• 188.

    איזה מאמר יפה

    ריבי בן-נון, 20/03/09 04:56

    איזה מאמר יפה. כתיבה כל כך חזקה ושנונה !!!!!
    האמת נאמרת. בשם כולנו

  • 187.

    מבקש להעמיד לדין את גנז וחבריו (ל''ת)

    זה לא יכול לעבור בשתיקה,ולו בשל המסר., 02/02/09 23:46

  • 186.

    בן כספית

    אהובה מיזלס, 02/02/09 22:40

    ירבו כמוך בישראל!

  • 185.

    אין כל ספק - בן כספית התפקח!

    LIORROTEM , 01/02/09 21:48

    לנוכח המאמרים האחרונים של בן כספית, אפשר להסיק , שהוא שהיה מזוהה עם השמאל הישראלי המתון התפקח והתפכח.בשבוע שלפני המלחמה בעזה, שם נפשו בכפו כנגד ידידיו בברנז'ה השמאלנית, וקרא למנהיגי המדינה לצאת למלחמה או להתפטר. במהלך המלחמה, לא היסס לתקוף את הזויי השמאל בעיתונות, ולהגן בתוקף על מהלכי המלחמה.שורש הרע מצוי בשמאלנים ההזויים באקדמיה ובתקשורת, ואיתם יש לבוא חשבון, אפילו לפני שבאים חשבון עם אוייבנו מבחוץ. האוייב מבית, מבקש לקעקע את אושיות המדינה היהודית, עד כדי הבאתה לכניעה.לא במקרה, השמאל מועמד למפלה בבחירות הבאות,ולא במקרה מפלגתו של ליברמן מתקרבת ל-20 מנדטים...

  • 184.

    ואיפה הנהלת אונ' ת''א??! ושהסטודנטים לא יירשמו לקורסים של גנז וחבריו (ל''ת)

    חבורת איוולים,שמלקקים לאירופאים-עבור שחוד כספי, 01/02/09 14:11

  • 183.

    כל מילה בסלע

    רויטל, 01/02/09 12:45

    אין לי מה להוסיף.מושלם!!!!

  • 182.

    מי מממן את פרופ' גנז ? איזה קרן ?? נא לבדוק... (ל''ת)

    צביקה, 01/02/09 07:38

    • רמז...קשור לאיחוד האירופי אולי? (ל''ת)

      האירופאים חובבי זכויות הפלסטינים אולי?, 01/02/09 14:08

  • 181.

    דרוש נידוי

    LIORROTEM , 31/01/09 17:20

    את הצבועים הללו באקדמיה, היונקים מעטיני הארץ, ובתמורה יורקים לפרצופה של המדינה, יש לנדות כלכלית וחברתית. נראה את הצבועים הללו, מחפשים עבודה באוניברסיטאות חו"ל, אולי במדינות ערב...
    ואני תוהה, איזה דור של סטודנטים אמורים הצבועים הנ"ל להעמיד?... האם השנאה וההשמצה למדינה, ולכל מה שקשור בה, לא מחלחלים לסטודנטים ע"י המרצים?... האם הסטודנטים הנ"ל, אינם חייבים ליישר פס עם הדיעות של המרצים שלהם על מנת להתקדם?...האם סטודנטים שיביעו דיעות הפוכות לאילו של אנשי האקדמיה מהשמאל ההזוי, אינם מסכנים את עתידם האקדמי?...

  • 180.

    האמת בפרצוף

    אזרחית, 31/01/09 12:03

    הוי כמה שזה נכון שכאשר האנשים המתחסדים הללו המנסים להתהדר בגלימה לא להם, פועלים בדיוק עפ''י מאפיינים שלהם עצמם.
    נדמה לי שיש תאוריה פסיכולגית שלמה על כך (שנאה של תכונות המצויות בך).
    בן כספית כל הכבוד על האובייקטיביות והמקצועיות.

  • 179.

    Tel Aviv Univ. won't see my check this year. (ל''ת)

    Ex-Donator, 31/01/09 11:08

  • 178.

    למה יש לי הרגשה שעד שליברמן לא יהיה ראש ממשלה, אנו רצים במדרון שמוביל (ל''ת)

    לשלוש מדינות פלסטנאיות, עזה, גדה, וישראל, 31/01/09 09:38

  • 177.

    יש להבחין בין החוגים למדעי החברה-משפטים בהם שולט השמאל הקיצוני

    כבשה פועה , 31/01/09 09:37

    למחלקות המדעים וההנדסה.
    הטירור השמאלני שולט באותם חוגים בהם "המחקר" הוא חלק זניח בפעילות האקדמית. מחקר אמיתי יכול להתקיים רק באווירה נטולת אילוצים פוליטיים. כל מחקר איכותי דורש ביקורת חיצונית כמו מערכת ה-Peer review המתקיימת בכל עיתון מדעי האמון על פרסום מחקרים. מערכת כזאת אינה קיימת למעשה בחוגי מדעי הדשא בבצה הישראלית הקטנה. וכאשר הדיסציפלינה המדעית אינה נאכפת בעוד שלטון של טירור של דעות-מופעל על כל "דיסידנט", התוצאה היא רדידות מחשבתית וקולקטיביזציה של דעות בסגנון הסטלינסטי. בימי הביניים האוניברסיטאות נדרשו ללמד טאולוגיה נוצרית על-פי הדוגמה האנגליקנית/קתולית/לותרנית וכ"ו. בהקבלה, כיום הפקולטות למדעי החברה/משפטים בישראל מלמדות את דת אוסלו ומזניחות את המחקר האקדמי.
    לא פלא לכן שהמחקר הישראלי מוכר ומוערך בתחומי המדעים אך הוא זוכה להתעלמות תוך הרמת גבה באותן קטגוריות אליהם חדר השמאל הקיצוני-פאשיסטי.

    • ''ימי הביניים'' ו''אנגליקנית\\לותרנית''? הממ. לפעמים כדאי לקרוא ספר

      ענה לכסיל כפי, 31/01/09 10:24

      לפני שפותחים את הפה ויוצאות שטויות.ככה נהוג במדע, אפילו ב''מדעי הדשא''...

      מענייין. לשיטתך, דוגמא למה זה? שרלטנות? רדידות קולקטיביסטית? יהירות של כבשה עם תואר מקצועי כלשהו והשכלה של אפרוח? המממ....

      • לפעמים צריך גם הבנת הנקרא

        כבשה פועה , 31/01/09 10:45

        דוגמה(DOGMA)-רוץ למילון.
        באשר לדוגמת (DOGMA) הזרמים הנוצריים (האנגליקנית/לותרנית/קתולית וכ"ו)-"פתחספר".
        אשר ל"יהירות"-פנה לפסיכיאוטר.

        השכלה שלי PhD, ושלך?

        • אדוני ה''דוקטור'',

          אריה שואג, 31/01/09 11:00

          הלוואי שהיה לי כסף על כל בעל תואר PhD מטומטם עם תעודות שאני מכיר. את התגובה קראת? על מה הגבת?

          • טרחן עם רגשי נחיתות. (ל''ת)

            כבשה פועה , 31/01/09 11:19

    • ומה עושים הסטודנטים?

      איציק, 31/01/09 10:57

      למה הסטודנטים, שבטח יודעים מי המרצים האלה, לא פשוט מעיפים את המרצים האלה לעזעזאל? פשוט, לא באים להרצאות שלהם ודורשים מדיקן הפקולטה להחליף אותם? לדעתי, אם הם היו תקיפים, האוניברסיטה הייתה נכנעת די מהר ומחזירה את החופש האקדמי! לכל מרצה יש זכות מלאה במשטר דמוקרטי להיות בעל כל דעה - ולמרצים אחרים אין זכות למנוע קבלתו של מרצה שדעתו הפוליטית שונה משלהם, ועל הזכות הזאת חייבים הסטודנטים לעמוד!

      • וכי אתה סבור שיש "דמוקרטיה" במחלקות?

        כבשה פועה , 31/01/09 11:35

        סיפור שסיפרה לי אישתי לפני שנים (אז כמאסטרנטית המחלקה להיסטוריה באחת האוניברסיטאות) על מרצה-איש שמאל קיצוני, שביקש כמטלת הגשה וכחלק מציון לקורס, עבודה אודות "הכיבוש" והשפעתו על..". אחד הסטודנטים שלא אהב את הניחוח הפוליטי העז, הגיש עבודה על הכיבוש הערבי. כמובן שהוא הוכשל באותו קורס.. יש אינספור סיפורים מן הסוג הזה לכל מי שרוצה לשמוע. במחלקות הללו, מי שזוכה לסיים הוא מי שסותם ת'פה או מזדהה עם "הנאורות".

        • אבל לדרוש לעזוב למרצים אחרים באותם קורסים הם יכולים (ל''ת)

          וגם להפגין, 01/02/09 14:13

  • 176.

    השמאל הישראלי הצליח. אני לא רואה את עצמי יותר כחלק מישראל (ל''ת)

    או כחלק מהעם שחי שם...מספיק לי..., 31/01/09 08:46

  • 175.

    שמאל=או אתה איתנו או לא קיים! (ל''ת)

    הגדרת הדמוקרטיה בפי השמאל., 31/01/09 07:22

  • 174.

    משפט דרייפוס!!!איפה הדמוקרטיה? (ל''ת)

    ornaz, 31/01/09 07:14

  • 173.

    בגלל זה, גם אני ליברמן (ל''ת)

    גם אני, 31/01/09 07:00

  • 172.

    אוניברסיטת שיך מונס שלוחה של החמאס בישראל !

    mag222 , 31/01/09 04:07

    כמה שונאי ישראל יכולים להיות השמאלנים האלה ?

  • 171.

    אנבירסיטת תל אביב משמשת כהסתה אנטישמית נגד צהל !

    mag222 , 31/01/09 04:05

    דעות השמאל ידועות הרי כול מטרתו לחסל את מדינת היהודים בישראל!
    מדינת תל אביב ובמיוחד האוניברסיטה שבה מונפים דיגלי התנועה האיסלמית ואש"פ..שבא קוראים לחרם על לובשי מדים וחיילי צהל היא לגטימית בעינך ?
    משפטנים ואקדמאים מהאוניברסיטה הזאת יוצאים לאירופה וקוראים לחרם על מדינת ישראל וקוראים לצהל פושע מלחמה ונאצי !

  • 170.

    לזרם האנטי-ציוני והדה-קונסטרוקטיבי כח רב מדי באקדמיה!

    דרור ניסן, 31/01/09 03:18

    מבלי לקרוא חלילה לגריעה במעמדם או בתנאי העסקתם והטבותיהם של האנטי-ציונים דוגמת גנז, שנהב ואחרים, ראויי להבין שהם מיעוט מבוטל שביצע פוטש בשיח הציבורי והאקדמאי.
    מדובר בקומץ הן בקרב האקדמייה והן ציבורית. לפיכך, המשקל, התקציבים והתהודה, שהחבורה הזו מקבלת, אינו סביר ואינו הגון.
    כתב העת תיאורייה וביקורת, למשל, צריך עורך/ת חדשה, קונספט חדש והרבה יותר פתיחות לאנשים שאינם מהמילייה האישי של העורך (וזו רק דוגמא אחת פעוטה, יש עוד למכביר).

  • 169.

    חומר למחשבה: המרצים הישראלים מהשורה הראשונה לא מלמדים

    מוישה זוכמיר א"י , 31/01/09 03:00

    בארץ.החוקרים הישראלים המצוינים לא עובדים בארץ.מה שנישאר(לרוב)זה ה"מיץ" של הזבל.אחד הסיבות המרכזיות לעזיבת המוחות היא החונטה השמאלית השלטת,בה מקורבים ואנשי "שלומנו" מקודמים על חשבון הכישרוניים. הימין חייב לשנות את המשוואה החולה הזאת אשר גורמת לא רק להרס האקדמיה אלא להרס המדינה. "ספורי פוגי" על כך שאנשי השמאל משכילים יותר הוא מצוץ מהאצבע,משכילי הימין מוכרחים לעזוב את המדינה כיוון שהם לא יכולים להישתלב באקדמיה השמאלית הישראלית(?).

    • השמאל הרדוד שולט.עד מתי? (ל''ת)

      בשם חופש הדעת!, 31/01/09 07:15

    • לא חשבתי על זה , נשעמ הגיוני לחלוטין, חייבים לעשות מהפכה.

      ציונית מתל אביב, 31/01/09 12:29

      אולי עכשיו זה הזמן לבצע מהפכה גם באקדמיה. שום דבר לא נשאר לעד כפי שהוא.

  • 168.

    הפקולטה למשפטים באוניברסיטת ת''א הפכה כבר מזמן לבדיחה פוליטית הזויה

    מרצה מחו''ל, 31/01/09 02:33

    אין שם בכלל מחקרים- הכל פמפלטים אנטי ציוניים שלא מתפרסמים בשום מקום וחוזרים על אותם דברים.

    דיני חוזים, משפט חוקתי, דיני נזיקין, משפחה וירושה- אין בכלל מי שעוסק במחקר משפטי בפקולטה הזאת.

    הם מקבלים אנשים לפי נטיות פוליטיות, ולא עובדים.

    בכל בית ספר למשפטים בעולם הם היו מועפים מטעמי עצלנות (והיעדר פרסומים, לא רק פרסומים ראויים), אבל באוניברסיטת ת''א מאפשרים את החגיגה האנטי ציונית הזאת.

  • 167.

    פשוט נורא מה שעושים לה. חיים גנז - אתה פשוט אישיות מאכזבת. (ל''ת)

    כועס, 31/01/09 01:00

  • 166.

    יש להעלותה בדרגה (ל''ת)

    חיים, 30/01/09 23:37

  • 165.

    לא יאומן שבאוניסרסיטה בארץ מתנכלים לאנשי מילואים!!!!!!!!

    לא יאומן פשוט!!!!!!!!!, 30/01/09 22:57

    ותודה לבן כספית שמביא את זה לתשומת ליבנו!

    • גם במכללת ספיר היה מיקרה אפילו גרוע יותר !

      mag222 , 31/01/09 04:10

      במיכללת ספיר בשדרות מסרבים להכניס לכיתה "רוצחים במדים" מרצה במיכללה העיף תלמידים כי לבשו מדי צהל [ שחזרו ממילואים] ותלמידה שהיה לה סמל של מגן דוד על התיק נתבקשה להוציא את התיק מהכיתה !

    • חבר מועצת עיריית ת''א שבא לישיבה היישר מהמילואים זכה לקיטונות

      ציונית מתל אביב, 31/01/09 12:33

      בלי בושה, חבריו של דב חנין השמאלנים האנטי ציונים מחו על השתתפותו במדים בישיבה. רוקח ודיזינגוף מתהפכים בקיברם.

  • 164.

    הנהלת האוניברסיטה הזאת היא כלומניקית אם היא מרשה דברים כאלה (ל''ת)

    הכנסת חייבת להתערב!, 30/01/09 22:54

  • 163.

    דיעה טרחנית וצדקנית ובעיקר משעממת

    לקוניוס, 30/01/09 22:36

    במקום לקרוא משהו מקורי, עם מידע חדש אנחנו צריכים לשמוע דיעה טרחנית וצדקנית.
    כל רוכל בשוק היה יכול לכתוב את הכתבה העלובה הזו

  • 162.

    מה המשותף בין הערבים לבין חברי החונטה הסמולנית?

    דמר94 , 30/01/09 22:20

    הערבים והסמולנים שונאים את מדינת ישראל ואת היהודים שנאה עזה אך שתי הקבוצות האלו אינן מוכנות להפסיק לקבל כספים מאתנו!
    הערבים דרך הביטוח הלאומי, עזרה כספית באוניברסיטאות, טיפולים רפואיים על חשבוננו ועוד, הסמולנים מקבלים משכורות עתק בבג"ץ, בפרקליטות, בתשקורת ובאקדמיה שבה... אסור לאף ציוני שמשלם את משכורותיהם של עוכרי ישראל אלו... לעבוד... כדי שיוכל להמשיך ולממן אותם עם מיסיו!רק בישראל! אני מאמין שהמצב הזה בזמן הקרוב, אנחנו נעקור את הסרטן הערבי יחד עם משתפ"יו היהודונים!

  • 161.

    חייבים לחסל את הדיקטטורה הסמולנית! (ל''ת)

    דמר94 , 30/01/09 22:00

    • אני ומשפחתי כבר עברנו לליברמן !

      mag222 , 31/01/09 04:05

      זה הפיתרון היחידי כרגע !

  • 160.

    בן, הפעם אני אצביע לימין. כיום השמאל כולו צבוע.. (ל''ת)

    שמאל, 30/01/09 21:48

  • 159.

    המדינה חייבת להפסיק לתקצב את אוניברסיטת תל אביב (ל''ת)

    חיים, 30/01/09 21:34

  • 158.

    צריכים להשיג את הכתובות של השמאלנים הקיצונים כדי ....

    דמר94 , 30/01/09 21:13

    צריכים להשיג את הכתובות של השמאלנים הקיצונים כדי שנוכל "להפגין" מול הבתים שלהם! כל "שומרי זכויות (חיות) האדם" האלה לעולם לא ירשו ליהודים אפילו 10% מהזכויות של הערבים! אנחנו לא זקוקים לאישורים מהם מתי לתלות...שלטים,את מי לשכור לעבודה, מי יקבל אזרחות ועוד ולכן אני מאמין שרק אם הם יפחדו מאיתנו הם פתאום "יהפכו" לימניים! הסיבה היחידה שהם עדיין שולטים עלינו בחסות הבג"ץ האקדמיה והתשקורת היא משום שהם יודעים שאנחנו רק מדברים ואילו הם לצערנו ..עושים! עורו יהודים כדי להחזיר לעצמנו את המדינה שלנוץ שהשמאלנים הבוגדים שדדו לנו!

  • 157.

    אוניברסית תל אביב מגדלת אנרכיסטים בישראל. סכנה בפני עצמה (ל''ת)

    לקנוס על שטויות כאלו, 30/01/09 20:39

  • 156.

    אוניברסיטת שיח' מוניס היא שלוחה של ביר זית (ל''ת)

    מזרחן, 30/01/09 19:41

  • 155.

    לכל המרצים שעדיין מפנטזים על שיח עם החמס....הלואי עליכם טילים יום וליל (ל''ת)

    herzi33 , 30/01/09 19:35

  • 154.

    בן כספית-בתור שמאלני אני גאה בך. כל הכבוד!!! (ל''ת)

    רונן, 30/01/09 19:34

  • 153.

    בתור אחד שלמד שם, בהנדסה זה לא ככה

    עדות מהשטח, 30/01/09 19:33

    אני סיימתי לפני 3 שנים תואר בהנדסת אלקטרוניקה באוני' ת''א ורוב הסטודנטים וחלק
    מהמרצים בהנדסה ומדעים מדויקים הם ימין-מרכז.

    רק בפקולטות של ''מדעי הדשא'' השמאל הקיצוני שולט.

  • 152.

    השמאל בישראל הפך לפנאטי לא פחות מאנשים משיחיים למינהם (ל''ת)

    לעקור את העשב השוטה מקרבנו, 30/01/09 19:26

  • 151.

    אוניברסיטת תל אביב-חמאס

    אביא , 30/01/09 19:24

    מה ההבדל בין אוניברסיטת תל אביב לחמאס? בשתיהן כופרים בזכותנולהתגונן.
    הממשלה שמתקצבת את האוניברסיטה צריכה לפטר לאלתר את המרצים שמתנגדים למינוי.

  • 150.

    סמאטוטיתון הארץ חרא עליהם

    איתי1960 , 30/01/09 19:18

    בוז לכם יהודונים עלובים מסריחים עלובים גייס חמישי תתבעו אותי זבל אנושי יורקים ומחרבנים לתוך האוכל שלכם זבל מי שקורא אתכם

  • 149.

    ארץ אוכלת יושבייה (ל''ת)

    dav, 30/01/09 19:17

  • 148.

    בתור סטודנט בת''א ממש לא מופתע נראה כאילו

    ב, 30/01/09 18:53

    דרישה מקדימה של האוניברסיטה היא כי על כל המרצים להיות שמאל ועדיף שמאל קיצוני. שכחתם איפה אתם חיים , אני לא יכול לסבול את הצביעות והתייפיפותת,, יש אומנם מספר לא רב של סטודנטים איכותיים שמשרתים בתור לוחמים במילואים שהם רחוקים מלהיות יפי נפש הזהויים הבעיה היא שאנחנו מיעוט .... המרצים האלה אם כל הכבוד ( ולי אין הרבה כבוד עליהם אני מעריך הרבה יותר את המ''פ של במילואים) למרצים שהשיגו את התארים שלהם בקושי רב( וגם בזה אני בספק) אין להם עדיין זכות לנבוח קיבאנימאט אתם חיים במדינת ישראל אניי דיי בטוח שבעימות הבא אתם תיהו הראשונים לברוח ושהדרכון שלכם מזמן בתוקף. שמח שאני מסיים תתואר שלי באוניברסיטה הכי צבועה הכי שמאלנית והכי לא חברתית ומנוכרת .

  • 147.

    אניאצביע למפלגת ימין בפעם הראשונה בחיי!! רק כקונטרה לשמאל ! (ל''ת)

    משה, 30/01/09 18:52

  • 146.

    ואני מצפה מהשמאל הישראלי..

    ציוני , 30/01/09 18:47

    לצאת בהתקפה כנד הימין הפלסטיני (כמו הפרופסור שציינת בכתבה, שהקשר בינו ובין חבריו לשמאל הוא קלוש ביותר - הם לאומנים פלסטינים)
    ולא רק שקורה משהו אבסורד כמו זה.
    למה לא רואים יותר מאמרים כאלה בתקשורת?
    מה שקורה באונבירסטאות זה כבר מטורף.
    האונבירסטאות בישראל כמו בחו"ל נהיו מעוזים אנטי ישראלים.
    אנשים שדעותיהם הם פחות מעשירית האחוז מסך האוכלוסייה מהווים מינימום ממחצית המרצים.

    • רוב שמאלני באניברסיטה רק במדעי האוויר (ל''ת)

      evbeber , 30/01/09 21:52

  • 145.

    אקדמאים נתעבים.

    ציוני , 30/01/09 18:42

    אני מתבייש לחשוב שאלה האנשים הנותנים השכלה גבוהה לילדינו.
    אותם אנשים צריכים להיות מרצים באונבירסטה האיסלאמית, לא באונבירסטת תל אביב.

    אנשי השמאל הקיצוני הצבועים.
    מה שמותר לערבים, אסור לישראל.
    מה שמותר לעולם, אסור לישראל.

    מה שחוקי לחלוטין בדין הבינלאומי, על פי הפירוש האירופאי, על פי הפירוש האמריקאי.
    לא חוקי כשזה נוגע לישראל.
    הם לא מתחילים להבין מה המשמעות של זכויות אדם והומניזם.

  • 144.

    זהו רק סימפטום לאיבוד הערכים של המדינה

    קובי, 30/01/09 18:10

    בתוך הניסיון להדמות לארה''ב ו''פתיחת השערים'' ל''שוק החופשי'', איבדנו את דרכנו. זה התחיל בשנות השמונים עם ההפרטות הגדול, נמשך עם בג''צ של אהרון ברק ועם כל שקר ה''שלום'' מול הערבים שבאיו''ש ועזה.
    כך לא נוכל להמשיך. כדאי שנבין מהר: מדינת ישראל היא יהודית ואח''כ דמוקרטית, כך נקבע בהכרזת העצמאות. מכאן, עלינו לפעול בדרכים שיבטיחו קודם כל את שרידות העם ורק אח''כ נדאג לדמוקרטיה או כל שיטת משטר אחרת!
    אני לא אומר מדינת הלכה (אני בעצמי חילוני), אבל חייבים לדאוג לאינטרסים הלאומיים שלנו, לפני הכל!!!

  • 143.

    מהריסייך ומחריבייך ממך יצאו (ל''ת)

    לצערי, 30/01/09 18:04

  • 142.

    ואני חשבתי שהאונ' האיסלמית נמצאת בחיפה, מסתבר שגם בת''א

    ר, 30/01/09 17:57

    על זה נאמר: מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו.
    בושה לאונ' ת''א.

  • 141.

    מדהים לקרוא את התגובות פה

    לארי בירד, 30/01/09 17:49

    א. המאמר שטחי, הוא לא מתייחס להחלטות ולנימוקים של של עו''ד ברוך (שהתלונות נגדה מתייחסות לאישור ספציפי שנתנה להפציץ מהאוויר מסדר סיום של שוטרי תנועה - מה שבמשך שנים לא קיבל אישור משפטי כי היה ברור שאלה אנשים שמסופחים לחמאס מנהלית ותו לא).
    ב. לי אישית אין דיעה חזקה בנושא לא יודע מספיק
    ג. מה שכן - מדהים לקרוא את התגובות פה. מי שיעבור עליהם קצת יבין למה אנחנו הופכים למדינה פשיסטית. המחשבה שמי שלא חושב כמוך הוא אויב המדינה היא פשוט לא דמוקרטית. שלא לדבר על כך שכל מגיבי הימין בהמוניהם מתעלמים מהעובדה שכל עוד יש בשטחים עליהם אנחנו שולטים 2-3 מליון ערבים בלי זכות בחירה - שום דבר (שמאלני או ימני) שאנחנו עושים הוא לא באמת דמוקרטי.

    לכן - ימנים יקרים - תבחרו:
    א. או שנשאר בשטחים כמו היום - ונפסיק להיות דמוקרטיה
    ב. או שנשאר בשטחים, ניתן לערבים זכות בחירה, ונהפוך להיות מדינת כל אזרחיה (אאופפס, פתאום הקיצונים הימניים והקיצונים השמאליים מגלים שיש להם אותו פתרון...)
    ג. או שנצא מהשטחים - ונחזור להיות דמוקרטיה

    ושום מילה על שלום. עדיף להיות מחוץ לשטחים בלי שלום מאשר בתוך השטחים בלי שלום

    ופעם אחת ולתמיד - הייתי רוצה לדעת מה הפתרון של הימין. מספיק עם להגיד מה לא. מספיק להגיד מה הערבים צריכים לעשות. מה אנחנו צריכים לעשות? איפה ישראל ןהפלסטינים יהיו עוד 20 שנה לפי החזון שלכם (כשבן הירדן לים יהיה רוב ערבי)

    אשמח לתשובות

    • לארי בירד יקר

      ad6, 30/01/09 18:23

      שאלותיך מעידות,בנוסף לשימך,שאינך מותיקי הארץ,ידיעותיך על הנעשה והכרת אותם שניים שלשה מליון כהגדרתך,ראשית יש להכיר את הבעיה ואת עושיה,ערבי עזה הקימו את חמסתן,הם ישות עצמאית ואין לתת להם קשר דרך מדינת ישראל לכל מקום בעולם,הם כופרים בקיומנו ועלינו להתנתק מהם בכל ענין,כולל חשמל,מים,מזון,תרופות,להתנתק במלוא מובנה של המילה,באשר לערביי השומרון ויהודה,לידיעתך,ערביי רמאללה היו ברובם נוצרים,כך גם בבית לחם,מה שהביא לכך שערביי שכם,חברון וג'נין שונאים אותם כמט כמו אותנו,לפעמים גם יותר,יש לאפשר להם לחיות את חייהם במסגרות קנטונית איזורית,ע''פ בחירתם,ללא כוחות מזוינים,כשכל שרות שיבחרו בו,יקבלו מאיתנו. יש להזכירך, שמשנת 1921 עד הקמת המדינה [לא היה קו ירוק]נערכו לפחות חמש פעמים פרעות ביהודי הארץ נרצחו רבים,וחלק הפך לפליטים,כמו יהודי עזה [כן היו כאלה!],יהודי חברון,ישובי צפון ירושלים,הר טוב,גוש עציון,כפר דרום,בארות יצחק,ועוד
      מעניין שאותם איש [מחבריך] אינו זוכר,מפני שלא דיברו על כך,רובם לא היו שייכים לזרם הפוליטי שניהל את המוסדות.
      הגיע העת שנדע כולנו את האמת שלנו,כדי שנוכל להגיע למכנה משותף לאומי,אחרת נלך כולנו למקום שהם מיעדים לנו.תודה על הסבלנות.

    • דמוקרטיה כובשת

      הפתרון, 30/01/09 18:34

      כמו כל המדינות הנאורות בעולם, שיצאו רק כשנכבשו, או כשכבר לא נשקפה סכנה מ'הקולוניות', שבמיקרה שלנו הם בשר מבשרנו. אנחנו קולוניה מבחינתם.
      שלום לא מנייר. ולא מניירה. שלום כפוי עד בוא המשיח השמאלני- אהבת הזולת האסלאמית.

    • סוף סוף קול שפוי בים הטירוף (ל''ת)

      פידל קסטרו, 30/01/09 18:45

      • נכון, פידל הוא הדוגמא לכך. חחחחח (ל''ת)

        דון קורטיזון , 30/01/09 21:52

    • שהשמאל יבחר או מדינה 100 ק''מ מערבית לישראל או המשך המצב הקיים עד השלום

      די לפשעי הגראד, 30/01/09 18:59

      שהשמאל יבחר או מדינה 100 ק''מ מערבית לישראל או המשך המצב הקיים עד השלום

    • לארי בירד??? יא נבלה סרוחה איך אתה מעז לכנות טפיל כמוך בשמו של הגאון??

      erez_e1 , 30/01/09 19:04

      תחליף כינוי מיד זבל אליטיסטי חסר רצון חיים וחדל אישים נבוב.

      • חחחחחח אחת התגובות החזקות. (ל''ת)

        דון קורטיזון , 30/01/09 21:53

    • הצבוע או הפוך על הפוך

      oui yes כן, 30/01/09 19:15

      הצביעות והילדותיות הפכו לנורמה בשמאל. ''המחשבה שמי שלא חושב כמוך הוא אויב המדינה היא פשוט לא דמוקרטית'' - אם לא שמת לב הצבוע תקף את מי ששירתה את המדינה ולא להיפך - אף אחד לא תקף את הצבוע. אני מסכים איתך שהפתרון הוא לצאת מהשטחים ולהגיע להסכם. שווה בנפשך אם אחרי היציאה מעזה והפסקת הכיבוש הערבים היו זורקים את נשקם ומתחילים לשקם את עצמם - מי לא היה עוזר להם ? כסף היה נשפך שם כמו מים ,מתנדבים מכל העולם היו זורמים לשם לקחת חלק באחד הניסים שקרו בימינו. האם אתה חושב שהיה ימני אחד, מתנחל אחד שהיה מתנגד לסיים את הכיבוש גם בגדה ? למה זה לא קרה - הצבוע ימצא כבר איך הסיבה בדיאלקטיקה השמאלנית (כן כן אותה אחת שהצדיקה את החוזה בין סטלין והיטלר - חה חה חה). גם הילד הקטן שלי רוצה PS3 וכשאני אומר שאין לי כסף הוא שולח אותי לקיר ואומר תיקח משם ולא מבין שזה קיר שמאחריו אין כלום - גם אני רוצה שלום ואפילו עכשיו אבל אין כלום מאחורי הקיר ,ילד, כלום. אתה צודק בקשר למדינה פשיסטית - ככל שהצבוע יתמם ,ירגיז, יתחסד, יתמוך באויב - ככה ליברמן יתחזק. הפוך על הפוך

    • רכרוכי

      מגיק גונסון, 30/01/09 19:26

      היית רכרוכי ונשארת רכרוכי

      • אהבתי

        לארי בירד, 31/01/09 01:04

        האמת, בלי קשר לפוליטיקה, אהבתי.
        ואני גם מעדיף את מגיק, והלייקרס...

    • פשוט וקל

      evbeber , 30/01/09 21:57

      כל ערבי פלשתינאי כולל בישראל יוכל לגור במקומו אך להצביע לממשל הפלשתיני שמדינתו היא ירדן

    • איזה עולם נחמד.

      אני, 30/01/09 22:41

      גם אני רוצה עולם כזה.

    • מה אתה בכלל מבין מהחיים שלך ?

      ג'ורדאן האחד והיחיד, 30/01/09 23:46

      לארי, ''אין לך דעה חזקה בנושא'' (כפי שהודית) מכיוון שהראש שלך רק בכדורסל, וסטית לחלוטין מהנושא.

      במקרה אני מכיר אישית את ברוך וגם את גנז.

      השאלה העומדת לדיון אם ראוי להחרים (באוניברסיטה !) מרצה אשר דעתה שונה מדעת מר גנז.

      מר גנז, ''ליברל'' סהרורי אשר מוכר בדעותיו הקיצוניות, מתמחה בתחום של משפט ומוסר, והוא וודאי היה אומר כי עקרון חופש הביטוי הנו עקרון מקודש שגם זכה בהכרה של ביהמ''ש העליון כזכות על.

      משום מה, מר גנז שכח את משנתו, וגם את ''חזקת החפות'' החביבה עליו ביותר, והחליט שהוא השופט והפוסק האחרון בשאלות משפט, וכי גב' ברוך היא פושעת מלחמה בשל דיעותיה והייעוץ המשפטי שהיא נתנה לצה''ל, ואין לתת לה במה באוניברסיטה ללמד מנסיונה המעשי (תמהני, אם מר גנז ירד אי פעם מהספירות הנעלות בהן הוא נמצא, ועסק בעניינים פרקטיים, בשאלות של חיים ומוות, מחוץ לפקולטה למשפטים. נדמה לי שמעולם לא עסק בעריכת דין).

      הוא החליט שאין האוניברסיטה אכסניה נאותה לגב' ברוך.

      מר גנז הוא אדם שאינו מסוגל להבחין בין טוב לרע, והוא נגרר לקיצוניות פאתטית.

      היה מקרה בו התווכחתי עימו. לדעתו אין לענות מחבל כדי לחלץ ממנו מידע על פצצה מתקתקת שעלולה לגרום הרג המוני בתוך שעות, בשל עקרונותיו המוסרים המיופייפים.

      אגב, הוא מרצה שמשרה בסגנון הרצאתו המונוטוני, אוירה של שעמום מוחלט.

    • ואז נקבל קטיושות בתל אביב, האם תברח מהארץ? או למקלט?

      ציונית מתל אביב, 31/01/09 12:35

      מדוע אתה מתעלם מההתנתקות מעזה שהביאה אלפי טילים על ישראל? מה יהיה אם כל ישראל תופצץ? אתה תהיה הראשון שיעזוב את הארץ וישאיר את החלשים לטבח ערבי.

  • 140.

    לגבי הפרופסורה באונ' ת''א כמה דומה חנופה לידידות תלכו

    minz und maunz, 30/01/09 17:47

    ללמד בעזה,עכשיו תבינו איך ליברמן גורף 16
    מנדטים,ועכשיו לגבי ''עיתוןהארץ'' לו הייתי
    דג מלוח לא הייתי רוצה שיעטפו אותי בעיתון
    הנ''ל שבת שלום

  • 139.

    להחרים תקציבי מדינה מאוניברסיטת תל אביב

    יואל, 30/01/09 17:43

    המדינה הזאת מפגרת אם לא מפטרים את כל ראשי אוניברסיטת ת''א ואת כל המרצים המוחים על פעולת צהל בעזה.

  • 138.

    ביבי. לטיפולך. להעניש שמאלנים. העם איתך. ישר כח. (ל''ת)

    נתי לבית הלוי, 30/01/09 17:37

  • 137.

    אוניברסיטת ת''א

    עו''ד וקצין א.ב., 30/01/09 17:36

    אתם מגעילים אותי, אין מה ללמוד אצלכם חבורת שונאי ישראל, איפה הסובלנות שלכם, שמאלנים? איפה הפלורליזם? דמוקרטיה? אני לא מדבר על ציונות - חס וחלילה! אן על אחדות. בקיצור מה שאתם עושים לגב' ברוך לא רק שאינו ראוי אלא דיקטטורי לחלוטין. אסור ללמוד אצלכם, צדקנים, יפיי נפש וכל דבר אחר מאשר מוסק אקדמי במלוא הדרו!

    • אצל השמאלנים יש דמוקרטיה חד כיוונית!!! (ל''ת)

      או שאתה איתם או שאתה לא קיים!, 31/01/09 07:20

  • 136.

    לא ירחק היום ויצוצו בארץ. מחתרות ימין נגד שמאלנים. (ל''ת)

    חילוני חרד, 30/01/09 17:36

  • 135.

    כל הכבוד לבן כספית - לראשונה איש שמאל חושף את קיצוניותם וחוסר הגיונם (ל''ת)

    של חבר מרעיו הפוליטים, 30/01/09 17:34

  • 134.

    למדתי שם,-אכן אנשי שמאל חסרי סובלנות לדעות אחרות (ל''ת)

    ומבוססות יותר.סותמי פיות., 30/01/09 17:32

  • 133.

    אני בד שלא נעשה כלום עד שהטילים יגיעו לת"א

    ג'וקר פייס , 30/01/09 17:28

    ושיגיעו לת"א נחכה לפחות 7 שנים עד שהדעה שלהם תהיה כמו הדעה של האנשים בדרום או שפשוט ימותו

  • 132.

    טפילים אוכלי חינם, אינם תורמים דבר למדינה או למדע

    יעקב, 30/01/09 17:25

    אולי כדאי שילכו לקדוח במח של הפלסטינים, כך אנחנו עשויים להרוויח שתי ציפורים במכה אחת, אנחנו נימנע מהצדקנות שלהם ושניה הפלסטינים יהיו מוכנים לוותר על הכל כדי שניקח אותם חזרה.

  • 131.

    כספית מי שגורם לזה הם חבריך למפלגת העבודה וקדימה שהפקירו את משרד

    החינוך ליולי תמיר האנטי-ציונית, 30/01/09 17:21

    עכשיו אתם קוצרים את פירות ההחלטות ההזויות שלה. התרון? ]שוט וקל, בני בגין למשרד החינוך.

  • 130.

    אכן כל מילה בסלע ואי אפשר לחשוד בבן כספית שהוא מצביע ליכוד... (ל''ת)

    דון קורטיזון , 30/01/09 17:15

  • 129.

    העליהום על עו''ד ברוך: מדינת כל צדקניה

    דבורה האוזמן, 30/01/09 17:13

    הגיע הזמן לצאת להתקפת נגד, מול המחנה האנטי ציוני השמאל הרדיקלי.
    יש לשלול מהם את הלגיטימיות בחברה ומשרות שממומנות ע''י ''הישות הציונית''
    הגיע הזמן להגביל את זכויותהם של האויבים מבית, לפנישבאים בטענה לעמים/מדינות אחרות.

  • 128.

    אמת, מדינת כ צדקניה...

    י.ב., 30/01/09 17:12

    מי צריך אויבים כשיש אויבים בתוכנו?
    מספיק עם כל יפי הנפש והצדקנים המתחסדים
    איפה הם היו כאשר הדרום שותק מחיים נורמליים במשך 8 שנים? אז המתחסדים הללו לא העזו להשמיע את קולם.
    עד מתי ימשיכו חבורת הצדקנים יפי הנפש להלעיז על אנשים שעושים תפקידם באמונה ונאמנה?

  • 127.

    זו בטח אוניברסיטת ביר זית ולא ת''א (ל''ת)

    לא יעבור בשתיקה, 30/01/09 17:11

  • 126.

    כל מילה בסלע!

    ד''ר באי שם, 30/01/09 17:10

    לא אלמד במקום ההזוי הזה שנותן במה לאנשים עוד יותר הזויים.

    עו''ד ברוך חיזקי ואימצי, והיי בטוחה שיש לך גב הרבה יותר גדול מלבריונים האלו שמייצרים הרבה רעש.
    אך זכרי זהו רעש לבן שניתן לסינון.

    דמייני בנפשך את עורכי הדין שתעזרי לייצר, שיהיו יותר מאוזנים בזכותך.

  • 125.

    כתבה פופוליסטית הזויה !!!

    די שטויות, 30/01/09 17:09

    תגידו מציגים פה עובדות או השערות ?
    ''דברי במספרים גברת, דברי בציונים ! ''
    מי הם המרצים שדרשו את פיטוריה ? שמות בבקשה !!!
    מי קם ועזב את הכיתה כשנכנס קצין צה''ל ביקשו ממנו תגובה שהוא לא הלך במקרה לשירותים.,... ?

    • אתה יודע, זה מעניין.

      דון קורטיזון , 30/01/09 21:57

      אפשר לשאול את אותן שאלות ששאלת. בכל כתבה או מאמר שמאלי שנכתב.

  • 124.

    צביעות וחופש אקדמי

    harel83 , 30/01/09 16:56

    בושה, סתימת פיות במוסד אקדמאי שחושב עצמו למכובד הרי אם איזה פרופסור עזתי/אראני שידוע בתמיכתו בחמאס היה מוזמן לבקר וללמד באונברסיטה, והיב קול זעקה כנגד זה ישר היה קם הפרופסור המכובד וחבריו וטוענים לחופש האקדמי!

    אז פרופסרור יקר מה עם החופש האקדמאי שאתם כל כך לא רוצים שהתערבו לכם, הוא נעלם שזה לא מתאים לאגנדה שלך?

    לזה קוראים צביעות כשנוח יש חופש אקדמי ושלא נוח אין חופש אקדמי?

    ולגופו של ענין לכבוד הוא לאונברסיטה שבאה ללמד בו משהיא שיודעת את החומר הלכה למעשה ולא רק מספרים, אם הייתי סטודנט באונברסיטה הזו זה הקורס הראשון שהייתי נרשם עליו ולא משנות דעותי על המבצע כי בשביל ריבוי דעות קימת האונברסיטה ולא בשביל דעות פרופסור זה או אחר.

  • 123.

    בושה וחרפה

    נעמן, 30/01/09 16:53

    בתור תלמיד סטודנט לשעבר בפקולטה למשפטים באונ' ת''א אני מתבייש על העליהום הקשה על עו''ד ברוך. אני חושב שהיא יכולה להיות מרצה מעולה למשפט בינלאומי, קורס שאני ספציפית מאוד אהבתי. יישר כוח עו''ד ברוך ומקווה שהצדקנות הבוטה לא תפגע במינוי שמגיע לך.

  • 122.

    כל מילה סלע, חוות הדעת של עו''ד שרביט הצילה חיים של עשרות חיילי צה''ל

    עו''ד בצלאל הוכמן, 30/01/09 16:50

    צריך להודות לגב' שרביט כל מי שבו משפחתו נלחם בעזה. לא יעלה על הדעת שהיא ועורכי הדין בקבע ומילואים שעזרו לה יהיו למשיסה בידי קומץ מרצים ברטים שהסתננו לאוניברסיטה.
    כדבר ראשון צריכים להביע מחאה הסטודנטים ששירתו בעזה וגב שרביט עזרה להם לצאת בשלום.
    ושוב תודה לבן כספית על המאמר המצויין.

  • 121.

    דורשים תגובה של הנהלת האוניברסיטה! שערוריה! (ל''ת)

    ליאור, 30/01/09 16:48

  • 120.

    לא יאומן !!!! מישהו מארגן הפגנה נגד אוניברסיטת ת''א???? (ל''ת)

    אי אפשר לשבת במקום המ.סריח הזה במדים???????!, 30/01/09 16:46

  • 119.

    האונבריסטה בת''א יושבת על אדמות ערבים .נעים לו והוא בטוח גר בבית יפה (ל''ת)

    משופץ ביפו......., 30/01/09 16:43

  • 118.

    לכל הסטודנים שחושבים אחרת מאותו מגלגל עינים .אל תתנצלו יותר הביעו דעות (ל''ת)

    שונות והרימו ראש.לא להתנצל, 30/01/09 16:41

  • 117.

    להפסיק לסבסד את ביה''ס למשפטים באוניברסיטת ת''א

    יעקב, 30/01/09 16:40

    כדי ללמוד שנאה עצמית שיעשו את זה בכספם הפרטי.....

  • 116.

    מאיפוא אותו מרצה למשפטים חיים גנז מקבל משכורת.מהעם או מחלק ממנו ?????? (ל''ת)

    שאלת תם, 30/01/09 16:39

  • 115.

    כשמלאנית אבקש סליחה.אותו מרצה עלוב מאפשר לטרור להתקיים לנצח ולהרים ראש (ל''ת)

    יש גבול להתחסדות המאוסה בוז גדול, 30/01/09 16:37

  • 114.

    לעם הנפלא במיוחד בדרום כולנו ביחד יש להפגין הפגנה עצומה .אחת לתמיד לצא (ל''ת)

    לצאת מול ביתו של אותו נינוח ולהפגין, 30/01/09 16:35

  • 113.

    אולי שאונ' ת"א תחרים גם את היועמ"ש וגם את את בג"צ

    בן הלוי , 30/01/09 16:25

    הרי היועץ המשפטי לממשלה מר מזוז אישר את פעולות צהל וגם הבג"צ קיבל הנימוקים של צהל בנושא חיסולו של הטרוריסט שחאדה.
    אם כך יהיה נראה את העימות המתבקש בתוך כל השמאל השונא ,ההזוי והחולני שהולך ומקצין.
    אבל אומץ אין להם ולכן מתנפלים הם רק על הש"ג.

  • 112.

    נכון! השמאל היהודי הוא דוגמה לאנשים שמנגנון האנטיוירוס שלהם קרס! (ל''ת)

    אברה קדברה, 30/01/09 16:22

    • זה נקרא סטוקהולם סינדרום! שנים של רדיפות יהודים גורמות לתחלואה נפשית! (ל''ת)

      אילן, 30/01/09 16:35

  • 111.

    בן כותב בחסד

    עידו 33, 30/01/09 16:21

    בתור מי שמצביע מר''צ (וסרן במילואים ) לא נותר לי אלה להסכים עם בן,כמו ברוב המקרים בהם הוא כותב בדייקנות ובבהירות נדירים

  • 110.

    נוקב ולעניין

    cynicoren , 30/01/09 16:13

    ליברמן כבר כאן, גנז.

  • 109.

    מה?!זה סיפור נכון?!אם כן,יש להעיף את כל ה''נאורים'' האלה מהאוניבסיטה!!!! (ל''ת)

    שלום, 30/01/09 16:09

  • 108.

    תל אביבים יפי נפש תמיד היו לנו

    אוריג , 30/01/09 16:09

    לעולם לא חסרו כאן יפי נפש שכדי לפאר את שמם בעיני האליטה המשפטית העולמית, יעשו כל דבר הזוי ומנותק ממציאות כל שהיא.אגב, זה קרה גם בלונדון במלחמת העולם השניה. אפשר להבין את זה ואסור להסכים לכך. זה הזמן לנדות אותם ולהחרים אותם בכל זירה אפשרית - אל לנו לאפשר להם לחזק את היותנו ארץ אוכלת יושביה.

  • 107.

    מעניין כי

    Zmbi , 30/01/09 15:56

    נשיאי אוניברסיטת תל אביב לא מוכנים להעסיק אישה המשרתת בצה"ל , להיכן הגענו במדמנת שמאל הזאת ?
    יש להוציא הוראה אל נשיא אוניברסיטת ת"א ובה לאמור כי באם יבוטל תיקנה של הגב' אזי תקציבי המדינה לא יגיעו לאוניברסיטה זאת , יש הפליה ? אין תיקצוב . שאותו בוגד נאלח מהפקולטה הזאת יאסוף תקציב לאוניברסיטה , רק שכחנו איך האוניברסיטה הזאת מתעלקת כעלוקה על כספי ומיסי הציבור הישראלי . יש לגרש ולאלתר את חונטת השמאל הבוגדנית ממדינת ישראל , לא טוב לכם כאן
    יאללה אתם ואחיכם יכולים ללכת לגור באיזו מדינה יותר נאורה כמו אנגליה אשר את זכויות הפקיסטאנים רומסת או אולי טורקיה הטובחת בעם הכורדי לוחם החופש .

    בוגדים שמאלנים מקומכם לא כאן !

  • 106.

    צודקים , מה בגלל אלפי משפחות ''ממדינת הדרום'' הם ירגישו לא

    ירון, 30/01/09 15:52

    בנוח בטיול סקי השנתי מהמקומיים (אם חס וחלילה יזהו אותם כישראלים למרות השימוש בדרכון זר). אפשר לחשוב בסך הכל דרומים שכנראה גם ככה לא יגיעו לאוניברסיטה שלהם

  • 105.

    עכשיו ברור לכם מי האויב???הלואי עליכם טילים...הלואי..שמאל הזוי וחולני (ל''ת)

    herzi33 , 30/01/09 15:44

  • 104.

    בן כספית - קבל חיבוק חם ואוהב ממני ומכל עם ישראל. כל הכבוד (-: (ל''ת)

    ישראלי גאה, 30/01/09 15:36

  • 103.

    קשה מאוד להאמין - צריך לפטר לאלתר

    ydc , 30/01/09 15:34

    את כל מי שרמז או כתב שיש לפטר את עו"ד פנינה שרביט ברוך. זה פשוט לא יאמן שיש אנשים כאלו במדינת ישראל. איך הם בכלל יכולים ללכת ברחוב? ועוד קוראים לעצמם אינטלקטואלים? הם רודפי פירסום, חסרי עמוד שידרה, ופלצנים ברמות. על-מנת להיות IN הם מוכנים לעשות הכל. הרי ברור לכולם כי כל מה שמעיניין אותם זה להיות IN ולהישמע רדיקאליים. אז כן - נשמעתם רדיקאליים אבל גם כל שתיין כרוני ומסומם כבד נשמע בצורה דומה.

  • 102.

    בלתי יאומן גם אוייבים מבית יש לנו ..ספרד טורקיה ואירן לא לבד (ל''ת)

    הימין יאמר את דברו בקלפי, 30/01/09 15:33

  • 101.

    להוציא לגמלאות את הפרופסור ההזוי גנז !!!

    ציקו, 30/01/09 15:25

    שזה יחזור אליו כבומרנג !!

  • 100.

    למה תמיד להם מותר לשנןא.בשםהחופש?

    אלאדין, 30/01/09 15:21

    שלחו את גנץ וחבריו לסדרה בשדרות.למשך שנה. ממילא הם מתוקצבים על ידי ממס ההכנסה שלי.לעניות דעתי יש להשתמש באותם כלים.להחרים את עתון הארץ.לבטל את ההשתתפות בתקצוב האונברסיטה.ושהחמאס יממן את החדקת גנץ ומרעיו.התסביך של אנשי השמאל להיות יוצאי דופן בחברה הישראלית מחיב בדיקה פסיכולוגית.משהוא במח המוסרי שלהם כלפי המדינה השתבש.שוה בדיקה.

  • 99.

    אם ימתחו רשת הסואה מעל המקום ההוא בת-א ניתן יהיה לקרוא למקום בית יונות (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 30/01/09 15:20

  • 98.

    זו לא ''צדקנות'', זה משטר אימים של טרור תרבותי! (ל''ת)

    ומקרה שרביט-ברוך יוכיח!, 30/01/09 15:19

  • 97.

    אל תלמדו באונ' תל אביב

    ימני ללא שגיאות, 30/01/09 15:19

    לכל מתלהמי השמאל התשושים משנאה עצמית

    תתפלאו - לא כל הימנים הם מהבאסטות

    אני מהנדס BSC ובוגר מאסטר מהטכניון

    עצמאי - מרוויח מצוין - ללא סכנת פיטורים
    משפחה + ילדים +וילה
    שומע רוק כבד, ונהנה מכל רגע

    בקיצור - שם על כולכם קצוץ

    ו...אפילו מרחם עליכם

    אז מה הקטע?....

    עשו אהבה - ולא מלחמה
    וחכו שהטילים יעופו לכם על הראש המסומם שלכם - טמבלים מתנשאים ומשתמטים שכמותכם

    • גטו יהודי בפלסטינה

      נתי מעמקי הצפון, 31/01/09 08:16

      אני קורא את המאמר..אני קורא את התגובות..אני שומע וקורא את תעמולת הבחירות וקשה לי להשתחרר מההרגשה המוזרה שאני חי לא במדינה נורמלית ומסודרת עם גבולות וחוקים ברורים, אלא בגטו יהודי טיפוסי הממוקם במקרה במזרח הים התיכון, גטו שהתחפש למדינה
      גטו כמו כל גטו,שבו חלק מהיהודים החיים בו הם פנאטים, מסתגרים, מפחדים מהגויים, וחלק מתבוללים, חנפנים, שונאים את עצמם ואת עמם ומשתפים פעולה עם אנטישמים.

  • 96.

    להקיא על כל אותם בוגדים... (ל''ת)

    עו''ד ברוך את קדושה,העם איתך!@, 30/01/09 15:17

  • 95.

    חשבתי פעם.....שאת דעתם הם מביעים רק בקלפי.. איזה הדיוט (ל''ת)

    אשר, 30/01/09 15:11

  • 94.

    התמיכה הגוברת בליברמן היא תגובת הנגד לשמאל הרדיקלי.

    רון הכחול, 30/01/09 15:10

    בשאיפה שהוא יעמיד אותם במקומם, כיאה לדמוקרטיה מתגוננת ולא מתאבדת.

    • ל-94

      המדביר, 30/01/09 16:32

      מילים של זהב שהשמאל המסומם לא מסוגל להבין

  • 93.

    ביבי שים לב אוניברסיטת תל אביב זה מאורת נחשים של השמאל

    דולפין סגול , 30/01/09 15:10

    הם הפכו לנקודת גיס חמישי -לצומת ליבך לבדיקה

  • 92.

    זה השמאל ההזוי במלוא כיעורו ובמלוא שנאתו העצמית חסרת הגבולות (ל''ת)

    אנחנו, עם ישראל השפוי, צריכים לחזק את הימין בקלפי!, 30/01/09 15:07

  • 91.

    יפה!

    מתי שלמון, 30/01/09 15:05

    כל מילה במקום. אכן לצערנו אנו מדינת כל צדקניה, אבל מצד שני אם זה לא היה כך היה משעמם...

  • 90.

    יש מצב שכל המרצים האלה מחזיקים בדרכון נוסף ודואגים להציג אותו בכל טיסה (ל''ת)

    דני, 30/01/09 15:03

  • 89.

    לתת להם אותו טיפול שהחמאס נתן לאנשי הפת''ח

    יהודה המכבי, 30/01/09 14:54

    יש ללמוד מהחמאס כיצד לטפל בעוכרי עמנו. מאחר והם כל כך אוהדים ומעריצים את החמאס אולי אם נלמד מהם כיצד לטפל באופוזיציה סןף סוף יהיה שקט בארץ. לא שמעתי על אף פלסטיני שמתלונן על עמו בפני בתי משפט זרים, פשוט אין יותר כאלה....

  • 88.

    אם רק ידעתם איך אוניברסיטת תא פינתה את תושבי המקום עליו

    בני, 30/01/09 14:53

    היא ממוקמת, הייתם מבינים שהיא רחוקה מליהיות מוסד עם מינימום ערכים ''נאורה''כפי שהיא מנסה להצטייר
    ואני מדבר על אנשים מעוטי יכולת בני מעמד נמוך שכמובן היא דאגה לנצל זאת במניפולציות מגעילות

    • בוקר טוב אליהו, השמאל הוא מעל החוק, שקר גזל, הונאה

      ארגל , 30/01/09 15:55

      כל מה שאסור לאחרים, להם מותר (וגם לערבים כמובן)
      והכל בהשגחת הבג"ץ

  • 87.

    עוד ברוך

    זאב123 , 30/01/09 14:47

    מה מפריד בין יפי נפש לחולי נפש .בית חולים גהה

  • 86.

    המרצים מנציחים את האנרכיזם השמאלי ע''י פסילת כל בעלי דעות שונות משלהם. (ל''ת)

    מי משלם להם משכורות ?, 30/01/09 14:46

  • 85.

    ואותם אנשים ממש ישמיצו מצד שני את החרדים על שלא משרתיםים בצבא

    ארגל , 30/01/09 14:43

    לפחות החרדים שלא עושים צבא מתנדבים למד"א, הצלה, זק"א, בתי חולים חלוקת מזון תרומות דם וכו'

    מה הם עושים פרי ביאושי חינוך השמאלני שלנו?

  • 84.

    גאה בך!!!

    zohard3 , 30/01/09 14:33

    למרות שאין עאן עניין ימין ושמאל אלה עניין של דמוקרטיה יחסית.
    כזה נוח אז מנפנפים בדמוקרטיה וכשזה ההפך אז סותמים פיות..
    למזלנו יש עוד שמאלנים שפויים במדינה שרואים בפרופסור מהאונברסיטת תל אביב כלא מייצג.

  • 83.

    אני קורא לכל הסטודנטים שכן משרתים בצבא להחרים מרצים אנטי ישראליים אלה. (ל''ת)

    משפטן, 30/01/09 14:26

  • 82.

    אם התל אביבים המנותקים הללו היו אצלנו בדרום היו מדברים אחרת- פחדנים. (ל''ת)

    קיבוצניק מהדרום, 30/01/09 14:25

  • 81.

    אין נאמנות אין אזרחות אין עבודה במכללת החאמאס בשייך מוניס (ל''ת)

    לבטל את האזרחות, 30/01/09 14:24

  • 80.

    הפקולטות למשפטים בארץ הן קיני שמאל קיצוני מתועב תומך טרור . (ל''ת)

    רעמסס, 30/01/09 14:24

  • 79.

    הפתרון תחת הפנס:

    רועי2472 , 30/01/09 14:17

    פשוט לא להרשם לאוניברסיטת ביר זית, סניף ת"א.

    אם לא יהיו שם סטודנטים, לא יהיו שם קיני מחבלים בכסות "רודפי שלום".

  • 78.

    סטאליניזם מאוס של חברי סגל הרדיקאליים

    מרצה באוניברסיטה העברית, 30/01/09 14:17

    חבורת אנשים שבבחירות הכלליות שווים אולי ''רבע מנדט'' מכתיבה לציבור ענק את דעותיהם.

  • 77.

    אני בהלם- אנשי אוניברסיטה שהם עובדי מדינה קוראים לחרם??

    שלומי, 30/01/09 14:16

    לפטר מייד את הפרופסור ה''נאור'' הזה, אני לא רוצה שהמשכורת שלו תבוא מהמיסים שלי.
    שילך ללמד באנגליה.
    ולגבי הגברת....פרופסור מין המניין באונברסיטה--ובמידי!

  • 76.

    אל תקבלו אבל רושם מוטעה מדי על האוניברסיטה

    שם, 30/01/09 14:14

    יש אמנם כיוון ברור של חלק מהמרצים די לשמאל וגם של הסטודנטים. אבל לא יורידו לכם תראש אם תעצבנו מישהו. כבר ישבתי בקפיטריה בגילמן והתווכחתי עם כמה אנשים שמה תוך תמיכה בדעות שאפשר לתאר אותם כסוג של ליברמן. אז הם הפסיקו לדבר איתי ולא יצרו איתי קשר אחרי זה תקופה. אבל היה מספיק שאחת מהן ראתה אותי בקורס ששייך גם למחלקת המגדר כדי לגרום לה לחשוב שאולי אני לא כזה נורא. הדעתניים שם פשוט לא חשופים מדי לדעות שונות - אז הם פיתחו שיח שלא לוקח בחשבון את הצד השני(די עלוב יחסית לפוסט מודרנים מוצהרים)-או השלישי אם מחליטים שהצד השני הוא הערבים. כמו כולם אחרי כמה זמן הם גם רואים שיש אנשים מעבר לדעות(ייתכן אבל שהמרצים יותר שרוטים).

  • 75.

    בן כספית, לדייק זה לא החלק החשוב אצלך...

    הצדיק , 30/01/09 14:13

    מאמר מערכת אומלל ולא מדוייק בלשון המעטה.. ומה לעשות שיש ישראלים רבים שחושבים כי "עופרת יצוקה" הייתה פשע מלחמה פשע נגד האנושות.. כן פשע.. תשובת הימין כי החמאס גם עשה... וכן הלאה... מצביעה על כי הימין הוא חבורת חוליגנים כמו החמאס!!!

    • היי זה אני ממקודם רק תיקנתי טעות, ברח לי (ל''ת)

      הרשע*, 30/01/09 14:19

    • אבא שלך פןשע מלחמה

      סתם קקר, 30/01/09 14:30

      בזה שהביא אותך לעולם הוא ביצע פשע בל יסולח נגד האמושות. כך אני חושב וכמוני עוד ישראלים רבים.

      לחשוב מותר זה לא עושה אתכם לצודקים. פשע מלחמה? מה הבעיה לכו לבית משפט.

      לדעתי עוד כתבה מיותרת בנושא. הסה''כ שני מרצים מעורערים בנפשם שגם הדיקאן אמר להם ללכת לעזזל רק במילים יותר יפות.

      הם ואתה ויתר ה''רבים'' שחושבים שעופרת יצוקה היתה פשע מלחמה לא שווים אפילו מנדט אחד. גם בבחירות לא סןפרים אתכם. קןראים לכם ''עודפים''.

    • אתה לא צדיק, אתה טיפש (ל''ת)

      8 שנים של טילים בשדרות לא פיקחו אותך., 30/01/09 14:44

    • אה, עדיין לא נותנים לבלבל אתכם בעובדות הא שמאלנים קטנים שלי:)?

      מתן, 30/01/09 14:48

      מי שחושב שזה היה ''פשע מלחמה'' עם ערבים עם שם יהודי. כמותך.
      ערבים יהודים שרק מייחלים לחיסול מדינת ישראל.
      אבל מה לעשות. ו 80% חושבים שזאת היתה מלחמה מוצדקת לגמרי וחבל שלא סיימנו את העבודה שם עד תום.
      ככל שאתם בשמאל צורחים יותר ויותר שזה היה ''פשע מלחמה'' אני מבין כמה נכון היה המהלך.
      וכדי באמת להרגיז אותך.
      אני שמאלני לשעבר. איש מפלגת העבודה עד לבחירות האחרונות.
      עברה לי המחלה של השמאל.

    • אתה לא צדיק אלא הזוי (ל''ת)

      ישראלי גאה, 30/01/09 15:07

    • תולעת אנרכיסטית

      אייל אשכול , 30/01/09 15:15

      פשע נגד האנושות שבדמוקרטיה נאלצים לתת לאנרכיסט בזוי כמוך פתחון פה בכלל
      ועדיין אנחנו נלחמים על הזכות שלך להשמיד אותנו.
      בתשובה אתה נלחם על חופש הביטוי אבל רק כשאותו ביטוי מתאים לדעותיך

      אתה צדקן, שקרן ובעל פה מלוכלך
      טוב תעשה אם לעולם לא תראה את פרצופך באור השמש!!!

    • צדיק אומלל מה לעשות שנולדתי בישראל ולא בעזה ויש מילה שקוראים לה נאמנות

      דולפין סגול , 30/01/09 15:22

      למדינה בזמנים קשים -מותר לחשוב אחרת אבל במשוואה הנכונה

    • בן כספית,מצרים,ארה''ב,צרפת,בריטניה חושבות שהמבצע בעזה צודק

      נעמן שפוי, 30/01/09 16:19

      בן כספית,מצרים,ארה''ב,צרפת,בריטניה חושבות שהמבצע בעזה צודק - כל השמאלנים בארץ פשוט תרגמו את תעמולת החמאס לעברית

    • רוב העם תומך במבצע ולא רק הימין

      אוריג , 30/01/09 16:22

      זה אולי לא מסתדר לך עם הדעות שלך, אבל תקרא סקרים ותראה שלמעלה משמונים אחוז מהעם תומכים ללא סייג במבצע. וצריך לזכור שיש כאן כעשרה עד חמישה עשר אחוז ערבים. אז אם קראת לימין חוליגאנים - אתה בעצם קורא כך לרובו המוחלט של העם - יכול להיות שאתה צודק וצריך להחליף את העם. בינתיים הרוב מחליט כאן ואם זה מדי קשה לך - פתוחה בפניך הדרך לעזוב למדינות נאורות.

    • תשובה לצדיק

      אורן, 30/01/09 16:29

      הסיבה למבצע אינו מצוי בכך שגם החמס גם עשה... וכן הלאה...
      המבצע נעשה בשם זכותם של אזרחי ישראל לחיות ללא טילים, פיגועים וכו'(אלא אם תושבי שדרות אשדוד אשקלון אינם נחשבים בעינך כאזרחים במדינת ישראל).
      בנוגע לפשע נגד האנושות להגדרתך ואתה בוודאי מתכוון למראות קשים של ילדים פצועים והרוגים, כמוך גם אני מזועזע, אבל אני בטוח ויודע שלא לכך התכוונה מדינת ישראל(ואתה חלק ממנה).
      לצערינו הרב ההיגיון לא שולט בשטחים ובמקום לנצל את הפינוי ויציאת צה''ל מעזה לפיתוח הכלכלה, חינוך, דמוקרטיה וכו' הם מנצלים זאת לפיתוח שנאה, מנהרות, אמצעי לחימה וכו'(לזה יש גם הרבה מאוד כסף).
      במידה והיו בוחרים באמת בדרך השלום לא היה לישראל שום צידוק מוסרי שהו לפגיעה בפלסטינאים או יכולת מניעה להקמת מדינה פלסטינאית עם גבולות פתוחים...ונומר אמן

    • אתה לא צדיק, אתה רק דיק. (ל''ת)

      דון קורטיזון , 30/01/09 17:17

      • תגובה גדולה! :-) (ל''ת)

        מובי דיק, 31/01/09 10:02

  • 74.

    להחרים את כל המרצים שקוראים להחרים. כנסו:

    קולם של השפויים בתל אביב, 30/01/09 14:12

    ל''יפי הנפש'' האלו כואב רק בכיס
    ורק כשתל אביב בסכנה.

    לחלופין:

    לשלוח אותם לתור בעזה..........

  • 73.

    אני לא מתפלא מעמדתם של המרצים באונ' ת''א, ראה תוצאות הבחירות האחרונות

    בנימיני, 30/01/09 14:10

    מרצ מקום ראשון. רק באוניברסיטת חיפה יש יותר שמאלנים מאשר בת''א.

    מה שמפליא הוא שהכותב בן כספית מגנה את השמאל. בן אתה צריך להמשיך כך הרבה זמן כדי שנסלח (אבל לא נשכח) את תמיכתך העוורת בשמאל לאורך כל השנים

  • 72.

    פר' גנז איננו הזוי וממש לא משוגע.

    ASCH, 30/01/09 14:09

    אנחנו עם במיעוט במזרח התיכון, ועל גבינו, לייתר דיוק על גבי ליבוי השנאה אלינו פוליטיקאים זרים גורפים הון פוליטי. זה כל הסיפור. לא ''מוסר'', ולא ''מצפון'' ולא ''רצח חפים מפשע'' מעניין את ארדואן הטורקי, כמו שאיננו מעניין את הח''כים הערבים אצלנו. בטוח שזה לא מעניין את צ'אבז, אסד ג'וניור את מובאראכ או מישהו ביפן, הולנד או ספרד. היום במקום שייטפלו לקהילות יהודיות בגולה כמטרה נוחה לצבור הון פוליטי, נטפלים ל...ישראל. כולם יודעים את זה, וכולם מבינים זאת היטב. ולהיות ישראלי יהודי, בגלל זה, כלל לא פשוט. אותו פר' נבזה, מהווה את החולייה החלשה נפשית-מוסרית (בלי מרכאות) של העם היהודי, כמו גם אילן פפה, צימרמן, או מהלל החיזבאללה מארה''ב- נורמן פינקלסטיין, כולם ''יהודים''. הם הצטרפו לקהילת התוקפים את ישראל משיקולי תועלת אישית בהיותם אנשים מוגי-לב, ומתוך תקווה לקבל יחס טוב יותר מהאוייבים שלנו בתמורה לשיתוף הפעולה הנבזה נגד עמם. אין לי ספק שסביבתו של קיסינג'ר (''...תנו להם לדמם..'' אוקטובר 1973) ואותו פינקלסטיין בזה להם על חוסר הנאמנות לעמם, כמו שיאסר ערפאת בז בגלוי לאיבי נתן (גם על זה יש לי סיפור) ובאופן כללי לשמאל הישראלי על חוסר הפטריוטיות שלהם. הם לא הזויים. הם מנוולים ומוגי-לב בוגדניים ותועלתנים. תאמינו לי - הם מבינים היטב מה הם עושים.

    • dear asch

      eli, 31/01/09 09:51

      i am in the begining of a process to help a film maker do a film version biography on abbie natan. could you, please, share your story [arafat, etc.]. i can't publish my address but would appreciate your cooperation. thank you!

  • 71.

    ואיפה ממוקמת אוניברסיטת תל אביב?

    רן לוי, 30/01/09 14:09

    זו שאנשי השמאל ההזוי מוצאים בה את פרנסתם.

    נכון, אקדמאים עיוורים - על חורבות הכפר הפלשטני שייח' מוניס - זוכרת, ד''ר ענת מטר?

    אתה מתפרנס פרופ' גנז ממקום השודד את רכושם של פלשטנים. האמנם?

    ומלאה גבעת שייח' מוניס חמאס.

  • 70.

    לדעתי המשטרה צריכה להתערב שם זה כבר גובל בעוון בגידה ותמיכה באוייב בשע

    אלי, 30/01/09 14:07

    ת מלחמה

  • 69.

    אם אין חופש ביטוי באוניברסיטת תל אביב אז מי שצריך לעוף

    עודד ז , 30/01/09 14:06

    משם בגין איסור על חופש הביטוי זה גנז וחבריו האנטי ציוניים. אין להם מקום כאן ושילכו להרצות באוניברסיטה האיסלאמית.
    ויפה שעה אחת קודם!

    • לא נרשם לקורסים של גנז - כולם אחרי !!!!! (ל''ת)

      סטודנט, 30/01/09 14:23

  • 68.

    תבורך בן כספית. מחזק מה שידענו תמיד. שהדמוקרטיה השמאלנית נעצרת

    זיו, 30/01/09 14:05

    כשזה מגיע אליה.
    שמאלנים הם מעל לכל.
    מוסרים מעל לכולם. צדקנים מעל כולם. דמוקרטים מעל לכולם.
    עד שזה מגיע אליהם.
    אוסף חלאות. השמאל הפך לביצה סרוחה במדינה שלנו. צריך פשוט לגרש את כולם לעזה.

  • 67.

    הגיע הזמן שאוניברסיטת תל אביב

    yair1, 30/01/09 14:04

    תגנוז את פרןפ' חיים גנז ודומיו.
    אין מה לדאוג לפרנסתו, המכללה האיסלמית בעזה
    תקבל אותו בזרועות פתוחות.

    • הגיע הזמן שנלמד את הפלצנים האלה קצת דרך ארץ (ל''ת)

      אוסישקין, 30/01/09 15:36

  • 66.

    מי שיש לו דם על הידיים שלא ילמד את החוק ההומניטארי -לסלק אותה מיד

    לסלק ומיד, 30/01/09 14:03

    אני מאמין שהסטודנטים יעשו לה את המוות - מטלפונים עקשניים בלילה למיילים, והכפשות מאורגנות -בסופו של דבר היא תחזור לצבא בבושת פנים -ותגיד חזרתי לשרת את העם- והעם לא רוצה אותה

    • אוי כמה שאתה טועה. כמה שאתה טועה. אתם עדיין בבועה הא?

      איתי, 30/01/09 16:16

      עדיין בתחושה שאתם הרוב במדינה נכון?
      תמיד אמרו שלהיות שמאלני זאת לא הגדרה פוליטית אלא מחלת נפש.
      מסתבר שהם צדקו לאורך כל השנים.
      אתה פשוט הוזה.

      ותמשיך דרך אגב. כל תגובה כמו שלך רק מראה את פרצופכם האמיתי לציבור במדינה.
      תמשיכו כך. יישר כוח.
      ככה עד הבחירות עוד כמה ימים גם המנדטים הבודדים שלכם יעבור לצד הימני של המפה.
      בהצלחה

    • אתה טועה.אנחנו נשמור עליה.מאנשים נבזיים כמוך.וזה פשוט (ל''ת)

      נדיח את המרצה נשבות, 31/01/09 04:26

  • 65.

    התשובה שלנו היא בקלפי - גוש ימין מול גוש השמאל הבוגדני

    מחשבות , 30/01/09 13:59

    הבחירות הפעם ברורות מאוד, גוש הימין היהודי על פלגיו השונים מול גוש השמאל הנעזר במפלגות הערביות תומכות הג'יאהד והחמאס.
    לא קדימה ולא ברק, ובוודאי לא במרצ התנערו משימוש במצביעים בני אומת האויב. השמאלנים מעדיפים ליצור ברית עם האויב כדי לחבל בתומכי העם היהודי וישראל.

    ולכן בן כספית ודומיו, אל תסתפק בכתיבה נדירה היוצאת נגד חטאי השמאל, עליך לקרוא לכל יהודי באשר הוא לתמוך בבני עמו, לתמוך בנאמנים לארצו, לתמוך בצדק וביושר ולא בחמאס וברוע.

    • אנחנו אכן ננקום בערבים ובשמאלנים בצורה דמוקרטית בקלפיות

      אזרח מצביע, 30/01/09 14:06

      לא נשתוק עוד

    • חוליגן אולי תלך ללמוד באוניברסיטה ????

      הצדיק , 30/01/09 14:17

      אבל לא יקבלו אותך.. אולי במכללת בן גביר או ליברמן באוניברסיטת "הפאשיסטים"

      • ושוב, כשאין לשסמול הבזוי

        רועי2472 , 30/01/09 14:20

        מה להגיד, הוא עובר לביטויי השגרה שלו "בבונים", "חוליגנים" ושאר ירקות.

        בעצם, מבט חטוף במראה, "צדיק", תספר לך את האמת לגבי חוליגניזם, זכויות בדמוקרטיה ואנושיות.

      • אהה, אתה בטח מהמתחזה לאוניברסיטה בחיפה... (ל''ת)

        איציק המרכז , 30/01/09 14:31

      • לצדיק: אתם חזקים במדעי הדשא-מקום בו אפשר לקשקש ללא ביסוסים או הוכחות

        panacea , 30/01/09 14:39

        זהו השמאל-לא אתפלא אם כדי לזכות בתואר די בהכפשת הימין ,תמיכה בערבים והצגת ישראל כנאצית.
        במגעים המדויקים, שם נדרשות הוכחות מדעיותת הגיון, ביסוסים ולוגיקה-לאט תראה אנשי שמאל.
        אז חוץ מפה מלוכלך-לא ראינו ממך כלום.

      • תודה על ההכפשות שלך, צדיק יקר. אני גם חילוני... רחמנא ליצלן

        ימני - סטודנט מצטיין לתואר כפול בירושלים, 30/01/09 14:45

        חבל שאתה בעצמך מקיים את המשפט

        ''הפוסל במומו פוסל'' - רוצה לדבר, בבקשה שמור על תרבות דיון

      • ''צדיק עלק''

        אבי, 30/01/09 15:05

        אין ליצורים כמוך מקום במשטר דמוקרטי אנרכיסט עלוב שכמוך
        מדבר על דמוקרטיה ומטיף לאחרים שחושבים אחרת ממנו.
        קל מאוד לקרוא למישהו שעניי עירו קודמים מבחינתו פאשיסט זה לא אומר שאתה צודק.

        תהגר לשוודיה הנאורה אם כל כך בא לך להיות אירופאי, שם תרוויח כפליים - גם תוכל לקרוא לעצמך אירופאי וגם תהיה מוקף ב 85% מוסלמים כמו שאתה אוהב.

        פרזיט לא דמוקרט שכמוך

      • צדיק'לה, אתה מבין רק את שפת האלימות המילולית

        גאון של אמא, 30/01/09 15:16

        כמו כל החברים ההזויים שלך מהשמאל (סמול) הקיצוני , אז בוא נדבר בשפה שלך: לך וכנס בחזרה למקום ממנו יצאת.

      • אתה בריון גס רוח. קומוניסט דוחה. (ל''ת)

        ציונית, 31/01/09 13:24

    • השמאל יובס. זה כבר ברור. בגלל זה הקללות של תומכי השמאל פה

      זיו, 30/01/09 14:45

      הם מבינים שאם אפילו עיתונאי מכובד כמו בן כספית, שלא יכול להחשד בימניות משיחית, רואה את הבעייתיות בשמאל המטורף שלנו, אזי המצב גרוע.
      וככל שהמצב של השמאל הופך יותר ויותר נואש, כך גדלה התת רמה של המגיבים של השמאל:)
      בתחילה היינו בבונים, אחר כך היינו נמוכי מצח..ואז אוהדי בית''ר ואז..רחמנא ליצלן..מכוערים!!? ואז.. שייכים לעשירון התחתון וכמובן ..חסרי השכלה.. (אני מניח שתואר שני במדעי המחשב ומתמטיקה זה באמת חוסר השכלה)
      כמו שאמרו קודמיי..מדעי הדשא בגילמן זה בטוח השכלה:))

  • 64.

    הצדקנים- עלובי נפש. לבטל הסבסוד לאוניברסיטה. (ל''ת)

    אילן, 30/01/09 13:58

  • 63.

    דבריך חשובים ונכונים (כמו גם ספרך) אמור דבריך בקול רם

    אבי גבעת שמואל, 30/01/09 13:58

    אני קורא לאותם אנשי סגל באוניברסיטת תל אביב להתגייס לצה''ל במסגרת שירות קבע ולשרת בפרקליטות בענף דין בינלאומי. בטוחני כי התיאוריות היפות יעלמו כלא באו. בצה''ל אין שנת שבתון, מחקר אקדמי ועבודה משך שני סמיסטרים. אני מצפה מכל ''הצדיקים'' מספיק בואו ליטל חלק בעשיה.

  • 62.

    הבהרה

    סטודנט בת''א, 30/01/09 13:55

    כל השנאה הזו מיוצרת במדעי הרוח ובמשפטים, היכן שכל הזמן עושים הרבה ''פקה פקה'' והרבה רוח. בפקולטות ''האמיתיות'' היכן שחוקרים מדע והנדסה אין את זה, שם מתעסקים באקדמיה נטו. גם האגודה של הסטודנטים והבחירות שם זו פיקציה אחת גדולה, יש מיעוט שמאלני קטן שהשיתוף עם ועד הסטודנטים הערבים שולט שם תוך התנגדות לבניית בתי כנסת אבל מסגדים בונים חופשי במעונות.

  • 61.

    שיכנעתם אותי עכשיו להצביע ליברמן

    סטודנטית, 30/01/09 13:54

    ככה זה כשבאוניברסיטת ת''א מלמדים גם מרצים וגם סטודנטים ששונאים את היותם יהודים.

    אולי אפשר לתת למרצים ולסטודנטים הספציפיים הללו ללכת ללמד וללמוד בעזה? אפילו לא אכפת לי שגם תשמשו שם במעונות...אפילו לא אכפת לי שתחזירו את תעודת הזהות שלכם ותעופו מהמדינה שלי!

    • צודקת

      תמר, 30/01/09 19:01

      עד כמה הנאורים העיוורים האלה יכולים לחיות על חשבונינו ובמקביל לגרום נזק !!! להעיף את המרצה מהאוניברסיטה, שילך להטיף מוסר באוניברסיטת עזה!!!! מעניין מה הוא היה עושה אם היו מפגיזים את ביתו?!!! האם גם אז היה יוצא נגד? בטח הוא היה בורח...פחדן אומלל!!!!
      דברים כאלה לא היו עוברים בשקט האוניברסיטת בר אילן!!! ציונות, טובת הארץ, אחדות - בר אילן!!!!
      יישר כוח עו''ד ברוך!!!!

  • 60.

    עוכרי ישראל

    צבי אפרתי, 30/01/09 13:53

    בקמפוס ת''א יש כפי הנראה גדולי שונאי ישראל!!את אלה אנחנו מטפחים בתקציבים??יש להפסיק מייד את כל התמיכה הציבורית!!שיחיו מהשנור של שונאינו!!חרפה כזאת טרם קראתי!!! על זה כבר נאמר עם כאלה אין צורך באויב!!

  • 59.

    העלית לי דמעות בעיניים. פנינה שרביט ברוך, זה פשוט לא מגיע לך!! (ל''ת)

    SkySoul , 30/01/09 13:52

  • 58.

    קבוצה של אפסים!!שיעברו לעזה החבורת שמאלנים האלה חושבים שהם חיים באירופ (ל''ת)

    עופר777 , 30/01/09 13:52

    • לא השמאלנים האלה חיים כאן והם חושבים אחרת ממך.. (ל''ת)

      הצדיק , 30/01/09 14:15

      • לו היו מסתפקים במה שהם חושבים - דיינו (ל''ת)

        הבעיה שהם מסיתים בחו''ל נגד המדינה, 30/01/09 14:41

      • ז'דנוב קורא לעצמו צדיק. מפלגה שקרנית קוראת לעצמה ''אמת''

        פחדן שבורח ''ברגע האמת'' קורא לעצמו שר בטחון., 30/01/09 15:01

        איזה עולם מצחיק. הכל הפוך על הפוך.

      • כן לצערנו

        אייל, 30/01/09 15:01

        הם באמת חיים כאן...

      • צדיק'לה, עדיף שתשתוק. החבורה שלך הם סותמי הפיות, אם לא קלטת (ל''ת)

        גאון של אמא, 30/01/09 15:13

  • 57.

    הצדיקים שכחו שהם יושבים על האדמות השדודות של שייח' מוניס (ל''ת)

    עמירה פוץ, 30/01/09 13:52

  • 56.

    מה קורה שם בת''א? נפלתם על הראש, אחים?

    סטודנט למשפטים בירושלים, 30/01/09 13:52

    בושה וחרפה

    אם זה נכון, זו שערוריה, ואני בטוח שתמצא הדרך להשתלט על המטומטמים/ות הללו, שמנסים להכפיש את שמה של מומחית כמותך

  • 55.

    חוצפה ממדרגה ראשונה

    tadbik2 , 30/01/09 13:49

    ולמי הם יפנו כשהטילים יהרסו את בתיהם? לצה"ל כמובן. להחרים את אוניברסיטת תל אביב.

  • 54.

    באמת הזויים!!! מדינת ת''א כנראה צריכה תיזכורת משנת 90 (ל''ת)

    NY, 30/01/09 13:48

  • 53.

    אנשים כמוכם רק מחזקים את ליברמון - אין נאמנות - אין אזרחות! (ל''ת)

    אובי1, 30/01/09 13:45

  • 52.

    שמשרד החינוך ימשיך לממן אותם ככה אני בטוח שהעניין השתפר (ל''ת)

    מוטי, 30/01/09 13:45

  • 51.

    שמשרד החינוך ימשיך לממן אותם ככה אני בטוח שהעניין השתפר (ל''ת)

    מוטי, 30/01/09 13:45

  • 50.

    המרצים באוני' ת''א

    ephi, 30/01/09 13:44

    Go to Gaza

  • 49.

    צריך לטפל בזה בדיוק כמו באונברסיטה של חמס בעזה (ל''ת)

    * גם זה יעבור *, 30/01/09 13:40

  • 48.

    כשת''א תהיה בטוח הטילים גם דעות השמאלנים תשתנינה ו..

    רמי, 30/01/09 13:37

    הפרקליטות הצבאית עושה עבודה טובה ,במיוחד הסניגוריה הצבאית.
    בזמן דיוניה של ועדת וינוגרד ,דוקא הסניגורית הצבאית פעלה בבג''צ להכשיל קצב דיוני הועדה ופרסום המסקנות.
    למיטב הבנתי לא היתה לפרקליטות הצבאית שום סמכות להופיע בבג''צ בהעדר נאשם קונקרטי בבית דין צבאי.
    מציע לקצינה הדחויה לפנות לבג''צ.
    פעולת האוניברסיטאות מוסדרת בחוק ועל כן ישנה לבג''צ סמכות בעינינה.

  • 47.

    המעניין מהכל שהוא מקבל כסף מהמדינה

    moby, 30/01/09 13:34

    פרופ? חיים גנז עשה את השכלותו(BA,MA ) באונ' ת''א היושבת על שרידי כפר ערבי.
    פרופ? חיים גנז מגדל ילדיו\\נכדיו על חשבון מדינה ובאוניברסיטה המדגישה את הבעיתיות ב''זכות השיבה''. אידיאולוגיה זה טוב אבל לא על חשבון הכיס האישי. רק של מישהו אחר. הגיע הזמן שיעשה מעשה יכפור בתואריו שהתקבלו באונ' הכיבוש.ויחזיר את הצ'ק השמן.

  • 46.

    הסטודנטים צריכים להיעדר מהרצאותיו של פרופ' גנז.

    מת תעשה אז האוניברסיטה?, 30/01/09 13:34

    הצביעו ברגליים.

  • 45.

    אל תתפלאו שליברמן דורש נאמנות תמורת אזרחות

    @ בנצי - א @, 30/01/09 13:32

    החוק ינפה כמה סטרונאתים הזויים קודם בצד שלנו
    בלעדיהם ייטב לנו

  • 44.

    לפטר את חיים גנז. להפסיק תמיכה כספית לאוניברסיטה. (ל''ת)

    אילן, 30/01/09 13:31

  • 43.

    כל הכבוד לעו''ד פנינה ברוך, העם תומך בך

    רוני, 30/01/09 13:30

    כל המרצים השמאנים בעד חופש ביטוי כל עוד אתה מדבר בדעה שלהם, הם לא מסוגלים לשמוע מישהו אומר משהו אחר!!
    מה עם הפלורליזים? וכל הערכים שהם מטיפים..
    הם מושחתים!!

  • 42.

    זבלים מצחינים לגרש אותם מהארץ סמול בוגדני מטונף (ל''ת)

    Puki , 30/01/09 13:29

    • פוקי, גם לקלל צריך לדעת לפחות עברית...

      הצדיק , 30/01/09 14:20

      למה תמיד או כמעט תמיד שאוהדי כדורגל ואנשי ימין כותבים, זו כתיבה רעה עם שגיאות כתיב של כיתה א' למה????

      • מה קרא ? שכחת את המילה פאשיסט בתגובה שלך... (ל''ת)

        ה''צדיק'', 30/01/09 14:24

      • כי סמול זה כבר מושג....פוקי (ל''ת)

        ץ, 30/01/09 14:45

      • ל''צדיק'' - אידיוט. אפילו בהומור אתם חלשים.. סמול מלשון small

        אופיר, 30/01/09 15:19

        אבל נו טוב. אתם לא טובים בכלום האמת. מה יש לצפות מכם

  • 41.

    שאלה רצינית לבן כספית

    רמי, 30/01/09 13:29

    תגיד לי בן, כיצד זה אתה וחבריך ממשיכים להחזיק בדעות שמלאניות אם אלה הם כוהני הדת של השמאל? זה לא כמו בימין שאנשים השוללים זכויות אדם ולגיטימיות של דעות אחרות הם בשוליים, בשמאל זה באוניברסיטה במקום בו מחנכים את הדור הבא. את הגועל נפש הזה של השמאל אנו מוצאים אצל בכירי המרצים. מה היה קורה אילו בחירי המחנכים מהימין היו מתנהגים כך?

    • מה לא ברור?

      שמאלני, 31/01/09 02:42

      לא הבנת דבר. לשמאלני אין כהן גדול אלא מחשבה חופשית. על כן - מרץ וראשיה תמכו במבצע. על כן בן כספית ושמאלנים אחרים מוקיעים את הצבועים באוניברסיטה.

      אגב, בכירי המחנכים בימין מתנהגים ביוק כך. ע''ע הלל וייס, הרב אליהו ועוד רבים ולא טובים.

  • 40.

    כתבה חשובה טובה ומקצועית ואמיצה-אותם מרצים הם נבלות (ל''ת)

    שמיל-אני מצדיע לבן כספית, 30/01/09 13:25

  • 39.

    כספית, אתה טועה. ה''קצף'' הזה הינו רעיל ביותר, בלתי הפיך, (ל''ת)

    ועם השפעה לזמן בלתי מוגבל., 30/01/09 13:20

  • 38.

    מעשה נבלה כגרועים בעוכרי ישראל

    סבא של רוני , 30/01/09 13:18

    לא להאמין על מעשה הנבלה והאיוולת שנקטו אותם מרצים עוכרי ישראל.
    אני משוכנע שהם סייעו לר"מ טורקיה ואף סיפקו את כל המידע לספרדים.
    יש לההקיא אותם מתוכנו ואסור בתכלית האיסור לתת להם ולו לעוד רגע להשאר בין כתלי האוניברסיטה. נמוסד היחיד שבו הם יכולים להיות זה המוסד לחולי נפש [ואני מתנצל בפני אלא שנמצאים שם]
    המקרה הנדון מקומם אותי ומסעיר אותי מאד. האנשים הבזויים האלה תורמים נדבך נוסף להרגשת הניכור שיש לאזרחים נגד מערכת המשפט באם אלו הם המורים אז עדיף ורצוי בלעדיהם.

    מרסיך ומחריביך ממך יצאו -משפט זה רורם עור וגידים באוניברסיטת תל=אביב הבוז לכם אתם מנודים ולא רצויים לבוא בקהלנו בושה וחרפה.

  • 37.

    על המוסד והשב''כ לבדוק בגידה בין כותלי האוניברסיטאות (ל''ת)

    סטודנט אננונימי חושש לגורלו, 30/01/09 13:18

  • 36.

    פנינה שרביט-הידד,וכל הכבוד,את שווה הרבה יותר מהם !! (ל''ת)

    דוד, 30/01/09 13:16

  • 35.

    בגלל אנשים(או מקקים)כאלו המדינה נמצאת על הפנים

    חזי, 30/01/09 13:12

    אם עד היום התלבטתי אם יש טעם להצביע בבחירות-עכשיו אני יודע שכן
    אני הצביע לליברמן או כל מנהיג אחר
    שיפל באותם יצורי תת אנוש-שחיים על חשבון דמם של אחרים-שלחמו וסיכנו את חיים
    אני מקווה שיטפלו בהם כמו שמטפלים בשונאי
    המדינה ואזרחיה-הם אלו שלא ראויים
    אני מחזק את ידיה של הגב' פנינה שרביט-
    חזק ואמץ

  • 34.

    ואנחנו מתפלאים שבספרד הוגשה תביעה על פשעי מלחמה

    avyb , 30/01/09 13:12

    צריך להעביר את הפקולטה למשפטים מאונ' תל אביב לביר זית זהו מקומה הטבעי, ולפתוח פקולטה חדשה למשפטים בתל אביב, מיום ליום אני יותר מתבייש שאני ישראלי.

    • מסכים לדעתך עליהם, אבל למה אתה צריך להתבייש שאתה ישראלי

      מרצה, 30/01/09 14:20

      תן להם להתבייש ולהתייבש בדעות המיעוט ההזויות שלהם.

      כל מה שאתה צריך הוא להביע מחאה נגד הפשיזם של השמאל הרדיקלי.

  • 33.

    מציע לפגו באוייבנו מבפנים -הם מעודדים את אוייבנו מבחוץ ומסכנים את חיי (ל''ת)

    מ.א, 30/01/09 13:12

  • 32.

    מציע לפגו באוייבנו מבפנים -הם מעודדים את אוייבנו מבחוץ ומסכנים את חיי (ל''ת)

    מ.א, 30/01/09 13:12

  • 31.

    לסלק מהאוניברסיטה דחוף את חיים גנז וחבר מרעיו.

    מייק , 30/01/09 13:10

    לפני שיהרסו ויקלקלו את הדור הצעיר.

    • אל תדאג הדור הצעיר ברובו ליברמן , תופעה רק באוניברסיטת שייכמונס (ל''ת)

      @ בנצי - א @, 30/01/09 13:48

    • כל מילה בסלע ! (ל''ת)

      אלי, 30/01/09 14:25

  • 30.

    צביעות שמאלנית מובהקת .

    מוטי, 30/01/09 13:09

    זו צביעות שמאלנית מובהקת.

  • 29.

    לשלוח את ''הצדקנים'' לחיות תחת מטר קאסם/קטיושה וכו'

    אהוד-טבריה, 30/01/09 13:06

    לשלוח את ''הצדקנים'' לחיות תחת מטר קאסם/קטיושה וכו'.אונ' י-ם + אונ' ת''א.אלו שספגו-לא שומעים אותם:אונ' ב''ש + אונ' חיפה וכו'.
    והיה ותושעה הגב' בת''א-יש למסור לחמאס את כתובת המקום + הכניסות האפשריות,כדי שיבואו להודות באופן אישי לפרופ' גנז וחבר מרעיו.

  • 28.

    לשלול אתכל התקציבים לאוניברסיטת תל אביב (ל''ת)

    דוד הכהן, 30/01/09 13:05

  • 27.

    כל הכבוד למאמר

    עמנואל, 30/01/09 13:04

    אינני מבין מאיפה השנאה העצמית שלהם,ולמה צריך להשקיעה באוניברסיטה זו,שמעתי שחומרי לימוד של מרצים ציונים ממש לא נכנסים לשם אלה של פרופסורים השוללים את המדינה הציונית,סרטן בלב המדינה,ואפילו שתלמידים המשרתים בצבא מבקשים חומר אחר אין מכניסים מדועה רוב אזרחי המדינה צריכים לממן קומץ הזוי

  • 26.

    שהמדינה תפסיק לממן ולתמוך באונ'-החמס ישמח לממן אותם (ל''ת)

    עמי, 30/01/09 13:03

  • 25.

    כתב לעניין! בן כספית חזק ואמץ! (ל''ת)

    אלכס, 30/01/09 13:02

  • 24.

    מה נלין כנסו

    מנשה, 30/01/09 13:00

    ומה נקטר על העולם האנטישמי שיש חלאות אדם בני העם היהודי עם שנאה עצמית עמוקה[שמאלן יהודי משול לאסיר בבית הסוהר שמתחנן לאסירים האחרים שיאנסו אותו].

  • 23.

    בן כספית צודק

    אזרח, 30/01/09 12:59

    אם באוניברסיטת ת''א מתנהגים בצורנ כזו, למה לנו להלין על האוניברסיטאות בבריטניה ובמקומות אחרים?

    צריך כנראה לקצץ את הכסף הניתן לשבתונים בחו''ל ולהעביר אותו לטובת חיילי צה''ל בסדיר ובמילואים.

    פרופ' גנץ וחבריו יכולים לקבל תרומות מהכספים הזורמים חמאס.

    יעבור פרופ' גנץ וחבריו ללמד באוניברסיטאות של החמאס בעזה ובאירן.

    • מיעוט קולני

      עובד אוניברסיטה, 30/01/09 15:17

      פרופ' גנץ ועוד כמה מחבריו, הם מיעוט באוניברסיטת ת''א

      אולי באמת כדאי שהם יעברו ללמד אצל החמאס

  • 22.

    מחנכים עליך ישראל

    אלי, 30/01/09 12:57

    ראשית לפנינה שרביט ברוך, חזקי ואמצי, עשית מלאכתך נאמנה.
    ואותם מחנכי משפט צדקנים , יתכן ולא ירחק היום בו יקראו לשינוי שם המדינה מישראל לישמעאל.

  • 21.

    כשסתמו פיות לימין - זה היה בסדר

    שמואל, 30/01/09 12:56

    פתאום כשזה מגיע למרכז - זה נורא.
    אבל זה היה צפוי

    • צודק. (ל''ת)

      הצביעות, אוי הצביעות., 30/01/09 15:08

  • 20.

    כל הכבוד לבן כספית! מישהו היה צריך לומר את זה!!

    סטודנטית בתל אביב, 30/01/09 12:55

    אני סטודנטית שתלמד בסמסטר הבא אצל ד''ר פנינה ברוך משפט בינלאומי. חיים גנז וחבריו המועטים הם מיעוט קטן והזוי בפקולטה למשפטים! 90% מהסטודנטים בפקולטה רוצים ואף ילחמו כעת על למידה בקורס של ד''ר פנינה ברוך! חופש הביטוי פועל לשני הכיוונים, חוצפה שדווקא אלו שמטיפים לחופש ביטוי ולזכויות אדם (ראה ערך גנז) קופצים ומתנגדים כשמישהו שחושב אחרת מהם צריך ללמד בפקולטה. זה כנראה בסדר לשמוע את הדעות הקיצוניות והשמאלניות שלהם אבל לשמוע דעות אחרות זה אסור.ד''ר פנינה היא אדם בפני עצמה, ואין לשפוט אותה או להחליט על אי העסקתה רק בגלל עבודתה הציבורית בצה''ל. אני רוצה להזכיר לגנז וחבריו שהאוניברסיטה היא ציבורית וממומנת ע''י משלמי המיסים בדיוק כמו צה''ל. גנז היקר! אל תירק לבאר ממנה אתה שותה! אני מזכירה לך שהרוב הכמעט מוחלט של משלמי המיסים היו בעד המלחמה!!!

  • 19.

    אני זוכר את היום שכרזו ברמקולים לתושבי רמת אביב...

    הפסיכיאטר המחוזי, 30/01/09 12:54

    להגיע בהמוניהם[אז רק כמה מאות] לשדה תפוחי האדמה באדמות שייך מוניס הסמוכה על מנת לאסוף את תפוחי האדמה לפני שהטרקטורים עולים על חלקת השדה ומתחילים להכשיר אותה לצורך בניית הפקולטה למשפטים [הבניין האדום- השלוחה הירושלמית, כך קראו לו אז].הייתי אז ילד קטן ורך בשנים.
    מאז עברו כ 45 שנים ואותם צדקנים מהפקולטה שרכשו בה את השכלתם וכיום גם מתפרנסים בה שכחו שהם שותפים ''לפשעי מלחמה וכיבוש'' בעצם ישיבתם על אדמות הכפר הערבי השקט והפסטורלי
    שייך מוניס. שיושביו העדינים היו אחראים לטבח היהודים שבילו ערב שישי רגוע במועדון גן הוואי על יד גשר הירקון דהיום.
    צ ב ו ע ים !!!!!!!!

    • העובדות לה הפריעו מעולם לשמאלנים להיות צבועים (ל''ת)

      אז מה אם זה כך? זה נוח להם!, 30/01/09 14:40

  • 18.

    בבקשה בלי הכללות על כלל הסטודנטים בת''א כתוצאה ממעשה של קומץ זבובי זבל

    אהוד -בוגר שפוי של אונ' ת''א, 30/01/09 12:51

    נכון שלהקת זבובי הזבל הרעשנים ומעבירי המחלות באונ' ת''א גדולה מהנורמה המותרת ע''י משרד הבריאות, אך עדיין אין היא מייצגת את הכלל הסטודנטים, המרצים והבוגרים.

    תודה רבה לאלוף משנה עו''ד פנינה שרביט ברוך על העבודה הקשה שבשמירה על מוסר צה''ל בזמן מלחמה

    • נהניתי לקרוא (ל''ת)

      יפה, 30/01/09 14:39

    • תגוב היפה . מקווה שהגב' ברון תקרא אותה. (ל''ת)

      אזרח שאינו סטודנט, 30/01/09 15:12

  • 17.

    שבת שלום לכולם. . . (ל''ת)

    הקוסם, 30/01/09 12:41

  • 16.

    כך ייעשה למי שצבאה מסית נגד מי שהוא משחרר בעצמו (ל''ת)

    עכשיו היא מבינה איך זה מרגיש, 30/01/09 12:40

  • 15.

    Sharvit Baruch

    Piper Oz, 30/01/09 12:38

    As a long time a loyal donor to the Tel Aviv University I am most disturbed by the suggested expulsion of Mrs Sharvit Baruch.
    I have now decided to stop any financial support from the Tel Aviv Uni and direct it to some other Israeli cause. Shame on You. .

  • 14.

    בן כספית , אני אוהב אותך !!! (ל''ת)

    אל חשש אני סטרייט, 30/01/09 12:38

  • 13.

    תזכירו לי , על איזה חורבות בנויה אוניברסיטת תל אביב? (ל''ת)

    מוטי, 30/01/09 12:35

  • 12.

    פרופסור הזוי - אוניברסיטה הזויה - מדינה הזויה - פנינה שרביט

    נועה בן גל, 30/01/09 12:34

    לתפקיד שרת המשפטים. עשתה ימים כללילות לוודא אמות מידה מוסריות שלא מוצאים באוניברסיטת תל אביב.
    ואתה בן כספית, גם כן שאל עצמך מה תרומתך למצב הזוי זה. אתה גם בין תומכי השמאל - נראה לי שנבהלת שכך שמצב יוצא משליטה.

  • 11.

    לא נכון! רק מיעוט קטן וקולני מתנגד

    נעמה, 30/01/09 12:33

    רב המרצים נאוניברסיטה תומכים (אם בכלל שואלים לדעתם). המיעוט הקולני הוא מתנגד בכל דבהר למדינת ישראל

  • 10.

    נמאס מהאונ' המגעילה הזאת (ל''ת)

    דולפי, 30/01/09 12:31

  • 9.

    נמאס לי לשלם ממסי את משכורותיהם של הפרזיטים השמאלנים באוניברסיטת ת''א

    ישראלית גאה, 30/01/09 12:30

    יושבים להם ''חוקרים'' במדעי החברה והרוח, כותבים מחקרים הזויים (שאיש לא יקרא- אלא אם כן הם מחקרים אנטי ישראליים, שיתפרסמו בהבלטה), ואנחנו- אזרחי ישראל העובדים- מממנים אותם ואת השבתונים שלהם (בהם הם מרצים נגד המדינה בכל במה אפשרית).
    המדיניות לפיה כמעט רק שמאלנים יכולים לקבל קידום באקדמיה (בעיקר בתחום מח''ר) הביאה לכך שהאוניברסיטאות הם חממה להפצת תיאוריות הזויות וחולניות עד כדי כך, שאפילו שירות במילואים נחשב פשע. אני מקווה שהממשלה הימנית, אשר תבוא עלינו לטובה, תעשה קצת סדר גם בתחום הזה.

    • למען הגילוי הנאות - יואיל הפרופ הנכבד לענות:

      בנצי, 30/01/09 14:27

      אולי מוכן פרופ' גנז הצדקן למסור לנו מה גובה משכורתו ? לכמה נסיעות הוא נסע בשנים האחרונות ? האם הוא מקבל מימון מגורמי חוץ ?

  • 8.

    המרצה שלי פעיל שמאל מוכר חסר לי שאני יגלה דעותי הוא יתנכל לי

    סטודנט אונ' תל אביב, 30/01/09 12:30

    והוא לא היחיד לצערי

    • גם אתה לא יחיד- תתארגנו ודירשו את פיטורי השמאלנים אנטי ציוניים האלה. (ל''ת)

      רעמסס, 30/01/09 14:28

    • גם אני הסתרתי דעותי באיראן השיעי פה אני לא סותם (ל''ת)

      @ בנצי - א @, 30/01/09 14:36

    • העניין מוכר.....

      כחול-לבן, 30/01/09 14:58

      במקום שיטפלו בהם, הם מטפלים במי שאינו עונה אמן.

    • אולי הוא מתנכל לך כי אתה לא יודע עברית. (ל''ת)

      כפיר שטורמן-לאוברג, 30/01/09 20:39

      • גם אתה אינך ''יודע עברית'' (ל''ת)

        לקוניוס, 31/01/09 08:32

  • 7.

    הכן בדיוק נמצא חופש הדעה האקדמאי שלכם !!! (ל''ת)

    גדי, 30/01/09 12:28

  • 6.

    במצבים כאלה אני מתביישת להיות ישראלית.

    מתביישת, 30/01/09 12:28

    עו''ד פנינה שרביט. אני מבקשת סליחה על התנהגות אנשים הזויים ושונאי ישראל שאין להם מקום פה במדינתנוץ ולוואי וליברמן ישלול מהם את אזרחותם.
    כמו שנאמר בארץ נהדרת - אין נאמנות - אין אזרחות!!

  • 5.

    הסטודנטים והמרצים ידועים בתל אביב כקיצוניים שמאלנים מניאקים מה חדש (ל''ת)

    דולפין סגול , 30/01/09 12:25

    • ככה זה גם בבאר שבע, בירושלים ובמיוחד בחיפה. (ל''ת)

      שם מגדלים אנטישמים, 30/01/09 13:23

      • אל תיהיו שאננים - הראו דעותיכם בבחירות לר''מ!

        משפטנית מחיפה, 30/01/09 15:58

        כמישהי שלמדה בחיפה, עליי להבהיר כי לא כל המרצים בחיפה שמאלניים, חלקם ימנים וחלקם מרכז. להבדיל מאונ' ת''א לשמחתי הרבה המרצים אצלנו הביעו מעט דעות פוליטיות.. צר לי על הסטודנטים בת''א שצריכים לסבול מרצים כמו גנז וחבריו.. סטודנטי ם שאין להם זכות לחופש ביוי בכיתות... סטודנטים שאולי ולא יזכו להכיר את אל''מ שביט ברוך [אדם מדהים ומשפטנית דגולה].. חבל ששאר המרצים באונ' ובייחוד בפקולטה לא משמיעים דעותיהם ומציירים את האונ' כיותר שפויה. הנהלת האונ' - אומנם אתם תומכים בדעותיהם של גנז וחבריו - אך האם אתם מוכנים לשלם את המחיר?!

  • 4.

    עצוב ! (ל''ת)

    יוסי, 30/01/09 12:25

  • 3.

    כל הכבוד לע''וד שרביט

    שולי הורוביץ, 30/01/09 12:25

    כל הבכוד לבו כספית שלא הצטרפת לזחוחי הדעת חסרי הבינה וכל הכבוד לעו''ד שרביט שאכן קבעת דברים נכונים ונכוחים .טוב שעדיין יש אנשים עם COMMON SENSEבקרבנו שעדיין טובת עמנו וילדינו נגד עיניהם.

  • 2.

    גזע של ילדים פראיים ומסוכנים, איבדתם זכותכם על(כדור) הארץ!! (ל''ת)

    המין האנושי:, 30/01/09 12:24

  • 1.

    תנאי קבלה לאקדמיה: אנרכיזם שמאלני. (ל''ת)

    כבר שנים, 30/01/09 12:22

    • האנרכיסטים אינם שמאלנים!!!

      אייל אשכול, 30/01/09 14:58

      את האנרכיסטים לא מעניינים צדדים במפה הפוליטית - הם לא פעילי שמאל ובטח לא פעילי שלום
      הם קבוצה של מטורפים שרוצים לראות את העולם הזה נשרף וכל אדם יעשה ככל העולה על רוחו

      לקרוא להם שמאלנים נותן להם לגיטימציה בנוף הישראלי וזו טעות נוראית!