• 82.

    שמעתי שחלק מחברי קדימה יעברו לליכוד, לכן אני מעדיפה עבודה (ל''ת)

    עבודה זה שמאל יציב. קדימה זו חבורת אופורטוניסטים, 09/02/09 11:10

  • 81.

    נראה שלעפר שלח חשוב להמשיך בתעמולה פרועה בעד ציפי לבני

    יגאל, 01/02/09 11:01

    נראה שעפר שלח בטוח שכולנו עד כדי כך מטומטמים שאפשר להאכיל אותנו לוקשים ובכמויות מסחריות. למה לנסות להתחבא מאחרי כתבות יזומות על ציפי לבני? למה לא לקרוא לילד בשמו? למה לא לכתוב ישר שזאת תעמולת בחירות עבור קדימה ושמאל? הרי גם כך כולם מבינים את זה. או ששלח חי באילוזיה שאנשים אינטליגנטים הם תמיד שמאלנים?

  • 80.

    איפה הרגש? אין לה רגש. אוטיסטית, לא ראיתם אותה בראיון לרשת זרה?

    מפונה מגוש קטיף, יעקב לויטוב, 01/02/09 10:10

    בפרצוף אטום אמרה שתפנה עוד יהודים והודיעה שבשביל זה יש לה את המשטרה. רק לחברים שלה הערבים בקדימה -שפורעים בחוק בגליל ובנגב, אין לה שוטרים.הקימה ועדה להכשרת פלישותיהם.הצביעו איחוד לאומי-ט'

  • 79.

    שלח יקיר חמס ודוק' לכבוד ביחידה לסילוק יהודים לים הופך לחסיד ציפוט (ל''ת)

    מבולבל, 01/02/09 10:08

  • 78.

    שלח יקיר חמס ודוק' לכבוד ביחידה לסילוק יהודים לים הופך לחסיד ציפוט (ל''ת)

    מבולבל, 01/02/09 10:08

  • 77.

    ב 10 בפברואר = שווה להצביע ליכוד !!!!

    הליכוד בפיקוד , 01/02/09 09:43

    ברור שליבני וברק נכשלו בבטחון
    ברור שביבי צדק כשהזהיר שיעופו טילים מחמאסתן
    ברור שליבני והרגיעה שלה זה מתכון לאסון
    ברור שברק נכשל בלבנון ובחמאסתן
    תנו לביבי למגר את הטרור משלטון חמאסתן
    forget the rest = bibi is the best

  • 76.

    איפה הרגש? אין לה רגש. אוטיסטית, לא ראיתם אותה בראיון לרשת זרה?

    מפונה מגוש קטיף, יעקב לויטוב, 01/02/09 09:22

    בפרצוף אטום אמרה שתפנה עוד יהודים והודיעה שבשביל זה יש לה את המשטרה. רק לחברים שלה הערבים בקדימה -שפורעים בחוק בגליל ובנגב, אין לה שוטרים.הקימה ועדה להכשרת פלישותיהם.הצביעו איחוד לאומי-ט'

    • נכון !בוב סיימון היה בשוק !שאל אותה את תפני שישים אלף איש ?

      לא התאוששתי מההלם, 01/02/09 10:00

      והיא ענתה בפשטוט דיבילית כן !זאת הדרך היחידה !מזעזע !לרגע היה נדמה לי שאיזו קיסרית רומית מטורפת מאיימת לקחת שלטון !כל בר דעת יבין שבאישה הזאת יש משהו מטורף ולא מסוגלת להבין כלום בכלום !ראו הוזהרתם !

  • 75.

    להצביע בעד תהליך שלום וחברה טובה יותר- עבודה או קדימה (ל''ת)

    לא להצביע ימין, לא ליכוד לא ליברמן, 01/02/09 09:17

    • תסביר מטומטם ! איך יהיה שלום וחברה טובה אם אתה שולל את הימין והליכוד ?

      הגיון פשוט, 01/02/09 10:20

      שמהווים (בקרב היהודים ללא הערבים)למעלה משמונים אחוז? זה דרכו של השמאל לדבר בלי לחשום !מטומטמים אמרנו ?

  • 74.

    ב 10 בפברואר = שווה להצביע ליכוד !!!!

    הליכוד בפיקוד , 01/02/09 09:10

    ברור שליבני וברק נכשלו בבטחון
    ברור שביבי צדק כשהזהיר שיעופו טילים מחמאסתן
    ברור שליבני והרגיעה שלה זה מתכון לאסון
    ברור שברק נכשל בלבנון ובחמאסתן
    תנו לביבי למגר את הטרור משלטון חמאסתן
    forget the rest = bibi is the best

  • 73.

    ציפי: אני לא מאמין לך (ל''ת)

    מנותק מעזה, 01/02/09 09:03

  • 72.

    כל קול ללבני נטו לשפיות

    שפויה, 01/02/09 09:01

    ביבי לא בא בחשבון, שמעתי אותו, ראיתי אותו כראש ממשלה, ברק נפלא כשר בטחון,לבני מדברת בעברית שלי, בהגיון שלי, סוף סוף מישהי שנותנת תקוה שנמוגה.

    • מטורפת ואחוזת תזזית כמוה ! כל המטורפים טוענים לשפיות ! (ל''ת)

      הבוקר שוב ירו טילים !, 01/02/09 09:39

    • אם ''שפיות'' = קטיושות על רמת-גן אז אני מעדיף משוגעים (ל''ת)

      איל לוקו, 01/02/09 10:21

    • שפויה?

      צוויץ צוויץ, 09/02/09 12:48

      איזו תקוה ואיזה נעליים? אפופה כולה בסירחון ושחיתות ולמרות שמצויידת בחתיכת אף מסריחה אך לא מריחה.

  • 71.

    גילוי נאות - אני בעד ציפי לראשות הממשלה.

    עפר שלח, 01/02/09 08:01

    היא אמנם תמכה בהתנתקות, שאני חשפתי את השיקולים המושחתים של שרון.
    היא מעולם לא הודתה בכשל שהוביל להקמת מדינת טרור חמאסית ברצועת עזה.

    היא אמנם מצהירה שהיא מחוייבת לאובמה יותר מאשר לישראל (הוא גם חתיך).

    אבל בגלל שאני ביביפוב מוצהר ובגלל שלאהוד ברק אין סיכוי, אני תומך בציפה
    ושלא תגידו שלא ידעתם

  • 70.

    לא חשוב האישים חשוב הרעיונות

    jakil, 01/02/09 07:57

    השיטות שננקטות היום, בליכלוכים אישיים כדי לקדם את המפלגות זה ללכלך על מי שעומד בראשם. זה לא נכון לעשות. כל מפלגה יש לה מדיניות לפעולתה ויש גם מצע לכל מפלגה. מפלגת עבודה מתחת לברק כבר נתן לערפאת בזמנו כל יהודה ושומרון וכל ירושלים המזרחית חוץ מהכותל המערבי. ערפאת החזיר לו באינטיפאדא שניה כמו שהבטיח שיעשה. קדימה נתנה את עזה באופן חד צדדי ואת ההפסקת אש באופן חד צדדי. אנחנו נשארנו עם הטילים שנוחתים על הראש. ביבי לפי מצע מפלגתו ימשיך לעשות ויתורים כואבים בהסכם. אבל אנחנו כבר ראינו איך הצד השני מכבד הסכמים. הוכנס לראש הציבור על ידי תעמולת השמאל, שביבי יעשה ברית עם הימין הקיצוני. מי זה הימין הקיצוני. הימין הקיצוני הם אלו שהבטיחו לעשות טרנספר לערבים למדינות ערב. היום אין מפלגה כזאת. המפלגה יחידה שבאמת ימני דווקא רוצים לחיות בשלום עם הערבים בכל חלקי ישראל. גם בחיפה גם ביפו גם בחברון וגם בירושלים. אם יכולים בשאר העולם המערבי לחיות באותם ערים אצלינו בוודאי גם כן. דווקא כוחות השמאל במדינה רוצים לזרוק את הערבים למנהיגות קיצונית שלהם שראש רצונם חיסול מדינת היהודים הארורה שהם בני קופים וכו'. כך לא בונים קבוצה וכך גם לא יהיה לנו שלום. להזכיר שהתקופה בין 1968 עד 1985 רמת החיים בעזה והגדה עבר מהגרוע במדינות ערב לשני מראש הרשימה ברמת חיים.

  • 69.

    ביקשתי מהגננת של בני שתבטל את הופעתה של לבני בפני הפעוטות. שלא ילמדו

    אליקו, 01/02/09 07:52

    לשקר.

  • 68.

    ליבני היא בסך הכל פלקט של אדלר והמושחתים הנדחף לכל פינה (ל''ת)

    נעמי שחור , 01/02/09 07:03

  • 67.

    רק ציפי \\ ביבי מאכיל אותנו לוקשים \\ ברק- מוטב לא להגיד

    אסף, 01/02/09 06:33

    בראיון שנתן בערוץ 2 - הוא אמר שאיראן לא תתחמש בנשק גרעיני באופן חד משמעי.וזה לדעתי פגע בו - אם ארה''ב לא עצרה אותם עד עכשיו אז בטוח שגם אנחנו לא נעצור אותם .ואם כן ננסה להפגיז יש לי הרגשה שישראל תתחיל לבדוק את הנשק הגרעיני - כי ישראל תעלה באש .

  • 66.

    rabbistoveem@yahoo.com

    rabbi toveem, 01/02/09 04:19

    No Livni Prime Minister
    אנחנו מאמינים לאותו שבני באגין
    מאמין. ציפי לבני לא
    טובה לישראל. אין לה נפש יהודי. ההורים שלה היו באמת
    נפשות יהודיים. לא כמו ליבני, האמא של ליבני ואבא
    נלחמו למולדת יהודית ; אבל ליבני עשתה ברור זאת
    ההשקפות שלה הן בהנחת זה-ליד-זה לאלו מההורים
    שלה שעזרו לבונים את המדינה של ישראל שהיא עכשיו
    מחפשת לתת הלאה בחלקים. לב של ליבני הוא לא עם
    ישראל אבל עם האגו שלה וחשיבות עצמי


    יותר מכך, הם באופן מוחלט חיזקו את חמאס עזה
    משומשת כמו שילוח מבססת לרצוח את ישראלים
    אלוהים נתן את המדינה של ישראל ליהודים כפי
    שחוף מבטחים. כאשר אנחנו נותן את האלוהים נתן
    אדמה הלאה אנחנו מחללים את אלוהים בשם קוראים
    וכמו כן המקום היחיד בעולם איפה יהודים יכולים להיות
    בטוחים. תן לנו להסתכל בהיסטוריה הכי מאוד
    השאירעה באחרונה שלנו בעזה וראה את הרבה מיקרי
    מוות ישראליים שנותנים את האדמה שלנו הלאה גרום
    ועכשיו כל ישראלים חיים באפילו יותר פוחדים. כל יום
    ישראלים פוחדים לשלהם ומשפחות שלהם חיה. בזמן/אף
    שישראלים איומים להיות בעל יותר ילדים שימותו את
    פלישתינים מולידים בשער מעורר חרדה. אחרי הכל הם
    יכולםי להשתמש ביותר מחבלים מתאבדים

    חס וחלילה ליבני ראש ממשלה נבחרת. זה ערבות שעוד
    רבים גדולים ישראלים בודאי ימותו וייפגעו ויהיו לא יוכלו
    לדאוג למשפחות שלהם כתוצאה של הליבני יצויינו כוונה
    שהגדה תנתן לפלשתינים. כאשר מוסלמים מתפללים
    לאללה הם מתפללים למוות לישראל. לא רק זה
    טיפשי לתת את הגדה הלאה זה בודאי יקרה אם ליבני
    ייבחרת. אבל זה נגד אלוהים
    חמאס וחיזבאללה בזמן הקרוב ישלטו בגדה אם האדמה
    תנתן לפלשתינים. ויהיה מעולם לא שלום לישראל ואנשים
    שלה.

  • 65.

    עופר שלח נעשה גם פסיכולוג לעת מצוא - מתי יבינו שהבחור חרטא (ל''ת)

    דודו לוי, 01/02/09 04:00

  • 64.

    קדימה מגרדים את ה-20 מנדטים מלמטה,וזה אחרי תמיכה תקשורתית אדירה, נשאל:

    יופיטופי , 01/02/09 02:26

    כמה מנדטים קדימה היו מקבלים ללא התמיכה התקשורתית המאסיבית ? כל תשובה אפשרית : 13,11,9,5,3,0.הימין הולך לעלות בענק,קדימה מתרסקת ותתאדה די מהר אחרי הבחירות.

  • 63.

    ב 10 בפברואר הולכים להצביע ליכוד !!!!!!

    הליכוד בפיקוד , 01/02/09 01:18

    ברור שליבני וברק נכשלו בבטחון
    ברור שביבי צדק כשהזהיר שיעופו טילים מחמאסתן
    ברור שליבני והרגיעה שלה זה מתכון לאסון
    ברור שברק נכשל בלבנון ובחמאסתן
    תנו לביבי למגר את הטרור משלטון חמאסתן
    forget the rest = bibi is the best

  • 62.

    נו,אז מה היא אומרת ולמה? כלום? כי זה מה שארד ואדלר אמרו? זה מה שחשבתי. (ל''ת)

    חוץ מרגש,חסרים לה גם:דעה,מנהיגות,כשרון,חזון,ועוד.., 01/02/09 01:14

  • 61.

    הדרך היחידה להחליש את כח המיקוח של ש''ס: להצביע ליכוד (ל''ת)

    מצביע שינוי לשעבר, 01/02/09 01:10

  • 60.

    אחרי כל כך הרבה אסונות שיחד עם המפיונרים המיטה על העם היהודי ועל מדינת

    ג'ינג'י = ת''א, 01/02/09 00:45

    ישראל!! כולה כישלון אחד גדול! איזה הישגים יש לה בדיוק??
    לא רוצים אחדות עם כישלונות כמו קדימה והעבודה, אתם אסון למדינת ישראל רק ביבי וליברמן יצילו אותנו וישקמו אותנו מההרס שאתם משאירים אחריכם!
    אנחנו לא שפני ניסיונות שלך כדי לכי הביתה מספיק!!
    עלק היא תשנה את ההיסטוריה- אנחנו רואים אחרי שמונה שנים מה השארתם לעם היהודי רק הרס שסע וחורבן הבאתם על העם היהודי ועל מדינת ישראל!!
    הרסתם את והמפיונרים את המדינה על מנת להקים מדינת טרור לבני הבליעל הרוצחים הכל כדי לרצות את בוש ואת הכלבה השחורה רייס!! בוש והכלבה השחורה לחצו ואתם רקדתם עפ''י החליל שלהם תוך כדי הריסת העם היהודי ומדינת ישראל! ארורים תהיו!
    ארור יהיה מי שבוחר בקדימה והעבודה הם גירשו יהודים מהבית, ניהלו מלחמות שבו נרצחו לנו חיילים ואזרחים עם אפס תוצאות + חתימה על הסכמים ריקים מתוכן וללא שום לקיחת אחריות!
    השמאלנים רודפים אחרי היהודים חובשי הכיפות ואחרי החיילים כמו גרמניה הנאצית!!
    בגלל האסונות שקדימה והעבודה המיטו על העם היהודי בעריצות דיקטטורית חזירית אסון אחר אסון אנחנו בכיליון עיניים מחכים לבחירות על מנת לשלוח את הארורים האלה הביתה!!
    הפשעים שלהם יכתבו בספר היסטוריה!!

  • 59.

    אני מצביע ביבי. כי הוא עשה ואמר את האמת ואת ם יכולים (ל''ת)

    דניאל, 01/02/09 00:38

  • 58.

    אני אצביע ללבני!

    רוני, 01/02/09 00:22

    אני כפמיניסטית אמיתית לא חושבת עם הראש אלא עם איבר אחר. לא אכפת לי שלבני לא עשתה כלום במשך 10 שנים. העיקר שיש לה את האיבר הזה שיש לי גם. לכן אני מצביעה רק לבני!

  • 57.

    לא - נשאר רק מרצ. אחרי הבחירות מופז יעשה לה אמבוש

    ד.ב, 01/02/09 00:19

    ויהיה בממשלה

    אז מי שלא רוצה שהקול שלו יהיה בקואליציה עם ליברמן - שיצביע מרצ

  • 56.

    שלח כמה שילמו לך על הכתבה?

    רמי, 31/01/09 23:36

    נמאסת עם ההבחנות המקצועיות שלך אתה כתב מטעם. לא מסוגל אדם כמוך לשאול את השאלות מדוע ציפציפי יושבת עם ש''ס בממשלה שלוש שנים? מדוע התנגדה לכל חקיקה בעד הנשים העובדות. שום דבר אתה לא מסוגל לראות?

  • 55.

    צריך לסמוך רק על נתניהו !!!!!

    הליכוד בפיקוד , 31/01/09 23:35

    ברור שליבני וברק נכשלו בבטחון
    ברור שביבי צדק כשהזהיר שיעופו טילים מחמאסתן
    ברור שליבני והרגיעה שלה זה מתכון לאסון
    ברור שברק נכשל בלבנון ובחמאסתן
    תנו לביבי למגר את הטרור משלטון חמאסתן
    forget the rest = bibi is the best

  • 54.

    איך אפשר להצביע לליבני שאפילו אח שלה לא מוכן להצביע לה? (ל''ת)

    mrosenberg27 , 31/01/09 23:30

  • 53.

    די, שלח, תגיד ''כולם להצביע קדימה'' במקום לחפור לנו בראש

    שחר, 31/01/09 23:29

    איבדת כבר את כל הבלמים בערוץ 10 בערב שישי, כשאמרת שהמערך הוא כבר לא אלטרנטיבה שלטונית ושאין להצביע עבורו, ועכשיו המאמר המלוקק והמתלקק הזה על לבני.
    תגיד, אין לך בושה?

  • 52.

    יש מספיק גנרלים בכנסת. מי יציל אותו מטימטום??? התנועה הירוקה מימד

    ענקירוק , 31/01/09 23:03

    עם חזון מדעי. ומועצת חכמים בכל התחומים
    התנעה הירוקה עם אלפי פעילים סביבתיים מכל הארץ. נלחמים נגד בעלי ההון ומזהמי האויר הים והיבשה. מספיק עם שיטת השקשוקה.

    התונעה הירוקה מימד ----'ה' בקלפי !!!!

  • 51.

    קדימה/העבודה/ליכוד...... כבר הצבעתם להם ומה קרה? הפעם רק התנועה הירוקה (ל''ת)

    ענקירוק , 31/01/09 22:56

  • 50.

    היית ונשארת זונת תגובות. אתה בסה"כ עבריין קטן....שחושב שהוא גדול

    mrosenberg27 , 31/01/09 22:49

    הרסת כבר את המבנים הלא חוקיים שבנית ?

    תענוג לראות שאתה מסוכסך עם הסרסור שלך....אולי תחליף סרסור....שמעתי שטיבי מחפש בוגד כמוך.

    • התגובה ממוענת ליגאל כהן, עבריין הצעצוע מרחובות. (ל''ת)

      mrosenberg27 , 31/01/09 22:52

      • שפתי כהן=יגאל יודע שקדימה מגרדת את ה-20 מלמטה ומעביר את האחריות על ארד

        יופיטופי , 01/02/09 00:10

        ככה זה בקדימה.כולם לחוצים.כולם מאשימים את כולם.אפשר לחשוב ש-10000$ לטוקבקים היה עוזר במשהו ,נתניהו מוביל ב-10-20 מנדטים כבר חודשים ואפילו שנים(כבר אחרי הכישלון בלבנון)אז 10000$ היו משנים את המצב.מה שקרה זה מאוד פשוט: "מר" כהן לא קיבל את מבוקשו אז הוא תוקע את הסכין בגב של מפעיליו מקדימה,כי כשהספינה טובעת החרא צף.

  • 49.

    אי אפשר להיות מובס בטוקבקים ולנצח בבחירות

    שפתי כהן , 31/01/09 22:44

    בעוד שבועיים, נדע, במה עלתה לנו תאוות הבצע, הטפשות והשחצנות...של ארד אדלר וחומסקי.
    הם קיבלו החלטה "אסטרטגית" להפקיר את הטוקבקים, עוד בבחירות הקודמות והמשיכו בכך עד היום.
    קדימה המפלגה היחידה שלא השקיעה שקל בודד אחד בטוקבקים.
    הצעתי לארד האידיוט להציל את קדימה 10.000$ למטה מתנדבים.
    אבל תאוות הבצע שלו ושל חבריו הדינוזאורים, מנעה ממנו לקבל את ההצעה.
    הוא ביקש ממני "הוכחה מדעית" שטוקבקים זה חשוב.
    ארד.
    בעוד שבועיים תקבל הוכחה מדעית.
    נבל.
    הבאת עלינו לא רק את הרס קדימה, גם את הרס המדינה.
    תאוות הבצע של הדינוזאורים האלה לא יודעת שובעה.
    אי אפשר להיות מובס בטוקבקים ולנצח בבחירות.
    זה אומר מלך הטוקבקים עבדכם.
    בעוד שבועיים תבינו.
    חבל.

    • מי שמשלם לטוקבקיסטים הוא כנראה עלוב ביותר

      ענקירוק , 31/01/09 22:58

      בתנועה הירוקהה מימד הפעילים נותנים את הכל מתוך אמונה

      חייבים להציל את המדינה מהטימטום

      • בעזרת השם, נקוה שתבזבזו כמה שיותר קולות לסמול.....

        mrosenberg27 , 31/01/09 23:07

        מי ייתן ויחסרו לכם 20 קולות כדי לעבור את אחוז החסימה.

  • 48.

    מיואשים מקדימה ? העבודה עבדו עלינו ? נצביע ליכוד לעתיד בטוח !!!!!

    הליכוד בפיקוד , 31/01/09 22:40

    ברור שליבני וברק נכשלו בבטחון
    ברור שביבי צדק כשהזהיר שיעופו טילים מחמאסתן
    ברור שליבני והרגיעה שלה זה מתכון לאסון
    ברור שברק נכשל בלבנון ובחמאסתן
    תנו לביבי למגר את הטרור משלטון חמאסתן
    forget the rest = bibi is the best

  • 47.

    למה קדימה הובסה בטוקבקים ותשלם על כך בקלפי ?

    שפתי כהן , 31/01/09 21:59

    אדלר ארד וחומסקי "השקיעו" 5 מליון ש"ח באינטרנט וכל ילד יודע שאנו מובסים באינטרנט.
    איך זה יכול להיות ?
    ממידע שיש לי ואני מנוע מלשתף אתכם, ידוע לי שבקדימה, מי שמקבל עבודה צריך להחזיר 50% מהכסף למאח'רים.
    יש לי עדות חותכת לפיה אחד המאח'רים הציע לגורם מסויים עבודה בהיקף גדול, בקמפיין מוניצפאלי, ובלבד שיחזיר לו 50% מהתמורה עבור התיווך.
    ובאשר לאדלר, ארד וחומסקי נשאלת השאלה :
    הם העבירו מכיס לכיס 5 מליון ש"ח ?
    לי הם סירבו להקציב 10.000$ כדי לנצח בטוקבקים.
    בוודאי תגידו שאני לא מבין והטוקבקים אינם בעלי חשיבות. בוא ננסה להעמיד נואם מול קהל שכל כולו קורא לו בוז, זורק עליו עגבניות ולועג לו. לדעתכם הנואם יכריע את דעת הקהל או הציבור הגדול שצועק לעומתו ?
    רבותי, כבר נאמר : "קול המון כקול שד"י" זו מוסכמה שיווקית מהמדרגה הראשונה אותה המציאו אבות אבותינו לפנינו.
    ומי לדעתכם שלח אותי לערוך "מחקר מדעי" ולהוכיח לו שהטוקבקים משפיעים ? ארד. כן, אייל ארד. הוא ממליץ לקדימה להשקיע 5 מיליון ש"ח באינטרנט אבל לא בטוקבקים. בכל מדיה בה יש לו חלק ונחלה והנאה ורווח הוא משקיע. רק לא במדיה הקובעת והחשובה לקדימה עצמה.
    אדלר וארד שמו את טובתם האישית והעיסקית לפני טובתה של קדימה.
    אדלר וארד מעלו בשליחותם

    יגאל כהן, רחובות
    קדימאי

    • סוף סוף הזבל הזה (שפתי כהן) מדבר אמת,קדימה קנו טוקבקסטים ועדיין הובסו

      יופיטופי , 31/01/09 22:26

      כי התמיכה האמיתית בנתניהו כל כך גדולה שגם בלי (כמעט) לקנות טוקסקבטים,מתקיים יתרון עצום בטוקבקים לטובת הליכוד ונגד קדימה.(וזאת אחרי לא מעט צינזורים של NRG YNET ו-WALLA)
      אגב העובדה ששפתי כהן מוציא את הכביסה המלוכלכת החוצה לפני הבחירות ,מעידה על מצבה העגום של קדימה מול נתניהו , ועל החומר האנושי(שפתי כהן) של תומכי קדימה.(הוא בוודאי יטען שהוא מלכלך על קדימה לטובת קדימה ,אבל אנחנו יודעים טוב מאוד מי הם אנשי קדימה)
      אגב נוסף,אני מציע לכם לעבור על ההודעות הקודמות של שפתי כהן כדי שתיווכחו איזה מסרים נמוכים, עלובים ושקריים ביקשו ממנו למכור שם בקדימה.

      • טיפש, אף פעם לא קיבלתי אגורה ! דגנראט

        שפתי כהן , 31/01/09 22:44

        בעוד שבועיים, נדע, במה עלתה לנו תאוות הבצע, הטפשות והשחצנות...של ארד אדלר וחומסקי.
        הם קיבלו החלטה "אסטרטגית" להפקיר את הטוקבקים, עוד בבחירות הקודמות והמשיכו בכך עד היום.
        קדימה המפלגה היחידה שלא השקיעה שקל בודד אחד בטוקבקים.
        הצעתי לארד האידיוט להציל את קדימה 10.000$ למטה מתנדבים.
        אבל תאוות הבצע שלו ושל חבריו הדינוזאורים, מנעה ממנו לקבל את ההצעה.
        הוא ביקש ממני "הוכחה מדעית" שטוקבקים זה חשוב.
        ארד.
        בעוד שבועיים תקבל הוכחה מדעית.
        נבל.
        הבאת עלינו לא רק את הרס קדימה, גם את הרס המדינה.
        תאוות הבצע של הדינוזאורים האלה לא יודעת שובעה.
        אי אפשר להיות מובס בטוקבקים ולנצח בבחירות.
        זה אומר מלך הטוקבקים עבדכם.
        בעוד שבועיים תבינו.
        חבל.

        • אין ספק שזונה שעובדת בחינם היא הרבה יותר בזויה....

          mrosenberg27 , 31/01/09 23:12

          לזונות בצומת ביל"ו יש יותר כבוד ממה שיהיה לך ולזרעך...

        • שפתי כהן-יגאל יודע שקדימה מגרדת את ה-20 מלמטה ומעביר את האחריות על ארד

          יופיטופי , 01/02/09 00:12

          ככה זה בקדימה.כולם לחוצים.כולם מאשימים את כולם.אפשר לחשוב ש-10000$ לטוקבקים היה עוזר במשהו ,נתניהו מוביל ב-10-20 מנדטים כבר חודשים ואפילו שנים(כבר אחרי הכישלון בלבנון)אז 10000$ היו משנים את המצב.מה שקרה זה מאוד פשוט: "מר" כהן לא קיבל את מבוקשו אז הוא תוקע את הסכין בגב של מפעיליו מקדימה,כי כשהספינה טובעת החרא צף.

        • יפה. עכשיו תודה שאתה גם בנצי וההוא ממעלות (ל''ת)

          tomker , 01/02/09 07:25

  • 46.

    דרושה אנטיליגנציה רגשית (ל''ת)

    לראשות הממשלה, 31/01/09 21:45

  • 45.

    דרושה ממשלה יציבה. חבל לבזבז את הקולות על כל מיני מפלגות קקיוניות

    יציבות יציבות יציבות, 31/01/09 21:43

    והזויות.
    שלושה מועמדים זה מה שיש ויש לבחור את הטוב ביותר, המתאים והנכון ביותר מבינהים.
    יש לתת משקל הצבעתי רב יותר למפלגה בעלת הסיכויים הטובים ביותר להרכיב ממשלה מקצועית ומוצלחת.

    הפעם יש להניח לדעות ולנטיות פולטיות ולהפעיל אחריות אזרחית, זאת בנסיון להשיב למערכת הפוליטית יציבות.

  • 44.

    שוב שלח?כל יום?נשבר כבר ממנו! (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 31/01/09 21:30

  • 43.

    נו שוין

    יודע דבר, 31/01/09 21:18

    הבעיה עם ליבני היא שהיא נטולת יכולת מנהיגות לחלוטין. ולא כל הקשקשת הזו

  • 42.

    תחית המתים לציפורה לא יהיה. תמשיכו לנסות להריץ את הברברנית (ל''ת)

    gygcvj , 31/01/09 21:15

  • 41.

    ציפי לבני תתכונני: ב-10 בפברואר פרק ההדחה !! (ל''ת)

    סוף להישרדות של קדימה, 31/01/09 21:11

  • 40.

    ללבני חשוב שיקנו ממנה את הסחורה, היא בטוחה שכל החכמה אצלה, ו...רוב הדי (ל''ת)

    הדיבורים הם תיאוריה, אין מעשים!!, 31/01/09 21:10

  • 39.

    האימא של כל הספינים

    רבותיי זה אמיתי. מבקש לא להזדהות, 31/01/09 21:03

    ממידע שקבלתי מאדם שמקורב למטה הבחירות של קדימה.
    הולכים להריץ ביום יומיים לפני הבחירות ספין מטורף.
    שינסה לטרוף את הקלפים ולנגן על רגשות העם.
    משהו שקשור כנראה לשרון.
    זה כל מה שאני יודע נכון לרגע זה. ברגע שאדע יותר
    אוסיף פרטים במידה וזה יאושר לביצוע. מבחינת היועצים זה נשק יום הדין.

    מקוה שאכן זה לא יתבצע אני מלא הערכה לאדם ולא הייתי רוצה
    שמישהו יעשה בו שימוש ציני!

    ימים יגידו.

    • מה הם הולכים לעשות? לנתק אותו מהמכשירים? (ל''ת)

      באמת מעניין. שלח רמזים!, 31/01/09 23:30

  • 38.

    ציפי פשוט עילגת,גם בעברית וגם באנגלית============

    ושאייל ארד יחנק עם התשדירים השקריים שלו!, 31/01/09 20:47

    לולא ציפי הייתה שומעת ליועצים הפרחחים שלה אייל ארד&וראובן אדלר אז אולי ביבי היה מקדם אותה בממשלתו,חבל ציפי פיקששת!

  • 37.

    אני מכיר רבים המצביעים ליכוד בגלל הנבחרת ולא בגלל ביבי

    גלעד, 31/01/09 20:45

    איזו עוד מפלגה מאגדת תחתיה שניים מהפרלמנטרים המצטינים בכנסת (סער וארדן), אנשי אמת (בגין ויעלון), אנשים שורשיים (ריבלין) למעלה מ 8 מועמדים בני פחות מ 40. לזה קוראים נבחרת! ורבים מצביעים רק בגללה!

    • ביבי נוכל וארדן שרלטן

      אוף נמאס לי, 31/01/09 22:54

      רק לבני (ואני כל כך שקוף ככה שאני לא בשכר)
      סתם נמאס לי ובא לי להגיד מה אני חושב קדימה ציפי!!!!!!!!!!

  • 36.

    מרוב סופרלטיבים לעפר שלח שכחתם לכתוב

    ד, 31/01/09 20:40

    מרוב סופרלטיבים לעפר שלח שכחתם לכתוב שהוא עתונאי גרוע

  • 35.

    שלח אמר את זה במילותיו. צריך הכרעה ברורה או ליכוד או מרצ

    idan1986 , 31/01/09 20:28

    אם אתם בעד המשך הויתורים ללא תמורה, מדיניות כלכלית לא אחראית שתשפוך כספים על משרדי הממשלה ולא תקדם במאומה את החינוך או הרווחה - הצביעו מרצ.

    אם אתם בעד מדיניות בלתי מתפשרת מול הטרור, מדיניות כלכלית של רפורמות שמשפרות את החינוך והרווחה למעננו האזרחים הצרכנים - הצביעו ליכוד.

    אלו 2 המפלגות שבאמת מציגות הבדל היום.

    • אכן ליכוד או מרצ:

      שי כ , 31/01/09 21:08

      אם אתם בעד מדיניות שמאזנת בין הגנה על המדינה וחתירה לשלום אמת, אם אתם בעד מדיניות כלכלית הדואגת למעמד הביניים, ומבטיחה חינוך, בריאות, דיור, פנסיה ורווחה לכל - הצביעו מרצ.

      אם אתם בעד מדיניות של מלחמה לנצח, יאוש נטול תקווה, התנחלויות והתגרות מתמדת בפלסטינים, ריב עם כל העולם, מדיניות כלכלית של הפרטת המדינה ומסירתה בנזיד עדשים למאיון העליון, תוך הרס כל המערכות הציבוריות, דרדור מעמד הביניים והתעללות בזקנים, נכים וילדים - הצביעו ליכוד.

    • עידן-זכותך לדעתך, אך בדור את הסיבות למשבר הכלכלי הקשה בעולם-דרך נתניהו

      Ehad Haam-Zionist, 31/01/09 22:11

      של ה''חמדנות הקדושה'' ללא פיקוח ממשלתי-וקיצוץ מתמיד של השרותים.

      בדוק את עמדותיו של אובמה שזכה ברוב היסטורי בארהב-ותראה שאלו עמדותיה של מר''צ (לצערי ללא הכריזמה והעם שלנו שעשוי מפלסתלינה מפוחדת שכל דמגוג לש בה)

    • שלח בכבודו ובעצמו ,"עלה לרגל" לשרון וביקש שיכניס אותו לקדימה.שלח פתט.

      יופיטופי , 01/02/09 02:07

      תזכורת למפלגת הדמוקרטיה הגדולה : קדימה,שבה שרון בחר את רשימת המועמדים לכנסת לבדו.

  • 34.

    כואב למר שלח

    דן, 31/01/09 20:18

    כואב לך אבל לא יעזור ביבי יהיה ראש הממשלה

  • 33.

    אפרופו רגש ,בכל פעם שאני רואה/שומע את לבני, יש לי רגש שאני הולך להקיא. (ל''ת)

    יופיטופי , 31/01/09 20:15

  • 32.

    בסקרים:הליכוד עולה,קדימה בקריסה,ושלח לא יודע אם קמפיין השקר של קדימה

    יופיטופי , 31/01/09 20:14

    עובד או לא עובד,פשש סימן שאלה ענקי,שלח אתה פתטי.

  • 31.

    לבני=שלח=שמאל קיצוני=סהרוריות=סכנה=איכס. (ל''ת)

    יופיטופי , 31/01/09 20:11

  • 30.

    שכחת דבר אחד, קצת הסטוריה

    אלי, 31/01/09 19:26

    שכחת לכתוב מה קרה לכל המפלגות והאנשים שכל מה שהיה להם למכור הוא שנאה לש''ס,
    כפי הנראה אצל המעומדת שלך זה יקרה מהר מן הצפוי

  • 29.

    בעיית לבני והשמאל הקיצוני אינה ברגש שאין לו אלא בשכל שאין לו... (ל''ת)

    איציק המרכז , 31/01/09 19:12

  • 28.

    למה הפרצוץ שלך מר שלח מזכיר אבר מין זכרי עקום (ל''ת)

    שלמה אילת, 31/01/09 18:01

    • מכיוון שהבן אדם מעוות בפנים.הפנים מעידים על הפנים. (ל''ת)

      יופיטופי , 31/01/09 20:10

      • חלאה, הבן אדם פצוע מלחמה. (ל''ת)

        -, 01/02/09 11:18

  • 27.

    התגייסותו של סמולן קצוני כשלח למען לבני שכנעה אותי לא להצביע ללבני

    מירי, 31/01/09 17:58

    התגיסותו של סמולן קצוני כשלח למען לבני שכנעה אותי סופית לא להצביע ללבני

    • הליכוד ממלא את הקופה הציבורית בעוד שהשמאל רב עם עצמו איך לחלק אותה (ל''ת)

      idan1986 , 31/01/09 20:38

  • 26.

    ניצוח נכון חוץ משאלה מטרידה..ודבר נוסף-מופז יפרק את קדימה ויעבור לביבי

    Ehad Haam-Zionist, 31/01/09 17:34

    והשאלה המטרידה לגבי לבני: אחרי כל הסבריה, מהי תפיסתה הכלכלית/חברתית??? אני מאד חושש שאם ברק הוא ''נתניהו לייט'', לבני קרובה יותר בהשקפתה לנתניהו.
    -מהי תפיסתה הסביבתית של לבני? האם תפיסתה הכלכלית מכתיבה לה מינימום השקעה בשימור ושיפור הסביבה, וקידום חוקים בנושא??
    -אני נוטה להאמין כי לבני דוגלת בשמירת שלטון החוק בישראל-אבל מטריד אותי למה לא שמענו ממנה כל ציוץ בנושא הפרידמניזם??
    -ולבסוף, הרי לבני ישבה עם ישי וליברמן בממשלה-והייתה מוכנה להכניסם מחדש לממשלתה-והצביעה בעקבות ליברמן לפסילת שתי מפלגות שבג''צ קבע שאין רגלים דמוקרטיות למעשה הנלוז-אז היכן הלהט נגד בריונות אנטי דמוקרטית ומסחטת כספים דתית???

    אני מעדיף לאין שיעור יותר את ג'ומס אורון ומר''צ-ציונות הומנית והוגנת לחברה, חרדה לשמירת החוק והדמוקרטיה, ומשקיעה בשימור הסביבה ושיפור מצבם הכלכלי, בטחוני ומדיני של כלל אזרחי ישראל

    • למסית הפו"צ האנטישמי, בג"צ לא "קבע" דבר אלא התגייס לטובת מחנהו - השמאל

      איציק המרכז , 31/01/09 19:14

      הקיצוני והפו"צ יחד עם מפלגות ערביות הנלחמות במדינת היהודים.

      ושבוע טוב לך.

    • ואני מעדיף לאין שיעור את ממשלת האחדות הלאומית של נתניהו

      idan1986 , 31/01/09 20:35

      קודם כל, רק ביבי יגרום לחרדים לצאת לשוק העבודה מ2 סיבות:

      1. הוא היחיד שהעז לקצץ לחרדים כשר אוצר בממשלת שרון.
      2. הוא הולך איתם ולא נגדם כמו השמאל.

      מרצ רוצים להמשיך לשפוך כספים על משרדי הממשלה בלי להתנות את זה בייעול המערכת וברפורמות כמו שעשה נתניהו באוצר.

      לכל הסוציאליסטים למינהם אני אומר שהגיע הזמן להוריד את המיסים! תנו לבנאדם לחיות בארץ הזאת!

      תבינו שרק צמיחה מביאה צריכה שיוצרת מקומות עבודה וצדק חברתי. גם לתושבי הפריפריה מגיע לקנות מכונית, DVD וLCD. תפסיקו להתייחס אליהם כנזקקים שצריך כל הזמן לתת להם סעד.

      בבחירות האלה מח"ל לוקחת בענק כי נמאס לנו מהדמגוגיה של השמאל. אתם אלה שיצרתם את הקיפוח בהקמת המדינה ויצרתם את מושג השכבות החלשות, אתם אלה שהבאתם את אוסלו ואתם אלה שהיום טובים רק בחקיקה למען איכות הסביבה. אז בבקשה ממכם תמשיכו בזה - באופוזיציה.

      • עידן-זכותך-אך כדאי לך להתעמק בשורשי המשבר הכלכלי הקשה בעולם-ודרך אובמה

        Ehad Haam-Zionist, 31/01/09 20:56

        חוץ מהכריזמה ישנה חפיפה מדהימה בין עקרונותיו הנכונים לגישת מר''צ

        ולגבי ש''ס-אשרי המאמין

        • שורשי המשבר הכלכלי בהחלטה להעניק 100% משכנתא, ללא ערבויות, לעניים (ל''ת)

          את זה קלינטון עשה, וזו אכן דרכם של אובמה ומרצ, 01/02/09 01:20

          • ראשית זאת הייתה סיבסמת בוש ''ownership''-ושנית, זה קצה הקרחון של החמדנות

            Ehad Haam-Zionist, 01/02/09 02:01

            ההנחה הראשונה של השוק החפשי היא ש''המשק מגלה אחריות ולכן גורמים פרטיים לא לוקחים סיכונים''-והיא התגלתה ככוזבת במשבר הזה.

            המהלך של רווחים הולכים וגדלים (בכמות ואחוזים מכלל החברה) לשכבה של המאיון העליון נבנתה ברבע המאה האחרונה של העידן השמרני (שגם קלינטון קיבל אותו כנתון)-ויחד עמה ירדו המיסים שמשלם מאיון עד מחציתם מלפני 20 שנה. המהלך הזה קיבל האצה עצומה עם כניסת בוש לתפקיד וקיצוץ המיסים המסיבי לעשירים-וכתוצאה מזה גדל תאבונם לרווחים גדולים ומהירים.

            חלק מכך היה בניית מנגנונים מתוחכמים שיארזו הלוואות מסוכנות עם הלוואות בריאות וימכרו את האריזה במחיר טוב, כאשר מי שנותן הלוואה רעה כבר לא אחראי להפסד כשמתברר שאין יכולת להחזירה. כמובן שעל חמדנות זאת צמחו גם רמאים מתוחכמים (ו''נקודה היהודית'' של הונאת 50 המיליארדים כואבת באופן לאומי).

            לא אפרט לך את הכל, כי ישנה כאן גם השפעה רעה על הידרדרות מעמד הביניים שבוש אחראי לו-אך אובמה ירש מצב איום שהוא משקיע את כל כולו ואת חוכמת ממשלו ונחישותו כדי להציל את החברה האמריקאית ולהביאה לתקן ''חברת רווחה רציונלית ותחרותית-מבוקרת''-או בקצרה ''סוציאל-ליברליזם''

  • 25.

    שלח, אתה משלשל עלינו דעות כאילו אנחנו הביוב הפרטי שלך

    YOYO , 31/01/09 17:18

    נמאסת. שתוק. אין לך מה לחדש לנו. דגנראט.

  • 24.

    כפמניסטית-אם הייתי מצביעה לפי הרגש-הייתי מצביעה ללבני, אבל לפי ההגיון (ל''ת)

    וטובת המדינה- אין מ-צב, 31/01/09 17:13

  • 23.

    איזה רגש ואיזה נעליים, פשוט קולטים שהיא אהבלה רצינית (ל''ת)

    ע, 31/01/09 16:26

    • ענק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      מיקי, 31/01/09 18:33

  • 22.

    שס אהובים שהם נמצאים בצד הנכון

    יגאל התותך, 31/01/09 15:21

    בו תיראו את התשקורת הבזויה והשקרנית שלנו מתנהגת לפי אינטרסנטים ששס יתמכו בציפורה כול התשקורת שלנו יספרו לנו שהרב עובדיב פרגמטי ובעד פינוי שטחים ויחבקו שס כמה שהם יכולים העיקר שהם בצד הנכון פתאום ששס תומכת בצד שהם מתעבים יוצא כול החרא מהפה שלהם שס סחטנים שס לו משרתים בצהל השחורים של שס הופכים לאיוב המדינה זה התשקורת הזבל שיש לנו במדינה שלנו שלו האמת שלה מעניין אלה רק אינטרסים בתנאי שנמצאים בצד הנכון

  • 21.

    הדחליל הפטפטן המוזן באמרי שםפר של אדלר ושות חסר רגש כמו כל דחליל (ל''ת)

    נעמי שחור , 31/01/09 14:57

  • 20.

    העבדים החרדים הנירצעים נשמעים לפאתוות של הרבנים שעל פיהם בלבד הם

    הפאתוות יקבעו, 31/01/09 14:43

    יצביעו.אוי ואבוי לחרדי שיוודע בגטו שלו שהוא הצביע נניח לליכוד או ליברמן.הרובוטים החרדים יצביעו ככל אשר יורום.

    • הם יצביעו לש''ס (ש''סניקים סחטנים/שקרנים ספרדים) או ליהדות התורה שסימנה

      למי הם יצביעו?, 31/01/09 14:56

      ג' ופירושו גזלנים/גנבים.אז חרדים להצביע לגזלני יהדות התורה או לסחטני ש''ס זה היינו הך כי עליכם נכתבו סיפורי הרב עלי באבה והשודדים החרדים..........

  • 19.

    ריבונו של עולם כמה התשקורת שלנו שקרנית עם מי ישבה ציפורה שפיצר בממשלה (ל''ת)

    יגאל התותך, 31/01/09 14:42

  • 18.

    ציפיטפוט יאללה נמאסת כברר !!!!

    אני המלך , 31/01/09 14:29

    קדימה - 0 מנדטים
    קדימה שלום קדימה שלום
    איך זה להיות מקום אחרון .?!

  • 17.

    עם ''יהודים'' כמו החרדים והש''סניקים מדינת ישראל לא צריכה אוייבים (ל''ת)

    עם ''יהודים'' כמו החרדים, 31/01/09 14:21

  • 16.

    קשקשנות אובססיבית

    אמיר, 31/01/09 14:10

    ליבני זחלה על גפיה והציעה לש''ס כל אתנן אפשרי כדי לדחות מערכת הבחירות הנוכחית ולטפס לכס ראשות הממשלה. זו עובדה שגם אם תכביר מלל לא יעלה בידך לכסותה.

    רבנו מאיר אריאל עליו השלום שורר
    מבעוד מועד את התנהגותם של זוחלים מסוג זה -
    ''לפי כך מוסר השכל: מי שנדפק פעם אחת -
    לא יכול להיגמל מזה''

    מסקנה - בהנתן לה סיכוי נוסף, זחול תזחול הליבני על גחונה ותאציל
    הררי אתננים לנציגי ש''ס וקהלם בעבור המשרה

  • 15.

    אוקי, שכנעת אותי להצביע לבני. פשוט זה מה יש..

    גיורא, 31/01/09 13:51

    נכון שיש לה את מופז המזויע ואת דיכטר המעורר בחילה,
    אבל לאהוד אין את פואד???
    בשביל אלה יש כדור הגד בחילה..

    לעומת זאת אם לבני תהיה בממשלה עם ביבי, ליברמן יהיה בחוץ, ולש''ס יזרקו כמה עצמות.
    אולי גם ברק יבוא, כי הרי ביבי לא יוכל להחזיק את המתנחלים יותר מדי זמן בממשלה, אם הוא לא רוצה להתגלגל מכל המדרגות של ארה''ב..
    אז בגישה של מזעור נזקים לבני מתאימה כרגע, עד המתנקש הבא..

  • 14.

    לעופר השמאלני: בקרוב סוגרים את העיתון הכושל שלכם (ל''ת)

    תתחיל לזחול בחזרה לידיעות, 31/01/09 13:37

  • 13.

    ההלכה היהודית מכתיבה לרובוט הדתי את מחשבותיו,ריגשותיו,מעשיו ודעותיו

    רובוטים נירצעים, 31/01/09 13:34

    לפיכך למשתנה הדתיות של המצביע הוא זה שיקבע את אופן הצבעתו.

  • 12.

    הש''סניקים שטופים בתאוות בצע ושררה והם ילכו אפילו עם מרץ אם יהיה להם

    ש''סניקים סחטנים, 31/01/09 13:22

    רווח כספי ומשרות לאנ''ש.

  • 11.

    הליכודניקים אינם מבינים את נתניהו

    אריה , 31/01/09 12:52

    נתניהו מעל כל במה מכריז,קואליציה עם העבודה,אופיר פינס,שלי יחימוביץ,אינני חושב שזה מקובל על חברי הליכוד.לכן רבים ואני בתוכם הולכים להצביע לאיחוד הלאומי שזה נטו ימין. לדעתי הפער בין קדימה לליכוד קטן.ליברמן מעדיף את קדימה,אלי ישי ישב בכל ממשלה,הוא צמוד לעטיני הקופה הציבורית.

  • 10.

    חייבים לבער מהממשלה הזו את הרע=חרדים+ש''סניקים הקודחים חורים בתחתיתה של

    וביערת את הרע מקירבך, 31/01/09 12:50

    ספינת מדינת ישראל.החרדים הם אנטי ציוניים ושונאי מדינת ישראל וערכיה.

  • 9.

    ללבני אין ממשלה בלי ש''ס וליברמן

    האמת, 31/01/09 12:44

    עפר היקר ,
    רשמת שגוש הימין עובר כרגע את 60 המנדטים ... מה זאת אומרת כרגע ?????
    במערכת הבחירות האחרונה בוצעו למעלה מ-70 סקרים ע''י 8 מכוני סקרים שונים , בכל הסקרים ( למעט שניים שבוצען לקראת סוף דצמבר ) גוש הימין מנצח .
    מעבר לכך , ניצחון גוש הימין הופך למשמעותי וסוחף משבוע לשבוע ,
    כאשר בודקים את השבוע הראשון ללחימה עולה כי גוש הימין קיבל בממוצע 61.2 מנדטים , כאשר בודקים את השבוע האחרון למבצע עולה כי גוש הימין מקבל 65 מנדטים .
    כאשר בודקים את ממוצע הסקרים של השבוע הנוכחי עולה כי הימין מקבל כבר 68 מנדטים ( מדובר בממוצע של 8 סקרים שונים שפורסמו השבוע ) .
    החישוב הוא פשוט :
    ליכוד 30
    ליברמן 16
    שס 10
    יהדןת התורה 6
    בית יהודי 3
    איחוד לאומי 3
    סה''כ 68 מנדטים .

    גוש השמאל :
    קדימה 23
    עבודה 15
    מרץ 5
    ערבים 8

    סה''כ 52 מנדטים בלבד .
    המשמעות היא שלגוש הימין יש בלוק חוסם יציב שהולך ומתרחב משבוע לשבוע .

    הדרך היחידה של לבני להקים ממשלה היא להתחנן על נפשה בפני ליברמן ושס שימליצו עליה לראשות הממשלה , ואז היא תקין ממשלה של 64 חכים לא מרץ והערבים כמובן ....
    אסור לשכוח שבכנסת הנוכחית לגוש השמאל יש שבעים מנדטים ולמרות זאת לבני לא הצליחה להקים ממשלה ( יש לה 60 חכים בניטרול הערבים ), מכיוון שלא הקימה ממשלה עם חברים ערבים .

    גם אם נניח מקרה היפותטי בו קדימה מקבלת את אותה כמות המנדטים כמו הליכוד ( זליגה מהעבודה או אפילו ישירות מהליכוד ) , עדיין לימין יש גוש חוסם מובהק .
    אפילו אם נניח שלגוש הימין אין גוש חוסם והוא מקבל 60 מנדטים בלבד , מה שלא קרה אפילו באף סקר ומנוגד לכל המגמות הקיימות ולכל ניתוחי הקולות הצפים , לבני לא יכולה להקים ממשלה כי שס וליברמן לא ירצו ללכת איתה , זה מנוגד לחלוטין למצע הימני שהם מציגים בבחירות .
    הדרך היחידה שלה להקים ממשלה היא מקרה מובהק שגוש השמאל מקבל 61 מנדטים , מפלגת העבודה מתרסקת והמצביעים שלה עוברים לקדימה , קדימה מקבלת 33 מנדטים והליכוד רק 28 , במקרה כזה יהיה לחץ ציבורי שקדימה תקים ממשלה והליכוד יצטרף לתוכה .

    בכל אפשרות אחרת ,ריאלית שנתמכת בכמעט 100 סקרים שבוצעו גוש הימין מנצח בקלות ונתניהו ראש ממשלה .

    אז עפר שלח היקר ,
    בוא נגיד את האמת לציבור הקוראים ........

  • 8.

    1

    nachum, 31/01/09 12:38

    there is no reason why a smart man like shelach wont say how many people were there to hear livni.

  • 7.

    ידיך שפכו את הדם, אתה מאלה שהביאו עלינו את הביברמניזם. (ל''ת)

    שפתי כהן , 31/01/09 12:35

    • בשלב הזה-שבת בבוקר,הוא (כהן) עוד חשב שיקבל את הכסף.חחחחהההההההה. (ל''ת)

      יופיטופי , 01/02/09 04:22

  • 6.

    קשקוש מוחלט. לא רגש ולא בטיח.

    ASCH, 31/01/09 12:34

    קדימה הינה מפלגת הברירה של התקשורת הנשלטת ע''י השמאל, עקב הקריסה המוחלטת של העבודה, עוד ב-2005. אם אפשר היה לנצח עם העבודה לא הייתה קמה קדימה. אנשי התקשורת היו אוכלים את שרון-אולמרט-ליבני ללא מלח. אבל מה? לעם נמאס מדרכו של השמאל, של פתקים תמורת שטחים, של איומים והשפלות המדינה, והשנאה העצמית של ''אינטלקטואלים'' בשקל. לכן השמאל קורס. וקדימה, מה לעשות, מזוהה עם השמאל. לא יעזרו כל השקרים על ''מפלגת המרכז'' שהשקרנים הבזויים בתקשורת מנסים לספר לנו. בישראל אין ''מרכז''. ''מרכז'' זה אומר - אופואטוניזם פוליטי ללא דרך מדינית חברתית-פוליטית. הכל לפי מה שייכתב בעיתון. בישראל יש ימין לאומי מול שמאל בזוי ותבוסתני. הבחירה היא מתוך מודעות- לא לשמאל. לא לקדימה.

  • 5.

    לבני הלכה לקנוסה לרב עובדיה שפוסל אותה מראש רק בגלל היותה אשה כלראשה

    ירידה לשפל ומדמנה, 31/01/09 11:59

    מטפחת ומה שהיה חסר רק לפארסה הזו שהיא תנשק לו את ידו או זקנו.לבני תשכחי מגזענים החרידם והש''סניקים הם לא יתמכו בך בכל מקרה רק מסיבה אחת ויחידה והיא שאת אשה הנחותה על פי דתם ה''נאורה''.

    • במקום זה נישקה תינוקות בדרום שאין להם זכות הצבעה (ל''ת)

      אבל להורים יש, 31/01/09 19:04

  • 4.

    למה אובמה סחף?

    מוי, 31/01/09 11:48

    כי הוא לא פחד ללכת עם האמת והערכים שלו, לחזור לשורשים של כל מנהיגות אמיתית, לומר לעם שהאומה היא אולי יותר מסך ערכיה אבל בלעדיהם היא פשוט לא תהיה.
    כדי שהכלכלה תצמח וכדי להחזיר לאמריקה את כבודה ויוקרתה היא צריכה קודם כל להאמין בדרכה. וכדי להאמין בדרכה היא חייבת להיות צודקת, מוסרית, מתחשבת ומאוזנת יותר.
    המעמד הבינוני והנמוך בארה''ב חשו טוב מכולם שגם שיאי הצמיחה והפריחה והתרוממות וול סטריט לא חלחלו באמת והשאירו אותם עם פחות ופחות נכסי צאן ברזל ביד: בריאות, חינוך, איכות סביבה, בטחון תעסוקתי, רמת פשיעה, ובמילה אחת: איכות חיים. התמוטטות הכלכלה הרפובליקאית המחישה את הקטסטרופליות שבהפקרת האומה בידי קומץ אינטרסנטים המכונים ''כוחות השוק''.

    • אמת!!! אובאמה סחף כי הקרין כנות ואמינות. חי חיים (ל''ת)

      צנועים, 31/01/09 19:12

  • 3.

    ציפורה לבני 10 שנים בכנסת 0 הישגים זה גדול עליה (ל''ת)

    בעוד 9 ימים מחליפים את השלטון, 31/01/09 11:40

    • יותר מזל מכישורים. בכנסת יש רבים כמו ציפי. עם ישראל (ל''ת)

      אשם, 31/01/09 19:22

  • 2.

    אתה טועה,אני מצביע ליכוד בגלל בוגי ובני בגין (ל''ת)

    רוני, 31/01/09 11:04

    • אל תשכח את מיקי איתן, אדם הגון שתומך בקידום המדע והטכנולוגיה.

      מחל, 01/02/09 01:29

      וגם אל תשכח את גדעון סער, ח''כ מצטיין, וכמובן עוד רבים וטובים.

      אני אישית מצביע עבור נתניהו, אבל אני מסכים שיש להם נבחרת טובה, וזה מאד מקל על הבחירה. אני חושב שלו היה מוקף במושחתי קדימה, היתה לי בעיה של ממש.

  • 1.

    הדת היהודית ה''נאורה'' פוסלת כל אשה מלכהן בתפקיד שיש בו משום שררה או

    לא הרגש כמו הדת, 31/01/09 10:56

    אפילו ניהול ולכן ההצבעה נגד ליבני היא ממניעים דתיים אפלים,חשוכים וריאקציוניים בדיוק כמו הדת היהודית.

    • שטויות!!! ההגיון החילוני הטהור שלי קובע כי דחליל חסר כישורים =ליבני (ל''ת)

      נעמי שחור , 31/01/09 15:01

    • הצבעה *נגד* לבני? אני מצביע *בעד* נתניהו.

      אתאיסט, 01/02/09 01:37

      אם היה אפשר להצביע *נגד* מפלגה כלשהי, אני מניח שקדימה היתה אפשרות הגיונית.

      ברור שדת, שובניזם, גזענות, מוסר ירוד וכדומה, הולכים ביחד, אבל זה לא מה שהפיל את קדימה.זה קצת ילדותי לחפש את האשם מחוץ לקדימה...