• 65.

    בליכוד יש עוד כמה סרוגים שלא הזכרת: ציון פניאן, קטי שטרית, שגיב אסולין

    יואל, 02/02/09 21:47

    ובעז העצני

  • 64.

    איחוד לאומי שומרים על ביבי מימין (ל''ת)

    הודיה , 02/02/09 09:35

  • 63.

    רק במדינות כמו איראן יש מקום למפלגות דתיות כדוגמת ''הבית היהודי'' (ל''ת)

    במדינה מערבית דמוקרטית אין מקום למוטציה גנטית כזאת, 02/02/09 07:48

  • 62.

    ליכוד, ליברמן, איחוד - רק לא הבית היהודי שלא עובר את אחוז החסימה

    אסטריקס , 02/02/09 02:57

    זכרו שכל קול שאתם נותנים לבית היהודי הולך לקדימה.

  • 61.

    ציפי לבני משקרת בשידור חי !!! כנסו חובה !!!!!

    85594344 , 02/02/09 02:56

    ציפי לבני משקרת בשידור חי !!! כנסו חובה !!!!!

    הנה הקישור:

    www.youtube.com/watch?v=5rvnRMJo0K4&feature=channel_page

  • 60.

    אוהבי הארץ האמיתיים...

    אבירם ממודיעין , 02/02/09 01:45

    רוב מכריע של הציבור במדינה אמר את דברו: אנחנו לא צריכים לשלוט לעד בכוח הזרוע על שטחי יהודה ושומרון.

    אז מה יש לציבור הדתי-לאומי להציע לתרום עוד למדינה?

    המון!

    המודל החדש של שיתוף הציבור הדתי בציבור הרחב צריך להתרכז קודם כל בעשייה חברתית, ובהבאת הקול היהודי לתרבות הכללית. אחרת נישאר רק עם הקול האמריקני, כמה עצוב...

    אהבת הארץ האמיתית של ימינו אנו היא עשייה סביבתית. אהבת הארץ היא גם הנסיון לשפר את מה שיש לנו בגבולותינו האמיתיים.
    http://www.meimad.org.il/

  • 59.

    בגלל הכיפה ? לא יודע !!!

    אדם באשר הוא אדם, 02/02/09 00:54

    כבר בתחילה אצהיר על עצמי - לא בחרתי מעולם במפלגה דתית. מקסימום הלכתי שבי אחרי תנועת 'התחיה'.
    על השאלה מדוע חובש כיפה צריך להצביע למפלגה שכל ראשיה חובשים כיפה ורק עקב זאת מעולם לא קבלתי תשובות, וביני לביני חושב אני שאין באמת סיבות.
    שואל אני את שאלת השאלות לעניין החינוך. ממ''ד. אם הוא שייך לזרם, אזי ברי לכל מבין בפוליטיקה כשאתה למעלה אשרך וכשאתה למטה אין לך. לא עדיף שאפי איתם ידאג לחינוך מבפנים??? שמא המחונכים יקבלו יותר, כלומר מוריהם ירביצו בהם יותר אם לא יהיו שייכים פוליטית לחובשי כיפה. ובואו נאמר אין מפלגה לחובשי כיפה, הא?
    אז אין חינוך לילדנו? בורים יהיו בארץ הזאת???
    כיפה זה טוב אבל רק בעבור הכיפה נציע כיפה?
    פסול.

  • 58.

    להצביע ליכוד

    הליכוד בפיקוד , 02/02/09 00:12

    אולמרט אמר: " אני לא מצטער על אף שיחה שלי עם ביבי, שפעל למען הסברת המדינה במסירות וביכולת מרשימות ואני מעריך את זה."

  • 57.

    מאמינים בפייגלין - מצביעים ליכוד!!!!

    יהודה ש. , 01/02/09 23:44

    30 מנדטים יש כבר לליכוד,
    הצבעה לליכוד היא הצבעהלעשיריה הרביעית הנאמנה של הליכוד!
    קטי שטרית (31), שגיב אסולין (33), בועז העצני (34), משה פייגלין (36), מיכי רצון (37), אהוד יתום (38), שלום לרנר – איש אח"י (39) ואסנת מארק (40)

    • לא שמתי לב באמת מדהים (ל''ת)

      מתלבט, 02/02/09 00:24

  • 56.

    אתה לא מבין שזה בגללך? (ל''ת)

    מתמסר בקלות, 01/02/09 23:39

  • 55.

    אכן נכון וזה הפגם המזרוחניקי מפדלניקי שרבים דווקא במפלגה שלך נגועים בו

    יהודי, 01/02/09 22:33

    ולא באיחוד הלאומי למשל. אני שמח שאתה אוחז בדעה זו של לא להתנצל בפני הפריץ החילוני על קיומך. כתומך האיחוד הלאומי אני מאחל לבית היהודי הצלחה שלא תהיה פחותה משלנו למען כולנו!!!!

  • 54.

    מה זה ''הבית היהודי''?

    לאוניד, 01/02/09 22:20

    עם אורלב וכמוהו ''הבית היהודי'' זה ''קדימה עם
    כיפה. לכן מי שבוחר ימין, זה רק, אבל רק
    ''האיחוד הלאומי''

    • קדימה תמכה בגירוש (ויש דתים כאלו)

      הפוך, 04/02/09 09:08

      המפדל ואורלב התנגדו לגירוש והצביעו תמיד נגד (יותר טוב מהליכוד).
      האיחוש הלאומי הכניס אז את נולדמן שתמך בהתנתקות.

  • 53.

    תוצאה ישירה של החינוך הדתי-לאומי. תמיד מתרפס בפני החילונים.

    למה ציפיתם?, 01/02/09 21:59

    הרשו לי לקבוע שאין אף דתי לאומי שמצביע ג (גם אני לא, זה בסדר). אבל יש המווון שמצביעים למפלגות חילוניות. מאז שבט ''נבטים'' (אני טועה?) כל חניך בני עקיבא שומע שוב ושוב עד כמה צריך להרגיש אחווה ושותפות כלפי החילונים (אפילו אם הם שמאלנים), ועד כמה לא צריך להזדהות עם שומרי תורה לא ציונים. החינוך הזה מחלחל חזק מאד, ויוצר בוגרים בעלי נטיה חזקה להראות ש''אנחנו בסדר'', ''לא פחות תורמים מהחילונים'', ''לא קיצוניים בנושאי דת'' וכיוצא בזה. לכן, חוץ מכמה ספרדים שמושפעים מהרב עובדיה, לא תמצאו דתיים לאומיים שיצביעו למפלגה חרדית, אבל רוב הציבור מחפש הצדקות לבחור במפלגה חילונית.
    ואגב: אני תורנית לאומית, בני משרת בנח''ל החרדי, ואני מצביעה לאיחוד הלאומי.

    • טעות אני הצבעתי ג' פעם אחת ונכון שאני יוצא דופן

      ח., 01/02/09 22:34

      ואני לא מתחרט היהדות החרדית היא מפלגה אחות לציונות הדתית פי כמה וכמה ממפלגת הליכוד

  • 52.

    הסיבה היא שנמאס לנו לשחק ב''נדמה לי''

    יובל, 01/02/09 21:46

    המפלגות הסרוגות בסה''כ משחקות ב''נדמה לי'' ואין להן שום השפעה על מה שקורה במדינה בתחומים הקרובים לליבם (כשהם עוזרים לנכים אז כמובן יש להם השפעה). אם אתה רוצה להשפיע על כל מה שכתבת - שר חינוך שידאג לחינוך יהודי, בתי דין עם נטייה ציונית ועוד - הדרך היחידה היא מתוך הליכוד. כשכל הסרוגים יבינו את זה יהיה לנו סיכוי.

  • 51.

    הפעם רק איחוד לאומי (ל''ת)

    יערה א , 01/02/09 19:55

  • 50.

    מעוניינים במאמר מסוג זה של ציפי חוטובלי! למה הורדתם אותה והשארתם אותו? (ל''ת)

    לא על רייכנר לבדו, 01/02/09 17:48

  • 49.

    מעניין: כל אלה המדברים נגד הבית היהודי ובזכות הליכוד

    אזרח, 01/02/09 17:20

    האם שכחתם מי הצביע בעד ההנתקות? נכון: ביבי, לימור ואחרים.

  • 48.

    כצלה מנהיג יהודי אמיתי (ל''ת)

    איחוד הלאומי היחידי בימין, 01/02/09 16:09

    • כצל'ה שחצן יהודי אמיתי (ל''ת)

      דוד, 01/02/09 17:37

  • 47.

    איחוד לאומי בית לכל יהודי דתי חרדי חילוני ואפילו קיצוני (ל''ת)

    אהבת ישראל אמיתית, 01/02/09 16:07

  • 46.

    לא מאמינים לביבי מצביעים איחוד לאומי (ל''ת)

    הודיה , 01/02/09 16:00

  • 45.

    בית יהודי קדימה עם כיפה (ל''ת)

    רק איחוד לאומי, 01/02/09 15:56

  • 44.

    דתי לאומי - את הסכמי אוסלו זוכר?! לא הספיקה לכם פעם אחת?!?!

    ימני הצבע ליכוד, ולא תבזבז קולך!, 01/02/09 15:52

    הפילןג הזה בימין כבר עלה לנו בדבר היקר לנו - ארץ ישראל. במלים אחרות - הסכמי אוסלו הנפשעים!
    בגלל התחיה שלא עברה את אחוז החסימה ב-1992 - ירדו כל הקולות היקרים האלו לטימיון, אלפי קולות, ויצחק רבין נבחר על חודו של קול... וההמשך ידוע!

    לא עוד פילוג בימין!

    מכיון שישנו סיכוי שאו האיחוד הלאומי, או הבית היהודי, אחת מהן לא תעבור את אחוז החסימה, אנחנו יכולים למצוא עצמנו שוב במצב בו עשרות אלפי קולות יהודיים יקרים ילכו לטימיון, ורחמנא ליצלן ציפי לבני תהיה ראש הממשלה!!!!!

    לכן אני קורא לכל ימני וימנית, כל ציוני וציונית, כל יהודי ויהודיה, להצביע לבית היהודי האמיתי, למפלגה הלאומית האמיתית - הליכוד.

    רק ליכוד גדול יבטיח שלטון ימין, ישמור על ארץ ישראל, ישמור על הצביון היהודי, ויבטיח שאלו אכן יתקיימו ללא הרעלות השמאל!!!

    אל תבזבזו קולכם - הצביעו מחל! הספיק לנו אוסלו אחד!

    • רק הליכוד יכול לאכזב בגדול (ל''ת)

      הודיה , 01/02/09 16:05

      • אם תצביעי מהבטן, ''מהמגזר'', תקבלי את ציפילה ראש ממשלה! להזכירך:

        תומך נתנ-יהו, 01/02/09 17:45

        נשיא המדינה לא מחויב להטיל את הרכבת הממשלה על ראש המפלגה הגדולה ביותר, אלא על ראש המפלגה בעלת *הסיכויים* הגדולים ביותר להרכיב ממשלה.

        עכשיו, אם יווצר תרחיש בו מפלגות המגזר - האיחוד הלאומי והבית היהודי - לא עוברות כל אחת מהן את אחוז החסימה (למרות שביחד היו עוברות) או שאחת מהן לא עוברת, הרי כל הקולות שלהם הולכים לאיבוד - בכלל לא נספרים במנין המנדטים - ורק הקולות האחרים מחלקים בינהם את המנדטים.

        מה שאוטומטית מעלה את המנדטים של קדימה, העבודה, מרצ, הערבים, ושאר מרעין בישין.
        כי זה הכל יחסי. אין אבסולוטי - יש יחסי.

        כך שבהחלט יכול להיות שנשיא המדינה, שמעון אוסלו פרס, יחליט כי לציפי החמודה יש ''סיכוי'' הכי גבוה להרכיב ממשלה, ואז גם הליכוד, וגם כל הימין - באופוזיציה.

        ע''ע התחיה 1992. שהביא לאוסלו 1993.

        ויצא שאת במו ידייך מסרת את שטחי ארץ ישראל לאויב, רק בגלל שרצית להצביע למפלגה שכל רצונה להגן על ארץ ישראל.

        לכן, שוב, אני מציע: תפעילו את הראש, לא את הלב. אלו בחירות, מדינת ישראל מגוונת, וחייבים לחשוב על ההשלכות של מעשינו.

        והמסקנה היא אחת: ליכוד. נקודה.

  • 43.

    לפי כל הסוקרים הבית היהודי עובר את אחוז החסימה (ל''ת)

    יגאל בן חיים , 01/02/09 15:51

    • עובר ועוד איך עובר!

      הבית שלי הוא הבית היהודי, 01/02/09 16:02

      בסקר עדכני שראיתי הבית היהודי מקבל 7 מנדטים לפחות!!!
      ובעזרת-השם ובעזרתנו - יהיו לבית היהודי יותר מנדטים!!!

      • רק הבית היהודי!

        אבי, גבעת שמואל , 01/02/09 20:21

        גם בזכות ריבוי הערכים, גם בזכות איכות המועמדים וגם סוף סוף בזכות שינוי התפיסה, ממגזרית ללאומית.

  • 42.

    אלישיב אין וציפי אאוט?

    לא מבין מה קורה, 01/02/09 15:31

    למה ציפי חוטובלי הפסיקה לכתוב לאחר שנבחרה לרשימת הליכוד, ואילו אלישיב רייכנר כותב מדי שבוע תעמולה זולה במופגן?

    • זה מאותה סיבה שגדעון רייכר ממשיך לעשות פרסומות...

      מירו, 01/02/09 18:38

      צפצוף ארוך על האתיקה העיתונאית.

      רייכנר ורייכר. בטח קרובי משפחה....

      • קשקוש. אין פה שום בעיה

        שלומי, 01/02/09 20:09

        כמו שמותר לחבר כנסת לכתוב מאמר לעיתון, מותר גם למועמד לכתוב את עמדתו כל עוד מתפרסם מתחת הגילוי הנאות על השתייכותו הפוליטית.

  • 41.

    תכל'ס. רק הבית היהודי שלנו.

    הבית היהודי שלי, 01/02/09 15:02

    וולפא הוא לא משלנו. מרזל גם לא. וגם לא אלדד.

    רק הבית היהודי.

    • בבית היהודי שונאים את מרזל אבל אוהבים שמאלנים וערבים (ל''ת)

      הודיה , 01/02/09 16:02

  • 40.

    לא חוזרים על טעות פעמיים - רק הבית היהודי!!! (ל''ת)

    BBBSOT, 01/02/09 14:54

  • 39.

    נמאס לנו להיות מגזריים וקטנים ולדאוג לתקציבי הישיבות

    אסתר, מנהיגות יהודית, 01/02/09 14:36

    בלבד. אנחנו מצפים מעצמינו לקצת יותר מזה. למשל- להנהיג את המדינה לפי הערכים שאנחנו חושבים שהם אמת וצדק. מפתיע, אה?

    לנו חשובים גם משרד הרווחה, השיכון, התעשיה והמסחר... בקיצור- אין דבר שבו אין לנו מה לומר ואיך לשנות לטובה. אז החלטנו לצאת מהבועה הסקטוריאלית הנוחה והלא מזיקה, וללכת להתמודד על הראש, על הכל. זה לטווח הרחוק.
    יש לנו (כן, גם במגזר...) הרבה מדי מה להפסיד, גם בטווח הקרוב-וכדי להצליח במאבקים הלא פשוטים שעומדים מולנו, אנחנו צריכים להיות במרכז. לא באיזו מפלגת צעצוע, שיש לה במקרה הטוב ארבעה חברים שאף אחד לא צריך כדי להרכיב ממשלה ובעצם- אין לה שום השפעה, אלא להיות חלק חשוב וקובע במפלגת השלטון, שאי אפשר לשכוח אותו דקה אחרי הבחירות.

    איך עושים את זה? זה לא פתרון שממציאים חודש לפני הבחירות ושוכחים דקה אחרי. זה תהליך ארוך של השתלבות אמיתית, מלמטה, במפלגה בכל הרמות. מסכימה שלהצניח את עצמך דקה לפני הבחירות כדי לעזור בלי לקבל כלום ביד זה פשוט להעליב את עצמך בכוונה, ולא להשפיע בכלל. אבל זה לא מה שאנחנו עושים.

    ובסוף, כולכם תבינו ותקחו גם אתם אחריות על כל העם הזה, לא רק על הישיבות שלכם- ובא לציון גואל.
    שיהיה לנו בהצלחה, וכמה שיותר מהר...

    • הבנתי-רק להיות בעד היהודים זה "מגזרי"-אבל להיות בליכוד ובקדימה זה כללי

      י-עופרה , 01/02/09 14:57

      לי אין רגשי נחיתות כמו לך ולכן אני בעד "הבית העהודי"

    • בבית היהודי דואגים לכיסא לשררה והכבוד האישי (ל''ת)

      הודיה , 01/02/09 16:03

  • 38.

    צודק, די להתרפסות!

    הבית היהודי בתנופה, 01/02/09 14:12

    הגיע הזמן שנציג מפלגה דתית נאמנה
    לכל עקרונותיה, עם ארץ ותורה,
    שתפעל מתוך הקואליציה ושתאחד את השסעים.

  • 37.

    בשכונה היו קוראים לאיתם 'ילד כאפות'. (ל''ת)

    אלי ירושלמי , 01/02/09 14:08

  • 36.

    ימני אמיתי? מסוגל להתמודד עם עובדות?

    אלי ירושלמי , 01/02/09 14:05

    בקיצור נמרץ, בעובדתיות ובענייניות - האמת על מפלגות הימין המזויף.


    הליכוד בראשות נתניהו:

    1. נתניהו עלה לראשות הממשלה ב-96, בזכות קולות הימין.
    לאחר שנבחר, המשיך את תהליך אוסלו עם רב המרצחים ערפאת,
    העביר כסף ונשק רב למחבלים, ביצע את מסירת חברון לידי אש"ף
    (בעקבות מסירה זו עשרות רבות יהודים נרצחו, כולל שלהבת פס הי"ד)
    ולאחר זמן מה אף חתם על הסכם וואי עם ערפאת, להעברת 13%
    מהשטחים לשליטת ארגוני הטרור - כשבעקבות הסכם זה התפרקה ממשלתו.

    המתווך האמריקאי מרטין אינדיק העיד בספרו שנתניהו היה מוכן למסור
    את כל רמת הגולן לסורים, והעביר מסמך עקרונות לאסד על ידי שליחו רון לאודר.



    2. נתניהו טוען שהוא לא תמך בהתנתקות, אך מדובר בשקר גס.
    ביבי הצביע בעד הצעת חוק ההתנתקות 4 פעמים בכנסת, והבטיח
    בפומבי שאף אם חוק ההתנתקות יובא למשאל עם - הוא יצביע בעדו.
    נאמן ביתו של נתניהו יובל שטייניץ, הבטיח שההתנתקות היא בעלת
    פוטנציאל להיטיב עם ישראל.

    3. בבחירות הללו, נתניהו פיזר רמזים על הקמת ממשלת אחדות
    עם קדימה והעבודה, והבטיח להמשיך את תהליך אנאפוליס - תהליך
    שמשמעותו ההתחלתית היא משא ומתן לא רק על יו"ש אלא גם על ירושלים.



    הבית היהודי-מפד"ל:

    1. יו"ר המפלגה, דניאל הרשקוביץ, אמר במסיבת עיתונאים רשמית
    שמפלגת הבית היהודי היא "לא ימין ולא שמאל", שהוא לא בהכרח
    יתנגד לויתורים על שטחים, ושינתן חופש הצבעה בכל הנוגע לגירוש יהודים.

    2. הרשקוביץ מנהל קשרי ידידות עם ערבים בחיפה, ואף קיבל פרס
    הוקרה מארגון ערבי-שמאלני בשם "בית הגפן".

    3. במפלגת הבית היהודי תומכים "רבנים" מהצד השמאלני ביותר של
    המפה הפוליטית. למשל מקימה של מימ"ד, הרב אהרן ליכטנשטיין שתמך
    בהסכם אוסלו, הרב יואל בן נון שפועל יחד עם ארגונים ערבים ואנרכיסטיים
    בגדה נגד המתיישבים, והרב יהודה גלעד שהיה ח"כ של מפלגת העבודה
    ותמך באוסלו.

    מפלגת ישראל ביתנו בראשות ליברמן:

    1. מצע מפלגתו של ליברמן תומך בחלוקת ירושלים ובמסירתה
    לרשות המחבלים וכן במסירת המשולש שבגליל לרשות האויב.

    2. ליברמן היה שותף בממשלת ההתנתקות של שרון, עד ששרון פיטר
    אותו בעצמו כדי להכניס את העבודה. ליברמן היה שותף בממשלת ההתכנסות
    של אולמרט ובמלחמת לבנון הכושלת בתפקיד "השר לעניינים אסטרטגיים".

    3. בכל מערכת בחירות, ליברמן הציב אנשי שמאל ברשימתו. בכנסת הלפני
    אחרונה היה זה מיכאל נודלמן, שהצביע בעד ההתנתקות וערק לקדימה.
    בכנסת הזו זהו ישראל חסון, שגם הוא ערק לקדימה. לכנסת הבאה, ליברמן מתעתד
    להכניס לא מעט שמאלנים כדוגמת סופה לנדבר, ח"כית של מפלגת העבודה בעבר
    וידידתו הקרובה של שמעון פרס, וכן הדוגמניות אנסטסיה מיכאלי ואורלי לוי שהשתייכו
    לקדימה ולמרץ בעברן.

    מפלגת ש"ס:

    1. ש"ס העבירה את הסכם אוסלו על ידי המנעות בהצבעה, וראשיה מעולם לא
    התחרטו על מעשה זה. התנגדותם להתנתקות אינה הוכחה לשינוי כלשהו בעמדותיהם,
    שכן הם תמכו באופן עקבי בנסיגה תחת הסכם שלום כגון אוסלו, ולא בנסיגה חד צדדית.

    2. רק השנה, ש"ס הצביעה בעד אדריכל אוסלו, שמעון פרס, לנשיאות המדינה -
    מה שמצביע על כך שהברית שכרתה ש"ס עם השמאל עדיין שרירה ועומדת.



    והאיחוד הלאומי?
    זה לא אופציה. (למה?).

  • 35.

    כדאי להפנים, יש דתיים שמלבד הכיפה יש להם עוד כמה נושאים על הפרק...

    עידית, 01/02/09 13:50

    ומסתבר כנראה שהבית היהודי לא ממש עונה עליהם...
    דעותי בנושאים חברתיים, כלכליים, חקיקה למען נשים וכו' הולכת יותר טוב עם הליכוד מאשר עם הבית היהודי.
    אין כאן שום עניין של התמסרות, הליכוד מייצג אותי נאמנה.
    די לזחיחות המפדלניקית, אתם לא יודעים יותר טוב ממני, מה טוב בשבילי.

    • הבית היהודי הוא שיפעל לתיקון עוולות החינוך, החברה והכלכלה של הליכוד (ל''ת)

      יהודה ב. , 01/02/09 14:04

    • מייצג אותך נאמנה? דאגו למימון הישיבות התיכוניות והאולפנות?

      אלי ירושלמי , 01/02/09 14:07

      ספרי את זה להורים שנאנקים תחת העול של תשלום לתיכון יותר מלאוניברסיטה...
      והליכוד ידאג לזה... בטח...

      • יש הרבה מעבר לתקציבים לחינוך הדתי ואת זה בבועה כנראה לא מבינים

        עידית, 01/02/09 15:26

        ואגב בכל מקום ישנו תיכון דתי המחוייב לקבל את תושבי אותו איזור ועלותו נמוכה באופן יחסי ומסובסדת על ידי העיריה, מי שבוחר את האולפנה/ישיבה הפרטית הכי יוקרתית שלא יבוא לאף אחד בטענות... בעיני תקציבים זה החלק השולי, מה גם שבחירה מושכלת לראשות העיריה תעזור בנושאים אלו הרבה יותר מאשר בחירה ברמה הארצית...
        בכל מקרה יש עוד נושאים כמו שהזכרתי בתגובתי הראשונה והם בעיני לא פחות חשובים... המהות שלי לא מסתכמת בכיפה הסרוגה (של הגברים במשפחתי) יש בי הרבה מעבר...

    • אה, ובקיץ 2005 הוא גם ייצג אותך נאמנה?

      תומכת בציונות דתית, 01/02/09 14:13

      כשהוא קיצץ ללא הכרה בתקציבי החינוך,
      גם ייצג אותך נאמנה?

      • אותי כן.

        מיוצג נאמנה, 01/02/09 15:30

        כשביבי הציל את כלכלת ישראל מפני קריסה הוא אכן ייצג אותי, כאזרח ישראל, נאמנה. גם אם זה עלה במחיר כבד של פגיעה בקצבאות של חרדים שלא רוצים לעבוד או בחממות החינוך הדתיות לאומיות.

        מי ששולח את ילדיו לבתי ספר שיש בהם יום לימודים ארוך, פנימיה, ארוחות וכו' - מה שאין לאזרחי ישראל הלא מפדלניקים, שלא יצפה מהמדינה לממן לו את זה גם בעת משבר.

    • אכן ואכן. אין סיבה למפלגה סקטוריאלית. הליכוד עדיף. (ל''ת)

      אנחנו לא עדר, אלישיב., 01/02/09 15:43

      • דתי שמצביע ליכוד - הוא הסקטוריאלי

        אורן, 04/02/09 09:13

        כי בעיניו הכיפה שלו היא ענין אישי ולא מקור למערכת פוליטית שלמה.

        מי שחשוב שהציונות הדתית היא אלטרנטיבה ראויה לליכוד - שיצביע לבית היהודי.

    • אם באמת המצע הלא דתי של הליכוד מתאים לך

      אורי, 04/02/09 09:11

      מדיניות ימין כלכלית, מדיניות שבה אפשר לותר על רמת הגולן, ליבש את הישובים ביש''ע ואת החינוך הדתי והחינוך לערכים - אם כל זה מתאים לך, אז באמת הבית היהודי לא מתאים לך.

      הבית היהודי היא מפלגה שעמדתה בנושאים חברתיים לא מתאים לקפיטליזים החזירי של ביבי.

  • 34.

    ל-19: מדבר סקר תרחק!

    אביעד מפתח-תקוה, 01/02/09 13:39

    אז מה? הסקרים הם שיקבעו לי למי להצביע? ואם באמת חשוב לא לאבד מנדטים – אז למה שהאיחוד הלאומי לא יחזור חזרה למקום שממנו בא – הבית היהודי?
    וחוץ מזה קולות לא ילכו לאיבוד כי יש הסכם עודפים בין שתי המפלגות...
    אז אפשר להצביע בשקט ובבטחון לבית היהודי!
    נ.ב. אפשר לדעת מה מקור הסקר שלך? אני דווקא ראיתי סקרים שמעניקים לבית היהודי 7 מנדטים לפחות(!)

  • 33.

    הליכוד בגד, אבל זבולון אורלב בגד יותר.

    יוגלי בן בוקי, 01/02/09 13:35

    כך שאני מעדיף את הליכוד על פני אורלב וגרורותיו

  • 32.

    בבית היהודי לא אוהבים שחורים רק שחורי מדים (ל''ת)

    עמיחי, 01/02/09 13:15

    • כן, כי בליכוד יש פשוט המוני ספרדים

      הבית היהודי עולה, 01/02/09 14:15

      מה אומר לך השם שר שלום *ג'רבי*,
      ד''ר אברהם *נגוסה*...
      וכולי

  • 31.

    ביבי יחלק את הגולן כמו שחילק את חברון לערבים. (ל''ת)

    נחמן, 01/02/09 13:10

  • 30.

    ביבי היה בעד הגרוש הפעם רק איחוד לאומי (ל''ת)

    אילת השחר, 01/02/09 12:11

  • 29.

    צודק בהחלט

    חיים, 01/02/09 12:09

    אחים יקרים דתיים לאומיים, תתנו את קולכם לאחת משני המפלגות שלנו ''הבית היהודי'' או ''האיחוד הלאומי''.
    אל תהיו פרייארים של אף מפלגה.

  • 28.

    רק הליכוד יכול לאכזב בגדול גם אני איחוד לאומי (ל''ת)

    אלישיב, 01/02/09 12:09

  • 27.

    צודק בהחלט

    חיים, 01/02/09 12:07

    אחים יקרים דתיים לאומיים, תתנו את קולכם לאחת משני המפלגות שלנו ''הבית היהודי'' או ''האיחוד הלאומי''.
    אל תהיו פרייארים של אף מפלגה.

  • 26.

    ביבי היה בעד הגרוש הפעם רק איחוד לאומי (ל''ת)

    מוריה, 01/02/09 12:07

  • 25.

    איך אדם שרץ לפוליטיקה מקבל טור בו הוא עושה תעמולת בחירות?

    דתילוני זה אדם ללא דרך,לפא שלא שמים עליכם?-כמו, 01/02/09 12:06

    הנחש-דרככם פתלתלה וצריך לרוצץ לכם את הראש (מטאפורית) גם אם החלפתם שם למיפלגה.. אגב אתם אחראים להתנתקות לא פחות מביבי-להשפיע מבפנים עאלק..

    • ל-25

      יוסי, 01/02/09 12:59

      מה אתה מבלבל? חוץ מאורלב וסלומינסקי – כל העשריה החדשה לא היתה בכלל במפד''ל!
      וחוץ מזה - הכי פשוט היה למפד''ל לפרוש מהממשלה מייד עם העברת החוק ושרון היה מסתדר יפה מאוד ואולי אפילו יותר טוב עם העבודה במקומם – מה שלא היה קל זה להישאר בממשלה ולנסות לבלום את המהלך (ראה ערך הצעת החוק לדחיית ההתנתקות למשל – שביבי משום מה נעדר ממנו...) וזה הם עשו יפה מאוד!!!
      אז בחיית...בלי קלישאות!

    • וואי, זה לא משהו כמו הסתה לרצח?

      הבית היהודי בתנופה, 01/02/09 14:17

      לרוצץ את הראשים, הא...
      דתילונים...
      אני רואה שאנשי האיחוד הלאומי
      מצטיינים בדרך ארץ ונימוסים.

  • 24.

    תצביעו לליכוד או לאיחוד - רק לא לבית היהודי שלא עוברים את % החסימה (ל''ת)

    שמואל משי , 01/02/09 12:06

    • שקרן!

      פינוקיו, 01/02/09 13:53

      בכל הסקרים של סופ''ש הבית היהודי עוברים בגדול את אחוז החסימה, בעוד הפילוג הלאומי תקועים עמוק.

  • 23.

    דתי לאומי מצביע איחוד לאומי (ל''ת)

    להבה , 01/02/09 12:04

  • 22.

    בתור חבר ליכוד

    אני משפיע יותר ממך, 01/02/09 11:39

    מר רייכנר

    בתור חבר ומצביע ליכוד אני שותף לעיצוב רשימת מפלגת השלטון- מי יהיו חברי הכנסת מי יהיו חברי הועדה המבוקשת ובעקיפין מי יהיו השרים.

    כך אני שותף ומשפיע יותר מאורלב.

    אני גם שותף להחלטה מי ינהיג את הליכוד ומי יהיה ראש הממשלה.

    האם לך בתור ח''כ/ מועמד בבית היהודי יש איזשהיא נגיעה לכך או השפעה על כך? לא.

    נהפוך הוא: אתה תלך בעוד חודשיים להתחנן אליו. כי אף אחד לא סופר את המפד''ל

    במיוחד אחרי שאורלב נשאר ונדבק לכסא אחרי אישור ההתנתקות בממשלה.
    תשאל את עצמך מי השפיע יותר: המורדים בליכוד או אורלב?
    מה בדיוק נתניהו יעשדה עם סיעה לעומתית וחצי כתומה?
    שים לב מה קרה לסילבן וללימור - הם עפו אחורה בגלל ההתנתקות
    והם יודעים את זה וזה מפחיד אותם

    החבר'ה מהמפד''ל חושבים שנמשיך להיות שפוטים שלהם

    בקלפי נגלה להם שפשוט נמאס לנו מהם

    • צודק (ל''ת)

      חברת ליכוד שמשפיעה, 01/02/09 14:41

    • למה ביבי לא עף אחור ? הוא תמך בהתנתקות

      קלפי, 04/02/09 09:18

      מדהים לראות איך אתה מכבס את חטאי הליכוד - יוזם ההתנתקות (בתמיכת ביבי, סילבן, לבנת, שטיניץ, איתן - חסרים שמאלנים בליכוד)
      ומנסה להכפיש את המפלגה שהתנגדה לאורך כל הדרך לגירוש ועשתה הכל בשביל למנוע אותו (נכשלה - כמו כולנו לצערי, כמו האיחוד הלאומי, כמו מורדי הליכוד...)

      יש לך השפעה (מינורית) מי יהיה ברשימת הליכוד - שאפו. אין לך שום השפעה מה תעשה מפלגה בוגדנית זו בקול שלך.

      קול לבית היהודי זה 100% למדיניות בעד ארץ ישראל (ולא ויתורים בלי סוף), בעד חינוך לערכים (ולא סגידה לכסף), בעד מדיניות כלכלית אחראית (ולא חנופה לבעלי ההון), בעד הצביון הדתי של המדינה.

  • 21.

    לכל המוציאים את הכאס על המפד''ל ולא חושבים על היום שלמחרת

    אחד, 01/02/09 11:08

    רבותי, ראו מה קרה בשנים האחרונות:
    1. ביבי קיצץ את תקציבי הוראת מקצועות הקודש. התוצאה: אנו משלמים הרבה יותר על בתי הספר - יותר מכל חילוני, רק שלהם יש 2 ילדים לנו 5.
    2. אולמרט-לבני-תמיד - ניסו לסגור את ישיבות ההסדר והמכינות על ידי קיצוץ מסיבי של התקציבים. התוצאה היא שהיום אנו משלמים לישיבות ההסדר הפילו כאשר הבנים בצבא.
    3. תמיר ניסתה לחסל את השירות הלאומי לבנות: הרי זה מטורף, בתי חולים ובתי הספר יקרסו פשוטו כמשמעו בלי הבנות האלה, אבל זה מה שהם ניסו לעשות.
    4. השתלטות חרדית מוחלטת על הרבנות הראשית לישראל: ביטול גיורים, פעולות נגד אוצר בית דין, הפקעת המחירים בשנת השמיטה ומה לא!
    רבותי, גם אני לא מחבב את מפד''ל, בגלל כל מיני דברים, אבל אנו לא יכולים להצביע נגד עצמינו! משהו חייב לדאוג לכל הדברים האלה ודברים נוספים. תתעוררו ותצביעו ב' פן יהיה מאוחר.
    ועוד דבר: רוב הח''כים הדתיים של הליכוד לא יפעלו למענינו. במקרה הטוב הם יצטרפו למפלגות דתיות בהצבעות כאלה ואחרות.

  • 20.

    שומרים על ארץ ישראל ומצביעים איחוד לאומי (ל''ת)

    יהודה ארי , 01/02/09 10:55

  • 19.

    מייל שקיבלתי מהמטה למניעת בזבוז קולות בימין:

    בניה, 01/02/09 10:51

    פניה נרגשת ליו''ר הבית היהודי פרופ' דניאל הרשקוביץ: הצטרפו לאיחוד הלאומי
    לפי הסקרים 'הבית היהודי' בראשות פרופ' הרשקוביץ מתקשה לעבור את אחוז החסימה, לעומת האיחוד הלאומי בראשות כצל'ה שמקבלת לפחות חמישה מנדטים.

    נוצר מצב שהבית היהודי יגרום לאבדן שלשה מנדטים לציבור הדתי והימני.

    אנו פונים בקריאה נרגשת להרב פרופ' דניאל הרשקוביץ, להתעלות מעל השיקולים הפוליטיים,

    ולהכריז כבר עכשיו שכדי למנוע בזבוז קולות, הוא מסיר את מועמדותו לכנסת כדי למנוע זריקת קולות לפח, ולקרוא לכלל הציבור לתמוך ולהצביע עבור האיחוד הלאומי שסימנה ט'.

    מעבר לנושא המפלגתי צריך להבין שאבדן שלשה מנדטים לציבור הדתי הוא קריטי, ומהווה סכנה של ממש למוסדות הציונות הדתית, ואי אפשר לקבל זאת בשום אופן.


    המטה למניעת בזבוז קולות בימין

    • בדיוק! כולנו מצביעים רק לאיחוד הלאומי!!!

      חנה, חב''דניקית, 01/02/09 11:08

      הרב בן ארי, הרב וולפא, אריה אלדד וברוך מרזל- רק עליהם אפשר לסמוך במאבק על שלימות הארץ, העם והתורה!
      צריך איחוד לאומי אחד גדול מול כל השמאל, ולא מפד''ל שמכרו את כולנו בגוש קטיף, והולכים עכשיו לבזבז אלפי קולות יקרים לימין!

    • לפי הסקרים המצב הוא בדיוק הפוך!

      אחד, 01/02/09 11:13

      הבית היהודי מקבל סביב 4 מנדטים, בעוד האיחוד הלאומי רק 2 (מעריב). רק הסקרים המפרגנים ביותר לימין מקראים על יותר מנדטים לאיחוד לאומי (גלובס למשל). ישנו שוויון. להתאחד - כן ודחוף, אבל על בסיס מה שהוחלט על ידי המועצה הציבורית.

    • ועוד דבר: מצביעי המפד''ל לאו דווקא יצביעו לאיחוד לאומי לבד

      אחד, 01/02/09 11:15

      נראה לי שהרוב לא יצביעו.

  • 18.

    די למריבות- מצביעים איחוד לאומי או הבית היהודי ומתאחדים לאחר הבחירות! (ל''ת)

    asy , 01/02/09 10:33

  • 17.

    חברים, (ל''ת)

    אסף, 01/02/09 10:31

  • 16.

    כתום אמיתי מצביע איחוד לאומי (ל''ת)

    הודיה , 01/02/09 10:20

    • לכן אין להם סיכוי לעבור את אחוז החסימה (ל''ת)

      ישראלי כחול-לבן, 01/02/09 10:32

    • מה זה כתום אמיתי?

      דוד, 01/02/09 10:35

      זה המטורללים האלה עם הסירים על הראש?

      • כתומים אלה יהודים שנלחמים על ארץ ישראל ולא על הכסאות (ל''ת)

        יהודה ארי , 01/02/09 10:57

  • 15.

    איחוד לאומי הית יהודי אמיתי מפדל בית יהודי לייט (ל''ת)

    רעות, 01/02/09 10:09

  • 14.

    איחוד לאומי שומרים על ביבי מימין (ל''ת)

    איחוד לאומי ימין אמיתי, 01/02/09 10:07

    • תשמרו עליו טוב טוב בנפטלין,שלא יצא עד הבחירות הבאות ב-2013 (ל''ת)

      דוד, 01/02/09 10:34

  • 13.

    מי שלא מקבל בבית את מה שהוא צריך-מחפש בחוץ

    ככה זה בחיים, 01/02/09 09:53

    נכון גם בחיי הנישואים וגם בפוליטיקה.

  • 12.

    המפלגה היחידה שהרב הראשי הבא יהיה רב ציוני היא הבית היהודי

    יגאל בן חיים , 01/02/09 09:52

    לביבי לא אכפת לתת לשס את המנדט לבחירת הרב הראשי.לאיחוד הלאומי יש אוריינטציה חרדית כאשר נתנה הוראה מפורשת לא להכניס נשים לרשימה.רק הבית היהודי תוכל להגיע לפשרה עם שס לגבי לפחות רב ראשי ציוני דתי אחד.רב שיהיה מקובל על רוב העם שהינו חילוני ויגשר בין המגזרים השונים.לכן יש לחזק עד כמה שניתן את הבית היהודי בהצבעה בקלפי באות ב.

    • בבית יהודי לא שומעים לרבנים (ל''ת)

      בית יהודי לייט, 01/02/09 10:05

      • אבל רק לבית היהודי חשוב לחזק את הרבנות הראשית (ל''ת)

        יגאל בן חיים , 01/02/09 10:23

        • בשביל מה רבנות ראשית אם מזלזלים ברבנים (ל''ת)

          יהודה ארי , 01/02/09 11:00

          • הרב אבינר תומך בדעה שהרבנים לא צריכים חהביע דעה פוליטית (ל''ת)

            יגאל בן חיים , 01/02/09 15:49

          • אם מישהו אומר שאין יתרון לרבנים בפוליטיקה זה לחלוטין לא זלזול (ל''ת)

            יגאל בן חיים , 01/02/09 15:49

      • מה לעשות שכמעט כל הרבנים תומכים

        אורי, 04/02/09 09:21

        בבית היהודי ?

        באיחוד הלאומי יש תמיכה של אולי מנין רבנים.
        בליכוד אפילו זה אין.

  • 11.

    אהה כן שכחנו עוד מפלגה...

    אסףאסף , 01/02/09 09:49

    מימ"ד!!

    • לא רלוואנטיים! לא יעברו את אחוז החסימה בזבוז קולות!

      asy , 01/02/09 10:34

      ואל תבלבלו את המוח עם הפתעת הבחירות, אין לכם סיכוי, אל תגנבו קולות של דתיים!

    • היתי קורא למפלגה זו ''מלכיאור'' על שמו של החבר היחיד שבה (ל''ת)

      אחד, 01/02/09 11:17

  • 10.

    אני אסביר לך למה

    הילה, 01/02/09 09:48

    אחרי שהצבעתי מפדל מספר פעמים
    הפעם אני בוחרת במפלגה גדולה
    כיוון שהתרחיש הבא חזר על עצמו ועוד יחזור על עצמו.

    ברגע שראש הממשלה (ולא משנה מי הוא) ישמיע קול בכיוון שיחות שלום (או איך שתרצו לקרוא לזה), לא משנה עם מי

    המפלגות הסקטוריאליות הדתיות יעזבו את הממשלה,
    ירחצו בנקיון כפיהם

    ושוב ניתקע באופוזיציה בלי נציגים בממשלה ובלי תקציבים למוסדות, לשירות לאומי וכו'.

    • אז זהו שעכשיו זה לא יקרה

      יגאל בן חיים , 01/02/09 09:55

      אני לגמרי מבין אותך.המפדל החדשה חרטה לעצמה זהות של תמיד בחזית והכוונה לקואליציה ולא לאופוזיציה.הפעם הכוחות הקיצוניים כולם באיחוד הלאומי.מפדל החדשה מגובשת כפי שלא היתה בעברותשאר בקואליציה כי אצלה (לפי אריה אלדד אפילו) - החינוך בראש

      • הלוואי והיית צודק

        הילה, 01/02/09 10:49

        לצערי המפדל לא תעמוד בפרץ ובביקורת שהיא תקבל מבית כאשר היא תישאר בממשלה
        ואני יכולה להבין אותם
        תקשיב למועמדים - הם אומרים את זה.
        חבל לי רק על זבולון אורלב שהייתי רוצה להכניס לכנסת. בהחלט חסרים לנו פרלמנטרים מעולים כמוהו

    • אני יכול להרגיע אותך: בלי מפלגה דתית לא תהיה בקואליציה ולא תקבלי שום

      אחד, 01/02/09 11:22

      תקציב - והדוגמה שלשת השנים האחרונות. האם הצליחו אוטניאל שנלר, זאב אלקין ומנחם בן ששון למנוע את שוד הציבור הדתי? לעשות משהו למען הרבנות הראשית לישראל? את התשובה את יודעת והיא ''לא''. אם לא תהיה מפלגה דתית הסיפור יחזור על עצמו עם הליכוד. אם למפלגות שלנו יהיו יחד נניח 9 - 10 מנדטים, והם יהיו מרכיב חשוב בקואליציה, כל הסיפור יהיה שונה.

  • 9.

    שאלה

    א, 01/02/09 09:47

    אולם האם מפלגה דתית בהכרח יותר טובה ממפלגה כללית?

    מדוע למשל המפד''ל שישבה שנים הרבה בממשלה, לא דאגה לעגן את התקצוב לישיבות ולמוסדות דתיים בתקציב המדינה, מה שמבטיח הליכוד לעשות?
    האם אין זה הזנחה לטווח ארוך של הבוחרים למען ''תועלת'' לטווח קצר?

    • לא לדעוג - הליכוד לא יעגן את התקציבים האלה.

      אחד, 01/02/09 11:24

      משרד האוצר לא ייתן, ובכלל ביב ישכח מהר את מה שהבטיח.

  • 8.

    לצערי הרב אין אלא להסכים... (ל''ת)

    אזרח, 01/02/09 09:46

  • 7.

    כל הכבוד! (ל''ת)

    הוא פשוט צודק. אני בבית היהודי, 01/02/09 09:34

  • 6.

    משחקים ליגה לאומית נמאס מעסקנות מפדלניקי''ת

    מתנחל,ימני,דוס, 01/02/09 09:32

    יהיה קשה יהיה מסובך אבל אנחנו חלק מהמשחק ושם נשיג את הישגינו

  • 5.

    הבחור משכתב מסרים של אורבך, נו באמת רייכנר, אולי כבר תפסיק (ל''ת)

    שחר, 01/02/09 09:27

    • הבחור הוא כותב מוכשר בפני עצמו

      שוקי, 01/02/09 10:05

      הוא כותב כאן כבר ארבע שנים והוא לא זקוק למסרים של אף אחד.

      • איזה מוכשר ואיזה נעליים, הוא ממחזר הכל גם במקור ראשון וגם בנקודה

        יהודית, 01/02/09 14:10

        הדבר היחיד שהוא עושה טוב זה לתקוף את השמאלנים

  • 4.

    מ-ה-פ-כ-ה במגזר. לא רוצים להיות מגזר

    איש אחד, 01/02/09 08:44

    מתרחש כאן תהליך ענק וחשוב, הדתיים לאומיים לא מוכנים להיות מגזר.וכך יש להבין את הדישדוש של שתי המפלגות הבית היהודי והאיחוד הלאומי.
    לא ,אנחנו לא נאיביים, אנחנו פשוט מבינים שמתחלף שלב בתולדות המדינה ומה שהיה טוב כל השנים משתנה. אנחנו רוצים להיות חלק מההנהגה וחלק מתהליך קבלת ההחלטות ואת זה לא עושים דרך מפלגות קטנות וסקטוריליות.אנחנו נקבל את מה שאנחנו רוצים בזכות עבודה מאומצת בתוך הליכוד ולא נאמין לחיוכים של אף אחד. מי שמבין את מה שקרה בפריימריז של הליכוד מאחורי הקלעים יודע שאנשי הציונות הדתית השפיעו על הרשימה יותר מכל גורם אחר.המועמדים עצמם יודעים זאת היטב ומבינים שעתידם הפוליטי תלוי בנו.גם 10 מנדטים של הציונות הדתית לא שווים כמו 20% בפריימריז של הליכוד

    • תאמין לי שביבי לא ישים אף לא חבר כנסת דתי מהליכוד בממשלה

      יגאל בן חיים , 01/02/09 09:57

      ומבחינתי יולי אדלשטיין מעולם לא ייצג את הציבור הדתי לאומי אלא את העולים

      • למה אתה צריך דווקא ח''כ דתי? לתקציבים לישיבות? (ל''ת)

        צא מהמגזריות, לך להנהיג!!!, 01/02/09 14:40

  • 3.

    אם המשופמים לא מסוגלים להתאחד עם המזוקנים....

    לא ט לא ב, 01/02/09 08:41

    אז כנראה שלדעתם המצב לא קריטי..
    אז אני מחפש בית אחר..

  • 2.

    תלמד מפייגלין אם אתה מועמד אתה לא עיתונאי (ל''ת)

    חזקי, 01/02/09 08:33

  • 1.

    רק הבית היהודי!

    ירמיהו, 01/02/09 08:32

    לא נהיה יותר פראיירים! הצביעו ב'

    • רוב הציבור הדת''ל לא מצביע למפלגות דתיות. אז מה, אלישיב;כולם טפשים? (ל''ת)

      המפלגות הדתיות מחלישות את היהדות וגורמות חילול השם, 01/02/09 09:52

      • לפי סקר של מאגר מוחות 56 אחוז כן יצביעו לאחת מהשתיים

        יגאל בן חיים , 01/02/09 10:25

        24 אחוז עדיין מתלבטים.10 אחוז ליכוד 5 ליברמן ואחוז לשס.כל השאר פחןת מאחוז.

        • למפלגות הדת''ל יש בסקרים כ 6 מנדטים שהם כ 150000 איש. הדת''לים מונים

          מדבר סקר תרחק:, 01/02/09 20:34

          כמליון איש. מסקנה:רוב הדת''לים לא מצביעים למפלגות הדת''ל ( גם אי הצבעה היא סוג של הצבעה), וכך זה היה מאז ומעולם.

    • רק ט'!!! (ל''ת)

      ב לא עוברים, 01/02/09 13:25

      • חחחחחחחחחחחחחחחחח גדול עאלק

        רוני, 02/02/09 11:04

        זה נחמד שמידי פעם החבר'ה מהאיחוד הלאומי מתעדכנים בתוצאות של הסקרים. במקומך, אחי, הייתי הולך לצמתים ומנסה לשכנע כמה אנשים להצביע ט' כי המצב שלכם באמת לא נראה טוב.
        רק אתמול פורסם סקר של 5 לבית היהודי. או שהתכוונת לכתוב רק ב'?