• 183.

    לא חיים לנצח

    תמשיכי להתבגר, 01/02/09 23:17

    לא חיים לנצח

  • 182.

    שולמית אלוני אף פעם לא היתה שפויה (ל''ת)

    מיקי מאוס, 01/02/09 18:38

  • 181.

    ואת בוגדת

    חסוי, 01/02/09 11:11

    והרי זה ידוע
    דין בוגדים הוא מוות

  • 180.

    שולמית אלוני - מרירה ומתוסכלת...

    ELITOMER , 31/01/09 16:57

    יש בה הרבה מרירות על כך שכיום היא כבר מחוץ למגרש הפוליטי.
    לכן בנסיון נואש ופאטתי לזכות בבדל של תשומת לב תקשורתית היא משמיעה הצהרות קיצוניות ומתלהמות, ומקצינה מיום ליום את התבטאויותיה רוויות השנאה נגד ישראל.
    אבל זה לא יעזור לה - היא פשוט לא רלוונטית.

  • 179.

    hanevela hazkena

    tzioni shafui, 31/01/09 13:48

    vehavereha garmu et kol hatzarot lamedina,gam im regel ahat bakever hi mamshiha lehazik.

  • 178.

    בינתיים מי שמאיים על הדמוקרטיה הוא בית המשפט העליון

    עידו, 31/01/09 13:41

    שנותן למפלגה שדוגלת במדינת כל אזרחיה לרוץ לכנסת.

  • 177.

    איראן=חיזבאללה=חמאס=פלסטיני(ערביי)ישראל!!!+שמאל קיצוני! (ל''ת)

    השמאל הישראלי נראה בדיוק כמו שולמית אלוני..., 31/01/09 13:28

  • 176.

    תגובה לשולה ההזויה

    מוטי קרית טבעון, 31/01/09 12:05

    אני רוצה להגיד לך שולה ולכל אדריכלי אוסלו אשר בנסיון נפשע הביאתים על עם ישראל חורבן ושכול תתעוררו מהחלומות הוורודים של עשיית שלום עם הפלשתינים הם לא רוצים לחיות עלידינו אלא במקומינו ואת זה עושים בשם הדימוקרטיה אני כשלעצמי מעדיף ליברמן דיקטטורי שיעשה סדר בארץ ולא בדימוקרטיה שתוביל לאובדן המדינה הליכודניק''

  • 175.

    הצוות המנצח

    מנחם .בגי., 31/01/09 11:48

    ליברמן ולנדאו צודקים !! ''רק כך'' אמרו מנהיגי חרות,אצ'ל ולח'י, כאשר נכנסו לדיר יאסין ויפו העתיקה ...

  • 174.

    החשש של אנשי שמאול

    יגאל, 31/01/09 11:32

    הם חוששים מהאמת, של נאמנות ואזרחות, למה החשש הזה , כי השולמית וכל החבורה שלה השמלאנים הם יודעים שהם לא נאמנים למדינתם והחוק של ליברמן יפסול להם את האזרחות שלהם.
    בכל העולם הדמוקראטי האזרחים הם נאמנים למדינתם ולחוקיה, מה הרע בזה ואיפה המקום לפשיזם, כל אזרח הלא נאמן למדינתו הוא לא נאמן לה ויש לסלקו או לחסלו.

  • 173.

    פשיסט= מחמאה

    ad6, 31/01/09 11:31

    מקור המילה פאשיסט מאיטלקית,פאשה היא אשפת החיצים,המושג בא לאמר,כשכל החיצים יחד,יש להם יותר כח ואכן,אם מלוכדים נהיה יהיה לנו הרבה יותר כח,בכל מובן ועניין!
    הגב' הזקנה,שזמנה עבר מזמן [צריך להזכיר לה מידי פעם],עוד תישק את עפר רגליו למי שיביא להציל את עם ישראל מאיבוד ארצו,בגלל אנשים כמוה.

  • 172.

    שולמית מי? מה זה הדבר הזה? זה לא משהוא מהמאה ה-19? (ל''ת)

    patish4 , 31/01/09 11:27

  • 171.

    אביגדור ליברמן - דמוקרטיה ? זה גדול עליו ! (ל''ת)

    AviadYashir , 31/01/09 10:58

    • דמוקראטייה ? הצחקת אותי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      patish4 , 31/01/09 11:28

  • 170.

    אביגדור ליברמן - דמוקרטיה ? זה גדול עליו ! (ל''ת)

    אביעד גוטפריד, 31/01/09 10:53

  • 169.

    לכם לא אכפת כי אתם תמותו בעוד מספר שנים מזקנה ואנחנו אלה שנסבול

    ז יהושוע, 31/01/09 09:15

    ואנחנו הצעירים נשאר אם הדמוקרטיה(שאתם מנסים להציל) ועם מלא ערבים מסביב שרוצים לחסל אותנו.
    דמוקרטיה היא כלי חזק שצריך לדעת איך להשתמש בו, כי הוא יכול גם להזיק אם לא משתמשים בו נכון!!!

    • אנשים כמוה זה כמו ילדים קטנים. גמרו לשחק ומחריבים הכל. כי אחריי המבול (ל''ת)

      patish4 , 31/01/09 11:29

      • ואפשר לצרף אליה את אריק שרון שמעון הרס ג'מאל זחלק'ה ועוד (ל''ת)

        patish4 , 31/01/09 11:31

  • 168.

    Shoula is the Best... we miss you

    fk2044 , 31/01/09 09:05

    History will place you with the world's gratests people ever. you are brave, fair, idiological, patriot, love your country, love peace, and probably one of the few reasons I am proud to say I am Israeli in such gloomy days.

    • כן נכון אנחנו נעשה לה מקום ליד ערפאת ההיסטורי (ל''ת)

      patish4 , 31/01/09 11:32

    • היא כבר בגיל מופלג-לא תזכה לראות את הנזקים שהיא גרמה במלואם

      panacea , 31/01/09 14:54

      הדורות הבאים ימשיכו לאכול מהדייסה שהשמאל בישל לנו.

  • 167.

    סינילים - שבו בבית אבות ותרקיבו פאזלים

    דודו, 31/01/09 08:49

    חבורת סינילים - עבר זמנכם - עכשיו אנחנו ננהל את המדינה - גרמתם מספק נזק - אדריכאלי אוסלו - פושי שלום

  • 166.

    שולה את חסרה מאוד. דרך אגב מדוע הפסיקו לייצר נשים כמותך.

    מתנגד, אך מעריך., 31/01/09 08:39

    גם יפה. גם חושבת. ובעיקר אמיצה.

    • גם ההורים שלה למדו את הלקח והפסיקו לייצר טעויות (ל''ת)

      patish4 , 31/01/09 11:26

    • היה נכון? אולי,לפני זמן רב,הכל עניין של טעם. (ל''ת)

      ad6, 31/01/09 11:33

  • 165.

    החלום הרטוב של ערביי ישראל ?

    חיים, 31/01/09 08:31

    פלסטין !

  • 164.

    הכלבה עדיין בחיים ?

    ליאון, 31/01/09 07:51

    שמאל הזוי - או שתתעוררו מהחלום או שהוא ייתפוצץ לכם בפרצוף בעוד עשרה ימים . תלמדי משמעון פרס חברך הוותיק שהבין סוף סוף שאין פרטנר.

    • גם כלבים מאריכים חיים למה לא? (ל''ת)

      patish4 , 31/01/09 11:33

  • 163.

    ומה עם אירן? צריך לדבר דחוף עם אירן

    נחום תקום, 31/01/09 07:40

    האנשים האלה מסרבים להבין שהחמאס לא מכיר בנו ולא מוכן לדבר איתנו אלא רק על חיסולנו.
    שולמית אלוני נישלה ערבים והתיישבה על אדמותיהם ולכן יש לה רגשי אשמה נוראים שפורקת אותם על הימין.
    א.ב. יהושוע דמוקרטי? בתנאי שתהיה סתימת פיות. עמוס עוז שמאלן כדי לקבל פרס נובל עליו הוא חולם. אלה אינם מנהיגים רוחיים אמיתיים של העם.

  • 162.

    שולמית ממש לא מעניין אותנו מה את חושבת את הרעל שלך אנו מכירים (ל''ת)

    יובל ארהב, 31/01/09 07:35

  • 161.

    דברי אלוני אנטישמים-את הנזק ההסברתי למדינת ישראל אלוני כבר גרמה והוא ב

    קורן נאוה טבריה,עד מתי סמולנים יעלוזו בתקשורת?, 31/01/09 06:27

    בלתי הפיך ליגוני-עם אזרחים מסוגה של אלוני לעולם לא נוכל להסביר את האמת שלנו בעולם -כי העולם מעדיף יהודים מסוגם של אלוני ועוז-אבל אילמלא הבמה שהם מקבלים בתקשורת שלהם-היה אפשר למזער את הנזק!!!!

  • 160.

    שולמית אלוני, ועל המצע של ישראל ביתנו עברת?

    רון הכחול, 31/01/09 05:00

    אין שם זכר לפאשיזם. בעיקר שהזכרת לנו כמה את בקיאה בהסטוריה.

  • 159.

    ימין קיצוני בעולם = נאציזם , פאשיזם. ימין קיצוני בארץ=הגיון בריא?

    Amit., 31/01/09 04:59

    תמיד מדובר על שנאת זרים , חוסר סובלנות , שפה בוטה ובמקרים קיצוניים אלימות פיזית.

    בארץ הם חושבים שהם מיוחדים :)

    • of course its ok in Israel, cause we are blind

      fk2044 , 31/01/09 09:14

      we dare to criticise all nations of all colours and religions.I think Israelis are so focused on History - the Shoaa, but ignore the present, its action and other people's action. if a jew is attacked in Europe it becomes hit news in Israel ad massive drama, but 1300 Palestinians is ok! shame on Israel that does not apply its moral demand and moral responsibility to avoid another suffering in the world!
      shame on us

    • אצלנו זה בסדר. לא שמעת שאנחנו העם הנבחר? (ל''ת)

      מיצי, 31/01/09 09:32

    • התמודדות היחידה עם האיסלאם הפאשיסטי-היא ימין-השמאל קובר אותנו!!! (ל''ת)

      בכל העולם כבר מפנימים את זה! רק אצלנו הבוגדים חוגג, 31/01/09 10:30

  • 158.

    יש לשלול את אזרחותו של אביגדור ליברמן (ל''ת)

    ממילא מקומו בכלא, 31/01/09 04:14

    • ליברמן מזכיר את פוטין במסרים שלו לעם...

      אלן37 , 31/01/09 09:32

      ליברמן צריך להיות מחוץ לחוק,מאפיונר...

      • הלואי שליברמן יהיה פוטין תראו איך הוא חינך את הצ'צ'נים ומה עם גיאורגיה (ל''ת)

        patish4 , 31/01/09 11:35

    • לא יעזור לשמאל תומך הטרור! ליברמן הציוני יקח בענק! (ל''ת)

      השמאל האנטישמי-''עולם הולך ונעלם''..., 31/01/09 10:31

  • 157.

    דיברי השמאל הם אנטישמיות !

    mag222 , 31/01/09 03:59

    נמאס לנו ליראות אותך ואת שאר השמאלנים שתומכים בגלוי בחמאס ובטרור האיסלמי !
    נימאס לנו מערביי ישראל שתחותרים תחת מדינת היהודים !
    לכן אנחנו נצביע ליברמן !

  • 156.

    SHULAMIT,STAY BARE FOOT PREGNANT IN THE KITCHEN (ל''ת)

    ZIPPY, 31/01/09 03:25

  • 155.

    ליברמן הוא בריון אופורטוניסטי-אם ידע שיש לו הרבה קולות ערביים הוא יהיה

    Ehad Haam-Zionist, 31/01/09 02:31

    יותר טיבי מטיבי

  • 154.

    עוד מנדת

    עוד מנדת, 31/01/09 01:06

    כול מילה נגד ליברמן מוסיפה מנדת

  • 153.

    ודברי העולם המוסלמי על היהודים ועל ישראל הם לא פאשיזם ??? (ל''ת)

    מרצ לשעבר, 31/01/09 01:00

  • 152.

    גם ארהב מדינה פשיסטית?

    אלי, 31/01/09 00:57

    בארהב אדם מחוייב לעבור מבני אזרחות ולהשבע אמונים למדינה ,חוקיה ולחובת גיוס לצבא בעת הצורך.
    בישראל מי שחושב כך הוא פשיסט...

    • מאיפה הבאת את השטויות האלה?

      א, 31/01/09 08:21

      מי שנולד בארצות הברית או שנולד להורים בעלי אזרחות אמריקאית הוא אזרח וזהו זה. האזרחות שלו היא זכות בסיסית והיא לא מותנית בכלום. לא בהצהרת נאמנות ולא בשום דבר אחר.

  • 151.

    שולה יקרה, העם רוצה ליברמן.את לא מבינה? (ל''ת)

    גיא, 31/01/09 00:45

    • בגיל שלה היא כבר לא תבין אל תתאמץ ככה זה כשסנילים (ל''ת)

      patish4 , 31/01/09 11:37

  • 150.

    יאללה תיעלמי לנו כבר מהפנים,דלעת מקוקלת. אין איזה בית אבות שיחתל אותך? (ל''ת)

    דון קורטיזון , 31/01/09 00:42

    • ד''ק. השתנת כמו כלב מוכה כלבת על כל עץ ועל כל קיר. בדרכך למלונה. (ל''ת)

      וטרינר., 31/01/09 08:42

      • עוד לא הרדמת את עצמך בזריקה? תזחל לחור שלך ותמות בשקט. (ל''ת)

        דון קורטיזון , 31/01/09 14:18

  • 149.

    כמה שחבל שכמות השפויים במדינה הזו הולכת ופוחתת

    גבי, 31/01/09 00:23

    במקומם מתרבים המטורפים כמו עכברים, מצביעים למתלהמים, נהיים גזעניים לגמרי ומטילים בושה איומה על מדינת ישראל.

    כשאני רואה מה קורה בארץ אני פשוט מת מבושה. בעוד 10 שנים נראה כמו החמאז בדיוק : מקללים, רוצים נקם, שונאים את כל הערבים באשר הם ומרגישים שהם ''פטריוטים''.

    הלוואי והיתה מדינת ישראל מסוג אחר, במקום כלשהו בעולם. הייתי עובר לגור שם תוך דקה ומוותר על האזרחות הנוכחית שלי. אני פשוט מתבייש להיות שייך לעם כזה ימני וכזה גזעני.

  • 148.

    She also said that

    HaMashkif , 30/01/09 23:32

    King David Z"L was a homo. I wonder what drives Shula to use this childish name calling. Is it stupidity, ignorance, or wicked hate. Maybe it's all combined.

  • 147.

    its only to balance the left

    david masica, 30/01/09 22:58

    he was never been born but thanks to the left we have tibi and hamas

  • 146.

    גם על בגין אמרו פשיסט. אז מה, ליברמן= בגין ? (ל''ת)

    השני מהאמצע , 30/01/09 22:54

  • 145.

    אם שולה החולה אמרה כך - אני שקט... (ל''ת)

    פסיכיאטר מחוזי., 30/01/09 22:44

  • 144.

    לכל יפי הנפש

    תומר, 30/01/09 22:36

    אתם מדברים על פשיזם,המוסלמים טבחו מאז ומעולם ודוגלים בגי'הד כנגד מי שלא מוסלמי,וחמאס האמה שלו אומרת''היהודים אחראים על כל הצרות אז בוא נהרוג אותם.
    מאז ועד היום יש רצח עם מצד המוסלמים
    1)תורכיה טבחה בארמנים ובכורדים והרגאה מאות אם לא מיליונים.
    2)אירן ועירק טבחו אחד בשני.
    3)חמאס נגד פתח.
    דת האיסלם היא גת שדוגלת בהפסקה למען התחמשות ליברמן פאשיסט הערבים בעזה ופה היטלריסטם.
    ליברמן אומר מה שיש בארה''ב ובכל מדינה שפויה נאמנות בעד הזכות להיות פה,למה זה פאשיזם כי הערבים בחיים לא ייקבלו פה את המדינה היהודית.
    אז לכל השמאלנים אם אתם בעד הערבים תחשבו אם היתה פה מדינה דו לאומית היו תולים אתכם בכיכר העיר ושחטים אתכם.
    האמת כואבת!!!!! כי ליברמן אומר את האמת,ואני בוחר בליכוד!!!!!!!!!!!!!

  • 143.

    She's right - Liberman is a dangerous fascist (ל''ת)

    jka10824 , 30/01/09 22:34

    • No, she's left - Liberman is right (ל''ת)

      correction, 31/01/09 02:21

  • 142.

    ביבי וליברמן הם הסיוט של כולנו!

    נעמה, 30/01/09 22:33

    אנחנו כמובן מעדיפים לתמוך בשיוויון, רווחה ושלום ולא בהתנחלויות, סכסוכים ואגואיזם.

    • החברים שלך בעזה חושבים קצת אחרת .....

      mag222 , 31/01/09 04:01

      אבל כמובן שאת תומכת טרור ..הרי מאוסלו והתנתקות לא יצא כלום חוץ מאוטובוסים מתפוצצים וטילים על אשדוד ושדרות !

    • עוד אנטישמית-תומכת טרור!!! (ל''ת)

      מבחינתי מקומך לא בישראל-אלא עם חברייך באיראן!, 31/01/09 10:33

  • 141.

    אלוני,את תועבה עלובה ונזק מתמשך.תתפוגגי כבר. (ל''ת)

    הטוחן , 30/01/09 22:08

    • צודק במאה אחוז. (ל''ת)

      socrates37 , 30/01/09 22:46

  • 140.

    חייבים לחסל את הדיקטטורה הסמולנית! (ל''ת)

    דמר94 , 30/01/09 22:00

  • 139.

    הטענה על חוסר נאמנות לארצם רדפה את היהודים לאורך כל ההיסטוריה שלהם.

    רפי, 30/01/09 21:36

    הם נאשמו בכך שהם נאמנים לעם היהודי ולאינטרסים של העם היהודי יותר מלארצם. קמפיין שדרש לשלול את אזרחותם בגלל חוסר נאמנות היה אחת ההצעות של גבלס. פרשות שחיתות בהן פקידים יהודים העבירו כספי מדינה לקהילות יהודיות בארצות אחרות הבעירו את הקמפיין הזה. גם אחרי השואה ועם הקמת ישראל שאלת הנאמנות היהודית לא נעלמה. להיפך. העבודה שבכל פעם שממשלת צרפת למשל מגיעה להחלטה העומדת נגד אינטרסים ישראליים יוצאים היהודים להפגין נגד מדיניות ארצם הביאה להצאה דומה מפי האנטישמי הפשיסט ז'אן מארי לה פן. בית משפט בצרפת קבע שזאת הצעה אנטי דמוקראטית. כמובן שגם פרשות ריגול, פולארד למשל, חיזקו את התחושה הזאת. ג'ונתן פולארד הוכיח לרבים שאפילו היהודים האמריקאים נאמנים לישראל יותר מלארצם והביא לגל אנטי יהודי. אם זאת, לפי החלטת בית המשפט הגבוה בארה''ב, לא ניתן להגביל אזרחות בשל עמדותיו האידיאולוגיות של אדם ביחס למדינתו.

  • 138.

    איזו דמוקרטיה יש אם בגץ קובע מה יהיה ולא הממשלה !

    mag222 , 30/01/09 21:28

    אם בגץ מעל לממשלה ומבטל ומאשר כול מהלך מדיני ופוליטי אז איזו דמוקרטיה זו ?
    זאת דיקטטורה של בגץ שקובע את סדר היום ולא בוחרי וניבחרי המדינה !

  • 137.

    ביבי וליברמן הסיוט של השמאלנים !

    mag222 , 30/01/09 21:22

    הם כמובן מעדיפים לתמוך בחמאס,טיבי ונסראלה !

  • 136.

    צריכים להשיג את הכתובות של השמאלנים הקיצונים כדי ...

    דמר94 , 30/01/09 21:14

    צריכים להשיג את הכתובות של השמאלנים הקיצונים כדי שנוכל "להפגין" מול הבתים שלהם! כל "שומרי זכויות (חיות) האדם" האלה לעולם לא ירשו ליהודים אפילו 10% מהזכויות של הערבים! אנחנו לא זקוקים לאישורים מהם מתי לתלות...שלטים,את מי לשכור לעבודה, מי יקבל אזרחות ועוד ולכן אני מאמין שרק אם הם יפחדו מאיתנו הם פתאום "יהפכו" לימניים! הסיבה היחידה שהם עדיין שולטים עלינו בחסות הבג"ץ האקדמיה והתשקורת היא משום שהם יודעים שאנחנו רק מדברים ואילו הם לצערנו ..עושים! עורו יהודים כדי להחזיר לעצמנו את המדינה שלנוץ שהשמאלנים הבוגדים שדדו לנו!

    • דמר 94 ...נראה אותך גבר מוסר לי את הכתובת שלך !!! (ל''ת)

      סמי, 31/01/09 06:35

  • 135.

    בישראל הפשיזם עבר לשמאל.הם אינם סובלנים לא ליברליזם ולא פלורליזם

    אילת, 30/01/09 21:00

    בעקרונותיהם ובמעשיהם, רק דיקטטורה ארסית ודורסנית מזה שנים ארוכות.
    הם קובעים כאן מהו הבון-טון ומהו פוליטקלי קורקט.
    ולא לשכוח מימון הפעילויות מגורמים עוינים.
    עכשיו הרוב במדינה כבר מבין עד כמה השמאל ההזוי הזה מסכן אותנו הן בדעותיו והן בחבירתו לגורמים עוינים אחרים בארץ ובחו''ל.

    • דיקטטור ודורס כמו ליברמן הוא הפיטרון לשמאל הקפיטלישט (ל''ת)

      נטלי תל אביב, 31/01/09 10:32

  • 134.

    80............?

    ניר מרמת ישי, 30/01/09 20:58

    יותר מידי

  • 133.

    צריך לדאוג למערכת חברתית כמו של אובמה, שתתפקד גם אחרי הבחירות

    לאזקוקים להטפות שלך שולה, 30/01/09 20:56

    רק כך נוכל לתפקד כמדינה אחראית ולא כ''מצביעים'' פעם בשנתיים או 4

  • 132.

    אלוני, אם את לא שחקנית על המגרש לא מקשיבים לך. בדיוק כמו לעמוס עוז.

    לא לעודד הטפות, 30/01/09 20:53

    אנחנו לא צריכים מטיפי מוסר. שבענו. לעם הזה יש חסך במנהיגות. אם יש לך פתרון לזה יופי. אם לא, אל תסבכי לנו ת'חיים המסובכים פה ממילא.

  • 131.

    קשקשנים חסרי עמוד שדרה (ל''ת)

    באיצטלה של אנושיות, 30/01/09 20:49

  • 130.

    את מי מעניין מה אומרת הזקנה הטרחנית? (ל''ת)

    למחלקה הגריאטרית ומיד!, 30/01/09 20:46

  • 129.

    האמת על מר''צ (לא שאתם לא יודעים)

    ל.מ. ימני ציוני, 30/01/09 20:40

    היום כולם רואים את השקר הגדול שנקרא מר''צ.

    היום כולם רואים שמפלגה שמטיפה לסובלנות ולשיוויון - נכנסת לפניקה כאשר דעות מנוגדות לשלה עולות וצוברות כוח והדרך היחידה שלה להתמודד עם זה היא בכוח, בהטלת רפש, רמש, ברדיפה פוליטית, בגזענות ושקרים. (מר''צ מעיזה לקרוא לליברמן היידר, רוסי, פאסישט, גזען, פושע וכו' ובעצם מי שמתנהג בצורה הזו היא רק - מר''צ)

    היום כולם רואים שכאשר עם ישראל נלחם בעזה בטרור הפלסטינאי - מר''צ קראה ישר להפסקת אש.(חס וחלילה לתמוך בעם ובחיילים המגנים עליו ועליהם בזמן מלחמה)

    היום כולם רואים שכאשר מישהו מנסה להגיב לשטויות שנפלטות למפלגה הזו מהפה - כל מה שמעניין אותה היא האם אותו אדם כתב בשגיעות כתיב או לא דיבר ברמה ה''גבוהה'' שהם נמצאים בה.(חס וחלילה בתגובה עצמה)

    היום כולם רואים שכאשר נפלו טילים במשך שנים ארוכות על ישובי הדרום ובל נשכח את שלל הפיגועים ש''התפוצצו'' לנו פה בארץ - גרמו למר''צ רק לרצות לתת לפלסטינאים עוד ועוד. (במקום פחות ופחות)

    היום כולם רואים שרק מר''צ מעיזה להגיד שעם ישראל איבד צלם אנוש ולא התנהג במוסריות בזמן המלחמה בעזה (רק 8 שנים הבלגנו ופינינו להם עוד ועוד שטחים ובל נשכח את הרובים שנתנו להם ואת החשמל, מים, ציוד רפואי ומה לעשות גם היום מקומות תעסוקה על חשבון תושבי מדינת ישראל)

    היום כולם רואים שמפלגה שחרות על דגלה שלום - מחרחרת מלחמות ומנסה לפלג את העם.

    היום כולם רואים שמר''צ מעדיפה לשבת ולדבר עם שונאי ישראל ואלה שרוצים בהשמדת העם היהודי מאשר עם יהודים שרוצים לשמור על ביטחון כולנו ולהבטיח את עתיד המדינה.

    היום כולם רואים שכאשר יש דעות מנוגדות לשמאל - השמאל מנסה לפסול את הדעות הללו עוד לפני שהעם אמר את דברו (ראו ערך הפרסומים של ה''תביעה'' שמכינים לליברמן - בתקשורת כבר ''מנבאים'' שהוא לא יוכל להיות שר הפנים או המשפטים או.... וכל זה מבלי שהוגש כתב אישום נגדו או שהבן אדם נשפט)

    היום כולם רואים שבג''צ בארץ הו שלוחה של מר''צ (החזיר את שונאי ומשמידי העם לכנסת - כמו שרק מר''צ רצתה)

    היום כולם רואים שמר''צ רואה במילה ציונות - קללה (במקום פטריוטיות)

    היום כולם רואים שמר''צ הינה הגיס החמישי שבתוכנו! (וצריך להקיא אותה מאיתנו)

    אפשר להמשיך כך עד מחר - מר''צ והשמאל הקיצוני הינם הבעיה האמיתית פה במדינה - מפלגה שתקבל אולי 4-5 מנדטים מחזיקה בעמדות מפתח במדינה (במשטרה, בפרקליטות, באונברסיטאות, בבתי המשפט וכמובן בעיתונות שהרוב המוחלט שלה הינם תומכי מר''צ) ומנסה לסובב את כולנו לפי הניגון שלה.

    ב-10 לפברואר יש בחירות בארץ והעם ייתן את דברו למר''צ ולכל שונאי ישראל - מבית ומבחוץ.

    אחיי היהודים, תושבי מדינת ישראל היהודית אני מפציר בכולכם לקחת חלק בבחירות הקרובות ולהוכיח לסמול (small) שמאסנו בם ובדרכם ושהמילים ציונות ופטריוטיות אינם מילים מגונות וחסרות תוכן ושיש במדינה הזו אנשים שמוכנים לעשות את מה שצריך בכדי לשמור עליה - בין אם מדובר בשרות צבאי, ובין אם מדובר בנאמנות לדגל, למדינה ולערכים היהודיים ובין אם מדובר בקול קטן נוסף בקלפי. (מכיוון שכל אדם שחשב לא להצביע בבחירות הקרובות - רק מחזק את הסמול)

    • kol hakavod

      tziyonit, 30/01/09 23:27

      haaravim rotzim lehishtalet al hamedina kmo sheasu kvar beEiropa.hem osim zot bekamut lo beeihut,ubaaretz hem poalim al yedei gais hamishi-meretz stop them before its to late

    • מדהים וכל כך נכון תקראו (ל''ת)

      יפה יפה, 31/01/09 05:37

    • יפה ומדהים וראוי לציון תקראו תקראו תקראו !!!!!!!! (ל''ת)

      נטלי תל אביב, 31/01/09 10:42

    • מילה בסלע - מאמר נוקב מעין כמוהו.. (ל''ת)

      moshon1 , 31/01/09 12:39

  • 128.

    אין ספק שהשמאל הוא התממשות 1984 של אורוול

    גל, 30/01/09 20:36

    ססמאות שנאה מוטחות בכל יריב פוליטי, שקר הוא אמת, ורק זהותו של אויב העם, נשוא 2 דקות השנאה מתחלפת מדי פעם.
    אנחנו אמורים לשכוח שהשמאל קרא לישראל מדינת כיבוש גם לפני 67? עבר זמנם, הם לא מחוברים לשום מציאות. הם מדברים על ''לדבר עם האויב'', אבל אפילו עם יהודים אינם מסוגלים לדבר (שלא לאמר, להקשיב).

  • 127.

    הזוג עוז אלוני חייבים לתת דונמה למישנתם שיש לדבר עם הממאס

    avyb , 30/01/09 20:31

    אולי היה כדאי שיצאו לעזה ויביאו את השלום המיוחל אותו הם מבטיחים שאפשר להשיג ע"י דו שיח עם החמאס.

  • 126.

    ולמי תצביע שולה? אני די בטוח שלא למרצ!!!

    אורי, 30/01/09 20:16

    שולה, כאדם דעתן ונחוש, לא היתה מעלה על דעתה לתמוך במלחמה שלא שינתה דבר מלבד להרוג ולהרוס ולהביא את הטילים ליבנה, ולהצדיק הפצצת מסדר קורס שוטרי תנועה, הרג מעל 400 ילדים ושאר פשעי מלחמה.

    לדעתי, הפעם שולה תצביע חד''ש. וגם אני.

    • חד"ש : חייבים לחסל את מדינת היהודים בישראל !

      mag222 , 30/01/09 21:23

      בזה השמאל שותף לדעות החמאס ,איראן וחיזבאלה שמדינה יהודית היא בעיה שצריך לעקור מן השורש !

    • אורי אני מצביע ליברמן.ליברמן,ליברמן וכך גם בני משפחתי

      socrates37 , 30/01/09 23:21

      1.כדי לחיות במדינה יהודית ולא לחוש מאויים כל הזמן.
      2.כדי שאוייבי יסולקו מהמדינה שנולדתי וגדלתי בה.נלחמתי למענה ואני מרגיש שלערבי יש זכויות יותר ממני בעידן השמאל.
      3.כדי שאזכה לגדל את ילדיי בשלווה שלא יבוא ערבי עם טרקטור באמצע היום בירושלים וידרוס אותי ואת ילדיי.
      4.כדי שנרגיש שאנו במדינת ישראל היהודית ולא במדינה ערבית.
      ליברמן ליברמן ליברמן

  • 125.

    חינוך יהודי לילדיך חשוב יותר מדמוקרטיה!!!!

    חוס ברי, 30/01/09 20:13

    אז למה לא עשו ברית לנכד שנולד בניו יורק

  • 124.

    פתטי

    ולוולה, 30/01/09 19:54

    יום הולדת של 80 זה יום הולדת של סיכומים עם חזון של מה צריך לעשות ובמקום זה אנחנו שומעים על שלשה מנהיגים שפוסלים מנהיגים ממפלגות אחרות.

    מכאן שאין הצדקה לשלשת הנואמים ללא קיום האוייב בדמותו של איווט.

  • 123.

    שולה הבייתה ולישון

    dor, 30/01/09 19:40

    עבר זמנך נכשלת מספיק לא הבנת עדיין

  • 122.

    כרגיל השמאל חושב שהמדינה שלהם ... עלובת החיים (ל''ת)

    ברוך, 30/01/09 19:37

  • 121.

    השמאל העולמי והישראלי תומכים בכוחות השחור החדשים- האיסלם הרדיקלי. (ל''ת)

    רעמסס, 30/01/09 19:37

    • איך אתה יכול לבקר את השמאל שאתה אפילו לא יודע מה הדעות שלהם? (ל''ת)

      ''תומכים באיסלאם הרדיקאלי''... כן בטח..., 30/01/09 21:05

  • 120.

    תודה לשמאל שלימד אותנו דמוקרטיה והמציא את הגלגל (ל''ת)

    חולי רוח, 30/01/09 19:13

  • 119.

    אני הייתי בין עוזריה

    Even Mekir , 30/01/09 19:05

    של שולמית אלוני להכניס את ר"צ לכנסת בשנת 1977 ואכן ר"צ נכנסה לכנסת עם שלושה מנדטים וההמשך ידוע - ואכן שולמית אלוני עמדה מאחורי חוקים חשובים מאוד (בעניין ההומוסקסואלים , כפייה דתית ועוד) אלא שמאז היא - ואין לי לצערי מילים אחרות , ממש ירדה מהפסים: מדברת שטויות חסרות בסיס, מנאצת את צה"ל בכל הזדמנות בארץ ובחו"ל וגורמת ברוב סיכלותה לנזק רב לישראל, כמה חבל שזיקנותה מביישת את צעירותה.

  • 118.

    דיברי השמאל הקיצוני אנטישמים !

    שונא שמאלנים, 30/01/09 18:51

    תומכי האויב הערבי ...מספיק נזק עשיתם לנו מאז אוסלו ועד היום !
    שונאי ישראל בעולם !

  • 117.

    אלוני שוב חוזרת על אותם שטיקים, מנסה להפחיד את הציבור!

    חתול תעלול, 30/01/09 18:47

    מנסה להפחיד את הציבור כמו שעשתה כשבגין נבחר וטענה שיש להכין את הקסדות!?
    עכשיו היא מנסה להפחיד את הציבור מלהצביע לליברמן!

  • 116.

    גם ליברמן לא יעזור לכם!

    ערבי עצבני נצרת, 30/01/09 18:47

    ולגבי הטענות על הנצחון שלנו הפלסטינים, אני אגיד לכם למה נצחנו :
    נצחון של מלחמה מודדים לפי השגת המטרות של המלחמה ולא לפי מס' הרוגים ורמת ההרס
    המטרות הושגו ? ברור שלא ,
    החמאס יצא יותר מוחזק
    שליט לא חזר
    הטילים ממשיכם וימשיכו
    במלחמות לאורך כל ההיסטוריה היו מפסידים והיו מרוויחים למרות שמליונים נהרגו וערים שלמות נהרסו .

    תגובה על זה שאתם שהוא פחדן וירד למחתרת כמו עכבר :
    אתם זוכרים איפה בוש ירד כאשר הייתה מתקפת ה11 בספטמבר , הוא ירד למחתרת .גם כאן בזמן מלחמה יותר חכם להתגונן ולא להיות טמבל ולהסתובב ברחוב
    כי ההנגה צריכה להיות וחושב שתהייה כל הזמן לפני ואחרי המלחמה .

    התגובה על הטענות כלפי האוכלסייה :

    הרוב המוחץ מהעזתים תומכים בחמאס ,
    זה שביתו נהרס זה שמפחתו או קרובי משפחתו נהרגו מההתקפות עדיין תומך חמאס.
    המשמעות של כבוד ואדמה הוא ערך עליון
    ואין חשיבות לאדם בלי כבוד ואדמה .


    זה דעתי לגבי הנושא .
    תודה .

    • תגיד לי איפה אפשר למצוא את נסראלה האריה?במאורה? (ל''ת)

      דודי, 30/01/09 19:03

      • גם מהמאורה הוא יכול לגרום לנו נזק ,אל תזלזל בנסראללה.

        ג'יימס בונד, 30/01/09 21:04

        ראית כמה נזק וכמה הרוגים ופצועים היו לנו.

    • אתם הבאים בתור (ל''ת)

      תותוש, 30/01/09 19:31

    • תזכיר לי למה אתה גר פה בישראל?

      יהודי רגוע, 30/01/09 20:49

      אה שכחתי - כדי לסחוט מכולנו ולקבל כסף והטבות מביטוח לאומי.
      כדי לתת לך ולבני משפחתך שרות רפואי מהטובים בעולם כמעט בחינם.
      כדי שהיהודים ישלמו לך ובכספם תוכל לחיות ולבנות ולתחזק את ביתך בנצרת. (החמאס משלמים רק למי שהבן שלו מתפוצץ - אתה מוכן להקריב את הבן שלך תמורת 4000$?)
      לא צריך אותך פה - תלך לעזה ותתמוך בחמאס שמה,
      נמאס מכולכם ואנו נבוא איתכם דין - אינכם אזרחי מדינת ישראל אלא מחבלי מדינת ישראל.
      מחבל מסריח.

    • לערבי העצבני שמדבר מהבטן רק ליברמן ירגיע אותך סבלנות (ל''ת)

      נטלי הקוסם, 31/01/09 10:54

  • 115.

    מר''צ הם סכנה לדמוקרטיה! קיצוניים+ אנטי דמוקרטים!

    דנה נמה, 30/01/09 18:46

    מרצ הם שמאל קיצוני שכל הזמן מסיתים נגד אחרים במטרה לסתום פיות!!!

    • השמאל רוצה פדרציה איסלמית...שם יהיה להם דמוקרטיה וחופש ....

      mag222 , 30/01/09 21:25

      ניראה את השמאלנים חיים תחת מישטר איסלמי ....

  • 114.

    כבר לא חשוב אם הוא פאשיסט או לא,את ודומייך בודאות משמשים כגיס חמישי

    erez_e1 , 30/01/09 18:46

    ועל כך צריך לשפוט אתכם כמו הבוגדים העלובים ביותר ברצון הקיום של המדינה שלי!

  • 113.

    אני מאחל לך מוות אכזרי עדיף שיהיה איטי ובגיהנום כבר תקבלי את שלך נאצית (ל''ת)

    doron_m7 , 30/01/09 18:43

    • אני מאחלת לך

      בכלל לא הגזמת הא?, 30/01/09 22:44

      שיום אחד יהיה לך מספיק שכל ורגש להבין שלא מאחלים מוות בייסורים למישהו או מישהי רק בגלל חוסר ההסכמה ביניכם.
      עם כל שנאתי לליברמן או לאלי ישי בחיים לא תשמע אותי מאחל להם מוות אכזרי. למה? כי אני לא דיקטטור, אני לא מונע ע''י הזעם שלי ואני לא רוצה לחיות כמו ב-1984. ואין לי ספק שאלוני תסכים איתי ואיתה גם כל אנשי מר''צ בעבר ובהווה.

  • 112.

    מי יתן ולא תגיע לשנה הבאה את וכול השמאלנים המזדיינים שונאי יהודים (ל''ת)

    doron_m7 , 30/01/09 18:39

    • ראה דורון איך איחולייך שבים ופונים אל דמותך

      בומרנג, 31/01/09 09:18

      הנשקפת ומראה לנו כמה חולים יכולים אנשים כאן להיות,ברכות וקללות הן בומרנג השמר דורון

  • 111.

    הציונות ירתה לעצמה ברגל כשהביאה לישראל מליון רוסים

    אחד שיודע, 30/01/09 18:38

    בתוך כמה שנים. מהגרים אלה(לא משנה בעצם מאיזו ''עדה'') הם ברובם (כשבעים אחוז לפי נתוני משרד הפנים) חסרי זיקה ליהדות או לדת. אלו מהגרים כלכליים, שאינם ממויינים לפי קריטריונים כלכלים, כפי שכל מדינה נורמלית עושה )גיל, מקצוע, השכלה, נחיצות למשק). , הם מייצגים עלייה של כ20 אחוז באוכלוסייה,וכעשרים אחוז מהם קשישים מעל גיל שישים(הרבה קישות עריריות). הגירתם לישראל ערערה את החוסן הלאומי והחברתי, ואיימה על הזהות הלאומית. אם היו מפנים חלק מהמשאבים לקליטתם ( כעשרה בליון דולר בכספי סיוע אמריקאי, לפי פרסומים בעיתונות הישראלית) - לצורך קידום ופיתוח הכלכלה הפלשתינאית, היה נמנע הרבה מהזעם והאלימות שלהם, וגם הבעיה הדמוגרפית היתה נפתרת, כי הפלשתינאים היו מתחילים לחשוב בצורה כלכלית מודרנית יותר.חשוב מאוד להבין שפנאטיות דתית, מהסוג שהעלה את חמאס שלטון, היא תוצאה של הפחד מהעוני - והעוני - ולא להפך

    • אחד שיודע לקשקש שטויות (ל''ת)

      מבלי להתייחס למציאות, 31/01/09 09:31

    • ל112 ואתה יורה לך בסכל יה גזען בלי הרוסים היתה מפגר (ל''ת)

      מיזרחי גאה, 31/01/09 11:04

    • ל112אם הרוסים היו מצבעי מרץ השמאל היה מהלל אותם (ל''ת)

      אשר תל אביב, 31/01/09 11:08

    • לך הציונות יכולה רק לירות ברגל, ראש ממילא אין לך.. גוש טמטומת נייד (ל''ת)

      moshon1 , 31/01/09 12:32

  • 110.

    5 מנדטים במקרה הטוב ועושים רעש כמו של 16 מנדטים (ל''ת)

    סעו לשוויץ, 30/01/09 18:35

  • 109.

    בלי נאמנות למדינה לא תישאר דמוקרטיה

    יעקב, 30/01/09 18:32

    לשולמית אלוני א ב יהושוע וחבורתם.
    אם תמשיכו להמריד את אזרחי המדינה ולהכניס להם רעיונות נגד מדינת ישראל סוף צאצאכם יהיה שלא תישאר להם מדינת ישראל דמוקרטית לחיות בה.אלא תהיה כאן מדינה מוסלמית עם חוקי השריעה השולטים בה [ראו מקרה עזה ]
    ואז גם לכם וגם לצאצאכם לא תהיה זכות דיבור.אז אנא מכם מספיק עם דברי החלומות.מי שרוצה להמשיך לחיות במדינת ישראל הדמוקרטית חייב להיות נאמן למדינה ולחוקיה...

    • עוד סיבה טובה ליבחור ליברמן !

      mag222 , 30/01/09 21:26

      ליברמן יעבור את ה 15 מנדטים !

  • 108.

    זה בסדר שאויבנו שונאים את ליברמן, רק מוכיח שצריך להצביע ליברמן (ל''ת)

    פנחס, 30/01/09 18:29

  • 107.

    השמאל ההזוי-הרס את המדינה! והוא ייעלם בקרוב! אין ברירה אחרת! (ל''ת)

    השמאל-עולם הולך ונעלם !!!, 30/01/09 18:29

  • 106.

    אני מציע לחלוק כבוד אחרון לשמאל בישראל (ל''ת)

    יהי זכרו ברוך, 30/01/09 18:26

  • 105.

    חוצפנית- להצביע רק ליברמן

    אושרי, 30/01/09 18:23

    כמה שטויות את יכולה לחשוב שהם נכונים וכמה שמאלנים יכולים להיות בארץ הזאת, רק כדי לצאת יפי נפש....

    מרץ לדוגמה, שמתיימרים להיות משהו, לא שילמו קנסות שצריך מהבחירות שעברות על הדבקת מדבקות, לעומת זאת ישראל ביתנו שילמה הכללללללללללללללללל

    רק ליברמן ולא בגלל המדבקות, כי הוא היחידי שמעניין אותו אם יהיה כאן רוב יהודי בעוד 100 שנה או לא והיחידי שיודע מה לעשות עם האיום הערבי והאיראני

  • 104.

    כהרגלו, השמאל לוקח אירוע יפה ומלכלכך אותו עם פוליטיקה זולה.

    מאוסס, 30/01/09 18:22

    רק חסר היה לי הססמאות של כיבוש ונאציזם ואז זה היה יומולדת למופת.

    מזל טוב.

  • 103.

    פאשיזם הוא דבר טוב בתקופה כה קשה לישראל

    עבדאללה נפתוזי, 30/01/09 18:14

    מרץ כל כף עסוקה בזכויות הערבים ששכחה את הקורבנות הישראלים

  • 102.

    רגע,מה הבעיה עם דרישה לנאמנות?!

    שמאלני אבל שפוי וציוני!, 30/01/09 18:13

    א.ב יהושע מוכיח את השטחיות שלו,הדרישה לנאמנות היא לגיטימית,הבעיה היא איך בודקים דבר כזה,

    וליברמן בכלל לא מציג שיטה לבדיקת נאמנות הוא רק דורש את זה!!!

  • 101.

    אני מסכים עם ליברמן רק בענין שלילת האזרחות מהחרדים שהם לא נאמנים ,

    צודק רק בדבר אחד, 30/01/09 18:13

    משתמטים,טפילים,קבצנים,ניבערים ובטלנים.חרדים יקרים(אתם עולים הרבה כסף למשלם המיסים) אתם לא נאמנים למדינה ולכן תתכוננו לשלילת האזרחות שלכם!!!

  • 100.

    יפי נפש עלובים יושבים במגדלי הסבונים

    דן, 30/01/09 18:11

    מה עשיתם למען תושבי הדרום ?

  • 99.

    אזרח שפוי-דברי אלוני מעניינים את האסלה. (ל''ת)

    יאק, 30/01/09 18:09

  • 98.

    ליברמן תומך בפרידמן ולכן אני תומך בליברמן (ל''ת)

    YOYO , 30/01/09 18:09

  • 97.

    גד

    gadush , 30/01/09 18:03

    כל השמלאנים כשאין להם טיעונים מעשיים או עובדות מאשימים אמ היריב בפשיזם.דרכה של שולמית אלוני יביא לחיסול מדינת ישראל,ניסינו את דרכי הפיוס לאן הגענו? הערבים מבינים רק כח ומה שלא ילך בכח ילך ביותר כח, הבעיה ששולמית אלוני היא בת 80 ולא בדיוק דואגת לעתידנו פה היא הרי לא תהיה פה עוד הרבה מידי זמן.

  • 96.

    שולמית היקרה. את עדיין מאמינה בשטויות שלך? (ל''ת)

    מוטי, 30/01/09 18:00

  • 95.

    רק ליברמן לא יעזור לכם שמאלנים הזויים. (ל''ת)

    נתן, 30/01/09 17:59

  • 94.

    על פי עמוס עוז - אזרחי ארה''ב - פשיסטים.

    יחיאל כ''ץ, 30/01/09 17:59

    אין אמריקאי שאינו מניח יד ימין על ליבו בהשמע ההימנון האמריקאי ושר את ההמנון ,או כשהדגל האמריקאי מונף . אין אחד שאינו נשבע אמונים ונאמנות לחוקה .ארה''ב היא ערש הדמוקרטיות. לא משנה אם הוא נוצרי , מוסלמי או יהודי אם הוא אפרו אמריקאי ,היספני,צבעוני , אינדיאני או לבן .או על פי הגדרת עמס עוז אם כך, כל אזרחי ארה''ב פשיסטים. -תמהני.

    • נכון מאד! (ל''ת)

      ראומה, 31/01/09 00:59

  • 93.

    מה בין ליברמן לאלוני?...........

    שאול קאופמן , 30/01/09 17:58

    אלוני, כאשר אגיע לגילך,אשתוק רק מבושה,כדי לא לפלוט שטויות.

    ההבדל בין ליברמן לבינך הוא: את מתנחלת על אדמה יקרה וכבושה,יש לך טענות קשות על מתנחלים חדשים על אדמות עלובות,דוחפת את שונאנו נגדם וחיה במצפון שקט על אדמת הכבוש.

    ליברמן בסך הכל רוצה מדינה יהודית ליהודים,הוא לא רוצה לחיות בבית עם ערבים,בדיוק כפי שאת לא רוצה לחיות בבית עם ערבים, גם ליברמן וגם את על הכוונת של האויב,אך את חושבת שהפטפוטים שלך ,כביכול לטובת הערבים יצילו את נפשך

  • 92.

    החלטתי להצביע לליברמן בגלל כתבה זו ושולמית אלוני

    דה ליברמן, 30/01/09 17:58

    נמאס לי מההפחדות של מרץ כל מי שיש לו דעה אחרת הוא פאשיסט, מסוכן, רוצח ועוד תארים שמזכירים לי את איראן.
    נראה לי שממכם צריך לפחד כי:
    - אתם תמיד צודקים.
    - מי שלא מיישר קו איתכם מקבל את התארים הנכבדים כמו שרון עד שהוא יישר קו איתכם ורק אח''כ ירדתם ממנו.
    - אתם סכנה לדמוקרטיה כי מפיכם נוזל ריר של גזענות כלפי ליברמן ואוכלוסיה גדולה שהולכת לבחור בו.
    - אינכם נאמנים למדינת ישראל, חד משמעי, אין לי סיבה אחרת לשנאת אחים שלכם.
    **לא תצליחו בשום מערכת בחירות עד שתעשו בדיקת שורש אצלכם מה לא בסדר איתכם,הבעיה שלכם שאתם חושבים שאתם תמיד רק צודקים, וזה העם לא אוהב לכן תמיד הוא מצביע על פי הרגש הלאומי ותמיד הפוך על הפוך.

  • 91.

    גם הימין לא מחזיק מליברמן הוא טוב בסיסמאות.הוא תמך בממשלת אולמרט (ל''ת)

    והכשיל את המחאה.רק הליכוד יכול, 30/01/09 17:55

  • 90.

    פאשיזם זה לא קללה, זו אידאולוגיה שטובה ליהודים כרגע. (ל''ת)

    דני, 30/01/09 17:54

  • 89.

    אם לה מותר, אז גם לו מותר

    מידה כנגד מידה, 30/01/09 17:47

    אם לשולמית אלוני מותר לומר שליברמן הוא פאשיסט, אני חושב שלליברמן מותר לומר ששולמית אלוני היא גיס חמישי.

  • 88.

    ''רק חמור אינו משנה את דעתו'' משה דיין. דה ליברמן! (ל''ת)

    שמאלני לשעבר, 30/01/09 17:44

  • 87.

    השמאל בפאניקה

    amir, 30/01/09 17:39

    מתחיל לאבד את השלטון ווההגמוניה במדינה אז הוא יורה לכל הכיוונים

  • 86.

    שולה בגללך ושכמותך ילדים בשדרות סובלים

    יואל, 30/01/09 17:38

    כבר עברנו את הזיות השמאל על מזרח תיכון חדש ושלום עם עמי ערב.שולה הם לא רוצים אותנו חיים במדינת ישראל ויהי מה.אם זה היה תלוי בך ובעמוס עוז היינו כולנו עוברים לאוגנדה.
    ולך עמוס עוז ,תחזור הבייתה ותמשיך לכתוב ספרים בפוליטיקה אתה מקבל ציון אפס.

  • 85.

    הצעה לעמוס עוז

    פו-קי-מון, 30/01/09 17:38

    אם לא לדבר עם החמס אז לדבר עם סוריה,ואם זה לא יעזור דבר עם שולה ואבגדהוז ישוע.אני בטוח שתגיעו לכלל הסכמה.
    לאחר מכן תוכלו לשלב ידיים ולשיר בילאדי בילאדי

  • 84.

    לדבר עם חמאס על הדרך הנוחה לנו להיות מושמדים? בואו נדבר גם עם אירן! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 30/01/09 17:33

  • 83.

    לדעתי שולמית ודומיה , הם הסכנה לדמוקרטיה הישראלית. (ל''ת)

    מערכניק לשעבר, 30/01/09 17:32

  • 82.

    מזל טוב גב' אלוני ותניחי לליברמן

    אלעד, 30/01/09 17:30

    עצוב שאשה עם עבר כל כך מרשים כמו של גב' אלוני צריכה להתנגח בליברמן בשביל להשיג כותרת.
    אני מבין שלמרצ אין שום דבר להציע חוץ מלהיות אנטי ליברמן. לדעתי זה לא מספיק למפלגה.
    בגלל זה אני מצביע לישראל ביתנו

  • 81.

    סליחה, מה הבעיה עם הצהרת נאמנות?

    raquel_fernandez , 30/01/09 17:30

    כל אזרח בר דעת שהמדינה חשובה לו נאמן לה גם ככה.

    לידיעתך, בבתי הספר בארה"ב פותחים את יום הלימודים עם הצהרת אמונים לדגל, למדינה, ולמה שהם מייצגים. האם גם האמריקאים פשיסטיים?

    להזכירך, כשנשבעת לכנסת, נשבעת לקיים ולכבד את חוקי המדינה. היום ישנם חברי כנסת שלא שמים קצוץ על החוקים שלהם הם נשבעים.זה נראה לך מצב נורמלי?

    • שבועה לקיים את עקרונותיה החוקיים של מדינת ישראל...אבל ליברמן מסרב!!!!!

      Ehad Haam-Zionist, 30/01/09 17:43

      קיום החוקים הוא הדבר הנדרש מכל אזרח-ובארהב בעלי התפקידים נשבעים להגן על החוקה נגד אויבים מבית או מחוץ-דבר מאד ספציפי ומוגדר-ולא ''נאמנות'' שהוא מושג אמורפי.

      אם בישראל הייתה שבועה כזאת (שבועה לקבל ולהגן על עקרונות הדמוקרטיה במדינה המשתקפים במגילת העצמאות, ועל עקרונות חוקי היסוד שהם הבסיס לחוקה)-היה ליברמן מסרב להישבע, והמשטרה הייתה צריכה לעוצרו כ''אויב מבית'' המתנכל לחלק מעקרונות אלו.

      • מאיפה לך לדעת מה הוא יעשה ולא יעשה? (ל''ת)

        raquel_fernandez , 30/01/09 22:43

  • 80.

    שמתם לב איפה מרצ מנצחת? באוניברסיטאות

    בועז, 30/01/09 17:27

    בכל האוניברסיטאות מרצ מובילה בענק. דור העתיד של המדינה, האוכלוסיה היותר משכילה נבונה וחכמה של המדינה תומכת במפלגה הכי ראויה, הכי ציונית, הכי שפויה.
    כל הפרימטיבים השיכורים ההומלסים בריוני הרחוב והצ'חצ'חים תומכים בליברמן.

    • הם משתמטים ושונאי ישראל! (ל''ת)

      לא כולם אבל רוב בגלל ה''פרופסורים'' היפי נפש!, 30/01/09 17:40

    • צומח דור חדש של פרזיטים בחוגים לקולנוע, פילוסופיה, סוציולוגיה, משפטים

      לפרק את כל הפקולטות למדעי הרוח, החברה והמשפטים, 30/01/09 17:42

      טפילי השמאל שמוצצים את דמו של העם היהודי דוגרים בפקולטות למדעי הרוח , החברה והמשפטים.

    • גזען! (ל''ת)

      מאוס, 30/01/09 18:06

    • אתה נכנס לאוניברסיטה בישראל ויוצא טיפש (ל''ת)

      מרצים סמולנים כמו בארה''ב, 30/01/09 18:16

      • נכון בגלל זה האוניברסיטאות הן מרכז הידע

        מרכז הידע, 30/01/09 23:25

        אתה נכנס עם ידע ומשאיר אותו שם.כך מתרכז הידע באוניברסיטאות.

    • אתה מתכוון דור של חולמנים אנטי ישראלים תומכים במרצ!

      חחח, 30/01/09 18:51

      באוניברסיטאות אולי מיעוט של אנשים תומך במרצ רוב האנשים השפויים לא רוצים לבחור במפלגה קיצונית כז כמו מרצ, מפלגה אשר מסיתה נגד ציבורים שלמים, מפלגה אנטי שמוקרטית, מפלגה אנטי ישראלית עם אנשים קיצוניים כמו וילאן וגלאון!! פשוט בושה של מפלגה!
      הניסיון שלך להכפיש את ציבור הבוחרים של ליברמן רק מראה כמה עלוב אתה שאתה מסית נגד ציבורים שלמים מבלי שיש לך ראיות ובעצם אתה יוצר סטריאוטיפים שאילו היו מופנים כלפי השמאל מיד מרצ הייתה יוצאת נגדם אבל כנגד הימין זה לא מפריע למרצ ולשמאל?!

    • מוכיחים מחדש את האימרה "בן עשרים שאינו סוציאליסט אין לו לב,

      נתיב , 30/01/09 18:54

      בן ארבעים שעדין סוציאליסט אין לו ראש" וכנראה זה תופש גם לגבי השמאלנות המדינית.

      • יפה שמצאת ציטוט שקשור לכתבה

        אחד, 30/01/09 19:17

        הדובר המקורי של המשפט היה מוסוליני, אבי הפאשיזם.

        • הדבור המקורי היה צרצי'ל (ל''ת)

          יאיר, 30/01/09 21:21

    • גם אני בזמן האוניברסיטה הייתי שמאלן.

      איפה הנעורים האבודים, 30/01/09 23:34

      היה מאוד כיף להרגיש ''עליונות מוסרית'' כלפי הצ'חצ'חים שלא לןמדים באוניברסיטה. אנחנו יודעים מה טוב, אנחנו נאורים ומי שלא כמונו הוא דפוק ודביל.מעולם לא יצאנו להפגין בעד חברה צודקת ושוויונית יותר. מעולם לא הפגנו כדי לדאוג שילדי האנשים שנקראו בפינו פרימיטביים יזכו לתנאים סוציאלים טובים יותר. הדבר היחיד שהפגנו נגדו היה שכר הלימוד.
      בועז יקר, אני מסתכל על כל!!! חברי הקבוצה האוניברסיטאית שלי שגילם כיום הוא חמישים
      ואני רוצה להרגיע אותך שאין לך מה לדאוג-זה יעבור עם הגיל.

    • מי שתומך במרץ מוכיח את בורותו ברבים.מרץ חסרת היגיון

      socrates37 , 30/01/09 23:39

      מרץ לא לומדת מטעויות.מעניין שהאידאולוגיה של מרץ שווה לארבעה חמישה מנדטים.
      העם התפכח והעם רוצה את ליברמן חזק יותר מתמיד כדי להילחם בערביי ישראל.
      אין נאמנות אין אזרחות.
      אתה הבנת את זה בועז?

    • אל תקשר השכלה לחוכמה.

      אלה שני דברים שונים שלא קשורים אחד לשני, 31/01/09 09:40

      יש משכילים טיפשים ויש בורים חכמים.חוכמה זה או שיש לבן אדם או שאין,אי אפשר לרכוש אותה ע''י השכלה.אתה רואה את זה באנשים בורים שנהפכים למליונרים בכוחות עצמם,ולאותם אתה רואה את זה באנשים משכילים שמדברים שטויות ויוצרים נזקים למדינה.בישראל בגלל הקונפליקט האיטנסיבי זה הוכח.בנוסף לעיניין הפוליטי אתה גם יכול לראות את זה בכלכלה כאשר אנשים משכילים לא מסוגלים להגיע לתוצאות שהגיעו בורים חכמים שהתעשרו בכוחות עצמם.חוכמה זאת יכולת הבנה.בהשכלה צוברים ידע.כשאין חוכמה אי אפשר לעבד את הידע בצורה נכונה.השכלה לא מייצרת את החוכמה.

    • כל כך מצליחים עד שבקושי מרץ לא עוברת את ה % 1 באוכוסייה (ל''ת)

      נטלי תל אביב, 31/01/09 11:17

  • 79.

    ליברמן ומרץ רוצים מדינה יהודית, ולכן אצביע ליברמן. (ל''ת)

    הייתי מרץ, 30/01/09 17:27

  • 78.

    לשמאל, תקיפת ליברמן תוסיף לו מנדטים. (ל''ת)

    שמאלני דואג., 30/01/09 17:26

    • ההפגזות על גדרה הוסיפו לו ..שמלאנים טיפשים (ל''ת)

      איך האמנו בחזיון התעתועים, 30/01/09 18:37

    • על רקע הזמנים האחרונים, האידיאולוגיה השמאלנית נראית הזויה במיוחד

      דון קורטיזון , 30/01/09 23:54

      אתה ושכמותך רק דבקים עוד ועוד בהזייתכם. ואילו אנו, השפויים שמסרבים להתאבד איתכם. מעדיפים התעוררות בנוסח ליברמן.
      ככל שאתם נראים הזויים יותר, כך אנו נחושים יותר. אתם ממש לא יוצאים יותר טוב.
      כהרגלכם אתם נשארים דבילים. כמו שאתם חושבים שמה שמכעיס את הערבים זה הקיפוח והכיבוש, אתם חיים באשלייה שהטחת העלבון בימין השפוי היא זאת שמעלה אותו למעלה.
      מה שמחזק אותנו, זאת הנחישות לשרוד.
      אתם פשוט רק נראים פתטיים יותר לאור המציאות לה אנו עדים.

  • 77.

    ?Who is this Miss Alony (ל''ת)

    Avi - NY, 30/01/09 17:26

    • MIS ALONI IS A " SHARMOTA

      socrates37 , 30/01/09 23:43

      שולה אלוני מביישת את תנועת ההשכלה.היא אנטי דת ואנטי ישראל.
      מן הראוי שהגברת אלוני תנצור את לשונה בדברה על פאשיזם.
      צאצאיה הינם מהגרועים והשפלים ביותר.

  • 76.

    שמלאנים וערבים זה לא טוב....נקודה (ל''ת)

    רק ליברמן, 30/01/09 17:19

  • 75.

    רק ליברמן או ביבי - לעתיד חזק יותר!!!!!!!!

    אני המלך , 30/01/09 17:18

    לתקוווף את איראאאאן!!
    לפניי שיהיה מאוחר..

  • 74.

    זה הסימן שליברמן טוב ליהודים (ל''ת)

    30 מנדטים...אמן, 30/01/09 17:16

  • 73.

    בוקר טוב לך, התעוררת משנת החורף? (ל''ת)

    אופיר, 30/01/09 17:14

    • זה לא זאת שחיבבה את ערפאת ושנאה את הימין? (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 30/01/09 17:39

  • 72.

    שולמית אלוני ויוסי שריד הרסו את מערכת החינוך

    יאל, 30/01/09 17:14

    כל אחד מהם שירת במשרד החינוך פחות משנה, והם עשו את שלא ייעשה בחינוך. הם עשו ''מהפיכה''. מהפיכות בחינוך זורעות רק הרס, וזאת בדיוק הייתה התוצאה, עד היום בזה.

    • היותר מצחיק הוא, שהם תופסים מעצמם כשרים הכי טובים בהיסטוריה של החינוך (ל''ת)

      אופיר, 30/01/09 18:08

  • 71.

    מרצ מפלגה נאורה ליברלית תומכי ליברמן גזענים חשוכים ופרימיטיבים

    רונית, 30/01/09 17:14

    תבואו פעם לכנס של נוער מרצ - מיטב הנוער. כל מפלגה בעולם היתה מתפארת בנוער כזה - משכיל, חושב, תרבותי. תלכו לליברמן ותראו שבאב יהודי ורוסי שיכור ומופרע. תראו פה את התגובות של איזה מופרע שיושב וכותב מאה תגובות בשמות שונים. חולה רוח.

    • משתמטים ואנרכיסטים! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 30/01/09 17:35

    • לשמאל אין טעונים אז הוא מגדף ושובר כלים כמו החמאס אחיהם (ל''ת)

      אין דבר כזה סמים קלים, 30/01/09 18:39

    • אלו לא 100 תגובות של מופרע אחד כמו אצלכם. אלו תגובות של מאות שפויים

      דון קורטיזון , 31/01/09 00:11

      נאורה? ליברלית?
      הפאק המוחי שלך ושל כמותך, הוא שאתם כל כך עסוקים בטיפוח זיקפת הצדקנות המתיפייפת שלכם. ובאוננות הדדית על כמה נאורים, חסודים ומשכילים אתם. שאיבדתם את הצפון.
      אתם מקימים אוהל על פסי רכבת.
      מצידי תתאבדו לבד אם בא לכם. אותנו לא תיקחו איתכם.
      משכילים? אולי.
      חושבים? על מה אתם חושבים? איך ניתן לכריש את הרגל האחרונה. והוא יסתפק ויאמר לכם תודה אחרי שהוא כרת לכם קודם את שאר הגפיים? אולי אתם חושבים, אבל זה לא אומר שאתם מצליחים לצאת ממעגל ההזיה הקשה.
      אתם מאמינים בשלום וזה נורא יפה ונאור.
      אבל ידוע לכל שלאמונה לא דרושות הוכחות ועובדות. זה לא מונע מכם להיות פנאטיים בדיוק כמו אחרוני המשיחיים. ולהיות דבוקים לאמונתכם הסהרורית. גם אם בשטח המציאות מוכיחה אותה ככזאת.

    • לא מספיק שבערוץ 2 רונית לוי מקסחת אותנו ???????????? (ל''ת)

      נטלי, 31/01/09 11:23

  • 70.

    זיקנתה אינה מביישת את בחרותה - היא הייתה טרלללה גם בצעירותה (ל''ת)

    דה-דה , 30/01/09 17:11

    • היא וחבריה נמפומנים של שלום תוך הפקרת בטחון ישראל (ל''ת)

      הייתם ונלחמתם אז?, 30/01/09 17:34

  • 69.

    ליברמן בחור חכם - הבוחרים שלו הם הטפשים והבורים (ל''ת)

    שרגא, 30/01/09 17:09

    • כן..השמאל התגלה כהזוי שמרוב להיטות לשלום הביא עלינו אסון (ל''ת)

      שלום אח''כ, 30/01/09 17:32

  • 68.

    ליברמן עובד על כולם בעיניים הוא לא באמת ימני

    סשה, 30/01/09 17:09

    הוא כבר אמר שהוא מוכן להחזיר שכונות בירושלים והוא גם מוכן להחליף שטחים.

  • 67.

    ליברמן היה ג'ובניק עלוב במרצ כולם בסיירות

    צחי, 30/01/09 17:08

    חכ אבשלום וילן היה לוחם נועז בסיירת מטכל ואפילו שימש מדריך של בנימין נתניהו בסיירת. רן כהן היה אלוף משנה בתותחנים. ליברמן החנטריש היה טוראי ג'ובניק.

    • בגלל זה השיקול דעת שלהם מעוות הם הלומי קרב (ל''ת)

      טילים על הדרום זה בגללם, 30/01/09 17:29

    • ליברמן שירת בתותחנים

      אלכס, 30/01/09 17:34

      ומיקום השירות בצה''ל הוא לא הדבר היחידי הקובע טיבו של אדם.

      • לא קובע את טיבו אבל בפירוש את נסיונו ! (ל''ת)

        צודק, 30/01/09 23:52

    • בלי נאמנות אין אזרחות! ככה זה בכל מדינה נורמאלית! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 30/01/09 17:34

    • יוסי שריד סיירת,יוסי ביילין סיירת,שולמית אלוני סיירת,זהבה סיירת?

      קשקש, 30/01/09 21:17

      מפלגה ערבית.

      • שיהיו מצידי יוצאי גדודי חללי אל אקצה. מה זה משנה?

        דון קורטיזון , 31/01/09 00:20

        אם בוחרי המפלגה הזאת ושכמותם מתלבטים בין עלה ירוק לבינם?
        אין ספק שמר"צ יעשו שלום. הם פשוט ימכרו את כולנו ואת כל מה שהערבים ידרשו ובכך נגמרו הצרות.
        החמאס רוצה 1500 מחבלים תמורת גלעד שליט? תנו וגמרנו.
        החמאס רוצה להעביר גראדים במעברים כי נמאס להם להתכופף במנהרות? תנו להם ונגמר העניין.
        הדרך של מר"צ לשלום, היא לספק לערבים את כל מה שידרשו תמורת שקט ולא משנה המחיר.
        הרי אדמה לא שווה דם.

  • 66.

    נכשלת בחיים הפוליטים. כישלון גדול עם הבנים הדפוקים שלך.

    יוסי, 30/01/09 17:07

    כמה ההסטוריה תשפוט אותך את חבריך ואת בניך. אוסף של אנשים עם תעלות בראש. אומללים. נובחים נובחים וכלום. אז כנסו למלונה ותשתקו!!!

  • 65.

    ליברמן יה מושחת תחזור לרוסיה (ל''ת)

    צדיק, 30/01/09 17:07

  • 64.

    טוראי ליברמן באיזה מלחמה נלחמת בדיוק? מתי עשית מילואים?

    יבין, 30/01/09 17:06

    איפה ליברמן היה בצבא? טוראי באפסנאות.
    מתי עשה מילואים?באיזה מלחמה שרת? האיש הזה שבהבל פיו מוכן להתקיף את סכר אסואן ואת איראן ותוקף את נשיא מצרים,הבריון המושחת הזה אין לו מושג מאיזה צד של הרובה יורים.

  • 63.

    נראה אותם יודעיםמי מס. שלוש חמש שבע ועשר אצל ליברמן?

    חנוכה, 30/01/09 17:04

    אף אחד לא יודע. זה גם לא חשוב. זו מפלגת דמה. ברגע שליברמן יכנס לכלא כל המפלגה הזו תתפורר.

    • אולי. לא האידיאולוגיה. מה שאתה לא מבין זה שאין קשר לליברמן.

      דון קורטיזון , 31/01/09 00:22

      העם הזה צמא למישהו חזק שיתפוס את הבני זונות בביצים ויגרום להם לשיר סופרן.
      זה יכול להיות שרון או ליברמן.
      כדאי שתבין, שאם לא יגיע אחד כזה, העם רק ילך ויקצין עד שברוך מרזל יהיה ראש הממשלה.

    • אולי. לא האידיאולוגיה. מה שאתה לא מבין זה שאין קשר לליברמן.

      דון קורטיזון , 31/01/09 00:27

      העם רוצה מנהיג חזק שיתפוס את מי שמאיים על המדינה הזאת. יתפוס אותו בביצים ויגרום לו לשיר סופרן.
      ואין זה משנה אם זה שרון או ליברמן.
      אם העם לא יקבל מנהיגות תקיפה וחזקה נגד האיומים הללו, הוא ילך ויקצין עד למצב בו ברוך מרזל ירוץ לראשות הממשלה...

  • 62.

    הנהלת הקזינו של הפת''ח ביריחו מחזקת את ידי ליברמן

    מוחמד מיריחו, 30/01/09 17:04

    ליברמן הוא ידיד גדול שלנו.
    ליברמן הוא חבר של מרטין שלאף שהשקיע פה בקזינו כדי שיהודים יבואו יהמרו כאן ויבזבזו את הכסף שלהם ברשות הפלשתינית.
    ליברמן הוא נכס לפת''ח ולאש''פ.
    כל היהודים מתבקשים להצביע ליברמן!!!!!

  • 61.

    יום אחד עוד יתברר מי זה ליברמן האמיתי וכולכם תהיו בשוק (ל''ת)

    משה, 30/01/09 17:01

  • 60.

    ליברמן צוחק כל הדרך אל הבנק - צוחק עלהאידיוטים שמאמינים בו

    נצח, 30/01/09 17:00

    ליברמן הבריון הפשיסט עשה מליונים בנסיבות חשודות בעזרת מרטין שלאף והקזינו של אש''פ ביריחו. עכשיו יש המון טמבלים בארץ שחושבים שהשפן הזה הוא באמת גיבור גדול ואנטי ערבים ונגד החזרת שטחים. הרי הוא משחק בכם רק כדי לקבל קולות. בסוף יקח את הכסף ויברח מהארץ.

  • 59.

    אם אויב כמו אלוני שונא ליברמן זאת עוד סיבה אחת לבחור בו (ל''ת)

    אלכס, 30/01/09 17:00

  • 58.

    ליברמן מחזיר לנו את הסומק ללחיים בניגוד לך ולשמאל הבזוי איפוא הגאווה!!

    נ.כהן את חברת לגרועים שבשונאינו ועוד ידך נטויה=בוש, 30/01/09 16:59

    האויב לא מכיר ומכבד אנשים כמוך שבוגדים ומבזים את מדינתם להם יש גאווה לאומית וככאלה הם מכבדים כוח ולא נמושות כמוך שתמיד מוכנים לתת את הלחי השניה ועוד בעיטה חזקה ליתר בטחון.

  • 57.

    קשקשנים,סוף משנתכם קרב (ל''ת)

    אייל, 30/01/09 16:58

  • 56.

    ליברמן מנסה להיות חיקוי עלוב של פוטין (ל''ת)

    יורי, 30/01/09 16:55

  • 55.

    השב''כ צריך לחקור מאיפה לליברמן יש מליונים בבנק (ל''ת)

    נועם אכטברג, 30/01/09 16:55

    • אתה ממש מעוניין להביא לנו את הק.ג.ב. - זה לא יעבוד לך... (ל''ת)

      moshon1 , 30/01/09 17:03

    • נגיד והכסף לא חוקי המשטרה ניזכרת לפני בחירות לחוקרו מעניין למה

      דולפין סגול , 30/01/09 17:05

      אם הוא עברין יש לשים את הגזען הזה בכלא .אבל צריך צדק והוגנות לגבי כולם

  • 54.

    מישהו שיסביר לי איך מהגר תפרן מרוסיה פתאום נהיה מליונר

    יאשקה, 30/01/09 16:54

    זה לא חשוד בעיניכם? הגיע עולה מרוסיה. טיפס פה בצמרת. נהיה חבר כנסת ושר. נהיה פתאום מליונר? מאיפה הכספים? מה הוא יודע שאנחנו לא? האם הוא עבר בדיקה בטחונית?

    • ואיך כל הקיבוצניקים הפכו למיליונרים ולסמולים עוכרי ישראל ? (ל''ת)

      moshon1 , 30/01/09 17:00

    • אם נתחיל לבדוק...רוב הצמרת הפוליטית, שופטים בכירים וכו....

      למה רק ליברמן?, 30/01/09 17:20

      ילכו ל''מעשיהו''.

    • אתה גזען. תתבייש לך (ל''ת)

      אמיר, 30/01/09 17:30

      • למה גזען? ליברמן לא היה מהגר מרוסיה? מה הוא צבר עם הפרעת דיבור? (ל''ת)

        אורן, 30/01/09 23:51

        • עם הפרעת דיבור אפשר לעשות מיליונים, הבעיה עם הפרעה מוחית, כמו שלך ... (ל''ת)

          moshon1 , 31/01/09 12:29

  • 53.

    אלוני וא.ב. אתם מגעילים אותי

    בני, 30/01/09 16:53

    בושה למדינה

  • 52.

    שולמית אלוני=ערב-רב (ל''ת)

    ran222 , 30/01/09 16:53

  • 51.

    מה היא רוצה ממוסוליני-הפוסל במומו פוסל (ל''ת)

    הפיראט האדום, 30/01/09 16:53

  • 50.

    שולמית אלוני וחבריה השמאלנים הם אינם יהודים הם ערב-רב!!!

    ran222 , 30/01/09 16:52

    הם שונאי-ישראל

    • רוב התומכים של ליברמן הם גויים מרוסיה

      נחום, 30/01/09 17:11

      יש בישראל כמה מאות אלפי גויים שעלו והסתננו לישראל. הם כולם תומכים בליברמן. הם אוהבים כמו ברוסיה אדם חזק כמו פוטין.

      • גזען קטן רוב העולים הם יהודים לפי ההלכה! רק מיעוט לא יהודים!

        אלכס טוקבק, 30/01/09 17:37

        וגם אלו נאמנים למדינה הזאת יותר ממך נחום!

      • אני צבר יפה בלורית ובלונדיני ממשפחה של מצביעי עבודה ואני בעד ליברמן!

        עדי, 30/01/09 17:42

        מה לעשות
        ''רק חמור אינו משנה את דעתו'' משה דיין.

  • 49.

    אני פאשיסט!! השמאל יכחיד את עם ישראל! (ל''ת)

    ''אנשי רוח'' הזויים נמאסתם., 30/01/09 16:51

  • 48.

    ליברמן נראה אותך מביא תעודת יושר מהמשטרה - בחיים לא

    וולקוב גיא, 30/01/09 16:51

    תעודת יושר לליברמן? חה חה חה חה חה חה חה
    הבריון הזה עשה כסף מהקזינו ביריחו

    • כל מנוול כמוך רק מוסיף קולות לליברמן בגלל השקרים המטומטמים שלך (ל''ת)

      מרק, 30/01/09 18:25

  • 47.

    שולמית, סמולית הנזויה שכמוך. ממתי להיות אזרח נאמן לארצך נחשב לפשיזם ? (ל''ת)

    moshon1 , 30/01/09 16:50

  • 46.

    עמוס שולמית ויהושע

    עופר יצוק , 30/01/09 16:49

    טוב שאין הרבה כמותכם בישראל אני מציע לשלושתכם לקנות בית בעזה אוחאן יונס ותעשו סנדביץ ואחר כך תיתחלפו עם העזתים שונא ישראל והאנושות

  • 45.

    בארה''ב צריכים להישבע נאמנות ^^^^^^^^^^^^^^ (ל''ת)

    נקודה!, 30/01/09 16:47

    • רק מהגרים חדשים. לא מי שנולדו בארה''ב! (ל''ת)

      די לדמגוגיה!!!, 31/01/09 03:55

  • 44.

    שטויות- לא רציני מאשה חכמה בדרך כלל

    לוג, 30/01/09 16:47

    שולמית יום הולדת שמח, עד מאה ועשרים. אך שלות לי אליך: האם אזרח לא מחוייב בנאמנות למדינה? האם המדינה היא אוייב? המדינה זה האזרחים שלה לפחות במדינה דמוקרטית.ומכן שאזרחים לא נאמנים פושעים נגד החברה, חלקם מכים את נשותיהם, חלקם הם סוחרי סמים, חלקם רוצחים וכדומה. וחלק תומכים באוייבי המדינה - הרוצים את נפשי וגם נפשך. שולמית ביננו הרי אם טיבי יהיה ראש הממשלה (ויהיה לו רוב) את לא תגיעי ל81 ואני לא אגיע ל52.מדינה במצב של ישראל זקוקה לאזחים נאמנים התורמים לחברה שלהם. מצד שני צריך לחייב גם את החרדים האנטי ציונים להשבע אמונים למדינה.

  • 43.

    ליברמן הוא איום על אלוני. לא משום שהוא לא דמוקרטי אלא משום שהיא לא

    כבשה פועה , 30/01/09 16:45

    אם הדמוקרטיה העממית בה דוגלת אלוני משמעותה מתן גבוי לחבורה "העממית" של הלינצ'אים משפרעם ושל הפוגרומיסטים מעכו, אזי ליברמן
    הוא איום. הוא וכל העם היהודי.

  • 42.

    אולי איום על הדיקטטורה השמאלנית המטורפת שלכם!!!!! (ל''ת)

    מסכים, 30/01/09 16:43

  • 41.

    שמאלנים קיצונים שסובלים מסטוקהולם סינדרום! אלפי שנים של רדיפות

    אילן, 30/01/09 16:42

    הרסו להם את יכולת השיפוט.

    • zodek! (ל''ת)

      avi, 30/01/09 17:04

  • 40.

    ליברמן...זה מגעיל אותי! (ל''ת)

    בוסוליני, 30/01/09 16:40

    • ערפאת...זה מגעיל אותי! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 30/01/09 17:38

      • הרצל...זה מגעיל אותי! (ל''ת)

        ערבי-יהודי , 30/01/09 17:59

        • חאג' אמין אל חוסייני... זה מגעיל אותי! (ל''ת)

          איתי, 30/01/09 22:52

        • ערבים לכו תאכלו חומוס במסעדות שלכם שנסגרות כל יום

          socrates37 , 30/01/09 23:57

          היהודים עושים חרם כלכלי עליכם.לא תקבלו דינרוס מאיתנו.תיחנקו עם החומוס שלכם.

          • זה מתחיל רק בחומוס. צריך לחנוק אותם בכל השאר.

            דון קורטיזון , 31/01/09 00:31

            בלי כלכלה, בלי שירותים, בלי חינוך.
            יאאלה הגירה! ביי ביי! שלום ולא להתראות.

        • טוקבקיסטים ערבים-יהודים... זה מגעיל אותי! (ל''ת)

          דון קורטיזון , 31/01/09 00:29

  • 39.

    מי שפשיסט באמת, הוא זה שלא מוכן לשמוע דעה מנוגדת. (ל''ת)

    נאמנות למדינה היהודית אינה פשיסטית., 30/01/09 16:37

  • 38.

    ומה איתך שמאלנית מדומה

    מוחמד, 30/01/09 16:37

    הבית שבו את מתגוררת הוקם על אדמת פלסטין ואם נאמר נאה דורש נאה מקיים עזבי מיד את ביתך וחזרי לחו''ל

    • צודק.היא גרה על אדמות ערביות שנגזלו ב48 ועוד מדברת

      socrates37 , 30/01/09 23:59

      אלוני את המפתחות לביתך נא לשים אצל מוכתר הכפר.

  • 37.

    הצעה לליברמן - תברח כל זמן שאתה יכול. כמו עזמי בשארה

    ידידיה, 30/01/09 16:35

    עזמי בשארה ברח מהארץ ולא חזר לחקירה כי ידע מה צפוי לו. אני מציע לך תברח לפני שיעמידו אותך לדין על הכספים שקבלת ממפעיל הקזינו ביריחו מרטין שלאף. אתם מבינים - ה''ימני'' של הקוקואים רצים אחריו עשה כסף מקזינו של פלשתינאים ביריחו!!!!!! מושחתים נמאסתם!!!!

    • כבר לא צריך משפט פה בארץ בשביל לצאת אשם

      די לרדיפה הפוליטית, 30/01/09 16:48

      השמאל כבר שופט ונותן גזר דין פה לכל מי שדעותיו שונות משלו (מה קרה לכספי העמותות שברק קיבל? אה שכחתי ברק מגוש השמאל אז זה בסדר....)
      שמאלנים נמאסתם!!!!!!!!

    • אתה לא במקרה אחד ממפעילי הקזינו ?. הגונב מגנב פטור (ל''ת)

      moshon1 , 30/01/09 16:48

    • לא להשוות אותו בעזמי בשארה

      rambo, 30/01/09 16:48

      קודם תן כבוד לאיש דר'' עזמי בשארה אדם אנטילקטואל מבין חכם לא מפיוניר כמו ליברמן חוץ מזה איך יברח כשהדרקון שלו הוחרם

      • לבשארה אין כבוד

        L, 30/01/09 17:58

        הוא איבד אותו איך שהוא ברח מהמדינה.

      • רמבו, היית צריך ללמוד לכתוב במקום להילחם.

        דון קורטיזון , 31/01/09 00:39

        אתה יודע כמה קרמבואים ערבים כמוך יש בעזה והגדה?
        אתה צודק,
        ד"ר בשארה הוא אנטי-אלקטואל. בדיוק כך.
        ליברמן הוא לא מפיוניר, לא מקנווד וגם לא מפנאסוניק. הוא מישראל ביתנו.
        והכי חשוב, הוא לא צריך דרקון לברוח. גם לא דרכון. הוא לא בורח לשום מקום.
        אני לעומת זאת לא הייתי מתנגד לארגן לכם כמה דרקונים. הייתם עפים עליהם כמו עלי במבה ואחר כך היו שורפים אתכם כמו גחל מסריח ורע של נרגילה.

    • רק בזכותכם שמאלנים יכנסו עוד 23 ליברמן בכנסת תירגעו (ל''ת)

      נטלי תל אביב, 30/01/09 17:12

    • גם אם קיבל כספים ממרטין שלאף זה לא ישנה כלום

      socrates37 , 31/01/09 00:06

      ליברמן שווה 17 מנדטים בכנסת.המפלגה השלישית בגודלה בישראל.

  • 36.

    בישראל יש דמוקרטיית יתר שמשחקת לידי הערבים והמיעוטים.

    אירית, 30/01/09 16:33

    גם בג''ץ - שמאלנים הזויים!

  • 35.

    אין מה לדאוג ליברמן לא ישאר הרבה זמן בסביבה

    ספי, 30/01/09 16:32

    יש לו תיק כל כך כבד בפרקליטות שיקרה אחת מהשתיים - או שהוא יכנס לבית סוהר או שהוא יברח לרוסיה, כמו גאידמק.

    • ואז מה תעשה ?.. תמשיך לפעול כגייס חמישי בתועחנו עם השולה ההזויה שלך ? (ל''ת)

      moshon1 , 30/01/09 16:51

    • למה שיברח לרוסיה?

      M, 30/01/09 17:57

      הוא לא רוסי.

  • 34.

    ליברמן הוא מסוכן אך להשוות בין המצב המורכב בישראל לאיטליה זו דמגוגיה (ל''ת)

    דמוקרטיה מתגוננת, 30/01/09 16:31

    • למי בדיוק הוא מסוכן ?.. למי שלא נאמן למדינה ?.. לבוגדים ?.. דה-דה (ל''ת)

      moshon1 , 30/01/09 16:58

  • 33.

    יש להחרים מי שפועל נגד מדינת ישראל ומכבס הכביסה המלוכלכת בחוץ כיהושע. (ל''ת)

    קורא לא נאמן, 30/01/09 16:30

  • 32.

    מבינה שיש לך בעייה לחתום על נאמנות? השמאלנים מפחדים!

    אירית, 30/01/09 16:30

    מה הבעייה שלך?
    בכל מדינה, בטח מדינה שמוקפת אוייבים מחוץ ומבית יש חובת נאמנות.
    גם באמריקה צריכים להישבע נאמנות.
    בעיניי, כל מי שיש לו בעייה עם הרעיון של ליברמן - יש לו בעייה עם הנאמנות למדינת ישראל.

    • באמריקה רק מהגרים חדשים צריכים להישבע אמונים, אבל לא מי שנולד בה! (ל''ת)

      די לדמגוגיה, 31/01/09 04:01

  • 31.

    כל הפרימיטיבים מצביעים ליברמן

    אנטולי, 30/01/09 16:29

    עולים מרוסיה שהם אינטילגנטים מצביעים ביבי או ברק אבל לא ליברמן.

    • יש לי IQ 163 ואני תומך בליברמן תודהרבה! אני לא סובל מסטוקהולם סינדרום! (ל''ת)

      אילן, 30/01/09 16:44

      • אתה מתכוון 63 IQ (ל''ת)

        אלכסה, 30/01/09 17:00

        • IQ 163 ואני עוד לא בן 30 וזה נבדק! דה ליברמן! (ל''ת)

          אילן, 30/01/09 17:40

          • אם היית באמת אינטליגנטי היית יודע ש- IQ לא קשור לגיל (ל''ת)

            צקצקצק, 31/01/09 04:02

  • 30.

    שולמית אלוני לא קראה את הערך ''פאשיזם''

    אלון, 30/01/09 16:29

    לא נראה לי שהיא יודעת מה זה בכלל.

    חפשו ''פאשיזם'' בויקיפדיה, ותגלו שמפלגת העבודה על פי הגדרה הרבה יותר פשיסטית מאשר ישראל ביתנו.

  • 29.

    מרץ גזענית ליברמן ענק

    ערן, 30/01/09 16:29

    שולמית אלוני אישה מתוסכלת היתה ונשארה
    מרץ מפלגה גזענית ככ עלובה נבובה וחסרת תוכן
    סיסמאות ריקות עשיה 0
    ואני מצביע רק לליברמן
    ישר אמיתי לא מזגזג
    והכי חשוב יעקור עוכרי ישראל מבית ויזרוק אותם מארצינו הקטנטונת

  • 28.

    האיום האמיתי על הדמוקרטיה הוא מהשמאל הצועד בתל אביב ומניף דגלי אש''ף. (ל''ת)

    רעמסס, 30/01/09 16:29

  • 27.

    אנשים כמוכם הם שהרסו את המדינה!!!! (ל''ת)

    ניר, 30/01/09 16:29

  • 26.

    אני מאוד רוצה לדבר עם החמאס אבל למה אתה חושב שהחמאס מעוניין לדבר איתך? (ל''ת)

    שיחות - הן ממש לא אינטרס של החמאס, 30/01/09 16:26

  • 25.

    אם שולמית אלוני נגדו- אז כנראה שהאיש צודק (ל''ת)

    ישראלי שיצביע ליברמן, 30/01/09 16:26

  • 24.

    הוא צריך להתחיל לתבוע את עלובי הנפש האלה תביעות דיבה. (ל''ת)

    עידו, 30/01/09 16:26

  • 23.

    הסיכון הוא הסכמי אוסלו שהבאתם עלינו. אנטישמים. (ל''ת)

    יניב, 30/01/09 16:26

    • צודק!!!! (ל''ת)

      אירית, 30/01/09 16:31

  • 22.

    כמה חבל שהשמאלנים הללו לא חכמים כמו שהם מתיימרים להיות

    תומר, 30/01/09 16:25

    חבורת מטומטמים הזויה, לא ברור לכם עדין?
    אנחנו מריחים את הפחד שלכם.
    ככל שאתם מקצינים יותר נגד המדינה העם השפוי מבין באמת מי אתם ומה המטרה הסופית שלכם. השמדת המדינה.
    וזה טוב. טוב מאוד.
    כל מאמר שיטנה שלך, שולמית אלוני, או אחד משאר האווילים המצוטטים בכתבה, רק עושה לגוש הימין טוב.
    אני ממש כולי תקווה שמעריב ימשיך לפרסם כתבות שיטנה כאלה עד ליום הבחירות ממש.
    NRG, תודה

    • ''העם השפוי מבין באמת מי אתם ומה המטרה הסופית שלכם. השמדת המדינה.'' (ל''ת)

      אתה ככ מפגר..., 30/01/09 23:50

  • 21.

    יש לי שאלה - למה תמיד מנהיגי הימין חייבים להיות מושחתים?

    יקיר, 30/01/09 16:24

    רק מושחתים גנבים רמאים ונוכלים יכולים לשמור על ארץ ישראל?

    • זה פשוט, טמבל: מי שבשלטון - יש לו הזדמנויות

      חג'ג', 31/01/09 12:13

      ינקי הפולני מהקוק אומר, שפעם, כשהוא היה צעיר, כשהשלטון היה של השמאלנים, מפאי וכאלה, כולם היו מה-זה מושחתים. לא רק זיינו כל מה שזז כמו דיין (זיין), אלא גם לקחו כספים, גנבו וסידרו ג'ובים. בקיצור - כמעט כמו היום, רק בגדול!!!!!
      אז היום השמאלנים לא בשלטון, ואין להם סיכוי להיות מושחתים.
      אגב, בוארון תיקן את זה ואמר, שגם היו בשנים האחרונות כל מיני שחיתויות של מפלגת העבודה, אבל בגלל שכל הפרקליטות והמערכת המשפטית נשלטת ע''י אנשיהם, עזבו אותם בשקט, כמו שעוזבים את מרקו, הסוכן של המשטרה..

  • 20.

    מרצ המפלגה הכי נקיה הכי שפויה והכי ראויה בישראל (ל''ת)

    ברוריה, 30/01/09 16:23

    • וואלה? (ל''ת)

      נמקי, פרטי, והסבירי. (הצחקתיהוני)., 30/01/09 16:39

    • מרץ המפלגה הכי שנואה בישראל.4 מנדטים לעומת 17 ליברמן

      socrates37 , 31/01/09 00:13

      מקווה מאוד שניצן הורביץ המעופף לא יזכה להיות ח"כ.

  • 19.

    שולמית אלוני, עוז וא.ב.ג.ד.ה.ו.ז. ישוע מייצגים מיעוט קטן ובלתי איכותי

    סטפן צוויג , 30/01/09 16:21

    אנשי הבל ורעות רוח שהצניעות איננה אחת מתכונותיהם. אמרו לי בבקשה מדוע אני צריך לקרוא את דבריו של סופר רומאנים בינוני ומטה כאבגדהוז ישוע? והאם פרס גטה הגרמני, האנטישמי והאתיאיסט עושה את עוז כאיש שצריכים להאזין לו? (סבו יוסף קלוזנר, האולטרא ימני, ז'בוטינסקאי, מתהפך בקברו). על שׁוּלָהלוֹנִי אין צורך להרחיב את הדיבור, היא אנטישמית .

    • של נעלך

      אחד, 30/01/09 19:20

      כשאתה מדבר על גדולי הסופרים הישראלים
      נ.ב.
      יוסף קלאוזנר היה דוד שלו, אם אתה לא יודע עובדות אל תנופף בהם

      • גדולי הסופרים?שילמדו קצת מסובול,מגד ושמיר

        socrates37 , 31/01/09 00:15

        למה חסרים סופרים ימנים דגולים בימין?
        לא חסרים.

  • 18.

    למר א.ב יהושוע הנאור וחבריו...

    ימני, 30/01/09 16:20

    אולי ליברמן איום על הדמוקרטיה, אבל אתה וחבריך הנאורים מהווים איום על המשך קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ועל אזרחיה.

    אז לך תכתוב ספרים ושתוק.

  • 17.

    וואי. מה?? את עדיין בחיים???

    אחד, 30/01/09 16:20

    לא יודע. הייתי בטוח שכבר אישפזו אותה באיזה מוסד גריאטרי לתשושי נפש או משהו כזה

  • 16.

    לא נימאס לשמאל להפחיד ממה הם מפחדים העם חזק ואמיץ

    דולפין סגול , 30/01/09 16:19

    לא ליברמן ולא ש"ס ולא מר'צ היפי נפש הצבועים יחלישו את העם הזה שרדנו ונשרוד .

  • 15.

    אם השמאל כל כך מפחד ממנו כנראה שהוא עושה משהו נכון...

    יוני, 30/01/09 16:16

    כנראה שנצטרך להצביע לו...

  • 14.

    שולמית מה את בחיים חשבתי שאת שם (ל''ת)

    דולפין סגול , 30/01/09 16:14

  • 13.

    ליברמן הוא איום על רק "דמוקרטיה עממית" בסגנון הלינצ'אים משפרעם.

    כבשה פועה , 30/01/09 16:14

    וכן ליברמן גם איום על אלוני. לא משום שנגד מדינה "יהודית ודמוקרטית", אלא משום אלוני היא נגד. היא וחבר מרעייה הפאשיסטיים מיריב אופנהיימר ועד א.ב.יהושע.

  • 12.

    התאחדות החרשים המנטליים של ישראל

    ל רפי, 30/01/09 16:13

    חבל, אבל זה מה שיש.

  • 11.

    נו תמותי כבר קרצייה! (ל''ת)

    Puki , 30/01/09 16:12

  • 10.

    למה כל עוכרי ישראל מאריכים ימים כל כך? (ל''ת)

    למה זה מגיע לנו?, 30/01/09 16:10

    • כנראה אלוהים אוהב אותם! (ל''ת)

      הרב עובדיה, 31/01/09 04:04

  • 9.

    לא צריך לדאוג עם כל החקירות נגדו ליברמן יעוף הביתה

    אלכס, 30/01/09 16:08

    יכול להיות אפילו שיכנס לבית סוהר. מה שבטוח שהקריירה שלו הולכת לפח והוא ילך לפח האשפה של ההיסטוריה. ממפלגתו ההזויה לא ישאר זכר.

  • 8.

    כל המריח תחתיו מסריח

    רועי2472 , 30/01/09 16:00

    הפאשיסטים האמיתיים אלו אלוני, ה"סופרים" ושאר אנשי הרוח וקשקשת.

    בשם הדמוקרטיה שלהם, הם אלו שסותמים פיות, משמיצים כל מי שלא חושב כמוהם (ע"ע אונ' ת"א) והם אלו שמהווים סכנה אמיתית למדינה ולדמוקרטיה.

    פראייר מי שקונה או מוציא אגורה על "תרבות" ישראלית. כל שקל שכזה הולך נגד ישראל.

  • 7.

    משני האנשים המפותחים אינטלקטואלית האלה הייתי מצפה לדעת שזה לא נכון

    רועי, 30/01/09 16:00

    ואין לי אפילו את היכולת הנפשית לכתוב כאן למה, אבל מדקונסטרוקציה של המצעים השונים עולה שהמפלגות שמדגדגות את הפשיזם הן דווקא תע''ל-רע''מ ובל''ד.

  • 6.

    מצדיק אותך .....לכול תומכי ליברמן כנסו .........

    חיפאי נוצרי , 30/01/09 15:58

    הני קבלו את המועמד שלכם שמדבר רק על ארץ ישראל ו נאמנות http://www.youtube.com/watch?v=DKlMCWtv7o4 ועכשניו תגידו לי מי מסכן את ארץ ישראל ????

    • אתה וכל הערבים של ביטוח לאומי. (ל''ת)

      קיקו, 30/01/09 16:12

      • טוב לך אין מה לענות כי מהתגובה שלך מראה עד כמה אתה אדם מבין (ל''ת)

        חיפאי נוצרי , 30/01/09 18:11

    • האמת שזו טעות לדרוש מיכם נאמנות למדינה כי אתם חלק מהעם הפלסטיני,

      לא תומך ליברמן, 30/01/09 16:34

      ולעולם תהיו חצויים. לכן בכל להסכם שלום עתידי תוכלו להישאר בישראל כאזרחים פלסטיניים בעלי אישור לשהיית קבע בישראל, כך לא תזוזו ממקומכם אבל לא תוכלו להצביע בבחירות כאן אלא בפלסטין ארצכם.

      • אני בעד נאמנות לארץ שאני חיי בה ותחת שלטונה

        חיפאי נוצרי , 30/01/09 18:09

        אבל .. אל תשכח אדוני היקר שהאדמה שאתה יושב עליה כאן היא למי שייכת ?אז אתה לא תגיד לי תשאר כאן ו לא תשאר כי אם רציתם ו לא רציתם זו היא האדמה שלנו ו הסאבא של הסאבא שלי נולד כאן ....אני בעד מדינה ישראלית ואני גם שוחר שלום בין ערבים ליהודים אבל אני נגד פשיזים כמו אדון ליברמן

        • אולי אתה לא

          ג'ואן פיטרס, 30/01/09 18:33

          אבל רוב ערביי ישראל צאצים של מהגרי עבודה שהובאו הנה ע''י הבריטים וזה הוכח במסמכים רשמיים של המנדט.
          די לעיין בספר ''מאז ומקדם'' של ג'ואן פיטרס.

          אגב, אם אתה באמת נוצרי אתה יודע יפה מאד שגם עם ליברמן הנוכל, אתה עדיין חי פה בגן עדן יחסי. בעזה כבר מזמן היו יורים לך בברכים ומשליכים אותך מהגג וכל זאת רק אתה נוצרי

          כשצה''ל נכנס לבית ג'אלה האוכלוסיה הנוצרית הריעה לו - כי חשבו שנגאלו ממשטרו האכזר של ערפאת.

          ממשלת ישראל נכשלה בכך שלא העבירה את האוכלוסיה הנוצרית לצידנו - אבל גם הנוצרים צריכים לזכור כי אצל היהודים עדיף בהרבה מאשר אצל המוסלמים

        • כן. זה מרגיז אותך. אבל תאכל את הלב. הארץ שלנו ואנחנו נעיף אתכם מכאן

          יהודי גאה, 30/01/09 18:55

          והיום הזה לא כזה רחוק :))
          אתה יכול להמשיך להתכסות בכל איצטלה שתבחר
          זאת ארץ היהודים והבית היהודי ולא משנה מה תגיד:)
          עכשיו, תתעצבן. יאללה יא זאלמה

        • אתה בעד, אבל האם אתה נאמן?

          תל אביבי יהודי, 30/01/09 19:50

          זו שאלה לגיטימית.

          דבר שני, אתה מצהיר שאתה נוצרי.
          מה שמבדיל אותך מאד מהערבים הפלסטינים וערביי א''י המוסלמים.
          לא יבואו אליך מהחמאס, לא יבואו אליך מהחיזבאללה ומשום ארגון אחר לדרוש שתשתתף בלחימה נגד ישראל... אתה כופר בדת האיסלאמית בדיוק כמו כל יהודי.

          לגבי של מי האדמה הזו, זה ויכוח תפל.
          אני יכול להתווכח איתך שהאדמה הזו שייכת לעם היהודי כי אנחנו היינו פה הרבה לפני סבא שלך, אבל נשלחנו לגלות וכל ימי הגלות שאפנו לחזור וזה התאפשר רק עכשיו.
          מה שחשוב הוא שנכון לעכשיו יש על האדמה הזו ממשל של מדינה יהודית.
          עם זה אתה לא יכול להתווכח, ואין לך שום סיבה לעשות את זה. כי לא משנה כמה הטיעון שלך אולי צודק , אנחנו לא נקום ונלך.
          אז חייבים למצוא פתרון.

          היות ומרבית ערביי א''י המוסלמים לא מוכנים לקבל את העובדה שעל האדמה הזו ישנה מדינה יהודית , אין שום סיבה בעולם שהם יקבלו זכות כלשהי במדינה.
          אבל, אנחנו חיים ב מדינה מתוקנת ולכן כן נותנים לאנשים שבמוצהר ובגלוי לא מאמינים בזכות קיומה של המדינה בה הם חיים, זכויות סוציאליות, מקומות עבודה, וכל דבר אחר שהם זקוקים לו על מנת לחיות את החיים שלהם.

          לתת לאנשים כאלה זכות הצבעה זה אבסורדי,
          הם לא מאמינים בזכות קיומה של המדינה, למה שתינתן להם האפשרות להשפיע על מהלכים מדיניים?

          וכמובן, אם כבר אתה רוצה אזרחות, אז ברגע שאתה בוגד במדינה, אתה תלך לכלא או תוצא להורג , כמו בכל מדינה דמוקרטית.
          ולא תתחיל להסתתר מאחורי הצביון הדתי או הלאומי שלך.
          אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.
          או שאתה נאמן למדינה, או שאתה לא.
          ואם אתה לא מוכן להצהיר שאתה נאמן, אז לא צריכות להיות לך זכויות של אזרח, כמו הצבעה.

          • לידעתך אדון יקר

            חיפאי נוצרי , 30/01/09 23:26

            אנחנו בתור נוצרים יותר גרועים מהיהודים כמה פעמים אמר בו לאדן לרדוף את הצלבנים הכופרים ..אני מסכים איתך במליון אחוז במה שאמרתה......בקשר לנאמנות אני כן נאמן למדינה בה אני חי זכותי כ כזכות כול אדם כאן במדינה הזאות להביע את דעתי שאני שומע מאדון שרק אתמול הוא הגיע לארץ לגרש את הערבים מכאן זה מאוד מרגיז כי אנחנו כאן ונשאר כאן ..

            • מתי תבינו הערבים שאין לנו בעיה עם ערבים נאמנים

              socrates37 , 31/01/09 01:19

              לי אישית אין בעיה איתך כל עוד אתה נאמן למדינת ישראל.כל עוד אינך תומך בחיזבאללה וחמאס.אתה יכול להיות החבר הכי טוב שלי מבחינתי.אני אומר לך בכנות.
              הבעיה שהאיראנים הרסו את כל מה שניסנו לבנות ביחד.האיראנים רוצים להשמיד את הנוצרים והיהודים.הם מטורפים.
              שייקחו את יוסף שילוח ויעזבו אותנו בשקט.

            • בוי'נה, נוצרי, תספר את זה לאחמד טיבי אחוך (ל''ת)

              חג'ג', 31/01/09 12:03

            • אתה טועה עוד פעם

              תל אביבי יהודי, 31/01/09 13:27

              אין לך שום זכות להביע שום דעה בישראל.
              להזכירך בישראל אין חוקה, והיא חתומה רק על אמנת ז'נבה שמבטיחה לך זכויות בסיסיות כמו אוכל ותנאי מחיה, אין שום דבר לגבי זכות דיבור.
              זה היה א'.

              דבר שני, ואמרתי את זה כבר קודם.
              זה לחלוטין לא משנה מי היה כאן קודם.
              בויכוח הזה אנחנו היהודים ננצח בכל מקרה, מהסיבה הפשוטה שרוב העולם נוצרי, ומאמין בתנ''כ שלנו ועל כן מאמין בזה שאנחנו היינו כאן הרבה לפני כל ערבי ( אלא אם כן, אתה חושב שמוצאך מהכנענים ולא מישמעאל ).

              דבר שלישי , אין שום קשר לזה שהמוסלמים שונאים את הנוצרים. השנאה שלהם כלפי היהודים הרבה יותר מופגנת כי יש מדינה יהודית שתקועה להם כמו עצם בגרון.

              אני אקצר.
              אין לך שום טיעון נגד ליברמן.
              אתה מסכים איתו לחלוטין, מהסיבה הפשוטה שאתה טוען שאתה נאמן למדינה שאתה חי בה.
              אין לך בכלל מה להתלהם.
              אתה נאמן? חייה את חייך בשקט.
              אתה לא נאמן? תהיה מוכן לקבל את מלוא חומרת הדין - כלא / גירוש / הוצאה להורג.
              כמו בכל מדינה דמוקרטית אחרת...
              ובלי שום שטויות של ''בן דוד שלי מהחיזבאללה בא לבקר אז הראתי לו את מתחם הקריה''.

            • מה שמייחד את הערבים הנוצרים והמוסלמים זה הלשון הערבית

              panacea , 31/01/09 15:01

              התרבות,הערכים והמנטליות שונה .הערכים שלכם דומים יותר לערכי היהודיםץ אז בא תשנה שפה ותהיה נוצרי-עברי, או עדיף נוצרי ישראלי דובר עברית.הרי אתה עצמך הצהרת על היות האסלם הקיצוני אויב משותף.

  • 5.

    הוא איום על הדמוקרטיה כי יש לו מצביעים .. (ל''ת)

    השמאל נרדם, 30/01/09 15:57

  • 4.

    גימלאית

    אריה, 30/01/09 15:56

    תדאגי לנכדים שלך בכלל למה נותנים לך במה להתבטא.אולי את רוצה להיות נשיא המדינה אולי פיספסת

  • 3.

    מר''צ צריכה לשנות את השם שלה לגיהאד

    נמאסתם, 30/01/09 15:51

    לפחות שידייקו....... והציבור שהם פונים אליו ידע את כוונותיהם האמיתיות.....

  • 2.

    בארה''ב כדי לקבל אזרחות צריך להישבע אמונים לחוקה

    אלון, 30/01/09 15:51

    אז ארה''ב היא פשיסטית? אנטי דמוקרטית?

    איזה קישקוש.

    אם כבר המפלגה הפשיסטית ביותר היא מפלגת העבודה, שמאמינה בצורת שלטון שבה הפרט לא חשוב אלא ארגוני העובדים המייצגים אותו.

    • גם ברומניה! (ל''ת)

      אילן, 30/01/09 16:16

    • הדיוט, בארצות הברית אף אחד לא מציע לבטל אזרחות (ל''ת)

      גל, 30/01/09 18:04

    • גם על בגין אמרו פשיסט, בהעדר טיעונים משכנעים אחרים (ל''ת)

      השני מהאמצע , 30/01/09 21:18

    • רק מי שמהגר אליה צריך להישבע, לא מי שנולד בה! (ל''ת)

      יחי ההבדל הקטן, 31/01/09 04:06

  • 1.

    יש לך כבר ריח של אדמה...יאלה תתחפפי...שבענו ממך כבר (ל''ת)

    herzi33 , 30/01/09 15:47

    • כמה אתה צודק. הזקנה הבלה הזאת מאוסה. (ל''ת)

      אודי, 30/01/09 17:04