• 166.

    Turkish Islamist foreign policy is not fooling their secular armyf  

    Erdogan is no Darius, 03/02/09 12:47

    Shelah promoting Islamic extremists view of Erdogan, auto-proclamed speaker of Hamas, with same political line and strong ties with Iran, Qatar, Hezbollah , Syria is demonstration of his poor analytic capabilities and knowledge, naןvetי or hypocrisy,..
    The Turkish secular constitution is in danger and the Turkish army is probably pretty close to act. Nato's neither can't allow a prominent member helping Iran or a .terror organisation . EU looks as far as ever for Islamic Turkey.France is happy.Israel and especially Olmert got out of the Turkish trap in time, but in bad shape.

  • 165.

    וויתורים לא מביאים שלום (ל''ת)

    השני מהאמצע , 03/02/09 06:27

  • 164.

    הגיע הזמן לתקן עוול היסטורי

    ישי, 03/02/09 01:48

    להכיר רשמית בשואת הארמנים
    לחדש ברית הסטורית עם הכורדים

  • 163.

    ארג'ואן

    שולה, 03/02/09 00:09

    מה כבר אמר הנשיא פרס בדאבוס? /
    את האמת שגם ארג'ואן יודע
    ותראו איזה ברוגז
    ותארו לכם שאולמרט כמעט ויתר על כל הגולן
    וגם קצת על הכינרת / מי היה מציץ משם?

  • 162.

    כמובן שאתה יכול יאפס מאופס ואנחנו מאמינים לך כולל אני (ל''ת)

    eiso5 , 03/02/09 00:07

  • 161.

    Make a meeting between him and Uri Geller..

    Monty , 02/02/09 23:11

    They both seems to have some sort of super natural powers on national TVs... that disappears once its being challenged with reality.

  • 160.

    mr.arduan

    alon, 02/02/09 22:54

    we all wish you will go to hell
    stupet president that needs to be dead
    arduan we wish you death
    israel people

  • 159.

    בואו נצביע ברגליים-לטורקיה לא נוסעים וזהווווווו

    יפעת, 02/02/09 22:25

    חברה קחו את העניינים ברצינות ולהראות את עם ישראל בכוחו האמיתי ומזה חרם לעשות עם טורקיה שיסבלו מחוסר תיירים ישראלים. ולא נקנקה יותר סמרטוטים משם. יש לנו מספיק איפא לטייל בארצנו.

  • 158.

    And I can land on the Sun

    Moon, 02/02/09 21:33

    and bring a soil sample

  • 157.

    גם ילד יכול לשחרר אותו תמורת 1001 רוצחי חמאס,,,,,,,, (ל''ת)

    חכמולוג, 02/02/09 15:24

  • 156.

    ארדואן:אני מסוגל לשחרר את טורקיה משלטון חילוני ולשנות את חוקת .

    מורן, 02/02/09 13:24

    אני מסוגל................

  • 155.

    טורקיה לאט לאט עוברת מהפך,שידרדר אותה למדינת אירן השניה. (ל''ת)

    מורן, 02/02/09 13:04

  • 154.

    ליפני שאתה מיתערב בענינים פנימים של ישראל ומחזיר את הגולן (ל''ת)

    פקק תנועה , 02/02/09 11:12

    • עליך להכיר בארועים אחרים שקשורים אלייכם ולהקים מדינה כורדית עצמאית

      פקק תנועה , 02/02/09 11:14

      ששטחה מישתרע על פני 4 מדינות והם עירק סוריה תורכיה ואירן

  • 153.

    תומר, יש משהו נכון במכתבך (ל''ת)

    hasson72 , 02/02/09 00:10

  • 152.

    שמעון פרס בייש אותנו (ל''ת)

    שלומי, 02/02/09 00:08

  • 151.

    לדעתי הכל מבויים - איפה היצירתיות שלכם???

    תומר, 01/02/09 21:42

    לדעתי ולפי הכותרת של הכתבה, כל ההתעצבנות של ארדואן בדאבוס הייתה מבויימת ובתיאום מלא עם פרס וממשלת ישראל (תיראו איך פרס נישאר קול כשהוא עזב את הדיון). וזאת דעתי: ישראל תיאמה עם ארדואן שהוא ''יתעצבן'' וידבר נגדנו. מה יוצא לנו מזה? החמאס יאמין לארדואן וייראה בו שליח שלו. כך תוכל ישראל באמצעות תורכיה להתקרב ולקבל מידע חיוני מהחמאס שלא ניתן להשיג בדרך רגילה. כלפי חוץ תורכיב נגדנו אבל בעצם זהו סוס טרויאני מול החמאס ואיראן. זו דעתי. היא לא מבוססת על כלום רק על תחושת בטן.

    • לא יודע אם זה נכון או לא אבל זאת פוליטיקה וברור שיש פה גם משחק (ל''ת)

      בקיצור לא צריך להתרגש יותר מדי ובטח שאין צורך בחרם, 03/02/09 05:05

  • 150.

    ראש ממשלת טורקיה ,ארדואן צריך רק להזכיר לו את הכורדים

    תלם אהרון גבעתיים, 01/02/09 21:38

    טורקיה שלחה עשרות מטוסים כנגד העם הכורדימ והרגה מאות ילדים ונשים ,את זה הוא שכח ומה הטורקים עשו לעם הארמני ,חמק אותם מעל פני האדמה ומה הטורקים עשו לסוריםבטענה שהסורים לקחו להם חבל ארץ בצפון הטורקים לא עשו שום פגישות ושום דיבורים שלחו מאות טנקים ועשרות מטוסים ,ואז הסורים ברחו מהמקום שנשמתם בורחת להם !זהוא החוק הטורקי, ועל בתי הסוהר בטורקיה כנראה שכח מר ארדואן הכלא הטורקי הכי נפוץ לשעמצה נמצא בטורקיה ,אני מציע לראש ממשלת טורקיה שכבד את עצמו ולא יעוף מהישיבה ברוגז זה מעשה ברברי ולא חינוכי ,לכן הבט טוב בראי מר ארדואן לפני שאתה מאשים אותנו ברצח ילדים ונשים!!!!!!!!

  • 149.

    ''טובל ושרץ בידו''...

    מיטלק, 01/02/09 21:17

    במקום בו אנו עומדים לפניך ראש הממשלה הטורקי אדרואן, איננו עומדים יחידים. עמדנו ניצבים כאן בשעה זו לפחות מיליון וחמש מאות אלף ארמנים (ועוד מאות כורדים) נשים זקנים וטף, אך אין הם יכולים לקום על רגליהם ולשלוח אצבע מרשיעה
    כלפי הנציג של העם הטורקי ''הנאור'' שמטיף מוסר לעמים אחרים כמו שנאמר במקורותינו ''טובל ושרץ בידו''...

  • 148.

    מר ארדואן-הPKK שלך הם החמאס שלנו. מה לא ברור ? חבל

    טליה, 01/02/09 21:13

    להרוס יחסים כה עדינים שנבנו בין שתי המדינות (טורקיה וישראל) בעמל של שנים רבות.
    אשמח אם תחזור בך,זה לא יוריד מכבודך,ההיפך מזה-זה יעלה את קרנך בעיני העולם השפוי,זה שאליו טורקיה כה מבקשת להצטרף (האיחוד האירופי). אל תשרוף את הגשרים.

  • 147.

    לנתק יחסים עם תורכיה הרשעה מיד כמטרה אסטרטגית

    גידי, 01/02/09 20:57

    תורכיה היא חלק מציר הרשע. צריך לנתק איתם יחסים מה שיכול לשפר בטירוף את היחסים עם יוון (לדבר בזכותם ובגנות תורכיה), עם הארמנים (הכרה מלאה בשואה הארמנית), עם המחתרות הכורדיות בתורכיה, סוריה, איראן ועיראק, עם קפריסין (לדבר בגנות כיבוש צפון קפריסין)

  • 146.

    **העם הפלסטיני בחר באופן דמוקרטי במלחמה ללא פשרות בישראל

    איתן, 01/02/09 20:30

    מצע החמאס הינו השמדה/ גירוש של כל יהודי בא''י, ללא פשרות, כיבוד הבחירה הדמוקרטית של החמאס הינו מה שנקרא מלחמה פתוחה!!!! זה קו ההסברה שישראל צריכה לאמץ! להראות את תכני הלימוד, מצע המפלגה החמסית ומכאן להלחם בהם עד חורמה!

  • 145.

    שימעון ברס

    אדם, 01/02/09 19:48

    במה קיבל פרס נובל-
    במלחמות

  • 144.

    תודה רבה זמנך עבר! מה חשב לעצמו אולמרט כשבחר בחרא הזה כמתווך? (ל''ת)

    א.מ, 01/02/09 19:20

  • 143.

    דמוקרטיה בחסות הצבא

    בתורכיה, 01/02/09 18:57

    אצלנו- בוגרי צבא מופקרים לדיקטטורים אקדמיים. פלא שלתוקפי ישראל יש על מי לסמוך?
    אני רוצה לראות גיבוי פרקליטות צבאית ללוחמים ומילואימניקים גם בימי שיגרה.

  • 142.

    ארדואן זבל אנושי כולי תקווה שהארופים לא יקבלו אותם לשוק האירופי (ל''ת)

    דולפין סגול , 01/02/09 18:55

  • 141.

    אולי תפסיקו עם ''הורג ארמנים וכורדים'' שיהרוג!!

    נוי אלון, 01/02/09 18:51

    צריך להיות יותר עניינים ולשים אותו במקום בענייננו לא בעניין הכורדים ולצערי אף אחד לא שם אותו במקום.
    אה, וגם כן לא לדאוג לדעתי אף אחד לא נוסע יותר לתורכיה יש ביטולים שחבל על הזמן.
    פשוט לענות לו כמו פרס, לא לעזור יותר שייקבר בחרא שלו לא צריכים לא אותו ולא את העזרה שלו, הבנאדם עושה רעש על חשבוננו צריך להוציא אותו מהשרשרת. החוצה...זבל

  • 140.

    ישראל אשמה

    אריה, 01/02/09 18:45

    למה נתתם לטורקי מטומטם לתוך עם הסורים ,
    והפלסטינים
    ישראל אשמה.

    • אריה אהבתי זו האמת (ל''ת)

      נוי, 01/02/09 19:37

  • 139.

    ארדואן לא יכול לשחרר נוד בלי אירן אז את גילעד הוא ישחרר? (ל''ת)

    מוישה זוכמיר א"י , 01/02/09 18:39

  • 138.

    מי שעורר את הכלבים הנרדמים האלה כמו סוריה וטורקיה זה המפיונר הארור כל

    ג'ינג'י = ת''א, 01/02/09 18:35

    אשליה שהמפיונר ופושעי אוסלו השלו אותם זה
    מעורר אנטישמיות כלפי היהודים!!
    במיוחד כעת הכלב הזה נמצא בתחרות מול מובארכ לפני אובמה שרוצה להפגין חיוניות וחשיבות למדינה הארורה שלו!
    המפיונר הבטיח לו את רמת הגולן שיעביר לסוריה וזה התנפץ להם בפרצוף וכעת שליט הפך להיות סוג של סחיטה בידי הכלבים האלה!!
    ארור יהיה מי שיעביר את ירושלים ואת רמת הגולן לרוצחים הארורים האלה!!
    חרם על טורקיה הארורה אבל בטוח שהשמאלנים האנטישמיים סייעני הטרור ירוצו לשם כמו שהם רצו לכפרים הערבים לאכול חומוס כאשר בהפגנות הכלבים לא היססו לקרא מוות ליהודים!!

    • הפסיכיאטר הארצי טוען שאפילו זריקה נגד דביליות לא תעזור לך! (ל''ת)

      קזוארינה , 01/02/09 19:07

      • YOU MUST KNOW FROM EXPERIENCE... (ל''ת)

        ELLI, 01/02/09 21:50

  • 137.

    אמריקה יודעת תודות ל11/9 ועירק מזה מוסלמי (ל''ת)

    אריק, 01/02/09 18:33

  • 136.

    הידלים שלו לא נקיות איך הם מתיחסים לעם הכורדי מפציצים אותם ללא אבחנה

    אור, 01/02/09 18:21

    אינני מצדיקה את פעולות הטרור של הכורדים

  • 135.

    Erdogan is a DRAMA QUEEN (ל''ת)

    ילד חוץ, 01/02/09 18:17

  • 134.

    אם אתה יכול לשחרר את גלעד למה לא עשית זאת? יא חתיכת

    נוי אלון, 01/02/09 18:11

    ח.. טורקי.ספיק לא צריך יותר לראות את האפס הזה נמאס ירק לנו בפרצוף ואנחנו כאילו יורד גשם פתאום.

  • 133.

    מחליף את הזהבה הזאת ממרץ יאללה להחרים אותו (ל''ת)

    ואת טורקיה!, 01/02/09 17:33

  • 132.

    היה ברור שהוא משתייך לאיסלם הקיצוני האיש הזה עוד בטרם נבחר חבל (ל''ת)

    לאה, 01/02/09 17:29

  • 131.

    הוא נשמע כמו סניף של מר''צ.... (ל''ת)

    הם משלמים לו? או שהוא סתם אדיוט בחינם?, 01/02/09 17:15

  • 130.

    ארדואן רוצה להיות גיבור באזור ולא נותנים לו

    טלי, 01/02/09 17:07

    הוא מנסה שטורקיה תהיה כוח באזור. קודם עם שלום עם סוריה עכשיו הוא יכול לשחרר את שליט. יש לעזוב את ארדואן שיבשל את הדיבורים שלו נגד ישראל ולא להתיחס אליו.
    יש בחירות בטורקיה בעוד חודשיים והוא עושה את זה כדי העם יבחר בו, הוא עושה את עצמו גיבור על חשבון תושבי עזה.
    הטורקים לא מטומטמים והיום בתוכנית בטלויזיה המקומית יצאו נגדו וההתבטואות שלו בדאבוס.
    על אשתו, אמינה שצעקה לפרס - הכל שקר אמרו....היא למדה בבית ספר רק שמונה שנים מה היא עובד עכשיו במישרד החוץ בטורקיה ? מה היא יודעת ? אבל דבר אחד היא יודעת.....שבעלה צריך להישאר בשילטון כדי שהיא תוכל להחזיק את הילדים שלה שחיים באמריקה.

  • 129.

    שימעון הגדול

    עופר, 01/02/09 16:34

    שימעון מלך ישראל תמשיך עד כמה שאתה יכול

  • 128.

    צריך להכשיר את ה-P.K.K

    זכריה , 01/02/09 16:34

    מה הוא הולך רחוק מגבולו . אין יום שאין הרוגים ,סליחה, נרצחים מהמחתרת ה-P.K.K על ידי הרוצחים הטורקים גם הם (P.K.K )ארגון חופש . אבל מה שנוגע להם זהו טרור ומה שנוגע לנו ,על בשרינו, זה ארגון שוחר שלום שאנו מטרידים אותו מפעם לפעם.

  • 127.

    מר מצפצף ומה מונע בעדך לשחרר את גלעד שליט? בגלל שפג תוקף?... (ל''ת)

    האיכפתית, 01/02/09 16:27

  • 126.

    תראו תשנאה שיש למחבל הזה שרוצה לדחוף אותנו לברוח מהגולן.

    N1NE , 01/02/09 16:26

    התורכים רצחו שחטו מיליון וחצי ארמנים והם באים לפה לממשלת השמאל ההזוי ומדברים כמו מתווכים, שמנסים לעשות שלום על ישראל.
    לשחרר את שליט? כמה זה יעלה? כמה רוצחים?
    כל המוסלמים נגדנו ולא משנה כמה יפגעו בנו, כל פגיעה בבני עמם מצידנו אפילו צודקת מחזקת את שנאתם והרצון להשמידנו, אין מוצא.
    שכחתה איך לעגתה לנשיא ממשלתנו ההוזה שבמקום לכעוס התנצל במקומך, עוד מפגר הוזה.
    אם לא נצא מהפיגור וההזיות ונפסיק להיות טובים לטרור ולנאצים, סופנו קרב ובא.

  • 125.

    מי שמצפה שנחטוף טילים בשקט הוא במפורש אנטישמי. (ל''ת)

    C-cyclist, 01/02/09 16:11

  • 124.

    Promises promises. Chalomot beAspamya. When you will free him, (ל''ת)

    then we talk., 01/02/09 16:08

  • 123.

    חמאס משבח את ארדואן מסקנה שהוא מחוץ לחוק בשבילנו (ל''ת)

    אילן מסיקה, 01/02/09 16:07

  • 122.

    יותר חמא''ס מחמא''ס,מזל שנחשף פרצופו האמיתי, שיכנע את ליבני ואולמרט (ל''ת)

    להחזיר הגולן והם הסכימו, 01/02/09 16:03

  • 121.

    למרות הכחשותיו, ארדואן הוא חלאת אדם אנטישמית (ל''ת)

    שישרף הוא וכל האיסלמיסטים, 01/02/09 16:00

  • 120.

    מספיק עם הסרט הטורקי. גש שחרר את גלעד שליט.

    יפעת, 01/02/09 15:54

    אם היתה באפשרותך לשחרר את גלעד שליט מזמן היית עושה זאת בכדי לזכות בקופיונים בפני העולם. אבל אתה עושה אחלה סרט טורקי עלינו יאללה מספיק שטיות.

  • 119.

    אנחנו לא מתערבים בעיניינים של טורקיה,אל תתערב בעיניינים שלנו.

    כי אנחנו לא יכולים לפעול בעיניינים שלנו לפי רצונך, 01/02/09 15:52

    זה פשוט להבנה לא?או שאתה חושב שאתה בעל הבית שלנו?אנחנו הרי לא ניכנסנו לטווח בינכם לבין הכורדים,ולא צעקנו עליכם ופלנו עליכם האשמות.קיבדנו אותכם.תן כבוד ! על תתערב בדברים שלא ביקשו ממך.ואם כן יבקשו ממך,תדע שיש גבול.(כל מדינה חושבת שיש לה איזה מנוף להפעיל לחצים על ישראל כדי לגרום לישראל לפעול לפי האינטרסים שלה)הרצונות שלכם זה בסדר,אבל אנחנו נחליט מה טוב לנו.הבנת את זה ברוך?איפה ''המנהיגים'' שלנו שיגידו את זה בעדינות אבל באסרטיביות לכל אלה שדוחפים את האף?!

  • 118.

    ארדואן הוא משת''פ של אסד

    יודעי דבר, 01/02/09 15:49

    ארדואן נתן לחמאס, דרך אסאד, אור ירוק להפציץ את ישראל. הוא, לא קרא נכון את המפה הפוליטית בישראל, כשאולמרט הצהיר בפניו, בכנות, שישראל איננה מתכוננת להגיב על הקטיושות, הוא הורה לחמאס, דרך אסאד, להמשיך ולהטריד ביתר שאת. אולמרט הוא בר מינן פוליטי, וההחלטות על המלחמה התקבלו בלעדיו ובהסכמתו הפאסיבית.

  • 117.

    אני מקווה שאף יהודי מישראל לא יטוס לתורכיה, קצת כבוד

    רוגלית, 01/02/09 15:33

    אנו שפרנסנו אותם בתיירות, אנו שנסענו אליהם ברכבת אווירית, אנו שהכנסו אליהם מליוני דולרים - דרך בתי המלון שלהם. מעכשיו לא עוד!!! אסור לנו לנסוע לתורכיה! הם ירקו לצלחת ממנה הם אכלו, והרבה.
    קצת כבוד יהודים. שלא ידרכו עליכם.

  • 116.

    איך ידעתי שארדואן עצבני על זה שנישלו אותו כמגשר בין ישראל למצרים

    עיינה, 01/02/09 15:31

    אז הוא מציע עצמו שוב כמתווך בין ישראל לחמס בעניין שליט.

  • 115.

    הגיע הזמן להכיר בשואת העם הארמני ולעשות צדק היסטורי (ל''ת)

    שרון, 01/02/09 15:21

  • 114.

    "מתווך הוגן"- נבחרי קדימה הם בוגרי 'עלה ירוק'

    mims2 , 01/02/09 15:02

    אם אולמרט וחבריו לא היו תחת השפעת קנביס, איך ניתן להסביר שהם ראו בפשיסט הקטן הזה "מתווך הוגן"?

  • 113.

    אני לא רואה בכל הטורקים מיקשה אחת אבל העלבון צורב.

    ב.דני , 01/02/09 14:59

    זוכר אני את תאריך ה-17 באוגוסט 1999 כאשר פקדה רעידת אדמה שגבתה 17,000 קורבנות
    שיזכרו הטורקים מי הראשון שנחלץ לעזרתם והוציא מבין ההריסות 140 איש.
    זוכרים את גולצ'וק וצ'ינרצ'יק? איפה כל התושבים שהיו מוכנים לנשק את ידינו אז ?
    זוכרים שטורקיה עברה גל פיגועי טירור שהבריחו את כל התיירים האירופאיים ומאות בתי מלון עמדו ריקים ? מי היחידים שלא פחדו ובאו להתארח שם ? רק הישראלים.
    נכון אנו לא התייר האידאלי ורבים מביננו גסי רוח ומתנהגים כבהמות אך רובינו היינו שם, אהבנו את האתרים וכן גם אהבנו את האוכלוסיה.
    אני בספק אם כל זה נשכח על ידי התושבים.
    אני חושב שזהו מס שפתיים של טורקיה לאיראן ולעולם המוסלמי.

  • 112.

    הבן אדם עבריין לא קטן

    שוקי, 01/02/09 14:53

    הוא היה ראש עירית איסטנבול והושעה עקב עבירות פליליות לאחר שריצה את עונשו לא יכל להיבחר באיסטנבול שלח את חבירו הטוב עבדולה גוול שמכהן היום כנשיא להבחר כראש מפלגה ואז הם שינו את החוק עקב רוב פרלמנטרי והלך להבחר באיזו עיירה קטנה בגבול טורקמניסטן ואז ניבחר לפרלמנט חבירו התפטר והוא ניבחר לראשות הממשלה ואז הוא דאג לחבירו שיהיה נשיא האתם מבינים הנ''ל פוליטקאי מושחת אין כל צורך להתרגש יותר מידי הצבא ימצא את הדרך להוריד אותו כי הקשרים הביטחוניים יותר מידי קרובים והם ואנחנו לא נרצה להיפרד צריך להעניש אותם השנה ושהם ירגישו ש500000 אלףישראלים לא מגיעים הם יתחילו להתרגש קצת .השנה חרם .

  • 111.

    שהיתה רעידת אדמה והטורכים

    ASSAFY , 01/02/09 14:36

    היו צריכים עזרה אמרתי לא לעזור להם
    ידעתי אזה חארות כפויי טובה הם
    צריך לנתק איתם תקשר

  • 110.

    שחכנו שהם ערבושים,כמו כל הערבושים (ל''ת)

    הוא סוג של פעיל חמאס ב''אידאולוגיה'' שלו,ערבוש, 01/02/09 14:28

  • 109.

    בקשה, מר ארדואן, תשחרר את החייל שלנו

    דב ניימן, 01/02/09 14:27

    כן, עוד פעם תשחר את גלעש שליט, אני בטוח שבכוחך לבצע את זאת, עם ישראל תריע לך על מעשה זה, אבל מהר, את הראיון לניוסויק,
    היה מוצלח , אני מתרשם שפעלתה בפזיזות וב עצבים, זה פגע בך וביחסים אתנו, זה חבל, תפקידך במזרח התיכון חיובי מאוד, הקשרים שלך יכולים לעזור לבנות גשר לשלום, הנך יודע שעם בישראל מטייל בארצך המפוארת כל השנים,זה עוזר לכלכלה ונותן פרנסה לאלפים תושבים ממדינתך, עליך לפנות למר פרס ולדעת להתנצל, עזיבתך בדבוס לו היה חיובי למדינאי.

  • 108.

    ארדואן אדם מסוכן

    דורון, 01/02/09 14:23

    ארדואן הוא המסוכן ביותר במנהיגי האזור, מצד אחד כאילו פרו מערבי ומצד שני תומך נלהב באיראן סוריה וחמאס(ציר הרשע). טורקיה הופכת למדינה מוסלמית קיצונית מיום ליום, ושלא תתבלבלו מאיסטנבול ה''מערבית'' הכל נעשה מתחת לפני השטח כדי לא להרגיז את החילוניים יותר מדי כדי שלא יעשו רעש. יכול להיות שהוא הבטיח לסורים פיצוי על כך שאיפשר לחיל אוויר לעבור בשטחו בדרך להפצצת הכור בדמות ''שלום'' עם ישראל והחזרת הגולן. מזל שזה לא הבשיל.

  • 107.

    ערבי לא יכול לשמש כמתווך הוגן

    ramiezra , 01/02/09 14:16

    לא מבין איך מלכתחילה ביקשו ממנו לתווך !
    הוא יכול לשחרר את שליט, רק בתמורה ישראל צריכה לשחרר 1200 מחבלים-רוצחים על מנת שיוכלו להמשיך ולהרוג עוד יהודים, ולשחרר את כל מנהיגי המחבלים שכלואים אצלנו, ע"מ שיוכלו לחנך ולגדל דורות חדשים של מחבלים מתאבדים. - לא לשחק את המשחק שלהם, כואב לי הלב על גלעד שליט ובני משפחתו- אסור שישראל תהיה בת ערובה בידי מרצחי החמאס, לגרום להם שלא יהיה שווה להם להחזיק בו- העברת כסף ומזון במידה מוגבלת, הפסקות חשמל ומים יזומים בזמנים לא מתוכננים, תגובה לא פרופורציונאלית לכל ירי, פגיעה בחיילנו, עד שיחזירו אותו, במקביל לנסות להביא לישראל באותם תנאי שבי את בניהם של ראשי החמאס

  • 106.

    שילך קודם לבקש סליחה מהארמנים ! (ל''ת)

    צביקה, 01/02/09 14:15

  • 105.

    WE DONT NEED YOUR HELP YOU LITTAL SHIT (ל''ת)

    FUCK TURKY, 01/02/09 14:05

  • 104.

    רוצחים אלפי כורדים במזרח טורקיה ובעירק ומטיפים לנו מוסר

    ניר י-ם, 01/02/09 14:00

    ערבים. למה נענשנו כך ?

    • וארמנים וארמנים.לא לשכוח!עשה מאיתנו רוצחים... (ל''ת)

      מוסא דאג., 01/02/09 14:19

  • 103.

    אתה גמרתה איתנו - שב בצד כמו סוריה (ל''ת)

    5869 , 01/02/09 13:57

  • 102.

    TURYIYA _ YOK! (ל''ת)

    Joe Anaaref, 01/02/09 13:52

  • 101.

    חתיכת חרא לא קטן הארדואן הדביל הזה, חרם על טורקיה מי שנוסע לשם בוגד . (ל''ת)

    א.ב.סט, 01/02/09 13:47

    • בגלל תגובות של אפסים כמוך אני מחכה בכליון עיניים בו הערבים יפרצו ...

      ערבי, 01/02/09 14:02

      את השכר (הנשיאים והמלכים) שלהם וישחפו אותכם כמו צונאמי אחד גדול ...מה זה החוצפה הזו ...עכשיו אני יכול להבין למה מהלך כל ההסטוריה רצו להכחיד אותכם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • מה כוונת המשורר?

        מה ?, 01/02/09 14:17

        דע לך שאין לכם סיכוי להכחיד אותנו.

      • ואני מחכה ליום שבו תנסו לפרוץ את הסכר

        מתן, 01/02/09 14:22

        כדי להחזיר אתכם למקומות שמהם הגעתם.ראו הוזהרתם!

      • ערבי-אתה גזען ושונא יהודים . (ל''ת)

        mosheval , 01/02/09 14:29

      • בוגד מצחין,לך לעזה (ל''ת)

        ירון, 01/02/09 14:30

      • בואו, פרצו את השכר

        איתי, 01/02/09 14:38

        סוף סוף נעיף אותכם קיבינימאט, מדינת ישראל תגדיל שטחה משמעותית ונפסיק להיות מדינה כזאת קטנה. סוף סוף יהיה בצפון אתר סקי אמיתי.

      • סכר ולא שכר. לא מאמין שלרגע טעיתי בעצמי. שגיאות הכתיב של הערבי מדבקות (ל''ת)

        איתי, 01/02/09 14:40

      • ליברמן כבר מחכה להעיף אותכם לרשות הפלסטינאית. (ל''ת)

        מנחם, 01/02/09 15:13

        • צ-ו-ח-ק מ-י- ש-צ-ו-ח-ק א-ח-ר-ו-ן הההההה!!!! (ל''ת)

          ערבי, 01/02/09 15:41

          • אתה, ארדואן ואנטישמים אחרים תמצאו את עצמכם באותו המקום

            לערבי האנטישמי, 01/02/09 16:02

            שבו מצאו את עצמם היטלר וחבריו בסוף המלחמה, או שרופים או תלויים.

          • בדיוק. ובוכה מי שבוכה אחרון . אל תשאירו לנו נעליים ישנות. (ל''ת)

            יאהוד, 03/02/09 01:01

      • עוד מנדט ללינו (ל''ת)

        חיים, 01/02/09 21:16

      • בנכבה הבאה יבכו גם החמורים והסוסים (ל''ת)

        איבראהים אפאנדי אל יאהודי, 03/02/09 00:59

  • 100.

    תחליף את השם שלך לדרערדואן מתאים לך יותר (ל''ת)

    רובין, 01/02/09 13:29

  • 99.

    נדבר כשתהיה לכם רעידת אדמה יא פלוץ

    דן, 01/02/09 13:20

    אני לא מבינה מה אנחנו צריכים לפחד מהנקניק הזה?

    מי הוא בכלל? אז מה אם הוא הרים את הקול שלו? אוטוטו רעידת אדמה כל איסטנבול תתמוטט.
    רק אנחנו מצילים אותם

  • 98.

    חמאס יורה טילים על ישראל ורואה ביהודים סרטן ועכברושים שיש להשמיד! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 01/02/09 13:19

  • 97.

    אתה אנטישמי שונא ישראל וחוצפן. (ל''ת)

    mosheval , 01/02/09 13:18

  • 96.

    אחרי שחיסלתם את הארמנים ומנסים לחסל את הכורדים - דאג לענייניך ואל (ל''ת)

    תבלבל לנן את הביצים, 01/02/09 13:05

  • 95.

    עוד מתווך כזה ואבדנו=כהרגלו בקודש=פרס ירוץ וירצה אותו=חנפן בלתי נלאה!! (ל''ת)

    נ.כהן בגלל פרס כל העולם מתיחס אלינו בזילזול=נמאססס, 01/02/09 13:02

  • 94.

    איך אתה מסוגל, הרי אפילו בפה המלוכלך שלך אינך שולט (ל''ת)

    בדיחי, 01/02/09 13:00

  • 93.

    התמיכה של ארדואן בחאמס=תמיכת הערבים בנאצים (ל''ת)

    לא ימני, 01/02/09 12:48

    • ארדואן הצבוע והאנטישמי מתעלם מאמנת החמאס ומרצחנות שלו (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 01/02/09 13:20

  • 92.

    Greatest M Attaturk (father of Turks) was of Jewish origin

    JAQUELINE Arad, 01/02/09 12:41

    חיים וייצמן היה ידיד של מ אטאטורק .אטאטורק ליווה יום אחד את וייצמן לעלות לקבר אמו .ובאמרו קדיש ,אטאטורק ליווה אותו במלמול הקדיש. This is a documented true story

    • And many Turks followed Shabtay Tsvi in Turkey and worship him (ל''ת)

      Mehmet /Izmir, 01/02/09 13:18

  • 91.

    ארדואן מסוגל לשחרר את גלעד שליט ולא עושה זאת כי הוא אנטישמי (ל''ת)

    נחמן, 01/02/09 12:30

  • 90.

    ואני מסוגל לשנות את העולם. (ל''ת)

    גם אני מגלומן, 01/02/09 12:27

  • 89.

    שחרר אותנו מהמילים שאתה אומר. ולהפסיק יחסים עם טורקיה לאלתר!

    איל, 01/02/09 12:21

    מאחורי האידיוט יש תומכים.
    ויש להם גם נשק שנתנו להם.
    ויש להם גם מערכי לחימה שצה''ל התאמן איתם.
    ויש להם את הכסף שלנו שנסענו לבזבז שם.

    להפסיק הכל. מידית!לאלתר!ברגע זה!עכשיו!
    אם אין אני לי, מי לי!

  • 88.

    מתווך הוגן??

    צבי, 01/02/09 12:18

    לאחר התיצבותו לצד החמאס נתגלה הפרצוף האמיתי אין צורך במתווך כזה!!

  • 87.

    אסור לנסוע לטורקיה

    קובי, 01/02/09 12:16

    לאחר שהוא פגע בעם היהודי ובמדינת ישראל
    ובנשיא המדינה שלנו צריך לבצע חרם על טורקיה
    ולא לנסוע לשם . יורקים עלינו ואנו מזרימים
    כסף בתיירות לשם יהודים אל תסעו לטורקיה
    המוסלמים שם דומים למוסלמים בעזה .

  • 86.

    ארדואן. לא מדובשך ולא מעוקצך!!!! (ל''ת)

    בני123 , 01/02/09 12:15

  • 85.

    הסיבות הן לגמרי אחרות... כנסו!

    יניב, 01/02/09 12:13

    1. למר ארדואן יש בחירות בחודש מרץ, והוא צריך תמיכה באופן דחוף ביותר, ומה יותר אטרקטיבי מלהתנפל על היהודים.
    2. מר ארדואן סובל מקווים ילדותיים באישיותו ... עשו לי ... לקחו לי ... ובכלל.
    כל אשיותו משדרת ילדותיות אינפנטילית

  • 84.

    שקרןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן (ל''ת)

    אני, 01/02/09 12:11

  • 83.

    להחרים !!

    ס. חיה, 01/02/09 12:09

    לא לנסוע, לא לפוש, ולא שום ביקור.

  • 82.

    אתה מושך בחוטים של חאמס ? לא ידענו מה באמת?תראה לנו שגלעד עדיין חי

    JIM BAEM, 01/02/09 12:09

    ואז נאמין לך!!!!!!

  • 81.

    Saying you can free is as stating you are a terrorist or a lier

    Surfers Logic, 01/02/09 12:06

    Offering yourself as a mediator to help
    the terrorists benefit anything out of their crime indicates by what values you
    stand

    Stating you can free Gilad Shalit, yet you don't, if it's true it implies from whom the terrorists take advise and who serves the goal of terror by volunteering
    as broker of terror...honnest or not...let the free world decide, rewarding or not it's for the followers of Kamal Ata Turk, Europe and NATO to decide...in what direction and how fast they want the Orient Express to run
    with you as it's driver

  • 80.

    אל תשחרר ואל תעשה טובות...רצית לשלוח כח "שלום" לכאן??? (ל''ת)

    herzi33 , 01/02/09 12:05

  • 79.

    אתה הגדול בשונאי ישראל.....חמסניק מובהק...עלוב...ומנוול (ל''ת)

    herzi33 , 01/02/09 12:01

  • 78.

    לא לטוס לשם,למחוק את הברברים ומאותגרי האנטלגנציה התורכים ,תחרימו אותם (ל''ת)

    נעם, 01/02/09 11:58

  • 77.

    אולמרט:" אני לא מצטער על אף שיחה שלי עם ביבי, שפעל למען הסברת המדינה ב

    הליכוד בפיקוד , 01/02/09 11:55

    הבוס של ליבני טוען: " אני לא מצטער על אף שיחה שלי עם ביבי, שפעל למען הסברת המדינה במסירות וביכולת מרשימות ואני מעריך את זה."

  • 76.

    ארדואן מחפש כסת''ח וכבוד על חשבון ישראל

    ל רפי, 01/02/09 11:50

    איש לא התחייב לארדואן שכל מה שיציע כמתווך יהיה מקובל. איש לא חייב אותו להיות מתווך; לא טוב לו - לא כסף. שיעסוק בעינייני טורקיה, אולי יהרוג קצת פחות כורדים. גם הם רוצים עצמאות וגם הם קיבלו החלטות ''דמוקרטיות''.
    אין שום סיבה שיראל תכבד החלטות של מי שהאג'נדה המדינית שלו היא השמדת ישראל. אם ארדואן לא מבין זאת, מה הוא מחפש בכלל באזור? ועוד כמתווך...
    כליאת המנהיגים של החמאס, וגם לא כולם, היא תוצאה של מדיניותם האנטי-ישראלית. מה רוצה ארדואן, שנודה להם על כך? אנחנו עדיין זוכרים את האינתיפאדה השניה, אז לא כלאנו את מהיגי אש''ף. לארדואן זכרון סלקטיבי או מגמות שליליות, בשני המקרים הוא אינו מתווך רצוי.
    טענתו לגבי שליט נראית כהזיה. אם יכול היה לעזור, מדוע לא פעל כמעט שלוש שנים. היכן ההומניזם שלו בהקשר לשליט??
    איזה הישג השיג מול סוריה? שהם מוכנים לדבר תמורת התחייבות ישראלית לנסיגה כוללת; תודה , לא בא בחשבון.
    בכל מה שנגע ארדואן, מבחינה ישראלית הוא נכשל. אז שיעזוב אותנו במנוחה או שנשתכנע שיש לו אג'נדה אחרת, אנטי-ישראלית במהותה.

  • 75.

    לך חפש יא אדיוט עיוור (ל''ת)

    עופר777 , 01/02/09 11:50

  • 74.

    לא צריכים עזרה של אנטישמים

    זלמה, 01/02/09 11:38

    עדיף שתרסן את ההמון שאתה שלהבת בהתבטאויותך הטפשיות לפני שיהודים ירצחו בטורקיה.

  • 73.

    הצדיק מטורקיה נכשל להזיק לישראל......................

    שאול קאופמן , 01/02/09 11:32

    מזל שאולמרט לא הלך אחרי הטורקיכי הוא המצליח להביא את הסורים והחיזבלה ליד הכנרת ואת החמאס בגדה.

    כל מי שמביא מתווך שונא ישראל או ומפוקפק,מודע מראש לנזק למדינה.

    מי שלא מבין שישראל נלחמת על הבטחון בלבד,הוא לא מתאים לישראל שילך לתווך בין טורקיה לכורדים

  • 72.

    אל תדבר תעשה!!!! (ל''ת)

    ירוק, 01/02/09 11:30

  • 71.

    למרות החליפה ולמרות שוויץ..חרא נשאר חרא..היהפוך מוסלמי עורו? (ל''ת)

    רום, 01/02/09 11:26

  • 70.

    להעביר מיד את כל היהודים מטורקיה לישראל. ולהוריד רמת היחסים

    יגאל, 01/02/09 11:22

    הדיפלומטיים בין המדינות. האם עוד נשארו ישראלים מטומטמים אשר ממשיכים טיולים בטורקיה? מאז גבלס לא הייתה פרופגנדה אנטישמית יותר שקרית ואיומה מזו של ארדואן. אפילו פרס התעצבן.

  • 69.

    סעו לאיילת-לא לטורקייה האוייבת....

    טורקייה+עזה=חמאס, 01/02/09 11:21

    רבותיי הישראלים-יש לנו ארץ יפה מהצפון עד הדרום יש לנו את איילת הדרומית היפה,עם ים משגע ומלונות יותר מעניינות מטורקייה הערבית והאנטשמית,והמגעילה {אייפה שייש מוסלמים יש בעיות}.

  • 68.

    ואני מסוגל לגעת עם הלשון בקצב האף...חפש מי ינענע אותך אוסאמה. (ל''ת)

    אסי, 01/02/09 11:17

  • 67.

    להחרים את ברלין- סליחה את תורכיה (ל''ת)

    amit-z , 01/02/09 11:10

  • 66.

    רמבו בוגד

    סמי, 01/02/09 11:07

    ברור כי אתה ערבי שונא ישראל הייתי מציע לאנשים כמוך לעבור למדינות ולמנהיגים שאתם תומכים בהם, שם אין ביטןח לאומי אין חופש דיבור אין דמוקרטיה ואין שלטים על חנויות של ערבים. שם יש מצעדים מגוחכים וצרחות אנטישמים שריפת דגלים ותרבות איסלמית ערבית ברברית. אתם המצתם את הרוע והשינאה. אם אתה רמבו אני הרקולס.

    • שמעתי את אנטוניו ונדירס היום

      רמבו, 01/02/09 12:55

      זה שחקן משיכמו ומעלה והיה שותף לסטלון בסרט אבל מה שאמר על אנשים כמוך זה עשה לי את היום תחפש כתבות בכדי שתתעורר

  • 65.

    מדוע ה p.p.k לא ארגון לגיטימי?מדוע לא לתת אוטנומיה לכורדים (ל''ת)

    א.מ, 01/02/09 11:06

  • 64.

    עוד מתווך כזה ואבדנו - להחרים את טורקיה

    יפעת, 01/02/09 11:05

    להחרים את טורקיה. ארדואן נציג של הערבים ואיננו ניטרלי.

  • 63.

    ארדואן לא רלוונטי כבר.לא אובייקטיבי,שונא ישראל ,ומצדד בטירור (ל''ת)

    היה היה מתווך ., 01/02/09 11:05

  • 62.

    הכרמת תורכיה

    מראל, 01/02/09 11:00

    אני תורכיה ומסקימה על הכרמת תורכיה על הישראלים לא לצאת לטייל שם

  • 61.

    נשבר הזין מארדאון

    סמי, 01/02/09 10:59

    חאלס הבנו נשבר הזין מהאנטישמי התורכי.
    שיחפש לעשות צדק במקומות אחרים שידבר קצת על הרצח של הכורדים ורצח העם הארמני.
    במשך עשר שניים נסעתי שלוש פעמיים לתורכיה בכל שנה, ובגלל הליצן הזה לא נוסעים יותר.

    • עדיף להם בלי ישראלים

      רמבו, 01/02/09 12:52

      לא יצטרכו לשריין מגבות מחו''ל

  • 60.

    העולם החופשי מצדיע לך ארדוגן

    רמבו, 01/02/09 10:59

    כל מילה בסלע ירבו ויבורכו אנשים כמוך

  • 59.

    הוא קצת מבולבל

    ארי, 01/02/09 10:58

    מסכן

  • 58.

    צודק בהחלט צדק צדק תרדוף

    מירון, 01/02/09 10:52

    על כל קאסם מעזה להגיב בפגז זה צדק זו הגינות

  • 57.

    ''כולאים את נבחריהם'' = הכוונה לאוצ'לאן לא? (ל''ת)

    אבי בראזני, 01/02/09 10:43

  • 56.

    אולמרט:" אני לא מצטער על אף שיחה שלי עם ביבי, שפעל למען הסברת המדינה ב

    הליכוד בפיקוד , 01/02/09 10:35

    הבוס של ליבני אומר :" אני לא מצטער על אף שיחה שלי עם ביבי, שפעל למען הסברת המדינה במסירות וביכולת מרשימות ואני מעריך את זה."

  • 55.

    לא רוצים מתווך אנטישמי מחרימים את טורקיה

    חרם מוחלט וסופי על טורקיה, 01/02/09 10:33

    קורא להחרים סוכנויות נסיעות שעדיין משווקות נופשונים לטורקיה.

  • 54.

    גם אם תבש אותו חליפה ותאריח אותו בשוויץ מוסלמי ישאר מוסלמי אין הבדל

    רונן, 01/02/09 10:32

    בן בין לאדן לבין ארדואן לאחמד טיבי ולואיס פארחן.

  • 53.

    ישראל צריכה להכריז: הארמנים עברו שואה על ידי התורכים!!!!! (ל''ת)

    שואת הארמנים!!!, 01/02/09 10:30

  • 52.

    אם אתה מסוגל לשחרר את גלעד שליט, אז למה אתה מחכה?

    א, 01/02/09 10:29

    כי רק דיבורים, שבענו מהם, אנו רוצים מעשים!

  • 51.

    כלינו את נבחרי החמאס? סתם כך, כי בא לנו?

    א, 01/02/09 10:26

    מי אתה אדון רדואן? שתטיף לישראל ותדרוש ממנה, להחזיר שטחים לסוריה? הרי קודם כל תהיה נאה עושה ולא נאה דורש! מה עם רצח עם הארמנים? מה עם הכורדים שאתם לא נותנים להם מדינה? ומה עם השטח הסורי שסיפחתם לטורקיה? משום מה נראה כי דברים אלה לא מטרידים אותך, ומה שכן מטריד אותך, זה הגולן, אסירי החמאס ובטח גם מדינה פלסטינית! כאשר הפלסטינים הם אף פעם לא היו לעם והם אסופה מכל מיני מדינות ערב שהיגרו במשך השנים לישראל, ראה את מנהיגיהם הגולים; במקום לשקם אותם במדינות ערב הרבות ולפתח תעשיה, חינוך ובריאות? הם כל השנים משסים אותם ביהודים בכל העולם, כאילו נגד הכיבוש של ישראל!

  • 50.

    אני ואתה נשנה את המצב=אני ואתה מצביעים ליכוד !!!!

    הליכוד בפיקוד , 01/02/09 10:22

    ברור שליבני וברק נכשלו בבטחון
    ברור שביבי צדק כשהזהיר שיעופו טילים מחמאסתן
    ברור שליבני והרגיעה שלה זה מתכון לאסון
    ברור שברק נכשל בלבנון ובחמאסתן
    תנו לביבי למגר את הטרור משלטון חמאסתן
    forget the rest = bibi is the best

    • This is expected!

      Avnera, 01/02/09 10:35

      We have been told again and again that Hamas will launch rockets etc during the last days just before the cease fire. This is what is happening now, and should stop not later than this Friday, after the meeting in Cairo.

  • 49.

    איפה פרס כשצריך אותו (ל''ת)

    שי, 01/02/09 10:18

  • 48.

    מענין למה הוא חשב שאולמרט ת.פ. שלו? (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 01/02/09 10:12

  • 47.

    חוצפן!

    ירון, 01/02/09 10:08

    מי הוא חושב שהוא? מנסה להתחנף לבוחריו על חשבוננוץ הגיע הזמן שגם אנחנו נתחיל להתנהג כמוהו במקום להתרפס ולהסביר כל הזמן למה אנחנו חיים

  • 46.

    אני ואתה נשנה את רוע הגזרה = אני ואתה נצביע ליכוד !!!!

    הליכוד בפיקוד , 01/02/09 10:05

    ברור שליבני וברק נכשלו בבטחון
    ברור שביבי צדק כשהזהיר שיעופו טילים מחמאסתן
    ברור שליבני והרגיעה שלה זה מתכון לאסון
    ברור שברק נכשל בלבנון ובחמאסתן
    תנו לביבי למגר את הטרור משלטון חמאסתן
    forget the rest = bibi is the best

  • 45.

    הפנים - פניו של ארדואן, הקול - קולה של אירן. עוד מעוז שנפל בידיהם. (ל''ת)

    Eחד, 01/02/09 10:04

  • 44.

    הקיצור ולעניין לפני שבאים אליו בטענות צריך להגיע ליהודים שונאי ישראל (ל''ת)

    מוטי, 01/02/09 10:03

  • 43.

    על ישראל להכריז באופן רישמי על הכרתה בשואת הארמנים! ולהפעיל לובי ב

    שואת הארמנים!, 01/02/09 10:00

    בארה''ב שתכיר גם היא בושאת הארמנים!!

  • 42.

    איפוא משרד החוץ להסביר לעולם מה התורכים עשו לעמים אחרים (ל''ת)

    התורכהי, 01/02/09 10:00

  • 41.

    איפה היית 8 שנים?רק דם מוסלמי קדוש בעיניך? (ל''ת)

    דודי29 , 01/02/09 09:58

  • 40.

    ararat

    noach, 01/02/09 09:56

    מגיע לנו.וזה עוד לא הכל..אנחנו עוד נשלם ביוקר רב על הבגידה בכורדים ובאוג'אלאן!!!!!!!!!!!!

  • 39.

    מי שנוסע לתורכיה בוגד!! עד שיתחלף הזבל הזה (ל''ת)

    התורכיה, 01/02/09 09:56

  • 38.

    if there is a good muslem - arduan is very bad one (ל''ת)

    pini-1, 01/02/09 09:28

  • 37.

    הטורקים צריכים להיענש על מה שעשו לעם הארמני (ל''ת)

    ELITOMER , 01/02/09 09:25

  • 36.

    ועוד אנו קוראים לו "מתווך הוגן"...רואים תכף באיזה צד הוא. (ל''ת)

    panacea , 01/02/09 09:23

  • 35.

    יש פה אמת נחרצת לגבי אולמרט הפושע!

    תקשיבו לו!, 01/02/09 09:13

    אולמרט הוא לא ''קדימה'' הוא ''קדימה לכלא''. את האיש הזה יש לתבוע על פשעים נגד עמו.
    נגד מדינת ישראל ובהתעללות בהוריו של גלעד שליט.
    האיש הזה לא עשה כלום חוץ מצרות ו 2 מלחמות בשנתיים וחצי.
    וכאן יש הצהרה של מי שראה וחווה את המניפולטיביות שלו ימים רבים. בדיוק כמונו.

    אסור ממשלת ימין! אנחנו רוצים יחסים של שלום ורק ליבני תשיג את זה! עם אובמה.

  • 34.

    חסל סדר טיסות ונופשונים לפרנסתם של צמאי הדם הללו!

    laura, 01/02/09 09:12

    סיבה טובה מאוד מדוע אפשר לוותר על נופשונים לטורקיה, כי הרי מזה שנים אנו פוקדים אותם על המונינו, מדוע אנו רוצים להמשיך ולפרנס של אלה הרוצים לכלותינו?

  • 33.

    חסר למי שיתן לו לתווך. אין לכם מנדט לתת לנאצי כזה מעמד בינלאומי (ל''ת)

    לא אצביע יותר קדימה, 01/02/09 09:08

  • 32.

    איך שהתייחסת לפרס, כל העולם ראה את השינאה שלך בעיניים. אתה אויב

    אחמד טיבית, 01/02/09 09:03

    אתה מאמין בדת החושך האלימה שמקדשת את המוות
    וטוענת שנשים נחותות מגברים ולכן הן רכוש של הגבר ממש כמו כסא או שולחן

  • 31.

    הוא לא אנטישמי, הוא מטורלל שמסוכסך עם עצמו (ל''ת)

    מתי, 01/02/09 09:02

  • 30.

    נפל לו האסימון .. תיירות כול החגים בפתח בתי המלון משחיזים סכינים

    קובי, 01/02/09 09:01

    בתורכיה . יש המון ביטולים לחגים אבל אנחנו היהודים אין גאווה רוצים רק להנות . ותיראו כמה יהודים יבקרו בתורכיה . אבל מי מחכה שם הרבה פלשתינים מהגרים שיעשו פיגועים אבל כמובן היהודים ילכו לתורכיה . כי מה לעשות אנחנו אוהבים לסבול . כי אנחנו עם מסוכיסט . גם חיזבאלה נימצא בתורכיה תעשו חיים

  • 29.

    מעכשיו והלאה ירידה של 100% בתיירות לתורכיה (ל''ת)

    אל יתהולל חוגר כמפתח, 01/02/09 08:56

  • 28.

    שליט שאל את ליבני וברק = מה איתי? מה איתי? למה שכחתם אותי ?

    הליכוד בפיקוד , 01/02/09 08:54

    אתמול בערוץ 2 שליט שאל את ליבני נוברק ששוב מתמודדים בבחירות ושאל ?
    מה איתי? מה איתי ? מה איתי? למה שכחתם אותי ?

    ברור שליבני וברק נכשלו בבטחון
    ברור שביבי צדק כשהזהיר שיעופו טילים מחמאסתן
    ברור שליבני והרגיעה שלה זה מתכון לאסון
    ברור שברק נכשל בלבנון ובחמאסתן
    תנו לביבי למגר את הטרור משלטון חמאסתן
    forget the rest = bibi is the best

    • די יה חופר ! הבנו אותך!!

      לא ביבי, 01/02/09 12:17

      תצביע למי שאתה רוצה ותעזוב אותנו בשקט

  • 27.

    ארופה צריכה לחשוב טוב אם כדאי להם להכניס את טורקיה לאיחוד.

    N, 01/02/09 08:54

    טורקיה שחברות שלה הם מדינות וישויות טרור כגון,החמאס,סוריה אירן.

  • 26.

    עכשיו כל אירופה ראו שטורקיה היא עוד מדינת חסות שלאיראן ולא אירופית

    א., 01/02/09 08:54

    אתה מבטל במחי יד את מה שאטא טורק בנה.
    אין ספק שדעותיך מסייעות להבין שמקומה של טורקיה היא ליד איראן ולא באירופה.

  • 25.

    האיסלם משתלט על העולם,יש להם שיטה הם דו פרצופיים בכוונה (ל''ת)

    כולי תקווה שהעולם יבין שמדובר בשנאת ישראל נטו!, 01/02/09 08:53

  • 24.

    ארדואן משקר כליאת נציגי החמאס היא תגובה לחטיפת שליט ולא להיפך

    נעמן שפוי, 01/02/09 08:53

    ארדואן משקר כליאת נציגי החמאס היא תגובה לחטיפת שליט ולא להיפך

  • 23.

    בוא לא נשכח את הכורדים ואת הארמנים.. אה, ארדואן. (ל''ת)

    דורון, 01/02/09 08:50

  • 22.

    ארדואן מצדיק בהתנהגותו את ההסתייגות של האיחוד האירופי מצירוף תורכיה. (ל''ת)

    מוטי, 01/02/09 08:50

  • 21.

    האם היו מרשים לטילים ליפול:בלונדון?בתורכיה?בושינגטון?תביעות לקונסוליות (ל''ת)

    gadii , 01/02/09 08:48

  • 20.

    שב בצד אל תתערב - מנמיפולטיבי ומסיט את עם שלו (ל''ת)

    5869 , 01/02/09 08:46

  • 19.

    לתורכיה ובמיוחד לצבא שלה יש הרבה מה להפסיד אם היחסים עם ישראל יתדרדרו

    מושון,חולון, 01/02/09 08:45

    ישראל סייעה רבות לתורכיה להתקרב לארה''ב.
    איפא''ק ושדולות פרו ישראליות בארה''ב יכולות להתחיל לפעול נגד תורכיה על מנת להחליש את קשריה עם ארה''ב.
    הגיע הזמן שהצבא בתורכיה יעשה את מה שהוא עשה כשהיה איום של השתלטות קומוניסטית על תורכיה ואיומים בעבר של השתלטות איסלאמית - יעשה הפיכה.
    אתא תורכ קבע שהצבא צריך להגן על הדמוקרטיה והחילוניות של תורכיה.
    אם כך, מדוע הצבא התורכי נרדם בשמירה?

    • גם אצלנו הצבא נרדם בשמירה

      יותר רלוונטי, 01/02/09 18:26

      על הדמוקרטיה: מדוע הפרקליטות הצבאית לא מכינה תיקי תביעה נגד מרצים ופקולטות שמגרשים לוחמי צה''ל.
      אני כבר לא מדבר על נוער או ג'ובניקים שחייבים לכפוף ראש לזיבולים אנטי ציוניים עד כדי הכנעת דעותיהם למען 'הצלחה'.

  • 18.

    פניה לקאמל-אתתורק

    Erez, 01/02/09 08:45

    מי שהסיט את תורכיה ממימי הביניים למאה ה-19 וניסה ליצור עם מתקדם אולם האיסלם הוכיח שהוא חזק מכל הגיון. תורכיה חוזרת לחשכת המשטר העותומני. ישראלים בכנותכם מוצר בדקו האם הוא תוצרת תורכיה ? והניחו להם עם הרחת והשאורמה שלהם.

  • 17.

    טורקיה גם הולכת לבחירות

    יהודי מאמין , 01/02/09 08:40

    ובדיוק כמו שליברמן מתלהם אצלנו, הוא אצלם.

  • 16.

    כן כן. ויגאל עמיר מסוגל להחזיר את רבין. (ל''ת)

    שמענו עליך., 01/02/09 08:40

  • 15.

    האיש הזה מיתה חולה (ל''ת)

    הגשש, 01/02/09 08:38

  • 14.

    ב 10 בפברואר = שווה להצביע ליכוד !!!!!

    הליכוד בפיקוד , 01/02/09 08:38

    ברור שליבני וברק נכשלו בבטחון
    ברור שביבי צדק כשהזהיר שיעופו טילים מחמאסתן
    ברור שליבני והרגיעה שלה זה מתכון לאסון
    ברור שברק נכשל בלבנון ובחמאסתן
    תנו לביבי למגר את הטרור משלטון חמאסתן
    forget the rest = bibi is the best

  • 13.

    אתה לא מסוגל לשחרר אפילו - פוק

    לילי הכושית, 01/02/09 08:30

    אידיוט שכמוך,אחרי ההופעה המבישה שלך בדבוס, גם הישראלים הכי מטומטמים לא יבוא לנופש בתורכיה.

    תזהר מהברז כשאתה מתקופף (קוף) באמבטיה בחיפוש אחרי הסבון.

  • 12.

    מי שנוסע לנפוש בטורקיה הוא תומך חמאס.

    ברק א, יבנה, 01/02/09 08:30

    הוצאתם כסף בטורקיה?
    יופי, מימנתם את החמאס.

    נופש?
    רק בישראל!
    תימכו בתוצרת המקומית.

  • 11.

    מה קיבלה ויכולה לקבל טורקיה מישראל הרבה מאוד מהחמאס כלום

    ש.לוין, 01/02/09 08:29

    מדוע דחקה טורקיה את יחסיה עם ישראל לפינה הזו. ישראל תרמה ותורמת כל כך הרבה לטורקיה ולעם הטורקי ואילו החמאס מה הם תורמים לטורקיה בעצם שום כלום. אז למה עשה את המעשה הזה בדאבוס ראש ממשלת טורקיה לקבל אהדת מוסלמים מארצו, , הקרע עם ישראל וטורקיה לא יעבוד טוב לטובת הטורקים בכל התחומים ושטורקיה תחשוב פעמיים על המהלך שלה.

    • טורקיה כמתווך של שלום ???? בדיחה גרועה

      לאה, 01/02/09 10:44

      אם תיכנסו לאתר של גאי בכור תבינו למה
      לטורקיה חשוב העם הפלשטיני כמו השלג של שנה שעברה
      מה שחשוב הוא כוח ושילטון
      להראות מה הם יכולים לעשות
      תודה רבה לא על גב מדינת ישראל
      וזו הפעם הראשונה שאני מוכנה להריע ולא משנה מה הייתה הסיבה של אולמרט לצאת למילחמה מה שברור לא הבחירות דירבנו אותו
      המהלך הזה הוציא את הרוח מהמיפרשים של הטורקים
      שיצאו לשיט האומלל הזה לבד
      את רמת הגולן וירושלים לא מחזירים
      אז מה יש לדבר עם הסורים
      וביקצרה מה האיש הזה מקשקש כל כך הרבה

  • 10.

    יש לפתוח את תיקי השואה הארמנית והכורדית!! (ל''ת)

    sionov007 , 01/02/09 08:22

  • 9.

    איך תתיחס ישראל לארדואן ?

    י ל ד , 01/02/09 08:17

    ניתן להתיחס לארדואן בכמה צורות:

    א. לפסול אותו. לקטלג אותו באנטישמי.
    ב. להקשיב לו ולנסות ללמוד.

    אני לא כזה חכם כדי לדעת מה הדרך הנכונה.

    אולי צריך לנסות להקשיב לו, להפגש איתו,
    להסביר לו ולבדוק את דרכו.

    אולי צריך לשלוח את הנשיא שלנו לסדרת
    פגישות עם המנהיג התורכי ?

    • לא צריך להסביר לו שום דבר. גם ככה הוא מבין טוב מכולנו.

      ASCH, 01/02/09 09:05

      הכל פוליטיקה. אם מלבוי השנאה לישראל אפשר לגרוף הון פוליטי- כך ייעשה. הוא אדם מבוגר ופוליטיקאי משופשף. הוא מבין יפה מה הוא עושה. עד עכשיו עשה ''תיווך'' ביננו לסורים כשטורכיה היא.... צד עם עניין פוליטי שהגולן יעבור לסורים, כפיצוי על חבל אלכסנדרטה. עכשיו, כשרכב על גל השנאה וגרף הון פוליטי על חשבוננו, תוך המבצע בעזה, היחסים, איך נאמר? התחדדו קצת. וכבר לא תופסים אותו כאן כגורם ''ידידותי''. והוא ממשיך לדחוף את האף שלו, עכשיו לעניין גלעד שליט, תוך נסיון לחזור ולהשפיע כאן...כמובן על חשבון ישראל. לא צריך לפסול אותו ולקטלג אותו. זה ילדותי, ולא מתאים למדינאות. צריך לצנן את היחסים קצת ולמדר אותו מכל מני ''תיווכים'' במזרח התיכון ביננו לבין הערבים.

    • לתורכיה ולנו יש אנטרסים,ומשרד החוץ חייב לקיים דיאלוג קבוע עם הפרגמטים (ל''ת)

      gadii , 01/02/09 09:06

  • 8.

    התגלה הפרצוף האמיתי שלך....אתה חאמאס זבל (ל''ת)

    herzi33 , 01/02/09 08:14

    • מספיק לקרוא את מילותיו

      ערן, 01/02/09 09:40

      שהחמאס זה לא שלוחה של איראן בכדי להבין שהוא תומך מוצהר בטרור! !
      גם חברך אחמדיניגאד טוען שלא הייתה שואה.

  • 7.

    ניראה את הזבל הטורקי ארדואן משחרר את מנהיג הכורדים (ל''ת)

    כולאים כלבים מוסלמים, 01/02/09 08:11

  • 6.

    אנחנו מצפים שיהיה צדק עם הכורדים והארמנים (ל''ת)

    אייל, 01/02/09 08:11

  • 5.

    ניראה את הזבל הטורקי ארדואן משחרר את מנהיג הכורדים (ל''ת)

    כולאים כלבים מוסלמים, 01/02/09 08:10

  • 4.

    לא תבלבל מוסלמי עם עובדות

    אודי, 01/02/09 08:09

    אי אפשר לבלבל אותם עם עובדות.
    הכבוד הערבי הידוע והאבוד תמיד יעוור את עיניהם. הם לעולם לא יהיו מסוגלים להביט במראה ולהזכיר לעצמם היכן ומתי התחיל הסיכסוך, מי לא מפסיק לאיים ולפגוע באוכלוסיה אזרחית ישראלית , ועד כמה יחסה של מדינת ישראל לערבים בכללם הוא יחס טוב מידי לאורך זמן רב מידי,ובאופן כללי יחס שאינו מתאים לסטנדרטים המקובלים באזורנו.
    אז הארדואן הזה שפגעו בכבוד הערבי שלו יכול להמשיך לגלגל את מחרוזת התפילה שלו ולחפש את החברים שלו במסגד, ולא לבוא לדאבוס, כי המגרש ההוא מיועד למתקדמים והמתורבתים ולא לאלה שהחנו לפני רגע את הגמל בחנייה.

    • אתא טורק מתהפך בקיברו (ל''ת)

      איסלמיזציה, 01/02/09 12:43

  • 3.

    ארדואו שונא ישראל מדופלם ! (ל''ת)

    עוד שקרן מוסלמי, 01/02/09 08:07

    • הוא לא שונא ישראל!

      ASCH, 01/02/09 08:58

      הוא פוליטיקאי, והיות שאפשר לצבור הון פוליטי משנאה אלינו- כך יעשה. זה הכל. הדפוקים הם ..... הישראלים, שמרשים שיתייחסו אליהם ככה. הכל משתלב כאן יפה: דיבורים על ''מחירי ה''שלום'''' ועל ''וויתורים כואבים'' וגם על כך שלישראל הדבר החשוב הוא ה''שלום'', יחד עם התרפסות מגעילה בעפר תוך ליקוק מגפי הפריץ. לא יצאנו מהגלות. הקמנו מדינה ונצחנו במלחמות. את ארס הזוהמה הגלותית אי אפשר כנראה להוציא מאיתנו תוך 60 שנה. נצתרך לחקות עוד 60.... אם שמעון פרס בתככיו הבינ''ל, עוד ישאיר לנו מדינה.

  • 2.

    מסוכן מאד לישראלים בתורכיה

    צדק, 01/02/09 08:04

    אל תיסעו !! לשם !!! ארדואן רק שופך שמן על המדורה

    • מסוכן יותר לא לתקוף דיפלומטית

      את תורכיה, 01/02/09 18:18

      ישראל צריכה לתקוף, אדון פרס, גב' ליבני, לא להצטדק. ישראל מנתקת דיבוריה ממעשיה, ושוללת מעצמה לגיטימציה.
      יש ללמוד מתורכיה- בגישה התקיפה קיים שכנוע, הצדק כבר בפנים.
      איננו יכולים לשלם עבור תורכיה, או כל מדינה אחרת, מה שהם לא מוכנים לשלם בעצמם לסוריה ולמפעילי מדיניות מאיימת אחרים.
      אין להתנתק יותר מצדקתנו הבאה לביטוי גם בהתיישבות.
      אין לברוח, ואין לעלות למזבח, כדי להציל ילדים מהמולך האסלאמי.

  • 1.

    ארדואן, אתה אנטישמי לגמרי. וימי החסד שלך נגמרו (ל''ת)

    תומר, 01/02/09 08:00

    • אל תסעו הקיץ לתורכיה!! סכנה ממשית..

      דואגת ממשית, 01/02/09 12:22

      משהו לא טוב יקרה שם מתישהו..אני מרגישה את זה, יש כל כך הרבה שנאה שם, והכסף שלנו ילך רק לחמאס ולכאלה...לכן אל תשתפו פעולה ואל תסעו, יש מספיק מקומות, ואם לא תשארו בארץ..זה לא שווה את הסיכון!!!