• 77.

    צריך לסמוך רק על ביבי !!!!!!

    הליכוד בפיקוד , 31/01/09 23:24

    ברור שליבני וברק נכשלו בבטחון
    ברור שביבי צדק כשהזהיר שיעופו טילים מחמאסתן
    ברור שליבני והרגיעה שלה זה מתכון לאסון
    ברור שברק נכשל בלבנון ובחמאסתן
    תנו לביבי למגר את הטרור משלטון חמאסתן
    forget the rest = bibi is the best

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ארגון צדקה או ארגון טרור?

    סטיב, 31/01/09 16:04

    מר בלייר היקר!
    תצרף גם את ארגון אל קעידה לשיחות השלום
    במזרח התיכוןואז נהפוך להיות אזור טוב כמו אירופה. בהצלחה

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    לגרש את כנופית הפושעים הזאת שנקראת חמאס.

    אביתר, 31/01/09 14:51

    חוסר יציבות בקרב אזרחי פלסטין המתונים זה בדיוק הקלף שהערבים מחזיקים בו כנגד כל העולם.הם חושבים שזה אס בגלל טוני בלייר, אבל אני יכול לומר לכם שהקלף הזה לא שווה כלום,אזרחי פלסטין המתונים זאת הבעיה האחרונה שלי מדהים איך טוני בלייר שהיה ראש ממשלת אנגליה נופל במלכודת השוטר הטוב השוטר הרע הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    לא טסים לאנגליה

    יואב, 31/01/09 13:50

    התרנגולת מקשקת ?? מהר לתקוףף את הבריטים הצבועים!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אולי כדאי שבלייר יסע קודם כל לפקיסטו לחפש את בין לאדן לשיחה (ל''ת)

    avyb , 31/01/09 13:20

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    החמאס הוא הכתובת בלי בלייר

    רמבו, 31/01/09 13:04

    אתם אשמים בכל המצב הנוחכי ברחתם מפלסטין לאחר פיגועי טירור של המחתרת היהודית ידעתם והפלגתם המשיכו ברציחות ואז מסרתם להם את כל התחמושת והשיריון שהיה לכם בכדי שיפגעו בערבים הכנסתם סרטן לגוף בריא יומכם יגיע

    הגב לתגובה זו

    • יהודים חיו בחבל ארץ זה לפני שהפלסטינאים עיוותו את ההסטוריה. (ל''ת)

      מתקן אי דיוק, 31/01/09 14:16

      הגב לתגובה זו

    • אתם המוסלמים מעולם לא הייתם גוף בריא! אתם הורגים גם ביניכם (ל''ת)

      מאתר מחלות גוף, 31/01/09 14:19

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    שאלה לאירופאים

    יגאל, 31/01/09 13:03

    גם עם אל קעידה הייתם מקיימים שיחות כדי להשיג שקט ויציבות בעולם ? כנראה שלא.
    בחמאס, כמו באל קעידה, יש להילחם עד להשמדתו ולכל הספקנים, השמדת ארגון טרור אפשרית בהחלט

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    האם לפני שהציע את ההצעה הוא ביקר בפאב???? (ל''ת)

    משה1952 , 31/01/09 12:31

    הגב לתגובה זו

    • לא, הוא שותה בבית (ל''ת)

      avyb , 31/01/09 13:18

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    בטח. גם את הביביסי אתה יכול לשלב. זה שיש לו 32 שפות אבל לא עברית! (ל''ת)

    אין מילים בפי. אמא של מיצ'ל מוסלמית או נוצרית ?, 31/01/09 12:26

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    בלייר יצא מה confession box

    גליליאו,טרנס הימלאיה, 31/01/09 12:09

    בלייר הוא איש בית המלוכלה הבריטית,ומתווך בינה לבין האפיפיור השחור - האנס קולבנבך.
    הוא שקרן מעולה,מי יחשוד בבריטי אריסטוקרט עם ריח מסריח מהפה שלא חשים דרך מסך הטלוויזיה.הוא וה new world order במבט מהונדס לאחור,הוציאו את הפיגוע במומבאי,את הכמעט מזה''ת בלהבות עם סיכסוך מחושב בין הודו לפקיסטן והמלחמה בדרום הארץ לטובת המועמד שלהם - בינימין נתניהו,שקרן גרוע עם חוש ראיה שאפילו אסד לא יכול לתקן.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ישלבו את המאס יום אחרי שבריטניה תשלב את אל-קעידה בשרותי הביטחון שלה. (ל''ת)

    YZ, 31/01/09 12:09

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    בלייר אנגלי טיפוסי חיי על חשבון אחרים קח את החמאס ללונדון ותהנה מהם (ל''ת)

    patish4 , 31/01/09 11:43

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    הסיפור שוב חוזר , דרשו מהשא להכניס את איש הדת חומיני לאירן , ראינו מה

    ארז, 31/01/09 11:38

    קרה .

    כעת דורשים לתת לגיטמיציה לאירגון טרור פנאטי דתי כמו איטולה חומיני , אנחנו כבר יודעים מה יקרה בסוף

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    איזה מגיבים חכמים יש כאן...בלי עין הרע (ל''ת)

    איזה מגיבים חכמים יש כאן...בלי עין הרע, 31/01/09 11:01

    הגב לתגובה זו

    • חכם שמעביר ביקורת במקום לאמר את עמדתו העלובה (ל''ת)

      patish4 , 31/01/09 11:44

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    אבל גם הערבים הם שמים אז איזו מין אנטישמיות זו? (ל''ת)

    אבל גם הערבים הם שמים אז איזו מין אנטישמיות זו?, 31/01/09 10:56

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    עוד תוצאה של מלחמת עזה- מעמד חמאס בעולם מתחזק. (ל''ת)

    עמית, 31/01/09 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מאז המנדט נותרה אנגליה האנטישמית פרו ערבית-וע''ע מיינרצהאגן! (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה,, 31/01/09 10:19

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אולי הגיע הזמן גם לעשות שלום עם "הארץ" - Whynet אוייבי השכל.

    חזאי הטמטום הישראלי , 31/01/09 10:01

    שני עיתונים שצוות הפוליטרוקים שלהם גדול מהצוות המקצועי.

    הדעתנות השמאלנית לא תניח לשום קרן אור של תבונה ומציאות שתחדור דרכם.

    הם מוחקים בקביעות כל תגובה שאינה תואמת את המנון האינטרנציונל שלהם.

    מה שנותר הן תגובות (אוהדות כמובן) זעיר שמאלניות ותגובות הזויות של מוטרפי הטוקבקים.

    גטו האהבלים, כבר אמרתי?

    הגב לתגובה זו

    • חבל על העצבים- הבחירות יראו להם מהיכן משתין הדג. (ל''ת)

      רעמסס, 31/01/09 11:26

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    למה

    gregorio, 31/01/09 09:30

    למה אין דיווח אל קסאם שנפל באשקלון .למה בידיות כן ובהארץ מדווחים ואתם לא

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    בוא תגור באשקלון, עזוב שדרות .. ואז דבר על שלום (ל''ת)

    אליק, 31/01/09 09:30

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ''יש לשלב את סלובדן מילוסביץ' בשיחות השלום על עתיד קוסובו''

    אחמד המגניב, 31/01/09 09:27

    נכון, מר בלייר? מה נכנסתם למלחמה לא לכם ביוגוסלביה? למה לא התחלתם בדיאלוג עם מר מילוסביץ'?

    בקנייה ניהלתם מו''מ לשלום עם ג'ומו קנייתה, נכון?

    מה לכם ולעיראק? מדוע לא ניהלתם מו''מ מתוך כבוד הדדי עם סדאם חוסיין? הוצאתם כבר את הקלגסים שלכם מאדמת עיראק?

    מדוע פלשתם לאיי מלבינס (פוקלנד בשפתך) בלי לשלב את ממשלת ארגנטינה במו''מ לשלום ביניכם?

    ואני מבין שניהלתם אחל'ה מו''מ לשלום עם מר שיקלגרובר (היטלר בשפתך), מוסוליני וטוג'ו (רוה''מ יפן) כך שמלחמת העולם השנייה כלל לא היתה, נכון?

    הודה על האמת, מר בלייר! בריטניה נ-כ-ש-ל-ה תמיד ביישום מה שאתה מטיף לנו!

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ממתי חמאס רוצה בשלום? הם רוצים את כולנו מתים ואת האיסלאם שולט בעולם (ל''ת)

    ורד, 31/01/09 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    לאחר שהחמס יקבל את ה ''פרוסה הנוספת ''

    משה מ,,,, 31/01/09 09:19

    לאחר שהחמס יקבל את ה ''פרוסה הנוספת ''
    (ויתור נוסף של ישראל) '' יכיר ''
    בישראל. ואז יבוא תורו של הג'הד האיסלמי
    שלא יכיר עד שיקבל '' פרוסה נוספת'' ...
    וחוזר חלילה עד ה...

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    חי בסרט!

    אסתר , 31/01/09 09:13

    כל כוחו של החמאס בא לו ממאבקים.
    ללא מאבקים לא יהיה לו קיום.
    החמאס הוא גרורה של איראן ממש כמו החיזבאלה
    איראן היא תחנת הכח הראשית שמספקת נשק וכוח
    לקיום המאבקים המזויינים.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ישראל ממשיכה להפר את הרגיעה !!! ע''י צימצום האספקה והרעבת האוכלוסיה !!! (ל''ת)

    ולכן אנחנו מקבלים שוב גראדים באשקלון !!!, 31/01/09 09:13

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    התנשאות בריטית טיפוסית

    ישראלי, 31/01/09 09:09

    מר בלייר, להזכירך אנחנו מדינה עצמאית וריבונית כבר יותר מ-60 שנים. אנחנו כבר לא תחת המנדט שלך, לא דומיניון שלך ולא חברים בקומונוולת. אנחנו צריכים את ''התיווך'' שלך כמו שאנחנו צריכים קוץ בישבן.

    ב-60 השנים האלה טיפס התמ''ג שלנו והשתווה לשלכם, וכל זה עם בקושי 7 מיליון איש (גם ערבים! גם חרדים!) מול ה-60 מיליון שלכם.

    ממקום מושבך בלונדון, דאג קודם להפסיק את אמברגו הנשק החד-צדדי שהטלתם עלינו בשנת 2,000. דאג להסביר לחב' מרטין-בייקר שכדאי לה מאד למכור כדורים פירוטכנים לישראל (לא שנקנה, אנחנו כבר לא צריכים).

    ומה עם ההבטחה שלך לביטול החוק המאפשר לכל אזרח בריטי להגיש תביעה נגד כל קצין ישראלי לשעבר? הבטחת, זוכר? דורון אלמוג כבר יכול לנחות אצלכם?

    ומתי תדאג שאירגון עובדי המדינה שלך יפסיק לאיים בהחרמת ישראל? ממתי אירגון עובדים (יעני חברי הסתדרות) קובע לך את מדיניות החוץ, המסחר והתעשייה?

    על החרם האקדמי שמרצים מסוימים ואוניברסיטאות מסוימות אצלך כבר דיברנו?

    לסיכום מר בלייר, אנחנו מדינה עצמאית שכבר לא תלויה בבריטניה ''הגדולה''. תתחיל להתכנס לגודלה הטבעי של האימפריה השוקעת ותדאג קודם כל להופיע כמתווך הגון ולא כנציב הבריטי שבא להפסיק קטטה מקומית בין הנייטיבס.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    בלייר קרה את האמנה של החמאס ואירן.ולכן מכן תציע הצעות .ואם נוח לך איתם (ל''ת)

    תציע גם לארה''ב את בן לאדן ., 31/01/09 09:07

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    האם בריטניה מנהלת מו''מ לשלום עם בן לאדן?- נכון שלא? אז עופו. (ל''ת)

    רעמסס, 31/01/09 09:01

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מטרתם של ארגוני טרור היא טרור. לא שלום.

    תמר, 31/01/09 09:01

    אין אפילו סיבה טובה אחת למה צריך לשלבם בשיחות שלום.
    החמאס הוא לא בעד שלום בשום צורה שהיא! אפילו עם בני עמו הפלסטינאים (הפת''ח לדוגמא) אין לו שלום...

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    שיכניס אותם לפרלמנט בלונדון... (ל''ת)

    ג'נגו, 31/01/09 08:59

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    יש לשלב את אל-קעידה בשיחות על עתיד עיראק ואפגניסטן! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 31/01/09 08:50

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    בלייר, בלייר, בלייר! הרי אינך צ'מברליין.. גם הוא כרת ברית שלום....

    חזאי הטמטום הישראלי , 31/01/09 08:49

    הוא כרת ברית שלום עם היטלר... הרי חבל על שפיכות דמים מיותרת...

    האם אתה מנסה בכח שההיסטוריה תחזור על עצמה?
    אמנת החמס מאוגדת סביב השמדת ה"קופים והחזירים" (אנחנו) וזו סיבת קיומו בכלל.

    הרי אינך מצפה מהם לשמוט את קרקע קיומם הנתעב?

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    החמאס ארגון טרור המפיל חיטטו על הפלסתינאים ששונאים אותו

    ש.לוין לחסל את הטרור עד תום, 31/01/09 08:45

    החמאס עושה לינצים לאנשי הפתח בעזה בכל מקום ומקום והעולם הצבוע לא פוצה פה. הם רוצחים פלסתינאים שלא נשמעים להם ולא עושים בדיוק מה שאומרים להם העולם שותק החמאס הם ארגון של רוצחים בצל האיסלם עם כאלה אין שלום יש לחסלם.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    עם מי עם החמאס ?

    זכריה , 31/01/09 08:42

    בלייר ! קח אותו כנציג מטעמך לטפל באיזור הוא יודע את העבודה.
    יש לו משנה היום אנחנו מחר אתם . אם לא שמת לב ואתם טומנים את ראשכם בחול כמו 'בת יענה'אתם רוצים עשיו שיהיה שלון ולא חושבים על המחר.
    והמחר הוא השתלטות איטית ובטוחה, כפי שהם מצהירים,על כל העולם המוסלמי בתקופה הזוהרת לו .
    אז בלייר בוא ! רד מהעץ אתה רוצה לשלב את החמאס לשלום כפי שהוא מבין אותו ואתה אינך מביןבמי מדובר.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אני מוחה בכל תוקף שציפי פולשת לי על מסף המחשב (ל''ת)

    חוצפה להכנס לי לחיים, 31/01/09 08:41

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    רבין ז''ל ופרס י.ל.א טעו אנושות! בהשיבם את עראפת מטוניס (ל''ת)

    האמינו בתום לב לערבים, 31/01/09 08:38

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אמנות יוצאי אירופה להמיט שואה 2 על עמם בלתי נתפשת

    אלימלך - רחובות, 31/01/09 08:35

    ב-60 שנות איוולת של קיבוע מוחי באי הבנת המנטליות המוסלמית/ערבית של מה שלא הולך בכוח, ילך ביותר כוח, זאת חרף אין ספור מלחמות תוק הקרבת קורבנות אדם על ידם ובד בבד פיצוץ אוכלוסין דמוגרפי (כאן בישראל ישנו מקרה של איש בדואי הנשוי ל-8 נשים ולו 160 ילדים).
    ככלל מטיפים ואייטולות האיסלאם לאישה המוסלמית להוליד 15-20 ילדים כדי שצזכה להכרה בחברה ובכך לנצח בכמות על פני האיכות תוך חיי נחשלות ועד לעצם היום הזה, הדבר הנפוץ ביותר היא שמלה שלובשים ההמונים בכל מדינות האיסלאם.
    ובדרך זו של דמוגרפיה ללא גבולות ומגבלות הם ''יכולים'' להרשות לעצמם שהידים אגב פיצוי בזמן אמת להשלמת החסר ואף להכפלתו.
    בקצב הזה הדור היהודי/ציוני הבא יהיה אומלל ואילו לדור הבא לא יהיה שמץ של היתכנות לשרוד! ומכאן זה אנחנו או הם בלא כל פשרות.

    הגב לתגובה זו

    • עוד פנאטי חמום מוח (ל''ת)

      עוד פנאטי חמום מוח, 31/01/09 10:58

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    הנה עוד מדינה "מאוהבי" ישראל....זה מה שעשית ציפי??????????? (ל''ת)

    herzi33 , 31/01/09 08:27

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    שליח ישראלי חייב לצאת לעיראק ואפגניסטאן

    גודמן, 31/01/09 08:25

    אנגליה חיבת לדבר עם סדאם חוסין למרות שהוא כרגע לא נראה טוב,וכמובן חייב טוני מותק לדבר עם בין לאדן , אתה יכול לטוס לשם באחד המטוסים שהפציץ את האי פוקלד 10000 קמ מביתכם
    מלחמת פוקלנד הייתה מלחמה בין בריטניה לארגנטינה, המלחמה פרצה ב-2 באפריל 1982 ונמשכה עד ה-14 ביוני אותה שנה.
    בבריטניה נחשבה המערכה כניצחון גדול, שהושג במחיר של 258 חיילים הרוגים, 6 ספינות, 34 מטוסים, ועלות כוללת של 1.6 מיליארד ליש''ט.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    עוד כישלון של המטומטמת עם הקבלות שמכנה עצמה שרת חוץ (ל''ת)

    נעמי שחור , 31/01/09 08:23

    הגב לתגובה זו

    • עוד מטומטם שפתאום מבין במדיניות חוץ-תיכון עוד לא סיים (ל''ת)

      משה1952 , 31/01/09 08:25

      הגב לתגובה זו

      • למשה 1952

        עם ישראל עדיין חי, 31/01/09 08:49

        ולמרות זאת יש לו מה לאמר. וחוץ מזה הוא צודק. ובנוסף, אתה לא מתנהג יפה למרות שגמרת תיכון או אוניברסיטה וגם קפצת כיתה.

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    8000 מיליון דולר לפלסטינאים מאוסל, 8000 רקטות על הדרום

    שמואל, 31/01/09 08:11

    8000 מיליון דולר קיבלו הפלסטינאים כעזרה מאוסלו עד היום ומה הם עשו? 8000 רקטות.
    בלאייר צריך לגור בשדרות כמה ימים.
    חבל שהממשלה הכושלת לא נתנה לצה''ל לסיים את העבודה בעזה.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    למה אנחנו מופתעים כשראש ממשלת אנגליה לשעבר משתמש בשכל הישר?

    יריב, 31/01/09 08:06

    וכי מה חשבנו, שבהבל פינו החמאס ייעלם. אם נסגור את העינים (ואת שכלנו) אז ''חמאס יוק''?

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    תודה לכם אולמרט, ברק, לבני על ששיניתם המציאות במזה"ת. (ל''ת)

    כבשה פועה , 31/01/09 08:01

    הגב לתגובה זו

    • מה פתאום שינו, נתנו לנו מזרח תיכון חדש על מגש (ל''ת)

      אוי אוי אוי, 31/01/09 08:51

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    השאלה הגדולה? מי הוא הארגון טרור, הכובש או הנכבש? (ל''ת)

    נפתלי, 31/01/09 07:59

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    גורמים שונים ומשונים בעולם יכשירו גם את אל קעידה ואירן אטומית

    היינו בסרט הזה כבר באוסלו, 31/01/09 07:35

    על מנת להביא לפתרון סופי לבעייה היהודית בארץ ישראל, פתרון שמשמעותו סיום קיומה של מדינת ישראל.

    מה שחבל שישנם הרבה יהודים שמסכימים לשתף פעולה עם הגורמים הללו.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    רצוי שבלייר יתחיל לדאוג למצבה של אירופה הנעלמת תחת המוסלמים הרבים שעוב

    אחיתופל, 31/01/09 07:33

    שעוברים אליה.
    אירופה בתהליך כיבוש מהיר של המוסלמים.
    מה טוני בלייר עושה כאן כשהוא צריך להיות אצלו בבית ולשמור עליו...
    אנחנו יכולים לדבר עם החמס כמו שבלייר דיבר עם העירקים וכמו שהוא מצליח לדבר עם אירן.
    אבל עצות לא קשה לתת.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    למה שלא תזמנו קודם את בן-לאדן כנציג אל-קאידה לשיחות שלום? (ל''ת)

    בעצות אתם גדולים!, 31/01/09 07:26

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    טוני היקר נראה אותך יושב עם האגף הצבאי של ה IRA (ל''ת)

    הופך לאט לימני גאה ותודה לערבי ישראל על העזרה, 31/01/09 07:18

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    השמאל כבר דיבר עם אירגון טרור אחד ששמו אש"ף

    marco polo , 31/01/09 07:15

    אותו מנהיג מתועב של אותו אירגון טרור היה נערץ ע"י שמאלנים רבים בארץ שלחצו את ידיו וקראו לו חבר. עכשיו מנסים למכור לנו את אותה סחורה בעטיפה חדשה. אני ממליץ לכל אחד ואחת לקרוא את האמנת החמאס ולהחליט אח"כ אם אפשר לדבר עם אנשים שרואים בכל היהודים איכן שהם הדרך היחידה (דרך מותם) ליום הדין שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    התקפלות

    צבי אפרתי, 31/01/09 07:11

    טוני בלייר מוכיח את פרצופה של ארופה!!תחילה קבעו שאין מדברים עם חמאס עד שיכיר בנו !!כעת בא ההתקפלות המבישה וטוען שיש לדבר איתם!!ואנחנו עוד סומכים עליהם!!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מי שמביט [הכבש השישה עשר] / יהונתן גפן

    סקופידון, 31/01/09 07:04

    מי שמביט בי מאחור
    לא יודע מי אני
    מי שמביט בי מאחור
    יכול בקלות לחשוב
    שאני זה לא אני ((-:

    מי שמביט בי מאחור
    לא יכול לבוא ולשאול אותי
    ילד, של מי אתה?
    מה אתה עושה פה?
    למה אתה לא בגן?
    מתי תסתפר כבר? ((-:

    מי שמביט בי מאחור
    לא יכול לשאול אותי
    שאלות ששואלים מלפנים ((-:

    מי שמביט בי מאחור
    לא יכול לצבוט אותי בלחי
    כי הלחיים מלפנים ((-:

    מי שמביט בי מאחור
    עובר בשקט לידי
    אני לא רואה אותו (-:
    והוא לא רואה אותי

    מי שמביט בי מאחור
    לא עושה לי עניינים.

    יש ''בשכונה'' שלנו כמה אנשים
    שאין להם שום סיכוי
    לראות אותי מלפנים.

    מי שמביט בי מאחור
    לא יודע מי אני
    עכשיו תקחו את התקליט
    ותהפכו לצד שני.

    הגב לתגובה זו

    • מי שמביט בכבשה מאחור, גם בועל אותה (כדרך הטבע) (ל''ת)

      הכבש הראשון, 31/01/09 09:11

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    בשביל צריך לנצח, כדי ששמוקים כמו בלייר לא יקשקשו לנו (ל''ת)

    גדי, 31/01/09 06:45

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מה יש לשלב ארגון שקורא להשמדת מדינה ומדבר על ''התנגדות'' ??זה ארגון טרור (ל''ת)

    איש, 31/01/09 06:33

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    זה לא ראש ממשלת בריטניה

    Zmbi , 31/01/09 06:14

    לשעבר שאישתו הזדהתה עם מחבלי הפתאח ?
    זה לא אותו ראש ממשלת בריטניה לשעבר אשר דיכא את כל הפקיסטנים אשר שוהים ברחבי בריטניה הגדולה ?
    זה לא אותו ראש ממשלה לשעבר שניכשל עם הטרור האירי ?

    הגב לתגובה זו

    • finally Blair with Brain (ל''ת)

      homeless-USA, 31/01/09 06:37

      הגב לתגובה זו

    • אין פה חידוש...

      sadato , 31/01/09 07:02

      בלייר הצהיר שיש "לשלב את חמאס במו"מ, אבל בתנאים המתאימים". כלומר: התנערות מהטרור והכרה בזכות קיומה של מדינת ישראל. ברור שהארגון לעולם לא יסכים לכך. לכן לאמירות הללו אין משמעות.

      הגב לתגובה זו

      • הידוש הוא

        Zmbi , 31/01/09 08:38

        כי מי שהיה ראש ממשלה של מדינה סופר מעמדית וגזענית פותח את פיו ומנסה ללמדנו מוסר .
        האם לילד מהאיסט אנד של לונדון יש אפשרות ללמוד באיטון ?
        כאשר זה יקרה יתכבד מר בלייר ללמדנו מוסר .

        הגב לתגובה זו

        • צ"ל החידוש (ל''ת)

          Zmbi , 31/01/09 08:38

          הגב לתגובה זו

    • כן זה אותו האחד שהיה חבר של בוש יש לו עסק מכניס (ל''ת)

      ויהיה מועסק זמן רב, 31/01/09 08:54

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    איך אנו פתיים ואוהבים לסבן את עצמנו עד מתי (ל''ת)

    דולפין סגול , 31/01/09 06:08

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    בהחלט, החמאס הוא בר שיח לגיטימי

    ש, 31/01/09 06:07

    אחרי שנמחק את תומך טרור החמאס האחרון, בדיוק כפי שמחייב החוק הבינ''ל, נשלב את מה שנשאר בשיחות השלום.
    אותו הגיון בדיוק כמו לתת הכפלה במשכורת למי שעובד בהתנדבות.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    @@@ טוני בלייר - צא ולמד @@@

    הכפרסבאי, 31/01/09 05:57

    בעזה כמו בכל ארץ ערבית ומוסלמית אחרת יש יציבות.

    היא אינה מתבססת על ערכים מערביים אלא נרכשת בטרור - כן טרור פנימי של משרדי ממשלה כמו המשטרה, הצבא, כוחות הבטחון ואחרים.

    לדוגמא נוספת קח את סוריה - שם שולטת משפחת אסאד 20 אחוז , על 80 אחוז אוכלוסיה מסכנה ומפוחדת.

    לכן מר בלייר פתח ענייך וראה את האמת - או שיש לך אינטרסים אחרים.

    מצפה לתגובתו של מר טוני בלייר.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, אבל, לא ראיתי לא שמעתי. אני אוהב את הג'וב! (ל''ת)

      שלך באהבה טוני, 31/01/09 08:57

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    זה כמו להגיד ''צריך לתת פרס נובל לשלום לאמדינגד אבל רק אם הוא יכיר

    אילן, 31/01/09 05:21

    בישראל''

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    tony idiot go back to your stupid country and leave Israel alone (ל''ת)

    d, 31/01/09 05:11

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    האיחוד האירופי נותן גב לטרור... מה עוד צריך כדי להבין?...

    סקופידון, 31/01/09 04:25

    צריך לנתק את הקשר עם אירופה... הם כבר לא איתנו... הכל פוזות... תכינו את האטום... כמה שיותר מוקדם, יותר טוב...

    הגב לתגובה זו

    • הם מפחדים.... (ל''ת)

      זכריה , 31/01/09 08:45

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אני מציע לא לשכח את אל קעידה והגיהד על השולחן

    לי הצעה יותר טובה, 31/01/09 04:19

    ללא נציגים של החיזבללה נציגים איראנים
    ונציגים מפקיסטן ביחוד האחראים לטבח בהודו.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אסור ממשלת ימין צריך איזון. רק ממשלת אחדות! (ל''ת)

    לא ממשלת ימין, 31/01/09 04:15

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    טוני שכח ת'כדורים. חמאס הוא ארגון טרור, שישאל את אבו מאזן (ל''ת)

    נו באמת, 31/01/09 04:14

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לכולם יש

    מעופף, 31/01/09 03:41

    עצות העיקר איך להציל את הטומאה כשעשינו (שלום?)עם פ''תח בא החמאס נעשה שלום עם החמאס יבוא אירגון אחר. הדרך הטובה והבטוחה ביותר למחוק אותם איך שהם מתחילים לירות..

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בקרוב תהיה פה ממשלת ימין עם 70 מנדטים !

    mag222 , 31/01/09 03:38

    ולא יעזור לאנטישמים באירופה ולמתחנפי הטרור האיסלמי כלום...לא לערבים בישראל ולא לשמאל האנטישמי !

    הגב לתגובה זו

    • הימין אנטישמי בכל מקום בעולם וגם כאן הוא הגורם לאנטישמיות הפורחת (ל''ת)

      אבנר, 31/01/09 08:02

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה עוד???

    חבצלת, 31/01/09 03:26

    ארגון טרור???? זוהי בדיחה נכון???

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    בריטניה אשמה בכל מה שקורה במזרח התיכון

    גד, 31/01/09 03:24

    בריטניה הקימה את ממלכת ירדן על אדמת פלסטין ודאגה בשיטת הפרד ומשול לקדם את עניני והאינטרסים שלה בעולם הערבי. זו הסיבה שישנם עדין מסמכים חסויים בגנזכים הבריטים שנחשבים סודיים על אף שחלפו כבר 50 שנה מכתיבתם.
    טוני בלר דואג לאינטרסים הבריטיים וימכור לשם כך את ישראל. כך עשה צמברלין עם צכיה וכך הם יעשו היום.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לדבר עם מי?....

    מסעודה, 31/01/09 03:24

    מי שקורא להשמדת ישראל!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    גאוני היה המבצע בעזה... איך הכינו בחמאס... כולם יודעים שנדבר בסוף עם

    עופר, 31/01/09 03:22

    החמאס. השאלה כמה דם ישפך עד אז

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מסר של שלום לביסקוויט האנגלי:

    המפרי ליכטנשטיין מסעוד., 31/01/09 03:21

    אני מסכים איתך בקשר לשילוב החמאס בשיחות השלום, אבל לפני כן בוא ונשלב את אל קעידה וטליבאן בשיחות השלום באפגניסטאן עד ליציאת כוחות נאט''ו מהאזור וכינון שלטון אפגאני עצמאי יציב ודמוקרטי.

    משם נמשיך בתכנית למתן לגיטימציה לארגון הטרור האיסלמי המתקרא חמאס ונשתף אותם במו''מ על עתיד מדינת ישראל.

    DEAL?

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    בתנאי שהוא יקבל את התנאים הדרושים

    בני, 31/01/09 03:18

    למילוליזציה כזאת יש הגדרה שאינה מתאימה לפרסום. ז.א. האיורערבים (איורעביה מליאה בהם) עושים ''במקום דרוך'' בזמן שאיראן מתגרענת, חמאס וחזבאללה מתחמשים ולנו הזמן דוחק. באמת שהגיע הזמן להניח את השפורפרת על הצד, להגיד ח'ברה הגיע הזמן ולהכנס עד שלא יהיה מה להכנס אל

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אני חושב שגם את עלקעידה ובין לאדן יש לשלב בשיחות שלום

    Avi Ecuador, 31/01/09 03:14

    מומלץ לפרס נובל כנראה.
    הנזק שלו רק שתי תאומים בארצות הברית, הרבה פחות משהחמאס עשה לנו.
    בעצם בהמשך אפשר גם פרס נובל לאפשר לבין לאדן.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    hamas involvment

    Dan, 31/01/09 03:13

    I am sure that Mr.Blair himself does not believe for one moment in what he allegedely said about involving hamas.
    Hamas and peace will never go together and everybody ,including the moderate palestinians are aware of this.
    Hamas's declared goal is destruction of the state of Israel,and it does not care if,in the process,the whole palestinian population will die too
    Fanatics like this,you do not involve in peace talks,you just make sure that they get as soon as possible to meet the
    upstairs virgins
    without israeli or moderate palestinian additional collateral victims.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מר בלייר היקר, כלייבוריסט אל לייבוריסט: החמאס איננו פרטנר!

    דרור ניסן, 31/01/09 03:06

    החמאס אינו מכיר כלל במדינת ישראל ובזכותה להתקיים בריבונות בגבולות כלשהם.
    החמאס הינו ארגון טרור רצחני המציע לנו להיות מיעוט דתי במדינה איסלמית מהים עד הירדן. מהמשטמה שרושפת מאנשיו, אפשר לשער על נקלה שגם מיעוט דתי לא נזכה להיות בחיקם, אולי פיתות בטאבון.
    מר בלייר, שלא תהייה יציבות בעזה, אבל העיקר שהיהודים יוסיפו להתקיים. אל תייצב את החמאס ואל תדאג לחמאס. תדאג לשפיות ולחיים וזה אומר למגר את החמאס!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אירופה ואר"הב מתקרבות לאיראן וחמאס על חשבון ישראל !

    mag222 , 31/01/09 02:59

    לפי מה שאני רואה בזמן האחרון אירופה וארה"ב מתקרבות לאיראן וזה כמובן יבוא על חשבון ישראל !
    התגברות האנטישמיות באירופה והיד הרכה בה נוהג אובמה יגדיל את הלחץ על ישראל .
    ארה"ב פתחה מחדש את השגרירות שלה עם סוריה, אובמה קורה למוסלמים אחי הערבים ומזכיר את מוצאו הערבי....
    בלייר קורא להכיר בחמאס !
    ואובמה קורה לדבר ישירות עם איראן .
    הערבים רואים את זה כחולשה, וחולשה זאת תיגרום לאירסלם הקיצוני להתחזק ולהיתחמש באטום כנגד ישראל שתהיה קורבן למהלך זה !

    הגב לתגובה זו

    • USA has a record to give up its allied South Vietnam for one (ל''ת)

      homeless-USA, 31/01/09 06:39

      הגב לתגובה זו

    • והמעצמה הישראלית לא מגיבה-פשוט לא בסדר (ל''ת)

      משה1952 , 31/01/09 08:27

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    ישראל צריכה אולי לקיים שיחות על פירוקה מרצון ?

    mag222 , 31/01/09 02:53

    טוב...אם אר"הב ואירופה רוצים לתת לגיטימציה לטרור האיסלמי זאת היתקדמות....ישראל בטח שתירצה לשבת עם אלה שרוצים לחסלה במפורש ואולי תדון על פירוק ישראל מרצון כחלק מהרצון להיתקרב לאירופה האנטישמית !
    הסכם על חיזוק וחימוש החמאס כחלק מהמצור האירני .

    הגב לתגובה זו

    • אין כבוש ודיכוי אין טרור, אין סיבה לטרור!!!!!!!! (ל''ת)

      עירן, 31/01/09 08:03

      הגב לתגובה זו

    • עם ממשלת אפסים תבוסתנים כמו של ברק וקדימהזה יקרה במהרה (ל''ת)

      נעמי שחור , 31/01/09 08:27

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    התנאים שחמאס צריך לעמוד בהם:

    שוקו, 31/01/09 02:48

    1) לחזור בהם מההכרזה שצריך להשמיד את מדינת ישראל.
    2) להתחייב להמנע מפעולות טרור בין אם זה אוטובוסים מתפוצצים או טילים על אזורים מאוכלסים.

    מאחר וחמאס לא מסוגלים לעמוד לא בזה ולא בזה (וזה ברור לכל מי שיש טיפת שכל) אז מדובר פה בבזבוז זמן של כולנו.

    דווקא אחרי שחמאס חטף כל כך הרבה והעמדה שלו ברחוב הפלסטיני נמצאת בסימן שאלה (פלסטינים רבים בעזה מודעים לזה שהחמאס הביא עליהם את המלחמה), דווקא עכשיו לתת להם לגיטימציה? אותם אנשים ששולחים מחבלים מתאבדים להתפוצץ בקרב ילדים ויורים טילים על ערים מאוכלסות?

    עולם משוגע. תעירו אותי כשזה יגמר.

    הגב לתגובה זו

    • הפסקתה להכתיב תנאים ידידי,

      אלי אא, 31/01/09 09:24

      דווקה לאחר המבצע שהנה אנו רואים את תוצאותיו בירי בילתי פוסק של רקטות .הדבר מוכיח שהמבצע לא עזר בהרבה .לכן דברי בלייר לפני המבצע אני לא מאמין שכך היה מתבטה האחרון .מכאן אתה יכול להקיש שאנו כבר לא כל כך יכולים להעמיד תנאים כפי שאתה מציין.בעובדה שהם לא מוכנים להכיר בנו והנה המתווך הבריטי מפתיע לכן תירגע ידידי,,

      הגב לתגובה זו

      • לא ממש הבנתי מה אתה מנסה להגיד... (ל''ת)

        שוקו, 31/01/09 12:05

        הגב לתגובה זו