• 123.

    ח''כ הערבים הם המסיתים הכי גדולים והכי מסוכנים למדינת ישראל

    דורון, 31/01/09 22:19

    והם מוציאים שם רע להרבה ערבים תמימים והגונים שמבקשים לחיות בשלום עם השכנים היהודים. חבל.

  • 122.

    על פי סקרים אחרונים! 60% מעם ישראל מעוניין בטרנספר לערביי ישראל!

    shoshosho32 , 31/01/09 13:42

    הנהגת ישראל!-מלאו רצון העם ומיד!!!

  • 121.

    אני גזען!נגד נחשים ארסיים ומחבלים מתאבדים!ואני גאה בכך!זו הישרדות! (ל''ת)

    shoshosho32 , 31/01/09 13:40

    • ההתבטאיות האלה מזכירות תקופות אפלות בהיסטוריה שדינם להיזרק לפחי (ל''ת)

      ערבי, 31/01/09 16:33

      • אני נגד התבטאויות אלה.אבל, עם יד על הלב: יש הקבלה בהםטוריה

        panacea , 31/01/09 18:32

        לעם שנרדף כה הרבה כמו העם היהודי? יש הקבלה למצב בו אנו נמצאים-מוקפים מכל עבר באויבים הרוצים להשמידנו,אליהם מצטרפים מדי פעם גורמים מתוך הדינה?
        יש הרבה דברים מכוערים מאוד בפח הזבל של ההסטוריה-אבל מצב דומה לשלנו לא היה.

      • עם עובדות קשה להתווכח, אתם מביאים זאת על עצמכם

        אלעד, 31/01/09 20:53

        אני בטוח שיש רבים שרוצים לחיות כאן בשלווה, אבל כשיש לכם מנהיגים שמתנהגים כמחבלי האויב אז תגובות לכך מצד הציבור היהודי המאוים מתבקשות...
        אולי הגיע הזמן שתפגינו גם נאמנות למדינה ותמיכה ואז תראו שהציבור היהודי בארץ יחבק אתכם באהבה, כל עוד תתנהגו כאויב זה היחס לו אתם צריכים לצפות.

      • ההתבטאויות האלה-הם תגובה טיבעית לאיסלאם הפאשיסטי שפושה בעולם ובישראל-

        shoshosho32 , 31/01/09 23:41

        בארגונים כמו התנועה האסלאמית שמזוהה עם חמאס-ומפלגת בל"ד שמזדהה עם חיזבאללה! ארגוני טרור מתאבדים לכל דבר שרצח יהודים הורא בראש מעייניהם! אין לנו ברירה אחרת אלא למגר את מאות אלפי האזרחים שתומכים בארגונים אלה-מתחומי מדינת ישראל! אז אני חוזר שוב! כן אני גזען נגד חמאס חיזבאללה אלקעידה אחמדינגאד נאצים וכל זבל אנושי אחר ששם אותי בסכנה! ו-כן אני גאה בכך-זו הישרדות!!!

  • 120.

    מרזל באום אלפחם טרור גרידה

    רמבו, 31/01/09 12:56

    כנס בחירות לערבים זה תמיכה בטרור מרזל ליברמן ופגלין המציאו את הטרור משטרה ללא שכל

    • יאללה יאללה עוד סמולן תומך טרור ואנטישמי! עוף לחבריך באיראן! (ל''ת)

      shoshosho32 , 31/01/09 13:38

    • דווקא אתה הוא חסר השכל

      גלעד, 31/01/09 20:55

      אם תוציא את הראש מה... תוכל לראות ברור יותר. המשטרה מטפלת ביד קשה גם במרזל למשל...
      אתה הוא חסר השכל שלא מבין שהאויב הם הערבים שמעוניינים בניצחון ולא בדו קיום.
      הערבים מצהירים על רצונם בהשמדתנו השכם וערב ואתה מאשים את המשטרה בטיפשות, אתה הטיפש בסיפור הזה.

  • 119.

    מרזל באום אלפחם טרור גרידה

    רמבו, 31/01/09 12:44

    כנס בחירות לערבים זה תמיכה בטרור מרזל ליברמן ופגלין המציאו את הטרור משטרה ללא שכל

  • 118.

    ליברמן

    השמאלני שהתפכח, 31/01/09 12:37

    בסוף לא נותרה לנו ברירה, אנו צריכים את ליברמן(לא חשבתי שנגיע למצב הזה...), אבל ברירה אין לנו, או אנחנו או הם. ליברמן עלה והצלח

  • 117.

    אין חדש תחת השמש

    משה, 31/01/09 12:35

    העיקר שהעליון השאיר את בלד בכנסת

  • 116.

    ערבי ישראל,אתםישראלים או פלסטינים?...תצהירו במפורש....

    שאול קאופמן , 31/01/09 12:33

    עובדה,ערבי ישראל יתחברו ומזוהים עם הפלסטינים ,עם חמאס,למי שלא תופס עדיין.

    על כן צריך לנתק אותם מישראל אוטומטית,להכריז עליהם כגייס חמישי, ליברמן צודק בטענתו כי מי שלא מצהיר על נאמנות לישראל הוא לא ישראלי יותר ויש לראותו מכוח הנסיבות גם כאויב המדינה.

    ערבי ישראל תבחרו למפלגה שמזוהה עם מדינת ישראל אחרת שלא תבואו בטענות אלא רק אל עצמכם

    • הם פלסטינים בשנאה ולאומנות. ו''ישראלים'' כשבאים לבקש זכויות. (ל''ת)

      ASCH, 31/01/09 14:43

  • 115.

    ערבי ישראל,אתםישראלים או פלסטינים?...תצהירו במפורש....

    שאול קאופמן , 31/01/09 12:28

    עובדה,ערבי ישראל יתחברו ומזוהים עם הפלסטינים ,עם חמאס,למי שלא תופס עדיין.

    על כן צריך לנתק אותם מישראל אוטומטית,להכריז עליהם כגייס חמישי, ליברמן צודק בטענתו כי מי שלא מצהיר על נאמנות לישראל הוא לא ישראלי יותר ויש לראותו מכוח הנסיבות גם כאויב המדינה.

    ערבי ישראל תבחרו למפלגה שמזוהה עם מדינת ישראל אחרת שלא תבואו בטענות אלא רק אל עצמכם

    • הם גיס חמישי יש לך ספק (ל''ת)

      משה, 31/01/09 12:35

  • 114.

    חרם על כל העסקים הערבים כנסו....

    חיפאי מחרים, 31/01/09 12:19

    בתור מי שנולד בחיפה וגר בה יותר מ-30 שנה אני חייב לומר לכם אחיי היהודים בלי חרם כלכלי גורף על כלל העסקים שלהם-חומוס,שווקים,מוסכים,מסעדות,עוגות....
    אולי הם יבינו לבחור בין ציר הרשע לבינינו .
    גם בחיפה כמו בעכו ובכפרים הערבים הם ממתינים בסובלנות ליום שיוכלו לגרש אותנו מפה לכן אני חוזר להחרים אותם עד שיילמדו !!!!!

    • לא! החרם יפגע בערבים ידידים ואוייבים כאחד. אין לך רצון להוסיף אוייבים! (ל''ת)

      דוד ת., 31/01/09 13:41

      • רק בחרם כלכלי הם יבינו אין כיום ''ידידים'' !!

        חיפאי מחרים, 31/01/09 15:08

        כשאני ראיתי מפגינים בחיפה לטובת החמס במילחמה שחלקם אני מכיר באופן אישי שמיתפרנסים ממני אל תחלוק על דעתי יום יבא וגם אתה תבין שלערבים יש רק דבר אחד בראש והוא יום אחד סילוק היהודים מכאן !!!

        • להזכירך

          אור, 31/01/09 18:43

          הצעד הראשון בגרמניה הנאצית כנגד היהודים לאחר עלייתו לשלטון של היטלר, היה חרם כלכלי על כל חנויות היהודים ב1 באפריל, 1933...אני לא צריך להרחיב על מה קרה אח''כ.

          בואו נשאר העם המוסרי שהיינו במשך אלפי שנות היסטוריה.

          • ההבדל הוא שהיהודים לא התנהגו כאויב והערבים כן

            דני, 31/01/09 20:58

            ההשוואה מקוממת, הערבים מתבטאים כאויב, מתנהגים כאויב ונראים כאויב... משמע שהם אויב. לא זוכר שהיהודים בגרמניה דיברו על השמדת גרמניה ותמכו באויבי הגרמנים.
            בוא נהיה חכמים ולא טיפשים... לשבת פסיביים כאשר כל הערבים המקיפים אותנו כארבה צמא דם ומדקלמים שאנחנו רוצחי ילדים לא יוביל אותנו לשום דבר טוב.
            כמו שהם מדקלמים שאנו פושעי מלחמה ורוצחי ילדים כך אנחנו צריכים לדקלם ובמקרה שלהם זה נכון : הם צמאי דם, מבצעי לינץ' סידרתיים ורצחניים.

          • דביל. זה כמו להשוות בין רצח לבין הרג הנובע מהגנה עצמית. (ל''ת)

            דון קורטיזון , 15/02/09 01:44

    • כדאי לעשות את זה ואף נכון (ל''ת)

      נכון, 31/01/09 18:13

  • 113.

    קריאה לערבים : אם אכן פניכם לשלום, תוכיחו את זה

    moshon1 , 31/01/09 11:53

    תבניו : אין כל סיכוי שאנחנו נוותר על רצונינו לבטחון בתוך מדינתינו- על כך נילחם ואין לכם שום סיכוי אי פעם שמדינתינו תהיה מדינתכם - אתם הזויים, סהרורים ופשוט לא נורמאלים אם אתם מעלים את זה בדמיונכם החולני...
    ולעומת זאת, עם חפץ שלום אנחנו, אין לנו עניים בלספח אלינו אדמות, אנחנו מאמינים בליחיות ולתת ליחיות והזכרון הקולקטיבי שלנו פשוט לט יסבול את המחשבה שבשביל רווחתינו אנחנו נאלץ לדכא עם אחר..
    אנחנו מושיטים לכם יד : למה אתם לא מקבלים את הצעתו של ליברמן: חילופי שטחים תוך כדי חילופי אוכלוסין - מה לא טוב בה ?..
    היא מאפשרת 2 מדינות ל-2 עמים , ונוכל ליחיות טוב אילו בצד אילו..
    למשל, לדעתי יכול כל המשולש להיות בחלק שלכם.. זהו איזור צפוף אוכלוסיה ערבית - טירה, טיבה , קלנסאוה, ... אנחנו לא צריכים אותם, יעברו לשם כל הנרבים מנצרת , מעכו, מחיפה, ומהכפרים הערבים בגליל ?..
    מעט מדי שטח בשביל הרבה מדי ערבים ?..
    יש אנשים שיבדקו איך טוב ומה נכון..
    ברור שלא נפנה עכשיו את כל שטחי הגדה המערבית עם כל הישובים היהודים שם , זה פשוט לא יעבוד.. גם לא את ירושליים המזרחית..
    אבל אפשר לדעתי לפנות את הבקעה , ואולי עוד שטחים כדי שיהיה לכם מספיק מקום..
    למה אתם צריכים אותנו על הראש שלכם ?..
    למה לא תעשו משהו בכוחות עצמכם, ממעמד של פליטים תהפכו להיות מדינה ריבונית כמונו ושוחרת שלום כמונו..
    כי במלחמה פשוט תפסידו, והיא לא טובה לאף אחד..
    רק תשובות כנות ואמיתיות תתקבלנה ...

    • יש לי הצעה טובה בשבילך

      מוסלמי פלסטיני, 31/01/09 12:42

      תתחיל לארוז דברים מביתך חוצפן שכמוך אי אפשר לפנות אדמה כבושה ואתה עוד מתחצף כלפי הערבים לפנות כפרים בפלסטין של 48 חיפה לוד עקו נצרת יפו רמלה זה בית הערבי טיפש תחזור מאיפה שבאת אתה לא רצוי באיזור כולו גם מדינות אירופה נמאסתם כל הבלגן באיזור זה מהיהודים תלכו לאן שהציעו לכם באפריקה שם יתאים לכם עם אין די ולא דיין חיים פרטזאנים חוץ מזה חלק מכם נהפך בימי מושה לקופים וחזירים זה מתאים

      • תגובתך לא תרבותית ואינה מקובלת לחלוטין צריך לכבד את דעותיו של הזולת

        ערבי ישראלי, 31/01/09 13:18

        אשר הם.
        גידופים וקללות ואיומים טינם מקובלות ובמיוחד בימים אלו

      • גורלך עם בני עמך בשטחים-עוף מפה! מוסלמי תומך טרור! פה מדינת היהודים (ל''ת)

        ותומכיהם! לך לבני עמך! אתה לא רצוי!!!, 31/01/09 13:31

      • מוסלמי פלסטיני אתה מדבר שטויות וחי בעולם שקרי

        שרה, 31/01/09 15:37

        מוסלמי פלסטיני, זכותם של היהודים על האדמה הזו הוא עוד הרבה הרבה לפניך, לפני הוריך ולפני כל החמולות שלכם. כולכם הגעתם ממדינות ערב, כל הכפרים הערביים בנויים על הריסות ישובים יהודים. מי שצריך לשוב למדינות ערב זה אתם, אתם הם הפולשים. הגיע הזמן שתפסיקו לחיות באשליות, הגיע הזמן שתפסיקו לרצוח ולשנוא, הגיע הזמן שתכבדו את חיי האחרים. הפצצות שאתם בונים ומשגרים יביאו לכם רק חורבן והרס. ראיתם מה עשו הפצצות של החמאס בעזה, פצצות אלה רצחו את כל הילדים והאזרחים בעזה. אני נושאת תפילה שסוף סוף תהיו בני אדם מתורבתים ועם רצון לחיות ולאפשר לאחר לחיות.

      • חתימתך מיותרת לאור גועל הנפש של תגובתך.אתה מצדיק את ליברמן. (ל''ת)

        panacea , 31/01/09 18:35

      • אתה מייצג את הרמה של הערבי הממוצע. וזה תוצר של האיסלאם...

        דן-דן , 31/01/09 19:23

        מבחינה שיכלית ערבים בעלי פוטנציאל גבוה, לראייה ערבים נוצרים שהם ברמה הכי גבוהה בארץ אינטלקטואלית.
        אני עצמי מלמד באוניברסיטה ואני רואה את הערבים הנוצרים ואת המוסלמים, הבדל עצום.
        עובדה שהאיסלאם גורם לכם להיות מטומטמים.
        זה הרע והטוב ביחד, רע לכם, רע וטוב לנו.
        אני מעדיף שתהיו חכמים, טוב לכם וטוב לנו.
        אבל עם האיסלאם הפרימיטיבי, אין ממש סיכוי

    • היוזמה הערבית שאימצה אותה הליגה הערבית משנת 2002 מונחת עדיין

      ערבי ישראלי, 31/01/09 12:57

      על השולחן שלא זכתה במענה מהממשלות בישראל
      הערבים כל הערבים הושיטו יד לשלום עפ''י החלטות האום וישראל לא טרחה להשיב ליוזמה יותר התנחלןיןת יותר מחסומים ויותר מעצרים
      צריך להגיד את האמת

      • אמת היא שיש איסלאם פאשיסטי בעולם שערביי ישראל הם חלק ממנו!

        על ישראל למגר אותו מתחומה-ולא לשמוע לחמסניקים-, 31/01/09 13:33

        ותומכי אלקעידה כמוך-שכל לשונם שקרים וארס כמו האיסלאם שממנו אתה בא!
        מדינת ישראל היא מדינת היהודים ותומכיהם! היות ואתה לא נמנה על אף אחד מהם=אז עוף מפה לבני עמך מחוץ לישראל!!!

      • הנה התשובה הישראלית:

        ASCH, 31/01/09 15:04

        בהתחשב בהסטוריה של ''שטחים תמורת ''שלום'''' ותוצאותיה, תוך לקיחת הנסיון האירופי-קנדי-אוסטרלי עם מהגרים מוסלמים, הנה ההצעה הנגדית הישראלית:
        ........................................
        1. שום שטחים תמורת ''שלום''. זה לא עובד, זה מבזה אותנו וסתם לא מתאים לנו. אין לנו עודף שטח לתת לכם במתנה גם עם היינו באמת מעוניינים.
        ........................................
        2. פלסטין היא ירדן. יהודה ושומרון, כשמם, הינם יהודיים לחלוטין. אפשר אולי לדבר על אוטונומיה כמו בשנות ה-80. אין לנו פחד מה''אינטיפאדות'' למיניהם: האיהטיפאדות חזקות תחת שמאל חזק. אם הם לא הצליחו לעשות כלום תחת שיא העוצמה של שלטון השמאל, עכשיו, כשהשמאל קרס, הן לא מאיימות על אף אחד פה. ערביי ישראל: כל פעולה או דרישה להחיל כאן מדינת ''כל אזרחיה'' תחשב לחתרנות וכפירה בעיקר. איננו מעוניינים להפוך להולנד, שתושביה הנוצרים בורחים ממנה מאימת הכיבוש המוסלמי השקט, דרך הדמוגראפיה. איננו גם מעוניינים שתעשו בירושלים או בעכו את מה שעשיתם בפריס לפני 3 שנים. כל חתרנות לאומנית פאן-ערבית, תלוווה בביטול אזרחות וגירוש.
        ........................................
        3. מלחמה מבחוץ: כל נסיון למלחמה נגד ישראל יסתיים בלקיחת שטח נוסף, השמדת הכלכלה של הצד השני, וריסוק המעמד השליט באותה מדינה.

  • 112.

    גם סתימת פיות היא טרור

    חגית, 31/01/09 11:39

    ישראל היא מדינה בהיסטריה. שרק המעשים הנתעבים שלה יכולים להסביר עד כמה מפחדים מהשמעת. עמדות וכנסים פוליטים לגיטימים.ואחר כך מבקרים וכועסים על כל העולם שמתיחס אלינו כמדינה פשיסטית להזכיר לכם נהרגים מירי על אזרחים ולא מדיבורים

    • תמוך בארגון טרור שדוגל בחיסול ישראל-זה לא דמוקרטיה-זו התאבדות!

      בארה'':ב תומכי אלקעידה נזרקים לכלא!, 31/01/09 13:35

      בארץ בגלל סמולנים בעלי הרס עצמי ותומכי טרור כמוך-מצבנו מידרדר!!!בושי לך בוגדת טרוריסטית!!!

  • 111.

    ליברמן רק אתה מבין עים מי יש לנו עסק

    אבי, 31/01/09 11:38

    עוד עשרה ימים מגיע ליברמן לעשות סדר במדינה
    שכבר בורחת לנו... הערבים בעצמם העלו את התמיכה
    בליברמן בעשרות אחוזים מאז מבצע עופרת יצוקה
    רק אז הבנו למי הבוגדים האלה ...
    כל ערבי ישראלי שזרק אבנים או נעצר במהלך מבצע עופרת יצוקה צריך לקבל תעודת זהות כתומה ושלילת זכוית כמו ביטוח לאומי או מענקי לידה רק כך יבינו את מיקומם במדינה
    יש גם אפשרות להעביר את כל העצורים לסוף שבוע בעזה הם עוד יתגעגעו לבית ...

  • 110.

    חבל, חבל

    רותי, 31/01/09 11:38

    לא על האלימות והשנאה נבנה את עתידנו.
    יותר כח נגד כח אינה תפישת עולם, זה סיפוק הנקמנות וצעידה במקום (במקרה שלנו - במקום לא נכון).
    איפה מנהיג שהולך לפני העם ולא אחרי סקרים?

  • 109.

    גם בל"ד עם עזמי בשאררה הבוגד-וגם התנועה האיסלאמית משקפות את

    shoshosho32 , 31/01/09 11:34

    המנטליות המוסלמית שעושה בעיות בכל מקום בכדור הארץ!תבדקו...ובעיקר כאן כשתנועות האיסלאם הפאשיסטי דוגמת חמאס ובת חסותו התנועה האיסלאמית בישראל!ואם אתם רוצים לשרוד כאן במזרח התיכון הפרימיטיבי והברברי כדאי שנתאחד סביב התביעה להפרדה מוחלטת!שתי מדינות לשני עמים שגרים בנפרד!זה יביא שלום!!!

  • 108.

    ערבי בלי לשמוע שטויות ושקרים לא יכול לחיות. (ל''ת)

    נאורולוג, 31/01/09 11:26

  • 107.

    תחשבו: אלקעידה עושה כנס תמיכה ביו-יורק??? הגיוני?? (ל''ת)

    רק בישראל........., 31/01/09 11:25

  • 106.

    עד מתי הטפשות תוביל אותכם לשום מקום (ל''ת)

    הרמזור, 31/01/09 11:25

  • 105.

    כל הפגנה של ערבים עוד מנדט לליברמן (ל''ת)

    השמאלני שעבר לימין, 31/01/09 11:22

  • 104.

    איסמעיל הנייה פרס נובל להומניות (ל''ת)

    תושב הלסינקי, 31/01/09 11:20

  • 103.

    ערביי ישראל חלומות לא מתגשמים (ל''ת)

    פרויד, 31/01/09 11:18

  • 102.

    אזרחי ישראל היהודים - עכשיו אתם מבינים למה נחוץ ליברמן בממשלה..... (ל''ת)

    חייב/ת להצביע לליברמן, 31/01/09 11:16

  • 101.

    עד שלא יסגרו את בג"צ , התמיכה בטרור תימשך גם בכנסת. (ל''ת)

    AdamE , 31/01/09 11:16

  • 100.

    במדינה שבשארה הבוגד מקבל כול חודש ביטוח לאומי אין פלא (ל''ת)

    קובי, 31/01/09 11:12

  • 99.

    בכל מקום בעולם השמאל בעיקרו מורכב מאינטלקטואים ואמנים

    אריה מחשי, 31/01/09 11:12

    רק בעולם הערבי זה הפוך .

  • 98.

    גם בעזה יש דמי אבטלה ,רפואה לתפארת,קצבת זקנה. (ל''ת)

    יצחק התמים, 31/01/09 11:02

  • 97.

    גולדשטיין,מרזל,ווייס וליברמן רצו לעשות כנס בטריפולי ולא נתנו להם (ל''ת)

    קזוארינה , 31/01/09 10:58

  • 96.

    לבטל כליל את קצבאות הילדים, מי בדיוק נהנה מהן?

    עידן, 31/01/09 10:58

    להעניק תמיכה להורים ששרתו בצה"ל בלבד

  • 95.

    חייבים לתת את הכוח בידי ליברמן - חייבים לעשות סדר במדינה (ל''ת)

    moshon1 , 31/01/09 10:47

  • 94.

    והמשטרה תסגור גם כנס תמיכה בברק שהרג יותר ילדים ממה שהרג חבש כל חייו? (ל''ת)

    עמית, 31/01/09 10:40

    • גם אנחנו מתנכלים לערבים שחיים בתוכינו ?..

      moshon1 , 31/01/09 10:52

      כפי שהוריהם והחברים של הוריהם של הילדים האילו שאתה כל כך מרחם מתנכלים לילדי שדרות ?.
      ונכון, אם אני צריך לבחור בין הילדים שלהם והילדים שלי, אני בוחר : שלומם ובטחונם של ילדי קודם..
      ושהסמולים ההזויים והסהרורים שבתוכינו ובעקר הבג"ץ-שפג"ץ, התשקורת והפרקליטות יפנימו את זה..
      כי העם שבע מרורים מה"נאורות" המטופשת שלהם , ומלאה הכוס

      • היתממות של הסמולנים תומכי הטרור-שמוכנים להבין את האסלאם הפאשיסטי-היא

        shoshosho32 , 31/01/09 11:21

        פשוט בלתי נסבלת!רגשי ההאשמה והשנאה העצמית שלהם-גובלים בטיפול נפשי!!!התקווה היחידה היא שהם יתעוררו-כי גם אני הייתי איש שמאל עד שהתפכחתי-איך אומרים? השמאל בישראל-"עולם הולך ונעלם..."

    • אתה אדם עצוב ומעוות (ל''ת)

      קול ההגיון, 31/01/09 11:00

  • 93.

    לאור כל "ההטבות" הם צריכים לתמוך במדינה לפני שהחמאס יפיל אותם מהגגות (ל''ת)

    אנירקשאלה, 31/01/09 10:39

  • 92.

    כל הכבוד לבל"ד-הודות לארוע-ליברמן קפץ בעוד 5 מנדטים! הידד! (ל''ת)

    ישראל ליהודים פלסטינים לבני עמם בשטחים!!!, 31/01/09 10:26

  • 91.

    המלחמה במחבלים לא תיפסק עד שיעברו לפלסטין אל בני עמם! (ל''ת)

    חילופי שטחים ואוכלוסין עכשיו !, 31/01/09 10:15

  • 90.

    ועוד דבר חשוב אחד! כנסו ותעבירו! חשוב!!!

    shoshosho32 , 31/01/09 10:11

    מותר להם לבנות ווילות ומגדלים בלי תכנון ובלי אישורי בניה.
    מותר להם לא לשלם ארנונה,
    מותר להם להשתלט על שטחים לא להם.
    מותר להם לקבל חשמל חינם כי הם מוסלמים. (יש רשימות כאלה בחברת החשמל);
    מותר להם לקבל מקופת חולים חיסונים חינם לנוסעים למכה (כשאסע לאפריקה החיסונים שלי יהיו על חשבוני).
    מותר להם שהמועצות שלהם יהיו בגירעונות של עשרות מיליוני שקלים ושאנו נשלם מכיסנו עבורם.
    מותר להם להפר את כל חוקי העזר במדינת ישראל למניעת רעש-וכל יום החל מ3:00 בבוקר רעש מחריד בוקע מכל מסגד בארץ בסמיכות לאזרחים ישנים-גם בחיפה יפו טבריה ירושלים!נסו אתם לחולל רעש בעוצמה כזו בלילה ונראה תוך כמה זמן המשטרה תשתיק אתכם.
    מותר להם להחזיק כמה נשים ועשרות ילדים על מנת לקבל עשרות אלפי ש"ח בחודש מביטוח לאומי (וכשאני אצא לפנסיה ביטוח לאומי יגיד לי שאין כסף בקופה).
    מותר להם לדרוש מכל בעל עסק בבאר- שבע פרוטקשן.
    מותר להם לגנוב לחקלאים ציוד בעשרות מיליונים.
    מותר להם להזרים שפכים בכוונה תחילה כדי לזהם את מקורות המים שלנו (ואל תפלו בפח כמו רבים אחרים - הביוב שזורם ברחובות הוא הרי למען יראו את מסכנותם כביכול, זה משרת את מטרתם).
    מותר להם לנהוג עם עשרות הרשעות במשאיות לא תקינות ולסכן (ולהרוג) אחרים.
    מותר להם לדרוש ולקבל דמי אבטלה ולעבוד כל היום "בשחור".
    מותר להם לצדד בזמן מלחמה באויב ולהאשים אותנו בהרג (בנפילות של קטיושות עליהם).
    מותר להם לא להישבע אמונים למדינה ולדגל (יש לחוקק חוק בנושא כדוגמת החוק שקיים בארה"ב).
    מותר להם להסיט את ההמון ולהדליק אותם נגדנו – הכל בשם הדת (וזו ההסתה המסוכנת ביותר).
    מותר להם ביום הכיפורים, היום הקדוש ליהודים, לעשות מהומות מתוכננות, לדרוס למוות ילדה בכפר תבור, ושנה לאחר מכן מהומות והרס רב בעיר עכו. כרמיאל חיפה ויפו ועוד ועוד בדרך (שום התחשבות בדת של האחר).

    ובנוסף – הרי הם אזרחים ולכן מותר להם לבחור לכנסת ונציגיהם מקבלים משכורות של חברי כנסת ובאותה נשימה נוסעים למדינות אויב, מלעיזים על המדינה אותה הם מייצגים והכול עובר בלי תגובה בשם חופש הביטוי...
    בנוסף מותר להם להיות בכנסת ישראל ולהטיף כנגד המדינה וצה"ל.

    אני שואל את עצמי אם גם במדינות ערב או מדינות אחרות היו מאפשרים להם להתנהג כך? והתשובה ברורה.
    אבל לנו אסור להגיד מילה וחסר לנו אם נגיד, מיד יתחיל הבכי שלהם "גזענים" "אפליה",
    זו השיטה שלהם ושל נציגיהם.

    אני הוא זה שמרגיש אזרח "סוג ב' " במדינה שלי, היחס אלי אינו שווה ליחס אותו הם"האזרחים" הנ"ל מקבלים ואני לפחות משתדל מאד לשמור על חוקי המדינה (יש לנו ברירה?! אם אני הייתי יורק על שוטר או מכה שוטר או בונה בנגב מבנה לא חוקי מה היה אז קורה לי?...)
    יוצא שאזרחים "סוג א' " נהנים מכל הזכויות של אזרח המדינה וחובות אין! בעוד שאזרחים
    "סוג ב' " נושאים בנטל כל החובות ועל הזכויות עליהם להילחם...

    נחכה למנהיג אמיתי שיבין שבקצב הזה הגליל והנגב בעוד מספר שנים כבר לא יהיו שלנו.
    מנהיג שיבין "שעם כל הכבוד לקול הערבי" מדינת ישראל יותר חשובה מכל דבר.
    מנהיג שיבין שיש חשיבות עליונה לחלק במתנה לכל לוחם, עם שיחררו מצה"ל, שטח אדמה
    בגליל ובנגב לצורך שמירה, אחיזה בקרקע, ויהוד הגליל.
    הכול עניין של מנהיגות ומנהיג שיוכל לעשות סדר בכל הריקבון. מנהיג שהמדינה תהיה בראש סדר העדיפויות שלו ולא רק משפחתו ותהילתו....מתי בחירות?...וכצפוי התשובה היא-

    היא הפרדה! אין ברירה אחרת.בקפריסין צ"כיה הודו-היו חייבים להעביר אוכלוסיות כדי ליצור את ההפרדה!בןאו נתעורר לפני שהקטסטרופה תגיע (או שהיא כבר הגיעה...)

    • אינפורמציה טועה ומטעה

      ערבי ישראלי, 31/01/09 10:41

      האינפורמציה שלך לא נכונה בכלל לא יודע מאיפה המצאת את השקרים האלה .
      מישהוא אולי שונא ערבים אמר דברים כאלה וישר האמנת לו.
      לא רוצה להגיד לך בשפת העורכי הדין שנטל ההוכחה מוטל עליך אך אני כערבי ישראלי שומר חוק ונאמן למדינה ןחוקיה שכל טענותיך ודבריך לא נכונים לחלוטין אולי שמעת אותם מאדם גזען (שלצערי הפכה להיות תופעה רחבה במדינה )וישר האמנת להם .
      אני כערבי מן השורה משלם ארנונה והמועצה בה אני חיי לא חייבת לי מאומה ואחוז הגבייה ביישוב בו אני גר גבוה בהרבה מהמגזר היהודי.
      לגבי בנייה לא חוקית רוב המבנים שנבנו מקבלים היתר למעט בניינים בודדים שהממסד מסרב לתת היתר משיקולים כאלה ואחרים( על אף שאיני מתנגד לבנייה בלתי חוקית חרף הסרוב המתמשך של המדינה מהקצאת קרקעות לבנייה בשל הגזענות החוגגת בכל משרדי הממשלה לרבות במינהל מקרקעי ישראל שרוב הקרקעות שלה נגנבו ונושלו מערבים.
      לגבי חברת החשמל איני מכיר מישהוא מוסלמי שמקבל חשמל בחינם מחברת החשמל אולם התופעה הזו רווחת בקרב עובדי חברת החשמל שכולם יהודים ולא מעסיקה ערבים רק בגלל הלאום שלהם .הרושם הנוצר איפוא שרבים מהמגזר היהודי מקבלי חשמל חינם.
      זאת ועוד שאר הטענות שלך אינם ראויות לייחס
      היות והינם אינם מבוססות .
      ולבסוף מציע לך לשנות מהעמדות הגזעניות שלך
      ובמיוחד שרוב ערביי ישראל נאמנים למדינה על אף המצב בו הם שרויים.

      • אם דבריך נכונים, כי אז צריך לבדוק דברים לגופם ולא באופן גורף

        moshon1 , 31/01/09 11:05

        כלומר, אם אכן קיימים במגזר שלכם ערבים שנאמנים למדינה, וחיים בינינו כאזרחים שומרי חוק לכל דבר ועניין, כולל החובה הבסיסית שקיימת לכל אזרח של תשלום מיסים ושרות בצה"ל, אתם רצויים, ולא ניתן ידינו לרדפכם על לא עוול בכפכם...
        אבל איך אתה מסביר שיושבים חברי כנסת בכנסת ישראל שלא מוכנים לעשות את הדבר האלמנטארי ולהשבע אמונים לדגל ישראל ולקום להימנון הלאומי של המדינה שלנו, אשר מוכנה , בשם הדמוקראטיה לתת להם את התפקיד הבכיר ביותר בממשל שלנו ?..
        ודבר נוסף : אפשר אולי להבין את העובדה שאתם נקרעים בין 2 נאמנויות, אבל זה מה שבחרתם, כי יכולתם לעבור לגור באחתת ממדינות ערב ויש 23 כאלה, ואז, לא הייתה ניצבת בפניכם דילמה כל כך קשה..
        [אבל אם זאת אכן בחירתכם אין פשוט דרך להיות גם בפנים וגם בחוץ..
        תכריזו על נאמנותכם למדינה, תוכיחו שפיכם קרוב לליבכם בכך שתנהגו בהתאם, ואם המדינה לא תנהג כלפיכם כשווים בין שווים, נגיד שזה לא צודק ולא נכון..
        אבל כל אילו שרוצים להנות מכל העולמות, זה פשוט לא עובד..
        אתם חייבים להחליט באיזה צד אתם: אם איתנו, אתם נחשבים לנאמנים, ונושיט לכם את ידינו,ותחשבו בעינינו כשווים בין שווים,
        אם נגדינו אתם, אז אתם מהווים גייס חמישי בתוכינו, ואנחנו מחוייבים, אם עם חפץ חיים אנחנו, להקיא אותכם מתוכינו..
        ומה דעתך על דעתי ?...

        • למושון תגובה מהירה

          ערבי ישראלי, 31/01/09 11:26

          קודם כל אנחנו נמצאים כאן לפני קום המדינה ואין לנו בעייה לחיות בשלום במדינה על אף ההתנכלויות מהם אנו סובלים
          לגבי החכ''ים הערבים הם שומרי חוק ולראייה בג''ץ החליט מה שהחליט לאחרונה ואם הממסד חושב שהם עבריינים שיעמיד אותם לדין ככה מתנהגים במדינה תקינה.
          לגבי ההימנון איך אתה מסביר את זה שאתה מבקש מערבי לשיר נפש יהודי הומיה האם זה דימוקראטי בעיניך.
          ולבסוף אנחנו כאן בזכות ןלא בחסד ולא באנו משום מקום בתינו נבנו על אדמות שרשומות בטאבו על שמות אבותינו

          • או קי, אתה צודק בכל מה שאתה אומר, ולנו אין זכות קיום ?...

            moshon1 , 31/01/09 12:04

            אתם נמצאים כאן לפני קום המדינה ואנחנו נמצאים כאן לפני יותר מ- 2000 שנים, ובגלל כל מיני סיבות עשינו טעות נוראית ועזבנו לגלות, ועכשיו חזרנו לקבל את המקום שהיה וישאטר תמיד שלנו..
            תבין את הדבר העיקרי, אתה פשוט חייב להבין זאת : לנו אין ארץ אחרת, לכם יש 23 ארצות שבהם תרגישו אזרחים טובים ושווים לכל דבר ועניין, ואם מנהיגי אותם המדינות- מצריים, ירדן, סוריה, ערב הסעודית, בחריין, כתר... לא מוכנים לתת לכם מקום בתוכם , למה אנחנו חייבים ?..
            אבל יותר מזה, תראה את הצעתו של ליברמן : למה היא לא טובה ? הוא מדבר על 2 מדינות ל-2 עמים, ואני טוען, שכל אשר בינינו מדבר על ארץ ישראל השלמה , ליבי לא איתו...
            למה לא נעשה פשוט חילופי שטחים ?..
            למה כל כך חשוב לך ליחות בתוכינו, בעכו או בנצרת או ביפו או בחיפה.. אוכלוסיה צפופת יהודים.. האם זה לא ברור שמכיון שהזדהותכם כלפי עמכם שהניום זה בכלל החמאס שקורה להשמדתינו תיצור מצב בלתי אפשרי ?..
            מה , אתם ילדים קטנים שאתם באמת לא מבינים שאין בעולם הזה או הכל או לא כלום, ומי שבוחר באפשרות הזאת בסוף נשאר עם לטא כלום ?.
            למה זה לא יהיה נכון שנדון ברצינות בחילופי שטחים תוך כדי חילופי אוכלוסין ?..
            זה נראה לך חכם שתאחזו בחלום חסר הסיכוי הזה שאבותיך חיו כאן לפנינו ולכן השטח הזה שייך לכם ?.. נראה לך ריאלי ?..

            • אף אחד אינו שולל את זכותך בקיום אתה כנראה יש לך בעייה בהבנת הנקרא (ל''ת)

              ערבי ישראלי, 31/01/09 12:17

            • אף אחד אינו אומר שאין לך זכות קיום כנראה שיש לך בעייה בהבנת הנקרא

              ערבי ישראלי, 31/01/09 12:23

              בגלל ההקצנה במגזר היהודי רוב הערבים היום מצביעים למפלגות שאינן רצויות במגזר היהודי
              כמו בל''ד וכו'' על אף שהיו מצביעים בעבר למפלגת העבודה ולמר''צ.

          • על תוכנית החלוקה שמעת? אז קבל אותה ולך לחיות עם בני עמך!

            shoshosho32 , 31/01/09 12:26

            עם ישראל שב לארצו מולדתו ההיסטורית-מקבל זאת ותומך במדינה יהודית ודמוקרטית? בוא וחיה איתנו כמיעוט תומך.בוחר לתמוך באויבי המדינה ולפעול נגדה? מקומך לא פה אלא בפלסטין שמוקמת בקרוב-תהיה נאמן לעצמך ולעמך ועבור אליה! כך אני הייתי נוהג אם הייתי פלסטיני כמוך! או שיותר נח לחיות עם היהודים?... ואגב אתה ערבי ישראלי? או פלסטיני כבוש תושב ישראל כמו שרוב חבריך מגדירים עצמם?...

            • כנראה שאתה לא רק חלש בגיאוגרפיה אתה לא יודע היסטוריה גם

              ערבי ישראלי, 31/01/09 12:50

              הרי תוכנית החלוקה של 1947 הייתה לפני החלטת האו''ם 242ו 338 לכן לך ולמד מה זה תוכנית החלוקה בה אתה טוען

          • אבותיכם הגיעו ממדינות ערב ופלשן לאדמות לא להם

            שרה, 31/01/09 15:58

            העם היהודי נמצא באדמה הזו עוד הרבה לפניכם, כולכם הגעתם ממדינות ערב תבדקו היטב את מקור כל המשפחות שלכם, סבים, סבתות],דודים, דודות, גיסים, גיסות. בתיכם בנויים על הריסות ישובים יהודיים, אבותיכם פלשו לאדמות לא להם.

        • למושון 1

          ציפי, 31/01/09 12:01

          אתה כותב בהגיון צרוף שצריך להוביל למסקנות הגיוניות, הבעיה עם האיסלם ששום פעולה מעבר לתפיסת החרב וזעקת הקרב ''אללה הוא עכבר'' (אכבר) לא נעשה בהיגיון. אנחנו נטע זר באזור (בעיניהם) ומהוים איום תרבותי,חברתי,כלכלי ודתי.הם תמיד ידברו בשני קולות וינהגו בצביעות ושקר.זאת אוכלוסיה שלמערב אין את הכלים להתמודד איתה, אלא אם נאמץ לעצמנו כמה משיטות הפעולה שלהם-זה הם קולטים מצוין, ולראיה ראה כיצד טופלו ע''י מנהיגים שלהם בעבר הלא רחוק.

      • מעניין שאתה מתייחס רק לשתי טענות מתוך עשרים או יותר

        shoshosho32 , 31/01/09 11:13

        שמפורטות בתגובה...והן כן נכונות-ניהול היישובים הערביים בישראל הינו מושחת! אם לא לומר פלילי-עקב כך ברבים מן היישובים הערביים יש לזמן ועדות קרואות שיעשו שם סדר!בנוסף הטענות לגבי חברת החשמל הן נכונות-ואתה מוזמן לבדוק את זה...אתה מיתמם שאתה נאמן למדינה כמו רוב הערבים בישראל...אז נשארלת השאלה איך זה שהאזרחים הנאמנים הללו בוחרים בתומכי חמאס וטרור לייצג אותם? ובכלל אם אתה פלסטיני תושב ישראל-ופטריוט-מדוע אינך מקבל את תוכנית החלוקה ועובר להתגורר עם בני עמך?אני שיניתי עמדותיי ללא בושה-ומודה- טעיתי!.
        עד לפני 10 שנים הייתי איש שמאל פעיל,-משתתף בהפגנות-עורך מפגשי דו קיום כותב מאמרים וכולי!.
        התמוטטות הסכמי אוסלו,-האינתיפאדות,- כולל של פלסטיני(ערביי)ישראל,-עליית החמא,ס-והקצנתם של פלסטיני (ערביי)ישראל עד כדי תמיכה בחמאס!, וחוסר הכרתם במדינת ישראל ורצונם בהפסקת קיומה ,(ואני מדבר על שיחות עם מנהיגים ערביים פלסטיניים תושבי ישראל!.
        הביאו אותי-להכרה בהכרח הבלתי נמנע להפריד בין שתי האוכלוסיות-עד כמה שזה נשמע לא טוב-ולא מתקדם ואופנתי-אין מה לעשות!.
        הפלסטינים תושבי ישראל-לעולם יתמכו ויעזרו לבני עמם שמעבר לגבול-ברצונם לשלוט בכל פלסטין הגדולה לשיטתם.
        לאומיותם-חזקה אפילו יותר משלנו. ולעולם ליבם יהיה עם הצד שכנגד-זה פשוט טבעי-גם אתם הייתם נוהגים כך!.
        הפתרון היחידי שיציל אותנו את מדינת ישראל מהיכחדותה,-הוא גבול איתן-שמפריד בין פלסטין הפלסטינית(מוסלמית בעיקר) לבין ישראל היהודית ציונית!.
        הפרדה מוחלטת,-זה אומר גם חילופי שטחים! ואוכלוסין!, כן כן-זה קשה לעיכול .אבל אין פתרון אחר-מקרים דומים בהיסטוריה נפתרו רק כך (הודו-פקיסטן.גרמניה-צ"כיה חלוקת קפריסין למוסלמים ויוונים-כולל טרנספר!. ועוד.).
        כל עוד מיעוט מורד בשלטון הרוב ורוצה בהשמדתו,-עתידו גמור באותה מדינה-ועתידו במדינה משלו עם בני עמו ולאומיותו!.
        אין עתיד לאוכלוסייה שחיה בתוך מדינה שאותה היא רוצה להשמיד!.
        לא היה אף פעם דבר כזה שהצליח!, וככל הנראה גם לא יהיה!
        בכל המקרים הפרדה משמעותית הייתה נחוצה!.
        חשבנו (גם אני) אולי אצלנו זה יצליח!, לא!, זה לא הצליח!. עשרות אלפי הגופות משני הצדדים יעידו על כך!.
        ואחרי חשבון נפש מעמיק וקשה,!-הכרתי בעובדה הזו!.
        -גם במקרה הזה,-הפעולה תגרום לזעזוע עמוק אצלנו-ובעולם כולו!.
        -אם בגלל אנשי שמאל, שחפצים במדינת כל אזרחיה,(כלומר מדינה פלסטינית במקום ישראל!).
        אם בגלל הפלסטינים תושבי ישראל, שינקטו בטרור סטייל חמאס- כדי לעצור זאת!.
        אם זאת אנשי ימין,-שלא ירצו להתכנס לגבולות בטוחים,-וחזון ישראל השלמה עוד יבער בדמם!.
        וכמובן העולם מבחוץ,-שגם ככה חלק גדול ממנו שונא את ישראל!.
        אבל זה יקרה, אין פתרון אחר!, אין!.
        כל אפשרות אחרת ,תוביל-להכחדתה של ישראל כמדינה יהודית ועצמאית!.
        במוקדם או במאוחר,-ישראל תחדל להתקיים אם לא נעשה זאת!.
        וככל שנתעלם,-נטמון את הראש בחול-לא נרצה להבין,-זה רק ילך ויחמיר!.
        אם ראית את הסדרה- "התרחיש" בערוץ 10-תוכל אולי יותר להבין על מה אני מדבר!.
        זו המציאות , זו האמת שלי!, אני הכרתי בה! ,ואני פועל לפיה!,

        • תגובתך אמיתית, ומרגשת.. מסכים עם כל מילה (ל''ת)

          moshon1 , 31/01/09 11:35

        • shoshosho32אתה תותח למה אין אנשים כמוך במשרד החוץ ובהסברה הישראלית? (ל''ת)

          JIM BAEM, 01/02/09 02:15

      • הטעיה

        דודה רוזה, 31/01/09 11:45

        את האגדות שמרחת בכתב שלך אתה יכול לספר לתושבי תל- עפיף, אני מתגורר בתוך ואדי ערה מסתובב בכפרים במסגרת עבודתי ויכול להראות לך איך אזרחים שלכם המוגדרים על ידכם(לא על ידנו) כסוג ב' מתגוררים בוילות של 400 ו-600 מטר רבוע ואני מדבר על אנשים שרק נישאו, לשאלתי בשביל מה אתה צריך בית בגודל כזה ? התשובה היא שזה מתוכנן גם למגורי הילדים שלהם (שעדיין לא נולדו)...וכל זה בלי רשיונות משום רשות, בונים על הבאב-עלה ובעתיד נכשיר את השרץ כשהמפלגות יזדקקו לנו.חס ושלום להעלות על הדעת שהם יגורו בבתים משותפים עם משפחות זרות.הם לא ''רגילים'' יעני.... מי שאשם במצב זה כל קבלני הקולות שלנו מדרעי ופואד ועוד כמה מטובי בנינו בעלי זכויות שחושבים שהמדינה שלהם. אז תמשיכו במשחק שלכם. ככל שתמתחו את החבל יותר כך הפיצוץ יהיה גדול יותר.בטבע, אחרי התפוצצות ישנה רגיעה ושקט מחריש אזנים ואז מתחילה בניה מחודשת עם מעט יותר תובנות.אני רק מקווה שלא נצטרך לחכות יתר על המידה.

        • דודה רוזה את מטעה,,,,,''''''''''קבלני הקולות הם לא דרעי אולי פואד

          JIM BAEM, 01/02/09 02:12

          וכל הפרידמינים ממפלגת האבודה

      • הלוואי והייתם אזרחים נאמנים למדינה

        שרה, 31/01/09 15:53

        אזרחים נאמנים למדינה, משרתים בצבא ומגינים על המדינה מפני אוייביה. אזרחים נאמנים למדינה לא זורקים אבנים ובקבוקי תבערה על כלי רכב נוסעים בכביש ובכך הורגים ופוצעים חפים מפשע, אזרחים נאמנים למדינה לא תומכים ומזדהים עם ארגוני טירור,

    • מדהים כמה שזה נכון-אני מפיצה את זה לכמה שיותר (ל''ת)

      שירה רעננה, 31/01/09 10:44

    • צודק מליו אחוז-חייבים לבעוט אותם לעזה לאחים שלהם! (ל''ת)

      יוני ציוני, 31/01/09 10:50

    • מתומצת

      דודה רוזה, 31/01/09 11:26

      דודה רוזה אומרת שכל מלה זהב. הבעיה שלנו שהעם הזה חצוי לשניים,הצד השמאלי ההזוי, הטיפש ומלא החלומות והצד השפוי. כמו תמיד אצל היהודים ההתעוררות תתרחש כשנהיה עם הגב לקיר והחרב תתקרב לצוואר. בעם שמתנהל בשיטת הפרטעץ, אין, לא ראיה קדימה וחס מלחשוב או לנקוט בפעולות מניעה.כניראה שנצטרך להמשיך ולהתנהל באותה דרך. לצערי גם ליברמן לא יביא את הישועה.כולם מצטיינים בפטפטת אינסופית שמסממת אותנו בהבטחות לפני הבחירות.

    • תגובה 91 כל מה שכתבת אמת לאמיתה

      שרה, 31/01/09 15:47

      הצגת תמונת מצב אמיתית ביותר ואני מסכימה עם כל מה שכתבת. די להפקרות, די לרצות את הבוגדים במדינה, די להעניק זכויות לאלה שלא ממלאים חובות.

      • לכל חולמי ציון למיניהם :

        ערבי-יהודי , 31/01/09 17:18

        עובדה 1 : יש מסביב למדינה ה"יחידה" שלכם מיליארד מוסלימים - ז"א מספר היהודים כפול 200.

        עובדה 2 : הערבים מתרבים בקצב מסחרר - עוד 20 שנה יהי מספר הערבים שברצועה + השטחים + ערביי ישראל כפול ממספר היהודים שיש בתעולם כולו.

        עובדה 3 : ההיסטוריה רשמה את מה שקרה ב-48 ואף כלב לא יכחיש את זה, ישראל קמה על אדמה שלא שלה, אדמה שתחזור לאדוניה בסוף.

        עובדה 4 : בקוראן כתוב שחיו יהודים באדמה הקדושה הזאת, ז"א אין לאף מוסלימי שום בעיה שיהודים יחיו פה בשלום, ועובדה שלפני 1900 חיו פה יהודים בשלום.

        עובדה 5 : העולם מתאסלם ומתחיל ללמוד היסטוריה חוץ מעם ישראל, העולם מתחיל לחוש בכאבו של העם הפלסטיני.

        עובדה 6 : ישראל הופכת למדינה פאשיסטית - ומי שלא יודע מה זה פשיסטיות שייכנס ויקרא עליה והוא יבין לבד למה שאני מתכוון.

        עובדה 7 : הציונות היא הדבר הכי הרסני בתולדות היטורית כדור הארץ.

        עובדה 8 : יותר מחצי מהציונים שאני מכיר לא יודעים מה ההגדרה המדויקת של ציונות !

        עובדה 9 : אתם לא שואלים את עצמכם "למה" העם הפלסטיני רוצה לסלק אותכם מפה, וזה שורש הבעיה.

        עובדה 10 : הזמן פןעל לזכות הערבים והמוסלימים אז תתחילו לפעול מהר כדי שלא תהיה פה עוד מלמת עולם שנייה !

        עובדה 11 : אתם הורסים ומוציאים שם רע לדת היהדות עם הציונות שלכם.

        • הדמגוגויה השיקרית הזו-היא כלי תעמולה של האיסלאם הפאשיסטי! אני לא יודע

          shoshosho32 , 31/01/09 23:35

          אם אתה ערבי או יהודי-מבחינתי מדובר באותו זבל טרוריסטי-אבל תמיכתך באיסלאם הפאשיסטי שפושה בעולם וגם בישראל מציב אותך עם הגרועים באויבנו-בזה שאתה שולל את זכותם של היהיודים למדינה-בזה שאתה מזדהה עם ארגוני טרור-בזה שאתה משקר ומפזר חצאי אמיתות כדי להצדיק את טענותיךQ! הופך אותך לאויב מסוכן!!!
          אני קורא לשב"כ לאתר את כתובתו של "ערבי יהודי"ולהביא אותו למעצר בימים הקרובים.
          עם ישראל מפסיק להיות אדיש! אני יעשה גם כמה טלפונים לחברים מכוחות הביטחון! חכה חכה ימחבל מושתן!!!

  • 89.

    כלהסבמולנים תומכי האיסלאם הפאשיסטי-אני גר בכרמיאל-כנסו!

    shoshosho32 , 31/01/09 10:08

    בתור תושב כרמיאל שבקרוב מחצית מעירו הם ערבים-ראיתי מה צפוי למדינה בעתיד
    השנאה שהם לא מתביישים להפגין בראש חוצות (ברחוב הראשי של כרמיאל הונפו בהפגנה דגלי חמאס וחיזבאללה! הם מטרידים יהודיות במיניות גסה! (לערביות הם לא יעזו להתנהג כך) חוסר התחשבות בניקיון ורכוש ציבורי (אין פח שלא הפכו אותו). והכי חשוב התנועה האיסלאמית שבפירוש תומכת בחמאס באיראן ובהשמדת ישראל!פותחת סניף בכרמיאל! מגיע להם לא? הם בקרוב מחצית מהעיר.אני אישית אם המצב יימשך כך אעזוב את כרמיאל למרכז-וכך עוד רבים כמוני.
    מאיש מרכז מתון-אני תומך בכל מאודי ב-טרנספר-חילופי אוכלוסין.תראו לזה איך שאתם רוצים!אבל אם המצב יימשך כך מדינת ישראל אבודה!!!

  • 88.

    עד שיעזבו את ישראל!-לא קונים סוחרים וסופרים פלסטינים בישראל! הפרדה ! (ל''ת)

    shoshosho32 , 31/01/09 10:06

    • אני משפחתי וכל מכריי-לא קונים מפלסטינים מאז ארועי אוקטובר! (ל''ת)

      פעולה חשובה-לעידוד הגירתם של פלסטינים מישראל!, 31/01/09 10:22

  • 87.

    החלטתי , אני מצביע ליברמן (ל''ת)

    עופר מעכו, 31/01/09 10:05

  • 86.

    משפחתי וכל מכריי-לא קונים מפלסטינים מאז ארועי אוקטובר! (ל''ת)

    פעולה חשובה-לעידוד הגירתם של פלסטינים מישראל!, 31/01/09 09:58

  • 85.

    התגובה ההולמת של כל ציוני-לא קונים מפלסטינים! עד שיעזבו את מדינת היהוד (ל''ת)

    איראן=חיזבאללה=חמאס=פלסטיני(ערביי)ישראל!!!+שמאל קי, 31/01/09 09:57

  • 84.

    יהודי קונה רק מיהודי!!!! (ל''ת)

    א.ב שעשוע, 31/01/09 09:56

  • 83.

    ערביי ישראל כולם-הם מחבלים בפוטנציה! הם תומכים בבני עמם וזה טבעי (ל''ת)

    מקומם לא בישראל אלא עם בני עמם בירדן או פלסט, 31/01/09 09:52

  • 82.

    למה לסגור לפני?

    מחשבה תחילה, 31/01/09 09:49

    הייתם יכולים להרשות הפעלת הערב, להכניס פנימה נציגים שלכם, וברגע שהיתה מתחוללת הסתה, הייתם צריכים לעצור את כל הנוכחים.
    ככה, היו נחשפים כל הפעילים של החמס אצלינו, לא רק בעזה.
    בית המשפט היה צריך להחליט מה לעשות איתם...

  • 81.

    כל שקל שמשולם לערבי(פלסטיני)ישראלי-חלק ממנו מופנה לטרור! (ל''ת)

    תשאל את ראד סלאח ומאות אלפי תומכי התנועה האיסלאמית, 31/01/09 09:49

  • 80.

    לכל אנשי השמאל-גם אני הייתי כזה פעם-כנסו

    ד''ר .א. ת''א, 31/01/09 09:46

    !ראשית אני רוצה לציין-שכאיש שנאמן למציאות ולאמת בלבד,
    אני שיניתי עמדותיי ללא בושה-ומודה- טעיתי!.
    עד לפני 10 שנים הייתי איש שמאל פעיל,-משתתף בהפגנות-עורך מפגשי דו קיום כותב מאמרים וכולי!.
    התמוטטות הסכמי אוסלו,-האינתיפאדות,- כולל של פלסטיני(ערביי)ישראל,-עליית החמאס-והקצנתם של פלסטיני (ערביי)ישראל עד כדי תמיכה בחמאס!, וחוסר הכרתם במדינת ישראל ורצונם בהפסקת קיומה ,(ואני מדבר על שיחות עם מנהיגים ערביים פלסטיניים תושבי ישראל!.
    הביאו אותי-להכרה בהכרח הבלתי נמנע להפריד בין שתי האוכלוסיות-עד כמה שזה נשמע לא טוב-ולא מתקדם ואופנתי-אין מה לעשות!.
    הפלסטינים תושבי ישראל-לעולם יתמכו ויעזרו לבני עמם שמעבר לגבול-ברצונם לשלוט בכל פלסטין הגדולה לשיטתם.
    לאומיותם-חזקה אפילו יותר משלנו. ולעולם ליבם יהיה עם הצד שכנגד-זה פשוט טבעי-גם אתם הייתם נוהגים כך!.
    הפתרון היחידי שיציל אותנו את מדינת ישראל מהיכחדותה,-הוא גבול איתן-שמפריד בין פלסטין הפלסטינית(מוסלמית בעיקר) לבין ישראל היהודית ציונית!.
    הפרדה מוחלטת,-זה אומר גם חילופי שטחים! ואוכלוסין!, כן כן-זה קשה לעיכול.אבל אין פתרון אחר-מקרים דומים בהיסטוריה נפתרו רק כך (הודו-פקיסטן.גרמניה-צ"כיה חלוקת קפריסין למוסלמים ויוונים-כולל טרנספר!. ועוד.).
    כל עוד מיעוט מורד בשלטון הרוב ורוצה בהשמדתו,-עתידו גמור באותה מדינה-ועתידו במדינה משלו עם בני עמו ולאומיותו!.
    אין עתיד לאוכלוסייה שחיה בתוך מדינה שאותה היא רוצה להשמיד!.
    לא היה אף פעם דבר כזה שהצליח!, וככל הנראה גם לא יהיה!
    בכל המקרים הפרדה משמעותית הייתה נחוצה!.
    חשבנו (גם אני) אולי אצלנו זה יצליח!, לא!, זה לא הצליח!. עשרות אלפי הגופות משני הצדדים יעידו על כך!.
    ואחרי חשבון נפש מעמיק וקשה,!-הכרתי בעובדה הזו!.
    -גם במקרה הזה,-הפעולה תגרום לזעזוע עמוק אצלנו-ובעולם כולו!.
    -אם בגלל אנשי שמאל, שחפצים במדינת כל אזרחיה,(כלומר מדינה פלסטינית במקום ישראל!).
    אם בגלל הפלסטינים תושבי ישראל, שינקטו בטרור סטייל חמאס- כדי לעצור זאת!.
    אם זאת אנשי ימין,-שלא ירצו להתכנס לגבולות בטוחים,-וחזון ישראל השלמה עוד יבער בדמם!.
    וכמובן העולם מבחוץ,-שגם ככה חלק גדול ממנו שונא את ישראל!.
    אבל זה יקרה, אין פתרון אחר!, אין!.
    כל אפשרות אחרת ,תוביל-להכחדתה של ישראל כמדינה יהודית ועצמאית!.
    במוקדם או במאוחר,-ישראל תחדל להתקיים אם לא נעשה זאת!.
    וככל שנתעלם,-נטמון תראש בחול-לא נרצה להבין,-זה רק ילך ויחמיר!.
    למי שראה את הסדרה- "התרחיש" בערוץ 10-יוכל אולי יותר להבין על מה אני מדבר!.
    זו המציאות חברים!, זו האמת שלי!, אני הכרתי בה! ,ואני פועל לפיה!,
    ואתם?

    • יש עוד אלפים כמוך שעברו תהליך התפכחות דומה! עלה והצלח (ל''ת)

      shoshosho32 , 31/01/09 13:05

  • 79.

    מייד-לפנות לבג''צ נגד ציונים (ל''ת)

    מיקי, 31/01/09 09:42

  • 78.

    נסו לארגן אסיפות כאלו במדינות ערב

    דורון, 31/01/09 09:39

    ערביי ישראל נהנים מחופש פוליטי ומאפשרות להסית נגד קיום מדינת ישראל. נראה נסיונות כאלו לארגן כנס נגד השלטון בסוריה (מדינה נערצת על כמה ממנהיגי הערבים כמו טיבי למשל), שם הם היו מקבלים כרטיס בכיוון אחד לבית כלא או שהיו מחוסלים ע"י המשטרה החשאית. אז כל הצורחים פאשיזם תבדקו את עצמכם טוב טוב לפני שאתם מגיבים.

  • 77.

    כל הכבוד=די לפחד=הם הפכו לגייס חמישי במדינה=מעיזים לצאת נ-המדינה בגלוי (ל''ת)

    נ.כהן הם מזלזלים=צריך להראות להם מי הריבון במדינה!, 31/01/09 09:38

  • 76.

    טיפול של ליברמן ברוקדי הגגות למינהם

    יוספטל, 31/01/09 09:35

    חבריה אני היתי אנטי ליברמן אבל במלחמה ראיתי איך רוקדים על הגגות כאשר עפו רקטות כאן וכעת מה הם רוצים בעצם להחליף אותנו בסך הכול שנלך והם יהיו במקומנו לא להשתלב יחד,כאילו לא נהנו מהקדמה כאן לא מענין אותם שבכול מדינות האסלם כ2 מילארד אנשים ממוצע שכר $65 לחודש כאן לא צריך להגיד זה לא מענין ,לכן רבותי שלא יהיה מאוחר כרגיל ליברמן יוכל להעמידם איכן הם רוצים לחיות ויפה שעה קודם.

  • 75.

    חיפה עיר ערבית

    חיפאית לצערה, 31/01/09 09:26

    נעשה מפחיד לצאת כאן מהבית אחרי רדת החשיכה. מחירי הדירות הזולים בחיפה גורמים לכך שעוד ועוד ערבים מהגליל קונים כאן בתים, בעיקר על הכרמל. מקרב היהודים מי שיכל להרשות לעצמו כלכלית כבר ברח מהעיר. מי שנאלץ להישאר בחיפה רועד מפחד...

  • 74.

    הערבים מארגנים כנסים בערים יהודיות: נצרת עילית, חיפה, ותל אביב במלחמה.

    ציונית מתל אביב, 31/01/09 09:20

    זה רמז מאוד ברור לכך שהם רואים את כל שטחי ישראל כשלהם. לא עוד בתוך הכפרים אלא מול עיני היהודים.

  • 73.

    ערבי ישראל

    שלמה, 31/01/09 09:11

    מי שלא שם לב,ערבי ישראל הפכו למשתפי הפעולה של אויבי ישראל.דודי כהן נקט בצעד הנכון.לא יעלה על הדעת שתיאטרון המתוקצב בידי המדינה יערוך כנסים מסיתים נגד המדינה.סלים דאו המנהל שלו וסגנו חביב דואגים שבתחומו יערכו כנסים מסיתים נגד המדינה.מספיק נרות הנשמה בתחומו בזמן הלחימה בעזה.דודי סגור את התאטרון הזה ותכניס את המסיתים לכלא.

  • 72.

    המפלגות הערביות דואגות לטרור בעוד שהתושבים הערבים בארץ אוכלים אותה בחר (ל''ת)

    בחרם צרכנים במסעדות ...., 31/01/09 09:08

    • איזה ריח יוצא

      גוטמן אריה, 31/01/09 09:37

      לעשות סלקציה איכן שרוקדים על הגגות ומפגינים לא עושים עסקים לא אוכלים.

  • 71.

    תיאטרון עאלק על מי אתם עובדים?

    socrates37 , 31/01/09 09:06

    לטרנספר את כל תומכי הטרור.
    חייבים לתת לליברמן כוח לחסל את הטרור הערבי.

  • 70.

    רק חרם על תומכי הטרור האלה יבהיר להם מה דעתנו עליהם ועל שולחיהם. (ל''ת)

    המחרים, 31/01/09 09:05

  • 69.

    במלחמה, הם הדליקו שם נרות ותלו דגלי פלסתין (ל''ת)

    חיפנ, 31/01/09 08:45

    • על ערבי ישראל להחליט

      בן הרוש, 31/01/09 09:40

      זה בכלל לא בושה להסביר להם חד משמעי אם אתם מעונינים להתאחד עם הטרור אחיכם מעבר לגבול אנו נתנהג בהתאם.זוכרים למשל ממשל צבאי של בן גוריון יש עוד מאות אפשריות שכחתם בל''וכ.

  • 68.

    המארגנים למעצר מינהלי

    יוסי, 31/01/09 08:33

    מספיק להתייפיף, צריך להכניס למעצר מינהלי את המארגנים, ואם ביניהם חברי כנסת - להסיר חסינות, ולהכניסם למעצר גם כן.
    וכל יפי הנפש החל מאורי אבנרי, יוסי שרידף שולמית אלוני ועוד - שימשיכו לנבוח.

  • 67.

    חיפה =עיר הנשלטת ע"י קדימה והשמאל, שם ארגוני טרור ערביים לגיטימיים (ל''ת)

    נעמי שחור , 31/01/09 08:31

    • ליברמן יטפל בענינו טוב ביותר,תזהרו ליברמן מגיע עם 45 מנדטים

      חי ישראל, 31/01/09 09:44

      שמעתי חברי כנסת אומרים מה אסור לנו להדהרות עם אחינו מעבר לגבול.צריך וחיביים להגיד למשל כמו ליברמן(לא מצביע) אין כאן שתיי אפשריות לחיות איתנו ולהנות מקידמה כן במדנות האסלם משתכרים $70 לחודש ממוצע .מי שרוצה להזדהות עם אחיו בטרור ניתן לא להדהות נשלול לו את כול זכיות האדם שלא יגדו בעולם זה לא כך.בעולם אין עוד מקרה דומה לנו.

  • 66.

    ליברמן ליברמן....כמה אתה מזנק בסקרים (ל''ת)

    herzi33 , 31/01/09 08:28

  • 65.

    עכשיו כל המתנגדים לליברמן איפה אתם?

    socrates37 , 31/01/09 08:23

    בושה של מדינה.אני לא מבין למה הם לא נעצרים?כנס תמיכה בגורג' חבש.ערביי ישראל ברובם הם פוטנציאל טרוריסטי.
    רק ליברמן יביא לשינוי של ממש.

  • 64.

    חבטל את ההקצבות של עיריית חיפה לתיאטרון

    משה, 31/01/09 08:13

    כאזרח חיפאי ציוני אני דורש לבטל לאלתר את כל ההקצבות לתיאטרון ''אל מידאן''.
    אין לעיריית חיפה זכות להשתמש בכספי למימון פעילות של ארגונים מעודדי טרור.
    (מזכיר לשכני הערבים שב 2006 הטילים נפלו גם בואדי ניסנאס).

  • 63.

    רק אביגדור ליברמן יעשה סדר

    moshon1 , 31/01/09 07:44

    ציפיטפוט ואהוד ברח הם לא אופציה ואין טעם לדבר על לא רלואנטים.
    ביביהו ?.. הייתי רוצה להאמין , אבל זה לא עובד...
    תשפטו את האדם על סמך מעשיו ולא על סמך דבריו, כי מעשיו, יותר מדבריו, מסגירים מי הוא ומה כוונותיו האמיתיות באמת
    האם יש מישהו שיכול להסביר למה הוא הצביע בעד ההתנתקות הארורה, ואחרי שכבר הוחלט סופית בכנסת שהיא אכן תבוצע , הוא התפטר מהממשלה בנימוק ש"מצפונו אינו נותן לו" ?..
    ובנוסף, כשמספר ימים אחרי זה הייתה בכיכר המדינה עצרת הזדהות עם תושבי גוש קטיף, היו בה יותר מ-100000 אנשים טובים שבאו להביע את מחאתם, למה אז, כשהדבר התבקש יותר מכל, הוא העדיף לנסוע לאמריקה עם משפחתו במקום להיות במקום שעצם נוכחותו הייתה יותר חשובה מכל מילה נאמרת ?..
    איך אפשר להסביר שלמרות שהוא אמר שעזיבתינו את המקום יהווה בסיס להמשך התחמשות החמאס ולמעשה להפיכת הרצועה לחמאסתן, הוא הצביע בעד ההתנתקות הזאת ? יש למישהו הסבר ?...
    יש הסבר לכך שהוא דחק את פייגלין לסוף הרשימה, למקום לא ריאלי, כאשר זה נבחר בפריימריס ע"י המתפקדים למקום 20 ?..
    יש הסבר לכך שלא הוא , כי אם דוקא ליברמן היה צריך להיות זה אשר באומץ לב, וכנגד כל הסיכויים ( כי ידוע שהבג"ץ הוא סניף של הסמול ), קם ואמר שבלי נאמנות אין אזרחות וקרא לשלול את האזרחות לערבים שהם לא נאמנים למדינה ?..
    איך אפשר להסביר שהוא, כראש האופוזיציה אפילו לא התבטא בסוגייה כל כך קריטית זאת, וכל כך מובנת מאליה ?..
    זה מוכיח על אומץ ?.. מוכיח על מנהיגות ?..
    ,יפי הנפש יגידו שזה מוכיח על תבונה, אבל לא היא..
    זה מוכיח על פחדנות, על ניסיון להיות תמיד במרכז , קרוב ככל הניתן ל"קונצנזוס" הלאומי, אדם שתוכו לא כברו, סחיט ולחיץ , כפי שהוא אכן היה ונשאר...
    כל צעדיו גם בנושא העניינים הכלכליים מעידים כ- 1000 עדים מי באמת הבן אדם הזה..
    והיות וליברמן היה בעצם זה שקם על 2 האחוריות שלו ואמר את דבריו באומץ, בקול רם , את אשר כ-ו-ל-נ-ו מאמינים בו: בלי נאמנות אין אזרחות.. והוא הלך עם הלב שלו עד הסוף, למרות כל גילויי השנאה שהוא גילה מהצד שכנגד , כולל מרץ , אוהבי הערבים... ופחות אוהבי היהודים..
    ואין לנו ברירה, אם עם חפץ חיים אנחנו, צריך לתת את הכוח למי שמעשיו חושפים את כוונותיו האמיתיות, ובמקרה הזה , חייבים לעשות מה שצריך לעשות, ולהצביע עבור ליברמן
    הגב לתגובה זו

    • רק ליברמן יעשה סדר

      מוטי קרית טבעון, 31/01/09 11:29

      כל מילה בסלע יישר כוח !!

  • 62.

    בג''ץ התיר לתומכי הטרור להפגין עם דגלי אש''ף בתל אביב- בושה. (ל''ת)

    תומך ליברמן, 31/01/09 07:35

  • 61.

    על כל ציוני להחרים את הפלסטינים אזרחי ישראל תומכי הטרור הערבי. (ל''ת)

    ציוני, 31/01/09 07:34

  • 60.

    ומזוז התיר לתומכי חמאס וחיזבאללה לרוץ לכנסת- זו לא דמוקרטיה- זו אנרכיה (ל''ת)

    רעמסס, 31/01/09 07:33

  • 59.

    הסרטן הערבי ב:ישראל

    לירן, 31/01/09 07:31

    כול ערביי ישראל זה סרטן מסוכן בגוף האומה שצריך לגדוע אותו עכשיו ומהר!ערביי ישראל מאיימים על המדינה ו:מדינת ישראל צריכה לטפל בהם כמו בחמאס!ערביי ישראל הם גייס חמישי וחבורה של בוגדים מסוכנים ומיתברר ש:ליברמן צדק!ערביי ישראל גם מהאיימים בצורה דמוגרפית על מדינת ישראל!אני קורא לכול היהודים ב:ישראל שלא לאכול במיסעדות של ערביי ישראל כדי לפגוע להם בפרנסה ובכיס!זו מדינה יהודית וציונית בלבד!

    • מגיע לך בטולה מגיע חמסניק

      אבו טושה, 31/01/09 09:46

      הסרטן ישב בשקט ונהנה מכול קידמה אפשרית מה שבמדינת הפלסטין רק יכלו לחלום.ועדין הם רוצים שנפנה את המקום יחיו כמו בעזה לא מענין.בדיוק כמו חמס לא מענין כמה אזרחים ימותו.

    • אין בגרוש הסברה כראוי

      הירשזון, 31/01/09 09:50

      על מה מתלונן חמס על שהרגנו 1000 איש.זאת המשואה שהם יצרו אצלם לא חשובים חיי אדם והראיה לא מוכנים להחליף למשל 100 עצורים בחיל שלנו הם יצרו משואה של 1000 וההסברה שלנו לא יודעת לתרגם זאת כראוי.הם מתחבאים אחרי ילדים עם רקטות ויורים עלינו.יש עוד עם שיבליג.אנו מוכנים לא להתקרב לעזה בתנאי שהם..מי ערב ממדינות העולם כלום...אין הסברה החזירו את אוכלי חינם ויצאו מבית מדרשו של נתניהו.

  • 58.

    להעמיד לדין שופטי ב ג'צ על אי שמירה הדמוקרטיה זה לא הזוי זה אמיתי

    דולפין סגול , 31/01/09 06:58

    תחשבו למה

  • 57.

    כל "כנס " כזה

    Zmbi , 31/01/09 06:15

    משמעו עוד קולות לליברמן
    בסוף מה יהייה ?

  • 56.

    איך בג''צ התיר להם להתמודד, ולא הוציא אותם מחוץ לחוק ?

    ש, 31/01/09 05:40

    ישראל מדינה גזענית, יהודים נאסרו על הרבה פחות מזה. לערבים מותר לעשות כל דבר.
    לא ייאמן.

  • 55.

    רב שקראו לו קיצוני והזוי הזהיר אותנו בסוף שנות השמונים... (ל''ת)

    marco polo , 31/01/09 03:51

    • כהנא צדק הוא ראה הכל.יהי זכרו ברוך (ל''ת)

      socrates37 , 31/01/09 08:24

  • 54.

    שוטרים הותקפו אתמול בכפר קאסם !!!

    mag222 , 31/01/09 03:03

    אתמול הותקפו שוטרים בכפר קאסם וניפצעו בינוני ...התקשורת כמובן שהעדיפה לא לפרסם את זה ..כי זה מחזק את ליברמן!
    אבל המציאות המדאיגה לגבי ערביי ישראל תיצא החוצה בקרוב !

    • התקשורת תתן על זה את הדין... הכל מתועד... (ל''ת)

      סקופידון, 31/01/09 04:15

    • למה רק אתמול זה הפך לתופעה קבועה להתנכל לרכוש יהודי בפארק אפק. (ל''ת)

      משה, 31/01/09 08:14

  • 53.

    עוד סיבה טובה ליבחור "ליברמן"

    mag222 , 31/01/09 03:00

    ושכול השמאלנים כמו אברמוביץ יאכלו את הלב .......

    • ליברמן לשלטון רק ליברמן יטפל בשונאי המדינה ליבמן 50 מנדטים

      גוטמן אריה, 31/01/09 09:52

      אתמול בטלויזיה סקר כול יב''מצבעים ליברמן.אצלינו כולם ליברמן לדעתינו הוא מרכיב ממשלה בטוח .טפל בכול רוקדי הגגות יש דבר כזה ממשל צבאי הם שככחו.

  • 52.

    זה יגביר את כוחם של המפלגות הערביות. אבל זה לא הכל.

    נחום, 31/01/09 02:15

    היום הערבים, מחר השמאל היהודי, מחרתיים גם מפלגת העבודה לא תמצא חן בעיני מפכ''ל המשטרה ותאסר פעולתה... למשטר כזה יש שם...אולי נמנה את דודי כהן לראש הממשלה ונבטל את הכנסת והבחירות?

    • איך אתה לא מתבייש.דודי כהן עושה מלאכתו נאמנה

      socrates37 , 31/01/09 08:27

      במקום להריע למשטרה אתה תוקף אותה.
      מדובר על כנס תמיכה בטרור.
      אולי אתה רוצה שנגיש להם קפה ועוגיות.

  • 51.

    גם ערפאת נחשב לטרוריסט בהתחלה

    נורי, 31/01/09 01:59

    ואחר-כך זכה ללגיטימציה ואחר-כך לחץ את ידו של רבין על מדשאת הבית הלבן ואחר-כך עמד לצידו יחד עם פרס וקיבל איתם פרס נובל לשלום.

    מנחם בגין נחשב לטרוריסט על-ידי הבריטים והיה מבוקש ואחר-כך כשקמה מדינת ישראל הפך למנהיג לגיטימי ואחר-כך לראש ממשלה שהתארח אצל מרגרט תאצ'ר.

    זכריה זביידה הוגדר עד לא מזמן כטרוריסט והיה מבוקש, עד שבישראל פתאום החליטו שפעילי פת''ח שנשמעים לאבו-מאזן הם כבר לא טרוריסטים.

    נראה שטרוריסט זה עניין של השקפה. היום הוא טרוריסט ומחר הוא פרטנר לשלום. חכו תראו, זה בדיוק מה שהולך להיות גם עם מרוואן ברגותי.

    • ככה זה בישראל כי יש לנו שמאל שכל יום מחפש איזה טרוריסט לחבק (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 31/01/09 08:59

  • 50.

    ניצחון לדמוקרטיה - מזל שבגץ לא אפשר את פסילתן של מפלגות אלו (ל''ת)

    עידו, 31/01/09 01:59

  • 49.

    למה שמישהו יאמין לקישקוש הזה?

    תמצאו פראייר אחר, 31/01/09 01:49

    כן, בטח. ''תמיכה בטרור''. כמו שאמרו על המתנגדים למלחמה שהם ''תומכים בחמאס'', אלק. וכמו שאמרו על מי שתמך בתהליך השלום שהוא בוגד. וכמו שאמרו על פרס שאמא שלו ערבייה. צעקתם זאב יותר מידי פעמים. רדו מהעץ.

    • צעקנו-ונמשיך לצעוק כי האיסלאם הפאשיסטי שבו אתה תומך מרים ראשו בישראל-ו (ל''ת)

      ובכל העולם! תפקידנו לשרוד-כלומר לקצץ אותו!! ולתומכ, 31/01/09 10:19

  • 48.

    georde habash

    palestine, 31/01/09 01:34

    קודם כל מחר יש אזכרה שנתית למותו של מקים החזית העממית לשחרור פלסטין (PFLP) - זאת הזדמנות לרוא על הארגון- ולא ערב תמיכה כמו שהתקשורת מסבירה אבל למרות הכל כן תומכים בכל ארגון למען שחרור פלסטין.
    דבר שני לפי התגובות שלכם (הגזעניות) ברור שמתחילים לפחד וזמן הפאשיזם ודיכוי עם אחר זמנו אוזל ומתקרב יום השחרור.
    מעניין מאוד העם שסבל לא מזמן משואה אכזרית משכפל אותה היום נגד עם אחר, נכון, כנראה שזה תסביך אם עם חי תחת דיכוי הוא מעביר את הדיכוי לעם אחר
    VIVA PALESTINE
    מקווה שתפרסמו מה שכתבתי (או גם פה אין זכות הבעת דיעה?)

    • רק ליברמן יטפל בכם היטב.טרוריסטים עלובים

      socrates37 , 31/01/09 08:32

      צריך להוציא אותכם להורג טרוריסטים עלובים.רוצים זכויות במדינת ישראל ומריעים למחבלים.תוקפים את מדינת ישראל בכל העולם .אתם גיס חמישי.הפעם העם יאמר את דברו בקלפיות.

      • ל-palestine אתם עם? אתם אוסף מרצחים מנוולים,ברברים

        lili_lili , 31/01/09 08:58

        אתם מנסים ליצור השוואה בין שנעשה לעמנו ולאזרחי מדינות נאמנים שמעולם לא עסקו בטרור הרג ורצח במדינות בהם שהו לביניכם, אתם ערבים מטונפים בוגדנים אתם המיץ של הזבל, אני הייתי ליכוד ועובר לליברמן,הוא יודע לדבר ערבית ואתמוך בכל מהלך של גירושכם
        מהמדינה.ואסיים בברכה ממני אליך ולאחיך המגעילים.אינעל אבוק לאבו ג'אבק יאיבן בולה.

        • אם לקלל אותך היה פותר את הבעיה הייתי מוריד את אמך מהכביש. אבל זה רק

          ערבי-יהודי , 31/01/09 17:00

          יוסיף שנאה

      • ליברמן יטפל בענינו טוב ביותר,תזהרו ליברמן מגיע עם 45 מנדטים

        הויזמן, 31/01/09 09:54

        הוא הא מי זה בא ליברמן ראש הממשלה הבא.יטפל בכול שונאי הארץ כאן ומיד תזהרו הוא מגיע עוד שבוע תתחבאו באדמה כמו נסרללה

      • ליברמן חי 45 מנדט

        ישי בנימין, 31/01/09 09:56

        ליברמן חמוד ערבי ישראל הצביעו לא מיד כי הוא מיד יחליף אותם לנסיון עם שבטים מסני שלא מרוחים רק מנשק לחמס ברצון הם ישתפו פעולה אז תתחילו לחשוב סיני חם אין וילות אין מסעדות חרה.בטולות לרוב תקבלו

      • מגיע לך בטולה מגיע

        חיים נחמן ביאליק, 31/01/09 09:57

        ערבי ישראל יסין קורה לכם בואו יש מלא בטולות זקנות גם בואו.

        • ציונים פשיסטים תענו על זה

          ערבי-יהודי , 31/01/09 17:02

          ראה אתכם בעוד 30 שנה כשמספר הערבים שברצועה ובשטחים יהיה כפול, נראה מי אז יתחנן לדו קיום ולשלום...
          טרנספר אתם רוצים ??
          אתם חיים באשליה שאם נראה כוח ושנאה נפתור בעיות, עכשיו דור שלם של שונאי ישראל יגדל ברצועה ובכל מדינות ערב, עד שלבסוף יקיאו אותכם מהמזרח התיכון שלהם***

          • לאנדרוגנוס מפוצל האישיות-ראה תגובתי אלייך ב- 1 (ל''ת)

            panacea , 31/01/09 20:41

  • 47.

    הדגלים שהם מסתובבים איתם מוציאים אותי מדעתי!!אני רוצה לראות ב

    כלנית, 31/01/09 01:29

    מדינה ערבית שמישהו יסתובב עם דגל ישראל!!!סאמק עליכם כל הערבים נמאסתם!!!!

  • 46.

    אני רוצה להאמין שהעם שיושב כאן ישים ''ל'' בקלפי, אחרת אנחנו בים. (ל''ת)

    איתן, 31/01/09 01:16

  • 45.

    למה לא עוצרים אותם?נראה לכם כנס תמיכה בישראל בסוריה? (ל''ת)

    משטרת חלם, 31/01/09 01:11

  • 44.

    איפה השכל איפה??

    אסף, 31/01/09 01:09

    שולחים מושתל לכינוס...מביא הוכחות...ישר לבית משפט...ואין רע''מ תע''ל ולא נעליים...איפה השכל איפה..

    • אסף הבעיה היא שבגץ שמאלני נותן להם הכשר לפגוע בנו

      socrates37 , 31/01/09 08:35

      כל הכבוד לדודי כהן.
      מקווה שהעם יבין עם יש לנו עסק.

  • 43.

    ליברמן מגיעה חברים אין נאמנות אין אזרחות! (ל''ת)

    אורן, 31/01/09 00:58

  • 42.

    עתיד לכל שאהיד

    haoren , 31/01/09 00:41

    גרין כארד בצבעי החמאס בתוספת כרטיס טיסה חד כיווני ישר לגן עדן.
    בואו ערביי ישראל המוסלמים ונעזור לכם בהגשמת מאוויים של מאמינים אדוקים.
    כל מוסלמי טוב הוא שאהיד פוטנציאלי ויש המון בתולות מובטלות שם בשמיים

  • 41.

    תצביעו "ה"תנועה הירוקה-מימד

    elkebd , 31/01/09 00:38

    זה לא קשור לכתבה אבל זה קשור לחיים שלנו בישראל.
    ערבים, יהודים, צ'רקסים - כולם נושמים אותו אויר. אז שיהיה נקי. התנועה הירוקה - מימד.

    • חבל, הם מתבזבזים. למה לפלג?? ירוק אחד.

      דון קורטיזון , 31/01/09 01:31

      ירוק אחד יצטרף לימין ואחד לשמאל.
      חבל שיוותרו בחוץ.

    • מלכיאור בלתי נסבל.הכתבה זועקת להצביע לליברמן

      socrates37 , 31/01/09 08:38

      מה אתה סח בכלל?נראה לך שמלכיאור יפתור לנו את הבעיה עם הטרור הערבי בארץ.
      רק ליברמן יידע לטפל בהם כמו שצריך.

  • 40.

    המפלגות הערביות משחקות באש היא תשרוף את הקשרים והגשרים שלהם

    בחזרה ל-48, 31/01/09 00:36

    מה שעושים היום במפלגות הערביות בישראל היא קריאת תיגר נגדד מדינת ישראל וחוקיה . מה שעושים ערביי ארץ ישראל היא שיבה ל-48 המנהיגות הערבית ב-48 לא הייתה אחראית וגרמה נזק אדיר לאוכלוסיה הערבית בארץ ישראל עכשיו המנהיגות החדשה חוזרת על אותו ריטואל ועל אותה השגיאה . ההטפה לטרור והתמיכה בטרור הערבי הפונדמנטליסטי תסתום את הגולל על היחסים בין יהודים וערבים בארץ ישראל ההצהרה שלויד בן גוריון על שיויון זכויות כניאה נמצאת בסכנה מוחלטת והכל באשמת המיעוט הערבי ובעיקר מנהיגיו.

  • 39.

    לאשר כנס לחזית העממית לשחרור ישראל מעיתון 'הארץ' (ל''ת)

    במקום, 31/01/09 00:34

    • מייסד הארץ ברח מגרמניה מהנאצים,היום העיתון שופר השמאל והערבים הנאצים (ל''ת)

      נעמי שחור , 31/01/09 08:35

  • 38.

    אבל היועץ המשפטי לממשלה אמר שאין ראיות שהם תומכים בטרור!

    אלון, 31/01/09 00:32

    מגדיר מחדש את המושג ''עצימת עיניים''.

    • מזוז מבכה את מותו של גורג חבש. (ל''ת)

      socrates37 , 31/01/09 08:40

  • 37.

    ועכשו תרשו לי לחזור לשחק ששבש (ל''ת)

    יניב מובדלי , 31/01/09 00:30

  • 36.

    ליברמן אתה גבר שבגברים אין עלייך (ל''ת)

    יניב מובדלי , 31/01/09 00:29

  • 35.

    צריך לעלות f16 ולגמור את העינין מהר (ל''ת)

    יניב מובדלי , 31/01/09 00:27

  • 34.

    תמיכה דמוקרטית

    1, 31/01/09 00:20

    והרי עיקר טיעוני השמאלניות הישראלית לבג''צ:
    1-מוסריות- אנו לא עם נבחר אבל נבחרנו להבליג מול כל סוג של אלימות ולחיות במידתיות מולה.
    2-פרגמטיות- איננו יכולים לנצח תמיד את כולם אז בואו נילחם נגד עצמנו וכך נזכה בחיי קדושים.
    3-משפטנות- אם נאזן ונאחז במוסר ובפרגמטיקה גם יחד יבואו הערבים בשלום רכובים על משיח.
    ידידי היקרים, אנא עזרו לי, האם אני טועה כשנידמה לי שלא רק שהגרסה השמאלנית הישראלית (החוברת למגמות השתלטות או כרסום הדרגתי מצד אויב) היא שגיאה קיומית, אלא שהשמאל הזה מסכן את יכולתו של אדם סביר להאמין בשילוב של הזכות להיות חזק וחוסן מוסרי, גלות לוגית כגאולה.

  • 33.

    ערביי ישראל, אתם יכולים לצחוק על בג''צ אבל לא עלינו.

    pini-1, 31/01/09 00:17

    זמן לא ארוך יעבור עד שנפגש ותמצאו ואתנו מוכנים מתמיד.
    עד אז - כולנו ליברמן.

  • 32.

    עוד שנה-שנתיים תחל מלחמת האזרחים ביננו למיעוט הערבי הבדלני ותומכיהם. (ל''ת)

    כבשה פועה , 31/01/09 00:10

  • 31.

    ואל תגידו שליברמן לא צודק

    עופר יצוק , 31/01/09 00:10

    כל מה שאמר ליברמן מוכיח כמה הוא צודק.הסכנה לקיומנו מתחיל בערביי ישראל שהם גיס חמישי במדינתנו

    • לא די בזאת שצפינו בתרחיש הזה עומד לבוא...

      דון קורטיזון , 31/01/09 01:29

      פסיקת בג"צ נשמעת לאור הכתבה הזאת, מקוממת הרבה הרבה יותר!!!

  • 30.

    התגובה ההולמת של כל ציוני-לא קונים מפלסטינים! עד שיעזבו את מדינת היהוד (ל''ת)

    איראן=חיזבאללה=חמאס=פלסטיני(ערביי)ישראל!!!+שמאל קי, 31/01/09 00:09

  • 29.

    בג''ץ!!!

    האזרח י, 31/01/09 00:05

    הנה התוצאה של ההחלטה האנטי ישראלית שלכם!!!

  • 28.

    על פי סקרים אחרונים! 60% מעם ישראל מעוניין בטרנספר לערביי ישראל! (ל''ת)

    הנהגת ישראל! מלאו רצון העם!, 31/01/09 00:04

    • למעלה משישים אחוז תומכים בזה בגלוי ועוד 15 בסתר ליבם

      socrates37 , 31/01/09 08:43

      כך שלמעשה מעל 75 אחוז בעד טרנספר הערבים.

  • 27.

    רע''ם-תע''ל עם החזית העממית?.. פחחחח

    ליאור, 31/01/09 00:04

    החזית העממית היא ארגון מרקסיסטי-לניניסטי. ג'ורג' חבש היה קומוניסט. מה לשייח צרצור האיסלאמי וטיבי הלאומ(נ)י עם קומוניסט (ועוד נוצרי)? אז נכון שליהודים בישראל כל הערבים הם אותו דבר, אבל חלאס עם השטויות.

    • נו באמת, ליאור פחחחחחחחח

      אלי, 31/01/09 10:22

      אתה לא מבין מה מאחד אותם ? בוא אגלה לך, בסוד....השנאה למדינת ישראל - זה מאחד גם שיעים (אירן) סונים (אל קעידה) ועלאווים (סוריה) שבימים כתיקונים שוחטים זה את זה בכיף !

  • 26.

    הם משניאים עצמם על היהודים כל כך-שפשוט יום אחד נזרוק את כולם מהמדינה! (ל''ת)

    הפרדה עכשיוו !, 31/01/09 00:00

  • 25.

    ראש העיר-יונה יהב-לא לשכוח להביא את ילדי עזה לתיאטרון.. (ל''ת)

    המזכיר בפתח, 30/01/09 23:39

  • 24.

    הערבים בהתנהגותם יעלו את ליברמן לשלטון

    אלי, 30/01/09 23:26

    הגיע הזמן שהערבים החיים בישראל יבינו שכללי המשחק עומדים להשתנות ובמהרה יצטרכו להחליט אם ברצונם להיות נאמנים למדינה שבהם הם מתגוררים או ללכת בעקבותיו של דראושה

  • 23.

    לפסול את הטרור בשם הדמוקרטיה (ל''ת)

    דן, 30/01/09 23:21

  • 22.

    אולמרט- המנהיג היחיד מאז קום המדינה. (ל''ת)

    האמת, 30/01/09 23:21

  • 21.

    אבל בג''ץ אמר שהם אוהבי הארץ ותוממכים במידה יהודית ! (ל''ת)

    מה, 30/01/09 23:18

  • 20.

    PET

    ZED, 30/01/09 23:18

    העליה בכוחו הפרלמנטרי של ליברמן היא לא כל כך מחוכמתם של יהודי ישראל כמו מטפשותם של ערבי ישראל. בעניין הזה הם דומים (אכן, אחים) לערבי א''י שברחו עם הקמתו של מדינת הלאום היהודי, ישראל - מכאן. אלה גם אלה נוהגים בטיפשות רווית שנאה שבינתיים הובילה אותם רק לנסיגות ולא להישגים.

  • 19.

    הפשיזם חוגג

    mish001 , 30/01/09 23:16

    אין גבול לטמטום. אחרי שבגצ הבהיר כי הזכות לחופש הביטוי היא זכות מוקנית, בודאי בזירה הפוךליטית מעז מפכל המשטרה לבטל אירוע.

    זאת אותה סתימת הפיות שמרצ נאבקת בה, ממשלה של ליברמן נתניהו תביא אותנו לקריסה מוחלטת של שרידי הדמוקרטיה הפוליטית והאישית במדינת ישראל.

    • כנס תמיכה בארגון טרור זאת זכות דמוקרטית לדעתך?

      דון קורטיזון , 30/01/09 23:30

      אם ככה,
      אני חושב שקריאה כאן לכל מי שיכול לבצע אינוס ברעייתך והתעללות בך בעינויים קשים לגיטימית.
      אתה לא תומך בסתימת פיות. אל תשכח.
      חופש הביטוי כן. חופש ההסתה, לא.
      תגובתך מוכיחה מצויין את טענתך.
      -"אין גבול לטימטום".

      • תגובה לעיניין,כמדומני סתמת לו ת'פה...בלי ממש לסתום לו ת'פה. (ל''ת)

        דמוקרט ציוני, 31/01/09 00:44

    • ביטול אמיץ ומבורך מאד !!

      מעריצת המפכ''ל, 30/01/09 23:37

      בודאי שהוא מעז, כי הוא אמיץ ולא צבוע כמוך!!

    • על אנשים אסרו לעשות צעדה באום אל פחם גם אז מחית ככה? (ל''ת)

      גל, 30/01/09 23:44

    • הפשיזים האיסלמי הבוגדני מנסה לחגוג...אך לשמחתינו נכשל !!! (ל''ת)

      א.ב.ס.ט, 30/01/09 23:49

    • בורות ברשות השמאל....

      אלי, 31/01/09 00:00

      כל נסיון לעצור פשיעה נגד המדינה המתקיימת לאור יום במסווה של פעילות פוליטית (שבמדינות נאורות מכונה בגידה) נענית במילת הקסם ''פאשיזם''. חבל שבגרמניה בשנות ה- 30 לא היה כזה ''פאשיזם'' שהיה מונע את עלית היטלר לשלטון. כל הבורים, אנשי השמאל, שמשתמשים במילה הזו - אתם מגוחכים ומציגים את בורותכם ברבים.

    • הפאשיזם אכן חגג. לפני 3 שנים בעזה. בוא יבוא יום השילם והנקם. (ל''ת)

      כבשה פועה , 31/01/09 00:08

    • אכן, הנאציזם חוגג

      ש, 31/01/09 05:43

      גם אחרי שבג''צ השמאלני ההזוי לא הוציא מחוץ לחוק את המפלגות הערבינאציות, המשטרה עדיין מנסה לבצע את תפקידה ולאכוף את החוק.

      אכיפת החוק נגד בגידה אינה זכות מוקנית אלא חובת המשטרה.

      זאת אותה זכות לחיים שמפלגות הימין נאבקות עבורה.
      ממשלה של השמאל כבר הביאה אותנו לקריסה מוחלטת של שרידי הדמוקרטיה הפוליטית והאישית במדינת ישראל.

  • 18.

    אוי ליברמן.....כמה אתה צודק....השמאל יביא שואה נוספת עלינו (ל''ת)

    herzi33 , 30/01/09 23:15

    • תגובה

      דודון, 31/01/09 01:59

      כהנא לא היה טיפש

  • 17.

    אני קורא לכל מפלגת ימין שקוראת את הדברים הללו לפעול שוב לפסילתם (ל''ת)

    דון קורטיזון , 30/01/09 23:14

    • ,ducv

      susui, 31/01/09 02:00

      כהנה

  • 16.

    אין דאגה בג''צ ביום ראשון יאשר להם (ל''ת)

    מה יהיה הסוף פה?, 30/01/09 23:14

  • 15.

    למה בעצם לא לאפשר את הכינוס ואז לעצור את כולם?

    פינוקיו, 30/01/09 23:12

    איזו משטרה מפגרת עכשיו לך תמצא את תומכי המחבלים אחרי שביטלת להם את הכינוס.

    איזה גאונים יש במשטרה?

    • נו ואם היו עוצרים במכה אחת אלפי בוגדים ערבינאציים, בג''צ היה משחרר אותם

      ש, 31/01/09 05:44

      אין תקדים לבג''צ דפוק כזה באף מדינה בעולם.

  • 14.

    עוד כמה ארועים כאלה וליברמן או מי מטעמו ראש ממשלה

    זכריה , 30/01/09 23:12

    לא לומדים מנהיגי ערביי ישראל הם הוליכים עם הראש בקיר תחת כסות הדמוקרטיה ...אך זו תביא עליהם את ליברמן כראש ממשלה ואז...?

    • ואז? ייגמר הקרקס הזה שנקרא:

      דון קורטיזון , 30/01/09 23:23

      השתנה בקשת על הציבור הישראלי הנאמן לעם ולמדינה.
      מוזר שיש אנשים שחושבים שנאמנות היא לא תנאי הכרחי להיותך אזרח באותה מדינה בה אתה חפץ לחיות ולהתקיים.
      למה גניבה היא יותר מוסרית מאשר תמיכה רעיונית באותם אלו הרוצים למחות את המדינה הזאת כמדינה יהודית דמוקרטית מעל המפה?
      נראה לך הגיוני שאדם כמו אחמד זיבי יצחק לנו בפנים? בפיו יאמר לציבור היהודי את מה שהוא רוצה לשמוע. על מנת שיוכל לדרוש את זכויותיו שעולים על אלו של חייל קרבי שמוסר את נפשו במדינה הזאת. ומאידך, במעשיו יחתור נגד המדינה בתמיכה אידיאולוגית ואולי אף מעשית לא ישירה בגדולי אויביה. מחזה אבסורד שלא נשמע בשום מקום בעולם.

      • אחמד זיבי ??. (ל''ת)

        ישראלי, 30/01/09 23:50

        • כן,אחמד זיבי וטיזי כמאן!!! (ל''ת)

          socrates37 , 31/01/09 08:53

      • מה ליברמן עשה בשביל להילחם במיעוט הערבי הבדלני חוץ מלריב עם אחמד טיבי?

        שי, 31/01/09 00:33

        הוא רק מקשקש כל הזמן.. ליברמן גונב מנדטים מהימין וההרפתקאה הטפשית הזאת תעלה לכל הימין ביוקר.
        הרי מישהו בימין חושב שלא צריך לפסול את רע''מ-תע''ל? מישהו חושב שהם לא עברו את כל הגבולות?
        אדון ליברמן מכהן כח''כ 10 שנים.. במהלך 10 השנים הללו הוא לא הוביל שום מהלך, הוא לא הציב שום אלטרנטיבה ושיא פעילותו הפוליטית הסתכמה בלהציל את אולמרט מהדחה ע''י התפקיד הנכסף של השר לעניינים אסטרטגים (שכזכור מאז שהוא עלה לתפקיד אחמדינג'אד הודח ואיראן הפכה לידידה הטובה ביותר בישראל).

        • ולכן...

          דון קורטיזון , 31/01/09 12:00

          אני כחילוני ימני וציוני ולאו דווקא שייך לציונות הדתית.
          הגר בחיפה והקריות ולאו דווקא בעופרה.
          תומך ומצביע מאז ומתמיד ל'מולדת'.
          היום היא בתוך האיחוד הלאומי. מפלגתו של המנהיג הנערץ עלי מכל: רחבעם "גנדי" זאבי ז"ל הי"ד.
          אבי אידיאולוגית הטרנספר הישראלית.
          ארץ ישראל ליהודים ולאזרחיה הנאמנים. ולא לחבורת הטרוריסטים הלאומנית שנקראת בטעות "עם פלשתיני" ותומכיו היהודים.
          למרות שאני מעריך את ליברמן ואת משנתו. ואני אוהב את הדרך בה הוא נוהג בחלאות הללו. אני לא רואה את עצמי מצביע עבורו.
          ימין אמיתי זהו האיחוד הלאומי.
          לשם לדעתי צריכות להתאגד כל מפלגות הימין.
          כולל צומת וישראל ביתנו. גם ברוך מרזל ופדרמן ברוכים.
          במדינה בה חיים "אזרחים" הרוצים לחלק את ארץ ישראל ל2 חלקים. ואחר כך את היתרה גם לחלק ביננו לבינם לאומית. זאת לא שאיפה לדו קיום. זאת שאיפה להשמדתינו הלאומית.
          במדינה כזאת, אין דבר כזה "ימין נצי" ו"שמאל קיצוני". יש ציונים ויש בוגדים.
          אוהבי ארץ ישראל ותושביה היהודים אינם קיצונים. אהבה חזקה היא לא דבר רע. לעומת זאת, תמיכה באויביה, גם אם לא ישירה. אלא גם מתן לגיטימציה בשתיקה. היא דבר גרוע בהרבה.

    • אני ומשפחתי כבר עברנו לליברמן !

      mag222 , 31/01/09 03:55

      אחרי הפוגרומים בעכו ..התחזקות האיסלם הקיצוני בערביי ישראל...והשמאל הישראלי שתומך בגלוי במעשה טרור אנחנו בוחרים רק ליברמן !

  • 13.

    בג''ץ עבר כל גבול! (ל''ת)

    מדהים!, 30/01/09 23:11

  • 12.

    כבוד המפכ''ל יישר כח !! המשך בדרכך זו המבורכת !!

    אזרחים חיפאים סובלים ופגועים, 30/01/09 23:10

    כולנו תקוה כי משטרת ישראל תחת פיקודך המופלא,בשילוב עם שאר זרועות הביטחון ועם עירית חיפה, תטפל בכל אירגוני הטרור בעיר כולל כנופיות המשת''פים המחליאים והמתועבים משכם ןג'נין שהציפו ןזיהמו את העיר היפה חיפה !!!

  • 11.

    אם העולם המערבי לא יתעורר האיסלם יגמור אותו בקרוב מאוד!!!

    JIM BAEM, 30/01/09 23:08

    כל האסירים והמקופחים בעולם תומכים בגייאד ומתאסלמים, ובמצב של היום יש מליארדים כאלה ,וכולם עים עבר קרימינלי,חובת העולם הדמוקרטי והחופשי להתאחד ומיד

  • 10.

    מן הראוי לעצור את המארגנים באשמת בגידה! (ל''ת)

    אחרי זה הם בוכים למה לא באים למסעדות שלהם, 30/01/09 23:06

    • הם בוכים כי הם רוצים להרעיל אותנו.

      socrates37 , 31/01/09 08:56

      כל כך נהניתי לראות מסעדות ריקות בנצרת.
      אוח איזה כייף.

      • הם בוכים כי אין להם למי לירוק לאוכל ולטבלן עם

        lili_lili , 31/01/09 10:29

        הפרשות מהגוף ושכל אחד יבין לבד במה מדובר, היה ליפועל ערבי שעבד במסעדה וסיפר לי שכולם עושים את זה ומתגלגלים מצחוק,בשבילהם זה מצווה.
        אז תמשיכו ללקק מהצלחות במסעדות שלהם בהנאה .

  • 9.

    גם בביהמ"ש העליון מתקיימים לעתים כנסי תמיכה בארגוני טירור.מתי סוגרים? (ל''ת)

    כבשה פועה , 30/01/09 23:06

  • 8.

    אין אזרחות בלי נאמנות (ל''ת)

    elkazam, 30/01/09 23:02

  • 7.

    למה רק את הכנס הזה? יש לי רעיון יותר טוב

    משפטן מבריק, 30/01/09 23:02

    אני ממליץ למשטרה לסגור גם את הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב. גם שם סוגדים לחבש, להנייה ולמשעל ומגרשים את מי שלובש מדי צה''ל.

    • השמאל הישראלי כבר מיזמן עבר ליתמוך באיסלם הטרוריסטי !

      mag222 , 31/01/09 03:57

      רצוי שתיקרא כמה כתבות של אדון גדעון לוי ותבין עד כמה שנאת השמאלנים לעם היהודי גדולה !

    • רעיון עוד יותר טוב: להרשות רק כנסים של ליברמן! עם אחד- מפלגה אחת!

      עמי, 31/01/09 04:44

      רק ליברמן מבין גרמנית!

      • העם לא מטומטם הוא מבין את כוונותכם לחיסול העם היהודי

        socrates37 , 31/01/09 08:59

        מה אתה בכלל זועם על ביטול כנס תמיכה בטרור?
        לך חפש את החברים שלך בסוריה ואיראן.

      • מי מבין גרמנית יותר מכם יודונאצים מהלכים על ארבע?

        דון קורטיזון , 31/01/09 12:05

        שמוסרים אותנו על מגש למרצחי החמאס?
        אם אני צריך לבחור בלאומן מטורף שיגן עליי מפני אויביי. מאשר בכאילו דמוקרטים נאורים ומוסריים שיתנו לכל אויבי לעלות עליי בשם הדמוקרטיה. אז אני מעדיף את הלאומן הפסיכופת.

        • דבר נוסף: רק תזכור שאתם אלו שהבאתם אותו על עצמכם.

          דון קורטיזון , 31/01/09 12:07

          תמשיכו ככה ואתם עוד תתגעגעו לליברמן.

  • 6.

    רק ליברמן (ל''ת)

    רק ליברמן, 30/01/09 23:00

  • 5.

    בלי נאמנות אין אזרחות (ל''ת)

    רבי, 30/01/09 22:56

  • 4.

    time to stop bagatz or will have a moslem state (ל''ת)

    david masica, 30/01/09 22:55

  • 3.

    אלוהים יקח אתכם ערבים ותתראו איתו כמה שיותר מהר (ל''ת)

    lili_lili , 30/01/09 22:53

    • אמן ואמן !!! במהרה בימינו (ל''ת)

      מזל, 30/01/09 23:13

    • הוא לא לוקח כאלה למעלה, ברוך השם הוא שומר על רמה!!! (ל''ת)

      לילי, 30/01/09 23:47

    • ועל כך נאמר אמן וכמה שיותר מהר (ל''ת)

      אמן כן יהי רצון, 30/01/09 23:54

    • אלוהים לא מיתראה עם כל אחד בטח שלא עם ערבים

      יחזקל, 31/01/09 00:25

      מלך העולם שופט את כולם וגם אותם ישפוט ביום הדין לכף הקלח .

      • הכוונה שיתראו עם ג'ורג חבש ,אלוהים רק ישמיד אותם כפי שנאמר (ל''ת)

        lili_lili , 31/01/09 10:32

    • יהיה נכון לצרף אליהם כמה מהבוגדים מתוך עמינו, תחליטו (ל''ת)

      על המועמדים המתאימים, 31/01/09 02:37

    • אני מקווה שאלוהים ימחל לך על האמירה הזו... השנאה חוסמת את מאור עיניך (ל''ת)

      ערבי-יהודי , 31/01/09 16:57

  • 2.

    העתיד נראה מדאיג. התנגשות בין הימין הקיצוני לערבים. (ל''ת)

    יואב, 30/01/09 22:52

    • לא, התנגשות בין העם היהודי לערבים יימח שמם. (ל''ת)

      דון קורטיזון , 31/01/09 12:09

  • 1.

    אל תדאגו ערבים נחמדים...ליברמן בדרך :) רק ליברמן מבין ערבית... (ל''ת)

    אחד שהצביע פעם מר''צ, 30/01/09 22:40

    • תנו מנדט לליברמן!

      עוד אחד שהצביע מרץ בשתי הבחירות האחרונות, 31/01/09 09:51

      ליברמן הוא היחיד שמבין שערבים מבינים רק כח והרבה! ערבים מכבדים רק מפחד.
      הגיע הזמן שי פ ח ד ו!!!

      • לכל הציונים החכמים למיניהם:

        ערבי-יהודי , 31/01/09 17:18

        עובדה 1 : יש מסביב למדינה ה"יחידה" שלכם מיליארד מוסלימים - ז"א מספר היהודים כפול 200.

        עובדה 2 : הערבים מתרבים בקצב מסחרר - עוד 20 שנה יהי מספר הערבים שברצועה + השטחים + ערביי ישראל כפול ממספר היהודים שיש בתעולם כולו.

        עובדה 3 : ההיסטוריה רשמה את מה שקרה ב-48 ואף כלב לא יכחיש את זה, ישראל קמה על אדמה שלא שלה, אדמה שתחזור לאדוניה בסוף.

        עובדה 4 : בקוראן כתוב שחיו יהודים באדמה הקדושה הזאת, ז"א אין לאף מוסלימי שום בעיה שיהודים יחיו פה בשלום, ועובדה שלפני 1900 חיו פה יהודים בשלום.

        עובדה 5 : העולם מתאסלם ומתחיל ללמוד היסטוריה חוץ מעם ישראל, העולם מתחיל לחוש בכאבו של העם הפלסטיני.

        עובדה 6 : ישראל הופכת למדינה פאשיסטית - ומי שלא יודע מה זה פשיסטיות שייכנס ויקרא עליה והוא יבין לבד למה שאני מתכוון.

        עובדה 7 : הציונות היא הדבר הכי הרסני בתולדות היטורית כדור הארץ.

        עובדה 8 : יותר מחצי מהציונים שאני מכיר לא יודעים מה ההגדרה המדויקת של ציונות !

        עובדה 9 : אתם לא שואלים את עצמכם "למה" העם הפלסטיני רוצה לסלק אותכם מפה, וזה שורש הבעיה.

        עובדה 10 : הזמן פןעל לזכות הערבים והמוסלימים אז תתחילו לפעול מהר כדי שלא תהיה פה עוד מלמת עולם שנייה !

        עובדה 11 : אתם הורסים ומוציאים שם רע לדת היהדות עם הציונות שלכם.

        • תשובה אחת לכל "עובדות" שלך: אתם מכינים לנו חומוס וקפה.

          panacea , 31/01/09 18:27

          למרות מספרכם העצום ונסיונותיכם להשמידנו-תמיד גברנו עליכם והשפלנו אותכם.
          כואב להרגיש עבד? יש שתי בררות: תושיטו יד לשלום תוך הכרה שמדינת ישראל היא מדינה יהודית (אחת ויחידה בעולם),או תגרמו במו ידכם לאובדנכם-יותר ויותר יהודים מבינים שאם המצב ימשך ככה\\לא תהיה בררה אלה לשלחכם לעזה או לפלסתין אם תקום.
          ושלא תחיו באשליות-תמיד,גם בעוד 30 שנה,נהיה חזקים בהרבה ממכם.