• 138.

    נתניהו מגמגם- רק איחוד לאומי חזק ישמור אוותו בימין (ל''ת)

    נאוה פרידמן, 08/02/09 08:54

  • 137.

    נתניהו באשקלון: ממשלתי תפעל למוטט שלטון חמאס

    הליכוד בפיקוד , 06/02/09 21:08

    נתניהו באשקלון: ממשלתי תפעל למוטט שלטון חמאס
    שעות ספורות לאחר שרקטת גראד התפוצצה במרכז אשקלון ביקר במקום הפגיעה יו"ר הליכוד שקרא להפיל את שלטון חמאס. "לעגו לנו כשאמרנו שטילים יפלו בעיר", הסביר בנימין נתניהו. "התושבים כבר לא יכולים לסמוך יותר על נסים ועל מדיניות ממשלת קדימה"

    חבל לבזבז קולות למפלגות אחרות, כי כל הצבעה אחרת תמשיך את מחדלי קדימה, הצביעו רק ליכוד כי אין לנו מדינה אחרת!!!
    נתניהו ישלב מפלגות נוספות בממשלתו אבל תנו לליכוד להרכיב ממשלה !!!!!
    ציפי נכשלה בהרכבת ממשלה אפילו שההזדמנות היתה לה ללא בחירות!!!!!
    הצביעו רק ליכוד אחרת ליבני תדרדר אותנו לתהום !!!!
    הצביעו ליכוד !!!!!

  • 136.

    הוא צודק...

    רפי דרור, 06/02/09 19:24

    הוא שומר על האימרה:leady first
    והוא צודק.

  • 135.

    הציפור עפה ונפלה על עץ גבוה-אין לה כנפיים- תעזרו לה לרדת מהעץ בבקשה !!

    הליכוד בפיקוד , 06/02/09 19:04

    נתניהו באשקלון: ממשלתי תפעל למוטט שלטון חמאס
    שעות ספורות לאחר שרקטת גראד התפוצצה במרכז אשקלון ביקר במקום הפגיעה יו"ר הליכוד שקרא להפיל את שלטון חמאס. "לעגו לנו כשאמרנו שטילים יפלו בעיר", הסביר בנימין נתניהו. "התושבים כבר לא יכולים לסמוך יותר על נסים ועל מדיניות ממשלת קדימה"

    חבל לבזבז קולות למפלגות אחרות, כי כל הצבעה אחרת תמשיך את מחדלי קדימה, הצביעו רק ליכוד כי אין לנו מדינה אחרת!!!
    נתניהו ישלב מפלגות נוספות בממשלתו אבל תנו לליכוד להרכיב ממשלה !!!!!
    ציפי נכשלה בהרכבת ממשלה אפילו שההזדמנות היתה לה ללא בחירות!!!!!
    הצביעו רק ליכוד אחרת ליבני תדרדר אותנו לתהום !!!!
    הצביעו ליכוד !!!!!

  • 134.

    נתניהו באשקלון: ממשלתי תפעל למוטט שלטון חמאס

    הליכוד בפיקוד , 06/02/09 18:39

    נתניהו באשקלון: ממשלתי תפעל למוטט שלטון חמאס
    שעות ספורות לאחר שרקטת גראד התפוצצה במרכז אשקלון ביקר במקום הפגיעה יו"ר הליכוד שקרא להפיל את שלטון חמאס. "לעגו לנו כשאמרנו שטילים יפלו בעיר", הסביר בנימין נתניהו. "התושבים כבר לא יכולים לסמוך יותר על נסים ועל מדיניות ממשלת קדימה"

    חבל לבזבז קולות למפלגות אחרות, כי כל הצבעה אחרת תמשיך את מחדלי קדימה, הצביעו רק ליכוד כי אין לנו מדינה אחרת!!!
    נתניהו ישלב מפלגות נוספות בממשלתו אבל תנו לליכוד להרכיב ממשלה !!!!!
    ציפי נכשלה בהרכבת ממשלה אפילו שההזדמנות היתה לה ללא בחירות!!!!!
    הצביעו רק ליכוד אחרת ליבני תדרדר אותנו לתהום !!!!
    הצביעו ליכוד !!!!!

  • 133.

    ציפי

    איתמר דרומי, 05/02/09 23:01

    כיצד פונים לאמרגן של לבני אם רוצים להזמין אותה להנחות מסיבת ריקודים ושירה = היא הוכיחה שהיא טובה בזה

  • 132.

    ציפי לבני אינה כשירה להיות ראש ממשלה. דגל שחור של העדר-כשירות מתנופף מ

    הליכוד בפיקוד , 05/02/09 08:17

    ציפי לבני אינה כשירה להיות ראש ממשלה. דגל שחור של העדר-כשירות מתנופף מעל למסע שלה אל ראשות המדינה.

  • 131.

    נמאס לי מהקשקשנות העיתונאית -שילכו לנפח אופניים (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 05/02/09 06:45

  • 130.

    ליברמן!! להגיד למנהיג כמובראק "שילך לכל הרוחות" מראה על רמת החינוך

    ישושום ציה , 04/02/09 21:26

    שקיבלת ומראה על ההבנה שלך בריטואל שבין המדינות השכנות במזרח התיכון. אתה מסוכן למדינת ישראל, לא פחות מאיומי הטרור.

  • 129.

    ליברמן משתמש בערביי ישראל כאיל ניגוח, כי זה נשמע טוב ומחזק

    ישושום ציה , 04/02/09 21:24

    את הימין הישראלי. לליברמן אין תפישת עולם יהודית ואם חלילה יבוא יום והוא יהיה ראש ממשלה, מדינת היהודים תאבד את זהותה, תהפוך לעוד סניף של חבר העמים. או אז, יהיו חיציו מכוונים ליוצאי עדות המזרח ולכל ימי שלא חושב כמוהו. מה רע לבחור במפלגת ימין עם ערכים ומוסר כמו הבית הלאומי? האיחוד הלאומי? למה לבחור בעולה חדש מחבר העמים שאין לו טיפת הבנה בהתנהלות המזרח התיכון?

  • 128.

    תפישת הדמוקרטיה של ליברמן מעוותת ומסוכנת (ל''ת)

    ישושום ציה , 04/02/09 21:19

  • 127.

    ליברמן הוא יציר כפיו של נתניהו.נתניהו עשה הרבה בשביל המדינה, וליברמן? (ל''ת)

    ישושום ציה , 04/02/09 21:19

  • 126.

    ליברמן מנסה להשתלט על מדינת ישראל באמצעות סיסמאות - מעשים אין (ל''ת)

    ישושום ציה , 04/02/09 21:17

  • 125.

    ליברמן? אני מאמין לו,וזה רע מאוד

    aassaa1 , 04/02/09 21:16

    כולנו עומדים משתאים בימים האחרונים נוכח הנסיקה המטאורית של ליברמן ומפלגתו בסקרים.
    מה שעוד מעצים את האפקט היא ההבנה שכל המנדטים האלו מגיעים לאיש עצמו בלבד,
    הרי לא עומדת מאחוריו רשימה איכותית בעלת נסיון או אנשי חזון גדולים.
    האיש עצמו סוחב מעל 15 מנדטים על הגב.
    בזמן האחרון התרגלנו גם לדבר על אמינות המועמדים "ביבי, אני לא מאמין לו" של קדימה
    וכמובן "אני מאמין לו" של ליברמן בעצמו.

    הבעיה עם ליברמן היא שאני מאמין לו אבל מצד שני לא כל-כך...

    ליברמן מדבר הרבה בתעמולת הבחירות שלו כנגד הערבים,
    אין לי בעיה עם עצם הדברים, אלו דברים שהיו צריכים להיאמר מזמן,
    ואפילו ראינו תמיכה של קדימה והעבודה בפסילת המפלגות הערביות.
    מר"צ מנסים להציגו כפשיסט וגזען (קמפיין "מוסוליני") המנגן על רגשות הפחד והאימה של הציבור.
    לדעתי אלו רגשות בסיסיים של לאומיות בריאה והקאת הסרטן המקונן בתוכינו.

    לכולם נח שליברמן מצטייר כפנאט ימני, גם לליברמן עצמו - זה היום באופנה ומביא קולות.
    גם למפלגות השמאל שיוצאות נגדו זה משתלם כי זה מאפשר להן לחדד את המסרים שלהן.

    אך אסור לנו לשכוח כמה מהדברים שליברמן עושה ואומר, דברים שכמובן זוכים לפחות הבלטה מבחינתו.

    - ליברמן שמר על ממשלת אולמרט בשנים האחרונות למרות הכישלון המהדהד במלחמת לבנון השניה ולמרות הדו"ח החמור של וינוגרד. - אז היכן הדיבורים הגבוהים על ביטחון ואמירות ברורות???

    - הרשימה של ליברמן מפחידה אותי...
    נמאס לנו כבר לראות בכנסת טרמפיסטים פוליטיים חסרי אידאלגיה וחזון.
    מישהו מכיר את הרשימה שלו? מה אורלי לוי מבינה בחקיקת חוקים?
    הוא אסף סביבו חבורה של מועמדים שרבים מהם חסרי כל כישורים ונסיון,
    מי יודע מה יהיהו דיעותיהם ברגע האמת?

    - "ליברמן מבין ערבית" אך רוצה למסור לערבים חלקים גדולים מיש"ע ואת שכונות מזרח ירושלים. לא בדיוק ימני גדול...
    תומכיו ודאי יגידו שזה בתמורה להעברת שטחים ביש"ע לסיפוח ישראלי מלא וכו', אבל כולנו יודעים שבמדינה כשלנו רק החלק הראשון של המשוואה
    (כלומר, העברת שטח לערבים) יכול להתקיים.

    - ליברמן חבר כנסת כבר מהכנסת ה-15 ולא ראינו שהוא כבר הצליח ליצור משוואת "נאמנות=אזרחות". מה קרה פתאום? הרי התמיכה של החכ"ים הערבים בטרור היא לא דבר חדש...

    - גם במישור הדתי. דתיים רבים מתפתים להתביע לו. אני רק רוצה להזכיר להם את תמיכתו בגיור רפורמי, נישואים אזרחיים, הפסקת תקציב לישיבות ועוד ועוד.

    ימנים - אל תתפתו להתביע ליברמן. זה לא ימין!


    ומה יותר טוב ממראה עיניים??

    http://www.youtube.com/watch?v=UWdUwAMN8_o
    http://www.youtube.com/watch?v=DKlMCWtv7o4
    http://www.youtube.com/watch?v=1ZZyDj0CRWs

  • 124.

    נתניהו מפחד- באיחוד הלאומי לא מפחדים כלל

    מושיק, 04/02/09 18:02

    לא מפחדים ממה שהעולם יגיד עלינו.
    לא מפחדים לדבר ראשונים ולאמר את האמת.
    לא מפחדים לעשות אאת מה שהיה צריך להעשות מזמן.

  • 123.

    עכשיו שניה של רצינות

    ליברמן? למה הפכנו? מטורפים?!, 04/02/09 15:04

    אתם באמת באמת מעוניינים בליברמן- בן אדם אשר ללא שום גבול ובושה, אפילו קצת להסס מכריז על גזענות איומה- כזאת שהובילה בעבר לאומים שלמים להתבייש במעשים שלהם, רק בסוף.
    אני לא רוצה לעשות פרובוקציות ולהגיד לכם איזה מדינות רצו מנהיג חזק.

    אוף! שכחנו ממה בנויה מדינה מאז שיעורי אזרחות בבי''ס- יש הרבה זכויות שבעלי הון ומי שמתכופף בקלות להן-(נתניהו) רומסים, לא נשארת מדינה שהיא שלנו- שבה הצד החברתי באמת מתקיים, לא מפחיד אתכם שזה יתפרק עד שלא יהיה לנו שליטה במדינה?

    אני מציעה לכולם להמשיך ולחשוב טוב טוב לפני שמגיעים לקלפי באיזה מדינה הוא\\היא רוצה לחיות

  • 122.

    לא הגיוני שמועמד מוביל יופיע ראשון, העימות משרת רק את

    החלשים, 04/02/09 10:52

    ברור שעימות משרת רק את ליבני העלובה שממילא לא תנצח בבחירות. לא הגיוני שמועמד מוביל יידרש להתכופף כדי שהיא תוכל לטפס עליו.

    • לא יאמן..

      ציפי היא הברירה השפוייה, 04/02/09 13:56

      עלובה?
      תתבייש לך..
      לא ראיתי מיימי מועמד כל כך חסר בטחון, פחדן, חושש לאבד קולות, מפחד שישמיצו אותו,
      אם היה כלכך גאה במעשיו לא היה מתנהג ככה
      לך תאמין לביבי, תראה לאן תגיע..
      התסכול והמרמור שלך נובע גם ממדיניות ביבי הכושלת

      אני אומרת בהצלחה!!!

  • 121.

    נתניהו לא מוכן להודות- נתניהו יפנה את יו''ש

    אלי, 04/02/09 08:49

    ימין אמיתי- איחוד לאומי

  • 120.

    לא יעזור לכם ישראל היום זה העיתון איל ארד מזרים כספים למעריב (ל''ת)

    שרוליק , 03/02/09 22:37

  • 119.

    ביבי, לא ראוי ומאוד לחוץ (ל''ת)

    איה, 03/02/09 20:17

  • 118.

    לעג לרש

    ., 03/02/09 14:13

    מדוע שביבי יתעמת בטלביזיה ? מספיק שיגיע לכל מקום שבו נופל טיל,יעמוד על בימה וילחם באירן או בחאמס בטלביזיה, עם מקרופון שלוף בידו, וכל המסכנים והעניים שלא מבינים את כוונותיו הזדוניות .יצהלו למראה זוהר פניו המזיעים. ימחאו לו כף וימשיכו לבחור באיש הרע הזה.לראשות ממשלת זדון ישראל......

  • 117.

    כל פעם העם הזה נופל מחדש:פעם קדימה,פעם גימלאים,ועכשיו ליברמן.

    יופיטופי , 03/02/09 07:19

    תפסיקו לחפש מה שלא קיים.חיזקו את נתניהו זו הדרך היחידה לא ליפול בפח.

    • אני לא יודעת אם אתה יודע על מה אתה מדבר?

      ובלי ציניות בכלל, 04/02/09 15:07

      ביבי? אמין? בחייך... זה הבן-אדם שמסף את המציאות בתור שיטה, ולא צריך לחקור כל כל הרבה בשביל לגלות את זה- לך כמה שבועות אחורה- תצחק, תבכה... רק תעשה טובה ואל תחשוב שזה טוב להצביע לו

  • 116.

    ליברמן ישב יותר משנה בממשלת קדימה,זה התרחש רק לפני שנה וחודש. (ל''ת)

    יופיטופי , 02/02/09 23:40

  • 115.

    אנשים זה או ציפי או ביבי כנסוו

    אני המלך , 02/02/09 22:26

    כל קול שלכם לאיחוד הלאומי , או לישראל ביתנו מחזקת את ציפי ליבני לממשלה
    וזורקת את הקול שלכם לזבל !!!
    ליכוד = לא מתפשרים לא בביטחון , ולא בכלכלה!

  • 114.

    ביבי פחדן - רק כצל'ה יכול! (ל''ת)

    הכתומים לממשלה , 02/02/09 18:55

  • 113.

    ביבי רהוט מליבני וברק ביחד (ל''ת)

    דן, 02/02/09 17:15

  • 112.

    ברק שהוביל בסקרים ב1999 ברח מעימות,כך שלא יתפלא.הוא אבי השיטה.. (ל''ת)

    זכרון קצר, 02/02/09 16:17

  • 111.

    ממחר בעוד שבוע ב10 לפברואר (ל''ת)

    פקק תנועה , 02/02/09 11:18

    • יהיה ראש ממשלה חדש בישראל ושמו בנימין נתניהו . (ל''ת)

      פקק תנועה , 02/02/09 11:19

  • 110.

    ערוץ 2 עבד עלינו בעיניים?

    panacea , 02/02/09 09:41

    מי בכלל מאמין ששאלת הולשים ללבני היתה על תעשית הבשר בארץ??

    לא מתקבל על הדעת שרוב הגולשים רצו לשאול את לבני על הסבל של בעלי החיים בגלל תעשית הבשר...
    נראה כמו מניפולציה נבזית-אנא הביאו לנו הוכחות שזאת השאלה שנבחרה על-ידי רוב הגולשים.
    זה היה חלק ממאמץ ערוץ 2 לעזור ללבני על-ידי הצגת שאלה נוחה ביותר.
    Kמה לא שאלו אותה על נושאים קשים כמו למשל אחראיותה לשחרור גלעד שליט? במקום זאת אפשרו לה להציג עצמה כצמחונית, המצדיקה את השואלת בטענותיה.
    איזו שאלה נוחה,איזה צירוף מקרים מדהים!
    כמו כן-אם זו השאלה הנבחרת-נראה שהציבור רוצה שלבני תעסוק בעיניני חקלאות, או

  • 109.

    תצביעו ביביהו- תקבלו ביבי /ברק/לבני - ליברמן הוא הימין שלנו

    moshon1 , 02/02/09 05:39

    ביביהו היה ונשאר פופוליסט, אופורטוניסט, סחיט ולחיץ;
    הוא כמו שיף ששונא את ריחות המטבח, מחפש את מי שיעשה לו את הבישולים, והוא רק מנסה "למכור את עצמו"...
    אחר כך הוא יגיש לך בישולים שרופים, העיקר שיעטוף אותם בעטיפת צלופן יפה...
    אם תראה לי רק דבר אחד טוב שהוא עשה גם בימי כהונתו כראש ממשלה וגם בהיותו שר אוצר , אחשוב אולי שכדאי להצביע בשבילו..
    בעד ההתנתקות הארורה הוא הצביע 3 פעמים, אחר כך, כשההתנתקות הפכה לעובדה ונפל הפור בכנסת, הוא התפטר " המצפון מייסר אותי , איני מצליח לישון בלילה ",..
    המצפ]ון ייסר אותו כל כך שתוך יומיים הוא כבר היה באמריקה עם משפחתו, בעוד אשר מאה אלף הכתומים, בהפגנה בכיכר המדינה חיפשו את זה האדם , " מנהיג הימין " שיבוא ויגיד את דברו..
    כשר אוצר העשיר את העשירים על חשבון עניי עמך..
    למה הוא דחק עכשיו את פייגלין מהמקום ה-20 הריאלי למקום ה-36 הלא ריאלי ?..
    בעימות הטלויזיוני, הצהיר : אני הולך על ממשלת אחדות ?..
    איכפת לו מרצון בוחריו ?.. היה איכפת לו אי פעם ?..
    העובדה שנפש העם נקעה מהמתייפיפים הסמולים ההזויים האלה שרק התנתקויות בראש שלהם, והבלגות אין סוף כלפי חמאס המפציצים את ערי המדינה שלנו, והתרפסות בלתי נגמרת בפני מדינות ערב, בפני האמריקאים , הביאו את המדינה לפי פחת..
    הם גרים בתל אביב, לשם עוד לא הגיעו הפגזים
    ואנחנו, פשוט רוצים להקיא אותם מתוכינו לכן אנחנו בוחרים ימין, ובטיפשותינו מתייחסים אליו כאל מנהיג הגוש שלנו ...
    אבל הוא, יעני עם ה"נאורים " הסמולים ה"עליתיסתים והמושךים בבג"ץ-שפג"ץ שלנו, בפרקליטות, במשטרה ובתשקורת..
    מה, הוא ירצה לקחת סיכון ולהימצא בצד הלא נכון ?.. לא , זה לא ביביהו..
    הוא לא שמיר, רחוק ממנו מרחק שנות דור..
    לא , שלא ידביקו לו תויות שהוא איזה "מתלהם", איזה "ימני קיצוני", לא , הוא "טוב" , הוא ידאג לכיסוי התחת שלו דבר ראשון ובכל הזדמנות וברגע שבוחריו עשו את שלהם והוא נבחר, הם יכולעם ללכת לעזה...
    ימנים תפנימו את זה חזק-חזק בליבכם, ותעשו את הדבר המתבקש : ליברמן או האיחוד הלאומי , זה ימין, ביביהו זה עוד סמולי אחד בתחפושת של הימין

    • מדוע לבחור בליכוד ולא בליברמן:

      יופיטופי , 02/02/09 07:16

      1.כשהשלום היה "במודה"וכשההתנתקות הייתה "במודה"ליברמן הגה תוכנית הזויה שנקראת תוכנית חילופי שטחים-חלוקת ירושלים.ובנוסף עשה סימני התרככות לעיתונאים שונים.
      2.כשעמדות הימין "במודה"הוא יוצא ביציאות תוקפניות חסרות רסן ושפיות,נתקוף את מצרים בגשר אסוואן,שמוברק יילך לעזאזל ועוד דברים מעין אלה.הייתי מכנה זאת פאשסטיות נוסח "אמא" רוסיה.
      3.בד בבד כיהן בממשלת אולמרט וזאת לאחר כישלון מלחמת לבנון השנייה,וכישלון ההתנתקות,הוא ישב בממשלה הזו כשנה,לא עשה כלום,המציאו בשבילו תיק חדש ,השר לעניניים אסטרטגיים,לאף אחד אין מושג ירוק מה הליצן המפחיד הזה עשה שם.כאשר ראה שקדימה הולכת ומאבדת גובה והימין צובר כוח החליט שהוא פורש מממשלת קדימה ללא סיבה אמיתית.
      4.מפלגת דוגמניות:אנסטסיה מיכאלי בת 33,ניסתה את מזלה בבחירות הקודמות בקדימה,כי מה זה משנה קדימה או ישראל ביתנו העיקר להיכנס לכנסת.אורלי לוי בת 33 מקום שישי ברשימה,ילדונת ללא כל ניסיון פוליטי או ניסיון כלשהו פרט לדוגמנות והנחיית תוכניות טלוויזיה רדודות.
      5.רוב המפלגה מורכבת מאנשים שכלל לא מוכרים בציבוריות הישראלית,ספק אם הם מוכרים בקרב העולים מרוסיה.אין להשוות לנבחרת הליכוד.
      6.ליברמן רק מדבר ,הוא נמצא בפוליטיקה כבר 10 שנים ,וחוץ מלעשות רושם בדיבורים הוא לא עשה כלום !! לא במישור המדיני -ביטוחני,לא במישור הכלכלי ,פשוט כלום.
      אסכם זאת כך :ליברמן הוא שקר,הוא סכנה,הוא אופורטוניסט,אני לא אוהב אותו.אם אתם שואלים אותי אז כמו בכל ההודעות שלי, רק נתניהו.

    • ליברמן זה כמו קדימה - לא ימין. חלוקת ירושלים זה לא ימין (ל''ת)

      אחד שלא קונה את השטיות של ליברמן ומצביע ט', 02/02/09 09:24

  • 108.

    מישהו ראה את אייל ארד ? את החיוכים המאוסים שלו ? להיכן נעלם הנאלח ?

    יופיטופי , 02/02/09 02:15

    מי צריך סימן מובהק מזה בכדי להבין שקדימה בצרות ענקיות.הם לחוצים.הם מפחדים.הם מתרסקים.הם נעלמים.קדימה,מפלגת השקר המשוקץ.

    • אייל ארד הפרחח הולך להיחנק יב10.2 (ל''ת)

      כולנו רק ליכוד!, 02/02/09 21:41

  • 107.

    לא ידעתי בכלל שהיה עימות בין שלושה שאומרים אותו דבר

    dev10 , 01/02/09 21:29

    ושאנחנו מעניינים אותם כשלג דאשתקד. הביבי רוצה לדפוק לנו עד העצם את משנתו הכלכלית שעוזרת רק לו ולסחבקיית המילונרים שלו. לבני, טוב היא בכלל לא יודעת מה היא רוצה, חוץ מלהיות ראש ממשלה, שזה טוב לרזומה ומה זה מתאים לחליפת שלושת החלקים החדשה שקנתה. ושפן הסלעים הרוטט, עם המנטרה החבוטה של לוחם ומפקד בסיירת - שלא מצליח להבין למה העם לא מוכן לחכות בסבלנות עד לסיום המשגל ההמוני שעורכים בו הערבים. ועכשיו בלי לראות בכלל אני יכול להבין שביבי ניצח עם הרטוריקה, לבני, למרות יועציה, כשלה ולא העבירה את המסר (כפי שעשתה עד היום במשרד החוץ) וברק עשה פרצופים של אחד שיודע ולא רוצה לגלות, ובכלל הוא הגיע לכאן בטעות ויש לו צבא לנהל. עכשיו שהתקשורת קבעה מי יהיה ראש הממשלה, ובכמה אחוזים הוא ינצח, כל מה שנותר לי זה להוכיח להם שוב, שהם טועים.

  • 106.

    הצעה לאוהבי החיים. אם ביבי יבחר אסור להישאר בישראל

    frhapyha , 01/02/09 21:17

    צריך לחפש מקום בטוח לברוח כי האיזור יהפוך

    למלחמה תמידית .

    ביבי סכנה לאנושות לרווחה ולכלכלה

    לא לשכוח מי פגע בנו . ביבי !!!!

    • בעשר השנים האחרונות לא נבחר ביבי, ובאמת יש כאן רק שלום ושלווה (ל''ת)

      כמה טימטום אפשר.., 01/02/09 22:20

    • אני ממליץ לך לברוח לעזה או מצרים. (ל''ת)

      MosheM , 01/02/09 23:35

    • אשר על כן - רק ליברמן

      moshon1 , 02/02/09 07:09

      ביביהו היה ונשאר פופוליסט, אופורטוניסט, סחיט ולחיץ;
      הוא כמו שיף ששונא את ריחות המטבח, מחפש את מי שיעשה לו את הבישולים, והוא רק מנסה "למכור את עצמו"...
      אחר כך הוא יגיש לך בישולים שרופים, העיקר שיעטוף אותם בעטיפת צלופן יפה...
      אם תראה לי רק דבר אחד טוב שהוא עשה גם בימי כהונתו כראש ממשלה וגם בהיותו שר אוצר , אחשוב אולי שכדאי להצביע בשבילו..
      בעד ההתנתקות הארורה הוא הצביע 3 פעמים, אחר כך, כשההתנתקות הפכה לעובדה ונפל הפור בכנסת, הוא התפטר " המצפון מייסר אותי , איני מצליח לישון בלילה ",..
      המצפ]ון ייסר אותו כל כך שתוך יומיים הוא כבר היה באמריקה עם משפחתו, בעוד אשר מאה אלף הכתומים, בהפגנה בכיכר המדינה חיפשו את זה האדם , " מנהיג הימין " שיבוא ויגיד את דברו..
      כשר אוצר העשיר את העשירים על חשבון עניי עמך..
      למה הוא דחק עכשיו את פייגלין מהמקום ה-20 הריאלי למקום ה-36 הלא ריאלי ?..
      בעימות הטלויזיוני, הצהיר : אני הולך על ממשלת אחדות ?..
      איכפת לו מרצון בוחריו ?.. היה איכפת לו אי פעם ?..
      העובדה שנפש העם נקעה מהמתייפיפים הסמולים ההזויים האלה שרק התנתקויות בראש שלהם, והבלגות אין סוף כלפי חמאס המפציצים את ערי המדינה שלנו, והתרפסות בלתי נגמרת בפני מדינות ערב, בפני האמריקאים , הביאו את המדינה לפי פחת..
      הם גרים בתל אביב, לשם עוד לא הגיעו הפגזים
      ואנחנו, פשוט רוצים להקיא אותם מתוכינו לכן אנחנו בוחרים ימין, ובטיפשותינו מתייחסים אליו כאל מנהיג הגוש שלנו ...
      אבל הוא, יעני עם ה"נאורים " הסמולים ה"עליתיסתים והמושךים בבג"ץ-שפג"ץ שלנו, בפרקליטות, במשטרה ובתשקורת..
      מה, הוא ירצה לקחת סיכון ולהימצא בצד הלא נכון ?.. לא , זה לא ביביהו..
      הוא לא שמיר, רחוק ממנו מרחק שנות דור..
      לא , שלא ידביקו לו תויות שהוא איזה "מתלהם", איזה "ימני קיצוני", לא , הוא "טוב" , הוא ידאג לכיסוי התחת שלו דבר ראשון ובכל הזדמנות וברגע שבוחריו עשו את שלהם והוא נבחר, הם יכולעם ללכת לעזה...
      ימנים תפנימו את זה חזק-חזק בליבכם, ותעשו את הדבר המתבקש : ליברמן או האיחוד הלאומי , זה ימין, ביביהו זה עוד סמולי אחד בתחפושת של הימין

      • מדוע לבחור בליכוד ולא בליברמן :

        יופיטופי , 02/02/09 07:18

        1.כשהשלום היה "במודה"וכשההתנתקות הייתה "במודה"ליברמן הגה תוכנית הזויה שנקראת תוכנית חילופי שטחים-חלוקת ירושלים.ובנוסף עשה סימני התרככות לעיתונאים שונים.
        2.כשעמדות הימין "במודה"הוא יוצא ביציאות תוקפניות חסרות רסן ושפיות,נתקוף את מצרים בגשר אסוואן,שמוברק יילך לעזאזל ועוד דברים מעין אלה.הייתי מכנה זאת פאשסטיות נוסח "אמא" רוסיה.
        3.בד בבד כיהן בממשלת אולמרט וזאת לאחר כישלון מלחמת לבנון השנייה,וכישלון ההתנתקות,הוא ישב בממשלה הזו כשנה,לא עשה כלום,המציאו בשבילו תיק חדש ,השר לעניניים אסטרטגיים,לאף אחד אין מושג ירוק מה הליצן המפחיד הזה עשה שם.כאשר ראה שקדימה הולכת ומאבדת גובה והימין צובר כוח החליט שהוא פורש מממשלת קדימה ללא סיבה אמיתית.
        4.מפלגת דוגמניות:אנסטסיה מיכאלי בת 33,ניסתה את מזלה בבחירות הקודמות בקדימה,כי מה זה משנה קדימה או ישראל ביתנו העיקר להיכנס לכנסת.אורלי לוי בת 33 מקום שישי ברשימה,ילדונת ללא כל ניסיון פוליטי או ניסיון כלשהו פרט לדוגמנות והנחיית תוכניות טלוויזיה רדודות.
        5.רוב המפלגה מורכבת מאנשים שכלל לא מוכרים בציבוריות הישראלית,ספק אם הם מוכרים בקרב העולים מרוסיה.אין להשוות לנבחרת הליכוד.
        6.ליברמן רק מדבר ,הוא נמצא בפוליטיקה כבר 10 שנים ,וחוץ מלעשות רושם בדיבורים הוא לא עשה כלום !! לא במישור המדיני -ביטוחני,לא במישור הכלכלי ,פשוט כלום.
        אסכם זאת כך :ליברמן הוא שקר,הוא סכנה,הוא אופורטוניסט,אני לא אוהב אותו.אם אתם שואלים אותי אז כמו בכל ההודעות שלי, רק נתניהו.

  • 105.

    הבוס של ליבני משבח ומהלל דווקא את נתניהו :

    הליכוד בפיקוד , 01/02/09 21:06

    אולמרט אומר: " אני לא מצטער על אף שיחה שלי עם ביבי, שפעל למען הסברת המדינה במסירות וביכולת מרשימות ואני מעריך את זה."

  • 104.

    ציפי וברק לא ראויים לנהל מדינה זה ענק עליהם.

    socrates37 , 01/02/09 19:58

    ליבני סעי לנגב לעבוד עם בני נוער.
    ברק תחזור להיות בצהל בזה אתה טוב אבל לא כמקבל החלטות אלא כמבצע.
    לבינתיים רק נתניהו מתאים לנהל מדינה.יש לו נבחרת טובה.
    תנו להם הזדמנות.האיומים הבאים לפתחנו לא מותירים לנו ברירה.
    יעלון שר הביטחון.ליברמן שר לבטחון פנים.פרידמן שר משפטים.אלי ישי רווחה ותמ"ת.

  • 103.

    קדימה מגרדים את ה-20 מנדטים מלמטה,וזה אחרי תמיכה תקשורתית אדירה, נשאל:

    יופיטופי , 01/02/09 19:16

    כמה מנדטים קדימה היו מקבלים ללא התמיכה התקשורתית המאסיבית ? כל תשובה אפשרית : 13,11,9,5,3,0.הימין הולך לעלות בענק,קדימה מתרסקת ותתאדה די מהר אחרי הבחירות.

    • מגרדים 20 בסקרים - כמה יקבלו במציאות? זאת השאלה החשובה (ל''ת)

      שפינוזה, 01/02/09 21:17

      • בין 15 ל-22 מנדטים.ואל תשאל אותי מאיפה אני יודע. (ל''ת)

        יופיטופי , 01/02/09 23:35

  • 102.

    ביבי היית אחלה!! רק תזכור שאסור לך להתחבר עם קדימה והעבודה העם

    ג'ינג'י = ת''א, 01/02/09 18:39

    היהודי שולח אותם הביתה בגלל הפשעים שלהם כלפי העם היהודי וכלפי מדינת ישראל ולכן אנחנו מסלקים אותם מהדלת הקדמית הביתה ולכן את תכניס אותם מהדלת האחורית.
    ש''ס היו שותפים מלאים להתנתקות ושחקו את החירשים עיוורים כאשר המפיונר רצה להעביר את ירושלים ואת רמת הגולן, ש''ס הינם תאוותנים ורק כסף מעניין אותם אין להם ערכים או ציונות כלפי המדינה.
    מתאים להם לא לקדם את החינוך באוכלוסיה שלהם כי כך הם נשארים עניים והם תומכים בהם אחרת מי יתמוך בהם?
    הפושעים האלה קדימה והעבודה על הנייר ויתרו על ירושלים ועל רמת הגולן ומחכים ליישם את המדיניות הארורה שלהם, ארור יהיה מי שיעביר את ירושלים ואת רמת הגולן לרוצחים הארורים, אדמותינו הם מעל כל מפלגה כזאת או אחרת!!
    בזכות קדימה החמאס עלה לשלטון!!
    ליבני משלה את עצמה אם היא חושבת שהיא תהיה ראש ממשלה במדינת העם היהודי שלנו כאשר היא חותמת על הסכמים ריקים מתוכן שבאים עוד בעקבות חיילים ואזרחים שנרצחים ע''י הרוצחים הארורים האלה שהתחמשו בעקבות הכישלונות שלה ושל הממשלה המפיונרית הזאת שלא מצליחים לעצור את הזרמת התחמושת לרוצחים האלה!!!, שמונה שנים מתקופת שרון המנוול ואח''כ המפיונר והכנופיה שלו רק שסע הרס חורבן הבאתם על העם היהודי, גירוש יהודים מבתיהם, שתי מלחמות ארורות שבאחרונה אתם הפרתם את הרגיעה מתוך אינטרס אישי שלכם ולא מתוך כוונה על מנת להגן על תושבי הדרום והחיילים והאזרחים היהודים משלמים את מחיר הדמים בגלל ארורים כמוכם!! חתמת על שתי מסמכים להפסקת אש ומסתבר שהם ריקים מתוכן חיזקת את ארגוני הטרור והחלשת את מדינת ישראל!!
    עלק העם צריך שינוי? איזה שינוי את תביאי לנו? העברת ירושלים ורמת הגולן לחלאות האלה? יש עוד הסכמים חסויים שהעם לא יודע ומי יודע איזה אסונות עוד מחכים לנו ונמצאים בקנה שלך!! את תגידי את האמת?
    אנחנו מספיק חשים את האמת הארורה שלך שהיא המטרה של המפלגה הארורה שלך להרוס את מדינת ישראל ואת העם היהודי על מנת לבנות לאבו צ'וסם מדינת טרור!!
    העבודה היתה שותפה לכל הפשעים האלה כולל ויתור על ירושלים ועל רמת הגולן ברק הצהיר מפורשות שהוא יעביר ולכן הוא מסוכן לעם היהודי ולמדינת ישראל!

  • 101.

    רק ברג יכל לשמור על קור רוח במלחמה (ל''ת)

    תמר, 01/02/09 18:33

    • כן? אז מי זה היה שמיצמץ ראשון והתחנן להפסקת אש כבר ביום השלישי?

      ומי חיזק את רוח החמאס להחזיק רק עוד כמה ימים?, 01/02/09 22:28

      ומי שיקר במצח נחושה ופירסם בתקשורת כאילו הרמטכ''ל (ולא הוא בעצמו) מבקש הפסקת אש ביום השלישי ללחימה? תזכירי לנו, מי זה היה?

  • 100.

    ביבי -כישלון

    סטודנטית לכלכלה, 01/02/09 17:41

    ביבי היקר כולנו מקווים שבעוד 10 ימים תצא שלישי כו שביקשת. וברק ראשון

    • ביבי מפחד יש לו מה להסתיר! (ל''ת)

      תמר, 01/02/09 18:36

      • אין כאן עניין של פחד ,הוא מוביל ב-10-20 מנדטים ולא יסכן זאת+תגובה 31.

        יופיטופי , 01/02/09 19:17

        כמה מנדטים קדימה היו מקבלים ללא התמיכה התקשורתית המאסיבית ? כל תשובה אפשרית : 13,11,9,5,3,0.הימין הולך לעלות בענק,קדימה מתרסקת ותתאדה די מהר אחרי הבחירות.

    • ביבי-הצלחה,יש לי תואר ראשון בכלכלה ושני במשפטים(אפרופו סטודנטית לכלכלה (ל''ת)

      יופיטופי , 01/02/09 19:20

      • נו, זה מסביר את זה

        ש, 01/02/09 19:52

        התואר הראשון לימד אותך שביבי כישלון (כמו את הסטודנטית), התואר השני לימד אותך לשקר לגבי זה.

        • זה לא מסביר כלום ,זו פשוט הייתה תגובה "לסטודנטית לכלכלה".

          יופיטופי , 01/02/09 23:34

          בכל ההודעות שלי אני לא מתייחס לעניין התארים , כי זה לא קשור לגופו של עניין.אבל תסלח לי ,התגובה שלך היא פשוט בושה וחרפה,אני לא משקר ,ואין שום קשר לתארים.אתה לא מסכים לדעותיי זו זכותך,תלמד להתמודד עם הטיעונים,הכפשות לא מוסיפות לכבודך דבר ולא הופכות אותך לצודק.

    • יש לך חלומות באספמיה.ברק אפילו לא שלישי

      socrates37 , 01/02/09 20:06

      ליברמן שלישי
      קדימה שניה
      ליכוד ראשון
      ומר ברק שותה מרק במקום הרביעי או חמישי
      אחרי ש"ס

  • 99.

    ביבי לשלטון ביבי לשלטון !!!!!!! (ל''ת)

    אני המלך , 01/02/09 17:14

  • 98.

    באס ביבי

    מחמוד מין טייבה, 01/02/09 16:43

    אהלן וסהלן ביבי סחבי,,,אנע בחיבאק. בס אינטי אחסן עלאנע..

  • 97.

    רק ביבי לשלטון

    ., 01/02/09 16:26

    איזה גאון ביבי נתניהו, איך הוא מדבר ומשכנע עם הידים ואיזה חליפה ועניבה יקרים,, האיש כולו סטייל אחד גדול !!

  • 96.

    די להסתה ולרצח האופי: בע''ה נתניהו והליכוד היו בראש הממשלה הבאה (ל''ת)

    אמיר, 01/02/09 16:22

  • 95.

    אכן הכישלון של התקשורת

    יעקב, 01/02/09 16:02

    1. התקשורת שדחפה, עודדה ומרימה את ציפי לבני - כנראה תיכשל ובגדול
    2. התקשורת שלא שאלה את ציפי לבני את השאלות הראויות. לדוגמא: מה דעתה על טוהר המידות של משפחת שרון? למה לא שומעים אותה בעניין זה? מה מידת אחריותה למלחמת לבנון 2? למה כאן לא שומעים אני אני אני אני.? למה היתה צריכה את האולטימטום של ברק ע''מ לדרוש את פיטוריו של אולמרט? איך היא מסבירה את כל הזיגזוגים שלה כמו שבשבת?
    3. התקשורת אשמה כי לא בדקה מי זאת בדיוק ציפי לבני ומה בדיוק עשתה במוסד. עשיה שהיא כל כך מתפארת בה.
    4. התקשורת אשמה- כי היא נותנת לציפ לבני להתחמק מאחריותה למה שקורה בדרום. נותנת לה להתחמק מתוצאות החלטת האום 1701.

    אבל מה לא עושים בשביל לקבל מישהי מהשמאל בשלטון. מוכנים לשכוח כמה דברים. כמו נימוס אלמנטרי של אי שימוש במתים לצורך בחירות (אפרופו אחיה של הציפי)
    והתקשורת לא שואלת את דנה אולמרט איך להבדיל מחלוץ בתקופת שרון לא רואים אותה מפגינה כנגד אביה וקוראת אולמרט רוצח. אולי כי היא משתייכת לקהילה הנכונה

    אבל אל תדאגו העם כנראה חכם מכם...

  • 94.

    החקירה של ליברמן היא קונספירציה אדירה של קדימה

    מבקש לא להזדהות, 01/02/09 15:16

    חקירת ליברמן היא קונספירציה אדירה של קדימה שמטרתה למשוך תשומת לב המצביעים המתנדנדים מהליכוד לליברמן.
    תכלית המניפולציה: ליברמן לוקח מנדטים מנתניהו ומתחזק על-חשבון הליכוד.
    כתוצאה מזה פער המדטים בין הליכוד לקדימה מצטמצם.

    בסיטואציה מסויימת אחרי הבחירות ''קדימה'' יכולה להיות מפלגה השניה בגודלה אבל אם ציפי לבני תציע לליברמן הצעה שלא ניתן לסרב לה (שר בטחון? שר אוצר?) והוא יסכים- אז ציפי לבני הכשלונרית עלולה להיות ראש ממשלה !!

    זה לא תסריט דמיוני!
    ליברמן כבר הציל פעם אחת את אולמרט ו''קדימה'' מיד לאחר מלחמת לבנון.

    אנשי מרכז-ימין: מי שמתלבט בין נתניהו לליברמן: אל תתלבטו!
    יש לחזק את הליכוד- ספינת הדגל של המחנה הלאומי, שתציל את מדינת ישראל!
    ליברמן בכל מקרה יהיה בקואליציה של נתניהו.

  • 93.

    history is repeated

    fk2044 , 01/02/09 14:52

    February 1996 we had bombs in Israel almost everyday, just before the elections. Hamas wanted Bibi to win so that the peace process stops. and then succeeded choing our PM. 2008 Hamas launches rockets over south Israel just before elections, provoking Israli reaction that: 1. will upset hte world and get arab israelis ot vote 2. give Bibi some stupid popularity. the result Hamas again wants to choose our PM. further under Kadima no busses blew in Israel under Bibi and lIkud there were bomb attacks all over israel and rockts on the south! so who brouht mre security? I think despite the suffering of the southern citizens, more security and safety was under Kadima than Bibi or likud. less people died, less suffering. lets be realistic and let Livni continue her job and bring Israel to Peace that will benefit us for many generations. let not Hamas chhose our government

  • 92.

    bibi = terror = poorer israel = hell = war = more dead israelis (ל''ת)

    fk2044 , 01/02/09 14:44

    • יש לי הרושם שבילבלת את נתניהו עם קדימה.חבל. (ל''ת)

      יופיטופי , 01/02/09 19:22

  • 91.

    מתלבט? כנס!!! רק עובדות אמיתיות!!

    אלי ירושלמי , 01/02/09 13:52

    בקיצור נמרץ, בעובדתיות ובענייניות - האמת על מפלגות הימין המזויף.

    הליכוד בראשות נתניהו:

    1. נתניהו עלה לראשות הממשלה ב-96, בזכות קולות הימין.
    לאחר שנבחר, המשיך את תהליך אוסלו עם רב המרצחים ערפאת,
    העביר כסף ונשק רב למחבלים, ביצע את מסירת חברון לידי אש"ף
    (בעקבות מסירה זו עשרות רבות יהודים נרצחו, כולל שלהבת פס הי"ד)
    ולאחר זמן מה אף חתם על הסכם וואי עם ערפאת, להעברת 13%
    מהשטחים לשליטת ארגוני הטרור - כשבעקבות הסכם זה התפרקה ממשלתו.

    המתווך האמריקאי מרטין אינדיק העיד בספרו שנתניהו היה מוכן למסור
    את כל רמת הגולן לסורים, והעביר מסמך עקרונות לאסד על ידי שליחו רון לאודר.



    2. נתניהו טוען שהוא לא תמך בהתנתקות, אך מדובר בשקר גס.
    ביבי הצביע בעד הצעת חוק ההתנתקות 4 פעמים בכנסת, והבטיח
    בפומבי שאף אם חוק ההתנתקות יובא למשאל עם - הוא יצביע בעדו.
    נאמן ביתו של נתניהו יובל שטייניץ, הבטיח שההתנתקות היא בעלת
    פוטנציאל להיטיב עם ישראל.

    3. בבחירות הללו, נתניהו פיזר רמזים על הקמת ממשלת אחדות
    עם קדימה והעבודה, והבטיח להמשיך את תהליך אנאפוליס - תהליך
    שמשמעותו ההתחלתית היא משא ומתן לא רק על יו"ש אלא גם על ירושלים.



    הבית היהודי-מפד"ל:

    1. יו"ר המפלגה, דניאל הרשקוביץ, אמר במסיבת עיתונאים רשמית
    שמפלגת הבית היהודי היא "לא ימין ולא שמאל", שהוא לא בהכרח
    יתנגד לויתורים על שטחים, ושינתן חופש הצבעה בכל הנוגע לגירוש יהודים.

    2. הרשקוביץ מנהל קשרי ידידות עם ערבים בחיפה, ואף קיבל פרס
    הוקרה מארגון ערבי-שמאלני בשם "בית הגפן".

    3. במפלגת הבית היהודי תומכים "רבנים" מהצד השמאלני ביותר של
    המפה הפוליטית. למשל מקימה של מימ"ד, הרב אהרן ליכטנשטיין שתמך
    בהסכם אוסלו, הרב יואל בן נון שפועל יחד עם ארגונים ערבים ואנרכיסטיים
    בגדה נגד המתיישבים, והרב יהודה גלעד שהיה ח"כ של מפלגת העבודה
    ותמך באוסלו.

    מפלגת ישראל ביתנו בראשות ליברמן:

    1. מצע מפלגתו של ליברמן תומך בחלוקת ירושלים ובמסירתה
    לרשות המחבלים וכן במסירת המשולש שבגליל לרשות האויב.

    2. ליברמן היה שותף בממשלת ההתנתקות של שרון, עד ששרון פיטר
    אותו בעצמו כדי להכניס את העבודה. ליברמן היה שותף בממשלת ההתכנסות
    של אולמרט ובמלחמת לבנון הכושלת בתפקיד "השר לעניינים אסטרטגיים".

    3. בכל מערכת בחירות, ליברמן הציב אנשי שמאל ברשימתו. בכנסת הלפני
    אחרונה היה זה מיכאל נודלמן, שהצביע בעד ההתנתקות וערק לקדימה.
    בכנסת הזו זהו ישראל חסון, שגם הוא ערק לקדימה. לכנסת הבאה, ליברמן מתעתד
    להכניס לא מעט שמאלנים כדוגמת סופה לנדבר, ח"כית של מפלגת העבודה בעבר
    וידידתו הקרובה של שמעון פרס, וכן הדוגמניות אנסטסיה מיכאלי ואורלי לוי שהשתייכו
    לקדימה ולמרץ בעברן.

    מפלגת ש"ס:

    1. ש"ס העבירה את הסכם אוסלו על ידי המנעות בהצבעה, וראשיה מעולם לא
    התחרטו על מעשה זה. התנגדותם להתנתקות אינה הוכחה לשינוי כלשהו בעמדותיהם,
    שכן הם תמכו באופן עקבי בנסיגה תחת הסכם שלום כגון אוסלו, ולא בנסיגה חד צדדית.

    2. רק השנה, ש"ס הצביעה בעד אדריכל אוסלו, שמעון פרס, לנשיאות המדינה -
    מה שמצביע על כך שהברית שכרתה ש"ס עם השמאל עדיין שרירה ועומדת.


    האיוחד הלאומי:

    1. אריה אלדד הגיע לפינוי עמונה ועזר שם לנוער, שיהיה מישהו כבוגר בסביבה.
    2. המפלגה התנגדה בנחרצות להתנתקות. בלי שטיקים.
    3. נקיון כפיים!!!

    • אתה נורא חכם. בסוף תוסיף עוד 2 מנדטים למפלגה שלך ותקבל את ליבני

      רוני, 01/02/09 15:39

      לא יאמן !
      אתה ימני ?
      אז מה אתה מנסה לגנוב קולות מביבי ?
      מה תעשה אתה והחבריה העליזה שלך כשציפי תיבחר ? חשבת על זה ?
      הקרב הוא בין ציפי לביבי !
      ימני ? הצבע לביבי !

    • מחיאות כפיים לנקי הכפיים

      ניקי פתיאל, 01/02/09 15:41

      הלאומן ההזוי שחבר לנוער השוליים
      ממש מבוגר אחראי.
      פוצי מוצי

    • רק ציפי לבני! (ל''ת)

      דרוש שינוי אמיתי!, 01/02/09 16:55

  • 90.

    הליכוד בעד הקמת מדינה פלסטינית!

    אבי, 01/02/09 13:48

    מי שנגד גירוש יהודים ונסיגה מחברון ופסגת זאב לא יכול להצביע הליכוד!

    • ומי שבעד חזרה לגבולות הטבעיים למי יצביע?

      הביתה הביתה, 02/02/09 00:24

      הכוונה לאור כשדים וארם נהריים

  • 89.

    שוטה משטה בכם שוטים, כמו ילדה קטנה, עושה הגרלה ואומר :פוססססס. (ל''ת)

    שפתי כהן , 01/02/09 13:39

    • אתה בתור מצביע לקדימה - אין לך בעיה שהם משטים במדינה שלמה ? (ל''ת)

      רוני, 01/02/09 15:40

    • מה קרה? קיבלת 1000$ החלטת לחזור ולשקר ?? ליצן. (ל''ת)

      יופיטופי , 01/02/09 18:59

  • 88.

    מה שחשוב זה לא רק מי יהיה ראש ממשלה, אלא לאיזו מפלגה יהיה יותר כח. אני

    Yael.G.D , 01/02/09 13:05

    רוצה לראות עוד ועוד פרלמנטרים מצויינים ואיכותיים כמו ארדן וסער, אנשים נעימים כמו ריבלין ואנשים כנים כמו בגין. זו סיבה טובה מאוד להצביע לליכוד. מה גם שהיתר די גרועים... אבל אני אצוף לי עוד מספר ימים עד לרגע האמת.

  • 87.

    נתניהו נתן הופעה כמו שצריך ראש ממשלה

    ישראלי, 01/02/09 12:55

    למרות שנתניהו היה ראשון, ולמרות שעמד בכללים (שלא כמו השניים האחרים), הוא הופיע מצויין. לדעתי - הוא ניצח בגדול

    • גם אני חושב שנתניהו ניצח. (ל''ת)

      לבני ממש כלומניקית., 02/02/09 21:47

  • 86.

    מה הבעיה של לבני וברק, רוצים עימות, בבקשה, התעמתו נא... (ל''ת)

    איציק המרכז , 01/02/09 12:52

    • ביבי לוקח כיועץ לענייני נשים (הוא עצמו פוחד מהם) את ידידו קצב. (ל''ת)

      לבנה., 01/02/09 14:34

      • לפעמים אני חושב שאני ישן עם גבר במיטה.-נפתלי שפיצר. (ל''ת)

        יופיטופי , 01/02/09 19:24

  • 85.

    נתניהו הוכיח במשדר כי הוא המנהיג הראוי והטוב לעם ישראל, ברק וליבני אפס (ל''ת)

    נעמי שחור , 01/02/09 12:40

    • נתניהו מןל המראה. גבר בגברים, גיבור בגיבורים. אך מה הוא יעשה במציאות ? (ל''ת)

      שוורץ., 01/02/09 14:23

  • 84.

    מצחיק לשמוע את ברק שגם התנגד לעימות בשעתו

    זכרון ארוך, 01/02/09 12:10

    היה מצחיק לשמוע את ברק אתמול תוקף את נתניהו על כך שאינו רוצה עימות כרגע כשזוכרים את העובדה שגם הוא בשעתו התנגד לעמות ונתן למרדכי וביבי להתמודד ביניהם.

    הצביעות חוגגת

    • ושרון הסכים לעימות ? ואולמרט הסכים לעימות? איפה הייתה התקשורת אז? (ל''ת)

      יופיטופי , 01/02/09 19:25

  • 83.

    אז מה עם הוא דיבר שלישי? שוב מחפשים ללכלך עליו? (ל''ת)

    עבודה לשעבר, 01/02/09 11:37

  • 82.

    נחש משקפיים

    ווטרינר זוחלים, 01/02/09 11:10

    תמונה אחת שווה 1000 מילים...רק תתבוננו בתמונה של ביבי נתניהו בתמונה המצורפת לכתבה ותבינו הכל !!לא צריך להיות ווטרינר כדי להבין את אופיו המסוכן,

    • גם אתה יודע ,שנתניהו נראה מצויין !! ראית אותו אתמול , נתניהו פשוט ענק. (ל''ת)

      נחש אנקונדה, 01/02/09 12:26

  • 81.

    ביבי בראיון לרדיו יום חמישי: ''מילים זה דבר הפיך''

    אני מכאן, 01/02/09 11:02

    אני מקווה בשבילכם שאתם לא לוקחים אותנו כעדר אל עתיד נורא.

    נחמה קטנה בבחירה שלכם: לפחות אתם בוחרים במפלגה אשכנזית טהורה חמישיה ראשונה כולה אשכנזית (כל הכבוד מזרחיים כנועים...זה מה שאתם בוחרים זה מה שתקבלו)

    • אז אתה טוען שכוחה של המפלגה הוא במצביע המזרחי? חשבתי שזו ש"ס

      Yael.G.D , 01/02/09 13:10

      מטופש להתייחס למוצאו של אדם במקום לביצועיו. החמישיה הראשונה הוכיחה את עצמה מעל ומעבר ומוצאם אינו רלוונטי. חבל שלא נוצר מצב שבו מזרחי מגיע לראשות הממשלה, אבל כבר היה לנו נשיא מזרחי(שללא קשר למוצאו אנחנו מתביישים בו) ויבוא היום בו יהיה לנו ראש ממשלה מזרחי. נקווה שכפיו יהיו נקיות יותר. ומה שחשוב יותר, שהוא יבחר לא בגלל מוצאו ולא למרות מוצאו, אלא ללא קשר למוצאו.

      • צא ולמד את העובדות

        מיטל, ת''א, 01/02/09 23:03

        גדעון סער, מקום ראשון בפריימריז - מזרחי
        (בוכרי)
        כחלון, סילבן - מזרחים
        וזה רק בעשריה הראשונה..

        אה, נכון, לקדימה יש את אפללו ורוחבמה אברהם...

  • 80.

    תגובה ל76

    אני מכאן, 01/02/09 10:53

    מה הוא עשה לנו?
    שבר בכוח המשטרה את מאבק הסטונדטים ב 1998
    שיקר שוב ושוב (ביבי השבוע: ''מילים זה דבר הפיך'')
    קיצץ בקצבאות הזקנה
    נתן את כספי הפנסיה שלנו לשחקני הבורסה ואילי ההון
    שחרר את אחמד יאסין לאחר כשלון חיסול שחאדה (שהמוסד התנגד לו במיוחד לאור העובדה שבוצע במדינה ידידה - ירדן)

    הרשימה עוד ארוכה - אבל אני מקווה שהבנת את הכיוון הכללי. (ביבי? - אני לא מאמין לו)

    • הכי מעט פיגועים-בתקופתו (ל''ת)

      תחשוב שוב, 01/02/09 14:15

    • יש לך טעות בזיהוי.מדובר בחאלד משעל ולא שחאדה

      socrates37 , 01/02/09 19:32

      לפני שאתה מתיימר בלהעיר הערות תבדוק את עצמך טוב טוב.אינך בקי בחומר אלא סתם הוזה מדמיונך ומלקט חומר מהרשת מבלי לבחון אותו.
      בקיצור הפעולה נכשלה לא בגלל ביבי.החלטתו היתה מצויינת וכדי לעשות לטובת מדינת ישראל.הבעיה שזה נכשל בגלל שאהוד ברק תקע לו מקלות בגלגלים ולא אפרט יותר מטעמי ביטחון.

  • 79.

    אולמרט: " אני לא מצטער על אף שיחה שלי עם ביבי, שפעל למען הסברת המדינה

    הליכוד בפיקוד , 01/02/09 10:50

    אולמרט הבוס של שרת החוץ טוען : " אני לא מצטער על אף שיחה שלי עם ביבי, שפעל למען הסברת המדינה במסירות וביכולת מרשימות ואני מעריך את זה."

  • 78.

    אולמרט:" אני לא מצטער על אף שיחה שלי עם ביבי, שפעל למען הסברת המדינה ב

    הליכוד בפיקוד , 01/02/09 10:47

    אולמרט הבוס של ביבי טוען: " אני לא מצטער על אף שיחה שלי עם ביבי, שפעל למען הסברת המדינה במסירות וביכולת מרשימות ואני מעריך את זה."

    • שמחת עניים

      גם אני מכאן, 01/02/09 11:17

      זה נבלה וזה טרפה..שני שקרנים כרונים בוגרי מכללת מרכז הליכוד המושחת...שאחד סולק כבר מראשות הממשלה והשני שוב בדרך החוצה!!

  • 77.

    ל - 73 אני לא מצביע ליכוד !

    איקי , 01/02/09 10:41

    ביבי זה אותו הביבי - אם כשל פעם אחת על כסא ראש הממשלה - אני לא אתן לו פעם שנייה - זה לא המקום לניסוי וטעיה - (בעיקר טעיה) ביבי השקרן הזה דפק את המדינה הזאת יותר מדי פעמים.

  • 76.

    ביבי כרגיל עושה שיקולים של יחצן ולא של מהיג (ל''ת)

    פופאי, 01/02/09 10:26

  • 75.

    שמאלנים זדוניים ומלאי שנאת חינם תפסיקו להשמיץ בצורה

    שונאת שמאלנים, 01/02/09 10:23

    כזאת מגעילה את ביבי, זה עושה לי בחילה.
    מה הוא כבר עשה לכם?|

  • 74.

    הגננת רוצה שדרוג, לשבת מול ביבי ולדבר שטויות. העיקר לתפוס תמונה ביחד. (ל''ת)

    :-), 01/02/09 10:22

  • 73.

    פחדן שקרן, לא משתנה !

    עיתונאי, 01/02/09 10:09

    שמעתי ממקור חסוי שביבי איים לברוח שוב ללונדון כמו במלחמת לבנון השניה, אם יחייבו אותו להופיע ראשון בראיון המצחיק, ורק בגלל הסכמת השניים האחרים,ומהחשש שביבי הפחדן יתחמק שוב מה''כאילו'' עימות..נאלץ ביבי להשאר בארץ..

    • הוזה מבולבל!! הפחדן ברק שברח מלבנון ומעזה, השקרנית ליבני שפעלה נגדהעם (ל''ת)

      נעמי שחור , 01/02/09 12:43

      • ביבי ומשפחתו ברחו (היגרו) לאמריקה. ברק מלח הארץ תמיד זמין לשרות המדינה (ל''ת)

        שוורץ., 01/02/09 14:27

    • אין כאן עניין של פחד ,הוא מוביל ב-10-20 מנדטים ולא יסכן זאת+תגובה 31.

      יופיטופי , 01/02/09 19:28

      אם נתייחס טכנית לקונטקסט של עימות, נתניהו יעשה בהם שמות,בשניהם אך אין טעם להסתכן בנקודת זמן זו.(במיוחד שיש תקשורת כל כך אובייקטיבית בסביבה)

    • ושרון הסכים לעימות ? אולמרט וברק הסכימו לעימות? איפה הייתה התקשורת אז? (ל''ת)

      יופיטופי , 01/02/09 19:29

  • 72.

    אני ואתה נצביע ליכוד !!!!

    הליכוד בפיקוד , 01/02/09 10:03

    ברור שליבני וברק נכשלו בבטחון
    ברור שביבי צדק כשהזהיר שיעופו טילים מחמאסתן
    ברור שליבני והרגיעה שלה זה מתכון לאסון
    ברור שברק נכשל בלבנון ובחמאסתן
    תנו לביבי למגר את הטרור משלטון חמאסתן
    forget the rest = bibi is the best

  • 71.

    ''קדימה'' מפלגת הפשע, ההתנתקות וההבלגה על קסאמים,

    מזרחן, 01/02/09 10:00

    תתרסק בעוד כמה ימים, והפוסטמה תצטרך ללמוד לעשות קפה.

    • ''קדימה'' התנתקה ממרכז הפשע שהוא ''מרכז הליכוד'', (ל''ת)

      לבנה., 01/02/09 14:35

      • אולמרט,הירשזון,רמון,הנגבי,אפללו,בלילא ועוד,אחלה התנתקות-שוב הביטוי הזה (ל''ת)

        יופיטופי , 01/02/09 19:10

  • 70.

    למה הוא מפחד ????? מה יעשה ראש ממשלה פחדן?? שקרן ?? תככן?? (ל''ת)

    שרה, 01/02/09 09:52

  • 69.

    מי בכלל מאמעין ששאלת הולשים ללבני היתה על תעשית הבשר בארץ??

    panacea , 01/02/09 09:51

    לא מתקבל על הדעת שרוב הגולשים רצו לשאול את לבני על הסבל של בעלי החיים בגלל תעשית הבשר...
    נראה כמו מניפולציה נבזית-אנא הביאו לנו הוכחות שזאת השאלה שנבחרה על-ידי רוב הגולשים.
    זה היה חלק ממאמץ ערוץ 2 לעזור ללבני על-ידי הצגת שאלה נוחה ביותר.
    Kמה לא שאלו אותה על נושאים קשים כמו למשל אחראיותה לשחרור גלעד שליט? במקום זאת אפשרו לה להציג עצמה כצמחונית, המצדיקה את השואלת בטענותיה.
    איזו שאלה נוחה,איזה צירוף מקרים מדהים!
    כמו כן-אם זו השאלה הנבחרת-נראה שהציבור רוצה שלבני תעסוק בעיניני חקלאות, או במשרד להגנת הסביבה, או בהסברת הנושא בגני-ילדים.

    • צודק 100% כל התשקורת מגוייסת למענה (ל''ת)

      רמי, 01/02/09 10:16

      • מי שעוקב אחרי דנה וייס יודע שהיא גרופית של נתניהו (ל''ת)

        אני מכאן, 01/02/09 10:55

  • 68.

    שום צורך בעימות כזה

    שמואל אביתר , 01/02/09 09:44

    מר נתניהו לא צריך להתנהל לפי החלטות התקשורת או לפי תאבונו של צבור צמא בידור ודם כמו בקולוסיאום. אם הוא אכן משחק במגרש הזה (שהוא, אגב, שחקן מצוין במקומות הללו) מוטב שישחק לפי הכללים שלו.
    הוא איננו חייב לאיש דבר, והעובדה שהוא נתרצה בסופו של דבר, אינה מוסיפה לו נקודות.

    התקשורת התאכזרה ומתאכזרת אליו מאז שהוא עלה על במת הפוליטיקה. השנאה כלפיו מלובה על ידי אמצעי התקשורת הישראלים באופן מחריד. לצבור אין אמצעים אינטיליגנטיים להבין את מר נתניהו, והדבר מנוצל כדבעי על ידי יריביו.
    לנו, המצביעים, לא חסרים נתונים. ואם הצגה אנחנו דורשים - אפשר להסתכל על "ארץ נהדרת" ממילא הכל שם עולה על פני השטח, אפילו אם זה דרך מינסרה של סאטירה.

    • מסכים כמעט לכל מלה

      אבחר בנתניהו למרות מאמצי התקשורת, 01/02/09 12:39

      אתה צודק מאוד בתפישה שלך את התקשורת. למעשה, אין אפשרות היום לבחירה באמת דמוקרטית בגלל מה שהתקשורת עשתה לנתניהו. גם כאשר מתראיין ח''כ מהליכוד הוא לא יכול להפריך את הכל ולשמש משקל אמיתי כנגד עשייה יום יומית של התקשורת משום שהדבר מוכב, אין לו את כל הזמן לכך, הוא יראה ''מתבכיין'', וכמובן -תמיד זה יוכל להחשב כדברי תעמולה, שלא כמו דברם ה''אובייקטיבי'' של העיתונאים השונים. שמואל - אתה טועה לחשוב שארץ נהדרת אינה כלולה ברשימת מי שמתנגדים לנתניהו. למשל העובדה שהם פתחו את העונה הנוכחית איתו, למרות היותו באופוזיציה, והציגו אותו ממש לפי תעמולה של קדימה.

    • מענין שביבי הצליח להקרין את פחדיו על כל חברי הליכוד. (ל''ת)

      לבנה שחורה, 01/02/09 14:37

      • לבנה תקראי את תגובה 31 . (ל''ת)

        יופיטופי , 01/02/09 19:11

  • 67.

    ליברמן הוא האיום הגדול על הדמוקרטיה בארץ

    iritkev1 , 01/02/09 09:36

    עם ישראל מתלהם ועושה טעות גדולה שישלם עליה בדם וזה עושה לי עצוב מאד

    • מסכים,הוא מסוכן זו לא קלישאה ,אני מתכוון לכך בכל ליבי. (ל''ת)

      יופיטופי , 02/02/09 07:39

  • 66.

    זה הי עימות? זה היה בדיחה שאלות לא לעיניין בכלל חובבני מאוד

    בן, 01/02/09 09:30

    לא עזר בכלום למה למה אי אפשר ליצור במדינה הזו משהו אמיתי עימות אמיתי עם שאלות על עזה ותכנונים לעתיד

  • 65.

    הוא מפחד...הוא מפחד...מה יהיה אתו ?

    שמואל יצחקי - נצרת עילית, 01/02/09 09:24

    תמיד יש לו חשש ממה שיהיה , היכן הבטחון
    עד כדי כך שהוא חסר בטחון?

    • אין כאן עניין של פחד ,הוא מוביל ב-10-20 מנדטים ולא יסכן זאת+תגובה 31.

      יופיטופי , 01/02/09 19:12

      אם נתייחס טכנית לקונטקסט של עימות, נתניהו יעשה בהם שמות,בשניהם אך אין טעם להסתכן בנקודת זמן זו.(במיוחד שיש תקשורת כל כך אובייקטיבית בסביבה)

  • 64.

    לבני מפחדת מהתוצאה

    ארמון, 01/02/09 09:18

    יועצים וסוקרים מטעם נשלחים לתקשורת לדוג במיים עכורים
    כל יום ספין אחר
    ממש מעורר חמלה
    המסקנה לבני יודעת האמת ומפחדת מכשלון

    • ליבני=האסון של ישראל בממשלה האחרונה, אם עשתה משהוא הזיק לישראל (ל''ת)

      נעמי שחור , 01/02/09 12:46

      • האסון של ילדי ישראל, הוא ביבי. שפעל נגד משפחות ברוכות ילדים. (ל''ת)

        שוורץ, 01/02/09 14:29

  • 63.

    הוא מפחדים הוא מפחדים !

    יואש, 01/02/09 08:58

    הוא מפחדים הוא מפחדים
    ביבי מבועת מהאפשרות שכל פליטת פה שלו יכולה לרפא את הציבור מהאמניזיה החמורה שבה לקה.
    ביביהו השני הוא רפליקה מייאשת של ביביהו הראשון. הוא לא השתנה, הוא אפילו לא השתכלל.

    • צודק

      צוק, 01/02/09 15:33

      קטעים
      כל מילה

  • 62.

    היית 10 ב''ה ראש הממשלה הבא (ל''ת)

    פצצת אטום, 01/02/09 08:55

  • 61.

    כל הכבוד לביבי! ראש הממשלה החדש שלנו (ל''ת)

    גאיה, 01/02/09 08:49

  • 60.

    כן, הבנו, פחדן, שקרן,מה שתגידו. תתרגלו-ראש הממשלה הבא (ל''ת)

    ראינו אמש: לא הגיעו לקרסוליו., 01/02/09 08:47

  • 59.

    כן, הבנו, פחדן, שקרן,מה שתגידו. תתרגלו-ראש הממשלה הבא (ל''ת)

    ראינו אמש: לא הגיעו לקרסוליו., 01/02/09 08:46

  • 58.

    עימות ישיר משולש

    יהודה מימון , 01/02/09 08:44

    רק אדם לא ישיר, רק פחדן , רק חסר ביטחון בדרכו , רק אחד שמוכר סיפורים- רק אחד כזה, חושש מעימות משולש שמתבקש! אני מקווה שהבוחרים "יבינו",יפעילו את מה שיש בראש ויצביעו בלא גדול לנתניהו המתפתל כנחש!! אם הוא יבחר לראשות הממשלה ,תרגישו את ההכשה אחר כך, זה יכאב ותאמרו רומינו!!

    • ושרון הסכים לעימות ? ואולמרט הסכים לעימות? איפה הייתה התקשורת אז? (ל''ת)

      יופיטופי , 01/02/09 19:32

    • אין כאן עניין של פחד ,הוא מוביל ב-10-20 מנדטים ולא יסכן זאת+תגובה 31.

      יופיטופי , 01/02/09 19:33

      אם נתייחס טכנית לקונטקסט של עימות, נתניהו יעשה בהם שמות,בשניהם אך אין טעם להסתכן בנקודת זמן זו.(במיוחד שיש תקשורת כל כך אובייקטיבית בסביבה)

  • 57.

    ב 10 בפברואר = שווה להצביע ליכוד

    הליכוד בפיקוד , 01/02/09 08:41

    ברור שליבני וברק נכשלו בבטחון
    ברור שביבי צדק כשהזהיר שיעופו טילים מחמאסתן
    ברור שליבני והרגיעה שלה זה מתכון לאסון
    ברור שברק נכשל בלבנון ובחמאסתן
    תנו לביבי למגר את הטרור משלטון חמאסתן
    forget the rest = bibi is the best

  • 56.

    מזכיר לי בעימות של מקיין אובאמה.ומי הפסיד בסוף. ידוע לכולם. (ל''ת)

    ציון....טבריה.אין כמו''מרצ'' חינוך רווחה וכבוד האדם, 01/02/09 08:32

    • מרץ זו בדיחה שאף פעם לא מקבלת יותר מ-5 מנדטים.וזה לאחר תמיכת התקשורת. (ל''ת)

      יופיטופי , 01/02/09 19:14

    • ג'ומס מסוכן לישראל.לא מתפשר על מה?20 שנה מוכרים לנו

      socrates37 , 01/02/09 19:49

      את אותם הסיפורים.
      ועדיין אין להם כוח מול הרבנות.
      הם התחייבו לרפורמה חברתית ומה שחשוב להם זה רק ההתרפסות כלפי הערבים והגנה על הערבים.אם אינך ערבי לא תקבל עזרה.אני ניסיתי לקבל את עזרתם בנושא הדיור ונתקלתי בהתעלמות מוחלטת גם מצידו של שטרית.
      אף אחד מהמפלגות החברתיות לא סייע לי כמו שהם מבטיחים.שלא יוליכו אותכם שולל.הם רק מחפשים כיסאות ומנעמי שילטון.

    • תגיד ציון לא נמאס לך להיות מפגר אובססבי

      socrates37 , 01/02/09 19:53

      חמש תגובות רצופות אותו דבר.לפחות תגוון.
      מטומטם מי שמשלם לך.
      הבנו שאתה טברייני אבל למה להוכיח את זה שוב ושוב.

  • 55.

    מזכיר לי בעימות של מקיין אובאמה.ומי הפסיד בסוף. ידוע לכולם. (ל''ת)

    ציון....טבריה.אין כמו''מרצ'' חינוך רווחה וכבוד האדם, 01/02/09 08:32

    • מרץ- בדיחה שאף פעם לא עולה על 5 מנדטים,ללא התקשורת היו מתאדים מזמן. (ל''ת)

      יופיטופי , 01/02/09 19:14

  • 54.

    שאלו את לבני שאלות רכות שעושות לה קמפיין!! היא לא מסוגלת ליותר מזה! (ל''ת)

    בושה לדמוקרטיה, 01/02/09 08:31

    • מרץ זו בדיחה שאף פעם לא מקבלת יותר מ-5 מנדטים.וזה לאחר תמיכת התקשורת. (ל''ת)

      יופיטופי , 01/02/09 19:15

  • 53.

    מזכיר לי בעימות של מקיין אובאמה.ומי הפסיד בסוף. ידוע לכולם. (ל''ת)

    ציון.........טבריה, 01/02/09 08:31

    • מרץ- בדיחה שאף פעם לא עולה על 5 מנדטים,ללא התקשורת היו מתאדים מזמן. (ל''ת)

      יופיטופי , 01/02/09 19:15

  • 52.

    מזכיר לי בעימות של מקיין אובאמה.ומי הפסיד בסוף. ידוע לכולם. (ל''ת)

    ציון.........טבריה, 01/02/09 08:31

    • מרץ זו בדיחה שאף פעם לא מקבלת יותר מ-5 מנדטים.וזה לאחר תמיכת התקשורת. (ל''ת)

      יופיטופי , 01/02/09 19:15

  • 51.

    מזכיר לי בעימות של מקיין אובאמה.ומי הפסיד בסוף. ידוע לכולם. (ל''ת)

    ציון.........טבריה, 01/02/09 08:31

    • מרץ- בדיחה שאף פעם לא עולה על 5 מנדטים,ללא התקשורת היו מתאדים מזמן. (ל''ת)

      יופיטופי , 01/02/09 19:16

  • 50.

    למתגעגעים לביבי - כן, לאלו עם הזכרון הקצר.

    דני ב., 01/02/09 08:26

    מרכז הליכוד
    פריימריז בגני התערוכה
    ביתן 27
    נאום הג'ובים של לימור לבנת.
    לבנת שרת החינוך...
    הנאום שפתח את מהדורת החדשות כאשר נתפס בוגד בשרה.
    מנהרת הכותל-סלע קיומנו.
    בואי שרה הולכים.
    הם שכחו מה זה להיות יהודים..
    רוצים פיצה?
    שחרור יאסין
    החזרתו לחיים של משעל.
    החזרת חברון
    הסכם וואי פלנטיישן
    נשיקות וחיבוקים עם עראפת
    מושחתים נמאסתם
    הכניעה הטוטאלית לש''ס.
    הקיצוץ בקצבאות הזקנה.
    הקיצוץ לניצולי שואה
    עניי הארץ המחטטים בזבל.
    מסירת נכסי המדינה לאחים עופר.
    צמצום המגזר היצרני.
    התעשרות היבואנים, המתווכים והסרסורים.
    סגירת מפעלים באיזורי הפיתוח.
    חלוקת ג'ובים למחלקי פיתות למיניהם והפיכתם ליועצי שרים.
    הזרמת משאבי המדינה להתנחלויות על חשבון שכבות המצוקה.
    המלכתו של קצב לנשיא המדינה כאשר בידיעה ברורה רבים מהליכוד ידעו על מעלליו.
    נו ועדיין אתם מלאים בגעגועים?

    • נתניהו הוא זה שעיקר את מרכז הליכוד מכוחו המשחית. מצביעים ביבי (ל''ת)

      דה-דה , 01/02/09 08:58

    • חייבים לקרא! אתה צודק

      לדעתי , 01/02/09 10:43

      ותודה שסיכמת בצורה קצרה וקולעת!!!

      וחבל שאנחנו כאלה טפשים עם זיכרון קצר

      • בוא נראה את האחרים?

        באמת:, 01/02/09 14:21

        אוסלו-1500 הרוגים

        נסיגה-מלבנון-מלחמת לבנון השניה-1701- חיזבאללה עם הרבה יותר טילים

        התנתקות-הקמת חמאסטן- הגברה של זרם הקסאמים וטווח- מבצע עופרת יצוקה מסתים בהסכם שבן אנו תלויים בעולם (מבצע טוב אבל מבוזבז)
        וזה בהתעלם משחיתות
        ליבני נאיבית והססנית (אם קראת מאמרים על תפקודה במלחמה ובוינוגראד)

  • 49.

    נתניהו משיכמו ומעלה.מר טלביזיה במיטבו.עושה אוניברסיטה לכולם.בהצלחה!!! (ל''ת)

    אליקו, 01/02/09 07:58

  • 48.

    לבני לא הייתה מסכימה לפתוח ראשונה?.. (ל''ת)

    למה כמעט בוטל, 01/02/09 07:54

  • 47.

    יופיטופי- כמבה כסף משלם לך ביבי עבור הפרופגנדה כאן?

    מישהי עם שכל, 01/02/09 07:52

    אתה ממש מתאמץ לענות לכל מגיב ומגיב... נו. לפחות ביבי מקבל קצת תמורה.
    רק חבל שאתה עושה לו כזה שירות רע.
    לפני שאתה שולח אמירות שוביניסטיות נגד אותה ''אישה'', להזכירך - לליכוד אמורות להצביע גם נשים...

    אבל פני המצביעים (לליכוד) כפני מנהיגם, כנראה... חדלי אישים, יודעים רק לדבר, ובדרך כלל גם זה בלי כישרון רב...

    קודם כל שהמועמד הנכבד שלך יתחיל לדבר קצת אמת, אח''כ שיקבל קצת בייצים.

    הבוס שלך, מר ביבי, מסרב להתעמת כי הוא סומך על הזיכרון הקצר של העם שלנו... אני רק מקווה שהעם יוכיח שהפעם הוא קצת יותר אינטיליגנטי ויודע להתעלות מעל פרופגנדה זולה ולא אמינה כמו שביבי מפגין כאן.
    כל זאת, מבלי שאמרתי, ולו ברמז, מי יקבל את הקול שלי.
    דבר אחד ברור - ביבי זה לא יהיה. שקרן פתולוג, בוגד, שוביניסט. לא יאומן שאנשים עוד מאמינים למה שיוצא לאיש הזה מהפה...

    יום טוב לכולם.

  • 46.

    הוא מפחד כ הוא יודע שהוא מפסיד

    הפחדן, 01/02/09 07:51

    ביבי היה תמיד כזה הוא מפחד כי הוא יודע שהוא יפסיד את הבחירות
    אל תתנו לו להטעות בדיסאינפורמציה ביבי הוא אאוט ברק אאוט וליבני כן,

    • ממה לפחד אתה לא מתגעגע לימים של ביבי

      פצצת אטום, 01/02/09 08:57

      כשהיית פותח את הרדיו שומעים רק על אישתו של ביבי, אני מתגעגת לימים האלו ולא כל יום קסאמים כלכלה עזוב ביבי יקח את השילטון בהליכה ב''ה. ליבני ראש ממשלה בשוויץ.

  • 45.

    רק לא ליכוד - הוא מפחד.עד היום לא עשה כלום

    אבי, 01/02/09 07:49

    למען שינוי,ערכי וחברתי.וכמובן כלום בנושא המלחמה.

  • 44.

    מצביע לביבי לא מאהבת מרדכי אלא משנאת המן...

    bora123 , 01/02/09 07:41

    אין למי להצביע :(

    • תצביע ליברמן- תראה טוקבק 40 (ל''ת)

      moshon1 , 01/02/09 07:43

      • מידיעה. אזמה עם הוא נגד הערבים? (ל''ת)

        ליברמן שמאלני, 01/02/09 07:54

    • הכל בימין בא משינאה גם תעמולת הבחירות באה משינאה והפחדה (ל''ת)

      yosi, 01/02/09 08:37

    • הצבע למפד''ל

      חילוני מצביע מפד''ל, לראשונה, 01/02/09 08:54

      המפלגה הזו תמיד עושה רק דברים חיוביים, והרשימה שלה טובה מהספסלים האחוריים של הליכוד.

    • קרא את תגובה 51

      לדעתי , 01/02/09 10:45

      מקווה שלא תבחר בביבי
      עדיף לבני

  • 43.

    ביבי מפחד

    יעקב שורץ , 01/02/09 07:35

    ראינו שוב התנהגות טיפוסית של ביבי.
    למרות שהסדר נקבע ע"י הגרלה הוא סרב לקבל את התוצאות.
    הוא מפחד מאימות ישיר כי הוא יודע שבאימות כזה הוא יפסיד בגדול.
    דווקא הוא עם כושר הדיבור שלו היה צריך לשמוח לאימות כזה.אבל הוא מפחד.

    • אין כאן עניין של פחד ,הוא מוביל ב-10-20 מנדטים ולא יסכן זאת+תגובה 31.

      יופיטופי , 01/02/09 07:45

      אם נתייחס טכנית לקונטקסט של עימות, נתניהו יעשה בהם שמות,בשניהם אך אין טעם להסתכן בנקודת זמן זו.(במיוחד שיש תקשורת כל כך אובייקטיבית בסביבה)

      • אתה סותר את עצמך

        יעקב שורץ , 01/02/09 08:15

        אם הוא כזה בטוח בעמצמו אז למה אימות יסכן את "ההובלה" שלו? להפך הוא יכול להגדיל את הפער.
        חוץ מזה הוא מוביל ,על פי הסקרים , רק ב 4-5 מנדטים כאשר בקופה יש עוד 27 מנדטים צפים.
        לביבי פשוט אין מה למכור ומפחד מאימות ובצדק.

        רק ברק מדבר לעניין,ללא השמצות,רק ברק נותן תשובות לבעיות שעל הפרק בטחון כלכלה וחברה.

        • אימות עם ''ע'' !!! (ל''ת)

          העמותה לתיקון שגיאות אצל מטקבקים, 01/02/09 08:45

        • ממשלת ברק-ליבני הובילה לאיום טילים על מיליון תושבי הדרום.

          דה-דה , 01/02/09 08:59

          נתניהו עדיף על ברק (על לבני כלל לא כדאי להכביר מילים, היא בכלל לא באותה ליגה).

          • הליכוד הביא את הטילים

            יעקב שורץ , 01/02/09 11:44

            מי שלא היה מוכן לקבל את הפתח קיבל את החמס- הליכוד
            מי שלא פעל נגד הטילים 8 שנים היה הליכוד ופורשי הליכוד שעברו לקדימה.
            מי שטיפל בחמס וימשיך לטפל בו הוא ברק.
            ראה את ה"השגים" של ביבי בתגובה מספר 50 .
            ביבי לא מגיע לקרסוליים של ברק.

    • אתה מתמם-ראינו ,כצפוי,תמיכה של צוות ערוץ 2 בלבני.

      panacea , 01/02/09 09:58

      אין סיכוי שהשאלה שרוב הגולשים רצו לשאול את לבני היא על תעשיית הבשר בארץ, והסבל הנגרם לבעלי החיים.
      נתנו ללבני להציג עצמה כצמחונית בעלת לב רחוםץלא שאלו אותה למשל על אחראיותה הכבדה לגבי גלעד שליט,על אי-השקט בדרום, על כשלונה המדיני להפוך את השגי צהל להישג מדיני וכו'.
      כמה מפליא! כמה מפליאות גם תוצאת ההגרלה-שנתנה ללבני הזדמנות פז להתכונן לתשובות ולנסות לסתור את דברי ביבי (למרות שהופעתה בלאו הכי היתה ממוצעת ומטה מזה).

  • 42.

    ליקוד

    יגאל, 01/02/09 07:31

    בליקוד טוענים שביבי הוא לא אותו ביבי. האם גם שרה השתנתה או נשארה אותה שרה? למה מסתירים אותה מהציבור?

    • People Don't change (ל''ת)

      Dr House, 01/02/09 08:24

  • 41.

    איך זה שדנה וויס אמרה שהוא התנדב להיות 1? (ל''ת)

    אפרת, 01/02/09 07:30

  • 40.

    ברק, לבני, ביבי: לא הפנמתם כלום: לא מעניין אותנו מה תאמרו, רק מה עשיתם

    dev10 , 01/02/09 07:26

    וכולכם, עשיתם דברים שמחייבים אותכם לחלץ לאחור ולעלות למדף האחסון.

  • 39.

    מי שבוחר נתניהו, בוחר ימין שהוא בעצם סמול- רק ליברמן

    moshon1 , 01/02/09 07:21

    נתניהו הוא אותו נתניהו:
    אופורטוניסט מארץ האופורטוניסטים, פופוליסט, סחיט ולחיץ; כמו איזה תינוק הוא רץ עם הזנב בין הרגליים להציע שותפות לאהוד ברח ולציפיטפוט; כרגיל, להיות במרכז המפה;
    מעניין אותו רצון בוחריו ?.. ממתי זה עניין אותו אי פעם ?.. זה רק הוא , ממונו, ושררתו
    חייבים הפעם לבחור ליברמן , לכל ימני שמבין, שכל בחירה אחרת תחזיר את נבחרת הבלהות שהייתה לנו בשנים האחרונות לקדמת הבמה;
    נתניהו מזכיר טבח שאינו אוהב את ריחות המטבח, מנסה כל הזמן לעסוק רק בלשווק את "מטעמיו".. בהבל פה..
    בסוף הוא מגיש לך איזה חומרים שרופים באריזת צלופן ומנסה לשכנע אותך שזה חייב להיות טעים לך.. הוא רק לא מבין כשאתה אומר לו שבא לך להקיא את בישוליו...
    רק ליברמן ,ושיפסיקו להפחיד אותנו בצילומיו הלא פוטוגנים מספיק..
    מאנשים שמצטלמים טוב היה לנו מספיק, ורק התדרדרנו ועכשיו אנחנו ממש על סף התהום :
    בלי נאמנות אין אזרחות, מה לא ברור ?..

    • מדוע לבחור בליכוד ולא בליברמן:

      יופיטופי , 01/02/09 07:43

      1.כשהשלום היה "במודה" וכשההתנתקות הייתה "במודה" ליברמן הגה תוכנית הזויה שנקראת תוכנית חילופי שטחים-חלוקת ירושלים.ובנוסף עשה סימני התרככות לעיתונאים שונים.
      2.כשעמדות הימין "במודה" הוא יוצא ביציאות תוקפניות חסרות רסן ושפיות, נתקוף את מצרים בגשר אסוואן ,שמוברק יילך לעזאזל ועוד דברים מעין אלה.הייתי מכנה זאת פאשסטיות
      נוסח "אמא" רוסיה.
      3.בד בבד כיהן בממשלת אולמרט וזאת לאחר כישלון מלחמת לבנון השנייה,וכישלון ההתנתקות,הוא ישב בממשלה הזו כשנה,לא עשה כלום,המציאו בשבילו תיק חדש ,השר
      לעניניים אסטרטגיים,לאף אחד אין מושג ירוק מה הליצן המפחיד הזה עשה שם.כאשר ראה שקדימה הולכת ומאבדת גובה והימין צובר כוח החליט שהוא פורש מממשלת קדימה ללא סיבה אמיתית.
      4.מפלגת דוגמניות:אנסטסיה מיכאלי בת 33,ניסתה את מזלה בבחירות הקודמות בקדימה,כי מה זה משנה קדימה או ישראל ביתנו העיקר להיכנס לכנסת.אורלי לוי בת 33 מקום שישי
      ברשימה,ילדונת ללא כל ניסיון פוליטי או ניסיון כלשהו פרט לדוגמנות והנחיית תוכניות טלוויזיה רדודות.
      5.רוב המפלגה מורכבת מאנשים שכלל לא מוכרים בציבוריות הישראלית ,ספק אם הם מוכרים בקרב העולים מרוסיה.אין להשוות לנבחרת הליכוד.
      6.ליברמן רק מדבר ,הוא נמצא בפוליטיקה כבר 10 שנים ,וחוץ מלעשות רושם בדיבורים הוא לא עשה כלום !! לא במישור המדיני -ביטוחני,לא במישור הכלכלי ,פשוט כלום.
      אסכם זאת כך :ליברמן הוא שקר,הוא סכנה,הוא אופורטוניסט,אני לא אוהב אותו.אם אתם שואלים אותי אז כמו בכל ההודעות שלי, רק נתניהו.

      • אני פשוט מסכים לכל מילה (ל''ת)

        טופי-יופי, 01/02/09 12:46

    • סמול=שמאל. (ל''ת)

      יופיטופי , 01/02/09 07:44

    • יהודי גרמניה שמעו אותו הדבר בשנות ה 30 של המאה ה 20 (ל''ת)

      yosi, 01/02/09 08:38

    • רק ליברמן עלול להציל את לבני

      גבריאל צפון הארץ, 01/02/09 08:38

      היזהרו מליברמן: הוא עלול לחצות את הקווים ולהציל את לבני תמורת תיק בכיר. הסכנה: ממשלת לילי: לבני+ליברמן

    • moshon1 לברמן היה שר לענייני אסטרטגיה בממשלת אולמרט לבני ברק

      לברמן מדבר פקה פקה ומבטיח בולו בולו, 01/02/09 08:52

      אומרים שהוא הציל אותם אחרי ועדת וינוגרדץלברמן מוכן למכור הכל תמורת תיק בממשלה אפילו לערבים

  • 38.

    מי צריך את הבחירות ?

    גרשון, 01/02/09 07:12

    הרי ממילא נתניהו יחזיר לשלטון את קדימה ואת
    העבודה, והעניים יהיו יותר עניים,
    והמעטפות יותר כבדות, ומשפטנים דגולים
    ינהלו את ישראל וישדדו את האזרח המסכן שמלקט
    מזון בעמותות סעד.

    לתפארת מדינת ישראל.

    נתניהו, יכול להקים ממשלה ללא העבר העלוב,
    או ללכת הביתה ולכתוב את זכרונותיו.

  • 37.

    עימות לא הוגן

    yoramwa , 01/02/09 07:06

    קבוצת על נגד קבוצות תחתית ליבני ברק

    • אבל כהשיפוט במשחק חד צדדי-יש בעיה. תקשורת מגויסת. (ל''ת)

      panacea , 01/02/09 15:08

  • 36.

    ''המנהיג'' ''החזק'' היסטרי כתמיד. היסטרי היה והיסטרי נשאר. (ל''ת)

    אורן, 01/02/09 06:57

    • נתניהו עדיף בהרבה על פני ברק ולבני. מי שהיסטרי היא "קדימה" המבינה כי..

      דה-דה , 01/02/09 08:27

      ...הציבור טיפש פחות ממה שרצוי לו ויורידה מן השלטון אחת ולתמיד.

      • הלחץ והטיפשות ניכרים גם אצל בוחריו של נתניהו (ל''ת)

        yosi, 01/02/09 08:40

        • זו תגובה טיפוסית של איש קדימה: כינויי גנאי ללא שום נימוק ענייני. (ל''ת)

          דה-דה , 01/02/09 09:00

          • אנשים נבונים לא צריכים נימוק ואני לא קדימה (ל''ת)

            yosi, 01/02/09 09:14

  • 35.

    המדינה הלכה קדימה וחשפה את התחת (ל''ת)

    patish4 , 01/02/09 06:46

  • 34.

    דברי הבל-מבית המדרש של נתניהו

    אליפז העיראקי, 01/02/09 06:44

    הייתי מצפה בעקבות המכות,האסונות,ושחיקת החסכונות שלנו-שתחוש מעט בושה,מעט אמפטיה. אבל אין חש,רק אני ואפסי.זה אתה,ואני מתקשה להבין מי האידיוט שתומך בך?אחרי ששמעתי את דברי ההבל שלך על בנק ישראל והעומד בראשו-אני מעבר לחרד. אתה והוא אותו האסון. והכל על חשבוננו. לא ניתן לזאת לקרות. אני קורא לכל גימלאי צהל שהאיש הזה פגע בנו, נראה לו את כוחנו ונתעלם. סקרי ההבל אינם עושים שום רושם. אתה אסון בדיוק כמו ברק,אולמרט,וציפורה. צריך לבטל את הבחירות המיותרות האלה ולהעבעביר את המיליונים לחינוך,ולחיילים.את ''מועדון החברים הבטלנים -כנסת'',צריך לסלק מהעולם.הנ''ל הינו מוקד אבטלה העולה מיליונים לחינם.

    • דברי הבל מבית מדרשתו של אליפז העיראקי. מצביעים נתניהו. (ל''ת)

      דה-דה , 01/02/09 09:01

  • 33.

    נתניהו איננו דמוקרט. ראינו זאת אצל פייגלין. לא ניתן לו להקים מ. אחדות

    יעקב - מרכז הליכוד, 01/02/09 06:42

    כאשר הייתה הצבעת מתפקדי הליכוד נגד ההתנתקות, הוא הצביע בעד, נגד הדמוקרטיה. כאשר החליטו המתפקדים לשים את פייגלין במקום 20, הוא דחף אותו למקום 36. נגד הדמוקרטיה.
    ועכשיו הסיפור הזה.
    הפחד הוא שהבחור יקים מדינת פרסטינאית מיד עם היותו רה''מ.
    לכן נצביע ליכוד כדי להכניס את פייגלין להיות רה''מ.

  • 32.

    ביבי =אסון! כל הזמן בלגנסקי! (ל''ת)

    רוני, 01/02/09 06:30

    • עוד פתט של קדימה שמפריך סיסמאות ללא תוכן,קשר,או הקשר כלשהו. (ל''ת)

      יופיטופי , 01/02/09 06:53

      • כמו המנהיג הלחוץ שלך גם אתה מנפיח סיסמאות בנפיחות אתם טובים (ל''ת)

        יוסי כהן, 01/02/09 08:41

  • 31.

    אמת היסטורית: בעבר ברק ומועמדי קדימה סירבו לעימות!

    שלומי, 01/02/09 06:26

    שרון, אולמרט וברק כל אחד בתקופה אחרת סירבו לעימות עם ביבי הרהוט מהם, עכשיו כשהם בצרות הם דורשים עימות וטוענים שהוא מפחד...

    • אם ביבי אז היה שותק מילא אבל אז הוא לא אהב זאת כלומר ביבי הוא אופוטוני (ל''ת)

      יוסי כהן, 01/02/09 08:42

  • 30.

    מדוע ברק מקבל במה

    dovboy , 01/02/09 05:47

    על פי הסקרים אין מקומו של ברק על הפודיום, לא צריך לתת לו את הזמן מסך ואם נותנים לו שיתנו גם לליברמן שמוביל על העבודה בסקרים

    • אפילו אתה מקבל במה טיפש זו דמוקרטיה (ל''ת)

      יוסי, 01/02/09 08:43

  • 29.

    ביבי היחיד שיודע לדבר עם העולם ומבין בכלכלה ובביטחון

    ציוני, 01/02/09 05:32

    לא, לא משלמים לי...

    • בגלל זה לא סובלים אותו תראה מה קרה לו באמריקה

      yosi, 01/02/09 08:45

      על ראש הגנב בוער הכובע.
      זה שישראלים טיפשים בולעים בתאווה כל מה שביבי מפריח זה לא אומר שבעולם, שם הם כנראה נבונים יותר יקשיבו לו טיפש!!

    • נכון בטחונו הכלכלי והעולם שלו

      אפי, 01/02/09 08:45

      רק מצבו הכלכלי של ביבי השתפר וזאת מהרצאות בחול צודק מאה אחוז

  • 28.

    התקנון: 10 שאלות, 45 שניות לשאלה, מועמד מדבר על עצמו ולא מלכלך על האחר (ל''ת)

    רק נתניהו עמד בכללים, ברק ולבני לא עמדו וליכלכו, 01/02/09 05:24

    • אתה כנראה מספיק מטומטם כדי לא להבין את הרמיזות שלו (ל''ת)

      yosi, 01/02/09 08:46

  • 27.

    מה יש לביבי להסתיר מעיני הציבור. ממה הוא פוחד ??

    פוחד מפחדנים., 01/02/09 04:50

    האם התרחש איזה אירוע בריאותי שיכול להתגלות לעיני הציבור בעת ויכוח, מה לעזאזל יש לביבי להסתיר.

    • אין כאן עניין של פחד ,הוא מוביל ב-10-20 מנדטים ולא יסכן זאת+תגובה 31.

      יופיטופי , 01/02/09 06:56

      אם נתייחס טכנית לקונטקסט של עימות, נתניהו יעשה בהם שמות,בשניהם אך אין טעם להסתכן בנקודת זמן זו.(במיוחד שיש תקשורת כל כך אובייקטיבית בסביבה)

    • ביבי פוחד מעצמו כי הוא מכיר את עצמו הכי טוב בתפקוד תחת לחץ (ל''ת)

      yosi, 01/02/09 08:48

  • 26.

    הסדר נקבע בהגרלה עאלק,בהגרלה השתתפו רק נציגי ציפורה וכתבים תומכי קדימה (ל''ת)

    אוביקטיביות זה לא הצד החזק שלהם, 01/02/09 04:39

    • אתה אידיוט עלוב וכמו ביבי חשובה לך המסגרת החיצונית ולא התוכן הממשי

      yosi, 01/02/09 08:50

      אופייני לביבי ותומכיו הצורה המסגרת כי שם אפשר להסיט את הדיון ולהתעמק בסוגיות האיזוטריות ולא במהות.
      טיפשים בלי הפסקה הטוקבקיסטים של ביביהוא

  • 25.

    מזמן לא מאמין לכל מה שכותבים (ל''ת)

    שי, 01/02/09 04:29

  • 24.

    רק נתניהו יביא ביטחון ושלום,,, (ל''ת)

    david349 , 01/02/09 04:06

    • בשלב זה אני מסתפק בביטחון.אחרי "השלום" לא צריך לרדוף כמו חתול אחר זנבו (ל''ת)

      יופיטופי , 01/02/09 04:16

    • עוד טיפש חסר דעת כפי שהביא צמיחה לשכבות החלשות (ל''ת)

      yosi, 01/02/09 08:51

  • 23.

    מה שהכי מצחיק זה

    eli, 01/02/09 02:57

    שבאתר של קשת הופיעה ההגרלה והתוצאות שלה היו
    לבני ראשונה
    ביבי שני
    ברק שלישי

    אני לא יודע אם אח''כ נעשתה הגרלה שוב בנוכחות לבני ברק ולבני. אך מה שבטוח זה שחדשות 2 כנראה לא היו מרוצים מהעובדה שלבני נבחרה להיות ראשונה.
    וזאת בהמשך למגמתם להביא שוב ושוב את תשדירי הבחירות של קדימה בזמן החדשות.
    בנוסף לכך בזמן התוכנית של ניסים משעל בשבוע שעבר, נקבע ע''י הפקת התוכנית בשילוב עמנואל רוזן כי ביבי היה ראש הממשלה הכושל ביותר בתולדות המדינה. ואני שואל באיזו זכות הם עושים זאת.

    המגמתיות של התקשורת בישראל, המשפיעה רבות על דעת הקהל, מכעיסה ומרגיזה (באופן אישי, אני רואה דמיון בין המגמתיות של התקשורת לטובת השמאל לבין המגמתיות של אלג'זירה לטובת הפלסטינים)

    • כמו ביבי מנהיגך יש לך נטייה לערב מציאות ודמיון ואי הבנה (ל''ת)

      יוסי כהן, 01/02/09 08:52

    • אתה כנראה צודק

      בהמשך לאלי, 01/02/09 12:52

      גם אני ראיתי את דנה וייס אצל אברי ביום שישי בבוקר והיא אמרה שציפי ראשונה.

  • 22.

    if you vote Bibi = you vote to End Israel's existance (ל''ת)

    fk2044 , 01/02/09 02:42

    • קדימה ,מפלגת השקר המשוקץ.(גם בגרסה האנגלית) (ל''ת)

      יופיטופי , 01/02/09 02:48

    • אתה כנראה ערבי שמפחד מביבי (ל''ת)

      שלומי, 01/02/09 06:24

      • בוקר טוב גזען סוף סוף התעוררת ? (ל''ת)

        יוסי, 01/02/09 08:52

      • I am Israeli who gives a damn and hate to see my country in shit

        fk2044 , 01/02/09 14:40

        BIbi fucked it up once, why let him destroy the country for a second time. I dont fear murderers or theives or rasist people like Bibi and his party, however I know that if they were in power, they will destroy everyones life, Jews before Arabs, right wing before left wing... just go back to 1996-99 - only 10 years ago! also, you might want to go back in time, but the world does not. everyday that we waste and dont use to make peace - real peace out of respect and equality - it will cost us big time. just remember that statistically, if we dont have a palestinian state soon, we might lose Israel. by 2030 there will be more Palestinians than Jews - so do you want to lose Israel or agree to fair and just agreement?Livni and Olmert went for the best deal that Israel could ever have! it might hurt a bit, but will secure our existance and future, security and prosperity!

        so realy our choice is survival (Livni) or suicide (Bibi). I would hope that we want to live, not suicide!

  • 21.

    לא נכון הנה כל האמת כפי שהצהירה דנה וייס

    מי שאיכפת לו, 01/02/09 02:36

    ההגרלה הייתה מי יקבל את הזכות לבחור איזה מקום להיות
    ליבני הוגרלה ראשונה היא בחרה להית שלישית.
    עכשיו נשארו מקומות שני + שלישי
    ביבי הוגרל שני אבל מקורבים שלו בחרו בשבילו להיות ראשון ולא שני.
    ביבי רצה לתקן את הבחירה משמע להיות שני אבל המארגנים סירבו לכן הוא נשאר ראשון ואילו ברק נשאל שני

    • אפילו בזה לא יודעים בליכוד לקבל החלטות תחת לחץ (ל''ת)

      יוסי, 01/02/09 08:54

  • 20.

    ליברמן יחלק את ירושלים. לא מאמינים? יש לי וידאו שלו בקישור.

    יוני דוד , 01/02/09 02:35

    http://www.youtube.com/watch?v=DKlMCWtv7o4

    • מדוע לבחור בליכוד ולא בליברמן:

      יופיטופי , 01/02/09 02:40

      1.כשהשלום היה "במודה" וכשההתנתקות הייתה "במודה" ליברמן הגה תוכנית הזויה שנקראת תוכנית חילופי שטחים-חלוקת ירושלים.ובנוסף עשה סימני התרככות לעיתונאים שונים.
      2.כשעמדות הימין "במודה" הוא יוצא ביציאות תוקפניות חסרות רסן ושפיות, נתקוף את מצרים בגשר אסוואן ,שמוברק יילך לעזאזל ועוד דברים מעין אלה.הייתי מכנה זאת פאשסטיות
      נוסח "אמא" רוסיה.
      3.בד בבד כיהן בממשלת אולמרט וזאת לאחר כישלון מלחמת לבנון השנייה,וכישלון ההתנתקות,הוא ישב בממשלה הזו כשנה,לא עשה כלום,המציאו בשבילו תיק חדש ,השר לענינייםאסטרטגיים,לאף אחד אין מושג ירוק מה הליצן המפחיד הזה עשה שם.כאשר ראה שקדימה הולכת ומאבדת גובה והימין צובר כוח החליט שהוא פורש מממשלת קדימה ללא סיבה אמיתית.
      4.מפלגת דוגמניות:אנסטסיה מיכאלי בת 33,ניסתה את מזלה בבחירות הקודמות בקדימה,כי מה זה משנה קדימה או ישראל ביתנו העיקר להיכנס לכנסת.אורלי לוי בת 33 מקום שישי ברשימה,ילדונת ללא כל ניסיון פוליטי או ניסיון כלשהו פרט לדוגמנות והנחיית תוכניות טלוויזיה רדודות.
      5.רוב המפלגה מורכבת מאנשים שכלל לא מוכרים בציבוריות הישראלית ,ספק אם הם מוכרים בקרב העולים מרוסיה.אין להשוות לנבחרת הליכוד.
      6.ליברמן רק מדבר ,הוא נמצא בפוליטיקה כבר 10 שנים ,וחוץ מלעשות רושם בדיבורים הוא לא עשה כלום !! לא במישור המדיני -ביטוחני,לא במישור הכלכלי ,פשוט כלום.
      אסכם זאת כך :ליברמן הוא שקר,הוא סכנה,הוא אופורטוניסט,אני לא אוהב אותו.אם אתם שואלים אותי אז כמו בכל ההודעות שלי, רק נתניהו.

      • ה''מודה'' העכשווית היא להביא למפלגה נשים יפות וטפשות (ל''ת)

        זה מה יש ב''מודה'', 01/02/09 05:38

      • למרות שאין לי נטיות פוליטיות מסכימה איתך

        ישראלי בארה''ב, 01/02/09 05:48

        לדעתי זהו חוסר אחריות להציב במקום בכיר פישרים בחיתולים. כאלה שעוד לא הספיקו ללמוד לקנח את האף. וזה לגבי כל מפלגה.

    • Liberman is Nazi (ל''ת)

      fk2044 , 01/02/09 02:42

  • 19.

    זה רק מפרגון נמאס לו להיות ראשון בכל (ל''ת)

    יון, 01/02/09 02:34

  • 18.

    אני במקום נתניהו הייתי יושב בבית הרי ליבני וברק לא ברמה שלו רק מתלכלך (ל''ת)

    גבריאלוב , 01/02/09 02:28

    • אתה צודק ,זה בדיוק מה שהוא עושה. (ל''ת)

      יופיטופי , 01/02/09 02:30

  • 17.

    קדימה מגרדים את ה-20 מנדטים מלמטה,וזה אחרי תמיכה תקשורתית אדירה, נשאל:

    יופיטופי , 01/02/09 02:27

    כמה מנדטים קדימה היו מקבלים ללא התמיכה התקשורתית המאסיבית ? כל תשובה אפשרית : 13,11,9,5,3,0.הימין הולך לעלות בענק,קדימה מתרסקת ותתאדה די מהר אחרי הבחירות.

  • 16.

    עם ישראל מעדיף בראשו אחד שיודע להתמקח ולא בובה של אחרים...

    דוד ארץ ישראל, 01/02/09 02:15

    כתבה בזויה עם מטרה מסומנת מראש..כדרכה של מרב דוד

    • תאמין לי שאיתי הוא גם יודע להיות בובה כשצריך. (ל''ת)

      שרה נתניהו, 01/02/09 03:38

      • "לפעמים אני חושב שאני ישן עם גבר (חלש) במיטה".-נפתלי שפיצר. (ל''ת)

        יופיטופי , 01/02/09 04:07

  • 15.

    השורה התחתונה היא שביבי קרע את לבני והיה הרבה יותר משכנע

    מהדחלילה של אדלר, 01/02/09 02:02

    גם בסקרשעשה ערוץ 2 לאחר מכן אמרו 49 אחוזים כי נתניהו היה הכי משכנע לעומת 38 ללבני ו-13 לברק.

  • 14.

    טוב ראינו מה קרה בפעם שעברה עם איציק מרדכי (ל''ת)

    טוב ראינו מה קרה בפעם שעברה עם איציק מרדכי, 01/02/09 01:55

  • 13.

    לא ידעתי שנתניהו כזה פחדן (ל''ת)

    עמי, 01/02/09 01:52

    • ציפורה, זה גדול עליה.

      יופיטופי , 01/02/09 02:36

      האשה פתטית, זה עצוב לראות איך האשה הזו מנסה להציג חזית וחזות שכלל לא קשורים אליה ;היא מנסה להחצין ביטחון ועוצמה אך בפועל מתקבל בדיוק הרושם ההפוך ;אי ביטחון אי עוצמה ,מעוררת גיחוך,ריקנית,חלולה,חלשה ,וכן על זה הדרך.שומר נפשו ירחק ממנה ומקדימה.

    • אין כאן עניין של פחד ,הוא מוביל ב-10-20 מנדטים ולא יסכן זאת+תגובה 31.

      יופיטופי , 01/02/09 06:59

      אם נתייחס טכנית לקונטקסט של עימות, נתניהו יעשה בהם שמות,בשניהם אך אין טעם להסתכן בנקודת זמן זו.(במיוחד שיש תקשורת כל כך אובייקטיבית בסביבה)

      • יופיטופי, כעת ברור אתה הפסיכולוג של ביבי. אתה מבין את מניעיו. (ל''ת)

        פסיכו., 01/02/09 14:20

  • 12.

    הוא מ-פ-ח-ד!!!

    הלאה, 01/02/09 01:52

    ביבי מפחד מהצל של עצמו ולכן הוא לא פותח את הפה. נראה אותו מזיע בעימות עם לבני וברק.

    הוא מ-פ-ח-ד!!!

    • לבני חלשה בכלכלה.לבני בכלל אשה חלשה.זה גדול עליה.

      יופיטופי , 01/02/09 02:35

      האשה פתטית, זה עצוב לראות איך האשה הזו מנסה להציג חזית וחזות שכלל לא קשורים אליה ;היא מנסה להחצין ביטחון ועוצמה אך בפועל מתקבל בדיוק הרושם ההפוך ;אי ביטחון אי עוצמה ,מעוררת גיחוך,ריקנית,חלולה,חלשה ,וכן על זה הדרך.שומר נפשו ירחק ממנה ומקדימה.

      • Livni's strength has strengthend Israel worldwide (ל''ת)

        fk2044 , 01/02/09 02:44

      • ועם אשה חלשה זו פוחד הגבר ביבי להתמודד. איך הוא התמודד מול קשיים.

        ביבי נמושה., 01/02/09 04:44

        מערכת הבחירות הארוכה והקשה המקובלת במשטרים דמוקרטים, נועדה בין השאר לאפשר לציבור לבחור את המועמדים המסוגלים לעמוד במעמסה הכבדה שתוטל עליהם.לבחון מי מסוגל לעמוד בלחצים. והנה במערכת הבחירות הנוכחית מתמודד מועמד שחושש להראות לציבור את יכולת ההתמודדות שלו ובורח מהתמודדות כמו מאש.והאירוניה היא שתומכיו מציגים אותו כאדם שמסוגל להתמודד עם הבעיות הקשות שעומדות בפני המדינה.

        • אין כאן עניין של פחד ,הוא מוביל ב-10-20 מנדטים ולא יסכן זאת+תגובה 31.

          יופיטופי , 01/02/09 06:51

          אם נתייחס טכנית לקונטקסט של עימות, נתניהו יעשה בהם שמות,בשניהם אך אין טעם להסתכן בנקודת זמן זו.(במיוחד שיש תקשורת כל כך אובייקטיבית בסביבה)

  • 11.

    זה לא חדשות, זה השמצות!

    mairmair , 01/02/09 01:42

    קשקוש בגרוש, הסקר של ערוץ 2 אחרי העימות הוכיח בבירור כי ביבי ניצח בהפרשים גדולים,

    הייתם חייבים להשמיץ,

    ביבי ינצח למרות זאת....

    • בדיוק כך (ל''ת)

      אילנה, 01/02/09 02:16

  • 10.

    ביבי השפן הקטן (ל''ת)

    קקוניס שלומפיר, 01/02/09 01:40

    • ליבני חלשה בביטחון.

      יופיטופי , 01/02/09 02:34

      האשה פתטית, זה עצוב לראות איך האשה הזו מנסה להציג חזית וחזות שכלל לא קשורים אליה ;היא מנסה להחצין ביטחון ועוצמה אך בפועל מתקבל בדיוק הרושם ההפוך ;אי ביטחון אי עוצמה ,מעוררת גיחוך,ריקנית,חלולה,חלשה,וכן על זה הדרך.שומר נפשו ירחק ממנה ומקדימה.

  • 9.

    רק מרוקאים מצביעים לביבי (ורואים ערוץ 2) (ל''ת)

    שש, 01/02/09 01:38

    • כשהמרוקאים אהבו את שרון וקדימה ליקקתם להם ,עכשיו אתם לועגים להם.

      יופיטופי , 01/02/09 02:29

      קדימה מפלגת השקר המשוקץ.

  • 8.

    לא נורא, אחרי הבחירות לא נראה את הפרצוף של ליבני לא ראשונה ולא אחרונה (ל''ת)

    מיקי, 01/02/09 01:35

  • 7.

    החכם מצביע ביבי,,והשאר מצביעים לשאר,,, (ל''ת)

    בצלאל עם חביבי, 01/02/09 01:34

  • 6.

    הליכוד יגרוף 47 מנדטים ובנימין נתניהו הוא ראש הממשלה = להצביע ליכוד

    הליכוד בפיקוד , 01/02/09 01:27

    ברור שליבני וברק נכשלו בבטחון
    ברור שביבי צדק כשהזהיר שיעופו טילים מחמאסתן
    ברור שליבני והרגיעה שלה זה מתכון לאסון
    ברור שברק נכשל בלבנון ובחמאסתן
    תנו לביבי למגר את הטרור משלטון חמאסתן
    forget the rest = bibi is the best

  • 5.

    אז איך תסבירו שדנה וייס אמרה לנתניהו ''תודה שהתנדבת להיות ראשון'' אה? (ל''ת)

    עוד ידיעה שקרית ועלובה, 01/02/09 01:25

    • ציניות

      שוקי, 05/02/09 04:10

      אבל אתה לא חכם מספיק כדי להבין זאת.

  • 4.

    עוד ניסיון של מעריב לפגוע בנתניהו

    שלומי111 , 01/02/09 01:21

    שיגידו תודה שביבי השתתף כי ברק הוא הראשון שסירב לעימות טלויזיוני(בניגוד למקובל אז)כי הוא הוביל בסקרים,קדימה בבחירות הקודמות גם שתקו וסירבו לעימות כי הובילו בסקרים.מתחילת הקמפיין מעריב מנסה לקדם את לבני...עד עכשיו ללא הצלחה גדולה!

    • מעריב הוא עיתון ימני (ל''ת)

      ww, 01/02/09 01:39

  • 3.

    לא להאמין לאף מילה של ביבי זריף. (ל''ת)

    רק פתי יאמין, 01/02/09 01:19

    • ראינו את ציפי וההתנתקות

      שלומי, 01/02/09 01:31

      התפוצצה לנו בפנים וחזק

    • צודק, רק המציאות, העובדות, וההגיון תומכים במילותיו של ביבי. (ל''ת)

      אל תתנו לעובדות לבלבל אתכם!, 01/02/09 01:51

    • קדימה מפלגת השקר, השחיתות ,ההסתאבות,מעיזה ללמד את נתניהו מהו יושר וצדק (ל''ת)

      יופיטופי , 01/02/09 02:04

    • כן..חחח..אלק טילים על אשקלון וב''ש..חח ביבי זריף זה.חח (ל''ת)

      חח..גוש דן.., 01/02/09 02:36

  • 2.

    שקרנים! דנה וייס שלפה פתקים כבר ביום חמישי,

    רוני, 01/02/09 01:12

    ולא המועמדים! הפתק של ליבני נשלף ראשון, והיא בחרה להיות אחרונה. הפתק של נתניהו נשלף שני, והוא בחר להיות ראשון!! אבל העובדות כנראה לא ממש מעניינות....

    • לא נכון סבתא שלי שלפה לפני 40 שנה את הפתקים ויצא ביבי ראשון... (ל''ת)

      אורן, 01/02/09 01:50

  • 1.

    נתניהו הוא ראש הממשלה שלנו !!!!!!

    הליכוד בפיקוד , 01/02/09 01:10

    ברור שליבני וברק נכשלו בבטחון
    ברור שביבי צדק כשהזהיר שיעופו טילים מחמאסתן
    ברור שליבני והרגיעה שלה זה מתכון לאסון
    ברור שברק נכשל בלבנון ובחמאסתן
    תנו לביבי למגר את הטרור משלטון חמאסתן
    forget the rest = bibi is the best

    • ליכודניק שכותב בשתי שפות ?! - ברור שאתה שכיר עט. (ל''ת)

      מגלה יחצני''ם, 01/02/09 01:33

      • אתה ממש ''חכם'' וכן forget the rest = bibi is the best

        מיכל - לא יחצנית של אף אחד, 01/02/09 06:47

        מהאפשריות שיש אני מעדיפה את ביבי.
        ביבי הולך להיות ראש הממשלה הבא שלך
        תתחיל להתרגל.

    • ליברמן בערבית הסתדרנו.. (ל''ת)

      רן, 01/02/09 02:38

    • אלוהים אנא עשה את ביבי רו"המ שיצילנו מהבוץ שליבני וברק היכניסונו לתוכו (ל''ת)

      נעמי שחור , 01/02/09 12:49