• 92.

    מי שלא מצביע - עלי לא משפיע - (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 17/02/09 07:43

  • 91.

    לא קוראת אותך - כי לא הצבעת - ובכל זאת אני אוהבת אותך (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 16/02/09 12:24

  • 90.

    לש''ס וליכוד מצביעים לרוב פרענקים מפגרים בעלי מנטליות של ערבים (ל''ת)

    בולגרו., 09/02/09 19:34

  • 89.

    עדיף להצביע למימד-ירוקים. יותר בריא לכולם (ל''ת)

    גם ערכים גם טבע, 08/02/09 21:48

  • 88.

    אצביע לבלד לפני שאצביע שס (ל''ת)

    דתי, 08/02/09 18:34

  • 87.

    מה אתה מבין בחרדים תוריד את הקוקו יקוקו אבישי בן חיים

    מוטיטוש , 08/02/09 06:14

    הפרשן המעורער

  • 86.

    שס לא תמכו בהסכמי אוסלו. אלא נימנעו . (ל''ת)

    קובי, 07/02/09 23:55

  • 85.

    זה המקום להזכיר שש''ס תמכו בהסכמי באוסלו (ל''ת)

    י, 04/02/09 11:40

  • 84.

    Why do you call the Sephardim Frenkim

    Esther, 04/02/09 03:33

    In the U.S.A. you can not call a group of people by other names. Why don't you say Sephardim

  • 83.

    לא רעה שש"ס מגדילה לאומנות, ש" הפסידה כמה קדנציות לפני

    borisdo , 04/02/09 00:50

    לא רעה שש"ס מגדילה לאומנות, דפקה ש"ס הפסידה עוד כמה קדנציות לפני, כאשר תומכה בשמאל שלנו עבור טובות כספיות עבור ישיבות שלה. לא ליטאיות.
    אם ש"ס הופכת ללאומנית דתית, -כל הכבוד לה.
    גם בן דרור מגלה לפעמים שייכות לעם יהודי.
    מה רעה בזה?
    אם את המאמר הנ"ל לא חוטר לצורכי בחירות של מפלגת עבודה, זאת השאלה?

  • 82.

    ש''ס למדו מהאשכנזים הליטאים איך לנהל מ''ומ=עם ראשי המדינה=לכל המרבה במחי (ל''ת)

    נ.כהן סחטנות זה שם המשחק=לא משנה ע''ח מי=בושה וחרפה, 03/02/09 18:58

  • 81.

    לא מצביע לערבים

    חרדי, 03/02/09 13:01

    אבל אני לא מצביע לערבים

  • 80.

    אשקלון ושדרות מצביעות מחאה:- ב'. ג'. ט'. ל'

    הזקן מאשקלון ומסעודה משדרות, 02/02/09 17:47

    רק לא ליבני או ברק ואפילו לא לביבי

    כל אלה נציגי מדינת תל אביב שבגדו והפקירו את שדרות ואשקלון ותושבי עוטף עזה. הפכו אותנו לצלוליטיס, עור מכוער אך נחוץ, לא הרבה יותר מזה.
    את כל החרא זורקים עלינו: תחמוץ כוח, מאגרי דלק וגז והאשפה !

    ,להיות עם חופשי בארצנו'' - מילים ריקות

  • 79.

    מנהיגי ש''ס ממשיכים להתרפס לאשכנזים כדי שיקבלו ילדיהם לבתי הספר (ל''ת)

    אקסלרוד, 02/02/09 15:26

  • 78.

    להצביע רק ש'ס

    דורית, 02/02/09 14:53

    רק ש'ס להצביע זוהי קריאת קודש שומעים לנשיא דורנו מרן עובדיה יוסף שליט'א בלי ש'ס לא טוב למדינה כולם להצביע ש'ס

    • טיעון מעניין! שכנעת אותי. (ל''ת)

      בן השכנים, 03/02/09 12:08

  • 77.

    לא נשכח לש''ס את אוסלו! (ל''ת)

    ספרדי לאומי, 02/02/09 11:30

    • לא נשכח למפד''ל את ההתנתקות (ל''ת)

      גם אם החליפו שם.., 02/02/09 16:04

  • 76.

    מה קרה אין מועצת גדולי תורה ?

    רפול, 02/02/09 11:08

    אתם שתמיד מרימים עינים לשמים ובצדקנות גדולה אומרים שתפעלו על פי דעת גדולי התורה?אז מה קרה ''גדולי התורה'' שלכם לא מסוגלים לשבת בשולחן אחד ולעיין בספרים ולפסוק הלכה כפי שאתם מתיימרים לעשות? או שכל הספור של דעת תורה אצלכם זו חרטא ענקית ואתם פועלים על פיה רק כשזה נח לכם.

  • 75.

    תרופה יעילה לבטלנות וטפילות הוא ביטול הקיצבאות סגירת משרד הדתות (ל''ת)

    m-16, 02/02/09 08:31

  • 74.

    הספרדים הם הרוב במדינה (ל''ת)

    הגיע הזמן לראש משלה מיזרחי משלנו, 02/02/09 08:08

    • יש לכם את אבו מאזן (ל''ת)

      הגיע הזמן לראש ממשלה עם כישורים ולא עם קשרים, 02/02/09 10:17

    • מסכים איתך כל 3 האשכנזים המועמדים הם גרועים ביותר

      אלי, 02/02/09 10:59

      רק אחד מיזרחי יציל את המצב

    • אבל כתוב בזוהר כי ישלטו עלינו ערב רב לפני בוא המשיח (ל''ת)

      וספרדים הם יהודים.., 02/02/09 15:54

  • 73.

    גזענות במגזר הדתי

    אביעד, 02/02/09 07:48

    פשוט גועל נפש ובחילה מהגזענות במגזר הדתי
    אוסף טפילים שלא עובדים, לא משרתים בצבא
    ומשום מה עוד יש להם זכות להצביע בבחירות
    אלו חלאות שיש להוקיע אותם לנשל כל זכות אזרחית, ובודאי תשלומים ממהביטוח הלאומי ובלי שום קשר למוצאם העדתי !!!!!!

  • 72.

    בס''ד יהיי רצון ונמאר אמן. (ל''ת)

    איציק, 02/02/09 06:38

  • 71.

    מאז שהפכתי לש''סניק ברוך השם הפסקתי לעבוד והפסקתי לשרת בצה''ל (ל''ת)

    צנחן גד' 890 וש''סניק בהווה, 02/02/09 05:46

    • והתחלת לאכול בבתי תמחוי

      משה זאב פינקלשטיין, 02/02/09 09:06

      ומה הלאה מה יהיה עם עשרת ילדיך שייוולדו בשעטו''מ? הם יתפללו כשיתחיל עופרת יצוקה 2?

  • 70.

    ספרדי אמיתי הוא דתי לאומי (ל''ת)

    שס זו קבוצת מקופחים שמנסים לחקות את האשכנזים, 02/02/09 04:07

  • 69.

    ציפי לבני משקרת בשידור חי !!! כנסו חובה !!!!!

    85594344 , 02/02/09 02:49

    ציפי לבני משקרת בשידור חי !!! כנסו חובה !!!!!

    הנה הקישור:

    www.youtube.com/watch?v=5rvnRMJo0K4&feature=channel_page

  • 68.

    האיחוד הלאומי- אידאולוגיה ויהדות אמיתית. רק ט'. (ל''ת)

    יוסי אברהמי, 02/02/09 02:41

    • התורה זה לא אידאולוגיה-יפה ככל שתהיה.. (ל''ת)

      וזו הבעיה אצלכם (הכל נובע מהרצון לרצות את החילוני), 02/02/09 06:36

  • 67.

    האיחוד הלאומי ט' ישמרו על ארץ ישראל!!!! (ל''ת)

    יוני דוד , 02/02/09 01:25

  • 66.

    הנה תגובה של רב אשכנזי מאתר בחדרי חדרים על דברי הבלע האמורים על הספרדי

    יש גם צדדים אחרים-אבל כאן יש רק מגמה שלילית כרגיל., 02/02/09 01:23

    הייתה שעת דמדומים בלשכת פרופסור רייך במחלקה הכירורגית ב'הדסה'. הייתה מצוקה אמיתית בעיניו כשאמר:

    ''אבא שלכם אדם גדול מאוד. קשה לי להכאיב לו מדי. מצד שני, בגלל מצבו, אי-אפשר לבצע את הטיפול בהרדמה... הטיפול קריטי. אל תיבהלו אם תשמעו צרחות מחדר הטיפולים...''

    רבי דוד, הבן, ניגש לאבא, והכין אותו בעדינות.

    האב הניף יד בביטול.

    ''למה יהיה קשה? הרופא יעסוק במלאכתו, אני במלאכתי... יש לי בירור הלכתי בדין שליח לדבר עבירה, שיעסיק את דעתי''.

    בתום הטיפול הקשה, נכנס רבי דוד לחדרו של אבא, ועורר אותו מעיונו.

    ''למה'', השתומם רבי עובדיה יוסף כשהבחין בו, ''למה הרופאים מתמהמהים, למה הם עוד לא התחילו בטיפול!...''


    תמונה שנייה:

    אולמי 'האופרה' בירושלים הפיצו אור יקרות. חגיגת הבר מצווה של השר אריאל אטיאס שנחוגה ברוב פאר, אירחה שתי דמויות מרכזיות. ראש מועצת החכמים, ולהבדיל ראש הממשלה.

    במהלך הבר מצווה קם לפתע הרב יוסף, נטל עימו את ראש הממשלה לקרן-זווית, אחז בידו, ואמר לו ברגש עצום:

    ''מדברים היום על 'תכנית הליבה' לישיבות קטנות... תדע ידידי. הרבה נושאים מעניינים אותי. אבל טוהר הלימוד בישיבות הקדושות היא בדמנו! בדם שלי. תדע לך, אדם יכול לוותר על הרבה דברים. לא על הדם שלו...''

    מאוחר יותר ביקש הרב את מספר הטלפון של חבר הכנסת מלכיאור. התקשר אליו אישית ואמר לו בקול חנוק מדמעות:

    ''גורל גזירת ה'ליבה' וקדושת הישיבות בידיך... אולי יש לך דעות אחרות... אבל אם תישמע לי, תיזכר לדורי דורות כמי שהציל את עולם התורה... אני אזכור לך את זה אישית... אני אזכור לך אישית... תדע שזה בדמי ממש... זה החיים שלי. של כולנו''.

    קולו השתנק מדמעות.

    אי-אפשר היה להישאר אדיש. מלכיאור השתכנע מהדמעות. למחרת ביטלה הצבעתו את רוע הגזירה.

  • 65.

    אבישי-פלגן מקצועי,אל לכם להאמין לכל דבריו,כל הכתבות שלו עוסקות בסיכסוך

    פנימי חרדי והמגמה ברורה מאוד.ידוע כי אסור לקבל לשו, 02/02/09 00:44

    לשון הרע (אפילו בדברים אמיתיים)ובטח שלא לקבל שקר על חרדים לדבר השם.. הכתב נמנה על הערב רב ומשרתיו השולטים עד בוא המשיח בארץ-זה נכתב כבר בנבואות.כמי שמתפרנס מנסיון להכפיש את בני התורה אפשר קצת ''להבין'' את המיסכן,אך בקרוב מאוד אנשים אלה ילכו לדראון עולם (אם לא יעשו תשובה) ולמה להיות שותף לגורלם המר???-זה לא משנה במי אתה בוחר-אם אתה ירא שמים אסור לך להשתתף בהסתה שהנ''ל מנסה להפיץ!

    • הטוקבק הכי חשוב ש-nrg פרסמה מאז ומעולם (ל''ת)

      אמת צרופה, 08/02/09 05:31

  • 64.

    מישהו מוכן להסביר לי איזה תועלת יש למדינה,לחברה,לכלכלה או לצה''ל

    יש מהם תועלת?, 02/02/09 00:19

    מהש''סניקים.........

  • 63.

    למה בכל פעם שאני רואה חרדי,ש''סניק או רב אני מרגיש צורך לרחוץ את ידי? (ל''ת)

    למה?, 02/02/09 00:16

    • זה כי אתה רואה קדושה ואז נגעל מעצמך.. לא נורא תנסה לטבול במקווה הרבה (ל''ת)

      אולי אז יהיו לך כלים להתמודד עם קדושה-לא ציני, 02/02/09 01:31

      • טבילה לא תעזור עד שישליך את השרץ

        אלי, 02/02/09 03:46

        שלא יהיה כטובל ושרץ בידו כידוע

      • לא רק צורך לרחוץ את הידיים יש לי גם יש לי הרגשת תעוב וקבס אוחז בי..... (ל''ת)

        מחפש מירשם, 02/02/09 05:42

  • 62.

    שר ממפלגה המעודדת השתמטות קרא ליציאה למלחמה בעזה שבה לא הוא או

    מעשה נבלה בישראל, 02/02/09 00:15

    ילדיו,בני משפחתו והש''סניקים בישיבות יסכנו את חייהם במלחמה בעזה.מחרחר המלחמה הנלוז הזה בטח מוכר לכם ומה שהוא עשה היה מעשה נבלה.

  • 61.

    ש''ס היא מפלגה ששוללת עבודה,ייצור וייצוא כי אם היא יכולה כמו המאפיה

    מפלגה סיציליאנית, 02/02/09 00:11

    הסיציליאנית להשיג את הכסף תוך איומים וסחטנות אז למה לא?

  • 60.

    רק שתדעו שאלה הנגועים באפידמיה הויראלית של הטפילות טמאים מאחר והם

    נגע טומאת הטפילות, 02/02/09 00:09

    סוגדים לעגל הזהב של הקיצבאות.

  • 59.

    בני ברק

    אוריאל דב פיירשטיין, 01/02/09 23:26

    אני ורוב חברי מצביעים בכלל לאיחוד הלאומי. הם שומרים על הארץ ולקול רבנים בניגוד לליצמן וגפני שרק מדברים בשם גדולי התורה אבל מחריבים את הארץ.

    • למה? הם בונים בתי תמחוי? בשביל לשלוח חמגשיות ללוחמים בשטח (ל''ת)

      נחום וייספיש, 02/02/09 09:09

  • 58.

    זה לא גדול עליה כי אין לה מידות ואפשר להאמין למי שלא אומר רק לא...

    Surfers Logic, 01/02/09 23:16

    גב' לבני לא הייתה מ''מ ראש הממשלה ושרת חוץ
    אם לא הייתה יושבת בממשלה עם שר הפנים מש''ס

    כל שר פנים מטעם ש''ס
    רוצה להיות שר חינוך
    כי איפה שיש כסף לשם הוא נכנס
    כמיטב המסורת מאל המעין להשגחת השב''ס

    אז איך אפשר להאמין לשוכחים אחרי יומיים
    שבשביל כסף או קריירה הם ימכרו את ירושלים
    אלה ירעיפו לנו סיסמאות שהכל לשם שמיים
    ואלה יספרו לנו שככה מסתכלים לעם בלבן של העיניים

    המושחתים מכל המגזרים הם התוצרת של המשחיתים
    כל המצביעים גם אם אינם מודים הם צבועים
    הם הולכים לקלפי ובמו הצבעתם מקיימים
    את הכלל החל על ערבים ויהודים דתיים וחילונים
    כי בעצם לא היו כאן כופרים ומתלבטים
    לו הבושה,הבינה והיושרה במוחם לא אזלו
    והיו מודים שהם רק בעד...יתנו...יקבלו

  • 57.

    הודות לש''סניקים והחרדים נהפוך בקרוב למדינת עגלות וחמורים....... (ל''ת)

    הודות......, 01/02/09 23:08

  • 56.

    זה לא יפה שאתם תוקפים את בעלי בריתי הרוצים להוריד את חשכת ימי הבניים

    הסיטרא אחרא, 01/02/09 23:07

    על אזרחי המדינה.......

    • השנאה מעבירה אותך על דעתך

      שס''ניק גאה, 01/02/09 23:28

      כדאי שתקרא את תוצאות המבחנים בבתי ספר חרדיים מול התוצאות בבתי ספר חילוניים בכל פרמטר הנבערים הם החילונים אפילו במתמטיקה ישראל ''הנאורה''הולכת ומדרדרת בעולם ושרי החנוך הם לא מש''ס עד מתי תמשיכו להשאר נבערים?

      • נהנתי לקרוא את השקרים שלך ואני רק מקווה שהורדתה את הכיפה כשכתבת

        זה אתה מהשקרנים הספרדים?, 02/02/09 00:00

        את הכיפה....אז בוא נתחיל בשביל הקוראים עם המיקצועות אותם לומדים בתלמודי תורה,ישיבות קטנות וגדולות.....מתחילים עם תפלות(המיקצוע הראשי ואין ממנו תוצאות) אח''כ הניבערים לומדים ארמית (שפה עולמית נחשבת) כדי להבין את הבלי הגמרא.כל היום הם עוסקים בפילופלי הגמרא על חשבון כספו של הציבור.לסיום הם מקנחים בפיתפותי ההבל אותם מנטרות הקרויות תפילות.......

        • זה לא מה שכתוב בעיתון הארץ.. (ל''ת)

          שם החרדים עולים על השאר אפילו במבחנים הפסיכומטרים, 02/02/09 01:20

          • ממתי עיתון הארץ נחשב למקור שאפשר בכלל לצטט ממנו משהו? (ל''ת)

            ש''סניק, 02/02/09 05:45

            • הרי עיתון זה לא חשוד ב''אהבת '' ישראל וחרדים ואם שם זה כתוב זה משכנע גם (ל''ת)

              ספקנים.הרי למקורות שאתא תביא לא יאמינו.., 02/02/09 06:45

            • רגע עיתון הארץ לא בפשיטת רגל ימש'ו (ל''ת)

              גם השמאל בפשיטת רגל הימין רק פורח, 02/02/09 07:10

  • 55.

    הר''ת של ש''ס זה ש''סניקים סחטנים או שמא שקרנים ספרדים....תזכירו לי

    תזכירו לי מה ר''ת של ש''ס, 01/02/09 22:59

    מה הר''ת שלהם......

  • 54.

    לא מספיק שכולם שונאים את החרדים. גם הם שונאים אחד את השני

    אני, 01/02/09 22:59

    בעעע

  • 53.

    עפ''י זקנה ושפתיה של העיזה העיוורת ישק דבר וכולם כמריונטות בידיה היא

    דיקטטורה תיאוקרטית, 01/02/09 22:57

    ממנה(אין בחירות או פריימריס בש''ס) והיא שולחת למדבר הפוליטי את מי שאנו מציית ב-220% לפאתוות שלה...........

  • 52.

    לפני כ-20 שנה ש''ס נכנסה לכנסת וגם לממשלה ומאז בני עדות המזרח בהתדרדרות

    אוייבי המזרחיים מס. 1, 01/02/09 22:51

    עיקבית במורד העשירונים התחתונים.הספרדים במשך השנים האלה בהדרגה עוברים תהליך של מעבר מאזרחים טובים העובדים למחייתם ומשכילים לאזרחים מזיקים,ניבערים,נחשלים,טפילים ומשתמטים ואת ''ההשגים'' הללו יש בהחלט יש לזקוף בעיקר לחובתה של ש''ס.

  • 51.

    פעם אחת הם מחבלים בחוסנה הצבאי של המדינה בכך שהם מסרבים להתגייס לצה''ל

    מחבלים דתיים כפולים, 01/02/09 22:46

    ופעם שניה הם מחבלים בכלכלתה של המדינה בכך שהם מסרבים לעבוד.כולנו יודעים מי המחבלים הבזויים הללו.

  • 50.

    הש''סניקים אוייבי ההשכלה,הקידמה,העבודה,הרווחה,הנאורות ומה לא..... (ל''ת)

    הש''סניקים אוייבי....., 01/02/09 22:43

  • 49.

    רק שס .....כולם ניסו ונפלו כולם כולל ליבני

    דנה, 01/02/09 22:07

    תזהרו מהשאר כולם נכשלו תבדקו ותראו זאת

  • 48.

    אנחנו תומכים בש''ס ומחכים לח''כים של ש''ס כדי שיגיעו לאגף התורני כדי לחזק

    אסירי מעשיהו, 01/02/09 22:00

    אותנו ערכית ומוסרית.

    • החיבור בין כסף דת ופוליטיקה הוא מתכון בטוח לשחיתות ולהגעה לשב''ס..... (ל''ת)

      מתכון בטוח להגעתם......, 01/02/09 22:44

  • 47.

    הגזענות בעולם החרדי מחליאה. אתם יכולים לדמיין הפרדה בבתי ספר? (ל''ת)

    שלא לדבר על שובניזם ושנאת הזר והשונה, 01/02/09 21:59

  • 46.

    אני קורא בשם הנופלים שלא להצביע בעד מפלגות המשתמטים...... (ל''ת)

    בשם הנופלים....., 01/02/09 21:53

  • 45.

    אחי החרדים , הצביעו למפלגה שיש בה הכי הרבה אנשים ישרים ויראי שמים

    מלי, 01/02/09 21:51

    האיחוד הלאומי.

    • הזקתם מספיק לעולם התורה בקואליציה עם טומי,פגעתם בחלשים כולל בתושבי (ל''ת)

      גוש קטיף..-תורה זו לא אידאולוגיה-תתחזקו בתורה תודה, 02/02/09 06:48

      • הזכר לי בבקשה מי תמך בכל ממשלות השמאל תמורת אתנן מתאים... (ל''ת)

        מלי, 02/02/09 07:53

        • את המקצוע העתיק בעולם נשאיר לנשים כמוך (ל''ת)

          זה לא התחום של ש''ס, 02/02/09 15:59

  • 44.

    תעזבו את ש''ס-ליכוד תברחו מביבי כמו מאש. תצביעו לציפי לבני הראויה ביותר (ל''ת)

    benzi. a, 01/02/09 20:53

  • 43.

    הכי טוב להצביע ליכוד !!!!!

    הליכוד בפיקוד , 01/02/09 20:51

    אפילו הבוס של שרת החוץ ציפורה ליבני משבח ומהלל דווקא את בנימין נתניהו ואומר: " אני לא מצטער על אף שיחה שלי עם ביבי, שפעל למען הסברת המדינה במסירות וביכולת מרשימות ואני מעריך את זה."

  • 42.

    אולי אפשר לדעת מה זה בדיוק פרענקים בישראל ? (ל''ת)

    אלכס, 01/02/09 20:42

  • 41.

    כל מה שיעשו נגד חסידות גור-לברכה (ל''ת)

    ציפי, 01/02/09 20:33

  • 40.

    גפני הוא גיזען נאלח,לא מתבייש לזלזל בגדולי תורה כמו הרב עובדיה

    ישורון, 01/02/09 20:17

    לא כך נוהגים ספרדים אפילו החילוניים כלפי רבנים.
    גפני ועיתון הליטאי ידוע לשימצה בגישתו הצינית והמתנשאת כלפי כל דתי שהוא לא ליטאי,או ליטאי שלא כורע להם בירך.
    לכן צריך לתת לליטאים להתמודד לבד ולחבר את החסידים לש''ס.
    ש''ס היא רשימה מזרחית ,אין עוררין,אבל לא גיזענית,ומי שמנסה לנכס לש''ס תנועה גיזענית הוא שקרן כי כל אחד יודע שהמיזרחיים לא גיזעניים.

  • 39.

    ****** אני חרדי מבטן ומלידה

    ישראל מ שניאור , 01/02/09 20:16

    תמיד הצבעתי הצבעה "חרדית".
    למדתי בישיבות - במובחרות שבהן - וכו', גם את ילדיי חינכתי במוסדות ובישיבות חרדיים. גם את ילדיי שלחתי למוסדות חדדיים מובחרים ואליטיסטיים.
    אני חרדי גם היום וכנראה כזה אשאר.

    אולם,
    בשלה בי ההכרה, לאחר לבטים רבים וממושכים, וגם קצת כואבים, להצביע הפעם עבור מפלגה מגוש "המזרחי". כלומר מפד"ל, איחוד לאומי, או משהו דומה.
    הגעתי למסקנה שהדרך החרדית אינה דרך.
    היום אני סבור, שהחינוך החרדי עושה עוול נורא לצעיריו.
    היום אני סבור שהתבדלות אינה דרך.
    היום אני סבור שיש לקחת חלק בחיי המעשה.
    היום אני סבור ש"נאר תוירע" היא דרך חיים המתאימה ליחידים בלבד, ולא כדרך חינוך לכלל.
    וכן, אני גם סבור שהעדתיות בקהילה החרדית עברה כל גבול.
    גם נקעה נפשי מהפלגנות ושנאת ישראל הפושה כנגע בין החרדים.

    רבותיי, אתם טועים.
    זו אינה דרך.
    אין זו דרכה של תורה.

    לכן אצביע למפלגה מגוש המזרחי.
    השיטה שלהם הרבה יותר שפויה.

    לתגובות: imsen@walla.com

    • תמשיך ככה...

      אנונימי, 01/02/09 22:38

      והנכדים שלך ילכו בלי כיפה!!!!
      בהצלחה לך האחד שמבין יותר מגדולי הדור!!!

      • האם אתה מאמין למתחזה הדתילוני מהמפלגה הרפומית מפד''ל לשעבר? (ל''ת)

        הכל בדה מליבו הרחוק מן התורה-דמיונות זה מה שיש שם, 02/02/09 00:31

    • אני מקווה שאתה אמיתי ומתכוון למה שאתה אומר (אני חרדית לשעבר) (ל''ת)

      SkySoul , 01/02/09 23:57

    • לא צריך להגזים

      שמעון, 02/02/09 00:18

      אל תגזים, נכון שבציבןר החרדי יש חסרונות אבל אל תחשוב שבמגזרים אחרים אין חסרונות.
      בהשוואה לשאר המגזרים בין מבחינה רוחנית ובין במבחינה גשמית עדיף להשאר חרדי.
      לך לציבור הדל''י ותראה כמה דתלשי''ם יש שם,
      כמה כאלה שהם חצי-חצי, כמה כאלה שמתחככים יום יום עם סעיפים ברורים בשולחן ערוך, וכמה כאלה שיסוריהם יסורי שאול מהבלבולים הנוראים שאוכלים אותם כתוצאה החפיפה לחילונים ולתרבות המערב.
      ''העולם הזה מעורב טוב ורע''
      ''להזכירכם: אנחנו עדיין בגלות''
      ''הדשא של השני תמיד נראה ירוק יותר''.
      ובנוגע לטענותיך: ניכר ממילותיך שמעורבים בדבריך רגשות עזים ומטענים כבדים.
      אני גם סובר כמוך בכל מה שכתבת, אבל לא יצאתי לדפוק אף אחד. פשוט יצאתי לעבוד, התחלתי ללמוד לימודים אקדמיים, הוצאתי את עצמי מה''עדתיות'' ומכל מה שלא מצא חן בעיני בציבור החרדי. אין צורך להפסיק להיות חרדי, תהיה חרדי בצורה שאתה רוצה.
      למדת פעם חסידות???
      ועוד עצה קטנה: סע לארה''ב, ותראה שכל החרדים שם עובדים ומפרנסים בכבוד את משפחותיהם, חלקם לומדים לימודים אקדמיים ועובדים במקצועות חופשיים,ובכלל כל המושג חרדי מתפרש שם בצורה אחרת לגמרי. אני חייתי שם. אז אולי תהיה חרדי אמריקאי??? (שחי בארץ ישראל...)
      והעיקר לא לשכוח: להתחבר לנקודת היהדות שבתוכינו ולהשיל מעלינו כל מיני מסיכות ועדות שונות כמו, חרדי ,דתי לאומי,לא דתי וכו'.
      יהודי זה האמת, כל השאר זה המצאות.

      • מצוין

        ישראל מ שניאור, 02/02/09 06:47

        גם אני חייתי בארה''ב, וכל מה שאתה אומר נכון.
        לעניין. גם דתלשי''ם בציבור החרדי לא חסרים, וכן ישנם בני תורה מובהקים בחוגי המזרחי.
        אם החרדים - כחרדים - היו משתלבים בחיי הכלל ולא מתבדלים, היו אחוזי הנשירה דומים (יש לשער).

    • חלק גדול מתלמידי הממ''ד באחוזים גבוהים מאוד עוברים להיות חילונים

      מאיר, 02/02/09 02:49

      אתה עוד תמרוט את שערות ראשך, אם תעשה את השטות הזאת , דרך אגב אף אחד לא אמר שאסור לצאת לעבודה , רביץ וגפני ליצמן ופרוש מקלב ולופו לא עובדים?

    • צודק ב-100% גם אני גדלתי בבני ברק ויצא ממני ומ50% מילדי בני ברק

      יוסף אלבז, 02/02/09 09:21

      עמי הארצים ענקיים לא יודעים שום דבר לא למדנו שום דבר ולא מסוגלים לעבוד במקום עבודה נורמטיבי, אני חייב לקחת שיעורים פרטיים לאנגלית ומתמטיקה ואולי בהמשך לעשות בגרות וללמוד לתואר אקדמאי, אחרת אני רק יוכל לעבוד בשפע מהדרין במשלוחים, זה מה שהכינו אותי בחיידרים בבני ברק, הקב''ה ישלם לכל מי שאחראי לכישלונות הנ''ל, מי שיכול שילמד לרבנות וכו' והשאר שיכינו אותם לחיים נורמטביים.

  • 38.

    איחוד לאומי בית לכל יהודי (ל''ת)

    הודיה , 01/02/09 20:09

    • הנה ציטוט מדבריו של אורבך:

      זה בית יהודי-ר פ ו ר מ י !, 02/02/09 04:20

      אנחנו לא מחויבים לציות לרבנים. אנחנו מפלגה אזרחית, ואנחנו לא מקבלים הוראות מרבנים בנושאים פוליטיים. זה לא סוד. למרות זאת, יש לנו תמיכה מהרבה רבנים''.

  • 37.

    הש''סניקים למדו מיהדות התורה את רזי הליסטום,הגזל ושוד כספי משלמי המיסים (ל''ת)

    דון קורליאונה עובדיה, 01/02/09 20:05

  • 36.

    זה לא יעזור כל ההשמצות ש'ס בבחירות תעלה (ל''ת)

    אם כל תיקשורת הנגד, 01/02/09 19:51

  • 35.

    ראיתי חרדים וש''סניקים בטלנים נעזבים וזרעם מבקש לחם.....ככה זה כשעושים

    ראיתי חרדי נעזב....., 01/02/09 19:47

    הרבה ילדים מבלי לקחת אחריות כלכלית על גידולם.

  • 34.

    במאורות הישיבות יש 100,000 חרדים שג' העיקרין שלהם זה קבצנות,השתמטות

    100,000......, 01/02/09 19:45

    ובטלנות.יש מהם המהדרים ומוסיפים טפילות.

  • 33.

    ש"ס תנועה גזענית מנצלת מצוקות של שכבות חלשות -סחטנים

    דולפין סגול , 01/02/09 19:42

    פושעים תחמנים - בעד כפיה דתית -שוביניסטים -כבוד הכסף -בקיצור אני לא סובל אותם

  • 32.

    הש''סניקים מפיצים בערות,נחשלות,טפילות,עוני,עדתיות,מדון,פיגור

    מה מפיצים הש''סניקים?, 01/02/09 19:32

    פלגנות,בורות,קבצנות,בטלנות......שאני אוסיף עוד......?

  • 31.

    עכשיו הבנתם למה שונאים את שפרה מהאח הגדול? (ל''ת)

    פרענקית, 01/02/09 19:16

    • לא...אבל עכשיו הבנו למה שונאים את הבובלילים (ל''ת)

      בן טולילה, 01/02/09 21:34

    • שונאים אותה כי היא נאצית לא יהודית (ל''ת)

      מיזרחי גאה, 02/02/09 18:33

  • 30.

    ליברמן כבר ידאג לבטל למזיקים הטאליבנים המשתמטים משירות בצה''ל את

    קצת סבלנות......, 01/02/09 19:14

    האזרחות!!!

  • 29.

    צעירה אתיופית הופנתה מלשכת תעסוקה בלוד לגן ילדים של חב''ד ותנחשו מה

    חב''דניקים גזענים, 01/02/09 18:56

    הגזענים החב''דניקים אמרו לה......תכנסו לערוץ 2 לחדשות בתאריך ה-27/1 ותדעו את התשובה........

  • 28.

    החרדים הם רובוטים נירצעים והם מתוכנתים להצביע למי שהרבנים שלהם מורים

    עבדים נירצעים, 01/02/09 18:53

    להם בלי לזוז ימינה או שמאלה.

    • עובדיה בפירסומים המיועדים למסכנים המזרחיים שעדיין תומכים בהם

      העיזה העיוורת פוקדת....., 01/02/09 19:12

      פוקד עליהם ''עשו ככל אשר יורוך''......

  • 27.

    בכל יום בחירות המתים החרדים באים לקלפיות להצביע ואני סקרן למי הם

    מעניין מה המתים יצביעו?, 01/02/09 18:51

    יצביעו השנה.......

  • 26.

    כל מי שמשתמט נעבודה ושירות צבאי הוא בוגד ולא נאמן ואם אין נאמנות

    אזרחים בוגדניים, 01/02/09 18:50

    אז אין אזרחות.

  • 25.

    עד עכשיו החרדים האשכנזים הגזענים לא הסכימו להשיא את בנותיהם למזרחיים

    גזענות אשכנזית, 01/02/09 18:48

    ואולי עכשיו תסדק חומת הגזענות המתועבת,השפלה והמאוסה הזו.

    • אין סיכוי עדין חי וקיים--- מזרחי שווה לערבי (ל''ת)

      דולפין סגול , 01/02/09 19:45

    • אל תדאג סוף הכבוד לבוא והמיזרחים יהיו ראש כמו באמריקה (ל''ת)

      גלגל סובב בעולם עכשיו זה לטובתינו, 01/02/09 19:50

      • כי החינוך התורני מנחשל אותם והם ברמה של תלמיד כיתה ג-ד (ל''ת)

        הם לא יהיו..., 01/02/09 20:03

    • ממש אין צורך בכך-הרי השם שומר על עם ישראל האמיתי מפני הכוזרים..הכל (ל''ת)

      לטובה! -אמנם יש גם יהודים בניהם ואסור להכליל ב''ה, 02/02/09 00:25

    • זה לא נכון

      נ נח נחמן, 02/02/09 02:23

      למשל אם הכלה צולעת מותר לחתן אותה עם פרענק.

  • 24.

    זה הליצן שהצביע בעד הגרוש ןהלך לבלות בים המלח?

    כיכר מלכי ישראל, 01/02/09 18:48

    מיפלגות אשכנזיות לא דאגו מעולם לספרדים..רק לעצמם..ואת זה אני אומר כאשכנזי ומיתבייש על השקרים של כל המנהיגים שלהם למינהם..את השחורים הם תמיד השמיצו בבדיחות בשפה שלנו [יידיש ] ולא חסר לנו בדיחות על הפרנקים..

  • 23.

    עלי באבה והשודדים הש''סניקים ישמחו על כל מנדט שיוכל לחזק את הסחטנות

    עלי באבה עובדיה, 01/02/09 18:46

    שלהם.....

  • 22.

    ש''ס יהודים ש''ס

    דור, 01/02/09 18:45

    חינוך יהודי טהור בדרך ישראל סבא,אהבת ישראל דאגה לחלשים,ותתפלאו... רובם חוזרים בתשובה ששרתו בצבא...יהודים תבחרו ש''ס ותחזקו את המסורת היהודית ואת ערכי עם ישראל

  • 21.

    הרבנים המנוולים שומרים את הצאן האלקטוראלי החרדי בניוון וניוול

    ניוול מהמנוולים, 01/02/09 18:33

    ורק על הפשע הזה של כליאת הש''סניקים והחרדים בגטאות הבערות והעוני מגיעה להם שלילת אזרחות והגלייה לאחיהם החמאסניקים שמשתמשים בדיוק באותן שיטות.......

    • מה אתה מקנא הציבור הזה רק גדל כי תורה זה אמת

      אורי, 02/02/09 07:13

      כולם מחפשים אחר האמת שזה התורה לא הבלים

  • 20.

    אני מייחל ליום שהמפלגות הסקטוריאליות יחסלו אחת את השניה!!!!!! (ל''ת)

    גמליאל חרדי ליכודניק!, 01/02/09 18:14

  • 19.

    פרענק

    י ל ד , 01/02/09 18:13

    הגננת לימדה אותנו,
    שכשהפרנקים חיו בגלות האיסלם,
    בחופש דת ועיסוק,
    עם מארחים שהמציאו את השיטה הדצימאלית,
    שתרמו למדע ולתרבות, יותר מכל שאר העמים,

    האשכנזים חיו בגטאות ובעירות של מצוקה,
    התחתנו עם קרבי משפחה בעירות
    והשתעשעו בסיפורי מעשיות.

    הגננת שלנו היתה פרענקית,
    משכילה, חכמה
    והקנתה לנו את הבסיס ללמידה וחשיבה
    שילוו אותנו כל ימי חינו.

  • 18.

    לא משנה אם בחרת פיגול כזה או פיגול אחר התוצאה תהיה גרועה למדינה בכל

    זה נבלה וזה טרפה, 01/02/09 18:03

    מיקרה.

  • 17.

    bibi

    pinhas le terrible , 01/02/09 18:01

    lefi a dibourim chelkha ata olekh bederekh chel charon ata masoukan la am ayehoudi
    ve tiscor
    imtsou lekha gam ken macheou ve tiskor od et a devarims chel a rabbi ani chomer et ani eapil kol roch michala im ou noten helek mi eretz israel
    takhchov ksat
    1chamir 2 rabin 3/bibi 3/barak 4 charon 5/olmert

  • 16.

    בושה וחרפא של ש''ס אין להם אף חייל רק גוזלים כספים מן עניים זה ביזיון ל (ל''ת)

    שמואל, 01/02/09 17:38

  • 15.

    אנשים תתעוררו חייבים להצביע ש''ס למענכם.

    פז, 01/02/09 17:30

    כל השאר מושחתים

  • 14.

    אפילו הדוד-סב שלי רייב אליושיב יינזק מהמריבות שלכם.

    מרצליקה, 01/02/09 17:29

    זה לא וודאי.מן הסתם הוא לא קרוב משפחה. אבל דומה דמיון מפתיע לסבי עליו השלום רייב מוישה אברמוביץ -שטראוכר.

    טוב בכל זאת לא אצביע ליהדות התורה האשכנזית מפלת הספרדים.

  • 13.

    בשביל האתיופים ש''ס היא ליכוד של פעם.

    דני, 01/02/09 17:23

    כשלושת רבעי מהקולות האתיופים הולכים לש''ס.

  • 12.

    איש אחיו בלעו.

    מוסא קאראף, 01/02/09 17:21

    כל הכבוד לליצמן, אפילו אחיו מסוכסכים איש עם רעהו.ובעת הזאת הצליח ליצמן להוריד עוד מנדט. איש רב מעללים.
    אדם מאוד מוצלח.

  • 11.

    אני ספרדי ימני מצביע לאיחוד הלאומי ט'. רק הם אידאולוגים. (ל''ת)

    אליהו דניאל, 01/02/09 17:17

  • 10.

    אלי ישי מוכן למלחמה בעזה עד טיפת הדם האחרונה של החילונים .... (ל''ת)

    אבל הוא עצמו - עשה במכנסיים בשידור חי, 01/02/09 17:04

  • 9.

    תצביעו האיחוד הלאומי - גם דתיים, גם ימניים גם לא חסידי גור! (ל''ת)

    אייל, 01/02/09 16:37

  • 8.

    צריך שיהיה אהבת ישראל ולא שינאה (ל''ת)

    ש'ס עוזרת לכולם, 01/02/09 16:37

  • 7.

    זה מתקזז עם ביביניהו

    איציק, 01/02/09 16:34

    המזרחים האהבלים מצביעים לפולני אחד כדי לדפוק פולני אחר..

    • טוב הגדרת

      tha, 01/02/09 18:54

      יש ספרדים אירופיים-הם לא אהבלים.ביבי לא פולני. אנתו לא מקבלים אותו לאומתינו.

  • 6.

    רק ש'ס בבחירות דואגים לכולם (ל''ת)

    ש'ס 18 מנדטים, 01/02/09 16:33

  • 5.

    החרדים יורים לעצמם ברגליים

    רמי1 , 01/02/09 16:26

    בבחירות בו ככל הנראה ינצח בנימין נתניהו, ובתקופה בה הנושא הכלכלי יהיה בעדיפות עליונה לטיפול, וכידוע, נתניהו מטפל בבעיות כאלו בדרך של קיצוצים בתקציבים (שזה מהלך נכון וחכם אבל לא ממש טוב לחרדים), טעות חמורה עושים החרדים בכך שמתעסקים בנקמנות צרה וטיפשית במקום לעשות הכל על מנת לחזק את כוחם בכנסת כדי למנוע ככל האפשר את גזירות הקיצוצים מעליהם.
    ד"א, גם הצבעה לש"ס אינה פיתרון מבחינה חרדית פרופר, ש"ס היא מפלגה יותר ממלכתית ופחות סקטוריאלית, אין לצפות מש"ס שיילחמו עבור קצבאות ילדים או תקציבי ישיבות בעידן של קיצוצים, אגודת ישראל תמיד הצטיינה יותר בתחום הזה.
    כך עשו החרדים בעיריית ירושלים, הם ויתרו מראש על ראשות העיר בגלל מחלוקות טיפשיות בין מחנות ונקמנויות בין חסידויות, כך הם גם עושים גם עכשיו מבלי ללמוד את הלקח.

  • 4.

    ממתי דתיים בכלל וחרדים בפרט אינם מצביעים על פי הוראות ממנהיגיהם?! (ל''ת)

    רות מאור , 01/02/09 16:24

  • 3.

    הקב"ה שלח לנו את ציפי לבני

    איקי , 01/02/09 15:10

    תצביעו ציפי לבני!

  • 2.

    כן,בטח

    מנחם מענדל, 01/02/09 14:10

    בטח שנצביע ל''שווערצע חייע'' האלה,אבל שאברום-הירש שלי יתחתן עם מזל שלהם-זה לא.עד כאן ושבכיתה של שורה-פייגע שלי תלמד איזה אילנית-מה פתאום?

  • 1.

    מי שיש לו יכולת להתמודד עם עובדות, שיכנס!

    אלי ירושלמי , 01/02/09 14:04

    בקיצור נמרץ, בעובדתיות ובענייניות - האמת על מפלגות הימין המזויף.


    הליכוד בראשות נתניהו:

    1. נתניהו עלה לראשות הממשלה ב-96, בזכות קולות הימין.
    לאחר שנבחר, המשיך את תהליך אוסלו עם רב המרצחים ערפאת,
    העביר כסף ונשק רב למחבלים, ביצע את מסירת חברון לידי אש"ף
    (בעקבות מסירה זו עשרות רבות יהודים נרצחו, כולל שלהבת פס הי"ד)
    ולאחר זמן מה אף חתם על הסכם וואי עם ערפאת, להעברת 13%
    מהשטחים לשליטת ארגוני הטרור - כשבעקבות הסכם זה התפרקה ממשלתו.

    המתווך האמריקאי מרטין אינדיק העיד בספרו שנתניהו היה מוכן למסור
    את כל רמת הגולן לסורים, והעביר מסמך עקרונות לאסד על ידי שליחו רון לאודר.



    2. נתניהו טוען שהוא לא תמך בהתנתקות, אך מדובר בשקר גס.
    ביבי הצביע בעד הצעת חוק ההתנתקות 4 פעמים בכנסת, והבטיח
    בפומבי שאף אם חוק ההתנתקות יובא למשאל עם - הוא יצביע בעדו.
    נאמן ביתו של נתניהו יובל שטייניץ, הבטיח שההתנתקות היא בעלת
    פוטנציאל להיטיב עם ישראל.

    3. בבחירות הללו, נתניהו פיזר רמזים על הקמת ממשלת אחדות
    עם קדימה והעבודה, והבטיח להמשיך את תהליך אנאפוליס - תהליך
    שמשמעותו ההתחלתית היא משא ומתן לא רק על יו"ש אלא גם על ירושלים.



    הבית היהודי-מפד"ל:

    1. יו"ר המפלגה, דניאל הרשקוביץ, אמר במסיבת עיתונאים רשמית
    שמפלגת הבית היהודי היא "לא ימין ולא שמאל", שהוא לא בהכרח
    יתנגד לויתורים על שטחים, ושינתן חופש הצבעה בכל הנוגע לגירוש יהודים.

    2. הרשקוביץ מנהל קשרי ידידות עם ערבים בחיפה, ואף קיבל פרס
    הוקרה מארגון ערבי-שמאלני בשם "בית הגפן".

    3. במפלגת הבית היהודי תומכים "רבנים" מהצד השמאלני ביותר של
    המפה הפוליטית. למשל מקימה של מימ"ד, הרב אהרן ליכטנשטיין שתמך
    בהסכם אוסלו, הרב יואל בן נון שפועל יחד עם ארגונים ערבים ואנרכיסטיים
    בגדה נגד המתיישבים, והרב יהודה גלעד שהיה ח"כ של מפלגת העבודה
    ותמך באוסלו.

    מפלגת ישראל ביתנו בראשות ליברמן:

    1. מצע מפלגתו של ליברמן תומך בחלוקת ירושלים ובמסירתה
    לרשות המחבלים וכן במסירת המשולש שבגליל לרשות האויב.

    2. ליברמן היה שותף בממשלת ההתנתקות של שרון, עד ששרון פיטר
    אותו בעצמו כדי להכניס את העבודה. ליברמן היה שותף בממשלת ההתכנסות
    של אולמרט ובמלחמת לבנון הכושלת בתפקיד "השר לעניינים אסטרטגיים".

    3. בכל מערכת בחירות, ליברמן הציב אנשי שמאל ברשימתו. בכנסת הלפני
    אחרונה היה זה מיכאל נודלמן, שהצביע בעד ההתנתקות וערק לקדימה.
    בכנסת הזו זהו ישראל חסון, שגם הוא ערק לקדימה. לכנסת הבאה, ליברמן מתעתד
    להכניס לא מעט שמאלנים כדוגמת סופה לנדבר, ח"כית של מפלגת העבודה בעבר
    וידידתו הקרובה של שמעון פרס, וכן הדוגמניות אנסטסיה מיכאלי ואורלי לוי שהשתייכו
    לקדימה ולמרץ בעברן.

    מפלגת ש"ס:

    1. ש"ס העבירה את הסכם אוסלו על ידי המנעות בהצבעה, וראשיה מעולם לא
    התחרטו על מעשה זה. התנגדותם להתנתקות אינה הוכחה לשינוי כלשהו בעמדותיהם,
    שכן הם תמכו באופן עקבי בנסיגה תחת הסכם שלום כגון אוסלו, ולא בנסיגה חד צדדית.

    2. רק השנה, ש"ס הצביעה בעד אדריכל אוסלו, שמעון פרס, לנשיאות המדינה -
    מה שמצביע על כך שהברית שכרתה ש"ס עם השמאל עדיין שרירה ועומדת.



    והאיחוד הלאומי?
    נו זה לא אופציה. (למה?).

    • מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      איקי , 01/02/09 15:13

    • האיחוד הלאומי לא אופציה כי הם רואים רק דבר אחד

      ניסים, 01/02/09 16:46

      את עצמם ( בטווח של 100 מטר + - מבית אל ב) כל השאר לא מעניינים אותם.

      • האיחוד הלאומי רואים את עתיד המדינה -ידאגו שלא יפלו טילים על ערי המרכז!

        יוסף אורן, 01/02/09 17:14

        רק האיחוד הלאומי ט' ימין אמיתי ונחרץ.

    • ש''ס זו מפלגה של דעת תורה ואכן אין בה ימין או שמאל-אלא דעת תורה נטו!

      הרב עובדיה אכן שקל וויתורים בתקופה מסויימת אך עם, 02/02/09 00:17

      סייגים רבים וזאת עפ''י דרך התורה-אצלכם הולכים עם הראש בקיר למרות שעם כל הצער שבדבר על א''י אין שום הלכה של יהרג ובל יעבור-זה נאמר על עריות למשל,ואני שמח שיש ברור בעם כולל אצלכם בנושא זה מי להשם אלי.. אין יותר לשחק על שתי הדרכים,לפחות מבחינת החינוך והשאיפה הדברים צריכים להיות ברורים.ללא צבירת זכויות שהעיקרית שבהן למוד התורה בקדושה-אין מה לקבוע עובדות בשטח (למרות שזה יפה ומוערך בעיני כאדאולוגיה אך אנו בתורה עסקינן ולא בגחמות לב הזויות יפות ככל שיהיו).היום לדוגמא הרב שינה את עמדתו בהתאם למצב,ליתר דיוק לפני האינתיפדה השנייה שהרב כבר חזה כחדשיים לפני פריצתה ואז אמר על הערבים-נחשים ועקרבים..במצב שנוצר הרב פסק כי אין להחזיר שטחים.לסיכום:ש''ס מפלגה עניינית ולא דוגמאטית.מאחל לעם ישראל ללכת בעקבות גדולי התורה של הדור ולא בעקבות מנהיגים פוליטיים בזויים או כאלה שאין להם דעת תורה או כבוד לדעת תורה.

      • יש משהו בדבריך

        shmulikdge , 02/02/09 04:44

        אולי לבחירות הבאות אצביע שס

        • לאחר שתתאחד עם האיחוד הלאומי הבית היהודי ויהדות התורה

          shmulikdge , 02/02/09 04:44

          זה יתן מעל 30 מנדטים ונשלוט פה

          • אין לנו כל צורך לשלוט-אלא לחיות חיי תורה! (ל''ת)

            השלטון לבורא עולם-כך לפחות מתפללים בראש השנה, 02/02/09 06:53

    • עוד מספר עובדות

      יעל, 02/02/09 11:57

      ליברמן מנפנף בקול רק בקטע שהוא נגד ערבים.
      מה אם זה שהוא יפעל לאישור נישואים אזרחיים?? מדינה לכל אזרחיה?? (כפירה ביסודה של מגילת העצמאות)

      ביבי ביטל את הקצבאות להזכירכם. שמדינה חוץ מביטחון (לא שזה הצד החזק של ביבי..) צריכה גם להיות חברתית והומנית כלפי אזרחיה.

      ש''ס לא הצביעה בעד אוסלו! ובאוסלו ב' אפילו התנגדה! ואילו מפלגות הימין שישבו בממשלת ההתנתקות ונצמדו לכסא וביבי שהצביע בעד ההתנתקות??

      אין אף תנועה חברתית שדואגת לכלל האוכלוסיה, כמו ש''ס!!
      שהעבירה כספים לביטוח הלאומי לאחר עליית מחירי הלחם!!
      שלא הצטרפה לממשלת לבני כי לא קיבלה הבטחה על ירושלים!!

      אולי בגלל זה היא המפלגה הכי שנואה בקרב העם... בגלל שמפחדים מהם... הם חזקים...