• 113.

    צודק-ההורים לא אשמים שיצאה להם ילדה כזאת!גם ההורים של דן מרידור והאימא

    קורן נאוה טבריה,, 31/01/09 06:58

    של צחי הנגבי לא אשמים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 112.

    לכל המתלבטים בין קדימה לליכוד-כרטיס הביקור של נתניהו

    ערן,רעננה, 30/01/09 23:57

    http://www.youtube.com/watch?v=0Ei954XA8oE
    אל תהיו מוזנים מאנשים בתקשורת כמו עמנואל רוזן,אמנון אברמוביץ,גדי סוקניק,רינה מצליח או אודי סגל

  • 111.

    מצביעים מימד- תנועה ירוקה! (ל''ת)

    יוסי, 30/01/09 22:22

  • 110.

    אולמרט לא מאמין בה אחיה לא מאמין בה והעם לא מאמין בה,פשוט בובה על חוט (ל''ת)

    שרוליק , 30/01/09 18:03

  • 109.

    ליכוד- יחסל את חמאס ואת הגרעין של איראן!!!:) (ל''ת)

    אני המלך , 30/01/09 17:21

  • 108.

    ההורים שלה בטח מתהפכים בקברם. (ל''ת)

    בובת קרטון, 30/01/09 11:45

  • 107.

    מיואשים מקדימה?העבודה עבדו עלינו? נצביע ליכוד לעתיד בטוח !!!!!

    הליכוד בפיקוד , 30/01/09 08:39

    ברור שליבני וברק נכשלו בבטחון
    ברור שביבי צדק כשהזהיר שיעופו טילים מחמאסתן
    ברור שליבני והרגיעה שלה זה מתכון לאסון
    ברור שברק נכשל בלבנון ובחמאסתן
    תנו לביבי למגר את הטרור משלטון חמאסתן
    forget the rest = bibi is the best

  • 106.

    ציפי,קודם תצליחי לשכנע את אחיך שאת :ישרה,ראויה,מנהיגה,ואז אולי נשתכנע (ל''ת)

    יופיטופי , 29/01/09 20:54

  • 105.

    עובר..לקדימה

    יואב, 29/01/09 19:44

    אני איש ליכוד אם אח כמוך אני לא רוצה להיות בליכוד.
    ..

    • ביי ביי גם בלי הקול שלך הליכוד ינצח (ל''ת)

      ליכודניק לא מודאג, 29/01/09 20:02

  • 104.

    את כל הקריירה הפוליטית שלה היא בנתה על שם אביה איתן לבני

    אוהב ישראל, 29/01/09 19:39

    שהיה איש אצ''ל. לו היתה מנסה להתקדם בשם כלולותיה, שפיצר, לא היתה לה דריסת רגל בליכוד.מי שהביא אותה לליכוד ונתן לה את תפקיד יו''ר החברות הממשלתיות היה בנימין נתניהו.הוא העלה אותה מאשפתות,סלל לה את הדרך לליכוד וזו הטובה שהיא מחזירה לו היום האישה הצפעונית הזו.

  • 103.

    מיואשים מקדימה? העבודה עבדו עלינו ? נצביע ליכוד לעתיד בטוח !!!!!

    הליכוד בפיקוד , 29/01/09 19:00

    ברור שליבני וברק נכשלו בבטחון
    ברור שביבי צדק כשהזהיר שיעופו טילים מחמאסתן
    ברור שליבני והרגיעה שלה זה מתכון לאסון
    ברור שברק נכשל בלבנון ובחמאסתן
    תנו לביבי למגר את הטרור משלטון חמאסתן
    forget the rest = bibi is the best

  • 102.

    הקמפיין מסתובב סביב ציפי לבני וככה המנדטים בסקרים "מתאדים"

    ישושום ציה , 29/01/09 18:00

    למה שלא תוסיפו את פועלם של אלי אללו, רוחמה בלילא, אברהם הירשזון, צחי הנגבי וכו'
    זה יהיה מושלם - לא?!

  • 101.

    ההורים שלה ז"ל היו חברי אצ"ל הגרעין של "חרות"

    ישושום ציה , 29/01/09 17:58

    היא הבת שלהם והיא תעשה לנכון מה שהיא חושבת. מצערת העובדה שהיא משתמשת בשמו של אביה ז"ל שהיה ח"כ בליכוד לצורך התעמולה בקדימה. אריאל שרון הןא איש מפלגת העבודה
    (המערך) במקור והוא שהקים את קדימה, אל לכם חברי קדימה להשתמש בזיכרם של טייקוני הליכוד משל היו תומכים בעריקתכם.

  • 100.

    רק לא שס,רק לא ליברמן-ליבני כלום לא יעזור לך

    yaniv1306 , 29/01/09 17:35

    זה לא הקמפיין זו את

  • 99.

    תקשורת מלוכלכת את משפחת נתניהו אכלתם ואתם ממשיכים אז מה בציפורע אסור

    רחלי, 29/01/09 17:34

    אתם פשוט מושחטים את משפחת נתניהו נתתם טרף

    אז למה לא לעשות אותו הדבר גם לכל חבורת

    קדימה והעבודה מרץ וכל שאר הח---ם

  • 98.

    מבחינת אייל ארד,בחירות כל שנה (ל''ת)

    הפרסומאי, 29/01/09 17:31

  • 97.

    נתניהו אוהבים אותך!מחל!מחל!מחל! (ל''ת)

    בני, 29/01/09 17:11

  • 96.

    מר ליבני אלי

    מחמוד עבאס, 29/01/09 16:57

    צר לי אלי אבל,מכירים אנו האחד השני לא מעט שנה אולם,צדקנותך איננה במקומה. שמה ואולי תסביר את פשר הדו פרצופיות כשמצד אחד אתה עובר מאחד לשני במטרה לפקוד כמה שיותר קולות לטובת אחותך, ומנגד אתה מצזבט אודות אי תמיכה בקמפיין שלה.ולמרות היותך איש ליכוד אתה עוזר ותומך גם כלכלית(?) במערכת הבחירות של אחותך כמו בימי הזוהר של הליכוד!!

  • 95.

    אלי אתה בוגד באחותך בגלל הירושה יטמבל לא מוכרים אחים (ל''ת)

    אפי, 29/01/09 16:37

    • שיטת קדימה:מי שאומר את האמת הוא בוגד. (ל''ת)

      יופיטופי , 29/01/09 20:43

  • 94.

    הוא השתגע? לא הייתי רוצה אך כזה! מסכנה ציפי איזה משפחה... (ל''ת)

    טלי, 29/01/09 16:07

  • 93.

    השחורים האלה

    דרור תמרי, 29/01/09 16:07

    האמירה על ממשלת נתניהו שהיא שחורה כתומה ממש מצביעה על הלחץ בו נמצאת קדימה. לבני כנראה לא זוכרת שהיא כרגע יושבת עם השחורים האלה וגם כי קודם ישבה אתם במשא ומתן ממושך כדי לשכנעם כנשראה שישבה בחושך ולא ראתה את צבעם

  • 92.

    איבוד האשתןנות של קדימה

    תןמר דרורי, 29/01/09 16:01

    כבר לא נשארו תוכניות בידור ו...... שהגברת

    לא מגיעה להשתתף בהן ולהשאר בתודעה כל הזמן

    דבר שמוזיל את מעמדה ולא כפי רצון היועצים שלה

  • 91.

    טוב שאיתן ז''ל לא רואה לאן התדרדרה בתו (ל''ת)

    א. ב. - המשפחה הלוחמת, 29/01/09 15:55

  • 90.

    הנביאים אמרו: פני הדור כפני הכלב. זה התקיים ומתקיים (ל''ת)

    amm, 29/01/09 15:53

  • 89.

    איבוד האשתןנות של קדימה

    תןמר דרורי, 29/01/09 15:52

    כבר לא נשארו תוכניות בידור ו...... שהגברת

    לא מגיעה להשתתף בהן ולהשאר בתודעה כל הזמן

    דבר שמוזיל את מעמדה ולא כפי רצון היועצים שלה

  • 88.

    ל-32: רואים איזה חינוך (חילונייש היום (ל''ת)

    amm, 29/01/09 15:52

  • 87.

    למה Y NET מצנזר את הידיעה הזו?בושה וחרפה!! (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 29/01/09 15:52

    • מאותה סיבה שהוא שם תמונה של ליבני בכל חור

      אני, 29/01/09 18:09

      אפילו בכתבה על ערוץ 10 YNET שם תמונה של ליבני

  • 86.

    ל-32: רואים איזה חינוך (חילונייש היום (ל''ת)

    amm, 29/01/09 15:51

  • 85.

    אין לה אלוהים האישה הזו,תמכור את הוריה עבור אייל ארד,גועל נפש (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 29/01/09 15:40

    • אתה צודק,רק נדייק לא תמכור בזמן עתיד,אלא מכרה ומוכרת בזמנים עבר והווה

      יופיטופי , 29/01/09 20:42

      אשת השקר במפלגת השקר המשוקץ,ציפורע=קדימה=השקר המשוקץ.

  • 84.

    הוא ליצן (ל''ת)

    גל, 29/01/09 15:40

    • שיטת קדימה:מי שאומר את האמת הוא ליצן. (ל''ת)

      יופיטופי , 29/01/09 20:43

  • 83.

    אז מה?

    אחיתופל, 29/01/09 15:31

    גם אריק שדרון לא צרף את שס לממשלתו והעדיף את שנוי.אז היום רואים איפה שרון ואיפה שנוי.לא פה לא שם.

  • 82.

    כמה נחמד מדיניות לבני נקבעת על ידי פרסומאים (ל''ת)

    לא מאמין, 29/01/09 15:12

  • 81.

    פיצי תעשה הכל כדי לזכות בכסא הנכסף ברוח מורשת קדימה (ל''ת)

    ושרון ואולמרט ובראון ורמון, 29/01/09 15:06

  • 80.

    ליבני=דחליל פטפטן חדל כישורים המדקלם את המנטרות של צוות החווה (ל''ת)

    נעמי שחור , 29/01/09 15:04

    • את פתתית- מדקלמת מנטרות חלולות ללא הבנה של צוות עובדיה & ליברמן

      אהוד, 29/01/09 15:38

      ביבי וציוותו משרתים של הבבא עובדיה והפשיסט ליברמן המיעדים לנו בשם הדמוקרטיה דיקטטורה חשוכה של הלכה בשם היהדות והנאמנות

  • 79.

    להשתמש בהורים זה פסול, אבל להשתמש באחות מותר

    כבוד המשפחה, 29/01/09 15:01

    הרי גם רפה שכל כמוהו מבין שקיבל את הג'וב בליכוד לא בזכות יכולותיו הפנומנליות אלא בזכות אחותו. זו זכותו הבסיסית לתמוך במפלגה שונה מזו של אחותו אבל להיות שכיר חרב ולקבל שכר וכיבודים תמורת זאת זו שפלות. מפלגה שמשלמת תמורת שירות זה מעידה קודם כל על עצמה.

  • 78.

    על כגון זה אומרים קדמונים: בכל בית יש בית שימוש. (ל''ת)

    שפתי כהן , 29/01/09 14:56

    • זה נכון גם לגביך !!! אתה הבית שימוש בבית שלך !!! (ל''ת)

      דלית, 29/01/09 17:54

      • חזק ואמץ! מגיבים רבים המליצו לקבל טיפול-עכשיו ברור שהוא צריך שרברב (ל''ת)

        panacea , 30/01/09 09:03

  • 77.

    האח בעצמו משתמש בשם הוריו לצרכים בנאליים של פרסום עצמי

    קוראים לי לבני, 29/01/09 14:51

    האח בעצמו משתמש בשם הוריו לצרכים בנאליים של פרסום עצמי

  • 76.

    אח קטנוני

    שי, 29/01/09 14:45

    אני בחיים לא הייתי יוצא נגד אחותי אם היא היתה מתמודדת לאיזשהו תפקיד
    זכותו לא להצביע לה - אבל התנהגותו מגעילה

    בקשר לשס - נכון שקדימה ישבה בממשלה איתה
    אבל אין להשוות בין מעמדה של שס בממשלת קדימה
    לשנים הטובות שהויו להם בממשלת נתניהו
    בין 0 ל10 יש הרבה מספרים ואין ספק שיכולת הסחיטה של שס מקדימה קטנה מיכולת הסחיטה מהליכוד

  • 75.

    כנראה נגמרו הכדורים לאח של...... מטורלל לחלוטין.

    קנאת אחים !!, 29/01/09 14:44

    הרי אם מישהו מכיר אותו בארץ זה בגלל אחותו.בכלל מה הוא רוצה מאיתנו.

    • שיטת קדימה:מי שאומר את האמת הוא מטורלל. (ל''ת)

      יופיטופי , 29/01/09 20:45

  • 74.

    זה הרבה כסף.לזה אני אצביע ''מרצ'' בלי שמיקים ובלי דריקים. (ל''ת)

    מרצ'' זה חינוך רווחה וכבוד האדם וחירותו.ציון..טבריה, 29/01/09 14:42

  • 73.

    זה הרבה כסף.לזה אני אצביע ''מרצ'' בלי שמיקים ובלי דריקים. (ל''ת)

    מרצ'' זה חינוך רווחה וכבוד האדם וחירותו.ציון..טבריה, 29/01/09 14:41

  • 72.

    אני מסכים איתו

    baronalex , 29/01/09 14:39

    http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1411390

  • 71.

    מה ''האח'' קיבל מנתניהו ולא מאחותו....

    מרדכי, 29/01/09 14:37

    רק חיזק אותי שחייבים להצביע לבני....
    שלא מחלקת ג'ובים אפילו לאחיה חסר היכולות
    כזאת יושרה לא היתה לנו כאן כבר כמה עשרות שנים .

  • 70.

    אחים - מה זה אומר?...

    אובייקטיבי, 29/01/09 14:25

    קין והבל
    יעקוב ועשיו
    אמנון ותמר...

  • 69.

    HE IS RIGHT.THEY ARE TURNING IN THIRE GRAVE FOR WHAT SHE IS.HATFULL OF

    MEIR YAEIR, 29/01/09 14:15

    HATEFULL OF REAL JEWS.SHE HATES GOD

  • 68.

    עם אח כזה עדיף להיות בן יחיד (ל''ת)

    יואב, 29/01/09 14:04

  • 67.

    כשיש 0 (אפס) הישגים ב 10 שנים, מעלים גם את ההורים מקבריהם. (ל''ת)

    אדלר & ארד,, 29/01/09 13:50

    • אתה צודק ,אין להם מה למכור ביחס לציפורע,פשוט אין ,מעוררי רחמים. (ל''ת)

      יופיטופי , 29/01/09 20:46

  • 66.

    אלי לבני הוא יו''ר עמותה העוזרת להמון ילדים ובני נוער (ל''ת)

    איש משכמו ומעלה, 29/01/09 13:47

  • 65.

    אוייב מבטן ומלידה. אני איתך ציפי! (ל''ת)

    סנופי 21 , 29/01/09 13:42

    • שיטת קדימה:מי שאומר את האמת הוא אויב מלידה. (ל''ת)

      יופיטופי , 29/01/09 20:47

  • 64.

    איזה מין אח. לא הייתי רוצה אח כזה

    בר כנען , 29/01/09 13:40

    אפילו שאתם בניגודי דעות, מדוע אתה נותן לביבי לנצל את המצב ולצאת נגד אחותך?. היא לא קיללה ולא דיברה סרה, אז למה אתה לא מפרגן. אתה יכול להצביע לליכוד, אך אל תשכח ציפי היא אחותך בשר מבשרך. אתה יכול להתבייש.

    • כנראה שאלי ליבני, לא רוצה אחות כזאת, (ל''ת)

      מחללת את מורשת הוריה, 29/01/09 15:01

    • תגובה

      נתן,ש,אשדוד.., 29/01/09 16:24

      הוא צודק, אני למשל לא יודע למי לבחור. היא אומרת ביבי ככה וביבי ככה ולא מספרת על עצמה. היא אמורה לספר לי על עצמה, מה מעניינים אותי אבא שלה ואמא שלה. מה אני הולך לבחור בהם.

  • 63.

    לבני, בלילא אברהם וליברמן הם בני חסותו של נתניהו (ל''ת)

    ציון בזוקה, 29/01/09 13:37

  • 62.

    קדימה זה שמאל, מי שעוד לא הבין. אולמרט כבר אמר שיחזיר מחצית מירושלים. (ל''ת)

    רון, 29/01/09 13:29

    • כולם מוזמנים לקרוא בידיעות אחרונות-29.1.09-לבני מכרה את ירושלים. (ל''ת)

      יופיטופי , 29/01/09 20:48

  • 61.

    אח של ציפי, אתה סך הכל אח שלה, אז בבקשה..... (ל''ת)

    מנחם, 29/01/09 13:29

    • ''סך הכל''? אחיה מכיר אותה הכי טוב ויודע שזה גדול עליה (ל''ת)

      לא להצביע קדימה, 29/01/09 16:42

  • 60.

    כמה ביבי משלם לטוקבק?

    יואב, 29/01/09 13:23

    איזה אח מגעיל יש לציפי ליבני...היא הזכירה את הוריה ונתנה להם הרבה כבוד

    • שיטת קדימה:מי שאומר את האמת הוא אח מגעיל. (ל''ת)

      יופיטופי , 29/01/09 20:48

  • 59.

    אפילו האח של ציפי לא בוחר בה והוא צודק היא לא שווה כלום

    מה היא עשתה על מנת להיות ראש ממשלה ?????, 29/01/09 13:21

    הייתי מציע שתשתפשפי מעט ואז תחזרי בעוד 10 שנים להיות מועמדת

  • 58.

    האח צודק !!! וגם בטח שהוריה שהיו באצ''ל היו מתנגדים לשימוש

    רוני, 29/01/09 13:18

    בהם בתשדיר בחירות של קדימה שהיא מפלגת שמאל קיצונית!!!!!!!!!!

    תשאלו את גאולה כהן (שדיעותיה הם כשל הורי ליבני), אמו של צחי הנגבי, מה דעתה על קדימה ותראו מה דעתם של הוריה של ציפי ליבני על קדימה.

    אבא של ציפי ליבני לא היה מצביע היום לציפי ליבני!!!!!!!!!!!!!!!!
    הוא היה מה שהיא מכנה ימין קיצוני.

  • 57.

    חבל שמכניסים סכסוך אישי

    מה הוא שתה בבוקר?, 29/01/09 13:16

    לפוליטיקה
    ודרך אגב ביבי התחיל עם שרה והילדים

  • 56.

    אני מצביעה עבור ליבני בלבד (ל''ת)

    לילך, 29/01/09 13:11

    • אני מצביע עבור נתניהו בלבד. (ל''ת)

      יופיטופי , 29/01/09 20:49

    • כן בילבד-את בלבד מצביעה עבור לבני, אפילו אחיה לא סובל אותה. (ל''ת)

      panacea , 30/01/09 09:05

  • 55.

    אני מצביעה עבור ליבני בלבד (ל''ת)

    לילך, 29/01/09 13:11

    • אני מצביע עבור נתניהו בלבד. (ל''ת)

      יופיטופי , 29/01/09 20:49

  • 54.

    מישהו שמכיר אותך אישית אמר לי שאתה דפוק ברמות (ל''ת)

    מיכל, 29/01/09 13:10

    • שיטת קדימה:מי שאומר את האמת הוא דפוק ברמות. (ל''ת)

      יופיטופי , 29/01/09 20:49

  • 53.

    ציפי לבני : מבית''ר לבנק''י (תנועת הנוער הקומוניסטי) תוך 30 שנה (ל''ת)

    חומצה בת יין, 29/01/09 13:09

  • 52.

    נו ולמה ביבי לקח אותך ?

    אפי, 29/01/09 13:08

    אלי יקירי אתה לא מבין שאתה רק כלי בשביל ביבי כדי למנוע מהציבור להכיר את אחותך והמורשת המשפחתית .ויפה הקדיש להוריך מה עם ידידך משס הם הרי הקימו את כל הרבנים לתחיה בשביל הבחירות להם זה לא מפריע יטמבל.

  • 51.

    נמאס מקדימה?העבודה עבדו עליכם?הצביעו ליכוד לעתיד בטוח !!!!!

    הליכוד בפיקוד , 29/01/09 13:06

    ברור שליבני וברק נכשלו בבטחון
    ברור שביבי צדק כשהזהיר שיעופו טילים מחמאסתן
    ברור שליבני והרגיעה שלה זה מתכון לאסון
    ברור שברק נכשל בלבנון ובחמאסתן
    תנו לביבי למגר את הטרור משלטון חמאסתן
    forget the rest = bibi is the best

    • עתיד של דיקטטורה חשוכה בראשות עובדיה & ליברמן (ל''ת)

      אהוד, 29/01/09 15:39

  • 50.

    אני לא איש הליכוד, אבל האח צודק, ובגדול. זו סחיטה רגשית ושימוש בשמם (ל''ת)

    אכן, עוד צעד מכוער מבית אדלר-ארד, 29/01/09 13:06

  • 49.

    איפה האח הסהרורי של שרה נתניהו ?

    מישהו, 29/01/09 13:00

    אפשר להפגיש את שני האחים האלה ולתת להם ללכלך על האחים שלהם.
    אל תשכחו בסוף לקנות להם לחמניה וטרופית.

  • 48.

    ;

    כחול בלב , 29/01/09 12:58

    ציפי ליבני בונה על ברק אובמה שיעזור לה להיבחר. לכן היא מודאגת מה יהיה עם מישהו אחר ( ביבי ) יבחר. ציפי לא יעזור לך את לא בנויה מחומר שמנהיגים בנויים אין לך את זה .
    לבוא ולהשמיץ את ש"ס ולהגיד שלא תישבי איתם , למה ישבת איתם 3 שנים ?
    למה את לא מספרת את האמת ? הרי האמת היא שש"ס לא הצטרפה לממשלה שלך בגלל שלא רצית להתחייב שלא לחלק את ירושלים.
    אז מה את אומרת בתשדירים? שאת לא נסחטת ? תשאלי את אלי ישי מה הוא חושב עלייך?
    עכשיו לעיקר : אני מעדיף ראש ממשלה שיכתיב לאמריקאים מה טוב לנו . ולא שהאמריקאים יכתיבו לנו מה טוב להם.
    וממה שאני מבין ממך שאת תהיי שגרירה של ארה"ב אצלנו במקום להיות ראש ממשלה שלנו.
    ועל כן אני בוחר ביבי !!!

    • ביבי נסחט ע''י עןבדיה (והפודל ישי), ליברמן ושרה (ל''ת)

      אהוד, 29/01/09 15:41

  • 47.

    כנראה שהאח של ציפי גדל תחת צלה הענק ומכאן פיתח רגשי נחיתות עזים כלפיה

    מורדו , 29/01/09 12:45

    כל מה שישי לאלי לבני באמתחתו הוא להיות האח של ציפי ותו לא.האיש הזה לא עשה דבר הראוי שאפשר לציין בכול ימי חייו ומאחר שבנראה לא היה לו קל לגדול תחת צלה הענק של אחותו אז לא פלא שפיתח במרוצת השנים אישיות בעייתית בדומה לאישיות של כל אלו שבוחרים ליכוד ונתניהו.

    • לא הבנתי - אם הוא לא עשה כלום - אז למה בצילה ? הוא בדיוק כמוה. (ל''ת)

      אני, 29/01/09 12:56

    • כשיש 0 (אפס) הישגים מעלים את ההורים מקבריהם. כולנו מיואשים... (ל''ת)

      אדלר & ארד, תחמנים., 29/01/09 12:56

    • ציפי באמת נראית כמו צל, הצל של אולמרט. (ל''ת)

      ד'ר מורדוך., 29/01/09 13:03

    • כאילו ציפי עשתה משהו

      אבי, 29/01/09 13:03

      חוץ מלפזז על שולחנות בארים.
      פרט לנזקים,שום דבר טוב לא יצא ממנה.

    • 14, אתה כנראה לא שמעת על הצלחותיו בצה''ל ועל דרגתו הבכירה. מה אתה מקשקש (ל''ת)

      נו באמת, 29/01/09 13:07

    • כשיש 0 (אפס) הישגים ב 10 שנים, מעלים גם את ההורים מהקבר... (ל''ת)

      אדלר & ארד, תחמנים., 29/01/09 13:58

    • מה בדיוק עשתה אחותו שיש לה ''צל ענק'' (ל''ת)

      מצביע קדימה בדימוס, 29/01/09 15:05

    • דווקא יש לאח של ציפי עוד ב''אמתחתו'' חוץ מלהיות אחיה!

      שכנה, 29/01/09 16:46

      באמתחת האח:
      5 ילדים ששלושה מהם חיילים בצה''ל
      שירות קרבי מלא בצה''ל (סא''ל במילואים)
      השתתפות במלחמת יום כיפור+שלום הגליל+מבצעים
      משרד עצמאי מצליח (שהפריש סכום מכובד לרשויות המס......)
      אבל אצלך זה לא נחשב אם הוא לא היה בכנסת!!!!!!!!!!!!!!!
      אל תשמיץ בלי להכיר

    • חסרים לנו פסיכואנליטים ב NASA-לאור תגובתך המדהימה אתה מוזמן להצטרף (ל''ת)

      panacea , 29/01/09 16:54

    • תגובה ל-47

      עבד א-רחים, 29/01/09 17:04

      צר לי מכובדי אבל,דבריך הינם דברי הבל ,טיפשות והרבה הוצאת אויר.מר ליבני ''הצעיר'' איננו בצילה של אחותו.לכל אחד מהם יש את הצל האישי שלו שכהוא זה שדירבן את ציפי ללכת לפוליטיקה,הוא זה שתמך בה כלכלית ואישית בכל מעשיה ודרכיה ,הוא ואישה היו הכותל לדמעותיה בעבר.
      מר אלי ליבני איננו ''קטלא קניא'' הוא אדם עם הרבה זכויות משלו שלא הלך לכיוון הפוליטי ושמחתי (כאחד המכירו) גדולה. באם נתקן טעות בסיסית בדבריך-אלי הוא הדמות המובילה במשפחה,אלי הוא הקטר המושך אחריו את העגלה -בשקט ובאחריות !
      לכן מר מורדו ראוי ונדרש היה כי תבחן מחדש את דבריך וראוי הי כי תחזור מדברי ההבל שאין מאחוריהם דבר וחצי דבר.
      כנראה שחוסר הבנה מוחלטת בקשרים בין אדם לחברו ובין אח ואחות הם אלו המשפיעים על דבריך.לכן כדאי יהיה לך לחזור ללמוד ולתקן את דבריך,שאינם נכונים ומהווים השמצה והוצאת לשון הרע כנגד מר ליבני !

    • שיטת קדימה:מי שאומר את האמת מפתח רגשות נחיתות עזים ביחס לציפורע. (ל''ת)

      יופיטופי , 29/01/09 20:51

  • 46.

    לא ברור בכלל

    אבי, 29/01/09 12:32

    ממתי הפירחח הזה, אלי לבני, צריך לעניין מישהו. את מי מעניין מה הוא חושב או מה הוא מרגיש. עדיין לא החלטתי מי צריך להיות נבוך יותר - ציפי לבני על כך שהוא אחיה או בנימין נתניהו שאלה הם התומכים שלו.

  • 45.

    מפלגת הליכוד הפכו למפלגה ימנית קיצונית (ל''ת)

    איקי , 29/01/09 12:26

    • שמסוכן ביותר לעם ישראל בתקופה הנוכחית

      איקי , 29/01/09 12:29

      שס, פייגלין, ביבי יחזירו את ישראל 10 שנים אחורה.אסור להפסיק את התהליכים שהתחלנו מול האמריקאים מול המצרים, אחרת אנחנו חוזרים 10 שנים אחורה.

      • הליכוד לא מפלגת ימין....ביבי הוא שמאלני והוא נתן שטחים מישראל... (ל''ת)

        איקי אתה טועה..., 29/01/09 12:30

      • בדיוק ההפך

        די לדמגוגיה, 29/01/09 12:37

        הייתי בכיף חוזר לימי ועידת מדריד.
        אין פיגועים(מקסימום דקירה פעם בחודשיים), אין מטענים, אין קסאמים, העיר העתיקה שוקקת חיים ותיירים.
        עדיף פי אלף מימי אוסלו-התנתקות.

      • לאיזור שנות 67 בהם יהודי לא היה מפחד לחיות בארץ!!!!!! (ל''ת)

        אם תשאל את העם הוא רוצה לחזור עשרות שנים אחורה, 29/01/09 12:40

        • בן כמה אתה ? שאתה מבקש לחזור לימים הטובים ב -67

          אהוד, 29/01/09 15:44

          אתה מכיר בכלל את הפחד הקיומי של 67
          או את המשבר הכלכלי של שנות ה 60 בישראל

      • הלוואי שיכולנו לחזור 20 ! שנים אחורה, לפני אוסלו הארור!

        היסטוריה, 29/01/09 12:41

        דברייך הם גיבוב אינפאנטילי חסר ערך, הרי מה שמתחולל כאן בעשרים השנים האחרונות מאז הסכם הכניעה לטרור ששמו אוסלו, מוביל אותנו בנחישות של מתאבדים אל חורבננו, לא רק שהובאו לכאן עשרות אלפי רוצחים , שקיבלו חימוש מצה''ל, ולא רק מאנטיפאדות של אבנים , הפכנו להיות מותקפים על ידי גראדים וטילים אנטי טנקיים, וזו כניראה רק ההתחלה, ולפני 3שנים הפך צה''ל לצבא שמגרש את בני עמו מארצם ומביתם, ישנם עוד בקרבנו הוזים וחולי נפש שכל זה לא מספיק להם כדי להבין , שהדרך הזו פסולה ומהווה סיכון קיומי,!

        • היסטוריה אומרת שהיתה אינתיפדה לפני 20 שנה טמבל (ל''ת)

          אהוד, 29/01/09 15:46

      • תיקרא את עיתון מעריב מהבוקר ואז תיטיב להבין את גודל הבעייה

        פקק תנועה , 29/01/09 14:12

        ממשלק קדימה חוזרת על המישגים המדינים ואחרים של הסכמי אוסלו עליך להבין שזו תעמולה פסיכולוגית ממשלת קדימה זנחה את המצע של מיפלגתה שאיתה באה לבוחר

      • הלוואי שיכולנו לחזור 15 שנה אחורה

        ולבטל את אוסלו, 29/01/09 16:00

        פייגלין מי שהתנגד לאוסלו והוא צדק.

        אם אתה חושב שהתקדמנו בשנים האחרונות אתה הוזה..

    • קיצוני

      זאב, 29/01/09 12:53

      מעדיף קיצוני ימיני מאשר קיצוני שמאלי..אולי בצורה זו ניפטר מבג''ץ שלום עכשיו ווטש מרץ ועוד..לפחות הימין יתן זכויות לישראלים מאשר לפלשתינאים

    • סקר רשת ב' : מנדט אחד עבר ממר''צ לקדימה (ל''ת)

      קדימה היא מפלגת שמאל קיצוני, 29/01/09 13:10

    • שאם ימינה ממרצ זה ימין קיצוני-אז כן.ולפתח אתם קוראים מתון...נו (ל''ת)

      panacea , 30/01/09 09:08

  • 44.

    נמאס מקדימה? העבודה עבדו עליכם?

    הליכוד בפיקוד , 29/01/09 12:25

    למי לא נמאס מהרגיעה של ליבני?

  • 43.

    אייל ארד מפמפם לציפי את הראש.צריך להעיף אותו מפה.וגם אותה (ל''ת)

    ITZIK73 , 29/01/09 12:22

  • 42.

    אח של ליבני טמבל!! (ל''ת)

    סוף הדרך, 29/01/09 12:21

    • שיטת קדימה:מי שאומר את האמת הוא טמבל. (ל''ת)

      יופיטופי , 29/01/09 20:51

  • 41.

    שכל אחד בדרך לקלפי יקח אדם נוסף להצביע בנימין נתניהו זה צו גיוס (ל''ת)

    התשבי , 29/01/09 12:20

    • קחו אחד שיתן לכם סטירה להעיר אותכם ביבי זה צו גיוס למילחמה (ל''ת)

      אפי, 29/01/09 13:11

    • ביבי משוכנע שהוא קל רגליים,רזה,נדבן,פיקח וכפיל של ג'ורג' קלוני (ל''ת)

      בובי מועלם-לונדון, 29/01/09 13:42

    • לא צו גיוס

      מתלבט בין ליכוד וקדימה, 29/01/09 13:50

      צו אנטי דמוקרטי בעליל מה שאתה מציע,בדמוקרטיה כול אחד מצביע עצמאית,ללא דילים ושידולים.
      כנראה שיותר מדי לא השתנה בליכוד,ומה גם ששס בונים על הליכוד,ושס לפי דעתי מייצגת כול אלמנט רע,מושחת ומסואב במדינת ישראל.

      כך שכנראה זה יהיה קדימה,בלית ברירה.

    • גימלאים. נותרו עוד 15 יום להעביר את הכספים לחו''ל. היזהרו ביבי חוזר. (ל''ת)

      גימלאי, 29/01/09 15:37

  • 40.

    די תן לציפי לעשות מה שיודעת

    חסן, 29/01/09 12:18

    אלי אני מכבד אותך מאוד אבל אל תתן לאנשים אחרים לסנכרן לך את הראש , תן לציפי בלי מלחמות אחים. סומך עליך

  • 39.

    רעיון מצויין - כך ביבי ימצא עצמו בעמדה טובה יותר למו''מ (ל''ת)

    ליכודניק, 29/01/09 12:17

  • 38.

    כלומר בני בגין מהליכוד עבר לקדימה??! (ל''ת)

    הנדהם, 29/01/09 12:13

  • 37.

    חה אפילו אח שלה לא מאמין שהיא יכולה להנהיג. זה גדול עליה! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 29/01/09 12:10

  • 36.

    איזה גועל

    שני, 29/01/09 12:08

    עם אחים כאלה מי צריך משפחה...

  • 35.

    מיפלגת קדימה הפכה למיפלגת שמאל קיצוני (ל''ת)

    פקק תנועה , 29/01/09 12:05

    • שמסוכן ביותר לעם ישראל ממתי צריך לותר על שטחים בנגב

      פקק תנועה , 29/01/09 12:07

      בן גוריון לא היה מסכים לרעיון שכזה .אנשים אומרים לי שזה לא נורמלי הרעיון הזה .ושאסור לזה ליקרות .

      • פתתית העובדת עבור הצוות עובדיה & ליברמן המנהלים של ביבי (ל''ת)

        אהוד, 29/01/09 15:49

  • 34.

    לבני מחרחרת ריב ומדון אפילו במשפחתה ולא מתאימה לעמוד בראש העם

    ארגל , 29/01/09 12:00

    העומד בראש העם צריך להיות דוגמה לאחדות ולסובלנות הדדית.
    גב' לבני חימסמלת את ההיפך.
    אנו רוצים ראש ממשלה שיאחד את העם מתחתיו, דתיים וחילוניים, אשכנזים וספרדים, ימין שמאל ומרכז.
    בני דת אחרת כמו המוסלמים והנוצרים צריכים לתת להם לחיות בכבוד ובהגינות כל זמן שהם לא נגדנו, וברגע שיודעים בוודאות שהם כפויי טובה ופוגעים בביטחוננו ובאינטרסים שלנו כאומה ומדינה יהודית צריכים לסלקם מיד.
    העולם גדול ולערבים יש עשרות מדינות אחרות, לנו יש רק אחת.

    האם לבני ומפלגתה מסוגלים לזה? אולי אם ישלמו להם הרבה כסף במעטפות מרשרשות........

    • בחרתה שם מתאים שים את עצמך בארגז ושלח לקיבינימט (ל''ת)

      אפי, 29/01/09 13:15

  • 33.

    תעשו שמניות באוויר.אין כמו ''מרצ'' חינוך רווחה וכבוד האדם וחירותו. (ל''ת)

    ציון...........טבריה, 29/01/09 11:58

  • 32.

    תעשו שמניות באוויר.אין כמו ''מרצ'' חינוך רווחה וכבוד האדם וחירותו. (ל''ת)

    ציון...........טבריה, 29/01/09 11:58

  • 31.

    זה מביך

    נימיוירוס , 29/01/09 11:58

    פשוט מביך!

  • 30.

    לא חכמה, לא מבינה, לא ברבי. בקושי מכבה אורות במוסד. (ל''ת)

    יוגב, 29/01/09 11:50

  • 29.

    אלי=התפוח של אחותך נפל רחוק מאד מהעץ=לא מתבישת להתמש בשמם למטרות שלה!! (ל''ת)

    נ.כהן אתה מדבר מגרונם של הוריך=הם לא היו שותקים לה, 29/01/09 11:47

  • 28.

    בתמונות הקמפיין ציפי לבני דומה למיכל ינאי (ל''ת)

    יאל, 29/01/09 11:46

  • 27.

    תמיד אמרתי שמשפחה אלה האנשים הכי פוגעים

    iritkev1 , 29/01/09 11:45

    ההורים שלך הם נכס משפחתי ולא נכס של המוסד אם אתה לא תומך אז לפחות תפרגן היא מביאה הרבה כבוד למשפחתך

    • כבוד למשפחה? אתה יודעת בכלל על מה את מדברת?

      אתה חמוד אתה, 29/01/09 12:31

      ההורים שלה מתהפכים בקבר נונ-סטופ.

    • ההורים שלה בדיוק הפוכים ממנה בדעותיהם (ל''ת)

      צדק, 29/01/09 12:43

  • 26.

    האח הטוב !!

    יוסף, 29/01/09 11:42

    קנאת אחים !!

  • 25.

    ציפי לבני תתחדשי, עוד לבנה על הכתף... (ל''ת)

    האיכפתית, 29/01/09 11:31

  • 24.

    תתבייש אם זה היה הפוך היתה משתמש גם באמא של הסבתא (ל''ת)

    רס''פ כואב לך, 29/01/09 11:30

  • 23.

    ליבני- חומץ בת יין (ל''ת)

    יהודה ארי , 29/01/09 11:30

    • כלומר-תפוח רקוב שנפל רחוק רחוק מהעץ... (ל''ת)

      גנן., 29/01/09 13:06

  • 22.

    עם אחים כאלה מי צריך אויבים. רק מחזק את כוונתי לבחור בלבני. (ל''ת)

    המורה עירית, 29/01/09 11:28

  • 21.

    אלי לבני כליכודניק מחה על קמפיין ההפחדה שעושה קדימה כמו שעשו פעם לבגין (ל''ת)

    אלי עוזר לילדים ולבני נוער רבים, איש עקרונות מדהים, 29/01/09 11:28

  • 20.

    עם אחים כאלה מי צריך אויבים. רק מחזק את כוונתי לבחור בלבני. (ל''ת)

    המורה עירית, 29/01/09 11:26

    • זו את המורה מעזה שמלמדת את המתאבדים הקטנים על פארפור?. (ל''ת)

      כסי יותר טוב את הפנים, כי ראו לך את העין השמאלית., 29/01/09 16:06

  • 19.

    המטומטמת תמכור את ההורים שלה על מנת להצדיק את הפשעים הארורים שלה!!1 (ל''ת)

    ג'ינג'י = ת''א, 29/01/09 11:25

    • למה ההתבטאות הזאת, עם מילים כאלה אתה בטח ליכודניק..

      בר כנען , 29/01/09 13:43

      או מישראל ביתנו. לומר על ציפי שהיא כזאת זה רק מצביע על הרמה של הבוחרים. ההתלהמות
      והפה המלוכלך ממש מחליא.

  • 18.

    נכון, עדיף לדבר על יוני נתניהו ... (ל''ת)

    זה לגיטימי., 29/01/09 11:24

  • 17.

    אולמרט ולבני נגד ציפי (אלי לבני גילה את מה שגילה אולמרט מזמן)

    YOYO , 29/01/09 11:18

    גם אלי לבני מבין שאחותו זה בלון נפוח.
    כלומניקית.
    סכינאית.
    מרשעת.
    לא מנהיגה.

    כל צוררי אולמרט ניגפים והמנצח הגדול של הבחירות = אולמרט
    אריה אלדד (אלדד ומידד) - out
    זבולון אורלב (זבל ערל לב)- out
    ציפי לבני (ציפי סכינאי) - out
    אבי דיכטר (לואי דה פינס) - out
    אהוד ברק (האיש והפלולה) - out
    שלי יחימוביץ' (חלי ישימוביץ') - out
    אופיר פינס (פין אס) - out
    זהבה גלאון (זוועת גללאון) - out

    כל צורריו מהשמאל ומהימין קיבלו ז**ן אחד גדול מהעובדה שהתנכלו לו


    הימין הכתום המצחין והארסי
    קדימה - אחורה
    האבודה
    מרץ

    כל תרגיל "ההצרחה" - שהובילו כחולי המדים, לובשי הגלימות וכמה עיתונאים ניבזיים כדוגמת הצורר רינו, הדרעק רביב, המשוגע ארי שביט, הבזימה עוזי בנזימן, החבר לשעבר דן מרגלית, המגעיל ברוך קרא, עיתון הארץ ודומיהם כמו רזי ברקאי ועוד דמויות מאוסות - נכשל.

    ציפי סכינאית מתרסקת
    הכתומים הארסיים והמצחינים נאבקים על מקומם בכנסת, אם בכלל...
    התרנגולות האדומות מהשמאל מתרסקות
    העיתונאים השוויצרים אוכלים אותה.


    נתניהו ששמר על פאסון וממלכתיות כלפי אולמרט מרוויח
    ליברמן שהתנהג כלפי אולמרט כמו מענטש מרוויח
    ש"ס שהתנהגו כלפי אולמרט בפייריות מרוויחים

    מה המאפיין ? כל מי שחווה על בשרו את מעללי הדרעקים של התשקורת, העריצות של כנופיית שלטון החוק הארסיות של תרנגולי השמאל - יודע שאולמרט זכאי !

    כל מי שנופף באלוהי השקר שלו (זבל ערל לב כדוגמה והכתומים המתועבים) - אכל אותה.

    היכונו לממשלת נתניהו - ליברמן - ש"ס - פלג מקדימה - אבודה מצומצמת

    בדיוק משאת נפשו של אולמרט וטיל בין העיינים לצורריו כולם !

    • כמה ארס!

      אמאלה, 29/01/09 11:54

      מאיפה כל השנאה הזו?
      מפחיד לקרוא את התגובה נוטפת הרעל הזו, שרק מחזקת את דעתי השלילית על אולמרט ותומכיו.

    • כל מה שרשמת מתאר את אלי לבני

      איקי , 29/01/09 12:09

      סכינאי מגעיל, היה יכול להצביע לליכוד בשקט אבל עכשיו הוא גם יוצא אפס.

      • כשיש 0 (אפס) הישגים מעלים את ההורים מקבריהם. כולנו מיואשים... (ל''ת)

        אדלר & ארד, קברנים., 29/01/09 12:20

      • כשיש 0 (אפס) הישגים ב 10 שנים מעלים גם את ההורים מקבריהם. (ל''ת)

        אדלר & ארד, תחמנים., 29/01/09 12:59

      • תגובה אופיינית של פודל מכשכש בזנבו... (ל''ת)

        וטרינר., 29/01/09 13:08

    • תקח כדורים שאול אולמרט

      בני לגונה, 29/01/09 12:22

      להיות דפוק זה לא טוב לבריאות

  • 16.

    לבני היא אינטרסנטית חסרת בושה. אם אבא שלה היה בחיים הוא היה מנדה אותה (ל''ת)

    חומץ בן יין, 29/01/09 11:16

    • ציפי משוכנעת שהיא קלת רגליים ,חטובה,נדבנית וכפילה של אנג'ילינה ג'וליי. (ל''ת)

      צמח דדון, 29/01/09 13:49

      • על הדרך ,היא גם שוכחת איזה אף יש לה על הפנים.(תרתי משמע) (ל''ת)

        יופיטופי , 29/01/09 23:28

  • 15.

    יענקלה אתה לא יכול לקחת מציפי את אבא שלה ואת אמא שלה כוחני אתה (ל''ת)

    הגשש, 29/01/09 11:14

  • 14.

    ציפיטפוט מבזה את זכר הוריה ואת זכר האצ''ל

    יוצא אצ''ל, 29/01/09 11:14

    אין לה זכות להזכיר את האצ''ל כי היא בגדה בכל הרעיונות של הארגון.

  • 13.

    ''יהודה איש-קריות'' קטן על אח בוגדן שכזה

    עמיר, 29/01/09 11:14

    עם כאלה ''אחים'' מי צריך אויבים

  • 12.

    אין מה לדאוג - זה גם לא ממש עוזר לה (ל''ת)

    רוני ק , 29/01/09 11:14

    • חובה לדעת למי מצביעים ! מי אתה נתניהו ? סרטון חובה:

      רוני ק , 29/01/09 11:14

      http://www.youtube.com/watch?v=0Ei954XA8oE

      • ראינו את הסירטונים, שמענו את הליכלוכים ובכ''ז - מי המלך?? נתניהו (ל''ת)

        ציון בזוקה, 29/01/09 11:58

        • זה סרטון בעדו - תראה ותעזור להפיץ (ל''ת)

          אני, 30/01/09 09:02

  • 11.

    אלי ליבני צודק - מה לעשות שיש לו אחות לא חכמה בלשון המעטה הוא

    שירהw , 29/01/09 11:12

    גם צודק שאנשים שהלכו לעולמם, ובמיוחד אלה שעלו להקמת המדינה ביגוד לרצונו של בורא עולם ולתורת ישראל, צריכים הרכבה מאד עילוי נשמה מלמטה ובאמירת הקדיש - אלי ליבני מאד עוזר להם. סימן שהוא יהודי טוב בניגוד לליבני ששונאת חרדים ואין בינה לבין היהדות ולא כלום.

    • עוד אח כזה ואבדנו! רק לביבי מותר להזכיר את יוני ז"ל! (ל''ת)

      אחד1 , 29/01/09 11:22

      • מתי הוא הזכיר ? (ל''ת)

        ארגל , 29/01/09 12:06

        • אחד1 השקרן, מבית מדרשם של אדלר&אפס, בלעת את המקלדת?- (ל''ת)

          מחכים לתשובה, נוווווו., 29/01/09 12:25

        • אחד1 השקרן, מבית מדרשם של אדלר&אפס, בלעת את המקלדת?- (ל''ת)

          מחכים לתשובה, נוווווו., 29/01/09 13:11

      • איפה ראית את ביבי מזכיר את יוני כחלק מתעמולת בחירות?

        עודד, 29/01/09 12:08

        או שתיתן הוכחה או שתודה שאתה שקרן וממציא המצאות כמו קדימה שמביאים ציטוטים בשם בוגי שהוא מעולם לא אמר ומה השופט, ראש וועדת הבחירות אומר בתגובה לעתירה של בוגי - מותר לשקר כחלק בתעמולת בחירות.
        וזאת קדימה שמאשימה את ביבי בשקרים

        • השופט קבע שמותר לקדימה לשקר- זה בטבע שלהם. (ל''ת)

          panacea , 29/01/09 16:57

      • הוא לא הזכיר אותו. (ל''ת)

        די להמציא עובדות., 29/01/09 12:29

      • עוד שקרן של קדימה!. מחכים שתכתוב מתי הוא הזכיר?. (ל''ת)

        גלאי שקרים., 29/01/09 14:07

      • מי מאמין לפלצן אחד1?. (ל''ת)

        רק ציפי., 29/01/09 14:09

    • לכל המשמיצים ליבני חכמה אך לא מנהיגה

      יפה, 29/01/09 12:15

      כשהיה צריך מנהיגות ברורה וחדה לגבי השחיתות של אולמרט ואחרים במפלגת קדימה וכן בעת מלחמת לבנון השניה, המסרים של ליבני היו עמומים (בגיבוי התיקשורת). רק לפני הבחירות , בעת מלחמת עופרת יצוקה יצאה ליבני במסרים ברורים. זאת אגנדה פוליטית ולא מנהיגות. העם לא טיפש. ולכן העם בוחר בליכוד עם חבורת מנהיגות לעילא ולעילא .

    • נו ליכוד תמיד ליכוד מבינים טוב במתים .מה עם העתיד של החיים (ל''ת)

      אפי, 29/01/09 13:19

  • 10.

    תנו קולכם לביבי (ל''ת)

    יצחק, 29/01/09 11:11

  • 9.

    גברת רוחצת ידיים הרגת בסתר ובגלוי?

    ציפי, 29/01/09 11:11

    גברת בטחון
    מגן ביצים כבר יש לך?
    תעשי לי טובה שבי בשקט וטני חביתה למר שפיצר

  • 8.

    זה לא שם המשפחה שמפריע,הילדים שלי נבהלים מהאף שלה וישר נכנסים לממ''ד (ל''ת)

    היא גם רוב הזמן היסטרית ובלחץ, 29/01/09 11:11

    • למה לביבי יש אף יפה? האף שלך בסדר? תציגי אותו ניראה אם זה אף של מנהיג

      iritkev1 , 29/01/09 23:10

      או אף של זב חוטם

  • 7.

    שטויות, אם הבת לא יכולה לדבר עליהם אז מי כן? (ל''ת)

    ע.ר, 29/01/09 11:09

  • 6.

    צודק, אם ציפי חושבת ללכת בדרך אולמרט, הם בטח מתהפכים בקברם

    פיצי - חומץ בן יין, 29/01/09 11:04

    אם היא מרכז... מענין מהוא שמאל בעיניה

    • 6 המנשר החינוכי שלך מזכיר לי מאמר של ווינסטון צ'ירצ'יל..... (ל''ת)

      ג'ייקוב אבירג'יל, 29/01/09 13:48

  • 5.

    מלכלך על אחותו בושה וחרפה איזו משפחה איזה אח

    לא צריך שונאים עם אח כזה, 29/01/09 11:03

    בושה וחרפה.זה לא אח גם לא אח חורג זה נטע זר במשפה של ציפי לבני לא יאמן מה שאח סורר כזה יכול לעשות לאחות שלו. ועוד בשביל כסף

  • 4.

    קדימה בלי ש''ס? בהתחייבות??

    מירב, 29/01/09 10:59

    אפילו שינוי שקמה על השנאה לש''ס לא עמדה בהתחייבות אז קדימה אלופת הספינים כן?

  • 3.

    הליכוד לא ממש שונה מקדימה

    יובל, 29/01/09 10:58

    צריך מפלגת ימין אמיתית.

    נראה לי שבאמת הכתומים צדקו.

    גם הליכוד תמיד נשאר בשמאל, הפעם צריך שינוי אמיתי.

    כנראה אני יצביע לאיש הזה, החדש, כצלה'.

  • 2.

    אביה של ליבני מתהפך בקברו למראה בתו החברה בממשלה המעבירה כסף לחמאס (ל''ת)

    רעמסס, 29/01/09 10:56

  • 1.

    כתום זה האיחוד הלאומי, ביבי לא אמין (ל''ת)

    הכתומים לממשלה , 29/01/09 10:56

    • נתניהו המתאים ביותר!!!מחל!מחל!מחל!

      בני, 30/01/09 19:10

      איש ימין יקר כבד את ראש הממשלה הבא!!ב''ה