• 92.

    אולמרט:" אני לא מצטער על אף שיחה שלי עם ביבי, שפעל למען הסברת המדינה ב

    הליכוד בפיקוד , 01/02/09 10:45

    אולמרט הבוס של ליבני טוען : " אני לא מצטער על אף שיחה שלי עם ביבי, שפעל למען הסברת המדינה במסירות וביכולת מרשימות ואני מעריך את זה."

  • 91.

    ב 10 בפברואר = שווה להצביע ליכוד !!!!

    הליכוד בפיקוד , 01/02/09 09:18

    ברור שליבני וברק נכשלו בבטחון
    ברור שביבי צדק כשהזהיר שיעופו טילים מחמאסתן
    ברור שליבני והרגיעה שלה זה מתכון לאסון
    ברור שברק נכשל בלבנון ובחמאסתן
    תנו לביבי למגר את הטרור משלטון חמאסתן
    forget the rest = bibi is the best

  • 90.

    ''בלי נאמנות אין אזרחות''

    תומך ליברמן, 01/02/09 00:04

    הצביעו לליברמן ותראו שינוי לא רק סוף למדיניות ההבלגה אלא גם שקט של ממש

  • 89.

    צריך לסמוך על ביבי !!!!!!

    הליכוד בפיקוד , 31/01/09 23:23

    ברור שליבני וברק נכשלו בבטחון
    ברור שביבי צדק כשהזהיר שיעופו טילים מחמאסתן
    ברור שליבני והרגיעה שלה זה מתכון לאסון
    ברור שברק נכשל בלבנון ובחמאסתן
    תנו לביבי למגר את הטרור משלטון חמאסתן
    forget the rest = bibi is the best

  • 88.

    מיואשים מקדימה? העבודה עובדים עלינו בעניים? צריך לסמוך על ביבי !!!!!

    הליכוד בפיקוד , 31/01/09 22:50

    ברור שליבני וברק נכשלו בבטחון
    ברור שביבי צדק כשהזהיר שיעופו טילים מחמאסתן
    ברור שליבני והרגיעה שלה זה מתכון לאסון
    ברור שברק נכשל בלבנון ובחמאסתן
    תנו לביבי למגר את הטרור משלטון חמאסתן
    forget the rest = bibi is the best

  • 87.

    זה בדיוק כמו שהיה לאחר ההתנתקות

    yossiMARCI , 31/01/09 21:23

    אמרנו שנגיב על כל הפרה ולא הגבנו. חיכינו שנים...
    אסור לנו לחזור על הטעות הזאת!

  • 86.

    וההבלגה המבישה עודנה נמשכת. (ל''ת)

    ELITOMER , 31/01/09 20:48

  • 85.

    וההבלגה המבישה עודנה נמשכת. (ל''ת)

    ELITOMER , 31/01/09 20:47

  • 84.

    תודה ללבני וברק שהביאנו עד הלום! (ל''ת)

    panacea , 31/01/09 20:44

  • 83.

    איזה מנהיגים עלובים....''באופן מידתי כדי למנוע אפשרות של הגררות להסלמה''

    יהודי צעיר מהליכוד, 31/01/09 19:13

    מנהיג טוב, היה מכריז : ''נעשה הכל כדי לנצח את האויב כמה שיותר מהר, ובכך להחזיר לעצמנו את הכבוד והצדק''

    • אתה צודק ב 100%

      yossiMARCI , 31/01/09 21:29

      בחרנו בדרך ובגישה כלשהי שיצאנו למבצע עופרת יצוקה. עלינו לדבוק בגישה הזאת. הרי חצי דרך לא תוביל אותנו לשום מקום.

  • 82.

    מי אמר : אחרי נסיגת צהל טיל 1 ועזה תירעד ?

    mag222 , 31/01/09 18:36

    האדון ברק,ואולמרט והגברת ליבני הבטיחו לנו תגובה קשה ולא מידתית ....
    נו..........
    והם עוד חושבים שניבחר בהם וניתן להם להקים מדינת טרור נוספת ביהודה ושומרוןם ? לא מספיק לנו חמאסטן בדרום וחיזבאלנד בצפון ?

  • 81.

    זה מזכיר לי בדיחה ....

    mag222 , 31/01/09 18:33

    על ההוא ששאלו אותו אם הוא צם ביום כיפור ..אז הוא ענה : בטח שאני צם ! בין ארוחה לארוחה !
    בדיוק ככה מתנהגת הממשלה הנוכחית בראשות ליבני וברק..נכון יש הפסקת אש..בין טיל לפצמר !!!!

  • 80.

    ברק ולבני גרמו נזק לישראל, עצרו את המלחמה פתאום..

    עשו חצי עבודה, 31/01/09 18:07

    מלחמה שעלתה מיליארדים למשלם המיסים הישראלי, לא הסתיימה בניצחון מוחץ למרות שכל התנאים בשלו לכך.
    השפנים נעצרו פתאום ללא שום סיבה הנראת לעין ומנעו את הניצחון מצה''ל!!!
    הנזק שנגרם לישראל בעקבות כך הוא אדיר ממדים.

  • 79.

    מה ז''א ''ממשיכה להתערער'' ? איזו הפסקת אש ? החמאס הפר אותה כמעט מיד

    ש, 31/01/09 17:28

    לא נורא עוד מעט ממשלת הסמרטוטים הפושעת הזו תסולק בבושת פנים, ותבוא ממשלה אמיתית שתלך עד הסוף ותמחק את בסיס הטרור הנאצי עזה מעל המפה, בדיוק כפי שמחייב החוק הבינ''ל.

  • 78.

    100000שסניקים בגילים 18-25לא משרתים בצהל לא עובדים ונחשבים ימין

    ברק ורשימת עבודה טובים פי מליון מביבי,ליבני,ליברמן, 31/01/09 16:52

    ישי,רמון וכל היתר.

  • 77.

    gaza

    chan, 31/01/09 16:45

    all story is balony

  • 76.

    כל טיל ללא תגובה.. עוד קולות לליברמן (ל''ת)

    מצויין, 31/01/09 16:36

  • 75.

    ''עוד חוזר הניגון''... 9 יום להתנתקות מ''קדימה''

    שחר, 31/01/09 16:05

    להיאזר בסבלנות רבותיי

  • 74.

    ליבני וברק צמד הדחלילים הברחנים שהפכו ניצחון צ"הל לתבוסה מחפירה!!! (ל''ת)

    נעמי שחור , 31/01/09 15:34

  • 73.

    לבני וברק האם תפעלו 10 ימים לפני בחירת?

    ג'וקר פייס , 31/01/09 15:19

    רק בגלל זה אני לא בוחר בכם בגלל שאתם פחדנים

  • 72.

    זה מה שקורה שעושים חצי עבודה מדינת ישראל!!!!!! (ל''ת)

    dudu740 , 31/01/09 15:00

  • 71.

    אין נפגעים אין תגובה ונמשיך לספוג בכיף!!

    דוד, 31/01/09 14:52

    זאת המדניות החדשה אחרי הנסיגה לא...

    • זאת ההתנהלות של קדימה והעבודה

      אני המלך , 31/01/09 15:21

      עזוב לא קקרה כלום מה קרה "רק נפל טיל באשקלון " ככה זה בקדימה והעבודה
      ועם היה נופל בת"א הם לא היו מגיבים?
      ראסמי? זה ממשלה דמוקרטית ? אולי ממשלה דיקטטורית !!

  • 70.

    קיבלתם קדימה ?

    אני המלך , 31/01/09 14:41

    מסירת רמת הגולן- לסורים תמורת " הסכם שלום"
    מסירת את מזרח ירושלים- מדינה פלסטינית
    מסירת אום אל פאחם - מדינה פלסטינית
    טילים לכל העורף - מיבנה דרומה
    וחמאס מציגים בשנת 2010 ?!
    טילים על ת"א וירושלים .!!
    ומה אז תגידו אתם בוחרי קדימה ?
    עשינו טעות ?
    בבחירות הקודמות גם הצבעתם קדימה
    וקיבלתם בוקס בפרצוף
    עכשיו שוב קדימה .?
    ק-ד-י-מ-ה = נ-מ-א-ס-ת-ם

    • נראהההההה את נתניהו שלך מה יעשה ב4 שנים שלו בשלטון !!!

      dudu740 , 31/01/09 15:03

      ביבי יותר גרוע מאולמרט,לבני,ברק ביחד!!!

      • מה שבטוח שב-4 שנים הוא לא יעשה גהנום כמו שקדימה ועבודה עשו ל-8 שנים!!

        אני המלך , 31/01/09 15:19

        מה אתה מדבר בכלל?!

        • ביבי יחזיר גם את ירושלים

          בני, 31/01/09 16:32

          מה שברק וליבני או בזמנו פרס לא יחלמו להחזיר ביבי יחזיר ועוד איך! הרי נאמר דברים שרואים מכאן לא רואים משם (ראה ערך בגין)

      • טוב אז באמת עדיף שיזרקו עלינו רקטות ונמות בשקט הא? (ל''ת)

        ג'וקר פייס , 31/01/09 15:21

        • מי שמצביע קדימה או העבודה = הצביע להמשך הרקטות והאיום האיראני כנסו

          אני המלך , 31/01/09 15:23

          ולהתחמשות חמאס לטילים עד ת"א

    • לאור "ההצלחה" בעזה ליבני תקים מדינת טרור נוספת ביהודה ושומרון !

      mag222 , 31/01/09 18:30

      כול המפגרים שבוחרים בקדימה מביאים להשלמת המצור האיראני על ישראל שיגרום למילחמה הקשה ביותר מאז קמה מדינת ישראל !!

      • ואולי למלחמה האחרונה

        sal tifereti , 01/02/09 03:30

        אם נצא למלחמה כוללת אזורית הרי ברור שלא ישאר כלום מישראל אני כבר קניתי 2 בתים בארה"ב לשכן את כל המשפחה בבוא העת

        זוכרים את השיר של אדם "אין מוצא"
        כנראה שלזה התייחס המשורר

  • 69.

    נו ציפי וברק .. איפהה התגובה הקשה שלכם?

    אני המלך , 31/01/09 14:26

    רק יודעים לחפור לנו במוח
    שבקרוב ושחמאס ובלה בלה בלה ..
    יאללה תראו תוצאות
    נמאתסתם ..
    אני תושב ת"א ואני לא כמו כולם
    שהיה מלחמה הלך לעשות כיף ממש לא
    אני הייתי באשדוד ושמעתי תאזעקה
    ואז הבנתי את המציאות שלכם
    ילדי שדרות , אשקלון , עוטף עזה
    וחיייבים שקטט ומהרר!!!!!

    • בשרותים, רק שם! והשכנים בורחים... (ל''ת)

      חזאי הטמטום הישראלי , 31/01/09 14:35

  • 68.

    על פי הקבלה אחרי טו' בשבט תחל סערה גדולה

    ישראל ישראלי, 31/01/09 13:55

    2009 לא רק שנה כלכלית איומה אלה גם שנה בטחונית נוראה אשר הנצרות תצא למאבק באיסלם
    והיהדות תהה הקורבן של שניהם .

  • 67.

    אם רק הייתם נותנים לצה''ל לסיים את העבודה

    ben, 31/01/09 13:55

    הכל היה נראה אחרת.
    תתביישו לכם.

    • הם פשוט לא רצו לבזבז את זמנם בבמאות הלויות של חללי צהל.

      יריב, 31/01/09 16:28

      אבל לך זה לא חשוב כנראה.

  • 66.

    אהבתי את ההגדרות החדשות אחרי כל ירי של רקטה

    avyb , 31/01/09 13:37

    "לשבור את הכלים". ראש הממשלה, שר הביטחון ושרת החוץ הסכימו כי על צה"ל להגיב על כל הפרה, אך לעשות זאת באופן מידתי כדי למנוע אפשרות של היגררות להסלמה נוספת בדרום.
    "בנק המטרות" של צה"ל בעזה עודכן לאחר המבצע בעזרת השב"כ. עוד מעט נצטרך את עזרתו של הבלשן אבשלום קור להסביר לנו למה התכוון "המשורר". ואם אני לא מבין את הכתוב החמאס בוודאי שלא מבין, החמאס מבין שפה בינלאומית אחת והיא עוצמה צבאית בלתי מתפשרת ולא מידתית.

    • צה"ל רוקד לחלילו של החמס - שיגעון! יוזמה, אין. שכל, אין! ...

      חזאי הטמטום הישראלי , 31/01/09 14:30

      תגובות רופסות, יש ויש.

      אנחנו... קרי ברק-אולמרט-לבני רק מדקלמים את הריקוד והמילים שהחמס הכתיב, מכתיב ויכתיב (ככל הנראה בעין).

      טרור... תשאלו את תושבי הדרום? ממתינים שתושלך כבר הנעל השנייה

      הישגים... אולי בקלפי שלק בלק, אופס סליחה, ברק, תלוי באהבלים שבגטו הקטנטן שלנו

      עצמאות... אולי במלכות ישראל הבאה

      עולם... כמנהגו נוהג:
      היהודים עבור ארצות העולם, משמשים להם ככבשים - מגדלים, מטפחים, חולבים, גוזזים ולבסוף - שוחטים.
      וכי מי יסכים שלכבש יהיה דעה ורצון חיים משלו?!

      זכרונכם קצר? מטעה אתכם? קראו מעט היסטוריה יהודית וציירו לכם את הפרופיל המסתמן ממנה.

      שמאלנינו בעלי מח האפונה, הרי תמיד ישכו אותנו בקרסולינו וידחפונו תמיד בשילוב זרועות עם רעיהם החביבים נטורי הקרטא לטיול חוצות מבלי לשוב - חו"לה

      * מנה מנה תקל ופרסין

  • 65.

    אז מה השגנו במבצע

    אילן, 31/01/09 13:25

    אם האויב ממשיך לשגר טילים-אין בטחון לדרום
    והמעט שהשגנו(כושר הרתעה)הולך ומתפוגג.
    בקיצור-צהל עבד יפה אבל לא סיים את העבודה
    החמס מתאושש ומשלים את מלאי הרקטות שנפגעו

  • 64.

    האמת יצאה לאור, פרסום בידיעות אחרונות על "קדימה".

    חדVחלק , 31/01/09 13:06

    החשיפה בידיעות אחרונות הבהירה יותר מכל את גודל ההכרעה שאזרחי ישראל עומדים לקבל בעוד 10 ימים. ממשלת קדימה אימצה כמעט במלואן את הדרישות הפלסטיניות והסכימה לסגת לגבולות 67′, לעקור 60 אלף ישראלים מבתיהם, למסור שטחים בנגב, לחלק את ירושלים, לוותר על ריבונות ישראל במקומות הקדושים ולחבר את עזה החמאסית ליהודה ושומרון באמצעות מנהרות. הפרסום העיתונאי היה שירות חשוב למנוע הסטת מערכת הבחירות הגורלית לדרכים צדדיות של ספינים, הכפשות ושקרים.
    אסור לנו לבחור בשמאל ובדרך הבריחה שוב.

    • הענות ל"דרישות" הערביות - קידום הטילים ועוד פרוסות מהסלמי הישראלי... (ל''ת)

      חזאי הטמטום הישראלי , 31/01/09 14:06

  • 63.

    ברק--ב-11 פבר' אתה מפוטר,תבוא רק לחפיפה עם ליברמן (ל''ת)

    מתאם העברת השלטון, 31/01/09 13:04

  • 62.

    כולם הצדיעו לכולם והכריזו שניצחנו,רק שלא הודיעו לחמא''ס הצבאי שלא נפגע (ל''ת)

    עוד ניצחון כזה ואבדנו--מוקי שדרות, 31/01/09 13:03

  • 61.

    עאלק עשו מבצע חרטא ברטא,ביזבזו מילארד דולר תעמולת בחירות לקדם את ברק (ל''ת)

    ומפלגתו שהלכו להתרסק, 31/01/09 13:01

  • 60.

    מי שרוצה להפסיק את טרור החמאס חייב להצביע ביבי (ל''ת)

    זאב, 31/01/09 12:45

  • 59.

    מי שראה את עתיד הוא גם מי שישנה אותו, בנימין נתניהו הפיתרון.

    N1NE , 31/01/09 12:38

    מנהיג זה מנהיג, ויש תעודות.
    בכל תפקיד שקיבל בחייו הצליח והיה ווינר..
    חייל סיירת למופת, אות הצטיינות מאל' גור.
    איש חוץ(שגרירות וא"ום) מצוין.

    ראש ממשלה טוב מאד עם קבלות(ובלי טרור).
    שר חוץ מהטובים והמוכשרים שהיו בארצנו.
    שר אוצר בלי אוצר שהחזיר את האוצר, ומשלם:(.
    גם באופוזיציה פעל ופועל בלי הפסקה למען מדינתו, גם בזמן מלחמת לבנון 2 וגם בזמן המבצע בעזה בכל התקשורת העולמית, ובהצלחה.

    בקיצור זה מנהיג אמיתי, וכשלא בחרנו בו לפני 3 שנים שילמנו ואנחנו עוד משלמים.

    עזבו שטויות שמוכרים אנשיי השמאל בתקשורת הרי הם דואגים ומתאמצים לסדר את אנשיהם, ולא את היריבים מהצד השני, אפילו אם הם צודקים(יהפכו אותם לשקרנים).
    אותה תקשורת שמאלנית שמכרה לנו שזה טוב וזה טוב, הביאה עלינו 2 מלחמות בתקופה קצרה הרוגים חטופים פצועים הרס פחד ים של טילים על ישראל שנאה בעולם ומה לא ...

    התקשורת אומרת על ביבי:"אתה מאמין לו"? כן אני מאמין לו ול"הפחדות" שלו שהתגשמו.

    אני לא מאמין למילה של התקשורת השמאלנית,
    כדאי שגם אתה.

  • 58.

    למה החכ'ים הערבים ושאר ערביי ישראל וכל יפי הנפש לא מגנים את הירי? (ל''ת)

    sionov007 , 31/01/09 12:29

  • 57.

    ממשלת קדימה-עבודה היא הדבר הגרוע ביותר שקרה למדינה הזאת. (ל''ת)

    עודד, 31/01/09 12:27

  • 56.

    ליכוד 1גדול!!!למען ביטחוננו!!!מחל!מחל!מחל! (ל''ת)

    בני, 31/01/09 12:25

  • 55.

    להרחיק את ברקיהו מהגה הבטחון !!! (ל''ת)

    הם גוררים אותנו שוב למלחמת זוועה בעזה !!!, 31/01/09 12:04

  • 54.

    ''מאז החלה הפסקת האש''

    שוקו, 31/01/09 12:03

    האם מהמשפט הזה אני אמור להסיק שעכשיו כביכול יש הפסקת אש? אה, זה לא כמה רקטות ביום, זה רקטה פה ושם כל כמה ימים, סבבה. החמאס התרסן.

  • 53.

    מר ברק הכישלון יש סברים?

    קפרוביץ זאב , 31/01/09 11:56

    האם יש לך הסברים לחוסר הביטחון?

  • 52.

    זה תיזכורת למה שצפוי אם ברק וציפורה ינצחו.. הבטחות כזב על שלום

    merbi85 , 31/01/09 11:55

    כולנו בטח ראינו חצי עבודה המגומגמת של ברק וציפורה. מיד אחרי הבחירות הם יתחילו לימכור לנו שלמען השלום תושבי המדינה צריחים ליתאפק ליסבול בשקט כמו תושבי שדרות. ברק וציפורה יטוסו לחו"ל ובמסיבות השלום המזויף יגידו לנו שיפוק זה כוח ועיתוני החצר באלון של קדימה "הארץ" " ידיעות" ווינט" יגוננו על כמה שהם צודקים. בינתיים אנחנו נחוסל סופית כלכלית וביטחונית בעוד שילדאי ציפורה ילמדו בחו"ל ויתבססו לדורות בזמן שאנחנו נרוץ כול היום למיקלטים ולרבנות לגירושים בגלל יתמוטטות כלכלית ויבוד העמון למדינת ישראל קמקום בטוח ליהודים...... תחשבו מי בישל לנו את הדיסה הזאות. קדימה והעבודה ניחשלתם נימסתם על העם ישראל בהבטחות שעוו על שלום.......

  • 51.

    איפה ההרתעה שברק מדבר עליה? זה תוצאה של משגל נסוג וחצי עבודה

    צפצפ, 31/01/09 11:50

    מה נישתנה אחרי הפעולה החלקית שבוצעה משיקולי בחירות?
    ההברחות הופסקו- לא.
    הקאסמים הןפסקו - לא.
    שילטון החמאס נפל - לא.
    גילעד שליט חזר - לא.
    הזרמת מיליונים לטרור(עלק שיקום)הופסקו- לא.
    חיילים הרוגים - כן.
    אזרחים הרוגים - כן.
    בידוד ישראל בח''ול - כן.
    אבל
    מנדטים לברק - כן.

    מילחמה אומללה שהושפעה משיקולים פוליטים צינים ביותר.

    • נכון, מה לעשות... מאזן הוא מאזן. כמו שנאמר: "במבחן התוצאה..." (ל''ת)

      חזאי הטמטום הישראלי , 31/01/09 14:14

  • 50.

    החזירו אותנו 8 שנים אחורה. מתחיל מהתחלה! (ל''ת)

    gototoilet , 31/01/09 11:42

  • 49.

    ברק מדבר על הרתעה, אבל החמאס לא מבין את העיברית שלו. (ל''ת)

    אין הרתעה בחצי עבודה, 31/01/09 11:41

  • 48.

    get rid of ismail hanyah

    דוידירם , 31/01/09 11:41

    netx rocket get rid of mash'al etc etc, do something , one more time we did only half work.....

  • 47.

    ברק מנסה ''למסור'' את הבחירות לידי הימין !!!!!!!!!!!

    הוא לא מוכן להתחייב שלא יצטרף לביבי !!!!!!!!!!!!!, 31/01/09 11:40

    ברק מפר את הרגיעה בצימצום האספקה והרעבת התושבים - שמגיבים בגראד - שגורר מיתקפה נוספת על ילדים !!!!
    רוצים מבוי סתום - קיבלתם ברקיהו !!!

  • 46.

    ליבני וברק בושה:

    ברק וליבני כשלון מהדהד, 31/01/09 11:36

    ציפי ליבני בושה לעם ישראל.אני רואה את תמונתך בפרסומות ומתחלחל.האם זוהי המועמדת לתפקיד ראש הממשלה.
    אין לך סיכוי כי את משדרת חולשה מול אוייב אכזר ונוקשה.
    בקדימה כל ההחלטות הן חד צדדיות.ברגע שנצרתם את האש חד צדדית גרמתם לנזק אדיר.שלחתם חיילים למות לחינם.
    אם בסיומו של המבצע החמאס יורה באין מפריע מה השגתם בזה?

  • 45.

    עם כל ההערכה אליך לבני, כאן צריך מישהו מקצועי ומנוסה (ל''ת)

    דגנית, 31/01/09 11:31

  • 44.

    ציפי-איפה הכתבים הזרים!!!!! (ל''ת)

    CNN, 31/01/09 11:30

  • 43.

    הפסקת אש לתפארת מדינת ישראל וברק ואשכנזי:

    בושה, 31/01/09 11:29

    זה מה שקורה שמכריזים על מבצע מטעמי בחירות, בורחים משם לפני שמסיימים את העבודה ומחכים זמן רב מידי לתגובה ''הלא מידתית''.....
    עצוב פשוט עצוב

  • 42.

    אשקלון עולה באש...וציפי ליבני שותה אלכוהול (ל''ת)

    אילנית אשקלון, 31/01/09 11:28

    • ציפי ליבני צריכה לעבור גמילה מאלכוהול (ל''ת)

      אלון, 31/01/09 11:44

  • 41.

    בעוד 9 ימים מחליפים את השלטון (ל''ת)

    bula, 31/01/09 11:25

  • 40.

    כך נראית "הפסקת האש החד-צדדית" אליה דחפה ליבני.

    דה-דה , 31/01/09 11:22

    ממש לפני הבחירות, קיבלנו הדגמה נוספת של כישוריה של הגב' ליבני הרוצה להיבחר לראשות הממשלה. צר לי אם אני נשמע שוביניסט חזירי - אבל זה באמת גדול עליה.

    • זה באמת גדול עליה, וצר לי אם אני נשמע "שוביניסט חזירי" (ל''ת)

      דה-דה , 31/01/09 11:22

    • אולי שכחת אבל זה הרמטכ''ל אשכנזי שדחף לעצירת המבצע. (ל''ת)

      זכרון סלקטיבי, 31/01/09 11:38

      • עשה טובה ואל תהיה מטומטם יותר ממה שהנך. הדרג הצבאי סר למרות הדרג המדינ

        זיו, 31/01/09 12:21

        ולא להיפך
        הרמטכ''ל יכול להגיד מה הוא רוצה זה לא ישנה. מי שמחליט הם אנשי הדרג המדיני. קרי, ליבני וברק האיפוטנטים
        ורק כדי שתנוח, הרמטכ''ל וגם אלוף פיקוד דרום המליצו לא להפסיק.
        אז עשה טובה, אתה וכל שאר המגיבים בתשלום למען קדימה, עוף מכאן.

  • 39.

    אלמרט הגיע הזמן לבחור: עמך או סרקוזי... את מי אתה מעדיף? (ל''ת)

    עמך או גולדן-בראון, 31/01/09 11:21

  • 38.

    כל אידיוט עם מאות מטוסים וטנקים והוראות כפי שניתנו - היה ''מנצח'' בעזה !

    והוא אפילו לא ניצח, רק קיבל 2 מנדט !!!בסקרים !!!!!, 31/01/09 11:21

    ברק ימני גמור !!!

  • 37.

    ככה זה כשעושים חצי עבודה. (ל''ת)

    דה-דה , 31/01/09 11:19

  • 36.

    גם כעת לליבני יש חלק ב''נצחנו בעזה''? (ל''ת)

    חוכא והיתלולא, 31/01/09 11:19

  • 35.

    לעזתים - רוצים שנגיב?? קצת יותר דיוק... החסות סבלו מספיק... (ל''ת)

    איפה הדיוק??, 31/01/09 11:14

  • 34.

    אז מה ברק - השגנו את כל היעדים? נראה שלא השגנו אף יעד ברברן שכמוך! (ל''ת)

    סר הבטחון, 31/01/09 11:13

  • 33.

    יש פתרון לקסאם להכנס לא להחמיץ

    פתרון הטוב ביותר לקסאם, 31/01/09 11:06

    יש פתרון לקסאמים ולפצמרים

    הבעיה
    בכל פעם שאנו מגיבים בהפצצה עם מטוסים אנו מוצפים במחאות מכל העולם.
    בכל פעם שאנו מפגיזים באמצעות טנק או תותח לתוך רצועת עזה קוראים לנו רוצחים.
    כל פעילות קרקעית יוצרת הרס וחורבן ועל כך מאשימים אומנו בתגובה לא מידתית.
    כל פעילות קרקעית המלווה בלחימה בשטח בנוי בשריון ובתותחנים הרסנית ומסכנת את חילינו.
    כל פעולה כוחנית גוררת תגובות מחאה בעולם.

    מה לעשות ?

    המשותף לכל הבעיות הללו הוא שהן מבוצעות ע''י אנשים חיילים, מפקדים, פוליטיקאים, מדינאים וכ''ו בתכנון במחשבה ובחשיבה מוקדמת, מישהו נתן פקודה לביצוע, כל פעולה כזו מצריכה לחיצה על ההדק הן ע''י טייס , תותחן, או צלף. ולכן יש סכנה שיאשימו אותנו בפשעי מלחמה ובנתינת פקודה לא חוקית. ניתן להאשים אותנו באחריות אישית לכל מי ששותף לבצוע פעולה שיש בה שיקול דעת פקודה, או מחשבה מה לעשות ?

    יש פתרון שעונה על כל הבעיות הללו !!!

    התוכנית למיגור הקסאמים או הפצמרים

    ישראל יוצאת בהכרזה שיש בידה מערכת ליירוט הטילים הנורים לשטחה.
    מערכת טילים נגד טילים המסוגלת ליירט את הקסאמים או הפצמרים בעודן באוויר.
    המערכת בנויה מטילים פרימיטיביים כמו הקסאם ומצוידים בחיישני קרבה פשוטים זולים ופרימיטיביים המתפוצצים בהתקרבם לקסאם באוויר. ( המטרה ליצור טיל זול פשוט ומטומטם )
    בכל שיגור קסאם לעברנו ישוגרו עשרה טילי הגנה שיופעלו באופן אוטומטי ע''י מערכת צבע אדום.
    הטילים הללו ישוגרו ללא מגע יד אדם, ללא לחיצה על ההדק, ללא לחיצה על כפתור כל-שהוא, ללא כיוון דרך כוונות, ללא מתן פקודה, ללא תאום עמדות ללא חשיבה מוקדמת, ללא סיכון חיי חילינו.
    המערכת הינה מערכת הגנתית המיועדת למנוע את נפילת הטילים בשטחנו.
    אם לא נותקף המערכת לא תפעל ולכן אינה מהווה איום.
    אם הצלחנו לפגוע ולהשמיד את הטילים אז המערכת עבדה והכול בסדר
    ואם טילי ההגנה לא הצליחו להשמיד את הקסאם אזי הם ימשיכו במעופן עד שיפלו ויתפוצצו בשטח האויב. אין לנו היכולת לדעת איכן יפלו טילי ההגנה שלנו אנחנו לא עוסקים בנבואה.
    אנו לא מכוונים את הטילים לאוכלוסיה אזרחית חס וחלילה.
    אבל מה לעשות זאת מערכת ההגנה שלנו!!! אם לא נותקף המערכת לא תפעל !!!!

    נימוקים להצדקת התוכנית

    המערכת הינה מערכת הגנתית והיא מיועדת למנוע התקפה על אזרחנו.
    אף מדינה ושום ארגון בעולם לא יכולים למנוע ממדינה להציב מערכת הגנתית על גבולה.
    אם לא נותקף אין שום סכנה שמישהו יפגע.
    אם הם נפגעו זה משום שתקפו אותנו. כולם בעולם יודעים שהמערכת קיימת והיא אוטומטית.
    אם נפגעו זה משום שהם לחצו על ההדק ובעצם ירו על עצמם.
    המערכת מגיבה באופן אוטומטי ללא התערבות, ללא פקודה. עליהם לדאוג לא לתקוף כדי לא לחטוף.
    המערכת הינה זולה - לנו אין יכולת להגיב באמצעות טילי הגנה שעלותם עשרות ואולי מאות אלפי דולרים לכל קסאם שעלותו אפסית !!!

    • לכותב האלמוני. ישנם הרבה פתרונות "מתחכמים", אבל... קרא עוד:

      חזאי הטמטום הישראלי , 31/01/09 11:54

      הנה מה שנכתב לפני מעל ל- 40 שנה

      עברית:
      http://tinyurl.com/bcc33r

      אנגלית:
      http://tinyurl.com/bpzyyc

      הערה:
      משיקולי עכשויים של בטיחות גלישה, תופיע אזהרה של אתר ה- Tinyurl כי הדף מופנה לכתובת אחרת (ברור, הרי זו כתובת מקוצרת)

      יש לבחור ולהקיש proceed (להמשיך, אישור)


      תמציתו של עניין:
      לא תעזור לנו כל התחכמות!!

      מגלגלי העינים ומצקצקי השפתיים כולל (איך לא...) את שמאלנינו צמוקי המח המריחים כל הזדמנות להכות (לא באוייב האמיתי חס וכרפס) בנו, הרי ימשיכו לנבח ןלנשוך בעקבינו.

      לא כן?

      האם 60 שנה אינן מספיקות לכל בר-דעת (וגם אפילו חלוש דעת) להבין זאת?

      -------------------
      שמאלנים זעירים שלי, לא פניתי אליכם, מתוקים שלי. אתם יכולים להמשיך ולשחק בעוגות הפַרשותיכם המרנינות.
      אנא, אל תפריעו לעצמכם יקרים (אוהו, ועוד איך) שלי.
      -------------------


      * מנה מנה תקל ופרסין

    • אתה צודק ואפשר גם לחבר למערכת מטוסים תותחים וטנקים אוטומאטים (ל''ת)

      patish4 , 31/01/09 12:06

    • רעיון סופר גאוני תחשוב עליו ברצינות, ותציע אותו לממשלה הבאה

      avyb , 31/01/09 13:47

      הממשלה הזו לא תקבל את הצעתך בכל מקרה

  • 32.

    רק ליברמן מבין ערבית

    יוסי מאשקלון, 31/01/09 11:06

    מישהו היה מופתע מהאזעקה
    אני הייתי שקמיסט בצבא ואני הייתי מנהל את המבצע בזה יותר טוב מאהוד ברח ששוב פעם ברח אחרי שעלה 7 מנדטים.
    אז בואו נעשה עוד סקר ושם אהוד יקבל 9 מנדטים ושוב הוא יצא למבצע לא להשבת השקט בדרום אלא להשבת השקט במפלגת העבודה כלומר 17 מנדטים
    פשוט בושה וחרפה
    ודרך אגב החמאס באמת ניצח אנחנו נלחמנו רק נגד בניינים ולא פגענו בהנהגה שלהם כלל, אם הייתי פלשתיני הייתי גאה.
    ובתור יהודי אני בוש ונכלם.

    • גם השמאל מבין:

      panacea , 31/01/09 21:05

      https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/846/681.html#

  • 31.

    שר הבידחון ברק

    sam, 31/01/09 11:02

    יש ביצים אין,ש הריסת והפקרת מודיעים ישששששששששששששש

  • 30.

    ישראל שוב הפרה את הרגיעה בחסימת המעברים והרעבת התושבים !!!! תוקפנות !! (ל''ת)

    מי כאן רוצה עוד מלחמה ???? מי הרוויח ממנה ????, 31/01/09 11:00

  • 29.

    אין שלום ,אין ביטחון ,אין סיבה להצביע ציפורה לבני כנופית קדימה (ל''ת)

    גבריאל, 31/01/09 10:54

  • 28.

    רק ברק יפתור את בעיית הטילים

    יעקב שורץ , 31/01/09 10:46

    לכל המתלהמים 4 רקטות בשבועיים זה לא בדיוק אותו דבר כמו 80 רקטות ביום.
    ברק הבטיח שבמידה והשקט יופר שאנחנו נגיב.
    ואנחנו נגיב בצורה שקולה,בעיתוי המתאים.
    דווקא בעת הזו אנו זקוקים למנהיג כמו ברק שיודע לנתח את המצב ולפעול בהתאם.
    ביבי קודם יורה ואחר כך נאלץ להתמודד עם התוצאות. כמו מנהרת הכותל , 17 חיילים הרוגים. פרשת משעל -החזרנו אותו לחיים ושחררנו את שייך יאסין.
    לו ברק רמה לזכות בקולות הבוחרים הרי היה ממשיך בפעולה.
    דווקא האיפוק והתגובה השקולה מוכיחים כי הוא
    לא חושב על הבחירות אלא פועל משיקולים של טובת המדינה.
    קל להפריח סיסמאות כאשר אתה לא אחראי על שום דבר.

    • מר שוורץ: לתושב אשקלון לא משנה אם זו רקטה אחת או 10- שקט אין וסכנה יש! (ל''ת)

      ברק בדיחה מהלכת, 31/01/09 11:14

    • ברק מומחה בהרג חפים מפשע. מה שנקרא ''תגובה כואבת'' (ל''ת)

      מישאל, 31/01/09 11:20

      • מי יתן וגם אתה תהנה מהתגובה הכואבת הבאה (ל''ת)

        ישראל, 31/01/09 11:28

  • 27.

    ללבני מבטיח לבחור בך בתנאי שתשכנעי את,,, אחיך לבחור בך (ל''ת)

    ''האח הגדול'' תרתי משמע, 31/01/09 10:41

  • 26.

    יאללללללללה מכככככככככות (ל''ת)

    שומר ישראל, 31/01/09 10:41

  • 25.

    צריך עופרת יצוקה 2

    אשדודית, 31/01/09 10:39

    מזה שווה שעדיין ממשיכים לשגר טילים
    הכוןנה של המבצע הייתה להפסיק את הירי לדרום והנה ממשיכים לשגר טילים.
    הפסקת האש הזאת בהחלט מיותרת.

  • 24.

    לבני - ''ב 10.2.2009 יש לך אפשרות לעשות היסטוריה'' (מהזבל) (ל''ת)

    איתן המצטט, 31/01/09 10:38

  • 23.

    מציאות חדשה גב' לבני? מוכנה לחיות בשדרות או באשקלון!! (ל''ת)

    תרצה מאשקלון, 31/01/09 10:33

  • 22.

    נו

    gregorio , 31/01/09 10:30

    נו מה עיניינים .הם רוצים אוד מנה אז בבקשה לא לתת להם לחקות ארבה.

    • גרגוריו בא נשב נלמד עיברית סבירה ואחר כך נרשה לעצמנו לטפל בדברים חשובי (ל''ת)

      patish4 , 31/01/09 10:36

      • אומרים עברית ולא עיברית. גם אתה לא גאון הדור. (ל''ת)

        פטיש נעליים, 31/01/09 10:43

      • פטיש יקר, אנא, אל תכה. זה לא חכם, לא רצוי, ולא ראוי!! כי גם אתה...

        חזאי הטמטום הישראלי , 31/01/09 11:09

        לו הייתה עובר לארץ אחרת שאינה דוברת את השפה שהורגלת בה, היית נשמע ונקרא באופן דומה.

        אנא גלה חמלה והבנה ואל תכה.

        תודה

        • מקבל את ההערה וחומל (ל''ת)

          patish4 , 31/01/09 12:07

      • והנה, גם לי קרתה שגיאה פליטת מקלדת: "לו הייתה" במקום: "לו היית".

        חזאי הטמטום הישראלי , 31/01/09 11:16

        אז מה, האם מגיעה לי תלייה כעת?

        חייך D:

  • 21.

    לטנקו צריך שניים זה שיורה וזה שחוטף! יריבה יריבה.. הולה !!! (ל''ת)

    patish4 , 31/01/09 10:27

    • מסקנה חד צדדי זו בדיחה שהמציאו בסביבת שרון וחבורתו (ל''ת)

      patish4 , 31/01/09 10:28

  • 20.

    החמס אינו "ממשיך לבדוק את התגובה הישראלית" - קראו את המפה!

    חזאי הטמטום הישראלי , 31/01/09 10:23

    מדוע אין אף אחד השואל את עצמו, מדוע הגביר החמאס את ירי הרקטות והמרגמות עלינו מייד בתום תקופת "הרגיעה" (אלעק!)........

    מדוע איני קורא כל ניתוח של הקשר שבין המשך ירי הרקטות ומעשי הטרור של החמס לאחר "שספגו מכה קשה" כדברי הרהב של ברק-אולמרט ולבני - לבין הגברת הירי בתום "הרגיעה ההיא"???

    האם כל-כך חשוכים המוחות שלנו?

    החמס "מוכן" לשלם מחיר עד הבניין האחרון ועד הערבי האחרון בעזה. אין להם כל בעייה בהקרבת אנשים, כל זמן שראשי הכנופייה השלטת בטוחים בבונקרים שלהם.

    מתי נטמיע את ההבנה שללא תמונת איסמאיל הנייה ויתר חבר מרעיו יוצאים עם דגל לבן, ידיים מורמות וללא נעליים - הרי של הכרענו את הקרב.

    כל קורבן נוסף בעזה רק מחזק אותם ולא מחליש.

    הדרך היחידה שבה מלחמה כזו תחסלם היא רק כאשר אנו נחסלם כליל כדי שיחדלו מלשמש גם איום על אנשי עזה, שכן כפי שצפוי, הם חוזרים לקולה של מנגינת השמאל שלנו, יורים בכל מי ש"סרח" לטעמם הרצחני ושבים ומטילים טרור בעזה.

    ברור שכך איננו יכולים להכריז על נצחוננו בעזה.

    עם העזתים יכולים היו לפרוק את זעמם על אלה שגגרו אותם להרס הנורא שצה"ל גרם (בצדק ורב ובאיחור נורא), שומה עלינו להשלים את המלאכה עד תומה!!!

    ולא לשכוח את גלעד שליט!
    לא לתשלום אידיוטי של שחרור רוצחים, אלא בשבירת ברכיהם של ראשי הטרור שם עד שיתחננו שניקח כבר את גלעד חזרה ונניח להם.

    המודל שאנו חייבים ליצור בעזה אמור גם לשמש תמרור אזהרה חמור ליתר אירגוני טרור "הטובים" מהגדה המערבית: אל תתחילו עימנו!... זה לא משתלם!

    אני גם רואה בשמאלנים צמוקי המח שלנו כארחרים לסבל הנורא שעברנו במיוחד ב-8 השנים האחרונות.

    ממש אירוני, אבל גם אהוביהם של צמוקי השמאל בעזה ובגדה שילמו מחיר כבד בגינם.

    שכן - ללא הכרעה ברורה, ימשיכו כל הצדדים לדמם ולצבור שיטנה עמוקה ורבת שנים.

    דמוקרטיה ואהבה לא בונים בהכרזות, ובוודאי לא בשנה אחת.

    על-כן, כאשר תשמעו צמוק מח שמאלי מיבב את האג'נדה העבשה שלו (עוד מימי סטלין), התייחסו אליו כאל רשע הפועל נגד כל העם.

    כן, נגדך באופן אישי!

    * מנה מנה תקל ופרסין

    • ממליץ בכל פה לקרא את חזאי הטמטום הישראלי מדוייק להפליא (ל''ת)

      patish4 , 31/01/09 10:32

      • תודה ידידי הפטיש, כוונתי כאן אינה ולא היתה ריגשית. היא פשוט עניינית! (ל''ת)

        חזאי הטמטום הישראלי , 31/01/09 10:36

        • עובדות אחי עובדות בשטח לא חלומות אנחנו עוד רוצים מקום לילדינו ונכדינו (ל''ת)

          patish4 , 31/01/09 10:39

    • הייתי בוחר בך לממשלה (ל''ת)

      wwweee5 , 31/01/09 10:38

    • תודה חבר'ה, אבל חשוב להפנים ולהעביר הלאה ולא רק...

      חזאי הטמטום הישראלי , 31/01/09 11:03

      לא רק לשכנע את המשוכנעים!

      החלטותינו ופעולותינו חייבות לנבוע מניתוח המצב שמולו אנו מתמודדים.

      החשש מתגובות העולם צריך שילקח בחשבון, אבל - בצורה מדודה.

      בעולם לא יבינו לעולם בדיוק עם מה אנו מתמודדים כאן. גם הפרופוגנדה הערבית טובה וחזקה מזו שלנו.

      הם ערמומיים ואינם בוחלים ואילו אצלנו, אוי אצלנו - שמאלנים מצטדקים ומסבירנים בלבד (כמעט רק).

      יותר מכך, אם לא נפעל נכון מתוך האינטרס הברור של הקיום שלנו ונפסיד את מדינתנו, כל מה שיוותר בעולם זה רק ציקצוק שפתיים מתחסד וקולו האווילי המהדהד של השמאל: "לו רק ויתרנו... לו רק היינו מוכנים ל..."

      לכן, אם בקיום ראוי אנו חפצים, שומה עלינו להשתיק קולות אלה בנחרצות, לקרוא את המפה כראוי ולפעול בהתאם ונחרצות.

      לישראל בעולם ישנה רק משמעות כאשר היא (אנחנו) חזקה ונחושה.

      בישראל המוחלשת - רק ימשיכו לבעוט לצהלתם הגואה ש הערבים והשמאלנים המשת"פים והמלשינים.

      צר לי על התבטאות זו כלפי בני עמי, אבל נראה שללא "הדלקת האור" בחדר, ימשך הטשטוש של ההבנה שהם מפזרים וחוזרים ועושים זאת ללא הרף.

      את המחיר - משלמים כולנו (כולל "אותם") וגם מרעיהם כנופיות הערבים שמסביבנו ו"הבלתי מעורבים"

      אנא, בנוסף לקריאה וההבנה שלכם, פעלו בעוז. רכזו מאמץ, דברו מסביב לא רק עם "המשוכנעים" ממילא, אלא גם עם אלה שעדיין שקועים בהזייה שמאלנית.

      הבהירו להם, שכולנו חפצים בשלום, אך זו אינה מטרתם של ארגוני הטרור הנתעבים שמסביבנו!

      שיחות שלום עימם הינן חסרות טעם ומשחקות לידיהם בלבד, שכן מטרתם מנוסחת בביהרות בכתב.

      רק אנו שוגים בהזיות אלה

      שלום (לפחות לזמן מה) יתכן רק בעוצמתנו, כלומר:
      - עוצמת צבאנו
      - ליכודנו ונחישותנו
      אין דרך נוספת ל"שלום עכשיו" (אכזב)

      ו, תחשבו על-כך......

  • 19.

    אזרחים סוג ז

    יניב, 31/01/09 10:23

    ככהזה שתושבי הדרום נחשבים לאזרחים סוג ז', לא באמת איכפת למישהו מהם, זאת ההוכחה שהמבתע היה תעמולת בחירות של ברק בדיוק כמו מעבר הדירה שלו לאשקלון!!

    • אם אתה מרגיש כזה סוג ואם אתה בגודל הנכון יש מקומות שתוכל להרוויח הרבה (ל''ת)

      patish4 , 31/01/09 10:38

  • 18.

    ציפי ציפי ציפי ואת מתהדרת בזה שהמלחמה נוהלה גם איתך אח איזו נחרת בוז . (ל''ת)

    patish4 , 31/01/09 10:22

  • 17.

    חייבים לגמור את מה שהתחלנו

    יהודה הימני, 31/01/09 10:19

    ולהוציא את כל ראשי החמאס מהחורים,בדיוק כמו שהוצאנו את ברגותי.ששלח את כולם להתאבד אבל כשזה הגיע אליו הוא התחנן על חייו,ויצא עם תחתונים וידיים למעלה.

    • צדקת יהודה, אבל... יתכן שלא מאותה הסיבה. יש לקרוא ולהבין

      חזאי הטמטום הישראלי , 31/01/09 10:34

      אנא קרא את תגובתי אחר זו שלך) מס' 23 בינתיים

      יש ללמוד ולהבין את זרימת הכוחות והשאיפות ומכך להסיק כיצד נכון לפעול.

      יש גם לקעקע את הבמה הרחבה של צמוקי מוחות השמאלנים אצלנו.

      רמז - כל המדיה (כמעט) - עיתונות, טלוויזיה, קולנוע, שלטון וכיו"ב

      שאם לא כן, נאבד את המדינה לאחר דימום קשה וארוך זמן

  • 16.

    ותודה רבה לציפיטפוט וברק על מבצע המשגל הנסוג

    תומר, 31/01/09 10:18

    לא נורא
    עוד שבועיים בחירות ונראה לכם בדיוק מה אנו חושבים על אפסים

  • 15.

    ציפי לבני תכיני קורות חיים

    מילואימניק מבוייש, 31/01/09 10:08

    אנחנו המדינה הראשונה בהסטוריה שניצחה בשדה בקרב - אבל נכנעה בשדה הדיפלומטיה.
    אחרי התבוסה בבחירות ידיחו אותך. תתכונני…

    • לבני היא כלומניקית שהתשקורת הסמולנית מריצה (ל''ת)

      זאב, 31/01/09 12:47

  • 14.

    העברינים,המושחתים ותאונות דרכים פגעו ביותר אנשים מכל הקסאמים.אז במקום (ל''ת)

    להתבכיין מוטב להלחם., 31/01/09 10:08

  • 13.

    איפוק זה כוח ?

    david349 , 31/01/09 10:06

    בושה שאלה המנהיגים שלנו,

    • נכון שאיפוק מצריך כוח אחר כך תשאלו את מי שחוטף עצירות בגלל איפוק (ל''ת)

      patish4 , 31/01/09 10:19

  • 12.

    ''ליבני - לעשות היסטריה''

    ליבני - היסטרית וחסרת כישורים., 31/01/09 09:59

    ביזיון שהיא עומדת בראש מפלגה.
    זה ביזיון למדינה, וביזיון למפלגה העלובה הזאת.

    • ציפי כבר היסטוריה לכן היא בהיסטריה האהבלים בחרו בה להוביל אותם (ל''ת)

      patish4 , 31/01/09 10:24

  • 11.

    להפציץ 10 בתים של מחבלים מהחמס. (ל''ת)

    אור, 31/01/09 09:59

  • 10.

    ליבני- הפסקת האש החד צדדית שלך נכשלה שוב כישלון חרוץ- לכי הביתה (ל''ת)

    מיקי, 31/01/09 09:58

    • ההפסקה היתה על פי בקשת הרמטכ''ל. די לעוות את האמת (ל''ת)

      עמית, 31/01/09 11:40

      • עמית לך לישון (ל''ת)

        ג'וקר פייס , 31/01/09 15:23

    • צצצ"הל ניצח במבצע, ליבני וברק האפסים הברחנים הפכו אותו לתבוסה!!! (ל''ת)

      נעמי שחור , 31/01/09 15:31

  • 9.

    בדיוק בגלל זה לבני לא מתאימה מלבד ברבורים ופה גדול היא אפס (ל''ת)

    אהרוני אשקלון, 31/01/09 09:57

  • 8.

    ברק וליבני אתם הולכים כי אתם לא מתפקדים ! (ל''ת)

    ביבי או ליברמן כי השאר רופסים, 31/01/09 09:54

  • 7.

    התחממות בגזרת הדרום-אבל אצל לבני וברק התקררות מפחדים מהבחירות להמתין

    דולפין סגול , 31/01/09 09:47

    אחרי הבחירות ביבי יבצע טיפןל שורש בחמאס
    לפה או לפה די למצב זה .

  • 6.

    צריך להגיב מיד וחזק, לא צריך לנצל כל ארוע לתעמולת בחירות (ל''ת)

    מוטי ציוני וישראלי, 31/01/09 09:46

  • 5.

    למה לא ''לשבור את הכלים''

    יענקל, 31/01/09 09:44

    מה זה הבדיחה הזאת מצהירים משהו אין לכם זמן לעשות את זה אם לא עכשיו אז מתי אל תשכחו מטבחון יקר עוד פחות משבועיים בחירות אם לא תישברו עכשיו את הכלים אתם תיתפסו כשקרנים והמנדטים שלכם עלולים לרדת מתחת למה שהסקרים אומרים היום

    • אין להם עוד כלים לשבור עכשיו הכל חד פעמי (ל''ת)

      patish4 , 31/01/09 10:34

  • 4.

    נקניקים פחדנים. כנסו באם אמא שלהם..הרי הבטחתם לא?

    דרומי שנמאס לו, 31/01/09 09:43

    ציפי וברק...נתחשבן ב 10 לפברואר.
    עלק מנהיגים....חחחח
    הצחקתם אותי.

  • 3.

    ליבני.....לעשות הסטוריה???? נו באמת..........!!!

    א.מ.י.ר , 31/01/09 09:43

    היסטריה (פאניקה) ןלא היסטוריה
    תתביישי לך
    ביזיון מה שקורה עכשיו בדרום
    תתביישי

  • 2.

    רק ברק...?????? תתבייש

    א.מ.י.ר , 31/01/09 09:41

    תתבייש לוזר
    משקולי בחירות אתה מפקיר את תושבי הדרום
    תתבייש

  • 1.

    כול רקטה עוד מנדט לליברמן :D (ל''ת)

    Puki , 31/01/09 09:37

    • הצבעה לליברמן היא טעות קשה...

      sadato , 31/01/09 10:49

      ליברמן כבר ישב בממשלת אולמרט-ברק. הוא עלול לחזור על אותו התרגיל הפעם. מצביעי "ישראל ביתנו" מעוניינים לחזק את נתניהו מימין, אך יגלו במהרה שליברמן עוקף אותו משמאל. זכרו שהאיש מוכן לוותר על ואדי ערה ושכונות במזרח ירושלים לטובת רשות הטרור של אבו-מאזן. הוא מסכים להקמת מדינה פלסטינאית ולנוכחות שוטרים וחיילים ערבים בלב מדינת ישראל. האם יהיה ערך כלשהו לסיסמאות הפופוליסטיות שלו כאשר יוקמו בסיסי טרור באום אל פאחם ובטייבה וישוגרו קסאמים מאבו דיס ומצור באהר? מה הפלא שיוסי ביילין הפך לאחד מידידיו הקרובים (עד שגילה שהקשר הזה מזיק לו מבחינה אלקטורלית) ושיבח אותו על התכנית "האמיצה והמקורית" שהציג? חישבו היטב על העובדות הללו לפני שאתם בוחרים בזיקית הפוליטית ליברמן.

      • גם נתניהו נמשך לשמאל....חפיף אם ליברמן לא יספק את הסחורה גם ככה

        just me, 31/01/09 11:37

        יהיו החירות עוד שנתיים..

        אז נחליף גם אותו עד שיבוא מישהו שעושה מה שהוא אומר.