לתת לגיטימציה לשיתוק שאחז אתכם לפני המבצע המצ'וקמק עליו גאוותכם.ביצעתם אותו בחששנות ובזהירות מביישת ולא סיימתם את העבודה, בדיוק כמו בלבנון. בגלל השיתוק הפוליטי שאחז בכם. ואם אתם לא יכולים לבצע את עבודתכם, זוזו הצידה. תנו למישהו אחר וטוב מכם לעשות את העבודה.

  • 44.

    הפרד ומשול הפוך:

    חלם, 01/02/09 18:13

    כל פעם שאנו סוגרים משהו עם הצד הפלסטיני - הם ''מתפצלים'' והפלג שהתפצל לא מקבל את ההסכמים וממשיך לפגוע בנו.
    זו טקטיקה כ''כ בסיסית שמפליא שמנהיגינו לא מבינים ולא פועלים בהתאם.
    הפתרון הוא פשוט: להתעלם מהפיצולים - יש ירי עלינו - להגיב על כל מה שזז.
    רק כך תהיה לחמאס סיבה לכפות שקט על יתר הארגונים, אחרת לעולם לא נקבל שקט.

    בדיוק כמו שאם בישראל 100 איש ירו על סוריה מיד המדינה תעצור אותם - אותו דבר צריך לקרות שם ואם לא - אז שהם ישאו באחריות כעם אחד.

  • 43.

    האם יש הכשר למדיניות הפחדנית של ההבלגה כנסו בהם (ל''ת)

    אשר, 01/02/09 18:11

  • 42.

    בטח ביקשו הפסקת אש רק שנה - תוך שנה יהיו להם טילים שיגיעו

    לכל נקודה במדינה, 01/02/09 18:05

    רואים רחוק רואים שקוף. רק הממשלה הזאת עושה את עצמה עיוורת וחושבת שהעם מטומטם שהוא בולע כל מה שמאכילים אותו.

  • 41.

    מדברים אלינו כאילו אנחנו עציצים והם מזבלים אותנו זה לא החמאם זה אני.. (ל''ת)

    מעופף.. די נמאסתם תתבישו, 01/02/09 18:04

    • הם פשוט לועגים לאינטלגנציה של העם (ל''ת)

      בבחירות נדאג שישלמו את האגרה, 01/02/09 18:39

      • נו, חובה להצביע קדימה ועבודה. יותר מידי חוסר הבנה מעלה את הימין (ל''ת)

        ממשלה ימנית תביא אסון על המדינה!, 01/02/09 23:51

  • 40.

    לך הביתה ראש המ''ן. אתה ביזיון,לא הבאת את הנייה ולא את שליט קח את אשכנז

    טורונטו טורונטו, 01/02/09 18:04

    איתך, שלושה שבועות ועשיתם במכנסיים. שרון ממיטת חוליו היה עושה זאת טוב יותר(עשה זאת ב1971)

    • רק הידברות ויחסים יביאו שקט. כל מלחמה מביאה עוד מלחמה. תפסיקו לרצות דם (ל''ת)

      די להתבטאויות כאלו וגידופים, 01/02/09 23:50

  • 39.

    האירגונים האחרים

    י ל ד , 01/02/09 17:59

    האירגונים האחרים, למדו את המלאכה.
    עד כה שני פצועים מרסיסים.

  • 38.

    ידלין זה לא החמאס זה אנחנו שיש לנו ראש אמ"ן כמוך

    דולפין סגול , 01/02/09 17:57

    החמאס מעסיק קבלני מישנה פלגים שונים ומה זה משנה אותןנבלה עם שינוי בשם

  • 37.

    בא נקים ארגון צבאי קטן,שלא סר למרות הממשלה,והוא יעשה את העבודה

    ITZIK73 , 01/02/09 17:56

    ואנחנו נטען שאין לנו שליטה עליו וכל החרטות שהם מוכרים לנו,ואז הצבא הקטן הזה ילחם באירגונים הקטנים האלו.

  • 36.

    ''ראש המ''ן: חמאס נוצר''טמבל !אתה נותן ציוני טובים לחמס?אתה מש''פ של השב''כ (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 01/02/09 17:56

  • 35.

    מחאס לא יעשה שום תהדיה עם כופרים היהודים

    אבנר , 01/02/09 17:55

    מספיק לקבל קסאמים ונגיד שזה לא חמאס .
    לנו לא מעניין מי תוקף אותנו על כל רקיטה חייבים להגיב בתקיפות בכל האמצעים לא להתחשב בדיעות חוץ אין מדינה בעולם שיכולה להבליג על התקפות על עיריהם ואזרחיהם רק מטומטמים שותקים .
    שר הביטחון אהוד ברק ברח מצאלים , מלבנון וגם מעזה פחדן בנשמה כנראה שהגיל מגביל אותו לצערי או עזיבת נווה השפיע על החלטות הנכנות .
    הברברן גם לא שותק .

  • 34.

    מזכיר את זעירה האפס הזה (ל''ת)

    חגי, 01/02/09 17:55

  • 33.

    ברק נוהג באיפוק ובאחריות בניגוד ללבני

    האחראי, 01/02/09 17:51

    החמאס חתם על הפסקת האש שתכנס לתוקפה ביום חמישי לפי התנאים שטובים לישראל. בינתיים ארגוני הטרור ברצועה עושים קצת שרירים כדי להסוות את התבוסה וכדי לסכל את ההסכם. ברק לא נופל למלכודת הזו. הוא רואה את טובת שני העמים בראייה למרחוק. לבני בוחרת בהתלהמות במקום באחריות

    • ברק חתיכת פוק גדול - כי עד יום חמישי יאפשרו לחמאס להמטיר

      רקטות וקסאמים ופצמרים, 01/02/09 18:31

      כי הפוק הגדול ממהר לבחירות מחפש מאידיוטים קולות. הוא וציפי באותו מיטבחון שהעלה ריקבון.

  • 32.

    אנחנו נגיב בזמן ובמקום המתאים - את המנגינה הזאת אי אפשר להפסיק (ל''ת)

    אני שומעת אותה עוד ממלחמת המפרץ, 01/02/09 17:47

  • 31.

    Here is the solution which will satisfy the UN as well.

    ,Rain them with boom sound rockets constantly, 01/02/09 17:47

    and from to time, send amongst them real ones about the same magnitude which will shut the UN up as far as unrpoportion is concerned. This will keep them on the run
    24/7
    If they think of increasing the dosage, double the real rockets, they will think again, and let's see who will get tired first

  • 30.

    מכיוון שראש אמ''ן מתמחה בחרוזים הנה עוד חרוז אחד בשבילו..

    דוד,ארץ ישראל, 01/02/09 17:46

    עם כזה ראש אמ''ן נזדקק כולנו לקב''ן
    כי אפשר להשתגע מלשמוע עוד פעם שטויות
    ופרשנויות הזויות על מה שמבין כל אדיוט
    לילדי שדרות לא משנה מי בדיוק היורה
    ובכלל, מעזה יורים רק כשהחמאס מורה
    ולנו נמאס לשמוע כל יומיים
    שלא יור(ק)ים עלינו..זה רק קצת מים...

    • יפה וגם נכון.

      N, 01/02/09 18:16

      אבל גם עצוב שאלו הם מנהיגנו.

  • 29.

    ברק שותק כמו דג - נותן לאולמרט וציפי לזבל ולראש אמן

    רק שלא יפלו לו הקולות בבחירות, 01/02/09 17:45

    הוא אחראי על הביטחון. הוא יחד עם המיטבחון הרקוב התחילו את המבצע בצהלה גדולה. עצרו אותה ורצו לבחירות. חשבו שהם חכמים שכך יקחו מנתניהו עוד קולות של מנצחים. אבל החמאס לוקח להם את קולות הבחירות שצברו ומטביע להם אותם בים הפשלות והקירטועים שלהם.

  • 28.

    על צה"ל לכבד את הפסקת האש, באשר לגבעתי, זה כמובן דבר אחר.. (ל''ת)

    כבשה פועה , 01/02/09 17:41

  • 27.

    כראש ממשלה ביבי החליש את כיסנו וחזק את החמאס וחזבאללה בי תגובה (ל''ת)

    היסטוריון, 01/02/09 17:39

  • 26.

    בגדי המלך, גרסת אמ"ן: הרתענו אותם אבל הם טיפשים מכדי להבין זאת.. (ל''ת)

    כבשה פועה , 01/02/09 17:39

  • 25.

    Not good enough. Foyle shtick. If you consider to be in control, U R

    responsible. We have been there b4, done that,, 01/02/09 17:36

    and know it all.

  • 24.

    אל תבלבלו את המוח, ירו עלינו, השיבו אש, שבענו מהבלופים אלה שמטרתם לסרס

    איציק המרכז , 01/02/09 17:30

    לסרסנו.

  • 23.

    תתחילו לספור את הימים ב- 10.2 מחליפים את הממשלה ההזויה (ל''ת)

    שמכרה לנו לוקשים ללא הפסקה, 01/02/09 17:28

    • 9 (ל''ת)

      מעופף, 01/02/09 18:06

    • ולא לשכוח לתבוע את אולמרט על בגידה בעמו והפרת אמונים. (ל''ת)

      אולמרט אשם!! תפנימו. לא ליבני ולא ברק., 01/02/09 23:52

  • 22.

    YES ....OUI.....כן

    RUBEN, 01/02/09 17:28

    לפני כן...התחרות היתה בין חמס.....ואשף............

  • 21.

    ליבני ואולמרט הם שיק ללא כיסוי - ממטירים מילים לשוא (ל''ת)

    ממטרת הקסאמים ופצמרים והרקטות נמשכת, 01/02/09 17:27

    • לדברים של ביבי יש כיסוי?בתקופתו החמאס וחזבאללה התחזקו ללא תגובה ורק (ל''ת)

      חשבוננו בבנק נחלש, 01/02/09 17:37

      • אבו אדלר ממשיכים לשקר ? (ל''ת)

        סיפורי אדלר את ארד, 01/02/09 17:54

  • 20.

    מה החארטה הזאת - לא החמאס שולט בעזה לא החמאס נותן הוראות (ל''ת)

    התחרפנה הממשלה לגמרי ?, 01/02/09 17:25

    • אולמרט משחק על הגב שלנו, כרגיל, כמו שעשה שנתיים וחצי. (ל''ת)

      להעמיד את אולמרט לדין על פשעים נגד המדינה!, 01/02/09 23:53

  • 19.

    מה ז''א מיום חמישי - עד יום חמישי ישלחו קסאמים וגראדים (ל''ת)

    יום יומי חופשי חופשי, 01/02/09 17:24

  • 18.

    לתת להם בראש לכולם ולא משנה חמאס חומוס או פול

    איציקה , 01/02/09 17:22

    הרי זה השיטה האירנית תן לאחרים לעשות את המילחמה שלך. ככה אף אחד לא יבוא בתלונות אלייהם.

  • 17.

    זה לא נכון

    סבא של רוני , 01/02/09 17:20

    תגידו לי שזה לא נכון.
    מה זאת אומרת אירגונים אחרים? מה זה אין להם "בצלם בחלם" אין להם"בגץ שמגץ" אין להם עיתון הארץ? איפוא "שלום יותר מאוחר"?
    מה זה אין להם יועצים משפטיים בוגרי הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל-אביב?
    מה זה ההפקרות הזאת איפוא אהוד אולמרט ][מי שראה אותו שיקום]
    איפוא אהוד ברק שאמר [מה נהוא אמר? מי שזוכר שיקום]
    איפוא האחרת נו זאת האחרת נו איך קוראים לה אה ציפי ליבני היא גם אמרה שנגיב [לא?]

    כשעצוב מה נשאר לנו? רק לצחוק.

    • אהבתי ! (ל''ת)

      קורא, 01/02/09 17:27

    • נא לקרוא...בדיחה בפנים... (ל''ת)

      שי, 01/02/09 17:48

    • אהוד לא אמר אהוד ברח ברח ברח ברח עכשוי עושה שרירים.. (ל''ת)

      מעופף ...את המנגינה הזאת חייבים להפסיק.., 01/02/09 18:11

  • 16.

    כמו באוסלו, על מרצ לדבר עם החמס ולהעזר בשמעון פרס לקדם הסכם שלום! (ל''ת)

    רחל - מרצ, 01/02/09 17:19

  • 15.

    אני מקווה שראש אמן לא כזה נאיבי

    ראה, 01/02/09 17:16

    משלחת גדולה של הנהגת החמס בראשותו של חלאד משעל. עד שמשעל והנהגת החמס לא יסכמו עם מנהיג איראן האייטוללה עלי חמנאי, ועם נשיא איראן אחמדינז'אד, על תגובתה של איראן להצעות המצריות, ומה טהרן מצפה מהחמס בחודשים הקרובים, החמס לא ייתן תשובה למצרים על הצעותיה, והמצב של הפסקת אש רופפת, בו ממשיכים לירות טילים על מטרות בישראל יימשך.

    אם זה הוא המצב, מדיניותו של שר הביטחון אהוד ברק, המנסה למשוך את המצב ברצועה עד שהחמס יסכים להפסקת אש קבועה עוד השבוע, אין לה הרבה על מה להתבסס.

    כדי להבין את המתרחש ואת הידיעות הסותרות צריך להבין על בסיס מה ההנהגה האיראנית תקבל את החלטותיה לגבי המתחרש ברצועה.

    המקורות האיראנים של תיקדבקה מונים 3 נושאים עיקריים אשר ייעצבו את ההחלטה האיראנית.

    1. החלטה איראנית האם להקשיח את עמדות איראן במזרח התיכון, כולל ברצועת עזה, תלויה בראש ובראשונה בעמדותיה של איראן לקראת אפשרות של פתיחת מגעים ישירים בין ממשל הנשיא באראק אובמה, ובין טהרן. עד עתה, הראו מנהיגי איראן כי הם נוטים להקשיח את עמדותיהם כלפי וושינגטון, ומנסים להכתיב לארה''ב תנאים מוקדמים לפני תחילתם של מגעים כאלה. קשה להניח כי דווקא בשאלת רצועת עזה, איראן תשנה את בצורה דרסטית את כיוון מדיניותה.

    2. מערכת היחסים בין טהרן לקהיר נמצאת כיום בשפל המדרגה. אפשר וצריך להניח כי במצב כזה טהרן לא תאפשר לנשיא מובראק להשיג הישג מדיני אצל הפלסטינים.

    3. טהרן יודעת כי עליה להגיש מיד עזרה צבאית וכלכלית לחמס כדי להעמיד את שלטונו ברצועה בחזרה על הרגלים, אחרת הוא יפסיד את השלטון ברצועה. טהרן גם יודעת שאם עזרה איראנית כזו לא תגיע, הדבר יביא לידי כך כי הנהגת החמס בעזה תפנה לציר המצרי-סעודי, שיעמיד לרשותה את הכספים הדרושים לשיקום הרצועה.

    המקורות הצבאיים של תיקדבקה מוסיפים כי הבעיה המיידית הבוערת של החמס בעזה היא כסף מזומן. איראן צריכה למצוא דרך להעביר לרצועה ומיד כמויות גדולות של כסף מזומן. ללא כסף כזה, שלטון החמס בעזה לא יחזיק מעמד.

    אם בפגישות השבוע בטהרן יוחלט בין ההנהגה האיראנית, כי טהרן תעמיד לרשות החמס את הנשק והכספים הדרושים לו, כמעט ואין ספק כי החמס יידחה את ההצעות המצריות, וכל המדיניות הישראלית המתבסס עליהן תתמוטט

  • 14.

    נו בכייאת... אתה צוחק? את הנשק והשנאה הם לומדים ממקור אחד

    מוטי י-ם, 01/02/09 17:13

    אתה רציני? אני הקטן שבשבטי מנשה צריך ללמד אותך שאין שום הבדל בין הפתח החמאס ושות'?

    הרי הנשק שנורה על ישובי הדרום הוא אותו נשך, לא משנה אם זה אחמד או איסמעיל או ג'יבריל שיורה אותו....

  • 13.

    האחריות צריכה להיות של חמאס בלבד !!!

    אני המלך , 01/02/09 17:13

    כל ירי שיורים לשטח ישראל חמאס צריך להיות אשם נקודה .
    אההההה וברק וציפייי?
    איפההה השקטט שתיכננתם לנו?
    בשירותים ? חיפשתי הוא גם לא שם !!
    הייתי בשירותים והיה אזעקה
    סורי ציפיטפוט

  • 12.

    ברק הראה לחמאס מה זה - לא מתפשרים על ביטחון

    דודו, אבן יהודה, 01/02/09 17:10

    ברק הביצועיסט יביא הסכם מדיני שייטיב עם האינטרסים של ישראל.
    יצור שקט באזור על ידי פיתוח כלכלי!

  • 11.

    Need to find a way to deter the radical elements in Gaza

    Menachem, 01/02/09 17:10

    Target the leaders and members of any organization who keeps attacking Israel. Twenty four hours a day surveillance of launch areas augmented with tracking and targeting capability. Surgical ground incursions when and where required. Above all, stop arms transfers and try to get Gaza residents to distance themselves from radical organization members and installations

  • 10.

    ראש אמ''ן מוטב שתתעסק בהערכות מודעין ולא בהגנה על חמאס (ל''ת)

    אבי, 01/02/09 17:10

  • 9.

    יהודי-ציוני קראו .... (תגובה הולמת) ...... כנסו ...

    אירגון אחר (שלום), 01/02/09 17:09

    מאחר והארגונים ''האחרים'' משתייכים לאיסלם הקיצוני וקנאים דתיים פאנטיים .
    מאחר שלישראל ידועים הייטב מקומות ריכוזם ומגוריהם (דרום עזה וכו,).
    ומאחר ואנו רוצים להמנע מפגיעה באזרחים חפים מאשמה.
    יש להפגיז ולפוצץ את המסגדים המהווים מרכזי הסתה להשמדת יהודים. וכן את בתיהם (כולל משפחות) של הפעילים המרכזיים והמטיפים הדתיים.

    יש לעשות זאת מהר בעוצמה רבה כי זהו מסר לכלל הקיצוניים.

    מלחמת השיחרור והעצמאות של עם ישראל עדיין לא הסתיימה.

    • מסכים עם הגישה.

      אזרח שפוי, 01/02/09 17:26

      במקום בו ההגיון לא מכובד יש צורך בכוח. אם אתה צודק ---- הילחם ֱֱֱֱֱֱֱֱֱ

      • אנחנו נלחמים. גם על דעת הקהל העולמית וגם על קיומנו. (ל''ת)

        אין מקום ללמשלת ימין עכשיו. זה רק יסבך אותנו יותר, 01/02/09 23:55

  • 8.

    הנה זה מתחיל. מתחילים לשכנע אותנו שזה המצב וזו הולכת להיות הפסקת האש (ל''ת)

    דרומים, תתרגלו, 01/02/09 17:07

  • 7.

    ראש אמ"ן הזה טמבל...נו אז מה? מעניין לי את הקצה של הזין שאירגון אחר

    Puki , 01/02/09 17:06

    ירה ולא חמאס..אתה דפוק או מה? צריך להגיב נקודה למי אכפת מי ירה את הטילים? אם זה אירגון קטן יותר אז לא צריך להגיב?

  • 6.

    אם כך אז שגולני יכבדו את הפסקת האש וחטיבות אחרות לא (ל''ת)

    גבעתי, 01/02/09 17:05

  • 5.

    ראש אמ"ן טועה

    razefi , 01/02/09 17:03

    עצם הירי מעזה הוא ירי של חמא"ס כל ירי שמתבצע מעזה הוא ברשות חמא"ס ובעידוד חמא"ס.

  • 4.

    הא, זה לא החמאס? אז זה בסדר. נרגענו.

    אזרחית., 01/02/09 17:01

    מעניין מה היו אומרים בעולם אם אני הייתי יורה על ערבים העזה, גם אז היו אומרים צה''ל שומר על הפסקת האש אך אזרחים\\ארגונים\\קבוצות אחרות לא.אז הכל בסדר?

  • 3.

    מוריד את הכובע בפניהם כל הכבוד נילחמים עד הסוף לא ממשלתינו התבוסתנית (ל''ת)

    צהל כרגיל גומר בחוץ, 01/02/09 17:00

  • 2.

    ברור, זה לא אחמד זה מחמוד שירה...הרי לחמאס אין כח ברצועה הוא רק....

    גנדי ג'וניור , 01/02/09 16:59

    יורה באזרחים תמימים בעזה אשר מנגנים שירים בחתונה כי אסור, אבל חוץ מזה לא פוחדים מחמאס ברצועה........רק מחרבנים דם מתי ששומעים את הג'יפים שלהם מתקרבים. דאחילק ראש אמ"ן דגול, אנחנו בעידן היו טיוב לא בעידן עיתון ה"ארץ" ו"המחנה". כמה שאני שונא את העזתים, החמאס עושה בהם שמות והורג כל מי שרק מפליץ לכיוון הלא נכון

  • 1.

    ברק יצר את התנאים לכניעה של החמאס!

    דני, צפון, 01/02/09 16:56

    ברק במבצע האחרון אפשר את הכניעה של החמאס
    הם נשברו והם מבינים שהם לא יכולים לעמוד מול ישראל.

    צריך להמשיך להחליש את הקיצונים ולחזק את המתונים.

    ביבי ליברמן רוצה ההיפך - לחזק את הקיצונים

    • ברק זבלן לא קטן עצר את המלחמה לרוץ לבחירות

      לצבור עוד קולות, 01/02/09 17:42

      אבל החמאס מראה לו מאיפה משתין הדג. ואיך יעופו הקולות שלו באויר ישר לירח.

    • אוליי גם האש שנורתה קודם המבצע נורתה ע''י אותם ארגונים?!ולא ע''י החמאס?! (ל''ת)

      לפי סדר:אש''פ,פת''ח,חמאס ומה הלאה ?! דיעה:אין הבדל., 01/02/09 18:49