• 172.

    טורקיה

    רונן, 08/09/11 08:48

    ארדואן מת על חמאס זה ברור

  • 171.

    ארמניה לארמנים

    משתתף, 14/02/09 20:17

    הטורקים עדיין מדכאים את הארמנים לאחר שטבחו ועשו להם שואה

  • 170.

    להחרים את טורקיה כיעד תיירותי. (ל''ת)

    מירי, 31/01/09 17:54

  • 169.

    ה''כורדי'' הזה ארדואן לא רואה את עצמו בראי

    אילנה א, 31/01/09 15:36

    ה''כורדי'' הזה ארדואן לא רואה את עצמו בראי. לא סופר את הארמנים והכורדים שהם הרגו-בצדק! איך אפשר לספור כל כך הרבה, אבל את שלנו הוא יכול...

  • 168.

    אולמרט- המנהיג היחיד מאז קום המדינה. (ל''ת)

    האמת, 31/01/09 15:26

  • 167.

    בדיחה טורקית.ישראל פגשה מליון וחצי ערבים והרגה 1,000

    רן, 31/01/09 14:54

    טורקיה פגשה מליון וחצי ערבים והרגה 100,000
    וממשלת טורקיה כועסת.

  • 166.

    מה שהיה במדוייק

    חשבנו, 31/01/09 13:17

    ארדואן התלונן כי לא נתנו לו לדבר מספיק וכי פרס נאם עשרים וחמש דקות בעוד הוא ''קיבל'' שתיים עשרה בלבד.

    הדיון המלא נמצא ביו-טיוב ואם צופים בכולו ולא רק בתגובתו ועזיבתו של ארדואן ניתן לראות כי ארדואן דיבר לפני פרס (במשך שש עשרה דקות) וסיים את נאומו ביוזמתו (אף אחד לא קטע אותו או ביקש ממנו להזדרז). בנאומו ארדואן תקף את ישראל בחריפות ולמעשה לא השאיר הרבה ברירות לפרס אלא לענות לטענות אלו.

    נאומו של פרס היה באנגלית וארך עשרים ואחת דקות. אפשר רק לשער שבשפת האם שׁלו היה פרס מסיים את הנאום בזמן זהה לזה של ארדואן (שדיבר בטורקית).

    לאחר נאומו של פרס, ביקש ארדואן להגיב על הדברים אף על פי שהונחה כי תם זמן הדיון הרשמי, ובתגובה זו דיבר ארדואן שלוש דקות נוספות וסיים באמרו כי לא ישוב עוד לדאבוס ויצא מן האולם.

    לאחר מכן, בראיון לטלויזיה הטורקית התלונן ארדואן כי ''פשוט לא נתנו לו לדבר!''

    על זה היו אומרים בבית הספר היסודי שלי - בכיין.

  • 165.

    ארמנים כורדים יוונים

    mustang329 , 31/01/09 09:23

    מר ארדואן

    מה אם טבח עם? מליון ארמנים, 100000 כורדים,וגירוש מליון יוונים מאדמתם.
    תספר לעולם על מוסר.

  • 164.

    עזריאל קרליבך צדק:''אינך יכול לדבר עם אלאללה!''וזה מגיע לנו בגלל ששתקנו

    קורן נאוה טבריה,כסילים מתי תשכילו?, 31/01/09 06:53

    לטורקיה על שואת הארמנים-כדי לא להסתכסך איתם כי ה''שלום''מעל הכל- וקיבלנו את הנשיא הטורקי ''החילוני''ו''האינטליגנט''כפי שמכרה לנו ישראל הסמולנית את ארדואן-והגיע הזמן להשיב את כבודינו האבוד!

  • 163.

    פרס, אני גאה בזה שאתה משרת את העם שלנו...

    איציק, 31/01/09 06:31

    פרס ענית במקום, עשית שרות נפלא כיוון שהצלחת לשכנע את הקהל בצורה פשוטה וחכמה כל כך. גם התנצלותיך על הרמת הקול איפשרה לטורקי לרדת מהעץ, והוכיחה שוב את אצילותך. למדתי ששונאים אותנו בטורקיה ולשם לא אסע בשנים הקרובות.

  • 162.

    כל מדינה שומרת על כבודה,חוץ מישראל!! (ל''ת)

    תגרשו דיפלומטים, 30/01/09 19:28

  • 161.

    פרס כרגיל מוכן לזחול ולהתרפס=אין לו גאווה לאומית=בקושי פותח את הפה!!!! (ל''ת)

    נ.כהן נמאס ממנו ומהזחילה שלו לפני כל מדינאי העולם!, 30/01/09 17:46

  • 160.

    תיקון טעות מר ארדואן:

    דון קורטיזון , 30/01/09 17:26

    אתה אמרת שישראל רוצחת ילדים ולא הורגת אזרחים.
    ואתה כנראה לא יודע מה ההגדרה המשפטית לרצח. אם ככה אתה מכנה את פעולותיה ההתקפיות של ישראל בעזה על מנת להגן על עצמה.

  • 159.

    אם כבר הטורקים איכשהו הצליחו להשתחל לכנסים כאלה

    ., 30/01/09 17:00

    (אתם יודעים הטורקים הם אופורטיוניסטיםגדולים) מקומם בכנסים האלה רק בקפיטריה בתור מוכרי שווארמות.
    בעצם אפילו זה לא.
    עצוב שפרס עדיין חושב שהטורקים ידידי ישראל.הם ממש לא וחבל שרק העם רואה את זה חודשים!לפני מנהיגינו.אני מקווה שטורקיה ירדה מהפרק בתור איזשהיא מתווכחת.
    לגבי התנהגות ראש הממשלה הטורקי - לי נראה שהוא תיכנן לעשות פרובוקציה מראש כדי להתחבב על העולם על חשבונינו.לא הלך לו וגם לא ילך לאף אחד ממנהיגי טורקיה.

    • ברעידת האדמה הבאה. שהכורדים יגישו להם סיוע... (ל''ת)

      דון קורטיזון , 30/01/09 17:27

  • 158.

    חרם על טורקיה! (ל''ת)

    חמי, 30/01/09 15:31

  • 157.

    פרס גדול מהחיים-נתן להםפ באמא של האמא שלהם-כך צריך לדבר איתם.......... (ל''ת)

    prague , 30/01/09 14:22

  • 156.

    כמה כורדים רצחתם לפני חודשים אחדים??? אצחו אלפים והעולם שתק........... (ל''ת)

    prague , 30/01/09 13:58

  • 155.

    ארדואן יחזיר את טורקיה לימים אפלים-כמו איראן של אחמדיניג'אד........... (ל''ת)

    prague , 30/01/09 13:55

    • ל155 זה לא יקרה גם בחלום כי הם מודרניים מאד ואת זה רואים בערוצי הטיוי (ל''ת)

      שלהם. המרד יגיע לפני המהפכה, 31/01/09 17:29

  • 154.

    הוא יפסיד יותר מתיירות - כניסה לאיחוד האירופי.... (ל''ת)

    מערב אירופה לא רוצה אותם...., 30/01/09 13:23

  • 153.

    ארדואן!! תעשה חשבון כמה כסף הפסדת מהתיירות הישראלית (ל''ת)

    ישושום ציה , 30/01/09 13:19

  • 152.

    והטורקי הזה שיכנע את אולמרט וליבני להחזיר הגולן לסורים,עבודה בעניים (ל''ת)

    סופיה-קצרין, 30/01/09 13:11

  • 151.

    מה כן ניתן לעשות ?....התשובה כאן...

    e1966 , 30/01/09 12:36

    ארדואן פועל מתוך אמונה ושליחות שיש להפוך את טורקיה למדינה מוסלמית ,לצערי הרב הוא מצליח בכך זה זמן רב מאוד וללא כל תגובה מצד הצבא שלא עושה מאומה כרגע נגדו אלא רק "קונס אותם בתור אזהרה".

    מה שעלינו לעשות בצורה מושכלת ומסודרת כי רק כך נצליח להדוף את גלי השנאה והאנטישמיות בעולם הם מספר פעולות קטנות וברורות :

    1.במצב של קטסטרופה כלכלית אין לנו כל רצון לעודד בילו במדינה שאין כניסה לכלבים ויהודים.
    אין כל רצון לשלם ולהעביר דולרים ויורו למדינה שראש ממשלתה שונא באופן מוצהר יהודים

    2.חרם כלכלי על מוצרים מטורקיה - החל מתרסיסים לשירותים קיסמיי אוזניים תמרים ותאנים מיובשים מה שניתן לעשות הוא רק פעולה קטנה ,לקרוא מה היבואן או היצרן ופשוט מאוד לבצע חרם צרכים קטן ...

    3.בל נשכח שיש את מוצרי החשמל שמיוצרים בטורקיה ע"י קריסטל ואלקטרה ישראל ואנחנו יכולים בקלות לגרום להם להפסדים משמעותיים ביותר .
    לא קרה כלום אם נקנה תוצרת ארה"ב או מצרפת או סין.
    אל תגידו "אלי עזוב בחייך " כמה כבר נשפיע ....או הו חברים יקרים אנכן מסוגלים להבין כמה כוח קניה והשפעה יש לנו על הטורקים.

    4.חרם משמעותי בכל הדרגים החברתיים פוליטיים כולל טיפולים רפואיים ומשלחות של לימודים.

    לסיכום :
    כמו שהצלחנו למוטט כלכלית את הערבים בישראל ולגרום להם להבין היטב את משמעות ההרס והחורבן שאנחנו יכולים להביא עליהם בגין זהות עם החמאס ,אנו יכולים לשנס מותנים ובהחלט להגיב לטורקים.

    חשוב מאוד לגבות זאת במחאה דיפלומטית רחבה הכוללת עמידה עקשנית נכונה וצודקת על דעותנו וללא פחד כלל .

    כל אחד בכל מעשה קטן יכול לחולל מהפכה כלל עולמית,הכל רק עניין של רצון אישי וטיפה יכולת ולהאמין שכל אחד יכול לשנות.
    ואל תאמר אעשה זאת מחר או מחרתיים עשה זאת היום החל באי רכישה של מוצרים מיובאים משם וכלה בחרם כלכלי משמעותי בנסיעה לשם.

    נראה את הגרמנים או הרוסים כמה הם מבזבזים בשווקים או בקניונים שלהם.
    ומשפט שצריך ללות כל אחד ואחת - לא חשוב מה יעשו הערבים או מה יעשו היהודים.
    תאמינו זה יקרה.

  • 150.

    מה כן ניתן לעשות ?....

    אלי בן יצחק, 30/01/09 12:31

    ארדואן פועל מתוך אמונה ושליחות שיש להפוך את טורקיה למדינה מוסלמית ,לצערי הרב הוא מצליח בכך זה זמן רב מאוד וללא כל תגובה מצד הצבא שלא עושה מאומה כרגע נגדו אלא רק ''קונס אותם בתור אזהרה''.

    מה שעלינו לעשות בצורה מושכלת ומסודרת כי רק כך נצליח להדוף את גלי השנאה והאנטישמיות בעולם הם מספר פעולות קטנות וברורות :

    1.במצב של קטסטרופה כלכלית אין לנו כל רצון לעודד בילו במדינה שאין כניסה לכלבים ויהודים.
    אין כל רצון לשלם ולהעביר דולרים ויורו למדינה שראש ממשלתה שונא באופן מוצהר יהודים

    2.חרם כלכלי על מוצרים מטורקיה - החל מתרסיסים לשירותים קיסמיי אוזניים תמרים ותאנים מיובשים מה שניתן לעשות הוא רק פעולה קטנה ,לקרוא מה היבואן או היצרן ופשוט מאוד לבצע חרם צרכים קטן ...

    3.בל נשכח שיש את מוצרי החשמל שמיוצרים בטורקיה ע''י קריסטל ואלקטרה ישראל ואנחנו יכולים בקלות לגרום להם להפסדים משמעותיים ביותר .
    לא קרה כלום אם נקנה תוצרת ארה''ב או מצרפת או סין.
    אל תגידו ''אלי עזוב בחייך '' כמה כבר נשפיע ....או הו חברים יקרים אנכן מסוגלים להבין כמה כוח קניה והשפעה יש לנו על הטורקים.

    4.חרם משמעותי בכל הדרגים החברתיים פוליטיים כולל טיפולים רפואיים ומשלחות של לימודים.

    לסיכום :
    כמו שהצלחנו למוטט כלכלית את הערבים בישראל ולגרום להם להבין היטב את משמעות ההרס והחורבן שאנחנו יכולים להביא עליהם בגין זהות עם החמאס ,אנו יכולים לשנס מותנים ובהחלט להגיב לטורקים.

    חשוב מאוד לגבות זאת במחאה דיפלומטית רחבה הכוללת עמידה עקשנית נכונה וצודקת על דעותנו וללא פחד כלל .

    כל אחד בכל מעשה קטן יכול לחולל מהפכה כלל עולמית,הכל רק עניין של רצון אישי וטיפה יכולת ולהאמין שכל אחד יכול לשנות.
    ואל תאמר אעשה זאת מחר או מחרתיים עשה זאת היום החל באי רכישה של מוצרים מיובאים משם וכלה בחרם כלכלי משמעותי בנסיעה לשם.

    נראה את הגרמנים או הרוסים כמה הם מבזבזים בשווקים או בקניונים שלהם.
    ומשפט שצריך ללות כל אחד ואחת - לא חשוב מה יעשו הערבים או מה יעשו היהודים.
    תאמינו זה יקרה.
    e1966@walla.co.il

  • 149.

    ערבי

    יהודי, 30/01/09 10:15

    שוב...ערבי...תמיד ערבי.

    • אתה טיפש - טורקים אינם ערבים (ל''ת)

      אורן האתאיסט , 30/01/09 10:44

      • אתה צודק שתורכים אינם ערבים, אבל טיפש זה אתה.

        מייק , 30/01/09 13:14

        מי שלא יודע משהו אינו טיפש, מי שמגיב כמוך - אכן טיפש.

      • הם מוסלמים-מה ההבדל-הרי המלחמה היום היא של האיסלאם נגד היהדות והנצרות (ל''ת)

        prague , 30/01/09 13:56

        • הם נלחמים גם בהינדים ובבודיטים-שכחת? (ל''ת)

          panacea , 30/01/09 16:36

  • 148.

    זה מגיע לנו , כי אנחנו שעברנו שואה , התעלמנו משואת הארמנים

    אחד העם, 30/01/09 10:04

    הטורקים ביצעו שואה בעם הארמני , ואנחנו העלמנו עין וזה היה הס מלהזכיר זאת במדינת ישראל ,כדי לא להרגיז ,את הטורקים , אנחנו שרודפים עד חורמה ,מכחישי שואה , התעלמנו משואת הארמנים , התעלמנו גם מהטבח שהטורקים מבצעים בעם הכורדי יום יום , מטוסיהם יורים שם ללא אבחנה ,בחברי במחתרת הכורדית ובאזרחים כורדים כאחד ,ואנחנו שתקנו , למרות שמהעם הכורדי תמיד קיבלנו יחס הוגן ,יחסית לאומות אחרות . אז זה חוזר לנו כבומרנג .

  • 147.

    רק לחשוב שאלה היו צריכים להיות צבא השלום....איזה בלוף (ל''ת)

    herzi33 , 30/01/09 09:52

  • 146.

    מי שמינה את פרץ לשר בטחון ,ואת הרשנזון לשר אוצר , מינה את...

    אחד העם, 30/01/09 09:48

    מי שמינה את פרץ לשר ביטחון , ואת הרשנזון לשר אוצר , מינה את ארדואן למתווך בין ישראל לסוריה , על עתיד הגולן והכינרת . טוב שאל ההיסטוריה עושה צדק סימבולי לפחות , ומושחת זה נמצא ברגעים אלה תחת חקירת משטרה ,חקירתו ה12 במספר , הוא עומד להסתלק מחיינו ,ויזכר לדראון עולם ,בתולדות מדינת ישראל .

  • 145.

    ארדוגן מלך כמו דוד ושלמה

    רמבו, 30/01/09 09:48

    חסרים לנו אנשים עם דיעה חופשית ללא לחצים וכפיה כמו ארדוגן בניאום שלך אתה מפגין ביטחון עצמי ואמינות פרס סוס מת מי שנישען על תמיכת אבו מאזן ומובארק זה כמו בוש שהתנצל בסוף על תקיפת עיראק האשמות סרק עולה ברצח אלפי אזרחים איןלפרס מה למקור הטיל האשמות במשתפים

  • 144.

    מיואשים מקדימה?

    הליכוד בפיקוד , 30/01/09 09:18

    ברור שליבני וברק נכשלו בבטחון
    ברור שביבי צדק כשהזהיר שיעופו טילים מחמאסתן
    ברור שליבני והרגיעה שלה זה מתכון לאסון
    ברור שברק נכשל בלבנון ובחמאסתן
    תנו לביבי למגר את הטרור משלטון חמאסתן
    forget the rest = bibi is the best

  • 143.

    העיקר - לא לנסוע

    רינת, 30/01/09 08:51

    אני מקווה שרוב הישראלים יפנימו - לא לינסוע לטורקיה הקיץ, פשוט להחרים ולבחון כיצד זה ישפיע. מדינה מוסלמית עויינת - לא לטעות.

    • רואים דרך החור של השקל

      ישראל, 30/01/09 11:02

      כן אבל הזיכרון הקצר שלנו יחד עם הנחות שהטורקים יעשו כל המדינה תיסע שוב לטורקיה
      אנחנו לא מסוגלים להתאחד למרד צרכני אנחנו פשוט אגואיסטים מידי

    • כן שהטורקים יחסכו את המפות והברזים ואת הסנדוויצ'ים מארוחת הבוקר

      ערבי, 30/01/09 14:00

      קמצנים

  • 142.

    אתם תשקלו אם חמס וחיזבאלה טרוריסטים,ואנו אותו כנל לגבי הארגון הכורדי ! (ל''ת)

    gadii , 30/01/09 08:42

  • 141.

    שימו לב מי שנוסע דרך טורקיה

    נוסע מתמיד, 30/01/09 08:29

    אתמול חזרתי לארץ דרך איסטנבול, אנשי הביטחון הטורקים, בדקו את הקבוצה הישראלית בצורה מחמירה מאד. עשו טובה לעצמכם ואל תעברו דרך הטורקים, בפעם הבאה זה יסתיים ב''אקספרס של חצות''.

  • 140.

    טורקיה החמאס הרג את ילדי עזה ואתם הורגים את הכורדים

    שרה, 30/01/09 07:42

    כל מי שתומך בטירור, בסופו של דבר הטירור יהיה בשטחו שלו. צריך להחרים את טורקיה להפסיק לנפוש שם, להפסיק לקנות מוצרים שלהם. הטורקים בעצמם טובחים בכורדים, הטורקים עצמם כבשו ושולטים בשטחי הכורדים. די לצביעות, אם הם תומכים בטירוריסטים מעזה לנו אין שום צורך להיות בקשר עימם.

  • 139.

    אני רק יודע שאם לבני תמשיך בחוסר הסברה ושיתוק משרד החוץ,נגיע לתהומות ! (ל''ת)

    gadii , 30/01/09 07:31

  • 138.

    פרס אתה נשיא אמיתי של כל ישראל. כל הכבוד! (ל''ת)

    ימני מאוד, 30/01/09 06:59

  • 137.

    אחח פרס הגדול מכולם! איזה מלך

    ארז, 30/01/09 00:18

    איזה נאום חוצה להבות נתן

  • 136.

    יהודים תעמדו על הכבוד שלכם להחרים את תורכיה ומייד (ל''ת)

    יהושע, 30/01/09 00:13

  • 135.

    לתת תגובה לטרט --חליפה אניבה-חמומי מוח לא משתנה- פרס כל כבוד

    דוד, 30/01/09 00:05

    ארדואן בכנס למה מדבר בכל גבועה שאתה יודעי רצח אתם- השתיקו את קרזיונר ונבח שפרס דיבר 26 דקות והוא רק 12 מנעו ממנו לדבר כי דיבר שטיות-טלביזיה תורכי שידר והם אומרים שהם מדינה דמוקרטי לא טרחו לתקן עצמם אומנם מדינה גדולה גם גרמני היתה גדולה- הם מצד אחד מדברים להציג הסדר תקין להצגת שלום ומצד שני מיצגים ערבים --שורה תחתונה שלי מר פרס אנחנו מודעים לך אמרתה את האמת בבמה ובזמן מתאים תקשורת רשלני לא עשה זאת [תמונות דיברו בעד עצמם,ארדואן עם אניבה וחליפה הוא לא השתנה מה הוא]אכי חשוב חבורת פושעים לא הרגנו לעצמינו תורכיה קודם ילמד אחרכך יבוא ללמד-

  • 134.

    אם פרס התנצל בפני החלאה הטורקית, יש לפתוח בהליכים להדחתו (ל''ת)

    טורקיה רוצחת הארמנים והכורדים, 29/01/09 23:59

  • 133.

    כל ישראלי שידרוך אי פעם על אדמת טורקיה - פראייר, לא לשכוח ולא לסלוח!! (ל''ת)

    רועי, 29/01/09 23:55

  • 132.

    האמת קשה ולא כולם מסוגלים להתמודד איתה לכן הם בורחים (ל''ת)

    dudi, 29/01/09 23:51

  • 131.

    זה ה''מתווך ההוגן'' של אולמרט וליבני ש''עזר'' למכור את רמת הגולן לסורים...

    דוד,ארץישראל, 29/01/09 23:50

    לראות איך הוא מתנהג ולא להאמין למי נתנו ראשי קדימה אולמרט וליבני את המושכות למכור את הרמה לסורים.. לא פלא שהוא כל כך מתוסכל שהדבר לא עלה בידו בזכות הנס שעשה לנו הקב''ה
    בדמות חקירות אולמרט, והמלחמה בעזה שאלמלא הוקדמו הבחירות לא הייתה מתרחשת, והרמה הייתה הולכת.

  • 130.

    חבר'ה חלאס לקשקש בלי לחשוב

    אייל, 29/01/09 23:48

    ארדואן מוסלמי דתי
    מי שמכיר איך השלטון התורכי עובד יודע שכבר מזמן אין מנדט לממשלה דתית מידי בתורכיה, שבצורה מאוד מאוד מוזרה נבחר ראש ממשלה אך ורק באישור הצבא וברגע שהוא מגזים הצבא מפיל לו את השלטון.

    הצבא התורכי לא יתן לארדואן להגזים והטעות האמיתית שלנו תהיה לריב עם המחנה החילוני בתורכיה.

    סתמו את הפה ותתאזרו קצת בסבלנות בחייאת

  • 129.

    16% ישראלים

    גילה, 29/01/09 23:48

    אין לנו כבוד עצמי. סקר בידיעות אחרונות
    מדווח 16% מהישראלים אמרו שיסעו לתורכיה
    השנה...בושה וחרפה. חובה להחרים את תורכיה.
    חוץ מזה הם בכלל לא ''מתים'' על התיירים שלנו...

    • חרם כולל על הערבים מבפנים ומבחוץ.

      דון קורטיזון , 30/01/09 17:29

      לא שהם יתרגשו מאיתנו. אבל אנחנו לא צריכים להאכיל בידינו את מי שנושך אותה.

  • 128.

    מנהיגים לקלקנים קודם למוברק שסם פס עלינו . ועכשיו לתורכים (ל''ת)

    יוסי פורת, 29/01/09 23:45

  • 127.

    חמס וחיזבלה ותורקיה משולש מעניין

    daga313 , 29/01/09 23:43

    הטורקים לא אוהבים שמשווים אותם עם ערבים אבל לצערי הם יותר גרועים. הם נחותים מהערבים ויש בהם אכזריות שמושוות לגרמנים בזמן מלחמת העולם השניה. הם לא מסוגלים להיצטרף לאיחוד האירופי בגלל שהם לא מוכנים לוותר על יחסם הלא אנושי אל בני עמם ובפרט אל הכורדים והארמנים. מעציב מאוד שאנחנו מתעוררים אחרי כל כך הרבה שנים. בזמן שיעד התיירות של הרבה ישראלים הוא טורקיה. היה נוח זול ויפה לבלות, לסגור עיניים ולבלות במדינה רצחנית. היום טורקיה מוסיפה לפלמרס שלה את חמס וחיזבלה.אפשר לומר שחמס וחיזבלה מתקרבים לאט לאט לאירופה.

  • 126.

    מבזק: גם כורדים וארמנים הם בני אדם, כך הוכח למעלה מכל ספק ע''י פתולוג (ל''ת)

    מערכת החדשות, 29/01/09 23:40

  • 125.

    ֵֵעוד המן אחד התעורר פתאום!! ָין להם תקנה!! השנאה היא

    ישראלים, 29/01/09 23:38

    לֹא דורכים על אדמת טורקיה יותר, עד ש’המנהיג’ הצבוֵע הזה לא יתנצל בפני אזרחי הדרום וחיילי צה’ל!!

    • גם אם יתנצל בעתיד לא צריך לנסוע לטורקיה,אך לא רק בגלל

      לא לטורקיה ולא לאילת, 30/01/09 00:36

      ההתבטאויות.זה חלק מישני.
      אני הזהרתי והזהרתי ישראלים לא לנסוע לטורקיה כי הם עוינים אותנו(מקינאה)והיו כמה אנשים שעובדים עם תיירות בטורקיה שתקפו אותי (טוב ברור למה הרי הם עובדים עם גורמי תיירות טורקיים ורוצים להרוויח), אך הרבה גם חשבו כמוני.לגבי אילת גם לא נראה לי המחירים בשמיים והשירות לא משהו.אז עכשיו בטח יתקפו אותי גורמי תיירות מאילת, אך אני עם האמת נשארת.

  • 124.

    פרס התקשר לראש ממשלת טורקיה והתנצל בפניו

    שאבי מהעיריה , 29/01/09 23:36

    רשת טלוויזיה טורקית דיווחה הערב (חמישי) כי נשיא המדינה שמעון פרס התקשר לראש ממשלת טורקיה, רג'פ טייפ ארדואן והתנצל בפניו על התקרית בזמן הכנס בדאבו. ארדואן נטש את אולם הועידה בזעם בעת שפרס נשא דברים על ההתקפה בעזה. ארדואן זעם על הזמן שהוקצב לפרס לדבר על כך. כך דווח בקול ישראל.

    • אוי שימון שימון! עד שיצא לך משהו טוב...

      קובי, 29/01/09 23:56

      הכנסת לאיסלאמיסט הטיפש באבי אביו, תגובה ציונית הולמת של ממש! ואז אתה מתקשר להתנצל??!! תפנים שימון, הערבים והאיסלאמיסטים לא מכבדים ליקוקי תחת! אם תיתן להם בראש יכבדוך ויכרעו ברך לפניך!

    • אתה דמגוג טיפש ושקרן,פרס לא התקשר להתנצל. (ל''ת)

      erez2000 , 30/01/09 11:41

  • 123.

    כל הכבוד לפרס! טורקיה הפכה לעוד מדינה איסלמית תומכת חמאס! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 29/01/09 23:35

  • 122.

    טורקיה ויחסה לאירגוני טרור

    בני אזרח גאה, 29/01/09 23:35

    כמי שעוקב אחר ''מלחמתם רבת השנים נגד לוחמי החופש הכורדים ''ויחסם לאוכלוסיה אזרחית כמו איסור לדבר בשפתם ודיכוי תרבותי ,אינו אלא יכול לתמוהה על עמדתם של ראשי השלטון ,כמי שעושים מעשים חמורים יותר במלחמתם נגד הכורדים ,שלפי מיטב זכרוני אינם רוצים עצמאות אלא אוטונומיה תרבותית .האם החאמס היה מאיים על התורכים וודאי היו נוקטים יד'' מאוד חזקה''והיכן הטבח הארמנים בתחילת המאה ו20

  • 121.

    פרס הטיפש התקשר להתנצל לטורקי והשפיל את עם ישראל!!

    שאבי מהעיריה , 29/01/09 23:32

    אין כבוד עצמי לאיש הזה

    • בושה

      מה?!, 29/01/09 23:59

      שטריימל בשטייטל

    • אתה דמגוג טיפש ושקרן,פרס לא התקשר להתנצל (ל''ת)

      erez2000 , 30/01/09 11:41

    • אתה דמגוג טיפש ושקרן,פרס לא התקשר להתנצל (ל''ת)

      erez2000 , 30/01/09 11:52

  • 120.

    והישראלים ממשיכים לנסוע לתורכייה. לא יאומן. (ל''ת)

    Hannan68 , 29/01/09 23:31

  • 119.

    העיקר פרס שלח את ארדואן לבכות לאמא

    יהודי, 29/01/09 23:29

    איך נשיא טורקיה קם כמו ילד קטן שפגעו בו והלך הבייתה עם הזנב בין הרגליים..
    ''לא נותנים לי לדבר זה לא פייר'' זה ממש דורש.. אוויי אוויי אווייייייי מסכןןן

  • 118.

    הערבים המוסלמים הרסו לתורקים את האימפריה!!!!

    @@@מרדכי מוטי אטיה@@@, 29/01/09 23:28

    את העניין הפעוט הזה שכחו התורקים!!!!

  • 117.

    יחי המחתרת הכורדית ! (ל''ת)

    יום שואה לארמנים !, 29/01/09 23:24

  • 116.

    נו.. ופלישת טורקיה לקפריסין?

    BAMBI , 29/01/09 23:22

    שם לא היה רצח עם?
    שם לא השתלטו על שטחים לא להם...

    עזבו את טורקיה, תנו להם לאכול את החרא של עצמם... בואו לפראג, גם יותר יפה וגם יותר סימפטי

  • 115.

    מי הורג כורדים כל יום?מי שחט מליון ארמנים?למה שלא תתנו עצמאות לכורדים? (ל''ת)

    טורקיה =עזה גדולה ומסריחה, 29/01/09 23:21

  • 114.

    ידידות של מדיניות חמס בטורקיה

    מ, 29/01/09 23:20

    הטורקים נהנו מהטיירות הישראלית.דיי לא עוד

  • 113.

    זו התשובה למה לא רוצים באיחוד האירופי לקבל את טורקיה.

    יחיאל כ''ץ, 29/01/09 23:20

    הניסיון של ארדואן לתת לגיטימציה לחיזבאאלה ולחמאס , להבנתי, רק מגביר את החשש של האיחוד האירופי מלקבל את טוקיה לאיחוד. תגובותיו של ארדואן מעידות על לחץ שנוצר בתוך טורקיה מבית , על ממשלת ארדואן , בעקבות המבצע הצבאי של צה''ל.העניין הוא פנים טורקי אבל יש לו השלכות על יכולתה של טורקיה לשמש מתווך אובייקטיבי והוגן במו''מ עתידי עם סוריה. למזלנו , על פי החוקה הטורקית (החילונית) של אתתורק(אבי התורכים) בדבר שמירת אופיה החילוני של טורקיה , יכול הצבא הטורקי לפזר את ממשלת ארדואן אם להבנת ראשי הצבא פועלת הממשלה בניגוד לאופי החילוני של החוקה. הטורקית.

  • 112.

    לשמוע ולהפנים

    לקח, 29/01/09 23:18

    מתונים נשארים כאלה רק אם אתה לא נסוג מולם.

  • 111.

    רק לפני כשבוע הטורקים הודיעו שהם חיסלו 669 כורדים

    תמה, 29/01/09 23:16

    כנראה שכורדים הם לא בני אדם

    • למה רק הטורקים חושבים ככה? גם אוהדי הבועל ת"א. (ל''ת)

      דון קורטיזון , 30/01/09 17:30

  • 110.

    לא נורא יש הרבה ערבים בעולם מר ארדואן !!!!!!!! (ל''ת)

    dudu740 , 29/01/09 23:15

  • 109.

    רמת הנדיב

    ניב, 29/01/09 23:15

    פרס, כל הכבוד, הרמת את הכבוד הלאומי, וגם את קומתך השחה שלך זקפת. אחרי שנים של רוממות השלום בגרונך, הבנת (אולי זה התפקיד המיוחד?) ולו במקצת, עם איזה כנופיית צבועים, מתחסדים, (כמו טובחי הארמנים ושוחטי היוונים בכרתים) יש לך עסק.
    לך בכוחך זה והושעת את ישראל, ולו במעט, ממצעד איוולת השלום בו הוא נתון.

    השלום, ימתין לו לדור אחר. חבל, אך זו המציאות, ויש להכיר בה.

  • 108.

    התורכים מפציצים בעירק את הכורדים השואפים שם לעצמאות ....

    אבו מוסה, 29/01/09 23:13

    אבל הם בעד החמאס השואף לחיסול ישראל ולא שרק רוצה עצמאות לפלשתינים...
    פשוט הם לא רואים עצמם בראי .
    צבועים למופת .

  • 107.

    סופסוף מיצג אותנו בכבוד (ל''ת)

    פעם ראשונה שאני מבסוט מפרס, 29/01/09 23:13

  • 106.

    על מה הצעקה? והרי ארדואן מצטט 1:1 את השמצות השמאל שלוו (ל''ת)

    ע''ע פ' בראשית פפה קרמניצר אבנרי אסא כשר ועמוס עוז, 29/01/09 23:12

  • 105.

    Help the Kurds to fight the Turks

    DAGA, 29/01/09 23:12

    After all it is the turks who bombed thousands of Kurds
    After all it was the Turks who eliminated millions of Arminians

    Time to support the Kurds and enjoy bombs exploding all over Turky

    THEN LET US SEE THE ASS HOLES TALKING

    ISRAEL SHOULD STOP ALL RELATIONS WITH A COUNTRY THAT SUPPORT ITS DESTRUCTION

  • 104.

    תבינו ..איסלם = רצח,בוגדנות,שקר,תיעוב !!!

    א.ב.ס.ט, 29/01/09 23:08

    הטורקים רוצחים ןרצחו מעל מליון בני אדם...אך מטיפים לנו כיצד לנהוג.
    יש לגרש את השגריר הטורקי מישראל ולהכריז על ''אזהרת מסע'' לכל סייעני הטרור הישראלים המפרנסים את הטורקים ב''קלאבים'' המסריחים בטורקיה.

  • 103.

    להחרים אותם עד- כלות נישמתם (ל''ת)

    אשר, 29/01/09 23:07

  • 102.

    טוב דיי לא ניסע לטורקיה (לא שנסעתי פעם) (ל''ת)

    נוי, 29/01/09 23:07

  • 101.

    כל הכבוד לנשיא שלנו פרס! (ל''ת)

    וף סוף מישהו שעומד בכבוד, 29/01/09 23:04

    • גאה בך פרס!היית מעולה!!אולי תהייה שר חוץ?

      דקלה, 29/01/09 23:31

      אני ממש הייתי גאה בנאום של פרס צריך לשכתב את הדברים ולשלוח לכול העולם....

      אהבתי!

  • 100.

    מי שנוסע לטורקיה מסכן את חייו ומסייע כספית לטרור האיסלמי !!! (ל''ת)

    חרם על טורקיה ., 29/01/09 23:03

  • 99.

    ביבי היה זורק השגריר הטורקי הביתה עוד הערב,הכבוד העצמי שלנו נשחק (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 29/01/09 23:02

    • בטח

      טח, 29/01/09 23:04

      באאאטח
      למה נשאר בהתנתקות? דיבורים צריכים לגבות מעשים.

    • אל תדאג עם ביבי בשילטון כולם ינתקו את היחסים איתנו

      schoole , 29/01/09 23:11

      תגיד לי שאבי מהעריה:אתה מקשיב לעצמך?מיצריים גם גינתה אותנו, ביבי גם איתם ינתק יחסים? ומה עם ירדן? ספרד? נורווגיה? ועוד עשרות מדינות.
      אפשר לחשוב שכל העולם עומד לפיתחנו אחרי הכל הם נוסעים במכוניות שלנו,כל מוצרי האלקטרוניקה שלהם ישראלים,התשתית שלהם זו המצאה ישראלית. אני כבר רואה אותם מתאבדים כאשר ביבי ינתק איתם יחסים. ומה בדיוק יעשה שאבי מהעריה כאשר העולם יחרים אותו ובמקום רכב זר יחכה לו גמל? יבקש מביבי טרפ-כמה שאני מכיר את התחמן הוא יהיה האחרון שישאר לו רכב לנהוג בו.

      • אתה מהטיפוסים אשר ימכור את משפחתו עבור בצע כסף

        שאבי מהעיריה , 29/01/09 23:19

        אני נגעל ממך,אין לנו שום צורך כלכלי או בטחוני ביחסים עם טורקיה,תפסיק להיות סמרטוט סמולני

  • 98.

    צריך לתת לארדן פרס חסיד אומות עולם כי הוא לא טבח בכורדים בגבול אם עירק

    נעם, 29/01/09 22:58

    הוא פשוט כזה חסיד אומות עולם שזה לא להעמין !!

  • 97.

    Wasn't Turkey the ones killing innocent Kurd just a few months ago?

    Deon, 29/01/09 22:58

    This seems absurd! While Israel went out of its way to prevent civilian casualties, a country like Turkey that killed thousands(!) or innocent civilians in northern Iraq is now telling Israel that they killed civilians. Cut off ties with those ID10TS immediately.

  • 96.

    להכיר ברצח-עם שנעשה בארמנים ומייד !!! (ל''ת)

    כבשה פועה , 29/01/09 22:56

    • רצח עם בארמנים

      latara, 30/01/09 00:13

      עד היום נמנעה ישראל מלהזכיר את רצח העם הארמני שבוצע על ידי התורכים - לא עוד! חובה על ממשלת ישראל להגיב על התבטאויותיו של ארדואן ''אציל הנפש'', אשר ''שכח'',משום מה, את פשעי עמו כנגד הארמנים והכורדים.בתגובה,על הישראלים להפסיק לנסוע לטיולים ולנופש בתורכיה ולא מחשש, אלא כמחאה על יחסם של התורכים.

  • 95.

    One way ticket for this fool.

    Monty , 29/01/09 22:56

    He is going to take Turkey back to the stone age, a complete fool, if he keeps up like this no one except terrorists will travel to Turkey.

    he can start saying bye bye to NATO and EU dreams... give it 2 years more max!

    This man actually think that he is going to be the new leader of the Muslim world!

  • 94.

    טורקיה טבחה 2 מיליון ארמנים (ל''ת)

    יעקב, 29/01/09 22:54

  • 93.

    אתם הישראלים, אשמים. תפסיקו לנפוש בטורקיה ולתת לה חוסן כלכלי. (ל''ת)

    יוסף, 29/01/09 22:54

    • אחוז הנופשים הישראלים הוא מזערי בכללת התיירות של טורקיה (ל''ת)

      אבל כאקט סימלי זה רצוי אני בעד, 30/01/09 00:12

  • 92.

    למ בכלל אנחנו מזמינים אותו לפה אני לא הייתי נותן לו להכנס לפה (ל''ת)

    Aviram, 29/01/09 22:52

  • 91.

    לנתק מייד את היחסים עם הטורקים,איפה הכבוד העצמי שלנו?- (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 29/01/09 22:52

  • 90.

    למה אתם לא חיים חיים פשוטים

    אני, 29/01/09 22:51

    עזבו את המחשבים - כדוה''א כולכך יפה

  • 89.

    אם אירופה תקבל את טורכיה לאיחוד האירופי היא תבצע חרקירי

    דה-דה , 29/01/09 22:47

    גם כך הם מצטערים על שאיפשרו לעשרות מיליוני מוסלמים להיכנס ליבשת, אבל את הנעשה קשה מאד להשיב.

    • בי לכם

      דני, 29/01/09 23:34

      מזל שלא הכניסו אותם לאיחוד האירופי,הם מדינה מסולמית בשלטון מוסלמי קיצוני..
      כך שהניסיון להיראות חופשיים וחילוניים ירדה מהפרק....

      בי לכם!

  • 88.

    ארדואן - עוד אנטישמי, וכך צריך להתייחס אליו!!! (ל''ת)

    דוד, 29/01/09 22:47

  • 87.

    תראו מול מי אנחנו נמצאים

    avishulam , 29/01/09 22:46

    אנחנו הישראלים המטומטמים שרצים לבלות בטורקיה שהיא ארץ איסלאמית ושונאת ישראל.
    ועוד הממשלה סומכת את ידיה על מתווך מסוג זה איפה האחד שיעיר אותנו מהקומה שאנחנו שרויים בה?

  • 86.

    מתי נתעורר מהצדקנות של עצמנו? (ל''ת)

    עמית, 29/01/09 22:45

  • 85.

    תורכיה- סוריה- פלשתין- ארה''ב- סין

    מה המשותף, 29/01/09 22:44

    אין למי ועל מה לוותר. נותנים ומקבלים רק שקט או בראש.

  • 84.

    מוסלמי נשאר מוסלמי

    RAZ, 29/01/09 22:44

    תתעוררו מדובר במלחמת דת.האסלם כנגד העולם השפוי.אם לא נתעורר-נתפגר.יש להכות בהם בכל דרך.להחרים את מלונות טורקיה.להחרים תוצרת טורקית.לא לעזור להם צבאית.להחזירם לימי הפיגור העותומאני.כוחם בחמאם.

  • 83.

    טורקיה זו לא המדינה שצריך להיזהר לא להתכופף שם? (ל''ת)

    סלט טורקי, 29/01/09 22:43

  • 82.

    על טאבה ועל המסעדות של ערביי ישראל אמרתם כך וחזרתם על 4 תהיו עקביים (ל''ת)

    מחרים ולא רק בדיבורים, 29/01/09 22:40

  • 81.

    אסור לנו להתחשב במה שאומר העולם!

    מ, 29/01/09 22:40

    הרי ידוע שמאמריקה דרך טורקיה ועד בכלל, ישנם מלחמות בעולם ולא דווקא מלחמות להגנה עצמית של אותה אומה, שמבצעים אותם אותם מנהיגים יפי נפש שמעבירם ביקורות כלפי ישראל רק ואך ורק מתוך שינאה ליהודים,(ראינו שכאשר ישראל הגיבה ל ה ג נ ת ה בעזה,
    כמו להם תגובות אנטישמיות בעולם במסווה של של מחאות נורמטיביות) על כן אסור לנו להתחשב בהם כלל וכלל! מפני שאם נתחשב בהם ונמלא את מירצנו בהסברה, לא יספיקו גם אלף מילים, העולם מודע ומכיר בזכותנו להגן על עצמנו אבל כאשר אנו נאלצים להסביר את המובן , אנו נותנים מקום לביקורת לא הגיונית! על כן עלינו לעשות את שצריך לעשות
    ללא כל הסברה. העולם יבין ומבין ממילא, וכאשר לא נתחשב בו, הלחץ יהיה דווקא על אויבנו!

  • 80.

    אין מה להתרגש מדובר בסתם טורק מניוק (ל''ת)

    meairw , 29/01/09 22:39

  • 79.

    לא לקנות טויוטות,רנו ומכוניות אחרות מטורקיה (ל''ת)

    הצעה אלמנטרית, 29/01/09 22:38

  • 78.

    להחרים לאלתר את טורקיה כיעד לנסיעות ואת מוצריה

    לא שונא את טורקיה,אבל, 29/01/09 22:34

    ארדואן הגזים וחצה יותר מדי קווים אדומים. ישראל הרשמית לא יכולה לעשות הרבה - אבל כאזרחים הגיע הזמן להחרים לגמרי את טורקיה:

    1. לא לסוע לנופש.
    2. לא לרכוש מכוניות, מוצרי חשמל (כגון מקררים), מוצרי עור, מזון וכיוצ''ב מטורקיה. גם על אנשי עסקים ובעלי רשתות שיווק להתחיל להחרים בשקט מוצרים מטורקיה.
    3. להתחיל להגיב בטוקבקים באנגלית באתרי חדשות ולהזכיר מה עושים הטורקים לכורדים ומה עשו לארמנים.

  • 77.

    זה למה טורקיה לא תיכנס בחיים לאיחוד

    אפולון, 29/01/09 22:34

    מה שאנחנו מסרבים להבין, הוא שכל התגובה השלילית של אירופה כלפינו מגיעה מכיוון מהאוכלוסיה המוסלמית. האנגלי, הצרפתי, ההונגרי והספרדי הממוצע ממש לא מתעניין בישראל. הוא מתעניין במדינתו. וכעת, מה שהוא רואה זה מאות אלפי מוסלמים צועדים ברחובות עירו, זו שהיתה פעם שלו.

    הבעיה המוסלמית בכל אירופה רק תחריף.

  • 76.

    טורקים-טובחי ארמנים-רוצחים.

    mosheval , 29/01/09 22:29

    שלטו בארץ ישראל 400 שנה,ורק הרסו אותה,עם נבזה-שונא ישראך.

  • 75.

    מוסלמים אוכלים אותנו (ל''ת)

    חתולה בהלם, 29/01/09 22:28

  • 74.

    אז לא נקבל נקודות באירווזיון מטורקיה (ל''ת)

    ביג-דיל, 29/01/09 22:27

  • 73.

    אל תסעו לטורקיה הם אנטישמים עם חליפות. (ל''ת)

    טורקים נבלות, 29/01/09 22:27

  • 72.

    אקספרס של חצות

    שפילקה, 29/01/09 22:24

    אולי מר ארדואן ילמד אותנו פרק בהומניות?
    לעמו יש הרבה נסיון בענין.עם הכורדים,עם הארמנים,עם היוונים,עם אקספרס של חצות ועם ועם ועם...מר ארדואן,אכן חטאנו,אבל לא במה שאתה מאשים אותנו אלא בכניעה לתשוקתנו למצוא בן ברית בשכונה האלימה בה אנו חיים ,תשוקה שהביאה אותנו לעצום עין,ולשתף פעולה בהתעלמות מפשעי המלחמה האמיתיים של בני עמך, בייחוד הג'נוסייד בעם הארמני,שאגב התעלמות העולם ממנו ,כפי שהיטלר עצמו העיד עודדה אותו ונטעה בו בטחון מוצדק שיוכל לבצע את הפתרון הסופי ללא מחאה.מר ארדואן בוש והכלם מוטב היה לך אילו שתקת.

  • 71.

    עושה הון פוליטי לעצמו במקום לשמור על עולם חופשי מטרור

    ישורון, 29/01/09 22:22

    כל האמצעים כשרים לארדואן הן כאיסלאמי טרוריסט, הן בגילוי שינאתי לעמים לא איסלאמיים.
    מי שטובח בעם הכורדי זו תורכיה.
    מי ששדד את אדמת הכורדים הם אירן,עיראק,ותורכיה,ושללו מהעם הכורדי את עצמאותו למדינה חופשית.

  • 70.

    לדעתי ישראל חייבת להגיב ומהר להתנהגות הטורקים, הספרדים

    נוי, 29/01/09 22:22

    ועוד מחאות פוליטיות לא יועילו יש לזמן את שגרירנו ובמיוחד לשקול נתוק יחסים עם טורקיה שתלויה הרבה בנו וקבלה הרבה סיוע, נכון שזה נשמע כמו מה נתכסח עם כל העולם? אז כן במילא הם לא תורמים לנו דבר ורק מחלשים המוראל יש לנקוט צעדים פולטיים חריפים. (אבל אל תשימו לב אלי אני עם פתיל קצר וממש לא דיפלומטית)

    • Fear

      Moish , 29/01/09 23:47

      Power is whate comands respect. The world dosnt love the US,Russia,China, or Israel etc. but if your a powerful nation (economicly or millitary) you will be loved

  • 69.

    EU

    Ahmad Halili, 29/01/09 22:21

    Em zrihim lekabel aTurkim la ehud a europei. lelamed et aolam etiket vetarbut.

  • 68.

    Turky

    Moish , 29/01/09 22:20

    In the history Turky was very good to Jews, I dont understand what Ardoan has with Hamas, Hizballa and Gaza I"m very very suspicious of him maybe the coup would of bin a great idea.

    • Israelis in Turky

      Moish , 29/01/09 22:24

      I hope all the money the Tel Aviv people take to vaccation to Turky now will think twice

      • כן. גם אני מקווה.

        בני123 , 29/01/09 22:46

        תורקיה היתה טובה ליהודים-כל זמן שהאיסלם הפנאטי לא עלה לעולם,אך מאז עלייתו יש התדרדרות תמידית של התורקים ליהודים בכלל ולישראלים בפרט.
        כל מי שעיניים בראשו חייב היה להרגיש זאת.
        מוסלמים הם מוסלמים ולא יעזור כלום.כאשר ישראל שלחה לתורקיה צוותי חילוץ ורפואה לאתר רעידת האדמה-ישראל היתה טובה,אך כעת ,מבחינתם אנחנו הרעים שיש לשנוא.
        מה שהם עשו לארמנים ולכורדים -זה לא רצח עם .זה משהו סתמי.
        צביעות התורקים היתה ותמיד תהיה.

    • This idiot

      Moish , 29/01/09 22:38

      I had a second thought and said to myself I personally have my views that are mostly YEMIN and sometimes SMOL but for someone to not be embarrassed to go after Shimon Peres is or stupid or a religius fanatic or full of hate.

      • כמו שאומר פרס.גם וגם. (ל''ת)

        בני123 , 29/01/09 22:48

  • 67.

    פרס לראשות הממשלה !! שוב !! (ל''ת)

    רבותי ההיסטוריה חוזרת, 29/01/09 22:19

  • 66.

    רוצחי העם הארמני,ורוצחי העם הכורדי בידי הם התורכי,זה כשר למהדרין?!

    ישורון, 29/01/09 22:19

    חסר שהאיסלאם יעלה בתורכיה ,והדמוקרטיה של ''אטטורק'' תסיים את חייה הדמוקרטיים.
    חיי האזרחים יהיו כמו הפלשתינים והאירנים..
    ראינו איך הם תמכו בחמאס ורצו לסקול את שחקני הכדורסל.

  • 65.

    it's time to speak about mossad renegades on 9\\11

    now that bibi's gang bang agent got busted, 29/01/09 22:18

    הסינים וההודים לא יאהבו את מה שהם עלולים לשמוע,רוסיה גם ככה השתלטה על הכתבים הקדושים של הודו,ארה''ב עשויה להיכנס פתאום לקמבודיה - סעודיה וכווית מנסים לקנות שם אדמה.שיגדךו אוכל לכול העולם,עכשיו.

  • 64.

    אני אמרתי באתר הזה עוד שנה שעברה! שטורקיה היא מתווכת

    מנהיגים:תתחילו להקשיב לעם, 29/01/09 22:18

    גרועה מאוד לישראל בשיחות עם טורקיה.מה שעצוב לי שאנו העם הפשוט רואים בשניות מה שמנהיגינו לא רואים.

  • 63.

    כורדיסטן ותורכיה

    הגולן וסוריה, 29/01/09 22:16

    בשני המקרים אלו צירופי מילים אבסורדיים.

  • 62.

    שואת הארמנים (ל''ת)

    א., 29/01/09 22:15

  • 61.

    "ההתנתקות" מתפוצצת לנו בפנים ! אמרנו לכם. (ל''ת)

    כבשה פועה , 29/01/09 22:14

  • 60.

    Turkish ethics

    Greek Jew, 29/01/09 22:13

    The turks are specialists in ethnic cleaning.
    they have massacred millions of Armenians and they have deported in the 50;s tens of thousands of Greeks living in Istanbul with a progrom.
    They can not teach Israel and even more Shimon Peres ,a fighter for peace all his life,ethics and moral behavior.Let everybody take his place in History..Please

  • 59.

    יש לי נחת מזה שפרס חוטף מה שהוא בישל עם הסכמי אוסלו...

    otef_kalkilia , 29/01/09 22:12

    חבל לי רק על המחיר בדם שאנו משלמים.
    וחבל שהיהודים לא מבינים שמי שמוותר על אדמה שלו מזמין לעצמו צרות.
    להגן על יהודים זה פשע, הבנתם את זה?
    יש הרבה חומר מעניין באתר:
    http://www.youtube.com/user/winkelsbergkatif7
    אתם מוזמנים להשתמש ולהפיץ

    • יש לך נחת

      eli32 , 29/01/09 23:05

      זה בגללכם הימניים הקיצוניים הורסים את המדינה, אתם 10% ונלחמים גם עם צ.ה.ל.

  • 58.

    פרס זלזל בו והוא ירדוף אחריך ערבי או לא (ל''ת)

    רוני, 29/01/09 22:12

  • 57.

    אנחנו הורגים טרוריסטים(על הדרך נפגעים אזרחים)אך מדינתו ביצע רצח עם

    גדי יבנין,קרית, 29/01/09 22:10

    בעם הארמני, והעולם כמנהגו שותק.
    טורקי כפול, יום אסל יום בסל
    יום אחד הוא מתווך ביננו לעולם המוסלמי
    ולמחרת הטורקי הקטן הזה משתלח בנו שילך קיבנימט


    הדברים נאמרו ע''י מצביע ''מרצ''

  • 56.

    Turkish ethics

    Greek Jew, 29/01/09 22:08

    The turks are specialists in ethnic cleaning.
    they have massacred millions of Armenians and they have deported in the 50;s tens of thousands of Greeks living in Istanbul with a progrom.
    They can not teach Israel and even more Shimon Peres ,a fighter for peace all his life,ethics and moral behavior.Let everybody take his place in History..Please

  • 55.

    אני מתפלא על אולמרט שרק לפני חודשים בחר בזבל הזה למתווך עם סוריה. (ל''ת)

    pini-1, 29/01/09 22:08

    • על אולמרט אינני מתפלא בשום מחדל. (ל''ת)

      דה-דה , 29/01/09 22:25

  • 54.

    יש הבדל בין מלחמה לרצח עם!!!!

    פיראס, 29/01/09 22:07

    מה שעשיתם בעזה זה היה רצח עם... בלי שום הישג צבאי... עדיין יש טילים... חמאס יותר רלוונטי אפילו ממה שהיה... הוא יתחזק כלכלית פוליטית וצבאית.... ומה אתם עשיתם???? הרסתים עשרות אלפי בתים... הרגתם 350 ילד.. יותר מ 100 נשים .... לא לדבר על חפים מפשע שהם גברים וזקנים... תקפתם בתי ספר ... מרכזי או''ם... אמבולנסים.... מסגדים.... והרשימה עוד ארוכה....
    למה אין לכם את האומץ לראות את האמת.... את הדם שיש לכם על הידיים... הדם של התינוקות לפחות... תתבישו לכם עם שעבר שואה של הנאזים
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ל-54 הערבי עם מצפון

      אייל, 29/01/09 22:29

      למה לא כתבת את זה כשחאמס הפגיז את הדרום.
      יש לי עצה חברית בשבילך בלי לריב ולהתלהם.
      פשוט ולעניין לך לעזה!!!!!!!!!!!!!!
      שם תוכל לחיות בין אנשי שלום ולהתבטא נגד כל מה שמציק לך(שכחתי אתה גם יכול להתבטא שם נגד החמאס והטירור.

    • למה אנחנו לא רואים את ה''אמת''? אנו לא צופים בערוצי הסתה.

      ASCH, 29/01/09 22:32

      כמו אל-ג'זירה. חכה חכה. כולכם, נהייתם פתאום לאומנים. אתה יודע איזו תועבה זו שאתם מערבבים איסלאם עם לאומנות פאן-ערבית. הסתה מהבוקר ועד הערב. בסוף עוד פעם תעמדו מול שוקת שבורה.... כרגיל אצלכם.

    • למה תקפנו בתי ספר? מתקני או"ם? כי החברים החמאסניקים שלך ירו משם, אפסים

      רונן אפלבוים , 29/01/09 22:35

      שום דבר לא יעצור את ישראל
      לא נוח לך תחזור לירדן

      • קודם כל החמסנקים הם לא החברים שלי.......

        פיראס, 29/01/09 22:54

        שנית... השורשים שלי לפני אלפי שנים פה.... אתה תחזור מאיפה שבאת.... תחפש את הסבים שלך ותחקור מי אתה באמת!!! ואולי תעבור אתה לירדן אם היא כל כך אופציה משתלמת שאתה מציע!!!!
        ולכל היהודים שמחפשים שלום ושוויון..... אני לא רואה אותכם מנסים להשביע בכלל... אני רק שומע טופי מלחמה!!! רק קול של קיצונים....

        • אולי בגלל שהדת שלך היא דת של דם, שקר, מלחמה ופשעים (ל''ת)

          לפיראס המוסלמי, 30/01/09 00:01

        • פיראס, השורשים שלך הם לא לפני אלפי שנים פה.

          דון קורטיזון , 30/01/09 17:42

          זהו שקר גס שינקת עם חלב אימך. ונוח לך לטפח.
          הבט סביב פיראס, מה אתה רואה? נכון מאוד.
          ערבים. האחים שלך. משם חמודי השורשים שלך.
          ת]תח ספרי היסטוריה. לא, לא חמודי. לא של יהודים או ערבים. תפתח ספרי היסטוירה אובייקטיבים ונייטרלים ותראה מי כאן באמת בעל הבית ומהיכן שורשיך. אבותייך התנחלו כאן. ממש לא בדיוק כמו אלה שאתה קורא לגרש מאדמתם כיום.
          אתה ואחיך דמגוגים. אחרת איך אפשר להסביר טרור כנגד נשים וילדים במתכוון כפעולה לגיטימית של לוחמי חופש. ואילו פעולה צבאית כנגד אותם מחבלים לאחר אין ספור שנות ירי רקטות. זהו פשע מלחמה. אתה לא טיפש. אתה עיוור מבחירה וזה חביבי, הרבה יותר חמור.
          אגב, אולי תשאל את הצד"לניקים אז. ואת הפת"חניקים והמצרים לפני שבוע וחצי. ששתקו בזמן שאנו פעלנו בעזה. מדוע שתיקתם הרועמת? אולי הם יודעים היטב את האמת? משהו שאתה מסרב לראות ולשמוע?
          תשאל היכן כל השמאלנים הפלשתינים קטועי הגפיים...

          • סילחה על השגיאות, כתיבה בחושך מביאה לכך... (ל''ת)

            דון קורטיזון , 30/01/09 17:44

    • חבל באמת שלא גבינו מחיר של 100,000 הרוגים בעזה

      שר הביטחון ליברמן, 29/01/09 22:40

      אולי אז החמאס החיזבאללה יעופו לנו מהעניים ויצאו לנו מהחיים.

    • פיראס.לך תלמד מהו רצח עם.

      בני123 , 29/01/09 22:52

      אם בעזה היו נהרגים מאה חמישים אלף נבלות .אולי הטיעון שלך היה נשמע הגיוני.והדגש על המילה אולי!!!
      אך לצערי נהרגו רק כאלף נבלות מתוכם 75% נושאי נשק.אז איפה יש רצח עם ,יה אהבל.

      • ומה חמאס עשה ועושה 8 שנים? (ל''ת)

        יורה על אזרחים, אז מר פארסה קצת שכל!, 29/01/09 23:15

    • נו באמת פיראס, אז איך אתה קורא לספטמבר השחור

      תמה, 29/01/09 23:07

      כשהירדנים חיסלו כ- 20,000 פלסטינים? לטבח חמאת כשאסד חיסל עשרות אלפי איסלמיסטיים סונים? לטבח בדארפור כשערבים חיסלו מאות אלפי מוסלמים שחורים? לטליבן שחיסלו כמיליון מוסלמים בתקופת שלטונם? לחיסול של הצ'צ'נים המוסלמים על ידי הרוסים?

      תכלס, אנחנו הכי קטנים בעולם בהרג של מוסלמים

      קודם דבר עם החברים שלך שיפסיקו לחסל האחד את השני, ואולי גם תצא להפגין ולכתוב טוקבקים נגד הרציחות האלו כפי שאתה כותב (ואולי מפגין) נגד מה שאנחנו עושים

      • כל מילה בסלע

        gili3355 , 30/01/09 02:25

        כל הכבוד מתומצת ופוגע בול

      • פיראס

        gili3355 , 30/01/09 02:29

        אתה בוגד כמו שאר בני עמך הפנאתים
        אם כל כך רע לך אתה מוזמן לעזוב לעזה
        או לכל מדינה ערבית שוחרת שלום

  • 53.

    כל הכבוד לפרס

    אוריג , 29/01/09 22:07

    הלוואי על כולנו להיות במצבו בגילו
    אמר דברים כדורבנות והגן על ישראל מול התקפות נלוזות של ארדואן
    יישר כח!!!

    • כל הכבוד? אדריכל אוסלו ותומך ההתנתקות הזה אחראי ראשי למצבנו הבעייתי

      דה-דה , 29/01/09 22:28

      הוא זכה בפרס נובל (יחד עם רבין זכרונן לברכה ועראפת - זכר-מנוול-לקללה), ועשה כסף מספרו "מזרח תיכון חדש" אך מעולם לא הודה בטעויות הקשות שעשה בעיוורון בל יתואר. פרס לטעמי הוא אדם חסר יושר אינטלקטואלי.

    • מסכימה עם כול מילה

      דוד, 29/01/09 23:38

      עם הרבה אלגנטיות,נחישות ורגישות

  • 52.

    אמרו לנו שההתנתקות תשפר את מעמדנו הבינלאומי

    דה-דה , 29/01/09 22:07

    אבל היא הביאה לעליית החמס, אילצה אותנו לצאת (באיחור בלתי נסלח) למבצע "עופרת יצוקה", מה שדווקא מדרדר את מעמדנו הבינלאומי.

    איך שלא מסתכלים על זה, ההתנתקות היא כישלון חמור. על "קדימה" - מפלגת ההתנתקות - להיענש קשה בבחירות אלו.

  • 51.

    ''לוּזר'' נשאר ''לוּזר'' ...

    ד''ר ארוין מספיד, 29/01/09 22:06

    כל החלום של ''מזרח תיכון חדש'' מתנפץ לזקן ולשמאל מול העינים. לא, אני לא שמח לאיד, אני גם לא אומר ''אמרתי'', אני פשוט מחכה לראות מתי העם הזה יבין ...

    • נכון, אבל פרס לעולם לא יודה בטעות - מדובר באדם חסר יושר אינטלקטואלי (ל''ת)

      דה-דה , 29/01/09 22:29

    • אתה סתם חתיכת פוץ

      עלק ד''ר, 29/01/09 23:33

      מה שפרס עשה למען מדינת ישראל אתה לעולם לא תגיע לרמה שלו שב בשקט חתיכת אפס שכצוך

  • 50.

    מה לעשות, הוא צודק. ישראל רוצחת ילדים, נשים ומכל הבא ליד.

    חמד, 29/01/09 22:05

    נכון גם החמאס הוא ארגון מתועב, אבל ישראל עומדת על אותה משבצת.

    • Ata zodek !

      Ahmad Halili, 29/01/09 22:18

      Ata zodek beehlet

      • אתה מוכן לנמק מדוע הוא צודק ומה אותו דבר בדיוק? (ל''ת)

        דון קורטיזון , 30/01/09 17:48

    • אתה או מנוול או אידיוט, וייתכן ששניהם גם יחד (ל''ת)

      דה-דה , 29/01/09 22:30

    • נא לשלוח נ.צ יש לנו משהו בשבילך ספיישל (ל''ת)

      haimdanielli , 29/01/09 22:50

    • ומה אתה אומר על הטאליבן חמד?

      תמה, 29/01/09 23:14

      שחיסל בשנות שלטונו כמיליון מוסלמים? ועל אל קעידה שטובח במוסלמים השיעים בעירק? ועל הליגיון הירדני שחיסל 20,000 פלסטינים בספטמבר השחור? ועל העירקים הסונים שטבחו במוסלמים הכורדים? ועל הג'אנג'וויד שטובחים במוסלמים השחורים? ועל המחתרת האלג'ירית שטובחת באזרחי אלג'יר התמימים? ועל אנשי הפת''ח שמחסלים את אנשי החמאס? ועל אנשי החמאס שמחסלים את אנשי הפת''ח? ועל אסד שטבח עשרות אלפים מתומכי האחים המוסלמים? ועל האירניים ששולחים טרוריסטים שיעיים להתפוצץ בלב שכונות שיעיות בבגדד ובערים אחרות?

      אוקצור, לפני שאתה מפגין ותוקף אותנו תביט במראה... ותגיד תודה שאתה חי באחת המדינות הכי בטוחות למוסלמי בעולם

    • מר חמד היקר אל תנסה אפילו

      דודי, 29/01/09 23:40

      טעות בידך ידידי,אל תנסה להדביק אותנו לאותה משוואה,נכון זה נוח ונעים אבל מדובר ברשעים מול צדיקים..ורשעים דינם לכלייה!!

  • 49.

    הטורקים מאשימים???!!! חוצפה!

    עובדיה עובדיה , 29/01/09 22:05

    טורקיה מפציצה באמצעות מטוסי קרב על בסיס יום יומי, כמעט, כפרים כורדים אזרחיים בצפון, וגורמים להרג אזרחים, משום שלטענתם מסתתרים שם מנהיגי מורדים.
    הם, נזכיר, אינם זורקים כרוזי אזהרה משמיים.
    הם, נזכיר, אינם מבצעים שיחות טלפוניות להתרעה.
    הם, נדגיש, אינם משתמשים בפצצות חכמות כירורגיות.
    "הפוסל, במומו הוא פוסל".
    ולמה הטבח בכורדים לא עןולה לכותרות העולמיות, אתם שואלים? אין לי אלא תשובות, אלא התחכמויות שהסיטואציה האנושית אינה יאה להן.
    לו יהי שלום

  • 48.

    טורקים בחזית האיסלם

    eezee, 29/01/09 22:04

    מי שאשמים אלו אנחנו שבמאות אלפים מציפים את אתרי הנופש שלהם ומשאירים אצלם מיליוני דולרים טובים יש להמנע מנסיעה לטורקיה ולמדינות המשלימות עם האסלם הקיצוני מעניין לראות מה האיחוד האירופאי יעשה שיצטרך להכניס את רוצחי הכורדים לeu
    לבטל מייד כל נסיעה לטורקיה

  • 47.

    הערבים מנסים להשיג במהלכים פוליטיים את מה שלא צלחו במלחמה

    גד, 29/01/09 22:03

    עד כה הערבים ניסו להכות אותנו במלחמה ואינטיפדות ולא יכלו לנו. עתה הם מנסים לעשות זאת במהלכים מדיניים תוך ניצול שקרים ורוב פוליטי שיש לעולם המוסלמי, במיוחד באירופה שבה כ70 מיליון מוסלמים שהם כוח פוליטי חזק שכל מפלגה זקוקה לו.
    לצערי מדינת ישראל לא נערכה וגם לא נערכת למהלכים אלו.
    העם היהודי בארץ ובעולם אינו רואה את שקורה כיצד מכפישים את מדינת ישראל וע''י כך גם את העם היהודי ולצערי הוא יתעורר מאוחר מידי לאחר שהאנטישמיות תרים שוב ראש.

  • 46.

    אויבים

    איוב, 29/01/09 22:02

    טורקיה הפכה להיות אויב איסטרטגי לישראל.

  • 45.

    לא לנסוע לטורקיה. רוצחי הארמנים והכורדים (ל''ת)

    נתן, 29/01/09 22:02

  • 44.

    חרם תיירים!!!

    איתן, 29/01/09 22:01

    לא לנסוע לשם- ועוד ניתן להם את כספינו!?

  • 43.

    מפסיק לשתות קפה טורקי!!! מהיום תה עם נענע! (ל''ת)

    גל, 29/01/09 22:01

  • 42.

    הגיע הזמן שהצבא בטורקיה ימלא את היעוד שלו ויבצע הפיכה

    גיא, 29/01/09 22:00

    ראש הממשלה הזה חותר תחת עקרונות הכמליזם על מנת לשנות את טורקיה מהיסוד.
    זה הזמן של הצבא לשמור על המורשת של אתא טורק ולהעיף את ראש הממשלה הזה לכל הרוחות ,לפני שהוא מחזיר את טורקיה לתקופת האבן.

  • 41.

    אני עם טורקיה גמרתי,לא יודע מה איתכם. (ל''ת)

    טיילן, 29/01/09 21:58

  • 40.

    טימטום ישראלי

    צפון 1, 29/01/09 21:58

    הטימטום הישראלי ישכח מחר בבוקר הכל ויארגן טיולים לטורקיה,בושה וחרפה,צריך לבעוט לשגריר טורקיה בתחת ולהעיף אותו לקיבינימט עד שתורכיה תבקש סליחה,בזכותנו יש להם תיירות!!

  • 39.

    לפחות לא עשינו סתם כך שואה בעם הארמני!!!!!!!!!!!!!!!!

    גדי יבנין,קרית גת, 29/01/09 21:58

    והגיע הזמן לשקול את הנופש בטורקיה!!!!!!!!!

  • 38.

    אותי לא תראו באנטליה יותר-תורכים הפסדתם את הכסף שלי

    שוקי, 29/01/09 21:57

    תתפרנסו מהפלשתינאים במלונות שלכם

    • רק טיפש יכול לנסוע לטורקיה בלי שום קשר לכתבה...מגינה מסריחה ופרימיטיבי (ל''ת)

      רונהרון , 29/01/09 22:51

  • 37.

    הצביעות הטורקית

    אבי, 29/01/09 21:56

    הוא אומר לנו את האמת בפנים חמאס רוצה
    שלום ואנחנו נילחמים והורגים ילדים
    הם בסך הכל משגרים עלינו שוקולדים
    מה לא מובן

  • 36.

    חרם קבבים על טורקיה. (ל''ת)

    El, 29/01/09 21:56

  • 35.

    העולם יכול לברוח מאיתנו אבל אנחנו העם היהודי לאן נברח בגלל פושעי אוסלו

    ג'ינג'י = ת''א, 29/01/09 21:56

    אוסלו שהם מקור כל האסונות והצרות של העם
    היהודי ושל מדינת ישראל מאז ההסכמים הארורים באוסלו??!!
    ההיסטוריה תשפוט את הפושעים האלה שהחלומות הארורים שלהם הפכו לעם היהודי לסיוט בלהות, שיום אחר יום המיטו עלינו אסון אחר אסון ונרצחו לנו אלפי יהודים וחיילים!!

  • 34.

    תיסעו לירדן

    לא לתורכיה, 29/01/09 21:56

    לפחות נפרנס שכנים שעדיין מרשים לנו לחיות.

  • 33.

    פרס רק אל תפנה לו את העכוז.. הוא טורקי

    pacho , 29/01/09 21:54

    וכמו שנאמר: "להרוג טורקי, ולנוח".

  • 32.

    שידחף את הפתקים שלו. איפה שלום עכשיו שיחלקו מצלמות לכורדים שנטבחים

    שימי טבורי, 29/01/09 21:53

    למה כל העולם מתעסק רק בעימות המחורבן שלנו עם החמאס ועוד מעיז לצדד בהם כאשר בכל כמעט בכל מקום בגלובוס ישנם עימותים דומים כל מדינה היתה מגנה על תושביה במצב בו היינו

  • 31.

    הצביעות הטורקית

    אבי, 29/01/09 21:53

    הוא אומר לנו את האמת בפנים חמאס רוצה
    שלום ואנחנו נילחמים והורגים ילדים
    הם בסך הכל משגרים עלינו שוקולדים
    מה לא מובן

  • 30.

    הם ביצעו רצח עם של הארמנים אז שישתוק (ל''ת)

    ישראלי, 29/01/09 21:53

  • 29.

    לא לקנות משמשים מיובשים תוצרת טורקיה. וגם לא פיסטוקים!!! (ל''ת)

    חרם חרם חרם חרם חרם, 29/01/09 21:52

  • 28.

    פרס אתה תותח כל הכבוד לך (ל''ת)

    עופר777 , 29/01/09 21:52

    • Well Done, President Peres! (ל''ת)

      Avnera, 29/01/09 21:58

      • פרס אחראי לאוסלו ותמך בהתנתקות, ובעטיה אנו אוכלים את המרור הזה (ל''ת)

        דה-דה , 29/01/09 22:45

  • 27.

    turky

    israel, 29/01/09 21:49

    we need to stap vist turky let the terror visit there please cancle all fly to there turky is a moslem ,,,,,,,,,

  • 26.

    להחרים את טורקיה

    אביגדור, 29/01/09 21:47

    1.לא לנסוע לטורקיה, אפילו לא אם ''הכל כלול''
    2. להכריז על הפק''פ כ''תנועת שחרור''
    3. להכיר הטבח העם הארמני כרצח עם

  • 25.

    ארדואן = פשיסט איסלאמי קיצוני בשיגעון משיחי . (ל''ת)

    ד., 29/01/09 21:46

  • 24.

    להכיר בשואת הארמנים מיד!!!

    מוסלמים תמיד ממציאים את המציאות מחדש!, 29/01/09 21:46

    הטורקים הצבועים (השילטון כמובן) מאיימים על כל אחד שמזכיר את שואת הארמנים ואנחנו שחוינו את השואה חייבים לצאת כנגד ההכחשה שלהם!

    לארדואן יש מיליון שלדים בארון מי הוא שיבוא ויטיף מוסר. הוא בעצמו אחראי לרצח של כורדים ולגזילת אדמות מהעם הכורדי!

  • 23.

    יותר אנטישמים מהערבים

    התורכים, 29/01/09 21:46

    סעו לחופש בירדן. כבר עדיף לממן את שכנינו הפלשתינאים כל עוד הם לא דורשים מאיתנו להתאבד לטובת החמאס והאסלאם.
    ןאל תשכחו להסביר שהם חיים בחלק מפלשתין ואל תשכחו להסביר פנים.

  • 22.

    מה זה הייתם נוהגים אותו דבר? הם עושים דברים הרבה יותר קציוניים לכורדים (ל''ת)

    אסף, 29/01/09 21:44

  • 21.

    turky

    turgeman, 29/01/09 21:43

    for all israeli and do not visit turky thy ara anty israel

  • 20.

    הם רוצחים כל יום כורדים למה לא מזכירים להם את זה? (ל''ת)

    ג'וקר פייס , 29/01/09 21:43

  • 19.

    קודם כל זו בושה שמדינת הדיקטטורה התורכית חברה בנאט"ו

    משה מרכזי , 29/01/09 21:42

    דבר שני, לא כדאי להם שאנו נתחיל לדחוף בעולם את טבח העם שהם ביצעו ועדיין מ-ב-צ-ע-ים מדי פעם בפעם בכורדים ובארמנים. ולידיעתכם, אני עובד עם אזרחית טורקית שספרה לי לתדהמתי שיו טיוב ובלוגים חסומים לצפייה בטורקיה. עכשיו תגידו לי אם יש בכלל לייחס חשיבות למדינת שלטון צבאי שכזו כמו שמתייחסים למדינות נאורות ודמוקרטיות. צריך להתייחס אליהם כמו לסין - כבדהו וחשדהו - בעיקר חשדהו.

  • 18.

    אולי היינו צריכים לבצע טבח בכורדים ואז טורקיה הייתה בעדנו (ל''ת)

    תומר, 29/01/09 21:42

  • 17.

    peres/ the turky

    dorit, 29/01/09 21:41

    all the Israelis shouln't not go to turky for vacation

  • 16.

    turky not a real freand

    yonatan, 29/01/09 21:40

    israel must cut the relation between israel and turky,

  • 15.

    לא לצאת לחופשות בטורקיה (ל''ת)

    להכאיב להם בכיס, 29/01/09 21:40

  • 14.

    תארו לעצמכם למעלה מ 60 מיליון מוסלמים טורקים תתקבלים לאיחוד האירופי

    אירופה לא יודעת מה מחכה לה, 29/01/09 21:40

    או שאולי כן יודעת וכמו חיה פצועה משלימה עם זה שהיא עומדת להיטרף ע''י חיית הטרף שהשיגה אותה.

  • 13.

    לא לנסוע לטורקיה

    ישראלים יקרים, 29/01/09 21:39

    אני מבקש תפסיקו להיות עם חלש ונרדף קצת גאווה לאומית לא תזיק לנו לא לנסוע , אפילו שזול . רק ככה , יש לנו כוח כלכלי תעריכו את עצמכם

  • 12.

    שוב הוכח שאיסלאם ודמוקרטיה לא הולכים ביחד (ל''ת)

    יצחק, 29/01/09 21:38

  • 11.

    שוב הוכח שאיסלאם ודמוקרטיה לא הולכים ביחד (ל''ת)

    יצחק, 29/01/09 21:37

  • 10.

    אני גם מטיח בנשיא הטורקי מניאק מזוין. (ל''ת)

    דולפין סגול , 29/01/09 21:36

  • 9.

    500,000,000 דולר תיירות לטורקיה !! איזה טיפשים אנחנו !! (ל''ת)

    תומר, 29/01/09 21:36

  • 8.

    צביעות וחד צדדיות כרגיל, מעניין מה היו עושים התורכים אם היו מתקיפים:

    אופיר, 29/01/09 21:36

    אם היו מתקיפים את הטורקים, אז הם היו עושים נברים נוראים, לגבי האכזריות שלהם, תשאלו את הארמנים.

    לחשוב שמדינת ישראל נהגה בניטראליות בעת הדיון על השואה הארמנית.

    אין מה לבקר בטורקיה יותר.

  • 7.

    לטינופת הזה אין שום בושה (ל''ת)

    ניר, 29/01/09 21:36

  • 6.

    לא לאכול יותר שווארמה (ל''ת)

    גיא, 29/01/09 21:35

  • 5.

    רק בגלל זה אני אקרא בלי נדר לבת שלי נילי (ל''ת)

    ישושום ציה , 29/01/09 21:33

  • 4.

    האיסלם הפונדמנטליסטי משתלט גם על טורקיה. חבל (ל''ת)

    ישושום ציה , 29/01/09 21:32

    • מה זאת אומרת משתלט הוא תמיד היה כאן (ל''ת)

      רונהרון , 29/01/09 22:48

  • 3.

    נלחמים ביוונים, טובחים בכורדים ויש להם טענות אלינו? (ל''ת)

    ישושום ציה , 29/01/09 21:31

  • 2.

    זבל מסריח ! להחרים את הטורקים! (ל''ת)

    Puki , 29/01/09 21:30

  • 1.

    W O W !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!i (ל''ת)

    john, 29/01/09 21:30